Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United rozwiązał kontrakt z Cristiano Ronaldo

» 22 listopada 2022, 18:39 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Cristiano Ronaldo przestał być piłkarzem Manchesteru United. Czerwone Diabły we wtorek wydały w tej sprawie krótki komunikat.
Manchester United rozwiązał kontrakt z Cristiano Ronaldo
» Manchester United rozwiązał kontrakt z Cristiano Ronaldo
Czy Twoim zdaniem Manchester United podjął dobrą decyzję, rozwiązując kontrakt z Cristiano Ronaldo?
Manchester United od kilku dni pracował nad rozwiązaniem umowy z Cristiano Ronaldo po tym jak ten udzielił głośnego wywiadu Piersowi Morganowi. Portugalczyk na antenie Talk TV skrytykował właścicieli Czerwonych Diabłów i stwierdził, że nie ma szacunku do Erika ten Haga.

– Cristiano Ronaldo opuści Manchester United za porozumieniem stron ze skutkiem natychmiastowym – czytamy w oświadczeniu klubu z Old Trafford.

– Klub dziękuje mu za jego ogromny wkład w ciągu dwóch okresów na Old Trafford, zdobycie 145 bramek w 346 występach i życzy mu oraz jego rodzinie wszystkiego, co najlepsze na przyszłość.

– Wszyscy w Manchesterze United pozostają skupieni na postępach pod wodzą Erika ten Haga, wspólnej pracy i odniesieniu sukcesów na boisku – głosi komunikat klubu.

Cristiano Ronaldo po ogłoszeniu decyzji przez Manchester United wydał swój komunikat. – Kocham Manchester United i kocham kibiców, to nigdy się nie zmieni. Uznałem, że nadszedł właściwy czas dla mnie, abym poszukał nowego wyzwania – napisał Portugalczyk.

Kontrakt Cristiano Ronaldo z Manchesterem United obowiązywał do czerwca 2023 roku. 37-latek nie wybiegnie już na boisko w diabelskich barwach. W tym sezonie Ronaldo zanotował 16 meczów w ekipie Czerwonych Diabłów, zdobył 3 bramki i 2 asysty.

Manchester United decyzję odnośnie przyszłości Cristiano Ronaldo podjął przed pierwszym meczem reprezentacji Portugalii na Mistrzostwach Świata w Katarze. Portugalczycy w czwartek 24 listopada zmierzą się z Ghaną (17:00).


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand o szansach na transfer Bellinghama do Manchesteru United
Następny news »
Rodzina Glazerów przygotowuje się do sprzedaży Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (886)


mjk180: Kocha United i jego kibiców!!, czysta kpina. Wali od niego hipokryzją, gwiazdor z bańką w nosie. Bardzo dobrze ,że juz go nie ma, niech spie..., aby nie patrzyć na tę gębę zdrajcy!! Nie życzę mu powodzenia w kolejnym klubie.
» 27 listopada 2022, 14:58 #877
Reagan: MEEEEEEESSSSSIIIIIIIII!! MEEEEEESSSSIIIIIII!!
» 26 listopada 2022, 21:25 #876
Klierek7: Lautaro marzenie kompletny napastnik.
» 26 listopada 2022, 20:55 #875
IntruZ9: Noo błyszczy w tym meczu....
» 26 listopada 2022, 20:55 #874
marcino186: To jest turniej zrozumcie to . Tu nie trzeba ładnie grać . A Portugalia jak zdobyła euro ladnie grala ? Nie a wygrali . Dlatego jeśli wyjdziemy z grupy to nie ważne w jakim stylu . Ważne ze po 25 latach nareszcie to zrobimy
» 26 listopada 2022, 20:39 #873
Klierek7: Ważne też żebyśmy stawiali kropki bez spacji.
» 26 listopada 2022, 20:52 #872
marcino186: Zawsze do czegoś ktoś się przyczepi
» 26 listopada 2022, 21:27 #871
izbinho: W meczu Argentyna Meksyk dla nas najlepsze by było zwycięstwo Meksyku a jak nie to wysokie zwycięstwo Argentyny.
» 26 listopada 2022, 20:38 #870
marcino186: Narazie mecz na remis
» 26 listopada 2022, 20:40 #869
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 20:30

Dlaczego ich stawiano w roli zdecydowanych faworytów mundialu ? Owszem, mogą go jeszcze wygrać ale. . . Jest wielkie ALE jak się na to patrzy
» 26 listopada 2022, 20:30 #868
Klierek7: Zrobili dobrą serię
» 26 listopada 2022, 20:54 #867
84cantona7: Czyżby Argentyna obrała tradycyjną Polska drogę? Mecz otwarcia, mecz o wszystko i mecz o honor?
» 26 listopada 2022, 20:24 #866
nowakman85: już goli strzelonych ręką nie uznają hehe
» 26 listopada 2022, 20:27 #865
koles8778: Polska wygrywała mecze o honor
» 26 listopada 2022, 20:30 #864
Reagan: Może pomyliłeś z hipopotamem. Bo to słowo chyba znasz. Nie, nie jestem hipopotamem.
» 26 listopada 2022, 20:56 #863
marcino186: Z Argentyna i remis będzie dla nas zwycięstwem . Mamy bardzo duże szanse na awans . To było by coś pięknego
» 26 listopada 2022, 20:21 #862
nowakman85: Jak chłopaki będą pewni siebie i zagrają z jajkami to Argentyna jest do ogrania jak i każdy pisze tutaj o naszej reprezentacji
» 26 listopada 2022, 20:20 #861
M4S73R: Sergiej Milinković-Savić osiągnął porozumienie z Juventusem w sprawie wynagrodzenia i kontraktu.

Juve musi teraz dojść do porozumienia w sprawie opłaty z Lazio.

Źródło: Tuttosport
» 26 listopada 2022, 20:10 #860
skowron32: Moim zdaniem nikogo konkretnego nie kupimy w zimie. Jakiegoś emeryta typu Ighalo jako półśrodek sprowadzimy do lata i tyle. SMS jakiegoś szału nie robi a znając życie u Nas by zginął, ale to tylko moje zdanie
» 26 listopada 2022, 20:15 #859
Reagan: Pasuje tam. Tu nikt go nie chce.
» 26 listopada 2022, 20:15 #858
vieeeri: Reagan - ale jesteś nieprzygotowany.

@atotrikos proszę o rzetelną opinię
» 26 listopada 2022, 20:19 #857
Reagan: Nieprzygotowany względem czego? Że tam pasuje, czy że nikt go tu nie chce?
» 26 listopada 2022, 20:21 #856
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 20:00

Jak był Ronaldo trole hejtowały Ronaldo.
Jak jest news że Ronaldo odszedł to trole hejtują że taki news jest na głównej

xD
» 26 listopada 2022, 19:59 #855
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 20:12

Niezle jesteś odklejony, Intruz grzecznie zaproponował zmianę głównego, a ten o trollach wyjeżdża Haha

Weź czasem spójrz na siebie, bo widać, że lubisz robić tu kałoburze :>
» 26 listopada 2022, 20:10 #854
Reagan: Argentyna zaraz karuzele odpali. Fasolki będą wypadać jedna po drugiej;)
» 26 listopada 2022, 19:55 #853
M4S73R: Liverpool rozpoczął już rozmowy z Judem Bellinghamem

Źródło: Fabrizio Romano
» 26 listopada 2022, 19:28 #852
OldFasion: Z Czałmenim też były rozmowy, wkroczył Real i po temacie.
» 26 listopada 2022, 19:49 #851
Radomirus: Do boju!
» 26 listopada 2022, 19:26 #850
rvn10: Argentyna do boju!
» 26 listopada 2022, 19:26 #849
Krzysiek198920: Meksyk do boju!
» 26 listopada 2022, 19:24 #848
rvn10: Trzymamy kciuki za Argentyne.
» 26 listopada 2022, 19:22 #847
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 19:09

Do boju Amigos ;)
» 26 listopada 2022, 19:09 #846
Reagan: To czy Polska wyjdzie z grupy czy też nie wyjdzie nie ma przecież żadnego znaczenia. Będziemy w 1/8 grać z Francją lub Danią. Obydwie te drużyny zetrą w pył naszą reprezentację. Prędzej czy później i tak będzie płacz.
» 26 listopada 2022, 18:55 #845
OldFasion: Masz rację. Oddajmy mecz z Argentyną walkowerem i wracajmy do domu. Po co grać z Danią lub Francją na Mundialu. Bez sensu.
» 26 listopada 2022, 19:02 #844
Majek: W ogóle po co tam jechać skoro nie mamy szans na wygranie mistrzostwa świata?
» 26 listopada 2022, 19:04 #843
DjTED: Portugalia też miała nas zetrzeć w pył , a ledwo w karnych wygrali. To jest turniej
» 26 listopada 2022, 19:10 #842
rvn10: Polska i tak nie wyjdzie z grupy, tylko poleci samolotem do domu po meczu z Argentyną.
» 26 listopada 2022, 19:20 #841
brazylianwisnia: No ale przeciez my tam nie jechaliśmy walczyć o mistrza więc w czym problem?być wśród 16 najlepszych narodów świata spośród niemal 300 to już jest jakiś zaszczyt. Chociaż pokażemy że gdzieś tam jesteśmy na piłkarskiej mapie świata.
Co do Francji to Argentyna ma najmocniejsza ekipę na całym mundialu więc jak z nimi sobie poradzimy to wszystko może się zdarzyć.
» 26 listopada 2022, 19:24 #840
Abstrahujacy: Lokalni malkontenci w końcu mogą się wyszumieć. Ależ to był ciężki czas gdy United ostatnio grało lepiej! Przynajmniej na narodową kadrę można ponarzekać, nawet jak jest liderem grupy :)
» 26 listopada 2022, 19:25 #839
rvn10: Liderem grupy do czasu.
» 26 listopada 2022, 19:28 #838
Halbrand: Reagan jak zwykle się popisał. xD
» 26 listopada 2022, 19:30 #837
skowron32: Dania wcale nie taka pewna wyjścia moim zdaniem w 90% nie wyjdzie
» 26 listopada 2022, 20:12 #836
Strzelec: A po co United ma grać jeszcze jakikolwiek mecz w tym sezonie? Prędzej czy później i tak będzie płacz.
» 26 listopada 2022, 20:18 #835
IntruZ9: Pytanie do wodza Matheo,może zmiana głównego tematu na startowej stronie,bo co wchodzę na mobilnej na tel,to cały czas widnieje facjata CR7 (zdecydowanie za dużo już go tutaj) może warto wrzucić temat naszych reprezentantów united,aktualizowany na bieżąco,po każdej kolejce, kto co jak itd...
» 26 listopada 2022, 18:51 #834
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 19:24

