Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Rayo Vallecano 1:1. Powrót Ronaldo, remis na zakończenie przygotowań

» 31 lipca 2022, 18:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United w niedzielę zakończył przygotowania do sezonu 2022/2023. Czerwone Diabły w ostatnim meczu sparingowym zremisowały z Rayo Vallecano 1:1 (0:0). Za tydzień na Old Trafford przyjedzie Brighton & Hove Albion, a stawka będzie dużo poważniejsza – pierwsze ligowe punkty.
Manchester United – Rayo Vallecano 1:1. Powrót Ronaldo, remis na zakończenie przygotowań
» Manchester United zremisował z Rayo Vallecano 1:1 w ostatnim sparingu przed startem sezonu 2022/2023
Erik ten Hag zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami wymienił całą wyjściową jedenastkę w porównaniu do sobotniego sparingu z Atletico Madryt (0:1). Szansę z Rayo Vallecano dostał Cristiano Ronaldo, dla którego był to pierwszy mecz po wakacyjnej przerwie. Spotkanie od pierwszej minuty zaczęli m.in. Alejandro Garnacho i James Garner.

Niedzielny sparing mógł zacząć się fatalnie dla Manchesteru United. Rayo Vallecano tuż po rozpoczęciu posłało długą piłkę na prawą stronę, tam zaspał Ethan Laird i szybko ze strzałem w krótki róg musiał radzić sobie Tom Heaton. Doświadczony bramkarz spisał się bez zarzutu.

Manchester United pierwszy groźny atak przeprowadził w 11. minucie za sprawą Alejandro Garnacho. Argentyńczyk pokazał się z bardzo dobrej strony na lewym skrzydle, zszedł z piłką do środka, oddał strzał, lecz został zablokowany. Z nieskuteczną dobitką pospieszył Alex Telles.

Chwilę później dobry przechwyt po złym zagraniu Alejandro Cateny zanotował Donny van de Beek. Holender błyskawicznie odegrał do wychodzącego na czystą pozycję Cristiano Ronaldo. Portugalczyk wpadł w szesnastkę Rayo Vallecano, uderzył z lewej nogi bardzo mocno, ale posłał futbolówkę nad bramką.

W 15. minucie znów z dobrej strony pokazał się Garnacho. Argentyńczyk zanotował krótki sprint z piłką, podał do lepiej ustawionego Tahitha Chonga. Holender próbował technicznego uderzenia, ale strzelił w środek bramki Rayo Vallecano.

Hiszpanie rzadko zagrażali bramce Manchesteru United. W 21. minucie bliski dojścia do dośrodkowania na krótki słupek był Radamel Falcao. Kolumbijczyka w ostatniej chwili zablokował Lisandro Martinez, dla którego był to nieoficjalny debiut na Old Trafford.

W 30. minucie z dobrej strony pokazał się drugi z letnich nabytków Manchesteru United. Christian Eriksen oddał niezły strzał zza pola karnego po zablokowanym uderzeniu Tahitha Chonga. Duńczyk pomylił się o kilkanaście centymetrów.

Manchester United przed przerwą miał jeszcze jedną niezłą okazję. W 44. minucie na lewej stronie znów błysnął Garnacho. Argentyńczyk dobrze wypatrzył Chonga przed szesnastką, Holender znów zanotował kiepski strzał.

Erik ten Hag w przerwie zdecydował się na jedną zmianę – Amad Diallo zastąpił Cristiano Ronaldo. Dla Portugalczyka było to pierwsze przetarcie przed nowym sezonem, dlatego Holender uznał, że 45 minut to wystarczające obciążenie dla 37-latka na obecnym etapie przygotowań.

W 48. minucie Diallo otworzył wynik spotkania na Old Trafford! Na mocny strzał zza pola karnego zdecydował się Alex Telles, Diego Lopez odbił piłkę przed siebie, a tam na szóstym metrze zgarnął ją Amad Diallo. Iworyjczyk mocnym strzałem nie dał szans bramkarzowi Rayo Vallecano.

Goście byli blisko wyrównania stanu rywalizacji kilka minut później. Sprytny strzał zza pola karnego oddał Radamel Falcao. Tom Heaton wyciągnął się jak długi, ale nie sięgnął piłki. Ta na szczęście odbiła się od poprzeczki i nie wpadła do siatki Manchesteru United.

W 57. minucie Rayo Vallecano dopięło swego. Isi Palazón miał sporo miejsca na prawej stronie boiska i wpadł w pole karne Manchesteru United – oddał mocny strzał w kierunku długiego rogu. Tom Heaton zanotował dobrą interwencję, strącił piłkę wzdłuż linii końcowej boiska. Tam do futbolówki pierwszy dopadł Álvaro García i strzałem z ostrego kąta zdobył gola na 1:1.

Po godzinie gry Erik ten Hag uznał, że czas na kolejne zmiany w Manchesterze United. Boisko opuścili Christian Eriksen i Lisandro Martinez. Nowi zawodnicy Czerwonych Diabłów nie są jeszcze gotowi do gry w pełnym wymiarze czasowym. W miejsce Duńczyka i Argentyńczyka pojawili się Hannibal Mejbri i Eric Bailly.

W 64. minucie Rayo Vallecano przeprowadziło błyskawiczną kontrę. Świetną okazję strzelecką znów miał Álvaro García, w ostatniej chwili powstrzymał go Ethan Laird. Hiszpanie po zmianie stron grali odważniejszą piłkę i częściej gościli pod polem karnym Manchesteru United.

Przez kolejny kwadrans na Old Trafford nie działo się nic ciekawego. W 82. minucie Czerwone Diabły w końcu wyprowadziły błyskawiczną kontrę za sprawą Ethana Lairda. Po chwili piłkę dostał Amad Diallo, który odegrał ją do Zidane’a Iqbala. Irakijczyk zdecydował się na mocny strzał zza pola karnego i posłał piłkę nieznacznie obok lewego słupka. Wysiłek 19-latka został jednak nagrodzony gromkimi brawami.

W 85. minucie w szeregach Manchesteru United pojawił się Isak Hansen-Aarøen. 17-letni Norweg przy pierwszym kontakcie z piłką oddał strzał na bramkę Lopeza, został jednak zablokowany. Dwie minuty później Norweg przytomnie wycofał futbolówkę do Alexa Tellesa przed pole karne. Brazylijczyk uderzył nad poprzeczką.

Żadnej z drużyn nie udało się już przechylić szali zwycięstwa na swoją korzyść. W niedzielę to jednak nie wynik był najważniejszy. Kolejni piłkarze zaliczyli cenne minuty. Manchester United nowy sezon w Premier League zainauguruje w niedzielę 7 sierpnia. Na Old Trafford przyjedzie Brighton & Hove Albion.

Manchester United – Rayo Vallecano 1:1 (0:0)
Bramki: Amad Diallo 48’ – Álvaro García 57’

Manchester United: Heaton – Laird, Varane, Martinez (Bailly 60’), Telles – Garner (Iqbal 74’), Van de Beek – Chong (Hansen-Aarøen 85’), Eriksen (Hannibal 60’), Garnacho (Shoretire 73’) – Ronaldo (Diallo 46’)

Rayo Vallecano: Dimitrievski (Lopez 46’) – Balliu, Garcia, Catena, Lopez (Pozo 65’) – Suarez, Ciss – A. Garcia, Trejo (Valentin 65’), Palzon (Nteka 74’) – Falcao (Sanchez 65’)


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United czeka na oferty za Wana-Bissakę
Następny news »
Ten Hag: Jesteśmy gotowi do startu sezonu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (411)


kamilpe: Alex Telles to Sevilla, here we go and confirmed! Full agreement completed between with Manchester United on loan dean valid until 2023. Been told there’s NO buy option clause. #MUFC Contracts being prepared in order to be signed this week. [Romano Fabrizio]
» 3 sierpnia 2022, 11:26 #406
boro: Nowe info. Renato jako alternatywa dla De jonga
» 3 sierpnia 2022, 11:19 #405
kamilpe: Renato, który dołącza do PSG?
» 3 sierpnia 2022, 11:27 #404
Fenris: Nie rozumiem wysmiewania chelsea w związku z faktem iż kilka ich celów transferowych zostało przejętych. Przecież w histori footballu jest masa przykładów gdzie piłkarze wybierali Hiszpanie nad Anglię (nie ważne czy mówimy o Man Utd Fegrusona, Arsenalu Wengera czy obecnym city, chelsea czy liverpoolu).
Co do de Jonga - jeśli przejdzie do chelsea to byłby piękny filmowy scenariusz gdyby się nie zakwalifikowali do LM kosztem ten Haga :)
» 3 sierpnia 2022, 10:51 #403
Rochanv: Raphinha od poczatku wolal Barcelone.. kazdy brazol o niej marzy i jest dla nich kierunkiem pierwszego wyboru, De Light wolal Bayern ktoremu kibicowal od malego, Kounde osrał Chelsea po tym jak ona go osrała w lipcu
» 3 sierpnia 2022, 10:56 #402
Seszele: Rochanv - taką argumentację można użyć wobec każdego nieudanego transferu. Zawsze jest jakiś powód, więc takie wyliczanie można sobie wsadzić między pośladki.

Lewandowski nie przyszedł do MU, bo Ania wolała Barcelonę.
Messi nie przyszedł do MU, bo ma bliżej do ukochanej Barcelony z Paryża.
Timber nie przyszedł do MU, bo mu van Gaal groził palcem.
Ruben Neves nie przyszedł do MU, bo nie złożono za niego oferty.

I tak dalej.
» 3 sierpnia 2022, 11:28 #401
Piwal: Czemu nikomu nie przyszło do głowy że może De Jongowi nie podoba się współpraca z Ten Hagiem ? Każdy tutaj zalożył że Erik jest naszym atutem w rozmowach z Frenkiem a moze jest zupełnie odwrotnie ?
» 3 sierpnia 2022, 10:37 #400
Tomczo: Bo to bzdura. Jakby tak było nie czekalibyśmy do ostatniego dnia okienka na rozwój sytuacji, bo piłkarz dalby jednoznaczny znak, że nie chce u nas grać. S0rawa wygląda jednak tak że piłkarz chce, ale kasy z fcb nie odpuści. Dlatego czekamy.
» 3 sierpnia 2022, 10:39 #399
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.08.2022 10:58

A skąd wiesz ze piłkarz chce ? Powiedział to gdzieś? Dużo więcej wskazuje że on nie chce do nas dołączyć a to że on chce kase z fcb wygląda bardziej jak teoria stworzona przez fanów United na pocieszenie.

devilpage.pl/index/news/komentarze/73086/de-jong-poinformowal-manchester-united-o-swojej-decyzji/
sport.pl/pilka/7,65081,28697642,frenkie-de-jong-jednak-nie-w-manchesterze-united-woli-inny.html
sport.tvp.pl/61297695/premier-league-frenkie-de-jong-przejdzie-z-manchesteru-united-do-barcelony
sportowefakty.wp.pl/pilka-nozna/1011543/oto-dlaczego-frenkie-de-jong-nie-chce-przejsc-do-manchesteru-united-gdzie-moze-t

Chyba wszystkie światowe media rozpisują się o tym że Frenkie nie chce do nas dołączyć z wielu różnych powodów i żadne nie podaje o tym by był chętny na transfer do nas. To że my naciskamy od miesięcy i nam zależy wcale nie oznacza że coś jest na rzeczy. Moim zdaniem De Jong jest wypychany z Barcy ale nie do końca pasuje mu Manchester United i gdy na stole pojawi się oferta z innego klubu to bez wahania ją zaakceptuje.
» 3 sierpnia 2022, 10:55 #398
Tomczo: Być może i masz rację być może nie, ale wracając do meritum wojej wypowiedzi nigdzie nie mówi się aby miał problem z ETH
» 3 sierpnia 2022, 11:10 #397
Piwal: Wiadomo że z szacunku tego nie powie. Fakty są takie że stać nas na niego, na pokrycie jego tygodniówki a brak gry w lidze mistrzów to jest kwestia jednego sezonu. Jeśli w tym nie zagra w LM to zrobi to w kolejnym. Chelsea tez nie da mu gwarancji że bedzie w LM za rok. Gdyby rzeczywiście palił się do współpracy w ETH to sprawa byłaby już zamknięta wiec trudno oprzeć się wrażeniu że Erik nie jest dla nas kartą przetargową przy tym transferze. To że Erik może być przeszkodą to tylko hipoteza ale moze zwyczajnie nie pasują mu takie sztywne zasady jakie panowały w Ajaxie i woli luźniejszą atmosfere w klubie ?
» 3 sierpnia 2022, 11:21 #396
Seszele: Słuchajcie, Frenkie de Jong od nadchodzącego sezonu będzie reprezentował barwy Manchesteru United, a nie Chelsea.
1) Jest już dogadany.
2) Do Chelsea i tak nikt nie chce przyjść.
» 3 sierpnia 2022, 10:07 #395
Rochanv: nikt nie chce przyjsc xd
» 3 sierpnia 2022, 10:11 #394
Seszele: A kto chce przyjść?
Póki co chcą odchodzić.
» 3 sierpnia 2022, 10:16 #393
Rochanv: Koulibaly, Sterling... młode talenty jak Hutchinson z Arsenalu, Slonina, Chukwuameka. Trwaja rozmowy juz powazne o Cucurelli i Fofanie, faktycznie nikt nie chce przyjsc ;p Chelsea tylko spartolila transfer Kounde i tyle
» 3 sierpnia 2022, 10:19 #392
ALLADYN: Tylko transfer Kounde? Czemu takiego wała robisz?

