Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Tottenham 0:3. Klęska Czerwonych Diabłów...

» 29 września 2024, 19:29 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United skompromitował się w szlagierze 6. kolejki Premier League. Czerwone Diabły przegrały przed własną publicznością z Tottenhamem Hotspur (0:3). Gospodarze całą drugą połowę grali w osłabieniu po czerwonej kartce Bruno Fernandesa.
Manchester United - Tottenham 0:3. Klęska Czerwonych Diabłów...
» Bruno Fernandes obejrzał czerwoną kartkę w pierwszej połowie meczu z Tottenhamem Hotspur | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Matthijs de Ligt
Lisandro Martinez
Diogo Dalot
Manuel Ugarte
Kobbie Mainoo
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Joshua Zirkzee
Mason Mount
Casemiro
Christian Eriksen
Rasmus Hojlund
Amad Diallo

Oddano 80 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag przed meczem z Tottenhamem był w bojowym nastroju i zapowiadał ofensywne oraz otwarte spotkanie. Holenderski menadżer w niedzielne popołudnie został błyskawicznie sprowadzony na ziemię.

Tottenham Hotspur wynik meczu na Old Trafford otworzył już w 3. minucie. Akcja bramkowa gości zaczęła się od nieudanej kontry Manchesteru United i straty Marcusa Rashforda. Na bramkę Czerwonych Diabłów z własnej połowy ruszył Micky van de Ven. Holender nie został zatrzymany przez żadnego gracza United, zbiegł pod linię końcową i wyłożył futbolówkę w pole bramkowe do niepilnowanego Brennana Johnsona. Temu nie pozostało nic innego, jak skierować piłkę do pustej bramki.

Manchester United po straconym golu przypominał boksera tuż przed nokautem. Gracze Czerwonych Diabłów nie mieli pomysłu na grę, a kolejne ciosy wyprowadzał Tottenham. W 11. minucie goście przeprowadzili efektowny atak. James Maddison wymienił futbolówkę z Dejanem Kulusevskim, stanął oko w oko z Andre Onaną, ale przegrał ten pojedynek.

Kolejne minuty to kolejne ataki Tottenhamu. W 20. minucie londyńczycy przeprowadzili błyskawiczną kontrę. W końcowym etapie akcji Johnson dostał futbolówkę z prawej strony pola karnego, uderzył po długim rogu, ale na szczęście dla Czerwonych Diabłów trafił tylko w słupek.

Manchester United w pierwszej połowie przeprowadził tylko jeden dobry atak. W 37. minucie dobre dośrodkowanie z lewego skrzydła posłał Marcus Rashford. Akcję na prawej stronie zamknął Alejandro Garnacho, strzelił z woleja, ale trafił tylko w słupek.

Tottenham odpowiedział błyskawiczną kontrą, którą wykończyć powinien Timo Werner. Niemiecki napastnik dostał prostopadłe podanie od Kulusevskiego, przegrał jednak pojedynek sam na sam z Onaną.

W 42. minucie sytuacja Manchesteru United ze złej stała się beznadzieja. Z boiska, za atak na Jamesa Maddisona, wyleciał Bruno Fernandes. Portugalczyk próbował tłumaczyć sędziemu, że poślizgnął się w całej sytuacji, ale arbiter uznał, że za atak na kolano przeciwnika należy odesłać Portugalczyka do szatni.

Manchester United po zmianie stron błyskawicznie stracił nadzieje na jakąkolwiek zdobycz punktową w tym meczu. W 48. minucie Tottenham podwyższył na 2:0. Londyńczycy przeprowadzili błyskawiczną akcję za sprawą Johnsona. Walijczyk zagrał do wbiegającego w szesnastkę Dejana Kulusevskiego, ten sprytnie trącił futbolówkę obok Andre Onany.

Tottenham nie był usatysfakcjonowany dwubramkowym prowadzeniem i kreował sobie kolejne sytuacje. W 56. minucie Manchester United przed stratą bramki musiał ratować Andre Onana. Kameruńczyk obronił strzał Timo Wernera i błyskawiczną dobitkę Dominica Solanke.

W kolejnych minutach w grze Czerwonych Diabłów coś drgnęło. Piłkarze Erika ten Hag zaczęli szukać gola kontaktowego. W 69. minucie bliski szczęścia był Casemiro. Brazylijczyk dostał dobre podanie od Lisandro Martineza nad linią obrońców, uderzył natychmiastowo po długim rogu, ale pomylił się nieznacznie.

Okres niezłej gry Manchesteru United trwał krótko. W 77. minucie Tottenham podwyższył na 3:0. Goście mieli wrzut rożny. Dobre dośrodkowanie w pole karne posłał Lucas Bergvall, futbolówkę przedłużył Pape Matar Sarr, a z bliskiej odległości do bramki wpakował ją Dominic Solanke.

Trybuny Old Trafford w niedzielne popołudnie opustoszały na długo przed końcowym gwizdkiem. Czerwone Diabły po raz kolejny w tym sezonie zaserwowały swoim sympatykom bardzo niestrawny futbol.

Manchester United – Tottenham Hotspur 0:3 (0:1)
Bramki: Brennan Johnson 3’, Dejan Kulusevski 48’, Dominic Solanke 77’
Czerwona kartka: Bruno Fernandes 42’

Manchester United: Onana – Mazraoui, De Ligt, Martinez, Dalot – Ugarte (Eriksen 73'), Mainoo (Mount 44' (Amad 84')) – Rashford (Hojlund 73'), Fernandes, Garnacho – Zirkzee (Casemiro 46')

Tottenham Hotspur: Vicario – Udogie (Spence 46'), Van de Ven (Dragusin 81'), Romero, Porro – Maddison (Sarr 76'), Bentancur, Kulusevski – Werner (Bergvall 76'), Solanke, Johnson (Moore 76')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Tottenham Hotspur. 6. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Manchester United - Tottenham Hotspur 0:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (713)


Frosty: Co roku się zastanawiam że od lat kupujemy piłkarzy z doświadczeniem, grających w innych wielkich klubach ale jak przychodzą do United zapominają jak gra się w piłkę. To serio jest jakaś klątwa, nie zależnie od trenera, nawet kadra może się przetasować 11 za 11 i tak będą grali na 50% swoich możliwości. Zaczynam myśleć że to może przez regres technologiczny infrastruktury sportowej, inne kluby mają nowocześniejsze stadiony centra treningowe, siłownie, centra medyczne. Co myślicie? od czego to zależy że tak nowi obniżają loty
» 1 października 2024, 13:34 #713
Gintoki: Wedlug mnie to zalezy tylko i wylacznie od ambicji i motywacji, zawodnicy ktorzy sa w klubie zarazaja swoim nastawieniem nowych graczy i tyle. Kazdy kto przychodzi szybko zaczyna rozumiec ze w tym klubie nie trzeba sie starac i nic robic bo nie wyciaga sie od nich zadnych konsekwencji. Wyplata wpada gruba i tak niezaleznie od wynikow, a kar nie ma zadnych. Wydajemy najwiecej na wynagrodzenia na swiecie, badac przy tym slabym klubem, sredniakiem ligi. Jedyny powod dlaczego ktos tu przychodzi sa pieniadze. Chyba kazdy widzi ze najbardziej staraja sie u nas mlodzi wychowankowie, ktorzy pracuja na wyzsza wyplate, a pozniej dostaja ta kase i robia sie z nich "rashfordy" i przestaja grac :D I takie błędne koło
» 1 października 2024, 13:47 #712
Frosty: Nie no Bayern, PSG, Real, City a nawet Barcelona też tyle wydają na pensje jak nie więcej
» 1 października 2024, 13:49 #711
Gintoki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 14:29

nie wiem czy wiecej, pewnie nie, ale oni sa topwymi druzynami w europie na poziomie z ktorego raczej nie schodza czesto. Bayern co roku walczy o najwyzsze cele, Barcelona w lidze tez, moze w LM poki co nie bo maja tez pewnego rodzaju okres przejsciowy, ale nadal sa na duzo wyzszym poziomie niz my. Real, PSG to co roku walka o mistrza i czolowie lokaty w LM. Kim my jetesmy przy nich? Zwyklymi ogorkami, a wydajemy tyle co oni jak nie wiecej. WTF
» 1 października 2024, 14:28 #710
smutny87: Może spróbować wac grać Martinezem na pozycji nr. 6? Tam jest wielki krater bez względu kogo wystawiamy.
» 1 października 2024, 12:30 #709
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 12:50

Myślę, że wykartkowaliby go w 15 minut. Szybko by się sfrustrował.
Na DM trzeba wiedzieć jak grać z zawodnikiem na plecach, jak szybko oddać piłkę i to tak by nie wsadzić ziomka na minę. Martinez na swojej naturalnej pozycji, gdy już jest przy piłce ma więcej czasu na znalezienie kolegi, nikt go nie atakuje a przynajmniej nie z 3 stron. Dodatkowo dochodzi konieczność umiejętnego przeniesienia sił z defensywy do przodu, uruchamianie kontry itd. Nie wiem czy to nie za dużo.
Nie bez powodu Argentyńczyk gra tam gdzie gra. Najlepiej wychodzą mu pojedynki 1vs1, walki o górne piłki, przepychanie napastników w stałych fragmentach, typowa fizyczność w indywidualnych aspektach. Samych takich pojedynków w meczu może mieć kilka, kilkanaście a w środku pola panuje kocioł rodem z rugby, nie wiem czy nie zmęczyłoby go to psychicznie.

Gdy gra nie idzie zaczynają się jaja jak niedawno, jakieś stompy, itd.

Myślę, że nasza drużyna dość już przeżyła eksperymentów, operacji na otwartym sercu. Pierw to oni powinni wiedzieć co mają grać bo ostatnio wyglądają jakby nie mieli zaangażowania w projekt, którego nie rozumieją.
» 1 października 2024, 12:48 #708
NikS000: Przecież już ETH mówił z 10 razy, że nie ma na tyle kondycji by grać na DM
» 1 października 2024, 13:05 #707
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 12:55

Do usunięcia.
» 1 października 2024, 12:54 #706
szymek1193: United niszczy piłkarzy wszystkich. Sancho 3 mecze 3 asysty w Chelsea.
» 1 października 2024, 12:15 #705
Frosty: Z czego 2 te asysty podał długą piłkę i strzelec zrobił 90% roboty
» 1 października 2024, 12:33 #704
Clsco: Fajnie że daliśmy Ericowi kolejne okienko. Teraz nowy trenejro będzie lepił bata z przysłowiowego gónwa
» 1 października 2024, 12:06 #703
Jong: Nowe transfery to sa już transfery nowego zarządu, czyli nie pod trenera, a pod zespół. Miejmy nadzieję że tak właśnie było
» 1 października 2024, 12:20 #702
SmokuUtd: 1szy sezon Erika był najlepszy, ale prawda też jest taka, że Rash ciągnął całą grę. To też należy brać pod uwagę. Od ubiegłego sezonu Rash jest cieniem, toteż gra ETH leży i kwiczy. To tylko dobitnie pokazuje brak drużyny, schematów itd, a jazdę na indywidualnościach. Oczywiście to tylko i wyłącznie moje zdanie.
» 1 października 2024, 11:47 #701
Bylak: Żaden nasz trener po erze SAF'a po puszczeniu OT nie zrobił żadnej wielkiej kariery. Coś w tym musi być.
» 1 października 2024, 11:31 #700
sztejner: a tak szczerze to który z trenerów miałby ją zrobić ??
Van Gaal i Mourinho już wielkie kariery robili przed dołączeniem do nas,a w momencie przejęcia naszego klubu obaj byli po swoim prime
Rangnick trzymał się tylko drużyn niemieckich,a i tak nie były one "topem" bundesligi- z całym szacunkiem do tego co w tych drużynach zrobił
No i zostaje Ci Solskjaer i Moyes
» 1 października 2024, 11:50 #699
Gintoki: za Mou widac bylo proggress, zmierzalo w dobrym kierunku ale pogbus i zarzad sie popisali wtedy. A Moyes nie dostal woogole czasu na stworzenie czegokolwiek. Znow zarzad sie popisal. Teraz idą w druga strone, trzymaja gosca na sile a już dawno nie powinno go byc. Nasz nieudolny zarzad sabotuje ten klub jak tylko moze.
» 1 października 2024, 12:04 #698
dr03: Nie wiem czy też to zauważyliście, ale United chyba w kazdym spotkaniu tego sezonu ma wgl trudność z wyjściem z własnej połowy. Przez pierwsze 10-15 min spotkania, albo obrońcy klepią z Onaną albo jak już spróbują wyjść wyżej to zaraz jest strata bo nie potrafią wyjść spod presingu
» 1 października 2024, 11:20 #697
Jong: To jest norma. Łysy przez 3 lata nie potrafi nauczyć ich rozgrywania od tyłu a nadal z uporem maniaka gramy w ten sposób. Już w tym sezonie straciliśmy kilka bramek po tym wspaniałym rozgrywaniu od tyłu albo po ryzykownych podaniach ze strefy obronnej
» 1 października 2024, 12:26 #696
redglasses: Czas ETH w naszym klubie mija … I dobrze !
Ciekawy jestem czy gdyby w pierwszym sezonie pracy w United kiedy jeszcze jakoś to wyglądało, ETH mógł współpracować z obecnym zarządem, to czy udało by się podtrzymać ten „progres” dłużej ?
Co o tym myślicie ?
Czy był to tylko efekt nowej miotły ?
» 1 października 2024, 11:14 #695
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 11:25

