Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Liverpool FC 2:4. Czerwone Diabły przegrały Bitwę o Anglię

» 13 maja 2021, 23:09 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Liverpoolem 2:4 (1:2) w przełożonym meczu 34. kolejki Premier League. Czerwone Diabły tylko momentami prezentowały niezły futbol i to było zdecydowanie za mało, aby wygrać prestiżowe Derby Anglii.
Manchester United – Liverpool FC 2:4. Czerwone Diabły przegrały Bitwę o Anglię
» Manchester United przegrał z Liverpoolem 2:4 (1:2) w 34. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Aaron Wan-Bissaka
Eric Bailly
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Fred
Scott McTominay
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Paul Pogba
Edinson Cavani
Mason Greenwood
Nemanja Matić

Oddano 169 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer znów mocno zamieszał wyjściową jedenastką Czerwonych Diabłów, ale tym razem wystawił galowy garnitur Manchesteru United. W porównaniu do spotkania z Leicester City (1:2) miejsce utrzymał jedynie Eric Bailly.

Manchester United mecz z Liverpoolem zaczął nieźle i już w 10. minucie objął prowadzenie. Paul Pogba zagrał długą piłkę na prawe skrzydło do Marcusa Rashforda. Anglik podał do Aarona Wana-Bissaki pod linię końcową, który wycofał do Bruno Fernandesa. Portugalczyk oddał sprytny strzał zewnętrzną częścią stopy, piłka po drodze odbiła się od Nathaniela Phillipsa i wpadła do bramki Alissona.

Czerwone Diabły rozdawały karty na boisku, ale nie udokumentowały tego kolejnym trafieniem. Z czasem do głosu zaczął dochodzić Liverpool. W 23. minucie świetną okazję miał Diogo Jota. Portugalczyk dostał dobre podanie na szósty metr od Trenta Alexadra-Arnolda, ale przegrał pojedynek z Deanem Hendersonem.

Trzy minuty później mieliśmy interwencję VAR-u na Old Trafford. Sędzia Anthony Taylor wskazał na jedenastkę po tym, jak Eric Bailly wybijał piłkę na linii szesnastu metrów po rzucie rożnym Iworyjczyk zaatakował futbolówkę agresywnie i przy okazji oberwał Phillips. VAR zarekomendował obejrzenie sytuacji na monitorze i arbiter cofnął swoją pierwotną decyzję.

W 34. minucie nie było już wątpliwości. Liverpool miał kolejny rzut rożny, po którym nastąpiło spore zamieszanie w szesnastce Czerwonych Diabłów. Strzał z bliskiej odległości oddał Nathaniel Phillips, tor lotu piłki sprytnym strzałem zmienił Diogo Jota i zaskoczył Deana Hendersona.

The Reds po wyrównującej bramce zdecydowanie podkręcili tempo. W trzeciej minucie doliczonego czasu gry goście objęli prowadzenie. Precyzyjną wrzutkę z rzutu rożnego na dalszy słupek posłał Alexander-Arnold. Roberto Firmino urwał się spod opieki Paula Pogby i strzałem głową z sześciu metrów nie dał szans Hendersonowi.

Druga połowa rozpoczęła się fatalnie dla Manchesteru United. Już w 47. minucie Liverpool podwyższył prowadzenie. Błąd przed polem karnym popełnił Fred. Następnie piłki spod szesnastki nie wybił Luke Shaw. Efekt był taki, że w pozycji strzeleckiej znalazł się Alexander-Arnold. Anglik strzelił mocno, a piłkę przed siebie odbił Henderson. Ze skuteczną dobitką pospieszył Firmino i po raz drugi wpisał się na listę strzelców w czwartkowy wieczór.

W 59. minucie mogło być już 4:1 dla Liverpoolu. Złe zagranie na własnej połowie zanotował Fred i na bramkę Manchesteru United ruszyła błyskawiczna akcja. Piłkę na prawej stronie dostał Alexander-Arnold, podał do Firmino, ten zagrał na lewą stronę do niepilnowanego Diogo Joty. Portugalczyk oddał mocny strzał z około 11 metrów i na szczęście trafił tylko w słupek.

Manchester United był wyraźnie zagubiony. W 62. minucie błąd przed polem karnym popełnił Wan-Bissaka i po chwili w dogodnej sytuacji strzeleckiej znalazł się Alexander-Arnold. Anglik uderzył z lewej nogi, a dobrą interwencję między słupkami zanotował Henderson.

W 68. minucie Czerwone Diabły w końcu przeprowadziły składną akcję i od razu zakończoną bramką. Edinson Cavani zagrał prostopadłą piłkę do rozpędzonego Marcusa Rashforda. Anglik przyjął piłkę prawą nogą, uderzył z lewej po długim rogu z około trzynastu metrów i nie dał szans Alissonowi.

Chwilę później Manchester United był bliski wyrównania stanu rywalizacji. W polu karnym Liverpoolu mieliśmy ogromne zamieszanie. Dwukrotnie na bramkę z bliskiej odległości strzelał Mason Greenwood. Najpierw piłkę sprzed linii bramkowej wybił Phillips, a później piłkarza United zablokował Williams.

Czerwone Diabły naciskały i w 76. minucie miały kolejną okazję. Shaw zauważył rozpędzonego na lewej stronie Rashforda. Anglik z łatwością minął Phillipsa, zszedł ze skrzydła do środka i uderzył w krótki róg. Piłka trafiła tylko w boczną siatkę bramki Alissona.

W 90. minucie wynik spotkania ustalił Mohamed Salah. Stratę na połowie Liverpoolu zanotował Nemanja Matić i na bramkę Hendersona ruszyła błyskawiczna kontra. Salah znalazł się w sytuacji sam na sam z Hendersonem i z dużym spokojem pokonał bramkarza Manchesteru United.

Manchester United – Liverpool FC 2:4 (1:2)
Bramki: Bruno Fernandes 10’, Marcus Rashford 68’ – Diogo Jota 34’, Roberto Firmino 45’+3’, Roberto Firmino 47’, Mohamed Salah 90'

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Bailly (Matić 86'), Lindelof, Shaw – Fred (Greenwood 63'), McTominay – Rashford, Fernandes, Pogba – Cavani

Liverpool FC: Alisson – Alexander-Arnold, Phillips, R. Williams, Robertson – Thiago, Fabinho, Wijnaldum (Jones 73') – Salah (N. Williams 90'), Firmino, Jota (Mane 73')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Liverpool. 34. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Liverpool FC 2:4

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1026)


RedFox: Mam takie pytanko do Was: Za jaką drużyną odpowiednio z Włoch, Niemiec i Hiszpanii najbardziej przepadacie? I za kim byście trzymali kciuki w El Clasico? Ja osobiście powiem od siebie że jestem fanem odpowiednio AC Milanu, Borussi Dortmund i Realu Madryt. Nie powiem, nie przepadam za Ramosem ani za Perezem, przez którego są same problemy ale np jestem wielkim fanem Luki Modricia, a gdyby do tego dodać też Toni Kroosa, czy Casemiro, to tworzy się naprawdę fajna paka. Barcelonę też szanuję i kiedyś nawet też lubiłem (kiedy grali tam Thierry Henry i Ronaldinho), ale obecnie do nikogo w ich składzie nie odczuwam sympatii. A Atletico to z miejsca u mnie odpada, bo nie cierpię ich stylu gry.
» 17 maja 2021, 10:37 #1026
matizek92: Urzekła nas Twoja historia.
» 17 maja 2021, 10:46 #1025
BillClinton: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2021 10:52

Milan, Atletico. Z Niemiec bez znaczenia.
@matiz nie graj chama
» 17 maja 2021, 10:49 #1024
Mariano88: RedFox, ze względu na lokalny patriotyzm to kibicuje drużynom gdzie grają Polacy np. w LM. Natomiast w tym sezonie doszedł kolejny czynnik, czyli przełamanie hegemonii, ale to bardziej kibicowanie przeciwko Juventusowi, PSG czy Realowi/Barcelonie niż bycie za kimś. Także kibicuje teraz Atletico ale od paru tygodni, odkąd Sevilla wypadła z wyścigu. Jestem za Lille odkąd nie ma Monaco oraz cieszę się ze zwycięstwa Interu odkąd nie ma Atalanty.
» 17 maja 2021, 10:53 #1023
Dutchman: @matizek a może by tak bez złośliwości co? Przedstawił swoje zdanie, to co Ci do tego? Kolejny, który próbuje prowokować i zachowuje się jak cham. A co do głównego tematu, ja w Niemczech nie kibicuję nikomu poza Robertem Lewandowskim więc cieszy mnie każdy jego sukces. Z Włoch to faktycznie z sentymentu Milan, ale i Atalantę bardzo polubiłem. We Francji trzymam z kolei za każdym, kto da w tyłek szejkom P$G. A z Hiszpanii.., chyba najbardziej Sevilla ze względu na to że nasz Krycha świetnie tam grał, ale z duetu Real-Barcelona też bym skłaniał się do Królewskich. Ale ja sam osobiście poza United trzymam jednak kciuki za klubami z nieco słabszych lig, jak Sporting Lizbona, czy Ajax Amsterdam.
» 17 maja 2021, 11:03 #1022
tomekwietniu: W moim odczuciu Chelsea wygra, a to da nam drugie miejsce, czyli w naszym przypadku już po zawodach.
Teraz możemy zagrać w pełnym składzie, a niedziela i tak wystawić drugi, żeby odpoczął przed środą.
» 17 maja 2021, 10:26 #1021
Saberem47: Nawet bardziej niż na nasz mecz, to czekam na jutrzejszy bój lisów ze smerfami. Liczę że ruskie przegrają top 4 tym meczem
» 17 maja 2021, 10:03 #1020
Piotrek1991d: Tak moim zdaniem byloby najlepiej,wygrywajac z Fulham mamy pewne wicemistrzostwo a w ostatniej kolejce powinien zagrac sklad taki jak z Leicester aby nie ryzykowac kontuzji ktoregos z naszych podstawowych pilkarzy
» 17 maja 2021, 09:59 #1019
kamilpe: Atalanta are convinced to trigger the buy option to sign Cristian Romero from Juventus for €16m. Romero has been scouted by Manchester United but he's not the main option in the list as CB, at the moment - same as Botman. #MUFC More: Caldara will come back to AC Milan [Romano]

