Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

87glasgow

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  18-09-2009
Dni w serwisie:  3650
Ostatnia wizyta: 29-08-2019 o 11:01
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd:
Ulubiony zawodnik Man Utd:


Ilość dni, które upłynęły od rejestracji3650
Ilość newsów dodanych przez użytkownika 87glasgow0
Ilość komentarzy do newsów498
Ilość komentarzy, które 87glasgow dodał(a) dziennie0.14
Ilość postów na forum0
Ilość ostrzeżeń4/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


22.08.2019 do newsa Axel Witsel: Dwukrotnie odrzucałem ofertę Mourinho Pokaż
Mufcforever : lub albo nie kogo masz ochote. Wyrazilem swoje zdanie , a nie mowilem Ci jak masz zyc ;)

22.08.2019 do newsa Axel Witsel: Dwukrotnie odrzucałem ofertę Mourinho Pokaż
Dokladnie polew, to samo mialem pisac. Jeszcze inna rzecz, ze od zlamania nogi Wasylowi nie lubie goscia I ciesze sie, ze dla United nie zagral :)

17.08.2019 do newsa Manchester United wróci po Longstaffa zimą Pokaż
Ja bym grosza nie dal za Twoj jezyk polski ;)

16.08.2019 do newsa Konferencja prasowa Solskjaera przed meczem z Wolves Pokaż
Krok pierwszy: nie zaczynaj zdania od "ej".

16.08.2019 do newsa Alexis Sanchez zostanie zesłany do rezerw? Pokaż
Mam bardzo dobra wyplate i w tym czasie wielu kolegow w pracy. Na szacunek zasluguje sobie tym,ze mam duza wiedze na temat swojej pracy, dziele sie ta wiedza I chetnie pomagam nowym ludziom w pracy, a przede wszystkim rzetelnie pracuje. Nie lapie sobie na pewno kolegow chwalac sie ile zarabiam. Czy jest to uczciwe, ze ktos moze zarabiac wiecej za gorsza prace? Nie, nie jest, ale twoja umowa z szefem jest miedzy wasza dwojka , a nie kazdym kto kiedykolwiek dla niego pracowal. To, ze kogos boli ze inny wiecej zarabia wynika glownie z tego, ze sam nie wycenil siebie i swojej pracy odpowiednio.

14.08.2019 do newsa Alexis Sanchez zostanie zesłany do rezerw? Pokaż
Jakie to male, ze kazdy pisze tylko o jego pensji. Pracuje jako kucharz w bardzo dobrej restauracji (nie chwalac sie , to w jednej z najlepszych, w kraju w ktorym mieszkam) i malo jest bardziej denerwujacych ludzi niz Ci ktorzy przychodza do pracy I pierwsze co to chodza I kazdego pytaja ile zarabia. Jakie to jest buractwo. Mamy wolny rynek I zaplaca Ci tyle na ile dogadasz sie z szefem. Nie podoba Ci sie to zmien prace, proste. Jak mnie ktos pyta to mowie prosto: nie twoj zasrany interes kmiocie.
Wracajac temat Sancheza, to pomijajac jego zarobki, on chyba nie ma juz za duzej motywacji zeby cos osiagnac i to jest zrodlo jego formy.

13.08.2019 do newsa Evans: Manchester United potrzebował Maguire'a Pokaż
Przed weekendem sie nie nadawal, a po jednym meczu jest materialem na kapitana? Co za roller coaster :D

08.08.2019 do newsa Lukaku przyleciał z agentem do Mediolanu. Transfer tuż-tuż Pokaż
Drewniaku idz Ty w piz... nie mam szacunku dla tych klaunow ktorzy majac wazny kontrakt pajacuja i wymuszaja transfer, zamiast uszanowac kontrakt, klub i kibicow, trzymac glowe nisko i walczyc o pierwszy sklad. Szczur opuszcza okret no mysli ze tonie, a ja mam nadzieje ze to poczatek pieknej podrozy. Glory glory Man Utd!

27.07.2019 do newsa Romano: Inter Mediolan szykuje nową ofertę za Lukaku Pokaż
A to byl transfer jakiegos Lucjana miedzy Interem a United? Nie pamietam, ale skoro piszesz, ze powinno im byc "wstyd po lucku" :D

17.07.2019 do newsa AC Milan zainteresowany transferem Bailly’ego Pokaż
Zenada! Scousersi krzycza 25 baniek za Lovrena i kazdy wie ze to za duzo za tego leszcza. Milan tez to wie wiec sprobuje wyciagnac od United taniej Bailly'ego ktory jest kilka poziomow wyzej. Kazdy wie dzis ze United jest zarzadzane przez frajerow :/

Przejdź do góry strony