Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ten Hag po blamażu z Brentfordem: Potrzebujemy nowych piłkarzy

» 14 sierpnia 2022, 14:17 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Erik ten Hag jest przekonany, że ciężka praca i nowe twarze w zespole pozwolą Manchesterowi United wrócić do gry w sezonie 2022/2023 w Premier League. Czerwone Diabły w sobotę doznały upokarzającej porażki z Brentfordem (0:4).
Ten Hag po blamażu z Brentfordem: Potrzebujemy nowych piłkarzy
» Erik ten Hag liczy na wzmocnienia Manchesteru United w letnim oknie transferowym
Manchester United po dwóch kolejkach nowego sezonu zajmuje ostatnie miejsce w ligowej tabeli. Czerwone Diabły na inaugurację przegrały z Brightoon & Hove Albion (1:2).

– Jako zespół jesteśmy w trudnym procesie – mówi Ten Hag w rozmowie ze Sky Sports.

– Spodziewaliśmy się innego początku. Wygląda na to, że to co stało się w przeszłości, w ostatnim sezonie, musimy zmienić bardzo szybko.

– Potrzebujemy nowych piłkarzy, potrzebujemy jakościowych zawodników i zrobimy wszystko, aby przekonać ich, by tutaj przyszli.

Ten Hag dodaje, że Manchester United musi popracować nad przezwyciężaniem trudnych momentów w meczach.

– To prawda. Widzieliśmy to i trzeba nad tym pracować. Tylko jeśli będziemy trzymać się razem i ciężko pracować, to przezwyciężymy to. Trzeba pokazać wiarę w zespół i w siebie na boisku – stwierdza Holender.

Ten Hag winą za kiepski start sezonu 2022/2023 nie zamierza obarczać wyłącznie zawodników. – Nie zrozumcie mnie źle, menadżerowie również są odpowiedzialni za wyniki. To ogromna odpowiedzialność i biorę to na siebie. Będę nad tym pracował – stwierdza menadżer Czerwonych Diabłów.

– Naszym zadaniem jest poprawa pewności siebie zawodników. Trzeba nad tym pracować. Musimy ich mobilizować, ale sami również muszą to zrobić, bo wiedzą, że są dobrymi piłkarzami. Teraz musimy być zespołem i wziąć odpowiedzialność – dodaje Ten Hag.

Manchester United najbliższe spotkanie rozegra 22 sierpnia. Czerwone Diabły na Old Trafford zmierzą się z Liverpoolem.


TAGI


« Poprzedni news
AC Milan i Inter Mediolan wykluczyły transfer Cristiano Ronaldo
Następny news »
Manchester United liczy na 1-2 transfery w najbliższym tygodniu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1074)


EvdS: Cuhna odrzuca możliwość dołączenia do ManU. Ciekawe dlaczego..
» 16 sierpnia 2022, 19:01 #1064
Bylak: Sezon nawet sie dobrze nie zaczal, a juz wiadomo że bedzie lipa. Ah shi..t, here we go again.
» 16 sierpnia 2022, 11:00 #1063
atotrikos: Lepiej sprzedać gnoja za 15-20mln czyli za pensje na chwilę dla jakiegoś ręcznika De Geo, ok? Jeszcze się rozwinie na miarę jakiegoś Warda-Prowse i co? Po co?

Także jeszcze raz:

Sprzedać lepiej Garnera 21 latka na pozycję którą szukamy wzmocnień, za ok 15-20mln.

Niż sprzedać 26 latka prawie za okolice 20-30mln. Mowa o Mctominayu który 5 sezon z rzędu ma odpalić.

Rozumiesz kibicu? Wszystko jest w porządku.
Nie martw się bo wracamy silniejsi. Tzn takie mamy hasło wyborcze.
» 16 sierpnia 2022, 10:45 #1062
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 10:37

Na pewno nie powinni sprzedawać Garnera, a jak już to McTominaya. Poza tym do sprzedaży: Rashford, Shaw, Dalot, Maguire. Kupić w to miejsce LO, PO, ŚO, DM, ŚP, N i PS. Czyli na moje potrzebujemy jakiś 6 transferów i pożernać z 4 graczami. Ronaldo może też odejść
» 16 sierpnia 2022, 10:37 #1061
sztejner: a na moje to :
już mi się nie chce wymieniać ich z nazwiska więc do sprzedania GK,LO,ŚO,ŚO,PO,ŚP,ŚP,ŚPO,LS,N,PS,a do kupienia mamy : GK,LO,ŚO,ŚO,PO,ŚP,ŚP,ŚPO,LS,N,PS

Czyli na moje potrzebujemy jakiś 11 transferów
» 16 sierpnia 2022, 10:45 #1060
dlabigt23: Nie pojęte jest to jak u nas ociężale idą te transfery. Ciągle tylko zainteresowania, rozmowy a zero konkretów. Raz chcemy tego, później tego a może lepiej tego i tak naprawde transferów nie ma nadal. Juz pomijam fakt ze takie transfery powinny być jjuz na przedsezonowe torunee a tutaj po 2 meczach dostajemy baty i nadal nic się nie zmienia :D . Żenujące,
» 16 sierpnia 2022, 10:26 #1059
sztejner: był czas przywyknąć,na tej stronie wszystko się powtarza
- problemy z transferami (co roku od 10 lat)
-problemy z formą (co roku od 10 lat)
-Wirusy w szatni (co roku od 10 lat)
- Zmiana trenera co 2,5-3lata
- Stadion,czy ośrodek treningowy - niepoddany renowacji od jakiś 10 lat,za to zdobywamy trofea za najpiękniejszą murawę w Anglii

Żenujące jest to że od 10 lat nic się nie zmieniło(przynajmniej na lepsze) nic totalnie nic.

Teraz co jest bardziej żenujace ? pisanie o tym rok po roku,czy brak jakichkolwiek postępów od dekady ?
Kto powinien się wstydzić ? my ? kibice ? czy ten zafajdany zarząd na spółkę z piłkarzami których jak widzę,to mam chęć wysłać sms o treści "pomagam"
» 16 sierpnia 2022, 10:42 #1058
lipeklukas: Nawiąże już do przyszłego meczu, jaki nas czeka. Pomijając formę, myślę, że jest to dobry moment na zagranie tego spotkania. Liverpool nie wszedł jeszcze na pełne obroty, ich skuteczność też pozostawia wiele do życzenia, obrona też nie jest monolitem, jak narazie, stracone 3 bramki ze słabszymi rywalami. Wypadają im m.in. Darwin, Konate. Pod znakiem zapytania stoją występy Jota i Fabinho. Liverpool będzie pod presją zwycięstwa, dwa remisy, gdzie każdy liczył na 6pkt, mają za rywala drużynę bez formy, z konfliktami i swoimi problemami. Tu upatruję naszą szansę, może to głupio zabrzmi ale na zwycięstwo. Jednak my też musimy spełnić kilka warunków. Zagrać niemal perfekcyjnie, wydaje się nie możliwe, ale jednak. Wyjść na dwóch defensywnych, z konieczności, ktoś z dwójki McFred i Lisandro, z jednym Fredem w środku nie ma szans.
Co pokazał ostatni mecz. AWB, ze względu na jego szybkość i stalowe płuca, Dalot będzie oddychał rękawami, po 15 minutach. Ronaldo na szpicy, potrzeba nam skuteczności i wzrostu przy główkach. To jest mecz, który rządzi się swoimi prawami, liczę na 100% zaangażowania, nie interesuje mnie co dzieje się w szatni, na treningach. Na boisku mają być drużyną i tu rola trenera, żeby im to wpoił do głów. Typuje 3:1 dla United
» 16 sierpnia 2022, 10:19 #1057
decykos: Nunes w Wolves. Dlaczego my nie potrafimy tak działać na rynku?
» 16 sierpnia 2022, 10:14 #1056
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 10:20

Bo u nas rozważają i dumają całe okienko nad kupnem fajnych zawodników aż tak końcu ktoś zdecydowany sprzątnie nam ich sprzed nosa. Na koniec w panice ściągniemy zamiast tego przepłacony szrot
» 16 sierpnia 2022, 10:18 #1055
ManUtdFan94: Cunha ciekawy ruch, ale jak taki Morata jest do wyciagnięcia za 35 mln to oprócz Brazylijczyka tez bym go wziął. Wiadomo piłkarz trochę memiczny, ale doświadczony i pare bramek strzeli.
» 16 sierpnia 2022, 09:58 #1054
roche: Potrzeba co najmniej 4 transferów. Bramkarz, SPD, prawy obrońca i napastnik. Czasu coraz mniej. Nie wiem na co czekają? Chyba, że nie ma kasy na transfery
» 16 sierpnia 2022, 09:58 #1053
Pochmurny: Takie pytanko do wszystkich. Też macie od jakiegoś czasu problem z wieszająca się stroną? Problem występuje przez kompa i mobilnie.
» 16 sierpnia 2022, 09:26 #1052
United45: Winimy piłkarzy i bardzo słusznie - powinni prezentować się niebo lepiej w koszulce Manchesteru United ale ja, mimo niedługiego stażu Ten Haga w United nie rozwieszałbym nad nim ochronnego parasolu i wytknął mu kilka błędów których się dopuścił.

Wypiszę po kolei
1. Pozostawienie opaski kapitana na ramieniu Harrego Maguire zamiast zrobić demokratyczne wybory wśród zawodników i zdjąć presje i oczekiwania przed nowym sezonem z Anglika.
2. Pozostawienie CR7 w klubie mimo jego usilnych starań odejścia przez co atmosfera w szatni United zrobiła się gęsta.
3. Pozostawienie Davida De Gei jako pierwszego bramkarza Manchesteru United. Niektórzy mówią że to nie był priorytet ale w takim razie co było priorytetem? Ten Hag póki co nie podjął żadnej wiążącej decyzji aby cokolwiek zmienić.
4. Brak zakupu defensywnego pomocnika i gra duetem McTominay-Fred. Tutaj wina myślę obustronna Holender/Zarząd.
5. Zakup Lisandro Martineza z zamiarem wystawiania go na ŚO podczas gdy priorytetem powinien być młody Josko Gvardiol na tą pozycje i gra parą Gvardiol-Varane.
6. Brak wiążących decyzji w sprawie sprzedaży niechcianych zawodników. Pogba, Lingard, Matic, Pereira, Mata to zawodnicy którzy od początku było wiadomo że odejdą z klubu.
7. Zakup lewego obrońcy mając ogromny wakat na prawej obronie.


