Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United zdobywa Puchar Anglii! Głośny sąsiad zaskoczony i uciszony!

» 25 maja 2024, 17:59 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Manchester City 2:1 (2:0) w finale Pucharu Anglii. Bramki Alejandro Garnacho i Kobbie’ego Mainoo dały Czerwonym Diabłom upragnione trofeum!
Manchester United zdobywa Puchar Anglii! Głośny sąsiad zaskoczony i uciszony!
» Manchester United zdobył Puchar Anglii w sezonie 2023/2024! | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Diogo Dalot
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Aaron Wan-Bissaka
Sofyan Amrabat
Kobbie Mainoo
Scott McTominay
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Jonny Evans
Rasmus Hojlund
Victor Lindelöf
Mason Mount

Oddano 101 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Finałowe spotkania często przypominają szachy i tak też było w sobotnie popołudnie na Wembley. Nie powtórzyła się historia z ubiegłego roku, kiedy to Manchester City błyskawicznie objął prowadzenie. Tym razem drużyny podeszły do przeciwników z dużym respektem. To sprawiło, że pierwsze minuty dłużyły się kibicom na Wembley.

Manchester United pierwszą składną akcję przeprowadził w 9. minucie. Bruno Fernandes zagrał na prawą stronę do Alejandro Garnacho, ten oddał strzał na bramkę Stefana Ortegi, ale za lekki, aby zaskoczyć golkipera The Citizens.

Manchester City odpowiedział szybkim atakiem chwilę później. Bernardo Silva zagrał futbolówkę na dalszy słupek do Phila Fodena, ten trafił tylko w boczną siatkę. Kolejne minuty płynęły na Wembley raczej wakacyjnym tempem. The Citizens częściej mieli piłkę przy nodze, ale gracze Manchesteru United byli świetnie zorganizowani w defensywie.

W 30. minucie szczęście uśmiechnęło się do Manchesteru United. Diogo Dalot zagrał długą piłkę do Alejandro Garnacho. Argentyńczyk stoczył pojedynek biegowy z Josko Gvardiolem, ale chorwacki defensor nie dogadał się ze Stefanem Ortegą i przerzucił piłkę nad wysuniętym z bramki bramkarzem. Garnacho zachował czujność i nie pozostało mu nic innego, jak tylko wpakować piłkę do pustej bramki.

Manchester United zwietrzył swoją szansę, bo defensywa Manchesteru City prezentowała się bardzo niepewnie. Czerwone Diabły często zdecydowały się na dalekie przerzuty. W 38. minucie kolejna taka próba mogła zakończyć się bramką. Marcus Rashford wpakował futbolówkę do siatki, ale Alejandro Garnacho był w tej akcji na spalonej.

W 39. minucie Manchester United zwiększył prowadzenie! Czerwone Diabły przeprowadziły kapitalny atak. Marcus Rashford z lewego skrzydła przerzucił piłkę na prawą stronę do Alejandro Garnacho. 19-latek miał dużo miejsca i zdecydował się zejść do środka. Garnacho podał do Bruno Fernandesa, ten dostrzegł kątem oka Kobbie’ego Mainoo, który technicznym uderzeniem z dwunastu metrów posłał piłkę do siatki!

Manchester United był wyraźnie podbudowany prowadzeniem, ale nie zamierzał na tym przestawać. W 42. minucie strzał zza pola karnego oddał Bruno Fernandes. Tym razem próba Portugalczyka została zablokowana.

Czerwone Diabły dwubramkowe prowadzenie utrzymały do przerwy. Manchester City na drugą połowę wyszedł z dwiema zmianami w składzie. Pep Guardiola posłał w bój Jeremy’ego Doku oraz Manuela Akanjiego.

W 55. minucie Manchester United dostał pierwszy poważny sygnał ostrzegawczy. Jeremy Doku dał City impuls do ataków. Belg zagrał piłkę w pole karne do Erlinga Haalanda, norweski napastnik uderzył mocno z lewej nogi, na szczęście trafił tylko w poprzeczkę.

Manchester City z każdą minutą podkręcał tempo, a Czerwone Diabły koncentrowały się na obronie. W 60. minucie efektowną paradę na swoim koncie zapisał Andre Onana, który obronił uderzenie Kyle’a Walkera zza pola karnego.

W 64. minucie Manchester City był bliski bramki kontaktowej. Julian Alvarez dostał podanie w uliczkę od Phila Fodena, Argentyńczyk z dogodnej pozycji posłał jednak piłkę obok bramki Andre Onany.

Manchester United na ataki The Citizens odpowiedział w 68. minucie. Dobrą akcją popisał się Alejandro Garnacho. Argentyńczyk zszedł na prawą nogę, uderzył w krótki róg, ale czujność w bramce City zachował Ortega, który odbił futbolówkę. Czerwone Diabły odsunęły na moment grę od własnej połowy.

W 77. minucie Kyle Walker znów postraszył Andre Onanę strzałem zza pola karnego. Kameruńczyk pokazał się z dobrej strony i obronił uderzenie Anglika.

W 87. minucie Manchester City dopiął swego i zdobył gola kontaktowego. Duża była w tym zasługa Andre Onany. Strzał zza pola karnego w krótki róg oddał Jeremy Doku. Kameruńczyk popełnił błąd i wpuścił wydawało się łatwe uderzenie do obrony. The Citizens zostali „podłączeni do prądu”.

Manchester United do końcowego gwizdka przeżywał nerwowe chwile na Wembley. Korzystny wynik udało się utrzymać do końca i Czerwone Diabły zgarnęły Puchar Anglii!

Manchester City – Manchester United 1:2 (0:2)
Bramki: Jeremy Doku 87’ – Alejandro Garnacho 30’, Kobbie Mainoo 39’

Manchester City: Ortega – Walker, Stones, Ake (Akanji 46'), Gvardiol – Rodri, Kovacić (Doku 46'), De Bruyne (Alvarez 56') – Silva, Foden, Haaland

Manchester United: Onana – Dalot, Varane, Martinez (Evans 73'), Wan-Bissaka – Amrabat, Mainoo, McTominay (Lindelof 90') – Garnacho (Mount 90'), Fernandes, Rashford (Hojlund 73')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester City vs Manchester United. Finał Pucharu Anglii
Następny news »
Manchester United wywalczył przepustkę do Ligi Europy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (697)


M4S73R: Oficjalnie Martial wolnym agentem. Kto się skusi ?
» 27 maja 2024, 20:56 #690
Clsco: Te plotki o Rashfordzie rozsiewa ktoś wiarygodny? Czy szmatławiec pokroju The Sun?
» 27 maja 2024, 20:54 #689
Syndicate: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 20:51

Odnośnie dyskusji kilka pięter niżej. Sam Guardiola kilka ładnych lat temu bodajże przyznał, że nie dałby rady wygrywać gdyby miał słabych piłkarzy.


Ale... Taki czas - trenerów magików - już dawno minął moim zdaniem. Najlepsze kluby raczej nie ściągają drwali. Mocna drużyna plus trener top to raczej standard.

P.S. Tutejszego kompleksu wśród użytkowników Devilpage dotyczącego kibiców Arsenalu też nie bardzo rozumiem. Arsenal na dzień dzisiejszy jest zdecydowanie mocniejsza ekipą od United z sensowniejszym trenerem na ławce. Ale jakimś cudem jednak United w ostatnich dwóch latach zdobywa jakieś trofea. Pewnie dlatego,że Arteta skupia się JEDNAK na lidze. Chcę mistrzostwa. A United w tej kwestii są ogórkami.
» 27 maja 2024, 20:46 #688
Garnacho: To nie przez kompleks że graja lepiej tylko przez ich kibiców, przez ich butę i chamstwo na naszej stronie.
» 27 maja 2024, 20:54 #687
cantona007: Jedyny kompleks jaki widzę, to jednak wśród fanów Arsenalu, którzy co rusz pojawiają się na tej stronie.
» 27 maja 2024, 21:20 #686
Batigol222: Nie ma i nie było czegoś takiego, jak trenerzy-magicy. Niektórzy szkoleniowcy, preferujący defensywny styl gry, byli w stanie osiągać świetne rezultaty z teoretycznie słabszymi drużynami, np. Otto Rehhagel z Grecją w 2004 roku czy Mourinho z Porto (chociaż, patrząc na tamten skład Porto oraz na ich drabinkę w LM, to wcale nie wydaje się aż takie niesamowite). Wśród trenerów grających ofensywnie, to chyba jedynymi przykładami byliby Jorge Sampaoli oraz Juan Antonio Pizzi (Copa America 2015 oraz Copa America 2016).
» 27 maja 2024, 21:23 #685
Syndicate: @Garnacho

Kto Cię zmusza by na trollowe "zaczepki" reagować? Czasami historia pisze dziwne scenariusze. Arsenal grający najlepszą piłkę od lat drugi raz z rzędu musi uznać wyższość City, ale... nie musi się z tym godzić. W lidze na dzień dzisiejszy jest jedynym równorzędnym rywalem dla Obywateli. Trzeba im to oddać. To, że wraz ze stylem nie przychodzą te najważniejsze trofea w które Kanonierzy celują - cóż, pech. To pokazuje, że JESZCZE muszą ten poziom poprawić. To pokazuje jak kosmicznym wyzwaniem jest pokonanie City na dystansie 38 kolejek. A oni są naprawdę blisko. Rok temu POWINNI zdobyć mistrzostwo. W tym też. Ale się wyłożyli i po ptokach.

Ale to strona Man Utd. Mnie Puchar Anglii po tak fatalnym sezonie kopania się po czołach, kuriozalnych porażkach, bezzebności, przepychania wyników że słabeuszami nie cieszy. Ponieważ zakłamuje realny obraz całości. To bardziej jak trafienie 6-ki w Totka niż zwieńczenie dobrej gry. Kuriozum.

Cieszy oczywiście wygrana z City. Bardziej niż Puchar. Taki paradoks. Poniekąd jest to rewanż za finał sprzed roku.

Ale - co po tych pucharkach raz na jakiś czas? Tutaj powinno chodzić przede wszystkim o wygranie ligi. O "strącenie City z tej *** grzędy" jak niegdyś Liverpoolu. A w lidze ten zespół jest slabiuteńki.

United wygrał Puchar... I co dalej? Jest nagle OK? Nagle (znowu) idziemy po mistrza? Z wyścigu zespół odpadnie w październiku, ale (tym razem) wygra Ligę Europy?

To są ciekawe pytania. United w pierwszej kolejności powinien uderzać w walkę o wygranie ligi, bo do tego ten klub został stworzony.
» 27 maja 2024, 22:30 #684
Stanior: Gdyby Erik przegrał ten mecz i to w zatrważającym stylu to decyzja byłaby łatwa dla wszystkich. Dodatkowo eostatni mecz w sezonie więc nie dałoby się już przypudrować tego nawet wysokim wynikiem z jakimś spadkowiczem. Dziś sytuacja jest inna bo Erik wygrał w niezłym stylu nie byle jaki puchar. Już raz zwolnili zwycięzcę pucharu i potem było jakoś kwaśno. Myślę, że Erik zdobył sobie tym zwycięstwem przychylność ludzi od decyzji, zwlaszcza tych którzy byli do tej pory 50:50. Czasem są tacy niezdecydowani do samego końca. Podejrzewam, że zarząd nie jest jednomyślny stąd tyle wykluczających się niby przecieków. No i też trzeba brać poprawkę, że to nie lada gratka dla pismaków, mogą tworzyć bzdury bez żadnych swoich źródeł.
» 27 maja 2024, 20:42 #683
NikS000: Warto dodać, że mieliśmy wreszcie dostępną (prawie) całą obrone poza Shawem i fajnie to wyglądało. Niestety nie da się zbudować drużyny gdy nie masz podstawy czyli obrony, a w tym meczu ta podstawa była i graliśmy dobrą piłke.
» 27 maja 2024, 20:46 #682
MiSt: Erik w tym sezonie gadał absolutne głupoty. Mam też wrażenie, że dla niektórych to był jeden z ważniejszych powodów, przez który powinien zostać zwolniony. Moim zdaniem ma poprostu takie podejście do mediów i jego słowa często nie są szczere.

