Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester City - Manchester United 1:2. Błysk Amada daje derbowe zwycięstwo!

» 15 grudnia 2024, 19:31 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Manchester City 2:1 (0:1) w 16. kolejce Premier League. Bohaterem 195. derbów Manchesteru był Amad Diallo, który najpierw wywalczył rzut karny, a następnie zdobył zwycięskiego gola!
Manchester City - Manchester United 1:2. Błysk Amada daje derbowe zwycięstwo!
» Amad Diallo był bohaterem Manchesteru United w 195. derbach Manchesteru | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Matthijs de Ligt
Harry Maguire
Lisandro Martinez
Noussair Mazraoui
Bruno Fernandes
Manuel Ugarte
Diogo Dalot
Amad Diallo
Mason Mount
Rasmus Hojlund
Kobbie Mainoo
Leny Yoro
Antony
Joshua Zirkzee
Victor Lindelof

Oddano 132 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Wyjściowy skład Manchesteru United na spotkanie z Manchesterem City nie był zaskoczeniem, bo media otrzymały przeciek na długie godziny przed pierwszym gwizdkiem sędziego. Zaskoczeniem było natomiast odstawienie od składu Marcusa Rashforda oraz Alejandro Garnacho. Piłkarze nie byli kontuzjowani, a Ruben Amorim nieobecność zawodników wyjaśnił po prostu selekcją. Szansę dostał Mason Mount, który jednak z powodu kontuzji szybko opuścił plac gry.

Spotkanie na Etihad Stadium, jak na derbowe starcie, nie rozpoczęło się od mocnego uderzenia. Widać było, że Manchester City jest drużyną w kryzysie. Manchester United próbował ataków, ale robił to bardzo nieśmiało.

Na pierwszą ciekawą akcję przyszło kibicom czekać do 21. minuty. Diogo Dalot wybił przed pole karne piłkę po dośrodkowaniu Jeremy’ego Doku. Tam futbolówkę zgarnął Phil Foden, ale strzelił obok bramki.

Manchester United odpowiedział w 32. minucie. Najpierw zablokowane uderzenie zanotował Lisandro Martinez, a po chwili bardzo niecelną próbę zaliczył Manuel Ugarte. Czerwone Diabły w pierwszej połowie nie oddały ani jednego celnego strzału na bramkę Edersona.

W 36. minucie Manchester City miał rzut rożny. Gospodarze zdecydowali się na krótkie rozegranie. Kevin De Bruyne wstrzelił piłkę w szesnastkę, ta po drodze odbiła się od Amada Diallo i po chwili spadła na głowę dobrze ustawionego na szóstym metrze Josko Gvardiola. Defensor City skontrował futbolówkę i nie dał szans Andre Onanie. Piłkarze Pepa Guardioli objęli prowadzenie.

Manchester City kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, a przed przerwą mógł podwyższyć na 2:0. Efektownym dryblingiem popisał się Phil Foden, oddał strzał zza szesnastki, po drodze był rykoszet od Harry’ego Maguire’a, ale na szczęście piłka o centymetry minęła bramkę Andre Onany.

Po zmianie stron nadal obserwowaliśmy dość spokojne spotkanie jak na warunki derbowe. W 62. minucie doczekaliśmy się w końcu celnego strzału Manchesteru United. Dobre dośrodkowanie na jedenasty metr posłał Bruno Fernandes, piłkę sprytnie głową trącił Amad Diallo i tylko kapitalna interwencja Edersona zapobiegła stracie bramki przez City.

Chwilę później mieliśmy kontrowersję w polu karnym The Citizens, kiedy to na ziemię po starciu z Rubenem Diasem upadł Rasmus Hojlund. Sędzia Anthony Taylor nie wskazał na jedenastkę, a zajściem w szesnastce nie zajął się też VAR.

Manchester United powinien wyrównać stan rywalizacji w 74. minucie. Kapitalną prostopadłą piłkę od Rasmusa Hojlunda dostał Bruno Fernandes. Portugalczyk podciął futbolówkę nad wychodzącym z bramki Edersonem, ale nie trafił w bramkę.

Czerwone Diabły dopięły swego w 88. minucie. Błąd w wycofaniu piłki do Edersona popełnił Matheus Nunes. Futbolówkę przejął Amad Diallo, a chwilę później został sfaulowany przez gracza City. Jedenastkę na bramkę zamienił Bruno Fernandes.

Manchester United po wyrównaniu ruszył za ciosem! Daleką piłkę w pole karne rzucił Lisandro Martinez, Amad Diallo podbił piłkę nad wychodzącym z bramki Edersonem i strzałem z ostrego kąta trafił na 2:1!

Manchester City – Manchester United 1:2 (1:0)
Bramki: Josko Gvardiol 36’ – Bruno Fernandes 88’ [K], Amad Diallo 90’

Manchester City: Ederson – Walker, Dias, Gvardiol – Gundogan (Savinho 89'), De Bruyne (Kovacić 68') – Bernardo, Nunes, Foden, Doku (Grealish 77') – Haaland

Manchester United: Onana – De Ligt (Yoro 78'), Maguire, Martinez – Mazraoui (Antony 78'), Fernandes, Ugarte, Dalot – Amad (Lindelof 90'), Mount (Mainoo 14') – Hojlund (Zirkzee 78')


TAGI


« Poprzedni news
Amorim wyjaśnił nieobecność Rashforda i Garnacho w meczu z Manchesterem City
Następny news »
Manchester City - Manchester United 1:2. Zobacz bramki z derbów Manchesteru [WIDEO]

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (644)


LeoPepsi: Za Van Gaala problem z Di Maria
Za Mou Sanchez i Shaw jak się nie myle
Za OGS byl problem z Greenwoodem i Pogba
Za ETH dym z Ronaldo, Sancho
Za Amorima zaczyna się drama z Rashfordem

Bycie trenerem United to nie tylko treningi, ale radzenie sobie z problematycznymi zawodnikami, chyba jestesmy ewenementem pod względem zgniłych jaj które tutaj przychodzą
» 18 grudnia 2024, 14:02 #644
b4u2h0: Wszystkich wymienionych wyżej łączy astronomiczna tygodniówka. Kultura chciwości jak to mówił G. Neville
» 30 grudnia 2024, 15:55 #643
b4u2h0: *po za greenwoodem
» 30 grudnia 2024, 16:05 #642
skylark11: Manchester United zbliżył się do podpisania kontraktu ze Sverre Nypanem z Rosenborga!

Poczyniono postępy w sprawie transferu na styczeń, a szanse na to, że będzie to pierwszy transfer Rúbena Amorima, stale rosną.

[Dean Jones (GiveMeSport)]
» 18 grudnia 2024, 13:22 #641
Pyra: Środkowy pomocnik, 8 goli i 7 asyst w lidze w 2024r - wiek 17l.
» 18 grudnia 2024, 13:43 #640
sztejner: "I just want to help Marcus [Rashford]"
Ruben Amorim on the future of Marcus Rashford
» 18 grudnia 2024, 10:50 #639
Pyra: I help you find new club :)
» 18 grudnia 2024, 10:58 #638
mycka86: Ruben Amorim's Pre-Match Press Conference | Spurs v United, Carabao Cup

-Ruben Amorim on Marcus Rashford future: "I don’t talk about the future we talk about the present. We are better with Marcus Rashford. This kind of club needs big talents – and he is a big talent."

-Ruben Amorim on Marcus Rashford's comments about needing a new challenge: "He is right. We have here a new challenge, the biggest in football, we are in a difficult situation. I hope all my players are ready."

-Ruben Amorim says he will decide whether Alejandro Garnacho and Marcus Rashford will be part of the squad for Spurs after training: "If they train well we have to make a choice. I expect the best of each player every day."

-Ruben Amorim on Marcus Rashford following his interview: "No (I’ve not spoken to him). Not yet. It was yesterday (when) I gave the day off to the lads, so he’s our player & he’s ready for the next game"
» 18 grudnia 2024, 10:44 #637
Pyra: Przed podaniem Martineza Amorim krzyknął Amad.
Widziałem właśnie filmik :)
» 18 grudnia 2024, 08:00 #636
MikiManUtd2004: Dasz link?
» 18 grudnia 2024, 08:58 #635
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2024 09:39

Piękne było to podanie. Ja bym tam nic nie zobaczyl. Musieli to trenowac
» 18 grudnia 2024, 09:38 #634
JanMatejko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2024 10:56

Amorim shouting "Amad" before Licha recognized Amad's position and then made the pass.
Szukajcie cos takiego po YT albo x
» 18 grudnia 2024, 10:54 #633
Pyra: Niestety nie dam linka bo widziałem to w rolce, były dwa okienka, akcje na boisku przy wszystkich bramkach i na drugim reakcje Amorima.
Przed podaniem Lisandro tak może 1-2sec krzyknął Amad, nie wiem czy to było do Martineza czy Diallo żeby ten wykonał ruch ale fajnie to wyglądało, widać, że trener widzi dużo na boisku i na bieżąco podpowiada swoim zawodnikom.
» 18 grudnia 2024, 10:56 #632
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2024 11:12

Amorim faktycznie krzyknął Amad. Ale moim zdaniem nie było szans żeby Martinez przed podaniem mógł to usłyszeć.

Takie i inne ciekawe rzeczy znajdziecie na dziale reddita poświęconym MU

reddit.com/r/reddevils/new/
» 18 grudnia 2024, 11:10 #631
pawbuk6: @Pyra
Przy takim ogłuszającym hałasie na pewno nie krzyczał do Diallo, tylko co najwyżej do Lisandro, który był znacznie bliżej bocznej linii.
» 18 grudnia 2024, 13:22 #630
RobinVP: Rash się wypalił u nas i potrzebne są mu nowe wyzwania w innym klubie. Nie ma co hejtowac chłopaka za to że klub nie ściągnął nikogo lepszego na jego pozycję a on sam prezentował się marnie w ostatnim czasie. Gdy był w formie to przyjemnie się oglądało jego grę, niestety głowa nie dojeżdżała do wymaganego poziomu. Wyciągnąć jak najwięcej siana za niego, uścisnąć dłoń i życzyć powodzenia.
» 18 grudnia 2024, 07:56 #629
Alibaba: To jest problem wszystkich czarnych Anglików że bardzo szybko się wypalają. Daei Ali i wielu innych.
» 18 grudnia 2024, 08:45 #628
VicRH: Nie podpinałbym pod to tylko czarnoskórych anglików. Ogolnie anglicy w ostatnich latach mieli problem z utrzymaniem formy: Patrz Barkley i zasiedziany u nas Shaw.
» 18 grudnia 2024, 08:52 #627
DevoMartinez: Jak wyzwanie? On nie szuka już wyzwań bo gdyby tak było to by znalazł je tutaj. Mu się nie chce bo ma inne ciekawsze rzeczy do roboty niż piłka nożna. Grał po to by mieć dobre życie. Dostał kontrakt życia i skończyło się u niego granie. Jak wielu przed nim. Grają kiedy walczą o nowy kontrakt.
» 18 grudnia 2024, 09:10 #626
snopek: Dokładnie. Granie nie jest dla niego pasją, a pracą.
» 18 grudnia 2024, 09:35 #625
skylark11: ??| JUST IN: The Old Trafford task force have held a final meeting. Omar Berrada attended the virtual meeting earlier today and will report back. The decision on whether to revamp or rebuild the stadium is set to come in the summer of 2025.

