Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Leicester City – Manchester United 3:1. Czerwone Diabły za burtą Pucharu Anglii...

» 21 marca 2021, 19:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zakończył na ćwierćfinale swoją przygodę z Pucharem Anglii w tym sezonie. Czerwone Diabły spisały się słabo na King Power Stadium i zasłużenie przegrały 1:3 (1:1). Bohaterem gospodarzy był Kelechi Iheanacho, który dwukrotnie wpisał się na listę strzelców.
Leicester City – Manchester United 3:1. Czerwone Diabły za burtą Pucharu Anglii...
» Manchester United przegrał z Leicester City i odpadł z rywalizacji o Puchar Anglii
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Alex Telles
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Nemanja Matić
Paul Pogba
Donny van de Beek
Mason Greenwood
Anthony Martial
Edinson Cavani
Scott McTominay
Bruno Fernandes
Luke Shaw
Amad Diallo

Oddano 221 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer mocno zamieszał wyjściowym składem Manchesteru United. Szansę od pierwszych minut dostali m.in. Donny van de Beek i Alex Telles. Duża liczba zmian sprawiła, że Czerwone Diabły nie weszły dobrze w niedzielne spotkanie. W grze było sporo niedokładności.

Pierwszą groźną akcję obserwowaliśmy w 17. minucie spotkania. Niebezpiecznie było w polu karnym Manchesteru United. Nieudanie piłkę z własnego pola karnego wybijał Harry Maguire i na prawej stronie zgarnął ją Jamie Vardy. Anglik kropnął mocno z dość ostrego kąta, a dobrą interwencją popisał się Dean Henderson.

Manchester United pasywną i niedokładną grą prosił się o kłopoty. W 25. minucie Leicester City objęło prowadzenie. Bramkę Lisom sprezentował Fred. Czerwone Diabły wznawiały grę od bramki. Brazylijczyk dostał podanie od Harry’ego Maguire’a i postanowił odegrać do Hendersona. Zrobił to niedokładnie, futbolówkę przejął Kelechi Iheanacho, minął Hendersona i wpakował piłkę do pustej bramki.

Czerwone Diabły długo nie potrafiły odnaleźć swojego rytmu gry. W 38. minucie zawodnikom Solskjaera udało się jednak doprowadzić do remisu. Na lewej stronie boiska podania dobrze wymienili Telles i Pogba. Francuz zagrał piłkę na jedenasty metr, po drodze sprytnie między nogami przepuścił ją Van de Beek, a mocnym strzałem z lewej nogi akcję skończył Greenwood. 1:1 i Manchester United wrócił do gry!

Przed przerwą obie ekipy miały jeszcze swoje okazje. Lekki strzał zza pola karnego oddał Paul Pogba, a po drugiej stronie lepszą próbę zanotował Ayoze Pérez. Hiszpan zakręcił defensorami Czerwonych Diabłów, oddał soczyste uderzenie, ale nieznacznie się pomylił.

Po pierwszej połowie meczu na King Power Stadium rozlosowano pary półfinałowe FA Cup. Manchester United i Leicester City dowiedziały się więc, że przyjdzie im się zmierzyć z Southampton, a zatem teoretycznie najsłabszym rywalem z całej stawki. Było więc o co walczyć!

Drugą część lepiej zaczęli piłkarze Leicester City, którzy już w 52. minucie po raz drugi objęli prowadzenie. Bierną podstawą w defensywie wykazali się Nemanja Matić i Fred. Odpuścili Youriego Tielemansa, który podholował piłkę pod szesnasty metr i oddał mocny strzał po długim rogu. Henderson nie zdołał naprawić błędu kolegów.

W 58. minucie mogło być po meczu. Stratę na własnej połowie zanotował Greenwood. Z piłką w pole karne Czerwonych Diabłów wjechał Vardy, który zostawił w blokach startowych Maguire’a, huknął potężnie po krótkim rogu, ale na szczęście dla Manchesteru United uderzył obok bramki.

W grze Czerwonych Diabłów konieczne były zmiany i doczekaliśmy się ich w 64. minucie. Na boisku zameldowało się od razu czterech zawodników – Bruno Fernandes, Scott McTominay, Edinson Cavani i Luke Shaw. Sygnał był czytelny, Manchester United chce gonić rywala.

Piłkarze Solskjaera w kolejnych minutach ewidentnie podkręcili tempo, lecz nie przełożyło się to na bezpośrednie zagrożenie bramki Schmeichela. Leicester City raz po raz odpierało ataki Czerwonych Diabłów przed własną szesnastką.

Atakował Manchester United, a kolejną bramkę zdobyło Leicester. W 78. minucie Lisy miały rzut wolny na lewej stronie boiska na wysokości pola karnego. Piłkę na dalszy słupek idealnie dorzucił Marc Albrighton. Tam akcję strzałem głową zamknął Iheanacho i po raz drugi pokonał Hendersona. Napastnika Lisów nie upilnował McTominay i gospodarze podwyższyli prowadzenie na 3:1.

Po straconym golu z piłkarzy Manchesteru United ewidentnie uszło powietrze. W 88. minucie bliski zdobycia bramki kontaktowej z rzutu wolnego był Bruno Fernandes. Portugalczyk przymierzył w okienko ze znacznej odległości, ale kapitalną interwencją popisał się Kasper Schmeichel.

W końcówce cudu na King Power Stadium nie było i Czerwone Diabły pożegnały się z rozgrywkami Pucharu Anglii w tym sezonie.

Leicester City – Manchester United 3:1 (1:1)
Bramki: Kelechi Iheanacho 25’, Youri Tielemans 52’, Kelechi Iheanacho 78’ – Mason Greenwood 38’

Leicester City: Schmeichel – Fofana, Evans, Söyüncü – Albrighton, Tielemans, Ndidi, Castagne – Pérez (Praet 73') – Iheanacho, Vardy (Choudhury 83')

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Lindelof, Maguire, Telles (Shaw 64') – Fred (Diallo 84'), Matić (Fernandes 64') – Greenwood, Van de Beek (Cavani 64'), Pogba (McTominay 64') – Martial


TAGI


« Poprzedni news
Dlaczego Rashford nie znalazł się w kadrze na mecz z Leicester City?
Następny news »
Statystyki: Leicester City - Manchester United 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (685)


Dutchman: Jak wynika z informacji w trakcie budowy stadionów w Katarze zginęło ponad 6500 ludzi, z czego blisko 40 bezpośrednio przy budowie stadionów. FIFA propaguje Black Lives Matter, nakłada sankcje za słowa "negrito", a tymczasem na Bliskim Wschodzie dzieją się takie rzeczy i... nic nikt nie robi. To jest skandal. Ale co się łudzić, że to się zmieni skoro FIFA dostaje wielkie pieniądze od Katarzyków i inne kluby też współpracują z szejkami jak PSG czy City. Żeby nie było, nie mam nic do City, lubię Guardiolę, paru ich zawodników, ale sama współpraca z tymi zabójcami z Kataru to jest hańba. Mam nadzieję, że wczorajszy protest Norwegii nabierze na sile i również inne kraje się w to włączą. Nawet jeśli nic to nie da, to trzeba pokazać światu w jak zepsutym świecie piłki obecnie żyjemy.
» 25 marca 2021, 10:06 #680
DaredevilUtd: Typowy nowoczesny świat. Reagują na to, na co im jest wygodnie :)
» 25 marca 2021, 10:12 #679
0listonoszpat: Nie mogę w to uwierzyć, że tam zginęło 6,5 tys ludzi. Nie daję temu wiary bo mi się to w głowie nie może zmieścić. Jeśli by to udowodniono to nie będzie żadnych mistrzostw tam.
» 25 marca 2021, 10:38 #678
Dutchman: Nawet jeśli to i tak z Katarem już nie od dziś wiadomo jak wykorzystuje swoich obywateli, nie raz powodując ich śmierć. Dlatego sam fakt, że takie "brudne pieniądze" na wielkie transfery biorą od nich takie znane kluby jak PSG czy City uważam za hańbiące.
» 25 marca 2021, 10:44 #677
Nowak2007: To się nazywa korporacjonizm. Kapitalizm wydawał się dobrą opcją po socjalizmie XX wieku, ale szybko spowodował powstanie wielkich majątków w rękach kilkuset osób. W ten to sposób powstał korporacjonizm . Co ciekawe Lenin już 100 lat temu o tym pisał. Korporacjonizm jest gorszy niż socjalizm, bo w socjalizmie dokładnie widzisz kto celuje bronią w twoją głowę, a w korporacjonizmie masz wrażenie, że jesteś wolny, choć obserwuje cię tysiąc takich broni.
» 25 marca 2021, 11:28 #676
mikiartur: Też macie takie wrażenie że Czesi mają najsilniejszą kadrę od lat. I to może być kandydat na miano czarnego konia turnieju Euro. Bo okej to była tylko Estonia ale wczorajsze mecze pokazały że też pod wpływem takiej ilości meczów w sezonie itd to Euro może być bardziej nie przewidywalne. Dzięki temu takie mniejsze ekipy mogą mieć większą szansę zabłysnąć. I naprawdę jestem ciekaw Czechów jak się będą dalej prezentować. Także Turcy mnie wczoraj mocno zaskoczyli. Choć martwię się że Holendrzy zmarnują to pokolenie. Nie wiem czy oni dobrze zrobili wybierając De Boera(czy jak to tam się nazwisko pisze) . A naprawdę mają ciekawe pokolenie
» 25 marca 2021, 09:33 #675
DailySmoker: Diabły pomóżcie. Wyceniał ktoś z was, lub czy kojarzyć jakieś firmy dobre zajmujące się wyceną takich rzeczy jak podpisane koszulki, piłki itd? Przez 50 lat kibicowania trochę się tego nazbierało i chciałbym się dowiedzieć co za skarb mam w domu:D
» 25 marca 2021, 08:14 #674
biolekkk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2021 09:06

Niestety nie pomogę, ale jakby Ci się udało w przyszłości to zrobić to podziel się proszę doświadczeniem!

Edit, masz jakąś konkretną pamiątkę, która wydaje się być najcenniejsza? :)
» 25 marca 2021, 09:05 #673
Nowak2007: Bruno jest tak zajechany przez OGS, że pierwszy mecz eliminacji MŚ musiał zacząć na ławie.
» 24 marca 2021, 22:17 #672
kckMU: Tak, przez OGS. Chorwacje sobie obejrzyj, w ogóle nie biegali, zdechli aż przykro. Ich kto zajechał jak są porozwalani po całej Europie?
» 24 marca 2021, 22:36 #671
Chestnut: Bruno jest zajechany tak samo jak Twój mózg. Daj mu odpocząć. :)
» 24 marca 2021, 22:36 #670
GoForWin: Niedługo Ole będzie winny tego, że murawa jest źle przycięta.
» 25 marca 2021, 00:27 #669
H2O1994: Ten Nowak się po prostu bawi w Primasorta, był już tu jakiś rok temu pod podobnym nickiem.
» 25 marca 2021, 01:08 #668
Nowak2007: @GoForWin co ma piernik do wiatraka? OGS nie umie oszczędzać siły kluczowych piłkarzy i wie o tym dużo osób. To on decyduje czy ktoś może grać czy nie. Dzisiaj cała podstawa repry Portugalii grała w pierwszym składzie za wyjątkiem Bruno, więc coś jest na rzeczy,
» 25 marca 2021, 02:13 #667
kckMU: Na rzeczy jest to sherlocku, że Portugalia kolejny mecz gra na wyjeździe z Serbią. Azerów mogliby ograć nawet Bebe.
» 25 marca 2021, 06:28 #666
Lisan: Po częsci masz racje. OGS zbyt mało rotuje składem, tzn ma swoja uoatrzona jednostke ktora ekspoatuje. Gracze tacy jak: Mata, Bailly,VDB, Lingard malo co w tym sezonie grywaja kosztem Martiala, Freda, Jamesa a wiec ludzi totatlnie bez formy
» 25 marca 2021, 06:49 #665
Dejfmi: Proszę, jak szybko Lingard z największego odpadu w zespole, tzw. młodego talentu, dziada który powinien jak najszybciej z niego wylecieć nawet za dopłatą nagle staje się obiektem pożądania w naszym zespole.
» 25 marca 2021, 08:30 #664
mikiartur: Portugalia ma tak mocną kadrę że na te 3 mecze może wystawić 3 różne 11stki i nie stracą na jakości, może poza wyjęciem Diasa i czasem Ronaldo(ale to też nie zawsze obecnie). A mają mecz bardzo z Serbią i jeszcze mecz z Luksemburgiem gdzie też pewnie trochę inna 11stka wyjdzie.
» 25 marca 2021, 08:42 #663
H2O1994: Dlaczego niby Lingard powinien u nas grać wcześniej? Co on takiego pokazywał że zasługiwał na grę?
» 25 marca 2021, 10:37 #662
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2021 10:55

