Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Atletico Madryt 0:1. Los Colchoneros za cwani dla Czerwonych Diabłów

» 15 marca 2022, 22:55 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United przegrał z Atletico Madryt 0:1 i pożegnał się z Ligą Mistrzów na etapie 1/8 finału. Gola na wagę awansu do ćwierćfinału zdobył Renan Lodi.
Manchester United – Atletico Madryt 0:1. Los Colchoneros za cwani dla Czerwonych Diabłów
» Manchester United przegrał z Atletico Madryt 0:1 i odpadł z Ligi Mistrzów
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Harry Maguire
Raphael Varane
Alex Telles
Fred
Scott McTominay
Anthony Elanga
Bruno Fernandes
Jadon Sancho
Cristiano Ronaldo
Nemanja Matić
Paul Pogba
Marcus Rashford
Edinson Cavani
Juan Mata

Oddano 120 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick przed spotkaniem z Atletico Madryt mówił, że jego piłkarze nie mogą powtórzyć błędów z pierwszego meczu, który zaczęli bardzo ospale. Już pierwsze minuty pokazały, że Czerwone Diabły odrobiły lekcję. Widzieliśmy dobrą energię, pressing i chęć przejęcia inicjatywy.

Manchester United za swoje wysiłki mógł zostać wynagrodzony w 13. minucie. Czerwone Diabły przeprowadziły szybką akcję. Piłkę spod linii końcowej zagrał Bruno Fernandes. Futbolówka trafiła na krótkim słupku do Anthony’ego Elangi. Szwed oddał instynktowny strzał z sześciu metrów, lecz piłka odbiła się od czoła Jana Oblaka.

Odpowiedź Atletico Madryt przyszła trzy minuty później. Kapitalne uderzenie zza pola karnego zanotował Rodrigo De Paul. Wydawało się, że piłka ugrzęźnie w bramce Davida de Gei, lecz ten popisał się fantastyczną interwencją.

Inicjatywa cały czas była po stronie Manchesteru United. Aktywni w ofensywie byli Fred, Bruno Fernandes i Cristiano Ronaldo. Dwa razy strzałów z dystansu próbował Diogo Dalot. Portugalczyk najpierw uderzył niecelnie, a następnie trafił prosto w Oblaka.

Manchester United sygnał ostrzegawczy dostał w 34. minucie. Piłkę do bramki skierował Joao Felix. Portugalski napastnik nie cieszył się jednak długo z trafienia, bo chwilę wcześniej asystujący mu Marcos Llorente znalazł się na spalonym w momencie podania od Koke.

W końcówce Czerwone Diabły nieco odpuściły i w 41. minucie zostały za to skarcone. Atletico Madryt objęło prowadzenie. De Paul zauważył Felixa na skraju pola karnego. Portugalczyk piętką odegrał futbolówkę do Antoine’a Griezmanna, a ten dokładnie dośrodkował na dalszy słupek. Tam akcję głową zamknął Renan Lodi i pokonał Davida de Geę. Piłkarze Manchesteru United próbowali reklamować faul na Anthonym Elandze, który miał miejsce chwilę wcześniej, ale sędzia i VAR byli innego zdania.

Tuż przed przerwą mocny strzał na bramkę Oblaka zanotował Bruno Fernandes. Bramkarz Atletico zdołał wybić piłkę poza linię końcową i Los Colchoneros zeszli na przerwę z jednobramkową przewagą.

Manchester United drugą połowę mógł zacząć od mocnego uderzenia. W 46. minucie daleką piłkę w pole karne Atletico zagrał Dalot. Tam piętką przytomnie zgrał ją Bruno Fernandes. Futbolówka trafiła do Anthony’ego Elangi, ten wjechał między obrońców Atletico, uderzył po długim rogu, lecz pomylił się o dobry metr.

W 52. minucie zabawę w polu karnym Manchesteru United urządził sobie Harry Maguire. Anglik wrzucił na minę Davida de Geę, a ten zagrał piłkę pod nogi De Paula. Argentyńczyk oddał mocny strzał na bramkę Czerwonych Diabłów, De Gea na szczęście zanotował dobrą interwencję.

Atletico Madryt miał korzystny wynik i cofnęło się głęboko pod własną bramkę. W 59. minucie Czerwone Diabły przeprowadziły niezły atak pozycyjny. W końcowej fazie piłkę z prawego skrzydła na dalszy słupek wrzucił Diogo Dalot. Akcję soczystym uderzeniem zamknął Jadon Sancho, posłał futbolówkę nad poprzeczką.

Manchester United dosłownie bił głową w madrycki mur, więc w 67. minucie Ralf Rangnick zdecydował się na potrójną zmianę. Na placu gry zameldowali się Nemanja Matić, Marcus Rashford i Paul Pogba. Niemiecki szkoleniowiec liczył na energię zmienników, którzy nieźle spisali się w meczu z Tottenhamem. Szaleńczego ataku na bramkę Atletico jednak nie obserwowaliśmy.

Manchester United niezłą okazję na wyrównanie stanu rywalizacji miał w 77. minucie. Piłkę z rzutu wolnego w pole karne posłał Alex Telles. W szesnastce najwyżej wyskoczył Raphael Varane, oddał dobry strzał głową, a kapitalną interwencją popisał się Jan Oblak. Po chwili z dobitką pospieszył Cristiano Ronaldo, trafił tylko w boczną siatkę.

W 84. minucie Ralf Rangnick zdecydował się na ciekawą zmianę – Juan Mata zastąpił Harry’ego Maguire’a. Czerwone Diabły przeszły na grę trójką obrońców i zamierzały rzucić wszystkie siły pod bramkę Atletico.

Szaleńczych ataków na połowie Atletico Madryt jednak nie było. Manchester United nie znalazł sposobu na sprytnie i cwanie grających mistrzów Hiszpanii. Czerwone Diabły przegrały dwumecz 1:2 i pożegnały się z Ligą Mistrzów. Pozostaje pytanie – na jak długo?

Manchester United – Atletico Madryt 0:1 (0:1)
Bramki: Renan Lodi 41’

Manchester United: De Gea – Dalot, Varane, Maguire (Mata 84'), Telles – McTominay (Matić 67'), Fred (Cavani 75') – Elanga (Rashford 67'), Fernandes (Pogba 67'), Sancho – Ronaldo

Atletico Madryt: Oblak – Lodi, Reinildo, Savić, Gimenez, Llorente – De Paul, Herrera Koke (Kondogbia 80') – Griezmann (Correa 90'), Felix (Felipe 89')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Atletico Madryt. Rewanżowy mecz 1/8 finału Ligi Mistrzów
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Atletico Madryt 0:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (609)


mikiartur: 🗞 Midfield is a priority position for #mufc and Ryan Gravenberch is one potential signing they have scouted, but he is believed to favour a move to Bayern Munich, where his agent Mino Raiola has strong connections. [@lauriewhitwell]

🗞 #mufc are monitoring Chelsea’s situation for Thomas Tuchel. He has given indications he will stay under a new owner but there is no guarantee the picture settles down, and some sources believe he would be open to hearing United’s pitch. [@lauriewhitwell]

🗞 #mufc's European status for next season is a complicating factor in negotiations but a lack of Champions League football is not thought to be a dealbreaker for certain targets. It remains to be seen how much money Joel Glazer sanctions for spending. [@lauriewhitwell]
» 17 marca 2022, 08:22 #599
sztejner: Jedni mają Bena White i dostają 0:2
Drudzy mają Maguire I dostają 0:5

Wpadka Arsenalu z powrotem wlewa złudne nadzieję w serca kibiców United
Z tym że nie wiem czy już mi się chce wierzyć w cokolwiek w tym sezonie :(
Tyle wiary i nadziei miałem które zostały pogrzebane w tym roku,że nawet nie wiem czy będę miał nadzieję co do przyszłego sezonu
3mam kciuki za to by zawodnikom jeszcze się chciało dograć ten sezon do końca i za Ralfa który niech przemysli wystawianie Harrego w skladzie
» 17 marca 2022, 07:31 #598
brazylianwisnia: Arsenal skończy z ok 73 punktami. Nikłe są szanse ze my ukrecimy 24pkt w 9 spotkaniach.
» 17 marca 2022, 07:39 #597
KubaUtd: Arsenal teraz gra z Aston myślę że tam też punkty zgubią.
» 17 marca 2022, 08:00 #596
OldFasion: @sztejner
To nie była wpadka Arsenalu.
To była spodziewana i wkalkulowana porażka.
» 17 marca 2022, 08:04 #595
mikiartur: Uważa się, że Marcus Rashford wyjechał za granicę na krótką przerwę, aby naładować swoje baterie i oczyścić głowę z drużyną #mufc , mając do dyspozycji resztę tego tygodnia. [
@TelegraphDucker
,
@mcgrathmike
]
Czyżby chciał zrobić Ronaldo sprzed meczu z totkami? xd
» 16 marca 2022, 23:42 #594
Genek: 3 tyg przerwy do następnego meczu także moża powiedzieć praktycznie jak okres przygotowawczy bo na kadre nie jedzie wiec ci co zostaną bedą mogli popracować, więc miejmy nadzieje że po przerwie na kadre bedzie lepiej nie tylko z rashem ale i innymi grajkami.
» 16 marca 2022, 23:47 #593
Reico100: Z Rashfordem jest taki problem, że nie widać po prostu chęci gry z jego strony. Taki Bruno, który również ma dołek formy w przeciwieństwie do Anglika stara się, biega, robi co może w skrócie. Z Rashfordem jest gorzej, wygląda na piłkarza wypalonego, coś jak Messi w PSG.
» 16 marca 2022, 23:57 #592
Genek: Zauważ jedną rzecz, że jak ci sie nie chce lub jak jesteś przybity metalnie i psychicznie to wygląda tak samo także akurat tak myśle, że jest w przypadku rasha bo nie wierze żeby mu sie nie chciało.
» 17 marca 2022, 00:04 #591
JaCiebieTez: Bo Marcus jest taki sobie. Ani to skrzydłowy ,ani to napastnik. Jeszcze jak do tego przyjdzie takiemu grajkowi grać w piłkę z gośćmi którzy razem nie tworzą co najmniej dobrej drużyny to....jest co jest
» 17 marca 2022, 01:13 #590
Chestnut: Rashford jest napastnikiem, ale nie jest 9, powinien grać jako ten drugi napastnik.
» 17 marca 2022, 09:07 #589
deadredemption: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 23:38

Niektórym widzę już dobrze wrotki odjeżdżają po tym jak ktoś przegrywa z czerwonką grając wyrównany mecz przez większość czasu.

Faktem jest, że ciągle mamy szansę na 4 miejsce, ale nie ma co zakłamywać obrazu, sytuacja nie jest kolorowa.

Niech Arsenal przegra zaległe mecze z Chelsea i Totenhamem. Jedyne co się dla nas zmieni to to, że dalej będą mieli punkt przewagi i jednocześnie koguty nas przeskoczą w tabeli.

Mając po taką samą liczbę meczy można porównać terminarze:

Wspólne mecze z CP, Brighton i Evertonem oraz mecz bezpośredni który będzie miał giganyczne znaczenie.

Z pozostałych meczy chyba można ślepo wskazać kto ma łatwiejszy terminarz:

AV, Southampton, West Ham, Leeds, Newcastle

Leicester, Norwich, Liverpool, Brentford, Chelsea

W powyższym wariancie Tottenham też jest nad nami i oprócz Liverpoolu, West Hamu i AV ma na rozkładzie same drużyny z dolnej 10 tabeli.
» 16 marca 2022, 23:37 #588
mikiartur: dla mnie na tą chwilę na 4 miejsce rozkładają się tak:
Arsenal 60%
Tottenham 25%
MU 10%
WHU 4%
Chelsea 1%
» 16 marca 2022, 23:44 #587
Batigol222: Na Anfield będzie ciężko, to fakt. Pozostałe spotkania do wygrania. Natomiast Arsenal może dostać w cymbał już w najbliższą sobotę przeciwko AV, plus spotkania z WHU oraz CP mają na wyjeździe, a to są niewygodne zespoły.
» 16 marca 2022, 23:44 #586
mikiartur: Na tą chwilę to ja nie widze nas jako faworyta lub 50/50 czy z Arsenalem czy z Chelsea także. z resztą musi być max jeśli mamy o czymś poważnym myślec
» 16 marca 2022, 23:45 #585
PLInfo: Ludzie, Arsenal gra co tydzień, ma fes mniej spotkań niż reszta czołówki. Oni, gdyby grali co 3 dni, to byliby na 8 miejscu, Oni fizycznie są słabi. Liverpool nie grając nic wielkiego pojechał z nimi 0:2, z czystym kontem w dodatku.
» 16 marca 2022, 23:23 #584
Batigol222: też tak sądzę, i mam nadzieję, że Chelsea oraz Totki ich naprostują, bo ich kibicom znowu narty odjeżdżają do Zakopanego. Patrząc obiektywnie, to te pogłoski o końcu szans United na TOP4 są mocno przesadzone: trzeba też spoglądać na to, z kim Arsenal gra te zaległe spotkania, plus jest jeszcze mecz bezpośredni, a Arsenal póki co dostaje w tym sezonie w cymbał od wszystkich mocniejszych rywali, więc...
» 16 marca 2022, 23:27 #583
mikiartur: Według mnie trochę przesadzacie.

