Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Cristiano Ronaldo może dostać zgodę na odejście z Manchesteru United

» 16 sierpnia 2022, 10:49 - Autor: matheo - źródło: BBC Sport
Manchester United może pozwolić Cristiano Ronaldo na transfer w letnim okienku, bo nastrój zawodnika negatywnie wpływa na morale całego zespołu – informuje BBC Sport.
Cristiano Ronaldo może dostać zgodę na odejście z Manchesteru United
» Cristiano Ronaldo może opuścić Manchester United w letnim okienku
Czy Twoim zdaniem Manchester United powinien pozwolić odejść Cristiano Ronaldo?
Erik ten Hag publicznie podkreśla, że Ronaldo nie jest na sprzedaż i figuruje w jego planach na sezon 2022/2023. Ostatnie doniesienia sugerują, że holenderski menadżer zmienił zdanie i pozwoli na odejście 37-letniego napastnika.

BBC Sport informuje, że kierownictwo Manchesteru United jest zaniepokojone faktem, jak szybko z drużyny uleciał dobry nastrój, który panował w zespole w trakcie przedsezonowego zgrupowania w Azji i Australii. Portugalczyk nie był obecny na obozie z „powodów osobistych”.

Cristiano Ronaldo jest związany kontraktem z Manchesterem United do czerwca 2023 roku. Nie jest tajemnicą, że Portugalczyk chciałby przenieść się do klubu, który będzie występował w najbliższej edycji Ligi Mistrzów. Czerwone Diabły do tej pory nie otrzymały żadnej oferty za swojego zawodnika.

BBC Sport powołuje się na swoje źródła i twierdzi, że Ronaldo swoją obecnością w klubie tworzy negatywną atmosferę. Portugalczyk praktycznie nie rozmawia z kolegami z drużyny w klubowej kantynie. W klubie pojawiają się obawy, że obecne problemy w drużynie nie znikną, dopóki Ronaldo będzie na Old Trafford.

W Manchesterze United panuje przekonanie, że odejście Portugalczyka może spowodować poprawę nastroju i wyników w zespole, nawet jeśli przed zamknięciem letniego okienka nie uda się sprowadzić do klubu nowego napastnika.

Manchester United czas na dokonanie zmian w składzie ma do północy 2 września. Czerwone Diabły w najbliższej kolejce Premier League zmierzą się na Old Trafford z Liverpoolem (22 sierpnia).


TAGI


« Poprzedni news
Oferta Manchesteru United za De Jonga wygasła
Następny news »
Manchester United rozważa transfer Moussy Dembele

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (812)


Pete1S: Spuścić C,Ronaldo do klubu Kokosa i tyle.
» 19 sierpnia 2022, 01:04 #808
GoGoManU25: Beka z tych co się podniecają Casemiro. Gość przychodzi ze wszystkimi trofeami jakie tylko można zdobyć pokopać sobie w ostatnie lata kariery. Osiągnął wszystko i my będąc totalnie w dupie, w szambie po szyje, sięgamy po Casemiro i tworzymy komin płacowy sięgający nieba. Ten klub to jeden wielki mem. Podwoją mu pensje to nie dziwne ze chce przyjść. To będzie kolejny super transfer jak Varane
» 18 sierpnia 2022, 18:06 #807
dudak001: Panowie , zmieniając temat o Casemiro w kim
Byście zastąpili Dawida De Gea umówimy się jego lata minęły i zalicza regres jego gra nogami jest kiepska i umówimy się nie nadrobi tego już a w dzisiejszym futbolu gra nogi jest mega ważna , spójrzmy na inne kluby City ,Liverpool , Chelsea , Arsenal każdy wymienił bramkarza na młodszego z innego pokolenia którzy grę nogami maja opanowana na wysokim poziomie ,ale u nas w ogóle jest plan żeby Dawidka zastąpić ? Szukamy mu zmiennika ?! A może lepiej następcę nasz zarząd nie myśli przyszłościowo. Czekam na wasze pomysłu kogo byście widzieli mi wpadł w oko ALBAN LAFONT
» 18 sierpnia 2022, 14:55 #806
LisandroUnited: Najpierw dałbym szanse Hendersonowi bo chłopak zasługuje. Jeśli nie on to w Porto jest fajny chłopak - Diogo Costa.
» 18 sierpnia 2022, 15:36 #805
gohome: Yann Sommer gra całkiem spoko nogami, pograłby rok albo dwa potem dałbym szanse Hendersonowi (on chyba został wypożyczony na 2 lata) a Sommer mógłby być zmiennikiem wtedy przez parę lat.
» 18 sierpnia 2022, 15:44 #804
ALLADYN: Ornstein podał że Casemiro byłby jednym z najlepiej opłacanych zawodników. A najwyższe pensje mają Ronaldo, okolice 500k i De Gea 375k. Więc to oczywiste że tygodniówka będzie kosmiczna.

30 latek w Realu zarabia 9 mln rocznie, tutaj chcą mu dać minimum 18 mln rocznie. Niech ktoś zatrzyma tą karuzele śmiechu.
» 18 sierpnia 2022, 14:27 #803
LisandroUnited: Przecież już zdementowano informacje, że United podwoi mu pensje xd
» 18 sierpnia 2022, 14:38 #802
ALLADYN: Przeczytaj ostatni wpis Ornsteina sprzed 50 minut na Twitterze.
"Oferta wynagrodzenia wśród najlepiej zarabiających"

Ornstein to info tier 1 od lat. Tak samo jak Romano.
» 18 sierpnia 2022, 14:44 #801
vieeeri: Jeden z najlepiej opłacanych to równie dobrze 500, 375 jak i 250 tysi. Casemiro już podwyżki nie dostanie w Realu, bo mają za niego zastępstwo za 100M. Także jeżeli wierzyć słowom, że nie zostanie podwojona to akurat 300k nie powinno dziwić w jego przypadku. Przypominam Martial bierze jakieś 250k, a co do De Gei to nawet się nie wypowiem.
» 18 sierpnia 2022, 14:47 #800
brazylianwisnia: Ronaldo i DDG MIELI tyle. Teraz maja -25% i szybko to sie nie zmieni
» 18 sierpnia 2022, 14:47 #799
LisandroUnited: Alladyn
Oferta wśród najlepiej zarabiających, ale nie podwojona. Właśnie sam Ornstein napisał, że sugestie iż Casemiro będzie zarabiał dwa razy więcej niż w Realu są wide of the Mark.
» 18 sierpnia 2022, 14:54 #798
DaredevilUtd: 18 mil to jest 346tys tygodniowo
» 18 sierpnia 2022, 14:56 #797
Kimirionum: Juz lepiej jakby za Valverde im sypneli z 100 baniek
» 18 sierpnia 2022, 14:26 #796
majk: Na pewno Real sprzeda piłkarza, który jest przyszłością klubu za 100 baniek. Dałbyś 200 i by odrzucili.
» 18 sierpnia 2022, 14:33 #795
atotrikos: Casemiro wypowiedział się pozytywnie o United, mówił że to wielki klub i że ma tam także przyjaciela Varane z którym rozmawiał i ten odradził mu taki ruch.
» 18 sierpnia 2022, 14:17 #794
Kimirionum: Mowie wam, ze ten Casemiro to bedzie wtopa xd On w pierwszym miesiacu juz bedzie mial czerwo na koncie
» 18 sierpnia 2022, 14:16 #793
vieeeri: W trzecim dopiero, bo City Haalanda jest zaplanowane na 2 października.
» 18 sierpnia 2022, 14:49 #792
Rebxie: Głównym celem United jest teraz Casemiro. Umowa pomiędzy klubami postępuje. Casemiro dał pozytywne sygnały, że chce dołączyć do United.
David Ornstein
» 18 sierpnia 2022, 14:00 #791
MrCygan: Boże... Niech Glazerowie odejdą i niech nie robią już żadnych transferów. Kolejny najemnik za 400 tyś tygodniowo, gdzie w żadnym innym klubie o takiej kwocie nie ma na co liczyć.
» 18 sierpnia 2022, 14:02 #790
majk: Kto o zbliżonym poziomie chciałby na dzień dzisiejszy dołączyć do Man Utd?
» 18 sierpnia 2022, 14:05 #789
LisandroUnited: Ornstein już podał ze United nie podwoi pensji Casemiro
» 18 sierpnia 2022, 14:07 #788
Rebxie: Nie wiem co mam o tym myśleć. Z jednej strony kibice Realu płaczą, że odchodzi jeden z filarów. Z drugiej, to jest oczywiste, że przychodzi tu tylko dla kasy i ewentualnie dla nowego doświadczenia bo on już niczego nie musi udowadniać.
» 18 sierpnia 2022, 14:07 #787
ArktoS: Zobaczmy najpierw ile dostanie. Ale jeżeli ten transfer dojdzie do skutku to będę po prostu w szoku. Nie spodziewałem się nikogo o takiej klasie na pozycji, na której kogoś potrzebujemy.
» 18 sierpnia 2022, 14:15 #786
brazylianwisnia: Ludzie skonczcie plakac. pilkarze pokroju Casemiro sa dla Realu. Dla pana, panie Areczku jest Rabiot i fred.
» 18 sierpnia 2022, 14:46 #785
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 13:53

Jakoś nie wierzę w super odrodzenie nawet jeśli przyjdą jakieś nowe mordy. A jeśli nawet to jakiś krótki przebłysk i nowe kontrakty
» 18 sierpnia 2022, 13:52 #784
rreddevilss: A tak serio to z tym Casemiro jest cos na rzeczy? Ktos powazny o tym pisze czy jakies randomy? Xd
» 18 sierpnia 2022, 13:29 #783
Daka: BBC o tym napisało kilkanaście minut temu.
» 18 sierpnia 2022, 13:39 #782
vieeeri: Ja liczę, że to na wywarcie presji na transfer de Jonga choć powątpiewam, czy nasz zarząd by na to wpadł. Jeżeli Casemiro zarabia chyba 185tys. funtów to 250tys. powinno go przekonać, gdyby chciał odejść. A my musimy zapłacić 400, żeby mu się chciało chcieć.
» 18 sierpnia 2022, 13:48 #781
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 13:54

Tak, Tier 1 dla Realu o tym informował wczoraj. Romano ponoć też. Piniondz nie śmierdzi.

vieeeri ale z De Jongiem masz to samo, jemu też będą musieli zapłacić 400tys jak nic.
Zresztą Casemiro, który zdecyduje się przejść do nas w ciągu tygodnia > De
Jong, który od 3 miesięcy twierdzi, że jest szczęśliwy w najlepszym klubie świata, Barcelonie
» 18 sierpnia 2022, 13:51 #780
Daka: Ornstein właśnie podaje, że Casemiro jest alternatywą za De Jonga i jako, że szanse na jego przyjście zmalały to ruszamy po Brazylijczyka.
» 18 sierpnia 2022, 13:56 #779
milsco: Szok, że z transferów po erze SAFa wypalił tylko Ibra, reszta to totalny chłam i nic nie wnoszący zlepek talentów które kiedyś mają wypalić ale każdy wie, że to nie nastąpi
» 18 sierpnia 2022, 12:59 #778
ALLADYN: Było sporo ciekawych nazwisk na dziewiątke. Scamacca, David, Toney, Schick, Danjuma. Ale to trzeba było działać w lipcu, a nie spać jak menel pod ławką. Teraz będą nas z Milikiem łączyć, albo za gościa wartego 40 mln będzie trzeba zapłacić 65-70. Bo okienko sie kończy i sprzedający nie znajdzie następcy, albo też będzie musiał przepłacić i koło sie zamyka ;/
» 18 sierpnia 2022, 12:29 #777
pbskarpy: Ale czy Ty czaisz, że wymienione przez Ciebie nazwiska mogą nie pasować do klubu?
» 18 sierpnia 2022, 13:09 #776
majk: Andre Silva. Rok temu było o nim głośno, ostatni sezon w Lipsku miał nieco gorszy, ale wciąż strzela brameczki i trzyma formę. Dobrze gra głową, ma instynkt strzelecki, idealny wiek żeby odpalić i Portugalczyk.
» 18 sierpnia 2022, 13:09 #775
majk: pbskarpy jak to nie pasować do klubu? Chcesz powiedzieć, że nikt w Man Utd nie kieruje się naszymi rekomendacjami? Szok.
» 18 sierpnia 2022, 13:10 #774
atotrikos: Silva kolejny napastnik który by tu pasował. Do Lipska poszedł Sesko i Werner można śmiało się starać ale to Manchester, my nie umiemy w transfery.
» 18 sierpnia 2022, 13:30 #773
majk: W przeciwieństwie do takiego Cunhi, to coś tam postrzelał w swojej karierze, więc jak zawołają 50 mln, to cena przynajmniej będzie miała ręce i nogi. Młody, głodny gry Portugalczyk, dla którego pójście do United byłoby olbrzymim krokiem w karierze, czy stare tłuste koty jak Cavani i Arnautovic.
» 18 sierpnia 2022, 13:50 #772
sisinho: @pbskarpy

A jacy pasują? Kane za 150 baniek czy Nunez za 80? Szukamy tylko takich co trzeba wydać miliony i mają dużo followersów? Może zacznijmy budować drużynę a nie kupować gwiazdy.
» 18 sierpnia 2022, 14:17 #771
pbskarpy: Nie wiem, nie jestem skautem.
» 18 sierpnia 2022, 20:49 #770
Piotr: Kiedy trener wystapi publicznie i powie ze nie bedzie zadnych transferow?bo te media ciagle wymyslaja jakies niestworzone historie i nazwiska pilkarzy ktorzy napewno tu nie przyjda.Ani Casemiro ani nikt inny tu nie przyjdzie wiec poco marnowac czas
» 18 sierpnia 2022, 11:48 #769
ArktoS: Dlaczego?
» 18 sierpnia 2022, 12:07 #768
PogbaKingOfMANU: Może niech od razu wyjdzie i powie, że rozwiązuje klub, po co się rozdrabniać?
Nie jest dobrze, ale skąd w was ludzie aż takie czarnowidztwo. Ktoś na pewno jeszcze przyjdzie tego lata.
» 18 sierpnia 2022, 12:11 #767
Ciechanek: Pogba a to 10 lat to dla Ciebie jeszcze za mało, żeby nie myśleć czarnowidząco o tym klubie? :D Ile jeszcze będziecie wierzyć?
» 18 sierpnia 2022, 12:12 #766
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 12:14

Po co ma wychodzic? Jesli wszystko to wymysl pismakow a w klubie chilluja to kto marnuje czas? jedynie Ty wiec pretensje musisz miec do dziennikarzy lub nie czytac.

