Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Tottenham Hotspur 1:6. Kompromitacja na własne życzenie...

» 4 października 2020, 19:24 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United doznał kompromitującej porażki z Tottenhamem Hotspur 1:6 (1:4) w 4. kolejce Premier League. Czerwone Diabły słono zapłaciły za fatalną postawę w defensywie i na długo zapamiętają wizytę Jose Mourinho na Old Trafford.
Manchester United – Tottenham Hotspur 1:6. Kompromitacja na własne życzenie...
» Manchester United przez ponad godzinę musiał grać z Tottenhamem Hotspur w osłabieniu po kontrowersyjnej decyzji sędziego Anthony'ego Taylora
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Eric Bailly
Luke Shaw
Nemanja Matić
Paul Pogba
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Scott McTominay
Fred
Donny van de Beek

Oddano 267 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Niedzielne spotkanie nie mogło zacząć się lepiej dla Manchesteru United. Czerwone Diabły już w pierwszej akcji poważnie zagroziły bramce Tottenhamu i wywalczyły rzut karny. W szesnastce Kogutów sfaulowany został Anthony Martial, a jedenastkę na bramkę pewnie zamienił Bruno Fernandes. Okazało się, że były to miłe złego początki...

Tottenham błyskawicznie wrócił do gry. Już w 4. minucie goście doprowadzili do remisu i zrobili to na wyraźne życzenie Manchesteru United. Gospodarze pogubili się we własnym polu karnym. Najpierw piłkę nieudolnie wybijał Paul Pogba, później źle głową do Davide de Gei zagrywał ją Harry Maguire, a następnie futbolówki nie wybił Luke Shaw. Efekt był taki, że do piłki na piątym metrze dopadł Tanguy Ndombele i wyrównał stan rywalizacji.

W 7. minucie było już 2:1 dla Tottenhamu Hotspur. Goście mieli rzut wolny, który błyskawicznie wznowił Harry Kane. Anglik dostrzegł Hueng-min Sona, Koreańczyk bez trudu wygrał pojedynek biegowy z Erikiem Baillym i sprytnym strzałem pokonał De Geę.

Manchester United chciał wrócić do gry, ale próby ataków Czerwonych Diabłów były nieudolne. Strzałami z dystansu czujność Hugo Llorisa sprawdzał Mason Greenwood. Anglik uderzał kąśliwie, ale niecelnie. W słupek z pozycji spalonej trafił natomiast Marcus Rashford.

W 28 . minucie na Old Trafford doszło do kontrowersyjnej sytuacji. Sędzia Anthony Taylor wyrzucił z boiska Anthony’ego Martiala. Francuz był prowokowany przez Erika Lamelę. Argentyńczyk trącił Martiala, napastnik United lekko dotknął twarzy rywala, co arbiter zinterpretował jako brutalne zachowanie. VAR nie interweniował, a Martial musiał udać się do szatni.

Na efekty gry w osłabieniu, przy wręcz kryminalnej postawie defensywy United, nie trzeba było długo czekać. W 31. minucie Tottenham Hotspur podwyższył na 3:1. De Gea wznawiał grę od bramki, podał do Bailly’ego, który oddał piłkę Harry’emu Kane’owi. Po chwili gracze Spurs wymienili szybkie podania, obrona Czerwonych Diabłów została rozklepana, a kapitan Tottenhamu z dużym spokojem wpakował futbolówkę do bramki.

Tottenham Hotspur grał na dużym luzie i z łatwością dochodził do sytuacji strzeleckich. W 37. minucie David de Gea musiał po raz czwarty wyciągnąć piłkę z siatki. Akcja znów zaczęła się od złego wybicia Bailly’ego. Gra została rozciągnięta na prawe skrzydło, piłkę w szesnastkę zagrał Serge Aurier, ta przeleciała między nogami Harry’ego Maguire’a, Son ubiegł na krótkim słupku Bailly’ego i trącił futbolówkę między nogami De Gei. Czerwone Diabły zostały ośmieszone na własnym stadionie.

W przerwie spotkania Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na dwie zmiany. Na placu gry pojawili się Fred i Scott McTominay, którzy zastąpili Bruno Fernandesa i Nemanję Maticia. W ekipie Tottenhamu Hotspur miejsce Lameli zajął Lucas. Po stronie Manchesteru United wyglądało to tak, jakby gospodarze, grając w osłabieniu, chcieli skupić się na obronie niekorzystnego wyniku. Plany szybko zweryfikowała rzeczywistość.

W 51. minucie Tottenham Hotspur po raz kolejny rozklepał defensywę Manchesteru United. Lucas podał piłkę do Pierre’a-Emile’a Højbjerga, ten znakomicie wypatrzył Serge’a Auriera w szesnastce Czerwonych Diabłów, a Iworyjczyk z bliskiej odległości, strzałem w długi róg, podwyższył na 5:1 dla Kogutów.

Londyńczycy po piątej bramce zdjęli nogę z gazu, ale mieli spotkanie pod pełną kontrolą. Manchester United powoli konstruował akcje i nie był w stanie zagrozić bramce Hugo Llorisa. W 72. minucie groźnie zrobiło się pod bramką Czerwonych Diabłów. Højbjerg zagrał mocną piłkę do Harry’ego Kane’a, Anglik postawił sam skończyć akcję mocnym strzałem, ale w bramce United dobrze interweniował De Gea.

W 78. minucie rzut karny Tottenhamowi podarował Paul Pogba. Francuz w nieudolny sposób próbował powstrzymać wślizgiem Bena Daviesa. Anthony Taylor bez chwili zawahania wskazał na „wapno”. Do piłki podszedł Harry Kane, mocnym strzałem nie dał szans De Gei i podwyższył na 6:1. Kibicom Czerwonych Diabłów przypomniała się kompromitująca porażka z The Citizens (1:6) sprzed dziewięciu lat.

Do końcowego gwizdka sędziego wynik nie uległ już zmianie. Ole Gunnara Solskjaera i jego piłkarzy czeka teraz dwutygodniowa przerwa na spotkania reprezentacji. Do gry Czerwone Diabły wrócą 17 października. Rywalem United będzie na wyjeździe Newcastle United.

Manchester United – Tottenham Hotspur 1:6 (1:4)
Bramki: Bruno Fernandes 2’ [karny] – Tanguy Ndombele 4’, Son Heung-min 7’, Harry Kane 31’, Son Heung-min 37’, Serge Aurier 51’, Harry Kane 78’

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw – Matić (McTominay 46'), Pogba – Greenwood (Van de Beek 68'), Fernandes (Fred 46'), Rashford – Martial

Tottenham Hotspur: Lloris – Aurier, Sanchez, Dier, Reguilon – Hojbjerg, Sissoko, Ndombele (Alli 69'), Lamela (Moura 46'), Son (Davies 73') – Kane


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Diogo Dalot wypożyczony do Milanu
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Tottenham Hotspur 1:6

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1222)


Replikant: Cieszy transfer Tellesa, może w końcu będziemy mieć jakieś opcje na lewym skrzydle nie z kontry. To nieskuteczne rozegranie w ataku pozycyjnym, które co mecz robi Rash z Shawem mnie już strasznie kłuje w oczy.
Cavani, na pewno lepszy wybór od Ighalo, dodatkowa opcja w ataku zawsze się przyda a doświadczenie też jest ważne. Każdy kto krytykuje ten transfer to myślę, że bardzo mało wie o piłce, zwłaszcza, że Cavani przyszedł do nas jak na te czasy za śmieszną sumę. Mam tylko nadzieję, że nie zainkasuje jakiejś kosmicznej tygodniówki, ale po Sanchezie chyba zarząd wyciągnął jakieś wnioski.

Nie jest to okienko marzeń, cieszy ściąganie perspektywicznych talentów do ofensywy, może w końcu zaczniemy też robić transfery z zyskiem a nie tylko dawać się doić.

Smallingowi życzę transferu do Romy. Uważam, że to był dobry obrońca, ale toksyczna atmosfera w klubie za poprzednich trenerów odcisnęła na nim piętno. W Rzymie w końcu odżył, jego rodzinie się tam dobrze mieszka. Mam nadzieję, że nie zmuszą go do zostania.

Ten sezon będzie ultra trudny dla zespołów, które grają w Europie i zespoły środka tabeli będą miały używanie w tym roku, co już widać. City i Live raczej tak nie odjadą reszcie stawki jak w poprzednich sezonach.
» 5 października 2020, 19:20 #1216
adeksms: I właśnie Arsenal ściąga gościa, który by nam poukładał cała pomoc to Manchester wywalił 40 mln zamiast na Parteya to ofensywnego Beeka... to będziemy grali drewnianym ze spóźnionym zapłonem Maticiem
» 5 października 2020, 19:10 #1215
AllUnited88: Telles OFICJALNIE W UNITED źródło Manchester United
» 5 października 2020, 19:09 #1214
AllUnited88: Niektórzy interesowali się chiesa z Fiorentiny do Juventusu idzie 2 lata wypożyczenie po 2 latach Juventus musi to wykupić
» 5 października 2020, 19:06 #1213
SkilledHydra16: Telles oficjalnie!!
» 5 października 2020, 19:05 #1212
mikiartur: Oficjalka Tellesa już na twitterze!!
» 5 października 2020, 19:05 #1211
kamilpe: Ciekawostka, najlepsi ofensywni pomocnicy świata 2019 roku według iGol:

1. Kevin De Bruyne (28 lat, Belgia, Manchester City, 412 punktów od redakcji)
2. Donny van de Beek (22 lata, Holandia, Ajax Amstedrdam, 215 punktów od redakcji)
3. James Maddison (23 lata, Anglia, Leicester City, 98 punktów od redakcji)
4. Christian Eriksen (27 lat, Dania, Tottenham Hotspur, 85 punktów od redakcji) 

To ich opinia więc nie negujmy ale cieszę się z 2 miejsca Beeka
» 5 października 2020, 19:04 #1210
roshen14: Thomas Partey is now flying to London!
AtlĂŠtico Madrid board have received the notification 1 hour ago from Arsenal for Thomas.
#AFC are set to trigger the release clause for €50m tonight, race against time then... here-we-go ⚪️🔴
AtlĂŠti will complete Torreira deal on loan

Fabrizio Romano :-)
» 5 października 2020, 19:01 #1209
Magik1990MU: nie powinieneś u siebie tego wrzucać? Co ma wspólnego Partey z United?
» 5 października 2020, 19:04 #1208
roshen14: no nie wiem, może wam załaduje bramkę niedługo hehe ;)
» 5 października 2020, 19:06 #1207
mikiartur: Magik całkowicie ich nie negujmy. Deadline ogólnie jest interesujący więc nie można ich dyskryminować
» 5 października 2020, 19:07 #1206
Magik1990MU: ta, po potrójnej przewrotce, jak w Tsubasie.
» 5 października 2020, 19:08 #1205
kckMU: @Magik

Po asyście od naszych obrońców. O to akurat nie problem.
» 5 października 2020, 19:09 #1204
tygrys26: Ja liczę na to ze uda.sie chociaz wypożyczyć Dembele, zawodnik z miejsca wniesie powiew świeżości na prawej stronie i da kopa w ofensywie
» 5 października 2020, 18:56 #1203
mordynator: Oby tylko nie przyniósł powiewu świeżości w szpitalu...
» 5 października 2020, 18:59 #1202
Magik1990MU: Jones będzie miał kompana do leków, a Pogba do dabowania. Tyle szczęścia.
» 5 października 2020, 19:06 #1201
Tomczo: Jones nie ma z kim grać w FIFE to mu kompana sprowadzają :) nasz klub dba o swoich jak żaden inny.
» 5 października 2020, 19:27 #1200
kamilpe: Simon Collings z Evening Standard podał, iż testy medyczne Thomasa Parteya mają wkrótce odbyć się w Madrycie. Piłkarz zaakceptował warunki umowy z Kanonierami.