Ciekawe jaka jest nasza pierwsza opcja na liście środkowych obrońców, Torres, Kounde albo moje marzenie - Skriniar?
» 17 maja 2021, 09:59 #1018
izbinho: Jak wygrany z Fulham to nic się już u góry w naszym przypadku nie zmieni. To w ostatnim meczu skład rezerwowy a reszta przygotowanie do finału. Myślicie, że OGS tak zrobi?
» 17 maja 2021, 09:35 #1017
mikiartur: Zdziwibym się jakby nie dał paru graczom odpocząć jakby zapewnili sobie wicemistrza jutro
» 17 maja 2021, 09:44 #1016
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2021 08:55

Nasza primadonna Pan Martial wraca do treningów i już poniżej zlecieli się jego fani a jeszcze nie zdążył nawet kopnąć piłki.
Może i wybuchnie formą tak jak piszecie, za rok, dwa x lat. Może tak być.
Fakt jest taki że to głównie dzięki jego indolencji wylecieliśmy z LM, drugi taki że w tym czasie Cavani zanotował swój najlepszy okres w MU - bo nie wiedzieć czemu Olek stawiał na Martiala kosztem Edinsona. Życzę Martialowi jak najlepiej bo potrzebujemy go w formie, ale to co odwalał w tym sezonie to kryminał. Rozumiem że może nie mieć formy, szczęscia itd ale pobiec do piłki to chyba każdy potrafi?
» 17 maja 2021, 08:50 #1015
mikiartur: Długo go broniłem, ale fakt że ten sezon miał bardzo mizerny.
Szczerze jakby była możliwość go sprzedania albo wymiany za kogoś innego to szczerze mocno bym się zastanowił nad tym na miejscu naszego zarządu. Ale jak zostanie, to uważam że to powinien być sezon ostatniej szansy. Jak znów powtórzy obecny sezon, to pora powiedzieć sobie dziękuję i tyle.
» 17 maja 2021, 09:00 #1014
DjTED: Mane tez ma sezon mizerny, a nikt nie watpi w jego umiejetnosci. Ta sama pozycja. Rash tez ma sezon mizerny biorac pod uwage ile razy w kazdym meczu kazdy z nas musi łapal sie za glowe. Tony ciagnał caly nasz atak w zeszłym sezonie i ja ciagle w niego wierze
» 17 maja 2021, 09:28 #1013
mikiartur: Nawet jak nie podoba Ci się gra Rasha trudno mówić o słabym sezonie w jego wykonaniu gdy zdobywa 21 goli i 15 asyst w tym sezonie. A w zeszłym sezonie Martial ciągnął nasz atak ale w 2 części sezonu. A w pierwszej gdy połowa składu wypadła aż do grudnia to ciągnął nas nieprawdopodobnie Rashford. Choćby wtedy mecze z City i Tottenhamem to nam wygrał prawie w pojedynkę. A wtedy przypomnę że nie było w składzie Bruno, Pogba leczył kontuzje, nie było Cavaniego, Martial także długo kontuzje leczył . Na prawej stronie regularnie grał James i od czasu do czasu Greenwood. NA 10tce był Pereira albo Lingard (nie ten z ostatnich miesięcy) a na lewej zanim Shaw wyleczył kontuzje, trał Young albo Williams. I ciągnął nas niemiłosiernie.
Co do Mane to nie porównuj go bo Mane przez ostatnie 3 sezony miał bardzo wysoką formę a Martial zanotował dobre 2/3 jednego sezonu. I jak grasz 3 świetnie sezony to jak się jeden gorszy zdarzy, można jeszcze wybaczyć
» 17 maja 2021, 09:40 #1012
mikon70: Jak zobaczysz statystyki Rashforda, to nagle się okazuje, że jest jednym z najlepszych zawodników w tym sezonie. Mane ma teraz taki sezon, a jednak poprzednich kilka w PL, to najwyższy poziom. Martial odpalił się za to na czerwiec i lipiec, kiedy to wrócili po przerwie. Poza tamtym okresem, Martial jest pasmem rozczarowań w tym klubie. Bardzo go kiedyś lubiłem i kibicowałem, tak samo byłem cierpliwy, jak zaczął odstawiać teatrzyki z numerem na koszulce. Jednak cierpliwość się kiedyś kończy, kiedy taki piłkarz jest w tym klubie już prawie 6 lat.
» 17 maja 2021, 09:41 #1011
DjTED: Ale panowie ja nie neguje statsow czy umiejetnosci Rasha, ale tyle akcji co on nam spartolił w tym sezonie to nikt nigdy u nas z przodu nie zwalił. Widze Rasha przy pilce to wiem , ze zaraz bedzie sie kiwal z 5 przeciwnikami. Gdyby nie te glupie kiwki i straty to byłby najlepszy pilkarz na swiecie bez dwoch zdan
» 17 maja 2021, 09:47 #1010
mikiartur: Ale Martial gdy grał to tak samo, jeśli nie bardziej irytował. A jednak go statsy nie bronią. Osobiście uważam że Rash zagrał trochę słabszy sezon niż poprzedni ale zagrał na tyle dobrze by nie mieć do niego jakiś wielkich pretensji. W lidze jest naszą drugą strzelbą. W lm pomimo gry w fazie grupowej tylko zdobył 6 bramek i tylko 5 piłkarzy z całej lm zdobyli od niego więcej bramek. A ma ich chocby tyle samo co Benzema. Więc no nie można powiedzieć że nie strzelał goli w ważnych meczach dla nas. Poza tym po Rashu widać że od czasu wyleczenia tamtej kontuzji nie gra tak samo jak wcześniej + wiele doniesień mówi że ciągle gra z jakimiś dolegliwościami.
» 17 maja 2021, 09:52 #1009
DaredevilUtd: Serio porównywać Mane do Martiala to kryminał. Rashford gra z kontuzja i często odpierniczal dziwne sytuację, ale przy tym jakie ma statystyki nie można pisać, że ma mizerny sezon! Chlopak poprawia na bieżąco co rok swoje staty, a kontuzje nie dają mu w 100% pokazać co potrafi I.
» 17 maja 2021, 10:41 #1008
mikiartur: Taka ciekawostka
jak wygramy mecz z Wolves, osiągniemy najlepszy wynik w historii na wyjeździe w całym sezonie. W dodatku będziemy jedyną drużyną w najlepszych top5 ligach europejskich która nie przegrała meczu w lidze na wyjeździe. Noi będziemy 4 najlepszą drużyną z top5 lig na wyjazdach. Za Man City, Lille i AC Milanem. A nawet Bayern, jakby miał 2 mecze więcej do rozegrania na wyjeździe nie miałby szans osiągnąć takiego wyniku.

Tu na pewno widać progress, za Ole

Co ciekawe rzeczy się odwróciły, bo za SAFa i nawet za późniejszych menadzerów prędzej, słynęliśmy z niesamowitej regularności u siebie oraz słabszej gry na wyjazdach. A za Ole to się dość mocno odwróciło.
» 17 maja 2021, 00:27 #1007
Manmanchesrer: Jeju za każdym razem jak dodajesz jakiś post to strasznie irytuje te Twoje "noi" jak już tego zawsze musisz używać to pisz to "no i" ale żeby nie było to tak tylko pisze, bo po prostu zawsze jest to samo czyli "noi"
» 17 maja 2021, 01:04 #1006
mikiartur: aż tak mocno Cię to jedno błędnie pisane wyrażenie denerwuje? xd
» 17 maja 2021, 08:58 #1005
Diabelred: Fajna ciekawostka, ale ja bym z duzym dystansem podchodzil, jezeli chodzi o porownywanie tego z poprzednimi latami. Nie mozna zapominac, ze przeciez caly sezon gramy bez publicznosci na trybunach.
» 17 maja 2021, 09:06 #1004
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2021 00:20

Manchester United U11s beat Stoke City 6-3 today. Kai Rooney scored a hat-trick and assisted the other three goals!

No to grubo. :) Rośnij chłopcze i rozwijaj swój talent. Obyś był kiedyś gwiazdą seniorskiego United - jak twój tata.
» 17 maja 2021, 00:18 #1003
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 23:36

@FabrizioRomano
Borussia Dortmund are qualified to the next Champions League. The club will now fight to keep Erling Haaland for one more season. "I am sure that he is staying", CEO Watzke said.

