Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Scott McTominay punktuje Chelsea! Cenna wygrana na Old Trafford!

» 6 grudnia 2023, 23:15 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Czerwone Diabły efektownie i skutecznie zaprezentowały się w środowym meczu 15. kolejki Premier League przeciwko Chelsea. Ekipa Manchesteru United pokonała na własnym stadionie Chelsea 2:1 (1:1). Obie bramki dla The Reds strzelił Scott McTominay.
Premier League: Scott McTominay punktuje Chelsea! Cenna wygrana na Old Trafford!
» Szkocki pomocnik Manchesteru United okazał się skuteczniejszy niż napastnicy i skrzydłowi Czerwonych Diabłów | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Diogo Dalot
Victor Lindelöf
Harry Maguire
Luke Shaw
Sofyan Amrabat
Scott McTominay
Bruno Fernandes
Alejandro Garnacho
Antony
Rasmus Hojlund
Sergio Reguilon
Marcus Rashford
Jonny Evans

Oddano 110 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Spotkanie zaczęło się mocno w wykonaniu Manchesteru United. Już w 3. minucie Bruno Fernandes po podaniu od Dalota miał okazję na otworzenie wyniku z bliskiej odległości. Niestety Portugalczyk chybił. Chwilę potem ponownie Dalot dograł piłkę na 5. Metr z boku polar karnego do atakującego Hojlunda. W tej sytuacji Cucurella przypadkowo wybił piłkę na korner.

Ataki United nie ustępowały i w 5. minucie w polu karnym w dobrej sytuacji znalazł się Antony. Enzo Fernandez spóźnił się z interwencją i przejechał korkami po stopie zawodnika United bez kontaktu z piłką. Po interwencji VARu arbiter główny wskazał na rzut karny i w 9. minucie Bruno Fernandes podszedł do jedenastki. Kapitan United uderzył w swoim stylu z naskoku, po ziemi, ale Sanchez wyczuł intencje zawodnika MU i skutecznie obronił strzał rywala.

W 12. minucie swoją pierwszą okazję odnotowali gracze Chelsea. Po przejęciu piłki od Amrabata wysoko na polu karnym United, The Blues ruszyli do kontrataku. Jackson podał do Mudryka, ten podciągnął atak i ze środka pola karnego uderzył mocno. Onana zdołał skutecznie zablokować lukę przy bliskim słupku i United obroniło wynik.

Odpowiedzią United były strzały Garnacho z lewej nogi ze środka pola karnego, który Sanchez wybronił nogą oraz techniczny strzał Antony’ego z linii 16. metrów - również skutecznie zablokowany przez goalkeepera gości.

18. minuta to bardzo duże zamieszanie na 5. metrze bramki Sancheza, gdzie znalazł się Antony i Hojlund. Skrzydłowy Manchesteru United próbował wbić piłkę z bliskiej odległości, ale instynktownie piłce drogę do bramki zagrodził Thiago Silva.

Minutę później gracze Ten Haga dopięli swego i liczne ataki zaowocowały bramką. Amrabat dobrze przejął piłkę przy próbie wyprowadzenia kontrataku. Ciężar gry został przerzucony na lewą flankę do Garnacho, ten przytomnie wycofał do Maguire’a na ok 14. metr. Anglik uderzył, piłka została zablokowana, spadała pod nogi McTominaya i Szkot już skutecznie skierował futbolówkę do siatki obok słupka bramki Sancheza.

W 28. minucie Diogo Dalot ponownie dał o sobie pozytywnie znać na prawej flance. Zagrał piłkę mocno w pole karne do Garnacho. Młody skrzydłowy miał nieco problemów z jej opanowaniem, ale potem popisał się ładnym piruetem i uwolnił spod opieki Cucurelli. Zagrał piłkę wzdłuż linii 5. metrów, jednak Hojlund nie zdążył w porę z wślizgiem, aby trącić czubkiem buta piłkę i skierować ją do bramki.

Scott McTominay miał okazję na podwyższenie wyniku w 32. minucie. Szkot otrzymał idealne podanie na głowę pod samą bramką Sancheza. Uderzył celnie, ale trafił prosto w bramkarza. Pomocnik MU miał okazję jeszcze dobić piłkę, ale ponownie na drodze futbolówki stanął Sanchez.

Minutę później piłka była już pod bramką Onany. Po kontrataku w sytuacji sam na sam znalazł się Nicolas Jackson. Nie zdołał on pokonać jednak bramkarza Manchesteru United, który w odpowiedniej chwili wyszedł z bramki i wybił piłkę spod nóg snajpera Chelsea ratując swój zespół przed pewną stratą bramki.
Niestety gracze Manchesteru United nie zeszli na przerwę do szatni w pozycji drużyny prowadzącej. W 45. minucie spotkania Mudryk podał środkiem pola piłkę do Palmera. Rozgrywający Chelsea podciągnął piłkę przy nodze w towarzystwie Lindelofa, wyczuł odpowiedni moment na uderzenie pomiędzy Szwedem a Maguirem i niezbyt mocno, ale bardzo precyzyjnie przy samym słupku, wpakował ją do bramki Onany. Stoperzy United winę za tego gola muszą wziąć na siebie.

Po przerwie rolę zespołów nieco się odmieniły i to Chelsea była bardziej zaangażowaną, aktywniejszą i groźniejszą drużyną. Nie przekładało się to jednak na bezpośrednie zagrożenia na bramkę Onany w pierwszym kwadransie gry.

W 61. minucie przy odrobinie szczęścia Czerwone Diabły mogły wyjść ponownie na prowadzenie w tym spotkaniu. Po podaniu od Bruno piłkę uderzał Antony. Strzał Argentyńczyk odbił się od Silvy i piłka zmieniła kierunek lotu. Futbolówka zmyliła bramkarza Chelsea, ale minęła minimalnie jego bramkę po zewnętrznej stronie słupka. Minutę potem mocnym strzałem gęsty mur zawodników próbował przebić Luke Shaw. Anglik nastrzelił rękę zawodnika The Blues, jednak sędzia główny uznał to na nieistotny kontakt i nie zdecydował się na podyktowanie drugiego rzutu karnego w tym spotkaniu.

Ataki United nakręcały się z akcji na akcję. W 64. minucie do groźnego strzału głową ponownie doszedł Scott McTominay. Pomocnik United trafił jednak po raz drugi w bramkarza Chelsea. Chwilę wcześniej bezpośredniego strzału po dobrym dryblingu próbował Fernandes – atak zakończył się rykoszetem i rzutem rożnym.

Szkocki wychowanek Manchesteru United nie dawał za wygraną i przy trzeciej okazji skutecznie przyłożył głowę do dośrodkowaniu Garnacho z prawej flanki. McTominay uciekł obrońcom Chelsea i dostawił głowę na 3. metrze, nie dając szans Sanchezowi. VAR sprawdzał jeszcze potencjalny faul zawodnika United na Colwillu, jednak zmiany decyzji nie było. Gol został uznany.

Dwie minuty później McTominay zaprzepaścił okazję na hat-tricka. Sanchez fatalnie wybił piłkę spod własnej bramki, tą przejął Fernandes i podał do wybiegającego Scotta. Pomocnik MU próbował technicznego uderzenia, jednak nie trafił czysto w piłkę pomimo bardzo dobrej pozycji strzeleckiej.

W 74. minucie Onana szybko rozegrał akcję bardzo dalekim wykopem. Po złej interwencji Jamesa, w sytuacji sam na sam z bramkarzem znalazł się Alejandro Garnacho. Argentyńczyk strzelał lewą nogą, ale Sanchez zablokował uderzenie skrzydłowego. Zabrakło instynktu strzeleckiego młodego zawodnikowi United. To powinien być gol kończący nadzieje Chelsea na korzystny wynik tego meczu.

Swoją kolejną okazję na gola w tym emocjonującym meczu miał ponownie Garnacho. Bruno rozpoczął atak United, podał na skrzydło do niepilnowanego Reguilona, a ten przytomnie zagrał prosto pod nogę Garnacho przy bliższym słupku. Alejandro uderzył z pierwszej piłki na długi słupek. Zabrakło jednak kilkudziesięciu centymetrów, aby futbolówka trafiła w światło bramki gości.

Gorąco pod bramką Onany zrobiło się w 90’ minucie spotkania. Po dośrodkowaniu na długi słupek, głową z bardzo bliskiej odległości strzelał Broja. Zmiennik Chelsea trafił jednak tylko w słupek bramki Onany. Na ostatnie minuty spotkania, zabezpieczając tyły, Ten Hag wprowadził Jonny’ego Evansa.

Manchester United – Chelsea 2:1 (1:1)
Bramki: Scott McTominay 19’, 69’ – Cole Palmer 45’

Manchester United: Onana - Dalot, Lindelof (Reguilon 46’), Maguire, Shaw - Amrabat, McTominay, Fernandes – Garnacho (Evans 90+), Antony – Hojlund (Rashford 84’)

Chelsea: Sanchez – Cucurella (James 46’), Disasi, Silva, Colwill - Sterling, Fernandez, Caicedo, Mudryk (Broja 77’), Palmer - Jackson


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Chelsea. 15. kolejka Premier League
Następny news »
Ten Hag po meczu z Chelsea: Zmierzamy w odpowiednim kierunku

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (545)


sztejner: Oprócz gratulacji dla Harrego Maguire'a,warto pogratulować Erikowi.
Zawodnik miesiąca oraz trener miesiąca !!
Do tego grona jeszcze gol miesiąca Garnacho i zgarniamy Hat-tricka nagród za listopad.
W końcu !! BRAWO !!
» 8 grudnia 2023, 13:04 #502
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 13:14

Sztejner: nie tylko obrońcy. To jest nasz najlepszy i najrówniejszy zawodnik w tym sezonie. Edit: to miało być do posta nizej
» 8 grudnia 2023, 13:13 #501
Klierek7: Harry jest w dobrej formie to świetna okazja żeby na nim zarobić jak myślicie za ile można go puścić w zimowym okienku ?
» 8 grudnia 2023, 12:47 #500
Leh: Myślę że można śmiało go puścić za cenę ukończenia sezonu w Top4. Dobra cena?
» 8 grudnia 2023, 12:50 #499
sztejner: A dlaczego niby w zimę mamy się pozbywać obecnie najlepszego obrońcy w kadrze ??
» 8 grudnia 2023, 12:52 #498
Devil156PL: Lindelof gra w kratkę. Varane gra tragicznie w tym sezonie. Martinez poważną kontuzja i niewiadomo czy po kontuzji wróci do formy . Evans już powinien myśleć emeryturze, no i został Harry który jako jedyny stoper trzyma dobrą formę od początku sezonu.

I teraz zagadka. Którego z tych obrońców chcą się pozbyć eksperci na DP.
» 8 grudnia 2023, 13:00 #497
Litosci: Pozbądźmy się sancho Harrego Scotta i Rasha i ciekawe ile będziemy musieli wybulić na piłkarzy HG żeby liczna się zgadzała
» 8 grudnia 2023, 13:02 #496
DevoMartinez: Przestaje wierzyć w common sense tutejszych kibiców...
» 8 grudnia 2023, 13:09 #495
DevoMartinez: Ja akurat odnosiłem się do głównego postu i pomysłu sprzedaży najlepszego obrońcy zimą. Czy zostanie latem sprzedany czy nie to już wizja trenera. Lindelofa to nie powinno tu być od 2 lat. No ale skoro mu pasuje taka rola zapchajdziury i zmiennika to klub oszczędził sobie karkołomnej misji związanej z sensowną sprzedażą a potem z wielkim wyzwaniem zakupu kogoś sensownego w zamian za niego. Jakiś promyk nadziej jest, że ten dyrektor sportowy to nie będzie figurant jeśli w ogóle zostanie zatrudniony i chyba warto poczekać.
» 8 grudnia 2023, 13:38 #494
PiesekLeszek: Patrząc na tabelę PL rzuca się w oczy bardzo mała liczba strzelonych bramek.
Jeśli chodzi o starcone gole nie wygląda to źle. Wynik 18 strzelonych mocno odstaje od czołówki.
Potrzeba mocnej armaty z przodu, bo nasz młody napastnik musi się od kogoś uczyć.
Obecnie jeśli chodzi o ofensywę to Garnacho ciągnie grę do przodu, McTomek ma dobre liczby jak na defensywną rolę. Nie mamy zbyt wielu pozytywów z przodu.
» 8 grudnia 2023, 12:37 #493
Litosci: 18 strzelonych to poziom dołu tabeli
» 8 grudnia 2023, 13:03 #492
gepetto: widzę, że sie ostatnio kilka osób zaczeło się licytowac, kto starszy stażem kibica i komu w związku z tym bardziej przeszkadza - nazwijmy to roboczo - "tymczasowa nijakość. Jedni starsi mówią, że kiedyś to było, inni, ze czas zacząć żyć teraźniejszością. Młodsi z kolei mogą żyć mitami o czasach wielkiego SAF lub cieszyć się walką o TOP4. Każdy ma ptrawo do własnej perspektywy.