Poza tym patrząc na terminarz to i my mamy wciąż trudny. Poza tym nawet jak Arsenal przewali jeszcze 3 mecze. z Totkami Chelsea i Nami. To potrzebujemy mieć równie bardzo mocną serię + oni także muszą coś jeszcze zgubić. A my także mamy z nimi + z LFC I Chelsea mecze do grania. Przed przegraną z Liverpoolem mieli potencjalnie 10pkt nad nami przewagi. Teraz mają potencjalnie 7. Mamy max 27pkt do zdobycia. Oni 30pkt.
Szanse wciąż są. Racja. Ale pamietajmy że jeszcze prócz Arsenalu Totki są niebezpieczne a i WHU także jest w grze. A samemu mi trudno uwierzyć że teraz wszystko do końca sezonu będziemy lecieć jak huragan. Choć trzeba przyznać że Leicester Norwich Everton Brighton, Brentford wydają sie w gorszej formie niż byli wcześniej jak z nimi graliśmy. Palace będzie niebezpieczne + 3 mecze z Arsenalem Liverpoolem i Chelsea.
Teraz mamy 3 mecze w których trzeba w kwietniu zrobić 9/9 czyli Leicester Norwich Everton. Potem 2 mecze w ciągu 3 dni z Liverpoolem i Arsenalem. Nastepnie Brentford Brighton i w 37 kolejce Chelsea a 38 Crystal Palace.

Jeśli Arsenal coś straci pkt z AVL + Tottenham zrmeisuje z WHU(albo WHU wygra) wtedy uwierzę troszkę bardziej że nadzieja pewna jest.
» 16 marca 2022, 23:39 #582
Anhel: Okej spoko skoro Pogbie włamano się do domu w trakcie meczu LM gdzie były jego dzieci to on już ma pretekst aby uciec czyli brak poczucia bezpieczeństwa (tak samo tłumaczył się na początku Di Maria), Rashford zrównany z ziemia przez kibiców to i on znajdzie sobie wymówkę aby odjeść, brak LM będzie wymówka dla CR7, tęsknota za rodzina będzie dotyczyć Cavaniego, szkoda ze nasz Harry wie iż trafiło mu sie jak ślepej kurze ziarno i nawet jak mu powiedzą ze ma stad spadać to jest tak tępy ze nie zrozumi
» 16 marca 2022, 23:14 #581
DaredevilUtd: Chcialem sie przyczepic, ale dosc mocno trafiles.Cavani odejdzie bo juz dawno chcial, wiec nic dziwnego, co do Ronaldo mysle, że bez LM pojdzie gdzies poza europe, ewentualnie wroci do rodzimej portugalii.
» 16 marca 2022, 23:23 #580
mikiartur: No bo w sumie w europie poza MU to chyba jedyny kierunek to PSG albo Bayern jakby im Lewandowski uciekl i niezakontraktowaliby Haalanda a szukaliby krótkoterminowej opcji
» 16 marca 2022, 23:29 #579
hraboNX: Po co szarpać się z kibicami konkurencyjnych drużyn? Po prostu trzeba wygrywać swoje mecze i tyle. Dopiero później spoglądajcie na tabelę PL. Arsenal ma jeszcze zaległe spotkania (chyba nie ustalono im terminu konfrontacji z Spurs). Dużo ważyć będzie bezpośredni pojedynek na Emirates. Luz, zobaczymy jak będzie. Czy naprawdę trzeba kopać się po kostkach? :)
» 16 marca 2022, 23:13 #578
mikiartur: Ja to akurat ich dziś ciągle chwalę hahahahha
Dawno już minęły te czasy "dyskusji" Magika z Sandbeadem czy innymi kanonierami albo Ruffneckim xd
Jedynie nie licząc tego incydentu sprzed dwóch dni.
» 16 marca 2022, 23:19 #577
GraanManU: Magik to był gościu :D Pozdro jak to czytasz !!
» 16 marca 2022, 23:29 #576
top4fun: Komentarze tutaj po pierwszej połowie Arsenal Live: arsenal zasługuje bardziej na top 4, zaangażowanie niesamowite, kadra gorsza ale fajnie grają, chciałbym żeby utd tak grało.
Komentarze po 0:2 po niewymuszonych bramkach i gdzie przebieg meczu się nie zmienił zbytnio: Arsenal klub mem, kapiszony, zaraz będzie seria przegranych stracą top 4
» 16 marca 2022, 22:54 #575
obiektywny91: Ale to akurat bezwartosciowy majk sie odzywal wiec nie ma co przezywac
» 16 marca 2022, 22:56 #574
mikon70: Ale to ty się tu żalisz, ze biedny Arsenal tak dobrze grał, a Liverpool na farcie znowu. Jeszcze raz spytam. Kogo to obchodzi? Liczy się wynik.
» 16 marca 2022, 22:56 #573
majk: Jak nie ma co przeżywać, to po co tak sie plujesz od 45 minut?
» 16 marca 2022, 22:59 #572
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 23:16

Widze, ze za czasów wengera lubiales jak byliwcie na 4 miejscu. Stad ten nickname XD Obiektywny tez sie nie kryje z bycia miesem armatnim.
» 16 marca 2022, 23:15 #571
Batigol222: W drugiej połowie Liverpool podkręcił tempo i z Arsenalu nie było co zbierać, pomijając fakt, że praktycznie nie tworzyli sobie sytuacji pod bramką Liverpoolu. A te "niewymuszone bramki" to konsekwencja tego, że mają w kadrze takie ofermy, jak Cedric czy White
» 16 marca 2022, 23:15 #570
mikiartur: nie no Arsenal zagrał 50-60 minut jak równy z równym z Liverpolem + bardzo solidnym ecz z City na początku roku. My pod tym względem to graliśmy mega dno w porównaniu do nich.

A do straty ich top4 to jeszcze daleko. Przegraną z Liverpoolem mogli wkalkulować. Tu potrzeba jeszcze z 3 porażek i dobrej serii u nas by mieć jakieś nadzieje.
» 16 marca 2022, 23:15 #569
Jaro9107: Może trzeba znowu się zainteresować Pau Torresem, nieźle gra dzisiaj. Jest szansa że od Harrego będzie lepszy :d
» 16 marca 2022, 22:52 #568
majk: To akurat żaden wyczyn :D
» 16 marca 2022, 22:53 #567
mikiartur: Wciąż nam w sumie potrzeba lewonożnego obrońcy
Jest wciąż młody - why not?
» 16 marca 2022, 23:13 #566
DEPE: Serie A została zezłomowana. ZERO druzyn w LM i w LE :D
» 16 marca 2022, 22:50 #565
Strzelec: A co z Atalantą?
» 16 marca 2022, 23:08 #564
DEPE: masz racje, zostal ten rodzynek, zobaczymy jutro czy pozostaną w grze
» 16 marca 2022, 23:12 #563
ReddeviL1987: To co gra United to piach, ale w życiu nie chciałbym abyśmy grali tak jak Atletico. Autobus, symulka i gra na czas. Z tym trzeba się zgodzić. Natomiast kim my mamy odwracać losy spotkania. Spróbowałem podzielić kilku naszych piłkarzy odnośnie poziomu, formy czy dyspozycji jaki prezentują.
DeGea- tu chyba każdy zgodzi się ze mną- klasa światowa. Niezliczone ilości ratowania tyłka obrońcom.
Varane, Bailly - solidni obrońcy lecz wizytówką obrońców powinna być regularna gra na równym poziomie. Niestety u nich regularnie występuje kontuzja.
Lindelof, Dalot, Wan Bissaka, Shaw, Telles- średniacy, choć pierwszy z nich trzyma formę od dłuższego czasu (średnią ale jednak). Shaw ogromny talent i momentami oceniany jako jeden z lepszych na boku w lidze. Lecz jego forma zmienna. Kontuzjogenny.
Phil Jones- średniak, który powinien mieć na drugie "wieczna kontuzja"tego gościa nie powinno być już dawno w tym klubie.
Maguire- brak słów
McTominay, Fred, Matic- defensywnie usytuowani piłkarze. Z tym że dla mnie jedynym DP z tej trójki to McTomek i to taki przeplatający dobre mecze ze słabymi. Fred to dobry zawodnik, ale na pewno nie na pozycji DP i nie na pierwszą 11 z którą miałby walczyć o najwyższe cele. Często nie doceniany. Matic przez większość swojej kariery był średniakiem, a teraz jest średniakiem u schyłku swojej kariery. Emeryt
Mata- emeryt
Pogba,Lingard, Rashford- "wielcy" tego klubu. Niestety wielcy tylko na papierze. Totalnie bez formy. Pierwszy to wiadomo odejście i ogromna wy je bka na klub i kibiców od samego prawie początku. Drugiego można było zawczasu próbować ogrywać w pierwszej 11 jak tylko wrócił z wypożyczenia i miał formę. Teraz to d... Jedno ich łączy "chęć gry i ambicja" Moim zdaniem wszyscy są już myślami w innych klubach, bo trzeba pamiętać że i wokół Rasha mówiło się o zainteresowaniu innych klubów, a więc chłop nawet nie stara się. Największa dla mnie porażka tego sezonu po Magłajerze.
Bruno- ma chłop papiery do grania na najwyższym poziomie i nie raz to udowodnił, jednakże ostatnimi czasy mocno zawodzi. Moja rada: powinien trener zakupić mu ciężarówkę snickersów bo gwiazdorzy, bądź wylać mu kubeł zimnej wody na głowę.
Sancho, Elanga- młodzi z ogromnym potencjałem. Pierwszy jeszcze nie pokazał zbyt wiele, ale jestem pewny że to kwestia czasu i będzie z niego solidny skrzydłowy. Drugi natomiast to odkrycie tego sezonu. Trzymam za niego kciuki.
Greenwood- ogromny diament do oszlifowania. Egoista ale utalentowany. Wielkie osłabienie dla klubu moim zdaniem. Szkoda że chłop tak zawalił sprawę.
Cavani- zawodnik niedoceniany. Wielkie serducho do gry. Ambitny, grający zawsze na 100% Niestety pech prześladuje go przez większość kariery i zazwyczaj to bohater dalszego/ drugiego planu. Emeryt.
Ronaldo- gość nieoceniony. Bezcenny. Klasa światowa. Dla mnie najlepszy piłkarz na świecie. Przykro patrzeć z kim musi grać i że to końcówka jego gry na takim poziomie. Widać że atrybuty zwłaszcza szybkość maleją. Ciężko to pisać, ale emeryt.
Podsumowując skład ManU jest średni z dwoma zawodnikami klasy światowej, kilkoma bardzo dobrymi lecz bez formy bądź szukającymi innych wyzwań, innych klubów. Kilku młodych talentów gdzie tylko prokurator bądź psycholog sądowy wie co im w głowie piszczy. Do tego rzesza zawodników średnich, łamiących się na treningach oraz emerytów. Nowy trener będzie miał ciężki orzech do zgryzienia żeby zlepić coś w tym klubie dobrego i z tych zawodników którzy zostaną.
» 16 marca 2022, 22:47 #562
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:50

Przeczytałem do momentu "ale w życiu nie chciałbym abyśmy grali tak jak Atletico".
Dalej nie czytałem, bo już Ci mogę odpowiedzieć. Gdybyś wygrał w taki sposób LM lub Premier League, to byś chciał. Tyle
» 16 marca 2022, 22:49 #561
ReddeviL1987: Nie pisz mi co bym chciał, bo ja dobrze wiem co chcę. Chcę United grający piłkę ofensywną. Autobus mieliśmy za Mourinho i dziękuję. Czasami wolałbym przegrać po pięknej grze 2:3 aniżeli strzelić jedną jedyną bramkę a później stawiać autobus i grać symulka. Antyfutbol mówię stanowcze nieee.
» 16 marca 2022, 23:16 #560
mikiartur: Zobacz sobie Atletico z sezonu 13/14 albo 15/16 - tam jest antyfutbol. Ale także takie poświęcenie dla idei trenera, poświęcenie na boisku - które tak bardzo chciałbym u nas zobaczyć.
» 16 marca 2022, 23:47 #559
PLInfo: Villarreal w 1/4 LM.
» 16 marca 2022, 22:45 #558
CRtheSaviour: Juve to taki sam upadły klub jak i MU.
» 16 marca 2022, 22:47 #557
UnitedFan07: I dobrze jest tam walka, drużyna i brak przeplacanych "gwiazd".
Oby zaszli jak najdalej.
» 16 marca 2022, 22:49 #556
Genek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:43

Typowy Arsenal przyjdzie lepszy przeciwnik to odazu w tytke , nawet my w fatalnej formie was robimy i znowu zrobimy.
Szczerze to normlanie to bym sie nie ludził nawet o top 4 ale że za rywala mamy Arsenal to jendak szanse wzrastają.
» 16 marca 2022, 22:41 #555
Lolhunter: Tylko pozazdrościć Arenalowi, grają jak równy z równym a może i są nawet lepsi, kibicuje im teraz aby utrzymali 4 miejsce, przy takiej grze jaka prezentują od jakiegoś czasu należy im sie ten awans.
» 16 marca 2022, 22:25 #554
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:30

I Dostaja w pape. Idz kibicuj do siebie na strone armatek :)
» 16 marca 2022, 22:29 #553
Hoodys: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:32

poczekaj aż my znowu zagramy z Lfc. W pierwszej połowei sezonu 5-0, teraz będzie podobnie (ja stawiam 7-0 dla Liverpoolu)
» 16 marca 2022, 22:32 #552
Lolhunter: Co z tego że przegrywają, ale grają fajnie. Mogli kilka razy wyjść na prowadzenie. Chciałbym kiedyś jeszcze zobaczyć jak united tak gra przeciwko City albo Live
» 16 marca 2022, 22:34 #551
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:36

To znaczy, że trzeba kibicowac arsenalowi by wygrali izajeli 4 miejsce kosztem nas. Ni postawa prawdziwego kibica. Porcelanowi kibice. Juz im duzo do nas nie brakuje 2 w plecy jak rowny, z ...
» 16 marca 2022, 22:35 #550
Lolhunter: DaredevilUtd - uświadomię Cię - tak można tez kibicować czasami innym drużynom. Nie piekl sie tak i uspokój, My nie zasługujemy na 4 miejsce, jako obiektywny kibic United chciałbym abyśmy dostali pstryczek w nos. Nasze miejsce na tą chwile to liga konferencji lub ewentualnie LE. I tam chciałbym aby nasze gwiazdeczki zagrały.
» 16 marca 2022, 22:39 #549
top4fun: Przecież tutaj nie ma już szans na 4 miejsce. Nawet zakładając że jedni będą wszystko przegrywać to drudzy muszą wszystko wygrać
» 16 marca 2022, 22:39 #548
PLInfo: @Lolhunter

