Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sevilla – Man Utd 2:1. Półfinał niewykorzystanych szans, Liga Europy nie dla Czerwonych Diabłów

» 16 sierpnia 2020, 22:58 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Sevillą 1:2 (1:1) w półfinale Ligi Europy. Czerwone Diabły szybko objęły prowadzenie, miały swoje okazje bramkowe, ale nie zagrają w finale. Andaluzyjczycy bezlitośnie wykorzystali błędy popełnione przez defensywę drużyny Solskjaera.
Sevilla – Man Utd 2:1. Półfinał niewykorzystanych szans, Liga Europy nie dla Czerwonych Diabłów
» Manchester United przegrał z Sevillą 1:2 w półfinale Ligi Europy
Oceń zawodników:
David de Gea
Brandon Williams
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Paul Pogba
Fred
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Anthony Martial
Timothy Fosu-Mensah
Daniel James
Juan Mata
Odion Ighalo

Oddano 84 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie w Kolonii rozkręciło się bardzo szybko. Ani Manchester United, ani Sevilla nie zamierzały czekać na ruch rywala, tylko od razu przystąpiły do zdecydowanych ataków. Czerwone Diabły okazję bramkową miały już w 1. minucie. Najpierw zablokowany został strzał Masona Greenwooda, a chwilę później Bruno Fernandesa.

W 8. minucie mieliśmy już 1:0 dla Manchesteru United. Sędzia Felix Brych podyktował rzut karny za faul na Marcusie Rashfordzie. Anglik został wycięty przez Diego Carlosa. Choć zdołał oddać strzał po pięknej akcji z Anthonym Martialem, to sędzia wrócił do przewinienia defensora Sevilli. Do piłki podszedł Bruno Fernandes i z wielką klasą zamienił jedenastkę na bramkę – uderzenie z naskokiem, pod poprzeczkę, i bramkarz był bez szans.

Mecz rozkręcał się z każdą minutą. Strata gola wyraźnie poirytowała Andaluzyjczyków, którzy atakowali zdecydowanie. W 16. minucie interweniować musiał David de Gea. Hiszpan w dobrym stylu powstrzymał mocne uderzenie Lucasa Ocamposa z ostrego kąta.

W 26. minucie Sevilla doprowadziła do remisu. Andaluzyjczycy wyprowadzili akcję z własnej połowy boiska, choć po błędnie przyznanym wrzucie z autu. Defensywa United nieco się zdrzemnęła. Ocampos zagrał dobrą piłkę na lewe skrzydło do Reguilóna, ten zagrał wzdłuż linii bramkowej, a akcję na dalszym słupku zamknął Suso.

Czerwone Diabły mogły i powinny objąć prowadzenie w 33. minucie. Przed wielką szansą stanął Anthony Martial. Piłka dobrze krążyła między zawodnikami United – Mason Greenwood zagrał do Paula Pogby, ten wyłożył futbolówkę na szesnasty metr do Martiala, który huknął mocno, ale nieznacznie nad poprzeczką.

W końcówce pierwszej połowy Manchester United pokazał się z dobrej strony. Dwie świetne okazje miał Rashford. Anglik najpierw groźnie uderzył zza pola karnego z rzutu wolnego – jego strzał wypiąstkował bramkarz Sevilli. Kilka minut później Rashford ściął akcję ze skrzydła do środka, uderzył natomiast niecelnie.

Przed zejściem do szatni swoją szansę miał jeszcze Bruno Fernandes. Portugalczyk uderzył mocno z półwoleja, a Yassine Bounou zdołał odbić piłkę przed siebie. W pierwszej połowie oglądaliśmy naprawdę dobre i żywiołowe spotkanie. Zawodnicy obu zespołów nie odstawiali nogi, ale sędzia Brych nie pozwalał na angielskie granie i bardzo często używał gwizdka.

Druga połowa mogła rozpocząć się idealnie dla Manchesteru United. Fantastyczną piłkę do Masona Greenwooda zagrał Bruno Fernandes. Anglik dobrze przyjął futbolówkę, miał przed sobą tylko bramkarza Sevilli, ale ten zanotował świetną interwencję.

Chwilę później długo kotłowało się w polu karnym Sevilli. Strzał z bliskiej odległości, z ostrego kąta oddał Martial, kolejną znakomitą paradę zanotował Bounou. Po chwili z dobitką pospieszył Rashford, ale został zablokowany. Następnie swoją szansę miał Fernandes, ale mocny strzał Portugalczyka również został przyblokowany. Ławka rezerwowych Manchesteru United przecierała oczy ze zdumienia w jaki sposób piłka nie wpadła do bramki.

Czerwone Diabły „dokręcały śrubę”. W 53. minucie Martial odebrał piłkę Everowi Bandedze, rozegrał akcję z Pogbą, miał przed sobą tylko bramkarza Andaluzyjczyków, a ten po raz kolejny niedzielnego wieczoru obronił strzał Francuza.

Nieustanne ataki Manchesteru United w kolejnych minutach nieco wyhamowały. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera nie dochodzili już z taką łatwością do sytuacji strzeleckich, jak zaraz po wznowieniu gry. W 69. minucie mocny strzał zza pola karnego oddał Paul Pogba, ale była to bardzo nieudana próba.

Sevilla nie gościła często pod polem karnym Manchesteru United, ale w 78. minucie zaskoczyła defensywę Czerwonych Diabłów. Z prawej strony boiska dobrą piłkę na piąty metr posłał Jesus Navas. W polu karnym Victor Lindelof i Aaron Wan-Bissaka pozostawili niepilnowanego Luuka de Jonga. Holenderski rezerwowy skorzystał z tego prezentu i z bliskiej odległości pokonał Davida de Geę.

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera musieli gonić wynik, ale szaleńczej pogoni na stadionie w Kolonii nie obserwowaliśmy. Sevilla miała korzystny rezultat i pewnie dowiozła go do samego końca. Manchester United sezon 2019/2020 zakończy więc bez żadnego trofeum na koncie.

Sevilla – Manchester United 2:1 (1:1)
Bramki: Suso 26’, Luuk de Jong 78’ – Bruno Fernandes 8’ [K]

Sevilla: Bounou – Reguilon, Diego Carlos, Kounde, Navas – Jordan (Gudelj 87'), Fernando, Banega – Ocampos (Munir 56'), En-Nesyri (De Jong 56'), Suso (Vazquez 75')

Manchester United: De Gea – Williams (Fosu-Mensah 87'), Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka (James 89') – Pogba, Fred – Rashford (Mata 87'), Fernandes, Greenwood – Martial


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Sevilla vs Manchester United. Półfinał Ligi Europy
Następny news »
Statystyki: Sevilla - Manchester United 2:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1018)


wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2020 10:11

Dyrektor sportowy Lyonu ponoć stwierdził ze przez brak LM w nastepnym sezonie są skłonni sprzedać każdego zawodnika. Jak myślicie jest tam ktoś ciekawy ?
i taka ciekawostka - Wczorajsza podstawowa jedenastka BM kosztowała klub jedyne 95mln
» 20 sierpnia 2020, 10:07 #995
mcscotyy: Depay, Aouar i Dembele mysle ze każdy u nas wyłapałby dużo minut
» 20 sierpnia 2020, 10:12 #994
Czolgu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2020 10:18

Aouar- byłby swietnym transferem tylko ze w obecnej sytuacji jedynie do rotacji z bruno albo pogba
depay -wydaje sie ze wkoncu glowa dojechala do wysokich umiejetnosci tyle ze to znowu lewe skrzydlo/napastnik ale Rashford tez bedzie potrzebowal zmiennika a niewydaje mi sie zeby James byl tam dobra opcja
» 20 sierpnia 2020, 10:18 #993
mordynator: Ja już wole Coste za 30 baniek na jeden-dwa sezony niż tego Brooksa,z wisienek to już prędzej bym brał Frasera niż jego.
» 20 sierpnia 2020, 09:54 #992
Bylak: Ten Brooks to jest James v2.
» 20 sierpnia 2020, 08:57 #991
Hoccu: Jak donosi Manchester Evening News Manchester United jest mocno zainteresowany skrzydłowym Bournemouth.
23 letni David Brooks od dawna znajduje się w kręgu zainteresowań Czerwonych Diabłów,
cena za skrzydłowego "Wisienek" ma oscylować w okolicy 40 milionów funtów.
Wszystko jednak zależy od tego jak rozwiną się negocjację w sprawie Jadona Sancho.

__

Gerard Deulofeu, napastnik Watford potwierdził, że opuści w tym okienku transferowym klub z Vicarage Road.
"Mój czas w Watford dobiega końca. Sam dokładnie nie wiem co przyniesie mi przyszłość.
Jedną z opcji jest półwysep Iberyjski." Mówił o swojej przyszłości w wywiadzie dla radia CAT 26 letni Hiszpan.
W sezonie 2019/20 wystąpił w 28 meczach strzelając 4 gole i notując 5 asyst.

__

Danny Welbeck w Southampton?
Brytyjski dziennik "The Sun" twierdzi, iż "The Saints" jest faworytem do podpisania kontaktu z napastnikiem Szerszeni.
Po spadku z brytyjskiej ekstraklasy, 29 letni Anglik jest gotów odejść z klubu.
W kuluarach mówi się o kwocie zbliżonej do 5.5 miliona funtów, wraz z klauzulą zwolnienia w kontrakcie.

PS: Tak, wiem że to słoneczko.
__


Leeds United złożyło Trzecią ofertę za obrońcę Brighton Bena White'a
Jak możemy przeczytać w "The Athletic", gospodarze Elland Road mają proponować za 22 letniego piłkarza 25 milionów funtów.
Warto dodać, że o młodego stopera zabiegają Liverpool i Chelsea.

