Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ten Hag chce nie tylko Rabiota, transferowy priorytet Holendra pozostaje bez zmian

» 9 sierpnia 2022, 10:06 - Autor: matheo - źródło: Daily Express
Manchester United osiągnął porozumienie z Juventusem w sprawie transferu Adriena Rabiota. Zakup Francuza nie sprawi, że Czerwone Diabły zrezygnują z Frenkiego de Jonga.
Ten Hag chce nie tylko Rabiota, transferowy priorytet Holendra pozostaje bez zmian
» Erik ten Hag przed zamknięciem letniego okna transferowego chce wzmocnić skład Manchesteru United kolejnymi piłkarzami
Dziennik Daily Express twierdzi, że Manchester United tego lata chce zakontraktować obu pomocników. Obaj piłkarze od dawna mają znajdować się na transferowej liście życzeń Erika ten Haga.

Rozmowy na temat transferu Rabiota do Manchesteru United przybrały na sile w ostatni weekend. Francuski pomocnik był jednak obserwowany przez Czerwone Diabły od dłuższego czasu.

Manchester Evening News informuje, że Manchester United dogadał się z Juventusem w sprawie kwoty odstępnego za francuskiego pomocnika. Rabiot ma kosztować 15 milionów funtów opłaty podstawowej. Łączna kwota transferu, razem z bonusami, może wynieść 20 milionów funtów.

Przyjście Rabiota do Manchesteru United nie zmieni transferowych priorytetów klubu z Old Trafford. Czerwone Diabły zamierzają do końca walczyć o podpis Frenkiego de Jonga. Pomocnik Barcelony od początku letniego okienka jest transferowym celem numer 1 dla Erika ten Haga.

Manchester United już wiele tygodni temu uzgodnił z Barceloną kwotę odstępnego za Holendra. Ta wraz z dodatkami może ostatecznie sięgnąć 72 milionów funtów. Przeszkodą w transferze De Jonga jest spór zawodnika z Barceloną odnośnie odroczonej pensji. Katalończycy zalegają piłkarzowi 17 milionów funtów, a ostatnio pojawiły się doniesienia, że sprawa może skończyć się w sądzie.

Manchester United w letnim oknie transferowym na razie zakontraktował trzech piłkarzy. Szeregi klubu z Old Trafford zasilili Tyrell Malacia, Lisandro Martinez i Christian Eriksen. Czerwone Diabły mają czas na dokonanie wzmocnień do północy 2 września, kiedy to zamyka się letnie okno w Premier League.


TAGI


« Poprzedni news
Rabiot przedstawił Manchesterowi United swoje wymagania finansowe
Następny news »
Brown chwali Martineza: To był dobry debiut

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (846)


Robert0404: Duże nadzieje wiążę z nowym trenerem, ale już mi się nie podobają transfery, a raczej plany transferów. Rywale kupują młodych piłkarzy, którzy będą stanowili siłę tych drużyn przez lata, a my kupujemy Eriksena o 10 lat za późno, mamy CR, który już na finiszu kariery. Plotek o Saviciu co roku już nie mogę słuchać i teraz jeszcze ten Rabiot, który nie radzi sobie w słabej francuskiej lidze. Popatrzmy kogo kupuje City, Liverpool. United pozbywa się słabych zawodników na rzecz bardzo przeciętnych, wyjątkiem może Bruno. Jeszcze kilka lat temu dla piłkarzy marzeniem było grać w MU, dzisiaj nie bardzo ktoś mocniejszy chce do nas przyjść.
» 12 sierpnia 2022, 18:16 #833
ArktoS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 11:59

Ciekawe czy pozaza FDJ, jeszcze ktoś do nas trafi? Wiem, że mówiło się o Rabiocie i jest spore prawdopodobieństwo tego, że ten transfer dojedzie do skutku, ale jak widać kibicom to się nie podoba i to może mieć kluczowy wpływ na ten transfer.
Przydałby się nam jeszcze jeden pomocnik. Bardziej 8ka niż 6tka.
Z obecnych piłkarzy, którzy są dostępni na rynku oraz mają roczny kontrakt to Tielemans i Milinković-Savić.
Podobnie jak z Nevesem, zastanawiałem się kiedyś, dlaczego, rzekomo takie "talenty" od tylu lat grają w przeciętnych klubach i nawet mimo rocznego kontraktu, zainteresowanie jest marginalne. Czy oni mają problem ze zdrowiem? Czy może warunki fizyczne nie odpowiadają innym klubom, żeby po nich sięgnąć.
Patrząc na nasz skład widzimy, że odszedł wysoki Pogba, odszedł wysoki Matić i nagle średnia wzrostu w pomocy nam spada. Został tylko McTominay. Nie dziwi mnie więc, że tam gra, bo liga angielska wymaga kogoś takiego w pomocy.
Analizując dalej walor fizyczny, nie dziwi mnie również, że Ten Hag woli Rabiota, który ma 1,88cm niż Tielemansa ze wzrostem 1,76. Najzwyczajniej będzie nam brakowało kogoś wyższego, a do tego Rabiot jest graczem uniwersalnym, który odgrywałby też defensywne role.
Podsumowując ten wywód o wzroście, zastanawia mnie tak znikome zainteresowanie SMS. Serb ma 1,91cm. Niemal idealnie wpasowałby się do ekipy i zważając, że warunki De Jonga, którego wzrost jest optymalny (1.80cm). W parze z Serbem mielibyśmy fajnie zbalansowaną, w miarę fizyczną i dobrze wyszkoloną taktycznie pomoc, przed którą graliby również nie najmniejsi Bruno z Eriksenem ~ 1,80cm.
Moim marzeniem byłby transfery De Jonga z Siergiejem Milinkoviciem-Saviciem. Uważam, że wtedy bylibyśmy naprawdę mocni w pomocy, nie tylko ze względu na nich, ale też na zmienników i balans pod odpowiednich przeciwników. W razie większej fizyczności - McTominay, mobilności - Fred, konstrukcji ataku - Van de Beek. Podstawa z tymi zmiennikami to wg mnie strzał w 10tkę, ale gdybać można zawsze.
» 12 sierpnia 2022, 11:58 #832
Piotr: Ja jestem pewien ,ze Jak Ronaldo odejdzie ta druzyna bedzie niepokonana.za bardzo jest uzalezniona od Portugalczyka i tu tkwi kwestia porazek United.Wielu ekspertow to mowilo ,ze bez Ronaldo ta druzyna bylaby duzo lepsza
» 12 sierpnia 2022, 11:35 #831
Tomczo: Zgadzam się. Pokazali to w 1 połowie meczu z Brighton.
» 12 sierpnia 2022, 11:43 #830
Alibaba: Ciekawe czy Malacia dostanie w tym meczu szanse od pierwszej minuty. Myśle ze gorzej niż Shaw nie zagra. Nie ma co czekać kolejne 5 lat na jakiś dobry sezon shawa
» 12 sierpnia 2022, 11:45 #829
dlabigt23: Słaby ten mit. Ronaldo usiadł na ławce od 1 minucie i dostawaliśmy 2;0 do przerwy. Na dodatek w ataku też słabo wyglądaliśmy. W zeszłym sezonie też nie raz siedział na ławie i było bez zmian. To z tym Ronaldo że gramy słabo przez niego to wymysł. Też na początku myślałem podobnie jak ty. Fakt najlepiej jakby odszedł ale problem i tak tkwi gdzieś indziej. Odszedł Pogba a nasza gra i tak się nie zmieni. Najgorsze jak zrzucamy wszystko na jednego człowieka a tam u góry jest wszystko git.
» 12 sierpnia 2022, 11:45 #828
siara93: Nie ma co się ekscytować, ja porzucam ogladanie meczów United. Wszystkie ruchy Glazerów są pozorowane:
- kupimy 1 czy 2 gwiazdki o dużej sile marketingowej, ale bez podstaw stricte piłkarskich (myśle, że takowych było wiele, ale najlepszy przykład do transfer CR 7, który na pewno nie był w planach Ole, co ostatecznie pozbawiło go stołka), żeby zamknąć usta przeciętnemu kibicowi o wąskim pojęciu nt futbolu,
- zatrudnimy ojca współczesnego gagenpressingu, którego mądrości, imponujące wyklady krążą po internecie (ale będziemy mieli w paskudnym garbatym żydowskim nosie jego rekomendacje),
- zatrudnimy EtH, ktory jest faworytem kibiców, przypodobamy się , ale nie dostanie nowych 10 pilkarzy w ciagu 3 okienek, bo każdy grosz będzie się liczył (tu warto wspomnieć o wypłacanych dywidendach, ostatnio w wysokości bodaj 11 mln funtów).
Najbardziej przykre jest to, że Man Utd upada, a być może już upadł, został przeobrażony w produkt w 100% marketingowy, doping na OT jest żenujący, większość to mam wrażenie "przechodnie", turyści, co logiczne nie będą w stanie się zorganizować i np. solidarnie wziąć udział w bojkocie i jakimkolwiek innym proteście na szerszą skalę. Padliśmy ofiarą żydowskiej rodziny o typowej dla własnej "rasy" mentalności, winien jest jeden - GLAZER(out)!
» 12 sierpnia 2022, 11:15 #827
sztejner: PSG jest skłonne zaoferować Marcusowi Rashfordowi sowity kontrakt, jeśli uda im się go przekonać do dołączenia. Obawiają się jednak, że otoczenie Anglika wykorzystuje zainteresowanie klubu, aby spróbować pośpieszyć United do zaproponowania mu nowej umowy. Mówi się, że Rashford zbudował dobre relacje z ten Hagiem, który był zadowolony z formy napastnika w pre-sezonie.

The Times , Sky Sport
» 12 sierpnia 2022, 11:01 #826
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 10:31

Oj ciężki to bedzie sezon. Podobno oczekiwania zarządu się zmniejszyły w klubie. Czyli ten sezon bedzie potraktowany jako przejściowy i ewidentnie spisany na straty. Skoro tak to nie róbmy już transferów i wprwadzajmy młodych bo bez sensu robić transfery na hop-siup. Tak swoją droga Chelsea chce sprowadzić Wesleya Fofane , Frenkie De Jonga i Pierre-Emerick Aubameyanga. To beda świetne transfery dla The Blues. Jeśli im się to uda to niestety ale my automatycznzie walczymy o miejsca 7-10. Jesteśmy w najgorszym kryzysie odkąd pamiętam. Cieszmy się tą LE bo w przyszłym sezonie pewno i tego zabraknie.
» 12 sierpnia 2022, 10:30 #825
Glory1878: Trochę przesadzacie z tym marudzeniem. Sam jestem pesymista jeśli chodzi o ten sezon ale mimo to uważam, że top 6 zajmiemy. To nie jest słaba kadra na miejsca 7-10 już tak nie przesadzajmy. Trzeba też liczyć, że nawet tym McFredem nasza gra za ETH będzie wyglądać lepiej
» 12 sierpnia 2022, 10:38 #824
Fenris: Rok temu my do drużyny z wicemistrzostwem dołożyliśmy Sancho, Ronaldo i Varane i mieliśmy się bić o mistrza.
Rok temu Chelsea do drużyny która zdobyła ligę mistrzów dołożyła za ponad 100 mln lukaku.
Rok temu Arsenal po 3 kolejkach był ostatni, a media rozspisywały się o klauzulach które piłkarze maja na wypadek na spadku.
Wszystkie trzy historie łączy jedno, nie ma co oceniać drużyny na podstawie początku sezonu i transferów tylko. Ocena będzie później i nie ma co się załamywać.
» 12 sierpnia 2022, 11:18 #823
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 10:13

Rashford nie jest w szczytowej formie, nie wiadomo czy na nią powróci, ale to jest jeden z ostatnich piłkarzy do wymiany. Dlaczego? Bo jest profesjonalistą, widać to na każdym kroku. Nie zapuszcza się, widać że ma mentalność atlety, ciągły trening, wycinka, najwyższa forma fizyczna. Nie ma formy pod względem charatania w gałę - co do tego nie ma wątpliwości, ale zaangażowania i pracy nie da mu się odmówić. Ma też jednak szanse odpalić, bo jednak zagrał 2 sezony jak top i nagle się tego nie traci. Imo w składzie są dużo bardziej przeciętni piłkarze - Dalot to jest totalny ogórek jak dla mnie. Wystarczył mi mecz z Milanem i to co tam zobaczyłem w jego wykonaniu. Oprócz tego McTominay, Jones, Williams, Tuanzebe. To są piłkarze do wymiany, bo nie wnoszą kompletnie nic. McTominay gra, i kiedyś sam w niego wierzyłem, ale niestety - to nie ten poziom. Żaden z wymienionych piłkarzy nie wejdzie do składu i nie wniesie żadnej jakości, stąd trzeba takich wymieniać w pierwszej kolejności.
» 12 sierpnia 2022, 10:12 #822
sztejner: A ja uważam że pomimo całej sympatii do Marcusa Rashforda,powoli pora zacząć się rozglądać za innymi opcjami w ofensywie. Nie musimy go oddawać teraz zaraz za tydzień,przez brak opcji w ofensywie powinien zostać,ale jeśli chłop w tym roku nie da nam minimum 10-13 bramek (byłoby to i tak dużym progresem względem zeszłego sezonu) to niestety ale będzie trzeba się pożegnać - tak jak z większością kadry tego klubu.
Już pisałem wcześniej,pewnie zostaną jakieś nazwiska z obecnej kadry ale coś w okolicach 70-80% tej kadry jest do wywalenia,najpierw te najgorsze tuzy (Jones Bailly Martial McTominay) potem kolejni (Fred,Dalot,Bissaka,Martial Maguire) i tak kroczek po kroczku jeden po drugim adios

* Pod warunkiem że w ich miejsce faktycznie ściągniemy kogoś lepszego,a nie zamienimy po to żeby wymienić na kogoś o podobnym zaangażowaniu i skillu bo to bez sensu - a narazie takie pomysły wg. plotek ma nasz zarząd z resztą ekipy
» 12 sierpnia 2022, 10:19 #821
majk: Zgadzam się z NexaT, pierwszy mecz, pierwsza wtopa i już każdy jest do wymiany.
Trzeba wymienić duo McFred na lepsze i wtedy zobaczymy na co stać resztę kopaczy.
» 12 sierpnia 2022, 11:37 #820
Shoiden: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 09:38

