Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Arsenal – Manchester United 3:2. Klasyk jak za dawnych lat

» 22 stycznia 2023, 19:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Arsenalem 2:3 (1:1) w hicie 21. kolejki Premier League. Obie drużyny stworzyły kapitalne widowisko na Emirates Stadium i nawiązały do ligowych klasyków z przeszłości. Kanonierzy zwycięstwo zapewnili sobie w samej końcówce meczu.
Arsenal – Manchester United 3:2. Klasyk jak za dawnych lat
» Manchester United przegrał z Arsenalem 2:3 w hicie 21. kolejki
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Lisandro Martinez
Luke Shaw
Scott McTominay
Christian Eriksen
Antony
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Wout Weghorst
Fred
Alejandro Garnacho

Oddano 93 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał zaledwie jednej zmiany w wyjściowym składzie Manchesteru United. Pauzującego za kartki Casemiro zastąpił Scott McTominay. Po raz kolejny na szpicy zagrał Wout Weghorst, bo Anthony Martial nie wyleczył urazu po spotkaniu z Manchesterem City.

Arsenal zaczął mecz bardzo intensywnie. Groźnie w polu karnym Manchesteru United zrobiło się w 3. minucie. Granit Xhaka znalazł dobrym podaniem Thomasa Parteya, ten strzelił z pierwszej piłki po krótkim rogu, ale obok bramki.

Pierwsze minuty to zdecydowana przewaga Arsenalu, ale Czerwone Diabły z każdą kolejną akcją czuły się coraz pewniej na Emirates Stadium. W 17. minucie to piłkarze Erika ten Haga objęli prowadzenie! Kanonierzy stracili piłkę na własnej połowie. Marcus Rashford rozegrał akcję z Bruno Fernandesem, ograł Parteya, strzelił zza pola karnego w kierunku krótkiego rogu i zdobył swojego 17. gola w sezonie!

Odpowiedź Arsenalu była błyskawiczna. Londyńczycy doprowadzili do remisu w 24. minucie. Na lewej stronie pokazał się Granit Xhaka. Szwajcar posłał precyzyjne dośrodkowanie na dalszy słupek, a tam zza pleców Aarona Wana-Bissaki wyskoczył Eddie Nketiah. David de Gea nie miał szans przy strzale głową z bliskiej odległości.

W pierwszej połowie Manchester United miał jeszcze jedną ciekawą akcję. Czerwone Diabły wyprowadziły szybki atak, który mocnym strzałem zakończył Scott McTominay. Z uderzeniem szkockiego pomocnika świetnie poradził sobie Aaron Ramsdale.

Tuż przed przerwą tempo próbował podkręcić Arsenal. W doliczonym czasie gry dwie niezłe okazje miał Bukayo Saka, ale został zablokowany. Drużyny zeszły do szatni przy stanie 1:1, a kibice oglądali naprawdę ciekawe spotkanie.

Drugą połowę lepiej zaczęli piłkarze Arsenalu i na efekty nie trzeba było długo czekać. W 53. minucie Kanonierzy objęli prowadzenie. Piłkę na dwudziestym metrze dostał Bukayo Saka, a biernie przyglądał mu się Christian Eriksen. Anglik zdecydował się na mocny strzał z lewej nogi i nie dał szans De Gei.

Manchester United chciał odpowiedzieć błyskawicznie i w 55. minucie bliski szczęścia był Marcus Rashford. Skrzydłowy Czerwonych Diabłów wpadł w pole karne Kanonierów, oddał kąśliwe uderzenie z prawej nogi, a kapitalną interwencją popisał się Aaron Ramsdale.

Bramkarz Arsenalu pomógł Manchesterowi United w 59. minucie. Anglik popełnił błąd przy dośrodkowaniu z rzutu rożnego, wypuścił futbolówkę z rąk, a z prezentu skorzystał Lisandro Martinez. Argentyńczyk efektownym „szczupakiem” z ośmiu metrów posłał piłkę pod poprzeczkę i doprowadził do wyrównania!

Mecz na Emirates Stadium został doprowadzony do temperatury wrzenia. W 66. minucie kibice Arsenalu już widzieli piłkę w bramce, gdy w szesnastce futbolówkę dostał Martin Odegaard. Norweski pomocnik chciał uderzyć pod poprzeczkę, a w ostatniej chwili został zablokowany przez Eriksena.

W 70. minucie defensywie Manchesteru United we znaki znów dał się Saka. Anglik w swoim stylu zszedł do środka na lewą nogę, strzelił w kierunku długiego rogu, piłka otarła się o Christiana Eriksena, a następnie trafiła w zewnętrzną część słupka. Chwilę później Erik ten Hag dokonał pierwszej zmiany – słabo spisującego się Antony’ego zastąpił Fred.

W końcówce Arsenal podkręcił tempo i w 84. minucie był bliski ponownego objęcia prowadzenia. W sytuacji sam na sam na szóstym metrze znalazł się Nketiah, oddał mocny strzał, a kapitalną interwencją popisał się David de Gea!

W 90. minucie Kanonierzy dopięli swego. Arsenal ruszył z atakiem na lewej stronie. Mocną piłkę w pole karne Manchesteru United posłał Zinczenko. Na jedenastym metrze futbolówkę próbował uderzyć Odegaard, a wyszło z tego zagranie do Nketiaha. Ten strzałem z czterech metrów zaskoczył De Geę. VAR wyrysował jeszcze linie spalonego, sprawdził gola, ale o nieprawidłowościach nie mogło być mowy. Gol Kanonierów został uznany i była to bramka na wagę trzech punktów.

Arsenal – Manchester United 3:2 (1:1)
Bramki: Eddie Nketiah 24’, Bukayo Saka 53’, Eddie Nketiah 90’ – Marcus Rashford 17’, Lisandro Martinez 59’

Arsenal: Ramsdale – White (Tomiyasu 46'), Saliba, Gabriel, Zinczenko – Odeegard (Holding 90'), Partey, Xhaka – Saka, Nketiah, Martinelli (Trossard 82')

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Varane (Garnacho 90’), Martinez, Shaw – Eriksen, McTominay – Antony (Fred 71'), Fernandes, Rashford – Weghorst


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Arsenal vs Manchester United. 21. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Arsenal - Manchester United 3:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (691)


sauerlandevent7: Tyłu narzeka na Antony'ego . Fakt statystyki ma póki co nieoszałamiające ale już coś osiągnął. Bardziej chodzi raczej o to że bardziej pasuje do gry piłką od nogi do nogi, technika, strzał, drybling . ETH gra niekiedy w ofensywie często podaniami na dobieg z kontry a tu czasem pary brakuje bo w Anglii też szybkich chłopaków nie brakuje.
» 24 stycznia 2023, 10:34 #674
szakurek: Konradów: wali mnie to, że dostanę warna. Jednym słowem - WON! Idz kibicować al nasrom, gdzie gra twój goat
» 24 stycznia 2023, 09:40 #673
atotrikos: A myślałem że ja mam krótki lont
» 24 stycznia 2023, 10:40 #672
skowron32: Uważam, że jeśli teraz mamy 2 łatwiejsze w teorii mecze to powinniśmy dać pograć Granacho i Palisteriemu. Kiedy jak nie teraz? Muszą się ogrywać ze składem i rytmem meczowym.
» 24 stycznia 2023, 07:54 #671
Pyra: Pochettino na 90% wróci do Tottenhamu, zasiedział się ostatnim razem a teraz będzie miał zupełnie inny skład, sam kupi kogo chce i zobaczymy co z tego będzie. Nie ma na rynku obecnie lepszego trenera, który chciałby tam iść.
» 24 stycznia 2023, 07:28 #670
Jopciu: Pochettino lepszy niż to że chodzą plotki o Simeone w tottenhamie lub chelsea w nowym sezonie.
» 24 stycznia 2023, 08:32 #669
Milo: Do Chelsea bym mógł iść Siemeone :D
» 24 stycznia 2023, 10:22 #668
piter981: Będzie można rozliczać ten Haga w następnym sezonie, wtedy to już musimy chociaż powalczyć o tego mistrza co najmniej. Wan Bissaki nie chcę już na oczy widzieć.
» 24 stycznia 2023, 06:39 #667
sztejner: Weź się ogarnij z tymi swoimi rozliczeniami w przyszłym sezonie. Arteta po dwóch sezonach w Arsenalu był "baristą" I "trenerem gorszym od OGS". Klopp zajmował lokaty 5-8 zanim nie zrobił kadry takiej jakiej chciał w Liverpoolu.
Pochettino budował Tottenham 5 lat zanim osiągnął z tamtą kadrą szczyt możliwości. A Ty chcesz tu i teraz bo jesteśmy UNITED.
Gdyby tacy specjaliści oceniali pracę Fergusona to by chłop po pierwszym sezonie przestał być trenerem
» 24 stycznia 2023, 06:51 #666
IntruZ9: Prawdziwy kibic!
» 24 stycznia 2023, 07:21 #665
Konrardo: Cristiano rozstawia SAM! P$G z karłem, Ymbape i Nejmarem, przećmieniając pseudo gwiazdki zostając graczem meczu i ciągnąc sam drużynę. Tymczasem Ten Hag zaczyna równie pochyłą przegrywając z Arsenałem który rok wcześniej ledwo wywalczył ligę Europy xD Tak działa karma ;) widzimy początek końca aroganckiego trenera który nie szanuje Cristiano ten odchodzi a on zastępuje go jakąś 2 metrową podróbą Petra Croucha. Czekam aż będzie płacz jak się ogarnięcie co się właśnie odwaliło hehe życzę jak najlepiej MU ale z tym trenerem to napewno jest nie do wykonania udowodnił to tym meczem ;)
» 24 stycznia 2023, 06:32 #664
sztejner: Już ?
Pożartowali ??
» 24 stycznia 2023, 06:44 #663
HarryBrown: Konrardo, przestań ćpać bo to szkodzi na umysł.
» 24 stycznia 2023, 06:57 #662
Skora96: O fanboy nr1 ronaldo powrócił:D długo musiałeś czekać żeby coś napisać
» 24 stycznia 2023, 07:57 #661
atotrikos: Nie zgadniesz kto był najgorzej oceniony zawodnikiem ostatniego meczu AlNasrr.
» 24 stycznia 2023, 10:41 #660
Sideswipe: Ej a Martial już odpalił czy jeszcze?
» 24 stycznia 2023, 02:12 #659
KubaUtd: Ta chyba papierosa:⁠-⁠)
» 24 stycznia 2023, 06:10 #658
vanantgaal: Podobno planuje odpalić po podpisaniu następnego kontraktu z MU
» 24 stycznia 2023, 06:25 #657
sztejner: Legenda głosi że jeśli zagra w 4 spotkaniach z rzędu to Enty opuszczą Isengard, a kruki wrócą pod Samotną Górę
» 24 stycznia 2023, 06:43 #656
atotrikos: 303 spotkania, 199 bramek, wszystko liga -
One Man Army.
» 24 stycznia 2023, 00:42 #655
Sideswipe: Dawno się tak nie uśmiałem czytając tutaj komentarze, że Kane to żaden world class, "wyrobnik" czy jak ci eksperci go określili.
» 24 stycznia 2023, 01:11 #654
Genek: Rash nie jest 9 czy typowym finisherem, ale to nie znaczy że nie jest zdolny do strzelenia 25-30 bramek we wszystkich rozgrywkach, dokupić mu kane i będzie lepszy duet niż kane robił z sonem.
» 23 stycznia 2023, 23:36 #653
ALLADYN: I doskoczyli na 3 punkty. Żarty się skończyły.
Trzeba zacząć grać, żeby nie było płaczu w maju po takich frajerskich meczach jak z Palace.
» 23 stycznia 2023, 23:21 #652
Skora96: No to zaraz Tottenham nas wyprzedza
» 23 stycznia 2023, 23:18 #651
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.01.2023 00:20

