Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Southampton 1:1. Kolejny mecz dwóch odmiennych połów

» 12 lutego 2022, 15:27 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zafundował swoim kibicom powtórkę z rozgrywki. Czerwone Diabły zremisowały z Southampton 1:1 (1:0) w 25. kolejce Premier League. Kibice obejrzeli jedną dobrą połowę w wykonaniu United, a po zmianie stron na Old Trafford wróciły stare demony.
Manchester United – Southampton 1:1. Kolejny mecz dwóch odmiennych połów
» Manchester United zremisował z Southampton 1:1 w 25. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Diogo Dalot
Raphael Varane
Harry Maguire
Luke Shaw
Scott McTominay
Paul Pogba
Bruno Fernandes
Jadon Sancho
Cristiano Ronaldo
Marcus Rashford
Anthony Elanga
Jesse Lingard

Oddano 76 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick dokonał tylko jednej zmiany w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do spotkania z Burnley. Miejsce Edinsona Cavaniego zajął Cristiano Ronaldo. Urugwajczyk miał problemy z pachwiną i nie znalazł się w kadrze.

Manchester United spotkanie ze Świętymi zaczął nieźle, jak miał to ostatnio w zwyczaju. W 7. minucie znakomitą okazję miał Cristiano Ronaldo. Portugalczyk dostał świetne podanie od Jadona Sancho, minął Frasera Forstera i miał przed sobą pustą bramkę. Oddał lekki strzał, a piłkę po drodze zablokować zdołał Romain Perraud.

Dwie minuty później Manchester United miał kolejną świetną okazję. Czerwone Diabły przeprowadziły błyskawiczną kontrę. Lekkim strzałem zakończył ją Jadon Sancho, ale nie mógł w ten sposób zaskoczyć Forstera.

Przewaga Manchesteru United była zdecydowana, a w 21. minucie udało się ją udokumentować golem. Czerwone Diabły przeprowadziły błyskawiczną akcję. Bruno Fernandes doskonałym podaniem uruchomił Marcusa Rashforda na prawym skrzydle. Anglik wpadł w szesnastkę, dograł piłkę na dalszy słupek, gdzie nogę dołożył Jadon Sancho. Piłkarze Rangnicka objęli prowadzenie!

W kolejnych minutach Manchester United kontrolował boiskowe wydarzenia, ale nie zagrażał już poważnie bramce Southampton. Święci zanotowali natomiast solidną końcówkę pierwszej połowy. W 41. minucie efektowną interwencję zanotował David de Gea, który obronił strzał z woleja Stuarta Armstronga. Chwilę później w szesnastkę Czerwonych Diabłów wpadł Perraud, zakręcił defensorami gospodarzy i oddał płaski strzał. Hiszpan znów skutecznie interweniował.

Manchester United drugą połowę zaczął w możliwie najgorszy sposób. Piłkarze Ralfa Rangnicka stracili prowadzenie w 48. minucie. Che Adams dostał dobre prostopadłe podanie między defensorami United, wpadł w szesnastkę gospodarzy, uderzył po długim rogu i po chwili De Gea musiał wyciągać piłkę z siatki. Kibice Czerwonych Diabłów przeżyli deja vu z meczu z Burnley.

Southampton po zdobytej bramce było wyraźnie podbudowane. W 52. minucie goście znów przeprowadzili groźną akcję. Tym razem niecelnym strzałem zakończył ją Armstrong. Chwilę później David de Gea zanotował bardzo dobrą interwencję po strzale Armando Broji.

Manchester United w 60. minucie oddał dwa groźne strzały na bramkę Forstera. Najpierw z lewej strony boiska mocno uderzał Cristiano Ronaldo. Po chwili z drugiej strony soczysty strzał zanotował Diogo Dalot. Przy obu próbach bramkarz Southampton spisał się bez zarzutu.

Gra Czerwonych Diabłów po przerwie nie mogła się podobać, a gospodarze raz po raz dostawali sygnały ostrzegawcze. W 65. minucie doskonałą okazję miał Armstrong – strzelił nad poprzeczką. Dwie minuty później wyborną okazję miał Armando Broja, ale próba technicznej podcinki nad De Geą spełzła na niczym.

Na kwadrans przed końcem Rangnick zdecydował się na pierwszą zmianę. W miejsce Scotta McTominaya pojawił się na boisku Anthony Elanga. Miejsce Szkota na środku zajął Paul Pogba. Sygnał niemieckiego szkoleniowca był czytelny. Manchester United miał grać o pełną pulę.

W końcówce spotkania Old Trafford było wyraźnie poirytowane nieudolnymi próbami Czerwonych Diabłów. Po trybunach stadionu niosło się głośne „Attack! Attack! Attack!”. Piłkarze gospodarzy nie kwapili się, aby spełnić tę prośbę. W doliczonym czasie gry groźny strzał głową oddał Harry Maguire, ale instynktowną obroną popisał się Fraser Forster.

Manchester United do końca spotkania nie przechylił szali zwycięstwa na swoją korzyść i stracił kolejne cenne punkty w Premier League.

Manchester United – Southampton 1:1 (1:0)
Bramki: Jadon Sancho 21’ – Che Adams 48’

Manchester United: De Gea – Dalot, Varane, Maguire, Shaw – McTominay (Elanga 75'), Pogba, Fernandes – Sancho, Ronaldo, Rashford (Lingard 82')

Southampton: Forster – Walker-Peters, Bednarek (Stephens 46'), Salisu, Perraud – S. Armstrong, Romeu (Diallo 90') – Ward-Prowse, Elyounoussi (Livramento 71') – Adams, Broja


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Southampton. 25. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Southampton 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (610)


atotrikos: Czemu Messi'emu nie wychodzi w PSG ? A dlatemu: youtube.com/watch?v=aWumfBpWr_c

A poważniej to piernik wie ale z pewnością jest to też ten czynnik - tam też liczą na przebłyski gwiazd, notorycznie. Nie stawiają na siłę drużyny a na siłę poszczególnych elementów. My mamy podobnie i tez potrzebujemy trenera który pozwoli to tym gwiazdorom.

@Pyra niżej pisał coś o Kloppeuszu tylko, że Jurgmen dostał w LFC czas, pieniądze i nieograniczone zaufanie.
W nas jest trener prosi o pomocnika to dostaje podstarzałego napastnika. W Liverpoolu zaufali, kogo kupił na dzień dobry? Mane, Wijnajdlum, Matip którzy stanowią/stanowli trzon zespołu.
Rangnick który miał uratować sezon kogo dostał ? XDDD HEHE
KOGO POTRZEBOWALIŚMY JUŻ PRZED SEZONEM ? Defenswynego pomocnika.
Rangnick zarekomendował Zakarię za całe 6mln ale nie, klub nie chce wydawać kasy.

Juventus który kuleje przez pandemię, chce obcinać pensje zawodnikom nadal jakoś potrafi kupować i... ASZKODA STRZEPIĆ JAPĘ, elo.
» 14 lutego 2022, 12:10 #592
Pyra: Ja to widzę tak:
Poche po sezonie odejdzie z PSG, przychodzi do nas i niech się dzieje wola nieba, jak będziemy stali w miejscu to na pewno nic się nie poprawi.
Liverpool też błądził latami aż trafił na Kloppa a ten później w piłkarzy i mają zespół.
» 14 lutego 2022, 11:53 #591
atotrikos: To nieźle to widzisz XD
» 14 lutego 2022, 11:54 #590
pawelisto2: Swoją drogą ciekawe jest to, że jedynie pod wodzą Rangnicka Ronaldo nie strzela. Wyglada to dość niepokojąco - 2 gole w 9 meczach.

Jeśli masz zawodnika, który potrafi strzelać i jest to jedyny aktualnie taki piłkarz u nas w drużynie, to trzeba pozwolić mu to robić według mnie - bez balastu jakim jest praca w obronie.
Bardzo ważny aspekt, ale czy jest sens na sile starego psa nowych sztuczek uczyć?
» 14 lutego 2022, 11:30 #589
Robert3344: Przecież to nie wina RR, że marnuje kolejne i kolejne sytuacje, bo akurat takich nie brakowało ronaldo
» 14 lutego 2022, 11:43 #588
pawelisto2: Oczywiście, że nie.
Choć też nie do końca, zawodnik zmeczony, skoncentrowany na wielu innych aspektach i często rozpoczynający bieg/akcje z innego miejsca może mieć problem z odpowiednią finalizacją akcji.
Druga sprawa to też presja ciążąca na Ronaldo od przyjścia Rangnicka, że nie biega itd. też nie pomaga w tej sytuacji.

Jestem daleki od krytykowania Rangnicka, zwłaszcza, że wiem z jaką rolą bardziej tu przychodził, ale wygląda to niepokojąco, że jedyny ciągnący zespół pod Ole i Carrickiem nagle obniżył loty i już nawet prostych sytuacji nie wykorzystuje.
» 14 lutego 2022, 12:41 #587
sztejner: Za 9 dni gramy hit w Lidze Mistrzów z Atletico
Normalnie to bym na to czekał z wypiekami na twarzy a tak to w sumie chyba nawet nie odpalę transmisji
MA SA KR A
» 14 lutego 2022, 11:12 #586
Atlantic: KR to sylaba?
» 14 lutego 2022, 11:13 #585
Ciechanek: A gdzie jest napisane, że sztejner chciał podzielić ten wyraz na sylaby?
» 14 lutego 2022, 11:19 #584
Atlantic: A na co je chciał podzielić?
» 14 lutego 2022, 11:21 #583
tygrys26: Wedlug swojego podziału i tyle. Nic nikomu do tego jak sobie to dzielił. Każdy wie o co chodzi.
» 14 lutego 2022, 11:22 #582
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2022 11:25

Może chciał sobie podzielić siedmioliterowy wyraz na trzy części po dwie litery i jedną część jednoliterową? Mogło tak być?

No i pytasz na co je chciał podzielić. Ja właśnie tego nie wiem, Ty chyba raczej też nie, więc na śmieszkowanie, że "KR" to nie sylaba jest troszkę za wcześnie.
» 14 lutego 2022, 11:23 #581
Chestnut: Ucięło mu, miało być MA SA KR AT OR.
» 14 lutego 2022, 12:19 #580
Atlantic: Najpierw podzielił wg sylab, a potem zrobił coś dziwnego i niestety, ale ten podział nie ma absolutnie żadnego sensu, bo jak już ktoś rozdziela wyrazy dla podobnego efektu to na sylaby albo litery/głoski.