Szkoda ze nie interesujemy się Carlosem Solerem moim zdaniem byłby lepsza opcja niż Rabiot czy SMS. Drogo by nie kosztował bo rok do końca kontraktu i nie powinien wybrzydzać bo Valencia nie gra nawet w Lidze Konferencji. Dołożyłbym do tego Haidare z Lipska i myśle że środek pomocy wtedy by już solidnie wyglądał. Obaj byliby raczej w cenie FdJ
» 12 sierpnia 2022, 09:34 #819
RedFox: Ten Herrera na pewno nie byłby gorszy od Freda czy McTominaya. PSG chce się go pozbyć za wszelką cenę, sam nigdy nie obrażał United i nawet mimo wieku jestem przekonany że by dawał wszystko z siebie. Uważam że naprawdę dobrze by było go tu ponownie ściągnąć - o ile sam by tego chciał.
» 12 sierpnia 2022, 08:46 #818
welllone: To źle uważasz.
Lepiej już zaryzykować grę młodzikiem. Jest jakaś szansa, że się rozwinie. Herrera już pewnego poziomu (średniego) już nie przeskoczy, a będzie tylko kolejną kłodą w składzie.
» 12 sierpnia 2022, 09:20 #817
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 09:44

Oj tak. Chętnie bym go tutaj znów zobaczył. Ma 32 lata i jeśli przyszedłby tutaj za małe pieniądze a pewnie by tak było to czemu nie? na 2 lata do rotacji przydałby się idealnie. Na ten moment za McTomka wchodzi do 1 składu bez problemu. Jeśli serio mamy problem z załataniem środka pola na ten moment kimś konkretnym to chociaż wzmocnijmy go jakoś tymczasowo np taką opcją jak Herrera.
» 12 sierpnia 2022, 09:43 #816
Bulik901: Ja uważam że lepszy Herrera, który odda więcej serca na łowisku niż dotychczasowy zespół razem zwiety od jakiegoś młodego gówniarza który będzie biagal za kare i się obrażał. Chyba że znajdą młodziana który będzie chciał grać a nie się lansować w mediach społecznościowych
» 12 sierpnia 2022, 09:46 #815
LukasMUFC: Ja tam szanuje Andera. Zawsze trzymał poziom poniżej którego nie schodził. Agresywny, nie najgorszy technicznie, dobrze przechwytujący SPD.
» 12 sierpnia 2022, 10:57 #814
majk: Lubię Herrerę, ale nie tędy droga ;)
» 12 sierpnia 2022, 11:38 #813
Krystiano98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.08.2022 07:31

[link usunięty]

Kojarzycie podobną sytuację w meczu z Brighton? Tylko u nas to był środkowy pomocnik, który powinien mieć jeszcze lepszą orientację na boisku niz obronca xD
» 12 sierpnia 2022, 07:31 #812
Krystiano98: facebook.com/reel/726589851981131?fs=e&s=cl
» 12 sierpnia 2022, 07:32 #811
DjTED: A to nie zasługa VVD. To ruch bez piłki tego PP czy PO. U nas nie ma ruchu w tej strefie. U nas np tam stoi Scott. Dosłownie stoi. To ja przed chwilą widziałem filmik z klepki Berby z Evra w bocznej linii swojego pola karnego. Poszły 3 wymiany. Berba zszedł do środka. Podał do Naniego a ten mu oddał i padł gol. Berba z linii swojego pola karnego paroma podaniami strzelił bramkę. Taka robotę robił też Rooney. I gdzie tu Rashford np do takiego grania
» 12 sierpnia 2022, 08:09 #810
OldFasion: @Krystiano98
Lubię takie zagrania. Inteligencja i technika użytkowa Virgila w całej okazałości.
» 12 sierpnia 2022, 09:05 #809
United45: To pokazuje jak bardzo na grę zespołu może wpływać jeden zawodnik. Gdzieś też widziałem filmik na którym pokazane było przejście z fazy defensywnej do ofensywnej poprzez zagranie piłki do defensywnego pomocnika którym był Frankie De Jong.

Holender balansem ciała zgubił 4 pressujących zawodników i ruszył na bramkę rywala. U nas sytuacja wygląda z reguły tak że albo Fred odgrywa do Harrego albo traci piłkę próbując zrobić coś niekonwencjonalnego.
» 12 sierpnia 2022, 09:28 #808
DevoMartinez: To jak 1 zawodnik potrafi zmienić oblicze zespołu mieliśmy przykład po przyjściu Bruno ;) Ratował tez zespół półtora sezonu. A jak przestał to pożegnaliśmy Ole.
» 12 sierpnia 2022, 09:53 #807
deksoo11: o Icardi łączony z nami xdd, niby arnold mówił o pozbywania się wirusów a tu Rabiot i zainteresowanie Icardim xd
» 12 sierpnia 2022, 00:00 #806
IntruZ9: Łykasz jak pelikan wszystko co idzie...
» 12 sierpnia 2022, 01:36 #805
levy181: Wstyd to przyznać ale to ja puściłem tą plotkę do Francuzkiej i Angielskiej prasy.
» 12 sierpnia 2022, 06:24 #804
Seszele: Głębokie gardło musi mieć, skoro łyka wszystkie plotki związane z Manchesterem United.
» 12 sierpnia 2022, 06:52 #803
majk: Już się aż tak nie czepiajcie. Skoro byliśmy blisko podpisania Arnautovicia, to Icardi wcale nie jest jakimś wymysłem totalnie z kosmosu. Widać, że celujemy w 9tke po kosztach, do uzupełnienia wąskiej kadry. Jeśli kogoś się uda pozyskać, to właśnie napastnika w typie Arnautovicia, Icardiego, Auby, czy Moraty.
» 12 sierpnia 2022, 11:57 #802
spartan1: Jak najszybciej trzeba pozbyć się piłkarzy pokroju Martial Rashford van bissaka mctominay Fred dalot bo inaczej nic z tego nie będzie, z tymi piłkarzami nigdy nie odbudujemy united
» 11 sierpnia 2022, 22:39 #801
Lisan: Przestańcie marzyć. Rashford za to co już zrobił ma w tym klubie zagwarantowaną emeryture. Max. co obstawiam to karne wypożyczenie w wieku 30 lat
» 11 sierpnia 2022, 22:26 #800
Kilerek7: Lech jak MU, pudło za pudłem, a w końcówce strata gola.
» 11 sierpnia 2022, 22:24 #799
Himen: Że co? Jak United ma z 2-3 szanse na mecz w tym jedna taka naprawdę dobra więc jakie pudło za pudłem. Tu gra leży od roku
» 12 sierpnia 2022, 04:44 #798
boro: Od roku ?
» 12 sierpnia 2022, 07:33 #797
rizx: Dziwne jest to okienko. Początek - świetny, pozbyliśmy się odpadów, dobrze sprzedaliśmy Pereire, przechwyciliśmy Malacie, przekonaliśmy Eriksena i ściągnęliśmy Lisandro (nie uważam, żeby sytuacja Timbera była naszą winą, gdyby nie interwencja Filozofa, grałby u nas), stanowcze działania w sprawie Antony'ego (postawiliśmy sytuację jasno, złożyliśmy im bardzo dobrą ofertę, nie chcieli - trudno, szybko zamknęliśmy temat dalszych negocjacji). Jedyne do czego można się przyczepić, to że niektóre transfery zajęły dłużej niż powinny. Sprawa z FdJ rozwijała się w sposób obiecujący i nagle jakby nam ktoś włożył kij w szprychy. Sytuacja z FdJ się rypła (możemy tu obwiniać Barcę, ale jeśli wyląduje w Chelsea...), o dalszych obiecywanych wzmocnieniach całkowita cisza, aż nagle pojawiają się przeczące jakiejkolwiek logice ruchy. Arnautović? Rabiot? Plotki o tuzach takich jak Morata? Przecież to wygląda jakby nagle Arnold, Murtough i EtH nagle w samochodzie z powiedzmy czwartego biegu wrzucili nagle wsteczny. Czy to możliwe, że byli tak naiwni, że przez całe tournee nie zauważyli jak słabi są nasi pomocnicy i dopiero oklep z Brighton ich obudził z ręką w nocniku? Nie widzieli, że od dawna potrzebujemy zawodników do ataku (sytuacja z Ronaldo powinna to dodatkowo uwypuklić). No chyba, że sztab uznał, że pociągniemy z McFredem, Martialem na szpicy, a w rotacji z Iqbalem i Amadem. Jeśli tak, to sezon zapowiada się "ciekawie"..
» 11 sierpnia 2022, 22:19 #796
majk: Ja myślę, że oni uwierzyli we własną narrację. Wydaliśmy kupę hajsu, przecież to niemożliwe, że można tyle kasy przewalić i mieć tak kiepski skład. Jest dobry trener, spokojnie panowie, on to ułoży. Wyszli na boisko no i reszta, to już historia.
ETH chodzi pewnie codziennie i pyta o De Jonga, a oni mówią, Erik, nie bój żaby, zaraz tu będzie. A Erik wciąż czeka.
» 11 sierpnia 2022, 22:24 #795
mycka86: Imo woleli zostawić to co jest niż ściągać kogoś na siłę (kto nie pasował nowemu sztabowi) lub przepłacając 2x z kosmiczną tygodniowką.
» 11 sierpnia 2022, 22:49 #794
majk: To też.
» 11 sierpnia 2022, 22:50 #793
brazylianwisnia: Jeśli wogole planuje konkretne ruchy za tych graczy to to nie jets odpowiedz na wynik jednego meczu. Trzeba nie mieć jednej półkuli pod czaszka by tak myśleć. Arnautovic to nie był zły pomysł. Za grosze gościa co zagra jak kontuzje ma CR i Martial.
» 12 sierpnia 2022, 01:08 #792
skowron32: A wszystkie te spekulacje transferowe mogą zakończyć się tym że nikt już nie przyjdzie, chciałbym się mylić ale pewnie albo już nikt albo ktoś last minute na odwal się zapchaj dziura jakąś przyjdzie i tyle
» 11 sierpnia 2022, 22:07 #791
brazylianwisnia: 3 transfery zrobione to norma wyrobiona ;-) zazwyczaj robimy 3-5 zakupów więc jest to prawdopodobne ale wydje mi się że jezcze jakieś ruchy będą.
» 12 sierpnia 2022, 01:09 #790
MrMu: Na tę chwilę i tak żaden szanujący się klub nie chciałby Rashbecka, więc co my tutaj jeszcze rozważamy?
» 11 sierpnia 2022, 21:52 #789
MrMu: A, dobra, widzę że PSG się nim interesuje xd
» 11 sierpnia 2022, 22:00 #788
is200second: W PSG z taką konkurencja zginie, przepadnie. Jak on nie gra nic, poprostu nic od co najmniej dwóch lat. Od taki kopnij biegnij. Takich przecinaków już tu mieliśmy/mamy od lat.

Prawda jest taka. Umownie przyjęło się, że klub robi czystki slabiakow. Tak naprawdę tworząc nowych, tym razem z akademi. Prędzej dojdą do tego co za Łak wylal jakieś gauno do Odry niż ten klub urodzi wkoncu jakiegoś piłkarza z akademi na pierwszy sklad.
» 11 sierpnia 2022, 22:05 #787
mycka86: Dobry klickbajt z tym PSG. Z szacunku dla siebie nie skusilem się żeby kliknąć w ten 'news'
» 11 sierpnia 2022, 22:52 #786
brazylianwisnia: Rashford był graczem na pierwszy skład. Przez 2 sezony miał najlepsze liczby G+A ze wszystkich lewo skrzydłowych w lidze.
» 12 sierpnia 2022, 01:11 #785
M4S73R: Trener reprezentacji Austrii Ralf Rangnick doradzał Stuttgartowi i napastnikowi Austrii Sasie Kalajdzićowi pozostanie w klubie z uwagi na zainteresowanie Manchesteru United.

(Źródło: Sky Niemcy)
» 11 sierpnia 2022, 21:52 #784
MrCygan: Biorąc pod uwagę, że to może być tylko plotka, to zdziwiłbyś się, gdyby tak było? Wiedząc, kaki tu jest burdel na kółkach? Bo ja nie. Kolejny trener, który będzie się na nas mścił. I kolejny, który wie czym pachnie ten klub (Mourinho też to mówił, Van Gaal i teraz Rangnick)
» 11 sierpnia 2022, 21:55 #783
MrCygan: Dla mnie szczerze Rashford może iść. Musimy przestać patrzeć na sentymenty i odrzucić podejście "A może odpali. W sumie to wychowanek, trzeba dać szansę." W tym klubie byli piłkarze jak Beckham, Van Nistelrooy którzy odchodzili od nas u szczytu możliwości, z różnych powodów. I przeżyliśmy. A kręcąc się w cyklu "A może odpali" siedzą u nas piłkarze jak Shaw lub Martial, którzy przyszli jeszcze za Van Gaala. Ile lat temu to było?! Z zespołu do którego przyszedł Guardiola, został jeden De Bruyne. Tylko on! I są cały czas na topie, bo są po prostu bezwzględni wobec piłkarzy.
» 11 sierpnia 2022, 21:44 #782
majk: Niby tak, ale nikogo nie ściągniemy w jego miejsce w tak krótkim czasie, a kadra i tak jest już bardzo wąska. Poza tym nie wierzę w ploty o zainteresowaniu PSG Rashfordem. Po co im on?
» 11 sierpnia 2022, 21:52 #781
Sideswipe: to może Aubameyang? :D
» 11 sierpnia 2022, 21:13 #780
Anhel: No to już wiemy dlaczego United nie chce Tielemansa, Lisy są skłonne oddać go za 25 mln czyli za tanio jak dla nas
» 11 sierpnia 2022, 21:13 #779
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 21:14

Uwielbiam Rasha za wszystkie świetne momenty i kilka bardzo dobrych sezonów. Na pewno nie jest na poziomie Welbecka, jak to niektórzy lubią pisać. Jeśli jednak mamy go sprzedać i kupić Antony'ego to biorę taki obrót spraw w ciemno. Mamy zatrzęsienie lewoskrzydlowych (Rash, Sancho, Elanga, Garnacho, nawet Martial), a na prawym skrzydle mogą wystąpić od biedy Sancho i Elanga. Dodatkowym atutem takiego rozwiązania byłoby szybsze wprowadzenie stylu gry preferowanego przez Erika.

