Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liverpool FC – Manchester United 0:0. Solidna defensywa daje cenny punkt

» 17 grudnia 2023, 19:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Skazywany na pożarcie Manchester United powstrzymał Liverpool w szlagierze 17. kolejki Premier League. Czerwone Diabły zagrały solidne spotkanie w defensywie i zremisowały z The Reds 0:0.
Liverpool FC – Manchester United 0:0. Solidna defensywa daje cenny punkt
» Manchester United zremisował z Liverpoolem 0:0 w szlagierze 17. kolejki Premier League | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Luke Shaw
Raphael Varane
Jonny Evans
Diogo Dalot
Scott McTominay
Sofyan Amrabat
Kobbie Mainoo
Alejandro Garnacho
Rasmus Hojlund
Antony
Marcus Rashford
Hannibal Mejbri
Facundo Pellistri

Oddano 78 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag dokonał dwóch zmian w wyjściowej jedenastce Czerwonych Diabłów w porównaniu do spotkania z Bayernem Monachium (0:1). Kontuzjowanego Harry’ego Maguire’a zastąpił Jonny Evans, a w miejsce zawieszonego za kartki Bruno Fernandesa pojawił się Kobbie Mainoo. Dość niespodziewanie kapitańską opaskę otrzymał Scott McTominay.

Początek meczu na Anfield był spodziewany. Gracze Liverpoolu rzucili się na Manchester United jak wściekłe psy. Zawodnicy Czerwonych Diabłów cofnęli się pod własną bramkę i zaczęli desperacką obronę. Pierwszą falę ataków udało się przetrwać.

W 10. minucie zawodnicy Ten Haga wyprowadzili składną akcję, którą zagraniem na prawe skrzydło zainicjował Kobbie Mainoo. Piłkę pod linią boczną dostał Antony, podał do McTominaya, ten zagrał do Alejandro Garnacho, który oddał niecelny strzał.

Kilka minut później w polu karnym Manchesteru United mieliśmy duże zamieszanie. Piłkę z rąk wypuścił Andre Onana. Kameruńczyk omal nie sprawił prezentu Mohamedowi Salahowi. Egipcjanin uderzył z bliskiej odległości, ale futbolówkę zdołał zablokować jeden z graczy Czerwonych Diabłów.

W 28. minucie Onana zapisał na swoim koncie świetną interwencję. Liverpool miał rzut rożny, a po dośrodkowaniu na szósty metr do pozycji strzeleckiej doszedł Virgil van Dijk. Uderzenie głową holenderskiego obrońcy było mocne, ale piłka leciała w środek bramki i Onana zdołał ją odbić.

Liverpool cały czas kontrolował przebieg boiskowych wydarzeń, choć nie atakował już z taką zaciekłością, jak na początku meczu. Przed przerwą piłkarze Juergena Kloppa mieli jeszcze dwie okazje. Niecelny strzał na swoim koncie zapisał Ryan Gravenberch, a później lekkie uderzenie na bramkę Onany oddał Salah.

Na przerwę drużyny zeszły przy stanie 0:0. Erik ten Hag mógł być zadowolony z gry swoich zawodników w defensywie. W ofensywie udane akcje Czerwonych Diabłów można było zliczyć na palcach jednej ręki.

Liverpool drugą połowę zaczął w podobnym stylu, co pierwszą. The Reds zepchnęli Manchester United pod bramkę. Szybko przed szansą stanął Trent Alexander-Arnold. Angielski defensor strzelił z ostrego kąta w boczną siatkę.

W 55. minucie Manchester United wyprowadził jedną z nielicznych akcji. Świetnym prostopadłym podaniem popisał się Kobbie Mainoo. Wydawało się, że w sytuacji sam na sam z Alissonem znajdzie się rozpędzony Alejandro Garnacho. Argentyńczyka w ostatniej chwili powstrzymał Alexander-Arnold.

W 66. minucie Liverpool był bliski objęcia prowadzenia. Salah zauważył nabiegającego przed pole karne Alexandra-Arnolda. Anglik uderzył z pierwszej piłki po krótkim rogu, ale pomylił się o kilkanaście centymetrów.

Manchester United swoją okazję miał chwilę później. Czerwone Diabły wyprowadziły szybki atak, a w finalnym etapie akcji McTominay dobrze zauważył Rasmusa Hojlunda. Duńczyk stanął oko w oko z Alissonem, lecz niestety przegrał ten pojedynek. Golkiper The Reds obronił mocne uderzenie młodego napastnika United.

Temperatura meczu na Anfield nieco wzrosła. W 69. minucie dobrą interwencję po strzale Salaha zanotował Onana. Po chwili ruszył atak na bramkę Liverpoolu, a swoją szansę miał McTominay. Szkocki pomocnik uderzył niecelnie.

W kolejnych minutach Liverpool często gościł pod bramką Manchesteru United, ale nie potrafił udokumentować swojej przewagi. Defensywa Czerwonych Diabłów spisywała się bez zarzutu i odpierała ataki gospodarzy.

Manchester United mecz kończył w osłabieniu, bo w doliczonym czasie gry dwie żółte kartki w krótkim odstępie dostał Diogo Dalot. Portugalczyk najpierw obejrzał żółtą kartkę za dyskusję z arbitrem, a po chwili jeszcze raz dał upust swoim emocjom i w efekcie wyleciał z boiska. Czerwone Diabły remisowy wynik dowiozły jednak do końca.

Liverpool FC – Manchester United 0:0
Czerwona kartka: Diogo Dalot 90’+5’

Liverpool FC: Alisson – Alexander-Arnold, Konate, Van Dijk, Tsimikas – Szoboszlai (Gomez 61'), Endo, Gravenberch (Gakpo 61') – Salah, Nunez (Eliott 78'), Diaz (Jones 78')

Manchester United: Onana – Dalot, Varane, Evans, Shaw – McTominay, Amrabat, Mainoo (Hannibal 82') – Antony (Pellistri 82'), Hojlund, Garnacho (Rashford 71')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Liverpool FC vs Manchester United. 17. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Liverpool FC - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (749)


kamilpe: Kobbie Mainoo nie jest obecny z składem w Londynie [JamieJackson]
» 23 grudnia 2023, 11:26 #736
Anhel: Nicea zaakceptowała zaproszenie do Super Ligi czyli kwestia ewentualnego problemu Ratcliffa w LM rozwiązana, Zagraniczne media donoszą że UEFA chce wykluczyć z LM Real i Barcelonę a w ich miejsce miałyby wejść zespoły które odpadły z najwyższym współczynnikiem klubowym czyli Manchester United i Sevilla
» 22 grudnia 2023, 10:53 #735
Natanael: Nie wiem czy dobrze rozumuję ale drużyny grające w Superlidze nie będą występować w rozgrywkach UEFA czyli LM i tak dalej. A skoro krajowe ligi piłkarskie należą do UEFA, to czy może się zdarzyć, że drużyny z Superligi dostaną bana na ligę?
» 22 grudnia 2023, 11:30 #734
patryk257: Jeżeli sprzedamy greenwooda to będzie to znak że nic w tym klubie się nie zmieniło i nie zmieni.. liczy się tylko komercja
» 22 grudnia 2023, 10:11 #733
sztejner: Ale też nie powiesz mi że będziesz tym faktem zaskoczony,już od odejścia Sir Alexa Fergusona mówi się o tym że problem nie leży w piłkarzach sztabie czy trenerach a w całym klubie.
Nie możesz iść do przodu stojąc od 10 lat w miejscu
» 22 grudnia 2023, 10:43 #732
GandiGanda: Szkoda tego Greenwooda, nie wiadomo jak to się potoczy do końca ale wypadałoby zabezpieczyć przyszłość klubu. Jest to istny absurd, że mając taka biede na skrzydłach najlepszy skrzydłowy ogrywa się w Getafe ;)
Może jak przyjdzie Ratcliffe a za nim pion sportowy będzie to lepiej wyglądać. Aktualnie leżymy w takich sprawach a lepszych fachowców ma np Newcastle.
» 22 grudnia 2023, 10:01 #731
kleks: najlepszy atakujacy gracz* z potencjalem na topke. MBE Rashfordzik aka syn kolezanki twojej starej to jakies nieporozumienie. Ile bym dal zeby ich wymienic
» 22 grudnia 2023, 10:08 #730
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.12.2023 06:34

Kolejny, piękny przykład na to że można wygrać mecz grając w 10tke. Real dostał czerwona w 54 minucie przy stanie 0:0 i zdołali ten mecz jeszcze wygrać 1:0. Nie dali się zdominować. A tutaj nadal niektórzy się tłumaczą w meczu z Kopenhaga że czerwona dla Rasha odwróciła nam mecz i przez to przegraliśmy. Przypominam że grając w 10tke było już 0:2 dla nas. Dwie bramki dostaliśmy w odstępie 3-5 minut do szatni. Później znów wyszliśmy na prowadzenie 3:2. A i tak przegraliśmy 4:3 xD. To tylko potwierdza że nasi piłkarze to ci** i tyle. A niektórzy ich jeszcze tłumaczą że to zaważyło na meczu xDD. I niech mi nikt nie pisze lepiej że sędzia podjął zła decyzję przeciwko nam. Prawda jest taka że jeden sędzia dałby czerwo A drugi nie. Szanse 50/50. Piłkarze muszą być gotowi na takie sytuacje bo nie tylko my tak mamy że sędzia potrafi nas krzywdzić.
» 22 grudnia 2023, 06:30 #729
Biniek: Piszesz o piłkarzach, w gdzie w trener? Jak zareagował na czerwoną kartkę w meczu z Kopenhagą?
» 22 grudnia 2023, 06:47 #728
Pyra: a jak zareagował biniek? czemu nic nie zrobiłeś?
» 22 grudnia 2023, 07:06 #727
Pyra: No ale właśnie po czerwonej do końca połowy broniliśmy się w swoim polu karnym i strzelili nam 2 gole.
Tylko bezbek nie widział, że to piłkarze ze stanu 2-0 i spokojnej gry przeszli na chaos po czerwonej.
Grasz 42min jak z nut i nagle nie potrafisz podać do najbliższego.

Ty już z tym swoim krytykowaniem trenera odlatujesz w inne uniwersum, pewnie 25 kontuzji w 4 miesiące to też jego wina?
» 22 grudnia 2023, 08:46 #726
atotrikos: Obejrzałem te żenade... xD wielkie dzięki kibicu haha a widziałeś kibicu dokładnie? Czy tylko piszesz tak żeby fajnie brzmiało?

42 minuta - czerwona kartka dla Marcusa, dość dyskusyjna i każdy w szoku.

45minuta, bramka Koppenhagi do szatni na 2-1.
Okazuje się że dodają chyba 25minut do pierwszej połowy, każdy w szoku odnośnie kartki, bramki kontaktowej nagle karny XD 2-2 do szatni i remis.

Trener zmienia ERIKSENA NA AMRABATA - nie dopisuj jak nastolatka, że mógł zostawić Duńczyka bo lepszy itd,.Marokańczyk defensywny pomocnik więc zareagował.
69 minuta bramka dla nas na 2-3.

Późniejsze losy spotkania już były wynikiem gry w dość specyficznym miejscu - stadion Koppenhagi to bardzo ciężko teren do grania, tak jak "piekło" w Galatasaray.

