Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

West Ham – Manchester United 1:2. Szalony mecz w Londynie! De Gea i Lingard dają 3 punkty!

» 19 września 2021, 17:04 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał West Ham United 2:1 (1:1) w 5. kolejce Premier League. Spotkanie na London Stadium na długo zapadnie w pamięci kibiców. Mecz miał dwóch bohaterów – w końcówce spotkania do bramki Łukasza Fabiańskiego trafił Jesse Lingard, a w doliczonym czasie gry rzut karny obronił David de Gea!
West Ham – Manchester United 1:2. Szalony mecz w Londynie! De Gea i Lingard dają 3 punkty!
» Manchester United pokonał West Ham United 2:1 (1:1) w 5. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Raphael Varane
Luke Shaw
Fred
Scott McTominay
Paul Pogba
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Cristiano Ronaldo
Jesse Lingard
Jadon Sancho
Nemanja Matić

Oddano 189 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Mecz na London Stadium rozkręcał się powoli, ale gdy się rozkręcił, to kibice obserwowali świetne spotkanie. W 17. minucie błąd pod linią końcową popełnił Harry Maguire. Piłkę spod nóg Anglika zabrał Said Benrahma, podał do Jarroda Bowena, który strzelił mocno, ale trafił w Raphaela Varane’a. Chwilę później gospodarze stworzyli kolejną dobrą akcję – tym razem strzał Bowena był lepszy, a dobrą interwencję między słupkami zanotował De Gea.

Manchester United groźną akcję zakończoną strzałem zawiązał w 24. minucie. Efektowną przekładankę w polu karnym West Hamu zaprezentował Cristiano Ronaldo, a następnie oddał mocny strzał. Łukasz Fabiański pewnie złapał futbolówkę.

W 28. minucie Manchester United był bliski otworzenia wyniku spotkania. Goście mieli rzut rożny, a po dośrodkowaniu Luke’a Shawa piłka spadła pod nogi Bruno Fernandesa. Portugalczyk uderzył futbolówkę z półwoleja i ta zmierzał w długi róg bramki Fabiańskiego. Polski golkiper zdołał trącić piłkę końcówkami palców i ta trafiła tylko w słupek. Fernandes pokręcił głową z niedowierzania.

W 30. minucie było już 1:0 dla West Hamu United. Said Benrahma miał mnóstwo miejsca przed szesnastką Manchesteru United. Oddał mocny strzał zza pola karnego, a po drodze piłka trafiła Raphaela Varane’a. De Gea został kompletnie zmylony i musiał wyciągnąć futbolówkę z siatki.

Reakcja Manchesteru United na straconą bramkę była zdecydowana. W 34. minucie świetną okazję miał Aaron Wan-Bissaka. Strzał Anglika z ostrego kąta obronił w świetnym stylu Łukasz Fabiański. Polski bramkarz w niedzielne popołudnie rozgrywał kapitalne zawody.

Minutę później Manchester United dopiął swego! Bruno Fernandes zagrał znakomitą piłkę w szesnastkę West Hamu. Do podania na jedenastym metrze dopadł Cristiano Ronaldo i instynktownie trącił futbolówkę. Tę odbił Fabiański, ale przy dobitce Portugalczyka z dwóch metrów był już bez szans. Było 1:1.

Przed przerwą dobre okazje miał zarówno West Ham jak i Manchester United. Fabiańskiego po raz kolejny postraszył Cristiano Ronaldo. Polski golkiper znów zanotował znakomitą interwencję. Chwilę później przed szansą na zdobycie bramki stanął Nikola Vlasić. Strzał Chorwata nieznacznie minął bramkę De Gei.

Druga połowa mogła rozpocząć się idealnie dla Manchesteru United. W 47. minucie błąd przed szesnastką popełnił Pablo Fornals, a Fernandes zagrał kapitalne podanie do Cristiano Ronaldo. Portugalczyk stanął oko w oko z Fabiańskim, ale przegrał ten pojedynek. Polski bramkarz zanotował kapitalną interwencję.

W kolejnych minutach Manchester United często gościł pod polem karnym West Hamu United, ale nie przekładało się to na zagrożenie bramki Fabiańskiego. Czerwone Diabły często egzekwowały rzuty rożne, lecz nie było po nich celnych strzałów.

W 73. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę w szeregach Manchesteru United. Jesse Lingard wszedł w miejsce Paula Pogby, a Jadon Sancho zastąpił Masona Greenwooda. Dwójka ta miała rozruszać ofensywne poczynania Czerwonych Diabłów.

W 77. minucie mieliśmy kontrowersję w polu karnym West Hamu United. W szesnastkę Młotów wpadł rozpędzony Cristiano Ronaldo i zakręcił Vladimirem Coufalem. Defensor West Hamu wytrącił Portugalczyka z równowagi, ale sędzia Martin Atkinson uznał, że jedenastka Czerwonym Diabłom się nie należała. Ronaldo długo nie mógł pogodzić się z tym faktem.

Gra Manchesteru United się nie kleiła, ale w 89. minucie obserwowaliśmy przebłysk geniuszu Jessego Lingarda. Anglik dostał podanie od Nemanji Maticia na skraju pola karnego, zszedł do środka i uderzył w samo okienko bramki Łukasza Fabiańskiego, dając Czerwonym Diabłom prowadzenie!

Nie był to koniec emocji na London Stadium. W doliczonym czasie gry Kurt Zouma sfaulował Cristiano Ronaldo w polu karnym, ale sędzia nie wskazał na jedenastkę. Po chwili Martin Atkinson podyktował rzut karny po tym jak piłka trafiła w rękę Luke’a Shawa. Do gry wszedł VAR i podtrzymał decyzję arbitra głównego. Na na boisku pojawił się z ławki rezerwowych Mark Noble, który podszedł do karnego. David de Gea wyczuł intencje piłkarza Młotów i wygrał mecz Czerwonym Diabłom! Co za końcówka, co za emocje!

West Ham United – Manchester United 1:2 (1:1)
Bramki: Siad Benrahma 30’ - Cristiano Ronaldo 35’, Jesse Lingard 89’

West Ham United: Fabiański – Coufal, Zouma, Ogbonna, Cresswell – Soucek, Rice – Bowen (Noble 90'), Benrahma (Lanzini 88'), Fornals – Vlasić (Jarmołenko 68')

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Varane, Maguire, Shaw – McTominay, Fred (Matić 88') – Greenwood (Sancho 73'), Fernandes, Pogba (Lingard 73') – Ronaldo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: West Ham United vs Manchester United. 5. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: West Ham United - Manchester United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (781)


JaCiebieTez: Ruszył już ten walec Olego? Jak tam "kozak" sancho ? Młot z varanem stworzył dobry duet?
» 21 września 2021, 14:55 #778
mcscotyy: Najwidoczniej tak, bilans na tą chwile
4 wygrane
1 remis

A i jeszcze Ronaldo wszedł do ligi z drzwiami ;)
» 21 września 2021, 15:02 #777
JaCiebieTez: Eee, punkty ,punktami. Czy gra wygląda dobrze.
» 21 września 2021, 15:10 #776
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2021 15:12

Slaby bait w wykonaniu kolejnego trolka. Zupelnie nie trafiony :) a czy to konkurs tańca, czy moze skoki narciarskie XD
» 21 września 2021, 15:11 #775
JaCiebieTez: Skoki nie. Mistrzostwo zdobywają Ci którzy grają dobrze. Grają już dobrze czy nie? Proste pytanie. Dałem sobie 8 kolejek , wtedy zasiądę przed tv i ocenie. Pytam. Grają dobrze czy tylko punktują.
» 21 września 2021, 15:30 #774
GoForWin: Punktują, czyli grają dobrze. Szach-mat.
» 21 września 2021, 15:41 #773
Rashy10: A jak tam? Masz internet czy nie? Poor b8 m8
» 21 września 2021, 15:44 #772
DevoMartinez: Skoro zdobywają punkty to grają dobrze. Jeśli chodzi ci o to czy grają ładnie to różnie ale mistrzostwo zdobywają ci co punktują a nie graja ładnie także zasiadz przez tv i sam obejrzyj coś.
» 21 września 2021, 16:11 #771
ermac: Arsenal za Wengera w wielu sezonach grali ładnie, niestety nie zawsze dawało to punkt, a niestety w piłce nożnej liczą się punkty. Zdobyte ładnie czy brzydko liczą się tak samo.
» 21 września 2021, 16:20 #770
MrCygan: Macie do wybrania jednego: Ndidi, Kessie, Bissouma, Neves, Rice to kogo wybieracie do dołączenia do United?
» 21 września 2021, 12:56 #769
RedRevolta: Oczywiście, że Rice.
» 21 września 2021, 13:03 #768
Wirus: Declan Rice
» 21 września 2021, 13:03 #767
kungfury: Ndidi, defensywnymi statystykami zjada Ryża na śniadanie
» 21 września 2021, 13:09 #766
GuteFrage: A mnie do dziś boli,że Kante wybrał Chelsea zamiast przejść do nas.
» 21 września 2021, 13:10 #765
GoForWin: @GuteFrage
Tak, jasne, "boli cię" xD
» 21 września 2021, 13:14 #764
kckMU: Kante może i wybrałby nas, ale dał słowo Chelsea która była pierwsza. Mou opowiadał.
» 21 września 2021, 13:43 #763
vieeeri: Ndidi koniecznie, potem Rice, Bissouma, a Neves i Kessie to wg mnie takie 6/8 niż typowy przecinak
» 21 września 2021, 13:45 #762
Dejfmi: Rice/Bissouma
» 21 września 2021, 13:47 #761
Smola0015: Only Ndidi zjada Ryżowego
» 21 września 2021, 15:27 #760
Rashy10: 1.Ndidi
2.Bissouma
3.Rice (za normalny hajs)
» 21 września 2021, 15:45 #759
is200second: A ja was pogodzę, Casemiro zjada ich wszystkich na śniadanie i jego trzeba sciagnac.
» 21 września 2021, 16:18 #758
levy181: NVidia zdecydowanie
» 21 września 2021, 16:26 #757
Pyra: devilpage.pl/index/news/komentarze/59734/oficjalnie-herrera-potwierdza-odejscie-z-manchesteru-united/2/herrera
devilpage.pl/index/news/komentarze/60077/herrera-zostal-zlekcewazony-przez-manchester-united/2/herrera
devilpage.pl/index/news/komentarze/60498/herrera-propozycja-united-przyszla-za-pozno/2/herrera

Jeżeli zawodnik w MAJU!! ogłasza, że żegna się z klubem a od 1 stycznia mógł już podpisać kontrakt z każdym to jest ewidentna wina naszego klubu.
Chcieli mu dać obniżkę, rozumiecie OBNIŻKĘ wynagrodzenia dla gościa, który ma wszystkie swoje papiery w rękach.

Olaliśmy go kompletnie więc nie dziwne, że poszedł tam gdzie go docenią.
Oby z Pogbą nie robili podobnych zagrywek. Przedstawić kontrakt, premię za podpis a jak się nie zgadza to szukać już teraz jego następcy.
» 21 września 2021, 12:13 #756
devilek777: – Nie miałem zamiaru odchodzić z klubu i byłem tam szczęśliwy. Tak samo jak jestem szczęśliwy tutaj, w Paryżu – wyjaśnia Herrera. – To nie był żaden sekret. Negocjowałem nową umowę ponad rok, ale oczekiwałem więcej po stronie zarządu klubu po moim trzecim sezonie w drużynie, gdy zostałem wybrany jej najlepszym zawodnikiem. Tymczasem klub nie przyszedł do mnie z ofertą tamtego lata, nawet do mnie nie zadzwonili. To było dla mnie bolesne, bo czułem, że dawałem z siebie wszystko.
» 21 września 2021, 12:21 #755
mcscotyy: Fred mało tez nie zarabia bo około 120tys

Ale imo Herrera>Fred ale nie za taką tygodniówkę jaką chciał Ander
» 21 września 2021, 11:16 #754
Shpongle: Tylko ze zapominacie, że Herrera pod koniec byl wiecznie kontuzjowany, a Fred zdrowy jak ryba.
» 21 września 2021, 12:45 #753
mcscotyy: Dla nas gorzej ze zdrowy :D

Oczywiście to żart m, żeby ktos nie myślał, że życzę komuś źle
» 21 września 2021, 12:58 #752
Wave: Lepiej dac Lingardowi albo Fredowi tyle
» 21 września 2021, 11:04 #751
mcscotyy: Wczoraj oglądając mecz Barcelony, Koeman wpuścił na 9 Pique XD
Barca upada i mnie to cieszy, karma wraca za wiele przekrętów
» 21 września 2021, 10:47 #750
is200second: Wydali pół miliarda euro na przód formacji, zadłużając przy tym własną markę. I te ich zakupy Cou i Grieza im się czkawka odbiły. Do tego nie zabezpieczyli formacji ddfensywnej i mają tam poprostu sito ze starym wyeksploatowanym pique na czele. Dodatkowo kupują piłkarzy za słabych na tak wielki klub i znów będą wyprzedaże. A Kuman to przeciętny trener taka prawda. Ale spokojnie wróci Aguero to im jeszcze uratuje nieraz tylek.
» 21 września 2021, 11:00 #749
mcscotyy: Aguero wróci jak Jones u nas na dwa mecze i dalej szpital, Kun poszedł do Barcy bo jego kolega tam był który teraz grzeje dupsko u Arabów
» 21 września 2021, 11:05 #748
motos8: Może to był błąd puszczać tak lekko Andera Herrere patrząc na dość dziwną sytuację w środku pola.
» 21 września 2021, 10:16 #747
DaredevilUtd: A jaka role ten wielki Herrera pełni w PSG? Hiszpan jest sredniakiem, ktory chciał tygodniowke ponad 200tys tygodniowo.
» 21 września 2021, 10:24 #746
Blau: Jest podstawowym środkowym pomocnikiem w PSG? W tamtym sezonie rozegrał ponad 2,5 tysiąca minut, w tym sezonie wszystko rozpoczynał od pierwszej minuty. Do tego już ma 4 bramki i 2 asysty co jak na bardziej defensywnie usposobionego gracza jest fantastycznym wynikiem.

