Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Nottingham Forest 3:2. Koszmarny początek i powrót z dalekiej podróży

» 26 sierpnia 2023, 18:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Nottingham Forest 3:2 (1:2) w 3. kolejce Premier League. Czerwone Diabły musiały gonić wynik na Old Trafford, bo po czterech minutach przegrywały 0:2. Pogoń była jednak skuteczna!
Manchester United – Nottingham Forest 3:2. Koszmarny początek i powrót z dalekiej podróży
» Manchester United pokonał Nottingham Forest 3:2 w 3. kolejce Premier League | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Diogo Dalot
Casemiro
Christian Eriksen
Antony
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Victor Lindelöf
Jadon Sancho
Scott McTominay

Oddano 121 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag przed meczem z Nottingham Forest grzmiał na konferencji prasowej, że gra jego zawodników w ostatnim spotkaniu z Tottenhamem Hotspur (0:2) była niedopuszczalna. Czerwone Diabły mecz z Nottingham Forest miały zacząć pełne energii i chęci powrotu na zwycięską ścieżkę. Start spotkania był taki, że… holenderski menadżer osiwiałby, gdyby tylko mógł.

Nottingham Forest objął prowadzenie już w 2. minucie. Goście przeprowadzili błyskawiczną kontrę po rzucie rożnym dla Manchesteru United. Taiwo Awoniyi wystrzelił jak z procy i nie dał się dogonić Marcusowi Rashfordowi. Napastnik Forest znalazł się w sytuacji sam na sam z Andre Onaną, z dużym spokojem posyłając piłkę obok Kameruńczyka.

Kurz po szybko straconej bramce nie opadł, a w 4. minucie było już 0:2. Tym razem piłkarze Steve’a Coopera mieli rzut wolny z prawej strony boiska. Piłkę w pole karne dośrodkował Morgan Gibbs-White, a w głowę trafiony został Willy Boly. Graczowi gości wyszedł z tego niezły strzał i Onana musiał wyciągać futbolówkę z siatki po raz drugi.

Niebo nad Old Trafford zapłakało nad bezradnością Czerwonych Diabłów – w Manchesterze mieliśmy dużą ulewę. Nottingham Forest cofnął się głęboko do defensywy, a gospodarze upatrywali swoich szans w strzałach z dystansu. Niepewnie w bramce Forest spisywał się Matt Turner.

W 17. minucie Manchester United zdobył gola kontaktowego. Akcja bramkowa zaczęła się od uderzenia Bruno Fernandesa zza pola karnego. Futbolówkę zebrał Anthony Martial i zagrał ją do Marcusa Rashforda. Anglik dynamicznie ruszył pod linię końcową i zagrał w pole bramkowe. Tam Christian Eriksen, niczym rasowy snajper, dołożył nogę i skierował futbolówkę w długi róg.

Manchester United stan rywalizacji powinien wyrównać w 26. minucie. Czerwone Diabły miały rzut rożny. Piłkę w szesnastkę dośrodkował Bruno Fernandes, a z futbolówką niespodziewanie minęli się obrońca i bramkarz Nottingham Forest. Na czwartym metrze akcję zamykał Casemiro, lecz nie skierował głową piłki do pustej bramki. Szybki poślizg futbolówki na mokrej murawie nie ułatwił zadania Brazylijczykowi.

W poczynaniach piłkarzy Ten Haga nie było widać wielkiej determinacji. Gracze Czerwonych Diabłów długo rozgrywali piłkę, lecz nie przekładało się to na duże zagrożenie pod bramką Nottingham Forest.

Tuż przed zejściem na przerwę ciekawą akcję przeprowadzili gracze Nottingham Forest. W pole karne Manchesteru United wpadł Brennan Johnson, zagrał do lepiej ustawionego Gibbsa-White’a, który oddał sytuacyjny strzał. Piłka zmierzała do bramki Andre Onany, ale na szczęście dla gospodarzy trafiła w Awoniyiego.

Manchester United drugą połowę zaczął nieźle i w 52. minucie doprowadził do remisu. Czerwone Diabły koncertowo rozegrały rzut wolny z prawej strony boiska. Bruno Fernandes zamiast dośrodkowywać wycofał piłkę przed jedenastkę do Marcusa Rashforda. Anglik zagrał zwrotne podanie na dalszy słupek do Fernandesa. Portugalczyk głową zgrał do lepiej ustawionego Casemiro, któremu nie pozostało nic innego, jak tylko wpakować piłkę do siatki!

Zdobyty gol zmobilizował United do kolejnych ataków. W 54. minucie groźny strzał z linii szesnastu metrów oddał Antony. Matt Turner wyciągnął się jak długi i końcówkami palców strącił lecącą do bramki futbolówkę.

Kilka minut później swoją szansę miał Bruno Fernandes. Antony znów pokazał się z dobrej strony i po wymianie podania z Aaronem Wanem-Bissaką zszedł pod linię końcową. Brazylijczyk zagrał na piąty metr do Fernandesa, ten strzelił po długim rogu, lecz pomylił się o dobry metr.

Od 67. minuty Nottingham Forest grał w osłabieniu, bo z boiska wyleciał Joe Worrall. Casemiro zagrał długą piłkę z własnej połowy, a na czystą pozycję wychodził Bruno Fernandes. Portugalczyk został sfaulowany tuż przed szesnastką, co sędzia Stuart Attwell zinterpretował jako odebranie szansy bramkowej United. VAR podtrzymał decyzję arbitra głównego.

Czerwone Diabły zrobiły użytek z gry w przewadze i w 76. minucie objęły prowadzenie. W pole karne Nottingham Forest wpadł Marcus Rashford. Anglik został zahaczony przez Danilo, a arbiter nie miał wątpliwości – jedenastka! Rzut karny na bramkę mocnym i precyzyjnym strzałem zamienił Bruno Fernandes.

Manchester United wyszedł na prowadzenie, ale nie miał meczu pod pełną kontrolą. W 84. minucie bliski wyrównania stanu spotkania był Willy Boly. Strzał defensora Forest w dobrym stylu obronił jednak Andre Onana. Kibice na Old Trafford głęboko odetchnęli.

Sędzia Stuart Attwell postanowił przedłużyć drugą połowę aż o 11 minut. Czerwone Diabły nie dały sobie wydrzeć prowadzenia do samego końca i wróciły na zwycięską ścieżkę po porażce z Tottenhamem Hotspur (0:2).

Manchester United – Nottingham Forest 3:2 (1:2)
Bramki: Christian Eriksen 17’, Casemiro 52’, Bruno Fernandes 76’ [K] – Taiwo Awoniyi 2’, Willy Boly 4’

Czerwona kartka: Joe Worrall 69’

Manchester United: Onana – Wan-Bissaka, Varane (Lindelof 46'), Martinez, Dalot – Casemiro, Eriksen – Antony (McTominay 85'), Fernandes, Rashford – Martial (Sancho 60')

Nottingham Forest: Turner – Boly, Worrall, McKenna (Niakhate 57') – Aurier, Danilo (Elanga 81'), Yates, Ola Aina – Johnson (Kouyate 70'), Gibbs-White – Awoniyi (Wood 81')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Nottingham Forest. 3. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Nottingham Forest 3:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1039)


Pyra: Nie wiem czemu tak panikujecie z tą LO, Shaw i Malacia nie mają kontuzji na cały sezon, tylko na kilka tygodni. Czas szybko minie i we wrześniu / październiku wrócą do składu.
Jak kogoś wypożyczymy to dobrze, jak nie to poradzimy sobie przez ten czas. To samo w pomocy, Mount dostał kontuzji i Eriksen radzi sobie dobrze, za jakiś czas wróci Mainoo itd.

W każdym sezonie są kontuzje, różnica jest taka, że mamy jeszcze otwarte okienko i muszą być plotki, gdyby to wszystko wydarzyło się w listopadzie to nikt by nie rozpaczał tylko pogodził się z Dalotem na LO czy Lindelofem na ŚO przez te kilka spotkań.
» 30 sierpnia 2023, 09:20 #925
dlabigt23: Wypożyczyliśmy Williamsa, później Fernandeza i okaże się że zostaniemy z Dalotem na LO bo nikogo nie ściągniemy xD Jeszcze za chwilkę Maguire bedzie w składzie. Akurat na LM zeby nam ją wybić z głowy.
» 30 sierpnia 2023, 09:09 #924
sztejner: Zapowiada się ciężki wrzesień,dobrze że jest przerwa na kadrę,to jest szansa że bez Malacii Shawa i Mounta pogramy góra 2 tygodnie,trzeba będzie przetrwać chwilowy brak na kilku pozycjach,w okolicach października wejść na wyższe obroty mając szerszą kadrę,w zime pokusić się o jakiś mini transfer/wypożyczenie i jazda
» 30 sierpnia 2023, 08:49 #923
olek1143: Ale jaja, wszyscy piętnowali sytuacje z MG11, a piłkarze z La Liga promują oglądanie ligi w telewizji Rosyjskiej xd.. niezłe podwójne standardy
» 30 sierpnia 2023, 08:46 #922
marcino186: Niestety ale z taka kadra jaka mamy i szpitalem to nie jesteśmy w stanie rywalizować na stylu frontach.
» 30 sierpnia 2023, 06:47 #921
MU99: Z tym szpitalem nie gramy na wielu frontach. Mamy miesiąc z tylko jedynymi rozgrywkami. Parę osób zdąży wrócić. Musimy zobaczyć jak będzie wyglądała kadra po okienku i po powrocie z reprezentacji.
» 30 sierpnia 2023, 08:04 #920
Mateo: Milan z ofertą 15 baniek za taremiego z Porto, a my dalej z martialem
» 30 sierpnia 2023, 06:29 #919
sztejner: Martial to najmniejszy problem,póki co jesteśmy o krok od grania Maguire'em
» 30 sierpnia 2023, 06:34 #918
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.08.2023 05:22

