Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

tom93

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  09-05-2013
Dni w serwisie:  2144
Ostatnia wizyta: 21-03-2019 o 07:31
Strona WWW: 
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji2144
Ilość newsów dodanych przez użytkownika tom930
Ilość komentarzy do newsów1035
Ilość komentarzy, które tom93 dodał(a) dziennie0.48
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń0/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


14.03.2019 do newsa Na kogo może trafić Manchester United w ćwierćfinale Ligi Mistrzów? Pokaż
Utd- Totki
Liverpool-Ajax
City- Juventus
Barcelona-Porto

07.03.2019 do newsa Fred: Mamy zespół, który może dotrzeć do finału Ligi Mistrzów Pokaż
Czasem nie wiem czy zartujecie czy na powaznie ;) zwycięzców sie nie sądzi. Gramy dalej i to sie liczy. Nikt potem nie pamieta detali.

07.03.2019 do newsa Fred: Mamy zespół, który może dotrzeć do finału Ligi Mistrzów Pokaż
Sluchaj...to nie jest wcale takie niemozliwe. W pucharach sie dzieja rozne krzywe akcje. Zobacz kto gra dalej? Ajax, Totki, Porto. Na te zespoly nikt nie stawial ze przejda 1/8 a sa dalej. Mamy spore szanse zeby na nich trafic i spore by awansowac do polfinalu. Nasi chlopcy sa w takim gazie i maja taka motywacje ze moga dokonac tego i znalezc sie w finale. Atletico rowniez jest w zasiegu bo gra topornym stylem ktorym nie dominuja jakos przeciwnika. Problem moze byc trafieniem na Barce ewentualnie City. Zwazywszy na dosc przeciętny ostatnimi czasy Bayern czy bedacy pod forma Liverpool jakos sie ich nie obawiam bardzo. Zobacz ze wyeliminowalismy zespol, ktory wielu obstawialo ze maja polfinal jak nie final w garsci. A tu psikus

18.12.2018 do newsa Jose Mourinho zwolniony z Manchesteru United Pokaż
Jestem zdruzgotany tym newsem. Bo kto ma niby pokierować tą bandą rozkapryszonych bachorów, jak nie Józek - chyba jeden z najbardziej wymagających trenerów. Jako jedyny potrafił nie owijać w bawełnę, tylko powiedzieć komuś, co robi źle, czego od niego oczekuje. Nawet Perez w Realu mówi, że w swej prezesurze najbardziej żałuje zwolnienia Jozka, bo to facet z którym możesz mówić sobie prosto w oczy, co ci pasuje a co nie.
Życzę powodzenia następcy, który da się wrolować w to bagno - armię dzieciaczków pod wodzą pogbusia o IQ balotellego. Chude lata dopiero przed nami. W mojej opinni połowa składu powinna być do zwolnienia, bo te lamy robiły tak specjalnie, by go zwolnić. Kto niby będzie dla nich autorytetem? Pochetino? Serio? skoro nie mieli za grosz szacunku do Mourinho, to Pochetino o fizjonomii miłego wujka na pewno im się postawi tjaaa. Wyboru giggsów, phelanów, solsjkierów, blanców, jardimów nawet nie komentuje. Te błazny będą ich mieć w poważaniu i owiną ich sobie pod własne dyktando. W zasadzie Van Gaala też mieli w poważaniu. Problem, bo na rynku nie ma obecnie fajnych trenerów. PS. Nie piszcie o Zidanie, bo chyba musiałby być niespełna rozumu, by swoją świętość, którą wywalczył w Realu, rozmieniał u nas na drobne. W takim przeciętnym evertonie...

17.12.2018 do newsa Posada Mourinho w Manchesterze United niezagrożona Pokaż
Zadnego kulibalego. Jak chcemy obronce z prawdziwego zdarzenia to bierzmy walentosa ;) ale zarty zartami ~ wytrwaly jestes w tych przepychankach. Ja cie szanuje, ze Ci sie chce.

15.12.2018 do newsa Liverpool FC vs Manchester United. Zapowiedź 17. kolejki Premier League Pokaż
Typuje remis. Tak racjonalnie to maks co mozemy ugrac. I najlepiej jesli strzelimy bramke. I dowiezc wynik 1:1 do końca. Tak czy siak murarka gwarantowana i to dosc gruntowna, bo nie mozemy sobie pozwolic by sie odslonic. Wtedy dostaniemy ze 2:0

11.12.2018 do newsa Valencia vs Manchester United. Zapowiedź 6. kolejki Ligi Mistrzów Pokaż
Dokladnie. Dzis pomyslalem, ze przyjrze sie dokladnie typowi. Poki co jestem wiecej zniesmaczony. Do tej pory moze wygral 1na 1 z salahem ze 2 razy. A z 6 razy gora byl salah. Ogolnie egypt go przestawia jak pacholka. I jest drzenie, ze tamtedy padnie gol

10.12.2018 do newsa Fred przedyskutował swoją sytuację w United z agentem Pokaż
Chłopak padł ofiarą słabej defensywy i tu się z Mourinho zgadzam. Trener wie, że ma dziurawą obronę, dlatego przed nimi ustawia maksymalnie defensywnie usposobionych zawodników, aby wspierali tych gamoni, niestety kosztem składnych akcji z przodu. Fred jest spoko, ale do defensywy się nie nadaje. Jak zakupimy w końcu solidnych stoperów, to Mou zacznie wystawiać kreatywniejszy skład w pomocy.


Ostatnie posty użytkownika:


Przejd> do góry strony