Cóż, ja kibicuję klubowi od ponad 30 lat, moim pierwszym idolem był Lee Sharpe. I wiecie co? Porównuję tamte czasy ze współczesnymi ze względu na inne niż wyniki kryterium. Z tamtą drużyną się utożsamiałem, chciałem być Sharpem, Cantoną, Giggsem, Keaem, Scholesem, Beckhamem. O dziwo, z wiekiem zaczęło mi spadać zainteresowanie sportem jako takim, w tym także MU. Nie chciałem już być ani Rooneyem ani - zwłaszcza - Cristiano. Kiedy Giggs i Scholes przeszedli na emeryturę, ja także. Nie wiem, na ile to było zwykłe wypalenie a na ile utożsamianie się z ludźmi grającymi w MU w latach 90' i na początku XX w. No i kiedy do MU wróciły tamte lata w osobie OGSa wróciłem i ja. Znowu nie wiem, na ile to był przypadek, i że po prostu zaczęło mi w życiu brakować sportu, a na ile sentyment do dawnych czasów. W każdym razie od tego czasu znowu śledzę, co się w MU dzieje. No i mam problem, bo mimo tego, że się interesuję, śłedze, kibicuję, to nijak nie mogę się z nowymi zawodnikami utożsamić. Co więcej, kiedy pojawiają się już osoby, którym autentyczne chiałbym kibicować, bo zachwycają talentem, okazuje się, ze nazywają się Pogba i Sancho. Może to jest też odpowiedź na to, skąd teraz taki marazm obecnie? Nie ma w klubie wielkich nazwisk, może jeden Bruno?

Cóż, z mojej perspektywy: cieszą wyniki, cieszą dobre mecze, wkurza kopanie się po czole czy bezsilność w starciu z MC czy Newcastle (ale pamiętacie czasy SAF i Finał CL z Barceloną?) ale najbardziej mi brakuje w tym zespole jakiejś personalnej iskry, która zmieni moje postrzeganie aktualnej drużyny. Właściwie to taka iskra się pojawiła w postaci Casemiro i ETH w poprzednim sezonie. Ale obie póki co przygasły. Oby nie zgasły.
» 8 grudnia 2023, 12:09 #491
Pyra: Garnacho, Mainoo i pewnie wkrótce Hojlund jak zacznie strzelać, to z takich młodych.
Wiesz dużo łatwiej utożsamiać się z zawodnikami w klubie ułożonym od A do Z, gdzie co mecz wiesz czego się spodziewać.
» 8 grudnia 2023, 12:13 #490
Leh: Gepetto - ja tu nie widzę licytacji. Dla mnie to że ktoś kibicuje dłużej wcale nie oznacza, że więcej wie czy ma lepsze spostrzeżenia. Doświadczenie uczy tylko dwóch rzeczy: 1. Warto być cierpliwym. 2. Arsenal nie zdobędzie mistrzostwa ;)
Pozdro i głowy do góry. Ciężko jest ale takie mecze jak z Chelsea dają wiarę że przyjdą lepsze dni
» 8 grudnia 2023, 12:36 #489
gepetto: @Pyra, oczywiście, że łatwiej, kiedy orkiestra gra. Ale też to obecność wirtuozów sprawia, że ta gra wygląda lepiej. Takie trochę jajko czy kura.

Garnacho mnie irytuje. Bardziej od niego w tej drużynie tylko Antony mi na nerwy działa. To jego machanie palcami po golu przewrotką - dla mnie takie zachowanie jest oblesne. Oczywiście, młodość, buńczuczność itp itd. Ale ja już stary jestem, po prostu mnie takie zachowanie irytuje.

Mainoo? Chłop zagrał raptem 2-3 mecze, na razie nie ma tematu.

Hojlund? Tak, z tej trójki na ten moment darzę go największa sympatią.

@Leh - cóż, mam tę cechę, że często dobieram złe słowa do wyrażenia myśli, więc niech bedzie, nie było licytacji.
» 8 grudnia 2023, 13:04 #488
Paps: Mam tak samo.Oprocz Scottiego,Garnka i może jeszcze Martineza to ta drużyna jako personalia mało emocji we mnie wywołuje.Tak po prostu średnio lubię większość piłkarzy,są tacy jacyś bez wyrazu:D
» 8 grudnia 2023, 14:00 #487
GandiGanda: Dzisiaj ma dojść do rozmów między United a BvB, spotkają się by porozmawiać na temat wymiany Sancho - Malen.
Kiedyś gral jako napastnik, teraz chyba PP.
Dla klubu byłoby to win win situation. Nikt nam nie da za Sancho 30 baniek, a tyle wołają za Donyella.
» 8 grudnia 2023, 11:51 #486
Pyra: Jedyna możliwa wymiana to 1 do 1 bez wypłacania Sancho odpraw, pensji itd.
» 8 grudnia 2023, 11:59 #485
Pochmurny: Przeciętniak jakich dużo. Nie bez powodu ma problemy nawet w Borussii. Ani szybki, ani drybler, taki nijaki. Potrzeba nam więcej graczy którzy pokręcą bączki lub uderzą z dystansu?
» 8 grudnia 2023, 12:01 #484
GandiGanda: Ma lepsze staty niż Antony, nie wiem czy taki przeciętniak. W PSV na 116 meczy miał +80 g/a.
A do tego Holender, decyzją Eth pewnie będzie przyszłym Czerwonym Diabłem.
» 8 grudnia 2023, 12:07 #483
Pochmurny: Nom, liga Holenderska czy Borussia to fantastyczny wyznacznik jakości zawodnika. Mephis, Antony i reszta się kłaniają. Jeśli się nie mylę to PSV aktualnie wygrało wszystkie spotkania w lidze. A takie dominacje są tam dość częste. To nie jest gracz który pociągnie grę drużyny. Gdyby był taki fantastyczny to raczej nie chciliby się go pozbywać teraz za grosze. Te przytaczane 30 mln to jak promocja od Borussi.
» 8 grudnia 2023, 12:25 #482
GandiGanda: Pewnie nie jest jakis fantastyczny, ale gorszy niż Antony nie będzie, jak sam napisałeś.
Pozatym, jeśli go wymieniom za Sancho to ja płakać nie będę - i tak nie gra.
No i to trener wybiera, a że gral w Holandii i tam nastrzelal masę goli, to nie moja wina.
» 8 grudnia 2023, 12:29 #481
Pyra: A może chcą Sancho odzyskać i to najszybsza droga?
Malen jest na pewno szybszy i konkretniejszy niż Sancho, co z tego, że ten drugi ma większy potencjał jak skończy jak Balotelli czy Pogba, trzeba uczyć się na błędach i gonić jak najszybciej zgniłe jaja a Sancho takim jest.

Po 3 w tym sezonie na skrzydłach mamy parodię (ostatnio Garnacho zaczął coś grać) więc bez kosztowy transfer na tą pozycję w zimę jest jak najbardziej ok, lepszy on w kadrze niż Sancho na trybunach.
» 8 grudnia 2023, 12:32 #480
Rashy10: Jak dalej będziemy tkwić w miernej mentalności "Bierzmy X, gorszy od naszego Y nie będzie" to z tego gówna nie wyjdziemy nigdy.
» 8 grudnia 2023, 12:57 #479
DevoMartinez: Ciekawe kto pokryje rożnice pensji Sancho ;) Bo BVB nigdy mu nie da tygodniówki która ma obecnie u nas.
» 8 grudnia 2023, 13:04 #478
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 14:13

Po pierwsze to Sancho zarabia za dużo i on sam o tym wie, może szarpać się z nami, ciągać po sądach itd. (jeżeli pójdziemy z nim na kosę i przestaniemy płacić)
A Borussia daje Hallerowi 211k/tydz Euro, także tam też można nieźle zarobić.

Rashy10
Antony, Sancho, Pogba czy Varane to były właśnie transfery, które nie mogły się nie udać a widzisz co się stało, czasami przyjdzie ktoś za grosze i zaczyna grać jak trzeba, tu nigdy nie trafisz.
» 8 grudnia 2023, 14:13 #477
atotrikos: Dlaczego z Chelsea wszystko kliknęło i zaliczyliśmy świetny mecz:

twitter.com/dharnishiqbal/status/1732754878152196290?t=RK6-ZiAJpPXF74f_nBaZgw&s=19

Będzie dobrze.
» 8 grudnia 2023, 11:46 #476
Litosci: Tyle ze amad tez jest leniwy
» 8 grudnia 2023, 13:11 #475
Global83: Właśnie trzeba mówić jak to kiedyś było dobrze bo ludzie przyzwyczaili się do tej cienizny. nikt się nie boi nas w lidze. Przed żadnym meczem nie mam pewności że rozjedziemy przeciwnika. I oczywiście zgadzam się z jopciem że od czasów SAF zniszczono ten klub i musimy dążyć do ideału jakim byliśmy
» 8 grudnia 2023, 11:09 #474
Leh: Ja tam nie wiem jaki sens mówić, jak to było dobrze. Sens jest mówić, jak to zrobić, żeby było dobrze. Erik robi to, czego nie robił nikt przed nim - odstawia tych, którzy podważają autorytet trenera, a jednoczesnie potrafi utrzymać armię zawodników, którzy chcą za nim iść. Póki co udaje mu się przetrwać to, czego nie przetrwał nikt przez ostatnie 10 lat. I uważam, że ważniejsze jest pamiętanie o tych 10 latach niż o tym, co było za Fergusona, bo z tego musimy głownie wyciągać nauczkę
» 8 grudnia 2023, 11:49 #473
brazylianwisnia: To co kiedyś było to historia. Wysnuwanie na tej podstawie jakiś oczekiwań jest komiczne. Na zasadzie Mnie się należy bo 15 lat temu sobie zasłużyłem..
» 8 grudnia 2023, 13:43 #472
rizx: Chwila, czyli po najgorszym starcie od dekad, kompromitacjach i przy konieczności zwolnienia trenera mamy tyle samo punktów co genialna maszyna Postecoglu i najlepszy Tottenham od lat, a więcej od od genialnego Newcastle? Ale jak to :)? Strach pomyśleć co będzie jak zaczniemy grać dobrze..
» 8 grudnia 2023, 10:33 #471
kleks: Byle teraz ograć wiśnie, później szybki potrójny wpiernicz i znów odrabianie
» 8 grudnia 2023, 10:42 #470
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 10:44

Ale jak to ?
Tak to,w 19 na 20 drużyn występujących w Premier League widać PROJEKT,zgadnij w którym klubie nie widać XD
» 8 grudnia 2023, 10:43 #469
jackbam: sztejner - w sheffield?
» 8 grudnia 2023, 11:33 #468
Global83: Wiem że większość z nas komentatorow jest na tyle młodych że gdy Manchester był naprawdę wielki to mieli 10 lat lub mniej i nie rozumieją że starych fanów nie satysfakcjonuje gra w kratkę ani to że mamy więcej o parę oczek niż rok temu po tylu samo kolejkach. A jeżeli pamiętają wielkie czasy SAF i wystarcza im to co prezentujemy to ja tego nie rozumiem. Ktoś mi tu wylicza że robimy progres bo rok temu mieliśmy kilka punktów mniej i że nie jestem prawdziwym fanem bo mnie to niesatysfakcjonuje. K.u.r.w.a ludzie to jest Man utd a nie Tottenham,klub ludzi przegranych!!
» 8 grudnia 2023, 10:29 #467
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 10:35

Ja pamiętam doskonale czasy Sir Alexa Fergusona,i owszem nie wystarczy mi to co mamy teraz,ale też oczekiwanie sukcesów na już doskonale wiedząc że od 10 lat jesteśmy drużyną która aspiruje do Top4 a nie do mistrzostwa to zwykła odklejka. Co innego żyć wspomnieniami,a co innego mieć świadomość postawienia fundamentów na nowo
Ten klub został "zburzony" po erze Sir Alexa,inne kluby odetchnęły z ulgą,sędziowie przestali się nas bać,a reputacja po przygodach Moyesa i Van Gaala poleciała na łeb na szyję,zarządzanie było na poziomie amatorskim.