Wciskając sie do tematu jesli chodzi o Lingarda to jest tak ze zawodnik ktory wie ze bedzie grał co mecz i ma byc ważną postacią w druzynie też nabiera pewnosci siebie . Niestety u nas pod wodzą Solskjaera to sie nie udało bo ten juz wiedział ze nie bedzie na niego stawiał . Jesli zawodnik nie ma rytmu meczowego , cały czas to powatarzam ze bez rytmu meczowego to mało jaki zawodnik wejdzie i bedzie prezentował jakis poziom . W West Hamie odpalił bo z marszu zaczął grać i wrócił do formy . Oczywiscie nie twierdze ze Lingard grałby u nas tak jak w West Hamie i strzelałby tyle bramek i asystował ale napewno dałby wiecej niż taki James czy Martial w tym sezonie . A jak juz mowa o Solskjaerze to potwierdzam tez to co mowi Nowak i Lisan . Solskjaer mało rotuje składem i tylko potrafi jedną 11nastka grać . Tak sie poprostu nie da . Zawuazylem ze gdy wprowadza jakies rotacje w składzie to nagle ci co wchodza nie prezentuja pewnego poziomiu . Takze taki Donny , Williams , Mata , Telles czy Matic nie bedą grali zadziwiająco . Baaa nawet jesli wyjda im mecze dobre tak jak w przypadku Bailly/ego to widzimy to i tak w nastepnym meczu nasz trener posadzi ich na ławce . I o to cała logika naszego zarządzania składem . Tutaj w tym Solskjaer jest słaby i totalnie nie ma na to pomyslu . Widzialismy po przyjsciu Solkjaera tutaj jak grał jednym składem przez kilka meczy wygrywalismy wszystko a pozniej posypało sie to jak domek z kart . Tak samo bylo w zeszlym sezonie po przerwie z lockdownem wrócilismy silniejsi wypoczęci wygrywalismy wszystkie mecze pokolei a po 10 kolejkach juz podstawowa 11nastka była zajechana i gralismy juz na oparach . Tutaj trzeba rotować i dobrze zarządzać kadrą i niestety ale taki Donny czy inny Telles albo Williams a nawet jesli przyjdzie ktos nowy to nie wróże im dobrze kariery tutaj w klubie pod wodza Solskjaera . Niestety ma swoje świete krowy i oni zawsze bedą grali dopóki płuc nie wyplują . Powiem wam ze mamy naprawde ciekawy skład i jakis konkretny trener moglby to lepiej poukładać i moze coś nawet ugrać .Ławka jest naprawde ciekawa i szeroka . Brakuje nam napewno jakiegoś konkretnego napastnika/skrzyydlowego noi moze ŚO . Nie mowie tutaj o wygraniu Ligii Mistrzow czy Mistrzostwa ale sądze ze United stać teraz na to drugie miejsce z wieksza przewagą punktową ( np 6-8 pkt ) wiecej niż teraz . Napewno wyjscie z tej grupy LM tez mogloby sie udać i zajść gdzies do 1/8 czy 1/4 LM i moze dorzucenia jakiegos FaCup czy innego Pucharu Ligii .
» 25 marca 2021, 10:51 #661
H2O1994: Z tego co pamiętam to już za Ole Lingard cały czas grał w pierwszym składzie praktycznie do przyjścia Bruno(jeśli się mylę to mnie poprawcie). I gdzie była ta jego pewność siebie, jak podawali składy to praktycznie każdy na tej stronie dostawał białej gorączki bo Lingard w pierwszym składzie. Teraz piszecie że nie miał pewności siebie bo nie grał w pierwszym składzie, grał i nic nie pokazywał, na szczęście przyszedł Bruno.
» 25 marca 2021, 11:45 #660
pawelisto2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 22:17

Soucek to naprawdę niemały fenomen, 4 bramki dzisiaj przeciwko Estonii. Fajna historia z nim i jego kolegą Coufalem, że przychodzą za 25 milionów łącznie i z miejsca stają się arcyważnymi zawodnikami swoich zespołów.
A poza tym to fajny gość po prostu wydaje się Soucek, już dwa razy w tym sezonie musiał zejść na chwilę z boiska z zakrwawioną głową(jedno to chyba z nami nawet w pucharze), a ten się śmieje od ucha do ucha.
Fajna historia raz jeszcze.

Edit. 3 bramki jednak dzisiaj, a nie 4. Mimo wszystko hattrick też fajny.
» 24 marca 2021, 22:16 #659
QsQs: Oglądam Belgię z Walią i tak patrzę na Jamesa to niestety gość gra tragicznie.
» 24 marca 2021, 22:03 #658
ManUnited307: Hehe nic nowego ;) do tej pory sie zastanawiam po co go do nas kupili. Posluchał Ole przyjaciela Giggsa i sciagneli drewniaka do nas. Zalatwil mu fuche "po znajomosci" :D pomimo ze sie wgl. nie nadaje do gry w takim klubie
» 24 marca 2021, 22:12 #657
MrCygan: Nie wiem na ile % to prawda, ale według włoskich mediów UEFA zamierza zrezygnować z FFP z powodu obecnej sytuacji ekonomicznej i dać klubom dużo większą swobodę w wydawaniu pieniędzy. Co o tym sądzicie? Dla mnie FFP to i tak farsa, a tym ruchem okienka transferowe będą istną licytacja dla klubów jak City, PSG czy Chelsea, a przy szczodrości naszych właścicieli będzie bardzo ciężko.
» 24 marca 2021, 16:50 #656
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 17:07

FPP to jest dla klubow typu Madryt, Barcelona, PSG., gdzie raz , ze pandemia I utrata przychodow, a dwa , ze ogladalnosc tych lig jest cieniutka.
Premier League jest 20 razy bardziej ogladalna liga jak 2 ga w tym zestawieniu La liga, gdzie tam liczy sie Farcelona I Los Kalikos,
Prmier league rozegralo to swietnie z porozumieniem z klubami, ze posiadacze sezon tickets maja dostep do ogladania wszystkich meczy swego zespolu za friko, Sky, itv, prime, bt wymaga tylko ref numberu I masz dostep do meczy...
Dlatego tez, posiadacze members nie zrezygnowali I oczekiwali cash backa, bo raz , ze access za free, a dwa, ze nie straca swego miejsca na stadionie.
Premierleague jest w super kondycji, ogladalnosc wzrosla o 30%...
Takie kluby jak west ham, Aston villa moga sobie rzadac za Grelisha czy Rice po 100baniek, bo wiedza o tym, ze kura znosi zlote jaja...
» 24 marca 2021, 17:05 #655
bartini63: Czytam tak komentarze i ludzie naskakują na Freda. Okej zgodzę się forma jego jest pod kreską, ale kogo za niego mielibyśmy wpuścić? Osoby, które chcą argumentować Donnego tylko dlatego, bo ma za mało czasu na boisku niech mi nie wmawia ponownie tego, bo Fred okej zgodzę się zawalił 2 bramki (2 na raty z Maticiem) i jest pod kreską tylko kogo możemy wpuścić? Donnego, który człapie sobie po boisku i tak naprawdę niewiele wnosi, gdy powinien brać przykład z Bruno i gryźć trawę. Odnośnie środka pola to Pogba-Fernandes(ŚPO)-McTominay w zasadzie taki środek pola jest optymalny. Szczerze? Zgodzę się Fred nie daje tego za jaką kwotę go kupiliśmy, bo nie gra wybitnie, ale VdB za podobną kwotę nie gra o wiele lepiej i to jest moim zdaniem trochę strzał w kolano i niewypał transferowy. Co można zrobić? Moim zdaniem wpuszczanie go na boisko niewiele to da, bo albo musielibyśmy na ławce posadzić Bruno (nie wierzę, że to się uda), albo wpuścić za Pogbe albo Scotta. Pogba w tym sezonie gdyby nie kontuzje to zgrałby się z Bruno fantastycznie i uważam, że powinien grać w 11, odnośnie Scotta ktoś musi być tym cofniętym pomocnikiem, który będzie wspierał obrońców. Pozostali pomocnicy w zasadzie to ciężko tutaj cokolwiek sensownego powiedzieć Matić jest już wiekowy Fred jest zbyt elektryczny, a o Donnym się wypowiedziałem. Wolę Scotta, który gryzie trawę niż człapiącego Donnego. Jeśli byłaby opcja żeby włączyć holendra do transferu Sancho/Haalanda to bym to wykorzystał, bo tak naprawdę potrzebujemy 5 transferów, żeby cokolwiek myśleć o jakimkolwiek pucharze. Klasyczna 9 (jeśli Cavani rzeczywiście chce odejść), prawe skrzydło, którego nie mamy od ponad 7-8 lat (od czasów Naniego), kogoś właśnie na pozycję cofniętego pomocnika (tutaj to jest konieczne, bo nie mamy w zasadzie żadnej alternatywy oprócz Maticia). Na pewno też potrzebny jest jakiś środkowy i prawy obrońca (środek, bo jednak Maguire i Lindelof niby potrafią grać, ale uważam że powinien być jeden ŚO szybki a drugi coś pokroju Maguire, a odnośnie prawej obrony, potrzeba zmiennika dla AWB). Co ja bym wymyślił każdy z nas chciałby Haalanda i Sancho, chociaż to jest marzenie. Jakbyśmy chociaż jednego dostali to byłoby git. Odnośnie 9 myslałem i zamiast kupować Haalanda, to nie lepiej sprowadzić Sancho wprowadzić go na prawe skrzydło, a na 9 wpuścić Greenwooda. Moim zdaniem Mason lepiej by na tej pozycji wyglądał, jest to typ zawodnika coś pokroju RvP i ewentualnie wdrażać Shorteira. Odnośnie prawego skrzydła Sancho jak wcześniej wspominałem i Diallo. Odnośnie środka obrony myślałbym o Pau Torresie jako takiego realnego wzmocnienia i na prawą obronę albo Maxa Aaronsa, lub też zostawić w klubie Dalota. Odnośnie ŚPD tutaj nie mam pomysłu kogo można sprowadzić i ciężko będzie o kogoś porządnego. Odnośnie jednego transferu, który nie jest aż tak potrzebny, ale wzmocniłby naszą głębię składu jest Pedro Gonçalves. Gość mógłby być naszym drugim Bruno tylko jedynym warunkiem byłaby rotacja składem co leży totalnie u OGS, chociaż z drugiej strony rozumiem to, bo głębi składu tak naprawdę nie mamy. OGS czasami decyzjami mnie wkurza swoimi, ale fakt jest taki, że pomalutku coś się buduje i to można zobaczyć. Wiem każdy chciałby pucharów, ale nie od razu Rzym zbudowano i tutaj cierpliwość musimy mieć wszyscy. Bez tych 5 transferów będzie ciężko o cokolwiek zawalczyć, czy to w tym sezonie czy to w przyszłym.
» 24 marca 2021, 16:11 #654
Nowak2007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 16:25

Przestałem czytać te wypociny w połowie. VDB to nie jest typ piłkarza odnajdującego się w chaosie boiskowym. To jest piłkarz odnajdujący się w schematach taktycznych. Dlatego w Ajaxie był taki świetny. W Ajaxie było aż zbyt dużo taktyki, schematów, ale Donny czuł tam się jak ryba w wodzie. OGS niestety nie jest wybitnym taktykiem i to wie każdy, nawet jego fanklub.
» 24 marca 2021, 16:24 #653
Litosci: Z tym oddaniem donnego w rozliczeniu za sancho to nie jest głupi pomysł
» 24 marca 2021, 17:05 #652
bartini63: @Nowak2007
Okej OGS nie jest wybitnym taktykiem sam się zgodzę, ale Donny nie pokazał w żadnym meczu nic zero determinacji nie pokazał nic w czym mógłby być lepszy od Bruno konkretnie nic i gadanie, że nie odnajdzie się w chaosie boiskowym. Bronienie VDB tylko ze względu, że Ajax miał schematy i że mało gra to też są wypociny i po prostu są one bez sensu. Piłkarz powinien chyba dostosować się a jak nie wpuszcza go OGS to znaczy, że na treningach nie pokazuje się z dobrej strony i widać niektórzy podczas treningów lepiej wyglądają co widać. Zgodzę się odnośnie Freda, że za taką kwotę powinien pokazywać więcej, ale też więcej powinniśmy od Donnego wymagać, bo przyszedł za 44 bańki, a gra na poziomie Lingarda (oczywiście za czasów United) także jak mamy już krytykować to krytykujmy obiektywnie a nie subiektywnie.
» 26 marca 2021, 14:43 #651
Nowak2007: Poziom gry Freda jest taki jakby większość swojej kariery spędził na Ukrainie, więc totalnie mnie on nie dziwi. Co mnie dziwi? Dziwi mnie, że zapłacono za niego 59 milionów euro i dziwi mnie, że City miało go również na radarze. Może City zrobiło podpuchę, podbiło cenę za Freda, a naiwny Ed na to poszedł? Dziwna sprawa
» 24 marca 2021, 14:32 #650
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 14:57

Rozumiem,że Pan ekspert Nowak obejrzał minimum kilka spotkań z jego udziałem w Szachtarze? Z resztą.O co ja pytam.Oczywiście,że tak.Dlatego teraz można usłyszeć głęboka analizę ww zawodnika.


A tak poważnie to mnie się wydaje,że nie był on pierwszym wyborem ale,że nie udało się kupić kogoś z czołowej listy transferowej a Szachtar był skłonny (trudno się dziwić) sprzedać Freda,wiec tak to u Nas wylądował.Na szczęście z Ole te transfery wyglądają o niebo lepiej.
» 24 marca 2021, 14:54 #649
mcscotyy: a w Szachtarze to grał na poziomie Messiego, Ronaldo, De Bruyne czy Bruno. Grał ten sam piach co teraz tylko w słabej lidze
» 24 marca 2021, 14:58 #648
nieeeeeeee: Wtedy z tego co kojarzę chcieliśmy Milinkovica Savicia Saula albo Fabiana Ruiza ale żadna z tych opcji nie wypaliła więc wzięliśmy Freda
» 24 marca 2021, 14:59 #647
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 15:01

Tak grał piach na Ukrainie dlatego wzięliśmy go za 60mln.
Gdyby na Ukrainie grał piach to byśmy go nie brali
» 24 marca 2021, 15:00 #646
GoForWin: @nieeeeeeee
Niby logiczne, ale logika nie zawsze w przypadku sportu się sprawdza.
» 24 marca 2021, 17:31 #645
nieeeeeeee: Paul Ince: nie jest tak, że Harry Kane i Erling Haaland są jedynymi napastnikami, którzy mogą wzmocnić Manchester United. Skoro Aguero może odejść z City, to dlaczego nie miałby trafić na Old Trafford. Mieszka w Manchesterze, więc gdyby chciał zostać w Premier League, to nie byłoby niczym złym, gdyby wylądował w "Czerwonych Diabłach" - stwierdził Ince.
» 24 marca 2021, 13:24 #644
mycka86: Niech zmieni dilera.
» 24 marca 2021, 13:33 #643
mikon70: Ince dużo bzdur opowiada, a to kolejna z nich.
» 24 marca 2021, 13:44 #642
Nowak2007: Aguero nie jest zwykłym graczem City, a legendą klubu. Być może z uwagi na pamiętamy gol dający mistrzostwo dostanie pomnik przed Etihad. Nie ma szans na taki transfer.
» 24 marca 2021, 14:10 #641
ax1d: Pamiętacie Ince'a? Ponad 200 meczów u nas, a później bodajże 3 lata w Liverpoolu. I to w tamtych czasach. No chłopak nie należy do tych najwierniejszych barwom, więc nic dziwnego, że nie widzi w takim czymś problemu ;)
» 24 marca 2021, 14:16 #640
Mariano88: Hargreaves i Tevez jakoś poszli do City. Poza tym to nie Aguero chce odejść tylko Guardiola się waha czy go wciąż chce, więc argument z legendą klubu chyba odpada.
» 24 marca 2021, 14:50 #639
Tomwk1988: Ja bym bral Aguero gdyby był dostępny. Wszyscy nasi napastnicy razem nie są w stanie dać tyle drużynie co jeden Aguero. Mógłby odkupić winy za odebrane nam mistrzostwo.
» 24 marca 2021, 15:15 #638
Kilerek7: Owen legenda Live, RvP legenda Arsenalu, a gdy przyszli mieli ogromny wkład w drużynę, zwłaszcza Holender. Skończyły się czasy uprzedzeń.
» 24 marca 2021, 17:40 #637
UnitedFan07: @Tomwk1988
Dla takiego klubu jak United to Haaland powinen być celem numer 1 a nie Aguero po kontuzji to już nie ten sam zawodnik co kiedyś zresztą przyjście Aguero do United jest raczej nierealne kibice City nie darowali by mu tego bo ma tam status legendy
» 24 marca 2021, 22:09 #636
zeetkaes: lub
Henderson
AWB-Bailly/Lindelof-Maguire
Williams-Tomminay-VdB-Shaw
Bruno-Rash/Greenwood_Pogba
Coś trzeba zmieniać jak nie idzie
» 24 marca 2021, 12:51 #635
tygrys26: Granie na 3 środkowych nigdy nam nie wychodziło
» 24 marca 2021, 14:12 #634
zeetkaes: nieprawda
» 24 marca 2021, 14:18 #633
zeetkaes: Według transfermarkt główna pozycja VDB to środkowy pomocnik dlaczego nie gra obok Mctominaya tylko Fred ciągle jest faworyzowany, powinien wskoczyć na kilka meczy bo gorzej grać od brazylijczyka sie nie da, już lepiej by było dać szanse Hannibalowi. To bedzie wina tylko i wyłącznie Solskjaera jak wystawi Freda w następnym meczu i przegramy.
Henderson
AWB-Bailly-Maguire-Shaw
Tomminay-VDB
Amad-Bruno-Rashford
Greenwood
» 24 marca 2021, 12:44 #632
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 13:01