Trzeba było brać tego Kim Min Jae...
» 30 sierpnia 2023, 05:21 #917
jayjay2: Chcieliśmy, ale on wybrał Bayern.
» 30 sierpnia 2023, 07:09 #916
RedFox: Jak jeszcze nie daj Boże wypadnie ktoś z dwójki Lindelof-Martinez, to czeka nas granie Maguire'm, o mój Panie jak tylko o tym pomysle od razu oczyma widzę flashbacki... To jest żenujące, że klub widząc, że Varane ma problemy z kontuzjami, a lord Harry jest odsuwany od składu przez Erika nie poczynił przez całe okienko niczego, żeby pozyskać nam do składu 4 środkowego prawonożnego obrońcę, który by mógł z czasem zastąpić Varane'a. O brak LO ciężko się czepiać, bo fakt że naraz wypadł i Malacia i Shaw to było nie do przewidzenia, ale że pozycji ŚO nie wzmocniono, podobnie jak ŚPD, gdzie cały czas tyra Casemiro i to kwestia czasu, gdy i on z tego natężenia dostanie kontuzji - o to można i należy się czepiać.
» 30 sierpnia 2023, 00:20 #915
zbyszek7: Ewidentnie wychodzi na to ze po transferze Hojlunda Eryk uslyszal od Glazerow ze nie ma wiecej kasy na transfery a bez kasy to wiesz kogo sobie mozna kupic
» 30 sierpnia 2023, 01:48 #914
LeoPepsi: Mbappe 2.0 dalej bez formy w tym meczu, udzial tylko przy 3 bramkach dla zespolu, slabizna
» 30 sierpnia 2023, 00:19 #913
olek1143: Haha ostatnio pisałem że daj Boże Taylor, gość jest niezłym drukarzem.. to będzie bardzo Ciężki mecz
» 30 sierpnia 2023, 05:31 #912
deksoo11: 0 piłkarzy united w jedenastce roku PL to jest niezly żart. Kolejnym żartem jest ramsdale zamiast choćby Alisona czy Stones dostajacy nominacje do zawodnika roku a Rashford nie
» 29 sierpnia 2023, 23:03 #911
Michal10: Rashford wygrał.
» 29 sierpnia 2023, 23:31 #910
kamilpe: Aha ok
» 29 sierpnia 2023, 23:02 #909
Karil5144: W jakim głosowaniu, możesz dać linka? Bo jak tak to się srogo zasmieje. Tutaj Haaland bije rekord bramek PL a wybieraja Rasha XD.
» 29 sierpnia 2023, 23:55 #908
zbyszek7: Jak nie zrobimy juz transferow to pierwszy bede chcial zebysmy odpadli jak najszybciej z tego pucharu
» 29 sierpnia 2023, 22:58 #907
Konyo33: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 23:09

Wygranie tego pucharu ponownie byłoby czym świetnym
To + ćwierćfinał LM + co najmniej półfinał pucharu Anglii + włączenie się o walkę o mistrzostwo = udany sezon
Oczywiście jeżeli jedna z czterech rzeczy się nie uda to nie mówię że sezon do d
Po prostu są to moje małe cele
Czy realne? Myślę że jak najbardziej
Tylko z tą walka może być różnie
Nie mówię że zdobędziemy mistrza ale żeby nie było że w lutym Będziemy skreśleni z top 2
» 29 sierpnia 2023, 23:08 #906
boro: Oczywiście że będziemy. Nie ma się co łudzić nie widzisz jak my gramy w piłkę ?
» 29 sierpnia 2023, 23:27 #905
boro: Krótka pamięć ? Mieliśmy top 2 ?:)
» 30 sierpnia 2023, 08:40 #904
jassaj: Ok, tylko teraz tak- jeżeli oglądałeś ten mecz to powiedz mi (no bo ja nie oglądałem więc wole podkreślić żebyś nie myślał, że się dopierdzielam czy coś) jak to wyglądało? W sensie piłkarz poleciał sobie do szatni buty zmienić bo jest kretynem i tak sobie samozwańczo opuścił boisko czy piłkarz sygnalizował problem techniczny z butem a nikt ze sztabu nie wpadł na to żeby pobiec do szatni i mu przynieść jakąś zapasową parę i tym samym nie zmuszać go do opuszczenia boiska czy jak to tam było ?
Bo sytuacja kuriozalna tylko nie wiem czy w jej ramach na tytuł dzbana zasługuje sam zawodnik czy cały sztab który nie wpadł na pomysł jak usprawnić proces zmiany obuwia xD
» 29 sierpnia 2023, 22:09 #903
jassaj: Ok, dzięki
To kitman chyba premii w tym miesiącu nie zobaczy xD
» 29 sierpnia 2023, 22:22 #902
atotrikos: Lubię takie smaczki w footballu.
» 29 sierpnia 2023, 22:27 #901
atotrikos: Mnie tam pasuje Duńczyk:

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1409464102272049154?t=2sKieA-yX4kuL3I4R3VuiQ&s=19

wtedy na euro to dobrze chodził też na stronie ten Joakim Maehle
» 29 sierpnia 2023, 23:01 #900
Litosci: Szkoda ze takir brighton nie chce VDB pół pomocy im
Rozkupili, a donny raczej wysokie iq boiskowe ma wiec do brighton by się nadawał. Tym bardziej ze oni non stop siedzą na przeciwnikach
» 29 sierpnia 2023, 21:39 #899
Lecter: Poczekaj, jeszcze u nas się rozegra. Hihi. Mam jednak nadzieję, że mój śmiech odbije się czkawką.
» 29 sierpnia 2023, 22:29 #898
Kilerek7: @DeanJonesSoccer : Zaczynam słyszeć, że Manchester United ma na oku kilku pomocników, o których tak naprawdę nie wspomniano. Może więc w ciągu najbliższych kilku dni zrobią NIESPODZIANKĘ. #MUFC [przez @GiveMeSport ]

No to po Cucujambo będzie wysyp pomocników.
» 29 sierpnia 2023, 21:28 #897
atotrikos: Przecież ma Martiala XD
» 29 sierpnia 2023, 22:20 #896
MANmanyUTD: Debiut Hojlunda z Arsenalem może iść w dwie strony... albo będzie nieprzewidywalny (bo nowy) taki joker w talii... albo będzie zagubiony (bo nowy), niezgrany, nowa liga, inna intensywność etc.
Liczę że ktoś wejdzie w końcu do składu z przysłowiowego buta, od razu, JUST DO IT!!
Nie chcę wywierać presji, tylko życzyć fantastycznego debiutu.
» 29 sierpnia 2023, 20:37 #895
Lecter: Też na to liczę. Żeby tylko się nie przeraził i zamkną w sobie, bo wtedy próżno czekać na odblokowanie.
» 29 sierpnia 2023, 22:25 #894
Cwr91: Varane kontuzja?
» 29 sierpnia 2023, 19:58 #893
olek1143: Chyba ktoś zapadł w sen zimowy. :D
» 29 sierpnia 2023, 20:20 #892
bylakw: Internet explorer?
» 29 sierpnia 2023, 20:24 #891
sisinho: Nie ma nigdzie newsa ile ma pauzować, na meczykach że 4-6 tygodni, u nas był tylko wywiad z ETH ze poczuł bół i go ściągnął.
» 29 sierpnia 2023, 20:37 #890
Litosci: Mogliby kupić tego Todibo a Martinez ns czas kontuzji shawa ns LO by poszedł
» 29 sierpnia 2023, 22:00 #889
MANmanyUTD: McTomek będzie rotował z Case. Wydaje mi się że prócz LO nikt już nie przyjdzie. Nie wykluczam zwrotu akcji.
» 29 sierpnia 2023, 19:56 #888
cantona007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 20:06

Przyjdzie jeszcze śpd i bramkarz
» 29 sierpnia 2023, 20:06 #887
MANmanyUTD: W bramkarza wierzę ale śpd wydaje mi się już bardzo mało realny :(
Obym się mylił... no bo za co go kupimy? Czytam tylko że musimy sprzedawać a nie sprzedajemy i nie widzę żeby się zanosiło na jakąś sprzedaż.
» 29 sierpnia 2023, 20:28 #886
Mol123: Understand Manchester United have reached an agreement in principle with Cucurella on personal terms. Green light arrived on player side. #MUFC

Man United won't negotiate for any other left back now - as they want to get Cucurella deal done with Chelsea ASAP.
» 29 sierpnia 2023, 19:51 #885
uzio: i równocześnie podobno 2 mln funtów za wypożyczenie to dla Chelsea za mało...
» 29 sierpnia 2023, 20:03 #884
kamilpe: Manchester United osiągnął zasadniczo porozumienie z Cucurellą na warunkach osobistych. Zielone światło pojawiło się po stronie gracza. #MUFC Man United nie będzie teraz negocjował żadnego innego lewego obrońcy, ponieważ chcą jak najszybciej sfinalizować transakcję Cucurelli z Chelsea. [Romano Fabrizio]
» 29 sierpnia 2023, 19:50 #883
M4S73R: Skoro Erik go chce to musi być dobry.
» 29 sierpnia 2023, 19:51 #882
Mol123: Szybszy
» 29 sierpnia 2023, 19:52 #881
Panoramix: Mounta też chciał i Martineza też chciał.
» 29 sierpnia 2023, 19:56 #880
uzio: szkoda tylko, że Antonego też chciał....
» 29 sierpnia 2023, 20:04 #879
Konyo33: Wyboru dużego to on nie miał:)
» 29 sierpnia 2023, 20:21 #878
jackbam: M4S73R - jak czytam twoje komentarze to tylko jedno mi się nasuwa "ja pi*****e..."
» 29 sierpnia 2023, 20:34 #877
Panoramix: Japciu
Tak, był filarem, szczególnie na Anfield z Brentford i w kilku innych meczach.
W tym sezonie zresztą niestety kontynuuje słabe występy.
» 29 sierpnia 2023, 21:55 #876
AUDIoooo: Panoramix