Do tego Herrera może i wybitny nie był, ale od Freda jest lepszy o milion lat świetlnych. A co do samego kontraktu to z tego co pamiętam to United nie kwapiło się do przedłużenia umowy i pierwszą propozycja wypłynęła do Andera już dawno po tym jak dogadał się z PSG.
» 21 września 2021, 10:39 #745
is200second: Herrera by tu grał w podstawowym składzie teraz, ale nie za taką tygodniówke jak chciał.
Poza tym nie tygodniówka u niego była problemem tylko tylko widział że ten klub stoi w miejscu a chciał coś wygrać. Byłby jak znalazł teraz,szkoda.
» 21 września 2021, 10:53 #744
Wave: Lepiej dac Lingardowi albo Fredowi tyle, ja bym tam wolal Andera niz wspomniana 2ke
» 21 września 2021, 11:16 #743
DaredevilUtd: Ja tam nie porownuje go do tego co mamy. Ten podstawowy zawodnik widnial w tym okienku na liscie do sprzedaży. Wciaz twierdze, ze chora tygodniowka byla za duza dla tego pana, a nie chcial podpisac, bo my nie chcielismy sie na nia zgodzic, dorabianie sobie ideologii, ze nie chciał zostac bo stalismy w miejscu jest poprostu głupi. Sam zawodnik powiedzial, ze oferta z United przyszla zbyt późno i on juz sie ugadal z Paryżem.
» 21 września 2021, 11:34 #742
is200second: Głupi to jesteś Ty myśląc że to pieniądze były przeszkodą dla takiego klubu jak United [:
» 21 września 2021, 16:17 #741
Wirus: www. meczyki. pl/sportbuzz/reakcjapogbynawyzwiskakibicowwesthamu/252356

Pięknie tu Pogba zgasił k r e t y n ó w
» 21 września 2021, 10:06 #740
CHAMPIONS21: Pamiętam, że Kessie gdy grał jeszcze w Atalancie i był mało znany powiedział w wywiadzie, że jest fanem United :)
» 21 września 2021, 09:57 #739
vieeeri: Coraz to więcej plotek w ostatnich godzinach o potencjalnym zainteresowaniu Kessie z naszej strony. Co powiedzielibyście na sprowadzenie go do nas i upchnięcie Milanowi Donnego? Wg transfmarkt Kessie więcej grywał w poprzednim sezonie jako DM niż CM. Wiek i siła to raczej jego atuty, kontrakt do czerwca. Można byłoby go latem wyrwać za free lub wyciągać zimą wplątując w te transakcję Holendra. Z VDB może z połowe odzyskamy, a przy plotkach o zainteresowaniu przez Inter to ten transfer spłacaliby do końca jego kariery. Ciekaw jestem Waszej opinii co myślicie o takim Kessie za free bądź 20M vs. np. Rice 80M.
» 21 września 2021, 09:39 #738
GuteFrage: Kessie pójdziecie PSG
» 21 września 2021, 09:43 #737
Dejfmi: Primasort zapisujemy w takim razie
» 21 września 2021, 09:48 #736
DevoMartinez: Jeśli Pogba odejdzie to wdziałbym Rice ale jak zostanie to obawiam się, że anglik jest zbyt statycznym DM żeby połatać to co zostawia w środku pola Pogba.
» 21 września 2021, 09:51 #735
Radomirus: Nie wiem ale się wypowiem ;)
Nie wiem dlatego, że nie oglądam Seria A więc szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia jak gra na co dzień. Z tego co poczytałem wygląda na dobrego zawodnika, który chce od Milanu 8 mln Euro rocznego kontraktu na co ci nie chcą (nie mogą?) się zgodzić. 8 mln to około 150 tyś Euro czyli jakieś 120 tyś Funtów na tydzień... Dla nas chyba do udźwignięcia.

Plusem jest to, że nie jest to jakiś młokos co zaliczył jeden dobry sezon (ma 25 lat) i wszyscy się nim podniecają.

Minusem, przynajmniej dla mnie, to że nawet jeżeli błyszczy, to błyszczy w Seria A. Ja wiem, że sprowadziliśmy teraz jakiegoś tam Portugalczyka z ligi włoskiej, i nawet nieźle mu idzie, ale nie zakładałbym, że każdy transfer z tamtej ligi okaże się tak pozytywny. Sporo graczy od ligi angielskiej się mimo wszystko odbiło ;)
» 21 września 2021, 10:03 #734
DjTED: Ooo okienko co dopiero się skończyło, a już transfery typujecie
» 21 września 2021, 10:07 #733
Pyra: Kessie ma umiejętność utrzymania się na nogach jak Pogba, strasznie ciężko go przepchnąć. Lepiej gra w defensywie i nie holuje piłki bez powodu, otrzymuje podanie, obraca się i gra.
Taki silny box-to-box jak kiedyś Essien.
» 21 września 2021, 10:07 #732
Chestnut: Może przyjść za darmo, więc nie zaszkodzi spróbować. :)
» 21 września 2021, 10:08 #731
Radomirus: DjTED

Lepiej pogadać o transferach we wrześniu niż zaczynać kolejną rozmowę o wyższości Tuchela nad Ole ;)
» 21 września 2021, 10:10 #730
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2021 10:27

GutePrimaFraugute :D
"umiejętność utrzymania się na nogach jak Pogba" haha tego to akurat Francuzowi czesto brakuje i lezy nanmurawie XD
» 21 września 2021, 10:25 #729
devilek777: Pogbie brakuje utrzymania się przy piłce? Powiedziałbym, że robi to najlepiej w drużynie.
» 21 września 2021, 11:55 #728
DevoMartinez: Moim zdaniem najlepiej robi to Matic. Pogba jak chce to też potrafi jego często podwajają więc ma cięzej bo wystarczy, że piłka odskoczy i strata.
» 21 września 2021, 13:47 #727
NoName: Dosc czestym tematem dyskusji ostatnio tutaj sa eksperymenty na pozycji defensywnego pomocnika i wystawieniu tam ktorego zawodnika, dla kogo nie jest to nominalna pozycja. Gdyby to zalezalo ode mnie, to sprobowalbym tam Showa. Gosc ma 185cm, ma niezla posture i nie daje sie przepychac byle komu, dobrze czyta gre, jest bardzo inteligentnym zawodnikiem, dobrze czuje sie z pilka przy nodze, potrafi w miare rozgrywac. Wedlug mnie ma on wszystko, czego potrzebuje zawodnik na '6'. Zanetti i Lahm byli w swoim czasie najlepszymi bocznymi obroncami, a swietnie radzili sobie w pomocy, Kimmich jeszcze 2-3 lata temy byl najlepszym PO, teraz jest najlepszym CDM na swiecie, Arnold tez gral juz i w LFC i w reprezentacji na tej pozycji.
» 21 września 2021, 08:59 #726
DjTED: Fred jakby przypakowal i się ogarnął to by dawał radę. On ma ten problem, że ciągnie go do przodu i jest za słaby fizycznie. Jakby połączyć Freda i Scotta to by wyszedł najlepszy DP na swiecie
» 21 września 2021, 09:08 #725
Chestnut: Wtedy nie mamy nikogo na lewej stronie. :P
» 21 września 2021, 09:09 #724
Pezet: A ja bym sprawdził tam Lindelofa jeśli już
» 21 września 2021, 09:18 #723
MiSt: Shaw jest zbyt dynamicznym zawodnikiem, by 'przyspawać' go do takiej pozycji.

Musimy dać szansę Scottowi. Sporo brakuje mu do takiego Maticia, ale jest młodszy. Ehh, gdyby Matić miał 5 lat mniej to teraz bylibyśmy faworytem Premier League...

Jeśli eksperyment ze Scottem się nie powiedzie to musimy po prostu dokupić dobrego ŚPD.
» 21 września 2021, 09:33 #722
Radomirus: To, że zawodnik jest dynamiczny to chyba nie jest wadą na żadnej pozycji ;) DM też może być dynamiczny - a powiedziałbym nawet, lepiej gdyby właśnie był dynamiczny.

Inna sprawa to Shaw dobrze radzi sobie na lewej obronie i bym go mimo wszystko tam zostawił i nie kombinował. Już prędzej, jak Pezet, Victora bym widział na tej pozycji jeżeli dyskutujemy o jakiś przesunięciach wewnątrz naszego składu.
» 21 września 2021, 10:08 #721
Lisan: Jak wygramy to Puchar Myszki Miki, Kukury Cup itd. Ale jak wygrywa City to już jest to mega ważny puchar :D nie ogarniam
» 21 września 2021, 07:14 #720
DjTED: Na razie to dawno nic nie wygraliśmy.
» 21 września 2021, 07:29 #719
Pyra: Chyba chodzi o to, że City potrafi wygrywać takie puchary a do tego ligę czy dojść do finału LM, u nas nie do wyobrażenia jest gra na wszystkich frontach przy rotacji.
Albo coś odpuszczamy albo zajedziemy pierwszy skład.
» 21 września 2021, 08:16 #718
Dejfmi: Pyra warto wziąć pod uwagę, że my w zeszłym sezonie po prostu nie mieliśmy czym rotować.

City miało spokojnie 2-3 graczy na każdą pozycję i praktycznie nie tracili przy tym jakości (z małymi wyjątkami).

W tym roku mamy spokojnie większe pole manewru i to czy nie rotujemy ocenimy po tym sezonie. Póki co ja widzę rotacje
» 21 września 2021, 08:46 #717
Pyra: Słabe to będą rotacje jak po pierwszym składzie nie widać za bardzo schematów czy dobrej organizacji w obronie, jak wchodzą rezerwowi to często wyglądają tak, że nie wiedzą co mają grać.
Jak wystawialiśmy same rezerwy to zawsze były problemy.
City ma swój styl i tam każdy wie co ma robić.
» 21 września 2021, 09:04 #716
keymil1990: Barcelona to teraz w zasadzie jest żadnym rywalem :)
» 21 września 2021, 06:43 #715
Vainte: A chlopak jest jak my, kibicem Manchesteru
» 21 września 2021, 07:43 #714
Smola0015: O kurde zupełnie zapomiałem o nim,na pewno tez Ciekawa opcja,w dobrej kasie myśle ze gdyby Milan był poza topka w styczniu to 15mln by wzięli skoro miałby odejść za darmo w czerwcu ogólnie ciężko powiedzieć.
Ktoś napisał ze trzeba na spd ogrywać Mctomineya i ja ogólnie wierze ze Szkot sobie tam poradzi,ale zadania łatwego nie będzie miał mając koło się Pogbe
» 21 września 2021, 07:52 #713
DjTED: Ten nasz mecz to spokojnie mogby byc meczem sezonu. Tyle zwrotów akcji to nie widziałem dawno.
» 21 września 2021, 06:35 #712
keymil1990: Swoją drogą to dalej leży u nas wykonywanie rzutów rożnych... 11 w meczu a nawet raz nie było jakoś groźnie. A nawet nie padł sygnał żeby ktoś wymienił shawa . A mamy wysokich stoperów , Matica , Pogbe no i przede wszystkim Ronaldo. Jest to konieczny element do poprawy. Taki Liverpool zdobył już kilka bramek w tym sezonie po stałych fragmentach.
» 21 września 2021, 06:30 #711
motos8: Do poprawy to ma Maguire te główki bo mnie szlag trafia gdy widzę jak mu się te piłki od sęków na łbie odbijają. Co gość namarnował sytuacji w tamtym sezonie to szok.
» 21 września 2021, 09:48 #710
Bolech1991: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 22:20

To teraz czekamy na środę.
» 20 września 2021, 22:18 #709
Mariano88: Na puchar myszki miki? Pojedź sobie do Disneylandu, większe emocje
» 20 września 2021, 22:34 #708
kckMU: "Na puchar myszki miki?"

