Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

Paps

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  05-04-2009
Dni w serwisie:  3943
Ostatnia wizyta: 20-01-2020 o 09:53
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji3943
Ilość newsów dodanych przez użytkownika Paps0
Ilość komentarzy do newsów1878
Ilość komentarzy, które Paps dodał(a) dziennie0.48
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


19.01.2020 do newsa Klopp: Zdominowaliśmy grę, zwłaszcza w pierwszej połowie Pokaż
Chyba troche Pan Klopp przesadzil z tymi procentami.Bo tak naprawde zdominowali nas na 15 min po bramce i 15 min po przerwie,tak to mecz byl wyrownany,a w koncowce mieli juz pelne majty,bo United rzucilo sie do ataku i brakowalo niewiele.Wynik zasluzony,z tym sie zgodze.

19.01.2020 do newsa Liverpool FC – Manchester United 2:0. Czerwone Diabły nie przerwały serii The Reds Pokaż
Brak DE GEI i 100-0 jaki ma sens pisanie takich bzdur?

19.01.2020 do newsa Liverpool FC – Manchester United 2:0. Czerwone Diabły nie przerwały serii The Reds Pokaż
Jak Ty za taka reke dalbys karny to gratulacje.

19.01.2020 do newsa Liverpool FC – Manchester United 2:0. Czerwone Diabły nie przerwały serii The Reds Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2020 19:49

Zmierzyly sie ze soba 2 rozne ekipy.Liverpool grajacy u siebie,w zabojczej dyspozycji,20 zwyciestw w 21 spotkaniach,obronca trofeum Ligi Mistrzow,zespol ukladany od kilku sezonow,ograny i ze swietnym trenerem.Z United,ktory od kilku sezonow nie moze zlapac rytmu,jest w przebudowie z trenerem,ktory nie ma jeszcze takiego warsztatu.Mimo wszystko ja widze,ze ten zespol robi postepy,potrzeba jeszcze troche czasu i kilku transferow i pozegnan i bedzie dobrze :) Ogolnie dzisiaj byla duza szansa zdobyc chociaz ten punkt,bo live juz mialo pelne gacie w koncowce.No niestety nie udalo sie,ale byla walka i za to brawa dla zawodnikow.

19.01.2020 do newsa Liverpool FC – Manchester United 2:0. Czerwone Diabły nie przerwały serii The Reds Pokaż
W tym calym bajzlu jaki jest w tym klubie to byl dobry mecz.Odrobina wiecej jakosci przy wykonczeniu i moglismy wywiezc z Anfield chociaz punkt.Szkoda,czekam na pozegnania z kilkoma zawodnikami i powitanie kilku nowych z wieksza jakoscia :)

19.01.2020 do newsa Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 23. kolejka Premier League Pokaż
Jeszcze 3-4 zawodnikow i naprawde United moze byc bardzo mocne.Young odszedl czas na kilku kolejnych.Jest potencjal.

19.01.2020 do newsa Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 23. kolejka Premier League Pokaż
James niestety tez od kilku spotkan nie gra nic.

19.01.2020 do newsa Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 23. kolejka Premier League Pokaż
Za pozno o przynajmniej 15 min,ale dobrze,ze chociaz trafne.

19.01.2020 do newsa Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 23. kolejka Premier League Pokaż
Solsza czeka na 2-0 wtedy wprowadzi Jonesa.

19.01.2020 do newsa Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 23. kolejka Premier League Pokaż
Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.01.2020 18:52

Ktos,za Pereire i troche zimnej krwii i wynik moglby byc inny,bo Liverpool nie gra jakiegos koncertu,szczegolnie w obronie.

Przejdź do góry strony