Ale w większości spotkań był filarem, na Anfield zesrał się cały zespół, wyliczać jakieś pojedyncze mecze, to serio troszkę żenua. Chcesz mu umniejszyć na siłe, lecz słabo, to tobie idzie. Rzeźnik jest diabłem z krwi, rozkręci się w tym sezonie też, zresztą, to klasa sama w sobie. ^^
» 29 sierpnia 2023, 22:32 #875
boro: Antony to otworzył szampana jak się dowiedział ze kariery na OT kontynuować nie będzie Green
» 29 sierpnia 2023, 23:05 #874
wider: Nadiem Amiri wycofał się z transferu do Leeds po tym jak przyleciał do Anglii i zobaczył miasto oraz ośrodek treningowy. Zadzwonił do Leverkusen i powiedział, że rezygnuje z przenosin.
[Daily Mail]
» 29 sierpnia 2023, 19:38 #873
dlabigt23: Cucurela raczej u nas na 99%. Wróci Shaw to może spokojnie grać na środku obrony i to też jest opcja w razie kontuzji Varanea i braku formy Martineza. Mam nadzieję jeszcze na pomocnika bo prócz Casemiro nie mamy żadnego defensywnego pomocnika. Hojbierg lub Amrabat tak bym to widział.
» 29 sierpnia 2023, 19:33 #872
Panoramix: Trzeba w tym sezonie zacząć przerabiać McTominaya na środkowego obrońcę. Może być z niego dużo pożytku na tej pozycji. Warunki są, szybkość jest (a to kluczowe jak ETH chce grać wysoko ustawioną linią obrony). Pewnych zachowań się idzie nauczyć. Myślę, że będzie lepszy na tej pozycji niż Magłaja czy Evans, a patrząc na to, że Varane to szklanka a Martinez w tym sezonie gra tragicznie to może być zbawienne, bo na transfer SO ciężko liczyć jak zostało kilka dni okienka.
» 29 sierpnia 2023, 19:28 #871
szymek1193: Trzeba się go spytać najpierw czy chce
» 29 sierpnia 2023, 19:35 #870
sisinho: W repce nie narzeka na SO w 3 osobowym składzie więc u nas chyba tez by nie narzekał.
» 29 sierpnia 2023, 20:38 #869
szymek1193: Rok co roku problemy w tym klubie od odejścia Safa
» 29 sierpnia 2023, 19:24 #868
Stink3r: Jak bijesz do kontuzji, to za Fergusona też ich było sporo, tylko, że SAF potrafił grać w takim przypadku 7 czy tam 6 obrońcami w składzie i wygrywać.
» 29 sierpnia 2023, 19:48 #867
boro: McTomek zostanie naszym obrońcą. W sumie w reprezentacji tak gra, ale bardziej za Varane niż Shawa
» 29 sierpnia 2023, 19:17 #866
shadow17: przecież McT nie gra już w obronie, tylko jako ofensywny pomocnik już od kilku lat.
» 29 sierpnia 2023, 23:32 #865
SmutnyGrabarz: McTomek i tak zostaje wiec, to raczej pewne
» 29 sierpnia 2023, 19:11 #864
Stink3r: Nie rozumiem co poniektórzy chcą od Cucurelli, patrząc na to, że nie mamy kim grac na LO, a gość przed pójściem do Chelsea był kozakiem, to myślę, że nie mamy co wybrzydzać, tylko liczyć na to, że chłop wróci do formy pod wodzą ETH.
» 29 sierpnia 2023, 19:01 #863
0listonoszpat: Pewnie, tylko nie wydajmy na niego fortuny za wypożyczenie.
» 29 sierpnia 2023, 19:32 #862
Diabelred: Tez mnie to dziwi. Przeciez to byloby tylko zwykle wypozyczenie, a nie od razu kupno. Nie sprawdzi sie, to po prostu bez zalu odejdzie jak Wout. Sprawdzi sie, to bedzie go mozna ewentualnie wykupic. Shaw jest szklany(az 21 kontuzji od kiedy do nas trafil!) i to sie juz nie zmieni, a z wiekiem bedzie tylko gorzej. Z kolei Malacia popelnia sporo bledow w obronie i przydaloby mu sie jakies wypozyczenie. Potrzeba nam goscia, ktory z marszu zastapi Shawa, gdy ten sie znowu polamie. Kims takim moglby byc Cucurella, jesli w tym sezonie by sie u nas sprawdzil.
» 29 sierpnia 2023, 19:40 #861
sisinho: Nie rozumiem co poniektórzy chcą od Lukaku, patrząc na to, że nie mamy kim grac na N, a gość przed pójściem do Chelsea był kozakiem, to myślę, że nie mamy co wybrzydzać, tylko liczyć na to, że chłop wróci do formy pod wodzą ETH.

To samo można napisać o 3/4 graczach, którzy mieli fatalne sezony.
» 29 sierpnia 2023, 20:39 #860
Seba0619: No i Harry błyskawicznie awansował w hierarchii na 3 środkowego obrońcę. A co poniektórzy to mu brak ambicji zarzucali.
» 29 sierpnia 2023, 18:58 #859
kamilpe: Erik ogarnął AWB, ogarnie też grę Cucurelli.
» 29 sierpnia 2023, 18:55 #858
M4S73R: Coś te francuziki delikatne. Kiedyś Saha później Pogba, Martial, Jaszczur.
» 29 sierpnia 2023, 18:20 #857
Kilerek7: Dawać tego Todibo !
» 29 sierpnia 2023, 18:12 #856
SmutnyGrabarz: Varane to Martial 2- czlowiek kontuzja, tak to jest jak sie nie ma klasowych zmiennikow, wypadnie Martinez albo Szwed i na stopera wraca Maglaja, Shaw i Malacia kontuzja, Mount i Mainoo oraz Diallo

Nasz zarzad i skauci to jeden wielki Mem! Jak nie zrobia conajmniej 3 transferow to o LM mozna zapomniec.
» 29 sierpnia 2023, 17:57 #855
Konyo33: Nikt nawet nie marzył o lidze mistrzów ;)
» 29 sierpnia 2023, 18:06 #854
brazylianwisnia: No tak, bo jak za te 20mln co nam zostało zrobią 3 transfery to będzie sztos jak nic.
» 29 sierpnia 2023, 18:25 #853
atotrikos: Przyjdzie Tagliafico.
Raz, że wie co grać z Martinezem i Onaną a DWA, że Lyon chce dać go na wypożyczenie ale z zapisem o wykupie po sezonie - gdzieś czytałem, że wtedy kwota transferu miała by wynieść 9mln.
» 29 sierpnia 2023, 18:03 #852
Konyo33: Myślę że nie potrzebujemy Tagliafico na stałe
Taka sytuacja nie zdarza się co pół roku
» 29 sierpnia 2023, 18:09 #851
skylark11: Varane super obrońca ale przez ilość kontuzji nie można na nim polegać, trzeba kupić kogoś na kim można budować obronę
» 29 sierpnia 2023, 17:50 #850
SmutnyGrabarz: Real wiedzial kogo nam wepchnac
» 29 sierpnia 2023, 17:58 #849
skylark11: Trzeba kupić nie zmiennika dla Varana tylko podstawowego ŚO
» 29 sierpnia 2023, 18:02 #848
brazylianwisnia: Nikogo lepszego od Varane z pewnością nie kupimy.
» 29 sierpnia 2023, 18:25 #847
skylark11: Manchester United have made a loan offer for Marc Cucurella. Discussions are continuing between the clubs. [David_Ornstein]
» 29 sierpnia 2023, 17:44 #846
skylark11: Mocne źródło czy nie za bardzo?
» 29 sierpnia 2023, 17:46 #845
Blau: Ornstein jest jednym z najmocniejszych
» 29 sierpnia 2023, 17:48 #844
skylark11: Blau dzięki
» 29 sierpnia 2023, 17:51 #843
cantona007: Brać Cucu i dodatkowo jeszcze środkowy pomocnik
» 29 sierpnia 2023, 17:51 #842
RedRevolta: Varane czy Shaw to niestety nie ma sezonu żeby z nimi coś się nie działo, teraz do kolekcji brakuje tylko Casemiro co wydaje mi się kwestią czasu plus Martinez za kartki i zostajemy goli i weseli z gołą dupą w defensywie...
» 29 sierpnia 2023, 17:43 #841
skylark11: Na angielskich bukach można stawiać który z naszych piłkarzy wypadnie następny
» 29 sierpnia 2023, 17:56 #840
Konyo33: No tak bo Martinez w meczu z Arsenalem zdobędzie 4 żółte i zostanie zawieszony....
A casemiro dostanie czerwoną i też go nie będzie...
Na naszą korzyść jest to że jest ta krótka przerwa reprezentacyjna
Będzie mniej meczy w których będą nam potrzebni a to na +
» 29 sierpnia 2023, 18:12 #839
sisinho: @Konyo33

Martinez to z Wolves był już na cenzurowanym. Nie musi dostać 4 zółtych a jedną czerwoną...
» 29 sierpnia 2023, 20:42 #838
atotrikos: Z Varanem zawsze pozytywnie - jest Lindelof i gra dobrze.
Kto wie? Może wejdzie klocek, zawali ze dwie bramki a kibice będą mieli pretensje do trenera? Kto wie?
Bo wiadomo, ze nigdy do zawodnika, nawet tego którego klub chce się pozbyć a on dumnie chce ten klub podoić z $.
» 29 sierpnia 2023, 17:40 #837
dlabigt23: Dlatego o tym cały czas wspominam. Varane lubi często się łamać. Kupno nowego LO wcale nie byłoby głupie. Wraca Shaw i ten może z powodzeniem grać na środku obrony. A tak musi wyjść klocek bo prędzej czy później Martinez i Lindelof też będzie musiał odpocząć.
» 29 sierpnia 2023, 17:45 #836
atotrikos: Ale oni nie chcą go sprzedać ale jeśli wejdzie oferta to najpewniej puszczą ale dlaczego mieliby go wypożyczyć?
Kto będzie płacił tygodniówkę?
Jeśli odbije się ścianą od Anglii, to odbije się to też czkawką dla Nice.
No i generalnie lekki kwas, że nie stać nas na niego a tym bardziej, że przez Maguire'a XD dzięki Hały
» 29 sierpnia 2023, 17:48 #835
AgentBartezz: Kupno nowego LO i za dwa miesiące będziemy mieć 3 x LO gotowych do składu :) No nieco przerost formy nad treścią. A tak w ogóle to Shaw może wrócić później niż Varane.
» 29 sierpnia 2023, 17:56 #834
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 18:59

atotrikos,

Klocek?

,,Zanim zaczniecie pluć na niego to pamiętajcie, że po mistrzostwach w 2002 roku przyszedł Rio. W tamtym okresie opisywano ten transfer jako niedorzeczny aby tyle płacić za obrońcę. Ferguson niby zgłupiał a tu cyk - znowu miał nosa. Rio wtedy nie był taką ostoją, popełniał błędy ale okrzepł i przez lata był filarem. Harry pojechał na mundial błędy popełnia ale zdecydowanie jest to talent na miarę lidera obrony.''

Przypomnisz mi kto tak kiedys pisal o Maguirze?

Z reguly nie reaguje na wyzwiska w strone naszych pilkarzy, ale twoj przypadek jest szczegolny. Nie ogarniam jak ktos kto byl najwiekszym na stronie zwolennikiem kupna Harrego(dobrze pamietam ile tu postow napisales, zeby go koniecznie kupic), fanem gry Anglika, kims kto bardzo czesto w dyskusjach zarowno przed transferem jak i po bronil Maguire'a stal sie jego heJterem?

