Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Arsenal 3:1. Skuteczny Rashford, wymarzony debiut Antony'ego!

» 4 września 2022, 19:23 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Arsenal 3:1 (1:0) w szlagierze 6. kolejki Premier League. Czerwone Diabły dzięki bramce Antony’ego i dwóm trafieniom Marcusa Rashforda przerwały zwycięską serię Kanonierów!
Manchester United – Arsenal 3:1. Skuteczny Rashford, wymarzony debiut Antony'ego!
» Marcus Rashford zdobył dwie bramki w meczu z Arsenalem na Old Trafford
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Tyrell Malacia
Scott McTominay
Christian Eriksen
Antony
Bruno Fernandes
Jadon Sancho
Marcus Rashford
Cristiano Ronaldo
Harry Maguire
Casemiro
Fred

Oddano 187 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał jednej zmiany w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do ostatnich meczów. Spotkanie od pierwszej minuty zaczął Antony, dla którego był to debiut w barwach Czerwonych Diabłów.

Manchester United mecz z Kanonierami zaczął bardzo dobrze. Już w 8. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły bardzo składną akcję. Antony wycofał piłkę piętką spod linii końcowej do Diogo Dalota, ten dośrodkował na dalszy słupek, a tam z woleja uderzył Christian Eriksen. Duńczyk posłał piłkę obok bramki.

W kolejnych minutach napięcie na Old Trafford cały czas rosło. W 12. minucie z bramki przez chwilę cieszyli się kibice Arsenalu. Davida de Geę pokonał Gabriel Martinelli. Akcję szybko sprawdził jednak VAR. Sędzia Paul Tierney po analizie wideo uznał, że w trakcie akcji bramkowej faul na Christianie Eriksenie popełnił Martin Odegaard i nie uznał gola dla Kanonierów.

Arsenal rozkręcił się na dobre i często gościł pod bramką Davida de Gei. W 32. minucie hiszpański bramkarz popisał się kapitalną interwencją po strzale głową Martinelliego z czterech metrów.

W 35. minucie publiczności na Old Trafford świetnie przedstawił się Antony. Brazylijczyk otworzył wynik spotkania! Akcję kapitalnym podaniem przez środek pola zainicjował Christian Erisen, który podał do Fernandesa. Portugalczyk zagrał do Jadona Sancho, ten odegrał do Marcusa Rashforda, a Anglik w szesnastce dobrze zauważył po prawej stronie Antony’ego. Brazylijczyk stanął oko w oko z bramkarzem Kanonierów i posłał piłkę w długi róg!

W końcówce pierwszej połowy tempo spotkania nieco spadło. Zawodnicy obu zespołów musieli złapać drugi oddech. Tuż przed przerwą Antony próbował jeszcze raz zaskoczyć Aarona Ramsdale’a. Brazylijczyk chciał przelobować golkipera Kanonierów z ponad trzydziestu metrów, lecz uderzył za lekko.

Drugą połowę lepiej zaczęli piłkarze Arsenalu. Kanonierzy szybko stworzyli sobie dogodną sytuację do wyrównania stanu spotkania. W 52. minucie fatalny kiks w szesnastce Czerwonych Diabłów zanotował Martin Odegaard, który dostał idealnie podanie od Gabriela Jesusa. Po chwili Bukayo Saka ograł Tyrella Malacię i na szczęście dla gospodarzy uderzył niecelnie po długim rogu. Piłkarze Erika ten Haga dostali poważne sygnały ostrzegawcze.

Przewaga Arsenalu w posiadaniu piłki momentami sięgała 85%. W 55. minucie z dobrej strony znów pokazał się Saka. Anglik dośrodkował futbolówkę spod linii końcowej, ta przetoczyła się po poprzeczce bramki De Gei.

Kanonierzy naciskali i za swoje wysiłki zostali nagrodzeni w 60. minucie. Prostopadłą piłkę w pole karne Manchesteru United zagrał Odegaard. Tam Diogo Dalot wybił futbolówkę spod nóg Gabriela Jesusa, ale ta trafiła do Bukayo Saki. Anglik skorzystał z takiego prezentu i doprowadził do remisu.

Manchester United odpowiedział błyskawicznie. W 66. minucie było 2:1 dla Czerwonych Diabłów! Kapitalną prostopadłą piłkę między obrońcami Arsenalu zagrał Bruno Fernandes. Do podania dopadł rozpędzony Marcus Rashford, podprowadził piłkę pod pole karne Kanonierów i strzałem z szesnastu metrów pokonał Ramsdale’a!

W 75. minucie Old Trafford znów poderwało się z krzesełek! Manchester United wyprowadził błyskawiczną kontrę. W sytuacji sam na sam z Ramsdale’em znaleźli się Christian Eriksen i Marcus Rashford. Duńczyk wyłożył piłkę do Anglika, a ten wpakował ją do pustej bramki! Czerwone Diabły bezlitośnie wykorzystały zamieszanie w szeregach Arsenalu, gdyż chwilę wcześniej Mikel Arteta dokonał potrójnej zmiany.

Erik ten Hag po podwyższeniu prowadzenia został zmuszony do dokonania dwóch korekt w składzie. Urazów doznali Marcus Rashford i Lisandro Martinez. W ich miejsce na boisku pojawili się Casemiro i Harry Maguire.

Manchester United korzystnego wyniku nie oddał już do końcowego gwizdka. Czerwone Diabły jako pierwszy zespół w sezonie 2022/2023 Premier League pokonał Arsenal.

Manchester United – Arsenal 3:1 (1:0)
Bramki: Antony 35’, Marcus Rashford 66’, Marcus Rashford 75’ – Bukayo Saka 60’

Manchester United: De Gea – Dalot, Varane, Martinez (Maguire 80'), Malacia – McTominay, Eriksen – Antony (Ronaldo 58'), Fernandes, Sancho (Fred 67') – Rashford (Casemiro 80')

Arsenal: Ramsdale – White (Tomiyasu 80'), Saliba, Gabriel, Zinczenko (Nketiah 73') – Lokonga (Vieira 73'), Xhaka – Saka, Odegaard (Smith Rowe 73'), Martinelli – Jesus


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Arsenal. 6. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Arsenal 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (692)


Seszele: Ja wiem, że Tuchel jest jednym z lepszych menedżerów, ale no, chyba nie idzie mu ten początek sezonu? Po tych wzmocnieniach? No tak nie bardzo to widzę.
Podtrzymuję, że Chelsea będzie miała problem z załapaniem się do TOP 8.
» 7 września 2022, 09:39 #692
atotrikos: No ja to czułem kiedy usuwali z klubu Abramovicha.
» 7 września 2022, 09:46 #691
tygrys26: Dokładnie,usunęli z klubu Abramowicza i było widać w okienku niechęć nowego właściciela do inwestycji. Ostatecznie rzucili kasa za np. Fofane, ale musieli kupic kogoś na obronę po odejściach christensena czy Rudigera.
Ja jakoś nie widzę tego ze Chelsea zacznie nagle grać genialnie w tym sezonie
» 7 września 2022, 10:06 #690
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2022 09:31

Czy komuś z Was również Antony przypomina trochę... Nacho (Michael Mando) z Better Caul Saul?
» 7 września 2022, 09:31 #689
Seszele: Mi przypomina Naniego.
Z tym, że Nani był trochę ciemniejszy.
» 7 września 2022, 09:34 #688
karo2330: Co w tym jest
» 7 września 2022, 09:36 #687
brazylianwisnia: Dokładnie to powiedziałem żonie w weekend że Antony przy odpowiedniej minie wygląda jak Nacho i też potwierdziła.
» 7 września 2022, 10:17 #686
DailySmoker: Walter trenerem, Nacho w składzie, coś w tym jest haha
» 7 września 2022, 21:58 #685
JustDoIt: Nie chce umniejszać Haalandowi, ale mam wrażenie że w miarę ogarnięty napastnik strzelałby podobną ilość goli co on w MC. To jest maszyna do tworzenia okazji i tak na prawdę większość goli które zdobył to typowe tapiny. Dodatkowo, dziwie się , że City kupiło i Alvareza i Haalanda, ponieważ Alvarez również wydaje się być zawodnikiem z mega potencjałem i bardzo żałuję, że nie udało nam się go ściągnąć, kiedy była okazja. U nas miałby pewny plac a teraz niesamowicie by się przydał.
» 7 września 2022, 09:15 #684
Kicek999: Mysle ze nie masz racji w tym co piszesz. Skoro kazdy by strzelał to czemu do tej pory nie strzelali
» 7 września 2022, 09:18 #683
karassas: Może nie każdy i trzeba oddać, że Norweg jest genialnym napastnikiem. Ale musisz przyznać, że mając takiego De Bruyne za plecami życie napastnika staje się o wiele prostsze.
» 7 września 2022, 09:26 #682
JustDoIt: Dlatego napisałem, w miarę ogarnięty napastnik. Jakby do nas przyszedł Alvarez, to by bylo mowione że potrzebuje czasu, aklimatyzacji, a tam przyszedł, wchodzi z ławeczki i strzela bramy jako rezerwowy. Także uważam, że nawet jakby City miało tylko Alvareza, to miałby podobną ilość goli co Haaland. Ktoś powie że Jesus nie miał tyłu goli, ale tak na prawdę to on nie dostał tam wystarczającej ilości minut. Też zazdroszczę Arsenalowi tego napastnika.
» 7 września 2022, 10:00 #681
brazylianwisnia: No ale o to chodzi w takich napastnikach jak Lewy czy Haaland że to są egzekutorzy. Ich jakośc polega na tym że wykorzystają najwiekeszy procent setek
» 7 września 2022, 10:19 #680
CoachMark: @brazylianwisnia Ładnie żeś umniejszył i jednemu i drugiemu. Po pierwszy obaj są bardzo silni, potrafią często przepchnąć sobie rywala w walce bark w bark. Po drugie Haaland to jest piorun jeśli chodzi o szybkość. No i przede wszystkim oni obaj może nie są wirutoazami ale ile to strzelali bramek nie oczywistych, w drugie tempo, biorąc rywala chociaż na zamach. Obaj potrafią bardzo duży wkład mieć w finalną bramkę, a te setki o których piszesz to Rashford by 1/3 z nich prosto w bramkarza strzelał, a może i nie. Przykład? bramka Lewego w tym sezonie gdzie się strzelał w zasadzie będąc początkowo tyłem do bramki. Jeszcze warto dopowiedzieć, że Lewy bardzo dobrze mierzy strzały, a nie "byle w tą białą ramkę zmieścić" i robi to również głową. Już może o wkładzie Lewego w budowę akcji to nie będę pisał ale zdecydowanie to nie są chłopaki od tapinów, aczkolwiek faktycznie w City ogólny udział bramek w ich dorobku za Pepa wydaje się być bardzo duży.
» 7 września 2022, 16:40 #679
NiskiPressing71: Jutro mecz a redakcja DP widzę odpoczywa :) super... gdzie zapowiedź ja sie pytam? czy to jest normalne?
» 7 września 2022, 08:43 #678
niewiempoco: Jak widać Ronaldo miał niby być wciskany wszędzie, a nawet takie Napoli czy Borrusia nie słyszały widu od jego agenta a co dopiero od samego Ronaldo

