Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kanonierzy wybili Ligę Mistrzów z głów Czerwonych Diabłów

» 23 kwietnia 2022, 15:25 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Arsenalem 1:3 (1:2) w 34. kolejce Premier League. Czerwone Diabły po porażce w Londynie mogą zapomnieć o grze w następnej edycji Ligi Mistrzów. W ligowym klasyku emocji nie brakowało – były bramki, uszczypliwości, kontrowersje i zmarnowany rzut karny Bruno Fernandesa.
Kanonierzy wybili Ligę Mistrzów z głów Czerwonych Diabłów
» Manchester United przegrał z Arsenalem 1:3 w 34. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Victor Lindelöf
Raphael Varane
Alex Telles
Scott McTominay
Nemanja Matić
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Jadon Sancho
Cristiano Ronaldo
Jesse Lingard
Marcus Rashford
Juan Mata

Oddano 65 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick dokonał pięciu zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United. Na ławce rezerwowych posadzony został Harry Maguire, ale już pierwsze minuty pokazały, że problemem w tym sezonie jest cała linia defensywy Czerwonych Diabłów.

Arsenal objął prowadzenie w 3. minucie spotkania. W defensywie Manchesteru United mieliśmy absolutny chaos. Z futbolówką w szesnastce minęli się Raphael Varane i Alex Telles. Strzał na bramkę Davida de Gei oddał Bukayo Saka. Hiszpan strącił uderzenie w kierunku słupka, ale prosto pod nogi Nuno Tavaresa, którego nie upilnował Diogo Dalot.

Manchester United mógł szybko wrócić do gry. Już w 6. minucie Cristiano Ronaldo zagrał kapitalne podanie do Anthony’ego Elangi. Szwed wpadł w szesnastkę Kanonierów, nie zdołał jednak pokonać Aarona Ramsdale’a.

W 11. minucie błąd przy wyprowadzeniu piłki od bramki popełnił Ramsdale. Futbolówkę przejął Scott McTominay i błyskawicznie odegrał ją do Bruno Fernandesa. Portugalczyk za długo zwlekał z oddaniem strzału i piłkę zdołał trącić Gabriel, uniemożliwiając mu wyrównanie wyniku spotkania.

Manchester United dążył do wyrównania i często gościł pod bramką Kanonierów. W 24. minucie goście zawiązali bardzo składną akcję. Piłkę przed szesnastką dostał ostatecznie Diogo Dalot. Portugalczyk huknął zza szesnastki, trafił tylko w poprzeczkę. Chwilę wcześniej mieliśmy dużą kontrowersję – piłkę ręką w polu karnym Arsenalu zagrał Cedric Soares, ale sędzia Craig Pawson tego nie zauważył, a VAR nie zgłosił zastrzeżeń do tej sytuacji.

W 27. minucie piłkę do bramki Manchesteru United wpakował Eddie Nketiah. Młody napastnik Arsenalu krótko cieszył się jednak ze swojego trafienia. W tym przypadku do akcji wkroczył bowiem VAR. Sędzia Craig Pawson po długiej naradzie i analizie wideo uznał, że Kanonierom należy się rzut karny, bo Alex Telles sfaulował Bukayo Sakę. Poszkodowany sam podszedł do jedenastki i pewnym strzałem podwyższył na 2:0.

Manchester United zareagował błyskawicznie. W 34. minucie Czerwone Diabły zdobyły gola kontaktowego. Świetną piłkę w pole karne posłał Nemanja Matić. W szesnastce defensorom Arsenalu znakomicie urwał się Cristiano Ronaldo i na siódmym metrze dołożył nogę do piłki. Ramsdale był bez szans! Dla Portugalczyka był to setny gol w Premier League.

Do końca pierwszej połowy obserwowaliśmy bardzo dobre spotkanie i ataki z obu stron. Na bramkę Kanonierów w doliczonym czasie gry uderzał Alex Telles. Piłka sprawiła trochę kłopotów Ramsdale’owi, ale ostatecznie golkiper Arsenal nie skapitulował. Czujność Davida de Gei sprawdził natomiast Martin Odegaard.

Po zmianie stron pierwszą dogodną okazję stworzyli sobie gracze Arsenalu. W 51. minucie Tavares z dużą łatwością nawinął Diogo Dalota. Gracz Kanonierów włożył dużo siły w uderzenie i mało celności. Efekt był taki, że posłał piłkę na trybuny.

W 57. minucie Manchester United miał wyborną okazję, aby doprowadzić do remisu. Sędzia Craig Pawson wskazał na jedenastkę po tym jak piłkę ręką w szesnastce zagrał Nuno Tavares. Futbolówkę na jedenastym metrze ustawił Bruno Fernandes, zmylił Ramsdale’a, ale trafił w słupek.

Manchester United w kolejnych minutach zaciekle atakował bramkę Kanonierów. W 60. minucie piłkę do bramki londyńczyków wpakował Cristiano Ronaldo. Portugalczyk znalazł się jednak na minimalnym spalonym, co potwierdził VAR.

W 63. minucie Manchester United miał kolejną znakomitą okazję do wyrównania meczu. Ronaldo zagrał na obieg do Dalota, ten wpadł w szesnastkę Arsenalu, strzelił w krótki róg, a kapitalną interwencją popisał się Ramsdale. Bramkarz Kanonierów zdołał strącić futbolówkę na słupek.

Manchester United atakował, ale to Arsenal podwyższył na 3:1. W 71. minucie potężnym uderzeniem zza pola karnego popisał się Granit Xhaka. Szwajcar dostał piłkę po stracie Bruno Fernandesa i włożył w strzał tyle sił, ile tylko miał. Nie dał żadnych szans Davidowi de Gei.

Stracony gol odebrał Manchesterowi United wszelkie nadzieje na korzystny rezultat w północnym Londynie. Czerwone Diabły nie zaprezentowały sportowej złości i do Manchesteru wrócili z pustym bagażem punktowym.

Arsenal – Manchester United 3:1 (2:1)
Bramki: Nuno Tavares 3’, Bukayo Saka 31’, Granit Xhaka 71’ – Cristiano Ronaldo 34’

Arsenal: Ramsdale – Soares (Tomiyasu 90'), White, Gabriel, Tavares – Elneny, Xhaka – Saka (Holding 74'), Odegaard, Smith Rowe (Martinelli 64') – Nketiah

Manchester United: De Gea – Dalot, Lindelof, Varane, Telles – McTominay, Matić (Lingard 77') – Elanga (Rashford 77'), Fernandes (Mata 83'), Sancho – Ronaldo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Arsenal vs Manchester United. 34. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Arsenal - Manchester United 3:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1051)


Celt15: Tak sobie myślę od momentu, jak pojawiła się informacja, że Ten Hag skreślił AWB (co nie powinno dziwić przy jego grze ofensywnej i formie). Kiedy my ostatnio mieliśmy w tym klubie klasowego PO? Chyba do czasów Neville trzeba sięgnąć. Rafaela uwielbiałem, ale wydaje się, że ostatecznie nie wskoczył nigdy na ten top, top poziom. Były Browny, O'Shea, potem skrzydłowi przerabiani na PO, czyli Valencia i Young, ostatecznie Darmian, Dalot no i AWB. Nikt z nich nie załapałby się nawet na ławkę topowych drużyn. No może Valencia w gazie na PO był całkiem solidny. Reszta dramat. Doczekamy się końcu kogoś?
» 27 kwietnia 2022, 10:18 #1026
mikon70: Czytając komentarze niżej, zacząłem wracać wspomnieniami do pamiętnych meczów trenerów, którzy byli tu po sir Alexie. Jakie wy najlepiej wspominacie? U mnie to wygląda następująco:
Moyes:
Mecz z Olympiacosem 3:0 (powrót ze stanu 2:0 w pierwszym meczu w Grecji)
Mecz z Bayernem 1:1 (miało być wielkie pożarcie przez silny Bayern, a pogrążony w kryzysie Manchester bardzo fajnie się wtedy postawił)

van Gaal
Derby z City 4:2 w sezonie 14/15
Mecz z Liverpoolem 3:0 na bodajże miesiąc przed przyjściem Kloppa do The Reds i graniem na 9 Fellainiego co okazało się fajnym pomysłem

Mourinho
Wygrana z Chelsea 2:0 gdzie wtedy Herrera przykleił się do Hazarda
Derby 3:2 z City
Zwycięstwo z Leicester 4:1 na OT w sezonie 16/17

OGS
Mecz z PSG 3:1 gdzie było trochę szczęścia, ale nie można zapominać o odrobieniu 2:0 na OT i zdziesiątkowanym składzie United
Derby na OT z City w 2020 roku 2:0
Derby na Etihad również 2:0 rok później
7-2 z Romą
9-0 z Southampton
5:1 debiut z Cardiff OGSa
Nic odkrywczego nie napiszę, że za Ole rzeczywiście było najwiecej tych dobrze wspomnianych meczów. Rysą na jego pobycie tutaj jest oczyścić brak jakiegokolwiek pucharu, ale z drugiej strony zapewnił przynajmniej na chwile jakąś stabilność. Chodzi mi tu o 3 i 2 miejsce w ciągu dwóch sezonów, czego wcześniej nie udało się dokonać poprzednikom.
» 27 kwietnia 2022, 10:10 #1025
Pyra: Żeby wlać co poniektórym trochę radości w tym smutnym jak nigdy roku muszę coś napisać.
Erik Ten Hag gdzie by nie pracował zawsze zaszczepiał swoim zawodnikom, że z przodu ma być ogień. To będzie nasz pierwszy ofensywny trener (tu wielu zaskoczę) od kiedy pamiętamy. Fergusona nie można nazwać ofensywnym, bo ja nigdy nie przypominam żebyśmy dominowali w każdym aspekcie przeciwnika. To, że wygrywaliśmy, często dość wysoko to tylko i wyłącznie jego tajemnica, podobnie jak obecny Real gdzie w LM gra gorzej od przeciwników a wyniki ma takie, że jeszcze wygrają LM.
Wracając do tematu, przy tym jak go wszyscy opisują, jakim jest perfekcjonistą, przed podpisaniem kontraktu przedstawił szczegółowo plan pierwszych 6 tygodni w tym klubie.
Standardy zostaną zmienione i tak jak w przypadku City czy Liverpoolu po 2, 3 latach możemy mieć zupełnie inną podstawową jedenastkę.

Teraz Apel do wszystkich maruderów, Erik to wizjoner. Nie mylcie go z Moyesem czy innym Ole, bo oni po prostu podchodzą do piłki ma chłopski rozum. Trzeba dać mu czas, kasę na transfery będzie miał, nikt tak jak w Ajaxie nie sprzeda mu pół składu i będzie musiał lepić na nowo.

Ja widzę w nim trenera na 10 lat. Mało jest na świecie klubów, które mogą skusić trenera bardziej niż United. Podobnie jak Simeone dla Atletico niech Erik będzie dla nas stabilizacją.