Tylko tyle i aż tyle... Troche sie zawiodłem póki co na Holendrze. Nie będę wywieszał tutaj banerów TEN HAG OUT bo wierzę w jego projekt ale zaczął go zdecydowanie zbyt ostrożnie. Napawają mnie optymizmem jego ostatnie słowa - "Wygląda na to, że to co stało się w przeszłości, w ostatnim sezonie, musimy zmienić bardzo szybko"

Wydaje mi się że Eric mylnie sądził że wystarczą kosmetyczne zmiany i powolna ewolucja - teraz się przekonał że potrzeba tutaj dużej rewolucji i to w szybkim tempie.
» 16 sierpnia 2022, 09:12 #1051
klb9k: 1. Obłęd, facet nie wygrał ani jednego trofeum i ma w CV dwa spadki do niższej klasy rozgrywkowej jest kapitanem United.
2. Wydaje mi się, że będą trzymać go tak długo póki nie ściągną napastnika jako zastępstwo i odejdzie na koniec okienka.
3. Myśle, że DeGea nie był priorytetem do zmiany w tym okienku ale chyba każdy ma świadomość, że to zapewne jego ostatni sezon między słupkami u nas.
4. Wrócił van de beek i celem był/jest DeJong, na pewno jest opcja B. Szkoda tylko, że wszystko dzieje się w trakcie sezonu.
5. Martinez to nie wybór nr 1, wydaje mi się, że to obrońca do gry trójką z tylu. Możemy wymieniać sobie Pau Torresow, Gvardiolów czy inne wynalazki tylko pytanie jest czy gracz chciałby w ogóle do nas dołączyć.
6. To raczej nie Ten Hag? Nie jego wina, że Lingarda nie sprzedano w zeszłym roku i że inni pozostali odeszli za free.
7. Temat jest oczywisty, odejdzie AWB to przyjdzie inny prawy obrońca. Fakt, że jest tutaj Malacia to wyszedł przez pewne ruchy Lyonu.
» 16 sierpnia 2022, 09:38 #1050
Kundziu: To nie zakupy w markecie tylko wydawanie grubej kasy. Poza tym nie każdy do nas pasuje i my nie każdemu pasujemy. Nie sprzedamy Ronaldo ani go nie puścimy póki nie zawita do nas nowy napastnik, bo poza Ronaldo to my żadnego nie mamy (Marital chimeryczny, kontuzjogenny i leń śmierdzący, a w dodatku nie jest żadnym napastnikiem). I nie pisz o żadnych Gvardiolach, bo i tak by tu nie przyszedł.
» 16 sierpnia 2022, 10:34 #1049
Anhel: Jestem ciekaw jaki my mamy realny budżet transferowy, jak narazie za kasę z Andreasa kupiliśmy Malacie, Eriksen przyszedł za darmo no i wydaliśmy chyba 50 mln na Lisandro.

Spekuluje się o De Jongu za 60, Rabiot 20, napastnik z Atletico za 50.

Erik za bardzo uwierzył ze szrotem uda mu się podbić PL tak jak to zrobił w Holandii. Dlatego nie chce super gwiazd i głośnych nazwisk. Oby się zaraz nie skończyło tak ze kolejnych 5 trenerów będzie sprzątać szatnie z szrotu po ETH tak jak niegdyś inni robili to po LvG
» 16 sierpnia 2022, 09:06 #1048
Pochmurny: Tu nie jest problemem szrot który został ściągnięty przez trenerów, a szrot który ściągnął klub. Żaden z trenerów nie miał totalnej władzy nad transferami, żaden. To klub na własną rękę ściągał większość graczy i dawał zadanie aby kleić. Każdy trener się o tym wypowiadał, no może poza Ole, ale wiadomo, że to człowiek klubu.
» 16 sierpnia 2022, 09:23 #1047
ALLADYN: Płacz o Cunhe, to juz narzekanie dla samego narzekania. Zdolny 23 latek, zagrał ledwo 1342 minuty i zrobił 7+8.
Czyli stosunek goli/asyst do rozegranych minut bardzo dobry.

Za jakieś ~35 mln to brałbym jak komornik telewizor.
» 16 sierpnia 2022, 09:06 #1046
sztejner: Dwie porażki i ostatnie miejsce w lidze na starcie sezonu nie są może dramatem, bo wszystko jeszcze może się zmienić, ale sytuacja jest alarmowa i klub powinien zacząć błyskawicznie reagować. Jak na razie zareagował szkoleniowiec, który dzień później nakazał przeprowadzić karny trening. Według "Manchester Evening News", decyzja trenera miała doprowadzić piłkarzy do „ruiny”.

Aha,czyli cotygodniowy oklep nie doprowadza ich do ruiny ale dodatkowy trening już tak ?? XD
» 16 sierpnia 2022, 09:04 #1045
rizx: Oczekiwania: De Jong, Antony
Rzeczywistość: Rabiot, Cunha
» 16 sierpnia 2022, 08:44 #1044
RedFox: Cunha za 50, Rabiot za 20... Dwa flopy, które nie sprawdziły się w wielkich klubach mają teraz uratować United?

Czy naprawdę nie można było za te 70 mln pozyskać Antony'ego, którego tak mocno chciał Ten Hag? Sancho by mógł pójść na lewą flankę, gdzie czuje się lepiej. Za te 50 mln z Cunhi nawet można by było wyciągnąć Mitrovicia, a oni znów przepłacają...
» 16 sierpnia 2022, 08:32 #1043
MrMu: Mitrovic byłby super, ale niestety za mało medialny dla naszego zarządu. A co do Antony’ego to wiadomo, że trener nie dostanie tego, kogo chce, tylko zamiast tego będą mu wciskać tego Cunhę. Jak zwykle zerowe wsparcie dla trenera ze strony zarządu :(
» 16 sierpnia 2022, 09:38 #1042
sauerlandevent7: Mowi się o transferach kolejnych ludzi na poziomie obecnej kadry a mi brakuje gościa który mógłby zjednoczyć szatnie. Ja żałuję mimo wszystko ze Ander został tak łatwo wypuszczony z klubu. To był idealny materiał na kapitana. Odnalazł się i u Van Gaala i u Mourinho. Potrafił powalczyć o drużynę a teraz uśmieszki na treningu a d.... na boisku. Powinni moim zdaniem sięgnąć po właśnie podobnych piłkarzy jak Matić, Herrera Cavani. Mieli mankamenty jak każdy ale gdy weszli do drużyny to nikt nie zapytał się czy oni będą regularnie w 11tce bo to było pewne. Profesjonaliści z charakterem i umiejętnościami. Teraz z tego co się rozmawia to transfery będą w stylu jedenastu Pogbów na boisku czyli olewatorzy i mięczaki boiskowe. Wiadomo ze pasują do wizji Erika ale czy ta wizja jakże genialna w Ajaxie, nie zostanie brutalnie sprowadzona na ziemię w premier league i to jeszcze level Manchester United bo tu nie ma gwiazd pod taką taktykę ,tu są opcję nr 3 , 4 bo gwiazdy tu nie przyjdą.
» 16 sierpnia 2022, 08:00 #1041
Karil5144: Cunha do United? Przecież jest Sancho i Rashford ludzie.

Tutaj potrzeba prawoskrzydłowego a nie gościa który jest przykładem podręcznikowego lewoskrzydłowego.
» 16 sierpnia 2022, 07:58 #1040
skowron32: Patrze na terminarz w październiku to też nie fajnie
City-wyjazd
Everton- wyjazd
Newcastle-dom
Totki- dom
Chelsi- wyjazd
WH- dom
też bardzo ciekawie się zapowiada jeśli nic się nie zmieni w klubie to marnie to widzę
» 16 sierpnia 2022, 07:22 #1039
Piotrek1991d: Narazie najwazniejsze aby wreszcie zdobyc pierwsze punkty,choc jesli spojrzec na najblizszego rywala to moze byc ciezko
» 16 sierpnia 2022, 07:35 #1038
Fafky19: Liverpool wcale nie pokazał nic wielkiego wczoraj, choć było widać, se stać ich na wiele więcej, a na mecz z United, motywacji I'm brakować nie będzie.
» 16 sierpnia 2022, 07:46 #1037
Stanior: Zawsze jak rywal gra z kimś przed nami to gra cienko, tak jak Atletico w zeszłym sezonie. Potem przyjeżdżają do nas i jest pucuwa. Oczywiście na naszych. Wolałbym, żeby Liverpool wygrał wczoraj 8-0, może byłby cień szansy, że gdy przyjadą to będą myśleć, że mecz sam się wygra.
» 16 sierpnia 2022, 07:58 #1036
robertbham: Fafky fakt Liverpool nic nie pokazał wielkiego i na tle rywali nie wyglądali jakoś olśniewająco, za to my tak się pokazaliśmy że mozna myśleć tylko ile dostaniemy w tyte. Na tle tych wszystkich średniaków co grają jak narazie to nie mamy do nich żadnego startu, nasz poziom jest na max championship chociaż z tym bieganiem to niekoniecznie.
» 16 sierpnia 2022, 08:18 #1035
Anhel: Teraz powinnismy zobaczyć geniusz Erika jeśli takowy istnieje, idealna okazja aby odbić się od dna, zagramy u siebie z Liverpoolem który na boisku wyglada lepiej od nas ale jak widać maja tylko 2 pkt po meczu z Beniaminkiem i CP. Nunez nie zagra to powinna byc dobra wiadomość dla naszych stoperów aczkolwiek boje się Dalota jak go dopadnie Diaz.

Jedna wygrana można sprawić iż wyprzedzimy Liverpool w tabeli spychając ich najprawdopodobniej w okolice strefy spadkowej. Musimy to wykorzystać bo to może nam dać kopa na dalszy sezon którego tak potrzbujemy
» 16 sierpnia 2022, 07:04 #1034
skowron32: Jestem kibicem MU od `98 roku i z bólem serca napisze że remis biorę jak zwycięstwo. Liverpool będzie tak wkur, że obawiam się ich wyładowania się na Nas. Wejdą w mecz odbudować Swój mental i mogą aczkolwiek nie muszą Nas zgnieść. Naprawdę nie spodziewam się fajerwerków z Naszej strony. Wierząc mediom jeśli dochodzi do jakiś bójek w zespole, podziałów na stołówce to sprawa jest jasna dlaczego nie ma chemii miedzy zawodnikami na boisku. Szczerze mam obawy do pierwszych 6 kolejek, teraz Liverpool potem Soton, następnie Lester, Arsenal i CP w siódmej kolejce. 10 lat temu normalny by to był terminarz teraz zachodzą obawy, że po tych kolejkach możemy mieć okrągłe 0 pkt. Czego bardzo nikt by nie chciał.
» 16 sierpnia 2022, 07:18 #1033
brazylianwisnia: To jest duża szansa na odbicie się ale niezwykłe mało prawdopodobna. Ciężko miec takie oczekiwania.
» 16 sierpnia 2022, 07:35 #1032
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 07:40