Ile razy mogli wyjść na prowadzenie ? Kilka ? Kiedy, oprócz błędu Thiago ?
» 16 marca 2022, 22:45 #547
mikiartur: W mediach mówi się że na krótkiej liście kandydatów na menago są:
Tuchel, Enrique, Ten Hag, Pochettino, Lopetegui

Dla mnie ranking trenerów jeśli chodzi tylko o warsztat trenerski to:
1.Enrique
2.Tuchel
3.Ten Hag
4.Pochettino
5. Lopetegui

Jeśli bierzemy pod uwagę wszystkie okoliczności to taki ranking mam
1.Tuchel
2.Ten Hag
3.Enrique
4.Pochettino
5.Lopetegui
» 16 marca 2022, 22:25 #546
Strzelec: Jeśli chodzi o mnie to ja bym ich chciał w takiej kolejności:
1. Tuchel
2. Ten Hag
3. Pochettino
4. Enrique
5. Lopetegui

Enrique nie odejdzie z reprezentacji przed mundialem więc on raczej odpada. Na Tuchela jest szansa, ale trzeba poczekać aż sytuacja Chelsea sie wyjaśni. Pozostała trójka powinna być do wzięcia bez większych przeszkód.
» 16 marca 2022, 23:03 #545
mikiartur: Z Enrique to tylko opcja jedyna możliwa to, że Rangnick jest do mistrzostw świata trenerem a po MŚ stery przejmuje Enrique. Ale to musi być już wszystko wtedy latem podpisane. Jednak jeśli przy takiej sytuacji Tuchel albo Ten Hag byliby chętni i dostępni od lata to jednak ich bym wybrał.
» 16 marca 2022, 23:07 #544
Strzelec: Ja bym sie nie bawił w czekanie na trenera do mistrzostw świata. My potrzebujemy managera, który będzie w 100% skupiony na klubie w lecie, gdzie będzie trzeba podjąc ważne decyzje.
» 16 marca 2022, 23:14 #543
Chestnut: To 0:0 mogłoby się utrzymać mam Trenta, White i Ramsdale w FPL. :D
» 16 marca 2022, 22:15 #542
Chestnut: Sad :(
» 16 marca 2022, 22:52 #541
Xchrisx7: Jak wydać 100 baniek to właśnie na Kane’a. Profesor. Mówcie co chcecie, ja zdania nie zmienię.
» 16 marca 2022, 22:14 #540
mikiartur: w lidze ma tyle samo goli i asyst co Ronaldo. a 2/3 mecze więcej Kane rozegrał.
Dla mnie sens Kane'a transferu do nas był w zeszłe lato albo jeszcze rok wcześniej. Teraz niezbyt to widzę. Ani dla nas ani dla niego.
» 16 marca 2022, 22:21 #539
KubaUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 22:24

Żadnego Kane trzeba kupić paru zawodników i oczywiście sprzedać.
» 16 marca 2022, 22:24 #538
GuteFrage: Bez LM Kane nie przyjdzie chłop ma ostatnią szansę na transfer do drużyny, która mu zagwarantuje walkę o najwyższe cele więc nawet nie ma co brać go pod uwagę.
» 16 marca 2022, 22:26 #537
AUDIoooo: Gute

Taaa on już się wybiera od dawna walczyć o najwyższe cele i i wybrać się nie może. Finał zawsze jest taki, że zostaje w Totkach i walczy o LE
» 16 marca 2022, 22:31 #536
mikiartur: Pogbie włamali się do domu w trakcie mecz MU z Atletico

wyrazy współczucia dla Paula
» 16 marca 2022, 22:11 #535
rreddevilss: Serio ktos Liverpoolowi kibicuje? Xd po co wy w tej LM chcecie grac? By sie blaznic co chwila? Zbudujmy porzadna druzyne, pozniej wbijajmy do LM i grajmy tam jak rowny z rownym
» 16 marca 2022, 22:06 #534
Witcheraard: Ja kibicuję Live bo wolę ich niż śmierdzące City na fotelu mistrza. I szczerze mam w dupie że zrównają się z nami mistrzostwami, to jest tylko i wyłącznie nasz problem że do czegoś takiego regularnie doprowadzamy.
» 16 marca 2022, 22:15 #533
MiSt: Arsenal ma gorszą kadrę od nas, ale mentalność ich drużyny jest na zupełnie innym poziomie. Żadnego machania rękami, ciągła walka o piłkę i chęć zdominowania rywala nawet tak mocnego jak Liverpool.
» 16 marca 2022, 22:05 #532
mikiartur: Gorszą na papierze - trzeba to zaznaczyć.
Eh taki Saka na prawe skrzydło byłby dla nas zbawieniem. W końcu byłoby prawdziwe realne zagrożenie z tej strony w naszej ekipie. Ciągłe granie ls na ps się nie sprawdza
» 16 marca 2022, 22:10 #531
ALLADYN: Całą obrone mają lepszą łącznie z defensywnym pomocnikiem, bo Partey to mógłby korków udzielać McTomowi. 12 czystych kont vs 7 mówi wszystko. To wystarczy żeby grać co Arteta chce, nie muszą sie bać że jakaś kwadratowa głowa na obronie im mecze sabotuje.
» 16 marca 2022, 22:12 #530
Amycus: Rooney utrzymuje Derby. Następnie zostaje menagerem United. Słucham Państwa opinii.
» 16 marca 2022, 21:58 #529
GuteFrage: Dej spokój z DNA tu trzeba fachowca.
» 16 marca 2022, 22:01 #528
Witcheraard: Gorzej już nie będzie.
» 16 marca 2022, 22:01 #527
mikiartur: Może kiedyś
Teraz zdecydowanie nie
» 16 marca 2022, 22:04 #526
Chestnut: Nie mam nic przeciwko, ten klub to i tak jeden wielki rouglike.
» 16 marca 2022, 22:17 #525
SzarimMusty: Na ostatnie 10 meczy Derby wygrało 3. Serio jeżeli się oni utrzymają to nie dlatego, że Rooney dokonał niemożliwego tylko rywale byli niemożliwie tragiczni.
» 16 marca 2022, 23:37 #524
RobvanKlu5i: Samym zaangażowaniem na boisku Arsenal zasłużenie jest w TOP4.

Przy United wyglądają jak rasowi piłkarze i poukładana drużyna, która wie czego chce.

Ben White przy Magfrajerze to PAN PIŁKARZ.
» 16 marca 2022, 21:51 #523
roshen14: sędzia gwiżdże pod Liverpool. Mane już powinien mieć żółtą na koncie.
» 16 marca 2022, 21:56 #522
mikiartur: Zgadzam się
Im więcej patrzę w ostatnich tygodniach na Arsenal tym większy szacunek do nich i do Artety mam. Bo to naprawdę długimi okresami fajnie wygląda. I ta 11stka ewidentnie jest taka jaką chciał Arteta
Ramsdale - transfer Artety
Cedric - transfer Artety - Tomiyasu także
Magalhaes - transfer Artety
White - transfer Artety
Tierney - transfer Emerego ale w sumie za Artety zaczął być tak kluczową postacią.
Partey - transfer Artety
Xhaka - przyszedł za Wengera
Odegaard - transfer Artety
Saka i Martinelli - wychowankowie
Lacazette - transfer Wengera albo Emerego - nie pamiętam
do tego ESR - wychowanek i paru rezerwowych także Arteta ściągał.
W 11tce ma 6 piłkarzy których sam ściągnął, 2 wychowanków, 2 co byli wcześniej i 1 który był wcześniej ale on go zbudował
Natomiast w 2 pełnym sezonie Ole 1 skład:
DDG- od Fergusona
AWB -jego
Maguire - jego
Lindelof - Mourinho
Shaw - Moyes/LVG
Scott - wychowanek który zaczynał u Mou ale w sumie 1 skład miał regularnie u Ole
Fred - Mou
Bruno - transfer Ole
Rash - wychowanek który zaczynał u LVG
Greenwood - wychowanek wszedł za Ole
Cavani/Martial - jeden za Ole przyszedł drugi za LVG
Więc ma w 1 składzie 3/4 których on ściągnął, 3 wychowanków, 4/5 grajków co przyszło wcześniej

Pokazuje to sporo.
» 16 marca 2022, 22:03 #521
klusek0128: My do tego momentu mieliśmy 4 do tyłu.
Arsenal zrobił olbrzymi postęp. Liverpool póki co ma problem wymienić 4 podania.
» 16 marca 2022, 21:50 #520
dominikMU: Straszne bagno się w tym klubie zrobiło, wysokie tygodniówki dla rezerwowych, mocno zawyżone dla pierwszego składu, obrońca za 80mln który jak nie strzeli samobója to chce znokautować swojego, a o jego mobilności nie ma co mówić, prawy obrońca kupiony za 50mln siedzi na ławce, chociaż lepiej jakby ten za 80mln też na niej usiadł. Akcja z Greenwoodem to wiadomo, teraz jeszcze Rashfordowi siadła psychika jak już zaczyna dyskutować z kibicami, co w sumie się przyznał w oświadczeniu, że jest źle, a tu dostanie jeszcze większą fale krytyki i ciężko widzę, żeby coś w tym sezonie sensownego pograł, oby tylko nie skończył jak Welbeck, bo głowa ważniejsza niż nogi... I jeszcze te przepychanki Ralfa z piłkarzami w mediach, bardzo źle się dzieje u nas i jakoś nie widzę, żeby nowy menadżer mógł to szybko po układać.
» 16 marca 2022, 21:35 #519
mikiartur: TRUE
The Bosses of
@BVB
believe that
@ErlingHaaland
agreed to a transfer to
@ManCity
info od Falka

no jak Haaland przejdzie to City to to może być "wesoło" w Manchesterze.
» 16 marca 2022, 21:32 #518
dominikMU: Długo będziemy oglądać ich plecy coś czuje, u nas będzie ciężko o dobre transfery jak nie będziemy w lidze Mistrzów, chyba, że damy
takim Martialiom po 250k tygodniowo i będziemy liczyli, że w końcu odpali...
» 16 marca 2022, 21:37 #517
andrzejwakat6: Ale my na ten moment nie możemy kupować gwiazd bo się syf robi. Transfery musza być pod projekt a nie dla kasy i podbicia o kilka % wskaźnika na giełdzie. Z mniejszych klubów należy wyciągać perełki które BĘDĄ pasować pod filozofię gry menadżera. Mane, Salah, Jota. Kosztowali grosze… a zostali kupieni pod projekt, zawodnicy którzy pasują stylem gry do kloppa. To samo powinno być u nas. Nowy menago podbity jak najwcześniej nawet po cichu bez ogłoszenia - następnie sondowanie rynku serie a, lique, la liga, słabsze kluby premier league aby znaleźć zawodników którzy wejdą w ciągu 2-3 lat na wyższy poziom i będą pasować pod projekt
» 16 marca 2022, 22:05 #516
mikiartur: zgadzam się z tobą Andrzej
» 16 marca 2022, 22:11 #515
Zdzichu1: jak myślicie państwo. Będziemy jedynym zespołem z Anglii który odpadnie w 1/16 Ligi mistrzów ?
» 16 marca 2022, 21:21 #514
mikiartur: raczej tak
» 16 marca 2022, 21:33 #513
GuteFrage: Nawet kosztem top4 niech Arteta wyjaśni dzisiaj Kloppa
» 16 marca 2022, 20:42 #512
Reico100: Bardzo opłacalne dla nas...
» 16 marca 2022, 21:22 #511
Spiker2405: Dzisiaj wszyscy jesteśmy the reds.

Ynwa.
» 16 marca 2022, 20:27 #510
Sheep: Chyba śnisz
» 16 marca 2022, 20:29 #509
OldFasion: Doczekałem się ;P.

Łatwo nie będzie Salah nie gra z powodu kontuzji.
» 16 marca 2022, 20:40 #508
majk: Jedziecie z nimi OldFasion
» 16 marca 2022, 21:23 #507
Lisan: Oświadczenie Rashforda do kibiców:

[RASHFORD/OŚWIADCZENIE]

Ludzie, od tygodni jestem wyszydzany, zastraszany i kwestionowany. Wczoraj wieczorem emocje wzięły górę. Jestem tylko człowiekiem. Czytanie i słuchanie takich rzeczy na swój temat każdego dnia, mnie dobija. Nikt nie jest większym krytykiem moich własnych występów niż ja sam. Wideo, które widzicie, nie przedstawia jednak całego kontekstu. Byłem wyszydzany, odkąd tylko wyszedłem na murawę. Obrzucano mnie wyzwiskami, które nie dotyczyły aspektu piłkarskiego. Ludzie oczekiwali ode mnie reakcji. Ciągle do mnie wydzwaniano. Oczywiście, powinienem przejść obok tego obojętnie i zignorować tę sytuację, bo przecież tak powinno się robić, prawda?! Chcę wyjaśnić dwie sprawy. Pierwszą z nich jest to, co odpowiedziałem temu mężczyźnie. Użyłem słów: “podejdź tutaj i powiedz mi to w twarz” (ochrona może to potwierdzić). Po drugie, użyłem palca wskazującego, aby wywołać kibica, który miał do mnie podejść. Nie wykonałem gestu środkowym palcem. Nie mam do tego prawa. Nie chodzi o ego. Jestem po prostu wściekły i rozczarowany. W tamtej chwili zachowałem się głupio, ale jestem tylko człowiekiem"
» 16 marca 2022, 20:16 #506
SzarimMusty: Frustracja kibiców jest zrozumiała ale troszeczkę przesadzają. Nie rozumiem wyzywania piłkarzy. Rozumiem krytykę na stronach typu devilpage, to nie dotknie piłkarzy ale by wyzywać piłkarzy publicznie, starać się upokorzyć. Wstyd. Na stadionie trzeba być od początku do końca z piłkarzami. Oni muszą czuć wsparcie kibiców, a nie nienawiść. Oni muszą sami chcieć poprawy, a nie uciec byle dalej.