ETH pokazal w tamtym sezonie ze taktycznie ma bardzo ubogi warsztat i druzyny przyjezdzaja na Old Trafford jak po swoje. DOdatkowo nie potrafi zmibilizowac druzyny - zaczynam podejrzewc ze zgnilym jablkiem jest Rashford , bo tylko on zostal z bandy klaunów i leserów: Pogba, Jessie i Martial.
Jesli ETH ich tak motywuje w szatni jak mówi na konferencjach tobym nawet nie sciagal sluchawek zeby posluchac tego bezplciowego belkotu.
» 1 października 2024, 11:23 #694
redglasses: Fakt, po 2 latach z hakiem …. schematów próżno szukać. Wiadomo, że to jest proces raz to wychodzi szybciej np. w Barcelonie teraz w Chelsea widać już jakieś zalążki. A innym razem trochę dłużej tutaj przykład Artety w Arsenalu. Jedno jest pewne szatnia musi być za trenerem murem. I to teraz przed zarządem najistotniejsze zadanie. Oprócz wyboru odpowiedniego kandydata na menadżera trzeba znaleźć jak to ładnie nazwałeś „zgniłe jabłka” i wyeliminować je. Bo nasze problemy to nie jest sam ETH.
» 1 października 2024, 11:42 #693
Paps: Widac jak na dloni, ze Erik ma swoj cel w tym sezonie. Odpuscil lige i europejskie puchary, bo chce koniecznie zdobyc po raz kolejny Carabao Cup. Tam kazal grac na maxa i efektem tego bylo potezne lanie z Barnsley 7-0.
» 1 października 2024, 10:48 #692
Alek70: Najgorsze w rychlym zwolnieniu ETH jest to, że będzie trzeba sprzątać kadrę, tak jak po innym holendrze LVG.
Nie dość, że nasprowadzał niesprzedawalnego szrotu jak Antony czy Mount, to jeszcze pozbył się lepszych piłkarzy na te pozycje jak McTominaya czy jak obecnie widać nawet Sancho.
De gea zdobył złotą rękawice, ale zagrał kilka słabszych spotkań, więc wydaliśmy 50 milionów na Onane z którym ETH pracował wcześniej. Onana miał nie tylko lepiej bronić, ale zmienić cała naszą grę od tyłu, a skoczyło się to odpadnieciem z LM po jego błędach i 8 miejscem po fatalnej dla oka grze zamiast 3 miejsca z wcześniejszego sezonu. Kamerńczyk w tym sezonie póki co broni dobrze, ale to najlepszy przykład polityki transferowo-kadrowej ETH.
Najlepszą piłkę graliśmy w pierwszym sezonie tuż po mistrzostwach świata. W pomocy za kontuzjowanego Eriksena grał Fred. Brazylijczyk był jaki był, ale biegał po całym boisku z odbiorami, potrafił minąć rywala i raz na jakiś czas podać prostopadle lub strzelić bramkę. W duecie z Casemiro w formie wyglądało to znośnie. Rozumiem chęć wymiany Freda na kogoś lepszego, ale sprzedaliśmy go za pół darmo, a w jego miejsce przyszedł jeszcze słabszy Amrabat, Mount nie nadający się na grę na 8 i jeszcze teraz poniekąd Ugarte, który ma słaby start. Za samą kwotę transferu Mounta można było rok temu kupić Onane z Everton, no ale Belg w odróżnieniu od Anglika i Marokanczyka nie grał w lidzie holenderskiej, więc odpada.
Zresztą nawet jak ETH kupuje kogoś z kim nie współpracował lub niezwiązanego z ligą holenderska, to są to dziwnie wybory. Rok temu ze wszystkich podawanych w mediach kandydatów na 9, kupiliśmy zawodnika najmniej oczywistego i najmniej sprawdzonego, ale za to najdroższego. Jak przed tym sezonem wydawało się logicznym, że trzeba dokupić bardziej doświadczonego napastnik gwarantujacego bramki w lidze jak chociażby Toney, to kupiliśmy kolejnego kota w worku z co najwyżej średnimi wynikami strzeleckim w lidze włoskiej.
Inną sprawą jest jescze ulubieniec ETH Dalot. Portugalczyk na pewno jest lepszym piłkarzem od AWB, ale w obronie zawsze był słaby. Najlepszym przykładem był finał z Newcastle, gdzie anglik wszedł za niego i wyłączył z gry Saint Maximina. Teraz kupiliśmy Mazraui o podobnej charakterystyce do Dalot, a z drożny poleciał AWB. W tym sezonie Portugalczyk gra lewego obrońcę w ofensywnie wychodzącego do lini pomocy i wygląda to tak, że przy 1 bramce dla Totkow po stracie piłki nie było go na pozycji, a nawet jeśli jest gdzie trzeba to ogrywają go wszyscy skrzydłowi i kończy się to chociażby karnym z Southampton.
Podsumowując, przy obecnej słabej formie Bruno i braku formy u Rashforda nasza kadra jest tak przeciętna jak nasze miejsce w lidze. Boję się, że zmiana trenera niewolę tutaj poprawi. Top 4 w lidze już jest stracone, pozostaje nadzieja, że jeśli zatrudnią kogoś innego niż Southgate czy Potter, to chociaż w lidzie Europy powalczymy. Żeby zbliżyć się do czołowych drużyn w Anglii i Europie zaczniemy kolejny nowy cykl jak przy zatrudnieniu ETH, pytanie tylko czy tym razem z INEOS będzie inaczej? Póki co, szczerze wątpię.
» 1 października 2024, 10:44 #691
sturmik: Wszyscy byli ETH sa jak pilkarze po promocji z Biedronki - niby wszystko ok ale w srodku g*wno.
» 1 października 2024, 11:27 #690
Marcos71: Przed nami 2 kolejka, dziś 9 meczów, ale tych ciekawych tyle co kot napłakał.

Z nich wyławia się jedno Arsenal vs PSG.

Faworytem wiadomo kanonierzy, ale z mojej perspektywy wieje remisem i wcale nie będę zaskoczony jeśli PSG zgarnie całą pulę.

Francuzi już bez Mbappe, ale nie sądzę by był to dla nich jakiś minus, chłop już os Kataru jakoś nie jest sobą i zdecydowanie nie zasługuje na miano najlepszego na świecie. Świetnie tam wygląda przód, a Barcola wyrasta na world class, do tego, solidna pomoc i dyrygujący doświadczony Marquinhos + solidny rusek na bramce - mocno niedoceniany, bo wiadomo Ukry się obrażą. Arsenal nie jest tym samym co w PL i uważam, że to będzie bardzo ciężki sprawdzian dla obrony Arsenalu po raz drugi, pierwszy był w meczu z City, tamten zdali zobaczymy jak poradzą sobie z szybkimi Francuzami. PSG już w poprzednim sezonie powinno mieć finał LM i chyba go bie było bardziej przez swoją nieudolność niż słabą grę. Bardzo silna drużyna. Z mojej strony widzę 2:2/2:3 dla PSG.

Jak wasze zdanie??
» 1 października 2024, 10:32 #689
PoProstuMariusz: Arsenal przegra lub remisuje. Arsenal Europy nie zwojuje. Mieli farta z Atalanta, teraz chyba drugi raz farta nie będą miec
» 1 października 2024, 10:36 #688
Frosty: Obstawiam wyrównany mecz ale na arenie europejskiej PSG ma po prostu większe doświadczenie w ostatniej dekadzie :)
» 1 października 2024, 10:39 #687
Puchaty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 10:27

Patrice Evra o ostatniej rozmowie z SAFem:
“Two weeks before Sir Alex retired, he called me to his office and said ‘People think I’m retiring but I want more CL titles’. Cristiano has 99% agreed to comeback and Gareth Bale too. He needed €200M but Manchester United refused. I left his office excited. Ronaldo is back, Bale too. It was 2013.”
» 1 października 2024, 10:25 #686
Puchaty: Taka jest niestety prawda, jeśli chcemy wygrywać trzeba sprowadzać graczy typu Vinicius Jr. czy Rodri. Czyli obecny top.
» 1 października 2024, 10:31 #685
GreenGOD: Boze co to za glupoty dla naiwnych ?? Ronaldo na pewno palil sie do powrotu a Real zeby go sprzedac. W Bale mozna jeszcze uwierzyc ze byl chetny ale Levy by nam go nigdy nie sprzedal. I to wszystko za skromne 200 mln gdzie Bale kosztowal Real polowe tego
» 1 października 2024, 10:37 #684
mycka86: Albo Evra wymyśla albo SAF nawciskał mu kitu żeby podpisał nowy kontrakt.
» 1 października 2024, 11:12 #683
ArktoS: Już kupowaliśmy obecny Top w postaci Sancho, Pogby czy Alexisa Sancheza i nie przyniosło to oczekiwanych rezultatów.
Ostatnie okienka transferowe to wg mnie jest wzmocnienie głębi składu. Potrzebowaliśmy zawodników z ławki, którzy będą mogli grać. Teraz takich mamy i możemy powoli myśleć o czym bardziej ambitnym.
Obecnie nasza sytuacja, jak w sumie przez ostatnie lata też, nie jest taka zła. Mamy zbudowaną markę i gruby portfel. Przydałoby się to zmienić coś w końcu wygrywając.
Osobiście marzy mi się wzmocnienie najbardziej kulejących pozycji poprzez dodanie do składu 3 topowych zawodników:
1. LO - Nuno Mendes. Dla mnie to idealny następca Shawa. Po prostu cieszy mi oko jego gra.
2. LS - Nico Williams. Nie przyjdzie, bo później do Barcy, ale do rywalizacji z Rashfordem jak najbardziej. Garnacho śmiga na prawej i lewej to w sumie łata nam dziury. Marzyć zawsze można.
3. Transfer marzenie - transakcja wiązana, bo najpierw do Bayernu musiałby trafić Wirtz, ale właśnie chodzi mi o Musiale. No chłop mi bardzo imponuje. Jest topowy. Przy obecnej pragmatyczności Bruno to jest jego idealny następca.

Wiadomo, że to tylko marzenia i można traktować to z dystansem, ale trzeba przyznać, że te 3 wzmocnienia mogą odmienić wszystko.
» 1 października 2024, 11:17 #682
Martelink: Puchaty takich zawodników United nie kupi bo nas na nich po prostu nie stać, a oni sami nie będą chcieli dołączyć do United.

U nas kadrę trzeba budować inaczej, przykład Yoro jest tu najlepszy (pomijam kwestię kontuzji, oby to tylko pech).
Teraz szukałbym młodego utalentowanego skrzydłowego jak Nico Williams i ofensywnego pomocnika jak Simons. Dodatkowo kolejny młody LSO jak Lukeba przyszłościowo do pary z Yoro.

W taki sposób trzeba budować skład, tanio nie będzie ale taki Vini za 150+m€ to koszt jak transfery Williamsa i Simonsa/Lukeby razem, a kupujemy 2 zawodników zamiast 1.
» 1 października 2024, 11:32 #681
Remix81: To było do przewidzenia, że dostaną wpie...rd
» 1 października 2024, 10:04 #680
ALLADYN: 3 letnie okresy przygotowawcze i 3 letnie okienka, to wystarczająco dużo czasu. Żeby zacząć wymagać wyników.
Łysy nie podołał. I trzeba to jasno powiedzieć.
Co roku dokłada po 3-4 piłkarzy do pierwszego składu. Łącznie sprowadził już 15 zawodników i ch*ja to daje.

Niektórzy sie powołują na Artete że dostał czas. No dostał. Ale Arsenal już dokładnie odpalił po 3 letnich okienkach.
Weszli w sezon 22/23 jak burza. Po 10 kolejkach mieli 27 pkt,

A Łysy filozof co najwyżej wyleci stąd jak burza w przyszłym tygodniu.
» 1 października 2024, 09:50 #679
Paps: "Łącznie sprowadził już 15 zawodników i ch*ja to daje". No nie zgodze sie, jest coraz gorzej ;). 13 miejsce w tabeli, kroczymy systematycznie w kierunku dołu tabeli. Tak jeszcze z rok i kilka transferow od Erika i moze dobijemy do strefy spadkowej przy tej tendencji? Kto wie, kto wie..
» 1 października 2024, 10:41 #678
Pyra: Meczu nie oglądałem, 3 spotkań w tym sezonie nie widziałem i w każdym z nich nie strzeliliśmy gola, także sorry z góry.

Co do przyszłości Erika to mam tylko do powiedzenia tyle, że jak nie wygra dwóch kolejnych spotkań to nawet z szacunku do poprzednich szkoleniowców powinni go zwolnić, nikt nie dostał tyle czasu pomimo słabych wyników, nikt nie dostał tylu transferów, jeżeli nasze wyniki nie odmienią się diametralnie (ta jasne) to powinien zostać zwolniony i w jego miejsce niech zatrudnią Tuchela z kontraktem do 2026.

