Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: David de Gea odchodzi z Manchesteru United

» 8 lipca 2023, 16:16 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
David de Gea nie będzie piłkarzem Manchesteru United w sezonie 2023/2024. Czerwone Diabły nie osiągnęły porozumienia z hiszpańskim bramkarzem w sprawie nowej umowy.
Oficjalnie: David de Gea odchodzi z Manchesteru United
» David de Gea w sezonie 2023/2024 nie będzie już bramkarzem Manchesteru United | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem Manchester United podjął słuszną decyzję w sprawie Davida de Gei?
Kontrakt De Gei wygasł z końcem czerwca. Początkowo angielskie media były przekonane, że Hiszpan zostanie w ekipie Erika ten Haga na kolejny sezon. Ostatecznie strony nie dogadały się w sprawie nowego kontraktu.

„David de Gea ogłosił swoje odejście z Manchesteru United i zakończył 12-letni pobyt w klubie, w trakcie którego zdobył szereg trofeów i osobistych nagród, które ugruntowały jego pozycję jako jednego z najlepszych bramkarzy w historii klubu” – czytamy na oficjalnej stronie Czerwonych Diabłów.

De Gea był piłkarzem Manchesteru United od 2011 roku. Hiszpan trafił na Old Trafford z Atletico Madryt i rozegrał w barwach Czerwonych Diabłów 545 spotkań, zachowując aż 190 czystych kont. Oba wyniki to klubowy rekord, jeśli chodzi o bramkarza United.

De Gea z Manchesterem United wygrał Premier League, Puchar Anglii, Ligę Europy i dwa Puchary Ligi. Wśród indywidualnych wyróżnień De Gei można wymienić dwie Złote Rękawice za największą liczbę czystych kont w sezonie Premier League. Hiszpan czterokrotnie był również wybierany najlepszym piłkarzem Manchesteru United przez kibiców i zawodników Czerwonych Diabłów.

Erik ten Hag po ogłoszeniu decyzji w sprawie Davida de Gei powiedział: – Musisz mieć olbrzymią jakość i charakter, aby osiągnąć poziom, który pozwoli ci na rozegranie choćby jednego meczu dla Manchesteru United. Wystąpienie w 545 spotkaniach przez 12 lat to wyjątkowe osiągnięcie, zwłaszcza na pozycji bramkarza, gdzie w każdym meczu jesteś w centrum uwagi.

– Czterokrotne zdobycie tytułu Piłkarza Sezonu, który przyznawany jest przez kibiców oraz kolegów z drużyny, pokazuje poziom Davida. Na zawsze zostanie zapamiętany jako jeden z najlepszych bramkarzy w historii klubu.

– Jestem osobiście wdzięczny za 25 czystych kont, które David zachował w ostatnim sezonie i za jego ogólny wkład w naszą grę w trakcie mojego pierwszego roku w klubie. Wszyscy piłkarze i sztab szkoleniowy przekazują Davidowi najlepsze życzenia na następny etap jego niesamowitej kariery.

Dyrektor sportowy John Murtough dodał: – David opuszcza Manchester United z szacunkiem i uznaniem wszystkich osób związanych z klubem. Ustanowił nowy klubowy rekord, jeśli chodzi o liczbę występów bramkarza i czystych kont. Przeskoczył pod tym względem Alexa Stepneya i Petera Schmeichela. To pokazuje, jak wspaniałym piłkarzem był dla nas.

– Równie ważna co jego umiejętności jest jego osobowość. Będzie nam go brakowało, bo mieliśmy ten przywilej, że mogliśmy współpracować przez ostatnie 12 lat. David zawsze będzie częścią rodziny Manchesteru United i nie możemy doczekać się go, aż przywitamy go w przyszłości na Old Trafford jako legendę klubu.




TAGI


« Poprzedni news
Casemiro: Uwielbiam życie w Manchesterze
Następny news »
De Gea zamieścił wiadomość do kibiców Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (684)


Dudi: Iga przegrywa sama ze sobą jak większość kobiet. Do tego ma słaby serwis.
» 11 lipca 2023, 15:58 #663
JesseJames: chyba sie obudziła albo znowu svita spi po tym glupim bledzie
» 11 lipca 2023, 16:02 #662
Dudi: W damskim tenisie własny serwis to nie atut tylko korzyść dla przeciwnika.
» 11 lipca 2023, 16:10 #661
Fenris: Goalkeepers: Tom Heaton, Nathan Bishop, Matej Kovar.

Defenders: Alvaro Fernandez, Rhys Bennett, Will Fish, Marc Jurado, Lisandro Martinez, Raphael Varane, Aaron Wan-Bissaka, Brandon Williams.

Midfielders: Toby Collyer, Fred, Dan Gore, Hannibal, Isak Hansen-Aaroen, Kobbie Mainoo, Mason Mount, Maxi Oyedele, Charlie Savage.

Forwards: Amad, Noam Emeran, Omari Forson, Joe Hugill, Jadon Sancho, Shola Shoretire.

Skład który poleciał do Oslo. Dla fanów akademii jutro będzie szansa przyjrzeć się kilku aspirującym zawodnikom.
» 11 lipca 2023, 15:45 #660
atotrikos: Hugill i Oyedele - świetnie.
» 11 lipca 2023, 15:46 #659
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 16:22

Czyli Deano na wylocie? Bo na filmach i fotach w socialach był normalnie na treningu w Carrington. W sumie Scotty to samo.
» 11 lipca 2023, 16:21 #658
JesseJames: Svitolina jest tak slaba ze jakby Iga zagrala nieco lepiej to by ja do 0 rozniosła.
» 11 lipca 2023, 15:16 #657
pawdanek: Już miała 30-0 przy 5-3, a tutaj nagle 5-5, ciekawie.
» 11 lipca 2023, 15:27 #656
JesseJames: teraz swiatek gra jak numer 200 rankingu
» 11 lipca 2023, 15:28 #655
JesseJames: moze podklada sie Ukrainie :) polka gra z ukrainska wstązka a svitolina bez swoich barw narodowych, cyrk
» 11 lipca 2023, 15:29 #654
sisinho: Ale ma mocną psychike co nie jest domeną świątek. Jak nie idzie to nie idzie. z 5-3 na 5-7. A Iga nie dość że przeciętny serwis to dziś fatalny.
» 11 lipca 2023, 15:37 #653
KaczorDaffy: Patriotka prawdziwa, jak prowodyr Dudeł
» 11 lipca 2023, 15:40 #652
Seba0619: Juventus chce 10 mln za Pogbe. Żal nie skorzystać.
» 11 lipca 2023, 14:37 #651
essaEdek: Tam już Arabia weszła. ;)
» 11 lipca 2023, 15:07 #650
Wazza997: Może jakiegoś lepszego szamana sobie tam ogarnie
» 11 lipca 2023, 15:36 #649
bani: EXCL: Manchester City are close to reaching an agreement with Manchester United for top talented CB (16) Harrison Parker [FabrizioRomano]

Szkoda, że nawet wychowankowie wybierają grę u rywala zza miedzy
» 11 lipca 2023, 14:36 #648
vieeeri: No straszne. Do nas trafił wielki talent z City Charlie McNeill i tyle go było słychać.
» 11 lipca 2023, 14:48 #647
GandiGanda: Który chyba strzelił ponad 500 goli w młodzikach, ten Charlje.
» 11 lipca 2023, 15:32 #646
nowakman85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 15:54

A w Leauge Two strzelił 2 gole
» 11 lipca 2023, 15:53 #645
Milo: Nie bronię CR ale sezon wcześniej 37 latek schował Rasha który strzelił raperem 5 goli w sezonie
» 11 lipca 2023, 14:26 #644
is200second: Dla mnie to jest najlepszy piłkarz jaki tu grał. I jakby jego agent nie wołał pensji na poziomie najlepszych obecnie młodszych piłkarzy, dalej wszyscy by go chcieli.
» 11 lipca 2023, 15:10 #643
ArktoS: Seszele, dla mnie sprawa z Ronaldo wygląda podobnie. Zawsze go lubiłem, bo pamiętam dzień jego debiutu i takie tam sprawy. Nawet gdy odszedł do Realu to mu kibicowałem i oglądałem mecze Królewskich, żeby podpatrzeć jego klasę. W momencie kiedy zaczął tam płakać i odszedł z Realu to sympatia do niego przygasła i to co się działo z Realem i Juve, kompletnie przestało mnie interesować. Jego powrót o mieszane uczucia, bo wiadomo, że wiek swoje robi i jego gra już tak nie ekscytowała. ALE TO CO ZROBIŁ NA KONIEC..
U mnie całkowicie stracił szacunek. Kompletnie nie zasługuje po tej akcji na status legendy. Przekreślił wszystko jednym wywiadem i uciekł za kasą jak tchórz, obwiniając przy tym trenera.
Od tamtej pory kompletnie nie interesuje mnie nic na jego temat i nie chce o tym słyszeć.
» 11 lipca 2023, 15:26 #642
M4S73R: Juventus chce sprzedać Paula Pogbę tego lata za jedyne 10 mln

(Źródło: La Gazzetta dello Sport )

Bierzemyyy?
» 11 lipca 2023, 14:06 #641
ReddeviL1987: Ktoś wie, czy lista chłopców do podawania piłek jest obsadzona?
» 11 lipca 2023, 14:32 #640
sturmik: Bierzmy go.
Do 3 razy sztuka.
BTW - grajacy Pogba zjeda Freda i McTomka na sniadanie.
» 11 lipca 2023, 14:41 #639
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 14:37

Ziomuś, ale ty dajesz skrajne przykłady w których można ocenić pewne detale na pierwszy rzut oka lub upewnić się. Większość z Nas kojarzy siebie tylko z avatarow i nazw. Jeśli ktoś będzie wymagał pomocy w życiu i będę w stanie zareagować to postaram się to zrobić. Gdy ktoś poprosi o jedzenie to mu kupię, ale z przezorności poczekam i sprawdzę czy zje, a nie wymieni czy odsprzeda. Twój przypadek to oczekiwanie czegoś i narzekanie bo ktoś chce poznać chociaż małe detale. Racjonalny człowiek tak robi, a nie robi coś co ktoś inny wymaga.

Twój pojazd na dużą część społeczeństwa słabo o tobie świadczy. Nikt nigdzie nie wymagał od ciebie spowiedzi, ale zarysu czegokolwiek. Wiara(w każdym rodzaju)nie jest niczym złym, ale bez używania mózgu może się stać niebezpieczna dla każdego. Modlitwa nic nie kosztuje, ale dla osób wierzących chyba nawet modlitwa jest czymś niezwykle ważnym, więc swój cel powinna mieć.

Sorry, było do przyjaciela od rozprawy, ale wątek został usunięty, więc mnie tu przypięło. Do usunięcia jeśli łaska.
» 11 lipca 2023, 14:35 #638
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 11:16

IN
Mason Mount - już jest
Andre Onana - 99% jest już nasz
Rasmus Hojlund - myśle, że w to okienko do nas dołączy
Sofyan Amrabat - najmniej prawdopodobny, ale bardzo byłby przydatny

OUT
Phil Jones
David De Gea
Axel Tuanzebe
Zidane Iqbal

Piłkarze najprawdopodobniej jeszcze do odejścia:
Dean Henderson
Alex Telles
Eric Bailly
Fred
Anthony Elanga
Facundo Pellistri lub Amad Diallo - na wypożeczenie któryś z nich

Wygląda to bardzo, ale to bardzo obiecująco jakby sie udało ściągnąć w/w i sprzedać tych "najprawdopodobniej do odejścia". Dodałbym do tego jeszcze Maguire'a i Martial'a (wtedy wietrzenie szatni byłoby prawie już kompletne), ale z ich tygodniówkami będzie to mega trudne do sprzedaży.
» 11 lipca 2023, 11:15 #637
Mariano88: Zgadzam się całkowicie. Początkowo liczyłem na duże nazwisko na 9tce ale z perspektywy czasu rozumiem, że Mount i Onana są potrzebni do taktyki ten Haga. Trzymam kciuki aby Hojlund przyszedł do nas i odpalił. Co do Martiala na szczęście został mu tylko rok kontraktu.
» 11 lipca 2023, 11:55 #636
Pyra: Weghorst, Martial i CR strzelili w sumie we wszystkich rozgrywkach 14 goli (7 w PL)
Myślę, że spokojnie do zrobienia w pierwszym sezonie :)
» 11 lipca 2023, 12:48 #635
PastaDoCiasta: Ten cały Isak to ciekawy gość, przed przyjściem EtH nie wiedziałem o jego istnieniu, a wydaje się go bardzo cenić, jak Kobbiego Mainoo
» 11 lipca 2023, 10:44 #634
jayjay2: Biorąc pod uwagę, jak to w poprzednim sezonie EtH promował chłopaków z akademii, to na Twoim miejscu nie napalałbym się.

Alejandro Garnacho - 1202 minuty
Facundo Pellistri - 214 minut
Kobbie Mainoo - 87 minut
Charlie McNeill - 6 minut
» 11 lipca 2023, 11:18 #633
Mariano88: No właśnie coś ten Charlie nie może odpalić ale liczyłem na niego najbardziej
» 11 lipca 2023, 11:56 #632
Fenris: Ja do tej listy dorzucam jeszcze Rhys Bennett. Kapitan i strzelec pierwszej bramki w finale pucharu młodzieżowego. Wzrost juz ma, nad masa popracuje ale po ostatnich zdjęciach sylwetka podobno do Varane. Z tego co obserwowałem młodzieżówkę również prezentuje dobry mental (przypominał mi Vidica ale na pewno troszkę romantyzuje).
Isak przychodził za czasów OGSa jako pierwszy norweg w MU od czasów... OGSa więc jakiś szum medialny był oby coś z tego było!

