Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Mason Mount został piłkarzem Manchesteru United

» 5 lipca 2023, 12:05 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w środę potwierdził doniesienia angielskich mediów i oficjalnie zaprezentował Masona Mounta jako swojego zawodnika. Anglik związał się z Czerwonymi Diabłami umową do czerwca 2028 roku.
Oficjalnie: Mason Mount został piłkarzem Manchesteru United
» Manchester United w środę zaprezentował Masona Mounta jako piłkarza Czerwonych Diabłów
Czy jesteś zadowolony z transferu Masona Mounta do Manchesteru United?
Manchester United już w ubiegłym tygodniu uzgodnił z Chelsea kwotę odstępnego za Mounta. Czerwone Diabły zapłacą za Anglika 55 milionów funtów oraz 5 milionów funtów w bonusach, jeśli 24-latek sięgnie z klubem z Old Trafford po Premier League i Ligę Mistrzów. Oficjalnie kwota transakcji nie została na razie ujawniona.

Kontrakt Mounta z Manchesterem United obowiązuje do czerwca 2028 roku i zawiera opcję przedłużenia o dodatkowy sezon. Anglik został pierwszym zakupem Czerwonych Diabłów w trwającym okienku transferowym.

– Nigdy nie jest łatwo opuszczać klub, w którym się dorastało, ale Manchester United będzie dla mnie ekscytującym wyzwaniem w następnym etapie mojej kariery – stwierdził Mount po podpisaniu umowy.

– Rywalizowałem z nimi i wiem, jak silny jest to skład, do którego dołączam. Nie mogę doczekać się, aż będę częścią tej grupy walczącej o poważne trofea.

– Każdy widzi, że klub poczynił duże kroki pod rządami Erika ten Haga. Spotkałem się z menadżerem, przedyskutowałem jego plany i jeszcze bardziej nie mogę doczekać się nadchodzących sezonów. Jestem gotowy na ciężką pracę, które się tutaj oczekuje.

– Jestem ogromnie ambitny. Wiem, jakie to niesamowite uczucie zdobywać ważne trofea i co trzeba zrobić, aby tego dokonać. Dam z siebie wszystko, aby znów doświadczyć tego w Manchesterze United.

„Mount pragnął dołączyć do Manchesteru United”
John Murtough, dyrektor sportowy Manchesteru United po podpisaniu umowy, stwierdził: – Mason jest niesamowicie inteligentnym piłkarzem i ma fantastyczną techniczną jakość, która wzmocni nasz skład.

– Podziwialiśmy jego talent od dawna, więc jesteśmy zachwyceni, że zdecydował się stawiać kolejne kroki w karierze na Old Trafford.

– Jego styl gry oraz atrybuty idealnie pasują do tego składu. Wszyscy wierzymy, że będzie tylko lepszy dzięki pracy z Erikiem ten Hagiem i jego składem. Mason jest piłkarzem światowej klasy, a przy nim rozwijają się zawodnicy dookoła za sprawą jego boiskowej inteligencji i taktycznej świadomości.

– Byliśmy pod dużym wrażeniem jego ogromnej chęci dołączenia do Manchesteru United oraz pragnienia kolejnych sukcesów. Chcemy wskoczyć na wyższy poziom w następnym sezonie i kolejnych latach – dodał Murtough.

Manchester United poinformował, że Mason Mount będzie występował w koszulce z numerem 7.






TAGI


« Poprzedni news
Rio Ferdinand skomentował transfer Masona Mounta do Manchesteru United
Następny news »
Z jakim numerem będzie grał Mount w Manchesterze United? Anglik zaskoczył wyborem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (681)


Milo: Szkoda DDG, ale trzeba robić krok do przodu

Zbyt dużo ważnych meczów nam zepsuł, po MS to nie był ten sam David, dziękuje legenda i powodzenia
» 8 lipca 2023, 16:03 #645
Glory1878: W Hiszpanii za de Gea nikt nie płacze, tu będzie podobnie. Dzięki David za wszystko, powodzenia w Arabii
» 8 lipca 2023, 16:03 #644
spartan1: Jeszcze będziemy tego żałować że De Gea odszedł ale błąd
» 8 lipca 2023, 15:58 #643
Sancho: Żal to byl po Schemichelu i VDS, de Gea od lat nic nam nie dawał, cień samego siebie i zajechana psychika. Apogeum to stracony gol z WHU gdzie byle kopacz z E-klapy by to zlapal.
» 8 lipca 2023, 16:01 #642
nuado: Nie będziemy żałować. Trzeba być wdzięcznym za te 12 lat. Jeden z najlepszych na linii w historii piłki nożnej, pomimo oczywistych braków. Czas na nowe. Idą lepsze czasy.
» 8 lipca 2023, 16:10 #641
Blau: Skąd w niektórych tyle nienawiści do Dawida? Jak można napisać, że De Gea "od lat nic nie pokazywał" w sytuacji, gdy jeszcze sezon temu zawodnicy United wybrali go najlepszym piłkarzem sezonu?
» 8 lipca 2023, 16:34 #640
szakurek: Dajcie news z Davidem na główną
» 8 lipca 2023, 15:53 #639
Paruwa12ipol: De Gea oficjalnie odszedł.
To tak jakby potwierdzenie Onany ;) #MANISRED
» 8 lipca 2023, 15:48 #638
SuperRedDevil: A więc to koniec De Gea odchodzi.
Dzięki za Wszystko.
» 8 lipca 2023, 15:47 #637
essaEdek: Jak coś to oficjalnie już! ;)
» 8 lipca 2023, 15:44 #636
skylark11: Tak DDG dodał na Instagram
» 8 lipca 2023, 15:48 #635
axel52: No i gitara.
» 8 lipca 2023, 15:57 #634
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 15:38

Podobno Maksiu Oyedele przygotowuje się z pierwszym zespołem do nowego sezonu.

Żegnaj David. Ciężko mi będzie się przywiązać oglądając Afrykańczyka na bramce United.
» 8 lipca 2023, 15:35 #633
MrCygan: De Gea oficjalnie się pożegnał z klubem. Dzięki za wszystko - za dobre i złe momenty. Wszystkiego dobrego w życiu.
» 8 lipca 2023, 15:35 #632
Celt15: Myślicie, że na transferach Mounta, Onany i napastnika się skończy? Wcześniej dużo mówiło się o SO i PO, ale chyba ta ostatnia pozycja szczególnie wydaje się być daleko na liście priorytetów na ten moment.
» 8 lipca 2023, 14:10 #631
RedRevolta: Ja mam nadzieje, że na transferze Mounta i Onany się nie skończy i dokupimy jakieś napastnika, na SO I PO bym już nie liczył, raczej mamy ograniczony budżet a za dużo też raczej nie sprzedamy.
» 8 lipca 2023, 14:21 #630
brazylianwisnia: Nie skończy się jestem przekonany. Oprócz tej trojki będzie min jeszcze 1 transfer ale może być więcej. Wszystko zależy kogo jesteśmy w stanie poświęcić dla rozwoju drużyny.
» 8 lipca 2023, 14:29 #629
essaEdek: Myślę, że latamy najpierw najważniejsze pozycję, a później zobaczy się co będzie na rynku i kogo uda się nam spieniężyć
» 8 lipca 2023, 15:12 #628
izbinho: Mamy to
» 8 lipca 2023, 13:58 #627
MikiManUtd2004: Co mamy?
» 8 lipca 2023, 14:00 #626
LeoPepsi: oprocz tego
» 8 lipca 2023, 14:06 #625
atotrikos: NEW: Andre Onana is already looking for a flat in Manchester. [@Gazzetta_it]
» 8 lipca 2023, 11:52 #624
bani: oby wyrobili się przed wyjazdem na tournee z całą papierologią, podobnie w przypadku Hojlunda
» 8 lipca 2023, 12:17 #623
GandiGanda: Liga Mistrzów za 3 dni się rozkręca więc dla pasjonatów będzie co oglądać. Cieszę się że nasz klub będzie w niej gral, to ostatni format w którym kluby będą grały w klasycznych grupach po 4.
Oby chociaż hymnu nie zmienili
» 8 lipca 2023, 11:49 #622
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 11:32

Chciałbym się mylić, ale uważam, że Onana będzie niewypałem. Niech popełni jeden błąd, na początku sezonu, to każdy kolejny mecz, będzie na dużej presji grał. Do tego, jego konfliktowość i możliwy wyjazdu w styczniu na reprezentację. Typ nie grał jeszcze w PL, a ona weryfikuje zawodników okrutnie. Kolejna rzecz, żeby nie było, nie jestem rasistą, ale ostatniego dobrego bramkarza, tej nacji to kojarzę Bernarda Lamę z PSG. Który przez całą swoją karierę grał równo. Dodać jeszcze specyfikę tych afrykańskich zawodników, fryzury, łańcuchy na szyi itd. Wizerunkowo taki typ klauna. Trzymam kciuki za niego. Obym się mylił, ale mam przeczucie, że będziemy w przyszłym sezonie szukać kolejnego bramkarza.
» 8 lipca 2023, 11:29 #621
HarryBrown: Nawet legendarnym keeper`om przytrafiały się babole. To są tylko ludzie. A kolor skóry to już w ogóle nie ma znaczenia. Jako dzieciak byłem zafascynowany rodakiem Onana tj. Thomasem N`Kono.
» 8 lipca 2023, 11:40 #620
skylark11: Z tej nacji" jest jeszcze np Mike Maignan
» 8 lipca 2023, 11:40 #619
Celt15: Karierę reprezentacyjną zakończył, więc ten problem odpada.
» 8 lipca 2023, 14:08 #618
HarryBrown: Za dużą wagę wielu kibiców przywiązuje do numerologii na plecach.
» 8 lipca 2023, 11:31 #617
adisman17: Ale obecnie chyba więcej osób widziałoby Garnacho na 7 a nie nowego Mounta człowieka zagadkę. Może zdążą Freda sprzedac i Garnacho dostanie chociaż 17 i będzie śmigał jak dawniej Nani
» 8 lipca 2023, 12:31 #616
Apocalypse: Garnacho na 7 też nie zapracował jeszcze póki co.
A jak dla mnie to przez ten cały rok nic nie poprawił w swojej grze
» 8 lipca 2023, 12:44 #615
awe: Od 15 lat ten numer nic nie znaczy, jest tylko chwytem marketingowym na sprzedaz koszulek.
» 8 lipca 2023, 13:05 #614
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 09:27

Jakby nie patrzeć Onana + Mount + Hojlund w okolicach 200mln euro, każdy do pierwszego składu to będzie mega okienko.

Rashford - Hojlund - Antony
Mount - Bruno - Casemiro
Shaw - Martinez - Varane - AWB
Onana

Jakby jeszcze Rasmus miał jakieś takie przejawy lidera to mamy w każdej linii kogoś z charakterem i drużyna wygląda pod tym względem całkiem nieźle.