Wystarczy obejrzeć pomeczowy wywiad, w którym mówił, że z Crystal Palace nasza gra wyglądała jak g...(wiadomo co). Na codzień nie pozwala sobie na taką szczerość.

Moim zdaniem ocenianie trenera po jego sposobie wypowiedzi to głupota. Niektórzy wręcz uważają Erika za idiotę. Sam pamiętam, że jedyne ostrzeżenie na DP dostałem przez moją reakcję na absurdalną wypowiedź Ole. Na chwilę przed przyjściem Bruno graliśmy kompletną kaszankę, a Ole uważał, że gramy świetnie.

Kontakty z mediami to chyba najgorsza rzecz w pracy menedżera. Szczególnie, że wszystkie media tylko czekają na potknięcie United, jednocześnie przemilczając większe wpadki naszych rywali.
» 27 maja 2024, 20:32 #681
Tidus4568: Na 99% Ten Haga pożegna się z klubem do końca miesiąca.
» 27 maja 2024, 20:01 #680
MikiManUtd2004: Skąd info??
» 27 maja 2024, 20:23 #679
kungfury: Z du py
» 28 maja 2024, 08:53 #678
HarryBrown: Skoro mamy inwazję arses` fanboys to taki zabawny mem:

en.rattibha.com/storage/meta_images/1783188633303801860_2.jpg
» 27 maja 2024, 18:57 #677
Wirus: Od zawsze mnie ciekawiło jak można być tak zakompleksionym człowiekiem, żeby robić specjalnie konta na kibicowskich stronach swoich wrogów i tam wylewać swoje frustracje.

Trzeba być strasznie "małym" człowiekiem z jakąś chorobą umysłową lub po bardzo uciążliwym dzieciństwie żeby tak robić, bo inaczej nie umiem tego wytłumaczyć.

Szczerze to aż czasem takim ludziom współczuję, że nie znaleźli pomocy u jakiegoś mądrego psychologa.
» 27 maja 2024, 18:51 #676
HarryBrown: Większość tych arsesików urodziła się po ostatnim majstrze dla tego klubu albo była tak młoda, że nie może tego pamiętać. A jak znajdzie się ktoś kto to widział to i tak ma wątpliwości czy to było jeszcze w tym wieku czy w poprzednim.
» 27 maja 2024, 19:04 #675
DevoMartinez: Fani arsenalu to chyba najbardziej zakompleksiona i niedowartośiowana grupa kibicowska w pl. Z żadnego innego klubu tylu tu nie wbija, I to nie jest ten jeden typ co tu się produkuje.
» 27 maja 2024, 19:26 #674
Trombocyt: Jimo12, a Ty przypadkiem nie sympatyzujesz z Arsenalem? Nie odbierz tego jako złośliwość, tak pytam.
» 27 maja 2024, 19:59 #673
Jimo12: Trombocyt, Nie, ale podoba się jak się podnieśli jak zespół, klub, i mam sporo znajomych ich kibiców, więc nie czuje jakieś negatywnej energii do nich w porównaniu do City czy LFC.
» 27 maja 2024, 20:04 #672
Trombocyt: Jasne, rozumiem. Spoko podejście.
» 27 maja 2024, 20:08 #671
brazylianwisnia: Mnie to nawet bawi jak ktoś wejdzie, coś głupiego napisze jak jest kibicem klubu, który przegral wszystko.
» 27 maja 2024, 20:09 #670
braku: Ewentualnie na Guardiolę bym się zgodził ale aktualnie nie ma na rynku top trenera. Musi Erik zostac
» 27 maja 2024, 17:35 #669
HarryBrown: Pep będzie dostępny za rok.
» 27 maja 2024, 19:18 #668
Kilerek7: Ludzie odejdzie to odejdzie, a jak zostanie to zostanie, jestem 50 na 50, bardziej mnie interesują transfery, bo z tymi grajkami to i Guardiola by się drapał po łysinie.
» 27 maja 2024, 17:26 #667
kckMU: "bo z tymi grajkami to i Guardiola by się drapał po łysinie."

Od kiedy on jest wyznacznikiem osiągania sukcesu ze słabymi piłkarzami?

Już byś chociaż Kloppa użył w tych swoich wywodach.

O Jose nie wspomnę, był i ugrał w tym burdelu ile mógł.
» 27 maja 2024, 18:26 #666
Kilerek7: Guardiola to najlepszy trener świata obecnie i tutaj nawet nie ma dyskusji, mówisz tak przez pryzmat tego, że zawsze miał top grajków, no to skoro Mourinho czy Klopp by ogarnęli to wg ciebie, to Guardiola już nie, bo nigdy nie grał słabymi?
» 27 maja 2024, 19:06 #665
kckMU: Bycie trenerem jest tylko jedną z ról. Nie mam tyle czasu by Ci fachowe wykłady robić.
» 27 maja 2024, 20:31 #664
Kilerek7: Nieoficjalnie: MAM TO W NOSIE xD
» 27 maja 2024, 17:11 #663
LeoPepsi: Nieoficjalnie: ERIC TEN HAG ZOSTAJE NA STANOWISKU TRENERA MANCHESTERU UNITED!!
» 27 maja 2024, 17:04 #662
DjTED: Zdania ekspertów są podzielone
» 27 maja 2024, 17:12 #661
braku: Ja jestem expertem i mow8e że zostaje
» 27 maja 2024, 17:18 #660
Skalniak1989: Ja jestem za tym, żeby ETH został ale mam do niego jeden problem. Mam wrażenie, że gramy dobrą piłkę tylko z pełnym składem ale niestety kontuzje to część futbolu i z kimś takim możemy wygrać Lige Europy, możemy znowu wygrać kukuryku cup/FA Cup, ale nigdy nie wygramy ligi. Shaw może zagrać pół sezonu, Martinez też raczej nie będzie w stanie grać całego sezonu, to samo Mount, Amad do tego dochodzą jakieś niespodziewane kontuzje i pyk znowu nie mamy składu.
» 27 maja 2024, 16:30 #659
SickRabbit: youtube.com/watch?v=vCWMS2lpb8w&ab_channel=LiveSpeedy
» 27 maja 2024, 16:25 #658
SickRabbit: A obczajcie sam początek tego
Co tam Pep robił? :D
youtube.com/watch?v=Fz9y2QAazR4&ab_channel=TheEmiratesFACup
» 27 maja 2024, 16:28 #657
RememberMe: Jak ktoś myśli, że go zwolnią to niech bierze połowe
» 27 maja 2024, 16:19 #656
RememberMe: INEOS powiedział mi, że chcą wszystko zmienić i odbudować ze mną. [] To właśnie powiedzieli mi bezpośrednio - stwierdził Ten Hag dla Voetbal International
» 27 maja 2024, 16:18 #655
M4S73R: Man United set to sack Erik ten Hag following end of season review
» 27 maja 2024, 15:48 #654
Spiker2405: EXCL: PLAYERS BEEN TOLD THAT ETH WILL BE SACKED SOON.

Thank you gaffer for everything been treated unfairly.

Jezus Maria, jeśli to prawda, to boli bardziej niż rozstanie. Miałem dziewczyny które mnie zdradzał i nawet nie bolało aż tak...
» 27 maja 2024, 15:08 #653
DevoMartinez: Ależ to żre. Clicbaitowość o ETH to gwarant wyrobienia limitów w każdej redakcji pseudomedialnej. :)
» 27 maja 2024, 15:14 #652
RememberMe: Bruno jak na tak fatalny klub i sezon zrobił fenomenalne liczby. Strach pomyśleć co robiłby w City albo jakimkolwiek innym klubie niż United
» 27 maja 2024, 14:52 #651
Amycus: [TEN HAG]

Sami Mokbel: Manchester United zdecydował się rozstać z Erikiem Ten Hagiem po zakończeniu sezonu
» 27 maja 2024, 14:41 #650
wider: podobno jest to tier 2 jeśli chodzi o sprawdzone informacje
» 27 maja 2024, 14:42 #649
sztejner: Bardzo szybko przeanalizowali ten sezon i poddali Erika skrupulatnej ocenie.... Wczoraj informacja o rozmowach w tym tygodniu,dzisiaj informacja o zwolnieniu przez gazety
» 27 maja 2024, 14:48 #648
SmokuUtd: Na razie bym się taką informacją nie przejmował
» 27 maja 2024, 14:51 #647
mycka86: Do czasu oficjalki codziennie ktoś będzie 'zwalniał' ETH. Przyzwyczajcie się.
» 27 maja 2024, 14:55 #646
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 14:57

The Independent podkreślił, że zdobycie Pucharu Anglii wzmocniło argumenty niektórych wpływowych decydentów, że Ten Hag powinien zachować posadę, chociaż ostatecznie jego los zadecyduje po podsumowaniu sezonu.

Ależ to będzie tydzień pełen plotek
» 27 maja 2024, 14:57 #645
Leh: Sądzę, że nikt nie wie co zarząd planuje. Plotek jest pełno i są sprzeczne. Jak zawsze - rozsiewający plotki nie poniosą żadnych konsekwencji, więc mogą pisać, co chcą.

Pytanie brzmi: czy jesteśmy w stanie zatrzymać to szaleństwo z kontuzjami? Bo nie ulega wątpliwości, że one miały wpływ i że Erik dobrze sobie radzi, gdy ma dostępną ekipę.

Jeśli tak, to powinien zostać. Jeśli nie, to będą szukać kogoś, kto dowiezie mimo kontuzji. Albo mają kaprys ściągnięcia kogoś innego i tyle. I wtedy żadne argumenty nie mają znaczenia
» 27 maja 2024, 15:05 #644
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 14:30

x.com/eurofootcom/status/1794720465271062761
Todibo, Martinez, Scalvini i Kambwala tak bym widział nasz środek obrony w przyszłym sezonie. Todibo super radził sobie obok doświadczonego Dante i Nicea długi czas nie traciła bramek ( wiadomo nasz Bułka też kot się zrobił ) Scalvini to talent i super warunkami fizycznymi wzmocnił by drużynę między innymi przy stałych fragmentach. Magłaja do sprzedania póki ma formę i ktoś da te 30 milionów, Lindelof to samo tylko za drobne. To tylko moja opinia
» 27 maja 2024, 14:29 #643
NikS000: Czy tylko ja uważam, że Kambwala to nie jest dobry zawodnik? Dostał szanse przez kontuzje, ale nic nie pokazał, a nawet wiecej baboli robil. Ten jeden mecz z liverpoolem jedyny pozytyw.
» 27 maja 2024, 14:32 #642
Mastori: Niks
Nie, nie tylko Ty. Mnie również niczym nie przekonał.
» 27 maja 2024, 14:34 #641
Frosty: Dlatego raczej byłby rezerwowym
» 27 maja 2024, 14:34 #640
Martelink: Ja liczę na środek:
Todibo/Kambwala - Martinez/Branthwaite
Dodatkowo Evans i może kolejny młody z juniorów.
» 27 maja 2024, 14:42 #639
GS8GS: Kawbala pokazał że jak na nastolatka jest bardzo dojrzałym i walecznym zawodnikiem. Nie siadał pod presja rywali a grał przeciwko drużynom z topu.
Todibo to była by najlepsza opcja na ten moment, I za rozsądne pieniądze.