[@StevenRailston]
» 18 grudnia 2024, 06:43 #624
DjTED: Rashford jest na 12! miejscu w historii MU z bramkami. W wieku 27 lat. Także zluzujcie z komentarzami. Jest jaki jest, ale swoje dla klubu zrobił. Pożegnać bez hejtu
» 18 grudnia 2024, 05:03 #623
Stanior: Dobrze napisane, zarówno w przypadku Rashforda jak i Martiala, winę za to, że się zaśmierdzieli ponosi zarząd. Tak jak mówisz, krzyż na drogę i do widzenia bez spiny, ale wnioski powinne być wyciągnięte na przyszłość, że dawanie milionów szans i tolerowanie safandulstwa psuje szatnie a konsekwencje są odczuwalne latami i niewiadomo potem jakich znachorów ściągać na pozycję menedżera lub dyrektorów by odkręcali coś co ktoś zepsuł lata temu.
» 18 grudnia 2024, 09:14 #622
GS8GS: Właśnie przez takie myślenie jesteśmy tu gdzie jesteśmy.
Jesli zawodnik nie jest w stanie wskoczyć na swój najwyższy poziom przez dwa lata, to nie ma go sensu trzymać w klubie, kimkolwiek by nie był.

Ile lat bujaliśmy sie z Philem? To chyba najbardziej dosadny przykład, teraz wydaje sie że to drogą kroczą Mount i Shaw. Do tego niesprzedawalni zawodnicy jak Mount, Pogba ostatnimi laty.

Jak to sie mówi; trudne decyzje - łatwe życie. A ostatnimi latami łatwe decyzje zarządu wprowadziły status qwo, który systematycznie spychał nasz ku przeciętności w dól spowo nim , gdzie liga nam odjechała.
» 18 grudnia 2024, 09:29 #621
snopek: Dokładnie. Dziękujemy za wszystko co zrobił, ale nie ma co na siłę trzymać. Ma 27 lat i powinien właśnie wchodzić w szczyt swojej kariery, a tu jest co roku równy zjazd w dół. Rozstanie z klubem to obustronna relacja win-win (o ile Rashfordowi jeszcze zależy na aspekcie sportowym, a nie kasie).
» 18 grudnia 2024, 09:37 #620
Kamil1343: A Cantona nie jest w w top 15 zawodników. Za to zagrał ponad 2 razy mniej meczów i wygrał 4 razy PL w 5 lat xD. Ale wy macie myślenie. Martial jest w top 20, pewnie jakby zagrał tyl meczów co Rash to by go wyprzedził. Drugi legendarny gracz xD
» 18 grudnia 2024, 12:04 #619
Piwal: A to nie jest troche tak że to 12 miejsce z bramkami to bardziej zasługa klubu? Który inny klub wykazałby tyle cierpliwości w pchaniu zawodnika bez formy do pierwszego składu tak jak Manchester United robił w przypadku Rashforda? Gdybyśmy zamiast na niego postawili za czasów Olka na np. Lukaku, uczynili go twarzą zespołu i grali pod niego to bez problemu przebiłby wynik Rashforda.
» 18 grudnia 2024, 12:32 #618
Garnacho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2024 01:06

Rash się pogubił i to srogo, po prostu ostatnie lata się nie zgrały. Fatalne zarządzanie United jego karierą zrobiły swoje, duża krytyka w tym również uzasadniona spowodowały u niego bardzo słaby mental który miał ogromny wpływ na jego wyniki sportowe. Fatalne sezony naszej drużyny w poprawie Rashfordowi nie pomogły, możliwe jest że za parę tygodni się znim porzegnamy czy to ten czas? Uważam że dla dobra klubu i Marcusa powinniśmy go wytransferować 2-3 lata wcześniej i tak po prostu żałuję że nie sprostał wyzwaniu ale nie każdy może być Ronaldo lub Messim. Większe talenty poległy w naszych progach.
» 18 grudnia 2024, 01:04 #617
VoE: Myślę, że czas z powrotem zacząć podnosić trofea przestać być piłkarskim sanatorium dla graczy z kruchym zdrowiem i przystanią dla cwaniackich rentierów. Marcus jest za słaby na ten klub więc musi odejść. Jeżeli mental Garnacho okaże się niewłaściwy, również stwierdzę, że jest za słaby na ten klub. Mają tu grać wyłącznie piłkarze z mentalnością mistrzów, jeżeli ktoś na pewnym etapie nie będzie dowoził to musi odejść niezależnie czy jest wychowankiem, synem dyrektora sportowego lub marketingową maskotką. Mają dobrze grać w piłkę i basta.
» 18 grudnia 2024, 00:04 #616
zbyszek7: Nastepni w kolejce Shaw, Antony i Mount
» 18 grudnia 2024, 00:59 #615
Garnacho: Garnacho też odstawia szopki a u Rubena to nie przejdzie, cieszy to że nie ma już taryfy ulgowej dla nikogo. Nowy zarząd postawił sprawę jasno nie masz chęci i ochoty tu być to tam jest droga, widać że biorą się za wychowanków i nastepny w kolejce bedzie Mainoo jeśli się nie zacznie poprawiać.
» 18 grudnia 2024, 01:10 #614
Garnacho: Besztacie chłopaka za to że śmiał powiedzieć jak jest że jest bezczelny bo jest gotowy odejść, że prowokuje swoim wywiadem a sami lepiej się nie zachowujecie obrażając go i pouczając jak ma się zachowywać. RUBEN te wszystkie wypowiedzi, gesty widzi i to on podejmie decyzję, może warto odpuścić sobie wylewanie jadu przed świętami dla dobra klubu i swojego.
» 17 grudnia 2024, 23:31 #613
wider: "może warto odpuścić sobie wylewanie jadu przed świętami dla dobra klubu i swojego." Dla dobra klubu ? Ty myślisz że zdanie kogoś z DP czy z FB ma jakikolwiek wpływ na dobro klubu ?
» 17 grudnia 2024, 23:46 #612
Garnacho: Masz rację bo jak by przeczytali co tu się od JaniePawla to by w kaftanie musieli chodzić :)
Takich mamy tutaj Asów.
» 18 grudnia 2024, 00:11 #611
Erwin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.12.2024 13:18

Ja myślę, ze ten ta presja z którą mierzy się Rashford ze względu na swoje zaangażowanie i gwiazdorstwo, jest przechadzka w parku w porównaniu do tego z czym mierzyli się Maguire, Antony i tak samo Erik.

W odróżnieniu od Rasha u nich nigdy nie widziałem brak zaangażowania, tylko brak umiejętności.

Ja mu życzę wszystkiego dobrego, tylko mam nadzieje, ze w innym klubie.
» 18 grudnia 2024, 13:17 #610
szmexy: znalazłem na FB


Wrzucanie pociętych wypowiedzi z wywiadu moim zdaniem mija się z celem. Dla mnie jednak takie wywiady powinny być przedstawione jako całość, bo wtedy zachowują największy sens. Np. Sama kwestia odejścia Rasha już według wycinków wywiadu zostanie klepnieta, a fakty są takie że powiedział również że będzie walczył o miejsce w składzie i jak otrzyma szansę to zrobi wszystko żeby ją wykorzystać, więc trochę to manipulowanie odbiorem przekazu. Co nie zmienia faktu że i tak doceniam i szanuję ogromną pracę administracji grupy. Pozdro!;)
» 17 grudnia 2024, 23:19 #609
szmexy: sam połknąłem jak dzieciak nawijkę mediów
» 17 grudnia 2024, 23:19 #608
szmexy: Rashford nam nie daje nic w obecnej sytuacji. Żegnaliśmy legendy (Marcus mimo wielu upadków nią jest) i to zawsze jest przykre.


Zdaje sobie sprawę, że chce odejść ale jednocześnie mam nadzieję w sercu że ten wywiad to próba zdjęcia ciężaru z głowy. Może tego potrzebował chłopak urodzony w Manchesterze - próbuje zdobyć litość wśród kibiców i postara się odbudować formę. Oby tak było, bo jego odejście będzie przykre mimo formy która prezentuje.


Czy odejdzie do np. arsenalu? wydaje mi się że nie. Marcus wydaje się „miękki” psychicznie więc będzie zdawał sobie sprawę co by go czekało np. w marcu na Old Trafford.



Tak czy siak do jego odejścia jeszcze trochę czasu minie, mam nadzieję że zachowa się jak profesjonalista i wróci na właściwe tory.

Marcus w formie = Manchester w formie :)
» 17 grudnia 2024, 22:53 #607
84cantona7: Jakże łatwo w dzisiejszych czasach przychodzi na usta słowo "Legenda"
» 17 grudnia 2024, 22:58 #606
StewieGriffin: Aż żal patrzeć jak słowo legenda zostało wyświechtane i jak straciło na znaczeniu na przestrzeni lat...
» 17 grudnia 2024, 22:59 #605
szmexy: dla mnie legenda ale jednocześnie symbol upadku klubu - sprostowanie :)
» 17 grudnia 2024, 23:07 #604
lukaszzasko: Kim jest Rashford? Legendą? hahhaa lepszego żartu nie słyszałem
» 17 grudnia 2024, 23:13 #603
Batigol222: Rashford zawsze był przereklamowany. Nigdy nie był talentem na miarę Mbappe czy Vinicusa, nigdy nie był też topowym zawodnikiem Premier League na miarę Salaha, De Bruyne czy Haalanda. Ma 27 lat i od dwóch sezonów prezentuje coraz gorszą dyspozycję (pomijając fakt, że jest zwyczajnie leniwy na boisku). Nie mam pojęcia, czego tutaj żałować.
» 17 grudnia 2024, 23:20 #602
szmexy: ja też zacząłem kibicowanie w momencie gdy Manchester już upadał, dlatego może mam do niego sentyment.



Widzę że macie już konta założone od dłuższego czasu ja wtedy na chleb mówiłem pep ;p dlatego może mamy odmienną opinię :p
» 17 grudnia 2024, 23:27 #601
DjTED: To dla mnie DDG był większą legenda. Ciągnął sam wózek kilka sezonow
» 18 grudnia 2024, 03:44 #600
wider: Skoro Rash pewnie na 99% odejdzie to kogo byście widzieli na jego miejsce ?
» 17 grudnia 2024, 22:53 #599
szmexy: Theo/Davies/Cunha/ Ederson z Atalanty. Nie musimy koniecznie kupować kogoś na lewe skrzydło - mamy Garnacho + bardziej potrzebujemy wahadłowego/drugiej dziesiątki (chyba że zagramy na 10 Bruno i Amad), a pieniądze z odejścia można spożytkować właśnie na inne pozycje
» 17 grudnia 2024, 22:55 #598
StewieGriffin: Jeżeli chodzi i stricte jego pozycję na boisku to nikogo, bo Amorim nie potrzebuje typowych skrzydłowych. Jeżeli chodzi o miejsce w każde to mam nadzieję, że za hajs z Rasha uda się ściągnąć przynajmniej jednego a najlepiej dwóch prawdziwych wahadłowych
» 17 grudnia 2024, 22:57 #597
mycka86: Nie rozumiem co Rash ma w głowie. Chyba nie za wiele. Od ponad roku prezentuje się bardzo słabo. Przez co stracił miejsce w kadrze, a teraz tak na dobrą sprawę stracił miejsce w klubie. Mamy zalążki ciekawego projektu, w którym powinien wziąć udział. A on udziela wywiadu, w którym opowiada o nowych wyzwaniach. I to w połowie sezonu, przez co stawia klub w bardzo trudnym położeniu. Powinien się spiąć i poczekać do lata z takimi deklaracjami.

