Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Aston Villa – Manchester United 0:0. Ta ostatnia niedziela?

» 6 października 2024, 17:00 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował 0:0 z Aston Villą w 7. kolejce Premier League. Kibice na Villa Park obejrzeli bardzo słabe spotkanie, w którym obu zespołom niespecjalnie zależało na zgarnięciu pełnej puli. Czy remis pozwoli Erikowi ten Hagowi pozostać na stanowisku menadżera?
Aston Villa – Manchester United 0:0. Ta ostatnia niedziela?
» Manchester United zremisował z Aston Villa w ostatnim meczu przed październikową przerwą na kadrę | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Noussair Mazraoui
Harry Maguire
Jonny Evans
Diogo Dalot
Kobbie Mainoo
Christian Eriksen
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Rasmus Hojlund
Victor Lindelof
Matthijs de Ligt
Antony
Joshua Zirkzee
Casemiro

Oddano 93 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag zdawał sobie sprawę ze stawki niedzielnego spotkania i postanowił dokonać kilku korekt w wyjściowym składzie w porównaniu do meczu z FC Porto (3:3). Zaskoczeniem było postawienie na doświadczony duet Harry Maguire – Jonny Evans na środku obrony. Szansę od pierwszej minuty dostali też Alejandro Garnacho i Kobbie Mainoo.

Manchester United mecz na Villa Park zaczął nieźle i w 5. minucie miał dobrą sytuację. Stratę na boku boiska zanotował Matty Cash, piłkę odebrał mu Marcus Rashford i ruszył na bramkę Emiliano Martineza. Anglik ściął ze skrzydła do środka, oddał mocny strzał, ale argentyński golkiper The Villans spisał się bez zarzutów.

Aston Villa najgroźniejszą akcję przed przerwą przeprowadziła w 9. minucie. Morgan Rogers zagrał piłkę do Olliego Watkinsa, dostał podanie zwrotne i miał doskonałą sytuację strzelecką. Uderzenie gracza gospodarzy było jednak niecelne.

W kolejnych minutach gra na Villa Park toczyła się głównie na środku boiska. Ani Andre Onana, ani Emiliano Martinez nie musieli interweniować, bo pod obiema bramkami nie działo się zbyt wiele.

Manchester United w pierwszej połowie przeprowadził jeszcze jedną akcję godną odnotowania. W 39. minucie kąśliwe uderzenie w krótki róg oddał Alejandro Garnacho. Dobrą interwencję zanotował Martinez.

W ostatniej akcji pierwszej połowy Manchester United stracił Harry’ego Maguire’a. Anglik doznał urazu mięśniowego i zastąpić musiał go Matthijs de Ligt. Erik ten Hag zdecydował się również zastąpić Noussaira Mazraouiego. Marokańczyka zastąpił Victor Lindelof.

Manchester United po zmianie stron szybko wypracował sobie niezłą sytuację. W 49. minucie Kobbie Mainoo zagrał do Marcusa Rashforda, ten błyskawicznie odwrócił się z futbolówką, huknął potężnie zza pola karnego, a dobrą interwencję zanotował Emiliano Martinez.

Aston Villa odgryzła się akcją z 56. minuty. Gospodarze mieli rzut rożny. Po chwili piłka trafiła przed pole karne do Youriego Tielemansa, ten uderzył ile miał tylko sił, a dobrą interwencję bramce Manchesteru United zanotował Onana. Chwilę później nad bramką Czerwonych Diabłów uderzył Ollie Watkins.

Manchester United bliski objęcia prowadzenia był w 68. minucie. Kapitalny strzał z rzutu wolnego oddał Bruno Fernandes, ale piłka tylko odbiła się od poprzeczki. Z natychmiastową dobitką pospieszył wprowadzony chwilę wcześniej Antony, lecz uderzył obok bramki.

W kolejnych minutach mecz toczył się spokojnym tempem. Drużyny sprawiały wrażenie zadowolonych z remisowego rezultatu. W doliczonym czasie gry piłkę meczową miał Jaden Philogene, ale uderzenie gracza The Villans z bliskiej odległości zablokował Diogo Dalot.

Aston Villa – Manchester United 0:0

Aston Villa: Martinez – Cash, Konsa (Carlos 11'), Torres, Digne (Maatsen 84') – Philogene, Barkley, Tielemans, Bailey (Duran 62') – Rogers – Watkins

Manchester United: Onana – Mazraoui (Lindelof 46'), Maguire (De Ligt 46'), Evans, Dalot – Mainoo (Casemiro 84'), Eriksen – Garnacho, Fernandes, Rashford (Antony 64') – Hojlund (Zirkzee 64')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Aston Villa vs Manchester United. 7. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Aston Villa - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (700)


boro: Omar podał, że decydujące zdanie należy do Sir Jima który skłania się ku zmianie

Ale teraz kiedy padnie to decydujące zdanie
» 8 października 2024, 22:13 #700
kamilpe: Godzinę temu na grupie fb:

Włodarze Manchesteru United właśnie zakończyli swoje spotkanie w Londynie.

Nie ma żadnych oznak, że podjęto decyzję dotyczącą Erika ten Haga

[Kaveh Solhekol (Sky Sports)]
» 8 października 2024, 22:17 #699
LukasDudek7: A jakie mogą być oznaki? Mając mieć rumieńce na twarzach? Bzdety.
» 8 października 2024, 23:23 #698
Tomczo: Wiadomo, ze kazdy z nas jest bardzo rozczarowany i zdenerwowany obecną sytuacją.
Jednak patrzac na chlodno i szczerze powiedziawszy to nie ma na rynku żadnej ciekawej alternatywy. Jak mają zatrudniać jakiegoś kapcia żeby dograł sezon, to już lepiej niech to zrobi eth. A po sezonie może pojawi się ciekawe nazwisko. Pochopne i pod wpływem emocji decyzje nigdy nie prowadzą do niczego dobrego..
» 8 października 2024, 22:12 #697
LukasDudek7: To nie chodzi o alternatywę, to trzeba ratować sezon i ten załamany i zagubiony skład, bo grają jakby na pogrzebie byli...
» 8 października 2024, 23:24 #696
Ragnar90: Zarząd nie zwolni E10HAG bo wie że łysy ma coś od udowodnienia. W następnym sezonie pobije kolejny rekord najmniejszej ilości punktów po 7 kolejkach. Wyobrażacie sobie to ? 3 sezony pod rząd pobić tak zacny rekord !! Toż to Guardiola przy nim to mega leszcz
» 8 października 2024, 22:01 #695
Pipes: Nie po to dali mu przedłużenie, by teraz go wylać.
Trzeba wierzyć w proces
» 8 października 2024, 21:31 #694
mandelski: Zastanawiam się czy piszesz to prześmiewczo czy bo wierzysz w to co piszesz pzdr.
» 8 października 2024, 21:40 #693
LukasDudek7: Proces to on powinien mieć w sądzie za zniszczenie nam klubu i zdobienie z niego pośmiewiska.
» 8 października 2024, 23:26 #692
rreddevilss: W tym zarządzie u nas to dalej widzę jacys debile pracują xd oni chyba liczą na cud a nie na proces
» 8 października 2024, 21:04 #691
Fido: Po rybach. " I nie zmienia się nic dalej trzeba żyć". To już nawet w Legii tego Feio pogonią a u nas ten sezon spisali na straty. Proces trwa dalej.
» 8 października 2024, 20:35 #690
HillsHaveEyes: Pogonili juz tego kreta z Holandii w piz, czy dalej ryje dziury pod OT?
» 8 października 2024, 20:25 #689
LukasDudek7: Nawet jak go zwolnili to są profesjonalistami. Erik nie może się o tym z wiadomości dowiedzieć. Muszą poczekać aż wróci, albo do niego pojechać i z nim pogadać, więc my dowiemy się o tym za kilka dni. Chyba, że zostaje, to inna bajka...oby nie.
» 8 października 2024, 19:47 #688
dlabigt23: Dokładnie. Narazie można gdybać. Robią to po cichu poprostu.
» 8 października 2024, 20:28 #687
jean6: Czyżby? Nageslamann dowiedział się o zwolnieniu z Bayernu właśnie z mediów. To też są profesjonaliści, poza tym odbyło się to w kraju, gdzie ordnung muss sein.
» 8 października 2024, 20:34 #686
sztejner: Van Gaal też się dowiedział z mediów
» 8 października 2024, 20:40 #685
KubaUtd: Przyszedł nowy właściciel i tylko tunel do wyjścia piłkarzy się zmienił ;)
» 8 października 2024, 19:30 #684
skylark11: Minął niecały rok od przyjęcia klubu przez Ratcliffa. Myślałeś że cały ten burdel i lata zaniedbań ogarnie w miesiąc?
» 8 października 2024, 19:46 #683
KubaUtd: To jak minął rok a piszesz o miesiącu ?
» 8 października 2024, 19:54 #682
sztejner: Jako że oficjalnie zaczęli prace chyba w połowie lipca to oni nawet 4 miesięcy tu nie siedzą
» 8 października 2024, 20:42 #681
M4S73R: Michael Carrick byłby otwarty na powrót do Manchester United w roli menadżera.

(Źródło: @SamC_reports )
» 8 października 2024, 19:27 #680
axel52: Błagam.
» 8 października 2024, 19:31 #679
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 20:44

Do tego Ronaldinho Gaspacho i Burito
» 8 października 2024, 20:43 #678
hansolo: Ross Harwood (dziennikarz zajmujący się MU) napisał na twitterze, że Ten Hag został zwolniony.
» 8 października 2024, 19:13 #677
OMG: ponoc słabe zrodlo
» 8 października 2024, 19:34 #676
Pipes: Link?
» 8 października 2024, 19:47 #675
Freddie: 2 latat temu pisal ze FDJ w MU juz klepniety :)
» 8 października 2024, 19:51 #674
vanantgaal: Dwa lata temu większość devilpage też była tego pewna a kilku użytkowników nawet się zarzekało, że zlikwiduje konta jeśli Holender tu nie przyjdzie
» 8 października 2024, 20:18 #673
przemosx: Czyli plują kibicom w twarz zostawiając ETHA. Walka o utrzymanie i pojedyncze zwycięstwa z Evertonami to max co dostaniemy XD
» 8 października 2024, 19:11 #672
Freddie: "Póki co Martial nie doczekał się jeszcze debiutu w nowych barwach."

Hahahah
» 8 października 2024, 19:02 #671
skylark11: Że ten gościu siedział w United tyle lat to szok. A ten co mu dał podwyżkę na 250k tygodniowo powinien iść siedzieć
» 8 października 2024, 19:47 #670
sztejner: Koniec posiadówki
» 8 października 2024, 18:54 #669
axel52: Ja tu widzę 2 opcje.
Albo Ratcliff jest blokowany przez Glazera co do takich kwestii jak zwolnienie trenera.
Albo Ratcliff ma wyjebkę jak Glazer na wyniki i liczy się przypływ siana.
Ta druga opcja kłóci mi sie z zatrudnieniem Berrady i s-ki czyli ludzi których nie podejrzewam o takie zachowania.
Więc co? Mimo bajania o przejęciu spraw sportowych Ratcliff musi błagać Joela o zgody?
» 8 października 2024, 18:14 #668
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 18:40

Myślisz że Glazer przedłużał by kontrakt z Erikiem w takiej sytuacji? Wątpię. Każdy poprzedni trener został już dawno odesłany z kwitkiem. Nawet Van Gaal wygrywając FaCup. Myślę że ten kontrakt to zasługa naszego nowego zarządu a Glazerom niekoniecznie jest to teraz na rękę. Popełnili błąd i tyle. Dlatego Glazer teraz interweniuje.
» 8 października 2024, 18:39 #667
DevoMartinez: Jest też trzecia opcja. Podejmując decyzje o przedłużeniu projektu brali pod uwagę, że niekoniecznie będzie to hulało od początku i dają sobie i zespołowi dłuższy czas niż bardziej niecierpliwi kibice.
» 8 października 2024, 18:50 #666
JanMatejko: Ale jak mogą sobie dawac czas? Niech jeszcze z 3 lata z rzędu nie zakwalifikuja sie do LM to jedyne transfery na jakie bedzie stac United to takie do 30mln funtow. W tym klubie od lat wydają ponad stan i jada na tym co zbudowal SAF ale to wiecznie trwać nie bedzie i jeszcze kilka takich sezonow bez LM i bez sukcesow w lidze to naprawdę możemy stac sie ligowym sredniakiem
» 8 października 2024, 18:54 #665
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 19:02

