Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

dlabigt23

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  24-02-2013
Dni w serwisie:  2525
Ostatnia wizyta: 23-01-2020 o 22:26
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji2525
Ilość newsów dodanych przez użytkownika dlabigt230
Ilość komentarzy do newsów5270
Ilość komentarzy, które dlabigt23 dodał(a) dziennie2.09
Ilość postów na forum19
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 19:56

Jak w weekend w meczu Pucharowym wybiegnie Fred , Maguire , Martial i AWB a szans nie otrzymaja Gomes , Greenwood , Chong , Lingard( niestety bo nie ma nikogo innego ) , Garner czy Levitt i Laird na PO to znaczy ze OGS sam pod sobą dołki kopie . Moim zdaniem powinnismy \"odpuscic \" te puchary i zdecydowac do tak naprawde jest wazne w tym sezonie z tak wąską kadra . LE i Liga powinna byc priorytetem a w tych pucharach powinni grać zawsze młodzi i tymbardziej w tym sezonie przy takich brakach kadrowych . Tak jak zrobil to Liverpool gdzie na Arsenal i Aston Ville wyszli młodzieża bo dla nich wazne byly KMŚ . Tak samo powinien zrobic teraz nasz menago i wybrac ze najwazniejsze jest zdrowie naszych piłkarzy i realne cele na ten sezon . Jesli tak sie nie stanie to bede podejrzewał Solskjaera o sabotaż bo inaczej tego nazwać nie bedzie mozna . Mysle ze powinnismy wyjść takim składem Romero - Laird - Bailly - Jones - Shaw - Garner - Matic - Gomes - Greenwood - Lingard - James .

23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 19:45

Ludzie Ed nie zwolni OGSa do konca sezonu . Chocbysmy byli na 10 miejscu to go nie zwolni . Po 1 wyszedlby na głupka i przyznałby sie znowu do swojego błedu . Po 2 wytarłby buzie kolejny raz innym menagerem a po 3 Nikt w trakcie sezonu nie obejmie tego klubu . Pochettino robi sobie wolne do konca sezonu , tak samo jest z Allegrim . Na ten moment nie ma nikogo lepszego do wyciagniecia na już . A branie jakiegoś średniaka na tymczasowego do konca sezonu to na moje bez sensu , bo niby jaki normalny trener przyjdzie tutaj w trakcie sezonu co sie szanuje i jest dobry w swoim fachu i przddewszystkim jest dostepny na teraz? Mysle natomiast ze po tym sezonie bedzie ktos inny menagerem i Solskjaer jednak poleci .

23.01.2020 do newsa The Sun: Transfer Bruno Fernandesa do Manchesteru United upadł Pokaż
To powodzenia w przebudowie . Takim sposobem nikogo nie kupimy bo każdy będzie zawodnik przepłacony . Przepłacać to nawet będziemy za 16-18 Latków i będą sobie krzyczeć za nich 20-30 mln . Rzeczywiście takim sposobem wrócimy na szczyt :) będzie to samo co było bo młodzi muszą mieć tutaj doświadczenie i ludzi z charakterem a jak na razie nie ma u nas nikogo takiego .

23.01.2020 do newsa The Sun: Transfer Bruno Fernandesa do Manchesteru United upadł Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 17:55

Nie wierzyłem w żaden transfer w styczniu od początku wiedziałem że to płoty . Natomiast jak później wszystkie gazety o tym trąbiły to uwierzyłem , myślałem że serio go ściągniemy . Ależ bylem naiwny . To jest przykład dla nas wszystkich że tutaj nie warto sobie robić nadzieji bo szybko ją można stracić w tym klubie . Tak samo proponuję i wam . Nie dajcie się zwieść
Tutaj jest wszystko możliwe a człowiek jednak potrafil się łudzić.

23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 15:47

Nie rozumiem tego czemu nasz zarząd nie załatwia transferów duzo , duzo wczesniej . Naprzyklad czemu nie zalatwiaja juz transferów na przyszle lato ? pewnie zaczna dopiero aż okienko sie otworzy . Juz widzę te nasze wspaniale letnie okienko transferowe . Maksymalnie przyjdzie 2-3 graczy a jeszcze ze 2 odejdzie . Czemu nie moglismy robić podwaliny w grudniu ? zeby miec duzo wiecejj czasu i rozgladac sie kto jest dostepny i kogo by tu sciagnnąć . Inne kluby jakos potrafia szybko to robić i jjuz przyklepywać duzo wczesniej . U nas to wyglada jakby to bylo wszystko na ostatnia chwile i jeszcze targowanie sie o 5 mln xDD Masakra . Jesli nie zrobimy transferu zimą to nawet w LE nie zagramy . Potrzebny na juz napastnik i pomocnik i to najlepiej Bruno bo jest spokojnie do wyciągniecia . I teraz jak mamy nóż na gardle a zostaje coraz mniej czasu bo niechce Edzio przepłacać inne kluby wiedza ze jestesmy zdesperowani i pewnie jak juz kogos kupimy to i tak damy sie wyr***** na kase

23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Teraz Mendes chce wydoić Manchester zwykle sobie graja na zwłokę z nami i bawią się nami . Mendes jest agentem Mourinho i ostatnio widziany był nawet z Raiola oni już swoje wiedzą i zrobią wszystko żeby te negocjacje łatwo nie poszły . Ogólnie nie wyobrażam sobie zostać z taką kadra jaką mamy . Wypadnie nam Fred czy Matic do tego ktoś z ataku i leżymy . W sumie to już leżymy .

23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2020 06:58

Najlepsze jest to że każdy tu się cieszył z remisu Arsenalu z Chelsea i że my pykniemy lekko Burnley . Jak pisałem że wyczuwam stratę punktów to było źle z mojej strony , bo niby jak tak mogę pisać. Wiedziałem poprostu że tak będzie , tak często już mam i wiem do czego nasza drużyna jest zdolna . Niektórzy to nawet już myślami byli o top3 że możemy dogonić Leicester i przed meczami już prorocy twierdzili i rozpisywali z kim zdobędziemy 3 pkt a z kim Leicester się położy xD tak , tak z Burnley dopisywali 3 pkt również

23.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Niektórzy tłumaczą się i bronią Solskjaera wąska kadra . Niestety ale prawda jest taka że sam OGS jest sobie winny że ta kadra jest właśnie taką wąska . Tylko patrzeć jak w następnym meczu pucharowym w niedzielę zobaczymy taki sam skład . Później gramy rewanż z City i tak Samo będzie . Solskjaer zajeżdża naszych zawodników , nie daje im odpoczywać nawet w meczach pucharowych więc to jest tylko i wyłącznie jego wina. Sprzedaż cennych piłkarzy jak Fellini czy Herrera odbija nam się . A druga sprawa czy my punktowalismy nawet jak mieliśmy pełną kadrę ? No właśnie że nie . Trener jest niestety za słaby .

22.01.2020 do newsa Premier League: Manchester United - Burnley 0:2. Blamaż na Old Trafford Pokaż
Podejrzewam że to początek zjazdu w dół naszej drużyny . Transferów już raczej nie będzie . Zwolnienie solskjaera co najwyżej po sezonie bo nikt w trakcie tego nie weźmie . Sezon można spisać na straty .

22.01.2020 do newsa Składy: Manchester United vs Burnley. 24. kolejka Premier League Pokaż
Nie potrzebny nam napastnik ani ofensywny pomocnik , bo po co ?

Przejdź do góry strony