Nareszcie będziemy mogli oglądać widowiskowe akcje nie tylko w City czy Liverpoolu.
Szkoda jedynie straconych lat z Ole bo on był największą porażką w historii tego klubu.
» 27 kwietnia 2022, 09:20 #1024
Anhel: Pisałem wiele razy Oleout ale nie zgodzę się z zdaniem iż jest największa porażka w histori klubu. Zdobył 2 miejsce? Zdobył, kwalifikował nas do LM? Kwalifikował, był finał LE? Był, dawał nam niezapomniane momenty jak wygrane z City czy PSG? Dawał. Co innego wyżej wspomniany Moyes czy teraz Rangnick
» 27 kwietnia 2022, 09:41 #1023
mycka86: Życzę nam wszystkim, żeby pokładane w nim nadzieje się spełniły. Fajnie, że przygotowania do nowego sezonu zaczynamy w zasadzie już teraz. Taki klub jak MU nie może sobie pozwolić na kolejny taki rok, jak ten.

SAF świetnie potrafił czytać każdego przeciwnika. Potrafił kilka razy w ciągu meczu zmieniać styl gry. Jak było trzeba to jego MU mogło grać z kontry, iść na wymianę ciosów lub rzucić się na przeciwnika presując całą drużyną. I zawsze piłkarze byli świetnie przygotowani fizycznie i motorycznie. Podobnie jak obecnie Liverpool czy City.

W obecnym sezonie przypominam sobie mecze, gdzie nasi w 60 minucie już oddychali rękawami i czekali na zejście do szatni. Podczas gdy City w 90 minucie wyglądają jakby dopiero co zaczęli mecz. Pep w bardzo wieli meczach nawet nie wykorzystuje 3 zmian, bo nikt nie jest zmęczony!! W poprzednim sezonie u Ole też było coś takiego. Dlatego mogliśmy z każdym powalczyć.
» 27 kwietnia 2022, 09:42 #1022
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 09:59

Suche fakty
Ole - 3 lata w klubie
- trofea 0
- wydane 450 MLN
- skład? do gruntownej przebudowy
» 27 kwietnia 2022, 09:58 #1021
Anhel: Jestem fanem talentu Darwina Nuneza aczkolwiek uważam iż jest nam potrzebny napastnik którego nie przytłoczy wielkość klubu i zadanie jakie na nim spocznie, jest niewielu takich napastników na rynku którzy nie są tez już podstarzali, mam na mysli Lautaro Martineza z Interu mysle ze on podołałby zadaniu przejęcia pałeczki po CR7 na naszym ataku, mam wątpliwości czy Darwina nie przygniotą oczekiwania, presja i tez pewnie cena za jaka przyjdzie
» 27 kwietnia 2022, 09:18 #1020
kckMU: Ludzi +20 to nie oceniam, mało mnie interesują. Ale dzieci będą wybierać City&Liverpool na ten moment. Ja osobiście, za totalnego dzieciaka, nie zakochałem się przecież w United przez ich historię czy na podstawie filmów dokumentalnych, a za to z jaką pasją i charakterem grali podczas meczów.
» 27 kwietnia 2022, 08:38 #1019
skowron32: Ja też się spotykam z młodzieżą która kibicuje Liverpoolowi MC real Barca i PSG mało kto kibicuje MU, Juve czy Milanowi i to jest przykre. Ale niestety realne, i jak kolega wyżej napisał że za 20 lat na 100kibicow 2-3bedzir za UNITED reszta się podzieli na pozostałych
» 27 kwietnia 2022, 09:19 #1018
RedFox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 09:35

To chyba będę pewnym ewenementem, bo poza Manchesterem i Leicester najbardziej kibicuję właśnie Milanowi, a skończę w tym roku 22 lata. Dodam więcej, że na kierunku moich studiów wśród rówieśników mam odpowiednio jeszcze: jednego kibica United, kibica Juventusu, kibica Borusii Dortmund oraz kibica Chelsea (jak sam mówi jest nim od czasów Drogby). Pewnie, u mnie także najwięcej wśród znajomych jest kibiców Liverpoolu, City, Barcy lub Realu, lecz i takich kibiców innych klubów można znaleźć wśród młodych.
» 27 kwietnia 2022, 09:33 #1017
mikiartur: Mi się wydaje że osoby koło mojego wieku - czyli koło 22-24 lat to ostatnie roczniki które kibicują MU bo pamiętają ich świetną grę z lat 2006-2009. I prawda jest że dopóki MU nie poprawi wyników to fanbaza będzie coraz gorszą.
» 27 kwietnia 2022, 09:52 #1016
KalinaRIP: Nie ma się co martwić, jest Ronaldo to i przybywa też takich przygłupów jak Ron777
» 27 kwietnia 2022, 10:12 #1015
skowron32: Tak na chłodno patrząc na wczorajszy mecz to Nasz poziom do prezentowanego wczoraj to jest kosmiczna odyseja. Niewiem czy My kiedykolwiek osiągniemy taki poziom? U Nas nie ma woli walki, sam RR powiedział że mental jest 0 u Nas. Piłkarze wychodzą na boisko bo muszą, taki Pogba to już się nawet nie kryje, udał kontuzje zszedł odrazu o wakacje już ma.
» 27 kwietnia 2022, 08:20 #1014
Blau: Wczorajszy mecz pokazał jak ważni są boczni obrońcy z nowoczesnym futbolu. Wczoraj na 7 bramek aż przy 4 golach asystował boczny obrońca. W Realu dwa razy zrobił to Mendy, a dla City najpierw Fernandinho, a później Zinchenko.

W obronie było gorzej, ale i na to jest usprawiedliwienie. Real nie ma topowych boków, szczególnie Carvajal mocno odstaje. Do tego Vini i Rodrygo nie kwapili się, żeby im pomagać w obronie. W City natomiast nie grali etatowymi obrońcami, bo Cancelo i Walker nie mogli zagrać w tym meczu.

Dla porównania u nas:

Dalot - nic
AWB - nic
Shaw - 5 asyst
Telles - 1 bramka i 3 asysty

Jak spojrzymy na topowych bocznych obrońców w lidze to wygląda to bardzo słabo.

Cancelo - 3 bramki i 9 asyst (więcej niż wszyscy nasi obrońcy razem wzięci)
TAA - 2 bramki i 18 asyst (XD)
Robertson - 2 bramki i 15 asyst (XD)
James - 6 bramek i 7 asyst (a grał stosunkowo mało)

Myślę, że to nie jest przypadek, że wszyscy ci zawodnicy grają w klubach zajmujących miejsca 1-3.
» 27 kwietnia 2022, 08:16 #1013
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 08:34

Shaw jakby grał więcej to na pewno by coś dorzucil co nie zmienia faktu, ze do o boków live nikt nie ma podjazdu, ale tak grają e boki to raczej znak firmowy kloppa, bo piszczu i schmelzer tez ofensywnie grali, a to było z 10 lat temu albo i więcej.
» 27 kwietnia 2022, 08:32 #1012
tygrys26: Ta dorzuciłby baboli na współe z Maglajerem
» 27 kwietnia 2022, 09:30 #1011
mycka86: W tym sezonie na każdej pozycji nasi wyglądają fatalnie. Jak cały zespół gra dno i nie jest poukładany, to boczni obrońcy będą słabo wyglądać.
» 27 kwietnia 2022, 09:53 #1010
kamtor: Może by tak kupić Gabriela Jezusa zamiast Darwin nunez na pewno ten pierwszy będzie tańszy obeznany z liga
» 27 kwietnia 2022, 07:14 #1009
DaredevilUtd: Napewno Gabriel to typ, ktory umrze na boisku za United XD Takich nam wlasnie potrzeba.
» 27 kwietnia 2022, 07:56 #1008
ArktoS: Z pewnością transfery między City a United są możliwe, wiemy jak to się skończyło ostatnio z Tevezem XD
» 27 kwietnia 2022, 08:00 #1007
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.04.2022 09:17

Mozliwe sa i owszem, ale po co komu kolejny najemnik, ktory przyjdzie tylko dla kasy?? Tevez to byl tez typowy najemnik, gdzie mu zaplqcili tam gral, tyle, ze on jeszcze miql na tyle mocny charakter, że dawal z siebie wszystko, zmienilo mu wie jak juz byl w chinqch i zarabial na wakacjach krocie. Z drugiej strony 99% szans, ze Jesus, by tego transferu nie chcial :)
» 27 kwietnia 2022, 09:10 #1006
mycka86: Dajcie spokój, ostatnie tygodnie ma dobre, ale wcześniej miał prawie 5 miesięcy bez gola. W takim zespole jak City. Pep nie ma innego napastnika w kadrze, a jako najbardziej wysuniętego gracza woli wystawiać Sterlinga czy Fodena. Nie takich piłkarzy nam potrzeba.
» 27 kwietnia 2022, 10:01 #1005
Diabelred: Takie było tutaj, rok temu zbiorowe podniecenie Grealishem, a później płacz, że kupiło go City, a nie my, a gość jest jak do tej pory niewypałem i to bardzo kosztownym. Z ciekawości sprawdziłem jego liczby w City i wygląda to wręcz masakrycznie. Przez cały sezon w 34 meczach, 5 bramek, 3 asysty. W lidze ostatnia bramka w grudniu, a ostatnia asysta w październiku... W LM równie tragicznie, gdzie tylko w pierwszej kolejce fazy grupowej miał bramkę i asystę. Z tego co widzę, to już nawet Guardiola stracił do niego cierpliwość, bo gra już tylko sporadycznie. Dla mnie, to od początku był dziwny i zbedny transfer, bo City potrzebowało( i nadal potrzebuje) następcę Aguero, a nie kolejnego pomocnika. W City się nie cackaja jak u nas i jeśli kolejny sezon będzie miał równie słaby, to możliwe, że będa chcieli sprzedać Anglika.

Co ciekawe, Grealish ma takie sam staty, co Sancho. Nawet rozegrali podobną ilość minut. Jednak na korzyść Sancho przemawia oczywiście fakt, że dopiero poznaje wymagania PL i gra w nieporowalnie słabszej drużynie. Ciekaw jestem, ktory z nich będzie miał lepszy kolejny sezon.

Czemu akurat wspominam o Grealishu? Bo mam nadzieję, że to będzie dla naszego zarządu przestroga, by broń Boże nie kupowac Rice'a za te 100 mln lub nawet więcej.
» 26 kwietnia 2022, 23:45 #1004
mikiartur: Z Grealishem myślę że dochodzi jeszcze jedna sprawa. Silva i Sterling w zeszłym sezonie grali bardzo przeciętnie. Jesus także grał gorzej. W sumie gdyby nie Gundogan i jego fenomenalna gra gdy nie było De Bruyne albo gdy wracał po urazach - to by City miało problem wygrać ligę(albo wygrałoby mniejszą ilością pkt) + nie doszłaby do finału lm.
Więc Grealish wtedy głupim wzmocnieniem się nie wydawał. Zwłaszcza że Guardiola lubił grać Fodenem w 2 linii często. Tymczasem Foden także w tym sezonie gra lepiej, Sterling po świetnym euro także gra lepiej a Bernardo Silva się odrodził i bardzo długo był jednym z głównych kandydatów do mvp sezonu. Czy to przyjście Grealisha na nich zadziałało? Nie wiem.
Jednak nie skreślałbym Jacka jeszcze. Pamietajmy, że on w Aston Villi grał zupełnie inaczej.