A może na mecz ukochanej drużyny?
» 20 września 2021, 22:41 #707
Bolech1991: Mimo, że nasz styl pozostawia wiele do życzenia, to ja czekam na każdy mecz mojej ukochanej drużyny, odliczam godziny, nawet jeśli podejrzewam, ze znów czeka mnie widok klepania bez pomysłu w 18ce rywala lub pierdyliard wrzutek na głowę rywala. Mecz to świętość, pozdro Marianku :(((
» 20 września 2021, 23:28 #706
Smola0015: Chciałbym w meczu z west hamem zobaczyć jakaś kreatywność np ustawianie na spd tellesa który w porto tam pogrywał,czemu kloop potrafi z fabinho zrobić so? Czemu z joty który gra jeden sezon na skrzydle drugi potrafi go przesunąć na N? Czemu skoro nam najmocniej odstaje spd nie spróbujemy tam właśnie tellesa,lindelofa a może sie uda,trzeba coś spróbować bo fred naprawdę POKI CO nas sabotuje Jeżeli chodzi o bronienie kiedy rywal idzie z kontra.
» 20 września 2021, 20:00 #705
Robert3344: Fabinho na ŚO był, bo nie było obrońców, ale i tak koniec końców wylądował na ŚPD a w obronie gralo 2 młokosów zamiast niego, więc to dużo mówi o jego postawie tam. Jota to w sumie zawodnik uniwersalny i w Wolves też grał obok Jimeneza z przodu więc to nie jest jakaś nowość dla niego. W sumie ciężko znaleźć u nas jakiś materiał na środek pomocy, może Lindelof, ale to bardzo naciągane by było. Wydaje mi się, że Matic powinien więcej grać zamiast Freda, bo widać, że jest w całkiem niezłej formie, a tak nie wiem czy powinniśmy cudować w środku pola. Zaraz wróci Rashford więc Pogba wróci na stałe do środka pola, więc Matic/Scott wydają się lepszymi partnerami dla Pogby niż Fred.
» 20 września 2021, 20:25 #704
is200second: Telles na defensywnym pomocniku no ludzie, to by nie była tam dziura a rów Mariański [:
» 20 września 2021, 20:43 #703
MiSt: Lindelof, VdB, Telles... To już bardziej sensownym rozwiązaniem byłby Carrick :)

Idealnym rozwiązaniem byłoby sprowadzenie za rok Rice'a.
» 20 września 2021, 21:02 #702
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 21:05

W drugiej linii muszą grać sami wybitni zawodnicy. Im lepsza pomoc tym łatwiej się atakuje, a łatwiej broni. Dlatego można od czasu do czasu wypróbować kogoś tam ale ten ktoś musi być wszechstronnie uzdolniony. ŚPD to w dużej mierze waleczność i zdolność przewidywania zagrań przeciwnika. Lindelof często gubi pozycję więc tak średnio by się nadał tam. Sensownie mógłby tam wyglądać AWB ale jego problemy z rozegraniem przymusiłyby nas do gry z dwiema 8. Dodatkowo pojawiłby się kolejny problem - brak prawego obrońcy. Moim zdaniem lepiej kupić kogoś na ŚPD niż robić sobie dziury w innych formacjach - w dodatku niewiele o ile w ogóle podnosząc jakość tej wybrakowanej u nas pozycji.

Zwłaszcza, że wśród średnich drużyn jest kilku piłkarzy, którzy mogliby nas wzmocnić. Ndidi gra tylko w Leicester, Ndombele w Tottenhamie czy nawet Partey z Arsenalu. Jest też Neves w Wolves a pewnie nawet na tej stronie są kibice, którzy oglądają inne ligi i z marszu wymienią kilku graczy mogących nas wzmocnić, a grający w drużynach "drugiego wyboru" w La Liga, Bundeslidze czy Serie A.
» 20 września 2021, 21:03 #701
Smola0015: Tez najchętniej chciałbym żebyśmy kogoś kupili,ale myśle ze będzie ciężko.Zamiast Rice dla mnie wybór jest prosty kante v2 czyli Ndidi gość jest naprawdę świetny,3sezony na wysokim poziomie,liczę ze przy kryzysie lisów może by udało się w zimie jakoś dogadać,może jakaś wymianę dając im bailyego? A może Jonesa? Evans od nas dobrze im grał Haha
Jest tez bissouma.
Jeżeli mamy wydawać kasę to WIL-FRED NDIDI
» 20 września 2021, 23:04 #700
Chestnut: Powinien dostać szansę McTominay jak ten jeden ŚPD. Granie na dwóch spowalnia jego rozwój, musi popełniać błędy, by się na nich uczyć.
» 20 września 2021, 23:33 #699
mikiartur: Musimy mieć wybitnych graczy na o wielu więcej pozycjach niż pomocy. Barca obecnie jedyną solidną ma pomoc w miarę a widzicie jaki gra obecnie paździerz.
» 20 września 2021, 23:51 #698
SickRabbit: Oglądam sobie Q&A Ćwiąkiego a tam pytanie: Czy jeśli twój syn ma na imię Bruno to drugie dziecko będzie miało na imię Fernandez? :D I on z pełną powagą odpowiada na to pytanie - lol
» 20 września 2021, 19:35 #697
DaredevilUtd: Tez ogladalem, ogolmie lubie go ogarniety dobrze gosciu. Szkoda, ze jego konikiem jest la liga.
» 20 września 2021, 21:01 #696
RyannMistrz: Ogarnięty? Odegarda obwieścił zbawcą Madrytu a zidana najlepszym trenerem i takich kwiatków miał więcej.
» 20 września 2021, 22:38 #695
DaredevilUtd: Zizu wygral e razy z rzędu LM pokaz drugiego takiego? Nawet jak nie jest najlepszym trenerem to mial prawo wyglaszac taka opinie.
» 20 września 2021, 23:41 #694
RyannMistrz: prosze Cię. Ślizgali się na sędziach w każdej z tych LM. Super trener
» 21 września 2021, 18:56 #693
RobvanKlu5i: Dziś oglądając KS i wypowiedź J. Kolińskiego i jego dwa typy najsłabszych ogniw w United czyli :

Fred
Wan Bissaka

W pełni się zgadzam. AWB po pierwsze ma dość duże braki techniczne, po drugie ofensywnie nie daje tej drużynie kompletnie nic a w dzisiejszym futbolu boczni obrońcy wręcz musza podłączać się i dawać coś extra drużynie w akcjach ofensywnych.
Pod tym kątem AWB raczej już się nie rozwinie i nie zmieni, w swoim "prime" taki Antonio Valencia go po prostu zjadał na śniadanie, bo i w defensywie radził sobie znakomicie a w ofensywie potrafił dać dużo drużynie i technicznie był po prostu klasę lepszy.
» 20 września 2021, 19:13 #692
devilek777: A oglądałeś jakiś mecz AWB, że powielasz te farmazony o bezradności w ofensywnie?
» 20 września 2021, 19:54 #691
Domestos: Valencia to był drewniak totalny z jedną nogą, dlatego go przesunięto na prawą obronę. Jego sławny drybling w prawą stronę. Po za szybkością nic nie prezentował. Miał dwa, trzy dobre sezony i to tyle. Wan Bissaka ma 23 lata i jest najlepszym prawym obrońcą United jakiego nie mieliśmy od kilkunastu lat. Pokazują to chociaż sytuację 1 na 1.
» 20 września 2021, 19:57 #690
Chestnut: Kilkunastu lat? Valencia był lepszy na prawej obronie. ^^
» 20 września 2021, 20:03 #689
DevoMartinez: Nie rozwinie się? A co on ma 30 lat? Shaw dośrodkowania walił po ziemi latami, górą nie potrafił przez 5 lat a od roku jest jednym z lepiej dośrodkowującym górą, wykonuje nawet rożne. AWB jest o 3 lata młodszy od anglika i już się nie rozwinie? No serio daj pan spokój.
» 20 września 2021, 20:24 #688
HarryBrown: @Domestos
Ty szanuj Pana Piłkarza Valencie.
» 20 września 2021, 20:34 #687
is200second: Valencia wciąga AWB słomka do zimnych napoji na dzień dzisiejszy, a te różne Shawa to są takie że wszystko leci po nich nie w bramkę rywala a w drugą stronę. Bardzo wiszące piłki daje. To ma być ostro bite w okolice 8 metra uderzenie bo jest kim grać u nas głową, A nie takie pizdziki wiszące na kanciasty łeb Maguiera bo on gra głową na poziomie ngolo kante.
» 20 września 2021, 20:55 #686
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 21:37

Z gry Shaw wali asysty jak nigdy od kiedy nauczył się dosrodkowan górą i to są fakty. Sprawdz jak chcesz ile miał wcześniej asyst. Gadanie, że Aaron się nie rozwinie to kpina bo zawodnicy dodają nowe elementy do swojej gry w wieku i 27 lat a nawet więcejj. Aaron ma 23. A no i dodam, że w defensywie to Valencia nawet koło Bisaki nie stał. Obrońcy z takim odbiorem na boku nie mieliśmy od dekady.
» 20 września 2021, 21:34 #685
69eyes: Uwielbiam czytać te bzdury o AWB nie dającym nic z przodu, przypomnę tylko w tamtym sezonie AWB 2 gole 4 asysty a Shaw 1 gol 5 asyst. Skuteczność dośrodkowań Shawa 30% AWB 22%, gdzie ta przepaść? Dodajmy, że Shaw bije większość SFG. Nie róbmy z AWB na siłe pokraki, wiadomo jest pole do poprawy ale bez dramatu.
» 20 września 2021, 23:12 #684
mikiartur: Popatrzyłem sobie na statystyki sędziów z nami. I takie mamy bilanse (wygrana - remis - porażka) z danymi sędziami (patrzę od sezonu 13/14 - bo są to czasy już bliższe obecnym, a nie ma sensu pokazywać mecze Deana które sędziował jeszcze w XX wieku - debiut zaliczył 9 sierpnia 2000 - 2 tyg. po moim urodzeniu hahaha)

Martin Atkinson: 16-10-7, 68 żółtych nam pokazał, 1 czerwoną, 5 karnych podyktował . Najwięcej wygranych meczów u niego ma City (18) a drugie miejsce Liverpool (17). Najwięcej karnych podyktował dla Crystal Palace(8) na 2 miejscu my i Chelsea po 5

Anthony Taylor: 21-1-8, 62 żółte, 1 czerwona, 9 karnych. Najwięcej wygranych u niego ma Liverpool (22) a my na 2 miejscu , najwięcej karnych dla Liverpoolu

Paul Tierney: 10-4-3, 26 żółtych, 0 czerwonych, 6 karnych. Najwięcej u niego wygranych ma City (16), najwięcej karnych dla nas i City (6)

Mike Dean: 18-10-12 81 żółtych, 1 czerwona, 7 karnych, najwięcej karnych dla Man City (8) najwięcej u niego wygranych ma Arsenal (19). Co ciekawe sędziował nam najwięcej meczy od sezonu 13/14

Jonathan Moss: 23-8-5, 58 żółtych, 1 czerwona, 8 karnych, najwięcej u niego wygranych ma Man City(25) a karnych najwięcej dla Man City (9)

Michael Oliver: 10-8-10, 59 żółtych, 0 czerwonych, 6 karnych, najwięcej wygranych ma u niego Man City 25 i Tottenham 21, najwięcej karnych dla Evertonu (11) i Liverpoolu(10)

Stuart Attwell: 6-1-2, 14 żółtych, 1 czerwona, 5 karnych, najwięcej u niego zwycięstw ma Newcastle United(10), najwięcej karnych my

Craig Pawson 15-7-6, 53 żółte, 0 czerwonych, 1 karny, najwięcej u niego zwycięstw Liverpool 19, druga Chelsea(15), najwięcej karnych dla Man City 6

David Coote: 2-0-0 2żółte, 0 czerwonych, 1 karny - sędziuje od kwietnia 2018 roku

Andre Marriner: 12-4-8, 38 żółtych, 1 czerwona, 2 karne, najwięcej zwycięstwa ma u niego Man City 23, najwięcej karnych dla Liverpoolu, Man City, Chelsea i Leicester (po 6)

Graham Scott 6-0-0, 6 żółtych, 2 karne, najwięcej zwycięstwa ma u niego Tottenham(10), najwięcej karnych dla Derby County i Sheffield

I to tyle z tych najbardziej znanych sędziów.