Ciechanek ale w co wierzyć? Ze klub bedzie dalej gral w pilke? no bede dlugo wierzyl. nie bedzie dramatu. niektorzy moze jeszcze nie dostosowali swoich oczekiwan do poziomu klubu..
» 18 sierpnia 2022, 12:13 #765
PogbaKingOfMANU: Ile będzie trzeba @Ciechanek ;) kiedyś w końcu musi ruszyć, żadne chude lata nie trwają wiecznie.
» 18 sierpnia 2022, 12:18 #764
Ciechanek: No ok, w sumie do Liverpoolu jeszcze nam brakuje 20 lat z oczekiwaniem na mistrza. Jak tam ktoś chce tyle wierzyć to nie ma sprawki. United jest super i wszystko jest dobrze :)
» 18 sierpnia 2022, 12:21 #763
brazylianwisnia: ciechanek nie jest dobrze ale ja wierze ze jest 38 kolejek, zagramy 38 spotkan i ukonczymy sezon na miejscu 1-20.
» 18 sierpnia 2022, 12:23 #762
PogbaKingOfMANU: Przecież napisałem wyżej, że wiem, że nie jest dobrze. Ale samym umartwianiem się to dostaniemy jakiejś nerwicy czy chorób serca, a i tak niczego to nie zmieni. A coś czuję, że ten sezon i tak da nam nie raz powód do krytyki, po co się teraz nakręcać jeszcze z transferami. Pokrytykujemy jeśli zarząd kupi jakichś czereśniaków, albo nikogo więcej, ale sądzę, że nie ma opcji by już nikt nie przyszedł.
» 18 sierpnia 2022, 12:34 #761
szakurek: Nie chce mi się wierzyć, wprost niedowierzam w tych, którzy niżej bronią glazerow. Po prostu dzień świra
» 18 sierpnia 2022, 11:44 #760
brazylianwisnia: mi tam lotto kto trzyma akcje. nie chce by wlasciciel dorzucal do klubu i najlepiej jakby akcje Glazerow rozeszly sie po gieldzie bez duzych udziałowcow. Wtedy moglibysmy sie skupic na druzynie, managerze i zarzadzie a nie na akcjonariuszach.
» 18 sierpnia 2022, 12:16 #759
Wirus: Dziwie sie, że nie interesujemy sie Andrea Belotti'm.
Wolny zawodnik, więc odpada kwota za transfer, jakby sie pojawiła od nas oferta, to myśle, żeby ją przyjął, gdzie u nas na brak kasy by sie nie musiał bać.
Andrea jest silnym, wybieganym, agresywnym napastnikiem. Dobrze gra głową, oraz ma dobre wykończenie.
Nie jest to może szczyt marzeń jeśli chodzi o długoterminowe obstawienie pozycji nr 9, ale Włoch byłby o niebo lepszy od Martiala.
» 18 sierpnia 2022, 11:38 #758
CRtheSaviour: Ja bym chciał zobaczyć Milika w United.
» 18 sierpnia 2022, 11:30 #757
sztejner: A ja nie
Rabini się nie zgadzają :P
» 18 sierpnia 2022, 11:43 #756
Lisan: Kiedy pojawiła się oferta w wysokości 50 mln euro za Martineza, włodarze Ajaksu zapytali się: "Kiedy klub wyłoży tak duże pieniądze na obrońcę, który ma 175 cm wzrostu? Tylko klub z Premier League może to zrobić" - ujawnił Mike Verweij.

- A potem Manchester United zaoferował 57-67 mln euro/ Ajax uznał, że odrzucenie jej byłoby nieodpowiedzialne. Klub był całkowicie zaskoczony, że złożono tak gigantyczną ofertę - dodał holenderski dziennikarz.
» 18 sierpnia 2022, 11:10 #755
mikiartur: jaki dziennikarz dał taki wywiad?
w sensie tą pierwszą część to chyba wiem kto ale tej drugiej wypowiedzi nie kojarzę żeby mi gdzieś migła na tt
choć oczywiście mogłem ją przeoczyć
» 18 sierpnia 2022, 11:22 #754
Rebxie: Dlatego jeśli przyjdzie oferta 80mln euro za Antony’ego, to myśle, że ją przyjmą bo nikt im za rok w życiu tyle nie da.
» 18 sierpnia 2022, 11:29 #753
Clsco: Pytanie czy jest sens tyle za niego płacić? Przejechaliśmy się już na Sancho.
» 18 sierpnia 2022, 11:49 #752
Rebxie: Tego nie wiem. Albo będzie gwiazdą lub skończy, jak Maguire.
» 18 sierpnia 2022, 12:04 #751
UnitedWeStand: @mikiartur
'jaki dziennikarz dał taki wywiad?'
Który, a nie jaki.

Poza tym, masz napisane w komentarzu: 'ujawnił Mike Verweij'.

'w sensie tą pierwszą część to chyba wiem kto ale tej drugiej wypowiedzi nie kojarzę żeby mi gdzieś migła na tt'
Zwrot: 'dodał holenderski dziennikarz' chyba nie pozostawia wątpliwości, że jest to dalsza część wypowiedzi tej samej osoby, której imię i nazwisko jest podane dosłownie 2 zdania wcześniej?
» 18 sierpnia 2022, 12:45 #750
Anhel: Albo dajemy Erikowi zawodników których chce i rozliczamy go z wyników albo dalej wytykajmy ten za drogi ten kulawy a ten łysy
» 18 sierpnia 2022, 12:47 #749
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 10:47

Jeśli chodzi o bramkarza to postarałbym się o Keylora Navasa. Myślę ze jest spokojnie do wyjęcia i to byłby bramkarz na 1 skład z miejsca. Doświadczony i dobrze gra na przedpolu. Paryżanie mają Donnarumme, Sergio Rico i kogoś tam jeszcze wiec na spokojnie mogliby rozważyć naszą ofertę. U nas problem zaczyna się również od bramki. Jak nie David to zawsze Maguire coś odwali. Jeśli w tej kwestii nic sie nie zmieni to nasza gra również.
» 18 sierpnia 2022, 10:46 #748
PogbaKingOfMANU: Bardzo dobry typ kolego, podpisuję się pod nim! Coś mi świta, że mówiło się, że PSG puszcza go do Napoli, a zawodnikowi chodzi przede wszystkim o regularną grę. U nas wchodzi z buta do podstawy, klub też mógłby myślę spokojnie finansowo przebić Włochów. Deal idealny z każdej strony.
» 18 sierpnia 2022, 12:15 #747
sisinho: No nie wchodzi z buta bo nikt go nie odstawi od składu tak samo jak Maguire'a nie odstawił ETH. To że kibice chcą to nie znaczy ze trener chce.
» 18 sierpnia 2022, 14:19 #746
United45: Ja mam mieszane uczucia co do tego czy Casemiro to typ zawodnika którego potrzebujemy w środku pola.

W Realu Madryt obok siebie miał zawodnika takiego jak Kross który dyktował tempo gry i mam wrażenie że takiego typu potrzebujemy. Rzeźnika mamy, biegacza mamy, potrzebujemy umysłu i spokoju, zawodnika który jednym ruchem zgubi trzech presujących go rywali, zawodnika który pod presją nie straci piłki na 16 metrze od naszej bramki tylko przyjmie odwróci się i zagra do przodu. Czy Casemiro to ten typ zawodnika? Moim zdaniem nie. W Realu Madryt to był człowiek od rozbijania akcji i dodania agresywności w środku pola a od kreacji i mózgu był Kross.

No nic zobaczymy, oby tylko nie obudzić się z niekoniecznie potrzebnym 30 latkiem z ogromnym i długim kontraktem mając nadal takie same problemy w środku pola
» 18 sierpnia 2022, 10:27 #745
nieeeeeeee: Pewnie u nas kimś takim ma być Eriksen.
» 18 sierpnia 2022, 10:34 #744
majk: Mamy w składzie Eriksena i Bruno, z ich umiejętnościami Casemiro nie powinien się martwić o kreowania gry.
Może będzie flop, a może Makelele 2.0.
» 18 sierpnia 2022, 10:34 #743
Bukaku: @majk hahahahah porównuj Modrica i Krossa do Bruno i Eriksena
» 18 sierpnia 2022, 10:36 #742
majk: Gdzie ja ich porównałem? Napisałem, że od tego są w drużynie.
» 18 sierpnia 2022, 10:37 #741
deksoo11: Myślę, że idealne do tego opisu pasowałby Pogba. A tak na poważnie. Casemiro jest 6, defensywnym pomocnikiem, którego w klubie nie mamy, wiadomo inny profil niż De Jong, dlatego do Casemiro trzeba kupić jeszcze jednego pomocnika. Jest kilka fajnych 8 typu Tielemans. Ale osobiście uważam, że jeśli gramy na 10 ( Bruno ) a w dodatku mamy Eriksena, to do Casemiro pasuje bardziej jakiś wybiegany Box to Box, bardziej defensywna 8. Fajny byłby Milinković Savić czy nawet ten Caicedo
» 18 sierpnia 2022, 10:39 #740
DevoMartinez: Będzie jak z Varanem. Chłop pogra chwile i potem wywalone jajka. O co on tu ma grać? Umierać za klub który mu lata i powiewa? Wygrał co miał do wygrania, nie ma nic do udowodneinia, przyjdzie na emeryturkę po kasiorke i tyle.
» 18 sierpnia 2022, 10:54 #739
atotrikos: Gość się śmieje a Eriksen i Bruno w odpowiednich zespołach to goście co robią co sezon Double-double więc nie wiem z czego ha.

U nas każdy kto zagra z: Maguirem, McTomkiem i Fredem wygląda jak nowicjusz. Podania do kolegi w tempo to pamiętam jeszcze w erze Fergusona.
» 18 sierpnia 2022, 10:56 #738
nieeeeeeee: Nie porównywał bym sytuacji Varane z Casemro. Francuz gdy gra spisuje się dobrze ale kontuzje nie pozwalają mu na dłużej wejść do 1 składu. Natomiast Casemiro problemu z kontuzjami nie ma.
» 18 sierpnia 2022, 11:01 #737
welllone: Uważam, że cały nasz blok defensywny leży i kwiczy podobnie jak atak ponieważ nie mamy w środku pola zawodników mogących kontrolować większość spotkań.
Bruno, Eriksen i zawodnik X moim zdaniem nie dają tej kontroli. Chciałbym się miło zaskoczyć i dostać DM-a takiego czy innego usposobienia, który w połączeniu z tymi panami zapewni nam spokój przy większości przeciwników. Ja nie mówię, żeby kontrolować po pół sezonu City.
W Realu Modric i Kross to profesorowie. Tempo rozgrywania, poruszanie się, podania, wizja. Przy nich i Casemiro błyszczy. Pewnie i by Fred nie wyglądał tragicznie ... nie no żart, nie dostałby się nawet do Realu B.
Człowiek niby wie, a jednak dalej się łudzi, że 1-2 transfery i kilka treningów odmienią tę drużynę.