Poza tym dla mnie to było zabawne i aż nie mogę uwierzyć, że tylu obrońców się zleciało przez zwykły żart.
» 14 lutego 2022, 13:09 #579
Pyra: Żeby uzmysłowić gdzie teraz jesteśmy wystarczy popatrzeć na bilans bramkowy:
City + 47
Liverpool + 42
Chelsea + 30
West Ham +11
United +6
Arsenal +9

I tu żadne magiczne zaklęcia nie zadziałają, City co sezon ma +50/+80 i punkty same przyjdą a u nas bida i w ataku i w obronie, kompletnie przepłacony sztuczny zespół
wstyd mi za United, banda najemników
» 14 lutego 2022, 11:05 #578
sturmik: Póki co zawiesilem ogladanie United do odwolania. Szkoda czasu, zycia i nerwow. Skrot 10 minut aby zobaczyc czemu znow zremisowali to wszystko co moge na nich poswiecic. To nie jest druzyna ktorej zalezy na czymkolwiek. Brak serca, brak walki za klub i co najgorsze brak inteligencji na boisku. Dodatkowo chlew w mediach i w szatni. Nasza twierdza nie do zdobycia Old Trafford zmienila sie w prowincjonalny stadion, gdzie byle beniaminek czy spadkowicz jedzie jak do siebie. Mamy wiekszosc druzyny po 185+ cm wzrostu a gola z roznego strzelilismy pewnie z sezon temu. Przeplaceni gracze po kazdym meczu tlumacza sie tak samo , podobnie kolejni trenerzy. Uczymy gosci wartych 50- 80mln jak sie gra pressingiem... takie cuda tylko u nas. Po sezonie znow pol druzyny do wymiany- i tak w kolko. Mam nadzieje ze cos sie zmieni. Kibicuje tej druzynie od 25 lat ale takiego syfu i beznadzieji jeszcze chyba nie bylo.
» 14 lutego 2022, 10:10 #577
Ciechanek: Podpisuję się obiema rękami i nogami. Ja zawiesiłem oglądanie od 10ciu - 15tu meczów. Tylko, że wiesz, według 90% użytkowników tej strony nie jesteśmy w takim wypadku kibicami :) Trudno, mam to gdzieś, mogę dla wszystkich nie być kibicem. Ja rozumiem, że można mieć kryzys w drużynie, można przegrywać, ale po prostu swoim zaangażowaniem i podejściem do gry, sprawiają, że nie mam ochoty ich oglądać. Coś chyba jest na rzeczy, skoro kryzys trwa już dziewiąty rok prawda? Ja się czuję tak, jakby pluli mi po prostu w twarz swoim "byciem". Nie ma tam złości na remisy na przegrane, nie ma nic, są tylko gadki, że będziemy silniejsi i wyciągniemy wnioski. Zrozumcie wreszcie, że im na wynikach absolutnie nie zależy. Liczy się tylko i wyłącznie przelew na koncie, nic więcej.
Ja również od pewnego czasu meczów nie oglądam i w najbliższej przyszłości nie zamierzam. Skoro oni olewają kibiców, ja olewam oglądanie meczów.
Mogę według Was wszystkich nie być kibicem i sobie poczytać, żebym się na jakąś inną stronę przeniósł :) Piszcie śmiało, jak Wam to pomoże :)
» 14 lutego 2022, 10:19 #576
Krystiano98: A ja po kilku meczach przestaje sie już denerwowac. Wiadomo, pierwsze mecze się ogląda z pasją. Po kilku meczach widzisz jednak zaangażowanie tej ekipy. Oni się nie przejmują, to i ja nie mam zamiaru ich oglądać. Spokój :D
» 14 lutego 2022, 10:20 #575
Ciechanek: Właśnie o to chodzi, oni mają kibiców daleko z tyłu. Na pewno nie grają i nie poświęcają się dla nas, tylko dla pieniędzy, nikt mi nie wmówi, że jest inaczej. Oni by i grali na bezludnej wyspie całe życie, oby hajs wpadał. Taka prawda.
» 14 lutego 2022, 10:29 #574
SmokuUtd: Macie dużo racji ale przestancie stękać jak stare baby :). Jeszcze podniesiemy głowy, ja w to wierzę. Ja będę oglądać, ale w tle coś tam innego porobię, postaram się bez nerwów do tego podejść. Dziś Walentynki, polecam się zrelaksować ;)
» 14 lutego 2022, 11:12 #573
Ciechanek: Ja tam nie muszę SIĘ relaksować ;) Myślę, że Żona przybędzie mi z pomocą.
» 14 lutego 2022, 11:16 #572
SmokuUtd: Hahaha, tego Ci życzę ;)
» 14 lutego 2022, 11:51 #571
Chestnut: Nie, nie ma sensu się tak przejmować, przypominam, że to jest dwudziestu dwóch mężczyzn kopiących piłkę.
» 14 lutego 2022, 00:28 #570
DevoMartinez: Tia potrafią spierniczyć humor na weekend i mi. Ale w tym sezonie skończyła się moja cierpliwość do tych piłkarzy. Każdy kolejny menager zły, każdy im z czymś nie pasuje. W united jednym z problemów jest to, że u nas to taki dom spokojnej starości albo dorobienia do emeruturki. Gaże najwyższe w lidze, wymagania średnie. Ile razy oni na prawde liczyli się w walce o mistrza w ciągu ostatniej dekady? Za co ta kasa? Przecież oni się nawet nie otarli o najważniejsze trofea. Niestety wymagania były nieadekwatne do tego co zarabiają i chyba poza zacząć wymagać więcej od piłkarzy. Przy najmniej kibicie powinni skoro władze klubu tego nie robią. Nie ma juz Ole biorącego wszystko na siebie, oni muszą dorosnąć i wyjść spod spódnicy. Biorą pieniądze niech biorę też odpowiedzialność za wyniki i swoją formę.
» 14 lutego 2022, 00:36 #569
RedDan: Ja też jakoś w 60 minucie wyłączyłem, bo miałem co innego do roboty, a spojrzałem na ławkę i już wiedziałem że te dziady nic nie ugrają. Patrzę wynik za parę godzin, 1:1, zero zdziwka.
Teraz myślę czy we wtorek oglądać real-psg czy naszych. W środę inter-live lepszy mecz, to w tvp oczywiście mecz bayernu bo robercig. Znowu trza się posiłkować strimami.
» 14 lutego 2022, 00:46 #568
KubaUtd: Ja to sobie parzę dwie herbatki melisy albo rumianek na mecz i tak się już nie denerwuje mija parę godzin albo i dzień przychodzą mecze totkow czy west hamu patrzę na ich wyniki i banan na buzi od razu.
» 14 lutego 2022, 08:20 #567
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2022 08:22

No i tu się mylisz @Diabelred
Poche na pewno nie jest tym który przeprowadzi rewolucję kadrową i to nie dlatego, że nie będzie chciał.
Tylko nie będzie mógł tak zwyczajnie i po prostu mu nie pozwolą.
Przypominam, że bez rewolucji MU jak wspomnieliście nawet się nie otrze o tytuły.
A ponieważ trzeba by pogonić duże nazwiska i to na dodatek angielskie to nie ma takiej opcji.
I Magłajer i Rashford i Bissaka i Tomek i Greenwood [jak wróci ] Shaw są nie do ruszenia.
Będą nas czarować do u.sranej śmierci swoimi wątpliwymi umiejętnościami jak na poziom na którym chciałby być klub a nie jest właśnie z powodu kogo ma w składzie i w zarządzie.
W zasadzie żaden trener na świecie nie dostanie zgody od Glazerów na pogonienie w.w + Pogby, Daloty, Fredy.
Masakra, przecież to prawie cała jedenastka.
Taki oto zbudowano w ostatnich latach zespół, na żadnego z nich City czy Liv nawet nie spojrzą.
Moim zdaniem następne lata będą bardzo chude i jedyną nadzieją jest sprzedaż klubu.
» 14 lutego 2022, 08:21 #566
Atlantic: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2022 11:04

City było zainteresowane Fredem i Maguire'm. Wątpię też, że gdyby była okazja (i gdyby nie ostatnie zdarzenia pozaboiskowe) to takie city czy live nie chciałoby Greenwooda czy Rashforda.

Ja rozumiem, że nie wszyscy nasi piłkarze to całkowity top, ale te wasze chore teorie spiskowe, że ten czy tamten to po prostu jest na siłę wystawiany, bo to lub tamto, to jest po prostu żenada. Tylko ktoś zacznie gorzej grać i już się zaczyna biadolenie, że na siłę promowany szrot, który ma w kontrakcie, że musi grać. Najzabawniej to się czyta o naszych obrońcach, bo tutaj to w zależności od tego, kto ostatnio siedzi na ławce, to tego lubimy. Phil zagrał dobry mecz po 2 latach przerwy i już się pojawiają głosy, że źle go traktujemy, bo nie dostał szansy w następnym meczu. Graliśmy Lindelofem, to wszyscy go cisnęli. Teraz wszyscy chcą, żeby wygryzł Maguire. Był i pewnie wciąż jest kult Bailly'ego, który nie może pojąć, czemu Bailly nie gra więcej niż kilka meczów pod rząd, ignorując to, że zawsze łapie jakiś uraz i wypada na parę tygodni. Grał Wan-Bissaka, to Dalot się przecież marnował na ławce, Dalot gra - jest przeciętniakiem i musi zrobić wypad. Zaczną się plotki transferowe, czy pojawi się jakiś nowy kozak z fajnymi kompilacjami na yt, o którym będą mówili eksperci i komentatorzy, to znowu się zacznie gadanie o tym, że ten czy tamten to jest 10x lepszy od tych co mamy. Potem przyjdzie i okaże się, że wcale tak wiele się nie zmieniło i pół roku później już wszyscy będą chcieli go sprzedać.

To samo z menagerami, co chwila tylko gadki o zwalnianiu i przepychanki kogo by lepiej zatrudnić. Dochodzi aż do tego, że np. taki Pochettino był już tutaj omawiany tak długo, że już większości zdążył się przejeść i znudzić, zanim klub przedstawił mu jakąkolwiek ofertę. Teraz Pochettino już jest miernym przegrywem.

Nie rozumiem też tego wniosku, że nasi piłkarze wcale nie chcą wygrywać i mają w dupie porażki i remisy. Skąd wy to wiecie? Bo nie biją głowami o murawę? Jakby bili, to byście mówili, że na pokaz. Mówicie tak, bo zdobywają mało punktów, tak jakbyście sugerowali, że jakby tylko im zależało, to rozgromili by każdego, jakby zapominając, że to nie jest tak, że Manchester United wygra mecz, bo nazywa się Manchesterem United. Ja tam wcale tego nie widzę, żeby nasi piłkarze byli zadowoleni, czy obojętni na obecne wyniki. Pewnie po prostu jestem zaślepionym fanbojem bez odpowiednich standardów dla Manchesteru United :)
» 14 lutego 2022, 11:01 #565
Genek: Ja bym na Brighton spróbował wyjść trójką z przodu elenga - rash - sancho myśle, że by to lepiej mogło wyglądać, bo ronaldo jest kompletnie bez fromy ,a cavani jest najlepszy z ławki( po za tym niewiadomo czy zdąży sie wykurować).
Wiem rash też nie zachwyca ale on nawet jak nie jest w formie to przynajmniej coś tam jeszcze zrobi, bo jest szybki, a napewno lepiej moim zdaniem zagra na N niż na tej prawej stronie.
» 13 lutego 2022, 23:50 #564
84cantona7: A daj że temu Rashowi spokój. Niech Chłop odpocznie od pilki.
» 14 lutego 2022, 11:22 #563
KubaUtd: Kiedy ogłoszą nowego trenera jak myślicie ?
» 13 lutego 2022, 21:20 #562
brazylianwisnia: W maju
» 13 lutego 2022, 21:49 #561
Radomirus: W lipcu albo sierpniu - nasz klub rzadko się śpieszy z ogłaszaniem transferów - nie wiem czemu w przypadku trenera miałoby być inaczej ;)
» 13 lutego 2022, 22:20 #560
GuteFrage: Pochettino już jest ogłoszon.
» 13 lutego 2022, 22:55 #559
Radomirus: GuteFrage być Tuchel fan i dlatego nie lubić trenerów innych mimo, że nic ogłoszonym być nie zostało w trenera sprawa...
» 14 lutego 2022, 01:52 #558
tyber28: Rsdomirus wyjaśnil wszystko, nie ma już żadnych wątpliwości...
» 14 lutego 2022, 06:28 #557
Fido: Nieprawda. On jest fanem Chelsea, Tuchela i psycho fanem Conte.
» 14 lutego 2022, 07:50 #556
Zdzichu1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 21:08