W ogóle kojarzę że mocno chwaliliście chyba sędziego z ostatniego meczu Wolves z Brentford. Więc ten mecz sędziował Darren England, w premier league pierwszy raz sędziował 18 stycznia 2020. W premier league ma narazie zasiędziowanych 14 meczów.
» 20 września 2021, 18:38 #683
ax1d: Fajne statystyki, ale jednak niewiele mówiące. W meczu z WHU wygraliśmy. Sędziował Atkinson. Czy to oznacza, że sędziował na naszą korzyść albo chociaż uczciwie? Nie. Po prostu tym razem nie udało mu się nas przekręcić.

Dla mnie Dean i Atkinson to od kilkunastu lat jest największy skandal w angielskiej piłce.
» 21 września 2021, 10:35 #682
Arcade82: Mam pytanie co Ronaldo synem bedzie gral w naszej akademy
» 20 września 2021, 18:38 #681
RyannMistrz: Powiem Ci, że na takie "pytanie" to nikt nie zna odpowiedzi.
» 20 września 2021, 18:45 #680
karolj: co? xD
» 20 września 2021, 18:54 #679
Advm: Odpowiadam ci juz tak Ronaldo synem bedzie gral w naszej akademy
» 20 września 2021, 19:11 #678
NoName: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2021 01:05

Tak, bedzie gral synem, ale tylko w tenisa stolowego, bo ciezko biegac po korcie z 10-latkiem w reku. Jest to staly element treningu pilkarskiego na profesjonalnym poziomie.
» 21 września 2021, 01:03 #677
Kilerek7: Widzieliście co Pogba robił na tweeterze po meczu, jakie miny do kibiców?:D
» 20 września 2021, 18:07 #676
Brontozaur: Miałem właśnie o to samo pytać bo filmik na fangolu widziałem i mema :D
I dobrze zrobił co to za wyzywanie jak w bydlęcym xd
» 20 września 2021, 18:25 #675
Chestnut: Ten Pogba wygląda jak ja kiedy wchodzę w dyskusję na devilpage. :D
» 20 września 2021, 18:51 #674
Advm: Dajcie linkacza
» 20 września 2021, 19:12 #673
Ghostpl: Jak dla mnie powinnien wyjść DDG
I dać w obronie Lindelofa i Varana
W pomocy zmienić Fernadesa i DVB
I w ataku. Cavani
Takie podstawie zmiany
» 20 września 2021, 17:56 #672
SickRabbit: Ta interwencja Cristiano w obronie przewrotką, z akcentem na w obronie.
youtu.be/-istA8V69D4
» 20 września 2021, 17:31 #671
mikiartur: Co ciekawe to się więcej udziela w obronie niż jak grał w Juve patrząc na podstawie 2 meczów ligowych. Z young boys aż tak tego nie było widać. Ale z Juve to praktycznie jego gra w obronie nie istniała. A w meczu z Newcastle i jeden przechwyt zanotował hahahaa w tym meczu to pamiętam taki jeden powrót bliżej Shawa gdy się chyba Bowen rozpędzał albo Benrahma po naszej lewej stronie. Udać się nie udało ale utrudnic zadanie utrudnił xd Nie to że ja tu już jakieś wielkiej obrony z jego strony obserwuje itd. Ale można powiedzieć że jakaś gra defensywna z jego strony istnieje xd W juve rzaadko tak było. Na szczęście nie lda gry obronnej go ściągaliśmy.
» 20 września 2021, 17:52 #670
is200second: W środę osobiście liczę że da odpocząć Cristiano i za niego Cavani na rytm meczowy, a w sobotę na aston ville duet Cristiano Cavani.
» 20 września 2021, 17:30 #669
mikiartur: W środę trzeba wyjść drugim garniturem nawet ryzykując odpadnięcie z pucharu.

Heaton/Henderson
Dalot Bailly Lindelof Telles(jeśli zdrowy, jeśli nie to tutaj Dalot a AWB na prawą)
Scott Donny
Sancho Mata Lingard
Cavani

Takie coś widzę, wczoraj chyba troszkę inną obstawiałem ale chcę jednak zobaczyć Donnyego niżej niż na 10tce. Na 10tce on nie ma szans pograć, bo jest Bruno a myślę że obecnie drugim wyborem będzie Lingard. Chce go zobaczyć na 8mce. Scott natomiast potrzebuje minut. I w dodatku chcę ten duet zobaczyć. Bo w przypadku pójścia Pogby wyżej to wolałbym chyba widzieć parę Scott Donny niż Scott Fred. Sancho potrzebuje minut i okrzepnięcia się z graniem w Anglii. Lingard został już zapowiedziany. Natomiast Mata zawsze praktycznie gra w pucharze a Cavani musi się gdzieś rozkręcić.
Z AVL raczej nie spodziewam się Cavaniego od 1 minuty ale myślę że jak zagra w środę większość meczu to na sobotę wejdzie na drugą połowę. Na Cavaniego liczę w meczach z Villarealem i Evertonem. Z Evertonem będzie dużo gry w powietrzu i warto mieć napastników w polu karnym świetnie grających głowa. A z Villareal warto mieć 2 napastników w polu karnym bo jak pamiętamy w finale zagraliśmy 4-2-3-1 i nie umieliśmy się przebić przez nich dłuuugi czas. A mecz może w sumie podobnie wyglądać.
» 20 września 2021, 17:47 #668
nieeeeeeee: Official: Mike Dean appointed referee for #mufc's upcoming game against Aston Villa on September 25 #mulive
Oh shit...
» 20 września 2021, 17:12 #667
SickRabbit: On podyktuje z 8 karnych :D
» 20 września 2021, 17:17 #666
Abstrahujacy: Każdy z nich się myli w każdą stronę :) Który z sędziów byłby lepszy Twoim zdaniem?
» 20 września 2021, 17:17 #665
is200second: Ale wczoraj sędzia przesadził z tych 3 karnych jeden ewidentny, drugi naciągany, treviego nie było.
» 20 września 2021, 17:26 #664
Giggsy: Dean i Atkinson to dawno powinni pierdziec w stołki siedzac na emeryturze
» 20 września 2021, 17:29 #663
nieeeeeeee: Jeszcze Johna Mosa dopisał bym do tej zacnej listy.
» 20 września 2021, 17:30 #662
mikiartur: Atkinson, Dean, Tierney, Oliver, Taylor, Moss - jacy jeszcze często w premier league sędziują oprócz tych?
» 20 września 2021, 17:37 #661
Abstrahujacy: Miki na pewno Craig Pawson ;)
» 20 września 2021, 17:40 #660
mikiartur: oooo o poczciwym Pawsonie zapomniałem hahaha W zeszłym sezonie sędziował nam 6 meczy w tym 4 w lidze. I w lidze to 1 zwycięstwo - 2 remisy i 1 porażka. A w pucharach krajowych to wygrana z Liverpoolem i przegrana z Leicester. Więc tak średnio dla nas szczęśliwy sędzia. Aż chyba zagłębie się w te statystyki sędziów xd
» 20 września 2021, 17:55 #659
mikiartur: Aaaa i to przecież ten artysta nam mecz z Sou sędziował xd
» 20 września 2021, 17:56 #658
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 17:13

Widzę, że spora część osób mowi o straconych bramkach i słabej postawie obrony, ale sprawa wygląda tak:

Mecz z Leeds - gol zza pola karnego, mocny, przy słupku, ciężki do obrony

Mecz z Southampton - również gol zza pola karnego, tym razem rykoszet, ale lot piłki czytelny i powinien być obroniony, wcześniej faul na Bruno

Mecz z Newcastle - tutaj można szukać winy w obronie, wszyscy spóźnieni, złym ustawieniu bramkarza, dobra kontra i można powiedzieć, że sytuacja stuprocentowa

Mecz z Westham - również strzał zza pola karnego, również rykoszet, nie do przewidzenia, choć pewny użytkownik myśli inaczej, bramkarz już wykonał ruch w przeciwną stronę, nie do obrony, bramka powinna być zaliczona jako samobójcza

Mecz z Young Boys - drugiej bramki nie komentuję, przy pierwszej można krytykować obronę, piłka minęła Shawa, Maguirea i Varana, a bramkarz zaspał

Brakuje jeszcze zgrania do ideału, ale jest solidnie. Takie luźne spostrzeżenia, zapraszam do dyskusji.
» 20 września 2021, 17:08 #657
mikiartur: To że się nie broni takiej syutuacji jak DDG w meczu z Newcastle nie znaczy że był źle ustawiony. Chronił bliższy słupek. A w takich akcjach to najważniejsze dla bramkarza.
» 20 września 2021, 17:28 #656
HarryBrown: Grona wybitnych znaffców i ekspertów nie ma co przekonywać. Musimy im uwierzyć na słowo, że obrona gra fatalnie. Powiem więcej nawet gdyby nic nie stracili to też należałoby sądzić, że obrona gra źle bo nie wsparła ofensywy żadnymi bramkami (bo ta 1 asysta Victora to taki czysty przypadek był). A co tam - napiszę jeszcze więcej. Zanotowaliśmy słaby start w lidze (13 pkt. na 15 możliwych) oraz najsłabszy start w LM od 2 lat. Do tego nie ma taktyki, stylu, schematów, Ole na ławce, Fred w składzie. Tragedia. Nie wiem czy będziemy w top20.
» 20 września 2021, 17:33 #655
mikiartur: odnośnie bramki z Young boys to zgodzić się można choć odległość też była bardzo bliska. Przy golu z Świętymi był blisko ale tam jednak od Freda pechowo się odbiła że jeszcze blizej słupka leciała + faul wcześniej nieodgwizdany był na Bruno. Ja osobiście uważam, że wcale tak źle nie bronimy jak to mówią. Choć fakt że trzeba poprawić grę w ofensywie. Dla mnie nasz najgorszy mecz w defensywie to był ten mecz z Wolves w którym paradoksalnie gola nie straciliśmy. I co ciekawe tam nasi środkowi wg mnie źle nie zagrali ale nasz mecz słaby w defensywie był spowodowany fatalnym meczem Freda, AWB i Shaw za dużo dawali miejsca na skrzydłach no i Matić też nie umiał tego opanować. Natomiast Varane wtedy chyba nie przegrał żadnego 1 na 1. AWB uratował raz wybiciem z linii. W tamtym meczu kompletnie nie mieliśmy kontroli na bokach boiska przez co uważam tamten mecz za najgorszy. W meczach z Newcastle nasi zagrali nieźle, bo musimy się liczyć z tym, że pare razy będzie przeciwnik kontratakować jeśli gramy całym składem na połowie przeciwnika. Tego się nie uniknie. A w meczu z Leeds to w sumie na wiele też nie pozwoliliśmy Leeds. A z WHU na pewno wyglądaliśmy w środku pola lepiej niż z Wolves. A ścisnąć ich jak Newcastle się nie dało bo to zespół o większej jakości na pewno.
» 20 września 2021, 17:36 #654
devilek777: Tak jak napisałem, w meczu Newcastle takie akcje się wykorzystuje, na siłę można szukać tego złego ustawienia bramkarza, takie były głosy tutaj, ale nie miał i tak nic do gadania. Przy tym odbiciu od Freda mógł to wyjąć, piłka odbiła się na tyle daleko, że zdążył prawidłowo zareagować, ale troszkę zabrakło. Brakuje nam takiego połączenia ofensywy z defensywą, często zbyt szybko przeciwnik przedostaje się przez środek i zaczyna się problem.
» 20 września 2021, 18:12 #653
Vamp: Ja tylko skupie się na Fredzie. 4.46/10 czy was ludzie pogięło do reszty? (mimo ze to najniższa ocena w drużynie) Facet w tym meczu nie zrobił nic dobrego, kompletnie nic, a dodatkowo przyczynił się do utraty gola. Kto klika te oceny ja się pytam? szanujmy się, klikajcie oceny tylko jeśli oglądaliście mecz. I jeszcze jedziemy dalej z tym ... Fredem, niektórzy z was piszą ze ma czasami przebłyski. Błagam. 1 dobre zagranie na 15 meczy nie można nazwać nawet przebłyskiem... Niektórzy tez piszą że Fred to skarb bo ma dobre prostopadłe podanie, tego nawet nie skomentuje, wystarczy ze się troszkę pośmiałem :)
» 20 września 2021, 16:17 #652
KalinaRIP: Pośmiać to się można z takich jak ty co w 30 minucie meczu zwalniają pół składu bo nie ma tiki sraki. Albo raczej załamać ręce przez takich "kibiców"
» 20 września 2021, 16:23 #651
DaredevilUtd: Pewnie ulzylo Ci po tym komentarzu XD Mecz wygrany, to trzeba szukac dziury, by sie doczepic do czego kolwiek. Skup sie nastepnym razem nad własnym życiem i pomysl dlaczego jestes tak negatywnie nastawiony do calego świata.
» 20 września 2021, 17:16 #650
mikiartur: kto napisał że jest naszym skarbem? xd jak tutaj większość osób (w tym ja) co go wcześniej broniła zaczęła go krytykować xd A 4/10 to w sytuacji gdy nie zrobiłeś jakiegoś babola ala Lingard w meczu z Young boys + miałeś udział w gou wyrównującym to bardzo słaba ocena.
» 20 września 2021, 17:27 #649
Killgor: Ale ty musisz byc rozdarty. Wszystko sie ukladalo przegrywalismy, Fred gral slabo, sedzia po stronie WHU,a tu zonk United wychodzi na 1;2, musisz sklei i czekac na nastepny mecz,zeby szkalowac. Ale,ale jest nadzieja KARNY dla gospodarzy, siurek ci sie podniosl, Noble pewniak w karnych, Dave w bramce, ktory nie potrafi bronic karnych. Wszystko sie uklada i znowu ch strzelil bombki. De Gea broni, My wywozimy 3 pkt. Musisz pic kolke,zeby zapomniec. Smutna zaba :(
» 20 września 2021, 17:46 #648
Vamp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 17:51