Wszyscy wiedzą że składali oferty za De Ligta, Ake, Kounde, Raphinhe i Dembele, w dodatku Romano podał że na ostatniej prostej chcieli przechwycić Richarlisona. Odkop sobie newsa.
Żaden Kounde, tylko cały wagon piłkarzy was olał. Pogódź sie z tym.
» 3 sierpnia 2022, 11:27 #391
Rochanv: tak, wierz we wszystko. Chelsea powaznie nie byla zainteresowana Dembele tylko Raphinha w tamtym czasie. Trudno zeby Richarlison przeszedl do Chelsea jak byl juz po testach medycznych w Tottkach. Za Ake City chcialo za duzo, wiec to nie zawodnik olal Chelsea.
» 3 sierpnia 2022, 14:54 #390
Pezet: Przecież Depay to przerost formy nad treścią.Masa kiwek i sztuczek z których nic nie wynika.Był już u nas i odbił się od ściany i uważam ze niewiele się rozwinął od tego czasu.Do tego kolejne wielkie ego i wozi się raper z Atlanty.Btw chyba nawet rapuje.Jak najdalej od takich grajków i to nawet za darmo
» 3 sierpnia 2022, 09:40 #389
Kiharitony: Zgadzam się w 100%
BTW. Ty też coś tam rapujesz, ksywke kojarzę:)
» 3 sierpnia 2022, 11:36 #388
siwy32: Orstein to bardzo poważne źródło więc cała sytuacja wygląda tak.
1.Chelsea chce wyrównać ofertę united czyli 80mln euro
2. Barca musi go wypchnąć i zapłacić te pensje z obniżonego kontraktu.
3. w momencie kiedy holender będzie wybierał klub to zostaje tylko nadzieja że Ten Hag go przekona bo projest sportowy i LM ma w chelsea
» 3 sierpnia 2022, 09:37 #387
Rochanv: jako kibic Chelsea uwazam ze jest on teraz zupelnie niepotrzebny Chelsea. Jest na tej pozycji Jorginh, ktory nie odejdzie w tym okienku. Kante jak i Jorginho maja rok kontraktu, na pomocy gra rowniez Gallagher, Kovacic, Cheek. Transfer potrzebny ale za rok a Barcelona musi go juz teraz sprzedac
» 3 sierpnia 2022, 09:56 #386
siwy32: Ale wasz trener go chce :)
» 3 sierpnia 2022, 10:11 #385
ManUtdFan94: Chelsea prowadzi bezpośrednie rozmowy z Barcelona na temat De Jonga [David Ornstein].
Jeżeli my po tylu miesiącach negocjacji przegramy walkę z Chelsea o Holendra to będzie wstyd i pokazanie po raz koleiny nieudolności tego zarządu.
» 3 sierpnia 2022, 09:09 #384
kamilpe: Nieudolność? Są przecież rzeczy, których nie przeskoczy zarząd np. Liga Mistrzów itp. Po co mamy dawać większe wynagrodzenie z racji braku LM żeby wygrać z Chelsea (już nie raz popełniliśmy ten błąd)? A może to tylko plotka żeby wymusić przyspieszenie w negocjacji że strony Manchesteru? Może właśnie Nasz zarząd bardzo dobrze negocjuje?
» 3 sierpnia 2022, 09:16 #383
DailySmoker: Mi to bardziej wygląda na desperacki ruch ze strony barcy by móc w spokoju rejestrować zawodników. Do tego wydaje mi się, że my ten transfer odpuściliśmy od paru dni, bo wszystko trochę ucichło i może być tak, że nasz zarząd stwierdził, że wszystko się za długo ciągnie i czas to odpuścić. Szkoda, bo u nas nie zagra, ale z drugiej strony dobrze, bo pokazujemy tym samym, że już się nie damy dumać jak do tej pory. Z tym transferem jest taka szopka, że ciężko coś jednoznacznie stwierdzić, ale jeśli jest tak jak myślę to w przyszłości może nam trochę ułatwić transfery
» 3 sierpnia 2022, 09:17 #382
siwy32: prawie się z tobą zgadzam, ale Orstein nie podaje plotek. Ciężko tez uwierzyć że zarząd klubu "bardzo dobrze" negocjuje.
» 3 sierpnia 2022, 09:22 #381
ManUtdFan94: Chodzi o to że po tylu miesiącach negocjacji, przekonywania nagle ktoś siada do stołu i raz dwa załatwia ten transfer (oczywiście jeszcze nie wiadomo jak to się skończy), a my po prostu nie wiedzieliśmy kiedy odejść od tego stołu i dać sobie spokój.
Plota raczej to nie jest bo zbyt wiarygodny dziennikarz to potwierdza ,dodatkowo napisał też że my wciąż mamy porozumienie z Barceloną, ale piłkarz nie podjął decyzji, zatem nie odeszliśmy jeszcze od tego transferu.
Wiadomo Chelsea ma na tą chwilę pewniejszy projekt sportowy, lepszą drużynę, mi tylko chodzi o sam fakt w przypadku transferu do The Blues że będzie to wstyd i kompromitacja Naszego zarządu, zwłaszcza że mówiliśmy jawnie że ten zawodnik jest kluczowym transferem dla Nas !! Inaczej sprawa by się miała gdybyśmy sobie wcześniej odpuścili ten transfer wiedząc, że nic z tego nie będzie, a inaczej jak wciąż czekamy i czekamy aż w końcu łaskawie De Jong powie "tak". Pożyjemy, zobaczymy, ale odzywają się znowu demony przeszłości.
» 3 sierpnia 2022, 09:26 #380
levy181: Po pierwsze zawodnik też musi chciec odejść do danego klubu, nie ma pewności że sam FDJ chcialby pójść do Chelsea. Dużo się mówiło że ETH wielokrotnie rozmawiał z zawodnikiem i może on wie coś czego nikt nie wie.
» 3 sierpnia 2022, 09:27 #379
siwy32: David Orstein podaje że Chelsea rozpoczęła rozmowy z Barcelona w sprawie kupna Frankiego De Jonga. "Obie strony podchodzą do tego optymistycznie". szukajmy alternatyw bo już nie ma sensu czekać na niego.
» 3 sierpnia 2022, 09:08 #378
kamilpe: Właśnie nie szukajmy. Skoro Ten Hag go chce i jest dla niego numerem jeden to albo zrobimy wszystko żeby to ściągnąć albo odpuszczamy. Ile razy już mieliśmy takie alternatywy i nic z tego nie wychodziło?
» 3 sierpnia 2022, 09:14 #377
siwy32: jak już chelsea prowadzi rozmowy to holender wybierze chelsea. Ten Hag pewnie i tak ma plan na inne transfery tylko tego jeszcze nie podają
» 3 sierpnia 2022, 09:17 #376
Kralik077: Brać tego Depaya, jak za darmo to dobra cena. Tylko pytanie czy on uważa United obecnie za topowy klub i czy chciałby tu jeszcze wrócić...
» 3 sierpnia 2022, 07:42 #375
brazylianwisnia: Pytanie czy chciałby tu wrócić żeby byc rezerwowym.
» 3 sierpnia 2022, 07:52 #374
Jong: Przydał by się jakby udało sie pozbyć Ronaldo
» 3 sierpnia 2022, 08:03 #373
PiesekLeszek: Sorki, ale kolejny 'gwiazdor' obwieszony łańcuchami. Gość nie będzie gryzł trawy dla wygranej. Jak dla mnie transfer ala Pogba, Martial.
» 3 sierpnia 2022, 08:51 #372
milsco: Depay > Rashford bez gadania w każdym aspekcie Holender jest lepszy niż Rash
» 3 sierpnia 2022, 09:27 #371
sauerlandevent7: Napewno póki co patrząc na ilość zawodników na konkretne pozycje to opcji na zestawienie składu ETH ma dosyć dużo. Jest jakaś rywalizacja bo nawet patrząc na środek obrony to jest 4 defensorów z których właściwie może grać każdy .Boki obrony może niekoniecznie pasują całkowicie do koncepcji trenera ale są to jakościowi zawodnicy , może nie z topu światowego ale z pewnością solidne nazwiska. Środek pomocy również można zestawić rozmaicie, zarówno bardziej defensywnie stawiając na dwóch bardziej defensywnych jak Fred, McT, Martinez jak i na zamkniętego rywala Eriksen i Bruno z jednym defensywnym. Tutaj brakuje jeszcze jednego konkretnego wzmocnienia bo 5 zawodników plus juniorzy na 3 pozycje. Największym problemem jest zestawienie ataku bo mamy nasze trio Sancho, Rash, Martial plus juniorów. Martial potrafi błysnąć ale musi mieć wsparcie trenera bo jeżeli widzi jakąkolwiek konkurencję to nagle zawodnik staje się bardzo mierny. Zlatan,Cavani teraz Ronaldo a Antek wchodzi w najlepszy wiek dla napastnika i można by właśnie dać mu może jednak jeszcze szansę ale przy pełnym zaufaniu. Z drugiej jednak strony mamy na horyzoncie takich zawodników jak chociażby Tielemans, Schick o którym się bardzo mało wspomina a tacy piłkarze z pewnością stanowiliby wzmocnienie składu. Osobiście uważam że Ten Hag pójdzie w kierunku 433 a przy większych problemach z balansem drużyny przejdziemy ma 352 bo kwestia numeru 6 jest problematyczna.
» 2 sierpnia 2022, 23:56 #370
waletpl: Schick dopiero co podpisał kontrakt do 2027. Chorych pieniędzy by chcieli.
» 3 sierpnia 2022, 00:21 #369
GS8GS: Schick podpisał kontrakt do 2027 jak zaczęto go łączyć z rolą następcy Lewandowskiego. Myśle że klub nie bęzie robił wielkich problemów jeśli pojawi się konkretna oferta ale sprytnie się zabezpieczył przed puszczeniem go za kilka milionów gdy bedzie sie kończył kontrakt.
» 3 sierpnia 2022, 07:45 #368
sauerlandevent7: Nie mówię że nie popełniają błędów czy nie doznają kontuzji ale tez nie można od razu mówić ze tutaj nikt się nie nadaje a u sąsiada tak. Popatrzeć nawet na Arsenal , kupili ludzi którzy pracowali pod trenerem wyznającym tę samą zasadę co Arteta przy czym dodatkowo Arteta znał ich doskonale, tam nie mieli pewnego miejsca w 11 , a póki co wygląda że nie był to zły pomysł. Wiadomo ze najlepiej by było mieć samych kotów jak to kibice lubią mówić ale z tego co wiem to o każdym z naszych piłkarzy tak niejednokrotnie mówiono. Ja jestem zdania że ETH postawi na atmosferę w szatni i zbuduje tutaj kolektyw a najważniejsze ze pozbyto się krnąbrnych zawodników, jeszcze jest jeden jegomość ale to oddzielna historia.
» 3 sierpnia 2022, 08:21 #367
Lisan: Alex Telles jedna nogą w Sevilli. Ależ to był ogór...szkoda że tylko wypożyczenie. Pewnie dlatego że nikt go nie chce z tak horendalna tygodniówka
» 2 sierpnia 2022, 22:10 #366
DjTED: Ogor? Powiedz kto ma lepsze dośrodkowanie w drużynie na ten moment?
» 2 sierpnia 2022, 22:30 #365
wider: ciężko stwierdzić kto ma lepsze bo u nas mimo że w poprzednim sezonie grał na 9 CR to jakoś piłek na głowę to on nie dostawał
Być może jest gdzieś w necie jakaś statystyka kto miał ile % dokładnych dośrodkowań
» 2 sierpnia 2022, 22:34 #364
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 22:39

I co Ci dało to dośrodkowanie? Ile asyst?
Zagrał prawie 50 meczów i nie pokazał nic, zwykły przeciętniak nie będę wspominał ile bramek zawalił
» 2 sierpnia 2022, 22:38 #363
DjTED: Pewnie nie mniej niż połowa skladu
» 2 sierpnia 2022, 22:40 #362
NexaT: Ogór i to wybitny. Przychodził jako ten, który to ma niesamowite dośrodkowanie i ile on miał nie nastukać asyst, a tu co? Dośrodkowania przeciętne, przynajmniej dla mnie nie wyróżniające się od reszty naszych kopaczy, a gra w obronie woła o pomstę do nieba.
Wraz z Dalotem są niebywałymi ogórami, nie pamiętam kiedy ostatnio mieliśmy tak słabych bocznych obrońców.
» 2 sierpnia 2022, 23:22 #361
Batigol222: Gorszy niż Maguire to nie jest i nawet bramek zawalił o wiele mniej
» 2 sierpnia 2022, 23:38 #360
wielkifanMU: @DjTED twój tok rozumowania jest totalnie błędy i pomyśleć, że jeszcze cię ludzie plusują. To, że gość ma dobrze ułożoną lewą nogę i w miarę dobre dośrodkowania (i tak gorsze od Shawa) świadczy, że nie może być cienki?
Pod względem atletyzmu Telles jest (był - mam nadzieję, że już nigdy nie założy koszulki Manchesteru United) najsłabszym bocznym obrońcą w Premier League. Wolny i słaby fizycznie, kompletnie nie pasujący do angielskiej piłki, bo na tej pozycji wymaga się większego atletyzmu od piłkarza.
» 3 sierpnia 2022, 00:01 #359
DjTED: Ej czegoś tu nie rozumiem. Cały czas narzekaliscie , że AWB jest świetny z tyłu , a nic nie daje z przodu. Telles daje bardzo dużo z przodu podłącza się, strzela u dośrodkowuje na nos. Gra słabo z tyłu to fakt, ale gdyby nie nasi napadziory to by wpadało więcej bramek. Valencia tym dosrodkowywaniem ostał się parę lat w klubie
» 3 sierpnia 2022, 03:09 #358
wielkifanMU: Telles wbrew pozorom daje mało z przodu, a to, że się podłącza to ekhm... wiesz Dalot też to robi.
» 3 sierpnia 2022, 07:54 #357
Lisan: Telles to lepiej niech się niegdzie nie podłącza. Jego podłaczenie wygląda tak:
bieg z piłką do przodu
strata
dziura na lewej stronie
rozpaczliwy powrót i mina zbitego psa
Powtórz kilka razy na mecz.
» 3 sierpnia 2022, 08:08 #356
klb9k: Sevilla have got Eric Bailly in their list of targets to replace Jules KoundĂŠ. He would cost around €15m. - jakby udało się opchnąć za te pieniądze a nie wypożyczać do Romy czy Milanu to byłby to dobry deal.
» 2 sierpnia 2022, 21:21 #355
levy181: Całkowicie szczerze to szkoda ze jest ciągle w szpitalach bo jest lepszy niż nasz kapitan oraz Lindelof. W pierwszej kolejności to fajnie byłoby wyzbyć się Jonesa.
» 2 sierpnia 2022, 22:12 #354
DailySmoker: Ja bym właśnie chciał zobaczyć czy Bailly przy porządnie ułożonym planie treningowym i zbilansowanym wysiłku, oraz przy dobrym prowadzeniu, czy się nie odbuduje. Wiem, wiem "my potrzebujemy kogoś na teraz itd", ale Bailly jak jest zdrowy to prawda taka, że nikt z naszych nie ma podjazdu do niego. Po prostu marzy mi się żeby w końcu złapał rytm meczowy i zagrał więcej nic 2-3 spotkania z rzędu. Sam kiedyś miałem ciągle nawroty kontuzji po skręconej kostce i problemy ze stawem kolanowym. Dopiero odpowiednio zbilansowany trening, odpowiednia dieta i uzupełnianie witamin itp przyniosły skutki, a przez lata eksploatowane ciało miałem ponad miarę w jednostce, której służyłem, więc myślę ,że Bailly też ma szansę na to by się odbudować, tym bardziej, że za nim stoi dużo bardziej wykwalifikowany sztab medyczny
» 2 sierpnia 2022, 22:37 #353
mycka86: Myślisz, że przez te kilka lat nikt nie próbował mu ustalić optymalnego treningu ? Ile ten mityczny Bailly zagrał dobrych meczów przez ostatnie 3 lata ? Dajcie już z nim spokój. Im szybciej od nas odejdzie tym lepiej.
» 2 sierpnia 2022, 22:53 #352
tyber28: Haha nie no smoker myśli, że w United to jak na podwórku - chłopaki, boli mnie noga, dziś nie gram - po dwóch tygodniach - o już mnie nie boli, idę grać - po grze - aj znowu mnie boli... No mistrz jesteś. I wyobrazam sobie jeszcze jak zawodnik United siedzi smutny i zamyślony i myśli - eh, gdybym może miał zbilansowany trening, odpowiednią dietę i brał witaminy, to może by było dobrze, hehehe.

