Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Everton 1:1. Czerwone Diabły gubią punkty na Old Trafford

» 2 października 2021, 15:24 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po raz kolejny w tym sezonie rozczarował kibiców na Old Trafford. Czerwone Diabły tylko zremisowały z Evertonem 1:1 (1:0) w meczu 7. kolejki Premier League.
Manchester United – Everton 1:1. Czerwone Diabły gubią punkty na Old Trafford
» Manchester United zremisował z Evertonem 1:1 w 7. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Raphael Varane
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Scott McTominay
Fred
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Anthony Martial
Edinson Cavani
Cristiano Ronaldo
Jadon Sancho
Paul Pogba

Oddano 90 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na pięć zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do starcia z Villarrealem (2:1). Największe emocje wzbudził fakt posadzenia na ławce Cristiano Ronaldo. Szansę od początku dostał Anthony Martial.

Spotkanie na Old Trafford rozpoczęło się od zdecydowanych ataków Manchesteru United. Czerwone Diabły zepchnęły Everton pod pole karne i szybko mogły objąć prowadzenie. W 6. minucie świetne dośrodkowanie na dalszy słupek posłał Aaron Wan-Bissaka. Akcję zamykał Anthony Martial, lecz główkował niecelnie.

W kolejnych minutach przewaga Manchesteru United była bezdyskusyjna, choć nie przekładało się to na uderzenia na bramkę Jordana Pickforda. The Toffees pierwszy strzał oddali w 16. minucie – niecelną główkę na swoim koncie zapisał Michael Keane.

W 21. minucie bliski wpisania się na listę strzelców był Edinson Cavani. Urugwajczyka na jedenastym metrze znakomicie zauważył Fred. Brazylijczyk posłał dokładne dośrodkowanie, El Matador oddał strzał głową, a na posterunku był Pickford.

Z czasem do głosu coraz częściej zaczął dochodzić Everton. W 33. minucie świetną interwencję między słupkami zanotował David de Gea. Hiszpański golkiper obronił kąśliwe uderzenie Demaraia Graya zza pola karnego.

Manchester United dopiął swego w 43. minucie. Mason Greenwood mocnym podaniem dostrzegł Bruno Fernandesa. Portugalczyk zauważył Anthony’ego Martiala i podał piłkę do Francuza na lewą stronę pola karnego. Martial huknął, ile miał tylko sił i otworzył wynik meczu!

Przed przerwą Martial jeszcze raz próbował zaskoczyć Pickforda. Tym razem angielski golkiper obronił strzał Francuza zza szesnastki.

Po zmianie stron Manchester United cały czas miał inicjatywę, choć tempo rozgrywanych akcji nie było imponujące. W 56. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę – Cristiano Ronaldo zastąpił Edinsona Cavaniego, a Jadon Sancho zmienił Anthony’ego Martiala.

Czerwone Diabły często gościły na połowie Evertonu, ale w 65. minucie to goście wpakowali piłkę do siatki. Manchester United miał rzut rożny, ale złą wrzutkę zanotował Bruno Fernandes. W środkowej strefie boiska akcji nie skasował Fred i na bramkę gospodarzy ruszyła kontra. Abdoulaye Doucouré wyłożył znakomitą piłkę do Androsa Townsenda, a Anglik mocnym strzałem po ziemi nie dał szans De Gei.

Mecz na Old Trafford zdecydowanie się otworzył. Manchester United chciał szybko odzyskać prowadzenie, a Everton odgryzał się zaczepnymi akcjami. W 70. minucie na placu gry pojawił się Paul Pogba, który zastąpił Freda.

W 74. minucie dobrą okazję pod bramką Pickforda miał Cristiano Ronaldo. Portugalczyka pod linię końcową wypuścił Jadon Sancho, 36-latek uderzył z ostrego kąta z pierwszej piłki po długim rogu, nie trafił natomiast w bramkę. W 82. minucie swoją szansę miał Paul Pogba. Francuz oddał mocny strzał zza pola karnego po indywidualnej akcji Jadona Sancho. Nie zmusił natomiast Pickforda do interwencji.

W 85. minucie kibice Evertonu na Old Trafford poderwali się z krzesełek. Radość The Toffees ze zdobytej bramki była jednak przedwczesna. Manchester United został rozklepany przez gości we własnej szesnastce, Davies zagrał do wychodzącego na wolne pole Yerry’ego Miny, a Kolumbijczyk wpakował piłę do bramki De Gei. Do akcji wkroczył VAR i dopatrzył się pozycji spalonej defensora Evertonu.

Manchester United do samego końca nie zagroził już poważnie bramce Pickforda i zgubił kolejne punkty na Old Trafford w tym sezonie.

Manchester United – Everton 1:1 (1:0)
Bramki: Anthony Martial 43’ – Andros Townsend 65’

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Varane, Lindelof, Shaw – McTominay, Fred (Pogba 70') – Greenwood, Fernandes, Martial (Sancho 56') – Cavani (Ronaldo 56')

Everton: Pickford – Godfrey, Mina, Keane, Digne – Townsend, Doucoure, Allan, Gordon (Davies 72') – Gray (Dobbin 90') – Rondon


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Everton. 7. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Everton 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1016)


Pyra: Dobra chłopaki już wiem gdzie jest pies pogrzebany:
CR nie daje nic w pressingu więc trzeba kupić napastnika
Rok i 2 lata lata temu na PS grał Greenwood i każdy oczekiwał na transfer PS, kupiliśmy Sancho, który gra... na LS, czyli trzeba kupić PS
W środku mamy dziurę więc DMF/MF na już.
Do tego w ostatnich 18 spotkaniach raz było czyste konto więc trzeba kupić ŚO.

4-5 transferów w lato i będziemy bili się o mistrza, proces musi trwać
» 4 października 2021, 13:17 #931
Wirus: Oczywiście DMF/MF musi być prawonożny, bo lewonożny Fred na ŚP jest nie do ruszenia. Nasz podstawowy pomocnik, ostoja spokoju i najlepiej podający w zespole.
» 4 października 2021, 13:28 #930
is200second: Fred całym złem tego świata dalej :D,nikt nie bierze pod uwagę że inne zespoły też się wzmocniły i co roku jest trudniej. Dowód? Ścisk w pierwszej dziesiątce jak na krakowskim kleparzu w czwartki.

Nie biegamy tyle co inni, nie presujrmy tyle co inni i nie wystawiamy się do grania to mamy co mamy. Statyczna gra i brak zrozumienia. Napoli i Sevilla. Najlepiej chyba motorycznie przygotowane obecnie drużyny w Europie. I oczywiście zdarzy się potknięcie, ale żeby w sześciu meczach trzy porażki i remis. To jest coś ewidentnie nie zgrane.

Za to ja za brak świętych krów w zespole mocno Solskjear zaplusowal. A historia z Beekiem podejrzewam że to transfer na alibi. Nie pasuje do koncepcji i trochę klub i trenera rozumiem. Tu się nigdy nie grało na przewagę w środku pola a raczej skrzydłami i Beek się nie sprawdzi poprostu. Szkoda chłopaka.
» 4 października 2021, 14:05 #929
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2021 13:00