Sorry,ale trzeba się obudzić w nowym Manchesterze i zbudować na nowo,a nie gadać jak stare dziadki "kiedyś to było"
» 8 grudnia 2023, 10:32 #466
Leh: To zupełnie nie jest kwestia wieku. Ja tej ekipie kibicuję od 29 lat i oglądam każdy jej możliwy mecz. Kiedyś na telegazecie, dzisiaj na Viaplay ;-)
I nie satysfakcjonuje mnie gra w kratkę. I nie wystarcza mi to, co prezentujemy. Ale uważam, że musimy być cierpliwi, bo stoczyliśmy się tak bardzo, że droga pod górę będzie długa, kręta i wyboista.
Skoro tak długo kibicujesz - pamiętasz 1995? Rozstanie z Hughesem, Kanchelskisem, Incem? Przechodzimy dziś przez coś podobnego. I nie widzę innej drogi na szczyt, niż droga, którą wyznacza Erik, choć czasem się z nim nie zgadzam.
» 8 grudnia 2023, 10:35 #465
StewieGriffin: Ja kibicuję mniej więcej od 2005 roku, więc czasy Fergusona pamiętam doskonale. Aczkolwiek, na dzień dzisiejszy chyba "przyzwyczaiłem się" do sytuacji jaka jest obecnie. Nie ma co zakłamywać rzeczywistości bo to jej nie zmieni. Na dzień dzisiejszy jesteśmy drużyną, której aspiracje to raczej top 4 i może jakiś ligowy puchar a nie mistrzostwo i zwycięstwo LM. Oczywiście, że jest mi przykro, że jest tak jak jest, ale chyba łatwiej jest się z tym pogodzić niż płakać, że nie bijemy się o mistrza. Przez tyle lat człowiek zdążył się z pewnymi rzeczami pogodzić. W klubie jest mega syf a tragiczne zarządzanie klubem po odejściu Alexa ( ciągłe zmiany trenerów, kupowanie zawodników pod ich filozofię, tragiczna polityka płacowa i transferowa) niestety wpłynęła na to, że jesteśmy gdzie jesteśmy.
» 8 grudnia 2023, 11:22 #464
Paruwa12ipol: Podpinam się
» 8 grudnia 2023, 10:02 #463
JackDav: Talent duży, ale to typ zawodnika pod którego trzeba ustawiać zespół.
» 8 grudnia 2023, 10:27 #462
atotrikos: Jake O'Brien, śo
» 8 grudnia 2023, 10:45 #461
rreddevilss: Tottenham pieknie sie wywalil na glupi ryjek xd teraz ino czekac az to samo zrobi Arsenal przy najblizszym terminarzu, ktory maja :)
» 8 grudnia 2023, 09:19 #460
Kapiszon82: Radziłbym się skupić na terminarzu ManU, bo też wcale kolorowo nie wygląda.
» 8 grudnia 2023, 09:32 #459
sztejner: Mało który klub ma obecnie łatwy terminarz,np. taki Liverpool w odstępie 4 dni ma Arsenal i nas,Tottenham ma jeszcze w grudniu Brighton i Newcastle

Do sylwestra układ tabeli zdąży się zmienić kilkukrotnie
» 8 grudnia 2023, 09:43 #458
Leh: Polecam przyjrzeć się, co dzieje się wokół Postecoglu i jak to wpływa na drużynę. Zwłaszcza polecam przeciwnikom Erika - i nie piszę tego jako prowokację czy przytyk, jedynie jako przemyślenie.

Ange był okrzyknięty Bogiem, Mesjaszem Tottenhamu. I co? Minęło 5 kolejek i jego metody są już kwestionowane.
Był podziwiany za to, jak odmienił zespół, a dziś podważa się czy odmienił go w odpowiedni sposób.
A Ange wywrócił się:
- sprzedaży Kane'a, którą klub musiał w końcu odczuć
- kontuzjach
- bardzo trudnym terminarzu.

To, co mówił wczoraj, świadczy o tym, że do piłkarzy te medialne zarzuty zaczynają docierać - stracili przekonanie, wiarę w to, co robią.

I ani nadmierne zachwyty nad Ange nie były uzasadnione, bo było jasne, że rywale ich rozgryzą i że przyjdzie kryzys - widzieliśmy takie sytuacje dziesiątki razy. Ani obecna krytyka nie jest zasadna, bo facet trzyma się swoich założeń, tylko przestało iść.

Co będzie dalej? Nie wiem. Przypuszczam, że jeszcze jedna porażka i zaczną nazywać go śmiesznym wujkiem, który nie ogarnia gry w piłkę. Tak to działa. I to wpływa na piłkarzy. Na ich postawę i wiarę w trenera. Ten cały przekaz do nich dociera. Przestaje iść - to szukają winnego.

U nas Erik mierzy się w zasadzie z otwartym buntem części zawodników. I to są piłkarze o 100 większym ego niż w Tottenhamie. Presja jest 100 razy większa. Uwaga mediów jest 100 razy większa.

Dlatego z oceną trenera warto się wstrzymać. Styl, zaangażowanie - to są kwestie jedynie kompetencji czysto taktycznych i trenerskich. I kluczowe dla trenera w wielkim klubie jest to, jak potrafi przetrwać kryzys.

Dlatego taki Emery nie poradził sobie w Arsenalu, który i tak jest klubem znacznie mniej medialnym i mającym wielokrotnie mniej kibiców, niż my. Dlatego taki Postecoglu nie poradziłby sobie u nas. I dlatego warto, w moim odczuciu, podchodzić do Erika z cierpliwością, mimo jego wad, bo jest chyba pierwszym naszym trenerem od dekady, który potrafi pociągnąć zawodników za sobą wtedy, gdy wydaje się, że sytuacja jest już beznajdziejna.

Ot, taka refleksja.
» 8 grudnia 2023, 09:12 #457
DevoMartinez: Potwierdza to starą prawdę, że jesteś tak dobry jak twój ostatni mecz. pamiec ludzi nie sięga zbyt daleko. Wystarczy sobie przypomnieć jak właśni kibice traktowali Magauiera, tworząc memy, cisnąc beke i wylewajac hate. Kiedyś podobnie z Fellainim było chociaż nie na tak chorą skale. A do tego mamy teraz społeczeństwo które wszystko chce "tu i teraz" więc jak nie ma wyników szybko to się zaczyna jazgot.
» 8 grudnia 2023, 10:33 #456
Leh: Devo - Harry to jest świetny przykład. Ci, którzy jechali po nim jak po burej suce, dziś piszą, że im zaimponował. Czym zaimponował? Że zmierzył się z ich hejtem?
Podobnie będzie z Erikiem, wyjdziemy na prostą i wszyscy zapomną, że nazywali go łysym bajerantem.
» 8 grudnia 2023, 10:37 #455
swees: Przegrana Tottenhamu, przegrana Newcastle, my gramy teraz z Bournemouth a oni między sobą. Do tego Arsenal gra z Aston Villą. Co może pójść nie tak? xD
Leci kupon na Bournemouth, bo jesteśmy mistrzami partaczenia takich okazji :P
Dodatkowo Bournemouth ostatnie 4 mecze: 3 zwycięstwa i 1 remis (w tym wygrana z Newcastle i remis z Aston Villą)
» 8 grudnia 2023, 08:07 #454
sztejner: Jopciu
+1
» 8 grudnia 2023, 08:37 #453
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 08:39

Jesteś nadzwyczaj aktywny jak na 3 dniowe konto zapewne banowane wcześniej.
Akurat swees ma rację, w.w scenariusz jest bardzo prawdopodobny.
Ja rozumiem, że ty jestes jednym z niewielu prawilnych oglądaczy MU co jednak nie upowaznia cię do ciągłego ataku na osoby mające swoje przemyślenia.
Poczytaj angielskie fora kibiców MU chodzących na stadiony to zobaczysz co oni myślą.

Hah 3 dniowy lolek w co drugim poście poleca innym zmianę klubu lol.
» 8 grudnia 2023, 08:38 #452
axel52: Ty sie udzielasz? Lol.
Raczej trollujesz.
» 8 grudnia 2023, 17:08 #451
sztejner: Tottenham 27.10 - lider tabeli
Tottenham od 27.10 do 8.12 bez wygranego meczu
Dobrze chłopaki grają za tego Postecoglu
» 8 grudnia 2023, 07:37 #450
Fafky19: 3pkt do Top 4 i 9 punktów do lidera, not bad ay!
» 8 grudnia 2023, 06:19 #449
wrobel1992: Ja nie mogę być ogarnąć Scotta, jego pozycji na boisku i przydatności. Ma ciąg na bramkę, potrafi bramkę zdobyć jednak jako gracz środka pola totalnie nie pomaga w kontrolowaniu meczu. We wczorajszym meczu miał jakieś zrywy z piłką. Jednak ani w odbiorze, ani w rozegraniu tak na prawdę nie istnieje.
Jak dla mnie mimo całej sympatii gość jest do spieniężenia i zainwestowania w kogoś dobrego do środka.tylko pytanie czy trener/pion sportowy znajdą kogoś lepszego??
» 8 grudnia 2023, 01:59 #448
Mastori: Mam dokładnie takie same odczucia.
Super, że chłopak zdobywa bramki, ale w większości meczów z nim więcej tracimy niż zyskujemy.
» 8 grudnia 2023, 03:18 #447
Leh: Nie wierzę że dla Was naprawdę mniej liczy się gra w piłkę niż okienko transferowe. Skąd to się bierze? Większe zainteresowanie transferami niż gra?
Scott zdobywa bramki, a Wy chcecie go sprzedawać. Gość jest obecnie fałszywa 9, Bruno i Amrabat biegają za niego, a on zdobywa bramki. Czego chcieć więcej?
A, już wiem - nazwiska! Kupmy kogoś bo wychowanek jest nudny
» 8 grudnia 2023, 08:31 #446
Pady: Chłopak niema pozycji najlepiej wpuszczać go na drugą połowe, też się zgodzę że jest za słaby żeby odbierać piłki na 6, i za słaby na kreację gry na 8, ale jako jedyny wie gdzie stanąć jak Bellingham tylko on znów i potrafi wykreowac sytuacje nie tylko innym ale i samemu sobie więc nadaje się i na 8 i na 10 a nasz Szkot chyba nadaje się na zadania specjalne wejście w 2 połowie jako człowiek beż pozycji.
» 8 grudnia 2023, 08:52 #445
Mastori: Bbfilipbb
Popracuj nad kulturą wypowiedzi zanim ponownie zrobisz z siebie idiotę.