Co do wykorzystania młodych przez EtH to ja poczekam na ten sezon bo wcześniejszy to było jedno wielkie gaszenie pożarów i właściwie w każdym meczu dawaliśmy mocny skład bo stawka była wysoka (czy to grupa w LE, czy puchary gdzie jednak przeciwnicy nie byli z najniższej półki.)
» 11 lipca 2023, 12:31 #631
pawdanek: Zgodnie z zapowiedziami Romano - dzisiaj powinno pojawić się HERE WE GO. This is the day!
» 11 lipca 2023, 09:37 #630
PastaDoCiasta: Gdzie pisał, że dzisiaj Here we go? Pisał jedynie, że do środy/czwartku powinno być załatwione
» 11 lipca 2023, 09:47 #629
pawdanek: Czytałem, że na dzisiaj zaplanowane są kolejne rozmowy, więc możemy się domyślać, że jest to już etap finalizacyjny.
» 11 lipca 2023, 10:24 #628
Mariano88: Duży optymizm, ale też słyszałem o środzie/czwartku
» 11 lipca 2023, 12:03 #627
essaEdek: Środa/czwartek ma być potwierdzenie, nikt nie mówił nic o wtorku.
» 11 lipca 2023, 15:08 #626
vieeeri: Też bardzo chciałbym go zobaczyć w tym sezonie. Taka zdrowa konkurencja wyszłaby im obu na dobre.
» 11 lipca 2023, 10:23 #625
brazylianwisnia: Myśle, że będzie grał. Diallo ma wiecie sensu niż Sancho czy Pellistri bo gra lewa noga i podobnie do Antonego przez co zmiana nie wpływa drastycznie na styl gry.
» 11 lipca 2023, 10:34 #624
PastaDoCiasta: Pytanie tylko czy lepiej, żeby grał co tydzień czy jednak wchodził jak Antony nie może albo potrzebuje zmiany
» 11 lipca 2023, 10:43 #623
atotrikos: CV Andre Onana:

Akademia Eto'o
La masia Barcelona
Ajax Amsterdam
Inter Mediolan
Manchester United??




Najsu, witamy w Rakowie.
» 11 lipca 2023, 08:57 #622
Bourdain: Czy na MUTV będzie można obejrzeć wszystkie powtórki meczów sparingowych bez ujawniania wyniku, w takiej formule jak np. w Viaplay?
» 11 lipca 2023, 08:25 #621
blanco1987: Nie poddawaj się. Ja już nie wiem który raz będę ustawiać budzik by ich na żywo oglądać poza tym 4 rano to już prawie dzień.
» 11 lipca 2023, 08:39 #620
Pyra: Widzę, że ciągle jest wałkowany ostatni sezon Rashforda więc postaram się trochę rozwiać wątpliwości:
Sierpień - 1 gol
Wrzesień - 2 gole, 2 asysty (kontuzja przez pół miesiąca)
Październik - 4 gole, 1 asysta
Listopad - 1 gol (połowa miesiąca to MŚ)
Grudzień - 3 gole, 1 asysta (połowa miesiąca to MŚ)
Styczeń - 7 goli, 3 asysty
Luty - 7 goli, 3 asysty
Marzec - 3 gole
Kwiecień - 2 gole, 2 asysty
Maj - 1 gol


3 miesiące z 1 w kanadyjce (w tym listopad)
1 miesiąc z 3
3 miesiące z 4
1 miesiąc z 5
2 miesiące z 10

Czyli wychodzi, że przez większość sezonu grał bdb + 2 miesiące wybitne
» 11 lipca 2023, 07:44 #619
Pyra: Dodam jeszcze 3 gole na MŚ przez 137 min.
» 11 lipca 2023, 07:54 #618
Piwal: kolorujesz... celowo nie podajesz ilości meczów bo wiesz ze 4-5 punktów w kanadyjce w 7-9 meczach (np. kwiecień, pazdziernik), to w żadnym wypadku nie jest bdb wynik jak na zawodnika który gra non stop i na nim opiera sie nasza ofensywa.

Najciekawszy jest jednak ostatni wniosek Twojej wypowiedzi :) Jak możesz twierdzić że miesiące sierpień - listopad oraz marzec-maj były bardzo dobre w jego wykonaniu ? Realnie to rozegrał 3 miesiące wybitne (grudzień- luty) a resztę przeciętne/słabe.
» 11 lipca 2023, 08:48 #617
Pyra: To proszę podaj statystyki Sancho, Garnacho, Elangi, Antonego, Martiala, CRa, Weghorsta czy Bruno.
Mają gorsze o 300-500%?

Po takim sezonie czepianie się Rasha to zwykła zawiść i głupota.
» 11 lipca 2023, 09:37 #616
Litosci: Pokaz mi @Piwal piłkarza, ktory przez cały sezon jest konsekwentny albo chociaż przez 3/4. Nawet w ostatnim sezonie SAFa RVP bodajże przez 10 meczów nie mógł nic strzelić.
» 11 lipca 2023, 09:49 #615
Piwal: Pyra:
Po pierwsze co nas interesuje Sancho, Garnacho czy Elanga ? Piszemy o ocenie gry Rashforda a nie o ocenie gry Rashforda na tle kolegów. Po drugie nikt sie tu Rashforda jakos specjalnie nie czepia, ja również bo miał udany sezon. Sam z siebie napisałeś komentarz z liczbami które są wszystkim znane po czym podsumowałeś to pisząc że Rashford grał bardzo dobrze przez większośc sezonu co nie jest do końca prawdą bo miał dużo słabych okresów.

Litości z ostatniego sezonu: Haaland, Mbappe, Lewandowski, Salah, Kane , Lacazette, Osimhen
» 11 lipca 2023, 10:09 #614
Genek: Piwal
Ok przeciętne i słabe, to powiedz mi za co dostał nagrodę najlepszego zawodnika miesiąca września w pl i za co pojechał na mundial, za dobry uśmiech ?
Ostatnie 2 miesiące sezonu miał gorsze ale nie znaczy, że słabe poprostu przyszła obniżka formy spowodowana urazami mięśniowymi wynikającymi z przeciążenia organizmu.
» 11 lipca 2023, 10:11 #613
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 10:31

Genek zgłębij proszę temat potm września. Tam wszystkie ekipy rozegrały 2 mecze, Rashford rozegrał świetne spotkanie z Arsenalem gdzie strzelil 2 bramki i zanotował asyste a drugim meczem było spotkanie z Leicester gdzie męczyliśmy bułe i pierwsze skrzypce grała obrona a Rashford był niemal niewidoczny za wyjątkiem akcji gdzie zanotował asystę. Tylko czy jeden mecz w wrześniu poprzedzony przeciętną formą w sierpniu która wróciła w październiku pozwala mówić o dobrym miesiącu jego gry czy raczej o pojedynczym przebłysku w jednym meczu na przestrzeni 2 przeciętnych miesięcy.
» 11 lipca 2023, 10:27 #612
brazylianwisnia: Piwal to zarzuca statystykami tych lewych skrzydłowych co mają miesiąc w miesiąc lepsze staty niż Rashford. Ilu ich jest?chociaż z 3? Czy któryś LS walnął chociaż te 30 bramek w sezonie?
» 11 lipca 2023, 10:36 #611
Pyra: Wchodzę też na fora innych zespołów. Od połowy grudnia do końca lutego Rash był wymieniany przez większość jako najlepszy obecnie zawodnik na świecie, w pozostałej części sezonu co już udowodniłem statystycznie był najlepszy w United.
Ogólnie z zeszłym sezonie Rash to top 10 atakujących na świecie.
» 11 lipca 2023, 10:46 #610
ermac: Że Tobie się chłopie chce czas w życiu marnować na pisanie tych bzdur i bronienie tych durnych tez to nie wiem czy podziwiać czy współczuć. ( Piwal)
W każdej dyskusji dostajesz argumenty kazde Twoje pseudo wywody są rozjeżdżane czy to w temacie Rasha czy w innych tematach, a Ty w to bagno brniesz głębiej i głębiej.
Najlepsze jest to, że genialny sezon Rasha (tak wspaniale 3msc i średnia jak to ujmujesz reszta, jako ogół dają wynik genialny względem innych piłkarzy) na każdym kroku próbujesz deprecjonować, ale tragiczną grę Ronaldo próbujesz za to bronić cóż za podwójne standardy, które próbujesz teraz wciskać też na linii De Gea/Onana mimo, że chlop nie zagrał nawet meczu, a najbardziej w tym wszystkim to chyba życzysz ETH potknięcia co by tylko wyszło na Twoje. Tragiczne.

Podaj wszystkim raz a konkretnie piłkarzy lepszych niż Rashford. Podaj piłkarzy z rowną formą na poziomie przez wszystkie miesiące sezonu. Podaj miejsce United w tabeli i pucharach bez udziału Rashforda i zakończ te dyskusje raz na zawsze a nie bzdety wypisujesz, że tu mecz dobry, ale dwa średnio więc powiedzmy, że miesiąc słabo...wtf...? co w sumie nie wnosi nic poza życzeniowym majaczeniem.
» 11 lipca 2023, 11:05 #609
Piwal: brazylianwiśnia, nie wydaje mi sie zeby wszyscy lewoskrzydłowi rozgrywali 40% spotkań na szpicy. Masz racje porównywanie go z napastnikami nie jest w pełni miarodajne ale tak samo miarodajne nie jest pisanie że wyróżnia sie na tle skrzydłowych podczas gdy ponad 20 meczów w sezonie rozgrywa na szpicy. Chłopak ma jednak ciąg na bramke, często zbiega do środka i jest zwolniony z zadań defensywnych (co pokazują jego heatmapy) wiec charakterystyką i zadaniami bliżej jest mu do napastników niż np. do takiego Grealisha czy Martinellego który gania rywali do linii końcowej na swojej połowie.

Ermac ile razy mozna Ci powtarzać, no po prostu grochem o ściane... naucz sie w końcu czytać bo męczy mnie już to tłumaczenie Ci jak małemu dziecku co zostało napisane kilka linijek wyżej.
1. nigdzie nie napisałem że Rashford miał kiepski sezon, ogólnie rzecz ujmując byl dobry ale nierówny i widać to jak na dloni z liczb które napisał Pyra a w swoim komentarzu jedynie zwróciłem na ten fakt uwagę.
2. Nigdy nie zaprzeczałem temu że Ronaldo ma kiepską formę, uważałem jednak że trzeba dac mu wiecej szans i sie z nim dogadać bo piłkarz tej klasy jest w stanie wrócić na właściwe tory z meczu na mecz a my potrzebowaliśmy kogoś do strzelania goli. Niestety tęgie głowy Twojego formatu twierdziły ze poradzimy sobie bez niego. No to super sobie proadziliśmy z Weghorstem który rozgrywając o 50% wiecej minut niż Ronaldo strzelil 2 gole... mądry ruch.
3. kilka linijek wyżej wypisałem piłkarzy z równą formą na przestrzeni sezonu w odpowiedzi na argument że takich nie ma, jak masz problem z czytaniem to CTR+ pokrętło do przodu i Ci się powiększy. Zawodników lepszych niż Rashford jest na pęczki i gdyby tylko każdy z nich miał w klubie tak komfortową sytuacje ze gra nawet jak nie jest w formie to pewnie niejeden ukręciłby te 30 goli w sezonie. Niestety wahania formy sie zdarzają i w normalnie fukncjonującym klubie przy spadku formy zawodnik jest zastępowany kimś innym. Tylko u nas Rashford gra gdy mu nie idzie. Doskonale pokazał to poprzedni sezon gdy Rangnick nie miał sentymentu i sadzał go na ławie gdy mu nie szło, jak wyglądał wówczas sezon Rashforda ?
» 11 lipca 2023, 12:09 #608
Pyra: To wymień mi 10 zawodników lepszych od Rasha w poprzednim sezonie.
» 11 lipca 2023, 12:17 #607
Panoramix: Ten Genek
to fanboy Rasha więc przez gardło mu nie przejdzie, że gość miał większość sezonu przeciętną. 2 miesiące miał świetne ale to był krótki okres i akurat Rashford to jets gracz który przez całą karierę gra średnio ale ma wyskoki bardzo dobrej gry a nie odwrotnie.

Poza tym jest to piłkarz, który podejmuje często źle decyzje, więcej marnuje "setek" niż inni napastnicy, mało pracuje na boisku. Po prostu wyróżnia się na tle tej mizerii.

Według mnie dużo bardziej utalentowanymi graczami są Martial I Greenwood tylko ten pierwszy jest podatny na kontuzje a ten drugu narobił sobie syfu.
Nie można na takim graczu jak Rash opierać ofensywy w dłuższej perspektywie. To nie ten sam kaliber gracza co Kane czy Salah.


Piwal niestety fanboyom Rasha nie przetłumaczysz.
» 11 lipca 2023, 12:24 #606
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 12:53

Nikt nie chce opierać ataku o Rashforda, niech ŚN i PS zagrają podobne sezony co ostatnio Rashford a będziemy mistrzami z palcem w ....