Każdy dobrze wiedział, że rewolucja nie odbędzie się w jedno okienko, ale co roku ETH chce dorzucać jakość do drużyny, z czasem przyjdzie również czas na rezerwę, ale nawet zakładając powyższy scenariusz to ławka nasza w końcu nie będzie wyglądać jakoś mega żałośnie... Garnacho, Sancho, Eriksen, Malacia, Lindelof, Dalot, McTominay (?), Pellistri (?). Freda zakładam, że się w końcu pozbędziemy.
» 8 lipca 2023, 09:25 #613
eragon30971: 200 mln za pomocnika z rokiem kontraktu, bramkarza i napastnika który wypali albo nie to mega okienko?
» 8 lipca 2023, 10:47 #612
Blau: No moim zdaniem, według mnie, kilka niedociągnięć jest .. ale z drugiej strony takie okienko byłoby na pewno pozytywne. Przede wszystkim Erik ich chciał, a to jest kluczowe, bo to on jest odpowiedzialny za budowę składu i on wie najlepiej kim chce grać. Jeśli Mount był dla niego na tyle ważny, że klub zgodził się wyłożyć na niego 60 milionów, to ma pewnie na niego pomysł. Onana jeden z najlepszych bramkarzy w poprzednim sezonie. Wątpliwości budzi jedynie Duńczyk, jakby ewentualnie do nas trafił, ale z drugiej strony Erik w Ajaxie bazował głównie na talentach, a nie gotowych produktach, więc doświadczenie w czymś takim ma, a skoro go chce, to też musi coś być w tym piłkarzu.

Jak na razie praktycznie każdy transfer Erika się sprawdził. Jedni trochę lepiej, inni troszkę gorzej, ale o żadnym nie można na razie powiedzieć, że jest flopem. (z oceną Antonego bym poczekał do końca drugiego sezonu, jak nie będzie progresu w grze, to oznacza, że prawdopodobnie nie było warto)
» 8 lipca 2023, 11:13 #611
awe: Tego jeszcze trzyma.
» 8 lipca 2023, 11:18 #610
sisinho: Z takimi transferami cel na ten sezon to minimum 2 miejsce w lidze + Cwierćfinał LM.
» 8 lipca 2023, 11:28 #609
Braks: Dla mnie będzie mage okno
» 8 lipca 2023, 11:42 #608
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 13:11

eragon30971, tak. Przypomnę, że Arsenal wydaje 120mln euro za samego Rica. Taki jest aktualnie rynek, szczególnie dla klubów z Anglii.
» 8 lipca 2023, 13:10 #607
zuk: Matheo, warto by bylo wrzucic jakis artykul z info o van der Sarze. Co by nie mowic, to jest bardzo zasluzony diabel
» 8 lipca 2023, 02:11 #606
damian2987: Wrzucił... Matheo ostatnio za dużo imprezuje, to wesele czy inna komunia A newsy same się nie wrzuca;)
» 8 lipca 2023, 12:05 #605
Rakusz: pbs.twimg.com/media/F0dSsTaWIAgW62X?format=jpg&name=large
» 7 lipca 2023, 21:36 #604
dominikMU: Jeśli Onana przejdzie do nas jakie jest wasze top5 bramkarzy w Premier League pod względem gry nogami?
» 7 lipca 2023, 20:54 #603
cinek26: Top 5 nie tylko bramkarzy to:
1. Maguire,
2. De Gea,
3. Fred,
4. Antony (prawa noga),
5. Adama Traore.
» 7 lipca 2023, 21:31 #602
Kilerek7: Nogi nogami, ale bramkarz musi umieć głównie bronić, co z tego, że będzie dobre piły bił, jak będzie wpuszczał babole, oby nie. DDG pod tym względem top, takie piły czasami wyciągał, że aż niemożliwe.
» 7 lipca 2023, 21:33 #601
uzio: ale za to jakie szmaty wpuszczał, też TOP
Nie rozumiem tego podejścia jak to DDG klasa światowa a reszta to dno totalne...
» 7 lipca 2023, 21:38 #600
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 21:41

W top 5 Ligach moim zdaniem to:
1. ter Stegen
2. Maignan
3. Ederson
4. Onana
5. Raya
» 7 lipca 2023, 21:39 #599
essaEdek: DDG w statystykach jest średniakiem ligowym, fakt nie opinia.
» 7 lipca 2023, 22:01 #598
Braks: Chyba większość widziała Onane w finale LM
» 7 lipca 2023, 22:13 #597
padre: Ja widziałem DDG w finale PA, oddawał wszystkie piłki City i przez to nie mogliśmy grać
» 7 lipca 2023, 23:46 #596
KaczorDaffy: Ale za to jak już piłka trafiła do naszych... Uhhhh.. cóż to był za futbol totalny, wirtuozeria najwyższych lotów, gracze City dostawali mdłości od gonienia wzrokiem za piłką wędrująca miedzy zawodnikami United jak po sznurku.
» 8 lipca 2023, 04:00 #595
Lecter: Kaczor
Rozbawileś mnie, hahaha
Trafiony, zatopiony.
I takie są fakty, przykre, ale jak prawdziwe.
» 8 lipca 2023, 06:21 #594
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 08:54

Do wszystkich którzy mają mokro pisząc o wspaniałości DeGea i jego interwencjach.
Zacznijcie oglądać mecze innych drużyn to się na własne oczy przekonacie, że interwencje DeGea to żaden w PL ewenement.
Bramkarze większości drużyn mają wspaniałe interwencje na linii, a w innych aspektach wręcz obnażają żenujący poziom Dawida.
12 lat i starczy, MU potrzebuje bramkarza z top 3, a nie z top 15 jak na dziś wygląda DeGea.
Zresztą statystyki mówią wszystko, jak nawet one kogoś nie przekonują to już jest fanbojstwo najgorszego sortu.
Dlaczego? Ano dlatego, że ważniejsze są losy piłkarza dla tego kogoś niż MU.
Zresztą nikt w klubie [ nawet hochsztapler Woodward ] nie obiecywał Dawidowi dożywotnie nr.1 w bramce z pensją powyżej 300 koła.
» 8 lipca 2023, 08:51 #593
Lecter: Pixel- zaciąłeś się? To już któryś z rzędu taki komentarz, brandzluj się w tajemnicy. Nie musisz za każdym razem powtarzać tego samego.
Ty masz mokro patrząc na każdego obcego piłkarza.
" Cudze chwalicie, swojego nie znacie" takie motto powinno być wyryte co nie którym na czole.
» 8 lipca 2023, 09:26 #592
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2023 10:06

Oho troll z 3 dniowym kontem w ataku.
A może banowany wcześniej wielokrotnie debil co?
Udało ci się naprodukować w te 3 dni sporo ścieku.
No masz rozmach.
» 8 lipca 2023, 10:04 #591
Braks: Już zapomnieli czemu 80%procent meczy wygraliśmy jedna bramka
» 8 lipca 2023, 11:45 #590
Lecter: Pixel-
Właśnie w tym tkwi problem, że obrażasz zawodników, pisząc o nich jak socjopata, używając nie kulturalnych słów (pisząc delikatnie), bez szacunku. Także do użytkowników odnosisz się w sposób szyderczy i drwiący. Nikt Ci nie zabrania, mieć swojego zdania, ale wypadałoby mieć respekt czy szacunek do zawodników, którzy grali dla tego zespołu i w jakiś sposób zasłużyli się dla tego klubu (chociażby, grając przez tyle lat na wysokim poziomie).
Zwłaszcza, gdy ma się 52 lata. Chyba, że liczba- 52 to iloraz Twojej inteligencji, to wtedy nie dziwi mnie fakt, takich zwrotów i sformułowań w postach i w związku z tym przepraszam i łącze się z rodziną w bólu.
» 8 lipca 2023, 13:48 #589
axel52: Top dzbanie wyloguj się z dp bo twojego idola juz nie ma.
Szykuj sie na zakładanie kont na stronach arabskich klubów.
Przynajmniej jeden troll zniknie z dp.
» 8 lipca 2023, 15:07 #588
Lecter: Trzymaj się :*
» 8 lipca 2023, 15:27 #587
axel52: Szkoda klawiatury na dzbana pewnie pogonionego wcześniej z dp.
Jakbyś nie skumał to nikt cię tu nie chciał więc wypad do budy.
» 8 lipca 2023, 15:40 #586
KaczorDaffy: Co za patus :D admini śpią?
» 8 lipca 2023, 16:16 #585
adisman17: Jeśli zaklepią Onane to będzie fajnie. Szkoda ze za taki hajs ale niestety kluby wykorzystuja United bo nie ma dyrektora sportowego klasowego placa ile chca lub minimalnie mniej. Szkoda ze nikt nie chce kupować niepotrzebnych gości....
» 7 lipca 2023, 20:42 #584
IntruZ9: Szkoda że taki hajs?

Z kieszonkowego coś będziesz musiał dać?
» 7 lipca 2023, 21:07 #583
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 21:35