Tuchel może nie będzie zbawcą ale potrafi bez transferów ogarniać zespoły, nie chcę nawet słyszeć tu o Van Nistelrooyu czy Ole bo to będzie ciągle tak samo wyglądać jak teraz, tu trzeba odbudować zespół, dać kolejny sezon nowemu trenerowi a jak się sprawdzi to nowy kontrakt a jak nie to wygaśnie on automatycznie i szukamy dalej, takie życie.
» 1 października 2024, 09:30 #677
Manmanchester: Nowy dzień, nowe nadzieje na Erika wypier...
» 1 października 2024, 06:25 #676
dlabigt23: Nie ma na to szans. Tak jak podejrzewałem że jeszcze na mecz z Porto bedzie na ławce. Jeśli dostalibyśmy od Porto 3:0 to myślę że po tym meczu już by poleciał. Biorę pod uwagę jednak to że poprowadzi nas jeszcze w meczu z Aston Villa.
» 1 października 2024, 07:26 #675
SonofSparda: Powinien według schematu polecieć po meczu z Liverpoolem, ale nie było już Kloppa, to mu się upiekło.
» 1 października 2024, 07:58 #674
RedDevil76: Poeta?
» 1 października 2024, 08:11 #673
91nc99: Ciężka sprawa z ETH. Tu już nie ma specjalnie jak go tłumaczyć. Gdyby na siłę ktoś się starał brzytwy chwytać, mógłby wskazać że chłopaki są przetrenowane, bo formę szykowali na grudzień i dalej. Może wpływ mieć tu fakt że żaden trener nie dostał 3 lat i Ineos nie chce robić tu nerwowych ruchów. Mnie nazwiska które są na giełdzie nie przekonują. Chyba, że OGS albo Carrick, ktoś kto ogarnia presję tego klubu. Sam nie wiem.
» 1 października 2024, 05:28 #672
JackDav: Tu nie ma co brać byle kogo, bo znów zatoczymy koło, dogadać jakiegoś młodego trenera zimą i poczekać do końca sezonu.
» 1 października 2024, 08:31 #671
pbskarpy: Ktoś wyliczył, że za kadencji eth poszo już 709 mln (euro/funtów, bez znaczenia). Niesamowite! Kwoty godne szejków w najlepszych latach psg i mc.
» 1 października 2024, 00:13 #670
klusek0128: A ty odrazy oczekujesz zwyciestw... Daj czas na pokonanie Brighton !
» 1 października 2024, 06:53 #669
nikhatlak: Byłem przekonany, że dziś poleci. Nasze miejsce w lidze, moim zdaniem, nie oddaje pełnego obrazu nędzy (a jesteśmy na 13 miejscu). Punkty zdobyliśmy z:
-Fullham 3pkt
-Souhtampton 3pkt, święci zdobyli łącznie 1pkt w lidze
- CP 1 pkt, CP łącznie w liczę 3 pkt

Zdemolował nas Tottenham, Brighton wygrało, gdzie zespoły te zajmują miejsca 8 i 9. Nie można zatem powiedzieć, że jest to czołówka ligi. Z zespół z obecnego top 5 graliśmy jedynie z Liverpoolem. Patrząc na punkty oraz to, z kim poszczególne zespołu punkty zdobywały, to można wysnuć wniosek, że jesteśmy na poziomie ipswich lub evertonu. Przestajemy być średniakiem ligi, powoli zaczynamy być zespołem walczącym o utrzymanie. Śmiem twierdzić, że z kalendarzem ipswich mielibyśmy tyle samo punktów do oni. Na koniec dodam, że po 6 kolejkach lider ma przeszło 2 razy więcej punktów od nas.
» 30 września 2024, 23:03 #668
klusek0128: Idealne podsumowanie !
» 1 października 2024, 06:57 #667
Puchaty: Jeśli tak jest i masz do dyspozycji zawodników którzy są potencjalnie lepsi niż przeciętni do tego bardzo duży budżet to niezawodnie nie jest to wina trenera, bo taki Franz Smuda byłby wstanie to skleić i dowieźć zespół na 5-6 miejscu.
» 1 października 2024, 08:20 #666
przemosx: Dobra czyli czekają na przerwę październikową. Z Porto nie ma żadnych szans, szanujmy się. Z Aston moooże remis jeśli on sam Emery coś przekombinuje.
Reasumując: Powinny to być ostatnie dwa spotkania z udziałem tego ekhm trenera. OBY.
» 30 września 2024, 21:57 #665
klusek0128: "Ekhm" i odrazu wyobraziłem sobie Jarka K. ;)
» 1 października 2024, 08:27 #664
Ciechanek: Jesteśmy beznadziejni, jesteśmy dziady, nadajemy się tylko do tarcia chrzanu, natomiast nie zarzekałbym się, że z Porto nie mamy szans. Czemu tak wszyscy piszą, że z Porto nie mamy szans? Oczywiście, że mamy bardzo małe te szanse, ale w piłce przecież czasami Nottingham może wygrać z City, Portsmouth może wygrać z Liverpoolem prawda? Zdarzają się takie rzeczy. To dlaczego Manchester United ma nie wygrać z Porto raz na 10 meczów właśnie teraz?
Jak wszyscy tacy mądrzy, że szanujmy się, nie mamy szans itp, to czemu nie postawicie np 10 000 u buka na wygraną Porto? Po co to tak gadać? W piłce nic nie jest pewne na 100%. Nie takie niespodzianki świat widział. Oczywiście jestem też zdania, że z prawie nikim nie zanosi się na wygraną, ale w życiu bym nie powiedział, że jestem tego pewny.
Sam jestem za tym aby przegrywali teraz wszystko jak leci, oby to tylko przyspieszyło wywalenie naszego menago, ale akurat w tej sytuacji boję się tych przebłysków i wygranych meczów, bo to zaraz utwierdzi nasz zarząd, że idziemy w dobrym kierunku. Trzymam kciuki (piszę to w pełni świadomie) za kolejne 5 porażek z rzędu.
» 1 października 2024, 09:25 #663
zbyszek7: Moze beda go trzymać do 2028 az wygramy mistrzostwo ??
» 30 września 2024, 21:45 #662
Gintoki: mistrzostwo w 2028? DOsc optymistyczna wersja. Ja obstawiam 2035 około. Na ten moment nie widze zadnego swiatelka w tunelu, nawet kiedy jzu go zwolnia.
» 30 września 2024, 23:04 #661
Stanior: Jeśli Erik ma dalej prowadzić ten klub to obawiam sie, że piłkarze, którzy by podnieśli puchar mistrzowski pod jego wodzą jeszcze się nie urodzili.
» 30 września 2024, 23:11 #660
LukasReDdeviL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 21:32

Nasza drużyna potrzebuje ostrego opier...u od prawdziwego trenera nie ma tu ku... głaskania po głowie i gatki jutro też jest dzień! Asystenci trenera mają siedzieć na dupie a trener stać przy linii i ustawiać zespół. Albo ktoś inny rządzi w klubie i robi syf.Jak słyszę ze piłkarze mają swoich psychologów bo są przepracowani psychicznie i fizycznie,to co ma powiedzieć kibic który bierze kredyt na cały sezon i widzi potem taką jopę.Ja nie wiem ale ktoś musi coś tam zrobić.Może prawdziwi kibice ! Nie wypuścić po porażce piłkarzy i napędzić im stracha !!
» 30 września 2024, 21:32 #659
Wirus: Tak tylko myślę, kto mógłby przyjść za Erika i od razu przychodzą mi do głowy 2 nazwiska: Tuchel i Southgate.

Z dwojga złego wolałbym chyba już Tuchel'a, lecz nie zdziwiłbym się jakby się on wypiął na propozycję, jak już raz się nie dogadali.

I zostaje nam niestety pewniak do przyjęcia naszego składu w postaci Gareth Southgate.
No i teraz sam już nie wiem, czy lepiej żeby jednak został EtH czy jednak Southgate...
» 30 września 2024, 21:27 #658
lipeklukas: Southgate wróci na stanowisko selekcjonera Anglii
» 30 września 2024, 21:46 #657
LukasReDdeviL: Te dwa nazwiska tak samo mi pasują Tuchel się nie pierdzieli a Southgate ? Każdy musi mieć do niego szacunek :)
» 30 września 2024, 21:50 #656
DevoMartinez: Oby żadne z nich. Zmiana dla samej zmiany to żadna sensowna zmmiana.
» 1 października 2024, 00:06 #655
RedRevolta: Nasze 100mln wydane w postaci kupna Antonego zagrało w tym sezonie w lidze MINUTĘ xD z Brighton wszedł na chwilę i nie wiem czy śmiać się czy płakać ale to jest jakieś nieporozumienie serio...
» 30 września 2024, 21:14 #654
klusek0128: A 70 biega w niebieskim stroju i ma już 3 asysty.
» 30 września 2024, 21:15 #653
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.10.2024 02:02

O Jedna minutę za dużo.
» 1 października 2024, 02:02 #652
LukasReDdeviL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 21:07

A kogo Red Devils widzicie na ławce trenerskiej ? Bo juz chyba spokojnie możemy kogoś przypasować :)
» 30 września 2024, 21:06 #651
Herek: Tylko Tuchel
» 30 września 2024, 22:09 #650
dlabigt23: Nie rozumiem takiego podejścia. Czekanie jeszcze 2 mecze jest kompletnie bez sensu. Wiadome jest to że i tak tutaj nic się nie zmieni. Nawet jeśli nasi wygrają to później znów bedzie to samo i to będzie tylko chwilowa euforia ze niby wracamy do gry. Aczkolwiek nie wierzę w dwa zwyciestwa i to na dodatek na wyjeździe z Porto i Aston Villą w tym momencie gdzie drużyna jest tak rozbita. To byłoby zbyt piękne.
» 30 września 2024, 20:46 #649
Kacper1995: Wydaje mi się, że sprawdzają reakcję graczy, czy im zależy na trenerze bo początek był jakiś w tym sezonie ale kolejne mecze jakby odbieraly im chęci i teraz zobaczymy bo później przerwa reprezentacyjna i można zmienić trenera
» 30 września 2024, 20:58 #648
ALLADYN: Imagine przegrać z Villą i 5 października mieć 9 pkt straty do top4. Tak szybko wylecieć z walki o LM, to trzeba wstydu nie mieć.
» 30 września 2024, 20:43 #647
tygrys26: Az do dzisiaj odbija się nam "problem" w postaci Ronaldo xD
Chlopa nie ma w klubie, a napastnicy dalej obrażeni ze wszystko grane na Ronaldo było
» 30 września 2024, 19:52 #646
lipeklukas: I lepiej trenują od Sancho
» 30 września 2024, 21:43 #645
kamilllo777: Mnie tylko zastanawia czy prawda to że Berrada i Ashworth nie zamierzają go zwolnić, bo by to zepsuło ich wizerunek. Jeśli tak to jesteśmy w dupie z kolejnymi lunatykami zarządzającymi naszym biednym Klubem.
Aż żal mi jajca ściska jakich my przykrych czasów doczekaliśmy.
» 30 września 2024, 19:43 #644
Dh97: Mało realne źle wyniki też psują ich wizerunek
» 30 września 2024, 19:46 #643
mycka86: W najbliższych tygodniach przeczytacie o każdym możliwym scenariuszu. Kryzys w MU zbyt dobrze się klika.
» 30 września 2024, 22:04 #642
DevilFan: Zastanów się czy Adidas i snapdragon dali takie bajońskie kontrakty klubowi który ma kolejny raz walczyć o ligę Europy/konferencji czy chcą sponsorować podobno największy klub w Anglii, oni też to widzą i nikomu w biznesie na rękę nie jest po drodze z tym co wertykalnie zrobił Erik
» 1 października 2024, 10:12 #641
LukasReDdeviL: Zero pomysłu ETH'a.Jak widziałem rozpoczynający się sezon United i Bruna na szpicy,to już wiedziałem że Erik nie ma żadnego planu na poprawę gry.Zirkzee to typowy napastnik a biega z naszymi obrońcami.Spokojnie można wystawić Hojllund'a w ataku z Zirkzee,i zagrać ustawieniem 4-4-2 :) Garnacho biega od linii do linii jak Rashford to boki już są.W środku aktualnie Eriksen i Casemiro a obrona hmm... tam można trochę jeszcze pomyśleć;)
» 30 września 2024, 18:49 #640
Krystiano98: Eriksen i Casemiro xD 3 bramki to byśmy do przerwy z każdym dostawali
» 30 września 2024, 20:07 #639
DevoMartinez: No ich dwóch w środku pola to nie tylko obrońcy rywali by obiegali ale i bramkarz.
» 1 października 2024, 00:09 #638
lipeklukas: Włączyłem teraz mecz ponownie i ta pierwsza bramka, mogłaby nie wpaść, gdyby Onana przeciął podanie. Nie było mocne i może 30/40cm od linii bramkowej, piłka leciała obok niego, wyglądał na zaskoczonego, że nie została ona zablokowana.
» 30 września 2024, 18:39 #637
sztejner: Nie ma co szukać pojedynczych winnych,Trenera bez charakteru zrozumiem,ale drużyny bez charakteru już nie
» 30 września 2024, 18:52 #636
awe: Mazraoui w drugim kwadransie gry uratowal wlasnie taka pilke, ktora przeleciala pod nosem Onany i gydyb nie on padal by taka sama bramka.
» 30 września 2024, 19:00 #635
Komaros85: Jeżeli serio ktoś uwaza że onana mógł coś przeciąć to lekarz pilnie potrzebny.
» 30 września 2024, 19:16 #634
SickRabbit: A ile mogłoby wpaść gdyby nie Onana?
Akurat on w tym sezonie na razie na plus.
» 30 września 2024, 19:22 #633
lipeklukas: Żeby nie było, przy bramce zawiniło z 5 zawodników. Onana w tym sezonie i tak jest najlepszym naszym graczem. Ta kartka dla bruno to też wina poniekąd kilku zawodników, spurs klepali piłkę, nasi stali jak pionki, Zirkzee i Garnacho bodajże, a piłka między nimi sobie chodziła, dlatego podbiegł bruno przypressować.
Komar to tobie w takim razie okulista potrzebny.
» 30 września 2024, 19:26 #632
lipeklukas: DeLigt, Mazraui, Ugarte, Martinez, Dalot utrudniali życie Onanie jak tylko mogli.
» 30 września 2024, 19:29 #631
lipeklukas: W przerwie meczu, właśnie jeden z ekspertów powiedział, że błąd Onany, że powinien to przeciąć.
» 30 września 2024, 19:39 #630
Fafky19: Eksperci od siedmiu boleści
» 30 września 2024, 20:05 #629
Anhel: Kiedy gramy z Chelsea? Już widzę oczyma wyobraźni jak Sancho zwalnia Erika
» 30 września 2024, 18:31 #628
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 18:40

Dopiero 3 listopada jak Erik wytrwa do tego czasu to będzie istny cud, biorąc pod uwagę nasz terminarz.
Raczej za tydzień już go nie będzie, wyjazd do Villi raczej zakończy się kolejną kompromitacją, która przypieczętuje jego los.
» 30 września 2024, 18:40 #627
Melodykon: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 21:36

Sancho jest wypożyczony do Chelsea, nie może grać w tym sezonie przeciwko nam.
» 30 września 2024, 21:36 #626
HarryBrown: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 18:29

Nie udał się nam ten drugi Eryk. Cantonie musi być bardzo przykro, że jego imiennik totalnie już zdewastował dziedzictwo, które zapoczątkował.

