Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester City – Manchester United 4:1. Derbowa lekcja futbolu

» 6 marca 2022, 19:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Manchestrem City 1:4 (1:2) w 28. kolejce Premier League. Czerwone Diabły w 187. derbach Manchesteru przekonały się, że do lokalnego rywala dzieli ich obecnie przepaść.
Manchester City – Manchester United 4:1. Derbowa lekcja futbolu
» Manchester United przegrał z Manchesterem City 1:4 w 28. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Alex Telles
Fred
Scott McTominay
Jadon Sancho
Paul Pogba
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Jesse Lingard

Oddano 87 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United rozpoczął derbowe spotkanie naładowany pozytywną energią, ale entuzjazm zawodników Ralfa Rangnicka osłabł już w 5. minucie, bo pierwsza ofensywna akcja Manchesteru City zakończyła się golem. Piłka była swobodnie rozgrywana przez The Citizens na prawym skrzydle. Jack Grealish rozegrał akcję z Bernardo Silvą, ten wycofał piłkę na dziesiąty metr do Kevina De Bruyne, który z dużą łatwością pokonał Davida de Geę.

Reakcja Czerwonych Diabłów na straconego gola była niezła. Kilka minut później w pole karne The Citizens wpadł Fred. Brazylijczyk oddał strzał z bliskiej odległości, ale uderzył za lekko, by zaskoczyć Edersona.

W 17. minucie znów było groźnie pod bramką Davida de Gei. De Bruyne z łatwością wjechał w szesnastkę Czerwonych Diabłów, strzelił po długim rogu, a dobrą interwencję zanotował hiszpański golkiper.

Manchester United wrócił do gry w 22. minucie. Czerwone Diabły przeprowadziły szybką kontrę. Paul Pogba dostrzegł lepiej ustawionego Jadona Sancho, a ten miał sporo czasu przed szesnastką. Najpierw ograł Kyle’a Walkera, później Rodriego i strzelił po długim rogu, tuż przy słupku. Ederson był bez szans!

Zawodnicy Pepa Guardioli byli wyraźnie poirytowani straconym golem. Gospodarze ponownie objęli prowadzenie już w 28. minucie. Manchester United nie potrafił oddalić gry od własnej szesnastki, a w pole karne z dużą łatwością wjechał Phil Foden. Strzał Anglika obronił David de Gea. Z dobitką pospieszył Bernardo Silva, ale zablokował go Harry Maguire. Futbolówka trafiła po chwili do Kevina De Bruyne, który po raz drugi wpakował ją do siatki.

Manchester United szansę na wyrównanie stanu rywalizacji miał w 41. minucie. Koronkową akcję zepsuł jednak Jadon Sancho. Anglika na dziesiątym metrze doskonale zauważył Bruno Fernandes, lecz skrzydłowy United uderzył bardzo niecelnie.

Tuż przed przerwą wyborną interwencją po strzale Riyada Mahreza popisał się David de Gea. Hiszpan nie dał się zaskoczyć uderzeniem w długi róg. Po pierwszej połowie The Citizens prowadzili 2:1.

Po zmianie stron Manchester City ruszył do zdecydowanych ataków. Szybko swoje szanse mieli Kevin De Bruyne i Bernardo Silva. Strzały graczy The Citizens były jednak blokowane przez zawodników Czerwonych Diabłów. Kontrola piłkarzy Pepa Guardioli nad boiskowymi wydarzeniami była jednak bezsprzeczna, a przewaga w posiadaniu piłki sięgała momentami ponad 70%.

W 64. minucie Ralf Rangnick zdecydował się na podwójną zmianę – na placu gry pojawili się Marcus Rashford i Jesse Lingard, którzy zastąpili Paula Pogbę i Anthony’ego Elangę. Niemiecki szkoleniowiec liczył na impuls, ale się przeliczył. Cztery minuty później to Manchester City podwyższył na 3:1. Gospodarze kapitalnie rozegrali rzut rożny – De Bruyne wrzucił na piętnasty metr do Riyada Mahreza, ten strzelił z pierwszej piłki, futbolówka odbiła się jeszcze od Maguire’a i ugrzęzła w siatce.

Manchester City nie był usatysfakcjonowany z trzech goli i nadal atakował na bramkę De Gei. W 73. minucie groźny strzał znów oddał Mahrez. Tym razem hiszpański bramkarz zdołał odbić piłkę, która leciała w krótki róg.

Druga połowa była fatalna w wykonaniu piłkarzy Ralfa Rangnicka. Manchester United nie sprawiał wrażenia zespołu, który chce walczyć do samego końca. The Citizens bawili się więc z Czerwonymi Diabłami. W 81. minucie piłkę efektownymi nożycami chciał wpakować do bramki Joao Cancelo. Kapitalną paradę między słupkami zanotował David de Gea.

Manchester City do samego końca kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń i udzielał lekcji futbolu Czerwonym Diabłom. W doliczonym czasie gry wynik meczu na 4:1 ustalił Riyad Mahrez. Wydawało się, że Algierczyk wpakował piłkę do siatki ze spalonego, ale VAR był innego zdania i gola uznał.

Manchester United zgubił kolejne punkty w Premier League i może mieć olbrzymi problem, aby ukończyć rozgrywki w TOP 4.

Manchester City – Manchester United 4:1 (2:1)
Bramki: Kevin De Bruyne 5’, Kevin De Bruyne 28’, Riyad Mahrez 68’, Riyad Mahrez 90’ – Jadon Sancho 22’

Manchester City: Ederson – Walker, Stones, Laporte, Cancelo – De Bruyne (Gundogan 80'), Rodri, Grealish – Mahrez, Silva, Foden

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Telles – McTominay, Fred – Sancho, Pogba (Rashford 64'), Elanga (Lingard 64') – Fernandes


TAGI


« Poprzedni news
Rangnick wyjaśnił nieobecność Ronaldo, Varane’a i Shawa w derbach Manchesteru
Następny news »
Statystyki: Manchester City - Manchester United 4:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (793)


DEPE: 'The Times' informuje, że angielskie władze nałożyły sankcję na Romana Abramowicza, zawieszając jego majątek w Wielkiej Brytanii, w którego skład wchodzi Chelsea. Londyński klub może wprawdzie dalej funkcjonować na podstawie specjalnie udzielonego zezwolenia, ale objęte jest to kilkoma warunkami.

Po pierwsze, londyńczycy nie mają możliwości podpisywania nowych kontraktów z piłkarzami oraz dokonywania jakichkolwiek transferów, wychodzących ani przychodzących.

Po drugie, wstrzymano proces sprzedaży Chelsea. (...) na ten moment potencjalni nabywcy muszą poczekać, aż na transakcję zgodzi się brytyjski rząd.

Po trzecie, przyznana przez rząd licencja na 'aktywności piłkarskie' umożliwia 'The Blues' rywalizację sportową. Zaplanowane mecze z udziałem zespołu Thomasa Tuchela, w tym dzisiejszy przeciwko Norwich, odbędą się więc zgodnie z planem. Klub nie może jednak sprzedawać na nie więcej biletów. Od tej chwili na stadion będą mogli wejść wyłącznie posiadacze karnetów.
» 10 marca 2022, 12:26 #779
JackDaniels: Co uważacie realnie o M. Pochettino? Moim zdaniem to nie jest osoba, która wyprowadzi United z kryzysu. Raczej będzie max. top 4 w optymistycznym scenariuszu, na pewno ten trener nie może rywalizować z kloppem, tuchelem czy guardiolą. Pojawia się więc problem co dalej będzie z naszym klubem, bo na ten moment Ten Hag i Pochetino to bardzo duzy znak zapytania.
» 10 marca 2022, 11:49 #778
majk: Ja długo byłem za Poche, ale wydaje mi się że to nie jest jednak odpowiedni wybór. Jest faktycznie zbyt grzeczny, kwestia czasu aż gwiazdeczki mu wlezą na głowe.
Wolę kogoś z bardziej konkretnym stylem zarządzania, Ten Hag i Simeone. Dać im 3 lata, pozwolić zrobić porządek w szatni i broń boże nie zwalniać, ale też nie przedłużać kontraktu po serii fajnych spotkań.
Żeby nie było, wciąż uważam Poche za bardzo dobrego trenera, ale boje się że z nim w klubie dalej piłkarze będą rządzić szatnią, a tej patologii trzeba się jak najszybciej pozbyć. Bez tego nie ruszymy dalej.
» 10 marca 2022, 11:57 #777
Giggsy: Romek pozbawiony majątku.
Kibice nie mogą kupować pojedynczych biletów, klubowy sklep zamkniety i podobno nie mogą nikogo kupić, sprzedać i nawet zawodnicy nie mogą podpisać nowego kontraktu
» 10 marca 2022, 11:27 #776
KubaUtd: To witamy Rudigera w Utd :)
» 10 marca 2022, 11:32 #775
sturmik: Jeszcze nie zablokowali biletów - przekazalem info kolezance i kupila dla siebie bilety na nastepne mecze :)
» 10 marca 2022, 11:33 #774
Giggsy: @sturmik, pewnie kwestia czasu
» 10 marca 2022, 11:53 #773
matizek92: Kupić to ona mogła, ale jej to zwróca po czasie po prostu ;)
» 10 marca 2022, 12:28 #772
MiSt: Dla wszystkich sfrustrowanych obecną grą United polecam oglądanie naszej młodzieżówki. Mamy tam ogromną ilość talentu, a gra wygląda dużo lepiej niż u seniorów (nie mówiąc już o zaangażowaniu).

Jeśli nowy trener dostanie czas na budowę zespołu od podstaw to mam nadzieję, że kilka talentów przebije się do pierwszej drużyny. Młodzieżówka nie jest jeszcze gotowa na walkę w Premier League, ale nie mam już cierpliwości na oglądanie niektórych zawodników pierwszej drużyny. W każdym razie oby nowy trener dostał takie zaufanie jak Ole.

Osobiście jednak nie mam złudzeń, że powrót na właściwe tory zajmie co najmniej 4-5 lat. Oczywiście zakładając, że zarządzanie klubem znacząco się poprawi.
» 10 marca 2022, 10:43 #771
ojciectomka: I to jest istota sprawy. Jakąkolwiek reformę w klubie trzeba zacząć od zmiany zarządzania i stopniowo dalej budować zespół ale to musi potrwać.
» 10 marca 2022, 11:01 #770
MiSt: Światełkiem w tunelu jest zatrudnienie RR w roli konsultanta. Może w końcu ktoś zdał sobie sprawę, że bez sukcesów sportowych daleko nie zajedziemy. Przynajmniej taką mam nadzieję. Jeśli jest inaczej to chyba przebijemy słynne 30 lat Liverpoolu...
» 10 marca 2022, 11:11 #769
wider: oczywiście nie bronię Poche, ale trzeba zadać sobie pytanie na ile Poche pozwala Leonardo ? Czy taki poche może spokojnie posadzić neymara czy messiego bez interwencji Leonardo
» 10 marca 2022, 10:32 #768
Radomirus: A czy Ralf czy Ole wcześniej mogli posadzić bez problemu Ronaldo na ławce?