Maguire nie wywiesza białej flagi. "Będę walczył o miejsce w Manchesterze United"
- świetny temat na główną ;)
» 26 listopada 2022, 19:23 #833
Seba0619: Scaloni szybko zrozumiał swój błąd i dziś Lisandro już w pierwszej 11
» 26 listopada 2022, 18:51 #832
roche: Ważne, że nie jaki Ronaldo rozwiązał kontrakt. To pozwoli naszym kopaczom wejść na właściwe tory i grać tak jak chce trener, bo ten szkodnik tylko szkodził i brał za to kupę kasy
» 26 listopada 2022, 17:47 #831
tygrys26: Będą próbowali grać nam trener chce powinieneś napisać, wyobrażasz sobie ze taki Fred będzie world classem którego pewnie na jego miejsce chciałby ten Haag?
» 26 listopada 2022, 17:52 #830
Majek: tygrys26, miałem problemy zrozumieć Twój bełkot :-)

Na pewno Ronaldo mniej pasował do koncepcji ten Haga niż Fred. Brazylijczyk w obecnym składzie jest wartościowym zmiennikiem. Kilka innych pozycji wymaga wzmocnień. W pierwszej kolejności środek ataku, który był naszym największym problemem w pierwszej części sezonu. A Ronaldo jednym z najsłabszych zawodników, których zobaczyliśmy jesienią. W pierwszej kolejności trzeba wymieniać najsłabsze ogniwa. :-)
» 26 listopada 2022, 18:01 #829
Domestos: Reprezentacja Polski ma niskie morale, tak jak zresztą United, gdzie w meczu z City zrobili w gacie. Ta wygrana zwiększy ich pewność siebie i może coś z tego będzie.
» 26 listopada 2022, 17:04 #828
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 17:40

Meksyk, bądźmy za Meksykiem. Tym bardziej że w Argentynie ten karzełek sztucznie modyfikowany genetycznie gra
» 26 listopada 2022, 17:39 #827
Sideswipe: Nie wiem skąd ten płacz o styl po tym meczu, jak dla mnie zagrali jak na nich niesamowicie dobrze. Przecież to oczywiste, że z tymi piłkarzami nie będziemy grać happy footballu. Jak ktoś ma takie oczekiwania to jest nieogarnięty.
» 26 listopada 2022, 16:55 #826
Anhel: Chciałbym się cieszyć ale nie wiem fo lepsze radość czy huk pękającego balonika, i jęk zawodu ze było tak blisko jeśli odpadniemy po meczu z Argentyna
» 26 listopada 2022, 16:42 #825
roche: Nie wiadomo czy po ewentualnej porażce odpadniemy. Ale po raz pierwszy odkąd oglądam MŚ a oglądam o 1998 nasi mają szansę awansować z grupy . Także kij o styl który jest fatalny(chociaż dzisiaj było lepiej niż we wtorek) , ważny jest awans. Także chyba trzymamy kciuki za Meksyk
» 26 listopada 2022, 17:09 #824
brazylianwisnia: Już jest najlepszy wynik Polski na mundialu w tym wieku. Ciężko liczyć na więcej.
» 26 listopada 2022, 19:27 #823
Luke88: Ale głowa do góry urwisy, został nam mecz o wszystko.
» 26 listopada 2022, 16:35 #822
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 16:26

Co do naszych Orłów, widzę, że 99% ludzi łyka mainstreamową gadkę, jaki to antyfutbol gramy itp, jedziecie wszyscy po Czesiu, a on cały czas was ucisza :) Oby tak dalej!
Mieliśmy Zołzę z Portugalii która próbowała grać w piłkę z naszymi Orłami na Euro rok temu i jak to się skończyło? Kompromitacją jak zazwyczaj, lepiej przegrać 2-3 jak wtedy ze Szwedami czy wygrywać do zera lub remisować bezbramkowo? Ja zdecydowanie wybieram drugą opcję, naszych chłopców nie stać na to by grać piłką, widzieliśmy dziś np jak Kiwior próbował od tyłu wyprowadzić to zaraz ją stracił i mogliśmy stracić przez to bramkę, nie mamy techniki i spokoju potrzebnego do takiej gry.
» 26 listopada 2022, 16:25 #821
CannibalCorpus: W punkt!!
» 26 listopada 2022, 16:45 #820
roche: No tak ale ciężko się naszych ogląda przyznaj. Dzisiaj już było ciut lepiej bo rywal słabszy
» 26 listopada 2022, 17:43 #819
Majek: Żeby grać wysoko i prowadzić grę to trzeba mieć z tyłu szybkich i klasowych obrońców. Wyobraźcie sobie Glika ścigającego się z wychodzącym do kontry przeciwnikiem? Czesiu akurat dobrze wybrał taktykę pod wykonawców.
» 26 listopada 2022, 18:13 #818
RedFox: Rvn10 jak tam nastroje po meczu? ;)
» 26 listopada 2022, 16:23 #817
Halbrand: Pije by zapomnieć.
» 26 listopada 2022, 16:25 #816
rvn10: Raczej normalne po meczu z Argentyna spodziewam się lotu polaków do domu.
» 26 listopada 2022, 16:28 #815
RedFox: Rvn a nie będziesz miał w nocy koszmarów przez bramkę Lewego? ;)
» 26 listopada 2022, 16:43 #814
Kundziu: Mecz wybitny nie był, Polacy cierpieli, ale jednak można być dumnym, że walczą do końca nawet jak techniki czy spokoju w rozegraniu brakuje. To i tak już najlepsze MŚ dla Polaków od wieków ;)
» 26 listopada 2022, 16:21 #813
Strzelec: Styl nie ważny, liczą się tylko 3 punkty. Teraz Meksyk ogrywa Argentyne i na 99% mamy awans.
» 26 listopada 2022, 16:20 #812
rvn10: Chciałbyś:)
» 26 listopada 2022, 16:49 #811
Strzelec: Nie wierzysz w Meksyk?
» 26 listopada 2022, 16:51 #810
Mateo: Taktyka wybitna grając tak na panów od kebsa
My graliśmy piłkarzami z ekstraklapy? a oni z 5 top lig?
» 26 listopada 2022, 16:09 #809
Litosci: Ale te araby kultura gry top
» 26 listopada 2022, 16:14 #808
sisinho: Argentyna grała piłkarzami z 3 ligi czy jak? Nie potrafili ograć Arabów, stracili 2 bramki a podobno lepsi. To że u nas taktyka murowanko ale nawet karnego z nami nie trafili. Argentyna niech się uczy brzydko grać i wygrywać.
» 26 listopada 2022, 16:18 #807
MiSt: No i pięknie. Byliśmy jedynie solidni, ale to wystarczy na Arabię Saudyjską. Szacun dla Wojtka i Lewego za wygranie nam meczu. Mam nadzieję, że zostaniemy już na tym pierwszym miejscu w grupie :D
» 26 listopada 2022, 16:08 #806
olek1143: Nam w zasadzie wystarczy remis z Argentyną. Także nie zdziwię się jak zamurujemy bramkę.
» 26 listopada 2022, 16:10 #805
DjTED: Jak liczę to Argentyna dostaje dzisiaj od Meksyku i mamy awans
» 26 listopada 2022, 16:03 #804
olek1143: Nie koniecznie. Meksyk będzie miał 4 punkty. I zależeć będzie nasz wynik z Argentyną lub bilans bramkowy.
» 26 listopada 2022, 16:06 #803
Batigol222: nie ma takiej opcji. Arabia mogła ich zaskoczyć. Od Meksyku są po prostu lepsi, i to znacznie
» 26 listopada 2022, 16:07 #802
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 16:09

Dj

Jeszcze jest mecz Mex- Arabia i my z Argentyna wiec wstrzymaj się troszkę ;)
» 26 listopada 2022, 16:09 #801
DjTED: No Niemcy też mocniejsi od Japonii na papierze. Argentynce będą mieli dzisiaj nóż na gardle i nogi powiązane. Oklepik od Meksyku i Messi pewnie już z Polską nie zagra
» 26 listopada 2022, 16:10 #800
rvn10: DjTED - Chyba śnisz Polska po meczu z Argentyną pojedzie do domu.
» 26 listopada 2022, 16:11 #799
sisinho: @rvn10