A tak w ogóle to wczoraj zabili we mnie optymizm. Do wczoraj przed każdym meczem zawsze byłem optymistą i wierzyłem, że dadzą radę. Po wczorajszym meczu nie ma już we mnie optymizmu. Może to i lepiej bo człowiek może będzie mniej wnerwiony w trakcie jak i po meczu.
» 30 września 2024, 18:26 #625
Manmanchester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 18:41

Zapomniałeś kolego o jeszcze jednym Eriku pomiędzy tymi dwoma panami, swoją drogą też "genialny" to był piłkarz. Świetnie by się wkomponował w drużynę naszego łysego Ericzka.
» 30 września 2024, 18:39 #624
Manmanchester: W sumie to nawet o dwóch Erikach zapomniałeś pomiędzy tymi dwoma których wymieniłeś, a może i nawet więcej ich było.
» 30 września 2024, 18:48 #623
Janks7: Ciężko opisać uczucie jakie towarzyszyło mi podczas oglądania wczorajszego spotkania, pewnie zresztą nie tylko mi - uczucie wściekłości, które z każdą kolejną minutą zamieniało się w coraz większą bezradność i obojętność...
Po tym co pokazał wczoraj nasz zespół, zwłaszcza katastrofalna pierwsza połowa, która powinna skończyć się wynikiem 4 lub 5-0 dla Spurs, na szczęście dla nas byli nieskuteczni (głównie Werner), jednak to nic nie zmieniało, takiej dominacji jaką wczoraj pokazały Koguty dawno nie widziałem, Koguty które grały bez swojego najlepszego zawodnika (Sona), co przed meczem dawało jakąś nadzieję, że United zdoła zgarnąć 3 punkty, potęgowało tylko złość na naszych zawodników i trenera, że jesteśmy tak beznadziejni.
O ile w meczu z Liverpoolem wyglądało to tak, że po prostu Liverpool nas wypunktował, byli zabójczo skuteczni, ale jakiejś specjalnej dominacji nie było, ot wykorzystali okazje które mieli, tak wczoraj Koguty dominowały pod względem taktycznym, fizycznym, byli szybsi, mieli o wiele więcej chęci do gry i gdyby tylko skuteczność u nich była na wyższym poziomie mogliby wygrać nawet ten mecz 10-0...
Moim zdaniem wczoraj definitywnie projekt Ten Haga upadł, mówią o tym opinie większości kibiców i ekspertów, wszelkie ankiety pokazują, że 90% kibiców chce zwolnienia Holendra i miejmy nadzieję że dojdzie do tego jak najprędzej, spodziewałem się tak naprawdę że komunikat o zwolnieniu Erika będzie do południa dzisiejszego dnia...
Niestety Holender wciąż pozostaje naszym trenerem, a myślę że po tym co pokazał nasz zespół w meczu z Spurs sporej części kibiców zostało obrzydzone chęć oglądania meczów z udziałem United, nie widać żadnej nadziei na poprawę, wszelkie argumenty na obronę Ten Haga upadły - w tamtym sezonie to były kontuzje, braki na kilku pozycjach, teraz kadra została wzmocniona praktycznie na każdej pozycji, wielokrotnie powtarzany mit przez kibiców broniących na siłę trenerów, którzy zawodzili (piłkarze grają przeciwko managerowi, zmieńmy ich zamiast zmieniać trenera) w tym wypadku zdecydowanie jest nie na miejscu, gdyż Erik wymienił 3/4 kadry i z piłkarzy którzy byli tutaj przed jego przybyciem we wczorajszym spotkaniu był tylko Rashford, Dalot i Bruno...
Na koniec rzecz która mnie najbardziej martwi w obliczu nawet pozbycia się Holendra, to że kadra moim zdaniem jest słabsza niż była przed przybyciem Erika, mimo wydania blisko 700 mln na transfery...
Styl gry jak i nasze wyniki zdecydowanie o tym świadczą, tym bardziej że często w przypadku poprzedników właśnie był argument, ze szatnia zbuntowała się przeciwko trenerowi, tutaj tego argumentu używać nie można, bo ma on praktycznie samych swoich byłych podopiecznych, więc trudno posądzać ich o bunt przeciwko swojemu trenerowi, który ich tutaj sprowadził...
» 30 września 2024, 18:15 #622
Neral: Gary Neville jako "najgorszy" trener w historii Valencii:
• 28 spotkań
• 11 porażek
• 39 goli strzelonych
• 38 goli straconych
Ostatnie 28 spotkań "cudotwórcy" Ten Haaga:
• 13 porażek
• 35 strzelonych goli
• 45 straconych goli

hmmm
» 30 września 2024, 18:14 #621
skowron32: Do końca nie rozumiem pewnej rzeczy?
Mianowicie chodzi mi o problem w zwolnieniu ETH?
Koleś nie ma wyników , zero nadziei na lepsze, niewie co się dzieje wogole a jak go zwolnią to będzie 18baniek Łysy bogatszy?
Jak ktoś gdzieś napisał, że człowiek jak w pracy nie ma wyników itp to wywalają go na zbity pysk bez skrupułów i czasem nawet po pensji jadą na koniec! A tu jeszcze sentymenty , że straty jakie i wogole!!
Brak awansu do LM i wogole jakiś pucharów dopiero im strat narobi!! Ale co My zwykli zjadacze chleba wiemy ?
» 30 września 2024, 17:48 #620
JackDav: Takie są zapisy w kontrakcie i nic się nie da zrobić niestety.
» 30 września 2024, 17:52 #619
skowron32: No i właśnie to jest moim zdaniem błąd.
Klub jest wielki a trenerów można zmieniać co rok , zresztą Erik nie jest jakaś tuza trenerska żeby warunki stawiać.
Powinni dać mu zapis ,że w przypadku braku wyników zerwanie kontraktu powinno się odbyć z winy trenera bez WIELKICH ODPRAW!
» 30 września 2024, 17:57 #618
Janks7: Zrozumcie jedną rzecz, brak zwolnienia trenera ze względu na odprawę to największy błąd jaki można zrobić.
Zainteresowanie United spada, kibice niedługo przestaną chodzić na mecze, wyniki oglądalności w TV polecą w dół, jeżeli dalej tak to będzie wyglądać.
Wczorajszy mecz to największa katastrofa jaką widziałem odkąd interesuje się piłką nożną, oglądanie obecnego United to masochizm, którego nie mam specjalnej ochoty sobie fundować.
Ale największy problem sprowadza się do tego, że jeżeli Erik tu pozostanie, to czeka nas kolejny sezon bez Ligi Mistrzów, a tutaj straty finansowe będą kilkukrotnie większe niż w przypadku zapłacenia mu odprawy i pozbycia się go (zakładając oczywiście optymistyczny scenariusz, że z nowym trenerem zameldujemy się w top 4/5 lub chociaż wygramy LE).
» 30 września 2024, 18:22 #617
skowron32: Janks7
Dlatego napisałem, że właśnie nie rozumiem tych chorych umów w kontraktach. Nie ma wyników lecisz na pysk a nie zostawia go bo WYPLACIC KASE TRZEBA...wypłacić i na razie
» 30 września 2024, 19:45 #616
Leh: Skowron - to jest prawo. Tak są zawierane kontrakty. Trener nie może sobie z dnia na dzień odejść i zacząć prowadzić innej drużyny a klub nie może zwolnić trenera bez odprawy. Umowa musi być symetryczna. To jest abecadło i tak wygląda to w każdym klubie
» 30 września 2024, 21:41 #615
Jones: Czytam Twoje wypociny i pozostaje napisac tylko xD.
Wyślij swoje CV do zarządu może dostaniesz etat i bedziesz "konstruował" takie umowy, ciekawe jaki szanujący trener ją podpisze?
» 30 września 2024, 22:36 #614
Komaros85: Ja wierzę w ETH, on to jeszcze dźwignie.
» 30 września 2024, 17:35 #613
AUDIoooo: To zależy jak ciężka będzie walizka do Holandii.
» 30 września 2024, 17:50 #612
Global83: Byłem mocno zajęty od rana ale teraz jak znalazłem trochę luzu sprawdziłem czy to już ten czas i szukamy nowego trenera a tymczasowo prowadzić nas będzie RvN . Ale jak to mówią nadzieję matką głupich
» 30 września 2024, 17:30 #611
JohnLocke: Nie chce krakać ale moze byc tak ze łysy wyleci dopiero jak na dobre rozsiadziemy sie na miejscu 15-20. Zajecie 15-20 miejsca jest bardzo prawdopodobne bo gramy jak zespoly pokroju Bournemouth czy Evertonu.
» 30 września 2024, 17:16 #610
zbyszek7: Bournemouth to nas zlalo 3-0 na Old Trafford nie tak dawno a dzisiaj moga nas wyprzedzić w tabeli, co do Evertonu to sie zgadzam ;)
» 30 września 2024, 17:22 #609
Jones: Chcesz porównac pracę Iraoli z ETH?
Chyba żart
» 30 września 2024, 22:38 #608
TenHag4ever: Jak Ten Hag ma budować zespół skoro zarząd go nie wspiera? Dostaje zawodników kompletnie nie rozumiejących jego taktycznego fenomenu.
» 30 września 2024, 17:08 #607
sztejner: Warto również zaznaczyć że nasi po 9 meczach,mają już 60 spotkań w nogach,i ze względu na zmęczenie występują na boisku od 3 do 8 minut

* P.S
2 wygrane
1 remis
3 porażki
7 punktów

2137 - nie ma przypadku
» 30 września 2024, 17:11 #606
Global83: Przez chwilę myślałem że ty tak na poważnie:-) na koniec wpisu wyczułem dopiero sarkazm
» 30 września 2024, 17:31 #605
Clsco: Dostaje za mało wertykalnych zawodników.
» 30 września 2024, 19:03 #604
Batigol222: Conte to była dobra opcja, ale zarząd ją przespał: typ przeważnie nie wytrzymuje długo w klubach, ale też przeważnie jest w stanie zrobić wyniki i, przede wszystkim, podporządkować sobie szatnię. No i w końcu byłoby spasowanie z tym dennym 4-3-3, do którego United obecnie po prostu nie ma odpowiednich wykonawców: przeciętni skrzydłowi, plus dość wysoko ustawiony blok obronny (bo tak przeważnie się gra w tej formacji), plus niezbyt zwrotni stoperzy. Guardiola w pewnym momencie był w stanie wymyślić to 3-2-4-1, ze Stonesem w roli stopera-pomocnika, czego wcześniej świat nie widział. W przypadku Ten Haga i United wystarczyłaby zmiana na jedną ze znanych i ogranych formacji, np. 3-5-2:
Onana
De Ligt-Maguire-Martinez
Mazraoui-Ugarte-Bruno-Casemiro-Dalot
Hojlund-Zirkzee

i kut. Pewnie nie byłoby fajerwerków, ale też nie byłoby sytuacji, w których Van de Ven wjeżdża w środek pola i obronę jak pitbull w kurę (btw, to jak dla mnie ten typ na bank jest szybszy niż Mbappe).
» 30 września 2024, 16:32 #603
StewieGriffin: Na chwile obecną oprzeć ofensywę głównie na Zirkzee i Hojlundzie nie ma najmniejszego sensu.
» 30 września 2024, 16:48 #602
DevoMartinez: I żegnamy Rahforda, Garnacho, Dialo? Pomijajac, ze nie mamy wahadłowych, może poza Dalotem.
» 30 września 2024, 17:02 #601
Batigol222: Skrzydłowych też nie mamy, a Garnacho i Rashford są do odpalenia z powodu ich mentalności (ten pierwszy ewentualnie mógłby pójść na jakieś wypożyczenie np. do Brighton). Jeżeli skrzydłowi nawet nie próbują udawać, że chce im się wracać do defensywy, to nie ma dla nich miejsca w Premier League.
» 30 września 2024, 17:10 #600
DevoMartinez: A jeszcze zapomniałem o czwartym Antonym. Co do Garnacho się nie zgodzę. Czasem zgapi ale zapiernicza jak mało kto. W każdym razie bądzmy realistami. Nikt nie odpali 4 skrzydłowych by zaryzykować z taktyką która równie dobrze może nie wypalić.
» 30 września 2024, 17:21 #599
Batigol222: Ta, wczoraj tak zapierniczał, że Mazraoui właściwie cały czas był sam przeciwko dwóm, a czasami trzem zawodnikom Tottenhamu. Nie twierdzę, że 3-5-2 "wypali": utrzymuję, że na pewno nie będzie tak totalnym niewypałem, jak 4-3-3. Formacja 4-3-3 sama z siebie jest ryzykowna: para stoperów i jedna klasyczna "6" i para skrzydłowych, którzy naturalnie są ustawienie o wiele wyżej niż wahadłowi w systemie z 3 stoperów. Tutaj to jest bardzo fajnie wyjaśnione: youtube.com/watch?v=vk3Q_vrDxak

3-5-2 niekoniecznie nadaje się do gry pozycyjnej i budowania akcji od własnej bramki: nawet jeśli zespół ma naprawdę świetny technicznie środek pola, to i tak musi grać wtedy na bardzo, bardzo wysokim ryzyku (jak np. ostatnio Inter ostatnio na Etihad). Ale już w fazie defensywnej 3-5-2 zapewnia o wiele lepsze zabezpieczenie i łatwiej jest o kompaktowe ustawienie zespołu, zagęszczenie pola i podwajanie krycia.
» 30 września 2024, 17:40 #598
Batigol222: To też jest pewna różnica np. pomiędzy Conte a Sarrim: ten pierwszy korzysta z 3-5-2 w zachowawczej wersji, obliczonej głównie na szczelną defensywę i kontry. Ten drugi raczej stara się grać ofensywnie i agresywnie, przez co lepsze zespoły z łatwością omijają jego pressing i przeważnie dość łatwo są w stanie zneutralizować atuty prowadzonych przez niego drużyn.
» 30 września 2024, 17:43 #597
DevoMartinez: No zostawał sam na sam z dwoma nie raz ale to też troche wynika z tych naszych strat które się zdarzają dośc wysoko albo w fazie przejścia z obrony do ataku. My przez 15 min pierwszych mieliśmy problemy żeby wymienić dwa calne podania. Garnacho i Dialo zaczęli więcej biegać bo to był warunek żeby gali z tego co tam mówiono. Ale nie ma szans, że zawsze wrócą jak piłkę stracimy w środku kiedy oni są już na połowie rywali ustawienie do ataku. Tutaj DM musi też asekurować boki a kolejny ofensywny gracz wracać i asekurować środek. U nas problem to zbyt wielu zawodników z przodu w momencie strat i za dużo łatwych strat.