Rash gra tragicznie, Martial rok temu też ale by grozić im, wyzywać czy jeszcze jakieś inne głupie teksty słać w ich kierunku? Nie, tak się nie godzi kibicowi Manchesteru United. Frustracja, frustracją ale powinniśmy pokazywać, że jesteśmy lepsi niż kibice innych klubów.
» 16 marca 2022, 21:12 #505
niewiempoco: Od dzisiaj powinno się Maguire i Rasha odsunąć do końca sezonu - REZERWY.
» 16 marca 2022, 20:10 #504
mikiartur: Porównałem sobie wyniki Ole z Rangnickiem gdy grali z tymi samymi drużynami pod względem goli, zdobytych punktów i xG oraz xG przeciwnika i straconych bramek
Obaj panowie grali po meczu przeciwko: Leeds,Southampton,Wolves,Newcastle,WHU,AVL ,Tottenham, Man City, Watford (chyba o niczym nie zapomniałem). Więc tak:
Mecz z Leeds:
Za Ole i za Rangnicka wygrane.
Ole zdobyte 5 goli, 1 stracona, xG 1.64, xG dla Leeds 0.57
Za Rangnicka 4 zdobyte, 2 stracone, xG 2.61 a dla Leeds 1.74

Mecz z Southampton: obaj zremisowali i w obu meczach po 1 golu zdobytym i straconym
Za Ole xG 2.26 a dla Soton 0.59
Za Rangnicka xG 2.99 a dla Soton 0.68

Mecz z Wolves: Ole go wygrał 1-0 a Rangnick przegrał 1-0
Za Ole xG 0.94 a dla Wolves 1.8
Za RR xG 0.77 a dla Wolves 0.84

Mecz z Newcastle, Ole go wygrał 4-1, RR zremisował 1-1
Za Ole xG 2.77 dla NCU 0.62
Za RR xG 1.76 a dla NCU 1.27

Mecz z WHU, Obaj go wygrali. Ole 2-1 a Rangnick 1-0
Za Ole xG 1.9 a dla WHU 1.67
Za RR xG 1.76 a dla WHU 0.24

Mecz z AVL - Ole go przegral 0-1 a Rangnick zremisował 2-2
Za Ole xG 1.93 a dla AVL 1.57
Za RR xG 1.35 a dla AVL 1.83

Tottenham. Obaj wygrali. Ole 3-0 a Rangnick 3-2
Za Ole xG 1.39 a Spurs 1.16
Za RR xG 1.02 a Spurs 1.62

Man City. Obaj przegrali. Jeden 0-2 drugi 4-1
Za Ole xG 0.76 dla City 2.04
Za RR xG 0.36 dla City 2.74

Watford. Ole przegrał 4-1 a RR zremisował 0-0
Za Ole xG 1.67, dla Watfordu 2.73
Za RR xG2.41 a dla Watfordu 0.44

Podsumowując
Ole w tych meczach zdobył 16/27, Rangnick zdobył 13/27 pkt
Za Ole w tych meczach zdobyli 17 goli, za Rangnicka 13 goli
Za Ole w tych meczach stracili 11 goli, za Rangnicka stracili 13 goli
Za Ole xG nasze w tych meczach wynosiło razem 15,26, za Rangnicka 15,03
Za Ole xG przeciwnika wynosiło 12,75, za Rangnicka 11,4
Jeśli punkty by przyznawano za xG, Ole uzbierałby ich 18pkt, natomiast Rangnick 15pkt

Wnioski:
- W tych meczach wyniki i statystyki były trochę lepsze za Ole poza tym, że o 1,35 xG przeciwnika jest mniejsze za Rangnicka.
- Za Ole zdobyto 2 gole ponad stan porównując do xG a u Rangnicka 2 gole mniej niż się spodziewano
- Obaj zdobyliby o 2pkt więcej jeśli brano by pod uwagę xG do punktacji

Pewnie jeszcze zrobię podobne porównanie w maju na koniec sezonu ale widać, że pod tym względem po wynikach nie widać wielkiego postepu a nawet minimalny spadek. Więc obiektywnie rzecz biorąc w tych meczach zmiana Rangnicka niezbyt coś dała. Jedynie co widać, to że za Rangnicka gorzej jest ze skutecznością niż za Ole. Powinienem ich porównać pod innymi względami ale nie ma na to czasu zbyt wiele.
Moja opinia jest taka. W tych meczach ( w większości meczów) widziałem za RR optyczną poprawę która w liczbach które przedstawiłem niezbyt się odzwierciedla.
» 16 marca 2022, 20:08 #503
niewiempoco: Nie porównuj sezonu wcześniejszego tylko ten i te wyniki Ole do Ragnicka. Poprzedni był całkiem inny.
» 16 marca 2022, 20:10 #502
mikiartur: przecież tak porównałem
a zapomniałem źródło dodać understat.com
» 16 marca 2022, 20:52 #501
Reagan: Cieszy to że w przyszłym roku człowiek żadną tam ligą mistrzów przejmował nie będzie. Wszystkie mecze będzie można obejrzeć na Viaplay. Przychodzi czas na Shoretire, Hannibala, Lairda, Garnera no i Amada. Ciekawe co będzie z gwałcicielem. I na trenera, który da im grać w określonym systemie i planie.
» 16 marca 2022, 19:41 #500
Lisan: Jesteś DDG.
Grasz mecz o awans do kolejnej rundy LM i chcesz zachować czyste konto. Nagle widzisz swojego obrońcę(kapitana!) który niczym czołg z prędkością 4 km/h rozpoczyna swój popisowy rajd,przy okazji prawie potykając się o własne nogi. Co robi w kluczowym momencie? Tak, wsadzę Cię na konia :D Ratujesz się wybiciem piłki i w nagrodę dostajesz strzał w światło bramki od przeciwnika. Już wiesz że to Twoim największym zagrożeniem jest Twój obrońca
» 16 marca 2022, 19:07 #499
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 18:44

I jak tam pany? Ja wam powiem ze przywykłem do takich porażek i odpadaniu po kiepskim meczu. Nie nastawiałem sie jakos pozytywnie przed meczem bo czułem ze odpadniemy. Ostatnimi czasy juz w ogole oglądam mecze United na wielkim luzie. Jak wygrają to wiadamo ze się cieszę bo wkoncu to klub któremu kibicuje. Natomiast jak przegrywają wcale mnie to nie dziwi i jakoś nie załamuje. Jakos sie nie bulwersuje, nie wkurzam. Wam też to radzę. Widać ze wiekszość juz na luzie do tego podchodzi. Najlepsze jest to ze tyle kasy zostało wpompowane w ten skład a tutaj czeka nas chyba jeszcze wieksza przebudowa niż wcześniej xD. Odejdzie wiele zawodników. Wiadomo ze odejda napewno Ronaldo, Cavani, Lingard,Mata i moze Bailly. Niewiadomo co z Maticiem i Pogbą czy Jonesem (xD). W sumie może jeszcze odejdzie Rash, Martial czy jakiś Dalot ?. Napewno nie zdołamy skomplementować kadry na tyle zeby zastąpić tych zawodników bo to kupa kasy i w jednym okienku tyle nie wydamy. Bedzie trzeba wprowadzać młodzież i uzupełniać nimi ławkę. Mam tylko nadzieje ze nasz klub nie wpadnie na pomysł zeby zostawić Pogbe i dać mu super kontrakt bo beda chcieli zaoszczedzić na kupnnie jednego pomocnika. Tak na chłodno zostawiłbym tylko tych zawodników: De Gea, Heaton, AWB, Telles, Dalot , Varane, Lindelof, Fred, Scott, Bruno, Elanga, Sancho noi za chwile ktoś mnie zje ale Maguire tylko jeśli pogodzi się z tym ze bedzie wyłącznie rezerwowym. Niewiadomo jeszcze co z Greenwoodem ale chciałbym zeby wrócił i jego też bym brał pod uwagę. Jesli chodzi o młodych to dać szansę Mengi'emu i Garnerowi czy Hannibalowi... Ciekaw jestem jak to wszystko bedzie wygladalo i kto zostanie po sezonie a kto odejdzie. I oczywiście kogo kupimy. Atak i obrona troszkę do wymiany.
» 16 marca 2022, 18:36 #498
majk: Jak to się mówi, kijowo, ale stabilnie.
» 16 marca 2022, 18:47 #497
DevoMartinez: Szczerze to ja się na nic nie nastawiałem od momentu kiedy zobaczyłem, że zespół zmienił optykę i zaczął na siłę grać tylko na jednego zawodnika czyli na Ronaldo. Bruno przestał robić liczby, skrzydła znikły. To się nie mogło udać. Ale tu wyszło ponownie to samo co poprzednio. Brak długofalowej wizji i miotanie się bo jest okazja, bo może warto. Do tego nastroje w drużynie musiały być znane, dojście takiej osobowości jak Ronaldo tylko przyśpieszyło pogonenie Solsjkaera bo on pewnie oczekiwał menagera z prawdziwego zdarzenia a nie wesołego kolegi z boiska u sterów. Ot taki sezon przejśiowy bo klub nie zageagował latem na to co się dzieje. Jeszcze ten nieszczęsny Pogba o którym mówiłem, że wystawi klub ponownie i żeby sprzedać nawet za te 40-50 baniek rok temu. A jeszcze się boję, że oni go u nas zatrzymają haha. Ja już się niczego dobrego po zarządających tym klubem nie spodziewam bo to jest jakiś kabaret co oni robią. Brak profesionalizmu, reakcji, przewidywania. Taki projekcik komerycjny.
» 16 marca 2022, 18:51 #496
SzarimMusty: "Miotanie się bo jest okazja".

Zakup Ronaldo to był deal tylko i wyłącznie po to by ten nie znalazł się w City. Wiesz "legenda", "dawna gwiazda" nie mogła zasilić naszego rywala zza miedzy bo byłoby to jawnym przekazem "wasza gwiazda woli nas". Oczywiście zamiast bawić się w to powinniśmy pozwolić CR7 iść do Obywateli o ile rzeczywiście oni byli nim zainteresowani.

Druga rzecz to skrzydła padły bo zamiast 2 szybkich na skrzydłach to mamy genialnego technika, który ma przyspieszenie między śmiesznym a śmieszno-zabawnym. Sorry ale Sancho nie ma szans się urwać rywalowi.

Varane to też cień siebie sprzed paru ładnych lat.

Ot transfery pod publikę by ugłaskać fanów po upadku Superligi. Niestety ale każdy z tych transferów to strzał w kolano, a 3 postrzały to już sporo. Do tego posadź Ronaldo na ławce? Potrafi strzelać piękne gole seriami! Oczywiście również seriami marnuje dogodne okazje. Posadź na ławce Sancho, który potrafi dryblingiem zdobyć przestrzeń! Co z tego, że zaraz straci piłkę bo zamiast podać to albo strzela z trudnej pozycji albo drybluje do straty piłki. No i Varane, tego oszczędzę bo częściej siedzi połamany na L4 niż popełnia błędy.

My kupiliśmy 2 piłkarzy (Sancho i Ronaldo), którzy w ułożonej drużynie mogliby sprawiać wrażenie najlepszych z najlepszych ale u nas gdzie sami muszą wykazać się weną? Wygląda to źle. Do tego trenejro, fan pressingu bez asekuracji, no sorry ale ten plan nie ma prawa działać.
» 16 marca 2022, 19:12 #495
Batigol222: Moim zdaniem jednym z celów transferowych powinno być nie tylko wzmocnienie odpowiednich pozycji piłkarzami o wysokich umiejętnościach i mocnym mentalu (mam na myśli grajków, którzy łączą jedno i drugie, a nie wynalazki typu Dan James), ale też osłabienie czy nawet rozbicie tych kolonii brytyjskich oraz portugalskich w szatni. Ogólnie nie obraziłbym się np. na Skriniara, Brozovicia i Kovacicia. Ten pierwszy za odpowiedni hajs najpewniej byłby dostępny, drugiemu kończy się kontrakt, a z trzecim to pewnie zależałoby od dalszych losów Chelsea. Problem z portugalskimi piłkarzami w United jest chyba taki, że Cristiano to dla nich Bóg, i nawet często widać to na boisku. Z kolei Brytyjczycy to wszystko funfle z kadry, nawet w City Pep od czasu do czasu ma problemy z Fodenem i Grealishem, ale tam jest na tyle szeroka i mocna kadra, że w każdym momencie właściwie każdy może po prostu pójść na ławę i zakładam, że ci piłkarze mają świadomość tego, że gwiazdorzenie u Guardioli to droga do wylotu z klubu
» 16 marca 2022, 18:28 #494
KalinaRIP: Uh z tego co czytam to OGS źle przygotował zespół do sezonu? Czyli to że przykładowo biegali z bebzonem pół roku temu miało wpływ na teraźniejsze mecze? Chyba będąc profesjonalnym piłkarzem, grając w piłkę całe życie pół roku grania to chyba odpowiedni czas żeby się "przygotować fizycznie"? Rozumiem jeśli coś było źle mogło to rzutować na pierwszy miesiąc ale pół roku? Jak za rok przewala 1-0 z ceystal palace to też zle Olek przygotował? W sumie to się nie znam, może jakieś sekretne ćwiczenie powinni wykonac, jakiś przysiad na głowie czy cos to by teraz trochę szybciej biegali? Biedaczki chyba w piłkę 2 miesiące nie grali że taka zła ta kondycja
» 16 marca 2022, 18:24 #493
tyber28: Chłopak, jak OGS został managerem po Mourinho i zaczął wygrywać seryjnie, to pisaliście, że to jego zasługa. Jak zaczęli przegrywać, to wina Jose, bo źle przygotował zespół.
» 16 marca 2022, 19:04 #492
KalinaRIP: No i obaj piszemy o kretyńskiej opinii, ja złego słowa na Mou nigdy nie mówiłem i nie powiem
» 16 marca 2022, 19:30 #491
CHAMPIONS21: Co myślicie o zakazie gry w FIFE dla zawodników United. Zauważyłem, że nasi grają schematami z tej gry, które nie działają w realnym świecie. Najbardziej to widać u Rashforda...
» 16 marca 2022, 18:19 #490
majk: Jeśli tak, to gra chyba na jakimś beginerze.
» 16 marca 2022, 18:22 #489
DevoMartinez: Rash gra jakieś schematy? On próbuje mijać obrońców z miejsca, wypuszczenie piłki i sprint. :) Taka prostacka gra 1 na 1, tam nie ma nawet prób gry z klepki z kolegami.
» 16 marca 2022, 21:47 #488
rreddevilss: Mozecie sie ze mnie smiac wisi mi to, ale tesknie za Jose, wtedy przynajmniej mielismy tozsamosc i wiedzielismy co chcemy grać z kadra slabsza jakies 5x niz teraz mamy