Ponoć część zawodników skrytykowała zbyt otwarte nastawienie taktyczne ETH do meczu z Liverpoolem.
Widać, że lepiej czuli się przy Ole, gdzie chodziło o to aby szybko kontrować i dobrze się bronić (pomijaj ostatni sezon). Obawiają się pogromu.
» 18 sierpnia 2022, 11:04 #736
UnitedWeStand: @DevoMartinez
'Będzie jak z Varanem. Chłop pogra chwile i potem wywalone jajka'
Wiesz, że Francuz zmagał się z kontuzjami?

'Umierać za klub który mu lata i powiewa'
Aha, nie wiedziałem że aby odnosić sukcesy, to trzeba ściągać ludzi, którzy najwyraźniej kibicują United. Może ktoś w takim razie o tym poinformować City? Powinni ze wszystkimi obcokrajowcami rozwiązać kontrakty, bo nie wierzę aby którykolwiek z nich im kibicował od dziecka. Niech też oddadzą wszystkie puchary, które zdobyli.

'Wygrał co miał do wygrania, nie ma nic do udowodneinia, przyjdzie na emeryturkę po kasiorke i tyle'
Bayern jeszcze może się wycofać z transferu Mane, a Barcelona z Lewandowskiego?

Jęczysz, że nie chcesz piłkarzy, którzy coś osiągnęli, którzy będą zarabiać więcej niż aktualnie u siebie albo którzy mają wywalone czy grają w United czy w City, a z drugiej strony, to Milika też skreślasz, który przecież jest kibicem United od dziecka, jego marzeniem jest tutaj zagrać, nic nie osiągnął, a do tego pewnie będzie jednym z najgorzej zarabiających piłkarzy w kadrze.

Zdecyduje się.
» 18 sierpnia 2022, 12:57 #735
DevoMartinez: UnitedWeStand: Chłopie, United jest traktowane jako klub do zarabiania kaski. Jak chesz dorobić to idziesz do United. Tam nie ma wymagań, płacą kosmos za średniactwo. I w ten sposób przyciągani zawodnicy, którzy nie mają nic do udowodninia trafiający w tak mierny projekt jakim stało się niestabilne United, serio będą myśleć o czymś więcej niż kasie na koncie? Co tu wyskakujesz z Lewandowskim, tak jakby projekt sporowy fcb można było porównać do Utd. Jakich zawodników chce w Utd pisałem od dawna. Ludzi na dorobku, którzy dopiero pracują na swoje naziwsko, mają głód gry i rozwoju. Albo tacy co mają cos do udowodninia i to będzi eich motywacją. A nie kontrakt życia i dwa razy większe zarobki niż W Realu.

Dodam więcej, przez to że przepłacamy za średniactwo większosć zawodników u nas po podpisaniu kontraktu życia dziwnym trafem zaczyna równać do średniactwa. Przykłady Martiala, Rashforda, Shawa i ostatnie Bruno chyba dają już coś do myślenia? Klub stał się Skarbonką United. A Milika skreslam ze wzgledów sportowych, mierny snajper do tego rozsypał by się na kawałki próbując gry na wyspach.
» 18 sierpnia 2022, 15:14 #734
vieeeri: Nic lepszego dziś nie usłyszycie: po tt lata screen z Camemiro, Varane, Ronaldo w barwach Realu z podpisem, że już niebawem ich kapitanem będzie Maguire xD
» 18 sierpnia 2022, 10:26 #733
majk: Abstrahując już od tego, że Maguire się nie nadaje na kapitana, to cała ta sprawa z opaską kapitańską jest za bardzo rozdmuchana, jakoś nikt się nie rozwodzi w innych klubach nad tym dzień w dzień przez X miesięcy.
» 18 sierpnia 2022, 10:31 #732
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 10:53

Gość sam powinien się wyrzec tej opaski i ją oddać honorowo. To też może zaważać na jego grze i jest pod dużą presją. Media i wszyscy się z nas śmieją i pewno w szatni też nie są z tego faktu zadowoleni. No cóż...
» 18 sierpnia 2022, 10:53 #731
brazylianwisnia: moje zdanie jest takie ze Harry to idealny kapitan. nie mylic kapitana z liderami na boisku. nie oznacza to tez ze kapitan ma pewny plac czy cos. Kapitan ma wieksze mozliwosci dyskusji z sedzia i wybiera strone monety. na tym konczy sie jego rola. mam wrazenie ze harry wiecej wplynie podswiadomie na brytola sedziego niz Bruno czy inny ziomek z kontynentu.
» 18 sierpnia 2022, 12:19 #730
Kortney: Matheus Nunes oficjalnie w Wolves. Kwota transferu 45 mln euro. Bardzo ciekawy grajek. Spokojnie mógłby grać w każdym klubie top6 i być wzmocnieniem.
» 18 sierpnia 2022, 10:09 #729
majk: Podobno nie chciał przechodzić do większego klubu, żeby nie grzać ławy przez dwa lata aklimatyzacji. Rozsądne podejście, jeśli to prawda. W Wolves nie ma presji i piłkarze fajnie się mogą rozwijać.
» 18 sierpnia 2022, 10:22 #728
atotrikos: Zabawne, że jak jeszcze grałem w fife czyli gdzieś jakaś 2k14-15 xddd, to zawsze pierwszym transferem był Casemiro.
Rozwijał się kapitalnie na ponad 90 overalla i nigdy nie "prosił i trasnfery, podwyżki itd" hehe
Taka gra, taka anegdotka.
» 18 sierpnia 2022, 09:14 #727
VersorWhite: Ta gra ma tyle wspólnego z rzeczywistością co politycy z uczciwością.
» 18 sierpnia 2022, 09:17 #726
atotrikos: Nigdzie nie napisałem, że ma aczkolwiek wiele, wiele talentów z fify rozwinęło się podobnie jak w tej grze.
Często jak sobie oglądaliśmy z ziomeczkami jakiś mecz to były kwestie
"O tego też kupowałem"
"Dobry jest, w Fifie też robił się na 93"
XDDDD
» 18 sierpnia 2022, 09:31 #725
majk: Fifa ma skauting lepszy od naszego.
» 18 sierpnia 2022, 10:20 #724
wycho: Trudno sie nie zgodzić
» 18 sierpnia 2022, 10:29 #723
mikiartur: atotrikos - robiłem to samo ale w 19tce xd Zawsze Casemiro był brany xd
Do tego lubiłem także brać Guiedesa ciągle
» 18 sierpnia 2022, 11:17 #722
kptWiaderko: Jakieś taki głupie przeczucie mam, że już nie będzie żadnego więcej transferu i się załamiemy już totalnie...
» 18 sierpnia 2022, 08:58 #721
Kiharitony: Ja mam takie przeczucie ze będą jeszcze 3 transfery i się podbudujemy
» 18 sierpnia 2022, 09:10 #720
IntruZ9: Przecież wy już jesteście załamani,widzę co tutaj się wypisuje
» 18 sierpnia 2022, 09:44 #719
brazylianwisnia: To wy oczekujecie ze musza byc transfery bo inaczej lipa? w takim razie sciagajcie gacie i sie nadstawiac bo bedzie bolalo.
» 18 sierpnia 2022, 12:21 #718
Lisan: Casemiro i Fred. To dopiero będzie brazylijski duet śmiechu
» 18 sierpnia 2022, 08:55 #717
VersorWhite: Nie mów takich rzeczy bo za chwile eksperci z pakistanu którzy mają po 5000 komentarzy na tym portalu, siedzący w domu jadąc na ręcznym z leżącymi obok chipsami zaatakują Cie ze nie jesteś prawdziwym fanem. Wg nich być kibicem MU to popierać wystawianie szrotu od 1 minuty.
» 18 sierpnia 2022, 09:12 #716
mikiartur: nie żeby coś ale ten brazylisjki duet śmiechu gra ze sobą regularnie w reprezentacji Brazylii w podstawowej 11stce, doszedł do finału Copa America i wygrał el. MŚ w strefie CONMEBOL

Choć akurat uważam że w 1 składzie Casemiro będzie grał z Eriksenem i Bruno
» 18 sierpnia 2022, 11:15 #715
Stanior: Z tym Casemiro to tak naprawdę wszystko zależy od dwóch rzeczy: od tego czy chce przyjść i jeśli tak to z jakim nastawieniem. Jeśli ma przyjść i uważać "ja już wszystko wygrałem, ja już nic nie muszę" to lepiej niech nie przychodzi. Najgorsze jest to, że nigdy nie wiadomo przed transferem co kto ma w głowie. Może będzie mu się chciało przez pierwsze pół roku ale jak zobaczy, że tyra za wszystkich a reszta ma w nosie no to w imię czego ma zdzierać płuca? Mega ryzykowny transfer moim zdaniem, ale w sumie jakie transfery nie mają ryzyka?
» 18 sierpnia 2022, 08:44 #714
Apocalypse: Ale Ronaldo przyszedł z nastawieniem takim że chce jeszcze wygrywać go teraz jest zły xD
Najlepiej to wziąć sklad ze szkółki i dawać każdemu po milion szans
» 18 sierpnia 2022, 10:12 #713
szymek1193: Jak my chcemy wygrywać mecze jak trener nie potrafi składu ustawić
Transferu nie potrafią zrobić jeden ciągną miesiącami.
To jest naprawdę przykre.
» 18 sierpnia 2022, 08:39 #712
Malutki92: Każdy obwinia właścicieli może po części jest w tym wszystkim racja ale :
1. Ten Hag powiedział, że kupi tylko takich graczy, którzy pasują do jego stylu
2. od czasów SAFa mieliśmy gro menagerów. Każdy z nich wydał nie małą kase na transfery (ilość zawodników, którzy wypalili można policzyć na palcach 1 ręki)
3. Nawet jeśli ten sezon skończymy w okolicy 10 miejsca trudno trzeba dać czas trenerowi i wsparcie nie wymienia po kolei brakujące ogniwa. w 1 okienko wszystkiego nie zmieni, każdy nowy zawodnik od razu nie zmieni naszej gry. Muszą się zgrać dlatego nie trener powoli ale skutecznie działa. Jak widzę te wszystkie plotki kto jest z nami łaczony to podziękuję. Nakupować kolejnego szrotu można szybko. Tu chodzi o przemyslane, przyszłościowe transfery.
» 18 sierpnia 2022, 08:37 #711
Widmo: Owszem, ale De Jong był głównym celem transfeorwym. A nasz scauting, trener i właściciele skompromitowali się ciągnąć ten transfer miesiącami. A co gorsza nie mając planu B. Serio na całym świecie nie ma zawodnika o podobnym profilu, który pasował by do stylu jakiego oczekuje trener? Ten Hag był zatrudniony specjalnie dużo wcześniej, aby przyszykować plan działania na okienko. Cały ten plan opierał się na wzmocnieniu Pomocy i wszystko to legło w gruzach i nikt nawet nie przyszykował alternatyw. Taka krótko wzrocznosc nie służy dobrze na przyszłość. A skoro zostawiamy tenra to wina leży po stronie skautów, zatrudnianych przez Właścicieli(tych pierwszych tyz oststnio wymienialiśmy, więc pora na uciecie głowy). Do tego dodaj do tego informacje, że duża część szrotu w stylu Di Maria, Sanchez, Pogba, Schwarzenegger czy z obecnych Sancho, Ronaldo to raczej nie wymyśl trenera a chwyt marketingowych właśnie Glazerów
» 18 sierpnia 2022, 10:59 #710
Alibaba: Casemiro to kolejny zawodnik który tu przyjdzie odcinać tylko kupony jak varan…
» 18 sierpnia 2022, 08:26 #709
lopo92: Jeżeli nie będzie już mocnych transferów gotówkowych do końca okienka, a powiedzmy z dwa wypożyczenia, to można się faktycznie spodziewać, ze Glejzery chcą sprzedac klub
» 18 sierpnia 2022, 07:53 #708
brazylianwisnia: Niby dlaczego? To nie jest tak że ta kase mogą sobie wziąć więc im to nie robi. Lepszy skład daje też większą wartość czyli większą kase ze sprzedaży. Moim zdaniem żadnej sprzedaży nie bedzie przez lata.
» 18 sierpnia 2022, 08:07 #707
lopo92: Wydaje mi się, ze będzie podobny case co w Newcastle
» 18 sierpnia 2022, 08:14 #706
ReddeviL1987: Wy tak na serio z tym Casemiro? Władze Realu widzą, że Case kończy się nieubłaganie (30lat na karku i pochyła wkrótce będzie w dół), więc zaczęli zabezpieczać się na tej pozycji. Dodam, że na pozycji DP trzeba mieć kondyche na wybitnym poziomie i płuca ze stali... dziadek nie udźwignie. Kupili Kamavinge, teraz Tchouameniego. Real robi to tak, jak powinien każdy zdrowo zarządzany zespół. Teraz chcą wepchnąć nam gościa, który pogra na tak intesywnym poziomie może z rok i to obawiam się, że nie w PL. Będzie to samo co z Varane. Każdy jarał się tym trasferem, a jakie są realia? Przyszedł gość, który ma niesamowitą kartotekę za dosyć sporą gotówkę i sporą pensję, a ciągle leczy się i średnio prezentuje się na boisku. Jeszcze ktoś wierzy w niesamowite umiejętności Varana? Koleś grał za najlepszych czasów przy boku Ramosa. Tak, przy tym boku. Bez tego boku, szybko obniżył loty i Real to widział, a my głupi nie. Teraz Real wykorzystuje szansę na wypchniecie Casemiro i zarobienie dodatkowej gotówki, oraz pozbycia się sporej płacy w postaci wynagrodzenia. A my widzimy w Nim naszego wybawcę? Kto jest głupi? Powielamy znów te same błędy. Kibice Realu znów zacierają ręce i pewnie już z nas śmieją się. #GlazersOUT
» 18 sierpnia 2022, 07:36 #705
ArktoS: To nie są te czasy, że po 30stce zawodnicy stają się słupami soli.
IMO, transfer Casemiro do nas to strzał w 10tkę, bardziej niż FdJ, ale jakoś dalej w to nie wierzę. Nie spodziewałbym się, że będzie chciał do nas dołączyć, patrząc na początek sezonu w naszym wykonaniu.
ALE JAK DO TEGO DOJEDZIE! To uważam, że będzie nowym game-changerem.
Takich 6-tek z prawdziwego zdarzenia jest obecnie na lekarstwo. Casemiro, Fabinho, Kante, Busquets i prawie lista topu się zamyka.
Real popełni duży błąd pozwalając mu odejść.
» 18 sierpnia 2022, 07:45 #704
kolento: Według mnie sytuacja win win win dla trzech stron. Casemiro bo na koniec kariery dostanie duży kontrakt. Real bo sprzedaje 30 letniego zawodnika który szczyt formy ma za sobą za 60-80 mln. I my bo potrzebujemy na wczoraj topowego DP. Jesteśmy w takiej sytuacji, że do środka pola musi przyjść gracz na już. Nawet jak zagra tylko 2 dobre sezony będzie to dla nas spore wzmocnienie i da nam czas na szukanie innych opcji.