Mogliśmy wpłacić klauzulę i mieć na 3-4 sezony następce Maticia, jeśli ten transfer dojdzie do skutku do gratuluję Arsenalowi
» 5 października 2020, 18:52 #1199
Oskar062: Aż jestem zaskoczony ze to mówię ale Arsenal w tym okienku wykonał nawet niezła robotę
» 5 października 2020, 18:54 #1198
Diabelski97: Tak, kolejnego pomocnika mieliśmy ściągać.
» 5 października 2020, 19:00 #1197
kamilpe: @Diabelski97 tylko, że takiego jak Partey to nie mamy ani jednego, cóż liga zweryfikuje
» 5 października 2020, 19:05 #1196
AllUnited88: Raczej mało prawdopodobne żeby Sancho do nas trafił kogo widzicie w jego miejsce lub kogo byście wypożyczyli na ostatnią chwilę? Ja mimo wszystko stawiał bym na dembele oczywiście tylko wypożyczenie wchodziło by w grę
» 5 października 2020, 18:47 #1195
marjo: Brooks.
» 5 października 2020, 18:53 #1194
tygrys26: Po co ten Brooks? James v2?
» 5 października 2020, 18:55 #1193
helupa: Hahahahahahahha brooks hahahahahahahha
» 5 października 2020, 18:59 #1192
marjo: Oglądałeś mecze? czy tylko powtarzasz te bzdury po innych gamoniach ? James nie grał na swojej pozycji więc ciężko wymagać od niego cudów, ale pomijając już to i tak uważam że Brooks jest na tę chwilę lepszym piłkarzem od Daniela.
» 5 października 2020, 19:03 #1191
mikiartur: Ocampos albo Sarr. Dembele te kontuzje martwią ale jak go ściągną nie będę narzekał
» 5 października 2020, 19:04 #1190
tygrys26: Na te chwile.... można go kupić za max 12 mln, a nie za 35...
Nie oszukujmy się ale za 12 nie przyjdzie, a jak damy za niego 35 to nie będzie spełniał oczekiwan jak za takie pieniądze i tyle
» 5 października 2020, 19:05 #1189
wedel242: brooks xDDDDDDDDDD
» 5 października 2020, 19:14 #1188
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:47

Kompletnie nie rozumiem naszych ruchów np sciagniecie tutaj nagle 2 skrzydlowych i do tego młodyych ( Pellistri i Traore ) . A mamy juz podobno zaklepanego na przyszle lato Filipa Stevanovicia z Partizana to juz mamy aż 3 młodych prawoskrzydlowych . Staramy sie jeszcze o Dembele czy Sarra a na wypozyczeniu jeszcze jest Chong :| noi o Sancho jeszcze powalczymy w przyszlym roku . Whats hapeen ?
» 5 października 2020, 18:46 #1187
helupa: Nie mamy PS od 6 lat, a teraz będziesz płakał, że ściągamy ich za dużo?
» 5 października 2020, 18:52 #1186
dlabigt23: helupa sek w tym ze niewiadomo czy te chlopaki wypala a mało też nie kosztowali . Szczerze juz wolalbym kogos ktory z miejsca wbije do pierwszego skladu i podniesie nasz poziom . Raz zaplacic a porzadnie . Oczywiscie takie ruchy są spoko ale nie za duzo troche tych młodych ostatnio ? i to nie za małe pieniadze bo troche jednak musimy sie wykosztować .
» 5 października 2020, 18:54 #1185
Dexxter: Jak to nie rozumiesz ?
Będziemy grali 3 na raz na prawym skrzydle, co spowoduje, że Shaw będzie sam na lewej i będzie miał dużo miejsca do ataku.
Istnieje ryzyko, że będziemy tracić dużo goli z naszej lewej strony, ale plan jest taki, że z prawej strony strzelimy 2 razy tyle , co stracimy z lewej xD prosty plan :)
» 5 października 2020, 18:55 #1184
mordynator: Wygląda na to że Smoła zostaje z nami.
» 5 października 2020, 18:43 #1183
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:49

I dobrze . Jak dla mnie i szczerze niewiedzialem ze to kiedykolwiek powiem to mysle ze na ten moment moglby być najpewniejszym naszym obrońcą . Jest stabilnym defensorem i w miare trzymał stabilną formę wiec mysle ze jeszcze przy formie naszych stoperów moze spokojnie powalczyc o 1 skład a najwyzej za rok postaramy sie o nowego ŚO .
» 5 października 2020, 18:48 #1182
PogbaKingOfMANU: "Gdyby Cavanim kierowały pieniądze i chęć zarobku, przeniósłby się do United lub Chelsea. Mój syn jest zdeterminowany by dołączyć do Atletico" - słowa matki Cavaniego jeszcze w lutym tego roku :) jak to się życie szybko zmienia... :)
» 5 października 2020, 18:35 #1181
kamilpe: Dodatkowo: Mój syn zrobił co tylko mógł, aby dołączyć do Atletico. Nakładał presję odmawiając gry dla PSG i powiedział bratu, że może obniżyć swoją pensję, byle przejść do Atletico. Chciał grać dla Cholo [Diego Simeone] i pokazywał to na każdym kroku.


Choć i tak wierzę, że będzie to przyszły król strzelców PL :)
» 5 października 2020, 18:41 #1180
PogbaKingOfMANU: Miejmy nadzieję :) Choć coraz częściej myślę, że będzie po prostu najemnikiem by sobie dorobić do "emeryturki". Nie dogadał się z Atletico, czas nagli bo chłop bez klubu, a zaraz koniec okienek, United wyłożyło hajs, więc oto i jest. Oby jego tragiczne zachowanie względem PSG (kopanie się po czole, później odmowa Tuchlowi udziału w meczach, wywlekanie brudów i plotek, a w końcu totalne opuszczenie drużyny bez dogrania sezonu) to był sabotaż by wymusić transfer i miejmy nadzieję by u nas się to nie powtórzyło i nie traktował nas tylko jako bankomatu.
» 5 października 2020, 18:50 #1179
Diabelski97: PSG mocno go olało, a co do bycia najmenikiem, hmm.. A kto dziś w futbolu nie jest? Werner kibic Manchesteru, wąchał się z Liverpoolem i skończył w Chelsea, Pepe deklarował się, że jak Anglia, to tylko Chelsea, gra w Arsenalu.
Cavani nie mówi, że kochał Manchester od dziecka, dostał ofertę, zdrową tygodniówkę i wyraził chęci gry dla nas - to wystarczy.
» 5 października 2020, 18:57 #1178
PogbaKingOfMANU: W którym momencie go PSG olało? Bo chyba masz jakieś inne informacje? Podasz więcej szczegółów?

Tuchel mocno chciał by Cavani został, do tej pory go wspomina na konferencjach, to był jego pupilek. A że w pewnym momencie grał poniżej normy, to i dostawał mniej minut. W tym samym czasie Cavanii odmawiał gry dla PSG, to co mieli robić? Oni na jego odejście byli gotowi już zimą, miał iść do Atletico, stąd wypożyczenie Icardiego.

Co do słów jego matki, jeśli najbliższe otoczenie piłkarza otwarcie wymienia pieniądze jako główny powód przejścia do jakiegoś klubu i z działań widać że to opcja zapasowa gdy nie wypalił mu priorytet, no to trudno mi brać to jako coś okej, kiedy dawano nam znak, że koniec z najemnikami traktującymi nas jako bankomat...
» 5 października 2020, 19:18 #1177
Xchrisx7: Jak tam nasz panic buy dzisiaj? Nie śledzę zupełnie tego ostatniego dnia. Nie chce się denerwować.
» 5 października 2020, 18:30 #1176
Kryptospiderman: Dziwne ze oficjalni innych klubów są ...
» 5 października 2020, 18:22 #1175
RedsFan: U nas nigdy tak to nie wyglądało. Zawsze muszą jakieś przedstawienie wymyslec, jak nie pianino, to inne bzdury :D
» 5 października 2020, 18:33 #1174
Dexxter: No i Cavani to jest napastnik :)
A nie wiecznie "smutny Stasiu" Martial.
Cavani do końca grudnia załaduje +10 goli. Róbcie screeny.
» 5 października 2020, 18:19 #1173
chemik: yhm. jeśli cavani od kilku miesięcy jest bez klubu to na bank jest w formie meczowej. ja wiem, że na pewno trenował i biegał i w ogóle ale tak jak mówili treninigi i bieganie to zupełnie inne obciążenia i i ogromne ryzyko kontuzji tak więc powstrzymaj optymizm. cavani pewnie wejdzie do składu na stałe w styczniu po odejściu ighalo
» 5 października 2020, 18:23 #1172
BNK: Chemik Cavani wejdzie do składu dopiero w styczniu? Większej głupoty nie dało się napisać.
» 5 października 2020, 18:28 #1171
karassas: Żeby jeszcze u nas ktokolwiek był w formie meczowej... no może poza Bruno, VdB i Hendersonem choć i tu pewnie można by się sprzeczać
» 5 października 2020, 19:48 #1170
chemik: tak więc wyczekuj go już na boisku a później składaj w gabinetach. oby nasz sztab miał więcej rozumu niż ty
» 5 października 2020, 21:54 #1169
Bylak: Kupiliśmy kogoś?
» 5 października 2020, 18:17 #1168
kamil2257: Tellesa
» 5 października 2020, 18:19 #1167
Seny0: Cavaniego
» 5 października 2020, 18:26 #1166
sturmik: Podają że bardzo prawdopodobne że Cavani weźmie numer 7.....
» 5 października 2020, 18:16 #1165
mordynator: Swoją drogą ciekawe czy Arsenal dopnie Parteya
» 5 października 2020, 18:14 #1164
Komaros171085: Dopieli
» 5 października 2020, 18:15 #1163
DjTED: Wplacili klauzule to juz raczej wszystko u stallone. Chyba , ze on sam sie rozmyśli
» 5 października 2020, 18:17 #1162
mordynator: Teoretycznie jeszcze nie dopieli bo Fabek i Ornstein podają sprzeczne info.
» 5 października 2020, 18:25 #1161
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:18