Miałem nadzieję, że EtH spróbuje odbudować Rasha, ale chyba faktycznie dobrze byłoby się z nim pożegnać.

Edit: To może być zagrywka na wywalczenie nowego kontraktu. Jeśli tak jest to tym bardziej powinniśmy się z nim pożegnać.
» 11 sierpnia 2022, 21:12 #778
Genek: On się nigdzie z tąd nie rusza, po za tym nie ma żadnej gwarancji, żebyśmy kupili kogoś za niego, po drugie właśnie mówisz ETH chce odbudować rasha i spokojnie to dopiero pierwszy mecz był a już pochopne wnioski wyciągacie.
» 11 sierpnia 2022, 21:26 #777
Klimaa: Też jestem zdania iż Marcus z nami zostanie. Ale ten sezon powinien być tym który da nam odpowiedź czy warto na niego stawiać. Jeśli pod okiem ETH nie wróci na szczyt formy to będzie trzeba będzie zastanowić się nad jego przydatnością dla drużyny.
» 11 sierpnia 2022, 21:29 #776
Sideswipe: Tu nie chodzi o jeden mecz a o dwa tragiczne sezony.
Gość pokazał, że potrafi grać w piłkę, ale to było dawno, w dodatku dostawał bardzo dużo minut by się przełamać. Jedyne co widzieliśmy w tym okresie to błędne decyzje, spuszczony łeb po stracie piłki, praktycznie zero zaangażowania, dryblingi, które nie przynosiły żadnego skutku i kończyły się nawet na własnych nogach, nie mówiąc o pierwszym obrońcy, generalnie wszystko co robił na boisku bardziej szkodziło niż pomagało drużynie. Kompletnie tego nie rozumiem, jest totalnie innym piłkarzem niż wtedy, gdy wchodził do zespołu. Na pewno duża część jego problemu to jego psychika, widać jego brak pewności siebie z daleka, co przekłada się na tragiczne występy. Przydałby mu się dobry psycholog, ale może i ławka byłaby dla niego większą motywacją, zamiast go męczyć (bo tak to wygląda gdy jest na boisku - po prostu się męczy) i nas przy okazji.
» 11 sierpnia 2022, 21:36 #775
welllone: Rashford ma tylko bieg. I to działało w jego pierwszych sezonach. Wybieg za obrońców na wolne pole lub jeden zwód wypuszczenie piłki i wyścig.
Wiecie istnieje coś takiego jak analiza przedmeczowa i jego sposób nie jest już dla nikogo zaskoczeniem. To co robi jest banalne do wykluczenia.
Więc jak mu się odbierze możliwość ścigania 1 na 1 to Rash niestety za wiele nie daje. Wykończenie ma słabe, dryblingu brak, złe decyzje i niestety od kilku sezonów to wygląda właśnie tak.
» 12 sierpnia 2022, 09:31 #774
majk: Z roku na rok będzie coraz gorzej, magia nazwy przestaje działać.
» 11 sierpnia 2022, 21:54 #773
PiesekLeszek: Mam w pracy zagorzałego kibica Barcelony. Twierdzi on, że Frankie de Jong biega czasem jakby miał klapki na oczach i nie dostrzega graczy lepiej ustawionych.
Ogląda on każdy mecz Barcelony.
Ja znam Frankiego z czasów Ajaxu i mam inne zdanie o nim.
Dla mnie jest to myślący gracz z bardzo dobrym przeglądem pola.
» 11 sierpnia 2022, 20:27 #772
kamtor: Mam nadzieję że do następnego weekendu kogoś pozyskamy bo słabo widzę mecz z Liverpool
» 11 sierpnia 2022, 20:23 #771
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 20:43

Nawet jak pozyskamy to z liverpoolem nie zagra. Wiadoomo, formalności
» 11 sierpnia 2022, 20:43 #770
Merces: Jak myślicie Fede Valverde byłby do wyciągnięcia z Realu za podobna cenę co FDJ? Moim zdaniem dużo bardziej kompletny piłkarz, plus w Realu nie gra zazwyczaj na swojej ulubionej pozycji.
» 11 sierpnia 2022, 20:19 #769
majk: Brałbym w pakiecie z Casemiro i Militao.
» 11 sierpnia 2022, 20:24 #768
kamilpe: Valverde, Camavinga i Tchouameni to prszylosc Realu
» 11 sierpnia 2022, 20:26 #767
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 20:45

To ja bym wolał Modricia. Chlop jest niesamowity
» 11 sierpnia 2022, 20:45 #766
Reico100: Fede super opcja, tylko raczej nie do wyjęcia.
» 11 sierpnia 2022, 21:01 #765
brazylianwisnia: No Valverde jets jedyna prawdziwa alternatywa za FDJ ale on jest kompletnie nie do wyjecia. Dla Realu jest istotny a do nas po co miałby iść? Tam jest szefem środka pola, gwiazda, wygrywa LM, mistrzostwo i ma przyjść do średniaka w deszczowej Anglii kopać się po czole?
» 12 sierpnia 2022, 01:15 #764
kamtor: Rashfordowi przydał by się konkretny konkurent
» 11 sierpnia 2022, 20:13 #763
milsco: Rashford to by się przydał na ławce a nie w wyjściowym składzie
» 11 sierpnia 2022, 22:44 #762
tom93: Co do Rasha, to przydałby mu się jakiś nie wiem..psycholog. Jemu ewidentnie siadła psycha, po tym zawalonym finale..Bo fakty są takie, że zmaścił sprawę po całości. Gniew kibiców był uzasadniony. Najlepsze jest to, że przedtem grał z kontuzją, i nie poddał się operacji, bo koniecznie chciał wystąpić na tym euro..
» 11 sierpnia 2022, 20:06 #761
Gallacher: Myślicie że ETH w tym sezonie przetrwa jako menedżer ?
» 11 sierpnia 2022, 19:57 #760
V3x: Jak bedzie wystawiał Freda i Maktomineja, to nie przetrwa do zimy :)
» 11 sierpnia 2022, 20:01 #759
lopo92: Musi przetrwać! W koncu trafiamy na trenera który ma konkretna wizje, który chce grac atrakcyjnie, którego drużyny co najwazniejsze właśnie tak grały. Nawet jakby nie daj Boże była masakra w tym pierwszym sezonie, to trzeba mu zaufać. Jak nie on to już chyba nikt xd
» 11 sierpnia 2022, 20:01 #758
vanantgaal: Z Eriksenem na 9 też nie :)
jeśli kibice będą niezadowoleni to poleci tak jak OGS poleciał mimo że był idealny dla Glazerow.
» 11 sierpnia 2022, 20:04 #757
tom93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 20:12

Osiwieje to na pewno. Tu się nie da normalnie pracować w tym klubie. Powinni płacić za szkodliwe dodatkowo. W sensie na brodzie osiwieje. No bo wiecie jak jest.
» 11 sierpnia 2022, 20:10 #756
OldTrafford1988: Rashford ma kontrakt do czerwca 2023r , ale zapewne ma klauzulę przedłużająca o kolejny rok. Więc jeżeli go chcą to można dobre pieniądze dostać za niego.
» 11 sierpnia 2022, 19:56 #755
Bacardi: Typowa zagrywka, żeby ci nieudacznicy z United dali jakiś chory kontrakt za tego drewniaka, który się nawet nie łapie do Reprezentacji Anglii.
» 11 sierpnia 2022, 19:53 #754
lopo92: Odeszło ok 10 zawodników, mniej lub bardziej powiązanych z szeroka 18 meczowa. Przyszło 6,7 (wliczając Amada i Pellistriego) i jeszcze jakieś plotki o transferze Rasha? Kurdeee, miało być nowe otwarcie, a szykuje się walka o top6 :(
» 11 sierpnia 2022, 19:53 #753
spartan1: Jeśli ktokolwiek chce Rashforda to oddać nawet za darmo
» 11 sierpnia 2022, 19:48 #752
Ragnar90: Prawda jest taka że z tak beznadziejnym składem to i Ferguson uja by zdziałał w tym momencie... ETH trzymaj się tam i współczuję że wpakowałeś się do takiego szamba
» 11 sierpnia 2022, 19:47 #751
GandiGanda: Rabiot chce dokończyć kontrakt z Juventus i odejść za darmo. Low Jesus thanks a lot!
» 11 sierpnia 2022, 19:18 #750
siwy32: Według Lequipe PSG przygotowuje oferte za Rashforda. W takim wypadku jakaś wymiana z PSG albo sciagamy za to Antonego I Gakpo.

Tak na poważnie to nie zdziwie sie jak PSG takie coś kobinuje ale United i tak odrzuci.
» 11 sierpnia 2022, 19:08 #749
zylkos1988: Niech biorą. Dawać 100 mln, Sancho na lewą , antony na prawą i zadowolony ;)
» 11 sierpnia 2022, 19:17 #748
siwy32: Nie zdziwie sie jak w klubie nie zaoferują Rashfordowi kontraktu i za rok odejdzie za darmo jak Pogba. Wtedy to już brak słów żeby stracić ze 150 mln na 2 zawodnikach.
» 11 sierpnia 2022, 19:32 #747
GandiGanda: PSG chce go za rok, United teraz nie przyjmie żadnej oferty za wychowanka. Szkoda, obok Bruno mój ulubiony piłkarz. Może zostanie szanse widzę na 50/50
» 11 sierpnia 2022, 19:35 #746
DjTED: Po euro nie wrocil do nas. Jak Sancho i Saka sie ogarneli to Rashforda nadal nie ma. I nie bedzie
» 11 sierpnia 2022, 19:37 #745
V3x: Sprzedac jak najszybciej.
» 11 sierpnia 2022, 19:41 #744
DevoMartinez: siwy32: On ma kontrakt jeszcze rok +1 rok możliwość przedłużenia przez klub. Raczej nie pozwolą sobie na utrate kolejnego zawodnika ataku przy tej biedzie z przodu.
» 11 sierpnia 2022, 20:21 #743
kamilpe: Nie wiem czy było bo dodane 3 dni temu ale fajny materiał o naszym kapitanie: youtu.be/bfmpFwjconk
» 11 sierpnia 2022, 17:15 #742
Batigol222: bredzenie od rzeczy i 7 minut fascynującego skrótu kariery Wielkiej Głowy. Po pierwsze wiadomo, że gość przyszedł do United za taką kasę, bo wcześniej nie udało się dogadać Koulibalego. Po drugie: gra w niskim bloku obronnym, w zespołach nastawionych na kontry i dodatkowo zagęszczających środek pola to inna broszka, niż gra w zespole, który jednak najczęściej zmuszony jest atakować. Maguire to był i nadal jest obrońca na Leicester czy Wolves, ale na pewno nie na zespół aspirujący do najwyższych celów
» 11 sierpnia 2022, 17:55 #741
tygrys26: Batigol co się rzadko zgadzamy to akurat tu trzeba przyznać rację. Maglajer nigdy nie vedzie odpowiednim obrońca do topowego klubu
» 11 sierpnia 2022, 18:01 #740
gohome: Maguire nawet w formie to jest po prostu mocno przeciętny obrońca tak jak pisali koledzy niżej na poziomie Wolves, Brighton czy Leicester a nie United. W United to on mógłby przyjść grać ale a jako czwarty stoper z rolą taką jak np. obecnie Bailly za 20 mln euro i z pensja poniżej 100 tysięcy na tydzień to tak w takiej roli mógłby być a nie piłkarz od, którego zaczyna się wybieranie jedynastki i jeszcze daje się opaskę kapitańską. A najlepsze że on wcale nie jest lepszy od Bailliego czy Lindelofa a gra a oni nie. Osobście uważam że nawet Jons jest lepszy, Maguire to najgorszy obrońca w naszej kadrze.
» 11 sierpnia 2022, 18:49 #739
Gallacher: Do United to tylko tzw. piłkarskie odpady.Nam już wciskają takich graczy że aż płakać się chce.Traktują nasz klub jak jakieś śmietnisko.
» 11 sierpnia 2022, 17:09 #738
OldFasion: Kto w United podejmuje decyzje dotyczące transferów do klubu? Jest jakiś zespół lub komitet, czy to są autonomiczne decyzje ETH?
» 11 sierpnia 2022, 17:07 #737
kckMU: Old sam mógłbyś tą śliwką w głowie ruszyć. Odpowiedzi są proste.
» 11 sierpnia 2022, 18:45 #736
brazylianwisnia: Po pierwszej jest dytekto sportowy więc on jest pierwszą osobą decyzyjna. Druga jest Arnold. Reszta - manager, pion skautingu to osoby wygłaszające opinie i zapotrzebowanie. Pytanie jakie to ma znaczenie? Będąc manago nie wziąłbym odpowiedzialnosci za wyniki jakby osoby decyzyjne robiły inaczej niż oczekuje.
» 11 sierpnia 2022, 18:56 #735
OldFasion: @brazylianwisnia
Ok. Ma znaczenie fundamentalne.
W klubach gdzie menadżer ma duże zaufanie i władzę, często dostaje dużą wolność i sprawczość przy transferach. Większość klubów woli decydować gremialnie. Mają komitety lub powołują specjalne zespoły.
Ciekawi mnie jak jest w United. Z tego co piszesz, to ETH nie dostał całkowitej władzy w tym temacie.
» 11 sierpnia 2022, 19:05 #734
DevoMartinez: Jeśli nie dostał to bardzo dobrze. Obecnie mamy pokłosie wolnej ręki każdego z poprzednich menagerów. Zbieraninie piłkarzy kupowanych pod rózne style gry vide Maguaier i Bruno typowi zawodnicy pod gre z kontry z niskim blokiem obrony.
» 11 sierpnia 2022, 19:08 #733
OldFasion: @DevoMartinez
Oczywiście, że dobrze.
Tylko jeśli to nie ETH odpowiada za transfery a jest tylko (albo aż) trybem w decyzyjnej machinie, to obwinianie faceta o wybór celów transferowych jest bez sensu.
» 11 sierpnia 2022, 19:14 #732
majk: Można wygooglować słowa Ten Haga apropo transferów w klubie i jego roli w tym aspekcie, zamiast snuć jakieś alternatywne historie na ten temat.
Cały proces wygląda wciąż tak samo, nic się nie zmieniło na ten moment. Trener daje nazwiska z listy życzeń, zarząd próbuje je ściągać, jak wygląda taka lista, nikt nie ma pojęcia, poza osobami w klubie. Rola Fletchera jest/była raczej znikoma. Dostał funkcję dyrektora sportowego po powtarzającej się w mediach krytyce United z powodu braku takiej osoby, z tego co pamiętam. Za Woodwarda działało to tak, że dostawał listę transferów z opcjami a,b,c,d,e, wysłuchiwał pewnie opinii jakiegoś zespołu skautów, analityków i marketingowców, sprawdzał dostępność, kwotę pozyskania itp i ostatecznie decydował samodzielnie. Decyzję przekazywał sztabowi trenerskiemu, trener miał jako takie prawo weta, ponoć Mourinho zablokował transfer Ronaldo kilka lat temu, jeśli chodzi o niechciane transfery.
Żaden trener nie miał nigdy wolnej ręki. Za kadencji Woodwarda mieliśmy model satrapy biznesowego, który podejmował decyzje głównie w oparciu o aspekty komercyjne, opinie zespołów doradczych i wymagania trenera.
Teraz mamy Arnolda, Fletcher ma nieco dłuższy staż, ale śmiem na dzień dzisiejszy wątpić we wzrost znaczenia jego roli w klubie, rola trenera w jest wciąż taka sama.
Parę miesięcy temu robiłem mały research w temacie polityki transferowej klubów za poprzednich menagerów, z tego co udało mi się znaleźć, to mniej więcej tak to funkcjonowało w Man Utd w epoce Woodwarda.
Jak to wygląda, albo będzie wyglądało z nowym Prezesem nie wiadomo, trzeba będzie poczekać i zobaczyć, ale wydaje mi się, że zwolnienie Rangnicka jest raczej sygnałem, że niewiele się zmieni i jego wizja zarządzania klubem była na tyle diametralnie inna od starego/obecnego modelu, że zdecydowano się rozstać z Niemcem.
Argumenty, że praca jako selekcjonera stała na przeszkodzie dalszej współpracy są naiwne. Rangnick od dawna chciał prowadzić działalność na kilku różnych frontach i doradzać/pracować w różnych klubach/federacjach piłkarskich. Manchester z tego faktu zdawał sobie sprawę gdy podpisywano z nim kontrakt i nie stało to wówczas na przeszkodzie.
» 11 sierpnia 2022, 19:54 #731
vanantgaal: Jak poprzednicy tak i ETH weźmie na siebie odpowiedzialność. On jest twarzą tego projektu więc on poniesie konsekwencje. Paradoksalnie oczekiwania są jeszcze większe niż były wobec poprzedników. I nie chodzi o spektakularne sukcesy na początek ale o zmianę funkcjonowania zespołu i stworzenie podstaw do tego żeby spojrzeć na przyszłość optymistycznie.
» 11 sierpnia 2022, 19:58 #730
DevoMartinez: O ile wiem to dyrektorem sportowym jest John Murtough a rola Fletchera to jest jakaś na doczepkę chyba jako dyr techniczny czy coś takiego. Za co odpowiada to nie wiem. U nas dział scoutingu jest albo kiepski albo nie ma prawa głosu ew nikt się z nim nie liczy. Powinno się szukać zawodników na dorobku, pracujących na swoje nazwisko i pasujących do filozofii klubu. Ale jak skoro u nas filozofia się zmienia z każdym jednym menagerem. No to oni sobie juz pod swój styl dobierają ludzi. A następca ma problem ich sprzedać jeśli mu nie pasują pod jego styl bo tygodniówki dajemy takie, że tu zębami się będą trzymać byle zostać.
» 11 sierpnia 2022, 20:53 #729
majk: Masz rację Devo, mój błąd. Fletcher jest technicznym, a Murtough sportowym.