Zgadzam się, że w idealnych warunkach ten transfer jest idiotyczny dla nas ale jesteśmy w sytuacji jakiej jesteśmy (kto za to odpowiada to inna dyskusja) i trzeba się dostosować do tych warunków.
» 18 sierpnia 2022, 08:23 #703
tomekwietniu: kolento bardzo ciekawie to przedstawiłeś, trochę mnie ten argument przekonuje. Choć byłem całkowicie obozem Ruben Neves...
» 18 sierpnia 2022, 10:19 #702
mikiartur: nie skreślajmy jeszcze Varane'a. W zeszłym sezonie nie miał zbytnio obozu przygotowawczego i to był jego pierwszy sezon w PL. Zobaczymy co teraz będzie ale liczę na lepszy sezon w jego wykonaniu
» 18 sierpnia 2022, 11:13 #701
kojothehe: O co kaman z Glazerami? W latach 2005-2013 byly sukcesy to Glazery nie były takie złe, a potem mimo wydania niemal największej kasy ze wszystkich stali się źli?
» 18 sierpnia 2022, 04:24 #700
boro: Wydania największej kasy ? Jakiś czas temu ktoś tu napisał ile poszczególni właściciele wydali na swoje drużyny. Zobacz czyje pieniądze wydał MU. Glazery nie dały nic, jedynie wyrazili zgodę na zainwestowanie w jakiegoś piłkarza ale już inwestycja w skauting, centrum treningowe już nie bo pchali do swojej kieszeni. Abramowicz to tak! On inwestował swoje pieniądze w swój klub
» 18 sierpnia 2022, 05:29 #699
Diabelred: kojothehe,

Coz, na kogoś trzeba zwalic winę za niepowodzenia w ostatnich latach... To co mnie zawsze smieszy jak czytam komentarze to hipokryzja wielu osób tutaj. Schemat w zasadzie jest zawsze ten sam. Jest oficjalka kupna piłkarza x. W komentarzach jakieś 95% to pozytywy i jaranko jaki to świetny piłkarz do nas przychodzi, wypisywanie zalet itd. Przychodzi jeden, drugi sezon, weryfikacja grajka i jeśli się nie sprawdza(a tych niestety bylo większość w ostatnich latach...), to od razu sytuacja się odwraca i z tych 95% pozytywow, większość zamienia się w negatywy i zaczynają się pretensje w stronę klubu, trenera, ze jak można bylo sprowadzić takiego średniaka, że jak można była kupić gościa za taką kasę itd. Na tej samej zasadzie jest z trenerami.

Wracając jednak do tematu Glazerow, to jak dla mnie naiwnym jest myślenie, że przyjście nowego właściciela automatycznie spowoduje, ze na pewno wcześniej czy później wrócimy do topki. Gdybyśmy jeszcze zydzili kasę na transfery jak przez lata Arsenal, to jeszcze mógłbym zrozumiec, tylko że tu problem nie jest brak wydawanej kasy, bo tej od odejścia SAFA poszło już koło miliard funtów lub nawet więcej. Efekt tych inwestycji był taki, że wygraliśmy w tym czasie 5 pucharów drugiej(LE, FA Cup) i trzeciej kategorii(2xTarcze Wspólnoty, COC).

Świetnym przykładem jak powrót do topki potrafi być bardzo ciężki jest LFC. Klub przez dlugie lata będący w marazmie zmuszony oglądać nasze plecy oraz liczne w tym czasie sukcesy. Czy zmiana właściciela w 2010 roku spowodowala, że zmieniła się jakos szczególnoście ich sytuacja w przeciągu kolejnych 2-3 sezonów? Nie. Przez lata ciągle próbowali znaleźć odpowiedniego dla siebie trenera, ale im się to nie udawalo. Aż w końcu po wielu próbach i niepowodzeniach w końcu znaleźli kogoś takiego w osobie Kloppa. Jak dla mnie to właśnie znalezienie odpowiedniego trenera jest tu kluczem, żebyśmy również i my kiedyś wrócili do topki i ponownie realnie walczyli o majstra. Co rozumiem przez odpowiedniego? Takiego, który ma posłuch(piłkarze w pełni szanują trenera i są gotowi pójść za nim w ogień), ma odpowiednią wizję grę, ktora będzie pasować piłkarzom, ma swój pomysł na to jak ma wyglądać zespół, potrafi rozwijać pilkarzy i wyciągać ze swojego składu 100% oraz posiada doświadczenie w poważnej pilce. Kogoś takiego przez lata mieliśmy my w osobie SAFa( pamiętam jak jakaś część osób w ostatnich 2-3 sezonach Szkota narzekała na niego, teraz pewnie te osoby już doceniły kogo straciliśmy...) a teraz kogoś takiego ma niestety LFC. Trenerzy, którzy do nas przychodzili po SAFie posiadali tylko część z tych cech jakie miał SAF i ma Klopp. Zatrudnianie kolejnych trenerów o różnych preferowanych stylach gry oczywiście też tu nie pomagało.
» 18 sierpnia 2022, 07:17 #698
Manmanchesrer: Wtedy jeszcze rękę na tym wszystkim trzymał Malcolm, w 2014 zmarł. Masz odpowiedź.
» 18 sierpnia 2022, 07:43 #697
wielkifanMU: DiabelRed - co za bzdury o tych Glazerach wypisujesz. Lepiej poczytaj wywiady z Ragnickiem (czyli z kimś kto w przeciwieństwie do nas miał wgląd w ten klub od środka) jak to fatalnie wygląda od kuchni. Problem jest z niewyremontowanym stadioniem, nie ma nowoczesnej bazy treningowej, do tego system zarządzania skautingiem leży. Niemiec jak przyszedł do korporacji antysportowej zwanej Manchester United ,,był zszokowany stanem zespołu rekrutacyjnego i podejściem do skautingu" Kto zatrudnił kompromitującego się poprzedniego dyrektora generalnego Woodwarda?
Kto ponosi za to winę? Odpowiedź oczywista: bracia z USA, źle zarządzający klubem i koniec kropka, nawet nie ma co dyskutować o tych pasożytach.
» 18 sierpnia 2022, 08:33 #696
Kundziu: boro, jeśli są właścicielami klubu to wydają pieniądze ze swojej kieszeni a nie z cudzej, więc nie pisz głupot ;) Problemem to jest zarządzanie tym klubem: ludźmi, budynkami, mediami itd Pieniędzy to tu nie brakuje i na pewno wydają swoje pieniądze, a nie cudze ;)
» 18 sierpnia 2022, 10:09 #695
majk: No jak już się tak czepiamy szczególików Kundziu, to wydają pieniądze banku, a nie swoje ;)
» 18 sierpnia 2022, 10:36 #694
mikiartur: przecież protesty przeciw Glazerom były prawie od samego początku gdy przejęli klub

Z tego powodu kibice stworzyli klub United of Manchester który obecnie gra w półamatorskich ligach

W Diabelskiej biografii jest o tym dobrze napisane. Mnóstwo kibiców było oburzonych sposobem w jaki Glazerowie przejęli klub. Do tego od razu bilety na mecz zdecydowanie urosły co także kibicom nie przypadło do gustu. Do 2013 roku to działało bo stronę sportową zostawili Gillowi i Fergusonowi któremu ufali bezgranicznie skoro do ich przyjścia wywalczył z klubem 8 tytułów PL i 1x lm.
Jak odszedł zaczeli się wtrącać do pionu sportowego przez osobę Woodwarda. I wtedy się zaczęły problemy.
» 18 sierpnia 2022, 11:11 #693
welllone: United mimo, że wydał niemal najwięcej w 10 lat zrobił to ze swojej kieszeni. Klubowej kieszeni. Glazerowie nie dołożyli do klubu nawet 100 mln przez 10 lat, plasując się w stawce klubów piłkarskich daleko poza 10 miejsce właścicieli inwestujących w klub.

givemesport.com/88035629-liverpool-man-utd-barcelona-how-much-have-owners-invested-in-last-10-years

Wiadomo to też rezultat tego, że klub po prostu robi sam z siebie ogromne pieniądze. Jednak pokazuje to, że właściciele sami z siebie nie dołożyli tu ani grosza.
» 18 sierpnia 2022, 11:29 #692
Diabelred: wielkifanMU,

Fajnie, ale temat oraz tyczyl się sukcesów i tylko do tego się w odniosłem... Zresztą nawet gdyby Glazery rozwiazali problemy(bo te są i tego nikt nie neguje) o których piszesz, ale nic by to nie zmieniło jeżeli chodzi o wyniki zespołu, to czy kibice nie byliby do nich nadal negatywnie nastawieni i nie obwiniali ich za brak wyników od odejścia SAFa?

Co do wydawanej kasy, wystarczy spojrzeć na Newcastle za poprzedniego wlasciciela oraz Arsenal gdzie przez wiele lat oba kluby też zarabiały spore pieniądze, a jednak ich kluby nie wydawały pieniędzy, proporcjonalnych do ich zarobków. Zmierzam do tego, że mogliśmy i mozemy(jeżeli faktycznie miałoby dojść do sprzedaży klubu w przyszłości) trafić na jeszcze gorszych właścicieli.
» 18 sierpnia 2022, 14:50 #691
Batigol222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 04:01

Nie za bardzo trawię tego Casemiro, ale wcale nie wykluczałbym takiego transferu. Real liczy kasę i o ile z Modriciem grającym do chyba 37 czy ileś lat im się powiodło, o tyle nie jest powiedziane, że Casemiro w tym wieku nadal będzie się do czegoś nadawał na najwyższym poziomie. Jednocześnie United ma taką biedę na tej pozycji, że wyłożenie sporego hajsu i potężny kontrakt dla 30 latka też nie wydają się czymś niewiarygodnym. Varana pozbyli się bez sentymentów, to i z Casemiro raczej nie będą się cackać.

A no i wiadomo, że Casemiro>Fabinho, więc aż tak bardzo nie czepiałbym się o ten transfer z czysto sportowego punktu widzenia
» 18 sierpnia 2022, 03:59 #690
GoGoManU25: Moim zdaniem powinnismy dać czas Glazerom. Nic nie powstaje w dwa dni. Dadzą rade wyprowadzić klub na prosta.
» 17 sierpnia 2022, 23:46 #689
mikiartur: Mieli na to 9 lat odkąd spadliśmy z 1 miejsca na 7 w sezonie 2013/2014.