Nie no wygrany mecz to znaczy ze Fred był zajeisty. Z kim ja tu dyskutuje.
@Killgor twoja żałosną prowokacje możesz sobie wsadzić gdzieś bardzo głęboko na pewno wiesz gdzie :)
» 20 września 2021, 17:50 #647
ruffnecky: Vamp żałosne to jest to twoje ustawiczne biadolenie
» 25 września 2021, 14:02 #646
artix206: Aha.. Włączam internet, a tu już znowu powołania na jakieś zgrupowanie kadry.. ile tego, zaraz więcej reprezentacje będą grały niż kluby.
» 20 września 2021, 16:14 #645
KalinaRIP: A weź szkoda strzepic języka :/ jak sobie pomyślę o tym g00wnie lidze narodów czy jak się ten shit nazywa to nóż się w kieszeni otwiera.
» 20 września 2021, 16:27 #644
Lingardiho9: Ktoś się orientuje co się aktualnie dzieje z za łatwo odpuszczonym wielkim talentem Angelem Gomesem ?
» 20 września 2021, 15:04 #643
mikiartur: zeszły sezon w Boaviście - raczej grał regularnie, 6 goli 6 asyst. 4 mecze w sezonie opuścił

w tym roku gra już w Lille. Na tą chwile 3 mecze wychodził w 1 składzie raz wchodził z ławki, zagrał od 1 minuty z Wolfsburgiem w lm. Na lewej pomocy jest wystawiany

info z transfermarktu wziąłem
» 20 września 2021, 15:12 #642
Abstrahujacy: Grał względnie dobrze w barwach Boavisty gdzie był wypożyczony w zeszłym sezonie. Wrócił z wypożyczenia, gra w Lille. W 5 spotkaniach blisko 300 minut i żadnego błysku. Mistrzowie Francji na razie fatalnie zaczęli sezon mimo braku transferów wychodzących.
» 20 września 2021, 15:12 #641
Lingardiho9: Właśnie skończyłem przeglądać jego staty na transfermarkcie.
Sądziłem, że mimo wszystko lepsze statystyki wyciągnie w lidze Portugalskiej.
Nie mniej jednak mam zamiar śledzić jego poczynania , bo chłopak ma papiery na dobrego gracza.
» 20 września 2021, 15:25 #640
Abstrahujacy: Trochę ma trochę nie ma, bo jest bardzo drobny i w atletycznych ligach będzie mu ciężko. W kadrze U20 też nie był pierwszym wyborem a taki Jude Bellingham mający papiery, to w każdej drużynie jest faworytem do gry.
Obserwuję go na Sofascore w telefonie, więc mi wyskakuje gdy on gra i jak gra. Miał tylko garstkę bardzo dobrych spotkań w Portugalii, która fizyczna nie jest. Nie był to jednak potentat ligowy... Zobaczymy co czas przyniesie, ale łatwo mu nie będzie.
» 20 września 2021, 15:31 #639
Lingardiho9: Jego postura nie miałaby znaczenia gdyby rozwinął na maxa technikę użytkową i był zwinny.
Przykład to Jorginho czy Modric, są niscy i drobni ale są top playerami, zresztą daleko nie patrząc spójrzmy na Bruno , on też nie ma atletycznej budowy a jest jednym z najlepszych na świecie na swojej pozycji.
Wydaje mi się , że w przypadku takich graczy jak Gomes, najważniejsza jest głowa, czyli pewność w swoje umiejętności i do tego odpowiednia gra bez piłki.
» 20 września 2021, 15:59 #638
Abstrahujacy: Tylko częściowo mogę się z Tobą zgodzić, bo jednak Bruno ma ponad 10 cm więcej a do 24 roku życia nie był nazywany geniuszem i był za słaby na Udinese. Żeby się tak rozwinąć to przede wszystkim wspomniana przez Ciebie technika, ale też doświadczenie i jakiś błysk. Modrić choć już niewiele wyższy to najlepsze swoje lata też miał w okolicach/po 30tce trochę się wpisując w to co piszę. W wieku Angela obaj wspomniani odbijali się od rywali kolejno Novary Calcio i Interu Zapresic.
Jeśli będzie się poprawiał jak i oni, to są szanse na jego powrót do wielkiej piłki za kilka lat - stąd też moja obserwacja go dopiero po odejściu z United.
» 20 września 2021, 17:09 #637
Lisan: Ależ radość Olka po ostatnim gwizdku, zobaczcie jak on kocha ten klub
» 20 września 2021, 14:48 #636
SzefSzefow: West Ham – Manchester United 1:2. Szalony mecz w Londynie! De Gea i Lingard dają 3 punkty!


Panie redaktorze dlaczego pominął Pan w tytule wkład Ronaldo w zwycięstwo? Strzelił kluczowego gola na remis i wywalczył karnego (którego sprzedany sędzia nie podyktował).
DDG zawalił przy pierwszej bramce, przy karnym się zrehabilitował, ale ciężko gratulować gościowi jednego obronionego karnego na trzydzieści nieobronionych.
» 20 września 2021, 14:22 #635
Dejfmi: co De Gea zawalił przy bramce ? Zawalił to Ci się chyba sufit na czoło
» 20 września 2021, 14:28 #634
SzefSzefow: Zawalił do spółki z Varanem. Zbyt szybko zrobił krok w prawą stronę. Dobry bramkarz musi przewidywać takie rykoszety
» 20 września 2021, 14:31 #633
dziobko: własnie jak mógł chłop zareagować jak piłka zmieniła w ciągu 1 sek tor lotu z skrajnego prawego na skrajny lewy
» 20 września 2021, 14:32 #632
kckMU: Ty nie chciałbyś zmienić swojego życia? Na pewno wiele osób by ci przebaczyło to trollowanie i wpłaciło na zbiórkę umożliwiającą twoje leczenie. Zmobilizuj się. Szkoda lat na życie w chorobie psychicznej.
» 20 września 2021, 14:33 #631
mikiartur: Jezus maria!! Przeczytałem zdanie że DDG nam zawalił 1 gola i się za głowę złapałem. Widać trollować też trzeba umieć. A to już trolling na siłę, byle coś napisać.

A co do obronionych karnych to najważniejsze że seria już zakończona i można teraz lepszą serię budować.
» 20 września 2021, 14:33 #630
dziobko: Nie no kazdy zawodnik to jeszcze musi byc meteorologiem i pogode przewidywać, co wy bierzecie to ja nie wiem
» 20 września 2021, 14:33 #629
mikiartur: PRZEWIDYWAĆ RYKOSZETY XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

GOŚCIU XD czyli jakby WHU strzeliłoby gola ale DDG nie rzuciłby się to można mówić że błędu nie popełnił bo przewidywał że będzie rykoszet? xd Boże widzisz i nie grzmisz!!
» 20 września 2021, 14:35 #628
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 14:36

Prawdziwy dramat...

David zsyłka na Syberię, Varan zsyłka do kopalń diamentów w Sierra Leone...
Nie ma dla nich miejsca w naszym zespole bo przez 10 sekund w 90 minutowym meczu wykazali się brakiem koncentracji... nie przewidzieli przyszłości, że będzie rykoszet... Wstyd i hańba...
» 20 września 2021, 14:35 #627
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 14:37

SzefSzefów stał na bramce w lokalnym klubie to wie jak dobry bramker musi reagować. Zastanawiam się dlaczego Richard Hartis nie korzysta z takich rad, przecież on na co dzień trenuje Davida...
"Jak widzisz młody, że piłka leci w lewy róg to rzucaj się w prawy, bo może Cię jakiś obrońca zaskoczyć. W ten sposób to Ty zmylisz wszystkich!"
» 20 września 2021, 14:35 #626
SzefSzefow: Może nie zawalił, ale na pewno mógł się lepiej spisać. Strzał po rykoszecie nie był mocny, gdyby stał do końca to dałby radę się rzucić i odbić.
» 20 września 2021, 14:36 #625
mikiartur: W ogóle ciekawe. To konto istnieje od końcówki czerwca, a już zdążył zebrać 4/5 ostrzeżeń. Szybko mu idzie xd
» 20 września 2021, 14:37 #624
DaredevilUtd: Jak mógł wywalczyc karnego kiedy ten nie zostal podyktowany? Jak nie bylo karnego to go nie wywalczyl to chyba logiczne? Dodatkowo po rykoszecie David nie mial nic do gadania przy straconym golu, dodatkowo zrobil krok w lewo, bo pilka w padla przy prawym słupku. Kolejny Troll, ktory sam nie wie co pisze.
» 20 września 2021, 14:38 #623
mikiartur: Ale między bramką a odbiciem piłki od Varana było mniej niż 15 metrów. Strzał ten to nie był balonik a w dodatku z kierunkiem odchodzącym od De Gei. Poza tym widać że nigdy nie broniłeś. Bo jak postawisz ciężar ciała na jednej nodze to jak dostajesz piłkę w drugą stronę to niezwykle trudno dobrze się odbić i obronić. DDG miał poprawną reakcję na strzał. Rykoszety zdarzają się raz na 15-20 meczów. Nie da się do nich przygotować/przewidzieć. Po prostu to praktycznie nie możliwe. Nie ma bramkarza na świecie co by ten rykoszet wybronił
» 20 września 2021, 14:40 #622
SzefSzefow: Chodziło mi głównie o brak pochwał dla Ronaldo w tytule. Użyłem jednego złego słowa przy DDG, a wy już mnie zaatakowaliście. DDG dobry występ, ale Ronaldo jeszcze lepszy
» 20 września 2021, 14:40 #621
mikiartur: jak piszesz głupotę (w większości opinii) to co się dziwisz że Cię atakują. A co do Ronaldo to fakt że bardzo ważna bramkę strzelił ale także z 2/3 sytuacje zmarnował które powinien wykorzystać lub lepiej rozegrać. I mówię tu jako jeden z największych optymistów dot. jego ściągnięcia. Jego gol pomógł ale mógłby nam dać trochę spokojniejsze widowisko a jednak go nie dał. I gdyby nie obrona DDG to mówilibysmy o głupim remisie i niewykorzystanych sytuacjach Ronaldo.
» 20 września 2021, 14:43 #620
SzefSzefow: Jak coś to ja napisałem co powiedział jakiś dziennikarz Skysport z Twittera. On dokładnie napisał, że gdyby De Gea nie zrobił tego kroku to dałby radę obronić strzał po rykoszecie.
» 20 września 2021, 14:45 #619
Radomirus: Kłamiesz. Napisałeś to co napisałeś tylko po to aby wywołać awanturę. Podpieranie się jakąś opinią dziennikarza jest żałosne szczególnie, że nie zacząłeś wypowiedzi od tego, że jest to cytat.
Jesteś zwykłym, marnym trollem
» 20 września 2021, 14:52 #618
mikiartur: jak powiedział to jakiś ekspert to zacytuj lub powiedz kto xd
» 20 września 2021, 15:06 #617
SzefSzefow: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 15:13