Chyba nawet Scholes albo Keane powiedział. Biorąc pod uwagę charakterystykę, to jakby Sancho i Grealish zamienili się stronami w Manchesterze - to obaj by na tym lepiej wyszli. Grealish grał w AVL jako centralna postać. Jako lider drużyny, na trochę innej pozycji, gdzie skład był wokół niego budowany. Teraz wszedł do maszyny gdzie to on musi się podpasować do maszyny. To może torchę potrwać. Ale kto wie. Grealish swoje ma przed sobą. A zawsze City jest w dobrej sytuacji gdyby któryś z ofensywnych chciałby odejść.

Natomiast Sancho w MU wciąż może być świetnym transferem. Jeśli trafi na odpowiedniego trenera który odpowiednio go ustawi. W dodatku mam nadzieję że mentalnie Sancho także nie popadnie w żaden kryzys.
» 27 kwietnia 2022, 00:00 #1003
brazylianwisnia: Ciągle tylko gadanie że my przepłacamy a konkurencja genialne transfery robi.. Jednak nie do konca jest to prawda.
» 27 kwietnia 2022, 00:14 #1002
mikiartur: brazylianwisnia - ekonomicznie rzeczbiorąc to każdy praktycznie przepłaca

Inna sprawa że bardzo mało transferów powiedzmy 80+ milionowych a przede wszystkim 100+ milionowych wypaliło chociaż w 80%
Jedyny transfer o którym możemy tak powiedzieć z pełnym przekonaniem to Cristiano Ronaldo do Realu Madryt. Ten wypalił w 110%
Ale reszta? Może transfer Mbappe w miarę wypalił (ale nie do końca) i transfer Bale'a do Realu
» 27 kwietnia 2022, 01:02 #1001
Ron777: brazylianwisnia: Tyle że im to się zdarza sporadycznie a nam nagminnie. Nie widzisz tego?
» 27 kwietnia 2022, 01:46 #1000
Blau: Mikiartur w punkt!

Grealish w AV był niezaprzeczalnie liderem, skład grał wokół niego, a on dzięki temu mógł błyszczeć. W City jest tylko jednym z elementów układanki, a i margines błędu jest znacznie mniejszy. W AV mógł zagrać koszmarny mecz i nic to nie zmieniało. W City się błędów tak łatwo nie wybacza.


Co do samego przepłacania to po części się zgadzam, ale też nie do końca. City oczywiście potrafi zrobić wtopę z transferem, ale finalnie udaje im się znaleźć ten konkretny element układanki. Czasami uda im się to za pierwszym razem, czasami muszą kupić 2-3 zawodników na jedną pozycję, żeby w końcu ktoś odpalił. U nas za to nieważne ile wydamy i nieważne kogo kupimy to i tak finalnie gra dużo poniżej oczekiwań.

Po Fergusonie jedyny transfer, który jako tako był trafiony to Ibra, Bruno (chociaż w tym sezonie duży zjazd) i może CR7 z Herrerą. Cała reszta prędzej czy później okazywała się wtopą.
» 27 kwietnia 2022, 07:28 #999
DaredevilUtd: Czesto jak ktos sie wyróżnia w slabszej druzynie i ma liczby to menager ustawia gre pod niego. W City trzeba byc naprawde swietnym by sie wyróżnić i dlatego pan nurek gra slabiej :)
» 27 kwietnia 2022, 08:00 #998
kckMU: Grealish w AV był szefem totalnym, a w City okazało się, że w sekundę ma oddać piłkę kolejnemu koledze i biec dalej. I powtórz. Nie ma wolnej ręki przez 90 minut i statusu. Po prostu inna rzeczywistość.

Nie zapominajmy jednak o tym, że na ten moment dużo im daje marketingowo. A samego Man City nikt nie będzie krytykować, bo wygrywają i są na szczycie.
» 27 kwietnia 2022, 08:29 #997
Smola0015: A ja tylko przypomnę,ze Wiele transferów Guardioli dopiero w drugim sezonie od przybycia zaczęli grać bardzo dobrze,to nie jest piłka jak w United,musisz popierdzielac fizycznie,przyjęcia piłki maja być kierunkowe i gra na jeden kontakt wzorowa,przypomnijcie sobie jakie błędy w 1 sezonie robił rodri i ile grał cancelo.
» 27 kwietnia 2022, 08:47 #996
MaciasDevil: Właśnie obejrzałem dokument o Sir Alexie na HBO Max o którym ktoś wspominał niżej. Bardzo przyjemny seans. Ten człowiek na prawdę jest wielki i to nie tylko przez pracę w United. Mial wiele szczęścia że zaszedł tam gdzie się znalazł, bo napotkał wiele poważnych przeszkód. Był jednak typem wojownika i poradził sobie ze wszystkim. Chyba się starzeje bo wzruszyłem się przy ostatniej scenie :)

A teraz takie przemyślenie. Gdyby Sir Alex trenował w obecnych czasach to nie doszedłby nigdzie bo zwolnili by go po jednym sezonie przy takiej grze jaka prezentowało United w sezonie 86/87 i 87/88. Dlatego uważam że warto dać szansę trenerowi i dać mu pracować. United Sir Alexa zdobyło pierwsze FA Cup po 3/4 latach jego pracy przy równoczesnej padaczce w lidze gdzie kibice chcieli jego odejścia.

GGMU i polecam wszystkim ten dokument :)
» 26 kwietnia 2022, 23:36 #995
Batigol222: Ten Real jest z jednej strony śmieszny (piłkarsko o klasę gorsi od City), a z drugiej strony niesamowity, bo przegrali tylko jedną bramką w meczu, gdzie powinni ich zdrapywać z murawy po 90 minutach. Tak czy inaczej, w rewanżu na bokach obrony City będą już biegali Walker i Cancelo, a Real dalej będzie miał dziurawy środek pola, komiczne wychodzenie spod pressingu i obrońców, którzy po prostu nie ogarniali tej szybkiej gry City.
» 26 kwietnia 2022, 23:13 #994
keribz: Na Bernabeu będzie inny mecz. City już przez Atletico zostali stłamszeni w drugiej połowie, a Real wykorzystuje każdy błąd. Moim zdaniem przewaga jest za mała. Szanse Realu oceniam 51-49%.
» 26 kwietnia 2022, 23:17 #993
Batigol222: Tylko, że Atletico jest o wiele lepsze atletycznie, niż Real: przecież oni tam dzisiaj najpierw zupełnie nie nadążali, a potem zdychali. Jedyny, który biegał na poziomie piłkarzy City to Valverde. Btw, to City w tym meczu przebiegło chyba z 8 km więcej od Realu. Na Bernabeu Chelsea już wbiła 3 bramki, a mogła i powinna więcej. Nie chcę widzieć w finale tych ślizgaczy z Realu, bo oni sobie na to nie zapracowali. Poza tym, nawet jak Real wejdzie do finału, to Liverpool ich tam już zupełnie zajedzie pressingiem, agresją i Van Dijkiem w obronie
» 26 kwietnia 2022, 23:29 #992
mikiartur: Jeśli Man City zagra w ataku tak jak dziś + w obronie będą mieli Walkera i Cancelo. To wygrają ten dwumecz.
Lecz muszą być uważni do 95 minuty

Co do Atletico. To mi się wydaje że także w piłce wystepuje coś takiego jak kontra. Czasem drużyna ma taki styl który idealnie leży przeciwnikowi i odwortnie.

Atletico w najwyższej dyspozycji i grając na 200% umie zagrozić takim drużyną jak City czy Liverpool ponieważ się muruje umiejętnie w 10 i zawsze ma te 2/3 akcje w meczu z czego jedna kończy się golem
Tak wyeliminowali Liverpool w 19/20 i dlatego byli blisko dogrywki z City w tym sezonie.
Natomiast z Realem zawsze im się grało gorzej. Bo Real umie poczekać na przeciwnika, wyczekać go, oddać mu piłkę. Przez co Atleti w lm miało problemy z Realem i nigdy ich pokonać nie umieli - max remis.

U nas też to występowało za Ole.
Za Ole mielismy patent na Chelsea Lamparda i na Man City. Nawet na Chelsea Tuchela umieliśmy za Ole dobry mecz zagrać. Za to z City w lidze Ole miał bilans 3-1-2. W pucharach bywało gorzej bo to 1-0-2. Z Chelsea Lamparda w lidze 2-1-0 a dodajć puchary, 3-1-1
Za to za Ole kompletnie nam nie szło z Liverpoolem. W lidze: 0-3-3 --> 2 remisy bezbramkowe, jeden po golu. Jedyna wygrana w pucharze Anglii 3-2. Gdzie to wiemy jak w pucharach bywa. I tak często bywa. To samo z Leeds mamy świetną serię, za to z Burnley często męczymy się niemiłosiernie.
» 26 kwietnia 2022, 23:51 #991
brazylianwisnia: Bardziej 80-20% dla City ale to i tak szok że Real jeszcze stoi. Szczególnie ze to jest słaby Real.
» 27 kwietnia 2022, 00:16 #990
Batigol222: Mimo wszystko, ten Real jest serio dziwny. Oni w każdym meczu mają jakiś mega fart: a to bramkarz straci piłkę, obrońca rywala poda im piłkę, a dzisiaj karny po jakiejś zupełnie przypadkowej ręce (karny słuszny, ale Stones nawet nie widział tej piłki: czysty pech).