te 3-5-2 to faktycznie to jest 5-3-2 bo na wahadłach masz obrońców. Grywaliśmy tak za innych menagerów ale na dłuższą metę cudów to nie dało. Ale i tak jak mówiłem nikt nie odpali 4 skrzydłowych żeby to testować więc nie ma co gdybać.
» 30 września 2024, 17:57 #596
Batigol222: Bo 4-3-3 to jest formacja, w której musi istnieć dobrze skoordynowany kontrpressing, a jeżeli rywal mimo wszystko przedrze się z piłką, to skrzydłowi muszą bardzo szybko wracać do defensywy, jak np. Diaz i Salah w Liverpoolu. W przeciwnym wypadku rywal będzie miał przewagę liczebną, tak jak wczoraj i tak jak w spotkaniu z Liverpoolem.
» 30 września 2024, 18:05 #595
Janks7: Co do Conte to ja wciąż najbardziej żałuję, że Ole pod koniec swojego panowania u nas ograł Spurs 3-0 gdy już był na skraju zwolnienia, to przedłużyło jego pracę u nas o 3 tygodnie, a w tym czasie właśnie Conte trafił do Spurs, które swojego ówczesnego trenera Nuno pożegnało po porażce z nami...
Conte był wtedy łączony usilnie z nami i paradoksalnie wtedy mieliśmy bardzo dobry skład pod jego ulubione 3-5-2 czy nawet bardziej 3-4-2-1...
Za to przyszedł do nas dyrektor Rangnick, który nie miał posłuchu u piłkarzy, bo niezbyt go znali, Conte w przeciwieństwie do Ole czy Rangnicka miałby posłuch nawet u Ronaldo i myślę że wtedy nasza historia mogłaby się potoczyć zupełnie inaczej.
Teraz z topu pozostaje nam tylko Tuchel, który również lubi eksperymentować taktycznie i jest zdecydowanie bardziej elastyczny w tej kwestii niż Ten Hag, miejmy nadzieję że nie będziemy zwlekać zbyt długo, bo nawet ta okazja może nam zniknąć z rynku.
» 30 września 2024, 18:34 #594
Krystiano98: Jest Sergio Concenciao, Edin Terzic czy Roger Schmidt. Przede wszystkim jest też van Nisterlooy. Ten Hag nie ogarnia tego zespołu a kadra zła nie jest.
» 30 września 2024, 16:30 #593
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 16:39

Nie ogarniać kadry którą się samemu zbudowało to trzeba być naprawdę wybitnym trenerem
» 30 września 2024, 16:38 #592
wider: " Przede wszystkim jest też van Nisterlooy" a czym RVN się wyróżnił jako trener ? Czym jego PSV się cechowało ? Obecnie współpracuje z ETH i słabo to wygląda
» 30 września 2024, 17:01 #591
Krystiano98: Jest byłym zawodnikiem, jest w klubie.
» 30 września 2024, 17:28 #590
HarryBrown: Jeżeli jeszcze żyje to Felix Magath. On im wbije kondychę i nauczy biegać na pełnej parze przez 90 min. Szkoda, że Bielsa nie jest wolny. To jest prawdziwy mag a przy okazji wymaga od zawodników fenomenalnego przygotowania by mogli funkcjonować w jego systemie.
» 30 września 2024, 18:34 #589
VasperCFC: Powinniście wziąć Pochettino, teraz już za późno. Ja osobiście byłem niezadowolony z jego zwolnienia, facet potrzebował w prawdzie pół sezonu żeby jakoś poukładać zespoł, ale zostawił po sobie mocny ślad dzięki czemu nowy trener miał zdecydowanie już łatwiej. Moim zdaniem potrzebujecie trenera o podobnej charakterystyce który potrafi zbudować zespół, chce grać ofensywnie, a nie gościa który wrzuci do gabloty 1-2 puchary ligi, a w lidze będziecie drzeć do samego końca czy będzie top 5 czy nie. Idealny czas żeby wywalić łysego i przemęczyć się ten sezon w bólach z nowym trenerem żeby miał czas teraz właśnie na poukładanie gry kosztem wypadnięcia z czołówki, a od nowego sezonu ruszyć z kopyta. A może nawet nowy trener tak dobrze się odnajdzie w drużynie, że będzie w stanie wycisnąć jeszcze w tym sezonie jakiś dobry wynik? Kto wie. Wasz zarząd powinien za wszelką cenę próbować wyciągnąć Nagelsmanna lub Unaia Emery. Szczególnie ten drugi potrafi poukładać zespół, i co najlepsze wciągnąć do top 4. Wywalić łysego, dokończyć sezon z tymczasowym trenerem żeby go zatrudnić po sezonie jeśli się nie zgodzi teraz, i w końcu cieszyć się z oglądania meczów i postępów jakie robi zespół, bo ile można się męczyć? Coś o tym wiem, bo długo czekałem żeby czerpać trochę radości z oglądania meczów swojego zespołu. Za wcześnie żeby mówić o odbudowie na dobre, ale chociaż da się te mecze już oglądać do końca, nie jak wcześniej chęć wyłączenia w trakcie.
» 30 września 2024, 16:14 #588
Piwal: Tylko że w tym klubie panuje jakieś dziwne przekonanie że Ten Hag to ostatni trener na świecie. On sam też buduje narracje o tym że zdobyte przez niego puchary to jakieś wielkie osiągnięcia które są dla tego klubu wyżynami możliwości. Wszyscy widzą że Erik sobie nie radzi, nawet on sam. Mimo to trzyma się rękoma i nogami żeby napchać sobie kieszenie.

Zarząd zrobił głupote przedłużając mu kontrakt. Zdaję sobie sprawę że menadzerowie tak samo jak zawodnicy wymuszają przedłużenia grożąc odejściem darmo ale powiedzmy sobie szczerze, Erik nie miał w ręki kart do takich negocjacji. Wystarczyło zagrać z nim twardo.
» 30 września 2024, 16:20 #587
AUDIoooo: Dokładnie tak jak piszesz, moim zdaniem powinien już dziś rano polecieć na zbity, w innych klubach już by go nie było po tylu kompromitacjach, tylko w United cieplutka rodzinka i czekanie na uj wie co. Mam nadzieję, że zarząd przejrzał na oczy i już się nie dadzą wodzić za nos, a kandydat do zastąpienia tego partacza już jest dogadywany.
» 30 września 2024, 16:25 #586
Blau: VasperCFC

Tak naprawdę ciężko powiedzieć co się tutaj dzieje. W pierwszym sezonie Erik radził sobie bardzo dobrze, United grało w pewnym momencie jedną z lepszych piłek na świecie. Później wszystko się posypało i znowu jest bagno. Jak się tak zastanowić, to ciężko to logicznie wytłumaczyć. Był już LVG, Mourinho, Ole i teraz jest Erik. Wszędzie wyglądało to podobnie, tj klub gra przyzwoicie, wszyscy myślą, że już będzie tylko coraz lepiej, aż tu nagle przychodzi bagno z którego nie da się wygrzebać.

Z Chelsea jest trochę inaczej, bo wy bardziej bujacie się między przeciętnością, a sukcesami. Potraficie skończyć w połowie tabeli, ale wygrać też LM. My za to od 10 lat jesteśmy w wiecznej przebudowie z jakimiś pojedynczymi sukcesami, które później przynosiły koszmary.

Mourinho zdobył wicemistrzostwo, a kilka miesięcy później wyleciał z klubu. Ole zdobył wicemistrzostwo i kilka miesięcy później wyleciał z klubu. Erik zdobył 3 miejsce i w sumie nie wywalili go tylko i wyłącznie dlatego, bo rzutem na taśmę wygrał FA Cup.
» 30 września 2024, 16:25 #585
Piwal: Blau nie tak trudno jest to wytłumaczyć, po prostu w tym klubie decyzje były podejmowane w złych momentach. Erik radził sobie dobrze gdy grał piłkarzami po poprzednikach, im więcej swoich wynalazków sprowadza tym gorzej wyglądamy na boisku. Ktoś mu daje zbyt dużo swobody jeśli chodzi o transfery. Nie jesteśmy Ajaxem a Premier League to nie liga holenderska gdzie średniak może się wyróżniać gdy umie zrobić dwa zwody i gra jedną nogą.

Takiej swobody brakowało natomiast Moyesowi który miał ambitne plany i obrał na prawde konkretne cele transferowe. Później nastał Van Gaal który zbyt mocno okroił kadrę licząc ze rozegra sezon jedenastoma zawodnikami. Nie wyszło. Mourinho dostał wsparcie ale potrzebował go więcej bo kadra była zbyt wąska na rywalizacje na wszystkich frontach, zarząd uznał jednak że więcej mu nie dadzą i w trzecim sezonie Jose odbiło się to na wynikach. Solskjaer dostał właściwie to o co prosił Jose i tak na prawde dopiero on był w stanie grać na wszystkich frontach. Początkowo latało to super bo zawodnicy mający jeszcze w głowie schamaty obrony Mourinho dostali więcej swobody w ataku i pokazali swoje możliwości, przyszedł też Bruno którego brakowało Jose. Niestety po czasie warsztat taktyczny Solskjaera okazał się niewystarczający tak samo jesli chodzi o dyscypline zawodników przez co nie wykorzystywał w pełni ich potencjału.
» 30 września 2024, 16:48 #584
wayne10th: ma ktoś info czy wywalą go?
» 30 września 2024, 15:13 #583
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 15:19

Daty i godz nie znam, ale podejrzewam, ze jeżeli przegramy z porto i AV to w pon po meczu poleci ze stołka.
» 30 września 2024, 15:17 #582
wayne10th: Oby. AV ma teraz mecz z Bayernem więc mogą być lekko zajechani oby to nie było tak, że przypadkiem dobry mecz z AV zagramy i znowu na farcie ETH zostanie. Ja bym nie ryzykował i już go wyrzucił. Idealny moment moim zdaniem.
» 30 września 2024, 15:22 #581
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 15:46

No a jak będą 2 remisy ? To ja już wolę żeby przegrali niż bawić się w coś takiego. Do zwolnienia i tyle. Nie ma co się zastanawiać bo jeden mecz w dalszej perspektywie niczego nie zmieni. A wiadomo jak to będzie wyglądało. Tam remisik, tu wygrana, tam przegrana i karuzela się będzie kręcić dalej.
» 30 września 2024, 15:46 #580
MikiManUtd2004: ?? According to ESPN, Ruud van Nistelrooy has good chances to be promoted as new head coach of Manchester United in case they decide for a managerial change in the next weeks.

No immediate risk for Erik ten Hag.
» 30 września 2024, 15:09 #579
Mariusz199028: Uważam że z porto to będzie ciezkie spotkanie to trudny teren .tak samo potem z aston Villa i potem Stambuł. Dla nas kibiców może być znów ciężki czas bo ciężko uwierzyć że gra się teraz poprawi
» 30 września 2024, 15:04 #578
AUDIoooo: Nic się nie poprawi, co ma się poprawić w przeciągu tych nadchodzących 3 spotkań? Pojadą do Portugalii i jak strzela jedną bramkę to będzie wyczyn, może wymęczą jakiś nędzny remisik, chociaż po tej padace jaką nam ostatnio zaserwowali, to kolejna porażka wisi w powietrzu, nie widać tutaj żadnego światełka w tunelu, tylko ciemność.
» 30 września 2024, 15:15 #577
dlabigt23: No co ty nie powiesz... Dla nas już nawet nasza twierdza Old Trafford jest ciężkim terenem.
» 30 września 2024, 15:43 #576
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 14:47

Jedno z wielu w ostatnich 11 latach spotkań, w których wylała się ogólna frustracja i powszechnie panujący burdel. Nie ma co z tego robić afery.

Jak pisałem, krajowe puchary są prawdziwą szansą na dołożenie do gabloty. Liczenie na coś więcej jest bez sensu i nie ma co się denerwować.

Wszyscy trenerzy podczas pracy byli idiotami, kłamcami, przestarzałymi działami i tak dalej.

Piłkarzom ciagle brakuje na dłuższą metę motoryki, zaangażowania i tak dalej.

Już powyżej 15/16 roku życia wypadałoby rozumieć, ze zdechły jest cały klub.
» 30 września 2024, 14:46 #575
sztejner: Leicester mocno postawiło się Arsenalowi,więc z tego Carabao Cup raczej nici w tym sezonie,i nie wyjeżdżaj mi z "mecz meczowi nie równy" jak my wszystkie mecze równo przegrywamy
» 30 września 2024, 14:49 #574
kckMU: Nie wiem co będzie z lisami, bo skąd mam wiedzieć. Piszę ze to są realne szanse i takie rzeczywiście są, co ta kadra dwukrotnie udowodniła na Wembley.

LM w przyszłym sezonie to abstrakcja, a zawsze miło coś wygrać.
» 30 września 2024, 14:54 #573
Leh: kck - czemu abstrakcja? Jeśli tu przyjdzie nowy trener, to chyba będziemy oczekiwać wejścia do Top4? Ja będę :-)
» 30 września 2024, 15:02 #572
kckMU: Realnie na tą tabele patrz. 3 zespoły wydają się mieć pewność że będą w czubie. Na kolejne miejsce jesteśmy na razie komicznym kandydatem.

Nie wiem z kim na ławce, ale kolejną próbę o LM podejmiemy w następnym sezonie i tyle. Nic z tym się nie zrobi. Czas szybko leci :)
» 30 września 2024, 15:06 #571
Leh: kck - ja zawsze jestem optymistą, więc widzę to jednak w lepszych barwach, oczywiście pod warunkiem zmiany trenera. Erik nie da stabilizacji i nie zrobi z tą ekipą żadnej serii. Nie urwie też punktów (albo urwie niewiele) poważnym rywalom.

Do Villi/Chelsea będziemy tracić pewnie 9 pkt po 7 kolejkach. Zostanie 31 na odrobienie. Możliwe? Możliwe, choć bardzo trudne. Pewnie będzie potrzebne w okolicach 75 pkt. Ale wciąż do zrobienia.
» 30 września 2024, 15:17 #570
klusek0128: Stary tak może pisać kibic Brighton a nie klubu który w ostatnie 3 lata wydał 700 mln na wzmocnienia... Mówisz że po takiej kasie ok są carabaocup ?! To jest tragedia bo ty piszesz...
» 30 września 2024, 15:18 #569
kckMU: Ale wytłumacz mi jeśli możesz, co ja czy Ty mamy z tym zrobić? :)

700 w ostatnich 3 latach? A ile w ostatnich 10? I co to w sumie zmienia?