Jak chcą teraz wyłożyć dużo kasę to ok.
Zobaczymy co z tego będzie
» 17 sierpnia 2022, 23:49 #688
GoGoManU25: To nie o kasę chodzi cybancie. ManU wydane krocie na pilarzy i pensje. Nie w pieniądzach jest pies pogrzebany.
» 17 sierpnia 2022, 23:55 #687
mikiartur: jak już to MU a nie tak jak ty napisałeś

oni są głównym powodem dlaczego jesteśmy tu gdzie jesteśmy

po prostu mam nadzieję że sprzedadzą klub i tyle
» 17 sierpnia 2022, 23:58 #686
szakurek: Tylko tu nie chodzi o to, ze nie gra tutaj Mbappe, Messi, Lewandowski itp, a o to ze stadion jest w opłakanym stanie, centrum treningowe zresztą nie lepiej. Ogółem cały klub leży, nawet glupi basen w Carrington jest uszkodzony
» 18 sierpnia 2022, 00:09 #685
gohome: GoGoManU25 "Moim zdaniem powinnismy dać czas Glazerom" XDDDDDDDDDDDDD!
Nie nazywaj się kibicem United, bo nim nie jesteś żaden kibic nie napisałby czegoś takiego.
» 18 sierpnia 2022, 00:35 #684
swees: Przez chwilę myślałem, że to marny troll, a tu zaskakująca odklejka xD Powinniśmy dać czas Glazerom, pozbycie się Pogby było błędem, Ten Hag nieudacznikiem, DDG najlepszy w Premier League haha xD
Nieźle tam masz na tej swojej planecie GoGoManU25:p
» 18 sierpnia 2022, 03:51 #683
b4u2h0: Gogo weź ty sie zastanów zanim coś napiszesz czasem... albo skrajny ignorant albo troll
» 18 sierpnia 2022, 07:30 #682
majk: ''Bardzo możliwe, że Casemiro poprosi Real o odejście
Casemiro ma poważnie rozważać tę opcję, a niedawno kolejne informacje w sprawie podał Josep Pedrerol oraz Arancha RodrĂ­guez.
Obecnie, na mocy kontraktu obowiązującego do 2025 roku, Casemiro zarabia 7-8 milionów euro netto. United chce podwoić jego zarobki, a do tego zaoferować mu pięcioletni kontrakt.''
News z RealMadryt.pl

Arancha Rodriguez to ponoć tier 1, czyli grubo jednak.
» 17 sierpnia 2022, 23:36 #681
SzarimMusty: 5 letni kontrakt 30 latkowi hmm niezły pomysł taki typowo z pudelka.
» 18 sierpnia 2022, 01:31 #680
rreddevilss: Ja tam w zadnego Casemiro nie wierze 23 lata kibicuje United i nie nabiore sie na te "newsy" Pozniej bedzie gadka "przeciez probowalismy" Itd w strasznym bagnie znalezlismy sie, mysle ze jesli zostawimy Ten Haga to jakos ruszy kolo 2024 kiedys skoncza sie te chore kontrakty Martialowi, Rashfordowi , Shawowi czy Fredowi itd pod warunkiem ofc, ze sprowadzimy ogarnietych zawodnikow a nie jest to niestety takie proste jak wiekszosci sie wydaje
» 17 sierpnia 2022, 23:15 #679
mikiartur: powiem tak
sam transfer wydaje się nieprawdopodobny
ale sam Romano potwierdził że temat istnieje i że nawet ludzie od nas (chyba sam Murtough) jest obecnie w Madrycie

Poza tym Casemiro sytuacja jest następująca. Ma 30 lat. Real kupił Tchouameniego za grube pieniądze który ma być docelowym następcą Casemiro. Dlatego Casemiro musi zdawać sobie sprawę, że od Realu lepszej propozycji niż ma teraz nie dostanie. Perez rzadko daje długie kontrakty graczom po 30tce. W dodatku na jego miejsce ma już w klubie przygotowanego następce.
Sam Real też na pewno zdaje sobie sprawę, że wartość Casemiro z roku na rok będzie spadać. A sam Casemiro wie że tak sowita oferta kontraktowa może mu się zbyt szybko nie trafić.
Wiadomo kwestia tego czy będzie chciał bardzo dużo zmienić w swoim życiu: kraj, ligę, klub na zdecydowanie słabszy z raczkującym projektem, obecnie bez lm. Czy kręci go podjęcie nowego wyzwania za świetne pieniądze.
Nie wiem czy Casemiro ma rodzinę, ale na pewno oni też mają wiele do powiedzenia.

Real podobno stanowisko ma takie. Jak Casemiro będzie chcial skorzystać z naszej oferty, to oni pójdą mu na rękę i będą negocjować. Pewnie kwota będzie pomiędzy 60-70 mln euro. Lecz myślę że to by było do dogadania. Real to nie Barcelona. Nie mieli problemu sprzedać Ronaldo zaraz po zdobyciu lm. Więc i teraz skoro mają dobrą kasę do zarobienia zwłaszcza na piłkarzu którego nastęcę mają już w klubie - narzekać nie będą.

A zawsze za te 60-70 mln to mogą albo teraz jeszcze kogoś porządnego kupić albo spokojnie szukać odpowiedniego mocnego grajka na przyszłe okienko transferowe.

Więc tak jak Romano dziś na yt powiedział. Wszystko zależy od Casemiro
» 17 sierpnia 2022, 23:47 #678
Michux3: Tak sobie myślę że z perspektywy Ten Haga który miał w planach 5 letnią przebudowę United to skład który zastał jest bardzo przeciętny nawet na warunki całej ligi.
Wyobraźcie sobie że jesteście Erikiem przed sezonem,ilu naszych graczy(nielicząc transferów + młodzików) jesteście w stanie wymienić jako ważna postać w zespole walczącym o największe trofea za 5 lat.
Dla mnie to :
-Bruno
-Sancho
-Henderson(choć tutaj bez przekonania)
» 17 sierpnia 2022, 23:06 #677
joyrider: Sancho - gość za 80 baniek właśnie zaczął drugi sezon aklimatyzacji. Ciekawe czy przed końcem kontraktu zdąży coś zagrać dobrego. Bruno miał dobry rok, a teraz to bym proponował posadzić go na ławce kosztem Eriksena i myślę, że lepiej byśmy na tym wyszli.
» 17 sierpnia 2022, 23:24 #676
Rashy10: Jak wy oczekujecie fajerwerkowych występów od pojedynczych jednostek jak np Sancho, gdy cały kolektyw leży na historycznym dnie zalanym bagnem po same uszy z amtosferą wokół klubu włącznie.
» 17 sierpnia 2022, 23:37 #675
mikiartur: bo trzeba zaznaczyć że w ciągu tego jednego dnia xd:
- poważne źródła potwierdzają nasze mocne zainteresowanie Casemiro, i zaoferowaniem mu kontraktu długoletniego o wysokości 17-18 mln rocznie.
- poważne źródła potwierdziły nasze zainteresowanie Joao Felixem i odrzuceniem oferty (to tylko akurat hiszpańskie media pisały) ale także potwierdziły że Atletico odrzuciło wszelkie propozycje i jasno dało do zrozumienia że Joao nie jest na sprzedaż

- słabsze źródła informowały że negocjujemy z Barceloną transfer Desta w okolicy 20mln
- kilka źródeł napisało, że MU nie zamknęły drzwi przed Frenkim de Jongiem ale odczucia w klubie są takie, że raczej nic z tego nie będzie.

- Romero pisał że MU włączył się do wyścigu o Aubę

- BurtTelegraph pisał, że MU skontaktowało się w koncu z agentami Sergeja Milinkovica-Savicia

- Romano potwierdził że transfer Rabiota upadł a MU szuka bramkarza do rywalizacji z DDG. Podano 2 nazwiska (podobno jest jeszcze jedno ale nie ujawniono) Messliera i Sommera. Ale odnośnie tego 1 Romano napisał że Leeds nie zamierza go sprzedawać.

- padały też informacje ze słabych źródeł odnośnie Moraty i Asensio

- BurtTelegraph podawał że MU chce jeszcze do końca okienka zatrudnić aż PIĘCIU graczy - bramkarza, dwóch pomocników, prawego obrońcę i napastnika

- odnośnie prawego obrońcy - łączono nas także z Thomasem Meunierem który obecnie gra w Borussi Dortmund

- do tego informowały któreś angielskie media że ETH jest zwolennikiem ściągnięcia Zyiecha, oraz pisały także o naszym zxainteresowaniu Pulisiciem (najchętniej na wypożyczenie)

- Daily Mail chyba podawał że MU chce zakontraktować jeszcze 3 graczy a Romano pisał że na pewno MU zakontraktuje jednego topowego pomocnika.

a odnośnie odejść z klubu to dziś najwięcej pojawiało się o ew. odejściu Ronaldo i któreś źródła (ale chyba nie jakieś mocne) podawały że Sporting próbuje go ściągnąć. Do tego podobno Crystal Palace jest chętne na transfer AWB ale w okolicy 10 milionów euro.

O zainteresowaniu podobno sporym mówi się w przypadku Baillego którego początkowo MU chciało tylko sprzedać, ale teraz rozważają opcję wypożyczenia.

Także był jakiś twet o tym że Iqbal i Savage mają spore szanse iść na wypożyczenie

noi w ostatnich godzinach znów ożył w min. 2 źródłach temat Antonego za którego podobno idzie jakaś oferta w okolicach 80 mln euro.

no i poza informacjami odnośnie atmosfery w klubie oraz informacjach o potencjalnym przejęciu klubu przez Ratcliffe - to wszystko

Wszystko w ciągu ok. 15-17 godzin xd
» 17 sierpnia 2022, 22:46 #674
majk: Glazerowie przestraszyli się przejęcia i wykładają w końcu pieniądze, żeby zyskać w oczach kibiców?
» 17 sierpnia 2022, 22:50 #673
mikiartur: a jeszcze zapomniałem o Caicedo którego zainteresowanie z naszej strony potwierdził Romano - ale negocjacje ewentualne z Brighton będą trudne

Oraz inny cel z Juve - Weston McKennie jest rozważany wewnętrznie co także potwierdził Romano

Myślę że nie tyle zyskać w oczach kibiców co po prostu podnieść wartość klubu

Choć to drugie także na pewno biorą pod uwagę
» 17 sierpnia 2022, 22:55 #672
DevoMartinez: Szkoda czasu na te doniesienia. Lecą clickbaity w hurtowych ilościach bo zobaczyli pseuopismaki, że to działa. Niedługo będą hity o ofertach za Neymara i wymianie za Messiego. Media w XXI wieku to wielka manipulacja i brak ponoszenia odpowiedzialności za to co się napisze.
» 17 sierpnia 2022, 23:54 #671
mikiartur: Devo ja też bym tak uważał.

Ale to za dobre źródła piszą xd

Romano dziś kilka tych plot potwierdził a lepszego źródła od niego nie ma. Potwierdził zainteresowanie: Casemiro, Felixem, Sommerem, Messlierem, wspomniał że jak MU sprzeda AWB to będą chcieli kupić po i że czekają na ofertę z CP, wspomniał o McKenniem, wspomniał o Caicedo

Jedynie czego nie potwierdził to Meuniera, jakiś plot o Moracie, Asensio czy Griezmannie oraz nawiązaniu kontaktu z SMS

Coś naprawdę się dzieje imo

a zakładam że jutro kolejne nazwiska wlecą

zainteresowanie pulisicem też potwierdził.

coś tam wisi w powietrzu
pytanie co
» 18 sierpnia 2022, 00:02 #670
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.08.2022 04:55

mikiartur,

Kiedyś, jak byłem młodszy, za czasów gimbazy też się ekscytowalem tymi nowinkami transferowymi. Jednak po latach obserwacji zrozumiałem jak ten biznes faktycznie dziala. Tak jak słusznie zauważył DevoMartinez, ludzie z tej branży nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co piszą. Kluby, agenci, piłkarze niezwykle rzadko odnoszą się do tych ich rewelacji także mogą sobie używać do woli... Jak trafia z jakimś transferem to robi się z nich wyrocznie jak obecnie z Romano. Jak nie trafia to zawsze mogą powiedzieć, że nie że to nie oni się mylili, tylko to po prostu kluby się nie dogadały, klub postawił na innego piłkarza, pilkarz wolał zostać itd.

Wielokrotnie czytałem info jakie tu ludzie wklejaja od ulubieńca devilpejdza Romano i ponad 90% tego to było PGO, czyli przypuszczenia, gdybania, oczywistości. Weźmy przyklad Sancho. Po tym jak kupiliśmy Amada i Pellestriego(czyli polsrodki) od razu po zamkniętym oknie transferowym pisałem, że to oznacza, że w temacie Sancho jeszcze nic straconego, bo prawdopodobnie za rok wrócimy z nową ofertą za Anglika. Czas pokazał, że nie myliłem się. Czy jestem wróżbita? Nie. Czy mam jakieś wtyki w klubie lub jakichś anonimowych informatorów? Nie. Po prostu zwykła analiza sytuacji klubu oraz rynku transferowego i zwykle logiczne myślenie. W podobny sposób działają pismaki.