https:// mobile.twitter.com/r1medi/status/1503854604957663240

I kto mial racje wtedy?
» 16 marca 2022, 17:41 #487
Strzelec: Każdy mówi o tym, że Jose miał racje i powinien dalej być trenerem, ale nikt nie mówi o tym jakie wyniki miał po odejściu z United.
» 16 marca 2022, 17:50 #486
Chestnut: Pierwszy który miał rację, to był LvG.
» 16 marca 2022, 17:59 #485
majk: A jakie ma mieć wyniki w Totkach i Romie?
Dla niektórych każdy, kto nie wygrywa seryjnie ligi krajowej, albo ligi mistrzów co sezon to przegryw.
Ktoś wygra raz to jest the best, a po dwóch sezonach posuchy to znowu przegryw i wypalony trener.
Wychodzi na to, że wszyscy top trenerzy są pozajmowani, więc najlepiej białą flage wywiesić i zamknąć biznes, dopóki Guardiola tu nie przyjdzie.
» 16 marca 2022, 18:19 #484
Strzelec: Nie twierdze, że powinien wygrywać z kfc i Romą mistrzostwa, ale wyniki mogły być lepsze. W totkach poza świetnym początkiem tragedia. W Romie idzie mu przeciętnie. Nie napisałem też, że manager, który nic w ostatnich latach nie wygrał to przegryw, każdy manager ma okres posuchy. Ferguson też miał okres, w którym nie wygrał żadnego pucharu przez 3 lata. Poche, który ostatni puchar wygrał... Nigdy nie wygrał pucharu, ale uważam go za dobrego trenera.
» 16 marca 2022, 18:46 #483
majk: Tragedia? Bez jaj. Totki nie mają jakiejś super kadry, od Poche jest już 3 menago i wyniki są takie same. Levy nie sypie groszem tylko skąpi i chce wyniki na top 4 z zakupami na poziomie Aston Villi.
W Romie ma pierwszy sezon, Roma od dawna nie jest zespołem z czołówki, a liga włoska, wbrew temu co mogą niektórzy myśleć, jest naprawdę mocna i zacięta.
Mou po prostu przyzwyczaił wszystkich, że gdziekolwiek nie poszedł to odnosił sukcesy, to teraz wymagania wobec niego są olbrzymie.
Ja szczerze wątpie, żeby nawet taki Guardiola w jeden sezon, albo dwa zmienił Totki, albo Rome w ekipy zwycięzców.
» 16 marca 2022, 19:00 #482
Strzelec: Wynik Jose w totkach nie był może tragiczny, ale gra już była. W Romie mimo wszystko mógłby spisać sie troche lepiej. Potracili głupio mase punktów. Spokojnie mogli teraz walczyć o LM. Ogólnie Jose to dobry trener, ale niestety już wypalony. Jego taktyki nie są już tak skuteczne jak kiedyś.
» 16 marca 2022, 19:23 #481
majk: Problemem nie jest taktyka sama w sobie, tylko fakt że nikt już tak grać nie chce. W takim Atletico Mou by się odnalazł.
Jeśli dostałby, tak jak kiedyś dostawał, 2, 3 lata i sporo gotówki na budowe drużyny według swojej wiizji, to spokojnie byłby w topie każdej ligii. Według mnie.
» 16 marca 2022, 20:08 #480
Kortney: Phil Jones i Jordan Henderson dwóch młodych Anglików kupionych w tym samym czasie przez United i Liverpool.
Memphis Depay i Firmino kupieni w tym samym czasie.
Maguire i Van Dijk kupieni odpowiednio w 2018 i 2019 roku.
Fabinho i Fred kupieni w tym samym czasie.
Liverpool kupuje Salaha czy Mane za tyle kasy co United Amada Diallo.
Flagowi wychowankowie ostatnich lat czyli Trent Alexander Arnold i Marcus Rashford.

Jak to możliwe, że aż tak można nie trafiać w pewnych sprawach sportowych. Wiadomo lfc też miał przestrzelone transfery, ale oni mają tyle przestrzelonych co United trafionych (pisząc z przymrożeniem oka).

Gdzie to się wszystko rozjechało, że zespół nie może pójść w górę, że nowi gracze nie mogą wypalić albo są kompletnymi floopami?

Czy nad zespołem krąży jakieś fatum??

Kto mi odpowie na te wszystkie pytania??
» 16 marca 2022, 17:23 #479
is200second: Co ma zrobić Fred żeby się te Jaśki wkoncu od niego odwaliły? Może tak dostać do środka lepszych partnerów?
» 16 marca 2022, 17:30 #478
vanantgaal: To nie fatum. To efekt burdelu i obniżenia standardów na każdym poziomie w klubie, od zarządu, poprzez sztab trenerski, do sprzątaczek.
» 16 marca 2022, 17:38 #477
Wave: Co trener to inna filozofia, taki Maguire u Mou cofnietego by gral, na pressing sie nie nadaje.
Te Rashfordy Martiale to samo na kontry ok, Pogba to ma nawalone w glowie dawno go powinno nie byc, sek w tym co trener to inna filozofia. Teraz zamiast dac Ragnickowi ogarnac kadre po swojemu, to juz myslimy o kolejnym trenerze, ktory zas przyjdzie testowac sklad i dawac wszystkim szanse, nawet pewno Macie i Jonesowi echhhhh szkoda gadac
» 16 marca 2022, 19:03 #476
skowron32: Tak się zastanawiam czy Nasz zarząd i piłkarze lubią jak się z nich w mediach i tv szydzi i wyśmiewa? Bo ja mam Naprawdę dosyć czytania nagłówków o naszym osmieszeniu itp. Ale im widocznie to wisi. Naprawde oglądam sporo meczy rożnych lig i tam nie ma takiego grania jak u Nas serio! MU to gra jakby był drużyna drugiej polskiej ligi juniorów.
» 16 marca 2022, 16:59 #475
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 16:45

Bądźmy realistami. Odpadnięcie teraz to mniej upokorzeń: dostać City czy Bayern w 1/4 LM to byłby gangbank na oczach całego piłkarskiego świata. A tak to cichutkie 0:1, atleti przelezalo na boisku jakieś 30 minut,bardzo nam nie nastrzelali a Maguire skompromitował się tylko kilka razy
» 16 marca 2022, 16:44 #474
majk: W sumie to prawda
» 16 marca 2022, 17:01 #473
Reico100: Takie 0:8 z Bayernem to dopiero byłaby kompromitacja...
» 16 marca 2022, 17:57 #472
KubaUtd: Przykre jest to jak zarząd psuje tak wielki klub.My się powinniśmy bić o mistrza a nie modląc się żeby udało się zakończyć sezon na 4 miejscu.
» 16 marca 2022, 16:41 #471
Blau: Niech skończą wydawać pieniądze na gwiazdki i wrócą do korzeni. Akademia + piłkarze z potencjałem, ale jednocześnie już z odpowiednimi umiejętnościami (nie takie koty w worku jak Amad czy Dalot)

Spójrzmy na trzon mistrzowskiej drużny Liverpoolu: (w sumie mocno się nie zmienił)

- Mane za ~ 40 milionów euro
- Salah za ~ 40 milionów euro
- Robertson za ~9 milionów euro
- Wijnaldum za ~28 milionów euro
- Firmino za ~40 milionów euro
- Henderson wychowanek
- Trent wychowanek

To są piłkarze, którzy najpierw doszli do finału LM i przegrali PL o jeden punkt, a w następnym sezonie zgarnęli oba te trofea. Oczywiście centralnymi postaciami był też van Dijk i Allison, którzy wyłamali się ze schematu i kosztowali sporo pieniędzy, ale czasami potrzeba kupić już kogoś gotowego na newralgiczną pozycję.

I na tym powinniśmy się wzorować. Sprowadzić odpowiedniego trenera i niech rzeźbi z akademii. Jak nie będzie tam nikogo ciekawego to kupić kogoś nieoczywistego z potencjałem i zrobić z niego gwiazdę, a jak już dojedziemy do momentu w którym sukces jest na wyciągnięcie ręki, ale brakuje tej ostatniej kropli nad "i" to odpalić skarbonkę i kupić kogoś absolutnie z topu.
» 16 marca 2022, 16:01 #470
Pezet: Henderson to nie wychowanek
» 16 marca 2022, 16:16 #469
kielbasior: Budując drużynę na akademii nie będziemy się bili do ostatniej kolejki o top4, a o utrzymanie. Nasza akademia jest tak wybitna, że w ciągu kilku ostatnich lat wybiło się z niej kilku graczy, których po krótce opiszę:
-Rashford: na początku złote dziecko angielskiego futbolu, aktualnie najgorszy skrzydłowy w 1 klasie rozgrywkowej, prawdopodobnie w 2 i 3 też. Absolutne dno dna od prawie 1,5 roku
-McTominay: waleczny, dobre warunki fizyczne, technika na poziomie szkockiej ligi. Dobry na głęboką rezerwę, na pewno nie zawodnika pierwszego składu
-Elanga: na razie gra zbyt krótko, żeby cokolwiek o nim powiedzieć. Perspektywy są, chociaż jak dla mnie brakuje mu jednak tego czegoś.
-Greenwood: prawdopodobnie kryminalista i absolutne 0 moralne, jeśli jest winny to oby skończył na ulicy z małpami na jego poziomie.
-Lingard: pół sezonu na poziomie (i to poza klubem), reszta to granie jako zapchajdziura i pośmiewisko w internecie.

Więcej nie ma sensu poruszać, bo wymieniłem 5 najlepszych graczy w ciągu ostatnich kilku lat, co pokazuje jak denny poziom prezentuje nasza akademia.
» 16 marca 2022, 17:23 #468
MixEx: Osoby na dole które uważają, że Ole powinien dalej prowadzić i kupować kolejne niewypały do tej wesołej drużynki powinny rozpędzić się i walnąć barana w ścianę.
» 16 marca 2022, 15:49 #467
mikon70: Od razu mi się skojarzyło
youtu .be/6efnj31XwzM
» 16 marca 2022, 16:46 #466
nieeeeeeee: U nas dużym problemem od długiego czasu jest brak pomysłu jak wejść w pole karne przeciwnika często przez długi czas podajemy przed polem karnym przeciwnika jednak nic z tego nie wynika. podajemy i podajemy aż w końcu ktoś straci piłkę albo dośrodkowuje. a u nas dośrodkowania nie są najlepsza stroną lekko mówiąc. Ten problem musi zostać rozwiązany.
» 16 marca 2022, 15:43 #465
Chestnut: Ten problem zaczął się u Moyesa i ciągnie się przez lata. ^^
» 16 marca 2022, 16:05 #464
kckMU: Tęskno za czasami, gdzie wszyscy próbowali trafić w głowę Fellainiego. To były nieprzekombinowane środki.
» 16 marca 2022, 16:29 #463
kielbasior: Nikt nie jest w stanie dorzucić dalej niż łeb pierwszego obrońcy, napastnicy grają mocno statycznie, a nasz jedyny napastnik potrafiący znaleźć sobie miejsce opuścił ponad 50% spotkań. Ze skrzydłowych tylko Sancho potrafi myśleć. Do pewnego momentu to nie był aż taki problem, bo Bruno maskował wszystkie braki swoim geniuszem i magicznym podaniem, ale odkąd dorównał "poziomiem" do reszty towarzystwa, to wygląda to tak jak wygląda.
» 16 marca 2022, 17:27 #462
LukasMUFC: Ktoś sie wybiera na repre na Śląski?
» 16 marca 2022, 15:33 #461
tom93: Zneutralizowani, bezradni. Może i dobrze, że tu się kończy nasza droga. Strach pomyśleć jakbyśmy trafili potem na jaki Bayern. Bądź realistami..gdzie my jesteśmy skoro nie potrafimy nawet w rodzimej lidze takim składem punktować zespołów końca tabeli. A i z top6 bilans delikatnie mówiąc nie zachwyca. Z czym do ludzi. LE i jakieś 6 miejsce to będzie dobrze. Tam jest dziś nasze miejsce. Mamy armię najemników, nie mamy drużyny.
» 16 marca 2022, 15:30 #460
hraboNX: No nic, zaczynamy zabawę od początku. Naprawdę mam nadzieję, że taki Pogba odejdzie. Niech już mu ktoś pokaże drzwi wyjściowe. To samo Mata, Matić, Lingard i (z całą sympatią) Edi. Ładnie podziękować i nara. Tu trzeba gruntownych zmian, przeorania składu bez patrzenia na nazwiska. Jeśli znajdzie się kupiec, sprzedać Erica, Maguire'a, Jonesa i nawet Rashforda. Co do tego ostatniego: nie ma co trzymać na siłę i łudzić się, że wróci do topowej dyspozycji.