Przydała by się zmiana newsa na głównym, bo ten wątek to już się ładować nie chce, przez ilość komentarzy :)
» 5 października 2020, 18:14 #1160
Strzelec: Cavani pożegnał się z fanami PSG. Oficjalka jeszcze dziś?
» 5 października 2020, 18:13 #1159
mordynator: Obstawiam że Telles dzisaj,Cavani jutro z młodymi i może jeszcze jednym transferem(Sarr,Dembele).
» 5 października 2020, 18:16 #1158
ktos3: Serio pożegnał się dopiero teraz? Przecież już u nich nie gra długo.
» 5 października 2020, 18:17 #1157
helupa: Z jakimi fanami psg?
» 5 października 2020, 18:31 #1156
DjTED: Arsenal idzie ostro po dzika. Cholera to bedzie świetny transfer. Nam by sie przydał za Maticia
» 5 października 2020, 18:10 #1155
Pogba6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:05

Chcialbym taki sklad zobaczyć. Na ławce De Gea, Maguire, Shaw, Fred, De Beek, Martial, Greenwood

Wyglada to kozacko. Oczywiscie Pogba jak wróci do formy, a Maguire i De Gea na lawce to oczywiscie nierealne marzenie.


Rashford - Cavani - Dembele
--------------Fernandes-------------
-------Pogba--------Matic----------
Telles---Bailly-Smalling---Bisaka
--------------Henderson--------------
» 5 października 2020, 18:05 #1154
Wave: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:12

Pogba serio? Mactominay za Pogbe i VdB za Matica, Fernandesa cofnac

Sek w tym ze mozna tak grac tylko ze slabymi druzynami, z topowymi 3 obroncow musi byc bo paralityki zas nawpuszczaja sporo
» 5 października 2020, 18:08 #1153
levy181: No patrząc na login to raczej tak. Ja widzę w podstawie VDB wlasnie kosztem gazeli
» 5 października 2020, 18:11 #1152
RedsFan: Z Pogba to zaszalałeś :D
» 5 października 2020, 18:12 #1151
GraanManU: Pogba to ława i to jak najszybciej!!
» 5 października 2020, 18:19 #1150
Magik1990MU: Hahaha, kolejne komiczne drzewko :)
» 5 października 2020, 18:42 #1149
Pogba6: Magik bo?

Napialem ze Maguire i De Gea bedzie gral, a reszta jest realna. Dembele caly czas negocjujemy.
» 5 października 2020, 18:53 #1148
Magik1990MU: Pogba to powinien być już dawno poza klubem
» 5 października 2020, 19:03 #1147
NiskiPressing71: PRZYPOMINAM ZE JEST PO 18:00 I NIE MA ZADNEJ - ZADNEJ OFICJALKI :) Wy już tutaj sie cieszycie i układacie składy a póki co jedyne na czym się opieracie to artykuły dziennikarzy za które dostali pieniądze że kliknęliście :) RADZĘ WSTRZYMAC TROCHĘ EMOCJE :)
» 5 października 2020, 18:02 #1146
prochuuu: A po co Ci da oficjalka? To tylko informacja dla kibiców i mediów. Wszystko jest dopiętę.
» 5 października 2020, 18:08 #1145
Diabelski97: Telles, Cavani, Amad Traor, to już pewniaki, Telles niedawno podpisał kontrakt.
» 5 października 2020, 18:08 #1144
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:20

Weź się chłopie ogarnij, co godzinę będziesz pisał to samo? Przeciez nigdy nie było oficjalki w dzień zakupu.
» 5 października 2020, 18:17 #1143
DjTED: Ja sie ciesze z tego Cavaniego. Moge zalozyc sie tutaj z kazdym, ze on walnie wiecej bramek niz Martial czy Rashford
» 5 października 2020, 18:00 #1142
Diabelski97: Cavani to typowa dziewiątka, prawdziwy killer. Mega się jaram tym transferem, uwielbiam go i pisałem długo przed jakimiś informacjami łączącymi go z nami, że marzy mi się w United.
» 5 października 2020, 18:11 #1141
Pogba6: Będzie Dembele, dobre źródła podaja ze barcelona zgodzi sie go wypozyczyc wiec mysle ze do polnocy sie dogadaja
» 5 października 2020, 17:58 #1140
sturmik: Szczególnie że chyba do wypożyczenia nie musi przejść testów.
» 5 października 2020, 17:59 #1139
Dexxter: Lepiej niech testy przejdzie, bo pewnie już ma kontuzję
» 5 października 2020, 18:11 #1138
Arvanis: Ej, a pamiętacie jak SAF i Gill bez certolenia i medialnego szumu w ostatnim dniu okna zakontraktowali Berbatowa, a on niby od niechcenia, niby dreptając wykręcał całkiem fajne wyniki i odstawiał całkiem efektowne zagrania? To były szalone czasy.
» 5 października 2020, 17:53 #1137
Lokator23: Byl specyficzny :) taki niby powolny ale z pilka przy nodze robil cuda
» 5 października 2020, 17:59 #1136
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:05

jak chłop robił berbaspina, coś pięknego
» 5 października 2020, 18:04 #1135
chemik: no niektórzy tu pamiętają znacznie więcej. np. "brak tego szumu" trwał całe okienko i te "całkiem fajne wyniki i efektowne" wykęcał plkarz który był bodajże najdroższym transferem w historii pl. więc oczekiwania były naprawdę gigantyczne a efekt taki sobie. zdobył raz króla strzelców zchyba 20 bramki ale połowę z nich strzelił w trzech meczach.
» 5 października 2020, 18:09 #1134
awe: Troche tego medialnego szumu bylo przy tym transferze Berba chcial odejsc, a Levy nie chcial go puscic, wiec odmowil trenowania z druzyna i tak ciaglo sie to do statniego dnia okienka, kwota na tamte czasy tez nie byla mala, chyba rekord wtedy padl.
» 5 października 2020, 18:11 #1133
sturmik: Bez certolenia to w ostatnim dniu okienka uprowadził Berbatowa wbrew woli Spurs i trzymał do północy zamkniętego w Carrington. Do północy trwały przepychanki ze Spurs z oficjalnym komunikatem ogłoszonym grubo po północy. ''Bez medialnego szumu'' - dobre sobie.
» 5 października 2020, 18:13 #1132
RedsFan: Wyjaśniony :D
» 5 października 2020, 18:27 #1131
mikiartur: Barcelona are now open to Ousmane DembĂŠlĂŠ joining #mufc on loan without an obligation to buy. #udlatest [
@ChrisWheelerDM
]
» 5 października 2020, 17:50 #1130
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 18:06

Bo Barca jest na musiku. Nie ma Depaya, jeśli nie wypchną Dembele z klubu.
» 5 października 2020, 18:00 #1129
pictor: Alex Telles is a new Manchester United player. Contract signed until June 2024 + option until June 2025 and announcement on next few hours- Romano
» 5 października 2020, 17:49 #1128
Puchaty: Ed, jak ty mnie w tym momencie zaimponowałeś...
» 5 października 2020, 17:43 #1127
Michau38: Ed podał się do dymisji? :)
» 5 października 2020, 17:46 #1126
Pawelko17: Mam pytanie odnośnie Dembel widziałem go kilka dosłownie kilka razy w meczach i nie był on taki zły, myślicie ze to będzie zły transfer. No i ciekawe czy transfer definitywny czy wypożyczenie. Jak myślicie? Da jakaś świeżość? Wiem ze teoche niedojrzały jest...
» 5 października 2020, 17:42 #1125
Diabelski97: Jakość piłkarska ogromna, aczkolwiek problem z kontuzjami.
Jak już coś, to wypożyczenie z opcją wykupu, jednak wątpię w ten transfer.
» 5 października 2020, 17:46 #1124
EmilCioran: Największy problem to on ma z kontuzją głowy. Chłopak zatrzymał się w rozwoju mentalnym gdzieś tak na 13 roku życia.
» 5 października 2020, 17:55 #1123
Kryptospiderman: Gdyby bruno tak zrobił uważam ze powinien nosić kapitańska opaskę! Widac ze chłop ma utd w sercu cieszy się i płacze razem z nami. Harry powielaniem sam ja oddać i zacząć być gladiatorem żeby pokazać ze się wszyscy mylili. Pamietajmy feniks w godle nie był przypadkiem !!
» 5 października 2020, 17:37 #1122
Julius: Feniks?
» 5 października 2020, 17:41 #1121
levy181: Moze to wymysl moze nie ale on ma charakter a takich graczy tutaj trzeba. Mu to nie stadnina koni po której biegać maja klacze typu Pogba.
» 5 października 2020, 17:43 #1120
hraboNX: Jadon Sancho deal at this moment is really really difficult - I would say impossible. That’s why #mufc trying for Dembele. No deal yet but negotiations are on.” [@FabrizioRomano
» 5 października 2020, 17:36 #1119
EmilCioran: Podobno Bruno wczoraj nie wyszedł na drugą połowę bo zrobił suszarkę Harremu, mówiąc mu, że swoją grą i postawą na boisku nie zasługuje na koszulkę United, a tym bardziej na bycie kapitanem. Był tak wkur... że Martial musiał z nim zostać w szatni i go uspokajać. Ciekawe ile w tym prawdy.
» 5 października 2020, 17:34 #1118
kckMU: Nie wiem, ale po reakcjach Bruno na stracone gole w meczu z Sevillą i wczoraj z Tottenhamem, w pełni wierzę, że on był wk.... na maksa i jeszcze bardziej. Ja się nie dziwie, bo jak chłop patrzy co robią goście za plecami, to zrzygać się można.