Ile w rzeczywistości są warte te ich niby tajemnicze źródła, świetnie było widać na przykładzie transferu Messiego. Praktycznie wszyscy, włącznie z Romano, podawali info, że na 100% Argentyńczyk zostanie Barcelonie. Czemu byli tacy pewni ? Bo nikt logicznie myślący nie mógł przypuszczać, że Laporta zwyczajnie blefował, przez długi czas kłamiac w żywe oczy, że nie ma żadnego problemu z kontraktem Messiego i na pewno Argentyńczyk zostanie w Barcelonie. Dodatkowo przecież w głównej mierze, to właśnie na obietnicy zatrzymania Messiego w Barcelonie Laporta wygrał wybory na prezesa, co jeszcze dawało większą wiarę w te słowa. Rzeczywistość pokazała, że Laporta dobrze wiedział, że nie zatrzyma Messiego. Z kolei Messi już od jakiegoś czasu musiał mieć już dogadany kontrakt z PSG, patrząc na to jak szybko stał się graczem PSG od czasu oficjalki o odejściu z Barsy. Gdzie wtedy były pismaki ze swoimi źródłami? Czemu chociaż jeden z nich się nie wyłamał i nie przyznal, że Laporta kłamie, a Messi i tak odejdzie i to do PSG?

Także radziłbym z dystansem podchodzić, do tych transferowych spekulacji nieważne autorstwa Romano czy dziennikarza x.
» 18 sierpnia 2022, 04:43 #669
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 22:45

Serio nie ma żadnych ciekawych graczy z takich klubów nawet Championship ? Z takiego Watfordu np Sarra bym widział. Na pewno gorszy by nie był od Rasha i byłby wzmocnieniem na ten moment. Pewno znalazł by się ktoś jeszcze. Powinniśmy pierw skupować graczy młodych, głodnych sukcesów i ich rozwijać. Taki transfer Casemiro gdzie ma juz 30 dychy na karku i ma kosztować 50-60 mln i na dodatek chce prawie 400tys tygodniówki to absurd. Przecież nie miało to tak wyglądać. On juz osiągnął sporo i przyjdzie tutaj tylko odcinać kupony. Jeśli mielibyśmy go kupić za 20-30 mln albo wyciągnąć za darmo to taki transfer byłby spoko nawet z większą tygodniówką na poziomie 200-300 tys. Czemu patrzymy na takich Rabiotów i Casemirów gdzie chca chore tygodniówki... Serio juz wolę widzieć w koszulkach tutaj takich McGinn'ów czy James Ward-Prowse'ów na początku niż znów zaśmiecać atmosfere klubową jakimiś głupimi kontraktami. Oni nie odmienią naszych problemów.
» 17 sierpnia 2022, 22:43 #668
majk: Brereton Diaz, bramkostrzelna młoda 9 z Chile, grająca w Blackburn. Ponoć ktoś już kupuje.
» 17 sierpnia 2022, 22:52 #667
mikiartur: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 22:31

Ze względu na dzisiejsze doniesienia to mam taką tezę, dlaczego nagle MU chce kupować dorogo i dawać wysokei tygodniówki mimo że przez większość okienka miało być odwrotnie xd

Glazerowie chcą kupić kilku znanych grajków by podnieść jak najbardziej się da wartość klubu, aby go sprzedać
a przy okazji dodadzą kilka lukreatywnych długoterminowych kontraktów aby przysporzyć bólu głowy ewentualnym przyszłym właścicielą xd

Podobnie zrobił Bartomeu tuż przed tym jak władzę w Barcelonie prejął Laporta - gdy przedłużył z kilkoma graczami kontrakt, dawając (m.in. Frenkiemu) większe kontrakty.

W dodatku jak wcześniej wspomniałem - coś musi być na rzeczy skoro Ratcliffe dał takie oficjalne oświadczenie za pomocą swojego rzecznika. Musi mieć jakieś informacje że na kupno MU jest szansa. Inaczej by nie szedł tak otwarcie


Oczywiście ta teza to może być mega nietrafiona ale kto wie xd
» 17 sierpnia 2022, 22:30 #666
NoLogo: Patrząc na działania tych gnid i to jaki mają PR wśród kibiców, wcale bym się nie zdziwił jak to by było prawdą.
» 17 sierpnia 2022, 22:43 #665
ermac: No panowie nie wiem jak Wy, ale ja po tym blamażu i ujeżdżaniu po United przez wszystkie możliwe portale świata dostrzegam szanse na rzostanie z rodziną Glazerów. Udawało się przez 10lat jechać na dziedzictwie SAFa, ale to się już skończyło.
Nie ma struktur. Nie ma projektu sportowego. Właściciele z USA nie mają czasu się temu przyglądać i rozumieją NFL, a nie PL, dlatego po tych upokorzeniach i wściekłości fanów oraz przesłankach o chętnych na zakup United zaczynam wierzyć, że jest to możliwe za co trzymam kciuki. Szkoda, że przejęcie będzie pewnie trwało, ale lepiej jak najszybciej niż czekać na cud.
» 17 sierpnia 2022, 22:28 #664
kamtor: Ciekawe czy teraz glazerowi sięgną do kieszeni żeby jeszcze zwiększyć wartość klubu poprzez kupno odpowiednich zawodnikow
» 17 sierpnia 2022, 22:25 #663
Oficer: Glazerowie sięgali do kieszeni Manchesteru United- tylko i wyłącznie.
» 17 sierpnia 2022, 23:44 #662
DiabelMateusz92: Podobno wracamy po Antonego
» 17 sierpnia 2022, 22:12 #661
vanantgaal: A FDJ będzie na 100% nasz
» 17 sierpnia 2022, 22:47 #660
ALLADYN: Casemiro 30 letni Brazylijczyk w Realu zarabia 190 tyś euro tygodniowo, United ponoć oferuje mu podwojenie.
Czyli około 380k na 4 letnim kontrakcie. Co może pójść nie tak? Do tego na stronie Realu patrzą przychylnie na oferte rzędu 60 mln. Twierdząc że "Kazik" obniżył loty względem tego co prezentował jeszcze w 2018 czy 2020 roku.

Już ten Rice za 100 baniek byłby lepszą inwestycją.
Bo zabezpieczy środek na 10 lat (a nie na 2-3) i nie będzie zarabiał 380k tylko np 180.
» 17 sierpnia 2022, 22:08 #659
brazylianwisnia: Przecież to bzdura. Gość nie zostawi Realu by grac w United.
» 17 sierpnia 2022, 22:09 #658
Jong: Obawiam sie że jak podwoja mu pensje to tu przyjdzie. Nie to ze mam coś do niego bo to top, ale mieliśmy chyba skończyć z astronomicznymi tygodniowkami, a to raczej jedyna rzecz która może go zachęcić do przyjscia tutaj. Chyba że skusi go nasz projekt sportowy to ok xd lepiej zrezygnować z gorących nazwisk i szukać piłkarzy na dorobku w naszej sytuacji
» 17 sierpnia 2022, 22:14 #657
majk: Brazylijczykom pieniądze nigdy nie śmierdziały akurat.
» 17 sierpnia 2022, 22:14 #656
Domin31: Niby czemu nie zostawi, tam już wygrał wszystko co mógł i to po kilka razy, do tego po przyjściu Tchoumeniego przybył mu kolejny rywal do walki o skład. Przy końcu kontraktu Real pewnie zaproponowałby mu mniejszy kontrakt bo jest po 30 i już nie jest taki dobry jak wcześniej, a tu dostaje 4 letni podowojony kontrakt. Dla jasności nie jestem za tym transferem za taką kwotę co się pisze i płacenie takiej tygodniówki, tylko argumentuje że dla samego Casemiro nie jest to takie bezsensu.
» 17 sierpnia 2022, 22:18 #655
Seba0619: Bardzo możliwe, że Casemiro poprosi o opuszczenie Realu Madryt w ciągu najbliższych kilku godzin. Manchester United zamierza podpisać kontrakt z zawodnikiem przed sobotą.
[jpedrerol]

Ktoś coś o tym źródle?
» 17 sierpnia 2022, 21:36 #654
gohome: Seba0619
[jpedrerol] to nawet całkiem, całkiem zródło.
» 17 sierpnia 2022, 21:39 #653
mikiartur: pedrerol to na ogół słabe info ale akurat odnośnie Realu Madryt to najgorszym źródłem nie był.
» 17 sierpnia 2022, 21:39 #652
boro: Czuje, że strzeli bramkę z Liverpoolem i wypracuje dwie
» 17 sierpnia 2022, 21:40 #651
majk: Tier 4 | Not Reliable
Takie info na reddicie znalazłem ;/
Na soccerwhizz Tier 3, też słabiutko.
» 17 sierpnia 2022, 21:41 #650
gohome: mikiartur no właśnie całkiem dobre w kontekście Hiszpanii a w szczególności Realu Madryt.
» 17 sierpnia 2022, 22:03 #649
wider: Manchester United został wystawiony na sprzedaż!
Z powodu obecnego kryzysu sportowego aktualni właściciele są skłonni oddać "Czerwone Diabły" w ręce kogoś innego.
Kwota oczekiwana przez rodzinę Glazerów to 6 miliardów funtów.
[The Independent, TalkSport]
jakieś dobre źródło ?
Nawet jeśli to prawda to pewnie rok/dwa trzeba by się jeszcze męczyć z glazerami bo wątpię aby to szybko załatwili
» 17 sierpnia 2022, 21:33 #648
mikiartur: Na moje to wygląda tak:

Ratcliffe wydał oficjalne oświadczenie w imieniu swojego rzecznika, że jest bardzo chętny na zakup Manchesteru United

Myślę że taki gościu który jest jednym z najbogatszych jeśli nie najbogatszym brytyjczykiem - nie mówiłby takich słów gdyby nie miał informacji że jest szansa na kupno Manchesteru United.

W dodatku niewiele robiąc ma niesamowite poparcie kibiców MU co także może być dobrym argumentem do kupna klubu.

Glazerowie mimo że zawsze ich prasa wybitna nie była - nigdy chyba nie mieli tak złej prasy.

W skrócie #JimRatcliffeIN
» 17 sierpnia 2022, 21:39 #647
majk: Ratcliffe IN
Glazers OUT
» 17 sierpnia 2022, 21:42 #646
Kilerek7: Jego majątek to 10 miliardów, jak kupi za 6, to zbiednieje mocno chłopina:D
» 17 sierpnia 2022, 21:57 #645
axel52: Podobno Musk zatwitował, że jest chętny na MU.
» 17 sierpnia 2022, 22:04 #644
dudson1993: Później napisał że to żart.
» 17 sierpnia 2022, 22:05 #643
Kilerek7: Już zdementował, mówił tylko, że był zawsze fanem i chodź nie kupiłby żadnej drużyny, to gdyby to zrobił to właśnie było by to MU.
» 17 sierpnia 2022, 22:05 #642
ermac: Musk wyjaśnił że żart ale Ratcliff może się zrzucić z tym panem, który ostatnio w wywiadzie też mówił o chęci zakupu. Myślę, że to się zepnie wszystko bo już cały świat pieje z United a Glazerowie nie mają pojęcia jak się prowadzi klub piłkarski i jak to odbudować więc czas się ewakuować z tonącego okrętu ze skrzynią złota.
» 17 sierpnia 2022, 22:07 #641
NoLogo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 22:30

Ma 10, wyda 6....
No nie, Ratcliffe ma zostać twarzą tego przejęcia - tak jak miki wspomina, poparcie kibiców. Nie przyjdzie jeden chłop, rzuci kasą i nara pejsiki. Najwięcej mowy było o konsorcjum, a nie pojedynczym nowym właścicielu.
» 17 sierpnia 2022, 22:28 #640
Daka: MU wracają po Antony'ego. "Ogromna oferta" zostanie złożona Ajaxowi w tym tygodniu. (Skysports).
Ciekawe o jakiej kwocie mowa, wcześniej pisano, że United jest gotowe złożyć około 50mln ofertę, a Ajax wycenia Brazylijczyka na 80.
» 17 sierpnia 2022, 21:28 #639
majk: Ładnie nas wydoją, Ajax za pieniądze z Manchasteru odbuduje się 2 razy.
» 17 sierpnia 2022, 21:30 #638
Seba0619: Jak już mają wydawać kolosalne kwoty, to niech chociaż kupują zawodników ze szczytu listy Ten Haga, Antony takim jest. Boli, że znowu damy się wydoić ale jesteśmy pod ścianą i wszyscy dobrze o tym wiedzą, teraz nie ma dla nas łatwych negocjacji.
» 17 sierpnia 2022, 21:32 #637
majk: Co racja, to racja Seba.
» 17 sierpnia 2022, 21:43 #636
devilek777: Antony to top skrzydłowy, takie mamy realia - ceny są jakie są.
» 17 sierpnia 2022, 21:43 #635
majk: Można by kogoś z dwójki Rash/Sancho na ławie w końcu posadzić.
» 17 sierpnia 2022, 21:45 #634
Genek: Niewiadomo czy wygryzie, jednak przesok z erdevisie do PL jest ogromny, będzie potrzebował pewnie aklimatyzaji, ale przynajmniej wzmocni głębie składu.
» 17 sierpnia 2022, 21:59 #633
Seba0619: Sir Jim Ratcliffe ufam Tobie. Trzymam kciuki, szanse może i niewielkie ale zawsze jakieś.
» 17 sierpnia 2022, 21:27 #632
majk: To byłby news. Pewnie będzie chciał zostawić po sobie jakieś dziedzictwo i United byłoby jego perłą w koronie. Pomarzyć można :)
» 17 sierpnia 2022, 21:32 #631
Seba0619: Szczególnie, że to zadeklarowany kibic a i doświadczenie z klubami piłkarskimi już jakieś ma. Od 2019 jest właścicielem Nice.
» 17 sierpnia 2022, 21:34 #630
Batigol222: Jak dla mnie na Liverpool powinna wyjść para Varane-Lindelof, do tego dwie "6": Martinez i Fred/McTominay oraz Wan Bissaka na PO, bo Dalota po pojedynkach z Diazem to pewnie trzeba będzie wykręcać z murawy ciężkim sprzętem. Pytanie wtedy brzmi: co zrobić z Cristiano, bo na kontry to on jednak jest ciutkę za wolny, zwłaszcza, że poza Matipem stoperzy Liverpoolu są szybcy? Możeta się śmiać, ale w sumie taki "zadaniowiec", jak Dan James czasami przydawał się zespołowi.