VdB(ŚP/OP) i Fred(b2b) to nie ta sama pozycja. Pogba i Matic to też w teorii środkowi pomocnicy. Wystawienie VdB obok Mctominaya powoduje brak balansu (wiem bardzo się to słowo kojarzy) w drużynie.
» 24 marca 2021, 12:59 #631
zeetkaes: A z Fredem Jest balans? jak jest bez formy to nie ma z niego pożytku
» 24 marca 2021, 13:11 #630
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 13:18

Wiem, że się z tym nie zgadzasz, ale sztab szkoleniowy tak uważa. Ja się nie znam :) Ufam im, że gdy wystawiają taki skład to jest on optymalny w danej sytuacji.
» 24 marca 2021, 13:17 #629
zeetkaes: A poza tym co to za różnica czy Vdb nie umie biegać od pola karnego do pola karnego? Umie bo grał tak w Aiaxie
» 24 marca 2021, 13:19 #628
Mariano88: B2B ? To Fred ma własną działalnosc?
» 24 marca 2021, 14:53 #627
Lisan: Ja jestem murem za Ole. Top4 jest i moze bedzie LE.
Chociaz sam osobiście wole trenerów "żyjących" przy linii typu: Pep, Tuchel, Mourinho, Conte.
Jak mielismy LVG ktory caly mecz patrzył w notes tak Ole caly mecz w monitorek czy co tam ma. Drużyna lubi czuć że ma kogos przy linii a nie tylko obserwatora.
» 24 marca 2021, 12:39 #626
tygrys26: Jak narazie jest top 4, a patrząc na naszą grę to jakoś nie zdziwię się jak wylecimy z top 4
» 24 marca 2021, 14:14 #625
Pyra: Ktoś tu podważał kunszt trenerski Tuchela dlatego postanowiłem zrobić małą symulację, przyjmowałem w każdej lidze czy niepełnym sezonie średnią pkt x ilość kolejek (np. w Bundeslidze są 34 kolejki więc ilość pkt x 38 / 34 i mamy symulację ligi niemieckiej po 38 kolejkach)

BVB 2015-16 - 87,2pkt
BVB 2016-17 - 71,5pkt
PSG 2018-19 - 91pkt
PSG 2019-20 - 95,7pkt (sezon zakończony po 27 kolejkach)
PSG 2020-21 - 78,2pkt (zwolniony w trakcie sezonu)
Chelsea 2020-21 - 83,6pkt

Do tego należy dodać, że jego zespoły zawsze ogląda się z dużą przyjemnością.
» 24 marca 2021, 11:50 #624
Pezet: xDD analityk level hard
Chelsea nie ogląda się z przyjemnością , grają nudno .
Zamiast się spuszczać nad tuchelem poczekajmy sezon , dwa i zobaczymy czy wciąż będzie siedział u Ruskich
» 24 marca 2021, 11:57 #623
ax1d: Weź jeszcze zrób symulację, licząc średnią punktową Ole z pierwszych 14 meczów ;)
» 24 marca 2021, 13:10 #622
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 13:24

Ole nie trzeba symulować, wiadomo że nic ciekawego nie wygra
Grają nudno hahahaa]
tylko dla takich baranów jak ty, nie zawsze wynik musi być 4-3 żeby mecz był ciekawy, to jak wyłączył Atletico w dwumeczu to była poezja, Ole w LM co najwyżej się tylko kompromitował do tej pory
» 24 marca 2021, 13:23 #621
0listonoszpat: Okazujesz brak szacunku dla trenera, przeproś.
» 24 marca 2021, 13:49 #620
ax1d: Aaa, no to jak "wiadomo", to nie ma dyskusji :D
Tuchel to nawygrywał tyle "ciekawego", że pewnie mu się puchary mistrzowskie w domu nie mieszczą.
» 24 marca 2021, 13:50 #619
tygrys26: Pyra ma rację, Ole nic sensownego nie wygra. Jest na bardzo niskim poziomie z taktyka i reagowaniem na daną sytuację na boisku...
Ole mógłby być jako ktoś od morali w drużynie, ale napewno nie od taktyki itp.
» 24 marca 2021, 14:16 #618
Strzelec: @pyra

W pierwszym meczu United-PSG w LM Ole rozpracował Tuchela. PSG nawet bramki nie potrafiło zdobyć. Martial musiał im pomóc. W drugim meczu United do czasu czerwonej kartki Freda było lepszym zespołem. Tuchel to dobry trener, ale trochę go przeceniasz.
» 24 marca 2021, 14:18 #617
Pyra: Ja mam swoje zdanie i nikt nie musi z nim się zgadzać, z Ole zobaczymy mistrzostwo PL jak świnia niebo
» 24 marca 2021, 15:51 #616
artrad9448: Ja bym rozważył na 9 spróbować ściągnąć Bamforda z Leeds. Robi fajne liczby w drużynie ze środka tabeli do tego dodaje asysty. Nie był by zapewne drogi, biorąc pod uwagę że Leeds nie dostanie się do europejskich pucharów. A może wymianę za Martiala?
Z dziewiątek ustępuje tylko Kane'owi w golach.
Tak wiem, nie lubimy się z nimi, znam historię potyczek, ale to już nie ta sama rywalizacja jak kiedyś ze względu na niższy poziom Leeds, nie umniejszając im bo grają fajną piłkę za Bielsy.
Ewentualnie dobry by był DCL z Evertonu ale raczej nie do wyjęcia. Everton nie puści go jak dostanie się do LM bądź LE.
Zapraszam do dyskusji, nie do wylewania hejtu i żali :-)
» 24 marca 2021, 11:22 #615
nieeeeeeee: Bamford to żeby strzelić bramkę potrzebuje więcej okazji od Rashforda czy Martiala gość marnuje strasznie dużo sytuacji
» 24 marca 2021, 11:27 #614
Nowak2007: Bamford jakby był 5 lat młodszy niż obecnie to jak najbardziej, ale teraz to już wolałbym Wilsona, który jest bardzo skuteczny, szybki i dynamiczny.
» 24 marca 2021, 11:41 #613
ax1d: DCL ma gorsze statystyki od Martiala - 0,27 gola na mecz (Martial 0,33), celność strzałów na poziomie 42% (Martial 46%). Do tego DCL ma 9 asyst w 140 meczach, a Martial 26 w 167 meczach. Więc nie wiem, czy to w ogóle miałoby sens. Co ciekawe, właśnie z ciekawości sprawdziłem i Bamford ma identyczne co do joty statystyki z DCL - też 0,27 gola na mecz i też 42% celność strzałów.
» 24 marca 2021, 12:37 #612
artrad9448: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.03.2021 13:02

Kolego ax1d
Twoje statystyki są brane od pierwszych występów poszczególnych zawodników. Wiadomo że Martial wcześniej więcej strzelał. Ale dziękuję za dyskusję :-)
Biorąc pod uwagę ten sezon gol na mecz
Martial 0,18
DCL 0,56
Bamford 0,48

Ja ze swojej strony podam walkę w obronie a konkretnie odbiory, a przecież chcemy grać wysokim pressingiem
Martial 2
DCL 12
Bamford 14
» 24 marca 2021, 12:53 #611
ax1d: artrad, jestem ostatnim gościem, który będzie bronił Martiala ;)
Chodzi mi bardziej o to, że jeśli mamy zmieniać, do tego nie z powodu braków na danej pozycji, tylko na lepsze, to powinno to być wyraźnie lepsze.
Co do statystyk, podałem z całej kariery, bo są najbardziej wymierne i najobszerniejsze. Każdy wie, że Martial w tym sezonie gra najgorzej w koszulce United, odkąd tu przybył. Więc branie najgorszego sezonu i zestawianie z najlepszym DCL jest niesprawiedliwe.
Ja też chcę zmiany 9, ale na taką, która będzie wyraźnym przeskokiem w górę, a nie na taką, która ma nawet gorsze statystyki od leniuszka Antonego.
» 24 marca 2021, 13:04 #610
Abstrahujacy: Nie wiem czy ktoś kto proponuje Bamforda oglądał choćby 4-5 spotkań Leeds United. To jest karykatura napastnika, podobnie jak Martial w tym sezonie. Jak mamy mieć z założenia nieskuteczną 9 to lepszy Milik, bo choć zawsze marzył o grze dla United.
» 24 marca 2021, 13:22 #609
artrad9448: ax1d
Ja będę bronił i wspierał każdego zawodnika (choć niektórzy mnie mocno irytują swoją postawą), który biega w koszulce z diabłem na piersi i każdego trenejro który będzie próbował ogarnąć drużynę (pomimo trudności robionych przez Glazerów), bo jesteśmy jedną wielką czerwoną rodziną.
Jeśli chodzi o Martialal lubię jego technikę i grę na małej przestrzeni, ale dla mnie on nie będzie nigdy dziewiątką.
Fajnie, że są jeszcze ludzie na tej stronie, z którymi można podyskutować bez kłótni i wyzwisk :-)
» 24 marca 2021, 13:24 #608
ax1d: artrad, ja bronię zawodników, jeśli widzę ich zaangażowanie, chęć walki i staranie się. Nawet jeśli im nie do końca wychodzi, jeśli mają dołek czy cokolwiek, ale widać, że chcą i walczą, to wybaczam wiele. Natomiast u Anthonego tego nie widać. Ostatni okres, kiedy było to widać, to przed tym, jak Mourinho posadził go na ławie - wtedy wchodził na zmianę z Rashfordem z ławki i widać było, że walczył o ten skład. To jest niezły zawodnik, jak drużynie idzie. Ale nie jest zawodnikiem, który pociągnie drużynę w ciężkich okresach.
Nie wiem, ja nie lubię tych "mądrze stojących" zawodników. Miałem podobny problem z Berbatowem, teraz mam z Martialem. I chyba nigdy nie przekonam się do takiego stylu gry. Dlatego chciałbym wymiany Francuza na kogoś innego, bardziej w stylu Cavaniego chociażby.
» 24 marca 2021, 13:46 #607
artrad9448: ax1d
"ja bronię zawodników, jeśli widzę ich zaangażowanie, chęć walki i staranie się. Nawet jeśli im nie do końca wychodzi, jeśli mają dołek czy cokolwiek, ale widać, że chcą i walczą, to wybaczam wiele"
Dlatego napisałem że bronie zawodnika który biega :-)

"Nie wiem, ja nie lubię tych "mądrze stojących" zawodników. Miałem podobny problem z Berbatowem"