Taki jest niestety problem z gwiazdami w zespole, które są medialne a przy okazji pobierają ogromne tygodniówki. Ciężko posadzić na ławce gracza, który zarabia ponad 350 tyś na tydzień, nawet jak gra kompletną kupę...

... no chyba, że masz samych takich w drużynie. Ale nawet w PSG nie są tak szaleni by płacić wszystkim takie pieniądze ;)
» 10 marca 2022, 10:40 #767
sturmik: Ryan Gravenberch podobno chce iść do Bayernu w następnym sezonie... Wciąż mam nadzieję że Ten Tag go tu sprowadzi :)
» 10 marca 2022, 10:16 #766
atotrikos: I to za ok 30mln, jedyny problem przy ewentualnym transferze holendra to wg mnie Raiola.
» 10 marca 2022, 10:18 #765
RedDan: To Gravenbercha też reprezentuje Raiola?! Dżizas, jest jakiś dobrze zapowiadający się grajek którego gruby "nie posiada"?
» 10 marca 2022, 11:33 #764
SmokuUtd: Proponuję się zbytnio nie emocjonować i podniecać czy Potche czy Ten Hag, czy jeszcze ktoś inny. Będzie ten kogo wybiorą i będzie trzeba to wspierać. Wpływ na to mamy zerowy. Możemy poplakac sobie w necie. Ktokolwiek by to nie był, ważne by dostał wsparcie w budowaniu drużyny pod siebie, inaczej to wszystko jest D... warte. Pozdrawiam
» 10 marca 2022, 10:15 #763
sturmik: United potrzebuje trenera w typie charyzmatycznego zwycięzcy a nie człowieka , który w poprzednich pracach dostawał po tyłku i kulił uszy albo dobrego wujka.
O nie! Znowu płaczę w necie... ;)
» 10 marca 2022, 10:20 #762
Chestnut: Budowanie drużyny pod trenera jest bez sensu.
» 10 marca 2022, 10:24 #761
SmokuUtd: Jakoś w City i Liverpoolu działa to. Musi być jakaś długo terminowa wizja której trzeba się trzymać.
» 10 marca 2022, 10:32 #760
ojciectomka: Ważne jest, aby z trenerem nie było jak z transferami zawodników. My zastanawiamy się kogo byśmy zobaczyli na ławce, ale ważne jest też żeby zrobić to w odpowiednio szybkim czasie. Widząc jak ten klub jest zarządzany i jakie podejmowane są decyzje to nie będę zdziwiony jak zrobią to na ostatniej prostej.
» 10 marca 2022, 11:08 #759
Chestnut: W City i Liverpoolu to działa, bo trenerzy dostali swój czas i są w klubie już sześć lat. U nas nikt nie wytrzymał dłużej niż trzy lata. Jak co trzy lata każdy ma zaczynać budować po swojemu, tak nigdy nikt nie ukończy budowy. Jest dyrektor sportowy, niech wybierze kierunek w którym ma podążać klub, jakieś plany, w jakim stylu mają grać i pod to kupować zawodników. W obecnej sytuacji inaczej tego nie widzę.
» 10 marca 2022, 12:05 #758
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2022 09:52

To juz wolę Ancelottiego od Pochettino. Widać ze gość nadal ma wielkie umiejetności jeśli chodzi o Europejskie Puchary i przedewszystkim doświadczenie. Realowi brakuje tylko kilku transferów bo Benzema, Modric i Kroos juz młodsi nie beda. Obrone tez przydaloby sie wzmocnić bo Ramosa i Varane juz nie ma. Militao czy wiekowy Alaba to nie ten poziom. Przyda tam się ktoś nowy. Stara gwardia i tak jeszcze potrafi wygrywać mecze i ciągną te druzyne za uszy ( Benzema, Modric, Kroos). Reszta to wcale nie jest taka świetna i nie są to wielcy zawodnicy. Ancelotti jeszcze ich podtrzymał na topie ale juz w nastepnym przyda sie troche zmian w tej druzynie. Jak mu zarząd da wolną rękę i pościaga kilku zawodnikow to moze powrócić znów wielki Real. Tam zbyt wiele nie brakuje.
» 10 marca 2022, 09:50 #757
CarbonInC: "Alaba to nie ten poziom"... chłopie co Ty żresz?
» 10 marca 2022, 10:08 #756
Masta: Srogie piguły wali po katach. Kross to wczoraj zagrał niezłe szambo i dlatego camavinga powinien z Fede tam szarpać. Swoją droga to, jaki ciąg do przodu ma valverde to miazga. Dawać go do nas płace jak za prezydenta. Dobrze ze za marzenia nie karaja bo bym dostał dożywocie xD
» 10 marca 2022, 11:54 #755
SkilledHydra16: Na ten klub jakiś szaman rzucił klątwę chyba, bo nie da się inaczej tego usprawiedliwić. Nie ma drugiego takiego klubu na świecie ktory co okienko wydaje dziesiątki albo setki milionów i nie potrafi zbudować drużyny. Nie ma drugiego takiego klubu do którego przychodza świetni pilkarze, a u nas zapominają jak się kopie prosto piłkę i tracą chęci do grania. Nie ma drugiego takiego klubu do którego w lato przychodzi Varane, Sancho i Ronaldo, nikt znaczący nie odchodzi, a zespoł gra 3 razy gorzej niż w poprzednim sezonie. Kiedyś jeszcze emocjonowalem się kazdym meczem, gdy przegrywali nastepnego dnia mialem zepsuty dzień, a teraz? Teraz potrafie przełączyć na inne spotkanie, a gdy dostają czwórke od city nie wywołuje u mnie zadnej reakcji. Gramy tak tragicznie, że ciezko interesować się meczami. Chciałbym, ale po prostu się nie da.
» 10 marca 2022, 09:49 #754
sturmik: Przez pierwsze 3 zdania myslalem ze reagujesz emocjonalnie na przegrana PSG :)
» 10 marca 2022, 09:54 #753
Jong: Poche jak tutaj przyjdzie i mu się nie powiedzie to może pożegnać się w najbliższym czasie z ofertami od topowych klubów. Szanse na to że odniesie sukces są niewielkie, patrząc na historie poprzednich trenerów i na to że główny problem nie został rozwiązany a nawet pogłębiony, bo wszystkie kolejne transfery do klubów to piłkarze z wysokim ego, wysoka tygodniówka i zerowa liczba wygranych trofeów (nie licząc naszych dwóch napastników i Varana)
» 10 marca 2022, 09:44 #752
Shoiden: Tuchel powinien powiedzieć że jego największym osiągnięciem w trenerskiej karierze jest dotarcie do finału LM z PSG
» 10 marca 2022, 09:15 #751
PiesekLeszek: Zarząd dawać Poche pasuje tutaj.
» 10 marca 2022, 08:54 #750
Szym1: Jedyny trener który może wyciągnąć nas z kryzysu..

i wpierniczyć w jeszcze większe bagno..
» 10 marca 2022, 09:01 #749
is200second: A co on zawinił? Wywalić stamtąd Neymara. I ta drużyna będzie hulać.
» 10 marca 2022, 09:03 #748
atotrikos: To zawinił, że jest "zwykłym gościem" i gwiazdy tak go traktują. Potrafią mu nie podawać ręki, na wizji olewać i traktować jak marionetkę...a nie w sumie to tutaj pasuje.
» 10 marca 2022, 10:02 #747
Lisan: Mauricio Pochettino jest o krok od zwolnienia z Paris Saint-Germain po tym, jak francuski klub odpadł z Ligi Mistrzów - informuje Le Parisien.
» 10 marca 2022, 08:52 #746
vieeeri: No to się teraz zacznie plotek łączących nas z Poche. Myślałem, że dotychczas było ich sporo.

A tak fajnie już w ostatnich dniach wyglądał timeline na tt, że głównie temat Ten Haga był wałkowany.
» 10 marca 2022, 08:40 #745
KalinaRIP: Poche już stracił duża część reputacji u większości "znawców", przejście do PSG mogło mu jedynie zaszkodzić. A co do drugiego to przejściem do MU też dużo straci jeśli nic się tu nie zmieni. Jak mu będzie szlo to top 4 i jako taka regularność może będzie, ale ogólnie to z gówna bata nie ukrecisz
» 10 marca 2022, 08:45 #744
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2022 08:09

Źle się stało. Juz nasz łączą z Pochettino. Wiadome było ze pojawią sie odrazu plotki. Ciekaw jestem czy byliby zdolni zwolnić go w trakcie sezonu? Raczej nikt tam konkretny w trakcie nie przyjdzie i bez sensu dawać jakiegoś asystenta czy tymczasowego. Tyle o ile to Poche dociągnie ten sezon do konca. Wygrają już tą ligę i tyle dociągną. Najgorsze jest dla nas to ze on juz teraz moze się dogadać z United. Nasz zarząd pewno bedzie chciał zrobić
szybki myk i zatrudnią go jak najszybciej to możliwe. Na liście jest wiec mogą skupić się na nim.
» 10 marca 2022, 08:07 #743
Shoiden: PSG już nie gra o nic, Zidane może spokojnie dociągnąć wygrana ligę poznać zespół itd
» 10 marca 2022, 09:18 #742
Shoiden: I spróbować przekonać Mbappe
» 10 marca 2022, 09:20 #741
Diabelred: dlabigt23,

,,Źle się stało. Juz nasz łączą z Pochettino.''
,,Najgorsze jest dla nas to ze on juz teraz moze się dogadać z United.''

Skoro już wiesz, że jeżeli przyjdzie, to się nie sprawdzi, może podzielisz sie również informacja jakie numerki zostaną wylosowane w najniższym losowaniu Lotto? :)

Jak czytam te wasze ciągłe płacze, żale w temacie możliwego zatrudnienia Pochettino to odnoszę wrażenie jakby media łączyły z nami nie wiem np. Pulisa, a nie gościa, który pracując w PL sprawdził się już zarówno w Southampton jak i Tottenhamie wyciągając z tych zespołów maksa.