***

Co do Brook'a, wiem że jest głośno. Bardziej zastanawia mnie White. Nie wiem jak radził sobie w poprzednim sezonie w lidze. Widzę ze rozegrał pełny sezon, 46 spotkań. Wywalczył awans no i ma ledwo 23 lata. Może przydał by się nam tutaj, na OT?
» 20 sierpnia 2020, 08:18 #990
RedsFan: Co do Brooks a to Źródło tak samo dobre jak cały zawodnik :p
» 20 sierpnia 2020, 08:31 #989
kamilpe: Za to Ty się go naoglądałeś znawco - 9 meczy w tym sezonie, wszystkie do max 70 minuty, wcześniej leczył kontuzję
» 20 sierpnia 2020, 08:44 #988
Magik1990MU: @porfavor

Edek, to ty?
» 20 sierpnia 2020, 08:49 #987
Blau: No rzeczywiście genialny zawodnik - 8 bramek i 5 asyst na poziomie PL. I gdzie on miałby grać? Na pierwszy skład za słaby, na ławkę w sumie też. Jeśli to jest rozpatrywane w kontekście alternatywy za Sancho, to niech Edek od tezu rozgląda się za alternatywą dla LM i LE, bo z takimi wzmocnieniami wiele nie ugramy.
» 20 sierpnia 2020, 09:45 #986
RedsFan: Ohh porfavor... Ten to dopiero jest wszystkim tym co tu wymienia :)
» 20 sierpnia 2020, 10:08 #985
kamilpe: Zgadzam się - Greenwood rewelacyjny talent, Brooks już niekoniecznie
» 20 sierpnia 2020, 06:49 #984
NicPozytywnego: Sancho nie ma tak dobrych partnerów jak Gnabry czy Mane, bo jednak Witsel to nie półka Fabinho czy Thiago, a Brandt czy Knauf to nie Lewandowski, albo Firmino. Jeden piłkarz nie wygra Ci Ligi Mistrzów, świetnym przykładem jest Messi.
» 20 sierpnia 2020, 08:26 #983
tomekwietniu: Brooks bardzo fajny talent.. ludzie którzy pytają czy go oglądaliśmy w tym sezonie w meczach po kontuzji nie wiedzą co piszą. Chodzi właśnie o to jak się sprawował przed, a był bardzo ciekawym młodym talentem. Jeżeli jednak nie sprowadzimy Sancho. To powinniśmy przeprowadzić dwa transfery - Grealish i Upamecano. Żadnych półśrodków...
» 20 sierpnia 2020, 09:04 #982
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2020 01:13

Brooks co raz blizej United, a Arsenal podpsiuje Gabriela ;/
» 20 sierpnia 2020, 01:12 #981
Pierun: A niech podpisują. Jakoś mnie nie przekonuje ten cały Gabriel.
» 20 sierpnia 2020, 01:37 #980
Strzelec: Skąd takie rewelacje?
» 20 sierpnia 2020, 01:40 #979
Diabelski97: @GraanManU

Po pierwsze, żaden topowy klub nie zabiega intensywnie po Gabriela, tylko Arsenal i Napoli.
Po drugie, nie składaliśmy oferty ani za Gabriela ani za Brooksa.
Po trzecie, nie siej fermentu.
» 20 sierpnia 2020, 02:15 #978
Ghostpl: Mam pytanie kie można kupić nowe koszulki ?
» 20 sierpnia 2020, 00:28 #977
DailySmoker: Na oficjalnej stronie Manchesteru są
» 20 sierpnia 2020, 06:23 #976
PogbaKingOfMANU: Brawo Polak rodak w finale, duma polskiego narodu! w niedzielę będzie ciekawe meczycho, mam pozytywne zdanie o obydwu klubach więc niech wygra lepszy, choć po cichu delikatnie bardziej będę za PSG bo obawiam się ze jak nie teraz, to nigdy nie wygrają LM, przynajmniej za kadencji duetu Neymar Mbappe (w sensie ze być moze widzimy ich razem ostatni raz w finale).
» 20 sierpnia 2020, 00:28 #975
PogromcaTroli: Pozytywne zdanie o P$G... a to ci dopiero jaja :D
» 20 sierpnia 2020, 03:41 #974
Wirus: Finał PSG - Bayern Monachium będzie mega meczem.
PSG to otwarty futbol oparty na Neymarze i Mbappe i ciągłych atakach.
Bayern Monachium to futbol zdyscyplinowany oparty w ofensywie na naszym rodaku Robercie Lewandowskim i Gnabrym.
Wg mnie Bayern będzie tylko lekko większym faworytem, bo Neymar widać, że dorósł i wykorzystuje swój niesamowity talent.
Ja osobiście nie lubię żadnych z tych 2 drużyn, ale będę kibicował bardziej Bayernowi ze względu na Lewandowskiego.
» 19 sierpnia 2020, 23:57 #973
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.08.2020 08:15

Napisać, że Neymar "dorósł" to dość mocno kontrowersyjne. Dla mnie to ten sam rozpieszczony dzieciak, który kładzie się po minimalnym dotknieciu. Jego potencjał, był znacznie większy i nie pokazuje nic więcej czego by nie robił w Barcelonie. Poprzez swoje zachowanie i życiowe wybory zaprzepaścił swoją karierę. Mógł osiągnąć znacznie więcej.
» 20 sierpnia 2020, 08:12 #972
Kilerek7: Ten Aouar grał świetnie.
» 19 sierpnia 2020, 23:34 #971
Batigol222: Lyon zagrał w sumie tak, jak z City, tyle, że tam mieli szczęście a dzisiaj już nie. No i Bayern nie ma bramkarza, który najpierw puszcza szmatę a potem odbija łatwą piłkę przed siebie. Tak czy inaczej, ten finał z PSG to może być dziwny mecz, bo jakoś średnio sobie wyobrażam stoperów Bayernu grających na Neymara, Mbappe i Di Marię. Nawet dzisiaj ten środek obrony miał więcej szczęścia. Btw, trudno się oprzeć wrażeniu, że najlepsi tam są Davies, Gnabry i Muller: to są piłkarze naprawdę nieprzewidywalni dla defensywy rywala. Lewandowski jest dobry taktycznie, potrafi się znaleźć między liniami ale sam z siebie nie stanowi większego zagrożenia a w każdym razie nie przeciwko topowym rywalom.
» 19 sierpnia 2020, 23:31 #970
Blau: Typowe 9 jak Lewy zawsze będą miały problemy w takich spotkań, bo cała defensywa przeciwnika jest zazwyczaj na nich skupiona. Skrzydłowi mają dużo łatwiej, bo na bokach boiska jest dużo więcej wolnej przestrzeni. Lewy zawsze musi grać w gąszczu zawodników + zawsze kryje go więcej niż jedna osoba.

Dzisiaj zdobył tylko jedną bramkę, ale powinien dołożyć drugą (to co nie trafił i Gnabry dobił) + asystę, gdzie świetnie wyłożył piłkę do Goretzki (będąc tyłem do bramki) ale ten nie trafił czysto w piłkę.
» 20 sierpnia 2020, 00:16 #969
Batigol222: No właśnie chodzi o to, że w historii futbolu były o wiele lepsze "9". Ronaldo(ten brazylijski) czy nawet wcześniejszy Suarez to byli zawodnicy, którzy sami potrafili tworzyć sobie okazje.
» 20 sierpnia 2020, 03:08 #968
Batigol222: i ogólnie w czasach Ronaldo, Shearera, Szeweczenki, Batistuty nikt nawet nie brałby Lewandowskiego na serio pod uwagę jako najlepszej "9" na świecie. Ale na chwilę obecną chyba faktycznie jest na tej pozycji najlepszy.
» 20 sierpnia 2020, 03:12 #967
18konrad78: I dlatego Lewy w jednym sezonie ligi mistrzów strzelił więcej bramek niż ten o wiele lepszy Brazylijski Ronaldo we wszystkich swoich występach w LM...
» 20 sierpnia 2020, 08:33 #966
ruffnecky: Podobała mi się gra Lyonu, chciałbym, żeby u nas w każdym meczu była taka celność podań
» 19 sierpnia 2020, 23:12 #965
RedStreamer: Idealna piła od Kinmicha odbiła się od Lewego do bramki.
» 19 sierpnia 2020, 22:47 #964
RedsFan: Tak samo się odbiła jak od ciebie inteligencja :D
» 19 sierpnia 2020, 22:49 #963
kamil2257: Hahaha
» 19 sierpnia 2020, 22:52 #962
RedsFan: No i Lewy dobija Francuzów. Komentatorzy ukontentowani :D
» 19 sierpnia 2020, 22:45 #961
robertbham: Głębia składu Bayernu to jest to czego nam trzeba. U nas jak jeden zawodnik zagra słabiej to nie ma zmiennika i wtedy zaczyna się problem
» 19 sierpnia 2020, 22:39 #960
ReDevil07: Coś p. Bożydar nie odrobił dzisiaj lekcji, według niego Thiago to Brazylijczyk. Haha
» 19 sierpnia 2020, 22:28 #959
is200second: Z Maćkiem Iwański Ci się pomyliło :D. Bożydar Iwanow jest u Solorza.
» 19 sierpnia 2020, 22:35 #958
JebikMUTD95: Thiago ma taka karnacje "latynosa" i to mogło naszego polskiego Eksperta zmylić. Kazdy może się pomylić, a to nawet zdarza się Tomkowi Hajcie, który niedawno powiedział, że pamięta kiedy do Barceloną sprowadzala Messiego na Canp Nou za wielkie pieniądze.
» 19 sierpnia 2020, 22:36 #957
Magik1990MU: Hajto to nie pamięta nawet od kogo i ile pożyczył. A że chce być sprawiedliwy, to nikomu nie oddaje.
» 19 sierpnia 2020, 22:53 #956
kamilpe: Thaigo przecież ma dwa obywalestwa więc o co Wam chodzi?
» 19 sierpnia 2020, 22:54 #955
Batigol222: Thiago to jest Brazylijczyk urodzony we Włoszech: wikipedia.org/wiki/Thiago_AlcĂĄntara
» 19 sierpnia 2020, 23:20 #954
NicPozytywnego: Fakt, fajnie było by zobaczyć u nas Aouara.
» 19 sierpnia 2020, 22:27 #953
is200second: Ten kto kupi Aouara teraz. Zaoszczędzi kilkadziesiąt milionów euro w przyszłości. Przyszła klasa światowa. Nie mam wątpliwości.
» 19 sierpnia 2020, 22:25 #952
PauloKuhan: dokladnie i jeszcze mowili ze wyceniany na 50 mln a lyon potrzebuje kasy bo sracil 100mln na koronowirusie
» 19 sierpnia 2020, 23:09 #951
RedsFan: Ale Alaba tam ładnie czyści. Co mi się podoba to już po pierwszej połowie, w obu drużynach były zmiany, które zrobiły różnice na boisku.
» 19 sierpnia 2020, 22:24 #950
RedsFan: Ściągnęli chyba nie tego napastnika he. Ciekawy jestem czy coś wyczaruje Dembele.
» 19 sierpnia 2020, 22:15 #949
Kamil01GGMU: Negotiations between #mufc and Dean Henderson over a new contract are at an advanced stage. He's close to signing a new long-term deal worth in excess of ÂŁ100,000-a-week, making him one of the best paid goalkeepers in the world #mulive [sky]
» 19 sierpnia 2020, 22:13 #948
MrCygan: I teraz czy Dean będzie numer 1, De Gea, czy jakaś walka o ten numer i mieszanie mniej więcej po 50%. Ciekawie się zapowiada, bo wątpię że wróci na wypożyczenie.
» 19 sierpnia 2020, 22:15 #947
ruffnecky: pierwszy sezon Henderson będzie grać puchary, a później pewnie czas pokaże
» 19 sierpnia 2020, 23:00 #946
primasort: Tak na szybko przeanalizowałem to PSG dojedzie BM.Di Maria z pucharem LM to nie będzie najlepszy widok.
» 19 sierpnia 2020, 22:10 #945
Magik1990MU: to nawet nie jest śmieszne
» 19 sierpnia 2020, 22:17 #944
RedsFan: Myślenie i analizy zostaw specjalistą.
» 19 sierpnia 2020, 22:20 #943
Strzelec: Strajlau takiej analizy by się nie powstydził.
» 19 sierpnia 2020, 22:21 #942
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 23:02