Od czasu RVN, RVP, CRa (do 2009) i Rooneya nik nie zbliżył się nawet do wyników "głównie skrzydłowego" Rashforda.
A przypominam, że przez te wszystkie lata byli u nas: Tevez, Berbatov, Ibra, Lukaku, Falcao, Martial (hehehe)
» 11 lipca 2023, 12:52 #605
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 13:12

Pyra:
17/18 + 18/19:
Lukaku 96 meczów 42 gole 13 asyst
Rashford 99 meczów 26 gole 19 asyst

21/22 + 22/23 do końca grudnia bo wtedy odszedł Ronaldo:
Ronaldo 54 mecze 27 goli 5 asyst
Rashford 54 mecze 18 goli 5 asyst

Jednak pamiętaj że gdy jeden zawodnik strzela gole to zwykle nie strzelają inni i tak jak wielu pisało tutaj że w ubiegłym sezonie przybycie Ronaldo spowodowało spadek formy Rashforda i Martiala mimo że ten strzelał gole tak samo w tym sezonie strzelał Rashford a Sancho , Antony i Weghorst byli w liczbach ciency. W dodatku często ustępowali mu miejsca na boisku nawet gdy ten miał gorsze mecze co sprawia ze mieli mniej okazji na strzelenie goli i dodatkowo demotywuje bo po co sie starać skoro i tak święta krowa zagra ?
» 11 lipca 2023, 13:09 #604
Piwal: Zapomniałem jeszcze o 16/17 + 17/18:
Ibra 53 mecze 29 goli 10 asyst
Rashford 105 meczów 24 gole 16 asyst
» 11 lipca 2023, 13:17 #603
Pyra: No i tego można było się spodziewać, sumowanie sezonów, liczenie połówek itd.
Tu jest prosta piłka, od początku do końca rozmawiamy o poprzednim sezonie, tego dotyczy post na początku.
Od sezonu 2012-13, kiedy RVP miał w kanadyjce 45pkt jedynie Bruno zanotował lepszy indywidualny sezon niż ten Rashforda. Jeżeli masz jakieś inne wyliczenia to proszę podeślij, jestem bardzo ciekawy.

I nie jestem żadnym jego fan bojem, jak miał gorsze chwile to pierwszy o tym pisałem. Trzeba docenić, że zdecydowanie się poprawił i kibicować, żeby utrzymał formę.

Co do innych zawodników to nie zgodzę się, że Rash strzeli mniej jak inni strzelą więcej. Jakoś w Arsenalu Martinelli, Saka i Odegaard strzelili więcej niż w 2021/22, my możemy strzelać spokojnie po 30 bramek więcej w sezonie ( w poprzednim 58 goli)
» 11 lipca 2023, 13:37 #602
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 13:59

Pyra a nie wydaje Ci się ze sprawiedliwiej jest porównać z sobą zawodników grających w tym samym okresie, z tymi samymi kolegami i u tego samego trenera zamiast trzymać się kurczowo jednego sezonu Rashforda porównywać go z dorobkiem Lukaku, Ibry który grał w defensywnej taktyce Mourinho w której dodatkowo brakowało playmakerów w postaci Bruno czy Eriksena ?

Podobno to mi tu zarzuca sie dobieranie statystyk do tezy ale Ty przechodzisz juz wszelkie pojęcie.
» 11 lipca 2023, 13:58 #601
ermac: Może gdybyś pisał z sensem to by nie trzeba tłumaczyć po dwa razy albo prostować własnych wypowiedzi, ale że każda Twoja wypowiedź jest przesiąknięta marnymi argumentami byleby tylko potwierdzić swoją narracje no to cóż.

1. "Ogólnie rzecz ujmując był dobry, ale nierowny" przypomnisz statystyki Rashforda? Pytanie więc proste. Jakie statystyki musiałby wykręcić Rashford, żebyś uznał sezon za bardzo dobry bądź genialny i równy? Bo według twojego podejścia to chyba wynik byłby zbliżony do tego Haalanda co jak na skrzydłowego z niekompletnej drużyny wynik niemożliy do zrobienia.

2. Takie tęgie głowy jak ja? W sensie ETH i zarząd United? To chyba komplement. Nieprzydatność i zły wpływ Ronaldo na całą drużynę omawiany był już milion razy, ale jak widać klapy nie pozwalają Ci się z tym pogodzić. Cała piłkarska Europa widziała zjazd Ronaldo i piłkarz niby takiej klasy skończył w Atabii więc kogo próbujesz przekonać? Wszyscy się mylili? Od United przez Bayern po Sporting itd.? Tutaj od razu dorzucę wpis o świętej krowie który użyłeś w swoim ostatnim poście kierując to do Rashforda, że reszta mniej strzela i ma gdzieś bo święta krowa. Czy to nie wygląda znajomo w sytuacji CR? Tylko, że jak Rash siada na ławce to nie idzie na wywiady.

3. Wymieniłeś kilku zawodników ze wszyskich lig plus większość z nich to napastnicy na których się naturalnie gra, żeby strzelali gole i to jest argument? W tym Lewandowski to bym powoątpiewał. Kolejny naciagany argument pod narracje byleby coś było.

4 . Piszesz, że porównywanie napastników ze skrzydłowym nie jest do konca miarodajne po czym co robisz? Wrzucasz porównania z ostatnich sezonow Rashforda z napastnikami bo Rash tez zagral na 9 jakis % spotkan. To Bruno tez zagral kilka na skrzydle wiec mozmey go porównywać ze skrzydłowymi? Po raz kolejny byleby tylko wyszło na Twoje byleby tylko umniejszyć. Przecież po to jest 9, żeby strzelać gole i typowo na nią grać tak właśnie Ronaldo ugrał ten wychwalany przez Ciebie sezon. I nie prawda, że Antony czy napastnicy nie strzelali bo Rashford tylko to Weghorst partaczył wszystko co się dało i co mu stworzono, a Antony za bardzo wręcz chciał i często marnował dobre okazje na asystę próbując zdobyć bramke. Serio Ty Antonemu czy Woutowi ujmujesz chęci i zaangażowania? To chyba inny sezon oglądaliśmy. I to jest kolejny przykład w którym próbujesz dostosować sytaucje pod własną narracje. Próbujesz argument używany na Ronaldo grającego na 9 gdzie drużyna była ułożona pod niego bo primo był gwiazdą i machał łapami jak mu się nie podawało wywierając presję a do tego był 9 wiec drugi powód, żeby go szukać na skrzydłowego Rashforda, który z braku opcji grał w ataku.

Wszystko klejone na siłe byle się zgadzało.
» 11 lipca 2023, 13:58 #600
ermac: Hahah i kolejny! Jak Rahsford na ławie za Rangnicka to wina Marcusa, a nie brak taktyki i rozbita drużyna, ale jak mowa o Lukaku to nie forma Lukaku tylko defensywny styl Mou. Tak bez końca.
» 11 lipca 2023, 14:05 #599
Pyra: I na tym można zakończyć dyskusję, zadałem 2 proste pytania i nie mam na nie odpowiedzi. Jak rasowy polityk, mąci, lawiruje aby nie odpowiedzieć konkretnie.
» 11 lipca 2023, 14:13 #598
Panoramix: Piwal
Fanbojom Rasha nie wytłumaczysz.
Rashford ma bardzo dobre momenty ale to tylko momenty. W ważnych meczach gość praktycznie nie istnieje. Marnuje na potęgę stlytuacje 100%owe, często kiwa się sam ze sobą próbując wchodzić w drybling z trzema przeciwnikami, podejmuje masę złych decyzji na boisku, nie pracuje w defensywie co też jest ważne w nowoczesnej piłce.

Gość ma w swojej historii w PL statystyki niewiele lepsze od Martiala, który jest zewsząd krytykowany.
» 11 lipca 2023, 14:15 #597
ermac: Jakim fanbojom typie nawet głównego wątku nie potrafisz wyłapać, a farmazony piszesz. Bronimy tylko sezonu i wyniku Rashforda z tego sezonu, a każdy z nas potrafi go skrytykować czy widział wcześniej jego słabą grę i nikt go nie bronił. Martial za to nie jest krytykowany zewsząd za swoją gre bo jak piszesz statystyki ma niezłe tylko za to, że jest niedostępny ciągle i nie można na niego liczyć,a pobiera z kasy sporo hajsu. Niektórzy czepiają się też jego podejścia w trakcie meczu, ale to akurat sprawa drugorzędna jak robi liczby. Jak nie widzisz różnicy to weź sobie eliksiru zrób.
» 11 lipca 2023, 14:32 #596
Panoramix: Genek go chwali również za poprzednie sezony
» 11 lipca 2023, 14:44 #595
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2023 14:56

A jednak ermac zaczynasz coś czaić.
1. Czyli jednak są lepsi zawodnicy od Rashforda ? No brawo ermac, nie spodziewałem się tego po Tobie. Zrozum mówimy to o suchych liczbach. Zwróć uwagę jak mało decydujących bramek zdobył Rashford w ważnych meczach. W zasadzie on strzelał tylko wtedy gdy cały zespół dobrze wszedł w mecz i naciskał i potrzebował do tego wielu okazji. Spośród blisko 60 meczów na palcach jednej reki jestem w stanie policzyć mecze w których gole Rashforda rozstrzygały wynik trudnego spotkania na naszą korzyść.
2. A jaki jest Twoim zdaniem kierunek transferu 37 letniego zawodnika z oczekiwaniami finansowymi który jest marką sam w sobie? Borussia? Ajax ? Barcelona ? Badz poważny United to miał być jego ostatni poważny klub przed transferem do Arabii/Stanów wiec podawanie argumentu "nikt inny go nie chciał" celem oceny jego gry jest słabe. Zwłaszcza gdy sam Ronaldo pokazał Ci sezon wcześniej że w wieku 36 lat potrafi nastukać więcej bramek niż Rashford, Martial i Sancho razem wzięci. Niestety Róznica polega na tym że Rashford jest młodszy i gdy ostatnio siedział na ławce za Rangnicka to wypowiadał się że rozważa swoją przyszłość w klubie. Od tamtej pory gra non stop mimo wahań formy. Ależ to jest cudowny chłopak który świetnie znosi posadzenie na ławce.
3. A u nas sie nie grało na Rashforda żeby strzelał bramki? Czym on się Twoim zdaniem róznił w tym sezonie od napastnika? Zadań defensywnych nie miał, wrzutki z lewej strony posyłał zawsze Shaw a Rashford wiecznie w polu karnym polował na bramki. To że CI przed meczem na grafice narysują Rashforda z lewej strony boiska to nie znaczy że pełni on role skrzydłowego. Nie zauważyłeś tego jeszcze?
4. Tak jak napisalem wyżej Rashford nie miał zadań typowych dla skrzydłowego a bardziej zadania napastnika mimo że zbiegał z skrzydła wiec porównanie z napastnikami jest tu całkowicie na miejscu. Włącz sobie jakikolwiek mecz zobacz jak Weghorst wracał się pod własne pole karne podczas gdy Rashford czekał na połowie rywala na piłke. Widać to również w ilości oddawanych strzałów gdzie średnia Rashforda jest typowa dla 9 aniżeli dla skrzydłowego
Rashford ok 3,5 strzału na mecz
Kane 3,5 strzału na mecz
Nunez 3 strzały na mecz
Jesus 3 strzały na mecz
Lewandowski 4 strzaly na mecz
Haaland 3,4 strzału na mecz

Vinicius 2,2 strzału na mecz
Grealish 1,5 strzału na mecz
Sane 2,4 strzału na mecz
Leao 2,3 strzalu na mecz
Saka 2,2 strzalu na mecz
Martinelli 2 strzały na mecz

Weghorst na boisku wyglądał bardziej jak słup który miał wyręczać Rashforda z zadań defensywnych co też widać po ilości oddawanych przez niego strzałów (0,5 średnio na mecz).
Swoją drogą mam sie juz pogubiłeś najpierw piszesz o Rashfordzie ze gra na skrzydle a na koncu sam przyznajesz że Rashford grał w ataku z konieczności. To jak to w końcu było ?

I jeszcze na zakończenie, bronić Rashforda nie musisz bo nikt go tu nie atakuje i sam doceniam jego dokonania z tego sezonu w ujęciu całościowym. Jednak byłbym daleki od rozpływania się nad jego formą i wychwalania pod niebiosa bo tak jak pokazują liczby była ona chwilowa i trwała 3 miesiące a w kolejnych miesiącach zawiódł w kluczowych spotkaniach sezonu mimo że taktyka zespołu była oparta na nim i miał stworzone idealne warunki do punktowania. Z jednej strony wystawiany gdzies z boku z łatką skrzydłowego by nie ciążyło mu zdobywanie goli, z drugiej strony zwolnienie z zadań defensywnych i zbieganie do środka boiska gdzie był obsługiwany przez kolegów jak rasowy napastnik.
» 11 lipca 2023, 14:49 #594
ermac: 1. Podaj mi JEDNO miejsce w którym napisałem, że Rashford jest najlepszy na świecie i nie ma lepszych? Skąd to wziąłeś? Czy znowu sobie dopisałeś, żeby tylko Ci pasowało pod marną szpileczkę którą później wbiłeś? Słabe. Z top5 CAŁYCH europejskich lig Ty nie wymieniłeś nawet 10 lepszych w tym prawie samych napastników i jeszcze uważasz to za legitny argument. Teraz kolejny Twój pomysł z upy, że patrzymy na bramki, które rozstrzygały mecze, ALE tylko te ważne? Wow. Wiesz, dlaczego możesz policzyć to na palcach jednej ręki? Bo my więcej takich spotkań nie wygraliśmy ogólnie jako zespół, ale na tej jednej ręce masz aż trzy (Liv Arsenal i City) i trudno, żeby jeden chłop cały sezon rozstrzygał wszystkie ważne mecze tego nie zrobił nawet najlepszy Haaland.

2. Tu to przeczysz sam sobie i już wymyślasz ogólnie, że tobie się czerwona lampka nie zapala, że ktoś Ci taki punkt rozjedzie w minute to podziwiam. Wystarczy mieć internet. Jak sam piszesz piłkarz takiej klasy z takimi ambicjami no i taka marka nie obniży wymagań finansowych, żeby grać na poważnym poziomie i bić kolejne rekordy tylko sam z siebie jedzie kopać piłkę na pustynie? Mhmm i to dlatego kolejne kluby oficjalnie się wypowiadały o nim? I to dlatego rozstał się z agentem po nieudanym wytransferowaniu go? I dlatego trenował na obiektach Realu, ale Perez go nie przygarnął? Taaak to ma sens, a przecież tak jak pisałeś potrzebował tylko czasu i by się odbudował. Zgniłe jajo którego nikt nie chciał bo się obawiali, że rozsadzi szatnie i kto tu powinien być poważny. Co innego powiedzieć, że się rozważa przyszłość a co innego iść do dziennikarza i zjechać klub i managera po całości, genialne porównanie. Marcus po swoich słowach zagrał sezon życia i zaraz przedłuży kontrakt, a Ronaldo narobił burdelu i kopie sobie teraz w Arabii. Z resztą czy to nie On mówił kiedyś, że zakończenie kariery w taki sposób jest słabe i nie dla niego?