Wyprzedza w czym?
United- 39 pkt i 1 mecz mniej
Totki- 36 pkt

Następny mecz grają z MC my z CP na OT i mam nadzieje, że tym razem nie będzie remisu tylko pewne 3 pkt.
» 24 stycznia 2023, 00:17 #650
Skora96: Oby tak było
» 24 stycznia 2023, 07:58 #649
Batigol222: Ciekawe, czy Kane w tym sezonie dobije do 30 bramek w lidze
» 23 stycznia 2023, 22:32 #648
szakurek: Coś koło 25 się zakreci imo
» 23 stycznia 2023, 22:33 #647
Braks: Za dużo tych meczy dla mufc. Arsenal w ogóle gdzieś gra poza liga
» 23 stycznia 2023, 22:31 #646
Fido: Właśnie nie i dlatego cwaniaki tak cisną w PL .
» 23 stycznia 2023, 22:39 #645
Domin31: meczów*
Tak grają w LE ale dopiero od 1/8.
» 23 stycznia 2023, 22:39 #644
sztejner: I w FA CUP trafili na City.
» 23 stycznia 2023, 22:44 #643
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 22:56

Ile razy można mówić, że obie formy są poprawne?
» 23 stycznia 2023, 22:56 #642
KalinkaRIP: Meczy to koza byczku, jak nagle 95 % ulomow zacznie pisać "wrubel" to też nagle zrobimy dla uproszczenia 'obie formy poprawne"
» 23 stycznia 2023, 23:04 #641
Batigol222: zajęli 1 miejsce w grupie LE, więc mają 2 spotkania mniej, plus wcześnie odpadli z Pucharu Wójta
» 24 stycznia 2023, 00:21 #640
AreaZero: Według prof. Miodka obie formy są poprawne, także zluzuj napinaczu. Chciałeś błysnąć, a nie wyszło.
» 24 stycznia 2023, 02:53 #639
KalinkaRIP: A słownik poprawnej polszczyzny mówi co innego, niemniej rozumiem że każdy ułom będzie się podpierał OPINIĄ Miodka w tej kwestii. I niby czemu nie "blysnalem"? Źle mówię? Kiedys było meczów a z tego co tu czytam to nastąpiła zmiana i "obie formy są poprawne" więc wsyzstko się zgadza. Przystaje się na takie przyzwyczajenia niestety
» 24 stycznia 2023, 06:53 #638
brazylianwisnia: Kolega ale tak działa ewolucja języka. 95% będzie pisać wrubel to będzie wrubel. Wiele rzeczy których dziś byś bronił tak własnie powstało w przeszłości.
» 24 stycznia 2023, 07:47 #637
SickRabbit: A potem znowu zakaz transferowy
...bo jak im to ujdzie na sucho to nie mam pytań.
» 23 stycznia 2023, 22:16 #636
szakurek: Napewno nie ujdzie. Niby jest luka z długością tych kontraktów, aczkolwiek wątpię, że każdy piłkarz który tam przyjdzie będzie podpisywał 7 letni kontrakt.
» 23 stycznia 2023, 22:21 #635
KalinkaRIP: Arteta, tylko wątpię by osobnik twojego pokroju był w stanie pojąć to w jaki sposób otrzymał większe wsparcie
» 23 stycznia 2023, 23:06 #634
brazylianwisnia: Chelsea może dostać poprostu zakaz udziału w LM bo w FA nie ma FFP
» 24 stycznia 2023, 07:49 #633
SickRabbit: Kane właśnie zrównał się ilością strzelonych goli z najlepszym strzelcem Totków -obaj po 266.
» 23 stycznia 2023, 22:11 #632
szakurek: To niech wysrubuje sobie ten rekord i w lato zapraszamy na Old Trafford. :)
» 23 stycznia 2023, 22:12 #631
szakurek: I właśnie dlatego Kane powinien być celem transferowym numer jeden. Fantastyczny obrót z piłką i pewne wykończenie. Jak ktoś twierdzi, że jest drewniany to polecam wizytę u specjalisty
» 23 stycznia 2023, 22:06 #630
Dawidlademann: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 22:02

Lampard a w pośredniaku byłeś?!?!
» 23 stycznia 2023, 22:00 #629
Amad: Pomyśleć, że niektórzy chcieli w zeszłym sezonie Conte. Tymczasem Tottenham gra gorzej niż my rok temu. Ale by była kolejna strata czasu jakbyśmy go wzięli przed Totkami. Uff.
» 23 stycznia 2023, 21:43 #628
szakurek: W życiu tej małpy nie chciałbym widzieć na Ile Trafford. Niech siedzi w kurniku
» 23 stycznia 2023, 21:44 #627
Genek: Conte już ma wywalone, czeka do konca sezonu i wakacje.
» 23 stycznia 2023, 21:44 #626
wider: nie wiesz jak wyglądała by kadencja Conte w MU, nie wiesz jakich piłkarzy mógł ściągnąć na OT więc nie wiem po co takie komentarze
Co do gry tottków to piłkarze wiedzą że Conte i tak po sezonie wyleci więc też im się inaczej gra
» 23 stycznia 2023, 21:47 #625
szakurek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 21:49

No ściągnąłby Lengletow i Perisicow
» 23 stycznia 2023, 21:48 #624
wider: skąd ta pewność że ściągnął by piłkarzy na takim poziomie ? W MU pewnie miał by większy budżet niż w tottkach
» 23 stycznia 2023, 21:50 #623
Diabelred: To chyba byli jacys masochisci, ktorzy tesknili za murarka w stylu Mourinho. :D
Ogladajac nasz mecz z nimi cieszylem sie, ze to nie my jestesmy ta bezradna w ataku druzyna.

Ja wspolczuje kibicom Tottenhamu. Od swietnej pilki granej za Pochettino, do dwoch murarzy Mourinho i Conte...
» 24 stycznia 2023, 00:53 #622
szakurek: Oby totki zgubiły punkty. Trzeba umocnić się w top 4
» 23 stycznia 2023, 21:29 #621
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 21:19

Co tam się stało, że mecz Fulham i Totków jeszcze nie wystartował?

Edit: grają ;)
» 23 stycznia 2023, 21:19 #620
atos1987: Trochę dziwią mnie komentarze po meczu z 4rsenalem..
Chyba duża część z użytkowników zapomniała jaki mieliśmy sezon poprzedni i jakie były oczekiwania na sezon obecny. Nie oszukujmy się ale przed startem sezonu raczej zdecydowana większość z nas patrzyła z obawami co będzie a moim zdaniem jesteśmy w dobrym miejscu. 4rsenal gra bardzo dobre spotkania, widać u nich ambicje i chęć wygrywania co dobitnie pokazali to właśnie w meczu z nami. Mimo piachu jaki pokazywaliśmy w zeszłym sezonie tak widać u nas teraz pomysł na grę i jakieś schematy których tu dawno nie było.
Szkoda teraz tych 3pkt w meczu z CP ale mimo wszystko jestem spokojny o ten klub kiedy objął go ETH.
Nie nakręcam się że już powinniśmy lać wszystkich i być na pierwszym miejscu, oczywiście bardzo bym chciał by tak było ale realia są jednak inne.
» 23 stycznia 2023, 20:47 #619
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 21:03

Coś tobie klawa szwankuje, zamiast A wybiera 4, ciekawe dlaczego? Tak czy siak nie mam z tym problemu i podoba mi się to :D
» 23 stycznia 2023, 21:02 #618
ReddeviL1987: Powinno być forever4rsenal ;)
» 23 stycznia 2023, 22:22 #617
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 20:44

Josecfa

Pisze tutaj bo nie moge dodac odp pod twoim kom. Na kilometr cuchniesz kapiszonem z jednodniowym kontem. Nie martw sie o mentalnosc United, mentalnosc wraca i to widac :D

Patryk, a gdzie byliscie wczesniej? np jak was ogralizmy na OT albo gdy wygralismy z City? Zakladacie konta tutaj bo jestescie liderwm i wczoraj wygraliscie ajjjj jacy z was kochani przyjaciele co sie troszcza o nas i przytula w ciezkich chwilach :> troszke to takie falszywe
» 23 stycznia 2023, 20:41 #616
Patrick98: Cześć, jestem kibicem Arsenalu.
Tak, założyłem tu konto po wczorajszym meczu, ale nie zamierzam z was szydzić ani nic z tych rzeczy. Chcę wam pogratulować świetnego spotkania, widać, że zmierzacie w dobrym kierunku i to bardzo szybko. Mega zazdroszczę wam tego Martineza, i Rashforda. Chcę, wam życzyć powodzenia w dalszej części sezonu. Mam nadzieję, że będzie mozadnych obelg porozmawiać o najlepszej lidze świata, a także o innycbb sprawach związanych z futbolem. :D
» 23 stycznia 2023, 20:39 #615
joyrider: Ciekawe zjawisko. Dwóch kibiców Arsenalu musi rozmawiać ze sobą na stronie Manchesteru United... Może zróbcie jakąś zbiórkę na swoją stronę?
» 23 stycznia 2023, 20:46 #614
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 20:59

Ale tu się ostatnio zrobił zlot kapiszonów o0 hmmm ciekawe dlaczego :D

Jakbyśmy się jeszcze spotkali w FA cup i załóżmy żebyśmy was wyrzucili z tych rozgrywek, to obiecuje, że tez założę konto tylko po to żeby wam pogratulować dobrej gry, jeżeli takowa będzie :D
» 23 stycznia 2023, 20:56 #613
Genek: O to ciekawe bo co nie usłyszę, to praktycznie wszyscy kibice innych drużyn, zadroszą nam takiego grajką jak rash, a tu przyjdzie jakiś potężny ekspert axel52 i będzie swoje farmazony wylewał, prawda jest taka, że marcus to jest top z topów na swojej pozycji, a w tej chwili jest jednym z najlpeszych atakujących ligi, ale mam wrażenie, że niektórzy kibice united tego nie doceniają niewedzieć czemu.
» 23 stycznia 2023, 21:09 #612
SickRabbit: 6 sezonów poza LM (której nigdy nie wygrali xD) z rzędu, w tym 2 razy 8 miejsce, pół dobrego sezonu i przychodzą sie puszyć po 3-2 u siebie gdzie odpoczywali tydzień a my 3 dni XD
» 23 stycznia 2023, 22:08 #611
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 22:58

Ooo Genek fantasta się objawił.
To już trzeba było odpisać pod postem dzbanie.
» 23 stycznia 2023, 22:58 #610
swees: @SickRabbit

Hahaha zaorane, jeszcze spuchną w marcu czy kwietniu jak co sezon i skończą na 4. Umarł bym ze śmiechu XD
» 24 stycznia 2023, 00:45 #609
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 19:57