Ja rozumiem, ze mogles zmienic o nim zdanie i ze juz go nie uwazasz, za swietnego stopera tak jak kiedys, jednak majac w pamieci co i w jakiej ilosci wypisywales tu o Angliku to akurat w twoim przypadku jakas przyzwoitosc nakazuje, zeby powstrzymac sie przed wyzwiskami w strone Harrego...
» 29 sierpnia 2023, 18:57 #833
Kilerek7: Varane może wypaść na 6 tygodni, sory, ale nasza obrona wygląda źle, nie patrząc nawet na formę. Maguire będzie kisił ławę, a jak by wszedł to trzeba się modlić by coś nie odwalił, Evans na rok to dla mnie jakiś żart, nie wiem czy on zaimponował ETH, ale najlepsze lata ma za sobą, chodź obstawiam, że będzie przed Maguire. Zostaje nam tylko para Martinez - Lindelof, gdzie Martinez trochę bez formy ostatnio, Shaw który może grać na SO też kontuzja, od biedy można tam Kazika, ale chłop nie może być wszędzie. Także Tagliafico wypożyczyć, kupić w końcu tego Amrabata czy kogoś innego i ostatni dzień cisnąć po Todibo, mega grajek, z miejsca zrobi różnicę.
» 29 sierpnia 2023, 17:26 #832
dawid27154: Varana należy liczyć "przez pół" jeśli chodzi o dostępność do gry, i wydaje mi sie, że to powinno być jasne dla każdego kibica, że w jego przypadku należy zapytać kiedy przytrafi się kontuzja a nie czy się przytrafi w trakcie sezonu, więc ja kompletnie nie rozumiem jak mogliśmy zostać z parą Lindelof - Martinez plus Maguire którego nie powinno być już klubie mając na uwadze, grę na 4 frontach, kartki, kontuzje innych zawodników itp. To większy problem niż Shaw na LO którego zamiennikiem miał być Malacia, bo tu to czysty pech i przypadek dwóch LO to norma plus jakiś uniwersalny zawodników który też tam może zagrać ewentualnie junior. Natomiast jeśli podchodzimy do sezonu z Lindelofem Martinezem i Varanem który jest podatny na kontuzję to jest to tylko i wyłącznie wina klubu, Maguira nawet nie liczę bo tego zawodnika nie powinno być w klubie natomiast Evansa nawet nie wiem jak ocenić.
» 29 sierpnia 2023, 17:55 #831
AgentBartezz: Nikt z nas nie wie jak ocenić Evansa bo trener z nim pracuje na co dzień, a nie my. Dlaczego zostaliśmy z parą Lindelof - Martinez? To nie Fifa, budżet nie jest z gumy. Żeby kogoś pozyskać musielibyśmy pozbyć się Maguire i to było przecież jasne od początku okienka więc skąd nagle takie zdzwienie to ja nie rozumiem.
» 29 sierpnia 2023, 21:39 #830
Kilerek7: Para Evans - Maguire monolit jak się patrzy!
» 29 sierpnia 2023, 17:27 #829
DevoMartinez: Martinez Lindelof też wypadli?
» 29 sierpnia 2023, 17:30 #828
Kilerek7: Pisałem o rezerwie. Martinez to prędzej za kartki wyleci, bo ostatnio słabo, jedynie Lindelof trzyma to wszystko narazie.
» 29 sierpnia 2023, 17:31 #827
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 17:02

Jak nikogo nie kupimy to naprawdę nie wyobrażam sobie gry na tylu frontach. Za mała głębia składu. Pomocnik za Casermiro powinien tutaj juz dawno być a teraz ewentualanie robić jakieś korekty w kadrze. Nowy LO to wcale nie głupi pomysł. Wróci Shaw to moze grywać również na środku obrony. To wcaale nie koliduje. Dobrze wtedy byłoby się pozbyć kwadratowego.
» 29 sierpnia 2023, 17:01 #826
atotrikos: Dziś wyjaśnić się ma sprawa LO - Tagliafico @GerGarciaGrova
» 29 sierpnia 2023, 17:10 #825
Pyra: Taka ciekawostka, Hojlund był najszybszym zawodnikiem Serie A w poprzednim sezonie, również w United nikt nie zaliczył szybszego biegu.
» 29 sierpnia 2023, 16:58 #824
wefme: Szybko powinni tego Amrabata kupic i kogos na lewa strone. Poleciec po kase z glebokiej rezerwy i tyle. Zostanie w kazdym badz razie glebia skladu
» 29 sierpnia 2023, 16:51 #823
Edek23: Anthony Taylor sędzią w niedzielę, może być ciekawie coś czuje że kontrowersji nie będzie brakowało
» 29 sierpnia 2023, 16:43 #822
atotrikos: Tym razem na naszą korzyść by potem cały tydzień czytać o naszym farcie i ustawce :)
» 29 sierpnia 2023, 16:45 #821
atotrikos: Erik Ten Hag polecił Murtoughowi sprzedać Maguire'a przed startem okienka ale obecnie nie może odejść bo klub czuje, że nie zdążyły z zastępstwem.@J. Jackson

Amrabat nie trenuje z Fiołkami, czeka na naszą ofertę.@Romano

Hojbjerg nie zostanie wypożyczony ani cena nie będzie promocyjna dla United. Musimy zapłacić "odpowiednią" kwotę. @Romano

Tagliafico, rozmawiamy tylko o wypożyczeniu a Lyon chce by był przymus wykupienia po sezonie. @LeMechenoua
» 29 sierpnia 2023, 16:41 #820
Kilerek7: Jak nie zdążą, przecież Todibo czeka na ruch.
» 29 sierpnia 2023, 17:13 #819
AUDIoooo: Trikos

Dzieki za nowinki transferowe

Lubię to
» 29 sierpnia 2023, 17:13 #818
atotrikos: @Kilerek7 No niby czeka ale skoro jest impas z wodogłowym to co mają zrobić?
Ewidentnie wygląda, że koleś chce walczyć o swoją tygodniówkę, tfu miejsce na ławce XD
» 29 sierpnia 2023, 17:28 #817
Kilerek7: A nie da się go wypożyczyć?
» 29 sierpnia 2023, 17:30 #816
atotrikos: Oni nie chcą go sprzedać ale jeśli wejdzie oferta to najpewniej wypuszcza ale dlaczego mieliby go wypożyczyć?
Kto będzie płacił tygodniówkę?
Jeśli odbije się ścianą od Anglii, to odbije się to też czkawka dla Nice.
Lekki kwas, że nie stać nas na niego a tym bardziej, że przez Maguire'a XD
» 29 sierpnia 2023, 17:46 #815
0listonoszpat: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 18:34

Sprzedawać maguire nawet bez zastępstwa. Ma już swoje lata i z każdym rokiem bardzo straci na wartości. Te 30 mln to byłby hit. Jeśli zawdnik koło 30 nie stanowi o sile United to trzeba się żegnać.
» 29 sierpnia 2023, 18:31 #814
Blaszczu: Wiem, że nie możliwy transfer ale u nas na lewej obronie widziałbym Younga. Szkoda, że do the Toffies poszedł bo by się nam teraz przydał=(
» 29 sierpnia 2023, 14:40 #813
Rashy10: Daj spokój, on już 3 lata temu pod koniec karieru u nas nie dojeżdżał.
» 29 sierpnia 2023, 14:52 #812
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 14:59

Young na lewej i laga bez podnoszenia głowy. Maguire i Linfedelof na środku. Jako DM duet McFred. Aż się łezka w oku kręci.
» 29 sierpnia 2023, 14:58 #811
Halbrand: Nie było lepszego duetu od Smalling-Jones
» 29 sierpnia 2023, 15:22 #810
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 15:29

Do tego, w środku przed nimi, Gibson i Cleverley.
» 29 sierpnia 2023, 15:27 #809
M4S73R: Ile to człowiek melisy wypił wtedy.
» 29 sierpnia 2023, 15:52 #808
sztejner: Ja to musiałem od Buni sok z gumijagód ogarnąć i to w nie w butelkach a w mauserach
» 29 sierpnia 2023, 16:05 #807
Xchrisx7: Śmiejecie się a SAF by z nimi majstra wygrał :)
» 29 sierpnia 2023, 16:21 #806
StewieGriffin: Możecie się śmiać ale duet Young - Nani to chyba mój ulubiony duet skrzydłowych od kiedy jestem kibicem :D Ależ to chodziło w FIFIE 12
» 29 sierpnia 2023, 16:49 #805
jassaj: Mam pytanie do tych wszystkich którzy z taką pewnością piszą, że transfer LO to nonsens bo mamy Fernandeza. Pytam całkowicie niezłośliwie żeby nie było. Skąd u was pewność, że on by to dźwignął? Bo niektóre komentarze to są napisane z takim przekonaniem jak gdyby w akademii był chłopak na poziomie Evry w prime a ślepy ETH zamiast niego wolał wziąć emeryta z 5 ligi słowackiej bo tak.
Może plan jest taki, żeby ogrywać chłopaka ale w razie gdyby strasznie nie dojechał nie zostać z ręką w nocniku i nie musieć na LO wystawiać rezerwowego bramkarza jak już nikogo nie będzie? Może młodzik jednak nie dojeżdża z głową i to za wcześnie. W meczach towarzyskich już niejedna gwiazda lata się objawiła tylko po to żeby potem kopać się po czole w 3 lidze.
Ja uważam, że jakieś wypożyczenie nie zaszkodzi. W najgorszym przypadku będziemy opłacać tygodniówkę gościa który murawy nie powącha ale w United szlachta się bawi, na koszta nie patrzy więc jeden w tą czy tamtą - co tam - dla naszego zarządu...pryszcz
» 29 sierpnia 2023, 14:15 #804
StewieGriffin: Pytanie do wszystkich którzy uważają, że jest sens ściągać na LO gracyz pokroju Alonso czy Cucurella. Skąd pewność, że zawodnicy, którzy są kompletnie pod formą to dźwigną?
» 29 sierpnia 2023, 14:20 #803
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 14:26

@StewieGriffin Racja, tym bardziej ze z robienia formy/ogrywania Cucurelli czy Alonso nic dla nas dlugoterminowo nie wyniknie. W Fernandezie postrzegam dlugofalowa realna opcje na zastapienie Shawa. Gorszy niz Malacia na pewno nie bedzie.