Leh
Absolutnie nie. Aktualnie chłopak gra i zdobywa bramki - super! Kibicuje mu i serio go lubię, tym bardziej, że to nasz wychowanek. Jednak Scott jest mocno ograniczony w wielu aspektach taktycznych i technicznych. W szerszej perspektywie rozwoju zespołu on będzie tylko przeszkadzał bo to jednak środkowy pomocnik i powinien być w stanie zdominować środek pola w takim klubie jak Manchester United, a on tego w większości meczów nie potrafi. Tak więc albo zostanie jako zawodnik do rotacji albo odejdzie. I nie chodzi tu o nazwiska bo daleko mi do osób dla których ten aspekt jest najważniejszy.
» 8 grudnia 2023, 09:19 #444
wrobel1992: @ Leh
Jakie okno transferowe? Zwykłe zastanawianie się nad przyszłością zawodnika na bazie aktualnych występów. Poza tym widząc nasze niedobory nie zastanawianie się co można zmienić to błąd.
Oczywiście, że każda brama Scotta cieszy. Po za tym to bieganie Bruno i Amrabata za niego było widoczne, aż w jednym meczu także na spokojnie z tym:)
» 8 grudnia 2023, 09:53 #443
Leh: Mastori - moim zdaniem on nie gra w pomocy tylko jako taka fałszywa 9. I to jest patent który Erikowi pasuje - w zeszłym sezonie to był Rashford wybiegający zza Weghorsta, w tym to jest Scott który wykorzystuje wolne przestrzenie za plecami Hojlunda. Ten model ciężko pracującego napastnika, który skupia uwagę i piłkarzy wykorzystujących tworzone przez niego przestanie wygląda na pewien wzorzec u Erika. I Scott wpasował się w to idealnie. Dlatego też gra i będzie grał, bo realizuje wizję trenera, a Erik nade wszystko potrzebuje ludzi którzy będą realizować jego plan. Dopóki strzela - niech gra ile wlezie!
» 8 grudnia 2023, 09:56 #442
mycka86: Fajnie, że strzela. Aczkolwiek pozycja fałszywej 9, dla kogoś kto nominalnie gra jako jeden z 2 ŚP, całkowicie zaburza balans w zespole. Później z kim byśmy nie grali, to każda drużyna ma autostradę w środku pola do naszej bramki i oddaje po 20 strzałów. Grając w ten sposób raz się wygra, a raz przegra. Bez kontroli środka każdy mecz będzie batalią.
» 8 grudnia 2023, 10:49 #441
Gintoki: My pokoujemy Everton 3:0 tworzac sporo sytuacji, Everton pokonuje Newcastle tworzac duzo sytuacji a my nie potrafimy stwworzyc jedne klarownej sytuacji w meczu przeciwko Newcastle. Wiem ze mecz meczowi nie równy ale z tymi roznicami w tworzeniu sytuacji to masakra
» 7 grudnia 2023, 23:42 #440
Pady: Nie równa forma nasza i Newcastle, zobacz co grali z BVB i Evertonem a co grali z nami i PSG, myślę że kwestia nie stabilnej formy i kontuzji ma tutaj czynniki.
» 8 grudnia 2023, 08:15 #439
mycka86: Oni teraz co 3-4 dni grają dokładnie tą samą 11. Z PSG żadnych zmian, z nami 1 zmiana, wczoraj z Evertonem zmiany zrobili dopiero w 90 minucie. Nie ma takich cudów żeby w każdym meczu zasuwali tak jak z nimi.
» 8 grudnia 2023, 10:52 #438
Dexxter: Kolejka prawie idealna pod nas.
Szkoda tylko 3 pkt AV ,bo nie podgonilismy ich.
» 7 grudnia 2023, 23:21 #437
zbyszek7: Ale oni ograli $ity a kazda ich porazka cieszy i oddala ich od wygrania ligi
» 8 grudnia 2023, 03:21 #436
RoyRoy: Najważniejsze że siti przegrało, nie mogą zdobyć teraz majstra.
» 8 grudnia 2023, 07:57 #435
Edek23: Potężny tottenham 2 kontuzje jedna czerwona i 5 meczów z rzędu w plecy my od początku sezonu mamy więcej kontuzji kluczowych zawodników i mamy tyle samo punktów GGMU
» 7 grudnia 2023, 23:10 #434
Edek23: Przepraszam 4 w plecy jeden remis
» 7 grudnia 2023, 23:11 #433
Cwr91: Dobra kolejka dla nas
» 7 grudnia 2023, 23:03 #432
MikeMU: Jaki ten trener Tottenhamu fanatyczny i taki nowiutki nie to co ten ETH, a Newcastle jakie cudowne wzór dla united.. takie opinie kilka tygodni temu to był standard, dalej tyle nam brakuje waszym zdaniem do totków?
» 7 grudnia 2023, 22:55 #431
Leh: Fanatyczny - to dobrze go opisuje.
Ale pisałem już że tak będzie - oni musieli się przewrócić na tym terminarzu. Tylko myślałem że wciaz wycisną z 8 punktów w tej serii od Chelsea do Newcastle, a oni na razie zdobyli 1... :)
Śmieszne, zawsze jest taki mistrz 10 kolejki.
» 7 grudnia 2023, 23:01 #430
eragon30971: Aha czyli United można usprawiedliwiać słabą formę kontuzjami, ale w przypadku Newcastle lub Totków ten argument już nie działa, ok. Tak dla przypomnienia od tego Newcastle które ma braki kadrowe dostaliśmy niedawno solidna lekcję. Także trochę pokory a nie znowu hura optymizm.
» 7 grudnia 2023, 23:02 #429
JesseJames: pare dni temu widzialem komentarze na fb mowiace o mistrzostwie dla Kanonierow, jak w ubieglym roku, mistrz grudnia
» 7 grudnia 2023, 23:05 #428
Leh: Eragon - my mamy kompletnie inny problem niż kontuzje. My mamy problem piłkarzy którzy uważają że za dużo trenują...
Mamy ten problem od 10 lat i chyba po raz pierwszy udaje się to przełamać.
I jak to przejdziemy, to za chwilę w ogóle nie będziemy myśleć o Tottenhamie...
Nie wiem czy to się uda, ale po raz pierwszy widzę szansę
» 7 grudnia 2023, 23:07 #427
Paps: Tak,ta kolejka dalej nic nie zmieniła.Uwazam,że Newcastle i Tottenham to mocniejsze zespoły i lepiej zarządzane/rokujące od nas.No i co teraz?
» 7 grudnia 2023, 23:33 #426
brazylianwisnia: Papa, Sezon zweryfikuje. Poprzedni pokazał, że lepsi od nas nie są. Zobaczmy jak w tym się ułoży na koniec.
» 7 grudnia 2023, 23:37 #425
Leh: Paps, teraz patrz w tabele przez kolejnych kilka kolejek :) Do końca grudnia Tottenhamu nie będzie w walce o Top4, a my będziemy.
» 7 grudnia 2023, 23:39 #424
Paps: Nie wiem co będzie na koniec grudnia czy w maju.Na teraz oglądając mecze tych drużyn tak to oceniam.Tyle :)
» 8 grudnia 2023, 00:56 #423
Leh: Paps, tylko nie masz racji. Oni grają sobie bez presji, zwłaszcza Tottenham. Dopiero teraz wjeżdża presja. I się skończyła zabawa.
I teraz widać jaka to drużyna - dokładnie taka, jak przed rokiem.
» 8 grudnia 2023, 08:33 #422
Paps: Aha,no tak.Twoja racja jest najmojsza.Spoko,rozumiem ;)
» 8 grudnia 2023, 08:39 #421
Leh: Paps, to nie decyduję, który z nas ma rację, tylko tabela :-) Ange wprowadził tam powiew świeżości, ale co roku jest taka ekipa, która jest mistrzem 10 kolejki. Potem rywale ich rozpracowują, przychodzi trudniejszy terminarz, kontuzje i jest po sprawie.
Więc po prostu Twój wniosek że Tottenham jest lepiej prowadzonym klubem od nas niczym się nie broni. Co więcej, my w kryzysie jednak ciułaliśmy punkty, a oni je gubią na potęgę. Opadł entuzjazm, wjedzie presja i tyle będzie z Tottenhamu. Więc po prostu nic nie broni opinii, że to Tottenham to mocniejszy i lepiej rokujący zespół od nas.
» 8 grudnia 2023, 09:16 #420
AUDIoooo: Moyes leje kurczaki, kontuzje zrobiły robotę w KFC
» 7 grudnia 2023, 22:51 #419
Leh: No ale to było oczywiste. To był mistrz 10 kolejki. Będą się bili o 6 miejsce
» 7 grudnia 2023, 22:52 #418
eragon30971: Moyes i jego WHU to nie jest jakaś anonimowa drużyna.
» 7 grudnia 2023, 23:03 #417
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.12.2023 01:03

Leh

Wiem, chodziło o to jak ich gra siadła, po kilku kontuzjach.

Eragon

Powiedzmy, że solidny średniak.
» 8 grudnia 2023, 01:02 #416
Leh: Uwielbiam te lige!

Niesamowity jest ten sezon
» 7 grudnia 2023, 22:49 #415
KubaUtd: Co tu się odwaliło w derbach Londynu kabarecik
» 7 grudnia 2023, 22:48 #414
Sanvean: Klątwa United działa bez zarzutu :D
» 7 grudnia 2023, 22:35 #413
JahKowalski: Newcastle póki co w plecy, co mnie bardzo cieszy. Nie lubię buraków
» 7 grudnia 2023, 22:11 #412
Ciechanek: A marchewkę?
» 7 grudnia 2023, 22:25 #411
matizek92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 22:34

Dlatego cieszę się z wczorajszej wygranej w dobrym stylu, ale ten mecz pokazuje ze można mieć wybitny mecz a potem dalej męczyć bule. Oby się u nas to ustabilizowalo, ale Chelsea sama gra gowienko okropne
» 7 grudnia 2023, 22:33 #410
MANmanyUTD: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 22:10

Garnacho----------Hojlund----------Diallo

----------------------Fernandes----------------

---------------Mainoo----McTominay-------


Ja bym stawiał na nich. Reszta jest w dołku... ten atak i pomoc może nam robić robotę. Z tyłu jeszcze obowiązkowo Maguire.
» 7 grudnia 2023, 22:10 #409
Leh: Tylko McTominay nie gra tak gdzie rysujesz. On gra fałszywa 9 w zasadzie. Dlatego Amrabat i Bruno muszą biegać za dwóch.
Aha, no i fajnie że Antony jest w dołku, za to nie jedyne w nim Amad...
» 7 grudnia 2023, 22:14 #408
RoyKeano: West ham gra straszną padake.
Z taką grą to powinni być w strefie spadkowej.
» 7 grudnia 2023, 22:06 #407
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 22:49

Padaka padaką, 2-1 dla młotów.

My graliśmy padakę, a od top 4 dzieli nas kilka oczek.
» 7 grudnia 2023, 22:48 #406
eragon30971: WHU gra obecnie chyba najlepszy autobus jeśli chodzi o top ligi. Potrzeba i takich drużyn żeby piłka nożna była różnorodna i ciekawa.
» 7 grudnia 2023, 23:05 #405
Cwr91: Ale ten sezon jest szalony, Everton z którym pojechaliśmy, ciśnie newsastle które nas zjadło
» 7 grudnia 2023, 21:27 #404
Domin31: Fakt wygraliśmy z Evertonem 3:0, ale czy z nimi pojechaliśmy to już bym polemizował.
» 7 grudnia 2023, 22:06 #403
Cwr91: Ale brama Evertonu. Czyżby Newcastle zmęczone po meczu z nami gdzie grali na 120%?
» 7 grudnia 2023, 22:12 #402
Tajfunsrajfun: Diabły z Poznania pytanko. Jade na koncert pro8l3mu w ten weekend ale wiadomix mecz też trzeba zobaczyć. Gdzie na pewno można go zobaczyć ?? Pozdro mordy !
» 7 grudnia 2023, 21:19 #401
Leh: Ja nie z Poznania ale swego czasu tam bywałem i oglądałem chyba w Cooliozum.
» 7 grudnia 2023, 21:47 #400
wrobel1992: Cooliozum zdecydowanie! Ewentualnie na Jeżycach U Boćka też super klimat i obsługa!
» 8 grudnia 2023, 01:51 #399
atotrikos: Erik ten Hag: Uwielbiałem drużyny Sir Alexa, finał Ligi Mistrzów w 1999 r., kiedy zwyciężył w Barcelonie. To było inspirujące. Wszyscy mi mówili: Nie odniesiesz sukcesu w tej pracy. Mówili, że to niemożliwe. Ja? Chciałem wyzwania. Wiedziałem, że nie będzie to łatwe, ale to świetny klub z tak wspaniałą rzeszą fanów. Ludzie kochają #mufc - albo są przeciwko Man United. Lubię takie kluby. Tak było z Ajaksem. Ta praca jest najtrudniejsza do wykonania, ale chcę wyzwań.
» 7 grudnia 2023, 21:03 #398
Dexxter: To co dzis Tottenham I Newcastle tracą pkt I pięknie zbliżamy się do czołówki :)
» 7 grudnia 2023, 20:15 #397
is200second: Tak się przyglądam temu projektowi Newcastle i aston Villi, że biorąc pod uwagę jak grają i jaki postęp w nie dużym czasie poczynily choćby te dwa zespoły. Oczywiście nie zapominam jeszcze o takim Brighton. Ale do czego zmierzam. Biorąc pod uwagę jaka kasa dysponują z roku na rok klubu w angli. Przy tak słabym rozwoju,United może być ciężko bic się o jakiekolwiek puchary, a o lidze mistrzów już nie wspominając.
» 7 grudnia 2023, 20:09 #396
mycka86: Z Leicester i West Hamem też tak miało być. W Anglii co kilka lat jakiś klub wskakuje do czołówki.
» 7 grudnia 2023, 21:24 #395
Leh: Ja naprawdę nie wiem od kiedy Wy oglądacie te ligę...
Jak pisze Mycka - co chwilę jest taka ekipa w Anglii. A potem to się sypie. Villa, Newcastle czy Brighton są super, serio, imponuje mi jak grają. Ale nie wierzę że te kluby zagrożą poważnie nam, City, Arsenalowi czy Liverpoolowi na długim dystansie. Może Newcastle bo ma niewyczerpane zasoby.
Zobacz na różnice punktowe, na to, że oni grają zachwycająco a my piach, oni są fenomenalni a my bijemy wszystkie nieslawne rekordy. I co? I jesteśmy tuż za nimi
» 7 grudnia 2023, 21:52 #394
M4S73R: Paul Pogba i Juventus wkrótce się rozstaną, Juventus jest gotowy do rozwiązania kontraktu.