Najlepszy mecz w środku pola zagraliśmy z Newcastle. Kto nie zagrał w środku pola? Oczywiście że Fred, który niczym bakteria zaraża swoją obecnością obie linie.
Btw. ciekawy artykuł na temat jego zachowania po stratach i wtopach: szeroki uśmiech i bierna postawa że wiecie hehe zdarzyło się, każdemu mogło jakby zupełnie nie zauważajac że podobne rzeczy robi X razy na mecz. Uważam że Olek utrzyma swoją posadę o ile odsunie Freda od pierwszego składu
» 4 października 2021, 12:59 #928
is200second: Kolejny raz że Fred :D, a ktos zabronił piłkarzom ofensywnym strzelać bramki czy to wina Freda? Hahahha :D
» 4 października 2021, 13:09 #927
Pyra: Ole zabronił im grać szybko piłką bo jeszcze się chłopakom w głowie zawróci
Fred jest podstawowym zawodnikiem u Ole i tak zostanie
» 4 października 2021, 13:13 #926
kungfury: Nie mogłem wczoraj obejrzeć Live - City, ale obejrzałem sobie dzisiaj rozszerzone skróty i dochodzę do wniosku, że jakbyśmy zagrali wczoraj tak, jak Live, to byłby tu w komentarzach wylew pod tytułem "hurr durr, zero taktyki, strzelamy gole tylko dzięki indywidualnym akcjom zawodników". Bo czym innym były te dwa gole Salaha i Mane jak nie popisem umiejętności głownie tego pierwszego? Tam nie było żadnych schematów, Salah dwa razy wszedł między zawodników City jak dzik w kartofle. I co w tym złego? Nic. Absolutnie. Od tego są ofensywni zawodnicy, żeby swoimi umiejętnościami, wyobraźnią i improwizacją kreować i strzelać gole.
Nawet Guardiola kiedyś powiedział: “My job is taking you to the final 3rd and your job is to finish.”
My pod Ole prawie cały czas jesteśmy w "final 3rd", tylko zawodnicy mają problem z tym "finish". Ale to przyjdzie, z czasem i wraz ze zgraniem zawodników, przyjdzie. Ile grają razem Salah z Mane i Firmino? A ile Ronaldo z Greenwoodem i Sancho? No właśnie. Dlatego nie uważam, że mamy problem z atakiem pod względem taktycznym. Gole przyjdą z czasem. Na tę chwilę strzeliliśmy ich tyle samo co City, a jestem przekonany, że będziemy strzelać coraz więcej.
Problem mamy z defensywą, szczególnie z przerywaniem kontrataków. Ile to już goli straciliśmy w ten sposób w tym sezonie? Nie mamy czystych kont (całe jedno w 10 meczach) i to jest nasza pięta achillesowa. Drugi problem to wychodzenie spod wysokiego pressingu. Wystarczy że jakiś zespół na nas założy taki pressing i już nie wiemy co robić. Na tych dwóch aspektach powinniśmy się skupić. I oba moglibyśmy rozwiązać mając klasowego DMa, takiego, który potrafi przerywać kontrataki, i takiego, który potrafi grać piłką. A gramy Fredem, który nie umie ani jednego, ani drugiego. A obie te umiejętności ma moim zdaniem Matic, problem w tym, że jest już wolny i mało mobilny. Dlatego może do czasu kupienia nowego DMa grać double pivotem Matic-McTominay skoro i tak gramy uparcie tym 4-2-3-1? Scott swoją mobilnością i wybieganiem nadrabiałby braki Matica, a Serb mądrym ustawianiem się i spokojem w operowaniu piłką nadrabiałby braki Scotta. Teoretycznie duo idealne, mogłoby dawać nam więcej czystych kont i zapewniać spokój z tyłu, a z przodu zawsze coś wpadnie i będzie wpadać coraz więcej, o to jestem spokojny.
» 4 października 2021, 12:47 #925
is200second: Tak to jest właśnie jak ludzie oglądaja skróty i potem wysuwają wnioski na temat meczu.:D
» 4 października 2021, 13:06 #924
kungfury: A jakbym obejrzał cały mecz to nagle gole Salaha i Mane stałyby się kunsztem geniuszu taktycznego Kloppa?
» 4 października 2021, 13:07 #923
devilek777: Ty w ogóle pojęcia o piłce nie masz to się nie udzielaj. City już rozwaliło psg?
» 4 października 2021, 13:08 #922
karassas: Akurat jedno trzeba przyznać, gdyby zamiast Ronaldo przyszedł jakiś konkretny dm to pewnie wyglądałoby to lepiej. Jasne Ronaldo jest świetnym piłkarzem i dużo nauczy nasze młode gwiazdy, ale jednak my mamy większy problem z tym żeby zachować czyste konto niż żeby strzelić. Co do Freda długo go broniłem, ale to co on ostatnio wyczynia to przesada jest. Aktualnie to facet gra tragicznie. Oby się obudził bo w zeszłym sezonie aż tak źle nie było.
» 4 października 2021, 13:15 #921
kungfury: @devilek777 kiedy ja pisałem cokolwiek na temat City vs PSG?
» 4 października 2021, 13:16 #920
is200second: Karaś ja się z tobą nie zgodzę bo oprócz Newcastle i Leeds to my praktycznie nie strzelamy wogole i tu jest problem. Za bardzo indywidualnie gramy, alebo chcemy wejść z piłką do bramki.
» 4 października 2021, 13:20 #919
is200second: Czym się przejmujesz przecież to prowokator jest zwykły, zamiast v to powinien mieć b w nazwie :D, drugi taki tu jest z tym wyszczerzonym uśmiechem w emotce.
» 4 października 2021, 13:23 #918
devilek777: Kungfury z Tobą się zgadzam, pisałem o tym pseudoekspercie is200second
» 4 października 2021, 13:28 #917
kungfury: @devilek777 To może na przyszłość adresuj do kogo piszesz żeby uniknąć nieporozumień ;)
» 4 października 2021, 13:32 #916
artrad9448: Zgadzam się z kolegą MALUTKI92
Kibicuję diabłom od pamiętnego sezonu 98/99, przeżyłem sporo z drużyną Fergusona, były wzloty i upadki, radości i frustrację. Ale za to kocham ten klub, na dobre i złe.
Duża większość oleoutowców to są ludzie mało rozgarnięci i nie wiedzą, że budowanie długofalowe trwa trochę czasu.
Będziemy mieć drużynę przed która będą trząść portkami i będziemy odnosić sukcesy bardzo długo. Panowie spokojnie. Potrzeba do tego odpowiednich ludzi, z odpowiednim charakterem i umiejętnościami. Nie da się wymienić całej kadry w jedno okno. Życie to nie FIFA.
To, jaki bałagan posprzątał OLE po swoich poprzednikach i w jakim kierunku idzie to dzieło należy mu się szacunek. Wymienia sukcesywnie element po elemencie, krok po kroku.
A wam "Kibicom" nigdy się nie dogodzi:
- Czemu Ronaldo jest na ławce? Przecież to maszyna strzelająca gole.
- Czemu nie gra Cavani? Urugwajczyk biega do pressingu a CR7 nie.
- O patrzcie, Ronaldo ma ochraniacze ze swoim wizerunkiem
- Czemu gra Martial? Kopie się po czole, wydaliśmy siano na Sacho.
- Czemu Sancho gra skoro jest bez formy? kasa wydana w błoto, lepszy jest wilczek Dżesi.
- Lingarda już dawno nie powinno być, za słaby na ten klub. Powinien grać Greenwood.
- Fred za słaby na DM, gra zbyt elektrycznie, Matic mało zwrotny i spowalnia grę czemu nie grał Fred?
- A bo Chelsea wymieniła Lamparda na Tuchela i grają jak z nut, wymieńmy wuefistę.
- Czemu odeszło Lato i jest zimno?
- Czemu już weekend zleciał już budzik dzwoni w poniedziałek?
- Gdzie jest Donny? Pogba Out, Fred Out, Ole out .
- Wygrana drużyny= fart i indywidualności
- Remis lub porażka=wina OLE, brak taktyki
itd.............
Każdy rozumny kibic to widzi. Kwestią czasu jest kiedy ta maszynka zatrybi, został tylko jeden element układanki, może dwa. "Kibicom" którzy narzekają na skład i oczekują co mecz wygraną 4:0 po ofensywnej grze 90 min proponuję zmienić klub.
A prawdziwym kibicom co stoją murem za drużyną i trenerem dziękuję, że jesteście i serdecznie pozdrawiam
Glory Glory Man United!!
» 4 października 2021, 12:39 #915
Pyra: ale kto oczekuje 4-0 w każdym meczu?
Oczekujemy, że z kadrą top5 na świecie nie będziemy się męczyć z klubami na poziomie Young Boys czy Villarreal (Villarreal po pierwszej połowie już mógł nas pozamiatać)
3 pełne lata za nami, wydane 600M a gra jak za Moyesa
» 4 października 2021, 12:47 #914
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2021 12:54

Pozdrawiam GGMU

Nikt nie wspomni, że wypadł Rash, Scott później AWB, później Shaw i Maguire
» 4 października 2021, 12:50 #913
NoLogo: Jeszcze było po wygranych "Ole to tylko pionek, tam Phelan rządzi", po wtopach te same osoby "co ten wuefista Ole robi na ławce".
Wszedłem po weekendzie zobaczyć czy wielkie zgromadzenie kibicowskie już zwolniło Ole, a tu cisza, chyba jednak nie mają żadnego wpływu na klub, kto by się spodziewał.
» 4 października 2021, 12:52 #912
sturmik: @ NoLogo - i tu się mylisz - w dziesiejszych czasach opinia kibiców w necie, na twitterach ,przeradza się w ogólny pomruk który inspiruje opinię piszących gazety i dających wywiady w telewizji. To rodzi coraz większą presję z tygodnia na tydzień i za chwilę wszyscy będą chcieli głowę Olego na pice.
Jeszcze parę takich meczy a w święta Ole będzie mieć mnóstwo czasu na narty w Norwegii.
» 4 października 2021, 13:00 #911
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2021 12:34

Wszyscy mówią dać Olemu szansę jak SAF kiedyś...

Po pierwsze - kimże jest ten Ole coby mu dawać taką bezkrytyczną taryfę ulgową na parę lat? Piłkarzem - legendą klubu za sprawą jednej chwili, jednego gola, bo w klubie byli 3x lepsi gracze do grania w podstawie a on był zwykle rezerwowym. Jego imię budzi jakiś tam sentyment -ale bez szału. Grający w jego czasach Scholes, Keane, Giggs, Beckham, Cole , Yorke, Cantona są moim zdaniem dużo bardziej zasłużeni dla klubu. Ma takie same DNA United jak np byśmy zatrudnili spowrotem Butta czy Johna O'shea.

Po drugie - football się zmienił od czasów kiedy Ferguson mógł sobie cieniować kilka sezonów. Rywalami Olego są trenerzy ze ścisłego top na świecie, z podobnymi możliwościami finansowymi. To sa czasy błyskawicznej wymiany informacji, 5-minutowego fejmu, twittera i pokemonów. Ludzie nie mają czasu czekać parę lat. Sponsorzy i dobrzy piłkarze nie będą czekać aż się jaśnie pan Ole nauczy trenerki poprzez praktykę. Każda mina ,gest jest uwieczniona przez kamerę, każda zmiana dyskutowana 10x w prasie. To jest czas championów i tylko nimi się świat interesuje. Jeśli leje cię Aston Villa to nie dziw się ze nie mamy dalej sponsora na koszulki treningowe.

Po trzecie - Ole ze swoim warsztatem rodem w Molde i taktycznymi notatkami po Sir Alexie odstaje wyraźnie w porównainu z prawdziwymi nowoczesnymi trenerami.
Nie miałbym za złe drużynie ,która przegrywałaby z West Hamem czy Evertonem po meczu gdzie mieliśmy piłkę, inicjatywę i miażdżylibyśmy przeciwnika ofensywnie ostrzeliwując niemiłosiernie jego bramkę. Mamy Bruno, Pogbę, Ronaldo ,Martiala, Greenwooda , Cavaniego... a przeciwnicy ani jednego gracza tej klasy. I gramy z nimi broniąc się jakby przyjechało na Old Trafford PSG z Neymarem, Messim I Mbappe. To nie jest brak umiejętności - to brak zmotywowania piłkarzy i pociągnięcia ich ku wygrywaniu i dawaniu z siebie wszystkiego. Pewnie brak autorytetu - bo większość naszych gwiazdek jest już bardziej znanymi piłkarzami niż Ole kiedykolwiek był i tylko trener z charakterem ,mógłby przemówić im do rozumu i zmusić do cięższej pracy na boisku.

Jak dla mnie czas Olego dobitnie skończył się po finale z Villarealem. Cała reszta to tylko przeciąganie agonii zamiast realnego kroku naprzód.
» 4 października 2021, 12:31 #910
Malutki92: Wszyscy czepiają się Ole.. Ole to Ole tamto. Ole powinien zrobić to a może to.
To OGS jest naszym menego i to On codziennie obserwuje naszych na treningach. Fala hejtu, która spływa na niego jest nie sprawiedliwa gdyż jako jedyny trener wyciągnął nas z głębokiego kryzysu. Sam SAF dostał kredyt zaufania na początku kariery. Też miał zostać zwolniony i kto wie jak by się to wszystko potoczyło dalej.
Trzeba dać czas w końcu ma skład jaki chciał teraz trzeba poukładać wszystkie klocki - murem za Ole!!

Co do Freda to się nie zgodzę fakt mógł się zachować lepiej, faulować itd ale z drugiej strony co zrobili obrońcy..
Wg mnie Fred zagrał bardzo fajne zawody był aktywny starał się szybko rozprowadzać piłkę i nie jest to pierwszy mecz w którym zagrał dobrze. Ale jak to znawcy z DP, sezonowcy itd. zawsze muszą znaleźć kozła ofiarnego.