@RedsFan specjalistą ę ą? ;)
» 19 sierpnia 2020, 23:02 #941
xarsfanx: Gnabry sam napieral na powrót do Niemiec.
» 19 sierpnia 2020, 22:01 #940
insane: "Może się wreszcie piłka odbije od Roberta tak że trafi do bramki" :D
» 19 sierpnia 2020, 21:48 #939
awe: Standardzik, znowu na drugim planie ;)
» 19 sierpnia 2020, 21:55 #938
ruffnecky: 15 bramek w 9 meczach, strasznie go tą piłką obijają ;)
» 19 sierpnia 2020, 23:13 #937
Hoccu: Uwielbiam to płakanie "polaczków rodaczków". Inaczej was nazwać nie potrafię. Graj na tak wysokim poziomie i rok w rok zdobywaj jakieś indywidualne trofeum, wygrywaj kilka lat pod rząd swoją ligę. Dziwicie się, że Robert jest podwójnie lub potrójnie kryty? Ktokolwiek z was miał na ośce status "Najlepszego" na boisku? Wiecie jak to jest gdy trzech albo czterech do was dopada i nie odstępuje na krok? Nie? To zapraszam was mordeczki do morderczych treningów od urodzenia, zapraszam was do kontuzji która mogła całkowicie zmienić przyszłość młodego chłopaka. Osiągnijcie to samo co on a potem możecie chędożyć co wam się żyw nie podoba.
» 19 sierpnia 2020, 23:28 #936
REDARMY10: I pomyśleć że arsenal miał w swoim składzie takiego zawodnika jak Gnabry
» 19 sierpnia 2020, 21:40 #935
artix206: Dobrze, ze dlugo sie tam nie marnował.
» 19 sierpnia 2020, 21:45 #934
is200second: Przecież gnabry z Arsenalu nie trafił bezpośrednio do Bayernu. I zanim zaczął coś grać od wspomnianego transferu z angli minęło prawie trzy lata. To mnóstwo czasu na rozwój.
» 19 sierpnia 2020, 21:48 #933
Magik1990MU: No ale wówczas Arsenal nie był takim pośmiewiskiem, tzn trochę mniejszym
» 19 sierpnia 2020, 21:48 #932
kamil2257: Co jak co ale gnabry Dobrze gra
» 19 sierpnia 2020, 21:39 #931
artix206: Gnabry zamiast Sancho..

Za 3..2..1..
» 19 sierpnia 2020, 21:38 #930
RedStreamer: Lewy to drewno, Gnabry musi robić za siebie i jeszcze za niego.
» 19 sierpnia 2020, 21:35 #929
is200second: Ale to jest walec. Chyba biorąc pod uwagę teraźniejszy stan wszystkich drużyn europejskich tylko Neymar może ich pokonać.
» 19 sierpnia 2020, 21:35 #928
AUDIoooo: Neymar to może Lewemu buta zawiązać.
» 19 sierpnia 2020, 21:36 #927
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 21:37

No tak, sam Messi nie dał im rady, ale 300 razy słabszy Neymar ich pokona w pojedynkę, nie?
» 19 sierpnia 2020, 21:36 #926
is200second: Neymar jest lepszym piłkarzem od Messiego. Chodźilo mi o Neymar z PSG.
» 19 sierpnia 2020, 21:43 #925
PiesekLeszek: Is 200
Co Ty masz z tym Neymarem?
Gość zagra kilka razy w sezonie dobrze, potem kontuzje, urodziny siostry i turlanie się po boisku.
To taka trochę więcej wnosząca wersja Pogby a gdzie mu do Messiego.
» 19 sierpnia 2020, 22:15 #924
Litosci: Wszyscy tak wyzywają tego neymara od nurków ale ja mu się wcale nie dziwie ze się tak turla, bo to ile razy w ciągu meczu go kopia a sędziowie maja w dupie to się w głowie nie mieści
» 19 sierpnia 2020, 22:35 #923
Sheep: lewy asysta hihi
» 19 sierpnia 2020, 21:34 #922
wider: i po meczu
» 19 sierpnia 2020, 21:34 #921
kamil2257: I Dobrze że Bayern. Niech rozwalą te PSG
» 19 sierpnia 2020, 21:34 #920
Blau: Bayern nic nie grał, aż w końcu jeden przebłysk i od razu bramka. Dlatego potrzebny jest Sancho, on też potrafi zaczarować.
» 19 sierpnia 2020, 21:21 #919
DaredevilUtd: Memphis fajnie gra, ale to Bayern jest skuteczny.
» 19 sierpnia 2020, 21:21 #918
wider: Lyon jak MU zawalić kilka sytuacji aby zaraz stracić bramkę :D
» 19 sierpnia 2020, 21:20 #917
Magik1990MU: i to Depay nawalił z co najmniej dwa razy. Dawać go spowrotem, będzie pasował!
» 19 sierpnia 2020, 21:21 #916
DaredevilUtd: Jako jedyny tam coś robi, a jak Bayern pokazuje liczy się kolektyw jeden zawodnik nic nie zrobi.
» 19 sierpnia 2020, 21:29 #915
Magik1990MU: Mephis się bawi w Martiala

Edit.

i Bayern napoczął Lyon. Niewykorzystane okazje... i tak dalej
» 19 sierpnia 2020, 21:19 #914
kamil2257: Ale się zabawił
» 19 sierpnia 2020, 21:18 #913
mordynator: Jezus ale ten komentator z TVP wkurza ciągle gada tylko o tym Lewym...
» 19 sierpnia 2020, 21:16 #912
Magik1990MU: ja tam słucham Fletchera :)
» 19 sierpnia 2020, 21:18 #911
Magik1990MU: ależ okazja Depaya!
» 19 sierpnia 2020, 21:05 #910
mikiartur: Fajnie że w końcu ujawnią termiarz premier league. Liczę że pierwszy mecz zagramy u siebie - zawsze fajnie zacząć sezon u siebie.

W ogóle czy wam nie wydaje się dziwne że tak dość cicho o nas w tym okienku w porownaniu do zeszłego roku? Może to przez te zamieszania z Barceloną i Juventusem nie wiem ale w zeszłym roku to prawie codziennie bylo pi kilka newsów o Maguire i o potencjanym transferze Bruno i tak dalej. A w tym to już nawet w ostatnich dniach o Sancho mało newsów. Liczę że do niedzieli może jakaś bombę nasz zarząd ogłosi xd Bo transfery nastolatków są fajne ale czas na transfer na 1 skład
» 19 sierpnia 2020, 20:29 #909
Bylak: Havertz bliski Chelsea, Koulibali blisko City, Liverpool blisko Thiago, a my? Nie chce marudzić Ale Edek niech zacznie coś działać.
» 19 sierpnia 2020, 20:28 #908
Glory1878: już widze jak thiago przechodzi po liverpulu po tym jak zdobedzie lm z bayernem. po co ma robic krok w tyl?
» 19 sierpnia 2020, 20:34 #907
Viral: Ile speców na tej stronie, co z Edem taki kontakt mają, że znają każdy jego ruch na rynku!
» 19 sierpnia 2020, 21:24 #906
primasort: Koeman chce Depaya w Barcelonie jeśli mamy prawo do pierwokupu to powinniśmy go klepnąć.
» 19 sierpnia 2020, 20:19 #905
Glory1878: kto go powinien klepnąć? bo wchodzisz na nasza stronę, a nie wiem komu kibicujesz
» 19 sierpnia 2020, 20:27 #904
KanjoUnited: primasort - kibic każdego klubu w europie oprócz United. A konto tutaj założone by sobie potrolować :P
» 19 sierpnia 2020, 21:10 #903
AUDIoooo: Już go w United klepali po plecach.
» 19 sierpnia 2020, 21:10 #902
primasort: Jestem kibicem MU więc daruj sobie jakieś wycieczki personalne.
» 19 sierpnia 2020, 21:20 #901
wider: dziś czytałem że podobno oferujemy 60mln Juve za Sando i Coste
» 19 sierpnia 2020, 20:03 #900
is200second: Dajcież coś nowego na główna bo razi już w oczy.
» 19 sierpnia 2020, 19:26 #899
matheo: Nie bój nic, jutro o 10 wjeżdża terminarz Premier League :)
» 19 sierpnia 2020, 19:48 #898
Dejfmi: Koulibaly zaraz wyląduje w City także z kloca i cieniasa zaraz w tydzień stanie się tutaj topowym obrońcą :D
» 19 sierpnia 2020, 18:53 #897
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 19:22