A to ze piszesz ze jesteś kibicem od 98 roju ma jakoś dodać wartości Twojej wypowiedzi czy jak ? Moim zdaniem jeśli po 6 kolejkach wróżysz nam 0 punktów to marny z Ciebie kibic. Mecze takie jak z Liverpoolem, City, Chelsea czy Arsenalem rządzą się swoimi prawami i każdy kto śledzi United o tym wie. Nie raz bedac w dołku potrafiliśmy ich ograć lub przegrywaliśmy mecze z drużynami które nie były w formie. Nie ma co udawać eksperta tylko poczekać na to co się wydarzy.
» 16 sierpnia 2022, 07:40 #1031
Stanior: Piwal czyli jak ktoś jest realistą to nie może być kibicem. Według Ciebie "kibic" to jest jakiś ślepo zapatrzony ignorant? Cymbał, który naiwnie wierzy?
» 16 sierpnia 2022, 08:03 #1030
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 08:15

Stanior ale kto tu mówi o naiwnym wierzeniu ? W piłce nożnej nie można być niczego pewnym dlatego ja w przeciwienstwie do niektorych nie robie po gaciach widząc nazwe Liverpool w harmonogramie. Skoro cymbałem według Ciebie jest ślepo zapatrzony kibic to jak nazwiesz kogoś kto po 2 pierwszych kolejkach przekreśla 4 kolejne, niezależnie od rywali? To jest według Ciebie realizm? Pocieszny jestes.
» 16 sierpnia 2022, 08:15 #1029
skowron32: Piwal nie dowartościowuje się pisząc że Jestem kibicem od 98 roku. Bardziej mi chodziło o to że serce boli jak teraz UNITED wygląda. A co do kolejnych 4 kolejek to naprawde ciężko być hurra optymistą patrzac co Nasi grają. Ale trzeba wierzyć ją wierzę ale nie mam jakiś wielkich oczekiwań na kolejne kolejki.
» 16 sierpnia 2022, 08:47 #1028
kamtor: A już plotki chodzą że jak przegramy z liverpoolem to Erik ten Hag się żegna zenada
» 16 sierpnia 2022, 06:58 #1027
skowron32: Chyba by był to najkrócej pracujący trener w historii piłki nożnej. Aczkolwiek nie wierze że go zwolnią tak szybko. Nie ma obecnie nikogo ciekawego na rynku trenerskim, wiec raczej na pewno zostanie trochę dłużej. Zresztą co on miał pokazać w 2 meczach ? nowa liga nowe wszystko po mojemu musi się rozkręcić
» 16 sierpnia 2022, 07:06 #1026
Anhel: Pochetino już zaciera raczki
» 16 sierpnia 2022, 07:16 #1025
skowron32: a kij z tym Pochetino, nikt go nie chce bo jest ciepła klucha która się boi gwiazdeczek. W PSG nie dał rady u Nas tym bardziej się zesra w majty.
» 16 sierpnia 2022, 07:23 #1024
Anhel: Erik jak narazie tez jest ciepła klucha
» 16 sierpnia 2022, 08:36 #1023
Braks: Chyba Liverpool sobie odbije na nas ostatnia wpadkę.
» 16 sierpnia 2022, 03:09 #1022
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 02:59

Póki co wygląda na to , że olanie Conte w tamtym sezonie wychodzi nam bokiem. Nowy trener ETH był idealny dla Glazerów -chyba planował grać Martialem w ataku, a kiedy ten jest kontuzjowany to drużyny nie ma.

ETH jest jak Moyes- nikt poważny do niego nie przyjdzie. Nawet jego dawni podopieczni w większości go olewają. To nie Mou , który nawet bez LM ściągnąłby kilku dobrych piłkarzy.
Liverpool w przedsezonie zrobił mam krzywdę dając się ograć 4:0. Ludzie uwierzyli ,że obecne grajki coś ugrają w PL.
Dodatkowo Cristiano grający za karę dla nas wprowadza taka anarchię do drużyny,że ETH który prowadził dotąd same gwiazdki na eksport chcące uciec w świat nie jest w stanie tego ogarnąć.
Drugi sezon z maestro portugalskim i drugi w plecy - nie dziwne że nie ma kolejek.
» 16 sierpnia 2022, 02:54 #1021
brazylianwisnia: Teraz byś gadał ze wzięliśmy dinozaura a Tottenham to jest klub bo namówili wizjonera ETH..
» 16 sierpnia 2022, 06:49 #1020
sturmik: Nigdy nie wiadomo- włodaże Tottenhamu i Levy są bardziej rozgarnięci niż nasi biznesmeni. Pewnie dla nich ETH byłby idealny ( małe wydatki, praca ze składem , odbudowa).
U nas jak nie zacznie wygrywać w tym miesiącu to go kibice na taczkach wywiozą. Taka lekka różnica między Kogutami a United.
W naszym klubie rządzą pieniądze, sponsorzy mają często więcej do powiedzenia niż trener, klub ma się sprzedawać i generować zyski. A czy grają i w co grają....
» 16 sierpnia 2022, 07:49 #1019
atotrikos: Ciekawe:

"Zastanawia mnie jak za kilkanaście lat będzie oceniana kadencja Kloppa w Liverpoolu. W sumie osiągnął w Premier League tyle co taki Ranieri w Leicester, ale tamten nie wydał 600 mln euro i grał normalnie Christianem Fuchsem z Shinjim Okazakim."
» 16 sierpnia 2022, 01:03 #1018
DjTED: To był sobie kiedyś taki trener. Di Mateo się nazywal
» 16 sierpnia 2022, 03:38 #1017
Krystiano98: Wprowadził Liverpool na kilka poziomów wyżej. Ligę mistrzów wygrał.
Ranieri jak widać jeden raz na farcie i po paru miesiącach wyleciał xD
» 16 sierpnia 2022, 05:05 #1016
Himen: Wyniki wyniki zawsze stawiam wyniki ponad wizualna grę ale litości nie można przejść obojętnie wobec tego jak oni grają. Przez ostatni sezon bardziej doceniam też jednak efektowność, u nas gra leży od okrągłego roku..
» 16 sierpnia 2022, 06:24 #1015
JasnaLiryka: Jakich "Nas" chorągiewko ?! Ty masz rozdwojenie jaźni czy udajesz tylko głupiego? Himen? :D najpierw pieszesz,że jesteś zapalonym kibicem Realu a teraz wyrażasz się jakbyś był kibicem United.
Idź się dziecko leczyć
» 16 sierpnia 2022, 06:45 #1014
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 00:44

3 transfery z klubu powinny być na już -Varane, Jones i AWB. Ta trójka i tak zbytnio nie pogra, bo AWB jest chyba skonfliktowany i nawet szans nie otrzymuje, natomiast stoperzy są wiecznie na l4. Sprzedając ich otrzymamy może i śmieszne pieniądze ale zaoszczędzimy krocie na ich pensjach (Varane -340tys tygodniowo, Jones 75tys i AWB 90tys).

Potem w zależności czy kupimy kogoś do ataku można pozbyć się tego który płacze by grać w LM. Zarabia krocie, a nie wnosi zbyt wiele do gry naszej drużyny. Reszta czystki powinna odbyć się za rok - oczywiście jak nowi się sprawdzą - Shaw, Bailly, Martial i może Sancho póki jest cokolwiek warty - ale typ jest raczej giga problemem bo zarabia 350tys tygodniowo a gra totalny piach od przyjścia do klubu).
» 16 sierpnia 2022, 00:43 #1013
MrCygan: Bzdury. Pierwsi do odstrzału wg. mnie powinni być Martial, Jones, Maguire, McFred, Wan Bissaka
Druga kolejka powinna wypaść na Dalota, Rashforda, Shawa - ale przecież o takich czystkach można tylko pomarzyć, bo nigdy tak się nie stanie.
» 16 sierpnia 2022, 01:04 #1012
Oficer: Dokładnie tak jak piszesz MrCygan. To pierwsza kolejka do odstrzału, wartościowi gracze na ich miejsce powinni polepszyć gre tej drużyny. Zarządu nie stać na taki ruch bo nie mają jaj.
» 16 sierpnia 2022, 01:17 #1011
SzarimMusty: Ważniejsze jest odstrzelenie średniaków typu McFred, czy też nierównego Martiala od człowieka widmo - Varane?

Druga kolejka i do wyrzucenia Rashford ale zostawiamy Sancho... No serio lepiej wywalić Rashforda który miał już dobry sezon u nas niż Sancho który jest jak Fred jego dobrą grę liczy się w połowach meczu... Kpisz.
» 16 sierpnia 2022, 01:25 #1010
Oficer: Dużo czasu minie zanim pozbędziemy sie takich graczy jak McFred. Zarząd nie potrafi podziękować gosciowi który przez ostatnie lata zagrał...kilka razy.
Pierwszym warunkiem każdego transferu z Klubu jest wartościowy transfeer do Klubu a to nam ostatnio nie wychodzi.
Musimy pozbywać sie zawodników którzy nigdy nie powinni dostać tutaj szansy gry!
» 16 sierpnia 2022, 02:13 #1009
Gallacher: Wszyscy myślą że jak przyjdzie 1 lub 2 graczy to zbawią United i mając CR my nie potrafimy nic zrobić także jakieś FDJ czy Rabioty nam w niczym nie pomogą bu tutaj trzeba wymienić całą 11 a na to trzeba wydać konkretne pieniądze.
» 16 sierpnia 2022, 00:22 #1008
LisandroUnited: Nic dziwnego, że mając Ronaldo nic nie potrafimy zrobić, skoro sam nie chce tu być, a na dodatek jest najmniej stosującym pressing napastnikiem na świecie.

Nauczcie się, że aby kreować szanse i mieć kontrole nad meczem trzeba mieć środek pola, który te kontrole zapewnia. Z McTominayem, czy Fredem nie możemy kontrować żadnego meczu, bo to piłkarze na Championship.
» 16 sierpnia 2022, 00:39 #1007
brazylianwisnia: I pewnie wymienimy tylko to zajmie 3-4 letnie okienka
» 16 sierpnia 2022, 00:45 #1006
Gallacher: Tego nie da się zrobić w 2 okienka bo to wymaga kilku co najmniej 2 sezonów.
» 16 sierpnia 2022, 00:55 #1005
pbskarpy: Mi się wydaje, że to wygląda tak:
1. Nowy trener pokazuje listę piłkarzy, których by chciał.
2. Klub analizuje to i robi co może, aby kupić tych graczy.
3. Jeśli mu się nie udaje, to trener siada razem z przedstawicielami klubu i analizują innych piłkarzy, których śledzili skauci.

Dzisiaj może to wyglądać na panic buy, ale to też nie jest tak, że są to nazwiska, o których klub nic nie wie.
» 16 sierpnia 2022, 00:19 #1004
brazylianwisnia: Z pewnością dokładnie tak to wygląda. Skauci żyją z tego że monitorują i przygotowują raporty na okrągło dla min kilkunastu gości na każdą pozycje. Później najbardziej rokujący są poddawani głębokiej analizie. Nie ma szans że kupowany jest ktoś kogo klub nie monitoruje.
» 16 sierpnia 2022, 00:47 #1003
Nubeq: Naprawdę szkoda gadać. Na to co się dzieje w klubie jak i na kibiców.