Jadon Sancho situation is different: he could leave if an important bid arrives.
» 16 maja 2021, 23:36 #1002
BillClinton: Już w zeszłym roku pisał. To jego profesja. Pisanie.
» 16 maja 2021, 23:55 #1001
Mariano88: Zazwyczaj to co pisze Romano się sprawdza i to najczęściej przed oficjalka. Rok temu pisał, że wartość Sancho to 120 mln, w tym roku już, że 85. Nie pamiętam aby coś pisał rok temu o Haalandzie.
» 17 maja 2021, 00:35 #1000
Diabelred: BillClinton,

Jednak trzeba przyznac ze z goscia jest dobry manipulator. 90% tych jego newsow to zwykle gdybania, przypuszczenia, oczywistosci, a mimo to ludzie sie tym jaraja i sledza to co on pisze.
» 17 maja 2021, 08:58 #999
SzarimMusty: Tak się zastanawiam co może być większą sensacją bierzącego sezonu?
1. Liverpool nie kwalifikujący się do LM, rok temu Premier League wzięli sprintem.
2. Juventus poza LM. Dominator Serie A już nie taki dominujący.
3. PSG nie wygrywający ligi. Drużyna warta 828mln przegrywa z ekipą wartą 297mln ligę.
4. Atletico gubiący sporą przewagę.
5. Sheffield czerwoną latarnią w lidze. Rok temu walczyli długo o europejskie puchary.
6. Special One wyleciał podczas swojego magicznego 2 sezonu w danym klubie.

Hmmm jak dla mnie to chyba Liverpool poza LM byłby największym zaskoczeniem. Niby wyrównana liga ale to jak wygrali rok temu i jak obecnie przędą jest dla mnie olbrzymią sensacją.
» 16 maja 2021, 23:22 #998
franek95: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 23:35

Największą sensacją może być, że Live będzie w LM, Juve również, Atleti wygra lige i tak mimo gubienia punktów, a PSG w ostatnim meczu przegoni Lile. Sheffield - who cares mogą być i czerwoną latarnią która świeci na czarno, Mou dinozaur elo. Oczywiście mam nadzieję, że Live i Juve będą poza LM, PSG przegra lige a Atleti wygra.
» 16 maja 2021, 23:32 #997
BillClinton: Atletico. Zdecydowanie.
» 16 maja 2021, 23:57 #996
redmitch: Liverpoolu zostało 2/3 z mistrzowskiego składu a chwilami nawet mniej. Mają mocne usprawiedliwienie słabszych wyników.

Chyba Juve byłoby największą niespodzianką. Dominowali prawie 10 lat i jak spadli z tronu to nie obok tylko prawie do piwnicy.
Sheffield też zaskakujący rozdzwięk. Trudno to logicznie wytłumaczyć.
» 16 maja 2021, 23:59 #995
kckMU: Z Juve jest ten problem, że ludzie patrzą na nazwę a nie na boisko. Tam jest wymiana pokoleniowa i trzeba do tego podejść z cierpliwością i niekiedy zrozumieniem. Nie ma na razie nowego trzonu, który zagwarantuje kolejne lata pucharów. Nie mylmy trzonu z dostępnością dobrych piłkarzy oczywiście. No właśnie, ale jak podejść z cierpliwością, jak są problemy z kasą i pali się pod tyłkiem?
» 17 maja 2021, 00:18 #994
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2021 09:28

Zdecydowanie Juve poza LM(chociaz patrzac na to odwalil wczoraj Milan i z kim gra w ostatniej kolejce, szanse na to bardzo zmalaly). Przeciez oni calkowicie zdominowali( 9 lat z rzedu mistrz Wloch!) Serie A jak Bayern w Bundeslidze.

Dla mnie sytuacja LFC az takim zaskoczeniem nie jest biorac uwage:

- intensywny styl gry Kloppa, co przy braku normalnego okresu przygotowawczego jest dla nich zabojcze
- zmeczenie materialu grajac w ostatnich 2 latach na pelnych obrotach, a Klopp juz w BVB byl znany z tego, ze bardzo rzadko korzysta ze zmiennikow
- w przeciwienstwie do innych lig w PL jest 6-7 realnych kandydatow do gry w LM, takze w przypadku slabszego sezonu bardzo latwo jest wypasc z topki, zreszta czego sami najlepiej doswiadczylismy za Moyesa
» 17 maja 2021, 09:24 #993
Grzesiek: Jest jakieś info dlaczego Edi nie dostał powołania?
» 16 maja 2021, 23:21 #992
mikiartur: Urugwaj już ogłosił powołania?
» 17 maja 2021, 00:19 #991
mikiartur: Niestety średnie wyniki
Lille remisuje z Saint etienne a Milan remisuje z Cagliari.

Obie ekipy mają wciąż wszystko we własnych rękach. Wygrają i Lille zdobędzie mistrzostwo a Milan wejdzie do lm.

I tak jak lubię Atalantę to naprawdę liczę że przegrają z Milanem. Plus taki że Milan trochę jak my w tym sezonie. U siebie tak średnio. A na wyjeźzie robią szefa.

A lille ostatni mecz gra z Angers które właśnie rzutem na taśme przegra z Marsylią dla której Milik dziś strzelił HATTRICKA. Wielkie brawa dla Arka. Bo prawdopodobnie utrzymuje Matsylie w lidze europy. W ogóle dziś to trafił do siatki 4 razy ale raz odnotowano spalonego
Marsylia Angers 3-2
» 16 maja 2021, 22:53 #990
mordynator: Lille myśle że sobie jakoś poradzi z Angers które nie gra już o nic dodatkowo oni lepiej grają na wyjazdach niż u siebie.A co do meczu Atalanta-Milan to trzeba pamietac że Atalanta gra jeszcze w środku tygodnia finał pucharu Włoch z Juve ale i tak przed Milanem strasznie trudne zadanie nawet pomimo ich kapitalnej formy na wyjazdach.
» 16 maja 2021, 22:59 #989
NoName: W Seria A przy identycznej liczbie punktow liczy sie bilans meczow bezposrednich, Juventus ma z cala trojka bilans ujemny, a Atalanta ma nad nimi 3 punkty przewagi, wiec ekipa Gasperiniego juz awansowala do LM. Tak wiec w meczu z Milanem raczej spinac sie nie beda.
» 17 maja 2021, 07:28 #988
mordynator: Biedny Milan
Tak blisko a tak daleko a za tydzień wyjazd do jaskini lwa i mecz o wszystko dla Milanu.
» 16 maja 2021, 22:42 #987
Ciechanek: Oglada ktos Milan? Ale ładnie Dalot gra!
» 16 maja 2021, 22:37 #986
mikiartur: To racja
Ale szkoda Milanu gdy mają w ataku castillejo i leao i grają w meczu bardzo ważnym o lm w przyszlym sezonie
» 16 maja 2021, 22:41 #985
BillClinton: Się wzięli wyrzucili z CL właśnie patałachy.
» 16 maja 2021, 22:43 #984
franek95: Kto sie wyrzucił z CL?
» 16 maja 2021, 23:05 #983
SuperRedDevil: Daniel James został ojcem
» 16 maja 2021, 22:28 #982
PogromcaTroli: Mam nadzieje ze dziewczynka, bo jak chłopiec to nam jeszcze go Giggs wciśnie :)
» 16 maja 2021, 22:31 #981
PogromcaTroli: Wszyscy zagrali pod Borussie, cyk i są na trzeciej pozycji.
» 16 maja 2021, 22:28 #980
BillClinton: Milik 2 gol dziś
» 16 maja 2021, 22:05 #979
hraboNX: Dobra wiadomość - Martial wrócił do treningów z drużyną. :)
» 16 maja 2021, 21:43 #978
Glory1878: No nie wiem czy taka dobra xD
» 16 maja 2021, 21:55 #977
Kiharitony: No pewnie najlepiej to go sprzedać, tak jak 3 sezony temu Shawa
» 16 maja 2021, 21:56 #976
Glory1878: No pewnie najlepiej go zostawić jak Jonesa. Który to sezon Martial u nas już jest? 6? Co do tej pory pokazał? Nic. Wielkie nadzieje, oczekiwania a oprócz paru przebłysków i jednego solidnego sezonu nie udowodnił nic
» 16 maja 2021, 21:59 #975
BillClinton: Zmiennik Rasha. Tyle.
» 16 maja 2021, 22:06 #974
Kiharitony: No tak najlepiej porównać gościa który strzelił dla nas 80~ bramek dorzucił jakieś 30 asyst, do Jonesa który jest od 5 lat kontuzjowany. Od razu zaznaczę też mnie czasami irytuje jego mowa ciała i forma w tym sezonie, ale to jest zawodnik który za rok może strzelić 20+ goli w sezonie. Puścimy go do jakiegos PSG a potem będzie płacz że takiego grajka oddaliśmy.