Ogólnie to by było nawet znośne, gdyby nie kibice Realu: ogólnie to są lepsi od City, tylko obrońcy i pierwsze 15 minut zepsuło im wygrany mecz, a poza tym przy bramce Bernardo sędzia wziął gwizdek do ust, ale nie gwizdnął, i w ten sposób pomógł City, bo inaczej byłby remis. Srsly, to jest jakieś połączenie manii wielkości z myśleniem magicznym. No i oczywiście już idą po puchar, chociaż cudem uniknęli wyższej porażki ze znacznie lepszym zespołem, a w finale pewnie zaczeka na nich Liverpool...
» 27 kwietnia 2022, 01:05 #989
mikiartur: Co do realu to w sumie jestem ciekaw. Czy będą próbowali znalezienia jakiegoś idealnego menago pod ten tworzący projekt - czy poczekają z Ancelottim na odpowiednią chwilę. Bo obecny Real to druzyna która będzie potrafiła sobie regularnie ze słabszymi ekipami sobie radzić - ale z mocniejszymi to już będzie o wiele gorzej. Z drugiej strony nie ma wielu trenerów którzy mogliby być w kręgu ich zainteresowania. Pochettino? Trudno powiedzieć. Pewnie też by mieli spore obawy po jego przygodzie z PSG. Ktoś z obecnie prowadzących reprezentacje? nie widzę tam za wielu. Może Tete z Brazylii. Kiedyś była mowa o Loewie ale do mnie ten wybór teraz nie przemawia.
Lub czekają na Raula. Który prowadzi obecnie rezerwy chyba. I są go sobie zbudować.
» 27 kwietnia 2022, 01:07 #988
mikiartur: Ale jednak Batigol - obecny zespół Realu ma coś niesamowitego w mentalu. Oni w tym sezonie z takich gówien wychodzili że to szok. Jedyne bagno z którego nie wyszli to ten mecz z Barceloną. Od tamtej pory Real w lidze na fali wznoszącej a w champions league zdążył przejść Chelsea i mieć nie najgorszy wynik z City.
Obstawiam że City nie przejdą. Bo jednak powrót Cancelo i ew. Walkera da bardzo dużo. Plus pamiętajmy że Dias też dość świeżo po kontuzji jest - więc on powinien być z meczu na mecz lepszy. Ale jak Guardiola w środku pola albo z przodu zacznie kombinować. To oni mogą przeszarżować.
I City musi zrobić to, czego nie udało się zrobić Chelsea, ale PRZEDE WSZYSTKIM PSG. Muszą zachować jaja i cierpliwość nawet jak Real zacznie wierzyć. Real w meczu z PSG był praktycznie jż obiema nogami poza Champions league. Jeden błąd Donnarumy i Real będąc 2 gole do tyłu - w pół godziny około zrobił 3 gole i awansował bez dogrywki. Z Chelsea byli 1 gol od dogrywki i 2 gole od awansu. Wystarczyła chwila gdy Real przejął kontrolę i fenomenalne podanie (błysk geniuszu) Modricia do Rodrygo i nagle cały dwumecz się odwraca. Zresztą Modrić mam wrażenie że w tych najgorszych momentach Realu (Zwłaszcza u siebie jak grają) to umie odpalić coś genialnego, fenomenalnego co daje Realowi powera. Z Chelsea to wspomniane podanie a z PSG ten fenomenalny rajd i asysta przy golu na 2-1 dla Realu.
» 27 kwietnia 2022, 01:18 #987
mikiartur: Może uda się szybciej
» 27 kwietnia 2022, 00:01 #986
DevoMartinez: I to jest właśnie futbol nowocesny do którego powinniśmny dążyć. Ustawienie 4 3 3. City w presingu? 6 wysoko praktycznie wszyscy tercja ofensywna. By 20 sek później bronić w 7 we własnej tercji defensywnej. Tam tych 3 pomocników zasuwa niczym 3x B2B. Druga sprawa tam każdy chce dostać piłkę i szuka pozycji non stop by dać koledze opcje podania. U nas chowanie się, bezruch ehh.
» 26 kwietnia 2022, 23:04 #985
DaredevilUtd: Nasi wolą czlapac, a jak przyjdzie taki co wymaga to walą focha! :)
» 26 kwietnia 2022, 23:07 #984
mikon70: W pełni się zgadzam. Zasuwają niemalże całe 90 minut naciskając na rywala, a w United zdarzy się, że agresywniej zagrają 2/3 razy w meczu.
» 26 kwietnia 2022, 23:11 #983
Smola0015: Guardiola ma w zespole 10 zawodników którzy potrafią rozgrywać piłkę z tej 10/5 to top.
» 26 kwietnia 2022, 23:11 #982
brazylianwisnia: To jest futbol teraźniejszy. Patrząc na to że my będziemy budować kilka lat to powinniśmy przewidwyac trendy i grać w sposób który dopiero będzie nowoczesny i skuteczny.
» 27 kwietnia 2022, 00:18 #981
mikiartur: Dziwne
grasz z Realem Maadryt
Strzelasz 4 gole
i masz więcej niewykorzystanych setek niż strzelonych goli xd
Przez nieskuteczność i słabą grę w obronie (co aż tak dziwić nie może) Real wciąż grze. A następny mecz u nich. Będzie jeszcze ciekawie.
» 26 kwietnia 2022, 22:59 #980
DaredevilUtd: Fakt tyle słupków co zaliczylo City dzisisj to kosmow, tam powinni byc duzo wiecej bramek. Jedni mają szczęście inni pecha. Niestety City w tych szybkich atakach, często gubi sie w obronie i jak ktos to potrafi wykorzystac to tak sie konczy.
Jak to się mowi Atakiem wygrywa sie pojedyncze mecze, a obroną mistrzostwo.
» 26 kwietnia 2022, 23:04 #979
Wirus: Dzisiaj City mogło i powinno wygrać różnicą minimum 3 golami, ale Real ma jakiś mega dziwny patent na Lige Mistrzów i nie zdziwie sie jak w rewanżu szybko odrobią i sie zameldują w finale.
» 26 kwietnia 2022, 22:56 #978
DaredevilUtd: Cóż sami sobie winni. Glupia ręka, w akcji Viniciusa, zaden z obrońców do niego nie podbiegl, a dwóch bieglo rowno z nim, ci co byli za nim szans nie mieli. Bledy i skupianie sie glownie na grze do przodu.
» 26 kwietnia 2022, 22:59 #977
Ron777: Wirus: Real jest dobry, po odejściu Ronaldo się pozbierali w miarę szybko ale jednak City gra lepszą piłkę i tak jak mówisz dziś powinni wygrać z kilku bramkową przewagą ale Real jednak w tej LM ma jakiś niesamowity patent na wygrywanie, jednak sądzę że na City zabraknie im go, raz im się udał z Chelsea, wątpię że znowu z City to powtórzą.
» 26 kwietnia 2022, 23:02 #976
PogbaKingOfMANU: Realowi pierwszy raz też miał z PSG, drugi z Chelsea, w obu przypadkach grali gorzej, a przeszli dalej. Limit szczęścia kiedyś się kończy. Do trzech razy sztuka jak to mówią, kto jak nie City ma się im postawić?
» 26 kwietnia 2022, 23:11 #975
Ron777: PogbaKingOfMANU: Faktycznie zapomniałem o PSG.
» 26 kwietnia 2022, 23:29 #974
DaredevilUtd: Jestem pod wrażeniem sedziowania dzisiejszego meczu, swietnie prowadzone spotkanie, acz kolwiek przy puszczeniu gry gdzie wpadla bramka zawachal sie i bylo to dwuznaczne. City jak to city byle strzelic wiecej i zapomniec o obronie, to ich duzy mankament.
» 26 kwietnia 2022, 22:55 #973
DjTED: To i tak dobrze , ze zawodnicy grali do konca w tej akcji (ogarneli sie) bo ostatnio nasz DDG w jednej akcji rece podniosl do gory i na bocznego wolal
» 26 kwietnia 2022, 22:58 #972
DaredevilUtd: Tak wiem szacun, kazdy powinien tak postapic nasi wola zlozyc bron i sie poddac.
» 26 kwietnia 2022, 23:00 #971
pawelisto2: Ale że Bournemouth z 3:0 w plecy wyrówna na 3:3 to bym się nie spodziewał. No to mają szczęście, bo 3 punkty różnicy to zawsze jakiś bufor.


No i w League one też ciekawa sprawa, bo Wigan mogło już dzisiaj klepnąć mistrzostwo, a tak, z 2:0 przegrali 3:2 i wszystko wyjaśni się w ostatniej kolejce.
» 26 kwietnia 2022, 22:53 #970
Ron777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 22:53

Unaited lata świetlne brakują do takiej gry jaką prezentują City i Real dziś.
» 26 kwietnia 2022, 22:52 #969
Lisan: Jak to. Rangnick był nauczycielem Kloppa, Tuchela więc Guardiola też na pewno od niego czerpie!
» 26 kwietnia 2022, 22:53 #968
V3x: Rangnick może i nauczyciel Kloppa, ale piłkarze united to paralitycy bez chęci do lepszej gry i poprawiania swoich umiejętności :)
» 27 kwietnia 2022, 05:44 #967
Kilerek7: Jakby City kupiło Benzeme, to by miazga była chyba.
» 26 kwietnia 2022, 22:47 #966
Ron777: Kilerek7: Raczej Ronaldo, gdyby Ronaldo trafił do City latem to teraz pewnie miałby z 30 + goli w samej Premier League.
» 26 kwietnia 2022, 22:56 #965
Litosci: Gdyby Ronaldo był w city to przeciwnicy by byli tak głęboko bronili ze by nawet pressowac nie musiał.
» 26 kwietnia 2022, 23:10 #964
Blau: Real dzisiaj więcej szczęścia niż rozumu. Oni wygrają LM w tym roku.
» 26 kwietnia 2022, 22:45 #963
CRtheSaviour: Liverpool wygra.
» 26 kwietnia 2022, 22:49 #962
Majek: Właśnie wręcz odwrotnie. Sposób jaki rozgrywali swoje akcje do przodu to wręcz geniusz. Z reguły najlepsze decyzje podejmowali pod bramką City.

City prowadziło grę, mają niesamowity potencjał z przodu, ale brakuje im tego spokoju i wyrachowania.
» 26 kwietnia 2022, 23:06 #961
UnitedFan07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 23:11

@CRtheSaviour
Żaden 'looserpool' nie zasługują na to patrz na ich losowanie i z jakim rywalami oni grali a z jakimi City czy Real a nawet Villareal...
Wystraczy im carabao cup i nic wiecej
» 26 kwietnia 2022, 23:10 #960
Ciechanek: Ja się zastanawiam skąd się to wszystko bierze. Od kilku lat połowa użytkowników strony mówiła, że United jest baaardzo daleko z tyłu w porównaniu do najlepszych. W większości spotykali się oni z wyzywaniem od najgorszych i krytyką. Nagle teraz coraz częściej widzę opinie, że rzeczywiście jesteśmy o kilka klas gorsi. Wielka szkoda, że zajęło to ludziom tyle czasu, żeby to dostrzec. Ale przecież jak się krytykowało, to się nie można było nazwać kibicem, bo co by nie było to kibic musi chwalić. Hipokryzja
» 26 kwietnia 2022, 22:45 #959
DjTED: Wiesz jak sie ogrywa MC, PSG, Juventus , Liverpool to sie nie jest az tak daleko od najlepszych. Jak sie nie przegrywa wyjazdowego meczu przez rok ! to mozna bylo tak myslec.
» 26 kwietnia 2022, 22:50 #958
Ron777: DjTED: Ale chyba już tak nie myślisz.
» 26 kwietnia 2022, 22:53 #957
DjTED: No oczywiscie, ze nie. Coś sie ryplo i tyle. Druzyna sie posypala. Maglajer, Shaw , Rashford najwiekszy zjazd w tym sezonie (angole)
» 26 kwietnia 2022, 22:56 #956
PogbaKingOfMANU: Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za idiotę ;) Zastanawiasz się skąd się to bierze? W jednym jedynym Korwin ma rację - ponieważ większość ludzi to idioci. W kibicowaniu dodatkowo dochodzą uczucia, tak jak każdemu rodzicowi wydaje się, że jego dziecko jest najmądrzejsze i najładniejsze, bo je kocha i nie umie spojrzeć i ocenić spraw szerzej, tak podobnie jest z miłością kibicowską.
» 26 kwietnia 2022, 23:24 #955
Ron777: PogbaKingOfMANU: "Kto ma rację dzień wcześniej od innych, ten przez dobę uchodzi za idiotę ;)"
Dobrze powiedziane.
» 27 kwietnia 2022, 01:48 #954
KalinaRIP: "Ale przecież jak się krytykowało, to się nie można było nazwać kibicem, bo co by nie było to kibic musi chwalić."