Nie musi dokładać z kieszonkowego żeby wiedzieć że kolejny gracz którego ściągamy jest przepłacony,i nie czepiam się tylko nas bo Rice czy havertz też są przeplaceni. Ot takie czasy
Dopisek
Zdzierają z nas siano bo wiedzą że nie mamy DeGei,i Zdzierać będą za napastnika bo wiedzą że mamy jedną czwartą Martiala
» 7 lipca 2023, 21:31 #582
uzio: Moim zdaniem i tak jest jakas poprawa.
Po pierwsze transfery załatwiane w 2tyg max. a nie przez całe lato.
Po drugie Czelsi chciała 70 -80 mln, dostała 55 mln + 5 w bonusach wcale nie takich łatwych do osiągnięcia.
Jak było wcześniej, Maguire 80 mln, całe lato zawracania gitary i dostali 80 mln.
Z Sancho to samo tylko trwało to dwa okienka.
Onana też teoretycznie przyjdzie za 5 mln mniej niż chciał Inter.
Jest progres, może za jakiś czas bedzie lepiej.
» 7 lipca 2023, 21:43 #581
Blau: Akurat z Sancho fajnie nam wyszło (jakkolwiek to teraz brzmi patrząc na jego grę u nas), bo oferowaliśmy BvB coś koło 100 milionów, a oni się uparli na 120 milionów. Wtedy odmówiliśmy, a za rok dostali za niego 85 milionów, więc cenę zbiliśmy.
» 8 lipca 2023, 07:54 #580
MikiManUtd2004: Super. Do końca przyszłego tygodnia będziemy mieli już bramkarza. Teraz kupić Hojlunda przed startem sezonu i ewentualnie jakiegoś wolnego zawodnika
» 7 lipca 2023, 20:21 #579
Seba0619: Edwin van der Sar został po południu przetransportowany helikopterem do szpitala po wylewie krwi do mózgu. Pozostaje tam na oddziale intensywnej terapii.
» 7 lipca 2023, 17:57 #578
dominikMU: Oby z nim było wszystko dobrze. Masakra jak można niespodziewanie wylądować w szpitalu i walczyć o życie.
» 7 lipca 2023, 18:03 #577
KlejnotNilu: A no niestety można... ciała ludzkie są jak tykająca bomba - póki zdrowie dopisuje, to nie każdy zdaje sobie z tego sprawę.
» 7 lipca 2023, 18:14 #576
essaEdek: Źródła podają, że jego stan jest stabilny.
» 7 lipca 2023, 18:20 #575
skowron32: Kurde szczerze po ludzku szkoda mi gościa. Jedno, że Nasza była legenda dwa No chłop nie jest stary trzy TO dobry człowiek
» 7 lipca 2023, 21:07 #574
RedDevil: Spoko transfer. Liczę że będą omijały go kontuzje. Teraz czekamy na Onane. Trzyma kciuki za udany transfer out naszego Kapitaneiro i Elange to uzbieramy też na klasowego napastnika. A później w miarę możliwości coś dokupic
» 7 lipca 2023, 16:34 #573
olestay: Nie licz na klasowego napastinka w tym sezonie bo jedyny chyba pewniak to jest Osmihen i Kane(obaj niemozliwi w tym oknie). Dla mnie najlepsza opcja co sie wedlug doniesien dzieje to Hojlund w tym oknie i za rok za darmo Kane. Mamy wtedy klasowego napastinka plus mlodego ktory moze sie od niego uczyc. I wtedy w przyszlym sezonie mozna sie wlaczyc w walke o mistrza ten sezon zdobyc znowu 3 miejsce bedzie dobrze dojsc jak najwyzej w Lidze mistrzow i bedzie gites. Ja oczekuje w tym sezonie 3 miejsce i nie glupio tracone punkty wszystko ponad bedzie wielkim sukcesem.
» 7 lipca 2023, 18:31 #572
spartan1: United robi błąd oddając nawet na wypożyczenie Grenwooda, on powinien być przywrócony do składu United
» 7 lipca 2023, 16:22 #571
manegarrincha: United robi błąd dalej przedłużając to 'śledztwo'. Osoba Masona pojawią się w plotkach i nikogo to nie bulwersuje. Jakoś nie słyszałem o hejcie czy masowych protestach kibiców Włoskich drużyn z którymi się go łączy. Jeśli to potrwa dłużej niż 2-3 tygodnie ( plotki transferowe o Masonie + ciągłe zawieszenie ) to w moim odczuciu zbuduje to ścianę między stronami i da paliwo wszystkim świętym co niewiele wiedzą
» 7 lipca 2023, 16:37 #570
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 16:42

Niby tak, ale prowadzenie jednego z najwiekszych klubów pilkarskich na swiecie to swiat polityki, PR-u, srodowisk kibiców, mass mediów, feministek (które moga sie bac ze Mason je zaatakuje :), sponsorów, udzialowców i wielkiego biznesu. Kopanie pilki - a w tym bezapelacyjnie Mason by nam pomógl - to niestety nie wszystko.
Myslalem ze PR-owo klub rozegra to lepiej - wywiad z nim i dziewczyna, wyjasnienie, pojednanie sie z druzyna, cichy powrót do skladu ,itd a tymczasem wyglada ze pójda w druga strone - nie tlumaczenie nic i ucieczka do Wloch...
Atalanta nie jest oczywistym kierunkiem - ale akurat klub próbubuje przepchnac transfer Hojlunda i z nimi rozmawia. To takze dobry kierunek zeby zaszyc sie i dojsc do dawnej formy bez blysku fleszy.

@manegarrincha Atalanta nie protestuje bo w najsmielszych snach nie mogla sie spodziewac ze taki snajper (notabene duzo lepszy od Hojlunda) moze do nich trafic na rok.
» 7 lipca 2023, 16:39 #569
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 16:43

Akurat wypożyczenie Greenwooda to dobry ruch, chłop jest tak zardzewiały że musi rozegrać kilkanaście meczy zanim zatrybi z formą. O ile w ogóle zatrybi, bo to też nie jest oczywiste. Gość nawet w grupie nie trenował od 18-stu miesięcy.
» 7 lipca 2023, 16:41 #568
sztejner: Czy błąd to się przekonamy na wypożyczeniu w Atalancie
» 7 lipca 2023, 16:41 #567
manegarrincha: Sturmik

Ale mi nie chodzi o to. Chodzi mi o tę rzekomą presje społeczną, protesty feministek itp. . Czy słychać jakieś protesty? Nie więc jest to na pewno dobry prognostyk

Swoją drogą to nam ten Greenwood jest potrzebny na dziś dzień w kadrze może nawet bardziej niż Atalancie (Zapata, Muriel). Dlatego nie kupuje Twojego argumentu tak czy siak.


Sensi
Zardzewiały Ronaldo był MVP MŚ i to po strasznych kontuzjach. Ja o formę Greenwooda który przepracuje cały okres przygotowawczy i rozegra sporo sparingów jestem spokojny
» 7 lipca 2023, 16:53 #566
Braks: Gościu nie grał prawie dwa sezony w najlepszej i najtrudniejszej lidze świata i tak z fotela ma wejść do pierwszej 11 united.
» 7 lipca 2023, 16:57 #565
manegarrincha: Braks

Nie z fotela tylko jeśli już to po dobrze przepracowanym okresie przygotowawczym i wielu sparingach. Żeby nie było nie dam sobie za jego formę ręki uciąć, ale co powtarzam jak mantrę: MASON BYŁ ZDROWY. Mógł trenować indywidualnie, długi okres nawet z piłką - chodźby technikę strzału czy prowadzenie piłki, kontrole, podania itp. Ktoś kontuzjowany nie ma takiej możliwości. Po za tym połamałeś albo pozrywałeś się kiedyś ? Czy wiesz że slogan nigdy nie powinnienłeś już być tak dobry jak wcześniej ma dużo racji w sobie ? Mason jest młody to kolejny plus.
» 7 lipca 2023, 17:04 #564
sztejner: BYŁ ZDROWY
I że pozwolę sobie zapytać co w związku z tym ??
Ronaldo też był zdrowy cały czas a jak olanie przez niego okresu przygotowawczego wpłynęło na jego formę przez okres sierpień-luty to chyba wszyscy wiemy
Przypomnę też że Cris olał okres przygotowawczy na 2 miesiące a nie opuścił sobie 2 lat
I co Crisowi dało chodzenie na siłownię i trzymanie diety skoro na boisku wyglądał jak Rasiak ??
To ze Mason był zdrowy i sobie chodził na siłkę i biegał na orliku to akurat żaden argument ZA.
» 7 lipca 2023, 17:40 #563
manegarrincha: Czasem zastanawiam się czy jest sens

Sztejner

Jak to żaden argument ? Skoro piłkarze kontuzjowani cały sezon wracają z formą po DOBRZE PRZEPRACOWANYM OKRESIE PRZYGOTOWAWCZYM I WIELU SPARINGACH to Ci zdrowi, z możliwością utrzymywania ciągłeogo treningu mają chyba łatwiej ?? Co do tego w o ile gorszej sytuacji byli Ci kontuzjowani od ZDROWEGO Masona to zapytaj kogoś co zerwał ścięgna, wiązadła albo miał poważne złamania.

I jeszcze te porównanie do emeryta i egoisty Ronaldo
» 7 lipca 2023, 17:45 #562
sztejner: Porównuje Masona i Ronaldo nie czysto sportowo,a odnoszę się do sytuacji jak olanie okresu przygotowawczego może odbić się na formie zawodnika nawet jeśli Ten jest zdrowy,jeśli Mason nie ma być włączony włączony do kadry na okres przygotowawczy to jak sobie wyobrażasz jego zostanie w tym klubie ? Bo ja tego kompletnie nie widzę dlatego uważam że wypożyczenie jest dobrą decyzją klubu
» 7 lipca 2023, 17:52 #561
Rashy10: Jego powrót do piłki będzie medialną bombą i przez chwile pewnie będzie jakiś tam hejt na niego, ale pogra pół sezonu albo sezon w innym klubie, ludzie przywykną do niego i bez echa wróci do naszego składu. W united pewnie obawiają się wizerunku PR klubu, bo to jest globalna, topowa marka w świecie sportu.
» 7 lipca 2023, 18:49 #560
Kundziu: Niech Mason sobie najpierw głowę uporządkuje, bo to jest od dawna jego największe zmartwienie. Głowa nie nadąża za talentem. Choćby z uwagi na to niech sobie idzie na wypożyczenie i zacznie dalej rozwijać karierę, bo jak na tak młodego zawodnika to za wiele razy słyszeliśmy o jego problemach pozaboiskowych.
» 7 lipca 2023, 20:14 #559
Braks: Nie był zdrowy bo na pewno siadło mu na banie
» 7 lipca 2023, 20:42 #558
karassas: Brała skoro Sancho dostał pół roku treningu indywidualnego, a nie jest z nami jakoś mocno związany. Oczywiście talent, ma u nas kontrakt itd. ale jak to ma się do Masona, który jest naszym wychowankiem? Greenwood powinien zostać w klubie i być spokojnie wprowadzany. To, że nie będzie nawet blisko optymalnej formy to fakt, ale faktem jest też to, że jest w o wiele lepszej sytuacji niż zawodnicy po poważnych kontuzjach
» 7 lipca 2023, 21:30 #557
manegarrincha: Wszystkim którzy lekką ręką oddają Hendersona, Mctominaya czy Greenwooda przypominam o zasadach zgłoszenia składu do LM I PL.

Conajmniej 4 zawodników wyszkolonych w klubie. Już w zeszłym sezonie ratowało nas tylko to że Garnacho i Pellestri posiadali status u21 (takich piłkarzy można zgłaszać poza 25 osobym reżimem).

Jako wychowanków klubu mieliśmy Scotta, Rasha i Heatona. Gdyby Facundo i Alejandro byli starsi to musielibyśmy z kogoś zrezygnować w imię wolnego slotu. Na przyszły sezon tylko Alejandro utrzyma ten status u21. Diallo też się będzie jeszcze łapał.

Kolejnym wymogiem jest zgłoszenie 8 zawodników wyszkolonych w ramach macierzystej federacji. Do LE zgłosiliśmy takowych 9, Butland odszedł, przyszedł Mount - status quo zachowany.

Jednak jeśli sprzedamy zgłoszonych na wiosnę: Maguire, Sancho, Mctominaya to możemy zgłosić tylko 23 piłkarzy (+wszystkich u21)

Trzeba na to uważać i się z tym liczyć. Okazuje się że to nie jest tylko tak że Angole są przepłacani tylko dlatego że media ich pompują. Dla najbogatszych klubów czyli Angielskich są po prostu bardzo cenni.