Bułgar był piłkarzem genialnym ale też wolałem styl gry i zaangażowanie Teveza
» 24 marca 2021, 14:22 #606
Czerwony123: W talku wlasnie mowili, ze Urd moze rzucic Henderosona I Erica plus 60mln za Harego Keane.
Rice jest tez mile widziany, ale jego cena 80mln odstrasza dzialaczy. Manchester utd widzi swoje szanse w wykorzystaniu Lingarda w tej tranzakcji .
Priorytetem jest tez obronca, moze 2ch w wypadku odejscia Erica I gdy pogoni sie Jonesa.
Wymienia sie Varana, Kunde, Mingsa, Kulibaly, Davisa.
Nic niestety o CDM.
Liverpool skierowal swoje oko na Ramseya w wypadku odejsci Wijnalduma, czy jak mu tam.
Matt Aronson jest zainteresowany gra dla Liverpoolu.
A klub z mersey obral go za cel wzmocnienia obrony.
Chelsea jest zainteresowana sule, Varane, I kulibaly.
Mowi sie , ze chca pozbyc sie Pulisica, I zlozyc oferte za Sancho, ktory przychylnie patrzy na smerfastyczny pomysl sprowadzenia go na SB...
MAN city. Czeka na skonczenie sie sezonu .w.niemczech I ang, I zlozenie oferty Borusii za Erlinga, wszystko jest w ich rekach bo ojciec I pilkarz sa zachwyceni projektem klubu.
W wypadku odejscia Mbape z Psg, paryzanie z checia patrza na Marheza I.Steelinga, a obywatele moga sie zastanowic nad oferta ok 180mln funa za 2ke w pakiecie.
Za pozyskane funty moga pozwolic sobie na Grelisha lub Felixa..
Arsenal zainteresowany Toresem z Villarreal, Aronsem, Davisem.
» 24 marca 2021, 09:47 #605
DevoMartinez: No ja się nie dziwie, że nie szukają DMa. jak się wydało 59 baniek na takiego Freda za którego nikt nie da 30 bo wyceniany jest na 22 mil to trzeba go trzymać i nim grać. Czy klasyczna 9tka nam wiele pomoże skoro budowanie akcji od tyłu leży do tego trzeba asekurować linie obrony dwoma defensywnymi zawodnikami? Mam wątpliwości.
» 24 marca 2021, 10:39 #604
Strzelec: Nie chce mi się wierzyć, że United odda Hendersona za Kane'a. Lingard w rozliczeniu za Rice'a z dopłatą od nas to dobra oferta. Na ŚO widzę u nas tylko Kounde i Torresa. Ewentualnie Milenkovicia. Inne opcje są albo nierealne albo za słabe. Naszym głównym celem będzie pewnie Sancho.
» 24 marca 2021, 10:53 #603
AmerikanoPseudo: Skąd te info?
» 24 marca 2021, 16:05 #602
Bylak: Które to już okienko kiedy musimy się pobyć szrotu? Sami sobie zrobiliśmy taki syf w klubie, że nikt tego szrotu nie chce, a płacimy gigantyczne tygodniowki. Osoby które powinny opuścić klub: jones, dalot, tumanzebe, bailly, matic, james, lingz, perejra, mata. Także praktycznie połowa kadry.
» 24 marca 2021, 09:10 #601
dlabigt23: Założe sie ze z nich wszystkich odejdzie tylko Mata ktory juz nie jest tutaj potrzebny bo nie dostaje wielu szans a szkoda . Mate jeszcze bym zostawił ale niestety szkoda zeby sie tutaj marnował a jeszcze moze pograć na jakims poziomie .
» 24 marca 2021, 11:18 #600
BillClinton: Oni nam Haalanda i Sancho. My im Martiala i Jamesa. I dopłaćmy 100M.
» 24 marca 2021, 07:01 #599
nieeeeeeee: Ja bym im dorzucił Jonsa zamiast 100mln. myślę że by się zgodzili
» 24 marca 2021, 08:12 #598
damian3chrosto: Proszę was skończcie z tymi pucharami. Uda się wygrać to sie uda nie uda to nie uda. Co to zmieni? Liczy się gra, która fakt nie jest ostatnio najlepsza mimo wyników ale na to moze sie składać kilka składowych. Dajmy Ole pracowac, wierzmy w Ole a zobaczycie ze jak nie będzie krytyki co do jego osoby to i naszym zacznie się lepiej grać. Moze to glupie ale tak myślę a raczej wierzę. GGMU!!
» 24 marca 2021, 06:31 #597
DevoMartinez: Skończmy tez z top4 bo o mistrzu już dawno zapomnieliśmy. Fajny tok rozumowania.
» 24 marca 2021, 09:04 #596
mikon70: Ale taki puchar pomoże zarówno jemu, jak i drużynie. To da jeszcze większą pewność siebie i głód kolejnych sukcesów.
» 24 marca 2021, 09:48 #595
kamtor: Za wszelką cene powinniśmy kupić ndidi i tielemansa
» 24 marca 2021, 05:22 #594
vieeeri: A przynajmniej Ndidi
» 24 marca 2021, 07:49 #593
Dziwnytyp: Tak jestem przekonany że na luzie ich oddadzą to wcale nie jest tak że dwa lata się męczyliśmy by kupić Maguire i na koniec poszedł za 80 baniek, kupno jednego zawodnika Leicester to ogromne wyzwanie
» 24 marca 2021, 08:42 #592
Kilerek7: Zapowiada się bardzo ciekawe letnie okno, a jednocześnie mega pracowite. Do sprzedania jest Jones, Mata, Dalot, nie wiadomo co będzie z Lingardem, Pogbą. VDB i Bailly wydają się niezadowoleni, Cavani chce do Argentyny, Matić też swoje lata ma, Martial do sprzedania. Można powiedzieć, że ostatnie transfery to było wzmocnienie ławki, jedyny plus to to, że Shaw się poprawił dzięki Tellesowi. Ciekawy jestem jak ta drużyna będzie wyglądać w przyszłym sezonie.
» 24 marca 2021, 02:53 #591
Glory1878: Jeszcze Pereira pewnie wróci z udanego wypożyczenia, więc kolejny, którego trzeba będzie się pozbyć. Nie wiadomo też coś z Tuanzebe. Jestem za sprzedaniem Martiala, ale z tym zarządem to się po prostu nie uda. O ile znajdą się chętni, tak musieli byśmy przeprowadzić dodatkowo 1 transfer. Priorytetem jest prawy pomocnik, mam nadzieje, że wrócimy po Sancho. Trzeba wzmocnić również środek obrony, nawet kogoś na ławke, na Baillego nie można liczyć, bo w każdej chwili może złapać kontuzje, a Tuanzebe jest po prostu za słaby.

Przyjmijmy więc, że musimy kupić ŚO, PP, może kogoś na śpd, jak odejdzie Cavani czy jakimś cudem Martial to jeszcze jakiegoś napastnika, to już masz 4 transfery. Z tych zarządem przeprowadzenie takich 4 transferów będzie po prostu cudem
» 24 marca 2021, 04:01 #590
BillClinton: Patson Daka jest na radarze podobno. Takich gości powinno obserwować Newcastle, a nie my. Haaland, Sancho, Pau Torres, Varane. Takich zawodników powinniśmy transferować. Skończy się na Dace i Mingsie.
» 23 marca 2021, 22:07 #589
Glory1878: Nie wierze, że są jeszcze młoty, które liczą na transfer Varana
» 23 marca 2021, 23:30 #588
Nowak2007: Tyrone Mings jest akurat solidnym grajkiem. Zaryzykuję twierdzenie, że jest lepszy od Maguire
» 23 marca 2021, 23:48 #587
Strzelec: @glory

Transfer Varana do West Hamu jest raczej mało prawdopodobny.
» 24 marca 2021, 00:02 #586
BNK: Ktoś ogląda ninja warrior? Jest typek, który mówi, że miał szansę grać w United:D
» 23 marca 2021, 21:06 #585
Mariano88: Nie ale oglądałem żółwie ninja
» 23 marca 2021, 22:51 #584
franek95: Oglądałem, tak było. Szkoda, że nie spróbował.
» 24 marca 2021, 08:49 #583
BNK: W United nie spróbował, ale mówił o Atletico chyba, że próbował ale zjadła go presja.
» 24 marca 2021, 09:36 #582
SimonMU: Jak Ole wygrałby LE i zajął 2/3 miejsce to uważam to za dobry sezon. Trzeba dokupi Grelisha / Madisona / i Sancho + Stopera do 40/50 mln i mysle ,ze bedzie ok:) . Chyba ,ze Cavani odejdzie no to jakas 9 :)
» 23 marca 2021, 20:39 #581
mcscotyy: 80% ze nikt z tej 3 nie przyjdzie
» 23 marca 2021, 21:15 #580
Nowak2007: Tej LE być nie powinno. Błędy taktyczne OGS w ostatnich meczach fazy grupowej LM to był dramat. Zlekceważenie tureckiego zespołu i autobus z Lipskiem, który skończył się dość żałośnie.
» 23 marca 2021, 21:19 #579
BillClinton: Plus tego trzymanie Freda z PSG. Fred z Jamesem i Martialem nie powinni grać w tym klubie.
» 23 marca 2021, 22:03 #578
H2O1994: Śpd też potrzebny na już.
» 23 marca 2021, 22:57 #577
tygrys26: Ehhh, co jak co ale jak Ole nie zdobędzie LE to powinno polecieć. Ludzoe podniecają się drugim miejscemn(przypominam Mou tez mial wice), a nie widzą całkowitego braku pomysłu na grę... Tuchel wchodzi do Chelsea po kilku meczach zawodnicy juz miaja całkowicie inne podejście do meczu wiedzą.omco chodzi trenerwoi, trener żyje przy linii. U nas jak to wygląda? Zawodnicy są jak dzieci we mgle, nie umieją rozegrać akcji qtoja jak widły w gnoju trener siedzi sobie w wygodnym fotelu i ogląda sobie na telewizorku co qie dzieje... brak słów. Każdy narzekał za Mourinho ze został z taktyka w pregistorii, ale przyjmując ze "taktyka" Norwega będzie granie z kontry to on został jeszcze dalej i jaki wieli klub stosuje taka taktyke? To nie jest taktyka na United, tym bardziej że w większości meczach ona zawodzi i to widac gołym.okiem. Ole jest najgorszym taktykiem jaki trenował ten klub od czasów Fergusona. LVG mial milion podan,.może mało strzałów ale widać co chciał wprowadzić, Zoze autobus i Laga ma lukaku l, Moyes chcial grać piłka, a Norweg? Noweg całkowicie nic nie wprowadza. I nie ma co się oszukiwać ze jak dostanie Sancho to się xos zmieni, nic się nie zmieni. Mlody Anglik po pół roku gry pod Norwegiem straci całkowicie formę (jak Bruno, Greenwood, Rashford, Williams i kilku innych)
Jedynym ratunkiem jest zatrudnienie trenera z prawdziwego zdarzenia
» 23 marca 2021, 20:11 #576
NexaT: Jak widzę te komentarze, że Tuchel odmienił Chelsea to mi się śmiać chce. Od kiedy kibicujesz? Masz problemy z pamięcią? Może pamiętasz okres od zwolnienia Mourinho do końca sezonu? Coś świta?
» 23 marca 2021, 20:32 #575
DaredevilUtd: On tak gada za każdym razem jak nowy Menager jest u nas, nie ma co brać go na poważnie. Marzyć sobie może, ohhy I ahhy na każdego kto nie u nas. Z Frankiem to samo pewnie pisał :)
» 23 marca 2021, 20:36 #574
tygrys26: Nie każdy :) przez dlugo broniłem Ole, ale to xo teraz odwala to nie ma.tafji bytu. Drużyna przegrywa A on na wywiadzie pomeczowym zadowolony. Z czego się cieszy? Ze chłopaki pokazali DNA United i następny razem vedzie lepiej? Sorki ale ja już przestałem wierzyć w to ze Ole cos wygra z tym klubem, a drugie miejsce w tym sezonie jest wyłącznie przez niemoc Liverpoolu, Chelsea, Tottenhamu. Do końca sezonu jeszcze kilka.meczy kest i nie zdziwię się na wylecimy z top 4 :)
» 23 marca 2021, 20:44 #573
Czerwony123: Problem jest z zaangazowaniem zespolu I taktyka, Olek zwykle jedzie na fuksie I dyspozycji zawodnikow w danym dniu.
Olka mozna winic za taktyke, zniany, decyzje w trakcie meczu, ale nie za tzw performance kazdego zawodnika. OLEK nie zajmuje sie trenerka jest tylko menagerem.
Sam kiedys pytany, czy trenuje zawodnikow odpowiedzial, ze nie ma na to zwykle czasu. Jest busy. Olek to nie Guardiola, Tuchel, Kloop. Bardzo duzo ludzi tu myli bycie Coachem a menagerem.
» 23 marca 2021, 22:04 #572
DaredevilUtd: Tygrys, ja też OGS broniłem i też mnie on derwwuje w pewnych aspektach, a jest ich trochę i nie chce mi się znowu ich wymieniac. Niemniej twierdze, że wypisywanie co powinien, a co nie inaczej go wywalić muszą, nie ma sensu. To nie my decydujemy. Ja sądzę, że Norweg dostanie jeszcze jedno okienko i w nastepnym roku musi się już wykazać. Sam mówił, że plan długoterminowy ma i potrwa on co najmniej 4 lata. Ten termin minie za rok i wtedy będzie rozliczany. Myślę też, że nie dostał on tych zawodników jakich chciał, ostatnie okno dokladnie to pokazuje.
» 23 marca 2021, 22:44 #571
Czerwony123: Tez nie jestem super fanem zdolnosci olka, ale zwalniac go juz teraz to idiottzm.
Nie ma takich szans , ze w tym momencie zwolnia olka bo top4 bedzie na koniec sezonu.
Jestemy tez faworytem do wygrania LE , osobiscie ten puchar lata mi kolo.... wole kazdy domestic od LE.. Olek potrzebuje tego pucharu jak kulturysta protein. Dla morale zespolu trzeba wygrac LE.
» 23 marca 2021, 23:00 #570
SimonMU: Ktoś kto chce zwolnić Ole nie zna się na piłce. To nie jego wina ,że Fred( który gra solidnie) popełnia mega gafę ,ale Harry też mu dał podanie z dup*... Widać było ,że wyjazd do Mediolanu dał się we znaki i chłopaki potrzebowali by odpoczynku jednak. Mieliśmy kontuzje podstawowi gracze są zajechani i taka prawda. Brakuje 1-2 graczy do podstawowego składu i 3-4 do rotacji. ( może być z akademii). Ogólnie idziemy w dobrym kierunku obyśmy przeszli Granadę ,a w półfinale słabych drużyn już nie będzie . Jak trafimy na Romę ,to przypominam ,że tak dawno Roma potrafiła ograć Barcelone 3-0 u siebie. Wiec trzeba się mieć na baczności. Pzdr:)
» 23 marca 2021, 20:07 #569
tygrys26: A kto sprowadzał.tych zaoendikow do klubu? XD Maglajera chciał Ole, Freda nke chciał nikt tylko Ed sobie wymyślił ze zrobi na złość City...
Ole nie uczy się nowej piłki nożnej, myśli ze to co działało zza czasów SAFA bedzie działało teraz, a to tak niestety nie działa:) Ole.zostal z taktyka w prehistorii jak Zozr i nie ma co się oszukiwać, tylko.Ole nie robi gnoju w.szatni
» 23 marca 2021, 20:14 #568
DevoMartinez: SimonMU: Twoje subiektywne zdanie. Moje jest takie, że kto nie widzi, że my nie mamy żadnej kultury gry nawet na tle średniaków i to po dwóch latach norwega ten nie zna się na piłce. Wyniki robi nam Bruno, w tym sezonie praktycznie sam, czasem jakiś przełysk Rashforda albo Pogby. Jeśli wypadnie nam Bruno to będziemy zwykłym średniakiem nie potrafiącym narzucić swojego stylu nikomu. To moje subiektywne zdanie.
» 23 marca 2021, 20:39 #567
SimonMU: Bo nie ma zawodników. Jak jest Pogba z Brunem to jak ma 1 gorszy dzien to 2 cos zagra magicznego. W City czy np PSG kazdy z 2 lini ma cos ciekawego do zaoferowania. W takim Live tak samo ( chociaz zjazd formy). Moim zdaniem obecnie Chelsea nawet ma lepsza 2 linie niz City ,a lisy maja na bank top 3 , drugiej lini w obecnej formie:) . Po prostu potrzeba 3 magika. Dalej nie wiem czemu nie gra Mata ,bo Mata + Bruno + Pogba to mega fajny duet. Mata niech gra falszywa 8/10 z brunem wymiennosc pozycji ,a Pogba 6/8 wymiennosc pozycji. Z tylu niech zabezpiecza Mctomek i by to jakos dzialalo. Nie gramy jak City np na wymiennosc pozycji ,bo po prostu nie ma u nas graczy:) takie moje zdanie. Ole tym co ma gra na prawde conajmniej solidnie :)
» 23 marca 2021, 21:09 #566
DevoMartinez: Mata nie gra... bo jest za wolny dla trenera. Skoro kupił strusia pędziwiatra takiego jak James to jasno widać na czym chce opierać nasz atak. Na szybkości a nie grze kombinacyjnej i technice poszczególnych graczy. A z Matą mógłby wtedy się odnaleźć również i van Beek. Bo to też zawodnik do gry piłką i podaniami.
» 23 marca 2021, 23:02 #565
H2O1994: Z rok temu był taki Noowak, strasznie trollował.
» 23 marca 2021, 23:03 #564
nieeeeeeee: Według La gazzeta Dello Sport Milan wykupi Tomoriego za 30 Mln. jeżeli to prawda oznacza to że Dalot wróci do nas po sezonie
» 23 marca 2021, 17:42 #563
Glory1878: Wróci Dalot, Pereira bo to tacy nasi zawodnicy, którzy są zbyt mocni nawet na włoską lige
» 23 marca 2021, 18:14 #562
vieeeri: To będą jaja jak powraca śmietanka w postaci dalota i Pereiry a Lingard wciągnie do LM West Ham i będziemy doić West Ham na hajs.
» 23 marca 2021, 19:07 #561
is200second: Lingard spokojnie w takiej formie jest wart 50 mln.
» 23 marca 2021, 19:28 #560
Mariano88: No nie, 50 mln to przesada :p
» 23 marca 2021, 20:01 #559
Kilerek7: Mam pytanie z innej beczki, czy ktoś używa dwustopniowego logowania do fejsa? Jeśli tak, to czy kod dostępu dostaliście sms z normalnego numeru telefonu? Np +48 512 itd. bo tak trochę podejrzanie to wygląda.
» 23 marca 2021, 16:11 #558
Chestnut: Wpisałeś numer telefonu w googla? :)
» 23 marca 2021, 16:49 #557
Kilerek7: Ale to nie do googla, tylko na fejsie włączyłem dwustopniowe logowanie, dla poprawy bezpieczeństwa, podałem numer telefonu aby dostać sms z kodem do logowania, przyszedł kod, ale nie od facebook tylko numeru telefonu +48 500 coś tam i mnie to zaintrygowało, czy to normalne, że fejs wysyła kod z prywatnego niby numeru?
» 23 marca 2021, 17:04 #556
Chestnut: Jak wpiszesz numer telefony w wyszukiwarkę googla, może dowiesz się czy ten nie jest oszustwem. :)
» 23 marca 2021, 17:26 #555
Kilerek7: Patrzylem, nic nie pisze, dziwne.
» 23 marca 2021, 17:30 #554
AgEnT: Jeśli masz wątpliwości to zawsze możesz zamiast weryfikacji SMS ustawić weryfikację przez aplikację Microsoft authenticator.
» 25 marca 2021, 01:12 #553
Nowak2007: Skąd BVB bierze tych młodzików? Moukoko, Reyna, Sancho, Bellingham, Haaland, Morey, Reiner... Najlepiej to by było zatrudnić dyrektora sportowego i skautów BVB, a nie wydawać miliony na piłkarzy i miliony na agentów tych piłkarzy. Gdyby to było takie proste...
» 23 marca 2021, 15:31 #552
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 15:57