Zebyś się nie zdziwił i okaze sie ze Argentyna zaraz pojedzie i nawet 3 meczu nie będzie musiała grać.
» 26 listopada 2022, 16:21 #798
rvn10: Raczej nie, a nawet na pewno.
» 26 listopada 2022, 16:28 #797
devildevil: Szkoda bo mogą się liczyć bramki jeśli argentyna wygra wszystko do końca i meksyk z arabami między Polską a Meksykiem będą bramki więc szkoda ze tu nie było chociaż 3:0
» 26 listopada 2022, 16:02 #796
AUDIoooo: Tam mogą też paść jakieś remisy wiec zobaczymy.
» 26 listopada 2022, 16:03 #795
MrMu: Sorry, moja odpowiedź była do rvn10, ale po tym, jak Lewy strzelił, to chyba usunął komentarz.
» 26 listopada 2022, 16:11 #794
MrMu: Rzeczywiście, strzelił bramkę i zaliczył asystę, w sumie wygrał nam mecz. Weź trochę obiektywizmu, co? A nie powtarzasz typowych Januszy w tym kraju.
» 26 listopada 2022, 16:07 #793
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 15:54

Zamiast Depaya nie lepiej postarać się o Felixa ? Też jest to wyciągnięcia a bliżej mu do napastnika aniżeli Depayowi i napewno jest poziom wyżej... Myślę ze byłby większy z niego pożytek bo może zagrać również jako skrzydłowy.
» 26 listopada 2022, 15:52 #792
AUDIoooo: Gakpo, to must have
» 26 listopada 2022, 15:55 #791
DjTED: RVN10 zawał. Jego ulubiony zawodnik strzelil
» 26 listopada 2022, 15:51 #790
AUDIoooo: Poprzeczki, słupki

Może następny będzie gol ;)
» 26 listopada 2022, 15:32 #789
AUDIoooo: No i jest ;)
» 26 listopada 2022, 15:48 #788
axel52: Ależ się kładą na glebę non stop panowie o ciemnej karnacji.
Niebywałe.
» 26 listopada 2022, 15:24 #787
DjTED: Ci komentatorzy to jest żenada. 0 emocji. Normalnie jakby oni spali. Zamiast dać Borasa czy Szpaka na taki mecz to dali takie bezjajeczne mameje
» 26 listopada 2022, 15:18 #786
KalinkaRIP: A co tu komentować? Tylko podziwiac że cokolwiek się odzywają oglądając ten tartak.
» 26 listopada 2022, 15:19 #785
DjTED: A najlepsze są te piękne Arabki na trybunach... A nie czekaj...
» 26 listopada 2022, 15:21 #784
skowron32: Musi strzelić na 2-0 bo Nas pocisną jeszcze albo i na 3 bo 1-0 to żaden wynik póki co widząc na co stać Arabow
» 26 listopada 2022, 15:14 #783
roche: Głowa mnie coś bo boli po oglądaniu naszych orłów. Fajnie że wygrywamy ale ciężko się to ogląda. Miejmy nadzieję że po mistrzostwach jednak z 711 się pożegnamy nawet jeżeli wyjdziemy z grupy. Tego się oglądać nie da
» 26 listopada 2022, 15:07 #782
MiSt: Szczęsny na razie MOTM. Piękna akcja bramkowa. Najbardziej cieszy duży udział Casha w tej akcji. W końcu pokazał na co go stać.

Jak widać wystarczy grać po ziemi i stosować pressing, a nasza gra wygląda znacznie lepiej. Być może tymi lagami w pierwszym meczu pozbawiliśmy się szans na wyjście z grupy.
» 26 listopada 2022, 15:07 #781
Anhel: Taktyka na cofanie się z tyłkami we własna szesnastkę podczas ataku Arabów doprowadzi naszych do utraty 3 punktów
» 26 listopada 2022, 15:01 #780
nysa94: Na pewno trzeba ruszyć do ataku a nie liczyć, że ta 1 bramka starczy do końca meczu.
» 26 listopada 2022, 14:57 #779
Kamil1343: Co to za symulki, wtf, a sędzie się nabiera.
» 26 listopada 2022, 14:52 #778
roche: Ten koleś faktycznie był dobry. Gdzie var w takich sytuacjach, przecież to powinna być kartka za symulkę
» 26 listopada 2022, 15:09 #777
Piotrek1991d: Nie wiem czy trener nie powinien pomyslec nad zmiana Casha w przerwie.Nie wyglada dzisiaj zbyt pewnie i w dodatku ma zolta kartke
» 26 listopada 2022, 14:51 #776
brazylianwisnia: Jak takie coś gwiazda to taktyka powinna być jedna - Lewy przyjmuje piłkę w polu karnym i czeka aż ktoś go dotknie palcem u nogi i kładzie się na ziemię. Z 3-4 karne wywalczy i dziękujemy..żałosny sędzia.
» 26 listopada 2022, 14:50 #775
DjTED: Oliwa sprawiedliwa... My dostaliśmy też za nic karnego w 1 meczu
» 26 listopada 2022, 14:48 #774
Kamil1343: i też nie strzeliliśmy xD
» 26 listopada 2022, 14:49 #773
DjTED: Dokładnie
» 26 listopada 2022, 14:52 #772
Michux3: Szczęsny ale bohater
» 26 listopada 2022, 14:46 #771
CRtheSaviour: Zaraz da karnego z kapelusza.
» 26 listopada 2022, 14:43 #770
AUDIoooo: Przejdziem Wiśłe, przejdziem Wartę . . .
» 26 listopada 2022, 14:41 #769
Michux3: Brawo polacy graliśmy słabo ale bramka świetna
» 26 listopada 2022, 14:40 #768
awe: Polska GOL
» 26 listopada 2022, 14:39 #767
Anhel: Po tym mundialu niezależnie od wyniku naszych to trener od przygotowania fizycznego, motorycznego powinien stracić prace
» 26 listopada 2022, 14:33 #766
DjTED: Ten selekcjoner kryminalista bajerant tez. Za nawalki graliśmy lepiej w pilke
» 26 listopada 2022, 14:37 #765
skowron32: Cały sztab powinien polecieć a nie kolesiostwo wiecznie, Sousa wiedział co robi żeby uciec =)
» 26 listopada 2022, 14:38 #764
tygrys26: No ale wiecie w reprezentacji to powinien być polski trenejro. Nie ważne że nasi trenerzy jedynie co wygrali to puchar tymbarka, ale ma znajomoaci to trzeba dać mu się nażrec przy korycie
» 26 listopada 2022, 14:42 #763
skowron32: Mam nadzieje ze Araby się wyszumia i Nasza kolej będzie na ataki
» 26 listopada 2022, 14:27 #762
DjTED: Jak oni się wyszumia to nasi padna...
» 26 listopada 2022, 14:29 #761
skowron32: Póki co jadą z nami jak z kozami
» 26 listopada 2022, 14:24 #760
Anhel: Zobaczcie Casha z AV a z reprezentacji, moim zdaniem Michniewicz powinien za to iść do kryminału jak jego potencjał marnuje
» 26 listopada 2022, 14:22 #759
DjTED: 3 zolta kartka w 20 min... Żeby to jeszcze jakoś pomogło... Ale to wszystkie jakieś niepotrzebne
» 26 listopada 2022, 14:21 #758
skowron32: Na ch.... On tego skorasia wziął koleś zapierd jak mały samochodzik a siedzi na ławie
» 26 listopada 2022, 14:18 #757
skowron32: My nie skończymy tego meczu w pełnym składzie nie ma opcji
» 26 listopada 2022, 14:16 #756
DjTED: Bezsprzecznie gramy najbrzydsza piłkę na tym mundialu... Nawet ten katar jakieś akcje klepal
» 26 listopada 2022, 14:15 #755
skowron32: Prócz tego że faulujemy to nie jest tragicznie Araby się wyszumia i będzie ok
» 26 listopada 2022, 14:17 #754
DjTED: Jest laga w każdej akcji
» 26 listopada 2022, 14:18 #753
skowron32: Ale na spokojnie ze 3 pewnie strzelimy
» 26 listopada 2022, 14:19 #752
AUDIoooo: Marciniak arbitrem w meczu Francji z Danią
» 26 listopada 2022, 13:36 #751
kiler198333: Zmienić ten nagłówek już Go niema a On ciągle rozwiązuje ten kontrakt hehehe
» 26 listopada 2022, 13:27 #750
SzarimMusty: Za każdym razem jak widzę ten nagłówek to poprawia mi się humor. Niech wisi :D
» 26 listopada 2022, 14:10 #749
Nubeq: Co do przejęcia klubu.

Dla mnie jedyną opcją dobrą dla United to Ratcliffe albo Szejki.