Mamy trudny terminarz po przerwie lecz Manchester United właśnie dla takich spotkań jest stworzony.
Jeszcze wszyscy zwolennicy zwolnienia OLE się zdziwią.
» 4 października 2021, 11:32 #909
atotrikos: Zdziwić to się zdziwię jak OLE wygra jakiś finał z United.
» 4 października 2021, 11:54 #908
BNK: Już tak 3 lata się dziwimy
» 4 października 2021, 11:58 #907
Pyra: Ja to się dziwię, że po tylu spotkaniach tylko z Leeds przeważaliśmy a reszta to wyrównane pojedynki.
Gdyby w tych wszystkich spotkaniach zagrać bez trenerów to pewnie mielibyśmy lepsze wyniki.
Boli to, że w lidze gorsze zespoły (Everton, Soton, Brighton) są ciągnięte przez nich do góry a u nas widać ewidentną stagnację, grę wolną, bez pomysłu i czasami CR, Bruno czy Greenwood coś wyczarują i wygramy po męczarniach.
» 4 października 2021, 12:07 #906
Pezet: Wiesz ze Fred nawet jak zagra dobre zawody to i tak cos odstawi?Nawet jak zaliczy kilka świetnych odbiorow przebiegnie najwiecej kilometrów i wyprowadzi kilka ataków to i tak w sytuacji x lub y zachowa ja się jak amator . Albo straci piłkę i narazi nas na kontrę albo da się przepchać jak oferma ostatnia i to się zdzarza nagminnie. Chłop jest elektryczna bomba jak Bailly np tylko ze w przypadku Freda Ole zaklina rzeczywistość. Matic jest w naprawdę dobrej formie od początku sezonu. Przyspawany ro ławki chłop za 40 baniek z Ajaxu. A my tydzień w tydzień gramy środkiem Scott Fred który zawiodł nas już wiele razy i udajemy ze wszystko jest cacy? Nie wyciągamy żadnych wniosków?
» 4 października 2021, 12:09 #905
Chestnut: Przestańcie podawać przykład SAF'a, bo przed Manchesterem United wygrał już Puchar Zdobywców Pucharów z Aberdeen.
» 4 października 2021, 12:14 #904
Pyra: Pezet
Bo widzisz w 2019roku na wyjeździe z PSG wygraliśmy na farcie 3-1 z mocno eksperymentalnym środkiem McFred i od tamtej pory to jest dla Ole prawda objawiona.
Nie ma co składać na brak transferów bo kupił już chyba z 15 zawodników w 6 okienek i dalej z uporem maniaka stawia na ten duet.
TO JEST TYLKO I WYŁĄCZNIE JEGO WYBÓR.
» 4 października 2021, 12:17 #903
Gronkier89: Remis Liverpoolu z City to z naszej perspektywy dobry wynik. Przed nami teraz mega ciężkie mecze i dopiero się okaże na ile stać United
» 4 października 2021, 11:12 #902
Pezet: Serio to przerażajace ze przy ciągłej gdzie na dwóch DM nie notujemy wgl czystych kont. Jak po przerwie na reore nic się nie poprawi i wciąż Fred będzie nas raczył swoimi wątpliwymi skillsami to Ole powinien poleciec wg mnie
» 4 października 2021, 11:08 #901
BajtiMU: Teoria to jedno a praktyka to drugie.McTominay grał wysoko i bardzo aktywnie w ofensywie.Problemem jest to,że wtedy zostaje Fred jako jedyny defensywy zawodnik,do tego dodać Naszą kiepską organizacje w obronie (Shaw ma co mecz ogromne z tym problemy) to robi się wtedy strasznie syf na tyłach.Nie wiem z czego to wynika bo przecież były mecze gdzie graliśmy dość bezpiecznie z tyłu.Liczę na środek pola McTominay & Matic bo obecnie to chyba oni spisują się najlepiej w środku.
» 4 października 2021, 11:50 #900
DaredevilUtd: W weekend przy straconej bramce jakby nie patrzec wszystko poszlo nie tak. Brak dobrej reakcji Freda, (powinien faulowac zawodnika), Shaw zostawil krycia i pobiegl jako 3 do zawodnika z piłką (to sie dzieje caly czas u kazdego z naszych, pressing wedlug nich to biegac w 3 na jednego i zostawic wolnych przeciwnikow bez krycia), no i na koniec kompletny brqk reakcji Davida na strzql stal jak slup wbity. Ja sie zastanawiam jak im więcej szystkim nagle mogło tak prąd odciąć. Ewidentnie sztab powinie przejrzec na oczy i wylapywac tego typu rzeczy, niestety brak jakiej kolwiek widocznej reakcji z ich strony.
» 4 października 2021, 08:29 #899
Wisnia97: Do Davida nie miałbym pretensji. Townsend był w takiej sytuacji, że mógł zapytać się Davida w który róg ma wpakować piłkę. A skończył to najinteligentniej jak mógł - płaska piłka, na długi. David ewidentnie był przygotowany na krótki słupek i został w boksie. Jakby poszła w krótki, to byłaby gadanina, że krótki to zawsze błąd bramkarza. Może mógł zachować się lepiej, a wiemy też że David w formie broni niemożliwe piłki, ale bez pretensji. Za to nasza obrona to kabaret - poczynając od Freda i na Shawie kończąc. Masz rację, wszystko poszło nie tak. Nie potrafimy zachować czystego konta, Fred w każdym meczu popełnia 1-2 błędy mogące skończyć się golem (w 1 poł. Rondon mógł nam wbić po błędzie Freda). Nie da się grać w ten sposób. Źle to wygląda. Jak po przerwie na reprę nic się nie zmieni, to do końca listopada będzie po sezonie - odpadnięcie z LM + za duża strata do czołówki ligi. Jeszcze to skończmy pięknym blamażem z Arsenalem 30 listopada. Idealnie to się układa, żeby wszystko na raz się ... zepsuło.
» 4 października 2021, 09:22 #898
vanantgaal: Akurat DDG nie miał żadnej winy przy tej bramce. Natomiast do winowajców można zaliczyć tego, który wykonywał rzuty rożny bo był on wykonany fatalnie.
» 4 października 2021, 09:38 #897
klusek0128: Ktoś tutaj zapomniał o wan bissace który truchtał za townsendem mimo iż widział że ma autostradę do bramki jeśli otrzyma piłkę.
» 4 października 2021, 09:56 #896
HarryBrown: Strata bramki po błędzie to owszem poważny problem. Ale chyba większym problemem jest to, że chłopacy nie wykorzystują sytuacji pod bramką przeciwnika.
» 4 października 2021, 10:01 #895
skowron32: Ja juz wczoraj pisałem o tym że teraz terminarz mamy zacny i z taka gra może to średnio wyglądać wynikowo ale pożyjemy zobaczymy teraz 2 tyg przerwy i zobaczy się co przyniesie ta przerwa oby nie kontuzje w reprezentacjach
» 4 października 2021, 06:43 #894
getryscholesa: If the situation becomes worse in the coming weeks the managerial situation may change. - Fabrizio Romano

A teraz czekają nas mecze: Leicester, Atalanta, Liverpool, Tottenham, Atalanta, Man City, Watford, Villareal, Chelsea, Arsenal.

Coś czuje, że jeśli wyjdziemy z tego maratonu trudnych spotkań ze słabymi wynikami, to posada Solskjaera może zadrżeć. Ciekawe czy znowu odbijemy sobie słabą grę w meczach z czołówką, czy będziemy grać jak teraz i OGS poleci. Trudny czas przed Solskjaerem.
» 4 października 2021, 00:38 #893
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2021 04:12

Widzę, że ten cały Romano już nie ma zupełnie o czym pisac, skoro podaje tak banalne oczywistości...

Za dwa miesiące po tym maratonie z topka przynajmniej będzie już wiadomo o co gramy w tym sezonie. W poprzednim sezonie w meczach z big6 zdobyliśmy 11/30 pkt, takze ciężko być optymista przed tymi meczami. Kluczowe będzie nastawienie Ole na te spotkania. Zobaczymy czy Norweg tak jak w poprzednim sezonie będzie się zadowalać remisami czy będzie jednak chciał walczyć o pełną pulę.
» 4 października 2021, 04:04 #892
getryscholesa: Myśle ze w jego sytuacji nie ma mowy o grze na remis
» 4 października 2021, 04:41 #891
Anhel: Kessie za darmo lub za symboliczna kwotę to byłby mega ruch z naszej strony. Wiem ze pewnie będziemy skupiać się na DR z West Hamu ale pewnie nie tylko my a po drugie hmm kwota 100mln robi wrażenie.
» 4 października 2021, 00:03 #890
Chestnut: Jeżeli chcemy wygrywać ligę, musimy kupować graczy z ligi.
» 4 października 2021, 01:06 #889
kamilpe:  Jeżeli chcemy wygrywać ligę mistrzów, musimy kupować graczy z ligi mistrzów.
» 4 października 2021, 06:35 #888
Anhel: Czyli nie wygramy ligi bo kupiliśmy napastnika z Serie A , pomocnika z Bundesligi i stopera z LaLiga
» 4 października 2021, 07:29 #887
Chestnut: To teraz mi pokaż gdzie napisałem by kupować TYLKO i WYŁĄCZNIE piłkarzy z ligi?
» 4 października 2021, 10:04 #886
mikiartur: Terminarze do końca fazy grupowej lm dla topu:
MU: Leicester, Atalanta, Liverpool, Tottenham, Atalanta, Man City, Watford, Villareal, Chelsea, Arsenal, Crystal Palace i Young Boys.

Liverpool: Watford, Atletico, MU, Preston(efl), Brighton, Atletico, WHU, Arsenal, Porto, Southampton, Everton, Wolves i Milan

Man City: Burnley, Brugge, Brighton,WHU(efl), Crystal Palace,Brugge, MU, Everton, PSG, WHU, AVL, Watford i Lipsk

Chelsea: Brentford, Malmoe, Norwich, Southampton(efl), Newcastle, Malmoe, Burnley, Leicester,Juventus, MU, Watford, West Ham, Zenit

Teraz najłatwiejszy terminarz na drodze Chelsea. My najtrudniejszy a ten City i Liverpoolu porównywalne. Do końca fazy grupowej liczyłem bo wtedy zamyka się taki okres walki na kilka frontów na jakiś czas. Potem gra prawie tylko liga i od czasu do czasu jakiś mecz krajowy. Jeśli będziemy w zasięgu 5-6 pkt do lidera po tym okresie to nie będzie naprawdę najgorzej. Trudno wierzyć że będziemy to blisko max pkt zdobycia ale nie możemy za bardzo się oddalić.
» 3 października 2021, 23:52 #885
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 22:33

E tam, ważne jest tylko to iż MU dał robotę za mega kasę trzem byłym piłkarzom tworzącym sztab.
I to już zaraz 3 lata będzie.
Takich cyrków nie grali w żadnym wielkim klubie, a jeżeli już to nie trwało to tak długo bez żadnych sukcesów.
» 3 października 2021, 22:28 #884
ruffnecky: Pinionżki ciem bolo ;D
» 3 października 2021, 22:35 #883
axel52: Boli mnie chłopaku gra zespołu prowadzonego przez 3 amatorów.
» 3 października 2021, 22:36 #882
ruffnecky: Ale o pinionzkach musiałeś wspomnieć :D
» 3 października 2021, 22:47 #881
d3zet: W żadnym wielkim klubie nie było, żeby byłe gwiazdy prowadziły klub i im to nie wyszło. W ŻADNYM! XD
» 3 października 2021, 23:14 #880
mikiartur: Czyli Guardiola w Barcelonie to był niewypał?
Tak samo Zidane w Realu?
Tak samo Ancelotti w Milanie?
Luis Enrique w Barcelonie też słabo?
» 3 października 2021, 23:22 #879
axel52: d3zet
Kolejny z problemem czytania, wielu was tu.
» 3 października 2021, 23:25 #878
ruffnecky: ale te pinionżki
» 3 października 2021, 23:38 #877
klusek0128: Pirlo, Lampard... to tak z ostatnich sezonów a jest tego więcej.
» 4 października 2021, 04:01 #876
Diabelred: Klusek0128,

Taki Milan to prowadziło w ciągu kilku lat aż trzech byłych piłkarzy, którzy posiadali zerowe bądź mizerne doświadczenie w pracy jako trener.