transfery.info/aktualnosci/dyrektor-sportowy-ujawnil-kulisy-niedoszlego-transferu-cristiano-ronaldo/172439

Hejterzy niech gadają. Ja bym czekał na oficjalną wypowiedź Tuchela czy na pewno tam rozmawiał o Ronaldo i odmowie jego przyjęcia.
» 7 września 2022, 03:53 #677
Himen: Poczekaj lepiej na oficjalne bajeczki twojego bożka to dopiero będziesz miał pożywkę
» 7 września 2022, 06:27 #676
brazylianwisnia: Nie wiem czy marzeniem Ronaldo było zostać i grzać ławę w United.
» 7 września 2022, 07:59 #675
b4u2h0: Niewiempoco wypisujesz takie brednie, masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem czy logicznym myśleniem? To że United nie negocjowali z Napoli nie znaczy że mendes nie rozmawiał z klubami, a sam Cris nie chciał się zawijać. Oczywistym jest że gdyby choć jeden klub grający w LM go potrzebował i był w stanie sprostać jego wymaganiom finansowym już by go nie było na Old Trafford. Jednak ŻADNA oferta nie wpłynęła więc został I będzie mydlił oczy że media kłamią (wielkie mi odkrycie) że odpuścił preseason z powodu problemów rodzinnych itd
Na koniec został i mam nadzieję że wkomponuje się do taktyki Erika i pomoże drużynie w walce o top4 zamiast stroić fochy...
» 7 września 2022, 08:01 #674
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.09.2022 09:20

Moze teraz po Polsku bys to napisał, jeszcze raz? Po co mieli negocjowac z jakims klubem, jak żaden nie był zainteresowany?
» 7 września 2022, 09:19 #673
eragon30971: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 23:36

Ten Sesko z Salzburga, ponoć nowy Haaland, a on tam nawet pełnych meczy nie gra i często tylko wchodzi z ławki. I 50 mln niby za niego dawaliśmy, śmiechu warte.
» 6 września 2022, 23:35 #672
CRtheSaviour: Z taką Sewillą, to i my byśmy wygrali.
» 6 września 2022, 22:51 #671
SzarimMusty: Telles grał na skrzydle?
» 6 września 2022, 22:54 #670
CRtheSaviour: Grał to zbyt dużo powiedziane. Patrzył jak City gra.
» 6 września 2022, 23:08 #669
DjTED: Ile ja tam napisałem tych bramek Hallanda w tym sezonie ? 40 ? Za chwile bedzie trzeba poprawiac na 50 czy 60... To sie liga dopiero zaczela , a on juz ma 10 + 2 w LM
» 6 września 2022, 22:35 #668
SzarimMusty: Póki się nie połamie to będzie kręcił niesamowite liczby ale typ ma bardzo wyniszczający sposób gry. Ciekawy jestem jak długo wytrzyma bez kontuzji. Moim zdaniem jak dotrwa do 15 kolejki to będzie to olbrzymi sukces.
» 6 września 2022, 22:55 #667
Luke88: McTominay mu nogę złamie i się skończy kariera
» 6 września 2022, 23:46 #666
Piwal: Na mecz z City musi wyjść Harry Magłaja i zrobić robote :)
» 7 września 2022, 08:53 #665
tygrys26: Taaaa, po pierwsze Haaland pewnie by go przestawiał. A drugie to ze Harty Maglaja i tak by za nim nie nadążał
» 7 września 2022, 10:08 #664
BekaaZPL: Ale nudna ta Sevilla i jeszcze ten Telles na skrzydle
» 6 września 2022, 21:59 #663
M4S73R: Widzieliście co odwalił bramkarz RB Lipsk ?
» 6 września 2022, 21:40 #662
Ciechanek: Już 2 razy komentator powiedział, że Fernardinho w Salzburgu gra. Rozumiem, że muszą mówić szybko i czasem coś mogą chlapnąć, ale kurde nazwisko piłkarza? Składów nie znać? :)
» 6 września 2022, 21:30 #661
Jaro9107: Patrzę na ławkę PSG i się zastanawiam po co oni tylu środkowych pomocników kupili. I że wszyscy chcieli tam przyjść wiedząc że wszyscy na raz grać nie będą. Na ławce Sanches, Soler czy Ruiz.
» 6 września 2022, 21:26 #660
M4S73R: 4 money
» 6 września 2022, 21:30 #659
Ciechanek: A Ty byś nie chciał tyle siana za siedzenie? Ja na przykład chętnie bym przyjął.
» 6 września 2022, 21:30 #658
wider: pieniądze + jakieś trofea jednak wpadną
» 6 września 2022, 21:32 #657
Jaro9107: Myślę że miałbym ambicje żeby grać.
» 6 września 2022, 22:41 #656
Seszele: Tak się mówi dopóki nie zobaczysz pieniędzy na stole.
Łatwo mówić o postąpieniu inaczej kiedy jesteś świadomy, że nigdy nie będziesz miał takiego dylematu.
» 7 września 2022, 08:20 #655
siwy32: ale blisko Milik ;O
» 6 września 2022, 21:20 #654
PaToManU: Chelsea w kryzysie już od tamtego sezonu, wiadomo że nie w takim jak my, ale na pewno drużyna która może nie dać rady w walce o Top4, musimy w tym wyszukiwać naszej szansy, najgorzej jak Tuchel poskłada tą drużynę bo potencjał tam jest.
» 6 września 2022, 21:13 #653
Bylak: Ciekawe co odwali nasz kapitan w czwartek.
» 6 września 2022, 21:11 #652
Mateo: szybkie te psg zaczeło :D
» 6 września 2022, 21:09 #651
Mateo: szybko*
» 6 września 2022, 21:11 #650
M4S73R: Ciekawe ile dzisiaj bramek strzeli PSG Milik ?
» 6 września 2022, 20:55 #649
artix206: Jedną, po uderzeniu z głowy.
» 6 września 2022, 20:59 #648
Ciechanek: Zastanawiam się między Sevilla - City (ale Sevilla gra tragicznie, City może ich szybko pyknąć i nie będzie emocji) a Salzburg - Milan (lubię Milan ale ten Salzburg też niezbyt taki dobry). A PSG z Juve nie chcę oglądać bo bardzo nie lubię i jednych i drugich :D Jak żyć?
» 6 września 2022, 20:52 #647
wedel242: PSG Juve nie chcesz oglądać bo nie lubisz tych drużyn, a zastanawiasz się nad Sevilla City?
» 6 września 2022, 21:09 #646
Ciechanek: Owszem
» 6 września 2022, 21:22 #645
devildevil: ale ten sam Tuchel zdobył LM Super Puchar i Klubowe MŚ był w finale Pucharu Anglii i o Puchar sołtysa przegrywając z Liverpoolem w karnych. Awansował do LM. Każda drużyna ma kryzysy i to jest normalne. Trochę pokory by się przydało to że wygraliśmy z Liv i Arsenalem nie znaczy że jesteśmy kozakami patrzmy na siebie bo my problemy mamy od paru sezonów i nic nie wygraliśmy jeszcze
» 6 września 2022, 20:48 #644
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 20:34

Tuchel [……LOADING] OUT

Do kiedy go przytrzymają?
» 6 września 2022, 20:33 #643
Genek: Chlesa jest słabiutka, powinni przegrać z wes hamem ale mieli farta, a dziś to tylko potwierdza.
» 6 września 2022, 20:44 #642
SickRabbit: Oby jak najdłużej :p
» 6 września 2022, 21:07 #641
hbt00: Tak sobie oglądam drugą połowę Chelsea i mam wrażenie, że piłkarzyki chcą jak najszybciej zwolnić swojego trenejro. Ale dlaczego?!
» 6 września 2022, 20:33 #640
M4S73R: Jestem pewien że gdyby udało im się zakontraktować Maguire dzisiaj byliby zupełnie w innym miejscu
» 6 września 2022, 20:35 #639
DjTED: Havertz bez formy, Mount bez formy, Zyjech bez formy. O napastnikach nie ma co mowić bo oni od czasu Drogby nie mieli napastnika. Obrona na papierze tez najlepsza na swiecie, a bramki traca ciagle. Dziwna druzyna. Moze teskna za wlascicielem
» 6 września 2022, 20:42 #638
devildevil: Akurat mieli Diego Costa :)
» 6 września 2022, 20:51 #637
ArktoS: Takiego Diego, mimo, że okrutny cham to z chęcią bym u nas zobaczył w tamtym czasie ;)
» 6 września 2022, 21:00 #636
hbt00: Na szczęście styczeń bardzo blisko :-)
» 6 września 2022, 21:25 #635
RooVan: GoGoManU25 to troll jest
» 6 września 2022, 20:26 #634
matheo: Po ostatnim komentarzu miarka się przebrała i został zbanowany.
» 6 września 2022, 20:30 #633
IntruZ9: Można wiedzieć co odpalił?
» 6 września 2022, 20:35 #632
ArktoS: Kolejna reinkarnacja Gutka.
» 6 września 2022, 20:42 #631
artix206: Jeszcze OldFasion i z górki.
» 6 września 2022, 20:49 #630
artix206: @Intruz