Gra 11 zawodników na boisku wiec mozna w razie czego pokryc/ pomóc mlodemu graczowi. Lepsze to niz wystawiac ''autostrade'' Dalota - czlowieka ,którego juz u nas dawno nie powinno byc.
» 29 sierpnia 2023, 14:24 #802
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 14:27

@jasssj, odpowiadamy

Stawiam coś w stylu: bo oni już trochę grali, są bardziej ograni i prędzej odpalą niż młodziak. Nie odpalili tam to czemu mają pod Ten Hagiem
» 29 sierpnia 2023, 14:25 #801
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 14:28

no nigdy nie masz pewności ale za to masz dane historyczne. Cucurella w Brighton grał świetnie i przechodził do Chelsea jako jeden z hitów transferowych, Alonso ma kilkuletnie doświadczenie w PL. Nie mam gwarancji na to, że którykolwiek z nich będzie grał świetnie ale w życiu nie masz niczego gwarancji i musisz opierać się na prawdopodobieństwie, które w tym przypadku no niestety ale wskazuje, że bezpieczniej jest postawić na kogoś kto przynajmniej wiadomo, że poradzi sobie z presją gry na OT
@boro a Ty się bawisz w moderatora dyskusji czy nie przelogowałeś się bo nie wiem co Twój komentarz ma wnieść do dyskusji xD
» 29 sierpnia 2023, 14:26 #800
StewieGriffin: jassaj - zgodnie z prawdopodobieństwem ( które opierasz na historii danego piłkarza, czyli jak rozumiem jego poprzednich sezonach) to Jadon Sancho powinien wciągać lige nosem, Mount być jednym z lepszych pomocników w lidze ( kiedyś miał double double w sezonie!!) etc.

Jest dużo większy sens ogrywać zawodnika z akademii, związanego z klubem niż brać jakiegoś przeciętniaka z Barcy czy Chelsea i próbowac mu ratowac karierę. Już kupiliśmy w tym sezonie zawodnika z Chelsea, który miał beznadziejny sezon i jak na razie na tym wyszliśmy?
» 29 sierpnia 2023, 14:31 #799
jassaj: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 14:38

dobra, widzę, że poprawiłeś a ja już nie mogę edytować więc sorry, ale na początku to wyglądało jakbyś mnie do tablicy wywoływał
PS. rozwijając swoją wypowiedź o jeszcze jeden wątek który moim zdaniem wam umyka- to, że kogoś wypożyczymy nie oznacza, że on musi grać 90 minut w każdym meczu. To ma być też opcja. Jak junior zainponuje trenerom to będzie grał, jak nie no to jest jeszcze plan awaryjny do planu awaryjnego. Moim zdaniem lepiej jest mieć kogoś z doświadczeniem którego nawet potem sprzedawać nie trzeba bo sam odejdzie niż podpalać się romantyczną wizją młodego wychowanka i potem mieć kolejnego McNaira, Blacketta czy Bortwicka-Jacksona do kolekcji "wspaniałych wychowanków, którzy mieli być (wstaw dowolne nazwisko) ale coś poszło nie tak"
@StewieGriffin a rozróżniasz prawdopodobieństwo od pewności- bo prawdopodobieństwo opiera się na tym, że jednak jakiś tam warunek nie musi się ziścić i właśnie podałeś przykłady, gdzie no coś poszło nie tak (rozmawiamy koniec końców o ludziach a nie o maszynach). Jak przeczytasz moją wypowiedź raz jeszcze to napisałem w pierwszych słowach- NIGDY NIE MASZ PEWNOŚCI. Ja nadal podtrzymuje swoje stanowisko powyżej bo myślę, że wypożyczenie to obecnie opcja która nas zabezpiecza w najszerszy sposób nie będąc przy tym jakimś mega obciążeniem i wyzwaniem- a jak junior jest tak wspaniały to po prostu wygra rywalizację i będzie grał
» 29 sierpnia 2023, 14:32 #798
Blau: Alvaro Fernandez był, albo i dalej jest, szykowany na wypożyczenie do Granady, czyli klubu z La Ligi. Jeśli uda się dopiąć wypożyczenie, to powinien iść i się nie zastanawiać, bo tam ma szansę na regularne granie tydzień w tydzień w TOP5 lig na świecie.

Sprawdzenie Alonso czy Cucurelli to nie jest próba ratowania ich kariery, tylko załatanie dziury na kilka tygodni, gdy nieobecny jest Shaw. Lepiej jest ściągnąć ich, grać nimi kiedy trzeba, a jak Luke wróci, to trzymać ich w pogotowiu na czarną godzinę, niż blokować rozwój Fernandeza.

Fernandez ma za sobą fajne wypożyczenie w Championship, ale to nie jest tak, że on zawojował ligę. Grał w Preston, które finalnie zajęło 12 miejsce. Grywał jako lewy pomocnik w formacji 3-1-4-2, a nie na lewej obronie tak jak u nas. Gdyby był gotowy do gry w PL, to by grał, albo chociaż były już ku temu znaki. Garnacho gra regularnie w lidze. Mainoo na przedsezonowym tournee wychodził w podstawie na mecz z Arsenalem i Realem, czyli w meczach, gdzie grał nasz podstawowy garnitur. Fernandez za to grał w meczach, gdzie grali głównie rezerwowi.

Ktoś może powiedzieć, że nie jesteśmy w stanie przewidzieć, że Fernandez nie wygryzie ze składu Shawa. Zgadzam się z tym. Ale jaka jest szansa, że chłopak nagle wygryzie jednego z najlepszych lewym obrońców w lidze w ostatnich kilku latach? Równie dobrze mogę powiedzieć, że nikt nie jest w stanie przewidzieć tego, że Hojlund nie zdobędzie króla strzelców, Garnacho nie dostanie złotej piłki, a United nie zgarnie potrójnej korony.
» 29 sierpnia 2023, 14:52 #797
StewieGriffin: Blau - tylko nie zauważasz jednego faktu. Piszesz o tym, że Fernandez może jeszcze nie jest gotowy na grę w Premier League. Rozumiem to tak, że na dzień dzisiejszy jest po prostu za słaby na granie w pierwszym składzie drużyny z ambicjami na top 4. I ja sie jak najbardziej z tym zgadzam. problem tylko w tym, że Alonso i Cucurella też są. Przecież kibice Barcy i Chelsea to wręcz na siłe by ich wypchali z klubu a wy chcecie takiego zawodnika w zespole ( nawet jeżeli miałby być tylko opcją zapasową) Szczerze wolę zaryzykować wychowankiem, nawet niech mu nie wyjdzie niż płacić flopom Barczy czy Chelsea tygodniówki jak finalny efekt może być ten sam.
» 29 sierpnia 2023, 15:00 #796
mycka86: Opcje z Alonso i Cucurella, to jest szukanie frajera, które pogra trochę przez miesiąc, a resztę wypożyczenia przesiedzi na ławce lub trybunach. Tylko nie mówcie o tym głośno.

A Fernandeza jest obecnie 3 lub nawet 4 LO w hierarchii. Nie ma sensu go trzymać, żeby zagrał 500 minut przez cały sezon. W jego wieku regularna gra jest kluczowa.

A odnośnie Twoich rozważań co do umiejętności Fernandeza, to tylko dodam, że w lipcu w komentarzach pojawiały się głosy, że nie potrzebnie się interesujemy Kane'm czy Hojlundem, bo w akademii mamy Joe Hugill'a. Komentarze na DP należy brać z mocnym przymrużeniem oka :)
» 29 sierpnia 2023, 15:12 #795
Blau: StewieGriffin

Zgadzam się z tym, że Alonso czy Cucurella mogą wcale nie być lepsi od Fernadeza. Patrzę jednak przyszłościowo na karierę Alvaro i wolę, żeby się rozwijał, niż stał w miejscu po to, aby rozegrać kilka meczów w PL.

Przykład gdy Alvaro zostaje:

Chłopak gra 5-6 meczów w PL, wraca Shaw, a Alvaro siada na ławkę, albo gra w PL2. Mija kilka miesięcy i dopiero w styczniu będzie mógł iść na wypożyczenie, aby łapać regularnie minuty.

Przykład, gdy Alvaro idzie na wypożyczenie, a przychodzi Alonso/Cucurella

Alonso/Cuccurela gra 5-6 meczów w PL, wraca Shaw, a Alonso/Cuccurela siada na ławkę. Siedzą na ławce i na murawę wychodzą w pucharach, albo jak Shaw znowu się wykruszy. W międzyczasie Alvaro gra tydzień w tydzień na wypożyczeniu i zbiera cenne doświadczenie, które w przyszłości może pozwolić mu wskoczyć do pierwszego składu, albo chociaż da zarobić kilkanaście-kilkadziesiąt milionów przy sprzedaży, jeśliby odpalił.

Nie jesteśmy biedni i opłacanie tygodniówki Cuccureli/Alonso jest moim zdaniem znacznie lepszą inwestycją niż blokowanie rozwoju chłopaka, który w przyszłości może być realnym wzmocnieniem podstawy, albo chociaż lekkim zastrzykiem gotówki w przypadku transferu.
» 29 sierpnia 2023, 15:14 #794
StewieGriffin: Blau - no dobrze a co wtedy z Malacią? Co zrobimy jak holender wróci po kontuzji? Też będziemy mu ograniczac minuty, żeby dać pograć odpadowi z Barcelony czy Chelsea?

Zaryzykowac teraz z Fernandezem, w razie co wypożyczyć w styczniu ( zakładając, że Shaw i Malacia będą do tego czasu zdrowi) Taka jest moja opinia, mam dość sciągania do tego klubu zawodników słabych lub przeciętnych
» 29 sierpnia 2023, 16:47 #793
StewieGriffin: Okienko transferowe ze słabego zaczyna się zmieniać w żałosne. Jeżeli naprawdę dopniemy jakis panic buy w postaci Cucurelli to naprawdę zwątpię w ten Haga. Wydane kupe pieniędzy a w drużynie (oprócz bramki) i w grze nie widać żadnego progresu, wręcz przeciwnie
» 29 sierpnia 2023, 13:48 #792
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 13:59

