Manchester United nie zaprezentował się z dobrej strony w ostatniej ligowej kolejce z Tottenhamem Hotspur (0:2). Czerwone Diabły na zwycięską ścieżkę spróbują wrócić w sobotnim meczu z Nottingham Forest przed własną publicznością.
» Jadon Sancho może dostać szansę od Erika ten Haga w meczu z Nottingham Forest.
Piłkarze Erika ten Haga na początku sezonu 2023/2024 nie zachwycają kibiców swoim stylem gry. W zespole wyraźnie szwankuje skuteczność, za co w ostatni weekend w Londynie przyszło zapłacić wysoką cenę. O ile pierwsza połowa starcia z Tottenhamem wyglądała przyzwoicie, o tyle o występie po przerwie zawodnicy chcieliby zapomnieć jak najszybciej.
Kto? Manchester United vs Nottingham Forest Kiedy? 26.08.2023, 16:00 Gdzie? Old Trafford Sędzia? Stuart Attwell Transmisja? Viaplay, Canal+ Sport 2
Manchester United w sobotnie popołudnie będzie chciał podtrzymać dobrą passę na Old Trafford. Czerwone Diabły w Teatrze Marzeń nie przegrały od 30 spotkań. To najdłuższa taka seria od 40 meczów bez porażki przed własną publicznością, która miała miejsce w okresie od września 2016 do grudnia 2017 roku. Przed szansą na pobicie swojego rekordu stoi Erik ten Hag. Holenderski menadżer w barwach Utrechtu oraz Ajaxu również zanotował 30 meczów bez porażki przed własnymi kibicami. Teraz będzie miał szansę poprawić to osiągnięcie.
Nottingham Forest przyjedzie na Old Trafford podbudowany zwycięstwem z Sheffield United w ostatniej kolejce. Zespół Steve’a Coopera komplet punktów zapewnił sobie dzięki bramce Chrisa Wooda w 89. minucie spotkania. W sobotę ekipa z City Ground spróbuje powstrzymać drużynę Czerwonych Diabłów. Inny wynik niż przekonujące zwycięstwo Manchesteru United będzie jednak odebrane jako olbrzymia sensacja i nie poprawi atmosfery w klubie.
Sytuacja kadrowa Erik ten Hag będzie miał spory ból głowy z zestawieniem wyjściowej jedenastki, bo na początku sezonu jego zespół dopadła plaga kontuzji. W ostatnim tygodniu z gry wypadli Mason Mount i Luke Shaw. Anglicy dołączyli do pokaźnej grupy kontuzjowanych, w której znajdują się Rasmus Hojlund, Tyrell Malacia, Amad Diallo, Kobbie Mainoo i Tom Heaton.
Mniejsze kłopoty kadrowe ma Steve Cooper. Szkoleniowiec Nottingham Forest nie będzie miał do swojej dyspozycji Wayne’a Hennesseya, Omara Richardsa i Felipe.
Ostatnie 5 meczów pomiędzy Manchesterem United a Nottingham Forest:
Data
Spotkanie
Wynik
06.02.1999
Premier League: Nottingham Forest - Manchester United
1:8
27.12.2022
Premier League: Manchester United - Nottingham Forest
3:0
25.01.2023
Puchar Ligi: Nottingham Forest - Manchester United
0:3
01.02.2023
Puchar Ligi: Manchester United – Nottingham Forest
2:0
16.04.2023
Premier League: Manchester United – Nottingham Forest
2:0
Przedmeczowe ciekawostki: – Manchester United i Nottingham Forest zmierzą się po raz piętnasty w historii Premier League. Czerwone Diabły mają nas swoim koncie 11 zwycięstw, 2 remisy i 1 porażkę.
– Manchester United wygrał siedem ostatnich meczów w Premier League na Old Trafford. Czerwone Diabły dłuższą serię (8 spotkań) miały ostatnio w okresie od maja do listopada 2017 roku.
– Manchester United jest niepokonany od 30 spotkań na Old Trafford we wszystkich rozgrywkach (26 zwycięstw, 4 remisy).
– Najwięcej bramek dla Manchesteru United w trakcie serii 30 meczów bez porażki na Old Trafford zdobył Marcus Rashford (17). Na drugim miejscu jest Bruno Fernandes (10 bamek). Po sześć trafień dołożyli Fred oraz Anthony Martial.
– Manchester United w ostatnich 30 meczach na Old Trafford zachował czyste konto w 17 spotkaniach. W meczu z Wolves pierwsze na swoim koncie zapisał Andre Onana.
– Nottingham Forest nie radzi sobie na wyjazdach. Od startu ubiegłego sezonu w Premier League ekipa z City Ground wygrała zaledwie 1 z 20 wyjazdowych meczów w angielskiej ekstraklasie (5 remisów, 14 porażek).
– Manchester United zachował czyste konto w czterech ostatnich meczach z Nottingham Forest we wszystkich rozgrywkach.
– Manchester United musi poprawić skuteczność, bo w dwóch pierwszych kolejkach wykreował 6 okazji do zdobycia bramki, ale tylko raz wpakował piłkę do siatki za sprawą Raphaela Varane’a w meczu z Wolves (1:0).
Mecz Manchester United vs Nottingham Forest rozpocznie się w sobotę 26 sierpnia o godzinie 16:00. Spotkanie będzie transmitowane na platformie Viaplay oraz Canal+ Sport 2. Zapraszamy także do śledzenia naszej relacji tekstowej na Live.DevilPage.pl.
Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.
Komentarze (246)
NikS000: Mam nadzieje, ze jeśli dziś Sancho dostanie szanse to ją wykorzysta i zagra dobry mecz co by nie mówić musi odpalić teraz albo będzie ciężko..., a strasznie lubie tego chłopaka.
Dziś tylko po zwycięstwo!
Bulik901: Jak widzę Sancho i Antony to nie chce mi się tv włączać bo linia ofensywna z nimi nie strzela bramek. Mam nadzieję że skład wyjściowy będzie inny niż proponowany na tej stronie
Damianeros: a jeśli będzie to włącz majnkrafta sobie i nie oglądaj meczu. ty byś dał mcTomka na napad, onane na LO , i harrego na bramkę. Jeśli masz nadzieję, to zaproponuj kolego jakiś skład a nie tylko marudzisz i narzekasz, że nie ma kim grać. Jaki skład by nie był i tak po meczu będziesz mieć pretensje. Antony źle, Sancho źle, Garnacho słabe wejście, Mason kontuzja, Rash bez pary, i co tam jeszcze ? Czekam na Twoją propozycję składu na ten mecz. Mam wielką nadzieję, że wybierzesz tylko tych co w formie są.
P.s. Tylko mi Kazika nie wystawiaj, bo taki ociężały był i bez wigoru....... :)
Xchrisx7:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 14:30
Od początku sezonu całą robotę robi tam Maddison. Jak zaliczy zjazd formy bądź złapie kontuzje to może już to tak "dobrze" nie wyglądać.