Ze lepiej gdybyśmy zajeli 6 miejsce niz 4, a dalej nie wiem bo skończyłem czytać.
» 6 września 2022, 21:04 #629
awe: A ten BartoszP tez juz polecial ?
» 6 września 2022, 21:09 #628
RooVan: Jak czytałem jego wcześniejsze komentarze odrazu wyczułem że ferment. Brawo moderzy.
» 6 września 2022, 22:08 #627
Kiharitony: Ależ ta Chelsea pyka, wszystko poukładane, top4 w PL to pewniak. Widać rękę Tuchela
» 6 września 2022, 20:25 #626
DjTED: Tuchel max do grudnia
» 6 września 2022, 20:20 #625
colazeroo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 20:25

Lepiej do grudnia max niż poprzedni sezon Ole na kole
» 6 września 2022, 20:21 #624
adi159: Może się to skończyć psikusem co jak zajmiemy 5-6 miejsce bo liga ciężka lecz na LE się ogarną jak na duże mecze i wygrają LE . Coś czuję że taki scenariusz w tym chimerycznym sezonie może się spełnić.
» 6 września 2022, 21:12 #623
trakol: Ale bezsens z tym viaplay mieli transmitować lige mistrzów i nie ma...
» 6 września 2022, 19:13 #622
Reico100: Nie słyszałem by liga mistrzów do nich trafiła. LE i LK za to będzie.
» 6 września 2022, 19:16 #621
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 19:21

LE jest na Viaplay? Myślałem ze jest na Polsacie Premium. Dobrze wiedzieć... zatem będzie co oglądać. :)
» 6 września 2022, 19:21 #620
crycha66: No rzeczywiście LE i LK będzie na Viaplay. Ale super. Jeszcze niech wykupią Ligę Mistrzów i jakąś inną ligę (np Włoską) i nic mi więcej do szczęścia nie będzie potrzebne :)
» 6 września 2022, 19:21 #619
M4S73R: Ale Orsic poszedł sam 1-0
» 6 września 2022, 19:01 #618
majk: Orsic IN
» 6 września 2022, 19:02 #617
siwy32: Bayern robi podchody pod Kane`a i sam zawodnik jest proszony, o nie przedłużanie kontraktu z Totenhamem, według BILDA.

Będzie powtórka z rozrywki i Conte odejdzie sam z klubu, bo wyprzedają mu główne ogniwa jak to było w Interze z Lukaku :)

W sumie to Kane by pasował do Bayernu, ale wątpię w ten ruch.
» 6 września 2022, 18:33 #616
tygrys26: Widzieliście wypowiedz Baillego na temat United?
Eric wspomniał o tym ze Manchester United powinien skończyć z faworyzowaniem angielskich piłkarzy. I że niektórzy z nich miejsce w składzie mieli za pewnik, nawet przy nowym trenerze.
Czyżby szpilka w stronę kwadraciaka i Shawa?
» 6 września 2022, 16:31 #615
Piwal: Z jego wypowiedzi wynika że Angielscy zawodnicy byli faworyzowani przy wyborze składu nawet gdy byli bez formy. Dodał że nie powinno mieć to miejsca tak jak jest to np. w Chelsea czy innych wielkich klubach Premier League. Liczył że sytuacja sie zmieni za Solskjaera gdy klub przedluzyl z nim kontrakt ale tak sie nie stało i dalej ogladal mecze z trybun. Ma jednak nadzieje że za Ten Haga sie to zmieni.

Szkoda mi tego zawodnika bo za Mourinho był pierwszoplanową postacią naszej defensywy i robił robote. Wiemy ze zniszczyly go kontuzje ale mysle ze nadal pewne umiejetnosci ma i mogl dostać więcej minut za czasów Solskjaera.
» 6 września 2022, 16:45 #614
majk: ETH już sporo zmienił pod tym względem. Na przykład pokazał Baillyemu gdzie są drzwi. Brawa dla trenera.
» 6 września 2022, 16:49 #613
wider: w sumie co się dziwić. Shaw Maguire i Rash mimo że kopali się po czole to i tak zawsze mieli podstawowy skład
» 6 września 2022, 16:50 #612
awe: A jak to jest z przepisami, w kadrze na pewno musi byc kilku Anglikow, chyba 3 ale nie musza grac w postawowym skladzie?
» 6 września 2022, 17:00 #611
Radomirus: Musi być ilość zawodników wyszkolonych w Anglii oraz iluś wyszkolonych w klubie w szerokiej kadrze zgłoszonej do rozgrywek - ale nie ma obowiązku ich wystawiać do składu podczas meczu.

Chyba Chelsea była pierwszym zespołem w erze Premier League, która wystawiła na jakiś mecz pierwszą 11-tkę w której nie było ani jednego Anglika
» 6 września 2022, 17:09 #610
HarryBrown: A niby czemu mieli nie grać skoro taki Eric wiecznie chory i połamany.
» 6 września 2022, 18:14 #609
mycka86: Za OGS Shaw i Rash mieli najlepszy okres w karierze. A Maguire wyglądał jak cyborg grając po 60 meczów w sezonie. Wiecznie połamany Bailly mógł posadzić na ławce co najwyżej Jonesa.
» 6 września 2022, 18:20 #608
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 18:54

Niestety za czasów Ole bylo widoczne jak na dloni, kto jest faworyzowany i grali ci sami. O dziwo za Niemca tez tak bylo. Z drugiej strony Baily mial tyle kontuzje, ze on nawet wrocic bez kontuzji po treningu nie potrafil, wiec nie powinien tak głośno szczekac.
» 6 września 2022, 18:52 #607
szakurek: Mam nadzieje, ze klub zgłosił ten kopniak Jezusa do FA i ten dostanie solidne zawieszonko :)
» 6 września 2022, 14:36 #606
Piwal: Przydałby mu sie taki kubeł zimnej wody na głowe tak samo jak Arsenalowi jego zawieszenie w najbliższych meczach by wrócili na swoje miejsce w szeregu.
» 6 września 2022, 14:55 #605
majk: Dokładnie. Tak jak Piwalowi, bo 2 bramkach Rasha i asyście w niedzielę.
» 6 września 2022, 16:23 #604
Widmo: Słabe. Zamiast patrzeć na siebie i się rozwijać, życzcie innym pomyłek i potknięć(zawieszeń) . Są lepsi w trakcie sezonu niech będą wyżej w tabeli. Zasłużymy i wywalczymy więcej pkt będziemy wyżej.
Niech żyje sport.
» 6 września 2022, 18:09 #603
DevoMartinez: No kopanie po goleniach ma niewiele wspólnego ze sportem. I takie rzeczy jak najbardziej trzeba piętnować jeśli na boisku mamy oglądać sport a nie ksw.
» 6 września 2022, 18:48 #602
szefikxD: Mam pytanie do osob ktore maja Viaplay. Czy jest
mozliwosc pauzowania meczów albo odtworzenia ich pozniej?
» 6 września 2022, 14:29 #601
mikiartur: transmisje można pauzować a mecze możesz odtwarzać do kilku dni po meczu - ale ile to w sumie pewny nie jestem
» 6 września 2022, 14:31 #600
BartoszP: Tak, można
» 6 września 2022, 14:34 #599
Chestnut: Popieram.
» 6 września 2022, 14:35 #598
vieeeri: Potwierdzam. Ja wpadłem w niedziee na chate w 7min. meczu, ale wczesniej wylaczylem sobie internet w tel, zeby jakis cymbał mi nie zespoilerował meczu. Po czym siadłem i puściłem meczyk od poczatku, w przerwie nadgoniłem do transmisji live. Jedna z niewielu rzeczy, za ktore mozna Viaplay pochwalic
» 6 września 2022, 14:51 #597
Diabelski97: Jesus nie wytrzymał ciśnienia, i kopnął Maritneza, gdyby walczak się wyłożył, to po sprawdzeniu varu, Jesus skończyłoby mecz po tej sytuacji.


twitter.com/Faisal_R_K/status/1566820727596224512?t=0YwC0uX-QQgFMZ5ravpLPw&s=19
» 6 września 2022, 14:20 #596
Reico100: Bandyterka...
» 6 września 2022, 14:51 #595
majk: Powinni to zgłosić po meczu, za takie coś mogliby go zawiesić na 2 spotkania.
» 6 września 2022, 19:05 #594
RooVan: Co myślicie o ustawieniu 4-4-2 w meczu LE:

Dubrawka

Bissaka Lindelof Maguire Shaw

Antony Casemiro Donny Elanga

Ronaldo Martial
» 6 września 2022, 13:57 #593
trakol: Za Elange Fred i linia pomocy case-fred-donny, a atak Antony-Cristiano-Martial

Ciekawe by bylo atak Antony-Anthony-Anthony :D
» 6 września 2022, 14:24 #592
ArktoS: Ciężko to nazwać 4-4-2 patrząc na tych zawodników, których podałeś.
Ogólnie uważam, że Ten Hag będzie zaznaczał czasem taką taktykę, bo robi już końcówki meczów w 442 od kilku meczy.
Wg mnie, wyglądamy dobrze w tym ustawieniu i jest to dla nas trochę zbawienne. Zawsze jak nie by nie szło to się ustawi zespół w ten sposób. Jest wtedy większa kontrola meczu.
Jeżeli chodzi o skład na najbliższy mecz LE to wg mnie:

Dubrawka
AWB - Lindelof - Maguire - Shaw
VDB - Casemiro - Fred
Antony - Ronaldo - Elanga

Wydaje mi się, że ten pierwszy skład będzie optymalny. Wybrani zawodnicy to jednak nie takie odrzuty, więc jest na tyle silny, że nie trzeba mieszać mocno z ostatnimi wyborami.
Zawodnicy, którzy nie grali za wiele w PL, też zasługują na grę i wyłania się ku temu świetna okazja.
Ronaldo zagra i prawdopodobnie zmieni go wracający z kontuzji Martial a Elangę lub Antonego, w późniejszym etapie zastąpi Garnacho.
Możliwe, że zagramy też z McTominayem, bo się wykartkował już i będzie miał wolne od najbliższego meczu ligowego. Wtedy ustawienie może przypominać 4-4-2 z Casemiro i Scotem na ŚPD.
» 6 września 2022, 14:54 #591
CRtheSaviour: Co za czasy, że bardziej czekam na mecze LE niż LM.
» 6 września 2022, 12:36 #590
Rakusz: Ja tam czekam na jedno i drugie. Oprócz United kibicuję też innym drużynom z innych lig
» 6 września 2022, 12:39 #589
SickRabbit: Ja oglądam już tylko PL i wszystkie mecze MU a skoro nie gramy w LM to sami wiecie :p
» 6 września 2022, 13:06 #588
Pyra: Sick
Ja w sumie też, jak w 1/8 czy 1/4 LM będzie coś ciekawego to można obejrzeć.
» 6 września 2022, 13:31 #587
Giggsy: Przy bramce Antoniego każdy z 11 piłkarzy zaliczył kontakt

Źródło: oficjalny profil MU
» 6 września 2022, 11:56 #586
PastaDoCiasta: To niezła kontra xD
» 6 września 2022, 12:14 #585
Giggsy: Nie od dziś wiadomo, że kibice Kanonierów to w większości odklejeńcy XD
» 6 września 2022, 12:36 #584
rizx: na fb United jest fajny film pokazujący tę akcję w całości i z taką tabelką pokazującą kto miał kontakt po kolei
» 6 września 2022, 12:50 #583
Jaro9107: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 10:18

Właśnie obejrzałem jeszcze raz bramki z naszego meczu z Arsenalem tak spokojnie bo narracja była że strzeliliśmy 3 gole z kontry i moim zdaniem nie do końca tak było. Przy wszystkich 3 golach w momencie rozpoczęcia naszych akcji praktycznie cała drużyna Arsenalu była za tzw linią piłki czyli byli ustawieni do obrony. To że byli ustawieni źle i dzięki temu wystarczały nam 4 czy 5 podań żeby strzelić gola to nie nasza sprawa. 3 gol zaczął się od autu Dalota nie daleko naszego pola karnego. To jest kontra? Oczywiście to jest moja opinia, każdy może mieć inną definicje kontry.
» 6 września 2022, 10:16 #582
sztejner: Ja wczoraj oglądałem dyskusję na temat naszego meczu na Kanale Sportowym (podsumowanie 6 kolejki Premier League )
I tam padło w sumie jedno dobre pytanie :
- "Dlaczego według Was Arsenal nie wywiózł chociażby punktu z Old Trafford ??"
i wszyscy jednogłośnie "Bo Arteta przesadził"
- Zobaczył że jest 1:1,Ronaldo wszedł na boisko i te kontry nie będą już tak błyskawiczne,ale do cholery była 70 minuta. To było za wcześnie żeby pójść Vabank,szczególnie że wszyscy wiemy jak sobie radzi Manchester z drużynami które się otworzą. Bardzo solidna lekcja dla Artety. Zbyt szybko popadł w euforię że ten mecz jest o wygrania. Gdyby to była 80-85 minuta to można byłoby to tłumaczyć ale mając 20-25 minut do rozegrania z szybkim Manchesterem to się nie mogło udać
» 6 września 2022, 11:02 #581
Pyra: Pierwsza bramka, rozpoczynamy 30m od własnej bramki, szybkie rozegranie i 2 linie Arsenalu minięte. Żadna kontra.
Druga bramka, odzyskanie piłki przed swoim polem karnym, 2 szybkie podania i Rash 1 vs 1. Od odzyskania piłki do bramki minęło dokładnie 10 sekund, szybciej już tego nie dało się zrobić, klasyczna kontra.
Trzecia bramka, aut Dalota i porażenie mózgu graczy Arsenalu. Eriksen, jeden z najwolniejszych zawodników na boisku sam biegnie z piłką 30m to jest kryminał. Na szczęści my już tak nie gramy (Maguire ława), niech kibice Arsenalu się martwią.
» 6 września 2022, 11:26 #580
Stanior: Arsenal po prostu grał na stojaka tak jak my w zeszłym sezonie. Wygrali wszystkie mecze od początku i myśleli, że kolejny sam się wygra. Przegrali nie przez jakieś kontry tylko przez wolne przestrzenie, które nam zostawili. Jeśli Rashford ma miejsce by się rozpędzać, tak samo skrzydła Antony i Jadon to pozdro!
» 6 września 2022, 12:19 #579
IntruZ9: Czy to kopnięcie jesusa może spotkać się z konsekwencjami? Teraz po czasie?
» 6 września 2022, 06:08 #578
DailySmoker: Jak na moje powinno, bo już były takie sytuacje w zeszłym sezonie. W każdym razie gdyby to była odwrotna sytuacja i to ktoś od nas by się tak zachował, to na pewno byśmy mieli tego konsekwencje, więc bez zastanowienia klub powinien to zgłosić i FA powinno się za to wziąć.
» 6 września 2022, 06:20 #577
IntruZ9: No nie wyobrażam sobie jakby FA to teraz olało,są nagrania, ewidentny strzał od tyłu w nogi,powinny być konsekwencje
» 6 września 2022, 06:59 #576
HarryBrown: Martinez w rewanżu sam mu wymierzy sprawiedliwość.
» 6 września 2022, 08:06 #575
IntruZ9: Swoją drogą to pokazuje ze licha to jednak jest Pitbull (niewzruszony tym zachowaniem) odszedł sobie jak nigdy nic,ciekawe jakby to poszło w drugą stronę? Sądzę że Jesus zwijałby się jak rażony prądem(coś a La Neymar)
» 6 września 2022, 09:21 #574
vanantgaal: Jakby to dotyczyło naszego zawodnika to byłaby kara a tak pewnie FA uzna, że nie ma sprawy.
Jesus to cwaniak i cham, przez lata uczony cwaniactwa. Aczkolwiek umiejętności i zaangażowania nie można mu odmówić
» 6 września 2022, 10:15 #573
Hoccu: Wiadomo jak sytuacja z Lisandro i Marcusem? Drobne urazy czy dluzsza przerwa?
» 6 września 2022, 05:21 #572
mycka86: Pewnie dopiero się dowiemy na konferencji przed meczem LE. Lisandro wyglądał jakby go łapały skurcze, co jest możliwe bo grał 3ci pełny mecz w ciągu 7 dni. A Marcus wyglądał jakby naciągnął mięsień uda. Nie wiadomo jak mocno.
» 6 września 2022, 11:23 #571
RooVan: Dubrawka

Bissaka Lindelof Maguire Shaw

Antony Casemiro Donny Elanga

Ronaldo Martial

Myślę że fajnie było by spróbować takiego ustawienia jak za czasów SAFa, Ronaldo miał by wsparcie i mógł by zacząć od pierwszej minuty. Co wy myślicie pany?
» 6 września 2022, 01:07 #570
RooVan: 4-4-2
» 6 września 2022, 01:09 #569
rreddevilss: Na Sociedad :

Dubrawka

Bissaka Lindelof Maguire Shaw

Fred Casemiro Donny

Antony Ronaldo Garnacho


Chyba zgoda?
» 6 września 2022, 00:28 #568
ArktoS: Garnacho pewnie wejdzie z ławki. Mecz zamiast niego raczej rozpocznie Elanga.
» 6 września 2022, 00:44 #567
Radomirus: Zależy czy do treningów na 100% i do składu wróci Martial. W sumie przydałoby mu się trochę minut zanim wpadnie w wir walki w Premier League
» 6 września 2022, 00:46 #566
Klimaa: Pytanie czy ETH chce ryzykować pełną zmianę w defensywie - gramy jednak z najsilniejszym rywalem w grupie. Jestem zdecydowanie za tym aby odpoczał ktoś z dwójki Varane Martinez. Lindelof jest świeżo po urazie a Maguire grał niewiele - trochę ryzykowne.
» 6 września 2022, 08:50 #565
Alibaba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 00:25

To co skład na LE : Dobravka
AWB lindelof Harry Shaw
Casemiro Fred
Antony VDB Garincha
Ronaldo

Taka rezerwa wyglada bardzo dobrze na papierze :)
» 6 września 2022, 00:24 #564
KlejnotNilu: bardzo dobry skład, tylko za Garinche dałbym Garnacho
» 6 września 2022, 00:30 #563
Genek: To niezły garincha, kurde myślałem, że on kariere dawno skończył, a tu proszę.
» 6 września 2022, 01:30 #562
84cantona7: Powiem więcej on już dawno nie żyje.
» 6 września 2022, 05:42 #561
GoGoManU25: DevoMartinez: A co wyrzucisz go? Nawet jak zajmie miejsce 6-7 to nikt go nie zwolni bo dostał mega kredyt zaufania i zaczął w zespole rewolucje. Nikt nie przerwie jej w połowie nawet jak wyniki nie będą super w pierwszym sezonie.