City zrobil kolejny zakup a my co ubodzy krewni :(
BREAKING! Manchester City have completed the signing of Maximo Perrone from Velez Sarsfield on a five-and-half year deal.
» 23 stycznia 2023, 19:56 #608
mycka86: To młodzik, który jak dobrze pójdzie to, zadebiutuje u nich za 2-3 lata.
» 23 stycznia 2023, 20:00 #607
Kuntakinte: Ico z tego? Ale maja człowieka i się już będzie z nimi integrował i łapał zasady taktykę itd. U nas maja tak waska kadrę powinniśmy myśleć o kim kolwiek w zimie
» 23 stycznia 2023, 21:57 #606
brazylianwisnia: Trzeba było nie wydawać kasy latem to byłaby zima..nie sądze by było lepiej ale nie można zjeść ciastka i mieć ciastko.
» 24 stycznia 2023, 07:51 #605
MANmanyUTD: Trochę mnie już osobiście (przepraszam za stwierdzenie, niektórych drażnią takie uwagi) irytuje sytuacja z Sancho. Niech chłop już wraca do gry! Bo jak wróci i ch** z tego będzie to super!! :)
I dawać go na prawe skrzydło. Nie lewe, tam jest majster Rash, nie potrzeba Sancho na lewo tylko na prawo!! Tam gra Antony który wydaje mi się potrzebuje konkurencji. Sancho jak wróci i nie będzie grał na prawym skrzydle na dodatek blisko formy z BVB to ja osobiście rozczaruje się tym chowaniem do szafy...
» 23 stycznia 2023, 19:55 #604
AUDIoooo: Wróci jak dostanie zielone światło od Erika. Sam trener wypowiadał się, że Sancho już trenuje z drużyną i podejmuje ostrożne kroki żeby tamten mógł powoli wrócić do składu. Spokojnie, lepiej niech wroci gotowy w 100% jak za szybko z głową w chmurach.
» 23 stycznia 2023, 20:12 #603
benx: Potrzebny kubeł zimnej wody na rozgrzane głowy.
Nie walczymy i nie walczyliśmy o mistrzostwo w tym roku, od początku było mówione że walczymy o powrót do LM czyli miejsce w I czwórce. I pozycja wyjściowa jest dobra pomimo straty punktów z CP i przegranej z Arsenalem. Mamy minimalną stratę do 3 miejsca, sporą przewagę na Tottenhamem a reszta grupy pościgowej z Brighton, Fulham i Brentfordem nie wygląda zbyt poważnie. Kolejni poważni rywale czyli Chelsea i Liverpool mają już do nas 10 punktów straty. Nie spieprzmy tego i będzie dobry sezon. A jak jeszcze wpadnie jakiś puchar to w ogóle super.
» 23 stycznia 2023, 19:30 #602
axel52: Pyra poniżej podał co zrobił Arteta w 3 lata z podstawową 11 Arsenalu który grał jak grał i był gdzie był.
W 3 lata a nawet szybciej polecieli wszyscy oprócz Xhaki.
Nie było zmiłuj się, lubimy cię bo coś tam zrobiłeś, masz DNA i inne pierdoły jak w MU.
Won wszyscy bo wszyscy byli winni.
A w United?
Może Martial po 8 latach się nada, McTomek, Rash wychowankowie nie wolno tykać.
Fred był drogi nie tykamy, podobnie Maquirre.
Może Dalot którego Milan oddał bez żalu podbije świat na swojej pozycji?
Lindelof jak to Lindelof.
O Elanga to nawet szkoda gadać no ale jak już jest to niech zostanie.
Itp itd.
Wymiana Woodwarda na obecnych artystów to też śmiech na sali.
Generalnie ETH ma przerąbane.
» 23 stycznia 2023, 19:07 #601
Lingardiho9: No właśnie, Arteta zrobił to w 3 lata a Erik jest u nas 6 miesięcy.
Spokojnie
» 23 stycznia 2023, 19:11 #600
axel52: Ale sęk w tym, źe Artecie pozwolono na to.
A czy ETH dostał takowe kompetencje to nie byłbym pewny widząc kto zarządza klubem.
» 23 stycznia 2023, 19:14 #599
axel52: Problem w tym, że tej czystki nie będzie bo w tym klubie działają jakieś siły nieczyste powodujące, że ogóry tkwią latami w klubie.
» 23 stycznia 2023, 19:23 #598
Fido: Nie porównujcie gościa który dopiero objął stery do innego co siedzi już 3 lata w klubie. Skąd wiecie że wyżej wymienionych graczy się nie pozbędzie. Nie da się zrobić takiej czystki w 1 rok czy 2lata. Nie ma to jak z góry zakładać najgorsze, że zarząd mu na to nie pozwoli.
» 23 stycznia 2023, 19:29 #597
axel52: A kto tu ich porównuje?
Umiesz czytać ze zrozumieniem?
» 23 stycznia 2023, 19:36 #596
Fido: Czepiasz się słówek Ok. Opisałeś zarządzanie Artety że pozbył się zbędnych piłkarzy, w kontekście pracy naszego Menedżera, że tego nie zrobił lub nie zrobi bo mu zarząd nie pozwoli. Prawda jest taka, że nie wiesz jaką ma władzę i zdanie decydujące przy podpisywaniu czy proponowaniu nawych kontraktów. Z tego co czytamy w newsach na DP to właśnie teraz ETH ma decydować kogo kupimy z kim przedłużymy kontrakt i na jakich warunkach.(np. Znaczące obniżenie pensji DDG warunkiem nowego kontraktu i likwidacja "kominów" płacowych. Wszystko idzie w dobrą stronę, napawa optymizmem. Jeszcze można dyskutować w kwestii transferów bo wszyscy chcielibyśmy dobrego gracza na teraz, jednak w kontekście możliwej sprzedaży klubu to może być zrozumiałe.
» 23 stycznia 2023, 19:58 #595
mycka86: Czy Wy chcecie w pół roku wymienić 3/4 kadry ? To nawet w Football managerze jest niemożliwe.
» 23 stycznia 2023, 20:05 #594
axel52: Bardziej porównałem sytuacje i zarządzanie w klubie i możliwości jakie daje trenerowi.
Nikt tu nie porównuje 3 lata Artety do pół roku ETH bo to sie nie da porównać.
Nikt mi nie wmówi, że każdy trener w tym klubie uznawał Martiala za przydatnego.
A jakimś cudem 8 lat wali w uja.
O tym mówię i o to mi biega.
» 23 stycznia 2023, 20:10 #593
Fido: Co do Martiala to się zgodzę, zresztą innych co wymieniałeś i się nie sprawdzili też bym pogonił.
Wydaje mi się że to nastąpi bo Erick ma jaja i wkońcu przejrzy na oczy, może nawet już to wie. Wychodzi na to, że to co mówił Rangnick o potrzebie 10 nowych piłkarzy to racja. Tylko musi minąć parę okienek. Na Martiala narazie jesteśmy skazani nie mamy więcej opcji z przodu.
» 23 stycznia 2023, 20:23 #592
shadow17: EtH na pewno czyści, ale ze sprzedażą może być problem, ze względu na wysoką tygodniówkę, pozostaje wypożyczyć lub trzymać do końca kontrakty i ciao.
» 23 stycznia 2023, 20:49 #591
axel52: I o to biega. Zarządzanie klubem.
Pato kontrakty dawane ogórom przez które to kontrakty ogóry te są w zasadzie niesprzedawalni.
Mało tego, te kontrakty są przedłużane bez żadnego uzasadnienia.
Powrót Pogby to wisienka na torcie szkodników z zarządu.
Jonesy, Martiale, McTomki i cała zgraja tkwiących latami w MU drewniaków.
Mam nadz że brak kolejnych kontraktów dla Lingarda i Pogby to efekt pierd....nięcia ręką w stół przez ETH.
» 23 stycznia 2023, 21:30 #590
Szampejn91: Tak poza United. Kulesza nieźle oderwany jest haha
» 23 stycznia 2023, 18:58 #589
kamilpe: Dlaczego?
» 23 stycznia 2023, 19:37 #588
Fido: Z innej beczki. Mnie osobiście dużo bardziej zabolała i zdenerwowała strata punktów z CP niż przegrana z Arsenslem. Tam mogliśmy i powinniśmy wygrać, zabić mecz strzelając drugą bramkę. Oszczędzali siły na Arsenal a wyszło jak wyszło. W efekcie mamy 2 pkt. mniej. W takich meczach z City, Arsenalem czy nawet dorzucam tu Liverpool zawsze może być różnie. Ogólnie po tych 3 ostatnich meczach nie jest źle. Czekam z niecierpliwością na nasz mecz pucharowy w środę.
» 23 stycznia 2023, 18:53 #587
wrobel1992: Dokładnie przegrać z dobrze grającym lideremna jego terenie to żaden wstyd.
» 23 stycznia 2023, 19:34 #586
MANmanyUTD: Jak nie było Weghorsta, to było pełno piłek w polu karnym gdzie trzeba było dobrze ustawionej 9-tki i dołożenia nogi. Przyszedł Weghorst i mam wrażenie że nagle grają inaczej nasze misie kolorowe... jakby Weghorst nie był potrzebny. Więcej piłek na główkę, brakowało tego w meczu z Arsenalem. Chłop 2 metry i ponoć (opowiadał Ćwiąkała w swoim filmie i Weghorście) miał trenera od siatkówki który uczył go timingu przy doskakiwaniu do piłki.
» 23 stycznia 2023, 18:33 #585
SmokuUtd: Zauważyłem brak podań w pole karne na wykończenie. Kompletne ZERO. 9tka zbędna... może się to zmieni? Kto wie...
» 23 stycznia 2023, 19:28 #584
Litosci: Z arsenalem nie było za dużo okazji do takiej gry a z Crystal grał pierwszy mecz po kilku treningach wiec wyglądało to jak wyglądało
» 23 stycznia 2023, 19:42 #583
AUDIoooo: Bielsa kandydatem do objęcia sterów w Evertonie.
» 23 stycznia 2023, 18:31 #582
Mastori: Zrobiła się niezła wrzawa wokół Antonego.
Standardowo cena jaką klub zapłacił za zawodnika robi robotę wśród kibiców. Chciałbym jedynie zaznaczyć, że przed transferem 90% kibiców krzyczało "brać za wszelką cenę".
Na ta chwile ja również nie jestem zadowolony z jego gry. Czasem mam wrażenie, że wręcz stopuje nam akcje. Jednak nie zapominajmy, że :
-to jego pierwszy sezon w nowej lidze, w nowym klubie z nowymi kolegami z drużyny.
-nie każdy zawodnik robi "z buta wjeżdżam" od pierwszego spotkania
- zespół jeszcze nie wszedł na docelowy poziom. Pewne aspekty taktyczne i zachowania jeszcze nie są wcielone w życie.

Uważam, że skreślanie tak młodego chłopaka po pół roku grania w nowym klubie jest niepoważne. Tak samo jak patrzenie na niego przez pryzmat kwoty którą zapłacił za niego nasz nieudolny w transferach klub.
» 23 stycznia 2023, 18:05 #581
MiSt: Ogólnie patrzenie na zawodników przez pryzmat kwoty transferu moim zdaniem jest idiotyczne. Tak, tyczy się to wszystkich - od Pogby, aż po Harrego. Czasem to wina kiepskich negocjacji, a czasem płaci się za sam potencjał (co nie zawsze się zwraca). Sami zawodnicy nie mają wpływu na kwoty transferu.

Antony na razie nie pokazał nic szczególnego, ale wydaje się, że jego forma powoli rośnie. Bardzo dobrze wygląda w defensywie, ale z przodu niestety brakuje mu sporo. Jest jednak w dobrych rękach, więc kto wie - może niebawem Erik go odblokuje na dobre :)
» 23 stycznia 2023, 18:34 #580
Batigol222: Jeżeli kwota zapłacona przez klub nie powinna mieć znaczeniu przy ocenie transferu zawodnika, to zróbmy taki eksperyment myślowy:
1. Eden Hazard trafił do Realu Madryt za 1,5 miliona euro. Łącznie zagrał w 71 spotkaniach, strzelił 7 bramek i zaliczył 11 asyst.
1. Eden Hazard trafił do Realu Madryt za 115 milionów euro. W 71 spotkaniach, strzelił 7 bramek i zaliczył 11 asyst

Nicolas Pepe kosztował Arsenal 4 miliony euro: w 112 meczach strzelił 27 bramek oraz zaliczył 22 asysty...i tak dalej.

Pozbawione sensu jest ocenianie transferu bez zważania na jego koszt. Przyczyna jest prosta: klub zawsze mógł wziąć innego piłkarza w podobnym przedziale cenowym. Demarai Gray to było nawet fajne wzmocnienie Evertonu, ale to właśnie dlatego, że gość kosztował 2 miliony: za taką kasę raczej trudno byłoby sprowadzić kogoś lepszego.

Btw, to Gray w całym poprzednim sezonie strzelił 5 bramek i zaliczył 4 asysty w PL, grając przez niecałe 2400 minut dla cienkiego Evertonu. Możliwe, że w obecnym sezonie wart 100 baniek Antony nie przebije tego wyczynu.
» 23 stycznia 2023, 18:44 #579
Aksum: Jak kolejny raz czytam, że Antony dobrze wygląda w defensywie to mnie trzęsie.
Nie płacisz 90 baniek za skrzydłowego żeby jego jedynym atutem była gra w obronie.
Kosztował majątek i wszyscy oczekują bramek oraz asyst.
» 23 stycznia 2023, 18:47 #578
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 19:07

@Bartigol222 Zgadzam się z Tobą, ale ja mówiłem o nieco innej kwestii. Zwracam jedynie uwagę, że nie powinno się wypominać zawodnikom kwoty, za którą ich kupiliśmy. Jeżeli zawodnik jest przepłacony to jest to wina klubu. Problemu należy szukać wewnątrz klubu, a nie w samym zawodniku.
» 23 stycznia 2023, 19:06 #577
mycka86: Imo to burza w szklance wody. Antony nie gra źle, niestety klub za niego przepłacił i kibice oczekują cudów. Na pewno nie jest problemem i podniósł jakość obecnej kadry.
» 23 stycznia 2023, 20:08 #576
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 17:58

Ja licze na powrót Dialo i na Pellistrii, którzy maja realna sznse kłaść nacisk na Antonego, by ten gral lepiej, ewentualnie zajal mieksce rezerwowego jak im sie uda. Mam nadzieje, ze z tego drugiego Erik zrobi pożytek w nastepnych meczach pucharowych i chłopak pokaże na co go stac. Co jak co z wymienionych to akurat Freda bym na lawke zostawil. Nie narzeka i jak wchodzi daje odpowiednia jakość, co do reszty zgoda.
» 23 stycznia 2023, 17:56 #575
wider: "Taki Elanga (tu wychwalany, broniony i kochany)" z tego co czytam na DP to raczej każdy jest za tym że Elanga powinien odejść
» 23 stycznia 2023, 18:04 #574
Dexxter: Harry Kane chce podpisać nowy kontrakt z Tottenhamem!