A taka ciekawostka. Ten klub bez pieniędzy i bez przyszłości z ligi hiszpańskiej z którego co niektórzy się tutaj nabijali właśnie wygrywa kolejny mecz i niemal wskakuje na 99 % do Ligi mistrzów w przyszłym sezonie zwazywszy na to jak grają jej rywale z dołu. Życzyłbym sobie takiego kryzysu i braku perspektyw jak niektórzy tutaj pisali i śmiali się jeszcze w listopadzie/grudniu
» 13 lutego 2022, 21:06 #555
Killgor: przestan sie ograniczac,maja na 80% mistrzostwo
» 13 lutego 2022, 21:09 #554
Zdzichu1: mistrzostwo nie. Ale nie zdziwię się jeśli zdobędą go szybciej niż my
» 13 lutego 2022, 21:09 #553
nieeeeeeee: Z Realu Madryt, Realu Betis, Atletico, Sevilli się śmiali?
Ja np. nie pamiętam żeby ktoś śmiał się z którejś z tych drużyn.
» 13 lutego 2022, 21:11 #552
Zdzichu1: z Barcelony. Teksty na początku sezonu gdy byli 15 typu "Klub mem" "Upadek symulantów" itp
» 13 lutego 2022, 21:14 #551
nieeeeeeee: Oni są na 99% w LM?
Aktualnie nawet w top 4 ich nie ma także nie przesadzał bym. My jesteśmy bliżej top 4 niż oni aktualnie patrząc na stratę do miejsca w lidze mistrzów.
» 13 lutego 2022, 21:17 #550
Zdzichu1: własnie patrzę na tebelę i po dzisiejszym zwycięstwie są już w TOP 4 a przy kolejnym wskakują na luźne 3 miejsce
» 13 lutego 2022, 21:21 #549
SzarimMusty: @nieeeeee spójrz na tabele... Jeżeli wszędzie wyrówna się liczbę odbytych meczów to Barca może być 3, a my 8. Wilki, Koguty czy Kanonierzy mogą nas wyprzedzić, a z obecną formą i zbliżającym się marcem to ciężko w cokolwiek pozytywnego uwierzyć, a już na pewno w to, że zakończymy ligę w top4.
» 13 lutego 2022, 21:21 #548
mikiartur: Do końca sezonu Zdzichu jeszcze daleko. Poza tym jak widzę to remisują z Espanyolem w tym meczu obecnym xd Zobaczymy jak go skończą.

Dla mnie oni na top4 obecnie szanse mają 50/50.
Poza Realem i Sevilla które raczej są pewniakiem do lm. To o 2 miejsca walczą: Betis Barcelona, Atletico, Real Sociedad i Villareal można jeszcze zaliczyc.
A wręcz napiszę pewną tezę. Barcelona ze swoją grą w tym sezonie, jakby grała w Premier League to by była na poziomie miejsca Crystal Palace albo Brentfordu. Liga Hiszpańska przez pandemie i ogólnie przez ostatnie kilka lat mocno straciła na poziomie. Real obecnie lider zakładam że w PL nie walczyłby z City tylko z nami o top4. I tak dalej można wymieniać.
Może to śmieszne ale dla mnie Barcelona to niewiele mniejszy wróg niż Liverpool czy Chelsea.
Po prostu niezbyt dzierżę ten klub.

Oooo już 2-1 przegrywają :D
» 13 lutego 2022, 22:24 #547
Zdzichu1: dla mnie od x lat za to obrzydliwe aktorstwo to jest najbardziej znienawidzony klub w La Liga. Mimo wszystko bardziej zdzierżę Real niż ich
» 13 lutego 2022, 22:27 #546
KalinaRIP: I jak tak Zdzichu barcelonka? Ledwo lajzy remis wyciągnęły rzutem na taśmę, ale pewnie, przypisujmy punkty w 10 minucie meczu
» 14 lutego 2022, 04:38 #545
Lisan: Chelsea najlepsza drużyna na świecie. Być na ich miejscu? Marzenie
» 13 lutego 2022, 20:58 #544
deksoo11: Osobiście wolałbym być na miejscu City, wiadomo szejki itp ale tam naprawdę panuje dobra polityka transferowa, którą oczywiście trochę zepsuł Grealish, świetny trener, sukcesy w PL, co roku blisko LM
» 13 lutego 2022, 21:05 #543
brazylianwisnia: Najlpesza druzyna w Anglii > najlepsza na świecie.
» 13 lutego 2022, 21:50 #542
axel52: No raczej nie.
» 13 lutego 2022, 22:44 #541
rvn10: Sezon jeszcze się nie skończył ale gratuluje niektórym optymizmu co do czwartej lokaty w lidze..Niestety ale my nie punktujemy ze słabymi ekipami a tam gdzie możemy "nie zapunktować" czyli mecze z Liverpoolem czy z City, to jeszcze można kalkulować. Żeby być w top4 musimy wygrywać i zgarniać 3pkt z Newcastle, Burnley czy Southampton a my tego nie robimy.
» 13 lutego 2022, 20:58 #540
Alibaba: Kolejny zawodnik z ligi PL zatrzymany za znęcanie się nad partnerka jeszcze tylko nie podano kto.
» 13 lutego 2022, 20:29 #539
sturmik: Tak, tyle że partnerkę miał mniej medialną i mądrzejszą niż Greenwood. Do czasu przyjazdu policji pogadali ze sobą i umówili się na kasę. Potem odwołali wszystko i poszło że zakłócanie porządku sąsiedzkiego.
» 14 lutego 2022, 07:34 #538
skowron32: No puchar i medale to już raczej wiadomo komu można wręczyć..
Co do 2-3 to też sprawa chyba zaczyna się wyjaśniać że Klop-Tuchel będą się bic o druga lokatę. Bitwa o 4 lokatę będzie między
WH, MU, Arsenal, Wilki, Totki. Każdy więc niech odpowie sobie na pytanie i oszacuje Nasze szanse na 4 lokatę....
Aaaa zapomniałem i trzeba wziąć pod uwagę Nasza tz. Forme...na tle pozostałej 4 wygląda co najmniej ujowo.
» 13 lutego 2022, 20:11 #537
Ragnar90: Zobacz na nasz terminarz i terminarz Arsenalu, po tych 2 frajerskich remisach mamy małe szanse na to zasrane 4 miejsce które przed sezonem każdy by traktował jak porażkę
» 13 lutego 2022, 20:33 #536
mikiartur: W sumie biorąc pod uwagę ostatnie 5 meczy to jest taka kolejność (uwzględniając tylko te 5 ekip)
1.Wolves
2.Arsenal
3.MU
4.WHU
5. Totki

Następne 3 kolejki tych 5 ekip to:
Wolves - Leicester, Arsenal, WHU
Arsenal - Brentford, Wolves, Watford
MU - Brighton, Leeds, Watford
WHU - Newcastle, Wolves, Everton
Tottenham - Man City, Burnley, Leeds

Ogólnie na tą chwilę to w potencjalnie najlepszej sytuacji jest Arsenal. Mają 1pkt do nas straty i 2 mecze mniej(zaraz 3), 2pkt straty do WHU i 3 mecze mniej. 2pkt nad Wolves i mecz rozegrany mniej. I 3pkt nad Totkami mając tyle samo meczów. Co do meczów to u nich wygląda sytuacja tak. W tygodniu gdy my gramy z Atletico oni nadrabiają mecz z Wolves. Lecz mają przełożony mecz z Liverpoolem pod koniec lutego (bo LFC gra finał efl cup) Więc wyjdzie na to że będą mieli wciąż 3 mecze zaległe do nas. Lecz tu jest haczyk. Bo owszem 3 mecze zaległe to sporo. Jednak te 3 mecze to: Liverpool u siebie, Chelsea na wyjeździe i Tottenham na wyjeździe. Patrząc na to, że Arsenal gra o wiele gorzej na wyjeździe niż u siebie to nie można powiedzieć, że z którymś z rywali będą faworytem.
Tottenham natomiast gra zaległy mecz (w tym samym okresie co Arsenal) z Burnley na wyjeździe, a do ustalenia mają mecze z Arsenalem i Brighton - więc też łatwe to mecze nie są.
Wolves względem nas będzie miał 2 mecze zaległe. Ale jeden odrabia za chwilę z Arsenalem i ma datę do ustalenia z Watfordem.
Natomiast z WHU po wtorkowym meczu jesteśmy już na równi.
Ważne dla układu tabeli będą nasze trzy lutowe mecze. Po Watfordzie każdy wie że mamy straszny terminarz. W tym czasie inne drużyny walczące z nami o top4 grają odpowiednio:
Arsenal,WHU - 2 mecze
Wolves,Tottenham - 3 mecze
Więc kończąc luty majac 47-49 pkt to byłaby świetna wiadomość. Arsenal i WHU mogą maksymalnie dotrzeć do 45 i 47 pkt. Natomiast Wolves i Totki do 46 i 45 pkt. A wiemy, że dojdzie do 2 pojedynków bezpośrednich.
Więc posiadanie z 4pkt nad nimi przewagę przed mega trudnym terminarzem zawsze byłoby jakimś zapasem.
» 13 lutego 2022, 20:49 #535
xarsfanx: Słowa uznania za tak obszerne analizy i prognozy Miki. Z ekip, które wymieniłeś przewidzieć można tylko przegrana z City lub Liverpoolem. Chelsea wcześniej miała potknięcia z dołem/środkiem tabeli, słabszy okres + wszystkie fronty (PA LM Carabao) więc tu można coś ugrac. Kwestia tylko jacy wrócili po wygranej na KMS.
» 13 lutego 2022, 21:43 #534
Radomirus: Miejmy nadzieję, że zmęczeni z uwagi na podróż i zbyt pewni siebie po pokonaniu jakiś ogórków ;)
» 13 lutego 2022, 21:53 #533
skowron32: Zgodzę się ale po Brighton Leeds i watford w lidze mamy MC, Totki, Liverpool i Lester i tu napewno potracimy sporo punktów...
» 14 lutego 2022, 07:58 #532
Kralik077: Robi się gorąco. 6 klubów będzie walczyć o 2 miejsca w LM
» 13 lutego 2022, 19:58 #531
Ortega255: Kolejna kolejka gdzie wyniki układają się pod Arsenal :)
» 13 lutego 2022, 19:30 #530
lopo92: Zrobili swoje i tyle. Nikt nam nie każe robić padaki w dwóch na trzy mecze
» 13 lutego 2022, 19:36 #529
mikiartur: A ja tam szczerze cieszę się, że za 2 dni wraca liga mistrzów :D
we wtorek:
PSG vs Real Madryt
Sporting vs Man City

środa to;
Salzburg vs Bayern Monachium
Inter Mediolan vs Liverpool

tydzień później we wtorek: Chelsea vs Lille i Villareal vs Juventus
a w środę: Atletico vs MU oraz Benfica vs Ajax
Mam wrażenie że mecze w nadchodzącym tygodniu o wiele ciekawsze niż w następnym poza naszym meczem.
W końcu się zaczną mecze prawdy dla wielu klubów. Najbardziej poza naszym dwumeczem interesuje mnie pojedynek Interu z Liverpoolem. To może być najładnieszy dwumecz w 1/8 od dłuższego czasu. Liczę także na to, że Real pokona PSG ale obawiam się że w obecnej formie Realu może być z tym problem.
A nam do meczu z Atletico zostały 2 mecze. Brighton i Atletico. Za Ole to nam pasowały te ekipy. Z Leeds 2 wygrane i 1 remis. Bilans goli 11-3 a z Brighton 5 zwycięstw, 0 porażek, 0 remisów. Fajnie jakbyśmy przed meczem z Atletico zaliczyli 2 zwycięskie mecze.
» 13 lutego 2022, 19:19 #528
skowron32: Benfica - AJAX też ciekawy mecz. Villa z Juve to będzie podobny mecz do tego Naszego z Atletico. Villa lubi stawiać autobus z takimi drużynami jak Juve. Bayern i MC to rozegrają takie trochę ważniejsze sparingi.
» 13 lutego 2022, 19:32 #527
kamtor: A co ty chcesz od tego van de beek jak on nigdy nie dostał prawdziwej szansy
» 13 lutego 2022, 19:01 #526
Chestnut: A z jakiego powodu miałby ją dostać? Tak wygląda świat.
» 13 lutego 2022, 19:03 #525
kamtor: Ten edson Alvarez z ajaxu to naszych Fred mctomineya to wciąga jedna dziurka od nosa
» 13 lutego 2022, 18:48 #524
Chestnut: Tak samo jak ten Donny van de Beek?
» 13 lutego 2022, 18:52 #523
tygrys26: Jakby dostawal szanse na cały mecz A nie 5 minut to też pewnie by było widać że ich zjada :)
» 14 lutego 2022, 09:47 #522
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 18:13