Ja tak sie zastanawiam czemu my nie umiemy tak robic szybko transferów ? City miało problemy z obrona i w niespelna 2 tygodnie maja juz 2 ŚO i to napewno dobrych . Do tego dokupili Ferrana Torres ktory tez zapewne bedzie wzmocnieniem . Oni juz mieli szeroka i dobra kadre . U nas potrzeba jeszcze duzo pracy bo transfery z klubu jak i do klubu są konieczne i wiemy to nie od dziś ... noi nic z tym nie robimy , narazie to sciagamy młodych grajkow co maja po 16-18 lat i nic pozatym . Nie liczylem odrazu na jakies buum i 3 transfery z miejsca no ale chociaz jeden moglby juz być .
» 19 sierpnia 2020, 19:21 #896
Batigol222: Nie wiem, kto może nazywać Koulibalego cieniasem. Konkretny stoper, nawet jeżeli czasami zdarzy mu się jakiś błąd. Generalnie problem z śo jest taki, że wszyscy pamiętają poprzedni sezon Van Dijka, i że tyle meczów nikt nie przedryblował, Messi go nie przedryblował i wgl. Z tej perspektywy każdy stoper, który raz na jakiś czas np. da się ograć z miejsca spada do statusu cieniasa, a przecież to się zdarzało nawet najlepszym stoperom w historii piłki: youtube.com/watch?v=5GS0bjSy39g

Oczywiście, jest różnica pomiędzy stoperem, którego robi Messi, Henry czy Ronaldinho a stoperem, którego robi Stanislas.
» 19 sierpnia 2020, 19:29 #895
DaredevilUtd: Informuję o tym transferze gość co pisał, że Bruno jest zaklepany w lato, wyszło jak zwykle :D ogolnie slabe źródło
» 19 sierpnia 2020, 20:10 #894
is200second: Podobno podpisujemy jakiegoś 16latka z Barcelony.
» 19 sierpnia 2020, 18:25 #893
dlabigt23: Szkoda ze nie jakiegos 20-25 latka do gry w pierwszym zespole
» 19 sierpnia 2020, 19:16 #892
JebikMUTD95: Niedawno Ole na konferencji wspominał, że potrzebujemy szerszej kadry co wiąże się z tranaferami.
No i ED ruszył do działania jakby go z pracy wystrzelił i już 2 zrobione transfery skrzydłowych, ale ED w wypowiedzi Ole uslyszsal słowo klucz "transfery" i nie poczekam, aż Ole dokończy co zaczął mówić dobrych transfersch, a ED ruszył na rynek jak szalony 2 już kupił. Więc nie można już zarzucić mu, że przespal okienko..
» 19 sierpnia 2020, 19:47 #891
MiSt: Czyżby Dean jednak został u nas w tym sezonie? Na swoich mediach społecznościowych wstawił posty, które wyglądają tak jakby żegnał się z Sheffield.

Tutaj link: twitter.com/deanhenderson/status/1296115779742642178?s=19
» 19 sierpnia 2020, 18:10 #890
Sideswipe: A ja jestem ciekaw czy Bruno zostanie piłkarzem sezonu w Manchesterze United, mimo, że jest z nami od jego połowy. W sumie to i tak by zasłużył, bo jego wpływ na grę był kolosalny.
» 19 sierpnia 2020, 17:18 #889
MiSt: Według mnie nie ma innej opcji. Jeśli nie Bruno to Martial(tutaj już bardziej za sam rozwój piłkarski).
» 19 sierpnia 2020, 17:26 #888
DEPE: tymczasem piekna Maria Sharapova w czapeczce JLINGZ (dla niekumatych odziezowka niejakiego J.L.)


pbs.twimg.com/media/EfxhjOMXoAIoM0k?format=jpg&name=large
» 19 sierpnia 2020, 17:04 #887
DaredevilUtd: Obejrzałem sobie skróty z bramkami Lukaku, u nas jak gral to chciał zabić bramkarza strzelając, a teraz spokojnie wykańcza po ziemi. Ewidentnie widać, że nie radził sobie z presją i to było jego największym problemem. We Włoszech gra na luzie i nie strzela na pałe. Lubie goi moim zdaniem dobrze, że odszedł bo jego kariera mogła pójść w zła stronę. Nie wiem czy to chodziło o kasę za jaką poszedł, czy poprostu nie mógł sobie poradzić z naszym stylem (o ile za Joze był jakiś) i krytyka.
» 19 sierpnia 2020, 16:16 #886
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 15:48

Fajny artykuł na temat, jak sobie poradzili piłkarze Man United w tym sezonie i czy zasługują na pozostanie tu. Praktycznie, ze wszystkim co tam napisane się zgadzam.
manutd.pl/2020/08/19/the-telegraph-oceny-za-caly-sezon-kto-powinien-zostac-a-kto-odejsc/?fbclid=IwAR3hyZNpUNtfTFi8GIQGgwCyV6Me-pcb_91K-jx_TVIZy1mb7SuMdcdIFX0
» 19 sierpnia 2020, 15:47 #885
pictor: potwierdzam fajny artykuł ale lepiej czytać w orginale
» 19 sierpnia 2020, 16:35 #884
Glory18: Panowie jak zmienić ustawienie drużyny w fantasy premier league?
» 19 sierpnia 2020, 14:20 #883
Dejfmi: Np. za obrońce wstawiasz pomocnika i samo się zmienia
» 19 sierpnia 2020, 14:43 #882
kamilpe: Z tego co pamiętam/co kiedyś było to zmiana ustawienia następuje poprzez zmianę zawodników
» 19 sierpnia 2020, 14:46 #881
Pierun: Havertz już powoli ląduje na Stamford a my bez transferów. Oby wbił jednak ten Sancho bo się popłaczę.
» 19 sierpnia 2020, 13:19 #880
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 13:26

Narazie nie mogą się dogadać co do kwoty, więc jeszcze do lądowania trochę zostało.
Niech Premier League rośnie w siłę, mimo, że to nasi rywale to Premier League wiele na tym zyska.
» 19 sierpnia 2020, 13:24 #879
Mariano88: Skąd masz taką informację?
» 19 sierpnia 2020, 13:25 #878
Pierun: Mariano88

SportBILD, Christian Falk i inne dobre źródła.
» 19 sierpnia 2020, 13:41 #877
Viral: Jeżeli tak to Sancho prawie ląduje w utd.
» 19 sierpnia 2020, 13:58 #876
Mariano88: Pierun, zbyt doslownie potraktowalem Twoj wpis i myslalem, ze dales jakis konkret :) tymczasem Chelsea ma z nim ten sam problem co my z Sancho, wysoka cena. No nic, liga startuje za miesiac to zobaczymy jakie samoloty gdzie wyladuja i z kim na pokladzie.
» 19 sierpnia 2020, 14:22 #875
Diabelski97: Zawsze mówiłem, że osobiste warunki zostały uzgodnione z Sancho i mogę to potwierdzić. Problemem jest zapłacenie 120 milionów euro. BVB wyraził się bardzo jasno. 120 milionów euro albo nic. Gracz chce dołączyć do United, chciałby grać w Man Utd, jego kontrakt jest w porządku przez tygodnie ...

Fabrizio Romano (18 minut temu)
(przetłumaczone przez Twittera)
» 19 sierpnia 2020, 13:19 #874
Mariano88: Diabelski, dzieki, fajnie, że wśród tłumu malkonentow są też tacy co śledzą Twittera i czasem coś podeśla
» 19 sierpnia 2020, 13:29 #873
RedsFan: Diabelski problem w tym, że to nic innego jak to co pisał przed miesiącem. Nie ma sensu wklejać tu ciągle tego samego. Moim zdaniem jest zastuj i dużo brakuje, by ten transfer się sfinalizował.
» 19 sierpnia 2020, 15:51 #872
cymGiggs11: Właśnie dostałem od listonosza oryginalne zdjęcie Rashforda z meczu reprezentacji Anglii cieszącego się ze zdobycia gola wraz z jego autografem. Również się cieszę.
Jeszcze napisałem do Bruno, ciekawe czy też przyjdzie.
Glory, Glory Man United. Manchester is Red
» 19 sierpnia 2020, 13:10 #871
Viral: Napisz jeszcze do Jessiego.
» 19 sierpnia 2020, 13:53 #870
AUDIoooo: Sam napisz jak tak chces fotkę Lingza :)
» 19 sierpnia 2020, 15:23 #869
kamtor: A może rugani z juve
» 19 sierpnia 2020, 13:07 #868
kamtor: Czytałem że jesteśmy bardzo mocno zainteresowani Sandro i costa z juve i że oferujemy za dwóch 72 mln
» 19 sierpnia 2020, 13:06 #867
Abstrahujacy: Oby nie.
» 19 sierpnia 2020, 14:14 #866
Batigol222: Wygląda na to, że Pep naprawdę się sprężył, żeby wzmocnić obronę: 70 milionów za Koulibalego, Napoli chce 90, więc pewnie spotkają się gdzieś w połowie drogi. Ciekawy będzie ten następny sezon. Liverpool nie powinien być słabszy, City najpewniej będzie znacznie mocniejsze, Ole, Lampard, Mourinho i Arteta mają czas, żeby trochę dokładniej poukładać sobie swoje zespoły. Jednak liczę na transfery w United, zwłaszcza jakiegoś naprawdę klasowego ŚO.
» 19 sierpnia 2020, 12:51 #865
Strzelec: Jedyny obrońca jaki być może przyjdzie w tym okienku to Torres/Gabriel. Dużo zależy od sprzedaży Smallinga.
» 19 sierpnia 2020, 12:58 #864
mycka86: Nie uwierzę w to póki nie zobaczę Koulibalego w koszulce City. Pep miałby wydawać taką kasę na zawodnika słabo operującego piłką, gdzie rozgrywanie każdej akcji od tyłu jest jego obsesją?
» 19 sierpnia 2020, 12:59 #863
Batigol222: Akurat Koulibaly nieźle operuje piłką. Na pewno bez porównania z Van Dijkiem a już zwłaszcza z Upamecano, ale to to nie jest wybijak. No i ma całkiem fajne niskie podanie omijające linię pomocy: youtube.com/watch?v=VxtneLh7MQk
» 19 sierpnia 2020, 13:38 #862
RedsFan: Czyli tak samo mocno się sprężają jak my hahaha. Zreszta Pep sam kiedyś mówił, że woli kupić 2 zawodników za 50mil jak jednego za większą kasę. Oni nie lubią wydawać takich pieniędzy :)
» 19 sierpnia 2020, 15:54 #861
kamil2257: Ja chcę żeby Bayern wygrał dzisiaj.I w finale żeby rozjechali p$g
» 19 sierpnia 2020, 12:15 #860
Ice: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 12:07

