Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Liverpool 2:1. Czerwone Diabły pokazały charakter w Bitwie o Anglię!

» 22 sierpnia 2022, 22:53 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United stanął na wysokości zadania i pokonał Liverpool (2:1) w 3. kolejce Premier League. Czerwone Diabły dzięki bramkom Jadona Sancho i Marcusa Rashforda odniosły pierwsze zwycięstwo w sezonie 2022/2023.
Manchester United - Liverpool 2:1. Czerwone Diabły pokazały charakter w Bitwie o Anglię!
» Manchester United pokonał Liverpool 2:1 w szlagierze 3. kolejki Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Tyrell Malacia
Christian Eriksen
Scott McTominay
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Jadon Sancho
Marcus Rashford
Anthony Martial
Fred
Cristiano Ronaldo
Aaron Wan-Bissaka
Donny van de Beek

Oddano 191 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Nowe koszulki Manchesteru United w sklepie PodStadionem.pl »

Erik ten Hag mocno wstrząsnął wyjściowym składem Manchesteru United w Bitwie o Anglię. Na ławce rezerwowych usiedli Harry Maguire, Cristiano Ronaldo i Luke Shaw. Już pierwsze minuty poniedziałkowego szlagieru pokazały, że nie zobaczymy Czerwonych Diabłów w tak słabej formie jak w dwóch pierwszych meczach otwierających sezon.

Manchester United groźną akcję przeprowadził już w 4. minucie. Bruno Fernandes sprytnym podaniem wypuścił Marcusa Rashforda, ten podprowadził futbolówkę w szesnastkę Liverpoolu, a w ostatniej chwili z blokiem zdążył Virgil van Dijk.

Kolejne minuty to kolejne ataki Manchesteru United. Dobrze wyglądała współpraca Bruno Fernandesa i Marcusa Rashforda, którzy zawiązali kolejny groźny atak. Tym razem Anglik wywalczył tylko rzut wolny. Z siedemnastu metrów przymierzył Christian Eriksen, ale posłał piłkę obok bramki.

W 10. minucie powinno być 1:0 dla Manchesteru United. Czerwone Diabły zawiązały kolejny dobry atak. Scott McTominay zagrał do Bruno Fernandesa, ten wślizgiem odegrał piłkę na szesnasty metr do Anthony’ego Elangi, a szwedzki skrzydłowy choć posłał futbolówkę obok Alissona, to trafił tylko w słupek.

W 16. minucie ataki Manchesteru United przyniosły efekt w postaci bramki! Czerwone Diabły zabawiły się z Liverpoolem w szesnastce. Piłka szybko krążyła między zawodnikami po podaniu Fernandesa do Rashforda. Po chwili akcja przeniosła się na lewe skrzydło. Anthony Elanga odegrał do Jadona Sancho, ten „nawinął” w szesnastce Jamesa Milnera, zmylił Alissona i wpakował piłkę praktycznie do pustej bramki!

Liverpool chciał zareagować błyskawicznie. Po efektownym rajdzie strzał obok bramki Davida de Gei oddał Luis Diaz.

W 25. minucie Manchester United miał świetną okazję na 2:0. Kąśliwe uderzenie z rzutu wolnego oddał Christian Eriksen. Duńczyk tym razem przymierzył w samo okienko i tylko znakomita interwencja Alissona uratowała Liverpool przed utratą bramki.

W kolejnych minutach inicjatywę na boisku zaczął przejmować Liverpool i nie oddał jej do końca pierwszej połowy. Czerwone Diabły stosunkowo spokojnie radziły sobie z naporem gości. Dobrze w defensywie spisywał się Lisandro Martinez.

W 41. minucie niewiele brakowało, aby Manchester United stracił prowadzenie. The Reds mieli rzut rożny, po którym nastąpiło spore zamieszanie w szesnastce. Strzał głową oddał James Milner, Fernandes próbował wybić piłkę, ale zrobił to tak niefortunnie, że futbolówka zmierzała do bramki. Na linii „strzału” stanął jednak Martinez.

W przerwie Erik ten Hag zdecydował się na jedną zmianę. Anthony Martial zastąpił Anthony’ego Elangę. Dla Francuza był to pierwszy występ w sezonie 2022/2023 w Premier League.

Manchester United nie zaczął najlepiej drugiej połowy, ale w 54. minucie to Czerwone Diabły cieszyły się z drugiej bramki! Błąd na środku boiska popełnił Jordan Henderson. Anthony Martial prostopadłym podaniem uruchomił Marcusa Rashforda, ten znalazł się w sytuacji sam na sam z Alissonem i wpisał się na listę strzelców!

Liverpool po stracie gola odpowiedział szybką akcją i dobrą interwencję między słupkami zanotował David de Gea. Po chwili gra przeniosła się w drugie pole karne. Tam Raphael Varane popisał się efektowną żonglerką, zastawił piłkę i podał do Rashforda. Anglik strzelił po długim rogu, a świetną interwencję zanotował Alisson. Gra Czerwonych Diabłów musiała się podobać.

W kolejnym kwadransie Manchester United nieco ściągnął nogę z gazu. W 67. minucie The Reds oddali kolejny strzał na bramkę Davida de Gei. Hiszpan był świetnie ustawiony przy strzale Fabinho w krótki róg.

W 76. minucie z dobrej strony znów pokazał się Marcus Rashford. Anglik minął trzech piłkarzy Liverpoolu, wpadł w szesnastkę The Reds, uderzył ile miał tylko sił, ale posłał piłkę nieznacznie nad poprzeczką. Został jednak nagrodzony gromkimi brawami.

W 82. minucie Liverpool zdobył gola kontaktowego. The Reds mieli rzut rożny. Kąśliwe uderzenie na bramkę Davida de Gei oddał Fabio Carvalho. Hiszpan zdołał instynktownie strącić uderzenie, ale ze skuteczną dobitką pospieszył Mohamed Salah. Zrobiło się 2:1 dla Manchesteru United i na Old Trafford pojawiły się nerwy.

W końcówce Erik ten Hag zdecydował się na potrójną zmianę w swoim zespole. Na placu gry pojawili się Cristiano Ronaldo, Donny van de Beek i Aaron Wan-Bissaka. Czerwone Diabły nie spanikowały i dowiozły korzystny wynik do końca, notując pierwsze zwycięstwo w sezonie 2022/2023.

Manchester United – Liverpool FC 2:1 (1:0)
Bramki: Jadon Sancho 16’, Marcus Rashford 54’ – Mohamed Salah 82’

Manchester United: De Gea – Dalot (Wan-Bissaka 85'), Varane, Martinez, Malacia – Eriksen (Van de Bek 85'), McTominay – Elanga (Martial 46'), Fernandes, Sancho (Fred 70') – Rashford (Ronaldo 85')

Liverpool FC: Alisson – Alexander-Arnold, Gomez, Van Dijk, Robertson (Tsimikas 85') – Elliott, Henderson (Fabinho 59'), Milner (Carvalho 73') – Salah, Firmino, Diaz


TAGI


« Poprzedni news
Oficjalnie: Casemiro podpisał kontrakt z Manchesterem United
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Liverpool FC 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (832)


sturmik: Czyli jestli damy za Antonego to 80mln funtów bo gra na prawej stronie to kto wezmie odpowiedzialnosc za typa którego scigalismy 2 lata , zaplacilismy 75mln funtów i okazalo sie ze chce grac na lewej stronie (gdzie mamy Rashforda, Martiala, Elange i Garnacho)??
Czy przez 2 lata -uzgadnianie kasy, dogadywanie kontraktu, próby medyczne, podpisywanie kontraktu, itd - nikt sie go nie zapytal czy bedzie gral na prawej stronie??
» 25 sierpnia 2022, 16:59 #801
MiSt: Jak na razie widać, że Erik chce sprowadzać piłkarzy o profilu idealnie pasującym do jego stylu gry. Oprócz tego zauważyć można jedną rzecz - Erik patrzy także na charakter zawodników:
- Malacia ciężko pracuje na boisku i ma głowę na odpowiednim miejscu,
- Eriksen oprócz swojej kreatywności wnosi także opanowanie i doświadczenie,
- Licha - w meczu z Liverpoolem doskonale było widać, dlaczego Erik tak bardzo go ceni. Chłopak to wulkan energii i prawdziwy walczak.
- Casemiro - nie mam obaw o jego charakter. Podobnie jak Eriksen wniesie spokój i doświadczenie.
- Antony (najpewniej tu trafi) - prawdziwy wariat na boisku, a przy tym nie jest jeźdźcem bez głowy. Brakuje nam takiego charakteru w drużynie.

Myślę, że musimy zaufać Erikowi i dać mu czas na zbudowanie swojej drużyny. Prawdopodobnie będą zdarzały się wpadki, lecz trzeba twardo stać za menedżerem. Mam nadzieję, że jako pierwszy trener od czasów SAFa zdobędzie szacunek szatni, która nie będzie grała na jego zwolnienie.
» 25 sierpnia 2022, 13:30 #800
ermac: Dokładnie. Chodzi o to by mieć odpowiednich ludzi, bardzo utkwił mi w pamięci fragment z dokumentu o Fergusonie i o tym jak dobierał piłkarzy. Piłkarze musieli mieć charakter i zasady, stawać jeden za drugim i wspierać się a gdy przychodził gorszy moment tworzyć jedność. Nie jestem fanem patrzenia komuś w prywatne życie, ale jednak tancerze kabareciarze czy gejmerzy w środowisku piłkarskim raczej nie odnoszą spektakularnych sukcesów. Trzeba być w pełni skupionym na piłce na swojej pracy i rozwoju i wierzę, że ETH właśnie pod tym kątem dobiera piłkarzy gdyż sam jest wręcz opętany pracą i chęcią zwycięstwa, dlatego osobiście wierzę w niego jak nikogo po SAFie.
» 25 sierpnia 2022, 13:40 #799
kamilpe: Sergino Dest was on #mufc's shortlist for the right-back slot, but he has told Barcelona that he wants to stay. Denzel Dumfries is also being considered, as is Thomas Meunier. [@hirstclass, @cc_eckner]

Dumfries, Dubravka, Antony i mamy skład kompletny.
» 25 sierpnia 2022, 13:17 #798
mordynator: Ja myśle że na Antonym to okienko zakończymy,PO,bramkarz i prawdopodobnie napastnik bo Ronaldo za rok na 99% odjedzie to raczej przyszłe okienko.
» 25 sierpnia 2022, 13:21 #797
KlejnotNilu: Zmiennik dla Martiala się przyda, masz rację.
» 25 sierpnia 2022, 13:25 #796
Rashy10: Dostaną od nas 100 baniek, to niech nie żałują 44 na Ziyecha :P
» 25 sierpnia 2022, 13:15 #795
kamilpe: Casemiro otrzymał pozwolenie na pracę!! Brazylijczyk odbędzie dziś pierwszy trening w barwach Manchesteru United. #MUFC
» 25 sierpnia 2022, 13:13 #794
Kilerek7: Sancho i Antony obaj po 100 baniek praktycznie miejsce mają pewne, walka toczyć się będzie o atak: Rash - Martial - Depay/Gakpo - Ronaldo.
» 25 sierpnia 2022, 13:01 #793
mycka86: Imo u Ten Haga skończyło się coś takiego jak pewne miejsce w składzie.
» 25 sierpnia 2022, 13:09 #792
Seszele: Taaa.
Maguire ile kosztował? Jakim cudem nie grał z The Reds i jakim cudem prasa w ogóle śmie podejrzewać, że grozi mu odebranie opaski kapitana?
Cristiano Ronaldo ile zarabia? Jakim cudem wszedł dopiero w 85 minucie spotkania?