Jeśli chce odejść, to trudno. Aczkolwiek moim zdaniem nie ma możliwości, żeby go wytransferować na warunkach zadowalających kogokolwiek w klubie w zimowym okienku. Jak już kiedyś pisał w Europie poza UK jest 6 klubów, które mogą pokryć jego tygodniówkę (Real, Barcelona, Atletico, PSG, Inter i Bayern). W drodze eliminacji pozostaje PSG i Inter. Chyba, że szejkowie pomogą. Ale wówczas deklaracja Rasha o nowych wyzwaniach to będzie śmiech na sali.
» 17 grudnia 2024, 22:34 #596
LeoPepsi: Poszło info że nie jest już mile widziany, to zrobił to Rashfordowemu i nie podjął rękawicy żeby pokazać że się nadaje tylko zgodził się z dezycję z góry
» 17 grudnia 2024, 22:47 #595
Queue13: Ja tam czuję po tej wypowiedzi po prostu zrezygnowanie Rashforda i zmęczenie sytuacją. Tak jakby sam czuł, że już się coś wypaliło.
A co do tygodniówki - Ja z tej wypowiedzi zrozumiałem, że Rashford nie będzie starał się robić większych problemów, gdy klub będzie starał się go wytransferować, więc tutaj można brać pod uwagę, że zgodzi się na obniżkę pensji.
» 17 grudnia 2024, 22:56 #594
mycka86: Teraz może tak mówić, a może i nawet myśleć. Ale gdy dojdzie do negocjacji, to agenci mu wytłumaczą jak to się robi.
» 17 grudnia 2024, 23:00 #593
Queue13: Czy jestem za odejściem Rashforda? Tak
Czy będzie mi go szkoda, gdy odejdzie? Oczywiście, że tak.

Potencjał widać, że ma/miał. Zdarzały mu się chwile, że wydawało się, że mamy gracza klasy światowej jak np. ten okres za ten Haga po MŚ, gdy seryjnie strzelał bramki. Po prostu wydaje się, że coś się wypaliło w tej relacji. I po tej wypowiedzi chyba widać, że sam jest tego świadomy.
» 17 grudnia 2024, 22:21 #592
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 22:20

W tej całej szopce z Rashfordem to najbardziej żal mi... Amorima. Chłop od momentu objęcia drużyny cały czas ma pod górkę. Nie dość że musi próbować coś rzeźbić z tego szrotu, który nasciagal ETH ( a realne wzmocnienia dostanie dopiero latem) to jeszcze cały czas atak ze strony mediów. Jestem przekonany, że następna konferencja prasowa to będzie milion pytań o Marcusa. Tragiczny moment sobie Rash wybrał na dawanie takich wywiadów
» 17 grudnia 2024, 22:20 #591
Queue13: Tylko wtedy tak samo powinno być nam szkoda innych menadżerów. ETH tak samo musiał się od początku zmagać z różnymi problemami. Odwołując się do reszty wypowiedzi - nie dość że musiał próbować coś rzeźbić z tego szrotu, który naściągali poprzedni menadżerzy to jeszcze cały czas miał ataki ze strony mediów. I też, co chwilę dostawał pytania o inne sprawy jak np. Ronaldo czy Sancho.

Ogólnie cykl życia menadżera w United jest bardzo podobny, może przy INEOS się coś zmieni i Amorim okaże się gościem, który jednak okaże się niezniszczalny.
» 17 grudnia 2024, 22:26 #590
StewieGriffin: Queque - oczywiście że tak. Wcale nie przeczę temu że ETH również miał ciężko. Jedynie co mam do zarzucenia Holendrowi w swojej wypowiedzi to fakt, że zastępował jeden szrot drugim, bo ilość nieudanych transferów za jego kadencji ( na które podobno miał duży wpływ) jest zatrważającą. Co do reszty Twojej wypowiedzi - zgadzam się w 100%, od odejścia Fergusona każdy nowy menago trafia do coraz to większego syfu
» 17 grudnia 2024, 22:35 #589
Trombocyt: Antony: kwota transferu 95 mln.
91 spotkań dla United, 12 goli, 5 asyst

Grealish, kwota transferu 117,5 mln.
142 spotkania dla City, 14 goli, 20 asyst.

W poziomie hejtu i wyśmiewania piłkarzy Manchester United nie ma sobie równych. Szkoda, że taryfa ulgowa stosowana w przypadku Anglików nie objęła Rasha i Harrego.
» 17 grudnia 2024, 21:43 #588
Trombocyt: Mecze - gole - asysty
Rashford 426-138-63
Saka 248-67-62

Oby wrócił na właściwe tory. Naturalnie w lepszym miejscu.
» 17 grudnia 2024, 21:50 #587
69eyes: Za mało się mówi jak gigantycznym flopem był ten transfer, a w Villi był jednym z najciekawszych zawodników do oglądania w lidze. City zdobywało regularnie trofea dlatego nikt tego nie wywlekał.
» 17 grudnia 2024, 22:15 #586
Batigol222: Saka ma 23 lata i w każdym kolejnym sezonie notuje coraz lepsze liczby. W obecnym sezonie po 1250 rozegranych minutach ma 5 i 10 asyst, więc zanosi się na to, że po 38 kolejkach jego statystyki znowu będą wyglądały lepiej niż we wcześniejszym sezonie. Poza tym: wyraźnie się rozwija. Rashford nigdy nie miał podobnego okresu.
» 17 grudnia 2024, 23:24 #585
M4S73R: Podobno agent Theo Hernandeza przyleciał do Manchesteru negocjować.
» 17 grudnia 2024, 21:34 #584
AllUnited88: Moglibyśmy odrazu w pakiecie wziąść Leao
» 17 grudnia 2024, 22:17 #583
emenems: Pytanie do którego Manchesteru przyjechał na negocjacje :)
» 17 grudnia 2024, 22:31 #582
Anhel: Wycisnąć za 3 Rashford, Mainoo,Garnacho około 170 mln, FFP pozwoli nam wtedy wydać około 300 do tego dostaniemy 20 mln za Sancho ale to można odrazu wydać aby odkupić tego Lewego obrońcę naszego z Benfici
» 17 grudnia 2024, 21:34 #581
Trombocyt: Wywalić 2 topowe młode talenty z akademii za czapkę gruszek, żeby potem kupować wynalazki jak VDB, Antony, Pogba za setki milionów? Jak łatwo przychodzi niektórym wydawanie wyroków wobec młodych.
» 17 grudnia 2024, 21:53 #580
Muzyk07: Garnacho to topowy talent. No chyba nie. z mainoo zgodzę sie ze to topowy talent i jego bym sie za żadne pieniądze nie pozbywał ale garnacho chętnie bym sprzedał.
» 17 grudnia 2024, 22:09 #579
StewieGriffin: Rashford już chyba sam nawet nie chce tu być więc wypad
Mainoo - naprawdę nie rozumiem aż takiego hejtu na tego chłopaka i chęci wywalenia go. Dla mnie bardzo perspektywiczny zawodnik.
Garnacho - jeżeli okaże się kretem to wypad nawet w styczniu, jeżeli nie to również dałbym jeszcze szansę. Może Amorim go utemperuje.
» 17 grudnia 2024, 22:17 #578
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 23:13

Nienormalni jesteście co niektórzy tutaj. Mamy diamenty plasujące się w topce młodych talentów na świecie (Garnacho i Maino) i po ułamku sezonu ze słabszą formą już byście ich wywalali na zbity pysk zapominając jak dobrze grali jeszcze w poprzednim sezonie i ile oni mają lat, a maino to w ogóle po kontuzji ledwo co wrócił. Dialo też teraz chorągiewy się podniecają a jak powiedzmy za pół roku przyjdzie jakiś zjazd formy to też będą wywalać z klubu.
» 17 grudnia 2024, 23:11 #577
Erwin: Wg. Transfermarkt mamy w składzie 3 najbardziej wartościowych zawodników U-21 w Premier League.
Rasmus Hojlund - 60m EUR / 21 lat
Leny Yoro - 55m EUR / 19 lat
Kobbie Mainoo - 55m EUR / 19 lat
w top 10 jest jeszcze Garnacho - 50m EUR / 20 lat
» 17 grudnia 2024, 21:30 #576
MiSt: Szkoda, że to się tak potoczyło. Zacząłem kibicować United w debiutanckim sezonie Rasha. Pamiętam jego pierwsze bramki. Niestety z tamtego radosnego i energicznego dzieciaka niewiele już zostało i dobrze, że nie chce tego ciągnąć na siłę. Z jednej strony szkoda chłopaka, bo trafił na fatalne czasy United. Z drugiej strony nie miał aż tak mocnego mentalu i przesiąkł zepsuciem tego klubu. Będę trzymał za niego kciuki. Mimo wszystko uważam go za legendę, chociaż nie na miarę Rooneya, czy nawet De Gea.

Idzie nowe. GGMU!
» 17 grudnia 2024, 21:29 #575
Rejek89: Na legendę niestety jeszcze nie zasłużył
» 17 grudnia 2024, 22:09 #574
MiSt: Moim zdaniem zasłużył. Ponad 130 bramek (w tym sporo przeciwko top6), kilka trofeów i niezapomniane chwile jak np. ta z PSG, gdy strzelał z karnego. Oczywiście tak jak mówiłem - do wielu naszych legend nie ma podjazdu, ale zapisał się odpowiednio mocno w historii United.
» 17 grudnia 2024, 22:28 #573
wrobel1992: Czytam i nie czaję. Na prawdę tak lekko i bez zastanowienia oddajemy Rashforda!? Chłopaka, który spokojnie mógł się zapisać na kartach klubu!? Gdzie wsparcie, gdzie wiara, gdzie dążenie do zwycięstw!? Widziałem ostatnio komentarz odnośnie ciśnienia w klubie i zgadzam się. To jest jak w polityce. Jak nie mój to hejtuje…głupszego podejścia nie znam..
Gość popełnił masę błędów, ale kogo damy radę zakontraktować w tej kasie?
» 17 grudnia 2024, 21:27 #572
grzesiek696: A ile chcesz trzymać jeszcze gościa który pokazuje że ma głęboko gdzie kibiców? Ostatnia akcja jak wszyscy po meczu z Arsenalem podeszli pod sektor naszych podziękować, a Marcus szybciutko pod prysznic. Ile jeszcze chcesz trzymać gościa który zaangażowaniem właśnie stracił w oczach kibiców. Gdyby mu nie szło ale widać było że chce, stara się, walczy to ok, mógłbym się zgodzić że to wychowanek, że trzeba mu dać jeszcze szansę. Gość jest do wywalenia na już, i mam gdzieś że jest wychowankiem, nie ma żadnego argumentu żeby dać mu szansę.
» 17 grudnia 2024, 21:40 #571
Frosty: Akurat na Lewe skrzydło to mogę Ci 5 od buta wymienić lepszych od Rashforda i na pewno nie za 200/300k funtów tygodniowo
» 17 grudnia 2024, 21:43 #570
Erwin: Za co chcesz zatrzymać Rashforda?
Za sezon 2022/23?
Za nazwisko?
Za posiłki dla dzieci?