Najlepsze jest to, że od roku ciągle ciśniecie tego Pochettino pisząc, że tylko nie on, że się nie sprawdzi, że zły wybór itd, a jednocześnie zbawcę widzicie w Ten Hagu, ktory na tą chwilę jest jeszcze większą niewiadomą niż Argentyńczyk...
» 10 marca 2022, 09:53 #740
skowron32: Pochetino jutro do Nas:D
Koleś posiada w składzie takie gwiazdy i nie ma wyników to u Nas w ogóle będzie tragedia!
Całkowicie jestem przeciw Poche u Nas od samego początku!
» 10 marca 2022, 07:52 #739
United45: A skąd Tuchel został zwolniony?
» 10 marca 2022, 07:55 #738
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2022 08:00

Tuchel zwolnił się sam. Nie dogadywał sie z zarządem i mieli jakąś spine w trakcie sezonu. To gość z jajami a Pochettino taki raczej nie jest... Druga kwestia jest taka ze osiągnął wiecej w PSG niż Poche . Do finału LM doszedł gdzie przegrał tylko 1:0 z Bayernem po dośc wyrównanym meczu. A Poche przegrał Mistrzostwo w lidze Francuskiej xDDD Podkreślam w śmiesznej lidze Francuskiej... I nie tak dawno odpadł z Pucharu Francji... Także teeen. Jak nie wygrywa nawet na swoim podwórku z takim składem to o czym my mówimy ? Przeciez Liga Francuska jest mniej konkurencyjna niż Niemiecka a i tak ma problem wygrywać tam Puchary....
» 10 marca 2022, 07:58 #737
KalinaRIP: Bo opieranie drużyny na gwiazdach bokiem wychodzi, daleko nie szukać patrz u nas. A teraz zobacz na Liverpool. Tam wielkie gwiazdy się tworzyły a nie przychodziły z takim statusem odcinać kupony. A Poche to bardzo dobry menago, po prostu jesteście krótkowzroczni (TROFEA ojej)
» 10 marca 2022, 08:42 #736
Diabelred: KalinaRIP,

,,Bo opieranie drużyny na gwiazdach bokiem wychodzi''

Dokladnie, z pewnością Pochettino byl bardzo zadowolony widząc ten ''wspanialy'' pressing w wykonaniu Neymara i Messiego oraz ich ''ogromną'' determinację i zaangazowanie w grze defensywnej. Taki Messi to po tym meczu powinien się zwyczajnie wstydzić z tym swoim chodzeniem po murawie. Taki Modric jest od niego 2 lata starszy, a na boisku wyglądało to tak jakby był od Argentynczyka 10 lat młodszy.
» 10 marca 2022, 10:11 #735
is200second: Ewidentne dwie bramy Neymara. Głupie straty piłki, nonszalancja. Real co ma ławkę to głowa mała. A przypominam że nie zagrał choćby Hazard czy Casemiro!! .

Ktoś tu się śmiał z kandydatury Ancelottiego. To pokazał że jest o półkę wyżej od reszty wymienianych z nami trenerów.

Pewne rzeczy dalej się nie zmieniaja. To że mimo upływu lat Real to dalej absolutny top, PSG to wciąż ma mentalność Neymara... No i my :D
» 10 marca 2022, 07:35 #734
Chestnut: Hazard. xD
» 10 marca 2022, 09:07 #733
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2022 01:17

Okazuje się, że nie tylko Maguire popełnia błędy, bo jeden z najlepszych środkowych obrońców (tak mówią) Marquinhos też popełnił babola, wykładając jak na tacy piłkę Benzynie ;)
» 10 marca 2022, 01:16 #732
majk: Szkoda że Maguire wykłada piłki rywalom co 3 dni, kilka razy w ciągu jednego meczu :/
» 10 marca 2022, 01:30 #731
DaredevilUtd: Dokladnie. Bledy popełnia każdy, ale robić to notorycznie kilka razy co mecz, to nie jest normalne.
» 10 marca 2022, 06:57 #730
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.03.2022 02:02

Jak tylko ogladalem te praktycznie podarowane bramki Realowi przez Donnarumme i Marquinhosa, od razu sobie pomyslem, no to hejterzy, przeciwnicy Pochettino beda mieli pozywke, zeby pocisnac Argentynczyka w komentarzu. Wchodze na DP, przegladam komentarze i widze, ze nie mylilem sie... :)

Obwiniac Pochettino za ta porazke to tak jakby obwiniac Ragnicka, ze nasi w ostatnich meczach zapomnieli jak sie strzela bramki...

Ten mecz pokazal jak czasem jedna bramka moze diametralnie zmienic obraz meczu. Do czasu straty bramki PSG mialo ten mecz pod kontrola i bardziej zanosilo sie na druga bramke dla Paryzan niz na wyrownanie Realu. Nawet bylo blisko do tego celu, ale byl spalony przy bramce Mbappe. No i przyszla sytuacja, gdzie wloskiemu bramkarzowi wylaczyl sie mozg i PSG stracilo bramke na poziomie polskiej ligi. Jak sie okazalo to byl kluczowy moment calego meczu. Real uwierzyl, ze moze pokonac PSG i ruszyl na nich jak wsciekle psy. Wygladalo to jtak akby Real nagle zaczal grac z przewaga 1 gracza. PSG z kolei zaczeli wygladac jak dzieci we mgle, z kazda minuta popelniajac coraz wiecej bledow. Na nic sie zdaly instrukcje Pochettino, zeby sie uspokoili, a do tego wprowadzenie Gueye i di Marii(na jego miejscu mialbym po tym meczu spore pretensje do Neymara, ktory przy kontrze bezmyslnie ruszyl do przodu zamiast podac do niepilnowanego Argentyczyka) praktycznie nic nie zmienilo. Real naciskal, naciskal i i to sie oplacilo. Najpierw strzelili druga, a chwile pozniej trzecia bramke po ladnej asyscie Marquinhosa.

Poche pewnie po sezonie zostanie zwolniony. Jednak nie sadze, zeby nawe Klopp mogl pomoc PSG w wygraniu LM. Niemiec pierwsze co by zrobil to pewnie odsunalby od podstawy emeryta Messiego i Neymara, ktorzy nie wiedza co to pressing, co bylo w tym meczu az nadto widoczne i daja slownie zero w grze defensywnej swojego zespolu. Problem w tym, ze szejk w zyciu by sie na to nie zgodzil.
» 10 marca 2022, 01:04 #729
majk: Neymar coś tam sobie popressował, ale Messi jak zwykle ostatnio, człowiek widmo.
Faktycznie straszne błędy w obronie, Marquinhos przede wszystkim. No i Benzema to jednak Pan piłkarz, zagrał dzisiaj wybornie, po prostu pięknie się go oglądało, zrobił różnice w tym meczu, jak na wielkiego piłkarza przystało.
Też bym nie winił Poche, ale decyzja o posadzeniu Navasa jak widać była kluczowa w dwumeczu.
PSG może mieć spore problemy w przyszłym roku i przebudowe, Embappe odejdzie teraz już na 100%, Messi będzie prawdopodbnie jeszcze gorszy, Neymar też zjazd co roku zalicza. Nie będzie miał kto w ataku ciągnąć tego wózka, chyba że Haalanda przekonują chorą tygodniówką. Opcji zbyt wielu na rynku nie ma, Salah wciąż nie dogadał się z Liverpoolem, nie zdziwię się jak go ściągną.
LM była do wygrania dla PSG w tym roku, ale zakontraktowanie Messiego było strzałem w kolano.
» 10 marca 2022, 01:26 #728
loczek1986: Real to drużyna składająca się z gwiazd które są także super grajkami. Niesamowite. Nic tylko pogratulować.
» 10 marca 2022, 00:45 #727
mordynator: Nie zdziwie sie jak PSG zdecyduje sie na wykupienie Ten Haga z Ajaxu za jakaś chorą sume bo Poche pewnie jutro poleci.
» 10 marca 2022, 00:00 #726
Strzelec: PSG jest nastawione na Zidana. Francuz ponoć jest zainteresowany posadą, więc raczej wykupienie Ten Haga wydaje sie mało prawdopodobne.
» 10 marca 2022, 00:12 #725
wider: tym bardziej że PSG jest nastawione na LM więc wątpliwe trochę że skupią się na Ten Hagu
» 10 marca 2022, 00:26 #724
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 23:44

Oglądając obie drużyny w dzisiejszym LM czułem jakbym oglądał zupełnie nową dyscyplinę sportu jak sobie przypomnę nasze występy XDD po prostu przepaść, jakimi dziadami jesteśmy na tle topowych ekip. Real mega mental, PSG umiejętnościami miało ten mecz w garści, ale głowa nie dojechała, obie drużyny zasuwały aż miło. Ciekawe kiedy my doczekamy się tak ładnej dla oka gry...
» 9 marca 2022, 23:43 #723
majk: PSG mentalnie się posypało po stracie pierwszej bramki, do tamtego momentu kontrolowali mecz, swoją drogą Real ma szczęście do bramkarskich baboli drużyny przeciwnej, albo Donnaruma, albo jakiś Karius.
» 9 marca 2022, 23:56 #722
PogbaKingOfMANU: Dokładnie, zjadła ich presja, gdzie jakby ochłonęli to spokojnie mogliby awansować, grali bardzo dobrze, no ale widać właśnie że u nich głowa nie dojeżdża. Real wcale nie grał wybitnie, ale mentalnie są top. To właśnie pokazuje ile w piłce znaczy mental. Ale chciałbym byśmy awansowali i trafili na nich w następnej rundzie i zaprezentowali Fergie time.
» 10 marca 2022, 00:04 #721
rreddevilss: Panie boze uchroń nas przed tym Pochettino :( a znowu beda nas z nim laczyc co chwila teraz bo napewno zostanie zwolniony
» 9 marca 2022, 23:32 #720
mikiartur: Tego właśnie się boje.
Choć z drugiej strony. W stu procentach w PSG nikt sobie nie poradził i kto wie czy się taki znajdzie kiedyś.
» 9 marca 2022, 23:36 #719
Janks7: Ale teraz Kylian wydaję się być w swoim prime i naprawdę wstyd było odpaść już w 1/8 z Realem który znajduje się jako tako w fazie przebudowy, z dość podstarzałym składem, tak wygrają mistrza Hiszpanii ale to wynika ze słabości innych drużyn, niż z ich wielkości, Poche to nie jest rozwiązanie naszych problemów, to jest trochę lepsza wersja naszego wesołego Norwega, z większym doświadczeniem, z trochę lepszym CV, lecz wątpię, żeby Poche był w stanie ogarnąć United na najwyższy poziom, zresztą nas nikt nie ogarnie, dopóki transfery będą robione pod Brytoli i marketing, a nie poziom czysto sportowy, więc pierwsza kwestia czy przyjdzie Poche, czy Ten Hag czy jeszcze ktoś inny to w końcu trzeba zmienić strategię, zacząć brać ludzi których pragną trenerzy, a nie tych, którzy podobają się zarządowi bo wydaje się że Brytyjczycy którzy sprawdzają się w mniejszym klubie, sprawdzą się i w United...
» 9 marca 2022, 23:55 #718
PogbaKingOfMANU: Prawie 10 lat minęło, a niektórym nadal wydaje się, że to trenerzy są głównym problemem/odmienią diametralnie grę. Ludzie, toć tu jakby przyszedł sam Guardiola czy Klopp, to nic by nie ugrali z tymi kopaczami i mądrym inaczej zarządem, co to pozwala grajkom wchodzić sobie na głowę, byle hajs z marketingu się zgadzał. Z każdym kolejnym menadżerem oszukujcie się dalej, że "to jest ten czas, właściwy człowiek", ale zobaczmy prawdziwe w oczy w czym my tkwimy.
» 10 marca 2022, 00:35 #717
KalinaRIP: Typowy reddevils
» 10 marca 2022, 05:15 #716
RedFox: Trzeba jednak oddać PSG, ze dwóch ich graczy zagrało w tym spotkaniu naprawdę dobrze:

1. Verratti - zwłaszcza w 1 połowie wielokrotnie w pojedynkę powstrzymywał Real.

2. Mbappe - w zasadzie cały atak PSG i wszystkie ataki wynikały tylko z jego niewątpliwie wielkiego talentu. W zasadzie sam wypracował sobie każdą akcję, także dzięki niezwykłej szybkości. Gdy Messi i Neymar praktycznie nie istnieli, on w pojedynkę sam nacierał na Real.