Wymyśliłeś.
» 25 sierpnia 2022, 13:28 #791
kolento: Relevo podało że złożyliśmy ofertę 30 mln za Asensio. Co sądzicie?
» 25 sierpnia 2022, 12:41 #790
IntruZ9: Co to jest relevo?
» 25 sierpnia 2022, 12:44 #789
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 12:45

Z trójki Depay - Asensio - Gakpo, chyba wolałbym tego 3 bo ma talent, może być tylko lepszy, Asensio jest solidny, ale bez szału, a Depay na teraz byłby super, ale nie jestem fanem powrotów do klubu, patrząc na akcje z Pogbą.

IntruzZ9 #mufc are determined to make a formal offer to Madrid of more than 30M for Asensio. [@relevo, @MadridXtra]
» 25 sierpnia 2022, 12:44 #788
kolento: Podobno dobre źródło Hiszpańskie.
» 25 sierpnia 2022, 12:47 #787
0listonoszpat: Przyglądał się ktoś temu Antony? Czy to nie jest przypadkiem tak, że jest piłkarzem Ajaksu to cena odrazu 2x. Gość z tak slabej ligi na tą chwilę nie może nic gwarantować, ogólnie ten transfer to straszne ryzyko. Ogólnie United powinno się rozglądać za wzmocnieniami również w La Liga (Casemiro) bo jednak to mocna Liga.
» 25 sierpnia 2022, 12:35 #786
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 13:17

Jesteśmy zdesperowanym klubem tydzień przed końcem okienka, którzy potrzebuje na wczoraj 2 transfery do formacji ofensywnej. Więc tak, dla nas cena jest z miejsca x2. Takie jest zarządzanie w tym klubie.
» 25 sierpnia 2022, 13:16 #785
Wirus: Jeśli sie potwierdzą doniesienia i pozyskamy Antony'ego i Depay'a, to będzie wg mnie za duży ścisk w ataku i albo ktoś będzie musiał szybko odejść, albo bedzie coraz wiekszy kwas.
Anthony Martial
Cristiano Ronaldo
Anthony Elanga
Facundo Pellistri
Marcus Rashford
Jadon Sancho
Amad Diallo
Alejandro Garnacho
Tahith Chong
Antony
Memphis Depay

11 skrzydłowych / napastników na 3 pozycje. Greenwooda nie licze, bo jego sprawa może jeszcze długo potrwać i nawet jeśli by wrócił, to wdrożenie sie fizyczne i psychiczne może zająć bardzo długi czas. Wiem, że rotacja będzie potrzebna, ale my nie gramy w LM, a LE będzie troche polem do popisu, tylko tylu ofensywnych zawodników to za dużo.

Wtedy wg mnie powinno to wyglądać tak:
Sancho, Rashford, Antony - podstawa
Depay, Martial, Elanga, Garnacho - ławka
Ronaldo, Pellistri, Chong - sprzedać
Diallo - wypożyczyć
» 25 sierpnia 2022, 12:15 #784
zdenek10213: martial na lawce?
» 25 sierpnia 2022, 12:45 #783
Kilerek7: Sądzę, że młodzi zostaną wypożyczeni. Antony raczej będzie mieć podstawę za taki hajs, na lewej pewnie Sancho, a na szpicy Rashford lub Martial. Depay i Ronaldo raczej na ławkę, aczkolwiek trudno mi sobie wyobrazić długo siedzącego Ronaldo, jeśli zostanie.
» 25 sierpnia 2022, 12:52 #782
Wirus: Dla Ronaldo siedzenie na ławce przez 85 min w meczu z Liverpoolem na Old Trafford to był taki policzek, że szok. Widać było po jego minie jaki jest wpieniony. Jeśli zostanie i będzie wchodził z ławki, to po 2-3 meczu będzie jakaś afera z nim w roli głównej. Mam do niego mega szacunek, ale jest na teraz zbędny w naszej drużynie, a jak przyjdzie jeszcze Antony / Depay lub nawet obydwaj, to już w ogóle lepiej żeby został sprzedany, bo szkoda następnego kwasu w zespole po tym jak sie pozbyliśmy tyle co Pogby.
» 25 sierpnia 2022, 12:57 #781
mycka86: #zdenek10213 Niestety. Idealnie byłoby go sprzedać, ale od roku nie dostaliśmy żadnej poważnej oferty.
» 25 sierpnia 2022, 13:21 #780
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 13:22

Wirus - z tych wszystkich grajków pewniakami są jedynie:
1) Martial,
2) Rashford,
3) Sancho,
4) Antony,
5) Depay.

Zatem raptem 5 graczy do rotowania na skrzydłach i na szpicy.
Gramy na wszystkich frontach, kontuzje również nas nie omijają.
A przecież konkurencja musi być.

Chong sobie nie pogra, bo nie ma nic do zaoferowania. Sprzedać, ewentualnie wypożyczyć.
Garnacho to melodia przyszłości. Nawet przy takiej liczbie ofensywnych może dostawać swoje szanse.
Pellistri odejdzie na wypożyczenie.
Amad Diallo. No cóż, ciężko mi się wypowiedzieć.
Elanga pewnie zostanie, ale to nie jest gracz na podstawową jedenastkę.
Cristiano Ronaldo to jest taki gość, że nie wiesz czego się po nim spodziewać, więc nie można po tym wszystkim obdarować go nadmiernym zaufaniem i opierać się na jego widzimisię. Może odejdzie, a może nie. W każdym razie EtH już ostatnio pokazał, że będzie grał ten, kto będzie mu odpowiadać, a nie za wszelką cenę Krystynka.

Było narzekanie, że City mają alternatywę na każdą pozycję i mają bardzo silną ławkę.
Dlaczego my nie możemy mieć silnej ławki tylko od razu z góry zakładać kwas? Sądzę, że Erik to ogarnie.

P.S: Aaa, i przypominam, że od tego sezonu jest możliwość dokonywania aż 5 zmian w trakcie meczu.
» 25 sierpnia 2022, 13:21 #779
Damianinho1989: Milik w Juve, jest here we go. Szkoda że go przegapiliśmy.
» 25 sierpnia 2022, 11:52 #778
Seszele: Twoim zdaniem.
Może też zdaniem innych.
Ale na pewno nie zdaniem wszystkich.
» 25 sierpnia 2022, 12:00 #777
MU99: Ja tam jestem zadowolony, że do nas nie trafił. Nie jestem fanem jego talentu. Jako rodakowi kibicuję mu aby osiągnął jak najwięcej, ale nie przekonuje mnie na tyle by trafił na OldTrafford. Juve niezłym sprawdzianem dla niego będzie:) Trzymam kciuki
» 25 sierpnia 2022, 12:21 #776
Damianinho1989: A tak na serio skoro Milik w Juve czyli transfer Depaya upadł, Ciekawe czy trafi do nas. Było by to ciekawe. To już inny zawodnik niż kiedyś + am coś do udowodnienia w United.
» 25 sierpnia 2022, 12:28 #775
VersorWhite: Po co nam Antony? Nie lepiej poszukać jakiegoś mniej głośnego nazwiska za max. 30 mln który prezentuje ten sam poziom i nie będzie marnował akcji na popisywanie się trikami?
» 25 sierpnia 2022, 11:45 #774
majk: Nie .
» 25 sierpnia 2022, 11:47 #773
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 11:51

Bo ETH go chce? Trener wie lepiej od Dvilpejdżowskich szpeców kto jest mu potrzebny. Pewnie chce z niego zrobić jeszcze lepszego grajka, a wtedy nie będziesz musiał płakać o kwotę transferu :D
» 25 sierpnia 2022, 11:50 #772
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 12:49

Antony nie jest glośnym nazwiskiem
» 25 sierpnia 2022, 11:51 #771
Seszele: Ten VersorWhite na 99% sympatyzuje z inną drużyną.
Nie przyzna się do tego, ponieważ zwyczajnie się wstydzi swojej sympatii.
Ja się zwyczajnie dziwię, że komuś nie szkoda czasu.
OldFasion poszedł po rozum do głowy, schował się po porażce i ze wstydu z nory jeszcze długo nie wyjdzie.
» 25 sierpnia 2022, 12:02 #770
atotrikos: Świeżonka:

Nastąpił nieoczekiwany zwrot akcji odnośnie przyszłości Memphisa Depaya. Erik ten Hag chce go sprowadzić do Manchesteru United. Traktują go jako okazję na rynku transferowym i jego przyszłość może rozwiązać się jeszcze dziś. [@sport]
» 25 sierpnia 2022, 11:35 #769
United45: oby nie, pewnego poziomu Holender nie przeskoczy. Chyba że to tańsza alternatywa dla transferu Gakpo
» 25 sierpnia 2022, 11:36 #768
atotrikos: Wolę Depayem "straszyć" jak Gakpo.
Memphis dojrzał, Lyon ciągnął on - nie tylko bramki ale napad bez niego nie istniał.
W Barcelonie też pomógł bez dwóch zdań - oni tam lubią deprecjonować swoich własnych piłkarzy by odeszli albo zeszli z płac.
» 25 sierpnia 2022, 11:38 #767
majk: Depay od odejścia Koemana ma pod górkę w Barcy, z typka który ich ciągnął przez jakiś czas nagle po przyjściu Xaviego spadł na ostatnie miejsce w hierarchii napastników, nawet jeździec bez głowy Traore był przed nim.
Jak Ferran Torres kopie się po czole od przyjścia do Barcy, to i tak dostaje wciąż szanse od Xaviego, Depay skreślił na starcie i tyle.
Jeśli Ronaldo faktycznie odejdzie ten transfer będzie miał sens.
» 25 sierpnia 2022, 11:43 #766
Rashy10: Na 9tkę do rotacji za malutkie pieniądze żal nie wziąć, tym bardziej, że chyba CR7 na last minute odejdzie skoro ma ogłosić jakiś wywiad po zamknięciu okienka i Bruno też coś mówił, że wie ale nie powie i trzeba uszanować decyzję Crisa.
» 25 sierpnia 2022, 13:11 #765
Pochmurny: Hmmm, do wyjęcia z Valencii jest Soler, świetny grajek, waleczny, dynamiczny, dobry techniczne, a w dodatku potrafiący zagrać na kilku pozycjach w ofensywie (pewnie i na defensywnym dałby radę). Dlaczego my się o niego nie staramy? Raczej niewielka kwota ze względu na kontrakt, a uniwersalny zawodnik który wniesie jakość.
» 25 sierpnia 2022, 11:13 #764
majk: Soler to taki Tielemans z La Liga. Każdy mówi, że top grajek za niska cenę, ale jakoś nikt go nie chce.
» 25 sierpnia 2022, 11:27 #763
DEPE: Soler to taki pilkarz ktory niczym sie nie wyroznia. nie ma ani szybkosci, ani dryblingu, nie jest ani rozgrywajacym ani napastnikiem. taki rzeklbym nijaki pilkarz. tego lata odrzucila go i barca i madryt. do obu tych klubow wyslalal CV, bo jest do wziecia nawet za 20mln... a mimo to obie firmy pokazaly mu drzwi.
» 25 sierpnia 2022, 12:34 #762
Rakusz: Bo Soler ma wywalone na United.
» 25 sierpnia 2022, 12:34 #761
Lisan: [ANTONY]

Ajax nakłada na Antony'ego grzywnę 50 000 za każdy dzień gdy nie zgłosi się na plac treningowy.

Zachowuje się trochę jak Dembele
» 25 sierpnia 2022, 10:46 #760
IntruZ9: Żeby zbliżyć się do Dembele to naprawdę trzeba się postarać,z jednej storny mega że chłop robi wszystko żeby dołączyć do united! Takich ludzi potrzeba! Którzy chcą! ...Ale z drugiej storny może się to odbić czkawka w przyszłości.....nie spróbujesz,nie przekonasz sie
» 25 sierpnia 2022, 11:06 #759
Damianinho1989: Jakieś żródło możesz podać ?
» 25 sierpnia 2022, 11:07 #758
MiSt: Ja mu się trochę nie dziwię. Chłopak ma szansę na grę w najlepszej lidze świata. Najpierw Ajax ustala cenę 50-60 mln euro. Po sprzedaży kilku zawodników podnosi wycenę do 80 mln. W końcu przychodzi tak duża oferta, a klub nadal upiera się, by go zostawić. United spełniło warunki Ajaxu, a oni chcą go zatrzymać na siłę. Też byłbym niezadowolony (chociaż powinien stawiać się na treningach).
» 25 sierpnia 2022, 11:10 #757
Lisan: Damian' Gerjan Hamstelaar
» 25 sierpnia 2022, 11:14 #756
Damianinho1989: To że przyjdzie wydaje się byc pewne, choć kwota transferu będzie bardzo duża. Z drugiej strony Sroki za Isaka dają 70 mln, według mnie to stanowczo za dużo.
» 25 sierpnia 2022, 11:25 #755
Lisan: Moim zdaniem Ajax chce wyciągnąć spektakularna kwotę czyli 110/120 milionów, wiedza że nas stać. Wg. mnie 100 milionów już było za dużo.
» 25 sierpnia 2022, 11:27 #754
majk: Gravenbercha puścili za 20, Mazraoui poszedł za darmo, Haller za 30, Tagliafico za 5.
Za Antonego wołają więcej niż za całą resztę. Widzisz teraz różnicę?
Nikomu nie robili pod górkę, tylko jemu. Poza tym nie wiemy jakie były ustalenia wcześniej z agentem i samym piłkarzem, ale być może kiedy zgodził się na transfer do Ajaxu uzgodnili, że nie będą mu robili problemów w odejściu, jeśli pojawia się dobra oferta.
Oferta jest więcej niż dobra i jako jedynego trzymają go na siłę.
» 25 sierpnia 2022, 11:34 #753
atotrikos: Ajax to idioci w tym temacie. Gość nie chce grać i już to wali a oni na siłę.
Grzywny jakieś żeby jeszcze urwać coś kasy od zawodnika haha

Na bank zostanie i jeszcze zdrożeje na miliard hahahah xdd
» 25 sierpnia 2022, 11:36 #752
Widmo: Rozbrajacie mnie ludzie.
Dla mnie brawa dla Ajaxu za tą karę i to owacja na stojąco. Jeszcze niedawno CR wymuszał transfer to było oburzenie, że nasz klub nic nie robi.
Ajax chciał nam sprzedać Antoniego to my olaliśmy temat"za drogi ".
A jak sprzedali więcej zawodników i nie mają już zbytnio czasu na szukanie zastępstwa TO UNITED SOBIE PDZYPOMINA, że może jednak Antoni.
Ajax nie potrzebuje tej kasy i ewidentnie nie chce sprzedać zawodnika, gdyż jest im potrzebny(chyba że uda się zyieh, ale widocznie sami nie są jeszcze dogadani).
Nie zdzowoe się jak nasi turyści od negocjacji znów słońca z fiaskiem w Amsterdamie, na szczęście jest plan B w PSV.
» 25 sierpnia 2022, 13:11 #751
atotrikos: "Bellotti"

twitter.com/Wilku_ASR/status/1562681189684883456?t=aeECoevLcSf0RzFhgcdd-A&s=19
» 25 sierpnia 2022, 10:30 #750
majk: A my za Casemiro przepłacamy.
» 25 sierpnia 2022, 10:40 #749
arczibald: Manchester United have communicated to Antony and his camp their plan to submit a new official proposal to get the deal done as soon as possible. Man Utd will do their best to sign Antony, total priority. #MUFC

Five year deal was agreed almost 10 days ago. Up to the clubs.

[Romano]
» 25 sierpnia 2022, 09:47 #748
arczibald: Kevin Trapp announces: I received a written proposal from Manchester United - world top club. Yesterday, I informed those responsible at both clubs that I had decided stay at Eintracht Frankfurt. #MUFC

Trapp is not joining Man United, the decision has been made.

[Romano]
» 25 sierpnia 2022, 09:48 #747
sturmik: Niektorzy jeszzce maja ambicje zeby nie siedziec na lawce 99% czasu przez sezon.
Obecnie w United mozna tylko do emerytury na lawce dorobic.
» 25 sierpnia 2022, 11:51 #746
Seszele: Wydaje mi się, że Gakpo to zasłona dymna. Antony jest bardziej pożądany i coraz więcej informacji dociera w związku z potencjalnym transferem. Ciężko przypuszczać, że do końca okienka MU pozyska ich w komplecie i to na dodatek koniecznie dwóch skrzydłowych.
Ciekawe jednak czy Antony do nas dołączy.
Ciekawe również czy dołączy ktoś jeszcze. Prawy obrońca? Za duża cisza. Zapewne przebrniemy sezon z Diogo Dalotem i Wan-Bissaką. Obaj nie są wystarczająco dobrzy na MU, ale też obaj mają równe szanse i mogą między sobą konkurować o skład. W każdym razie ja bym się pozbył AWB, zaś Portugalczyka zostawił na ławkę. Warunkiem takiego obrotu sprawy oczywiście pozyskanie nowego gracza na tę pozycję.
Może jednak de Jong rzutem na taśmę i wprawią tym samym wszystkich w osłupienie?
A może jednak napastnik? Ciężko powiedzieć co siedzi w głowie CR i czy ten Hag rzeczywiście go widzi w drużynie?
» 25 sierpnia 2022, 09:32 #745
majk: Ja myślę, że zainteresowanie jest prawdziwe, ale nie ma ciśnienia. Trener zobaczy jak sprawdzi się obecna kadra na lewej flance w boju i jeśli Gakpo utrzyma formę z zeszłego sezonu, to już jesteśmy po słowie z PSV i wrócimy po niego za rok.
Fajnie jakby tak było, to by oznaczało, że w końcu klub zaczyna działać i planować długoterminowo.
» 25 sierpnia 2022, 09:57 #744
Bylak: My tu gadu gadu, a tu Phil Jones od 11 lat w klubie.
» 25 sierpnia 2022, 09:31 #743
AllUnited88: To jakiś mlody wilczek pewnie bo nie kojarzę żeby grał;-)
» 25 sierpnia 2022, 10:11 #742
Lisan: Spróbujcie mu zabrać numer 4 to natychmiast zjawi się w mediach jako męczennik
» 25 sierpnia 2022, 11:08 #741
Lingardiho9: Dziwna sprawa.
Przed chwilą czytałem tweeta Romano z słynnym here we go w sprawie Antonego, gdzie podał kwotę 100 mln oraz że kontrakt podpisany do 2027 roku.
Po 5 minutach odświeżam , a tam pusto.

Czyżby Romano się pospieszył?
» 25 sierpnia 2022, 07:42 #740
12marcin34: Polecam sprawdzać dokładnie kto dodaje wiadomości. Fejkowych kont podających się za Fabrizio Romano jest sporo, a FabriziRoma (bo do tego się odnosisz - też to widziałem) jest jednym z nich.
Sprawdzajcie chociaż ilość obserwujących. Jak to jest kilka tysięcy, to wiadomo, że to jakiś atencjusz i nie ma sensu tego czytać, a tym bardziej podawać dalej.
» 25 sierpnia 2022, 07:59 #739
Lingardiho9: Racja, to było fake konto.
Wiesz jak to jest, człowiek ledwo się obudzi, jednym okiem widzi here we go Romano i się podnieca :) mój błąd, następnym razem sprawdzę dokładnie
» 25 sierpnia 2022, 08:10 #738
devilek777: Najlepiej na instagramie Romano sprawdzać
» 25 sierpnia 2022, 08:21 #737
Pyra: Na instagramie wstawia relacje, kto z kim rozmawia, klepnięte transfery itd.
2x dziennie wejdziesz i nie trzeba tego całego ścieku transferowego czytać
» 25 sierpnia 2022, 09:01 #736
majk: Ja po prostu googluje Fabrizio Romano i pierwsza pozycja od góry to jego twitter i pod linkiem google pokazuje jego 6 ostatnich tweetów. Jeszcze nie było takiej akcji, żeby pokazywało newsa z fejkowego konta.