W koncu my jestesmy tylko Manchesterem United my bylismy najlepsi w europie ale co tam co z tego ze Sancho raczej nie bedzie u nas gral co z tego ze Upamecano raczej do nas nie przejdzie i nie bedziemy miec w koncu Klasowego Obroncy moim zdaniem najgorsze co spotkalo ten klub to Glazerowie oni maja w dupie pilke patrza tylko na kase na zysk dadza na transfery tylko wtedy jak klub straci na popularnosci tu nie ma ambicji wygrywania rzadzenia w europie tu licza sie tylko dolary a klub maja w dupie
» 19 sierpnia 2020, 12:06 #859
Dejfmi: Ile Glazerowie wydali w ciągu ostatnich 5-6 lat na transfery?
» 19 sierpnia 2020, 12:15 #858
rizx: A skąd Ci się wziął pomysł, że Upamecano miałby tutaj grać. To nie fifa i transfer za 120 milionów w sytuacji, w której klub mocno ucierpiał finansowo przez pandemie to też nie jest pstryknięcie palcem. Jedynym klubem, który się wzmacnia jest Chelsea, które w ostatnich latach mało kupowało i miało zakaz transferowy, trochę cierpliwości
» 19 sierpnia 2020, 12:25 #857
MrCygan: To, że nasz zarząd "lubi" wydawać pieniądze to inna kwestia.
» 19 sierpnia 2020, 12:28 #856
lucyinsky: Proszę, używaj znaków interpunkcyjnych...
» 19 sierpnia 2020, 12:33 #855
prochuuu: @Ice
Do końca okienka zostało ponad 1,5 msc. A Ty jedyne co robisz to marudzisz na transfery od samego początku. Poza tym to nie fifa żeby United w jedno lato mogło stać się znów hegemonem. Wróć za dwa lata, bo jedyne co ostatnio robisz to tylko narzekasz ;-)
» 19 sierpnia 2020, 12:53 #854
Viral: Przypominam, że okienko trwa do października:)
» 19 sierpnia 2020, 13:56 #853
DailySmoker: Kurde jak łatwo wydawać nie swoje pieniądze i się dziwić,ze to tak długo trwa. 108mln funtów w banknotach 100zlotowych po przeliczeniu na nasze to 4 891 kg papierów. Może to pomoże zobrazować o jakie pieniądze chodzi i dlaczego próbujemy zbic cenę.
» 19 sierpnia 2020, 14:05 #852
MrCygan: @DailySmoker Może cena i jest wysoka, ale trzeba zrozumieć że my musimy uzupełnić pozycję na której mamy dziurę już 8 rok... Co więcej, na rynku nie ma zawodników o takiej jakości, dlatego cena jest taka, a nie inna. Mbappe kosztował 145 mln euro, a teraz gdyby ktoś chciał go kupić to śmiało można krzyczeć 200... To nie jest zawodnik ławki rezerwowych że powiemy "Nie to nie, mamy tego, tego, tego i tego, możemy kupić jednego z nich." Niestety, ale to BVB dyktuje warunki i powinniśmy zapłacić, bo ceny nie zbijemy, a możemy stracić bardzo wartościowego piłkarza.
» 19 sierpnia 2020, 14:31 #851
DailySmoker: Nie musisz mi tego tłumaczyć, bo ślepy widzi jaka mamy sytuację na skrzydle, ale patrząc z perspektywy kogoś kto zajmuje się finansami to całkowicie to rozumie, bo to nie jest kupno rowera za 3tys tylko wydanie prawie 5 ton hajsu. Edek jak zawsze ma czas i dlatego polecam olać ten cały czas i nad tym nie myśleć, bo człowiek zwariuje do konca:)
» 19 sierpnia 2020, 16:59 #850
getryscholesa: Jeśli nie kupimy Sancho, to liczę na przynajmniej kilka wzmocnień składu w zamian. Telles do rywalizacji z Shawem, wtedy Williams jako backup AWB, Pau Torres do środka obrony (szybki stoper, z dobrą lewą nogą, świetne uzupełnienie Maguire), oraz Van De Beek do rywalizacji w środku pola. Nie ma co bawić się w śmieszne zastępstwa za Sancho. Jeśli nie uda się kupić go w tym roku, to lepiej odpuścić półśrodki i iść po niego za sezon.
» 19 sierpnia 2020, 11:58 #849
Mariano88: Wszystko spoko, ale ofensywna trójka potrzebuje kogoś do wsparcia, straciłem wiarę w Jamesa, więc jeśli Sancho nie przyjdzie to przydałby się ktoś inny.
» 19 sierpnia 2020, 12:19 #848
Strzelec: Jeśli ma przyjść to w tym okienku. Za rok zostanie mu rok kontraktu. PSG, Real czy Liverpool będą się o niego bić. My raczej w rywalizacji z nimi jesteśmy na straconej pozycji.
» 19 sierpnia 2020, 12:21 #847
Mariano88: Strzelec, zdaje się, że aktualizowano jego kontrakt do 2023
» 19 sierpnia 2020, 12:23 #846
Strzelec: Mariano88, zgadza się. Gdzieś mi umknęła informacja o przedłużeniu kontraktu .
» 19 sierpnia 2020, 12:28 #845
prochuuu: Wyobraźnia kibiców nie ma granic :D Ktoś stworzył zbiórkę, która ma pokryć część transferu Sancho :D

"Clearly Big Dick Ed is in need of some cash. Everyone chip in and we can get this deal over the line. Here we go"

gofundme.com/f/help-buy-jadon-sancho
» 19 sierpnia 2020, 11:33 #844
AUDIoooo: Ciekawe ile uzbierają,może i ja coś dorzucę :)
» 19 sierpnia 2020, 11:53 #843
Qcu91: Pytanie,czy to nie jest wbrew finansowemu fair play
» 19 sierpnia 2020, 11:59 #842
Magik1990MU: Qcu91

finansowe fair play? A co to takiego?
» 19 sierpnia 2020, 12:02 #841
is200second: A by było ciekawie jakby Lyon dzisiaj ograł Bayern. Finał francuski.
» 19 sierpnia 2020, 11:03 #840
marjo: Oby, mam nadzieję że Lyon sobie poradzi dziś i wygra LM. Mało prawdopodobne ale było by ciekawie.
» 19 sierpnia 2020, 11:19 #839
mcscotyy: MU: Halo
BVB: Nie mogę teraz rozmawiać Sancho zostaje albo 120mln
MU: Przecież to ty dzwonisz
BVB: Nara
» 19 sierpnia 2020, 09:57 #838
Magik1990MU: hahahaha, dobre!
» 19 sierpnia 2020, 10:00 #837
Dejfmi: +1 byczq
» 19 sierpnia 2020, 10:13 #836
AUDIoooo: Hahahahaha!
» 19 sierpnia 2020, 11:24 #835
prochuuu: Hahahah, kocham to :D
» 19 sierpnia 2020, 11:55 #834
» 19 sierpnia 2020, 19:29 #833
Bylak: Transfery must have: Telles, Upamecano, Sancho I jakiś śp. Czeńcz maj majnd.
» 19 sierpnia 2020, 09:07 #832
ReDevil07: Sprzedać szrot z klubu, będzie okolo 50-60mln, kupić Alabe. Wydać 120mln na Sancho, jeżeli budżet był około 150mln to wystarczy na to VDB za 30-40mlnm. Idealne okienko. Naszego defensora ze Szwecji ogrywać na defensywnym pomocniku, ma wszystkie atuty żeby tam grać bo na obronę się nie nadaje zwyczajnie
» 19 sierpnia 2020, 08:27 #831
Dejfmi: z tym Lindelofem na defensywnym popieram
» 19 sierpnia 2020, 09:13 #830
ReDevil07: Moim zdaniem to najlepsza decyzja. Ukryje się wszystkie jego mankamenty, szczególnie gra głową.
» 19 sierpnia 2020, 09:41 #829
levybike: Niby kim ma być Lindelof w pomocy? Przecinakiem czy rozbijaczem tak jak to kiedyś się mówiło na wypuszczonego stopera w okręgówce w latach 90? Def pomocnika to można poszukać w stylu Xabi Alonso, z wizją rozegrania, a nie Lindelofa.
» 19 sierpnia 2020, 10:33 #828
ReDevil07: Co jak co, ale Szwed bardzo dobrze czyta grę, piłka go nie parzy, ma dobrą technike, jest szybki jak na defensywnego gracza, moim zdaniem by się tam bardzo dobrze nadawał.
» 19 sierpnia 2020, 10:55 #827
Litosci: Już pod postem po meczu z Sevilla o tym mówiłem, że LindelĂśf mógłby być dobry SPD. Ewentualnie w formacji z 3 środkowych obrońców aby mogli za niego grę głowa odwalać
» 19 sierpnia 2020, 11:51 #826
NoLogo: Na def. rozbijacza akcji też się nie nadaje, tam trzeba jednak grać twardo, a Szwed w pojedynkach 1 na 1 jest miękką pipką dającą się przestawiać, więcej siły od niego prezentuje młody Scotty czy nawet Williams.
» 19 sierpnia 2020, 12:55 #825
Kamil01GGMU: Manchester United have received a message by BVB... €120m or you’ll not get Sancho. It’s up to Man Utd. Let’s see what they’ll decide. BVB will not accept bids like €80m+20+20 in four or five years. -Fabrizio Romano.
» 19 sierpnia 2020, 07:19 #824
Dejfmi: Znowu powiedzieli to samo? Przecież już 10x mówili, że zostanie u nich na kolejny sezon :D
» 19 sierpnia 2020, 07:42 #823
Kamil01GGMU: Chyba nam przypominają abyśmy przypadkiem nie zapomnieli:DD
» 19 sierpnia 2020, 07:45 #822
Dejfmi: Zarząd Borusii - ,,eeej Menczester, Jadon zostaje u nas na kolejny sezon na 100%. Ale jak coś to 120mln”
» 19 sierpnia 2020, 07:58 #821
kamilpe: @Kamil01GGMU skąd źródło? Na Twitterze Romano nie ma takiego wpisu
» 19 sierpnia 2020, 08:43 #820
Kamil01GGMU: @kamilpe jeden z ostatnich postów Romano jest o Havertzie(czy jak tam się odmienia jego nazwisko) i w komentarzach został zapytamy o Sancho i tak komuś odpowiedział, nie zrobił z tej odp oddzielnego posta tylko jest w komentarzach.
» 19 sierpnia 2020, 08:49 #819
kamilpe: @Kamil01GGMU dzięki bardzo!
» 19 sierpnia 2020, 08:57 #818
RedsFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 05:18