Stąd, że dla większości z nich BvB jest najlepszą opcją. Mają dużo większą szansę na grę niż w topowych klubach. Długo biliśmy się o np. Bellinghama, ale gdyby do nas przyszedł to prawie by nie grał bo mamy zbyt dużą konkurencję w środku pola. A w BvB ma niemal pierwszy skład, mniej wymagającą ligę, grę w LM i idealne warunki do rozwoju.

Ale trzeba przyznać, że skauting mają imponujący.
» 23 marca 2021, 15:56 #551
RedDan: Co do młodzika Moukoko to nie byłbym taki pewien :D.
» 23 marca 2021, 17:11 #550
Mariano88: Patrząc na to co wyczynia nasz środek pola to Bellingham chyba sobie pluje teraz w brodę, że do nas nie przyszedł :)
» 23 marca 2021, 18:54 #549
tygrys26: Hahahahaha no taloefo Freda ro na spokojnie by wygryzł.
Ale spokojnie panowie na następny sezon wraca Andreas, będzie git
» 23 marca 2021, 19:59 #548
Pyra: Tak myślałem ostatnio ile mistrzostw zdobyłby Ferguson gdyby nadal nas trenował.
Od sezonu 2016-17 na 99% by nic nie zdobył bo do zdobycia mistrzostwa było potrzebne odpowiednio 93, 100, 98, 99 pkt, obecnie City też idą na 90pkt+ więc marne szanse
W sezonie 13-14 - 86pkt, byłaby szansa, 14-15 - 87pkt, również, 15-16 - 81pkt, tu też

Przypominają się mi 2 rzeczy, Ferguson był bardzo dobry ale nigdy nie stworzył zespołu który zmiótłby ligę, najlepsze zdobycze punktowe to 91, 90, 89, 89, 89, 87
najgorsze 75, 75, 77, 77, 77, 80
średnia przez lata 1996-2013 (liga 38 kolejkowa) to 82,66pkt

W latach 2004-06 Arsenal i Chelsea pokazały, że liga może wejść na inny poziom i 80pkt z małych hakiem nie pozwoli zbliżyć się do mistrza, przez co oglądaliśmy najlepsze United w dziejach 2007-09

Jego wielkością było przeczekanie czasów kiedy on po prostu nie był w stanie wygrać bo nie potrafił stworzyć zespołu na 90pkt+, cierpliwie czekał aż taktyki Wengera czy Mourinho zostaną rozpracowane, przy czym sam nigdy nie pozwolił, żeby jego zespół miał jakiegoś strasznego doła.

Dlatego w czasach Guardioli z budżetem City czy Liverpoolu bez kontuzji nie mamy praktycznie szans na mistrzostwo, bo zawsze któryś z tych zespołów zagra lepszy sezon i zgarnie mistrzostwo. Teraz pewnie dojdzie jeszcze Chelsea Tuchela.

Naszym celem powinno być czekanie aż tamte zespoły się wyszaleją i będziemy mieli szansę na realną walkę.
ALE do tego potrzeba stabilności, od 2014 roku w lidze tak to wyglądało:
64, 70, 66, 69, 81, 66, 66, ten sezon 74-75 pkt
Czyli sezon w którym Mou wykręcił 81 pkt dałby nam szansę na mistrzostwo w 6 z 26 sezonów które biorę pod uwagę. W pozostałych latach (z tym włącznie) nie mielibyśmy szans.

I dlatego jeżeli Ole nie stworzy zespołu 80pkt+ co sezon to nie mamy czego szukać w lidze.

Tamten sezon był lepszy od Moyesowego o 2pkt, nie muszę nawet przypominać, że gdyby nie transfer Bruno i kalectwo pozostałych zespołów nie powąchalibyśmy nawet LM. Te 3 miejsce na mega farcie to żaden progres, ten sezon odnosząc do wcześniejszych to delikatna poprawa, w kolejnym okaże się czy przy transferach (te na 100% będą) damy radę zbliżyć się do mistrza czy dalej top 4 to będzie nasz jedyny cel.
» 23 marca 2021, 15:06 #547
CHAMPIONS21: Słyszałeś o tym, że Sir Alex był już dogadany co do powrotu Ronaldo i kupna Bale z Tottenhamu? Myślisz, że on nie wiedział, że trzeba odświeżyć skład.

Myślisz, że jeżeli Van Gaal dostał tyle kasy to Ferguson by nie dostał? Bardzo nie doceniasz naszego trenera.

Każdy sezon jest inny. To, że City robiło po 90 punktów to nie znaczy, że wtedy by tyle osiągnęli. To jest taka sytuacja jak te drabinki ten wygrał z tym itd i się okazuje, że Raków Częstochowa jest lepszy niż Bayern.
» 23 marca 2021, 15:26 #546
Strzelec: Skąd wiesz, że Ferguson nie dałby rady stworzyć drużyny zdobywającej ponad 90 pkt? Jestem pewien, że SAF stworzyłby bez problemu. United od odejścia Szkota wydało na transfery miliard funtów. Pomysł co byłoby, gdyby Ferguson miał taki budżet.
» 23 marca 2021, 15:41 #545
Pyra: Ty tylko gdybasz z Bale czy CR, ja piszę jak to wyglądało przez dziesięciolecia pracy Fergusona i na ile było stać jego zespoły.
Po drugie te transfery w tamtym monencie to CR - 200M ++
Bale poszedł do Realu za 101 na sam koniec okienka i tylko dlatego, że to inna liga.
Dyskutuj z faktami a nie wymyślasz jakieś SF.
» 23 marca 2021, 15:42 #544
Pyra: Strzelec
Ferguson spokojnie by stworzył zespół na 90pkt +
To dlaczego tego nie zrobił wcześniej? Czekam na odpowiedź.
» 23 marca 2021, 15:44 #543
Batigol222: Niby statystycznie i matematycznie to się zgadza, ale trzeba pamiętać, że mocna konkurencja wymusza większy wysiłek. Patrząc na to, z jakimi zawodnikami Ferguson zdobywał tytuły, to piłkarsko te zespoły były po prostu mocniejsze, niż mistrzowskie City i Liverpool. Jak dla mnie, na poziomie tamtego United(np. tego z Vidiciem, Ferdinandem, Evrą, CR7, Rooneyem itd) z Liverpoolu i City są chyba tylko Van Djik, De Bruyne, Alisson no i Salah, bo jednak Nani nie był aż tak dobry(mimo że uwielbiałem oglądać tego magika i uważam, że powinien zrobić znacznie większą karierę)
» 23 marca 2021, 15:46 #542
Braks: Co za bzdury. Liga dużo straciła po odejściu Sir Alexa. Proste
» 23 marca 2021, 15:49 #541
Pyra: Liga dużo zyskała na przyjściu Mou, Kloppa, Pepa i Tuchela - proste.
» 23 marca 2021, 15:50 #540
mycka86: SAF nieraz mógł zdobyć 90ptk, ale często kilka kolejek przed końcem mieliśmy zapewnionego mistrza i olewał ostatnich kilka kolejek przez co miał mniej imponujący dorobek ptk. Ciężko tak gdybać, nie wiem co by było...
» 23 marca 2021, 16:02 #539
DaredevilUtd: Tuchel ledwo zagral pared meczów, a już tu jest wymieniany w gronie takim jak SAF, Klopp, Mourinho, czy Guardiola. Nonoonooooo XD
» 23 marca 2021, 16:26 #538
Strzelec: sezon 93/94 - 92 pkt
99/00 - 91 pkt
08/09 - 90 pkt
12/13 - 89 pkt i w ostatnim meczu United zremisowało
06/07 - 89 pkt i w ostatnim meczu porażka
11/12 - 89 punktów i gdyby United nie straciło dwubramkowej przewagi z Evertonem to miałoby 91 punktów i mistrzostwo.
» 23 marca 2021, 16:29 #537
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 19:31

Pyra,

W sezonie 12/13 na 99,9% byloby spokojnie ponad 90 pkt. Do dzis pamietam tutaj w komentarzach byly rozwazania na kilka kolejek przed koncem sezonu, czy uda sie wyrownac badz pobic rekord punktowy Chelsea. Szybko zdobyty mistrz i brak wiekszej presji ze strony City niestety badz stety przekreslily ten cel. Wezmy chocby ostatnia kolejke z WBA i hokejowy wynik 5-5. Juz nawet pomijac fakt, ze gral wtedy w 70% rezerwowy sklad to z calym szacunkiem do WBA, to w normalnych okolicznosciach(czyli gdyby gra byla o cos), WBA mogloby nam strzelic wtedy tyle bramek tylko w przypadku gdybysmy mieli na koncie jedna badz dwie czerwone kartki.

,,Dlatego w czasach Guardioli z budżetem City czy Liverpoolu bez kontuzji nie mamy praktycznie szans na mistrzostwo, bo zawsze któryś z tych zespołów zagra lepszy sezon i zgarnie mistrzostwo. Teraz pewnie dojdzie jeszcze Chelsea Tuchela.''

Z City faktycznie moze byc ciezko pokonac jednak przy odpowiednich decyzjach mozna by bylo przynajmniej zblizyc sie do nich.

Po pierwsze trener. Prawda jest brutalna, ale jesli klub chce wygrywac puchary potrzebuje albo topowych pilkarzy i trenera, ktory bedzie potrafil tylko odpowiednio tym zarzadzac (przyklad Zidana) badz topowego trenera, ktory bedzie potrafil zrobic ze srednich pilkarzych topowych grajkow (przyklad Kloppa). Na nasze nieszczescie w City jest jedno i drugie. Lubie OGSa, ale niestety z nim na pokladzie ligi (choc oczywiscie chcialbym sie mylic) nie wygramy. Norwegowi brakuje charyzmy, warsztatu trenerskiego oraz doswiadczenia. Ogolnie to jest duzy problem w naszym klubie, a mianowicie kierowanie sie sentymentami. Tyczy sie to zarowno pilkarzy(to jest naprawde przykre, ze przykladowo takiemu Jonesowi, ktory od poczatku mial problemy z kontuzjami niedlugo stuknie 10 lat w zespole...), jak i sztabu trenerskiego. Moim zdaniem bledem bylo odpuszczenie Pochettino.

Po drugie zespol, czas skonczyc z polsrodkami (np. granie w pomocy para Fred - McTominay bo, jedyny w zespole def. pomocnik Matic juz niedomaga) i sentymentami(np. liczenie, ze Jones z Baillym nagle przestana sie regularnie lamac).
Ostatnie okno transferowe bylo swietnym przykladem jak mozna zmarnowac kase. Kupilismy van de Beeka, Pellestriego, Diallo. Pierwszy kompletnie niepotrzebny, nastepna dwojka to polsrodki i liczenie, ze moze kiedys cos z nich bedzie. Cala trojka kosztowala okolo 70 mln , gdzie za tyle pieniedzy mielibysmy Ndidiego badz Nevesa i problem z kupnem DP z glowy.


W przypadku LFC mysle, ze juz sie widac oznaki wypalenia. Nasycenie pucharami + mocno wyczerpujacy styl gry Kloppa + rozczytanie gry Kloppa przez inne zespoly swoje robi. Zdziwilbym sie gdyby LFC w kolejnym sezonie wrocilby do tego co pokazywali sezon i dwa sezony temu.