No tak moga sobie dawać czas, że poprzedni sezon jest ciężki do obiektywnego ocenienia przez liczbe kontuzji a pierwszy był całkiem dobry patrząc na miejsce w top3 i zdobyty puchar. Więc ten sezon to jest dobry od oceny skoro trener dostał zawodników których chciał i ma zdrową kadrę.
» 8 października 2024, 19:01 #664
HarryBrown: Jedyna opcja, że Eryczek odejdzie to jak się zgodzi na wypłatę odszkodowania w ratach rozłożonych na kilka lat. Jednorazowa wypłata raczej nie wchodzi w rachubę bo to obciąży bieżący wynik a tego nie odrobią bo nie grają w LM a w LE też im raczej jakiś oszałamiający sukces nie grozi. Być może jest jakaś klauzula odnosząca się do braku awansu do LM w przyszłym roku, która umożliwi znaczące obniżenie kwoty odszkodowania.
» 8 października 2024, 18:03 #663
axel52: Dobre sobie, jak gość z takim ego miałby odejść sam?
Przecież on ciągle bredzi że jest ok.
» 8 października 2024, 18:17 #662
JanMatejko: W ogóle to dlaczego United obralo kurs holenderski? Wybijajacych sie pilkarzy z tego kraju można policzyć na jednej rece, a oni na sile biora pilkarzy z tego kraju gdzie zaden poki co nie robi roznicy. Teraz Francuzi maja najlepsza generację to nie lepiei bylo isc w ten kierunek? Teraz sie będziemy bujać z holenderskim szrotem kilka lat
» 8 października 2024, 18:20 #661
JanMatejko: Można znalezc info w sieci, ze Eryk zostanie zwolniony wtedy gdy zakonczy sie proces
» 8 października 2024, 17:55 #660
boro: Jest ktoś może w Londynie ? Jak przebiega spotkanie ?
» 8 października 2024, 17:25 #659
Leh: To jest w sumie śmieszne, że oni idą na planowane od tygodni spotkanie zarządu, a wszyscy myślą że to jest spotkanie w sprawie przyszłości Ten Haga. Ciekawe czy mają bekę z tego na tym spotkaniu :-)
» 8 października 2024, 17:37 #658
kungfury: Na pewno, czytają Devilpage przez translator i śmieją się popijając szampana i jedząc kawior
» 8 października 2024, 17:39 #657
HarryBrown: @boro
Właśnie wjechały kilogramowe steki z wołowiny wagyu rodem z Kobe.
» 8 października 2024, 17:52 #656
boro: To pewnie oficjalka będzie po jedzeniu
» 8 października 2024, 17:54 #655
HarryBrown: Po zjedzeniu takiego rarytasu to obowiązkowe cygarko zrolowane na spoconym udzie starej Kubanki i lampka 10-gwiazdkowego koniaczku. Nikt raczej by nie chciał sobie psuć takich doznań kulinarnych rozmową o Eryczku i jego wynikach.
» 8 października 2024, 17:58 #654
pmax122: Oczywiście że nie zwolnią ETH. Tymczasowy trener patrząc na charakterki naszych grajków to realne ryzyko spadku do championship, a konkretni menedżerowie nie chcą rozmawiać w trakcie sezonu o zmianie pracy
» 8 października 2024, 17:15 #653
lipeklukas: Grajki? Przecież to żołnierze E14aga.
» 8 października 2024, 18:16 #652
rreddevilss: I co było to spotkanie wkoncu czy znowu zero konkretów ?
» 8 października 2024, 16:58 #651
SmokuUtd: Brak informacji znaczy tylko jedno. Erik zostaje i tyle. Będziemy się jeszcze trochę męczyć. Miesiąc w te czy we wte nie zrobi mi różnicy. Szkoda tylko United...
» 8 października 2024, 17:06 #650
boro: Niby tak… ale gość dla zmyłki wygra przypadkiem 2/3 kolejne spotkania a oni z nim przedłużą PONOWNIE kontrakt
Oby nie dali mu dożywotnio
» 8 października 2024, 17:35 #649
vanantgaal: Po co go zwalniać? Gość zremisował dwa ostatnie mecze, progres widać gołym okiem. Pobił kolejny rekord, w prawdzie najgorszych startów sezonu w historii PL i do tego swoj rekord ale zawsze to jakiś wyczyn. Wystarczyło żeby grono fanów wyliczyło statystyki, które mówią że idziemy w dobrym kierunku że ten sezon jest przejściowy. Murem za wertykalnym futbolem.
» 8 października 2024, 17:44 #648
spartan1: Nie ma szans żeby go zwolnili także nie róbcie sobie nadzieji
» 8 października 2024, 16:05 #647
jean6: Po tym spotkaniu ws ETH raczej nie spodziewam się zwolnienia. W końcu to klub dał mu nowy kontrakt za brak wyników w PL. Naprawdę chciałbym poznać motywację ludzi którzy się pod tym podpisali.
» 8 października 2024, 15:55 #646
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 16:03

I dalej się pod tym podpisują. 14 miejsce w tabeli jest w porządku. Jednak dziwi mnie ze Glazery nagle też mają być. Może już słupki idą w dół i dalej to tak być nie może? Zadziwiająca sprawa. Napewno marketing dobrze nie funkcjonuje Skoro się pojawili...
» 8 października 2024, 16:03 #645
sztejner: Gdzieś czytałem artykuł o tym że nowy zarząd chciał mu dać przynajmniej 1 sezon pod nowymi rządami,no ale do tego nie było potrzebne przedłużenie...
» 8 października 2024, 16:03 #644
jean6: Sztejner, w tym sęk. Było sporo czasu do końca kontraktu, grali piach i każdy to widział.To tak, jakby teraz dali nowy kontrakt Casemiro z nadzieją że pewnie odpali bo w końcu kiedyś grał w Realu.
» 8 października 2024, 16:43 #643
Kobi: motywacja pewnie wzięła się stąd że realnie patrząc w pierwszym jego sezonie nie wyglądało to tragicznie, widać było poprawę. W drugim miał bardzo duże problemy kadrowe a i tak udało mu się wygrać trofeum ( ktoś powie że to tylko FA Cup ale po drodze pokonał liverpool a w finale City) więc zarząd mógł stwierdzić że przy odpowiedniej zdrowej kadrze i odpowiednim wsparciu może to wszystko zadziałać. Druga sprawa że pewnie nie było nikogo odpowiedniego na rynku do wzięcia.
» 8 października 2024, 17:14 #642
Lecter: Trzeba zadać sobie pytanie. Czy jakikolwiek nowy trener, bądź który z potencjalnych jest w stanie, np.:
- zmusić Rasha do angażowania się w grę defensywną?
- zmusić zawodników do gryzienia trawy po stracie piłki, a żeby ją jak najszybciej odzyskać?
- zmotywuje na tyle zawodników że przestaną przesiadywać na L4
- zmotywuje zawodników do oddawania serducha na boisku za ten klub, bez zbędnych min, machania rękami, rezygnacją i ogólnym wyje...niem?
- natchnie w piłkarzach wolę zwycięstwa za wszelką cenę?
Złe nawyki, obyczaje i negatywna kultura w tym klubie doszła do takiego poziomu, że Ci piłkarze tracą motywację i przesiąkają tą negatywną kulturą.
Tu naprawdę musi ktoś przyjść twardo stąpający po ziemi żeby coś odmienić, oczywiście ku wsparciu nowego zarządu.
No chyba że ta "kultura" jest tworem nietykalnym o którym nie mamy pojęcia. Inaczej nie da się wytłumaczyć, tylu porażek i upokorzeń przez nasz klub od momentu odejścia SAFa.
» 8 października 2024, 15:53 #641
DevoMartinez: Tu nie ma innej opcji. Nie grasz na 100% ława a potem na sell jeśli nie zmienisz nastawienia. Problemy z dyscypliną w klubie i standardami zbierały się latami.
Podobnie z dostępnością zawodników do gry. Kiedyś o tym mówił jakis zawodnik czy były trener Utd, że u nas zdażało się, że z bylem bólem palca już nie chcieli grać. Stara gwarda zagrałby i bez palca.
Bruno np z unieruchomioną łapą grał za co szacun. Na plus, że nie mógł wtedy machać rękami

Zarząd musi też wyczuć kiedy jest ten moment, że zawodnicy stracili wiare w trenera i już jej nie odzyskają. Wtedy pora na zmiany. Ale nie może być tak, że zawodnicy swoją skandaliczną grą będą trenerów spuszczać na bruk.
» 8 października 2024, 16:38 #640
zbyszek7: Bylo to spotkanie??
» 8 października 2024, 15:50 #639
Braks: I co dalej? Zagramy 2-3 mecze na p.... a później wszystkim się odechce
» 8 października 2024, 15:43 #638
Biniek: Ten Hag out, RVN in. Podobno decyzja właśnie zapadła.
» 8 października 2024, 15:05 #637
Pezet: Źródło?
» 8 października 2024, 15:11 #636
skylark11: Erik ten Haag właśnie miał zostać zwolniony z funkcji trenera Manchesteru United ??‼️
Tymczasowym zastępcą Holendra ma zostać Ruud Van Nistelooy??
ℹ️Stom Niewus
» 8 października 2024, 15:14 #635
Biniek: Co za różnica? Jeśli to prawda, to za chwilę będziesz miał newsy o tym nawet na kartonach mleka.
» 8 października 2024, 15:14 #634
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 15:22

To dobra i niepokojąca wiadomość xD dobra taka że ETH odejdzie. Niepokojąca to taka że RVN w jego miejsce. I teraz będzie jako tako, albo ci co mówili że "gorzej być nie może", przekonają się co to znaczy "NAPRAWDĘ BARDZO ŹLE" .___.
» 8 października 2024, 15:21 #633
ArktoS: Cynizm nie zastąpi rzetelności, a wprowadzanie ludzi w błąd nie sprawi, że informacje stanie się prawdą. :)
» 8 października 2024, 15:23 #632
sztejner: podobno tylko przy zwolnieniu Erika Ten Haga zarząd wyda komunikat
w momencie pozostawienia go na stanowisku żaden komunikat klubu nie będzie wydany,ponieważ i tak ma ważny kontrakt
» 8 października 2024, 15:27 #631
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 15:31

Ja nie jestem dziennikarzem, mogę więc spokojnie napisać sobie tu ploteczke i zignorować gościa, który napisze: źródło?
Jeśli czerpiesz wiedzę z komentarzy i potem czujesz się wprowadzony w błąd, to wiedz, że sam się wprowadziłeś w błąd, czerpiąc wiedzę z komentarzy;)

MANmanyUTD trzeba liczyć na to, że efekt miotły dociagnie nas do końca sezonu i wtedy przyjdzie konkretny menago.
» 8 października 2024, 15:30 #630
StewieGriffin: Jeżeli Erik poleciał to myślę, że ciężko może być o kogoś innego niż RVN. Na wyciągniecie kogoś, kto obecnie pracuje w innym klubie ( np. Amorim) nie ma najmniejszych szans w trakcie sezonu a w zasadzie na jego starcie. Tuchel? Sam nie wiem. Z jednej strony patrząc na same nazwsika, które są obecnie wolne wydaje się najlepszą opcją, zdecydowanie najlepsze CV. No tylko teraz rodzi się pytanie - czy bycie najlepszą możliwą opcją w tej chwili to wystarczający argument, żeby dostać posadę? No chyba, że Tuchel podpisze kontrakt do końca sezonu i wtedy zarząd podejmie decyzje, czy zostajemy z Niemcem ( gdyby odmienił grę) czy szukamy kogoś nowego. Jednak wątpię, że gość z pozycją Tuchela zgodzi się na bycie tymczasowym.
» 8 października 2024, 15:30 #629
Biniek: Tymczasowy trener to jest chyba najlepsza opcja teraz.
» 8 października 2024, 15:34 #628
kondzik: Stary mówię ci :D
» 8 października 2024, 15:48 #627
skylark11: Harry Maguire wypadł na kilka tygodni
» 8 października 2024, 14:56 #626
Ciechanek: Jeśli Erik wyjechał na "krótkie wakacje" to to są jakieś jaja. Jasne, każdemu się należy, ale w takiej sytuacji, kiedy zjawiają się najważniejsze osoby w klubie, On jest na cenzurowanym, posada wisi na włosku, to jest to po prostu niepoważne i bezczelne z jego strony.

Z drugiej strony, jeśli ma jakiekolwiek resztki godności, a mimo to wyjechał w takiej sytuacji, to według mnie jego zwolnienie nie jest nawet brane pod uwagę i On został o tym poinformowany.