Ciekawe jeszcze kto przyjdzie w miejsce Kane'a bo Richarlison ewidentnie nie dojeżdża.
jayjay2: czy będzie już w pierwszym meczu grał jak nowym Marcelo? pewnie nie. Czy warto dać szansę wychowankowi, który sprawdził się w Championship i spędził cały pre-sezon z pierwszą drużyną, podczas gdy dwóch innych LO jest kontuzjowanych? pewnie, że tak. Czy może lepiej sprowadzić jakiegoś słabego zawodnika, tylko dlatego, że ma "doświadczenie"?
Natanael: Ja tam go nie wciskam do składu i pewnie większość się ze mną nie zgodzi ale chłopak naprawdę musiałby się bardzo postarać, żeby zagrać słabiej niż Shaw w dwóch pierwszych kolejkach tego sezonu.
jassaj: ej ale tak szczerze ? Serio chce Ci się dzień w dzień pisać to samo ? Przecież to ani już frajdy zapewne nie daje, nie wzbudza już żadnych emocji. Czy to już taki rytuał codzienny jak poranna kawa czy coś w ten deseń?
Pytam z ciekawości, po prostu chciałbym zrozumieć.
jayjay2: najśmieszniejsze, że gdy jest rozmowa o EtH to wszyscy mu współczują z jakim to słabym składem musi sobie radzić. A gdy jest rozmowa o XI sezonu, najlepszym środku pola, czy środku obrony, to zawsze nasi piłkarze są najlepsi - Casemiro Mount Bruno - najlepszy środek pola, Lisandro - Varane - najlepszy środek obrony w lidze ;)
Xchrisx7: A gdzie ja powiedziałem, że ETH go nie chciał? Niemniej jednak, musiała jego sugestia przejść przez odpowiedni sztab w klubie. Od tak menadżer nie dostaje kilkudziesięciu baniek na transfer.
jayjay2: Erik ten Hag says that if he had not been granted "control" over transfers at Manchester United he would not have taken the job.
The Dutchman will take over at Old Trafford in the summer and says negotiations with the club were only concluded once he was given more input into player recruitment, although he insists he does not want to be "sole ruler".
"I set requirements in advance about how I want to work," he told Dutch outlet Trouw.
"If they aren't granted, I won't do it. I am ultimately responsible and accounted for the results. I don't want to be the sole ruler, I stand for cooperation, but control in transfers is a condition for me."
Xchrisx7: Nigdzie nie napisałem, że jest inaczej.
Wciąż jednak, nie jest to władza absolutna i proces pomiędzy sugestią przez menadżera a finalnym zakupem, jest jednak bardziej złożony niż mail od Erica "Ej weźcie kupcie mi tego Mounta z Chelsea".
Doczepileś się słowa "skauci" i na siłę próbujesz mi teraz coś udowodnić bo nie rozumiem?
Damianeros: Taiwo Awoniyi Micheal
myślicie, że za niego dużą kasę by zawołali ? jako taki straszak, motywator mógłby coś wnieść. Nie mówię, żeby z niego od razu robić nr 1 ale do rotacji z Rasmusem ? też za bardzo nie rozumiem, czemu by nie zagiąć parol na tego Taremiego z Porto? doświadczony, z jakiegoś tam poziomu nie schodzi. Kasa nie duża. Brać za kilkanaście milionów zawodnika na LO na krótki okres, wydaje mi się bez sensu. Wiem, ważne mecze przed nami ale czy nie takie będą w tym sezonie każde? Stawka wyrównana, jak nigdy. Kilka drużyn ma coś do udowodnienia, kilka bardzo duże aspiracje i możliwości. Wtedy mamy dwóch z przodu plus szklany Martial, a na pomocnikach wtedy mamy rotację. Szukanie na siły Rasha albo Sancho z przodu, to można przed sezonem albo w pucharach. My potrzebujemy ekzekutora. W przypadku dłuższej aklimatyzacji z drużyną Rasmusa, wchodzi taki Taremi i rwie trawę. Nie daj ..... jeszcze jedna kontuzja i mcTomek, będzie musiał ładować bramy dl nas. ehh
Damianeros: Dokładnie, niech młody wchodzi a ewentualnie jak nie da rady albo spuchnie, wtedy Dalota można wrzucić. Kiedy dać szansę, jak nie w takim meczu? Coś więcej będziemy wiedzieć przed kanonierkami. a jak wejdzie na ogon, to ani z jednego pewnie pożytku nie będzie ani z drugiego. Ot, taka moja myśl.
Leh: Dobra, bo już tylko gadamy o tym jak jest beznadziejnie albo o tym że nie można pisać że jest beznadziejnie.
To może zamiast tego o meczu? Na co liczycie najbardziej, pomijając zwycięstwo?
Ja na przełamanie Rasha. Potrzebujemy jego bramek, potrzebujemy, żeby wróciła mu pewność siebie - a wiadomo, że jak on zapakuje bramę to ta pewność mu zaraz wraca. Bez goli Rashforda nie mamy czego szukać i za niego będę dziś wyjątkowo trzymał kciuki.
Damianeros: Ja liczę na przełamanie całej naszej ofensywy. Zarówno cieszyć będzie bramka Rasha, jak i Jadona czy brazylijczyka. Wiadomo, że jak Rash odpali, to możemy optymistycznie czekać na wprowadzenie Rasmusa ale jeśli reszta naszej ofensywy nie zacznie od siebie dorzucać lepszych liczb, to na dłuższą metę to się nie uda. Kazik też już by mógł wskoczyć na swój poziom. Win win win. A jakby tak z dwoma/trzema bramkami wygrać, to na kanonierków zupełnie inny metal wyjdzie ... mam nadzieję :) WIN MANU
KlejnotNilu:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 12:08
Licze na to, że chociaż nie przegramy ;p
Jak zagramy na 0 z tyłu, to będzie git. Niestety na linie ofensywną nie ma co liczyć, kompletny brak formy, może jak wejdzie do składu Hojlund to coś się w tym aspekcie zmieni.
@Damian - Antoniusz niedługo dołączy do FC Prison i przez najbliższy rok nie zobaczymy go na boiskach, oby jak najszybciej wykurował się Diallo do rywalizacji z Sancho na PN
wielkifanMU: Większość użytkowników tutaj to zwykłe mimozy, głowa boli od czytania bzdet takiego PataDevila czy SickRabbita. Za nami dopiero dwa mecze, a oni już postawili krzyżyk na Mount'cie, który przypominam od czasu dołączenia do Chelsea był najlepszym strzelcem i asystentem tego klubu. Jest takie coś jak czas potrzebny na aklimatyzację, nie każdy jest Bellingham'em, to po pierwsze. Po drugie Hojlund wiecznie kontuzjowany nie będzie. Po trzecie skład jeszcze nie jest skompletowany, myślę, że Amrabat dołączy na Old Trafford w ostatnich dniach okienka.
Moim zdaniem to malkonteństwo bierze się z dewastującego stylu życia takich osobników. Za dużo komputera i telefonu, za mało tlenu, spacerów i jakiegokolwiek sportu.