Jezeli chodzi o Tuchela to ciezko o jakies wnioski, bo roznie sie moze jego historia w Chelsea potoczyc. Jedno jest pewne, ze przy jakims glebszym kryzysie formy Abramowicz nie bedzie az tak cierpliwy jak w przypadku Lamparda.
» 23 marca 2021, 19:23 #536
91nc99: Co za marudzenie. SAF walczył zawsze na kilku frontach i o wszystko. Czy ktoś na poważnie choć przez 5 minut myślał, że liverpool zgarnie cokolwiek więcej niż 1 trofeum?

A pep? Od 5 lat ma nieograniczony budżet, zasoby, co tylko chce, a ledwie w co drugim sezonie zdobywa mistrza, będąc faworytem ligi mistrzów co najwyżej do półfinału.

Bo to nie tak chłopcze, że za 95 punktów dostajesz większy puchar. Klopp, Pep, Tuchel (XD), Conte - oni wszyscy przychodzili mierząc się z legendą SAFa. Z jakim skutkiem? Bo jednym mistrzostwie Liverpool się rozsypał. Chelsea kursuje między 1 i 10 miejscem, City co drugi sezon jest w przebudowie.

SAF? Arsenal i dwukrotnie Chelsea pozbawiły nas mistrzostwa na 3 lata - a potem wróciliśmy silniejsi i potężniejsi niż kiedykolwiek.
» 23 marca 2021, 19:31 #535
SirThomas1993: Ja stoję murem za OLE , mimo tej porażki która boli . Dajmy mu czas , nie bądźmy klubem który wzoruje się na innych i zwalnia trenerów po nieudanych meczach bądźmy cierpliwi jak za dawnych lat . Sir Alex tez był mocno krytykowany a jednak dano mu szanse i jak później wyglądała historia każdy doskonale wie .
» 23 marca 2021, 14:59 #534
Nowak2007: Chelsea nie wychodzi źle na tej praktyce.
» 23 marca 2021, 15:06 #533
mycka86: #Nowak2007 Pisać coś takiego, to jak podsumowywać mecz po 15 minutach gry.
» 23 marca 2021, 16:28 #532
Nowak2007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 14:24

Powiem wam co uważam. Subiektywna opinia, więc proszę się nie podpalać.
Ten sezon to szczyt możliwość OGS zakładając, że latem nie będzie jakieś rewolucji kadrowej. Wiecie dlaczego?
Po pierwsze nie ukrywajmy, że to wicemistrzostwo OGS wynika ze słabości kadrowej liverpoolu w tym sezonie. Punktujemy podobnie jak rok temu. Mamy drugie miejsce, bo Chelsea i Liverpool miały/mają duże kryzysy. Nasz progres jest iluzoryczny. W kolejnym sezonie to się potwierdzi. Liverpool z van Dijkiem będzie punktował jak wcześniej, Chelsea Tuchela trochę osłabnie, ale dalej będzie dobrze punktować. City wiadomo. Nie daj boże, Tottenham zwolni Mourinho, zatrudni Nagelsmanna i wylądujemy poza top 4.
Druga sprawa jest taka, że nie będzie już LE, żeby uratować sezon jakimś trofeum. Prawdopodobnie trafimy na łatwiejszą grupę przez lepszy koszyk, w LM odpadniemy w fazie pucharowej w 1/4 lub 1/8.
Koniec moim zdaniem będzie taki: OGS skończy pracę w czerwcu 2022 roku. Zmarnowane lata i nijakość będą opisywać kadencję Norwega. Dużo w tym wywodzie spekulacji i gdybania, ale w głębi serca większość użytkowników wie, że tak się ta przygoda skończy. Może się mylę, ale patrzę na wszystko realnie i do takich wniosków dochodzę.
Pozdrawiam.
» 23 marca 2021, 14:24 #531
Dejfmi: Nowak zapewne kierujesz się samymi faktami :)
Masz racje, punktujemy podobnie i zaraz to udowodnie.
obecny sezon: 29 kolejek: 57 pkt, 4 porażki
poprzedni sezon: 29 kolejek: 45 pkt, 8 porażek

Gdybyśmy ten sam dorobek mieli w zeszłym sezonie mielibyśmy 3 miejsce z 4 pkt przewaga nad Leicester i tracilibyśmy 3 pkt to drugiego City. Zapewne jak pamiętasz lub nie walczyliśmy o top 4 do ostatniej kolejki.

Kurła rzeczywiście punktujemy tak samo tylko inni grajo cieńko.
» 23 marca 2021, 14:38 #530
Nowak2007: Dejfmi trzeba oddzielić okres z Bruno i bez Bruno. United z marca 2020 nie jest gorsze niż United z marca 2021 i jestem tego pewien.
» 23 marca 2021, 14:46 #529
Dejfmi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 14:50

ok w takim razie rozdzielmy jeszcze reszte, a odejmijmy Liverpoolowi punkty za to że grał u nich Van Dijk przez cały tamten sezon a w City odejmijmy im De Bruyne.

Chryste Panie co to jest za tok rozumowania
» 23 marca 2021, 14:49 #528
Nowak2007: Błędy logiczne popełniasz. Nie można porównywać zeszłego sezonu z tym na zasadzie "sezon temu po x kolejkach było mniej punktów niż teraz, więc jest progres". Nie można tak robić z wielu powodów.
» 23 marca 2021, 14:52 #527
Dejfmi: wziąłbym pod uwage jeszcze, że obrona Guardioli kosztowała ze 350m funtów. Nie można traktować poważnie jego obecnych wyników bo jakby ta obrona kosztowała 100m to na pewno by tyle punktów nie mieli. Warto to wziać pod uwage
» 23 marca 2021, 14:54 #526
mikon70: Przyszedł nowy użytkownik na stronę i już widzę, ze na dzień dobry sieje ferment i pisze jakieś bzdury.
» 23 marca 2021, 14:56 #525
Dejfmi: Idąc tym tokiem myślenia dobra gra obrony City zaczęła się od kupna Diasa. Rozumiem, że Guardiole ciągnie Dias i bez niego Guardiola byłby nikim ?

To my mamy wzmacniać ten skład w ogóle czy nie? Jeżeli w przodzie będziemy mieli Rasha Haalanda i Sancho to trzeba zmienić Solsze dlatego, że ma mocny przód i w sumie to oni mu robią wyniki tak ?
» 23 marca 2021, 14:57 #524
Nowak2007: Nie będę się kłócić. Czy to co napisałem ma sens zweryfikuje czas. Może napisałem bzdury, a może miałem rację. Zobaczymy za 14 miesięcy.
» 23 marca 2021, 14:59 #523
UnitedFan07: Co do OGS powiem tak narazie jestem za tym żeby został a zarząd niech nie podpisuje z nim narazie nowego kontraktu dopiero początkiem 2022 można coś myśleć zależnie od wyników a jak nie to niech wypełni do końca i odejdzie tak jak Guardiola w Bayernie w 2016. Dajmy OGS jeszcze jedno okienko transferowe na sprowadzenie nowych piłkarzy
( tutaj rola zarządu jest bardzo duża) żadne zwolnienie po tym sezonie wogole nie powinno być brane pod uwagę bo nikogo dobrego nie ma na rynku na ten moment. Allegriego jakoś nie widzę w MU.
» 23 marca 2021, 15:02 #522
nieeeeeeee: Jak dla mnie bardzo dużo zależy od okna transferowego jeżeli ED i jego przydupas Judge dają ciała to może by trudno Olkowi osiągnąć cel który będzie mu postanowiony
» 23 marca 2021, 15:08 #521
Dejfmi: Nowak nie miałem na celu się z Tobą kłócić ale nie jestem w stanie zrozumieć twojego toku rozumowania. Tak jak mówisz, jedyne co nam generalnie pozostaje to czekać i zobaczyć jak będzie w przyszłości. Co do tego podobnego punktowania z zeszłego sezonu zdania nie zmienie ;)
» 23 marca 2021, 15:13 #520
united58: @Dejfmi
Nikt zdrowy na umysle nie powie , ze nie masz racji progres punktowy jest i basta. Ale czy ogladajac mecze naprawde nie widzisz( po za paroma wystepami jak z MC czy z LIpskiem) jak my gramy.Zobacz ostatnie mecze Arsenalu , oczywiscie , ze czasami dostana w leb ale ja tam widze postep tak jak widzialem u Klopa w pierwszych sezonach w Liverpoolu.Jakos nie widze tego u nas
Na poczatku sezonu po zlych poczatkach dostrzegalem te powroty i mialem nadzieje ,ze moze cos drgnie ale czym dalej tym gorzej . Czasem mamy przeblyski ale OLE gra z tymi graczami juz dwa sezony i Ty widzisz w tej grze progres. Zobaczysz co beda grali Arsenal i Chelsea w przyszlym sezonie o taki progres mi chodzi i Nowakowi a nie o suche punkty co do ,ktorych masz absolutnie racje i obys Ty ja mial w przyszlym sezonie czego Tobie ,sobie i Nowakowi zycze. Pozdrawiam.
» 23 marca 2021, 15:44 #519
DaredevilUtd: Rok w twoim nicku, to jak rozumiem data urodzenia :)
» 23 marca 2021, 16:29 #518
united58: Jak sie przedstawilem to pisalem ,ze jestem fanem MU od 1968 roku bo bylem na meczach Gornika z MU i widzialem na zywo Besta , Bobi Ch. i innych i tak zakochalem sie w MU.Bo ja taki zwykly kibic jestem.
» 23 marca 2021, 17:18 #517
DevoMartinez: Nowak2007: Wszystko zależy od lata kim się wzmocnimy. Przykłąd Bruno pokazuje, że wystarczy czasem jeden kot nowy w zespole i prezentujemy sie o 50% lepiej. Ale nie można polegac jedynie na Bruno. My nie mamy żądeł w tym sezonie i nie mamy DM z prawdziwego zdażenia który by zabepieczył tyły w pojedynke. Ogólnie jeśli latem się nie wzmocnimy na tych pozycjach a odejdzie jeszcze Cavani to obstawiam taki sam scenariusz jak opisałeś. Ole żadnej genialnej taktyki nie wymyśli żeby zniwelowac nasze obecne mankamenty.
» 23 marca 2021, 19:23 #516
DaredevilUtd: Mnie o Nowaka chodziło.
» 23 marca 2021, 20:39 #515
united58: Witam
Ja to wszystko rozumiem, jestem wystarczajaco doswiadczony zeby wiedziec to wszystko oczym piszecie,ale kibic powinien byc wymagajacy . Ja caly czas pisze , ze sie nie znam bo taka prawda ale ogladam co tydzien 10-12 meczow roznych lig i widze jak inne zespoly graja i robie to od dziecka a to troche lat minelo. Mam poczucie , ze ktos w naszym klubie cos robi nie tak jak trzeba. A zachwycac sie drugim miejscem i malymi zwyciestwami nie bede. Po tylu latach marazmu widze, ze nie idzie to w dobrym kierunku. Progres jest , to fakt ,ale odnosnie do jakiej bazy i tu bym zaczol dyskusje. Gdy odniesiemy sie do ostatnich sezonow to jest progres ale gdy odniesiemy sie do rywali to jakos tego nie widze.Transfery ostatnie nie do przyjecia, MC, ,LIVpool,Chelsea nam uciekaja a nawet Arsenal gra wedlug mnie lepiej od nas.Zobaczymy jak sie sezon skonczy, gdzie bedziemy, moze nie mam racji ale obawiam sie ,ze cos trzeba zmienic.Ostatnia sprawa nigdy nikogo nie atakowalem mam normalnie swoje zdanie.
» 23 marca 2021, 14:20 #514
Mariano88: United58, nie będę Cię na siłę przekonywał. Moim zdaniem w przyszłym sezonie zmienisz zdanie. Mam takie przeczucie
» 23 marca 2021, 14:44 #513
united58: Mam wielka nadzieje , ze to ty masz racje pozdrawiam
» 23 marca 2021, 15:15 #512
Pyra: Tak patrzę na terminarz i tylko Tottenham wydaje się trudnym rywalem w najbliższym czasie.
Wychodzić najmocniejszym składem, zapewnić sobie awans do 1/2 LE i spokojne top4 i będzie można w lidze rotować pod koniec sezonu.
» 23 marca 2021, 13:04 #511
Nowak2007: Birghton nie jest trudnym rywalem? Oj zdziwisz się synku podczas meczu
» 23 marca 2021, 13:18 #510
Abstrahujacy: Na tym etapie rozgrywek nie ma już słabych drużyn :)
Choćby Brighton ostatnio badało szerokość i wysokość naszej bramki nader okazale. Jak będą centymetr bliżej środka tym razem, to skończymy jak z Sheffield.
» 23 marca 2021, 13:21 #509
Pyra: Mamy padać na kolana przed Brighton....
ludzie już nie przesadzajcie
» 23 marca 2021, 13:21 #508
kckMU: Padać to nie, ale jak zagrasz powolny marazm na 50%, to Brighton Cie zajedzie i strzeli 2 gole bez problemu. Oni akurat cieszą oko i każdy liczy na ich utrzymanie. Podobnie jest z Leeds - przyjmą piątkę jeśli czołowy zespół gra super futbol, ale spróbuj ich tylko lekko zlekceważyć.
» 23 marca 2021, 13:31 #507
Pyra: Leeds miało być takie niewygodne a my im na lajcie 6 strzeliliśmy, otwierają się przed każdym jak Sasza Grej a nam w to graj, nie jest tajemnicą, że lubimy grać z ofensywnymi zespołami
także Tottenham to może być droga przez mękę a reszta jest do ogrania bezproblemowo
» 23 marca 2021, 14:22 #506
Anhel: Fred zamiast pochylić głowę i okazać skruchę bo zagrał tragicznie to woli wstawiać do neta posty jak to jest oburzony ze ludzie piszą mu ze jest czarny
» 23 marca 2021, 11:37 #505
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 12:07

Ostatnio każdy z naszych tak robi, po beznadziejnym swoim meczu. Z drugiej strony, niektórzy ludzie (oczywiście w mniejszości) zamiast konsteuktywnie krytykować, wola skupić się na kolorze skóry i wyzwiskach. Wtedy, każdy z zawodników przekręca to na swoją stronę, no i opinia publiczna skupiaja się juz tylko na rasizmie, a nie na tym jak to dany zawodnik był beznadziejny :)
» 23 marca 2021, 12:06 #504
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 12:23