No nie wierzę po prostu, że w takiej chwili gościu jedzie sobie na urlopik. Pewnie jest bezpieczny.
» 8 października 2024, 14:52 #625
RobinVP: A skąd wiesz że to nie było zalecenie zarządu?
» 8 października 2024, 14:56 #624
sprite1080: A moze wlasnie tego potrzebuje by przewietrzyc głowę
» 8 października 2024, 15:00 #623
Ciechanek: Oj, jakby każdy tak mógł zawsze robić w pracy to, czego potrzebuje...
» 8 października 2024, 15:36 #622
sztejner: Harry Maguire doznał nowej kontuzji i będzie pauzował „kilka tygodni”.
» 8 października 2024, 14:42 #621
Lecter: Jeśli już sprawy są przesądzone i ETH wylatuje, to w jego miejsce widziałbym:
- w roli tymczasowej Ruuda, a nuż się uda i będziemy oglądać lepszą grę oraz piąć się w górę tabeli. Wtedy zastanowić się trzeba byłoby nad zatrudnieniem na stałe.
- jeśli Ruud nie podoła (brak wyników), bądź z góry miałby być tylko tymczasowym, to przy braku odpowiednich trenerów na rynku, może należałoby zatrudnić tego TUCHELA.
Co za Nim przemawia?
Na pewno charyzma, zdecydowanie działania, warsztat trenerski posiada, a co najważniejsze nasze poniektóre "panienki" będą latać przy Nim na wysokości lamperii. Gość wydaje się być trenerem o reputacji twardego i nieustępliwego w decyzjach, więc nie pozwoli sobie na jakiekolwiek bunty w drużynie.
Tego brakowało mi w decyzjach Erika. Z początku i on miał być twardy i nieustępliwy. Jak się później okazało z czasem i Holender zaczął przejawiać oznaki słabości co do niektórych zawodników, jak i dziwnych niezrozumiałych często dla nas decyzji personalnych czy stricte taktycznych etc.
Tuchel może i wygląda tak jakby dopiero co skończył służbę i odwiesił mundur na wieszaku, często przy tym zachowując się jakby był z pod tego znaku, ale wydaje mi się że w aktualnym momencie na OT byłaby to idealna cecha.
Nam potrzeba kogoś kto pier.. w stół i wydrze jape jak trzeba i kiedy trzeba. Kto będzie przy linii wywierał presję cały czas na naszych "tupaczy".
Następna osoba w roli menadżera, która będzie nijaka, bez werwy, niekonsekwentna w swoich działaniach, oraz niestała w decyzjach czy to taktycznych czy personalnych jest nam nie potrzebna.
» 8 października 2024, 13:58 #620
sinedd91: Ja tu sobie wrzucę takie swoje długie przemyślenia apropo zmiany managera. Pozwolę sobie to też wkleic pod głównym postem a co.

Najpierw zawodnicy
Antony. No niezły technicznie zawodnik jakieś tam może potencjał kiedyś posiadał ma jedną wadę tylko nie umie grać w piłkę nożną... Zapłaciliśmy 100 baniek za piłkarza który umie zejść do środka jak mu obroncy i strzelić w kierunku bramki czasem trafi nawet w jej światło i strzeli gola. Trochę słabo tylko że jego odpowiednik na drugim skrzydle jest niewiele lepszy przez większość sezonu. Opieranie gry na Rashfordzie ma taki sam sens jak opieranie jej na Welbecku. Już wolę Garnacho tam oglądać no jest młody i się rozwija.

Mount piłkarz zatrudniony żeby jak akurat odpoczywa od szpitala trochę pokopac jaka jest jego rola w klubie i na boisku nie do końca wiadomo...

Tyłek w środku pola ratuje nam Eriksen którego chciano się pozbyć.

Dalej lewa obrona o zgrozo. Luke shaw i ktoś powie odczep się on gra dobrze. Ostatnio jakoś gość pokusił się o wyliczenie że Shaw nie był dostępny do gry przez prawie 6 sezonów od kiedy tu jest. To jest ponad połowa czasu gdy on jest w tym klubie. A jego zmiennikiem jest zawodnik który jest non stop kontuzjowany. Jeżeli z Malacii mogło cos być to po takiej ilości kontuzji każdy klub myślałby o tym żeby mieć na tę pozycję solidnego zawodnika. My się zadowalamy Dalotem bo on może tam zagrać tylko jest jedna przeszkodą nie umie grać na ten pozycji albo otrzymuje idiotyczyne instrukcje nie wiem nie wnikam.

Hojlund następna zagadka. Gość miał dobry okres i ja w niego wierzę tylko on jest co chwila kontuzjowany na krócej dłużej ale coś jest nie tak.

Teraz tegoroczne transfery i to fajnie wygląda bo nie zapłaciliśmy po pierdyliard funtów za każdego, ale dwa z nich czytaj Ugarte i de Ligt to są piłkarze którzy byli niepewni swojej pozycji w czołowym europejskim klubie. Czy chcąc budować zespół który ma być potęga kupuje się piłkarzy którzy mogą nie grać w równym lub lepszym klubie? Tak średnio bym powiedział. Rozumiem że potrzebowaliśmy piłkarzy akurat na tę pozycję. I mogę jedynie to usprawiedliwić faktem że chcemy wkomponować ich w zespół żeby dawali solidną podstawę do przyszłych wzmocnień.

Teraz popastwie się troszeczkę nad stylem gry i bossem obecnym.

Możecie mówić co chcecie wyśmiać mnie i zlinczować, ale styl gry jest ktoś umie nazwać w czym jesteśmy dobrzy?
To jest mankament od odejścia JM... I mówcie co chcecie ale ja z perspektywy czasu doceniam dlaczego LvG i JM lubiąc ich bądź nie lubiąc sa geniuszami a tH nigdy nim nie będzie. Gdy przyszedł van Gaal okej graliśmy nudno bo nudno ale umieliśmy nie oddawać piłki ekipom słabszym... Czasami się spalo na meczach i ten styl był do poprawy ale właśnie wystarczyło dopracować to czego brakowało czyli strzelanie goli, ale był jakiś styl.
JM też miał swoje wady bo miał ten styl był może też niezbyt ciekawy ale umieliśmy się dobrze bronić (najmniej wysokich przegranych) zdarzały się mecze gdzie remisowalismy gdzie gubiliśmy punkty ale zmierzam do tego że było widać rękę trenera na sposobie gry drużyny. Efektynosc swoją drogą.

Po zwolnieniu JM dużo mówiło i mówi się o stylu jaki miałby być iiii.... Nie widzę.

I teraz ktoś powie ale czego oczekujesz otóż nie dużo. jestesmy klubem z aspiracjami. Nie musimy grać tiki-taki Guardioli. Nie musimy umieć zakładać pressingu od linii ataku. Jeżeli bez piłki nie idzie nam presowanie to grajmy tak żebyśmy byli dobrze ustawieni dobrze się asekurowali itp... jeżeli w ataku nie umiemy grać że schodzącymi napastnikami grajmy skrzydłami. Wyróżniajmy się jakimś sposobem grania na tle ligi w pozytywny sposób.

Teraz czy jestem za zwolnieniem ten Haga. Odpowiedź brzmi tak. I paradoks jest taki że nie chodzi o wyniki. Tutaj wielu mówi dajmy czas na zbudowanie swojej drużyny bla bla. Owszem na to tak. Ale nie ma stylu gry żadnego stylu gry. Można dać trenerowi dwa trzy lata owszem ale niech będzie widać w obronie dobrze presujemy albo się dobrze ustawiamy ale nie gramy pressingiem. W ataku nie wiem dobrze rozgrywamy mamy dobre skrzydła napastnik dobrze sobie radzi z wrzutkami dobrze gramy z kontry jesteśmy skuteczni gdy wychodzimy z piłką z własnej połowy. Niech będzie widać jakiś styl a trzeba wymienić wykonawcę. Bo ten w obronie nie daje rady albo ten jest zbyt niedokładny albo zwyczajnie za wolny za słaby itp itd.

Pozostawienie EtH ma stanowisku nam nie pomoże już na pewno. To jest liczenie że może nie zaszkodzi.
» 8 października 2024, 13:02 #619
sturmik: Jak patrze na ETH to widze tu hochsztaplera i oszusta jak w filmie ''Kariera Nikodema Dyzmy'' (czy tez Nikosia jak mlodsze pololenie Nikodema nie pamieta).
Dali mu prace w najwiekszym klubie na swiecie a on jedzie juz 3-ci rok gadajac banialuki i balansujac na krawedzi zwolnienia. A kto mu powie prawde ze nie ma pojecia co robi to go wyrzuca z klubu :)
» 8 października 2024, 13:59 #618
K90: Siema, wybiera się ktoś na OT pooglądać naszych gigantów futbolu w akcji w meczu z Brentford? Jeśli tak, to zapraszam na PW.
» 8 października 2024, 12:21 #617
SmokuUtd: Ciekawe czy będzie 0:0 czy Frank sie zlituje i wpakuje nam ze 2 bramki...
Tak czy siak, na mecz zawsze warto się wybrać jak jest okazja ;)
» 8 października 2024, 12:27 #616
robertbham: Akurat sie trafia ze jadę ale nawet mi sie nie uśmiecha. Mam nadzieję że w koncu cos pokażą
» 8 października 2024, 14:34 #615
Rejek89: Jeszcze go nie zwolnili?
» 8 października 2024, 12:19 #614
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 12:31

Rejek

Właśnie usiedli i proszą o menu, sączą winko i oglądają powtórki z AV
» 8 października 2024, 12:31 #613
sztejner: lepiej niech odpalą powtórki z Liverpoolem i Tottenhamem żeby uświadomić sobie ile nam brakuje do bycia topową drużyną
» 8 października 2024, 12:36 #612
AUDIoooo: Możliwe, ze Erik trzymając pilota z pod stołu pościł im tylko AV żeby pokazać jak zatrzymał wielką AV Drakuli.
» 8 października 2024, 12:42 #611
Luke88: Zwolnili, po prostu nie ma jeszcze oficjalki.
» 8 października 2024, 14:37 #610
SmokuUtd: Trzeba się pogodzić, że nasz aktualny, wybitny taktyk, analityk, twórca m.in. footballu wertykalnego, z nami pozostanie. Zastanawiam się czym nas jeszcze zaskoczy w następnych meczach, wręcz nie mogę się tego doczekać...
» 8 października 2024, 12:18 #609
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 10:30

Prawda jest taka ze predzej czy pózniej skoro kibice domagaja sie glowy trenera, ''eksperci'' w telewizji i gazetach tez twierdza ze dziwne ze nie polecial do tej pory, druzyna doluje to i sponsorzy i udzialowcy zaczna dopytywac sie o zmiane. Nikt nie chce spadku cen akcji, kazdy chce nowego otwarcia i nowej nadziei - moze efektu nowej miotly.
Wszyscy co mówia ze niby sir Alex mial 4 lata bez niczego... wtedy byly inne czasy, inna waga rozgrywek, inne pieniadze, sponsorzy. Wtedy United nie mial bazy 1.1 miliarda kibiców.

Nie wiem czy RVN bylby dobrym trenerem , ale na pewno dalby druzynie nowego kopa jak zatrudnienie Ole i zmienilby nastawienie mediów i da mu taryfe ulgowa na co najmniej rok. Jak Ole byl legenda United (tak wiem ze strzelil gola w finale 99) - to Ruud byl 3x wieksza legenda. Kariere w United. W koncu mial 150 goli w 219 spotkaniach i pamietam go jako napastnika pola karnego który mial najwieksze parcie na bramke. Zaden Saha czy Ole nie umywali sie do Ruuda.
Skoro cos nie dziala to po co sie meczyc.
» 8 października 2024, 10:23 #608
SmokuUtd: Dokładnie w punkt
» 8 października 2024, 10:42 #607
kacpersky: Zgadzam się ze wszystkim co piszesz. Problem jest taki, że my rozmawiamy zawsze o "tymczasowym manadżerze" United w miejsce EtH, w miejsce Mourinho, wcześniej van Gaala itd. Kiedy zaczniemy dopytywać o permanentnego trenera znalezionego pod daną politykę sportową jaką chce się klub kierować w kolejnej dekadzie, dwóch? Kiedy wreszcie przyjdzie czas nie rozglądać się za plastrami na otwarte złamanie, tylko faktycznie zacząć goić tę paskudną, gangreniejącą i ropniejącą ranę jaką są zdemotywowani piłkarze, podzielona jak można podejrzewać szatnia, niedocierające się tryby, fatalne zarządzanie sportowe oraz - PRZEDE WSZYSTKIM - obecność Glazerów w klubie? Wyrzucamy z klubu 250 pracowników, którzy dzień w dzień oddawali serce za ten klub, żeby załatać dziurę w budżecie, a nasz trener czeka w tej samej chwili w drzwiach na odprawę wysokości 17 mln euro?! Przecież to jest jakaś kpina z kibiców i całego klubu.

Od kilku lat powtarzam tutaj: problemem są Glazerowie i to na nich powinniśmy ogniskować złość za niepowodzenia. To ich kadencja w klubie przysporzyła mu niezliczoną ilość pobitych niechlubnych rekordów, to z ich winy śmieje się z nas połowa kibiców w Europie. Ineos jest dla nich wygodną tamą, zza której dalej sterują klubem (wczoraj na tym kryzysowym posiedzeniu obecni byli Glazerowie, a mieli przecież odpuścić decyzje sportowe i zająć się pobieraniem dywidend z wygodnej Florydy).