3. To po co szukamy napastnika skoro Rashford nim jest tylko się go rysuje z lewej strony przed meczem? Niech gra na 9.

4. Nie ja się pogubiłem tylko Ty chyba. to Ty wspomniałeś, że zagrał tam 20 spotkań, a ja do tego się właśnie odniosłem, że z konieczności owszem grał w ataku, ale nie był 9 do których go porównujesz bo tamci piłkarze to topowe 9, które pełne sezony rozgrywają na tej pozycji więc porównanie nie jest do końca fair, ale dobrze wiesz, że tylko w tym przypadku ma szanse zadziałać.


Nikt się nie rozpływa po prostu zagrał mega sezon ciągnął ten wózek i bez niego nie wiem czy byłaby LM i tak dalekie miejsca w pucharach i nie, Marcus nie zawiódł w innych miesiącach tylko reszta drużyny po raz kolejny omijasz pytanie jakie liczby by Cię zadowoliły skoro 30 goli tego nie robi? To zespół zawiódł przez większość sezonu, a Rashford jako jedyny tego nie robił i tu zamknę dyskusje tym czym ty zacząłeś ''Zrozum mówimy tu o suchych liczbach'' a te Rashford ma najlepsze w United i jedne z najlepszych w europie i nie jestes w stanie tego podważyć.
» 11 lipca 2023, 16:10 #593
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.07.2023 01:47

Ermac nie chce mi się ciągnąć dłużej tej dyskusji:
1. Nie jesteś w tej dyskusji sam, przeczytaj sobie trzeci komentarz Pyry to zrozumiesz co miałem na myśli pisząc o rozpływaniu się nad Rashfordem. Co do bramek rozstrzygających mecze to nie trzeba szukać daleko. Fernandes mimo gorszego dorobku dał nam więcej punktów a jeśli dorzucić do tego jego asysty to już w ogóle. Po prostu czasem są mecze gdy nie idzie i Rashford w tych meczach znika podczas gdy Fernandes gryzie trawę i potrafi wyszarpać punkty.
2. A czy Ronaldo musi komuś coś jeszcze udowadniać? Pobił mase rekordów i jest wymieniany jako jeden z najlepszych w historii serio musi obniżać wymagania finansowe żeby takim dzieciakom jak Ty coś udowadniać ? Bzdura! Dostał dobra ofertę finansowa z Arabii i robi hajs, tylko głupiec poszedłby grać gdzieś indziej za 1/5 lub mniej wynagrodzenia. Może jak dorobi się jeszcze w Arabii to wróci jeszcze do Sportingu pograć darmo na jeden sezon.
3. Czemu szukamy 9 ? Bo ta pozycja ciąży i dorzuca zawodnikowi dodatkowa presję a Rashford lubi sobie zniknąć na kilka miesięcy dlatego woli mieć łatkę skrzydłowego zeby osoby takie jak Ty nie wytykały mu nieskuteczności bo sytuacji marnuje mnóstwo.
4. Pytasz jakie liczby Rashforda by mnie zadowoliły? Wystarczyłyby o polowe niższe gdyby tylko reszta nie musiała grać pod niego, gdyby inni zawodnicy uczciwie dostawali szanse gdy jemu nie idzie i gdyby jako skrzydłowy pomagał w defensywie tak jak to robią inni skrzydłowi. Nie bez powodu Grealish w tym sezonie majac raptem 5 goli ma lepsze oceny meczowe (7,33) za swoje występy w lidze niż Marcus (7,08). Jack grał w City dla drużyny majac gdzieś liczby i gryzł trawę gdy nie szło. Tymczasem Manchester United grał dla liczb Rashforda i gdy gra się nie układała i nasz gwiazdor znikał to caly zespół grał piach. Dlatego właśnie zawiedliśmy w kluczowych meczach.
» 12 lipca 2023, 01:41 #592
zylkos1988: Mogliby się już zdecydować na sponsora tytularnego. Tak się zastanawiam kto kupi koszulkę z logiem team viewer skoro była mowa o nowym sponsorze. Chyba że coś mnie ominelo i cały sezon dogramy z nimi ?
» 10 lipca 2023, 21:48 #591
devilek777: To United, sponsora zmienią 5 lat po ogłoszeniu końca współpracy.
» 10 lipca 2023, 22:53 #590
sturmik: Tak samo jak oczekiwali ze David bedzie grac na przedsezonie jak mu sie skonczyla umowa.
» 11 lipca 2023, 04:54 #589
Pyra: sturmik
Kto tego oczekiwał? Jakieś rzetelne źródło czy jak 99% newsów na tej stronie wyciągnięte z dołu pleców?
» 11 lipca 2023, 07:26 #588
brazylianwisnia: Umowa jest ważna i dopóki nie znajdzie się firma co da więcej niż TV to nie zmienia.
» 11 lipca 2023, 07:51 #587
PastaDoCiasta: TeamViewer poprosił ładnie United, że co prawda mają ważną umowę, ale się rozkraczyli finansowo i czy dałoby radę skrócić deal. United się zgodziło, że jak znajdą chętnego co zapłaci odpowiednie sianko to zgoda. Widocznie jeszcze takiego nie dogadali, a przecież nie będziemy charytatywnie podpisywać byle kogo za pół ceny
» 11 lipca 2023, 07:57 #586
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 21:23

Kane wyceniony przez totki na 120 mln funtów xdd, to chyba nikt go nie kupi, może jedynie PSG by mogło, bayern złożył 2 oferty, ostatnia wynosiła 80 euro plus bonusy, szkoda chciało by się go u nas, ale bez szans raczej.
» 10 lipca 2023, 21:22 #585
Apocalypse: Najgorsze co będzie to zgłoszenie się po niego za rok. Niby za darmo, ale Kejn nigdy nie powiedział, że chce odejść i nigdy nie naciskał na transfer.
Jemu tam jest wygodnie, może I nie wygrywa trofeów, ale jednak tam będzie jakaś legenda.
Szczerze to jakby przyszedł do nas to też nie ma pewności odbrazu na trofeum
» 10 lipca 2023, 21:23 #584
PastaDoCiasta: Kane chciał odejść 2 lata temu, jak City go chciało, przecież nawet nie przychodził na treningi
» 10 lipca 2023, 21:29 #583
SickRabbit: Jak pisałem że do nas nie trafi bo Levy wywali cenę z kosmosu tak się stało. A tyle było ludzików z DP co już go do składu wstawiali XD
Poza tym do rywala też by go nie puścił co również wiadomo od dawna. W końcu nawet city nie dało rady go kupić, teraz mogą Levemu dziękować bo taniej mają brzydala.
» 11 lipca 2023, 00:21 #582
brazylianwisnia: Zobaczymy co to da Levemu jeśli go nie sprzeda a Kane pójdzie za darmo za rok. Ani kasy na transfery ani Harrego ani LM.
» 11 lipca 2023, 07:52 #581
Skalniak1989: Czy waszym zdaniem Donny VdB odejdzie w tym okienku ?
» 10 lipca 2023, 21:18 #580
Apocalypse: Tak, tylko kwestia na jakiej zasadzie, wypożyczenie czy transfer definitywny od razu,
» 10 lipca 2023, 21:19 #579
PastaDoCiasta: Zależy czy się po niego ktoś zgłosi, tiery 1 podawały, że bardzo mu u nas dobrze, ale chce grać regularnie i poprosił EtH o zgodę na transfer (bo po Mouncie to byłby 4 wyborem na pozycje 8/10) a ten sie zgodził
» 10 lipca 2023, 21:30 #578
Braks: Może w styczniu się uda go wypożyczyć ale najpierw go czeka gra w rezerwach pozniej może w jakimś Pucharze dostanie parę min. Chyba nie słyszałem żeby ktoś kupił gościa po kontuzji więzadła bez zagrani ani min.
» 11 lipca 2023, 00:24 #577
Braks: Wygląda mi to jednak ze vdb będzie w kadrze
» 11 lipca 2023, 02:02 #576
Dawidlademann: Nie bo jest Holendrem z Ajaxu
» 11 lipca 2023, 08:56 #575
Anhel: Czytałem niedawno wypowiedź jakiegoś dziennikarza z Guardiana który napisał że Szejk Jassim jest coraz mniej pewny czy Glazerowie chcą sprzedać klub ponieważ wciąż zarówno oni jak i Raine Group które nadzoruje sprzedaż nie odpowiedzieli wcale na jego piąta ofertę (czyli tyle ile chcieli Glazerowie) a minął już ponad miesiąc. To tylko pokazuje że tak samo jak nieudolnie zarządzają klubem tak samo nieudolnie prowadzą proces sprzedaży. Z drugiej strony jeśli czytać między wierszami to ostatnio Ratcliff mówił że proces trwa więc może olewka w stronę Szejka ma mu dać do zrozumienia że preferują Ratcliffa. Ogólnie cała ta sprzedaż to jedna wielka farsa.
» 10 lipca 2023, 21:11 #574
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 21:19

Nie ma się co sugerować, musimy czekać na jakieś rzetelne i pewne info. Raz jest wygranym Szejk, potem Ratcliffe. Nie wiadomo co mają w głowie Glazery ;) nic nie zrobimy, musimy czekać
» 10 lipca 2023, 21:15 #573
Apocalypse: Farsa farsa...
Przekichane to będzie jak Ratt serio przejmie ten klub... kolesia nie stać żeby wykupić wszystkie akcje klubu, a skąd weźmie pieniążki na tak bardzo obiecywane inwestycje w obiekty treningowe i stadion?
Do tego te jego smiesze mówienie, że jest kibicem Manchesteru xDD jak się ktoś na to złapał to serio jest łatwowierny, w takich inwestycjach nigdy nie ma miejsca na sentymenty itp.
Ratclif to szemrany typek i nic więcej, do tego jak wypłynęło o tym ze chciał ileś tam udziału kupić Barcelony TK pokazało o co tak naparwde chodzi
» 10 lipca 2023, 21:17 #572
Anhel: Nie ma co wróżyć z fusów, ale daje trochę do myślenia fakt że ostatnimi czasy qatarskie profile na Twitterze które dotychczas codziennie dodawały mniej lub bardziej sprawdzone newsy na temat przejęcia to teraz od dłuższego czasu milczą
» 10 lipca 2023, 21:22 #571
Czerwony123: Dzis w metro było posumowanie Manchesterskich akademii piłkarskich. Szkoda gadać, ale przychody mamy tragiczne. Sasiady na transferach akademii zarobili 120 mln w tamtym sezonie . W tym już powoli dobijają do setki, gdzie mogą zarobić kolejne 100 . Akademia to widzę złoty biznes jest .
» 10 lipca 2023, 19:39 #570
Litosci: Bo u nas co lepszy wychowanek to chcą go na nowego giggsa albo scholesa mianować a u sąsiada tych średniaków sprzedają
» 10 lipca 2023, 19:45 #569
brazylianwisnia: transfermarkt. com/premier-league/eigengewaechse/wettbewerb/GB1/plus/1
» 10 lipca 2023, 19:47 #568
Stanior: City uczy się od najlepszych. Kiedyś szkółki Arsenalu i United to był top. Gdy spojrzało się na kapitanów czy liderów w drużynach Premier League i Championship to tam na każdym kroku byli zawodnicy z ww zespołów. Umiejętności może im brakło na to by się utrzymać w swoich macierzystych zespołach ale mental i siły przywódcze wyniesione z klubów niósł ich nowe drużyny. Kiedyś śmialiśmy się z Cleverleyow czy Welbeckow itd ale tacy zawodnicy poza akademia to kiedyś trzon dla swoich klubów. Bardzo cenni piłkarze.
» 10 lipca 2023, 19:49 #567
DevoMartinez: Pokłosie spadku jakości sportowej Utd a co za tym idzie i prestiżu klubu. Dzieciaki z Manchesteru wolą iść do szkółki city niż united. Ostatnia nasza perełką Greenwood nie był też chyba jakoś super prowadzony skoro co jakiś czas odwalał numery ew nikt nie mógł do chłopaka dotrzeć.
» 10 lipca 2023, 20:32 #566
KubaUtd: Ludzie nie jest tak zle spójrzcie na taka potęgę jak Real oni nawet nie umieją wyszkolić grajka co wejdzie na końcówkę meczy.
» 10 lipca 2023, 20:43 #565
Apocalypse: Real od zawsze bazował na kupowaniu zawodników, a nie ich szkoleniu.
Nie pamiętam żeby jakiś wyszedł, że szkółki Realu i został jakąś gwiazda w Realu. Ronaldo kupiony, Bale kupiony, Zidane kupiony i można tak wymieniać i wymieniać.
I to jest właśnie różnica między Realem a takim United z którego co jakiś czas jednak wychodziła jakaś gwiazda ze szkółki.
» 10 lipca 2023, 20:52 #564
Braks: Jeszcze nie dawno z naszej szkółki przechodziło najwięcej piłkarzy na zawodostwo. Wydaje mi się że szkółkę mamy bardzo dobra. Pogba,Rash, Greenwood teraz garnacho. Nie widzę problemu
» 10 lipca 2023, 20:54 #563
Apocalypse: Z tym Gatnacho się nie zapedzajcie tak, wczoraj już napisałem że od dłuższego czasu ro nie widać żadnej poprawy w jego grze, świetne wejście do drużyny I tyle nic więcej. Jest przebojowy, ale ani nie poprawił dosrodkowan ani strzałów. A i drybling wiecznie ten sam bazujący na sprincie. Oczywiście jest w nim potencjał nie zaprzeczam temu, ale chłopak musi wziąć się w garść i zacząć ciężko pracować.
A z wychowanków którzy tak samo byli pompowani to McTominay, Januzaj, Tuanzebe, Mengi i jeszcze paru by się znalazło.
Nie wiem czy to zależy od szkółki czy po prostu mentalu danego zawodnika który myśli że jak już awansował do pierwszej drużyny to już nie musi pracować nad umiejętnościami?
Nie mi to oceniać, ale od dłuższego czasu z naszej szkółki wychodzą albo porządni zawodnicy albo zawodnicy których trzeba się jak najszybciej pozbyć
» 10 lipca 2023, 20:59 #562
Genek: Sprzedaj rasha za 120 banieczek to ci zaraz przychody z akedemi wzrosną (:
» 10 lipca 2023, 20:59 #561
Apocalypse: Rash za 120? Bez przesady... świetny zawodnik ale myślę że tylko PSG daliby się naciągnąć na taką kasę za Rasha.
» 10 lipca 2023, 21:02 #560
Genek: Oczywiście z tą sprzedażą to żartowałem.
A zdziwiłbyś się zobacz po jakich cenach teraz chodzą niektóre grajki, gorsi od rasha, to na spokojnie rashy z długim kontraktem, by kosztował 120-130 baniek.
» 10 lipca 2023, 21:07 #559
Apocalypse: W sumie to pewnie tak, dzisiejsze ceny to Sci-fi całkowite... chociażby taki Rice za 100mln...
» 10 lipca 2023, 21:11 #558
brazylianwisnia: Skoro Rice idzie za 100mln to bardziej ofensywny Rasy czy Saka poszliby za więcej. Szczególnie jak kolejny sezon też będa grać tak dobrze.
» 10 lipca 2023, 21:34 #557
Apocalypse: Bez obrazy dla Rashforda bo to dobry gracz, ale w ostatnim sezonie to zagrał dobre 3-4 miesiące i nic więcej.
Mam nadzieję, że w natsoenym sezonie dłużej utrzyma dobra formę
» 10 lipca 2023, 21:39 #556
Genek: Apocalypse
Bez obrazy dla ciebie, ale nie może grać dobrze 2-3 miesiące i zrobić 30 bramek i 11 asyst w sezonie, już nie mowiąc jaką wagę więszkość tych bramek miała, po za tym już o tym pisałem kiedyś, że każdy grajek ma zwyżke i obniżke formy w trakcie trwania sezonu, przykład saki został zejechany podobniejak rash i gościa przez ostanie 2 miesiące nie było, w decydującej fazie walki arsenalu o majstra.
Albo salah jego to nie było cały sezon dopiero pod koniec odpalił, także to normalne,
myśle że jak rashy będzie bardziej rotowany i nie będzie musiał grać wszystkiego od deski do deski to będzie miał dłużej formę.
» 10 lipca 2023, 21:56 #555
cinek26: Nasz coroczny cel transferowy Sergiej Milinković Savić jest bliski dołączenia do klubu z Arabii Saudyjskiej. Opłata transferu to 40mln euro.
Kto wie gdyby do nas trafił kosztem Freda lub VDB, może byłby wiodącą postacią naszej drużyny tak jak Bruno. Podobne odczucia mam co do Rubena Nevesa.
» 10 lipca 2023, 18:43 #554
IntruZ9: Nie nasz....