Pretensje zatem do piłkarzy, nie do trenera jak napisał @dlabigt23
Z resztą to jedno z wielu takich spotkań.
» 22 grudnia 2023, 08:55 #725
Biniek: Atotrikos na twoje brednie można jedynie reagować z politowaniem, a ja nie mam litości dla głupoty, więc nie zwracaj się do mnie, bo i tak tego nie czytam.
Pyra no właśnie piłkarze grali przez 42 minuty do przodu dostali czerwo i zabrakło korekty taktyki. Cały czas grali to samo.
ETH nie uczy się na błędach, bo oddanie wygranego meczu przeciwnikom, to jego wizytówka w CL w tym sezonie.
Zrzucanie winy wyłącznie na piłkarzy, to jest właśnie inne uniwersum. To samo w którym się tak podniecaliście DNA Ole.
» 22 grudnia 2023, 10:52 #724
BekaaZPL: Ajax odpadł z pucharu przegrywając z amatorską drużyną gdzie grają studenci, tam to już tylko ten Hag może pomóc!
» 21 grudnia 2023, 23:32 #723
FanikMU: Co myślicie o Brighton? Jak dla mnie wyglądają bardzo słabo i jest to cień drużyny którą stworzył Potter. W moim odczuciu De Zerbi jechał jeszcze na drużynie stworzonej przez Pottera i teraz z meczu na mecz wygląda to coraz słabiej.
» 21 grudnia 2023, 21:50 #722
b3frees: Wychodzi granie co 3 dni... Jak mantrę można powtarzać, że inaczej grać samą ligę, inaczej latać po Europie. De Zerbi nie jest na tyle doświadczonym menadżerem żeby z buta coś takiego ogarnąć i to wychodzi.
» 21 grudnia 2023, 21:55 #721
sztejner: Nie ma ekipy która nie zaliczy spadku formy,wstrzymam się z opinią do końca sezonu,niech DeZerbi postara się odwrócić złą kartę... Był wychwalany DeZerbi na tej stronie,teraz wszyscy się jarają Emerym czy Xabim Alonso,wcześniej chwalono Celtic Gerarda

Niech spróbuje nawrócić Brighton na dobre tory
» 21 grudnia 2023, 22:00 #720
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 22:47

Sztejner

Rangers, nie Celtic, ale w sumie, to i to w Glasgow :-D
» 21 grudnia 2023, 22:45 #719
zbyszek7: Pisalem to juz pod koniec zeszlego sezonu jak Brighton klep druzyny z top6 zmeczone sezonem i granie co 3 dni ze oni i Newcastle beda grac cienko bo nie maja doświadczenia
Jesli AV awansuje do pucharow a wszystko na to wskazuje to bedzie jak oni w następnym sezonie
» 22 grudnia 2023, 00:55 #718
sztejner: Audiobook
Późno było,mogłem się pomylic :P
» 22 grudnia 2023, 05:52 #717
Remix81: Mało istotne kiedy zagrają, ważne aby zagrali bardzo dobrze, skutecznie i punktowali. Teraz po 0-0 jest sztuczny hurraoptymizm, że idziemy w dobrym kierunku, a prawda jest taka, że nieistnielismy w tym meczu, inicjatywę miał Liverpool, ale był nieskuteczney, nam udało się może ze 2-3 akcje zrobić tylko taka kopanina. Istne dno. Obraz nędzy i rozpaczy, powinno być z 5-0 dla Liverpool, a tak łysemu udało się nie przegrać, wybijali tylko piłkę, nie widziałem innego pomysłu na grę, jak za wszelką cenę nie stracić gola, znowu ETH się ślizgnął.
» 21 grudnia 2023, 21:24 #716
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 21:35

Remix81, akurat plan był bardzo dobry na to spotkanie... Wy oglądacie na trzeźwo te spotkania?

@edit

A no tak, typowałeś ponowne 0-7. Widać, że specjalista :)
» 21 grudnia 2023, 21:32 #715
sztejner: Może istne dno,może i ślizganie ale punkcikiem wywiezionym z Anfield nie zamierzam gardzić.
Pomimo totalnej dominacji Liverpoolu okazję na prowadzenie mieliśmy lepsze
» 21 grudnia 2023, 21:32 #714
atotrikos: Nieciekawa ciekawostka:

Statystyki od sezonu 2018/19 do dziś.
AWB, występy - 151, bramki 2, asyst 12, stworzone duże sytuacje - 13, wrzutki - 272.

Kyle Walker, występy - 150, bramki 3, asyst 9, stworzone duże sytuacje - 10, wrzutki - 247.

Opinie medialna jest często krzywdząca, jeden to wiecznie spóźniony ratujący się wślizgiem a drugi to najlepszy prawy obrońca ligi.
» 21 grudnia 2023, 19:06 #713
jayjay2: Harry Maguire w tym sezonie EPL (na mecz):

Progressive Passes - 4.40
Progressive Carries - 1.07
Passes into Final Third - 5.91

Lisandro Martinez w poprzednim (Wybitnym sezonie):

Progressive Passes - 3.53
Progressive Carries - 0.51
Passes into Final Third - 3.92

Opinia fanowska jest często krzywdząca, jeden to lodówa, niepotrafiąca rozgrywać, a drugi to najlepszy środkowy obrońca ligi, król rozgrywania od tyłu, bez którego nie istniejemy.
» 21 grudnia 2023, 19:16 #712
atotrikos: Problem w tym, że w tamtym sezonie Maguire zawalił kilka spotkań w tym z Sevillą, no i w tym, że w tym sezonie to Martinez to w ogóle nie gra XDDDD

Ale szacunek dla Harry'ego, zapracował na pozycję świetną dyspozycją.
» 21 grudnia 2023, 19:27 #711
jayjay2: Tak, dlatego podałem statystyki Maguire z tego sezonu, a Martineza z poprzedniego - tego jego "wybitnego", żeby było sprawiedliwie ;)
» 21 grudnia 2023, 19:29 #710
tygrys26: Większość tych statystyk to z wielką łatwością można podważyć.
Podania w 3 tercję boiska?
Wystarczy kopnąć piłkę na skrzydło do Rashforda i już to jest zaliczane jako to podanie, mało ważne że zaraz jest strata piłki. Takie statystyki to nabijają często bramkarze.
Progresywne podania No i tu w sumie mam zagwostke, liczone są podania wszystkie do przodu czy takie które mijają druga linie przeciwnika?
Bo jeżeli podjąć byle do.przodu to maglajer tez tą statystykę nabija właśnie długimi podaniami do boku i tyle.
Oczywiście, fajnie ze teraz jest w formie bo mieliśmy dziurę na tej pozycji.
Ale może dla obrońcy to lepiej podać statystki wygranych pojedynków biegowych, główkowych, odebranych piłek itp.
» 21 grudnia 2023, 20:58 #709
atotrikos: AWB / Walker

Bloki - 73/27
Interwencje - 457/145, Udane - 297/89
Główki - 154/82
Przechwyty - 337/165

Jaki % skuteczności? Nie wiem.
» 21 grudnia 2023, 21:05 #708
tygrys26: Mialem na myśli Maglajera I Martineza.
Wiadomo, że Wan Bissala będzie miał lepsze staty od Walkera w obronie
» 21 grudnia 2023, 21:08 #707
Pyra: Walker ostatnie lata często gra jako 3 ŚO no i City dopuszcza przeciwnika 3x rzadziej pod swoje pole karne, więc jak on ma te statystyki nabijać?
» 22 grudnia 2023, 07:11 #706
wider: obawiam się że jak już powstanie ta super liga to możemy zapomnieć o jakiejkolwiek karze dla City za ich przekręty
» 21 grudnia 2023, 16:49 #705
sztejner: Obstawiam że nie powstanie,a przynajmniej że nie wystartuje w 2025 roku.
Masa klubów wydała oświadczenia że ich to nie interesuje,więc pracy to Perez z koleżkami będą mieli od groma by przekonać do siebie jeszcze 61 drużyn. Poza tym to szczerze??
Kto kogo bardziej potrzebuje ??
Zbankrutowana LaLiga i Serie A śliniące się do pieniędzy Premier League ?
Czy Premier League będąca sama w sobie superligą i napchana finansami,potrzebuje wspierać nowy pomysł papcia Pereza ?
» 21 grudnia 2023, 16:55 #704
Dobrze: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 17:36

sztejner
Myślę że futbol ogólnie tego potrzebuje. Uwielbiam premier league ale myślę że superliga powinna powstać by trochę odswieżyć i pchnąć futbol do przodu. Nawet jesli teraz premier league tego nie potrzebuje to myślę że konkurencyjne rozgrywki wpłyną pozytywnie na ten sport. I koniec z monopolem mafii fifa i uefa
» 21 grudnia 2023, 17:34 #703
b3frees: Legia Warszawa i Lech wydali oświadczenia. Myślę, że temat zamknięty.
» 21 grudnia 2023, 18:14 #702
sztejner: TSUE : SuperLiga niewinna
97% Topowych klubów : kij z nimi
» 21 grudnia 2023, 15:40 #701
Kuntakinte: Widział ktoś gdzieś jakieś informacje odnośnie kontuzji naszych piłkarzy? Wiadomo coś na temat Casemiro albo Martineza ?
» 21 grudnia 2023, 15:34 #700
DevoMartinez: Było chyba info, że Martinez trenuje już na boisku. Case nie mam pewności ale chyba jakieś fotki z treningu były i też na nich był.
» 21 grudnia 2023, 15:38 #699
Ariell: Zastanawiałem się, czy w jakimś sezonie miała miejsce taka sytuacja, że nie można było powiedzieć nic dobrego o żadnym graczu ofensywnym i chyba ten sezon jest w tym temacie bezprecedensowy w historii klubu. Kompletnie nikt z przodu mnie nie przekonuje, może najbliżej byłby Garnacho, ale to w roli dżokera. A poza nim? Absolutne zero, nawet przy wspomince o "wozie z węglem" Lukaku łezka się w oku kręci, bo chociaż umiał umieścić piłkę w siatce
» 21 grudnia 2023, 15:19 #698
DevoMartinez: No tak atak nie istnieje w tym sezonie kompletnie. Dodając do tego bodaj 25-27 kontuzjiI to jest cud, że w ogóle ciułamy jakieś punkty.
» 21 grudnia 2023, 15:21 #697
Ariell: Dlatego mnie dziwi, że niektórzy tak chętnie tu sprzedają Varana i kupują Inacio, a w klubie nie ma kto bramek strzelać :D Swoją drogą ma więcej bramek w PL niż Hojlund... ;p
» 21 grudnia 2023, 15:24 #696
kleks: "Swoją drogą ma więcej bramek w PL niż Hojlund... ;p"

Kto? Varane?(bo o nim jako ostatnim była mowa)
Uwielbiam te złote myśli, palnie jakaś bezsensowna głupotę i się domyślaj o co chodzi. Może inacio z ligi portugalskiej ma wiecejybramek od hojlunda w lidze angielskiej, też był wspomniany w wątku więc kto wie.
» 21 grudnia 2023, 16:22 #695
Ariell: @kleks przepraszam za moją gramatykę, ale jestem dziś na takim kacu, że musiałem aż wziąć wolne. Varane ma bramkę, a Hojlund nie - to miał być dość przeciętny żarcik, głębsza analiza niewskazana ;)
» 21 grudnia 2023, 18:58 #694
Anhel: Kurde szkoda że nasz klub nie potrafi na każdy temat tak szybko wydać oświadczenia jak na temat Superligi
» 21 grudnia 2023, 15:03 #693
b3frees: Rząd brytyjski informuje, że wprowadzi przepisy, które nie pozwolą klubom przystępowanie do Superligi i podobnych rozgrywek. [ @relevo ]

Dramat.
» 21 grudnia 2023, 14:33 #692
Dobrze: Jak można wspierać takie promonopolowe działania. Żenaada te układy
» 21 grudnia 2023, 14:55 #691
b3frees: Dokładnie... UEFA i FIFA do śmietnika.
» 21 grudnia 2023, 15:02 #690
Ariell: Nepotyzm i kolesiostwo, wstyd żeby politycy wspierali monopolistę i zajmowali się takimi pierdołami, jak rozgrywki w piłkę nożną
» 21 grudnia 2023, 15:13 #689
wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 15:38

"Rząd brytyjski informuje, że wprowadzi przepisy, które nie pozwolą klubom przystępowanie do Superligi i podobnych rozgrywek" tylko co rząd obchodzi że np MU woli grać w super lidze czy LM ? to chyba prywatna sprawa klubów do jakiś rozgrywek chcą przystępować. Nie wiem ale chyba nie mogą nikomu zabronić grania w jakiś rozgrywkach ?
» 21 grudnia 2023, 15:37 #688
b3frees: wider, no właśnie tu pojawia się zgrzyt. IMO takie działania są nielegalne.
» 21 grudnia 2023, 16:16 #687
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 16:46

Przecież Superliga ma ratować dupe lidze włoskiej i hiszpańskiej bo tam korupcja jest mega duża a w hiszpańskiej same przepisy są chore
» 21 grudnia 2023, 16:45 #686
atotrikos: Sir Jim Ratcliffe will be the one who ll make a decision on Mason Greenwood before the new year, as his successful loan at Getafe ends in January.
» 21 grudnia 2023, 14:26 #685
cantona007: To witamy z powrotem Mason
» 21 grudnia 2023, 14:30 #684
wrobel1992: Podoba mi się.od trzech miesięcy już za tydzień Ratcliffe przejmuje stery w Uniteda decyzji ile podjął..łooo jezuuu jak super:D
» 21 grudnia 2023, 14:32 #683
b3frees: atotrikos, skąd info?
» 21 grudnia 2023, 14:36 #682
Biniek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 15:05

Nim Sir Jim zostanie ogłoszony współudziałowcem pod legendarny koniec tygodnia, Manson będzie się już rozglądał za emerytura gdzieś w Miami, czy co tam będzie wtedy modne.
» 21 grudnia 2023, 15:05 #681
Michal10: Przecież ten gość nie został nawet udziałowcem, a już ma decydować o czymś?
» 21 grudnia 2023, 15:14 #680
AUDIoooo: Ciekawe kto będzie szybszy, Sir Jim czy Sneijder.
» 21 grudnia 2023, 15:24 #679
b3frees: #mufc still have no plans to bring Mason Greenwood back. United do not envisage a scenario where Greenwood returns and that the most likely outcome is he sees out his loan at Getafe before being sold to a bigger club next summer [ @talkSPORT ]
» 21 grudnia 2023, 16:15 #678
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 13:53

Manchester United statement on Super League.
Our position has NOT changed.
We remain fully committed to participation in UEFA competitions, and to positive cooperation with UEFA, the Premier League, and fellow clubs through the ECA on the continued development of the European game.