Apocalypse: Ja uważam, że po tych dwóch meczach na krytykę zasługuje całą drużyna i nie wyciągajmy przed szereg takiego Mounta bo Rashford, Antony, Bruno i reszta wyglądają tragicznie. .Mount chociaż zakłada jakiś Pressing a reszta sobie chodzi po boisku
kamilpe: Sofyan Amrabat, not part of Fiorentina squad as he has decided to wait for a move until the end of the window; Manchester United, priority since end of June No official bid from United to Fiorentina yet. United are informed on deal conditions but waiting on outgoings. [Romano Fabrizio]
JackDav:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 09:53
No już bez przesady, aż taki fatalny to on nie jest, gorsi od niego biegali na skrzydle, co nie zmienia faktu, że za sto baniek to jest jednak słabo. Postępy też jakieś robi, chociaż nie są one duże. Moim zdaniem on bardziej gra jak taki dawny PP, niż współczesny PS. Potrafi fajnie bronić, ale w ataku już są ogromne braki, taki podrabiany Valencia.
b4u2h0:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 09:56
Też pisałem o nim i jego kiepskich decyzjach, ciężko tego nie zauważyć, choć po drugim meczu tutaj go chwalili i serio nie mam pojęcia za co. Dla mnie gość w fazie ataku jest niemal bezużyteczny i ta jego cena to GRUBE nieporozumienie
Andros: Fakt, Antony nie był i nie jest warty kwoty którą za niego zapłacili, co nie zmienia faktu, że potrafi przetrzymać piłkę na stronie rywala, czasami coś podać i coś strzelić. Nie ma co go skreślać po jednym sezonie i do czasu, kiedy nie będzie kogoś lepszego dostępnego, to grać nim w 1 składzie. Może zrobi się z niego jeszcze drugi Robben, chłopak jest jeszcze młody.
NoLogo:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 10:08
Dawny PP to by potrafił dograć piłkę w pole karne... ale do tego potrzeba prawej nogi albo potrafić celnie uderzać fałszem. "Skrzydła" w United są do bólu przewidywalne i jednowymiarowe. Zapędzenie się do linii końcowej lub zwolnienie, ścięcie do środka i albo chamówa z kiepskim strzałem albo oddanie piłki gdzieś przed pole karne, gdzie już jest cała defensywa przeciwników.
mycka86: Przecież taką kompilację można zrobić nawet dla De Bruyne czy Modrica. Jakby piłkarze podejmowali same dobre decyzje, to w każdym meczu padałoby ponad 10 bramek.
Furio: Co nie zmienia faktu, że w Realu bieda w tym ataku jak w MU na ten moment, tyle że tam wszyscy już odkryli swoje karty, a w MU Hojlund jeszcze nie miał okazji się wykazać.
M4S73R: W sumie to Bellingham marzył o grze dla Realu. Druga sprawa będąc na miejscu Bellinghama chyba każdy wybrałby Real. Dlaczego ? Największy i najbardziej utytułowany klub na świecie który regularnie liczy się o walce o najwyższe trofea.
deksoo11: "Birmingham City zapewnia, że nie musi pozbywać się swojego utalentowanego zawodnika. Jeśli jednak zdecyduje się to zrobić, to według The Mirror na pierwszym miejscu kolejki jest Manchester United."
Do dzisiaj boli, chyba jak zaden inny niewypalony transfer, bellingham ma potenciał na bycie naprawdę stawianym obok zidana modricia i iniesty po zakonczeniu kariery
Furio:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 23:47
Swoją drogą to ciekawe, że sam Lampard ma niewiele goli mniej, niż ta trójka razem wzięta. I to biorę pod uwagę całość kariery, bo jak zliczymy tylko te na poważnym poziomie, czyli u Iniesty tylko Barca, u Modrica Real/Tottenham, a Zidane'a Juve/Real, to Lampard w samej Chelsea ma tego więcej od nich 3 razem wziętych.
dlabigt23:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 21:00
To weźmy spowrotem moze Ashleya Younga ? Jak już patrzymy na takich zawodników. Zróbmy stara gwardie w obronie. Evans i Young To byloby coś. A na dokładkę Maguire jeszcze do pary z Evansem xD
spartan1: Tak się kończy przespane okienko, transfery nie na te pozycję, nie te personalia (kupieni przeciętni zawodnicy) za ogromne pieniądze, a pozycję które trzeba było obsadzić dalej nie obsadzone, duża ilość kontuzji co jest winą ogromną ilością sparingów i za ciężkimi treningami
Devil156PL: A jakie pozycje według ciebie powinny być obsadzone, a nie zostały? Skąd wiesz jak wyglądały treningi i całe przygotowania do sezonu, że już twierdzisz, że były zbyt ciężkie? Po za tym nabyte u nas kontuzje od początku okresu przygotowawczego to Shaw i Mount, więc chyba nie tak dużo.
Blau: W Realu wypadł Courtois, Ceballos, Mendy i Militao. Widać Ancelotti robił za dużo sparingów i ciężkich treningów. W Barcelonie wypadł Araujo i Pedri, widać Xavi robił za dużo treningów i sparingów. W City wypadł De Bruyne i Silva, widać Guardiola robił za dużo treningów i sparingów. W Chelsea wypadł Nkunku i Fofana, widać Poche robił za dużo treningów i sparingów. W Arsenalu wypadł Jesus i Timber, widać Arteta robił za dużo treningów i sparingów. W Bayernie wypadł Guerreiro i Musiala, widać Tuchel robił za ciężkie treningi i za dużo sparingów.
Dudi: ŚPD, ŚO, PO. Kupowanie Mounta za 70 baniek, po kontuzji, kiepskim sezonie i rocznym kontraktem to transfer na poziomie Maguire, ale niech trener bierze to na siebie i sobie radzi.
brazylianwisnia: Jakie przepane?pierwszy raz od dawna zrobiliśmy wszystkie główne transfery na długo przed końcem okienka. Trener wskazał kogo chce i dostał w sensownym terminie.
Lokator23: Te okienko uwazam za tragiczne, moglismy duzo lepiej wydac te pieniadze. Priorytetem powinien byc napastnik I srodkowy pomocni. Sancho bez formy daje tyle samo co Mount, David spokojnie mogl pograc jeszcze sezon to my wydalismy 50 baniek na bramkarza co z tego ,ze on potrafi grac nogami jak u nas wykonczenie lezy. Hojlunda nie oceniam , licze ,ze to bedzie dobry transfer ,wierze w chlopaka ale nie oczekujemy od niego zbyt wiele?? Wydalismy 200 baniek a dalej nie mamy srodkowego pomocnika. Zamiast Mounta moglismy kupic Tonaliego ale nie bede ocenial transferow po 2 meczach
brazylianwisnia: Kupiliśmy przecież Napastnika i pomocnika. Trener zlikwidował pozycję box to box na rzecz drugiego ofensywnego pomocnika. Wybrał Mounta. Czy słusznie?to się okaże ale wzmocnienie dostał jakie chciał. Tak samo wytypował Hojlunda i go dostał. Onana nie tylko pozwala nam grać tak jak chce ETH ale lepiej też strzeże bramki niż David więc ilość straconych bramek też powinna spaść. Przydałoby się transferu jeszcze dwóch rezerwowych ale co zrobić. Będziemy rozliczac ETH z efektów po sezonie.
mycka86:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 11:01
Kupiliśmy 3 piłkarzy. Każdy z miejsca ma trafić do 1 składu. Jak przyjdzie Amrabat i finalnie dogadamy Evansa, to na każdą pozycję będziemy mieć po 2 piłkarzy. Jaką pozycję masz nieobsadzoną ?