To akurat totalna głupota :) co ciekawe każdy frustrat który jechał po drużynie (która była dobra, miała jedynie gorsze momenty) jako linię obrony pisał właśnie te same głupoty że niby ktoś mu każe chwalić drużynę gdy ta przegrała. NORMALNOSC, tylko i aż tyle patrząc na większości ludzi tj idiotów jak wspomniano wyżej i z czym się zgadzam. Nie wygląda to głupio gdy przy jednym meczu rownasz wssystkich z ziemią a w kolejnym wyspiewujesz Glory Glory Man utd udając wielkiego kibica? A ten sezon to już zupełnie co innego, tutaj nie mam momentów tutaj jest cały sezon upier...ony od deski do deski więc nic dziwnego że jest taka narracja więc nietrafne spostrzeżenia, z tyłka wręcz
» 27 kwietnia 2022, 06:34 #953
JudgeOUT: A teraz wyobraźcie sobie, że tuż po tym meczu trzeba przełączyć na United dostające oklep 1-0 na wyjeździe z Crystal Palace lub takie mocne 1-1 z Watfordem na OT. Różnica klas. Dziękujemy Glazerowie, za wszystko od 2013...
» 26 kwietnia 2022, 22:44 #952
Matikus12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 22:44

Co by nie mówić, ale z taką grą City zasługuje w końcu na puchar LM. Skład budowany od lat. Maszyna.
» 26 kwietnia 2022, 22:44 #951
Domin31: Według nie nie zasłużyli, za to chociażby że uniknęli dyskwalifikacji sezon temu
» 26 kwietnia 2022, 22:46 #950
Matikus12: A no o tym nie pomyślałem. Patrząc czysto sportowo, miód dla oczu patrząc na ich grę. Do tego z zespołem z najwyższej półki. Miejmy nadzieje, że i nas czekają takie obrazki za parę lat ;P
» 26 kwietnia 2022, 22:50 #949
Smola0015: Gościu zobacz co oni grają,oni mogli mieć śmiało do przerwy 4:0,4:1.To jest inny sport niż ten co my gramy.
» 26 kwietnia 2022, 22:52 #948
Domin31: Mecz na wysokim poziomie, ale na boisku chyba sędzia najlepszy
» 26 kwietnia 2022, 22:43 #947
trakol: Czemu karny dla realu? Przeciez odbil pilke glowa zanim ta trafila go w ręke... (lekka ironia do naszego meczu gdzie takie zagranie zostalo puszczone)
» 26 kwietnia 2022, 22:42 #946
CRtheSaviour: Bo w Anglii sędziują ludzie a autyzmem.
» 26 kwietnia 2022, 22:43 #945
Lokator23: A co to ma wspolnego z lm ??
» 26 kwietnia 2022, 22:47 #944
MrCygan: Benzema Panenką w półfinale LM... Nie mam pytań ;o
» 26 kwietnia 2022, 22:42 #943
DjTED: Ten sedzia jest dzisiaj FENOMENALNY ! Świetnie sedziuje
» 26 kwietnia 2022, 22:40 #942
MrCygan: Przykro się to ogląda... Z tego powodu, że ten "somsiad złodziej" ma tak poukładaną drużynę, a u nas taki burdel z tak przepłaconymi gwiazdeczkami jak Maguire, Pogba, Martial itd... Jak ja chciałbym żebyśmy to byli my. I co jeszcze gorsze - doping na "Emptyhad" obecnie zawstydza piknikowy nastrój Old Trafford...
» 26 kwietnia 2022, 22:38 #941
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 22:39

Zgadza się nasi na razie nie mają startu do najlepszych. Wszystko ciągnie się od początku obecnego sezonu. Pytanie, jak będzie to wyglądać po porządnym okresie przygotowawczym, bo ewidentnie poprzedni taki czas został zmarnowany. Musimy mieć też dobrego defensywnego pomocnika i mobilnego stopera, który potrafi wyprowadzać piłkę od linii obrony.
» 26 kwietnia 2022, 22:38 #940
Kilerek7: Ale City to jest maszyna, każdy zawodnik to zagrożenie.
» 26 kwietnia 2022, 22:37 #939
CRtheSaviour: Świetna akcja sędziego i 190IQ Bernardo.
» 26 kwietnia 2022, 22:35 #938
RedDan: Ta obrona to na prawdę tragedia.
» 26 kwietnia 2022, 22:34 #937
DjTED: Bramkarz sie odsunal zeby czasami w glowe nie dostac :D
» 26 kwietnia 2022, 22:34 #936
keribz: I cyk kolejna setka (już 4), brakuje im tego napastnika. Można się zastanawiać co by było gdyby trafił tam Ronaldo. Hat-tricka w takim meczu pewnie by lekko strzelił.
» 26 kwietnia 2022, 22:29 #935
kckMU: City taką skutecznością samo się prosi o gorący mecz na Bernabeu. Real w LM trzeba zabijać.
» 26 kwietnia 2022, 22:29 #934
CRtheSaviour: -Vinicius nie zabija się na pierwszym obrońcy
-Rashford: Impossible.
» 26 kwietnia 2022, 22:26 #933
DjTED: Vini gra teraz jak kiedys grał Rash. Wczesniej grał tak jak Rashford teraz. Byl bezuzyteczny
» 26 kwietnia 2022, 22:28 #932
JudgeOUT: Gdy oglądam ten mecz (a w końcu mi się udało) to widać gołym okiem, że jesteśmy 3-4 klasy gorsi od największych klubów. Różnica klas jest aż nadto widoczna. Przynajmniej 10 lat różnicy. A jak City zaraz weźmie Halanda a nasi oleja okienko to już lata świetlne.
» 26 kwietnia 2022, 22:23 #931
Lokator23: Gdzie znajde skale tych klas ??
» 26 kwietnia 2022, 22:49 #930
Kilerek7: Patrzę na każdego grajka i mnie mega zazdrość bierze, wykładamy 75 baniek na takiego Sancho, który by tutaj nawet podstawy nie miał, o Maguire nie wspomnę.
» 26 kwietnia 2022, 22:18 #929
devildevil: Sancho to kocur tylko on potrzebuje ludzi do gry w takim Realu lekkoby sobie hulał
» 26 kwietnia 2022, 22:21 #928
Kilerek7: Pytanie czy był kocurem w Niemczech a w PL zwyczajnie jest zwykły.
» 26 kwietnia 2022, 22:22 #927
V3x: Ciężko oceniać Sancho, gdy cały zespół nic nie gra. W dodatku Shaw na jego stronie bez formy, Telles z pojedynczymi dobrymi wrzutkami. Na tle całego United, Sancho prezentuje się ok
» 27 kwietnia 2022, 05:49 #926
Lisan: Ciekawe co sobie myślą nasze "gwiazdki" oglądając taki mecz.
Maguire to pewnie nie nadąża wzrokiem za piłką
» 26 kwietnia 2022, 22:17 #925
wider: nasz kapitan to pewnie jest przekonany że w takim City miałby pierwszy skład
» 26 kwietnia 2022, 22:24 #924
robertbham: Albo mówi, ja jestem lepszy!
» 26 kwietnia 2022, 22:25 #923
RedDan: Tyle się dzieje dookoła że nie może się skupić
» 26 kwietnia 2022, 22:36 #922
Ciechanek: Modric jest po prostu genialny. Innego słowa nie wymyślę
» 26 kwietnia 2022, 22:16 #921
Kilerek7: Ale Vinicius jest kozak, taki Sancho czy Rashford to mogą mu buty czyścić:/
» 26 kwietnia 2022, 22:16 #920
boro: Sancho z Borussi wciąga nosem Juniora. Sancho z MU już nie
» 26 kwietnia 2022, 22:18 #919
Kilerek7: To jakim cudem stracić aż tak formę? Nie wiem
» 26 kwietnia 2022, 22:20 #918
boro: Nie on jeden zjechał w MU. Mam nadzieje ze za ETH się to zmieni
» 26 kwietnia 2022, 22:29 #917
devildevil: Zapytaj się Wernera i Havertza z Chelsea to samo Angielska liga weryfikuje
» 26 kwietnia 2022, 22:30 #916
brazylianwisnia: Rashford z angielskiej do angielskiej też zjechał z najlepiej punktującego LS ligii do dna.
» 26 kwietnia 2022, 22:45 #915
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 22:16

Zaczekajcie do końca meczu z tym wynikiem o szansami na awans, bo jeszcze z pięć razy zmieńcie decyzje ;)
» 26 kwietnia 2022, 22:16 #914
DaredevilUtd: Serioo haha biegnie 2 obroncow i zaden nie ruszyl do Viniciusa XD
» 26 kwietnia 2022, 22:15 #913
levy181: Ciężko to widzę. Jedyne co Real z tak grającym City może ugrać to koronę króla strzelców dla Benzemy.
» 26 kwietnia 2022, 22:13 #912
DjTED: Dobry jesteś :D Ekspert taki
» 26 kwietnia 2022, 22:14 #911
levy181: Ale do ciebie startu nie mam
» 26 kwietnia 2022, 22:43 #910
levy181: City mogło gładko już z 5 strzelić
» 26 kwietnia 2022, 22:11 #909
keribz: 3 setki zmarnowali, więc 6.
» 26 kwietnia 2022, 22:14 #908
nieeeeeeee: Jezu ale okropne. Fuj
//twitter.com/Football__Tweet/status/1519017430898642950
» 26 kwietnia 2022, 22:11 #907
mikiartur: drugi strój mi się podoba. Ale ten pierwszy przez te kombinacje z herbem zepsuty
» 26 kwietnia 2022, 22:57 #906
devildevil: To jest nie mozliwe
» 26 kwietnia 2022, 22:07 #905
segate: I powiedzcie mi z przebiegu tej pierwszej połowy gdzie ten pogba miałby grać w City on nawet do sztabu medycznego by się nie załapał bo tam też trzeba biegać a nie czlapac
» 26 kwietnia 2022, 22:05 #904
Domin31: Myślę, że na ich grupie whatsappowej by się wyróżniał
» 26 kwietnia 2022, 22:08 #903
mikiartur: To jest szok że wyłączasz z City 2 bocznych obrońców - bardzo ważnych w koncepcji Guardioli - a oni wciąż grają na takim poziomie. Problemy w obronie to do przewidzenia. Bo boki Zinchenko Stones a teraz Zinchenko Fernandinho to nie spełnienie marzeń

City gra futbol piękny dla oka. Mogły tu byc dla nich 2/3 gole więcej.