Najgorsza była zaś oczywiście dziurawa jak ser ich obrona na czele z tym wychwalanym przez wielu Marquinhosem, który nie spisał się przy dwóch bramkach i Hakimim, który wyraźnie sobie nie radził z Viniciusem.

Swoją drogą w Realu to Asencio był zdecydowanie dziś najsłabszy. Gdyby zaś faktycznie ten Mbappe przyszedł do Realu po sezonie i powstało by wtedy trio Vinicius-Benzema-Mbappe... Wow, co to by był za potwór!
» 9 marca 2022, 23:31 #715
mikiartur: Powiem tak Marquinhos i Hakimi do momentu 1 na 1 grali bardzo dobre mecze. PO golu pierwszym dla Realu całe PSG pobledło. Natomiast błędy Marquinhosa to myślę że były bardziej wymuszone przez graczy Realu niż takie ala Maguire w tym sezonie,
Co do Hakimiego to zawsze było wiadomo że w ataku to obok TAA najlepszy po na świecie ale w obornie odstaje. I dziś to wyszło. Zagrał 3 mecz z rywalem na takim poziomie w tym sezonie i 2 mecz pokazał swoje braki w obronie.
» 9 marca 2022, 23:35 #714
lipeklukas: Geniusz Pochettino w pigułce. Karierowicz bez sukcesów.
» 9 marca 2022, 23:27 #713
mikiartur: Tak jak kiedyś powiedziałem
To naprawdę dobry/bardzo dobry trener z ciekawym warsztatem - ale w tych najważniejszych momentach coś zawsze nie idzie. Brakuje tej kropki nad i. Jedyny wyjątek to ten dwumecz totków z Ajaxem w 1/2 i ćwierćfinał z City w tej samej edycji lm. I tyle.
» 9 marca 2022, 23:29 #712
klb9k: Nie jestem fanem tego trenera ale wrzucanie na niego jest absurdem. PSG kontrolowało wynik i przeprowadzało groźne kontry. To nie Pochettino bawił się piłką we własnym polu karnym i to nie on przy trzeciej bramce dał „wspaniałąâ€ asystę do Benzemy.
» 10 marca 2022, 00:29 #711
KalinaRIP: Taa jakby nie poche to nikt by nie srał gaciami przed słabymi zawsze totkami
» 10 marca 2022, 05:18 #710
Pochmurny: Gdy patrzy się na dziadka Modricia, który biega jak młoda łania i walczy za dwóch (nie wspominam o umiejetnosciach), a do tego zestawi z naszymi dynamicznymi wojownikami trzymania się razem, to nawet już nie wiem co napisać... Eee, no tak... Już chyba mnie nudzi wypominanie ułomności naszych zawodników. Oby jak najszybciej zakończył się ten sezon.
» 9 marca 2022, 23:23 #709
Giggsy: Jeju, jak ja żałuje, że my nie postaraliśmy się o Modricia :(
» 9 marca 2022, 23:20 #708
majk: A nie było tak że wolał Real, a Levy nie chce sprzedawać swoich zawodników topowych do rywali z PL?
» 9 marca 2022, 23:22 #707
Chestnut: Staraliśmy się o Modricia, bo pamiętam, że wykłócałem się o to z bratem, który jest kibicem Realu Madryt...
» 9 marca 2022, 23:27 #706
Giggsy: Kurde, może i tak było. Mam dziury w pamięci, a pamiętam jak pykał w Spurs i ten pamiętny comeback z 0-2 na 5-2 :D Wtedy chyba akurat Chorwat bramę strzelił z tego co mi świta XD
» 9 marca 2022, 23:32 #705
mikiartur: Ale ten mecz tak totalnie pokazał jak mental jest ważny w zespole. Przecież do 1-1 to Real grał nieźle ale PSG grało bardzo dobrze dojrzale itd.

A potem bum bramka 1-1 (dla mnie nie było faulu na Donnarumie) i nagle PSG w ułamku sekundy straciło pewność siebie. Oni zaczęli grać na czas w 70 minucie xd Przecież to masakra jakaś. Robili po 30-40 podąń bez żadnego progressu. Gdy tak się zachowujesz, a grasz na taki zespół jak Real w dodatku na Santiago Bernabeu - jest to samobójstwo. Masz Mbappe Messiego Neymara w środku pola Verrattiego do tego tak kreatywne boki obrony. A boisz się zaatakować w momencie gdy Ci nie idzie. Przecież bramka na takim poziomie przy takich okolicznościach to praktycznie nic. Gdy grasz na takim poziomie musisz mieć jaja i nerwy ze stali. Gdy tego nie masz to jest po tobie.

Mbappe powinien odejść z PSG. Taki gracz w MU to marzenie ale na 99% będzie w Realu. Jakiś czas temu trochę go krytykowałem bo wg mnie przestał się rozwijać. Trochę wycofuję się z tej tezy. Po prostu PSG gra tak mało meczów z takimi rywalami że trochę mi jego ocena spadła. Ale jako jedyny pokazał z ofensywnych grajków że ma papiery na bycie nr1 na świecie. A jak pójdzie do Realu to to może być game changer porównywalny do transferu Ronaldo do Realu z MU w 2009 roku
» 9 marca 2022, 23:17 #704
Pezet: Jak on mógł nie zdjąć kogoś z dwójki messi Ney skoro od 60 min już nie biegali a Real narzucił szalony pressing.Poza gigim i marquinosem to Poche przegrał im ten mecz.Oby tylko do nas nie przyszedł
» 9 marca 2022, 23:13 #703
mikiartur: I to właśnie jest największym problemem Poche i PSG. Jeśli się u nas mówi o grajkach nie do ściągnięcia to co dopiero tam. A u nas Rangnick umiał ściągnąć Ronaldo jeśli była taka potrzeba. Czy to w meczu z Brentford czy w Leeds gdzie wyniki były o wiele lepsze.
» 9 marca 2022, 23:20 #702
lukJakubowski: Cieszę się z szejki dostały w papę.
Realu dawniej nie nawidziłem, ale trzeba im oddać to, że są największym klubem w historii i jest w nim coś magicznego.

Chciałbym, żeby nasze United przeszło Atletico i trafiło na Królewskich.
» 9 marca 2022, 23:08 #701
Janks7: Wtedy raczej na pewno byśmy pożegnali się z LM, chociaż tak naprawdę każda z drużyn w następnej fazie będzie faworytem w starciu z nami, jeżeli w ogóle awansujemy, nawet Ajax/Benfica będą faworytem nie oszukujmy się, więc w sumie to bez różnicy z kim zagramy i dla takiego Cristiano na pewno byłoby to fajne przeżycie przed końcem kariery zagrać jeszcze na Bernabeu i otrzymać od kibiców gorące powitanie i podziękowanie za to co dla nich zrobił.
» 9 marca 2022, 23:24 #700
KalinaRIP: Z tym powitaniem to nie byłbym aż taki pewny patrząc na "kibiców" realu
» 10 marca 2022, 05:21 #699
Blau: Moim zdaniem Real dzisiaj wygrał dzięki Donnarumie. Oczywiście Benzema w tej akcji zrobił fantastyczną robotę, ale szczerze mówiąc taka sytuacja nie miała prawa zdarzyć się na takim poziomie i w meczu o taką stawkę. Do momentu tej akcji PSG raczej kontrolowało mecz. Później wdarła się panika, a Real bezlitośnie to wykorzystał.

Ale mimo wszystko zgadzam się co do pressingu i to z obu stron. Jedni i drudzy zasuwali dzisiaj po boisku jak małe samochodziki. U nas niestety tego nie uświadczymy.
» 9 marca 2022, 23:17 #698
Lisan: Nawet nie chce myśleć co by było gdyby na miejscu Marquiniosa - Kimpembe a przed nimi Veratti był nasz złoty duet Maugire Lindelof z Fredem i McTomkiem przed sobą
» 9 marca 2022, 23:04 #697
DjTED: Wiecie , ze my bysmy ich znowu uwalili w tej LM. Mozemy byc bez formy , a i tak by znowu dostali
» 9 marca 2022, 23:02 #696
RedFox: No nie wiem... Z tak obecnie grającym United i Maguirem na środku obrony to nawet PSG by mogło wygrać.
» 9 marca 2022, 23:04 #695
Janks7: No nam by Maguire nie dał wygrać, przecież Kylian by na nim hat-tricka po solowych akcjach pierdzi*lnął, a Maguire potem by jeszcze rok dochodził do siebie po starciach szybkościowych z Mbappe...
» 9 marca 2022, 23:07 #694
UnitedFan07: W 2019 też nikt nie wierzył szczegolnie w rewanżu a udało się psg praktycznie ten sam sklad mialo co teraz tylko bez messiego
» 9 marca 2022, 23:10 #693
UnitedFan07: W 2019 też nikt nie wierzył szczegolnie w rewanżu a udało się psg praktycznie ten sam sklad mialo co teraz tylko bez messiego
» 9 marca 2022, 23:11 #692
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 23:20

Ale nie mieliśmy wtedy Maguire'a, Neymar nie grał w rewanżu, ogółem wtedy nas zlekceważyli na maxa, bo pojechaliśmy tam mocno rezerwowym składem przez kontuzje i zawieszenia, Buffon też zagrał katastrofalne zawody wtedy, Lukaku też miał dzień konia.
Wątpię, żeby 2 raz się to przytrafiło, Real to klasowa ekipa, stworzona do LM, doświadczenie + mentalność pozwoliły im osiągnąć korzystny wynik po dobrej grze, w pełni zasłużony awans, a my? My wtedy mieliśmy więcej szczęścia niż rozumu i to był zdecydowanie bardziej przypadek niż zasłużony awans...
A co do Messiego, to tak jak wraz z naszym Ronaldo są najlepszymi piłkarzami w historii piłki i ciężko jednoznacznie stwierdzić który jest tym numerem jeden, tak obaj są najgorszymi transferami ostatnich 20 lat, ciężko wskazać gorszy transfer w sensie - oczekiwań przed ich przyjściem do PSG i United, a tym co pokazała rzeczywistość, z wiekiem nie wygrają nawet tacy giganci jak oni, wieku nie oszukasz, wiek jest równie bezlitosny dla każdego.
» 9 marca 2022, 23:17 #691
UnitedFan07: @Janks
Ale United wygrało też 2 raz w Paryzu rok temu 2:1 w fazie grupowej i wtedy już nie bylo lekceważenia ze strony psg z tego co pamietam. PSG to klub bez wartości dlatego tak maja
» 9 marca 2022, 23:25 #690
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 23:46