Do tego już wiadomo kogo potrzeba w kolejne okienko. Martial -> nowy napastnik. Maguire -> nowy ŚO. Dalot lub AWB -> nowy PO
b4u2h0: Myślę że mało kto jest dumny, co nie wyklucza wiary że będzie lepiej. Zajmij się czymś ciekawym zamiast pisaniem takich głupot bo kojarzę Cię tylko z hejtowania naszego najlepszego piłkarza zeszłego sezonu, wychowanka zresztą między innymi za to że pomaga ubogim...
rizx: Odnośnie "klub mem", pomimo że to bardzo słabe, to wierzę (a przynajmniej chcę), że jednak osoby używające tego zwrotu kierują go raczej w stronę zarządu, dyrektorów i właścicieli, niż Erika i zawodników
wider: słyszeliście o tym ?
Wracamy do pamiętnego z sezonu 2022/23 meczu Chelsea vs Tottenham. Mike Dean siedział wtedy na wozie VAR, a Anthony Taylor sędziował mecz.
Mike Dean dostał pytanie w wywiadzie, co by zrobił teraz, gdyby miał rozsądzić sytuację ciągnięcia za włosy Cucurelli.
Były już sędzia przyznał, że poprosiłby Taylora do wozu VAR, ale wtedy tego nie zrobił. Dlaczego? I teraz zaczyna się najlepsze. Mike Dean przyznaje, że nie poprawił decyzji swojego kolegi z boiska, żeby Taylorowi nie było przykro. W końcu poza tym, że są sędziami, są też kolegami.
jest to część jego wypowiedzi dla programu "Up Front"
MANmanyUTD: Rozumiem stopień skandalu całego zajścia, ale bardziej zastanawia mnie czemu tak się do tego przyznał.
Niektóre myśli i prawdy powinniśmy zabierać ze sobą do grobu :D
Blau: Z tego co pamiętam, to ciągnięcie Cucurelii za włosy było w polu karnym Totków jak Chelsea miała rzut rożny, więc z premedytacją okradł ich z karnego. Mało tego, Chelsea ostatecznie ten mecz zremisowała po bramce Harrego w 96 minucie, więc to jeszcze większy skandal.
Też się dziwie, że on to powiedział. Przeszedł na emeryturę, więc już mu nic nie grozi, ale to tylko dobitnie pokazuje, że sędziowie sobie robią co chcą i są praktycznie bezkarni.
Stanior: Blau, dokładnie tak jak mówisz. A krytyka sędziów jest jeszcze sankcjonowana. To są po prostu takie jaja, że szok. Mogą wydrukować mecz, w oczy się śmiać ludziom i nic im nie wolno zrobić. Warto dodać, że to wszystko dzieje się w najlepszej lidze świata, cały świat się na to patrzy.
lipeklukas: Zamiast skupić się na uzupełnieniu składu. To my pół okienka bawiliśmy się w kto na bramkę ? Przeciąganie DDG, potem mozolnie podpisany kontrakt z Onana za 65mln! Kolejny bramkarz, Kovar, oddany za czapkę śliwek, Henderson też Out, lada chwila kupujemy ogórka za 15mln, na poziomie Kovara. Biznes jak nic! Czas leci nieubłaganie, a my pozbywamy się też, zawodników z pola, a my kupujemy bramkarzy,mieliśmy tak na prawdę ogarniętą tą pozycję, od biedy. Byli DDG i Henderson, niby Anglik tez dobrze gra nogami, tak pisaliście, jak Ole postawił na Hiszpana. Ta sytuacja z nowym bramkarzem to pokłosie tego, że wyszło na jaw, że Onana jedzie na Puchar Afryki i teraz się pali. Wyglada na to, że nie wiedzieli o tym. Początek sezonu, szklany jak zawsze Shaw i Malacia, on grał ogony, a i tak kolejna kontuzja. Mount też kontuzja. Wiedząc, że masz budżet ograniczony, to zrób pierw transfery potrzebne na już! Fred Out, Brandon, Bailly, Tuanzebe, teraz McTominay, w zeszłym roku mieliśmy problem łatać skład, całe szczęście Bruno był zdrowy. Erikssen i Donny też lubią szpital, pierwszy, w sezon wszedł słabo, drugi to pomyłka.
W tym sezonie będzie wyższa szkoła jazdy i rzeźbienie w Guano. Mount jak zdrowy, to zamiennik Bruno, ale gdzie reszta, jak WHU klepnie Tomka, do jesteśmy ugotowani. Będziemy przepłacać przy Panic Buy. Nie przyjmę, żadnego usprawiedliwienia trenera, jeżeli przegramy czy zremisujemy z Nottingham. Sorry Batory, ale to ty uparłeś się w pierwszej kolejności na Bramkarzy i Mounta. Sam nie potrafisz się określić kogo skreślasz, zabawy z Harrym M. raz go lubisz, raz nie, tak jak z Martialem. Niech wypadnie Marcus czy Bruno, to leżymy. Jutro po 3pkt. Ale czuję w kościach, że może być ciężko o to. GGMU!
Leh: Nie mogę już słuchać, że mieliśmy ogarniętą bramkę.
Mieliśmy tam gościa, który od dwóch miesięcy jest bez klubu, bo żadna sensowna ekipa go nie chce. David był spoko, ale lata temu. Złota rękawica jak widać nic nie znaczy, bo żaden klub się po niego nie zgłasza. Sorry, ale to są jakieś brednie, że nie musieliśmy ściągać bramkarza.
I tak, nie widać na razie efektów przyjścia Onany, ale to ma związek ze słabą formą całego zespołu. Mógłby tu przyjść Kane, ale po tym okresie przygotowawczym wyglądałby tak samo jak Rashford, Bruno, Lisandro czy Casemiro.
Więc zaczekajmy aż ten zespół złapie formę i wtedy oceniajmy transfery.