Ogólnie to 4-2-2-2 Ragnika to nie była zła koncepcja, bo do 4-3-3 United na ten moment na 100% nie ma odpowiednich wykonawców, więc może:
DeGea
Wan Bissaka-Lindelof-Varane-Malacia
McTominay-Martinez
Sancho/Bruno-Eriksen
Elanga-Raszford

No pupy nie urywa, ale w meczu z CP było widać, że Liverpool jest chyba jeszcze bardziej podatny na kontry, niż wcześniej, plus spora część składu to tam chyba jeszcze nie wróciła z wakacji (Van Dijk, Fabinho). Jedynie TAA gra świetnie, tyle że Nunezy marnują jego dogrania. Ogólnie ta ich prawa strona wygląda dużo groźniej od lewej, zwłaszcza kiedy schodzi tam ten Eliott, który fajnie gra na małej przestrzeni. Może więc taka dobra w odbiorze i agresywna "6", jak Martinez ustawiona właśnie bliżej tego sektora to byłoby jakieś rozwiązanie, zakładając, że Malacia radziłby sobie z Salahem.
» 17 sierpnia 2022, 21:04 #629
gohome: Batigol222 "co zrobić z Cristiano, bo na kontry to on jednak jest ciutkę za wolny"
Co? to co piszesz to nieprawda, Cris dalej jest szybki pewnie nie aż tak jak miał lat dwadzieścia parę ale jednak dalej potrafi się rozpędzić, być może rzeczywiście przyśpieszenie nie te i już takiego depnięcia na pierwszych metrach nie ma ale na dłuższym dystansie dalej potrafi się rozpędzić do wysokoiej prędkości, co prawda takich sprintów to on może wykonać pewnie kilka na mecz a nie 10, bo kondycja nie ta co kiedyś, ale dalej daje radę. Założę się że na długim dystansie takiego Sancho, Martiala, Shawa, AWB by wziął jak nic. Nie wiem jak Rasha i Elange ale pewnie nie odstawałby za bardzo jeśli by go wyprzedzili.
» 17 sierpnia 2022, 21:18 #628
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 21:20

Ja bym wyszedł trójką w obronie, skoro nie ma DMa, to można by ukryć jakoś ten fakt wystawiając 3 obrońców. Na dłuższą mete nie widzę w tym sezonie Lisandro w duecie na środku z kimkolwiek. Chłopak nie wiedział co się dzieje w ostatnim meczu, a to było tylko Brentford.

gohome pewnie by i wziął ich na krótkim dystansie, tylko potem przez 90 minut łapałby oddech zamiast biegać.
» 17 sierpnia 2022, 21:19 #627
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 21:22

Mi to obojętne kto wystąpi w tym kabarecie. Wszyscy są dobrzy
» 17 sierpnia 2022, 21:21 #626
gohome: majk kiedyś czytałem artykuł o tym że Ronaldo w ramach zarządzania siłami na przestrzeni sezonu ogranicza się do 3 sprintów na mecz. Po prostu wyczekuje okazji kiedy najbardziej warto tracić siły, bo jest szansa na gola i wtedy wykonuje sprint na maksimum swoich możliwości i podobno stara się wykonywać takich sprintów około 3 na mecz. Żeby móc zachować świeżość przez cały sezon i móc zagrać te 40 czy 40+ meczy. Zaczął tak robić po 30 w ramach zarządzania swoimi siłami na przestrzeni sezonu, nie wiem na ile to prawda po prostu kiedyś parę lat temu czytałem taki artykuł gdzie opisywali jak Ronaldo dba o siebie i jaki metody stosuje żeby móc jak najdłużej grać na wysokim poziomie i tam tak pisali właśnie o tych 3 sprintach na maksa co mecz.
» 17 sierpnia 2022, 21:36 #625
majk: No tak by wynikało z meczy, więc być może masz rację.
» 17 sierpnia 2022, 21:38 #624
Batigol222: gohome

pisałem w kontekście Liverpoolu: nie jest na tyle szybki, żeby uciekać komuś z duetu Van Dijk-Gomez. Gdyby tam na 40 metrze od bramki stał Maguire, to co innego. Z tego, co gdzieś widziałem, to Cristiano obecnie rozpędza się gdzieś tak do 33,5 km/h, czyli nie jest "wolny", ale jednak na ŚO biegających po 34,5-35 km/h to jest raczej za mało
» 17 sierpnia 2022, 22:18 #623
Batigol222: i nie, nie wyprzedziłby Martiala, bo ten biegał jakoś ok. 35 km/h. Z Wan Bissaką też mam wątpliwości.
» 17 sierpnia 2022, 22:21 #622
Braks: Tu nie ma kim i z kim grać. Kto nie przyjdzie się tu zmarnuje. Już takie cwaniaki jak Maguire,Bruno czy show się o to postarają
» 17 sierpnia 2022, 21:03 #621
damian2987: Ćwiaki dobrze prawi w najnowszym filmie na swoim kanale YT..
» 17 sierpnia 2022, 21:02 #620
majk: Właśnie obejrzałem, wspominał o Saulu Niguezie, ciekawa opcja, też o nim wczoraj myślałem. Do wyjęcia za grosze myślę, ciekawe czy dałoby się go odbudować.
» 17 sierpnia 2022, 21:15 #619
Fafky19: Naby Keita jest podobno "do wzięcia", brać go !
» 17 sierpnia 2022, 20:57 #618
SimonMU: Benfica zaraz gra...
Rafa Silva
Enzo FernĂĄndez
Gonçalo Ramos
JoĂŁo MĂĄrio

Każdego bym u nas widział i myślę maks 25-35 mln by kosztował jeden grajek..
» 17 sierpnia 2022, 20:51 #617
V3x: 1.Za mało medialni.
2.Za tani.
3.Jeszcze by się okazało, że mogą odpalić.
Wniosek? Kompletnie nie pasują do united.
» 17 sierpnia 2022, 20:56 #616
zylkos1988: Przecież Enzo Fernandez dopiero co przeszedł do Benfiki w tym okienku....
» 17 sierpnia 2022, 21:44 #615
SimonMU: A no tak mój błąd:) sorka!:)
» 17 sierpnia 2022, 21:46 #614
SimonMU: Kurde ,ale ta Benfica Gra:P masakra;(
» 17 sierpnia 2022, 21:48 #613
mikiartur: Hiszpańskie media twierdzą że transfer Casemiro coraz bardziej prawdopodobny ((Marca dokładniej)
» 17 sierpnia 2022, 20:50 #612
milsco: Marca to taki poziom jakbym ja napisał ze Mbappe wylądował już w Manchesterze
» 17 sierpnia 2022, 20:58 #611
majk: Wierzę w ten transfer tak na 1%, ale jakby wypalił byłaby to bomba transferowa i game changer.
» 17 sierpnia 2022, 20:59 #610
Lisan: Cieszył się człowiek ze Edek odszedł a nowe asy na czele z Panem Murtough zafundowali nam taki cyrk, najlepiej go zamknąć gdzieś w schowku do końca okna transferowego
» 17 sierpnia 2022, 20:44 #609
Rebxie: Sir Jim Ratfcliffe’s spokesman: “If the club is for sale, Jim is definitely a potential buyer.”

Ratcliffe’s spokeman: “This is not about the money that has been spent or not spent. Jim is looking at what can be done now and, knowing how important the club is to the city, it feels like the time is right for a reset.”

Sir Jim Ratcliffe spokesman: “The Glazers have come under fierce criticism from United fans, especially as the team has plunged into crisis amid chaotic player recruitment, but Ineos are willing to explore opportunities.”

Ratcliffe’s spokesman said that fresh investment into the club could be used to help upgrade infrastructure including the Old Trafford stadium which is in need of a major overhaul and modernisation
via DickinsonTimes
» 17 sierpnia 2022, 20:37 #608
Lisan: Rabiota nie potrafią ściągnąć a Wy o Felixie marzycie? Dobre dobre
» 17 sierpnia 2022, 20:25 #607
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 20:34

Zluzuj majtki,nikt nie wie komu tutaj wierzyć,romano też zaczyna strzelać info na prawo i lewo..." Tymczasem Jason Burt, korespondent Telegraph, właśnie poinformował, że United NIE złożyło żadnej oferty za Felixa, a wszystko to było kaczką dziennikarską
» 17 sierpnia 2022, 20:31 #606
Dankan007: Kibice mam takie pytanie. Pojawiają się plotki o felixie, de Jongu, pulisiciu itd. Czy zdajecie sobie sprawę ze to nie ma sensu i że ten klub jest mniej atrakcyjny niż jeszcze 2 lata temu.
Czy ktoś znający się na działaniu rynku transferowego może mi wytłumaczyć dlaczego nie kupiliśmy tielemansa za te 25mln, nie wzięliśmy belottiego za darmo z kontraktem 2+1, reszty pieniędzy nie wydać na solidnego PO. Nie mówmy tu o najlepszych obrońcach, ale o średniej półce która i tak jest lepsza od dalota i bisaki.
» 17 sierpnia 2022, 20:10 #605
majk: 25 mln za Tielemansa to wg mnie plota medialna, Leicester nie ma pieniędzy na wzmocnienia ponoć i tak tanio go nie oddadzą, sam zawodnik może się po prostu nie pali do odejścia na już, woli poczekać rok i przytulić dużą prowizję za podpisanie kontraktu.
Belotti prawdopodobnie nie pasuje kompletnie do stylu Ten Haga, dla mnie wygląda włoski Rasiak trochę, może dlatego.
Nie mam pojęcia czemu nie ściągamy PO, najwyraźniej uznali, że zobaczą czy da się z Dalota dobrego grajka zrobić.
Jak jest naprawdę, nie mam pojęcia xd
» 17 sierpnia 2022, 20:23 #604
Templeton: Ma rok kontraktu dlatego go za 25chca opylić, bo jak wspomniałeś -lester potrzebuje kasy
» 17 sierpnia 2022, 20:33 #603
majk: I kogo zbliżonego poziomem wtedy ściągną za 25 mln? Może myślą w ten sposób, nie wiem, jakoś nikt się nie pali do kupna Tielemansa, też to dla mnie dziwne.
» 17 sierpnia 2022, 20:37 #602
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 20:45