Teraz Bayern jak nigdy wczesniej musi to wygrać :)
» 19 sierpnia 2020, 05:16 #817
Ghostpl: BBC podaje że united jest zainteresowane Rakiticiem na okres 2 lat ale Barca chce za niego 45 baniek. Nie no zwariowali
» 19 sierpnia 2020, 04:47 #816
wider: co się dziwić Barca ma podobno problemy finansowe i transferami z klubu chcą zarobić n jakiś transfer
» 19 sierpnia 2020, 10:18 #815
Pezet: 45 to dla nas . Do sevilli pójdzie za 15
» 19 sierpnia 2020, 12:14 #814
Kilerek7: #mufc's interest in Bournemouth's David Brooks is more serious than widely assumed, and there could be developments relatively quickly #mulive [@Sport_Witness
]
» 19 sierpnia 2020, 02:49 #813
MrCygan: Tier 5, więc raczej ciekawostka ;)
» 19 sierpnia 2020, 02:53 #812
MrCygan: [FabrizioRomano} still same situation. €120m or no way.

W odpowiedzi na pytanie o sytuację z Sancho. Na miłość Boską, niech zapłacą cenę i bądźmy wszyscy zadowoleni. Nie zejdą z ceny nawet jednego euro, więc przynajmniej Edek z krainy kredek oszczędziłby nam i reszcie fanów rozstroju nerwowego.
» 19 sierpnia 2020, 01:48 #811
Kilerek7: MU chce dać 120 baniek ale z dodatkami a oni chcą na czysto. Wg mnie to jest chore zachowanie z ich strony, bo po pandemii dużo klubów ucierpiało. Ponadto psują dobre relacje z klubami, jak będą chcieli kogoś od nas też będziemy nieugięci, po co ten cyrk, skoro piłkarz chce odejść, powinien moim zdaniem sam złożyć prośbę o transfer, tylko, że ED śpi.
» 19 sierpnia 2020, 02:30 #810
Batigol222: fajnie, ale czemu niby Borussia ma sprzedawać grajka taniej ze względu na sytuację innych klubów? To raczej United samo sobie skomplikowało życie, ponieważ jeżeli Maguire kosztował 80 milionów to teraz Borussia może pytać: dlaczego mamy schodzić z ceny, skoro innym klubom płaciliście kwotę 2x większe od rzeczywistej wartości danego piłkarza? No i wreszcie: Borussia nie ma obowiązku sprzedawania swojego piłkarza a jeżeli chce go sprzedać, to nie musi tego robić w tym sezonie. Z ich perspektywy bardziej racjonalnie byłoby poczekać rok, aż większe kluby odrobią straty i znowu zaczną szastać kasą.
» 19 sierpnia 2020, 02:39 #809
Kilerek7: Dlatego najlepszym wyjściem jest prośba o transfer samego piłkarza, nie ukrywajmy za rok jak Barca czy Real wkroczy to koniec.
» 19 sierpnia 2020, 02:48 #808
MrCygan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.08.2020 02:59

Z Barceloną nie byłbym pewien - mają tragiczną sytuację finansową, muszą wyprzedać kogo się tylko da, wątpię że rzucą 150 mln na jednego zawodnika tym razem. Real też ma starzejącą się kadrę, ale mogą być w podobnej sytuacji jak Chelsea - brak zakupów, kupujemy ile się da. Myślę że powinniśmy kupić teraz za ile zechcą, ewentualnie raty (jeśli by się udało). Dokupić do tego VDB i mieć spokój na to okienko. A jak uda się kogoś sprzedać to kupić wsparcie obrony i ławki.
» 19 sierpnia 2020, 02:58 #807
Batigol222: Czyli Tuchel fajnie przeczytał ten Lipsk. Bardzo często nie starali się atakować zawodnika mającego piłkę, tylko zagęszczali pole dookoła niego. Przez to gra Lipska na jeden-dwa kontakty i tworzenie sobie wolnych przestrzeni praktycznie nie działała. Upamecano dzisiaj w miarę spoko, ale na razie to jeszcze nie jest drugi Van Dijk, chociaż piłką operuje o wiele lepiej i prawdopodobnie lepiej od wielu porządnych ŚP.
» 18 sierpnia 2020, 23:53 #806
NexaT: Meczu nie oglądałem, ale widzę po komentarzach że chorągiewy z dp w formie. Pamiętam jak przy okazji meczu PSG z Atalantą były śmieszki z Herrery, że jedyne co zrobił w tym meczu to żółta kartka, a teraz płacz bo odszedł i co ten nasz zarząd robi (podejrzewam że zagrał dobre spotkanie). Jak można tak pieprzyć? Dosłownie chorągiewy, dosłownie.
» 18 sierpnia 2020, 23:03 #805
mikon70: Dobrze, ze ja się nie złamałem w tym przypadku i nadal się cieszę, ze Hiszpan już tu nie gra.
» 19 sierpnia 2020, 07:58 #804
ferdas: Ja też nie moge przeboleć odejścia Herrery. Był u nas już jakiś czas, wiedział z czym to się je. Był niezły. Nie można było odmówić mu poświęcenia i zaangażowania a o to jest bardzo ciężko. Odeszło wielu partaczy i słusznie, ale on powinien zostać. Teraz może zdobyć puchar LM
» 18 sierpnia 2020, 22:53 #803
Stink3r: Nie zdobędzie.
» 18 sierpnia 2020, 23:34 #802
Gallacher: W końcu PSG ma szansę na finał w CL bo całej tej sytuacji z COVID.Dziwna sytuacja,w sumie nawet można użyć tezy że im ta cała sytuacja pomogła.
» 18 sierpnia 2020, 22:49 #801
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2020 22:50

4 byłych diabłów z szansa na europejskie trofeum , fajnie


Szczura nie licze
» 18 sierpnia 2020, 22:48 #800
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2020 23:02

Spokojnie, szczurek już trenuje przed lustrem odpowiedni wyraz twarzy na spotkanie z
niemieckim czołgiem. Przed meczem z nami też się bawił w de Niro i się przydało.
» 18 sierpnia 2020, 23:01 #799
jassaj: Szkoda, że nie będzie kibiców, nikt mu nie rzuci browarka i nie będzie mógł "pić by zapomnieć" bo mam nadzieję, że Bayern wygra ten finał (ofc wcześniej wygrywając z Lyonem).
Serio- czasem piszę, że nie lubię tego piłkarza, czy tego, że ten mnie irytuje ale jak patrzę na Di Marię to ogarnia mnie autentyczna złość i odruch wymiotny
» 18 sierpnia 2020, 23:06 #798
PogbaKingOfMANU: Hehe i cyk PSG w finale ;D Ból tylnej części ciała i płacz ludzi o cudze pieniądze to coś niesamowitego
» 18 sierpnia 2020, 22:46 #797
jassaj: znaczy też bym wolał, żeby awansował Lipsk bo to zawsze ten piękny "romantyczny" scenariusz kiedy klub na papierze mniejszy ogrywa giganta i sumą swoich działań i starań osiąga coś niemożliwego, ale rzucanie się na PSG w 2020 roku, kiedy już co drugi klub ma jakiegoś potężnego sponsora albo grupę sponsorów, która finansuje jego zachcianki jest dziecinne. Po pierwsze to nie nasze pieniądze, po drugie- tak działa świat i płakanie chlip chlip, że ktoś ma więcej przyniesie skutek w postaci takiej, że uwaga- nikogo to nie obchodzi. Na świecie od zawsze były nierówności i zawsze będą, jednemu coś przyjdzie łatwiej, drugiemu ciężej, jeden ma farta, drugi nie ma farta, jeden jest ładny a inny brzydki itd. Dokładnie tak samo jest z klubami piłkarskimi, fajnie kibicować jakiemuś z którym można się zżyć i czuć dumę z powodu jego pięknej historii ale jak istnieje takie PSG to trzeba z nim po prostu rywalizować, w końcu gdzie jak nie w piłce sprawdza się powiedzenie, że pieniądze nie grają ?
» 18 sierpnia 2020, 22:52 #796
ruffnecky: w przypadku RedBulla z tym brakiem budżetów to bym tak nie szarżował ;)
» 18 sierpnia 2020, 22:55 #795
jassaj: No wiem, wiem, ale chodzi o to, że Lipsk nie rozrzuca tych pieniędzy w aż tak bardzo infantylny sposób robiąc zespół na wzór FC Hollywood, tylko zdaje się mieć porządną podstawę w postaci rozsądku i fajnego zarządzania. Do tego to pierwszy raz kiedy są aż tak wysoko co w sumie pozwala moim zdaniem patrzeć na nich jak na takiego "quasi-kopciuszka". No i właśnie tak jeszcze tytułem uzupełnienia- w Lipsku jest Red Bull ? No jest- sprawia to, że zespół który powinien być w okręgówce gra w półfinale LM- no tak, no przecież, nikt przy zdrowych zmysłach nie uwierzy w to, że grupa amatorów w parę zakręciłaby się wgl w okolicach profesjonalnej piłki, czy jest to jakiś problem ? Dla mnie nie, każdy kiedyś zaczynał, każdy ma jakiś początek- ok 15 lat temu mogłobyć to szokujące- najpierw Chelsea, potem City, no ale teraz ? rywal to rywal, ma hajs to trzeba z tym sobie radzić, życia nie oszukasz i zamiast kopać się z koniem to lepiej wziąć pewne prawa "natury" na klatę i żyć sobie w szczęściu i spokoju
» 18 sierpnia 2020, 23:00 #794
ruffnecky: zgoda, jednakże ja ostrzę sobie zęby na starcie dwóch piłkarskich firm - Bayernu z PSG :)
» 18 sierpnia 2020, 23:16 #793
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2020 23:21