Nie rozumiem niechęci do nich. Wg mnie im bardziej zależy na sukcesie sportowym niż żydom/yankesom. Widzimy jak jest poukładane City czy zaczyna być układane Newcastle. Myślę, że ogarnęliby u nas wewnętrzny burdel.
» 26 listopada 2022, 12:50 #748
cantona007: Zdecydowanie, zwłaszcza, że na dzień dzisiejszy najbliżej przejęcia United są Dubajczycy.
» 26 listopada 2022, 13:34 #747
NicPozytywnego: Osimhen czy David, który waszym zdaniem pasuje bardziej Ten Hagowi?
» 26 listopada 2022, 12:18 #746
tygrys26: Osimhen, ale.nie potrzebny kolejny zawodnik co posiedzi wiecej czasu w szpitalu niż spędzi go na boisku
» 26 listopada 2022, 13:12 #745
eragon30971: Hannibal rzuca piłą w łeb w gościa który leży na murawie. Niezłe ziółko.
» 26 listopada 2022, 11:34 #744
zylkos1988: Jemu to akurat szybko przepala styki. Było to widać w młodzikach jaki i w podstawie kiedy dostawał szanse. Umiejętności piłkarskie niby ma ale poza tym to prostak
» 26 listopada 2022, 12:05 #743
szefikxD: kto? xd
» 26 listopada 2022, 12:10 #742
ManU88KUB: I bardzo dobrze
» 26 listopada 2022, 02:09 #741
Kundziu: Jak człowiek ma za dobry dzień to zawsze warto wejść na devilpage. Zaraz zejdzie się na ziemię.
Dzień bez Ronaldo dniem straconym. Anglia tak tu wychwalana kilka dni temu, dzisiaj zjechana. Maguire taki cienki, a teraz chwalony.
Po prostu pomieszanie z poplątaniem :D Brakuje jeszcze tylko, żeby ktoś tu zaczął po jednym czy dwóch meczach grupowych typować zwycięzców mistrzostw ;)
» 26 listopada 2022, 00:43 #740
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 10:22

Ale meczu Anglia USA nie można obstawiać. Mają umowę żeby sobie pkt nie urywać, remisik sprawiedliwy
» 26 listopada 2022, 10:21 #739
tygrys26: Ja to nie wiem co ludzie wychwalający maglajera mają w głowach xD
Chlop jest największym niewypałem transferowym w United, a tu niektórzy liczą ze przy taltyce ten Haaga będzie dobrze wyglądał tak samo jak przy taktyce Southgate'a który stawia 3 obrońców....
Maglajer powinien odejść z United i tyle, dalej będziemy zyc tym ze w końcu odpali? Tak samo odpali jak Fred I Lingard czy nawet Perreira
» 26 listopada 2022, 13:14 #738
wilek84: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 22:08

Sołgejt to na lekcje do czesia chodził ale orłem nie był, po lekcjach nie raz nie dwa się w oślej ławie zostawało
» 25 listopada 2022, 22:07 #737
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 22:27

Rash w takiej formie a wpuszcza typa na 10 min, plus jeszcze na prawe skrzydło, gdzie on nawet tam piłki nie dotknął ani razu bo grali cały czas lewym, foden na ławce a mount gra cały mecz xddd
Typowa anglia za soutgate'a, z iranem to był wypadek przy pracy.
» 25 listopada 2022, 22:22 #736
kujawa: Ta już nie przesadzaj z tym Rashem, ławka to Anglia nie ma czym straszyć może jedynie Foden
» 25 listopada 2022, 23:47 #735
NoName: I bardzo dobrze, niech nasi grają jak najmniej. Mniejsza szansa, że złapią jakąś kontuzję i mniej zmęczeni wrócą z mistrzostw.
» 26 listopada 2022, 08:39 #734
Stanior: Myślę, że jest pewny awansu i oszczędza Rashforda. Gdy wyjdą to z najlepszymi drużynami będą wystawiani najlepsi. To tylko moja teoria. Ja bym tak robił.
» 26 listopada 2022, 09:09 #733
awe: Przeciez Rashford nigdy nie byla tam specjalnie brany pod uwage tak jak Sancho i dziwi to tylko czesc kibicow United
» 26 listopada 2022, 10:36 #732
radlu: Maguire MOTM
» 25 listopada 2022, 21:52 #731
MajkelRoy: A co takiego zagral ze motm?
» 25 listopada 2022, 22:27 #730
radlu: Bezbłędny w obronie, precyzyjny przy wyprowadzaniu piłki od bramki. Miał kilka naprawdę dobrych podań przecinających linie. Na tle kolegów z reprezentacji zdecydowanie najlepszy.
» 26 listopada 2022, 08:54 #729
Rooney253Wazza: Maguire zdecydowanie najlepszy na placu. Nie kumam bezsensownego hejtu.
» 26 listopada 2022, 11:59 #728
Pady: Rice to piłkarz na West Ham, wart normalnie 10mln euro, oby nikt nie wpadł żeby go kupić, SMS będzie do wzięcia w lato.
» 25 listopada 2022, 21:50 #727
DjTED: Saka jest dzisiaj żenujący. Tak samo ten Ryż co miał do nas przejsc
» 25 listopada 2022, 21:34 #726
IntruZ9: Ale ten musach chodzi na 6,drugi mecz i przecinak az miło,jeden z lepszych dm na tych mistrzostwach,19lat
» 25 listopada 2022, 21:30 #725
Reagan: Rzadko się zgadzamy, ale tu przyznam rację. Już z Walią grał dobrze. Tutaj naprawdę zaimponował. Super gracz.
» 26 listopada 2022, 01:15 #724
DjTED: Podoba mi się ten sędzia.
» 25 listopada 2022, 21:29 #723
Pady: Panowie Maguier miał i problemy w reprezentacji nie oglądaliście co wyprawiał w lidze narodów? To że dobrze wygląda na mistrzostwach to może zasługa ETH i dobrego przygotowania, przydał by się taki kloc do czyszczenia w parze z Martinezem bo Varane na pewno nie zagra więcej niż połowy meczy w sezonie, a Lindelof to zawsze lepszy grajek niż Maguier bez formy, ale pewnego poziomu nie przebije.
» 25 listopada 2022, 21:27 #722
Xchrisx7: Jordan Henderson? Serio? :D niech ten Southgate już poleci
» 25 listopada 2022, 21:22 #721
LisyUnited: Magłaja wszystko czyści
» 25 listopada 2022, 21:21 #720
Xchrisx7: Maguire świetny w reprezentacji.
» 25 listopada 2022, 21:16 #719
tygrys26: Szkoda ze w United tak nie gra xD
» 26 listopada 2022, 13:16 #718
DjTED: Shaw by mial kolejna asyste, ale niestety Bakajoko Saka sie wykraczył
» 25 listopada 2022, 20:53 #717
DjTED: Najlepsze jest to, ze jak angole zajda daleko to Maglajer znowu bedzie w 11 turnieju.
» 25 listopada 2022, 20:42 #716
mycka86: Jeśli będzie grał tak jak dzisiaj, to na to zasłuży.
» 25 listopada 2022, 21:37 #715
radlu: Maguire póki co bardzo dobrze. 5 długich dokladnych podań, pewnie w obronie.
» 25 listopada 2022, 20:27 #714
Masta: Dlaczego u nas dostaje paraliżu jak dostaje piłkę ?
» 25 listopada 2022, 20:34 #713
KalinkaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 20:39

Bo musi grać z wan bisakami fredami maguirami.. a nie sory, to wymówka zarezerwowana dla Ronaldo
» 25 listopada 2022, 20:39 #712
boro: Może koszulka United waży więcej od reprezentacyjnej :)
» 25 listopada 2022, 21:13 #711
RedLeicester: No proszę- Maguire grał już na szpicy, a teraz śmiga na lewym skrzydle. I kto mówił o potrzebie wzmocnień w ataku, skoro Harry daje tyle z daleka od własnej bramki?
» 25 listopada 2022, 20:12 #710
Halbrand: Niech się uczy wykonywać rzuty rożne od Jonesa.
» 25 listopada 2022, 20:34 #709
SuperRedDevil: Maguire jak ty mnie zaimponowałeś w tym momencie xd
» 25 listopada 2022, 20:12 #708
Stanior: Po prostu Manchester czekał z Gakpo do tego momentu aż będzie po MŚ. Gdyby go kupili wczesniej za 30mln to by nie było to.
» 25 listopada 2022, 19:54 #707
olek1143: Ale słaba ta Holandia. Dobrze że nie ma u nas tego przywracającego się zarozumialca. Proces proces. Ciekawe co powie po mundialu.
» 25 listopada 2022, 18:21 #706
DjTED: No to sa jakies jaja chyba... Przeciez bramkarz szedł calkowicie w inna strone szybciej. Gdzie on mu przeszkadzal
» 25 listopada 2022, 17:49 #705
Genek: Nie no to jest strasznie słabe, ale takie są głupie przepisy i siędzia się obroni, żałosne bo i tak by bramkarz tego nie obronił.
» 25 listopada 2022, 17:50 #704
Bylak: Panowie, eksperci czy my musimy kupic Gakpo?
» 25 listopada 2022, 17:32 #703
Masta: My nic nie musimy. Możemy albo może powinnismy. Ale nie musimy.
» 25 listopada 2022, 18:02 #702
DjTED: Ale dobry mecz na razie, ale ja licze ze dzisiaj USA z Anglia powalczy. Tam moze byc swietne widowisko
» 25 listopada 2022, 17:32 #701
AUDIoooo: Też na to liczę

teamUSA ;)
» 25 listopada 2022, 20:03 #700
Anhel: Ktoś tutaj pytał ostatnio kto się wyróżnia na tym etapie MŚ, moim zdaniem

Kudus - Ghana
Caicedo- Ekwador
Gakpo - Holandia
Taremi - Iran

I to właśnie Irańczyka widziałbym u nas
» 25 listopada 2022, 17:24 #699
DiabelKulawy: Taremi ma 30 lat i kontrakt w Porto. Szkoda czasu.
» 25 listopada 2022, 17:43 #698
Anhel: Słuszna uwaga
» 25 listopada 2022, 17:46 #697
kckMU: Kudus ma za sobą wybitny dla młodzieży Nordsjelland a teraz Ajax. Nic dziwnego, że w Ghanie świeci najjaśniej.

Gakpo - nic nowego w ostatnim czasie.

Taremi - widać, żeś odpalił TVP bo MŚ lecą. Jak go można przynajmniej nie kojarzyć z Porto, gdzie jest niezaprzeczalnym numerem 9?