A Jones to pewnie tupta że złości nogami i mówi - od tylu lat nikt nie chce mi ułożyć odpowiednio zbilansowanego treningu, odpowiedniej diety, i witamin.. I siedzi taki obrażony, bo próbuje sam, ale się nie udaje xD
» 3 sierpnia 2022, 06:33 #351
DailySmoker: Tyber zmiany w klubie u nas teraz są w każdej strukturze, bo do tej pory leżało u nas dosłownie wszystko, więc odpowiednie przygotowanie fizyczne leżało też. Sam trenuje prawie 40 lat, więc wiem jak bardzo ważny jest odpowiednio przygotowany trening, dieta, zbilansowanie wysiłku itp. Najłatwiej jest się wypowiadać jak się nie ma o czymś pojęcia co? Czy czepiasz się byle czepiać, bo nie masz nic do roboty? I nie pisz mi co myślę, bo tylko udowodniłeś tym co napisałeś, że nie masz pojęcia co myślę, więc zostań sobie na tym podwórku, o którym pisałeś, weź łopatki w dłoń i baw się dalej w piaskownicy rysując to swoje "xD"
» 3 sierpnia 2022, 06:50 #350
tyber28: Nie no, w United nie mieli odpowiednio przygotowanego treningu, diety i zbilansowania wysiłku. Szkoda, że ciebie tam nie wzięli, bo ty wiesz, a ci co byli nie wiedzieli xD
» 3 sierpnia 2022, 07:01 #349
majk: Dean Henderson proszę państwa:
I turned so many good loans down last summer for that reason [being promised the No.1 spot], and they wouldn't let me go," he revealed. "It was frustrating. To sit there and waste 12 months is criminal really, at my age. I was fuming.
The conversation I had, coming out of the Euro squad, was that you're coming back here to be the number one goalkeeper. I got Covid - unfortunately, no one followed through with anything they told me

Co ten Ole mu naobiecywał :)
» 2 sierpnia 2022, 20:45 #348
kamilpe: Ben Chilwell: "I always supported #mufc when I grew up..." [@Complex via @AbsoluteChelsea]

O co chodzi? Uciekają z tonącego statku?
» 2 sierpnia 2022, 20:40 #347
deksoo11: Nie, poprostu szczerze powiedział komu kibicował. U nas Sancho np. kibicował Chelsea a sam jest wychowankiem City
» 2 sierpnia 2022, 20:45 #346
kamilpe: Może masz rację ale teraz mało kto tak mówi otwarcie. Może boi się konkurencji w postaci Marca i szuka alternatywy? Nie no. Lepiej kogoś zdecydowanie na druga stronę, prawy obrońca na już.
» 2 sierpnia 2022, 21:00 #345
sasu: Z tonącego statku do... Tonącego statku?
» 3 sierpnia 2022, 00:25 #344
waletpl: Sancho nie jest wychowankiem City...
» 3 sierpnia 2022, 00:29 #343
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 20:26

Manchester United have signed Tom Huddlestone on a free transfer.
» 2 sierpnia 2022, 20:25 #342
kamilpe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 20:27

Szczegółowo to:

Oficjalnie: Przed sezonem 2022/23, Tom Huddlestone, dołącza do Akademii jako grający trener, a David Hughes dołącza jako trener rozwoju zawodowego.
» 2 sierpnia 2022, 20:27 #341
kamilpe: Excl: Barcelona and Memphis Depay lawyers are in negotiations to reach an agreement on free agency. No way for €20m fee. Depay will accept to leave Barça only in case he’ll find the right option for his future. #FCB Memphis Depay will only consider top clubs. [Romano Fabrizio]

W retro koszulce United było Ci do twarzy, wróć i noś aktualną, z kołnierzykiem!
» 2 sierpnia 2022, 20:23 #340
lopo92: Pójdźmy Barcelonie na rękę: 75 mln za FDJ + Depaya i robimy ten deal :)
» 2 sierpnia 2022, 20:22 #339
deksoo11: Depay za darmo przy naszej sytuacji w ofensywie gdzie tak naprawdę mamy 2 klasowych graczy i niepewnego Elange/Rashforda no i kompletnie niepewnego Garnacho to byłby kradzież
» 2 sierpnia 2022, 20:18 #338
Genek: Rash jak dla mnie jest pewny, bo nie raz to udowadniał bardziej chodzi, że nie ma kto za niego wejść za bardzo więc taki depay byłby spoko, plus mógłby zagrać na 9 za tonego jak by trzeba było.
» 2 sierpnia 2022, 22:11 #337
ReddeviL1987: A Depay, to już pewny z pewnych. Pewniejszego nie znajdziesz. Wchodzi i robi robotę. Klasa światowa. Pewniak.
» 2 sierpnia 2022, 22:23 #336
arczibald: Tak, dac mu tygodniowke 300 czy 350k i kontrakt na 3/4 lata i się później z nim bujać jeśli się nie sprawdzi..
» 2 sierpnia 2022, 22:54 #335
siwy32: kurde taki Depay za darmo i tylko oplata jego pensji to była fajna sprawa, bo mamy mało opcji w formacji ofensywnej i zawsze można odczekać rok na Antonego
» 2 sierpnia 2022, 20:12 #334
majk: Skąd info, że jest za darmo do wyjęcia?
» 2 sierpnia 2022, 20:40 #333
siwy32: twiitter romano
» 2 sierpnia 2022, 20:45 #332
Schelo: Już raz się odbił, nie widzę sensu dawać 2 szansy
» 2 sierpnia 2022, 21:54 #331
majk: Odbił się jak był młody i miał kiełbie we łbie. Dzisiaj jest chyba dużo bardziej poukładaną osobą, a że go wypychają z Barcy, bo nakupowali gwiazdorów i nie pasuje do wizji trenera, nie jego wina. Za darmo spoko opcja, jeśli dałoby się go namówić na 2/3 letni kontrakt.
» 2 sierpnia 2022, 22:16 #330
dev13: W temacie tranferow do United nazwiska Sesko rozmowy w tym tygodniu,Neves,Dest Barcelona oczekuje ok ok 20 mln euro info twitter zobaczymy ?
» 2 sierpnia 2022, 19:30 #329
Jaro9107: Gdzieś czytałem że Idrissa Gueye przechodzi z PSG do Evertonu. Z jednej z strony gość ma już 32 lata ale z drugiej mamy taką biedę na DP że myślę że by nam się przydał tym bardziej że ma chyba rok kontraktu i nowy trener Paryża go nie widzi więc typ kosztuje grosze. Ligę zna, w PSG w sumie coś tam grał więc to nie jest zły zawodnik. Ale oczywiście to moja luźna opinia, wiem że ETH tego nie przeczyta :)
» 2 sierpnia 2022, 19:23 #328
M4S73R: Manchester United are monitoring Jamie Vardy's situation.
The 35-year old striker is yet to begin talks over a new deal at Leicester and he only has one-year left.
» 2 sierpnia 2022, 18:29 #327
GandiGanda: Vardy mówił że odejdzie tylko kiedy klub fo o to poprosi. odejście z Leicester było by według niego jak naplucie w twarz kibicom. Oni go wspierali kiedy był nikim, teraz kiedy został 'kims', nie może zrobić tego kibicom
» 2 sierpnia 2022, 18:50 #326
DjTED: Po Tielemansa , a nie po emeryta kolejnego
» 2 sierpnia 2022, 19:02 #325
GandiGanda: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 19:15

Tak ale za Freda który według mnie to 8, do tego nowy DP
» 2 sierpnia 2022, 19:14 #324
DEPE: Najczesciej obrazani pilkarze (na Twiterze) z ligi ang:
pbs.twimg.com/media/FZKb69JWAAA5VCu?format=jpg&name=small

dla tych co nie wiedza jak otworzyc:
1. CR
2. Maguire
3. Rashford

ogolnie na 10 najczesciej obrazanych pilkarzy 8 jest z United
» 2 sierpnia 2022, 17:35 #323
Genek: 4.bruno
5.kane
6.fred
7.lingard
8.grealish
9.pogba
10.de gea
Albo piłkarze united albo Anglicy xd
» 2 sierpnia 2022, 17:44 #322
Genek: Nie to pokazuje jaka toksyczność jest w internecie, bo co innego wyrażać nie zadowolenie, a co innego obrażanie i wyzywanie.
» 2 sierpnia 2022, 17:45 #321
ermac: Wystarczy poczytać DP i można przestać się dziwić. 'Kibice' jeżdżący po klubie i piłkarzach to normalka i standard.
» 2 sierpnia 2022, 17:53 #320
Bourdain: Telles jedną nogą w Sevilli, Fabrizio nie podaje kwoty.
» 2 sierpnia 2022, 17:07 #319
arczibald: Sevilla are closing on Alex Telles deal with Manchester United. The player has accepted the destination and the agreement is set to be completed.
#MUFC

It’s matter of final details discussed between clubs. Work in progress.
» 2 sierpnia 2022, 17:20 #318
Seba0619: Nie podaje, bo to ma być wypożyczenie. Szkoda, że nie odpalił u nas bo go lubię ale w tym momencie to jest trzecim wyborem na LO, więc dobra decyzja. Ciekawe jak struktura płacy, ile się będziemy dokładać do tygodniówki.
» 2 sierpnia 2022, 17:20 #317
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 17:36

Ale nie wskazuje też jednoznacznie, że ma to być wypożyczenie, więc mam nadzieję, że jednak będzie transfer definitywny, albo co najmniej wypożyczenie z obowiązkiem wykupu, bo wypożyczanie zawodnika w takim wieku, jak dla mnie nie ma sensu.
» 2 sierpnia 2022, 17:35 #316
pawelisto2: Boli mnie jak Ronaldo postępuje, ale z drugiej strony jego kariera zawsze była oparta na tym, ze musi być pierwszy. Sezon bez ligi mistrzów, to dużo większa szansa dla Messiego, że to on skończy karierę z przydomkiem Mr Champions League strzelając od niego ostatecznie więcej goli(póki co różnica to chyba 16 trafień).
Imponuje mimo wszystko fakt, że można tak zaprogramować swój umysł, że jest się absolutnie przekonanym o swojej wyjątkowości, Jordan i Floyd też to mieli, obydwoje kończyli jako wielcy, zobaczymy jak Ronaldo zakończy, bo zdaje się, że jego największym problemem jest to, że ewolucja futbolu nie pozostawia miejsca dla Ronaldo, troche tak jak boks nie zostawił miejsca dla Tysona, który oczywiście sam również się zepsuł, ale era wysokich ciężkich go zastopowała.
» 2 sierpnia 2022, 16:46 #315
OldFasion: Jeśli dla Ronaldo najważniejsza jest gra i rekordy w LM (a są), to zrobił błąd rok temu decydując się na transfer do United.
Gdyby wtedy trafił do City, Chelsea lub zosał w Juve, to dziś nie miałby problemu z grą w LM i nie musiałby szukać nowego klubu.
» 2 sierpnia 2022, 17:01 #314
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 17:17

Trafił do United, bo już rok temu nikt inny go nie chciał. Mówiło się o City, a później wypłynęło info, że Pep nie był zwolennikiem tego transferu i miał powiedzieć Ronaldo, że nie może mu niczego (czytaj ustawienia gry pod niego i nietykalności w składzie, bo tego właśnie oczekuje Ronaldo i tak grają z nim drużyny) obiecać. Nie miał innego kierunku, niż my i to, co widzimy w tym okienku, czyli odrzucanie go kolejno przez kluby, jest naturalnym ciągiem zdarzeń. Jego czas się kończy, futbol ewoluuje i powinien powoli się godzić z zejściem ze sceny, a nie kąsać rękę, która go wykarmiła, czyli United klub w którym dostał szansę na poważną piłkę.
» 2 sierpnia 2022, 17:16 #313
boro: Ale znowu ruszyło z de jongiem. Laporta mówi ze już nie jest pewnie czy de jong będzie piłkarzem barsy w następnym sezonie, bo United ma plac C
» 2 sierpnia 2022, 15:46 #312
OldFasion: Dlatego wolałem ten pomysł, że okienko w Anglii kończy się w dzień startu sezonu.
Tereaz sezon będzie już w trakcie a cyrk z niektórymi transferami będzie trwał nadal.
» 2 sierpnia 2022, 16:04 #311
SzarimMusty: No nie do końca. Przeciwnicy mogli grać na przetrzymanie z transferami. Jeżeli klub Angielski się nie decydował przepłacić to w normalnej cenie opychano piłkarzy innym drużynom. Ot sprzedający niewiele stracił a zyskać mógł naprawdę wiele.
» 2 sierpnia 2022, 16:41 #310
Blau: To miałoby sens tylko i wyłącznie wtedy, gdyby inne ligi również wprowadziły takie prawo. Oprócz tego co napisał SzarimMusty dochodzi jeszcze na przykład taki fakt, że zagraniczne kluby mogłyby bez problemu kupować zawodników z PL już po zakończeniu okienka w Anglii tym samym tworząc dziury w składach bez szybkiej możliwości ich załatania.
» 2 sierpnia 2022, 16:49 #309
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 15:30

"Po prawie dwudziestu latach Cristiano Ronaldo wraca do Sportingu Lizbona. Sporting- United- Real- Juventus- United- Sporting. Wielka pętla."

Tomasz Lis na Twitterze. Tak, ten Tomasz Lis (:


No to lecimy (:
» 2 sierpnia 2022, 15:25 #308
deksoo11: Zdecydowany Top Tier, niedługo Fabrizio przepisze. Tomasz Lis ma powiązania z portugalią (robi zakupy w biedronce, którą zarządza portugalska firma) oraz informuje o transferach (Jako pierwszy pisał o przejściu Moniki Pawłowskiej z Lewicy do PISu)
» 2 sierpnia 2022, 15:29 #307
majk: Będzie beka jak ma rację.
» 2 sierpnia 2022, 15:53 #306
pictor: Ja bym się nie śmiał on znajomości w półświatku.
» 2 sierpnia 2022, 15:56 #305
Seszele: BR: de Gea, Heaton, Kovar
POB: Dumfries, Diogo Dalot
OB: Lisandro Martinez, Maguire, Lindelof, Varane
LOB: Shaw, Malacia
DP: de Jong
ŚP: Fred, van de Beek, McTominay
PP: Sancho, Amad Diallo
OP: Bruno Fernandes, Eriksen
LP: Rashford, Garnacho
N: Martial, Ben Yedder

Wydaje mi się, że z młodzieży jedynie Amad Diallo i Garnacho mogą pozostać.
Reszta uda się na wypożyczenie.
Do sprzedaży jest coraz mniejsza kolejka: Bailly, Wan-Bissaka, Tuanzebe, Jones, Brandon Williams, Alex Telles, Cristiano Ronaldo.
» 2 sierpnia 2022, 15:08 #304
Widmo: Wstawaj mordo, jest 2 sierpnia a ty dalej wierzysz w takie transfery? Jak uda się kogoś sprzedać to jest świetnie. Mamy któryś rok z rzędu takie same okienko(wyjatkiem było przejście z 2-3 sezon Jose).
» 2 sierpnia 2022, 15:12 #303
Seszele: Masz rację, wstaję.
Bez sensu, że to okienko trwa aż do końca sierpnia, nie wiem po co właściwie.
Powinni zamykać je z końcem lipca. Można w sumie już nie prowadzić jakichkolwiek negocjacji, miesiąc to zdecydowanie za mało. Zamknijmy aktualny skład.