Nie chcecie Rabiota mimo iż ten wciągnie nosem duet McFred. A wg mnie będzie on uzupełnieniem składu, czego potrzebujemy żeby nie oglądać tych miernot.

Dajmy czas ETH i jego wyborom. Można gdybać. A co jeżeli rzeczywiście musi wystawiać te miernoty bo Ci mają w kontrakcie ilość minut oraz startów od 1 minuty? Poprzedni menedżerowie mówili, że to jest klub komercyjny czy też, że ludzie nie wiedzą co się dzieje poza kulisami.

Rabiot, Cunha, Tomas, Zyiech, SMS - dawajcie mi tu ich. Jeżeli będą wzmocnieniem to dawać nam tu ich. Ocknijcie się wkońcu - jesteśmy średniakiem i potrzebujemy tych transferów. A najlepszym byłaby zamiana Glazerów co jest moim największym marzeniem - Dali miliard na wzmocnienia, ale co z tego? Nie dali swojej kasy tylko zyski z tej maszyny marketingowej. Resztę wzięli do swojej kieszeni. Wiele kwestii w tym klubie leży jak np. scouting czy akademia.

Co do płaczu o Garnera. Gość już ma 21 lat - to będzie kolejny Lingard czy McT na którego będziemy liczyć, że odpali. Zaufajmy ETH. Jeżeli go nie widzi to niech go sprzeda jeżeli przyjdzie zastępstwo za te miernoty z pomocy. Co jak co ale ETH ma doświadczenie z pracy z młodymi w normalnym, ułożonym klubie jakim jest Ajax. Współczuję mu.

Wirusem w tym klubie są właściciele i ich wybory personalne. Liczę na zmianę właścicieli zanim wydoją ten klub do 0 i spadniemy niżej. To przez nich i ich wybory personalne piłkarze zostali przyzwyczajeni, że są świętymi krowami i menedżerów mogą sobie zwalniać.

Mam nadzieję, że ETH ogarnie ten burdel na kółkach oraz, że Radcliffe wykupi ten syf od żydów.
» 16 sierpnia 2022, 00:14 #1002
Kilerek7: Średniakiem to bedziemy cały czas jak będziemy kupować średnich graczy. Może Rabiot będzie lepszy niż McFred, ale na rynku są lepsze opcje jak Tielemans czy Sangare, a my kupujemy graczy których albo kluby nie chcą, albo grzeją ławę.
» 16 sierpnia 2022, 00:19 #1001
LisandroUnited: Czyli chcesz kupować byle kogo, tylko dlatego, że są trochę lepsi (co nie jest pewne), od tego co mamy? Sorry, ale tak się nie buduje zespołu. Jeśli mamy kupować piłkarzy, to trzeba kupować takich, którzy pasują do wizji Ten Haga i będą przyszłością klubu.
» 16 sierpnia 2022, 00:19 #1000
pbskarpy: Ich wyborem personalnym jest Eric Ten Hag.
» 16 sierpnia 2022, 00:21 #999
Nubeq: A wzięliście pod uwagę, że lepsi gracze nie chcą tutaj przychodzić bo jesteśmy średniakiem?
Może ETH widzi ich jak dobre wzmocnienia przez co maszyna odrdzewieje.

Szczerze naprawdę chcę wierzyć w to co piszę jako ktoś kto kocha ten klub. Piszę po %.

Musimy dać czas ETH. Tak jak pisałem - nie wiemy co tam za jeszcze większy burdel dzieje się za kulissmi.
» 16 sierpnia 2022, 00:25 #998
majk: Tielemans taki dostępny, a nikt go nie chce? Coś mi tu śmierdzi, że jeszcze w cenie 25 mln nikt takiego koksa nie ściągnął. Albo jest z kimś już dogadany, albo czeka na koniec kontraktu, żeby odejść za darmo i przytulić 10mln prowizji za rok. Leicester wycenia swoich piłkarzy bardzo drogo akurat, a nie mają kasy na transfery, żeby puszczać swoich kluczowych piłkarzy za śmiesznie małe pieniądze.
» 16 sierpnia 2022, 00:42 #997
brazylianwisnia: Takiego Tielemansa jak widać też nikt nie chce. Sprawa nie jest taka prosta.
Co do minut w kontraktach to z pewnością nie ma czegoś takiego. To wymysły mało inteligetnych osób. Podwojna głupota to że niby McT i Fred mają taki status że dostali takie klauzulę a VDB i Matic nie xD bądźmy powazni.
» 16 sierpnia 2022, 00:50 #996
MrCygan: @Kilerek7 Uczepiłeś się tego Sangare, a chłop dwa tygodnie temu podpisał nowy kontrakt.
» 16 sierpnia 2022, 01:05 #995
szymc11: To 1000 komentarz pod tym postem.
A United jak było w czarnej.. tak jest..
Jak nie warto nic pisać i strzelić sobie nerwów, tak długo tego nie warto będzie robić..
» 16 sierpnia 2022, 00:13 #994
brazylianwisnia: Szansa pojawiła sie niebywała - United ogrywa Liverpool i sytuacja dramatycznie się zmienia bo bycie przed nimi zdjeloby uwagę i presje z drużyny. Oczywiście szansa 0,01% ale zdążało się że graliśmy padline a czołówkę ogrywaliśmy.
» 16 sierpnia 2022, 00:03 #993
LisandroUnited: Cunha? Mamy dać za niego ponad 50 milionów a gość jest piątym napastnikiem Atletico i w swojej karierze w żadnej poważnej lidze nie strzelił więcej niż 7 goli?

Za troche wyższą kwotę był Nkunku, za podobną jest Gakpo. Co jest nie tak z tym klubem? Jak można podejmować tak zle decyzje?

Niech to okienko się już kończy. Koszmar.
» 16 sierpnia 2022, 00:01 #992
Kilerek7: Nasz łysy geniusz widzi w Cunhii i Rabiocie ukryte talenty, szkoda, że tylko on, bo cały świat ma ubaw:D
» 16 sierpnia 2022, 00:03 #991
LisandroUnited: Ja myśle, że on chciałby Antonego, ale za niego trzeba dać 30 milionów więcej, więc staramy się o tego pastucha z Atletico.
» 16 sierpnia 2022, 00:06 #990
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 00:17

Kilerek7 twierdzisz, że kibicujesz a już trenera wyzywasz. To ma być kibicowanie?

Zresztą, najpierw jak ci Ćwiąkała powie, że Cunha jest talentem, to się jarasz, potem Rudzki mówi, że Panic Buy i zmieniasz zdanie po 5 minutach.
Rudzki wuja wie, bo on się na hiszpańskiej lidze nie zna, na angielskiej zresztą też. Jak chcesz dobrej opinii, to zasięgnij jej u kogoś kto La Ligę śledzi.
50 mln nikt za niego nie zapłaci, nawet u nas nie ma takich baranów.
» 16 sierpnia 2022, 00:11 #989
Kilerek7: Gdzie napisałem, że Cunha to talent? Może ma jakiś potencjał bo młody, z tego co Ćwiąkała mowił, ale śmieszą mnie takie transfery. Wcześniej ETH chciał Arnautovicia, Rabiot prawie klepniety, to jak nie krytykowac wyborów trenera skoro kupuje większy szrot?
» 16 sierpnia 2022, 00:23 #988
majk: Tam niżej ''Polecam wykład Ćwiąkały na temat Cunhy, potencjał ma koleś.''
Zarząd przespał mu okienko transferowe i teraz ratują się dostępnymi piłkarzami, co ma zrobić? Spłakać się na konferencji prasowej, dymisję złożyć? Najwyraźniej woli Rabiota od niczego, albo dla niego jest właściwym wyborem. Ja też bym brał innych piłkarzy, ale nie mnie wybrali trenerem United. Trzeba mu dać czas i środki do przywrócenia zespołu na szczyt i tyle, a nie ujadać od samego początku i myśleć, że wszystkie rozumy się pozjadało.
» 16 sierpnia 2022, 00:37 #987
Himen: Hahah co za koleś, i to w odstępie 1godzin tak nim wiatr obrócił. Nie wierzę że można być aż tak głupim
» 16 sierpnia 2022, 06:34 #986
Kilerek7: Zapytałem na Live Rudzkiego teraz o Cunhe i Rabiota, powiedział krótko: Panic Buy i też nie rozumie tych wyborów.
» 16 sierpnia 2022, 00:01 #985
brazylianwisnia: Kogo Ty pytasz człowieku..
» 16 sierpnia 2022, 00:05 #984
LisandroUnited: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.08.2022 00:12