DevoMartinez: Przecież te okienko jedne z szybszych w historii. Ludzie... zmaina bramkarza była potrzebna i był to odpowiedni moment. DDG to powoli dinozaur bramkarski, do tego ma wiele mankamentów plus wiek już słuszny. Bazując na refleksie jego możliwości też będa już powoli spadały. Ja bym się zgodził, że pomoc można było odpuścić i rozbić bank na 9tke ale imo Kane był nierealny przez niechęć totków do sprzedaży do rywali. U nas generalnie egzekucja kuleje od 2 sezonów i tutaj szukałbym wzmocnień zaraz po bramkarzu. ETH wybrał pakiet czyli gk, pomocnik który pasuje do
koncepcji czyli agresywny w presingu i nie tracący piłek jak Fred taki McFred w jednym plus młody napastnik na przyszlość. Kontuzji nikt nie zakłada więc trudno narzekać, że są niedostępni i że to były błędy zakupowe. No ale to moje zdanie.
wider: jeśli chodzi o transfery to mnie najbardziej śmieszy że od kilku lat mówi się o tym że potrzeba jeszcze kilku okienek aby ten skład jakoś wyglądał i po kilku latach moim zdaniem ten skład obecnie wygląda tak że znów potrzeba kilku lat na jego przebudowę bo patrząc na kilku piłkarzy pierwszego składu jak i ławki rezerwowej można stwierdzić że ich tu już nie powinno być
Leh: wider - kogo nie powinno być z pierwszego składu? Pierwszy skład jest sztos. Jasne, można sobie wyobrazić lepszego skrzydłowego niż Antony, ale nikt nie ma idealnej jedenastki. Ci goście, gdy wchodzą na najwyższe obroty, są w stanie wygrać z każdym, co pokazali w zeszłym sezonie.
Problemem jest brak głębi, ale ciężko poradzić coś na to, że taki Maguire chce siedzieć na ławie, zamiast odejść i domaga się z tego tytułu 12 mln od klubu.
Za rok będziemy myśleć o następcach Case, Eriksena czy Varane'a, ale ten sezon spokojnie uciągną.
Erik zrobił 8 transferów, z czego 6 do pierwszego składu. To jest cholernie dużo i tylko pokazuje, jak ta kadra była zaniedbana przez poprzedników.
lipeklukas: Nie mogę już słuchać, że Martial ma odpalić w końcu, nie mogę już słuchać o mitycznych asystach i grze nogami Onany, nie mogę już słuchać, że mamy środek ogarnięty, bo jest Case. Nie mogę już słuchać, że to początek sezonu i okres przygotowawczy był ciężki. 8 transferów ale od D strony, od kilku lat nie mamy 9. Co nam daje bramkarz, który niby gra dobrze nogami, jak my bramek nie strzelamy, po 2 meczach, mamy 2 stracone gole, jeden strzelony, dzięki akcji obrońców. Trzymam kciuki żeby Duńczyk okazał się odkryciem sezonu, żeby strzelał co mecz i kontuzje go omijały. Bo jeśli nie, to będą większe ciężary ze strzelaniem goli, niż w zeszłym sezonie.
Konyo33: Eriksen, Varane i Case spokojnie uciągną nawet następny sezon lecz jeśli pojawią się dobre oferty z Arabii to według mnie sprzedawać tylko przedtem znaleźć dobre zastępstwo
cinek26: Postawienie na Fernadeza (LO) w pełnym wymiarze czasowym, na poziomie Premier League to mało prawdopodobne.
Wyjście na końcówkę meczu jak najbardziej, ale patrząc na to jakie błędy popełniał grając w przedsezonowym turnee, to będę zdziwiony jeśli dostanie szansę.
Gra na LO, ale ciągnie go do środka przy czym gubi krycie.
Życzę mu dobrze, ale jak na razie na poziomie seniorskim nie wygląda zbyt solidnie.
cinek26: To prawda Williams miał bardzo dobre wejście. Bardzo zawzięty zawodnik, ale kontuzje zatrzymały jego rozwój.
Brendan potrzebuje regularnej gry, aby pokazać swój potencjał.
Ciężko też o wejście młodego zawodnika tak jak zrobił to Rashford czy nawet Garnacho.
MANmanyUTD: Czytaliście już może o tym, jak szwedzki klub Torns IF opracował metodę pominięcia spalonego? :D
Zwrócili się z tym do IFAB, i faktycznie zatwierdzili im to tam oficjalnie że to co opracowali omija spalonego i nie jest do odgwizdania w meczu :D
Chłopy teraz podzielili się tym na filmiku i mają nadzieję że: (...)"podanie Torns" wejdzie do piłkarskiego żargonu na równi ze "zwodem Cruyffa" i "rzutem karnym Panenki".
Przyjmijmy że zawodnik ma troszkę miejsca i czasu:
Przyjmuje pilke, drugi zawodnik który wie o co chodzi, zaczyna wybiegać za linię obrońców. Zanim zawodnik wybiegający za linię obrońców, rzeczywiście za nią wybiegnie wybiegnie, zawodnik podający skleja piłkę na górnej części stopy. I jak zawodnik wybiegający już jest na pozycji, to mu ładnie miękko góra zagrywasz, podrzucając piłkę sklejoną wcześniej na stopie.
Moment podania w tym przypadku to moment gdzie dotykasz pierwszy raz piłki czyli jak dopiero sklejasz piłkę na stopie :D
Bruno z Rashem powinni już to ćwiczyć :D
Blau: W sumie fajna ciekawostka, ale mało praktyczna, bo raczej wątpię, że na wysokim poziomie sportowym ktoś będzie miał tyle czasu, aby się zatrzymać, postawić piłkę na swojej stopie, a później podać xd
BTW Oglądałem ten filmik i bardzo humorystyczny, mają tam dystans do siebie i fajnie się to ogląda
Stanior: Blau ja z kolei wątpię by to przeszło bo sędziowie w Premier League "urżną kurze łeb". Po prostu będzie gwizdane i tyle i Bruno jako kapitan, może sobie podbiegać i w iście włoskim stylu gestykulowac, tłumaczyć, że to jednak on ma rację. Oni mają w nosie. Chwilę potem będzie ręką w polu karnym jak ostatnio i VAR nawet nie da sygnału.
Ta cała akcja w Szwecji to fajna sprawa bo się ma do czynienia z poważnymi ludźmi po obu stronach.
JajoJe: Już to obalili. W odpowiedzi otrzymali, że jest to fajna ciekawostka i tyle. Spalony zostanie odgwizdany i tyle. Moment podania to ostatni kontakt z piłka zawodnika podającego...czyli będzie to chwila przed oderwaniem się piłki od stopy a nie moment przyjęcia piłki na stopę. Dopisali chyba nawet, że możliwe jest uściślenie przepisów w tej kwestii
sztejner:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 17:06
Ogólnie ja tam nie widzę żadnego xd
Varane 30 lat emeryt ?
Martinez 25 emeryt ?
Lindelof 29 emeryt ?
*w dodatku Varane zrezygnował z gry w kadrze więc nie jest obciążony dodatkowymi meczami w trakcie sezonu
jackbam: Ale Evans nie będzie wyborem ani przed Martinezem ani przed Lindelofem. W zasadzie będzie opcją na puchar ligi czy jakieś słabiaki w FA. No i opcją za HM.
dlabigt23:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 16:20
Zamiast dać szansę młodemu to ściągniemy jakiegoś emeryta który w zeszłym sezonie rozegrał 2 mecze w lidze bo był kontuzjowany xD. Mam nadzieję że to plotki bo jak mamy ściągać emerytów to już lepiej dać szansę Fernandezowi...
jayjay2: Alvaro Fernandez jest po dobrym wypożyczeniu w Championship, ale widocznie dla EtH nie jest wystarczająco utalentowany, żeby dać mu szansę. Musimy znowu wypożyczyć/kupić jakiegoś Weghorsta, żeby był zadowolony.