Caicedo - etatowy pomocnik Brighton, żaden królik z kapelusza.
» 25 listopada 2022, 18:45 #696
Anhel: Kolego a czy ja napisałem gdzieś ze to są jacyś mniej znani zawodnicy? Owszem wiem ze Irańczyk gra w Porto ale to Ty z góry założyłeś ze tego nie wiem.
» 25 listopada 2022, 18:54 #695
kckMU: Łatwo jest wywnioskować po tym, jak @DiabelKulawy Cie nakierował.
» 25 listopada 2022, 19:15 #694
OldFasion: Caicedo jest fantastyczny. Ma niesamowite umiejętności w defensywie (odbiór, przechwyt, dobrze się ustawia, jest ułożony taktycznie) i w ataku (podanie, gra kombinacyjna) Ma 20 lat a jest bardzo opanowany pod presją i podejmuje dobre decyzje. Super gracz. Kandydat na gwiazdę.
» 26 listopada 2022, 08:33 #693
Viking9: Jak myślicie będzie zmiana trenera w naszej reprezentacji po mundialu?
Patrząc na inne reprezentację to my wyglądamy blado jakby zero wiary w nich podejście 3 mecze i do domu.
Niby dopiero jeden mecz ale jakoś ciężko uwierzyć że coś ugrają.
» 25 listopada 2022, 17:20 #692
shadow17: jeśli wyjdą z grupy to się nie zmieniają, taka jest zasada PZPN i mentalność.
» 25 listopada 2022, 17:51 #691
Majek: Myślisz, że zmiana trenera coś pomoże. Na każdym turnieju piłkarze nie wytrzymują presji. Grają bez odwagi i wiary we własne umiejętności. I zawsze winnym uznają przede wszystkim trenera. A czy to on im spętał czymś nogi? Czy według jego założeń taktycznych Zieliński miał unikać piłki i człapać przed polem karnym przeciwnika? Czy to on oduczył ich przyjęcia piłki? Czy to on kazał im niedokładnie podawać i kopać po autach? Niestety taka nasza polska mentalność. Zawodnicy w wielkich turniejach wychodzą z pełnymi portami i zapominają jak się kopie w piłkę. W tych mistrzostwach kadrę mamy w miarę mocną, ale mentalnie jesteśmy światowym outsiderem.
» 25 listopada 2022, 18:49 #690
karassas: Tak to Czesio kazał grać lagę do Lewego cały mecz. Do tego jest zachwycony bo cały mecz toczył się zgodnie z planem. Taki Zieliński w lidze narodów wyglądał dobrze, bo próbowaliśmy grać piłką. Więc tak, w tym konkretnym przypadku trener jest winny i powinien polecieć jeśli nie będzie jakiegoś dobrego wyniku. W końcu tak argumentowano jego angaż, może nie będzie ładnej gry, ale będą wyniki. Póki co nie ma ładnej gry, a wyniki też pozostawiają wiele do życzenia
» 26 listopada 2022, 11:15 #689
cris342: Szkoda tego Gakpo, latem był chętny do przyjścia, PSV chętne do sprzedania, konkurencja nie za duża podobnie jak cena. Teraz może być ciężko go wyciągnąć.
» 25 listopada 2022, 17:17 #688
mycka86: Niestety ale po udanym mundialu jego cena wystrzeli w kosmos.
» 25 listopada 2022, 17:25 #687
CRtheSaviour: Trzeba było sie dogadać z PSV przed Mundialem, teraz cena za Gakpo będzie wzrastać z meczu na mecz.
» 25 listopada 2022, 17:10 #686
brazylianwisnia: No to nie kupimy i tyle.
» 25 listopada 2022, 18:55 #685
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 17:12

Żeby wiedział ze tak wyjdzie z Ronaldo to by większy pakiet z Ajaxu zabrał :) Gakpo byl okazja a tak to Ronaldo im pokrzyżował wszystko. Dziś to wartości nabierze jego transfer.

Patrząc na mundial taka 9 jak Eder Valencia by się przydał. Walczak
» 25 listopada 2022, 17:09 #684
rreddevilss: Nasz przyszly zawodnik z brameczka :)
» 25 listopada 2022, 17:07 #683
Paps: Przyszły diabeł druga brama na mistrzostwach świata;)
» 25 listopada 2022, 17:06 #682
DjTED: Cos tam gra ten Gapko. Na pewno bylby lepszy niz stojanow
» 25 listopada 2022, 17:06 #681
Xchrisx7: To ile oni za niego chcieli?
» 25 listopada 2022, 17:06 #680
Seba0619: Co tydzień 10 więcej haha przed MŚ widziałem informacje, że 40 a wczoraj było już, że 60 minimum
» 25 listopada 2022, 17:07 #679
Xchrisx7: W styczniu będzie minimum 80 :D
» 25 listopada 2022, 17:10 #678
Seba0619: Jak utrzyma skuteczność to bardzo możliwe
» 25 listopada 2022, 17:18 #677
Seba0619: Ależ będzie śmigał na Old Trafford
» 25 listopada 2022, 17:05 #676
Diabelred: Piwal,

Ty i tobie podobni nie rozumiecie jednej rzeczy. To co wyróżnialo United przed przyjściem Ronaldo, to były szybkie, skuteczne kontry oraz przede wszystkim brak gry pod jednego grajka. Wraz z przyjściem Ronaldo zaczęła się schematyczna gra właśnie pod jednego grajka, co było bardzo czytelne dla rywali jak również negatywnie odbiło się na drużynie. Jasne Ronaldo strzelał i miał niezle staty(ciężko, żeby było inaczej, skoro praktycznie całą drużyna, grała na niego...) jednak odbiło się to kosztem reszty zespołu, który musiał się dostosować do Ronaldo i grać na niego. Wystarczy spojrzeć na dwa sezony(przed i po przyjściu Ronaldo) samych strzelców. Skupie się tylko na tych, co mieli 10 i więcej bramek w sezonie:

20-21(bez Ronaldo):

Cavani - 17 goli
Rash - 21 goli
Greenwood - 12 goli
Bruno - 28 goli

21-22 (z Ronaldo):

Ronaldo - 24 gole
Bruno - 10 goli

Różnica widoczna, chyba gołym okiem...
Piłkarzem, który zdecydowanie najwięcej stracił na przyjściu Ronaldo, to jego rodak Bruno, który przede wszystkim stracił prawie całą swoją kreatywnosc. Wcześniej wybierał na boisku po prostu najlepsze rozwiązania danej akcji. Po przyjściu Ronaldo ciągle często już totalnie na sile szukał w polu karnym swojego rodaka, zamiast podać do lepiej ustawionego kolegi.

Ktoś powie, ale jak to, przecież Real grał tak przez lata i wygrywał puchary. Problem jednak w tym, że Ronaldo z poprzedniego sezonu i Ronaldo z Realu to już są dwaj różni piłkarze. W Realu Portugalczyk był pełni formy fizycznej jak i sportowej oraz był gwarantem 50-60 goli w sezonie. Ronaldo z poprzedniego sezonu to był tylko cień tego Ronaldo, który wygrywał Złote Piłki i który prowadził Real do wygrania LM.
» 25 listopada 2022, 16:50 #675
Genek: Zgadza się, plus np. taki marcus miał problem mentalny i cięzki powrót po kontuzji.
» 25 listopada 2022, 17:17 #674
niewiempoco: Ale bredzisz. Teraz Ronaldo prawie nie grał, a i tak reszta zawodników ma badziewne statystyki. Ile to Rashford nastrzelał albo Sancho?
» 25 listopada 2022, 21:23 #673
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 02:02

Ronaldo prawie nie grał - wystąpił w 10 na 14 spotkań ligowych.
Nie wystąpił w 4 meczach w których łącznie zdobyliśmy 8 goli.... 8 goli na 20 zdobytych. Serio bez Ronaldo nie strzelamy goli.

W sumie to chyba zaraz siądę i policzę ile goli zdobyliśmy z Ronaldo na boisku...

Z CR7 zdobyliśmy 6. Bez CR7 zdobyliśmy ich 14.
CR7 zagrał 520 minut. Bez CR7 graliśmy 740 minut.
Z Ronaldo strzelamy co 86,7 minut. Bez niego co 52,9 minuty.