On akurat nie musi mieć koniecznie zastępstwa. Jako środkowy napastnik mogą grać Højlund i Zirkzee, a jako „10” w systemie Amorima mogą występować Bruno, Zirkzee, Garnacho, Mount lub Amad. Wszyscy wymienieni (z wyjątkiem Mounta, bo ten jest ciągle kontuzjowany) spisują się na ten moment lepiej od niego i na każdą pozycję są przynajmniej dwie opcje.
Tygodniówka i środki pewnie zostaną zainwestowane w nowego środkowego pomocnika oraz lewego wahadłowego.
» 17 grudnia 2024, 21:43 #569
Pochmurny: Kogo damy radę zakontraktować w takiej kasie? 99% graczy!? Aktualnie(wiele miesięcy) Rash gra jak co najwyżej średniak, więc o co chodzi? Nie był wspierany? Nie był wystawiany całe sezony mimo olewania każdego? Klub nie dał mu gwiazdorskiego kontraktu? Kibice latami nie czekali na jego rozwój i liderowanie? Boże jedyny... Ile jeszcze każdy ma dostawać tych szans? W normalnej robocie jak przez powiedzmy 1 rok jesteś wybitnym pracownikiem, a kolejne 2 wręcz utrudniasz robotę wszystkim dokoła to raczej zegnasz się i tyle. On został doceniony za swoje występy kontraktami i latami w klubie. Jak się odwdzięcza? Zrobił najwidoczniej tyle ile potrafił, a wręcz ponad swoje niewielkie możliwości. Dziękujemy i żegnamy.

Ja chcę móc się utożsamiać z graczami tej drużyny i im kibicować, a jemu od dawna już nie potrafię bo on sam kładzie łachę na wszystko.
» 17 grudnia 2024, 21:46 #568
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 21:15

Rashford w wywiadzie brzmi jakby to byl koniec ,z jednej strony szkoda bo wychowanek i fajna historia a z drugiej jakoś chyba tęsknił nie będę ,bardziej cenię walczaków od wirtuozów a niestety Rashford nie poszedł w ślady Rooneya szkoda
» 17 grudnia 2024, 21:12 #567
Erwin: Nareszcie, Manchester United chce Rasha sprzedać, Rash sam chce odejść, teraz tylko pytanie kto go chce kupić?
» 17 grudnia 2024, 21:17 #566
Anhel: Benzema odchodzi po sezonie więc może Araby ruszą po niego. Okrzykną go razem z CR7 ambasadorami Mundialu i ozłocą
» 17 grudnia 2024, 21:36 #565
cris342: Ciekawe jaki skład wyjdzie na Totki, jeśli rotacja pozwoli nam zaoszczędzić nam trochę siły na ligę to nie mam nic przeciwko.

Onana
Yoro-Evans-Lindelof
Antony - Casemiro- Bruno - Malacia
Zirkzee Garnacho
Rashford

Yoro zasługuje na mecz od początku, a Rashford z Garnacho mają szansę pokazać, czy mogą stanowić wartość dodaną dla tej drużyny. Myślę, że Zirkzee trzymający piłkę i rozgrywający piłkę do Rasha i Garnacho może wypalić jak w meczu z Evertonem.
Ławka jest mocna, a nawet w razie przegranej pierwszy garnitur może walczyć o 3pkt z Bournemouth.
» 17 grudnia 2024, 20:43 #564
84cantona7: Ile ten Rash już dostał szans ,żeby się pokazać? Wszyscy wiemy jak wygląda jeśli mu się chce. Problem w tym , że mu się nieche.
» 17 grudnia 2024, 20:57 #563
cris342: Bardziej mi chodziło o odpoczynek Hojlunda, a Rashford niech się pokazuje jak chce zmienić klub zimą
» 17 grudnia 2024, 21:35 #562
skylark11: MAJOR BREAKING NEWS|

Marcus Rashford confirms that he will be leaving Manchester United .

Marcus Rashford on if he’s staying or leaving Manchester United: “For me, personally, I think I'm ready for a new challenge and the next steps. When I leave it's going to be ‘no hard feelings’. You’re not going to have any negative comments from me about Manchester United. That’s me as a person.

If I know that a situation is already bad I'm not going to make it worse. I've seen how other players have left in the past and I don't want to be that person. When I leave I'll make a statement and it will be from me.
Takie coś lata po x
» 17 grudnia 2024, 20:32 #561
grzesiek696: Widziałem właśnie to na X. Dobrze że sam to rozumie że musi odejść. Nie ma co się oszukiwać, ta bajka się skończyła dawno temu. Marcus potrzebuje nowego środowiska a klub potrzebuje jego odejścia. Sytuacja win-win
» 17 grudnia 2024, 20:36 #560
radlu: Czyli zamiast walczyć o miejsce w składzie ciężką pracą i zaangażowaniem, to woli znaleźć sobie inny klub, w którym będzie gwiazdorzył za gigantyczną tygodniówkę. Typek totalnie bez ambicji. Do skreślenia.
» 17 grudnia 2024, 21:05 #559
piotreek87: Garnacho wygrał nagrodę Puskasa
» 17 grudnia 2024, 18:24 #558
Queue13: Widząc nominacje w tym roku do Puskasa to ja nie byłem taki pewny czy Garnacho tę nagrodę zdobędzie. Kilka perełek było. Na pewno bramka Garnacho była najbardziej medialna.
» 17 grudnia 2024, 19:04 #557
Garnacho: Amorim o Rashu i Garnku
Ja zwracam uwagę na wszystko. Jak jesz, jak się ubierasz, idąc na mecz, na wszystko. To pewna ewolucja w klubie. Takich dokonałem wyborów - powiedział szkoleniowiec w rozmowie ze Sky Sports.

No to teraz mają panienki przerąbane :)
» 17 grudnia 2024, 17:46 #556
AUDIoooo: Oraz jakie torebki noszą.
» 17 grudnia 2024, 17:52 #555
awe: Granacho nie od wczoraj tak widzą: ibb.co/GCFHPQ7
» 17 grudnia 2024, 18:37 #554
AUDIoooo: awe

Leżę :)
» 17 grudnia 2024, 19:51 #553
KubaUtd: Posiadanie piłki Manchesteru United w meczach pod wodzą Rubena Amorima:

▪️Ipswich: 60%
▪️Bodo/Glimt: 72%
▪️Everton: 60%
▪️Arsenal: 50%
▪️Forest: 71%
▪️Viktoria Pilzno: 68%
▪️Man City: 48%

Jedną z podstawowych zmian jakiej chce dokonać w swoim zespole nowy trener Czerwonych Diabłów jest nacisk na utrzymywanie się przy piłce. Za kadencji Erika ten Haga Manchester United często grał tak, jakby futbolówka ich parzyła, chcieli jak najszybciej zakończyć akcję, natomiast teraz nawet z Arsenalem i Manchesterem City chcieli przejmować inicjatywę. Znaleziono na Fb
» 17 grudnia 2024, 17:32 #552
pawbuk6: Jeśli to nie będzie posiadanie dla samego posiadania, to dobra zmiana. Im mniej przeciwnik ma piłkę, tym mniej jest w stanie z nią zrobić.

Za LVG też mieliśmy bardzo wysokie posiadanie, ale nic z tego nie wynikało.
» 17 grudnia 2024, 19:31 #551
zbyszek7: To wszystko przez zmianę formacji majac 5 obroncow automatycznie masz wiecej wyborów podan na skrzydla do wahadlowych do tego wychodzi Ugarte i Bruno po pile i tak nabijasz statystyki posiadania
Ten Hag gral 4ką z tylu a nasi gwiazdorzy na skrzydlach Rash/Garna mieli gdzies wracanie na swoja polowe zeby pograc pila. Klapki na oczy i jedziemy na bramke tak zawsze bylo
Dzieki tej taktyce bylo widac w meczu z City ze umiemy sie utrzymać przy pilce i rozgrywac ja miedzy soba, za Haga z City mielismy 30% posiadania
» 17 grudnia 2024, 19:33 #550
GS8GS: Fak że to zawsze jedna opcja w pajeczynie do podania więcej. Druga sprawa to że zawodnicy w koclncu zaczęli robić ruchy bez piłki i wychodzić na bezpieczne pozycje do podań. Wcześniej mimo że ktorysz ruszył te 3 kroki to często rywal był na lini podania.
» 17 grudnia 2024, 19:43 #549
szmexy: Moim zdaniem w arsenalu było dla nich dobre przez chwilę że grali tym samym składem, wypracowała się chemia między zawodnikami np. Ben White - Saka - Ode. I ok działało to przez 2 sezony, ale zawodnicy są zajechani i będzie im systematycznie wypadał któryś z elementów tej układanki.



Arteta nie kupi napastnika bo gdy był na stażu u Pepa to Pep nie miał napastnika - Erlinga, więc guardiola z temu nie wie jak to ułożyć pod „9”.

Cały plan gry arsenalu jest skopiowany od Pepa.


Takie luźne spostrzeżenia bo pojawił się ich temat na stronie :)
» 17 grudnia 2024, 17:22 #548
Batigol222: Nie no, jednak Arsenal różni się od City: mają dużo lepszych środkowych obrońców, dużo większą wagę przywiązują do możliwości atletycznych swoich zawodników, są dużo bardziej elastyczni taktycznie i, oczywiście, o wiele lepiej wykorzystują stałe fragmenty. To raczej kwestia tego, że rywale ich przeczytali: podwojone krycie Saki, krótkie krycie Odegaarda i Arsenal jest właściwie bezzębny w ofensywie. Nie mają takiej "6", jak Rodri, więc ich gra pozycyjna nie może być tak płynna, a na LS mają albo chaotycznego Martinelliego, albo wolnego Trossarda, który nawet nie jest typowym skrzydłowym.
» 17 grudnia 2024, 17:32 #547
HarryBrown: Nie lubię zarówno szity jak i arses. Ale prawdę mówiąc to jakbym miał wybierać którą ekipę obejrzeć, to wybieram ekipę Artety. W ich meczach coś się dzieje a nie tylko nudna sriki-taka jak u pepków.
» 17 grudnia 2024, 17:57 #546
sztejner: *w ramach ciekawostki*
Arsenal po 16 kolejkach Premier League
sezon 2022/2023 - 43 punkty po 16 kolejkach
sezon 2023/2024 - 39 punktów po 16 kolejkach
sezon 2024/2025 - 30 punktów po 16 kolejkach