Tripper 2 mecze, 2 bramki z wolnego, wybity rzut rożny po, którym Newcastle strzeliła gola.
Jeden zawodnik, grający 2 mecze w nowym klubie, z marszu daje ze stałych fragmentów gry 6pkt zespołowi, gdyby nie on, mieli by 1 oczko.
Ciekawe czy w tym sezonie strzelimy coś z rożnego, wolnego jeszcze?
» 13 lutego 2022, 18:12 #521
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 18:28

Kogo to już obchodzi czy strzelimy z rożnego czy wolnego...
Naprawdę
Zacznijmy od strzelenia więcej niz jednego gola z akcji
Zacznijmy od grania w obronie tak żeby nie dawać sobie wbijac co mecz gola
Zacznijmy grać mecze które trwają 90 minut a nie 15
Naprawdę już mnie przestało interesować czy strzelimy kiedyś że stałych fragmentów
Chciałbym żeby Manchester grał piłkę jak w sezonie 08/09 a nie jak grają od 2014-2022
» 13 lutego 2022, 18:27 #520
sztejner: P.S
Z resztą co ja się produkuje już....
Szkoda strzępić ryja na tą podobiznę klubu
piłkarskiego
Pozdrawiam kibiców tych co mają jeszcze wiarę i tych co tę wiarę juz utracili
Trzymajcie się ;)
» 13 lutego 2022, 18:30 #519
KubaUtd: Pod koniec sezonu się okaże że kluczem do sukcesu czyli 4miejsca były właśnie remisy Utd hehe.
» 13 lutego 2022, 17:32 #518
dominikMU: Jeśli to prawda co krąży na Twitterze, że Henderson został aresztowany za pobicie dziewczyny, to w tym klubie już chyba gorzej nie może być, spiny w szatni, zależnie się w mediach, skandale z piłkarzami, słaba, gra wyniki, klub mem
» 13 lutego 2022, 17:31 #517
CRtheSaviour: To ile znaczy dobry trener, pokazuje na przykład sytuacja Betisu. Zatrudnili fachowca i teraz są w czołówce ligi.
» 13 lutego 2022, 17:25 #516
Grzesiek: Ten fachowiec prawie spuścił West Ham z ligi a w trakcie dłuższej przerwy od gry zamiast próbować naprawić sytuacje klubu wyjechał do swojego kraju
» 13 lutego 2022, 17:32 #515
CRtheSaviour: Tak samo Moyes poległ w Realu Sociedad. Pellegrini to nadal bardzo dobry trener, który wniósł Betis na wyższy poziom.
» 13 lutego 2022, 18:03 #514
OldFasion: Wyścig żółwi po czwarte miejsce.
» 13 lutego 2022, 17:24 #513
Dexxter: West Ham się nie ogląda i leci po kolejne 3 pkt
» 13 lutego 2022, 18:09 #512
OldFasion: Taaa.
» 13 lutego 2022, 19:58 #511
Radomirus: Czyżby Conte w Totkach skończył się zanim na dobre zaczął? ;)
» 13 lutego 2022, 16:55 #510
69eyes: Niezłą serię kręci Antonio a następny mecz z City na Etihad, idzie na 4 L z rzędu. Z perspektywy czasu to Jose robił tam dość przyzwoitą robotę, przynajmniej ofensywa działała.
» 13 lutego 2022, 17:04 #509
Radomirus: Jose jak to Jose...

Co z tego, że ma wyniki skoro prędzej czy później pokłóci się w klubie z każdym w zasięgu wzroku... a jak się już pokłóci to wyniki zazwyczaj lecą w dół
» 13 lutego 2022, 17:12 #508
pawelisto2: Jose pokłóci się z każdym komu się nie chce.
Kane, Son, czy Hojbjerg do końca wypowiadali się o nim przychylnie.
Doherty, Toby, Aurier, Ndombele, Lo Celso to piłkarze, którzy robili kwas, bo Mou od nich wymagał więcej, ale im to nie na rękę. Ostatecznie jednak każdego z nich(oprócz Dohertyego, którego kibice i tak niedługo wywiozą na taczkach) nie ma już w klubie.
Levy chciał coś udowodnić Jose i nie dać satysfakcji by to on ewentualnie wygrał puchar Carabao, ale ostatecznie pozbywając się wszystkich leserów przyznał Portugalczykowi racje, a kibice Spurs muszą się teraz męczyć oglądając Daviesa, Dohertyego, Royala, bo tylko oni pasują do taktyki preferowanej przez Conte.
» 13 lutego 2022, 17:24 #507
Radomirus: pawelisto2
Z jednej strony masz rację.
Z drugiej jeżeli jesteś szefem i musisz kogoś zmusić do pracy na swoich warunkach a ten zachowuje się idiotycznie to nie zawsze najlepszym wyjściem jest powiedzeniu tej osobie wprost, że jest idiotą. Powiedziałbym nawet, że w dużej części przypadków efekt jest odwrotny do zamierzonego.
Ja wiem, że tutaj jest sporo osób, które chciałyby widzieć na ławkach trenerskich managerów-tyranów by ci zmusili "panienki" do ciężkiej pracy ale dobry manager powinien wiedzieć jak dotrzeć do zawodników.
Jeżeli na jednego piłkarza działa ostry opiernicz - powinien dostać ostry opiernicz.
Jeżeli działa motywująca rozmowa - powinna być przeprowadzona motywująca rozmowa.
Jeżeli działają łopatologiczne wskazówki - gracz powinien dostać łopatologiczne wskazówki.
Itp. Itd.

Liczy się efekt w postaci wyników drużyny a nie zadowolenie managera, który siada na ławce w poczuciu spełnionego obowiązku bo na wszystkich nawrzeszczał i we własnym mniemaniu udowodnił zawodnikom, że są głąbami...
» 13 lutego 2022, 17:34 #506
pawelisto2: To prawda.
Jose zbytnio chyba uwierzył, że jest piłkarskim Dr House.
Niestety(albo stety), piłkarze to także obiekty marketingowe, jeśli jeden z drugim to idioci(nawet jeśli faktycznie są), to i sponsorzy wkraczają do akcji i ciągnie się cała machina. Jose tego nie rozumie, albo rozumie i chce zostać jedyny na polu bitwy, który odwróci bieg rzeczy.
» 13 lutego 2022, 18:17 #505
Radomirus: Jose jako piłkarski Dr House :)
Dobre :)

Choć z tego co pamiętam to Dr House chyba utrzymał się więcej niż 3 sezony - które na razie dla Jose stanowią magiczną, nieprzekraczalną granicę pracy w jednym miejscu ;)
» 13 lutego 2022, 18:47 #504
Ortega255: Ty się lepiej patrz jaka my serie kręcimy xD
» 13 lutego 2022, 19:31 #503
Radomirus: Seria największej ilości kolejnych remisów 1:1? ;)
» 13 lutego 2022, 19:36 #502
Gallacher: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 16:44

W tej Anglii to niezłe kabarety lecą a mówią że ten Zachód taki postępowy i tolerancyjny.Jak nie Greenwood ma problemy to zaś Elanga następni to Zouma oraz Mendy za gwałty.
» 13 lutego 2022, 16:43 #501
Chestnut: Napisz ostatnie zdanie jeszcze raz poproszę. Nie wiedziałem, że Zouma gwałcił koty.
» 13 lutego 2022, 16:46 #500
Gallacher: Znęcanie się nad kotami w obrzydliwy sposób jeśli chodzi o Zoume.
» 13 lutego 2022, 17:01 #499
Chestnut: A co zrobił Elanga?
» 13 lutego 2022, 17:06 #498
Gallacher: @Chestnut
Niby został opluty przez CR i zrobiono z tego aferę także ich spytaj nie mnie.
» 13 lutego 2022, 18:01 #497
Ragnar90: Arsenal widzę ma autostradę do 4 miejsca bo klub mem + totenham nic tylko co chwilę gubią punkty. Naprawdę zaczynam się zastanawiać czy west ham i volves nie skończą sezonu przed nami w tabeli :(
» 13 lutego 2022, 16:43 #496
kamtor: Do wzięcia za darmo jest romanioli z Milanu a tu cisza gorszy niż nasi napewno by nie byl
» 13 lutego 2022, 16:42 #495
Vaacov: To jest jakis dramat. Karykatura futbolu. Gdzie ta niemiecka precyzja? To jest burdel na boisku! Nawet za Moyesa to lepiej wygladalo. Żenada. Magłajer z powodu resztek przyzwoitości by mogl na boisko nie wychodzić. Fernandes biega po boisku jak Żyd po pustym sklepie... Wprowadza chaos i dezorientacje, szkoda tylko że w naszych szeregach. Jak mozna przeprowadzic szybką kontre jak zaden zawodnik nie trzyma swojej pozycji!! Cr7 od kilku meczy nie potrafi zagrac prostej prostopadłej piłki. Elanga wyglada juz lepiej niż żeluś. 30% składu jest do zmiany. Totalny brak charakteru i woli walki z tej całej bandy to chyba tylko Sancho i Scott wiedza co to United DNA
» 13 lutego 2022, 15:58 #494
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 16:01

Czekam na kolejny sezon, nowego trenera i kolejne gadanie jak to jest zle a i wczesniej było lepiej. Przyjdzie Poche i bedzie gadanie ze nawet za Ralfa czy Mou było lepiej. I tak w kółko sie bedziemy kręcić i siebie nakręcać. Ogarnijcie się ludzie !
» 13 lutego 2022, 16:01 #493
kujawa: Ronaldo już od dawna nie potrafił dobrze podać, pisałem to przed transferem więc tu nie ma żadnego zdziwienia.
» 13 lutego 2022, 16:31 #492
Vaacov: Stwierdzenie faktu. Problem nie lezy w samym trenerze tylko w calym zespole. Nie wiemy co dzieje sie w szatni, widzimy efekty na boisku. Efekty ktore sa po prostu żadne. Oglam mecze United od 20 lat i na przestrzeni czasu bywalo różnie, teraz jest tragicznie.
» 13 lutego 2022, 16:33 #491
Killgor: Za Moyesa lepiej wygladalo. Mocne. Za mocne.
» 13 lutego 2022, 16:38 #490
Chestnut: Mecz z Bayernem w LM za Moyesa, nie powiesz mi że wyglądał słabo.
» 13 lutego 2022, 16:44 #489
Killgor: Moze i wygladalo niezle,ale i tak odpadlismy. Moyes od czasow odejscia Fergusona byl najgorszy.
» 13 lutego 2022, 16:50 #488
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 17:11

Zaraz minie 10 lat od odejścia Fergusona i Gilla przede wszystkim, a tutaj dalej problemów szuka się w trenerach. Współczuje.
» 13 lutego 2022, 17:11 #487
GraanManU: Przychodzę do domu, odpalam meczyk i myślę. Oby wilki dały prezencik i pokonały totki. Włączam a tu 2:0 i - uff. Zajeb.., jasne że 25 minuta ale na razie wygląda to bardzo dobrze. Oby utrzymali. Ten wyścig o top 4 to będzie masakra ...
» 13 lutego 2022, 15:25 #486
Radomirus: Z drugiej strony jak Wilki wygrają to same staną się naszym bezpośrednim rywalem. Mają jeden mecz zaległy a jeżeli wygrają to będą 3 pkt za nami.