No też mnie to trochę wkurzyło.Bo napisał tylko tym że bla bla Blacklivesmatter itd ok może to pisać ale za babola jakiego popełnił przy 1 golu to nawet nie przeprosił tej normalnej społeczności MU która go nigdy nie wyzywała na tle rasistowskim.
» 23 marca 2021, 12:21 #503
Chestnut: Podaj powód dla którego miałby za to przepraszać?
» 23 marca 2021, 12:31 #502
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 13:00

Jestem przekonany, że każdy tu pisze oświadczenia oficjalne po każdym głupim błędzie w pracy. Zwłaszcza jak dostanie 'świnię' od kierownika.
Fred dostał katastrofalne podanie od kapitana drużyny, który mógł ocenić kto jest za plecami osoby do której podaje. Fred tego widzieć nie mógł. Gdyby był lepszy technicznie to wyszedłby obronną ręką, ale to też kapitan mógł przewidzieć, że nie jest.
» 23 marca 2021, 12:59 #501
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 13:37

No nie wiem może dlatego że jego błąd bardzo mocno przyczynił sie do tego że nie awansowaliśmy?
Abstrahujący
Zaś nie przesadzaj z tym podaniem bo żadna kaczka to nie była tylko Fred źle przyjął

Edit:Może nawet nie że przeprosił ale by napisał coś w stylu "Sorry że dzisaj nie zagrałem za dobrze,postaramy sie poprawić do nastepnego meczu"
» 23 marca 2021, 13:35 #500
Radomirus: Szczerze to na mój gust Fred powinien wywalić tą piłkę na aut/róg ile pary w nodze, po czym spaść na Maguire jak tona cegieł z pytaniem co mu odwaliło z tym podaniem... zrobił inaczej bo gdzieś w głowie miał, że należy zachować piłkę... i wyszło jak wyszło.
Błąd Maguire sprowokował błąd Freda - zawalili obaj
» 23 marca 2021, 13:55 #499
Blau: mordynator

Idąc twoim tokiem myślenia Rashford powinien przepraszać co mecz za zepsute setki.
» 23 marca 2021, 15:01 #498
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 15:10

No wg mnie nie.Bo jak tak czy siak już piszesz posta o rasizmie i go wrzucasz na IG/FB itd, to mógłbyś też przy okazji napisać coś w stylu że sorry za mój występ faktycznie nie był najlepszy.Co innego jakby nic nie wrzucał do sieci wtedy nie miałbym problemu.Po prostu jak odpowiedział na hejt to mógłby też odpowiedzieć na krytyke której było dużo więcej a ni jeżeli samego hejtu.
» 23 marca 2021, 15:06 #497
Radomirus: mordynator
Bo inną sprawą jest opieprzanie Freda za to, że zagrał słabo a inną sprawą jest opieprzanie Freda, że zagrał słabo bo jest czarny.
Z tym pierwszym się zgadzam, drugie nie powinno mieć miejsca
» 23 marca 2021, 15:15 #496
united58: Witam
Widze ,ze jest wielki atak na krytykow naszej gry i naszego trenera. Ja tylko chce przypomniec, ze placimy najwiecej w calej lidze. Nasz trener tez zarabia bardzo duzo a wyniki sa jakie sa i nie mam zamiaru obowiac sie
ze wypowiem swoje zdanie. Top 4 i male zwyciestwa mnie nie interesuja. Ostatnie okno transferowe to totalna porazka, nikt z calej piatki nowych graczy nie nadaje sie do gry. Nie interesuje mnie kto zawinil wydano kupe szmalu w bloto. Jestesmy potega jesli chodzi o marke i place wiec nie bede sie cieszyl z top 4, chce sukcesow
tu i teraz jak cos nie wychodzi to trzeba zmian moze trenera moze polityki transferowej ja sie nie znam . Ale wiem ,ze mam prawo byc nie zadowolonym z obecnej gry,stylu i braku ambicji do walki o wszystko.
MU to dobro nas wszystkich i jak innym wystarczy chlebek z margaryna to ich problem niech nie krza mi go jesc, ja mowie nie, ja chce szaszlyk z tunczyka.Pozdrawiam.
» 23 marca 2021, 10:08 #495
Dejfmi: Spoko, możesz chodzić nawet obrażony, a nawet możesz podciąć sobie żyły :)

To i tak nic nie zmienia :)
» 23 marca 2021, 10:15 #494
soldier: ***********
» 23 marca 2021, 11:31 #493
DaredevilUtd: Szaszłyk z tuńczyka :/ Każdy ma prawo do własnego zdania, ale ubralbys to w jakieś normalne słowa, bo slabo się to czyta.
» 23 marca 2021, 12:10 #492
united58: Witam
Ja wiem, ze to nic nie zmieni .Chcialem tylko obrazowo zaprotestowac wobec minimalizmowi kibicow i to, ze nie mozna atakowac kibicow co sa niezadowoleni z obecnej sytuacji w ukochanym klubie.
» 23 marca 2021, 12:28 #491
Mariano88: United58, odkad odszedl SAF nasz zespol wpadl w kryzys na wiele lat z ktorego powoli wychodzi. Transfery wynikały z covida, poza Chelsea nikt w Europie nie miał spektakularnych transferów. A czy potrafisz docenić drugie miejsce w lidze, drugie miejsce pod względem strzelonych bramek i czwarte pod względem straconych? Nie jest to prognostyk, że zbliżamy się do poziomu w którym będziemy się liczyć w walce o mistrzostwo i wygrane w LM? Wytrzymaj jeszcze trochę będzie dobrze :)
» 23 marca 2021, 12:58 #490
Dejfmi: Spoko, że chciałeś zaprotestować. Mówisz o atakowaniu kibiców niezadowolonych a atakujesz kibiców ''zadowolonych''. Oni też mają teraz napisać, że protestują przeciwko atakowaniu kibiców zadowolonych ?

Jesteśmy w internecie, każdy może dodać swoje 5 groszy i każdy ma prawo do innego zdania. Dopóki nie zrozumiemy wszyscy, że zawsze będą różne opinie na dany temat i nie pogodzimy się z tym to do końca życia będziemy się nawzajem przekrzykiwać i wstawiać się w roli ofiary, że oni mnie atakujo bo powiedziałem to i tamto i moja jest tylko racja.

Ludzie dajcie sobie na looz, każdy chce, żeby United wróciło tam gdzie jego miejsce. Jedni są bardziej cierpliwi a drudzy mniej. Tak było, jest i będzie.
» 23 marca 2021, 13:00 #489
Nowak2007: Czytam was od dawna, ale wczoraj pierwszy raz zdecydowałem się założyć konto. Uprzedzam, że jestem bardziej "OLEout" niż "in", nie jestem zwolennikiem Freda, Jamesa, Maguire, a Pogbe i jego chciwego agenta z chęcią bym wywalić za Anglię. Pewnie mi się dostanie, ale wolę od razu podkreślić swoje poglądy.
» 23 marca 2021, 09:57 #488
vieeeri: Idealnie wklejasz się w towarzystwo.
Jesteś przyjęty
» 23 marca 2021, 10:03 #487
nieeeeeeee: Po co dajesz 2007 w swój nik teraz wszyscy będą ci pisać pod twoimi komentarzami że masz 13 lat
» 23 marca 2021, 10:09 #486
Pyra: ma 14
» 23 marca 2021, 11:19 #485
Jakub2344: Leicester gra pół sezonu bez połowy składu, Rodgers wrzuca do podstawy młodziutkiego Fofanę i ten z miejsca staje się jednym z najlepszych stoperów ligi. U nas Lindelof czy Maguire to wciąż często parodie obrońców. Wszystko co złe w tym sezonie to sprawka Freda. Odpadnięcie z CL zaczęło się od porażki z Paryżem i czerwonej kartki poczciwego Fredziszenki. Z Leicester znowu mu odłączyło prąd. Fred przewraca się od podmuchu wiatru, nie ma siły kopnąć piłki od linii do linii, a jak próbuje strzału to można już ustawiać piłkę na piątce. Jedynym argumentem żeby grał jest "walczy i stara się", według mnie jeżeli chcemy walczyć o puchary (które dawno na Old Trafford nie przyjechały) potrzebujemy defensywnego pomocnika i stopera (a nawet stoperów) na wczoraj. Kiedy gramy bez podstawy typu: Shaw, Rash, Scott czy przede wszystkim Bruno to moglibyśmy grać z drużyną ekstraklasy i nie oddać strzału. Z drugiej strony jako kibic tego klubu boję się prosić o transfery bo za chwilę przyjdą kolejne kwiatki takie jak Fred, Maguire, Lindelof. Mam wrażenie, że piłkarze przychodząc do tego klubu zaczynają mieć wyjebane na swoją grę bo i tak dostaną tygodniówkę w wysokości setek tysięcy funtów. Czy dobrze myślę, że wydajemy najwięcej na tygodniówki ze wszystkich drużyn piłkarskich w Europie? Mi jest nawet ciężko winić aż tak Solskjeara, bo jak ma około 14 zawodników do gry na poziomie to co miałby zrobić, ale z drugiej strony jego decyzje są czasami absurdalne. Wystawia Fernandesa na rewanż z Sociedad, a oszczędza go w meczu z Leicester. Jedynym pozytywem jest pozycja w lidze, niech skończą chociaż w top4.
» 23 marca 2021, 09:26 #484
DaredevilUtd: Bailly w liczbach. Przyszedl do nas w 2016.
2016: 39 meczów, 3289min, 6 meczów opuścił przez kontuzje, 2 zawieszenia, przez kartki.
2017: 18 zagral, 1359min, 25 meczów opuścił przez kontuzje, 2 przez czerwona kartke.
2018: 18 zagral, 1123min, 12 meczów opuścił przez kontuzje, 3 przez czerwona kartkę.
2019: 12 meczów, 780min, 33mecze opuszczone przez kontuzje!
Ten sezon 15 zagral, 1222mi n i 15 opuścił przez kontuzje.
Gość ma jeszcze czelność mieć pretensje do klubu :D
» 23 marca 2021, 07:51 #483
DailySmoker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 08:58

Przyjaciel zawodnika jest równie wiarygodny co anonimowi informatorzy z the sun... Grunt to nie łykać wszystkiego jak pelikan
» 23 marca 2021, 08:57 #482
DaredevilUtd: To już nie pierwszy i nie ostatni news's o tym. Co jak co, ale z takimi statystykami już dawno nie powinno go tutaj być, a oni mu jeszcze umowę w 2020 przedłużyli :/
» 23 marca 2021, 09:45 #481
Pyra: No to gdzie problem?
Sprzedać w lato i tyle jak niezadowolony, co z tego, że jak jest zdrowy to nasz najlepszy ŚO.
Ale jak Ole zamierza budować obronę od 80M kloca łamiącego linię spalonego to ja nie mam pytań.
» 23 marca 2021, 11:21 #480
HarryBrown: Jak się poczyta komentarze miejscowych marud i narzekaczy i popatrzy na tabelę, to niechybnie nasuwa się wniosek, że ten Ole to jednak geniusz jest. Mając niemalże samych drewnianych i bezmyślnych graczy, mocno trzyma się drugiego miejsca w lidze plus gra jeszcze w europejskich pucharach. Jak na wuefistę bez taktyki, stylu mającego drewnianych graczy w sumie całkiem nieźle.
» 23 marca 2021, 02:03 #479
tygrys26: Wydajac takie pieniądze i mając tyle czasu myślę że powinniśmy oczekiwać od niego.wiecej, żeby chocoaz.wyszedl z grupy LM? To.wgl śmiechu warte było mieliśmy jedna z najłatwiejszych grup A Ole i tak to zj*bał...
Ma.drewnianych graczy na swoje życzenie, cliiem spora część sam sprowadził, wiex nie może mieć pretensji do nikogo. A z top 4 jeszcze na spokojnie możemy wypaść, patrząc na naszą grę.
» 23 marca 2021, 07:04 #478
H2O1994: Mieliśmy jedną z najłatwiejszych grup? Mi się wydaje że najtrudniejszą.
» 23 marca 2021, 07:41 #477
BajtiMU: Myślałem,że tygrys już niczym bardziej głupim nie może zaskoczyć.Myliłem się.
» 23 marca 2021, 08:07 #476
H2O1994: Poza tym nie pierwszy raz odpadliśmy w grupie w LM, w sezonie 2011/12 odpadliśmy w grupie a chwilę wcześniej graliśmy w finale LM.
» 23 marca 2021, 08:18 #475
BNK: Mieliśmy najtrudniejszą grupę, z której mogliśmy łatwo wyjąć, gdyby nie błędy Solskjeara i to jest fakt. To jego brak doświadczenia i niezrozumiałe reakcje na wydarzenia na boisku, pośrednio doprowadziły do tego, że bijemy się teraz o LE. Nie znaczy to, że mamy go zaraz zwalniać, ale tu Norweg się nie popisał.
» 23 marca 2021, 09:35 #474
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.03.2021 13:50

Grupę mieliśmy raczej trudną... ale najgłupsze jest to, że wygraliśmy w niej mecze, których mieliśmy nie wygrać a przegraliśmy te, których mieliśmy nie przegrać

A co do geniuszu Ole i drewnianych zawodników...
Jeżeli gra nasz najlepszy skład (o ile jest zdrowy) to jedyną niewiadomą jest czy w pomocy ma obok Pogby i Bruna zagrać Fred czy Scotty... i czy w ataku ma grać Martial czy Cavani - i wtedy gra wygląda dobrze.
Kłopoty są gdy Ole musi sięgnąć głębiej do składu. Gdy wypada ze składu Rashford, Bruno, Pogba i Shaw, nagle okazuje się, że nasz gra w ataku opiera się o podania wszerz boiska. Dodatkowo kłopotem jest wyprowadzanie piłki od bramkarza. Górą nie ma sensu bo nie mamy zawodników do walki o górne piłki w środku boiska... a przy rozegraniu po ziemi prokurujemy 1-2 sytuacje bramkowe dla przeciwnika (jak np. Fred w ostatnim meczu)

A co do krytyki transferów:
VDB się nie zaaklimatyzował
Telles pobudził Showa więc nawet nie miał kiedy się wykazać
Młodziki na prawe skrzydło to pieśń przyszłości
Cavani podniósł jakość ataku ale tylko o 10% a nie o 50% jak tego oczekiwaliśmy
... i krytyki reszty składu:
Martial się nie zaaklimatyzował (a zaraz... przecież jest tu 6 lat) i ostatnim sezonem nas trochę zmylił i gra na 50% tego co rok temu (razem z Cavani można policzyć, że atak spadł o 40% a nie wzrósł do 150%)
Fred ma 2 tygodnie fajne (gdzie są ci wszyscy hejterzy Freda?!) i 2 tygodnie beznadziejne (Freda sprzedać! Co on tu robi?!)
Scotty ustabilizował się poniżej średniej swojego optymalnego poziomu
Greenwood jest na etapie przepotwarzania się ze złotego chłopca w pełnoprawnego zawodnika, zaczął być lepiej kryty i od niego samego zależy czy stanie się dzikiem czy... no nie wiem... łasicą ;)
Środkowi obrońcy nie mają konkurencji bo Bailly połowę czasu spędza w szpitalu, potem się aklimatyzuje i następnie znów trafia w objęcia fizjoterapeutów... (a przykład Showa pokazuje co daje konkurencja w składzie).

