Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

Lokator23

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  24-05-2010
Dni w serwisie:  5113
Ostatnia wizyta: 22-05-2024 o 21:44
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd: Final ligi mistrzow
Ulubiony zawodnik Man Utd: Rooney


Liczba dni, które upłynęły od rejestracji5113
Liczba newsów dodanych przez użytkownika Lokator230
Liczba komentarzy do newsów1989
Liczba komentarzy, które Lokator23 dodał(a) dziennie0.39
Liczba ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


21.05.2024 do newsa Anglicy odkryli karty przed EURO 2024, Marcus Rashford poza kadrą Pokaż
Tylko ze Chelsea pod koniec sezonu grala duzo lepiej. Uwazam ,ze Pochetino powoli poukladal druzyne I w przyszlym sezonie bede w czolowce. W Chelsea widac powoli reke Pochetino , a u Erika nic nie dziala, gramy najgorszy football w Premier league. Ja rozumiem, ze kontuzje itd ale tych pilkarzy napewno stac na lepsza gre.

10.05.2024 do newsa Martinez i Rashford wznowili treningi z pierwszym zespołem Pokaż
Zluzuj z tym Rashfordem. Chlopak ma slaby sezon ale caly zespol gra tragicznie. Rashford sam tego nie pociagnie a chlopak stal sie kozlem ofiarnym. Pewnie w zeszlym sezonie chcialem mu dac zlota pilke. Mimo ,ze gra slabo to jednak bym Rashforda zostawil I zobaczyl jak gra kiedy druzyna cos gra

07.05.2024 do newsa Crystal Palace – Manchester United 4:0. Wertykalny futbol fatalny... Pokaż
A mowilem ,ze to jak potraktowal Davida nie wyjdzie mu na dobre. Onana tragiczny od samego poczatku.

13.04.2024 do newsa Ten Hag: Fundamenty pod sukcesy tego składu zostały już położone Pokaż
Dawno nie bylo tak odklejonego od rzeczywistosci managera

20.03.2024 do newsa Manchester United trzyma Varane’a w niepewności Pokaż
Porownujesz Davida do Onany?? David jak przychodzil do United mial 18 lat , Onana to juz dorosly zawodnik. Ostatnio ogladalem fajny program o De Gea , prowdzili go byli bramkarze z premier league. David przez swoje wszystkie lata doprowadzil do straty 21 bramek a w tym czasie wybronil kilkadziesiat strzalow ktorych nikt nie mial prawa obronic. A Onana ile popelnil bledow w tym sezonie?? Zawalil nam lige mistrzow w lidze tez co chwile cos wpusci , nawet z Liverpoolem strzal na krotki slupek nie powinien wpasc I przy 3 bramce mogl zrobic wiecej. Uwazam ,ze pieniadze na Onane wywalone w bloto bo bramkarza mamy gorszego a 50 baniek mozna bylo wydac w lepszy sposob. David grajac w jednym z najgorszych druzyn United od lat potrafil wykrecic rekord czystych kont. Ludzie szybko zapomnieli co gosc zrobil dla klubu przez swoja kariere. 3 razy pod rzad wybierany pilkarzem sezonu. Po odejsciu SAF tylko David trzymal forme. Pod koniec zdarzylo mu sie kilka bledow a kibice na tej stronie mieszali go z bloke, wyzywali od recznikow itp. Ludzie maja krotka pamiec. A sposob w jaki klub pozegnal Davida to jest poprostu hanba I tyle.

20.03.2024 do newsa Manchester United ogłosił przedsezonowy sparing w Szkocji Pokaż
Moj ukochany klub bedzie w moim miescie I akurat mam wolne :) jak najwiecej sparingly w Edinburgh:)

23.02.2024 do newsa Rooney żałuje decyzji, którą podjął w trakcie kariery w Manchesterze United Pokaż
Jak mozna w ogole sie czepiac Ronneya. Gosc byl nie do zajechania. Byl wszedzie , w obronie ,pomocy I ataku. Przebiegl wiecej km niz jaki kolwiek inny zawodnik United. Moze jego oststnie lata to juz nie to samo ale za mlodego to Rooney byl bestiary.

19.02.2024 do newsa Luton Town – Manchester United 1:2. Początek kosmiczny, styl zwycięstwa tragiczny Pokaż
Bingo to twierdzisz ,ze osoby biedniejsze moze ktore nie stac na wyjazd do Manchesteru nie moga nazywac sie kibicami I nie maja prawa glosu jezeli chodz o ich ukochany klub?? Bie od dzis mowi sie ze na Old Trafford nie ma atmosfery ,wiekszosc ludzi chodzi tam na "pikniki z rodzina". Sa ludzie ktorzy w zyciu nie byli na stadionie ale nigdy nie przegapili meczu

17.02.2024 do newsa „Rashford byłby doskonałą opcją dla Arsenalu” Pokaż
Dzisiaj widze kazdy chce go sprzedac w poprzednim sezonie pomnik co niektorzy mu stawiali. Caly nasz atak gra padake w tym sezonie. Wierze w Rashforda bo chlopak potrafi grac w pilke a jest jeszcze mlodym zawodnikiem

22.01.2024 do newsa „Sancho zagra ponownie w Manchesterze United tylko, jeśli zmieni się menadżer” Pokaż
Jedyne czego nie dostal to prawdziwej szansy na boisku. Dostawal ogony albo polowe I oczekiwali cudow a taki Antony gra co mecz kompletnie nie wnoszac nic do druzyny.