Przy takich meczach to tak właściwe już nie wiadomo jaki wynik będzie dla nas korzystny ;)
» 13 lutego 2022, 15:37 #485
artix206: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 16:00

W pucharze konfederacji grają mistrzowie kontynentów. Jest to turniej reprezentacji.
» 13 lutego 2022, 15:59 #484
Ciechanek: No tak wieczne patrzenie na innych. Jakie wyniki mają inni, bo sami sobie nie dajemy rady. Weźcie ludzie o jakim top 4 Wy mówicie hahaha :D
» 13 lutego 2022, 16:04 #483
Radomirus: Ciechanek

Do momentu aż nasza strata do 4 miejsca nie jest jakaś tragiczna to trudno się nie bawić w takie spekulacje. Oczywiście jeżeli nasza gra się znacząco nie poprawi to takie spekulacje będą nic nie warte...

... ale na razie jesteśmy na 5-tym miejscu, WHU nawet jeżeli dziś wygra to będzie mieć przewagę zaledwie 3 pkt, a wcale nie jest powiedziane, że np. Arsenal wygra swoje zaległe, w stosunku do nas, mecze i w związku z tym nas przegoni w tabeli.

Więc nadzieja na TOP4 ciągle jest
A czy jest ona podbudowana realnym spojrzeniem na naszą grę - to już zupełnie inna sprawa ;)
» 13 lutego 2022, 18:04 #482
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 15:19

Całe szczęście ci nasi konkurenci cały czas utrzymują nas przy życiu :)
» 13 lutego 2022, 15:19 #481
sirtomas: Ciekawe czy Totki dazą nam fory dzisiaj
» 13 lutego 2022, 14:47 #480
Chestnut: Ale, że pojawią się tu kibice Wolverhampton, to się nie spodziewałem.
» 13 lutego 2022, 15:13 #479
sirtomas: Czytaj że zrozumieniem można dać fory - nie w bezpośredniej walce!
» 13 lutego 2022, 15:21 #478
sirtomas: Tak jakby City odpuściło 3 mecze to by dalo fory Liverpoolowi na majstra-rozumiesz już czy dalej nie dociera..
» 13 lutego 2022, 15:28 #477
Chestnut: Like, od początku wiedziałem o co Ci chodzi, jednak zostawiłeś mi pole do popisu. Ciekawiła mnie Twoja reakcja i się nie zawiodłem. :)
» 13 lutego 2022, 15:33 #476
sirtomas: No ja myślę:) Ok
» 13 lutego 2022, 15:54 #475
loczek1986: Po Twitterze lata info że Dean Henderson został aresztowany, coś tam z laską narobił. Ciekawe czy prawda
» 13 lutego 2022, 14:30 #474
HarryBrown: A to Dean jest gwiazdą Premier League?
» 13 lutego 2022, 15:22 #473
Chestnut: Upadająca gwiazda jest dalej gwiazdą. :)
» 13 lutego 2022, 15:36 #472
Radomirus: Gwiazdką ;)

A tak serio to mam nadzieję, że to plotki... już wystarczy nam jeden Mason, jakby drugi nasz piłkarz został oskarżony o podobne rzeczy to byłby dramat.
Mielibyśmy opinię klubu damskich bokserów :/
» 13 lutego 2022, 15:40 #471
niewiempoco: "Mielibyśmy opinię klubu damskich bokserów :/ "

Jakby przywalił facetowi nigdy by szumu nie robił, hehe, oj tam normalne. Tak jesteśmy traktowani jako ludzie, jako nikt, bo taka płeć.
» 13 lutego 2022, 16:36 #470
Radomirus: niewiempoco
Ja w ogóle jestem przeciwny przemocy. Wg. mnie użycie przemocy następuje gdy brak argumentów merytorycznych ktoś sobie rekompensuje argumentami fizycznymi.
Ale nawiązując do twojej interpretacji to inna sprawa jest pobić się z kimś równym sobie a inna sprawa jest pobić kogoś zdecydowanie słabszego. Kobiety zazwyczaj są słabsze od mężczyzn
» 13 lutego 2022, 16:46 #469
Witcheraard: Powiem wam szczerze że analizując ile piłkarzy chce odejść latem, możemy być w czarnej dupie.
Sytuacja na prawdę się robi nieciekawa. Dodatkowo atmosfera w szatni raczej nie należy do przyjemnych.

Ciężko nawet mieć jakieś nadzieje na lepsze jutro.
» 13 lutego 2022, 14:00 #468
Pops918: Po 9 latach od odejścia Fergusona czeka nas kolejna przebudowa składu i prawdopodobnie sezon bez LM. Ja jedyną nadzieję pokładam w tym, że Rangnick faktycznie będzie miał jakiś wpływ na podejmowane decyzje personalne, bo jeżeli po raz kolejny zmarnujemy lato na załatwianie transferów przereklamowanych Anglików i innych pożal się boże gwiazd, które koniec końców po intensywnych negocjacjach kupimy za setki milionów, to w tym klubie nigdy nie będzie lepiej.
» 13 lutego 2022, 14:25 #467
tygrys26: To już można powiedzieć że nie będzie miał i tyle. W zarządzie mamy takich oslow ze nie pozwolą kupic zawodnika noname. Który nie będzie przynosił zysków medialnych
» 13 lutego 2022, 14:58 #466
zbyj: I pomyśleć że wystarczyło kupić Mourinho periscia i Hary jak był w szczytowym momencie kariery oraz pozbyć się martiala i pogby. No ale Edek był mądrzejszy.
» 13 lutego 2022, 17:01 #465
ManCr7united: Prawda jest taka że Arsenal zaczął sezon od 3 porażek i nawet bramki nie trafili i ich Skład personalny a nasz jesteśmy posmieliskiem ligi nic więcej wszystkie ostatnie mecze graliśmy z przeciętniakami i nie wygraliśmy nawet meczu a schody się dopiero zaczną bo z tymi dobrymi dopiero będziemy grać

Ja mam tylko jedno co może zarząd zrobić niech zatrudni trenera który ich za mordę chwyci i się wezmą za bieganie i granie
A jak którejś gwieździe sie nie spodoba wypad na trybyny i z klubu w razie co
» 13 lutego 2022, 13:45 #464
Anhel: Ciekawe czy nowy trener bedzie miał za zadanie zbudować coś z tego co jest w kadrze czy pozwoli zarząd zbudować mu skład po swojemu, bo jeśli ta pierwsza opcja to faworytem będzie Poche ale jeśli ta druga to Ten Hag
» 13 lutego 2022, 13:17 #463
HarryBrown: Wydaje się, że skoro RR i zarząd robią ruchy w kierunku pożegnania po sezonu sporej ilości graczy plus nowy CEO jest miłośnikiem talentu ten Haga, to wielce prawdopodobna jest opcja 2. Tym bardziej, że odpadł problem Overmarsa.
» 13 lutego 2022, 13:26 #462
Tomczo: W każdym normalny zespole Maguire by siedział. U nas gra i w dodatku jest kapitanem.
To jest kwintesencja tego co się stało z naszym klubem.
» 13 lutego 2022, 13:10 #461
HarryBrown: A kto miał niby grać? Victor chory, Eric jak zwykle połamany. Niby jest jeszcze Phil ale z nim to też czort wie czy nie wlepi samobója albo znowu się nie połamie.
» 13 lutego 2022, 13:24 #460
hraboNX: Tak jak napisałem nieco poniżej. Rangnick ma ograniczone pole manewru. Co chwilę jakieś drobne urazy (Eric) lub wirus (Telles, Fred, Victor). Po zimowych wypożyczeniach i sprawie Greenwooda nasza ofensywa ma na rezerwie Elange, sfochowanego Lingarda i 35-letniego Cavaniego. Jak w takich warunkach trener ma odstawiać graczy na ławkę, gdy nie grzeszą formą. Nie da się po prostu.
» 13 lutego 2022, 13:33 #459
Tomczo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 14:05

@harrybrown
Myślę że mógłbyś nawet ty zagrać i nie byłbyś gorszy.
A na poważnie to przecież Jones i Victor byli na ławce. Jones po kontuzji od razu jak wrocil bardzo dobre zawody rozegrał. Ale oczywiście lepiej niej gra wielki łeb.
» 13 lutego 2022, 14:04 #458
awe: Wybory Rangnicka zazwyczaj sa dobre i zawsze uzasadnione, o co chcodzi z tym Maguire? Drugi sredniak AWB został odstawiony na ławke, a Maguire nadal gra od deski do deski, moze chodzi o funkcje kapitana, ma popracie w szatni? Moze faktycznie Victor ma jakies problemy?
» 13 lutego 2022, 14:26 #457
klb9k: Hasenhuttl po meczu z nami: nie jest tajemnicą, że w momencie straty piłki przez Manchester United niektórzy piłkarze mają problem z wrzuceniem wstecznego i powrotem do obrony - trudno się z tym nie zgodzić
» 13 lutego 2022, 13:03 #456
DevoMartinez: Wiem, że większosć spojrzy wtedy na Maguaiera ale to dotyczy głównie naszej pomocy (Pogba i McT często wracają zbyt wolno) i często bocznych stref (boczni obrońcy wychodzą wysoko i po stracie często zostaje dziura). Tu Shaw i Aaron niestety przodują w wolnych powrotach, Aaron bardziej.
» 13 lutego 2022, 13:16 #455
HarryBrown: To kolejny dowód, że ekipa jest źle przygotowana fizycznie do tego sezonu.
» 13 lutego 2022, 13:27 #454
Wave: Ja to czekam az skonczy sie granie za nazwiska, Maguire, Ronaldo i Rashford dawno powinni siedziec na lawce z taka forma
» 13 lutego 2022, 12:49 #453
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 12:55

Nadzorcy RR na to nie pozwolą.
To nie jest normalny klub.
A poza tym sam Ralf nie jest taki super niezależny jak wyglądało i się mówiło.
» 13 lutego 2022, 12:53 #452
hraboNX: Za kapitana da się jeszcze kogoś wstawić, ale w przypadku Rashforda i Ronaldo opcje są naprawdę nieliczne. Może Elanga i Edi, choć akurat Cavani już chyba nie da rady ciągnąć gry w każdym meczu na odpowiedniej intensywności. 35 lat swoje robi. Wypożyczono Amada, Martiala, dodatkowo taki Lingard nie nadaje się na grę na skrzydle lub szpicy. Wbrew pozorom Rangnick ma bardzo ograniczone pole manewru. Ciężko mu odstawiać graczy od składu, nawet jeśli nie są w top formie. Obawiam się, że przy kontuzjach lub innych problemach zobaczymy zaciąg z Akademii lub eksperymenty typu Hannibal Mejbri na skrzydle.
» 13 lutego 2022, 13:22 #451
Luke88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 12:20