Alvaro Fernandez to lewy obrońca, a ten emeryt o którego tak płaczesz, to środkowy obrońca. Aktualnie na środku obrony mamy Lisandro, Varana, Lidndelofa i Harrego. Varan ma problemy z kontuzjami, a Harry jest już raczej skreślony. W przypadku kontuzji tego pierwszego zostajemy bez rezerwowego obrońcy, no chyba że chcesz grać Harrym ;)
Teraz już wiesz po co ten emeryt, czy jeszcze nie? Płaczesz za tym Fernandezem, a to nawet nie jest pozycja Evansa.
jayjay2: Nie płacze o Evansa. Płaczę, że ETH szuka lewego obrońcy, gdy można dać szansę wychowankowi, który miał niezłe Tournee i jest po dobrym wypożyczeniu w Championship, a my szukamy kolejnych słabych zawodników na kilka tygodni - aktualnie przewija się Ryan Bertrand. Pewnie pojawią sie nowe nazwiska, a wśród nich jacyś koledzy Holendra.
Artur607:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 15:26
Pewnie będziecie się śmiać ale chciałbym teraz zobaczyć w składzie Pogbe w jego prime za kadencji Ten Haga. Umiejętności ogromne szkoda że głowa nie dojechała.
Lecter: Do moderatora: wnioskuję za usunięciem na tej stronie wszelakich komentarzy o niejakim panu P. oraz banowaniem ich autorów. Do odwołania. Dziękuję. Pozdrawiam.
Lokator23: Pogba byl slaby, poprostu Juve w tamtym czasie mialo monopol na lige I nawet jak Pogba popelnial bl3dy to Juve I tak wygralywalo I wiadomo ,ze nikt Pogby wtedy tak z bledow nie rozliczal
Apocalypse: Pogba był od kreowania okazji i rozgrywania piłki. Z tego wywiązywał się idealnie w Juventusie. To u nas dolepiono mu nalypke że to defensywy pomocnik albo boxtobox, a wcale nie był takim zawodnikiem. I później właśnie zaczęło się po nie gra w obronie itp.
To wy wyimaginowaliscie sobie jakieś wymagania wobec zawodnika który miał całkiem inne cele na boisku
Apocalypse:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 16:53
No to czemu teraz nie ciśnięcie po Rashfordzie który sobie chodzi po boisku?
Shaw to samo jak grał w tym sezonie to bardzo mało aktywny.
To co? Są równi i równiejsi?
Apocalypse: Jest lubiany że względu na tą sytuację która przydarzyła mu się podczas meczu.
A wcześniej jak grał w Tottenhamie to pamiętam jak niekotrzy tu na niego kleli...
Apocalypse: Pogba był sredniakiem.
Po tym stwierdzeniu można powiedzieć, że Twoje IQ nie przekracza jakichś 45 pkt.
I już śpieszę z tłumaczeniem czemu tak nisko Cie cenie.
Mourinho nie raz mówił, że to geniusz w środku pola, wygraliśmy o niego walkę z Realem Madryt który też chciał go u siebie w środku pola, w reprezentacji Francji był dowódca środka pola gdy był odpowiedzialny za kreowanie i rozgrywanie piłki, a nie bronienie.
Tak więc tak tak, Pogba to zwykły średniak ponieważ szpec z DP tak napisał. Mourinho i reszta to zwykli Janusze co powinni siedzieć na kanapie przed telewizorem z piwem w ręku.
Lecter:Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.08.2023 04:09
pan P. był królem... Instagrama, Twittera ; odlotowych fryzur, lansu; ikoną upadku United; celebrytą, przedstawicielem współczesnych piłkarzy, których życiowym mottem jest "zdobądź lukratywny kontrakt, miej wyj.., i Carpe Diem".
Do tego niewiadoma- Hojlund oraz sredniak Mount, Onana jedzie na PNA a Shaw wypada na wiele tyg. Dojdzie LM to beda efekty slabego skladu. Okienko oceniam 2/5 Zobaczymy co zrobi Erik, jak nie bedzie poprawy przez 2 lata, to moze poleciec ze stolka.
boro: Po co kontraktować Evansa, jest dużo lepszych dostępnych obrońców. A ze droższych ? Kim my jesteśmy Manchester United czy Zawisza Bydgoszcz ? My mamy rywalizować z City ?!
Batigol222: Niepokoi mnie ten Awoniyi, bo typ jest naprawdę dobry (btw, to trochę dziwne, że, szukając ŚN, nikt w United nie brał pod uwagę właśnie tego grajka). Przy obecnej taktyce, Johnson też może być problematyczny dla LO i LŚO United, bo typ jest przecież jeszcze szybszy, niż Kulusevski, a na dodatek lepiej drybluje.
Fajnie byłoby zobaczyć od początku Urugwajczyka na PS (ostatnio po wejściu jak raz depnął na tej prawej stronie, to bodajże Ugarte nie za bardzo wiedział, co się dzieje, a typ wcześniej chował Brazylijczyka za 100 baniek do kieszeni bez większych problemów). No i wiadomo: Hojlund.
sztejner: Wrzucanie Rashforda na pozycję N bądź PS to robienie krzywdy zarówno zawodnikowi jak i drużynie,on tam jest bezproduktywny
Niech już siedzi 90 minut na LS
na N 55 minut Martial - 35 minut Hojlund
na PS Antony ewentualnie Sancho
deksoo11: Co z tym malacia w koncu nigdzie nie widzialem infa o typie kontuzji i terminu powrotu, nawet na transfermarkt -Unknown Injury
Termin powrotu nieznany
zbyszek7: Doczekalismy czasow w ktorych facet gdy pocaluje kobiete zostaje publicznie linczowany z kazdej strony z kolei gdy kobieta pocaluje kobiete przed walka na wazeniu to wszyscy ogladaja i sie ciesza
Chore
Stanior: Mam nadzieję, że dziś Rashford zagra na skrzydle bo gdy gra na 9 to ani napastnika nie mamy, ani skrzydła. Dodatkowo Dalot na lewej chyba by mnie wykończył psychicznie. Tak jak Sturmik niżej wspomniał, powinien ten Fernandez zacząć tym bardziej, że już go widzieliśmy w towarzyskich i przy wsparciu Rashforda na skrzydle mogłoby to działać. Anglik na lewej dużo więcej daje, pracuje i rusza się wzdłuż linii, ma więcej udziału w budowaniu akcji. Na tej nieszczęsnej dziewiątce jedyne na czym się skupia to odpowiednie ruszenie do piłki, troska by nie "spalić", poza tym niewidoczny.
Blau: Przestańcie płakać o te transfery w sytuacji, gdy za nami są dopiero 2 z 38 kolejek.
Ja rozumiem, że każdy ma swoje predyspozycje i poglądy na temat obecnych, albo potencjalnych transferów, ale różnica jest taka, że my puszczamy słowa w eter, a ETH odpowiada za nie posadą. Załóżmy abstrakcyjną sytuacje, w której piszę maila do Arnolda, aby kupił dwóch konkretnych zawodników. On spełnia moją prośbę, a później te transfery okazują się totalną klapą. Czy poniosę z tego tytułu jakieś konsekwencje? Absolutnie nie. Menadżer jest w odwrotnej sytuacji, bo on za swoje błędy straci po prostu posadę i to dlatego menadżer decyduje kogo chce mieć u siebie w składzie, bo to jemu ma odpowiadać, a nie nam.