Czasami to nie wiem czy się śmiać czy płakać.....
» 21 grudnia 2023, 13:52 #677
sztejner: FC Bayern reject the Super League.
It's very clear: the door for the Super League at FC Bayern remains closed

a dobra,to nie tylko my xd
» 21 grudnia 2023, 13:59 #676
Dobrze: żenada. Ta uefa do dno i dobrze zrobić dla niej konkurencje. Nie rozumiem głupiego podejścia naszego klubu. Na prawdę, Ci co zarządziają naszym klubem to tacy durnie. Szkoda że nie mam kogoś takiego jak Perez co dobrze ogarnia zarządzanie klubem
» 21 grudnia 2023, 14:09 #675
Panoramix: Dobrze
Przestań się kompromitować. UEFA jest jaka jest ale angielskie kluby idą w górę i Premier League robi się taka NBA. Przez lata kluby hiszpańskie wykupywaly i miały za nic nawet największe angielskie kluby, teraz się to powoli zmienia i dobrze.
Ta superliga ma zaspokoić takie marki jak Real, Barca i bankruty z Włoch bo widzą, że Anglicy powoli odjeżdżają.

Mam nadzieję, że prócz Bayernu, PSG, Atletico dołącza wszystkie mocne angielskie marki.
» 21 grudnia 2023, 14:25 #674
b3frees: W tym klubie nigdy nie będzie dobrze... co za barany.
» 21 grudnia 2023, 14:29 #673
Dobrze: Panoramixie
To Ty się kompromitujesz. Przecież jak te wszystkie "mocne angielskie marki" jak Ty to ująłeś dołączą do superligii to cały prestiż będzie tam i co z tego że będziemy grali w rozgrywkach uefa jak to nie będzie nikogo obchodzić a cały prestiż i pieniądze będą w superlidze. Będzie zupełnie odwrotnie niż byś sobie życzył.
» 21 grudnia 2023, 15:00 #672
wider: jeśli te topowe zespoły dołączą do super ligi to będzie można to mniej więcej tak porównać
super liga coś ala liga mistrzów
liga mistrzów coś ala obecna Liga Konferencji Europy
» 21 grudnia 2023, 15:49 #671
sztejner: Nie wykluczajcie jeszcze Manchesteru United z wyścigu o Jean-Clair Todibo
Tottenham rozpoczął rozmowy w sprawie Todibo, który może kosztować 45 milionów euro, a obecnie wygląda na to, że wyścig jest otwarty

Fabrizio Romano*
» 21 grudnia 2023, 13:15 #670
Pyra: Jak kogoś sprzedamy to uwierzę.
» 21 grudnia 2023, 13:17 #669
Pyra: 1 liga 16 klubów
2 liga 16 klubów
3 liga 32 kluby

po 2 zespoły spadają i awansują, do 3 ligi co roku może awansować 20 nowych klubów (czyli wystarczy dobrze grać w lidze i jesteś w SL)

po fazach grupowych 1/4 finału

nowa telewizje, która ma za darmo pokazywać spotkania

gdzie minusy?
» 21 grudnia 2023, 13:11 #668
Natanael: Czy drużyny, które będą w Superlidze, będą też normalnie grały w swoich ligach?
» 21 grudnia 2023, 14:20 #667
b3frees: Tak, będą grały.
» 21 grudnia 2023, 14:30 #666
Ariell: Brawa dla TSUE za kopnięcie w zad UEFY :D Czekam z niecierpliwością na Superligę bez City i PSG, a przede wszystkim na cios w mafię sędziowską, bo nie wyobrażam sobie, że kluby partycypujące w projekcie pozwolą sobie na takie wałki sędziowskie, jakie co tydzień oglądamy w La Liga czy PL
» 21 grudnia 2023, 11:52 #665
b3frees: Perez to jest jednak GOAT

Oficjalne oświadczenie Superligi: "Wywalczyliśmy prawo do rywalizacji. Monopol UEFA się skończył. Piłka nożna jest wolna. Kluby nie będą teraz narażone na groźby i sankcje. Dla fanów: będziemy transmitować wszystkie mecze Superligi za darmo. Dla klubów: dochody i płatności solidarnościowe są gwarantowane".
» 21 grudnia 2023, 11:58 #664
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 12:02

@b3frees Coś pięknego - ciekawy jestem, czy Boris Johnson - wielki fan mafii FIFA/UEFA - teraz będzie groził nacjonalizacją klubów :D Bogate United, szlagiery co tydzień, mniej wałów sędziowskich, brak P$G i City - sam bym tego lepiej nie wymyślił :D A jak malkontenci wolą oglądać PSG - Toulouse to niech zmienią kanał. Ja w tym czasie będe wybierał między derbami Mediolanu a El Classico ^^
» 21 grudnia 2023, 12:00 #663
b3frees: Tebas już ubrudził prześcieradło i wydał swoje oświadczenie. Oj pali tam, pali.
» 21 grudnia 2023, 12:08 #662
Ariell: I dobrze, teraz się będzie musiał starać, a nie że sędziowie robią, co chcą, a jeszcze jak to powiesz głośno, będąc trenerem, to kara finansowa albo zawieszenie. Mam też nadzieję, że będą bardziej transparentne przepisy, a nie że przy ręce w polu karnym przykłada się kątomierz do ekranu, bo mistyczne przepisy mają po 30 podpunktów i 50 wyjątków
» 21 grudnia 2023, 12:15 #661
b3frees: Śmiech, że w Hiszpanii chcą aby konsultacja z VARem była jawna, a sędziowie już się buntują. Przecież to plucie w twarz kibicom.
» 21 grudnia 2023, 12:28 #660
JackDav: Piłkarskie NBA to będzie tragedia.
» 21 grudnia 2023, 12:40 #659
b3frees: Jak będzie wyglądać SuperLiga:

- 64 kluby, podzielone na trzy ligi.

- Kibice będą mogli oglądać mecze ZA DARMO na nowej, cyfrowej platformie streamingowej.

- Rozgrywki będą składać się ze "Star League", "Gold League" i "Blue League". Pierwsze dwie ligi będą miały po 16 drużyn, ostatnia 32.

- Uczestnictwo w ligach będzie oparte na wynikach sportowych, nie będzie stałych członków.

- Co roku będą miały miejsce awanse i spadki pomiędzy ligami. Awans do "Blue League" będzie uwarunkowany wynikami w ligach krajowych. [@marca]
» 21 grudnia 2023, 13:08 #658
DevoMartinez: Dla hiszpańskich czy włoskich klubów to pewnie wielkie koło rautunkowe żeby móc konkurować pieniędzmi klubów angielskich więc ciekawe jak na to zareagują angole. Mogą usunąć z ligi krajowej kluby które zagrają w superlidze. Z drugiej storny sam sobie nie wyobrażam jak klub miałby konurować i na własnym podwórku i w takiej superlidze. Do tego LM, puchary krajowe. Fizycznie zawodnicy nie dadzą rady.
» 21 grudnia 2023, 13:43 #657
b3frees: A to nie tak, że SL miałaby po prostu zastąpić LM/LE/LKE?
» 21 grudnia 2023, 14:31 #656
b3frees: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 09:24

Fabrizio Romano: Manchester United i Eintracht Frankfurt podpisali wszystkie dokumenty ws. wypożyczenia Donnyego van de Beeka. Holender od 1 stycznia będzie graczem klubu z Bundesligi.
» 21 grudnia 2023, 09:24 #655
vieeeri: Czyli dokładamy do budżetu zimowego okrągłe 0M
» 21 grudnia 2023, 11:27 #654
GandiGanda: Zawsze jest szansa że Eintracht go jednak wykupi, tylko vdb musi się pokazać z dobrej strony, bo te 13mln to nie jest duzo
» 21 grudnia 2023, 11:41 #653
sisinho: @Gandi

Może dla United to nie dużo ale Eintracht tylko 2x w historii wydał więcej niż 10 mln - za Sow 14 baniek i za Jovicia 22 mln.
» 21 grudnia 2023, 12:20 #652
skowron32: No to czuje ciężary z WH bo na bombie mogą wjechać w Nas? Bo takim pogromie mogą Nas pocisnąć ale jest opcja, że tez to ich zgubić moze bo się otworzą za bardzo
» 21 grudnia 2023, 07:31 #651
Frosty: Jakbyśmy wygrali 10 meczów pod rząd to przed 11 byście pisali " czuję wpadkę za dobrze nam idzie "
» 21 grudnia 2023, 08:20 #650
SmokuUtd: Teraz musimy iść do przodu i wygrać to. I tyle. Wierzę zetak właśnie będzie ;)
» 21 grudnia 2023, 09:02 #649
Cwr91: Mi się wydaje że to ze oni teraz grali a my nie jest dla nas na plus
» 21 grudnia 2023, 09:21 #648
Frosty: To że Garnacho jest fanem Ronaldo nie oznacza żeby porównywać go do samego Ronaldo
» 21 grudnia 2023, 06:43 #647
skylark11: Zobacz sobie gdzie był Salach w wieku Garnacho
» 21 grudnia 2023, 07:08 #646
skylark11: Ogólnie nie mam pojęcia czemu napisałem Salah przez Ch
» 21 grudnia 2023, 10:40 #645
Panoramix: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 23:20

Trochę przykro się patrzy na inne kluby jak pielęgnują swoich wychowanków a Ci rosną w siłę.
City - Phil Foden, Rico Lewis
Liverpool - Trent Alexander, Curtis Jones,
Harvey Elliott. Jarrel Quansah
Arsenal - Bukayo Saka, Edie Nketiah
Chelsea - Reece James, Levi Collwil, Conor
Gallagher

U nas fajnie rozwija się Garnacho, Kobie Maino jak jest zdrowy to zamiast grać to siedzi na ławie a gra ociężały Amrabat, Rashford kopie się po czole a najlepszy wychowanek od czasów Class92 czyli Mason Greenwood został potraktowany jak szmata. Teraz robi robotę w Getafe i po sezonie pewnie kupi go jakiś potentat bo drzwi tutaj już ma zamknięte. A w Mejbrim nie widzę wielkiego potencjału.

Więc na tą chwilę światełkiem w tunelu są tylko Garnacho i Maino.
» 20 grudnia 2023, 23:19 #644
FabianMrozek: Harvey Elliott to wychowanek Fulham, którego bardzo chciał Real Madryt
» 20 grudnia 2023, 23:25 #643
Frosty: Poczekaj rok, dwa. Shea Lacey, młody Fletcher , Biancheri, Daniel Gore. Mamy kilku fajnych młodych piłkarzy jeszcze
» 20 grudnia 2023, 23:54 #642
DevoMartinez: Ja jeszcze liczę na Mejbriego. On w żadnym meczu seniorów nie pokazął tego co pokazywął w u21. Chłopak potrafił operować piłką jak Pogbą, zastawiać się, wręcz ośmieszać rywali. W seniorach głównie presingi, walka o piłkę a mało samej gry w piłkę. No I Mainoo też świetnie wygląda. Jego spokój, to jak wychodzi z opresji czy spod presingu i jeszcze pottrafi dokładnie podać. Miód. Rashford przestał się rozwijać tak ze 2 sezony temu. Poprawił trochę wykończenie słabszą nogą i tyle. Reszta bez zmian. Dziwie się, że nie udało mu się poprawić boiskowego IQ. Jego decyzyjność, kiedy strzelać kiedy podać nadal na słabym poziomie, podobnie z decyzjami, atakowanie 2 obrońców, próby gry 1 na 1 z miejsca przeciwko szybkim bocznym też słabo mu wychodzą bo nie ma odejścia z miejsca. Lepiej mu wychodziło uciekanie za plecy i piłka na dobieg.
» 21 grudnia 2023, 00:25 #641
kamilpe: Między U21 a drużyną seniorów jest duża przepaść. Dla mnie Habnibal gra bardzo chaotycznie, biega jak szalony (ale u niego to akurat minus) podejmuje złe decyzje i jest podatny na łapanie kartek. Wiem, że jest jeszcze młody ale daleka droga przed nim żeby grać w pierwszym składzie. Mnie nie zachwyca. Z kolei Mainoo to diament, on powinien częściej występować w podstawowej jedynastce.
» 21 grudnia 2023, 09:13 #640
Anhel: Jutro trybunał sprawiedliwości ma ogłosić że UEFA nie może mieć monopolu na rozgrywki europejskie a projekt Super ligi może zostać utworzony. Ufff w którejś lidze mistrzów zagramy
» 20 grudnia 2023, 22:57 #639
Seba0619: Problem tylko, że my się wycofaliśmy z pomysłu Superligi. Zresztą jak wszystkie kluby po za Realem i Barceloną. A co najlepsze, jeżeli Trybunał faktycznie orzeknie po myśli Realu i Barcy to te kluby otrzymają miliard euro.
» 20 grudnia 2023, 23:16 #638
FabianMrozek: Liverpool (3.41) 5-1 (0.06) West Ham

Przegrać z nimi to będzie sztuka
» 20 grudnia 2023, 22:55 #637
Wirus: Patrzę na to jak odnajduję się Greenwood w Getafe i takie moje wnioski.