Rewolucje to tu zaczął Ragnick i jak zostal potraktowany? Kompletnie mnie nie zdziwi seria porażek i zwolnienie ETH
» 5 września 2022, 23:15 #560
Widmo: Każdy zaczął rewolucje i każdy został zwolniony po 2 sezonach (nie licząc Moysa co było największym błędem). Ponieważ w pewnym momencie albo stracił szatnie, albo wsparcie zarządu.
Gadać mogą jedno, a wszystko i tak pewnie zweryfikuja wyniki
» 5 września 2022, 23:24 #559
ArktoS: Guciu ;)
» 5 września 2022, 23:32 #558
Karil5144: Rangnick nic tutaj nie zaczął . Gość miał być wyłącznie strażakiem a facet zanotował beznadziejny okres w Manchesterze a sezon był do uratowania.
» 5 września 2022, 23:51 #557
DevoMartinez: Raggnick nic nie zaczął bo mu po prostu nie pozwolono. Jedyne co mógł to mówił o potrzebie rewolucji i na tym się skończyło. A rewolucja zaczęła sie głównie przez wygasające kontrakty więc MU postawiono przed faktem dokonanym.
» 5 września 2022, 23:55 #556
Karil5144: DevoMartinez - Ciężko pozwolić dla faceta który kompletnie nie ogarniał w jakim klubie się znajduje m
» 6 września 2022, 00:15 #555
Stanior: "Ciężko pozwolić dla faceta"Po jakiemu to?
» 6 września 2022, 00:27 #554
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 00:33

Nie ma to jak na argument, który jest czystym przypuszczeniem:
- "...Nawet jak zajmie miejsce 6-7 to nikt go nie zwolni..."
Odpowiedzieć argumentem z kosmosu
- "... Rewolucje to tu zaczął Ragnick..."

Jaką rewolucję? W zimowym okienku nikogo nie dostał, co do letniego wyleciał zanim zdążył cokolwiek "doradzić" a ETH nawet nie chciało mu się z nim gadać... mam nieodparte wrażenie, że nikomu się, przez te pół roku kiedy nas trenował, nie chciało z nim gadać. Łącznie z zarządem i zawodnikami. Jedyna okazja to byli dziennikarze... dodałbym jeszcze CR7, kiedy go przepraszał za "przedwczesne" ściągnięcie z boiska

Dodałbym jeszcze pół roku stylu gry, który był równie porywający jak zawodnicy sumo próbujący zatańczyć baletowe "Jezioro łabędzie"

No faktycznie... rewolucja...
» 6 września 2022, 00:33 #553
DailySmoker: "zawodnicy sumo próbujący zatańczyć baletowe
Jezioro łabędzie"
Kurde chyba sobie to zobrazowałem i mogło by porwać haha:D
» 6 września 2022, 06:28 #552
brazylianwisnia: Rangnick? To słucham co on zrewolucjonizowal? Gość dużo gadał, nic nie zrobił i kiepskie wyniki to poleciał.
» 6 września 2022, 07:56 #551
Karil5144: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 22:43

No i Pogba ma uraz ktory eliminuje go z mundialu. Czy tylko ja mam wrażenie, że od ponad 6 lat więcej się słyszy o jego pozaboiskowych perypetiach oraz dokuczających mu urazach niż grze?
» 5 września 2022, 22:42 #550
DevoMartinez: Chłop w 6 lat u nas miał prawie 600 dni L4. Jeszcze żeby zarząd go sprzedał zamiast oddać za friko...
» 5 września 2022, 23:04 #549
zbyszek7: Mielismy troche pecha bo Real go chcial bardzo a szczegolnie Zidane i wybuchla pandemia i musielismy sie z nim meczyc do konca kontraktu
» 5 września 2022, 23:13 #548
mycka86: Jest jeszcze nadzieja. Może szaman go uzdrowi :)
» 6 września 2022, 11:19 #547
pawelisto2: Oglądał ktoś może debiut Piątka? Mógłby powiedzieć coś o tym jak zagrał?
» 5 września 2022, 22:08 #546
Genek: Ja oglądałem debiut amada w sunderlandzie, i powiem obiecująco musi chłopak popracować nad fizycznością i bedą z niego ludzie.
» 5 września 2022, 23:05 #545
BajtiMU: Bruno Fernandes: "Powiedziałem Marcusowi (Rashford), że nie obchodzi mnie, czy przegapię 10 podań, skup się na otrzymaniu właściwego podania, niech wina spoczywa na mnie.


Kapitanoo ;)
» 5 września 2022, 21:41 #544
Radomirus: No i się zgadza :)
Bruno nie przegapił a Rash się skupił :)
» 6 września 2022, 00:49 #543
12marcin34: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 21:23

twitter.com/Faisal_R_K/status/1566820727596224512
Z jednej strony fajnie, że Martinez nie symuluje (zwłaszcza, że sprowokował), a z drugiej wystarczyłoby się przewrócić i Arsenal już w pierwszej połowie grałby w 10. Za tego kopniaka Jesus powinien dostać czerwoną i kilka spotkań odpoczynku. Tutaj nawet nie ma o czym dyskutować.
Przy 3 golu White też próbował kopnąć Rashforda jak już piłka była w siatce.
twitter.com/7lorda/status/1566502444145729537
Troszkę nieładne te zagrania, a chyba nikt o tym do tej pory nie wspomniał.
» 5 września 2022, 21:23 #542
PastaDoCiasta: Frajerski klub, frajerscy piłkarze, frajerscy kibice, to tu dużo mówić
» 5 września 2022, 22:08 #541
rreddevilss: Niech zgadne o tym Arteta nie wspomnial? Xd przeciez to jest clear czerwo ale Martinez zachowal sie jak na twardziela przystalo, jkaby zasymulowal jak Lamela 2 lata temu to bylaby czerwona dla Jesusa jak wtedy dla Martiala
» 6 września 2022, 00:26 #540
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.09.2022 08:03

Nie ma co płakać. McT i tak pięknie zeszmacił fizycznie połowę arse`owców. Wczoraj widziałem skrót ze wszystkich starć Scotta po których arse`owcy padali na glebę jak kłody. I od wczoraj dla większości arse fanów Scott to najbardziej znienawidzony nasz gracz.
» 6 września 2022, 08:01 #539
mycka86: Była jeszcze sytuacja gdzie Lokanga w środku boiska boiska wjechał w Bruno, a piłka była już metra od niego. To była sytuacja na pograniczu żółtej i czerwonej. Od razu były powtórki tej sytuacji, a VAR nawet nie zareagował.
» 6 września 2022, 10:33 #538
Piwal: Z drugiej strony szkoda że nie padł, czerwo byloby ewidentne a Arsenal nie pozbierałby juz w meczu z nami. W meczu z Evertonem ich najlepszy strzelec dalej by nie grał wiec mieliby mocno pod górke a kolejne mecze to liverpool leeds i city wiec pewnie tez zgubiliby pare punktow
» 6 września 2022, 12:56 #537
Michal88: Czerwona część Łodzi i czerwona część Manchesteru....to tu padają nie pokonani wcześniej liderzy:)
» 5 września 2022, 20:20 #536
jancziii: Widzew Stal Niewiadow i MANCHESTER UNITED
» 5 września 2022, 20:24 #535
Luke88: przecież widzew dojeżdża ze zgierza
» 5 września 2022, 21:08 #534
mikiartur: o widzę że połączenie kibica MU i Widzewa to częstszy przypadek niż tylko mój :D A Wisła Płock miała także 5 winów i do tego 2 remisy. Więc rekord przed meczem z Widzewem także mieli zacny :D
» 5 września 2022, 22:03 #533
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 19:34

Kadra United na LE bez Elengi i Zidana(obydwaj na liście B)
» 5 września 2022, 19:33 #532
artix206: U 21 nie trzeba zglaszac do kadry rozgrywek.
» 5 września 2022, 19:38 #531
atotrikos: Czy Varane jest obecnie najlepszym stoperem w lidze? Zapraszam do dyskusji xd
» 5 września 2022, 19:31 #530
vieeeri: Kurde niby to tylko szesc meczy, ale z drugiej strony ciezko znalezc godnego rywala. Wierze, ze Twoje pytanie bedzie rownie oczywiste po sezonie jak i teraz :)
» 5 września 2022, 19:42 #529
AllUnited88: Ja bardziej bhm obstawiał Martineza
» 5 września 2022, 19:47 #528
Oficer: Atotrikos - ciężko zestawić samego Varane jako najlepszego stopera w lidze. Ale myśle że jako para stoperów Varane - Lisandro biją na głowe inne zestawienia. Jeśli utrzymają tak wysoki poziom to obaj będą poważnymi kandydatami do takiego miana.
» 5 września 2022, 20:12 #527
axel52: Meczy to koza.
» 5 września 2022, 21:31 #526
PastaDoCiasta: Myślę, że nie ma go w top 20, POzdrawiam
» 5 września 2022, 22:09 #525
DailySmoker: Ja bym bardziej powiedział, że duet. Sam Varane, czy sam Martinez robią robotę jak na razie i za wcześnie by mówić o najlepszym, a są na dobrej drodze jak na razie, ale to właśnie jako duet bym wolał ich oceniać. Sam Jaap czy Vidic na moje w pojedynkę by sami nic nie zdziałali na taką skalę myślę, ale właśnie to, że mieli obok siebie partnerów na miarę swoich umiejętności, ale o innych cechach sprawiało, że byli doskonali w obronie i pewni siebie, a czego jak czego to pewności siebie i zaufania dotychczas najbardziej u nas brakowało. Widać było zresztą jak sobie piątki zbijają po udanych obronach i się drą do siebie
» 5 września 2022, 22:09 #524
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 22:11

na podstawie TYLKO tych 6 meczy. Moje top5 stoperów:
1.Varane
2.Saliba
3.Mee
4.Dier
5.Dias

Varane nr1 dlatego, że nie odczuł jeszcze, będąc na boisku innego uczucia niż zwycięstwo (gdy grał od początku meczu)

Ale ogólnie Saliba dla mnie wielkim pozytywnym zaskoczeniem sezonu póki co.