express.co.uk/sport/football/1408068/Who-is-John-Murtough-Manchester-United-football-director-evg

The statement read: ''As football director, John will work day-to-day with Ole to align recruitment and other strategies and to ensure that the first team has the best-in-class operational support it needs to succeed.

Ole will continue his role in the recruitment process, supported by extensive scouting and data analytics functions that will continue to report to John.

Matt Judge [previously head of corporate development] will also report to John, with a new title of Director of Football Negotiations.''

Pytanie czy Murtough faktycznie podejmuje ostateczną decyzję, czy jednak dalej robi to dyrektor naczelny. Pamiętam, że takiej osoby nam brakowało i częste się obrywało za to klubowi.
Generalnie w tym oświadczeniu chyba wszystko zostało wyjaśnione w kwestii osoby odpowiedzialnej za decyzje transferowe. Czyli teoretycznie jest dzisiaj tak jak brazylianwisnia mówił.
» 11 sierpnia 2022, 21:21 #728
majk: Co do filozofii, to mam nadzieję, że po Ten Hagu, oby pracował jak najdłużej z sukcesami, klub zatrudni trenera o podobnym stylu. Bo najpierw LVG wszystko obrócił do góry nogami, a potem Mourinho wywrócił do góry nogami wszystko co zrobił Holender i wyrzucił do kosza. Ole w sumie troszkę zmodyfikował sposób gry, ale generalnie grał mniej więcej podobnie jak poprzednik. ETH potrzebuje conajmniej roku, albo półtorej, żeby drużyna grała to co chce, bo ci piłkarze wcześniej nigdy tak nie grali w większości.
» 11 sierpnia 2022, 21:30 #727
ReddeviL1987: Fajnie, że możemy chociaż posilić się niedoszłymi transferami. Lżej na serduchu robi się, a ego wzrasta, gdy słyszę że ten lub tamten mógł do nas trafić i nasz zarząd rozmawiał w sprawie transferu z tym lub tamtym. XD
» 11 sierpnia 2022, 17:07 #726
Sideswipe: podobno Icardi na wylocie z PSG, co o nim myślicie w kontekście transferu do United?
» 11 sierpnia 2022, 16:54 #725
KseroMP: Pasuje idealnie, w szczególności do Rabiota. Liczę także na Moratę - pełnia szczęścia to by była :)
» 11 sierpnia 2022, 16:59 #724
majk: Pasowałby z Rabiotem. Szkoda tylko Pogby, można go było zostawić w takim razie, przynajmniej śmieszne by było.
» 11 sierpnia 2022, 17:02 #723
rubin: Jakby Wanda wpadła do szatni przed meczem to większość z piłkarzyków biegałaby rozkojarzona po boisku.
» 11 sierpnia 2022, 17:11 #722
atotrikos: Błędnie myślicie koledzy.

Icardi to napastnik a oni mają już czasem "charakterek" i nie jest to pozycja na której potrzeba równej, stabilnej gry przez całe spotkanie. Im wystarczy nos do bramek i zespół który stworzy im sytuację.
Mauro ma zmysł do bramek, technikę i doświadczenie a my potrzebujemy 9.
» 11 sierpnia 2022, 17:12 #721
gohome: Sideswipe bardzo dobry wybór na pewno lepszy od wszystkich ostatnio wymienianych napastników.
» 11 sierpnia 2022, 18:52 #720
KseroMP: Ten sezon już jest stracony, nawet się nie oszukujmy. Ostatnio rzetelne newsy mówiły o Arnautoviciu i Rabiocie - rozumiem podejście ze Ten Hag albo będzie miał piłkarzy których chce albo żadnych - w końcu lepiej nie ściągać nikogo na sile. Niemniej jednak jeżeli negocjacje w sprawie FDJ i Antonego nic nie dają i klub idzie po Arnautovicia i Rabiota to zastanawiam się kto wpada na takie idiotyczne pomysły?

CR7 będzie robił pod górkę, bo ani my go nie puścimy, ani nikt po niego nie przyjdzie. Prawa strona obrony dno, środek obrony elektryczny, lewa strona tez niepewna, bo albo gruby Shaw albo niedoświadczony Malacia. Nie mówiąc o prawym skrzydle (Sancho wiecznie na lewej stronie a myśmy go kupili jako prawego skrzydłowego), lewym skrzydle (w tej sytuacji to już bym zaczął stawiać na Garnacho bo z Rashforda i Martiala nic nie będzie), napadzie, srodku pomocy. Jedyna pozycja gdzie United jest obsadzone na poziomie Top4 to ofensywny pomocnik Bruno/Eriksen. Czas przygotować się na 3 tyg błazenady transferowej, wiele kompromitacji, zgaduje szybka eliminacje z LE tuż po fazie grupowej i szereg protestów kibiców przeciwko Glazerom, co nie pomoże w budowaniu odpowiedniej mentalności piłkarzy.
» 11 sierpnia 2022, 16:47 #719
sztejner: Może z tym że sezon jest stracony po 1 kolejce to przesada,ale od "czas przygotować się na..."
Jest idealnym opisem co nas czeka w najbliższym czasie
» 11 sierpnia 2022, 16:52 #718
KseroMP: Nie mówię w perspektywie jednej porażki, a naszych poczynań na rynku transferowym, słabej lub niedoświadczonej kadry i potencjalnej serii protestów. Porazka z BHA to tylko odzwierciedlenie tego co nasz czeka. Aż się boje myśleć co się wydarzy w meczu z LFC i chyba sobie go odpuszczę, żeby nerwów nie szargać.
» 11 sierpnia 2022, 16:55 #717
zbyszek7: Moze poprostu Tilemans widzi co sie tu dzieje i nie chce do nas przyjsc nikt z was o tym nie pomyslal?
» 11 sierpnia 2022, 16:37 #716
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 16:47

Co tu sie dzieje to akurat widzą wszyscy.
Dlatego nikt z konkretnym nazwiskiem nie chce tu grać. Jesteśmy łączeni/bądź ściągamy tak wybitne nazwiska jak Fred/Malacia/Daniel James czy Schneiderlin. Łączą nas z kimś konkretnym ? Arnautović Gakpo T.Werner czy Rabiot Morata- śmietanka nazwisk

I pewnie,nikogo z nich nie oceniałem dopóki czegoś na boisku nie pokazali - co się tyczy Malacii czy Martineza aktualnie
Ale jak sprawdzisz zestaw nazwisk z jakimi jesteśmy łączeni to brzmi to jakby interesowała się nimi Roma Everton czy Marsylia,a nie klub który POWINIEN mierzyć co roku w mistrzostwo bądź minimum w top4.

Słowo klucz to POWINIEN bo od 9 lat tego nie robi
» 11 sierpnia 2022, 16:46 #715
KseroMP: Patrząc co się u nas dzieje to jeżeli kogos ściągniemy to albo będzie lasy na kasę, albo zdesperowany, albo będzie to piłkarz który od dziecka kibicował United. Tak czy siak, w każdym z tych scenariuszy jeżeli ktoś przyjdzie to nie będzie to zbyt rozważny facet.
» 11 sierpnia 2022, 16:51 #714
brazylianwisnia: Mierzyć to my może i mierzylsimy ale trzeba jeszcze mieć realne możliwości.
» 11 sierpnia 2022, 17:11 #713
deksoo11: mamy w pomocy Donego Van De Beka McTomka i Freda a nasi mistrzowie biznesu z zarządu pewnie zastanawiają się czy Tielemans za 25m się opłaca xD, taka prawda ze wezmie go pewnie City za Silve albo Arsenal, a my pozostaniemy nad zastanawianiem się, szkoda, bo ciekawy grajek
» 11 sierpnia 2022, 16:35 #712
siwy32: Fabrizio Romano - Manchester United are discussing Cody Gakpo internally, he'd love PL move - while talks are still ongoing with Adrien Rabiot's camp. 17m fee already agreed with Juventus. #MUFC

Gakpo's one of the names in the list alongside priority target Antony - no official bid yet.
» 11 sierpnia 2022, 16:02 #711
KseroMP: Niech dalej dyskutują, ogrom czasu mają na główkowanie. Powinni wejść po niego na pełnej, rzucić chłopa na lewą, Sancho na prawą. Nic lepszego na skrzydłach nie da się wymyślić na ten sezon, chyba, że klub jest gotowy wywalić 100+ baniek na Antonego.
» 11 sierpnia 2022, 16:25 #710
Kiharitony: Ksero co by nie mówić to czasu mamy, za 2 tyg najwyżej rzucimy 120 za De jonga i 60 za Tielemansa. A co, nas nie stać? :)
» 11 sierpnia 2022, 16:43 #709
M4S73R: Lester chce sprzedać Tielemansa cena 25 mln
» 11 sierpnia 2022, 15:46 #708
rreddevilss: Cos sie dzieje jakies plotki? Bo powiem szczerzr ze ciesze sie ze zajety w robocie jestem i nie musze czytac o kolejnych wynalazkach jak Arnautovic czy Rabiot..
» 11 sierpnia 2022, 15:40 #707
Glory1878: Nie miałbym nic przeciwko gdyby chcieli ściągnąć jakiegoś hubebube za McFreda ale Rabiot to dla nieporozumienie. Kolejny wirus, nic się nie uczymy na błędach
» 11 sierpnia 2022, 15:36 #706
milsco: Czemu nie rozglądamy się za skrzydłowym żadnym, cały sezon opierać na Rashfordzie którego już tu nie powinno być i Elandze to strzał w kolano
» 11 sierpnia 2022, 15:12 #705
Genek: Nie powinno go być, bo kto tak uważa ? ty ? Daj spokój, dopiero pierwszy mecz a ty już całym czas o tym samym. Zobaczymy będzie prezentował za 1-2 wtedy oceniajmy. Ciekawe co będziesz gadał jak zaraz zacznie strzelać i grać dobrze. Maguire też miał być skreślony, a Jak narazie powoli się odbudowuje, spokojnie daj ten hagowi niektórzych grajków odudować.
» 11 sierpnia 2022, 15:33 #704
milsco: Pierwszy mecz?
Już 3 sezon kopania się po czole zaczyna, miał być taki dobry po tej jego strasznej kontuzji a wyszło jak zawsze, Welbeck 2.0
» 11 sierpnia 2022, 17:10 #703
dlabigt23: Najlepsze jest to że nawet takiego Rabiota ciężko nam bedzie ściągnąć. Jeśli serio on chce 8-10 mln rocznie a w Juve ma niecałe 6 to nie bierzmy go. Nie chcemy kolejnego najemnika. Natomiast jeśli obniży swoje żądania do 6-7 mln to jestem na tak. Oczwyiście jeśli faktycznie Erik widzi go u nas w składzie.
» 11 sierpnia 2022, 15:00 #702
Damianinho1989: Pytanie do użytkowników Viaplay. Proszę o informację czy na platformie można "nagrywać" spotkania lub np oglądać potem z odtworzenia przez ileś tam h ?
» 11 sierpnia 2022, 14:37 #701
wrobel1992: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 14:42