Ja jednak postarałbym się sprowadzić tutaj jeszcze Theo Hernaneza.
Todibo + Hernandez i ktoś do rotacji dałaby nam duża głębie w obronie i spokój w środku i na lewej stronie.
» 27 maja 2024, 15:48 #638
zylkos1988: Nie tylko Ty tak uważasz. Podobnie jak z Tuanzebe, raz udało mu się zabłysnąć przeciwko mbappe i to wszystko. Średniak nie na taki klub jak United
» 27 maja 2024, 15:55 #637
Pyra: Ja bardzo kibicuję, żeby Luke Shaw wyleczył się na Euro, zagrał dobry turniej i został sprzedany za odpowiednią kwotę, nich inny klub buja się z nim po szpitalach. (przypomnę tylko, że już oficjalnie Phil Jones jest mniejszą szklanką od Luka)
» 27 maja 2024, 13:28 #636
tygrys26: No właśnie ja tez mu tego życzę.
Ile można się oszukiwać, że Shaw to najlepszy LO w lidze...
» 27 maja 2024, 13:53 #635
blanco1987: Pyra dla potwierdzenia two8ch slow

Phil jones missed MU AND ENG games - 175
Luke Shaw missed MU AND ENG GAMES 198

I UWAGA NIE WLICZYLEM W TO ZLAMANIA NOGI BO Z TYM MAMY 262 OPUSZCOZNE SPOTKANIA.
» 27 maja 2024, 13:57 #634
Leh: Shaw to jest najlepszy obrońca w lidze. Gdy gra na 100% to nikt nie ma podjazdu.

Ale jest też obrońcą najmniej dostępnych. Niestety, ta paskudna kontuzja lata temu już zawsze będzie go prześladować.
» 27 maja 2024, 15:06 #633
blanco1987: Leh jego kontuzje nie są spowodowane zlamaneim nogi. To kontuzje mięśniowe. Po po prostu ma z nimi problem i nic tego nie uratuje.
» 27 maja 2024, 17:50 #632
wefme: Greenwoda trzeba przywrocic do naszego skladu. Rannych sie nie zostawia
» 27 maja 2024, 13:27 #631
Batigol222: A to nie wiedziałem, że on był "ranny". Myślałem, że jego dziewczyna...
» 27 maja 2024, 14:55 #630
sauerlandevent7: Ile punktów straciliśmy od meczu z Brentford ? Po kolei drużyny robiły autostradę na lewej stronie obrony przez brak lewego defensora stąd kolejno błedy były robione przez Dalota i Wan Bisake tam grających zamiennie.
» 27 maja 2024, 13:04 #629
sauerlandevent7: Czekam bardzo na decyzję co z Greenwoodem , patrząc na to co pokazywał na początku i co potrafi dziś to mogę nawet uwierzyć Eth i poczekać ten jeden sezon żeby zobaczyć co Ci chłopcy mogą dać na przestrzeni sezonu- Garnacho , Hojlund , Greenwood, Mainoo . Kręgosłup drużyny sam się wyklarował, brakuje tylko zdrowia i walczyć o najwyższe możliwe pozycje.
» 27 maja 2024, 12:34 #628
DoktorFootballu: Nie żebym się czepiał ale w gwoli wyjaśnienia: za "kręgosłup" drużyny piłkarskiej uważa się pozycje bramkarza, środkowego obrońcę (lider defensywy), środkowego pomocnika (główny rozgrywający) i napastnika.
» 27 maja 2024, 12:45 #627
sauerlandevent7: Na a twierdzisz że Onana ,Martinez , Bruno,Hojlund nie są twoim zdaniem godni żeby nazwać ich kręgosłupem drużyny? Możemy ich nie lubić ale nie powiesz ze są słabi? A nie żebym się czepiał ale najbardziej po d dostaliśmy przez brak lewego obrońcy, lewego skrzydła i wartościowej szóstki gdy zabrakło Casemiro w środku
» 27 maja 2024, 12:59 #626
marcino186: Z wszystkim się zgodzę oprocz Onany. Nadal nie przemawia do Mnien
» 27 maja 2024, 13:17 #625
pbskarpy: Elo. Niech ktoś mi podpowie dlaczego niektórzy uważają, że Mainoo to dobry grajek. Rozumiem - strzelił kilka bramek, ale Antony czy Amad też kilka bramek u nas strzelili. Do Garnacho nie będę go porównywał, bo to przepaść. I wiem też że to inne pozycje. No offence oczywiście, nie widziałem go zbyt często w akcji. Po prostu nie rozumiem piania z zachwytu nad tym graczem i mówienie, że to podstawa naszej przyszłości.
» 27 maja 2024, 12:10 #624
Frosty: To zacznij oglądać mecze ... Mimo wieku ma mega spokój w trudnych sytuacjach, dużo biega, dobrze prowadzi piłkę, popełnił kilka błędów ale wiek mu wybaczy. Ocena pomocnika a napastników jest kompletnie inna bo bramki i asysty nie powiedzą Ci jak pomocnik wyprowadza piłkę lub ile ma odbiorów
» 27 maja 2024, 12:12 #623
atotrikos: "Poszukujemy 18 letniego pracownika z 20 letnim doświadczeniem"

- to właśnie jest Kobbie Mainoo.
» 27 maja 2024, 12:15 #622
Leh: Uwielbiam - zrobiłeś mi tym dzień :D

"nie widziałem go zbyt często w akcji"... no to może zacznij oglądać go częściej? Może w ogóle warto czasem obejrzeć mecz ulubionej drużyny? :-)

Wiadomo, że to dzieciak, mnóstwo nauki przed nim. Ludzie w tym wieku nie grają w podstawowych składach w Premier League. A on ma potencjał po prostu nie do ogarnięcia. trzy-cztery lata i to będzie topka pomocników w Premier League.
» 27 maja 2024, 12:19 #621
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 12:32

Bo to jest poziom niektórych, rozumiem nie mieć czasu obejrzeć ale w innych komentarzach wymądrzać się a mało co oglądać mecze to xD Zacytuje Dwa połamańce, którzy są za słabi na te lige: Martinez i Malacia . no nie wiem czy Martinez za słaby na ligę
» 27 maja 2024, 12:31 #620
Szerszenix: - "Do Garnacho nie będę go porównywał, bo to przepaść"
- "... nie widziałem go zbyt często w akcji."

Ty siebie w ogóle czytasz przed dodaniem komentarza?
» 27 maja 2024, 12:34 #619
RememberMe: no a Iniesta strzelił mniej bramek niż Messi hmm no to skoro wiesz ze inne pozycje to na uj porównujesz bramki środkowego pomocnika ze skrzydlowymi XD
» 27 maja 2024, 12:45 #618
DevoMartinez: Już przez samo to jak ciężko mu odebrać piłke i spod jakich opresji potrafi wyjść, atakowany czasem przez 2-3 rywali to już dużo jak dla pomocnika. Inny by oddał piłkę do kolegi albo rywalom w takich sytuacjach. Chłopak ma umiejętności i chłodną głowę. Brakuje mu może sprintu ale jak by miął obok siebie DM który czyści to da się przeżyć.

Z drugiej strony chłopak zagrał niecałe 2000 min w lidze, ma 3 bramki i asystę, 87% celności podań, wysoką notę na wshocored (6 najwyższa w MU), dostał powołanie do kadry seniorów. Jak nie spuści z tonu to jak najbardziej może to być przeszłość Utd. Na mnie robi duże wrażenie jak operuje piłką, niekoniecznie ma takie podanie jak Bruno ale z piłką potrafi przejść kawał boiska i kilku rywali.
» 27 maja 2024, 13:19 #617
brazylianwisnia: Maino ma przegląd pola, pewność gry, dobrze podaje. Jak na swój wiek jest na bardzo wysokim poziomie. Nie powinien jednak być naszym podstawowym graczem w tym momencie. Na to jest wciąż za słaby.
» 27 maja 2024, 13:25 #616
Pyra: brazylian
jak nie możemy kupić Kroosa czy Rodiego to już lepiej stawiać na Mainoo i ciągle go rozwijać, niż ściągać tu kolejnych magików i pisać co roku, że potrzebne kolejne transfery
Mainoo, Hojlund i Garnacho powinni grać w podstawie, to na innych pozycjach potrzebne są pilne zmiany
» 27 maja 2024, 13:32 #615
spider1005: Chociażby dlatego, że w finale Pucharu Anglii został zawodnikiem meczu. Jeśli uważasz, że każdy może zostać zawodnikiem meczu grając przeciwko City w finale to faktycznie z niego "Leszczyk".
» 27 maja 2024, 13:34 #614
Widmo: Jego jedyna słabością jest wyglad beż piłki bo często ustawi się tak, że jest nie widoczny. Natomiast gdy już ma piłkę to możesz spodziewać się niesamowitych rzeczy, podań, strzału i wzięcia gry na siebie co w naszym składzie często się nie zdarza. Z czasem może być już tylko lepiej, choć muszą unikać go kontuzje.
» 27 maja 2024, 14:11 #613
pbskarpy: Szerszenix

No pod względem liczb jakby 2x lepszy. Podstawa od dawna. Rozumiem, że Maino później się przebił, ale jak pograją tyle samo to wtedy porównam. ok?
» 27 maja 2024, 14:12 #612
Batigol222: Mainoo to "6" lub "8", więc gra na specyficznej, mało efektownej pozycji. Bardzo dobrze, krótko prowadzi piłkę, raczej nie notuje strat, jest odporny na pressing, dobrze odnajduje się w szybkiej grze na małej przestrzeni, potrafi z efektem podłączyć się do ofensywy. To taki piłkarz, który bardzo przypomina Gundogana, tyle że brakuje mu otwierającego podania. Gdyby miał np. 26 lat, to byłby po prostu niezłym ŚP, ale on dopiero co skończył 19, a na tej pozycji piłkarze zyskują z ubiegiem czasu.
» 27 maja 2024, 14:16 #611
atotrikos: Ten remember niżej to dobry klaun XD
Najważniejsze jest trofeum i nie dajcie sobie wmawiać jakiś mniejszych, większych, każde jest ważne i trzeba o nie walczyć gdy nie poszło gdzieś indziej.
» 27 maja 2024, 12:04 #610
kamilpe: Dokładnie, kibicie Tottenhamu też uważają, że wygranie Audi Cup jest tak samo ważne jak triumf w Lidze Mistrzów
» 27 maja 2024, 12:08 #609
atotrikos: Dokładnie, kibice Arsenalu wygrali puchar pięknego stylu, taki nie niewidoczny.
A jeszcze przed finałem ich oficjalny profil:

x.com/TrollFootball/status/1794416172730896723?t=c_WDd0jAI_GdOp7R0ps60g&s=19
» 27 maja 2024, 12:11 #608
sztejner: Porównanie United - który nawet w gorszych czasach potrafi sięgnąć po Tarczę Wspólnoty,2x Puchar Anglii,2 x Carabao Cup i Ligę Europy, do Tottenhamu które ostatnie poważne trofeum zdobył w 1984 roku....
Witamy na devilpage
» 27 maja 2024, 12:12 #607
kamilpe: Gdzie jest porównanie Manchesteru do Tottenhamu bo jakoś tego nie widzę?
To była ironia odnośnie pucharów.
Witamy na devilpage
» 27 maja 2024, 12:16 #606
Leh: To jest magia tego klubu - będąc nawet w totalnym dołku dowozi trofea. Gramy piach od 11 lat, w tym sezonie to w ogóle był koszmar. Ale trofea jednak zdobywamy.