@UnitedFan07 ale wtedy właśnie nie grał nasz kapitan, tylko zagrał Tuanzebe i on w miarę ogarniał pojedynki szybkościowe z Mbappe, a po 2 to oni nas wtedy też zlekceważyli bo potem przyjechali na Old Trafford i wygrali łatwo 3-1 no i grał wtedy już też nasz kapitan...
Co by nie mówić o frajerstwie PSG, to jednak gdyby grał Maguire z nimi, to nawet te ich frajerstwo by nie wystarczyło, żebyśmy ich wyeliminowali, gość jest chodzącą katastrofą i mam nadzieję że kto by nie był naszym trenerem to w nowym sezonie pierwszą decyzją będzie odstawienie tego człowieka od składu i najlepiej pozbycie się go z tego klubu.
» 9 marca 2022, 23:46 #689
Kiharitony: Na OT wygrali bo wtedy my ich zlekceważyliśmy. Co za głupie gadanie
» 10 marca 2022, 05:54 #688
M4S73R: Nie wyobrażam sobie tego Pochetino i Maguire w jednym zespole :D to by było dopiero
» 9 marca 2022, 23:01 #687
Bobernoobs: Ej a co myslicie o tym trenerze Christophe'a Galtiera ? Rok temu odmienil lile i wygralo mistrza a teraz w nicei robi dobra robote . Oglada ktos ta druzyne i moze cos wiecej powiedziec ?
» 9 marca 2022, 22:59 #686
majk: Nie znam typa
» 9 marca 2022, 23:20 #685
69eyes: Bezapelacyjnie najlepszy trener w Ligue 1 na teraz, prawdopodobnie zostanie 2 raz z rzędu trenerem roku. Gdzieś widziałem, że rozpatruje się go jako zastępcę Deschampsa w reprezentacji, na miejscu PSG właśnie jego bym brał.
» 9 marca 2022, 23:36 #684
AUDIoooo: Buenas Noches, żadnych Poches
» 9 marca 2022, 22:57 #683
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 22:58

Ktoś mi wyjaśni czemu młody Alejandro Garnacho jeszcze u nas nie czaruje? Przecież on gra lepiej niż wszyscy nasi skrzydłowi. Prawda jest taka, że jeśli chcemy kiedyś mieć taki napad, to musimy szukać pereł pokroju Viniciusa, które kręcą rywalami jak Ronaldinho za najlepszych czasów, bo nie ma co liczyć, na gwiazdy, nikt tutaj nie przyjdzie.
» 9 marca 2022, 22:57 #682
Blau: Ale my mamy takich zawodniów, którzy potrafią wkręcać w ziemię. Problem jest taki, że jednemu psycha siadła, drugiemu właśnie siada, a trzeci chyba jeszcze nie dojechał z Niemiec (chociaż ostatnimi czasy zaczął grać lepiej)

Moim zdaniem jak chcemy mieć kiedykolwiek taki napad, albo w ogóle całą taką drużynę, to musimy zacząć budować wszystko od podstaw. Nie wiem czy z obecnych zawodników jeszcze da się wykrzesać trochę piłkarskiej ambicji i zmusić ich do większej pracy na boisku.

Na jednej z grupek na fb odnośnie United wyświetliła mi się dzisiaj mini analiza straconego gola w meczu z City na 2-1. Przyznam szczerze, że podczas meczu targały mną wtedy różne, niestety negatywne, emocje i nawet się nad tym mocno nie skupiłem, ale jak zobaczyłem całość dzisiaj to byłem w szoku.

Przy tej bramce prakrycznie wszyscy zachowali się najgorzej jak tylko mogli. Maguire miał piłkę na nodze do wybicia, ale zamiast tego postanowił przepuści ją między nogami do zawodnika City (?!), a Lindelof i McTomek zamiast biec i pokryć wbiegających zawodników City to dosłownie stali w miejscu.
» 9 marca 2022, 23:07 #681
hansolo: jesssu Pochettino to jest naprawdę przegrywem...
» 9 marca 2022, 22:57 #680
kazak8: Poche - pakuj mandżur! Czekamy na Ciebie:)
» 9 marca 2022, 22:57 #679
ArktoS: To co, od jutra Maurycy wolny? ;>
» 9 marca 2022, 22:56 #678
69eyes: Myślę, że może być wolny wakat w Evertonie po sezonie, akurat na jego poziom.
» 9 marca 2022, 23:06 #677
braczkow: Borze, jak ja kocham jak PSG przegrywa :)
» 9 marca 2022, 22:55 #676
UnitedFan07: Niech sobie jeszcze wezmą Pogbe i bedzie git
» 9 marca 2022, 23:20 #675
Abstrahujacy: Harry też może iść na zmiennika Marquinhosa. Jak trzeba takiego babola, to z kapelusza może przyszykować.
» 10 marca 2022, 02:51 #674
Wirus: 2 rzeczy pewne po tym meczu:
1. Mbappe po sezonie będzie w Realu na 1000000000%
2. Messi w najważniejszych meczach znika jak wypłata.
» 9 marca 2022, 22:55 #673
PauloKuhan: bezużyteczny w 2 połowie razem z neymarem a trener boi sie ich zdjąć mając wynik 2-0 i my takiego typa chcemy
» 9 marca 2022, 23:15 #672
hraboNX: Cwaniaczki z Paryża. Trzeba jeszcze kupić kilka gwiazdek :D
» 9 marca 2022, 22:55 #671
RedFox: I przy okazji złamać znowu FFP i zrobić parę innych przekrętów ;)
» 9 marca 2022, 22:57 #670
vanantgaal: Przegrywem się jest i od przeznaczenia się nie ucieknie...
» 9 marca 2022, 22:54 #669
Kilerek7: Mbappe - Benzema - Vinicius w Realu, gdyby tak było to wygląda to dużo lepiej niż Mbappe - Messi - Neymar.
» 9 marca 2022, 22:54 #668
RedFox: Duet Vinicius i Benzema niszczy na miazgę Neymara i Messiego. Fakt, nie opinia.
» 9 marca 2022, 22:58 #667
RedFox: Żegnamy szejków z Paryża! Nikt za Wami tęsknić nie będzie!
» 9 marca 2022, 22:53 #666
rvn10: Poche się nie popisał, fatalnie nastawił PSG na drugą połowę. Ja tego trenera nie chce na Old Trafford.
» 9 marca 2022, 22:52 #665
CRtheSaviour: To co Real teraz gra, to nadal jest spuścizna Mourinho. On zaszczepił w nich mentalność zwycięzców i tutaj zrobiłby to samo, ale zarząd związał mu ręce.
» 9 marca 2022, 22:52 #664
Chestnut: No, napiwno. xD
» 9 marca 2022, 23:32 #663
Kiharitony: Hahahahahahah
» 10 marca 2022, 05:59 #662
levy181: Ale tam kibice żyją cały mecz śpiewy gwizdy itd a na OT sami statyści to tez jest dla mnie śmieszne.
» 9 marca 2022, 22:52 #661
Daka: Gdybyśmy potrafili grać na takim poziomie i prowadzili np. z Atletico 3-1 to i na Old Trafford byłoby podobnie. Niestety naszej gry przez większość czasu nie da się oglądać, to co tu mówić o dopingowaniu i żyjącym stadionie.
» 9 marca 2022, 22:57 #660
Kilerek7: Benzema to obecnie wraz z Lewym najlepsi snajperzy, on jest drugą ofiarą po Rooneyu, która musiała być w cieniu Ronaldo, a dziś Ronaldo może mu buty czyścić. Vinicius też się wyrobił, zjada Sancho i Rasha lekkim jajem.
» 9 marca 2022, 22:51 #659
Lokator23: Pisanie ,ze Ronaldo moze komus buty czyscic jest nie na miejscu
» 9 marca 2022, 22:59 #658
Abstrahujacy: @Lokator Dlaczego tak uważasz?
Niżej kolega wyjaśnił jakim fenomenem jest CR9 wypisując dane expected goals. Jeśli przeciętny zawodnik ma około zera, Kevin de bruyne +4 (czyli zdobył 4 gole więcej niż powinien w sytuacjach w jakich się znajdował) to nasz as ma -3,8 a zatem 4 gole były jego, ale spartaczył.
To nie jest ten sam Ronaldo co kiedyś i tylko jemu się wydaje, że jest. Cała drużyna gra poniżej poziomu jaki powinna reprezentować, ale na litość -3.8 będąc megahiperturbogwiazdą? Chyba czas pomyśleć o czyszczeniu butów lepszym.
» 10 marca 2022, 02:59 #657
Pepe1994: Obyśmy nie wzięli tego przegrywa Pochettino, błagam...
Chociaż znając nasz zarząd... Pochettino poleci, a nasi go wezmą, niestety.
» 9 marca 2022, 22:48 #656
Anhel: Właśnie chciałem to napisać, już pewnie szykują umowe
» 9 marca 2022, 22:50 #655
levy181: Nie to abym go chciał bronić bo też nie jestem jego zwolennikiem ale Tuchel z PSG też nie dał rady.
» 9 marca 2022, 22:51 #654
dlabigt23: Tuchela chociaż doszedł do finału LM i grał jak równy z równym z Bayernem przegranym 1:0. Nadodatek nie przegrał Mistrzostwa Francji ani Pucharu Francji. Pochettino już to osiągnął z PSG...
» 9 marca 2022, 22:56 #653
Anhel: Ale Tuchel z PSG wygrywał co się da na krajowym podwórku, a Poche i z tym ma problem mimo to ze skład ma lepszy
» 9 marca 2022, 22:58 #652
Pady: Dokładnie Modric to piłkarz środkowy który umi robić wszystko do tyłu do przodu nie to co nasze grajki Pogba nie umiem na 6 jestem dobry na 10 ,Bruno nie jestem 10 jestem 8 McTomek ja umiem tylko na 6,Fred ja nie umiem , źle dobieramy piłkarzy złych mentalnie kompletnie wszystko źle.
» 9 marca 2022, 22:47 #651
DjTED: Noo on sam gra te 3 pozycje
» 9 marca 2022, 22:48 #650
levy181: Benzema pracuje na boisku jak cholera. Jestem pełen podziwu dla niego. Nie odpuszcza nie truchta nie macha łapami. Jest gdzie być powinien. Widzi dużo jak nie strzela to szuka kolegi.
» 9 marca 2022, 22:47 #649
RedFox: I jeszcze dajcie znowu Złotą Piłkę Messiemu, który w tym meczu znów nie istnieje xD
» 9 marca 2022, 22:46 #648
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 22:51

Już w poprzednim sezonie:
Benzema, Jorginho, Lewandowski >>> Messi

A co dopiero w tym... Benzema, Salah, De Bruyne, czy Lewandowski niszczą Messiego. Gość nie zasługuje nawet na dostanie się do TOP 10 na ten moment. Podobnie obiektywnie zresztą jak Ronaldo.
» 9 marca 2022, 22:47 #647
levy181: Nie gadaj bo gdzieś tam po boisku chodził kilka podań też wykonał.
» 9 marca 2022, 22:49 #646
DjTED: Real , ani razu nie wygladał jakby sie poddali. Weszli slabo w mesz i powoli sie rozkrecali, ale jak wlaczyli 2 bieg to pozamiatali szejkow. I mecza i walcza. Cholernie mocna maszyna
» 9 marca 2022, 22:46 #645
Blau: Ciekawe co się dzieje z Rashem. Chłopak w formie z sezonu 19/20 miał praktycznie wszystko - ogromna szybkość, efektywny i efektowny drybling, świetna technika użytkowa, dobre strzały, dobre podania, no po prostu skrzydłowy na miarę topowego klubu.