Miał papiery na jednego z najlepszych na świecie. Szkoda że fryzury i tańce były ważniejsze.
» 7 grudnia 2023, 19:00 #393
Leh: Typowy u nas obrazek niestety. Może Ferguson nie bez powodu nie dawał mu grać?
» 7 grudnia 2023, 19:02 #392
marcino186: Sir Alex od początku wiedział
» 7 grudnia 2023, 19:24 #391
is200second: Belingham nie ma takiej techniki jaka ma Pogba. Szkoda bo Francuz w formie to absolutnie był top 3 w środku.
» 7 grudnia 2023, 19:51 #390
Leh: No tak, ale wiecie, takich piłkarzy o których można to powiedzieć są dziesiątki, jak nie setki. Gdyby miał inny mental, gdyby więcej trenował...
Właśnie na tym polegał fenomen Ronaldo - on wcale nie miał aż tak wybitnego talentu, za to pracowitość i fiksacje na to, żeby być najlepszym.
Zresztą Rashford to powiedział kiedyś, że dla niego wszyscy piłkarze w Premier League są na podobnym poziomie, różnica jest w mentalu. Szkoda że stosuje się to teraz też do niego :(
» 7 grudnia 2023, 20:02 #389
Cwr91: Pójdzie na pustynię, w Europie już nie pogra. Nie tęsknię za nim ale będę pamiętał mu comeback z city gdzie nas wyciągnął z 0:2 na 3:2
» 7 grudnia 2023, 20:53 #388
Klimaa: Pogba ma niesamowite warunki fizyczne i spokojnie mógł być najlepszy na swojej pozycji. Ale w głowie to dzieciak dlatego jest to kolejny zmarnowany talent.
» 7 grudnia 2023, 21:21 #387
SzarimMusty: Pogba miał wszystko by być najlepszym - wzrost, siłę, technikę, świetnie czytał grę. Wróć... miał prawie wszystko. Typ nie miał chęci bycia najlepszym. Ostatnio czytałem wypowiedź Matića który stwierdził, że za pobytu w United było dwóch piłkarzy regularnie się spóźniających. Jednym z nich był Jadon Sancho, a drugim właśnie Pogba.

Wspomniana dwójka w głowie ma głupoty zamiast ciężkiej pracy i dlatego obaj zmarnują swoje kariery.
» 7 grudnia 2023, 21:26 #386
atotrikos: Plotki.
Manchester United myśli nad zimową wymianą z Barceloną, Sancho x Raphinha.
» 7 grudnia 2023, 18:30 #385
mycka86: Mocne. A o wymianie Bellingham -> McTominay coś piszą ?
» 7 grudnia 2023, 18:45 #384
mycka86: Ale inne kluby też widzą co wyprawia Sancho. I nikt o zdrowych zmysłach go nie weźmie, ani nie wymieni.
» 7 grudnia 2023, 18:50 #383
atotrikos: Już Greenwooda miał nikt nie chcieć.
» 7 grudnia 2023, 19:51 #382
marcino186: Oglądam powtórkę i My naprawdę potrafimy grać
» 7 grudnia 2023, 18:17 #381
Zabson87: Breaking news Pep Guardiola:

Jeśli w tym sezonie zdobędziemy potrójną koronę, to przejdę na emeryturę.

Wszyscy wiemy że dopóki jest Pep to nie wiele ugramy. Lepiej by wygrał ta Potrójna Koronę i odszedł i spuścił City w przeciętność
» 7 grudnia 2023, 18:15 #380
marcino186: Przecież już wygrał
» 7 grudnia 2023, 18:17 #379
Halbrand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 18:36

Chcesz by City wygrało dwa razy z rzędu potrójną koronę? Na głowę Ci padło człowieku? Już nie mówiąc, że to nie wina Pepa, że gramy tak beznadziejnie...
» 7 grudnia 2023, 18:36 #378
Zabson87: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 18:44

Jak zostanie Pep to wygra jeszcze pewnie że 3x też fajnie nie
» 7 grudnia 2023, 18:44 #377
Kris7MU: Trzeba być dziwnym kibicem Manchesteru United żeby życzyć potrójnej korony City. Wam już się na głowę rzuciło z tym City. Ciągle widzę jakieś posty kibiców Manchesteru którzy trzymają kciuki za City, byle nie wygrał Arsenal albo Chelsea czy inny Tottenham. Oczekujecie mentalu od piłkarzy a sami macie beznadziejny.


Po drugie, co to za pisanie że póki jest Pep to wiele nie ugramy? Jak dla nas teraz równie dużym rywalem i zmartwieniem jest Klopp i Arteta, a zaraz dołączy Howe i Emery do grona tych lepszych
» 7 grudnia 2023, 18:47 #376
marcino186: Pep już tego nie powtórzy z City
» 7 grudnia 2023, 19:23 #375
atotrikos: Shaw na środku czy Lindelof? I dlaczego.
» 7 grudnia 2023, 18:14 #374
Cwr91: Żodyn
» 7 grudnia 2023, 18:35 #373
DevoMartinez: Szwed. Choćby dla tego żeby Shaw mógł grać na LO. :)
» 7 grudnia 2023, 18:42 #372
Stink3r: A na LO kto będzie grał, Dalot?
» 7 grudnia 2023, 18:44 #371
marcino186: Kto by pomyślał
Ze po 15 kolejkach Scott będzie naszym
Najlepszym
Strzelcem. I jeśli chodzi o Antonego dajmy mu szanse doskonale wiemy jakie miał problemy
» 7 grudnia 2023, 18:13 #370
marcino186: Pytanie mam ta ręka wtedy w polu karnym Chelsea to nie powinien być karny dla
Nas przypadkiem ? Widziałem tylko jedna powtórkę
» 7 grudnia 2023, 17:21 #369
sztejner: Moim zdaniem bez karnego.
Jakby nam gwizdnął karnego za cos takiego to równie dobrze mógł gwizdnąć nurkowanie Sterlinga.

W obu przypadkach słusznie niepodyktowany i tylko faul na Antonym był 100% karnym
» 7 grudnia 2023, 17:29 #368
atotrikos: Dla mnie mocny strzał lecący w światło bramki zatrzymany przez obrońcę ręką (to jego wina bo ma za zadanie zablokować wszystkim tylko nie łapskami) jest karnym zawsze.
» 7 grudnia 2023, 17:57 #367
marcino186: Czyli zdania podzielone oglądając to jeszcze raz to wydaje Mi się ze dość mocno piłka zmieniła kierunek po odbiciu ręki
» 7 grudnia 2023, 18:10 #366
Litosci: Mi. Się wydaje ze to i tak leciało daleko obok bramki
» 7 grudnia 2023, 18:11 #365
Lecter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 20:33

A nam przypadkiem nie odgwizdali, jak piłka spadała pionowo i bezwładnie (?) na rękę bodajże Maguire'a? Też wtedy nie leciała w światło bramki, a piłkarze drużyny przeciwnej nawet nie mieliby możliwości uderzenia jej gdyby ta spadła bez dotknięcia. Trudne sprawy są z tymi interpretacjami. Może trzeba byłoby wprowadzić zasadę w myśl której, każde dotknięcie piłki ręką w polu karnym i bez wyjątku, odgwizdywane będzie rzutem karnym. Nie będzie kontrowersji, kłótni, sprzeczek etc.
» 7 grudnia 2023, 20:32 #364
4uKrychu: Nasz najlepszy mecz w tym sezonie. Praktycznie nie graliśmy do Onany i nie spowalnialismy tak jak do tej pory tylko od razu do przodu. Brak Rashforda i Martiala i od razu lepiej. Marcus wszedł na końcówkę i sobie truchtał. Erik robi dobrą robotę. Murem za trenerem.
» 7 grudnia 2023, 16:34 #363
Leh: Słyszeliście że podobno Case, Varane i Sancho do sprzedaży zima? Info z Independent bodajże. Ciekawe.
» 7 grudnia 2023, 16:27 #362
JackDav: No do kontuzjowanego Case to się już kolejka ustawia...
» 7 grudnia 2023, 16:29 #361
Leh: Myśmy kupiliu kontuzjowanego Hojlunda i Amrabata :-)
» 7 grudnia 2023, 16:34 #360
JackDav: No z tym, że oni łapali kontuzje w trakcie finalizacji transferu, to jednak co innego. No i drugiego takiego frajera jak my to ciężko znaleźć ;)
» 7 grudnia 2023, 16:39 #359
GandiGanda: Spokojnie, jeszcze trzeba kogoś kupić, chyba że chcemy mieć dziurę w składzie. Vdb i Sancho to już dwóch. PO sezonie mogą odchodzić.
» 7 grudnia 2023, 16:59 #358
Leh: Erik powiedział że transferów do klubu się nie spodziewa w styczniu. Wygląda że raczej będziemy czyścić kadrę, a wzmocnienia latem.
» 7 grudnia 2023, 17:14 #357
GandiGanda: Tym bardziej się nie spodziewam ze Casemiro odejdzie. W drugiej części sezonu będziemy go bardzo potrzebować.
» 7 grudnia 2023, 17:19 #356
skowron32: Na chłodno dziś po meczu, oceniam mecz jako jeden z lepszych w obecnym sezonie. Chłopaki widać potrafią grać ale... Jak im się chce. Granacho wczoraj na odpowiednim poziomie wykończenia tylko lekko brak ogólnie jak tak będzie grał to bedxie z niego pozytek jeszcze w tym sezonie. Antek mnie zaskoczył bardzo pozytywnie, zresztą jak cała Nasza ekipa. Zdecydowanie mecz wczoraj na wielki PLUS, do poprawy skutecznosc a bedzie coraz lepiej.
» 7 grudnia 2023, 16:00 #355
Leh: Garnacho będzie nieskuteczny. Prawo wieku. Ronaldo w jego wieku marnował takie sytuacje że głowa mała. Pewnie tu na DP by go 10 razy sprzedali..
Antony - tu Erik słusznie zauważył, że on po prostu dostawał piłkę w lepszych pozycjach. Ten ruch bez piłki powoduje, że jest pod gra wtedy, kiedy powinien. Nad tym też musi popracować Rashford, no i Hojlund.
Ale mecz był świetny, dawno się tak nie jaralem nasza gra
» 7 grudnia 2023, 16:25 #354
adrianr27: Na razie jesteśmy jedyną drużyną w PL która nie ma żadnego remisu. Bierzemy wszystko albo nic.
» 7 grudnia 2023, 15:40 #353
PastaDoCiasta: Biuro Antydopingowe zawnioskowało o 4-letni ban dla Pogby

To niezłe mu wyszło to I need to show Manchester United what I am capable of xDD
» 7 grudnia 2023, 15:34 #352
sztejner: Chłop może śmiało zawiesić buty na kołku
» 7 grudnia 2023, 15:35 #351
Pyra: United dało mu kasę i rozgłos

on dał nam dabowannie na sawannie
» 7 grudnia 2023, 15:36 #350
sztejner: Nie no Pyra,rozgłos przyniosła mu dobra forma w Juventusie,a nie my. Myśmy dali mu tylko kasę
» 7 grudnia 2023, 15:38 #349
GandiGanda: On już nie gra na poziomie od kiedy odszedł Mourinho, więc może już zakładać salon fryzjerski.
» 7 grudnia 2023, 15:39 #348
StewieGriffin: Taki ban jest tylko na ligi europejskie? Czy w Arabii też sobie nie pogra? Bo jak będzie mógł iść do Arabii to gość i tak jest wygrany :D Boże jak ja się cieszę, że go już nie ma w klubie, tylko afery dopingowej by nam teraz brakowało.
» 7 grudnia 2023, 15:47 #347
Zabson87: Rashford zawodnik Klasy Światowej ale kompletnie tego nie pokazuje...

Co jest nie tak? Moim zdaniem na ten moment tylko Bruno jest world class
» 7 grudnia 2023, 15:26 #346
Aln555: mamy zawodników, którzy potrafią, ale nie pokazują tego teraz, tylko pytanie dlaczego?
» 7 grudnia 2023, 15:32 #345
sztejner: Rashford psuje ten klub od srodka.
Wystawienie Rashforda = zwolnijcie mnie bo sam nie mam odwagi.

Rashford zawodnik Klasy Światowej

Te komentarze dzieli tylko 24 godziny... Chorujesz na jakąś dwubiegunowość ??
» 7 grudnia 2023, 15:32 #344
kleks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 14:24

Hmmm tak oglądałem mecz wczoraj i obserwowałem Luke Shawa i;w 34 minucie postawił tak nogę jakby na śniadanie jadł kanapkę z dżemem. Chociaż znowu w 44 minucie ustawił się odwrotnie co by wskazywało że ktoś mu ta kanapkę jednak zjadł. Ktoś ze składu. Tak, Luke Shawa jest kretem..