Zgadzam się z Billem, do rotacji z Rashem jak najbardziej
» 16 maja 2021, 22:10 #973
BillClinton: Wielkie kluby mają szerokie kadry. Skrzydła. W Bayernie Sane, Gnabry, Musiala, Coman. Plus tego brazylijski połamaniec. U nas Rash, Martial, Amad, Greenwood, James, będzie Lingz. I tak ma być. Na razie mamy rezerwowych środkowych pomocników plus Pogbe. Tam trzeba coś dodać.
» 16 maja 2021, 22:25 #972
HillsHaveEyes: Martial jeszcze wybuchnie z forma. Wtedy bedzie inna gadka jak to tutaj bywa ;)
» 16 maja 2021, 22:26 #971
PastaDoCiasta: Nie wiem jak można uważać się za kibica United i pisać, że to źle, że jakiś zawodnik wyleczył kontuzję... Pomijam już fakt, że owszem Martial był w tym sezonie wybitnie bez formy ale i tak był lepszym zmiennikiem dla Rasha niż James. No i przypominam, że jak w zeszłym sezonie był w formie to zdobył najwięcej bramek w drużynie i zgarnął tytuł zawodnika sezonu.
» 16 maja 2021, 22:32 #970
UnitedFans123: Atletico Madrid goalkeeper Jan Oblak has two offers to move to the Premier League this summer. Oblak has two offers on the table to move to England, with both Chelsea and Manchester United keen on signing him.
Source: Todo Fichajes
» 16 maja 2021, 21:38 #969
szczecinianin: Todo Fichajes....
» 16 maja 2021, 21:48 #968
PastaDoCiasta: Jak mam być szczery, to byłbym za. Ani De Gea ani Henderson nie są zawodnikami na podstawowego bramkarza w zespole walczącym o mistrza. O ile z De Gei raczej już nic nie będzie, tak z Deana może za rok, dwa... ale właśnie, zamierzamy tyle czekać jak na końcu może się okazać że i tak znacząco się nie rozwinie?
» 16 maja 2021, 22:36 #967
tygrys26: PastadoCiasta jedyny komentarz do Twoje wypowiedzi to XD
Z.De Gei nic nie bedzie? Dalej wciąga tego Hendersona nosem. Ja obstawiam ze Henderson bedzie drugim Pickfordem, chłopkiem.ktory niny miał talent, ale po prostu byl anglikiem i był hajpoeany na każdym kroku.
» 17 maja 2021, 06:33 #966
Glory1878: Wie ktoś może, czy dzisiejsza wygrana Lille da im dzisiaj mistrza?
» 16 maja 2021, 21:28 #965
mikiartur: Tylko wtedy jakby PSG straciło pkt ale to się raczej nie stanie bo już prowadzi PSG 2-0 z Reims. Bo PSG ma lepszy bilans bramkowy od Lille więc przy równej liczbie punktów oni by zdobyli mistrza. Ale jeśli dziś Lille wygra to w ostatniej kolejce Lille wystarczy remis do mistrzostwa
» 16 maja 2021, 21:30 #964
SzarimMusty: Kilka wypowiedzi niżej było, muszą mieć co najmniej 1pkt więcej od PSG. Paryżanie już prowadzą 2:0 i grają na 10 rywali, więc na pewno wygrają. Lille nawet jak wygra to nie ma szans na świętowanie tego tytułu dzisiaj. Wszystko rozstrzygnie się w ostatniej kolejce.
» 16 maja 2021, 21:32 #963
levy181: Lisy maja bardzo trudną końcówkę sezonu. Walka o miejsca 3-4 pomiędzy 3 drużynami i tylko 2 z nich zagrają w LM. Liczę że jedno miejsce przypadnie Lisom a drugie miejsce to w sumie nie wiem bo ani LFC nie lubię ani Niebieskich z Londynu.
» 16 maja 2021, 21:28 #962
sasu: Trochę zrządzeniem losu jest to, że Leicester kolejny sezon z rzędu ma na finiszu mecz praktycznie decydujący o udziale w LM, tak jak sezon temu mieli go z nami, tak teraz wszystko rozegra się w spotkaniu z Chelsea.
» 16 maja 2021, 21:22 #961
primasort: I tak nic w LM nie ugrają więc mogą odpaść.
» 16 maja 2021, 21:26 #960
levy181: Co z tego że nie ugrają? Wolę ich niż LFC czy Chelsea
» 16 maja 2021, 21:29 #959
awe: taka prawda tylko zaniza poziom LM
» 16 maja 2021, 21:42 #958
primasort: Jeżeli wejdą do LM to tylko dzięki Ole,który wyszedł na Lester drugim składem
» 16 maja 2021, 21:48 #957
kckMU: Ale oni tylko raz byli w LM i odpadli dopiero w 1/4 z Atletico (po równym dwumeczu w miarę). Szans na ciekawy wynik nie ma co im odbierać jeśli awansują.
» 16 maja 2021, 21:49 #956
BillClinton: @primasort Ty znowu swoje. CFC jest tak wielkim klubem, z taką bazą kibiców, że na chelseaonline nie ma się z kim posprzeczać tylko musisz tu męczyć bułkę? Won.
» 16 maja 2021, 21:57 #955
awe: Nikt im tego nie odbiera, ale nie probujmy udawac, ze to lepsza druzyna od Chelsea czy LFC...
» 16 maja 2021, 22:09 #954
Chestnut: "primasort: Jeżeli wejdą do LM to tylko dzięki Ole,który wyszedł na Lester drugim składem"

Raczej dzięki kibicom, bo to przez nich graliśmy 3 mecze w 5 dni. :)
» 16 maja 2021, 22:13 #953
kckMU: @awe

Wiadomo. Chociaż na dole napisałem, że Chelsea jest trochę lepszym zespołem i zostałem pouczony, że Leicester jest wyżej w tabeli.
» 16 maja 2021, 22:55 #952
primasort: Klopp to jednak umie mentalnie nastawić drużynę,walka o LM to będzie się toczyć do ostatniej kolejki.
» 16 maja 2021, 21:19 #951
mikon70: Chelsea wczoraj się nie popisała, to teraz będziesz się Liverpoolem zachwycać?
» 16 maja 2021, 21:23 #950
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 21:26

primasort

No, Klopp i Tuchel z nożem na gardle, my mamy pewne miejsce w top 4 wiec Ole wrzucił na luzik bo trzeba wygrać LE.
» 16 maja 2021, 21:25 #949
primasort: Żeby ten luzik i podłożenie się Lester nie wpłynęło na mentalność naszych grajków,bo będzie kolejny sezon bez trofeum.
» 16 maja 2021, 21:30 #948
PogromcaTroli: Nie martw się, dadzą radę :) Mam nadzieje że jak Ole będzie unosił puchar LE to otworzysz szampana i pogratulujesz United :)
» 16 maja 2021, 21:45 #947
nieeeeeeee: W Ekstraklasie to przechodzą samych siebie
//twitter.com/T_Galinski/status/1393958864257695750
» 16 maja 2021, 21:03 #946
Batigol222: naoglądał się gość Martiala
» 16 maja 2021, 21:35 #945
UnitedFans123: To teraz możemy sobie pooglądać Botmana
» 16 maja 2021, 21:01 #944
redmitch: A ja wpadłem tylko podziękować z te dobre słowa o Alissonie i plusy pod nimi.
Miło się robi na sercu, gdy rywale potrafią docenić klasę przeciwnika i jego zakręty życiowe.
Przywracacie wiarę w homo sapiens.

Nr 1 społeczności kibicowskich w polskim necie.
Choć to nieco przykre dla mnie ;)
» 16 maja 2021, 21:01 #943
BillClinton: Co jak co, ale Brazylijczyka zazdraszczam;). Życzę powodzenia w spuszczaniu CFC na 5 miejsce w lidze. Tam gdzie ich miejsce.
» 16 maja 2021, 21:13 #942
SzarimMusty: Tak abstrahując od wszystkiego, co tam u Mengiego? Chłopak ciągle leczy kontuzje? Długo mu się jeszcze zejdzie z nią?
» 16 maja 2021, 20:57 #941
Anhel: Jak już Liverpool się doczołga do Top4 , Borussia tez sobie zapewniła to chociaż na otarcie łez niech Chelsea skończy sezon z przegranym Fa Cup , LM i poza top4 hehe
» 16 maja 2021, 20:54 #940
BillClinton: Forza Milan!!
» 16 maja 2021, 20:45 #939
LukasMUFC: Tutaj to jedynie Forza United
» 16 maja 2021, 20:50 #938
nieeeeeeee: I dla niektórych Chelsea
» 16 maja 2021, 20:56 #937
LukasMUFC: W przypadku wygranej Lille mają zapewnionego majstra? Ktoś coś? Co tam sie liczy bramki czy bezpośrednie?
» 16 maja 2021, 20:37 #936
AgEnT: Bilans bramkowy
» 16 maja 2021, 20:41 #935
kckMU: Bilans bramkowy. Lille ma gorszy. Musi wygrywać do końca, podobnie jak Atletico (tam decydują bezpośrednie i też mają gorszy dwumecz).
» 16 maja 2021, 20:43 #934
LukasMUFC: Dzięki panowie
» 16 maja 2021, 20:48 #933
mikiartur: Jak PSG straci punkty to sobie zapewnią ale trudno wierzyć że PSG umoczy akurat z Reims
» 16 maja 2021, 20:54 #932
mikiartur: Teraz mam dylemat czy oglądać Milan Cagliari czy Lille Saint etienne xd
» 16 maja 2021, 20:34 #931
mordynator: Ja chyba mimo wszystko Milan,ale bede przełączał na mecz Lille co kilka minut.
» 16 maja 2021, 20:37 #930
kckMU: Myślę, że w meczu Milanu rewolucji na świecie nie będzie, a kibicować Lille na pewno należy.
» 16 maja 2021, 20:44 #929
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 20:37

Dobra teraz pora na Milan i Lille.
» 16 maja 2021, 20:33 #928
mikiartur: UGRALII TOO