B I E L S A
I
E
L
S
A
» 13 lutego 2022, 12:20 #450
Anhel: On nawet nie mówi po Angielsku a to był również jeden z argumentów przeciw zatrudnieniu u nas Zidane
» 13 lutego 2022, 13:16 #449
adi159: Oglądałem mecz nasz 1:1 i City 4:0 i powiem wam że powoli zaczynam po prostu kibicować Manchesterowi jako 2 klubom . W jednym meczu złamiesz się grą profesjonalistów . W drugim zobaczysz jak wygląda dobra gra w piłkę kopana. Taki oto kompromis sobie wymyśliłem i powiem wam że lepiej mi się z tym żyje . Teraz nie czekam tylko na mecze United ale i City. I powiem wam że wybiorę się na stadion City jak będę niedługo w Mechesterze bo na Old Traford juz byłem na meczu. Takie moje luźne przemyślenie. Już się nie spinam o dużo lepiej jest kibicować jak się kompletnie dosłownie spuści z tonu :)
» 13 lutego 2022, 12:09 #448
Hoodys: Ja już od dawna tak robie (w sensie nie kibicuje City :D ) oglądam nasza padakę, a potem oglądam City żeby zobaczyć jak sie gra w piłkę
» 13 lutego 2022, 12:12 #447
mikiartur: Nie zamierzam was krytykować bo pewnie jakbym był w Manchesterze to dam chętnie bym się wybrał na mecz z City. Jednak ja nie umiem tak patrzeć. Trudno mi kibicować i cieszyć się z sukcesów City. Jednak dla mnie to wciąż top3 największych naszych wrogów.
A obecnie styl gry drużyny to jedyny powód dla którego od czasu do czasu z chęcią ich mecz obejrzę.
Choć i tak mocno sprawiają mi radość ich porażki i remisy.
» 13 lutego 2022, 13:02 #446
HarryBrown: Ja po meczu United zazwyczaj odstresowuję się oglądając jakiś mecz rugby. Tym bardziej, że sezon w pełni czyli są ligi, puchary oraz zawody międzynarodowe, więc jest w czym wybierać. Wczoraj był fenomenalny mecz Francja vs Irlandia. Autentycznie marzy mi się by United zatrudniło speców od przygotowania fizycznego z jakiegoś topowego klubu rugby.
» 13 lutego 2022, 13:33 #445
adi159: Ja uważam że większymi wrogami od City są Liverpool , Leeds , i Arsenal a potem City. Ja wiem że derby ale jakie to były derby do 2013. Z powyższymi biliśmy się o największe cele z City może z 2 sezony tak na poważnie gdzie był przeskok jakości jakby nastąpił transfer wygrywania z United do City. I to jest ciekawe . To wygląda dosłownie jak by City z nas krew zwycięstwa wyciąganego i podmienilo na tą co miło przed $$$ . Poza tym uważam że kluby w jednym mieście powinny się traktować tak jak Lech Poznań i Wartą Poznań . A nie jak w Łodzi jak derby to na deptak strach wychodzić bo Panowie się eliminują i jak źle odpowiesz za kim albo wcale to umieją pokazać któremu klubowi kibicować trzeba siła . Oczywiście są ich całe grupki bo w pojedynkę to grzeczniutki jeden z drugim .
» 13 lutego 2022, 22:59 #444
Sideswipe: Lindelof wracaj, już wolę jego odprowadzanie przeciwnika niż no look tackle od Maguire'a
» 13 lutego 2022, 11:59 #443
wagor88: Harry pograj w bierki a nie bycie kapitanem takie instytucji . Niektórzy ludzie ciezko pracują żeby oglądać mecze na canal+.czekam tydzień oglądałem dwa mecze i niepotrafie tego zrozumieć jak ten gos gra . Płacimy aponamety itp. Chcemy oglądać dobra grę ale bez stabilizacji w obronie niemoE być stabilizacji w pomocy i ataku. Bo drużynę chyba buduje się od tylu. A masz kapitan hahaha jest właśnie tym obrazem nędzy i rozpaczy . Dziękuję. Kometowal Jan Werzyk
» 13 lutego 2022, 11:17 #442
DevoMartinez: Nie znudziło wam się?
» 13 lutego 2022, 11:59 #441
wagor88: Już za cztery lata Manchester united będzie mistrzem świata i okolic świata haha niech tylko maguaier się rozpędzi. Jak pendolino chodzi . Niewiem czy jonse niejest szybszy.
» 13 lutego 2022, 11:11 #440
maly1394: Od odejścia Fergusona mieliśmy już 4 trenerów, Rangnick jest 5. Z żadnym z nich nie wygraliśmy Ligi, Ligi Mistrzów. Van Gaal i Mourinho coś do gabloty wrzucili. Nie daje wam to do myślenia, że to nie z trenerami jest problem? Na moje oko to największy problem jest z zarządem, a potem z zawodnikami.
» 13 lutego 2022, 11:11 #439
brazylianwisnia: Zarząd jest zły bo w przeciwieństwie do Arsenalu daje kase trenerom na ich zachcianki
» 13 lutego 2022, 11:29 #438
KubaUtd: Zgadza się i już to pisałem to jest winna zarządu i po części teraz kibiców wczoraj były gwizdy na piłkarzy po końcowym gwizdku a we wtorek znowu usiądzie 70 tys zadowolonych kibicow jak by się nic nie stało.
» 13 lutego 2022, 11:35 #437
atos1987: Widziałem fajny ranking ostatnio gdzie było porównanie wydatków klubów europejskich w stosunku do osiągniętych sukcesów w przeciągu ostatnich kilku lat. Zajmujemy tam zaszczytne pierwsze miejsce. Ten klub upadł już tak nisko że brak słów.
» 13 lutego 2022, 10:44 #436
Freddie: 3 remisy z AV Burnley i Soton i strata 6 pkt. Bylibyśmy już tylko o 1 pkt za Chelsea... Eh żal.
» 13 lutego 2022, 10:23 #435
Bylak: Kolejny rok w plecy, kolejna wielka przebudowa potrzebna, kolejne miliony wywalone.
Z klubu odejdzie pogba, cr7, cavani, Mata, lingard, Jones, pereira, vdb, Greenwood.
Powinni odejść maguire, martial, Fred.
Jesteśmy w totalnym bagnie.
» 13 lutego 2022, 10:17 #434
ojciectomka: kamilpe: po co robisz gównoburze? Wystarczy tylko czytać ze zrozumieniem ( początek drugiego zdania "Podejrzewam, że przypadkowo...").
» 13 lutego 2022, 10:12 #433
skowron32: Pisałem nie dawno, że Mason to będzie pewnie początek tego typu ekscesów w Piłce nożnej. Jak potencjalne ofiary zobaczą, że piłkarze nie są nie tykalni to zaczną sypać na swoich piłkarzyków...
» 13 lutego 2022, 09:27 #432
Kortney: Chodzą plotki, że Dean Henderson aresztowany pod zarzutem pobicia swojej dziewczyny.

Czekamy na dalsze informacje. Narazie to plotki z Twittera.
» 13 lutego 2022, 09:15 #431
skowron32: kur może tą samą pobił co Mason:D
eh naprawdę to się zaczyna robić mało śmieszne i żenujące. Jeszcze jak wyjdzie, że to Henderson to już porażka totalna....
» 13 lutego 2022, 09:24 #430
axel52: Aresztowano kogoś tylko policja nie potwierdza kogo.
» 13 lutego 2022, 09:25 #429
skowron32: znając życie to jakiegoś tłumoka od Nas...
» 13 lutego 2022, 09:27 #428
EmilCioran: Ja czytałem, że sprawa zamieciona pod dywan. A miotła była z banknotów. Ale nie podawali kim jest ten piłkarz.
» 13 lutego 2022, 09:28 #427
Kortney: No napisałem narazie, iż plotki krążą, że to Dean Henderson. Nie wiadomo na ile to prawda. Dlatego napisałem, że czekamy na potwierdzenie, albo na więcej informacji. Ja mam nadzieję, że to ktoś inny i plotki się nie potwierdzą.
» 13 lutego 2022, 10:30 #426
Anhel: Co się dziwicie, leja swoje dziewczyny w domach to potem siły brak na murawie
» 13 lutego 2022, 13:19 #425
skowron32: Tak przeanalizowalem cała tabelę ligową, rozwój poszczególnych klubów i wydaje mi się, że przyszły sezon będzie podobny bądź jeszcze cięższy. Nie chodzi mi tylko o Nas ale ogólnie o miejsca dające grę w pucharach.
» 13 lutego 2022, 08:14 #424
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 09:43

No i dopóki MU nie zacznie wyprzedawać kolesi zarabiających krocie, a nie dających prawie nic to faktycznie będzie lipa.
Ani WHU, ani Totki, ani Arsenal, Everton czy Leicester nie bedą czekały aż wielmożny klub United zacznie robić porządki w składzie.
I to porządki jakich jeszcze nie było bo tylko to pomoże.
Kupno w lecie 2-3 piłkarzy też nie pomoże bo potrzeba wymienić 2/3 podstawy.
Nie pomoże też nowy trener ktokolwiek nim zostanie, po prostu nie ma opcji aby ta grupa piłkarzyków zaczęła grać w sposób gwarantujący choćby zbliżenie się do trofeów.
Ludzie pojmijcie żaden trener sobie nie tu nie poradzi.
Dlaczego?
Ano dlatego, że żaden nie nauczy Magłajera grać w piłkę, ani Rashforda nie nauczy przejść pierwszego przeciwnika, ani nie zmusi Shaw do regularnej dobrej gry, ani nie zmusi do tego samego Pogby czy Freda.
McTomek też oprócz MEGA ambicji nie ma nic aby grać w tym klubie podstawę.
A gra non stop.
Ronaldo to inna historia, facet zdobył tyle, że cała reszta składu razem nie ma nawet połowy tego.
Jestem przekonany, że z innymi kolegami obok grałby lepiej i skuteczniej.
A tak? Musi grać obok Rasha czy Greenwooda czyli dwóch ułomnych piłkarsko pseudo gwiazdorami.
Oczywiście mimo tego sam mógłby wykorzystywać takie sytuacje jak wczoraj bo akurat w tym nikt mu nie przeszkadzał.
Suma sumarum do wymiany sa takie nazwiska, że żaden trener tego nie zrobi nawet w 4 okienka więc generalnie MU kupując takich zawodników, dając takie kontrakty wpędził się w taki syf, że odkręcenie tego potrwa lata.
Choć nic pewnego bo zapewne na w.w grajków bedą czekały nowe kontrakty.
» 13 lutego 2022, 09:39 #423
skowron32: No u Nas to chyba już żadnej gwiazdy ktora ma dziewczynę nie ma? Bo większość to raczej już ma żony. No moze Rash i Sancho mają dziewczyny ale czy to jakieś większe gwiazdy PL? Mogło by teraz trafić na Live lub MC np. Jakiegoś KDB, TAA może być kto inny obojętnie;)
» 13 lutego 2022, 06:51 #422
kamilpe: O co Ci chodzi?
» 13 lutego 2022, 08:56 #421
skowron32: o złapanie kolejnego piłkarza z PL za pobicie dziewczyny
» 13 lutego 2022, 09:23 #420
Genek: Transfery w lato:
-ŚPD
-N(młody)
-jeśli odejdzie donny i pogba to jakiś ŚP
-jeśli odejdzie tony , a mason pójdzie do pierdla to jakiś PS by sie przydał( obowiązkowo lewonożny)
-Plus do tego oczywiście ŚO i PO ale to zależy od odejść
Niestety czeka nas kolejna przebudowa :(
» 13 lutego 2022, 02:06 #419
mikiartur: Więc proponuję xd
Neves/Frenkie De Jong
Nunez
Tielemans
Antony
Ew. Tapsoba
Ew. Matty Cash/Livramento
» 13 lutego 2022, 10:15 #418
mikiartur: A co do ligi to o TOP4 będzie coraz trudniej. Od wygranej z Arsenalem graliśmy z Crystal Pałace, Norwich, Newcastle, Burnley, Wolves, AVL, Brentford, WHU, znów Burnley i Soton.
Mamy bilans 5 wygranych, 4 remisy, 1 porażka. Trochę cieszy mała ilość porażek. Ale to wciąż zdobyte 19/30 pkt. W poprzednich 10 meczach ligowych (przed Rangnickiem) mieliśmy bilans 3 wygrane 2 remisy i 5 porażek. Czyli 11/30 pkt. Tylko różnicą to rywale. Wtedy to było: WHU, AVL, Everton, Leicester, Liverpool, Tottenham, Man City, Watford, Chelsea, Arsenal. Dla porównania: średnie miejsce (obecne) tamtych rywali to 8,2. Tych od meczu z CP to 13,4. Więc różnica jest spora. I owszem zdobyliśmy 8pkt więcej. Ale żeby czuć się pewniej powinniśmy uniknąć tych remisów z Newcastle i Burnley oraz tego nieszczęsnego remisu z AVL z którą było już 2-0. Wtedy zdobywamy 6pkt więcej i 25/30 wygląda o wiele okazałej.
A teraz zostały nam 3 na papierze łatwiejsze mecze po czym zaczyna się znów jazda na krawędzi.
11 meczów po ligowym meczu z Watford: Man City,Tottenham, Liverpool, Leicester, Everton, Norwich, Arsenal, Brentford, Brighton,Chelsea i kończymy sezon z Crystal Palace. Średnia pozycja przeciwników z tych 11 meczów to 9,18.