Akurat Rudzki to żaden autorytet. Niedawno mówił, że De Gea to dobry bramkarz xd
Przy okazji gadał też, że Henderson jest słaby.
» 16 sierpnia 2022, 00:07 #983
mikiartur: Cunha, De Tomas, Morata, Immobile, Griezmann, Vardy, Dest i pewnie jeszcze kilku - coraz ciekawsze te nowe nazwiska, z którymi nas łączą
» 15 sierpnia 2022, 23:53 #982
69eyes: Dajcie spokój z tym Cunha, on strzelił 6 goli w 29 meczach LaLiga, ani razu w Atleti nie rozegrał 90 min, prawie cały czas dostaje ogony z ławki i on ma zbawić atak United i to za 50 mln? United by się potem bujało z nim przez 5 lat jak z Fredem a do zgrywania na ścianę to i Martial wystarczy.
» 15 sierpnia 2022, 23:51 #981
atotrikos: O Karaś nie śpi od ponad 35h i se jedzie na rowerze. Przejechał ponad 550km a piłkarze miliardery zajechani po przygotowawczym i zapłakane bo trzeba przebiec 13km co tydzień xddd no nieźle
» 15 sierpnia 2022, 23:45 #980
Jakusa: Oby tylko United na farcie nie odebrało punktów Liverpoolowi, bo City będzie miało za łatwo to mistrzostwo. Liczę na jakieś kolejne 5:0 i kompromitacje Memczesterowych dziewczynek.
» 15 sierpnia 2022, 23:22 #979
MrMu: Marna prowokacja.
» 15 sierpnia 2022, 23:25 #978
Pady: Jesteś tak słaby i głupi że możesz zapomnieć o mistrzostwie nawet jak go City nie zdobędzie to Arsenal powalczy, 3mam za nich kciuki.
» 15 sierpnia 2022, 23:37 #977
brazylianwisnia: Nie no z Arsenalem nie róbcie beki. Od lat nie byli w top 4, 5 miejsce największy sukces I nagle walczą o mistrza? To tak nie działa.
» 16 sierpnia 2022, 00:00 #976
lipeklukas: Jak tak dalej pójdzie, to City w listopadzie będzie otwierać szampana i świętować mistrzostwo.
» 15 sierpnia 2022, 23:10 #975
xarsfanx: Wydaje mi się że niektóre drużyny z Londynu dotrzymają tempa City
» 15 sierpnia 2022, 23:25 #974
Eryw: @xarsfnax masz racje, cała nadzieje w Chelsea
» 15 sierpnia 2022, 23:27 #973
xarsfanx: Totenham też godnie się prezentuje
» 15 sierpnia 2022, 23:30 #972
Eryw: I Crystal zagrało dziś całkiem niezły mecz.
» 15 sierpnia 2022, 23:31 #971
xarsfanx: No crystal mimo to nie widzę w top 4. W top 4 widzę City plus 3 drużyny z Londynu
» 15 sierpnia 2022, 23:33 #970
HarryBrown: Tą trzecią ekipą z Londynu będzie Brentford.
» 16 sierpnia 2022, 06:59 #969
Kilerek7: Polecam wykład Ćwiąkały na temat Cunhy, potencjał ma koleś.
» 15 sierpnia 2022, 23:08 #968
DEPE: Zaimponował mi Liverpool.
Grali w 10 przez 30 minut i nie wiem czy w tym czasie rywal był w stanie wymienic 5 podan po odbiorze piłki. A cała reszta to szalenczy pressing gospodarzy i dominacja na polowie "Vieirów". No i gol. Z drugiej strony pokazuje to ogromną słabosc druzyny z Londynu bo widzialem silniejsze ekipy od Liverpoolu ktore grajac w 10 musialy sie dosc rozpaczliwie bronic. A tutaj po czerwonej kartce dla Nuneza to wygladalo jakby Liverpool grał w 11 na 10. Mimo remisu powinni byc z siebie zadowoleni bo gdyby tu byl jakis powazniejszy rywal to powinni dostac w pape i to konkretnie.
» 15 sierpnia 2022, 23:08 #967
gohome: Liverpool widzę też nie najlepiej, Tarcza Wspólnoty co prawda siadła, ale w lidze na razie lipa. Zapewne na United spokojnie wystarczy, ale może nie będzie dwucyfrówki jak niektórzy pisali, może skończy się nawet łaskawie różnicą 3-4 goli tylko hehehe
» 15 sierpnia 2022, 23:02 #966
Active07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 23:04

Ku**a, muszę się odezwać, bo aż mnie krew zalewa jak to czytam. Wy się ludzie znacie na piłce? Wy macie pojęcie wgl coś o tym sporcie? Jestem fanem tego klubu od bardzo dawna, podkreślam że wielokrotnie o tym mówiłem. Przeżyłem gorsze i lepsze dni tego klubu...
Rozumiem, że dostali w tekę dwa mecze pod rząd z drużynami, z którymi nie powinni dostać. Ale czy wy serio zwróciliście uwagę na to, że oni nie grają wg oczekiwań, bo są zajechani nową taktyką, nowym sposobem trenowania i przez okres przygotowawczy? Czy jak niemiecki Klopp firmy Jurgen przyszedł do Liverpoolu to od razu osiągnął sukces? - otóż nie.
To samo jest z Erikiem. Dajcie mu pracować i utkajcie, a nie komentujecie, jakbyście byli profesjonalistami albo chociaż amatorami. Jeśli United będzie grało taki piach przez 5 kolejek to szczerze proszę o bana permanentnego. Ale tak nie będzie... UNITED WRÓCI! Ja jestem tego pewien i wiecie co? Jesteście ch**ami do szcania, a nie kibicami - jesteście chorągiewami, wiejecie jak wiatr zawieje. Manchester przegrał dwa razy pod rząd i prawda jest taka, że alko wierzysz i kibicujesz mimo ciężkiego czasu albo jesteś ch*j nie kibic. Gram w piłkę od 8 roku życia, grałem w wielu klubach i zawsze po ciężkich chwilach były o wiele lepsze - był sezon kiedy lizaliśmy strefę spadkową, żeby potem być liderem ligi. Zgodzę się, że Premier League to nie Polska liga i nie na tym poziomie, ale chodzi o podejście. Ku**a... przecież to widać, że oni są zajechani. Zacznijcie mieć podejście kibica, a nie gościa, który ma całe życie kija w dup*e! Zacznijcie wierzyć w bądź klub, a nie wylewacie tu swoje żale i smutki. Ten klub wróci - przysięgam to wam. Nie wiem kiedy, ale będziemy znowu potęgą!!
Dobranoc. GGMU!!
» 15 sierpnia 2022, 23:01 #965
Kilerek7: Chłopie zjedz snickersa!
» 15 sierpnia 2022, 23:02 #964
majk: Kilerek7 jakiś zakaz kibicowania na stronie jest?
» 15 sierpnia 2022, 23:04 #963
atotrikos: Profesjonalny piłkarz jest zajechaniu chwilę po okresie przygotowawczym.
A co oni robili całą karierę? XD

Ta sama paplanina co wcześniej a to że nie wypoczęty a to że nie rozumie czegoś xd
Dość wymówek !!
» 15 sierpnia 2022, 23:04 #962
gohome: Ejjj bo ci żyłka pęknie.
» 15 sierpnia 2022, 23:05 #961
sisinho: @majk

Sorry ale chłop głupoty pisze. Przegrać to można w dobrym stylu a my dostaliśmy ...... od przeciętnych drużyn. I to nie przez przypadek, nie przez winę sędziego tylko przez fatalną grę i brak pomysłu.
» 15 sierpnia 2022, 23:06 #960
majk: Przegrać można, ale on to ma gdzieś i kibicuje dalej. W czym problem?
» 15 sierpnia 2022, 23:13 #959
Kilerek7: My tez kibicujemy, zawsze będziemy kibicować, co nie znaczy, że jako kibice mamy udawać, że nic się złego nie dzieje.
» 15 sierpnia 2022, 23:14 #958
Pochmurny: Zajechani powiadasz? Przemęczeni od natłoku informacji taktycznych? Co jeszcze? Za każdym razem jest z nimi jakiś problem, raz mental, raz przygotowanie wydolnościowe, a jeszcze innym razem zmiana taktyki. Wszystko fajnie i ekstra, ale było wielu trenerów, a jak grali dziadostwo tak robią to dalej i to w tym samym stylu. Pressowac nie mogą bo zmęczeni? A może w każdej taktyce inaczej to wygląda i chopy dostają wylewu myśląc jak mogą to zrobić... Wszyscy potrafią się przygotować jakoś do sezonu, a nasi są zajechani... Rok w rok, od trenera do trenera. Brak podstawowych umiejętności piłkarskich trudno określić zmęczeniem czy przystosowaniem do nowej taktyki. Jedyne co się zmieniło w naszej grze to chęć gry od bramkarza po ziemi i schodzenie bocznych obrońców do środka. To tak dużo? No chyba, że ja jestem ślepy i czegoś nie zauważyłem. Cała reszta to padaka z poprzedniego sezonu. Wszyscy lecą do przodu i niech się martwi ten co ma piłkę. Każdy ma prawo do opinii, ale niech ma chociaż troszkę sensu. Bronić można było ich po pierwszym sezonie, ale nie drugim, trzecim, czwartym czy jedenastym...
» 15 sierpnia 2022, 23:19 #957
majk: Może trochę przeszarżował z przemęczeniem, ale podejście ma dobre.
» 15 sierpnia 2022, 23:38 #956
karolj: Akurat Active ma trochę racji. Przypomnijcie sobie Liverpool na początku kadencji Kloppa jak tez dostawali łomot od każdego i wyglądali jakby biegali po 30km na każdym treningu. Skończyli na 8 miejscu i przegrali finał LE z Sewilla. A co było w następnych sezonach każdy wie.
» 16 sierpnia 2022, 00:05 #955
majk: Tak to już jest w sporcie, raz na wozie, raz pod.
» 16 sierpnia 2022, 00:12 #954
DevoMartinez: Można tak do usra śmierci tłumaczyć a gołym okiem widać, że nie ma tam chemii i zespołu. Jest gruby kwas w drużynie do tego nakłada się ogromna presja wyników nakłądana na piłkarzy którzy tą pewność stracili dawno temu. Trzeba spojrzeć prawdzie w twarz. Nasze wyniki przez 2 lata robił Bruno Fernandez, on rządził i dzielił, ratując tyłek norwega wielokrotnie. Az w końcu zgasł. Oczywiście zaraz po podpisaniu tłustego kontraktu. Mamy średniaków którzy nigdy nie weszli na wyższy poziom grając w naszym klubie. No może poza paroma wychowankami którzy chcieli zawalczyć o skłąd i mieli motywacje. Nasze zakupy to 1/10 udanych. Brawo scouting, brawo trenerzy klubowi. Do tego poprzepłacane kontrakty i zawodnicy których nie idzie się pozbyć i trzeba ich jakoś zagospodarować. Nie mówiąc, że zakupy Ole pod gre z kontry srednio pasują Ten Hagowi do gry wysokim ustawieniem. Tak samo jak Ole grający kontrą dostaje Ronaldo. Hehe. Co mogło pójśc nie tak. I tak co jeden menager odziedziaczał kogos po poprzedniku pod inny styl. W tym klubie jest masa patologii od góry do dołu i mało jest rzeczy kóre funkjonują jak powinny. Jeśli MU chce to zmienić powinni dać wolną rekę Ten Hagowi, zapewnić mu wzmocnienia których wymaga, wywalić których tu chłop nie widzi. Ale to pod warunkiem, że klub chce grać takim stylem jaki preferuje ETH. I kontynuować te założenia przy każdym kolejnym negaerze. A nie, że ten gra podania na włąsnej połowie, kolejny gra wrzutki na odgywającego, kolejny gra z kontry a następny chce grac wysokim presingiem.
» 16 sierpnia 2022, 00:15 #953
majk: Za tydzień Sancho będzie kręcił Van Dijkiem jak kiepem, łatwe 3 punkciki dla nas i jesteśmy nad nimi.
» 15 sierpnia 2022, 23:00 #952
atotrikos: Ja w to wierzę ale na miłość bosko, Eryk wyrzuć połowę tych gamoni. Małolatom się wybaczy.
» 15 sierpnia 2022, 23:01 #951
Active07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 23:22