Taaaaak, Ronaldo nie ma wpływu na naszą grę, poza tym Portugalczyk nie grał miej więcej w takich meczach jak z City, Chelsea czy Tottenhamem. Z Liverpoolem strzelaliśmy gdy nie było go na boisku. Już nie brońcie go, on jest kulą u nogi.
» 26 listopada 2022, 01:55 #672
Diabelred: niewiempoco,

Tu chodziło, o porównanie dwóch kolejnych sezonów, z i bez Ronaldo w składzie.. Po przyjsciu Ronaldo cały plan i taktyka gry OGS poszła do piachu, no ale co ty możesz o tym wiedzieć, skoro w sezonie 20-21 ogladales jeszcze mecze Juve, a tutaj przyszedłeś za swoim bożkiem...
» 26 listopada 2022, 02:08 #671
Hawudepe: Zgadzam się oprócz R7 i Bruno reszta nie dojechała
» 26 listopada 2022, 12:18 #670
essaEdek: David Seaman się odkleił. ;)

Cristiano Ronaldo byłby idealny dla Arsenalu! On jest jeszcze daleko od wypalenia. Gratuluję mu, bo oczywiście powiedział prawdę. Wiele rzeczy, z którymi wyszedł, nie jest czymś, czego jeszcze nie słyszeliśmy. Słyszeliśmy wielu innych doświadczonych graczy, którzy jęczeli i krytykowali Manchester United, i to, co dzieje się w tym klubie na boisku i treningu. Trenował i był na całym świecie, a więc widział, jak można się rozwijać. Jednak, kiedy wrócił do swojego ukochanego Manchesteru United zobaczył, że tutaj nic się nie zmieniło. - stwierdził 59-latek.
» 25 listopada 2022, 15:03 #669
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 15:25

Kurczę,że Wam się nie nudzi klepanie jednego schematu i powtarzanie jednego nazwiska... Cris chciał żeby o jego nazwisku było głośno i..... udało mu się chyba nawet dłużej niż się spodziewał ;)
Można mu pogratulować osiągnięcia tego celu,bo mnie otoczka wokół niego zwisa jak jądra przy wysokich temperaturach
» 25 listopada 2022, 15:25 #668
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 16:02

aż tak ciężko zrozumieć jaka jest prawda ? Klub od lat marnuje piłkarzy , 90% zawodników którzy trafili do tego zespołu od 2012 roku zanotowało regres wiec cos jest na rzeczy
» 25 listopada 2022, 15:59 #667
BNK: Taaa... Nikt nie mówi już o tym, że Ronaldo jest kompletnie bez formy, nie ma siły biegać i nie wnosi nic do gry w tym sezonie.
Wszyscy mówią tylko o tym, jaki to Ronaldo bohatersko ujawnił burdel w Manchesterze United.
Podły ale sprytny ruch ze strony Portugalczyka.
» 25 listopada 2022, 16:03 #666
Piotrek1991d: Cos czuje ze po meczu Katar-Senegal bedzie goraca dyskusja czy gospodarzom nie nalezal sie rzut karny
» 25 listopada 2022, 14:46 #665
SzarimMusty: Niby środek sezonu i piłkarze Europejscy powinni być w dobrej formie a tu wszystko wygląda tragicznie. Jedynie Hiszpania, Francja czy Anglia jakoś się w pierwszej rundzie zaprezentowały ale... jak spojrzeć na ich rywali to też szału nie ma.

Wszyscy liczyli na dominację Europejskich reprezentacji a zaraz wyjdzie, że te mundiale po sezonie nasz kontynent promowały.
» 25 listopada 2022, 13:13 #664
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 13:21

Kto liczył na dominację europejskich reprezentacji ? Owszem są mocne ekipy. Ale bukmacherka całego świata zgodnie obstawiała Brazylię i Argentynę.. w dalszej kolejności Francję czy Anglię
» 25 listopada 2022, 13:20 #663
SzarimMusty: Tylko Brazylia i Argentyna praktycznie cały skład mają w piłkarzach grających w Europie...
» 25 listopada 2022, 13:21 #662
boro: Ale jakie to ma znaczenie ? Mówisz, że wszyscy liczyli na dominację europejskich reprezentacji.. ja w żadnym zestawieniu nie widziałem Francji Anglii czy Niemców na pierwszym miejscu. Pierwsze dwa były zarezerwowane dla messiego i neymara. A to że grają na codzień w europejskich drużynach nie ma nic wspólnego. Są drodzy a tu są bogate kluby
» 25 listopada 2022, 13:26 #661
mycka86: Ale o czym my mówimy, większość reprezentacji zagrała dopiero po 1 meczu...
» 25 listopada 2022, 13:55 #660
boro: My mówimy o tym co było przed meczami, czyli kto wg buk był faworytem a nie o tym kto aktualnie jaka formę prezentuje
» 25 listopada 2022, 15:27 #659
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.11.2022 09:05

'a zaraz wyjdzie, że te mundiale po sezonie nasz kontynent promowały'
Że co? Czyli chcesz powiedzieć, że tak na prawdę to europejskie reprezentacje są słabe i mogą lizać torbę Azjatom i tylko dzięki temu, że MŚ zawsze były po sezonie, to to w jakiś sposób faworyzowało Europę? To miałeś na myśli?
Brawo, możesz podać rękę Seamanowi, Eto i innym tego typu.

A w ogóle to zajebiste są te stwierdzenia 'wszyscy mówili...', kto np tak mówił?
» 26 listopada 2022, 09:02 #658
SzarimMusty: Może troszeczkę przesadziłem w wypowiedzi głównie ze stwierdzeniem "wszyscy". Jednak nawet na tej stronie nie raz pojawiło się stwierdzenie - piłkarze grający w europie będą w formie i ten turniej będzie dla nich łatwy.

Oczywiście sam należałem do grona osób uważających, iż piłkarze grający w Europejskich ligach będą stosunkowo łatwo ogrywać kraje Afrykańskie czy też Azjatyckie. Jednak rzeczywistość jest zgoła inna.
» 26 listopada 2022, 12:05 #657
Masta: Pięknie Iran odprawia Walię. Nic nie pokazali. Ani bale, ani James. Ten ostatni to w ogóle w mojej oponi jakaś pomyłka. Wszedł i zamiast zasuwać jak mały robocik to gdzieś przepadł. Chlop z depnieciem jak mały samochodzik a w ogóle z boxu nie wyjechał ? Występ bale to nawet nie wiem jak skomentować. Mimo ze nie jestem fanem krajów arabskich, muzułmańskich, to
mimo to brawo Iran
» 25 listopada 2022, 13:05 #656
Ciechanek: Oglądam tak sobie te mecze i myślę, że my chyba naprawdę jesteśmy najsłabsi z całej stawki mistrzostw (tzn. nie oglądałem Kostaryki). Ale no kurde, tu wszyscy atakują, kreują akcje, Arabia wygrywa, Iran wygrywa, Japonia z Niemcami też, Walia gniecie USA w 2 połowie. Czy tylko my jesteśmy tak ciency??
» 25 listopada 2022, 13:03 #655
Pyra: My i Katar, tylko tam zawodnicy są jacy są a u nas z ogarniętym trenerem powinniśmy na każdych mistrzostwach przynajmniej wychodzić z grupy.
Nawałka 2016 - tak powinna wyglądać Polska na każdym turnieju, ale mamy pzpn a tam tylko znajomości się liczą i trenuje nas grubas 5-4- dziura ozonowa - lewy, laga przez cały mecz, aby nie stracić bramki
» 25 listopada 2022, 13:10 #654
RobvanKlu5i: Nie ma w tym nic dziwnego.

Przeczytaj sobie wywiad ze Szczęsnym, który mówi że technicznie jesteśmy słabi i nie umiemy tak grać żeby prowadzić grę i kreować piękne akcje. Jesteśmy SŁABI ale nie piłkarsko a psychicznie.

Mental na poziomie światowym w ironicznym tego słowa znaczeniu a jego autorem jest Czesiu, który ze swoją polską myślą szkoleniową tym gościom odbiera w pewien sposób największe atuty tych zawodników.

Więc o czym my tu możemy rozmawiać?
» 25 listopada 2022, 13:11 #653
Pyra: Oglądając wczoraj Portugalię kibicowałem im mimo wszystko. CR pasuje tam jak drzwi w lesie. Począwszy od ŚO do skrzydłowych piłeczka chodziła jak po sznurku, technika na najwyższym poziomie. No i nasz były zawodnik czekający w polu karnym na piłkę jak napastnicy z lat 2000.
No nic, to ich problem, przez to też Leao musi być na ławce a obecnie jest 2-3 poziomy lepszym zawodnikiem od CRa.
» 25 listopada 2022, 12:08 #652
Stanior: Wspomnicie moje słowa, że tu na tej stronie jeszcze pojawią się w przyszłości komentarze, że Ronaldo nas zbawił bo to przez Crisa Glazerowie sprzedadzą klub. Wielu połączy to z wywiadem, że to przez to. Jedyne co to pragnę zwrócić uwagę, że Cris przychodził do nas jako zawodnik pola a odszedł jako niespełniony trener i dyrektor techniczny.
» 25 listopada 2022, 09:11 #651
mycka86: Póki co nic nie sprzedają. Możliwe, że to była tylko plotka pod podbicie cen akcji, które poszybowały w kilka dni +50%.
» 25 listopada 2022, 10:14 #650
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 11:01

Czy się pojawią? Oczywiście - już się pojawiły...
Czy mają jakiekolwiek uzasadnienie? Osobiście wątpię...

Wątpię z tej prostej przyczyny, że decyzja o ogłoszeniu "rozpatrzenia różnych strategicznych decyzji dotyczących finansowania klubu, wśród których może się znaleźć sprzedaż części bądź wszystkich udziałów głównego inwestora" raczej nie pojawiła się w głowach Glazerów w związku z wywiadem Ronaldo tylko pewnie znacznie wcześniej.

Raczej przypadkiem jest, że obie te kwestie miały miejsce w podobnym przedziale czasowym. Tzn. gdyby CR7 wywiadu nie udzielił - informacja o potencjalnej sprzedaży klubu z pewnością i tak by się pojawiła.

mycka86
Już któryś raz rzucasz podobne insynuacje czym udowadniasz, że na biznesie, a już szczególnie na amerykańskiej giełdzie to znasz się jak kura na pieprzu a całą wiedzę czerpałeś z "Wilka z Wall Street" i wydaje ci się, że wszyscy tam tak działają. Glazerowie nie handlują swoimi akcjami, a jeżeli chcą dokonać skupu bądź sprzedaży muszą to wcześniej ogłosić bo inaczej dobrałaby się im do czterech lister amerykańska komisja nadzoru finansowego.