Nie wiem czy to kontuzje tak ja niego wpłynęły, ale on nie wygląda źle fizycznie. Mental mu siadł?
» 9 marca 2022, 22:45 #644
rvn10: Rash niestety chyba mentalnie jest poza boiskiem.
» 9 marca 2022, 22:47 #643
Genek: Nie przesadzajmy tamten sezon też miał dobry mówie ja bym go nie skreślał przyjdze nowy trener to myśle że rasha odbuduje z resztą jak pół składu (:
» 9 marca 2022, 22:57 #642
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 23:19

Praktycznie wszystko? Jego gra bazowała na szybkości, siadło to i głowa - chłop nie istnieje.

Efektowny drybling?
owszem zaliczył jakąś tam chyba rekordową liczbę puszczonych 'siatek' między nogami przeciwników, wypuszczenie piłki i przyśpieszenie, żadnego balansu ciałem żeby zmylić, to nie jest drybling, nauczyli się go i w efekcie mamy teraz rekordową ilość wbiegnięć w obrońców.

Świetna technika... w życiu, ponownie - zagrania opierały się na szybkości, a że zatracił to...
Z dryblingiem i techniką w ostatnim czasie to był tylko Martial ale że to leniwiec...

Strzały, no natłukł trochę bramek ale mógł mieć dużo więcej bo jego strzały były na zasadzie 'ile bozia siły dała' i pałowanie w bramkarza, a dopiero jak włączył głowę to wtedy wpadało. Po prostu miał sporo sytuacji bo potrafił się znaleźć w odpowiednim miejscu, a teraz chęci, mental o którym wspominasz poszedł się kochać to jest cieniem.
Jeśliby miał drybling i technikę to bez tej swojej szybkości nawet jako tako dałby radę, a on tego nie ma.
» 9 marca 2022, 23:15 #641
boro: Ronaldo ogląda i płacze ze zamiast grać w Realu to trafił do Utd
» 9 marca 2022, 22:44 #640
levy181: PSG jak to przegra a mam nadzieję że tak to znowu będą frajerami ale nie jest mi ich Szkoda. Znowu wywalą setki milionów na transfery no i kiedyś się uda.

Jeszcze teraz Modric powinien strzelać wolnego i aby się mu udało.
» 9 marca 2022, 22:44 #639
hraboNX: Katarska wydmuszka przegrywa. Coś pięknego. Z dwojga złego wolę Real ;)
» 9 marca 2022, 22:42 #638
RedFox: A ja właśnie z hiszpańskich drużyn najbardziej chyba cenie właśnie Real + nawet pomimo że sędziowie nie raz im pomagali. Wciąż mają w kadrze wielu fenomenalnych graczy, których szczerze podziwiam na czele z Kroosem no i fenomenalnym w tym spotkaniu Modriciem.
» 9 marca 2022, 22:45 #637
hraboNX: Modric to chyba modyfikowany genetycznie w pozytywnym sensie. Druga młodość :)
» 9 marca 2022, 22:49 #636
UnitedFan07: Oby MU dało rade przejsć Atletico i w 1/4 klasyk LM MU-Real jak za dawnych lat...
» 9 marca 2022, 23:07 #635
pawel1991ksg: Spójrzcie na te spotkania topowych drużyn a na to co my gramy. Przepaść.
» 9 marca 2022, 22:42 #634
RedFox: Brawo Real! Wyrzućcie nędznych szejków z LM!
» 9 marca 2022, 22:40 #633
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 22:41

Modric to jest dla mnie najlepszy srodkowy pomocnik ostatnich 10 lat. Piszcie co chcecie, ale ten facet ma zawsze forme. On na boisku jest wszedzie. Caly srodek pola to on. On gra ofensywnego,defensywnego, srodkowego i jeszcze na boki chodzi. Chorwacje tez w pojedynke ciagnie
» 9 marca 2022, 22:39 #632
Ciechanek: Milion procent racji. Zresztą to samo pisałem kilka postów niżej.
» 9 marca 2022, 22:42 #631
RedFox: Pełna zgoda. Wspaniały pomocnik. Jeden z najlepszych w historii. Cieszę się że dostał Złotą Piłkę, bo pomimo upływu lat wciąż jest fenomenalny.
» 9 marca 2022, 22:43 #630
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 22:40

Wow! Benzyna się podjarał. No i ten widok wchodzącego szczura przy stanie 3-1
» 9 marca 2022, 22:39 #629
M4S73R: Paris frajersko w swoim stylu :)
» 9 marca 2022, 22:39 #628
Ciechanek: Dobrze emocje na bok. Teraz na chłodno. To co robi Modric (a przy drugiej bramce to już w ogóle poza konkursem) to jest NIESAMOWITE. Genialny piłkarz! Nie mogę się napatrzeć
» 9 marca 2022, 22:38 #627
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 22:41

No to źle bo Poche może wpadnie szybciej. Nasz zarząd może wpaść na pomysł żeby szybciej go podpisać. PSG samo sobie winne. Za bardzo byli pewni siebie aż się zaczęli gubić.
» 9 marca 2022, 22:38 #626
levy181: Real pokazuje jak się walczy a co by było gdyby to United przegrywało w dwumeczu 2:0 ? Przegraliby 4:0
» 9 marca 2022, 22:38 #625
mordynator: No szczególnie widzieliśmy to 2 lata temu.Ah ta wiara polskich kibiców MU
» 9 marca 2022, 23:57 #624
levy181: Ja nie mówię o tym co było tylko o tym co jest tu i teraz. Pamiętam mecz z PSG I wiele innych też.
» 10 marca 2022, 14:21 #623
Judas: Co tam się dzieje
» 9 marca 2022, 22:37 #622
UnitedFan07: Ależ comeback Realu to jest to doświadczenie dlatego PSG nigdy nie wygra LM ( tego zabrakło United rok temu żeby wywalić frajerów już w fazie grupowej) City tez prędzej czy później przegra tylko w dalszych etapach. Oby nigdy żaden klub finansowany przez szejków nie wygrał LM
» 9 marca 2022, 22:41 #621
pawelisto2: Nie sądzę byśmy kiedykolwiek jeszcze zobaczyli lepszego środkowego pomocnika niż Modric.

Wybacz Scholesy, ale Modric to jest inna liga.
» 9 marca 2022, 22:37 #620
rvn10: Moim zdaniem Scholes był lepszy, ale to moje zdanie;)
» 9 marca 2022, 22:38 #619
levy181: Zgadzam się Modric to jest kot. Obecnie dla mnie to najlepszy zawodnik na swojej pozycji.
» 9 marca 2022, 22:39 #618
pawelisto2: Modric mimo wszystko bardziej powiedzmy „galaktyczny”. Bo i akcje pociągnie przez pół boiska, rozrzuci, strzeli, zabiega, odbierze.
Rudy to przede wszystkim środkowy pomocnik w starym wydaniu, czyli operował tam, gdzie nakazywała tego tablica w szatni.
» 9 marca 2022, 22:41 #617
majk: Xavi, Pirlo
» 9 marca 2022, 22:41 #616
p1908: Ty tak na poważnie??
» 10 marca 2022, 03:15 #615
Lisan: Jak tam Wasz Pochetchino? Spakowany już? :D
» 9 marca 2022, 22:37 #614
rvn10: I dlatego wyżej cenie Benzeme od Lewandowskiego.
» 9 marca 2022, 22:37 #613
arczibald: A ja nie
» 9 marca 2022, 22:37 #612
levy181: Chryste Panie
» 9 marca 2022, 22:36 #611
JahKowalski: A może jednak Ancelottiego? XD
» 9 marca 2022, 22:35 #610
arczibald: Dawać go!
» 9 marca 2022, 22:36 #609
DjTED: Brawooooo !!
» 9 marca 2022, 22:34 #608
Lisan: Przykro to pisać ale na ten moment po prostu nie pasujemy do tego towarzystwa
» 9 marca 2022, 22:32 #607
Lingardiho9: To co Paredes przyjął na głowę, przypomina mi mecz , w którym Pogba zasłonił głowę ręką. To jest ta różnica
» 9 marca 2022, 22:13 #606
KubaUtd: Tymczasem U18 Utd w pucharze FYC pokonało Wolves U 18 i awansowało do finału :)
» 9 marca 2022, 21:57 #605
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 21:48

Tak oglądam sobie PSG i mysle sobie dobrze ze to losowanie zostało powtórzone. To byłby niezły gwałt. Real jest na wyższym poziomie a i tak PSG z nimi sobie dobrze radzi i grają bardzo płynnie. Samo wyjscie spod pressingu od obrony do ataku poprostu cud i miód . Oni nie pękają bez stresu z piłką. Porównuje sobie teraz takiego Maguire'a, Pogbe, Freda i Rasha do zawodników PSG. Nasi to przy takim Norwich by spękali jakby lekki pressing zarzucili. Dużo pracy czeka nas zebysmy weszli na lepszy poziom. Trochę to potrwa.
» 9 marca 2022, 21:47 #604
kamilpe: Jak to? Przecież większość użytkowników DP mówi, że Poche nie daje sobie rady z PSG? To jak to jest?
» 9 marca 2022, 22:25 #603
dlabigt23: No nie daje rady. Nadał mu brakuje sporo do Tuchela a już nie mówię o Guardioli czy Kloppie
» 9 marca 2022, 22:39 #602
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 21:48

Różnica pomiędzy Mbappe a Rashfordem to taka jak między Manchesterem City / Liverpoolem a Manchesterem United.