Jasne, ja nic nie mam do tych co kibicowali Lipsk, bawi mnie jedynie wręcz chorobliwa nienawiść do PSG ze względu na ich hajs, tym bardziej od kibiców naszego klubu, gdzie United jest w top najbogatszych klubów, a w bilansie wpływów/wydatków z samych transferów w ostatnich sezonach wygląda to tak:

PSG: 401,00 mln / 860,60 mln Euro
a zaraz za nimi nie kto inny jak...
United: 306,55 mln / 836,10 mln Euro

to komiczne i nie da się skomentować inaczej niz moje ulubione XD jeszcze rozumiem frustrację klubów z Ligue 1, oni rzeczywiście przy hajsie PSG nie mają podjazdu, ale kibice United, barcy, Realu, Juve i innych wielkich klubów? XDD

PSG to wciąz młody klub, pewnie niektórzy na tej stronie dłuzej zyją niz oni istnieją w piłce.
mają małą historię, ale wciąz ją budują. A bogatych sponsorów ma wiele klubów, tak jak napisałeś @jassaj.
» 18 sierpnia 2020, 23:20 #792
GrayMid: PogbaKingOfMANU Dokładnie, ale kibice piłkarscy to generalnie są mistrzami hipokryzji, więc czego się tu spodziewać.
» 19 sierpnia 2020, 01:45 #791
ruffnecky: Red Bull coś dzisiaj bez skrzydeł, pomoc szwankuje, więc nawet Timo by im nie pomógł.
» 18 sierpnia 2020, 22:14 #790
lukiton0589: Oddaj Andera za darmo, kup Freda za 60 baniek - Manchester United*
» 18 sierpnia 2020, 22:09 #789
levy181: Dlaczego płaczesz? Moze sam Ander nie chciał kontraktu i szukał wyzwań.
» 18 sierpnia 2020, 22:18 #788
Mattias: My takie PSG to byśmy na luzie ograli.
» 18 sierpnia 2020, 22:03 #787
Magik1990MU: @porfavor

to podaj adres, po ciemku nie trafimy
» 18 sierpnia 2020, 22:13 #786
Magik1990MU: ja oglądam przy zgaszonym telewizorze. Jak zobaczyłem Di Marię to musiałem wyłączyć
» 18 sierpnia 2020, 22:32 #785
Lingardiho9: A my takiego piłkarza jak Ander oddaliśmy za free i bez walki o podpis. Masakra
» 18 sierpnia 2020, 21:53 #784
kamilpe: Nagelsmann i tak szacunek za pracę w RB Lipsk a wcześniej w Hoffenheim
» 18 sierpnia 2020, 21:50 #783
is200second: Na rozluźnienie emocji.

Jest bal przebierańców, ludzie poprzebierani w różne steoje, różne pomysły. Nagle do sali wchodzi naga kobieta pomalowana cała na biało. A Ty za kogo się przebrałaś? Pyta jakiś zdziwiony mężczyzna. Kobieta podnosi nogę do góry i mówi. Za dziurę w zębie :D
» 18 sierpnia 2020, 21:49 #782
is200second: Jacek laskowski :D
» 18 sierpnia 2020, 21:43 #781
RedDan: Kurde, szkoda.
» 18 sierpnia 2020, 21:43 #780
mcscotyy: A my narzekamy na DDG
» 18 sierpnia 2020, 21:42 #779
Magik1990MU: Jak ktoś akurat pominął, albo zwyczajnie zapomniał, to świetną książką na obecne czasy jest Dżuma. Albert Camis opisuje w niej epidemię śmiercionośnej choroby, którą roznosiły szczury. Tak mi się to dzieło przypominało przy okazji oglądania PSG.
» 18 sierpnia 2020, 21:42 #778
Lokator23: Di Maria :) mam tak samo jak Ty :) jak chce sobie poprawic humor to odpalam sobie PSG przeciwko United i na koniec meczu pokazuja mine Di Marii po odpadnieciu z ligi mistrzow :)
» 18 sierpnia 2020, 21:51 #777
NoLogo: Camis to ten od przypraw? ;)
» 18 sierpnia 2020, 22:06 #776
Magik1990MU: @No Logo

hahahaha, autokorekta :) Dzięki za zwrócenie uwagi.
» 18 sierpnia 2020, 22:11 #775
Batigol222: Albert Camus. A "Dżuma" nie jest o żadnej chorobie: sytuacja fabularna służy tam jedynie uwydatnieniu podstawowych rysów ludzkiej kondycji egzystencjalnej. Według Camusa główną figurą ludzkiej egzystencji po "odczarowaniu świata"(termin Maxa Webbera) jest właśnie Absurd, a więc całkowite obezwartościowanie rzeczywistości, któremu można się heroicznie przeciwstawiać ale które ostatecznie i tak pochłania człowieka.
Nie chcę mi się teraz szukać w necie naprawdę wartościowych źródeł ale akurat ten tekst na racjonalista.pl jest w miarę porządny: racjonalista.pl/kk.php/s,5027

no i jeszcze może to: bazhum.muzhp.pl/media//files/Studia_Europaea_Gnesnensia/Studia_Europaea_Gnesnensia-r2012-t6/Studia_Europaea_Gnesnensia-r2012-t6-s167-183/Studia_Europaea_Gnesnensia-r2012-t6-s167-183.pdf
» 18 sierpnia 2020, 23:44 #774
Magik1990MU: @Batigol

Zerknąłem na ten tekst z racjonalisty i... aż nie wiem jak to skomentować. To, co przytaczasz w linku jest analizą AUTORA. Jego sposobu myślenia, spojrzenia na świat itd. Innymi słowy jest to portret psychologiczny. Ja natomiast opisałem w kilku słowach fabułę "Dżumy" - i to tylko, by nawiązać do naszego szczurzego przyjaciela. Doprawdy zastanów się dwa razy, jak chcesz kogoś zdyskredytować, bo "Dżuma" JEST o chorobie, wokół niej się kręci cała oś fabularna, a dzieło Camusa zostało m.in. docenione ze względu na szczegółowy opis tej zarazy. Można się doszukiwać drugiego dna w odniesieniu do sylwetki autora, sensu metaforycznego dzieła - ale w twoim linku autor scharakteryzował Camusa również na przykładzie "Mitu Syzyfa". Ogarniasz różnicę?

@ruffnecky

i oczywiście ty naczelny komiku musiałeś się pojawić. Zapewne nawet nie wiesz o czym mowa, ale ponieważ ktoś mnie uczepił, to przychodzi czołowy prowokator.
» 19 sierpnia 2020, 09:16 #773
Batigol222: "Dżuma" jest uznawana za najbardziej reprezentatywny obraz poglądów filozoficznych Camusa. Tekst na racjonalista to tylko krótka zajawka, możesz zerknąć pod drugi link. I nie, Camus nie opisuje w "Dżumie" zarazy, lol. Po 3 latach filozofii akurat pisałem licencjat właśnie nt. pojęcia absurdu w myśli Camusa, Nietzschego i Ciorana, ale co tam. Z równym sensem możesz utrzymywać, że "Tako rzecze Zaratustra" jest o gościu, który chodzi po górach i naucza.
» 19 sierpnia 2020, 13:43 #772
Batigol222: Mówiąc najprościej jak się da: zaraza jest "Dżumie" metaforą.
» 19 sierpnia 2020, 13:47 #771
Magik1990MU: Zamknęło mi stronę w trakcie edycji poprzedniego komentarza, więc napiszę osobno:

To o czym ty piszesz to ANALIZA. Ustalmy jeden fakt: "Dżuma" to nie reportaż ani relacja pokroju "Archipelagu Gułag" czy też "Medalionów". To powieść paraboliczna, więc z definicji musi zawierać drugie dno i masę odniesień oraz metafor do innych zagadnień. Niemniej na pierwszym planie jest walka z chorobą. To tak jak np. w Matrixie fabuła kręci się wokół świata alternatywnego, ale dzieło Wachowskich jest metaforą różnych zagadnień i filozofii (m.in. Platona).
» 19 sierpnia 2020, 14:01 #770
Batigol222: Ale powieść paraboliczna z definicji polega na tym, że fabuła ma znaczenie metaforyczna i właśnie stąd nazwa. Tak samo powieścią paraboliczną do pewnego stopnia jest np. "San Manuel Bueno, mĂĄrtir" Miguela de Unamuno. Mylisz dwa pojęcia: dzieło zawierające odniesienia, motywy i aluzje oraz parabolę we właściwym sensie. Zresztą, akurat w "Dżumie" to jest oczywiste już nawet na samym poziomie fabularnym: tam nie ma żadnej "walki z chorobą", miasto zostaje całkowicie pozbawione jakiejkolwiek pomocy "z zewnątrz", walczyć starają się jedynie nieliczne jednostki. Naprawdę, wystarczy trochę uważniej czytać tę powieść. Natomiast jeżeli chodzi o dzieła filmowe to modelowym przykładem paraboli jest "The Leftovers" HBO. Tam fabuła jest do tego stopnia jedynie przenośnią, że scenarzyści już przed premierą serialu ujawnili, że "tajemnica" zniknięcia 3% ludzkości nie zostanie "rozwiązana", ponieważ to nie jest serial o zniknięciu 3% ludzkości.
» 19 sierpnia 2020, 15:02 #769
Magik1990MU: "tam nie ma żadnej "walki z chorobą", miasto zostaje całkowicie pozbawione jakiejkolwiek pomocy "z zewnątrz", walczyć starają się jedynie nieliczne jednostki."