EtH, RvN, ktokolwiek po nich - bałagan sięga wyżej niż do szatni klubu i to powinno być naszym priorytetem jako kibiców. Możemy szukać tymczasowych trenerów, ale zacząć trzeba od ustanowienia na nowo nowoczesnej (odpowiadającej standardom ligi i standardom biznesowym) STRATEGII KLUBU, która wyrasta w prostej linii z TOŻSAMOŚCI, o której powoli zapominamy (szkolenie młodzieży, stawianie na wychowanków, budowanie ich karier, orientacja na ofensywny futbol, skupowanie młodych talentów). A tego nie mamy - mamy za to starzejące się obiekty treningowe, rozpadający się stadion, który staje się memem, kupujemy emerytowanych piłkarzy na gwiazdorskich kontaktach, którzy nie rozumieją historii klubu i ciężaru tej koszulki. W szatni panuje brak hierarchii, mamy kretów donoszących do mediów, nasza polityka kontraktowa jest nierówna przez co buduje w piłkarzach poczucie niesprawiedliwości. Nie mamy też liderów. Patrzę na 26 letniego Rashforda, który powinien być poster childem tego czym jest Manchester United. I widzę gościa z talentem, który nie potrafi zmotywować się po porażkach i dać młodszym stażem kolegom impulsu do lepszej gry. Który ma jeden z największych kontraktów w lidze, a przed treningami rozbija się po klubach. On powinien być kapitanem drużyny. Spójrzcie na Sakę i to jak skonsolidowana jest generalnie szatnia Arsenalu. Spójrzcie na City, w którym hierarchia w zespole ma swoją właściwą dynamikę i logikę następstw. My tego nie mamy.

Można długo pisać co w zespole nie gra, ale bardzo życzę sobie częstszej krytyki ze strony kibiców skierowanej w Zarząd tego klubu i jego sytuację właścicielską.
» 8 października 2024, 10:47 #606
Leh: Sir Alex znalazł w Danii najlepszego bramkarza na świecie za 533 tys. funtów. Kupił za śmieszne pieniądze gościa, o którym nikt nie słyszał, a który rok później wygrał z Danią Mistrzostwo Europy, a nam dał 7 tytułów i LM.

Kupił za 1,5 mln Cantonę, który właściwie zmierzał do końca kariery i nigdy nigdzie nie umiał zagrzać miejsca, a u Fergusona grał 5 lat, zdobywając 4 tytuły i będąc najlepszym piłkarzem w Anglii.

Nie da się porównać tego, w jaki sposób budował drużynę Sir Alex, a jak to robi Erik. Ferguson miał wizję i przy bardzo ograniczonym budżecie dokładał do niej kolejne klocki. I to jakie!

Co do Ruuda - nie wiem czy jest większą legendą, dla mnie nie. Ja pamiętam Ole od debiutu i on ma u mnie (i chyba wszystkich, którzy wtedy oglądali United) miejsce zupełnie szczególne.
» 8 października 2024, 10:58 #605
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 11:29

@kacpersky Tak, mysle ze Rashford na kapitana to lepszy pomysl niz Bruno.
Bruno jest dobrym zawodnikiem, w formie wybitnym, ale jako kapitan zwykle nie dowozi.
Nie ma tego czynnika X jak Ronaldo czy Beckham -zeby kibice pamietali go za 10 lat. Co najwyzej mgliste wspomnienie jak po Macie czy Herrerze.
» 8 października 2024, 11:28 #604
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 12:22

Kacpersky

Na jakim spotkaniu kryzysowym wczoraj byli Glazery, skoro spotkanie jest dziś.
» 8 października 2024, 12:22 #603
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 12:26

dailymail.co.uk/sport/football/article-13934171/Seven-key-questions-Man-United-board-Erik-ten-Hag.html
» 8 października 2024, 12:26 #602
AUDIoooo: Dobra, zwracam honor, jednak byli wczoraj spotkać się z J.R i kibicami, sorry nie miałem czasu na newsy

Ratcliffe and Joel Glazer attended fans¿ advisory board meeting at Old Trafford on Monday
» 8 października 2024, 12:29 #601
Komaros85: Jak ma w tym klubie być dobrze skoro gramy największą padlinę od lat, bliżej nam do spadku jak do czołowych lokat, a ETH i zawodnicy jadą sobie na urlopy w przerwie reprezentacyjnej, kpina jakaś. Od czego oni odpoczywają??
» 8 października 2024, 10:06 #600
sztejner: to że zawodnicy mają wolne nie znaczy że z nich skorzystają,patrz lato 2024 - Antony wakacje,Rashford na boisku treningowym

Poza tym,może tutaj się oszukuje ale wyczyszczenie głów i przerwa od Manchesteru przyda się nam wszystkim....
» 8 października 2024, 10:10 #599
mikon70: Erik dużo rzeczy powtarza, ale najbardziej denerwuje mnie zwrot o „byciu w tym razem”. To jakiś szantaż emocjonalny? Transfery zostały sprawnie przeprowadzone, kontrakt Bruno nowy również został załatwiony. Przyszedł w dodatku nowy fizjoterapeuta i wymieniono sztab. Teraz inicjatywa jest po stronie ten Haga. Gra na początku sezonu się poprawiła, żeby wszystko wróciło do dyspozycji z poprzedniego sezonu. Aston Villa to bardzo dobra drużyna, ale czy to oznacza żeby radować się tym remisem? Proces ma iść ku dobrego, a mentalnie mamy się czuć już jak drużyna z 10 miejsca tabeli?
» 8 października 2024, 10:01 #598
LukasDudek7: Skoro łysy pojechał na jakże zasłużone wakacje, to na bank zostaje i męczymy się dalej. Zarząd uznał, że najlepiej się odbić od dna i chcą, żeby łysy wprowadził nas do strefy spadkowej. A świat piłkarski nadal będzie miał się z czego śmiać.
» 8 października 2024, 09:54 #597
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 09:47

Najgorszy ale możliwy scenariusz może być taki że jeszcze go zostawią. Po przerwie zagramy z Brentford i dostaniemy odrazu odklep jakieś 2-3:0 xD. To byłby HIT.
» 8 października 2024, 09:46 #596
sztejner: Ja bardziej widzę tutaj scenariusz na miarę
- wygrywamy u siebie 2:1 z Brentford - no wszystkich meczów nie można przegrywać i remisować
- drżymy przed meczem przeciwko Fenerbahce
» 8 października 2024, 09:49 #595
ryudo3: Brentford ładuje nam bramę w pierwszej minucie (jak to teraz ma w zwyczaju).

My z pełnymi gaciami miotamy się po boisku.

Rashford ładuje farfocla na 1:1. Wielki mental United - odrabiamy.

Nasza orona w 80 minucie robi jeszcze większego babola- 2:1 dla Brentford

Paniczne wrzutki United na niewiadomo kogo do końca spotkania.

2:1 koniec meczu.

Trener: zabrakło szczęścia, kontrolowaliśmy mecz, byliśmy lepsi w fazach przejściowych
» 8 października 2024, 10:50 #594
Widmo: Wlasnie dlatego nie zwolnia go teraz.
Czy nowy trener sprawi ze nie bedziemy sie bac Fenerbahce? Raczej nie, wiec czekamy na Chealse az nowy trener bedzie mial przyjemny terminarz na poczatku pracy i nie bedzie odrazu w ogniu krytyki
» 8 października 2024, 10:56 #593
AUDIoooo: Przyjemny terminarz? Dobre

Chelsea tak samo jak kolega wyżej, może nas sklepać jak Brentford, nie ważne czy to wyjazd do Turcji czy mecz na OT, tutaj jest potrzebna zmiana na stołku, żeby wprowadzić zmiany i żeby powrócił mental, terminarz nie gra roli, bo nie ma czegoś takiego jak łatwiejszy rozkład jazdy gdy grasz w PL.
» 8 października 2024, 12:40 #592
Widmo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 14:18

W sensie po oklepie od Chealsy.
Mozesz powtarzac sobie te slogany ze nie ma latwych meczy, ale zatrudniasz trenera dzisiaj i gra
-Brendford, Fenrbace, West ham, Leicester, Chealsy
A zatrudniasz trenera 3.11 i lecisz
PAOK, Leicester, Ipswich, Bodo, Everton
I dopiero pierwszy rywal Arsenal.
Wszyscy chcieli wywalic Jose wczesniej wylecial po Liverpoolu: mecze dla Olka Cardiff, Hudesfield,Bournemouth i dopiero New Castle.
Mozna tez spojrzeć w druga strone bo RR dostal trudniejszy terminarz. Chciano wylotu Olka wczesniej ale dali mu łatwiejsze mecze na obrone ktore go nie obronily. Nie zmienia to faktu ze RR tostal 2x Aston Ville(nie ta obecna) , Brendford i west ham, Middelsborow Burnley i leds wiec nie mial jakis meczow z potegami na poczatek.
Nie chce mi sie wierzyc ze zwolnia go przed Fenrbace (pisalem o tym przed meczem z Porto) a stawiam ze zrobia to po Chealsy. Choc Leicester i westham bylby by dobrym wejsciem to jednak krotkim. Efekt "nowej miotly"to w duzej mierze wlasnie zatrudnienie trenera w odpowiednim "lżejszym " momencie.
» 8 października 2024, 14:15 #591
SmokuUtd: Panowie, niestety jak dla mnie szansa, że Erik poleci dzisiaj to jakieś może 10%. Będę bardzo zaskoczony gdy się to wydarzy. Ja osobiście uważam, że ten związek nie ma już kompletnie przyszłości, ale to co uważa sobie zwykły szary kibic, to nie ma w tej chwili żadnego znaczenia.
» 8 października 2024, 09:35 #590
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 08:32

The Guardian: Dziś klub zadecyduje o przyszłości Erika ten Haga. Ruud van Nistelrooy jest faworytem do zostania tymczasowym menedżerem.


The Telegraph: „Erik ten Hag wyjechał na krótkie wakacje, zakładając, że to on będzie rządził, gdy zespół wznowi grę”.
„Uważa, że ​​ma wsparcie klubu, gdy zarząd przygotowuje się do spotkania w Londynie”.
» 8 października 2024, 08:29 #589
SmokuUtd: Ja bym go pogonił choćby tylko dla tego by wpuścić w drużynę trochę tlenu. Ale oni tego nie zrobią, będą ciągnąć to przedstawienie
» 8 października 2024, 09:37 #588
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 09:47

niby tak,ale jakoś osobiście nie wierzę że Ruud tu coś ugra (o ile go wybiorą) mam dziwne przeczucie że to będzie zagrywka a'la Rangnick - styl ten sam,wyniki te same,ale inna marionetka wystawiona przed dziennikarzy,do zbierania cęg
» 8 października 2024, 09:46 #587
spartan1: Na 200% Ten hag nie zostanie zwolniony także można się rozejść
» 8 października 2024, 08:09 #586
KubaUtd: Ta i robią dziś zebranie żeby tylko kawę wypić.
» 8 października 2024, 08:27 #585
klb9k: Podawali przecież, że to spotkanie jest zaplanowane już od jakiegoś czasu i jego głównym celem ma być w głównej mierze temat stadionu. Niestety moim zdaniem go nie zwolnią, będzie się to kulało jak się kula do połowy sezonu. Jak będziemy na niższym miejscu niż 8 i zaliczymy jeszcze parę grubych wpadek to go wywalą.
» 8 października 2024, 09:00 #584
RobinVP: Też mi się wydaje, że nie poleci. Jeśli podejmą jakieś decyzje to po zakończeniu sezonu albo bliżej końca sezonu.
» 8 października 2024, 09:11 #583
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 09:28