Zwątpisz w Ten Haga jak kogoś wypożyczy na rok? Przecież Shaw i Malacia wrócą więc nie liczyłbym na bombę transferowa na LO, to będzie tylko i wyłącznie jakieś sensowne tymczasowe załatanie dziury. Dopiero 3 kolejki za nami, jak przyjdzie ktoś na lewą i środek, plus wejście Hojlunda, to myśle, że z czasem zaczniemy być groźniejsi w ofensywie i całokształcie gry.
» 29 sierpnia 2023, 13:57 #791
StewieGriffin: Jeżeli wypożyczy jakiegoś asa typu Alonso czy Cucurella, którzy są obiektem drwin kibiców w swoich klubach. Co taki zawodnik ma wnieść do zespołu? Po co ściągać do klubu zawodników pod formą nawet tylko w formie wypożyczenia? Na prawdę już nie lepiej dać szansę Fernandezowi?
» 29 sierpnia 2023, 13:59 #790
brazylianwisnia: Nie lepiej żeby Fernandez poszedł na wypożyczenie i grał?za kilka tygodni murawy już nie powącha do końca sezonu.
» 29 sierpnia 2023, 14:05 #789
GandiGanda: Było trzeba brać Halla z Chelsea zanim przeszedł do Newcastle, ale kto się spodziewał ze Shaw się wysypie. Panic buy czy nie, jeśli ktoś dojdzie będzie większa głębia składu jak wszyscy wrócą. To będzie raczej na plus jeśli nie ściągniemy jakiegoś ogóra i walczył by z Malacia o miano nr 2
» 29 sierpnia 2023, 14:05 #788
StewieGriffin: wisnia - a dlaczego miałby nie powąchać? Ten chłopak ma już 20 lat, w tym wieku to już w niektórych zespołach są zawodnicy, którzy są pierwszym wyborem do wyjściowej jednastki. Kiedy zacząć go ogrywać w pierwszym zespole? Jak będzie miał 25 lat? Malacia jak na razie zniknął przed preasesonem i tak naprawde nikt nie wie co u niego. Shaw wypadł na dłużej, zresztą Shaw niestety końskiego zdrowia nie ma i wątpie że to ostatni uraz w tym sezonie. Jeżeli Fernandez by się pokazał z dobrej strony to uważam, że więcej problemów z minutami na boisku mógłby mieć Malacia niż Argentyńczyk.
» 29 sierpnia 2023, 14:23 #787
brazylianwisnia: Dlatego, że gość nie ma podjazdu do Shawa i Malaci.
» 29 sierpnia 2023, 18:29 #786
Apocalypse: Oficjalnie Onana wraca do reprezentacji...
» 29 sierpnia 2023, 13:46 #785
kamilpe: United rozpoczęło rozmowy z Spurs oraz obozem Hojbjerga na temat potencjalnego transferu. Tottenham chce około 35 mln funtów. [Guardian]

35mln? To jak za darmo ale nie wiem czy to w naszym stylu.
» 29 sierpnia 2023, 13:41 #784
AUDIoooo: Jak znalazł na środek, solidny grajek, brać nie czekać.
» 29 sierpnia 2023, 13:44 #783
GandiGanda: Źródło takie sobie, chociaż... czasami ślepemu się coś trafi.
Jestem za
» 29 sierpnia 2023, 13:48 #782
sturmik: A my jak zwykle musimy kupowac.
A jakos pieniadze na klub to wiedzieli jak pozyczyc...
» 29 sierpnia 2023, 14:30 #781
atotrikos: Wolni zawodnicy wg Transfermarkt - polecam.
» 29 sierpnia 2023, 13:20 #780
Blaszczu: Jopciu Tuanzebe, Lindgard i Jones też tam są...
Dużo to mówi o zawodnikach którzy od nas odchodzą
» 29 sierpnia 2023, 14:35 #779
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 13:03

Co roku Shaw, wypada na kilka tygodni, Varane też. U nas wiecznie zaskoczenie i trzeba teraz łatać, czym popadnie i gdzie popadnie.
» 29 sierpnia 2023, 13:03 #778
Konyo33: Na lewą obronę mieliśmy 2 dobrych zawodników
Nikt nigdy nie przypuszcza że wypadną akurat oni na tej samej pozycji w tym samym okresie
No a po co mielibyśmy mieć 3 dobrych zawodników na jedną pozycję?
Jest to niemożliwe
» 29 sierpnia 2023, 13:23 #777
Michal10: Shaw w poprzednim sezonie opuścił 3 mecze.
» 29 sierpnia 2023, 14:48 #776
Seszele: Słuchajcie, mamy zaledwie 3 punkty straty do lidera, zaś raptem 1 punkt do TOP 4. Nad strefą spadkową mamy 6 punktów przewagi, więc bliżej nam do mistrzostwa niż do spadku. Zluzujcie trochę. Będzie dobrze.

Pozdrawiam.
» 29 sierpnia 2023, 12:52 #775
boro: Hahahaha ale mam bekę. Mamy zaledwie 1 pkt do top 4. Wszystko wygląda fajnie do momentu aż zobaczymy ile kolejek za nami
» 29 sierpnia 2023, 13:11 #774
karassas: Aaaa czyli jeśli mówimy, że ten sezon będzie tragiczny bo przegraliśmy z Totkami to można pamijać fakt ile kolejek za nami. Ale jak już ktoś jest pozytywnie nastawiony to trzeba pamiętać, że to dopiero początek.
» 29 sierpnia 2023, 13:43 #773
Seszele: Dokładnie karassas, taki miałem zamysł i liczyłem, że ktoś wpadnie w tę sieć. Mamy niejakiego boro. Moja próba obnażenia dziwnego toku myślenia się powiodła.
» 29 sierpnia 2023, 14:59 #772
sauerlandevent7: Z Interu lewego obrońcę, ale on ma ciąg na bramkę. Drugi najlepszy transfer to moim zdaniem Verratti, mimo szeregu kontuzji to artysta na swojej pozycji , dałby czas Kobbiemu dorosnąć .
» 29 sierpnia 2023, 12:52 #771
olek1143: Tyle że Verratti to straszny leń, my potrzebujemy pracowitych piłkarzy. Z reszta widać jakich piłkarzy chce ETH.
» 29 sierpnia 2023, 12:55 #770
sauerlandevent7: Chce i bardzo dobrze, tylko że My musimy kontrolować rywali i dominować nad nimi a kiepsko nam to wychodzło ostatnio
» 29 sierpnia 2023, 13:46 #769
kamtor: Zaraz kasa się znajdzie
» 29 sierpnia 2023, 12:42 #768
RedFox: Wróżbita Kamtor! ;)
» 29 sierpnia 2023, 12:48 #767
AUDIoooo: kamtor

nareszcie wróciłeś, jak tam sytuacja z transferami?
» 29 sierpnia 2023, 12:49 #766
kamtor: AUDIoooo jak byś się wyniósł to był by najlepszy transfer gamoniu
» 29 sierpnia 2023, 13:03 #765
AUDIoooo: Odrazu tam gamoniu, zluzuj troszkę, apropo mojego transferu, mam nadzieje, że pracujesz nad tym z zarządem.

Pozdrawiam ;)
» 29 sierpnia 2023, 13:27 #764
RedFox: Kamtor wrócił i nie dość że się denerwuje, to jeszcze zaczął odpowiadać na komentarze, wygląda na to że faktycznie w zarządzie się zrobiło gorąco na koniec okienka ;)
» 29 sierpnia 2023, 13:32 #763
AUDIoooo: Dokładnie, zapytać już nie można o transfer, tutaj musi coś się dziać za kulisami, rozumem to zdenerwowanie.
» 29 sierpnia 2023, 13:34 #762
olek1143: Uwielbiam te ostatnie dni okienka, fajne emocje i co roku scenariusz się powtarza. Nie mamy przygotowanych alternatyw i opcji B jakby cos się stało na początku sezonu z naszymi zawodnikami. Karuzela kręci się dalej a my razem z nią. Ile to już okienek wyglada tak samo. Zawsze miałem wrażenie że taka instytucja jak Manchester United ma takie rzeczy pod kontrolą, bo w końcu pracuje tam armia ludzi. A jednak niczym nie różni się od zwykłej Polskiej firmy. Coś się spierdzieli i chaos.
» 29 sierpnia 2023, 12:38 #761
sturmik: Ostatnie dni okienka to jest zawsze chaos. Licze na 2 transfery/wypozyczenia (oprócz tego Turka bramkarza) kompletnie z kapelusza. Zaskoczenie jak kiedys z pozyczeniem Cavaniego.
Moze jakis Felix na pozyczenie?
» 29 sierpnia 2023, 12:49 #760
olek1143: Felix bardzo fajny piłkarz choć nie wiem czy odnalazłby się u nas, my potrzebujemy 9 która będzie dobrym finisherem. A Felix jest takim fałszywym napastnikiem w stylu Martiala, który wg mnie napastnikiem jest z musu. On do nas przychodził jako skrzydłowy gdzie lepiej sobie radził niż na 9
» 29 sierpnia 2023, 12:53 #759
brazylianwisnia: Przecież tak naprawde nasze interesy zakończyliśmy wraz zakupem Hojlunda jeśli chodzi o nabytki. Różnica jest spora bo zazwyczaj kluczowe wzmocnienia trafiały do nas pod koniec okienka. W tym roku zakończyliśmy miesiąc przed czasem. Teraz to już ewentualne dopełnienia drużyny jeśli będzie okazja i odpowiednia cena.
» 29 sierpnia 2023, 14:09 #758
Wirus: 1. Wypożyczyć z opcją wykupu Tagliafico.
2. Wypożyczyć z opcją wykupu Hojbjerg'a.
3. Wypożyczyć z opcją wykupu Todibo.

1. Sprzedaż Maguire'a.
2. Sprzedać / wypożyczyć z przymusem wykupu Martial'a.

Marzenie na końcówkę okienka.
» 29 sierpnia 2023, 12:36 #757
Pyra: youtube.com/watch?v=tVwYkhKTlic

Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, tak właśnie powinien wyglądać napastnik, idzie jak dzik do każdej piłki w polu karnym, przypomina trochę Van Nistelrooya.
Martial i Rashford nie mają tego ciągu na bramkę i nigdy mieć nie będą, z tym się człowiek rodzi.
» 29 sierpnia 2023, 11:57 #756
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 12:23

Nam potrzeba na wczoraj napastnika(nie dawno i obrońcy) który włoży głowę, gdzie inni boją się włożyć nogę.

Odkąd Rashfordowi sam cisnąłem bo grał na 20% swoich możliwości to zawsze dodawałem, że on musi mieć obok siebie napastnika typu 9.
Wtedy jest najgroźniejszy.

Martial to kiedy mógł być napastnik, tera to już cień piłkarza którym sam był.
Mieć taki talent i olać temat, giiiiit.
» 29 sierpnia 2023, 12:22 #755
Pyra: Martial to by się nadawał do taktyk z lat 2000' gdzie często grano 4-4-1-1 z wolnym elektronem za głównym napastnikiem jak Del Piero, Kaka, Rooney czy Ronaldinho.
Teraz jak grasz 4-2-3-1 lun 3-2-2-3 to musisz zasuwać nie ważne na jakiej pozycji i pracować w pressingu.
» 29 sierpnia 2023, 12:40 #754
sturmik: Dawac tego Hojberga na wypozyczenie + Gravenberga na wypozyczenie (w zamian za wypozyczenie McTomka).
Dodatkowo Cucurella pozyczony na lewa i jedziemy bez zadnego definitywnego transferu w ten sezon!