Pozdrawiam.
» 2 sierpnia 2022, 15:31 #302
Widmo: No Ja rozumiem nadzieję na jeden transfer, ale 3?
» 2 sierpnia 2022, 16:26 #301
tygrys26: Kolejny który widzi jakiego średniaka w United w tym lrzypadku Ben Yedder i liczy ze jakimś cudem uda się wygrać LM czy Mistrzka Kraju...
» 2 sierpnia 2022, 18:27 #300
Seszele: tygrys26 - a gdzie napisałem, że liczę na LM bądź mistrza?
Kolejny głupiomądry, który klepie byle coś klepać.
» 2 sierpnia 2022, 19:53 #299
vieeeri: Powiedzcie proszę, czy jeżeli ten de Jong tu koniec końców trafi, to czy jego przyjście rozwiązuje temat braku ŚPD? Czy my jęczymy o transfer 6stki, a ETH nawet jej nie szuka? Pytam zupełnie serio, bo z występów Holendra w Barcelonie kojarzę, że na boisku i tak zawsze był głębiej ustawiony Busquets (coś jak Matic zabezpieczający Pogbę).

Czy to nie jest tak, że ETH nie chce grać z typowym przecinakiem tylko trójką kreatywnych pomocników: FdJ, Bruno i ktoś z grona Fred/vdB/Garner/McT?
*McT kreatywny to trochę na wyrost wiem.
» 2 sierpnia 2022, 15:03 #298
brazylianwisnia: W FCB tak grał bo Bousquets jest nie do ruszenia. Jesli FDJ przyjdzie to bedzie grał na DMF a czasem(bardzo rzadko) może zagra na ŚO. Na innych pozycjach raczej nie.
» 2 sierpnia 2022, 15:07 #297
trakol: Pakiet viaplay zakupiony, mała podpowiedź: przy zakupie 34zł/msc kwota ta jest tylko do lutego później zmienia się na 55zł/msc natomiast zakup 33,45zł/msc obowiązuje przez caly rok, ale nie mozna wtedy anulować w dowolnym momencie
» 2 sierpnia 2022, 13:59 #296
daz4fun: ale spokojnie można ten roczny pakiet kupić dopiero w lutym a teraz co miesiąc płacić 34 zł.
» 2 sierpnia 2022, 14:03 #295
RedRevolta: ciekawe czy w lutym zaraz przed zmianą opłat w viaplay, w ogóle ta możliwość wykupienia pakietu 12 miesięcznego za 33 zł będzie dostępna wątpie, zresztą na stronie pisze oferta limitowana.
» 2 sierpnia 2022, 15:01 #294
kamtor: A czasu coraz mniej
» 2 sierpnia 2022, 13:49 #293
GandiGanda: Mateusz Borek ma komentować mecz United w duecie z Twargowskim Adamem
» 2 sierpnia 2022, 12:03 #292
Seba0619: Targowskim, to ten z piłkarzyków
» 2 sierpnia 2022, 12:37 #291
robertbham: Ferdek nie jest taki zły jak będzie miał wartościowego partnera koło siebie
» 2 sierpnia 2022, 11:53 #290
Kajdano: Defensywny pomocnik to priorytet. Najbardziej chciałbym de Jonga ale może być ktoś inny. Prawda jest taka że z Fredem gramy w 10. Gość jest tak słaby że płakać się chce. Aktualnie w środku pomoc widziałbym Mc Tominaya i Martineza.
» 2 sierpnia 2022, 10:32 #289
EvilDevil: Fred, w okresie przygotowawczym, grał zdecydowanie najlepiej i najrówniej spośród naszych pomocników.
» 2 sierpnia 2022, 11:02 #288
LukasMUFC: Ci sie uczepili tego Freda... Dziennie tylko Fred Fred Fred a gość w porównaniu z van de bekiem to niebo a ziemia. Nudne sie już robi to jęczenie na niego
» 2 sierpnia 2022, 11:15 #287
szami89: Fred to nie jest defensywny pomocnik! Jak gra wyzej prezentuje sie o niebo lepiej. Lubie go, zostawia serducho na boisku. Na juz potrzebny jest strikte defensywny pomocnik co ogarnie tyly.
» 2 sierpnia 2022, 11:38 #286
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 12:01

Fred to nie zawodnik na 1 skład. Gra bo mamy biedę w pomocy, a jeczenie nie wzięło się znikąd. Niemniej jak nikogo nie kupimy to będzie grał i trzeba się z tym pogodzić, może to będzie ten sezon że coś mu przeskoczy
» 2 sierpnia 2022, 11:58 #285
Sideswipe: Fred jest słaby, ale dalej lepszy niż kompletnie bezużyteczny McTominay.
» 2 sierpnia 2022, 12:15 #284
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 12:40

Atuty Freda: Nie jest tak słaby jak McTominay i Donny Van de Beek.

Trochę za mało, żeby grać w klubie aspirującym do TOP4.

Słabe strony: Może grać tylko na jednej pozycji, słaby technicznie, słaby fizycznie, słaby w defensywie, słaby w ofensywie, słaby w rozgrywaniu, słaby w wykańczaniu...
» 2 sierpnia 2022, 12:38 #283
Himen: A Fredem gramy w 10 a równocześnie w składzie widziałby mct. Nawet nie wiem jak to skomentować. A opętany hejtem jayjay to już w ogóle szkoda się odzywać bo na Freda reaguje jak szatan na wodę święconą. Takiego zapaleńca naprawdę nie widziałem, przerażające
» 2 sierpnia 2022, 13:08 #282
Piwal: Ludzie ktytykujący Freda robią to bezmyślnie w oparciu o jego pierwsze występy u nas. Gośc już u Rangkicka pokazal że może spokojnie konkurowac z każdym zawodnikiem w lidze na jego pozycji. Kilka miesięcy temu mi się chciało i wygrzebałem tu statystyki z których wynikało że z defensywnych pomocników top6 ustępuje jedynie Rodriemu z City. Dajcie mu lepszego partnera niż McTominay i nie minie długo jak będą się o niego upominać topowe kluby.
» 2 sierpnia 2022, 13:12 #281
jayjay2: Piwal: Mógłbyś przytoczyć te statystyki? to bardzo ciekawe, chętnie się z nimi zapoznam
» 2 sierpnia 2022, 13:14 #280
Piwal: Nie nie mógłbym, poświęciłem już temu raz dużo czasu i drugi raz zwyczajnie mi sie nie chce.
» 2 sierpnia 2022, 13:29 #279
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 13:39

Piwal: szkoda, bo coś mi się tu nie zgadza.

Fred w poprzednim sezonie:

Próby odbioru - 63
Udane odbiory - 27
% udanych odbiorów - 43%

Najczęściej mijani dryblingiem zawodnicy w tym sezonie EPL (Dribbled past per game):
1. Allan - 2.5
2. Moutinho - 2.2
3. FRED - 2

Są to tragiczne liczby.

Duels won - 129
Duels lost - 141

Goals Conceded - 31 (było by więcej, ale ominął w końcówce sezonu mecze z LFC czy Arsenalem)

Dla porównania zawodnik, który nie kosztował 50 mln euro

Bissouma:

Próby odbioru - 76
Udane odbiory - 49
% udanych odbiorów - 64%

Dribbled past per game - 0.6

Duels won - 145
Duels lost - 102

I ktoś inny z TOP6, nie Rodri

Højbjerg:

Próby odbioru - 78
Udane odbiory - 45
% udanych odbiorów - 58%
Dribbled past per game - 1.3
Duels won: 182
Duels lost: 132


Faktycznie, miałeś rację. Fred ma najlepsze statystyki spośród DP. No chyba, że chodziło Ci o jakieś inne xd. Nawet nie chce mi się sprawdzać Fabinho i reszty. Już widzę jak TOP kluby biją się o 30-letniego wesołego Pastora z procentem skutecznych odbiorów na poziomie 49% w całej swojej przygodzie z EPL.
» 2 sierpnia 2022, 13:38 #278
Piwal: Nie podejmuje dalej tej dyskusji , pisałem to w połowie sezonu, statystyki mogły się zmienić a mi się nie chce poświęcać godziny na kolejna analize. Statystyk masz znacznie wiecej jak np. celnosc podań , ilosc podan w kierunku bramki rywala ale zwyczajnie nie mam na to czasu.
» 2 sierpnia 2022, 13:56 #277
jayjay2: Piwal: aha, czyli oceniasz Freda po statystykach z POŁOWY SEZONY. Nieźle. A podobno to ludzie ktytykujący Freda robią to bezmyślnie w oparciu o jego pierwsze występy u nas. Pozdrawiam
» 2 sierpnia 2022, 14:09 #276
Piwal: a Ty oceniasz Freda na podstawie jednego z najgorszych sezonów w ostatnich latach tego klubu w którym musiał łatać dziury i naprawiać błędy kopiących się po czole Wan Bissaki , Maguire i Shawa. Nie wydaje CI się że taki Rodri, Fabinho, Kante czy wspomniany przez Ciebie Hojberg mieli nieco łatwiej prezentować się przyzwoicie mając wokół siebie dobrze ułożoną drużynę ? Mimo to oceny meczowe Freda jakoś znacząco nie różnią się od tych które otrzymywali wspomniani wyzej w ostatnich dwóch sezonach
20/21 Fred: 6.92 , Fabinho 6.82 , Kante 6.86 , Rodri 7.17 , Hojberg 6.90 , Partey 6.75
21/22 Fred: 6.87 , Fabinho 7.00 , Kante 7.00 , Rodri 7.44 , Hojberg 7.16 , Partey 6.96

PS . wygląda na to że w mojej poprzedniej analizie w połowie sezonu brałem jednak pod uwage poprzedni sezon czyli 2020/2021 co ma odzwierciedlenie w powyższych ocenach. Możesz pisać co chcesz ale pisząc że Fred jest za słaby na klub top4 oszukujesz sam siebie. To nie ten zawodnik jest problemem w tym klubie. Ułożymy obronę to i z Freda zrobi sie Kante.
» 2 sierpnia 2022, 14:46 #275
vieeeri: Zaraz się okażę, że jesteśmy zakładnikami talentu Bruno, bo piłeczka w trójce Fred, de Jong, van de Beek krążyłaby aż miło.
» 2 sierpnia 2022, 15:05 #274
majk: Ale to działa w dwie strony. Często nasza obrona wygląda jak banda partaczy i amatorów, bo nie mają DMa z prawdziwego zdarzenia, tylko Freda który ma średnio 2 wylewy na mecz i McTomka, który chowa się w meczu za plecami przeciwnika. Z Freda nie zrobi się Kante, bo on powinien grać wyżej. Problemy United zaczynają się w drugiej linii, daj Van Dijkowi Freda i McTomka, to też będzie wyglądał jak drugi Maguire.
» 2 sierpnia 2022, 15:52 #273
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 16:19

Piwal: "a Ty oceniasz Freda na podstawie jednego z najgorszych sezonów w ostatnich latach tego klubu w którym musiał łatać dziury i naprawiać błędy kopiących się po czole Wan Bissaki , Maguire i Shawa. "

Był częśćią tego beznadziejnego sezonu. No tak, biedny Fred musiał łatać dziury po błędach kolegów. Ten sam Fred, który ma 43% skutecznych odbiorów, i co sezon odkąd tu trafił jest w TOPce najczęściej mijanych graczy EPL. Ten sam Fred, który w każdym meczu ma jakąś groźną stratę pod naszą bramką. Nikt nie musiał naprawiać jego błędów. A może to Wan Bissaki, Maguire i Shawy kopali się po czołach, bo musieli naprawiać błędy i dziury zostawiane przez Freda i McTomka? Pomyślałeś o tym?


"Mimo to oceny meczowe Freda jakoś znacząco nie różnią się od tych które otrzymywali wspomniani wyzej w ostatnich dwóch sezonach"

To oceny z whoscored czy jak? Cieżko z tym nawet dyskutować.

" Możesz pisać co chcesz ale pisząc że Fred jest za słaby na klub top4 oszukujesz sam siebie. To nie ten zawodnik jest problemem w tym klubie. Ułożymy obronę to i z Freda zrobi sie Kante."

Oczywiście, że jest problemem.

"Ułożymy obronę to i z Freda zrobi sie Kante."

Hahaha, tak. Nagle Fred zacznie lepiej odbierać piłkę, przestanie dawać mijać się jak pachołek.

% udanych odbiorów:
21/22: 43%
20/21: 48%
19/20: 53%
18/19: 59%


Dribbled past per game:
21/22: 2 (3. miejsce w całej EPL)
20/21: 2 (4. miejsce)
19/20: 2.6 (1. miejsce!!)
18/19: 1.1

Z sezonu na sezon coraz gorzej. Gdzie ten progres, Fred? Nowy Kante


To wina defensywy, że Fred ma problem z przyjęciem piłki i podaniami na 5 metrów. Fred potrzebuje dobrego def. pom. i obrońców za plecami, żeby Ci maskowali jego mankamenty, braki w umiejętnościach i naprawiał po nim ciągle te same błędy. Braki techniczne - problemy z opanowaniem prostej piłki, podania prosto pod nogi rywali. Słabą grę w defensywie - nieumiejętność asekurowania, odbioru, za każdym razem pójście "na raz", dawanie mijać się rywalom jak tyczka treningowa.

Oszukujesz sam siebie.
» 2 sierpnia 2022, 16:14 #272
Piwal: majk, to defensywny pomocnik łata dziury w obronie czy obrońca łata dziury w pomocy ? Dobrze ustawiona obrona jest w stanie funkcjonować nawet z kiepskim defensywnym pomocnikiem. Niestety odwrotnie to już tak nie działa. Defensywny pomocnik nie nadrobi braków obrony.
» 2 sierpnia 2022, 16:16 #271
majk: Defensywny pomocnik asekuruje grę w obronie, jak jest dobry, to nie dochodzi do sytuacji w których piłka przecina co chwilę linię pomocy i sprawia, że Maguire, albo jakiś inny Lindelof musi grać nagle 1 na 1 przeciwko Mane, Salahowi, czy jakiemuś Mahrezowi.
Defensywny pomocnik wystawia się do gry i szuka jej kiedy tworzymy akcję od własnego pola karnego, potrafi dobrze panować nad piłką i zagrać coś więcej niż podania wszerz boiska, tylko szuka samodzielnie gry do przodu, taki który przy chaosie nie traci głowy i nie przewraca się na ziemię przy kontakcie z co drugim przeciwnikiem.
Dobrze ustawiona obrona jest wtedy, kiedy jest dobry defensywny pomocnik, nie ma top klubu ze słabym DMem. W Chelsea mają Kante, City Rodriego, Real Casemiro, Barca Busquetsa, Inter Brozovicia, Milan miał Kessiego, Liverpool Fabinho, Bayern Kimmicha. Fred w szatni z nimi mógłby im co najwyżej sznurówki wiązać. Ale to nie jego wina, bo on klasycznym DMem nie jest. Nawet Klopp o tym mówił, że nie dziwił go wynik 4:0 na Anfield z nami, skoro graliśmy bez DMa, abstrahując od tego, że Fred wtedy nie grał, po prostu zwrócił uwagę na fakt, że obrona bez takiego zawodnika kończy z 4 bramkami we własnej siatce.
» 2 sierpnia 2022, 16:36 #270
Piwal: skoro ja Ci musialem udowadniac statystyki Freda to moze teraz Ty mi udowodnij swoją tezę że Fred ma w każdym meczu groźną stratę pod naszą bramką. Bo ja oglądam mecze i niestety tego nie widze a to co piszesz to są jakies utarte tezy zagorzałych hejterów Freda którzy pamiętają tylko jego kiepskie występy zaraz po przyjściu do nas. Na dodatek wg strony kickest.it w ostatnich 3 sezonach Kante, Rodri, Neves i Henderson byli defensywnymi pomocnikami ktorzy popełnili najwiecej błędów kosztujących zespół utraty gola i jakoś Freda w tym zestawieniu nie widac.