- David Ornstein

Jak to? Przecież miał przyjść do nas ...
» 23 stycznia 2023, 17:27 #573
ALLADYN: Spokojnie. Oby dzisiaj Fulham i później City ich wyjaśniło. Zrobi się 10-12 pkt straty do 4 miejsca to inaczej będzie ćwierkał.
» 23 stycznia 2023, 17:33 #572
DaredevilUtd: I bardzo dobrze. Niech tam gnije. Ja liczę, że przyjdzie do nas ktoś bardziej pasujący :)
» 23 stycznia 2023, 17:52 #571
brazylianwisnia: Nikogo bardziej pasującego niż Kane nie ma. Snajper z umiejętnością pogrania klepki. Nie chcę mi się wierzyć że Kane przekreśli swoją kariere podpisując kontrakt z kogutami. Osimhen raczej odpada bo on będzie dużo droższy niż 120mln. Tak jak dziś trzeba by po 200mln położyć za Haalanda czy Mbappe tak Osimhen to pewnie gdzies 150mln.
» 23 stycznia 2023, 18:15 #570
Diabelred: Na razie to tylko zwykle spekulacje.
Fakty:
- Dwa latemu chciał już odejść i miał pretensje, że Levy nie chciał go puścić. Także nie jest to typ wychowanka, który chce spędzić całą karierę w jednym klubie, nie patrząc na to czy coś wygra lub nie.
- Po sezonie zostanie mu już tylko rok kontraktu którego do tej pory nie przedłużył, a wątpię żeby Tottki dopiero teraz zaproponowali mu przedłużenie

Jak dla mnie z decyzją co dalej poczeka(mocno zdziwionym się gdyby było inaczej) do końca sezonu. To co najważniejsze, to żeby mieć szansę na jego pozyskanie, trzeba trzymać kciuki, żebyśmy my byli w top 4, a Tottenham skończył na 5/6 miejscu.
» 23 stycznia 2023, 18:27 #569
roche: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 17:24

Oby Szantosz wziął za łby naszych kopaczy i przede wszystkim rozgonił to towarzystwo z Krychowiakiem i Nieszczęsnym na czele. A jak Robercikowi coś się nie spodoba to też go wy...ać
» 23 stycznia 2023, 17:24 #568
sztejner: Jeden z najlepszych trenerów reprezentacyjnych przychodzi do jednej z najgorszych reprezentacji . Będzie ciekawie,spróbuj nauczyć 25/30 trampkarzy że piłkę można kopać dalej aniżeli do dwudziestego metra od bramki.
» 23 stycznia 2023, 17:44 #567
atotrikos: A dożyje euro?
» 23 stycznia 2023, 17:53 #566
essaEdek: Ale bełkot. Fajnie, że Piszczu asystentem.
» 23 stycznia 2023, 18:12 #565
Anhel: Wiecie teraz narzekamy na brak Prawego skrzydła Ale jak Antony odpali, Pellistri wskoczy na stałe do 18 meczowej, Sancho się obudzi i jeszcze wroci Amad z wypożyczenia to będziemy narzekać na bogactwo tej pozycji
» 23 stycznia 2023, 16:36 #564
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 16:45

A jak Lindelof z Maguire wrócią w końcu do formy i Phil Jones w końcu wygra z kontuzjami, to będziemy narzekać na bogactwo na środku obrony
» 23 stycznia 2023, 16:40 #563
mycka86: A Martial wróci, to ooo Panie...
» 23 stycznia 2023, 16:59 #562
brazylianwisnia: Antony jest drugi po Garnacho jeśli chodzi o najmłodszych zawodników regularnie grających w składzie. Może potrzebuje więcej czasu. Ja go ocenie po przyszłym sezonie. Jak wtedy się nie ogarnie to pewnie będzie pożegnany.
» 23 stycznia 2023, 17:13 #561
SzarimMusty: Antony jest stosunkowo wolnym piłkarzem. Z Weghorstem w składzie będzie mu się ciężko grało. Druga rzecz to Sancho jest lewoskrzydłowym, a po trzecie Pellistri i Diallo to ciągle wielkie niewiadome.

Także nie widzę powodu by się cieszyć z obsadzenia naszej prawej flanki.
» 23 stycznia 2023, 17:32 #560
brazylianwisnia: Sancho grał dużo na PS, LS i sporadycznie na 10. Zagra zapewne na każdej pozycji gdzie będzie trzeba.
» 23 stycznia 2023, 18:16 #559
Pyra: Ostatni raz dziś o Antonym.
Porównanie ile miejsca ma jeden i drugi prawoskrzydłowy.
Saka wchodzi praktycznie w pole bramkowe z jednym obrońcą przed sobą a Antony 40m od bramki jest podwajany i odcinają mu miejsce na jakąkolwiek akcję do przodu. Magik Bissaka nie ułatwiał zadania, bo nie był żadnym zagrożeniem i nie potrafił odciągnąć nawet jednego obrońcy.

youtube.com/watch?v=zXPbkehlXGk
youtube.com/watch?v=5hdhhW8QXto
» 23 stycznia 2023, 15:52 #558
KalinkaRIP: Taka tam drobna różnica "pressingu" MU na tle mocniejszych (i nie tylko niestety) drużyn
» 23 stycznia 2023, 15:56 #557
shadow17: wszystko jasne, że to dlatego EtH woli Dalot od AWB.
» 23 stycznia 2023, 16:04 #556
Batigol222: 1:47: ma idealne 1 na 1 z Zinczenką i zostaje zatrzymany, jak dzieciak
2:02: tego to już nie skomentuję

Podwajanie czy nawet potrajanie skrzydłowych to standard w dzisiejszym futbolu. Jeżeli skrzydłowy ma renomę bardzo niebezpiecznego, to rywale wręcz zamykają go w "klatce". Na dodatek w Premier League gra się szybciej, a boczni obrońcy na ogół są szybsi i bardziej agresywni, niż w innych ligach.

Tutaj masz Salaha, który w pewnym momencie ma przy sobie 3 obrońców: youtube.com/watch?v=iZ68OskGqow

Antony to będzie taki drugi Nicolas Pepe: za 1,5 sezonu nikt nie będzie w stanie zrozumieć, jakim cudem zapłacono za niego aż taką kasę
» 23 stycznia 2023, 16:30 #555
Pyra: Zamień ich miejscami to i Antony miałby po kilka strzałów / podań w pole karne na mecz. Naszą największą bolączką jest brak wsparcia dla skrzydłowego w tym rejonie boiska. Bruno czy PO nie schodzą, nie tworzą przewagi, nie wymieniają się podaniami.

Każdy zespół podwaja Antonego bo wiedzą, że to wystarczy na naszą prawą stronę. Jakoś magicznie jak Antony schodzi i gra tam Bruno wystarczy jeden zawodnik do krycia i rywal z automatu przenosi dodatkowego zawodnika do ataku i mamy większe problemy w obronie. Co przekłada się na wybijanie na pałę, nie ma komu przytrzymać piłki, koło się zamyka.
» 23 stycznia 2023, 16:35 #554
piter1375: Saka też bardzo często był podwajany i często wracał po piłke i ją holował pod bramkę, a kwestia tego że wychodzi na pozycję w lepszych sektorach gdzie gubi krycie to jego zaleta. Antony gdy wracał po pilkę to ją zagrwał do tyłu zamiast obrócić się z piłką i minać rywala. Drugą sprawą jest presing i krycie, sam piszesz, że Arsenal doskakiwał już na 40 metrze, u nas nie miał tego kto robić
» 23 stycznia 2023, 16:41 #553
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 18:25

Zerknij na tych powtórkach na grę Xhaki i Eriksena. Nie będę bronił Atonego bo zagrał słaby mecz ale on w pobliżu pola karnego miał blisko siebie 2 piłkarzy Arsenalu. U nas Saka zostawał nie jednokrotnie sam na sam. Nawet jak schodził do środka to następowała zmiana piłkarza presującego. Eriksen nie wyrabia w defensywie i tu jest też pies pogrzebany. Chociaż może i takie były założenia taktyczne.
» 23 stycznia 2023, 18:24 #552
Alibaba: U nas nadal brakuje zagrań w pole karne. Rash i antony jak maja piłkę to próbują strzelać kręcić itp. Ale już nie mysla o dograniu piłki w pole karne gdzie mamy teraz wysokiego napastnika. Powinnismy więcej starać się wykorzystywać Weghorsta .
» 23 stycznia 2023, 15:50 #551
Litosci: Szkoda, ze rashford nie wrzuca w pole karne tylko zawsze stara się zejść do środka, bo co jak co, ale nogę ma dobrze ułożona i jak już faktycznie wrzuci to często wychodzi z tego strzał jego kolegi.
» 23 stycznia 2023, 15:07 #550
shadow17: mam wrażenie, że Rashford cały czas próbuje być "Bohaterem", im gorzej gra.
Wiem, że ma liczby, ale wczoraj gdyby zamiast kiwnąć to podał do kolegi to mielibyśmy sytuację bramkową.
» 23 stycznia 2023, 15:41 #549
sztejner: A gdyby nie przedryblował i nie łupnął z dystansu tylko podał to by bramki na 0:1 mogło nie być

uwielbiam gadanie "co by było gdyby"
Było tak a nie inaczej,a Rashi czy solo czy drużynowo jest najlepszym ofensywnym piłkarzem obecnej kadry
» 23 stycznia 2023, 15:51 #548
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 18:08

Drużynowo to jest jednym z najgorszych, wzrok w murawę - jestem sam przeciw całej drużynie. Solo dryblingu zero, wypuścić piłkę i może uda się wyprzedzić albo przepchnąć.
Przy bramce no ok ładnie pocelował, z lewej miał wychodzącego Bruno samemu w pole karne, tym razem szczęści dopisało. W kolejnej gdzie z lewej pchał się w całą grupę obrońców i kończył nędznym strzałem mógł wystawić znowu Bruno miał przed sobą całą bramkę i masę czasu bo był sam bez obrony.

Po co grać szybko do kogoś lepiej ustawionego, lepiej lecieć do linii końcowej, niech cała defensywa na luzie się ustawi, zrobić nawrotkę, przekładkę na prawą bo lewa nie istnieje, cofnąć się, ściąć do środka i albo stracić albo pałować w obrońców.
Jakby za taką każdą durną decyzję dostawał ..... to może by się nauczył, a tak siadło mu kilka bramek, poklepywanie po pleckach i obrastanie w piórka.
W efekcie jest holowanie piłki przez jednego kołka zamiast rozwijania całego potencjału ofensywnego, jak Rash atakuje to zazwyczaj reszta staje bez wiary, że dostanie jakieś podanie.
» 23 stycznia 2023, 18:04 #547
Genek: Weź się typie nawet nie ośmieszaj, bo szkoda twoich wypocin nawet czytać, ta najgorszy drużynowo, ciekawe kto ma 6 asyst w tym sezonie i ciekawe bez kogo by nas nie było w tym sezonie jeśli chodzi o atak, fajnie masz jakiś kompleks rasha, ale ciekawe czemu co nie usłyszę to każdy trener i każdy kibic innych drużyn, by go chciał mieć swojim składzie, ale potężny ekspert NoLogo wie lepiej, szkoda czasu na takich jak ty.
» 23 stycznia 2023, 21:24 #546
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 22:23

A dziękuję, ja tam się za eksperta nie uważam, wyrażam tylko swoje subiektywne opinie, na temat tego co widzę, nie kieruje się opinią 'każdego trenera czy kibica' ale i też nie wyzywam ich z tego powodu, że mają inne zdanie, a tobie zaraz żyłka pęknie, 'fanboju'.