Więc tak. Na tą chwilę mamy 40 pkt i 14 meczów do rozegrania. Maksymalnie do zdobycia 42pkt. Więc możemy zrobić max. 82pkt. Obstawiam że aby zdobyć TOP4 będzie trzeba zrobić wynik powyżej 70 pkt. Powiedzmy że 72-73 pkt. Brakuje nam do tego 32/33 pkt.
Jeśli z następnych 3 meczy zrobimy 7/9 (patrząc optymistycznie) to potrzeba nam do tego celu 26 pkt do uzyskania w 11 meczach. Czyli musimy zdobyć ok. 26 na 33 pkt. - dopuszczalna strata to 7-8 pkt. Czyli w okresie mega trudnym. Możemy pozwolić sobie na 2 porażki i remis. Będzie to szalenie trudne do wykonania.

Dlatego liczę na przełamanie mentalne w dwumeczu z Atletico. Może to doda im powera mentalnego. Bo póki co zwłaszcza w psychice odstają. Bo w każdym meczu za Rangnicka poza tym z Wolves i Norwich oraz trochę z Newcastle mają dobre fragmenty trwające od 30-45 min. Ale głównie w mentalu coś jest nie tak. I to trzeba naprawic
» 13 lutego 2022, 00:45 #417
CoachMark: Starasz się kolego, ale mógłbyś nieco interpunkcji przypilnować, albo nie zaczynać zdań od "bo".

Do samego meritum wracając z kolei.... Na to jak grają piłkarze, czy nawet sam ich aspekt mentalny składa się bardzo wiele czynników. Z całą pewnością jednym z nich jest postrzeganie przez piłkarzy ich trenera; to czy on stanowi dla nich jakiś autorytet, czy ma z nimi emocjonalne relacje. Na pewno motywacja spada, jeśli nie wymusza się na zawodniku większych obrotów [wysoka pensja gwarantowana, a mała jej zmienność zależna od jakości pracy], pobłażliwość, faworyzowanie. Naprawić psyche piszesz. Ja osobiście uważam, że drużyna przynajmniej oficjalnie wypowiadająca się w tonie takim, jakby miała olbrzymie aspiracje grając tak chwiejnie to jest jawna kpina. Nie ma absolutnie żadnego usprawiedliwienia, by zapominać się wracać do obrony, wiecznie łamać kluczowe formacje, czy jakby zapominać o tym by trzymać pewną intensywność gry. To jest zarzut zarówno do piłkarzy, jak i trenera. Nie mówię, że to reguła, ale wymienię kilku trenerów którzy obecnie raczej są w czołówce do pochwał: Arteta, Tuchel, Klopp, Guardiola, Nagelsmann, Conte to są trenerzy aktywni przy tej linii bocznej. Czy taki Rangnick reaguje na te braki powrotów Rashforda? Na kolejną skopaną setkę Ronaldo? Stoi, z założonymi rękami, parę razy w meczu klaśnie w dłonie i to by było na tyle. Po czym na konferencji mówi coś w stylu "zabrakło nam intensywności w tych partiach meczu". Należałoby zapytać "a co Pan zrobił, by temu przeciwdziałać?" Mam wrażenie, że wielu ludzi nie docenia wpływu trenera na wydarzenia boiskowe w postaci reaktywnych działań, chociażby samej ekspresji przekazu. Czy taki zawodnik, generalnie wie o co chodzi trenerowi po "tym" machnięciu ręką, a o co przy "tamtym"? W United jest więcej problemów, niż dobrze działających elementów. Atmosfera jest krucha, co chwilę się też chwieje, zawodnicy raczej obniżają swój indywidualny poziom, a nie podwyższają. Kolejne gwiazdy akademii, albo są wypożyczane i to do jakichś zapleczy, albo oglądają mecze w kurtkach i czapkach. Zawodnicy powtarzalnie mogą grać totalne byle co, a i tak nie ma to żadnych konsekwencji, albo bardzo rzadko. Brak błysku, wydaje mi się, że nawet momentami widać takie poczucie niemocy, marazm boiskowy.

Co do kwalifikacji do LM poprzez ligę to powiem tak. Bardzo upraszczając, United musi grać lepiej, a Spurs i Arsenal [bo WHU jednak nie liczę] muszą zacząć grać nieco gorzej, bo przy obecnych dyspozycjach zainteresowanych tą kwalifikacją United zwyczajnie wymięka i w zasadzie nie mam do tego żadnych wątpliwości.
» 13 lutego 2022, 01:53 #416
AUDIoooo: Co do kwalifikacji do LM poprzez ligę to powiem tak. Bardzo upraszczając, United musi grać lepiej, a Spurs i Arsenal [bo WHU jednak nie liczę] muszą zacząć grać nieco gorzej

Ameryki nie odkryłeś, ale do interpunkcji musiałeś się doczepić :>
» 13 lutego 2022, 04:09 #415
CoachMark: Chodzi o to, że chłopak pisze dużo, nawet w zasadzie co raz częściej z sensem, chce mu się zanurkować po pewne dane bazowe, a jeszcze jakby to zrobił ładniej, to łatwiej by się to czytało i komunikowało. Nie miało to być uszczypliwe, może faktyczni tak wyszło, ale chodzi tylko o łatwiejsze tego czytanie i łatwiejszą wymianę zdań.
» 13 lutego 2022, 08:42 #414
axel52: Dokładnie, widząc długi tekst bez przecinków i kropek od razu pasuję choćby pierwsze dwa zdania były z sensem.
» 13 lutego 2022, 09:48 #413
mikiartur: Rozumiem te zarzuty do interpunkcji. Postara. sie bardziej nad tym panować :D
» 13 lutego 2022, 09:56 #412
axel52: Dziękujemy, nie zapomnij o akapitach. Tak dla wygody czytającego.
» 13 lutego 2022, 13:03 #411
SkilledHydra16: WAŻNE: Gwiazda Premier League została aresztowana po ataku na swoją dziewczynę - ofiara zawiadomiła policję.

Nie wiadomo o kogo chodzi. Informację podaje "The Sun", a ono w tematach afer jest akurat dobrym źródłem.
» 13 lutego 2022, 00:33 #410
koyotus: Na pewno nie Harry M. - nie dogoniłby
» 13 lutego 2022, 03:13 #409
michal1993: Dean Henderson
» 13 lutego 2022, 08:05 #408
mikiartur: To jest niesamowite jak charakterystyka drużyny w ciągu niecałego roku jest się w stanie zmienić. W zeszłym sezonie slynelismy z tego że graliśmy doskonale 2 połowy i umieliśmy wychodzić z meczów w których nawet czasem przegrywaliśmy 2-0.
A teraz to się odwrócilo kompletnie w 2 strone.
Gramy świetnie pierwszą połowę, na mnóstwo okazji, wykorzystujemy jedna. Po czym na początku 2 połowy, tracimy bezsensownego gola i nie umiemy strzelić gola na 2-1.
Mam wrażenie że obejrzałem 3 raz ten sam mecz tylko z innym przeciwnikiem.
I martwi mnie wszystko obecnie. Dalot po świetnym wejściu do składu odkąd AWB zszedł na drugi tor, w ataku wciąż umie fajne piłki posłać i fajnie z piłką pójść do przodu ale to nie przypadek że Burnley i Soton więcej atakowali jego strona. Gdzie on był przy golu Adamsa to ja nie wiem. Po drugiej stronie nie lepiej. Jeśli nie gorzej. Shaw także coś tam w ataku umie dograć ale takie dziury zostawia że to masakra. Czasem mam wrażenie że on nie ufa Maguire'owi bo bardzo często idzie w jego stronę i podwaja jego gracza przez co zostawia olbrzymie dziury na prawej flance przeciwnika.

Maguire wg mnie aż tak tragicznie nie zagrał ale on po prostu nie zasługuje na grę w 1 składzie. 2 mecz z rzędu gdzie tak beznadziejnie zachował się w sytuacji 1 na 1.
Miał szczęście że Broja nie strzelił gola albo że nie podyktowanie karnego. Bo pomimo że zrobił to niecelowo to paru sędziów w Anglii by to zagwizdalo.
Mam nadzieję że na mecz z Atletico wyjdziemy czwórka:
Dalot Lindelof Varane Telles
Choć muszę przyznać że jeśli Aaron jest zdrowy to powinien dostać szansę w meczu z Brighton albo z Leeds i się pokazać. Bo Dalot może i gra lepiej niż AWB przed zwolnieniem Solskjaera w tym sezonie, ale to nie jest poziom gry który może nas zadowalać.

Jednak co by nie mówić to i tak wyczyny obrony do tego co odwalają w ataku to mało.

Martwię się o Ronaldo. Pierwszy raz od nie pamiętam kiedy ja go widzę że on po prostu jest mega przygaszony. Zauważcie przy tym golu co mi nie zaliczyli. Na początku myślałem że się w ogóle nie cieszy bo wie że jest na spalonym, po czym poleciał do sędziego tłumacząc że on na spalonym nie był. Co to oznacza? Że on po swoim strzelonym golu się nie cieszy bo widzi jak gra słabo.
Żartobliwie można powiedzieć, ze wspólną gra w zeszłym sezonie z Morata nie wyszła mu na dobre. Bo trudno powiedzieć że on nie ma okazji. W każdym meczu ma od 1 do 3 okazji które Ronaldo w normalnej formie wykorzystuje. A dziś to kuriozum przy minięciu bramkarza. Potem kolejne dwa strzały trochę strzelone bez precyzji. Nie wiem co się dzieje ale cos jest nie tak.

Co do skrzydeł to tak. Rash dla mnie po prostu na prawej stronie się męczy i dlatego wygląda blado. W dodatku widać że nie ma pewności siebie bo boi się wchodzić w dryblingu.
Sancho natomiast widać że ma niezłą formę ale za to ma czasem problemy w dostrzeganiu kolegów. I to jest ogólny problem naszych graczy. Co przy Greenwoodzie wcześniej trochę bagatelizowalem. Tu każdy próbuje za wszelką cenę strzelić gola. Jedynie Rashford widać że dziś więcej szukał kolegów niż sam próbował. Choć za wiele z tego nie wychodziło. Co do pomocy. Ona nigdy nie będzie wyglądała wybitnie dopóki nie mamy 6tki z prawdziwego zdarzenia. Scott nie jest 6tka póki co co widać choć gra trochę odważniej i więcej bierze nie siebie grę. Dopóki nie będzie tego gracza zawsze coś w tej pomocy może zgrzytać. Bruno w pewnym momencie jak zwykle zaczął za dużo kombinować. Choć trzeba przyznać że asysta 2 stopnia fenomenalna. Co do Pogby to w 1 połowie było widać jego świetną grę. Gościu ma wszystkie papiery by być graczem z najbardziej ścisłego topu.tylko co z tego jak za kilka meczów obniży loty. A narazie widać że Pogba nie jest w stanie grać jeszcze 90 minut na pełnej pompie. Lecz nie jestem zdziwiony że go nie ściągali. Bo w sumie nie było kogo za niego dać. Fred covid, Nemanja jakieś problemy. A przy stanie 1-1 ściąganie Scotta i danie szansy Elandze było dość logiczne bo trzeba było zwiększyć siłę w ataku.
Nie mam wielkich oczekiwań względem 2 następnych meczów. Jednak liczę że na Atletico będzie ogień. Bo Atleti jest do przejścia. W lidze nawet o TOP4 będzie trudno. A liga mistrzów może graczy podnieść na duchu i dać powera na drugą połowę marca, kwiecien i maj
» 13 lutego 2022, 00:14 #407
Radomirus: Ronaldo w pierwszych 3 meczach Premier League zdobył 3 bramki...