Najgorsze w tym wszystkim jest to że niektóre cwiercmozgi wyciągają różne durne wnioski jak przykładowy powyżej jak najbardziej na poważnie
» 7 grudnia 2023, 14:23 #343
vieeeri: człowieku prawie mózg przegrzałem czytając pierwszy akapit. Dobrze, że wyjaśniłeś w kolejnym, że to wymyślone na potrzeby przykładu, bo już byłem gotowy odwijać mecz i kminić coś Ty tam wymyślił :D
» 7 grudnia 2023, 14:28 #342
Lecter: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 14:32

Radzę, oddstaw leki :D
» 7 grudnia 2023, 14:31 #341
Pyra: Shaw to mistrz bezmyślnych żółtych kartek, w pierwszej dostał za odkopnięcie piłki a w drugiej zrobił to samo, gdyby takim sposobem wyrwał czerwo to już byłby szczyt.
On nigdy nie odstaje kartek za jakieś ostre wejścia czy coś takiego, zawsze za swoją głupotę jak wczoraj, ciągnie za koszulkę bez zagrożenia 50m od naszej bramki lub wywraca przeciwnika w takich samych sytuacjach.
Ja wiem, że on czerwonych nie dostaje ale głupio tak grać cały mecz z myślą, że jeden przypadkowy faul i zespół dostanie przez ciebie w pape.
» 7 grudnia 2023, 14:33 #340
V3x: Eh, będziesz się teraz spuszczał jednym lepszym meczem. :/ Wynik fajny, gra fajna, ale z CP w Pucharze też zagraliśmy nieźle, by potem zagrać jak losowe Jaśki spod sklepu, więc nie szalej wariacie.
» 7 grudnia 2023, 14:33 #339
Lecter: Skoro pytasz, to jeszcze nie doszedłem, ale tak w gwoli ścisłości, to wolę spuszczać się po wygranym aniżeli przegranym meczu.
» 7 grudnia 2023, 14:52 #338
Kilerek7: Jeśli chodzi o mój komentarz, to nadal go podtrzymuje, obrona jest nadal słaba, wczoraj atak grał dobrze, ale obrona była dziurawa, gdyby Chelsea była bardziej skuteczna to mecz mógł się skończyć równie porażka
» 7 grudnia 2023, 14:56 #337
pMk91: @Kilerek7 tak, a gdyby United było bardziej skuteczne strzeliłoby 5 bramek lub wiecej, co za bezsensowne pieprzenie...
» 7 grudnia 2023, 15:08 #336
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 15:15

Moze z wyjatkiem jednego epitetu nie strasznego w tych opiniach nie bylo.Nasza forma i mecz z NU sugerowala spore ciezary i ja dalej uwazam,ze ten mecz moze byc pewna odskocznia,ale wcale nie musi.Natomiast twoje zachowanie i dodawanie wypowiedzi uzytkownikow i to w takiej ilosci sugeruje,ze mocno cierpisz i masz potezne kompleksy.Tak po ludzku - moze udaj sie do psychologa?Tymczasem gdybym byl adminem tej strony i mimo,ze jestem wrogiem cenzury to otrzymalbys od razu bana :)
» 7 grudnia 2023, 15:14 #335
Lecter: ~ Paps
Spokojnie, ty też miałeś znaleźć się na tej liście i jak cię to zadowoli, to zaliczasz się do tych samych "kibiców" co ww. Co do psychologa, dzięki nie skorzystam, mam już swojego.
» 7 grudnia 2023, 15:34 #334
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 16:56

Za co byś mu dał bana Paps? Za wypunktowanie pseudo kibiców?
To nieźle masz w bani może sam idź po pomoc.
Banować by się przydalo wiecznych malkontentów.
» 7 grudnia 2023, 16:56 #333
Biniek: Ja bym banował każdego "prawilnego" kibica, który na tych z innym zdaniem, mówi "pseudo..."
» 7 grudnia 2023, 17:47 #332
Kilerek7: pmk91 bezsensowne pieprzenie jest wywlekanie komentarzy przed meczem, gdzie każdy był przekonany, że zagramy dno, bo tym przez ostatni okres nas karmiono, a że nasi dostali jakiegoś olśnienia głównie w ataku, to teraz jest żartowanie z hejterów. Przypomnę, że krytyka to nie jest hejt, bo jako kibicie, mamy prawo wymagać od gwiazdorków zarabiających chora kasę, chociaż trochę zaangażowania. Dopisało nam szczęście i mogliśmy wygrać wyżej, albo przegrać. Nie zmienia to faktu, że Chelsea nie była miarodajnym testem, ofensywa zagrała dobrze, a obrona średnio i śmiem twierdzić, że takie City czy Live nasze dziury które zostawia MCT idąc do przodu wykorzysta z kretesem, a wtedy Amrabat już nie będzie taki kozak. Poczekajmy do końca grudnia na wyniki, bo mam przeczucie, że oni tylko chcieli zamknąć usta mediom na chwile.
» 7 grudnia 2023, 17:58 #331
Paps: Ermac ty to mam możesz palić gumy buraku ;)Lecter wiesz gdzie mam twoja listę?Mogę się jedynie pośmiać z was,bo admin nie potrafi zrobić z wami porządku;)
» 7 grudnia 2023, 18:01 #330
Pyra: Jeżeli wszyscy będą zdrowi to musimy wyjść tak samo w następnym meczu (Reguilon in - Lindelof out) a nie ciągle kombinować ze składem, gramy u siebie i musimy iść za ciosem, najlepiej strzelić kilka bramek i zrobić zmiany w drugiej połowie.
Po Bayernie będziemy mieć 5 dni odpoczynku przed Liverpoolem.
» 7 grudnia 2023, 14:22 #329
vieeeri: Szkoda marnować potencjał Shawa na środku obrony. Nie zdziwię się jak wyjdzie w sobotę Evans
» 7 grudnia 2023, 14:29 #328
Lecter: Zgoda.
Dla mnie Reguilon zagrał bardzo dobrze. Widać pomiędzy Nim, a Garnacho zgranie, rozumieją się, to widać. Tak samo jak prawa strona z Dalotem i Antonym. Fajnie to oglądało się.
» 7 grudnia 2023, 14:40 #327
Pady: Ciekawe kiedy nasza drużyna utrzyma formę, nie jestem pewien że będziemy tak samo dobrze wyglądać w następnym meczu, najgorsze że łamią nas sytuacje podczas meczu, chłopaki często dobrze zaczynają i jeśli nic się nie wydarzy prezentują się dobrze, ale jeśli np wpadnie czerwona kartka czy bubel Onany, leci wszystko jak domek z kart, w Realu mają zawsze serię i zawsze potrafią się podnieść z każdej sytuacji, wiem to kwestia głowy i charakteru, prawdopodobnie umiejętność mamy i brakuje tylko tych dwóch rzeczy żeby stworzyć klub w walce o trofea.
» 7 grudnia 2023, 14:06 #326
GandiGanda: No i super, wkoncu była intensywna gra, świeżość - co za tym idzie pressing, miło to się oglądało. Lubię takie mecze, w których nie wiadomo kto zaraz strzeli gola.
Jackson miał setkę ale tu Onana świetnie to wybił, Lindelof słabiutko.
» 7 grudnia 2023, 14:05 #325
smutny87: Ciekawe czy jesteś poza nami jakiś klub w którym podstawowy napastnik nie strzelił żadnej bramki w ligowych rozgrywkach.
» 7 grudnia 2023, 13:46 #324
Pady: Chłopak rzucony na głęboką wodę porównywany do Hallanda, to musiało albo się tak skończyć albo wystrzelić na równi, no niesty chłopak nie dojeżdża ale w LM pokazuje swój potencjał ze umi się odnaleźć.
» 7 grudnia 2023, 13:58 #323
V3x: Patrząc z jakim paralitykiem musiał współpracować tj Rashford, nie dziwię się, że chłop nic nie może wbić
» 7 grudnia 2023, 14:05 #322
Witcheraard: Bo Rasmus jest kompletnie niezgrany ze skrzydłowymi, widać to zawsze w momencie wrzutki czy to od Garnacho czy to od Anthonego, zawsze Hojlund jest delikatnie spóźniony.
Dajcie chłopakowi czas, niech się nauczy grać z ekipą i będzie to chodzić aż miło
» 7 grudnia 2023, 14:05 #321
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 14:20

V3x - Wczoraj Rashford nie grał, a Hojlund nadal anonimowy występ i to w meczu, który był najlepszym w tym sezonie jeżeli chodzi o stwarzanie szans. Zawsze jest lepsza opcja do rozegrania niż Duńczyk i to wynika z błędów zawodnika a nie drużyny. Zaraz sie okaże, że cała drużyna się uwzięła na Hojlund ai nikt biedakowi nie chce podawać. Skoro łatwiej do sytuacji strzeleckich dochodzą skrzydłowi i środkowy pomocnicy niż napastnik to raczej z adobrze o nim nie świadczy.

P.S Rashford asystował przy 2 z 5 goli Hojlunda w tym sezonie :)
» 7 grudnia 2023, 14:20 #320
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 13:19

Bardzo przyjemny mecz do oglądania, ale także obnażający problemy jednej jak i drugiej drużyny. To co wczoraj w defensywie robiła Chelsea to parodia, tak samo jak parodią jest że nie umieliśmy tego wykorzystać i strzeliliśmy tylko dwie bramki. Szkoda nerwowej końcówki, chyba bym się załamał gdyby wepchnęli tą bramkę i byłby podział punktów. Niemniej jednak tak jak pisałem wcześniej - bardzo fajny mecz. Takiego zaangażowania brakowało wcześniej i mam nadzieję, że to zacznie być standard a nie był to jedynie wypadek przy pracy spowodowany porażeniem mózgowym zawodników Chelsea. Tak jak dużo użytkowników wcześniej już pisało - można wybaczyć drużynie w kryzysie słabsze wyniki, ale braku zaangażowania nie tłumaczy nic.

Na plus zdecydowanie brak Rashforda, pomimo wielkiej sympatii do Marcusa trzeba jasno przyznać, że drużyna wyglądała dużo lepiej bez niego. Świetny Maguire, w końcu pozytywny występ Antonego. Garnacho kręcił aż miło, bardzo groźny, szkoda, że te wykończenie zawiodło. Ogólnie na bardzo duży minus u obydwu naszych skrzydłowych brak umiejętności grania słabszą nogą, ale obydwaj są w miarę młodzi mam nadzieję, że się tego nauczą bo inaczej w PL może być im ciężko. Bruno jak zwykle walczak, świetne piłki, szczególnie w pierwszej połowie. MCT dwie brameczki klasa, nadal nie uważam że nie jest to odpowiedni poziom, ale i tak lepszy wybór na pozycję B2B niż Mount

Na minus zdecydowanie Hojlund. W momencie gdy nagramy najlepszy mecz w sezonie jeżeli chodzi o kreowanie sytuacji, skrzydłowi i pomocnicy mają swoje okazję a napastnik żadnej to myślę że czas zacząć obwinać o taką sytuację naszą "dziewiątkę" a nie dogrywających. Z czegoś to wynika że do lepszych sytuacji dochodzą inni zawodnicy i że to ich piłka w polu karnym szuka. Hojlund nie miał wczoraj nawet jednej szansy, ale tak jak pisałem wcześniej moim zdaniem to wina Duńczyka a nie kolegów z zespołu. Widać niestety duży brak doświadczenia i ustawiania się, zawsze w polu karnym jest lepsza opcja do rozegrania niż Hojlund. Perspektywiczny grajek, ale myślę, że mógł sobie jeszcze z sezon czy dwa w tej Atalancie posiedzieć. Oglądając mecz nadal jest wrażenie, że gramy bez napastnika.
» 7 grudnia 2023, 13:18 #319
Zabson87: McTominay dwie bramki to plus jednak przy bramce straconej zrobił trochę "sepuku"
» 7 grudnia 2023, 13:17 #318
JackDav: 20 baniek to warto zaryzykować, od Martiala gorszy być nie może.
» 7 grudnia 2023, 13:10 #317
Zabson87: Jakiś no name, nie znam
» 7 grudnia 2023, 13:18 #316
sssexton90: Mecz wygrany mimo rażącej nieskuteczności. Widać było mecz dwóch drużyn z dobrym potencjałem, ale i z problemami. Chelsea też miała dużo okazji i partoliła strasznie. Fajnie, że wygraliśmy ale trzeba się skupić na kolejnych meczach bo o ile z Bou mamy szans to na wyjazdach z Liverpoolem i WHU będzie ciężko o punkty.

Na plus wczoraj McTominay, Ambrabat, Maguire Shaw, Onana, Antony do przerwy potem słabo.
Słabo wczoraj Hoilund niestety i Garnacho znowu nieskuteczny, Bruno musi poprawić technikę karnych bo aż oczy bolą jak on je wykonuje
» 7 grudnia 2023, 13:05 #315
Witcheraard: Erik ałt, rozwalił drórzyne
» 7 grudnia 2023, 13:08 #314
Cwr91: Przecież Sancho mówi że trenował dobrze, był najlepszy w cwiercpompkach
» 7 grudnia 2023, 13:15 #313
sztejner: ale był ostatni na treningu,więc to by nic nie dało,nie dałoby nic
» 7 grudnia 2023, 13:16 #312
IntruZ9: "Nie podniecajcie się,nie ma się czym cieszyć, zobaczymy co później,wygralimy fajnie,Ale....jedna jaskółka wiosny nie czyni...."



tak do usranej śmierci....