Mam mnóstwo zastrzeżeń do Erika, ale kurde... dwa trofea w dwa lata, po sześciu latach posuchy? No jednak szacun za te puchary.
» 27 maja 2024, 12:20 #605
sztejner: Nadal uważam że trofea są ważne,bo czekałem na nie cholerne 6 lat !!
Jak niektórym to pasowało to było zostać z Moyesem czy Solskajer'em
» 27 maja 2024, 12:21 #604
Szerszenix: Moyes zdobył Tarczę Wspólnoty, nie porównuj do Solskjaera.
» 27 maja 2024, 12:39 #603
sztejner: Faktycznie !!
Czyli 2x Tarcza Wspólnoty zdobyta
» 27 maja 2024, 12:41 #602
RememberMe: Bardzo śmieszą wywody jak wielu tutejszych ekspertów odnośnie tego jak niezwykle ważne są "trofea". Brania pod uwage barabara cup czy community shield pod względem oceny jakości managera ignorując przy tym najważniejsze rozgrywki czyli Premier League i Ligę Mistrzów - tego nie trzeba nawet komentować. Ważne są te trofea, które są ważne. Jeśli Premier League i Liga Mistrzów są zawalone, to ani FA Cup, ani puchar ligi, konferencji, europy, sołtysa czy dyrektora podstawówki nie są istotne albo są bardzo mało istotne i porównywanie trenerów na ich podstawie to nieporozumienie.
» 27 maja 2024, 11:01 #601
sztejner: No nie zgadzam się
» 27 maja 2024, 11:11 #600
Biniek: Tak kiepskiego sezonu FA Cup nie przesłoni, ale to akurat bardzo prestiżowy puchar na wyspach i coś, z czego mamy pełne prawo być dumni.
» 27 maja 2024, 11:28 #599
Pyra: Po takim sezonie zdobycie FAC po meczu z City to jednak ogromna przyjemność.
Klopp odchodzi, Pep ma odejść za rok a nie oszukujmy się, kto by nas nie trenował przez ostatnie lata to do zdobycia mistrzostwa było trzeba często 90-100pkt i nawet Fertguson miałby z tym trudności.
Już nie raz to powtarzałem, są okresy kiedy rywale są za silni i teraz Liverpool czeka karuzela trenerów, City może dostać ogromną karę + odejdzie Pep i liga zrobi się naprawdę otwarta.

Ja bez względu na kto nas poprowadzi widzę światło w tunelu, mamy Garnacho, Mainoo, Hojlunda itd. młodzi okrzepną, nowy zarząd to specjaliści od transferów i będzie dobrze.
» 27 maja 2024, 11:30 #598
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 11:38

Trofea są ważne, i nie chodzi tu nawet o porównywanie trenerów a późniejszej histori. Po tym sezonie kibice United,City i Liverpool będą pamiętać że włożyli coś do Gabloty(a do tego pieniądze za wygrany puchar) .
Drugi Arsenal,Chealse, Tottenham, New Castle tak na prawdę mają sezon do zapomnienia. I tylko Aston Villa będzie pamiętać 4 miejsce bo ostatnio tak wysoko była 5lat temu a wcześniej w 96.
» 27 maja 2024, 11:34 #597
Pyra: Nie no kibice Arsenalu też zapamiętają ten sezon, że się zesrali metr przed kiblem :)
» 27 maja 2024, 11:36 #596
Widmo: Pyrka ale nie pierwszy raz w histori xD
» 27 maja 2024, 11:37 #595
Leh: Co za bzdura. W piłce liczą się trofea i tyle.

Wiadomo, że najważniejsze to PL i LM. Ale nie byliśmy w stanie rywalizować o te trofea. Z tym składem nie ma na to najmniejszych szans.

Oczywiscie, powinniśmy lepiej wypaść w lidze. W LM? Cóż, zaplaciliśmy frycowe za nowego bramkarza, który, swoją drogą, miał duży udział w wygranej w FA Cup.

Mieliśmy szansę na jedno trofeum i zespół zostawił na boisku wszystko, żeby je dowieźć.

Co więcej, po tej wpadce w półfinale wyciągnęliśmy wnioski, mieliśmy kontrolę nad meczem i wygraliśmy zasłużenie.

Mam wrażenie, że nawet Ci, którzy są zdecydowanie za odpaleniem Erika, potrafią się z tego zwycięstwa po prostu cieszyć - co zresztą dobrze ujął Biniek, który do fanów Erika nie należy :-)
» 27 maja 2024, 11:59 #594
Biniek: Leh, kibicuję klubowi, a nie poszczególnym piłkarzom, czy trenerowi.
Nie cierpię ETH, uważam go za najgorszego trenera, z jakim mieliśmy do czynienia, ale będę się cieszył jak dzieciak z każdego zdobytego przez niego trofeum dla United.
Myślę, że takie podejście ma zdecydowana większość jego przeciwników.
» 27 maja 2024, 12:36 #593
Szerszenix: "Uważam go za najgorszego trenera z jakim mieliśmy do czynienia" - 1.92 pkt/mecz, Carabao Cup, 2x finał FA Cup, raz wygrany, trzecie miejsce w pierwszym sezonie.
» 27 maja 2024, 12:45 #592
Biniek: A ja nadal uważam go, za najgorszego.
Żaden trener nie cofnął drużyny w rozwoju tak, jak ETH. Jeszcze nigdy nie widziałem takiej beznadziejnej gryz takich amatorskich decyzji trenera, tyłu przegranych wygranych spotkań. No i nigdy nie musiałem przełykać porażki tyle razy w jednym sezonie. Do tego ujemny bilans bramkowy, brednie na konferencjach, fatalny instynkt na rynku transferowym i ten DDG... Nie wybaczę go Holendrowi.

Ale ty szerszenix uważaj sobie, co chcesz. Każdy ma prawo do własnych refleksji.
» 27 maja 2024, 12:51 #591
Pyra: Biniek
Teraz zobacz ile mieliśmy kontuzji w tym sezonie i porównaj to do wyników Moyesa z ekipą, która rok wcześniej zdobyła mistrza.
Mój ranking najgorszych sezonów po SAFie to:
1) 2021-22 - Ole/Rangnick - po transferze CRa, Sancho i Varana zdobyliśmy mniej pkt niż w tym roku
2) 2013-14 - Moyes - objął mistrza, rozumiem, że skład był już wiekowy ale top4 z nimi to był obowiązek.
3) 2023-24 - ETH - 2 najgorszy wynik pkt po SAFie, jednak puchar zdobyty + multum kontuzji
» 27 maja 2024, 13:06 #590
sztejner: Żaden trener nie cofnął drużyny w rozwoju tak, jak ETH.

Również żaden trener po Fergusonie nie zapewnił nam tak pustej gabloty jak Solskjaer :D

Ale spoczko,ja i paru innych wspieramy Erika,Ty i kilku innych chcecie jego wylotu - kto będzie się cieszył z podjętej decyzji przez zarząd ?
Tego dowiemy się najprawdopodobniej w ciągu najbliższych 10 dni
» 27 maja 2024, 13:07 #589
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 13:35

Kontuzje kontuzjami, ale za przygotowanie fizyczne też ktoś odpowiada, nie?
Poza tym, Panowie z ręką na sercu, widzieliście jakikolwiek plan na te kontuzje u Erika?
Widzieliście, żeby kombinował ze składem, z taktyką, ustawieniem?
Każdy mecz tłukliśmy to samo, bez względu na to, czy dawało to rezultaty wcześniej, czy nie.
Drużynę można było ogarnąć spokojnie, bo najczęściej brakowało 2-3 zawodników z podstawowego składu i to głównie z obrony.
Atak i środek pola powinien śmigać, a tu wszytko zawodziło.
Dopiero na dwa mecze przed końcem sezonu, ETH odstawił na ławkę Hojlunda, który przez większość sezonu nie dawał drużynie kompletnie nic. Ciągle wałkowanie Rashforda, wcześniej na siłę gra Antonym...
Jego reakcja na wydarzenia na boisku też pozostawia wiele do czynienia. Wspomnę tu tylko jeden mecz:
Gramy z Kopenhagą, jest 2:0 dla nas, koniec pierwszej połowy i Rasha dostaje czerwo. Słusznie, czy nie, to bez znaczenia.
Co byście zrobili, na miejscu trenera?
Ja bym zdjął ofensywnego piłkarza, zamurował bramkę i atakował z kontry, bo w tym elemencie drużyna jest mocna.
Co zrobił ETH? Poszedł na wymianę ciosów i wiemy, jak się to skończyło.

No i te transfery... Antony i Mount to jest mega nieporozumienie. Inne można jeszcze zrozumieć, ale tych dwóch panów nigdy nie powinno ubrać koszulki United.

Nie łykam też tego, że sztab medyczny zapewnił Holendra o dostępności Shawa i Malacii. Nikt o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił. Dla mnie to kolejna bzdura, wypowiedziana przez naszego trenera na konferencji, żeby usprawiedliwić olbrzymi błąd i odesłanie Reguliona w styczniu.

Być może ETH poradziłby sobie w drużynie bez kłopotów, gdzie nie trzeba za dużo kombinować, ale to nie u nas.

Sztajner, nieważne kto będzie trenerem. Ważne, żeby wygrywał Manchester United.
» 27 maja 2024, 13:33 #588
Pyra: Biniek
Ty strasznie wybiórczo i pod swoją tezę do tego podchodzisz.
Z tego co pamiętam to z Kopenchagą po czerwonej dla Rasha właśnie się cofnęliśmy a tamci ciągle dośrodkowywali w nasze pole bramkowe, strzelili jedną + karny i był remis.

Transfery u nas leżą od 2014r, na palcach jednej ręki mogę policzyć te naprawdę udane, dlatego nowy pion sportowy powinien to ogarnąć.

Jak przez 80% sezonu grasz bez LO, 80% sezonu grasz bez dwóch podstawowych ŚO to co ty chcesz ulepić? Maguire, Evans, Casemiro i Kambwala na ŚO, żaden trener nie wygrywałby seryjnie z taką obroną, a jak w obronie bieda to i cały zespół źle funkcjonuje.
Ja mam porównanie do tego co było jak miał prawie cały skład i potrafiliśmy grać dobrze i skutecznie, zarząd teraz usiądzie i zobaczy czy dać mu szansę czy czas na zmiany.
» 27 maja 2024, 13:40 #587
Biniek: Pyra każdy z nas ma swoją subiektywną opinię. Moja jest taka.
I nie mów mi, że bez Shawa, czy Martineza nie da się tym składem zdominować żadnej drużyny w PL. My wyglądaliśmy jak amatorzy na tle takich drużyn jak Luton, Coventry, czy właśnie Kopenhaga.
No i czyha to nie ona, że zostaliśmy bez LO? Ja obwiniam Ten Haga.
Czyja to wina, że zdrowy Varane przesiedział 6 kolejek pod rząd na ławce? Jak w takiej sytuacji można się bronić kontuzjami, skoro nasz najlepszy obrońca 6 razy pod rząd jest pomijany w wyjściowym składzie?
Lej wspominał coś o konflikcie z trenerem, ale to tylko działa na niekorzyść Holendra.
No i to też nie jest tak, że w zeszłym sezonie graliśmy super. Przecież problemy zaczęły się już w drugiej połowie tamtego sezonu, chociaż wtedy można to było zrzucić na intensywność, bo faktycznie grali na wszystkich frontach.
Do mnie ETH sportowo nie przemawia. Nie chcę gościa tu widzieć w nadchodzącym sezonie, ale jeśli zostanie i zrobi wyniki, tu będę pierwszym który się przyznać do błędu.
» 27 maja 2024, 13:53 #586
Pyra: Ze zdrowym składem 1/4 LE, finał FAC, wygrany Carabao, 3 miejsce w lidze z 75pkt (2 wynik po 2013r).
Ja jestem przekonany o tym, że ze zdrowym składem w tym roku zrobiłby top4 bo liga nie była wymagająca, wystarczyło niecałe 70pkt, każdy spodziewał się progresu w tym ja, jestem zawiedziony tym sezonem ale potrafię spojrzeć szerzej na to wszystko i dałbym jeszcze jeden sezon ETH, tak na przekór wszystkim, niech udowodni, że potrafi trenować tak jak w Ajaxie, niech wejdzie spokojnie do top4, niech zdobędzie następny puchar i zapewni sobie nowy kontrakt.

A jeżeli mu nie wyjdzie to już nikt nie będzie nigdy go tu żałował.
» 27 maja 2024, 14:11 #585
Biniek: Całkiem możliwe, że tak właśnie będzie Pyra, ale bez względu na to, jakie decyzje zostaną podjęte, nam pozostaje dalej kibicować najlepszemu klubowi na świecie.