A jeśli miałbym kibicować jakiemuś klubowi ze względu na zawodnika itd. - to byłby to Man City przez De Bruyne. Dla mnie to obecnie najlepszy piłkarz świata. Chyba tylko Benzema w tym sezonie i Salah są w stanie z nim walczyć jak równy z równym w tym sezonie.

Z całym szacunkiem dla Lewego, ale jeśli złota piłka ma być przyznawana za sezon - to w tym sezonie Lewy niestety dla mnie poza top3.
1. De Bruyne 2.Benzema 3. Salah - choć tutaj do końca sezonu jeszcze mnóstwo może się zmienić.
Lewy dla mnie 4-6 miejsce do podziału pomiędzy Lewym Mbappe i Bernardo Silve
W 10tce zmieściłbym jeszcze Sona, Cancelo i Nkunku lub Schicka.
» 26 kwietnia 2022, 21:59 #902
kamilpe: Nkuku? Shick w pierwszej dziesiątce? Ahaa..
» 26 kwietnia 2022, 22:02 #901
pilchu: Benzema pewnie wygra francuski plebiscyt. Ma niesamowity sezon. Dla mnie KDB powinien być absolutnie w top3. Gość jest po za zasięgiem.
» 26 kwietnia 2022, 22:02 #900
mikiartur: z tą końcówką to już kombinowałem xd Ale obaj grają świetny sezon w Lipsku. Schick wicestrzelec bundesligi a Nkunku to chyba jeden z kandydatów do mvp sezonu w bundeslidze nie licząc Lewego
» 26 kwietnia 2022, 22:56 #899
keribz: Tak to jest z Realem. Albo robisz 4-0 wykorzystując 2 sety Mahreza i Fodena, albo chwila nieuwagi i jest 2-1.
» 26 kwietnia 2022, 21:56 #898
is200second: PSG podobno się wypisuje z Pogby. Zobaczycie ze on tu zostanie.
» 26 kwietnia 2022, 21:55 #897
pilchu: Powinni mu zaoferować 1/3 tego co zarabiał. Choć na jego grę to i tak za dużo.
» 26 kwietnia 2022, 21:58 #896
kamilpe: Serio? Wcale nie było artykułu: devilpage.pl/index/news/komentarze/72239/paris-saint-germain-wycofalo-sie-z-negocjacji-z-pogba/
» 26 kwietnia 2022, 21:59 #895
mikiartur: każde media coś innego podają
Niżej podałem info że podobno już mu PSG kontrakt zaoferowało
» 26 kwietnia 2022, 22:00 #894
Majek: Ofensywnie dziś Guardiola zestawił środek pola. Ryzykowanie, ale na razie się opłaca.
» 26 kwietnia 2022, 21:52 #893
is200second: Valverde i nasz Facundo obaj z Penarolu. A różnica w skautingu :D
» 26 kwietnia 2022, 21:51 #892
KubaUtd: Wykładać te 30 baniek za Jesusa i dawać go do Utd póki city się nie rozmyśli.
» 26 kwietnia 2022, 21:51 #891
is200second: Dajcie spokój to nie jest gość na pierwszy sklad tak wielkiego klubu. Niech kupują nuneza i niech ogrywa się przy Ronaldo.
» 26 kwietnia 2022, 21:53 #890
awe: W United mialby ze 4 bramki w lidze
» 26 kwietnia 2022, 21:57 #889
mikiartur: jeśli nie chcemy najemników to unikałbym transferów zza miedzy np. Jesusa.
» 26 kwietnia 2022, 22:00 #888
devildevil: O co chodzi z tym Realem z PSG powinni odpaść z Cheslea to samo z City to samo bo mogło być 4:0 jak oni to przejdą to nie zrozumiem futbolu
» 26 kwietnia 2022, 21:50 #887
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 21:57

Real to typowa drużyna pucharowa, mają również wciąż takie osoby pokroju Benzemy, ktorzy potrafia, a wrecz sa przyzwyczajone do tego typu spotkan i potrafia wkrecic sie na niewyobrażalny level w newralgicznych momentach. Jak nie lubię prześcieradeł tak szanuje, za to ze potrafią wciąż wygrywac mimo wszystko.
» 26 kwietnia 2022, 21:55 #886
PogbaKingOfMANU: To jest niebywałe ile mają szczęścia, psim swędem prześlizgują się przez tą lm. "Głupi zawsze ma szczęście".
» 26 kwietnia 2022, 21:56 #885
Ciechanek: Hahahahahhahahahaha że niby Real wygrywa dzięki szcześciu? Człowieku weź cytując klasyka 20m rozpędu i walnij głową w ścianę
» 26 kwietnia 2022, 22:18 #884
panlemon: Jest wielki futbol w Manchesterze
» 26 kwietnia 2022, 21:47 #883
CRtheSaviour: Benzema to potrzebuje pół okazji żeby strzelić. Wystarczy mu tylko wrzucać w pole karne i on wygra ci mecz.
» 26 kwietnia 2022, 21:36 #882
Domin31: Benzema wszystkiego czego dotknie staje się złotem
» 26 kwietnia 2022, 21:36 #881
Trombocyt: Midas
» 26 kwietnia 2022, 21:40 #880
RedDan: Benzyna!
» 26 kwietnia 2022, 21:36 #879
Reagan: Godny mecz
» 26 kwietnia 2022, 21:35 #878
Ciechanek: Mecz jest bardzo emocjonujący, ale piłkarsko nie jest wybitny. Przynajmniej moim zdaniem.
» 26 kwietnia 2022, 21:37 #877
DjTED: No i sie zemscilo. Brawo real. Oby City nie bylo w finale
» 26 kwietnia 2022, 21:35 #876
PogbaKingOfMANU: Będzie z Liverpoolem.
» 26 kwietnia 2022, 21:58 #875
KalinaRIP: Niesamowity jest de Bruyne. I nie trzeba wokół niego drużyny budować. A w United idiotą pogba z horrendalnymi wymaganiami co temu pierwszemu nawet butów czyścić nie godzien. Dziwić się że tak nisko upadliśmy, mądrzy są na szczycie
» 26 kwietnia 2022, 21:34 #874
Wirus: De Bruyne to najlepszy pomocnik na świecie i nie ma nikt do niego podjazdu.
Swego czasu było gadanie, że Pogba a później Bruno są lepsi od Kevina. Oni nigdy nie byli nawet w orbicie talentu Kevina, a co dopiero gadanie, że są lepsi.
» 26 kwietnia 2022, 21:34 #873
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 21:44

De Bruyne jest świetny, ale i trzeba zaznaczyc, że gra w świetnej drużynie, która wie co i jak ma grać. U nas jego potencjał nie zostałby w pełni wykorzystany tak jak to było wcześniej z di Maria czy obecnie z Pogba i Bruno.
» 26 kwietnia 2022, 21:42 #872
karassas: Pogba to nie wykorzystuje talentu bo mu się nie chce. Dobre mecze w jego wykonaniu to święto
» 26 kwietnia 2022, 21:47 #871
RobvanKlu5i: United piłkarsko wyglądają przy City jak trampkarze przy seniorach.

Przykre ale z faktami się po prostu nie dyskutuje. Kilka poziomów różnicy.
» 26 kwietnia 2022, 21:31 #870
Reagan: Niestety. Różnice są ogromne.
» 26 kwietnia 2022, 21:33 #869
wider: ciekawe ile lat przyjdzie nam czekać aby grać tak jak City/Live obecnie
» 26 kwietnia 2022, 21:33 #868
Reagan: Całkiem możliwe że nigdy.
» 26 kwietnia 2022, 21:54 #867
pilchu: Guardiola i Klopp kiedyś zmienią kluby. To oni w głównej mierze odpowiadają za sukcesy. Ile znaczy trener widać gołym okiem. Nie ma samograjów.
» 26 kwietnia 2022, 22:00 #866
DjTED: Oj zemszcza sie te setki
» 26 kwietnia 2022, 21:30 #865
wider: patrząc na reakcję Pepa po nie trafieniu przez mahreza to gdyby Pep był trenerem United to chyba by na zawał zszedł
» 26 kwietnia 2022, 21:29 #864
RedDan: przynajmniej by nie wyłysiał :D
» 26 kwietnia 2022, 21:30 #863
Reagan: Co robią Rodri z Bernardo to ja nie mam pytań.
» 26 kwietnia 2022, 21:29 #862
dagoberto: Ladnie city jak narazie, ale to real niech lepiej ich dobija bo potem roznie moze byc. I tak jestem za city w tym meczu bo mysle ze predzej city ogra Liverpool niz real. I moze to tez pomoze lewemu zlota pilke zgarnac bo ostatnio mega hype na benzeme jest.
» 26 kwietnia 2022, 21:18 #861
krysbe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 21:23

Angielskie kluby jednak bezdyskusyjnie dominują w Europie. UEFA dawać szybciutko 10 miejsc z góry dla angielskich klubów gwarantujące LM.
» 26 kwietnia 2022, 21:18 #860
pawelisto2: Mam nadzieję, że Rotherham dowiezie wynik do końca, będziemy mieli pasjonującą ostatnią kolejkę w League One, gdzie nieznany będzie jeszcze mistrz, a z play off będą mogły wypaść aż trzy różne zespoły, a spośród nich najbardziej liczę na potknięcie Sunderlandu za tę fiestę na trybunach, gdy przegrywaliśmy mistrzostwo.

Ważne, że Wigan wraca na zaplecze Premier League, jeśli mnie pamięć nie myli, to chyba oni spadli z Premier League i wygrali Puchar Anglii, dzięki czemu Championship miało swojego przedstawiciela w europejskich pucharach, czy coś pokręciłem?