Nie jestem fanem takiego gadania, ale Keano to naprawdę by im w ryj przypieprzył i byłby totalny skandal medialny.
» 5 października 2020, 17:43 #1117
hraboNX: I tak powinno być. Ktoś musiał powiedzieć jak jest. Harry ewidentnie nie wszedł jeszcze w sezon. To nie jest ten sam gracz, co w kampanii 19/20. Może mu trzeba jakiegoś psychologa i piszę to zupełnie poważnie. Incydent w Grecji chyba ciągle mu siedzi w głowie.
» 5 października 2020, 17:44 #1116
DjTED: Czyli moje domysły z wczoraj to moze jest prawda
» 5 października 2020, 17:57 #1115
Sovvy: Jakieś źródło? To, że Bruno nie wyszedł na 2gą połowę bo zrobił komuś szuszarę w szatni to mnie nie szokuje. Ale jeśli powiedział Harremu tak jak masz z jakiegoś źródła to uwielbiam gościa jeszcze bardziej. Harry jest tragiczny i osoba grająca z nim w parze musi sprzątać też i po nim przez co wychodzi na tą gorszą.
» 5 października 2020, 18:01 #1114
Kryptospiderman: Trochę za dużo tych domysłów i planowań. Myśle co możemy ugrać z punktu biznesowego takim działaniem bo jakiś cel musi być :/ martwi mnie jednak ze głównie wzmacniamy młodziaków a kadrę meczowa trochę po macoszemu (nie liczę VDB). Boje się ze mój ukochany klub trochę śpi :( sancho i tak dla mnie był abstrakcja i ewentualnym wzmocnieniem stycznia jeśli wrócą kibice ... natomiast brak realnych wzmocnień może spowodować ze będziemy w du... po okienku bo spoko wprowadzanie młodych jednym, ale patrząc na większość młodych kształcimy dla siebi a nie n zarobek wiec trochę ciężko. Taki bellingham który tez koło nosa przeszedł praktycznie gra z miejsca w Bvb u nas tak nie będzie liga niemiecka a angielska to przepaść. Widac po buyernie, który deklasuje każdego wcale nie męcząc się przy tym. Wczoraj mieliśmy pokaz czym potrafi być PL jeśli chodzi o Liverpool i pare innych patrząc na wekkend tu niema złych zespołów tu każdy walczy o tytuł bardziej niż o europejskie puchary bo to największe osiągniecie tak naprawdę. Mimo to smutno, ze nasza kadra się nie zmieniła w tym roku i znacznie się nie zmieni
» 5 października 2020, 17:34 #1113
mikiartur: Widać że trochę mało bundesligi oglądasz bo Bayern tydzień temu dostał 4-1 od Hoffenheim a wczoraj dzięki czteropakowi Lewego w tym ostatni gol z karnego w 93 minucie wygrali z Herhą 4-3. Nie zmienia to faktu że są faworytem ligi. I też racja że Bundesliga jest z poziom półtora pod PL. Choć mam wrażenie że Bundesliga zmniejsza dystans do La Liga. Bo Serie A to dla mnie już jakiś czas temu wyprzedziła
» 5 października 2020, 17:49 #1112
Alibaba: Cavani i telles są już po testach tak ze bankowe transfery. Może uda się jeszcze kogoś na szybko wyciągnąć może dembele na wypożyczenie albo sarr
» 5 października 2020, 17:34 #1111
mikiartur: W ogóle przypadek czy nie ale patrzcie xd
Przegrywamy 0-2 z Burnley przychodzi Fernandes i Ighalo, gra jeden mecz i jest przerwa od meczów xd
Przegrywamy 1-6 z Tottenhamem, zaczyna się przerwa reprezentacyjna, przychodzi Cavani i Telles, załatwiony Traore na zimę, i możliwe transfery Pellistriego oraz Dembele.
Porażki wyżej wymienione różnych rozmiarów ale odczucia były bardzo podobne. Kto wie może po przerwie nasi będą prezentowali lepszą formę. Trzeba mieć wiarę
» 5 października 2020, 17:33 #1110
Kilerek7: Praktycznie nie kupiliśmy żadnego priorytetu w tym oknie. Miał być Grealish, przyszedł VDB, miał być Reguilon a przyszedł Telles, miał być Haaland a przyszedł Cavani, Miał być SO? Nie ma wcale, miał być Sancho a przyjdzie Dembele/Sarr. No po prostu geniusz w naszym wykonaniu, przeszło nam koło nosa masę graczy, BvB zmiażdżyła Eda, kosząc mu 2 grajków i zatrzymując Sancho. Nakupiliśmy tone młodzików i talentów, to dobra strategia na lata, ale na teraz nie mamy nic. Telles i VDB mogą być wzmocnieniami, ale zobaczymy. Cavani i Dembele to dwoje najemników, połamańców i humorzastych kolesi którzy nawet nie chcą grać u nas, nie grają od dawna, a teraz tylko za hajs. Mogą wypalić, ale to jest za duże ryzyko moim zdaniem. Powiem tak: Optymista powie, że zrobiliśmy dobre transfery. Jeden z najlepszych pomocników na świecie, jeden z najlepszych LO na świecie, klasowy snajper oraz jeden z najlepszych prawych skrzydłowych. To tak w teorii i na papierze, a pesymista powie wręcz odwrotnie, ja jestem pesymistą, pozdro:P
» 5 października 2020, 17:22 #1109
Blau: Dembele nie kupiliśmy przecież
» 5 października 2020, 17:28 #1108
Kilerek7: Ktoś z tej dwójki napewno przyjdzie. Powiem tak, jeśli jeszcze kupią jakiegoś SO, to jakoś to przeżyje.
» 5 października 2020, 17:30 #1107
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 17:41

Sancho albo Dembele ? Nie wydaje mi się. Pierwszy to raczej juz temat niekatualny bo w kolejce po niego beda staly inne kluby. Panic buy Dembele który nie chce tutaj grac wiec po co on aby dotrzymał towarzystwa Philowi w szpitalu ?
» 5 października 2020, 17:39 #1106
Diabelred: ,,Praktycznie nie kupiliśmy żadnego priorytetu w tym oknie.''

Nie tylko u nas byl z tym problem.

,,BvB zmiażdżyła Eda, kosząc mu 2 grajków i zatrzymując Sancho.''

Goscie wybrali gre w slabszej lidze, majac przy tym duzo wieksze szanse na gre w podstawie niz u nas, co Ed mogl tu wiecej zrobic? Co do Sancho, to po prostu BVB zrobili to samo co my z Pogba rok temu stawiajac zaporowa cene i tyle.
» 5 października 2020, 17:42 #1105
GraanManU: Skąd ty wytrzasnąłeś Haalanda?
» 5 października 2020, 18:07 #1104
GrayMid: Haaland miał być ? Niby kiedy ? To tylko media wypisują te bzdety, Haaland był łączony ze wszystkimi wielkimi klubami w tym okienku : także z Realem, z Barceloną, z włoskimi klubami itd., na zasadzie zwykłych plot transferowych. Żadnej wiarygodnej informacji o zamiarach kupienia Haalanda przez United nigdzie nie było. Musisz trochę mniej wierzyć w te wszystkie medialne farmazony.
» 5 października 2020, 19:00 #1103
Diabelred: Cos czuje, ze kolo 18 pojdzie pierwsza oficjalka :D
» 5 października 2020, 17:21 #1102
helupa: Oficjalki będą raczej jutro, jeśli dzisiaj jeszcze kogoś kupimy to będa pewnie chcieli pokazać wszystkich trzech na raz.
» 5 października 2020, 17:24 #1101
Kryptospiderman: Jak tak dajecie newsy to zaczynam się niepokoić. Mamy dużo spekulacji żadnych konkretów. Chociaż telles oficjalnie zakontraktowany czy dalej mrzonka jak cavani etc ?
» 5 października 2020, 17:20 #1100
sturmik: Cavani i Telles podpisani - nie ogłaszają ale zdjęcia już zrobili dla celów marketingowych.
» 5 października 2020, 17:34 #1099
is200second: A katalonski sport pisze ze Dembele uczestniczył w treningu oprócz graczy powołanych na zgrupowanie i kontuzjowanego Alby.

Gracz zostaje w Barcelonie. Wiadomość sprzed 4 godzin.
» 5 października 2020, 17:15 #1098
Diabelski97: Tak oglądam ten "Football, bloody hell" (program o lidze Angielskiej na kanale sportowym) i łapie się za głowę. Pan Koliński mówi, że całe okienko Solskjaer domagał się stopera i go nie dostał, Bale podobno dowiedział się, że jest opcją awaryjną dla Sancho i zaczął kręcić nosem
I powiedział nie (WTF), reszta też dobra: "Brak konkretów co do Reguilona, Tottenham był bardziej konkretny i Reguilon wylądował w Tottenhamie"
"Śmiesznie z tym Tellesem bo kłócili się chyba o 5-6 milionów, a przecież wiemy, że za Sancho byli gotowi płacić większe pieniądze" WTF
» 5 października 2020, 17:15 #1097
Kryptospiderman: Tak btw czy w ogóle coś podpisaliśmy tak na poważnie czy to tylko mnóstwo spekulacji ?
» 5 października 2020, 17:13 #1096
Jachyr: Na razie kibice Manchesteru United nie mają dzisiaj zbyt wielu powodów do radości. Wszyscy oczekują potwierdzenia transferów. W tym czasie fani śmieją się, że jak tak dalej pójdzie, to jedynym transferem jaki mógłby zrealizować ich klub jest zwolniona dzisiaj maskotka Arsenalu.
» 5 października 2020, 17:12 #1095
Kryptospiderman: Okno trwa jeszcze pare godzin mamy rezerwę na skrzydło teraz czas na 1 jedenastkę. Czuje ze greenwooda albo martiala przerobią na spo SN żeby bruno dać niżej i zostawić mu rozgrywanie. RedArmy! Działajmy i walczmy !
» 5 października 2020, 17:10 #1094
Vilen: Barcelona are starting to like the idea of a paid loan plus #mufc paying Ousmane DembĂŠlĂŠ's salary #mulive [@gerardromero]