Kurde jeszcze jeden mecz i Atleti będzie miała mistrza

Ale zawał miałem jak Osasuna na 0-1 trafiła. Ale prawda taka że Atletico ich cisnęło cały mecz. I gdyby nie fenomenalna postawa bramkarza Osasuny to by to wygrali wysoko
» 16 maja 2021, 20:29 #927
Zdzichu1: Ja bym się jeszcze nie podniecał. Z tym Valladolid za tydzień i to dodatkowo jeszcze na wyjeździe to oni dopiero będą mieli problemy. Nie postawiłbym ani centa na nich za tydzień bo to będzie męczarnia jak nic
» 16 maja 2021, 20:32 #926
mordynator: Jeśli Atleti zremisuje z Valladolid(odpukać) a Real wygra swój mecz to wtedy o mistrzostwie decyduje bilans bramkowy czy bilans bezpośrednich starć? bo bedą mieli tyle samo pkt.
» 16 maja 2021, 20:36 #925
vieeeri: Dzisiaj jak Atletico remisowało a Real prowadził to Flashscore na pierwszym miejscu pokazywał Real
» 16 maja 2021, 20:38 #924
AgEnT: @mordynator: bilans meczy bezpośrednich
» 16 maja 2021, 20:38 #923
mikiartur: Wiem że jeszcze nie mają mistrza. Ale nadal wszystko jest w ich rękach. A jakby patrząc przed meczem. No to Valladolid nie wygrało od przynajmniej 5 kolejek. Do tego Atleti widać że w ostatnich 2 meczach jest na fali. Bo dziś to ledwo co ugrali ale przewagę w meczu mieli wyraźną. A Valladolid u siebie to 2 najgorsza drużyna w lidze. Więc NA PAPIERZE mają lepszą sytuację niz Real który gra ostatni mecz z Villarealem który wciąż gra o stawkę bo brakuje mu punktu przewagi nad Sociedad albo Betisem by zapewnić sobie le w następnym sezonie. Do tego jak widać po dzisiejszym meczu. Villareal jest w gazie. Liczę na wygraną Atleti i 2 la ligę na koncie Simeone.
» 16 maja 2021, 20:40 #922
Mariano88: Na tej samej zasadzie śmiejmy się z piłkarzy, którzy cieszą się po strzelonym golu, przecież mecz trwa 90 minut, po co dzielić skórę na niedźwiedziu :D
» 16 maja 2021, 20:26 #921
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 20:30

Ty tak na serio??
Podejrzewam, że Oni się cieszą ze strzelonego gola a nie z wygranego meczu...
Mam nadzieję, że Ci świata nie zburzyłem
» 16 maja 2021, 20:29 #920
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 20:33

Radość po wyjściu na prowadzenie, a pisanie, że klub jest frajerem roku bo stracił bramkę i wróżenie, że tak się skończy mecz, to raczej jest zauważalna różnica? Jak jej nie widzisz to mi przykro :D Nie wyszedł ci ten podjazd.
» 16 maja 2021, 20:31 #919
Mariano88: @Daredevil, wiekszosc komentarzy ws Liverpoolu czy Atletico to były podobne kibicowskie emocje jak u piłkarzy. Teksty o "frajerach roku" to pojedyncze przypadki.
@Ciechanek, nie, to nie było na serio. To było porównanie.
» 16 maja 2021, 20:52 #918
SmutnyGrabarz: Liverpool to jednak ma mentalnosc, United po przegranym meczu z Kloppem na OT otworzylo im bramy do LM.
Allison klasa sama w sobie.Zebysmy czasem nie wypadli z top 4 i przegrali finalu LE. Emery idzie jak burza co nie mozna powiedziec o Norweskim trenerze. Dwie porazki z rzedu i brak poprawy nie zapowiada kolorowej koncowki sezonu.
» 16 maja 2021, 20:26 #917
Vamp: "Żebyśmy czasem nie wypadli z top 4" - o czym ty koleś piszesz? jesteś kibicem MU i nie wiesz ze już 3 kolejki temu zapewniliśmy sobie pierwsza czwórkę?
» 16 maja 2021, 20:29 #916
nieeeeeeee: Lepiej spójrz w tabele oblicz ile zostało kolejek i ile mamy punktów przewagi na 5 miejscem.
» 16 maja 2021, 20:29 #915
Batigol222: Przecież nie ma żadnych matematycznych szans na wypadnięcie przez United z TOP4. Niby można stracić 2 miejsce, ale to też baaardzo mało prawdopodobne, biorąc pod uwagę 4 punkty przewagi na następnym zespołem oraz znacznie korzystniejszy bilans bramek, niż Chelsea oraz Leicester.
» 16 maja 2021, 20:30 #914
Shoiden: W Lidze graja z oba jeszcze Leicester z Chelsea
» 16 maja 2021, 20:34 #913
Alibaba: Może kolega nie wie ze Chelsea gra z lisami jeszcze i nie ma opcji żeby jedna jak i druga drużyna w tym meczu zdobyła3pkt.
» 16 maja 2021, 20:35 #912
tygrys26: Ależ finał Ligi Mistrzów bedzie kabaretem z tym sędzia co ma to sędziować xD
Dzisjaj oglądałem mecz Realu z Bilbao i to co on odwalał to nawet w Anglii tak nie odwalają
» 16 maja 2021, 20:25 #911
mikiartur: pod Real sędziował?
» 16 maja 2021, 20:28 #910
tygrys26: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 20:30

Niestety tak, Florek posmarował tam dobrze
Dziwne ze karnego nie podyktował, ale tak to cały mecz byl pod Real
» 16 maja 2021, 20:29 #909
Ciechanek: Standard. Połowa Devilpage chyba nie wie ile trwa mecz piłki nożnej
» 16 maja 2021, 20:23 #908
mordynator: Ej ej
Napisałem że "idzie" na frajerów sezonu a nie że zostało to różnica.
» 16 maja 2021, 20:25 #907
DaredevilUtd: Ty tak, ale niektórzy już pisali jakby było po meczu :p
» 16 maja 2021, 20:26 #906
mordynator: A to spoko, myślałem że do mnie bijecie.
» 16 maja 2021, 20:26 #905
Ciechanek: Nie no absolutnie :) Ja napisałem połowa :P niekoniecznie musisz w tej połowie być :)
» 16 maja 2021, 20:31 #904
DaredevilUtd: A typowe DP jak zwykle, dzieli skórę na niedźwiedziu :D
» 16 maja 2021, 20:22 #903
mordynator: AAAAAA
2-1 Suarez!
Jednak nie frajerzy sezonu ;D
» 16 maja 2021, 20:19 #902
RedOskar18: Może niech oblak coś wsadzi bo gorszy od alissona to on napewno nie jest :D
» 16 maja 2021, 20:16 #901
Piotrek1991d: Tymczasem nasz rywal w LE juz 4:0 wygrywa z Sevilla
» 16 maja 2021, 20:14 #900
Mariano88: właśnie też miałem o tym napisać. Łatwo nie będzie.
» 16 maja 2021, 20:16 #899
Vamp: Trochę to martwi :P
» 16 maja 2021, 20:16 #898
Batigol222: Villareal przede wszystkim naprawdę dobrze operuje piłką: wyciągnięcie Parejo z Valencii i dodanie go do Triguerosa to był kapitalny ruch. Fajne możliwości w ofensywie daje im też Moreno, bo to jest taki napastnik, który i strzela, i drybluje i świetnie rozgrywa. Ogólnie jak oglądałem ich w tym sezonie, to widać, że ten zespół nie tylko jest zaawansowany technicznie, ale ta gra jest płynna, przebiega według schematów, a wykonawcy, jakich ma Emery pozwalają na to, żeby te schematy rozgrywania bywały czasami naprawdę wyrafinowane. Poza tym, obrona jest dosyć szczelna, głównie przez Albiola, który fajnie tym dowodzi, a cały zepsół gra bardzo kompaktowo, przez co trudno jest ich np. kontrować. Trochę mi ten Villareal przypomina Valencię Beniteza: to też było takie połączenie wysokiego zaawansowania technicznego z świetną organizacją, a technika graczy pozwalała na to, żeby bardzo zawężać pole gry, z czym wielu rywali sobie nie radziło.
» 16 maja 2021, 20:26 #897
hraboNX: Sevilla grała od 52 minuty w 10. W osłabieniu stracili 2 z 4 bramek.
» 16 maja 2021, 21:47 #896
RedOskar18: Jeszcze jedna !
» 16 maja 2021, 20:13 #895
mordynator: Brawo Lodi!
Jeszcze 1
» 16 maja 2021, 20:13 #894
Lisan: Tytuł ale frajerów sezonu trafia do Atletico
» 16 maja 2021, 20:11 #893
Batigol222: Jeżeli Chelsea po tym sezonie ostatecznie znajdzie się poza LM to będzie chyba jakaś złośliwość losu, a coś mi się widzi, że mogą tak skończyć: grają z Leicester, które w finale FA Cup zupełnie ich zablokowało. Jak nie wygrają, a Liverpool wygra, to są za Liverpool, a mam jakieś takie wrażenie, że Kloppy już do końca sezonu nie wtopią, bo raz, że nie za bardzo mają z kim, a dwa wyglądają na piekielnie zmotywowanych.
» 16 maja 2021, 20:09 #892
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 20:14

Prędzej lisy wypadną z LM. Nie chce mi się wierzyć w 3 porażki z rzędu Chelsea w ciągu zaledwie tygodnia, a Lisy najpierw z Chelsea, potem z Tottenhamem, które też ma o co walczyć i być może będzie to ostatni mecz Harrego w barwach Kogutów.