Jak nie wiadomo o co chodzi to wiadomo o co chodzi
» 17 sierpnia 2022, 20:44 #601
Templeton: Lepiej sobie poczekać do końca okienka albo do zimy bo wtedy lester będzie pod ścianą przy potencjalnych negocjacjach
» 17 sierpnia 2022, 20:53 #600
majk: Chyba że wciąż będziemy mieć 0 punktów, wtedy zaśpiewają 70 mln :D
» 17 sierpnia 2022, 21:00 #599
piotreek87: Tielemansa w meczu z Arsenalem to nie było na boisku taki grajek super
» 17 sierpnia 2022, 21:35 #598
Dankan007: Jasne że belotti to żaden wirtuoz, ale w sytuacji w której nie mam napastnika, a może mamy Martial który może a nie musi i ronaldo który ma dość tego klubu to lepiej ściągnąć kogoś kto grał w lidze top 5, coś tam strzelić potrafi. Filizofii nie widać w grze tego zespołu od dawna. Liverpool gra kontrę i skrzydła, city dominuje środek pola, a my laga na ronaldo. Oglądając United mam wrażenie że ten zespół się cofa w rozwoju i brakuje pomysłu. Każdy wie że przebudowa kosztuje więc czasem lepiej mieć półśrodki w postaci belottiego który może strzeli te 10 w sezonie i tielemansa który jest ograny w PL niż co roku wydać 80 albo więcej mln na zawodnika który i tak przepada.
» 17 sierpnia 2022, 23:17 #597
deksoo11: Już nie wiem kto głupszy - my oferujący 130m za Jao Felixa czy Atletico odrzucające to,
wiadomo Felix byłby naszym najlepszym zawodnikiem ale 100 milionów to max. Jak chcemy kupić zawodnika naprawdę największej klasy jakiegoś gamechangera czy szpice no to możemy taniej ruszyć po Oshimena (Napoli kontraktuje Simeone i Raspadoriego, będą mieli 3 napastników, więc pewnie łatwo go będzie wyciągnąć). Antony gdyby była oferta z miesiąc temu za 80 milionów to też by Ajax jej nie odrzucił. Teraz na stówke za kogoś przepłacimy, tylko ciekawe kogo
» 17 sierpnia 2022, 20:06 #596
DaredevilUtd: Najgłupszy jest ten co wierzy w źródła pokroju AS XD Romano potwierdzil tylko, że Atletico nie ma zamiaru go sprzedac.
» 17 sierpnia 2022, 20:11 #595
kamtor: Niby złożyliśmy ofertę za Felixa 130 mln i została odrzucona casemiro też nie ma zamiaru odchodzić a na nevesa zaluja
» 17 sierpnia 2022, 19:38 #594
Oficer: W styczniu barcelona ma po niego ruszyć. Także możemy sie i z tym celem transferowym już raczej pożegnać.
» 17 sierpnia 2022, 20:01 #593
Braks: Przepraszam a po co Felix
» 17 sierpnia 2022, 20:01 #592
rizx: Nie żałują, tylko nikt go nie chce. Neves wcale taki super nie jest (ni chyba, że ktoś go widzi raz do roku na highlightsach i widzi że strzelił z dystansu), a brak zainteresowania jego osobom ze strony topowych klubów już od wielu lat, dobrze to pokazuje
» 17 sierpnia 2022, 20:03 #591
mikiartur: żadne źródło nie podało że Casemiro odrzucił zainteresowanie MU
A krążą newsy że zaoferowaliśmy mu 18m euro rocznie (w Realu koło 10 rocznie zarabia)
» 17 sierpnia 2022, 20:11 #590
Braks: Ale pięknie,18 baniek na dzień dobry.
» 17 sierpnia 2022, 20:16 #589
boro: Arsenal chce nam gwizdnąć Caicedo
» 17 sierpnia 2022, 19:19 #588
ALLADYN: Zarobki najlepszych bocznych obrońców w BPL.

Robertson - 100k/tyg
Cancelo - 90k/tyg
Kyle Walker - 110k/tyg

Luke Shaw - 150k

To mówi więcej niż tysiąc słów. Do jakiego stanu zarządzania ten klub sie doprowadził. 95% piłkarzy w klubie zarabia więcej niż powinna.
» 17 sierpnia 2022, 19:12 #587
Domin31: I co gorsze Luke wszystko wydaje na mcdonalda :)
» 17 sierpnia 2022, 19:30 #586
brazylianwisnia: Luke to już raczej 115k bo LM nie powąchamy
» 17 sierpnia 2022, 19:32 #585
rizx: Jeśli faktycznie mamy zamiar wydać 80milionów euro na Casemiro, to XD
» 17 sierpnia 2022, 19:01 #584
Kilerek7: Atlético Madrid have rejected a €130m offer from #mufc for João Félix. His release clause is €350m #mulive [@diarioas
]
» 17 sierpnia 2022, 18:54 #583
kolento: Tak w ogóle to był kiedyś jakiś sezon w którym zaczęliśmy od 3 porażek (tak nie wierzę nawet w remis z LFC) XD?
» 17 sierpnia 2022, 18:15 #582
dawid262262: To kibic z ciebie taki jak z koziej du** trąba
» 17 sierpnia 2022, 18:28 #581
Seba0619: Chyba jako kibic zdajesz sobie sprawę jaka jest sytuacja w klubie. Jak powiem, że nie wierzę w to, że wygramy w tym sezonie Premier League to też uznasz, że nie jestem kibicem. Można ich oglądać, wspierać i mieć nadzieję, że tym razem zagrają lepszy mecz ale jesteśmy aktualnie w takiej sytuacji, że trzeba być naprawdę nie wiem jakim optymistą aby wierzyć w dobry rezultat z Liverpoolem. Jak ktoś jest realistą i nie wierzy w cuda to nie znaczy, że nie jest kibicem.
» 17 sierpnia 2022, 19:09 #580
zbyszek7: Mogliby juz oglosic koniec transferow, skonczylyby sie te wszystkie spekulacje i rozwazania
» 17 sierpnia 2022, 17:50 #579
mikiartur: Odnośńie ostatnich nazwisk co z nami łączą czyli: Casemiro, Sommer, Asensio, Meunier, Felix, Morata, Messlier, Dest

Casemiro - co do tego transferu to kompletnie nie wiem co myśleć. Z jednej strony to wielki gracz, doświadczony, który wygrał w futbolu klubowym wszystko. Z drugiej strony ma 30 lat i nie wiadomo co u niego w głowie siedzi. Czy nie przyszedłby tylko po kasę do nas. Bo u neigo sytuacja wygląda następująco. Zarabia w Realu koło 10 mln rocznie. Ma 30 lat + Real ściągnął już Tchouameniego który ma być docelowym zastępstwem brazylijczyka. Ma 3 lata kontraktu, ale wie że już raczej na następną podwyżkę szans nie ma w Realu. Real któremu pewnie jakoś mocno jeszcze by nie zależało na jego odejściu teraz, na pewno jakąś porządną ofertę rozważy, bo dla Pereza biznes to biznes. Sam Casemiro na pewno do MU poszedłby by więcej zarabiać. I teraz pytanie: co z ambicjami sportowymi u Casemiro itd. - na pewno takiej 6tki typowej, z prawdziwego zdarzenia nam potrzeba. I na pewno to będzie mega przeskok od Scotta i Freda. Ale wszystko zależy co u niego w głowie siedzi. Czy idzie tu tylko by kasę kosić, czy chciałby sobie rzucić nowe wyzwanie.

Sommer - osobiście zawsze lubiłem tego bramkarza. Na pewno posiada spory poziom umiejętności. Nogami też gra nieźle z tego co pamietam. I szczerze ten ruch mi sie podoba. Bo taki ruch nie zabierałby szans Hendersonowi w przyszłości na grę u nas w 1 składzie. DDG ma rok kontraktu i mam nadzieję że go nie przedłużymy. Sommer jest już wiekowy i to na pewno nie opcja na lata. W dodatku jest pewna szansa że też kwota odstępnego będzie niezła, a sam Sommer ma tylko rok kontraktu.

Asensio - gdy wcześniej go wymianiano jako ew. opcja to ja byłem za i w sumie wciąż jestem w jakimś stpniu zwolennikiem tego transferu. Sam Asensio ma na pewno większe szanse grać u nas regularnie niż obecnie w Realu. Sam Real także może być chętny do zawarcia umowy. Lecz to nie byłby transfer typu game-changer tylko transfer jako uzupelnienie. Na pewno Asensio co posiada to strzał z daleka i niezły drybling. Nie zrobi on różnicy z wielkimi rywalami ale jest w stanie coś strzelić ze słabszymi zespołami. Za cenę max 25 mln - jestem za

Meunier - kolejny łączony 30 latek z nami. Lecz myślę że ten transfer głupi nie jest. Dalot dostaje rywalizacje - ETH podobno AWB nie widzi w składzie i liczy na jego odejście. Więc sam pomysł transferu zły nie jest. Sam transfer dla Meuniera mógłby być atrakcyjny. Lecz to kolejna krótkookresowa opcja i jeśli Dalot nie wskoczy o kilka poziomów wyżej w przeciągu 1-2 sezonów to znów będziemy sobie szukać prawego obrońcy niedługo.

Felix - to byłby dla mnie game - changer i transfer którego bym ponad wszystko pragnął. Lecz imo niemozliwy do przeprowadzenia obecnie, chyba że MU walnie jakąś giga ofertę albo jakąś dobrą ofertę i dorzuci Ronaldo. Sam jestem mega fanem tego piłkarza i mega chciałbym go kiedyś u nas zobaczyć. Ale obecnie po prostu wątpię w ten transfer.

Morata - koelejna ew. opcja do ataku. Jakimś wielkim fanem Moraty nie jestem, ale znany jest z tego że jest pracowitym napastnikiem. Jako opcja do ataku można go rozważyć ale też na zdrowych warunkach. Więcej niż 40 mln bym nie dawał za niego

Messlier - trudno ocenić go za ten okres w Leeds. Zdarzają mu się mecze beznadziejne jak i wybitne. Na pewno jest młodym bramkarzem który sufit ma nawet wysoko. Ale chyba wolałbym krótkoterminową opcję Sommera, za rok ew. dać szansę Hendersonowi a jak on by odpadł to spróbowałbym Diogo Costę z Porto albo Mamardashvilego z Valencii

Dest - transfer Meuniera bardziej do mnie przemawia. Pomimo że Dest jest zdecydowanie młodszy i perspektywiczniejszy. Ale nie przemawia do mnie zbytnio. Nie jestem fanem jego umiejętności. Choć kto wie czy nie miałby wielkie motywacji i głodu by tu coś udowodnić.
» 17 sierpnia 2022, 17:33 #578
q4444: Felix? Dobry , ale wydaje mi się, że mamy inne pozycje do obsadzenia.
» 17 sierpnia 2022, 19:08 #577
Gallacher: Andrea Belotti bez klubu !
» 17 sierpnia 2022, 17:24 #576
Piotrek1991d: Jestem wlasnie bardzo zdziwiony ze zarzad nie interesuje sie tym zawodnikiem
» 17 sierpnia 2022, 17:58 #575
LisandroUnited: Casemiro byłby świetnym rozwiązaniem. Doświadczony, utytułowany, prawdziwy zwycięzca. Prawdopodobnie najlepszy defensywny pomocnik na świecie. Chociażby w repce gra w pierwszym składzie, a Fabinho siedzi na ławie.

Ciekawe, czy się uda, czy to tylko mydlenie nam oczu.
» 17 sierpnia 2022, 17:12 #574
wider: a Casemiro to wczoraj nie zdementował tych plotek o zainteresowaniu United ? Bo coś mi się wydaje że gdzieś w necie przeczytałem taki wpis
» 17 sierpnia 2022, 17:18 #573
brazylianwisnia: Przecież to jakieś bajki
» 17 sierpnia 2022, 18:20 #572
top4fun: Ta bo casemiro będzie chciał tu przyjść. W realu gra o mistrzostwo kraju, w LM też daleko zajdą a tutaj ani LM ani top4 na koniec sezonu
» 17 sierpnia 2022, 19:11 #571
Bylak: Raz sie przegrywa, raz sie przegrywa.
» 17 sierpnia 2022, 16:31 #570
Glory1878: Jesteśmy również zainteresowani Obamejangiem. Zatrzymajcie tę karuzele żenady, proszę
» 17 sierpnia 2022, 16:15 #569
Sideswipe: Co złego jest w Aubameyangu? Na pewno lepszy od tych wszystkich łączonych z nami napastnikami.
» 17 sierpnia 2022, 17:35 #568
top4fun: Kolejny gość który zrobi syf w szatni i będzie pobierał wielkie pieniądze...
» 17 sierpnia 2022, 18:20 #567
wider: spokojnie już podobno stwierdził że jak odejdzie to tylko do Cfc
» 17 sierpnia 2022, 18:29 #566
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.08.2022 16:15

Uwaga, można wypełnić sobie nazwiskiem jakie lubimy najbardziej.
XXX łączony z gigantem z Anglii!
YYY rozważy oferty za , ale tylko jeśli będzie wyższa niż...
XXX chce do United! Jego obecny pracodawca stawia wysokie wymagania!
United i YYY się porozumieli w sprawie transferu!
Negocjacje z XXX utknęły w martwym punkcie!
Manchester wycofuje się z walki o podpis XXX.

Najwięcej punktów zdobędzie ten kto wywoła najwięcej emocji. Nie musi to być najlepszy piłkarz, ale elektryfikujący publiczność.
Może już czas złożyć niby zapytanie o niby zakup Mbappe, Lukaku czy Benzemy?
» 17 sierpnia 2022, 16:14 #565
Kilerek7: A fee of around ÂŁ12.6m has been proposed for Thomas Meunier. #mufc have not yet made an offer but Meunier appears to be a more likely target than Sergino Dest, although he is also on their list. [@JBurtTelegraph
]

Ale media mają pożywkę.
» 17 sierpnia 2022, 16:12 #564
dev13: Mix bzdur i poboznych zyczen :P
» 17 sierpnia 2022, 16:04 #563