Nie jestem tylko pewny czy Sancho ma status home grown w Anglii. Jeśli się mylę ( a coś mi mówi że tak jest) to proszę mnie poprawić.
» 7 lipca 2023, 16:09 #556
MiSt: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 16:36

Zawsze może wskoczyć jakiś młodzik. Nie mamy na tyle szerokiego składu, by blokował on jakiegoś ważnego zawodnika.
» 7 lipca 2023, 16:34 #555
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 16:46

MiSt

No tak tylko że nie będziemy mogli zgłosić tego nowego transferu (za hajsy ze sprzedaży hg player) do składu, albo będziemy musieli zrezygnować z kogoś innego kto już jest a nie ma statusu hg (robiąc miejsce nowemu)

Młodzik zawsze może wskoczyć :) Jak będzie wystarczająco dobry. Choć ja pamiętam przykłady Scotta i Rasha którzy dostali szansę glównie na skutek plagi kontuzji na ich pozycjach. Też nie jestem zwolennikiem przepasłych kadr i chciałbym żeby te pozycje powiedzmy od 19/20 były dla naszych talentów

Zawsze można też kupić kogoś u21, bo tylko to nie spowoduje konieczności sprzedania tego kogo już mamy, tego odstrzelonego bez statusu hg
» 7 lipca 2023, 16:45 #554
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 17:05

@manegarrincha
"Conajmniej 4 zawodników wyszkolonych w klubie. Już w zeszłym sezonie ratowało nas tylko to że Garnacho i Pellestri posiadali status u21 (takich piłkarzy można zgłaszać poza 25 osobym reżimem)."
To jest bzdura, bo Premier League nie ma posiada regulacji dotyczącej piłkarzy wychowanych w klubie.

Oficjalne zasady dotyczące zgłaszania kadry na sezon 23/24:
- maksymalnie 25 piłkarzy, którzy urodzili się przed 1 stycznia 2002 roku,
- maksymalnie 17 piłkarzy, którzy nie posiadają statusu 'homegrown'

Status wyszkolonego w UK posiada oczywiście Sancho, który przecież wychował się akademiach Watfordu oraz City.

Masz tutaj pełną listę z sezonu 22/23:
- Bishop,
- Ronaldo,
- Heaton,
- Maguire,
- McTominay,
- Rashford,
- Sancho,
- Shaw,
- Tuanzebe,
- Wan-Bissaka,
- Williams

W obecnej kadrze z zawodników bez statusu mamy 16 piłkarzy i to licząc z tymi, którzy wrócili z wypożyczeń, tzn. Bailly itp.

Nie ma więc potrzeby się tym przejmować, a poza tym, to Garnacho będzie posiadał już status wychowanego w UK w trakcie nadchodzącego sezonu.
» 7 lipca 2023, 17:03 #553
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 17:22

Tuanzebe ? Williams ? Bishop? Ronaldo ? Coś to słabo policzyłeś bo zostaję tylko 7 na rundę rewanżową :D zwrerfikuj źródło.
Nie mam czasu by szukać a nie chce kruszyć kopii gdy nie mam pewności co do zasad zgłaszania do PL więc uznaje że tam zasada o wychowanku klubowym nie istnieje ( zweryfikuje to sobie później)

W Europejskich pucharach jednak ona obowiązuje na 100%. Żeby mieć status wychowanka trzeba być w klubie minimum 3 lata w przedziale wiekowym (15-21). Kto nam zostanie jak pogonisz McTominaya i nie zgłosisz Greenwooda ? Tylko Rash i Heaton co = 2 wolne sloty

Sancho nie wyjechał czasem jak miał 17 ? Więc nawet do zasad PL nie wiem czy się łapie. Garnacho status wychowanka dostanie dopiero na sezon 24/25. Po za tym Garnacho się nie wlicza bo dalej ma status u21.

Sprawdź sobie kadrę zgłoszoną do LE a zobaczysz że moje obliczenia są pewne. Na 25 osób 14 albo 15 (w zależności od sytuacji Sancho) to gracze bez statusy hg. W następnym sezonie musisz dodać Pellestriego więc 15/16. Możesz zgłosić 17 a kim zastąpisz Mctominaya Maguire czy Sancho ? Nie mówiąc już o LM gdzie mamy tylko 2 na 4 koniecznych wychowanków = 2 wolne sloty (bez Masona G)
» 7 lipca 2023, 17:16 #552
UnitedWeStand: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 18:01

@manegarrincha
Ok, nie zauważyłem, że odnosisz się również do europejskich pucharów.

Nie wiem czy wszystkie posiadają te same regulację, ale Champions League oficjalnie wymaga:
- max 25 piłkarzy urodzonych przed 1.01.2002,
- max 17 piłkarzy bez statusu wyszkolonego w UK,
- min. 4 piłkarzy wyszkolonych w klubie
Więc odnośnie rejestracji w europejskich pucharach, to masz rację, że takowy wymóg istnieje.

"Coś to słabo policzyłeś bo zostaję tylko 7 na rundę rewanżową :D zwrerfikuj źródło."
Nie muszę tego liczyć ani weryfikować, bo to oficjalna lista podana przez Premier League przy sezonie 22/23.

"Sancho nie wyjechał czasem jak miał 17 ? "
Skoro jest OFICJALNIE uznawany przez Premier League jako zawodnik ze statusem 'homegrown', to chyba nie ma znaczenia?

"Garnacho status wychowanka dostanie dopiero na sezon 24/25. Po za tym Garnacho się nie wlicza bo dalej ma status u21."
Garnacho status wychowanka powinien mieć na sezon 23/24, a nie 24/25.
Podałem go tutaj, bo nic nie stoi na przeszkodzie aby go zarejestrować do głównej listy i mieć kolejnego zawodnika spełniającego regulacje czy to PL czy też jak również wspomniałeś - europejskich pucharów.

Musisz wiedzieć, że okres 3 lat czy też 36 miesięcy aby uzyskać dany status jest okresem umownym, który nie jest stricte trzymany i istnieją odstępstwa od tego w zależności od tego czy zawodnik opuścił daną federację na rzecz innej w nastoletnim wieku bądź też zrobił to w trakcie trwającego sezonu.

Co do graczy stricte ze statusem wychowanka w klubie, to nie sugerowałbym się tym aż tak bardzo, bo Champions League na pewno informuje naszego dyrektora sportowego jakie są zasady rejestracji kadry i jest tego świadomy przy dokonywaniu transferów.

Obecna kadra ma 22 piłkarzy, którzy nie posiadają statusu wychowanka:
- Bishop zostanie w ogóle zgłoszony do pucharów?
- Bailly i Telles zostaną?
- Diallo i Pellistri zostaną?
22 piłkarzy na 21 miejsc w rejestracji, bo we wspomniane 22 są już wliczeni piłkarzy posiadający chociażby status wychowanego w UK. Albo inaczej - obecnie w kadrze mamy tylko 16 piłkarzy nie posiadających jakiegokolwiek statusu, czy to wychowanek w UK czy też wyszkolonego przez klub.
16 na 17 możliwych miejsc.

Jest jeszcze VdB. Mówi się o odejściu Freda.
Jeżeli ta dwójka odejdzie, bo przyszedł Mount, to można śmiało kupić Onane i Hojlunda i mamy jeszcze slot na kolejny zakup.

ETH powinien zacząć dawać realne szanse juniorom, to by to też inaczej wyglądało, a tak to przecież i tak gramy tą samą 'jedenastką', to równie dobrze możemy zgłosić do Champions League tylko 21 piłkarzy i Rashforda ze statusem wychowanka.

Dla Holendra, to i tak będzie za szeroka kadra.
» 7 lipca 2023, 17:53 #551
manegarrincha: Ok zakładam że masz rację z Garnacho I Sancho, choć mi pobieżnie się tego nie udało ustalić. Identycznie podchodzę do kwestii zasad w PL.

Nawet biorąc Twoje obliczenia to i tak widać jak na dłoni że sytuacja może stać się problematyczna.

Jeśli tak jak piszesz (po transferach Hojlunda i Onany) piłkarzy bez statusu hg będzie 16 na 17 slootow a sprzedaż Maguire, Sancho I Mctominaya to kim ich zastąpisz ? Jesteśmy na granicy trzeba to liczyć
» 8 lipca 2023, 15:55 #550
Freddie: Jesli Greenwood w Ataancie odczytuje to jako dobre stosunki miedzy klubami (Diallo wczesniej) i blizej nam do Hojlunda.

Oby.
» 7 lipca 2023, 15:50 #549
Ghostpl: Samuel Luckhurst podaje, że Manchester United zdecydował się wypożyczyć Masona Greenwooda. Atalanta jest mocno zainteresowana wychowankiem Czerwonych Diabłów.

Wcześniej "Atalanta BC News" podawało, że Greenwood doszedł do porozumienia z Atalantą. 21-latek we wtorek ma być w Bergamo. Skrzydłowy United miał również propozycję od Juventusu, ale odmówił klubowi z Turynu.
» 7 lipca 2023, 15:36 #548
Seba0619: Odrzucił wszystkie propozycje od klubów grających w pomarańczowych koszulkach lub w biało-czarne pasy. Podobno źle mu się ostatnio kojarzą ;)
» 7 lipca 2023, 15:40 #547
atotrikos: Dobry ruch, Hojlund do nas, Greenwood tam. Odbuduje się do zimy i cyk ściągnięcie z wypożyczenia.
» 7 lipca 2023, 15:50 #546
Leh: W sumie to niegłupi ruch. Jeśli dzięki temu ściągniemy Hojlunda a Mason będzie mógł się ogrywać i wracac do formy to w sumie win-win.
» 7 lipca 2023, 16:00 #545
sturmik: Tak - lepiej klub gdzie na pewno dadza mu pograc.
Po pól sezonu/sezonie w Serie A Mason powinien byc jak nówka.
Jakby postrzelal ladnie - to nawet jak bedzie trzeba go sprzedac - to nie za 20-30 mln tylko 70mln+.
» 7 lipca 2023, 16:28 #544
Seba0619: Greenwood podobno coraz bliżej Atalanty, niektóre źródła podają, że we wtorek ma już być we Włoszech.
» 7 lipca 2023, 15:34 #543
Anhel: Wytłumaczcie mi bo chyba siedziałem w szafie ostatnio,kto to jest ten Arda którego kupił Real i dlaczego teraz wszędzie jest o nim głośno
» 7 lipca 2023, 15:15 #542
damian2987: Wpisz wyszukiwarkę: Youtube.pl,
Potem znajdz kanał " Tomasz Cwiakala"
I tam znajdziesz świeży materiał odnośnie twojego pytania.
Pozdrawiam
» 7 lipca 2023, 15:21 #541
levy181: Odnośnie Onany to myślę że to byłby na te chwile naprawdę dobry ruch. Nie widziałem niewiadomo ilu spotkań z jego udziałem ale nogami gra lepiej niż DDG. Szanuje Davida ale nie zgodzi się na bycie nr 2 a trzymać bramkarza z takim wynagrodzeniem na ławce to też szkoda. Jakby Onana tutaj trafił to byłoby super.
» 7 lipca 2023, 15:07 #540
Wirus: Byłoby to dobre dla Masona, bo Atalanta gra bardzo ofensywnie jak na włoskie realia.
» 7 lipca 2023, 14:39 #539
Milo: Transfer czy jakieś wypożyczenie?
» 7 lipca 2023, 14:41 #538
essaEdek: Wypożyczenie.
» 7 lipca 2023, 15:35 #537
atotrikos: Licha x Mount

