Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

Lokator23

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  24-05-2010
Dni w serwisie:  4384
Ostatnia wizyta: 23-05-2022 o 16:47
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd: Final ligi mistrzow
Ulubiony zawodnik Man Utd: Rooney


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji4384
Ilość newsów dodanych przez użytkownika Lokator230
Ilość komentarzy do newsów1859
Ilość komentarzy, które Lokator23 dodał(a) dziennie0.42
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


23.05.2022 do newsa De Gea: Kto nie chce zostać, to powinien odejść z Manchesteru United Pokaż
Uzio gdyby nie David to kto wie czy nie nie spadlisbysmy z ligi. On jako jedyny prezentowal bardzo wysoka forme w tym zesonie

22.05.2022 do newsa Crystal Palace – Man Utd 1:0. Czerwone Diabły bez punktów, ale z miejscem w LE Pokaż
No znalazl prace w kadrze Austrii ,super pewnie inni topowi managerzy byli juz zajeci;) cygan a Ty skoncz bronic tego pajaca. Ole byl winny a RR nie jest winy tylko pilkarze. Nie ma zadnego pozytywy pracy tego genialnego goscia od budowania druzyn

22.05.2022 do newsa Crystal Palace – Man Utd 1:0. Czerwone Diabły bez punktów, ale z miejscem w LE Pokaż
No RR jest bez winy ale Ole byl. Skonczcie usprawi3dliwiac tego pajaca ktory cos potrafi. RR to parodia trenera ktory nie polepszyl niczego a spierdo.. wszystko jeszcze bardziej

22.05.2022 do newsa Crystal Palace – Man Utd 1:0. Czerwone Diabły bez punktów, ale z miejscem w LE Pokaż
Mowcie co chcecie ale RR to najwieksza porazka United odkad siegam pamiecia. Ten gosc sie do jiczego nie nadaje i jestem pewien ,ze nikt go nie zatrudni. Gosc nie zrobil nic pozytywnego pozatym ,ze potrafil sie wyzalic w mediach. Nie potrafi nic pozytywnego na jego temat napisac

22.05.2022 do newsa Składy: Crystal Palace vs Manchester United. 38. kolejka Premier League Pokaż
Pbskarby uprzedzil mnie z odpowiedza

22.05.2022 do newsa Rangnick: Ronaldo nie jest potworem pressingu, ale nie obwiniam go za naszą grę Pokaż
A moze trener jedyne co potrafi to ladnie gadac

21.05.2022 do newsa Rangnick: Nie będę doradzał Ten Hagowi w kwestii treningów czy okresu przygotowawczego Pokaż
Gosc nic nie zrobil i nie zrobi. Slaby trener i tyle, przykleiliscie mu ladke super trenera a prawda jest taka ,ze to sredniak. Gdyby byl tak dobry jak mowicie to gosc by przebierql w ofertach pracy.

21.05.2022 do newsa Rangnick: Nie będę doradzał Ten Hagowi w kwestii treningów czy okresu przygotowawczego Pokaż
Ty juz lepiej w niczym nie doradzaj. Miales swoje 5 minut w karierze i spier..... tak bardzo ,ze gorzej w United nigdy nie bylo( przynajmniej za mojego zycia) zalosny trener bez praktycznie zadnych osiagniec z niezbyt ciekawom kariera. Nigdy nie bede w stanie zrozumiec czym kierowal sie zarzad zatrudniajac RR

20.05.2022 do newsa Erik ten Hag przyleciał do Anglii Pokaż
Ten budzet do otwarcia okienka to pewnie sie zmini kilkukrotnie , oczywiscie za kazdym razem bedzie to informacja z pierwszej reki. Jedni napisza ,ze United ma 400 mln kosmiczna przebudowa a ktos napisze ,ze klub nie stac na transfery.