Ja się emocjonalnie denerwowałem za czasów Moyesa, vG i bardzo mocno wierzyłem w Mou. Który chyba wycisnął sobie znanym sposobem ile się dało. Później powietrze ze mnie schodziło, co nie wiąże się z tym, że po całym życiu kibicowania nagle ja czy ktoś inny przestał.

Powiedzcie, co mogę zrobić, a to zrobię. Byle z realnym wpływem na sytuację.
» 30 września 2024, 15:23 #568
spartan1: Jeszcze nie zwolniony?
» 30 września 2024, 14:39 #567
klusek0128: Wiem że każą im udzielac wywiadów i mają dla nich przygotowane odpowiedzi ale w tej chwili to staje się zawstydzające i żenujące ale tak serio serio.
Nikt już nie traktuje projektu ETH poważnie nawet kibice a oni zamiast zwyczajnie się zamknąc to z uporem maniaka brną w to.
» 30 września 2024, 14:38 #566
lukaszzasko: jeszcze go nie zwolnili...
» 30 września 2024, 14:36 #565
sztejner: jeszcze dwie porażki i przerwa na kadrę,cierpliwości,już tak niewiele brakuje
» 30 września 2024, 14:38 #564
Rejek89: Do świąt nie doczeka I to jest dobre. Po co oni przedłużali ten kontrakt.. to jest tajemnicą poliszynela
» 30 września 2024, 14:33 #563
Luck: ❌ Jak podaje OptaAnalyst, po dzisiejszym blamażu z Tottenhamem Manchester United przegrał już więcej spotkań różnicą minimum 3 bramek (23 razy w 424 meczach) niż za całej kadencji sir Alexa Fergusona (22 razy w 1035 meczach).

Coś cudownego. Prowadź wodzu
» 30 września 2024, 14:01 #562
sztejner: w czwartek stanie przed szansą podkręcenia tych statystyk
» 30 września 2024, 14:02 #561
Stanior: Statystyki mówiące o meczach od odejścia SAFa? Wtedy na „konto” Erika wpadają też mecze poprzedników.
» 30 września 2024, 14:10 #560
sztejner: na konto Erika wpadło 10 z 23
Czyli pozostałe 13 musieli zgarnąć Van Gaal/Rangnick/Solskjaer/Mourinho - 4 trenerów zgarnęło prawie tyle samo kompromitacji co Erik w pojedynkę
» 30 września 2024, 14:29 #559
wider: jeszcze Moyes do tej statystyki
» 30 września 2024, 14:36 #558
Leh: Inzaghi. W sumie to o nim zapomniałem, a przypomniał mi dziś Daily Star. Źródło o wartości zerowej, ale trener ciekawy.

Podoba mi się to, co on stworzył w Interze. Świetnie grająca, strzelająca na zawołanie ekipa. 94 pkty robią wrażenie w każdej lidze.

Problem? Ustawienie. Fajne jest to jego 3-5-2, ale jakoś ciężko wyobrazić mi sobie United bez skrzydłowych. Wydaje mi się, że to mógłby być dużo ciekawszy wybór niż Southgate czy Tuchel.
» 30 września 2024, 13:58 #557
karolj: Inzaghi jest raczej z tych niemożliwych do wyciągnięcia, wątpię żeby chciał opuszczać Inter do takiej dziury jak Manchester i to w takim dołku. Zresztą to Włoch, to pewnie długo by tu nie posiedział :P
» 30 września 2024, 14:10 #556
Syndicate: Leh

To pojedź do Manchesteru i powiedz Ten Hagowi, że powinien zagrać bez Rashforda i Bruno z przodu...

Proszę Cię...

To co Nam (Tobie czy jakiemuś Antkowi siedzącemu przy FM czy innych Fifach) się wydaje, a jak naprawdę wygląda problem to dwie osobne kwestie. Dla kibica to po prostu gracz o pewnych parametrach. Tymczasem w realnym życiu masz mnóstwo zmiennych.

Ten Hag mimo wydania setek milionów nie stworzył drużyny. Żaden z tych zawodników NIE jest tak słaby jak większość użytkowników pisze. Brakuje kultury wygrywania, konsekwencji w zdobywaniu kompletu punktów.

Głównym czynnikiem jest to, że United - w przeciwieństwie do tego co mieliśmy 10 lat temu - NIKT się nie boi. Ta drużyna nie przeraża. To już nie jest ten mentalny, uzależniony od wygrywania potwór.

I personalia tego nie zmienią. Chyba wszystko lepsze niż bezsilność.

Mi w obecnym United brakuje gościa pokroju Davida Beckhama w prime. Kogoś kto potrafi dać impuls. Jak w pamiętnym starciu z Realem na Old Trafford (2003), jak w meczu eliminacyjnym MŚ z Grecją. Kogoś komu presją i waga spotkania nie przeszkadzają.

Ale przede wszystkim potrzeba odpowiedniego trenera. Emerytura Fergusona pokazała, że nawet notoryczni wygrywacze potrafią stać się w mgnieniu oka notorycznymi przegrywaczami.

Cierpliwości?

Szczęścia?

A może po prostu jasnego planu i konsekwencji?
» 30 września 2024, 13:57 #555
Leh: Syndicate - Erik nie tylko nie stworzył drużyny, on ją konsekwentnie rozwala.

Rozwalił ją ściągając Onanę i rozbijając grupę liderów. Ten transfer wciąż się nie obronił, a zawalił nam sezon.

Rozwalił ściągając Hojlunda, który nijak nie pasuje do naszych skrzydłowych.

Rozwalił ściągając gości typu Mount czy Antony, którzy kosztowali kupę siana, a grają... kupę.

I oczywiście że tu jest więcej zmiennych. Ale jak coś nie działa, to nie idziesz w zaparte, tylko próbujesz. Zresztą, pewnie masz rację, nie chodzi o personalia, tylko pomysł na drużynę.

Tego pomysłu nie miał nikt od odejścia Fergusona. Mourinho zbyt defensywny. Ole bez pomysłu na niski blok przeciwnika. Van Gaal nudny do porzygu. Erik bojaźliwy.

Tu potrzebny jest ktoś, kto powie: będziemy grali ofensywną piłkę. Zepchniemy rywala do defensywy i będziemy go tłuc. A potem zacznie ten pomysł realizować.

Nie ma chyba trudniejszego klubu do prowadzenia na świecie, jest raptem kilka takich, jak United. I potrzeba trenera wybitnego żeby to poukładać - bo trenerowi zwyczajnie dobremu to się rozjeżdża.

Czekamy...
» 30 września 2024, 14:04 #554
Syndicate: Leh

Bo ja wiem czy wybitnego. Przede wszystkim trzeba trafić i tyle. Nic prostszego, prawda?

To powinien być ktoś kto zdiagnozuje problem i "wyleczy" tą dysfunkcję.

W mojej opinii zespół NIE jest do odbudowy tylko do zbudowania.

Oczywiście można nadal bujać się w obecnym marazmie od jakiegoś trofeum (Carabao) do drugiego trofeum (Puchar Anglii) jednocześnie nie będąc żadna konkurencją w lidze. Koniec końców trofeum to trofeum, a Holender w dwa sezon by wygrał więcej niż Moyes, Van Gaal, Solskjaer i Rangnick razem wzięci...
» 30 września 2024, 14:37 #553
Leh: Trzeba trafić wybitnego :-) I w dodatku pasującego. Jose był wybitny, ale nie pasował. Taka chemia rodzi się rzadko, ale się zdarza - Klopp w Liverpoolu, Sir Alex u nas, Mourinho w Chelsea. Trenerzy jakby stworzeni po to, by prowadzić tę konkretną ekipę.

Czekamy... ;-)
» 30 września 2024, 14:51 #552
SickRabbit: Nie oglądałem meczu, więc czy może ktoś mi napisać jak wczoraj poruszał się Zirkzee po boisku?
No jeden z przehajpowanych i przepłaconych Anglików lat 27 wczoraj strzelił na OT i ma już 3G 1A w 6 meczach.
Taka sytuacja
» 30 września 2024, 13:42 #551
AUDIoooo: Poruszał się jak jak Frank Dux w krwawym sporcie.
» 30 września 2024, 14:00 #550
JohnLocke: Nie rozumiem nad czym tutaj jeszcze się zastanawiac. Gościu jest trzeci sezon a nie widać jakiegokolwiek postępu. Z meczu na mecz wyglądamy gorzej, notujemy porażki które byłyby do zaakceptowania w pierwszym sezonie gdzie trzeba układać puzzle a my w miejscu w którym powinniśmy mieć już gotowy projekt, mamy rozwalony zespół i rozwalone 700mln funtów
» 30 września 2024, 13:35 #549
sztejner: 0:7 z Liverpoolem
0:3 z Liverpoolem
3:6 z Manchesterem City
0:3 z Manchesterem City
0:3 z Tottenhamem
0:4 z Brentford
0:3 z Bournemouth
0:4 z Crystal Palace
0:3 z Newcastle (Carabao Cup)
0:3 z Sevillą (Liga Europy)

ale Erik z kapelą są bramkostrzelni
» 30 września 2024, 13:32 #548
Kamil1343: Z tego w meczu 3:6 strzelał Martial, jak już City odpuściło xD
» 1 października 2024, 08:28 #547
Kilerek7: A pojadą na repy i będą grać dobrze, tylko w klubie nie potrafią tego robić, ktoś powinien spojrzeć na żywo w ich treningi, czy aby ETH ich nie zajeżdża? Już były donosy, że treningi są zbyt wyczerpujące, potem kontuzje i niechęć w meczach.
» 30 września 2024, 13:28 #546
boro: Musiałem ich na jakiś czas odlajkować na insta. Musze dojść do siebie
» 30 września 2024, 13:25 #545
klusek0128: He he ;)
» 30 września 2024, 14:27 #544
pbskarpy: Widać, że piłkarzom się nie chce. Oprócz Bruno nie widzę tam nikogo kto mógłby w szatni jeb...ć w stół i powiedzieć "Słuchajcie jest słabo, ale walczymy o każdy centymetr boiska. Wypluwamy pluca!" A nawet jeśli ktoś tak powiedział, to nie ma żadnego posłuchu. Eriksen? Za miękki. Onana? Clown. Magłaja? Jemu ciężko zaufać. Casemiro? Nie zna angielskiego. Raszford? On ma swój świat. Dalot? Caluje herb, ale za wiele bledow popełnia wiec pewnie siedzialby cicho. Nie ma McTomminaya. On mógłby trochę wstrząsnąć szatnią, ale czy wystarczająco?

Gdy opadly już emocje po wczorajszym meczu myślę, że wina leży gdzieś po środku. Eth moim zdaniem potrafi zarządzać "wnetrznosciami" ale jego pomysły na taktykę/styl chyba się wyczerpały. Pytanie czy w ogóle były? U piłkarzy nie ma zaangażowania. Chociaż rozumiem, że w tym meczowym szambie ciezko się poruszać.
» 30 września 2024, 13:03 #543
sztejner: Bruno i uderzenie w stół ??
To jest genialny piłkarz,światowej klasy zawodnik,ale kapitan z niego żaden,wystarczy że zobaczy Rashforda/Dalota/Casemiro/Eriksena ze spuszczoną głową,to sam ją opuszcza.
» 30 września 2024, 13:06 #542
pbskarpy: Nooooo może i tak. Ale tak sobie dedukuję, że skoro kapitan, skoro potrafi machac rękami itp to może on jest tym kimś. ;)
» 30 września 2024, 13:09 #541
Puchaty: Trenera łatwiej jest wymienić niż drużynę.
» 30 września 2024, 13:00 #540
MikiManUtd2004: ?? Erik ten Hag arrived at the Man United’s training ground VERY early on Monday morning when it was dark outside…

…as “he aimed to put the weekend's 3-0 thrashing by Tottenham-behind him”, reports Mail.
» 30 września 2024, 12:52 #539
sztejner: kolejny trashing w czwartek o 21
» 30 września 2024, 13:04 #538
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 13:09

It was dark outside, pewnie świecił oczami jak na konfie.
» 30 września 2024, 13:08 #537
SmokuUtd: Panie Eriku. Mi nie przeszkadza Pana wyraz twarzy w trakcie meczu, tak jakby Pan pierwszy raz widział co grają piłkarze. Nie przeszkadzają również farmazony na konferencjach przed i po meczowych, bo nie musze tego słuchać (na szczęście). Nawet dobór wyjściowej 11 albo dziwne niezrozumiałe zmiany mi nie przeszkadzają. Ale na litość boską, czy mógłbym ku... po 2 latach zobaczyć jakiś pomysł na tą drużynę? Zalążek czegokolwiek? Czy to za wcześnie i trzeba czekać do 2027? Dajże znać, to zaczekam, no problem
» 30 września 2024, 12:47 #536
Widmo: A na moje to zwolni łysego dopiero 3 listopada po meczu z Chealsy. Tak by nowy trener miał łatwy terminarz na początku i mógł zrobić show.
Przyjdzie teraz dostanie baty od Porto czy AV i kochani kibice na DP będą kolejnego wywozić na taczkach.
» 30 września 2024, 12:24 #535
Jong: To jest najrozsądniejsze pomimo negatywnych emocji które teraz panują. Szkoda wrzucać nowego trenera pod pociąg. Ewentualnie mogli by pogonić łysego i na baty wystawić Ruuda, gorzej i tak nie będzie.
» 30 września 2024, 12:41 #534
pbskarpy: Jong

Nie mów hop... :(
» 30 września 2024, 12:49 #533
Widmo: Tego RVN który pracuje nad wykończeniem naszych i jakoś efektów brak xD czy tego co w lidze Holenderskiej osiągał mniej jak ETH :/
» 30 września 2024, 12:59 #532
Jong: Przecież nikt tu nie myśli że RVN coś zmieni, chodzi tylko o to żeby oczyścić gęsta atmosferę i nie wrzucać nowego trenera na mine w postaci ciężkiego terminarza
» 30 września 2024, 14:03 #531
AgentBartezz: Ciężko mi to samemu przynać, bo nie należę do ludzi, którzy są niecierpliwi i po jednym czy dwóch wpadkach od razu kogoś skreślają. Łatwo jest też mówić co chwile OUT do trenera czy piłkarzy gdy się leży na kanapie, jakby wszystko miało się dziać jak w Harrym Potterze.
Moje słowa ostatnio "piłkarze i trener mają odpowiadać na boisku, a nie na idiotyczne pytania na konferencjach" - wczorajszy mecz to był koszmar i już nie wiem czy to kwestia przygotowania taktycznego czy po prostu totalnego braku mentalu wśród tych zawodników. Zawiodło wszystko. Nie ma dla mnie znaczenia jakie bzdury Ten Hag wygadywał na konferencjach, nie ma znaczenia ile razy jeden czy drugi piłkarz wyszedł i powiedział, że wrócimy silniejsi - wiem w sumie tyle co z Waszych komentarzy bo tego nie słucham, bo zarówno pytania jak i odpowiedzi są dla mnie nic nie znaczące. Boisko ma weryfikować. I wczoraj zweryfikowało dla mnie już chyba wystarczająco. Byłem wielkim zwolennikiem Ten Haga. Nie ze względu na to, że wygrał kilka razy ligę holenderską, ale za to co jego Ajax potrafił robić w LM. Z jaką lekkością piłkarze poruszali się po boisku, jak potrafili się cieszyć grą i cieszyć publiczność. Ale ta presja, ten kocioł jaki jest w naszym lubie go przerósł - zarówno jego jak i piłkarzy. Trafił do nas zbyt wcześnie, to wszystko co działo się przez jego dwa pierwsze sezony pracy tutaj rzutuje i na ten obecny, tego się nie da odciąć grubą krechą.