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1677266706580774912?t=MpktTGC196LlsS17qPEJBg&s=19
» 7 lipca 2023, 12:42 #536
Milo: Kto się nie pokłócił czy nie poszarpał z najlepszym kumplem na orliku niech pierwszy rzuci kamień :D
» 7 lipca 2023, 13:37 #535
atotrikos: Ta, najczęściej o aut - "nie poszła, no gdzie poszła, nie całym" xdd
» 7 lipca 2023, 14:01 #534
levy181: Licha to jest gladiator i walczy za siebie i o swoich teraz kolega z zespołu jest Mount to teraz i za niego
» 7 lipca 2023, 15:03 #533
Leh: Właśnie miałem pisać. Nasze problemy z kontuzjami to jakaś zmora, więc taka zmiana w sztabie może nam wyjść na plus. Nie jest to może napastnik ale może to być ważny transfer :)
» 7 lipca 2023, 12:22 #532
atotrikos: twitter.com/AdamMcKola/status/1677260493898104834?t=ipfpKWD0UwEalz71kgzP7Q&s=19


XDDDD
» 7 lipca 2023, 12:23 #531
sztejner: Czyli Arthur Morgan nie wyeliminował wszystkich O'Driscolli :P
» 7 lipca 2023, 12:33 #530
Jakubu: @sztejner może jakby z tym O'Driscollem się dogadał to inaczej by się jego losy potoczyły.. :D
» 7 lipca 2023, 13:58 #529
Pyra: Już kibice Arsenalu piszą, że to żadna strata bo Diaby, Cazorla, Wilshere, Vermaelen byli pod nim i wiecznie kontuzje.
To ja mam pytanie do tych czempionów (wiem, że tu wchodzicie): W jakim klubie ci zawodnicy nie mieli problemów z kontuzjami? Przecież jak masz szklankę jak Jones czy Vermaelen to nieważne gdzie będzie i tak czeka go szpital.

Jak ktoś jest na stanowisku 15lat i odchodzi do rywala (tak odchodzi a nie jest wywalony) to nieważne jak to będziesz tłumaczył, nasze wzmocnienie, ich strata.
» 7 lipca 2023, 14:18 #528
Wirus: No jestem bardzo ciekawy, bo podali nawet więcej nazwisk:
Abou Diaby, Wilshere, Vermaelen, Koscielny, Rosicky, Chamberlain, Ramsey, Cazorla, Partey, Tomiyasu.
Dość szeroka ta kadra kontuzjowanych. Zobaczymy jak to będzie dalej.
» 7 lipca 2023, 14:43 #527
sturmik: Moze - skoro ETH ma fiksacje na punkcie graczy, którzy grali na jakims etapie w Holandii - wezmiemy naszego Arka Milika (47 goli w 75 spotkaniach w Ajaxie zanim odeszedl w 2016) ?
» 7 lipca 2023, 11:35 #526
brazylianwisnia: tu raczej nie chodzi o fiksacje a o sprawdzonych przez niego ludzi co do których ma wieksza pewnośc, że beda wypełniać jego plan
» 7 lipca 2023, 11:54 #525
Blaszczu: Arek dopiero co został zakupiony przez Juve, to jak on miałby teraz przejść do ManU?
» 7 lipca 2023, 12:00 #524
atotrikos: Ja tam bym zobaczył Milika w naszych barwach.
» 7 lipca 2023, 12:22 #523
sturmik: @atotrikos Gorszym napastnikiem niz Weghorst na pewno by nie byl.
BTW - Juve pewnie sprowadzi go teraz za 5mln euro.
» 7 lipca 2023, 12:37 #522
atotrikos: Ja to go chciałem już z Marsylii, był tani, nasz fan i wtedy był w gazie a kto wie jakby to było, jak piszesz lepszy od Weghorsta. W sumie to wolałbym jego jak Marsjanina no ale nie teraz już.
» 7 lipca 2023, 12:45 #521
Milo: Milik jakby nie kontuzje to byłby jednym z lepszych 9 obecnie, szkoda chłopaka
» 7 lipca 2023, 13:38 #520
kamilpe: #MUFC have already held initial talks with Atalanta over a potential fee for Rasmus Hojlund and will target a raid for him after concluding negotiations for Andre Onana. @talkSPORT
» 7 lipca 2023, 11:34 #519
jayjay2: >Jestem fanem Erika. Ma podejście do młodych grajków, w Klubie zaczynają się pojawiać Garnacho 19l. Amad może będzie miał szansę, młody Hojlund jeśli dojdzie do transferu

To faktycznie, dużo tych młodych zawodników dostało szanse od EtH, jeden Garnacho.
» 7 lipca 2023, 11:56 #518
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 12:03

Kobie Mainoo zaliczył debiut w FA Cup Carabao Cup i Premier League grając odpowiednio 60 minut 17 minut i 10 minut,do tego dość często brał udział w treningach dorosłej kadry,Maxi Oyedele również dostał szansę treningu z dorosłą kadrą,oni póki co nie mają być podstawowymi graczami a bardzo powoli wprowadzani do zespołu - sądzę że mądrze nimi zarządza,wysłanie Amada na wypożyczenie też było logicznym posunięciem skoro na prawej w teorii miałby do rywalizacji Antonego i Sancho,Facundo Pellistri również pograł w kilku meczach i i nawet dość regularnie znajdował się na ławce rezerwowej w trakcie meczów,Malacia wbijał czasami do wyjściowej 11
» 7 lipca 2023, 12:01 #517
rizx: @jayjay2

I bardzo dobrze, w końcu skończy się pompowanie każdego młodzika tylko dlatego, że wychowanek (a później szok I niedowierzanie, że kończą w 4 lidze). Ktoś jest za słaby? Odpada, nie ma znaczenia czy wychowanek czy nie
» 7 lipca 2023, 12:11 #516
ReddeviL1987: Lubię w jaki sposób Erik prowadzi zespół i jakie ma podejście do futbolu. Byłem jednak fanem i pod wielkim wrażeniem gry Iqbala, którego moim zdaniem zbyt wcześnie wypuścił z klubu. Nie mniej jednak, to On widzi często na żywo młodzież i być może coś się wydarzyło, że zrezygnował z Zidene'a. Mimo wszystko, dla mnie dziwna decyzja, że "sprzedali", ba oddali prawie za free Iqbala, a nie np. Savage. Jeśli zaważyły czynniki poza boiskowe, to rozumiem, każdy inny dla mnie , to katastrofa. Chłopak ma ogromny talent i pokazał go, jak na dłoni w tamtym okresie przygotowawczym.
» 7 lipca 2023, 13:49 #515
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 11:09

Licze ze skonczymy na 5 transferach do klubu w to okienko. Mount + Onana + Hojlund + 2 niespodzianki na koniec okienka (promocje, wypozyczenia, mlode tanie talenty).
» 7 lipca 2023, 11:09 #514
vieeeri: jak dla mnie tymi niespodziankami dwiema, bądź nawet trzema może być Mejbri, Amad i Greenwood
» 7 lipca 2023, 11:20 #513
Stanior: Tak tylko rzucę żarcikiem, że Martial musi być niezły i jedzie po status legendy bo jest już nami wiele sezonów (8). Stoi pomiędzy innymi legendami jak Andy Cole (8), Peter Schmeichel(8), Lee Sharpe(8). Jak go nie sprzedamy w tym okienku to już będzie miał tyle co Gary Pallister (9).
Może potrzymajmy go tyle co Giggsa (24) wtedy już na pewno odpali.
» 7 lipca 2023, 11:06 #512
Milo: Phil Jones to pomnik powinien dostać w takim razie
» 7 lipca 2023, 13:39 #511
kamilpe: John Murtough is holding extensive talks with Atalanta over a possible deal for Rasmus Hojlund. @samuelluckhurst
» 7 lipca 2023, 10:51 #510
Freddie: Onana za chwile oficjalnie w MU.

Facet umie grac nogami i tego chcial ETH
» 7 lipca 2023, 10:40 #509
ReddeviL1987: Daj znać kiedy ściągną takiego co umi grać rękami.
» 7 lipca 2023, 10:55 #508
michal1993: Apa apa apa apan UMI ?
» 7 lipca 2023, 11:42 #507
Freddie: Onana w LM poprzedni sezon:

Obrony - pierwszy
Czyste konta - pierwszy
Odzyskiwanie piłek - pierwszy
Wysokie piłki - pierwszy
» 7 lipca 2023, 11:42 #506
Piwal: a jak w Serie A ?
» 7 lipca 2023, 12:08 #505
PastaDoCiasta: Kolejne tiery 1 od rana potwierdzają m, że Onana kwestią czasu, wiec wyglada na to że będziemy mieli dwa transfery do pierwszej 11 przed wylotem na tournee - czy to na pewno Manchester United?
» 7 lipca 2023, 09:54 #504
sisinho: A dalej nie jest to napastnik, to dalej United :)
» 7 lipca 2023, 09:59 #503
kamilpe: Spokojnie, po bramkarzu skupią się na napastniku, zaufaj mi
» 7 lipca 2023, 10:49 #502
sisinho: @kamilpe

Na miarę tego klubu? Jeśli nie Kane to niekoniecznie.
» 7 lipca 2023, 12:45 #501
wefme: Co wy tego degee zalujecie ciagle? Gral na swiatowym poziomie wiekszosc kariery? Gral. Zarabial duzo za to? Zarabial.

A kto pamieta w 2016 jak mial isc do realu? No wlasnie.

Koniec ze swietymi krowami w united. Jonesy, maguiery, lingardy. Koniec z tym.

Mam nadzieje ze jak w przyszlym sezonie rashford bedzie marnowac co 2 setke jak kiedys to go wyrzuca na zbity pysk
» 7 lipca 2023, 09:33 #500
sztejner: aha okej
» 7 lipca 2023, 09:36 #499
sisinho: Skończą się świete krowy jak Maguire, Fred, McTomek i Martial nie będą grali w tym klubie.
» 7 lipca 2023, 09:59 #498
Biniek: DDG świętą która? Kolejny asior na tej stronce...
» 7 lipca 2023, 10:29 #497
ReddeviL1987: Wyłącz grę i wróć do świata żywych.
» 7 lipca 2023, 10:54 #496
mycka86: #sisinho To trzeba poczekać jeszcze 1 rok. Bo Martial odejdzie dopiero jak skończy mu się kontrakt, a Fred i McTominaya nie sprzedamy w 1 okienko.
» 7 lipca 2023, 11:10 #495
Milo: Dużo ludzi zapomina ze Hojlund ma dopiero 20 lat

On jest 2003 rocznik a Osihmen jest 98 czyli 5 kat starszy.
W 5 kat Hojlund może się rozwinąć i zostać jednym z lepszych napastników, już teraz jest podstawowym napastnikiem w reprezentacji gdzie strzela na zawołanie.