Na swoim kanale na youtube daje linki pod każdym filmikiem do swoich pozostałych social mediów.
Polecam kanał na twitchu, można obejrzeć jak w Fifke sobie pyka z kolegą wieczorami.
twitter.com/FabrizioRomano
instagram.com/fabriziorom
twitch.tv/fabrizioromano
discord.gg/mPtA495zHW
» 25 sierpnia 2022, 10:04 #735
Anhel: Czy ktoś oglądał wczoraj Gakpo w akcji? Jak zagrał ? Co do ceny za Antonego to musicie drodzy Panowie zrozumieć ze tak jak w przypadku Maguire, Rice czy Grealisha ich cena jest tak wysoka bo są Anglikami tak w przypadku Antonego płacimy za to iż jest reprezentatem swojego kraju i nie boje się tego napisać ze kwestia czasu jest jak stanie się podstawowym zawodnikiem, płacimy za efektowny styl gry Brazylijczyka i co najważniejsze jest to zawodnik typowo prawoskrzydłowy w dodatku lewonożny czyli taki jakich jest niewielu dostępnych na rynku transferowym, Ci którzy takich maja nie musza wykładać takich pieniędzy a ze u nas prawoskrzydłowym ostatnim był Nani to teraz mamy do wyboru lekko przepłacić lub grać Chongiem
» 25 sierpnia 2022, 07:40 #734
devilek777: Mi trochę nawet przypomina Naniego
» 25 sierpnia 2022, 08:29 #733
Przemek807: Nie płacimy za tyle dlatego, że jest on Brazylijczykiem tylko dlatego, że Ajaks nie chce sprzedać zawodnika. Wszystko wina Glazerów i zarządu bo wiemy o tym, że go chcemy od połowy maja (wtedy był dostępny za 50 m), ale przez powolne działanie Ajaks wywindował cenę. Jeszcze miesiąc temu Ajaks dał zaporową cenę 80 m, ale zarząd powiedział, że za dużo. ZA NIEKOMPETENCJĘ TRZEBA PŁACIĆ!
» 25 sierpnia 2022, 08:46 #732
zylkos1988: W pierwszej połowie szarpał, miał swoje okazje ale przestrzelił setkę. W drugiej połowie to już był dramat, sepil i nic mu nie wychodzilo
» 25 sierpnia 2022, 09:04 #731
Diabelred: Anhel,

,,lekko przepłacić''

Lekko? Chyba grubo, tak z 50 mln... Przecież w jego cenie(zakładając, że potwierdziloby sie info o tych 100 mln euro) można było mieć Sterlinga i Mane... Piłkarzy topowych, którzy sprawdzili się w PL. Taką kasę to można płacić za topowego grajka, a nie za kota w worku, ze słabej ligi, gdzie jest Ajax, PSV, Feyenoord, a reszta zespołów jest na poziomie Championship lub nawet nizszym.
» 25 sierpnia 2022, 09:31 #730
devilek777: A jak się sprawdzi, to ile przepłacimy?
» 25 sierpnia 2022, 09:40 #729
majk: Gakpo grał średnio, a nawet słabo. Chłopak ma dobre warunki fizyczne, technicznie też jest w porządku wszystko u niego. Nie ma co oceniać po jednym meczu, staty ma lepsze od Antonego w tej samej lidze i słabszym klubie.
» 25 sierpnia 2022, 10:06 #728
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 06:48

Jadac pare dni temu autem po UK sluchalem wywiadów z sadowymi prawnikami , którzy teraz groza bezterminowym strajkiem w Anglii. W UK obecnie maja prawie 70 000 spraw jak ta Greenwooda lezacych na kupie rok -do 2 lat bo maja zaleglosci w systemie i brak pracowików sadowych. Tak ze nie spodziewalbym sie zadnych rozstrzygniec w sprawie Masona przez nastepne pol roku.
Tym bardziej ze to policja sama sobie ta sprawe otworzyla i prowadzi.
» 25 sierpnia 2022, 06:46 #727
sauerlandevent7: Miło patrzeć że zespół jest układany pod trenera , który jak widzimy ma juz swoje doświadzcenie chociażby w budowaniu atmosfery w zespole. Nie bał się odstawić świetych krów , wziął odpowiedzialność za wynik z Brentford to mu się chwali.
CO do zespołu myśle ze wszyscy są ciekawi jak Eric to poukłada. Ale po kolei .
DDG zostaje na jedynce przez najbliższy rok czy dwa jeszcze moim zdaniem bo mimo problemów z rozegraniem w formie to jest top.
Henderson zdąży być jeszcze jedynką jeżeli wykaże pokorę i uzbroi sie w cierpliwość.

Dalot i Wan Bissaka powinni dostać ostatni rok bo z pewnością i oni sie przydadzą a lepiej ogarnąć za rok kogoś przy kim nie będzie znaków zapytania.
Podobna sytuacja z Shaw .Dać rok i rotować .Nic z niego juz nie będzie.Średniak.
Maguire na dziś dzień ławka , za rok i tak musi być ktoś do rotacji bo Lindelof pewnie zechce odejść ,
Telles , Jones ,Bailly wilcze bilety na stałe powinni dostać.
Varane, Martinez pierwsze wybory
Pomoc obszerna
- Casemiro - spokój na lata
Fred ,McT - podejrzewam ze przez najbiższych kilka lat bedą raczej uzupełnieniem kadry niż pierwszymi wyborami ale raczej United z nich nie zrezygnuje
Eriksen,Fernandes - fenomenalni zawodnicy w formie ,dużo pracujący , jakościowi .W tym sezonie raczej obaj pierwsza 11tka , chyba że United faktycznie postara sie do FDJ .ZObaczymy
Donny zostanie pewnie odstrzelony ale napewno nie tego lata .

Atak
Sancho ,Antony - pierwszy wybór na lata
Elanga , Garnacho, melodia przyszłości
perspektywiczna czwórka
co do 9tek to na dziś Martial , Rashford , Ronaldo .
Przy zdrowej atmosferze mogłoby być interesująco. Każdy by sie przydał a za rok oczyszczenie szatni i kolejne transfery na konkretne pozycje.

Powiedzmy że w przyszłe lato mamy do odstrzału 5-7 zawodników .Myśle że ETH poradzi sobie z szatnią w dłuższej perspektywie.
Narazie oby te 2 główne transfery wypaliły , w zimie może prawa obrona np a w pryszłe lato czystka i dokładanie elementów .
» 25 sierpnia 2022, 02:29 #726
kamilpe: Elanga melodia przyszłości? Przepraszam ale ja w tym zawodniku nie widzę nic szczególnego.
» 25 sierpnia 2022, 06:38 #725
Szym1: Ja myślę ze Elanga ma potencjał
» 25 sierpnia 2022, 06:44 #724
kamilpe: Może i potencjał ma ale to napewno nie zawodnik na pierwszy skład Manchesteru, to zawodnik do głębokiej rotacji. Szczerze mówiąc dla mnie nie wyróżnia się niczym od takiego Lingarda.
» 25 sierpnia 2022, 06:59 #723
Alex: Panowie nie rozumiem tego entuzjazmu w stronę Antonego czy Gakpo. Przecież nasze trio o ile w formie to zakrywają ich czapką. Mamy jeszcze na ławce Garnacho który będzie strasznym kotem, nie na mniejszym poziomie niż Greenwood. Jak mamy zapłacić więcej za Antonego niż za Sancho to jest kabaret i nic więcej.
» 25 sierpnia 2022, 02:15 #722
IntruZ9: słowa klucze:
"o ile są w formie"...."który będzie strasznym kotem"

już masz odpowiedź po co nam antony i gakpo
» 25 sierpnia 2022, 02:41 #721
sturmik: Teraz dopiero wychodzi ile Greenwood byl wart pieniedzy. Przeciez on byl lepszy niz cala ta reszta + Anthony.
» 25 sierpnia 2022, 06:40 #720
devilek777: Greenwood lekko 100+ funtów
» 25 sierpnia 2022, 07:18 #719
Himen: Tak jak sturmik pisze, obawiam się że drugiego takiego greenwooda to tu nie zobaczymy.
» 25 sierpnia 2022, 07:20 #718
BajtiMU: Zawodnicy City przedniej formacji z zeszłego sezonu.

Foden,Bernardo Silva,Sterling,Grealish,Torres,Mahrez,Jesus

Dlatego.

Noo dobra,może oprócz Silvy bo był wystawiany również w środku pola.


Nie da się nic wygrać w Anglii nie mając jakościowo szerokiego składu.
» 25 sierpnia 2022, 07:30 #717
niewiempoco: Zabawni jesteście. Antony to jest typowy projekt MU. On nigdy nie wraca do obrony, prawie nie dośrodowuje. To jest taki jezdziec, że może mu się drybling uda i wejdzie w pole karne albo nie. I te statystyki ma słabiutkie. Kolejny Rashford.
» 25 sierpnia 2022, 01:37 #716
Himen: Najważniejsze że Krystus taki dobry
» 25 sierpnia 2022, 02:03 #715
IntruZ9: Po co ty Tutaj jesteś? chłopie od ciebie bije taki Jad, że az rzygać się chcę,cały czas wszyscy są zabawni,naiwni,nikt się nie zna tylko ty wiesz najlepiej...obrzydzenie mnie bierze jak tobie teraz odpisuje,czuje że dotykam GUNWA i zaczynam śmierdzieć.....współczuję twoim bliskim,dziewczynie(albo chłopakowi)rodzinie, znajomym....o ile są tacy
» 25 sierpnia 2022, 02:35 #714
gohome: Himen
Owszem piłkarz, który zdobył najwięcej goli w ponad 100 letniej historii tego sportu musi być taki dobry. Widzę że kolega lubi potwierdzać rzeczy oczywiste, hej a wiesz co śnieg jest biały, kolejna oczywistość ale skoro tak bardzo lubisz je powtarzać to proszę bardzo. W sumie to nawet dobrze, bo żyjemy w świecie w którym fakty i rzeczywistość bywają przeinaczane i przemilczywane w imię czyjeś chorej ideologii, więc w sumie dobrze że lubisz potwierdzać rzeczywistość a, więc tak jak powiedziałeś Krystuś jest taki dobry. To się zgadza.
» 25 sierpnia 2022, 02:43 #713
gohome: Man United vs Aston Villa w Carabao Cup.
PS. Już na początku będzie hit bo Man City vs Chelsea.
» 25 sierpnia 2022, 00:23 #712
deksoo11: De Jong pokazał jaja w meczu z city, szkoda że nie mamy go u siebie.,
» 24 sierpnia 2022, 23:51 #711
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 23:54

Zdjął majty i pokazał w kierunku kibiców Barki?