Dzisiaj ja nie twierdzę, że EtH jest beznadziejny, jak większość tutaj. Chwali się wszem i wobec Big Ange ale czy on by cokolwiek zrobił więcej gdyby został zatrudniony w tym momencie co EtH? Nie jestem w stanie sobie wyobrazić, że jakikolwiek inny menedżer, przejmujący drużynę dwa lata temu zrobiłby z nią coś więcej. Nie dlatego, że EtH jest taki wspaniały. Po prostu tutaj się nie dało zrobić nic więcej. Nie tłumaczę też Ten Haga - mimo, że wiele bramek i punktów straciliśmy przez fatalne indywidualne błędy, za które menedżer nie może brać odpowiedzialności, to niestety pogubił się i to widać i po jego twarzy i przede wszystkim po drużynie na boisku. To jest chyba najgorszy moment na zmiany ale tutaj już niestety nie ma na co czekać - wczoraj zagraliśmy, nie licząc braku Shawa, praktycznie najlepszym możliwym ustawieniem. Nic nie tłumaczy przechodzenia zawodników obok meczu, oni też mają swoje za uszami, ale my potrzebujemy nowej twarzy na stanowisku menedżera. Pewnie od jutra spisywalibyśmy się lepiej choćby gdyby wrócił OGS, czy zespół przejął RVN. Bo to po prostu ktoś z czystą głową, bez takiej presji, bez dwóch cięzkich lat na plecach. I tak nie ma co liczyć na jakiegoś "specjalistę" na dzień dzisiejszy. Aaaa.. szkoda gadać, jesteśmy w czarnej D... :(
» 30 września 2024, 12:20 #530
ReddeviL1987: Mi brakuje konsekwencji w decyzjach u ETH. Miał być taki pewny i stanowczy w działaniach, a tymczasem jest cienki jak s i k i pająka i moim zdaniem pogubił się już całkiem. Wydaje się że ta twardość i stanowczość poszła na walkę m.in. z Ronaldo i Sancho. Chłop zrobił się miękki.
Wszyscy trąbili na temat Rasha i obowiązku posadzenia go na ławce. Tymczasem Erik nie wiedzieć dlaczego, wystawiał go za każdym razem. Erik! Nie o taką konsekwencję nam chodzi.
Teraz, gdy w ostatnich meczach Eriksen pukał do bram pierwszej jedenastki bardzo dobrą dyspozycją, a nasz kapitan kopał się po czole, to aż prosiło się o zmianę na 10. Tymczasem Erik znów zawiesił się w myśleniu. Wpuszcza Bruno , a Eriksena sadza na ławce. WTF?
Takich przykładów jest mnóstwo.
Gadał, jak nie napisać bardziej kolokwialnie pier.. że Ugarte ile potrzebuje czasu żeby przebić się do 11? A później co robi? Wpuszcza go, jak w pewniaka na mecz z Totkami. Szook
McTominay- wszyscy wiemy że chłop starał się jak mało kto, ratował nam cztery litery nie raz, a jak nam to i Eryczkowi. Nie był to wirtuoz i pewnie nigdy z Niego nie będzie. Ale zastanówmy się czy teraz taki Szkot nie dołożył by kilku bramek, gdy nasza ofensywa w ogóle nie istnieje. Co robi Eryczek, a wypuszcza bez skrupułów McTomka z United. Nie czaję.
Onana z początku. Puszczał babole jak leci. Każdy łapał się za głowę dlaczego ten łysy dzban nie wpuszcza Bayindira, gdy nadarza się ku temu najlepsza okazja. Po co Turek był w ogóle ściągany na OT?
Eryczku, nie o taką konsekwencję nam chodzi.
Ten typ czyt. ETh już nic nie zdziała w tym klubie, a co najwyżej będzie nas strącał coraz niżej w otchłań wstydu i zażenowania. Byłem daleki od obrażania tutaj kogokolwiek i wylewania pomyji na trenera czy zawodników, bo wystarczało mi poczytać komentarze innych użytkowników DP. Niestety, wczoraj podczas oglądania tego, nawet nie wiem jak to nazwać byłem tak wk ul wiony że aż wyszedłem z siebie. Należę do opanowanych ludzi, ale wczoraj pokłóciłem się z żoną, gdy ona próbowała mnie uspokoić i prosiła żebym tak nie unosił się bo dzieci słuchają.
Tak mnie doprowadziła ta piłka finezyjna naszego trenera i jego drużyna.
Żonę dzisiaj przeprosiłem że zepsułem Jej Niedzielę. Mi pozostał niesmak i wstyd że dopuściłem się do takich frustracji. Nigdy piłka nożna nie wzbudzała u mnie takich zwierzęcych zachowań i takich negatywnych uczuć. Naprawdę muszę zrobić sobie przerwę od oglądania tego czegoś. Pozdrawiam wszystkich fanów i do zobaczenia gdzieś kiedyś w lepszych dla nas czasach. Ja robię sobie przerwę.
» 30 września 2024, 12:20 #529
Pochmurny: Akurat wypominanie mu transferu Scotta jest nie na miejscu bo wspominał, że chciałby aby został. Trzeba było się go pozbyć aby ściągnąć Ugarte, tyle.
» 30 września 2024, 12:24 #528
ReddeviL1987: Ja jemu nie wierzę już w żadne słowa. Dla mnie on mówi jedno, później robi drugie, po czym znów robi i mówi jeszcze inaczej.
» 30 września 2024, 12:31 #527
Pochmurny: Hehe, touché. Nie mam nic więcej na jego obronę:P
» 30 września 2024, 12:35 #526
mycka86: Wszyscy są wściekli i chcą zmian... ale przyczepiłeś się akurat o sprawy, w których decyzje ETH się bronią,

Rasha nie raz sadzał na ławce. Ale w zeszłym sezonie nawet jakby chciał, to nie za bardzo miał jak go posadzić. Przez wiele miesięcy, nie licząc juniorów, mieliśmy zdrowych 13-14 piłkarzy. Gdyby posadził Rasha, to byłby lament czemu gra Antony.

Konsekwentnie stawiał na Onanę i ten się zaaklimatyzował i od ponad pół roku jest pewnym punktem w bramce. Na pewno nie jest problemem.

McT - wolne żarty. Strzelił kilka ważnych bramek, ale jako ŚP był fatalny pod każdy względem. On nie miałby pierwszego składu w drużynach jak CP czy West Ham. Nie mówiąc o czołowych drużynach ligi. Dostaliśmy za niego świetną ofertę, którą grzech było odrzucić.

Co do Bruno, to łatwo powiedzieć coś takiego po słabym meczu, ale gość ciągle potrafi 1 czy 2 zagraniami wygrać mecz. Takich piłkarzy nie sadza się na ławce. Żaden manager by go nie posadził.
» 30 września 2024, 12:47 #525
Leh: Mycka - właśnie, że takich piłkarzy jak Bruno się sadza. To jest myślenie Erika - nie posadzę Bruno ani Rashforda bo zawsze mogą coś strzelić i uratować punkty. Z czego to myślenie wynika? Z braku planu.
My potrzebujemy zgranej ekipy, bez lamentu, mahania łapami, kręcenia głową. Kocham Bruno, ale przestał dowozić. Należy się ławka. A drużynie należy się szansa na zostanie drużyną - bez Bruno, bez Rashforda. Tylko, że Erik tego nigdy nie zrobi.
» 30 września 2024, 12:58 #524
sztejner: Myślicie że będziemy mieć 15 punktów w Premier League do grudnia ??
» 30 września 2024, 12:19 #523
SmokuUtd: Tak. Ale punktów straty do Top 6.
» 30 września 2024, 12:37 #522
JackDav: Wygląda na to, że potrzebujemy jeszcze kilku kompromitacji, żeby łysy poleciał. No trudno, poświęciliśmy 3 sezony to i 3 kolejnych punktów nie szkoda...
» 30 września 2024, 12:17 #521
Paps: Wyobrazacie sobie teraz odpalic mecz na jakims sopcascie czu uusee na chinskim/ wegierskim/ ruskim streamie zeby obejrzec United? Tak sie kiedys ogladalo i mialo sie nerwy jak United pokonalo jakies M'boro 1-0 czy Blackpool 3-2, bo co to za wynik? Tak mało? Teraz majac wszystko w full jakosci czlowiek woli pogadac sobie z kumplem albo zasnie.
» 30 września 2024, 11:55 #520
Pochmurny: Oui oui, czasy kiedy jeszcze na stojąco pod szafę wchodziłem. Największy problem i irytacja była ze strony słabego streama, a nie gry drużyny.
» 30 września 2024, 12:05 #519
Paps: Dokladnie. Patrzysz czemu sie zwiesilo,a tu bufor 0 % :D
» 30 września 2024, 12:12 #518
Pochmurny: Ile bym dał aby wrócić do momentu gdy czasami duża część spotkania to szukałem na stronach innych linków do transmisji bo te sprawdzone coś wypinaly się. Wtedy to byłem wściekły, że nie mogłem oglądać i każda minuta to był jeszcze większa furia. Teraz to jakoś nie śpieszy mi się i nie płaczę jeśli coś mi ucieknie. Baaaa, nawet lepiej się z tym czuję.
» 30 września 2024, 12:19 #517
Paps: Coś wyparowało. Ja potrafiłem wziąć wolne w pracy, bo United grał jakiś mecz ważny w lidze mistrzów. Dzisiaj mogę w pracy obejrzeć, a i to po prostu wolę sobie czasem odpalić coś na YouTube i sprawdzić wynik.
» 30 września 2024, 12:27 #516
pawelisto2: Ja szczerze mówiąc wczoraj odpaliłem mecz United na laptopie i wyciszyłem, żeby nie zagłuszać żużla w TV.
Zawsze było na odwrót a problem w tym, że zaraz sezon żużlowy się kończy, heh.
Oczywiście pół żartem, pół serio, nikt mi przecież nie każe oglądać United, ale naprawdę ciężko się patrzy na coś takiego. Chyba pierwszy raz jestem tak sfrustrowany i zniechęcony.
» 30 września 2024, 12:36 #515
Pochmurny: To jak ze związkiem. Z czasem będzie coraz lepiej. Jeśli się nie rozeszło w karygodny sposób to dalej można na siebie patrzeć, a nawet mieć odpowiednie relacje. Może nie ma już tego czegoś, ale cóż zrobisz:P
» 30 września 2024, 12:38 #514
Pochmurny: Mówisz żużel? Hmmm, zawszę zastanawiałem się nad tym picipolo na żużlu. Gdybym interesował się motoryzacją to bym włączył, ale kilka razy miałem podejście i za długie są przerwy między frajdą rywalizacji. Za szybko to leci.
» 30 września 2024, 12:43 #513
Ragnar90: Ja pamiętam jak dziś mecz United Roma w LM kiedy to wygraliśmy 7:1 , oglądałem na komputerze stacjonarnym na jakimś tragicznym streamie gdzie jakość obrazu była nie do opisania- porażka ale oglądało się do ostatniej minuty, to samo podczas przegranej 3:0 z Milanem w następnej rundzie. Wtedy ta drużyna miała charakter, kochało się ją !! Teraz ta drużyna nie ma niczego
» 30 września 2024, 13:47 #512
Ragnar90: Wczoraj miałem możliwość oglądania w jakości hd, po 3 minucie wyłączyłem i nie żałuję
» 30 września 2024, 13:48 #511
smutny87: Napadziora brakuje. Wczoraj widziałem Ruuuuda w okularach i otyłego Roooo. Myślę, że te okazję co marnuje cyrkiel to wykorzystaliby w obecnej formie.
» 30 września 2024, 11:35 #510
Leh: Brakuje, ale bardziej niż jednego napadziora brakuje stabilnej formacji z przodu. Erik powinien spróbować zagrać bez Bruno i Rashforda. Garnacho-Amad-Zirzkee-Hojlund - czemu nie spróbujemy tego zestawu? Nie w jednym meczu, a w 5 meczach z rzędu? To jest młoda ekipa, powinni znaleźć nić porozumienia. Tam nie ma żadnej chemii z przodu, są skwaszone gęby i podniesione łapy. Tu brakuje systemu bardziej niż zawodnika. Nie kupimy napastnika w tej chwili, a pomysłu na zdobywanie bramek potrzebujemy na już.
» 30 września 2024, 11:45 #509
Widmo: Już zostawcie tak tego Zirkze xD gosc ma odawac piłkę do skrzydłowych którzy mają zdobywać bramki. Problem w tym że tego nie potrafią. Przy innym trenerze czy formacji mlody moze odpalić, podczas gdy coraz bardziej wątpię w Garnacho a tym bardziej Rasha czy Amanda
» 30 września 2024, 12:19 #508
sztejner: Widmo