Ja się będę cieszył z tego transferu, mam dość oglądania Martialów i innych Woutow
» 7 lipca 2023, 09:27 #494
brazylianwisnia: Martial tez mial sie rozwinac. tak jak Sancho, James, Depay i wielu innych. To, że jest młody nie oznacza z automatu,że to nie jest jego max.
» 7 lipca 2023, 09:42 #493
grafi: Różnica jest taka, że to Ten Hag może go chcieć, a on ma nosa do takich zawodników, bo w Ajaxie tylko takich ściągał. Tych co wymieniłeś on nie sprowadzał.

Jeśli on go woli od innych Ramosów, Osimenów, czy Muanich, to trzeba go mu dać :)
Ja też wole Duńczyka, nie wiem czemu, ale takie mam przeczucie :)
» 7 lipca 2023, 09:52 #492
Milo: Dan James to był transfer po kolesiostwie Giggsa i Olka, nigdy nie miał być gwiazda
» 7 lipca 2023, 10:19 #491
jayjay2: >Milo: Dan James to był transfer po kolesiostwie Giggsa i Olka, nigdy nie miał być gwiazda

A zagrał więcej dobrych spotkań w naszych barwach niż pokoleniowe talenty Memphis i Sancho
» 7 lipca 2023, 10:37 #490
Milo: Jay

Jakbyśmy zapłacili za niego 90mln to insczej byś mówił, Dań był tragiczny nic nie wnosił podobny poziom co prezentuje obecnie Sancho i Antony z tym się zgodzę ale kosztował 8 razy mniej
» 7 lipca 2023, 13:35 #489
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 08:48

Mordo, która napisałaś tutaj porównanie nazwiska Onany do refrenu piosenki, zniszczyłeś mi banie. Od 2 tyg. czytając to nazwisko za każdym razem słyszę piosenkę..
» 7 lipca 2023, 08:48 #488
dzilu96: Teraz czuję smak wakacji wstaję rano ale nie do pracy
» 7 lipca 2023, 12:44 #487
SikamNaPapugi: Wedlug Mike Verweij jestesmy blisko porozumiemia z Interem odnosnie odstepnego za Onane. Kwota ma wyniesc okolo 55 mln euro.
» 7 lipca 2023, 08:46 #486
sztejner: Mount + Onana
Potem sprzedaż zawodników najlepiej do końca lipca
Sierpień - Hojlund
Więcej transferów nie oczekuje,dodałbym jeszcze do tego odebranie opaski Harremu (jeśli ten jednak zostanie) i podarowanie jej Bruno
» 7 lipca 2023, 08:50 #485
SikamNaPapugi: Ja to osobiscie chcialbym zeby Harremu to zabrali kluczyk do szafki zeby juz nigdy go nie ogladac w stroju naszego zespołu.
» 7 lipca 2023, 08:53 #484
atotrikos: Obecnie Inter szuka opcji zastępstwa i stad chwilowe przedłużanie. Obecnie gadają z Sommerem.
» 7 lipca 2023, 08:55 #483
brazylianwisnia: ja oprocz napastnika oczekuje jednak jeszcze transferu DMF i ŚO. No i min jeszcze 5 transferów z klubu.
» 7 lipca 2023, 09:35 #482
sztejner: Też bym chciał żeby budżet klubu na napastnika wynosił 100-120 mln i można by wtedy ruszyć po Osimhena czy Kane'a,ale takowego budżetu nie mamy,a Hojlund gorzej od Martiala na 9 by nie zagrał
» 7 lipca 2023, 08:37 #481
vieeeri: Za napastników, którzy przekonują typu Kane czy Osimhen trzeba zapłacić więcej niż budżet przeznaczony na te okienko niestety.
» 7 lipca 2023, 08:37 #480
atotrikos: Nie jest to top ale zaangażowaniem, młodością i intensywnością imponuje.
Będzie to nowe życie na szpicy. Chłopak idzie na każdą piłkę a to bardzo ważne.
» 7 lipca 2023, 08:45 #479
rafax17: No faktycznie może macie racje zobaczymy jak strzeli bramkę 2 września na emirates to będzie miał u mnie plusa
» 7 lipca 2023, 08:54 #478
SmokuUtd: Najśmieszniejsze jest to drogi kolego, że nawet taki budżet nie gwarantował by żadnego z wymienionych. Więc jakie inne opcje widzicie? Dla mnie tylko Hojlund bądź Ramos. Oboje ryzykowni, może wypalą może nie. Ale młodzi i perspektywiczni.
» 7 lipca 2023, 08:55 #477
atotrikos: Pep at City - Joe Hart REMOVED

Arteta at Arsenal - Leno REMOVED

Klopp at Liverpool - Karius REMOVED

Howe at N'castle - Dubravka REMOVED

Postecoglu at Spurs - Lloris REMOVED

De Zerbi at Brighton - Sanchez REMOVED

ETH at Utd - De Gea REMOVED
» 7 lipca 2023, 08:19 #476
Seszele: Ja dodam tylko, że Harta w City zastąpił Claudio Bravo. Claudio tak sfrustrował Pepa swoimi babolami, że wywalił go i dopiero wtedy trafił Ederson.

Dobrze pamiętam?
» 7 lipca 2023, 09:24 #475
atotrikos: Tak i mało tego, Bravo grał na zmianę z Caballero.
» 7 lipca 2023, 09:42 #474
sisinho: @atotrikos

Czyli wymiana Harta na Bravo nie pomogła City i musiał szukać kolejnego/kolejnych bramkarzy?
» 7 lipca 2023, 10:01 #473
atotrikos: Tak musiał szukać dalej i znalazł ale nie trzymał się melepety między słupkami tylko działał. Dziś maszyna działa, czy nie?
» 7 lipca 2023, 10:12 #472
Seszele: Dokładnie, tak jak pisze atotrikos.
Pep dobrze wiedział, że jeżeli chce zbudować potwora, to musi zmienić bramkarza.
Pomylił się przy Bravo, trudno, nikt nie jest nieomylny, nie każdy transfer musi się udać, ale też nie patyczkował się, lecz zapolował na kolejnego. I jak widać - dzisiaj zbierają tego owoce. Ederson wygląda dość pewnie.
» 7 lipca 2023, 13:50 #471
sisinho: @Seszele

Chyba że popełnia błędy jak np przeciwko nam. Ale kto by o tym pamiętał..
» 8 lipca 2023, 11:06 #470
Milo: Onana i Hojlund to mus obecnie
» 7 lipca 2023, 08:09 #469
PastaDoCiasta: Napastnik na pewno jakiś będzie, choć nie taki jakiego wszyscy byśmy chcieli. Jeśli kupimy Onane za 55 mln euro (czyli 47 mln funtów) to powinno nam zostać w budżecie ok. 20-25 mln funtów. Sprzedamy Hendo i DVB-T to już powinno nam przyjść 40-50 mln funtów ze sprzedaży dwóch gości, dla których nie potrzebujemy zastępstwa.

Weźcie pod uwagę, że City przez 2 lata grało bez napastnika i dalej potrafili wygrywać ligę
» 7 lipca 2023, 08:04 #468
Milo: W City każdy z ofensywnych piłkarzy miał po 15 bramek na sezon.

U nas Ronaldo strzelał a w ostatnim sezonie Rashford i potem przepaść
» 7 lipca 2023, 08:24 #467
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2023 00:47

Onana fajny transfer, tylko pod warunkiem, że przyjdzie konkretny napastnik. W innym przypadku będzie to dla mnie równoznaczne, że nasi skazali ten sezon z góry na walkę o top4 i nic więcej. Dawid był jaki był, rozgrywał jak rozgrywał, ale na pewno Dawid na bramce + napastnik to lepsza wizja niż Onana na bramce + brak napastnika.

Garść statystyk z oficjalnej strony PL:

- zdobyte bramki (7 miejsce razem z Brentford)
- stracone bramki (3 miejsce razem z Arsenalem)
- czyste konta (1 miejsce)

Już tylko po tych 3 statystykach widać, że dużo większym problemem była ofensywna niż defensywa, szczególnie, że 30% naszych wszystkich straconych bramek w lidze to były dwa mecze - City i Live.

Idąc dalej:

- obronione strzały (101 i to daje 15 miejsce. Sumując obronie strzały i stracone gole wychodzi nam, że przeciwnicy w tamtym sezonie oddali na naszą bramkę 144 celne strzały i ~30% z nich to były stracone gole. Dla porównania Ederson miał najmniej roboty, bo musiał bronić tylko 60 razy. Stracił też najmniej goli w lidze, bo piłkę z siatki podnosił 33 razy. Sumując wszystko na bramkę Edersona padły łącznie 93 celne strzały i ~35% z nich to były gole. Wychodzi na to, że Dawid miał lepszy współczynnik od Edersona)
- stworzone dogodne sytuacje bramkowe (3 miejsce)
- zmarnowane dogodne sytuacje (2 miejsce)

Jak widać po tych kolejnych trzech statystykach, to głównym problemem nie był fakt, że Dawid słabo broni, albo że nie umie rozgrywać. Nawet z jego koślawą grą na przedpolu i tak byliśmy 3 najlepiej kreującą drużyną w lidze. Problemem natomiast był fakt, że nikt tych akcji nie mógł zamienić na bramki, dlatego jesteśmy drugą najgorszą drużyną pod względem partaczenia dogodnych sytuacji.

Dlatego osobiście uważam, że transfer bramkarza kosztem napastnika będzie dziwny. Dawid nie jest idealny, ale nie jest też tragiczny. To atak był problemem, a nie obrona/bramkarz.
» 7 lipca 2023, 00:45 #466
nowakman85: Kupując napastnika też może być walka o top 4 zależy,kogo kupi Newcasle,Chelsea i Liverpool
» 7 lipca 2023, 04:58 #465
Pyra: A moim zdaniem głównym problemem w tym sezonie były nasze wyniki. Jak wygrywaliśmy to przeważnie jedną bramką (13 spotkań) lub dwiema (6 spotkań). Erik przy tylu kontuzjach, natłoku spotkań i pierwszym roku (brak znajomości umiejętności zawodników) podszedł do tego pragmatycznie, często graliśmy niską linią obrony. Praktycznie w żadnym meczu gdzie wygrywaliśmy załóżmy do 60min jedną bramką, nie szukaliśmy za wszelką cenę większej przewagi.

Jeżeli nie będzie natłoku spotkań jak w zeszłym sezonie to i bez napastnika strzelimy o wiele więcej bramek w lidze.