Tylko może troche mniej kłótni i wyzwisk między kibicami na DP;)
» 27 maja 2024, 14:51 #584
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 09:24

35-40 mln ? Chyba oszaleli jak za tyle go sprzedadzą. A my jak chcemy kogoś kupić to za byle łąka żądają sobie 50-60 mln. Sancho czy Antony kosztowali nas krocie a czy Greenwood jest od nich gorszy? No nie wydaje mi się. Tak czy inaczej najlepiej jakby został u nas i w ogole go nie sprzedawać. Ogólnie miało być pod innym postem. Sorki...
» 27 maja 2024, 09:23 #583
MUFI: Dziwi Cie ta cena? Jego zła medialność jest tego przyczyną
» 27 maja 2024, 09:34 #582
sztejner: Tutaj akurat to czy jest od nich gorszy nie za wiele ma do rzeczy....
Ostatni rok kontraktu,klub według plotek sam chce go wypchnąć - jeśli im wierzyć to nie stawia nas to w odpowiedniej pozycji negocjacyjnej i tyle
Może być też tak że plotki kija warte i zarówno Erik zostanie jak i Mason wróci
» 27 maja 2024, 09:34 #581
DevoMartinez: Ja bym go przywrócił do składu i to właśnie teraz. Nie ma już meczów, ludzie by się oswoili do startu sezonu. Znaczy ci co po nim jadą bo wiedza lepiej czy jest winny czy niewinny.
» 27 maja 2024, 10:32 #580
Biniek: Dokładnie Devo. Koniec sezonu, powrót do klubu z wypożyczenia i włączenie do drużyny. Wszystko naturalnie.
A najlepiej zaraz dzień po tym, ogłosić rozstanie z trenerem. Albo transfer Rashforda dokądkolwiek.
Prasa szybko by o Greenwoodzie zapomniała.
» 27 maja 2024, 11:05 #579
Pyra: Mason 8 goli + 6 asyst w lidze + 2 bramki w pucharze a grał w przeciętniaku.
Nie potrafię mu nie kibicować.
» 27 maja 2024, 08:40 #578
kleks: Chociaż w tym się zgadzamy pyrka. Po sezonie chociaż chwilę będziemy porządnego gracza na PS, trzeba liczyć że wszystko ucichnie i żadnego transferu nie będzie
» 27 maja 2024, 09:35 #577
Pyra: Potrzebujemy na gwałt kogoś tak uniwersalnego. Mason pokryje PS, zastąpi w razie czego Hojlunda a od biedy zagra na LS.
Gdyby się dogadali to ja bym odpuścił transfery do ataku i skupił się na przebudowie obrony i ŚP / ŚPD - to tam mamy największy problem.
» 27 maja 2024, 10:08 #576
sztejner: W fortunie jest opcja z fajnym kursem ponad dwa że City wygra do zera. Pewniaczek

kleks,ile wygrałeś ? bo zapomniałem spytać,ja miałem fajny kurs na united bo aż 9.50 zł,a Ty ile za ponad dwa wyjąłeś ?
» 27 maja 2024, 13:09 #575
kleks: Obstawilem live na MU przy 0-2 dla MU i atletico przy 0-1 z sociedad :) postawiłem 10 i wygrałem jakieś 26?
» 27 maja 2024, 13:50 #574
Kundziu: Przepraszam bardzo, na siłę próbujesz umniejszyć ten sukces, ale nawet tego nie potrafisz. Przegrali mecz i tyle. Tradycyjnie przeciwnik miał pecha, a my szczęście. Gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem. Dużo radości życzę z sukcesów.
» 27 maja 2024, 07:47 #573
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 09:28

Oczywiście że zwycięzców się nie sądzi.
Ale to dalej nie rokuje mimo powrotów a już na pewno nie powinno oceniać się po 1 WYNIKU czy trener powinien czy nie powinien zostać...
Ja czekam na jego zwolnienie.
» 27 maja 2024, 09:23 #572
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 05:43

Dla zachwyconych poprzednim meczem - chcę tylko przypomnieć że po pierwszej połowie mieliśmy 24% posiadania piłki. Pierwszą bramkę podarowali nam za darmo. To że nas City nie rozwałkowało to jest cud, który zdarza się w 1/10 meczy - chwilowo byli rozregulowani po celebracjach mistrzostwa, które było 5x ważniejsze niż puchar. W drugiej połowie mieliśmy kupę szczęścia że nie zdobyli już gola koło 60tej minuty bobu skończyło się pewnie dla nich i to nawet bez dogrywki.

Ocenianie super słabego sezonu na podstawie jednego fuksa to totalna głupota. Każdy zobaczył naszych z medalem na szyji i już mu się włączył tryb przebaczania.
Nawet flop roku -Amrabant- ma czelność żebrać o wykupienie do United zamiast bycia pogonionym na 4 wiatry bez machania na odchodnym.
Mamy potencjał w drużynie, Bruno, Manoo, Garnacho, nawet Holjund - na tym można budować, ale ciągle twierdzę że zostawienie ETH bo wyszedł mu fuks miesiąca po obronie Częstochowy jest błędem. Z City gramy 2-3 razy do roku, z Liverpoolem i Arsenalem to samo.
Jakie jest prawdopodobieństwo że będziemy mieli tyle szczęścia co mecz ??
Czy znowu przegwizdamy tradycyjnie 80% z nich.

Puchary są piękne, pokonanie City w finale wspaniałe, ale trzeba pamiętać że za tym pięknym obrazkiem mamy w tle obraz nędzy i rozpaczy, którego nasz trenero jest w dużej części winny. Nawet przeczołgany półfinał w Coventry pokazuje że drużyna ETH jest jak rosyjska ruletka.
Taki FA Cup to tylko 10-15% sezonu a w reszcie drużyna dała ciała na całej linii.
» 27 maja 2024, 05:42 #571
Mastori: Co za brednie.
Jakie znaczenie ma 24% posiadania piłki? W pierwszej połowie gdyby nie spalony byłoby 3:0, a Ty chrzanisz coś o fuksie.

Każda nasza wygrana wg takich jak Ty to fart, albo przeciwnik był słaby tego dnia. My nigdy nie gramy dobrze, zawsze można się do czegoś przyczepić. Chyba nie zauważyłeś, że graliśmy finał z aktualnie najlepszą drużyną w Anglii, która w pierwszej połowie tak na prawdę nie miała nic do powiedzenia. Druga połowa to jedynie przebłyski Doku bo reszta była wyłączona.

Nie oceniam ten Haga na podstawie jednego meczu. Widzę trenera który w pierwszym sezonie zrobił wynik ponad stan. W tym sezonie przestrzelił z transferami i to można mu wyrzucić, ale w dalszym ciągu w dwa lata gość zrobił 3 finały i 2 puchary. Przypominam, że po naszej dawnej świetności już dawno zostały tylko zgliszcza i czas się przestawić z trybu zrobimy dwa transfery i walczymy o mistrza na musimy przebudować 80% składu i potrwa to dłużej niż dwa lata, a widzę, że wielu ma tutaj problem.

Uważam, że pozbycie się Ten Haga w tym momencie niczego nie poprawi. Bliżej mi do twierdzenia, że więcej zyskamy jeśli damy mu popracować do końca kontraktu bo wraz z nowym dyrektorem szybciej dokonają przebudowy tego składu.
» 27 maja 2024, 06:03 #570
Cwr91: Czyli mówisz że gdybyśmy nie wyrwali to byśmy przegrali? Holera, podobno gdyby city nam strzeliło więcej goli też by wygrali, co za niefart
» 27 maja 2024, 06:13 #569
sturmik: Jestem przeciwny hura-optymizmowi.
To ze ta druzyna potrafi grac z kontry i wygrywac w ten sposób z mocniejszym przeciwnikiem - to odkryl juz Ole dobrych kilka lat temu - ale on podobno byl wuefista.
Teraz Erykowi zajelo 2 lata dojscie do tego samego wniosku i ludzie mówia ze Ameryke odkryl i idzie ku lepszemu XD.
Czekam na nowy sezon z Holendrem i terror na twarzy Eryka bo znów Bornemouth i Brentford do nas przyjezdzaja.
» 27 maja 2024, 07:49 #568
Trombocyt: Gdyby poszli w wymianę ciosów z najlepszą drużyną w Anglii, to prawdopodobnie byłbyś zachwycony, bo miałbyś powody do linczowania Ericzka. A tak na szczęście Cię nie słuchał i wybrał słuszną drogę do zwycięstwa z drużyną, która w pressingu, grze bez piłki, ataku pozycyjnym wyprzedza nas o lata. Nikt racjonalny nie wpada w huraoptymizm, trzeba się cieszyć z dobrze wykonanego zadania, a nie przepraszać za sukces.
» 27 maja 2024, 08:35 #567
Pyra: Strumnik
Nikt tu nie popada w huraoptymizm, po prostu normalni kibice widzą, że jak w obronie nie grają emeryci lub pomocnicy to nasza gra wygląda zupełnie inaczej. Cieszy puchar i czekamy na następny sezon, oby bez 70 kontuzji.
» 27 maja 2024, 08:55 #566
majk: Ancelotti, czy Tuchel jak ogrywali Pepa w LM również się cofali, ustawiali zespół defensywnie i liczyli na kontry. W piłce chodzi o wygraną i wykorzystanie słabych punktów przeciwnika, a nie posiadanie piłki, styl i xG.
Chcesz pięknie przegrywać to uciekaj do arsenalu kibicować.
» 27 maja 2024, 10:12 #565
Queue13: Przeczytałem 1 zdanie i już miałem dość xD

"Dla zachwyconych poprzednim meczem - chcę tylko przypomnieć że po pierwszej połowie mieliśmy 24% posiadania piłki."

Dla narzekających 1 połową - chcę tylko przypomnieć, że mimo, że City miało to 76% posiadania oddała jeden strzał na naszą bramkę i miała mniej sytuacji. Ale jak widać miłośników posiadania piłki nigdy za wiele xD
» 27 maja 2024, 12:28 #564
lukJakubowski: Sturmik,
Wiesz gdzie mam posiadanie?

Tak się właśnie gra przeciwko Guardioli.

Wolę wygrane po posiadaniu 10 procent, niż posiadanie 90 i mecz w papę.

Wczoraj mecz był pod pełną kontrolą, aż do babola Onany.
Finały są od wygrywania, a nie pięknej gry.
Tyle w temacie. United zrobiło swoją robotę.
» 27 maja 2024, 12:34 #563
tygrys26: Greenwood pożegnał się z Getafe
Ciekawe gdzie będzie grał w następnym sezonie
» 27 maja 2024, 05:38 #562
Seba0619: Ja obstawiam Serie A
» 27 maja 2024, 10:07 #561
Manmanchester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.05.2024 03:15

Właśnie przez przypadek natrafiłem na YouTube na filmik Nemanja Vidic Memorable moments, i aż łezka w oku się zakręciła jakie to byly wtedy czasy i kiedy znowu będziemy mili takiego obrońcę. Ściana nie do przejścia, mam nadzieję i życzę wam, że doczekamy się znowu kogoś takiego. "Gdzie inni boją się włożyć nogę On wkłada głowę" cały czas mam to w pamięci!
» 27 maja 2024, 03:15 #560
Pilkarz: Kibicuje od czasów Becksa i jaralem sie pierwszymi wejsciami z ławki CR7 - i jak patrze na chorągiewki myślące, że kolejna wymiana trenera zrobi robote to mi sie smiac chce. To jest jak dzien swistaka. Btw-za czasow SAFa Antony nawet z kreciolami i tą zadziornoscia bylby potencjalna swietna '7' , ale nie ma dookola odpowiedniej kultury w klubie zeby to wyszlo. Zarząd i jeszcze raz zarządz. Dajcie cos zbudować
» 27 maja 2024, 02:11 #559
Blau: Rashford nigdzie nie odchodzi, raptem w tamtym sezonie podpisał nowy kontrakt, który zagwarantował mu jedną z lepszych pensji w Europie. Ten sezon miał katastrofalny, więc nikt się nawet po niego nie zgłosi, a za jakieś drobniaki nie będziemy go sprzedawać. Facet się rozpłakał po wygranym finalne, jakieś "dziennikarskie" trolle podłapały temat i sieją ferment, a kibice łykają to jak pelikany. Rash już wytłumaczył na IG, że te łzy, to były łzy wzruszenia, bo tyle dla niego znaczy United.