Mnie ogólnie śmieszy ta moda jaka nastała w topowych klubach na zatrudnianie na stanowisku trenera klubowych legend nawet jeśli mają na koncie zerowe lub mizerne doświadczenie jako trenerzy. Wlasciciele klubów chyba mają nadzieję, że również im trafi się taki Guardiola... Problem w tym, że tacy trenerscy geniusze nie trafiają się zbyt często.
» 4 października 2021, 04:35 #875
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.10.2021 08:16

Klusek0128
A ile czasu Juve i Chelsea tolerowały badziewną robotę swoich byłych piłkarzy?
Przypomnij mi i porównaj z prawie 3 latami OGS.
» 4 października 2021, 08:14 #874
klusek0128: Axel ja pisałem do ironisty, naczelnego wodza, d3zeta.
A tak w ogóle to nie ma co uogólniać. Każda sytuacja jest inna. W jednym klubie to zagra w innym nie. Przyczyn tego stanu rzeczy może być od groma. U nas ewidentnie do pewnego momentu nie było źle. Ale MOIM zdaniem Ole doszedł do ściany. Mentalnie dźwignął zespół to na pewno. Teraz czas na kolejny krok. Ale nie nowy pomysł tylko kontynuacja i rozwój.
» 4 października 2021, 10:05 #873
kckMU: Rojo to jest Rojo. Ale mądrością dowaliłem.
» 3 października 2021, 22:27 #872
HarryBrown: 7 min. w Superclasico a już drugi dym na murawie. Latynosi są jednak loco.
» 3 października 2021, 22:10 #871
axel52: Ja oglądam na TyC Sports z argentyńskim komentarzem.
Niepodrabialne
» 3 października 2021, 22:31 #870
KubaUtd: Kessie dobry grajek dobrze tyły zabezpiecza potrzebujemy takiego zawodnika
» 3 października 2021, 22:07 #869
loczek1986: Wpadki się zdarzają, bardziej martwi jednak styl, widać reszta topki gra fajny futbol niestety my się męczymy strasznie, podsumować sucharem United aktualnie jak Windows Millennium inni jak Win11;D
» 3 października 2021, 22:00 #868
marcB: Żeby tylko do stycznia Kessie nie zdążył zatrudnić Raioli
» 3 października 2021, 21:18 #867
MrCygan: Już dawno pisałem żeby nad nim się zastanowić. Można go wyciągnąć za spoko kwotę bo kończy mu się kontrakt, nasz fan, chce przyjść do Premier League. Męki z Fredem byłyby zakończone. Ewentualnie Bissouma - również kozak
» 3 października 2021, 21:48 #866
Vamp: Ogólnie wyglądają na poukładaną drużynę, zawsze widać maja jakiś plan i opracowane schematy. Od 3 lat ich obserwuje około, po rozwijali sie podobnie jak my... tylko ze oni sie dalej rozwijają a my stoimy już w miejscu
» 4 października 2021, 00:11 #865
mikiartur: Tymczasem nasz zespół żeński 1-0 prowadzi po 45 minutach
» 3 października 2021, 20:31 #864
mikiartur: NO dobra 7 pełnych kolejek za nami. Więc można zrobić już jakieś podsumowanie początku sezonu. 18% sezonu za nami więc. już się lekko sytuacja w lidze wyklarowała. Oczywiście jeszcze nie ma wielkich różnic. I w ciągu 2-3 kolejek pewnie do paru przetasowań dojdzie. Ale już widać że top4 zajęło razem pierwsze 4 miejsca. Co w poprzednim sezonie (jak się myle to mnie poprawcie) taka sytuacja miała miejsce chyba dopiero w 37 kolejce albo w 38.
Co warto zauważyć? Na pewno to, że każdy z zespołów przynajmniej 2 razy tracił punkty (Chelsea).
Chelsea narazie gra bardzo dobrze przede wszystkim z zespołami poza wielką czwórką. Bardzo mało goli tracą a do tego zawsze o jedna bramkę wiecej od przeciwnika strzelą. Na pewno martwić może ich postawa z mocnymi rywalami. Przede wszystkim mam na myśli ich mecz z Man City. Bo można mieć wrażenie, że wtedy mieli szczęście przegrać tylko 1-0. Dla porównania dzisiejszy Liverpool, podobnie grającemu City jak tydzień temu, wpakowało 2 gole. I to też jest ciekawe. Bo zarówno w City jak i Liverpoolu było widać, że ich liderzy potrafią wziąść na siebie odpowiedzialność czego u Chelsea nie do końca widać w sytuacjach jak im nie idzie. Pokazał to mecz z Juve jak i z City. Lukaku ma problem w strzelaniu wielkim rywalom. A w ostatnich dwóch meczach nie było gracza który wziął piłkę i zrobił coś na podobieństwo tego co zrobił Salah. Albo De Bruyne który zaczął i skończył akcję na 2-2. I myślę że Chelsea z słabszymi ekipami regularnie będzie wygrywać, ale z dużymi ekipami mogą przeważać remisy.
Liverpool mi osobiście najbardziej się podobał z wszystkich ekip premier league. Grają ładnie i ofensywny futbol. Jedynym obecnie ich problemem jest to, że ta obrona ma gorsze mecze i nie raz brakuje im koncentracji. Choćby taki mecz z Brentfordem. Ale dla mnie to obecnie najlepiej prezentująca się drużyna w premier league.
City na 2 mecze dobre zagra jeden słaby. I tu jest trochę nierówny. I to jest dziwne że jednego dnia są w stanie strzelic 5 goli a innego, podobnej klasy przeciwnikowi nie umieją strzelić choćby gola. City ma przed sobą teraz łatwiejszy terminarz ale to nie oznacza że nie będą tracili punktów. Myślę że na tą chwilę nie mają potencjału by zrobić taką serię jak w zeszłym sezonie, która dała im mistrzostwo. Myslę że obecnie będziemy widzieć City które po 2 świetnych meczach zagra jeden przeciętny.
My natomiast jesteśmy obecnie najgorsi z tej czwórki. Pomimo że mieliśmy najsłabszy terminarz. Przede wszystkim kuleje u nas pomoc i w ataku za wybitnie też nie jest. W sumie jedyną osobą w drużynie która obecnie gra bezbłędnie i do której trudno się przyczepić jest De Gea. Brakuje u nas dobrej gry przez całe spotkanie. Nie umiemy dobić rywala. Odskoczyć mu. Udało nam się to tylko 2 razy w tym sezonie. Jest bardzo dużo do poprawy. Jeśli chcemy się liczyć do końca w walce o mistrza to trzeba grać co najmniej 2 razy lepiej. Przed nami trudny terminarz i mamy dość mały margines błędu (przez stratę punktów w 7 kolejkach). Trzeba liczyć, że gra się poprawi bo inaczej będziemy w połowie roku ze stratą ponad 10 pkt do najlepszych.

Co do innych ekip to warto powiedzieć, że na plus mocno zaskakują Brighton, Everton i Brentford. Każda z tych drużyn gra inaczej i bardzo ciekawie. I mają dość sporo punktów. Zwłaszcza Brentford może zaskakiwać. Co do kolejnych ekip to na pewno trochę zawodzi Leicester i Leeds. Leeds wygrało dopiero swój pierwszy mecz a Leicester gra po prostu poniżej oczekiwań i możliwości. Co do Tottenhamu to widać że Nuno próbuje wdrożyć swój styl i to trochę czasu zajmie. I zobaczymy jaka będzie polityka Levyego i Paraticiego. Ale w tym sezonie zajęcie miejsca w top6 będzie dla Totków dobrym wynikiem. Tam potrzeba konkretnej przebudowy w sumie w każdej formacji. I powoli przygotować zespół na grę bez Kane'a. Natomiast Arsenal w końcu znalazł chyba swój optymalny skład. I o ile od 4kolejki ruszyli tak z Brighton nie dali rady wygrać. I myślę że nie mają składu aby walczyć o top4 na przestrzeni sezonu, tak jeśli będą grać częściej jak z Tottenhamem to myślę że o europejskie puchary nie mają co się martwić. Jak po 3 kolejkach można było krytykować mocno Kanonierów, tak teraz można powiedzieć, że grają nieźle. I pewnie jakby nie wtopili z Brentford to można by było mówić o niezłym starcie sezonu przez Arsenal. Jeszcze zdanie o WHU. Myślę że będą trudną drużyną dla wielu wielkich ale raczej tak wysokiego miejsca nie zajmą. Myślę także,że przede wszystkim skupią się na lidze europy. Bo dla mnie mają tam potencjał aby wejść nawet do półfinału tych rozgrywek. I paradoksalnie to może być łatwiejsza droga do awansu do lm niż przez ligę dla nich. A często będą im się zdarzać takie mecze jak z Brentford, bo mają za krótki skład by długo toczyć walkę na wysokim poziomie na 3 frontach.
Co do reszty to chyba wykrystalizowała nam się grupa walczących o utrzymanie: Norwich,Watford,Newcastle, Burnley. Czwórka: Leeds,Wolves, Palace i Southampton raczej mają kadrę która da im spokojne utrzymanie ale także muszą poprawić swoją grę by mieć większy komfort. I jeszcze nie wspomniałem o AVL nic. Narazie brak im regularności w graniu dobrej piłki. Widać brak zgrania zwłaszcza z przodu. Ale mają na tyle duży potencjał, że raczej w top10 się znajdą. Jednak myślę że będą groźniejsi w następnym sezonie.
I taką 11stkę premier league po tych 7 kolejkach bym dał:
DDG
TAA Dias Rudiger Alonso
Jorginho Rodri B.Silva
Salah Vardy Mane

W sumie z tym lewym skrzydłem nie wiem co zrobić, bo nie pamiętam żeby ktoś tam się mocno wyróżniał. I wybrałem Mane bo ma jako takie liczby ale w sumie do końca przekonany do niego nie jestem
» 3 października 2021, 20:25 #863
xarsfanx: Zgadzam się z Toba, trafne spostrzeżenia, analiza. Brawo za chęci i poświęcony czas na tak długi tekst. Dobrze się to czytalo.
» 3 października 2021, 21:53 #862
mikiartur: Dziękuję bardzo :D
» 3 października 2021, 23:25 #861
Krzyk: Moje obserwacje odnośnie schematów i taktyki na przykładzie ostatnich dwóch meczy City.

Mecz z PSG.
Taktyka PSG prosta. Trzech ultraofensywnych piłkarzy i trzech defensywnych pomocników do zabezpieczenia tyłów.
Taktyka City? Jak to Guardiola. Brak napastnika. Jedyny schemat, który rzucał się w oczy to zagrania za linie obrony do Sterlinga i de Bruyne. Tyle, że taki schemat to i my ostatnio graliśmy (podania Bruno i Pogby za linie obrony). Poza tym gra City przypominała naszą. Wolna, przewidywalna. Nic szczególnego.