Czy jakby do kupy nie pozbierac odstepnych i tygodniowek z tych wszystkich pilkarzy ktorych tu sprowadzimy to nie wyszedlby po prostu Sancho? Zawsze uwazalem ze jakosc > ilosc, ale czas pokaze...
» 5 października 2020, 16:53 #1093
kckMU: Te 108 mln funtów to my byśmy dali. Pytanie ile wołali ci wszyscy agenci i cała reszta - najlepsi dziennikarze pisali, że to w tym problem.
» 5 października 2020, 16:54 #1092
Vilen: Nie wiem, mowilo sie o tym ze Borussia nie chciala doprowadzic do rozmow bezposrednich i wysylali agentow jako reprezentantow (ktorych pewnie tez musielibysmy oplacic)...Moim zdaniem to bylo celowe dzialanie z ich strony bo za wszelka cene chcieli go zatrzymac tego lata (podobnie jak my Pogbe rok temu).
» 5 października 2020, 17:05 #1091
Alibaba: Problem jest w tym ze jeden transfer nic by nam nie dał bo brakuje ludzi do grania mamy pierwsza 11 a rezerwowych z klasa brak dla tego lepiej jest kupić 3-4 dobrych graczy niż jednego sancho który nie wiadomo czy zaskoczy w PL.
» 5 października 2020, 17:36 #1090
Strzelec: Barcelona are starting to like the idea of a paid loan plus #mufc paying Ousmane DembĂŠlĂŠ's salary #mulive [@gerardromero]
» 5 października 2020, 16:53 #1089
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:48

Czy pobijemy rekord i ogłosimy dzisiaj 5 transferów /wypożyczeń do klubu? Takiego ruchu nie było od czasu Van Gaala :)
» 5 października 2020, 16:48 #1088
chemik: innymi słowy sprawdziły sie zapowiedzi z początku okienka że edd nie wyda 100 mln funtów na jedengo zawodnika a woli wydać tą kasę na kilku. vdb 40, telles 15, cavani 10, i chyba 3 małolatów po 10 mln.
» 5 października 2020, 16:47 #1087
sturmik: Traore kosztuje 30mln euro + 15 bonusów.
» 5 października 2020, 16:49 #1086
chemik: a ten chłpaczek z partiznana trafił w końcu do nas ? wygladał ciekawie. traore również prezentuje się bardzo obiecująco.
» 5 października 2020, 17:12 #1085
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 17:37

Stefanovic jest podpisany za 10mln funtów i trafi do nas za rok - bo nie jest z Unii i nie miał 18 lat.
» 5 października 2020, 17:36 #1084
FriendlyHand: Wydaje mi się, że w tym momencie nie ma znaczenia kogo jeszcze kupią i jak będzie grać zespół. Minie bardzo wiele czasu zanim kibice wybaczą to co się stało wczoraj. Nie wiem co musi się jeszcze wydarzyć żebyśmy wrócili na dobre tory.
» 5 października 2020, 16:46 #1083
Blau: W ogóle to chyba padł rekord pod względem komentarzy. Co prawda 1k już się zdarzało, ale chyba nigdy w tak szybkim tempie.
» 5 października 2020, 16:44 #1082
Diabelski97: Démbélé did not train with Barça today, as per @moillorens. He’s open to join Man Utd - talks on between #MUFC and Barça but still no agreement.

👀 Now Man Utd considering to pay loan fee + covering full salary. Barça want permanent deal.

Sarr: Watford refused approach on loan."

Romano
» 5 października 2020, 16:44 #1081
huxx2: Shaw z rozłożonymi rękoma i Harry za nim to jak scena z Titanica, Leo z Kate na dziobie :D

Byłem w pracy i na przerwie mogłem obejrzeć tylko pierwszą połowę... Nic tylko dać podkład z Benny Hilla I puszczać na przyspieszeniu. Parodia.

Tak powinno to wyglądać w szatni:
youtube.com/watch?v=YAckBiyRQnM
» 5 października 2020, 16:41 #1080
sturmik: Podobno Bruno Fernandez zaatakował podczas przerwy Maguira i zwyzywał go . Powiedział mu że z taką grą nie jest godny nosić koszulki United. Podobno dlatego musiał być zmieniony i nie wyszedł na drugą połowę .Ole kazał mu zostać w szatni pilnowany przez Martiala.
» 5 października 2020, 16:44 #1079
Litosci: Jeśli to by była prawda to duży plus dla bruno.
» 5 października 2020, 16:51 #1078
HarryBrown: W sumie to raczej Harry powinien był zostać w szatni po przerwie.
» 5 października 2020, 16:55 #1077
Diabelski97: IsmaĂŻla Sarr p90 in his debut Premier League season:

5.07 penalty area touches
4.49 take-ons [2.31 successful]
3.02 shot-creating actions
2.09 fouls won
1.96 shots
0.22 goals
0.18 assists

0.40 G+A p90 is comparable to Traoré [0.45], Grealish [0.39] & Jota [0.32]. 🤔
» 5 października 2020, 16:38 #1076
hraboNX: Piekielnie szybki gracz i co najważniejsze prócz biegania ma też sporo techniki. To nie jest drugi Dan James. Niemniej coś czuję, że w United wyląduje Dembele: ESPN Spain:
Ousmane Dembele did not exercise today with Barcelona. He appeared at the Ciutat Esportiva, but before they started training, he left #muzone [@moillorens]

Manchester United are now considering paying Barcelona a loan fee plus covering Ousmane DembĂŠlĂŠ's full salary. Barcelona still want a permanent deal #muzone [@FabrizioRomano]
» 5 października 2020, 16:45 #1075
HarryBrown: Obejrzałem sobie filmiki z akcjami tego Ismaila Sarra. Kolo jakby tak przypakował jeszcze z 5-8 kilo masy mięśniowej to mógłby myśleć o zrobieniu dużej kariery jako skrzydłowy w rugby union. Szybki, silny i do tego nie boi się bezpośredniego kontaktu z przeciwnikiem.
» 5 października 2020, 16:37 #1074
Diabelski97: Moglibyśmy się od czarnych wiele nauczyć ;)
» 5 października 2020, 16:41 #1073
SmokuUtd: Mi teraz w naszych grajkach tego brakuje, pójście na bezpośredni kontakt, próbę wygrania pojedynku. Od razu jest zatrzymanie akcji i piłka do tyłu. Jest to mega irytujące
» 5 października 2020, 16:46 #1072
Blau: Czyli zamiast latać dziurę klasowym zawodnikiem to kupujemy kota w worku, który strzelił jedną bramkę w seniorskiej piłce i na dodatek przyjedzie dopiero w zimę.

Brawo, takie coś może się dziać tylko w Manchesterze.
» 5 października 2020, 16:32 #1071
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:39

Zamiast kupić po prostu Sancho za to 120 mln euro to nakupujemy różnych młodziaków za 40 mln + wydamy za wypożyczenie Sarra lub Dembele z 15 mln.... tylko po to żeby mieć szansę kupić znowu Sancho w następne lato za to 120mln. Z tym, że wtedy będziemy czuć dyszenie Barcelony czy Realu na karku i taki Sancho się pewnie na nas wypnie.

Z tego wygląda że operacja ''Sancho'' może być jedną z najdroższych tranzakcji w historii futbolu .
» 5 października 2020, 16:38 #1070
EmilCioran: "Ben Chilwell i Jadon Sancho zorganizowali Abrahamowi urodzinową imprezę niespodziankę przez co nie pojadą z reprezentacją Anglii na najbliższe zgrupowanie. Piłkarze zostanę przebadani na obecność koronawiursa."
» 5 października 2020, 16:27 #1069
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:23

Ciekawe kiedy dadzą oficjalki z Cavanim i Tellesem -jako że oni już byli w Carrington i przeszli testy medyczne.
Pallestri też podobno przeszedł wczoraj rano.
Pewnie chcą pozbierać wszystkich i zrobić jedno ''klasowe'' zdjęcie.
» 5 października 2020, 16:23 #1068
MiSt: Oficjalkę zostawią na moment gdy trzeba będzie ratować dom Edka :)
» 5 października 2020, 16:31 #1067
EmilCioran: Sokratis na celowniku Romy. Czy to znak, że transfer Smallinga upadł?
» 5 października 2020, 16:22 #1066
sturmik: W tej sytuacji potrzebujemy Smalinga bardziej niż on nas.
» 5 października 2020, 16:24 #1065
MiSt: Czego nie rozumiecie? Edek usłyszał, że brakuje nam dobrej ławki, więc kupuje ławkowiczów :)
» 5 października 2020, 16:19 #1064
Kryptospiderman: Ciężko negocjować Sarra czy dembele jak się najpierw podpisuje młodzików za 10 i 30 mln. Ja bym nie popuścił ceny zawodnika w takim wypadku, skoro mogą dać za nie ułożonych graczy, którzy nie są sprawdzeniu takie kwoty czemu mieli by nie dać dużo więcej za zawodnikow, którzy mogą grać w 1 składzie ...
» 5 października 2020, 16:14 #1063
sturmik: Z tymi młodzikami nie można być jeszcze tak pewnym bo nawet ten Pallestri opuślił wczoraj bańkę covidową i chciał strajkować jak Messi. Teraz niby ma dostać karę od klubu i 2 tyg kwarantanny.
» 5 października 2020, 16:17 #1062
SmokuUtd: Problem w tym, że my chcemy wypożyczyć, a oni tylko sprzedać...
» 5 października 2020, 16:29 #1061
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:15

Jak nie mielismy nominalnych prawoskrzydlowych tak teraz nagle mamy tego sporo ... Pellistri , Filip Stevanovic (ale to dopiero za rok ma przyjsc) , w styczniu ma dojsc jeszcze Traore i Chong na wypozyczeniu . Noi cos buczy na temat Dembele czy Sarra i ktorys pewnie trafi z nich na Old Trafford . Jakby wypalil z tych dziaciakow chociaz jeden transfer to byloby super .
» 5 października 2020, 16:14 #1060
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:15