I w sumie tak dziś myślałem xd Varane ma 30 albo 31, Maguire i Lindelof bliscy 30tki, Saliba ma kontrakt do 2024 roku

Może warto zastanowić się nad tym ruchem, albo choćby zbadać teren xd

Choć na szczęście w przyszłości ze ściągnięciem prawonożnego stopera - wielkiego problemu nie będzie. A mam nadzieję że lewonożnego mamy już pewnego na następne wiele lat :D
» 5 września 2022, 22:10 #523
atotrikos: Ja myślę, że para najpewniejszą z ligi jak dotychczas ale występy Martineza przyćmiły równie a może i lepsze występu samego Varane. Gość wszedł na bardzo wysokim poziom i oby nie schodził z niego...nigdy xd.
» 5 września 2022, 22:57 #522
69eyes: Pogba będzie operowany. Dzisiejsze testy nie dały dobrych wyników. Francuz zdecydował się na wycięcie łąkotki (przerwa 40-60 dni). [Della Valle]

Cóż za transfer Juve a w tle jeszcze ten cały cyrk z porwaniami, szantażami i szamanami.
» 5 września 2022, 18:55 #521
Stanior: Chyba tylko Balotelli jest osobą do której problemy się bardziej lepią. Pogba powinien być zadowolony, w końcu o nim mówią na całym świecie. Przez caly jego pobyt w MU miałem wrażenie, że bardziej zależy mu na tym by ludzie go podziwiali niż na osiągnięciu sukcesu sportowego. Kontuzja to paskudna rzecz i nigdy bym mu nie życzył niczego złego, ale ta historia z bratem to wspaniała wiadomość. Bardzo dobrze, załatwił go taki sam ananasek, z jednego brzucha wyszli. Napluł na nasz klub dwa razy odchodząc. Ja tam w żadne karmy nie wierzę, ale wygląda to na dzieło bez przypadku.
» 5 września 2022, 20:43 #520
Tomczo: Chciał rzucić klątwę na Mbappe a to może Mbappe rzucił na niego :D
» 5 września 2022, 22:13 #519
Kilerek7: Ciekawe co z Garnacho, myślałem, że będzie dostawał szanse a gdzieś przepadł jak Iqbal czy Savage.
» 5 września 2022, 18:43 #518
Genek: W lidze europy i pucharze ligi pewnie pograją.
» 5 września 2022, 18:49 #517
Rabona: W każdym ligowym meczu był na ławce, poza meczem z Arsenalem. EtH mówił, że każdy ławkowicz jest gotowy, żeby zagrać w każdym momencie. Myślę, że dostanie szanse teraz w najbliższym meczu LE
» 5 września 2022, 19:19 #516
Widmo: Zaczniemy mieć spokoje wyniki 2:0 to będzie wchodził
» 5 września 2022, 19:28 #515
Abstrahujacy: Z Arsenalem się nie zmieścił, bo potrzebowaliśmy dwóch rezerwowych bramkarzy, żeby nie straszyć armatek.
» 5 września 2022, 21:06 #514
KubaUtd: Wolverhampton 31 sierpnia poinformowało, że dołączył do nich Sasa Kalajdzic. Austriaka nie zobaczymy jednak przez wiele miesięcy.Bylismy z nim łączeni dobrze że nie doszło do tego transferu.
» 5 września 2022, 18:08 #513
kamilpe: Dlaczego dobrze, że nie doszło do tego transferu? Przecież nie możesz mówić, że jakby przyszedł do Nas to również złapałby kontuzje.
» 5 września 2022, 18:14 #512
cockatrice: Mimo zalet tego okienka, brakuje 9-taki przy tych skrzydłach.
Brakuje również strzałów z zza pola karnego, które stanowiłyby kolejny element zagrożenia i ból głowy dla obrońców - przy CE i Bruno raczej nie jest to kwestia braku umiejętności tylko tego że dalej nie jesteśmy wystarczająco wysoko z akcją.
No i bramkarz. Oczywiście ideałem byłby mocniej zbudowany De Gea pozbawiony lęku wychodzenia do dośrodkowań.
» 5 września 2022, 17:27 #511
SIERPU: Jestem kibicem United już 12 lat więc równa połowę mojego życia, kocham ten klub i odkąd zacząłem się interesować piłką nożną to kochałem i kibicowałem tylko diabłom. Teraz dodatkowo pokochałem oglądać Brighton. Mam nadzieję że my wskoczymy do LM a Brighton zagra w następnym roku w jakiejś LE bo to co prezentują, jaka kulturę w grze mają to jest Magia
» 5 września 2022, 17:26 #510
wider: czy jest gdzieś może jakaś lista piłkarzy z drużyn BigSix którzy pojadą na mistrzostwa ?
Ciekawi mnie który klub zyska na tym że ich piłkarze będę mogli odpocząć zamiast jechać na mistrzostwa
» 5 września 2022, 16:58 #509
is200second: A to nie wiedziałem, że już selekcjonerzy wybrali :D
» 5 września 2022, 17:26 #508
SIERPU: U nas napewno odpocznie Elanga, Lindelof, W 90% wan biedaka i pewnie VDB. Mniejsze szanse na to ma AWB i Shaw(z racji tego że nie gra) co do reszty wydaje mi się (poza młodzieżą) że pojadą. Pytanie kto kiedy odpadnie
» 5 września 2022, 17:28 #507
wider: nie chodzi o to czy wybrali czy nie
Ale wiadomo że jedni piłkarze pojadą na 99% a inni maja minimalne szanse na wyjazd
» 5 września 2022, 17:29 #506
Zyvold: @Sierpu: Co do Elangi to nie wiem, ale czy Lindelof nie jest przypadkiem kapitanem Szwecji? Pojedzie na 99%, a minut do czasu mistrzostw jeszcze na pewno dostanie w klubie.
» 5 września 2022, 21:08 #505
sasu: Zyvold, Szwecja przegrała z Polską w barażach
» 5 września 2022, 23:40 #504
rubin: Ciekawe jak chłopaki poradzą sobie jak pierwsi stracą bramkę? Może to jest istotne biorąc pod uwagę różnicę pomiedzy pierwszymi spotkaniami a pozostałymi.
» 5 września 2022, 15:35 #503
DaredevilUtd: Przeciez stracili pierwsi bramke w meczu z Arsenalem, tyle ze nie zostala uznana. Myślę jednak, ze nie zrobi to żadnej różnicy w ich grze.
» 5 września 2022, 16:11 #502
siwy32: Nie ma co się napalać na trofea w pierwszym sezonie, ale z chęcią zobaczyłbym taki mocny pierwszy sezon jak miał Tuchel po Lampardzie w Chelsea, a my może będziemy mieli Ten Haga po Solskajerze/Rangnicku. :)
» 5 września 2022, 15:17 #501
Piwal: mi wystarczyłby taki sezon jak pierwszy sezon Mourinho czyli Liga Europy + EFL Cup i zaakceptuje wówczas nawet 5-6 miejsce w lidze. Chyba że w LE nie wypali to wtedy przydałoby sie top4 zeby wrócic do LM.
» 5 września 2022, 15:56 #500
SickRabbit: Zapytałem się T. Ćwiąkały pod jego najnowszym filmem czy będzie materiał o Antku w MU.
Odpisał, że nie. Szkoda ale pewnie cieszy go forma Rashego.
» 5 września 2022, 15:17 #499
pbskarpy: Sprawdz inne jego filmy. Było już o Antonym.
» 5 września 2022, 15:39 #498
SickRabbit: Było o tym gdzie może trafić kilka miesięcy temu.
» 5 września 2022, 16:04 #497
pbskarpy: No i styka. Na tyle zasługuje ten gracz.
» 6 września 2022, 08:39 #496
Oficer: "Natomiast żałosne, jak Austriacy robią gwiazdę ze swojego śmiesznego kapitanka, Ivanschitza. Grałem przeciwko niemu mnóstwo razy. Zawsze jak mu się wp… w pierwszych pięciu minutach w nogi, to potem tylko płakał zamiast grać. Zwykła beksa, a nie piłkarz." ADAM LEDWOŃ.
Gdzieś tu mi się przewinęło zdanie o Lisandro i Salahu że ten go tak brutalnie traktował. Odrazu przypomniał mi się wywiad Adama Ledwonia. Widać Lisandro gra bardzo podobnie i nie patyczkuje sie z rywalami tylko stara sie ich sobie ustawić na cały mecz. Duży charakter na boisku brakowało takiego od czasu Roya.
» 5 września 2022, 14:58 #495
majk: Trzeba króciutko z tymi od Kloppa. Skończyło się pieszczenie i obściskiwanie po meczu. Wraca stare dobre United. McTomek też wczoraj pokazał jak się skończy fikanie do United.
» 5 września 2022, 15:03 #494
Pezet: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 15:12

Majk
Dokładnie.Osobiście chciało mi się rzygac jak rok czy 2 lata temu po przegranych derbach u siebie nasi się ściskali z piłkarzami City.
» 5 września 2022, 15:11 #493
Piwal: Tylko wiecie Panowie problem jest w tym ze Ci piłkarze pozniej spotykają sie na reprze i grają w jednej druzynie. Obściskiwanie sie i zbijanie piątek po meczu to nic złego jeśli w czasie meczu potrafią z nimi walczyć nie mając sentymentów.
» 5 września 2022, 15:52 #492
welllone: Wczoraj to samo z Jesusem robiliśmy. I ogółem Martinez wygląda na osobę, która właśnie będzie tak postępować. Zaliczając od razu kilka twardych starć z najlepszym piłkarzem drużyny przeciwnej. Żeby wiedział, żeby czuł, żeby go bolało, żeby o tym myślał.
» 5 września 2022, 16:25 #491
HarryBrown: Wczorajszy mecz jak nic przypominał starcia pomiędzy United vs arse z czasów Keano i Vieiry. Obie ekipy nie oszczędzały się. A kwintesencją było rzucenie Jesusem przez Scotta:
clips.clippit.tv/blaamy/360.mp4
Widać, że EtH wraca do korzeni futbolu czyli piłka przejść może ale zawodnik drużyny przeciwnej nie ;)
» 5 września 2022, 14:46 #490
is200second: Szymański sobie robi podwaliny pod jakiś topowy klub, jak tak dalej będzie się rozwijał. Jednak ta liga holenderska jest dobrym kierunkiem dla takich piłkarzy z potencjałem.
» 5 września 2022, 14:38 #489
mikiartur: Ja tam bym nie miał nic przeciwko jakby do nas poszedł
Mówię całkowicie powaznie.
Gościu naprawdę jest mega energicznym i odważnym grajkiem
Jego główną pozycją jest 8mka a zawsze może wyżej zagrać
23 lata
do tego gra w lidze holenderskiej, z której ETH już wyciągnął Martineza,Malacie,Antonego a i Eriksen ma spore powiązania z tą ligą.