myślicie że Prime mają za sobą czy jednak przed sobą ?
» 17 grudnia 2024, 13:44 #545
mikon70: Moim zdaniem trudno powiedzieć. Trzeba poczekać do następnego sezonu według mnie. W tym sezonie co prawda sporo grali bez Odegaarda i całkiem fajnie punktowali, to jednak nawet teraz zaliczają wpadki. Jeśli chcesz zdobyć mistrzostwo, to musisz regularnie punktować, a wpadki mają być naprawdę rzadkością. U nich te wypadki przy pracy, w tym sezonie jednak zdarzają się częściej niż jakiś czas temu. Być może problemem jest też to, że według mnie Arsenal w tej całkiem mądrze budowanej drużynie, nie dołożył kolejnego klocka w postaci rasowej 9, której nie mają. Tam gra fałszywa 9 Havertz, który nie jest seryjnym strzelcem i wiecznie połamany Jesus, który też właściwie nie wygląda jak prawdziwy napastnik. Z ich plusów wciąż utrzymują się stałe fragmenty gry. Chociaż i to stało się pewnego rodzaju przekleństwem, bo ostatnio widziałem, że minęło już jakoś dużo minut, kiedy to ostatni raz w meczu strzelili gola z gry.
» 17 grudnia 2024, 13:52 #544
Paps: Ostatnio grają trochę bez wyrazu. Nie ma tej dynamiki, ale to wciąż mocna ekipa i będą się bić do końca o pierwszą trójkę.
» 17 grudnia 2024, 14:05 #543
Pyra: 2 sezony grali bez kontuzji kluczowych zawodników i mieli wszystko tip top poukładane
teraz dopadł ich rzeczywistość
» 17 grudnia 2024, 14:18 #542
awe: Najlepszy sezon maja za soba, ale do top4 wroca na dlugo.
» 17 grudnia 2024, 18:39 #541
Freddie: Miedzy 6 Bournemouth a nami z 13 msc jest tylko 3 pkt roznicy a nastepna kolejka gramy z nimi i tak naprawde kazda wygrana daje nam wyprzedzenie ich w tabeli bo bedziemy miec lepszy bilans bramkowy :D

Oczywiscie inne zespoly tez sie poprzesuwaja ale to pokazuje jaki scisk jest w tabeli.
» 17 grudnia 2024, 13:44 #540
Piwal: Na tej stronie są ludzie którzy na podstawie tabeli mimo takich różnic wysnuwają tezy który zespół jest lepszy a który gorszy :)
» 17 grudnia 2024, 14:00 #539
Tylerdurden5: Bez względu na formę city, farta etc cieszę z wygranej. Pierwszy raz od dawna city niezacisnęło nam garoty na gardle i nie było obrony częstochowy 3/ 4 meczu
» 17 grudnia 2024, 11:48 #538
Szerszenix: 25 maja wcale nie był tak dawno, raptem 7 miesięcy temu.
» 17 grudnia 2024, 17:05 #537
awe: Tylerdurden5 pisze o samej grze, a nie wyniku, bo pomimo wygranej w tamtym meczu byla obrona czestowchowy totalna i sportowo nie bylo na co patrzec
» 17 grudnia 2024, 18:52 #536
LeoPepsi: Eksploatowanie Yamala do granic możliwości i już druga kontuzja mięśniowa w ciągu półtorej miesiąca. Czy historia zatoczy koło i kolejny wielki talent Barcelony będzie większość kariery na L4? Tam nikt nie uczy się na błędach testując ile może wytrzymać organizm nastolatka
» 17 grudnia 2024, 10:39 #535
DoktorFootballu: Nie kontuzja mięśniowa tylko kostkę skręcił.
» 17 grudnia 2024, 11:12 #534
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 13:28

A czy to ważne czy skręcił czy nie? Faul był na początku spotkania, najpóźniej w przerwie powinni go zmienić a ten ze skręconą nogą grał do 75min bo gonili wynik.
Ja rozumiem, że bez niego tracą 50% w ofensywie ale podejście na zasadzie jak tylko postawi nogę na ziemi i wraca do podstawy skończy się tragicznie, nie dość, że 17lat i gra wszystko co można to jeszcze nie dają mu dojść do siebie po kontuzji.
» 17 grudnia 2024, 13:26 #533
DoktorFootballu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 13:58

Pyra przecież się nie odnoszę do postępowania Barcy co do Yamala, tylko do rodzaju kontuzji. I tak jest to ważne czy skręcił czy nie bo LeoPepsi pisząc "druga kontuzja mięśniowa w ciągu półtorej miesiąca" opiera cały swój komentarz sugerując problemy mięśniowe zawodnika, a kontuzja mięśniowa nie jest teraz faktem.
» 17 grudnia 2024, 13:58 #532
Pyra: pomylił urazy ale sedno zachował, zajeżdżą gościa, on nie gra tylko wtedy kiedy jest na L4
» 17 grudnia 2024, 14:23 #531
SickRabbit: Ale kogo obchodzi jakiś grajek z barki n stronie MU?
» 17 grudnia 2024, 14:40 #530
GS8GS: Tylko Flick robił zmiany i często zdejmował Yamala. Ja pamiętam jak w jednym sezonie Pedri rozegrał 81 czy 91 spotkań bo na siłę chcieli wypromować kolejnego złotego chłopca. Taki urok Barcelony i ich chęci budowania jednego GOTA a następnie całego marketingu wokół niego. W ten sposób zarzneli już kilka talentów.
» 17 grudnia 2024, 14:55 #529
Pyra: Flick często zmieniał Yamala be like
na 16 spotkań w lidze Yamal 10 grał od deski do deski
w 3 spotkaniach schodził w 86, 67 i 71min
w jednym spotkaniu wszedł z ławki na 31min
w jednym spotkaniu wszedł w 45min na boisko zaraz po kontuzji (miał nie grać ale drużynie nie szło więc co tam jego zdrowie)
no i teraz grał przez 60min ze skręconą kostką

jak na 17latka nie powiem, oszczędzają go masakrycznie
» 17 grudnia 2024, 15:50 #528
smiechy: Mudryk złapany na dopingu. Ciekawe czy skończy się jak z Pogbą
» 17 grudnia 2024, 09:14 #527
Biniek: Jak można cisnąć doping i dalej być tak beznadziejnym...
» 17 grudnia 2024, 09:32 #526
smiechy: Mówi się o 4 letnim banie.
» 17 grudnia 2024, 11:47 #525
diabeeeeel: Niech w nagrodę pomoże na linii frontu i spożytkuje ten doping
» 17 grudnia 2024, 15:43 #524
RedDevil76: Nie wiem czy ktoś pisał, ale ponoć nasz trener chciałby sprowadzić Marcina Bułkę z Nicei. Co myślicie o takim pomyśle sprawdzi się?
» 17 grudnia 2024, 09:07 #523
GS8GS: Jeśli będziemy grali w tych zamych europejskich pucharach to UEFA musi się zgodzić.
Bułka świetnie sobie radzi we Francji, ale czy wygra rywalizacje z Onaną, wiadomo że u sąsiada trawa jest bardziej zielona, i często nie doceniamy własnych zawodników.

Jak dla mnie patrząc przez to co teraz gramy prorytetem wydaje się być Lewa strona i tam potrzeba skrzydłowego, wahadłowego i obrońcy. Tutaj widzę powrót Alvaro Fernandeza który mógłby być rzucany po całej głebokości lewej strony.

Do tego potrzebujemy kozaka łączącego 6-10 takiego box-to-box który będzie ryglem w defensywie.

Pozostaje jeszcze kwestia napastnika, ale tutaj wierze w Hojlunda.

Tak że gdy potrzebujemy na już LO, LW, LS który myśli głową, ŚP z mega jakością troche nierozsądne wydaje się pompowanie kasy w wymiane bramkarza.
» 17 grudnia 2024, 09:23 #522
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.12.2024 10:06

Onana to dobry bramkarz ale jako nr 2. LE i puchary krajowe powinny być jego. Na Ligę Mistrzów i Premier League zdecydowanie powinien być lepszy bramkarz... Nie mniej jednak na ten moment mamy inne priorytety.
» 17 grudnia 2024, 10:05 #521
RedDevil76: GS8GS zgadzam się z Tobą, mamy inne pilniejsze potrzeby to fakt. Tak tylko pytam bo już na dwóch portalach czytałem o Bułce, a może być to ściema oczywiście czy faktycznie go chce. W końcu tylu graczy jest z nami łączonych….
» 17 grudnia 2024, 12:25 #520
Leh: Z tego co wiem to mamy bana na transfery z klubów Ineos do 2026, czyli jeszcze na najbliższe okno. Bułka jest spoko, ale nie sądzę, abyśmy latem zmieniali Onanę. Chłop miewa wylewy, ale broni zasadniczo solidnie, więc zmiana nie wydaje się jakaś pilna
» 17 grudnia 2024, 12:35 #519
GS8GS: Może tego nie dopisałem, ale uważam że Bułka raczej sam będzie szukał opcji gdzie będzie z miejsca numerem 1.
Chłopak chce grać w kadrze, I jasno to deklaruje, moim zdaniem wygląda lepiej od Skorupskiego ale Probierz ma swojego faworyta. Więc transfer do nas może być ryzykowny dla samego Bułki jeśli Aromim będzie stawiał na zgranego już z obrońcami Onane.

Nie wydaje mi się aby Bułka, zaakceptował to ofertę na grę w połowie spotkań, bo byłby to argument aby stawiać na Skorupskiego czy Grabare.
» 17 grudnia 2024, 13:01 #518
mikon70: Mnie Bułka nie przekonuje. Te mecze które grał ostatnio w kadrze były słabe w jego wykonaniu i znacznie lepiej prezentował się Skorupski.
» 17 grudnia 2024, 13:54 #517
Dodge: Przecież zmiana bramkarza jest pilna potrzeba, nie da się grać z takim bobem. City oddało 1 strzał na bramkę i typ nawet się nie rzucił. Nie mówiąc już o tym, że zrobił ruch że wychodzi do piłki po czym się wycofał.
Nogami gra beznadziejnie.
5 mecz gdzie bramka na jego konto.
Co on musi jeszcze odwalić, żeby się Wam klapki otworzyły?
» 17 grudnia 2024, 16:35 #516
szmexy: Wyślijmy skautów do Wybrzeża Kości Słoniowej może mają tam więcej Amadów, a najlepiej takiego na lewe wahadło
» 17 grudnia 2024, 09:04 #515
Leh: Afryka to jest ciekawy kierunek, zwłaszcza, że dla tych chłopaków Premier League jest marzeniem. Angielska piłka jest tam mega popularna i o ile gracze z Ameryki Płd czy południowej Europy marzą o Realu i Barcelonie, o tyle Ci afrykańscy często marzą o Premier League. Przykłady Amada, a wcześniej Toure, Drogby, Salaha pokazują, że w tym kierunku warto spoglądać
» 17 grudnia 2024, 12:36 #514
Braks: Jakieś info o M.Mount?
» 17 grudnia 2024, 01:22 #513
vanantgaal: Leczy kontuzję. Jak ją wyleczy będzie miał kolejną i tak do końca kontraktu
» 17 grudnia 2024, 07:21 #512
ryudo3: Pożegnać Pana razem z jego kolegami z kadry (Rashford i Shaw)
» 17 grudnia 2024, 08:05 #511
69eyes: Ten transfer to większa tragedia niż A. Sanchez i chyba najgorszy posiadacz 7 w historii. Najlepsze, że dosłownie każdy wiedział, że tak się to skończy a i tak go kupili za te chore pieniądze. Za 3.5 roku przejdzie za darmo do Hull City ale co zainkasuje do tego czasu kapusty za nic nie robienie to jego.
» 17 grudnia 2024, 08:18 #510
JanMatejko: 7 i nowy kontrakt jak najszybciej powinien dostac Amad
» 17 grudnia 2024, 09:51 #509
JohnLocke: Czy w innych krajach sa puchary ligowe jak w Anglii? U nas gramy Premier League, Europejskie puchary, FA Cup i Nesquik Cup.