Sprawdziłem szybko na telefonie i całych meczów nie widzę. Może jednak ktoś potrafi odnaleźć całe powtorki. Edit: jak widać United12 znalazł.
» 11 sierpnia 2022, 14:42 #700
United12: Można oglądać z odtworzenia przez 48h od transmisji.
» 11 sierpnia 2022, 14:42 #699
decykos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 15:05

Podłączę się do tematu odnośnie Viaplay. Wie ktoś dlaczego przy udostępnianiu ekranu na TV mam czarny ekran podczas włączenia meczu i leci tylko komentarz? Dodam, że resztę aplikacji widać normalnie na TV.
» 11 sierpnia 2022, 15:05 #698
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 14:35

Ponoć Leicester jest bardzo zdeterminowane, żeby sprzedać w tym oknie Youri Tielemans'a. Zeszli z ceny i oczekują oferty nawet niższych niż 25 milionów funtów.
Jeśli go nie kupimy, to będzie śmiech na sali, a jeszcze większy jak Tielemans pójdzie do Arsenalu, a FDJ do Chelsea.

Gdyby sie udało jednak kupić Belga, to chciałbym zobaczyć taką pomoc:
----------- Eriksen
Garner ----------- Tielemans

Myśle, że taki tercet byłby o niebo lepszy od Fred - McTominay - Bruno, gdzie dwóch pierwszych to kalecy, a Bruno szuka formy od roku.
» 11 sierpnia 2022, 14:35 #697
milsco: U nas widocznie nikt nie chce Tielamansa, lepiej brać kolejnego wirusa Rabiota
» 11 sierpnia 2022, 14:38 #696
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 14:42

Tielemans jest dobry, cena jest ok ale może EtH widzi więcej potencjału w Rabiocie, i co? Taka ma wizję ja mu ufam.
» 11 sierpnia 2022, 14:41 #695
Jong: @VersorWhite chlop pewnie wierzy ze on tu jednak przyjdzie, widocznie jest z FDJ w kontakcie i ma jego zapewnienie, bo inaczej to ciezko sobie wyobrazic ze ETH ma klapki na oczach i nie widzi nikogo innego, a jesli tak jest to stawia na szali swoje zatrudnienie tutaj, bo McFred w srodku pola zadba o to ze go zwolnia na koniec sezonu
» 11 sierpnia 2022, 14:03 #694
VersorWhite: 1. Malacia z Eredivisie
2. Martinez z Eredivisie
3. Eriksen ponieważ kiedys grał w Ajaxie.
4. Niedoszły transfer - De Jong bo go zna z Ajaxu
5. Niedoszly transfer - Gakpo ponieważ jest z Eredivisie.
6. Niedoszly transfer - Arnautovic ponieważ grał kiedys w Twente Enschede.
7. Tuż tuż - Rabiot na ratunek środka pola.
8. Zaczyna sezon eksperymentując z Eriksenem na "9".

A to dopiero początek holenderskiego trenera.

Kibicuje Manchesterowi United całym sercem ale niesposob niezauwazyc gołym okiem że coś jest nie tak już na starcie.
» 11 sierpnia 2022, 13:21 #693
majk: To co? Zwalniamy?
» 11 sierpnia 2022, 13:27 #692
Zdzichu1: oby nie było tak jak z innymi holenderskimi wizjonerami takimi jak choćby "De Boer,Cocu,Koeman" którzy odbili się od innych lig niż holenderska
» 11 sierpnia 2022, 13:28 #691
Jong: trzeba na to spojrzec z innej strony, klub spelnia zachcianki trenera bo nie ma u nas organow ktore skutecznie odpowiadalyby za transfery, wystarczy spojrzec na to co dzialo sie do tej pory bo jedyny transfer ktory wniosl sporo do zespolu to Bruno, poza tym to w wiekszosci przecietniaki albo zupelne klapy transferowe. Moze i dobrze ze tym razem trener decyduje bo nasi nieudacznicy mieli juz okazje sie wykazac :D oczywiscie w normalnie funkcjonujacym klubie sa odpowiednie osoby na stanowiskach ktore decyduja o transferach i strategii rozwoju, ale u nas chyba cos takiego nie istnieje
» 11 sierpnia 2022, 13:28 #690
VersorWhite: @majk zobaczymy, ja osobiście jestem sceptycznie nastawiony do niego
» 11 sierpnia 2022, 13:28 #689
Chris425: Wierzę, że gościowi się uda.
Jednak przez długi okres czasu mieszkałem w Holandii. Uparci, głupi, zadufani w sobie, robią sobie wiecznie pod górkę.
Takim mianem określe ich naród.
Dlatego też miałem pewne obawy co do zatrudnienia Haga.
» 11 sierpnia 2022, 13:29 #688
majk: @VersorWhite godzinę temu napisałeś ''Cieszę się że jestem jednym z pierwszych zwolenników zwolnienia naszego trenejro.''
To jak jest w końcu? :D
» 11 sierpnia 2022, 13:31 #687
VersorWhite: @Chris425 mieszkam w Holandii od 5 lat i mam podobną opinię. Jedyna osoba trzeźwo patrzącą na świat to szef który ma żonę Polke ale to tylko moja opinia.
» 11 sierpnia 2022, 13:32 #686
VersorWhite: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 13:35

@majk no bo jestem :) ale to nie ja podejmuje decyzje ;) napisałem że jestem zwolennikiem jego zwolnienia a nie ze zwalniamy. To Ty widzisz swiat czarno biało stawiając pytanie "to co zwalniamy?" My nie jesteśmy od zarządzania tylko od wyrażania opinii.
» 11 sierpnia 2022, 13:33 #685
VersorWhite: @Jong rozumiem ale czy nie jest conajmniej dziwne ze nie szukamy alternatyw na miejsce De Jonga w innych częściach świata poza Holandia? Uparł się na niego, kiedy widać było już dawno temu ze koleś tu nie przyjdzie to nie podjęliśmy prób pozyskania kogoś innego wartego uwagi. Czekamy do końca, ratujemy się Rabiotem jak zdesperowani a na konferencji prasowej Ten Hag wypala z tekstem "jesteśmy zainteresowani De Jongiem? Pierwsze slysze" Cyrk.
» 11 sierpnia 2022, 13:39 #684
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 13:59

Wstawaj Versor... Mieszkasz w Holandii i pewnie kibicowales obcej druzynie, nie ajaxowi i zawisc wciąż przez ciebie przemawia XD
Masakra, duzo Polaków za granica poznalem i musze stwierdzic, że większość mocno sie wywyzsza i nie potrafi dostosować do kraju do którego przyjechala, zero asymilacji. Znowu jak jade na wakacje do Polski to mnie zdziwienie bierze jak Polacy w swoim wlasnym kraja traktuja innych Polaków. Kazdy nastawiony wrogo do drugiego, w sklepie jakby za kare tam pracowali. Czesto bez szacunku, z pogarda i wyzszoscia. Pozniej te same osoby śmią oceniac innych uwazajac sie za lepszych. Takie cebulactwo jest widoczne wszedzie nawet na DP odrazu skresla sie i ocenia po jednym meczu tfuuu.
» 11 sierpnia 2022, 13:51 #683
keribz: W optymistycznym wariancie już w grudniu kiedy będzie 30pkt straty do lidera zwolnią holenderskiego betona. Oby do tego czasu nie nasprowadzał za dużo szrotu, bo inni będą się z tym męczyć.
» 11 sierpnia 2022, 14:12 #682
PiesekLeszek: Nie wszyscy Holendrzy są zarozumiali oraz nie wszyscy Polacy są cebulakami.
Fakt, że Polacy za granicą często nie zostawiają po sobie dobrej opinii.

Twierdzenie, że coś jest nie tak po jednym meczu lub popadanie w hurraoptymizm nie są na miejscu.
Mniej emocji więcej chłodnej głowy.
» 11 sierpnia 2022, 14:20 #681
DaredevilUtd: Oczywiście masz racje piesekleszek, dlatego tak napisalem, a nie inaczej. Niestety Polacy oczywiscie nie wszyscy bo znam sporo tych normalnych, ale duża czesc potrafi zostawic beznadziejne wrażenie po sobie. Niestety Polacy coraz częściej nie trzymaja sie razem jak inne narodowosci i sa mocno podzieleni, przez co skłóceni i sflusteowani.
» 11 sierpnia 2022, 14:30 #680
majk: Wiedziałem, że znajdzie się paru klaunów, którzy będą zwalniać trenera po paru pierwszych wpadkach, ale żeby po pierwszej kolejce zwalniać. Żałośni jesteście.
» 11 sierpnia 2022, 14:45 #679
VersorWhite: @ zobaczymy jak będziesz gęgał w połowie sezonu po zimowym okienku ;)
» 11 sierpnia 2022, 14:59 #678
Widmo: Tak nasz scautingu, który każdemu tranerowi przedstawia te same nazwiska i nie za bardzo przykłada się do pracy.
» 11 sierpnia 2022, 15:00 #677
brazylianwisnia: Jak zwolnienia ETH to nie ma sensu brać innego trenera niż Fletcher. Bo I po co jak nikt już nie da rady?
» 11 sierpnia 2022, 17:18 #676
Seszele: Nie wymienimy w tej chwili połowy składu, jest na to o wiele za późno.
Zostawmy bramkarza.
Zostawmy środek obrony i lewą stronę. Liczmy, że EtH odbuduje blok defensywny.
Zostawmy ofensywną pomoc.
Zostawmy nawet dziewiątkę, skoro da się grać fałszywą i ostatnie lata pokazały, że bez tej dziewiątki też da się wygrywać puchary. Od biedy mamy tam Martiala, który bywa chimeryczny i trapią go kontuzje. Nie mówię, że nie potrzebujemy tej dziewiątki! Ale też nie wiemy jak EtH chce grać. Musimy sobie też zdawać sprawę, że na wszystkie wymienione pozycje nie dokonamy wzmocnień w tak krótkim czasie.

Ale defensywny pomocnik? Od lat mamy tak ogromny problem z tą pozycją, że ja bym kupił dla świętego spokoju dwóch liczących się w europejskiej piłce graczy.
Nie licząc defensywnego i ofensywnego potrzebujemy też czegoś pomiędzy. A co jest pomiędzy? McTominay, Fred i van de Beek. Noż kuźwa, nie wierzę. Wywalić Szkota, Brazylijczyk i Holender do rotacji na ławeczkę, a ściągamy konkret-playera tj. SMS.
Prawa strona jeszcze, o matko. Dwóch do wywalenia, ale Wan-Bissaka w pierwszej kolejności. Chłop nie chce pompek robić, co za typ. Diogo Dalot na ławę i za rok w przypadku braku progresu pod czujnym okiem EtH do widzenia.
No i zostaje skrzydełko. Sancho i? Długo nic. Już pisałem poniżej, że liczę, iż Greenwood wróci, więc uznajmy, że tak się stanie i w trakcie sezonu skrzydła zostaną wzmocnione, ale nadal potrzebujemy jeszcze kogoś, kto zrobi od zaraz tam różnicę. Antony jest za drogi, ok. Może ten Gakpo? PSV pewnie awansuje, no więc nie przyjdzie, ok. W kogo warto zainwestować?

Tak więc:
1) prawa obrona (do jasnego piernika, co z tym Dumfriesem?!),
2) defensywna pomoc,
3) środek,
4) skrzydło.