Jak go nie wywalą do grudnia podejrzewam że już dogra sezon do końca. Jak bedziemy kulali się w drugiej części tabeli to już im to będzie bez różnicy bo nie da się takiej przewagi odrobić w trakcie sezonu z nowym trenerem. Teraz jest odpowiedni moment żeby jeszcze o coś wiecej powalczyć bo później bedzie już za późno i żaden trener już nie bedzie chciał tutaj przyjść w trakcie i babrać się w takie rzeczy.
» 8 października 2024, 09:27 #582
dr03: Wielu ludzi mówi, że ostatnio piłkarze grali na zwolnienie trenera, a moje zdanie jest takie, że te nasze wkłady do koszulek sa wtedy zestresowani jeszcze bardziej jak im się mówi, że zaraz trener do zwolnienia przez złe wyniki i graja jeszcze gorzej. Maja wtedy zwiazane jaja i zawsze tak się dzieje w kluczowych momentach kiedy musza wygrać mecz. Nie zapomnę tego jak grali ważny mecz kilka lat temu z WH o 4 miejsce i oczywiście wyszli na boisko zesrani i przegrali. Mental leży na dnie, a w tym sezonie przekroczyło to ludzkie granice i przede wszystkim te pi.dy przegrywaja mecz w głowach nie w nogach, bo nikt nie powie, że piłkarze np brighton sa dużo lepsi. Oni po prostu wierza, że wygraja mecz z united
» 8 października 2024, 07:51 #581
RobinVP: Zgadza się, wszędzie słyszą i czytają, że są beznadziejni, że trener się nie zna i wszystkie te ciężkie treningi na nic się zdają. W takich sytuacjach nawet najbardziej odporni psychicznie zawodnicy zaczęliby się sypać. Trzeba podbudować ten zespół kilkoma pod rząd zwycięstwami albo seria naprawdę dobrych meczy.
» 8 października 2024, 09:07 #580
SmokuUtd: Ciekawe czy Erik już rozmawiał z zarządem po meczu z Villa (rzekomo stale gadają...), a jeśli tak to jaka cudowną wizję im sprzedał. Może niedługo się przekonamy ;)
» 8 października 2024, 07:33 #579
vanantgaal: Proces. Spojrzymy w lustro. Będziemy spisywać się lepiej. Idziemy w dobrym kierunku. Nie oddamy przeciwnikom żadnej sytuacji bramkowej.
» 8 października 2024, 07:41 #578
Martin: Nie mogę spać i rozmyślam o tym naszym United i doszedłem do wniosku, że w tym klubie jest potrzebny Roy Keane.. co prawda nie jako menedżer, ale jako asystent.. może by to za bardzo nie poprawiło sytuacji ale wtedy wiem, że chłopaki gryźli by trawę i po słabej połowie, każdy bałby się wejść do szatni... Podejrzewam, że Erik też by się bał i oglądał za siebie.
» 8 października 2024, 00:23 #577
Tomczo: Mylisz się. Nie to pokolenie.
» 8 października 2024, 06:54 #576
Caspa: Ile Arteta jest w Arsenalu?
I po jakim czasie coś zdobył ?
» 8 października 2024, 00:15 #575
Martin: Zdobyć może i nie zdobył, lat jest ładnych parę ale mu zaufali i dali czas. Tu nawet nie chodzi o trofea, tylko o to jak gra Arsenal a jak gramy my.. wolałbym przez kolejną dekadę być bez tytułu, ale trzymać te top 4 i prezentować taki futbol niż to, co mamy teraz...
» 8 października 2024, 00:26 #574
padre: Martin: a po ilu latach zaczęli tak grać?
» 8 października 2024, 00:45 #573
Martin: Fakt faktem. Trochę to zajęło, ale trzymając się tego toku myślenia, my nie zaczniemy nigdy zmieniając trenera co 2-3 lata.. nie mówię, że jestem za zostawieniem Erika, ale no kurde.. jakaś stabilizacja musi być a co u nas? Przyjdzie Tuchel czy nie wiem ktokolwiek inny, kolejne dwa-trzy okienka na transfery pod siebie, znowu zwolnienie i tak w kółko..
» 8 października 2024, 00:54 #572
Kluivert19: Po 4 miesiącach puchar Anglii
» 8 października 2024, 03:46 #571
Martin: Tu nawet nie chodzi o jakiś pojedynczy puchar Anglii czy inne Carabao tylko o sam styl gry, o nastawienie zespołu, jakiekolwiek zaangażowanie.. ja np wolałbym nie wiem.. dajmy na to 6 miejsce ale ze świadomością, że mamy jakiś styl, że chłopaki grają z sercem i się starają, nawet jeśli nie wychodzi, niż trzecie miejsce na farcie ze stratą 30 punktów do lidera, bez stylu i zaangażowania, tylko po to, żeby w następnym sezonie nie wyjść z grupy LM grając z jakąś Kopenhagą.
» 8 października 2024, 03:59 #570
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 06:49

Caspa widzę fanboj Łysego i nagle te twoje głupie komentarze niżej stają się zrozumiałe

Spoiler: tak jeszcze tylko 2 miesiące i będzie tu Ajax v2
» 8 października 2024, 06:48 #569
Vader: Nie no zamienić szanse na tytuł dla ładnej gry przez 10 lat trzymającej top4 to trochę odklejka.
» 8 października 2024, 08:03 #568
Caspa: Zawsze zostawał w bramce i pilnował krótkiego rogu
Nigdy nie ryzykował wyjścia poza pole karne
Nawet z 5 metrów często kopali obrońcy bo on nie potrafił celnie podać
Zawsze spięty i słaby w wyprowadzaniu piłki
Czy Wy widzieliście co on robił w pierwszym sezonie gdyby Onana miał taki sezon już by go tu nie było
» 8 października 2024, 00:14 #567
gorzky: Widziałem, 19 letni szczyl który musiał wejść w buty Edvina i który popełniał błedy co było normalne w jego wieku. Jednakże też potrafił wybronić w beznadziejnych sytuacjach. Onana za to miał 27 lat a wyglądał w pierwszym sezonie jak junior.
» 8 października 2024, 00:18 #566
padre: Onana od pół roku Kozak. Jak odpadliśmy z LM to zaczął grać świetnie zarówno nogami jak i na linii. A i do dośrodkowania czasem wyjdzie wypiąstkować. Nie chcę hejtowqć DDG, jednak Onana to dobry transfer
» 8 października 2024, 00:47 #565
vanantgaal: Transfer który utopił projekt ETH. Wspaniały wręcz. Ostatnio broni to co powinien. Tyle. I pięknie gra nogami
» 8 października 2024, 05:50 #564
Herek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 08:09

A wiemy już ile strzałów w kierunku Onany które później okazało się bramkami nie powinno zostać oddanych? Jakieś x0.837D mówiące o tym że jest to jednak topka światowa a nie przeciętniak jak 4/5 naszej druzyny?
» 8 października 2024, 08:05 #563
DevoMartinez: Ani to transfer który utopił projekt ani nie broni co powinnien tylko ponad to co powinnien. No ale tu antypatie niepoparte faktami to już norma. Każdy wdziewa togę sędziowską kiedy wchodzi do netu.
» 8 października 2024, 10:18 #562
adrianr27: Trener trenerem, ale jak nie będzie LM w przyszłym sezonie to klub czeka finansowa i transferowa katastrofa.
» 8 października 2024, 00:08 #561
Caspa: Jeszcze raz
DDG to dobry grajek dla drużyn broniących się
Tak grał Moys , Mourinho i Szolskier
To dobra taktyka na 3 -7 miejsce
By wygrać trzeba grać od bramki
Tak uważa trener
I dlatego nie przedłużył kontraktu z gościem który nie potrafi kopnąć długiej dokładnej piłki
DDG nie potrafił nawet podać do Felka lub Zlatana
To był mierny bramkarz
Kochacie gościa bo nie popełniał błędów
Ale to dlatego że nigdy nie ryzykował
» 8 października 2024, 00:06 #560
gorzky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 00:15

no to teraz mamy super bramkarza dla drużyn atakujących i dobrą taktykę, taką na 8-14 miejsce. jest progres, warto było wydać te 50mln.
» 8 października 2024, 00:14 #559
DjTED: 3-7 miejsce powiadasz. Ok. Sprawdź gdzie byliśmy w zeszłym sezonie i gdzie jesteśmy w tym momencie w tabeli
» 8 października 2024, 00:15 #558
manooch: to teraz ryzykuje i mamy prezenty dla rywali. Dodajmy, ze nawet jesli jest taki wspaniały w rozegraniu, to po drodze wpusci 3 szmaty.

Bramkarz ma bronić, a gra z piłką to dodatek, a nie najwazniejsza umiejetnosc. Zgodze sie, ze DDG gorzej rozgrywa, ale 10 razy lepiej broni.
» 8 października 2024, 00:22 #557
padre: DDG też wpuszał babole, dla kibiców ze słabsza pamięcią polecam kompilacje na jutubku, oczy pieką, no ale większość bramkarzy ma takie kompilacje
» 8 października 2024, 00:48 #556
sauerlandevent7: Co do Ten Haga oglądając mecz Fiorentina - Milan jestem pewny że tam czekają już na Erika bo fakt faktem menadżer z niego nienajgorszy ale United potrafi przemielić na drobne kariery nawet WIelkich menadżerów.

Erik ma zycie po United i dobrze , ale kto za niego ? - z jednej strony Tuchel , Sarri czyli trenerzy z fajnym cv , Amorim od lata ? Moze i trener spoko ale jednak znowu te nadzieje na lato ? Nie chciałbym czekać kolejnych kilku miesięcy tylko po to żeby oglądać nic nie warte ponad 20 meczów ukochanego klubu.

Nie przyjdzie ktoś wolny odciśnie piętno na zespole w ciągu tych kilku miesięcy i zobaczymy czym wzmacniać.

Jest z wolnych Terzić , Conceicao , Xavi , Allegri , Hjulmand , Tuchel i Sarri.

Oczywiście zawsze jest możliwość Frank lub Howe ? Może może.
Dla Ratciffe nie ma rzeczy niemożliwych więc ja grzecznie czekam na dalsze decyzje zarządu.
» 8 października 2024, 00:06 #555
pbskarpy: Boże święty, przecież jak Tuchel przejmie nasz klub to my w tym roku czempions lig wygramy! Dawać go! Gwarant sukcesów.
» 7 października 2024, 23:16 #554
Manmanchester: Wszyscy, tylko nie ten łysy kiepski trenerzyna.
» 7 października 2024, 23:22 #553
M4S73R: Thomas Tuchel jest faworytem, który zastąpi Erika ten Haga. Tuchel jest OTWARTY, aby zostać menedżerem Manchesteru United i jest gotowy Los Ten Haga zostanie rozstrzygnięty jutro.
» 7 października 2024, 22:50 #552
Manmanchester: Źródło? Bo już nadziei narobiłeś.
» 7 października 2024, 22:56 #551
KubaUtd: Oby to była prawda ale coś czuję że RVN przejmie stery.
» 7 października 2024, 22:59 #550
Martin: Co Wy macie z tym Ruudem? Też go kocham, wychowałem się na jego bramkach ale ludzie.. On tak naprawdę nic nie udowodnił jako menago. To kolejny Ole, tylko, że bez koła.. Tutaj jest potrzebny porządny trener, obyty w swoim fachu, ktoś kto wejdzie do szatni i od razu coś zmieni, a nie za przeproszeniem nowicjusz. Okej, był Mou, był Van Gaal.. ludzie z potężnym CV ale wtedy był też burdel w klubie. Dziś mamy nowy zarząd i potrzebujemy fachowca..
» 8 października 2024, 00:35 #549
Caspa: Czytam i nie wierzę
Jeszcze raz bo nie rozumiecie gry.
DDG nie pasuje do obecnej taktyki
Nie potrafi wyprowadzać piłki po ziemi

Nie wychodził z 5 metra przez co tworzy wielką dziurawą przestrzeń z ostatnim obranca
Dlatego często Hary musiał brać udział w pojedynkach biegowych

Nie wychodził do dośrodkowań z rzutów rożnych
Przez co rzadko szybko wznawiał grę
I
Słabo bronił karne
Wysoka tygodniówka
Całe szczęście że go nie ma
Teraz bramkarze już tak nie grają to MISTRZ na linii
Ale już swoją szybkość utracił
Ten gość jest zbyt ograniczony
» 7 października 2024, 22:31 #548
StewieGriffin: I wymieniliśmy bramkarza, na takiego mniej ograniczonego i teraz gramy ładniejszy dla oka futbol i lepiej punktujemy prawda? PRAWDA?!
» 7 października 2024, 22:45 #547
Adrian0007: Właśnie sam sobie udowodniłeś że nie znasz sie na "grze". Wytłumacz mi jaki mamy styl gry? My co mecz gramy inaczej a przyjście naszego bramkarza nie zmieniło w naszym stylu nic.
» 7 października 2024, 22:47 #546
Martin: Bo my po prostu od lat nie mamy wypracowanego stylu w ogóle. Przyjedzie Brentford i gramy z kontry, za chwilę przyjeżdża Spurs, otwieramy się i pakują nam trzy bramki.. zero schematów, nic.
» 8 października 2024, 00:43 #545
Erwin: Moim zdaniem nie ma możliwości, aby ETH został zwolniony jutro z następujących powodów:

1. Istnieje nowa struktura zarządzająca, która ma doświadczenie i prawdopodobnie wysoką jakość w podejmowaniu decyzji dotyczących operacji piłkarskich. Zwolnienie ETH to bardziej życzenie kibiców sfrustrowanych latami bez gry na najwyższym poziomie oraz presja mediów szukających kliknięć i wyświetleń.