Mecz z Liverpoolem.
Liverpool? Nie dostrzegłem nic szczególnego. Obie bramki to przejaw geniuszu Salaha. City? Znów bez klasycznego napastnika. Niewątpliwie wymienność pozycji, co oczywiste jak gra się praktycznie samymi uniwersalnymi pomocnikami z przodu. Bramki? Pierwsza to indywidualny rajd Jesusa i strzał ala Greenwood oddany przez Fodena. Druga to klasyczna akcja ze skrzydła i zimna krew Walkera, który przepuszcza piłkę do de Bruyne.

w tych dwóch meczach zespoły prowadziło trzech wybitnych taktyków.

Co rzuca się w oczy? Bramki jako przejaw indywidualnych umiejetności poszczególnych graczy, to raz. Dwa, zwarta formacja obronna City. Klasyczne, najbardziej skuteczne dwie linie po 4 zawodników, ustawione blisko siebie. Tutaj widziałbym największy nasz problem. BO u nas jak przechodzimy do fazy obrony to w ustawieniu zwykle panuje chaos. W szczególności w poczynaniach naszej ofensywnej 4, niezależnie od jej zestawienia.

Jeszcze jedna uwaga co do taktyki i schematów. Jesli kogoś winić o to w tym sztabie to Phelana. To w końcu on jest odpowiedzialny za ten aspekt w tym sztabie. Właśnie w sztabie widziałbym największą słabośc Ole. Bo sam Ole to trener bardziej w stylu SAFA. Czyli nie trener, a menadzer. Dobór zawodników, dbanie o morale, nastawienie, transfery. Inna rzecz, że słabość sztabu to słabośc menadzera. To on odpowiada głową.
» 3 października 2021, 20:17 #860
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 21:16

Wedlug mnie Ole jako menager jest dobry, czyli tqk jak piszesz, tworzenie klimatu w druzynie, bierania odpowiednich zawodnikow i podbudowa moralii, ale mamy niestety braki w sztabie. Kuleje taktyka i to co robia na treningach. Nalezy pamietac, ze mamy malo doswiadczonego Carricka i jeszcze mlodszego McKenna, jedynie tqk naprawde doswiadczony jest Phelan. Jak dla mnie tutaj nalezalo by szukac problemow.
» 3 października 2021, 21:14 #859
Radomirus: Ze sztabem to jest taki problem, że trudniej go wymienić/ znaleźć nowych trenerów niż piłkarzy. Bo to co prezentują piłkarze na boisku możemy ocenić... obserwując ich na boisku. Widzimy czy czy mają przyśpieszenie, czy radzą sobie z dryblingiem, przyjęciem piłki, możemy ocenić ich zaangażowanie. Pracy trenerów na co dzień nie widać. Na podstawie CV trudno cokolwiek przewidzieć (bo co może wpisać trener w takim CV? Że zna dobrze taktykę 4-2-3-1?), można się opierać właściwe na znajomościach i opinii środowiska.

To samo zresztą dotyczy asystentów, których zresztą jednym z obowiązków jest rozszerzanie wiedzy i umiejętności głównego managera. Głównym asystentem Ole jest Carrick, z którym wydaje się, że się dobrze dogadują. Pytanie tylko czy nie za dobrze ;) Tzn. jeżeli się w większości przypadków zgadzają to mogą nie zauważać nawzajem własnych błędów ;)

Co do Pepa i jego drużyny to mają do perfekcji opanowane dochodzenie do około 25-30 metra od bramki przeciwnika. Świetnie wychodzą piłkarze do kolejnych podań, często-gęsto każdy gracz ma kilka wyborów rozegrania piłki. Niestety potem zderzają się z tym samym problemem, jaki my mamy czyli z przeciwnikiem ustawionym za potrójną gardą i tutaj schematy idą w łeb i decydują zwyczajnie umiejętności indywidualne zawodników. Pep ma to szczęście, że ma naprawdę niezłych zawodników, którzy w pojedynkę potrafią minąć rywala, dobrze dograć, strzelić z dystansu a przede wszystkim szybko myśleć i rozejrzeć się... może poza Sterlingiem ;)
Zasługą Pepa jest niewątpliwie to, że właściwe w niemal każdym zespole jakim prowadził, potrafił zachować jedność zawodników z drużyną niezależnie od tego czy gracze grali czy siedzieli na ławce. Poza pojedynczymi przypadkami (jak np. Zlatan) nie miał właściwe kwasów z zawodnikami a trenował sporo indywidualności.
» 3 października 2021, 21:28 #858
Krzyk: Phelan jest może i doświadczony, tyle że jesli niektórzy określają tu Mou dinozaurem, to czym jest Phelan? Za czasów Fergusona nie graliśmy jakiejs wysublimowanej taktycznie piłki i moim zdaniem Phelan nie ma zbyt wiele do zaproponowania we współczesnej piłce.

Zgodze się Radomirus. Niewątpliwie trudno znaleźć dobrego asystenta, chyba że podkradnie się takowego komuś innemu. Zasadniczo ciężko liczyć, że uda się wzmocnić sztab o jakaś wybitną personę. Nadzieja w tym, że Carrick i McKenna będą się rozwijać
» 4 października 2021, 08:42 #857
kungfury: Zgadzam się z tym, że Phelan to taktyczny dinozaur. Po tym jak przejął obowiązki asystenta po Queirozie w 2008 roku, United zanotowało taktyczny regres i wróciło do grania bardziej topornej, angielskiej, oldschoolowej piłki. Na wygranie ligi w tamtych czasach to jeszcze wystarczało, na Europę już nie.
Queiroz to był wizjoner. Od strony taktycznej to on stworzył drużynę, która wygrała dublet Premier League i Champions League w sezonie 2007/2008. Solidna obrona w połączeniu z uniwersalną trójką Rooney - Ronaldo - Tevez z przodu, w której nikt nie miał przypisanej stałej pozycji, to jest coś za czym tęsknię. Jestem przekonany, że gdyby Queiroz został na sezon dłużej, to pokonalibyśmy Barcelonę w Rzymie. Szczerze to liczyłem na to, że do nas przyjdzie na jakimś etapie po odejściu SAFa. Może jeszcze się pojawi szansa :P
» 4 października 2021, 10:47 #856
kungfury: BTW dla zainteresowanych polecam przeczytać artykuł: bleacherreport.com/articles/1279039-man-uniteds-decline-how-united-have-regressed-tactically-since-queiroz
Phelan był uznawany za przestarzałego trenera już 9 lat temu, więc tym bardziej jest nim dzisiaj
» 4 października 2021, 11:01 #855
dabro90: Myslicie ze skoro strata do lidera jest juz nie do odrobienia to OGS poleci?
» 3 października 2021, 20:04 #854
klusek0128: Lider ma za sobą trudne mecze w sumie podobnie do MU tyle że słowo trudne dla każdej z drużyn znaczą coś zupełnie innego.
Jeśli obejrzałeś mecz Liv vs MC i dalej uważasz że to są zespoły w zasięgu Ole po tym co zagrali z Villą to zaprawdę powiadam ci prędko biegnij do specjalisty.
» 3 października 2021, 20:09 #853
H2O1994: W tamtym sezonie niby City też nie było w zasięgu Ole a tu taka niespodzianka, liczę że w tym sezonie się to powtórzy.
» 3 października 2021, 20:11 #852
Himself: H2O @ z tego co pamiętam nie była w zasięgu ,ile to pkt do nich straciliśmy? Kilkanaście chyba nie ?
» 3 października 2021, 20:15 #851
H2O1994: Chodziło mi o bezpośrednie pojedynki, w tabeli oczywiście City miało przewagę.
» 3 października 2021, 20:30 #850
klusek0128: 12 ptk faktycznie o włos...
Do tego odpadli z LM nie wychodząc z grupy.
Miazga !!
» 3 października 2021, 20:33 #849
H2O1994: Źle Cię zrozumiałem, myślałem że chodzi o to czy są w zasięgu w bezpośrednim meczu a nie ogólnie w lidze. Chociaż jeszcze mamy 31 kolejek, równie dobrze inne drużyny mogą być w kryzysie.
» 3 października 2021, 20:39 #848
HarryBrown: @dabro90
Obstawiam, że wkrótce nie będzie nas w top20.
» 3 października 2021, 20:47 #847
fansince1997: Zgubiliśmy u siebie 5 pkt, które by się bardzo przydały przed zbliżającym się terminarzem i dodatkowo gwarantowały większy spokój... Może to i gdybanie ale strasznie Mnie to drażni...
» 3 października 2021, 19:59 #846
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 20:07

Popatrz na to z innej strony, z Soton powinno być 0 pkt po wylewie Maguirea, z Wolves gol po faulu więc -2 co najmniej, jakby Davies strzelał zamiast podawać byłoby 0 z Evertonem więc Ole jest +4. Jest elegancko, Ole na kole i lecimy.
» 3 października 2021, 20:06 #845
SzefSzefow: Z dobrych newsów mamy tyle punktów co City, jeden mniej niż Liverpool i dwa mniej niż lider (Chelsea). Zły news jest taki, że nie graliśmy jeszcze z żadnym zespołem z top 6
» 3 października 2021, 19:56 #844
artix206: Czy ja wiem czy taki zły (:
» 3 października 2021, 20:00 #843
HarryBrown: Everton jest top5, więc top5 mieści się w top6.
» 3 października 2021, 20:06 #842
sisinho: @HarryBrown

A w których rozgrywkach europejskich gra Everton? Może jestes nowy ale każdy wie jak wygląda dawne top 4 a obecne top 6 i Evertonu tam nigdy nie było.
» 3 października 2021, 20:17 #841
mikiartur: no to jeśli patrzymy na rozgrywki europejskie to z jednym zespołem z top6 już graliśmy. I mamy 3pkt z nimi. Mianowicie z WHU
» 3 października 2021, 20:29 #840
HarryBrown: Ale aktualnie Everton jest w top6 i chyba liczy się to co jest teraz a nie to co było. Jak mamy patrzeć na przeszłość to ja pamiętam jak w ścisłym top były takie ekipy jak Newcastle, Blackburn, Leeds, Nottingham.
» 3 października 2021, 20:38 #839
Kamil1343: Ja pamiętam jak w top 4 był Arsenal.
» 3 października 2021, 21:18 #838
nieeeeeeee: Ja cię Kamilu ty jeszcze żyjesz?
» 3 października 2021, 21:21 #837
H2O1994: Do 2009 roku City się plątało gdzieś w środku tabeli a w top4 byliśmy my, Live, Chelsea i Arsenal. Piękne czasy.
» 3 października 2021, 21:34 #836
sisinho: @HarryBrown

Czyli jak za tydzień czy dwa Everton przegra i spadnie z top 6 to już będziesz to liczył czy nie? Bo ja ciągle mówię o drużynach City, Chelsea, Arsenalu, Tottenhamu i Liverpoolu, czyli drużyn które w ostatnich 10 latach głównie zajmowały miejsca w top 6.
» 4 października 2021, 15:25 #835
artix206: Klopp i Guardiola out, obaj gubią punkty.
» 3 października 2021, 19:54 #834
H2O1994: Zgadzam się, do tego Poche out i Nagelsmann out. Takich piłkarzy mają a przegrali mecz.
» 3 października 2021, 20:07 #833
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 20:13