:D
» 24 sierpnia 2022, 23:53 #710
MrCygan: W ogóle żadnych nie miał, więc można uznać ze tak zrobił. Aż mi się Kosecki przypomniał w reprezentacji xD
» 25 sierpnia 2022, 00:01 #709
majk: Chyba się nie dowiemy o co chodziło z tymi jajami.
» 25 sierpnia 2022, 10:07 #708
rreddevilss: Jak czytam ze latwe mecze przed nami to nie wiem xd wy kibicujecie od wczoraj United? Dla nas kazdy mecz jest ciezki i nigdy nie mozna byc pewnym 3 pkt rozumiem ze pokonalismy Liverpool, ale nie lekcewazcie rywali bo później znowu bedziecie plakac a StMary Stadium to zawsze niewygodny teren dla nas , od odejscia Fergiego wygraliśmy tam 4/9 spotkan także mniejsza polowe, wiec nie ma co dopisywac punktow
» 24 sierpnia 2022, 23:46 #707
MrCygan: W Premier League nie ma łatwych meczy. Na każdym trzeba dać z siebie 200%
» 24 sierpnia 2022, 23:49 #706
PogromcaTroli: Kto pisał o łatwych meczach? Pierwsze słyszę. Nie widziałem takich kom :/ no chyba, że przeoczyłem.
» 24 sierpnia 2022, 23:57 #705
MrCygan: Martin Verweij (tier 1 dla Ajaxu) że Antony oficjalnie złożył wniosek o współpracę w kwestii transferu do Manchesteru United, a jego agenci już szukają dla niego mieszkania w Manchesterze.
Więc wydaje mi się, że to po prostu kwestia dnia dwóch. Tym bardziej że Ornstein też to potwierdza, oraz że agenci są w Londynie by przeprowadzić transfer do skutku
» 24 sierpnia 2022, 23:40 #704
Rebxie: Official bid submitted by Manchester United for Martin Dubravka, as called by
@skysports_sheth
earlier today. Loan move will be now discussed with Newcastle
Fabrizio Romano
» 24 sierpnia 2022, 23:20 #703
SkilledHydra16: Mam wrażenie że co sezon gramy z Villą w pucharach...
» 24 sierpnia 2022, 23:18 #702
RedRevolta: Lecą infa m.in od Ornsteina na twitterze o Antonym u nas, jutro raczej można spodziewać się konkretów, chłopak chyba będzie nasz.
» 24 sierpnia 2022, 22:52 #701
Reico100: Wszystko fajnie, tylko dobrze by było gdyby cena nie była porażająca... Aby wrócić na szczyt musimy też uregulować kwestie transferowe. Nie możemy wiecznie przepłacać. Chociaż póki co nie ma co się dziwić, że nas inne kluby doją. Jesteśmy pod ścianą jeśli chodzi o transfer skrzydłowego/napastnika.
» 24 sierpnia 2022, 23:37 #700
MrCygan: Kurde, jak za Gordona Everton krzyczy 60 mln funtów, a Leicester odrzuca ofertę 70 mln funtów za Fofanę, to inne kluby wiedzą, że Anglię "stać" na kaprysy. Poza tym nie muszą sprzedawać, a towar - jakkolwiek by to nie zabrzmiało - jest wart tyle ile kupujący jest w stanie za niego zapłacić.
» 24 sierpnia 2022, 23:42 #699
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2022 00:28

Reico

Z jednej strony tak ale z drugiej to potrzebujemy konkretnych wzmocnień aby powalczyć realnie o cokolwiek w tym sezonie.Kiedy będziemy mieć już dość solidny skład to wtedy możemy się bawić w korzystne dla Nas negocjacje odnośnie transferów.Osobiście bez zastanowienia wolę aby zarząd przepłacił o te kilkanaście milionów więcej ale żeby zdobyć takiego zawodnika jak Antony niż bawić się na zasadzie a może jednak Gakpo bo tańszy.Brać konkretnych zawodników jak Casemiro i Antony a później będzie czas aby bawić się w negocjacje.Niestety ale jesteśmy w takiej sytuacji,że musimy dużo wydać by zacząć walczyć dość szybko z czołówką.Nie mamy czasu na testowanie talentów którzy i tak są wycenami na bardzo duże pieniądze także.. a do tego jak kolega wyżej napisał.W Premier League dysponuje się takimi kwotami,że nawet takie pieniądze jakie United chcą wydać za piłkarza Ajaxu,że nie robią niewiadomo jakiego wrażenia.Spójrze na Newcastle jakie pieniądze wykładają za Isaka.
» 25 sierpnia 2022, 00:22 #698
kamilpe: Romano dementuje plotkę jednak:
Manchester United have not submitted new official bid for Antony yet - it will be sent to Ajax soon, matter of time. He's considered internally by board/ten Hag as main priority over any other target. #MUFC Antony has asked Ajax to leave since last week: only wants United.
» 24 sierpnia 2022, 22:51 #697
LisandroUnited: Romano to gorsze źródło niż Ornstein, a w kwestiach Ajaxu gorsze tez niż Verweij.
» 25 sierpnia 2022, 00:03 #696
DjTED: PSV zenada. Gapko zenada
» 24 sierpnia 2022, 22:50 #695
majk: Bez przesady. Trafili na ciężkiego rywala, przecież Rangersi dopiero co grali w finale Ligi Europy. Nie ma co oceniać chłopaka po jednym występie.
» 24 sierpnia 2022, 22:54 #694
Braks: Z gakpo to chyba zasłona w transferze anthonego
» 24 sierpnia 2022, 22:43 #693
majk: hmm, liczby miał lepsze niż Antony w zeszłym sezonie, a gra w gorszym zespole.
» 24 sierpnia 2022, 22:47 #692
nuado: Agent Edward dodał że Antony przechodzi do nas
» 24 sierpnia 2022, 22:41 #691
kamilpe: Manchester United złożył ofertę ponad 90 mln euro za Antony'ego z Ajaxu! Brazylijczyk chce, aby doszło do transakcji w ciągu 48 godzin i poprosił klub o współpracę. Piłkarz ma już ustaloną umowę z klubem z Old Trafford i podpisze kontrakt do 2027 roku. Informuje Mike Verweij.
» 24 sierpnia 2022, 22:35 #690
Vilen: Mr. Glazer pay...pay and don't speak
» 24 sierpnia 2022, 22:36 #689
Rebxie: Antony has OFFICIALLY asked Ajax to cooperate in a transfer to #MUFC.
Antony's management are already house hunting.
Antony has told Ajax board that it would have BIG impact on him if they decide to refuse to sell him
Mike Verweij
» 24 sierpnia 2022, 22:36 #688
Rebxie: 90 mln euro + 5 mln w bonusach.
» 24 sierpnia 2022, 22:38 #687
M4S73R: Bednarek bardzo blisko Aston Villi
» 24 sierpnia 2022, 22:22 #686
rvn10: Nie podoba mi się ten Gakpo.. Mało się pokazuje, nie bierze gry na siebie.
» 24 sierpnia 2022, 22:13 #685
majk: Lepszy od Lewego?
» 24 sierpnia 2022, 22:17 #684
rvn10: Zdecydowanie.
» 24 sierpnia 2022, 22:23 #683
majk: Warunki fizyczne na Premier League chłopak ma całkiem fajne. Oglądałem PSV z Monaco i tam też nic specjalnego nie pokazywał, ale generalnie całe PSV średnio grało, niestety końcówka meczu i comeback mnie ominęły, więc nie wiem jaki wkład w awans miał Gakpo.
» 24 sierpnia 2022, 22:28 #682
AllUnited88: Zgadza się lepszy już by depay był niż gapko
» 24 sierpnia 2022, 22:36 #681
majk: Już chyba 4 raz w ciągu 15 minut chowa się za plecami przeciwnika i macha łapami, żeby mu podać xD
» 24 sierpnia 2022, 22:41 #680
arkusz: Tymczasem Nicolas Pepe wypozyczony z Arsenalu do Nicei ze znacznym obnizeniem wynagrodzenia. Pamietam jaki placz panowal na Devilpage, ze Arsenal ubiegl nas w walce o tego skrzydlowego ;-) Jak widac nie tylko United potrafi niezle przeplacic za zawodnika. Mozemy podziekowac Kanonierom, ze uratowali nas od kolejnej wtopy transferowej, ktorych i tak u nas az za duzo w ostatnim czasie.
» 24 sierpnia 2022, 20:11 #679
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 20:37

Mial dwa swietne sezony chyba w Lille i strzelil duzo goli, sam go chcialem u nas i w sumie ciezko powiedziec czemu sobie nie poradzil w Arsenalu
» 24 sierpnia 2022, 20:36 #678
SickRabbit: On to chyba bardziej był przyspawany do ławki niż van de Bench. Zupełnie zapomniałem o jego istnieniu.
» 24 sierpnia 2022, 20:50 #677
Clsco: Mam nadzieje że podobnie nie będziemy wspominać Sancho.
» 24 sierpnia 2022, 20:58 #676
OkuratnyCzlek: No ten Pikłe to żartowniś pierwszej klasy jest!
» 24 sierpnia 2022, 20:45 #675
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 18:34