Pozostali konkurenci (poza City) mają na szczęście równie duże problemy (Live, Totki, Arenal, Chelsea, która straciła połowę sezonu) a ogólna frustracja kibiców (tak przynajmniej myślę) wynika z tego, że gdyby wszyscy nasi zawodnicy grali na swoim optymalnym poziomie to w lidze deptalibyśmy po piętach City a mecz z Lisami wyglądałby zdecydowanie inaczej
» 23 marca 2021, 13:44 #473
vieeeri: Dopóki nie będzie głębi składu chciałbym, aby na lige i LM (oby!) szedł pierwszy skład, Tuanzebe, Telles czy VDB okupował FA Cup, a Carabao Cup totalną rezerwą w postaci Shoretire itd.
» 22 marca 2021, 20:08 #472
RedDan: Bo tak powinno być, kto tak nie robi w FM :D.
Kiedy VDB ma się pokazać jak gra raz na ruski rok, a jak siedzi na ławie to się z niej nie podnosi przeważnie.
» 22 marca 2021, 21:41 #471
BNK: Zgadzam się, tylko proszę, nie Tuanzebe...
» 23 marca 2021, 07:36 #470
Kiharitony: Sciagnij takich zawodników jak Vardy, Ndidi, tielemans i któryś z obroncow, +4dni odpoczynku więcej ciekawe czy bez nich też by go wyjaśnił. Wiem z dpy argument ale prawda jest taka że graliśmy mieszanym pierwszym i drugim składem a Leicester najmocniejszym. Wyjaśnił to OGS Pepa Guardiolę i to nie raz.
» 22 marca 2021, 20:28 #469
QsQs: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.03.2021 20:42

Kiharitony
Niezbyt inteligentny i trafny komentarz z Twojej strony. Lisy grały bez Maddisona, Barnesa, Justina i Pereiry, czyli dość kluczowych zawodników w tym sezonie.

Po prostu i Rodgersa wchodzą rezerwowi i grają na poziomie, Ichenacho, Castagne, Albrighton. Wypadają Rodgersowi gracze to zmienia taktykę, zmienia pozycje graczom i zespół cały czas wygląda dobrze. Wypada Soyuncu na wcześniejszym etapie sezonu? to daje grać młodemu Fofanie albo zmienia pozycję Amarteyowi na ŚO, brak Maddisona i Barnesa? nie ma sprawy, wchodzimy na dwóch napastników i zamiast skrzydeł uruchamiamy wahadła. To cechuje trenera, który ma pojęcie taktyczne.
» 22 marca 2021, 20:41 #468
Mariano88: Kiharitony, chyba szkoda czasu na tłumaczenie czegoś dzbanom
» 22 marca 2021, 20:42 #467
Kapitan1230: Mariano88. Czyli jak mają odmienne zdanie, to odrazu dzbany tak? No to w takim razie ty też należysz do dzbanów.
» 22 marca 2021, 20:50 #466
Glory1878: Dokładnie panie QsQs, dlatego jak Kloppowi wypadli kluczowi zawodnicy, nadal grał tą samą taktyką i wyniki było widać

Rodhers > Klopp
» 22 marca 2021, 21:08 #465
Kiharitony: Mariano88 nie trzeba od razu atakować :)

QsQs tak wiem o ich osłabieniach, dlatego napisałem że argument trochę z d.. po prostu już nie mam czasem cierpliwości do niektórych rzeczy które mozna tutaj przeczytać. Jak to jest że gdy wygrywamy z kimś mocniejszym (City, PSG, Liverpool) to jest farcik lub cisza w komentarzach a jak raz na 20 meczów przegramy to nasz żałosny trener jest wyjaśniany taktycznie, żeby też nie było nie jestem jakimś fanboyem Ole, fakt jestem zdania że to nasz najlepszy trener od czasu SAFa, transfery (sprzedaż i kupno) wizja budowy młodego zespołu bez di mariow sanchezow i innych takich, progres w grze i wynikach - zeszły sezon 3miejsce 66pkt, obecnie 29kolejka 2 miejsce i 57 pkt. Zdaje sobie natomiast sprawę że Ole ma wady i nie jest to trener ukształtowany jak Pep czy klopp ale skoro żółtodziób który uczy się trenerki na najwyższym poziomie wykręca wyniki jak wyżej to chyba potencjał jest? Według mnie to właśnie na poziomie Leicester lub troszkę wyższym obecnie jesteśmy, więc chyba mogła nam się zdarzyc porażka z takim rywalem. Mamy swoje problemy jak słabe pierwsze połowy, zawodnicy typu Fred czy James, późne zmiany lub ich brak ale listosci ludzie, przestańcie popadać ze skrajności w skrajność.
» 22 marca 2021, 21:12 #464
emenems: im szybciej społeczność zrozumie, ze od odejścia Fergusona staliśmy się klubem aspirującym do top4, tym szybciej będzie czerpać radość z małych zwycięstw, zamiast napalać się na wygranie potrójnej korony. mnie tez to boli, ale co było, minęło. z klubem się jest a nie bywa, dlatego każdemu polecam cieszyć się z małych zwycięstw, a być może kiedyś uda się jakieś większe :)
» 22 marca 2021, 21:13 #463
kckMU: @pukawka

I co z tego, że to widzisz? Myślisz, że jak całe DP czy inne kibicowskie e-zgromadzenia zaczęłyby krzyczeć "tylko mistrzostwo", to to by coś zmieniło?

My jesteśmy na etapie, w którym cieszymy się, że po przewaleniu miliarda na przeróżne transfery, w końcu w tym klubie powstała posada dyrektora sportowego. A i tak nie wiadomo, czy to będzie fachura, bo gość jest z wewnątrz. Na tym etapie jesteśmy. Tu nikt nie osiągnął takiego dna bo wymagania kibiców spadły.
» 22 marca 2021, 21:23 #462
Radomirus: Tylko mistrzostwo!!

I co? Czy po tym okrzyku jestem jakoś bardziej prawdziwym kibicem niż 5 minut temu?

Ole faktycznie nie latał wzdłuż linii i wrzeszczał na piłkarzy, nie popełnił rytualnego samobójstwa po tym meczu ani nawet nie przyszedł na konferencję pijany (no wiecie - po klęsce trzeba odreagować). No skandal!

Poza tym naprawdę uważasz, że facet, który z tym klubem zdobył kilka mistrzostw Anglii, zdobył Puchar Ligi Mistrzów, jest chodzącą legendą i pracował pod okiem naszego Bossa... ma ten klub i jego wyniki w czterech literach? Bo ewidentnie coś tym wrzutem o uśmiechniętym Norwegu sugerujesz
» 22 marca 2021, 22:18 #461
robertbham: Ale wielu tego niestety nie rozumie.
» 23 marca 2021, 00:55 #460
Barte1995: Taka moja dłuższa refleksja.
W sezonie opanowanym przez koronawirusa sądziłem na początku że jest to idealny moment na wspięcie się na szczyt w lidze i może dodatkowo jakieś trofeum. Wiele klubów miało problemy ze składem i wg cała sytuacja była nieciekawa lecz radziliśmy sobie z nią bardzo dobrze. Niestety wtedy nie brałem pod uwagę tego że od grudnia czy listopada będziemy grać co 3 dni. Wiele osób chce zwalniać trenera, wywalać piłkarzy. Nikt jednak nie bierze pod uwagę okoliczności. Ci sami piłkarze potrafili mieć serię meczów bardzo dobrych i osiągnąć lidera tabeli Angielskiej ekstraklasy. Ci sami przegrywają potem z ostatnim zespołem tabeli, grają w kratkę i odpadają z pucharów. Wielu hejtuje a nikt nie zastanawia się dlaczego od jakiegoś czasu musimy drżeć o wynik przed spotkaniem. Jest marzec a widać już okropne zmęczenie sezonem. Wielu tą przerwę na reprezentację chciało niczym wymarzone wakacje. Oni nie są robotami by grać co 3 dni tak samo i się nie męczyć. To jeśli chodzi o hejtujących. Po drugie, myślę że jeszcze minie trochę czasu nim sięgniemy po tytuł mistrzowski. Nie mamy głębi składu i trudy sezonu to uwidoczniły. Nie da się tego załatwić w 1 okienko. Po trzecie jeśli wszystko ułoży się innym klubom to w przyszłym sezonie będzie mega ciężko bo wróci do gry na pewno Live, dojdzie Chelsea którą Tuchel zaczyna układać, City to czołg jak co sezon, Totki mają dobry skład i nawet pod Mourinho zaczynają coś grać. Do tego zawsze niebezpieczne Lester, Arsenal i wielu innych z aspiracjami. Dlatego tak szkoda tego sezonu gdzie wiele drużyn miało swoje kłopoty. Niestety gra co 3 dni niszczy każdego. Nie tylko nas to dotyczy. Wielu grających w tygodniu ma problemy w weekendy. Także jeśli chcecie dalej narzekać to lepiej idźcie gdzie indziej bo prędko to się nie zmieni. Ale dajcie pracować Ole bo jest progres mimo wszystko. Na devilpage transferów też nie zrobimy. Kibicujmy diabłom jak prawdziwi kibice a nie jak chorągiewki na wietrze. Tyle ode mnie. Pozdrawiam!
» 22 marca 2021, 19:55 #459
0listonoszpat: Niestety ale granie w tygodniu się zemściło i odpadliśmy... Norweg słusznie lekko zrotował składem żeby złapać świeżość i dostaliśmy w papę. Ciężki już nasz los ale ja jestem optymistą. Musimy wreszcie budować mądrze kompleksowo kadrę. Gdy przychodził Holender to wydawało się że to świetny transfer który obskoczy wszystkie pozycje w środku boiska... niestety musimy wreszcie trafiać z transferami.
» 22 marca 2021, 19:35 #458
Bylak: W sumie to parę lat temu bicie się o majstra było ambicja, na dzień dzisiejszym ambicja w tym klubie od kilku lat jest top4. UPADEK. Nie możemy się pozbierać i taka jest prawda. Ile jeszcze lat musi upłynąć zebysmy się gdziekolwiek liczyli? Tak jak to było jakieś 10 lat temu.
» 22 marca 2021, 19:24 #457
Mariano88: Tyle, że od lat był problem z TOP4, teraz w końcu jest szansa, że będziemy w niej zawsze. Także otrzyj łezki i spróbuj jeszcze chwilę wytrzymać
» 22 marca 2021, 19:26 #456
DEPE: masz duzo racji. od razu kojarza mi sie kibice arsenalu, dawniej dla nich sukces nazywalo sie "top4". zawsze pisali z dumą: "jestesmy w top4"! z czego oczywiscie smialem się do rozpuku bo jak wiecie, beka z arsenalu zawsze na propsie. "jestesmy w top4" brzmialo niemal jak wygranie LM. dzis piszą o top6. walczymy o top6! top6... rozumiecie to? byc w top6! tak jakby top6 bylo spektakularnych osiagnieciem. Jesli kibice zaczymnaja "top4" traktowac jako sukces to znaczy ze oczekiwania poleciały na łeb na szyje. O "top6" nie bede nawet wspominał. Dla Juventusu, Bayernu, Barcelony, Realu - bycie na kazdym miejscu nizej 1. jest uznawane jako porazka. I tak samo powinno byc to traktowane w United. Bo United nalezy do trzech najwiekszych klubow swiata, i delikatnie mowiac lekkim nieporozumieniem jest pidsanie o top4 jako o sukcesie.
» 22 marca 2021, 19:59 #455
Mariano88: Depe, mamy drugą ilość strzelonych bramek po city, tylko 2-3 zespoły straciły mniej bramek niz my a Ty nas porównujesz do Arsenalu? Jeszcze bronisz Bylaka który płacze i zamiast mu chusteczki przynieść to go popierasz? Może umowcie razem na wycieczkę pod ścianę płaczu?
» 22 marca 2021, 20:31 #454
Bylak: Jeżeli zadowala Cie walka o top4 to świadczy o tym jakie standardy ma większość kibiców. Jestem realista i wiem że walka o mistrza.to póki co fikcja, ale jesteśmy największym klubem piłkarskim na świecie i powinniśmy ZAWSZE walczyć o wszystko.
» 22 marca 2021, 21:37 #453
DjTED: Tak zwolnijmy Ole :D To słucham Was kto za niego ? Kto jest wolny na ten moment ?
» 22 marca 2021, 19:11 #452
Chestnut: Gary Neville. (:
» 22 marca 2021, 19:12 #451
nieeeeeeee: Jurek Brzęczek
» 22 marca 2021, 19:12 #450
FetraiNarrator: Uważam że stery po Norwegu może przejąć tylko jedna osoba, a jest nią Ryan Giggs. To on dał namiary na świetnego Jamesa, kto wie, może i załatwi transfer Bale do United. Jest on teraz w życiowej formie pod wodzą mistrza Mourinho.

W dzisiejszych czasach wszystko jest możliwe.

Pozdrawiam
» 22 marca 2021, 19:24 #449
rizx: Fetraini powrócił z tułaczki po lfc.pl do domu!
» 22 marca 2021, 19:26 #448
Mariano88: DjTed, no właśnie nie ma nikogo. Jedynym był Pochettino. Reszta nie przekonuje i nie daje żadnej gwarancji, że będzie lepiej.
» 22 marca 2021, 19:27 #447
ManUnited307: Zawodnikow trzeba wymienic. Z takim Fredem czy Maguaierem to sobie mozemy w pici polo pograc :) Za duzo drewniakow w skladzie mamy.
» 22 marca 2021, 19:40 #446
Michau38: Dejwid Mojez
» 22 marca 2021, 20:32 #445
HarryBrown: Ja to widzę któregoś z magów myśli trenerskiej rodem z DP.
» 23 marca 2021, 02:05 #444
Chudiniowy: Wielu z was chyba myśli, że SAF od pierwszego do ostatniego sezonu wygrywał ligę.