Ruchy na akcjach w oparciu o dane poufne (a decyzja o ogłoszeniu ewentualnej sprzedaży do takich się zalicza bo przed ogłoszeniem w jej posiadaniu byli tylko Glazerowie) są bezwzględnie ścigane. Dostaliby srogo po łapkach (i po kieszeni, nie mówiąc już o potencjalnej odsiadce bo w USA za takie numery idzie się siedzieć) nawet w sytuacji gdyby tą informację przekazali wcześniej osobą trzecim, z nimi niepowiązanymi, które np. przed ogłoszeniem skupiłyby akcje by teraz, gdy po komunikacie, który doprowadził do wzrostu wyceny akcji, je sprzedać...

Ogólnie mówiąc, samym Glazerom na tą chwilę kurs zwisa i powiewa. Stanowi on jakąś podstawę do sprzedaży aczkolwiek i tak główną podstawą kwoty będą wyceny rzeczoznawców, którzy wycenią majątek klubu - tak przysłanym przez Glazerów jak i przez ewentualnych kupców. Plus późniejsze negocjacje.
» 25 listopada 2022, 11:00 #649
SzarimMusty: Pierwsze rozważania sprzedaży były na początku bieżącego roku. Po prostu problemy z kolejnymi osobami oraz strata strategicznego sponsora powoduje, że MU jako firma zaczyna tracić na wartości. Prawda jest taka, że odejście Ronaldo to pikuś wobec wycofującego się sponsora - cierpimy wizerunkowo i to bardzo ale to bardzo mocno.
» 25 listopada 2022, 13:17 #648
skowron32: Brazylia jakby nie chciała wejść z piłką do bramki to by był większy wynik. To jak piłka między nimi chodzi to jest kosmos. Faworyci do finału to na dzień dzisiejszy FRANCJA BRAZYLIA HISZPANIA, potem dopiero Anglia i nie widzę innych drużyn które by mogły dojść do finału.
» 25 listopada 2022, 07:16 #647
DaredevilUtd: A patrzyles kiedy strzelali z dystansu?? Mieli tych strzalow dosc sporo XD
» 25 listopada 2022, 07:31 #646
SmokuUtd: Casemiro szkoda że trafił w poprzeczkę...
» 25 listopada 2022, 08:44 #645
skowron32: Nie no oglądałem mecz i widziałem mieli masę akcji sporo też z dystansu strzelali to fakt. Ale dużo sytuacji mieli gdzie im się włączała FIFA i chcieli niewiem co zrobisz :) mimo wszystko Brazylia to kandydat do zwycięstwa
» 25 listopada 2022, 12:56 #644
ferdas: To przełomowy moment w historii klubu....
To ten moment, w którym jak zwykle okazało sie że mam racje, ale mówili "będą rzucać kamieniami czy co nie dostrzegą prawdy skrytej między wierszami. Że będziecie przymierać głodem i to właśnie ja mam wam wskazać właściwom droge".
Żegnamy cie ronaldo, pseudo-legendo.
» 25 listopada 2022, 05:13 #643
JasnaLiryka: Na pewno w tekście było słowo "właściwom" omomomomom xD
» 25 listopada 2022, 06:53 #642
piter981: Mam wrażenie, że odejście Ronaldo pomoże United w dalszej perspektywie. Bez niego było 2 miejsce w lidze i finał ligi europy, chyba nikt się nie spodziewał takiego zjazdu, chyba trzeba będzie w zimowym oknie transferowym poszukać napastnika, najlepiej do podstawowej jedenastki, bo z "połamanym" Martialem daleko nie zajdziemy.
» 25 listopada 2022, 03:35 #641
KalinkaRIP: No właśnie, z takimi patałachami w składzie.. nagle przyszedl Ronaldo przenajświętszy, zbawca i cudotwórca, biologiczny 5 latek który sam wygrywa wsyzstkie mecze no i JAK? Czy niejaki nysa94 niewuempoco piwal i dzieciaki pod coraz to nowszymi nickami mogą mi to jakoś wytłumaczyć? Nie znam się na futbolu tak jak wy więc proszę oswieccie mnie czemu skład wzmocniony 8 cudem świata zjechał na samo dno? Ajajaj to pewnie wina tego Solskjera, nędzny nowicjusz nie potrafił zająć nawet miejsca w top4.. oh wait
» 25 listopada 2022, 06:40 #640
Piwal: Nie znasz sie na futbolu jak sam piszesz to moze chociaz zaczniesz ogladac mecze? Nie widziales ilu grajków w poprzednim sezonie zanotowało zjazd? a może chcesz nam powiedziec ze to wina Ronaldo że:
-Maguire i Fred partaczyli bramki na potęge
-Rashford nie potrafił przez pół roku zdobyc bramki
-Martial miał wywalone na wszystko i nawet w Sevilli nie chciało mu sie grac
-Shaw sie spasł
-Varane wypadł na długo przez kontuzje
-Sancho nie może odnaleźć się w tej lidze i odechciało mu sie grać na prawym skrzydle
-Wan Bissaka zapomniał jak sie broni
Może jeszcze Ty powielisz mit że zespół grał tylko na Ronaldo i nie widzieli nikogo innego na boisku a Ronaldo zamiast 28 bramek powinien strzelic w ubiegłym sezonie 50 ?
Ludzie skąd wy sie bierzecie ? Gdyby nie forma Cristiano i De Gei to my byśmy w ubiegłym sezonie sie w pierwszej 10 nie załapali a z LM odpali z hukiem w grupie bo tu zwyczajnie nie było komu grać. W tym momencie nadal nie ma, Ronaldo pełnił role drugoplanową a poprawy nie widać, bilans bramkowy woła o pomste do nieba a pozycja w tabeli tez nie jest zadowalająca.
» 25 listopada 2022, 08:19 #639
KalinkaRIP: Ja tam uważam że bilanse tabelowe i inne statystyczne będą teraz się znacznie poprawiac, czemu taki "nieudacznik" i "wuefista" OGS mógł się kręcić w okolicach 2 miejsca a w końcu ktoś z "warsztatem" i wizja jak ten Hag miałby tego nie dokonać? Będzie git
» 25 listopada 2022, 08:55 #638
Piwal: Kalinka no widzisz Ty uwazasz ale na ten moment nie masz na to żadnych podstaw. Nie daj sie tez nabrac ze ETH jest jakims wirtuozem pilki nożnej bo na ten moment zanotował juz kilka wpadek, podjął kilka niezrozumiałych decyzji i podobnie jak poprzednicy ma swoich ulubieńców na których stawia za wszelką cene. Na ile mu sie to oplaci zobaczymy.

Na pewno trzeba mu oddac ze probuje wprowadzic do zespolu sztywne reguły i odpowiednia hierarchie natomiast geniuszu taktycznego jeszcze nie widac. Moze to kwestia zawodników
» 25 listopada 2022, 09:23 #637
Radomirus: Strzały celne na 90 minut
20/21
5,16 (3 miejsce w lidze) - bez Ronaldo
21/22
4,71 (6)

Gole minus xG
20/21
+9,90 (3 miejsce w lidze)
21/22
-5,70 (12)
Ach ten "magiczny dotyk" Ronaldo XD
» 25 listopada 2022, 11:43 #636
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 12:07

Radomirus fajnie sie wrzuciles statystyki zapodasz jeszcze źródło ?
Ja odbije piłke i wrzuce statystyki z planetfootball, liczone od początku ubiegłego sezonu wraz z meczami z rego sezonu tylko nie jest napisane do ktorego meczu liczyli.

With Cristiano Ronaldo starting
Games: 46
Wins: 24
Draws: 8
Defeats: 14
Points per game: 1.74
Win rate: 52.2%
Loss rate: 30.4%
Goals: 69
Goals per game: 1.5
Goals against: 61
Goals against per game: 1.33

Without Cristiano Ronaldo starting
Games: 24
Wins: 10
Draws: 8
Defeats: 6
Points per game: 1.58
Win rate: 41.6%
Loss rate: 25%
Goals: 36
Goals per game: 1.5
Goals against: 34
Goals against per game: 1.41
» 25 listopada 2022, 12:01 #635
Radomirus: fbref.com
» 25 listopada 2022, 12:05 #634
Radomirus: Widzę, że nic nie zrozumiałeś z postów KalinaRIP.
Nie porównuje meczów z CR7 z zeszłego sezonu z meczami bez CR7 z zeszłego sezonu.
Bo może i Ronaldo w nich nie było ale zespoły jak za dotknięciem magicznej różdżki nie zaczynają grać zupełnie innej taktyki tylko dlatego, że brakuje jednego gracza. Porównałem sezon do sezonu.

Dałem tylko te dwie statystyki bo gdybyśmy porównali ich więcej sezon do sezonu procent zwycięstw, ilość wygranych, zdobytych goli itp. itd... to niestety byłaby przepaść porównując jak zespół grał bez Ronaldo i jak grał razem z Ronaldo. W tym sezonie zresztą (uznając że graliśmy bez Ronaldo bo wchodził na same ogony) i tak sobie radzimy lepiej niż w całym sezonie z nim.

Poza tym można też powiedzieć, że w zeszłym sezonie graliśmy w miarę dobrze zanim CR7 przyszedł i potem przez pierwszy miesiąc (wrzesień)... czyli do czasu aż CR7 się nie zadomowił i nie dokonaliśmy korekty taktyki by zaspokoić jego wybujałe ego.

Ego zaspokoiliśmy ale niestety, co wszyscy widzieliśmy, cała gra się posypała a wyniki zaczęły być tragiczne. Druga sezonu to już gra kompletnie w kratkę...