@atotrikos Proces zmiany składu czy taktyki to nie jest okres przygotowawczy + 2 spotkania ligowe. Gościu, otwórz oczy... Czy serio uważasz, że goście na tym poziomie graliby aż tak fatalnie, bez pressingu, bez krycia totalnego i bez kompletnego pojęcia - mając pod wodzą takiego gościa jak Ten Hag?
Taki proces trochę potrwa na miłość boską. Był Mourinho - wyrzucony (nie dali mu normalnie pracować do końca), byli inni (to samo), był Solskjaer (to samo) - a gdyby tutaj dalej był, ale bez Ronaldo to myślę że mogłoby być ciekawie. Tutaj popieram użytkownika, który pisał pod tym postem, że to był błąd zwalniać OGS'a, ówcześnie zatrudniając Ronaldo. Osobiście uważam, że to CR7 jest problemem i to nie małym. "Król powrócił" aż się śmiałem w niebo głosy jak to czytałem , typ ma tak duże mniemanie o sobie, że to jest hit! Powinien spuścić głowę i zapie*da*ać razem z resztą drużyny, a nie sobie spożywa posiłki w odosobnieniu gwiazdeczka pie***lina. Jakby gość u mnie w klubie tak postępował to by malował linie boiska pędzlem, trzymając go w zębach!
Otwórzcie oczy, umysły, zacznijcie wierzyć - tego wam życzę :)
» 15 sierpnia 2022, 23:17 #950
TenHag4ever: Czuję, że mecz z Liverpoolem może być dla nas przełomowy. Wygrana z nimi może tchnąć w drużynę nowe życie.
» 15 sierpnia 2022, 22:58 #949
Rebxie: Manchester United had direct talks with Matheus Cunha’s agents as with many others in the last few days. No agreement reached with Atletico Madrid as things stand. 🚨🔴 #MUFC
Atletico want more than €50m to sell Cunha this summer.
Fabrizio Romano
Ponad 50 mln xD
» 15 sierpnia 2022, 22:57 #948
xarsfanx: Ciężko będzie wywiezc w tym sezonie 3 pkt z crystal. Solidna drużyna
» 15 sierpnia 2022, 22:56 #947
vanantgaal: Arsenalowi napewno
» 15 sierpnia 2022, 22:57 #946
xarsfanx: Arsenal już wywiózł komplet
» 15 sierpnia 2022, 22:58 #945
swees: Arsenal wygrał z Palace 0-2 w pierwszej kolejce jakby co
» 15 sierpnia 2022, 22:59 #944
dabro90: facebook.com/reel/515298147022349 xD El Kapitan
» 15 sierpnia 2022, 22:56 #943
ManCr7united: Liverpool 2 pkt my mamy 0

Tylko iż Liverpool odpali a my ciężko będzie
» 15 sierpnia 2022, 22:56 #942
majk: 96 minut, sędzia kończ ten mecz, nie kompromituj sie, wszyscy widzą że drukujesz.
» 15 sierpnia 2022, 22:55 #941
atotrikos: @majk Dokładnie, jakby SMS nazywał się Serge Miland-Savage i grał w Crystal Palace, to by pompowali balony wyceny na 150mln xD
» 15 sierpnia 2022, 22:53 #940
ManCr7united: Ciekawe co z młodym grenwoodem ?

Ale den haag miał by jaja i by go przywrócił do składu
» 15 sierpnia 2022, 22:53 #939
DevoMartinez: Oglądając tego Darwina co dziś powinnien dostać nagrodę Darwina za głupotę, może docenić jakie wyjątkowe wykończenie miał Greenwood. Oby wrócił do piłki nożnej chłopak.
» 15 sierpnia 2022, 23:00 #938
Kilerek7: Manchester United had direct talks with Matheus Cunha’s agents in the last few days. No agreement has been reached with Atlético Madrid as things stand - they want a fee of more than €50m. #MUFC [@FabrizioRomano
]

Odezwał się King of transfers:D
» 15 sierpnia 2022, 22:53 #937
majk: Ło matko, 50 mln za niedorobionego Neymara wg Ćwiąkały...
» 15 sierpnia 2022, 22:58 #936
Kilerek7: Kupili go z 25m i grzeje ławę, odzywa się United i cyk 50:D
» 15 sierpnia 2022, 23:00 #935
atotrikos: Martinez 58mln.
Malacia 12mln.
Eriksen free.

Arnold: mamy 200mln dla ETH.

Czyli połowa zamrożona aż jaśnie panicz Franki się określi... Okkk.

SMS 70
Rabiot 20

Zostaje jeszcze hajs i chwilę czasu na napastnika a De Jong niech se tam zostanie w spokoju tym piątym kołem u Xaviego.
» 15 sierpnia 2022, 22:50 #934
majk: Już czekają z budżetem na następnego trenera.
» 15 sierpnia 2022, 22:53 #933
atotrikos: Ejjjj zaśmiałem się ale tak na dwie sek bo to całkiem możliwe...
» 15 sierpnia 2022, 22:54 #932
Kilerek7: Gakpo 40 baniek, Antony z 70 baniek, SMS 70 baniek, De Jong 85 baniek, Rabiot 20 baniek, ten Cunha z 50 baniek, a trzeba jeszcze PO i GK.

Sprzedaliśmy też Pereirę to się Malacia zwrócił prawie.
» 15 sierpnia 2022, 22:55 #931
majk: Pochettino codziennie dzwoni, że czekał w nieskończoność nie będzie.
» 15 sierpnia 2022, 22:56 #930
majk: Sędzie musi drukować Livarpoolowi 5 minut ekstra oczywiście. Przepychają, oj przepychają.
» 15 sierpnia 2022, 22:50 #929
deksoo11: patrząc na to że ten Cuhna nie ma 30+ lat to wygląda rozsądniej od reszty napastników z którymi byliśmy łączeni
» 15 sierpnia 2022, 22:50 #928
Eryw: Z tego Elliotta to będą mieli pociechę. W ogóle na prawą stronę mają jakąś kuźnie.
» 15 sierpnia 2022, 22:50 #927
szymc11: Fakt. Elliot to będzie przekocór. Z Fodenem przyszłość Anglii.
» 16 sierpnia 2022, 00:27 #926
skowron32: Czy tylko mi się wydaje czy nie? Że CP dziś by Nas pojechalo chyba?
» 15 sierpnia 2022, 22:49 #925
gohome: skowron32 jak Brentford pojechało to i Crystal Palace tym bardziej by pojechało.
» 15 sierpnia 2022, 22:59 #924
ManCr7united: Tak naprawdę największy problem to cierpliwość właścicieli
Co chwilę są zmiany trenerów
Trzeba czasu żeby coś osiągnąć


Tu jest problem
Oraz brak dobrych transferów bo ostatnimi latami to nawet nie wiem kto tam za to odpowiada
» 15 sierpnia 2022, 22:49 #923
HarryBrown: Ciekawe czy nasz klub wśród obserwowanych ma również Neymara. Pasowałby do strategii biznesowej.
» 15 sierpnia 2022, 22:46 #922
Kilerek7: Lepszy młody jakiś Cunha co może ma jakiś tam potencjał, niż 33 letni Arnautović.
» 15 sierpnia 2022, 22:46 #921
Litosci: Ale guaita zjada De gee gra nogami
» 15 sierpnia 2022, 22:43 #920
adisman17: Nigdy nie myślałem że doczekam się takiego wstydu na początku sezonu.
Nie wyobrazalem sobie cudów na początku ale takie dwa katastrfolne mecze United na poczatek nawet bez odrobiny checi gry.

Każdy czysta karta u menago, początek sezonu, nowe twarze i powiew świeżości. A tu zapowiada się totalny chaos. Goście o nieprzeciętnych umiejętnościach graja taka padlinę ze nie wiadomo o co chodzi. Czy o mniejsze zarobki, czy brak bata na plecach...
» 15 sierpnia 2022, 22:41 #919
RobvanKlu5i: Transfery Man Utd od 13/14 w milionach euro

Pogba - 105
Maguire - 87
Lukaku - 85
Sancho - 85
Di Maria - 75
Bruno - 63
Martial - 60
Fred - 59 (!!)
Martinez - 57
Wan-Bissaka - 55
Mata - 45
Matic - 45
Mkhitaryan - 42
Varane - 40
van de Beek - 39
Shaw - 38
Bailly - 38
Herrera - 36
Schneiderlin - 35
LindelĂśf - 35
Depay - 34
Fellaini - 33
Dalot - 22
Diallo - 21
Rojo - 20

Dochodza Falcao, Ronaldo, Sanchez, Schweinsteiger i Cavani z ogromnymi pensjami.

Ile z tych transferów było trafionych ? 3, 4 ?
Przerażające...
» 15 sierpnia 2022, 22:41 #918
atotrikos: Czyli SMS za 60mln +- to paranoja i najgorsze wyzwiska ale 50mln +- za Cunhe, jest ok. No ok.
» 15 sierpnia 2022, 22:34 #917
Kilerek7: 50 baniek za rezerwowego Atletico super, ale jak się kupuje 175 cm do obrony za podobną kwotę to co się dziwić.
» 15 sierpnia 2022, 22:37 #916
majk: Cena za SMSa 60/70 mln to sztosik, 50 mln za Cunhe jest chore.
» 15 sierpnia 2022, 22:38 #915
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:41

Cunha
Rabiot
I kogo jeszcze nam SPREZENTUJĄ? XD

Jak Erik ulepi z tego COKOLWIEK to chłop jest zbawiciel bez kitu i wodę w wino pyk.

@majk Ja mam w głowie jakąś kwotę 68mln euro za SMS.
Chociaż myślę, że to i tak fair cena. Patrzac na ceny ogólnie to... Szkoda strzępić ryja.
» 15 sierpnia 2022, 22:40 #914
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:43

Narazie tylko średnie źródła to piszą, ale jeśli to prawda, to ja nie wiem co nasz łysy pan ma w głowie, chyba widzi w nich coś nadzwyczajnego, aczkolwiek wydaje mi się, że to zakupy z cyklu wyślijmy oferty do wszystkich, a kto chętny niech przyjdzie, bo nie sądzę, że Cunha był wysoko na liście, jak prawie klepneliśmy Arnautovicia.

Co do SMS to nasi będą do ostatniej minuty czekać na FDJ.
» 15 sierpnia 2022, 22:42 #913
majk: W Premier League wołali by za takiego typa ponad 100mln, z angielskim paszportem 150.
» 15 sierpnia 2022, 22:48 #912
adisman17: Liverpool wygląda jakby to oni grali w przewadze.

Czy z Nunezem czy bez przejada się po United jak wściekłe psy...