(chociaż osobiście nie przeszkadzałoby mi jakoś mocno gdyby odszedł - lubię go, to jeden z moich ulubionych zawodników, ale na takim niepewnym graczu, to my potęgi nie wybudujemy)
» 27 maja 2024, 01:37 #558
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2024 22:44

Trochę się rozpisze, kto chętny zapraszam do czytania.

Zabawie się troche w Ratcliffe'a.

Pierwsza sprawa trener.
W lidze fatalne miejsce, ujemny bilans bramkowy, najgorsze w erze Premier League. Tutaj wiadomo, że klapa na całej długości i szerokości. Jednak jest ten Puchar Anglii i gra w Lidze Europy.
Zostawiłbym Erika pod paroma warunkami: mniejsze zdanie odnośnie transferów i sprzedaż jego dotychczasowych wynalazków (oprócz Lisandro Martineza.) Jeśli by na to przystał Erik, to na przyszły sezon bym go zostawił. Jeśli nie, to potrzeba by nam trenera z posłuchem, który wygrywał już puchary i zna ligę angielską. Tu mi przychodzi na myśl Jose Mourinho. No ale pozostawmy sprawe na tym, że Erik zostaje jeszcze przynajmniej na rok.

Druga sprawa transfery.
Potrzeba wielkiej rewolucji jak już wiele osób o tym też mówi. Tu nie można wymienić 2-3 piłkarzy, tylko cały szereg graczy. Odchodzą po sezonie Varane, Martial, a poniżej moja lista.
Transfery OUT:
Onana - jeśli mamy wspólne interesy z Niceą, to sprzedałbym tam Onane - 30/40 mln.
Maguire - może by się znalazł jakiś chętny, żeby dać ok 20 mln.
Malacia - nie wiadomo co będzie z chłopaka po takiej ciężkiej kontuzji, najlepiej go wypożyczyć do klubu z Championship, gdzie jest dużo meczy i mógłby tam złapać rytm meczowy.
Wan-Bissaka - sprzedałbym go do Crystal Palace - ok 20 mln.
Amrabat - brak wykupu.
Casemiro - myslę, że jakiś klub z Arabii mógłby go kupić, a sam Casemiro chętnie by na emeryturkę coś zarobił - 30/40 mln.
Antony - nie jego wina, że dano za niego tak duże pieniądze, ale trzeba się go pozbyć dla dobra każdej ze stron, bo widać, że Manchester to za duże progi dla niego - 20/30 mln.
Sancho - po takich akcjach co wyrabiał to nie ma miejsca dla niego u nas - 20/30 mln.
Pellistri - sprzedałbym go, bo nie daje nic na plus - 5/10 mln.
Van de Beek - tak jak Pellistri - 5/10 mln.
Rashford - tutaj można by się dogadać z PSG, może by się zgodzili kupić Marcusa za 50/60 mln.
Eriksen - już nie daje rady grać na najwyższym poziomie - 5/10 mln.

Transfery IN:
Bułka - bardzo dobrze broni, odważny i chętnie bym go zobaczył u nas, tutaj wymiana taka właśnie 1 do 1 za Onane - ok 30 mln.
Gusto - wypożyczyłbym go z Chelsea z przymusem wykupu po sezonie po spełnieniu jakichś tam rzeczy (np. ilości meczy), wróci James do składu, to Gusto pójdzie na ławkę, a u nas by powalczył z Dalotem o skład - 5/10 mln za wypożyczenie.
Todibo - też z Nicei, dobry środkowy obrońca - 40/50 mln.
Inacio - mamy dobre układy ze Sportingiem, a Inacio jest dobrym środkowym obrońcom, gdzie z Todibo mogliby stworzyć niezły duet - 50/60 mln.
Kerkez - tutaj mam największy problem dobrania lewego obrońcy, wiadomo Shaw jak jest zdrowy ma pierwszy skład, ale jest coraz starszy i coraz bardziej łapie kontuzje, a Węgier nie byłby jakoś mega drogi, a dobrze wyglądał jak grał (nie jakoś rewelacyjnie, ale dobrze) - 20/25 mln.
Olise - podobno chce u nas grać, bardzo dobra opcja na prawe skrzydło, lecz martwi jego podatność na kontuzje, można rozliczyć transfer AWB i jakoś zmniejszyć jego koszt - 50/60 mln.
Wilson - tutaj mam też ból głowy co do napastnika, bo docelowo chcemy żeby 9 był Hojlund, więc potrzeba bardziej doświadczonego i najlepiej obytego w Anglii napastnika, a Newcastle będzie pewnie robiło czystki przed nowym sezonem i można wyciągnąć od nich Wilsona gdzie ma jeszcze rok kontraktu - 10/15 mln.
Greenwood - jego powrót do Manchesteru to mus.
Evans - zostawiłbym go na jeszcze jeden rok.

Podsumowując:
Transfery OUT - około 210 / 240 mln.
Transfery IN - około 210 / 230 mln.

Skład:
Garnacho - Hojlund - Olise / Greenwood
Martinez - Bruno - Mainoo
Shaw / Kerkez - Inacio - Todibo - Gusto
Bułka

Rezerwa:
Bayindir, Dalot, Evans, Lindelof, Kambwala, Shaw / Kerkez, McTominay, Mejbri, Mount, Diallo, Olise / Greenwood, Wilson.

Kluczowe tutaj jest przesunięcie Martineza ze środkowego obrońcy na defensywnego pomocnika, gdzie razem z Mainoo stworzyłbym bardo dobry duet za plecami Bruno. Ponadto Martinez grał już jako defensywny pomocnik w Ajaxie.


To jest taka moja luźna zabawa, ale jeśli coś się ma u nas zmienić, to trzeba pozbyć się nierobów i zawodników, dla których nasze barwy to za duże progi.

Życzę miłej nocki i czekamy powoli na decyzję o trenerze, na Euro i na okienko transferowe
» 26 maja 2024, 22:42 #557
pbskarpy: Evansa zostawia, magłajera sprzedaje. Tyle z tego czytania.
» 26 maja 2024, 22:56 #556
Wirus: Pomyśl dlaczego.
Evans to darmowe przyjście i można bez problemu z nim przedłużyć kontrakt.
Za Maguire'a można dostać jakąś gotówkę i zszedłby z listy płac kolejny zawodnik co sporo pobiera.
Jakość między nimi jest delikatnie na korzyść Anglika, ale docelowo jeden czy drugi byłby dopiero 4-tym wyborem i tu bardziej mniej by marudził Evans.
» 26 maja 2024, 23:06 #555
waingro: Jak ty chcesz by Hojlund w kolejnym sezonie był głównym strzelcem, to już ci mówię, że o top 4 można pomarzyć.

Napastnik to od dawna najważniejsza pozycja na jakiej MU ma braki. Może z Realem dogadać się za kogoś. Oni po przyjściu Mbappe i Endricka będą mieć za dużo dobrą i ktoś na pewno nie będzie grał.
» 26 maja 2024, 23:18 #554
Wirus: Vini - Mbappe - Rodrygo
Ławka: Endrick i Joselu.

Który by miał do nas przyjść?

Daliśmy tyle kasy za Hojlunda, więc on jest naszą "9" i trzeba mieć nadzieję, że będzie strzelał więcej goli w nowym sezonie
» 26 maja 2024, 23:28 #553
trakol: @pbskarpy to dlugo wytrzymales, ja przy "onana out" juz przestałem czytać
» 26 maja 2024, 23:45 #552
waingro: Przecież to przez nadzieje, że Hojlund będzie Haalandem, a Rashford znowu zaliczy udany sezon skończyli na 8 miejscu. Tej drużynie brakuje regularnego strzelca.

Joselu, może Rodrygo, a niewykluczone, że Mbappe i Vinicius nie będą się dogadywać dublując swoje pozycje, więc warto się przyglądać co dalej.
» 27 maja 2024, 00:21 #551
RememberMe: Haajlund
» 27 maja 2024, 11:20 #550
MANmanyUTD: Co do możliwego odejścia Rasha to towarzyszy temu inny rodzaj uczucia...
Niby wiesz że to nie ten sam piłkarz co rok temu a zjazd ma niesamowity. I nie wiadomo czy to nie był jego prime czego już nie powtórzy. Może faktycznie lepiej się pożegnać. Ale mimo wszystko będzie gdzieś mnie bolało. Gdyby może ten klub był w takiej formie jak za SAFa... co by to mógł być za piłkarz. A Martial? Według mnie mógł być drugim Mbappe albo Henrym. To mógł być duet marzeń. Nie umiem tego przełknąć :/
» 26 maja 2024, 22:21 #549
MANmanyUTD: Nie zgadzam się z opinią że jednym meczem Holender uratował jakkolwiek sezon. To były całe rozgrywki, cały turniej o puchar. Wygrali go na przestrzeni sezonu i zgarnęli puchar + LE. Albo to przypadek albo mądrze rozegrane szachy przez Holendra gdzie musiał lepić roztrzaskany przez kontuzje skład.
» 26 maja 2024, 22:01 #548
sztejner: Mierz siły na zamiary - mówią
» 26 maja 2024, 22:05 #547
Garnacho: Jest jeden puchar reszty która wydarzyło się w tym sezonie nie da opisać w pozytywnych słowach delikatnie ujmując. Jest nowy zarząd i oni podejmą decyzję mam nadzieję że dobrą dla nas wszystkich.
» 26 maja 2024, 22:21 #546
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2024 22:32

Jeżeli to nie będzie Tuchel,tylko ktoś inny to może poprę zmianę... Ale jak przyjdzie Niemiec to będę bardzo,ale to bardzo zawiedziony. Powtórzę się ale moim zdaniem ta drużyna się spaja a trofea pomagają
» 26 maja 2024, 22:30 #545
Jimo12: Pep Guardiola opuści Manchester City po nadchodzącym sezonie!

Jack Gaughan (The Guardian)
» 26 maja 2024, 21:59 #544
sztejner: Zobaczymy ich wiarygodność jak podejmą decyzję co do Erika
Na dzień dzisiejszy to pewnie bzdury
» 26 maja 2024, 22:00 #543
BinioBill: Po nadchodzącym, czyli za rok. Czytajcie dzieci ze zrozumieniem, zwłaszcza ty sztejner. Tak, za rok kończy mu się kontrakt.
» 26 maja 2024, 23:17 #542
zbyszek7: Mam nadzieje ze juz wtedy beda w Championship za 115 wałków
» 27 maja 2024, 03:01 #541
sztejner: To że mu się kończy,nie znaczy że Guardian ma 100% rację o jego odejściu,przez cały sezon można zmienić decyzję,a Ty bierzesz to za pewnik.
» 27 maja 2024, 08:25 #540
braku: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2024 21:56

Dwóch skrzydłowych obrońców, dobra 9, stoper, ofensywny pomocnik, Case,Ambrabat zostają i będę zadowolony. Aha rash,antony,malacia,shaw,maquire,viktor,diallo zostaja
» 26 maja 2024, 21:52 #539
braku: Dobranoc
» 26 maja 2024, 21:56 #538
Leh: To po co dwóch skrzydłowych?

Rashford, Garnacho, Diallo. Weźmy za darmo Greenwooda i brakuje nam w ataku tylko 9.