Tylko coroczny wymyśl pismaków,a pelikany łykały...
» 10 lipca 2023, 18:52 #553
sisinho: Pelikany łykały ale zamiast sprowadzić Savicia za grosze to my stawiamy na McTomka i Freda xD
» 10 lipca 2023, 20:43 #552
Piwal: Widocznie Fred bardziej pasuje do stylu gry Ten Haga :)
» 10 lipca 2023, 20:52 #551
cinek26: Pelikan intruz wie, że nie było nigdy zainteresowania bo to prawa ręka Romano w donoszeniu informacji.
» 10 lipca 2023, 21:15 #550
Pyra: Łatwo napisać: trzeba kupić napastnika.
Kane - 80M + bonusy od Bayernu odrzucone
Osimhen - cena grubo powyżej 100M + Laurentis właśnie zadeklarował, że w te okienko nikomu go nie sprzeda.
Goncalo Ramos - 22lata i do tej pory 30 goli w lidze portugalskiej - 100M
Hojlund - jeszcze mniej sprawdzony - 60-80M
Greenwood - nie bo nie
» 10 lipca 2023, 18:11 #549
brazylianwisnia: Hojlund tu wjedzie. To już wydaje się przesadzone. Pytanie czy pod koniec lata wjedzie jeszcze taki Taremi czy inny doświadczony i tani.
» 10 lipca 2023, 19:11 #548
GS8GS: Tak patrze na tą liste, I nasuwa mi się podział na egzekutorów jak Osimhen i Hojlund i zawodników którzy pracują na zespół jak Kane i Ramos.
A jest jeszcze David który we Francji sobie dobrze radzi kolejny sezon.

Z Greenwoodem problemem są umowy sponsorskie w klubie. Osobiście uważam że powinien dostać możliwość potrenowanie z zespołem na tourne tak samo jak Diallo. A trener powinien zdecydować który zostaje a który idzie się rozwijać na wypożyczeniu.

Podobny problem będzie z Pellistrim.

Ja jakoś nie mogę sobie wyobrazić u nas Osimhena. Na miejsciu klubu zapytałbym HArrego czy jest gotowy poczekać 11 miesięcy na dołącznie dla nas a w tym czasie strzelać bramki w PL w barwach Tottenhamu. Jeślie sam zawodnik nie jest zainteresowany to skupić sie a innym zawodniku.
Ja zaryzykowałbym z postawieniem na Ramosa. W typowiedziach pod koniec sezonu Rash mówił że rozumie już na czym polega praca napastnika i lepiej sobie szuka tam miejsca. Kto wie czy to nie jest kolejny plan. A Mount będzie tym zawodnikiem łączącym gre w środku i na lewej stronie.

Patrząc na naszą kadre jestem sobie w stanie wyobrazić płynne przechodzenie pomiędzy 4-1-2-3, 4-2-1-3, w zależności od przebiegu meczu,ale też nie widze problemu aby zestawić tych zawodników w 4-3-3.

W mojej ocenie pomimo braku klasowego ŚN, mamy najlepszy środek od lat.
Bruno-Mount-Casemiro uzupełniani przez Eriksena i McTominaya, byż może jeszcze Freda o ile zostanie. Próbował bym jeszcze Viktora ustawionego jako 6. Gry Rash będzie na ŚN a Mount na LS.

Na prawde jestem mega ciekawy kto będzie naszym trzecim transferem do klubu.
» 10 lipca 2023, 20:47 #547
brazylianwisnia: Patrząc wstecz na informacje z ostatnich miesięcy wydaje mi się, że plan A to był zakup Kanea i pozostanie DDG. Po rozmowach z Levym uznali to za nierealne i skoro cel przerzuca się na Hojlunda to 50mln które stanowi różnice w kwocie transferu postanowili wydać na bramkarza. Dlatego pierwotnie były gadki, że DDG zostanie, zaproponowano mu kontrakt...
» 10 lipca 2023, 16:58 #546
essaEdek: Ewentualnie plan z zostawieniem DDG był przed finałem z City. ;)
» 10 lipca 2023, 17:16 #545
brazylianwisnia: Kluby analizują graczy na podstawie meta danych, statystyk z wielu spotkań a nie na podstawie opinii .
» 10 lipca 2023, 19:10 #544
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 19:34

Opinia czy nie - kolejny puchar przez Davida minal sie z nasza gablota.

Jesli mysleli ze rzuca Levemu 80 mln na stól i Kane (ich największy asset) przybiegnie poczatkiem lipca w podskokach do nas to gratuluje optymizmu. Podobnie jak próba wyciagniecia Osimhena z Neapolu - czysta fantazja (chyba ze sie ma 200mln).
A kupowanie mlodych napastników z Benfik, Porto i innych - wiadomo ze zawsze dadza zaporowa cene kolo 100mln.

Napalamy sie na napastnika jak pulchne biedne dziecko przyklejone do szyby ciastkarni - mnóstwo ciastek, ale wszystkie za drogie. Z naszymi funduszami w to lato stac nas najwyzej na sucha bulke.
» 10 lipca 2023, 19:32 #543
brazylianwisnia: Obstawiam, że byliśmy gotowi położyć 100mlm za Kane i stąd 50 na Onana i 50 na Hojlunda.
» 10 lipca 2023, 19:48 #542
essaEdek: Jakby ktoś był ciekaw, to na oficjalnej stronie United na FB są fotki Sancho z treningu. Fizycznie wygląda świetnie, więc to pokazuje tylko jak łatwo niektórych tu zmanipulować jedną fotką. ;)
» 10 lipca 2023, 16:52 #541
ReddeviL1987: Racja. Tak samo jak tym, że De Gea był naszą piętą achillesową i głównym czynnikiem naszych porażek.
» 10 lipca 2023, 18:03 #540
essaEdek: Mało kto tak uważa.
» 10 lipca 2023, 20:07 #539
ReddeviL1987: Widać, zwłaszcza po głosach. No i przecież sam to zauważyłeś ;)
» 10 lipca 2023, 21:05 #538
colazeroo: Duzysz kwot transferowych już w tym okienku bym się nie spodziewał. Oczy bedą zwrócone na Bellingam i miałby wypalić w Realu. Co sezon widzieliśmy takie wynalazki i kończyło się wiecie sami jak... Czy ktoś pokaże, że kwota jaką dostał się należała?
» 10 lipca 2023, 16:45 #537
zbyszek7: Mysle ze oczy na wyspach beda skierowane na Rice i to jak sie odnajdzie w Arsenalu bo nie oszukujmy sie 100mln za niego to tak o polowe za duzo
» 10 lipca 2023, 16:49 #536
Ghostpl: Mi się wydaje że Rice to powinien być warty 50+20
» 10 lipca 2023, 17:36 #535
sturmik: Jak dla mnie - Bellingham byl jedynym zawodnikiem ,za którego w to okienko mozna bylo dac 100mln.
» 10 lipca 2023, 19:36 #534
zbyszek7: Widzieliscie filmik z treningu jak Mount strzela na pusta brame bo nie mamy bramkarza hahaha
» 10 lipca 2023, 16:40 #533
Fafky19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 16:21

Podano już gdzieś listę graczy jadących do Oslo?
» 10 lipca 2023, 16:16 #532
Damianinho1989: Lazio zaakceptowało 40 mln za SMS z Arabii. Pewnie jakby zgłosiło się United to cena wywoławcza 80 baniek :D
» 10 lipca 2023, 15:27 #531
Pyra: Nie był naszym celem, więc kogo to obchodzi.
» 10 lipca 2023, 15:29 #530
Rashy10: No jak to, przecież SMS od dobrych kilku lat to nasz wielki cel rok w rok :D Czekamy niczym na Snijdera.
» 10 lipca 2023, 15:40 #529
flt32705: Mnie obchodzi
» 10 lipca 2023, 16:18 #528
devilek777: Teraz gdzieś wyskoczy Mason i myślę, że coś o Greenwoodzie, a to tylko Mount. Specjalnie to zrobili.
» 10 lipca 2023, 13:34 #527
Hoccu: Suma Masonów w United musi się zgadzać :D
» 10 lipca 2023, 15:12 #526
Seba0619: Wiadomo czy w tym roku też wszystkie sparingi będzie można obejrzeć za darmo przez MUTV?
» 10 lipca 2023, 12:18 #525
matheo: Tak jest, na MUTV będą pokazywane bezpłatnie.
» 10 lipca 2023, 13:59 #524
Pyra: Już w środę gramy pierwszy sparing, jak ten czas leci.
» 10 lipca 2023, 11:55 #523
Seszele: Ktokolwiek jest w posiadaniu koszulki treningowej MU?
Mam na myśli akurat tę białą.
Na Internetach znalazłem za 199 zł + dostawa.
Polecacie?

Ktoś mi może wyjaśnić dlaczego przy rozmiarówce jest klatka piersiowa, talia i biodra, a nie ma długości?
Jestem wysoki i mam szczupłą sylwetkę. Wg powyższych wystarczyłby rozmiar M, ale obawiam się, że będzie za krótka.

Niestety, ale na nówki TeamViewera za około 500 zł nie mogę sobie pozwolić. Mam inne priorytety.
» 10 lipca 2023, 11:21 #522
atotrikos: Ja polecam, M-kę sam noszę: 180cm, 82kg, budowa ciała: chudotłusty.
W tym sezonie biało zielona wjedzie, cudowna jest.
» 10 lipca 2023, 11:34 #521
vieeeri: chudotłusty xD leże i kwicze :D
» 10 lipca 2023, 11:49 #520
Seszele: atotrikos - co masz na myśli, że wjedzie biało-zielona? Chodzi o tę, którą Mount miał na prezentacji, tak? Właśnie na nią poluję. Ona jeszcze fizycznie nie jest dostępna, a jedynie w przedsprzedaży, czy jak?
» 10 lipca 2023, 11:57 #519
atotrikos: O tą mam na myśli:

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1666196999249567744?t=Mn81dQbr2Sg0E7UdUCqIOA&s=19
» 10 lipca 2023, 12:03 #518
cinek26: Sylwetka chudotłusta charakteryzuje się niską masą mięśniową, przy jednoczesnym sporym otłuszczeniu w okolicach brzucha.
» 10 lipca 2023, 12:19 #517
Seszele: atotrikos - kojarzysz przybliżony koszt takiej koszulki?
Od kiedy mają być dostępne, orientujesz się?
» 10 lipca 2023, 12:28 #516
KaczorDaffy: Zamiast o koszulkach to definicje chodutlustosci padają XD jeszcze możecie angielską wersję językową podać tj skinnyfat
» 10 lipca 2023, 12:42 #515
atotrikos: Nie no to ja mam 16% "body fata" serio xd

W barkach jestem nie za szeroki ale bebzona nie mam.