Chłopak nie grał ok 1,5 roku w piłkę na boisku, praktycznie z miejsca robi świetną robotę w defensywnym zespole, gdzie robi statystyki jako 2-gi najlepszy piłkarz w zespole.

Ostatnie jego 2 mecze (z Sevillą i Atletico) to już powrót Masona jakiego znamy. Na prawym skrzydle powolny drybling z zamarkowaniem zejścia na lewą nogę i w ułamku sekundy sprint prawą nogą, gdzie obrońca nie wiedział co się dzieje.

Atomowe strzały z lewej czy prawej nogi, wykonywane rzuty wolne prawą i lewą nogą z taką samą precyzją. Chłopak ma 22 lata, talent czystej wody, największy od nie pamiętnych czasów z naszej akademii.

Jedyny piłkarz który mi przychodzi do głowy co tak wspaniale operował obydwoma nogami to był wielki Ronaldinho.

Mason zjada i wysr... wszystkich naszych skrzydłowych razem wziętych.

Widzę u Masona taki spokój i chłodniejszą głowę na boisku. Pod okiem kumatego trenera może być jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie.
Mam nadzieję, że ktoś mądry już może w nowym zarządzie zrobi jakąś dobrą PR-owską reklamę z powrotem Masona do United i będziemy mieć w końcu skrzydłowego na jakiego czekamy od czasów Ronaldo w 1-szym pobycie u nas.
» 20 grudnia 2023, 22:49 #636
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.12.2023 00:30

No dokładnie, pamiętam jak wchodził do zespołu Giggs chyba podobny wiek 17 lat i też było widać, ze to będzie klasa. U Greenwooda jak go zobaczyła to samo. To jak się porusza, lekko mija rywali na którą stronę chce i ten krótki precyzyjny strzał spod kolana z każdej nogi. Mega cięzko do zablokowania i całkiem przeciwieństwo strzału Rashforda gdzie on składa się z pół sekundy do niego. Zresztą nie pamiętam czy to nie Ragnick czy Ole powiedział, że najlepszym finiszerem w MU jest Mason właśnie.
» 21 grudnia 2023, 00:29 #635
FabianMrozek: Najgorszy mecz West Hamu jaki widziałem od kilka lat
» 20 grudnia 2023, 22:44 #634
Fido: Oglądał ktoś mecz młotów 1-szą połowę? Z tego co widzę w statystykach to WestHam strzału nie oddał na bramkę i trochę jednak zmian w składzie. Miałem nadzieję że po dzisiejszym meczu nie zregenerują się na sobotę.
» 20 grudnia 2023, 21:52 #633
IceMU: Totenham podobno sie interesuje Todibo chca go jak najszybciej sciqgnac . Ale to my musimy go mieć Nie mozemy znowu kogos przegapic jak np Ceceido ale moze Touchameni bedzie na sprzedaz wtedy bylo by jeszcze lepiej .
Todibo i Touchameni wtedy nasza defensywa wygladala by juz duzo lepiej
» 20 grudnia 2023, 19:14 #632
JoMoridnio: I cyk kupić go za 80mln bo myślimy ze bijemy się z klubami o piłkarza a ostatecznie sie okaże że nikt się nim nie interesował i wylądowaliśmy gościa za 80mln który strzeli więcej own goli niż hojlund gol przez cały sezon
» 20 grudnia 2023, 19:34 #631
JoMoridnio: * Wyładowaliśmy
» 20 grudnia 2023, 19:35 #630
sztejner: Nie żebym się czepiał ale Tchouameni,"Tczu" a nie "Tuch"
» 20 grudnia 2023, 21:21 #629
Anhel: Jeśli Ratcliff przejmie United to ten Todibo przyjdzie do nas za darmo a Nawet Nicea jeszcze coś dołoży
» 20 grudnia 2023, 22:54 #628
JoMoridnio: sztejner nie żebym się czepiał ale Tchouameniga
» 20 grudnia 2023, 23:06 #627
Seba0619: Zapadła decyzja, że mecz Bournemouth z Luton zostanie POWTÓRZONY W CAŁOŚCI. Mecz został przerwany w 60 minucie z powodu zasłabnięcia kapitana Luton. Mecz zostanie rozegrany w późniejszej fazie sezonu.

WTF... Czy spotkaliście się kiedyś z graniem całego meczu od nowa? Ja pierwszy raz widzę taką sytuacje
» 20 grudnia 2023, 19:01 #626
Paps: Dziwna decyzja,powinien po prostu zostać wznowiony od minuty,w którym został przerwany.Kompletnie niezrozumiała decyzja.
» 20 grudnia 2023, 21:27 #625
Stanior: To precedens, który otwiera możliwości na przyszłość takie jak powtarzanie spotkań np po niekorzystnych decyzjach sędziszowskich l, błędach itp. Myślę, że ta decyzja to trochę zamach na święta zasadę, że się nie ^naprawia^ meczu po fakcie.
» 20 grudnia 2023, 21:52 #624
skowron32: Jak mecze będę powtarzane po błędach sędziowskich to niektóre ekipy będą miały po 15 spotkań więcej w sezonie bo prawie w każdym meczu są kontrowersje sędziowskie
» 21 grudnia 2023, 07:21 #623
skylark11: Polecam film Tomka Ćwiąkały o Masonie
» 20 grudnia 2023, 18:53 #622
wilek84: Dzięki, spoko
» 20 grudnia 2023, 20:55 #621
karuzel91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 21:33

Nie polecam filmu Ćwiąkały o Masonie. Zmarnowałem 20 minut, których nikt mi nie zwróci. Gość nie powiedział zupełnie nic czego byśmy już nie usłyszeli, nie przeczytali. Żadnych nowych informacji, ciekawostek. Odgrzewany kotlet odcinek 99.
» 20 grudnia 2023, 21:32 #620
FabianMrozek: Dalej myślicie, że klub komercyjny jakim jest Man Utd, będzie wiązał przyszłość ze skandalistą, który odstraszy potencjalnych sponsorów? Trochę podziwiam za wiarę, ale naiwność to nie cnota
» 20 grudnia 2023, 18:31 #619
sisinho: Mówisz o Onanie i jego aferze dopingowej czy Antonym i wybrykach w Brazylii?
» 20 grudnia 2023, 18:44 #618
Paruwa12ipol: Sisinho chłopie nie pogrążaj się i nie porównuj sprawy Masona z niepotwierdzonymi doniesieniami na temat Antony'ego i aferze dopingowej Onany bo to są zupełnie inne sytuacje XD Sam jestem za powrotem Masona bo tu powinno chodzić o piłkę ale wszyscy wiemy jak to u nas jest
» 20 grudnia 2023, 19:07 #617
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 19:50

A wina Masona jest potwierdzona? Coś mnie ominęło.
» 20 grudnia 2023, 19:48 #616
tygrys26: Paruwa
Mnie chyba też coś ominęło, bo z tego co kojarzę i czytałem to Mason nie jest skazany i śledztwo w jego sprawie zostało przerwane.
» 20 grudnia 2023, 20:20 #615
Sancho: Śmierdzi lewactwem i podwójnymi standardami na kilometr, byle obrazić, nie przemyślając totalnie przeciw swoim inwalidzkim argumentom. Jasne to parówa, ale chyba jakaś z constaru i to taka w paczkach po 6zł za kilogram
» 20 grudnia 2023, 21:01 #614
sisinho: @Paruwa

Jak to nie? Jaka to róznica dla klubu czy ma skandalistę potwierdzonego dopingiem, skandalistę niepotwierdzonego dowodami czy skandalistę który żadnego wyroku nie dostał. W każdym przypadku PR klubu jest osłabiony.

Ps. Klub nie odwrócił się też od skandalisty Giggsa, nie wymazał go z kart klubu.
» 21 grudnia 2023, 10:55 #613
Paruwa12ipol: Panowie pokażcie mi moment w którym powiedziałem że Mason był skazany. Mi chodzi o to że o Antonym jedyne co było wiadomo to że ktoś coś kiedyś powiedział i przerobione screeny z wiadomości, a na Masona było nagranie głosowe i zdjęcia, nie wspominając już o tym że przez całą sprawę Greenwood ani razu nie wypowiedział się na temat całej tej sytuacji, a spinerek się bronił i to sensownie. Serio trzeba mieć klapki na oczach żeby nie widzieć różnicy między tymi sprawami.
Sancho mówisz o hipokryzji a sam masz argumenty z przysłowiowej d*py bo jakie lewactwo? Zaznacze jeszcze raz jakby to było niejasne, jestem za powrotem Masona. Nie wspominając już o tym że połowa twojej wypowiedzi to atakowanie mnie a w środku dodajesz że pisze coś byle obrazić. I ty mi chlopie coś o podwójnych standardach gadasz XD
» 22 grudnia 2023, 00:53 #612
Paruwa12ipol: Sisinho tak jak mówisz jest w teorii, a w praktyce to porównaj sobie jak nagłaśniany (w czasie grania w Man U) był skandal dopingowy Onany, możliwe znęcanie się Antonego i Greenwooda. Od razu widać o kim było najgłośniej i kto spowodowałby największe straty w oczach kibiców.
A to co robili tacy Giggs czy Rooney było x lat temu, inne czasy inne media inni ludzie, to też nie ma o czym gadać
» 22 grudnia 2023, 00:57 #611
sisinho: Giggs przecież skandal miał niedawno z 2 lata temu? Dlatego go odsuneli od reprezentacji.

Onana był głośny, tylko jak ktoś nie interesuje się innymi klubami to o tym nie wie, gdyby to teraz wyszło to byłaby afera na równi z Greenwoodem a że był "tylko" zawodnikiem Ajaxu to huczała cała Holandia a w anglii był tylko news.
» 22 grudnia 2023, 10:13 #610
Paruwa12ipol: A to przepraszam myślałem że Giggs wcześniej był dużo wcześniej.
Co do Onany to właśnie, huczały, już nie huczą. Do tego to były jak mówisz Holenderskie media a nie Angielskie, więc United nic złego to nie robi. Dlatego odsunęli Greenwooda a nie własnie Onane
» 22 grudnia 2023, 13:43 #609
Cwr91: Jak obstawiacie mecz z west hamem? Ostatnio 3:0 z Wilkami i 0:5 z Fulham, wcześniej wygrana z Totkami. Nasza forma pozostawia wiele do życzenia ale też graliśmy z liderem w gazie na wyjeździe i wywieźliśmy remis. Teoretycznie west ham powinien być łatwiejszym przeciwnikiem. W tabeli sąsiadujemy, zapowiada się wyrównany mecz. Pieniędzy bym na to spotkanie nie postawił a wy?
» 20 grudnia 2023, 17:27 #608
sztejner: Dałbym na nas z podparciem,tzn wygrana/remis.
Nie biorę porażki pod uwagę
» 20 grudnia 2023, 17:33 #607
skylark11: West ham gra dzisiaj o 21 z Liverpoolem a z nami w sobotę o 13:30 liczę że to się odbije na młotach
» 20 grudnia 2023, 17:52 #606
Cwr91: Skylark faktycznie, ostatnio jak wygrali z totkami to właśnie 3 dni później w dupe z Fulham dostali ostro
» 20 grudnia 2023, 18:41 #605
Frosty: Tottenham rozpoczyna rozmowy z Todibo. Może mamy inny cel na następcę Varana
» 20 grudnia 2023, 17:06 #604
sztejner: Spokojnie,to że prowadzą rozmowy nic nie zmienia,my nadal będziemy obserwować
» 20 grudnia 2023, 17:15 #603
Andros: Może ineos w ogóle nie podejdzie z nimi do negocjacji :)
» 20 grudnia 2023, 21:44 #602
atotrikos: O Greenwodzie - "Nie chciał go tu nikt"


Jedno wielkie - XD.
» 20 grudnia 2023, 16:42 #601
tygrys26: Rashford mógł go tu nie chcieć bo by stracił status gwiazdki z akademii bo Greenwood z talentem i umiejętnościami go przerastał kilkukrotnie
» 20 grudnia 2023, 20:22 #600
swees: Wszyscy dyskutujecie czy Greenwooda chcemy czy nie chcemy, a nikt się nie zastanawia czy on chce tu wrócić :P
Ja na jego miejscu to bym się poważnie zastanawiał widząc co się tu dzieje ;p
» 20 grudnia 2023, 15:00 #599
Devil156PL: ETH: chce Greenwooda
Drużyna męska Manchesteru United: chce Greenwooda
Kibice: chcą Greenwooda
Inne drużyny: chcą Greenwooda
Kobieca drużyna Manchesteru United: nie chce Greenwooda
Zarząd Manchesteru : niestety przegłosowane Greenwooda nie będzie
» 20 grudnia 2023, 12:44 #598
Frosty: Spoko kierowniku, dyrektorów się zmieni a Glazerów to nie obchodzi jak będzie co kwartał duża dywidenda przychodzić :) potem się trochę zateguje i będzie grało
» 20 grudnia 2023, 12:51 #597
JackDav: Tak, ty wiesz najlepiej kto go chciał, a kto nie.
» 20 grudnia 2023, 12:51 #596
Piwal: Chłopie odkleiło Ci sie coś znów. Nie chciał go tu nikt:
- ani koledzy: sport.interia.pl/premier-league/news-koledzy-z-druzyny-nie-chca-jego-powrotu-wycofanie-zarzutow-n,nId,6579007#google_vignette
- ani kibice : meczyki.pl/newsy/kibice-manchesteru-united-planuja-masowe-protesty-nie-chca-zawodnika-w-swoim-zespole/218293-n
- ani inne drużyny premier league - mówiło się tylko o zainteresowaniu Getafe i z Turcji