Jeśli oni out to co tutaj robi jeszcze Ole ??
A downy to są ci którzy oglądają tę tragifarsę i uważają że to dokądś prowadzi...
» 3 października 2021, 20:13 #832
H2O1994: Klusek ja tego na poważnie nie pisałem, nie mam zamiaru nikogo zwalniać.
» 3 października 2021, 20:34 #831
klusek0128: Ja do artix...
» 3 października 2021, 20:37 #830
artix206: Klusek, jesteś jeszcze bardziej pusty niż wyglądasz
» 3 października 2021, 20:47 #829
klusek0128: Artix komentarz godny reszty twoich wypocin i jak one poprarty faktami jak znajomość mojego wyglądu... ty chyba do podstawówki chodzisz co? Dziewczyny pewnie uważasz że są "gupie" i takie tam :)
» 3 października 2021, 21:18 #828
Derp: dla mnie szolsza mimo ostatnich problemów ma niesamowity potencjał i nie da się ukryć, że dałem się na tyle rozpieścić by nie dostrzegać pewnych trudności z jakimi nadal się mierzymy. odkładam jednak dumę na bok i jestem w stanie sporo przyjąć, wierze w ten projekt z ole u steru!

dwa tygodnie przerwy trochę mnie smucą, może jednak tego potrzebujemy? obyśmy wrócili silniejsi, już niedługo!
» 3 października 2021, 19:49 #827
SzefSzefow: Najlepszym grajkiem w lidze na dzień dzisiejszy jest Salah czy Ronaldo? Nie chodzi mi o całość kariery, bo takie pytanie nie miało by sensu
» 3 października 2021, 19:42 #826
HarryBrown: W takiej dyspozycji jak dziś to Salah.
» 3 października 2021, 19:44 #825
DjTED: W 1 polowie jak Live i MC grali w ryzach taktycznych to mecz byl zenujacy. W 2 jak pilkarze zaczeli grac indywidualnie to dopiero ruszylo. Czasami ryzy nie sa dobre. Czasami potrzeba finezji. U nas taktyki za bardzo nie ma , ale finezji za 10 druzyn PL :D
» 3 października 2021, 19:34 #824
HarryBrown: Nie zgodzę się. 1 połowa była na bardzo wysokim poziomie i też się ciekawie oglądało. 2 połowa na pewno była bardziej widowiskowa bo obie drużyny od pewnego momentu postawiły wszystko na jedną kartę i nikt już nie kombinował. A tak w ogóle to bardzo dobre widowisko.
» 3 października 2021, 19:40 #823
klusek0128: Nazywasz mecz z 1 połowy w którym City miało 3 mega sytuację przeciwko Lfc żenującym ale bronisz MU przy porażce z Villą i szczesliwym remisie w Evertonem ?!
O stary co ty masz obiektywizm to ja nie mam pytań...
» 3 października 2021, 20:19 #822
DjTED: A gdzie ja bronie United? Ja jestem zly i jest mi przykro po tych meczach. Remisy czy porazki zawsze rozwalaja mi caly tydzien
» 3 października 2021, 20:53 #821
klusek0128: No to wszystko tłumaczy. Ja nieam zamiaru się orać bo klub któremu kibicuje zagrał kiepsko. Tak bywa. Obejrzę następny bo to moje hobby ale nie będę udawał że jest ok kiedy nie jest a mecze takie jak dzisiejszy dobitnie pokazują jak kiepsko wygląda pomysł na grę w wykonaniu taktycznego geniusza Ole.
» 3 października 2021, 21:09 #820
SickRabbit: Ciekawe jak wypadnie Atalanta na tle Milanu? Ech ta przerwa na repry, 2 tygodnie bez piłki jaką lubię i oglądam.
» 3 października 2021, 19:33 #819
kckMU: "2 tygodnie bez piłki jaką lubię i oglądam."

Nie przypominaj o tym proszę.
» 3 października 2021, 19:39 #818
HarryBrown: A dziś jeszcze - chyba o 23 - Superclassico czyli River Plate vs Boca Juniors. Tam też można się spodziewać wszystkiego zarówno na murawie jak i na trybunach i pod stadionem.
» 3 października 2021, 19:41 #817
kckMU: Superclasico jest o 22:00, trochę koliduje z drugą połową Atalanty. Osobiście dwóch jednocześnie to nie lubię oglądać.
» 3 października 2021, 19:48 #816
mikiartur: Fajnie gra to Napoli Spallettiego w Serie A. Mogą mieć zaraz bilans 7-0-0
» 3 października 2021, 19:27 #815
H2O1994: No trzeba przyznać że Milan wyszedł z dość dużego kryzysu.
» 3 października 2021, 19:32 #814
DaredevilUtd: Dla nas dobrze, nikt nie ucieknie z czołówki
» 3 października 2021, 19:25 #813
getryscholesa: Dla nas to i tak nie ma znaczenia bo z taką grą prędzej czy później odskoczą.
» 3 października 2021, 19:27 #812
DjTED: Jak inni beda grali taka padake to moze w koncu nam powieje i to my odskoczymy
» 3 października 2021, 19:29 #811
DaredevilUtd: Sam koguciku odskocz gdzie indziej i nie rób tyłkoburzy o wszystko.
» 3 października 2021, 19:29 #810
mikiartur: Miejmy nadzieję, że teraz będzie lepsza forma. W sumie nasi za Ole zawsze dopiero po 2/3 przerwie reprezentacyjnej odpalali.
» 3 października 2021, 19:31 #809
Himself: Dokładnie getry
» 3 października 2021, 19:32 #808
klusek0128: DjTedd stary ty ten mecz w wykonaniu obu zespołów nazywasz padaką??
Pomyliłem się, lekarz tutaj nie pomoże...
» 3 października 2021, 20:47 #807
DjTED: Taki happy football w 2 polowie, na hurra do przodu
» 3 października 2021, 19:20 #806
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 20:53

Hahahahahhahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahbhahajhahahabaababahahahahaha
happy fotball vs denny football :)
Nie widzisz tego, to na pewno, ale jeśli oglądałeś to spotkanie to oglądałeś lata świetlne jakie dzielą MU do obu zespołów...
» 3 października 2021, 20:52 #805
DjTED: Jakie lata swietlne to zobaczymy w bezposrednim starciu. Jeszcze z nimi nie gralismy. W zeszlym sezonie ogrywalismy obie te ekipy
» 3 października 2021, 20:56 #804
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 19:19

Ale Salah ciągnie ten liverpool, taktyka, gała do Mohameda i ten coś tam zrobi. To tak do tych co mówili, że nas Bruno ciągnął, a nie trener w zeszłym sezonie.
» 3 października 2021, 19:18 #803
uzarczyq: czyli co Klopp slaby? czy od razu out
» 3 października 2021, 19:20 #802
MrCygan: To jeszcze nic. Bayern u siebie przegrał z Frankfurtem, pomimo najlepszego młodego trenera na świecie. Tam musi od razu być zmiana na stanowisku
» 3 października 2021, 19:26 #801
d3zet: Miał być tylko slaby, ale nieudany strzał Fabinho, praktycznie na pustą bramkę... No sorry, ewidentny błąd Kloppa, że piłkarz nie trafia setki. Czas się pożegnać.
» 3 października 2021, 19:27 #800
PLInfo: Gała do Salaha ? Ty chyba inny Liverpool oglądasz, Liverpool atakuje wieloma strefami. Salah sam ciągnie LFC ? No tak Mane i Jota mają 0 bramek XD. (Mane 4 , Jota 3).
» 3 października 2021, 19:27 #799
d3zet: MrCygan, Bayern to tam nic! WIELKI POCHETTINO ZBAWCA UNITED mając skład z FIFY przegrywa 2:0, a jego zespół nie oddaje ani jednego celnego strzału na bramkę! Masz z przodu Messiego, Mbappe, Neymara i nie oddajesz strzału. XD
» 3 października 2021, 19:29 #798
HarryBrown: No dziś większość piłek do Salaha szła. Ale z drugiej strony nie ma się co dziwić. Jak się ma takie umiejętności i jest się jeszcze do tego w super dyspozycji, to grzech nie wykorzystywać tego.
» 3 października 2021, 19:30 #797
H2O1994: Pochetino był naszym zbawcą 3 dni temu, teraz już jest Conte. Śledzimy cały czas sytuację, za kilka dni będzie nowy zbawca.
» 3 października 2021, 19:31 #796
marcB: Oho! Dobra okazja i wyłażą obrońcy Ole!
Negelsman OUT
Pochettino OUT
Klopp OUT

OLE Dobry bo miał remis
» 3 października 2021, 19:31 #795
MrCygan: marcB Po prostu pokazujemy, że czasami mając najlepszych piłkarzy możesz zagrać totalny piach...
» 3 października 2021, 19:33 #794
d3zet: Jescze ten Hag OUT, a i Michniewicz. Ciężka kolejka dla topowych trenerów, gdzie oni teraz pracę znajdą.
» 3 października 2021, 19:34 #793
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 19:39