Faktycznie trochę przekręciłem i zbyt bardzo oskarżyłem DDG. Nie chciałem prowokować tylko chciałem poprzeć moją tezę o Ronaldo. Przepraszam wszystkich urażonych. Niestety nie można już edytować komentarza
» 20 września 2021, 15:11 #616
PogromcaTroli: No to ładnie go nakarmiliście :D
» 20 września 2021, 15:19 #615
Dejfmi: Szefu spoko, jednak apeluję zamiast napiszesz coś dla samego napisania lub zwrócenia na siebie uwagi to warto to przemyśleć.
» 20 września 2021, 15:46 #614
devilek777: Ty to napisałeś, a jeśli mówił to ktoś inny, to i tak się z tym zgadzasz xd
Faktem jest, że De Gea i Lingard dali nam 3 punkty, Ronaldo strzelonym golem dał nam 1 punkt.
» 20 września 2021, 16:42 #613
AllUnited88: Szef szefów to chyba nigdy w życiu w piłkę na duże bramki nie grał
» 20 września 2021, 16:45 #612
mikiartur: Radzę obejrzeć skrót meczu Luton vs Swansea. W tamtym meczu było wszystko. Karne piękne gole zmarnowane setki. Coś pięknego. A tylko skrót obejrzałem. Ciekaw jestem czy ten mecz puszczali w eleven ale pewnie nie.
» 20 września 2021, 14:16 #611
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 13:30

Wczoraj bardzo podobało mi się to, że wszyscy po końcowym gwizdku, w kupie celebrowali z trenerem zwycięstwo, klepiąc go po plecach. Fajne jest to, że w tym sezonie David dał nam kilka punktów swoją postawą, a to dopiero początek sezonu. Zawodnicy z ławki też robią różnicę, gole i asysty, mecz ze srokami, czy też wczorajszy z młotami. Jak narazie dziwne bramki tracimy na początku tego sezonu, dwa rykoszety, strzał życia zawodnika leeds i jedna w sumie normalna ze srokami. Z YB rykoszet przy podaniu, no i drugą przemilczę. Wychodzi na to, że ciężko jest nam strzelić, to świadczy dobrze o drużynie, że wywiązuje się z zadań obronnych. Sędziowie też od początku sezonu nas nie rozpieszczają, jakieś karne powinny być podyktowane dla nas z YB, WH, że przytoczę te najświeższe, plus faul na Bruno przy golu świętych. Ole z ekipą jak narazie wyjaśnia wszystkich malkontentów, przeciwników.
Byle do środy GGMU!
» 20 września 2021, 13:29 #610
mikiartur: A co do naszych wypożyczonych w ostatni weekend:
Devine cały mecz na ławce
Di Shon Bernard 90 minut w barwach Hull (1-3 przegrany mecz przez Hull)
Garner 90 min w meczu z Nottingham (2-0 wygrany przez Nottingham)
Ethan Laird 90 minut w szalonym meczu Swansea z Luton. W którym zanotował asystę przy wyrównującym golu. Chyba zaraz zobaczę powtórkę tego meczu bo rzadko sie zdarza, że w 23 minucie przegrywasz juz 3-0 a potem w 92 minucie (po asyscie Lairda) wyrównują na 3-3.

Chong 90 minut w barwach Birmingham (przegrany mecz 3-0)
Galbraith 90 minut w barwach Doncaster (wygrany 1-0)
Bughail Mellor na ławce cały mecz w barwach Salford City
Will Fish poza kadrą Stockport, w sumie nie ma żadnego info czy ma kontuzję ale w sumie to 5 poziom rozgrywkowy w Anglii więc nie mamy zbyt wielu info o sytuacji.

Także nasz zespół u23 wygrał 2-1 z Brighton u23. Gole strzelili Elanga i Iqbal
Pellistri rozegrał całą 2 połowę meczu Alaves z Osasuną. Przegranego przez Alaves 0-2.
Levitt tak samo jak Pellistri rozegrał całą 2 połowę w wygranym meczu przez Dundee United
Natomiast Pereira gra regularnie we Flamengo. I widzę że często gra jako 8mka a nie 10tka lub skrzydłowy.
» 20 września 2021, 13:12 #609
Roxyx: Warto wspomnieć, że w u23 grali Dean Henderson oraz Phil Jonesta.
» 20 września 2021, 19:32 #608
demektczew: Maguire spoko wielki charakter, wielka osobowość, kapitan, ale czemu On zawsze musi walnąć jakiegoś babola?
» 20 września 2021, 12:52 #607
Himself: Bo to średni obrońca?
» 20 września 2021, 12:59 #606
MiSt: To bardzo dobry obrońca. Od takiego Varane'a nie dzieli go aż tak wiele (głównie chodzi o zwrotność). Obecnie jest po prostu w przeciętnej formie.

Nazywanie go średnim obrońcą to jakiś żart :)
» 20 września 2021, 13:10 #605
PastaDoCiasta: No cóż, kibice Liverpoolu na tej stronie tak mają, że umniejszają ciągle naszym graczom
» 20 września 2021, 13:17 #604
GuteFrage: Jeżeli chodzi o charakter i charyzmę to Maguire nie ma podjazdu do takich obrońców jak Vidic,Ferdinand,Terry,van Dijk czy Ramos
» 20 września 2021, 13:52 #603
Radomirus: Średni obrońca a gdy w zeszłym sezonie go zabrakło to okazało się, że nasza obrona nie istnieje.
Średni obrońca a podstawowy obrońca reprezentacji Anglii.
Średni obrońca a gdy tylko przyszedł to ilość traconych przez United bramek zmniejszyła się o jakieś 30%.

Powiedziałbym, że jak ktoś dostanie jakąś łatkę (np. że Maguier to nieruchawy kloc) to mimo tego, że jego obecność na boisku - robi zauważalną różnicę, to i tak dla niektórych będzie "średnim obrońcą"... I pewnie jeszcze dla nich jest to komplement bo mogli przecież napisać gorzej
» 20 września 2021, 13:54 #602
DaredevilUtd: Po co w ogóle dyskutowac z takimi ludzmi jak himself? Wedlug mnie to z niego żaden kibic, tylko troll z lpool.
» 20 września 2021, 13:57 #601
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 13:59

Maguaier to typ obrońcy nie do przejścia, nawet jak piłka przejdzie to zawodnik nie ;) Nie do przepchnięcia, nie do przeskoczenia do tego opanowanie i spokój, a także dobry z piłką przy nodze czyli podania i wyprowadzanie. Nazywanie go średnim to żart. Sredni to jest Lindelof i to tylko jak jest w formie.
» 20 września 2021, 13:59 #600
Rashy10: Wczoraj nie wyszło mu raz z wyprowadzeniem piłki ale generalnie to gość jest solidny i z reguły poniżej pewnego poziomu nie schodzi. Pod koniec poprzedniego sezonu gołym okiem było widać ile traciliśmy, gdy miał kontuzję i nie grał m.in. w finale LE. Ponadto to podstawowy ŚO repry Anglii i został wybrany do najlepszej 11 turnieju euro 2020.
» 20 września 2021, 14:04 #599
trakol: Stawianie van dijka w zestawieniu z takimi obrońcami jak Vidić, Terry, Ferdinand czy Ramos powinno być z miejsca banowane
» 20 września 2021, 14:08 #598
MiSt: Właśnie takie mecze będą budować jedność i pewność siebie w naszym zespole. Lingard i De Gea dostaną bardzo pozytywnego kopa, a reszta drużyny znów pomogła w odrobieniu strat.
Mentalność drużyny nieustannie się poprawia, ale brakuje w szczególności dobrego mentalnie wejścia w każde spotkanie. Przez pierwsze 30 minut wyglądaliśmy, jakbyśmy się bali WHU. Więcej pewności siebie oraz energii i będziemy wypadać dużo lepiej.
» 20 września 2021, 12:39 #597
Cieniu: Dzień dobry, ja chciałem tylko dodać, że kocham Manchester United. Miłego dnia i smacznej kawusi ziemniaczki.
» 20 września 2021, 12:35 #596
MikeMU: pozdrawiamy kartofelku
» 20 września 2021, 12:51 #595
United45: Buziaka sobie dajcie
» 20 września 2021, 13:02 #594
mikiartur: Pisałem wcześniej w których kolejkach osiągaliśmy 10 punktów w poprzednich sezonach, więc teraz też to zrobię z 13 punktami:
20/21 - 9 kolejka (dla nas 8 meczów rozegranych)
19/20 - 10 kolejka
18/19 - 8 kolejka
17/18 - 5 kolejka
16/17 - 7 kolejka
15/16 - 6 kolejka
14/15 - 9 kolejka
13/14 - przekroczone w 9 kolejce
12/13 - przekroczone w 7 kolejce

Więc na tą chwilę jest to najlepszy (na równi z sezonem 17/18) od odejścia SAFa. Trzeba przyznać że to naprawdę jeden z najlepszych startów naszych w tym sezonie. A za Ole zawsze się rozpędzaliśmy gdzieś w grudniu, koniec listopada + ew. styczeń.
» 20 września 2021, 12:29 #593
mordynator: Dokładnie.W poprzednim sezonie do listopada to praktycznie wogole nie punktowaliśmy a i gra wyglądała słabo, dopiero po meczu z Evertonem na Godinsson Park wygranym 1-3 wszystko ruszyło i przez kilka dobrych miesięcy mieliśmy mocną i stabilną formę.A sezon 19/20 to tak na dobre zaczęliśmy dopiero po lockdownie.W tym sezonie póki co styl nie powala ale regularnie punktujemy a jak są wyniki to myślę że i sam styl też przyjdzie z czasem.
» 20 września 2021, 12:47 #592
mikiartur: 19/20 to myślę że od przyjścia Bruno nam się zaczął. Bo w sumie z Bruno w składzie to w sezonie 19/20 od 25 kolejki do 38 nie przegraliśmy meczu (9 zwycięstw 5 remisów). W pucharze Anglii chyba z nim w składzie przegraliśmy z Chelsea. Ale w lidze pierwszy mecz który przegraliśmy z nim na boisku to mecz z Palace w 1 kolejce w sezonie 20/21. W ogóle jak tu patrzę to w poprzednim sezonie w lidze nie przegraliśmy meczu od 7 listopada do 27 stycznia gdy przegraliśmy z Sheffield. Czyli przez 2,5 miesiąca byliśmy niepokonani (13 kolejek) . A potem od porażki z Sheffield do następnej porażki z Leicester (27 styczeń - 11 maj - 14 kolejek lecz ta seria była mniej efektowna bo zdarzyło nam się aż 6 remisów w tym czasie w tym 3 razy 0-0) . Ale to i tak był solidne serie.
» 20 września 2021, 13:46 #591
is200second: Z tyłu dalej jest dziura, w każdym meczu tracimy bramkę. I może czas sprawdzić duet Varane-Lindelof.
Maguier w każdym meczu robi jakiegoś babola, bądźmy obiektywni skoro czepiamy się Freda.
» 20 września 2021, 12:25 #590
DaredevilUtd: Cos w tym jest :)
» 20 września 2021, 12:28 #589
mikiartur: Słabszą formę ma ostatnio. Chciałbym zobaczyć duet Varane Lindelof i zobaczyć jak to wygląda.
» 20 września 2021, 12:43 #588
devilek777: Straciliśmy bramkę po pechowym rykoszecie, może gdyby Fred nie trenował w tym czasie wślizgu bez przeciwnika, to by tego nie było.
» 20 września 2021, 12:45 #587
MikeMU: a może po prostu gramy do przodu i się nie murujemy? Strategia Ole opiera się na strzeleniu większej liczby bramek rywali, szkoła SAF, nie ważne ile stracisz ważne żeby strzelić więcej
» 20 września 2021, 12:53 #586
Rashy10: Bez przesady... straciliśmy zaledwie 4 bramki i zdobyliśmy 13 w tym sezonie PL. Defensywa jest solidna i np. w meczu z wolves gdzie wilki dość mocno na nas napierały nie straciliśmy bramy. Wczoraj straciliśmy po nieszczęsnym rykoszecie, który może zdarzyć się każdemu - Varan został nabity. Wcześniej traciliśmy po wylewach freda/lingarda w drugiej linii czy kosmicznym strzale z dystansu. Jak narazie nie było jeszcze takiej sytuacji żeby nasi obrońcy jednoznacznie zawalili i padła brama jak to często miało miejsce w poprzednim sezonie przy duecie Victor - Harry.
» 20 września 2021, 14:00 #585
Jakusa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 11:49

Długo opierałem się negatywnym komentarzom w stronę Freda, bo w ubiegłym roku potrafił zagrać dobre spotkanie, ale to co gość wczoraj wyprawiał to było nie do zaakceptowania. On miał problemy żeby w ogóle trafić nogą w piłkę w kilku sytuacjach, wiecznie spóźniony, spowalniający grę. Zawodnik jedynie do rotacji i gierek treningowych przy obecnej dyspozycji.