W środku nie wierzę że zostaną Amrabat albo Case. Potrzeba dwóch ludzi.

Do tego dwóch stoperów. I lewego obrońcę. 6 transferów. 2 za darmo. Do zrobienia. Chyba...
» 26 maja 2024, 22:11 #537
axel52: Nawet jak zostawią tego holenderskiego szkodnika to będzie tylko odwleczenie nieuchronnego o kilka miechów.
Będzie zaraz pierwsze duże okienko pod wodzą nowego dyr sportowego i ogólnie Ineosu i ETH raczej nie będzie miał nic do powiedzenia kto przyjdzie w przeciwieństwie do tego co było do tej pory.
Nowy dyr sportowy mam nadz pracuje już nad tym jak ma grać MU i do tego dobierze nowy piłkarzy, a nie do widzi mi się ETH.
» 26 maja 2024, 21:48 #536
sztejner: Czemu z góry zakładacie że jak dwóch (Jose Ole) wyleciało w zimę to zawsze musi być tak samo,w końcu musimy przebić się przez tą barierę,poza tym uważam że trofea spajają tę młodą drużynę i tym razem jest to trener który może się obronić w przeciwieństwie do Jose i Ole.
Mogę się mylić i stanie przed stryczkiem,ale chciałbym dać komuś wieksze zaufanie
» 26 maja 2024, 21:53 #535
Garnacho: Naucz się elementarnego szacunku do innego człowieka a nie nazywasz naszego trenera szkodnikiem. Spójrz w lustro i odpowiedź sobie kim ty jesteś jak obrażasz tak inne osoby.
» 26 maja 2024, 21:56 #534
MANmanyUTD: ETH nie stał się nagle najgorszym trenerem na świecie.
Dyr. Sportowy mu tylko pomoże a nie zaszkodzi. A on ma potencjał żeby odbudować MU. Ale zaakceptuje każdą decyzję INEOS. Mimo wszystko moim skromnym nic nieznaczącym zdaniem ETH powinien zostać .___.
» 26 maja 2024, 21:57 #533
axel52: Widzę pozycje zespołu, różnicę bramek, żenującą grę, tragiczne transfery, pobite haniebne rekordy.
Mało obrońco szkodnika?
» 26 maja 2024, 21:58 #532
HarryBrown: Dobrze, że nie umiałeś pisać w początkach ery SAFa. Wtedy było jeszcze gorzej niż za EtH. Pewnie SAFa byś chciał ukrzyżować.
» 26 maja 2024, 22:02 #531
Garnacho: Ja też widzę te błędy w jego wykonaniu ale mam do Niego wiekszy szacunek bo jest naszym trenerem niż do ciebie za twoje szczeniackie i nieśmieszne obrażanie naszego trenera.
» 26 maja 2024, 22:03 #530
axel52: Początki ery SAF? Ty tak serio porównujesz?
No, ale zapomniałem, że jesteś myślący inaczej.
» 26 maja 2024, 22:06 #529
Leh: Axel daj se spokój z wyzywaniem trenera. Chcesz zmiany? Spoko. Ale nie nazywaj gościa szkodnikiem.
Sporo rzeczy zrobił źle, ale dwa puchary do gabloty włożył. To nie jest bez znaczenia. Na pewno nie dla kibiców. Dla Ciebie może jest
» 26 maja 2024, 22:13 #528
Garnacho: Kolego kiedyś jak nie było internetu to tylko rodzina wiedziała że jesteś nierozgarniętym dlaczego musisz teraz uświadamiać o tym również nas.
» 26 maja 2024, 22:15 #527
HarryBrown: Myślący inaczej to ty jesteś axel. Niczego nie porównuję tylko stwierdzam fakt, że twój stan umysłu w połączeniu z mocno nadwyrężonym systemem nerwowym generowałby podobne prostackie teksty w tamtych czasach.
» 26 maja 2024, 22:25 #526
MANmanyUTD: Ja to widzę tak:
1. ETH zostaje
2. Przychodzi ogar ŚO za Varane do pary z Lisandro
3. Przychodzi ogar N do Hojlunda. Żeby te 20-25 bramek umiał strzelić
4. Przychodzi jakiś defensywny pom., charakternik co się w tańcu przy odbiorze nie pi3rdoli
5. Wraca Greenwood
6. Diallo ma dostawać szansę
7. Reanimacja Rasha albo sprzedaż i ktoś dobry w jego miejsce
» 26 maja 2024, 21:26 #525
Kilerek7: A ja tak:

1. Mimo wszystko uważam, że powinien odejść, sory ale 1 mecz w którym nie byliśmy stroną dominującą, nie powinien rzutować na cały sezon, kontuzje? Ok, ale poziom kompromitacji, odklejeń wypowiedzi ETH jest zbyt duża. Kasa i transfery nie trafione.
2. Musi przyjść 2x dobrych SO, bo Lisandro zaczyna być szklanką, a i tak uważam, że on na SO się marnuje, wolałbym tam 2 rosłych i szybkich obrońców. Ponadto odchodzi Evans, Lindelof, Maguire też niewiadomo.
3. Też się zgadzam, Toney pasuje idealnie
4. Też tak sądzę, Mainoo powinien grać wyżej, aczkolwiek trzeba więcej niż 1 pomocnika, odejdzie Amrabat, Eriksen, Casemiro, Mount to szklanka, więc zostaje Bruno, Mainoo i MCT który też poziom średnio.
5. Pomarzyć można, ale chyba go nie chcą, niech kupią Olise i będzie spoko.
6. Zgoda
7. Sprzedaż moim zdaniem.
» 26 maja 2024, 21:58 #524
MANmanyUTD: Kilerek7

Co do pkt.1 :)
Rozumiem i szanuję takie zdanie. Jak pisałem w innym kom uszanuje każdą decyzję INEOS w sprawie ETH. Ale nie zgadzam się z opinią że to był 1 mecz. Nie doprowadził MU do finału rozgrywek z niczego. Musiał wygrywać na przestrzeni sezonu a finale znaleźć sposób na mistrza Anglii. Kontuzje tylko ok? To jest ogromy problem. Nie można od tak tego na margines wrzucać. To zaburzyło harmonię przede wszystkim. Chcialbym zobaczyć jak ETH gra sezon ze wsparciem dyr. Sportowego i z kadrą która jest w 85%-90% zdrowa.
» 26 maja 2024, 22:13 #523
Kilerek7: Pytanie czy gdyby transfery robił nowy dyrektor to było by lepiej niż jak robił ETH, pewnie tak, ale czy powinno wpychać się na siłę piłkarzy których trener nie chce? Zarząd będzie chciał do pomocy np Nevesa, a ETH będzie znowu De Jonga ganiał. Z tym sposobem na City to ponoć są plotki, że Wilcox opracował taktykę na nich, a przecież nie byliśmy w tym meczu lepsi, tylko wyszły nam 2 kontry i indywidualne błędy City, w 2 połowie obrona Częstochowy, mecz można powiedzieć wymęczony. W tym sezonie wiele razy spinali się na dobre drużyny a z drużynami typu Coventry grali dno. Gdyby było widać styl, chęci, mental to można by dać mu szanse, ale tego cały sezon nie było, a jego wypowiedzi, że widzi progres i super grę no sory? Cały świat wie, że Antony to flop, a on mówi o nim, że będzie wielki, Rashford kopie się po czole cały sezon, a on w większości meczów nim grał czekając na cud. Tak naprawdę ten puchar to mu uratował Bruno, każdy widział MU bez Bruno to jest padaka totalna. I mówię, kontuzje, słaby sztab medyczny, zgnilizna zarządu, to nie jego wina, ale chyba było zbyt dużo kompromitacji. Pytanie też czy te kontuzje nie są pokłosiem jego ciężkich treningów, gdzie były słuchy iż ostro orze piłkarzy. Mount to od spojrzenia na niego łapie kontuzje, miał być filarem pomocy, a nawet jak wraca to i tak siedzi na ławce, za dużo cyrków w wyborach ETH, jedyny plus to dawanie szansy młodym. Nie wiem co zdecyduje INEOS, zostanie spoko, odejdzie też spoko, jest mi to obojętne tak jak z Rashfordem.
» 26 maja 2024, 22:23 #522
Frosty: Co to za plota na kapiszonach że Arteta rozmawiał z Rashford i już licytują ile za niego dać ? Ja przeglądam tier 1 dziennikarzy i nic na ten temat, czytaliście może coś o tym ?
» 26 maja 2024, 21:05 #521
M4S73R: Mikel Arteta i Marcus Rashford przeprowadzili rozmowy na temat potencjalnego letniego transferu w ciągu ostatnich kilku tygodni.

Zainteresowanie jest po obu stronach, ale obecnie nie wiadomo, czy Manchester United sprzedałby Arsenalu.

(Źródło: @AFCAMDEN)
» 26 maja 2024, 21:21 #520
brazylianwisnia: Czemu nie. Olbrzymią pensja, nie ma regularnych sezonów a kasa by się przydała. To by było rozsądne dla United I dla Rashforda. Wątpię jednak by coś takiego się stało.
» 26 maja 2024, 21:22 #519
awe: Tym bardziej, że jest Garnek na jego pozycji, ale ogolnie odejscie Rashsforda to nierealny scenariusz.
» 26 maja 2024, 21:28 #518
Clsco: Co to za źródło AFCAMDEN?
» 26 maja 2024, 22:48 #517
pawelisto2: Greenwood pożegnał się z kibicami Getafe, życząc im wszystkiego najlepszego w przyszłości.
Czyli ruch do Getafe w postaci kolejnego wypożyczenia możemy wykluczyć.
Oby tylko nie Atletico, bo skończy jak Felix.
» 26 maja 2024, 21:00 #516
sztejner: Jak ma iść niech idzie,będę żałował ale mówi się trudno,po prostu znudził mnie trochę jego temat,co ma być to będzie
» 26 maja 2024, 21:56 #515
braku: Na euro o wyjście z grupy bramki czy bezpośredni pojedynek?
» 26 maja 2024, 20:53 #514
MikiManUtd2004: Bilans bramkowy
» 26 maja 2024, 21:17 #513
wider: taka ciekawostka
Finał baraży o PL - 85,862 osób
Finał FA Cup - 84,814 osób
» 26 maja 2024, 20:39 #512
axel52: Żadna sensacja jeżeli chodzi ci o większe zainteresowanie tylko obostrzenia z zabezpieczeniami tłumu.
» 26 maja 2024, 21:31 #511
braku: 7 niebo
» 26 maja 2024, 18:40 #510
Leh: Widzieliście te scenę gdzie Garnacho po golu idzie do kibiców i całuje herb, a Lisandro bierze go za fraki, do kibiców pokazuje "sorry" i ciągnie Garnacho na środek boiska? :)

Widać że Lisandro naprawdę ma tam posłuch. Że wie co kiedy powiedzieć żeby ich zmobilizować.

Wściekły jestem na Erika że nie potrafił sobie bez Lisandro poradzić, ale... może ten chłop jest nie do zastąpienia? Może Erik nie umie po prostu grać bez takiego obrońcy i należy my ściągnąć kolejnego albo u dwóch?

I jeszcze jedno - Varane i chyba Wan Bissaka naprawdę ładnie pożegnali się z klubem. Świetne występy obydwu. Szacun
» 26 maja 2024, 18:02 #509
Mastori: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2024 18:25

Ogarnia mnie śmiech kiedy widzę komentarze o tym, że Licha tak na prawdę nie jest świetnym obrońcą.
Ten gość to uosobienie charakteru który powinien reprezentować ten klub. Za takich wojowników ten klub pokochałem i chcę więcej takich ludzi w United.
Lisandro to gość który każdego łapie za mordę i nieraz już pisałem, że z nim w składzie inni zawodnicy przypominają sobie, że mają jaja.
Oprócz charakteru on ma odpowiedni styl gry bez którego nasza gra nie istnieje. Stoper który gra na wyprzedzenie z mega przeglądem pola i zdolnością do posyłania przeszywających piłek. Z nim w składzie bramkarz grający nogami ma sens.
Dlatego też uważam, że mimo dobrego sezonu Maguire jest do sprzedania, ponieważ on jest dokładnie odwrotnością stopera jakiego potrzebujemy do stylu gry Ten Haga.