2. Nie ma dostępnej lepszej opcji. Tak, ETH prawdopodobnie nie jest najlepszym możliwym trenerem dla Manchesteru United, ale obecnie nie ma nikogo lepszego, którego zatrudnienie zwiększyłoby szanse na wygranie Premier League w 2028 roku, co jest celem wyznaczonym przez strukturę zarządzającą. Jedynym dostępnym kandydatem z lepszym dorobkiem jest Tuchel, który jest znany z krótkich epizodów w klubach i konfliktowego charakteru. Gdyby miał zostać zatrudniony, prawdopodobnie nastąpiłoby to latem, a nie w trakcie sezonu. Prawdopodobnie jest coś w charakterze, wymaganiach lub stylu pracy Tuchela, co nie zgadza się z wizją INEOS. Inne dostępne nazwiska nie mają lepszego dorobku niż ETH.

3. Drużyna jest w trakcie transformacji. ETH przejął drużynę po Solskjaerze. Jeśli celem zarządu jest gra w piłkę opartą na posiadaniu, profil zawodników, których Ole zatrudniał, jest zupełnym przeciwieństwem tego, co jest potrzebne do takiej gry. W pierwszym sezonie ETH osiągnął najlepsze wyniki, ponieważ grali w stylu, który zespół potrafił realizować (głęboka obrona + kontrataki), i dlatego Rashford oraz Bruno się wyróżniali. W drugim sezonie próbował grać bardziej opartą na posiadaniu, a wiadomo wyniki były bardzo słabe. Ten sezon powinien logicznie kontynuować proces transformacji, ale pamiętajmy, że wciąż są kluczowi gracze, którzy nie pasują do futbolu opartego na posiadaniu (Rashford, Bruno). Jest oczywiste, że w tym okienku transferowym sprowadzili trzech obrońców, którzy potrafią operować piłką (Mazraoui, De Ligt, Yoro), a także dobrze operujących piłką Zirkzee i Ugarte, który prawdopodobnie będzie lepszy od Casemiro. Zakładam więc, że zaczynają ten proces od obrony, a FFP ogranicza inwestycje w pomoc i atak.

4. Decyzja będzie oparta na wizji tytułu Premier League w 2028 roku i tym, która droga do tego prowadzi.
Pozostawienie ETH oznaczałoby kontynuację procesu transformacji w futbol oparty na posiadaniu, często z bardzo frustrującymi porażkami, błędami i prawdopodobnym brakiem kwalifikacji do Ligi Mistrzów, ale zachowaniem kierunku, który chcą obrać dyrektorzy, oraz wspieraniem ich długoterminowej wizji.
Zwolnienie ETH oznaczałoby mianowanie tymczasowego trenera (nawet Tuchel byłby tymczasowy ze względu na swoją historię), co wiązałoby się z dodatkowymi przeszkodami. Jeśli będą chcieli zwolnić ETH, zrobią to na koniec sezonu, z przygotowanym długoterminowym następcą.

5. Moim zdaniem będzie to raczej pragmatyczna decyzja. Bardzo mało prawdopodobne, że przedłużyliby jego kontrakt latem, sprowadzili graczy pod jego styl gry, a potem zwolnili go po 7 meczach. Jeśli gra się nie poprawi w ciągu sezonu, prawdopodobnie zastąpią go na koniec sezonu, podobnie jak Hughes został zastąpiony przez Manciniego po pierwszym sezonie własności Abu Dhabi w Man City.

6. Mówisz, że ETH zmarnował 600+ milionów, ale to nie do końca prawda. ETH chciał konkretnych zawodników, ale to wina zarządu Arnolda i Murthougha, że mu na to pozwolił. ETH nie jest dyrektorem sportowym, jest trenerem, i tak właśnie INEOS do tego podchodzi.
Na przykład ETH chce Antony’ego, ale INEOS przeanalizowałby to i zdecydował, czy to dobry wybór dla długoterminowej wizji. Jeśli tak, to ustalono by górną granicę cenową – tak samo jak w przypadku Branthwaite'a. U Arnolda i Murthougha wiadomo jak bylo.

Przed INEOS były zarówno dobre, jak i złe decyzje, ale złe były bardzo kosztowne, przyćmiewając te dobre i podnosząc całkowity rachunek transferow ery ETH.
Złe – Antony, Casemiro, przepłacony Mount, przepłacony Hojlund
Dobre – Onana, Lisandro, Eriksen za darmo, Evans za darmo

Gdyby INEOS nadzorował transfery, moglibyśmy mieć znacznie lepszy zespół za te 600 milionów i być dalej w procesie przebudowy.

Napisałem to, aby uporządkować swoje myśli na temat sytuacji i spróbować pokazać, jak INEOS prawdopodobnie podejmie decyzję. Nie zgadzam się z tą nienawiścią wobec ETH. Moim zdaniem, to wybuchowa mieszanka klubu z wielką historią i oczekiwaniami, emocjonalnych zachowań kibiców, presji mediów oraz niedostrzegania (lub niechęci do dostrzegania) tego, co dzieje się poza boiskiem.

Jeśli jest dużo błędów gramatycznych, to przepraszam, jestem z Czech, ale coś po polsku potrafię powiedzieć. :)
» 7 października 2024, 22:29 #544
JanMatejko: To dobzie, zostańmy z ten hagiem co sie moze zlego stac? Najwyzej zajmiemy 10 miejsce w tabeli, kilka lat bez ligi mistzow nie robi różnicy prawda? Prawda?
» 7 października 2024, 22:45 #543
StewieGriffin: Generalnie fajny komentarz, miło tutaj przeczytać jakaś analizę popartą argumentami i tezami. Nie że wszystkim jednak się zgadzam. Na przykład podpunkt trzeci. " Ten Hag przejął drużynę po OGS". No ok, ale ile z tej drużyny zostało. Na dzień dzisiejszy Bruno, Rashford i Dalot ( jeżeli chodzi o pierwszą jedenastkę) a jeżeli dobrze pamiętam to Ole chętniej stawiał na AWB niż Dalota ( mogę się mylić). W takim razie ETH ma w jedenastce 8 swoich transferów. To czy te transfery były przepłacone to osoby temat, dostał ludzi jakich chciał, ja osobiście go za ceny nie winię. Czy 8/11 składu złożonych z zawodników, których chciałeś to za mało, żeby grać swój futbol? Żeby były chociaż zalążki tego co trener ma do zaoferowania? Przecież my w każdym meczu gramy inaczej, bez kompletnie żadnego pomysłu. Co innego byłoby, gdyby Ten Hag grał w jakiś określony sposób, ale ten sposób by po prostu nie wypalał, ale my w zasadzie w trzecim roku pracy trenera nie mamy żadnego określonego stylu.

Pozdrawiam kolegę Czecha, dzięki za "Krecika" XD
» 7 października 2024, 23:00 #542
Leh: Edwin sorry stary, ale w tym myśleniu nic się nie zgadza.

Ten Hag nigdy nie grał piłki opartej na posiadaniu. Owszem, wyprowadzali w Ajaxie z obrony ale to była bezpośrednia piłka, te mityczne fazy przejściowe.

Więc jak chcieli trenera który ogadnia posiadanie, to nie tego.

Po drugie, nie ma znaczenia kto mu pozwolił na transfery. One bo obnażają bo to on ich wymagał. I znów zrobił to samo i znów jest słabo bo ani jego piłkarze z Ajaxu nie są wystarczająco dobrzy ani Erik nie jest wystarczająco dobry.

Transfery letnie były kompromisem pomiędzy jakością a ilością i ten kompromis nas kosztuje. Rozumiem, nie mogliśmy kupić wszystkich celów, ale Bratwaite zjada po prostu DeLigta, a taki Joao Neves zjada Ugarte. Dostaliśmy grajków co najwyżej dobrych a trenera daliśmy im średniego.

I sorry ale to nie Ineos za biurkiem wygra ligę tylko trener. Mancini mógł se wygrać w City, w United jest inna presją. Zmiana jest potrzebna żeby nie zepsuć bardziej składu, nawet jak będzie tylko tymczasowa
» 7 października 2024, 23:03 #541
Erwin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.10.2024 20:29

@JanMatejko, jakie konkretnie rozwiązanie proponujesz? Który trener miałby zastąpić ETH, który jest dostępny od zaraz? Czy jesteś pewien, że ten konkretny trener, który jest dostępny i chce przyjść do MU, osiągnąłby lepsze wyniki z tym samym składem?

@StewieGriffin, z mojego punktu widzenia jest duża różnica między tym, kogo ETH chciał, a kogo zaakceptował. Antony'ego - chciał, Casemiro - zaakceptował, gdy nie udało się sprowadzić Frenkiego de Jonga. Højlunda zaakceptował, kiedy nie udało się pozyskać Kane’a. Więc mimo że to jego transfery, nie są to jego pierwsze wybory.

Odnośnie składu, uważam, że nawet 8/11 nie musi być wystarczające, biorąc pod uwagę już wspomniane drugie wybory ETH oraz kombinację Rashford + Bruno. Lubię obu tych zawodników, ale gołym okiem widać, że ta kombinacja często kończy się na jednym z nich. Dodatkowo Rashford nie ma dyscypliny w defensywie, a Bruno wydaje się, że brakuje mu dyscypliny w pressingu. Próbuje robić za dużo sam, co w gruncie rzeczy jest pozytywne, ale w grze zespołowej niekoniecznie.

P.S. Dzięki za Bolka i Lolka!

@Leh, w trzech sezonach ETH prowadzącego Ajax, średnie posiadanie piłki na mecz wynosiło 65%. Zapraszam do sprawdzenia faktów na footystats.org/clubs/afc-ajax-120. Mimo że posiadanie piłki często było w defensywie, to nadal było to posiadanie. Nie musi to być na połowie rywala. W ofensywie grali szybko i kombinacyjnie, skład złożony z technicznych zawodników, którzy potrafili grać zespołowo. Tego akurat brakuje naszym gwiazdom - Rashfordowi, na razie Højlundowi, a także w dużej mierze Bruno (jest genialny w podaniach za obronę, ale często traci piłkę), a wcześniej duetowi McFred.

Reszty nie będę komentować, bo to są subiektywne opinie, które akceptuję, ale nie mam ochoty wchodzić w dyskusję.
» 8 października 2024, 20:27 #540
JanMatejko: Erwin
Według mnie to ktokolwiek tu przyjdzie w tej chwili zacznie miec lepsze wyniki od lysego, trenerów jest tez kilku ciekawych z nazwiskiem (Allegri, Tuchel, Potter) jest tez napewno opcja jakiegos nieoczywistego wyboru by dac szanse jakiemus mlodemu trenerowi. Wiadomo ze pewności nie ma, ale gorzej chyba nie będzie niz teraz
» 9 października 2024, 00:45 #539
Ta3k: Cóż tego klubu to już powoli chyba nie da się uratować. Nie można od ponad 10 lat kupować samych złych zawodników. 90% z nich to wtopa i to jeszcze przepłacona. Jak kupić kilku piłkarzy gdy każdy wie, że United jest tak zdesperowane, że zapłaci podwójną lub potrójną cenę? Kto z naszych piłkarzy łapałby się do czołowych klubów w europie na ławkę, bo do pierwszego składu pewnie ani jeden (no chyba, że Bruno w formie). Ten klub może już chyba tylko uratować cud na miarę młodzików z klasy 92. Jakby 5-6 młodych piłkarzy weszło do 1szego składu to może dałoby się zacząć kupować zawodników którzy tu chcą przyjść za normalne kwoty bez przepłacania. Niestety takie coś jak rocznik 92 zdarza się praktycznie nigdy.
» 7 października 2024, 22:17 #538
Ragnar90: Ja się zastanawiam czy INEOS to debi.le czy jak... łysy bajerant miał najgorszy sezon w historii United w lidze a oni przedłużają z nim umowę...coś tu nie gra, albo i oni są uposledzeni albo łysy ich zaszantażował, innego wyjścia nie widzę
» 7 października 2024, 22:12 #537
Kobi: Obejrzyjcie sobie filmik na YouTube : „exposing the media’s Manchester United circus” .
» 7 października 2024, 22:03 #536
Syndicate: @Leh

Dziwnie czyta się Twoje wpisy deprecjonujące Ten Haga. Tym bardziej, że o ile pamiętam byłeś zwolennikiem Holendra i - mówiąc kolokwialnie - jarałeś się transferami, których ten trener dokonywał.

Wydaje mi się, że Ten Hag działał trochę po omacku. Kupię tego i tamtego, a potem zobaczymy co z tego wyjdzie.

Dziś ciężko jednoznacznie wyrokować na którym miejscu w którym tabeli i z jakim dorobkiem punktowym Manchester United zakończy sezon. Osobiście nie zdziwię się jeśli będzie to - o zgrozo! - druga połowa tabeli. Na top3,4,5 nie liczę nawet z nowym trenerem.

Ktokolwiek przyjdzie będzie musiał przebudować skład pod siebie. Stracić jeszcze czas na zapoznanie się z materiałem z jakim ma do czynienia, itd.

Może to jest potrzebne by wrócić do gry.
» 7 października 2024, 21:58 #535
Leh: Kurde, ale co w tym dziwnego?