Ale nikt nikogo nie chce zwalniać tylko dlatego że zremisował lub przegrał jakiś mecz.
» 3 października 2021, 19:36 #792
d3zet: WSZYSCY OUT. Szkoda tylko Tuchela bo cała śmietanka już bezrobocie, a ten musi się męczyć w tej Chelsea.
» 3 października 2021, 19:56 #791
lipeklukas: Wystarczy spojrzeć na wyniki weekendowe drużyn, które grały w Tygodniu w pucharach. Prawie każdy zaliczył wtopę, u innych winni są wszyscy, tylko nie trener. U nas oczywiście Ole.
» 3 października 2021, 20:43 #790
HarryBrown: @lipeklukas
Taka polska specyfika. W polityce wina Tuska a na DP wina Ole.
» 3 października 2021, 20:46 #789
klusek0128: A za porażkę z YB winny ligowy mecz z weekendu ?? :)
Powiem ci inaczej. Można przegrać mecz, każdy kiedy przegra. Ale po walce i dobrym meczu nikt nie będzie nikogo zwalniał. Marazm jaki panuje w United które od 3 sezonów prowadzi ten facet powoduje takie głosy. Ty widzisz w tym przypadek a ja regułę...
» 3 października 2021, 21:02 #788
lipeklukas: @klusek0128
Vice-mistrzostwo w zeszłym sezonie, bez ławki rezerwowych, to jest marazm? Jest Początek sezonu, a już na tapecie Contne na tej stronie lub wynalazek z Ajaxu.
» 3 października 2021, 23:08 #787
Czarnobrody: Gdyby nie Matip mógłby Alisson wyciągnąć a tak po ptokach
» 3 października 2021, 19:13 #786
DaredevilUtd: Oj biedaczek, Liverpool tylko zremisował, a chciales zeby wygrali? XD Później taki posze, ze kibicuje United.
» 3 października 2021, 19:28 #785
Czarnobrody: Ja piszę, że kibicuje utd?Chyba śnisz
» 3 października 2021, 19:33 #784
ruffnecky: Te pirat, co to ty tu tak właściwie robisz? :D
» 3 października 2021, 22:45 #783
DjTED: Meczyk sie rozkrecil. Live lubi chyba wysoko remisowac
» 3 października 2021, 19:12 #782
mikiartur: Fajne meczycho się zrobiło. Świetna akcja którą zaczął i skończył KDB
Bardzo lubię Bruno ale jednak do KDB w formie troszkę mu brakuje.
» 3 października 2021, 19:11 #781
reddevil10: Czy w sezonie 2015/16 był taki słaby poziom, czy Leicester rzeczywiście było takie mocne?
Pytam bo Premier League śledzę od sezonu 2017/18
» 3 października 2021, 19:11 #780
KalinaRIP: To i to powiedzialbym. A moze jedno wynikalo z drugiego, ciezko stwierdzic
» 3 października 2021, 19:12 #779
kckMU: Też powiedziałbym, że i to i to. Lisy były wspaniałe, a reszta "gigantów" była wtedy zgodnie żałosna.
» 3 października 2021, 19:14 #778
mikiartur: Więc to był jeden w swoim rodzaju sezon gdzie w czterech zespołach big6 (City, MU, Chelsea, Liverpool) wybitnie nie było. W tym sezonie zwolniono Rodgersa i swój projekt zaczął Klopp. Natomiast City za Pellegriniego też się zacięło + pod koniec sezonu zapowiedziano przyjście Guardioli przez co i zawodnicy City w końcówce sezonu obniżyli loty. Chelsea natomiast była w trakcie 3 sezonu Mourinho który nigdy dobry nie był i grali po prostu mizerie. A u nas LVG miał 2 sezon który zdecydował o jego zwolnieniu. Natomiast Leicester miało przede wszystkim naprawdę fajną kadrę: Mahrez,Kante, Vardy,Schmeichel, - taka czwórka liderów. Do tego obrona Leicester z tamtego czasu zagrała sezon życia. Ale także trudno przejść bez echa obok Arsenalu który w połowie sezonu wyrastał na faworyta do mistrza ale jak to tu powiedzieć. Powiedzmy że się przestraszyli tego co mogą zdobyć i zaliczyli dwa słabe miesiące. A Tottenham także był długo w okolicy Leicester ale także w ważnych momentach grali słabiej. I tak to się stało.
» 3 października 2021, 19:18 #777
Diabelred: Topka byla kryzysie, a do tego Leicester mialo przewage, ze nie gralo w europejskich pucharach.
» 3 października 2021, 19:20 #776
Hoodys: Żadne Leicester nie grało wybitnie i nie popadajmy w skrajności. Okej pierwszą połowe sezonów jak wiele średniaków co jakiś czas miało ponad stan i wtedy faktycznie grali piłe bardzo ładną. Po prostu w drugiej połowie sezonu w przeciwieństwie do typowego średniaka ciułali te 1-0, momentami wręcz brzydko ale mega skutecznie. Natomiast dodam do tego co wspomniał @DIABELRED brak gry w pucharach + 0 kontuzji w składzie
» 3 października 2021, 19:30 #775
xarsfanx: Gdyby wtedy lester tak nie wypaliło, Arsenal miałby mistrza. Wg mnie był słaby sezon dla wielkich drużyn z Anglii. W LM też nikt konkretnie nie powalczył.
» 3 października 2021, 20:25 #774
skowron32: Zobaczcie jak reaguje Pep a jak Olek masakra
» 3 października 2021, 19:10 #773
d3zet: Widzę, że Pep reaguje jak OGS po golu Ronaldo w LM. Widać inspirację.
» 3 października 2021, 19:35 #772
kckMU: Pan piłkarz, jest kiedy potrzeba.
» 3 października 2021, 19:10 #771
HarryBrown: Tak ciasno w tyczki to nie wchodzą nawet najlepsi od slalomu specjalnego jak zrobił to Salah z City.
» 3 października 2021, 19:08 #770
tomciocr7: Można nie lubić Liverpoolu ale Salah to jest jednak przekot
» 3 października 2021, 19:07 #769
OldFasion: Raczej nie ma obecnie na świecie lepiej grającego ofensywnego piłkarza.
» 3 października 2021, 19:09 #768
HarryBrown: Bez dwóch zdań prima sort zawodnik.
» 3 października 2021, 19:09 #767
radlu: Przemek Pełka drze mordę jak prawdziwy ultras Live. Ach, ta bezstronność "ekspertów" C+.
» 3 października 2021, 19:07 #766
CroCop: Bardzo dobrze, że drze. Tak się powinno komentować mecze. Wszystkie.
» 4 października 2021, 07:01 #765
mikiartur: Salah świetną 2 połowę gra
» 3 października 2021, 19:07 #764
PLInfo: SALAH :O
» 3 października 2021, 19:06 #763
DjTED: Messi dał mu swoje umiejetnosci
» 3 października 2021, 19:05 #762
mikiartur: Mecz się w końcu rozkręcił.
I myślę że nie warto patrzeć który wynik nam najbardziej na rękę. Bo najlepiej jakby każdy z nich zdobył 0 pkt xd
A że to dopiero 7 kolejka to jeszcze sporo się pewnie zmieni
» 3 października 2021, 19:01 #761
marcB: Zakończmy to remisem. I walka o majstra zaczyna się od nowa. Z tym że dla nas z dużo cięższym terminarzem
» 3 października 2021, 18:59 #760
rreddevilss: Walka o co? XD ogladales jakis mecz w tym sezonie? Kazde miejsce powyzej 4 bedzie sukcesem XD
» 3 października 2021, 19:00 #759
Ciechanek: Niestety rreddevilss ma całkowitą rację. Co prawda miejsce pierwsze to też jest powyżej czwartego :), no ale mimo wszystko absolutnie nie mamy szans na mistrza w tym sezonie. Wiem, że devilpage nawet 10 kolejek przed końcem jak będziemy mieć 29pkt straty do lidera dalej będzie wierzyć, bo tylko taki kibic to "prawdziwy" kibic, ale no na to nie mamy wpływu :)
» 3 października 2021, 19:05 #758
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 19:08

A kto powiedział że tak cały sezon będziemy grać?
Po meczu 6-1 z Tottenhamem też myślałeś że tak będziemy grać cały sezon?
» 3 października 2021, 19:06 #757
KalinaRIP: mikiartur z 5 razy to pisalem ale nie doczekalem sie nigdy odpowiedzi. Najwidoczniej tak, teraz tylko gorzej bedzie wg niektorych
» 3 października 2021, 19:14 #756
Ciechanek: A po co to odpowiadać, ludzie? :) Przecież to tak widać, że choćby nie wiadomo co, to ślepo będziecie mówić, że jest super. Po prostu nie da rady Was przekonać. No ale widząc jak grają pozostałe ekipy i z jaką intensywnością, regularnością, schematami, chęcią do dobicia przeciwnika oraz patrząc na nas, uważać, że mamy szanse na mistrza to już grubo :D
» 3 października 2021, 19:19 #755
KalinaRIP: Kto mowi ze jest super wez sie walnij w dekiel :D Co najwyzej jest w miare dobrze jesli chodzi o WYNIKI->PUNKTY. A jesli gra sie poprawi (co na pewno nastapi, zawsze nastepuje) to te wyniki beda jeszcze lepsze.
» 3 października 2021, 19:33 #754
DjTED: No i wyladował... a mogl miec juz 3 bramki
» 3 października 2021, 18:58 #753
PLInfo: Ale ten Rodri śpi.
» 3 października 2021, 18:54 #752
mikiartur: Ale ładna akcja Liverpoolu
» 3 października 2021, 18:48 #751
PLInfo: Salah pograł.
» 3 października 2021, 18:49 #750
OldFasion: Widziałem ładniejsze ;) Ale ważny gol bo w pierwszej połowie nie szło.
» 3 października 2021, 18:51 #749
DjTED: Salah jest fenomenalny. On co roku w ciemno powinien dostawac gracza sezonu.
» 3 października 2021, 18:55 #748
PLInfo: Jeden
» 3 października 2021, 18:48 #747
uzarczyq: Jak mecz sie zakonczy remisem, to nasza wtopa przejdzie w miare bez bolu. W miare bo gdysmy mieli terminarz City to podejrzewam ze bylibysmy na miejscu 11 przy dobrym wietrze ;]
Olek raczej nigdzie sie nie wybiera; licze ze z potentatami zagramy jak dotychczasowe druzyny przeciwko nam, murarka i jakies szybkie kontry Martialem i moze juz Rashem
» 3 października 2021, 18:41 #746
kptWiaderko: Klopp jest dobrym trenerem ale jak widzę gdy tak biegnie w połowie do szatni to mam beke z niego xD
» 3 października 2021, 18:19 #745
KalinaRIP: pogonilo chlopa
» 3 października 2021, 18:20 #744
kptWiaderko: No tak to wygląda właśnie :)
» 3 października 2021, 18:21 #743
DaredevilUtd: ... Pogonilo do klopa.
» 3 października 2021, 18:25 #742
klusek0128: No pobiegł i dokonał zmian w taktyce co skutkuje prowadzeniem jego zespołu...
» 3 października 2021, 18:52 #741
Ciechanek: No rzeczywiście, ubaw po pachy, trener biegnie do szatni w przerwie meczu, żeby jak najlepiej ją wykorzystać w całości. Nie no beka beka...
» 3 października 2021, 18:56 #740
PLInfo: De Bruyne forma życia widzę xD.
» 3 października 2021, 18:16 #739
skowron32: Ooo tak powinien Fred zrobić jak Milner z Fodenem żółta ale zatrzymał przeciwnika
» 3 października 2021, 18:14 #738
KalinaRIP: odbil sie bidny od plecow. Bardziej Pogbe powinien zrobic
» 3 października 2021, 18:20 #737
kckMU: To mógł go za koszulkę ciągnąć lub cokolwiek. Mam go serdecznie powyżej oczu. Co to był k.... za transfer, ludzie kochani.
» 3 października 2021, 18:34 #736
KalinaRIP: rozmiar ma znaczenie jednak
» 3 października 2021, 18:47 #735
skowron32: Prawda jest taka że za długo czekamy na tytuł nic ciekawego nie wygraliśmy od dekady no raz LE jeszcze chyba w starym wydaniu Pucharu UEFA poza tym kibel
» 3 października 2021, 18:10 #734
DjTED: Liverpool to ma w tym meczu spodnie sciagniete i czeka ... Takiej autostrady i dziur w srodku i obronie to dawno nie widzialem
» 3 października 2021, 18:10 #733
mcscotyy: my to już wypięci w takim razie :D
» 3 października 2021, 18:12 #732
DjTED: Rownaj do najlepszych jak mowia... Zawsze ktos tutaj porownuje nas do Liverpoolu np ... to ja widze ze zenade gra ten Live
» 3 października 2021, 18:16 #731
PLInfo: Taka żenadę, że jest 0:0 xD.
» 3 października 2021, 18:17 #730
DjTED: No taka zenade , ze jest 0:0. Liverpool 0 strzalow na bramke ! Klopp out
» 3 października 2021, 18:18 #729
PLInfo: Za to City zajebiste 1 xd.
» 3 października 2021, 18:20 #728
Krzyk: I te schematy, które aż bija po oczach u jednych i drugich 😉
» 3 października 2021, 18:30 #727
reddevil10: Odnośnie Greenwooda, od przybycia Ronaldo nie gra już przebojowo nie wiem czy sie lubią czy nie ale chemii na boisku pomiędzy nimi to nie widać oraz jeszcze wpadłem na pewien trop i zauważyłem że akurat Oni nie obserwują sie wzajemnie na insta może to bzdury, może nie
» 3 października 2021, 18:02 #726
mcscotyy: Greenwood wydaje się być w ogóle nie związany z drużyną, mało kiedy widać go na zdjęciach grupowych zespołu
» 3 października 2021, 18:07 #725
H2O1994: No jeżeli nie obserwują się wzajemnie na insta to na bank nie przepadają za sobą...
» 3 października 2021, 18:07 #724
mikiartur: czy chemii nie będzie to poczekajmy jeszcze trochę meczy. Ale co do innych rzeczy to nie wymagajmy, aby 20 latek z 36latkiem stali się najlepszymi przyjaciółmi. Mason jak widać na klipach treningowych klubu, bardziej trzyma się z angielskimi młodymi graczami i z zawodnikami którzy trenują z 1 ekipą ale grają w rezerwach. Bo to z tamtymi w latach młodzieżowych najwięcej grał itd.