Czy 4 graczy to jest coś poza zasięgiem jak na tak wielki klub? Oczywiście, że nie przyjdą tutaj grać gracze z absolutnego topu, bo po prostu mogą przebierać w ofertach, a każda oferta od klubu grającego w Lidze Mistrzów i stabilniejszego niż MU będzie po prostu ofertą lepszą. Ale są też piłkarze, którzy dopiero będą wybijać się w europejskiej piłce i chcą wyjść na szersze wody. Niekoniecznie muszą grać od razu w Lidze Mistrzów lub w Barcelonie bądź w Manchesterze City. Może chcą zrobić pierwszy krok, a sama perspektywa gry w Premier League jest dość kusząca, a co dopiero w Manchesterze United, który wprawdzie jest aktualnie cieniem dawnego Manchesteru United, ale nadal jednym z najbardziej popularnych klubów na świecie, a zarazem atrakcyjnych (na swój sposób) kierunków.
» 11 sierpnia 2022, 13:19 #675
Mariano88: Zgadzam się ze wszystkim poza jednym. Uważasz, że Ten Hag odbuduje blok defensywny a z góry uważasz, że nie odbuduje Van De Beeka, którego prowadził w Ajax-ie? Jeśli (nadzieja umiera ostatnia) przyjdzie De Jong to może chłopaki przypomną sobie dawna współpracę i (znów nadzieja umiera ostatnia) zobaczymy McFreda na ławce lub trybunach.
» 11 sierpnia 2022, 13:27 #674
Seszele: Nie wiem czy wierzę w van de Beeka.
Po prostu przy formacji defensywnej nie ma innego wyboru jak odbudowa. Nawet nie mamy porządnych rezerwowych w tej formacji. Nie wymienimy całego bloku w jednym oknie. Natomiast za van de Beeka ma kto grać, przynajmniej teoretycznie. W każdym razie średnio wierzę w to, że Holender odmieni nasz środek pomocy. Prędzej chciałbym zobaczyć SMS, natomiast vdB do rotacji wraz z Fredem.
» 11 sierpnia 2022, 13:37 #673
ReddeviL1987: Ja zastanwiam się czasem, po **uj nam akademia? Po ##uj rozwijać tych najmłodszych? Po &&uj wydawać $$$ na ich szkolenie? I tak koniec końców kupujemy najemników (ostatnio dosyć często przestarzałych). Jak taki Garner, Garnacho, Williams czy Iqbal ma stać się nowym Arnoldem, Hallandem czy właśnie DeJongiem, jak nie daje Im się żadnych szans? Na treningach dają z siebie wszystko, wylewają pot i krew na darmo. Gdy wykażą się, to przychodzi moment w którym nie wykorzystuje się Ich potencjału, a robi jedną wielką wypożyczalnie. Był w filmie przydomek o wiecznym studencie, tak u nas z zawodników robi się wiecznych wypożyczonych. Dopiero po kilkunastu wypożyczalniach i przedsezonowych tournee, stwierdzamy z wielkim bólem, że chłop nie daje rady i trzeba oddać go oczywiście za free. Ok, najemnicy są potrzebni, ale u nas to też wygląda beznadziejnie. Wszystko na opak, bez sensu, bez głowy. Kupujemy Diallo czy takiego Pellistriego tylko po co? A no po to żeby wydać kasę, później wypożyczyć i tak w kółko. Kiedy obejrzymy się że jeden i drugi jest u nas za długo i nic z nich nie będzie? Bo przecież i tak nie dajemy Im żadnych szans wykazać się. Jeden mecz kontrolny, dwa? Co to jest? Śmiech na sali.
» 11 sierpnia 2022, 15:05 #672
brazylianwisnia: Pomiędzy będzie grał Eriksen. Bruno i Dunczyk są zbyt dobrymi graczami by siedzieć na ławce
» 11 sierpnia 2022, 17:19 #671
Stanior: Ja to pierwsze objawy średniactwa zauważyłem gdy odchodził Ronaldo i w jego miejsce ściągnęliśmy A.Valencie. Nie żeby Ekwadorczyk byl jakimś lamusem, no ale od tamtego momentu wszystko się zaczęło. W tym samym czasie odchodził Carlos Tevez do City i pomyślałam sobie: Serio? Oddajemy najlepszych napastników na świecie i w ich miejsce ściągamy starego Owena, Obertana i Valencie?
» 11 sierpnia 2022, 13:09 #670
majk: W miejsce Teveza mieliśmy Berbatova, przekoksa jakich mało, a później wzięliśmy najlepszego napastnika ligi od jednego z naszych największych rywali. Za Ronaldo Valencia faktycznie średnio wyglądał, ale ciężko trafić drugi raz na piłkarza takiego formatu.
Ale faktycznie, z roku na rok później często przegrywaliśmy batalie o piłkarzy, jak np z Chelsea o Hazarda.
» 11 sierpnia 2022, 13:17 #669
Stanior: Berbatov był rok wcześniej, wraz z Tevezem grali jeden sezon. Na udowodnienie swojej tezy, Rooney po latach przyznał, że ta jego szopka z przejściem do City to była próba saszantazowania klubu by się ocknął i wziął do roboty. Czyli już znacznie wcześniej można było zauważyć opieszałość zarządu.
» 11 sierpnia 2022, 13:49 #668
Seszele: Mamy naprawdę duży problem już na samym starcie.
Tak naprawdę żadna linia nie wygląda wystarczająco dobrze.
1) Na bramce de Gea, ale mam szczerą nadzieję, że to jego ostatni sezon na Old Trafford. Za rok wraca na stałe Henderson (pod warunkiem udanego wypożyczenia).
2) Prawa strona to masakra jakaś.
3) Środek defensywy też bardzo niepewny. W Lisandro Martineza wierzę, ale na chwilę obecną nie ma partnera. Pomijam fakt, że to dla niego początki w nowej lidze, więc nie zawsze będzie git. Maguire musi się odbudować. Lindelof być może chce zmienić klub. Varane męczony przez kontuzje. Cała reszta to szrot totalny i do wywalenia.
4) Lewa strona taka se. Wierzę w Malacię, ale liczyłem, że Shaw się przebudzi niczym po transferze Tellesa (tym bardziej, że to jego ostatni rok kontraktu, więc musi walczyć albo o nowy, albo o zainteresowanie innych klubów). Ja bym się Shawa za rok pozbył niezależnie od wkładu w obecny sezon. Malacia przyszedł do nowej ligi i jest młody, więc doświadczenie Angola jest konieczne, aby w ogóle ta lewa strona funkcjonowała.
5) Środek pomocy - dramat. McTominay do wywalenia. Fred na ławkę. Ja się nie dziwię, że Brazylijczyk cieniuje, skoro ma obok siebie w pomocy kogoś takiego jak Szkot. Donny van de Beek nie wiem co robi na Old Trafford, ale dałbym sezon szansy, aby EtH go odbudował. Jak nie to wypad. Nie mamy żadnego solidnego defensywnego pomocnika!! James Garner nie gwarantuje jakości na chwilę obecną.
6) Ofensywna pomoc wygląda najlepiej. Bruno i Eriksen. Bruno strasznie chimeryczny w ostatnim czasie, ale zwróćcie uwagę, że on nie ma z kim klepać w środku pola.
7) Na prawej powinien grać Sancho. Zmiennika w zasadzie brak.
8) Na lewej lipnie. Rashford w którym pokładano największe nadzieje gra totalny piach. Nie ma kto grać w jego miejsce.
9) Napastników brak. Wrócił CR, ale tak naprawdę nie wiadomo czy on chce tu być, czy nie chce tu być, czy będzie, czy nie będzie. Ja bym wywalił typa w siną dal.

Liczę, że Greenwood wróci w przeciągu paru miesięcy, ale to za mało. Niepewna forma, niepewna psychika, ciężko uznać to za wzmocnienie na dziś dzień.

Jesteśmy po prostu w czarnej pupie i tyle.
Jestem bardzo ciekawy czy my naprawdę mamy dograne transfery i jest to cisza przed grzmotem, czy mamy w ogóle jakiś plan, czy może teraz będzie wybuch paniki. Porażka z Mewami na otwarcie to jest kpina i spowodowała tylko napięcie na Old Trafford, które nie wiadomo dokąd doprowadzi.
» 11 sierpnia 2022, 12:05 #667
sisinho: No i po pierwszym punkcie można zakończyć dyskusje. Henderson może co najwyżej byc rezerwowym dla jakiegoś klasowego bramkarza bo sam nigdy nie będzie klasowym a co najwyżej niezłym jak Pope czy Butland swego czasu.
» 11 sierpnia 2022, 20:30 #666
Seszele: Nie musimy mieć klasowego bramkarza.
City, Chelsea, Liverpool też tych klasowych bramkarzy nie ściągali. Jakiś Ederson, Mendy, Alisson to nie była światowa czołówka w momencie dołączenia do wyżej wymienionych klubów. Ba, nadal nie jest.
» 12 sierpnia 2022, 06:56 #665
majk: Chelsea are now confident of hijacking the Frenkie De Jong transfer after Manchester United's 3 month pursuit of the player.

(Source: talkSPORT)
» 11 sierpnia 2022, 11:44 #664
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 11:54

Już od niedawna raczej pewne, że Frenkie trafi do niebieskich, wstyd licytować się tyle czasu o Holendra i skupiać sie tylko na nim po czym wpada cfc i go zabiera.... Arsenal i Chelsea tyle śmiechu było z tych ekip a naprawdę świetnie się wzmocniły w tym okienku a my dalej w czarnej d...
» 11 sierpnia 2022, 11:53 #663
Kilerek7: Poczekajcie z tyma pewne. Romano powiedział, że Chelsea czeka na ruch a MU wszystko ma uzgodnione. Pozostaje decyzja FDJ, która nie jest jeszcze znana. Oni mają lepszy projekt a my ETH
» 11 sierpnia 2022, 11:58 #662
Batigol222: "Projekt" w kontekście zdobywcy LM z sezonu 2020/21 to takie se określenie. Chelsea to ciągle właściwie ta sama kadra, która wygrywała LM, no i ten sam trener. Zdziwiłbym się, gdyby De Jong jednak wybrał United
» 11 sierpnia 2022, 12:21 #661
majk: No, chyba każda drużyna ma jakiś projekt, a jeśli osiągają sukcesy tzn, że projekt jest dobry.
» 11 sierpnia 2022, 12:30 #660
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 12:43

Tak jak my byliśmy pewni XD
Bzdury z angielskich szmatławcow.
» 11 sierpnia 2022, 12:42 #659
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 11:24

Mnie trochę irytuje to, jak bardzo cackamy się z tymi młodymi piłkarzami. W innych klubach potrafią grać młodzikami cały rok, wprowadzać do składu, a później sprzedawać. U nas Garner sprawdził się na wypożyczeniu, a nawet w komentarzach tutaj przewija się opinia, że trzeba będzie ZARYZYKOWAĆ z graniem Garnerem w pomocy. Co to za ryzyko? Jest młody, zdrowy, do czego jest stworzony, jak nie do grania cały rok? Sprawdził się, co prawda poziom niżej, ale jednak. Tak samo z Diallo czy Pellistrim - za młodzi, trzeba wypożyczyć. A później budzimy się z ręką w nocniku, bo gość ma 24 lata i już nie jest młodzikiem, a rozwinąć też się za bardzo nie rozwinął. Ile można ten sam schemat powtarzać.
Jakoś z Rashfordem jak była potrzeba, to nikt się grać nie bał (ale wtedy nie było alternatywy, pewnie tylko dlatego) i wyszliśmy na tym świetnie, był znakomity. Tymczasem Borussia, Lipsk czy inne Salzburgi inwestują w młodzików (którzy często łupią normalnie w LM), a później my sobie kupujemy i wprowadzamy latami do składu. xD JCoś jak polska reprezentacja.
Taka refleksja ode mnie, pzdr.
» 11 sierpnia 2022, 11:22 #658
majk: Nasza młodzież jest chyba słaba po prostu, ETH specjalista od młodzieży ponoć i nikogo z nich nie widzi w składzie.
» 11 sierpnia 2022, 11:29 #657
Rabona: podpisuje się pod wszystkim, wiemy doskonale że ETH ma na to podgląd cały czas, ale Garner był kapitanem w kadrze młodzieżowej i świetnie radził sobie ostatni rok na wypożyczeniu, to o czymś świadczy. Trzeba mu zaufać nawet jeżeli pierwszy mecz zagra zbyt zachowawczo. Pewnie gdyby to był grajek innego klubu to byśmy się nim interesowali, dać mu grać
» 11 sierpnia 2022, 12:08 #656
decykos: Okienko zamyka się za 3 tygodnie a sezon kończy się za 9 miesięcy. Poczekajmy po prostu cierpliwie na rozwój wydarzeń. Nasze komentarze i tak nic nie zmienią w kwestiach klubu.
» 11 sierpnia 2022, 11:18 #655
majk: Do końca okienka transferowego, to my możemy powtórzyć wyczyn Arsenalu z zeszłego roku. Jak De Jongi i inne nazwiska będą widzieli, jak nas klepią co mecz, to nikt przy zdrowych zmysłach tu nie przyjdzie, nawet taki Rabiot się zwinie, chyba że dasz mu 250k na tydzień.
» 11 sierpnia 2022, 11:25 #654
majk: Chwila prawdy. Wybierze byłego trenera i nasz projekt, czy projekt Tuchela w Chelsea.
caughtoffside.substack.com/p/the-daily-briefing-thursday-11th

''Chelsea are prepared to pay what Barcelona want for Frenkie de Jong once the player will decide, while Manchester United already have an agreement since July with Barca for 75m plus 10m in add-ons.

The decision is now up to the player himself, it will have to be Frenkie who decides and Man United will try to the end knowing that Chelsea can offer UCL football and are ready to make a proposal.''