Poprzedni sezon to była jakaś aberracja - kontuzje, rotacja w obronie, konflikty, Sancho, Greenwood, nowy bramkarz, utrata formy Rashforda. Wszystko się zbiegło, jakby szambo wybiło w klubie. Wątpliwości, czy to aby na pewno jest wina trenera, były zasadne.

Dziś są bezzasadne. Mamy trzeci sezon, a trener wciąż nie ogarnął, jak grać bez Bruno. Przez dwa lata i trzy okresy przygotowawcze, nie ogarnął jak dać odpocząć piłkarzowi. No sorry, ale to go obnaża. Tak jak to, że ma całą swoją obronę, swojego bramkarza i dalej nie ma ani dobrej defensywy, ani tej gry od tyłu.

I ja się gotuję, może też przez to, że mu zaufałem i go zawsze broniłem. Bo teraz nie broni go nic i ja się czuję trochę zbajerowany. I mam dość tej bajery.
» 7 października 2024, 23:23 #534
mu777: Może Santos by pozstawil drużynę na nogi
» 7 października 2024, 21:20 #533
sztejner: Grzegorczyka z Arki Gdynia zwolnili,też można spróbować
» 7 października 2024, 21:39 #532
SmokuUtd: Dajcie Erikowi czas i spokój to na pewno wygrają carabao w tym roku. Pomnicie moje słowa...
:P
» 7 października 2024, 20:42 #531
skowron32: Ja już niewiem co się musi wydarzyć w United żeby to się jakoś ruszyło ?
Chyba jak ktoś niżej napisał , zarzad musi przestawić się na aspekt sportowy a nie marketingowy i NA ZARABIANIE TYLKO
» 7 października 2024, 20:17 #530
vanantgaal: Czyli na czym ma polegać to przestawienie? Przecież ETH nie jest nastawiony na marketing. Rozmowiamy o tym, że on nie podołał zadaniu, nie ma pomysłu na zespół, nie umie z tych ludzi wydobyć niczego (a nie są tak fatalni jak widzimy na boisku). Zmiana nastawienia zarządu (ona się już dzieje od kilku miesięcy) nie sprawi, że ETH znajdzie pomysł na tych zawodników
» 7 października 2024, 20:35 #529
KubaUtd: Terapia psychologa z każdym grajkiem.Oni psychicznie nie dojeżdżają.
» 7 października 2024, 20:37 #528
Braks: W sumie nic tu nie da nowy trener. Ilu już takich było i ....... Po prostu klub musi się przestawić na aspekt sportowy a nie komercyjny.
» 7 października 2024, 19:56 #527
vanantgaal: Może nie da ale lepiej nic nie robić i patrzeć na ten cyrk Eryka? Przecież ten projekt całkowicie umarł
» 7 października 2024, 20:03 #526
Widmo: Mozna dac mu czas do lata i przekupić kogos porządnego niz oddawac klub w rece RVN jak chce sporo osob xd
» 7 października 2024, 20:27 #525
vanantgaal: Ale skoro uznajemy że trzeba zmienić trenera to po co to kontynuować? Co to ma dać? Jeden przyzwoity mecz na kilka kolejek żeby grono fanatyków mogło mówić o kolejnym sezonie prawdy bo ten trzeci jednak jest przejściowy jak poprzedni?
» 7 października 2024, 20:31 #524
awe: Pilkarzy tez nie kupujmy nowych bo to nie nie daje, a nawet tylko gorzej jest.
» 7 października 2024, 21:01 #523
skylark11: Erik ten Hag’s future at Manchester United will be decided at an executive summit tomorrow. Ruud van Nistelrooy is favoured as a caretaker replacement should a change be made. [JamieJackson]
» 7 października 2024, 19:44 #522
przemosx: Trzymamy kciuki, żeby to był koniec tego ekhm trenera. Gdyby nie te remisy to byłbym bardziej pewny.
» 7 października 2024, 19:52 #521
vanantgaal: Kolejny dzień straty w próbie budowy zespołu ale na tle ostatniego roku jeden dzień nie robi wielkiej różnicy. Niżej można poczytać fajne statystyki, jednak ETH to super trener, murem za nim!
» 7 października 2024, 19:13 #520
Manmanchester: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.10.2024 18:46

Widzę dużo osób tutaj mówi że powinniśmy zatrudnić jakiegoś ciekawego trenera, no to tak jak już mówiłem też jestem za tym i nawet są 2 kandydatury odpowiednie. Tom Cleverley albo Gonclao Feio. Skupilbym się na tym pierwszym, gdyż czuje że z nim na ławce osiągnęlibyśmy poziom jakiego jeszcze niegdy nie osiagnelismy. No sprawa jest prosta, tylko trzeba dzwonić.
» 7 października 2024, 18:45 #519
JohnLocke: super wpis w internecie
» 7 października 2024, 19:02 #518
Witcheraard: Thomas Frank i weźmie chłopaków od stałych fragmentów gry
» 7 października 2024, 19:04 #517
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.10.2024 18:28

24h prawie minęły a ten dalej nie wywalony dyscyplinarnie po wydaniu 600 mln na 14-15 zawodników ,kompromitujący nas w LM ,bilans po 38 kolejkach na minusie a w nowym sezonie 5 goli po 7 meczach z czego 3 z Soton i 14 miejsce w tabeli ,jak kibicuje od 1999 to gorszego United nigdy nie widziałem i nawet nie wyskakujcie mi tutaj z Moyesem czy Solskjaerem a Mourinho to już wgl zjadał taktycznie łysego bo przynajmniej opanował do perfekcji grę obronną a łysy do perfekcji opanował jedynie chaos w każdej formacji
» 7 października 2024, 18:25 #516
AUDIoooo: Spokojnie, jutro zarząd ma zebranie w restauracji, czekają narazie na małże i cygara z Kuby, bo jeszcze nie dowieźli.
» 7 października 2024, 18:59 #515
Kundziu: Zawodników to kupił klub, a nie ETH. To jak korzysta z tego składu to już inna sprawa.
» 7 października 2024, 22:10 #514
JanMatejko: W Brighton np nie mają problemu ze znalezieniem ciekawego trenera, odszedl De Zerbi i znaleźli jakiegoś Niemca z kapelusza to czemu United nie moze znaleźć mlodego perspektywicznego trenera?
» 7 października 2024, 16:52 #513
Litosci: Bo to zupełnie inne oczekiwania wobec trenera. Już nie róbmy sobie jaj. Brighton to tylko brighton więc mogą sobie eksperymentować
» 7 października 2024, 17:00 #512
is200second: Swoją sroga ciekawe czemu poszedł do drużyny gorszej. Przecież jego Brighton zjada ta Marsylie spokojnie. Choć uważam że tam potencjał kadrowy mają nawet na mistrza Francji.
» 7 października 2024, 17:52 #511
NikS000: A Rangnick nie był ciekawy? Okej nie był młody, ale plan na gre ma dobry i pokazuje to w reprezentacji Austrii. U nas niestety musi być ktoś o znanym nazwisku bo zaraz będą komentarze, że "po co jakis no name"
» 7 października 2024, 17:57 #510
wrobel1992: No musi być znane nazwisko, bo będą źle komentarze. Dziwne, że mimo złych komentarzy nie wyrzucili jeszcze trenera… ciekawe dlaczego??
» 8 października 2024, 06:00 #509
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.10.2024 16:45

De Gea nawet karne we Fiorze broni i to taki plaski przy slupku. Klasa.

Edit; 2 karne w 1 meczu O.o
» 7 października 2024, 16:44 #508
sztejner: DeGea opuszczający United
"Jeeej nie jestem już z drewna"
» 7 października 2024, 16:48 #507
is200second: Pewnie gdyby nie to, że stawiał zaporowe warunki kontraktu to dalej grałby gdzieś w topowy klubie. Zresztą uważam, że jakby był dostępny na rynku to Barca jego by wzięła nie palacza :)

Widziałem taki mem ostatnio na necie jak gdzieś na grupie z chłopakami napisał post "ktoś jara"?
» 7 października 2024, 17:55 #506
awe: De Gea byl w United drewniany? Ten ktory w 13 sezonów byl 3x wybierany najlepszym graczem seozu United, 5 x w druzynie sezonu PL, 4 x zdobyl nagorde najelepszego gracza Sir Matt Busby , 1 x w druzynie LE, zdobyca zlotych rekawic w PL.
» 7 października 2024, 19:00 #505
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.10.2024 21:36

Zluzujcie czasami,wiem jaki był dla nas David ale w karnych był drewniany,pozartowalem sobie,nie trzeba od razu spinać pośladków :D
» 7 października 2024, 21:36 #504
VoE: Biniek, Leh

Ja nie twierdzę, że Ten Hag nie jest problemem i nie twierdzę, że powinien zostać na stanowisku.
Po prostu patrząc holistycznie chciałbym dowiedzieć się co potencjalna zmiana trenera na tym etapie sezonu zmieni w grze drużyny. Przecież ta ekipa jest po jakimś okresie przygotowawczym, który jeżeli był słabo przeprowadzony to nowy trener tutaj cudów nie zdziała do końca sezonu.

Mam wątpliwości ponieważ od czasu Sir Alexa było już sześciu różnych trenerów i masa różnych zawodników i nikt tutaj nic wielkiego nie zdziałał. Dość powiedzieć, że Ci którzy odchodzili nie rzadko w kolejnym klubie prezentowali się znacznie lepiej. Henrich Mkhitaryan do dzisiaj gra w 1 składzie Interu Mediolan, co poniektórzy pewnie już zdążyli zapomnieć, że ktoś taki u nas grał.

Po prostu nie wiem co zmiana menadzera na tym etapie przyniesie, poza tym, że będzie można sobie dodatkowo pogrillować Ten Haga i obejrzeć zdjęcia jak z podkulonym ogonem opuszcza Manchester.
» 7 października 2024, 16:21 #503
Luck: Chelsea tez miała ten problem. A potem wygrała ligę mistrzow
» 7 października 2024, 16:43 #502
Pochmurny: Wystarczy, że im się trochę psycha poprawi i tyle. Taka zmiana trenera może coś przestawić i dać impuls. Nie wiem jaka jest atmosfera w drużynie i nastawienie względem trenera i jego pracy, ale gdy ciągle powtarzasz to samo i nic nie daje pozytywnych rezultatów to zaczynasz wątpić we wszystko, w tym siebie. Zmiana trenera nie zrobi z nich topowej drużyny, ale może pozwolić na odblokowanie i wpuścić świeżą energię. Bez tego nie będzie żadnej poprawy. Efekt nowej miotły to często nie jest przypadek, a zwykłe przestawienie czy reset.
» 7 października 2024, 16:49 #501
Leh: VoE - po pierwsze, w tej grze chodzi o kombinację cholernie wielu czynników.
Taktyka - nie chodzi tylko o ustawienie i osławione już "schematy", których ciągle się domagamy. Chodzi też o nastawienie i zachowania w poszczególnych fazach. Kiedy wracamy, kiedy presujemy, kiedy idziemy z kontrą, kiedy zwalniamy grę.
Zarządzanie meczem - czyli kogo wprowadzamy i po co? Chcemy większej kontroli, chcemy bramki ze stałego fragmentu, podwyższenia wzrostu w drużynie, większej szansy na kontrę?
Podstawy - stałe fragmenty w obronie, stałe fragmenty w ataku. Pressing i kontratak, granie od bramki i granie przeciwko cofniętej obronie. Granie środkiem i skrzydłami. Gra w trójkątach, wyjście na pozycję.

Stary, tu nie ma nic z tego. Wczoraj był bohaterski Evans, było murowanie bramki, granie na 0:0.

Co ma zmienić trener? To wszystko właśnie. Ale chociaż połowę. Albo chociaż ze dwie rzeczy z 20, które kompletnie nie istnieją.

A to jest tylko połowa sukcesu, bo do tego potrzebujesz zawodników, którzy wierzą w siebie, ufają swoim kolegom, którzy mają wspólny cel i jakkolwiek tworzą drużynę.

Ten Hag nie zbudował drużyny. Może gadać bez końca o projekcie, ale on nie jest project managerem, tylko trenerem. Wielcy trenerzy budują wielkie zespoły. Erik zbudował pośmiewisko.