Zespoly spoza wysp maja mniej do rozegrania.
» 16 grudnia 2024, 23:07 #508
Ghostpl: Tak jest takie coś.
» 17 grudnia 2024, 01:31 #507
Dodge: We Francji są 2 i to na tyle xd
Reszta liczących się lig gra jeden.
» 17 grudnia 2024, 09:04 #506
mycka86: We Francji Puchar ligi nie jest rozgrywany od 2021.
» 17 grudnia 2024, 10:52 #505
Ravenwood: Hahaha kabaret z tym karnym dla West hamu
» 16 grudnia 2024, 22:44 #504
trojanc: kurde tam ledwo musnęła go w rękę , no już bez przesady ...
» 16 grudnia 2024, 22:47 #503
M4S73R: Ale by teraz taki Fabiański przydał się w United
» 16 grudnia 2024, 22:39 #502
LeoPepsi: Chłopcy od podawania piłek raczej są wybierani z akademii
» 17 grudnia 2024, 00:34 #501
wrobel1992: Fabiańskiego to Ty szanuj!
» 17 grudnia 2024, 06:50 #500
Global83: Słaby mecz dwóch drużyn szukających formy. Ale jest coś co przypomina złote czasy. Gra do końca. Wiara przy złym wyniku że nawet w ostatnich sekundach można to zmienić. Mam wrażenie że tego brakowało od dawna. Wierzę w ten projekt z nowym trenerem. Tylko że wierzyłem też na początku w projekt ETH. Cóż już tak jest z fanami. Czas pokaże
» 16 grudnia 2024, 20:33 #499
Klierek7: Cieszy też tylko jedna bramka stracona ze stałego fragmentu gry powoli się poprawiamy :D Fajnie też, że przyjechaliśmy do słabego City i dało się ich zdetronizować. Arsenal był dla nas niestety za mocny.
» 16 grudnia 2024, 20:23 #498
szmexy: to był początek pracy Amorima, defensywnie zagraliśmy dobrze z arsenalem, ale brakowało w ofensywie (dalej brakuje), a tam straciliśmy dwie randomowe bramki po ich różnych. W pucharze się odkujemy na nich ;)
» 16 grudnia 2024, 20:33 #497
Pochmurny: Jeśli to były randomowe bramki to boję się pytać czy rozumiesz znaczenie tego słowa... Jeśli znasz znaczenie to nie rozumiem takiego naginania prawdy. Mieli kilkanaście rzutów rożnych gdzie praktycznie zawszę wychodzili z tej samej pozycji startowej, gdzie starali się zgnebic bramkarza i za każdym razem było niebezpiecznie. Chciałbym aby nasi tak randomowo robili pewne rzeczy...
» 17 grudnia 2024, 09:24 #496
Batigol222: Myślę, że jednak nie ma sensu podniecać się tym meczem. Czy taktycznie to wyglądało okej? Tak. Czy Amorim mądrze ustawił zespół? Jak najbardziej. Czy gra ofensywna wyglądała obiecująco? Nie. Przez większość spotkania to City było bardziej niebezpieczne. I trzeba pamiętać, że obecne City dopiero co przegrało z cienkim Juventusem , a nieco wcześniej dostało na swoim stadionie 4 do 0 od Tottenhamu, grającego bez podstawowych stoperów.
» 16 grudnia 2024, 19:44 #495
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2024 19:50

City bardziej niebezpieczne ? xG 0.93-1.99 kiedy Oni niby byli grozniejsi po za strzałami Fodena z dystansu ?
» 16 grudnia 2024, 19:50 #494
Queue13: Eeee, daj się te 3-4 dni nacieszyć zanim wrócimy do rzeczywistości :P

I nie, City nie było bardziej niebezpieczne w tym meczu
» 16 grudnia 2024, 19:51 #493
pszemuh: Batigol222.

Wygraliśmy ze słabym City źle.

Przegralibyśmy ze słabym City źle.

Zremisowaliśmy ze słabym City źle bo słabe Juve i Totki wygrały.

Twoim zdaniem jaka wygrana byłaby ok ?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
» 16 grudnia 2024, 20:26 #492
Batigol222: To xG to w dużej mierze karny.

pszemuh

Nie o to mi chodziło. Miałem na myśli to, że w tym sezonie nie ma sensu oceniać Amorima na podstawie wyników. W następnej kolejce United może przegrać Bournemouth, które nawiasem mówiąc też grało z City, też wygrało, tyle że całkowicie dominując zespół Guardioli: youtube.com/watch?v=Z1jcqPr6OP0

i co wtedy?
» 16 grudnia 2024, 20:42 #491
Batigol222: I pewnie, że City było groźniejsze: youtube.com/watch?v=hwv8kI4Qr2Q

wystarczyło oglądać mecz. Przez większość spotkania obrońcy City musieli wyłącznie rozgrywać piłkę i zastawiać pułapki ofsajdowe, bo ofensywa United nie tworzyła żadnego zagrożenia.
» 16 grudnia 2024, 20:47 #490
Batigol222: I proponuję jeszcze poczytać komentarze w trakcie spotkania, bo to bardzo ciekawa lektura: devilpage.pl/index/news/komentarze/80671/sklady-manchester-city-vs-manchester-united-16-kolejka-premier-league/

Prawda jest taka, że gdyby nie niezrozumiały wylew Nunesa, to odbiór tego meczu byłby całkowicie inny.
» 16 grudnia 2024, 21:01 #489
NexaT: Mów sobie co chcesz, ja oglądając ten mecz do 88 minuty miałem w głowie tylko to, że przegrywamy po farfoclu City. Widziałem naszą nieporadność z przodu, ale w tym spotkaniu zasługiwaliśmy na przynajmniej 1 gola, City poza kilkoma straszakami Fodena nie miało nic.
» 16 grudnia 2024, 21:36 #488
wrobel1992: Kolego widać, że jesteś doświadczonym kibicem. I powiem Tobie jedno -jest sens podniecania się tym meczem! Wygraliśmy pieprzone derby będąc w totalnej duszy….i to musi nas kibiców cieszyć ! Czy musimy do tego dorysować masę domysłów?? Oczywiście, że nie!
Czy nagle trzeba zakładać różowe okulary- oczywiście, że nie…
Czy możemy wierzyć, że mimo ogromnych problemów, Amorim będzie tworzył swoją wizję- oczywiście, że tak…
Czy Amorim i nasza społeczność może srogo się pomylić??
Oczywiście , że tak! Taka rola kibica…Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce!
Walić chorągiewki i populistów! Życie niesie wiele niespodzianek, ale to my kibice niesiemy nadzieje na lepsze jutro!!
One love, one club, one United!
» 16 grudnia 2024, 21:36 #487
Queue13: @Batigol222

Jako argument, że City było groźniejsze wysłałeś skrót meczu na YT, gdzie:

City:
- strzał z dystansu Fodena (mało groźny)
- strzał z dystansu Fodena (bardziej groźny)
- zablokowany strzał
- gol

United:
- sytuacja ze spalonym Amada
- główka Amada (groźna)
- niesłusznie niepodyktowany rzut karny
- sam na sam Bruno (MEGA groźna)
- gol z karnego
- gol Amada

Na jakiej podstawie tutaj twierdzisz, że City było bardziej niebezpieczne?? Ok, może nie stwarzaliśmy sobie multum sytuacji, ale City nie stwarzało sobie więcej.
» 17 grudnia 2024, 00:48 #486
Piwal: City nie jest w formie, my też. Mecz był wyrównany: taka sama ilość strzałów, podobne posiadanie, podobna celność i ilość podań. Trzeba jednak przyznać że sędzia był po ich stronie bo powinien dać nam jednego karnego więcej. Patrząc na to co sędziowie w PL gwiżdzą to za faul Diasa na Hojlundzie należał nam się karny i sytuacja była raczej klarowna. Ciekawi mnie czy główny arbiter dostał info z VARu i to była jego decyzja czy VAR siętym nie zajmował. Ogólnie piłkarzom City w całym meczu pozwalał na trochę więcej. Absurdem jest też to że faulowany Hojlund dostał taką samą karę jak faulujący i symulujący Walker.

Moim zdaniem wynik jest sprawiedliwy ale widać wielbiciele holenderskiej myśli szkoleniowej nie potrafią tego przełknąć i zaczynają tworzyć swoje teorie.
» 17 grudnia 2024, 08:40 #485
pbskarpy: A gdzie jest ten Mainoo, który podobno był brązowoskórym następcą Scholse'a ?
» 16 grudnia 2024, 19:14 #484
NexaT: Nie czaję jechania po Mainoo. Duże nadzieje są w nim pokładane i po dobrych spotkaniach w tamtym sezonie, każdy oczekiwał, że z meczu na mecz będzie rósł, ale tak nie było i teraz jest nagle słaby? Ja tam nadal widzę w nim duży potencjał, wczoraj bardzo fajne spotkanie zagrał.

Najbardziej mi imponuje w tym, że potrafi grać niekonwencjonalnie i ma ogromną pewność siebie, żeby kiwać, albo stosować zagrywki, o jakich inni by nawet w jego sytuacji nie pomyśleli.
» 16 grudnia 2024, 19:35 #483
DevoMartinez: NIe słyszałem żeby go porównywali do Scholesa. Raczej do Seedorfa.
» 17 grudnia 2024, 01:27 #482
GS8GS: NexaT ale on często dostaje zadania grania na plaster na konkretnego rywala, przez co bywa wyłączony z gry, a tutaj pojawiają się komentarze że jest niewidoczny i przechodzi obok meczu.

Ale chłopak jak dostaje więcej swobody to w kadrze pokazuje że potrafi grać bardzo dobrze w strefie 10. Wiec Amorim może zrobić z niego prawdziwego dzika środka pola, któy będzie grał od 6 do 10 w co wierzę i za co trzymam mocno kciuki.
» 17 grudnia 2024, 09:35 #481
Ravenwood: ❌??️ OFICJALNIE: VAR nie będzie DOSTĘPNY podczas meczu FA Cup między Arsenalem a Manchesterem United na Emirates!