W Championship natomiast widzę, że coraz bliżej jest do wykolejenia się Wisienek na samym finiszu rozgrywek, bo i Huddersfield notuje imponującą końcówkę, a i Nottingham depcze po piętach, mając tyle samo(trzy) meczów do rozegrania.
» 26 kwietnia 2022, 21:17 #859
M4S73R: Po 11 minutach City prowadzi 2-0
» 26 kwietnia 2022, 21:17 #858
maczak4: Alaba to się zachował jak Maguire przy tej drugiej bramce
» 26 kwietnia 2022, 21:14 #857
RedDan: Ale oklep się szykuje
» 26 kwietnia 2022, 21:13 #856
wider: ta obrona Realu to od naszego kapitana chyba lekcje brała
» 26 kwietnia 2022, 21:15 #855
RedDan: jak uczyć się to od najlepszych :D
» 26 kwietnia 2022, 21:17 #854
kamilpe: Ile za tego Jesusa?
» 26 kwietnia 2022, 21:13 #853
wider: real niczym United. Szybko w plecy na 1:0 :D
» 26 kwietnia 2022, 21:06 #852
MiSt: Tymczasem Nottingham Forrest z Garnerem w składzie wygrywa z Fulham 1:0 jest zaledwie 2 pkt od gwarantowanego awansu :)
» 26 kwietnia 2022, 21:06 #851
Majek: No to dziś trzymamy kciuki za Real!
» 26 kwietnia 2022, 21:05 #850
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 21:13

Za City
Dwa zerko
» 26 kwietnia 2022, 21:12 #849
Majek: Uważasz się za kibica Manchesteru United a trzymasz kciuki za City? Nie wierzę jakich czasów doczekaliśmy. Kiedyś takie rzeczy na tym portalu były nie do pomyślenia. A teraz coraz więcej widzę takich wpisów. :-O
» 26 kwietnia 2022, 21:31 #848
Chestnut: No ja nigdy nie będę za City bo szejk. :)
» 26 kwietnia 2022, 22:07 #847
kamilpe: Pau Torres is attracting interest from top clubs again as his release clause will be valid this summer: 55/60m, available until the end of the market. #transfers Manchester United and Manchester City are both interested - Chelsea have also sent their scouts to follow him [Fabrizio]

Co Wy na to?
» 26 kwietnia 2022, 20:57 #846
JudgeOUT: Chelsea może wg robić transfery? Z City nie mamy szans, oni chcą, biorą. O ile Freda i Harrego wygraliśmy tygodniówkami, tym razem się nie uda. Pau wie, jaka patologia jest w tym klubie.
» 26 kwietnia 2022, 21:00 #845
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 20:40

Popieram Rio. Ciekawe tylko kto jest tym KRETEM, chciałbym poznać nazwisko tego gagatka który świadomie i celowo od środka niszczy ten klub jak zaraza.
Pogba opuścił grupę na Whataupp i zaraz kret sprzedał info.Mourinho obstawiał Shawa, wg. mnie może to być Lingard lub Lindelof. Tylko jak ich zdemaskować?
» 26 kwietnia 2022, 20:39 #844
AUDIoooo: Może Seszele coś wie hmmm
» 26 kwietnia 2022, 20:49 #843
JudgeOUT: Lingard na 200% , Scholes może to potwierdzić ;) wywalić tego kmiota z klubu latem, kolejny imbecyl
» 26 kwietnia 2022, 20:53 #842
Lisan: Rozwiniesz wątek że Scholsem?
» 26 kwietnia 2022, 20:55 #841
RedDan: Scholsey pięknie sprzedał swojego informatora. Po tym Jessie jest skończony imo.
» 26 kwietnia 2022, 21:18 #840
mikiartur: #mufc remain interested in Paul Mitchell's arrival, him and Rangnick know and like each other well. He is also wanted by one of the candidates for the takeover of Chelsea. However, Mitchell has not yet made a decision on his future. [
@Santi_J_FM
]

Pau Torres' release clause (55m/60m) will be valid this summer. #mufc and Man City are interested #mulive [
@FabrizioRomano
]

Paul Pogba has received an official contract offer from PSG #mulive [
@Santi_J_FM
]
» 26 kwietnia 2022, 20:13 #839
Chestnut: "Skład najsilniejszy od 2008 roku" dalej nie czytałem.
» 26 kwietnia 2022, 19:51 #838
mikiartur: z 2008 trochę poleciałeś - ale potencjał kadry jeden z największych od odejścia SAFa - to na pewno.
Po raz kolejny udowodniono że to co na papierze świetnie wygląda - nie zawsze w praktyce wypala.
Zobaczymy co będzie latem.
» 26 kwietnia 2022, 20:10 #837
kamtor: W następnym sezonie ligi angielskiej nie będzie na C+?
» 26 kwietnia 2022, 18:09 #836
Chestnut: Używanie wyszukiwarki Google jest nadzwyczaj trudne.

"Premier League zniknie z Canal+. Co dalej?
Piłkarska liga angielska była w transmitowana Canal Plus nieprzerwanie od 25 lat. Jak to jednak w życiu bywa, nic nie trwa wiecznie. Od przyszłego sezonu Premier League nie będzie już transmitowana w Canal+. Wciąż toczą się rozmowy o możliwym zakupie praw do części meczów przez stację, jednak na pewno byłaby to znaczna mniejszość możliwych spotkań. Z tego względu fani Ligi Angielskiej będą musieli zacząć korzystać z usług innego nadawcy.

Na szczęście mecze najpopularniejszej piłkarskiej ligi świata wciąż będą transmitowane w Polsce. Gdzie oglądać mecze premier league od przyszłego sezonu? Prawa do transmisji ligi angielskiej wykupiła firma ViaPlay. To za pośrednictwem jej serwisu polscy kibice będą mogli śledzić zmagania swoich ulubionych angielskich drużyn piłkarskich.

Od kiedy premier league w Viaplay? Znamy dokładną datę.
Obecny sezon Premier League do końca będzie transmitowany w Canal+. Jest to ważna informacja, ponieważ nowy nadawca przejmie prawa do pokazywania ligi angielskiej dopiero od przyszłego sezonu. Oznacza to, że jeśli interesuje Cię głównie Premier League, nie powinieneś jeszcze wykupować subskrybcji ViaPlay. Premier League w ViaPlay będzie transmitowane od sezonu 2022/23 przez co najmniej 8 lat. Pierwszy mecz ligi angielskiej u nowego nadawcy odbędzie się 6 sierpnia 2022. "
» 26 kwietnia 2022, 18:22 #835
OkuratnyCzlek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 20:05

Chestnut, no ale zobacz. Wyszło na jego. Nie użył wyszukiwarki i ktoś (akurat wyszło, że Ty) go wyręczył i niczym służba - Panu podał na tacy. Takich leniwych typów należy ignorować. Wtedy może ruszy cztery litery by samemu poszukać.
» 26 kwietnia 2022, 20:04 #834
Chestnut: Masz rację. :)
» 26 kwietnia 2022, 20:08 #833
Tomczo: Spróbowałbym wymienić Rashforda na De Jonga.
» 26 kwietnia 2022, 17:29 #832
Wirus: Na meczykach jest artykuł o "poszukiwaniu nowego Zidane'a" i podali, że najbliżej niego jest Pogba.
Przecież to jest swoista ignorancja i plucie w twarz jednemu z najlepszych piłkarzy świata.
Zidane to był magik, co dotknął zamieniał w złoto.
Sławne słowa SAF'a "Dajcie mi Zidane'a i 10 kawałków drewna a wygram Ligę Mistrzów".
» 26 kwietnia 2022, 17:11 #831
AUDIoooo: Pewnie chodziło tylko o łysą głowę, bo tylko z tym Pogba może się równać jeżeli chodzi o Zizu hehe ;)
» 26 kwietnia 2022, 17:20 #830
PogbaKingOfMANU: I chociaż raz coś bardzo dobrze napisali. Jednak pośpieszyłem się mówiąc gdzieś niżej, że meczyki to poziom gorszy niż bravo sport. Brawo meczyki, edukujcie ludzi!
» 26 kwietnia 2022, 17:37 #829
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 19:26

Tam każdy 'artykuł' ma klikbajtowy tytuł. Nie inaczej jest tym razem.
» 26 kwietnia 2022, 19:26 #828
Reagan: Neves>De Jong. Bezapelacyjnie.
» 26 kwietnia 2022, 17:08 #827
OldFasion: Zdecydowanie nie.
De Jong jest bardziej kompletnym pomocnikiem. Lepiej drybluje, ma lepszse prostopadłe podanie, więcej widzi na boisku, lepiej radzi sobie pod presją.
Jedyna przewaga Nevesa to uderzenie z dystansu.
» 26 kwietnia 2022, 18:24 #826
Reagan: Nie tylko. Jest silniejszy, szybszy, agresywniejszy. I ma stały fragment.
» 26 kwietnia 2022, 18:59 #825
mycka86: Jak de Jong będzie do nas przychodził (potencjalnie), to wszyscy będą pisać De Jong > Neves
» 26 kwietnia 2022, 20:15 #824
69eyes: Skąd się w ogóle biorą plotki o Conte w PSG? przecież jakby on tam trafił i dostał chodzącego po boisku i kompletnie niezainteresowanego grą w obronie Messiego, człapiącego Pogbe którego mu wcisną, pijanego Neymara z brzuchem i Icardiego na 9 to po dwóch tygodniach by zjadł słoik na ławce trenerskiej, nie byłby tam w stanie wyegzekwować niczego, klub i drużyna kompletnie nie skrojona pod niego. Do tego druga sprawa jak on miałby się tam z nimi dogadywać? Oni nie mówią ani po angielsku ani włosku bo jak przystało na piłkarzy z am. południowej ich mózgi nie są w stanie pomieścić czegoś takiego jak znajomość 2 języków.
» 26 kwietnia 2022, 16:18 #823
Reagan: A on tam podobno sam chce iść. Tego nie czaję.
» 26 kwietnia 2022, 17:09 #822
Radomirus: Kasa... naprawdę duża kasa...
» 26 kwietnia 2022, 17:16 #821
Reagan: W sumie dla nas dobrze byłoby gdyby Conte tam poszedł. Wybuchłaby tam bomba wtedy. A do Tottenhamu wróciłby bezpłodny Pochettino.
» 26 kwietnia 2022, 17:24 #820
PogbaKingOfMANU: Pogbe to akurat już w Juve chciał i miał Conte +mówi o nim zawsze w superlatywach, że to top gracz, a i sam Pogba przy nim rozwijał się najlepiej, tak więc troszkę szacunku i czyj tu móżdżek nie jest w stanie przyswoić tak podstawowych informacji?
» 26 kwietnia 2022, 17:47 #819
essaEdek: Masz do wyboru Tottenham Leviego z którym musisz się przepychać o każdy transfer i najlepiej nie więcej niż 30mln za zawodnika, a masz PSG gdzie mówisz, że chcesz tego i tego i nikt nie patrzy na to ile kosztuje. Gdzie lepiej budować projekt i próbować wygrać LM?
» 26 kwietnia 2022, 19:14 #818
Hoodys: Oczywiście że Totki. Bo to się łatwo mówi - ale Tottenham nie ma żadnych argumentów żeby przyciągać gwiazdy. Więc jak muszą brać cele transfoerwe mniej znane / nieoczywiste to nie będą za nie przepłacać 3x jak United. Po drugie to Conte jest w stanie zmieniać skład dowoli. W PSG? Neymar musi być, Messi musi być itd
» 26 kwietnia 2022, 19:35 #817
Glory1878: Czy Waszym zdaniem Emery zdobywając w tym sezonie LM pobiłby Ranieriego i jego mistrzowski sezon z Leicester?
» 26 kwietnia 2022, 15:07 #816
United45: Absolutnie nie
» 26 kwietnia 2022, 15:10 #815
Ron777: Glory1878: Nie.
» 26 kwietnia 2022, 15:10 #814
is200second: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 15:37

:D opieprzył Juve, opieprzył Bayern, jakby wygrał z prawdopodobnie najmocniejszym w historii obecnie Liverpoolem i w final wygrał z city albo Realem? Z żadna z tych drużyn tamto Lester by nie wygrało. Wogole jak można porównywać i do czego? W premier league od lat jest tendencja do tego że nikt nie pali się do walki o 3,4 miejsce. O ile już pod koniec roku jest pewne że w polu bitwy o mistrzostwo zostaja dwie drużyny, Im dalej tym sprawa bywa dziwaczna. Powiedziałbym, że mistrzostwo dla Lester w tamtym okresie to taki dziwaczny zbieg okoliczności.

