Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PROFIL

brennt

User
Imię:
Wyślij PW: Utwórz wiadomość
Data rejestracji:  13-12-2008
Dni w serwisie:  5663
Ostatnia wizyta: 23-04-2024 o 14:57
Zainteresowania:
Pamiętny mecz Man Utd: finał z bayernem, 4-3 i 2-1 z city
Ulubiony zawodnik Man Utd: class 92'


Liczba dni, które upłynęły od rejestracji5663
Liczba newsów dodanych przez użytkownika brennt0
Liczba komentarzy do newsów834
Liczba komentarzy, które brennt dodał(a) dziennie0.15
Liczba ostrzeżeń3/5


Ostatnie komentarze użytkownika:


23.04.2024 do newsa Neville o sytuacji Ten Haga: Ineos wysłał czytelną wiadomość Pokaż
Nie ukrywajmy, ze wpuscil Garnacho, Mainoo i Kambwalle, bo mamy szpital w obronie, Greenwood siedzial, Sancho się obraził, Martial w szpitalu, a Rashford, Casemiro, Eriksen i Mount grają taki piach, że nawet recepcjonistka mogłaby wnieść więcej do zespołu. Nie upatrywałbym tu szczególnie jakichś wielkich zasług Ten Haga. 3 młodych zawodników w sezonie to regularnie się pojawiało, a ilu zniknęło? poza tym garnacho juz się wcześniej pokazywał

05.04.2024 do newsa Chelsea – Manchester United 4:3. Cole Palmer strącił Czerwone Diabły do piekła... Pokaż
jak zwykle granie na czas sie msci :) dopoki sie klepiepmy po ryjach jak z liverpoolem, to jestesmy w stanie wygrywac. jak zaczynamy kalkulowac, to nas brentford jedzie. zdjecie garnacho to byla pomylka. zamiast nakladac presje, sprowadzamy ja na siebie i nasza wspaniala obrone. szkoda mi tylko dalota, bo chlop wklada w mecze cala dusze

16.01.2024 do newsa Manchester United podjął decyzję w sprawie wypożyczenia Benzemy Pokaż
to juz lepiej emeryta lewandowskiego do machania lapami ;D

03.01.2024 do newsa David de Gea przejdzie na piłkarską emeryturę? Pokaż
oddanie go to nasz najwiekszy blad od lat. mogl grac jeszcze prawie 10 lat. Kupujemy jakiegos no name, bo umie grac nogami i puszcza 80 bramek w sezonie, a pozniej sciagamy takiego 38letniego Van Der Sara, zeby ratowac sytuacje i sie okazuje, ze to nasza kolejna legenda

20.12.2023 do newsa Manchester United wyklucza wielkie transfery w zimowym okienku Pokaż
roznica jest miedzy nimi taka, ze antony i mount cos tam juz pokazali w poprzednich klubach, a hojlund i onana to tak nieszczegolnie ;)

10.11.2023 do newsa Marcus Rashford czeka na wyrok UEFA Pokaż
na stopę xD

11.10.2023 do newsa Martial rozważa swoją przyszłość w Manchesterze United Pokaż
gdyby nie kontuzje, to wykrecalby wyniki lepsze od van nistelrooya

11.10.2023 do newsa Co wydarzyło się w sparingu za zamkniętymi drzwiami z Barnsley? Pokaż
Nie. ETH był w trakcie przyjęcia w czasie tego sparingu

27.09.2023 do newsa Manchester United – Crystal Palace 3:0. Zagrali jak na obrońców trofeum przystało Pokaż
Ja doceniam, bo przyjemnie się oglądało, ale jeśli masz ze 30 lat, to pamiętasz, że za tłustych czasów, z małymi wyjątkami każdy taki mecz z kimś spoza top 4 właśnie tak wyglądał :) kadrę mamy cały czas dobrą, tylko coś z mentalem zawodników chyba jest nie tak. czasy sie zmienily, jest wiecej rozpraszaczy, ale widac po zawodnikach takich jak Garnacho, Pellistri, czy dawniej Greenwood ze moze sie chciec grac i gryzc ziemie. Dla mnie najpozytywniejszym obrazkiem jest zawsze uśmiech Martiala. Wtedy widać, że dzieje się dobrze. Jak chłop ma radość z gry (jak z Bayernem w końcówce), albo uśmiecha się (jak schodząc z CP), to znak, że jest OK