Tak, oceny meczowe są z Whoscored z występów ligowych , pozostałych rozgrywek nie bralem pod uwage bo zespoły grają w różnych rozgrywkach i trafiaja rywali na innym poziomie wiec nie jest to miarodajne.

Udane odbiory Kante z tego samego okresu:
18/19: 55%
19/20: 45%
20/21: 53%
21/22: 53%
a jeśli to CI nie wystarczy to przelicz to sobie na rzeczywiste liczby to wyjdzie Ci że te 2-3% różnicy przekładają się na 2-3 odbiory więcej na przestrzeni 38 meczów. Bez kitu , kolosalna różnica.

Dribbled past per game - skąd statystyki ? Bo na oficjalnej stronie tego nie widze.

Do reszty wypocin z ostatniego akapitu sie nie odniose bo to są Twoje przemyślenia nie mające żadnego poparcia.

Trudno CI zaakceptować rzeczywistość bo jak sie kogos nie lubi to chociażby dostal złotą piłke to i tak bedzie sie go hejtować. To samo było z Mourinho który miał tu wrogów i mimo że robił co mógł i stawał na głowie to on oberwał za fatalną postawe zawodników. Podobnie jest z Fredem mimo że gość biega najwiecej w lidze, łata wszystkie dziury i niestety nie zawsze zdąży być wszędzie na czas to on dostaje po głowie.
» 2 sierpnia 2022, 16:58 #269
PogbaKingOfMANU: Tylko nie McTominay. On nie umie nic poza bezsensownym faulowaniem. 100x bardziej z pary McFred wolę Brazylijczyka.
» 2 sierpnia 2022, 17:21 #268
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 17:39

No ale z twoich własnych statystyk wynika, że Fred wypada gorzej od Kante, który jest 2 lata starszy.
A takie robienie z ludzi hejterów zawodnika jest bezsensu. Każdy może mieć swoją opinię, to że jest negatywna w przeciwieństwie do twojej nie robi ze mnie, albo z kogoś innego psycho hejtera. Fred może być niezłym zawodnikiem, ale jak gra wyżej, jest pracowitym, wybieganym, walecznym i dynamicznym piłkarzem, to by było na tyle. Sam zresztą stwierdziłeś ''Dajcie mu lepszego partnera niż McTominay'', więc trzeba jednak mu kupić lepszego partnera do gry w pomocy, DMa który byłby w stanie uzupełnić braki Freda zapewne.
Ja jak oglądam mecze, to widzę w Fredzie wszystko to co napisałem powyżej.
PogbaKingOfMANU dla mnie też jest lepszy od McTomka.
» 2 sierpnia 2022, 17:36 #267
Piwal: a czy ja napisałem że jest inaczej? Fred jest według tych statystyk gorszy ale jeśli zliczysz sobie średnią z 4 sezonów to wyjdzie Ci że o 1% skuteczności odbiorów. Pamiętaj jednak że porównujemy go z najlepszym defensywnym pomocnikiem w lidze czyli Kante. Czy w związku z tym mamy się czym martwić ? Nie wydaje mi się.

Czym innym jest konstruktywna krytyka poparta np, statystykami a czym innym jest bezpodstawne pisanie że Fred " w każdym meczu ma jakąś groźną stratę pod naszą bramką" - przecież to jest totalna bzdura. Zawodnik popełni błąd 2-3 razy w sezonie i jakiś znawca przylepia mu łatke ciśnie po nim przez lata. To sie wlasnie nazywa hejt. W statystykach jak widać kolega spuchł bo nie jest w stanie udowodnić tego co wymyśla. Fred może i nie jest nominalnym defensywnym pomocnikiem , brakuje mu sily i przede wszystkim wzrostu jednak z konieczności często występuje na tej pozycji i jak liczby pokazują radzi sobie nieźle na tle rywali.
» 2 sierpnia 2022, 17:56 #266
majk: Też nie twierdzę, że każdy jego wylew prowadzi do straty bramki, ale robi sporo zamieszania w środku pola i zaburza płynność w rozgrywaniu przez nas akcji. Dla mnie jak wystawi się go wyżej, to może być naprawdę przydatny, no i to chyba tyle, co się o nim dało powiedzieć, zostało powiedziane ;)
» 2 sierpnia 2022, 20:38 #265
kamtor: Niby de Jong odejdzie jeśli Barcelona ureguluje zaległości to powinniśmy się dogadać z Barca zapłacimy mniej i my to mu uregulujemy
» 2 sierpnia 2022, 10:19 #264
EvilDevil: Genialne rozwiązanie. Zadzwoń z tym pomysłem do finansistów i prawników z Barceony. Oni pewnie nie wiedzą co robią:/
» 2 sierpnia 2022, 11:06 #263
spartan1: Po tak fatalnym sezonie, po zatrudnieniu dyrektora sportowego i technicznego miałem nadzieję że coś się zmieni w naszej polityce transferowej ale bardzo się rozczarowałem, już za kilka dni przystępujemy do sezonu bez praktycznie żadnych realnych wzmocnien do pierwszego składu, bez defensywnego pomocnika, bez typowej dobrej dziewiątki, rozpoczynamy ten sezon nawet osłabieni kadrowo niż byliśmy w poprzednim sezonie który zakończyliśmy dopiero na 6 miejscu, wszystkie drużyny które były przed nami w tabeli znacząco się wzmocniły lub przynajmniej nie osłabiły, z taka polityka transferową i z takim składem tip 4 będzie cudem, opieranie całego sezonu na Martiala, Rashford ziemi i Sancho że będą strzelali bramki jest skandaliczne, Martial i tak zaraz pewnie złapie kontuzje, żaden z nich nie jest typowym napastnikiem, Ronaldo nie liczę bo i tak chce odejść, zagraliśmy ostatnie dwa mecze sparingowe z trochę lepszymi zespołami i już były problemy aby te mecze wygrać, potrzebujemy dwóch napastników na już a nie ma żadnego, zapowiada się ciężki sezon z takimi transferami i składem
» 2 sierpnia 2022, 09:44 #262
IntruZ9: "Bez żadnych realnych wzmocnień" dalej nie czytam
» 2 sierpnia 2022, 09:56 #261
rvn10: W sumie trochę rozumiem obawy, bo dalej nie mamy defensywnego pomocnika i nowego napastnika, natomiast nie oceniałbym siłe drużyny na podstawie dwóch ostatnich meczy sparingowych.
» 2 sierpnia 2022, 10:14 #260
brazylianwisnia: 3 wzmocnienia ogarnięte szybko i mniejsze nazwiska a nie gwiazdy tak jak chcieliście. Nie wiem w czym problem. Eriksen i Martinez to duże wzmocnienia pierwszej jedenastki.
» 2 sierpnia 2022, 11:12 #259
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 09:29

Daily reminder: grając duetem McFred choćby przyszedł tutaj sam Kilian Mbape nic nie wygramy w tym sezonie tak jak w sezonach poprzednich
» 2 sierpnia 2022, 09:25 #258
Pyra: No i co z tego? Jesteśmy na poziomie City czy Liverpoolu obecnie, że potrzeba nam 1-2 transferów i gramy o mistrza?
Jeżeli nie, to trzeba zacisnąć zęby i grać tym kim mamy a nie wydawać po 50M na zawodników, którzy tak jak kiedyś Fred czy Alexis nie do końca pasowali trenerowi ale jakoś to będzie.
Albo FDJ, albo nikt w te okienko i za to szanuję Erika, może za rok będzie ktoś inny dostępny o podobnym profilu, może Iqbal rozwinie się na tyle, że wskoczy do składu.

Ja jestem nadzwyczaj spokojny i cierpliwy, czekam na rozwój sytuacji. Najważniejsze, że ogromna dziura jaką tworzył duet Maguire - Shaw na lewej stronie została załatana i na prawej Bissaka odstawiony na boczny tor. Z przodu mamy jeszcze kim strzelać i te pozycje są ostatnie do wzmocnienia.
» 2 sierpnia 2022, 09:41 #257
Seszele: Przeprowadzono pierwszy transfer, a miało nie być żadnego.
Przeprowadzono drugi transfer, a miało nie być kolejnego.
Przeprowadzono trzeci transfer, a miało się skończyć na dwóch.
Mamy jeszcze cały sierpień, ale to nic. Stękanie chlebem powszednim.
Przyszli do nas gracze, którzy mają okazję wnieść coś do drużyny i, o dziwo, mają realne szanse wskoczyć do pierwszej jedenastki. I nikt nigdzie nie powiedział jeszcze, że na tym koniec.
Pozbyliśmy się wiekowych zawodników (Mata, Matić), wirusów (Pogba), wiecznych talentów (Lingard, Pereira), ale to nic. Jak zwykle nic się nie zmienia.
Przyszedł nowy menedżer, jeden z najbardziej obiecujących wśród szkoleniowców młodego pokolenia (nazwijmy to tak), ale to nic. Nadal nic się nie zmienia.

Nie wiem co Wy, co niektórzy, wyobrażaliście sobie przed pierwszym sezonem z nowym menedżerem.
Że ostanie się chyba tylko David de Gea i Bruno Fernandes, no bo przecież cała reszta jest do wymiany, a wymiana całej jedenastki w jednym okienku to jest pikuś.

No nic. Kolejny dzień, nic się nie zmieniło.
Napijcie się herbatki, uśmiechnijcie się i przestańcie stękać.
» 2 sierpnia 2022, 06:12 #256
DjTED: Ja czekałem na 1 transfer. Na transfer dmf którego potrzeba od kilku sezonów. Scott nie dojeżdża i to widać. Znowu będziemy się męczyć z Fredem , który też nie daje sobie rady na dmf. Skupiliśmy się na nierealnym transferze i przepadły nam takie perełki jak Bissouma i Phillips
» 2 sierpnia 2022, 07:23 #255
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 07:37

Czekałeś, ale już nie czekasz?
Nadal mamy szansę na sprowadzenie DMF.
Mój typ: Frenkie do Jong.

Wymieniasz Bissoumę i Phillipsa tylko dlatego, że zostali pozyskani przez ligowych rywali.
Dla przykładu Kevin Phillips powiedział nawet publicznie, że nie dołączy na Old Trafford ze względu na relacje kibiców na linii Leeds-MU. Nie jest to winą Czerwonych Diabłów.
» 2 sierpnia 2022, 07:34 #254
mati92United: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 07:39

DJTED - Phillips to scum z Leeds, wychowanek, deklarował, że nie przyjdzie do Man Utd.
Bissouma - najwyraźniej ten Hag dostrzegł jego mankamenty i stwierdził, że takiego nie potrzebuje.
W końcu kupujemy zawodników, których chce manager, a nie zarząd i Devilpage.
» 2 sierpnia 2022, 07:35 #253
IntruZ9: Zarządza czy sfrustrowani specjaliści z dp. Oby tak zostało już
» 2 sierpnia 2022, 07:39 #252
DaredevilUtd: Ładnie napisane, nie rozumiem po co kupowac dla samego kupowania. Bierzemy takich zawodnikow jakich my chcemy i jacy chca do nas przyjsc. Bez sensu byłoby brac kogos od najwiekszego wroga. Niemniej De Jong tez mi nie pasuje, bo to zawodnik, ktory nie chce tu grac i robi zbyt duzo zamieszania wokół siebie.
» 2 sierpnia 2022, 07:41 #251
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 08:52

Do perelek które przepadły dodalbym jeszcze Tchouameniego, Kessiego i Gravenbercha. Zwłaszcza ten drugi jest dla nas stratą bo był dostępny darmo i jest kibicem Manchesteru United.
» 2 sierpnia 2022, 08:51 #250
ReddeviL1987: Wszystko dobrze, ale jest zawsze to "ale" i wróżenie z fusów i zabawa w gamingowego managera. Seszele : dzieci tak mają. Wiecznie jeczą.
» 2 sierpnia 2022, 09:09 #249
OldFasion: Przestańcie wypisywać, który piłkarz jest kibicem którego klubu.
To nie ma żadnego znaczenia przy transferach.
Raul był wychowankiem Atletico, Carragher kibicował Evertonowi a Kevin De Bruyne Liverpoolowi.
» 2 sierpnia 2022, 09:12 #248
Piwal: No jak ktos jest kibicem Leeds i dlatego nie przyjdzie do United to ma znaczenie ale jak ktoś jest kibicem United to juz nie ma znaczenia ? Sam Kessie od dawna powtarza że marzy mu sie gra dla Manchesteru United.
» 2 sierpnia 2022, 09:17 #247
nikhatlak: Daj link, gdzie mówił, że chce grać dla United
» 2 sierpnia 2022, 09:25 #246
ManUtdFan94: Bardziej chodzi o to że za pare dni start nowego sezonu, a my wciąż nie pozyskaliśmy kluczowych graczy. Pomocnik i napastnik (nawet dwóch) to klucz przy obecnej sytuacji kadrowej!! Dodatkowo nie wiadomo co z tym Ronaldo dalej i dzieje się trochę kwas w związku z jego odejściem. W ofensywie mamy póki co Martiala, Rashforda, Sancho i od biedy Elange. Sancho ostatnio wypadł i gra ofensywa wyglądała sporo gorzej..
Pozyskaliśmy fajnych zawodników i pewnie będzie z nich pożytek, ale to nie najważniejsze pozycje, które należało wzmocnić. My już trzeci miesiąc biegamy za De Jongiem i końca tej sagi nie widać.
No nic został miesiąc okienka, mam nadzieje że kupimy w końcu tego pomocnika i ofensywnego (ofensywnych) piłkarzy i w pierwszych kolejkach uda Nam się zatuszować pewne braki.. Martwi tylko fakt, że Nasi główni rywale mają już raczej kompletne kadry- no może trochę poza Chelsea, ale uważam że i tak maja sporo mocniejsza kadrę od Nas.
» 2 sierpnia 2022, 09:56 #245
Piwal: Proszę bardzo:

skysports.com/amp/football/news/11863/11268715/ac-milans-franck-kessie-dreams-of-joining-man-united

Zadowolony ?
» 2 sierpnia 2022, 10:10 #244
AgentBartezz: @ManUtdFan94
Za pare dni start nowego sezonu - ale okienko trwa jeszcze miesiąc. Ty nie wiesz co z Ronaldo, ale to nikogo nie interesuje. Trener zapewne wie, i jeśli wie że odchodzi to za pewne kogoś ma na oku, ewentualnie więcej szans dostaną młodzi. A jeśli wie, że nie odchodzi to nie ma sensu na najbliższy sezon kupować kogoś na siłę.
Nie kupujemy graczy, którzy nie pasują pod wizję trenera - to nowość i może co poniektórym to się wydaje nienormalne, ale... tak ma być.. Dwa miesiące temu wszyscy stękali żeby ten najbliższy sezon skończyć nawet w połowie tabeli, a poświęcić go na "uzdrowienie" kadry. Tym czasem wzmocniliśmy się solidnymi zawodnikami - nie widzicie miejsca dla Eriksena? Ile razy Bruno kopał się po czole nie dając nic poza ilością strat na poziomie Pogby? A nawet nie miał go kto zmienić.
Trzeci lewy obrońca? Pewnie ktoś z dwójki Shaw/Telles kompletnie nie odpowiada trenerowi. Wzmocnienie środka obrony to też bardzo ważna sprawa. Nie ma DŚP - trudno, lepiej poczekać i kupić kogoś kto będzie pasował. TOP4 to jest max o co walczymy w tym roku, jeśli ktoś się nastawia na mistrzostwo to chyba się pozamieniał na głowy z niższymi partiami ciała.
Nie rozumiem jak można w ogóle mówić, że się osłabiliśmy. Cała trójka która przyszła może zrobić różnicę, a w dodatku na samym początku pracy EtH powiedział wprost, że w tym składzie jest potencjał. Tylko piłkarze byli w tragicznej formie w poprzednim sezonie, może właśnie potrzeba było nowego trenera.