Podsumowując okienko.
1.VDB opcja rezerwowa.
2.Cavani opcja tymczasowa.
3.Telles opcja do pierwszego skladu.
4.Traore opcja przyszłościowa.
Potrzebowaliśmy minimum 2, lub 3 zawodników do pierwszego skladu, dostaliśmy w głównej mierze zamienniki i to po 4 kolejkach w trakcie sezonu. Brawo ED i zarząd! Niemniej jednak liczę na Cavaniego, Tellesa I VDB, że podniosą nam standard w składzie.
» 5 października 2020, 16:10 #1059
mordynator: Wg mnie VDB prędzej czy później wygryźie Pogbe jeśli ten dalej bedzie tak grał.
» 5 października 2020, 16:11 #1058
RedsFan: Tez tak myślę, tylko mam nadzieję, że Ole przestanie niektórych traktować jak święte krowy, bo to staje się denerwujące. Cavani jak pokaże się dobrze, przy nieobecności Martiala, powinien dostać podstawę. Francuz i Rash wtedy do rotacji. Henderson już teraz powinien wskoczyc do podstawy bo tak jak VdB prezentuje się o niebo lepiej od swoich rywali na danej pozycji. Telles też, szansa wypali to podstawa.
» 5 października 2020, 16:18 #1057
GraanManU: Jak VDB nie zagra w następnym meczu kosztem pogby to będzie kryminał
» 5 października 2020, 18:12 #1056
Diabelski97: There’s still no agreement between Manchester United and Barcelona for Ousmane Démbélé. Loan offered, #FCB want permanent move or nothing.
#MUFC made an inquiry today morning also for Ismaila Sarr but Watford don’t want to sell him on loan - only permanent deal. Same problem. 🔴


Romano
» 5 października 2020, 16:05 #1055
hraboNX: Dodam :)
Intense negotiations currently ongoing between #mufc & Watford over a deal for Ismaila Sarr #muzone [TC via @GFFN]
» 5 października 2020, 16:08 #1054
mordynator: Watford pewnie bedzie chciał koło 30 mln,może jakoś bardzo nie bedą nam utrudniać całej transkacji ze względu na Garnera :)
» 5 października 2020, 16:10 #1053
sturmik: Manchester zaproponował wypożyczenie i możliwość wykupu za 45 mln funtów, Watford się na to zgodzi tylko w wypadku jeśli będzie klauzula ,że jek Manchester nie wykupi to wciąż płaci 25 mln funtów. United nie zgodziło się na to.
» 5 października 2020, 16:15 #1052
hraboNX: United nadal rozmawia z Szerszeniami.
» 5 października 2020, 16:22 #1051
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 15:51

Właśnie wydalismy ponad 40 mln funtów za 2 graczy do akademii (z czego jeden z nich będzie do grudnia hasał po włoskich boiskach) i 70mln funtów za 3 graczy na ławkę.
Podstawowa 11-tka pozostaje nie ruszona ze wszystkimi dziurami ,które miała już od dawna.
Takie rzeczy tylko w United.
» 5 października 2020, 15:50 #1050
kamilpe: Przeciez Tellles z miejsca podstawowa 11, a czuje, że Cavani może szybko zająć miejsce Matriala na szpicy
» 5 października 2020, 15:53 #1049
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 15:54

Telles i Cavani naławke? No nie wiem, Shaw i Martial formą nie zachwycają. VDB już dawno powinien wskoczyć za Pogbe.
» 5 października 2020, 15:53 #1048
welllone: Nie sprawdzałem tych liczb, jeśli są prawdziwe to smutne to bardzo.
» 5 października 2020, 15:55 #1047
chemik: telles za shawa, cavani za martiala, donny za pogbę. zamieniamy leniwców na walczaków.
» 5 października 2020, 15:59 #1046
kamilpe: Beek - 39mln
Telles - 15mln
Cavani - 0mln (opłata tylko dla agenta - 10mln)

Gdzie tu 70mln za 3 graczy na ławkę? Nie licząc prowizji za Cavaniego to wychodzi 54mln
» 5 października 2020, 15:59 #1045
BNK: Martial na ławkę raczej nie sądzę, chyba że w rotacji z Rashfordem na lewej.
» 5 października 2020, 16:00 #1044
hraboNX: Ole powtarzał jak mantrę: jego United to projekt przyszłościowy. Dlatego nie dziwią inwestycje w młodych graczy. Jak dobrze napisał @Dejfmi - lepiej teraz wydać 30 mln na Traore, niż za 2 lata obudzić się i gadać "O kurde, jaki super grajek, kupmy go". Jak BVB wydało 25 mln euro na Bellinghama, to nikt się nie dziwi. Tylko komentarze w stylu "Czemu United nie potrafi zgarniać takich talentów".
» 5 października 2020, 16:03 #1043
mordynator: @sturmik
A przed okienkiem był płacz że mamy za wąską kadre i nie ma kogo z ŁAWKI wprowadzać,wam dogodzić...
-brak transferów źle
-transfery źle
» 5 października 2020, 16:03 #1042
sturmik: Jest jeszcze mały cień szansy że ten Traore dostanie dziś pozwolenie na pracę.
» 5 października 2020, 16:04 #1041
dudziol: Rashford ława, Martial lewa Cavani szpica. Przecież Rashford jeszcze bardziej irytuje niż francuz
» 5 października 2020, 16:06 #1040
GraanManU: hrabon, Dejfmi - BRAWO ZA LOGICZNE MYŚLENIE
» 5 października 2020, 18:13 #1039
Dejfmi: Kolejny zwykły dzień na DP


Cavani, no niby ok ale stary
Traore... za 3 lata kupimy za 100 baniek... a nie czekej, kurła 30mln za drogo. Za młody
Telles, kurde taki troche ani nie za stary ani nie za młody
» 5 października 2020, 15:47 #1038
NicPozytywnego: Telles jak nie za stary nie za młody to taki primasort.
» 5 października 2020, 15:51 #1037
Dejfmi: środa: nie łudźcie się, transferów nie będzie

poniedziałek: po co nam te transfery ??
» 5 października 2020, 15:53 #1036
sisinho: @Dejfmi

Cavani hasa na PP a Traore na ŚO? Transfery transferami ale pozycje, które powinny być wzmocnione dalej nie zostały. Wydać hajs tylko dla samego wydania mija się z celem.
» 5 października 2020, 15:58 #1035
mordynator: @sisnho
No Traore właśnie hasa na PP tylko minusik taki że od stycznia dopiero.
» 5 października 2020, 15:59 #1034
sisinho: Ale nie jest tu i teraz, poza tym jest to piłkarz, który nawet sie jeszcze dobrze nie pokazał w Serie A, w czym jest obecnie lepszy od takiego Greenwooda, Jamesa czy Matę na tej pozycji?
» 5 października 2020, 16:55 #1033
Dejfmi: Sisinho, w sprawie stopera było pewne, że jeżeli nie pozbędziemy się Smoły/Rojo to zapewne 8 czy tam 9 stoper nie przyjdzie. Co do napadziora, owszem był potrzebny - Ighalo po prostu jest za słaby i odejdzie w styczniu. Lewa obrona wzmocniona. Co do prawego skrzydła wypowiem się jutro rano :)
» 5 października 2020, 17:01 #1032
Diabelski97: Mega słabo zachował się zarząd Arsenalu, najpierw zwolnili 55 pracowników żeby ciąć koszty, żeby kilka dni później dać Aubie tygodniówkę 300 tysięcy +.
Dzisiaj zwolniony pracownik który od lat wcielał się w maskotkę klubową, a kilka godzin później, wielomilionowy transfer.
Mega frajerskie zachowanie.
» 5 października 2020, 15:46 #1031
Dexxter: Z tą maskotką ,to nie przesadzaj. Czytałem, że praca maskotki była jako dodatkowa "fucha" dla chłopa, który od 8 lat jest już na emeryturze. Swoje w życiu się narobił i chciał już odpuścić A covid i brak meczów to był dobry pretekst.
» 5 października 2020, 15:55 #1030
Diabelski97: U nas wszyscy pracownicy, powtarzam, WSZYSCY pracownicy mają płacone, pomimo, że nie wykonują swoich obowiązków. W wielu klubach wygląda to podobnie. Bardzo słabe zachowanie, na dodatek, piłkarze Arsenalu zgodzili się na obniżkę pensji, żeby pracownicy nie zostali zwolnieni i mieli dochód. Najpierw poleciało 55 osób, teraz maskotka klubowa.
» 5 października 2020, 16:04 #1029
EmilCioran: Słyszeliście tę rozmowę gościa z dziennikarzami w radio BBC? Facet twierdzi, że kibicował United od 40 lat ale ma już dość i teraz będzie wspierał... Leeds. Jak dobrze zapamiętałem to chyba właśnie mieszka w Leeds. Albo to troll albo zwykła (tutaj wstawcie co chcecie). Jeśli troll to cholernie wiarygodny i powinien zostać aktorem.
» 5 października 2020, 15:46 #1028
DailySmoker: Myślę, że raczej zawodowy troll, bo ciężko mi uwierzyć, że przeżył tyle lat będąc kibicem Manchesteru mieszkającym w Leeds. To jest naprawdę inny poziom nienawiści między tymi klubami. Chyba, że się z tym ukrywał przez lata
» 5 października 2020, 15:56 #1027
EmilCioran: Ale on nie mówił, że mieszka w Leeds od 40 lat tylko, że obecnie tam żyje. Dziennikarzy na tym nagraniu było widać i oni byli w autentycznym szoku jak on im to wszystko opowiadał bo był naprawdę bardzo wiarygodny.
» 5 października 2020, 16:07 #1026
DailySmoker: A to w takim razie ja źle zrozumiałem to co napisałeś :) nie ma się co chłopu dziwić, bo kibicowanie United od paru lat uderza w masochizm... Sam kibicuje od czasów długo, długo przed Fergusonem, więc boli to co się dzieje z klubem, ale ja się nie poddam i barw nie zamierzam zmieniać.
» 5 października 2020, 17:25 #1025
Magik1990MU: @Batigol

Lindelof lepszy, bo ma margines do poprawy? Już zdążyłem zauważyć, że nie lubisz Maguire'a, ale takie argumenty to... Lingard czy Perreira też mieli margines do poprawy, a czy wykorzystali go? Harremu możesz zarzucić brak mobliności i klocowatość, zgoda, ale czepianie się go, że za słabo podał głową do de Gei? Poważnie? Cenionemu van Dijkowi niedawno też się zdarzył ten sam błąd i czy ktoś poza mną o nim pamięta? Maguire nie jest obrońcą kompletnym, bo poza Ramosem ciężko takiego znaleźć. Różnica jest jednak taka pomiędzy nim a Lindelofem, że Harremu poza dynamiką ciężko cokolwiek zarzucić, tymczasem Victor nie tylko nie ogarnia gry w powietrzu, ale często stosuje bardzo pasywny pressing.. no i brak mu charakteru. Nie chcę mu też wyliczać błędów indywidualnych, ale robi ich więcej niż nasz kapitan. Tutaj bym szukał wzmocnienia. Oczywiście teraz łatwo krytykować Harrego, bo po wczorajszym meczu każdemu defensorowi musi się dostać, ale wyciąganie dalekosiężnych wniosków jest błędne.