Brak Ligi Mistrzów odbija się nam czkawką jak nie wiem. A mógł zarząd sypnąć groszem w zimę, jak Rangnick domagał się napastnika i pomocnika, może dałoby się dojechać do top4 i drużyna by się nie posypała, aż tak.
Jak na razie dzięki pieniądzom zaoszczędzonym dla ETH w zimę, wydaliśmy zawrotną kwotę 70 mln.
Swoją drogą na miejscu De Jonga też bym zwrócił uwagę na nazwiska, które ściągnęła Chelsea i Man Utd.
Smerfy Sterling, Koulibaly, Cucurella
United Eriksen, Martinez, Malacia
O ile podobają mi się nasze transfery, to Chelsea ma te nazwiska jednak konkretniejsze, a już na pewno bardziej medialne. U nas kibice będą domagali się od Holendra, że za pomocą magicznej różdżki odmieni United w jeden dzień, tam będzie miał obok siebie Kante i Jorginho. Z kim byście woleli grać Kante, czy Fredem, Jorginho, czy McTomkiem?
» 11 sierpnia 2022, 11:11 #653
Stanior: Na jego miejscu wybierałbym Chelsea w ciemno. Nie tylko ze względu na ligę mistrzów, ale u nas jest wyższa presja. No i gwóźdź programu czyli zarządzanie i projekt. Mało kto w ostatnim czasie miał tyle turbulencji co Chelsea i jakoś się ogarnęli. Nasi wiedząc, że po odejściu Ole i RR oczy całego świata będą skierowane na nich, przegrywają walkę o Haalanda, Nuneza i biorą udział w teatrzyku z Frenkiem. Myślę, że inni zawodnicy, którzy wciąż są dostępni i może by przeszli do nas, widzą co się dzieje. Widzą to zarządzanie, możliwe, że widzieli ostatni nasz mecz i całkiem prawdopodobne, że jeśli mieli jeszcze jakieś wątpliwości to już ich nie mają.
» 11 sierpnia 2022, 11:26 #652
majk: Właśnie, ta opieszałość zarządu sprawia, że topowe nazwiska nie chcą przychodzić, nie tylko brak LM. Tutaj nie ma sygnału od strony klubu, że budujemy dobry projekt.
» 11 sierpnia 2022, 11:30 #651
PogbaKingOfMANU: @Stanior, z całym szacunkiem, ale jaka walka o Haalanda, Nuneza? To chyba żart? My nawet nie staliśmy na linii startu do tych zawodników, oni by na nas nie spojrzeli. Sytuacja jest jaka jest, nie mamy takiej pozycji sportowej jak City, Liverpool, o innych europejskich potęgach nawet nie mówiąc. Topowy gracz nie przyjdzie kopać się po czole w LE w dodatku w klubie w kryzysie z niepewnym jutrem i otoczką medialną taką, że w szatni podobno są kwasy, menadżerowie są zmieniani jak rękawiczki, a zawodnicy z jakąś tam renomą od nas pouciekali (Pogba), albo chcą uciec (Ronaldo), czy odradzają nasz klub innym zawodnikom (Cavani). To wszystko nie pomaga.
» 11 sierpnia 2022, 11:59 #650
ax1d: Odbija nam się 37,9% wygranych Rangnicka, piorunujący finisz i wyśmienite miejsce w lidze.
No ale co tam, fajny był, bo powiedział, że w klubie chlew. Teraz jest super, bo nie dość, że nie mamy LM, to jeszcze niewielu poważnych zawodników będzie chciało przyjść do klubu, w którym jest chlew. Zwłaszcza gdy mają inną ofertę. A na koniec Ralf czmychnął do innej roboty. Same korzyści...
» 11 sierpnia 2022, 12:06 #649
majk: U nas nawet nasi byli trenerzy odradzają transfer do United. LVG zablokował transfer Timbera, a Rangnick prawdopodobnie Sesko.
Haaland, Nunez w lato byli już poza zasięgiem, można było w zimę powalczyć jeszcze, jak Niemiec wołał o napastnika, ale w lato było już pozamiatane.
Mi bardziej chodzi o inne dostępne nazwiska. Jakby w United czekał na De Jonga już taki Milinkovic-Savic, albo Tielemans, albo Ruben Neves, Bissouma, Ndidi, to byłby to argument za przyjściem do nas.
U nas musiałby grać z Fredem, McTomkie, może jakimś Rabiotem. To robi różnicę.
» 11 sierpnia 2022, 12:07 #648
Kundziu: A kto to jest ten SMS? Poza tym, że media nam go wciskają co okienko nie widać, żeby chłop poza Włochami miałby coś wielkiego prezentować, wycena jakby to kolejny zbawiciel miał przyjść.
» 11 sierpnia 2022, 12:16 #647
majk: Sergej Milinković-Savić - serbski piłkarz występujący na pozycji środkowego pomocnika we włoskim klubie S.S. Lazio.
» 11 sierpnia 2022, 12:18 #646
Stanior: PogbaKingOfMANU, z całym szacunkiem ale czyja to jest wina, że nie mieliśmy podjazdu do tych zawodników i nie będziemy mieć do kolejnych?
» 11 sierpnia 2022, 12:22 #645
majk: Tuska.
» 11 sierpnia 2022, 12:48 #644
PogbaKingOfMANU: Wina jest rozłożona na wiele czynników - zawodników, trenerów, zarządzania, władz w klubie, naszej dziwnej mentalności życia historią, kiedy świat poszedł na przód. Zajęcie drugiego miejsca było szczęśliwym trafem, pisałem o tym nie raz, że klub stoi w miejscu, a taktyką gry z kontry i karnymi daleko się nie zajedzie, ale ludzie uznawali to za hejt i twierdzili, że jest progres i wszystko idzie ok, co też opóźniło zrozumienie problemów i reakcje, by zacząć odbudowę drużyny. Nawet dodałbym winę mediów które narzucają presję ponad nasze możliwości, co też nie pomaga. Nie ma jednego winnego, to wszystko się składa na to, że jesteśmy gdzie jesteśmy.
» 11 sierpnia 2022, 12:52 #643
vieeeri: Wszyscy narzekamy na to, że zarząd nie ma planu B na ewentualne fiasko rozmów z FdJ. Zastanawiam się jak to miałoby wyglądać, gdybyśmy rozważali alternatywy w postaci Tielemans, Ruben Neves: "Słuchaj, jesteśmy napaleni na Frenkiego i będziemy o niego walczyć do końca okienka. Jeżeli nam się jednak nie uda to chętnie weźmiemy Ciebie, ale nie podpisuj z nikim kontraktu i czekaj na nasz sygnał. W najgorszym razie dla Ciebie, a dla nas w najlepszym, zostaniesz w obecnym klubie"
» 11 sierpnia 2022, 10:36 #642
Stanior: No właśnie założyłeś już na wstępie hipotezę na błędnych podstawach. "Będziemy o niego walczyć do końca okienka."
Normalnie gdy się okienko otwiera to klepiwsz gościa w tydzień. Jednocześnie rozmawiając z potencjalnymi celami równolegle. Jeśli się pierwszy udaje to zamykasz rozmowy z pozostałymi. Gdy wszystko idzie sprawnie jak w normalnych klubach na tym poziomie czyli światowym. To cała operacja trwa krótko i nikt nie czuje się oszukany i nie obgryza paznokci z nerwów do ostatniego dnia bo to jest patologia. Dam wam przykład: gdy menedżerem był jeszcze SAF to wychodziły po zamknięciu okienka takie wisienki, średnio raz na tydzień przez nawet kilka miesięcy sami zawodnicy innych klubów prosto z mostu opowiadali w mediach: "dzwonił do mnie Alex", "MU się mną interesowało" i to często były jakieś noname. Właśnie na tym polegało dobre zarządzanie na rynku. Kilka otwartych linii i prowadzenie równoległe bo nie ma czasu. Przeciwnicy też się zbroją i nie odpuszczą. Nikt na nas nie będzie czekał.
» 11 sierpnia 2022, 10:44 #641
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 10:52

W swoim składzie chce mieć najlepszych zawodników i właśnie dlatego zwracam się do Ciebie.
- a co z transferem FDJ? Jestem planem b?
Nie jesteś żadnym planem b, chce grać footballu totalny i potrzebuje do tego zawodnikow. Ale skoro pytasz to wiesz jak sprawa się przeciąga i nic nie jest pewne. Poza tym Ruben/Sergiej to spójrz na tych dwóch bałwanów*wskazuje na McFred* martwić się o skład niemusisz.
» 11 sierpnia 2022, 10:50 #640
PogbaKingOfMANU: No nie, powinno być tak, że widząc cyrk jaki się dzieje w barcelonce i wypowiedzi zawodnika który jest niechętny do zmiany otoczenia, to powinno się uciąć temat. Złożyliśmy ofertę, ok, później dać ileś czasu na odpowiedź jak było kiedyś mówione w plotkach, a nie, że całe okienko bujamy się wokół jednego typa. Dać termin, jeśli będą przeciw, to kończymy rozmowy i idziemy z ofertami do innych celów.
» 11 sierpnia 2022, 12:08 #639
bani: Śniło mi się dzisiaj, że byłem w ośrodku treningowym Barcelony. Spotkałem tam Frenkiego, który czekał na informacje odnośnie transferu do Manchesteru United. Finalnie dowiedział się, że przechodzi do nas po czym bardzo się cieszyliśmy. Jak wiemy sny to przeciwieństwo tego co się wydarzy także o tym transferze możemy zapomnieć. W sobotę zostanie zarejestrowany na nowy sezon w FCB.
» 11 sierpnia 2022, 10:26 #638
milsco: Albo odejdzie dk smerfow
» 11 sierpnia 2022, 10:27 #637
Stanior: Tak swoją drogą jak mocno trzeba żyć klubem, żeby się śniły wydarzenia związane z nim.
» 11 sierpnia 2022, 12:28 #636
bani: Stanior, spoko to była dłuższa kompilacja. Wiele innych rzeczy tam się działo :D
» 11 sierpnia 2022, 12:38 #635
milsco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 10:10

Czego co niektórzy wieszają psy na naszym zarządzie bo nie kupiliśmy FDJ?

Przecież piłkarz ma ostatnie zdanie, nie chce grać u nas bo mu sie nie podoba klub i woli odejść do pewniejszej Chelsea, sypanie tygodniówka 500k to chyba nie jest dobry pomysł bo nie chcemy tu mieć kolejnego sancheza czy Pogbdanca
» 11 sierpnia 2022, 10:10 #634
ManUtdFan94: Tutaj nie chodzi o De Jonga tylko ogólnie o całokształt. Bujamy się za Holendrem od 3 miesięcy podczas gdy jesteśmy w czarnej d, a jest połowa Sierpnia. Nadal nie mamy napastnika, pomocnika, na dodatek zaczynamy panikować i skłaniamy się ku średnich piłkarzy (Rabiot). Inne drużyny dawno się konkretnie wzmocniły, a my dalej szukamy, rozważamy, obserwujemy...
» 11 sierpnia 2022, 10:22 #633
Stanior: Ja mam problem do zarządu bo postawił klub w sytuacji bezalternatywnej. Za grał Vabank na Holendra i może zostać z niczym. Było mega dużo czasu na sondowanie i badanie gruntu. Odkąd klepnelismy menedżera dyrektorzy powinni się uwijać ze wzmocnieniami.
Ja to sobie wyobrażam, że w normalnym klubie, który się deklaruje, że chce przywrócić normalność i skuteczność na rynku to sytuacja wygląda tak:
- w poniedziałek klub prezentuje nowego menedżera
- we wtorek 3 oficjalnie potwierdza podpisanie kontraktów z 3 nowymi graczami. Tak się dało. Mnóstwo klubów klepnelo graczy przed końcem sezonu lub już na początku okienka.
» 11 sierpnia 2022, 10:23 #632
ManUtdFan94: Zwłaszcza, że ponoć tak byli zachwyceni strategią i wizją ETH, że na pewno wiedzieli jakie są cele transferowe... Ale co tu dużo mówić kolejny rok i kolejne kompromitacje Naszego zarządu...
» 11 sierpnia 2022, 10:26 #631
milsco: Musimy sobie zdać sprawę z tego, że dla piłkarza transfer do MU to wielka niewiadoma, agenci na 100% informują swoich piłkarzy, że taki transfer może zniszczyć im karierę

Nie wiem czemu tak uparliśmy się na tego FDJ, dlaczego nie ruszymy po Tielemansa który ma roczny kontrakt, zaraz przyjdzie Live i nam go podbierze
» 11 sierpnia 2022, 10:26 #630
Wirus: Podobno FDJ bardzo blisko transferu do Chelsea, transakcja może być jeszcze w tym tygodniu ustalona. Jeśli sie to potwierdzi, to będzie mega dramat z naszym kochanym zarządem. A Chelsea środek miałaby jeden z najlepszych w lidze FDJ - Kante - Jorginho.
» 11 sierpnia 2022, 09:55 #629
lopo92: Kante może zagrać na 6/8, Jorginho 6, FDJ 6, jeden z nich będzie musiał usiąść. Z perspektywy FDJ ja poszedłbym w miejsce, w którym miałym pewny plac, no ale wiadomo, że jestem mało obiektywny (Manchester na pierwszym miejscu)
» 11 sierpnia 2022, 10:00 #628
ManUtdFan94: Wcale nie tak bardzo blisko. On chce zostać, Chelsea chce spełnić warunki Barcelony, my mamy z Barca porozumienie. Tak naprawdę wszystko zależy od piłkarza, ale najbardziej to on chce zostać (info od Romano). Pewnie na dniach w końcu ta saga się rozstrzygnie.
» 11 sierpnia 2022, 10:11 #627
sturmik: No i rewelacja - Chelsea moze miec trzech swiatowej klasy pilkarzy do gry na DCM a u nas trzeba chyba rzucic Garnera na gleboka wode bo innej rady nie ma.
» 11 sierpnia 2022, 10:13 #626
skowron32: Ooo Arek Milik z Nami łączony i z Barcelona =) czytałem na pewnej stronie meczykowej =)
» 11 sierpnia 2022, 09:38 #625
zylkos1988: Wspaniały tydzień dla kibiców United. Dostać w papę u siebie z Brighton grając padake, kolejny tydzień okienka gdzie nie jesteśmy w stanie nikogo przekonać przez co celujemy w polsrodki jak Rabiot, Arnautovic, nasze cele transferowe podpisują z innymi a na horyzoncie Brentford i znowu męczarnia z McFredem
» 11 sierpnia 2022, 09:23 #624
Seszele: Kto z naszych celów transferowych podpisał?
Z czystej ciekawości pytam.
» 11 sierpnia 2022, 09:24 #623
atotrikos: Na pewno nie defensywny pomocnik
» 11 sierpnia 2022, 09:27 #622
zylkos1988: Jeśli wierzyć doniesieniom mediów to Sesko, Ruiz a Frankie na 95% w Chelsea
» 11 sierpnia 2022, 09:28 #621
zylkos1988: Czy my w ogóle jesteśmy łączeni z jakimś cdm ?
» 11 sierpnia 2022, 09:29 #620
skowron32: Z brentford to pewnie wygramy jakieś 2-1 może 2-0 ale za tydzień znowu KLOPY
» 11 sierpnia 2022, 09:37 #619
Seszele: No właśnie. Jeśli wierzyć doniesieniom mediów. Kluczowy zwrot.
Sneijder już dawno powinien być na Old Trafford.