Do tego wiemy że nasze problemy z pomocą nie są rozwiązane i myślę że na przestrzeni 2-3 lat będzie trzeba ściągnąć z 2-3 pomocników minimum. To taki Szymański może być fajną opcją.

Fred - ma rok kontraktu i robi sie coraz starszy
Donny - póki co jest najdalej w hierachii
Eriksen - na tą chwilę jest wielkim naszym wzmocnieniem ale ma kontrakt 2+1 i wątpię że w wieku 33 lat będzie wciąż graczem podstawowej 11stki.
Uważam że po sezonie w Feyenoordzie, może dwóch - ja bym go próbował kupić :D
A polaku grającym w polu w MU - marzę już od dawna
» 5 września 2022, 14:45 #488
Himen: tak juz jest mnostwo marzycieli o Ronaldo i klub w ciagu jednego sezonu zrownany z ziemia zostal. Jeszcze polskich kopaczy tu nasciagajmy
» 5 września 2022, 14:49 #487
mikiartur: jaki jest związek między Ronaldo a Szymańskim - bo nie rozumiem ?
» 5 września 2022, 14:51 #486
Himen: marze o jednorozcu na bialym koniu, marze o sloniu w mieszkaniu, marze o ROnaldo w United, marze o X (Szymanskim) w United.
A wiec nie ma zadnego zwiazku miedzy Ronaldo a X (Szymanskim) bo nie o to chodzilo
» 5 września 2022, 14:58 #485
mikiartur: a co w tym złego że czlowiek ma marzenia xd
taaak - moim marzeniem był powrót Ronaldo do MU
i tak - moim marzeniem jest zobaczenie w składzie MU Polaka - kiedyś cicho marzylem o Lewym, teraz najbliżej tego wydaje się być Szymański - ew. Zieliński - ale sam wolę Szymańskiego

co złego w posiadaniu marzeń xd
» 5 września 2022, 15:22 #484
Himen: Ależ nic. Taki woodward też miał takie marzenie i i je spełnił, obstawiam że wbrew "marzeniom" ówczesnego managera.
» 5 września 2022, 15:26 #483
mikiartur: jeśli porównujesz marzenia zwykłego kibica do byłego wicedyrektora wykonawczego klubu - to świadczy o odklejce - ale nie z mojej ale z twojej strony :D
» 5 września 2022, 16:20 #482
Himen: Nie rozumiem o co ci chodzi, czemu doszukujesz się związków między jednym a drugim, jakichś porównań. Ja tylko skrytykowałem pomysł/marzenia o jakichś dziwnych ruchach tylko dlatego że ktoś jest takiej a nie innej narodowości/kiedyś był najlepszym piłkarzem na świecie wbrew temu co mysli i planuje najważniejsza osoba tj manager.
» 5 września 2022, 17:47 #481
KlejnotNilu: jeśli nie Lewy ani Szymański, to może Matty Cash ? ;D
Jakby zagrał równie dobry sezon jak poprzedni, to dla mnie pretendent nr 1 do wzmocnienia prawej obrony.
» 6 września 2022, 00:28 #480
masrzisz: Jak to dobrze znowu oglądać walczace i zwyciężające United. Aż się serce raduje :-)
» 5 września 2022, 14:23 #479
RedButcher: Kurde, irytujące jest trochę to że prawie zewsząd idą głosy o wróceniu do tego co grał Olek. Niby gdzie? To że Bruno posyła prostopadłą piłkę do rozpędzonego Rashforda nie znaczy że United wróciło do tego spontanicznego chaosu z tyłu co czasem skutkowało kontrą bramkową.

W ogóle mówienie że we wczorajszym meczu padały "bramki z kontry" to jakieś bzdury i majaki. Wszystkie 3 wynikały z umiejętnej podbudowy - pierwsza to 17 podań, gdzie połowa z nich spowodowała że linia obrony piszczałek się ostro otworzyła (od pajacerki Antony'ego wycofanie poszło właściwie do pierwszej tercji United). Druga to wciągnięcie Arsenalu głębiej, dobry pressing i rozklepanie ich trzema szybkimi podaniami (środek piszczałek totalnie pogubiony). A trzecia to już w ogóle książkowa kontra... z przedłużonego czasowo autu bo Dalot wolno otrzymywał piłkę (btw super zachowanie Ronaldo w tej akcji). A więc kontry Ole Gunnara jak w mordę strzelił. Wszystkie te gole to wynik coraz lepiej wyglądającego systemu, gdzie odpowiedni pressing i ustawienie formacji pozwala na takie bezpośrednie granie podaniami. Można rzec że w końcu widać jakąś organizację gry i synergię wszystkich trzech formacji.
» 5 września 2022, 14:15 #478
mikiartur: Mnie na pewno co cieszy to to że nie marnujemy wielu sytuacji bramkowych od wygranej z Liverpoolem.
Tam w sumie setkę jedną nie wykorzystał Elanga i chyba raz nie wykorzystał Bruno (choć to taka setka nie była)
z Soton no to jedna ta akcja była - gdzie mieliśmy z 2 świetne sytuacje w których gol powinien paść.
Z Leicester w sumie nie było chyba innej takiej setki
Natomiast z Arsenalem setę jedną miał Eriksen którą nie wykorzystał.
Więc ogólnie tych sytuacji niewykorzystanych jest mniej niż strzelonych goli.

Do tej pory xG mieliśmy następujące:
Brighton - 1,84
Brentford - 1,29
Liverpool - 1,77
Southampton - 1,41
Leicester - 1,14
Arsenal - 1,71

wg strony: xgscore.io

Więc xG mamy równe 9,16 a goli strzeliliśmy 8. Więć widać progress gdy w ciągu 5 meczy za Rangnicka - gdy mieliśmy 5 remisów - xG wynosiło 11 a goli strzeliliśmy 5 goli.

Co do straconych goli to xG także wypada nieźle (o dziwo)

Brighton - 1,73
Brentford - 1,63
Liverpool - 1,78
Southampton - 1,69
Leicester - 0,83
Arsenal - 1,64

czyli wynosi ono 9,3 a straciliśmy 8 goli. Czyli straciliśmy mniej niż powinniśmy - można taką tezę postawić.

Wnioski są takie - bronimy coraz lepiej a w ataku - póki co nie stwarzamy wiele setek, ale procent wykorzystanych setek jest zdecydowanie wyższy niż w przeszłości. I to na pewno na tą chwile jest progress
» 5 września 2022, 14:34 #477
Himen: 3 podania i gol to co to jest do ciula pana jak nie kontra? Czym jest kontra w takim razie? ROzumiem ze za Olka te kontry to zadne budowanie tylko jakas przypadkowa laga na pale i samoboj przeciwnika? XD ludzie jacy wy jestescie zalosni, wiadomo ze ETH ma lepsze papiery ale pieprzyc takie kocopoly tylko dlatego ze sie kogos nie lubi? Oddac mu trzeba to co zrobil, jak grala druzyna a nie zakrzywiac rzeczywistosc. Goscia nie ma tu juz prawie rok a ciagle tylko kazdy szuka byle okazji zeby sie dowalic.

a z reszta:
"W ogóle mówienie że we wczorajszym meczu padały "bramki z kontry" to jakieś bzdury i majaki"
"A trzecia to już w ogóle książkowa kontra"
w 1 tym samym komentarzu sam sobie przeczysz wiec z czym tu dyskutowac. Ole be bo nie jest synkiem guardioli i siedzi na krzeselku zamiast skakac jak dzikie malpisko na wybiegu w zoo to juz sie bede na nim wyzywac przez kolejne 10 lat po opuszczeniu go przez klub.
» 5 września 2022, 14:55 #476
mikon70: Kalina wrzuć na luz
» 5 września 2022, 15:02 #475
RedButcher: Hihi, fajna próba manipulacji przy tym rzekomym zaprzeczeniu sobie. Olka przecież tutaj nie atakuję (nawet momentami lubiłem ten jego, że tak to nazwę, spontan taktyczny), ale to trzeba umieć czytać, także pozdrawiam :)
» 5 września 2022, 15:16 #474
wider: fajnie, że udaje się wygrywać z drużynami z BigSix. Teraz jeszcze trzeba ustabilizować formę z "słabszymi" rywalami aby na nich nie tracić głupio punktów
» 5 września 2022, 14:04 #473
Abstrahujacy: Nie wiemy jak stabilną mamy formę z teoretycznie słabszymi, bo cały sezon przed nami. Możemy wchodzić dopiero w efekt miotły + ognia ze strony nowych nabytków i zdobyć np. 30 pkt w kolejnych 10 spotkaniach. To nie gwarantuje TOP4 i czas dopiero pokaże co ta nowa siła i nowa mentalność jest warta na tle rywali.
Na razie trzeba czerpać radość z tego, że znów przyjemnie ogląda się naszych ulubieńców. No i z tego, że Arsenal dostał bęcki.
» 5 września 2022, 14:12 #472
rreddevilss: Najważniejsza kwestia jest taka, ze pomalu tworzymy zespol i druzyne a nie zlepek indywidualnosci, to z jaka pasja i zaangazowaniem graja nasze nowe nabytki w tym glownie Lisandro człowiek, ktory caly czas motywuje ,zaraza i nakreca innych do walki to az ciezko uwierzyc ze to wlasnie my dokonalismy takich transferow
» 5 września 2022, 13:53 #471
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.09.2022 13:29