Mógł więcej mieć asyst, gdyby tylko zdjął klapki z oczu :)
» 23 stycznia 2023, 22:22 #545
atotrikos: Antony gamoń jak uj.
Tymczasem on: youtu.be/jzLp9gXUWT4



Pierwszy sezon w Anglii zawsze ciężki, przystosuje się i będzie git, tzn chyba.
Tempo i fizyczność, najlepsza liga a nie jest najgorzej. Na takie zagrania czy próby trzeba mieć skillsy i ich faktycznie próbować bo na treningu to każdy może, co innego mecz.

Pierwszy sezon:
Nani, 26 41 spotkań 4 bramki 14 asyst.
Antony, 19 spotkań 5 bramek ale 0 asyst xd

Będzie tylko lepi xe
» 23 stycznia 2023, 14:56 #544
Pyra: Nani przychodzi pod skrzydła trenera, który jest 20 lat w klubie, mistrza kraju i do perfekcyjnej maszyny vs United 6 miejsce w lidze, nowy trener i 58pkt w lidze.
xDD na takie porównania
» 23 stycznia 2023, 15:08 #543
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 15:11

Porównanie Naniego z Antonym jest nie na miejscu. W każdym aspekcie Portugalczyk był zdecydowanie lepszy. Miał również lepsze warunki fizyczne i był motorycznym potworem.

Statystyki też mają zerowe znaczenie gdyż w tamtym czasie Nani miał głównie robić różnice dryblingiem i obsługiwać kolegów. Nie był ala napastnikiem, a typowym skrzydłowym. Gdyby grał jak teraz Antony to jestem świecie przekonany, iż bramek miałby bardzo dużo. Gdybym miał Naniego z kimś porównać to chyba byłby to Mane, ale według mnie Portugalczyk był bardziej kompletny. Szkoda, że kontuzje mocno przystopowaly jego karierę. Według mnie facet był kwintesencją skrzydłowego.
» 23 stycznia 2023, 15:09 #542
Litosci: Tylko wtedy mieliśmy prawdziwe strzelby, a teraz conajwyzej pistolety na wodę wiec ciężko ma żeby zaliczyć asystę.
» 23 stycznia 2023, 15:13 #541
Batigol222: a tak w lidze holenderskiej wyglądał Luis Sinisterra: youtube.com/watch?v=VrH4aomgUeY

tylko co z tego?
» 23 stycznia 2023, 15:13 #540
piter1375: Problem w tym że Antony jest bardzo jednowymiarowy i ogranicza się do zejścia do środka i strzału na długi róg, a przy tym unika dryblingów 1 na 1 i przeważnie zbiega do linii i zagrywa piłkę do tyłu. Wczoraj Rashford i Saka pokazali jak powinna wyglądać gra skrzydłowego.
» 23 stycznia 2023, 15:26 #539
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 15:34

Ale saka tez ogólnie tylko schodził do lewej albo czekał aż go shaw wpuści w pole karne. Pierwszy raz widziałem żeby Luke grał jak Lindelof
» 23 stycznia 2023, 15:34 #538
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 15:47

Litosci, niby tak, też poruszałem ten temat, ale na obronę Shawa oraz Bissaki można jednak wspomnieć o częstym zerowym wsparciu od Rasha czy Antonego. Gdy minie cię Saka lub Martinelli to kto doskoczy? Żółw Duńczyk? Statyczny Szkot? W drugiej połowie to prócz wypadów do ofensywy to nie widziałem Rasha. Trochę to wygląda jak powrót do korzeni w jego wykonaniu. Znudziło mu się pomaganie. Chyba, że są to założenia taktyczne.
» 23 stycznia 2023, 15:45 #537
Litosci: No już tez gdzieś o tym wspominałem ze to był kryminał zostawiać shawa samego na sake.
» 23 stycznia 2023, 15:59 #536
piter1375: BTW fajnie by było się zainteresować w lecie Saką ale raczej nie do wyciągnięcia albo krzyknęli by 150mln
» 23 stycznia 2023, 16:43 #535
RedFox: 5 koniecznych wzmocnień na lato według mnie:

1) ŚO - w miejsce Maguire'a lub Lindelofa, bo ktoś z tej dwójki musi się pożegnać.

2) PO - Dalot okej, ale Wan-Bissaka wciąż nie przekonuje mnie, nie radzi sobie taktycznie, zbyt często łamie linie spalonego i potem ratować się musi wślizgami. Może dobrym wyjściem dla obu stron byłoby gdyby odszedł do Crystal po sezonie.

3) ŚPD - zmiennik dla Casemiro, każdy widzi że McTominay nie spełnia tej roli.

4) ŚP - najlepiej box to box, Fred ewentualnie jako zmiennik, Van de Beeka trzeba zacząć już wypychać z zespołu i znaleźć wzmocnienie do rywalizacji z Eriksenem o pierwszą 11.

5) N - bo Martial jest szklany i wiele nie daje, a Weghorst jako opcja rezerwowa okej, ale nie jako napastnik pierwszego składu. Potrzeba dużego nazwiska z doświadczeniem, silnego, wysokiego killera, który nadaje się też do gry kombinacyjnej - Kane to opcja idealna.
» 23 stycznia 2023, 14:38 #534
Aksum: Na 8 idealny jest Bellingham. Potrafi podać, rozegrać, ma przerzut, uderzenie, jest rewelacyjny w grze kombinacyjnej, w obronie potrafi odebrać, świetne się ustawia, walczy, jest silny, pracowity i ma zaledwie 19 lat.
Wad zero. Transfer idealny.
» 23 stycznia 2023, 15:19 #533
HarryBrown: Tylko który bank da pożyczkę 170 baniek euro na jego zakup?
» 23 stycznia 2023, 15:51 #532
Aksum: 170? Bez przesady.
Pierwsze słyszę, że BVB woła aż tyle?
» 23 stycznia 2023, 15:57 #531
HarryBrown: Skoro de reds chcą wyłożyć 150 baniek, to żeby ich przebić oraz przekonać samego gracza trzeba dać dużo więcej ;)
» 23 stycznia 2023, 16:19 #530
Aksum: Klopp go nie kupi bez Ligi Mistrzów.
» 23 stycznia 2023, 16:34 #529
Jopciu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 14:10

Kojarzycie taki moment z wczorajszego meczu jak Antony był na naszym lewym skrzydle ? dla mnie lepiej wyglądał na lewym skrzydle bez kitu. Szkoda że Antoś nie ma prawej nogi bo nie dośrodkuje nic tylko będzie schodził na lewą a jak mamy żyrafe typu weghorst przydałoby się dośrodkowanie
» 23 stycznia 2023, 14:09 #528
Jakusa: Antony w tym sezonie to niewypał, przewagę na skrzydle to chyba jedynie na treningach robi. Młody jest, więc może jeszcze odpali, ale na ten moment takiemu Garnacho to może buty czyścić. Ciekawe czemu swoich szans nie dostaje Pellistri, bo pokazał się z dobrej strony przez te 3 minuty co był na boisku.
» 23 stycznia 2023, 14:26 #527
SmokuUtd: Wydaje mi się że wczoraj grał nieco odważniej niż w ostatnich meczach. Daleki jestem od skreslania go już teraz.
» 23 stycznia 2023, 14:32 #526
Batigol222: wtedy obaj z Rashfordem zeszli na lewą stronę, może dlatego, że White miał żółtą kartkę. Poza tym, na LS i tak jest Rashford. Jak dla mnie z tego Antonego dałoby radę zrobić takiego zawodnika, jak Bernardo Silva (tyle, że gorszego, bo Silva potrafi mijać rywali). Na skrzydło jest za wolny i nie takich umiejętności, jak James Rodriquez, żeby czymś rekompensować niedostatki dynamiki
» 23 stycznia 2023, 15:08 #525
essaEdek: Everton bez menadżer.
» 23 stycznia 2023, 13:41 #524
ALLADYN: Szkoda że tak późno. Fatalny trener. Lampard ze średnią punktową 1,00 na mecz. To najgorszy trener Evertonu od czasów Howarda Kendalla, który ich prowadził w sezonie 97/98.

Licze, oczywiście tylko takich którzy pracowali chociaż pół sezonu. A nie asystent który pracował 3 mecze do czasu nowego, przegrał 3 i ma średnią 0,00 :D
» 23 stycznia 2023, 13:50 #523
sztejner: Nie wiem czy już poszła oficjalka,ale czy kogoś to dziwi ??
Jest jeden plusik
Ole okazał się gorszy od Artety,ale na pewno sprawdził się lepiej niż Lampard
» 23 stycznia 2023, 13:50 #522
SkilledHydra16: Trzeba przyznać, że Arsenal gra piękną i bardzo dynamiczną piłkę. Widać elementy podobne do gry City, ale kanonierów jest bardziej konkretna, bezposrednia, bez klepania kiedy to nie jest potrzebne. Szkoda mimo wszystko ze to raczej oni wrócą na szczyt ligi szybciej od nas, ale na szczęście my też już wracamy powoli na odpowiednie tory. Odpowiednie transfery w lato które chce ETH ( mam nadzieję, że w tym napadzior, marzy mi się Harry Kane) i w przyszłym sezonie raczej już na pewno celem będzie wygranie ligi.
» 23 stycznia 2023, 13:30 #521
ALLADYN: Teraz z Forest w pucharze nie ma co cisnąć na chama. Bo Rashford i Eriksen potrzebują chwili oddechu. Zwłaszcza Duńczyk oddycha rękawami. Oby Łysy nie przeszarżował, bo obecnie 80% ofensywy wisi na Rashfordzie. Licze na minuty Garnacho i Elangi w pełnym wymiarze.
» 23 stycznia 2023, 13:28 #520
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 13:35

Pellistri, od 1 minuty z Forest to mus.
» 23 stycznia 2023, 13:34 #519
Kuntakinte: Trzeba wzmocnień mamy zbyt wąska kadrę
» 23 stycznia 2023, 13:26 #518
sztejner: Dzisiaj niech Pereira poprowadzi Fulham do zwycięstwa nad Spurs,to ta kolejka wcale taka zła dla nas nie będzie.
» 23 stycznia 2023, 13:15 #517
Pyra: Arteta obejmował Arsenal ok. 3 lata temu, oto jak prezentował się ich skład:
Leno - Maitland-Niles, Luiz, Sokratis, Kolasinac - Xhaka, Torreira - Auba, Ozil, Pepe - Lacazette

Proszę porównajcie to teraz do tego co robi ETH, bo widzę niektórym główki przegrzało i chcieliby idealnych spotkań co 3 dni.

Arsenal wykręcał takie wyniki w lidze:
19-20 - 9 zwycięstw, 7 remisów, 5 porażek
20-21 - 8 miejsce w lidze
21-22 - 5 miejsce w lidze
22-23 - kiedy już jest w klubie 3 lata, wymienił całą podstawową 11-stkę i dopracował swoją taktykę do perfekcji

My w tym sezonie na OT gramy jak za Fergusona, przyjeżdżają do nas dostać jak najmniej a nie drżymy o wynik co tydzień. Wygraliśmy z Arsenalem (jako jedyni), City, Liverpoolem i Tottenhamem, Chelsea też przyjedzie dostać to na co zasługują w tym sezonie.