BTW
Odnoszę wrażenie, że Greenwood jest trochę poirytowany obecnością Ronaldo w składzie, a dokładnie tym, że znowu został przesunięty na pozycję skrzydłowego.
» 20 września 2021, 11:46 #584
Chestnut: Ronaldo, RVP też zaczynali jako skrzydłowi, jeszcze sobie pogra na 9.
» 20 września 2021, 12:01 #583
Shpongle: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 12:13

Fred wyglądal na zajechanego od biegania,od pewnego momentu w drugiej polowie spotkania - Ole to zauwazyl i go zmienil. Pierwszą polowę mial ok.
Dobrze, że wrócil McTominay, to troche odciąży Freda... jednak racja, zaczyna byc nawet dla mnie, zwolennika Freda wyrazne, że na mocniejszych przeciwników taka pomoc nam nie wystarczy.
» 20 września 2021, 12:05 #582
MikeMU: to był ciężki mecz dla freda, dajmy mu parę meczy na rozegranie i zobaczymy. Moim zdaniem będzie z niego pożyte, przede wszystkim to nie typ gościa co się obraża że nie gram. Na takie west hamy wystarczający, a Matic musi czasem odpocząć
» 20 września 2021, 12:05 #581
is200second: Fred jest dobrym piłkarzem, to samo tyczy się wciąż Maticia który ma dobre prostopadle podanie. Taki piłkarz to skarb w zespole. I jak nie jestem zwolennikiem McT to cieszyłem się że wczoraj był na boisku, wygraliśmy ten mecz, albo inaczej. Nie przegraliśmy tego meczu w dużej mierze dzięki niemu.
» 20 września 2021, 12:14 #580
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 12:36

Co Ole zauważył, jak Fred zszedł w 88 minucie. Lepiej mądrze stać niż głupio biegać. Fred jest dobrym piłkarzem? Jest tragiczny.

Długo go broniłem, ale niestety więcej przeszkadza niż pomaga. Spokojną sytuację potrafi zamienić w potencjalną utratę bramki.
» 20 września 2021, 12:33 #579
MikeMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 12:55

Tragiczny? Jak zwykle dzieciaki wyolbrzymiają. Lingard też był tragiczny dla was sezonowcy. Flechter? też dramat, Carrick? nie pasuje do takiego klubu, Van nisterlooye? Po co nam drewniany, Berbatov? Fatalny cienias..... Uwielbiam jak piłkarze zamykają paszcze gagadką. Trzymam kciuki że fred zrobi to co lingard czyli zamknie buzie marudom
» 20 września 2021, 12:54 #578
devilek777: Fred niestety nie zamknął i po takich meczach jak wczoraj niestety nie zamknie, dzieciaczku.
» 20 września 2021, 13:11 #577
MikeMU: możesz mieć i 100 lat, ale umysłowo wciąż jesteś w podstawówce pokazując, że wierzysz w czarno biały świat, ten zły tamten wspaniała.... forma piłkarza to wiele składowych, a fred ma wiele arguemntów, żeby ziastnieć
» 20 września 2021, 15:13 #576
Jakusa: Mike Fred gra w United kilka lat i brak u niego stabilizacji, miewa przebłyski - bardzo dobre mecze, ale to nie zawodnik, który da stabilizacje w środku pola. Niestety, obecnie to najsłabsze ogniwo w zespole.
» 20 września 2021, 15:45 #575
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 11:27

Ole remisuje z Southampton - OleOut
Guardiola remisuje z Southampton - GuardiolaTop
Domaganie się zwolnienia Ole kosztem zatrudnienia Pochetino mimo że jeden i drugi z trofeami za wiele wspólnego nie ma (a Pochetinho na arenie Europejskiej jest znacznie dłużej)
Narzekanie na "wymęczone zwycięstwo z WestHamem" bo to średniak XDDD a dam sobie rękę uciąć że ukradną punkty komuś z ekip : City Liverpol Chelsea Spurs.

Styl stylem ale narzekanie na Ole dla samego narzekania i wymienianie każdego trenera na świecie bo wszyscy są lepsi od Ole,ciut paranoja.
Sam jestem zły na brak trofeów ale ludzie mamy wrzesień. Poczekajmy do końca z ocenami bo progress z roku na rok widoczny. Od drużyny z top6 do kandydata na mistrzostwo Anglii. Jednak Ole coś tam podziałał ;)
Głowa do góry. Więcej nadziei bo do maja i tak trener się nie zmieni :D
Glory Glory Man United !!

P.S zdania niektórych kibiców i tak nie zmienie więc nie chce robić tu żadnej burzy. Ot proszę tylko o tą odrobinę cierpliwości i danie Solskjaerowi tej ostatniej szansy przy trzecim Pełnym sezonie. Zobaczymy jak się zakończy
» 20 września 2021, 11:23 #574
MikeMU: Święte słowa, Ole dostaje tyle krytyki bo nie ma super naziwska i historii osiągnięć jak guardiola, ale prawda jest taka, że progres jaki zrobiliśmy za czasów Ole jest ogromny. Fakt jest taki, że w tym sezonie trzeba coś do gabloty włożyć
» 20 września 2021, 11:32 #573
karolj: Ale zdajesz sobie sprawę, że większość komentarzy Ole Out to są zwykłe baity kibiców innych klubów, albo idiotów co mają tyle wspólnego z piłką ile im TVP puści i Hajto naopowiada z innym Tomaszewskim. Właściwie na tej stronie pod głównym newsem jest wojna między ludźmi baitującymi i tymi co się dają na to nabrać i mogą sobie podbić ego wyzywając takiego delikwenta, że uja wie.
» 20 września 2021, 11:45 #572
MiSt: Gdyby zarząd United działał tak jak głos ludu na DevilPage to pewnie podzielilibyśmy los Arsenalu.

Ole ma swoje wady, ale umniejszanie mu zasług jest niegodne kibica United. Zamiast próbować na siłę udowodnić, że "ja mam rację, OleOut" to trzymajcie kciuki za każdego zawodnika i samego Ole.

Widzę wady Ole i raczej nie jest on geniuszem taktyki, ale taktyka to nie wszystko w futbolu. Choć niewiele oglądałem spotkań United za czasów SAFa to on także nie wyglądał na wybitnego taktyka. Oczywiście Ole daleko do Bossa :)

Ole zasłużył na zaufanie z naszej strony. Najlepiej będzie oceniać jego pracę po sezonie.
» 20 września 2021, 11:54 #571
sztejner: Domyślam się że to baity... Wystarczy spojrzeć na ilość komentarzy po zwycięstwie 500 po porażce 1400.
Ale tak jak mówiłem nie chce się tu z nikim spierać kto ma swoje racje,chce tylko trochę dystansu i cierpliwości :)
Mamy mega kadrę z dosłownie minimalnymi brakami a nie całą 11-ke jak to miało miejsce 4 lata temu.
Więcej optymizmu i wiary. Ten sezon będzie lepszy od ostatniego wierzę w to po prostu
» 20 września 2021, 11:55 #570
Abstrahujacy: Baity nie baity... Ot co, nadwrażliwość społeczna i przebodźcowanie z potrzebą wyrażenia swojej życiowej frustracji. Nie tylko w futbolu i w United to widać. Ludzie czują, że to oni wiedzą lepiej, że muszą się tą wiedzą podzielić i wyładować emocje. Choć każdy zdaje sobie sprawę, że połowa ludności świata to idioci to każdy uważa że jest w tej drugiej połowie.
» 20 września 2021, 12:28 #569
wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 10:43

Wiadomo że najważniejsze są 3pkt. Jednak strasznie zaczyna już irytować niemoc w rozegraniu piłki na 20metrze. Klepią i klepią i nie wiedzą co z tą piłka zrobić. Strasznie mało ruchu bez piłki.
Co do Sancho to na chwilę obecną to chyba na jest numerem 3 na prawym skrzydle
» 20 września 2021, 10:41 #568
ManUnited307: No właśnie klepią i klepią i nie wiedzą co zrobić;) dzieło naszego trenera.
» 20 września 2021, 10:46 #567
dlabigt23: Jeszcze czeka nas wiele takich ciężkich meczy. I to niezależnie od rywala. Obyśmy tak wygrywali to nie miał bym nic przeciwko oczywiście. Natomiast może być ciężko jak przyjdzie nam robić rotacje bo mecze będą co 2-3 dni. Jeśli nie będziemy oszczędzali zawodnikow to później będzie gorzej.
» 20 września 2021, 10:49 #566
atotrikos: Przecież wczoraj miał idealny mecz by dostać więcej niż 15min i pokręcić Coufalem czy Cresswellem który na mecz nie dojechał.
W takich meczach skrzydła robią różnicę i ich gra na metrze, łapanie kartek dla rywali i wolnych dla nas.
» 20 września 2021, 10:50 #565
MikeMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 10:53

@wider Całkowicie się nie zgadzam z tobą, umiejętnośc krewoania w ostatnich dwóch sezonach dramatycznie wzrosła, jesteśmy o niebo bardziej agresywni w ataku i kreujemy jedną największych liczb sytuacji w lidze. To, że młoty się fantastycznie bronią pokaże się kolejnych mecza z top4 gdzie na pewno ktoś zgubi punkty. Kolejny argument to ilość strzelonych goli. Mamy największą w lidze. Twoja wypowiedź to totalny brak wiedzy na temat piłki.
» 20 września 2021, 10:52 #564
wider: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 10:59

MikeMU ty przeczytałeś to co napisałem bo nie wiem do kogo ty odpisujesz. Ile razy w meczach widać naszą niemoc na 20metrze. Często jest tak że nie wiedzą co dalej zrobić. To że strzelamy dużo goli to często te gole idą po kontrze a nie z gry pozycyjnej na 20metrze o czym pisałem powyżej. Po prostu muszą poprawić ten aspekt gry bo wiele zespołów będzie się bronić w meczu z nami a my będziemy bić głową w mur
» 20 września 2021, 10:57 #563
cantona007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 11:08

@wider taka niemoc, że w poprzednim sezonie kończąc z wicemistrzostwem mieliśmy drugi najlepszy wynik w lidze strzelonych goli, po City. Taka to niemoc.