Jak myślicie czy Antony i hipotetycznie Gakpo, wygryźli by Sancho i Rashforda? Kto z tej czwórki powinien mieć częściej podstawę? Jest jeszcze Elanga, Garnacho, Martial i Ronaldo. Patrząc czysto na umiejetnosci
» 24 sierpnia 2022, 18:33 #674
Krystiano98: Ten, który będzie lepiej się spisywał, powinien grać. Tu nie ma wielkiej filozofii xd
» 24 sierpnia 2022, 18:39 #673
SickRabbit: Sancho i Antony - uwielbiam zawodników, którym nie przeszkadza piłka. Nie muszą być demonami szybkości.
» 24 sierpnia 2022, 18:44 #672
brazylianwisnia: Sancho - Greenwood - Antony
» 24 sierpnia 2022, 21:32 #671
Stanior: Ja odpowiem tak: Antony wygryzie z pewnością a kogo to zależy kto będzie domyślnie prawym skrzydłowym. W niejednym zeschizowanym łbie by się scenariusz nie ułożył, że ściągamy prawego skrzydłowego z Borussi za ciężkie pieniądze i wstawiamy go na lewą a wychowanka, nominalnego lewego wrzucimy na prawą. Także, Antony jeśli będzie grał na swoim to wygryzie każdego.
» 24 sierpnia 2022, 22:25 #670
Braks: Przesada2x
» 24 sierpnia 2022, 18:27 #669
atotrikos: Żałowali wydanych na Felixa?
Żałujecie Haalanda? Nuneza? Belinghama czy kogoś tam jeszcze?
Wiecie ocb.
» 24 sierpnia 2022, 18:50 #668
MrCygan: Chelsea jak chce 70 mln funtów za Fofanę czy piłkarza Evertonu Gordona to już nie jest przesada? Niech kupią, jeżeli menadżer go chce
» 24 sierpnia 2022, 19:09 #667
ReDevil07: 5 min temu na FB, profil o nazwie " Agent Edward" poinformował, że reprezentanci Anthonego znajdują się w Manchesterze i próbują dogadać się w sprawie kwoty odstępnego za zawodnika Ajaxu. Dzisiaj Anthony po raz kolejny odmówił treningu i nie wziął w nim udziału. Z tego co kojarzę to często ten profil podaje sprawdzone informacje i podaje je dość szybko i sprawnie. Oby to była prawda.
» 24 sierpnia 2022, 18:16 #666
pbskarpy: Ronaldo opuszczający treningi jest fe, Antony wykazujący się brakiem lojalności w podobny sposób jest super.
» 24 sierpnia 2022, 20:12 #665
majk: No niby tak, ale w sumie co mnie Ajax obchodzi?
» 24 sierpnia 2022, 20:21 #664
Domin31: Też sobie o tym pomyślałem i nie świadczy to najlepiej o zawodniku (nie stawianie się na treningach przez Antonego) znaczy to tyle, że w przyszłości zgłosi się przykładowo taki Real po niego i nas tak potraktuje.
» 24 sierpnia 2022, 20:27 #663
majk: Jak dzięki niemu dołożymy jakieś trofea do gabloty, to będziemy się martwić jak się zgłosi Real. A na razie niech się kibice Ajaxu martwią.
» 24 sierpnia 2022, 20:34 #662
NexaT: Niestawianie się na treningu nie świadczy o nim dobrze, ale też te dwie sytuacje są trochę różne. Co innego głośne manifestowanie tego, że chce się odejść i po prostu brak trenowania z klubem, a co innego granie na dwa fronty, pisanie coś o problemach rodzinnych, a za plecami szukanie nowego klubu i nie przychodzenie na treningi/całe tournee. A gdy się okazuje, że nikt Ronaldo nie chciał, to wielki powrót "comeback of the king".
» 24 sierpnia 2022, 21:04 #661
brazylianwisnia: Jakby ktoś położyl 50mln za Ronaldo to uważałbym za słuszne że opuszcza trening bo klub zachowuje się na poważnie. Podobnie z Antonym. 80mln to o 30mln za dużo a oni grają w ciula.
» 24 sierpnia 2022, 21:34 #660
siwy32: Ten Hag tak od razu nowych zawodników nie wkłada do pierwszej jedynastki więc casemiro pewnie ławka z soton i nastepny mecz w podstawie, chociaż cały okres przygotowawczy z realem przepracował. Zobaczymy..
» 24 sierpnia 2022, 18:14 #659
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 18:28

Taki zawodnik jak Casemiro wejdzie od razu po kilku treningach. Myślę że zawodnik z takim doświadczeniem nie bedzię miał z tym problemu.
» 24 sierpnia 2022, 18:28 #658
Krystiano98: Mysle ze Erik postanowi wystawic niezgranego Case niż drewniaku
» 24 sierpnia 2022, 18:44 #657
Dexxter: Teraz mamy 2 łatwe mecze, więc pewne 6 pkt.
To zbuduje morale i wtedy Arsenal. Myślę po tych meczach meldujemy się w top 6. A po 10 kojekach będziemy już w top 3 .
Lecimy !!
» 24 sierpnia 2022, 18:04 #656
Bylak: U nas nie ma czegos tskiego jak dopisywanie pkt przed meczem. Ja bym radzil troche pokory.
» 24 sierpnia 2022, 18:09 #655
Genek: Oby ten mecz z live, nie był wypadkiem przy pracy, tylko początkiem czegoś fajnego, musimy pójść za ciosem i zrobić 6 pkt, przed strarciem z Arsenalem na OT.
» 24 sierpnia 2022, 18:13 #654
rvn10: Pokory trochę nie dawno jeszcze skompromitowaliśmy się zajmując ostatnie miejsce w tabeli więc pokory trochę.
» 24 sierpnia 2022, 18:24 #653
Dexxter: Jakiej pokory? Ludzie inne mocne zespoły są pewne, że wygrają. Wychodzą na mecz I niszczą rywali.
My trzęsiemy portkami przed każdym meczem, bo obawiamy się nawet najsłabszych zespołów. nie jesteśmy pewni siebie, co czują rywale i wtedy jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Pora to zmienić!
» 24 sierpnia 2022, 18:45 #652
atotrikos: Dobrze gadasz Dexter. Ja uważam że będziemy teraz się bawić z przodu a tyłu będą kasować wszystko pięknie co da nam zdecydowane wygrane.
Później zacznie się pompowanie balonika że idziemy na mistrza i to trzeba będzie wytrzymać. Bycie tym właśnie faworytem.
Teraz trzeba pokazać, że to nie był wypadek i pojedynczy mecz.
» 24 sierpnia 2022, 19:09 #651
United12: Liverpool chciał grać w piłkę więc miało nam się defacto łatwiej grać bo mieliśmy mieć dużo miejsca na boisku. Live zagram bardzo słabo i tego miejsca mieliśmy jeszcze dużo więcej Następne zespoły znowu zagrają 11 piłkarzy we wlasnym polu karnym i stare demony mogą szybko wrócić. Tu szybkość Radha nie pomoże. Kluczową będzie krótka kombinacja gra, liczę tu na Martiala bo to potrafił i widać było pewność siebie u niego. Nie dopuszczam myśli że możemy przegrać ale nie wiem co trzeba mieć w głowie żeby dopisywać komplet punktów w naszej sytuacji.
» 24 sierpnia 2022, 19:21 #650
brazylianwisnia: Dexter - no właśnie. Mocne drużyny a my taka jezcze jakiś czas nie będziemy. Będziemy mieć masę spotkań w kratke.
» 24 sierpnia 2022, 21:36 #649
pbskarpy: Dalej, dalej! Więcej przepłaconych transferów, które po latach (obstawiam max trzech) będziemy oceniać jako średnie biorąc pod uwagę wydaną kwotę! Vide AWB, Magła, VDB, Fred. A nawet Depay, Miki, Szlederlę itp. To za takie coś powinniście ganić Glazerów, że wydają najwięcej w lidze, bo kolejny trener "ma wizje". Każdy trener miał swoją wizję. Chyba po ayahuasce.
» 24 sierpnia 2022, 18:01 #648
majk: Jak nie dają na rozwój infrastruktury klubowej, to niech przynajmniej dają na zawodników dla trenera.
» 24 sierpnia 2022, 18:07 #647
MVPMU: Chłop jest odklejony od rzeczywistości. Wszyscy winni tylko nie właściciele. Powiem Ci coś, skoro trener, piłkarze, ludzie wyznaczeni do zarządzania tym klubem nie wykonują swojej pracy jak należy to czyja to jest tak na prawdę wina? Przecież oni sami się nie zatrudnili na te stanowiska. Dlaczego właściciele nic z tym nie zrobią?
» 24 sierpnia 2022, 20:40 #646
brazylianwisnia: No to nie bierzmy pod uwagę kwot zapłaconych oceniając transfery? Problem solved.
Masz rację. Czas ogłosić koniec transferów.
» 24 sierpnia 2022, 21:38 #645
pbskarpy: No to chwila chwila chwila. Po 3 latach Solszy w klubie kto jest winny? Brak infrastruktury? Piłkarze? Trenerzy? Zarząd? Gdy zajmiemy z eth pierwsze miejsce w lidze, to powiecie, że "zaszły zmiany i widać, że coś się dzieje"? A jak następnego sezonu zajmie 6 miejsce to znowu przed oczami pojawią się gejzery i brak infrastruktury i stary stadion?
» 24 sierpnia 2022, 23:00 #644
M4S73R: Manchester United zrezygnował z pościgu za Frenkie De Jong. To już koniec.
(Źródło: The Athletic UK )
» 24 sierpnia 2022, 17:41 #643
brazylianwisnia: To było raczej oczywiste skoro kupiliśmy Casemiro. Nie powiedziałbym że to jednka koniec. Myślę że wrócimy za rok.
» 24 sierpnia 2022, 17:55 #642
majk: Ciekawe co na to Laporta i czy nie stanie się kozłem ofiarnym dla kibiców przy każdej porażce.
» 24 sierpnia 2022, 18:05 #641
artix206: Alexander Isak za 70mln w Newcastle. Zastanawiam sie jak sobie poradzi w Anglii. Na żywo robił na mnie mega wrażenie, transfer ciekawy.
» 24 sierpnia 2022, 17:26 #640
is200second: 70 mln za tego naturalizowanego Szweda, świat się kończy.
» 24 sierpnia 2022, 17:53 #639
OldFasion: Newcastle robi bardzo mądre transfery.
» 24 sierpnia 2022, 22:20 #638
trojanc: Kiedy Casemiro zacznie treningi ?
» 24 sierpnia 2022, 17:16 #637
klb9k: Na ten moment wygląda, że dopniemy dwa transfery Trapp, ktoś z dwójki Antony/Gakpo i może prawy obrońca jeśli udałoby się sprzedaż AWB.
» 24 sierpnia 2022, 16:32 #636
boro: Mam nadzieje ze nie odpuścimy Antonego kosztem Depaya którego możemy mieć za czapkę śliwek
» 24 sierpnia 2022, 16:45 #635
Genek: Depay by był spoko do rywalizacji z tonym, bo podobny profil piłkarza, taka fałszywa 9, plus może grać na lewym jeśli trzeba będzie.
» 24 sierpnia 2022, 16:50 #634
IntruZ9: Antony tylko Antony! 70/100/150 nie ma znaczenia,ma tu być
» 24 sierpnia 2022, 16:54 #633
bastifantasti: Chciałbym wiedzieć dlaczego uważasz, że warto za niego tyle zapłacić ? Pytam po prostu a nie jako forma ataku. To strasznie dużo pieniędzy jak na kogoś z ligi holenderskiej. Podejrzewam, że droższego transferu nie było w tej Lidzie i długo długo nie będzie
» 24 sierpnia 2022, 17:27 #632
Apocalypse: Niektórzy płacą grubą kasę za zawodników z Brazyli którym udało zrobić 5 dryblingów w czasie meczu.
Niektórzy chcą.placic 100mln za pomocnika z Ligi włoskiej który jest średni :)
Są różne powody, a za Antonym przemawia na pewno to że pasuje pod taktykę Ten Haaga i jakby nie patrzeć to będzie robił wiatr na skrzydle ;) i to w.dodatku prawym.
» 24 sierpnia 2022, 17:34 #631
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 18:10