Koszulka cenowo pewnie oficjalna 399-599pln ale ja zamawiam replikę i wy...
Oczywiście dobrej jakości z wyszytymi tematami. Oryginały zawsze kupowałem wiecie: "w 2022 koszulkę z 2019" XD
» 10 lipca 2023, 13:00 #514
devilek777: Na oficjalnym sklepie United były z poprzedniego sezonu na dużej promocji. Z numerem i emblematami wychodziło poniżej 300 zł, za wersję meczową.
» 10 lipca 2023, 13:06 #513
cinek26: Kaczor definicja dla kolegi Vieeeri bo chyba nie był w temacie. Twoje xd wszystko tłumaczy.
Nie wiem co gorsze podanie definicji czy naśmiewanie się z tego i nie wnoszeniu niczego oprócz płaczu na temat transferów.
» 10 lipca 2023, 13:30 #512
KaczorDaffy: Oj nie zrozumiałeś kolego, jeśli już się nasmiewalem to z kontekstu. Pozdrawiam
» 10 lipca 2023, 14:41 #511
atotrikos: A co jeśli okaże się, że Maguire grając z nowym bramkarzem, drugi rok pod ETH będzie kozakiem?
Trochę się cieszę w sumie, że nie kupiliśmy tego koreańca, dla mnie to ten sam typ zawodnika. Maguire może spokojnie wskoczyć na ten poziom.
» 10 lipca 2023, 10:57 #510
Seszele: Jeśli już zostanie na Old Trafford, to logiczne, że dla dobra wszystkich najlepiej, aby Maguire wskoczył na najwyższy możliwy poziom.
» 10 lipca 2023, 11:02 #509
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 11:09

Mozliwe ze tak moze być. Oczywiscie nie licze tutaj ze stanie się naszym liderem obrony i bedzie to nagle top bo pewnego poziomu juz raczej nie przeskoczy. Liczę chociaż i chciaałbym zeby był solidnym zmiennikiem i spełnił pokładane w nim nadzieje kiedy tylko wejdzie na boisko. Jeśli oczywiście juz u nas zostanie.
» 10 lipca 2023, 11:08 #508
atotrikos: On miewał i miewa momenty gdzie gra idealnie. Chwilę po tym jak amator z b klasy po weselu.
Kiedyś Mourinho na chwilę zamienił w Lingarda w piłkarza, może ETH uda się to z Harrym, sam extra trenując robi dobry krok.
» 10 lipca 2023, 11:09 #507
Kadu: Dokładnie tak, KMJ to ten sam typ obrońcy co Harry. Powiem więcej, Harry nawet lepiej rozgrywał piłkę, przypomnijcie sobie jak podawał w Leicester, w reprezentacji Anglii, czy w pierwszym sezonie w United ;) myślę, że w jego przypadku na brak formy złożyła się głowa i trochę zaniedbanie sylwetki, jakiś taki klocowaty się zrobił, na tych zdjęciach z Portugalii wyglada już dużo lepiej. Sam chciałem odejścia HM, ale możliwe, że nie uda się go sprzedać, tak więc cieszę się, że Anglik walczy o swoją formę.
» 10 lipca 2023, 11:09 #506
Pyra: Prawda jest taka, że o klasie naszych zawodników świadczy to kto się nimi interesuje, oto przykłady pierwsze z brzegu:
Lingard - Nottingham
Pogba - Juve (tu kompletny niewypał)
Mata - Galatasaray
Cavani - Valencia
CR - araby

kto interesuje się naszymi obecnymi zawodnikami:
Tominay - Newcastle, Brighton
Maguire - Newcastle, West Ham
Fred - Fulham
DDG - ??

Davida w 2015r chciał kupić Real, dlaczego? Bo był w top3 bramkarzy na świecie.

Rashforda chciało PSG, Bruno - Real, Casemiro i Varane grali w Realu, Eriksen - Inter, Mount - Chelsea itd.

To są takie oczywiste oczywistości, jak ktoś jest u nas 5 lat i ma najlepszy wiek na granie i max. co mu poza United proponują to Brighton czy West Ham to trzeba sprzedawać i zapomnieć.

Kupujemy młodych zdolnych lub wyrobione, pewne nazwiska, ETH robi lepszą robotę niż wszyscy poprzedni trenerzy razem wzięci.
» 10 lipca 2023, 10:35 #505
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 11:58

>Kupujemy młodych zdolnych lub wyrobione, pewne nazwiska, ETH robi lepszą robotę niż wszyscy poprzedni trenerzy razem wzięci.

Czyli tak samo jak za Van Gaala czy Mou. Mata (Chelsea), Di Maria (Real), Schweinsteiger (Bayern), Falcao (Atletico), Pogba (Juventus - młody, wielki talent, przyszły zdobywca złotej piłki), Matić (Chelsea) itd.
» 10 lipca 2023, 11:56 #504
Pyra: Casemiro > Matić
Mount > Mata
Eriksen > Schweinsteiger
Di Maria > Antony (tu akurat głupota LVG, że poszedł z nim na wojnę, skrzydłowy TOP)
o Pogbie nie będę się wypowiadał bo Balotelli_2.0
» 10 lipca 2023, 13:11 #503
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 13:47

Każdy w momencie transferu był bardzo dobry i ważnym zawodnikiem w swoim poprzednim klubie.

Mount > Mata?

Chyba sobie żartujesz i to poważnie. Mata robił genialne liczby w Chelsea (17 asyst w jednym sezonie i mowa tu tylko o lidze), był ich najlepszym ofensywnym zawodnikiem i jednym z najlepszych w całej EPL.

Eriksen słabo tu pasuje, bo braliśmy go z Brentford, a raczej z wolnego transferu, nie Interu, ale już się nie czepiajmy. I czy taki lepszy w momencie transferu od Niemca? wątpie.
» 10 lipca 2023, 13:44 #502
Pyra: Oczywiście, że Mount > Mata, ten drugi poza jednym świetnym sezonem i przebłyskami nic wielkiego nie pokazał, po drugie ściągnęliśmy typową "10" na skrzydło i każdy kolejny trener go tam wystawiał, zupełny bezsens, jak nie mieliśmy grać 4-2-3-1 to było go sprzedać i tyle.
» 10 lipca 2023, 14:10 #501
jayjay2: >Pyra: Oczywiście, że Mount > Mata, ten drugi poza jednym świetnym sezonem i przebłyskami nic wielkiego nie pokazał, po drugie ściągnęliśmy typową "10" na skrzydło i każdy kolejny trener go tam wystawiał, zupełny bezsens, jak nie mieliśmy grać 4-2-3-1 to było go sprzedać i tyle.


Aha, Ty serio tak poważnie xd Skoro Mata miał w Chelsea tylko jeden dobry sezon, a reszta to przebłyski, w takim razie Mount nie miał żadnego dobrego sezonu w Chelsea, ani nawet przebłysków, a uznałeś, że w momencie transferu to lepszy zawodnik. Mount nawet nie stał obok Maty z Chelsea i pewnie nigdy nawet nie otrze się o ten poziom.

Mata w pierwszym sezonie w Chelsea:
12 bramek, 20 asyst
Drugi sezon:
19 bramek, 35 asyst
W połowie trzeciego trafił do nas. Jeśli dalej uważasz, że miał tylko jeden dobry sezon, a reszta przebłyski, i że Mount lepszy, to chyba jest coś nie tak. Mata w jednym sezonie 35 asyst, Mount przez całą karierę w Chelsea - 37.


>po drugie ściągnęliśmy typową "10" na skrzydło i każdy kolejny trener go tam wystawiał

To właśnie pokazuje, że nie oglądałeś Maty w Chelsea, zresztą Mounta chyba też. Hiszpan w CFC grał głównie na prawym skrzydle, czyli dokładnie tak samo jak u nas. Skoro błędnie przeszkadza Ci, że Mata nie grał na "10", to chyba nie jesteś zachwycony, że Mount u nas będzie się uczył grać na "8".
» 10 lipca 2023, 14:28 #500
Pyra: Mata w Chelsea
LS - 39 (17 w kanadyjce)
OP - 68 (54 w kanadyjce)
PS - 28 (18 w kanadyjce)


Mata w United:
LS - 6
OP - 107
PS - 141
pozostałe pozycje - 7 spotkań

Czuli wychodzi, że w Chelsea NAJMNIEJ grał na PS i najlepsze statystyki miał na OP.
» 10 lipca 2023, 15:07 #499
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 15:12

Dla porównania Bruno:
OP - 157 spotkań
Wszystkie pozostałe pozycje - 28 spotkań

Po to kupujesz "10", żeby tam nim grać i czerpać korzyści a nie rzucać wolnego jak żółw Matę na skrzydło gdzie traci wszystkie swoje atuty.
» 10 lipca 2023, 15:11 #498
jayjay2: ah, tak. Te słynne pozycje według transfermarkt, które często nie mają przełożenia na faktyczną formację, a co dopiero na to, kto na jakiej pozycji grał w spotkaniu, plus są tak samo wiarygodne jak oceny z whoscored. Nie o tym była dyskusja. Dyskusja była o tym, że teraz "Kupujemy młodych zdolnych lub wyrobione, pewne nazwiska, ETH robi lepszą robotę niż wszyscy poprzedni trenerzy razem wzięci." - Nie. Nic się nie zmieniło. Kupowaliśmy zawodników z dużych klubów i kupowaliśmy talenty - podałem Ci przykłady. Zmieniło się to, że EtH jest aktualnie na plusie w udanych transferach, w przeciwieństwie do poprzedników.
» 10 lipca 2023, 16:41 #497
trezegram: Tu się nie ma co rozpisywać, jak na ten moment Mount nie ma żadnego podjazdu do Maty.
» 10 lipca 2023, 20:26 #496
Pyra: Tak te słynne pozycje na transfermarkt pokazujące, że u nas najczęściej grał na PS.
Doskonale pamiętam jak z zamiłowaniem na tej pozycji wystawał go LVG czy Mourinho, w środku grał Rooney czy nawet Fellaini ale Mata był przyspawany do prawej strony.
W Chelsea najlepsze spotkania grał na ŚPO i grał tam najczęściej, kończę z tobą dyskusję, bo nie da się z kimś pisać jak zakrzywiasz oczywiste fakty.
» 11 lipca 2023, 07:52 #495
JaCiebieTez: Zapowiadal się wybitnie, pamiętam go z AM jako młodziaka, kociak się ruszał niesamowicie . Nie rozwinął się jednak w pewnym elementach sztuki bramkarskiej , ponadto trafił tez do mocno słabnącego Manchesteru. Tak czy siak to był conajmniej dobry bramkarz z pewnymi elementami wybitnymi . Szkoda ze w swojej szczytowej formie grał w beznadziejnej drużynie.
» 10 lipca 2023, 10:07 #494
skowron32: Żeby Nasz zarząd miał jaja i zaskoku trochę więcej to byśmy już mogli zamykać okienko transferow DO klubu i skupiać się na transferach z KLUBU. A tak to będzie pewnie szarpanina do 31 sierpnia....
» 10 lipca 2023, 09:05 #493
vieeeri: Przecież dzisiaj 10.07 i poza środkowym napastnikiem wyjściowa jedenastka już kompletna. Bramka, linia obrony, pomoc i skrzydła są pewne, teraz kwestia uzupełnienia kadry. Jedziemy na tournee bez środkowego napastnika, ale zarząd pracuje nad jego ściągnięciem. Prawdopodobnie skończy się na Hojlundzie, ale zanim to drużyna przećwiczy sobie gierke z Rashfordem, czy Martialem na szpicy, bo w Greenwooda na tournee nie wierze.
» 10 lipca 2023, 09:56 #492
dr03: jakby chcieli Greenwooda na USA to już by brał udział w treningach, bo jak ktoś nie gra tyle miesięcy to musi grać z zespołem najwcześniej jak się da, widocznie nie ma go w planach United na ten sezon, a szkoda
» 10 lipca 2023, 10:48 #491
Anhel: Te okienko transferowe jest na prawdę fajne bo są jakosciowi zawodnicy do wyciągnięcia, teraz Goretzka dostał pozwolenie na odejście, Dybala do wzięcia za 15 mln, Kane, i inni a my akurat w to okienko mamy budżet na waciki
» 10 lipca 2023, 07:39 #490
brazylianwisnia: Nasz budzet nie jest taki mały. 120mln w gotowce to pokazna kwota i malo który klub ma więcej. Przeciez nie za kazdego zawodnika trzeba płacic całośc od reki. Można rozbic na raty czy zrobic jak z Falcao - wypozyczenie z opcja/przymusem kupna za rok. Do tego kasa ze sprzedazy zawodników. Jesli klub będzie zdeterminowany do działan to transferów i za 300mln może zrobic.
» 10 lipca 2023, 09:03 #489
dlabigt23: Dokładnie brazylianwisnia. Podejrzewam że srodki są ale też nie chcemy pokazywać od razu ile to my nie mamy i wydajemy tyle ile nam zaśpiewają. To tez taka zagrywka. Druga sprawa jest taka że trzeba też sprzedawać... Nie kupimy obrońcy kiedy mamy w składzie Maguire i nadal Bailly'ego. Tuanzebe już odszedł także trzeba sprzedać jeszcze przynajmniej jednego. Amrabat czy inny pomocnik też nie przyjdzie jeśli nadal mamy w skladzie Donnego czy McFreda.
» 10 lipca 2023, 09:50 #488
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 06:55

Ahhh.
Dzień dobry kibicom Manchesteru United.
Od momentu przejęcia sterów przez EtH zaczynamy pozbywać się szrotu (oczywiście koniec kontraktu też w to wliczam). Odeszli Pogba, CR, Lingard, Jones. Dużo emocji wywołał de Gea (uważam, że to bardzo dobra decyzja). Jeszcze paru graczy w stajni zostało. Zbędnego balastu nie pozbędziemy się w pełni w jednym oknie, więc trzeba uzbroić się w cierpliwość. Maguire, Martial, Fred, Sancho (o ile rzeczywiście EtH tego chce) - to są kluczowi piłkarze do podmianki.