@Piwal
A Ty zrozum, że skoro Phillips nie chciał do nas przechodzić o czym mówił jasno w wywiadach (w przeciwieństwie do De Jonga) to nawet nie ma sensu się zastanawiać nad tym czy nam uciekł czy nie. A to, że Kessie by chciał nie oznacza, że chce go EtH i najwyraźniej dlatego się nim nie interesowaliśmy.
» 2 sierpnia 2022, 12:19 #243
majk: Kessie jest po słowie z Barcą już od pół roku, dlatego transfer nie wchodził w grę. Żadna strata, farsa może go równie dobrze wypychać siłą z klubu jak pozostałych zawodników, kto wie, może jeszcze kiedyś trafi do nas.
» 2 sierpnia 2022, 12:24 #242
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 12:31

ManUtdFan94 - z całym szacunkiem, ale w moim odczuciu masz złe podejście. Radzę zmienić tok rozumowania, a wówczas będziesz odczuwał mniejsze rozczarowanie. Podpowiem Tobie dlaczego:
1) Manchester United nie jest takim magnesem na piłkarzy jak kiedyś. Aktualnie nie jesteśmy w TOP Premier League, nie mówiąc o braku gry w Lidze Mistrzów. Innym klubom nieporównywalnie łatwiej zachęcić do gry w ich barwach niż nam. Mogą sobie przebierać w ofertach. Co mamy do zaoferowania oprócz wysokich tygodniówek? Bałagan, który trwa już od lat ładnych paru.
2) Mamy nowego menedżera (niestety znów, ale miejmy nadzieję, że tym razem na dłużej). Inni mają kompletne składy i zapewne masz na myśli tutaj LFC oraz MC, ale zwróć uwagę, że w ich przypadku menedżerowie zasiadają już kilka ładnych lat. Przypomnij sobie kadrę z początku kadencji Kloppa oraz Guardioli (być może nie pamiętasz, nie znam Twojego stażu). Zdajesz sobie sprawę jak długo Klopp czekał na stopera z prawdziwego zdarzenia? A kadra MC jak bardzo różni się od kadry z momentu kiedy Pep przejmował stanowisko? Ilu graczy się ostało? Klocki były wymienianie systematycznie, rok po roku.
3) Jeszcze raz nawiązując do pkt 2. Oni mają kompletne składy już od długiego czasu. Teraz to polega tylko i wyłącznie na zmianach kosmetycznych, a nie na rewolucjach.
4) Na Old Trafford musi być rewolucja wszystkiego, od deski do deski, a to zmienia postać rzeczy.

Naprawdę, im szybciej zmienisz podejście, tym łatwiej będzie uniknąć Tobie rozczarowania.
Przede wszystkim trzeba myśleć realnie, a nie bujać w obłokach. My jesteśmy aktualnie co najmniej kilka lat za plecami innych i prędko tego nie nadrobimy. Odczuwamy skutki nieudolnego zarządzania i polityki transferowej z ostatniej dekady. Przykre, ale prawdziwe.

P.S: Z tym, że Chelsea ma sporo lepszy skład trochę przesadziłeś. Chyba nie wziąłeś pod uwagę, że stracili Lukaku, Rudigera, a wciąż ważą się losy Azpilicuety oraz Marcosa Alonso, a także Wernera. Przyszedł Koulibaly i niechciany przez Guardiolę Sterling. Nie jestem pewien czy nie plują sobie w brodę. Aktualnie nikt więcej nie chce dołączyć na Stamford Bridge, a sam Tuchel publicznie powiedział, że jest beznadzieja.
» 2 sierpnia 2022, 12:25 #241
Piwal: AgentBartezz: ja o Philipsie nic nie pisalem. Kessie był klepnięty przez Barce jeszcze przed zatrudnieniem Ten Haga więc trudno powiedzieć czy Erik chciałby go tu sprowadzić bo sprawa była już zamknięta. Moim zdaniem jeśli zawodnik tego pokroju deklaruje chęć gry dla jakiegoś zespołu to ten zespół powinien uważniej monitorować jego sytuacje i być z nim w kontakcie długo zanim Barca rozpoczęła rozmowy. Podobne taktyki stosują inne topowe kluby. Widzieliśmy to jak Real dogrywał Mbappe, jak Real miał Pogbe na wyciągnięcie ręki, jak Real sprowdadził Alabe, jak Bayern sprowadził Lewego a Juventus Pirlo. To są tylko najgłosniejsze przykłady i Kessie w żadnym wypadku nie jest transferem tego kalibru nie mniej gdyby przyszedł darmo i odpalił to mógłby tam wskoczyć.

My jesteśmy ze wszystkim jak zwykle za wolni lub spóźnieni. Gdybyśmy rozmawiali z Nunezem pół roku temu to ten nawet nie myślałby o tym by wybrać Liverpool. Trudno oprzeć się wrażeniu że większość klubów prowadzi rozmowy długo przed otwarciem okienka transferowego a my w momencie jego otwarcia dopiero zaczynamy się rozglądać.
» 2 sierpnia 2022, 13:00 #240
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 13:29

"jak ktos jest kibicem Leeds i dlatego nie przyjdzie do United to ma znaczenie" - Twoje słowa, jasno widać o kim mowa.

Co do Kessiego - Tym bardziej skoro był klepnięty już dawno to po co wyciągać jego temat :)
Nastały nowe porządki, skupmy się na przyszłości, a nie na tym co przepadło. Wiele rzeczy w tym klubie wymaga naprawy, ja liczę na to się to rozpocznie od właściwego Bossa, który będzie umiał poukładać wszystko w szatni i na boisku, a za tym pójdą pewne zmiany w myśleniu na wyższych stołkach. Mamy lata nadrabiania zaległości nad City i Liverpoolem, niemożliwe jest by w jedno okienko to zrobić. Każdy kto jest na topie musi kiedyś z niego spaść, teraz jest czas City i Liverpoolu ale my musimy spokojnie robić swoje, dokonywać właściwych wyborów i przede wszystkim - prezentować się lepiej piłkarsko. Bo nasi chłopcy się ostatnio cofają w rozwoju i żaden Nunez czy inny Mbappe tego nie zmienią.

Ps. Dogrywanie transferów Mbappe czy Pogby przez Real to chyba najlepszy przykład nie jest :)
» 2 sierpnia 2022, 13:24 #239
majk: Zgadzam się z Piwalem. Zarząd przespał transfery zbyt wielu topowych, albo potencjalnie topowych graczy w ciągu ostatniego roku. Niektórzy byli do wyciągnięcia za free, albo za małe pieniądze.
Kessie był do wyjęcia, Brozovic też, Zakaria tak samo. 3 zawodników na pozycję DMa, transfer De Jonga wcale nie blokował możliwości ich ściągnięcia, spokojnie mogli by grać we dwójkę, a w razie gdyby nie udało nam się kupić Holendra, to mamy alternatywę.
Przespaliśmy 3 młodych utalentowanych napadziorów, z potencjałem na top 5 napastników na świecie w przyszłości. Nuneza, Haalanda i Vucinicia.
Rangnick chciał napastnika, klub odmówił mu jakichkolwiek transferów.
Pozycja napastnika pozostaje nie obsadzona od lat, zamiast kupić kogoś konkretnego, to łatamy tą dziurę emerytami piłkarskimi, jak Ibra, Cavani i Ronaldo, albo jakiś Ighalo z Chin.
Ja rozumiem, że klub chce skończyć z przepłacaniem, ale za piłkarzy ofensywnych z topu trzeba zapłacić te minimum 70 mln, inaczej się nie da. Chyba że za 2 lata znowu ruszamy po kolejnego piłkarskiego emeryta, może Lewy będzie chciał spróbować swoich sił w Premier League.
Scamacca poszedł w te okienko do West Hamu za 30 mln, chyba nikt mi nie powie, że koleś odmówiłby Man United, nawet mając być rezerwowym i zmiennikiem Ronaldo w tym sezonie.
Ja rozumiem, że spam z bólem tyłka o transfery jest irytujący i forma w jakiej jest serwowany, ale na dzień dzisiejszy okienko transferowe w naszym wykonaniu, w kontekście opieszałości jaką wykazywał się zarząd w stosunku do solidnych nazwisk na rynku transferowym w ostatnim czasie, wygląda blado.
Dwie kluczowe pozycje nie zostały do dzisiaj wzmocnione, nie ma drugiego napastnika, pierwszy jest na wylocie, pozycja DMa nie jest obsadzona, bo po pierwsze Fred i McTomek nie są defensywnym pomocnikami, po drugie jeśli się ich tam ustawia, to nie dają rady, są za słabi.
» 2 sierpnia 2022, 13:28 #238
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 13:38

AgentBartez, w zdaniu o którym piszesz dot. Philipsa kluczowa była jego druga część, ja nigdzie nie podważyłem tego że Philips był nie do wyjęcia. Napisalem o tym dla kontrastu jako odpowiedz do OldFasion który pisał że przynależność klubowa nie ma znaczenia przy transferach. Otóż ma i Philips był tego przykładem a Kessie mógłby być kolejnym gdybyśmy zabrali się za rozmowy z nim na czas.

Co do Pogby i Mbappe to jak najbardziej dobre przykłady. Pogba poleciałby tam w podskokach gdyby Real tylko kiwnął palcem ale królewscy zrezygnowali z tego transferu. Mbappe był już jedną nogą w Madrycie ale PSG rozbiło bank by go zatrzymac, takiej oferty nikt by nie odrzucił.
» 2 sierpnia 2022, 13:33 #237
AgentBartezz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 13:39

majk ale to chyba każdy widzi, że ostatnie nasze działania na rynku transferowym to strzelanie z zamkniętymi oczami. Jeśli Ronaldo zostanie mamy oprócz niego Martiala, ew. Rashforda, nie wiadomo co z Greenwoodem. Na boki Sancho, znów Rash i Greenwood + są młodzi. Dokupywanie tam na siłe kogoś nie ma sensu. Najwyraźniej nikogo wartego uwagi JAK DO TEJ PORY nie udało się znaleźć i dogadać. DŚP to u nas straszna dziura, nie można temu przeczyć ale znów - po co kupować kogoś kto wg. trenera nie jest wystarczająco dobry dla jego wizji na tę pozycję.
U nas przede wszystkim musi zacząć działać rozwój piłkarzy. Każdy kto do nas przychodził, nawet będący potencjalnie wielkim piłkarzem z roku na rok się cofa. Inni piłkarze też to widzą. Skoro widzą, że tu coś nie działa to po co sami mają chcieć tu przychodzić? Mamy kolejne kominy tworzyć żeby ściągać tych topowych tylko dla kasy?
» 2 sierpnia 2022, 13:37 #236
AgentBartezz: Co do Rangnika to jego w klubie też już nie ma i prawdę mówiąc - po co kupować kogoś dla tymczasowego trenera? Przyjdzie kolejny, "na pełen etat" i się okaże, że on tego piłkarza nie chce. I być może EtH dawno postawił taki warunek. Że chce sam zbudować swoją kadrę, on bierze za to odpowiedzialność ale zaczyna pracę 1 czerwca 2022 (czy kiedy tam to było). Dajmy czas Erikowi. Nie marudźmy już o przeszłości.
» 2 sierpnia 2022, 13:44 #235
majk: Co do ataku masz rację, Ronaldo blokuje na dzień dzisiejszy transfer na tą pozycję. W powrót Greenwooda nie wierzę, PR-owo się nie kalkuluje wrzucać go z powrotem do składu, nawet jeśli na dzień dzisiejszy zostałby oczyszczony z zarzutów i tak musi minąć parę miesięcy zanim sprawa przycichnie. Ale nie znaczy to, że kibice którzy domagają się kupienia napastnika nie mają racji. Martial jest zbyt chimeryczny, jest jedną wielką niewiadomą, Ronaldo jest leciwy, Rashford nie jest klasycznym napastnikiem, ta formacja u nas wymaga prędzej czy później wzmocnień i nie może to być po raz kolejny napastnik w wieku około 35 lat, bo to jest błędne koło.
DM jest do wzmocnienia od dawna i tak jak mówię, transfer jednego DMa nie wyklucza sprowadzenia De Jonga ani teraz, ani w przyszłości. Co do kominów płacowych, to o ile nie damy typowi na starcie 350 tys, albo 400, tylko 200,250 to i tak będzie zarabiał tyle co u nas średniej jakości piłkarze, ale wciąż więcej niż dostaliby w innych klubach często. Nunez w Liverpoolu dostaje 140 tys funtów, Vucinic 130 tys euro, Haaland akurat bardzo dużo będzie zarabiał. Spokojnie można było wcześniej powalczyć o tych piłkarzy i wielu innych, ale zarząd przesypia te okazje i dzisiaj nie wygląda to wcale lepiej, niż pół roku temu, czy rok temu itd. Zwróć uwagę na fakt, że ci napastnicy 35+ i tak dostawali/dostają chore tygodniówki. Lepiej mieć napastnika na 5 lat, albo więcej, któremu sporo zapłacisz, czy Ronaldo, Cavaniego czy Lewego, którym dasz horrendalne tygodniówki, na rok/dwa lata gry w kratkę, bo kontuzja, albo po prostu foch i udawanie niedysponowanego?
» 2 sierpnia 2022, 14:05 #234
Piwal: Co do wzmoceniania ataku to jest to koniecznie. Na 3 pozycje (LS, N, PS) mamy obecnie następujące opcje: Rashord , Ronaldo, Martial , Sancho , Elanga. Z czego Ronaldo może nam zrobić niespodzianke ostatniego dnia okienka i uciec a pozostali są tu nie od dziś , wiemy na co ich stać i wiemy jak z dnia na dzień mogą stracić formę. Do tego trzeba brac jeszcze poprawke na kontuzje iw wychodzi że nasz atak potrzebuje 1 lub nawet dwóch wzmocnień. Nie muszą to być dwa wielkie transfery. Z darmowych opcji mielismy dostępnych Dybale i Dembele których przegapiliśmy a z dostępnych opcji jest do wzięcia Belotti i wówczas wystarczyłoby dokupić kogoś kto chętnie bedzie biegał na prawym skrzydle np Jarrod Bowen z West Hamu. Ja rozumiem że łatwo sie wymienia nazwiska i że mogą one nie pasować do koncepcji trenera ale nie wierzę że Ten Hag podał tylko nazwiska De Jonga i Antonego jako zawodników do ściągnięcia.
» 2 sierpnia 2022, 14:22 #233
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 15:02