Zmiana jest potrzebna natychmiast, zwyczajnie nie można tego akceptować. I jeśli nie ma odpowiedniego trenera - weźmy tymczasowego. Serio, ja nie wierzę że ktokolwiek poradzi sobie gorzej niż Erik. On nas prowadzi po raz kolejny po 58 pkt. Wystarczy.
» 7 października 2024, 16:54 #500
marekw: To poczykajmy jeszcze z 5 lat. Niech proces trwa
» 7 października 2024, 20:55 #499
VoE: Leh z tym o czym piszesz w zupełności się zgadzam, ale tak jak wielu pisało, trzeba było gościa odpalić przed sezonem. Mnie interesuje coś innego, mianowicie jaki jest powód, że żaden dotychczasowy trener ani zawodnik nie daje rady osiągnąć tutaj powtarzalności i sukcesów. Co jest tym powodem, że po plus minus dwóch latach kolejny trener wygląda jakby zapomniał jak prowadzić drużynę. Jeżeli zmieniono personalia osób funkcyjnych w klubie i jeśli są to odpowiednie osoby względem potrzebnych kompetencji to odbudowa klubu i tak potrwa minimum kilkanaście następnych miesięcy. Podsumowując nie wierze, że to kolejna wtopa jeżeli chodzi o wybór trenera, tam musi się dziać coś naprawdę dziwnego

Mieliśmy już tutaj, kontynuacje projektu z długofalowym budowniczym (Moyes), filozofa - Van Gaal, murarza - Jose, DNA United - Ole, innowatora i kreatora - Rangnick

Mieliśmy młodych perspektywicznych, doświadczonych mistrzów z Madrytu, postaci Bundesligi, powrót króla Ronaldo, szkółkę Ajaxu

Nic absolutnie nic nie zdało egzaminu. To jest jakieś zjawisko socjologiczne, przyjście tutaj to jakaś czarna dziura dla piłkarskich karier. Powinniśmy się nazywać Manchester aka trójkąt bermudzki United.
» 7 października 2024, 21:08 #498
sztejner: BREAKING :
Manchester City wygrywa batalię prawną z Premier League dotyczącą zasad sponsorowania.
» 7 października 2024, 15:45 #497
SmokuUtd: To było pewne....
» 7 października 2024, 15:57 #496
Anhel: No to jeszcze -10 pkt dla Evertonu i można kończyć neo proces
» 7 października 2024, 16:11 #495
Anhel: Dla zainteresowanych to nie jest ten proces co mają 115 zarzutów tylko inny ale werdykt będzie taki sam
» 7 października 2024, 16:13 #494
Cwr91: Anhel to ten proces co City pozwało ligę?
» 7 października 2024, 18:13 #493
AUDIoooo: Tak, tamten jeszcze trwa.
» 7 października 2024, 18:23 #492
Klierek7: Jak myślicie może jeżeli wszyscy wymalują włosy na biało to będą lepiej grali?
» 7 października 2024, 15:20 #491
sztejner: póki co zafarbowani na biało są tylko Antony i Garnacho - i tutaj niestety żaden z nich nie gra lepiej,więc nie wiem co Cię natchnęło na to malowanko drużyny
» 7 października 2024, 15:25 #490
brazylianwisnia: Ciekawostki:
-Bruno, Garnacho i Zirkzee razem powinni byli wpakować ok 7 bramek z okazji które mieli a wpakowali 2
-Najwięcej strzałów średnio oddaje Bruno i Garnacho ale najwięcej celnych Zirkzee i Rashford
-Najwięcej dużych szans wykreowali....Diogo Dalot i Rashford(po 3)
-Najwięcej kluczowych podań per mecz: Diallo, Eriksen i....Mason Mount
-Najwiecej udanych dryblingów na mecz robi Kobie Mainoo
-Najwiecej strat piłki ma Bruno i Dalot
-Najwyższa srednia ocene maja kolejno: Dalot, Onana, Diallo
-Onana jest liderem EPL w klasyfikacji czystych kont,
-Martinez, Dalot i Mainoo są w czołówce klasyfikacji przechwytów(Martinez nr 1) a United jako klub w ilości wślizgów
-Bruno jest liderem w poprzeczkach
Statystyki tylko z EPL. Nie upatrujcie w tym próby udowodnienia czegokolwiek. Wrzucam tak żeby przewinął sie inny temat ;)
» 7 października 2024, 14:40 #489
ryudo3: Wiadomo, statystycznie idąc z psem na spacer macie po 3 nogi ale sam fakt że na papierze wygląda to dobrze. Ciekawe czy taka będzie linia obrony ETH i jak długo zostanie z nami
» 7 października 2024, 14:44 #488
Leh: Wiśnia - w ostatnich 5 meczach wykreowaliśmy xG na poziomie 3,8. Jakieś 0,75 na mecz.

Tyle ze statystyk. Nabiliśmy je sobie fajnie na początku sezonu, a teraz gramy taki piach, że oczy krwawią i to nie jest już kwestia niewykorzystanych szans.
» 7 października 2024, 14:50 #487
brazylianwisnia: Można pisać żebyście nie widzieli proby udowodnienia czegokolwiek a wy swoje...
Czy te statystyki są fajne? moim zdaniem nie. Są statystykami.
Sorry ryudo3 ale Twój argument to totalna ignoracja. nie macie po 3 nogi. jesteście zbiorem gdzie jeden obiekt ma 4 nogi a jeden 2. minimum w takim zbiorze to 2, maximum to 4 a mediany czy dominanty w zasadzie nie ma. To, że jeden parametr jak średnia to 3 nie powoduje, że dane śa bezużyteczne bo nawet z tej średniej można wywnioskować, że idac na spacer będziecie zostawiać 6 śladów.

Wrzuciłem statystyki bo może kogoś interesuja takie futbolowe niuanse ale mam wrażenie, że niektórzy to nie potrafia się odciać i nawet jak napiszesz, że fajna promka na ziemniaki w Biedro to bedzie "Cieawe czy taka bedzie linia obrony ETH".. Nie wszystko sprowadza sie do bycia za lub przeciw czy nawet dyskusji o managerze.
» 7 października 2024, 15:03 #486
nikhatlak: ryudo3 średnio 3 nogi, statystycznie nikt 3 nog nie ma. Statystyka dobrze czytana prawdę powie. Tylko, że w piłce liczą się tylko 2 statystyki: gol i punkty.
» 7 października 2024, 20:00 #485
sztejner: Garnacho kontuzja,nie leci na reprezentacje,zostaje w Manchesterze
» 7 października 2024, 14:37 #484
1wolf1: Szkoda, bo moze by zlapal forme z normalnym sztabem... zostajac w MU jedynie obnizy loty.
» 7 października 2024, 16:18 #483
VoE: Wy myślicie, że naprawdę tutaj trener jest jedynym problemem? Mimo, że nikt z nas nie wie jak wygląda to od środka tu na kilometr śmierdzi zaniedbaniami na wszystkich płaszczyznach zarządzania od lat. Spójrzcie jak wyglądało ściągnięcie Ronaldo ponownie. Tutaj nikt nie myślał o aspektach sportowych a wyłącznie marketingowych. Nie wkalkulowali jedynie tego, że dziadek będzie chciał wygrywać mecze i przy okazji obnaży wszystkie nieprawidłowości funkcjonowania tego klubu w wywiadzie.

Prosty keys, struktury budowane były przez właścicieli, których jedynym celem było wydojenie klubu -> zatrudnieni specjaliści mieli to umożliwiać -> zatrudniony sztab miał sobie radzić z tym co ma -> zatrudnieni piłkarze mieli wykorzystać eldorado finansowe i przywykli do tego, że tu nie chodzi o trofea.

Finalnie kibice odpalający transmisje lub zasiadający na stadionie widzą ten obraz nędzy i rozpaczy, piłkarzy którym wszystko jedno, bo trenerom wszystko jedno, bo działaczom wszystko jedno.

I tutaj rozwiązuje się zagadka dlaczego ktokolwiek tutaj przychodzi po mniej więcej pół roku obniża standardy. Jeżeli pracujecie w jakimś miejscu, gdzie obowiązuje wszechobecna amatorka to po kilku tygodniach co robicie? Dostosowujecie się do otoczenia, bo po co się starać jak i tak to nic nie da, a wypłata tak czy tak będzie na odpowiednim poziomie.
» 7 października 2024, 14:33 #482
brazylianwisnia: Cały zarzad został wymieniony w czerwcu/lipcu. Został juz tylko manager.
» 7 października 2024, 14:42 #481
Leh: Nie, Erik nie jest jedynym problemem. Ale jest ogromnym problemem.

Stary, on dostał naprawdę wolną rękę. Ściągnął 14 piłkarzy.

14 piłkarzy to jest fundament, na którym się buduje. Podstawowa 11 + 3 zmienników.

Teraz popatrz na tych piłkarzy i zastanów się, ilu z nich jest w stanie grać na topowym poziomie? W sensie na poziomie City, Arsenalu czy Realu:

Onana, Bayindir
Mazraoui, DeLigt, Martinez, Yoro, Malacia
Mount, Eriksen, Casemiro, Ugarte
Zirkzee, Hojlund, Antony

Z tej ekipy i Guardiola mistrza nie zrobi.

A kosztowała ta ekipa 600 mln. Stary, za 600 mln da się ściągnąć 10 absolutnie topowych grajków.

Sorry, ale to jest całkowita porażka tej wizji. Jasne, że problemy są głębsze, ale Erik je zdecydowanie pogłębił.
» 7 października 2024, 14:47 #480
Biniek: Co za bzdury.
Nic, z tego co napisałeś nie ma wpływu na dzisiejsze wyniki.
» 7 października 2024, 14:50 #479
zuk: Dokladnie, Biniek. W korpo zatrudniajacej 1100 osob na obecny stan ABSOLUTNIE ZADNEGO wplywu nie ma kilkanascie lat zaniedban na szczeblach od samej gory do samego dolu.

Heh, malo o zyciu wiesz w takim razie
» 7 października 2024, 17:15 #478
zuk: Ty jestes tym uzytkownikiem, ktory ma swoj warsztat samochodowy czy cos mi sie pomylilo?
» 7 października 2024, 19:52 #477
VoE: Biniek ja uważam, że to co napisałem ma cholernie duży wpływ na funkcjonowanie na boisku."Sekcje" o których piszesz a raczej działy w dużych korpo wzajemnie się przecinają. Najczęściej podlegają osobnym managerom, nad którymi władze sprawuje head manager nad którym władze sprawuje dyrektor oddziału. Jeżeli proces rekrutacji jest słaby, a tym samym zatrudnione są nieodpowiednie osoby względem swoich kompetencji to wystarczy, że w jednym dziale coś nie bangla a wpływa do bezpośrednio na inne, coś jak domino. Temat rzeka, ale proszę nie wypowiadaj się o korpo bo z perspektywy doradcy klienta nie zobaczysz tych wszystkich elementów.
» 7 października 2024, 20:57 #476
Biniek: O Ronaldo w Manchesterze dawno wszyscy zapomnieli, a większość składu to piłkarze kupieni w ciągu kadencji Ten Haga i po części INEOS, więc powtórzę tylko, że to co napisałeś to bzdury. Bez względu na to na jakich strukturach opiera się korporacja.
» 7 października 2024, 21:18 #475
sztejner: mam nadzieję że jutro wieczorem już wszystko będzie wyjaśnione
» 7 października 2024, 14:29 #474
SmokuUtd: Zależy co będzie na stole :)
» 7 października 2024, 14:49 #473
Klierek7: Pogba do wzięcia od stycznia. ZA DA R MO
» 7 października 2024, 14:07 #472
Queue13: Super, dodam, że Brandon Williams, Dele Alli czy Dominik Furman też są do wzięcia za darmo i nawet nie trzeba czekać!
Nic tylko brać.
» 7 października 2024, 14:23 #471
ryudo3: I środek pola mamy załatany xD
» 7 października 2024, 14:26 #470
ryudo3: Dele Alli... Strasznie się ta kariera stoczyła :(
» 7 października 2024, 14:27 #469
tygrys26: Niżej widzę komentarze, że zawodnikom brakuje mentalu.
Jak był zawodnik co wnosił ten Mental i ogólnie chęć zwyciężania to był "problemem" bo wymagał od trenera i reszty bandy większego zaangażowania itp.
» 7 października 2024, 14:03 #468
brazylianwisnia: Problemem było wyłącznie jego niemożność zrozumienia swojej roli rezerwowego oraz nawalenie kupy na klub i legendy.
» 7 października 2024, 14:14 #467
Leh: Tam był szerszy problem, tygrys. Problemem nie był mental Cristiano, tylko to, że on już nie był w stanie ciągnąć linii ataku. Wieku nawet on nie oszuka.
Żaden trener nie był w stanie go posadzić. I to był problem, bo facet nie dowoził.
Tylko ten problem można było zaadresować na różne sposoby:
- wywalić niemal dyscyplinarnie, co zrobiliśmy
- grać nim mimo wszystko, a po sezonie wymienić
- kupić latem sensownego napadziora, który sprawiłby, że Cristiano nie będzie niezbędny.

W Erika nie uderza to, że on się pozbył Ronaldo. Czasem podejmujesz takie decyzje. Natomiast uderza stasznie to, że nie potrafił zupełnie go zastąpić. Ostatecznie - nie chodzi o motywacje trenera ani zamysł, chodzi o efekty. Tych zwyczajnie nie ma.
» 7 października 2024, 14:19 #466
DevoMartinez: Wymagał od innych samemu stojąc na boisku. Dzięki za taki mental :D
» 7 października 2024, 14:25 #465