Jak tak bardzo chcesz Greenwooda to mu sie zaoferuj i przestań opowiadać farmazony.
» 20 grudnia 2023, 13:00 #595
GandiGanda: Ten co podjął decyzję o wyp. Greenwooda juz niedługo opuści klub, może być to próba ocieplenia wizerunku.
Mason powoli wraca do optymalnej formy w której wymiatał i bardzo mnie to cieszy. Pewnie wielkie jest zdziwienie tych co mówili że skończy gdzieś na polach w Ekwadorze.
Jednak nie poprawni optymiści jak ja mieli rację w tej kwestii a Antony dalej 0 goli.
» 20 grudnia 2023, 13:36 #594
Daka: @Piwal Interia cytująca dziennik "The Sun", meczyki.pl podające, że kilka fanek założyło ruch przeciwko Greenwoodwi na twitterze i zdobyło 3700 obserwujących w ciągu pól roku i do tego protesty 10 kobiet z banerem przed Old Trafford. No rzeczywiście nikt go tu nie chciał.
» 20 grudnia 2023, 13:59 #593
Piwal: Daka a ilu zebrało się osób które opowiadały się za jego powrotem ? Powstał jakiś ruch który przebił tę liczbę osób? Nie przypominam sobie. Greenwood polaryzuje kibiców United jedni go tu chcieli inni nie, Ci drudzy byli bardziej aktywni a zarząd zrobił to co najlepsze dla wizerunku klubu.
» 20 grudnia 2023, 14:28 #592
StewieGriffin: Chłop co powklejał artykuły z interii i meczyków XDDDDDDDDD
A na pudelku co o tym pisali?
Tak było tylko zainteresowanie Z Turcji i Getafe, właśnie dlatego prezes vicemistrz Włoch Lazio publicznie powiedział, że chcieli Greenwooda u siebie XD
» 20 grudnia 2023, 14:31 #591
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 14:55

Prezes Lazio może i chciał bo kto by nie chciał zawodnika któremu ktoś inny opłaca większośc wynagrodzenia? Oni chcieli pozyskac podobno z opcją wykupu za 13 mln a drugim ale jest fakt że Sarri nie był zwolennikiem tego transferu. Szkoda że Ty nam nie wklejasz swoich źródeł, moze wiedziałbym wówczas po jakie linki sięgąć. Wziąłęm dwie pierwsze strony z góry po wpisaniu hasła w google, jak Ci nie pasuje wpisz sobie sam i wybierz bo wiele mediów sie o tym rozpisuje
» 20 grudnia 2023, 14:50 #590
Daka: Większości kibiców było to obojętne, wróci to fajnie nie wróci to też tragedii nie będzie, po co mieliby jakieś akcje za przywróceniem go robić. Pisanie , że nikt go tu nie chciał jest nieprawdą, a to że MU jest klubem gdzie liczy się głównie komercja (a nie sport) to postąpił jak postąpił. Gdyby było na odwrót to teraz cieszylibyśmy dobrze działającym prawym skrzydłem, a nie oglądaniem w akcji Antony'ego, który się na poziom PL nie nadaje.
» 20 grudnia 2023, 14:55 #589
sisinho: Dziwne bo Diallo, Laird, Gardner i paru innych piłkarzy obecnych czy byłych pod jego zdjęciami na insta komentuje bardzo pozytywnie "bro" więc nie jest tak czarno biało jak myślisz. To że nikt nie wstawił się wtedy oficjalnie to nie znaczy że się od niego odwrócili, po prostu w obecnych czasach PR ważniejszy, a to czy na żywo mówili mu co o tym sądzą to tylko oni wiedzą.
» 20 grudnia 2023, 15:20 #588
StewieGriffin: Dobra, widzę, że jesteś jednym z tych typów na tej stronie, którym nie warto poświęcać czas. Pisałeś o zainteresowaniu TYLKO Getafe i Turcji, jak Ci udowodniłem, że było inaczej to już oczywiście chodziło Ci o coś innego. Prawda jest taka, że wielu osobom tutaj tyłek pękł bo przecież Greenwood miał skończyć w Arabii albo gdzies w lidze paragwajskiej a tymczasem chłop pyka sobie w top5 Europy i całkiem nieźle sobie radzi. I światopogląd Wam upadł. Tak samo jak z tą wielce pokrzywdzoną co do niego wróciła i zrobiła sobie z nim dziecko a sprawe przemocy zamiast zgłosić na policje to wstawiła na Twittera szkoda serio gadać
Według prawa - niewinny
Według śledztwa - niewinny
Z dziewczyną pogodzony
Według Piwala - nie ma tu co szukać
» 20 grudnia 2023, 15:31 #587
Piwal: StewieGriffin, widzę że jesteś dobrze doinformowany w temacie śledztwa. Wytłumacz nam w takim razie czemu skoro chłop jest niewinny to śledztwo trwało tyle czasu? Czemu sponsorzy od razu się od niego odwrócili ? Czemu koledzy się od niego odcięli ? Czemu klub w trybie ekspresowym go odstawił ? Serio masz taki problem z logicznym myśleniem i nie widzisz że dowody były jednoznaczne, nagrania i zdjęcia nie pozostawiały wątpliwpści a śledztwo ciągneło się długimi miesiącami bo zarówno sam zawodnik jak i dziewczyna próbowali wycierać mleko które sie wylało zeby ratować kariere Greenwooda która była zabezpieczeniem przyszłości ich i kilku kolejnych pokoleń ? Nie potrafisz dostrzec hipotezy i zaczynasz pisac jakies dyrdymały o wróżbiarstwie a teraz nie potrafisz wyciągnąć oczywistych wniosków majac podane fakty na tacy. Sytuacja Greenwooda to nie są pomówienia jak to miało miejsce w przypadku Antonego. Tu są niezbite dowody które przez długie miesiące były wałkowane w sądzie i tłumaczone na zasadzie "to wcale nie Mason mnie uderzył tylko sie potknęłam a powiedziałam że to Mason bo byłam pijana a do seksu wcale mnie nie zmuszał bo to byłą taka gra wstępna".

Daruj nam wiec swoich mądrości o tym czy chłopak był winny czy nie. Popełnił błąd który kosztował go 2 lata kariery, klub przeprowadził w tej sprawie wewnętrzne śledztwo, skonsultował sprawe z sztabem, zawodnikami , PRowcami i podjęto decyzje że jego rozbrat z klubem będzie lepszy. Tymczasem Ty i Tobie podobni w kółko skamlecie jakbyśmy tu conajmniej Messiego w prime z klubu wyrzucili.
» 20 grudnia 2023, 15:50 #586
GandiGanda: Nie wiem o co ci chodzi jak mówisz ty i tobie podobni ale ci odpowiem.
Mnie szczerze nie interesuje jego życie prywatne, wystarczy mi że jest niewinny.
Richard się ośmieszył ta decyzja według mnie opierając się na opinii zaledwie kilku tysięcy feministek, co się również poczyniło jak i wiele zmiennych do jego zwolnienia.
Nam powinno chodzić o poziom sportowy tego klubu, a Greenwood byl/będzie u nas jednym z najlepszych graczy ofensywnych.
Jeśli ktoś nie chce jego powrotu a woli śmigać Antonym lub Pellistrim a prawej, to musi być chyba niespełna rozumu.
» 20 grudnia 2023, 16:00 #585
Varrior: Piwal Sprawa trwała długo bo nie było twardych dowodów na przestępstwo ze strony Greenwooda. Jakby były to Greenwood po pierwszej rozprawie byłby za kratkami. Natomiast tu prokuratura przez długi czas próbowała znaleźć coś więcej niż to co jego dziewczyna wstawiła do internetu.
Sponsorzy się odwrócili i nic dziwnego ostatnio jest to ,, modne'' wśród znanych osób. Bardzo dobry przykład Johhny Depp, którego wywalili z Piratów z Karaibów za coś czego nie zrobił. Kevin Spacey i House of Cards podobnie. Po prostu dla sponsorów opłacalniej wyszło odcięcie się od Greenwooda nie zależnie czy winny czy nie niż ryzyko, że będą bronili przestępcy.
Czemu klub go odstawił ? Podobnie jak sponsorzy. Także na pewno chcieli zdjąć presję z reszty klubu. Trenerzy zarząd i inni piłkarze byliby nękani pytaniami o sytuacje Greenwooda. Sam Greenwood byłby pewnie wygwizdywany na boisku i nie unieknione byłyby protesty feministek pod klubem. Tak więc klub chcąc uniknąć takich akcji odsunął go do składu, ale nie wyrzucił z klubu. Tylko dał mu warunki to zajęcia się to sprawą tak, żeby klub nie obrywał rykoszetem.
Koledzy odcięli się od niego z tego samego powodu co klub, czyli żeby dziennikarze nie nakładali na nich dodatkowej presji.
Co do ,, jednoznacznych dowodów'' to skoro one były takie jednoznaczne, to czemu osoby, które mają wieloletnie doświadczenie w takich sprawach i mając ,,, jednoznacze dowody '' nie były w stanie przekonać sędziego, że Greenwood jest winny?
Wyjaśnij mi teraz ty jak do tego doszło, że są teraz małżeństwem i mają dziecko ? Greenwood ją do tego zmusił? Nikt z kobiety rodziny czy bliskich się nie interesował nią? I nie mógł jej pomóc w tej sytaucji? Ta kobieta mogła go pogrążyć w sądzie i wyciągnąć od niego pieniadze za które by ustawiła siebie swoją rodzine dzieci i może jeszcze wnuków, ale jednak wolała poślubić swojego oprawce? Dlaczego niby podjęła taką decyzje? Możesz mi to wyjaśnić?
» 20 grudnia 2023, 16:16 #584
StewieGriffin: Odpowiem na te wszystkie pytania zbiorczo - bo w dzisiejszych czasach opinia publiczna jest ważniejsza niż wyrok sądu. W dobie wszechobecnej poprawności politycznej sponsorzy boją się bojkotu jakiś dziwnych środowisk. Właśnie dlatego piłkarze klękają przed meczami po śmierci narkomana. Właśnie dlatego w reklamach bielizny występują kobiety o wadze 100kg+
BO DZISIAJ TAK WYPADA.
» 20 grudnia 2023, 16:23 #583
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 17:05

Varrior:
Nie, nie mogę CI tego wyjaśnić ale moim zdaniem proces nie trwał długo z powodu braku twardych dowodów tylko z powodu obalania twardych dowodów. Greenwood został zatrzymany pod zarzutem napaści na tle seksualnym i gróźb śmierci. Spędził w areszcie 30 dni a pozniej nie został z niego zwolniony tylko wyszedł za kaucją i oczekiwał na proces majac jednoczenie zakaz zblizania sie do pokrzywdzwonej. Myślisz ze tak to wszystko wygląda w przypadku braku dowodów lub niewinności?

Na moje to dziewczynie grubo posmarowano żeby wzięła udzial w ratowaniu kariery Greenwooda. Gościa który dostaje kilkadziesiąt tys funtów tygodniowo stać na dobrych prawników którzy potrafią wyciągnąć kogoś z takiego szamba i moim zdaniem ta kobieta jest właśnie elementem tej układanki. Wątpie by z miłości po 2 latach związku chroniła faceta który zmuszał ją o stosunku bił i groził śmiercią a wcześniej zdradzał na zgrupowaniu kadry.

No chyba że Ty wierzysz że dziewczyna jest tak bardzo miłosierna i wybaczyła mu to wszystko z miłości. Dodam jeszcze dziewczyna jest całkiem ładna, nie narzeka na powodzenie i bez problemu byłaby w stanie znaleźć sobie normalnego faceta.