Zimny okład na głowę, mamy najlepszego możliwego trenera w tym momencie i nie obchodzi mnie, że wczoraj graliśmy od 70min jak za Mourinho, widziałem wszystkie spotkania w tym sezonie i widać poprawę w każdym elemencie. Większość z was przez to, że przez lata dostawaliśmy oklep rok po roku chce wszystkiego na już.
Dodatkowo przez MŚ i LE mamy napięty grafik jak plandeka na żuku. Gramy co 3 dni i tak będziemy grać praktycznie do maja. Jak zdobędziemy jakiś puchar + spokojne top 3-4 sezon uznajemy za udany, czekamy na ruchy w lato, bo bez wzmocnień ŚN, ŚP i obrony nie mamy co liczyć na cuda.
» 23 stycznia 2023, 13:05 #516
Jopciu: +1. Nic dodać nic ująć.
» 23 stycznia 2023, 13:11 #515
sauerlandevent7: I z tym się zgodzę, przy czym podobno ETH po pierwszych meczach przyspieszył podobno proces widząc co się dzieje. Dodatkowo jest mocno elastyczny i nie trzyma się kurczowo stałego sposobu gry , ściągnął swego czasu nawet obowiązek gry podaniami przez Davida grunt ze nie słyszę o procesie itp , gość ma styl, wpoił go zawodnikom, ale jest miejsce na wolną rękę dla zawodników. Nie zamyka ich w schematach jak LVG , ma być futbol proaktywny i jest. Teraz grunt to porządek na poziomie zarządzania klubem tak jak bywało nawet za Sir Alexa i Glazerów, byli właścicielami ale to Sir Alex decydował i widać se teraz podobnie jest z Erikiem. Nie ma półśrodków, są ci zawodnicy których chce trener ,
» 23 stycznia 2023, 13:17 #514
Kilerek7: Mnie martwią gracze ofensywni. Antony to narazie niewypał, nie wiadomo co z Sancho, Martial szklany. Zostaje Rash i Garnacho. Weghorsta nie licze, bo on na chwile. W pomocy Case Eriksen i Bruno dają radę, ale nie mogą grać non stop. Obrona też ok, ale przy takich graczach jak AWB, Fred, MCT, Dalot, DDG dużo znaków zapytania, taki Casemiro trzyma poziom co mecz, problem, że inni rożnie. Antony gra padake, ale gra bo nie ma kim.
» 23 stycznia 2023, 13:26 #513
Pyra: I jeszcze muszę dodać jedną ważną rzecz, gramy obecnie bez napastnika, Martial od początku sezonu połamany raz po raz, nie można na niego liczyć. Weghorst z marszu musiał wejść do podstawowej 11-stki, jak gramy w pomocy innym zestawieniem niż Case - Eriksen - Bruno to wyglądamy jak dzieci we mgle, nawet VDB wypadł przez co za Bruno musi grać albo młodzieżówka albo Erik testuje tam Tominaya, który miota się jak kura bez głowy.
Przychodzą puchary i nie mamy kim rotować na 9 i 10, Sancho i Greenwood poza grą, boki obrony nie wzmocnione, kupiliśmy tylko Malacię do rotacji.

Problemy można wypisywać cały dzień a Erik nie zwala na sędziów, trawę czy wiatr jak niektórzy trenerzy w tej lidze, tylko co 3 dni musi grać o przeżycie z tym co ma.
» 23 stycznia 2023, 13:28 #512
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 13:32

Kilerek
Już pisałem o tym nie raz, jak ktoś mówi, że Antony to niewypał to nie zna się nic na piłce, to jedyny obecnie zawodnik, który z dwoma rywalami na plecach potrafi przytrzymać piłkę na połowie rywala i jak zszedł z Arsenalem to musieliśmy walić ciągle lagi bo reszta ataku traciła piłkę w sec.
Z czasem dołoży liczby i będzie git.

W Ajaxie grał tak jak gra np. Saka w Arsenalu, tam piłki leciały na pamięć, wszyscy wiedzieli kto, gdzie, kiedy. U nas napastnik nawet nie zagra 3 meczów pod rząd to gdzie te automatyzmy wyćwiczyć? W fifie?
» 23 stycznia 2023, 13:30 #511
Aksum: Antony potrzebuje czasu. Nie każdy wchodzi z buta do PL.
Pytanie co jeśli nadal będzie grał poniżej oczekiwań?
Sprzedaż, wypożyczenie? Nie tak łatwo zrobić jakiś dobry ruch z tak drogim piłkarzem.
» 23 stycznia 2023, 13:33 #510
Pyra: A co zrobić z Maguire? Sancho? Bissaką?
Jest ryzyko, jest zabawa.
» 23 stycznia 2023, 13:59 #509
Pochmurny: Oczywiście, że potrzeba czasu aby coś zmienić. Widać mocno, że aktualnym celem na ten sezon jest tylko i wyłącznie zajęcie miejsca w top 4, a ostatni mecz i brak zmian ofensywnych (gdzie nie pochwalam tego) jest tego dowodem. Holender podchodzi do wszystkiego pragmatycznie, a nie jak marzyciel. Widzieliśmy przez lata, że ta zgraja grajków to w większości mentalne kluchy. Nie ma sensu wrzucać ich na emocjonalny rollercoaster. Trzeba grać solidnie i dociągnąć jak najlepszy wynik do końca sezonu aby zacząć kolejną ewolucję składu.

Prócz Antonego (narazie poziom żenujący, ale jeśli miałby odpalić za rok to warto poczekać), Lisandro oraz Casemiro reszta to uzupełnienie składu. Tak Christian to tylko tania alternatywa aby na szybko podnieść chociaż o trochę poziom gry i gdy sprowadzony zostanie docelowy gracz, to Duńczyk usiądzie na ławkę. Jest mnóstwo miejsca na poprawę 11 jak i rezerwy. A w przyszłym sezonie Holender będzie już dobrze znał każdego zawodnika i pewność w odpowiednich ruchach transferowych będzie większa.
» 23 stycznia 2023, 15:00 #508
cmazceh: #ETHout


Po jednym przegranym meczu w 90 minucie na wyjeździe z liderem PL XD
» 23 stycznia 2023, 13:02 #507
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 13:16

spośród wszystkich komentarzy pod tym newsem Twoj jest jedynym w którym pada ETHout wiec nie błaznuj. Krytyka za dwa ostatnie mecze sie Ten Hagowi zdecydowanie nalezy i nikt tu nie mowi o jego zwolnieniu a o błędach ktorych można było uniknąc.
» 23 stycznia 2023, 13:14 #506
SickRabbit: ETH to najlepsze co nas mogło spotkać od czasów SAFa a my przegrywaliśmy u nich nawet jak się kopali po czole bo potrafią się na nas spiąć jak my na city a poza tym są w najlepszej formie od 20 lat. Pokonało nas zmęczenie przez krótki odpoczynek i brak Case.
Mam nadzieję, że spotkamy się jeszcze w pucharze w tym roku ale muszą pokonać city, które jest ich katem
» 23 stycznia 2023, 13:19 #505
Stadionowykibic: @sickrabbit: no właśnie potwierdziłeś, chociaż nie jesteś świadomy. Skąd zmęczenie i brak Casemiro? Z powietrza?
» 23 stycznia 2023, 13:21 #504
cmazceh: Po pierwsze Panie poważny to było to napisane pół żartem ale okej. Po drugie krytyka należy się za co? Za to ze nasi przestali biegac w 70 minucie w meczu z CP? I gościu w 90 minucie strzelil z wolnego w okno? Czy za wczorajszy mecz gdzie rywal był po prostu lepszy ? Kogo ETH miał wpuścić? Garnacho? Czy Mailoo?
» 23 stycznia 2023, 13:23 #503
SickRabbit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 13:27

No skąd zmęczenie jak gramy co 3 dni a rywale tydzień odpoczywali?
LOL
Skąd brak Casemiro? Bo się wykartkował.
» 23 stycznia 2023, 13:26 #502
brazylianwisnia: Zmęczenie choćby z chęci wygrania 9 poprzednich spotkan. Czy zadowolił by nas zwycięstwo z CP i remis z Arsenalem gdybyśmy w tych 9 meczach zgubili 8pkt przez rotowanie u granie McFredami i Maguireami?
» 23 stycznia 2023, 13:34 #501
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 14:11

sickrabbit, zgadzam sie ETH robi swietna robote ale nie oznacza to ze jest nieomylny. Zajechania piłkarzy dało sie uniknac bo skoro widział że Bruno i Rashford nie sa w stanie zrobic nic w drugiej polowie z Crystal Palace to mozna było ich zdjac, tak samo jak Casemiro w sytuacji gdy rywal naciskał z atakami i rosło ryzyko złapania żółtej.

Nie rozumiem tez czemu w kółko marginalizujecie naszą ławke. Czy McTominay zagral wczoraj jakos tragicznie? Czy z taka gra nie wystarczyłby na ostatnie 30 minut meczu z CP? Tak samo Garnacho, daje nam bardzo wazna asyste w meczu z City a my nie korzystamy z niego w meczu z Arsenalem ?

Arteta po kontuzji Jesusa musial postawic na Nketiah i chłopak idealnie wszedł w jego buty strzelajac niemal co mecz , Trossard wszedł wczoraj na boisko i bez kompleksów kręcił kółka z naszymi obrońcami mimo ze byl 3 dni w klubie a my na kazdego młodego zawodnika nakładamy jakas kwarantanne i trzymamy go na lawie przez pol roku zanim w ogole wejdzie na boisko a nawet jak juz wejdzie i pokaze sie dobrze to w kolejnych meczach gra ogony. Pozbylismy sie Ronaldo, wyslalismy Sancho na jakis obóz a teraz udajemy ze nie mamy ławki mimo ze siedzą na niej Garnacho i Pellistri. Nie wykorzystujemy w pelni tego co mamy i tłumaczymy to zbyt krótką ławką. Po wygranej z City pojawila sie realna szansa na wygranie z City, wystarczylo porotowac troche składem w meczu z srodka tygodnia i przygotowac sie na Armatki a byc moze nasza zdobycz punktowa z tych dwóch meczów wyniosłaby wiecej niz 1 punkt. Ten 1 punkt pokazuje ze obralismy jedna z groszych taktyk na te mecze.
» 23 stycznia 2023, 14:05 #500
Piwal: "Po wygranej z City pojawila sie realna szansa na walke o tytuł" mialo byc
» 23 stycznia 2023, 14:12 #499
SickRabbit: 3pkt z CP to tyle samo co 3pkt z Arsenalem. A jak się skończylo i kto kiedy grał to już wiemy.

A co do zmian to już ETH wyjaśnił sam i masz o tym newsa.
» 23 stycznia 2023, 14:24 #498
Litosci: Tylko ze Trossard to jest klasa sama w sobie i on gdzie by nie poszedł to by ciągnął zespół
» 23 stycznia 2023, 15:19 #497
Piwal: ta widzialem tego newsa i liścia jakiego sprzedał Garchano, Pellistriemu i Elandze mowiac ze bylismy ograniczeni pod wzgledem ofensywnym - na pewno chłopaki zrozumieli :D
» 23 stycznia 2023, 16:43 #496
SickRabbit: Teraz tylko 2 dni odpoczynku...
Granie na tylu frontach odbije nam się czkawką bo mamy za wąską kadrę na takie wojaże.
Nie spodziewam się fajerwerków z Nottingham bo będą zajechani.
Do marca gramy co 3 dni. Na szczęście przed lfc Away będziemy mieć więcej odpoczynku.
» 23 stycznia 2023, 12:41 #495
JudoHonor: Nie wiem skąd wziął się ten wielki optymizm po meczu z City. Tamten mecz wygraliśmy cudem, mieliśmy jedna dobra polowe a w drugiej mieliśmy masę szczęścia. Potem bardzo słaby mecz z crystal palace. Myśle ze w meczu z Arsenałem mieliśmy małe szanse na wygrana - nie rozumiem skąd pomysł ze Man Utd wróciło do formy, mieliśmy serie wygranych bo graliśmy ze słabymi zespołami Aston Villa, Burnley, Charlton, Real Betis, Nott. Forest, Wolves - oprócz betisu to są zespoły z dolnej części tabeli lub w ogóle z niższych lig.
» 23 stycznia 2023, 11:59 #494
atotrikos: To pomyśl XD
» 23 stycznia 2023, 12:06 #493
Kilerek7: Dokładnie, mieliśmy fajną serię, ale też dużo szczęścia i pojedynczych błysków. Nie gnieciemy rywali, przynajmniej ja tego nie czuje, ale progres jest. Poprawiła się głównie obrona i pomoc, a atak wciąż słaby, w zasadzie tylko forma Rasha daje gole.
» 23 stycznia 2023, 12:07 #492
Seszele: No tak, ja również nie wiem skąd ten optymizm.
Do meczu z City E. ten Hag zwyciężył w 20 spotkaniach na 27 rozegranych. Po meczu z City miał 21 zwycięstw na 28. Teraz potknęliśmy się z CP i przegraliśmy z układanym przez parę dobrych lat Arsenalem co nie jest w żadnym wypadku ujmą, a podkreślę, że w obu tych meczach zabrakło nam szczęścia w 90 minucie.

Nie no, naprawdę nie widać progresu. Te liczby nic nie znaczą, klepiemy się po czole, nie ma żadnej poprawy w stosunku do lat poprzednich.