Gra United nawet Crystal Palace nie dorównuje. Szok...
» 15 sierpnia 2022, 22:34 #911
vanantgaal: Mecz meczowi nierówny. Mimo, że aktualnie gramy najgorszą piłkę w lidze to mecz z Liverpoolem będzie się rządzić innymi prawami. Nie będzie tak źle jak tu większość pisze.
» 15 sierpnia 2022, 22:37 #910
Kilerek7: Z Nunezem czy bez, to będzie gwałt bez mydła.
» 15 sierpnia 2022, 22:38 #909
sisinho: @vanantgaal

No też tak myślałem przed ostatnim meczem w lidze z lfc a wiemy jak się skonczyło.
» 15 sierpnia 2022, 22:39 #908
sisinho: 2 połowa - 15 min grają w osłabieniu i 69-31 w posiadaniu + 4-0 w sytuacjach. Ciekawe jakby to u nas wyglądało...
» 15 sierpnia 2022, 22:32 #907
Seba0619: Jakby coś to Januzaj jest wolnym zawodnikiem. Z Cunha i Icardim mogą stworzyć zabójcze trio z przodu.
» 15 sierpnia 2022, 22:28 #906
Kilerek7: Cunha, Icardi, Kalajdzić, Sesko, Vardy, Arnautović, Immobile, Morata, ilu to już z nami łączono, a każdy słaby. Teraz ciężko o top snajpera, w zasadzie tylko Lewy był dostępny. Kupmy tego Antonego i Gakpo, może Martial z takimi skrzydłami to pociągnie.
» 15 sierpnia 2022, 22:32 #905
Ciechanek: Wy naprawdę jeszcze przy naszej formie od 10 lat macie czelność hejtować kogoś z Liverpoolu? :D
Polacy to jednak są barany. Nieważne co ja robię, ale wrzucić na kogoś trzeba dla zasady :)

Przy takiej różnicy w poziomie gry śmiać się z czegokolwiek w Liverpoolu to trzeba być naprawdę nienormalnym.
» 15 sierpnia 2022, 22:27 #904
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:29

Śmiejecie się gimnazjaliści, że Nunez z czerwoną?

Tyle tylko, że u zawodników Liverpoolu widać sportową złość i chęć gry do samego końca i w osłabieniu wyrównali i cisną do końca.

Piłkarze United to wyglądają jak zbite, bezdomne psy, którym ktoś zabrał budę i jedzenie.

Różnica klas w kulturze gry to lata świetlne.
» 15 sierpnia 2022, 22:27 #903
MrMu: Coś w tym jest niestety.
» 15 sierpnia 2022, 22:29 #902
sisinho: Mielismy przykład za Mourinho z tottenhamem, po czerwonej dla Martiala to tak wyglądało.
» 15 sierpnia 2022, 22:30 #901
sisinho: Zakaria, Locatelli, McKennie, Pogba.

Tam rabiot jest nr 5 wśród środkowych pomocników, więc znowu chcemy wyciągać szrot.
» 15 sierpnia 2022, 22:26 #900
majk: Ale Rabiot miał najwięcej rozegranych spotkań w wyjściowym składzie Juventusu w zeszłym sezonie z pomocników od pierwszej minuty? Z ilości rozegranych minut to jest number 1
» 15 sierpnia 2022, 22:37 #899
sisinho: To świadczy tyle samo co fakt że u nas Bruno i Scott mieli najwięcej minut z pomocników :) A jak obaj grali to każdy wie.
» 15 sierpnia 2022, 22:46 #898
majk: Nie no, świadczy o tym, że jest pierwszym wyborem trenera, pomimo dużej konkurencji.
» 15 sierpnia 2022, 22:52 #897
Mateo: Wyobrazacie sobie u nas taka walkę na kolanach o piłkę po stracie?
» 15 sierpnia 2022, 22:25 #896
skowron32: U Nas? Kiedyś tak i może kiedyś tak będzie
» 15 sierpnia 2022, 22:26 #895
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:25

Coraz więcej tweetów o tym Cunha. Panie ETH nie ten Brazylijczyk miał być! Aczkolwiek wolę już 23 latka niż Rabiota!
» 15 sierpnia 2022, 22:22 #894
majk: Żeby u nas tak Sancho kiedyś bramkę strzelił.
» 15 sierpnia 2022, 22:21 #893
skowron32: U Nas się nikomu niechce:) kasa się zgadza to po co się męczyć =)
» 15 sierpnia 2022, 22:23 #892
skowron32: Bądź co bądź Dias to jest kozak, u Nas nikt nie zrobi takiego rajdu jak on teraz
» 15 sierpnia 2022, 22:21 #891
Mateo: czysta prawda
» 15 sierpnia 2022, 22:23 #890
sisinho: Był taki jeden, w 2008 roku takie rajdy robił. Dzis juz nie ma sił na to.
» 15 sierpnia 2022, 22:24 #889
Mateo: ale brama..
» 15 sierpnia 2022, 22:21 #888
TenHag4ever: Ależ ten Nunez jest cienki i do tego psycha siada. Liverpool powinien się modlić, aby nie spaść XDDD.
» 15 sierpnia 2022, 22:20 #887
sisinho: Nie muszą. Mają takich piłkarzy jak Diaz czy Salah, którzy miną sobie 4-5 zawodników i strzelą bramkę. U nas Rashford zatrzymuje się na drugim przeciwniku.
» 15 sierpnia 2022, 22:21 #886
gohome: sisinho Rashford ma problem by przejść jednego. A co do tych 4-5 Diaza i Salaha to bez przesady.
» 15 sierpnia 2022, 22:45 #885
M4S73R: Ajj 1-1
» 15 sierpnia 2022, 22:20 #884
deksoo11: Lverpool ogromnie sie wzmacnia na mecz z nami. Nunez nie zagra przeciwko nam
» 15 sierpnia 2022, 22:20 #883
sisinho: Nagroda Darwina dla Nuneza :D Ale to podsumował Gutka :D
» 15 sierpnia 2022, 22:20 #882
CRtheSaviour: Pasuje ten Nunez do Liverpoolu, taki sam pajac jak Robertson.
» 15 sierpnia 2022, 22:19 #881
skowron32: Mnie bardzo wkur Robertson
» 15 sierpnia 2022, 22:18 #880
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:18

Ale mi się micha cieszy. Dzięki Nunez
» 15 sierpnia 2022, 22:17 #879
MrMu: Piękny debiut Nuneza na Anfield w PL xd
» 15 sierpnia 2022, 22:17 #878
Freddie: Nunez ma juz przej... u Kloppa. 3-4 mecze pauzy za czerwo
» 15 sierpnia 2022, 22:16 #877
skowron32: Hehe dobry ten NUNEZ taki ala Zidan trochę =)
» 15 sierpnia 2022, 22:17 #876
ManCr7united: Przyjdzie czas to będzie strzelał

A teraz zakończył udział w meczu i z nami napewno nie zagra
» 15 sierpnia 2022, 22:16 #875
devilek777: Niech kupi nas jakiś szejk, to będzie spokój.
» 15 sierpnia 2022, 22:11 #874
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:18

Newcastle przejął bogaty Arab i podobno wcześniej chciał nas przejąć. Teraz już za późno. Nie ma nikogo juz konkretnego
» 15 sierpnia 2022, 22:18 #873
dlabigt23: Araby to najlepsze co mogło by być dla naszego klubu. Taka jest prawda. PSG i City fakt nie wygrywają LM ale chociaż są na topie i grają dobrą piłkę.
» 15 sierpnia 2022, 22:19 #872
Mateo: Ale ten Nunez jest rzadki narazie i ma strasznego pecha XD, ale nam pewnie załaduje
» 15 sierpnia 2022, 22:09 #871
sisinho: No chyba nie załaduje xD
» 15 sierpnia 2022, 22:16 #870
Mateo: moze to i szkoda, tak pewnie Jota?
» 15 sierpnia 2022, 22:18 #869
sisinho: Jota leczy kontuzje, raczej Firmino.
» 15 sierpnia 2022, 22:19 #868
spartan1: Przecież ten Cunha jest rezerwowym w Atletico, to tylko potwierdza ze nie było jakiegoś planu na te okienko transferowe, teraz w panice nasciagaja szrotu za grube miliony, NIe dla szrotu
» 15 sierpnia 2022, 22:07 #867
vieeeri: Zgadzam się. Dużo bardziej wolałbym tego Kalajdzica ze Stuttgartu
» 15 sierpnia 2022, 22:10 #866
sisinho: @vieeeri

I co, z Kalajdziciem będziemy grali taktyka laga na niego czy jak?
» 15 sierpnia 2022, 22:15 #865
Xpans: Man Utd are close to signing Matheus Cunha from Atletico Madrid. The fee is around €50million, talkSPORT sources understand. TIER 2
» 15 sierpnia 2022, 21:55 #864
majk: To byłby ciekawy transfer.
» 15 sierpnia 2022, 21:59 #863
Rebxie: Ale jak to tak. Bez miesiąca negocjacji?
» 15 sierpnia 2022, 22:00 #862
majk: Ale cena 50 mln trochę chora jednak. Sterling kosztował 70...
» 15 sierpnia 2022, 22:02 #861
wider: ktoś coś więcej o nim ? Bo jakoś na co dzień nie śledzę AM
» 15 sierpnia 2022, 22:03 #860
Rebxie: A tak na poważnie. Ktoś coś o nim? Jedyne co tak na szybko się dowiedziałem, to niby umie pressować.
» 15 sierpnia 2022, 22:04 #859
Xpans: kibice Atletico mówią, że wart jakieś 35 mln E, ale jesteśmy trochę w desperacji.
» 15 sierpnia 2022, 22:04 #858
Zdzichu1: przeciętniak z jednym niezłym sezonem w Lidze Mistrzów w barwach RB Lipsk.
» 15 sierpnia 2022, 22:09 #857
majk: Ja tak ze 2 mecze z nim widziałem w lidze hiszpańskiej i taki trochę chaotyczny, niezły technicznie, szybki i wybiegany. Raczej chłopak do oszlifowania, niż gotowy grajek. Ciężko powiedzieć, u Simeone się nie sprawdził raczej, chociaż oni tam wolą stawiać na kopiącego się po czole Griezzmana z sentymentu chyba i na Felixa, bo kupę kasy kosztował, no i prawdopodobnie lepszy po prostu. Suarez był pierwszym wyborem z ławki, więc jakoś specjalnie sobie tam nie pograł.
» 15 sierpnia 2022, 22:12 #856
deksoo11: W końcu ktoś chce wywalić Ronaldo z tego klubu. Fantastyczna decyzja, wystarczy popatrzec jak zginęły indywydialności gdy wszedł do szatni, piłkarze grali pod niego, a on sam w wielu naprawde wielu meczach był fatalny ale często trafiał losowo w bramke i ludzie go uważali za najlepszego naszego pilkarza tamtego sezonu
» 15 sierpnia 2022, 21:55 #855
gohome: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 22:04

deksoo11
"ludzie go uważali za najlepszego naszego piłkarza tamtego sezonu"
I słusznie że go uważali za najlepszego gracza sezonu, NO NIM BYŁ!
"wystarczy popatrzec jak zginęły indywydialności gdy wszedł do szatni"
A ja myślałem że krytycy Ronaldo właśnie zarzucają mu że drużyna przestała być drużyną i funkcjonować jako kolektyw i stała się zgrają indywidualności, więcj jak? zdecydujcie się w końcu ludzie, bo sami sobie przeczycie.
"W końcu ktoś chce wywalić Ronaldo z tego klubu. Fantastyczna decyzja"
To jest głupia decyzja jeśli w ogóle to prawda. Eh panie deskoo11 jak to się mówi szkoda strzępić buźki (w wersji łagodnej) na ciebie.
» 15 sierpnia 2022, 22:03 #854
deksoo11: Patrząc statystycznie może i nim był, bo gra była pod niego, ale zawsze jak wygrywalismy to na boisku byli zawodnicy grający lepiej często to był Fred, Fernandes, Sancho, Greenwood - później Elanga. Nie wiem czy oglądałeś każdy mecz w poprzednim sezonie, już nie mówie nawet o tym że gdy przegrywaliśmy lub remisowaliśmy to Ronaldo zawsze był najsłabszy na boisku.
Drużyna składa się z indywidualności, bez indywidualności drużyna nie ma kłów. Gdy te indywidualności giną, to gra przypomina kopanie się po głowie.
» 15 sierpnia 2022, 22:29 #853
M4S73R: Erik ten Hag zmienił swoje stanowisko w sprawie Cristiano Ronaldo i jest teraz otwarty na odejście gracza. Rozumie się, że jest niezadowolony z zachowania Ronaldo w drużynie.