Miłego dnia.
Pozdrawiam.
» 10 lipca 2023, 06:54 #487
jackbam: Maguire - oby, ale mało prawdopodobne w tym okienku. Niestety ale raczej niewielu chętnych się znajdzie, żeby wydać tyle na tygodniówkę dla Harrego.
Martial - teraz kontuzja, może do końca okienka, kto wie. Więc prędzej za rok za darmo odejdzie.
Fred - zobaczymy, może się uda, ale też raczej wątpię.
Sancho - też raczej dostanie szansę. Pod koniec sezonu wyglądał nawet nieźle.
» 10 lipca 2023, 07:23 #486
brazylianwisnia: Szanse na co? Gośc kosztuje nas fortune w pensji a przegra rywalizacje z Garnacho.Rywalizacje o ławke..
» 10 lipca 2023, 09:04 #485
Seszele: jackbam - chciałbym się mylić, ponieważ Sancho ma potencjał, ale obawiam się, że nie dojeżdża mentalnie. Ostatnio Sky Sports wymieniło kilku graczy, których EtH ponoć chce się pozbyć. Oczywiście każdą plotkę należy traktować z przymrużeniem oka, ale ta krótka lista wydała mi się dość logiczna (był na niej chyba jeszcze McTominay, ale o dziwo nie pamiętam czy był Martial). Zastanawiałem się dlaczego Sancho? I to jedyne co mi przyszło do głowy, a przecież wiadomo, iż EtH widzi po prostu więcej od nas samych. To nie tylko co tygodniowe mecze, to codzienność. Widocznie menedżer jest przekonany, że Jadon nie będzie stabilnym elementem jego układanki. Ale podkreślam, to tylko moje domysły.
» 10 lipca 2023, 11:00 #484
AgentBartezz: Martial podobno 6 meczów nowego sezonu może opuścić..
» 10 lipca 2023, 22:38 #483
dawidlp92: Dla mnie największy transfer to pozbyć się magłqjera
» 10 lipca 2023, 05:33 #482
Janks7: No cóż pewna era dobiegła końca, a era Davida u nas to mimo wszystko pasmo niepowodzeń prócz pierwszych 2 sezonów za SAFA, po odejściu Fergusona ten klub stracił swoją magię, z bycia postrachem światowego futbolu staliśmy się jego pośmiewiskiem, miejmy nadzieję że Erik odzyska magię tego klubu i znów będziemy postrachem, a nie pośmiewiskiem światowej piłki.
Za odejściem Davida byłem bardzo i dziwię się wynikom tej ankiety, tak wiem Hiszpan to sympatyczny chłopak i bądź co bądź nasza legenda, w końcu tyle występów i czystych kont w naszych barwach zaliczył, ale z trójki tych legendarnych bramkarzy United ostatniego 30 lecia zdecydowanie ma najmniej sukcesów, bo był po prostu najsłabszy z nich.
Jaram się bardzo tym Onaną, podejrzewam, że gdyby Erik był wcześniej ogłoszony naszym trenerem, gdy Onana jeszcze nie miał zawartego porozumienia z Interem, to pewnie od razu wylądowałby u nas rok temu za darmo, ale z 2 strony może po tych jazdach które miał pod koniec w Ajaxie to z tą presją w Manchesterze byłby problem dla niego tak szybko po długiej przerwie wskoczyć do naszej bramki, a tak w Interze pograł rok, odzyskał formę, doszedł do finału LM w którym pokazał klasę, no i kupujemy teraz topowego bramkarza, zwłaszcza pod względem gry nogami :).
» 10 lipca 2023, 01:44 #481
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 04:49

"
ale z trójki tych legendarnych bramkarzy United ostatniego 30 lecia zdecydowanie ma najmniej sukcesów, bo był po prostu najsłabszy z nich."

Mówisz?

"No cóż pewna era dobiegła końca, a era Davida u nas to mimo wszystko pasmo niepowodzeń prócz pierwszych 2 sezonów za SAFA, po odejściu Fergusona ten klub stracił swoją magię, z bycia postrachem światowego futbolu staliśmy się jego pośmiewiskiem"

Hmmmm

Podpowiedź: słowo klucz: SAF
Tak, przeczysz sam sobie, podobnie jak większość ludzi mających problem z logicznym mysleniem
» 10 lipca 2023, 04:48 #480
Janks7: @KaczorDaffy
Oj nie mój drogi nawet obecność SAFA nic by tutaj nie zmieniła i dalej David byłby najsłabszy z tej trójki, przypomnę tylko, że za Sir Alexa De Gea nie był pewnym punktem nr 1, bo często grywał Lindegaard, SAF często miał ból głowy z Hiszpanem, który był masakrowany przy wrzutkach, bo był za szczupły i strasznie bał się wychodzić do górnych piłek.
Zobacz sobie na karierę reprezentacyjną Davida, to był imo strasznie przereklamowany bramkarz i ja od samego początku to mówiłem, to był zawsze gość który miał zdecydowanie bardziej efektowny styl gry, aniżeli efektywny.
Mówię to w tym sensie, że miał dużo braków, np te wyjścia do górnych piłek, przez co trzymał się zawsze linii bramkowej, miał problemy z komunikacją z kolegami z defensywy i często te braki w komunikacji, czy wyjściu do górnych piłek nadrabiał efektownymi interwencjami na linii bazując na swoim znakomitym refleksie, tyle że jak się zagłębiłeś to więcej goli/pktów i tak naprawdę traciliśmy przez te jego wszelkie braki i niepewność całej linii obrony która wynikała głównie z jego osoby tak naprawdę, i to jest fakt, bo nawet jak grał u nas Rio i Vidic, to często go opi*przali w trakcie meczów żeby się otrząsnął, bo utrudnia im robotę jak i samemu sobie.
Van Der Sar czy Schmeichel byli zdecydowanie efektywniejszymi bramkarzami, obaj moim zdaniem byli praktycznie kompletnymi bramkarzami w przeciwieństwie do De Gei, a takiego Schmeichela to przecież bali się napastnicy rywali taki to był wariat.
Van Der Sar za to właśnie komunikował się z obroną praktycznie telepatycznie, zgrany był idealnie to przecież za jego czasów w naszej bramce biliśmy rekordy bez straty bramki i to właśnie wynikało z jego znakomitego porozumienia z obrońcami.
» 10 lipca 2023, 07:03 #479
KaczorDaffy: No to dobrze, uzalezniles to wcześniej od wygranych trofeów więc o to mi chodziło tylko
» 10 lipca 2023, 07:47 #478
HarryBrown: Ale nie ma co porównywać Davida do Petera czy van der Sara. To inna liga do której David nigdy się nie zbliżył. Peter rządził w polu karnym. A jego mniej udany wyrzut ręką to i tak był dłuższy i celniejszy od najlepszego wykopu Davida. E.van der Sar nie był takim wariatem jak Peter ale kapitalnie dyrygował defensywą. A jak już musiał interweniować to robił to z wielką klasą.
» 10 lipca 2023, 07:49 #477
KaczorDaffy: "A jego mniej udany wyrzut ręką to i tak był dłuższy i celniejszy od najlepszego wykopu Davida."

Hehe a w tej bajce były smoki? Można mieć swoją opinię ale ludzie już tak nie koloryzujcie. Jakby nie daremny Antony za 100 mln to de Gea miałby asystę w meczu z Evertonem. Wystarczyło trochę szybkości i bezpośredniości ale jak widać za to trzebaby chyba 150 dać
» 10 lipca 2023, 08:43 #476
HarryBrown: Widać, że niewiele widziałeś albo pamiętasz. I jeden udany wykop nie zmieni rzeczywistości.
» 10 lipca 2023, 10:12 #475
Braks: Jak kupimy Amrabata,Disasi, Hojlunda i Onane to będzie mega, maga wypas.
» 10 lipca 2023, 00:21 #474
Janks7: Dodaj jeszcze do tego tych kilka odejść graczy zbędnych, gdyby się udało nam pozbyć Hendersona, Maguire'a, McTominaya/Freda albo nawet obu do tego Elange, Bailly'ego i może nawet Martiala to byłby dopiero full wypas :).
» 10 lipca 2023, 01:47 #473
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 03:12

To chyba oczywiste kto by odszedl
» 10 lipca 2023, 03:10 #472
brazylianwisnia: Licze na takie lub podobne wzmocnienia. Nie trzeba by gubić punktów absencja Casemiro, Varane czy Eriksena(to ostatnie juz rozwiazane). Do tego napastnik powinien dac dodatkowe punkty ładujac do siatki więcej okazji.
» 10 lipca 2023, 09:06 #471
essaEdek: Axel Disasi znalazł się w orbicie zainteresowań dwóch klubów Premier League - na celownik wzięły go Manchester United i Newcastle United. Oba kluby przeprowadziły podobno wstępne rozmowy z obozem zawodnika.

Fabrizio Romano twierdzi, że Nawcastle United i Manchester United skontaktowały się z otoczeniem obrońcy AS Monaco, Axela Disasi. Oba angielskie kluby są zainteresowane pozyskaniem 25-letniego Francuza. Jak na razie Monakijczycy nie otrzymali jednak żadnych ofert za swojego zawodnika.

Według doniesień włoskiego insidera Czerwone Diabły prowadzą rozmowy z obozem piłkarza już od kilku tygodni. Sroki z kolei skontaktowały się z nim pierwszy raz w tym tygodniu. Choć ani jedni, ani drudzy nie zaczęli jeszcze rozmów z pracodawcami defensora, należy spodziewać się, że Newcastle niedługo to zrobi.
» 10 lipca 2023, 00:07 #470
pawelisto2: Te mecze Hurkacza to nie na moje nerwy.
Takich problemów z mentalnością w kluczowych momentach nie widziałem dawno w sporcie.
» 9 lipca 2023, 23:53 #469
Dudi: Chłopie on gra z Nole, najlepszym tenisistą w historii tego sportu, jest underdogiem i gra bardzo dobre spotkanie, nie oczekuj od niego więcej bo gra I tak świetne zawody. Szkoda, że nie oglądałeś Igi, która jest numerem 1, a prawie dostały baty od 14 Bencic.
» 10 lipca 2023, 00:05 #468
Janks7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 01:57

Ale co do tego, że Hurkacz ma problem z mentalem to akurat prawda, chłopak ma możliwości, jeden z lepszych serwisów w męskim tenisie, ale psychicznie nie dojeżdża, aczkolwiek akurat w tym meczu, ma na dodatek naprzeciwko najlepszego tenisistę w historii, którego w dodatku najmocniejszą stroną jest właśnie mental, więc mimo wszystko Hubi pokazuje się z dobrej strony, rywalizując aż tak zacięcie z Serbem.
I Novak go chwalił przed meczem bardzo i mówił, że spodziewa się ciężkiej przeprawy i Hubert to potwierdził w pierwszych 2 setach, detale zadecydowały o tym, że to Serb wyszedł z nich zwycięsko (głównie ten mental).
» 10 lipca 2023, 01:56 #467
KaczorDaffy: Dudi

Ale tej Bencic to ty nie umniejszaj, w bardzo młodym wieku miała potencjał na tenisowy top, gdy jeszcze nikt o naszym światku nie słyszał a dalej też jest świetna zawodniczką
» 10 lipca 2023, 04:53 #466
Seba0619: Harry Maguire trenuje trzy razy dziennie od trzech tygodni. Spędzał czas trenując jeden na jednego z Ricardo Carvalho.

Harry chce walczyć o swoje miejsce i nie poddawać się.