Rash w lidze 2022-23
lewe skrzydło 17 spotkań - 8 bramek - 1 asysta
środek ataku 14 spotkań - 7 bramek - 4 asysty

Wiadomo każdy by chciał napastnika ale czy Hojlund strzeli na "9" więcej niż Rashford? No chyba nie. Jak nie Kane to nikt w te okienko.
» 7 lipca 2023, 07:27 #464
brazylianwisnia: ETH jeszcze przed końcem sezonu mówił o potrzebie zakupu napastnika. Do tego niezbędny był też Weghorst a teraz go brak tworząc brak na tej pozycji. Wygląda mi na to, że napasnik będzie. Dziwne zresztą by było jak byśmy ściągnęli np Amrabata i Disasi a napastnika nie..
» 7 lipca 2023, 07:49 #463
Celt15: Tylko Ty nie kumasz jednej podstawowej rzeczy. Bramkarz też odpowiada za ilość strzelonych bramek. I właśnie dlatego ETH tak desperacko potrzebuje tej zmiany.
» 7 lipca 2023, 08:23 #462
Kundziu: To ty nie kumasz, że nam potrzeba napastnika bardziej niż bramkarza. To, że bramkarz i jego gra nogami we współczesnym futbolu jest ważne to nie znaczy, że będzie ok jak kupimy bramkarza a nie byłoby nowego napastnika. Ten ruch jest logiczny tylko i wyłącznie jeśli przyjdzie nowy napastnik.
» 7 lipca 2023, 09:19 #461
Martelink: Nuado - za rok sam napastnik i obrońca nam nie wystarczą... Casemiro jest bez jakościowego zmiennika czy następcy.

Tylko 1 obrońca? Możliwe, że potrzebnych będzie nawet 2, następca dla Maguire i zmiennik dla Varane (wiek, kontuzje) dodatkowo Martinez to nasz jedyny środkowy obrońca z lewą nogą (Shaw powinien grać na swojej pozycji bo Malacia mnie nie przekonuje).

I przyszłe okienko znowy United potrzebuje kupić 5 czy 6 jakościowych piłkarzy by wykonać przeskok jakościowy i zagrozić City.
Napastnik (sam Hojlund nie wystarczy)
Pomocnik (sam Casemiro nie wystarczy na swojej pozycji, Fred koniec kontraktu)
Obrońca (Maguire out, Varane wiek i kontuzje)
» 7 lipca 2023, 09:29 #460
brazylianwisnia: pomocnik i obronca to licze jeszcze w to okienko wiec za rok zostanie nam kupno PO i albo Greenwood wroci do formy albo go wymienimy na kogos innego. Dopoki w klubie jest Sancho to nie ma sensu sciagac drugiego napastnika tak naprawde bo przy absencji podstawowego zagra Rashford lepiej niz jakis mlodzian, za Rasha na LS Garnacho a Sancho wtedy na rezerwowego LS.
4 bardzo dobrych ŚO wystarczy uzupelnic jednym juniorem. 8ke Mount i Eriksen obstawia jeszcze z 3-4 sezony. Ofensywa Rash, Garnacho, nowy napastnik, Greenwood, Antony, Diallo i Sancho to az za duzo. takze za rok 2-3 klasowe transfery, za 2 lata podstawowy DMF i kolejny ŚO.
» 7 lipca 2023, 09:41 #459
Blau: nuado

Onana to nie jest żadnej geniusz na bramce. Jest dobry, nawet bardzo. Fajnie gra nogami, ale na linii nie jest lepszy od Dawida, błędy w rozegraniu też mu się zdarzają. Koniec końców na pewno w docelowej taktyce Erika sprawdzi się lepiej niż Dawid, ale z drugiej strony przy braku napastnika ten transfer może być niewystarczający.

Celt15
Bramkarz może zwiększy ilość wykreowanych sytuacji. Zgadzam się. Ale u nas nie było problemu z kreacją, a z wykończeniem. Nowy bramkarz raczej nie polepszy wykończenia, no chyba że zacznie grać na ataku i się okaże, że jest niezłym snajperem.
» 7 lipca 2023, 10:31 #458
ReddeviL1987: Blau
Zgadzam się z Tobą. Jednak jak widzisz, nie warto rozpisywać się na argumenty, bo nie trafia to do ignorantów. Poczekamy , zobaczymy. Ludzie nabierają szacunku do gwiazd, jak te odejdą, tak i tu kiedyś wspomną De Geę.
» 7 lipca 2023, 11:00 #457
olej9111: A na kanonierach piszą jaki to romantyczny futbol na emirates bo reszta kupuje drogo a oni nie.
» 7 lipca 2023, 00:01 #456
Blau: No i co z tego? Niech sobie piszą co chcą na swojej stronie, tutaj to nikogo nie powinno obchodzić. Zajmijmy się sobą, a nie nimi.
» 7 lipca 2023, 00:28 #455
PastaDoCiasta: Havertz za 75 mln ma potencjał na drugiego maglajera wiec bym na ich miejscu otrzezwial xD
» 7 lipca 2023, 08:06 #454
olej9111: Ciekawostka: bilans transferowy z ostatnich 5 lat licząc od sezonu 18/19( zakup piłkarzy minus sprzedaż):
Arsenal: - 760 mln euro
Chelsea: - 457 mln euro
Dane z transfermarkt
» 6 lipca 2023, 23:59 #453
GGCZI: niesamowite, informacja dnia.
» 7 lipca 2023, 06:17 #452
M4S73R: Mała ciekawostka.

Di Maria, Valencia, Cavani, Depay, Owen, Sanchez to nasze byłe numery 7. Ci wszyscy piłkarze strzelili podczas swojej kariery na OT łącznie 27 goli.

Cristiano Ronaldo legendarna 7 podczas swojej kariery na OT strzelił 103 gole.
» 6 lipca 2023, 23:28 #451
Aln555: Tylko Valencie i Cavaniego wspominam dobrze z tej 6
» 6 lipca 2023, 23:36 #450
Stanior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 23:43

A Owen to nie? I ta jego bramka na 4:3 z City? Gościu tym golem spłacił cały swój kontrakt.
» 6 lipca 2023, 23:42 #449
M4S73R: Owen miał dobry epizod w United. Wolny transfer no i pstryczek w nos kibiców Live.
» 6 lipca 2023, 23:51 #448
mycka86: Po pierwsze nikt nie wie jaki jest sens Twojego posta. Po drugie sam Valencia strzelił 25, a Cavani 19. Reszty nie sprawdzałem.
» 7 lipca 2023, 00:09 #447
mycka86: Sory, nie doczytałem że to ciekawostka :)
» 7 lipca 2023, 00:15 #446
M4S73R: 77 nie 27 w PL
» 7 lipca 2023, 00:18 #445
Apocalypse: Teraz zobacz z kim w drużynie grał Ronaldo a z kim reszta.
Di Maria ciągnął ten wesołych cyrk jak się tylko dało. Ja wspominam go tylko z aspektu sportowego bardzo dobrze
» 7 lipca 2023, 07:03 #444
brazylianwisnia: Di Maria nie był taki zły. Podsumowując jego pobyt tutaj kosztował nas mniej niż Felix kosztował Chelsea a ADM zrobił dużo więcej.
» 7 lipca 2023, 07:50 #443
mycka86: ADM miał dobry tylko początek u nas. Później złapał kontuzje, po której wrócił odmieniony i w każdej akcji na siłę starał się stworzyć zagrożenie. Kiwał się w poprzek boiska z 2-3 przeciwnikami i strzelał z każdej pozycji. W ostatnich miesiącach pobytu u nas wchodził na końcówki lub nie wstawał z ławki, bo był większym zagrożeniem dla własnej drużyny (przez ciągłe straty) niż dla przeciwnika. Dobrze, że udało się go chociaż sprzedać za solidną kasę.
» 7 lipca 2023, 09:24 #442
artix206: Taki fragment artykułu przeczytałem na meczykach..

"Właściwie wszystkie kluby angielskiej czołówki, które w ostatnich latach mogły pochwalić się sukcesami, działają w sposób zdecydowanie bardziej rozsądny. Arsenal, Liverpool czy Manchester City zaliczają zakupy z o wiele lepszym stosunkiem jakości do ceny. "

Może ktoś wyjaśnić, o jakie sukcesy Arsenalu chodzi?
» 6 lipca 2023, 22:28 #441
ermac: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 22:43

Mistrzostwo Anglii od listopada do maja sezonu 22/23. ;)
» 6 lipca 2023, 22:43 #440
zbyszek7: 2 miejsce po 7 latach poza top 4 to niebywaly sukces wiec nie ma sie co smiac
» 6 lipca 2023, 23:03 #439
cinek26: Zacznijmy od tego, że ten artykuł napisał antyfan United. Nie jest to obiektywna ocena sytuacji tylko usilnie pokazuje, że nasz klub nie osiąga niczego przy wielomilionowych transferach.
Poziom mieczyków to poziom gazety Fakt.
» 6 lipca 2023, 23:17 #438
Batigol222: Wygrali FA Cup. United w ostatnich latach też jednak wygrywało FA Cup (za LVG), LE (za Mourinho) i teraz Carabao Cup. Dziennikarz nie jest najostrzejszym ołówkiem w piórniku, bo akurat w tym przypadku wcale nie trzeba naginać faktów, aby dowieść głównej tezy, czyli że United najbardziej i najczęściej przepłaca za transfery. Arsenal mocno wtopił na tym Pepe, Liverpool zaliczył ze 3-4 wtopy, ale oni wygrali mistrza i LM, więc to zupełnie inny przypadek; City przepłaciło za Grealisha, ale oni taśmowo wygrywają Premier League, a teraz jeszcze dorzucili do tego LM, więc to już całkowicie inna opowieść.
» 6 lipca 2023, 23:29 #437
Batigol222: chociaż był jeszcze Mendy, za którego wyłożyli prawie 60 baniek i typ zupełnie zaginął w akcji, plus rezerwowy Phillips za 50
» 6 lipca 2023, 23:33 #436
GGCZI: w ciągu 7 lat zdobyli 2 x Puchar Anglii i 2 x Tarczę Wspólnoty.
» 7 lipca 2023, 06:22 #435
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 22:06