Najlepsza akcja meczu:
Strata Arsenalu - Dalot do Eriksena- Eriksen do Bruno - Bruno hollywood pass do Rashego - Rashy gol
Tylko nie pamiętam czy to na pewno był Dalot a może McT. Jak coś to poprawcie.
» 5 września 2022, 13:28 #470
mikiartur: czwórka: Ronaldo,Sancho,Dalot, McTominay przypressowali co doprowadziło do straty Arsenalu. A Eriksenowi chyba McTominay podawał ale pewny nie jestem
» 5 września 2022, 13:34 #469
CRtheSaviour: Ty nie o tej sytuacji piszesz.
» 5 września 2022, 14:26 #468
Giggsy: Czy można przebić wczorajszą wypowiedzieć Mikela Artety pod kątem dziwnych pretensji? Okazuje się, że tak! Graeme Souness, legenda Liverpoolu, na antenie Sky Sports wyraził opinię, że za słabą formę Mohameda Salaha odpowiada... Lisandro Maritnez.
"Przypominam sobie Salaha w spotkaniu Liverpoolu przeciwko Manchesterowi United i patrzę jak w pierwszych pięciu minutach Martinez wchodzi nieczysto w niego. Przez resztę meczu Mo Salah szukał Martineza i patrzył, gdzie ten się znajduje. Nie widziałem tego samego Salaha od tego czasu."
"Na tym poziomie, jeśli stracisz pół procenta lub jeden procent pewności siebie, to nie jesteś już tym samym graczem. Mam nadzieję, że to nie kwestia tego, że podpisał duży kontrakt. Mówię to jako kibic Liverpoolu, mam nadzieję, że rozgniewam go i udowodnię, że się mylę."

Źródło: Manchester United aż po grób - fan page na fb

Odklejka totalna jak widać
» 5 września 2022, 12:53 #467
rizx: Bardzo dobrze, niech się rywale ich boją, to ma być Manchester United a nie jakieś Sheffield
» 5 września 2022, 13:37 #466
JajoJe: ...hmmm...może chodzi o to, że nasz pitbull odebrał mu chęć do gry? Martinez potrafi odebrać pewność siebie swoją agresywną grą na pograniczu faulu. Jednak nie fauluje a taki Salah to czuje...kazde stracie
» 5 września 2022, 13:51 #465
Paps: No i gdzie tu widzisz odklejke?Ma swoje zdanie odnośnie spadku formy i w sumie logicznie je uzasadnił.
» 5 września 2022, 14:45 #464
Dodge: Jesusa tez poturbował w 2 minucie :D
» 5 września 2022, 14:56 #463
BNK: Tu akurat nie ma się co Sounessa czepiać, bo przytyk nie był do Martineza, a do słabej psychiki Salaha.
» 5 września 2022, 16:56 #462
SkilledHydra16: Rashford ma kontrakt do 2023?
» 5 września 2022, 12:43 #461
Genek: Ta z opcją przedłużenia o rok.
» 5 września 2022, 15:45 #460
Anhel: Kilka dni przed transferem do United, Antony miał na Instagramie 3,2 mln obserwujących teraz ma 4,3 - Efekt United
» 5 września 2022, 12:15 #459
GoGoManU25: Nie ma czym się podniecać. Arsenal grał w piłkę , my strzelaliśmy gole, na tym to polega. My musimy się skupić na kolejnych meczach żeby utrzymać się na wznoszącej fali co będzie trudne z taka kadra i trenerem
» 5 września 2022, 11:48 #458
Manmanchesrer: I z takim trolem jak Ty.
» 5 września 2022, 11:55 #457
majk: Dokładnie. Lepiej pisać, że gramy jak ostatnie patałachy, tak jak ty. Na tym w końcu polega kibicowanie. Dziękujemy, za tę lekcję pokory. Proponuję zmienić nick na DontGoGoManU25, chyba że końcówka nicka oznacza miejsce w tabeli w Czempionszim w przyszłym sezonie ;)
» 5 września 2022, 12:00 #456
GoGoManU25: Chłopaki ale nie zrozumcie mnie zle. Dwa-trzy mecze nie mogą przesłonić prawdziwego wizerunku Manchesteru.
» 5 września 2022, 12:05 #455
IntruZ9: Czekajcie,wieczorem napisze dlaczego jego komentarze są usuwane...po czym doda "xD lol"
» 5 września 2022, 12:06 #454
majk: 4 mecze z czego 2 z zespołami z big6 typie ;)
Boli powrót Man Utd do formy? On chyba tylko udaje kibica United, po komentarzach widać, że sympatyk kanonierów.
» 5 września 2022, 12:08 #453
BNK: Po tym okienku transferowym mamy zmiany w każdej linii, nowego trenera z wizją i doświadczeniem i 4 wygrane pod rząd za sobą. Jaki wg. Ciebie jest ten nasz wizerunek, który sobie przysłaniamy?
» 5 września 2022, 12:10 #452
Piwal: Arsenal tak grał w piłke że jedyną bramkę strzelili po asyście od naszego zawodnika.
» 5 września 2022, 12:22 #451
SickRabbit: Spokojnie, ma 3/5 a napisał 80 komentów przez 6 lat. To nie jest kibic United
» 5 września 2022, 12:34 #450
DevoMartinez: GoGoManU25: Gdybyś znał się trochę na piłcę to już byś dostrzegł, że zaszła duża zmiana od tych 2 pierwszych meczy. I to zmiana w najważniejszym czyli mentalna. Z takim nastawieniem determinacją i intensywnością gry mogą wygrać z każdym. Pytanie na ile starczy sił i czy nie skończy się jak w pierwszym sezonie Kloppa plagą kontuzji mięśniowych. Druga sprawa czy nie zaczną się kwasy w szatni bo żaden reprezentant kraju nie chce siedzieć na ławce. Jeśli ETH to ogarnie i podporządkuje ego zawodników pod wyniki zespołów to jeszcze nie raz będziesz musiał pisać swoje głupoty.
» 5 września 2022, 12:52 #449
JahKowalski: Ma Manchester i kto to mówi XD
"Pseudo gwiazdeczki w mordę j..., a najgorszy to jest ten cały Raszfordzik."
» 5 września 2022, 13:00 #448
wedel242: Polecam sobie obejrzeć dokładnie powtórki goli od początku akcji dla tych co mówią o ladze i graniu z kontry, żaden z nich nie byl przypadkiem.

Pierwszy gol, na początku budowanie akcji od tylu, podania po obwodze, a następnie wycofanie piłki do linii obrony i bramkarza, co sprawiło, że drużyna Arsenalu przesunęła się wyżej. Następnie przeszywające podanie od Eriksena do Bruno, które ominęło 2 linie, ten podaje do naszej trójki z przodu i tam już szybka klepka i gol.

Drugi gol pada po tym jak po wprowadzeniu Ronaldo na 9 Arsenal podchodzi jeszcze wyżej (nie ma już szybkiego Rashforda na 9), znowu para Eriksen i Bruno omija 2 podaniami wciągniętych na połowę zawodników Arsenalu i Rashford ze swojej ulubionej lewej strony ma sam na sam (btw strzelil juz w ten sam sposób z 3 bramki w tym sezonie)

Trzeci gol też z posiadania, Ronaldo utrzymujący się tyłem do bramki, pressing na niego wyciągający obrońców i znowu przeszywające podanie Bruno do Eriksena i autostrada dla Rashforda po lewej stronie.

Taktycznie Ten Hag rozpracował Artete od samego początku, a dobre zmiany jeszcze to pogłębiły. Ogólnie to jak gramy przypomina mi Real z tamtej edycji Ligi Mistrzów, różnica jest taka, że u nich Courtouis zaczynał każdą akcje po ziemii, a u nas De Gea dostał instrukcje, żeby nie ryzykować i wybijać. Dlatego też wydaje mi się, że jak za rok Ten Hag będzie chciał grać bardziej dominujący i posiadający styl to zmiana bramkarza to konieczność, mówi się ponoć o Diogo Coście.
» 5 września 2022, 13:06 #447
GoGoManU25: Za rok Ten Haaga już nie będzie, nie oszukujmy się.
» 5 września 2022, 15:09 #446
DevoMartinez: A co wyrzucisz go? Nawet jak zajmie miejsce 6-7 to nikt go nie zwolni bo dostał mega kredyt zaufania i zaczął w zespole rewolucje. Nikt nie przerwie jej w połowie nawet jak wyniki nie będą super w pierwszym sezonie.
» 5 września 2022, 18:42 #445
Diabelski97: Kadencja za Rangnicka to prawdopodobnie najgorszy mój okres od kiedy kibicuję United, a kibicuję od 2006 roku, nie chodziło o umiejętności, ale ta drużyna była bezpłciowa, i bez mentalności.
Z Ten Hagiem za sterami na pewno będziemy się liczyć w walce o najwyższe cele. Dopiero jedno okienko w jego wykonaniu, a drużyna już wygląda bardzo dobrze.
» 5 września 2022, 11:45 #444
levy181: Może nie bardzo dobrze ale lepiej. Dodatkowo widać trochę innego Sancho i to cieszy.
» 5 września 2022, 12:10 #443