Fabrizio Romano
» 9 lipca 2023, 23:02 #465
Braks: Tylko nie to
» 9 lipca 2023, 23:09 #464
boro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.07.2023 23:25

Ale się uśmiałem. Harry bardziej liczy na to że przeczytają to w jakimś Monachium czy Madrycie i pomyślą. . kurde gościu jest konkretny składamy propozycję
» 9 lipca 2023, 23:24 #463
rizx: Śmieszni jesteście, można krytykować wiele rzeczy, ale z pewnością nie chęć ciężkiej pracy i walki o miejsce (bo przecież lepiej, żeby przyjechał na tournee z nadwagą i złym nastawieniem)
» 10 lipca 2023, 00:53 #462
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 03:51

Ja bym wola żeby go w ogóle nie było
» 10 lipca 2023, 03:50 #461
adisman17: Martial i Fred mają jeszcze na szczęście tylko rok kontraktu. Gorzej z Maguire bo 2 lata. Ciekawe czy się zbawcy znajdą żeby ich wyciągnęli.
» 9 lipca 2023, 21:48 #460
Apocalypse: Spokojnie, nie kupimy napastnika to Martialowi przedłuża.nie znajdziemy kupca na Freda TK też mu przedłuża chociaż o ten rok
» 9 lipca 2023, 21:49 #459
brazylianwisnia: Tak jak DDG przedłużyli mając nawet opcje kontraktowa i woła wydać kase zamiast z niej skorzystać?
» 9 lipca 2023, 21:56 #458
Apocalypse: Ironia z.mojej strony była ;)
» 9 lipca 2023, 21:58 #457
brazylianwisnia: Tutaj ciężko odroznic ironie od dramatyzowania na temat poczynań klubu :P
» 9 lipca 2023, 22:02 #456
Apocalypse: W sumie racja :D
A tak na poważnie to jak napisałeś wyżej, raczej nie skorzystają z tego przedłużenia o rok.
Jedynie co można zarzucić klubowi na ten moment to, że nie sprzedajemy zawodników tylko oddajemy za darmo przez ich tygodniowki
» 9 lipca 2023, 22:04 #455
levy181: Bo inne kluby nie idą tą drogą co United. Teraz można powiedzieć że jest tu do zrobienia pewien projekt a wcześniej kuszono zawodników olbrzymimi zarobkami i to się odbija czkawką. Ciężko ich sprzedać. Nie ma co się oszukiwać jakby Fred czy Harry mieli mniejsze zarobki byliby chętni na taki transfer a tak to sami zawodnicy też wolą do końca doić klubowa kasę co ponikąd też świadczy i tym że nie mają ambicji sportowych by grać. Chodzi tylko o hajs.
» 10 lipca 2023, 08:35 #454
Braks: Z chęcią bym sobie już oszczędził oglądania gry najdroższego obroncy swiata a środa już niedlugo
» 9 lipca 2023, 21:40 #453
Braks: Nie wierzę że Erik zostawi maguire.
» 9 lipca 2023, 21:35 #452
Apocalypse: Może I by chciał się go pozbyć, ale jak nie ma kupca i nie kończy mu się kontrakt to jak ma to zrobić?
Rozwiązać kontrakt i płacić rekompenstae? Bez sensu
Koleś po porostu jest nie sprzedawalny, bo po pierwsze jest tragiczny na boisku to po drugie ma kosmiczna tygodniowke nie wiadomo za co
» 9 lipca 2023, 21:37 #451
brazylianwisnia: Klient na Maguire za te 20-30mln by się znalazł od ręki. Pytanie czy Maguire będzie chętny iść do innego klubu za połowę pensji.
» 9 lipca 2023, 21:57 #450
Apocalypse: Skoro tak mu zależy na grze jak to mówi wszędzie to powinien być chętny
» 9 lipca 2023, 21:58 #449
levy181: Panowie jedyna szansa to nadchodzące mistrzostwa Europy i jeśli chcesz grać regularnie by pojechać na rozgrywki to musi szukać klubu i zobaczymy co jest dla niego ważniejsze.
» 10 lipca 2023, 08:37 #448
roche: Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka
» 9 lipca 2023, 20:50 #447
Genek: Mam takie pytanie do niektórych hejterków rasha, jak gość który przez ostanie 3 na 4 sezony robi takie staty:
19/20-34g/a
20/21-36g/a
21/22-7g/a
22/23-41g/a
Ma niby "chwilową zwyżke formy", przecież o każdym grajku na świecie można tak powiedzieć, że ma zniżke i obniżke w trakcie sezonu, saka ostanie 10 meczów w PL 1 bramka gościa nie było w decydujące fazie walki arsenalu o majstra, salah ostanie 2 miesiące sezonu złapał dopiero dobrą formę, wcześniej go nie było, etc.
Rash miał tylko jeden słabiutki sezon, w którym każdy był fatalny, także skończcie z tą dziwną narracją.
» 9 lipca 2023, 20:20 #446
Panoramix: Chyba z jakiegoś powodu jest ta narracja. Gość jest tylko dobry. Miał tylko jeden wybitny sezon (jeżeli ten świetny okres od grudnia do lutego można nazwać całym sezonem). Resztę sezonów ma przeplatankę, dobry albo słaby. To nie jest gość na którym można polegać w długiej perspektywie. Często nie myśli na boisku, podejmuje źle decyzje i marnuje bardzo dużo 100% sytuacji.

Nie bez powodu jest dużo kibiców którzy mają wątpliwości.

Gość w całej swojej historii w PL strzelił 76 goli przez 8 sezonów. Czyli poniżej 10 goli na sezon. A odliczając mu ostatni sezon to przez 7 sezonów strzelił 59 goli. Jak na bocznego/środkowego napastnika jest to bardzo średni wynik.

Dla porównania wiecznie krytykowany Martial ma 62 gole w PL w 196 meczach.
Rashford ma 76 goli w 239 meczach.

Bardzo przeceniasz Anglika. Nie twierdzę, że Rash jest złym zawodnikiem ale nigdy nie był i nie będzie świetnym czy wybitnym na topowym poziomie w dłuższej perspektywie.
» 9 lipca 2023, 23:00 #445
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.07.2023 01:49

Po pierwsze to gość dopiero po przyjściu Ole stał się podstawowym grajkiem, wcześniej jak miał 18-21 lat, to był rezerwowym, tak jak napisałem o 19/20 zączął kręcić liczby, co z tego że marnuje styuacje każdy atakujący je marnuje, mbappe ma najwięcej zmarnowanych w ligue 1, halland ma też dużo, myślisz że czemu do tylu dochodzi, pewnie sobie stoji jak kołek i czeka? Taka jest charekterystyka tego typu grajków, po drugie przeliczając minuty jakie spędził na boisku do bramek i asyst wychodzi, 0.4 bramki na 90 minut i 0.66 g/a na 90 minut, co z tego że ma 239 meczów w pl, jak 90 minutowych spotkań jest z tego 182, plus ogólnie ma 128 bramek i 68 asyst, bramka lub asysta co 126 minut, już nie będe mówił ile razy w ostatnich latach grał z kontuzjami, czy to że jest wykonawcą rzutów karnych, żeby podbić staty. Także nie ja go przeceniam tylko ty nie doceniasz, gość jest topem na swojej pozycji, jednym z najlpeszych atakujących świata i gościem wokół, którego erik buduje zespół na teraźniejszość i przyszłość. On dopiero zaczyna wchodzić w swój prime, także teraz powinno być coraz lepiej.
» 10 lipca 2023, 01:39 #444
Oficer: David odstrzelony a taki magik jak Martial dalej będzie pałętał się po klubowych korytarzach i gabinetach fizjo. Czekam na dalsze czystki!!
» 9 lipca 2023, 20:20 #443
adisman17: To nie takie proste żeby w jedno okienko oczyścić ze szrotu skład. Powolutku, ważne że lepsi przychodzą a klub przeboleje ich...
» 9 lipca 2023, 21:42 #442
braku: Policzyłem sobie jak sprzedamy Sancho i kupimy kogoś z tyg 130 tys. to wciągu 4lat zaoszczędzimy 50 baniek
» 9 lipca 2023, 19:54 #441
roche: To jesteś matematyk z krwi i kości
» 9 lipca 2023, 19:58 #440
braku: Z nim będzie coraz gorzej. Garnacho albo rash będą grali a my będziemy się bujać z Sancho i jego tyg. bo sprzedanie tego chloptasia jest niemożliwe
» 9 lipca 2023, 20:04 #439
roche: Bo on ma ponoć za mało chloroplastów
» 9 lipca 2023, 20:06 #438
Apocalypse: Z tym Garmacjo to się nie zapedzajcie. Chłop miał fajne wejście, ale od tamtego czasu to nic nie poprawił w swojej grze.
Jak dla mnie to chłop trochę osiadł na laurach, a a 7 na pewnie nie zasłużył. Takiemu młodemu Ronaldo co majtał nogami nad pilka jak wiatrak to bardzo dużo mu brakuje. Jak narazie to zapowiada się na drugiego Elange co jest przebojowy i szybko biega nic więcej
» 9 lipca 2023, 21:34 #437
Braks: What?
» 9 lipca 2023, 21:37 #436
Apocalypse: Mówię, że ten Garnacho to kolejny napompowany balonik z akademii przez kibiców i nic więcej.
Nic nie poprawia w swojej grze i dlatego stanie się drugim Elangą albo Lingardem.
» 9 lipca 2023, 21:39 #435
Braks: Ok ale jestem zdziwiony ze nie dostrzegasz w nim potencjału i umiejętności które j z posiada w wieku 18 lat. Nr 7 do niego jeszcze trafi ale po co teraz wywierac dodatkowa presję
» 9 lipca 2023, 21:43 #434
Apocalypse: Oczywiście, że widzę ten potencjał. Jest on gigantyczny, ale z moich obserwacji to przes ten cały sezon nic nie poprawił w swojej grze.
A żeby się rozwijać i być co raz lepszym nie starczy gigantyczny talent ale też i ciężka praca, a jej chyba brakuje skoro nie widać postępów u Garnacho.
A.co do 7 na plecach to miałem na myśli, że właśnie nie dawać mu jak narazie jak niekotrzy tu się obrażali że to Mount dostał 7 A nie Garnacho
» 9 lipca 2023, 21:45 #433
brazylianwisnia: Elanga nie zagrał ani jednego meczu na poziomie Garnacho. Z czym do ludzi. Nie ma co pompowac balonika ale Garnacho już gra lepiej od Sancho, jest bardziej przydatny.
» 9 lipca 2023, 21:59 #432
Apocalypse: No niby tak, tylko właśnie niektórzy już napompowali tak ten balonik i wygląda na to że to nowy Ronaldo. Mam nadzieję, że wykorzysta swoj potencjał, ale w tym momencie to się nie rozwija według mnie. Stoi w miejscu i tyle, jak wychodził w podstawie to błąkal się po boisku.
» 9 lipca 2023, 22:02 #431
brazylianwisnia: Nie wierzę, że to będzie nowy Ronaldo czy nowy Giggs ale to może być skrzydłowy światowej klasy za 100mln.
» 9 lipca 2023, 22:03 #430
Apocalypse: Oby tylko rozwijal skrzydła i będzie dobrze. Ja też mam nadzieję, że będzie zawodnikiem klasy światowej.
Ale daleka jeszcze droga przed nim
» 9 lipca 2023, 22:05 #429
swees: Już był taki jeden Januzaj i też miał super wejście, też miał być nowym ronaldo i ogólnie był pompowany balon tak jak teraz z Garnacho. Dla mnie to sytuacja 1:1. A gdzie tam ten Januzaj teraz jest?
» 10 lipca 2023, 00:30 #428
AllUnited88: Sancho jak przytył na wakacjach chyba właśnie pokazał że nigdy nie powinien do nas trafić
» 9 lipca 2023, 18:40 #427
RedRevolta: następny xD skąd wy się bierzecie.
» 9 lipca 2023, 18:43 #426
skylark11: Na filmie z treningu wygląda normalnie
» 9 lipca 2023, 18:46 #425
roche: Ponoć zaprzyjaźnił się z Andersonem
» 9 lipca 2023, 19:03 #424
Batigol222: Czyli Kane prawie na pewno trafi do tego Bayernu. Ciekawe. Niby np. w United mógłby gonić rekord, ale przecież to samo mógłby robić bez odchodzenia z Tottenhamu. Z kolei Bayern to chyba najmocniejsza możliwa gwarancja, że wstawi go gabloty jakieś poważne trofea (mocniejszą gwarancję dawałoby tylko City, ale ta opcja odpadła, no i jeszcze Real, ale oni widocznie czekają na Mbappe).

Co do United: jak dla mnie transfery Onany i Mounta to sygnał, że Ten Hag jest traktowany przez zarząd jako trener, który ma stopniowo budować potęgę Nowego United, a nie walczyć o mistrza czy LM już teraz. Onana to nowoczesny bramkarz, ale nie wiem, czy to będzie aż tak duża zmiana jakościowa w zestawieniu z De Geą. Mount też jest nowocześniejszy i bardziej wszechstronny od Eriksena, ale raczej nie będzie oferował więcej w ofensywie, czyli tak naprawdę podstawowy problem United z minionego sezonu pozostał nietknięty: linia ofensywna jest słaba, i 2 z 3 ofensywnych pozycji są obsadzane przez graczy, na których taki np. Guardiola nawet by nie spojrzał (Arteta zresztą pewnie też nie za bardzo).

Ten Hojlund natomiast to może być ciekawy grajek, ale tutaj nie ma żadnej gwarancji. To będzie jeden z tych transferów, w których płaci się za potencjał gracza, a nie za jego obecną i już udowodnioną wartość piłkarską. Może od razu zacznie coś tam strzelać w Premier League, a może po pierwszym sezonie pójdzie na wypożyczenie do jakiegoś Celticu
» 9 lipca 2023, 17:27 #423
olestay: Wlasnie moim zdaniem transfer Onany zmieni najbardziej gre united. Nie gralismy stylem EtH w tym sezonie. Problemem byl wlasnie w duzej mierze bramkarz. Ajax EtH mial jedna z najwyzej ustawionych lin obrony natomiast United przez slabe rozgrywanie pilki DDG mialo jedna z nizszych. Tera powinno sie to zmienic.
» 9 lipca 2023, 17:31 #422
sisinho: @Olestay

Chcesz miec wysoko ustawioną linie obrony? Miej dobrych ŚO, PO czy SP. Cały sezon nie zagramy z Varane i Lisandro co pokazał ostatni sezon, więc Maguire i Lindelof będą grali a co za tym idzie zwiększy się szansa na bramkę dla rywala. Tak samo z PO, ani Dalot ani AWB nie dają żadnej jakości w obronie, jeden bazuje na tym że jest lepszy w ofensywie (chociaz nie przekłada się to na asysty) a drugi bazuje na wślizgach. To samo z Casemiro czy nawet Mountem w środku, żaden z nich nie zagra pełne 60 spotkań w sezonie więc chcąc nie chcąc będzie tam McTomek czy Fred, a oni zbyt dużo z kreatywnością wspólnego nie maja.

Nie mówiąc już o tym ile sytuacji marnował Martial (gdy był zdrowy), Rashford (cały sezon marnował) czy reszta z ofensywnych zawodników. Fajne piły od bruno były posyłane do wszystkich zawodników, tylko nie miał kto ich wykończyć.