Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

eMGieKa

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  09-05-2013
Dni w serwisie:  2320
Ostatnia wizyta: 15-09-2019 o 20:42
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji2320
Ilość newsów dodanych przez użytkownika eMGieKa0
Ilość komentarzy do newsów367
Ilość komentarzy, które eMGieKa dodał(a) dziennie0.16
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


14.09.2019 do newsa Kroos do Manchesteru United, Pogba do Realu? Pokaż
Przeciez on jest bardziej leniwy na boisku niz pogba. XD

02.09.2019 do newsa Solskjaer: Musimy strzelać też brzydkie bramki Pokaż
No to tak,polowa przyszlego letniego budzetu pojdzie na nastepce De Gei,kupimy jakiegos pomocnika i po budzecie xD

31.08.2019 do newsa Southampton - Manchester United 1:1. Tylko remis na St Mary's Stadium Pokaż
Istnieje jedno rozwiazanie. zburzyc caly budynek biurowy i zaorac Old Trafford,tylko totalna rewolucja tu moze pomoc :D

31.08.2019 do newsa Southampton - Manchester United 1:1. Tylko remis na St Mary's Stadium Pokaż
Obyśmy tylko z grupy w Lidze Europy wyszli,bo to dopiero będzie kompromitacja :D

31.08.2019 do newsa Southampton - Manchester United 1:1. Tylko remis na St Mary's Stadium Pokaż
Ja to wiem,ale bardziej prawdopodobne że Olek wyjedzie niż oni :D Im się biznes kręci,kasa wpada na konto,więc sportowo możemy i w 3 lidze grać xd

31.08.2019 do newsa Southampton - Manchester United 1:1. Tylko remis na St Mary's Stadium Pokaż
Myślałem,że OGS z całym przepracowanym okresem przygotowawczym poprawi jakkolwiek grę,zacznie to wyglądać jak należy,no cóż... 4 mecz i nadal kiepsko. Już z Chelsea tylko dzięki nieporadności przeciwnika i naszym szczęściu wygraliśmy,ale kolejne mecze masakra :D Daje Olkowi czas do stycznia i chłopa stąd na taczkach wywiozą Ed z Glazerami :D

31.08.2019 do newsa Southampton - Manchester United 1:1. Tylko remis na St Mary's Stadium Pokaż
Może czas na jakieś sankcje dla piłkarzy i trenera za taką grę i takie zmiany jakie robi Ole xD

29.08.2019 do newsa Romero: Osiągnięcie finału Ligi Europy będzie trudne Pokaż
O czym te chłopy w ogole gadaja . :D My to mozemy z Orkanem Jaroslawiec zagrac o puchar srody wielkopolskiej,a nie o Lige europy

28.08.2019 do newsa Solskjaer poczeka ze wzmocnieniem ofensywy do lata Pokaż
nie chce zle wrozyc,ale do lata tego chlopa tu moze nie byc. Czas zaczac regularnie punktowac,bo narazie troche bagno

26.08.2019 do newsa Manchester United - Crystal Palace 1:2. Historyczne zwycięstwo Orłów na Old Trafford Pokaż
Nom. Szkoda,że tylko zespoły od 5 do 14 mają tyle samo punktów. Faktycznie,nasza pozycja jest fantastyczna XD

Przejdź do góry strony