Od siebie dodam, że Todibo wygląda mi na idealnego partnera dla Argentyńczyka.
» 26 maja 2024, 18:25 #508
M4S73R: Maglaja to jeden z hamulców tej drużyny. Pokraka.
» 26 maja 2024, 18:42 #507
kungfury: Mastori w punkt, zgadzam się ze wszystkim, co napisałeś w tym komentarzu
» 26 maja 2024, 19:00 #506
is200second: Co to znaczy, że stoper gra na wyprzedzenie? :D
» 26 maja 2024, 19:15 #505
SickRabbit: Pozbycie się Varane to będzie największy błąd.
On z pitbullem to świetna para stoperów.
» 26 maja 2024, 19:18 #504
M4S73R: Is200second
Trzebaby skonsultować z Jackiem Gmochem
» 26 maja 2024, 19:51 #503
blanco1987: Gra na wyprzedzeniem ze obrońca przewiduje kiedy napastnik dostanie piłkę i może przechwycić ja.
» 26 maja 2024, 20:20 #502
PauloKuhan: młody świętował jak by to był koniec meczu
» 26 maja 2024, 21:01 #501
Xchrisx7: Jeśli komuś się nudzi polecam włączyć finał barażów Championship. Leeds - Southampton, naprawdę bardzo dobry mecz.
» 26 maja 2024, 17:17 #500
kukus1704: Wytłumaczy mi ktoś co to za puchar zdobyło Southampton? Puchar playoff? Bezsens jak dla mnie, przecież wchodzą do premier league jako trzeci zespół.
» 26 maja 2024, 18:17 #499
Xchrisx7: Właśnie też się zastanawiałem haha. Lepiej wygląda niż FA Cup :D
» 26 maja 2024, 18:19 #498
MANmanyUTD: Piszcie co chcecie ale ja zdania nie zmieniłem ani na chwilę. ETH musi zostać. Nie wyobrażam sobie kolejnego trenera. Fajnie że są może jakieś opcje. Ale to ETH ma być tu dalej.
» 26 maja 2024, 16:58 #497
BinioBill: na szczęście nie ty o tym decydujesz, dlatego Ten Hag nie jest już pracownikiem United
» 26 maja 2024, 17:08 #496
Kundziu: Z tego co wiem to ma jeszcze rok kontraktu.
» 26 maja 2024, 17:16 #495
Martelink: Binio na szczęście ty też o tym nie decydujesz, ETH ma jeszcze rok kontraktu i z różnych powodów powinien go wypełnić dalej, czytaj FFP, FA Cup itp.
» 26 maja 2024, 17:32 #494
BinioBill: Ten kontrakt został już rozwiązany, niestety będziecie musieli się z tym pogodzić.
» 26 maja 2024, 18:38 #493
kungfury: BinioBill podaj linka do oficjalnej informacji o rozwiązaniu kontraktu z Ten Hagiem
» 26 maja 2024, 18:58 #492
BinioBill: W przeciągu najbliższych kilkudziesięciu godzin przeczytasz o tym na manutd.com
» 26 maja 2024, 21:09 #491
kungfury: Spoko, to czekam
» 27 maja 2024, 08:59 #490
kungfury: Jak tam BinioBill? Kilkadziesiąt godzin już minęło a oficjalnego ogłoszenia jak nie było tak nie ma
» 1 czerwca 2024, 23:55 #489
TenHag4ever: Wspaniałe zwycięstwo, pokaz geniuszu Ten Haga nad Hiszpańskim pozerem! Lepszego trenera nie znajdziemy, dajmy mu jeszcze 2 sezony i poczwórna korona będzie nasza!
» 26 maja 2024, 16:58 #488
sturmik: Niezła szydera.
Jeśli Ten Hag nie poleci teraz - stanie się to pewnie koło nowego roku. Mam nadzieję że na transfery letnie nie będzie miał żadnego wpływu bo szkoda zmarnować kolejne pieniądze.
» 26 maja 2024, 20:37 #487
kleks: Ndidi jak ktos nizej pisal ze za darmo to moim zdaniem super opcja. Myslalem ze jest starszy ale tylko 27 lat, mysle ze w sam raz.
» 26 maja 2024, 16:52 #486
Litosci: O kurde mi się on tez zawsze z Guye z evertonu myli i myślałem, ze już po 30stce
» 26 maja 2024, 17:35 #485
Leh: Ndidi, Ross Barkley, Adorabioyo - są trzy transfery do zrobienia za darmo na kluczowe dla nas pozycję. Moim zdaniem dwa zrobić musimy, a oprócz tego wyłożyc kasę na stopera i defensywnego pomocnika
» 26 maja 2024, 18:14 #484
EmilCioran: Mam nadzieję, że ten Hag zostanie. Mało tego, liczę na przedłużenie kontraktu do 2035 roku. Jego nowym asystentem powinien zostać Pochettino i uczyć się u boku Holendra i właśnie w 2035 przejąć po nim drużynę.
» 26 maja 2024, 15:29 #483
Bylak: Odstaw to co bierzesz bo wleciało za mocno.
» 26 maja 2024, 18:23 #482
Dodge: Klopp jest wolny. Może na drugiego asystenta?
» 26 maja 2024, 20:05 #481
wider: wiadomo coś co z Lichą ?
» 26 maja 2024, 15:14 #480
tygrys26: Podobno łapały go skurcze
Ale ile w tym prawdy to nie wiadomo
» 26 maja 2024, 15:30 #479
DevoMartinez: Wyglądało na skurcz w dwugłowym.
» 26 maja 2024, 15:54 #478
Mariusz199028: Ponoć nowy zarząd ma się zastanawiać i przeprowadzić analizę całego sezonu i podjąć decyzję w sprawie ten haga . Więc Raczej zostanie dają mu ten jeszcze jeden sezon oby tylko kadra była zdrowa i mocna .Glory !
» 26 maja 2024, 14:38 #477
MikiManUtd2004: Szkoda, że Dev nie zobaczył tego triumfu [*]
» 26 maja 2024, 14:24 #476
flt32705: Widział...
» 26 maja 2024, 18:00 #475
brazylianwisnia: O co chodzi?
» 26 maja 2024, 20:39 #474
ryudo3: Miał najlepszy widok na meczy i to z samej góry
» 26 maja 2024, 20:49 #473
BinioBill: Ponieważ od kilkunastu godzin świętuję, nie bardzo nadaję się do guglowania. Czy ktoś tutaj wie, czy z tej nowej formuły Ligi Mistrzów też będą "spadki" do Ligi Europy?
» 26 maja 2024, 14:14 #472
Halbrand: Podobno nie.
» 26 maja 2024, 14:28 #471
LukasMUFC: Mam nadzieję, że ktoś w tym klubie pójdzie po rozum do głowy i skończy się przeznaczanie takich kwot jak 200 mln na okno transferowe. To jak widać droga donikąd. Stawiać na młodych z akademii i sprowadzać młode talenty z czołowych lig. Do tego kilku doświadczonych graczy z obecnej jedenastki i taka mieszanka młodości i doświadczenia może nam przynieść sporo uciechy w przyszłości.
» 26 maja 2024, 14:12 #470
tygrys26: Każdej pozycji nie uzupełnisz młodymi z akademii.
To ze mamy Garnacho i Mainoo nie oznacza że będziemy mieli jakiegoś świetnego prawego napastnika czy skrzydłowego.
Nie gramy w jakiejś ogorkowarej lidze zeby sobie pozwalać na wystawianie ciągle młodych z akademii.
» 26 maja 2024, 15:31 #469
Leh: Mamy wyjątkowo zdolne pokolenie w Akademii. Ale nawet najzdolniejsze pokolenie oznacza, że do składy wchodzi max 3-4 zawodników.
Transfery robić trzeba, ale nie jak do tej pory, nie jak Chelsea czy PSG, tylko z głową. Oby to zaczęło funkcjonować.
» 26 maja 2024, 16:33 #468
brazylianwisnia: Młode talenty z czołowych lig kosztują zazwyczaj fortunę bo zabijają się o nich wszyscy.
» 26 maja 2024, 20:40 #467
Alibaba: Mamy świetnego prawego napastnika (obu nożny ze świetnym strzałem)tylko trzeba go ściągnąć z powrotem do klubu.
» 26 maja 2024, 21:12 #466
MikiManUtd2004: Pytanie. Woleli byście wygrać FA Cup w tym sezonie jak to zrobiliśmy czy lepiej byłoby w tamtym??
» 26 maja 2024, 14:10 #465
Freddie: W tym, bo ten daje LE. Rok temu i tak mielismy LM dzieki top 4.
» 26 maja 2024, 14:30 #464
NexaT: W tamtym, bo nie dopuścilibyśmy do zdobycia potrójnej korony przez City.
» 26 maja 2024, 15:54 #463
Foxiowof: NexaT, takie to Polskie. Ważne żeby sąsiad miał gorzej, nie ważne, że My moglibyśmy mieć lepiej.
» 26 maja 2024, 20:08 #462
blanco1987: Fox tu nie chodzi że polskie tylko o to że były jedyna drużyna w Anglii z potrójna. Teraz dzielmy to z City. A tego nikt nie chciał. I my mieliśmy mecz w którym mogliśmy ich powstrzymać a przegraliśmy. Wygrana smakowałaby podwójnie.
» 26 maja 2024, 20:28 #461
brazylianwisnia: W tamtym. Mogliśmy mieć czas na spokojną budowę i mniej urazów a tak musimy kopać się w LE.
» 26 maja 2024, 20:41 #460
Skalniak1989: Paul Scholes: Don't waste your time with comparison between me and Kobbie Mainoo

He is 10 times the player I was at 19.

just love the way he receives ball, calmness, awareness of what's around him and big goals in big games. He's special and he's f*cking Red.
» 26 maja 2024, 14:04 #459
brazylianwisnia: Co nie znaczy, że będzie połowa Scholesa z czasów gdy Paul mial 24+ i jedynym kto mógł z nim konkurować był Zidane
» 26 maja 2024, 20:44 #458
mufc17: Jesteśmy pierwszym klubem w Anglii, a może i na świecie, który skompletował dublet, ponieważ żeńska i męska drużyna wygrała F.A Cup w jednym sezonie.
» 26 maja 2024, 13:58 #457
kleks: Fantastyczne wieści. Jaram sie
» 26 maja 2024, 14:14 #456
Halbrand: I dzieciaki też wygrały.
» 26 maja 2024, 14:30 #455
RememberMe: tryplet bo ja w fifie tez wygralem
» 26 maja 2024, 22:38 #454
Skalniak1989: Ten Hag on INEOS planning to rebuild with him: Do I have to repeat myself 20 times... they don't have to tell me every week, they tell me so often!.

United talking to other managers? I don't know. I can't answer this question.


Fabrizio Romano
» 26 maja 2024, 13:56 #453
Skalniak1989: Liczę, że w przyszłym sezonie będziemy wprowadzać do gry kolejnych młodzików takich jak Ethan Wheatley, Ethan Williams, Jack Fletcher
» 26 maja 2024, 13:54 #452
Freddie: https:// x.com/ TWEET_PAROL/ status/ 1794689562243211724

Bruno nawet kamerzyste zmylil tym podaniem :D Bo tak - to byl naturalna reakcja kazdego ze tam powinien strzelac.
» 26 maja 2024, 13:40 #451
SickRabbit: Bruno to kosmita, gdy jest w najlepszej formie
Zagranie do Mainoo to pokaz jego geniuszu.
» 26 maja 2024, 14:00 #450