StewieGriffin , zgadzam się że wszechobecna poprawność polityczna wielokrotnie doprowadza do absurdów ale zwróć uwagę na fakt że jakoś od Antonego nie odwrócił się ani klub, ani sponsorzy, ani koledzy. Gość dostał czas na wyjaśnienie swoich spraw bo wszystko wskazywało na pomówienia. W przypadku Greenwooda reakcja była zbyt oczywista i jestem pewien że klub wie na ten temat dużo wiecej niż my dlatego podjął taką a nie inną decyzje. Pisałem o tym już kiedyś, że być może jest więcej nagrań czy faktów w tej sprawie o których ludzie na Old Trafford wiedzą i gdyby przywrócili go do składu a po jakimś czasie wypłynełyby kolejne stare nagrania do opinii publicznej to Manchester United oberwałby wizerunkowo mimo takiego a nie innego wyroku sadu.
» 20 grudnia 2023, 16:59 #582
Andros: Piwal, skończ już. Twoje tezy postawione niczym na rozprawce w podstawówce, argumenty niczym na TVP. Jakby były twarde dowody, o których piszesz, to nie byłoby szansy w jakikolwiek sposób wybronić. Sprawa poszła z urzędu, jeszcze powiedz, że dziecko Greenwooda jest z gwałtu i że ja przywiązał do miejsca w samolocie, żeby z nim poleciała do Madrytu.
» 20 grudnia 2023, 17:12 #581
DevoMartinez: Ja pierdziu. Detektyw Piwal wszczął czynności dochodzeniowo śledcze i już wie czy dziewcyzna wybaczyłą z miłości czy za pieniądze. Weźcie się opamiętajcie. W świetle prawa chłopak jest niewinny. Koniec tematu.
» 20 grudnia 2023, 17:14 #580
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 17:33

Ludzie skąd wy sie bierzecie i ile wy na tym świecie żyjecie ? Mało to świat zna przypadków gdzie ktoś winny uniknął kary ? Chociażby sprawa Komendy, gość przesiedział 18 lat w więzieniu za czym którego nie popełnił a sprawca chodził sobie po wolności. W jego sprawie też byliście tacy zerojedynkowi? Dowody jakie by nie były w zależności od intencji można tlumaczyć na wiele sposobów zeby nadać im innego sensu. Można sie tlumaczyć upiciem, nacpaniem, chorobą, żartami i cholera wie jeszcze czym i pewnie podobnie wyglądała linia obrony Greenwooda gdy dziewczyna zdecydowala sie współpracować.

Zastanawiam sie czy wy w ogóle słyszeliście te nagrania że dyskutujecie, widzieliście zdjęcie obrażeń dziewczyny? Czego tu jeszcze potrzeba? Może na drugi raz ma do cholery po was zadzwonić żebyście sobie mogli z boku popatrzeć jak wasz smutnooki pupilek rozgrywa swoją partnerke ?

Z kim ja tu w ogole rozmawiam...
» 20 grudnia 2023, 17:31 #579
StewieGriffin: Panowie, odpuśmy mu serio. Gość ma tyle do powiedzenia na ten temat a nie zna nawet jakiś podstawowych faktów. Dziewczyna Greenwooda wrzuciła te filmiki na Twittera zamiast zgłosić odpowiednim służbom a sprawa w sądzie poszła z urzędu a ten wypisuje bzdury że nagrania "wyciekły" a ta łaska Masonowi założyła sprawę w sądzie XD
Dyskusja z nim nie ma najmniejszego sensu, wypowiada się na temat o którym nie ma pojecia
» 20 grudnia 2023, 17:37 #578
karassas: Jedyną osobą która się tu kompromituje jesteś ty piwal. Sprawa trwała długo tylko i wyłącznie dlatego, że przestępstwa na tle seksualnym są na świecie traktowane bardzo poważnie. Różnica między sytuacją Greenwooda i Antony'ego to przede wszystkim zeznania rzekomych ofiar Antony'ego. W tamtych zeznaniach pojawiały się kwestie podważające wiarygodność tych kobiet. Filmy z Masonem nie są w dzisiejszych czasach żadnym dowodem. Po a jest cała masa dziwnych zachowań które kręcą pary. Po b przeciętny Jasiek z internetu ma dostęp do narzędzi pozwalających tworzyć w prosty sposób dowolnych filmów. Po co mamy AI które również potrafi tworzyć na zawołanie wiele rzeczy. Dlatego taki film jest jedynie sygnałem dla służb, że mogło dojść do złamania prawa, ale dowód w sądzie to to nie będzie. Zdjęcia to już w ogóle mają wartość 0 bo o ile żeby podrobić nagranie to trzeba się trochę postarać to zdjęcie przerobi nawet małpa z dostępem do komputera.
Fakty są proste, sąd nie uznał Masona winnym. Ma dziecko z rzekomą ofiarą. Jest w związku z rzekomą ofiarą. Sprawa toczyła się z urzędu więc dużo trudniej było "zapłacić" za zamiecenie pod dywan.
Czy Mason powinien grać u nas to już kwestia indywidualna. Jeden uzna, że tak, drugi, że nie. Smród wokół niego jest, ale robienie z chłopaka kryminalisty jest trochę przesadą.
» 21 grudnia 2023, 00:36 #577
Seszele: Haha, Piwal.
Powołać się na Interię i świrować pawiana.

Mój ulubieniec w formie.
» 21 grudnia 2023, 14:21 #576
Piwal: karassas przeczytaj najpierw wszystkie poprzednie wypowiedzi zanim się wypowiesz bo nie chce mi sie pisac drugi raz tego samego. Pisanie że film mógł zostać zfabrykowany jest taka śmieszne jak cała Twoja osoba. Idąc tym tokiem niedługo zgwałcona kobieta będzie musiała prowadzić transmisje live z gwałtu żeby nie dało się tego podważyć. Sąd uznał go za niewinnego bo dziewczyna która najpierw obciążyła go zeznaniami w kolejnych rozprawach go broniła bo musiałaby zrezygnować z życia piłkarskiej WAG. Nie zmienia to jednak faktu że do pewnych wydarzeń doszło i ludzie w klubie doskonale o tym wiedzą i podobnie jak wielu kibiców czują niesmak.

Seszele, serio zmęczony już jestem Twoim wiecznym podniecaniem się Onaną, Jeden mecz nie wpuścił bramki i od razu w formie ? Znów Ci sie odkleiło coś. Andre jest ręcznikiem i jego transfer to najwieksze nieporozumienie ostatnich lat tak jak Twoja obecnośc tutaj.
» 22 grudnia 2023, 08:44 #575
Alex20: Coraz więcej się pisze o odejściu Kimmicha z Bayernu, co myślicie jako opcja do środka pola do nas? Chciałbym w sumie zoabczyc środek Casemiro Kimmichwi Bruno przed nimi
» 20 grudnia 2023, 12:27 #574
is200second: On pójdzie ale do Pepa coś mi się zdaje. Natomiast środek case kimiś Bruno to byłby sztos. Oczywiście zdrowy case.
» 20 grudnia 2023, 12:29 #573
Devil156PL: Myślisz, że Kimmich na tym etapie kariery zamieniłby Bayern na Manchester United ? Jak nasz klub od ponad 10 lat zamienia topowych zawodników w średniaków.
Czym my w ogóle jesteśmy w stanie go przekonać? Jedynie tygodniówka, a z tym powinniśmy skończyć, bo jakoś ci co u nas zarabiają najwięcej z reguły nie grają.
Możemy mu ewentualnie jeszcze zaoferować owocowe czwartki i pracę z dynamicznie zmieniającym się projektem, bo średnio co dwa lata zmienia się trener i wraz z nim wchodzi nowy zupełnie inny plan gry.
» 20 grudnia 2023, 12:37 #572
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 12:58

Nie możemy sobie na to pozwolić. Przyjście Kimmicha (lub innego klasowego środkowego pomocnika) zatrzymałoby rozwój McTominaya, który jest teraz kluczowym elementem układanki Erika ten Haga.
» 20 grudnia 2023, 12:57 #571
Lecter: Nierealne dla mnie. Z drugiej strony, każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o piłce, to widziałby Niemca w swoim klubie, to chyba oczywiste. Jeśli już, to teraz, bo czas mija nieubłaganie, a Joshua ma już 28lat. Dla mnie, nie ma sensu budować składu na zawodnikach 30+, bo za chwilę musisz znów przebudowywać. Transfer zawodnika 30+ to powinien być dodatek do reszty, a nie jako główny cel transferowy.
» 20 grudnia 2023, 13:41 #570
JackDav: Ja osobiście wolałbym Onanę, jeśli docelowo w pomocy będzie grał Bruno i Mainoo to taki rosły atleta wpasowałby się idealnie.
» 20 grudnia 2023, 13:51 #569
sisinho: @Devil156PL

Jeszcze parę lat temu był tak myślał ale jak przyszedł Kazek i Varane, to stwierdzam że piłkarze którzy wygrali wszystko mogą chcieć jeszcze czegoś od życia a Kimmich klubowo wygrał wszystko.
» 20 grudnia 2023, 15:22 #568
ermac: Jak tam? Ile to Masonik miał wracać do formy? 5lat?
Oddaliśmy chłopa za 100mln i jeden z największych talentów naszej akademii za psi grosz.
Za przepalanie hajsu. Za nieudolne zarządzanie klubem. Za podejmowanie durnych decyzji nienawidzę Glazerów i ich finansistów u sterów.
» 20 grudnia 2023, 11:27 #567
Frosty: Spokojnie jeszcze nie oddaliśmy, United opłaca mu wille w Hiszpanii, płaci większość jego pensji i ma jeszcze rok przedłużenia umowy. Jak nie będzie chciał wrócić po wymianie dyrekcji to chociaż zarobimy na nim trochę.
» 20 grudnia 2023, 11:44 #566
Cwr91: Frajerski zapis mamy w umowie wypożyczenia. Wygląda na to że co by nie było z masonem to zrobią dobry deal
» 20 grudnia 2023, 11:50 #565
Pyra: Wszystko jeszcze można odkręcić ale to muszą dwie strony chcieć.
Jeżeli Mason dostanie ofertę od Barcy / Atletico to będzie pozamiatane. Lepszy klimat, praktycznie gwarancja gry w LM co roku i brak angielskiej poprawności politycznej.
» 20 grudnia 2023, 11:55 #564
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 12:16

Za rok mu znów testosteron podbije, zdradzi swoja kobiete a ta w rewanżu wywali do mediów kolejne szambo na jego temat i bedzie drama. Dajcie sobie z nim spokój 5 goli i 4 asysty w 15 meczach z czego 5 goli i 3 asysty w 5 meczach z ekipami z samego dołu tabeli la liga.

Średnia ocen 6.78 to niewiele lepiej od beznadziejnie grającego w tym sezonie Rashforda (6,64). Gość sam sobie zaprzepaścił kariere i pora się z tym pogodzić.

ermac 100mln =/= 5 mln bo właśnie na tyle wycenia Masona transfermarkt.
» 20 grudnia 2023, 12:13 #563
Frosty: Akurat z Piwalem się zgadzam, jak wpłynie oferta w okolicach 60 baniek brałbym śmiało i niech mu się wiedzie gdzie tam go poniesie.
» 20 grudnia 2023, 12:17 #562
StewieGriffin: Piwal - weź podaj jeszcze numery lotka, skoro tak łatwo przychodzi Ci wróżenie przyszłości. Nie tacy piłkarze nie takie afery mieli ( Benzema), za które byli oficjalnie skazywani wyrokami sądu i jakoś im to w dalszym rozwoju kariery nie przeszkadzało. Greenwood nadal w świetle prawa niewinny.

No słabe liczby, a teraz podaj jakie liczby nasi skrzydłowi powykręcali, mogą być nawet liczby z dołem tabeli.
» 20 grudnia 2023, 12:29 #561
Kurliczek: A kiedy Mount miał łapać formę i wpasowywac się do zespołu jeżeli ciągle łapie kontuzje? On zagrał ledwo 400 minut w lidze w tum sezonie i to jeszcze w zespole który był zniszczony brakami kadrowymi.

W długiej perspektywie to będzie dobry transfer, nie można faceta skreślać po 5 meczach.

Trzeba też podkreślić jego fantastyczne odbiory pod polem karnym przeciwnika. Jedynie impotencja strzelecka naszej formacji ofensywnej sprawia, że nie ma większej ilosci asyst. A też jako jeden z nielicznych zanotował asystę przy stałym fragmencie gry.
» 20 grudnia 2023, 12:35 #560
DevoMartinez: Piwal: Równie dobrze może skupić się na dziecku, rodzinie i sporcie. Po za tym historie Rooneya czy Giggsa pokazały, że te skandale obyczajowe im w karierze nie przeszkadzały i jakoś ich nikt wtedy tak chętnie jak teraz nie skreślał. Taki chory poprawnie polityczny świat się robi z tym cancel culture, niestety skażony hipokryzją.
» 20 grudnia 2023, 12:38 #559
Piwal: StewieGriffin - szydisz z tego co ja pisze a skąd masz pewność że w naszym systemie, z naszym trenerem, taktyką i kolegami Greenwood byłby w stanie wrócić do formy i ustrzelić cokolwiek ? Do tego doszłaby oczywiście otoczka wokół jego sprawy która ciągnełaby się za nim co mecz. Rozumiem że Ty masz monopol na wróżenie i inni już nie mogą ?