Po prostu wygraliśmy w fajnym stylu to tyle!
» 7 grudnia 2023, 12:53 #311
sztejner: Cykl życia Devilpage'a

Narzekajmy po porażkach,a po zwycięstwach szybciutko przypomnijmy o porażkach
» 7 grudnia 2023, 13:00 #310
jesse: Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale wczorajszy występ cieszy. Wiemy już na pewno, że nasi potrafią biegać i zaangażować się w mecz. Teraz zadaniem jest utrzymać ten stan motywacji i koncentracji, oraz praca nad eliminowaniem błędów. Jeżeli to się uda, to może nas jeszcze czekać kilka miłych momentów w tym sezonie.
» 7 grudnia 2023, 12:39 #309
JackDav: Szkoda, że ta koncentracja nie przyszła na chociaż jeden mecz z Galatą, bo to co odwalili w LM to jest karygodne.
» 7 grudnia 2023, 12:42 #308
Kicek999: Po wczorajszym meczu doskonale widać, że ci piłkarze mają dużo pojęcia. Poprostu są zwykłymi leniami i tylko dlatego nie szło wcześniej. Wczoraj się trochę wysilili pobiegali i od razu jest efekt. Chyba niektórzy nie są świadomi tego w jakim grają klubie.
» 7 grudnia 2023, 12:15 #307
janpal1: Rashford OUT! Gość wyżej ceni swojego kumpla Sancho "pokrzywdzonego" przez ETH, niż klub, w którym się wychował! Wczoraj to co zagrał to była kpina (zamiast pokazać coś światu jak Antony to stroi fochy).
» 7 grudnia 2023, 12:11 #306
Zabson87: Unai Emery.
Myślę że to on sprawdziłby się jako trener United.

Wygrał 3x LE oraz zdetronizował wczoraj City
» 7 grudnia 2023, 12:04 #305
Fenris: Moze w arsenalu albo PSG?
» 7 grudnia 2023, 12:07 #304
lukJakubowski: Zabson87
Ole też wygrywał z Guardiolą.
Mou wygrał LM z Porto i PUEFA i nawet z City wymęczył 3 do 2 i co?

Jest Erik i niech robi swoje.
» 7 grudnia 2023, 12:29 #303
sztejner: a jak Emery uwali mecz z Arsenalem to gdzie się wtedy sprawdzi ??
» 7 grudnia 2023, 12:30 #302
adrianr27: Poczytajcie trochę o Unau Emery, to najbardziej pracowity trener PL , całkowicie skupiony na drużynie
» 7 grudnia 2023, 15:29 #301
PoloMarek: Wczoraj po ostatnim gwizdku starałem się obserwować jak zachowuje się Rash. W pierwszych paru ujęciach wyglądało, jakby schodził prosto do szatni (po meczu z Newcastle był pierwszy w szatni moim zdaniem), ale na kolejnych ujęciach zbijał piątki z graczami Chelsea. Mam takie wrażenie, że między nim a Bruno jest jakiś problem. Jak gra Rash, to nikomu nie chce się biegać - szczególnie widać to właśnie po Bruno. Wczoraj był wszędzie, a w meczu z Newcastle jakoś było go mało - z resztą wówczas nikogo nie było na boisku.
Sam pamiętam, że nie chciało mi się kopać piłki, jak na orlika wpadał taki jeden co tylko z przodu stać i dobijać bramy z metra, ale żeby pobiegać i popracować, to nic - żaden. Myślę, że z dużą dozą prawdopodobieństwa można to przełożyć na profesjonalny futbol. Gdy jeden nie biega (szczególnie na skrzydle), to reszcie też się odechciewa.
» 7 grudnia 2023, 11:40 #300
DevoMartinez: Oczywiście, że brak pracy formacji z przodu implikuje pare rzeczy: Brak presingu, wysokiego podejścia całym zespołem i odzyskiwania piłki- starczy porównac Martial + Rash w meczu z Newcastle i Antony Hojlund po wejściu z łaki. A także od 1 min właśnie z Chelsea. Przepaść jak gra zespołu się zmienia kiedy pierwi w obronie są napastnicy. Druga sprawa to o czym piszesz, zniechęcenie pozostałych zawodników do tyrania za takich leni. Potem zaczynają się słabe wyniki, pada mental i radość z gry. Na tym poziomie rozgrywek minimum którego powinni kibice wymagać to zaangażowanie.
» 7 grudnia 2023, 11:57 #299
sztejner: Mam takie wrażenie, że między nim a Bruno jest jakiś problem

Kiedy Bruno mu oddawał karnego to nie było między nimi problemu,może bardziej chodzi o to że ta bramka i ten karny w jakiś stopniu miały poruszyć skałę,niestety ta ani drgnęła i stąd ten żal rozczarowanie czy lekka niechęć,aczkolwiek nie sądzę żeby byli na siebie obrażeni
» 7 grudnia 2023, 11:58 #298
Piwal: a może pomysł oddania karnego nie wyszedł od Bruno tylko było to polecenie Ten Haga ?
A co jeśli Bruno widzi ze Rashford jest faworyzowany i ma z tym problem ?
» 7 grudnia 2023, 12:04 #297
janpal1: @PoloMarek gdy skończył się mecz Rashford z wielkim uśmiechem od ucha do ucha zbił piątkę z MCT, ale kamera dalej pozostała na twarzy Rasha i gdy już Scott odszedł to nagle uśmiech zmienił się w podkowę.
» 7 grudnia 2023, 12:15 #296
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 12:20

Piwal,bez urazy ale nie doszukuj się wszędzie problemu czy jakiejś wizji że to nie ten a tamten
Erik jak i Bruno odpowiedzieli w temacie tego karnego wszystko jasno i dokładnie
ale nie,według Ciebie to musi być zawsze pomysł/zasługa kogoś innego

Przepraszam,ale doszukiwanie się przez Ciebie wszędzie teorii spiskowych robi się już nudne,także na tym kończę,bo mnie to wyszukiwanie problemów nudzi tak samo jak Neville'a komentowanie naszych meczów
» 7 grudnia 2023, 12:18 #295
Piwal: Przecież nigdzie nie napisałem że tak było na pewno. Moze ja poprostu takim jak Ty próbuje pokazać inny punkt widzenia na daną sytuacje ? Czasem warto mieć na uwadze fakt że zawodnicy nie zawsze mówią to co czują tylko to co powinni.

W zyciu codziennym też jesteś jak taki koń z klapkami na oczach i nie próbujesz spojrzeć szerzej na daną sytuacje ?
» 7 grudnia 2023, 12:25 #294
sztejner: Zawsze patrzę szerzej,ale skoro Bruno jak i Erik wypowiedzieli się jasno i klarownie o danej sytuacji i o oddaniu rzutu karnego że to była decyzja Bruno,to po co doszukiwać się tutaj nagle decyzji trenera ??

Jakoś jak gazety pisały o buncie w szatni i utraceniu 50% poparcia to nie patrzyłeś na to szerzej,tylko łyknąłeś jak pelikan
» 7 grudnia 2023, 12:28 #293
Piwal: sztejner, znów zmyślasz, ani razu nie wypowiedzialem się w temacie buntu w szatni bo osobiście w te doniesienia nie wierzę.

A co mieli powiedzieć odnośnie karnego ? Że Bruno był przeciwny? no pomyśl, skoro sam piszesz żę między nimi jest jakis problem to myślisz że Fernandes tak chętnie oddałby karnego koledze z którym ma jakieś zgrzyty? Pamiętaj że oni w swojej pracy wielokrotnie kłamią.

Dla przykładu Messi po wygraniu złotej piłki wypowiedział się że według niego Lewandowski też zasługuje na tę nagrodę tymczasem podczas oddawaniu głosów zupełnie go pominął i oddał głosy na swoich kolegów z zespołu.
» 7 grudnia 2023, 12:43 #292
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 11:26

Dobrze oglądało się ten mecz. Cieszy wynik ale powiedzmy sobie szczerze gdyby ich atak był odrobinę bardziej skuteczny to równie dobrze mogliśmy skończyć to remisem który byłby krzywdzący bo graliśmy duzo lepiej. Brakuje nam w zespole centralnej postaci naszego ataku. Kogoś do kogo będzie można zagrać piłkę przed polem karnym i nie straci jej w ciągu kilku sekund pozwalajac kolegom podejść wyżej a jednocześnie postaci która będzie umiała znaleźć piłkę w polu karnym. Wczoraj świetnie robił to McTominay ale przeciez to jest defensywny pomocnik i chociaż świetnie odnajdywał się w polu karnym to widać było jego braki w opanowaniu przy zmarnowanych sytuacjach. Nie wiem czemu ale moje myśli co do tej kadry ciągle krążą wokół Lukaku i tego że jest on brakującym elementem układanki. Mam takie poczucie że my nie wykorzystaliśmy w pełni jego możliwości za Solskjaera i pozwoliliśmy odejść stawiając na niewłaściwe osoby w postaci Rasha i Martiala. Lukaku w tym sezonie 10 goli w 17 meczach dla Romy.

Taką postacią może będzie z czasem Hojlund ale potrzebuje on kogoś z kogo będzie mógł brać przykład i z kim będzie mógł rywalizować o miejsce w składzie. Romelu bardzo chętnie dzieli się doświadczeniem z kolegami i daje dobry przykład swoją ciężką pracą. Przypomnę tylko że będąc u nas przodował on w statystykach biegowych.

Co byście powiedzieli na taki powrót ? Może macie lepszych kandydatów ?
» 7 grudnia 2023, 11:25 #291
skylark11: A gdyby nasz atak był skuteczniejszych to bym strzelili 5
» 7 grudnia 2023, 11:32 #290
PoloMarek: Daj spokój z Lukaku, to jest dopiero leń. Wolę oglądać Garnacho, który co prawda nie trafia, ale stara się, walczy o piłkę, choć czasem spuszcza głowę - to ma duszę wojownika. Lukaku to słabiak i kolega Pogby, niech zostanie we Włoszech
» 7 grudnia 2023, 11:42 #289
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 11:46

skylark11: Dochodzi jeszcze kwestia tego że oni mieli bramkarza który im wybronił mnóstwo sytuacji w tym rzut karny. U nas Onana wybronił jedną sytuacje sam na sam, dwa uderzenia z dystansu i wpuścił babola. Chelsea miała kilka sytuacji gdzie nie trafili w bramke lub trafili w jej obramowanie a Onana stał nieruchomo patrząc na piłkę ciut lepsza celność i znów mówilibyśmy ze Onana zawalil nam mecz. Trudno też zapomnieć o zasługach Maguire który zagrał jak profesor i wielokrotnie ratował nam tylek.

Można mieć zastrzeżenia do rozegrania piłki przez Sancheza ale mimo puszczenia dwóch goli był wczoraj drugim najlepiej ocenionym zawodnikiem na boisku.
» 7 grudnia 2023, 11:43 #288
Piwal: Lukaku leń? on u nas zapierniczał najwiecej z formacji ofensywnej i brał ciężar gry na siebie. Mozna mu odmówić braku techniki z racji gabarytów ale zaangażowania mu nigdy nie brakowało.
» 7 grudnia 2023, 11:46 #287
ryudo3: Daj spokój z Romelu. Był, strzelił nam pamiętne 2 bramki przeciwko PSG w LM i dziękujemy bardzo
» 7 grudnia 2023, 11:46 #286
Piwal: Łącznie strzelił u nas 42 gole i zanotował 13 asyst w 96 meczach a pamiętajmy że w zespole nie było wtedy Bruno i Eriksena wiec brakowało kogoś do dogrywania mu. Pogbie raz sie chciało a raz nie.
» 7 grudnia 2023, 11:48 #285
DevoMartinez: Expected goals 4 dla nas. Gdyby, gdyby. Zawsze jakieś 'ale' albo 'gdyby' Hojlund jak się zastawia biorąc na plecy rywali to nadzieja, że będzie takim zawodnikiem. Już teraz często potrafi przyjąć, przytrzymać, pozwolić podłączyć się kolegom do ataku. Jeszcze czasami mu piłką odskakuje, trochę musi ją bardziej szanować i nie tracić ale on powinnien się jeszcze rozwinąć. Przydałby się drugi napastnik ale raczej w stylu joker z ławki a nie ktoś kto zablokuje duńczykowi miejsce w podstawie. Imo.
» 7 grudnia 2023, 12:02 #284
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 12:13

DevoMartinez tu nie chodzi o narzekanie, tylko o fakt że mimo dużo wyższego expected goals Chelsea nie brakowało wiele do remisu. Wystarczyłby karny za nura Sterlinga albo jeden celniejszy strzał Mudryka i po tak dobrym meczu mielibyśmy punkt zamiast trzech.