Obóz Ronaldo nie jest pewien, czy rodzina Glazerów i Richard Arnold pozwoliliby mu odejść.

(Źródło: Times Sport)
» 15 sierpnia 2022, 21:53 #852
ManCr7united: Fajnie jak by liv przegrał za tydzień drużyny 19 i 20 graja mecz kolejki


Ale już mniejsza w to co chwilę czytać wiadomości mniejsza czy wiarygodne czy też nie lecz co chwila same problemy i z Ronaldo I zawodnikami

Mam nadzieję że weźmie za pysk zawodników
» 15 sierpnia 2022, 21:51 #851
Eryw: Liverpool ciśnie cały mecz. (75% posiadania, 20 strzałów)
Myśle, że w drugiej połowie to odwrócą.
» 15 sierpnia 2022, 21:53 #850
wider: nawet jak live przegra dziś10:0 to nie spadnie na 19miejsce
» 15 sierpnia 2022, 22:01 #849
Eryw: Ten Phillips jest prawie tak kiepski jak Harry
» 15 sierpnia 2022, 21:51 #848
M4S73R: W drugiej połowie na pewno Live się zmotywują i strzelą kilka. To nie United że po pierwszej straconej bramce podcina im skrzydła i machają rękami.
» 15 sierpnia 2022, 21:51 #847
Lisan: LVP w plecy.
Szykuje się w poniedziałek mecz dwóch drużyn z końca tabeli United:LVP
» 15 sierpnia 2022, 21:47 #846
CRtheSaviour: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.08.2022 21:47

Druga połowa będzie bardzo ciekawa, bo Live będzie coraz bardziej parło do przodu i zostawiało miejsce na kontry Crystal.
» 15 sierpnia 2022, 21:47 #845
majk: Dzisiaj Liverpool w tyte, za tydzień z nami i jesteśmy nad nimi w tabeli.
» 15 sierpnia 2022, 21:47 #844
rreddevilss: Zaha to chyba bylby tetaz najlepszym zawodnikiem u nas xd braluje takiego dynamicznego i wybieganego zawodnika u nas niestety
» 15 sierpnia 2022, 21:43 #843
CRtheSaviour: Po pewnym czasie straciłby formę i był cieniem samego siebie, jak Bruno.
» 15 sierpnia 2022, 21:45 #842
turysta: niebylby, rownalby w dol do naszych. Z kim sie zadajesz, takim sie stajesz.. ;(
» 15 sierpnia 2022, 21:47 #841
Ciechanek: Savior to zdanie jest bez sensu. Ciężko poprawne zdanie po polsku napisać.
» 15 sierpnia 2022, 22:00 #840
CRtheSaviour: Twoje życie jest bez sensu.
» 15 sierpnia 2022, 22:21 #839
Eryw: I nie wiem czy trzymać kciuki za Liverpool - jak przyjadą to po kolejnym remisie lub porażce to będą nabuzowani jak kabanosy.
» 15 sierpnia 2022, 21:42 #838
marekw: Jedyne wyjście to dać im podwyżki i przedłużyć kontrakty........
» 15 sierpnia 2022, 21:41 #837
sisinho: Jak Liverpool straci punkty dzisiaj to jeszcze gorzej dla nas bo będą mega zmobilizowani na OT.
» 15 sierpnia 2022, 21:40 #836
CRtheSaviour: Im to akurat nigdy nie brakuje motywacji, to o motywację naszych trzeba się martwić.
» 15 sierpnia 2022, 21:41 #835
sisinho: Owszem, ale ostatnio nawet oni nie chcieli dokładać do pieca i w drugiej połowie z nami zluzowali i grali sobie w dziadka. Po takim wyniku jak dzisiaj raczej pchali by do konca z bramkami.
» 15 sierpnia 2022, 21:51 #834
Mateo: Oglądam z ciekawości Taa, Robertson i zastanawiam się dlaczego dalot to taki paprykarz.. Gra do środka, tak powinni grać współcześni obrońcy..
» 15 sierpnia 2022, 21:36 #833
MrMu: Czyli Liverpool da się zaskoczyć z kontry. Szkoda tylko, że gdy nasi to odkryją, to już będzie 4 w plecy…
» 15 sierpnia 2022, 21:35 #832
sisinho: Musielibyśmy mieć kogoś szybkiego kto pobiegnie i potrafi celnie strzelić z 16 metrów będąc sam na sam.
» 15 sierpnia 2022, 21:36 #831
kckMU: Do wyprowadzenia kontry potrzebne są m.in. dobra gra w obronie, dobre podanie do dobrze wychodzących zawodników w ofensywie i na końcu ich skuteczność.

Żadne z w/w nie jest wykonalne dla United.
» 15 sierpnia 2022, 21:37 #830
CRtheSaviour: Nawet Crystal gra lepiej od nas...
» 15 sierpnia 2022, 21:34 #829
MrMu: To wiadomo nie od dzisiaj. Moglibyśmy się wzorować na ich zarządzaniu drużyną. Trochę smutne, ale prawdziwe.
» 15 sierpnia 2022, 21:36 #828
wider: na obecną chwilę to każdy w PL gra lepiej od nas
» 15 sierpnia 2022, 21:46 #827
harris: Oglądam mecz Liverpoolu i to co grają to są lata świetlne teraz przed nami. Wiem nic odkrywczego. Zmiotą nas z planszy
» 15 sierpnia 2022, 21:32 #826
Paps: No i nasz były im załadował brameczke
» 15 sierpnia 2022, 21:34 #825
klb9k: Atlético Madrid’s Matheus Cunha (23) is a target for Manchester United and is on their forwards shortlist for this summer. Cunha would be keen to join United. #MUFC [@LaurensJulien] - kolejne nazwisko, ale chyba jako ciekawostka
» 15 sierpnia 2022, 21:22 #824
dawidwlo: Nie jestem wielkim fanem piłki nożnej, a już na pewno nie wielkim znawcą i czasem jak czytam Wasze analizy czy wnioski po meczu to jestem pod wrażeniem, że tak dużo rzeczy widzicie. Mecze United oglądam już chyba tylko z miłości i są to jedyne mecze jakie oglądam. Może czasem jakąś LM czy reprezentacje.

Postanowiłem sobie włączyć z 10min meczu Liverpoolu i tak się kurde zastanawiam. Tam piłka chodzi jak po sznurku, perfekcyjne podania, perfekcyje przyjęcia, walka o piłkę, duży ruch, 3 sytuację bramkowe w 10min.

Jak to możliwe, że u nas piłkarze wyglądają jak z 4 ligi? Jak to możliwe, se ktoś wini ETH za to, że nasz zawodnik nie umie wyjść spod presji, nie umie dobrze podać, nie widzi gdzie może podać, nie walczy o piłkę, nie ma podań za plecy obrońców? Jak ktoś może winić trenera za to, ze Rash nie potrafi wygrać dryblingu jeden na jeden, a fred podaje do przeciwników?

Nie umiem tego pojąć jak to jest możliwe, że Oni nie potrafią grać na profesjonalnym poziomie. ETH choćby chciał i nakazał grać określoną taktyką to jak? Jak cała taktyka umiera w momencie gdy DDG wrzuca na konia Eriksena zaczynając grę z 5m?
» 15 sierpnia 2022, 21:18 #823
CRtheSaviour: Klopp siedzi tam 7 lat, to ich nauczył, jak grać w piłkę. U nas trener ma max 2 sezony, w trzecim zarząd zapewnia go o swoim wsparciu, po czym zwalnia.
» 15 sierpnia 2022, 21:21 #822
q4444: Ja też się obawiam meczu z Liverpoolem. Już nawet nie tego, że przegramy , ale tego co zaprezentujemy przeciwko drużynie Klopa .
» 15 sierpnia 2022, 21:24 #821
sisinho: @CRtheSaviour

A Diaz czy Nunez tez są 7 lat? Tez ich uczył grać? Bo jak widze to tam każdy wygląda jak z kosmosu, intensywność 10/10 gdy u nas grają gorzej niż w ekstraklasie.
» 15 sierpnia 2022, 21:25 #820
CRtheSaviour: Kiedy drużyna jest ułożona i kapitan jest autorytetem, to nowym zawodnikom jest łatwiej się zaaklimatyzować.
» 15 sierpnia 2022, 21:29 #819
majk: Diaz tam już ponad pół roku jest, reszta składu zgrana, łatwiej jest wejść i wyglądać dobrze w ułożonej ekipie. Klopp już tylko dodaje kolejne pasujące elementy do dobrze działającej układanki.
» 15 sierpnia 2022, 21:32 #818
sisinho: U nas 3/4 składu juz ładnych parę lat gra i 0 komunikacji między sobą.

Po drugie tam każdy ma umiejętności, Klopp by nie brał piłkarzy pokroju McTomek czy Fred bo wiedziałby ze nic z nich nie zrobi.
» 15 sierpnia 2022, 21:35 #817
majk: ETH też ich tu nie brał, trzeba dać mu przebudować skład i poczekać ze 2 lata na efekty.
» 15 sierpnia 2022, 21:46 #816
CRtheSaviour: Felix już 3 asysty, ładnie się rozhuśtał w Atletico.
» 15 sierpnia 2022, 21:16 #815
AFC07: Jadon Sancho has played under more managers at Man United (4) than he has goals in the Premier League (3)
» 15 sierpnia 2022, 21:02 #814
Zdzichu1: jeszcze z 1 sezon i jeśli nadal będzie taka lipa to chyba cierpliwość się skończy
» 15 sierpnia 2022, 21:09 #813
AFC07: dajcie Tagowi pracować, w jeden sezon nic nie zrobi
» 15 sierpnia 2022, 21:14 #812
Zdzichu1: ja mówię o Sancho nie o TH
» 15 sierpnia 2022, 21:17 #811
AFC07: Wiem wiem ale może właśnie wyciągnie tez cos dobrego z Sancho
» 15 sierpnia 2022, 21:24 #810