Choć wiadomo - wolałbym, aby Chelsea wypadła z top5.
» 16 maja 2021, 20:13 #891
Batigol222: No właśnie nie wiem. Leicestet to jest taki zespół, który potrafi zaryglować swoją obronę. To nie jest taki klasyczny "autobus", bo linia obrony gra dosyć wysoko, na co pozwala dwóch bardzo szybkich stoperów(Soyuncu i Fofana), na dodatek grają 3 z tyłu a przed defensywą są jeszcze Ndidi i Tielemans. Chelsea natomiast ewidentnie ma braki jakościowe w ofensywie: jeżeli rywal przecieka w w środku pola, jak np. Real to są w stanie strzelać bramki pomimo tego, zwłaszcza jeśli jednocześnie dominują nad przeciwnikiem fizycznie. Generalnie Leicester to może być kryptonit na Chelsea, coś jak zespół w rodzaju Atletico na Liverpool
» 16 maja 2021, 20:18 #890
Glory1878: Atletico oddaje mistrzostwo, ale frajerzy xd
» 16 maja 2021, 20:08 #889
mordynator: Atleti chyba idzie na tytuł frajerów sezonu.
» 16 maja 2021, 20:07 #888
MiSt: Szczerze nie cierpię Liverpoolu, ale takie sytuacje pokazują piękno futbolu. Gratulacje dla "somsiada". Może spotkamy się w LM :)
» 16 maja 2021, 20:05 #887
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 19:58

Atleti 2 gol ze spalonego...
Wklejcie sie w tą linie w końcu.
Edit: I Real jeszcze gola strzela eh...
» 16 maja 2021, 19:57 #886
Zdzichu1: Ja tam ich nie żałuję sami się o to prosili mniej więcej od 10 kolejek, rozwalili ogromną przewagę, nie potrafią wygrać bez problemów praktycznie z nikim i wydaje mi się , że po takiej klęsce powinni wyciągnąć konsekwencje w stosunku do Simeone
» 16 maja 2021, 20:01 #885
lukJakubowski: No to Liverpool do LM się doczłapie, ale trzeba pamiętać, że szczęście sprzyja lepszym.
My w tamtym roku dokonaliśmy podobnego cudu, więc nie będę zrozpaczony, jak Liverpool pójdzie w nasze ślady.
To, co dziś się wydarzyło to po prostu piękno footballu. Inaczej tego nazwać nie możemy.
Nie znoszę Liverpoolu, ale magicznych momentów w ich historii nie brakuje.
» 16 maja 2021, 19:53 #884
mikiartur: kurrrrrde
Spalony
» 16 maja 2021, 19:50 #883
mordynator: Dobra tera Atleti strzela gola, potem muruje do końca i pieczętuje mistrza.
» 16 maja 2021, 19:40 #882
pawelisto2: Co tam się stało w Warszawie, że doliczyli 20 minut meczu? 108 minuta i nadal grają
» 16 maja 2021, 19:40 #881
szczecinianin: warszawka tracydyjnie musiała race rzucić na stadion :)
» 16 maja 2021, 19:55 #880
Mariano88: nie cała warszawka, tylko jej prawicowy, kibolski odłamek ;)
» 16 maja 2021, 20:14 #879
Anhel: Jeśli Liverpool wygra ostatni mecz to ma pewne miejsce w LM czy musi na kogoś liczyć ? Remis tez im daje LM ?
» 16 maja 2021, 19:39 #878
OldFasion: Liverpool ma jeszcze dwa mecze: Burnley na wyjeździe i Kryształowy Pałac na Anfield.
» 16 maja 2021, 19:41 #877
Anhel: Rozumiem
» 16 maja 2021, 19:55 #876
SzarimMusty: Jak wygra oba mecze to mają pewną LM. Przegrany z meczu Leicester vs Chelsea najpewniej wyleci z top4.
» 16 maja 2021, 20:44 #875
Dutchman: Tak, wiem powinienem się wściekać no bo Liverpool strzelił gola i wygrał bo przecież są naszymi wrogami, ale ja jednak chciałbym sam z siebie serdecznie pogratulować Alissonowi. Chłop przeżył niezwykłą tragedię, stracił ojca i to w tak tragicznych okolicznościach. Wielu stąd nie raz robiło z niego bekę jak popełniał jakieś błędy, ale może warto zastanowić się jak my byśmy przeżyli takie zdarzenie, grając w najlepszej lidze świata jednoczenie. Chłop nie wytrzymał emocjonalnie i jest to absolutnie zrozumiałe. Lecz mimo to podniósł się, a ta bramka dzisiejsza potwierdziła jego piękne powstanie. Powstał niczym Batman w The Dark Knight Rises. Serdeczne gratulacje Alisson!
» 16 maja 2021, 19:34 #874
OldFasion: Pomijając dzisiejszą bramkę i całą historię rodzinną, Alisson to jest po prostu fantastyczny bramkarz.
» 16 maja 2021, 19:39 #873
Hoccu: To co się stało w ekstraklasie, dla mnie, jako kibica Śląska. to.. no mma mózg rozłożony na czynniki pierwsze...
» 16 maja 2021, 19:32 #872
Vip15: Ja też jestem kibicem Śląska,i zgadzam się. Frajerstwo roku.
» 16 maja 2021, 19:46 #871
Vip15: Aczkolwiek 4 miejsce jest. Hahh czy to daje puchary w tej lidze?? Jak tak to nieźle.
» 16 maja 2021, 19:47 #870
Braks: Hej Śląsk
» 16 maja 2021, 20:02 #869
Hoccu: Tak, jesteśmy w pucharach gdyż Raków wygrał Puchar Polski.
» 16 maja 2021, 20:21 #868
Vip15: A to fajnie. Tylko że to są eliminacje więc szczerze wątpię żebyśmy się dostali do grupy xdd. Może conference league, ale nwm mi się wydaje że ta kadra jest po prostu za cienka.
» 16 maja 2021, 20:35 #867
EmilCioran: Szykujcie się teraz na wysyp memów o treści: Allison ma więcej strzelonym bramek niż "zawodnik X".
» 16 maja 2021, 19:31 #866
Mariano88: Ma więcej niż Henderson i De Gea razem wzieci
» 16 maja 2021, 19:32 #865
DjTED: Ma tyle samo co VDB :D
» 16 maja 2021, 19:33 #864
szczecinianin: Martial strzelił w lidze TYLKO trzy gole więcej ;)
» 16 maja 2021, 19:34 #863
tygrys26: Daniel James strzelił tylko 2 gole wiexej od Allisona :)
» 16 maja 2021, 19:44 #862
mordynator: Pierwszy raz coś takiego widziałem żeby bramkarz w ostatniej akcji dawał 3pkt swojej drużynie.
» 16 maja 2021, 19:31 #861
PogromcaTroli: WBA patałachy, zamiast piłkę szanować to mają co mają. Spadek zasłużony.
» 16 maja 2021, 19:30 #860
AgEnT: A jeszcze godzinę temu im biłeś brawo hipokryto.
» 16 maja 2021, 19:33 #859
PogromcaTroli: Agent

Zluzuj majty, ktokolwiek strzela liverpoolowi to bije brawo ale za całokształt sezonu i końcówkę tego meczu nic im się nie należy.
» 16 maja 2021, 19:41 #858
kckMU: Zagiął mnie chłop tą bramką.
» 16 maja 2021, 19:29 #857
Adamek97: Piękny prezent daliśmy lfc grając z nimi jak frajerzy. Leicester ma mecze z totkami i Chelsea. Pewnie wylecą z top 4
» 16 maja 2021, 19:29 #856
Mariano88: To nie my zrobiliśmy im prezent tylko ci, którzy ułożyli nam 3 mecze w jednym tygodniu.
» 16 maja 2021, 19:31 #855
SzarimMusty: Nie Ci którzy ułożyli nam 3 mecze w jednym tygodniu tylko Ci którzy nie pozwolili by mecz odbył się w ustalonym terminie. Po odwołanym meczu napisałem, "kibicom" którzy wtargnęli na murawę powinniśmy dziękować za każdy stracony punkt w tym trudnym okresie oraz za każdą kontuzję.
» 16 maja 2021, 19:44 #854
Mariano88: SzarimMusty, no to poszerzamy krąg podejrzanych. Musimy napisać razem kryminał.
» 16 maja 2021, 20:13 #853
Adamek97: Niby tak ale przypominam, że na lisy wyszliśmy totalną rezerwą więc nie ma co zganiać na 3 mecze w tygodniu. Zagraliśmy po prostu tragicznie.
» 16 maja 2021, 21:53 #852
szczecinianin: Ci to zawsze sfarca... wślizgną się do tej LM, taka prawda.
» 16 maja 2021, 19:27 #851
DjTED: Walczą do końca. Jak wejda to zasłużenie. Mam nadzieję, że Lisy znowu ultra nosa Chelsea i niebiescy bez LM w przyszłym sezonie
» 16 maja 2021, 19:29 #850
Mariano88: Szczecinian, przecież to wina naszego zarządu, że Allison strzelił :)
» 16 maja 2021, 19:36 #849
szczecinianin: Aż Ci lajka dałem Marian :)
» 16 maja 2021, 19:37 #848
Mariano88: nie mogłem się powstrzymać ;)
» 16 maja 2021, 20:11 #847
pawelisto2: Co za piękna historia. Ojciec byłby dumny!
» 16 maja 2021, 19:26 #846
BillClinton: Allison. No grubo.
» 16 maja 2021, 19:26 #845
DjTED: Ale zasadzil. Lepiej niż Maglajer
» 16 maja 2021, 19:25 #844
Robert3344: No serio XD
» 16 maja 2021, 19:26 #843
mordynator: Alisson gola strzelił
» 16 maja 2021, 19:25 #842
Robert3344: O w mordę XDD alisson
» 16 maja 2021, 19:25 #841
Kiharitony: Liverpool głową w mur. Żadnych schematów, wychodzenia na pozycję, tylko wrzutki. Brak taktyki :)
» 16 maja 2021, 19:08 #840
GGMUN6: Taka ciekawostka: Declan Rice właśnie zaczął obserwować Manchester United na tt. Co ciekawe nie śledzi żadnego innego klubu z premier league oprocz WHU oczywiście.
» 16 maja 2021, 19:06 #839
Bourdain: No to co? Jutro oficjalka razem z Sancho, bo on też już to ma za sobą.
» 16 maja 2021, 19:12 #838
BillClinton: Rice to marzenie. Numero uno. Brakujący element. Oby w tym akurat było to ziarno prawdy.
» 16 maja 2021, 19:15 #837
Michal12371: Rice to typowy średniak który niczym szczególnym się nie wyróżnia.
» 16 maja 2021, 19:24 #836
Mariano88: BillClinton i Michal12371, dla mnie prawda leży po środku pomiędzy Waszymi opiniami.
» 16 maja 2021, 19:26 #835
Michal12371: Garner to przyszłość tego klubu i to on w pierwszej kolejności powinien dostać szanse
» 16 maja 2021, 19:36 #834
Anhel: Liverpool w swoim stylu przeciśnie to w końcówce na 2:1
» 16 maja 2021, 19:04 #833
SickRabbit: Bo powinno być 2-1 dla wba ale var uznał, że zawodnik na spalonym utrudniał interwencję bramkarzowi.
» 16 maja 2021, 19:13 #832
Anhel: Dlatego napisałem ze w swoim stylu , trochę sędziowie pomogą , trochę jakieś zamieszanie wykorzystają pod bramka i strzela na 2:1
» 16 maja 2021, 19:18 #831
Mariano88: Anhel zatrudniam Cie, Ty będziesz wróżką a ja będę męczę obstawiać
» 16 maja 2021, 19:28 #830
Anhel: Chciałem się mylić no ale coz
» 16 maja 2021, 19:30 #829
mordynator: W Liverpoolu zaraz nerwówka sie zacznie.
» 16 maja 2021, 19:00 #828
SickRabbit: Sancho już 2 asysty co za typ.
» 16 maja 2021, 18:47 #827
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 18:50