Na ten moment to Hojlund w wieku 20 lat powinien byc raczej tym który wchodzi z ławki lub gra rotacyjnie. Obarczanie go odpowiedzalnością za zdobywanie goli w tym klubie nie skończy się dla niego dobrze, gorsze 3-4 miesiące i kibice spalą go żywcem. Tu potrzeba kogoś doświadczonego kto nie raz wytrzymał już taką presję.
» 7 grudnia 2023, 12:13 #283
Cwr91: Lukaku u nas robił wyniki i był na maksa hejtowany. Strzelał gole była cisza, źle przyjął piłkę to się pomyje na niego wylewały. Piłkarsko moim zdaniem spoko ale tam jakieś kwasy były chyba że on hejtować United po odejściu. Zresztą jako człowiek wydaje się być toksyczny, tutaj kocha inter i nigdy nie przejdzie do juve potem wychodzi ze z juve dogadany. Po Chelsea też cisnął będąc ich piłkarzem. Z tego względu nie chciał bym go u nas
» 7 grudnia 2023, 12:16 #282
Piwal: Cwr91 moim zdaniem jego zmienność wynika poniekąd z tego jak jest traktowany przez swoich kibiców. U nas zapierniczał i robił liczby a kibice doszukiwali sie niedoskonałości i robili z nim memy bo czasem źle przyjął mimo że był najlepszy w zespole. W Interze dostał szanse na odbudowe, wykorzystał ją i dawał z siebie wszystko żeby się odwdzięczyć. Dowiózł ich do finału LM a kibice zmieszali go z błotem po tym jak niefortunnie stanął na drodze piłki lecącej do bramki. Niektóre wypowiedzi źle się starzeją ale uważam że do Romelu jak do nikogo pasuje określenie 'niedoceniony'.
» 7 grudnia 2023, 12:31 #281
Cwr91: No z tym niedocenionym się zgadzam. Nie rozumiałem tego hejtu który u nas się wylewał na niego. No i gdzie nie pójdzie tam strzela dużo.
» 7 grudnia 2023, 13:17 #280
Gintoki: Powiedzmy sobie szczerze, to był najlepszy nasz mecz w tym sezonie, expected goals na poziomie 4.11 przeciwko druzynie która ograła Brighton i Totki oraz grała na rowni z City i Arsenalem ugrywajac z nimi remis. Trzeba sie cieszyc tym meczem jak najdluzej, ogladac skroty i powtorki tego meczu codziennie bo taki mecz moze sie predko kolejny raz nie powtórzyc :P Niestety moje przeczucie jak i pewnie wiekszosci kibicow myslacych racjonalnie i logicznie jest takie ze taki mecz u nas trafia sie raz na 100 i pewnie w kolejnych nie bedzie juz sladu po formie z tego meczu. Pozostaje mieć nadzieje ze moje przeczucie sie nie sprawdzi i wlasnie teraz zaczeli łapac forme. Nie mniej kiedy nalezy sie fala krytyki to sie nalezy, ale po tym meczu trzeba druzyne pochwalic i pogratulowac jej swietnego meczu ( nie mowie tu o wyniku bo to tylko 2:1 ale o stylu gry, bo takiego dawno juz nie widzielismy).
» 7 grudnia 2023, 11:18 #279
PogbaNaBramce: z ruskimi zawsze dobrze wygrac
» 7 grudnia 2023, 11:17 #278
AgentBartezz: Generalnie to na jakiś czas odpuszczam sobie czytanie komentarzy i odpisywanie na tej stronie. Wiem, że to nikogo nie obchodzi ale po prostu ten Wasz lament na wszystko jest czasami bardziej irytujący niż oglądanie naszych fatalnych meczów.
"Po co ten Dalot", "Jak zobaczyłem skład to się zastanawiam co ten łysy ma w głowie", "Shaw dzban bo fauluje", "EtH dzban bo zbił pionę z Ziyechem", "Oj będzie srogie lanie", "Może ten Hag zrozumie, że niektórych zawodników nie nalezy wstawiać np. Dalot, Ambrabat". I moje najbardziej ulubione - "A DDG by to obronił". No bo przecież on nie puszczał piłek pod rękami, między rękami. Bardzo Davida lubiłem, był prawdopodobnie jeden z najlepszych bramkarzy w historii jeśli chodzi o refleks, instynktowne obrony. Ale ciągle wyglądał jakby brakowało mu koncentracji. Czy Onana jest jakimś krokiem naprzód? Nie wiem, ale śmieszą mnie teksty "no i gdzie te długie celne podania" jakby ludzie zapominali, że zagrać długą piłkę to jedno ale jeszcze ktoś musi o nią powalczyć... A rozgrywanie piłki od bramki to jest zupełnie inny poziom z Onaną.

Po prostu jest to niewiarygodne że można tyle narzekać, czytając to wszystko można sobie pomyśleć, że jesteśmy jakimś klubem w okręgówce. Jasne, to jest na tyle wielki klub, że oczekiwania są spore, a więc i każde rozczarowanie ma wielki wydźwięk. Ale to już przechodzi ludzkie pojęcie co tu się momentami wyrabia. Tym bardziej, że ta nasza wielkość została mocno nadszarpnięta zarówno słabymi wynikami jak i wszystkim czego na co dzień nie widać.

Przecież gramy tak fatalnie, tak tu wszystko jest źle, tyle meczów przegrywamy, a jesteśmy... 3 punkty za wielki, przepotężnym, mocarnym City. 8 punktów przed mającą "naszego wymarzonego" menedżera, wydającą jeszcze 3 razy tyle co my na transfery, Chelsea.
Czy jest dobrze? Nie, oczywiście, że nie. Czy ten Hag popełnia błędy? Owszem. Czy po tym wczorajszym, świetnym, ale jednak tylko jednym, meczu, można już się podniecać? Absolutnie nie. Ale ja jestem tylko kibicem i chce się po prostu cieszyć oglądaniem kolejnych meczów. Wiadomo, że są ciężkie czasy ale trzeba je przetrwać razem z zespołem, który oczywiście wymaga zmian. Ale Wy tego tutaj nie potraficie.

Do zobaczenia w maju.
» 7 grudnia 2023, 10:47 #277
Fido: Cześć, podzielam twoje zdanie, obstawiam jednak, że nie wytrzymasz bez czytania komentarzy dłużej niż 3 mecze. Oprócz bandy troli, hejterów, kibiców innych drużyn, czy poprostu mało inteligentnych ludzi są też normalni kibice. Dodatkowo można często dowiedzieć się ciekawych plotek czy przecieków odnośnie oczekiwanego przejęcia klubu, transferów itp. Oczywiście trzeba to filtrować ale część z tych informacji się sprawdza. Pozdrawiam.
» 7 grudnia 2023, 11:15 #276
NexaT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.12.2023 11:26

Nie jestem fanem narzekania, ale wybory personalne ETH pozostawiają niekiedy wiele do życzenia. Ja jestem krytykiem Dalota, od samego początku byłem i zawsze będę, bo jest marniakiem i wystawianie go do jedenastki jest proszeniem się o kłopoty, nawet jeśli wczoraj zagrał w miarę przyzwoicie. To samo tyczy się Rashforda, ile razy można go wystawiać i liczyć na cud kosztem drużyny? Wczoraj go nie było i wszystko wyglądało o wiele lepiej, wróci pewnie w kolejnym meczu i znowu będzie kopanie się po czole i pytanie, dlaczego gramy tak słabo. A no dlatego, że Rashford bez formy jest na boisku, albo taki Dalot, który zawala bramki albo zostawia autostrady po swojej stronie.

edit: albo Scott, który nie biega za zawodnikiem, albo Amrabat właśnie, który podaje do rywali. Filmików jest pełno, które pokazują zaangażowanie pewnych zawodników, ale dla ETH jak widać to nie jest coś, co kwalifikuje zawodnika do posiedzenia na ławce.
» 7 grudnia 2023, 11:25 #275
AgentBartezz: @Fido
Oczywiście masz rację i mój błąd, że o tym nie wspomniałem, dlatego też chciałbym zwrócić honor wszystkim tym, z którym da się prowadzić merytoryczne dyskusje - bo też sporo osób takich jest.
Kibicuje United przeszło 20 lat - konto mam dopiero od 6 więc myślę, że spokojnie wytrzymam, wcześniej dawałem rady to teraz też dam :)
» 7 grudnia 2023, 12:32 #274
JackDav: Jakby dało się blokować niektórych użytkowników, to by było pięknie.
» 7 grudnia 2023, 13:19 #273
JoMoridnio: Przypominam dopiero 1 wygrana w ładnym stylu w tym sezonie w pl , już tak nie pompujcie nas bo zaraz pękniemy. Bo Bayern Liverpool I Aston Villa która stłamsiła city więc...
» 7 grudnia 2023, 10:39 #272
sztejner: nie można pompować zwycięstw bo jesteśmy zajęci pompowaniem porażek, dobrze rozumiem??
» 7 grudnia 2023, 10:41 #271
brazylianwisnia: To nie skoki narciarskie by punktować za styl. Jesteśmy na równi z wychwalamy tu Tottenhamem i Newcastle.
» 7 grudnia 2023, 11:16 #270
JoMoridnio: Jopciu: wygraliśmy X Kopenhagą która lech zatrzymał kilka.lat temu a legia wygrala z Lechem kilka razy i wygrala tym sezonie z Aston Villa więc o mecz z Aston Villą sie w zupełności nie musimy się martwić
» 7 grudnia 2023, 11:37 #269
pbskarpy: Prosta siermiężna gra na wieżę w polu karnym, strzały zza Pola karnego i kontry. A tu magicy silą się na jakieś cuda na kiju i taktyki z innej galktyki.
» 7 grudnia 2023, 10:39 #268
cantona007: Przydałby się na próbę w zimę Serhou Guirassy jako dodatkowy napastnik, zwłaszcza, że ma klauzulę 15 mln. Potrzebujemy wykorzystywać więcej okazji na bramki.
» 7 grudnia 2023, 10:31 #267
Cieniu: Dzień dobry. Właśnie taki Manchester United chciałbym oglądać za każdym razem. Bardzo ładnie to wyglądało, oby tak dalej.
» 7 grudnia 2023, 10:22 #266
JackDav: Mam nadzieję, że chodzi ci tylko o zaangażowanie, bo tam do przyzwoitego poziomu jest jeszcze długa droga. Chyba, że chcesz w każdym meczu oglądać jak cudem nie tracimy kilku bramek, bo przeciwnik ma gorszy dzień od nas...
» 7 grudnia 2023, 12:24 #265
MadBuzzer: Porządne zawody zagrane przez naszych. Nie ma co otwierac szampana, bo oni mieli wiele takich historii, że po kiepskiej grze zdarzało im się kilka porządnych, pełnych zaangażowania po czym znowu zaczęli grac jakby mieli wszystko w poważaniu. W drugiej połowie Maguire zagrał bardzo dobrze. Miał wiele kluczowych przechwytów i odbiorów, McTominay powinien grać jako fałszywa 9tka (z przymrużeniem oka). Garancho widać, że nie ma pary grać całe 90 minut. Grał naprawdę walecznie, podawał, dryblował, wychodził do piłek, strzelał na bramkę. Im bliżej końcowego gwizdka robił więcej błędów, ale to tak jak napisałem wydaje mi się, że to już przez zmęczenie. Natomiast Rashford po srogim liściu w papę już dzisiaj powinien być szykowany w letnie okno transferowe na kopa w doooooppe z klubu. Leń, egoista ma czelność mię pretensje do trenera kiedy ten go ściąga, a gra taki shit, że brak słów. Był na boisku kilka minut, a truchtał sobie jak gdyby nigdy nic.
» 7 grudnia 2023, 10:14 #264
kacpersky: Bardzo dobre spotkanie. Nareszcie widać było zaangażowanie w każdej z formacji. Można nie mieć techniki jak Dalot czy McT ale agresywne doskoki i kompleksowy pressing pozwoliły nam stwarzać nieustanne zagrożenie. Tak trzeba grać. Dawno nie było takiego pomruku aprobaty po akcjach United na Old Trafford.

Pisałem to po ostatnim meczu, ale się powtórzę - wolę zaangażowane ale przeciętniackie postaci w składzie ponad rozkapryszone gwiazdy, które grają dobrze tylko wtedy kiedy inni na to pozwalają. Rashford, Martial, Varane - gdyby udało się ich pozbyć i zrobić miejsce w budżecie dla kilku młodych piłkarzy z apetytem na pierwszy skład to nie słuchalibyśmy pismackich wypocin o braku wsparcia menago w szatni. Szkoda, że zarząd tego nie kuma i pewnie w lato znów sięgniemy po jakiegoś gwiazdorka za 100mln z tygodniówką rzędu 300.000. Obym się mylił.

ETH in.
» 7 grudnia 2023, 10:13 #263
Natanael: Pełna zgoda.

Umiejętnościami można trochę nie dojeżdżać ale odpowiednia taktyka, dobra motoryka i zaangażowanie potrafią trochę przykryć braki czysto piłkarskie. No i umówmy się, nie mamy w składzie aż takiego paździerza jak się niektórym wydaje.

W Martiala już od dawna nie wierzę, a Rashforda zawsze broniłem ale jeśli ma to wyglądać tak, że bez Marcusa na boisku zasuwa kolektyw, to jestem jak najbardziej za ty