Po co nam bramkarz 20 letni który nadodatek rozegrał 5 meczy w jakimś Red Diamonds japońskim? xD Nie lepiej wypróbować naszego Kovara jako numer 2 ? Jeśli już kupować kogoś takiego na nr 2 to postarać się o kogoś bardziej doświadczonego i lepszej Ligii... Heaton też mnie nie przekonuje jako nr 2.
» 6 lipca 2023, 22:04 #434
jayjay2: Pewnie z tego samego powodu, dla którego Ferguson dawał minuty takiemu napastnikowi jak Dong Fangzhuo
» 6 lipca 2023, 22:06 #433
Kilerek7: Też uważam, że powinniśmy mieć dobrego zmiennika jak np. Romero kiedyś. Onana wypadnie i kicha, mógłby drugi w pucharach bronić, dobra rywalizacja jest potrzebna.
» 6 lipca 2023, 22:20 #432
MikiManUtd2004: Gdyby De Gea się zgodził być rezerwowym bramkarzem to by było super. No ale raczej się nie zgodzi
» 6 lipca 2023, 22:23 #431
essaEdek: DDG może i nawet siedzieć na trybunach, tylko za odpowiednią kasę, a my raczej nie możemy sobie pozwolić na rezerwowego bramkarza ze stawką 200k funtów.
» 6 lipca 2023, 23:04 #430
mycka86: Tylko, że z DDG nie możemy grać piłki jaką chcę grać ETH. Pozycja bramkarza w ostatnich latach przeszła rewolucje, a DDG zatrzymał się w 2010 roku. I ETH nie chcę go mieć jako nr 1, nr 2, ani nr 3.
» 7 lipca 2023, 00:14 #429
KaczorDaffy: A co chce na kolację ci mówił czy jeszcze nie?
» 7 lipca 2023, 02:06 #428
tomekwietniu: Zastanawiam się jak zostanie rozegrana kwestia 2 i 3 GK, ale Heaton i Kovar po dobrym sezonie i mistrzostwie Czech, mogli by walczyć o pozycję numer 2. Nie byłby potrzebny zakup kogoś specjalnie, zwłaszcza, że pojawia się plota o jakimś Suzukim
» 6 lipca 2023, 21:52 #427
zbyszek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.07.2023 23:04

Narazie to nr 1 nawet nie mamy a ty sie zastanawiasz nad 2 i 3
» 6 lipca 2023, 23:04 #426
NiskiPressing71: Rasmus Hojlund na Instagramie zaobserwował: Lisandro, Rashforda, Varana, Bruno, Garnacho, Antonego i.... ManUtd :)
» 6 lipca 2023, 21:50 #425
M4S73R: I Sancho i Casemiro
» 6 lipca 2023, 21:59 #424
Kuntakinte: Ja tez ich obserwuje i co idę do United ?
» 6 lipca 2023, 22:15 #423
NiskiPressing71: A gdzie ja napisałem, że on idzie do United?
» 6 lipca 2023, 22:17 #422
essaEdek: Kuntakinte, oceniam Twoje szansę 50/50. Ty chcesz, United nie. XD
» 6 lipca 2023, 23:04 #421
devilek777: Ale Ciebie nikt z nich nie obserwuje, taka różnica.
» 6 lipca 2023, 23:32 #420
cinek26: Mount mnie nie przekonywał, ale patrząc na jego waleczność, dawanie z siebie maxa, znajomość ligi czekam z niecierpliwością kiedy zobaczę go w naszych barwach.
Cena transferu wysoka, ale przypominając ile zapłaciliśmy za Freda, Vdb, Sancho to cena nie robi się aż tak wysoka.
Jest to uniwersalny zawodnik i zdecydowanie lepiej było wyłożyć za niego taką sumę niz 20mln za starszego i słabszego Sabitzera.
Stawiam go ponad Andera Herrere w jego prime czy VDB lub Fred bez porównania.
» 6 lipca 2023, 21:43 #419
VersorWhite: ale akurat Sabitzer jak gral to gral dobrze lub bardzo dobrze moim zdaniem
» 6 lipca 2023, 21:53 #418
jayjay2: Jak Mount zagra u nas chociaż jeden taki sezon, jak Herrera w 16/17, to będzie dobrze.
» 6 lipca 2023, 22:03 #417
Chris425: Hazard w kieszeni.
» 6 lipca 2023, 23:43 #416
brazylianwisnia: Herrera nic specjalnego nie grał. Był Klepaczem do najbliższego. Mount ma polot, wrzutki, wchodzi w przestrzenie, bardzo mądrze presuje.
» 7 lipca 2023, 00:32 #415
jayjay2: >brazylianwisnia: Herrera nic specjalnego nie grał. Był Klepaczem do najbliższego. Mount ma polot, wrzutki, wchodzi w przestrzenie, bardzo mądrze presuje.

Nic specjalnego, to grali Sznederleny, Szwajnsztajgery czy Maticie, którzy mieli dać mnóstwo jakości, a kończyło się tak, że to Hiszpan musiał przejmować ich obowiązki.

>Był Klepaczem do najbliższego. Mount ma polot, wrzutki, wchodzi w przestrzenie, bardzo mądrze presuje.

Był odpowiedzialny za piłkę i typem zawodnika, który lubi grać na jeden kontakt, ale również potrafił zagrywać świetne prostopadłe podania, kiedy była taka potrzeba. Fajne porównanie, dwóch różnych zawodników, już nawet nie wspominając o pozycjach i zadaniach na boisku. Mount to "10", Herrera 8/6 - to tak jakbym napisał, że Herrera dużo lepszy w defensywie od Mounta, zresztą Herrera również bardzo mądrze pressował. Zobaczymy, co pokaże Mount w zupełnie nowej dla siebie roli. Z Herrerą potrafiliśmy dominować City na Etihad, LFC na Anfield czy CFC na SB, czekam na coś podobnego z Mountem ;)

Taka ciekawostka, a propos klepania do najbliższego, takie statystyki z ostatnich 365 dni:

Total passing distance (per 90):
MM: 518.50
AH: 725.42

Progressive Passing Distance (per 90):
MM: 142.0
AH: 175.48

Dziwne, jakieś muszą mieć w tej Hiszpanii większe boiska.

Mam jeszcze jedną, fajną ciekawostkę, ta Ci się spodoba:

Udane prostopadłe podania, w całej karierze w EPL:
MM: 22
AH: 40

Również dziwne, prostopadłe podania, to przecież są takie przecinające linię defensywną rywala, jak to taki Mason Mount z polotem ma ich aż 18 mniej od takiego klepacza do najbliższego? Żeby było śmiesznej - Mount rozegrał w EPL 9.786' minut, Herrera 8.528'



Na koniec, ostatnia ciekawostka:

Herrera - nic specjalnego vs Casemiro - transfer sezonu, wnoszący naszą linię pomocy na wyższy level

Ander Herrera 16/17 vs Casemiro 22/23

Defensywa (tylko EPL):

Próby odbioru:
AH: 84
C: 89

Udane odbiory:
AH: 62
C: 46

% Udanych odbiorów:
AH: 74%
C: 52%

Przechwyty:
AH: 81
C: 34

Wybicia z pola karnego:
AH: 51
C: 60

Wygrane Pojedynki:
AH: 186
C: 178

Przegrane Pojedynki:
AH: 156
C: 144

Wygrane przebitki 50/50:
AH: 39
C: 9

Zablokowane strzały:
AH: 15
C: 9

Odzyskane posiadanie:
AH: 207
C: 205

Faule:
AH: 47
C: 48

Krótkie podsumowanie:
Udane odbiory + przechwyty:

AH: 143
C: 80

Herrera aż 63(!) więcej odzyskanych piłek dla naszej drużyny.
» 7 lipca 2023, 09:57 #414
Seszele: Mnie zupełnie nie przeszkadza, że Mount dostał numer 7. Bardzo dobrze, że już na starcie Anglik dostał jasną informację jak dużą role ma odegrać u EtH. Lubię taki bezpośredni przekaz.
Jeśli o mnie chodzi, dla mnie magia numeru 7 straciła znaczenie już dawno. W zasadzie od momentu, gdy przejął go Michael Owen. Potem grali w niej Valencia, Di Maria, Alexis Sanchez, ponownie CR. Jedynie po powrocie CR siódemka miała sens ze względu na jego dokonania (pomijając transfer, który nie miał sensu). Cała reszta to było jakieś lekkie nieporozumienie. Tak więc ta magia już dawno uleciała i na chwilę obecną jest to numer jak każdy inny. Nie ma sensu już dorabiać jakiejś ideologii do tego.

Moje zdanie.
Ciepłej nocy.
Pozdrawiam.
» 6 lipca 2023, 21:35 #413
NexaT: Ale Valencie to ty szanuj. Może nie był magikiem, ale na koszulkę sobie zapracował. Dla mnie żadnej hańby w tym nie było.
» 6 lipca 2023, 21:41 #412
Seszele: Nie napisałem, że nie szanuję.
Nie napisałem, że to była hańba.
Nie napisałem też, że nie zapracował, ponieważ on zawsze dawał 100% siebie na boisku.

Ale nie był magikiem.
Moim zdaniem nie o taką siódemkę chodziło.
» 6 lipca 2023, 21:52 #411
RedRevolta: Onana + Hojlund + Sheikh i to okienko naprawdę będzie fajne.
» 6 lipca 2023, 21:24 #410
Apocalypse: Jaki Sheikh znowu?
» 6 lipca 2023, 21:25 #409
Dodge: Właściciel szejk xd
» 6 lipca 2023, 21:26 #408
Apocalypse: A dobra xD
» 6 lipca 2023, 21:26 #407
SickRabbit: Ta postać z Tekkena
» 6 lipca 2023, 21:37 #406
Kilerek7: Waniliowy xD
» 6 lipca 2023, 22:34 #405
RedRevolta: Nie oszukujmy się realnie sprzedamy Hendersona bo nothhingam jest nim zainteresowane -30mln będzie niezłą kwotą za niego, przy dobrych wiatrach może fulham kupi od nas freda ale to mocno wątpliwe i to by było na tyle jeśli chodzi o pozyskanie środków ze sprzedaży w naszym wykonaniu aa zapomniałem przecież zarobiliśmy już cały 1mln na sprzedaży Igbala... koń by się uśmiał.
» 6 lipca 2023, 21:18 #404
Apocalypse: Jak wciśniemy komuś Hendersona za 30mln to klub kupujący tak samo da się naciągnąć jak my na Maglajera
» 6 lipca 2023, 21:20 #403
DevoMartinez: Do tego odpada DDG z tygodniówką bodaj 370k tygodniowo. Fred pewnie za 15 mln, może jeszcze jakies drobne za Tellesa, Bailego, Williamsa i jakiś cud i sprzedaż Maguaiera tu jakieś 30-40 mil może by się udało i starczyłoby wtedy na Onane i 9tke.
» 6 lipca 2023, 21:22 #402
RedRevolta: ma 2 lata kontraktu u nas 26 lat, według mnie... lekko mówiąc nie jest to wybitny bramkarz ale za mniej niż 20mln na pewno bym go nie oddał.
» 6 lipca 2023, 21:23 #401
brazylianwisnia: Spokojnie zejdzie jeszcze VDB lub McT, Elanga, Telles, Bailly
» 6 lipca 2023, 21:36 #400
essaEdek: Przypomnę, że sprzedaliśmy rok temu Pereirę który wrócił z Flamengo za 10 baniek. ;)
» 6 lipca 2023, 21:43 #399
Litosci: No i pereira ciagnal Fulham po transferze
» 6 lipca 2023, 23:55 #398
M4S73R: Manchester United jest bliski dopięcia transferu japońskiego bramkarza Zion Suzuki za 5M.

United śledzi 20-latka od 6 lat.

(Źródło: Sponichi)
» 6 lipca 2023, 21:14 #397