Najlepsi piłkarze na świecie na tą chwilę:
1. Lewandowski
2. Mbappe
3. ex aequo Salah i De Bruyne
» 9 marca 2022, 21:44 #601
rvn10: Lewandowskiego nie dałbym w top10.
» 9 marca 2022, 21:47 #600
Wirus: rvn10 Jak zwykle zakompleksiony ehh...
» 9 marca 2022, 21:50 #599
rvn10: Raczej obiektywny.
» 9 marca 2022, 22:12 #598
Ciechanek: Może nie aż poza top10, ale ja uważam również, że Mbappe na chwilę obecną jest dużo dużo lepszy od Lewego.
» 9 marca 2022, 22:15 #597
kamilpe: Ok, rvn10 to podaj swoją listę TOP10 i zobaczymy tylko bez środkowego napastnika bo od Lewego nie ma obecnie lepszej 9.
» 9 marca 2022, 22:28 #596
Blau: Przecież to depresji można dostać oglądając taki mecz i porównując bo później do tego co my gramy.
» 9 marca 2022, 21:44 #595
KubaUtd: Verratti profesor środka pola.
» 9 marca 2022, 21:43 #594
rvn10: Dobry mecz w Madrycie, tempo nie dla naszych grajków;)
» 9 marca 2022, 21:37 #593
Genek: Neymar w tym sezonie w PSG 4 bramki i nikt go nie chce sprzedawać o messim nawet nie wspominam.
Rashford w tym sezonie 5 bramek i niektórzy chcą go sprzedawać bo słaby xd.
» 9 marca 2022, 21:34 #592
DjTED: Zobacz co gra Neymar i zobacz co gra Rashford.... Neymar demoluje w pojedynke Real, a Rash ostatnio to nie pamietam kogo zdemolował....
» 9 marca 2022, 21:42 #591
wider: Rash to sam siebie demoluje jak wbiega w 2 obrońców
» 9 marca 2022, 21:43 #590
KubaUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 21:45

W dwóch ostatnio w meczu z City to w czterech hehe
» 9 marca 2022, 21:44 #589
DjTED: * w 5 obroncow. Jednego nie moze przejsc, a sie na 4-5 rzuca
» 9 marca 2022, 21:44 #588
Genek: No ok racja ja go nie bronie bo jest słabutki w tym sezonie ale nie znaczy żeby odrazu sprzedawać gościa co przez ostanie 2 sezony robił +20 G i +10A.
» 9 marca 2022, 22:08 #587
DjTED: Real na razie bezradny (niestety). Psg lepiej wyglada w srodku
» 9 marca 2022, 21:25 #586
levy181: Mimo wszystko liczę że Real przejdzie. Już kiedyś to pisałem ale oni pieknie wychodzą spod pressingu, zero paniki a nasz kapitan to dostaje palpitacji serca jak jest naciskany i wywala aby do przodu
» 9 marca 2022, 21:19 #585
PastaDoCiasta: Ogladam Real vs PSG i oba zespoły cały czas presują, biegają, walcza o piłkę - 10 razy bardziej od naszych diabelkow. I to nie jest mecz jakiejś Atalanty z małym ambitnym zespołem który niespodziewanie wszedł do fazy pucharowej LM, tylko mecz dwóch zespołów „marketingowych” podobno napakowanych pseudogwiazdkami… to co jest u nas?
» 9 marca 2022, 21:16 #584
boro: U nas jest leberka. Mamy na ławce podobno króla presingu i co ? I nic
» 9 marca 2022, 21:20 #583
Blau: Tak gra każda topowa drużyna, Bayern, Live, Real, City, PSG, Chelsea czy Barca z Interem. Niestety czy stety pressing to w obecnym futbolu absolutne minimum żeby osiągać jakieś sukcesy, a u nas to leży i kwiczy. Albo sobie truchtają, albo biegają bez żadnego ładu i składu.
» 9 marca 2022, 21:23 #582
Ragnar90: Pasta też to zauważyłem, oba zespoły presuja i oba jak fajnie wychodzą z pressingu, 1 zawodnik, często stoper wygra pojedynek 1na 1 i jest akcja podbramkowa, u nas jak stoper ma piłkę to wybija na aut i po akcji
» 9 marca 2022, 21:25 #581
Pady: Króla pressingu teorii, zobacz co Niemcy mówili o RR od zawsze że to teoryk dla nich to był teoryk to nie był żaden król, niby uczył Kloppa ale teorii bo praktyki to by mógł Klopp uczyć RR, to że RR nie był trenerem to nie przypadek.
» 9 marca 2022, 21:59 #580
skowron32: Może być tak że z totkami wygramy będzie VIVAT i pałowanie się;D a przyjdzie mecz z Lester i będzie kibel na Evertonie poprawka i też kupa:D
dobrze że Nam mecz z Klopami przełożyli bo by było gorąco w marcu:D
» 9 marca 2022, 17:20 #579
kamilpe: Haha dobre pałowanie :D kibel i kupa :D

To był sarkazm.
» 9 marca 2022, 18:20 #578
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 16:44

Ja coś czuje ze z Tottkami uda nam się wygrać jakieś 2:1. Wrócą nadzieje i hurraoptymizm na top4 a w meczu z Norwich czy słąbym Leicester znów przegramy i tyle bedzie z tego xDD. Tottki to podobne przegrywy do nas wiec tez czesto zdarzają im sie słabe mecze.
» 9 marca 2022, 16:43 #577
SickRabbit: Szkoda mi Sancho bo chłopak się u nas zmarnuje a jestem jego wielkim fanem...
Jeszcze wierzę, że w nowym sezonie przyjdzie Ten Hag i coś się ruszy ale trzeba zrobić konkretne czystki. Jak zatrudnią Pocze to po ptokach.
» 9 marca 2022, 16:18 #576
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 15:56

Wiecie co laczy

1-6 z Tottenhamem
0-5 z Liverpoolem
2-4 z Leicester
1-4 z City


W kazdym z tych meczow grali Maguire i Wan Bissaka i to wszystko w 18 miesiecy, musze przyznac ze niezle mnie oszukali poczatkowo i myslalem ze beda super transferami, niestety przyszlosc zweryfikowala ze wywalilismy hajs w bloto
» 9 marca 2022, 15:56 #575
Lisan: Jak przegramy z Totkami to raczej czekają nas owocowe czwartki z LE i wyjazdy na pastwiska ala Rostov
» 9 marca 2022, 14:23 #574
sztejner: Szybki jesteś
» 9 marca 2022, 14:39 #573
Ragnar90: A jak wygramy to nie?
» 9 marca 2022, 21:27 #572
Pady: Oby chociaż LE a nie LK ,wygrana nawet w tym meczu nie gwarantuje nam LM tam jest jeszcze Arsenal,nawet jak przestaniemy tracić punkty z dołem to może nas braknąć.
» 9 marca 2022, 22:22 #571
CoachMark: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 12:13

Garść cyferek na dziś z takich ciekawych:

total Xg united i kilku drużyn, o których się mówi, że dobrze atakują [per 90, bo mają różną liczbę spotkań]: United 1,56 City 2,31 LFC 2,55 Arsenal 1,55
total Xgc [przewidywanych straconych na 90 ] względem tych drużyn: United 1,66 City 0,59 LFC 0,83 Arsenal 1,04 a jako bonus dodam najlepszą drużynę z ligi, którą się postrzega jako tą co świetnie broni Wilki 1,19.

To w porównaniu z moim postem niżej można by już określić tak; United w ataku gra całkiem ok. Niestety wykończenie sytuacja bramkowych ma najwyżej na średnim poziomie [mam na myśli takiej 10 drużyny w tabeli bo to jest naszym teoretycznym środkiem umiejętności... dobra mają minimalny + to niech będzie że 9 drużyna].
Za to w obronie raczej wstyd. Przy takich graczach, można powiedzieć, że w ataku tworzą najwyżej średnią liczbę okazji. W sensie te 1,66 na mecz to jest względem zapowiedzi przed sezonem walki o mistrzostwo w miarę bym powiedział adekwatna liczba szans.
Natomiast bronienie na poziomie 1,66 to jest dramatyczna statystyka. Generalnie z zdobywanymi golami się to równoważy, czyli całościowo drużyna polegać by musiała w całym sezonie, by ugrać mistrzostwo na stabilnej i zarazem boskiej formie DDG i CR7 [ i w sumie innych względnie odpowiedzialnych za te bramki] by wychylić wahadło statystyki w pożądaną stronę.
Z czego to wynikać może? Pressing jest, częsty nawet, skuteczny co prawda tak sobie, ale to nie tutaj jest raczej ten problem. Na oko, to mi wygląda, że United ma za dużo kosztownego truchtania i złych nawyków krytycznych skutkujących stratą bramek, no i generalnie nie mają odpowiedniego nawyku szybkiego odbudowywania ustawienia obrony. Przykładowo Pogba często dosłownie drobi po boisku gdy jest faza przejścia do obrony. McT też wielokrotnie drobi w tych fazach przejścia. Wiadomo są tacy broniący, co ustawianiem się dużo robią, ale taki gość w jakimś rejonie boiska to może być maksymalnie jeden....bo ktoś musi wykonać atak na piłkę, by ustawienie tego pasywnego broniącego zaprocentowało. Przy chyba trzeciej bramce City w minionym meczu Fred........stoi na linii pola karnym, nawet nie próbując dołączyć, by zablokować którąś z tych dobitek. Tego nikt nie zapisuje jako błąd prowadzący do utraty bramki, a jest to ewidentny błąd, tylko że nie sklasyfikowany w ten sposób.

No i na koniec, bo widziałem kilka razy dyskusję o tym ile daje taki DDG i kto jest obecnie najlepszym bramkarzem ligi i może na świecie, to kilku wybrałem do porównania.

Stosunek tego co wpadło do tego co miało wpaść:
Wojtek +0,04 czyli 1 gol w lidze do przodu dla niego
Navas + 0,01 czyli w zasadzie jest można powiedzieć na 0
Donnaruma +0,19 czyli 2 gole do przodu
Oblak -0,23 czyli wpuścił o 6 goli więcej niż powinien
Curtois +0,07 czyli w jego skali to daje niemal 2 gole uniknione
Mats - 0,06 co daje wpuszczenie o co najmniej 1 gola za wiele
Neuer - 0,11 ponad 2 gole za dużo
Na koniec PL zostawiłem
Ederson -0,06 co daje mu dług ponad 1 gola
Alisson + 0,15 czyli wpuścił 3 gole mniej niż powinien
Mendy + 0,05 czyli wpuścił 1 gola mniej niż powinien
Ramsdale -0,02 czyli wpuścił 1 gola więcej niż powinien [dziwne no ale to nie ja zbierałem dane bazowe]
DDG na deser + 0,38 co mówi nam, że wpuścił o ponad 10 goli mniej niż zakładano.

Jeszcze żeby to nieco powiększyć to dodam co innego.
Czyli jak czyste pozycje mieli gracze, którym przybijano "realistyczną szansę na zdobycie bramki przeciw DDG]. Tutaj akurat im wyższa wartość tym gorzej świadczyłoby o broniącej drużynie, a tym lepiej o bramkarzu.
Mendy 0,21 oczekiwanego gola/ strzał na bramkę
Ramsdale 0,26 oczekiwanego gola/ strzał na bramkę
Alisson 0,3 oczekiwanego gola/ strzał na bramkę
Ederson 0,24 oczekiwanego gola/strzał na bramkę
DDG 0,33 oczekiwanego gola/strzał na bramkę

Czyli tutaj można powiedzieć, jeszcze, że mimo iż DDG miał najgorsze warunki postawione przez swoich kolegów z pola, to wypadł absolutnie najlepiej [co mnie osobiście dziwi, że tak wyszło, no ale przyjąć to można z sporym zaufaniem, że to prawda].
» 9 marca 2022, 12:09 #570
braczkow: Odnośnie DDG to największym zarzutem dla niego zawsze były 2 aspekty - nieumiejętność gry na przedpolu oraz słaba gra nogami. Wydaje się, że to nie jest do końca ujęte w statystykach obronionych strzałów (tzn w jakiś sposób te braki mogą wpływać np na to, że przeciwnicy mają lepsze sytuacje do strzelania goli). Są może dostępne staty odnośnie celności podań bramkarzy?
» 9 marca 2022, 13:58 #569
ermac: Świetny post! Wielkie dzięki i oby więcej takich smaczków!