A w tym sezonie jak na razie po 4 kolejkach mamy więcej strzelonych goli niż City, Chelsea, czy Liverpool.
» 20 września 2021, 11:06 #562
is200second: Sancho póki co to mega rozczarowanie, ja wszystko rozumiem. Nowa liga, większy klub, większe oczekiwania, ale żeby gosc za prawie 100 baniek nie zrobił dotychczas choćby raz widocznej różnicy na boisku.
» 20 września 2021, 11:07 #561
rvn10: is200second - Może klątwa Borussi Dortmund;)
» 20 września 2021, 11:28 #560
MikeMU: Tak Wider przeczytałem ,a ponieważ piszesz bzdury to się z nimi nie zgadzam. Niemoc? Czy ty oglądasz nasze mecze? Zobacz sobie statyski naszej drużyny w ostatnich 5 sezonach, jeśli nie widzisz progresu w skuteczności naszej gry w ataku pozycjnym tzn że masz jakiś problem ze wzrokiem albo kibicujesz united od sezonu
» 20 września 2021, 11:31 #559
mikiartur: City w zeszłym sezonie umiało mieć piłkę przez 80 minut w posiadaniu. Mieć jakieś 70-80% posiadania piłki a wygrywać 1-0 w danym meczu stwarzając 3-4 sytuację w meczu. I jakoś nie pamiętam by ktoś na to narzekał. Przykład z tej kolejki. Wszyscy narzekaliśmy jak nam słabo z Sou poszło. A Guardiola zrobił taki sam wynik a nawet gorzej bo my chcoaiz jednego gola strzeliliśmy. Natomiast Sou także po rykoszecie strzeliło nam. Nie jesteśmy wybitni w ataku pozycyjnym, ale kiedyś jak siedliśmy na rywalu tak jak na Newcastle tydzień temu to się kończyło albo remisem albo 0-1 dla przeciwnika po kontrze. Nie wspominając że wtedy takie sytuacje że na kimś usiedliśmy na ich połowie były dość rzadkie. A teraz siedzimy na rywalu i owszem mamy problem z przebiciem się ale strzelamy i tak 4 gole. Poza tym zobaczcie sobie bramki Chelsea w tym sezonie. Po doskonałych składnych akcjach tam padło może kilka goli. Większość to akcje sytuacyjne a nie złożone z kilkunastu podan.
Jakby dawali puchary że efektowna grę to nigdy Mourinho albo Benitez albo Allegri nic by nie wygrali. A Guardiola zdobywały po kilka lm z każdym klubem który trenował.
A jednak w/w trójka trenerów zdobyła razem 3lm 3 finały lm, z 6/7 mistrzostw Włoch, i 3 mistrzostwa Anglii. Wygrywają drużyny efektywne a nie efektowne.
» 20 września 2021, 11:43 #558
vieeeri: No to po takim meczu De Gea to z 5cm urósł. Rywalizacja z Deano to jedno, ale mecz, w którym był głównym bohaterem jak za dawnych lat to co innego.
» 20 września 2021, 10:08 #557
is200second: Tak obiektywnie spoglądając na sprawę, w reprezentacji angli jedynka jest Pickford. Nr dwa Pope, to nie są jakieś wielkie nazwiska, i gdzie między nimi jest aspirujący do gry w jednym i drugim zespole Henderson? Prawda jest taka, że nigdzie nie był nawet bliski gry. Davida nie wygryzie na milion procent bo nigdy od niego lepszy nie był nawet jak de Gea grał taka kaszane to był dalej bramkarzem lepszym.Teraz postawie odważna może tezę, ale dla mnie znów to jedynka na świecie.
» 20 września 2021, 11:03 #556
sturmik: Zeby byc jedynka na swiecie to musialby jednak lepiej bronic karne - bo to po meczach jak ten wczorajszy bramkarz sobie wyrabia slawe.
Przykladowo Neuer który o miano top 1 ociera sie od x lat obronil 22 na 70 karnych w karierze.
» 20 września 2021, 12:23 #555
is200second: Ale taki refleks jaki ma David to może ma jeszcze w tej chwili ter stegen. Karny to statystyka, one nie grają.
» 20 września 2021, 12:28 #554
maly1394: 3 pkt wyrwane po fajnej walce. Było kilka kontrowersji, ale to tylko dodaje meczowi smaczku. Fajnie, że De Gea wygrał nam mecz obroną tego karnego - może go to mega podbudować. Dobrze, że punktujemy na trudnym terenie. Jeżeli chodzi o styl, to wiadomo jest co poprawiać, ale dla mnie w tym sezonie najważniejsze są wyniki.
» 20 września 2021, 09:57 #553
Smola0015: Po meczu na chłodno można coś tam wywnioskować-Mamy dużo szczęścia a zarazem pecha,Szczęście to gol Cr pierwszy ze srokami,teraz również gol po dobitce,Pech że ze świętymi jak i Westhamem po odbitce tracimy gola (4/2 po rykoszecie) patrząc na innych tracimy więcej goli,okej najwiecej strzelamy ale to wyniki o jedne więcej.
Harry w tym meczu trochę napsuł krwi,szczerze powiem ze Varane może jakoś nie zachwyca wow itp,ale gra solidnie widać u niego te pewność,aż strach pomyśleć co by było gdyby Hary miał grać teraz z Victorem.Oby wrócił na dobra równa formę.
Takie mecze jak z wilkami,jak wczoraj są bardzo ważne budujmy te formę,widać ze to nie wyglada jeszcze jakość mega super ale to może i dobrze może forma u większości pojawi się za dwa tygodnie gdzie będzie bardzo ważna ze względu na mecze z topka,do tego czasu trzeba wygrywać.
Co do Chelsea nie widzę w ich grze oprócz dobrej defensywny tego czegos-może jestem ślepy,wydaje mi się ze piłkarze są w miarę dobrej formie u nich, kolejna sprawa to wystawienie Lo celso zamiast moury/berwgina przez Nuno co było podaniem ręki w stronę niebieskich.Dziwi mnie właśnie ten brak szukanie akcji skrzydłami rywali Chelsea odziwo w meczu z Liverpoolem Chelsea dobrze tam zabezpieczała,ale w meczu z Aston Villa już mega słabo,grając na drużyny z dobrymi skrzydłowymi taki alonso czy azpilicueta będą mieć problemy,tedy trzeba szukać tej dziury.
W kukuryku kap na pewno trzeba dać odpocząć kilku zawodnikom a co ważniejsze pod prądem utrzymać resztę drużyny Sancho lingard dalot telles Lindelof Bailly musza wyjść w pierwszym składzie fajnie by było gdyby zagrał tez mctominey niech łapie rytm wczoraj dobry mecz i te podanie do Cr.

Powoli ten kalendarz zaczyna nam się robić ciężki dlatego cała drużyna musi być pod prądem,zaraz Aston Villarreal Everton a potem jeszcze ciężej,każdy musi być gotowy bo jeżeli jednemu nie będzie szło drużyn musi wejść i pokazać po co tu jest.

GGMU
» 20 września 2021, 09:38 #552
KanapowyEkspert: No przecież Chelsea zaczyna wyglądać jak wyrachowana maszyna, a to te wygrywają mistrzostwo kraju, do tego posiadają praktycznie dwa składy, a nawet gdyby ktoś bdb ważny wypadł to nie będzie problemu z zakupieniem zastępstwa zima, dla mnie największy faworyt do mistrzostwa kraju
» 20 września 2021, 09:44 #551
Smola0015: KanapowyEkspert ja nie mówię,ze nie są faworytami,ale dla mnie czego im brakuje-nie mówię ze United nie brakuje,na dana chwile widać ze są w gazie,ale to samo jest z liverpoolem i nami tez,ciężko powiedzieć czy są największym faworytem po 5 kolejkach teoretycznie ich mecz z City jest w dobrych dla nich momencie,ale tez Guardiola podrażniony-remis w week do tęgo słaby bilans z tuchelem osobiście myśle,ze Chelsea przegra pierwszy mecz w sezonie właśnie w ten week.
» 20 września 2021, 09:49 #550
H2O1994: Mi się wydaje, że Chelsea poradzi sobie z City, będzie dobry meczyk.
» 20 września 2021, 09:54 #549
Smola0015: Jednak dalej zastanawia mnie czy Guardiola wie co odwalili ściągając Grelisha zamiast napadziora,dla mnie to jest transfer typu Naszego z Sanchezem weźmiemy go żeby nikt inny nie kupił(nie mam na myśli aspektów sportowych imo Grealish pokazuje swoją wartość może nie ma 100mln ale to świetny piłkarz) na ls/lp kto jak woli maja Sterlinga który,może tam grać foden,kdb, torres to jeszcze wzięli Grelisha wiedząc ze Aguero odchodzi i nie maja N-ki
» 20 września 2021, 09:54 #548
karolj: serio myślisz, że te gole po dobitce są szczęśliwe czy przypadkowe? Piłkę nożną oglądasz od wczoraj? Takie gole świadczą o klasie i doświadczeniu napastnika.
» 20 września 2021, 11:20 #547
Smola0015: A gdzie ja napisałem ze nie świadczą? Oczywscie ze świadczą o klasie napadziora i o tym ze zawsze idzie so końca,ale odbicie jest szczęśliwe,ze srokami tam był rykoszet od so i jescze od bramkarza wiec tak to według mnie jest szczęście ze spadło w te miejsce gdzie akurat był Cr,a to ze tam był to jego klasa.
» 20 września 2021, 12:11 #546
Markusm: POCHETTINO podobny do ole też nic nie wygra
» 20 września 2021, 09:36 #545
Jong: Nie wiem czy jest jakikolwiek trener który ogarnalby to ego w szatni PSG, nawet i łysy miałby tam problemy
» 20 września 2021, 10:01 #544
kamilllo777: Chciałbym tam Łysego zobaczyć. Gejmar to już w pierwszy meczu by w glace dostał przy lini aż zaczołby sie turlać xD
» 20 września 2021, 10:35 #543
Lingardiho9: Tylko POCHETTINO ! Ole OUT !
Z tym trenerem nie jesteśmy w stanie nic ugrać, potężny Mauricio jest gwarantem sukcesu ale Ole jest wufista i za jego kadencji klub leci na łeb . Nie mamy stylu i nie umiemy biegać.
Dzięki POCHETTINO będziemy lać wszystkich aż miło, przeciwnicy będą drżeć że strachu i będą oddawać nam mecze walkowerem, aby uniknąć wysokich porażek.
Mauricio ma styl , ma charyzmę, jest wybitnym taktykiem i nosi fajne zegarki a Ole ?

Z tego miejsca chciałbym podziękować wszystkim ekspertom z DP za to, że otworzyli mi oczy i od dziś będę wielkim fanem wielkiego POCHETTINO
» 20 września 2021, 08:52 #542
Tomczo: Pisałem po meczu z YB Ole może nie jest mistrzem zmian i taktyki, ale zwróćcie uwagę jak AvB i Lingard zagrali wczoraj.

AvB od początku sezonu bez formy co zwienczyl meczem z YB. Natomiast wczoraj zupełnie inny zawodnik.

Jessie wiadomo co zrobił.
A wczoraj bez kompleksów zagral. Juz nie mówię o bramce, ale ogólnie wmecz wszedł ładnie. Od razu szukał gry i wychodził do pozycji. Nawet jakby nie strzelił bramki to dobrze świadczy o Ole że dal mu szanse odkupić winy od razu przy 1 okazji, aby gość się nie zaciął. Za Jose myślę że byłby to koniec Lingarda w klubie.

Ole po meczu z YB nie wylał pomyji na obu tylko ich wsparł. A za kurtyną ewidetnie coś się podziało in plus. Brawo Ole.
» 20 września 2021, 08:44 #541
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 09:13

Poniekąd masz racje, z drugiej jednak strony osoby jak Martial w tamtym sezonie dostawały zbyt duzo szans i tego odblokowania wciąż nie widać. Mam nadzieje, to ze Francuz nie gra to tylko pokazuje, ze Ole uczy sie jednak na bledach, na co ostatnimi czasy sam narzekalem.
» 20 września 2021, 09:13 #540
sturmik: Wygląda na to że Jessie może być naszym jokerem na ostatnie pół godziny każdego meczu.
Ciągnie do przodu, podaje na jeden kontakt, nie boi się strzelać. Po wiadrach pomyj wylanych na niego można w końcu stwierdzić - dobrze że został.
Wypożyczenie odbudowało go, ma rok do końca kontraktu - nie musi się już niczego bać bo to on będzie panem sytuacji.
VDB i Sancho mógliby się póki co od niego uczyć gry dla United bez kompleksów i strachu w oczach.
Jessie - podobnie jak Pogba - będą gryźć murawę aby zaprezentować się w tym sezonie dobrze - co zwiększy ich atrakcyjność na rynku. Coś jak Dani Alves jak mu się kontrakt kończył - zawsze grał sezon życia :)
» 20 września 2021, 09:31 #539
mikon70: Bardzo mi się podobał wczoraj Wan Bissaka. Było widać, ze jest zmotywowany, żeby zatrzeć jak najszybciej ten nieszczęsny mecz z Young Boys.
» 20 września 2021, 09:31 #538
radlu: Obejrzałem jeszcze raz drugą połowę na spokojnie i jednak bez emocji to trochę inaczej to widać. Wbrew temu co niektórzy pisali West Ham nie dominował w ogóle w drugiej połowie. Mieli dosłownie kilka pół szans na gola. My prowadziliśmy grę, a oni doskonale się bronili i próbowali wychodzić z groźnymi kontrami.
No i nie żebym się jakoś specjalnie czepiał Freda, ale w drugiej połowie miał dosłownie jedno dobre zagranie kiedy w naszym polu karnym przejął dośrodkowanie i odegrał do Pogby. Reszta to straty lub nieistotne podania.
Aha, ten sędzia to powinien pójść na emeryturę, bo ewidentnie nie nadąża za nowoczesnym futbolem. Miał dwa karne i nie podyktował żadnego. Gdybyśmy mieli remis to gość wypaczyłby wynik spotkania.
Podsumowując, w pełni zasłużone zwycięstwo, chociaż tempo rozgrywania naszych akcji nie powala.
» 20 września 2021, 08:32 #537
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.09.2021 08:50

Specjalnie czepiałbym się Freda bo gramy w 10ciu z nim w składzie.
Brazylijczyk był wczoraj robiony jak dziecko we mgle i każdy go przechodzi w grze 1vs1 jak juniora.
Polecam przyjrzeć się całej akcji przy straconej bramce - co on zrobił, Fred ? XD
I generalnie Shaw też zostawał 1vs2, bo skrzydłowy - Pogba, w czasie bronienia się schodził do środka.
» 20 września 2021, 08:48 #536
radlu: No i właśnie w tym problem, że nawet jak się go nie czepiasz i nie polujesz tylko na jego złe zagrania to i tak się okazuje, że koleś ma tylko takie. Ewidentnie za słaby na tą drużynę.
» 20 września 2021, 09:19