Jeśli wierzyć mediom oczywiście.
» 11 sierpnia 2022, 09:42 #618
KseroMP: Ty na spokojnie lepiej do meczu z Brentford podejdź, ja to w tym momencie każdy mecz z zespołem Premier League to wielka niewiadoma.
» 11 sierpnia 2022, 16:36 #617
skowron32: Jeszcze prawie 3 tyg okienka, ciekawe czy ETH kogoś dostanie?
Moim zdaniem jeśli by Glazerowie sprzedali MU w odpowiednie ręce to by było ok ale czy to się stanie? Nikt tego nie wie
» 11 sierpnia 2022, 08:55 #616
Widmo: Taka tranzakcja trwała by minimum 4 miesiące, a znjacac Glazerów pewnie i z 8. Więc nie ma co się nastawiać, że to już za raz za chwilę bo wcześniej media muszą się najeść.
» 11 sierpnia 2022, 09:21 #615
skowron32: Nie no wiadomo, że cała transakcja była by szumnie rozdmuchana w mediach na cały świat. W takim klubie jak MU nie da się nic po cichu zrobić, a transakcja trwała by minimum 4 do 12 miesięcy. Raczej taka historie można między bajki wcisnąć gdzieś pomiędzy Jednorożca a Yetiego:)
» 11 sierpnia 2022, 09:35 #614
ManCr7united: Wsparcie to jest tylko nie do końca wyszly im transfery de jong mówi nie

A my dalej koncentrujemy się na pół środkach jak rabiot
I tak jest cały czas nie kupujemy tego zawodnika co chcemy kupujemy pół środek a później żeby kogoś kupić musimy pół środek sprzedać a ich często ciężko sprzedać bo wymagania finansowe zbyt duże
» 11 sierpnia 2022, 08:38 #613
Seszele: Czy Erik ten Hag to kolejny menedżer, który dał się nabrać?
David Moyes.
Luis van Gaal.
Jose Mourinho.
Ole Gunnar Solskjaer.
Ralf Rangnick.

Żaden z nich nie otrzymał należytego wsparcia ze strony zarządu. W przypadku EtH wciąż jest na to szansa, ale naiwność to najgorsza cecha narodu polskiego, dlatego pytanie: czy nie jestem naiwny? Każdy z nich, z wyjątkiem OGS, który siedzi cicho jak mysz pod miotłą, otwarcie do dziś potrafi powiedzieć, że MU jest niepoprawnie zarządzany.
» 11 sierpnia 2022, 07:38 #612
brazylianwisnia: Skąd wiadomo że nie dostanę wsparcia jakie ustalono?
» 11 sierpnia 2022, 07:48 #611
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2022 08:31

Myślę, że to widać gołym okiem. Aczkolwiek nikt nie jest nieomylny, więc i ja mogę się mylić. Być może wszyscy z nich otrzymali potężne wsparcie, a teraz świrują pawiana, kto wie?
Zaha, van de Beek, Fred, Cristiano Ronaldo - między innymi jakim cudem Ci piłkarze trafili na Old Trafford, bo nie wiem? Dlaczego Paul Pogba tak długo reprezentował Manchester United, bo tego też nie wiem? Mamy szóstego menedżera począwszy od roku 2013. Minęło 9 lat, o ile dobrze liczę. To bardzo dużo. Żaden z tych menedżerów oprócz OGS nie był jakimś amatorem co też potwierdza ich dzisiejsza pozycja.
» 11 sierpnia 2022, 08:30 #610
Piwal: Solskjaer nie otrzymał wsparcia ? No komedia. On akurat dostal wszystkich których chciał.
» 11 sierpnia 2022, 08:43 #609
Seszele: Tak, szczególnie van de Beeka i Cristiano Ronaldo.
Na pewno.

Prędzej van Gaal, nie zaś OGS.
Nie zmienia to faktu, że od lat 9 jest padaka.
Czy dostali wsparcie, czy nie, to nie ma już większego znaczenia. Mleko i tak się rozlało.
Nie gramy jak na Manchester United przystało, nie ma aktualnie tego wielkiego United.
Chciałbym wierzyć, że w nadchodzących latach to się zmieni.
» 11 sierpnia 2022, 09:01 #608
Alibaba: Akurat Ole dostał wsparcie i to bardzo duże w przeciwieństwie do całej reszty.
» 11 sierpnia 2022, 09:04 #607
Widmo: Ciężko powiedzieć by Ole dostał wsparcie. Wydaje mi się że Norweg był tylko pośrednikiem i przedstawicielem a klub kupował kogo chciał. Nawet jeśli byli to dobrzy zawodnicy nadal nie byli to gracze którzy mieli pasować do wizji tranera. A to głównie dlatego, że takowej wizji po prostu nie było.,, DNA i do przodu "
» 11 sierpnia 2022, 09:24 #606
awe: Nie dostal takich jak chcial? Dopiero co sie zachwycaliscie, ze w koncu jest Olek na lawce i przychodza tutaj prawdziwe diably z "DNA United"...
Nie dostal wystaraczajcego wsparacia?! Pilkarze na ktore dostal pieniadze:
Bramkarz: Henderson, Heaton
Obrona: Maguire, AWB, Telles, Varane
Srodek pomocy: Fernades, VdB
Skrzydłowi: James, Diallo, Pellistri, Sancho
Atak: Ighalo, Cavani, Ronaldo
Do tego realne wzmocnienia ze szkolki Greenwood, Williams, Elanga
Takze dostal praktycznie cala jedenastke nawet bramkarza mogl sobie zmieniac jakby chcial takiego dobrze grajacego nogami, nie wspominajac juz w klubie wlasnie byli juz DDG, Lindelof, Pogba, Rash i wielu innych pilkarzy na poziomie.
Zaden trener nie dostal takiego wsparcia jak OGS, tam chyba brakuje nie duzo do 500 0000 mln, które zostaly wydane za jego kadencji, a teraz trzeba wzmacniac kazda pozycje w obronie, w pomocy i ataku ...
Wspominak o LvG tez dobra, lepił z takiego gunwa, ze glowa mala wiekszy transfer to dostal tylko di Marie ktory po roku byl sprzedany...
» 11 sierpnia 2022, 10:08 #605
bani: @awe Radzę trochę poszperać w internecie przed kompromitowaniem samego siebie :)
Bramkarz: Henderson - nasz wychowanek :) Heaton - transfer na 3ciego bramkarza
Obrona: Maguire - mówił o nim już Jose, także znając nieudolność naszych działaczy udało się dopiąć transfer rok później, AWB - grał dobrze za kadencji Ole, Telles - transfer zagadka biorąc pod uwagę wprowadzanie Williamsa na LO w poprzedzającym sezonie (uważam, że to chęć klubu), Varane - bardzo dobry transfer + super okazja, niestety kontuzje niweczą plany
Srodek pomocy: Fernades, VdB
Skrzydłowi: James - transfer się zwrócił z nawiązką, przydał się drużynie, Diallo - raczej transfer pionu scoutingu, Pellistri - to samo co Diallo, Sancho - Ole prosił o Sancho rok wcześniej po czym dostał go w jednym okienku z Ronaldo i musiał zmienić swoje plany (miał być przód Rashford - Greenwood - Sancho, a przy obecności Ronaldo musiał dostosować całą taktykę pod niego)
Atak: Ighalo - miał być Haaland, ale ManUtd nie zgodził się na wpisanie klauzuli :) , Cavani - do przyjścia Ronaldo bardzo pomocny zawodnik, Ronaldo - transfer zarządu dla zysku :)
» 11 sierpnia 2022, 10:35 #604
Seszele: awe - bzdury gadasz, że głowa mała.
Schweinsteiger to była zachcianka klubu czy ówczesnego menedżera? A Blind? Mówi Ci coś? Oczywiście, że van Gaal również dostał piłkarzy jakich chciał. Inna sprawa czy oni byli pierwszym wyborem, tego się nigdy nie dowiemy.

Co do OGS, jak dla mnie był tylko marionetką. Zarząd zobaczył, że może jednak ktoś z DNA klubu się sprawdzi i pójdzie w ślady Fergusona. Więc kupili trochę dobrych graczy, ale w moim odczuciu oni nie byli wyborem Olka (umówmy się, że nie wszyscy). Olek naobiecywał niektórym, że będą grali, a i tak nie grali. Jak dla mnie był nacisk z góry ewidentny, nie mówiąc już o sprowadzeniu CR, który nijak nie pasował do tego wszystkiego. Nie wspomnę o van de Beeku. A że Olek ma DNA, kocha klub, to i siedzi cicho niczym mysz pod miotłą (inna sprawa to czy robi dobrze). Ralf natomiast miał to gdzieś, wiedział, że jego dni i tak są policzone, więc wrzucał ile wlezie. Uważam, że nie tylko jechał po klubie i nie zapanował nad frustracją, ale też zwyczajnie przerosła go ta cała sytuacja i nie podołał jako menedżer. Ostatecznie okazał się za słaby na to, aby to poukładać w pół roku.
» 11 sierpnia 2022, 11:33 #603
Piwal: to ja jeszcze dodam jaką jedenastkę zastał Solskjaer zanim dokonał swoich transferów:
De Gea, Lindelof, Bailly, Smalling, Rojo, Shaw, Dalot , Young, Valencia, Matic , McTominay, Pogba, Fred, Fellaini, Herrera, Lingard, Mata, Rashford , Sanchez, Greenwood , Lukaku, Martial.

Biorąc pod uwagę jakich zawodników zastał i jakich dostał to miał do wyboru taką kadre o jakiej Mourinho Van Gaal i Moyes mogli tylko pomarzyć.
» 11 sierpnia 2022, 14:48 #602
awe: Wychowanek to sie juz nie liczy to nie jest wzomcnienie kadry ? To nawet gorzej bo za jego kadencji oporcz jakosciowych wychowankow, z kasy klubu poszlo prawie 500 mln i teraz mowi sie o 10 tranferach taka kadre stworzyl, ale jak ktos dostaje tyle kasy praktycznie pilkarza ka nazda pozycje pomiomo ze juz sklad byl mocny na wielu pozycjach i ktos nazywa to brakiem wsparcia to nie ma co rozmawiac bo glowa zamknieta.
» 11 sierpnia 2022, 19:34 #601
sturmik: Bardzo dobry artykul na skysports o naszej strategii transferowej. Dobrze ze takie rzeczy wychodza na glebsze wody - moze ktos z zarzadu United to przeczyta.

skysports.com/football/news/11667/12669141/manchester-united-recruitment-strategy-in-question-amid-troubled-transfer-window
» 11 sierpnia 2022, 04:23 #600
swees: Hahah :D

twitter.com/Mohamed_therad/status/1554492822618644480?s=20&t=3S7g4HD0ockVhlD8Vq9hzw
» 11 sierpnia 2022, 03:26 #599
trance: twitter.com/NOT_MOTD/status/1557066680827686914?t=3q73T1FQZsC2aS6ZNPl4Zw&s=07&fbclid=IwAR0kpk1VUN7fr9gZno-K23aD4eh03DdauapmWIGQuBozWLRucPFVtmV4OX0
» 11 sierpnia 2022, 09:31 #598
Seba0619: Manchester Evening News"
Ralf Rangnick wskazał pięć priorytetowych celów transferowych dla klubu z Old Trafford. W tym gronie byli Erling Haaland, Julian Alvarez, Christopher Nkunku, Konrad Laimer i Josko Gvardiol. Ostatniego z nich miał nawet określać mianem "obowiązkowego zakupu"

Dwóch już w City, o resztę raczej zabiegać narazie nie będziemy. Swoją drogą ja to żałuję Gvardiola, gość ma papiery na naprawdę fajne granie. Już teraz oglądając RB można zauważyć jakim jest kotem a ma dopiero 20 lat. Kolejny zawodnik, na którym Lipsk zarobi ładną sumkę, ciekawe tylko, który z gigantów go wyciągnie.
» 11 sierpnia 2022, 02:09 #597
zbyszek7: Jakby bylo odwrotnie tzn ze ten Hag tymczasowy a RR po nim to byloby to samo. Ten Hag ma swoja wizje i chce swoich pilkarzy tylko wyglada na to ze oni albo nie chca tutaj przyjsc albo nasz zarzad nie chce wydac na nich przeplaconych sum. Nie chce byc zlym prorokiem ale jeszcze w tym roku byc moze pozegnamy sie z ten Hagiem, ktory sam zrezygnuje z wyciagania klubu z tego bagna bo nie dostal tego czego chcial
» 11 sierpnia 2022, 06:56 #596
brazylianwisnia: Moim zdaniem to bzdura. Każdy kto by wskazał Haalanda jest niepoważny.
» 11 sierpnia 2022, 07:49 #595
Chris425: Serio?
Savić- Juve, albo podbicie warunków kontraktu poprzez wypuszczanie plotek o zainteresowaniu United
Frenkie zostaje- będzie chciał swoje pieniądze, odejdzie za sezon/ zostanie jeśli w Barcelonie coś chociaż pogra.
Panic Buy w ostatnich dniach okienka- klepiemy Fellainiego ala Podsiadło z Juventusu, liczba wirusów musi się zgadzać.
Może dokupimy jakiegoś napastnika który do gry nic nie wniesie, pokusimy się o Sarr'a (drugi James).
Bujamy się z Ronaldo który już w styczniu będzie próbował stąd uciec ale nie zdoła (brak zainteresowania innych klubów). Do tego fochy mamusi Rabiota i sezon na straty. Maguire ponownie udowadnia, że jest pomyłką.
Rash, Fernandes kopią się po czole, choć ten drugi coś tam strzeli/asystuje. Martial 7 bramek w sezonie, przeplatane kontuzjami. Duet McFred to dramat, idzie wywiercić sobie oczy, sytuacje jako tako ratują nowe nabytki. Letnie transfery zagrają dobry sezon i dostosują się do reszty ale dopiero po sezonie, więc zakręcimy się w okolicach 4-6msc. Zawodnicy klepią swoje magiczne: Ten sezon nie był wystarczająco dobry, musimy się poprawić.
Lindelof odchodzi po sezonie i gra ładną piłkę w nowym klubie, Bailly odchodzi do swojego byłego klubu lub też średniaka i taki też poziom utrzymuje. Jones odchodzi do byle jakiego klubu i tam rozgrywa 10 meczy, gra przyzwoicie, kontuzja.
Nowy sezon, nowe nadzieje, dalej bujamy się z Rashem, Fernandesem i Shawem bez formy, młodzi dostali jakieś ochłapy nie grając praktycznie nic.
Koło się zatacza.
Tak to widzę.
» 11 sierpnia 2022, 00:39 #594