Pozdro.
» 9 marca 2022, 14:35 #568
kckMU: @braczkow

W pełni rozumiem sens Twojego przekazu. Takowych statystyk nie ma, ponieważ nie są jeszcze możliwe do twardego wyłapywania przez komputer.
» 9 marca 2022, 18:24 #567
atotrikos: Ryan Gravenberch jest otwarty na propozycje dołączenia do Bayernu, kwota okolice 30mln - można ? Jedyne ale to jego agent tylko po co o tym piszę ?
30mln, MY będziemy atakować RICE za okolice 70mln, dramat.
» 9 marca 2022, 12:08 #566
sztejner: 70 mln za Rice to promocja XD
rok temu żądali chyba coś koło 100-115 mln
w ogóle jeśli faktycznie go kupimy i to za mniej niż 100 to będę w szoku
Każdy klub wie że można nas opitolić z siana i to bez problemu bo zapłacimy każdą sumę
Z ostatnich transferów to chyba tylko Bruno za 63 mln był strzałem w 10
» 9 marca 2022, 12:21 #565
atotrikos: 100mln Rice
80mln Maguire
50mln AWB
Drewno drogie w Anglii ale aż tak?
» 9 marca 2022, 13:00 #564
mikiartur: 🗞 #mufc, Newcastle United, West Ham and Crystal Palace are all involved in preliminary discussions with Boubacar Kamara’s agents regarding a move in the summer. [@Scottwilsonecho]

🗞 #mufc are among top European clubs who have been on Youri Tielemans' trail. Manchester City are also very interested and have been in regular contact with his agent - the price claimed by Leicester could drop to €40m. [@Santi_J_FM]
Takie jeszcze 2 informacje z twittera
» 9 marca 2022, 10:43 #563
atotrikos: I to jest odpowiedni kierunek dla Kamary tylko oby nie wyglądało to tak:

Kamara --> WHU ---> RICE ---> Manchester United


Youri powinien wylądować w United po udanym wypożyczeniu i sprawdzeniu się w Lester. Teraz mając ofertę z United i z City to obawiam się, że wybierze tę opcję gdzie każdy wie gdzie, co i jak ma grać.
» 9 marca 2022, 11:56 #562
SmokuUtd: U nas też wiadomo - gramy kupę.
» 9 marca 2022, 12:05 #561
atotrikos: U nich wiadomo co grać u nas wiadomo co gadać, taka różnica.
» 9 marca 2022, 12:12 #560
KalinaRIP: Tielemans chyba kibic United więc chyba szansa jest. Tutaj najprawdopodobniej też miałby gwarancję 1 składu, konkurencji trudnej wszak nie ma
» 9 marca 2022, 19:46 #559
mikiartur: 🗞 #mufc are ready to make a first offer for Robert Lewandowski if he and FC Bayern can’t find an agreement on a contract extension. [@BILD_Bayern via @VinceVega7]
A ktoś wczoraj pisał że chciałby Robercika u nas hahaha
» 9 marca 2022, 10:41 #558
atotrikos: No ja chciałbym ale tak źle mu nie życzę.
» 9 marca 2022, 11:54 #557
braczkow: Marzenie
» 9 marca 2022, 13:59 #556
kckMU: 4 miejsce dla United wygląda na klasyczne mission impossible.
» 9 marca 2022, 10:35 #555
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 10:44

Chyba tak.
Choć nadzieja jeszcze żyje. Ale jak nie ugramy z Totkami w sobotę to sytuacja z bardzo trudnej stanie się dramatyczna
» 9 marca 2022, 10:44 #554
kckMU: "Ale jak nie ugramy z Totkami"

Takie stwierdzenia zaczęły się z Soton, Watford czy nawet Burnley. Wszystko przez to, że my mamy nadmiar meczów. Porażka na Etihad (w takim czy innym stylu) to mogła być wpisana, to nie tego meczu brakuje w naszych punktach.

Jak miałbym wybierać, to przynajmniej odciąłbym nas od 6 miejsca i gry w tej zapchlonej lidze konferencji, a LM podarował dla Artety, który był niemiłosiernie bombardowany (przepraszam za określenie), ale przetrwał i daje nadzieje na jakieś przyjemne momenty z tym młodym Arsenalem.
» 9 marca 2022, 11:01 #553
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 11:21

Nadzieję są, ale nie z taką grą. Arsenal ma już punkt przewagi nad nami i aż 3 mecze zaległe. Sytuację poprawia tylko fakt, że te mecze to chyba z Totkami, Chelsea i Liverpoolem, więc o wygranie któregokolwiek z nich będzie trudno dla Arsenalu (ale nie niemożliwe)

Bezpośrednie mecze z Totkami i Arsenalem będą absolutnie kluczowe. Nie zmienia to jednak faktu, że marginesu błędu nie mamy już żadnego i musielibyśmy zacząć wygrywać praktycznie wszystko co przy naszej dyspozycji brzmi nierealnie.
» 9 marca 2022, 11:20 #552
kckMU: Też jeszcze gramy na Anfield i z Chelsea u siebie.

U nas ciężko zakładać nawet domowe zwycięstwo z Norwich, bo nie wiadomo ile setek w takim meczu spartaczymy. I to jest bity fakt.
» 9 marca 2022, 11:39 #551
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 15:35

Z skutecznością jaką mieliśmy w meczach przed derbami - nie mamy szans na top4 a nawet na 5/6 miejsce może być wtedy trudno. To dość oczywiste.
Mamy 10 meczów. W 6 z nich będziemy faworytem. W dwóch z nich blisko 50/50 a w 2 to rywal będzie faworytem
Jednak fakt że mecz z City nie jest dobrym wyznacznikiem bo prawdopodobnie to obecnie top 1 lub top3 na swiecie
» 9 marca 2022, 15:21 #550
ReddeviL1987: Jeszcze mecz nie zaczął się, a tu już roi się od troli srajacych po krzakach. Spokojnie trzeba wierzyć do końca. Jest jedna piłka, a bramki są dwie i gra się do ostatniego gwizdka. Ja wierzę że przejdziemy dalej. A co będzie później? Pożyjemy, zobaczymy. GGMU!
» 9 marca 2022, 08:17 #549
sztejner: Z wiarą do meczu podejdzie kazdy kibic,o to się nie martw ;)
Ale też nie ma co sobie robic większych nadziei na awans
Poczekać zobaczyć liczyć na cud

A gadki takie są No bo jak porównasz Psg Bayern City Liverpool a nawet Inter to my wyglądamy przy nich po prostu gorzej,co nie znaczy że nie uda nam sie wygrać z Atletico
» 9 marca 2022, 08:45 #548
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.03.2022 09:02

Jasne. Mozemy wygrać z Tottenhamem i wygrać z Atletico. Tottenham juz raz pokonalismy i pozniej wiadomo jak to dalej wygladalo. Zbytnio nic sie nie zmienilo. A juz w 1/4 nie mamy czego szukać. Tam juz są zespoły pokroju Bayernu, PSG, City, Chelsea, Liverpool czy nawet Ajax. Z takimi zespołami juz nie mamy czego szukać. No ale pierw to trzeba przejść to Atletico ktore powinnismy raczej przejść. Jednak jak patrze na naszych kopaczy i ich podejscie to powątpiewam w to ze osiagniemy zwyciestwo w tym meczu.
» 9 marca 2022, 09:01 #547
pilchu: Wygrać z Totkami i AM to cel na najbliższe dni. Chłopaki muszą pokazać charakter i chęć zmian w lepszym kierunku. Jako kibice także powinniśmy chcieć awansu w LM. To zawsze buduje morale i atmosferę.
» 9 marca 2022, 11:01 #546
wider: Witam
takie pytanko o LM. Jak to teraz jest z bramkami na wyjeździe ? bo mieli coś zmieniać że bramki miały być chyba nie brane pod uwagę. Czy coś źle kojarzę ?
» 8 marca 2022, 23:10 #545
mati2009: Tak, bramki na wyjeździe już się nie liczą podwójnie
» 8 marca 2022, 23:12 #544
Chestnut: Tylko tak dla sprostowania, bo każdy wie o co chodzi. Nigdy nie liczyły się jako podwójnie, tylko coś w stylu 1,1 gola. Jeżeli w pierwszym meczu było 0:0, a w drugim 2:1, to nie oznaczało remisu. :)
» 9 marca 2022, 01:33 #543
Manmanchesrer: Nie coś w stylu 1.1, tylko po prostu przy remisie w dwumeczu bramki na wyjeździe liczyły się podwójnie. Można prosto wytłumaczyć, można.
» 9 marca 2022, 01:50 #542
artix206: Nie liczyły się podwójnie, tylko promowana była drużyna, która strzeliła więcej bramek na wyjeździe.
» 9 marca 2022, 09:26 #541
hansolo: Kurde nie oglądałem meczu LFC - Inter ale statystyka xG wygląda tak:

Liverpool (1.87) 0-1 (0.26) Inter Milan

więc pytam się - JAK? Jakim cudem Inter to wygrał :D
» 8 marca 2022, 23:09 #540
pictor: Nie mają Maguiera w obronie.
» 9 marca 2022, 00:24 #539
Abstrahujacy: Sanchezowi to też nie odpowiadało, że prowadzą to minutę po bramce zszedł do szatni.
» 9 marca 2022, 00:56 #538
braku: Bo Liverpool jest ujowy
» 9 marca 2022, 02:21 #537
Dawidlademann: Ale przyjemnie ogląda się ten Bayern Monachium... Bo na tych naszych trampkarzy to szkoda czasu...
» 8 marca 2022, 22:46 #536
mati2009: Jazda z nimi inter
» 8 marca 2022, 22:34 #535
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2022 22:30

No tak sędzia musiał pomóc scousersom bo w drugiej połowie wyglądali biednie
» 8 marca 2022, 22:30 #534
Ciechanek: BARDZO kibicuję Interowi w tym meczu, ale gościu daj spokój :D
Spóźniony, prosta noga, na staw skokowy przeciwnika, o czym Ty mówisz? Są sędziowie, którzy by od razu dali czerwoną.

Ale lepiej zawsze szukać przytyku w stronę odwiecznego rywala, że wszyscy pomagają im, a nie nam.
» 8 marca 2022, 22:33 #533
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2022 23:03

Prosta noga? Oglądasz streama.na nokii 3310? XD
» 8 marca 2022, 23:02 #532
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2022 23:04

nie no Sanchez słusznie wyrzucony.

Chociaż mnie zastanawia czy pewne sytuacje sędziowie nie powinni inaczej interpretować. Mianowicie oceniać nie tylko skutek ale także potencjalny skutek przewinienia. Chodzi mi o ackję Hendersona. Podnosi nogę wyprostowaną na wysokość klatki gracza Interu. I nie trafił praktycznie choć faul i tak został odgwizdany. Ale jakby trafił to gracza Interu by mega poskładało. Było to mega niebezpieczne zagranie. Jakby trafił dostałby czerwo. A że nie trafił to tylko ostrzeżenie. Czy potencjalne niebezpieczeństwa także nie powinny być odgwizdywane w pewnych przypadkach? Osłabiłoby to zapał graczy do tak agresywnej gry.
» 8 marca 2022, 23:03 #531
PLInfo: Trent kozacko poprawił grę w defensywie.
» 8 marca 2022, 22:18 #530
mati2009: Lewandowski do man united zapraszamy
» 8 marca 2022, 22:07 #529