W świetle prawa :D człowieku krążyły nagrania jego udzialem jak zmuszał kobiete do stosunku. Jeśli w świetle prawa on jest niewinny to co to jest za prawo ?

Jeszcze raz powtarzam, dobrze ze mu sie wiedzie w hiszpanii jeśli będą chętnie na jego usługi to wyciśnijmy za niego najwiecej jak sie da. Takich jak on jest wielu.
» 20 grudnia 2023, 12:42 #558
Pochmurny: No ta w końcu to kierownictwo United kazało Masonowi zachowywać się jak zachowywał. Potem to oni wypuścili nagranie. Później zakazali działań i tłumaczeń. Wcześniej to właśnie Ed W. ściągnął na zgrupowanie chłopakom nowe koleżanki do zabawy. Kurde biedny tan Mason. Gdyby nie United to pewnie nigdy nic by się nie wydarzyło...

Duża część z Was naprawdę jest jakaś nie teneteges. Obwinia cały czas klub za błędy i głupotę zawodnika. To jest wyższy poziom braku myślenia. Chłopak zapracował na to własnymi czynami. To, że United pozwoliło mu kontynuować karierę w innym klubie to jedynie okazanie wsparcia. Mogliby zrobić wszystko, ale postanowili pomóc mu odbudować karierę w innym środowisku. Stracą na tym? Pewnie tak, ale to wyłącznie wina tego waszego wspaniałego Masonka. W Anglii jest mnóstwo skrzywień jeśli chodzi o umaralnianie czy lizanie pupek innym. Wy serio musicie być odklejeni myśląc, że u Nas mógłby tak łatwo budować karierę gdy wszyscy jechaliby go za każdy błąd czy sytucje pozaboiskowe. Nikt w Anglii go nie chciał z jakiegoś powodu. Gdybyście tak nie pisali o chłopaku jak tylko strzeli gola to nawet nie widziałbym co się z nim dzieje. Tu było by tak samo? Powinien całować każdego kto go odesłał po stopach za ten gest. Opłacają mu praktycznie wszystko i dbają o to aby miał jeszcze przyszłość w piłce, ale wy tego nie rozumiecie. No nie dziwne.

Porównywanie jego sytuacji ze sprawą Antony'ego to jakaś kolejna głupota. Jego oskarżyła była partnerka która nawet nie miała żadnych dowodów, a reszta lasek jej pomagających zaczęła się wycofywać. I najwidoczniej klub był przekonany, że to nie będzie miało prawa bytu. Tego typu sprawy są ostatnio modne, ale mało się spotyka sytuacji nagrań gdzie serio można domniemywać, iż pewne granice zostały przekroczone, jak u Masona. Tego typu nagrań nie robi się dla zabawy, a dla zabezpieczenia. Jego niunia najwidoczniej była na tyle inteligentna aby zadbać o swoją przyszłość. Nikt nie wie czy to wszystko to nie jest jedna wielka farsa. Nigdy nie było nawet próby sprostowania tego co wyszło na światło dzienne, a jedynie umorzenie z powodu braku współpracy i dowodów jednoznacznych. Że coś takiego trzeba tłumaczyć... Jasne, zawszę wina klubu. W końcu teraz też czyta się, że to wina klubu bo sprowadzają trenerowi piłkarzy jakich chce... Cieszę się, że coraz mniej wchodzę na tę stronę. Powoli przestaje to być mój nawyk. Chwilami naprawdę nie warto.
» 20 grudnia 2023, 12:46 #557
Piwal: Devo tylko że Rooney i Giggs gdy miały miejsce ich afery byli juz klubowymi ikonami, zawodnikami o których opierała się gra zespołu w dodatku żaden z nich nie złamał prawa i nie postawiono im zarzutów. Greenwood był dopiero na początku swojej kariery i on powinien skupić się w 100% na piłce tak jak to robili Rooney i Giggs w jego wieku, tymczasem on najpierw na kadrze zamówił sobie panienki do pokoju mimo zakazów a pozniej skrzywdził swoją partnerkę. Te okoliczności sprawiają że w zasadzie bliżej mu do Ravela Morrisona niż do Rooneya czy Giggsa.
» 20 grudnia 2023, 12:48 #556
StewieGriffin: Piwal - co masz na myśli pisząc, że mam monopol na wróżenie? Ja właśnie w odróżnieniu od Ciebie niczego nie zakładam. To Ty napisałeś komentarz, w którym jesteś w 100% przekonany, że Greenwood po czasie znowu odpali jakąś akcję.

Prawo jest jakie jest i czy Ci się to podoba czy nie, to na podstawie tego prawa Greenwood nie ma wyroku.
» 20 grudnia 2023, 13:13 #555
Piwal: A znasz takie słowo jak hipoteza ? nigdzie nie napisałem że jestem w 100% przekonany tylko nakreśliłem scenariusz który w oparciu o dotychczasowe wybryki Greenwooda mógłby miec miejsce. Zastanawia mnie tylko o co Tobie właściwie chodzi i co Ty tu próbujesz ugrać w tej rozmowie.
» 20 grudnia 2023, 13:36 #554
StewieGriffin: Nic nie próbuję ugrać, tylko śmieszy mnie takie gadanie .

"Za rok mu znów testosteron podbije, zdradzi swoja kobiete a ta w rewanżu wywali do mediów kolejne szambo na jego temat i bedzie drama"

Piszesz o czymś jakby było pewnikiem a potem sie zasłaniasz hipotezą.

Naprawdę nie wiem co musiałby Mason zrobić, żeby niektózy "wybaczyli" mu to co zrobił. Zszedł się z dziewczyną, z która byłą drama, zostali rodzicami, w mediach społecznościowych są przykładną parą ( przez media społecznościowe ta afera wybuchła) spijają sobie z dziubków. Jak on bardziej mógłby ocieplić swój wizerunek w świetle tego co sie stało? Rozumiem, gdyby ono się rozeszli i wtedy moglibyśmy wnioskować, że poszła jakaś koperta pod stołem dla tej laski i jej rodziny, ale skoro są razem, są rodzicami to naprawdę tak cięzko uwierzyć, że może gośc się po prostu zmienił, wydoroślał i żałuje swoich błędów? Nie zapominajmy, że większość piłkarzy to są jednak dzieciaki, zepsuci dużą kasą.

W żadnym wypadku nie wybielam Greenwooda ani nie staram się bronić tamtego zachowania, jednak śmieszą mnie takie gadki, jakoby to był najgorszy zwyrodnialec bez szansy na resocjalizację. Gość miał talent 100 razy większy niż Antony, jestem wręcz przekonany, że dużo większy niż Garnacho. Naprawdę nie wiem jak można tak łątwo skreślać młodego chłopaka i to na dodatek w sprawie, która mocno śmierdzi i do dzisiaj wszystko w niej nie jest jasne a nawet oficjalne stanowisko klubu po tym śmiesznym śledztwie było takie, że Mason jest niewinny.

W świecie futbolu było całe mnóstwo podobnych spraw nawet gorszych i kluby tak łatwo nie skreślały swoich piłkarzy. Nawet w naszym klubie wiele naszych legend ma mnóstwo brudu pod paznokciami.
» 20 grudnia 2023, 14:25 #553
Piwal: StewieGriffin to co przed każdą hipotezą powinniśmy pisac "uwaga hipoteza" zebys sie domyślił. Przeciez oczywistym jest że nikt z nas nie wie co przyniesie przyszłośc a Ty bierzesz to wszystko śmiertelnie poważnie.

Co do ocieplenia wizerunku to wiadomo w jakim celu jest to obecnie robione, ratowanie kariery i grubej kasy za nią idącej. Wiele kobiet dla takich pieniędzy powiedziałoby pewnie że gwałtu być nie moglo bo jest trans. Póki co ta sielanka trwa jednak zbyt krótko. Być może wypożyczenie do Getafe jest celowe? moze klub sprawdza czy on faktycznie sie zmienił czy jest to tylko na pokaz ?

Sprawa śmierdzi ? Jedyne co w niej śmierdzi to fakt że mimo jednoznacznych dowodów, zeznań, nagrań itd. uznano jego niewinnośc a dziewczyna która to wszystko nagrywała żeby mieć jakieś dowody swojej krzywdy nagle staje w obronie sprawcy.
» 20 grudnia 2023, 14:38 #552
StewieGriffin: Naprawdę tylko to Ci śmierdzi w tej sprawie? Czyli Twoim zdaniem normalne jest to, że dziewczyna, która jest ofiarą przemocy nie zgłasza tego na policję, nie informuje o tym swoich najbliższych tylko wrzuca nagrania na twittera? :D
Przecież to jest jawne szukanie atencji
» 20 grudnia 2023, 14:58 #551
Piwal: a może po prostu nie chce zaprzepaszczać życia WAG? Myślisz że po takiej aferze i rozstaniu z zawodnikiem nadal żyłaby na takim samym poziomie? Będąc z nim jako piłkarzem jest ustawiona do końca życia i na kilka pokoleń do przodu. W ich związku nie działo się dobrze wiec narobiłą sobie nagrań na wypadek gdyby chciał ją zostawić , te niestety wyciekły wiec dziewczyna automatycznie stanęła w jego obronie i tu niekoniecznie musi chodzić o Greenwooda. Jeśli wydaje Ci sie że kobieta zapomni kiedyś jak chłop ja tłukł lub zmuszał do seksu to naiwny jesteś i musisz się jeszcze wiele o życiu nauczyć.
» 20 grudnia 2023, 15:55 #550
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 16:57

NIESTETY WYCIEKŁY XDDDDDDDDDDDDD
Przecież ona sama je wstawiła hahahah
Dobra, serio, kończę jakiekolwiek dyskusje z Tobą, żyj sobie w swoim świecie
» 20 grudnia 2023, 16:57 #549
Piwal: masz racje skończ bo oprócz czepiania się słówek nie masz nic wiecej do zaoferowania. Kobieta oskarża faceta o gwałt i pobicie, facet trafia do aresztu, wychodzi za kaucją i ma zakaz zbliżania się do pokrzywdzonej. Za jakis czas pojawiają się informacje o groźbach i złamaniu zakazu zbliżania i nagle kobieta wycofuje zarzuty i postanawia mieć z nim dziecko. Nie bierzesz pod uwage tego ze dziewczyna mogla zostac zastraszona lub zwyczajnie opłacona. Człowieku połącz kropki bo cała ta historia się kupy nie trzyma i w United doskonale o tym wiedzą tylko Ty masz swój świat gdzie "jest wyrok i zapominamy o wszystkim" :)
» 20 grudnia 2023, 17:18 #548
MUFI: Ćwiąkała na yt wypuścił właśnie film o Greenwodzie tak, tak tylko daje info;)
» 20 grudnia 2023, 10:35 #547
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 08:28

Jest szansa na przejęcie klubu przez Katarczyków? Jak myślicie? W mojej ocenie tutaj jeszcze gra się toczy. Zbyt długo to trwa. Tymbardziej że samo przejęcie ma byc tylko podobno 25% udziałów. Mi się wydaje że coś się może jednak dzieje głębiej za kulisami i koniec końców to Szejk nas wykupi w całości.
» 20 grudnia 2023, 08:27 #546
b3frees: Nie ma.
» 20 grudnia 2023, 08:38 #545
Frosty: Sir Dave Brailsford czyli człowiek Sir Jima oraz Jean-Claude Blanc byli fotografowaniu podczas oglądania obiektów sportowych Manchesteru United ( nie wiem czy oglądali tylko czy wszystko klepnięte) , sam Sir Jim jest bogatszy niż Glazerowie i wątpię żeby zgodził się na transakcje gdzie nie miałby władzy oraz na transakcje bez zapewnień że w przyszłych latach pakiet jego akcji będzie się powiększał. Glazerowie zyskają na tym bardziej niż na dealu z szejkiem bo w ratach dostaną więcej niż szejk dawał, a dobro klubu i spłata zadłużenia ich nie obchodzi. Pojawiły się plotki że ma być przeznaczone 300 milionów z prywatnych pieniędzy Sir Jima na infrastrukturę Akademii i Carrington, o szejku jedyne co się pojawiło to fakt że się wycofał z transakcji. Jest dużo niewiadomych, trzeba czekać na coś oficjalnego ale moim zdaniem Sir Jim przejmuje kontrolę sportową i część akcji.
» 20 grudnia 2023, 10:01 #544
flt32705: Bo ty tak piszesz?
» 20 grudnia 2023, 10:22 #543
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 10:33

To że byli na obiektach to akurat fakt potwierdzony zdjęciem. To że Sir Jim jest bogatszy od Glazerów też jest faktem. O tych 300 milionach powiedziałem że to plotki, napisałem że trzeba czekać na coś oficjalnego, a potem co myślę osobiście. Co Ci w tym nie pasuje ?
» 20 grudnia 2023, 10:33 #542
flt32705: Trzeba zrobić jakąś petycję wśród kibiców żeby przywrócić Masona Greenwooda
» 20 grudnia 2023, 07:51 #541
skylark11: Mam nadzieję że pierwszą decyzją Jima Ratcliffa będzie przywrócenie Masona
» 20 grudnia 2023, 07:56 #540
Frosty: Jak się nie da go przywrócić to i tak dobrze że się spisuje, to zwiększy cenę jego transferu
» 20 grudnia 2023, 08:27 #539
Kobi: Dobre, wierzycie że sam grenwood będzie chciał powrotu tutaj po tym jak go potraktowano?
» 20 grudnia 2023, 10:05 #538
atotrikos: Erik opowiedział się na zebraniu że chce Greenwooda z powrotem do składu i większość zawodników również - to zarząd oddał bo się bał nagonki, może przy sprzedaży?
Erik chciał Kane'a ale dla zespołu z PL cena była wyższa, chyba okolice 150mln - tyle zarząd nie chciał dać na jednego gracza.