Ja wolę patrzeć jak błędy popełnia jakiś młodziak, niż ten nasz pechowy Harry z motoryką starej lokomotywy. Jakieś są granice przyzwoitości, dobrego smaku, kredyt zaufania nie jest wieczny. A zatem postawić na młodych typu Mengi, Mejbri, Garner, Fish, Garmacho, McNeil, Laird, Fernandez i próbować. Może nie będzie różowo przez kolejne lata, ale chyba trzeba wreszcie odciąć się od polityki dawania gigantycznej tygodniówki za człapanie po boisku.

I tutaj myślę, że duet Ten Hag - Rangnick byłby czymś dobrym. Pierwszy potrafi złożyć drużyną z młodych graczy (+ 4-5 doświadczonych ogranych piłkarzy), a drugi pan potrafi ogarniać fajne, nieoczywiste transfery za rozsądne kwoty.
» 16 marca 2022, 15:25 #459
Lyon17: Nie mówią już indywidualnie jak kto zagrał, najsmutniejsze jest to że nasza gra w ataku wygląda jak z naszej cudownej Ekstraklasy. Najlepiej rzucić długą piłka na napastnika który ma dwóch obrońców albo przed polem karnym wymienić kilkadziesiąt piłek od lewa do prawa i wrzutka. Zero gry z pierwszej piłki, wyjścia na wolne pole. Niestety za Rangnicka ten zespół nie zrobił żadnego postępu.
» 16 marca 2022, 15:10 #458
mati2009: Szkoda przegranej byliśmy blisko zwycięstwa teraz czas na ligę może uda się top 4 zająć wierzę w chłopaków !!
» 16 marca 2022, 14:50 #457
Reagan: Teraz będą pisać nazwiska na każdą pozycję. Nie martwcie się. Scouting tych ludzi zna. Tych co wy nie znacie też zna. Najpierw trzeba to posprzątać. Managera zatrudnić. Przyjrzeć się szkółce, wychowankom. Potem przyjdzie czas na transfery.
» 16 marca 2022, 14:37 #456
mikiartur: dokładnie
mac 4 transfery - więcej ich nie będzie a nie będę zdziwiony jak będzie ich mniej, Ale trzeba zwrócić uwagę na szkółkę. To jest mus w obecnym stanie rzeczy
» 16 marca 2022, 14:52 #455
Diabelred: To jest cos niesamowitego jaki zjazd zaliczyl Rashford. Ostatnio ogladalem odcinek jednego serialu, w ktorym jakas kobieta X byla wieziona w piwnicy swojego domu, przez jej siostre blizniaczke kobiete Y. Kobieta X wczesniej nie wiedziala nawet, ze ma blizniaczke, poniewaz podczas adopcji zostaly rozdzielone, gdy sie urodzily. Tak sobie kobieta X byla przetrzymywana w swojej wlasnej piwnicy, natomiast kobieta Y korzystala z zycia swojej siostry, podajac sie za nia.

W przypadku Rasha to wyglada jakby tu rowniez doszlo do jakiejs podmiany, gdzie zawodowego, swietnego pilkarza zastapil jakis totalny amator, ktorego jedynym doswiadczeniem z pilka byla kiedys gra na zajeciach wf-u. Jeszcze 2-3 lata temu Rashford potrafil wkrecac w ziemie Trenta strzelajac LFC dwie piekne bramki. Dzis Anglik ma problemy nawet z celnoscia podan na kilka metrow... Wyglada na to, ze wiecej pozytku mielismy z Rasha grajacego z kontuzja niz teraz w pelni wyleczonego, co jest dosc dziwne. Nie wiem co sie z Anglikiem stalo, ale to wyglada tak jakby po tej ostatniej pauzie od pilki kompletnie zapomnial jak sie gra w pilke. Jego gra to jedno, a dwa to jego mowa ciala. Widac, ze Anglik sie meczy, ze mu sie nie chce. Mozna powiedziec, ze zastapil w tym temacie Martiala.

Mam nadzieje, ze w przyszlym sezonie nowy menago sprobuje odzyskac starego Rasha.
» 16 marca 2022, 14:32 #454
Genek: Zagadzam się z tobą tylko zauważ jedną rzecz , jak ci sie nie chce czy jak jesteś przybity mentalnie i psychicznie to są te same objawy i podobne zachowania , także myśle że w jego przypadku to raczej do drugie bo nie chce mi sie wierzyć żeby mu sie nie chciało.
» 16 marca 2022, 21:07 #453
RoyKeano: Wayne Rooney na trenera i tu przynajmniej będzie byłoby wiadomo ,że nie będzie płaczków i leszczy w drużynie.
Szkoda że jest zbyt wcześnie na to by poprowadzić MU.
» 16 marca 2022, 14:29 #452
Robert3344: Wincyj DNA, klub wytrzyma! Dawajcie Keane'a na asystenta i najlepiej każdemu plaskacza na dzień dobry na otrzeźwienie. Kupujmy samych piłkarzy Ala scott mctomminay i jazda z tym koksem. #plan_na_odbudowę_United
» 16 marca 2022, 14:48 #451
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 15:05

Fletcher bedzie asystentem ;) a Carrick i Matić odświeżą kontrakty do 2030
» 16 marca 2022, 15:03 #450
Pezet: Jest zle.Z Ole byłoby tak samo lub gorzej.Ja nie wiem.Cały świat to widzi i kręci bekę z naszego kapitana a on wciąż nas sabotuje mecz po meczu.A na ławce Bailly i Victor.Czy zagraliby gorzej?Da się w ogole?
O to mam największy żal do Niemca.Myślałem ze jedna z pierwszych decyzji będzie usadzenie kloca na ławce i zabranie mu opaski.No ale się przeliczyłem
» 16 marca 2022, 14:27 #449
ALLADYN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 13:59

Ciekawe opcje na lato. Młodzi piłkarze z potencjałem poniżej 25r a nie żadne nadąsane gwiazdeczki:

PO - Cash, Lamptey, Livramento
ŚO - Botman, Milenković, Pau Torres, Kounde
DM - Neves, Rice, Bissouma, Tchouameni
ŚN - Nunez, David, Adeyemi, Scamacca

Odpowiedni trener gwiazdy po 80 mln sobie sam stworzy. Musi tylko dobry materiał dostać.
» 16 marca 2022, 13:56 #448
SickRabbit: No cóż. My jesteśmy po prostu tak słabi, za słabi na Atletico w kryzysie... Koniec sezonu.
» 16 marca 2022, 13:49 #447
Wirus: Atletico do dwumeczu z nami przystępowali już z tendencją wzrostową odnośnie formy. Przed samym meczem z nami w Madrycie wygrali gładko z Osasuną na wyjeździe. Później remis z nami, gdzie byli zdecydowanie lepsi. Dalej w lidze wygrali Celtą Vigo, z Betisem i z Cadiz'em. Przyjechali na Old Trafford, zagrali swój ulubiony futbol i awansowali.
Chciałbym, żebyśmy też mieli takie krótkie kryzysy i tak później z nich wychodzili :)
» 16 marca 2022, 14:00 #446
kckMU: Forma sportowa Atletico nie miała przed tym dwumeczem większego znaczenia. Charakter drużyny nadal jest taki sam i właśnie dzięki niemu awansowali.
» 16 marca 2022, 14:32 #445
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 13:38

2019/20:


Harry Maguire - 87 mln ₏
Bruno Fernandes - 63 mln ₏
Aaron Wan-Bissaka - 55 mln ₏
Daniel James - 17,8 mln ₏
Odion Ighalo - 12 mln Ă˘Â‚Ź (wypożyczenie)


2020/21:


Donny van de Beek - 39 mln ₏
Amad Diallo - 21,3 mln ₏
Alex Telles - 15 mln ₏
Facundo Pellistri - 8,5 mln ₏
Edinson Cavani - wolny transfer


2021/22:


Jadon Sancho - 85 mln ₏
Raphael Varane - 40 mln ₏
Cristiano Ronaldo - 15 mln ₏
Tom Heaton - wolny transfer
» 16 marca 2022, 13:36 #444
sturmik: No i 3/14 sie do czegos nadaje (Bruno, Varane, Sancho).
Moze 4/14 choc Ronaldo przyszedl kilka lat za póno.
» 16 marca 2022, 13:41 #443
Pyra: Panie Ole, 450 milionów wydane a gdzie jakiś tytuł?
» 16 marca 2022, 13:50 #442
wrobel1992: I co Ci odpisał??
» 16 marca 2022, 14:22 #441
majk: Pewnie to co zawsze
youtube.com/watch?v=lUMGZjmaLpo
» 16 marca 2022, 14:32 #440
Pyra: Kiedy myślałem, że Liverpool musiał czekać na mistrza 30 lat to było to bardzo długo.
Teraz po tych 9 latach wiem, że szybciutko zlatuje
» 16 marca 2022, 13:30 #439
Wirus: Oni po tych 30 suchych latach tak weszli z drzwiami, że wygrali Lige Mistrzów, Premier League. Do tego cały czas są na TOP-ie, grają mega atrakcyjny futbol. Pozbyli sie zbędnego balastu i kupili piłkarzy głodnych gry, gryzących każdy centymetr boiska od 1 do 90 minuty.

U nas to może podobnie długo trwać, o ile nawet nie dłużej, bo tu z roku na rok jest coraz większy cyrk.
» 16 marca 2022, 13:44 #438
ArktoS: Tak weszli, że dla przypomnienia skończyli zeszły sezon za nami :O
» 16 marca 2022, 13:47 #437
Wirus: Jeden sezon zadyszki to nic, głównie dlatego, że wypadł im VVD.
W tym sezonie zrównali nas z ziemią na Old Trafford. Zdobyli już Puchar Ligi Angielskiej Premier League biją sie z City o mistrza, w LM grają dalej jak i w FA Cup.
» 16 marca 2022, 13:56 #436
ArktoS: Ale to jest gdybanie.. zawsze znajdzie się odpowiedź, żeby nam coś odebrać. U nas na przestrzeni lat progres też jest widoczny. Ten sezon jest stracony, to jest fakt. Ale prawdę powiedziawszy ostatnie 3 lata to dla nas powrót do formy i podejrzewam, że od przyszłego sezonu znowu wrócimy do grania o najwyższe cele. Fatalna forma w środku sezonu, widmo przegrywania meczy oraz świadomość, że nic się już nie ugra wpływa negatywnie na zawodników i po prostu oddali ten sezon za darmo.
Nie będę nas bronił, bo i mi się odechciało oglądać już meczy w tym sezonie, ale pisanie, że nasza kadra jest fatalna i nic się z nią nie da ugrać to głupota.
Po sezonie będą roszady. Odejdzie od nas kilku zawodników po zakończonych kontraktach, pewnie też kilku sprzedamy. Przyjdzie nowy trener z topu, bo wszystko na to wskazuje i dopiero będziemy się zastanawiać co dalej.
Szkoda mi czasu oceniać sezon, po tym jak gramy w nim tymczasowym trenerem.
» 16 marca 2022, 14:13 #435
AgEnT: Wspaniały film o naszym kapitanie, polecam jeśli ktoś nie widział.

youtube.com/watch?v=epzOo6WxPJw
» 16 marca 2022, 12:41 #434
atotrikos: "o każdym można takie fylmiki zrobić"

XD

Przecież dlatego to Memchester a nie Manchester United.
» 16 marca 2022, 13:10 #433
GraanManU: Po co to wystawiłeś haha. W pracy odpaliłem i że śmiechu nie wytrzymałem..
Śmiech przez łzy...tragedia xd
» 16 marca 2022, 13:21 #432
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 13:26

Juz to widzialem i niestety duzo w tym prawdy. Pytanie kto jest odpowiedzialny za to, że on gra? Czy to wciaz wina kolejnego menagera? Czy jednak odgornie źle by to dla klubu wygladalo jakby Maguire stracil miejsce w skladzie i opaske. Kapitan i transfer za bagatela 80 baniek.
» 16 marca 2022, 13:25 #431
mikiartur: Ale nie było tej akcji co Maguire w polu karnym przy rzucie rożńym dla przeciwnika krył chyba Tellesa/Shawa albo Freda xd już nie pamiętam xd
» 16 marca 2022, 13:31 #430
GraanManU: Albo z wczoraj przy różnym, gdzie uderzył Cristiano z głowy xd
» 16 marca 2022, 13:35 #429
devilek777: Przecież jak ktoś taki gra dla United, co więcej, jest kapitanem, to nie ma opcji, żeby było dobrze.
» 16 marca 2022, 13:47 #428
keribz: To zawsze był beznadziejny drewniany kloc. W Anglii jego nieporadność jest tuszowana przez defensywny styl Southgate'a i inną formację, gdzie zawsze jest ubezpieczany przed dwóch pomocników, a jeszcze jest Walker, który zazwyczaj zdąży przerwać atak jeśli coś przejdzie.
» 16 marca 2022, 13:48 #427
DaredevilUtd: Nie zapominajmy, że jego chcial Mourinho, a dostal Ole :)
» 16 marca 2022, 13:54 #426
wrobel1992: Oglądam drugi raz i nie wierzę. Jak taki gość może grac na najwyższym poziomie w Anglii. Przecież on jest tak żałosny, że szok. Nie znam drugiego tak nieporadnego obrońcy. Mings przy nim to urodzony drybler.
» 16 marca 2022, 14:31 #425
majk: Piłkarze którym kończą się kontrakty w czerwcu 2022:
Brozovic, Kessie, Christensen, Rudiger, Luiz Felipe, Kamara.
Piłkarze którym kończą się kontrakty w czerwcu 2023:
Skriniar, Tielemans, Fabian Ruiz, Carlos Soler, Gravenberch, Marco Asensio, Soyuncu, Gnabry, Zaha, Douglas Luiz, Dendoncker, Akanji, Laimer, Bissouma.
Jest tu spora grupa piłkarzy do wyciągnięcia za darmo, albo rozsądną cene, zważywszy na ostatni rok kontraktu, z tym że klub musiałby już zacząć działać, a do tego potrzebne jest już ustalenie kto zostanie nowym trenerem od przyszłego sezonu i jakich piłkarzy potrzebuje.
» 16 marca 2022, 12:25 #424
Pyra: Kessie w Barcy
Chriastiansen jedną nogą w Barcy
Rudiger chce kosmiczną pensję + podobnie jak Harry w 4 obrońców gra jak kaleka
Asensio i inne pokemony są wyśmiewane jak u nas Pogba, jeden dobry mecz na 10 spotkań