LVG do dziś ma uraz do United z racji tego, że klub mu nie sprowadzał zawodników, których chciał. Wychodzi na to, że musiał lepić z tego co dostawał, a finalnie i tak poleciał i patrząc na to z tej perspektywy, to jest to krzywdzące, bo klub mu nie dał szansy zbudować składu, według swojej wizji, a właściwie w jego przypadku według "filozofii", a mimo to i tak był rozliczany z wyników.
Mou był w identycznej sytuacji, a on nawet poszedł o krok dalej i wymieniał wprost nazwiska. Jose nie chciał przecież Freda, o czym sam wspominał, ale wiedział, że klub mu nikogo innego nie kupi, więc nie miał wyjścia. Mou chciał pogonić Martiala, ale jeden z właścicieli zablokował transakcje, bo Martial był jego ulubionym zawodnikiem. Czy tak robi poważny klub? Wisienką na torcie była wojna z Pogbą, którą menadżer przegrał i poleciał ze stołka, bo klub wygrał Pogbe od menadżera.
Taka była rzeczywistość United, trenerzy nie mieli pełni władzy nad transferami, lepili z tego co dostali, a nie z tego co chcieli, a później przy braku wyników ich za to zwalniali. Dajcie robić transfery Erikowi takie jak on chce, bo to on jest później odpowiedzialny za wyniki, a nie my. Jak Erik dostanie tych piłkarzy, których chce, a finalnie nic z tego nie będzie, to z ręką na sercu będzie można powiedzieć, że nie podołał i zostanie zwolniony.
jayjay2: EtH nie chciał żadnego Rice. City i Arsenal byli tylko w grze o niego. Holender od początku chciał Mounta. Zresztą wymieniasz czego to ETh nie dostał - Guardiola chciał Rice czy Paquete i ich nie dostał. Wcześniej chciał Cucurelle - też go nie dostał. I tak można wymieniać.
Nie zawsze da się sprowadzić wszystkich, kogo chce menadżer. Zdaje sobie sprawę, że to samo mogło tyczyć się również LVG i Mou, gdzie w niektórych przypadkach mogli mieć zbyt wygórowane żądania co do nazwisk.
Mimo wszystko jest różnica chcieć De Jonga, a w zamian dostać Casemiro, chcieć Timbera a w zamian dostać Martineza niż chcieć kogoś, a w zamian dostać Freda, albo chcieć sprzedać Martiala i w zamian dostać zakaz jego sprzedaży. Szczególnie że zarówno Kazik jak i Martinez też musieli być w kręgu zainteresowań ETH.
Do tego w przypadku takiego De Jonga czy Timbera, to klub nie miał mocno nic do gadania. De Jong nie chciał odejść, Timber nie chciał ryzykować bycia rezerwowym i tym samym nie dostawać powoływań do reprezentacji.
,,Taka była rzeczywistość United, trenerzy nie mieli pełni władzy nad transferami, lepili z tego co dostali, a nie z tego co chcieli''
Zaden trener nie dostaje wszystkich transferow jakie by chcial, jakie by sobie wymarzyl. Nawet Guardiola w City musi sie z tym mierzyc. Hiszpan m.in. chcial Bonucciego, a dostal Stonesa. Chcial Messiego, a dostal Grealisha. Chcial Kane'a, a dostal Haalanda. Takich przykladow dostawania zamiennikow Hiszpan w City z pewnoscia mial wiecej, tylko sie o nich nie pisze. Teraz Kovacic tez watpie, zeby dla Pepa to byl wymarzony nastepca Gundogana. Guardioli jednak nie przeszkodzilo to by stworzyc z City hegemona. Czemu ? Bo po prostu jest najlepszy w swoim fachu.
Zarowno Mourinho jak LVG przychodzac do nas niestety, ale najlepsze lata mieli juz za soba. Pokazuje to ich okres u nas, ale rowniez to jak potoczyla sie ich kariera po odejsciu od nas. Zarowno jednemu jak i drugiemu duma nie pozwala przyznac, ze u nas nie dali rady, ze zadanie ich przeroslo, dlatego wola plakac w mediach, ze to nie ich wina tylko klubu i braku transferow, ktore sobie wymarzyli czesto niczym z FIFY.
Jak najbardziej zgadzam się z Tobą, że żaden menadżer nie dostaje zawsze wszystkich swoich pierwszych wyborów. To jest naturalne i zrozumiałe dla mnie. Zgadzam się również z tym, że Pep jest najlepszym menadżerem na świecie.
Uważam jednak, że jest różnica chcieć Messiego, ale w zamian dostać Jacka. Chcieć Harrego, ale w zamian dostać Haalanda, czy chcieć Bonucciego, ale w zamian dostać Stonesa. Wszystkie te transfery, nawet jeśli nie były pierwszego wyboru, to i tak były bardzo mocne.
LVG mówił w wywiadzie o transferach, jakie chciał przeprowadzić. Niektóre rzeczywiście były rodem z FIFY, ale nie zapominajmy, że w tamtym czasie byliśmy w kryzysie raptem jeden sezon, więc wtedy w dalszym ciągu uchodziliśmy za topowy zespól, który dodatkowo miał środki na bardzo mocne transakcje.
O ile wyciągnięcie Lewandowskiego z Bayernu, Ramosa z Realu czy Neymara z Barcelony rzeczywiście mogło być bardzo skomplikowane, o tyle wyciągnięcie Hummelsa z BvB czy Higuaina z Napoli powinno być jak najbardziej w naszym zasięgu. O Mane, Marhezie czy Kante nawet nie wspomnę, bo w tamtym momencie to byli piłkarze nieprzekraczający 40 milionów euro. Mimo to żaden z nich nie trafił do United.
Jeśli chodzi o Mourinho, to po swoim wicemistrzowskim sezonie i wygraniu LE otrzymał w nagrodę rezerwowego bramkarza, Dalota i Freda, którego nie chciał. Mou chciał kupić środkowego obrońcę, przedstawił jako kandydatów Boatenga i Yerrego Mine. Zarząd zawetował te dwie opcje, więc Mou zaproponował tym razem Harrego Maguire'a. Klub wtedy stwierdził, że kwota jaką oczekuje za niego Leicster jest nieadekwatna, ale nie przeszkadzało im to rok później kupić go za 15 milionów funtów więcej. Tak to właśnie wygląda.
sturmik:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 13:29
I to jest wlasnie caly ETH - nie zagra lewym obronca Fernandezem - choc ten jak najbardziej nadaje sie do skladu. Bedzie wolal kaleczyc Dalotem na lewej stronie. Dalotem ,który nawet na prawa sie nie nadaje bo objezdza go kazdy jak choragiewke.
Jaki to daje przekaz dla mlodych zdolnych z akademii??
Ze nie zagrasz u ETH ''chocby skaly sr...y''.