Co do taktyki 3-5-2 to nie jest to zły pomysł. Jest jednak jeden poważny problem - brak w niej miejsca zarówno dla Greenwooda, jak i Martiala. Ponadto granie na 3 stoperów przy tak słabym wyborze w tej formacji może nam się szybko odbić czkawką. Wymieniłeś Scotta w swoim składzie, ale ile on rozegrał meczów na tej pozycji? 2? 3? I to wyłącznie w reprze. Z jednym natomiast się zgodzę - trzeba Pogbiarza odsunąć momentalnie od składu. Obawiam się jednak, że to jest poza jurysdykcją Ole.
» 5 października 2020, 15:38 #1024
Oskar062: No ja mam szczerze spore wątpliwości co do tej tezy ze Harremu to można zarzucić tylko brak dynamiki ale już się przekonałem ze patrzysz przez różowe okulary to przyznam Ci racje ! Harry to jest top śo ligi.
» 5 października 2020, 15:47 #1023
Dexxter: Daj spokój z Tym Maguirem. Wymyślasz jakieś jego atuty.
To nie jest obrońca na Manchester United.
Niestety za to drewno daliśmy 80 mln masakra.
Niestety też nie mamy lepszych obrońców, co jednoznacznie pokazuje, że póki tego nie zmienimy nie będziemy walczyć o Mistrzostwo czy wygranie LM.
» 5 października 2020, 15:48 #1022
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 15:56

@Oskar

Fajnie, jakieś argumenty?

@Dexxter

z tobą to już w ogóle nie mam zamiaru wdawać się jakąkolwiek dyskusję.
trollu
» 5 października 2020, 15:54 #1021
Oskar062: Uważam ze Harry to jest solidny średniak lester było dla niego dobrym klubem. Harry poza dynamika nie umie totalnie wyprowadzać piłki już nie raz to pokazywał zw wystarczy pressing i gość panikuje odrazu, a i zbyt często mam wrażenie przestaje myśleć na boisku nie wiem z czego to wynika ale tak jest.... wiem ze to boli ze wydaliście na niego 80 mln i okazał się średni ale nie można tez na sile wychwalać go jako top stopera ligi
» 5 października 2020, 15:58 #1020
sisinho: Jako kapitan powinien dyrygować i zarządzać całą linią obrony, we wczorajszym meczu parę razy tą linię złamał przez co Tottenham miał wiele okazji w tym bramkowe. Głupie zagranie głową (jego atut?) i szarpanie Shaw'a przy bramce na 1:1, bezmyślny faul i dreptanie do bramki przy 1:2, złamanie linii spalonego i dziurka przy golu na 1:4, Przy 1:5 w dwójkę kryją Kane zamiast albo zawołać Shaw'a do krycia albo samemu przejść na lewą stronę. Jego szybkość, mobilność, zarządzanie całą obroną jest słabe. Jako kapitan powinien coś powiedzieć odnośnie czerwonej kartki a on to olał i zaakceptował fakt.
» 5 października 2020, 16:04 #1019
Magik1990MU: Po tym zdaniu, że Maguire nie umie wyprowadzać piłki powinienem przestać czytać... człowieku, Pep rok temu się nim interesował właśnie dlatego, że gość piłkę wyprowadza znakomicie! Przy pressingu czasami się gubi, jak każdy, ale ty chyba poza wczorajszym meczem żadnego innego nie widziałeś. Harry bardzo często zapędza się na połowę rywala i pomaga w rozgrywaniu. Natomiast to, że przestaje myśleć i się gubi czasami ma miejsce, tu zgoda.
» 5 października 2020, 16:06 #1018
Oskar062: A co to za argument ze guardiola go chciał bo rzekomo dobrze rozgrywa ? Guardiola nie jest nieomylny i myśle z teraz cieszy się ze nie wyłożył tyle kasy za Harrego. Nie musimy się zgadzać ale trzeba powiedzieć jasno ze Maguire jest po prostu średni i nie wskoczy na poziom topu
» 5 października 2020, 16:11 #1017
Dexxter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 16:13

Magik, Nie chcesz ze mną dyskutować bo za każdym razem gasze Cię jak peta argumentami.
Pozdro :)
» 5 października 2020, 16:12 #1016
Batigol222: No właśnie problem polega na tym, że w tej chwili United ma 3 pkt po 3 kolejkach a terminarz dopiero zaczyna się robić trudny. Moim zdaniem tutaj średnio jest miejsce na kombinowanie pt. zabraknie miejsca dla Martiala/Greenwooda.

Jak dla mnie, to Van Dijk jest bardziej kompletny, niż Ramos. Ramosowi maksymalną prędkość zmierzyli 33 km/h, Van Dijkowi 34,5 km/h. Reszta w sumie porównywalna, z tym, że Van Dijk raczej nie przegra takiej główki, jak Ramos z Jesusem w 1/8 LM w poprzednim sezonie.

Natomiast w kwestii Maguire- Lindelof. Miałem na myśli to, że u Lindelofa błędy częściej wynikają z tych braków, które można nadrabiać, natomiast Maguire nagle nie zyska zwrotności i przyspieszenia. I w sumie nie zgodzę się z tym, że to jest jego jedyny mankament. Jeżeli ŚO jest tak wolny to musi posiadać czytanie gry na naprawdę wysokim poziomie. To dlatego np. Nesta czy Maldini byli w stanie tak długo grać na bardzo wysokim poziomie. Maguire natomiast ustawia się raczej średnio, przez co nie za bardzo jest w stanie korygować braki w dynamice czytaniem gry.

No i pozostaje jeszcze kwestia tego, czy w dzisiejszym futbolu wymagania na pozycji ŚO jednak nie są trochę odmienne, niż np. kilkanaście lat temu? Generalnie dzisiaj boczni obrońcy często grają jak skrzydłowi, zespoły stosują wysoki pressing i coraz więcej zespołów gra tak, jak właśnie wczoraj Tottenham, tj. z bardzo płynną formacją ofensywną, gdzie trudno rozróżnić, kto jest ŚN, kto 10 a kto skrzydłowym. Może Maguire to po prostu archaiczny stoper, którego trudno wpasować do nowocześniej grającej drużyny, czyli 4-3-3 z bocznymi ultra ofensywnymi bocznymi obrońcami i wysoko ustawioną linią obrony.

Generalnie, jak spojrzysz na tych młodszych stoperów, to trudno tam znaleźć jakiegoś wolnego: Upamacano, Kounde, Diego Carlos, de Ligt, Demiral- to wszystko są szybcy stoperzy, a Upamecano w LM to chyba raz miał na liczniku 35 km/h
» 5 października 2020, 16:47 #1015
Magik1990MU: @Dexxter

ty i argumenty? Weź wracaj do nory trollu
» 5 października 2020, 18:38 #1014
cris342: Pomijając fakt, że szanse na Sancho są znikome, nie rozumiem czemu trzymamy Smallinga, który nie chce u nas grać i nie ma gwarancji, że znajdzie motywacje do gry na takim poziomie jak w Romie. Sprzedajmy go za tych 12-13 czy ile tam Roma daje za niego, na Tellesie Edek zaoszczędził kilka milionów. Zamiast trzymać Romero lepiej go sprzedać za grosze, albo nawet za darmo, żeby się pozbyć jego tygodniówki i dać chłopu szanse powalczyć o pierwszy skład gdzieś indziej. Zamiast dorzucić wyżej wspomniane kwoty do transferu Sancho i mieć pewniaka, będziemy wydawać ten hajs na jakiś nastolatków z Urugwaju i Włoch, gdzie absolutnie nie kwestionuję ich talentu, ale to nie są gracze, którzy z miejsca poprawią jakość naszego składu. Za VDB trzymam kciuki i widać, że jest świetnym graczem, ale z całym szacunkiem, wolałbym Sancho na PS niż VDB, który siedzi na ławce, bo Ole póki co sam nie wie, gdzie go wystawić, mam trochę wrażenie, że Edek powiedział do Ole:
Słuchaj nie mamy pieniędzy na transfery, chcesz jednego z najlepszych ŚPO w Europie, czy nie?
A Ole mając z tyłu głowy, że może to być jeden z niewielu graczy, którzy tu trafią powiedział, jasne jesteś wielki Ed..
» 5 października 2020, 15:34 #1013
Pierun: Ciekawe co kierowało Partey'em przy transferze do Arsenalu. W Atletico LM miałby co rok a w Arsenalu nawet LE nie są pewni.
A do tego: Thomas Partey popełnił więcej indywidualnych błędów prowadzących do strzału przeciwnika niż jakikolwiek inny zawodnik LaLiga w seszłym sezonie - 7.
» 5 października 2020, 15:32 #1012
Diabelski97: Tygodniówka, zmiana ligi na lepszą, spróbowanie czegoś nowego, wiele czynników może na to wpływać. Myślałem, że ściągną jakiegoś ofensywnego pomocnika, to jest większa bolączka Arsenalu. A może jeszcze ściągną.
» 5 października 2020, 15:36 #1011
kamilpe: Akurat jak Partey przejdzie to będę zazdrościć Arsenalowi tego transferu
» 5 października 2020, 15:38 #1010
hraboNX: Niecałe dwie godziny temu:
Fabrizio Romano