Tylko jak Ci skrzydłowi dogrywają mu piłkę na drugi metr od bramki rywala a gość nie trafia to czyja to wina ? skrzydłowych czy Zirkzee ??
» 30 września 2024, 12:21 #507
SmokuUtd: Dokładnie, to coś czego kompletnie nie rozumiem. Granie cały czas tak samo mimo że to nie funkcjonuje, na zasadzie cierpliwości, kiedyś zaskoczy. Może w tym 2028 kiedy mamy powalczyć o mistrza? :)
» 30 września 2024, 12:24 #506
Widmo: Piszę bardziej że jest sporo innych osób do których można się przyczepić najpierw.
Niby masz rację bo to on marnuje tę "setki "(choc z Totkami tak bym nie nazwał tej akcji) ale z drugiej strony skoro założenie jest inne i każdy wie jak ma grać ten zawodnik(No może każdy po nasz skład nie koniecznie) to czemu właśnie on jest na tym 2 metrze ? A nie skrzydłowy? Bo pozostałej 3 nawet wbiec się tam nie chce. Czy nie potrafią się znaleźć w takiej sytuacji.
Tak samo bawi mnie pomysł by Ericka zastąpił RVN skoro jak na razie nie widać żadnych efektów jego pracy.
» 30 września 2024, 12:36 #505
colazeroo: Lepiej mieć trenera na lata czy wygrać raz ligę?
» 30 września 2024, 11:26 #504
Leh: To raczej nie jest alternatywa. Żeby wygrać ligę musimy mieć trenera na lata. Tylko nie tego.
» 30 września 2024, 11:32 #503
smutny87: Zależy co to znaczy "na lata" bo można co roku walczyć o utrzymanie albo o majstra.
» 30 września 2024, 11:32 #502
robertbham: Podobnie bylo z Lechem w zeszlym sezonie jak patalach rumak byl trenerem. Zero pomyslu na gre, wszystko wyglądało jakby juniorzy grali. Wystarczyl inny szkoleniowiec z pomyslem i wizją i druzyna jest totalnie inna mimo ze jakis wielkich zmian nie było. U nas przychodzą zawodnicy za grube miliony a postepu żadnego. Dopóki łysy jest trenerem to nic z tego nie bedzie, jedyne co to znowu kolejna szansa, która znowu przedłuży tą agonię. Czasu miał aż za dużo żeby pokazać że drużyna wie co grać. Tu nie widac nic poza żenującym stylem.
» 30 września 2024, 11:26 #501
szmexy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:14

Przejmuje byle jaki trener i wydaje mi się że z buta robi TOP 5. Mamy dobrych piłkarzy, tylko:
- zero pomysłu na grę Ten Haga. Wczorajszy mecz kolejny raz pokazuje błędne przyjęcie taktyki. Spurs wychodzi wysoko, nie mogliśmy ustawić się niżej i czekać na kontry? To oczywiście wychodzimy jakbyśmy byli Manchesterem sprzed 15 lat, wszyscy się nas boją po czym tracimy piłkę i nie ma kto przerwać rajdu Van De Bena. Wystarczyło grać na kontry - to co wychodziło w pierwszym sezonie Erika. To był mecz o 6 PKT, włączenie się do walki o TOP 4. Czekają nas mecze z Aston, Chelsea, Newcastle, City, Arsenal, tak właściwie to nawet zespoły typu Leicester nas pykna bo mają większe chęci do gry.

Jak zarząd chce ratować sezon to powinien już wczoraj zwolnić Erika, max dzisiaj do 12. Co zmieni zwolnienie po meczu z Aston? A no to że nowy trener mógłby nawet przyjrzeć się osobiście piłkarzom, a przez przerwę reprezentacyjną ukleic nowy pomysł na grę. Byłem zwolennikiem ETH, jednak już nawet ja przejrzałem na oczy, teraz kolej na zarząd aby to zrobić
» 30 września 2024, 11:14 #500
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:28

Nie, nie mamy dobrych piłkarzy, mamy średniaków i sprowadzanych przez Ten Haga u których doszukujemy się na siłę że są na odpowiednim poziomie oraz kilku piłkarzy którzy najlepsze lata maja juz za sobą. Do tego kilku zawodników którzy byli tu przed jego przyjściem u których od lat pojawiają się pytania czy powinni tu być z uwagi na urazy i wahania formy oraz Bruno który jest juz chyba zrezygnowany od patrzenia na to jak wygląda gra kolegów i jego kariera w tym klubie.
» 30 września 2024, 11:24 #499
Leh: Piwal - ja bym nie popadał w taki pesymizm. Wybitni trenerzy mają to do siebie, że z przeciętnych grajków robią świetnych, a ze świetnych - wybitnych.

Ten skład który wyszedł wczoraj powinien pyknąć Tottenham, w tygodniu Porto, a w przyszły weekend Villę. Taki musi być wymóg wobec trenera.
» 30 września 2024, 11:37 #498
Piwal: na pewno zrobią z Shawa okaz zdrowia, Malacia stanie się niezniszczalny, Rashford zacznie pracować bo uzna że pieniądze to nie wszystko, Antony zacznie się kręcić tak szybko że siłą odśrodkową będzie strzelał bramki, Casemiro Eriksen i Evans przeżyją drugą młodość a Zrikzee i Hojlund odnajdą w sobie wewnętrznych killerow i będą strzelali na zawołanie.

W moim odczuciu jedynymi zawodnikami którzy dobrze rokują w tej kadrze i możnaby z nich wycisnąc więcej są Garnacho, Mainoo, De Ligt, Martinez, Dalot.
» 30 września 2024, 12:02 #497
Leh: Piwal - u napastnika połowę robi mental. A mental u nas leży. Nikt nie wierzy w siebie, nikt nie wierzy w kolegów.
Ci o których pisałeś są do odstrzału, ale tu jest ekipa z którą można budowac - Mazraoui, Dalot, DeLigt, Martinez, Yoro, Maguire, Mainoo, Ugarte, Eriksen, Colyer, Amad, Garnacho, Bruno, Zirkzee, Hojlund. Naliczyłem 15 + bramkarz. Jakość tej kadry jest w pełni wystarczająca na Top4.
» 30 września 2024, 12:21 #496
Piwal: Mazraoiu i Dalot to ta sama pozycja wiec któryś z nich sie marnuje siedzac na lawie lub grajac gdzies indziej. Maguire, Eriksen i Bruno mają już swoje lata wiec zanim reszta się ogarnie oni będą już do wymiany. Zapomniałem o Yoro.

Reszta to moim zdaniem nawet w perspektywie czasu nie ten poziom którego oczekujemy.
» 30 września 2024, 12:54 #495
Leh: Piwal - ja mówię na teraz. Uważam, że na teraz Maguire, Bruno i Eriksen są wystarczająco dobrzy, aby walczyć o Top4, podobnie jak cała wymieniona przeze mnie ekipa.
Dalot i Mazraoui grają na tej samej pozycji, zgoda. Dlatego mamy 6 obrońców (Mazraoui, Dalot, Harry, Yoro, DeLigt, Lisandro) i z tej 6 da się ulepić sensowną defensywę.
Tak, jak da się ulepić sensowną pomoc z Mainoo/Bruno/Ugarte/Eriksena. I atak z Zirkzee, Amada, Garnacho i Rasmusa.
Wąska to jest kadra, ale wystarczająca na granie porządnej piłki. Nie mamy iść po majstra, mamy grać porządną piłkę i na to mamy zawodników wystarczających.
» 30 września 2024, 13:01 #494
Piwal: Leh nie są, obecnie są na 11 miejscu w lidze daleko za top4 i perspektyw nie widać. Pod nowym trenerem może odpalą, może nie, a może zajmie im to troche czasu którego z racji wieku nie mają i o ile wymienieni przeze mnie zawodnicy mogą przez 2-3 lata pod ogarniętym trenerem wejść na wyżyny swoich możliwości tak myśle że prime Maguire i Eriksena przeminął a Bruno powoli się kończy.
» 30 września 2024, 16:03 #493
REDARMY10: Panowie z zarządu czas wkoncu przyznać się do błędu i podjąć jedyną słuszną decyzję o zwolnieniu łysego. Sam chciałem żeby dostał 3 sezon bo raz, że w tamtym kontuzję dwa byłem ciekawy jak poradzi sobie w klubie w którym są ogarnięte struktury tak jak miał w Amsterdamie. Gdyby jeszcze od początku sezonu widać było że coś się zmieniło i że faktycznie styl jest lepszy a zespół lepiej funkcjonuję ale nić takiego się nie dzieję jest ciągły regres. Obecnie żeby nas pokonać nie trzeba mieć gwiazd w zespole wystarczy mieć chęci i jaki kolwiek pomysł na grę. Jest jeszcze czas żeby wyciągnąć coś z tego sezonu ale trzeba zmian, dość błaźnienia klubu.
» 30 września 2024, 11:07 #492
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.09.2024 11:04

Problemem Sancho, DDG, CR, McTominay , Glazery, kontuje, Var, ciężki okres przygotowawczy, teraz skuteczność, młodzi są niegotowi, ograniczenia transferowe itd.
W tym wszystkim, ani razu obrońcy E10H jak i sam Erik, nie napisali, powiedzieli, że zawodnicy ściągnięci są gorsi niż Fred, Martial, Sancho, Maguire itd, że taktycznie nie ma nic, mityczne granie nogami Onany nie istnieje, fazy przejściowe to też jakieś fantasmagorie, fizycznie jest kupa, zero schematów i automatyzmów, jedynie podanie do Onany i długa laga na kanapkowego, można do tego zaliczyć, zero chęci, styl- brak, jakim trzeba być naiwnym by wierzyć w to, że będzie lepiej?
Brak winy trenera, tylko zawodników.
» 30 września 2024, 11:03 #491
Paps: United pod wodza ten Haga zasluguje na jakis osobny rozdzial, ksiazke czy nawet ekranizacje.
Nie bylo jakos super fajnie zanim przyszedl, ale to co zrobiono z tego klubu pod jego trenerka i przy udziale gigantycznych pieniedzy jest nieprawdopodobne. Bezsensowne transfery, dramy z pilkarzami, bzdury i butna postawa Erika zasluguje na jakies upamietnienie jako zaprzeczenie dzialan w swiecie duzej piłki.
Czasami mam wrazenie, ze ktos na tym trzyma łape żeby nasz klub odcierpial wszystko to co wygral i wszystko to za co kibice pokochali czerwony Manchester. Wierzyc sie nie chce w to co sie widzi majac w pamieci panowanie Sir Alexa.
» 30 września 2024, 11:02 #490
Bylak: 0 argumentów żeby pozostawić eth.
» 30 września 2024, 10:52 #489
kamtor: Ciekawe czy Xavi by podołał wyzwaniu
» 30 września 2024, 10:49 #488
Luck: Boże ratuj. Już masz amatora wuefista. Każdy fan Barcy ci powie ze Xavi to poziom tenhag
» 30 września 2024, 11:14 #487
Rebxie: BREAKING: Erik ten Hag is expected to remain in charge for #mufc’s games against Porto and Aston Villa this week amid growing pressure on the beleaguered manager. [@TelegraphDucker]
» 30 września 2024, 10:42 #486
Pochmurny: Po rajdzie Van de Vena uświadomiłem sobię kolejny raz jak u Nas brakuje chęci i w dużej mierze graczy sprawnych fizycznie. Przegrywają większość stykowych sytuacji, przegrywają większość sprintów, są wkrecani i nie nie wiedzą co się dzieje wokół nich. Ta pierwsza bramka to według mnie błąd Garnacho i Ugarte, a potem dopiero Dalot. Argentyńczyk kompletnie nie wiedział co się dzieje za nim, olał piłkę zamiast ją zabrać Rashowi. Każdy tylko się przygląda i g... robi. IQ na poziomie pantofelka. Później Ugarte zamiast zbiegać aby starać się spychać to siedział w środku gdzie akurat było najwięcej naszych... Myślałem, że chociaż on będzie zasuwał, ale wygląda na to iż środek pola to my możemy wystawiać WoT. Mainoo to już emeryt, Casemiro również, Manuel słabo. Jeśli nie będziemy kontrolować spotkań i grać jak po sznurku to będzie tragedia bo każdy naszych fizycznie zajedzie.

Dalot i jego podania to jedna wielka niewiadoma. Czasem wręcz chce się klaskać, innym razem to amatorka niesamowita. Tak nie może grać profesjonalny piłkarz. Zastanawiam się czasem co ten nasz Garnacho tak naprawdę potrafi. Chłopak jest w miarę szybki bo też sprinterem trudno go nazwać. Drybling przeciętny na poziomie chwilami Dana Jamesa. Technika tyłka nie urywa. Inteligencją boiskową nie grzeszy. Miał się rozwijać, a jest zwyczajnie średni cały czas i hype powoli zanika.

Mamy strasznie mało argumentów, a trener jeszcze nie pomaga.
» 30 września 2024, 10:39 #485
Leh: Pochmurny, sprawność fizyczna i chęci idą w parze. Nasz trener jest przede wszystkim fatalny jeśli chodzi o motywację. Niech tu przyjdzie ktoś, kto z chłopaków wyciśnie maksa i zobaczymy, ile są warci. Jak dla mnie? Wciąz tu brakuje kilku grajków (4-5) żeby wskoczyć na poziomu topu, a Ci, którzy są dziś, spokojnie wystarczą do walki o miejsce w LM
» 30 września 2024, 12:05 #484
Daka: Ciekawostka - statystyki wyśmiewanego przez wszystkich Neville'a, gdy był trenerem Valencii:
• 28 gier
• 11 porażek
• 39 goli zdobytych
• 38 goli straconych
A tutaj ostatnie 28 u Ten Haga:
• 13 porażek
• 35 goli zdobytych
• 45 goli straconych
» 30 września 2024, 10:38 #483