Pellistri cos o tym wie.
Nasz mistrzu woli juz szukac jakiegos pólsrodka za 20-30 mln (pewnie z Holandii/ lub przynajmniej kogos kto byc choc na wakacjach w Holandii) zeby pogral kilka meczy na lewej.
sturmik:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 13:39
@majk Pokaz mi jakies mecze o stawke gdzie ETH wprowadzil kogos mlodego z akademii w podstawie? Gdzie pokazal na prawde ze mu ufa?
Ten czlowiek tego nie robi - on jest mentalnie zamkniety wciaz w swoich holenderskich czasach.
Juz przed zatrudnieniem ETH czytalem jakies podsumowanie kibica Ajaxu z poprzednich lat, ze przy tym trenerze nie nalezy sie spodziewac ze bedzie wprowadzal kogos z akademii.
sturmik:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 13:51
Garnacho przesiedzial pól sezonu na lawce juz u Ralfa, zaczal u niego wchodzic w koncówkach, zostal na swiezo zawodnikiem rezerw i ogloszony przez gazety jako nastepny wielki talent ,wiec ETH nic nie odkryl ale niejako juz go odziedziczyl jako pierwszego który ma wejsc z akademii.
Jak Alvarez poszedl do Preston w tamtym sezonie to byli oszolomieni jego talentem i z buta weszedl do pierwszego skladu (cos jak Amad w Sunderlandzie).
Mysle ze jest teraz jego czas. Jesli nie to stracimy go za rok na rzecz jakiejs Barcelony.
majk: ''Manchester United rozgrał kolejny sparing. Tym razem rywalem Czerwonych Diabłów byli gracze beniaminka Premier League Burnley, którzy pewnie ograli klub z Teatru Marzeń aż 0:3.
Spotkanie rozgrywane było w Carrington, a w wyjściowej jedenastce znaleźli się Jonny Evans, Hannibal, Alvaro Fernandez, Scott McTominay, Anthony Martial, Donny van de Beek oraz Facundo Pellistri. Na razie nie potwierdzono, czy szansę tego dnia otrzymali Rasmus Hojlund oraz Harry Maguire.''
Tu masz swojego kocura Ferndandeza, co to się nadaje wg ciebie do pierwszego składu. Na pewno masz lepsze rozeznanie od trenera :D
mycka86:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 13:54
ETH ma wygrywać tu i teraz. Kibice ani zarząd nie mają we współczesnej piłce cierpliwości żeby czekać. Jeśli będziemy seryjnie przegrywać, to jego posada będzie zagrożona i nikt nie będzie patrzył czy w tym czasie dał pograć 1 czy 10 chłopakom z akademii.
Na obecną chwilę to Dalot jest lepszym i bardziej doświadczonym piłkarzem i to on będzie grał. Dokładnie ta sama zasada dotyczy KAŻDEGO juniora.
sztejner: Zaczął też wprowadzać Kobiego Mainoo oraz - mogę się mylić - ale jako pierwszy zaczął dawać JAKIEKOLWIEK minuty Pellistriemu
Amada wysłał na wypożyczenie co jak wiemy po minionym sezonie - było dobrą decyzją i być może chłopak dostanie szansę jak już się wykuruje
dobry ruch zrobił z Iqbalem - wiedząc że ten nie dostanie tylu minut ilu by potrzebował na rozwój,więc oddał go za drobne zachowując opcję pierwokupu
Moim zdaniem dobrze zarządza młodymi,a nie że mamy wysyp Lingardów,Elang,Shoretire'ów czy Hughillów i każdy ochrzczony drugim Ronaldo/Scholsem/Nanim czy Rooneyem zgasa po zagraniu kilku spotkań
Jeśli widoczny jest progres w danym chłopaku to dostaje szansę - proste
Już mieliśmy wspaniałego Borthwick-Jacksona który debiutował ostatnio Ekstraklasie
sturmik:Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.08.2023 13:56
@majk - tak bo jego wina bylo ze druzyna nic nie strzelila, bo bog finezji Donny rozdzielal pilki a ''francuski Pele'' mial je strzelic do bramki. Poza tym nie wiadomo kto bronil (skoro niby sprzedalismy wszystkich bramkarzy) ani kto stal na srodku obrony.
Burnley gralo przez wiekszosc spotkania podstawa bo oni nie grali meczu w tamtym tygodniu. Ta sama podstawa w ostatnich latach jest zwykle dla nas druzyna nie do przejscia.
Ale masz racje - trzeba mlodego za to ukamieniowac bo mial zatrzymac Burnley i strzelic im 4 bramki.
majk: Ta, ty wiesz jak Fernandez grał lepiej od ten Haga. Dzwoń chłopie do Arnolda, od dzisiaj ty będziesz ustalał składy na mecze, bo masz taką fachową insajderską wiedzę, że głowa mała.
Olo: Nie obchodzi mnie Arsenal, patrzę tylko na nasza stronę.
No wiem ze kontuzje się zdarzają, niestety u nas nagminnie i za czesto. Jak nie było komu strzelać to nadal nie ma, bo Hojlund połamany i nawet nie trenuje. Dobrze chociaż ze Onana jest na posterunku.
JajoJe: Gdyby z tego składu każdy grał na swoim poziomie to petarda. Niestety nasi mają amnezję co do umiejętności. Raz wracają za chwilę znowu nie ma.
JajoJe: Obowiązkowe 3 pkt....w innym przypadku będzie się robiła naprawdę gęsta atmosfera w klubie. Kontuzji masa, dalszych wzmocnień brak. Także gra na maksa i pewne 3punkty muszą być.
MANmanyUTD: Ja mam nadzieje że zaczniemy jutro wykorzystywać wykreowane sytuacje i strzelimy przynajmniej 2 gole. A dobrze by wszystkim zrobiło gdybyśmy strzelili koło 3-4 goli.
Ciężko będzie jak wyszarpiemy po mękach niemocy strzeleckiej 1 bramkę. 1:0 przy obecnej dyspozycji naszej defensywy w linii pomocy i obrony może doprowadzić do remisu albo nawet porażki. Ten mecz musi nam pokazać coś dobrego albo w obronie albo w ataku (pod kątem strzeleckim). Cudownie byłoby dostać obydwie te rzeczy jutro na co liczę.
CobyD: Pytanie, jak bardzo może być obciążony po tej kontuzji.. Jak ma znowu się odnowić, to lepiej niech zagra kilkanaście minut na rozruch, niż ma potem kolejny miesiąc czy dwa pauzować :)
Fenris: Ciężka sprawa z pierwsza 11. Ja bym poszedł tak
Onana
AwB Varane Lindelof Martinez (fernandez)
Casemiro Eriksen
Fernandes
Anthony Sancho Rashford
Jeśli Hojlund dostepny to on na 9
sztejner: Brazylianwisnia
Na dzień dzisiejszy nowy system totalnie się nie sprawdza,jeśli przegralibyśmy z Forrest to byłoby pisanie "skoro coś nie działa to trzeba to zmienić"
Nie można uparcie brnąć w jeden nowy system kosztem straty punktów
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.