Atlético Madrid have *not* received any attempt or bid from Arsenal for Thomas Partey. Atléti are still convinced he’s gonna stay. NO negotiations.
#Atleti #AFC #DeadlineDay
» 5 października 2020, 15:49 #1009
Celt15: Kilku skrzydłowych w tym okienku za racjonalne pieniądze lub za darmo (Costa) zmienia klub, a my 8 rok bez PP... Ja pier...
» 5 października 2020, 15:29 #1008
Diabelski97: Manchester United have followed Traore's progress over the past three years #muzone [@sistoney67]"
» 5 października 2020, 15:24 #1007
hraboNX: Manchester United have followed Traore's progress over the past three years #muzone [@sistoney67]
#mufc consider Amad Traore and Facundo Pellistri first team signings #muzone [@RobDawsonESPN]
» 5 października 2020, 15:23 #1006
Magik1990MU: heh, first team signings
» 5 października 2020, 15:40 #1005
EmilCioran: Sporo się dzieje u rywali. Podobno Arsenal jednak wpłaci klauzulę za Parteya. Walcott ma dzisiaj przejść testy przed wypożyczeniem do Świętych. Stones albo Rudiger mogą wzmocnić Tottenham bo sprawa ze Skriniarem raczej już zamknięta.
» 5 października 2020, 15:23 #1004
SmerfCFC: Jestem prostym człowiekiem, nie lubię Lameli.
» 5 października 2020, 15:21 #1003
tomciocr7: Po mordzie od razu widać, że to cwaniak.
» 5 października 2020, 15:35 #1002
BNK: Dembele niby też dogadany
» 5 października 2020, 15:20 #1001
ax1d: Może to miał być Adama Traore, a wyszedł Amad Traore...
» 5 października 2020, 15:15 #1000
Magik1990MU: za Adama Wilki chciały minumum 80 baniek, więc Edk wziął Amada. Traore to Traore, ważne, że ten tańszy.
» 5 października 2020, 15:19 #999
biolekkk: Powiem Wam, że patrząc na jego etykę pracy/treningów oraz waleczność to myślę że jest wart, no może z 60
» 5 października 2020, 15:40 #998
Lookasinho: Wcale bym się nie zdziwił gdyby edkowi się literki w imieniu poprzestawiały. Może mu słownik poprawił na Amad, edek się nie skapnął i poszła oferta...
» 5 października 2020, 15:42 #997
Kryptospiderman: Spoko 50mln ukształtowany chiesa który zagra za spo napadzie lub skrzydle a my bierzemy typa za 30mln, który przyjdzie w styczniu i nie wiadomo jak będzie wyglądać na boisku
» 5 października 2020, 15:10 #996
Strzelec: Chiesa jest przeceniany. I nie wiadomo jak poradziłby sobie w Anglii. Włosi raczej nie odnajdują się we na wyspach.
» 5 października 2020, 15:12 #995
rizx: Już raz Juve wzięło wielki talent z Fiorentiny na skrzydło, Bernardeschi się nazywał i był najdroższym transferem w historii Juve..
» 5 października 2020, 15:43 #994
maticr7: I nie był to zły transfer... Gadanie,że nie wiadomo jakby sobie poradził w Anglii.To teraz każdy Wloch jest nieprzydatny?Wiecie ile przez takie myślenie przechodzi nam talentów obok nosa?Akurat Chiesa ma taki charakter,gdzie mógłby spokojnie obalić ten mit.Nie bez kozery Ole kazał go obserwować od dłuższego czasu.Mówiło się o tym.Ostatecznie uparł się na Anglika albo siana było na tego drugie szkoda.Na pewno nie byłby gorszy od Sarra czy Dembele.Do tego Greenwood też grywa na skrzydle,więc dużego ryzyka by nie było,jakby do końca się nie spełnił.
» 6 października 2020, 02:06 #993
Strzelec: Póki co kupiliśmy Alexa Tellesa, Edinsona Cavaniego, Facundo Pellistriego i Amada Traore. Myślicie, że Edek nas zaskoczy i kupi jeszcze obrońce albo prawego pomocnika?
» 5 października 2020, 15:09 #992
kamilpe: Nie ludziłbym się
» 5 października 2020, 15:12 #991
hraboNX: Smalling pewnie zostanie. Prawe skrzydło wciąż jest realne.
» 5 października 2020, 15:13 #990
Strzelec: @kamilpe

Może i Ed nie za bardzo ogarnia transfery, ale w transferach last minute jest całkiem niezły (Martial, Ighalo).
» 5 października 2020, 15:15 #989
kamilpe: @Strzelec zgadza się ale już by trąbiły jakieś poważne źródła o jakimś mega transferze. Ighalo to akurat średni transfer, dobrze, że przychodzi Cavani
» 5 października 2020, 15:22 #988
ktos3: Jeszcze Donny, noo i kilku młodych do akademii.
» 5 października 2020, 15:28 #987
kamilpe: #mufc are convinced that Amad Traoré has the same future as Dejan Kulusevski, who joined Juventus this summer from Atalanta for €45m #mulive [@FabrizioRomano]
» 5 października 2020, 15:08 #986
dlabigt23: Po co nam tyle młodych prawoskrzydlowych ? Mamy Chonga na wypozyczeniu , sciagnelismy juz Pellistriego , w styczniu ma przyjsc ten Traore noi mamy jeszcze tego kolejnego młodego co przyjdzie w przyszlym sezonie z Partizana Filipa Stevanovic . Kazdy z nich ma po 18 lat ? Dziwne troche posuniecia ...
» 5 października 2020, 15:08 #985
tygrys26: Klub liczy ze któryś wypali xD
» 5 października 2020, 15:11 #984
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 15:02

Papciu gomes z atalanty mowi, ze traore wyglada jak messi. Ale nam sie udalo!
» 5 października 2020, 15:01 #983
IntruZ9: Bo ci żyłka pęknie z tej ironii(już enty raz to czytam)....ja tam cieszę się że kupujemy młode talenty,będzie dorby to obroni się na boisku
» 5 października 2020, 15:09 #982
RedsFan: No też jest dość niski :D Reszty podobieństwa nie widzę. Tak na poważnie może i nim będzie, może i ma potencjał, ale to nie zmienia faktu, że trzeba nam kogoś na tu i teraz. Ole buduje młody skład na przyszłość, oby tylko mu dali ten czas, żeby doczekał jak ci młodzi wejdą do podstawy i będą rządzić na boiskach Europy...
» 5 października 2020, 15:10 #981
Czerwony123: Spusc powietrze, troszke sarkazmu jescze nikogo nie ... cala sytuacja w klubie to komedia.
» 5 października 2020, 15:22 #980
kamtor: Jak myślicie ed jeszcze nas zaskoczy jakimis transferami np pau Torres na SO sarr na PP
» 5 października 2020, 14:58 #979
FreddyKruger: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 15:01

Tak Fernando Torres I Van der Sarr :)
» 5 października 2020, 15:00 #978
MiSt: Jeśli dzisiaj nie kupimy Sancho to nie ma co się oszukiwać - już tutaj nie przyjdzie. Mam nadzieję, że nie sprowadzimy Dembele, bo wtedy już całkiem przestanę wierzyć w ten zarząd...
» 5 października 2020, 14:56 #977
Diabelski97: Alejandro DarĂ­o Gómez (Atalanta) on Amad TraorĂŠ: "He’s a future star, trust me. During our training sessions he seems like Messi! You can’t stop him, he’s unbelievable, our centre backs have serious problems when TraorĂŠ is on the pitch." #mulive [@FabrizioRomano]
» 5 października 2020, 14:45 #976
Bylak: Teraz tak na serio. Kupiliśmy kogoś?
» 5 października 2020, 14:44 #975
Blau: Na razie VDB tylkow
» 5 października 2020, 14:56 #974
sisinho: Który nie wiadomo gdzie i za kogo ma grać. Za Maticia,Freda czy McTominaya nie za bardzo bo nie jest defensywnym, za Pogbę nie bo to gwiazdka, za Bruno również bo jak na razie jest to jedyny zawodnik, któremu się chce.


Więc w zasadzie wzmocniliśmy pozycję, która i tak była w miarę dobrze wzmocniona a tam gdzie są braki od x lat to dalej są braki.
» 5 października 2020, 15:06 #973
EmilCioran: Trochę o Polakach. Tradycyjnie już Grosicki w ostatnim dniu okienka zmienia klub. Przechodzi do Olympiakosu, żeby od razu zostać wypożyczonym do Nottingham Forest. Oba kluby mają jednego właściciela. I jeszcze o kolejnej głupocie Milika. Fiorentina i Napoli dogadały się co do wypożyczenia z obowiązkiem wykupu. Milikowi zaproponowali 4 mln rocznie. Co robi Milik? Oczywiście odrzuca ofertę. Albo on jest skończonym debilem albo jeszcze jest ktoś w grze. Everton?
» 5 października 2020, 14:44 #972
BNK: Milikowi to chyba się wydaje, że on za dobry jest na taką Fiorentinę. Jeszcze przed chwilą był pewny transferu do Juve, potem Atletico, Totki...
» 5 października 2020, 14:48 #971
EmilCioran: Ale czasu na wybrzydzanie to on już nie ma. Przecież on nie wstanie z trybun jak nie odejdzie. Tak jak napisałem, pewnie jest jakaś inna lepsza oferta ale z jego podejściem to i to może walnąć.
» 5 października 2020, 14:52 #970
sisinho: EmilCioran

Same dobre propozycje ma a już koniec okna i dalej nic nie wybrał. Zastanawiam sie co on ma w głowie. Wie że w Napoli jest skonczony, olał Tottenham, Romę, Fiorentinę, miał podobno oferte z Lipska (chyba idealny klub dla niego - średni napastnicy ale cały skład dobry) i tez nie odszedł.
» 5 października 2020, 15:08 #969
maticr7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.10.2020 14:40

A Chiesa w Juve wypożyczony i muszą potem zapłacić 50lm euro.Ehh taka transakcja przechodzi nam obok nosa. Czemu my to schrzaniliśmy?Pokazalibyśmy temu Sancho albo przychodzisz teraz albo w ogóle.Bez żadnej zabawy.Mi jest bardzo szkoda tego zawodnika.Wolałbym sto razy jego niż Dembele,albo tym bardziej nic.Może to Włoch,ale przynajmnie ze sporymi ambicjami.Na pewno pochasałby sobie na tym prawym skrzydle.
» 5 października 2020, 14:40 #968
Mariano88: Po pierwsze co Ty chcesz pokazywać Sancho? Przecież to nie jego wina, że kluby się nie dogadaly. Po drugie Włosi rzadko sprawdzają się poza Serie a. Chiesa w Juve, Tomali w Milanie, popieram obu.
» 5 października 2020, 14:54 #967