Zauważcie, że ETH namawia już drugiego pracodawcę na transfer Antoniusza, 20 mln dla Ajaxu też podobno było szaloną kwotą za dzieciaka z Brazylii. Coś w nim widzi nasz trenejro, to niech go bierze. Nie martwcie się, Glazerowie z głodu nie umrą.
» 24 sierpnia 2022, 18:09 #630
wider: czytaliście wypowiedź żony Di Marii na temat pobytu w Manchesterze ?
"Zupełnie tego nie lubiłam, muszę być szczera. Ludzie byli dziwni - chodziłeś i nie wiedziałeś, czy nie mają ochoty cię zabić. Jedzenie było obrzydliwe. A kobiety? Wyglądały jakby były z porcelany - powiedziała.
Byliśmy w Madrycie, w najlepszym klubie na świecie, wszystko było idealne, dopóki niestety nie przyszła oferta z Manchesteru. Powiedziałem mu, że nie ma mowy, że tam się ruszymy, ale on powtarzał, że to więcej pieniędzy i musimy iść. Ale było to straszne, tak bardzo straszne - podsumowała."
» 24 sierpnia 2022, 15:16 #629
JasnaLiryka: Ludzie to mają problemy. Ależ się poświęcili dla pieniędzy. Ha tfu w takie byty, nie trawie.
» 24 sierpnia 2022, 15:23 #628
majk: Bidulka z niej. Do dzisiaj nie może się pozbierać.
» 24 sierpnia 2022, 15:27 #627
kckMU: "ale on powtarzał, że to więcej pieniędzy i musimy iść"

Kurdę, a ja wierzyłem, że magia numeru 7 i rozmowy z Ronaldo odegrały kluczową rolę :)
» 24 sierpnia 2022, 15:33 #626
Lisan: Powiedziałem mu, że nie ma mowy, że tam się ruszymy, ale on powtarzał, że to więcej pieniędzy i musimy iść.

xD ależ samozaoranie. Zwykły parobek
» 24 sierpnia 2022, 15:39 #625
MrMu: Największy najemnik w historii tego klubu, a w dodatku przereklamowany zawodnik, który odbił się od Premier League i błyszczy w ogórkowych ligach w Hiszpanii, Włoszech i Francji. Szkoda nawet na niego klawiatury.
» 24 sierpnia 2022, 15:49 #624
United45: Najemnik może i tak ale z tym przereklamowanym to się zapędziłeś w ferworze nienawiści
» 24 sierpnia 2022, 15:53 #623
0listonoszpat: Niestety przyszła oferta z Manchesteru... Skoro to taka tragedia to niech odda pieniądze. Zbiera mi się na wymioty. Co za ohyda
» 24 sierpnia 2022, 16:20 #622
majk: Ajax striker Brian Brobbey:

''Erik ten Hag wanted to work with me again and texted me on Whatsapp to ask me if I was open to joining, but I refused him kindly. I wanted to come back here. I have to succeed here''

No to znamy potencjalny cel transferowy na 9 w przyszłym roku.
» 24 sierpnia 2022, 15:06 #621
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 15:03

Dla mnie to moga oferte i za 200mln odrzucic :P
» 24 sierpnia 2022, 15:02 #620
siwy32: A jeszcze bardziej mnie szokuje, że Paqueta może zostać kupiony przez West Ham za 40mln euro
» 24 sierpnia 2022, 14:56 #619
siwy32: isak bardzo blisko newcastle według orsteina
» 24 sierpnia 2022, 14:47 #618
dev13: Nie stac Ajaxu na odrzucenie takiej kasy po prostu nie stac podobnej od nikogo nie dostana tak na marginesie ;)
» 24 sierpnia 2022, 14:45 #617
majk: Problem w tym, że stać ;/
» 24 sierpnia 2022, 14:57 #616
United45: Jest tylko kilka klubów na świecie i kilku zawodników za których oferty na stole w wysokości 100mln zostałyby odrzucone. Antony nie jest jednym z tych piłkarzy.
» 24 sierpnia 2022, 15:08 #615
majk: Na pewno byłoby to głupie z ich strony :D
» 24 sierpnia 2022, 15:12 #614
kckMU: Ajax w myślach już go sprzedał, tylko ugrywa kolejne pojedyncze miliony.
» 24 sierpnia 2022, 16:16 #613
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 16:51

Oni są w szoku ze tyle za niego dajemy , tak samo było z Martinezem. Szok ze United daje tyle kasy za takiego niejakiego obrońcę
» 24 sierpnia 2022, 16:51 #612
mikiartur: Trzeba przyznać że w ostatniej kolejce ogólnie wyniki innych ekip były nam przychylne

- przegrana Chelsea
- remis Man City
- porażka Liverpoolu dzięki której zaliczylismy przy okazji 3 pkt :D

Do tego co ciekawe tylko Arsenal po 3 kolejkach ma komplet pkt. Natomiast patrząc na formę na początku sezonu, to najtrudniejszego dotychczas przeciwnika będą mieli teraz w sobotę. Bo patrząc na pozycję w tabeli, Arsenal zmierzył się z 9 Crystal Palace, 19 Leicester City i 15 Bournemouth. Teraz dostaje Fulham które jest na 7 miejscu w lidze i dotychczas nie przegrało ani jednego meczu.

A patrząc na najbliższy mecz innych ekip BIG6 to City może mieć problemy bo grają z Palace które w zeszłym sezonie chyba z City 4pkt ugrali (a na pewno raz wygrali)
Liverpool ma Bournemouth więc pewnie mają szansę na odkucie się.
Chelsea gra z Leicester wiec raczej będą faworytem choć Leicester może być dodatkowo zmobilizowane, wiedząc że przed chwilą Chelsea przegrało sromotnie z Leeds

Tottenham za to ma mecz z Nottingham więc raczej powinni sobie poradzić.

My mamy mecz z Soton czyli drużyna która na pewno ma dość przeciętna defensywę, ale która potrafi grać mocno i agresywnie w pressingu i w ostatnim sezonie była dla nas nieprzyjemna (2 remisy w lidze)

Przez to że gramy jako pierwsi w lidze, to możemy przy zwycięstwie wskoczyć z 14 na 6 pozycję, lecz pewnie później trochę spadniemy i jak uda nam się wygrać, to skończymy w okolicy 9-11 pozycji
» 24 sierpnia 2022, 14:26 #611
top4fun: Mistrza nie zdobędą bo city za mocne jest raczej. Dla nich top 4 to już będzie sukces z taka młoda kadra ale z drugiej strony to sezon z mundialem w grudniu także dużo dziwnych rzeczy może się zdarzyć
» 24 sierpnia 2022, 15:23 #610
SickRabbit: Zobaczymy w 5 kolejce jak Arsenal zagra z nami bo nie grał z nikim z top6. Fajnie dla nich, ze nie potknęli się na średniakach. U nas wskoczy do tego czasu Casemiro i może Antony lub inny Gakpo. Nie wróżę im sukcesu jeśli zagramy tak jak z lfc i wyjdziemy micniejszym składem. Oby tylko Maguire i Shaw siedzieli na ławie i będzie dobrze.
» 24 sierpnia 2022, 15:23 #609
boro: Damy radę, będzie już Casemiro i Antony :)
» 24 sierpnia 2022, 16:54 #608
siwy32: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 14:23

Mam jakieś dziwne przeczucie, że ta dzisiejsza oferta za Antonego zostanie odrzuczona skoro są informacje, że zarząd Ajaxu jest podzielony co do sprzedaży. Prawdopodobnie czwartek/piątek zamkniemy transfer Gakpo po meczu PSV.

Tak w ogóle teraz jest cisza w mediach, ale jak stracimy punkty z Soton po słabej grze to znowu będzie rozruba na rynku transferowym i panika na 4 dni przed zamknięciem
» 24 sierpnia 2022, 14:22 #607
United45: Jeśli wpłynie oferta o której mówi się w mediach to tak jak ktoś tutaj napisał - Ajaxu nie będzie stać na odrzucenie.
» 24 sierpnia 2022, 15:07 #606
ermac: Nie odrzucą bo Antony się buntuje, a każdy rozsądnie myślący nie będzie chciał mieć takiego piłkarza w składzie. On jest myślami w Macnhesterze i nikt go nie zawróci z tej drogi. Nawet jak go przetrzymają to za rok odejdzie na bank za mniej.
» 24 sierpnia 2022, 15:19 #605
deksoo11: Na Southampton coś takiego
Ddg
Dalot-Varane-Martinez-Malacia
Casemiro-Fernandes-Fred
Sancho-Martial-Rashfrord

Who needs Ronaldo?
» 24 sierpnia 2022, 14:11 #604
pbskarpy: Bez Eriksena?
» 24 sierpnia 2022, 14:17 #603
deksoo11: Nie musi grać w każdym meczu, a do Casemiro pasuje bardziej Fred narazie, bo są bardziej zgrani (Rep Brazylii) Plus Eriksen jest średni jako ta 8
» 24 sierpnia 2022, 14:46 #602
uzarczyq: Eriksen daje tyle jakosci w rozegraniu ze ciezko ukladac sklad bez niego. Przez lata potrzebowalismy takiego motoru napedowego w srodku z niesamowitym przegladem pola. Bruno ma wiecej finezji, ale koniec koncow dla calego teamtu Eriksen daje wiecej
» 24 sierpnia 2022, 16:34 #601
brazylianwisnia: Od Eriksena powinno zacząć się ustalanie składu. Beznadziejne ustawienie.
» 24 sierpnia 2022, 17:01 #600
lipeklukas: Dean Henderson w tym sezonie Premier League ma celność podań na poziomie 40.6%. Jest to najgorszy wynik w lidze biorąc pod uwagę zawodników, którzy w tym sezonie zagrali przynajmniej dwa mecze.

via WhoScored
» 24 sierpnia 2022, 13:59 #599
kamilpe: Nie rozumiem po co bramkarza brać w taka statystykę, przecież połowa jego ppdan to wykop pod presją.
» 24 sierpnia 2022, 14:03 #598
deksoo11: @kamilpe dobry bramkarz powinien umieć grać nogami, football się zmienił. Popatrz na Edersona i jakie to przynosi skutki w grze City
» 24 sierpnia 2022, 14:06 #597
mikiartur: tyle że Ederson czy Allisson mają przed sobą Diasa i Stonesa albo Van Dijka i Matipa.
Natomiast w Nottingham masz przed sobą graczy którzy nie dawno co w championship grali

w dodatku w Nottingham jak do bramkarza dochodzi piłka to na ogół ma za zadanie ją oddalić jak najdalej a nie rozgrywać tak jak to robią w największych klubach.
Trochę są inne wymogi od bramkarza takiego Nottingham a takiego Manchester City.