Z tych wszystkich nazwisk jedynie Gnabry i Tielemans.
Ogólnie transfery z Serie A nikomu w PL nie wyszły na dobre.
» 16 marca 2022, 12:30 #423
atotrikos: LFC Salah, Alisson
CFC Jorginho
CITY Cancelo
United Pogba XD

Nie, że Serie A cienka, że zawodnicy ciency, trzeba mieć pomysł.
» 16 marca 2022, 12:35 #422
majk: Zawsze można powalczyć, w Barcy to zaraz będą mieli 3 jedenastki. Kessie na pewno nie chce grzać ławe, a mają tam naprawdę młodych zdolnych piłkarzy, którzy pasują do stylu Barcy.
Nie ma co się sugerować, że piłkarze z ligi takiej, a takiej się nie sprawdzają w PL, bo to po prostu mity. Bruyne przychodził z Niemiec, Salah i Jorginho z Włoch.
Christensen też ogrywał się w Bundeslidze, Rudiger Włochy i Niemcy.
» 16 marca 2022, 12:37 #421
mikiartur: Z wyżej wymienionych to imo trzeba mocno przyjrzeć się: Kamarze, Tielemans,Soler, Gravenberch,Gnabry, douglas luiz, Akanji, Laimer i Bissouma
» 16 marca 2022, 12:41 #420
artrad9448: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 12:53

Nie łudźmy się. To nie są medialne nazwiska, przyjdzie Ryż za 120 ml i Dembele który nie będzie walczył o pierwszy skład lecz o łóżko w szpitalu klubowym.
Dopóki rządzą Glazreowie dopóty nic się nie zmeni. Przykro mi to stwierdzić ale temu klubowi potrzebne są dwa trzy lata w środku tabeli. aby klub stracił na wartości marketingowej.
Wtedy może Glazerowie rozważą sprzedaż i miejmy nadzieje przejmie nasz klub ktoś rozsądny, ktoś kto oddzieli finanse i marketing od drużyny i sukcesów
» 16 marca 2022, 12:51 #419
majk: Ja bym się mocno postarał o: Brozovic, Kessie, Rudiger, Kamara.
Bo to naprawdę dobra okazja za darmo ściągnąć kogoś z tej czwórki.
Skriniar, Gravenberch, Tielemans są do kupienia za dobrą cene.
Conajmniej dwóch można by kupić, a może i trzech w cenie jednego Declana Rice'a.
Gnabry to marzenie, ale tutaj by się musiał cud wydarzyć, żeby go przekonać do zmiany klubu.
» 16 marca 2022, 13:09 #418
atotrikos: Gravenberch wybierze chyba Bayern już są zaawansowane rozmowy.
Laimer to kapitalny gracz, super technika użytkowa bez fajerwerków i wytrzymałość kenijczyka.
Brozović super, brać w pakiecie z Saviciem czyli wymienić Maticia na Brozovicia i Pogbe na Sergieja.
Neves, Tielemans to taka parka fajna z Angielskich ekip.
» 16 marca 2022, 13:15 #417
skowron32: Jak ktoś wcześniej napisał mieliśmy już różnych trenerów i z każdym nie szło, nie potrafiliśmy grać systemem danego trenera. Przez ostatnie lata po SAFie klub tak zdziadzial że aż przykro. My przy takiej maszynie jak MC I Liverpool WYGLĄDAMY jak 10 latka z warkoczami i z lizakiem. A oni jak kulturyści z siłowni. My nie mamy nic z charakteru Topowej DRUŻYNY. Trzeba się pogodzić z tym że najbliższe 6-7lat będziemy maks sredniakami ligowymi i grać bedziemu maks w LE. Przykre ale prawdziwe.
..
» 16 marca 2022, 12:22 #416
Celt15: Iście wspaniała ta przebudowa drużyny Ole. Dużo osób pisało, że może nie poszło, ale przynajmniej zbudował kadrę, pozbył się szrotu, taaa....

Harry największa łamaga w historii klubu z opaską kapitana.
AWB, którego przygniótł własny intelekt.
Daniel James nie wiadomo po co.
Donny idealny pod zrujnowanie mu kariery, szczególnie, że w środku pola to my samych orłów mamy :D

Na plus Bruno, Telles, Sancho i może Varane. Ostatecznie jednak dalej nie mamy obrony (ŚO i PO), nie mamy środka, a w ofensywie zostali Elanga i Sancho, bo Rashford postanowił zakończyć karierę w młodym wieku, a Greenwood woli trenować boks. Czeka nas wspaniała przyszłość!
» 16 marca 2022, 12:00 #415
mikiartur: Spójrz na poprzedni sezon i euro. Z wszystkich teraz obecnych załamań formy, można było tego jedynie spodziewać się trochę po AWB. U Rasha wszyscy sądzili że pewne słabsze momenty są spowodowane kontuzją barku.
a komentarza do Donnyego niezbyt rozumiem. Ole popełnił błąd że widząc beznadziejną formę Shawa Maguire'a, AWB non stop na nich stawiał. A nie dlatego, że źle stworzył kadrę która w zeszłym sezonie (zwłaszcza większość tych grajków) zdawała egzamin.
» 16 marca 2022, 12:10 #414
69eyes: Imo na minus Telles - dla mnie straszny zawód, mega statyczny, nie umie bronić, notorycznie gubi krycie, bezużyteczny w budowaniu akcji na lewej stronie, jedyny jego atut to stały fragment i po części dośrodkowania. W Porto liczby miał fantastyczne, niestety w Premier League brutalnie zweryfikowany.
» 16 marca 2022, 12:12 #413
wrobel1992: Mnie się wydaje, że ściągnięcie CR do składu to była niedźwiedzia przysługa dla Ole. Wiem, że popełnił sporo innych błędów. Jednak jeśli miał jakikolwiek plan na drużynę, nawet słaby to przyjście Portugalczyka wszytsko wywróciło do góry kołami.
» 16 marca 2022, 14:35 #412
mikiartur: #mufc have made an offer of around €8m-a-year to Barcelona's Ronald Araújo. Arsenal have offered around €6m-a-year #mulive [
@gerardromero
]

daaawać tu młodego a nie
Wiem że Romero to nie wybitny Tier ale ten transfer jest nam potrzebny xd
» 16 marca 2022, 11:58 #411
kamilpe: Carrick wróć, proszę!


Z dystansem :)
» 16 marca 2022, 11:37 #410
Chestnut: Nie mam nic przeciwko.
» 16 marca 2022, 11:57 #409
mikiartur: a tymczasem Kieran McKenna odkąd został trenerem Ipswich Town w league one ma bilans 9 zwycięstw 4 remisy i 2 porażki odkąd przejął zespół. W lidze plasuje się na 9 miejscu z 6pkt straty do miejsca dającego baraże.
Więc naprawdę solidny wynik.
A Carrick na tą chwilę nie. Ale za kilka lat on albo Rooney? kto wie.
Natomiast gadka że sztab Ole to byli sami parodyści nie do końca jest zgodne z prawdą co choćby McKenna w league one pokazuje. I kto wie czy daleko w przyszłości nie zajdzie.
» 16 marca 2022, 12:07 #408
Pyra: streamable.com/xoo783
jest ktoś w stanie wytłumaczyć co robi magurek w tej akcji?
no i oczywiście obwinianie Dalota bo został sam na 3 przeciwników i nie mógł kryć Lodiego
» 16 marca 2022, 11:32 #407
szymc11: Dokładnie. A to nie tylko jedna akcja, w której wychodził niby do przeciwnika (jedyne co potrafi to popychanie) i oczywiście spóźniony podbiega i później nie nadąża za akcją.
» 16 marca 2022, 11:40 #406
Celt15: Nie wiem o co Ci chodzi, przecież kryje... Tellesa :)
» 16 marca 2022, 11:40 #405
majk: Przykre to, jak wiele złego jeden piłkarz zrobił w ciągu jednego sezonu.
» 16 marca 2022, 11:42 #404
atotrikos: Harry po co Ci głowa ?
- jem niom.
» 16 marca 2022, 11:46 #403
MrCygan: Ja się zastanawiam, czy Maguire nie jest daltonistą. Bo to nie pierwszy raz, kiedy kryje zawodnika ze swojej drużyny
» 16 marca 2022, 12:41 #402
braku: Najgorszy mutd jaki kiedykolwiek widziałem a kibicem jestem od 98 r.
» 16 marca 2022, 11:32 #401
Stink3r: No bo w sumie to nie miałeś kiedy zobaczyć gorszego, SAF już rządził.
» 16 marca 2022, 12:44 #400
ALLADYN: W letnim okienku będzie prawdziwe trzęsienie ziemi, nie przypominam sobie sytuacji żeby aż tylu piłkarzy było jedną nogą poza klubem albo poza składem.
Cavani - koniec kontraktu out
Ronaldo - bez LM również out
Martial - wypalony zawodnik, pożegnać
Pogba - nigdy nie ustabilizował formy i już nigdy tego nie zrobi, przestałem sie na niego nabierać
Mata - koniec kontraktu out
Lingard - koniec kontraktu out
Jones - największa szklanka w lidze, oddać za torbe piłek
Dalot - ława, musi sie jeszcze uczyć, dopiero 22 lata i za słaby na pierwszy skład dużego klubu.
Greenwood - zawieszony, nie wiadomo czy kiedykolwiek wróci

Maguire - ława/sprzedaż
Bissaka - ława/sprzedaż

Więc w zasadzie przy 10-12 piłkarzach należy postawić znak zapytania na przyszły sezon. To są całe lata zaniedbań. Ktokolwiek tutaj nie przyjdzie to pracowite lato go czeka. Z 5 transferów trzeba zrobić, w tym minimum 4 do pierwszego składu (ŚO, PO, DM, ŚN)
» 16 marca 2022, 11:30 #399
rreddevilss: Wiecie co jest najlepsze? Xd od 2016 roku mielismy juz trenera, ktory murowal, trenera ktory gral z kontry i mamy teraz trenera, ktory niby jest mistrzem kontr presingu a my po 6 latach w zadnej z tych 3 filozofii nie wygladamy nawet przyzwoicie xd
» 16 marca 2022, 11:18 #398
ardin1994: Bo największym błędem jest to, że od każdego z tych trenerów się oczekuje cudów po kilku miesiącach. Prawda jest taka, że z takim zarządzaniem klubem z każdym rokiem (po ciągłych zmianach) będzie coraz gorzej. Teraz w składzie mamy zawodników, którzy są stworzeni do różnych stylów, więc mamy mieszankę 'do wszystkiego' czyt. 'do niczego'.
» 16 marca 2022, 11:34 #397
rvn10: Nowy trener musi zburzyć całą naszą formacje defensywną i zbudować ją na nowo. Jakbyśmy mieli solidną obrone to o Top3 bym się nie martwił. W ataku też nie jest różowo, ale to defensywa wygrywa mecze. No ale kto ma jaja żeby ruszyć naszego żółwiastego el kapitano i jego kolegów na bokach obronny? Defensywny pomocnik i nowi obrońcy to mus.
» 16 marca 2022, 11:09 #396
Jakub2344: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 11:22

problemem jest to, że na aktualną formacje defensywna United wydało ćwierć miliarda euro i teraz nikt w Manchesterze nie myśli nawet o zakupie jakiegokolwiek obrońcy
» 16 marca 2022, 11:21 #395
Pyra: Szanowni państwo, przed wami: Harry Maguire i lewa noga Davida
streamable.com/mhrskz
» 16 marca 2022, 11:05 #394
atotrikos: potylicą w jedynki Ronaldo XDD
» 16 marca 2022, 11:11 #393
Celt15: Nie było większego paralityka w tym klubie, kiedyś Evans doprowadzał mnie do łez, ale przy tym klocu był to wirtuoz defensywy.
» 16 marca 2022, 11:32 #392
HarryBrown: @Pyra
Spójrz na to pozytywnie tj. Harry nie dał sobie odebrać piłki a David zaliczył piękną paradę ;)
» 16 marca 2022, 14:02 #391
Lolhunter: Może trochę nie n temat ale najlepsza wiadomość po wczorajszym meczu to to ze teraz czas na urlop... od Manchesteru United :P 2 tyg spokoju bez stresu i nerwów, i ta pewność ze united w tym czasie nie może przegrać żadnego meczu, cudowne :P
» 16 marca 2022, 10:57 #390
sztejner: Już drugiego kwietnia "wracamy do gry" :D
Szkoda że nie gramy pierwszego,byłby Prima Aprilis na środku obrony XD
» 16 marca 2022, 11:00 #389
wrobel1992: Straszne, ale prawdziwe. Mi nawet nie chodzi o wyniki x ale o postawę. W tym sezonie wolę już oglądać snooker od PL dzięki nim.
» 16 marca 2022, 14:38 #388
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 10:49