Wiekszosc druzyn z dolu LaLiga (np takie Alaves) w ten sposób znajduje sobie 10-15 graczy do grania co sezon.
» 29 sierpnia 2023, 10:46 #753
vieeeri: Zdziwię się jeżeli wypożyczymy więcej niż 1x gracza.
» 29 sierpnia 2023, 10:51 #752
jayjay2: Tuchel nie chce McTomka, to był fake news
» 29 sierpnia 2023, 10:54 #751
Apocalypse: No właśnie, z dołu la liga.
Żaden normalny klub nie wypożyczy dobrego zawodnika
» 29 sierpnia 2023, 11:03 #750
RedFox: Wolałbym na LO Tagliafico. Cucurella stał się chodzącym memem w tej lidze odkąd tylko dołączył do Chelsea, a Tagliafico nie dość że sprawdzony przez Erika, to na lewej stronie obrony z miejsca złapie świetny kontakt z Licha, wszak grali ze sobą nie raz w kadrze.
» 29 sierpnia 2023, 11:17 #749
Freddie: xG po 3 kolejkach

Brighton 7.7
AV 7.2
MU 7.1
Brentford 6.8
City 6.5
Chelsea 6.1
Arsenal 6,0

Wiec wcale zle to nie wyglada. Brak skutecznosci. Moze Hojlund wprowadzi nowa jakosc w ataku.
» 29 sierpnia 2023, 10:19 #748
brazylianwisnia: Wszystkie piłki do niego trafiać nie będą. Sytuacja zmarnowane przez innych zawodników niż 9tke nadal będą zmarnowane. Jest jednak duże prawdopodobieństwo na poprawe względem Martiala.
» 29 sierpnia 2023, 10:30 #747
kckMU: My teraz gramy bez żadnej naturalnej 9. Gorzej nie będzie.
» 29 sierpnia 2023, 11:00 #746
brazylianwisnia: Dokładnie to napisałem..
» 29 sierpnia 2023, 14:11 #745
manegarrincha: Co do Maguire i jego odprawy na którą się nie zgodził.

Wszystkie media zgodnie donosiły, że w WHU chcieli mu dać 120 tyś na tydzień. Czyli o 70 tyś mniej niż dostaje u nas. My chcieliśmy mu dać 6 mln odprawy. Nie zgodził się. No więc policzmy :

Rok ma 52 tygodni : 52 x 70 000 = 3 640 000

Maguire ma kontrakt do końca czerwca 2025 r. Czyli powiedzmy 8 tygodniówek mniej : 44 x 70 000 = 3 080 000

3 640 000 + 3 080 000 = 6 720 000

Czyli wychodzi na to że się zlisił na 720 tyś. Jakieś 3 i pół tygodniówka u nas. No bo na jakieś wielkie zyski z dodatkowych klauzul i premii, raczej nie ma co liczyć. Za siedzenie na ławie pewnie ich nie skosi. Jakieś premie za puchary też ciężko zakładać.

Masakra jakaś
» 29 sierpnia 2023, 09:55 #744
pbskarpy: Po co te wyliczenia? Było info, że ze strony WHU nie było żadnego kontaktu z HM. Oni chcieli, a on o niczym nie wiedział.
» 29 sierpnia 2023, 10:18 #743
sturmik: To wszystko rozgrywa sie miedzy agentami pilkarza a klubem.
Z Harrym nikt nie bedzie rozmawial - chyba ze pieniadze pierwsze beda sie zgadzac.
Patrzac jaka pake ma teraz West Ham i jak grali w pierwszych 2 kolejkach - Harry popelnia wielki blad ze nie chce tam isc.
» 29 sierpnia 2023, 10:42 #742
pawdanek: Ucichł temat Greenwoda - ciekawe, czy to serio kwestia braku jakichkolwiek propozycji na rynku, czy innych czynności administracyjnych.

A co do Hojbjega - jestem na mocne tak!
» 29 sierpnia 2023, 08:50 #741
Apocalypse: Przecież było wiadome, że po ogłoszeniu decyzji dwa dni i będzie cisza.
To samo by było jakby go przywroclili...
Może na jednym/dwóch meczach by były jakieś transparenty i wyłącznie tyle.
» 29 sierpnia 2023, 10:12 #740
brazylianwisnia: Koledze chyba chodzi o transfer. Może do końca tyg się wyjaśni gdzie będzie grał.
» 29 sierpnia 2023, 10:31 #739
Apocalypse: Aa no chyba, że tak
Ale tak czy inaczej ucichło całkowicie o nim i jego sprawie.
» 29 sierpnia 2023, 11:01 #738
Fenris: Ewentualnie to szachy 10d - poprzez serie publikacji gdzie jest informacja - Mason niewinny ale odchodzi, klub blokuje rywalom zakontraktowanie go bo PR bo kibice by się irytowali. Słabsze drużyny nie mogą sobie pozwolić na opłacenie Masona (ktory jest wciaz oplacany przez klub), kończy się okno United przywraca go do składu bo nie zabronią mu grac a nikt go nie chciał go - kolejna seria oświadczeń i listów otwartych tłumaczących decyzje.
Szanse na ten scenariusz wynoszą 0.01 %
» 29 sierpnia 2023, 11:02 #737
Andros: Mnie dziwi, czemu mason pod każdym postem united wystawia 3 piłki. Konto ponoć zweryfikowane
» 29 sierpnia 2023, 12:38 #736
Pochmurny: Jeśli już mielibyśmy brać kogoś z dwójki Amrabat - Hojbjerg to mimo wszystko wolę Amrabata. Są to dość podobni gracze, z tym, że Duńczyk raczej lepiej czuje się z piłką przy nodze. Z drugiej strony Marokańczyk jest dynamiczniejszy i właśnie dlatego wolę jego. Musimy mieć zawodników którzy nadąża za przeciwnikiem, a aktualnie w środku pola nie mamy żadnego takiego grajka. Jeśli nie chcemy grać tylko z kontry to musimy mieć dynamicznych zawodników którzy potrafią dogonić przeciwnika. Casemiro to mobilna tragedia, Mount kontuzjowany, Bruno niby coś daje radę, ale on nie może być wszędzie, Christian prawie to samo co Brazylijczyk, Scott to samo. Jak można zdominować przeciwnika mając same żółwie? Każde niedokładne podanie to autostrada i presja na naszych bo wiedzą, iż będą mieli problem. Nawet nasze skrzydła w ostatnim czasie do najszybszych nie należą.
» 29 sierpnia 2023, 08:41 #735
Apocalypse: A może powinniśmy mieć zawodników co umieją przytrzymać piłkę i zdominować środek pola (do takiej roli Dunczyk jest idealny), a nie kupować zawodników którzy będą biegali za przeciwnikiem... takim stwoerdzeniem można powiedzieć, że oczekujemy tego że to przeciwnik cały czas będzie miał piłkę, a nasi za nią będą biegać
» 29 sierpnia 2023, 10:14 #734
Pochmurny: Jak będziemy mieli drużynę która umie grać piłka to wtedy będzie się kupowało grajków którzy umieją to również. U Nas duża część zawodników jest tylko tłem dla Bruno, więc o jakiej my tu grze piłka mówimy? Nie zaczniemy nagle tego robić po przyjściu jednego gracza. Za to dynamiczny zawodnik będzie zawszę przydatny. Tym bardziej, że jak wspomniałem wyżej - mając dynamiczny zespół wszyscy mają więcej pewności bo wiedzą, iż błąd nie oznacza od razu tragedii. Nawet najlepsi popełniają błędy, a nasi nie są najlepsi i nie funkcjonują jako drużyna dominująca spotkania, a raczej dopasowująca się. Nie sądzę aby to się zmieniło nagle za pstryknięciem paluszków.
» 29 sierpnia 2023, 12:04 #733
Pyra: Hojbjerg przez 3 sezony w Tottenhamie był zawsze w top5 najlepszych zawodników. Sprawdzony w lidze, nie boi się piłki i fizycznie na podobnym poziomie co Casemiro. Gdzie minusy?
Do tego gra w reprezentacji z Eriksenem i Hojlundem co też pozytywnie wpłynie na zespół.

Nie sądziłem, że Tottenham go kiedykolwiek wypuści a jak jest okazja to brać nie patrzeć.
» 29 sierpnia 2023, 07:38 #732
Pyra: On jest wart 45M Euro, jak uda się go kupić taniej to mamy DMFa obstawionego na lata, można też zagrać nim i Case / Eriksenem w jednej linii.
O ile Mount daje nam więcej opcji w ataku to Pierre zapewni wszystkie możliwe opcje z tyłu pomocy.

Hojbjerg, Case >>>>> Fred, Tominay
» 29 sierpnia 2023, 09:45 #731
GandiGanda: Hobjerg kot, do wyjęcia za max 30mln funtów bo Atletico tyle dawało.
Może to zabrzmi śmiesznie jak na United, ale chyba nas nie stać.
» 29 sierpnia 2023, 10:01 #730
vieeeri: I to szanuje. Wycisnęli za ryża MAX, obsadzili sobie kilka pozycji dość gorącymi nazwiskami i będą progresować.
» 29 sierpnia 2023, 08:31 #729
mycka86: Okienko rozegrali dobrze, ale jak zacznie się granie co 3-4 dni, to nie widzę ich w górnej połowie tabeli. Póki co wygrali 2 mecze, w których mieli po 25% posiadania piłki. Moyes style.
» 29 sierpnia 2023, 10:46 #728
Kilerek7: Ale panic buy z LO. Był Reguilon, Alonso, Cucurella, a teraz Romano pisze o Tagliafico a Di Marzio o Spinazolli.
» 29 sierpnia 2023, 01:09 #727
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.08.2023 01:15