@Seszele, @AgentBartezz
Mi po prostu chodziło w tym co napisałem, że jak będziemy polegać cały przyszły sezon na Rashfordzie, Martialu i na obrażonym Ronaldo to daleko nie zajdziemy. Ja nie mam dużych oczekiwać co do tego sezonu, ale chciałbym żeby Nasz klub walczył o TOP 4, a patrząc na kadry Naszych głównych rywali wyglądamy najgorzej.
Jeśli chodzi o brak klasowego SPD to wiemy o tym już od kilku różnych sezonów i wciąż nie udało się nikogo dobrego kupić, a my tymczasem biegamy 3 miesiąc za De Jongiem i dalej nic z tego nie ma.
Wiadomo było kto będzie Naszym trenerem od Kwietnia tego roku, ja rozumiem że nie od razu Rzym zbudowano, ale jak ETH nie dostanie odpowiednich narzędzi do swojej pracy to za rok czy dwa znów będziemy wszystko od budować od "0" i będziemy przebywać w takim kręgu. Uważam, że Nasz Zarząd po raz kolejny daje ciała i jesteśmy jak zagubione dzieci we mgle, co pokazują ruchy w stronę De Jonga- nie wierzę że ETH nie ma żadnych alternatyw w postaci innych zawodników na wypadek niepowodzenia transferu Holendra.
Ja się cieszę, że w końcu kupujemy zawodników takich jak trener chce i jeszcze raz podkreślę przydatność transferów Martineza, Eriksena i Malacie, ale uważam te ruchy za UZUPEŁENIENIE, a nie konkretne WZMOCNIENIA.
Oby coś się zmieniło, ale patrząc na kadry Naszych bezpośrednich rywali ciężko oczekiwać walkę o TOP 4, a nie mówię tu o jakiś pucharach.
» 2 sierpnia 2022, 15:00 #232
Seszele: ManUtdFan94 - ja nawet na TOP 4 specjalnie nie liczę.
Chcę wreszcie widzieć ładną dla oka piłkę. Zaangażowanie. Pomysł. Perspektywę. W kolejnych sezonach TOP 4, potem powrót na tron.

Ciekawa myśl z kimś na miejsce Rashforda, Cristiano Ronaldo oraz Martiala.
Kogo byś widział spośród dostępnych opcji?
» 2 sierpnia 2022, 15:15 #231
Piwal: Co masz na myśli pisząc dostępnych opcji? Dobrych grajków nikt łatwo nie wypuści. Były dostępne opcje takie jak Dybala, Dembele, teraz są Belotti i Depay. Czy te nazwiska rozwiążą problem? Nie sądzę, to bedzie ten sam poziom tylko prezentowany przez kogoś innego. Moim zdaniem żeby wejść do walki o trofea przydałby się zawodnik formatu Sona a do tego Joao Felix lub Lautaro Martinez do rotacji z Ronaldo przez jeden sezon w a następnym już samodzielnie.
» 2 sierpnia 2022, 15:37 #230
AgentBartezz: @majk Pozycja napastnika jest dość specyficzna.. Tak się wydaje, że im starszy tym gorszy. Ale doświadczenie na tej pozycji jest nieocenione. Nie znaczy, że młodzi są słabi, ale ile było takich co w wieku 20 lat byli super fajni, a potem przepadali. Nie mam nic przeciwko doświadczonym napastnikom, ale wolałbym aby to byli zmiennicy. Tyle, że Ronaldo będący w formie to nie jest piłkarz na zmiennika. A będący bez formy jest... po pierwsze rzadko, po drugie irytujący jak mało kto i jakoś nie widzę go, na stare lata wchodzącego z ławki na 20 minut :) Owszem, być może i byłoby lepiej dla wszystkich gdyby koniec końców odszedł, a w jego miejsce udało się sprowadzić kogoś bardziej perspektywicznego, ale jeśli nie ma nikogo takiego wartego uwagi, to już lepiej żeby został.
Nunez i Haaland są raczej już straceni dla nas (i z tego drugiego się akurat cieszę bo go po prostu nie cierpię), a co do Vucinica to czy Tobie chodzi o tego co się zbliża do 40? Czy o Vlahovica? :) Jeśli o tego drugiego to akurat nic straconego, z Juve wyciągnąć piłkarza to nie jest coś niemożliwego. PR-owo mnie nie interesuje jak będzie wyglądało ewentualne przywrócenie Greenwooda. Oby EtH miał podobne podejście, bo to co ja myśle ma małe znaczenie.. Tak samo jak to co myślisz o Martialu czy Rashfordzie.. To są nasze dywagacje, a trener decyduje i potem odpowiada za swoje decyzje. Niech działa po swojemu. Może on widzi w Martialu najlepszą "9" na świecie. Nie wiem, zobaczymy. Nie możemy też patrzeć na to, że u nas średniej jakości piłkarze zarabiają 200-250k to jak kolejni tyle dostaną to ok. Trzeba skończyć z polityką przekonywania piłkarzy tylko kasą. Bo właśnie jak w Liverpoolu czy gdzieś dostają po tyle najlepsi to to jest nienormalne takie rozdawanie.


@Piwal Ja nie kwestionuję tego czy jakiś transfer jest nam potrzebny czy nie. Ale mamy nowego menedżera, być może kogoś w końcu z jajami i na długie lata. To on teraz ocenia czy kogoś nam potrzeba czy nie. I jak sam piszesz, pozostali są tu nie od dziś - wiemy co potrafią. Ja wiem, że potrafią dużo, tylko potrzebują by ich ktoś dobrze przygotował. To jest sezon próby dla wielu zawodników. Tacy jak Martial, Rash, Shaw, AWB, Dalot, Fred, McT czyli praktycznie cała podstawowa do tej pory jedenastka grają o swoją przyszłość. Albo się skupią na graniu i to dobrym graniu w piłkę albo ta większa rewolucja nas czeka - ale potrzeba czasu.


@ManUtdFan94 Nawet jeśli było w lutym już wiadomo kto będzie naszym trenerem to tak jak pisałem - być może taki był warunek Erika, że on tylko i wyłącznie decyduje o kadrze, ale zaczyna pracę 1 czerwca. Tego czy Ronaldo jest obrażony nie wiesz, taka jest histeria związana z jego osobą, że to aż śmierdzi ściemą na kilometr. Nasze transfery nawet jeśli to uzupełnienie składu to właśnie czasami tyle może sprawić, że będzie on mocniejszy. Skoro EtH od razu mówił, że ci piłkarze którzy są dzisiaj mają wielki potencjał to logiczne, że potem nie będzie wymieniał połowy na wstępie.

A do wszystkich powtórzę - jest cały miesiąc okienka. To nie my jesteśmy jakimś wyjątkiem, że nie mamy skompletowanego składu. Będzie jeszcze multum transferów do innych wielkich klubów i to jest normalne.
Wyluzujcie, szkoda się nerwolić. Będzie dobrze :)
» 2 sierpnia 2022, 15:43 #229
majk: Tak, myli mi się Vucinic z Vlahoviciem, jakoś nie potrafię zapamiętać poprawnie :D
» 2 sierpnia 2022, 15:55 #228
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 18:05

No widzisz, różnica między nami polega na tym że Ty nadal wierzysz że taki Martial i Rashford czy McTominay potrafią dużo a ja uważam że nie i marnujemy z nimi czas. Martialowi wyszło w jednym sezonie a przez pozostałych 6 nie pokazał prawie nic. Rashford zmierzał w dobrą stronę i miał potencjał by być gwiazdą jak Mbappe ale zatrzymał się w wieki 21 lat majac umiejetności Lingarda a McTominay wygląda na gościa który walczy ale nie wie o co. Oni są w klubie od czasu Van Gaala, przeżyli już tylu menadżerów że chyba najwyższy czas spojrzeć prawdzie w oczy i powiedzieć sobie szczerze ze nic z nich nie bedzie.

Jeśli czysto teoretycznie za 3 lata ETH postanowi od nas odejść i przyjdzie nowy menadzer to nadal bedziemy o nich pisać że teraz albo nigdy ?
» 2 sierpnia 2022, 18:03 #227
RedFox: Cześć, czy w tym roku będzie też zorganizowana jakaś wspólna liga w Fantasy Premier League? A może ktoś coś już utworzył?
» 1 sierpnia 2022, 23:16 #226
matheo: Cześć! Ubiegłoroczna liga DevilPage.pl jest już odnowiona :) Kod ligi: 6ubjet
» 2 sierpnia 2022, 08:28 #225
RedFox: Super! Dzięki wielkie! :D
» 2 sierpnia 2022, 09:31 #224
GS8GS: Obiektywnie oceniając to jestem zaskoczony tym jak młodzi się pokazują. Patrząć na to jak na młodych stawiali Ralf czy Ole myślałem że mamy samych Andreasów którzy ciągle potrzebują czasu aby się przebić.

A tutaj po okresie przygotowawczym mamy całkiem fajną głębie składu. Przed sezonem myślałem że potrzebujemy około 8 transferów, ale widać że trzy transfery o odpowiedniej charakterystyce w końcu rozruszały ten zespół i zaczeliśmy grać w piłkę a nie czekać na kontry.
» 1 sierpnia 2022, 22:27 #223
OkuratnyCzlek: No ja osobiście jestem ciekaw kogo z młodych Boss dołączy do pierwszego zespołu na ten sezon. Bo na pewno nie wszystkich. Część pójdzie jednak na wypożyczenie.
» 1 sierpnia 2022, 22:30 #222
Kundziu: A ja osobiście nic wielkiego tutaj nie widzę. A już na pewno nie głębię składu. Z tych młodych to jedynie Garnacho, Iqbal i Mejbri. Jednak pokazali się na tourne jedynie. Rashford jak wchodził na pełnej petardzie w lidze to było coś, a teraz i tak słabiutko. Także przed wspomnianą trójką to jeszcze masa pracy…
» 1 sierpnia 2022, 22:54 #221
PiesekLeszek: #OCzlek
Wyrazy uznania do ogromnej wiedzy jaką ewidentnie posiadasz.
Przepraszam mylilem się jeden komentarz z sensem już masz.
» 1 sierpnia 2022, 23:08 #220
Diabelred: GS8GS,

Tak tylko przypomne, że wspomniany Pereira też praktycznie co sezon pokazywał się z bardzo dobrej podczas tournee. Jednak pozniej, gdy przychodził ligowy sezon następowała bolesna weryfikacja jego poziomu. Takze czy mamy fajna glebie składu, to pokaże dopiero sezon.
» 2 sierpnia 2022, 02:45 #219
PiesekLeszek: ETH wypowiedział się, że jesteśmy gotowi do sezonu. Ja jednak uważam, że gra bez nominalnego DP i klasycznej 9 będzie ciężko.
Prawego skrzydła nie mamy też od lat.
Ansolutne minimum DP i przejście na system 433.
» 1 sierpnia 2022, 22:07 #218
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2022 21:37

Witam was

Kadra wyglada bardzo dobrze, trener jest jak kilka transferów. Wskrzesi Martiala, obudzi Magłaja i rozrusza Rasha. Jestem spokojny o top4 z tymi transferami. Duńczyk miał zawał, ale to go jeszcze bardziej zmotywuje. Będzie gryzł trawę na OT bo jesteśmy United. Ronaldo i Martinez to klasa sama w sobie, kumaty ogarnia i tylko kumaty kibic wie, że Hag to majstersztyk jeżeli chodzi o taktykę i młodych. Zobaczycie, że taki McTomek będzie gryzł jak pies kota takiego Haalanda czy Nuneza. Pepik wyłysieje do reszty a Klopikowi zaparują soczewy. Granacho będzie jak torpeda U- boota a Malacia jak góra lodowa dla Titanica. Cr7 zostaje wiec 30 bramek spokojnie strzeli, Bruno na zmianie z Erixem będą mu słali piłeczki, a Martial z Sancho i Raschem będą uczyć się od Lorda z Portugalii i będą tylko lepsi.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich użytkowników tej wspaniałej strony oraz super Administrację.
» 1 sierpnia 2022, 21:35 #217
majk: Amen.
» 1 sierpnia 2022, 21:39 #216
Pezet: Dość wysublimowana ironia jak na Devilpage.Plusik
» 1 sierpnia 2022, 22:02 #215
Lisan: Celnie :D dodałbym jeszcze nowego pupilka Freda co prawda nie gra dobrze ale źle też nie więc może być.
Niektórzy mają pamięć dobra ale krótka...
» 1 sierpnia 2022, 22:03 #214
rizx: Ważne wydarzenie Panowie, Fetraini po podbojach na kanonierach i lfc pl powrócił do domu!
» 1 sierpnia 2022, 23:06 #213
Krystiano98: Fetraini? Jakas legenda devilpage?
» 1 sierpnia 2022, 23:21 #212
Kapitan1230: Legenda to mało powiedziane

Fetraini powrócił na okręt panie i panowie :D
» 1 sierpnia 2022, 23:54 #211
Tomczo: A kto będzie jak Tommy Lee jones w ściganym?
» 2 sierpnia 2022, 07:04 #210
EvilDevil: Legenda dla ubogich.. Możesz się spodziewać więcej, kiepskiej jakości, spamu:/
» 2 sierpnia 2022, 11:55 #209
AUDIoooo: Spam bo? Bo widzi to inaczej niż ty? Bo pisze inaczej? Bo nie jest taki jak byś chciał?
» 2 sierpnia 2022, 13:39 #208
kamtor: Niech będzie top 4
» 1 sierpnia 2022, 21:25 #207
DevoMartinez: Co do kadry to nie obsadziliśmy dwóch kluczowych pozycji do obsadzenia na wczoraj czyli DM i 9tka. Nie widzę tego sezonu jeśli nie dojdą klasowi zawodnicy na obie pozycje.
» 1 sierpnia 2022, 20:29 #206
rvn10: Mam te same odczucia.
» 1 sierpnia 2022, 20:37 #205
wider: myślę że taką pozycją powinien też być PO bo ani Dalot ani AwB się nie nadają do gry w klubie który chce o coś poważniejszego walczyć
» 1 sierpnia 2022, 20:38 #204
majk: Może, jeśli nikogo nie ściągniemy na DMa, Martinez zostanie ustawiony na tej pozycji.
» 1 sierpnia 2022, 20:54 #203
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.08.2022 11:03

wider: PO to nie jest tak kluczowa pozycja dla wyników zespołu. Dorzuci ze 3-4 asysty w lidze, ma obiegać i dobrze bronić. Tam nawet dawali radę Valencia czy Young swego czasu. AWB jest bdb obrońcą który zeszły sezon stał w miejscu. Przy odpowiedniej motywacji z z dobrym trenerem chłop może być kozakiem na boku. Nie wiem czy ETH już go skreślił ale on nadal jest lepszy od Dalota.
» 2 sierpnia 2022, 11:03 #202
Lisan: Jakie są moje przewidywania na kolejny sezon?