Prawda jest taka ze wszyscy zostalismy oszukani, czy mielismy prawo przed sezonem marzyc o mistrzostwie i mega progresie ?? A kto by tak nie robil po transferach Sancho, Varana, Ronaldo gdzie bylismy vice mistrzem jednak, przez te wysokie oczekiwania dzisiaj nas tak bardzo boli co sie stalo z tym klubem bo to niewyobrazalne wrecz, niemal kazdy zawodnik w jakims stopniu nie licząc De Gei zawiodl nas kibicow a to co wyprawiają Maguire i Rashford to istny sabotaz a winnym tego jest oczywiscie trener, ktory niewyciaga wniosków
» 16 marca 2022, 10:49 #387
motos8: Odpowiadając na pierwszy akapit to to jest właśnie złudzenie - jeśli jakaś drużyna w pierwszym sezonie zajęła trzecie miejsce, w drugim drugie to oznacza, że w kolejnym zdobędzie majstra? Nie. My nie zrobiliśmy, żadnego progresu od zajęcia drugiego miejsca z Mourinho i wygrania Ligi Europy. Za Ole się pokręciliśmy trochę jak pies za własnym ogonem i to tyle. Teraz jest to samo. Lawirujemy na pewnym pułapie od kilku sezonów.
» 16 marca 2022, 10:54 #386
sztejner: Tutaj akurat Rangnick zalicza spory minusik niestety
Ja rozumiem że gra czym ma,ale Maguire kosztem Lindelofa ?? szkoda mi Icemana w tym sezonie,naprawdę szkoda bo na szansę gry na pewno zasłużył
Rashford... nie ten sezon,podejrzewam że Mata czy Lingard zagrali by o niebo lepiej
Wystawianiem Rasha i Harrego strzela sobie w stopę w każdym meczu
No nic,nawet jeśli Ralf zmądrzeje do końca sezonu to tak naprawdę na to "zmądrzenie" jest już za późno :/
Oby nowy sezon był choć odrobinę lepszy i żebyśmy nie przegrali sezonu w listopadzie
Trzeba czekać aż będzie lepiej(bo na pewno kiedyś będzie),ale też mieć tą świadomość że to nie będzie za rok czy dwa
» 16 marca 2022, 10:56 #385
atotrikos: @sztejner Mnie zastanawia - dlaczego Ralf gra Maguirem ? Przecież nie jest ani w jego filozofii piłkarskiej, ani nie jest solidny, ani szybki, zwrotny więc co jest grane ?
Z Rashfordem trochę inna sprawa bo jemu się coś przestawiło już za OGS'a ale to nadal "cudowne dziecko angielskiej piłki" tyle, że ma już 25 lat.
» 16 marca 2022, 11:01 #384
majk: Maguire ma papiery na zarząd, nie ma innej opcji.
» 16 marca 2022, 11:05 #383
RobvanKlu5i: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2022 10:38

Dopóki piłkarze rządzą szatnią, dopóki nie będzie trenera który swoim autorytetem i podejściem do zawodników sprawi, że piłkarze będą mieli inną mentalność, dopóki struktury zarządu nie będą działać jak należy, dopóty ten klub i drużyna będą się kopały po czole.

Czyli kilka ładnych lat. Powodzenia.
» 16 marca 2022, 10:38 #382
xarsfanx: Tragedia co odstawia Fernandes. Przy każdym gwizdku macha rękami plus ciągle pretensje, pewnie ciężko się go ogląda kibicom Utd. Gość rywalizował z de bruyne, ciągle głodny gry, teraz zrobił się zalosny.
» 16 marca 2022, 10:38 #381
Wirus: Wejście miał dobre, ale z całą sympatią do Bruno, nigdy nawet w prime nie był na centymetr do De Bruyne. Kevin to klasa sama w sobie, najlepszy ofensywny pomocnik na świecie.
» 16 marca 2022, 10:42 #380
majk: A to akurat prawda, tymi rękami to powinien do lustra machać, bo albo znika w trakcie meczu, albo sam psuje połowe akcji. Jak tak grał w Interze, to nic dziwnego że mu podziękowali.
» 16 marca 2022, 10:46 #379
Wirus: majk W jakim Interze ? :D We Włoszech grał Novara FC, Udinese Calcio i przede wszystkim UC Sampdoria
» 16 marca 2022, 10:53 #378
majk: No to z kimś mi się pomylił xd
» 16 marca 2022, 10:55 #377
atotrikos: Chyba nie trzeba dodawać tego, że żeby stworzyć sytuację to trzeba zaskoczyć dryblingiem, strzałem lub wyciągnąć kogoś ze swojej pozycji...Maguire'a to wystarczy wyciągnąć, zgrać klepką i wybiedz mu za plecy - droga do De Gei wolna.
» 16 marca 2022, 10:35 #376
United45: Pomijając fakt że przy tej sytuacji nie mieliśmy prawa doprowadzić do wrzutki. W pewnym momencie tej akcji był jeden zawodnik Atletico na 4 obrońców United... To są te detale jak to mawiają, tu odpuści, tu chwilkę spóźni, tu trochę krótki słupek zostawi odsłonięty i się robi 1-0 w meczu w którym rywal pół szansy nie miał. Simeone dobrze to rozegrał, kazał stanąć z tyłu bo wiedział że i tak jesteśmy bezzębni a z przodu coś się ukłuje choćby skały srały przy tak grających w defensywie rywalach...
» 16 marca 2022, 10:48 #375
majk: Pomijając fakt że straciliśmy 2 bramki z gry w powietrzu przeciwko Felixowi i Griezmanowi.
» 16 marca 2022, 10:51 #374
Blau: De Gea, Varane, Ronaldo -jedyni piłkarze, którzy mieliby szansę wskoczyć, albo mocno powalczyć o pierwszy skład w Live/City/Chelsea

Bruno, Pogba - piłkarze, którzy w obecnej formie pewnie by się gdzieś na ławkę może zmieścili i nic poza tym.

Reszta piłkarzy to już niestety trybuny i takie są realia naszej obecnej kadry.

Ja latem nie spodziewam się jakieś wielkiej rewolucji. Odejdzie Pogba, Lingard, Cavani i Mata, bo kończą im się kontrakty. Na zasadzie transferu pewnie CR7 i ktoś z dwójki Bailly/Jones i może Martial jak wymusi pod koniec okienka.

Do klubu przyjedzie jakiś napastnik i defensywny pomocnik i to raczej tyle z tej rewolucji. Na boisku dalej będzie biegał Rashford, Maguire, Dalot/AWB, Shaw/Telles ktoś z dwójki Fred/McTomek.

Pozostaje wierzyć, że przyjdzie tu ktoś kto poukłada to jakoś, ale tyle już tych trenerów się przewinęło i nic z tego nie wyszło, że powoli tracę nadzieję.
» 16 marca 2022, 10:23 #373
majk: Chyba to Rio wczoraj w studio powiedział, że u nas nie ma piłkarzy którzy regularnie grają 7/10, a takich piłkarzy potrzebujesz conajmniej 6 w drużynie, żeby myśleć o topie, zgadzam się z tym.
Regularnie w tym sezonie grają chyba tylko De Gea, Varane ( jeśli w ogóle gra), Ronaldo i to by było na tyle, jeszcze może Matic, ale chłop ma już swoje lata.
Reszta albo potrafi przetruchtać mecz i schować się za kolegami (McTomek, Pogba, Telles, Sancho, Shaw, AWB), albo dostaje wylewów w trakcie meczy (Fred, Maguire, Lindelof, Dalot, Shaw, Rash, Bruno, AWB).

Trzeba kupić solidnych piłkarzy z charakterem, którzy nie będą się chować i schodzić poniżej pewnego poziomu. Mi chodzą po głowie Miliknovic-Savic i Brozovic, do obrony nie wiem, ale też trzeba kupić znowu stopera, Varane szklana póki co, Maguire przedstawiać nikomu nie trzeba, tutaj nie bardzo wiem kogo, Skriniar mi się zawsze podobał, może ktoś ma jakieś swoje sugestie i orientuje się lepiej w kwestii środkowych obrońców.
Zapraszam do dyskusji, można zostawić lajka i zasubskrybować!
» 16 marca 2022, 10:15 #372
DEPE: z Brozovivciem sie zgadzam, to bylby pilkarz jakiego potrzeba w United. Bardzo dobra 6, pilkarz ktory nie boi sie grać klepkę, silny, doswiadzcony. I on moglby byc do kupienia, ma 30 lat wiec gdyby otrzymal dobre pieniadze to skusilby sie na UK. Drugi wielki przeogromny problem to skrzydlowy, ale taki chocby Dembele bedzie wolnym pilkarzem latem a w United nie ma nawet pol tak dobrze dryblujacego gracza a dzis skrzydlowi z dryblingiem to polowa sukcesu. Poza tym w osttanim czasie przestaly dopadac go kontzuje, przybral na masie, wydaje sie ze sie nawet nieco zaokraglił (ale pozytywne). Jest szybki, doskonaly tehcnicznie i jak mowie: jest niesamowitym dryblerem. Brozovic+Dembele to bylby cos na poczatek, bardzo silne wzmocnienia, pilkarze za darmo a calkowicie odmieniają optyke druzyny (poszerzają jej mozliwosci). Niestety dla United problem jest taki ze pierwszy jest o krok od nowej umowy, a drugi pewnie pojdzie do PSG.
» 16 marca 2022, 10:24 #371
mikiartur: Ja uważam że trzeba w młodszych celować. Każdy powyżej 26 roku uważam że nie powinien być brany pod uwagę.
» 16 marca 2022, 10:26 #370
majk: mikiartur zgoda, ale Brozovic to naprawdę top grajek, jest mega kompletny tak jak mówi DEPE. On robi wszystko to, do czego my potrzebujemy 3 piłkarzy w środku pola. Plus, jego kontrakt się kończy i jest to ostatnia szansa na podpisanie dobrej umowy dla niego.
Dembele plis nie, nawet za darmo, będzie Martial 2.0 i kolejny gwiazdor który zarząda 450 k na tydzień, odbierający czeki w Dubaju.
» 16 marca 2022, 10:35 #369
Reagan: Zarząd zmienił dyrektora wykonawczego będącego do tej pory pomostem między managerem a zarządem. Dodatkowo zatrudnił dyrektora sportowego Murtough i dyrektora powiedzmy technicznego Fletchera. Plus tego od nowego sezonu nad wszystkim kontrolę będzie sprawował konsultant Rangnick. To jest ogromna różnica w podejściu. Do tej pory między Woodwardem a managerem nie było nikogo. Teraz będzie 3 gości. Tylko teraz trzeba się pozbyć 90% składu i zbudować wszystko wg określonego planu.
» 16 marca 2022, 10:15 #368
majk: Może to jednak dobrze że Fletcher tak blisko Ralfa się trzyma i szatni.
Będzie miał lepszy wgląd w drużyne i razem z Niemcem ustalają już prawdopodobnie strategie budowania drużyny na przyszłe lata.
» 16 marca 2022, 10:19 #367
mikiartur: Może faktycznie Arnold trochę zmieni podejście w porównaniu do Woodwarda
» 16 marca 2022, 10:27 #366
sztejner: Plus jest taki że gramy dopiero drugiego kwietnia,więc mamy spokojnie czas żeby przez te 2 tygodnie pooglądać piłkę nożną a nie Stand Up
» 16 marca 2022, 10:10 #365
Wirus: Sporo sie rozpisze, wiem, że to surrealistyczne, ale nie do niezrobienia.
To już nie chodzi o to, że brakuje nam ŚPD, czy tam 2-3 graczy. Nam potrzeba T O T A L N E J rewolucji kadrowej, bez sentymentów, bez głaskania i proszenia. Wiem, że to nie Fifa, czy inny Manager, ale my potrzebujemy takiej rewolucji jak tlenu, bo zostaniemy takim średniakiem bijącym sie o max TOP4, a nie o mistrza.

Transfery z klubu:
Edinson Cavani - free
Paul Pogba - free
Jesse Lingard - free
Juan Mata - free
Cristiano Ronaldo - on pewnie sam będzie chciał odejść bez sezonu z LM, może sie dogada z zarządem i rozwiążą kontrakt
Dean Henderson - 15-20 mln
Eric Bailly - 5-10 mln
Phil Jones - 2-5mln
Luke Shaw - 25-30 mln
Alex Telles - 15-20 mln
Aaron Wan-Bissaka - 30-35 mln
Nemanja Matic - 2-5 mln
Fred - 15-20 mln
Harry Maguire - niech idzie byle gdzie nawet za darmo
Bruno Fernandes - 70-80 mnln
Marcus Rashford - 70-80 mln
Donny van de Beek - 25-30 mln
Anthony Martial - 20-25 mln
Facundo Pellistri - 2-5 mln
Axel Tuanzebe - 2-5 mln
Tahith Chong - 2-5 mln
Andreas Pereira - 3-8 mln

Razem 22 piłkarzy (z czego 8-9 jest na wypożyczeniach czy w ogóle nie gra - Jones i Mata) za jakieś 303-380 mln przy czym Ronaldo i Maguire licze jako 0. Mason'a Greenwood'a w ogóle nie licze już w składzie.
Może dziwić przede wszystkim transfer Bruno Fernandesa, ale wg mnie coś w nim siadło, coś sie skończyło. Ten jego błysk wyblakł. Ostatnio woli machać rękami, kłócić sie z sędziami.


Transfery do klubu:
N - Darwin Nunez - 50-55 mln
PS - Antony - 45-50 mln
ŚPO - Houssem Aour - 40-45 mln
ŚP - Youri Tielemans - 60-65 mln
ŚPD - Ruben Neves - 45-50 mln
LO - Theo Hernandez - 55-60 mln
ŚO - Sven Botman - 45-50 mln
PO - Matty Cash - 25-30 mln

Razem 8 piłkarzy za jakieś 365-405 mln


Nasz skład po takiej rewolucji:
Sancho - Nunez - Antony
Neves - Aour - Tielemans
Theo - Botman - Varane - Cash
De Gea

Rezerwa: Tom Heaton, Diogo Dalot, Victor Lindelof, Teden Mengi, Brandon Williams, James Garner, Scott McTominay, Shola Shoretire, Anthony Elanga, Hannibal Mejbri, Amad Diallo

Trener - Erik ten Hag


Do tego składu z 3-4 piłkarzy z rezerw i zacząć w końcu grać piłkarzami młodymi, gryzącymi trawe, a nie gwiazdeczkami i płaczkami.
Będziemy na 90% bez LM w przyszłym sezonie, więc inne rozgrywki niż liga można odpuścić i skupić sie w 100% na lidze żeby spokojnie osiągnąć TOP4, więc w miare taki wąski skład wystarczy.
» 16 marca 2022, 10:01 #364