No ale... zacznijmy od tego że emry nie przejdzie kloppa. Moim zdaniem ten liverpool obecnie to najmocniejsza drużyna na świecie. Prosty przykład, dwie potyczki z city u nich remis no bo swój stadion itp, neutralny grunt pokazał że są obecnie mocnejsi od city. Mocno się zdziwię jak the reds nie wygraja tegorocznej czepions lig. No chyba że Benzyna będący w życiowej formie pokrzyżuje ich plany ;)
» 26 kwietnia 2022, 15:34 #813
Chestnut: Mecze nie zostały rozegrane, więc nie możesz powiedzieć, że by nie wygrali...
» 26 kwietnia 2022, 15:39 #812
kckMU: "opieprzył Juve, opieprzył Bayern, jakby wygrał z prawdopodobnie najmocniejszym w historii obecnie Liverpoolem i w final wygrał z city albo Realem? Z żadna z tych drużyn tamto Lester by nie wygrało."

Obecny Villarreal też by nie wygrał Premier League 15/16.

Tu by nikt nikogo nie przebił, bo nie o to chodzi. Jeden zapisał się w historii Premier League, drugi zrobiłby to w LM.
» 26 kwietnia 2022, 17:05 #811
AUDIoooo: Trzymam kciuki za żółta łódź podwodną, wszystko jest możliwe. Drakula i ekipa po przejściu Bayernu rozpędzona wiec będzie ciekawie.
» 26 kwietnia 2022, 17:19 #810
Batigol222: LM to większe trofeum, więc tak
» 26 kwietnia 2022, 18:52 #809
JudgeOUT: "Sport: FC Barcelona zamierza przeprowadzić rewolucję kadrową i dokonać nawet siedmiu letnich transferów. Takie działanie ma na celu jak najszybsze przywrócenie klubowi statusu jednego z głównych faworytów krajowych i europejskich rozgrywek."

Brawo. Uczcie się na Old Trafford. Rewolucja, nie ewolucja, bo to nic nam nie da.
» 26 kwietnia 2022, 15:05 #808
Strzelec: Skąd ty wziąłeś info o ewolucji?
» 26 kwietnia 2022, 15:15 #807
JudgeOUT: Przecież na stronie jest news :D chodzi o artykuł Roba Dawsona z ESPN
» 26 kwietnia 2022, 15:31 #806
brazylianwisnia: *7 darmowych transferów bo na nic innego ich nie stać.
» 26 kwietnia 2022, 17:51 #805
mikiartur: Without Cristiano Ronaldo's goal contributions in the Premier League this season (19), #mufc would only be 10 points above the relegation zone #mulive [
@WhoScored
]
» 26 kwietnia 2022, 15:04 #804
DevoMartinez: Znaczy gdybyśmy grali w 10?
» 26 kwietnia 2022, 17:55 #803
ArktoS: Z ciekawości wszedłem na polską stronę klubową Barcelony, żeby zobaczyć co tam jest ciekawego na temat De Jonga. Część kibiców uważa, że może odejść, bo nie może się odnaleźć ze względu na ustawienie na boisku i nie gra na swojej pozycji. Inni uważają, że to diamencik i ciężko sobie im wyobrazić, że może odejść.
Robi się co raz ciekawiej, może jednak ten transfer będzie realny i do tego słyszy się o kwocie 70 mln.
Niech się Romano w końcu wypowie na ten temat :D
» 26 kwietnia 2022, 14:49 #802
Ron777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 15:08

ArktoS: Po co Unaited niewypał Barcelony? Dla De Jonga Barcelona to klub idealnie skrojony pod niego a nawet tam nie potrafi się odnalezć. To co dopiero w Unaited.
» 26 kwietnia 2022, 15:04 #801
ArktoS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 15:23

A no dlatego, że potrzebujemy zawodnika cofniętego, który jest świetnym kontrolerem tempa gry i super rozgrywającym. Barcelona nie gra takim systemem i De Jong jest tam box to box.Zdaje mi się, że Ten Hag znajdzie mu u nas pozycję.
De Jong to w zasadzie ta sama pozycja i profil co Neves. Nie do końca typowo defensywny, ale głęboko grający i kontrolujący grę. To jest must have, jeżeli chodzi o nas, bo ani Fred ani Scott tego nie potrafią.
W parze z Laimerem i przed nimi Bruno to idealny środek pola :D
» 26 kwietnia 2022, 15:19 #800
Smola0015: Sam sobie napisałeś,Ruben Neves jest już ograny w pl,pieniądze te same jak nie mniejsze za Nevesa wiec nie widzie sensu De jonga
» 26 kwietnia 2022, 16:30 #799
Majek: To jest gość od bezsensownego kopania piłki w środku pola. Niczym się nie wyróżniał w Barcelonie. Ani w erze Messiego ani w tym sezonie. Trenerzy próbowali go na różnych pozycjach, a on z reguły zawodził. Ktoś mu kiedyś przypiął łatkę wielkiego talentu. Też byłem na stronie kibiców Barcelony i w artykule o zainteresowaniu Manchesteru większość uważa go za niewypał. Jakbyśmy go kupili to kibice Barcy byliby zachwyceni takim obrotem sprawy.

Kupić niepewnego grajka za kilkadziesiąt milionów tylko dlatego, że może u nas pod znajomym trenerem odpali - genialne....

Pasuje do United, bo też czasami mu się leniuszek włącza i za akcją nie wraca. Faktycznie za Pogbę idealny. A może i Martial w końcu u piątego trenera zacznie grać na miarę potencjału?
» 26 kwietnia 2022, 17:47 #798
brazylianwisnia: Wywalenie połowy budżetu na De Jonga byłoby totalnie bez sensu.
» 26 kwietnia 2022, 17:53 #797
sztejner: Obejrzałem przed chwilą Tomasza Ćwiąkałe mówiącego o reprezentacji Meksyku
Chicharito do trenera Meksyku : Gdybym nie chciał wrócić do reprezentacji Meksyku,najprawdopodobniej zakończyłbym karierę klubową . Zależy mi na powrocie
jego trener z MLS : Chicharito jest gotowy do powrotu w każdym momencie

Kurczę tak bardzo lubiłem tego chłopaka,że trzymam kciuki aby dostał powołanie na te Mistrzostwa,byłoby to piękne pożegnanie z futbolem dla Javiera Hernandeza
» 26 kwietnia 2022, 14:47 #796
Chestnut: A kto nie lubił Groszka? Bardzo pozytywny człowiek.
» 26 kwietnia 2022, 14:49 #795
KubaUtd: Teden Mengi to ma pecha grając w Derbach po 9 meczach w lidze złapał kontuzje wrócił do Utd po wyleczeniu urazu został wypożyczony do Birmingham grając 9 meczy w lidze został znowu kontuzjowany jak pech to pech.
» 26 kwietnia 2022, 13:24 #794
mikiartur: To też sporo mówi - że to może być kolejny szklany zawodnik u nas.
» 26 kwietnia 2022, 13:45 #793
kamilpe: Nottingham Forest's Djed Spence's dream is to play for #mufc one day. He is a United fan #mulive [@Plettigoal]

Transfery.info piszą w artykule o zainteresowaniu Bayernem, że zawodnik swoim profilem i charakterystyką gry przypomina występującego na lewej stronie Alphonso Daviesa. Duży no-name ale dlaczego w końcu nie zaryzykować?
» 26 kwietnia 2022, 13:09 #792
mikiartur: Może i warto
Wiele transferów droższych pewnie nas czeka a prawą obronę trzeba wzmocnić. AWB I Dalot mają bardzo słaby sezon, Laird niezły sezon w championship ale także jako pewniaka go brać nie można.
» 26 kwietnia 2022, 13:47 #791
JudgeOUT: 15mln? Nie, dziękuje. My nie robimy takich transferów. Gdyby kosztował 80mln to tak :D
» 26 kwietnia 2022, 14:46 #790
cris342: Oglądałem mecz pucharowy Nottingam z Arsenalem, bo byłem ciekawy występu Garnera, a koniec końców największe wrażenie zrobił na mnie właśnie Djed Spence, który był świetny zarówno w ofensywie i defensywie, warto dodać, że chłopak załapał się do najlepszej 11tki sezonu, ja bardzo chętnie zobaczyłbym go u nas.
» 26 kwietnia 2022, 15:49 #789
tygrys26: Raz zaryzykowaliśmy z Danem Dżejmsem...
» 26 kwietnia 2022, 19:19 #788
Litosci: Zaryzykowalismy , swoje zrobił, nie wyszło i został sprzedany z zyskiem. Jeżeli miałoby to znowu tak wyglądać to bardzo proszę. A najlepiej żeby się sprawdził.
» 26 kwietnia 2022, 23:08 #787
mikiartur: Several top clubs are interested in Konrad Laimer of RB Lepzig. Two from the current top five of the Premier League are in for him intensively. The interest of #mufc is colder. [
@Plettigoal
]
» 26 kwietnia 2022, 12:41 #786
mikiartur: Aaron Wan-Bissaka, Eric Bailly and Anthony Martial are among the Manchester United players Erik ten Hag has already decided can leave the club this summer.

(Source:
@MirrorFootball
)
» 26 kwietnia 2022, 11:52 #785
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.04.2022 12:47

Juz to widzę jak ktoś kupi Martiala. W Sevilli nie zachwyca i tam napewno nie zostanie. Podejrzewam (niestety) ze wróci, sezon przepęka i odejdzie za darmo. Tak samo bedzie z Pereira. Jeśli chodzi o Erica i AWB to ich mozna spokojnie gdzieś sprzedać. Chętni napewno sie znajdą. Jednak nie odzyskamy juz tylu pieniedzy co za nich płaciliśmy.
» 26 kwietnia 2022, 12:46 #784
awe: Najpierw doniesienia, ze Rangnick nie widzi ABP w tym klubie, teraz Ten Haag, ze nikt nie widzi nawet miejsca na lawce, dla pilkarza o ktoryn mowiono (tutaj), ze jest lepszy od TAA...
» 26 kwietnia 2022, 17:22 #783
mikiartur: Trochę nie związane z naszym klubem
Falk informuje że Bayern nawiązał kontakt z otoczeniem Hallera. Czyżby jednak sprawa Lewego nie jest tak oczywista - o czym mówił Kahn i Salihamdzić że Lewy nie odejdzie?
» 26 kwietnia 2022, 11:50 #782