Czasem naprawdę mam wrażenie, że niektórym brakuje umiejętności logicznego myślenia bądź też na swojej życiowej drodze zgubili co najmniej jedną klepkę.
» 23 stycznia 2023, 12:17 #491
DevoMartinez: JudoHonor: Odwracając pytanie. Nie wiem skąd ten pesymizm po jednym przegranym meczu?
» 23 stycznia 2023, 12:19 #490
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 12:26

Nawet jeśli część z tych wygranych była na farcie. To była to seria 7 wygranych z rzędu, gdzie straciliśmy tylko 2 bramki. Taką serię mieliśmy ostatnio za OGS, zaraz po przyjściu do klubu, gdy trwał miesiąc miodowy. A wcześniej chyba za SAF'a lata świetlne temu.

Tak poza tym Anglia to nie Francja czy Hiszpania, że drużyny z dołu tabeli można ograć na luzie 5-0. Np. Nott. Forest od porażki z nami nie przegrało od 4 spotkań, a Everton niedawno 2 kolejki temu urwał punkty City.
» 23 stycznia 2023, 12:25 #489
Piwal: Skąd wziął sie optymizm ? Może stąd że mielismy 1 punkt straty do City i 6 do Arsenalu a te ekipy maja do rozegrania 2 mecze między sobą. W najlepszym wypadku mielismy szanse wylądować na 3 miejscu z jednym punktem straty do lidera. W każdym innym przypadku wskoczylibysmy na drugie miejsce.

Niestety mecz z Crystal Palace zaważył mocno na naszej sytuacji w tabeli nie dosc ze doszło zmęczenie przed ważnym meczem z Arsenalem to jeszcze wykartkował nam się Casemiro. Sytuacji nie próbował też ratować Ten Hag który cisnął na siłe jednym składem do konca zamiast dac zawodnikom odpocząc i być może uchronic ich od kartek. Wystarczyło zrobić 3 zmiany z CP, wpuscic świeze siły w drugiej połowie odciążając nieco Rashforda Bruno i Casemiro. Szkoda...
» 23 stycznia 2023, 12:52 #488
Kilerek7: Nikt nie mówi, że nie ma progresu, chodzi o to, że nie kreujemy tyle akcji jak byśmy chcieli, umiemy grać ładnie dla oka, klepać, mieć kontrole, ale nie czuc, że może wpaść dużo goli, często to błyski, nie ma narazie tego gniecenia rywala, raczej próby zaskoczenia.
» 23 stycznia 2023, 13:13 #487
sssexton90: Zabrakło u nas Casemiro i lepszego Napastnika z przodu. Arsenal był lepszy, ale przy szczęściu mogliśmy remis wyciągnąć. Za łatwo stracone bramki
» 23 stycznia 2023, 11:48 #486
SkilledHydra16: W lecie Harry Kane i zastępstwo dla Casemiro żeby McTominaya i Freda oglądać tylko w jakiś kukuryku kap. Czy to tak wiele?
» 23 stycznia 2023, 11:33 #485
atotrikos: Fred gra dobrze, zawsze energia, dobre tempo i czucie gry. McTominay to taki ziomek co go bierzesz do składu aby po równo było chociaż i tak nie jest xd
» 23 stycznia 2023, 11:40 #484
HarryBrown: Wybitnie bredzisz człowieku.
» 23 stycznia 2023, 12:06 #483
atotrikos: Wybitnie to marnuje każda naszą ofensywną akcje pan McTominay.
» 23 stycznia 2023, 12:15 #482
DevoMartinez: Fred gra dobrze? Wchodzi na końcówki i prezentuje piłki na kontry co rusz.
» 23 stycznia 2023, 12:16 #481
atotrikos: To prawda ale wywiązuje się ze swoich zadań taktycznych - ma wnosić energie, odbiory i szukać gry do przodu, ciągnąć grę bo potrafi podholować.

Jak Scott wychodzi na takie zadania też nie wygląda najgorzej ale wczorajszy mecz i pozycja gdzie grał...
Scotta za łatwo wyciągnąć też ze swojej pozycji i w tym miejscu jest dziura - obczajcie sobie powtórkę jak tam Partey, Odeegard to mieli lotnisko wolnego miejsca.
Oczywiście nie sam tam grał ale gdy gra Casemiro to jest jeden a jakby było ich 3.
» 23 stycznia 2023, 12:28 #480
SickRabbit: Fred wyłączył KDB i dzięki temu Haaland był statystą a ten chce z niego zrobić drugiego van de Beeka przyspawanego do ławki. Jest nam bardzo potrzebny.
» 23 stycznia 2023, 12:53 #479
jayjay2: Fred jedyne co wnosi to chaos w nasze poczynania. On wchodząc na boisko powinien dawać nam spokój w środku pola, pomóc nam zdominować środek, uspokoić grę w rozegraniu, jak i defensywie. Kompletnie tego nie robi. Z tymi odbiorami to nie szalejmy, chłop ma 9 udanych odbiorów (na 16 prób) po 20. kolejkach EPL. Nie wspominając już, że wygrał tylko 29 pojedynków, a przegrał 40.

>"Fred wyłączył KDB"

To nie ten KDB miał autostradę do bramki przy golu na 1:1?
» 23 stycznia 2023, 13:20 #478
mycka86: Fred paradoksalnie bardziej nadaje się do gry z topowymi drużynami niż ogórkami.

A szanse na ściągnięcie Kane'a moim zdaniem wynoszą 10%. Co najwyżej.
» 23 stycznia 2023, 13:34 #477
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.01.2023 15:59

@atotrikos
Każdą marnuje? Jak na niego i jego pozycję na której z musu najczęściej musi grać, to kreuje całkiem sporo. Marnują wykonawcy.
Co do wczoraj, to jakie wsparcie Scott miał od swojego kompana w środku Eriksena? Częściej go wspierał Weghorst dopóki miał power w nogach i płucach. Casemiro bez wsparcia też nie ogarnie w pojedynkę tematu jak będzie szło na niego w gazie 3 dobrych graczy przeciwników jak to wczoraj miało miejsce od 70 min. Odrobinę obiektywizmu człowieku bo jak na razie to bezmyślnie trollujesz.
» 23 stycznia 2023, 15:55 #476
sauerlandevent7: Fakt , United musi szukać alternatyw to raz , dwa że skoro mamy kręgosłup drużyny a mamy to na pozostałe pozycje masz piłkarzy . Załóżmy że gra Varane lub Maguire z Martinezem lub Lindelofem . Dodatkowo Shaw ewentualnie na boku Malacia. W jednym meczu Eriksen. Casemiro. Fred w innym McTominay .Fernandes z Fredem np a dać Casemiro odpocząć teraz. Są skrzydła Rash . Sancho. Garnacho.Antony. Pellistri także daje opcje. Jest Weghorst i Martial. Tutaj jest od cholery talentu. Technicznie to czołówka ligi . Problemem będzie balans w zespole bo jest 6 miejsc a Casemiro i Fernandes być muszą a teraz pytanie 4 pozycje i masz Garnacho który musi grać, Rashford, Antony wielkie umiejętności. Dojdzie Sancho a moim zdaniem dojdzie. Umiejętności ma dużo większe niż Martinelli co pokazywał. Brakuje mu tego zrywu który ma Garnacho ale myślę że z Erikiem to ogarną. Szkoda tyle talentu marnować na ławce
» 23 stycznia 2023, 11:06 #475
Masta: Oni zamiast dać zagrać pellistriemu to wola bruno dać na skrzydło
» 23 stycznia 2023, 12:20 #474
Jopciu: Tak puść młodzika na City w gazie żeby się spalił zamiast doświadczonego Bruno. Mam nadzieje że Peli pogra w pucharach sporo min i zapracuje na stałe rotacje w 1 składzie.
» 23 stycznia 2023, 13:08 #473
PastaDoCiasta: Emocje po meczu już opadły, więc można pokusić się o wnioski:

Generalnie mimo porażki jestem mega zadowolony z jednego faktu - że na przestrzeni tygodnia graliśmy mecze z City i Arsenalem, czyli liderem i wiceliderem - i w obu z nich zagraliśmy po raz pierwszy od niepamiętnych czasów jak równy z równym. W obu meczach zadecydowała tak naprawdę dyspozycja dnia i gdyby dzisiaj rozegrać je od nowa to wynik mógłby być wręcz dowolny. To pokazuje, że jesteśmy w stanie nawiązać równorzędną rywalizację z każdym w tej lidze. Czy gdyby po końcowym gwizdku rozegrać mecz z Arsenalem od nowa to moglibyśmy liczyć na wygraną? Oczywiście. Czy gdyby grał Casemiro i nie dostalibyśmy meczu z Crystal Palace w środku tygodnia to moglibyśmy liczyć na wygraną? Jeszcze jak, bo w drugiej połowie było widać, że brakuje nam już gazu.

No cóż, kwesta mistrzostwa w tym sezonie jest już raczej zamknięta, chyba że Arsenał zaliczy jakiś totalny mental breakdown i się posypią, ale to jeszcze City musiałoby zrobić podobnie, a Pep raczej ma stałą maszynę. Pozostaje zatem zabezpieczenie top 4, a o to raczej możemy być spokojni. Najważniejsze to zameldować się w LM, żeby mieć kasę na wzmocnienia latem - bo jak ETH uzupełni skład klasową 9 i kimś do rotacji na PP, ŚP czy PO i przyklepie to okresem przygotowawczym to naprawdę możemy w przyszłym sezonie liczyć na walkę o najwyższe cele. W tym sezonie niech natomiast chłopaki dalej zgrywają się pod filozofię gry Erica, jest jeszcze Sancho do odbudowania i w końcu jakiś puchar do zdobycia, choćby Karakan Cup.

Po raz pierwszy o wygranej z PSG w LM patrzę z optymizmem w przyszłość, a po raz pierwszy od odejścia SAF-a jestem również spokojny o to, że niebawem wrócimy do elity. GGMU!
» 23 stycznia 2023, 10:48 #472
Jopciu: To tak jak gadanie że 1 mecz United wygrało bo Arsenal nie miał Tomka Imprezy na srodku to teraz można gadać że Arsenal wygrał bo nie było Casemiro. Zgadzam się z komentarzem. Jeszcze pół sezonu przed nami. Lecimy po top 4 i może jakiś mały puchar do gabloty
» 23 stycznia 2023, 10:53 #471
Kilerek7: Już dajecie mistrzostwo Arsenalowi na półmetku, jakby grał jakąś galaktykę, wszystko wciąż możliwe. Maszyna Pepa czy Kloppa też już nie jest idealna, prędzej czy później i Arsenal złapie zjazd.
» 23 stycznia 2023, 11:21 #470
JudoHonor: Przecież poprzedni mecz z Arsenałem wygraliśmy, ostatni raz przegraliśmy z nimi w 2020 roku to o jakich niepamiętnych czasach mówisz?
» 23 stycznia 2023, 11:53 #469
RedFox: Nie zgodzę się z koniecznością wzmocnienia na PP - poza Antonym mamy Pellistriego, a poza nim z wypożyczenia wróci Diallo no i miejmy nadzieję że i Sancho, który również może grać na tej pozycji. W kwestii ważnych wzmocnień na lato potrzebujemy:

1) ŚO - w miejsce Maguire'a lub Lindelofa, bo ktoś z tej dwójki musi się pożegnać
2) PO - Dalot okej, ale Wan-Bissaka wciąż nie przekonuje mnie, może dobrym wyjściem dla obu stron byłoby gdyby odszedł do Crystal po sezonie
3) ŚPD - zmiennik dla Casemiro, każdy widzi że McTominay nie spełnia tej roli
4) ŚP - najlepiej box to box, Fred ewentualnie jako zmiennik, Van de Beeka trzeba zacząć już wypychać z zespołu i znaleźć wzmocnienie do rywalizacji z Eriksenem o pierwszą 11
5) N - bo Martial jest szklany i wiele nie daje, a Weghorst jako opcja rezerwowa okej, ale nie jako napastnik pierwszego składu. Potrzeba dużego nazwiska z doświadczeniem, silnego, wysokiego killera, który nadaje się też do gry kombinacyjnej - Kane to opcja idealna.
» 23 stycznia 2023, 14:36 #468
Kilerek7: Nie macie wrazenia, ze nasza drużyna jest jak stary silnik po lekkim naoliwieniu? W Arsenalu piłkarze już dominują a są młodzi i głodni, a u nas najlepsi mają najlepsze lata kariery za sobą, za rok młodsi nie będą. McT, AWB, Fred to są relikty przeszłości i takie wskrzeszanie czegoś co od dawna nie działało.
» 23 stycznia 2023, 10:35 #467
Pezet: Ale ze którzy najlepsi maja najlepsze lata za sobą?
» 23 stycznia 2023, 10:40 #466
Domin31: Akurat tych co napisałeś to nigdy nie grali na jakimś dużym poziomie
» 23 stycznia 2023, 10:44 #465
Litosci: Varane Casemiro i eriksen to „dziadki” a reszta to przecież dopiero wchodzi w nSjleoszy wiek dla piłkarza
» 23 stycznia 2023, 11:25 #464
Jopciu: Tymczasem Giggs w wieku 38 lat i Van Persie w wieku 30 lat robiący Króla Strzelców ligi XDDD nie róbcie z 30latków emerytów gdzie w ciągu ostatnich lat fizjoterapia i zabiegi regeneracyjne czynią cuda.
» 23 stycznia 2023, 11:32 #463
sturmik: Na pewno przy negocjacjach z Levym mialbys Kane od poczatku okienka u nas...
Oni go zmusza do podpisu i tak - juz raz tak bylo i wtedy tez przedluzyl. Tottenham sie nie patyczkuje - beda mu codziennie najezdzali na psychike, porwa rodzine, az sie nie zlamie i podpisze cyrograf do 35 roku zycia.
» 23 stycznia 2023, 10:42 #462
AgentBartezz: Ostatecznie zawsze jest możliwość, że Kane po prostu chce zostać w Tottenhamie, zostać legendą tego klubu i... nie wiem czemu nikt o tym nie pomyśli...
» 23 stycznia 2023, 12:50 #461
kacpersky: Co zawarzyło na wyniku moim zdaniem to:
1. Zupełnie różny od gospodarzy mindset. Chyba defensywne usposobienie i taktyka zorientowana na błyskawiczne kontry przy zawodnikach jak McT czy AWB to nie jest sytuacja idealna. Oczywiście nie kwestionuję decyzji EtH, bo wydawała się jedyną sensowną, ale - i tu przejdę do pkt 2...
2. EtH ma związane ręce przy obecnej ławce. Brakuje szerokości, brakuje mocnych nazwisk, które w 10-15 minut odmienią nieco sytuację na boisku na korzyść United biorąc ciężar gry na siebie. Na ten moment dysponujemy kadrą na średniaków i spadkowiczów i jeszcze ze 4-5 transferów nas dzieli od topki + odnalezienie lepszej (bo już nie mówię, że bardzo dobrej) formy przez Anthonyego oraz Sancho. Póki co widać, że niechętnie są przeprowadzane zmiany i ta na poły żelazna 11 jest wyklarowana.
3. Zagraliśmy bardzo dobry mecz koniec końców. Wróciły flashbacki z rywalizacji SAFa z Wengerem, było widać na boisku 100% zaangażowania po obu stronach i mecz oglądało się z wypiekami na twarzy. Dobre spotkanie w obronie United (pomimo 3 straconych bramek), a trzeba pamiętać, że żaden piłkarz nie lubi tyle czasu się odganiać od piłęk rywali - obrońcy się niesłychanie męczą a napastnicy pozbawieni piłki frustrują. Dzisiaj schodzimy pokonani, ale można śmiało powiedzieć, że nie odpuszczaliśmy do końca. To bardzo cieszy.
» 23 stycznia 2023, 10:29 #460
Milo: Kane chce podpisać kontrakt z Spurs, ciekawe czy to prawda, jak tak szkoda bo zamyka sobie drzwi do jakiegokolwiek trofeum ;)
» 23 stycznia 2023, 10:12 #459
sturmik: Nie rozumiem czemu wszyscy ludzie twierdza w zaparte ze Kane chce do nas przyjsc. On jest jak Bale - zawsze patrzyl w naszym kierunku z rezerwa. Bardziej oplacaloby mu sie isc gdzies do Bayernu - gdzie uniknalby nienawisci kibiców i na pewno zdobylby kilka pucharów.
Przychodzac do nas skazuje sie na pucharowa ciuciubabke przez nastepnych pare lat - wiec to samo ma u siebie w klubie.
» 23 stycznia 2023, 10:36 #458
kamilpe: Jorginho jako zastępstwo dla Casemiro i Tielemans jako zastępstwo dla Eriksena/Bruno i mamy fajne dwa darmowe transfery.
» 23 stycznia 2023, 10:11 #457
Milo: Jorginho to kiep, lepiej starać się o kogos takiego jak Ndidi, kontrakt do 2024 a w zestawie brać Tiele
» 23 stycznia 2023, 10:13 #456
atotrikos: Douglas Luis + Tielemans
» 23 stycznia 2023, 10:16 #455
Domin31: Raczej Douglas Luiz + Alisha Lehmann
» 23 stycznia 2023, 10:46 #454
Aksum: Jeśli latem kluby będą zmieniać Rice i Bellingham to trzeba brać a nie się rozdrabniać na Ndidich, Luisów czy Tielemansów.
» 23 stycznia 2023, 10:54 #453
Milo: Rice? Św 100 baniek?
Nie trzeba nam kolejnego Maguirea
» 23 stycznia 2023, 12:38 #452
atotrikos: Strasznie mi przykro, że tak się wczoraj potoczyło to spotkanie, mogliśmy wywieźć ten remis na spokojnie.

Gra Manchesteru z McTomkiem to taki kebs łagodny, drobiowy a z Casemiro to mieszany, mieszany czyli doebany.

Poważniej pisząc niestety chłopak nie przeszło czy poziomu, musi być zmieniony.
Nie da się na niego patrzeć.
Zagubiony, podpalony i totalny brak ryzyka.
Co gorsze gdy grał z Fredem? Fred grał jak krety teraz na kogo innego przeszło - grał wczoraj z Eriksenem. A ten? Nie wiem, jakby gościa zaraził i Duńczyk był nieobecny, niedokładny i ciągle spóźniony.
Może to McVirus? Z dystansem oczywiście.

AWB... To samo co z City, krycie na radar.
» 23 stycznia 2023, 09:34 #451
KalinkaRIP: E cicho łagodny mój ulubieny, z wołowinka mmmm
» 23 stycznia 2023, 09:39 #450
Kicek999: Przez niego przegraliśmy ?
» 23 stycznia 2023, 10:36 #449
HarryBrown: Wg atotrikosa całe zło i wina to wina McT. A to wielki znaffca futbolu jest, więc nie należy jego zdania kwestionować.
» 23 stycznia 2023, 12:08 #448
atotrikos: Ty jesteś dopiero znaFFFFCA jak tego nie widzisz xddd
» 23 stycznia 2023, 12:12 #447
HarryBrown: Widzę więcej niż ty. Ty jesteś wybitnie jednowymiarowy i autentycznie mało wiesz o futbolu. Dużo szczekasz i nic więcej.
» 23 stycznia 2023, 16:02 #446
KubaUtd: 🚨 Tottenham plan to open talks with Harry Kane over a new contract after the January transfer window shuts. The England striker is open to signing a new deal, which currently runs out in 2024.

His priority has always been to be successful at Spurs. ⚪️

(Source: David Ornstein)
» 23 stycznia 2023, 09:19 #445
ax1d: > be successful
> at Spurs
;D

Swoją drogą, dzisiaj czytałem, że Spurs podobno nie zamierzają przedstawiać nowej umowy Conte, a obecna kończy się po tym sezonie. Jak ja się cieszę, że on do nas nie trafił...
» 23 stycznia 2023, 09:49 #444
brazylianwisnia: Byłbym zdziwiony takim obrotem spraw bo Kane nic tam nie osiągnie. Klub jest na fali opadającej a konkurencja w Anglii wciągnie go pod wode. Nie mają szans na LM w najbliższych latach.
» 23 stycznia 2023, 10:11 #443
olkson: Tak jak pisałem, z remisu bym się cieszył, aczkolwiek po takim meczu chociaż człowiek wstaje z dobrym nastawieniem:). Nawet dobry mecz, zabrakło przede wszystkim sił, gdzie Arsenal miał cały tydzień przygotowań do tego meczu, a my byliśmy po walce z CP. Spodziewałem się, że zejdzie Wout, a z przodu będziemy grać Rashem i Garnacho. MCTomek trochę nie dojechał poziomem, było widać brak Casemiro, który kontrolowałby grę całej drużyny - a przez to był już w końcówce chaos. Fajny mecz, na stadionie lidera, dobra nauka na przyszłość! Brawo T E A M.
» 23 stycznia 2023, 09:11 #442
trance: W pełni zgadzam się. Narzekałem na Case, kiedy od początku nie pokazywał nic specjalnego, teraz bije się w pierś, jego brak pokazuje, jakie umiejętności posiada. Dawno takiej szóstki w MU nie było.
» 23 stycznia 2023, 09:19 #441
sauerlandevent7: Tak patrząc po terminarzu to mecze z Barcą trzeba odpuścić, nie jechać najlepiej, później i tak czeka ten mocny i straszny Arsenal w Lidze Europy . Odpuścić te mecze, skupić się na pucharach w Anglii i trzecim miejscu. A tak szczerze wczoraj to mieliśmy umiejętności ich pokonać , nic strasznego ja tam nie widziałem. Murem za Eth. Po prostu geniusz.
» 23 stycznia 2023, 08:51 #440
Stadionowykibic: Geniusz? Który zawalił dwa ostatnie mecze i nie daje szans Pelistriemu? No chyba, że to też sarkazm.
» 23 stycznia 2023, 10:20 #439
sauerlandevent7: Pilkarze zawalili ten mecz. Błędy indywidualne zadecydowały
» 23 stycznia 2023, 10:33 #438
Bylak: Taki saka, zinchenko i odegaard by się nam przydali. Marzenie
» 23 stycznia 2023, 08:41 #437
brazylianwisnia: Głównie Saka i Partey.
» 23 stycznia 2023, 09:06 #436
ALLADYN: Nie było szans żeby Zinchenko zamienił jeden Manchester na drugi. Ale piłkarz bez wątpienia nietuzinkowy, to jak on schodzi z LO do środka pola, balansuje ciałem, robi przewage, wymienia piłke. On wygląda jak typowy ŚP ustawiony na LO. Dlatego tak dominują mecze, bo z nim w składzie grają czwórką w środku pola. Partey, Xhaka, Odegaard i Zinchenko. I sie dziw czemu nie masz piłki, jak tam taki batalion w środku.
» 23 stycznia 2023, 09:10 #435
KalinkaRIP: Alladyn u nas też Casemiro Eriksen, Fred i Bruno i co? Lagi na Rashforda
» 23 stycznia 2023, 09:33 #434
brazylianwisnia: U nas tak samo jak Zinchenko gra Dalot i też sobie super radził. Shaw w tym sezonie też sztos ale z Arsenalem miał za dużo roboty z tyłu.
» 23 stycznia 2023, 10:14 #433
Litosci: Malacia tez schodzi do środka. Shaw i AWB widać, ze tego nie ogarniają za bardzo
» 23 stycznia 2023, 14:35 #432
ax1d: Położyłbym worek pieniędzy za Bellighama.
» 23 stycznia 2023, 08:23 #431
vieeeri: I byś nie miał na inne wzmocnienia. Wg mnie cena za Bellinghama może być niewiele mniejsza aniżeli za Kane + FDJ, a to już daje do myślenia
» 23 stycznia 2023, 08:46 #430
ax1d: Jude ma 19 lat, a przy tym jest pewne, że trafi do Anglii. Więc ściągając go, nie tylko wzmacniamy się na naście lat, ale też pozbawiamy tej szansy rywali ligowych.
Oczywiście, że będzie dwa razy droższy niż FDJ, ale ja osobiście położyłbym te pieniądze. Bez Casemiro nadal jesteśmy średnią drużyną. Można twierdzić, że wczoraj "pechowo" przegraliśmy, ale prawda jest taka, że byliśmy gorsi i nie zasłużyliśmy na punkty. Raczej remis byłby "szczęśliwy", niż porażka była "pechowa".
» 23 stycznia 2023, 08:59 #429