I też do końca nie wiązałbym trochę gorszej gry Masona z przyjściem Ronaldo bo w sumie sytuacje ma a jedynie brakuje mu lepszej skuteczności. I myslę że to może wynikać z zbyt częstej gry, przez co psychicznie może już trochę gorzej wyglądać na boisku. I ja jestem za tym, aby trochę odpoczął.
» 3 października 2021, 18:53 #723
DjTED: Gramy fatalny sezon a tu 4 miejsce i az niewyobrazalna strata 2 punktow do 1 miejsca.... DP plonie
» 3 października 2021, 17:59 #722
H2O1994: Powody do niepokoju jednak są ale to dopiero siódma kolejka
» 3 października 2021, 18:01 #721
DjTED: ManUnited307 co to za brednie wypisujesz.... To dlaczego MC , Live czy fantastyczny Tuczel nie ma tylu oczek
» 3 października 2021, 18:03 #720
mcscotyy: ahahah chłop pijany!

no jest z czego się cieszyć, przegrana z Villą, remis z Evertonem, remis ze świętymi, a gdzie mecze z top6. Takim tempem będziemy mieli 6-8 pkt straty
» 3 października 2021, 18:04 #719
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 18:06

Przez takich kibicow jak ty własnie sie uczymy i czujemy sie jak druzyna ktora nie musi wygrywać Premier League zeby nas zadowolić chociaz raz na 5-8 lat. Niewielkie wymagania wobec klubu. Za chwilkę wygramy załóżmy z City zaczniemy wychwalac OGS'a pod niebiosa i tacy jak ty bedą sie cieszyli najbardziej a w ostatecznosci jak spotkamy ich w finale czy półfinale jakiegos Pucharu to odpadniemy. Oni zgarna Puchar a ty bedziesz sie cieszyl z tego jednorazowego wybryku naszej druzyny ktora wywalczyla z nimi 3 pkt. Natomiast np Liverpool zgarnie sobie PL a City jakis Puchar Anglii a Chelsea Puchar Ligii i to my zostaniemy z niczym.Dalej sobie wmawiaj ze jest okej i mozna zostawic to co jest.
» 3 października 2021, 18:04 #718
mcscotyy: pewnie dlatego, że między sobą już grali?
» 3 października 2021, 18:05 #717
DjTED: Nie ma druzyny w tej lidze ktora na lajcie wygrywa z kazdym... Tu nie ma slabych druzyn
» 3 października 2021, 18:11 #716
Michux3: Prawda leży po środku ,mieliśmy łatwy terminarz i powinniśmy wygrać chociażby z Soton albo Evertonem.Gramy też mocno w kratke ,z Soton daliśmy sie zapresować w spektakularny sposób ale już z Evertonem graliśmy nieźle tylko ostatnie podanie kulało ,czasem też wykończenie .Głowka Cavaniego powinna być już golem.Trzeba na ten moment powiedzieć że gra sie nie zazębia i forma zespołu jest raczej niska.Ratował nas Ronaldo ,ratował Lingard.Większość zwyciestw jest szarpanych.Ole przebudował skład i wniósł wiele dobrego do tego zespołu więc myśle że powinien dostać ten sezon do weryfikacji.Ole już 3 razy wychodził spod topora i słabą forme przekuwał w dobry wynik.Teraz mamy trudny terminarz i jak Ole nie wyciągnie zespołu z dołka to Glazerowie raczej zareagują na presje medialną.
» 3 października 2021, 18:18 #715
Ghostpl: Remis to chyba najlepszy wynik jaki może być w hicie tej kolejki
» 3 października 2021, 17:56 #714
H2O1994: Zdecydowanie, niższy kurs jest na City jednak według mnie Live jest jednak faworytem.
» 3 października 2021, 17:57 #713
mcscotyy: bernardo co porobił, Foden zepsuł na maxa
» 3 października 2021, 17:53 #712
DjTED: Ten Allison znowu zaczyna z City :D
» 3 października 2021, 17:50 #711
marcB: Już odrabiają
» 3 października 2021, 17:48 #710
H2O1994: Obudzili się.
» 3 października 2021, 17:56 #709
KalinaRIP: na szczescie tylko z reka w nocniku :D
» 3 października 2021, 18:23 #708
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.10.2021 17:36

W Realu Madryt też lekki kryzys, 63 minuta z Espanyolem i 2:0 przegrywają. Wiem że jeszcze się mecz nie skończył ale źle to wygląda.
» 3 października 2021, 17:35 #707
yellox20: Już powinno być 3-0
» 3 października 2021, 17:36 #706
DjTED: Wszyskie zespoly graja kupe w tym sezonie
» 3 października 2021, 17:42 #705
H2O1994: Jedynie chyba Bayern trzyma poziom.
» 3 października 2021, 17:48 #704
Ghostpl: Barcelona też trzyma poziom
» 3 października 2021, 17:50 #703
levy181: Przed sezonem pompowanie balonika teraz zawód wyniki lepsze niż gra. MU jak to ma w zwyczaju że słabszymi drużynami gubi punkty. Brak pomysłu na drużynę, na papierze zespół świetny ale graja ludzie prowadzeni przez innego człowieka. Będę powtarzał się ale mam szacunek do Ole natomiast pewnego warsztatu trenerskiego nie przeskoczy. Nic już go nie broni i nie ma wymówek.
» 3 października 2021, 17:09 #702
DjTED: Będziesz odszczekiwac jak właśnie teraz znowu będzie lal top 6. Tyle razy ograć Guardiole to nie jest przypadek
» 3 października 2021, 17:16 #701
skowron32: Otóż to zgadzam się w 100% bo My nie mamy słabszego składu od Chelsi live czy city tyle że oni są duuuzo lepiej poukładani od Nas i w tym szkopul
» 3 października 2021, 17:18 #700
Himself: Djted@ tylko że te zwycięstwa z City nic nie dały bo później były gubione pkt ze słabszymi rywalami a Pep sięgał po mistrza
» 3 października 2021, 17:42 #699
marcB: Właśnie, nie mamy słabszego składu ale napewno mamy słabszego taktyka
» 3 października 2021, 17:49 #698
Diabelred: DjTED,

W poprzednim sezonie w meczach z big6 na 30 możliwych punktów zgarnęliśmy zaledwie 11 punktów, serio nazywasz to laniem?
» 3 października 2021, 17:52 #697
levy181: DjTED raczej w to wątpię i tak jak przedmówcy uważam że że słabszymi rywalami tez trzeba punktować a z tym jest problem. Z zespołami top6 też wcale nie było różowo i koledze też słusznie to zauważyli. To co broni Norwega to że nie ma jakiś większych kwasów w szatnii i trochę pozbył się szrotu oraz przyszło kilku ciekawych zawodników. MU to zespół z tradycją a nie jakiś średniak któremu raz na 20 lat uda się coś wygrać. Ten zespół powinien regularnie walczyć o trofea i je zdobywać.
» 3 października 2021, 22:03 #696
skowron32: Jeszcze jedna irytująca sprawa naszego trenera-on wiecznie siedzi patrzy w tv nieme żyje przy linii boiska nie dyryguje nie krzyczy on nawet na siedząco się cieszy z bramki. Wiem że temat innych trenerów się przewija stale ale Tuchel Kloop Bielsa Pep czasem jakby mogli to by wyjeba... sędziemu lub swojemu piłkarzowi w leb a Nasz nic jak statysta kurw parodia
» 3 października 2021, 17:09 #695
HarryBrown: To jest kwestia charakteru konkretnego menedżera. Jakoś nie pamiętam by np. SAF latał przy linii i skakał jak małpa. Oczywiście czasami jak nie szło, to majestatycznie stawał przy linii z rękoma w kieszeniach oraz szybciej poruszającą się szczęką.
» 3 października 2021, 17:20 #694
skowron32: Nie no wiadomo ale większość trenerów żyje meczem razem z drużyną a Nasz to czasem mam wrażenie że zasypia na tej ławce obok Carricka
» 3 października 2021, 17:28 #693
devilek777: To Ty ślepy jesteś chyba
» 3 października 2021, 17:43 #692
skowron32: No ja widzę że Ole siedzi trzyma się za kolano i meczy czasem bule Carrickowi nie zyje s drużyna nie motywuje jej tylko patrzy w tv i chyba pornosy ogląda eh
» 3 października 2021, 18:04 #691
DjTED: Liga ułomów w tym sezonie... Wszyscy gubią ostro punkty...
» 3 października 2021, 17:01 #690
HarryBrown: Pieniądze swoje robią. Kluby w PL na dzień dobry dostają kawał ciężkiego grosza i już nie są zmuszone do ściągania drwali z Irlandii czy Szkocji jak to jeszcze w latach 90 było powszechne. Teraz ich stać na kupno dobrych a nawet bardzo dobrych graczy z kontynentu czy też Afryki. Ponadto w wielkich ekipach bywa za dobrze i piłkarze są rozwydrzeni i bardziej myślą o tym żeby dobrze wyglądać w social mediach niż jeździć tyłkiem po murawie. No i dochodzą jeszcze spec przypadki, które łby mają zaprzątnięte tym czy i gdzie dostaną te 500k funtów nowego kontraktu.
» 3 października 2021, 17:08 #689
Reddevil777: Widzieliście jak ronaldo schodził z boiska po zakończonym meczu jaki był wkurzony jestem ciekaw co tam mówił sobie pod nosem, a ole sobie stał i się śmiał.
» 3 października 2021, 16:59 #688
skowron32: Jakby Ole miał mental Ronaldo to by były wyniki sam CR nie będzie biegał w każdej strefie boiska i wszystkiego robił
» 3 października 2021, 17:03 #687