No to zdecyduj się - albo nie ma walki z chorobą, albo walczyć próbują jednostki :) "Dżuma" skupia się przecież na kilku bohaterach, ale na pierwszym planie jest przede wszystkim Bernard Rieux (nie wiem czy dobrze zapisałem nazwisko, a nie chce mi się sprawdzać). Bernard jest doktorem, który próbuje pomagać osobom chorym. Z tego, co pamiętam, to postać samego lekarza, tego co robi jest już samą w sobie metaforą postawy altruistyczej w trudnych czasach. Niemniej główny bohater jest lekarzem i na pierwszym planie jest jego walka chorobą, a dopiero później jego działania są rozkładane na czynniki pierwsze i analizowane. Podobnie ma się sprawa z całą osią fabularną, która kręci się wokół dżumy, która jest wstępem do dalszych rozważań i analiz. Generalnie "Dżuma" jest powieścią wielowarstwową, gdzie pierwszą warstwą jest walka z chorobą. I taki był sens moich wywodów.
» 19 sierpnia 2020, 16:17 #768
wider: gra coś te RB czy raczej lipa ?
» 18 sierpnia 2020, 21:38 #767
RedDan: Lipa. Psg ciśnie wysokim pressingiem.
» 18 sierpnia 2020, 21:44 #766
kamil2257: Szejki muszą przegrać!!
» 18 sierpnia 2020, 21:19 #765
MiSt: Uff, Bartomeu powiedział, że Dembele zostaje w Barcy. W końcu jakaś pozytywna wiadomość :)
» 18 sierpnia 2020, 21:16 #764
wider: ciekawe czy znalazł by się jakiś inteligent który zapłacił by za niego ok 100mln. Bo raczej wątpię że Barca by go sprzedała taniej patrząc ile sami za niego zapłacili
» 18 sierpnia 2020, 21:17 #763
kamilpe: Ed Woodward
» 18 sierpnia 2020, 21:26 #762
Lokator23: #kamilpe smiesza mnie takie komentarze jak Twoje. Woodward to czlowiek sukcesu ktory wie jak zarobic pieniadze i wychodzi mu to bardzo dobrze. Widac ze wiele sie nauczyl jezeli chodzi o transfery przez re kilkq lat. Ale Ty wiesz lepiej bo co to dla Ciebie napisac przykladowo niech daje na Sancho ile chca i po sprawie. Fajnie sie wydaje nie swoje pieniadze. Ty pewnie kazdy transfer zrobilbys za 100 mln w pierwszy dzien okna transferowego a nie m3czyl kibicow cale okno . Masz Barcelone co sezon transfer rzedu 130 mln gdzie oni teraz sa?? Dostali taki oklep od Bayernu ze to wstyd , od tej porazki nie widzialem nikogo w koszulce Barcelony. Ed wie co moze a co nie i uwazam ze Ole dostaje poki co dobrych pilkarzy
» 18 sierpnia 2020, 22:07 #761
kamilpe: Lokator23 wyluzuj, to ironia, jeśli nie rozumiesz to sprawdź w internecie co to
» 18 sierpnia 2020, 22:27 #760
ruffnecky: Lokator, nie zapominaj, że często dyskutujesz z osobami, które rozporządzają co najwyżej kieszonkowym ;)
» 18 sierpnia 2020, 22:27 #759
Lokator23: Jezeli w tak to przepraszam ale na tej stronie jest wiele osob ktore jada po Edku non stop wiec pewnie i taka moja reakcja. Pozdrawiam
» 18 sierpnia 2020, 22:34 #758
kamilpe: Lokator23 luz, zawsze darzę ludzi szacunkiem, pozdro
» 18 sierpnia 2020, 22:36 #757
mcscotyy: Fajny ten sabitzer gra na środku i również na PS, jestem ciekaw jak zagra Upamecano
» 18 sierpnia 2020, 21:11 #756
is200second: Wkoncu jakiś sensowny komentator. Witamy panie Jacku. Aha bo on od Bundesligi. Chyba na Eurosporcie komentował przeważnie jak dobrze pamiętam.

Swoja droga jaki to byłby atak. Neymar, mbappe, Sancho :o
» 18 sierpnia 2020, 21:04 #755
artix206: Wolałbym Rashford, Martial, Sancho :o
» 18 sierpnia 2020, 21:12 #754
is200second: Rashford? :D
» 18 sierpnia 2020, 21:24 #753
Magik1990MU: Dobrze pisze, Rashford. Coś nie tak?
» 18 sierpnia 2020, 21:34 #752
mikiartur: W sumie taki Doucoure byłby ciekawą opcją do środka
» 18 sierpnia 2020, 21:01 #751
Hoccu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2020 20:03

Wilki dążą do podpisania umowy z napastnikiem SC Braga, Paulinho.
Umowa ma opiewać na 23 miliony funtów.
27-latek miałby zastąpić Jimeneza który tego lata może opóścić Molineux.
~Sky Italia.

Michy Batshuayi na wylocie z Chelsea?
Wg Het Laatste Nieuws Leeds mogłoby zakontraktować belgijskiego zapastnika za około 20 milionów funtów.
Michy przegrał walkę o pierwszy skład z Abrahamem i Oliverem Giroud.
O transferze wspominał również Evening Standard.
~Hat Laatste Niewus.

Aston Villa zainteresowana wypożyczeniem napastnika Liverpool'u - Rhianem Brewsterem.
Reprezentant Anglii do lat 21 jednak dostanie szansę od sztabu Jurgena Kloppa podczas przygotowań do sezonu.

__

Chelsea jest gotowa sprzedać Emersona Palmeieri.
Inter jest gotowy przyjąć reprezentanta Włoch na San Siro zaraz po finale LE.
~Sky Sports.

Brighton nie zamierza sprzedwać Lewis'a Dunka czy też Bena White'a.
Jak podaje talkSPORT "The Seagulls" rozpatrywali sprzedanie piłkarzy do Chelsea lub Leeds.
Bardziej prawdopodobne wydaje się ich pozostanie na Amex Stadium.
~TalkSPORT.

A to tylko krople w morzu ruchów na rynku dzisiejszego dnia..
Za cholerę nie zrozumiem Eda, NIGDY

PS: Zapomniałem dodać, że Arsenal jest pełen nadziei jeżeli chodzi o Gabriela. Mówi się o 22 mln funtów.
~ESPN.
» 18 sierpnia 2020, 19:58 #750
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2020 20:11

Ja to bym zainteresował sie tym Raulem Jimenezem . To jest napapastnik ktory przydałby sie nam . Wiem ze narazie mamy Ighalo ale w styczniu zapewne nas opusci bo mało dostaje minut po restarcie i raczej to pewne ze nas opusci w styczniu . Postawilbym sprawe jasno i sciagnąłbym tego Jimeneza i do tego jakis skrzydlowy i byłoby fajnie . Dorzucic jakiegos pomocnika jeszcze i moznaby było uznac okienko za udane . Napewno skrzydlowych jest sporo do wyciagniecia i nie mowie tylko o naszej rodzimej lidze ale nawet gdzies w Tureckiej , Portugalskiej czy Hiszpanskiej mozna narazie poszperać , dla poszerzenia składu a nóż trafi sie ktos naprawde sensowny i wtedy nie bedziemy mieli tak wielkiego parcia na tego Sancho .
» 18 sierpnia 2020, 20:09 #749
Hoccu: Watford odrzuciło ofertę Evertonu za Abdoulaye Doucoure, jak informuje Evening Standard.
Francuski pomocnik po spadku z PL wolał by wrócić do Angielskiej Ekstraklasy,
ewentualnie zgodził by sie na powrót do Francji.
Doucoure jest gotów dołączyć do "the Toffees" jednak Watford żąda za niego 25 milionów funtów.
» 18 sierpnia 2020, 20:11 #748
Hoccu: Co do Raula, zgodzę się, facet mocno nam napsuł krwi w meczach z Wolves.
» 18 sierpnia 2020, 20:13 #747
dlabigt23: Noi nikt mi nie wmowi ze nie ma ciekawych opcji do wyciagniecia za nie duze pieniadze ;/ Chelsea jeszcze ma przygarnąć Kai Havertza noi niby Chilwella ? jadą na ostro i pozbywaja sie jeszcze zawodnikow z klubu a u nas ? jak narazie to sfrajerzylismy sie oddajac Sancheza za darmo i jeszcze doplacajac do tego :D Jak narazie to oni robia krok do przodu a w sumie bylismy z nimi na równi w lidze ... teraz moze być juz znacznie ciężko na ten moment .
» 18 sierpnia 2020, 20:15 #746
wider: dobrych piłkarzy jest pewnie sporo do wyciągnięcia jednak ludzie tutaj napalili się tylko na glośne nazwiska, a każdy inny to odpad i niechciany zawodnik z innego klubu
» 18 sierpnia 2020, 20:18 #745
Hoccu: Najlepiej jak udało by nam się ściągnąć Messiego, Ronaldo, Sancho, takiego Mbappe i Koulibaliego na ŚO.
a i w sumie Taki Axelander-Arnold też by się przydał. :D
Niektórzy ludzie chyba nie wiedzą co to budżet. Ale cóż, to już inna bajka.
» 18 sierpnia 2020, 20:30 #744