Reasumując, drużyna i klub zaliczyli regres z przyjściem Portugalczyka. W momencie gdy przestał regularnie grać w tym sezonie - pojawił się progres. A mental miał taki, że jego kumple z drużyny, dla których to miał być wzorem, legendą, GOATem i czymś tam jeszcze, nie zamieścili nawet kilku słów pożegnania na twitterze gdy klub go wywalił na zbity pysk... Był Ronaldo - nie ma Ronaldo... równie dobrze mógłby odejść zastępca pomocnika księgowego działu sprzątania zaplecza technicznego w poniedziałki i czwartki... reakcja byłaby pewnie podobna

Szczerze to mój umysł nie ogarnia jak po zeszłym sezonie gdzie właściwe ledwo, ledwo doczłapaliśmy się do miejsca premiującego grę w LE... i jeszcze po dzisiejszym sezonie gdzie CR7 udało się zdobyć w lidze 1 gola - można jeszcze na serio lansować tezę, że był/jest/będzie nam CR7 potrzebny...

To jest zwykły ośli upór, który nie pozwala przed samym sobą przyznać, że druga przygoda Ronaldo w naszym klubie była porażką. Dla nas z pewnością i w pewnym sensie także dla samego Ronaldo...
Ronaldo = regres

Ale nie... trzeba go bronić niczym Amerykanie fortu Alamo przed Meksykiem... do samego końca, rzucać jakimiś statystykami i udowadniając, że to co obserwowaliśmy przez ostatnie półtora roku nam się wszystkim przewidziało i wyglądało to wszystko zupełnie inaczej :D
» 25 listopada 2022, 12:27 #633
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.11.2022 13:01

Radomirus ale Twoje porównanie delikatnie mówiąc nie ma sensu. Porównujesz sezon 20/21 który przepracowaliśmy z jednym trenerem, jedną wizją i zawodnikami którzy byli jeszcze w miare przyzwoitej formie do sezonu w którym w połowie zmienilismy trenera i koncepcje a połowa kadry była cieniem samych siebie.

Twoja argumentacja wygląda mniej wiecej tak jakbys porównał sezon 17/18 gdzie zajęlismy z Mourinho 2 miejsce w lidze do sezonu 18/19 i stwierdził że to wina Freda. Absurd... w dodatku Ronaldo w ubiegłym sezonie był osobą która mocno zawyżyła wszystkie statystyki wiec zastanów się czy to wina jego czy pozostali zaliczyli taki regres ? Czy powodem był Ronaldo ? Nie sądze, on akurat jest osobą która wymaga dużo zarówno od siebie jak i od kolegów i daje dobry przykład na treningach.

Ty widzisz co Ty w ogole piszesz? wymyslasz jakies teorie o korekcie taktyki pod Ronaldo ktora odmienila nasza gre co w ogole nie mialo miejsca zeby tylko cos tu wykazać.
Wrzuciłem Ci chyba najbardziej miarodajną statystyke czyli punkty i bramki z i bez Ronaldo liczone od początku ubiegłego sezonu do dziś i czarno na białym widać że biorąc pod uwage całokształt jego powrotu do nas to wypadalismy z nim lepiej zarówno punktowo jak i bramkowo nawet wliczając w to okres kiedy był w dołku.

Zgoda, w tym sezonie jest bez formy i z tym nikt tu nie polemizuje ale czy 2 miesiące gorszej gry rzucają cień na jego gre z poprzedniego sezonu ? Nie sądze i nie dorabiaj juz wiecej absurdalnych teorii.
» 25 listopada 2022, 12:51 #632
Diabelred: Piwal,

Ty i tobie podobni nie rozumiecie jednej rzeczy. To co wyróżnialo United przed przyjściem Ronaldo, to były szybkie, skuteczne kontry oraz przede wszystkim brak gry pod jednego grajka. Wraz z przyjściem Ronaldo zaczęła się schematyczna gra właśnie pod jednego grajka, co było bardzo czytelne dla rywali jak również negatywnie odbiło się na drużynie. Jasne Ronaldo strzelał i miał niezle staty(ciężko, żeby było inaczej, skoro praktycznie całą drużyna, grała na niego...) jednak odbiło się to kosztem reszty zespołu, który musiał się dostosować do Ronaldo i grać na niego. Wystarczy spojrzeć na dwa sezony(przed i po przyjściu Ronaldo) samych strzelców. Skupie się tylko na tych, co mieli 10 i więcej bramek w sezonie:

20-21(bez Ronaldo):

Cavani - 17 goli
Rash - 21 goli
Greenwood - 12 goli
Bruno - 28 goli

21-22 (z Ronaldo):

Ronaldo - 24 gole
Bruno - 10 goli

Różnica widoczna, chyba gołym okiem...
Piłkarzem, który zdecydowanie najwięcej stracił na przyjściu Ronaldo, to jego rodak Bruno, który przede wszystkim stracił prawie całą swoją kreatywnosc. Wcześniej wybierał na boisku po prostu najlepsze rozwiązania danej akcji. Po przyjściu Ronaldo ciągle często już totalnie na sile szukał w polu karnym swojego rodaka, zamiast podać do lepiej ustawionego kolegi.

Ktoś powie, ale jak to, przecież Real grał tak przez lata i wygrywał puchary. Problem jednak w tym, że Ronaldo z poprzedniego sezonu i Ronaldo z Realu to już są dwaj różni piłkarze. W Realu Portugalczyk był pełni formy fizycznej jak i sportowej oraz był gwarantem 50-60 goli w sezonie. Ronaldo z poprzedniego sezonu to był tylko cień tego Ronaldo, który wygrywał Złote Piłki i który prowadził Real do wygrania LM.
» 25 listopada 2022, 16:47 #631
Piwal: Diabelred w kontekście powielania mitu ze graliśmy pod Ronaldo i dlatego inni nie strzelali zostawię tylko to:

youtube.com/shorts/i_TuB6Rz6Fw?feature=share
» 28 listopada 2022, 00:48 #630
atotrikos: Wiecie kto miał najniższa ocenę w Portugalii?
» 25 listopada 2022, 00:39 #629
kckMU: Szczerze napisze, że nie wiem. Pewnie Ronaldo, czy nie? Chociaż on z wykorzystanym karnym, to nie powinien w teorii, ale cholera wie.

Jeśli Portugalia wygra ten mundial z wkładem 7-8-10 bramek od Ronaldo, k...., jaki to jest problem? Mi to jest obojętne, jak zima 10 lat temu, jak cokolwiek innego w moim życiu i na świecie. I niech i tak będzie, Bruno sobie ze złotem wróci do klubu. Czemu nie?

Jaki tu jest wysyp płaczu i kłótni dwóch stron, ale to jest przykre. Na tym się zarabia i tworzy otoczkę wartą miliardy. Żal mi tego wszystkiego.

Ronaldo zbyt dobrze zastąpił Pogbę w pewnym sensie. Ciesze się, że obie strony się rozstały. I tyle. Po jaki wuj ciągnąć dalej ten temat?
» 25 listopada 2022, 01:33 #628
nowakman85: bramkarz i dwóch środkowych obrońców
» 25 listopada 2022, 04:50 #627
KalinkaRIP: KckMU nie ma szans by Portugalia cokolwiek ugrala na tym mundialu, nie z takim toksykiem
» 25 listopada 2022, 06:42 #626
emenems: W ogóle nie wiem jak wy, ale obawiam się trochę sytuacji po mistrzostwach. Tzn, wielu piłkarzy traktuje ten turniej jako najważniejsze wydarzenie w karierze, co zrozumiałe. Przygotowuje się na 100% do niego, by moc w nim uczestniczyć. A co potem? Powrót do gry na podwórkach krajowych, brak odpowiedniej motywacji do dalszej super ciężkiej pracy - brak większych imprez w zanadrzu co może wiązać się ze zjazdem formy. Zawsze terminy takich imprez były po sezonie, piłkarze jechali na urlopy. Teraz sytuacja będzie inna i wielu z nich po prostu uzna, ze mogą sobie odpuścić, w tym piłkarze United którzy obecnie biorą udział. Obym się mylił i chłopaki wróciły w 100% skupione.
» 24 listopada 2022, 22:49 #625
AUDIoooo: No Fear!!
» 24 listopada 2022, 23:53 #624
Pochmurny: No to będą grali ci co zostali z ETH, a tamci posiedzą na ławce, aż postanowią się wystarczająco zaangażować. Jak już zauważyliśmy, Holender się nie pieści na dłuższą metę z zawodnikami. Brak ambicji czy profesjonalizmu będzie miał konsekwencje. Grasz po to aby wszystko wygrywać, a jeśli nie, to nie grasz. Kolejną sprawą jest to, że większość tych zawodników jeszcze nic nie osiągnęła i nie osiągnie nawet na tym turnieju, więc nie ma co się przejmować.

Dodam jeszcze, że właśnie dzięki temu, iż Mundial jest rozgrywany z marszu, to nie będzie taki wyjątkowy dla zawodników. Coś co było tradycją i przyjmowane podświadomie, teraz zostało zniszczone. Te mistrzostwa kompletnie nie mają atmosfery, a jeśli każdy poza boiskiem tak odczuwa to i piłkarze też. Przerwa w klubie na egzotyczny okres treningowy z turniejem i wsio.
» 25 listopada 2022, 05:13 #623
mycka86: Każdy czołowy klub będzie miał ten sam problem.
» 25 listopada 2022, 10:18 #622
devildevil: Neymar wypada z turnieju torebka stawowa poszla
» 24 listopada 2022, 22:19 #621