W Nottingham bardziej będą Ci cenić bramkarza który genialne gra na linii a nie takiego który umie dobrze grać nogami na przedpolu pola karnego, bo zwyczajnie bramkarz Nottingham ma mało okazji w sezonie by grać wyżej niż 5-10 metrów od linii bramkowej
» 24 sierpnia 2022, 14:09 #596
DaroMistrz5: Ale jak to. Przecież niektórzy domagali się wymiany De Gea na Hendersona bo Anglik to chociaż nogami gra dobrze a nie jak Hiszpan tylko wybiją na pale
» 24 sierpnia 2022, 14:11 #595
Piwal: kamilpe: skoro połowa podań do wykopy pod presją to znaczy że druga połowa też stoi u niego na kiepskim poziomie a podobno to De Gea jest w tym aspekcie beznadziejny.
» 24 sierpnia 2022, 14:13 #594
Apocalypse: No i wreszcie ktoś wyjaśnił tego śmiesznego angola :D
» 24 sierpnia 2022, 14:21 #593
lipeklukas: @mikiartur
Tak, tyle, że nawet bramkarz Bournemouth jest lepszy, gdzie mieli oni Arsenal i city za przeciwników. Twoja teoria ma się nijak do tej statystyki.
» 24 sierpnia 2022, 14:23 #592
majk: Skoro Henderson kiepsko gra nogami, to po mamy go wymieniać za Davida, który zjada go na linii?
Jeśli już wymieniać bramkarza, to na takiego, który w 100% spełni wymogi trenera, a nie będzie ciut lepszy w grze nogami i 4 razy gorszy na linii.
» 24 sierpnia 2022, 14:56 #591
SickRabbit: Manchester United have told Ajax they are prepared to raise their offer for forward Antony and talks between the clubs continue
sky sports
» 24 sierpnia 2022, 13:59 #590
MajkelRoy: mają, bardzo dobrze grają jak na Polską lige
» 24 sierpnia 2022, 13:58 #589
JasnaLiryka: Ja bym powiedział, jak na drużynę z Polskiej Ligi :P ale tak, w mojej ocenie również grają najlepszą piłkę. Jakoś przyjemniej mi się ich ogląda niż Lecha
» 24 sierpnia 2022, 14:16 #588
Piotr: Wiecej nikogo nie kupimy.Zeby kogos kupic trzeba kogos sprzedac wpierw.P.s ten Romano to tylko kopiuje innych informacje.Trener Ajaxu mowil ,ze Antony zostaje to temat zamkniety
» 24 sierpnia 2022, 13:36 #587
zeVard: Bayern tez mówił ze Lewandowski zostaje
» 24 sierpnia 2022, 13:49 #586
mikiartur: za to sam Antony powiedział jasno, że nie może kibicom Ajaxu obiecać że po 1 września wciąż będzie piłkarzem Ajaxu

A Shreuder nie powiedział że Antony zostanie - tylko że bardzo chce trener aby Antony został
» 24 sierpnia 2022, 13:59 #585
DailySmoker: Jak tak mówisz Piotrze to tak będzie! Nie ma co gadać możemy się rozejść wszyscy:D
» 24 sierpnia 2022, 14:10 #584
ArktoS: W FFP chodzi o to, żeby nie wydać więcej, niż jest się w stanie zarobić.
Jeżeli chodzi o nas, to jesteśmy praktycznie największą marką piłkarską, razem z Realem, więc zarobki klubu są ogromne mimo, że nie gramy w pucharach i mieliśmy słaby sezon.
Druga sprawa, to sposób zakupu piłkarzy. Wydaje mi się, że sprowadzamy część zawodników z podzieloną płatnością. Takie zagrywki dodatkowo pozwalają na większe możliwości.
» 24 sierpnia 2022, 13:29 #583
keribz: Jako marka MU ma znacznie większy potencjał niż Real. Oni na swoją pozycję muszą regularnie coś wygrywać. Gdyby Manchester wygrał te wszystkie trofea co Real w ostatnich latach i tak zdominował LM, to pod względem popularności zostawiliby wszystko daleko za sobą.
» 24 sierpnia 2022, 13:41 #582
Domestos: United miało 665 mln dolarów przychodu i 124 mln straty za 2021, natomiast Real 648 mln dolarów przychodu i 5,2 mln straty. Dla porównania Ajax z 125,16 mln dolarów przychodu i 3,61 mln dolarów straty, totalna wieś. Najciekawszy jest Juventus 208,39 mln dolarów straty wow.
» 24 sierpnia 2022, 14:22 #581
Santaveir: Czy ktoś mógłby przybliżyć jakie są zasady Finansowego Fair Play ?
Jeśli uda nam się sprowadzić Antonego , Gakpo i De Jonga , to przekroczymy grubo powyżej 200 mln , a zysku za sprzedaż Pereiry ok 10 mln ?
Jak to się ma to do zasad FFP?
» 24 sierpnia 2022, 13:23 #580
Sideswipe: To nic nieznaczący przepis, przynajmniej dla wielkich klubów. Tak w skrócie.
» 24 sierpnia 2022, 13:28 #579
arczibald: Both Ajax and Antony side, waiting for Manchester United new official bid since yesterday. New proposal expected this week to push again after 80m rejected. #MUFC

â-Ť Personal terms already agreed;
â-Ť Antony wants Man Utd move.

Ajax, keen on Hakim Ziyech if Antony leaves.

[Romano]
» 24 sierpnia 2022, 13:18 #578
RedRevolta: Ciekawe czy w ogóle Ajax zgodzi się go sprzedać nawet za taką kasę, troche pozno to rozgrywamy, dużo niewiadomych a czasu coraz mniej, my to zawsze z tymi transferami jak ślimaki normalnie.
» 24 sierpnia 2022, 13:26 #577
deksoo11: Dlaczego oni nie roblili tego transferu wcześniej? Tylko taki last minute, bo wcześniej byli skupieni na De Jongu XD, teraz przepłacamy ok 40 milionów euro
» 24 sierpnia 2022, 13:15 #576
brazylianwisnia: Nie da się tego stwierdzić. Może byl inny cel na oku na tą pozycje? Może zwiększyl się budżet w trakcie okienka?
» 24 sierpnia 2022, 13:17 #575
deksoo11: Antony od początku był celem numer jeden na skrzydło
» 24 sierpnia 2022, 13:18 #574
brazylianwisnia: Tego nie można być pewnym.
» 24 sierpnia 2022, 17:04 #573
SickRabbit: Czyli jeszcze Antony, Gakpo oraz De Jong i postępowanie odnośnie FFP. Czy my mozemy wydać 300M? :D
» 24 sierpnia 2022, 12:57 #572
sturmik: Jak uwolnimy sie od AWB, Jonesa i tygodniówki Ronaldo to pewnie tak.
» 24 sierpnia 2022, 13:05 #571
brazylianwisnia: FFP może nam naskoczyć. Co nam zrobią? Wyklucza nas na rok z LM? xD
» 24 sierpnia 2022, 13:17 #570
majk: FFP to ściema. Gdzie ta kara dla City?
» 24 sierpnia 2022, 14:58 #569
Alibaba: Oddać Elange i dopłacić 40mln do Antonego i wszyscy będą zadowoleni :)
» 24 sierpnia 2022, 12:37 #568
is200second: Elanga to wcale źle nie zagrał, co nie zmienia faktu że to chyba nie piłkarz na United.
» 24 sierpnia 2022, 13:06 #567
zeVard: Według mnie Elanga sie przyda ale zdecydowanie nie na 1wszy skład, do rotacji, na ławkę uważam ze bardzo fajny zawodnik
» 24 sierpnia 2022, 13:52 #566
majk: Elanga grał super w ostatnim meczu. Pierwsza bramka padła po jego podaniu.
» 24 sierpnia 2022, 15:15 #565
atotrikos: Martinez kozak co? Wystarczyło jeden mecz na jego normalnym poziomie by go szanować.
A wy chcieliście klocka Pau Torresa xd
» 24 sierpnia 2022, 12:04 #564
Piwal: jak narazie zagrał 3 mecze i tylko jeden na wysokim poziomie
» 24 sierpnia 2022, 12:38 #563
atotrikos: Zdaje sobie z tego sprawę i nie podałam się bo to piłka, różnie może być. Aczkolwiek jedno się nie zmieni - nie urośnie 20cm i nie zacznie biegać w miejscu. Nie będzie klocem mało zwrotnym bez "jaja" do wejścia w rywala bez opamiętania ale nadal bez faulu.

Podczas meczu z LFC po pierwszym udanym wejściu trybuny zaczęły szaleć z każdym kolejnym udanym zagraniem i interwencją.
Uśmiechałem się bo właśnie tego spodziewałem się po Argentyńczyku i to jest dokladnie to co mówili w Ajaxie gdy go kupiliśmy: "szybko kibice pokochają Martineza". Pozdro.
» 24 sierpnia 2022, 12:43 #562
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 12:56

To sie jeszcze okaze najwyższy zawodnik ofensywy Liverpoolu ma 1.81m. Zobaczymy jak poradzi sobie z Haalandem , Kane, Calvertem Levinem gdy różnica bedzie bardziej widoczna. Życzę mu jak najlepiej ale za wcześnie by popadac w hurraoptymizm.
» 24 sierpnia 2022, 12:55 #561
brazylianwisnia: Na mnie większe wrażenie zrobił Malacia. Schował Salaha do kieszeni.
» 24 sierpnia 2022, 13:18 #560
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.08.2022 13:35

Malacia przypomina mi troche Evre to może być obrońca na długie lata.
» 24 sierpnia 2022, 13:34 #559
levy181: Pamiętajcie, że Antonego chce sam ETH wiec coś w nim widzi. Poniżej są komentarze, że Depay tani to trzeba brać ale na jaką pozycje na LP ? Na 9 ? Antony jest drogi bo niestety trzeba było starać się już dawno go pozyskać to byłoby już zapewne po temacie. Antony to rasowy lewonożny PP, którego od dawna nie mamy. Fakt, że Mason tam grał ale też bardziej z przymusu, a to że sobie radził to inna sprawa.
» 24 sierpnia 2022, 11:24 #558
Piwal: Depay na pozycje napastnika lub lewoskrzydłowego do rotacji. Na ten moment z pewniakow mamy Rashforda , Martiala, Sancho i Elange. Jeśli Ronaldo odejdzie to mamy tych 4 zawodników na 3 pozycje. To troche za mało na premier league i rozgrywki europejskie. Nawet jeśli na prawe skrzydło przyjdzie Antony to transfer Depaya nie zaszkodzi zwłaszcza że Martial lubi gubić forme a Rashford nadal jej nie ma.