nieważne, musimy go odpuścić bo DM potrzebny, a poza tym mamy Amada, haha
» 16 maja 2021, 18:49 #826
mikiartur: Mariano ty się śmiejesz, ale 6tka nam naprawdę jest mocno potrzebna. I jeśli miąłbym wybierać czy wydać 80/90 mln na 6tke czy 90 mln na Sancho to wybrałbym tą 6tke.
» 16 maja 2021, 18:54 #825
RedRevolta: No faktycznie mamy Amada, świetny zawodnik topowy wręcz, spokojnie nam zagwarantuje w ciągu całego następnego sezonu minimum te 15 bramek i co najmniej 10 asyst we wszystkich rozgrywkach, taki talent po co nam ktoś bardziej doświadczony na tą pozycję.
» 16 maja 2021, 18:57 #824
BillClinton: Mając wybór wybieram 6 i stopera. Sancho to nie priorytet. To luksus.
» 16 maja 2021, 18:59 #823
Mariano88: śmieje się, bo czasem trzeba brać okazję. Borussia chce go puścić, obniża cenę o 30%, my stanowimy dla niego pierwszy wybór ale odpuścimy go i pozwolimy aby poszedł do innego klubu Premier League? Serio?
» 16 maja 2021, 18:59 #822
mikiartur: to wciąż 80/90 mln funtów. A po co nam kolejny wyższy bieg w samochodzie skoro nie mamy w nim silnika
» 16 maja 2021, 19:04 #821
SzarimMusty: Mnie bardziej od Sancho zastanawia Bellingham. Typ ma 17 lat i gra w drugiej linii co jest niesamowicie odpowiedzialne i... gra, prawie w każdym meczu. Szkoda, że nie przyszedł do nas bo spokojnie mógłby szaleć w miejscu Fredzisława.
» 16 maja 2021, 19:06 #820
Mariano88: Mikiartur, zapytam inaczej, Sancho idzie do Liverpoolu/Chelsea, myślisz sobie "trudno"?
» 16 maja 2021, 19:13 #819
mikiartur: Myślę sobie " dobrze że mamy Ndidiego/Rice'a/Bissoume" czy innego śpd którego mamy zamiar ściągnąć. Jeśli udałoby się ściągnąć i mocną 6tke i Sancho wtedy będę zadowolony. Ale nie będę patrzył na to kogo maja inne drużyny. W zeszłe lato Chelsea ściągnęła Havertza i Wernera którzy mieli w bundeslidze podobną opinie co Sancho i póki co jej nie zawojowali.
Nam potrzeba bardziej 6tki niż prawoskrzydłowego. I wątpię bym szybko zdanie zmienił. Chyba że Ole zagra va bank i zaryzykuje postawić na Garnera. I np. do niego ściągnie Arrambarriego za 20-30 mln. Wtedy nie będę miał nic przeciwko transferowi Sancho.

A co do innych klubów to Liverpool pewnie będzie w stanie kupić Sancho jeśli sprzedadzą Mane albo Salaha. A do Chelsea to naprawdę wątpie by poszedł no chyba że sprzedadzą kilku graczy co tam mają. Bo po co im kolejny skrzydłowy skoro mają Pulisica, Zyiecha, Wernera który lepiej ostatnio gra na skrzydle niż w ataku, Hudsona- Odoia, Do tego na tą chwilę Tuchel gra inną formacją, która nie potrzebuje do końca tylu typowych skrzydłowych.

Nam potrzeba śpd który spowoduje że Pogba będzie mógł grać jako pomocnik a nie lewoskrzydłowy. Teraz lepiej się sprawdza ustawienie z nim na skrzydle ale to nie znaczy że z tym ustawieniem daleko zajedziemy. Bo ono powoduje że Brakuje miejsca dla Greenwooda albo Rashforda a do tego jak gra Rashford to musi grać na prawym skrzydle gdzie po prostu się trochę marnuje.
» 16 maja 2021, 19:43 #818
Gallacher: Czas CR się już skończył.Nie można całe życie być na szczycie bo przychodzi moment że z niego spadasz i tyle.Nie wiem ile prawdy w tym że sobie kupił nowe auto i są jakieś niesnaski w zespole, ale na pewno jest bardzo drogi w utrzymaniu.
» 16 maja 2021, 18:12 #817
mordynator: Tak sie skończył że ma 36 goli strzelonych w tym sezonie.
» 16 maja 2021, 18:19 #816
Pops918: Z tego co wiem to ta historia z zakupem samochodu to prawda... Tyle, że trening, który Ronaldo rzekomo opuścił był dzień po meczu z Milanem i nie uczestniczyli w nim zawodnicy, którzy wzięli udział w tamtym meczu. Czyli Ronaldo tak naprawdę zakupił sobie auto podczas swojego dnia wolnego i z tego co wyczytałem to był z nim wtedy nawet Agnelli, a media nakręciły sobie z tego aferę.
» 16 maja 2021, 18:24 #815
Gallacher: Popatrz ile dawał Realowi a ile dał Juventusowi, widzisz różnicę ?
» 16 maja 2021, 18:30 #814
SmutnyGrabarz: no jest jakas roznica ale ze sie skonczyl to poleciales grubo
» 16 maja 2021, 18:32 #813
Mariano88: Gallacher, widzę, że jesteś osobą, która na siłę próbuje wygrać jakiś spór. To, że Messi i Ronaldo, czyli najlepsi piłkarze w historii nie są już w tym wieku tacy galaktyczni jak kiedyś to nie znaczy, że się skończyli. Cavani i Ibrahimovic to wciąż klasa ale nie taka jak kiedyś.
» 16 maja 2021, 18:35 #812
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 18:36

Wiadomo że nie gra już na takim poziomie jaki prezentował w Realu ale ty pisząc że CR7 sie skończył grubo przesadzasz i sie przy okazji ośmieszasz,bo pomimo tego że jest już po swoim prime to dalej gra na poziomie nie osiągalnym dla wielu wielu graczy.
» 16 maja 2021, 18:35 #811
Mariano88: Mordynator, już nie chciałem tak ostro ale w pełni się z Tobą zgadzam :)
» 16 maja 2021, 18:43 #810
mikiartur: Gallacher a jaką miał wokół siebie ekipe w Realu a jaką ma w Juventusie?

Juventus ma jedną z najgorszych ekip ostatnich lat. boki obrony mają na poziomie ligi europy, żeby nie powiedzieć niżej. Środek pola ma lepszy połowa zespołów premier league od Juventusu. W serie A także wszystkie ekipy nad nimi oraz kilka pod nimi. Ronaldo jest genialnym piłkarzem ale nawet genialny piłkarz nic nie zrobi gdy nie ma odpowiedniej drużyny.
» 16 maja 2021, 18:53 #809
Mariano88: Mikiartur, nie pisz o "poziomie ligi Europy" bo to "ważny" i "prestiżowy" puchar :)
» 16 maja 2021, 18:56 #808
mikiartur: a tam ważny i prestiżowy :) Chce byśmy go wygrali co nie znaczy że mega się z niego raduje. Jeśli ktoś cieszy się z wygrania ligi europy widać że nie rozumie do końca filozofii tego klubu. Ja będę się cieszył ze zdobytego trofeum przez Ole i jego sztab. Bo 1 zwycięstwo w finale zawsze ważne jest. Ale tak samo bym się cieszyłz efl cup albo z fa cup.
» 16 maja 2021, 19:08 #807
Mariano88: Niektórzy tu chcieli Premier League odpuszczać dla FA cup i Ligi Europy.
» 16 maja 2021, 19:29 #806
mikiartur: no to widać że ich nie rozumiem xd TOP4 premier league daje lige mistrzów. A wygranie któregoś z tych pucharów dale le lub confference league. Wiadomo co jest głównym celem :D
» 16 maja 2021, 19:48 #805
szczecinianin: I Salah na 1:1, szkoda. Liverpoolowi należy się wypadnięcie z TOP 4 za te gwiazdorzenie i panoszenie się w latach 2017-2020.
» 16 maja 2021, 18:06 #804
Manmanchesrer: No naprawdę "panoszyli się" grali dobrze to wygrywali puchary proste, to nam za te wszystkie lata "panoszenia się" powinna należeć się dyskwalifikacja ze wszystkich rozgrywek na zawsze haha skoro im należy się brak ligi mistrzów za "panoszenie się" przez 3 lata :) dzieci ogarnijcie się...
» 16 maja 2021, 18:27 #803
nieeeeeeee: Jemu chyba chodziło o to że kibice się panoszyli
» 16 maja 2021, 18:48 #802
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 18:04

Brawo WBA, jeszcze z dwa dla pewności.