▫️ Technologia zostanie wprowadzona dopiero od piątej rundy, aby zapewnić spójne zasady dla wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach.
» 16 grudnia 2024, 19:02 #480
JoMoridnio: Dajcie Taylora i będzie ogień dla 4rsenalu
» 16 grudnia 2024, 19:13 #479
NexaT: A na cholerę ten VAR. Idea słuszna, ale jak ma być tak egzekwowana, że w tak ważnym spotkaniu nawet nie jest weryfikowany karny na Hojlundzie (już nie mówię, żeby dyktować, ale samo sprawdzenie), to na cholerę. Wesoła piłeczka i tyle, może co ze spalonego się uda strzelić.
» 16 grudnia 2024, 19:32 #478
PoProstuMariusz: Albo ręką jak boro z nami parę lat wstecz :)
» 16 grudnia 2024, 19:53 #477
szmexy: Zwycięskiego składu się nie zmienia więc liczę że w następnym meczu także od składu zostaną odsunięci Rashy i Garnacho. Jak się ogarną to dopiero widział bym ich na Bourmouth
» 16 grudnia 2024, 18:35 #476
smutny87: Idąc tym tropem nie zakładajmy przegranej z kogutami.
» 16 grudnia 2024, 19:02 #475
szmexy: faktycznie ;p
» 16 grudnia 2024, 19:22 #474
Witcheraard: Tak wracając jeszcze do wczorajszego meczu:
Bruno musi takie setki wykorzystywać bo to pudło mogło mieć tragiczne konsekwencje.
Mam nadzieję że Amorim zwróci na to uwagę bo to ile my takich sytuacji marnujemy to się w głowie nie mieści.
» 16 grudnia 2024, 15:27 #473
smutny87: Brak zwycięstwa z City to faktycznie tragiczne konsekwencje by były.
» 16 grudnia 2024, 18:13 #472
smiechy: The Sun już gotuje XD

Manchester United wszczął śledztwo w sprawie zawodnika ujawniającego informacje o drużynie. Diallo i Garnacho mieli być „przesłuchiwani” przez Rubena Amorima w tej sprawie. Portugalczyk ma być pewien, że nie są oni w to zamieszani.
» 16 grudnia 2024, 15:02 #471
Pyra: Ja to nie wiem jakim dzbanem trzeba być by ujawniać takie informacje, nic z tego nie mają a ryzykują wywalenie z roboty.
Mama nadzieję, że znajdą winnego i zostanie wywalony.
» 16 grudnia 2024, 15:11 #470
Piwal: Przecież kwestia kreta w szatni toczy się już chyba od czasów Mourinho. Należałoby przyjrzeć się zawodnikom i agentom którzy pamiętają tamte czasy. Shaw, Rashford, Lindelof, Dalot. Ja obstawiam że pierwszy lub drugi z nich. Lindelof nie wydaje się być gościem który byłby do tego zdolny a Dalot trafił do klubu właściwie pod koniec czasów Mourinho.
» 16 grudnia 2024, 15:44 #469
Pyra: Ale to nie musi być jeden zawodnik, wcześniej mógł być ktoś inny, najważniejsze to takiego delikwenta wywalić, ale to tak spektakularnie, żeby pokazać, że w przyszłości każdego to czeka.
» 16 grudnia 2024, 15:58 #468
zuk: Korzysc z tego moga miec taka, ze w zamian za przekazywanie wewnetrznych informacji dziennikarze beda ich laskawiej traktowac i powstrzymaja sie z krytyka. W tak medialnym otoczeniu moze to miec dla nich duze znaczenie
» 16 grudnia 2024, 17:30 #467
smiechy: Ruben Amorim has decided Marcus Rashford needs to leave #mufc in the push to engineer a shift in culture throughout the club, for football and non-football staff. [ @JamieJackson___ ]
» 16 grudnia 2024, 14:52 #466
sztejner: co prawda,gryzie mi się to z wywiadem Amorima po meczu,a źródło wcale nie jest jakieś poważne,ale ponoć w każdej plotce jest ziarenko prawdy ;)
» 16 grudnia 2024, 14:54 #465
Kilerek7: Przecież nie powie w wywiadzie, że Rashford odejdzie w styczniu bo gra piach wprost.
» 16 grudnia 2024, 14:58 #464
sztejner: Nie powie tak w wywiadzie,ale JamieJackson już z nim rozmawiał i wie że ten tak myśli
» 16 grudnia 2024, 14:59 #463
smiechy: sztejner, no źródło średnie, ale Florian Plettenberg też już coś przebąkiwał o tym, że klub będzie starał się wypchnąć Rashforda już w styczniu.
» 16 grudnia 2024, 15:00 #462
Biniek: Słuchaliście tego wywiadu? Amorim, na pytanie o Garnacho i Rasha, kilka razy mówił o sprawach pozaboiskowych. To nie jest tak, że to się gryzie z jego wywiadem. Po prostu wczoraj po meczu, nie mówił wprost, ale można było się domyślić pewnych rzeczy.
» 16 grudnia 2024, 15:02 #461
SickRabbit: Najlepiej strzelający karne w historii (minimum 50 wykonywanych)

Stan sprzed 2 dni, czyli przed meczem z plamą ropy.

1. Rickie Lambert 94%
2. Marco van Basten 93%
3. Alan Shearer 92%
4. Mario Balotelli 91%
5 . Bruno Fernandes 90%
6. Rogerio Ceni 90%
7, Robert Lewandowski 89%
8. Erling Haaland 88%
9. Harry Kane 88%
10. Cristiano Ronaldo 85%
» 16 grudnia 2024, 14:45 #460
Leh: Ja też widziałem te staty, że obecnie nie ma piłkarza który wykonywałby karne lepiej niż Bruno. Prawdą jest, że on daje przy tych karnych niesamowity spokój. Bez względu na to, z kim gramy, gdzie gramy, jaka jest stawka, która minuta - ja jestem niemal pewien, że on strzeli.
» 16 grudnia 2024, 15:12 #459
UnitedWeStand: @SickRabbit
Jedynie Lewandowski oraz Kane są blisko 100 wykonywanych karnych, a Ronaldo ma ich 200. Cała reszta, to się w większości kręci koło 60, więc szokiem byłoby aby to Lewy, Kane oraz Ronaldo byli na szczycie tej listy.
» 16 grudnia 2024, 15:59 #458
SickRabbit: To działa w obie strony, bo równie dobrze można sobie poprawiać staty z każdym kolejnym wykonywanym karnym.
Tak jak Bruno wczoraj :p
Choć jakby wzięli próbkę od 100 wzwyż to nie mieliby zbyt wielu kandydatów.
» 16 grudnia 2024, 16:26 #457
BekaaZPL: Palmer też się zamelduje na tej liście w przyszłości, jak na razie ma 12/12
» 16 grudnia 2024, 18:00 #456
Batigol222: Dodajmy, że Rogerio Ceni to bramkarz i strzelał także z rzutów wolnych, a niby to Neurer zrewolucjonizował tę pozycję.
» 16 grudnia 2024, 19:30 #455
EricC: Batigol222, co Neuer zrobił? Xd. Mowia ci coś nazwiska Chilavert? Campos? Iwankow? Butt? Higuita?
» 16 grudnia 2024, 22:07 #454
Rejek89: Oj tak!! Chilavert świetny Paragwajczyk, mój ulubiony meksykanin ever Campos ale kolumbijczyk Higuita to był kozak wszech czasów jeśli chodzi o rewolucję bramkarzy. Polecam dokument o nim. Polubiłem goscia jeszcze mocniej od moich bramkarskich idoli z dzieciństwa.
» 16 grudnia 2024, 23:31 #453
JohnLocke: Wczoraj w tym wywiadzie pomeczowym gdzie byl Bruno i Diallo nie dane bylo uslyszec Iworyjczyka. Troche lipa ze w miare mlody gosciu jest 4 pelny rok na wyspach a nie potrafi w ogole po angielsku rozmawiac.
» 16 grudnia 2024, 14:28 #452
Omnis: Co? Przecież po meczu Diallo normalnie udzielił wywiad po angielsku, nawet na oficjalnym kanale klubu na youtube jest.
» 16 grudnia 2024, 14:38 #451
StewieGriffin: Skąd Wy ludzie bierzecie takie rzeczy? Przecież Amad bardzo dobrze mówi po angielsku.
» 16 grudnia 2024, 14:42 #450
JohnLocke: wczoraj bezposrednio meczu byl z Bruno i nic nie mowil, nawet Bruno powiedzial ze Amad nie mowi po angielsku i jest niesmialy
» 16 grudnia 2024, 15:40 #449
RedDevil76: Chyba całego wywiadu nie oglądałeś bo udzielił odpowiedzi na zdaje się dwa pytania.
» 16 grudnia 2024, 16:00 #448
StewieGriffin: JohnLocke - ale to mogłeś bardzo łatwo zweryfikować zanim wstawisz taka głupotę. Tak jak wspomnial kolega wyżej nawet na oficjalnym YT jest wywiad z Amadem po meczu, którego udziela on po angielsku, bez żadnych problemów z komunikacją
» 16 grudnia 2024, 16:54 #447
swees: @JohnLocke Bruno powiedział, że Amad nie zna za wiele słów po angielsku co bardziej wyglądało jak żart broniący nieśmiałego kolegę. Przynajmniej ja tak to widziałem
» 16 grudnia 2024, 17:21 #446
pszemuh: JohnLocke trochę przypał, że wypowiadasz się na temat języka angielskiego którego sugerując się Twoją wypowiedzią nie do końca znasz.

Bruno ewidentnie jaja sobie robił twierdząc, że Amad niewiele zna słów po angielsku.

Reasumując mówi bardzo dobrze po angielsku, warto oglądać materiały do końca.

Pozdrawiam.
» 16 grudnia 2024, 20:32 #445
Pyra: o najbliższym meczu nie będę się wypowiadał bo to puchar i gramy co 3 dni ale na Bournemouth wyszedł bym tak:
Onana - De Ligt, Maguire, Martinez - Antony, Ugarte, Mainoo, Mazraoui - Amad, Bruno - Hojlund
» 16 grudnia 2024, 13:42 #444
kamilpe: Ja dałbym Eriksena za Mainoo. Trzeba więcej kreatywności w środku pola a Mainoo z City niestety tego nie pokazał.
» 16 grudnia 2024, 13:47 #443
Pyra: Eriksen w pressingu praktycznie nie istnieje, w obronie jest słabszy i bardzo prawdopodobne, że za 2 tygodnie odejdzie z klubu więc jego to bym wystawiał tylko z konieczności.
» 16 grudnia 2024, 14:06 #442
Widmo: A skąd to wysokie prawdopodobieństwo?
Gość ma kontrakt do konca sezonu z fajna tygodniwoka. Wątpię by ktoś mu dał podobna, Wątpię też by ktos chciał za niego płacić United(juz lepiej dac za 6m kase za podpis zawodnikowi co opłaci sie tez samemu Eriksenowi jesli po prostu poczeka)
» 16 grudnia 2024, 14:46 #441
Pyra: np. Fenerbahce musi gonić Galatę i potrzebują na już wzmocnić pomoc, chcieli brać Eriksena po sezonie ale w obecnej sytuacji Mou naciska na transfer.
Sam zawodnik też chce grać.
» 16 grudnia 2024, 15:07 #440
Leh: Pyra - też mi się wydaje, że to jest najlepszy obecnie skład. Na Antony'ego już patrzeć nie mogłem, ale sensownie wygląda, gdy wchodzi. Pytanie czy będzie tak wyglądał od 1 minuty, ale trzeba odstawić Dalota i szukać innego rozwiązania
» 16 grudnia 2024, 15:13 #439
Braks: 90min dla Antka to za dużo bo się pogubi
» 17 grudnia 2024, 01:45 #438
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2024 13:26