Hojlund, jak kiedyś Martial to inwestycja długoterminowa i czy się spłaci trzeba poczekać skoro francuz jest tutaj 8 lat.

Ktoś tu pisał "czemu my nie podkupujemy kozaków z innych drużyn?"

Mount nie był/jest? Sprawy kontraktowe i odstępnego to problem zarządu, nie trenera.
» 20 grudnia 2023, 10:09 #537
Frosty: Nie wiemy czy Mason sobie tego nie ustalał z klubem, to są plotki że klub go nie wspierał lub wspierał. Jeśli nie i będzie chciał odejść to jak wypożyczenie będzie miał udane więcej zarobimy na sprzedaży(jesli będzie chciał zmiany) , a jeśli to był plan reaktywowania jego kariery ustalony z klubem to wróci. Na Masonie Greenwoodzie świat się nie kończy, Pogbę też puściliśmy za drobniaki odkupiliśmy za górę złota i co z tego było każdy wie.
» 20 grudnia 2023, 10:11 #536
Tajfunsrajfun: Najśmieszniejsze jest to ze mount + Hojlund dałby nam Harrego. Czyli mielibyśmy prawdziwego napastnika + tak na prawdę żadnej starty w środku pola. A tak to mamy dwóch statystów.
» 20 grudnia 2023, 06:20 #535
kamilpe: Tak naprawdę to Levy nie sprzedałby Kane do Manchesteru
» 20 grudnia 2023, 06:32 #534
Pyra: Logika wsteczna zawsze skuteczna.
» 20 grudnia 2023, 07:21 #533
b3frees: Ci dalej o tym Harrym. Nie, Kane w United to była sprawa zamknięta.
» 20 grudnia 2023, 08:19 #532
Seba0619: Za 11 dni moglibyśmy zacząć rozmowy z Mountem, żeby ściągnąć go jako wolnego zawodnika. Patrząc na jego wkład przez ostatnie pół roku, te 60 milionów pięknie przepalone.
» 20 grudnia 2023, 00:36 #531
rreddevilss: Niestety
» 20 grudnia 2023, 00:48 #530
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 04:33

Ponad miliard poszedł w p.... od 2013, więc nie ma co się przejmować drobnymi.

Oczywiście nie liczymy tygodniówek :) Nie ma większej spalarni pieniędzy niż ten klub.
» 20 grudnia 2023, 04:32 #529
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 06:10

Boli Was ten hajs jakby to Wasze było. Wiem, że można było lepiej go wykorzystać ale i tak polewa.
» 20 grudnia 2023, 06:07 #528
Pyra: A dlaczego Mount miałby czekać na nas jak Liverpool i Arsenal też złożyły za niego propozycje z taką samą pensją?
Myślisz, że Chelsea wolałaby oddać go nam za darmo, czy sprzedać do Arsenalu czy Liverpoolu?

Logika DP jak zwykle mnie nie zaskakuje.
» 20 grudnia 2023, 07:11 #527
Frosty: My miliard od 2013 Chelsea w 3 okienka wybierz sam
» 20 grudnia 2023, 08:28 #526
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.12.2023 10:42

Nie moglibyśmy. Angielskie kluby nie mogą rozmawiać z zawodnikami innych angielskich klubów od stycznia. Takie prawo mają tylko zagraniczne kluby.
» 20 grudnia 2023, 10:41 #525
karuzel91: Nie, nie moglibyśmy. United mogłoby by dopiero podejść do rozmów z mountem na początku czerwca. Niecały miesiąc przed wygaśnięciem kontraktu.
» 20 grudnia 2023, 11:45 #524
FabianMrozek: Dajcie spokój z tym Greenwoodem. Gość w Anglii jest skończony. Tabloidy nie dadzą nikomu zapomnieć o tym co się stało, brak wyroku nikogo nie przekonuje, bo każdy wie, że się dogadał pozasądowo z dziewczyną. Nie muszę chyba tłumaczyć, że gdyby to były pomówienia i photoshopy to już dawno byłby złożony pozew wobec oskarżycielki i tabloidów.

Zresztą kto powiedział, że to ostatni incydent tego chłopaka?
» 19 grudnia 2023, 23:32 #523
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.12.2023 23:37

A George Best jak się prowadził i potrafił być legendą klubu .
Za Cristiano ile spraw się ciagnęło ?
» 19 grudnia 2023, 23:36 #522
FabianMrozek: Beścik inne czasy. Beckham za znacznie mniejsze pierdoły był jechany przez tabloidy tak, że musiał opuścić Anglię, bo nie dawał rady psychicznie. Nie ma bata, że Greenwood da radę
» 19 grudnia 2023, 23:41 #521
piotrek19: Ludzie mają problem dać spokój, bo duża część w nim widziała i widzi potencjał dużo większy niż w takim Rashfordzie . Nie byłbym taki pewny czy ten powrót jest taki niemożliwy. Pieniążki rządzą światem, a ten chłopak wydaje się byc górą złota
» 19 grudnia 2023, 23:47 #520
FabianMrozek: @piotrek no właśnie pieniążki rządzą światem. Niestety za aspekty sportowe dużej kasy nie ma
» 19 grudnia 2023, 23:51 #519
NicPozytywnego: Beckham opuścił Anglię, bo nie wytrzymał psychicznie? Gdzie Ty kolego takie bzdury przeczytałeś?
» 19 grudnia 2023, 23:52 #518
JackDav: Koleś sam spalił za sobą mosty, a tu ludzie za wszelką cenę przekonują, że to wszystko wina klubu. To jest absurd.
» 19 grudnia 2023, 23:58 #517
karuzel91: Prawda, ktoś kto chociaż trochę z doświadczenia zna zachód i to jak bardzo poprawnie politycznie jest wie że powrotu dla greenwoda na wyspy nie ma. Niestety jedyne na co teraz gra to na transfer definitywny i jak najlepsze warunki finansowe dla United i dla siebie. W UK chłop jest spalony. Nie bez powodu żaden klub z Anglii nie starał się go kupić/wypożyczyć. W Anglii mason jest persona non grata i takie są fakty. Przytaczanie Beata jako przykład jest po prostu niepoważne. Zupełnie inne czasy.
» 20 grudnia 2023, 00:05 #516
DevoMartinez: A ja bym sie nie założył, że jego powrót jest niemozliwy. To, że nie został skazany, to że wewnętrzne śledztwo klubu wykazało, że nie dopuścił się zarzucanych czynów to jedno. Ale najważniejsza sprawa to chyba to, że on dalej z tą dziewczyną jest. Nie rozstali się w cieniu skandalu. A co ważniejsze mają dziecko i są de facto rodziną. Myśle, że publiczne wypowiedz jego partnerki mogłaby dużo zmienić. Nie wiem czy przekaz by ludzie zajęli się swoim życiem i nie mieszali się w życie Greenwoodów pozamyka buzie wojującym feministkom ale normalnym ludziom raczej wystarczy. Pytanie czy Greenwood w ogóle będzie chciał wracać bo to też nie takie pewne.
» 20 grudnia 2023, 00:18 #515
sisinho: A po co ma składać pozew wobec swojej obecnej partnerki?
» 20 grudnia 2023, 00:19 #514
HarryBrown: Wystarczy, że Mason z ukochaną pojawią się w jakimś programie z dużą oglądalnością gdzie sobie popłaczą, słodko spojrzą w oczka i tzw. opinia publiczna oszaleje na ich punkcie.
» 20 grudnia 2023, 03:17 #513
brazylianwisnia: Człowieku jego dziewczyna nie jest oskarżycielka. Ona na niego nic nie złożyła tylko prokuratura wszczęła śledztwo z urzędu na podstawie social media. Czy jest w Anglii skończony?zobaczymy. Moim zdaniem trafi do jakiegos klubu w EPL.
» 20 grudnia 2023, 07:46 #512
adisman17: Mourinho udzielił wywiadu, w którym podkreśla, że w United są nadal ludzie, którzy nie zagwarantują pucharów. Chodzi głównie o Rashforda, Martiala, McTominay`a.
Z biegiem czasu wychodzi na to, że trzeba było bardziej zaufać Mourinho. Gość widział problemy i zamiast pomagać mu je likwidować to podważali jego opinie i sprzeciwiali decyzjom.
Kto wie gdzie dziś by był United jakby portugalczyk ogarnął chaos.
Od 10 lat to on miał największy sukces z United.
Gość ma mega szacunek wśród kibiców, wiadomo za co i szkoda, że to nie poszło dalej...
» 19 grudnia 2023, 23:21 #511
arturar: Z tego co pamiętam McT był bardzo chwalony przez Mou, wątpię więc żeby o niego chodziło.
» 19 grudnia 2023, 23:24 #510
sauerlandevent7: Bardziej moim zdaniem Rashford, Martial i Shaw jak już
» 19 grudnia 2023, 23:27 #509
brazylianwisnia: Ufff skoro trójka nie gwarantuje pucharów to 27 pozostałych osób gwarantujących puchary to całkiem sporo!
» 20 grudnia 2023, 07:47 #508
mycka86: Powiedział, że w MU ciągle jest 3 z 4 graczy, którym brakuje 'charakteru i osobowości'. Ta czwórka to Martial, Lingard, Shaw i Rash.

Mourinho to wielki manager z wielkimi osiągnięciami, ale został zwolniony absolutnie słusznie. Nic go nie broniło w jego 3 sezonie u nas.
» 20 grudnia 2023, 11:39 #507
Michal10: Hehe i znów Greenwood
» 19 grudnia 2023, 23:19 #506
piotrek19: Mieliśmy taki talent, a gramy Antonym za 100mln . Szkoda, ale co jak ten Mason mial siano w głowie
» 19 grudnia 2023, 23:08 #505
Spiker2405: Dobra, z moich najnowszych informacji odnośnie Sheikha Jassima, wiem, że wszelkie formalności z akcjonariuszami akcji klasy A zostały załatwione. W tym rzecz jasna samo NYSE.

Obecnie papiery zostały podpisane między Katarczykami i Glazerami, jedyna rzeczą na którą czekamy jest zatwierdzenie dokumentów przez F.A. Z tego co się dowiedziałem, dokumenty zostaną wysłane w czwartek. Nie jestem pewien jaki jest czas zatwierdzania i analizowania tych dokumentów. Patrząc na Chelsea i Newcastle, rzekomo to było tylko raptem 5 dni roboczych.

Odnośnie dyrektora sportowego, nie będzie to Paul Michell, gdyż Ineos nas nie kupi. Są plotki odnośnie Davida Beckhama i Keana w zarządzie, ale myślę, że Katarczycy nie są głupi. Katarskie media podawały, że Katarczycy chcieli właśnie Ralfa, ale wątpię by porzucił Austrie.

Na chwilę obecną to tyle z moich najnowszych informacji.
» 19 grudnia 2023, 23:05 #504
Frosty: Nudne to już się robi stary.
» 19 grudnia 2023, 23:24 #503
Spiker2405: Fakty nigdy nie są nudne.
» 19 grudnia 2023, 23:25 #502
brazylianwisnia: Ralf jako dyrektor sportowy...tego jeszcze brakuje
» 20 grudnia 2023, 07:48 #501
cezgal: BTW Atletico gra w 10 i WALCZY, pilkarze nie boja sie atakowac i jak widac ma to sens- u nas za ETH czerwona kartka oznacza paniczne okopywanie się kończące się zazwyczaj porażka.
» 19 grudnia 2023, 23:04 #500
b3frees: Kolega pierwszy raz odpalił Atletico. Szkoda, że nie widziałeś ostatnich lat jaki antyfootball grali i jak bardzo oczy krwawiły, czemu wtedy tak nie piałeś z zachwytu nad Simeone? Po tylu latach gość wpadł na pomysł aby grać odważniej. Czyli ETH ma jeszcze z 10 lat.
» 20 grudnia 2023, 08:23 #499
cezgal: Szkoda tylko, że Greenwood gra obecnie w hiszpańskim średniaku. Oby jednak Real przygarnął go po sezonie
» 19 grudnia 2023, 22:59 #498