Powiem tak: wicemistrzowstwo czyli wynik który wykręcił ten amator wuefista z norweskich fiordów Olek tak powszechnie tutaj obrażany będzie uznany teraz za wielki sukces i osiągnięcie ETH.

Łaska Pańska na pstrym koniu jeździ...
» 1 sierpnia 2022, 19:45 #201
brazylianwisnia: Wiekszosc wtedy te z uważała to za dobry wynik. Cel jednak nie jest być w top 2 a zdobyć ponad 75pkt i co sezon zdobywać o kilka więcej a nastepnie nie schodzić ponizej 85.
» 1 sierpnia 2022, 19:54 #200
Batigol222: to 2 miejsce przypadło na sezon, w którym Chelsea zmieniała Lamparda na Tuchela, a Liverpool grał bez środka obrony. Z City i Liverpoolem grającymi na pełnej pi*dzie Ole o 2 miejscu mógłby co najwyżej pomarzyć. TOP4 to będzie dobry wynik, może nawet 3 miejsce, chociaż jak dla mnie Tottenham może nazbierać sporo punktów
» 1 sierpnia 2022, 20:30 #199
HarryBrown: A co przeszkadzało grać sity i de reds na pełnej ździe? Równie dobrze można powiedzieć, że w poprzednim sezonie kilka klubów zdobyło to co zdobyło bo nasi grali jak ostatnie łajzy.
» 1 sierpnia 2022, 20:37 #198
Jong: A nie pamiętacie ile było straty do pierwszego miejsca? Mieliśmy wicemistrzostwo ale porównajmy sobie nasze drugie miejsce z lfc z poprzedniego sezonu. City miało brązowe majtki do ostatniej kolejki.
» 1 sierpnia 2022, 20:57 #197
Batigol222: HarryBrown

taa, tyle, że dla City i Liverpoolu plus 90, a nawet plus 95 punktów to zaczyna być standard. Tymczasem United, o ile pamiętam, najlepszy wynik w ostatnich latach wykręciło za Mourinho: 81 punktów (City miało wtedy dokładnie 100).

Właśnie dlatego spekulowanie, że coś tam przeszkodziło United w zajęciu 2 miejsca jest bez sensu, natomiast wskazywanie na przejściową gorszą sytuację w City/Liverpoolu ma sens. Zespoły Kloppa i Guardioli w swoim najlepszym wydaniu to ponad 95 punktów w lidze. To jest granica, do której United, Arsenal czy Chelsea od dość dawna nawet się nie zbliżają. Conte z Chelsea był w stanie wykręcić chyba 93 punkty, dlatego Tottenham uważam za możliwe jakieś tam zagrożenie dla City/Liverpoolu, ale to z dużą dozą dystansu
» 1 sierpnia 2022, 21:16 #196
HarryBrown: A jakie to ma znaczenie czy majstra zdobywasz mając 100 czy 75 punktów?
» 1 sierpnia 2022, 21:23 #195
kujawa: Niech się cieszą, że United nie gra na pełnej bo by nie było co zbierać
» 1 sierpnia 2022, 21:28 #194
Batigol222: w przypadku majstra to nie ma znaczenia, ale już w przypadku prognoz odnośnie 2 miejsca to ma znaczenie, zwłaszcza jeśli w lidze są 2 kluby, które dość często przekraczają pułap 90 punktów. Dlatego po tym 2 miejscu za Ole nikt w miarę rozgarnięty nie przewidywał walki o tytuł, bo tak nagle podnieść się z 74 do ponad 90 punktów to się raczej rzadko zdarza, no i wiadomo było, że Kloppy miały po prostu bardzo dziwny sezon za sobą.
» 1 sierpnia 2022, 21:29 #193
majk: Takie ma znaczenie, że jest to nieprawdopodobne, żeby zdobyć majstra z 75 pkt, nawet jak Leicester wygrywało majstra, to mieli 81pkt. W całej historii Premier League tylko raz był majster, z tak marnym dorobkiem punktowym, my w 97. Nie zdobędziesz majstra z taką ilością punktów, z tak poukładanym Liverpoolem i City.
» 1 sierpnia 2022, 21:39 #192
HarryBrown: Czyli jednak jest to prawdopodobne.
» 2 sierpnia 2022, 06:51 #191
majk: Mam ci wyjaśnić jaka jest różnica między nieprawdopodobne, a niemożliwe, czy dasz radę sam ogarnąć w wyszukiwarce Google?
» 2 sierpnia 2022, 10:48 #190
Piwal: Serio chcecie porównywać pierwszy sezon Ten Haga do trzeciego sezonu Solskjaera ? a może zestawimy to jeszcze z tym ile wydaliśmy za Solskajera z tym ile wydamy pierwszego lata z Ten Hagiem. Solskajer zeby zdobyc drugie miejsce w lidze musiał wydac na transfery ponad 300 mln euro, Ten Hag dostał póki co nieco ponad 60 mln. Dajmy Erikowi taki sam budżet, niech rozbije bank na De Jonga , Antonego zostanie mu jeszcze z 50 mln na napastnika do rotacji i wtedy ocenimy jego prace.
» 2 sierpnia 2022, 15:12 #189
Diabelski97: Człowiek się nie obejrzy, a tu zaraz zaczynamy sezon.
Czy można wyciągnąć daleko idące wnioski po kilku meczach towarzyskich, w różnych częściach świata, w których były skrajne rotacje? Nie bardzo - Liverpool przed sezonem mistrzowskim, miał bardzo przeciętny pre sezon.

Myślę, że Eriksen, Martinez, i Malacia, to będą dobre transfery, a coś czuję, że Eriksen to będzie nasz kluczowy zawodnik w tym sezonie.
Mimo, że kibic chciałby jak najwięcej ciekawych transferów, to podoba mi się nasze podejście w tym okienku, widać, że Ten Hag ma pełną kontrolę. Zresztą Ten Hag podkreślał, że nie przyszedłby do United, i żadnego innego klubu, gdyby nie miał pełnej władzy, podobno ma nawet pewne zapisy w kontrakcie.

Przy OGS który miał niesamowitą serie bez porażek na wyjeździe, i który zdobył wicemistrzostwo, to wewnętrznie czułem, że to nie jest, i nie będzie trener pokroju Guardioli czy Kloppa. Ten Haga również nie klasyfikuję w tych samych kategoriach, bo tamta dwójka udowodniła już swoją wybitność, ale myślę, że jest to człowiek z którym możemy osiągnąć dużo.
Mam wrażenie, że w tym sezonie wpadnie coś do gabloty, a w lidze.. ciężko coś nawet wywróżyć, bo konkurencja będzie niesamowicie mocna.

City, Liverpool, Tottenham - moi faworyci do mistrzostwa.
United, Arsenal, United walka o top 4

Pierwszy raz od lat, podoba mi się drużyna Arsenalu, a Gabriel Jesus świetnie pokazał się w meczach towarzyskich, i dla mnie jest to chyba najlepszy transfer w obecnym okienku Premier League.
Chelsea duża zagadka dla mnie.
Tottenham będzie miał udany sezon. Conte jest tego gwarancją, zwłaszcza że dostał kilku nowych graczy.
Guardiola i jego City, jak zawsze mocni, ciekawe co pokaże Haland.
Liverpool bez Mane, ale z Nunezem który przy Kloppie może wyrosnąć na nową gwiazdę, też będą mocni.

Nowy sezon, oby tylko mniej kwasów na tej stronie, bo miło będzie podyskutować z naszymi kibicami, jak i kibicami innych drużyn :)
» 1 sierpnia 2022, 19:05 #188
majk: Jak Klopp dołączał do Liverpoolu, to jeszcze nie był bożyszczem trenerki. Był dobrym trenerem, który wykazał się z BVB na krajowym podwórku i w LM, myślę że ETH jest teraz na podobnym etapie kariery co wówczas Niemiec.
Zresztą Klopp wcale nie ma aż tak imponujących osiągnieć w Liverpoolu, jakby mogło się wydawać z otoczki medialnej jaka mu towarzyszy, biorąc pod uwagę ile lat już tam siedzi.
» 1 sierpnia 2022, 21:01 #187
UnitedFan07: @ majk
Nie porównujmy ETH do Kloppa bo taka historia jaka Klopp przeszedł z "looserpoolem" juz sie nie powtórzy nie maja sensu takie porownania zresztą on tam pewnie u nich zostanie jeszcze dluzej niz do 2026 obstawiam ze bedzie min do 2036 tam wszystko pasuje tak jak era SAF w United przez 27 lat.... ETH i MU niech pisze własną historię
» 1 sierpnia 2022, 21:50 #186
majk: Ja z tym porównaniem w kontekście komentarza Diabelskiego wyskoczyłem. Też nie widzę trochę sensu w takich porównaniach, ale kolega się naprodukował, napisał coś więcej i ciekawszego niż ''trzeba kupić napastnika, DMa i obrońcę'', albo ''Czy tylko na viaplay można oglądać PL'', szkoda trochę jak takie posty przechodzą żadnego echa, więc się odezwałem ;)
» 1 sierpnia 2022, 21:59 #185
SimonMU: Hmm jednak 3 finaly LM na przestrzeni 5 lat w tym 1 wygrany , a ostatni przegrany IMHO tylko przez kosmos grę Coutoris w bramce robi wrażenie:)
» 1 sierpnia 2022, 22:41 #184
milsco: Ruszyło coś z De Jongiem czy nadal cisza?
» 1 sierpnia 2022, 18:54 #183
olestay: Na twiterze cicho jedynie chyba ,ze proponujemy mu 450 tys tygodniowo plus splate dlugo barcelony. Jak sama splate dlugu uwazam za rozsadna zeby wkoncu ruszylo to tygodniowka zart. Na unitedstand na YT zaraz zaczyna sie LIVE pt. ,,Wait for me" moze on bedzie mial jakies info ale ogladajac go czasem to gada wkolko bezsensowne rzeczy.
» 1 sierpnia 2022, 20:55 #182
skowron32: Moim zdaniem Nasza kadra wygląda naprawdę dobrze i chyba pierwszy od wielu sezonów okres przygotowawczy przeprowadzony SUPER. Wyniki nie są istotne prócz tego z Klopami;) Nie ma drużyny która wygra wszystkie mecze w sezonie. My też wszystkich nie wygramy. Także trzeba dac czas ETH żeby zbudował to co planuje i wtedy to rozliczymy.
» 1 sierpnia 2022, 17:55 #181
Krystiano98: Wyniki nie są istotne xd
» 1 sierpnia 2022, 18:23 #180
IntruZ9: Czytaj ze zrozumieniem,miał miał presason....ale widząc na końcu XD domyślam się dlaczego nie chwyciłeś tego
» 1 sierpnia 2022, 18:47 #179
ALLADYN: "Kadra wygląda naprawde dobrze" XD

Kogo kupiliśmy na defensywnego pomocnika? Bo chyba coś przegapiłem. Jesteśmy od 1 kolejki skazani na duet McT-Fred. I to nie wygląda ani troche dobrze.
» 1 sierpnia 2022, 18:51 #178
DjTED: Kadra wyglada dobrze. Szczegol , ze nic sie nie zmienialo od zeszlego zenujacego sezonu, ale wyglada dobrze
» 1 sierpnia 2022, 19:35 #177
brazylianwisnia: Narazie na DMF jest Fred niestety I pewnie bezie duet Fred - Eriksen.
» 1 sierpnia 2022, 19:56 #176
Krystiano98: Rzwczywiscie nie ogarnalem, przepraszam
» 1 sierpnia 2022, 21:55 #175
kamtor: Ciekawe czy do niedzieli jeszcze kogoś ogarniemy do skladu
» 1 sierpnia 2022, 17:51 #174
Krystiano98: Obejrzałem sobie skrót występu Garnacho i nawet fajnie wygląda. Takiego nieoszlifowanego Di Marie mi przypomina. Fajne zejścia do środka. Lewa noga raczej słaba. No i fizyczność jak na premier league słaba, ale to przyjdzie z wiekiem.
» 1 sierpnia 2022, 16:41 #173
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.08.2022 15:51

Niedługo rozpoczynamy nowy sezon a ja nie do końca jestem przekonany co do kadry.. Dalej kiepsko wygląda sytuacja z napastnikami, bo Rash i Martial to nie poziom top, a Ronaldo ma 37 lat i kontuzje pewnie go nie ominą..Druga sprawa gdzie defensywny pomocnik, który już dawno powinien być zaklepany. Strasznie nie pewny jestem co do tej drużyny no ale zostaje kibicować i może mnie zaskoczą...
» 1 sierpnia 2022, 15:50 #172
DailySmoker: Ja w tym sezonie nie liczę kompletnie na nic, może jedynie na top4, ale nie jest to dla mnie mus. Będzie to sezon wzlotów i upadków, ale przede wszystkim pozwoli ETH zrobić fundament pod budowę przyszłego składu. Zobaczymy co zdoła wyciągnąć z obecnego składu, jak przyjmą się transfery i jak sprawdzą się jego pomysły, taktyka i ogólnie jak siądzie jego projekt. Przygotuje zawodników kondycyjnie i wyrobi w nich odpowiednią mentalność, odbuduje szatnie i pokieruje ich w stronę odpowiednich zachowań
» 1 sierpnia 2022, 16:04 #171
kamilpe: Dokładnie, też mam małe obawy bo miała być rewolucja a tymczasem niedzielne spotkanie rozpoczniemy takim samym składem jak w poprzednim sezonie ale jestem dobrej myśli i mocno wierzę (po raz kolejny) w tych chłopaków!
» 1 sierpnia 2022, 16:08 #170
SimonMU: Ja tak samo chociaż uważam ,że o top 4 powinniśmy sprobować powalczyć z Arsenalem . Dla mnie top 3 ( nie wiem jaka kolejność) Live/ City/ Totki na dzień dzisiejszy ,potem 2 grupa ,,pościgowa'' Chelsea, Arsenal , My:) zobaczymy kto spuchnie po MŚ jak wróci z kontuzjami itp:) Może przez to ,że nie będziemy mieli tylu wiodących postaci na MŚ nasi bedą bardziej wypoczęci i pozytywnie nas zaskoczą?:)
» 1 sierpnia 2022, 16:12 #169
Genek: Ludzie ta kadra zajeła 3 i 2 miejsce, więc nie jest ona słaba, rozumiem złość bo ja też bym chciał więcej transferów i przebudowy, ale nie od dziś wiemy, że z glazerami przy sterach nie ma na to liczyć.
Musimy uzbroić się w cierpilwość i czekać, 2-3 lata i bedziemy walczyć o majstra.
» 1 sierpnia 2022, 16:23 #168
levy181: O tytuł "majstra" to walczą fachowcy na budowie.
» 1 sierpnia 2022, 16:27 #167
rvn10: Genek - Nikt nie mówi, że to słaba kadra ale nie wystarczająca aby być w top4.
» 1 sierpnia 2022, 16:28 #166
Bacardi: trzeba poczekac jeszcze z 2 lata moze wtedy eryk ogarnie w calosci kadre pod siebie a tych nierobow w miedzy czasie wykupia za grosze albo im sie kontrakty skoncza i odejda
» 1 sierpnia 2022, 16:29 #165