Pep Guardiola jako trener City przegrał 4 mecze domowe prowadząc do przerwy

Chelsea 2016
Liverpool 2018
Chelsea 2021
United 2024


United ostatni raz prowadząc u siebie do przerwy przegrało w 1984 :)
» 16 grudnia 2024, 13:25 #437
SickRabbit: Przecież w 2018 też przegrał z MU prowadząc 2-0 do przerwy. Jak dobrze pamiętam to Smalling i 2 x Pogba strzelili i skończyło się 2-3.
» 16 grudnia 2024, 14:02 #436
diabeeeeel: Rabbit dobrze gada
» 16 grudnia 2024, 14:30 #435
rreddevilss: No to nawet 5 razy pisałem z glowy
» 16 grudnia 2024, 15:10 #434
piter100000: Oby ta wygrana dała pozytywnego kopa wszystkim na najbliższe mecze i może uda zbudować się jakaś zwycięską serie. Wygrana z City nawet w takim dołku i tak bardzo cieszy, bo to dalej klasowa drużyna. Nie można zapominać, że my też w rewelacyjnej formie nie jesteśmy i ostatnie nasze mecze były bardzo przeciętne. Bardzo dobrze ich zneutralizowaliśmy, podobały mi się też bardzo szybkie i agresywne doskoki do graczy City, robione z głową, a nie na pałe jak to często bywało w przeszłości. Metodą małych kroczków trzeba budować, bo dalej jest sporo rzeczy do poprawy
» 16 grudnia 2024, 13:21 #433
pawbuk6: Jak Ruben chciał sobie dać trochę oddechu po porażkach z Arsenalem i Forest w lidze, to lepszego sposobu niż wygranie z City na wyjeździe chyba nie było (no może tylko wygrana na Anfield by bardziej ucieszyła kibiców).
» 16 grudnia 2024, 13:42 #432
AUDIoooo: Super ta cieszynka Bruno na przeciwko kibiców MC jeszcze koledzy z drużyny go odciągali, a ten dalej stoi z minką hehe
» 16 grudnia 2024, 13:11 #431
skylark11: Szkoda że ta lewa strona tak kuleje bo prawa za sprawą Amada wygląda bardzo dobrze i nie ważne czy gra na wahadle czy wyżej
» 16 grudnia 2024, 13:07 #430
pawbuk6: W tej chwili lewa strona kuleje, bo tam w sumie tylko osamotniony Dalot biega - nie dość, że gość jest prawonożny, to jeszcze formą nie grzeszy.
» 16 grudnia 2024, 13:44 #429
karolj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.12.2024 12:58

Taka ciekawostka, między pierwszym a drugim golem było dokładnie 115 sekund :))

Edit: oczywiście naszym pierwszym i drugim golem
» 16 grudnia 2024, 12:58 #428
Queue13: Antony wchodzi przy 0-1 z Viktorą - wygrywamy 2-1
Antony wchodzi przy 0-1 z City - wygrywamy 2-1

Nie ma przypadków, są tylko znaki
» 16 grudnia 2024, 12:49 #427
karolj: to jest mój goat. Nawet jak nic nie robi, to ma impakt na drużynę
» 16 grudnia 2024, 13:00 #426
Pyra: Antony na wahadle wygląda lepiej niże Mazra czy Dalot.
Ja bym go powoli wprowadzał do podstawy jak Diallo zostanie przesunięty wyżej, szkoda marnować Amada na szarpanie się ze skrzydłowymi jak zapewnia nam teraz liczby.
» 16 grudnia 2024, 13:18 #425
awe: On sie juz splacil teraz jest wartoscia dodatnia klubu!
» 16 grudnia 2024, 20:54 #424
SonofSparda: Zastanawia mnie dlaczego Gvardiol zamiast wybić piłkę z linii, to nad nią przeskoczył.
» 16 grudnia 2024, 12:02 #423
smiechy: A potem Nunes miał ją totalnie gdzieś. Tak oglądam te powtórki i to przecież była totalna parodia.
» 16 grudnia 2024, 12:03 #422
sztejner: może dlatego że kosztował 100 mln.,a gra jakby kosztował max. 30 ??
» 16 grudnia 2024, 12:04 #421
Pyra: Jakby jeden z drugim grał choć na orliku to by wiedział.
Przecież jak jesteś w pełnym biegu to nie kontrolujesz praktycznie nóg.
» 16 grudnia 2024, 12:05 #420
smiechy: Pyra, sęk w tym, że oni nie byli w pełnym biegu, Nunes mógł z łatwością wybić piłkę. Po to się im płaci takie pieniądze aby byli gotowi na takie interwencje. Oni tam są poskładani psychicznie, albo sabotują.
» 16 grudnia 2024, 12:07 #419
DoktorFootballu: On chciał piętką wybić do tyłu i nie trafił w piłkę, która kozłowała i ułamek sekundy wcześniej rzucał się na nią Ederson. Wszystko działo się dynamicznie ja bym go tu nie winił.
» 16 grudnia 2024, 12:12 #418
Pyra: To chyba inny mecz oglądaliśmy, jak piłka była na linii to Nunes miał do niej 2,5m więc nie mógł się teleportować. Co do Gvardiola to miałem rację, bo gość biegł na pełnej, Diallo trochę skiksował i piłka mu praktycznie między nogami przeleciała, chciał jeszcze coś tam zamotać ale fizyki nie oszukasz, wpadł do bramki szybciej niż piłka.
» 16 grudnia 2024, 12:12 #417
Queue13: Tu nie ma jakiejś większej sensacji i jak najbardziej się zgadzam z Pyrą.

Gvardiol był w biegu, mógł to tylko w jakiś sposób wybić do tyłu, próbował piętą, ale się nie udało. Nikt nie będzie mieć o to do niego pretensji, bo coś takiego jest ciężko zrobić w biegu.

Kompletnie nie rozumiem za to wspomnienie tu Nunesa. Piła była już praktycznie na linii to niby jak on miał to wybić będąc metr za nią w stronę bramki? XD Chyba jedynie mógł to wbić jeszcze bardziej do bramki
» 16 grudnia 2024, 12:56 #416
Freddie: Paradoks polega na tym ze gdyby Amad uderzyl czysto pilke to by Gvardiol ja wybil a ze ona sie "turlala" to w pelnym biegu przebiegl i juz tylem nie dal rady wybic. To byly ulamki sekund ktore decydowaly ze padl gol. Troche szczescia ale sie udalo :)
» 16 grudnia 2024, 13:03 #415
Uwppl: ??Trochę cyferek z derbów Manchesteru od Statmana Dave'a:

Odbiory:
City - 14, United - 24
Kontakty z piłką w polu karnym rywali:
City - 18, United - 22
Strzały z pola karnego:
City - 3, United - 7
Duże szanse:
City - 0, United - 3
xG (oczekiwane bramki):
City - 0,91 United - 1,99
Strzały ogółem:
City - 10, United - 10
Strzały celne:
City - 3, United - 3
Posiadanie piłki:
City - 52%, United - 48%
Ilość podań:
City - 498, United - 468

Amad Diallo vs. City:
94% dokładności podań
7/10 wygranych pojedynków
5/8 udane dryblingi
4 strzały
1 wywalczony rzut karny
1 gol

Manuel Ugarte vs. City:
95% dokładności podań
3/3 długie piłki
1 kluczowe podanie
7 wygranych pojedynków
4 odbiory
2 przechwyty
1 wybicie

Lisandro Martinez vs. City:
100% skutecznych dryblingów
98% celność podań
2 wybicia
2 stworzone szanse
1 przechwyt
1 blok
1 asysta

Harry Maguire vs. City:

100% skuteczność odbiorów
100% wygranych pojedynków naziemnych
5 przechwytów
3 wybicia
3/3 skuteczne odbiory
1 blok

Erling Haaland vs. United:
50% celność podań
44% wygranych pojedynków
8 strat
0 celnych strzałów
0 goli
0 asyst
Dla tych co piszą że zagraliśmy piach ,że city było lepsze
» 16 grudnia 2024, 11:59 #414
Leh: Ładne staty, w meczu aż tak to nie wyglądało, w sensie - walczyliśmy i dobrze ich neutralizowaliśmy, ale brakowało sytuacji. No ale końcówka sporo wynagrodziła ;-)
» 16 grudnia 2024, 12:27 #413
pawbuk6: Powyższe liczby pokazują tylko, że nie daliśmy sie całkowicie zdominować City, i o ile bez problemu utrzymywali się przy piłce po obwodzie ok 30 m od bramki, o tyle w pole karne rzadko kiedy udawało im się wchodzić. Świetną pracę wykonali wczoraj zarówno środkowi obrońcy (Harry zdominował Haalanda), jak i nasi środkowi pomocnicy (Ugarte, Mainoo i Bruno cały mecz cięzko tyrali w defensywie).
» 16 grudnia 2024, 12:29 #412
Leh: Ugarte to jest dzik - on gra zupełnie inaczej u Rubena niż u Erika, jest niesamowicie aktywny, cały czas gotowy do skoku, zadziorny. Fajnie się chłopaka ogląda.
» 16 grudnia 2024, 12:42 #411
GS8GS: Trochę jestem zaskoczony statystykami Lisandro bo ostatnio to taki trochę rollecoster w jego wykonaniu miałem wrażenie że oglądam.

A jak oceniacie na chłodno mecz Yoro, fakt że końcówka, Ale wystąpił na pozycji na której go upatruje od przyjścia Portugalczyka ?
» 16 grudnia 2024, 14:20 #410
Paps: "dla tych, którzy piszą, że zagraliśmy piach i City było lepsze". Czyli dla nikogo, bo nikt tak nie pisał ;)
» 16 grudnia 2024, 16:05 #409
szymek1193: City nie dominowało jakoś mocno i zagrało słabo, a United nawet dobrze zagrali, cieszy wygraną i sposób wygrania, ale dalej uważam, że rozgrywanie do tyłu to największy problem United. Martinez też za wolno rozgrywa za długo trzyma piłkę.. trzeba to poprawić..
» 16 grudnia 2024, 11:36 #408
sztejner: trzeba się skupić na obronie stałych fragmentów... 2 bramki dla Arsenalu i 1 bramka dla City tak wpadły,Forrest chyba też jedną tak wpakowało ale mogę się mylić
» 16 grudnia 2024, 11:41 #407
Blau: sztejner

Dobrze kojarzysz, nasze trzy ostatnie mecze ligowe, to 6 straconych bramek z czego 4 po rożnych.
» 16 grudnia 2024, 11:50 #406
pawbuk6: @Blau

A dwie pozostałe to błędy indywidualne Onany i Lisandro.

Trzeba przyznać, że Amorim uszczelnił defensywę United i wczoraj City poza dwoma strzałami Fodena z gry praktycznie nie zagroziło United.
» 16 grudnia 2024, 12:16 #405
Leh: Amad i Harry to są przykłady jak się zachowywać gdy masz kryzys albo trener cię pomija. Brawo panowie, obaj wczoraj imponująco. Mam nadzieję że Garnek wyciągnie wnioski, bo na Rasha chyba za późno