Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

dlabigt23

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  24-02-2013
Dni w serwisie:  3080
Ostatnia wizyta: 01-08-2021 o 14:04
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji3080
Ilość newsów dodanych przez użytkownika dlabigt230
Ilość komentarzy do newsów6402
Ilość komentarzy, które dlabigt23 dodał(a) dziennie2.08
Ilość postów na forum19
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


29.07.2021 do newsa Oficjalnie: Manchester United odwołał sparing z Preston North End Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.07.2021 21:13

Szkoda. Jeden mecz mniej do rozegrania. Ogolnie czarno widzę znow ten początek sezonu. W dwóch pierwszych meczach moze być ciezko o 6 pkt. Moze być jak w zeszłym sezonie. Piłkarze praktycznie nieprzygotowani dobrze fizycznie do meczy. Maguire, Shawa , Pogby a nawet nowych nabytkow jeszcze nie ma i tez potrzeba czasu zeby sie zaklimatyzowali w druzynie. A wiadomo ze takim składem jak teraz gralismy nie bedziemy raczej grać z Leeds na start bo to samobójstwo.

28.07.2021 do newsa Oficjalnie: Manchester United osiągnął porozumienie w sprawie transferu Varane’a Pokaż
Aa i bym zapomniał o Lingardzie czy Garnerze. Trzeba zwolnić też listę płac aby dalej można było kupować. W sumie Lingarda bym zostawił wolę osobiście jego w kadrze niż Martiala bo ostatnio pokazuje się z dobrej strony.

28.07.2021 do newsa Oficjalnie: Manchester United osiągnął porozumienie w sprawie transferu Varane’a Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2021 06:33

Pamiętajcie że jeszcze mamy szrot który trzeba się pozbyć. Pereira, Jones noi wielu zawodników z którymi trzeba zastanowic się co dalej. Dalot, Williams , Tuanzebe, Pellistri czy Diallo. Nie jest to może szrot ale przydałoby się niektórych wypożyczyć i może z czasem coś z nich będzie bo u nas wątpię że dostaną minuty po ostatnich transferach. Za wiele to oni nie pograją a muszą się jakoś rozwijać.

26.07.2021 do newsa Queens Park Rangers - Manchester United 4:2. Kiepski występ Czerwonych Diabłów Pokaż
Podobno chcemy jeszcze Kounde. Zapewne jesli doszloby do tego transferu to odejdzie Bailly i Tuanzebe na wypożyczenie bo nie widzę innej opcji. No chyba ze zamierzamy czesto grać formacja z 3 ŚO albo planujemy Kounde na ŚPD.

26.07.2021 do newsa Queens Park Rangers - Manchester United 4:2. Kiepski występ Czerwonych Diabłów Pokaż
Myślicie ze Varane pasuje do Harrego ? tak sie pytam bo w sumie mało orientuje sie jak gra Varane. Z tego co mi wiadomo to jest dość wysoki ale czy to go nie ogranicza jesli chodzi o zwrotność, szybkość czy takie tam ? wiecie co mam na mysli... Harry jest troszkę wolny i potrzebny mu ktos taki bardziej przebiegły. Podobno od 2 lat francuz nie utrzymuje dobrego poziomu takiego jak wczesniej i jest to cien piłkarza sprzed kilku lat.

25.07.2021 do newsa Manchester United wysłucha ofert za Anthony’ego Martiala Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2021 07:58

Sprzedać jeśli jest okazja. Myślę że teraz będzie grał znacznie mniej i więcej Solskjaer będzie stawiał na Sancho, Greenwooda i Cavaniego noi Rashforda jak wróci. A mamy jeszcze w zanadrzu Jamesa, Amada i Pellistriego. Nie zapominajmy że jest jeszcze Lingard i szczerze wolałbym żeby to Anglik grał kosztem Francuza.

25.07.2021 do newsa Solskjaer dostanie środki na pozyskanie następcy Pogby Pokaż
Najlepiej to kupić pierw kogoś a potem sprzedac Pogbe. Jeśli pierw odejdzie francuz to nagle kluby będą wiedziały że musimy kogoś pozyskać w jego miejsce i ceny mogą podskoczyć.

24.07.2021 do newsa Oficjalnie: Jadon Sancho piłkarzem Manchesteru United Pokaż
Brak Środkowego obrońcy jeszcze bym mógł przeboleć w tym okienku. Varane moze nawet moglby dołączyć do nas w styczni albo za rok za darmo jesli faktycznie chce tutaj przyjść. Natomiast w te miejsce fajnie by bylo sciagnac jakiegos Defensywnego pomocnika. Ruben Neves i ktos za Pogbe jesli odejdzie i mysle ze było by okej. Ewentualnie jeszcze Trippier jesli cena bedzie dość normalna.

22.07.2021 do newsa PSG wystawia piłkarzy na sprzedaż i zbiera fundusze na Pogbę Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.07.2021 16:57

I tak za rok pewnie odejdzie za darmo wiec sprzedać jeszcze w tym roku zeby mozna było coś za niego dostać. Głupotą bedzie trzymanie go na siłę albo z wiarą ze podpisze nowy kontrakt jeśli mozna mieć 50-60 mln. W te miejsce mozna kupić Rubena Nevesa i Camavinge. Eweutualnie kupic Nevesa i dać szansę Donnemu i Mejbri\'emu. Jeszcze na tym lepiej wyjdziemy bo Pogba ma juz 28 lat i młodszy nie bedzie. Nawet odmłodzimy skład.

20.07.2021 do newsa Manchester United ma problem z Philem Jonesem Pokaż
Założe sie ze jeszcze i tak przedluzymy z nim kontrakt nawet jesli wygaśnie. Na chwilę wróci, potrenuje a moze nawet wejdzie w jakims Corabao Cup i przypomnimy sobie o nim noi dostanie nowy kontrakt do 2025 roku na zachęte z podwyżką do 100 ty tygodniowo xDD