Edit- ajjj ten kudłaty
» 16 maja 2021, 18:03 #801
Saberem47: Ten Liverpool to chyba nie chce po prostu tej ligi mistrzów
» 16 maja 2021, 17:56 #800
SickRabbit: Widzę, że WBA postanowiło nie ułatwiać lfc zadania doczołgania się do LM :D
» 16 maja 2021, 17:51 #799
Strzelec: Tymczasem Liverpool przegrywa z West Bromem.
» 16 maja 2021, 17:49 #798
Hoccu: Iga Świątek przejdzie do historii turnieju w Rzymie. Jeszcze nikomu nie udało się wygrać w finale tej imprezy tzw. "rowerem" [w tenisie nazywa się tak zwycięstwo 6:0, 6:0 - dop. red.]. Mało tego, według informacji dziennikarza Johna Horna, w finale wielkiego turnieju, ostatni raz ta sztuka udała się znakomitej niemieckiej tenisiście - Steffi Graff. Niemka w decydującym meczu w Roland Garrosie w 1988 roku pokonała 6:0, 6:0 Białorusinkę Natallę Zwierawą.

Tak wracając do wyczynu Igi.. 33 lata :o
» 16 maja 2021, 17:00 #797
69eyes: Uwielbiam ilu ekspertów dziennikarzy wysiało na twitterze po meczu Igi, a teraz gdy leci męski finał nie ma nikogo.
» 16 maja 2021, 18:04 #796
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 18:18

@69eyes
No i? W piłce nożnej to działa w drugą stronę, a jakoś problemu nie ma. Dajmy spokój i nie róbmy tego co feministki.
» 16 maja 2021, 18:17 #795
GoForWin: Piszę to jako człowiek, który ma dość i sprzeciwia się tej współczesnej antymęskiej narracji i gloryfikacji kobiet - za fakt bycia kobietą.
» 16 maja 2021, 18:23 #794
Hoccu: Ja nawet Panowie nie ślędze Tenisa i nie jestem kibicem piłki odbijanej. Po prostu zachwycam się jej sukcesem. Tyle i aż tyle. Dajcie spokój z tym feminizmem i szowinizmem. Bądźmy ludźmi którzy czasami mogą zobaczyć właśnie TAKIE spotkania.
» 16 maja 2021, 18:26 #793
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 18:30

Dokładnie. Sport niech będzie sportem, a polityka niech się trzyma od niego z dala. Oglądanie sportu to dla mnie rozrywka. Polityka stoi w opozycji do tego.
» 16 maja 2021, 18:29 #792
69eyes: Nie chodzi o to czy graja kobiety czy mężczyźni tylko o to, że to kibice sukcesu, oglądają 1 lub 2 mecze tenisowe rocznie tylko dlatego, że gra Polski reprezentant a potem wysuwają jakieś wnioski, mnie to po prostu śmieszy.
» 16 maja 2021, 18:40 #791
Hoccu: Dlatego ja się o tym nie rozpisuję na twitterach, jestem pod wrażeniem co ta małolatka potrafi zdziałać. Druga strona medalu to to że My Polacy po prostu się jaramy jak komuś z naszego narodu się uda wybić i deklasuje przeciwników. To samo było w lekkiej atletyce albo na IO zimowych kiedy Bródka zdobywał złoty medal.
» 16 maja 2021, 18:47 #790
Mariano88: tu nie ma żadnych wniosków, tylko przytoczone fakty
» 16 maja 2021, 18:47 #789
BillClinton: Ronaldo się tak prowadzi i ma taki charakter, że będzie grać do 40. To jest top. On ten Juventus na plecach wiózł. Jeśli jest do wzięcia to brać. Zwróćcie uwagę ile przy nim zyskają Rashford i Greenwood. Wg mnie lepszy zakup niż taki Sancho.
» 16 maja 2021, 16:51 #788
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 16:59

Ten pomysł jest tak genialny jak romans z Monica Lewinsky
» 16 maja 2021, 16:58 #787
SzarimMusty: "On ten Juventus na plecach wiózł"

On ostatnio pokazuje, że okres profesjonalny ma za sobą. Nie iść na trening by kupić sobie auto? Serio? To jest plucie w twarz kolegom z drużyny. Na boisku jak mu się nie podaje w każdej akcji to macha rękoma, przeciwnicy odbierają mu piłkę to płacze jak małe dziecko.

Typ jest cieniem siebie sprzed lat, zakup jego osoby to marnowanie środków.
» 16 maja 2021, 16:59 #786
Chestnut: @SzarimMusty a ten znowu z tym, zrozum, że akurat Ronaldo wie jak o siebie dbać, co robić by trzymać formę, kondycję i zdobył prawie wszystko w swojej karierze, jak gra to daje z siebie 100%.

"Na boisku jak mu się nie podaje w każdej akcji to macha rękoma, przeciwnicy odbierają mu piłkę to płacze jak małe dziecko."

Tak samo jak przez ostatnie 10 lat? :)
» 16 maja 2021, 17:25 #785
mikon70: Jeśli jest do wzięcia do brać... Wszystko fajnie, ale gdzie ma grać, skoro przedłużyli umowę z Cavanim. Do tego nie będą chcieli znowu w klubie robić kominów płacowych, gdzie jeden gość będzie zarabiać 500 tysięcy, jeśli nie więcej.
» 16 maja 2021, 17:42 #784
SzarimMusty: CR7 kiedyś nie omijał treningów... Nie widzisz że typ ma już wywalone na dalszy rozwój kariery? To że 10 lat temu był potworem, to że 2 lata temu był potworem, nie znaczy że ciągle nim jest. Ale skoro uparłeś się by chronić "profesjonalisty" to też powinieneś spojrzeć na jego "profesjonalne zachowanie" podczas transferu do Realu. Dla mnie to jest buc, który wypiął się na MU wołając "jestem nowoczesnym niewolnikiem". Nie chcę takiego typa w Manchesterze, zwłaszcza w sytuacji gdzie coraz częściej pokazuje swoje negatywne elementy charakteru.
» 16 maja 2021, 17:54 #783
Chestnut: "To że 10 lat temu był potworem, to że 2 lata temu był potworem, nie znaczy że ciągle nim jest."
Wieku nie oszukasz, jednak dalej jest bardzo dobrym zawodnikiem i gdyby Juventus w pomocy miał takiego Bruno albo KDB. :)

"Dla mnie to jest buc, który wypiął się na MU wołając "jestem nowoczesnym niewolnikiem"."

Jest BUCEM, bo chciał spełniać marzenia i iść do Realu Madryt? Zabawne.
» 16 maja 2021, 22:17 #782
HillsHaveEyes: Juve o wlos od braku Lm, Krystyna tupnie noga i zarzad United zrobi wszystko zeby wrocil na OT
» 16 maja 2021, 16:16 #781
tygrys26: Tylko po co on ma tu wracać? Dorobić na emeryturę? To niech idzie do Stanów czy emiratów.
» 16 maja 2021, 16:17 #780
Hoccu: Nie.. za dużo było grajków którzy kończyli w Chinach czy USA. Swoją drogą, piękną historią by było jakby skończył u siebie w domu, w Sportingu.
» 16 maja 2021, 16:22 #779
HillsHaveEyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.05.2021 16:23

Tiger

Strzelac gole? Na dzien dzisiejszy gwarancji nie mamy a Ronaldo to pewniak jezeli chodzi o zdobywanie bramek i ambicje.
» 16 maja 2021, 16:22 #778
Mariano88: Odkąd Cavani podpisał kontrakt możesz zapomnieć o Ronaldo. Skupmy się na realnych opcjach.
» 16 maja 2021, 16:33 #777
Diabelred: Po co Ronaldo skoro Cavani zostal? Chyba nie myslisz, ze Portugalczyk bedzie jak za mlodu biegac na skrzydle. Sanchez tez wydawal sie byc pewniakem... Juz widze te fochy i wymachiwanie rekoma Portugalczyka, gdy mu Rashford z Greenwoodem nie podadza pilki.

Swoja droga to sie nazywa ironia, mial im Ronaldo pomoc wygrac LM, a wielce prawdopodobne jest, ze w kolejnym sezonie nawet nie zagraja w LM.
» 16 maja 2021, 16:43 #776
artix206: Wyobrażasz sobie Ronaldo na ławce? Jakby nie grał, musiałby grać zawsze bo byłby płacz.
» 16 maja 2021, 16:48 #775
Hoccu: JA CHCIAŁEM TYLKO NAPISAĆ
6-0
6-0

MIŁEJ NIEDZILI
» 16 maja 2021, 15:26 #774
Mariano88: Światek, Piątek i Niedziela. Gratulacje dla Igi, szkoda Krzyśka.
» 16 maja 2021, 16:28 #773