Wiekszosc, to ploty, ale ktoś przyjdzie, pytanie kto? Jak przyjdzie LO i Amrabat to będzie już lepsza sytuacja kadrowa.
» 29 sierpnia 2023, 01:14 #726
brazylianwisnia: Tak, z pewnością panic buy..Erik sobie włosy wyrywa z tej paniki.
» 29 sierpnia 2023, 07:45 #725
Klierek7: zwłaszcza że to sami agenci dzwonią do Romano żeby podbić cenę swojego klienta.
» 29 sierpnia 2023, 08:11 #724
Paruwa12ipol: Kilerek Romano w filmiku w którym wyjaśniał jak działa jego praca mówił że zanim cokolwiek powie o jakimś transferze najpierw wypytuje agentów i ludzi z obu klubów, więc jak o czymś oisze to znaczy że coś sie pewnie dzieje
» 29 sierpnia 2023, 08:56 #723
mycka86: Z pewnością dyrektorzy sportowi chętnie opowiadają każdemu jakie transfery są akurat negocjowane w klubach. Romano przecież nic by nie wymyślił żeby kliknięcia się zgadzały.
» 29 sierpnia 2023, 10:48 #722
MANmanyUTD: Amrabat na nas czeka... zaraz okaże się że nie doczeka, pójdzie w deadline day do live i jak na złość będzie wspaniałym wzmocnieniem składu. Do nas przyjdzie ktoś, i zostanie okrzyknięty po 5 min. flopem :D
» 29 sierpnia 2023, 00:22 #721
Konyo33: Odkąd pamiętam to transfery przeciwnych drużyn są o wiele lepiej oceniane niż nasze
Można powiedzieć że nawet 90%
Pamiętaj wychwalanie Nuneza rok temu
Jak sobie poradził każdy pamięta
» 29 sierpnia 2023, 04:02 #720
Apocalypse: Ale ten Nunez prezentował Teb sam poziom co nasz Antony...
A brazylijczyk był wychwalany, więc i Nunez powinien być chwalony....
» 29 sierpnia 2023, 10:16 #719
MikiManUtd2004: BREAKING: Manchester United have enquired about signing Roma left-back Leonardo Spinazzola! #MUFC [
@DiMarzio
» 29 sierpnia 2023, 00:22 #718
wedel242: Ten Hag kiedyś trenował Hojberga w Bayernie xD oczywiście będę mega zadowolony gdyby doszło do tego transferu ale memy piszą się same
» 28 sierpnia 2023, 22:26 #717
RedRevolta: Dlaczego w mediach wyglądamy wręcz patologicznie i śmiesznie z tym Amrabatem? ciekawe czy klub faktycznie się nim interesuje i czeka czy to wymysł mediów...
» 28 sierpnia 2023, 22:24 #716
kamilpe: Wyglądamy śmiesznie bo ludzie łykają wszystkie plotki jak pelikany. Jeśli Manchester chciałby aż tak Amrabata to by to kupił od razu po sprzedaży Freda więc to, że to chcemy to chyba wymyśl mediów bo inne transfery były zrealizowane, jak na Nas, bardzo szybko.
» 28 sierpnia 2023, 22:33 #715
Kilerek7: Ale Romano mówił, że zainteresowanie jest, nawet ETH sam powiedział by Amrabat poczekał, tylko muszą sprzedać kogoś z VDB lub MCT. Gdyby Amrabat nie miał zapewnienia, że nie dołączy do nas, to by nie odrzucał innych ofert i czekał na naszą.
» 28 sierpnia 2023, 22:51 #714
Kralik077: Kasa za Hendersona przeznaczyć na Amrabata. Wymiana Scota za Ryana i wypożyczyc tego lewego obronce i jakoś to będzie
» 28 sierpnia 2023, 22:06 #713
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 22:22

Za Hendersona kupujemy drugiego bramkarza więc kasy będzie niewiele z tej sprzedaży. Osobiście jeśli pojawiła się plotka na temat Hojbjerga to wolę tego walczaka w środku i tylu pomocników na ten sezon wystarczy.
» 28 sierpnia 2023, 22:21 #712
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 22:59

Mi się Hojbjerg od dawna marzyw United. Case, Hojbjerg i Bruno w środku jak dla mnie to piękna sprawa.
» 28 sierpnia 2023, 22:58 #711
Kralik077: Jeżeli jest opcja wypożyczenia z późniejszym wykupem to Hojbjerg sprawdzony w Premier League więc teoretycznie lepsza opcja ale coś mi się nie wydaje że go Totki puszcza
» 28 sierpnia 2023, 23:17 #710
SmutnyGrabarz: Oni zamiast posprzatac ten balagan z Maglaja i transferami, to szykuja nowy kontrakcik dla Eryczka, najpierw to niech Holender udowodni ze jest szansa na podjazd do Pepa i Jurgena, czas leci i teraz juz nie bedzie wymowek.
» 28 sierpnia 2023, 21:39 #709
M4S73R: Po nowym kontrakcie będzie Erik at the wheel
» 28 sierpnia 2023, 21:46 #708
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 21:51

Wheel juz jest, teraz trzeba odpalic silnik i poprowadzic do celu
» 28 sierpnia 2023, 21:50 #707
OkuratnyCzlek: No Ty Smutny już dawno odpaliłeś silnik napędzający Twoje jęki
» 28 sierpnia 2023, 22:28 #706
SmutnyGrabarz: jest i on okuratnyczlek, naczelny hejter i poszukiwacz gufnoburzy, sciagnij rozowe okulary i napisz czasem cos co wniesiesz do dyskusji, jak masz pisac te zalosne wypociny to lepiej zniknij na wieki, jeszcze jeden warn i robisz wypad tam gdzie twije miejsce :D
» 29 sierpnia 2023, 14:19 #705
MANmanyUTD: Ale ze ten Hojbjerg już jakby prawie u nas?
Ktoś może go opisać i ocenić krociutko? Dobry za Case będzie na śpd? :D
» 28 sierpnia 2023, 21:39 #704
SmutnyGrabarz: Taka troszke lepsza wersja McTomka
» 28 sierpnia 2023, 21:48 #703
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 21:10

Raczej nie, Erik wypowiedział się, że nie będzie już sprowadzał kolejnego napastnika w tym oknie , a szkoda :/
» 28 sierpnia 2023, 21:09 #702
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 21:24

W sumie, różnie tutaj juz bywało, może to zasłona dymna. Sam chętnie bym zobaczył jakiegoś młodzika do oszlifowania na szpice, oczywiście jest Duńczyk, ale zawsze to dodatkowa opcja.
» 28 sierpnia 2023, 21:22 #701
spartan1: Smutny Grabarz ma 100â,,... rację... niestety
» 28 sierpnia 2023, 21:01 #700
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 20:12

Oficjalnie!! Panic buy- czas zaczac


United i te ich zakupy o 24:00 31 sierpnia, tylko u nas takie sprytne ruchy transferowe. Do tego, Erik myslal ze wydyma kwadrata, a kwadrat wydymal caly zarzad i mamy transfer dekady.


cyrk nie okienko
» 28 sierpnia 2023, 20:11 #699
cinek26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 20:26

Jest bardzo duża szansa na kolejne ruchy transferowe in oraz out. Czy będą to transfery definitywne lub wypożyczenia zobaczymy.
Nie wydaje mi się, że będzie to jakikolwiek punic buy.
» 28 sierpnia 2023, 20:23 #698
jackbam: Smutny - życie masz tak smutne, że ciągle na nie jesteś? Co by nie zrobili, kogo by nie kupili, ciągle na nie.
» 28 sierpnia 2023, 20:38 #697
SmutnyGrabarz: jak to jestem na NIE? stwierdzam tylko fakty, a moje zycie nie ma nic tu do tego.
» 28 sierpnia 2023, 21:35 #696
OkuratnyCzlek: Taki już los jęczypupki... Wiecznie narzekać i marudzić. To ich nakręca chyba...
» 28 sierpnia 2023, 22:28 #695
lipeklukas: OkuratnyCzlek, jakie wieczne narzekanie i marudzenie? Od ostatnich 10 lat, wcześniej nie musieliśmy tego robić. 10 lat to i tak długo jak na taki klub.
» 29 sierpnia 2023, 12:59 #694
SmutnyGrabarz: okuratnyczlek

nie chcialbym miec twojego losu, a wyglada on tak, pomalujesz kupe na zloto i myslisz ze to zloto, a to dalej kupa
» 29 sierpnia 2023, 14:21 #693
atotrikos: Znaczy no Hojbjerg lepszy niż McTomek.
» 28 sierpnia 2023, 20:05 #692
cinek26: Obawiam się jednak, że Hojbjerg to gracz skrojony pod Mourinho, Conte czyli drużyna ustawiona bardzo defensywnie.
» 28 sierpnia 2023, 20:10 #691
loczek1986: Tego Amrabata niezle robią w bambuko
» 28 sierpnia 2023, 19:56 #690
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 19:55

Ciekaw jestem czy jednak ktoś przyjdzie do środka jako zmiennik Case, czy już mamy tylko, do czynienia z ploteczkami na koniec okienka.

Na lewa obronę raczej pewniejsze, że kogoś wezmą, ale z tym środkiem mam mieszane uczucia i obawiam się, że (odpukać) jak będą kontuzje to będzie bida.
» 28 sierpnia 2023, 19:54 #689
Seba0619: Hojbierg, Eriksen, Hojlund ależ ta duńska maszyna będzie chodziła
» 28 sierpnia 2023, 19:39 #688
kamilpe: Manchester United are considering a surprise move for Tottenham Hotspur midfielder Pierre-Emile Hojbjerg. @JBurtTelegraph
» 28 sierpnia 2023, 19:07 #687
cinek26: Z trójki Hojbjerg, Amrabat, Gravanberch wybrał bym tego ostatniego, ale każdy z nich mógłby być dobrym zmiennikiem dla Case, dodatkowo Ryan może grać jako 8ka.
» 28 sierpnia 2023, 19:41 #686
lipeklukas: Mam pytanie, czy dalej w klubie jest ten taktyk z Chelsea, od stałych fragmentów gry? Jeżeli jest, ma ktoś namiar na niego? Trzeba mu przekazać, że przy naszych rzutach różnych, to my mamy strzelać bramki, a nie przeciwnik nam. Tak z przymróżeniem oka.
» 28 sierpnia 2023, 18:09 #685
MiSt: Akurat pod tym względem jesteśmy zauważalnie lepsi niż przed przyjściem tego speca. Pamiętam, że za czasów Ole rzuty rożne to była szansa co najwyżej na kontrę przeciwnika ;)
» 28 sierpnia 2023, 18:27 #684
Michal10: Wcale lepiej nie jest, bramka z Forest padła po naszym różnym.
» 28 sierpnia 2023, 18:41 #683
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 18:48

Ale chociaż z przodu jest lepiej - druga bramka po świetnie wykonanym wolnym, później znowu sprytnie rozegrany wolny, ale Dalot spóźniony czas reakcji.
» 28 sierpnia 2023, 18:48 #682
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.08.2023 18:50

Michał

Bramka która strzelił Case? To był rzut wolny ;)
» 28 sierpnia 2023, 18:50 #681
Michal10: Faktycznie racja, rzut wolny, skupiłem się na rożnych.
» 28 sierpnia 2023, 21:19 #680
lipeklukas: @MiSt
No właśnie pije do tego, że wcisnęli Ole tego magika, i traciliśmy gola z AV po naszym rożnym. Tak jak to miało miejsce w sobotę z pierwszą bramką. Po naszym rożnym, straciliśmy gola. Rashford zamiast w polu karnym, grał w defensywie. Przecież on jest lepszy w polu karnym niż daremny Dalot czy Martinez.
» 29 sierpnia 2023, 06:57 #679
colazeroo: Jeden zawodnik za dużo nie zmieni jak mamy braki
» 28 sierpnia 2023, 17:47 #678