Potem w kolejnych 18-ty spotkaniach wcisnął 5 bramek... ostatnią 30 grudnia zeszłego roku... to są statystyki gorsze od Martiala - opowiadanie, że gra słabo jest gigantycznym niedomówieniem.

... a przecież mówimy o GWIEŹDZIE przez duże "G" a nie o jakiejś trochę noname'owej 9-tce.

Miał nas odmienić i wznieść na wyższy poziom... pociągnąć zespół... dodać mentalności...
A mam nieodparte wrażenie, że rozbił drużynę, spowodował konflikty - część trzyma z Ronaldo, część wręcz przeciwnie. Rozwalił taktykę bo nie da się grać wyżej w obronie i szybkiego ataku, jak w zeszłym sezonie, mając drepczącego Ronaldo w ataku (i jakoś te przykłady 2-3 razy w meczu gdy Ronaldo podbiegnie do pressingu mnie nie przekonują)...

I Ole (wcześniej) i Ralf (teraz) nic nie robią tylko kombinuj jak poustawiać ten zespół w momencie gdy nie da się ściągnąć Portugalczyka. Najgorsze jest to, że nawet gdyby odsunąć go od skłądu tą wątpliwe jest by zespół się jakoś specjalnie odmienił bo jak przez pół roku ćwiczy się grę w której centralnym punktem jest Ronaldo to nie ma szans aby zespół z meczu na mecz się odmienił. Potrzebowalibyśmy pewnei przynajmniej miesiąca by zespół się przestawił i zaczął grać na normalnym poziomie bez jego w składzie...
Jak kiedyś Ole posadził Ronaldo na ławce na początku meczu, czy jak ostatnio Ralf ściągnął go przed końcem spotkania - od razu robi się chryja. Medialna i pewnie też wewnątrz drużyny bo Ronaldo, jako duża piłkarska osobowość, ma pewnie w drużynie tzw. przydupasów (no jak to on tak mógł? Nie wpuścił cię od początku? Ściągnął cię wcześniej? To ...uj a nie trener...) do których podejrzewam należy Bruno, który ponoć z Dalotem i Ronaldo trzymają się razem... Efektem jest pierdzielnik i podziały w szatni...

Przez tyle lat, tak prawdę mówiąc, nie słyszeliśmy, niezależnie od trenera, że drużyna jest podzielona - nagle masa przecieków na ten temat zaczęła się pojawiać na przełomie września-października. Że mieliśmy słabą serię i to był powód? Dla mnie to słabe wytłumaczenie bo wcześniej też miewaliśmy słabe serie a i tak nic takiego nie wypływało - dziwne, że wszystko zaczęło się z przyjściem Portugalczyka do składu.

Ronaldo jest chodzącą legendą footballu i nic tego nie zmieni, nawet beznadziejny sezon w United - ale osobiście bym chciał by odcinał kupony od swojej fantastycznej kariery w innym klubie. Obojętnie jakim i obojętnie gdzie...
» 13 lutego 2022, 00:58 #406
mikiartur: Nie zgodzę się z tobą do końca.
Fakt że przyjście Ronaldo sporo wpłynęło na naszą grę w ataku i pewnie w niektórych sytuacjach utrudnia. Ale za Solskjaera mieliśmy problem ze stworzeniem sytuacji a CR7 i innych napastników. Pamiętam mecze z Leicester i z innymi paroma klubami gdzie Ronaldo nie miał sytuacji a jak miał jedną lub pół to wykorzystywał.
Teraz jest odwrotnie. Bo Ronaldo ma w każdym spotkaniu średnio 2 sytuację stuprocentowe i z 2 sytuacje bardzo dobre. I nic nie strzela. Ronaldo wpadł w jakiś dołek mentalny. Z którym ma jakiś problem.

I też się nie zgadzam że on wpłynął całkowicie na problemy w naszej grze. Przede wszystkim Ole nie gral nigdy wysokim pressingiem były mecze gdzie podchodziliśmy wyżej ale to zawsze był albo niski albo średni pressing.
Po drugie nieprawda że przez pół roku się uczyli grać pod Ronaldo i teraz przez co nic nie wychodzi. Cały okres przygotowawczy mieli bez Ronaldo + do końca sierpnia bez Ronaldo. Więc na pewno mieli ogarnięte schematy w innym ustawieniu bez Ronaldo. A czy graliśmy z nim czy bez niego w tym sezonie to w ataku to mało dawało.
Kolejna rzecz oznaki gorszej skuteczności w ataku było widać już pod koniec zeszłego sezonu. Gdzie kilka pkt głupio straciliśmy. I w finale le też to było mocno widac
W tym sezonie w sierpniu też to był problem. Tylko Greenwood z napastników strzelał. Martial Lingard niezbyt coś dawali. Pierwsze 3 mecze to 7 goli - z czego 3 Fernandesa, 3 Greenwooda i 1 Freda. Greenwood setkę tak naprawdę wykorzystał jedna a w meczu z Wolves i Soton miał trochę szczęścia bo bramkarze mieli piłki na rękawicy.

Więc uważam że problemy z atakiem zaczęły się przed przyjęciem Ronaldo.
Bo w sumie którego piłkarza można mocniej pochwalić z ataku? Sancho może póki co tylko. Za to że zaczął coś od czasu do czasu strzelać + fajnie wchodzi w drybling. Rash jak gra od początku nie strzela. Cavani jak jest dostępny to może się podobać jego język ciała na boisku ale za wiele to nie daje. A sam parę setek też zmarnował. O Greenwoodzie nie wspominam.

Elanga to inny temat.
Zgadzam się że Ronaldo jest obecnie najsłabszy z graczy atakujacycy. Ale nie uważam go za przyczynę naszych wielkich problemów w ustawianiu sie. Poza tym i tak Ronaldo za Rangnicka biega więcej niż za Ole co widać gołym okiem.
Do mnie ma jakąś blokadę i może brak pewności siebie. Bo rzadko się zdarza że masz w ciągu 3 meczy z 10-12 sytuacji na strzelenie gola gdzie 2-4 to stuprocentowe i Ronaldo nie ma żadnego gola.
Zobaczymy ma jeszcze 2 mecze przed LM a do derbów z City są jeszcze 4 mecze do rozegrania. Miejmy nadzieję że się odblokuje.
» 13 lutego 2022, 01:20 #405
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2022 02:50

"Ale za Solskjaera mieliśmy problem ze stworzeniem sytuacji dla CR7 i innych napastników"
Dlatego napisałem, że i Ole i Ralf nie robili/robią nic innego poza próbą ustawienia zespołu pod Ronaldo - Ole się nie udało i za to poleciał, Ralfowi to też nie wychodzi aczkolwiek głupie byłoby wyrzucanie teraz tymczasowego trenera, który ma być do końca sezonu by go zastąpić innym tymczasowym trenerem - co nie znaczy, że problemu nie ma.
Ronaldo ma w każdym meczu dwie sytuacje - czy 100% to bym się kłócił - w zeszłym meczu miał taką jedną gdzie zamiast uderzyć - poturlał piłkę do bramki przez co obrońca zdążył do niej dobiec. Jest ogólnie wolny i nie zaangażowany. Patrzyłem na niego dłuższymi fragmentami w zeszłym meczu i mam nieodparte wrażenie, że porusza się na alibi. Tutaj truchcik, tam truchcik, schowam się za obrońcami itp. itd. Nie wspominając już o tym, że przeciwnicy się już go "nauczyli" i niemal zawsze jak dostaje piłkę, zwala się na niego dwóch obrońców co kończy się tym, że Ronaldo trafia na glebę i macha rękami. Na co sędziowie zazwyczaj nie reagują bo obrońcy nie robią mu tak prawdę mówiąc nic wyjątkowego czego by nie robili z innymi napastnikami. Problem wynika raczej z braku ruchu, mobilności i aktywności.

Ole oczywiście nie grał non stop wysokim pressingiem ale też nie ma na świecie zespołu, który by tak grał. Bo żaden by tego nie wytrzymał kondycyjnie. Ale potrafiliśmy często/gęsto grać wysoko - szczególnie gdy goniliśmy wynik - co zresztą w zeszłym sezonie zdarzało się całkiem często - i w dodatku często kończyło się sukcesem.

No mieli okres przygotowawczy bez Ronaldo i zanim przyszedł Ronaldo na 9 pkt zespół zdobył 7, przyszedł Ronaldo, z rozpędu jeszcze wygrano 2 spotkania a potem zamiast iść w górę z uwagi na postępujące zgranie z nową gwiazdą, zaczął się dramat, który skończył się zwolnieniem Ole... Który kombinował jak wół pod górę próbując zniwelować brak zaangażowania Ronaldo w grę obronną ustawiając 5 obrońców + Scottego i Freda przed nimi. Co oczywiście też powodowało, że nie miał kto atakować... błędne koło... Bo absolutny brak zaangażowania Portugalczyka powodował, że każdy przeciwnik miał pełną swobodę w rozgrywaniu piłki. Szczytem tej bezzębności w bronieniu dalej niż 35 metrów od własnej bramki był zresztą mecz z City a dokładniej druga połowa, gdzie mimo, że przegrywaliśmy to nawet nie próbowaliśmy wyjść pressingiem by próbować przejąć piłkę i zacząć gonić wynik. City mogłoby 45 minut podawać sobie piłkę między obrońcami (co zresztą długimi momentami robili przez co ten mecz był tak frustrujący) a nasi piłkarze, z Ronaldo na szpicy, nawet nie próbowaliby im w tym przeszkodzić.

Bezzębność w ataku w końcówce zeszłego sezonu w dużej mierze wynikała z tego, że tak naprawdę w ostatnich meczach graliśmy już o nic. City było nie do dogonienia a Liverpool i Chelsea nie miały już jak nas dogonić. Nie było motywacji. Co nie zmienia faktu, że w ostatnich 5 meczach zeszłego sezonu zdobyliśmy 9 bramek. Podobną skuteczność w tym sezonie mieliśmy tylko w pierwszych 5 meczach tego sezonu - z czego pierwsze trzy były jeszcze bez Portugalczyka w składzie. Poza tymi 5 meczami z rzędu - nie znajdziesz w tym sezonie PL innej serii 5 meczów kiedy zdobyliśmy przynajmniej 9 (nie mówiąc już większej ilości) bramek
» 13 lutego 2022, 02:47 #404
KalinaRIP: "Ale za Solskjaera mieliśmy problem ze stworzeniem sytuacji a CR7 i innych napastników. "

+ Jeśli dobrze zrozumiałem kontekst i mogę tak napisać to: solskjer nie był tu od rozpoczęcia sezonie 21/22 tylko znacznie wcześniej, problemy zaczęły się właśnie na początku tego sezonu. Mecz z Leeds - patrząc na kolejne mecze być może wypadek przy pracy, może lepszy dzień ale o wyniku gdzie strzelamy 5 goli można tylko pomarzyć. Dalej soton i wolves - mimo wygranej w drugim meczu to ewidentnie widać że były w tych meczach problemy, żeby już nie demonizować tak tego Ronaldo to można przyznać że kiedy go jeszcze nie było to też ewidentnie graliśmy słabo (ale chociaż punktowalismy). Tylko no właśnie, to były TYLKO dwa mecze, może jakiś kryzys jakich za Ole mieliśmy na pewno sporo, ale zawsze się z nich wychodziło. Sam mówiłem że nieważna gra byle wyciągnąć te 3pkt z wilkami za kilka spotkać wszystko wróci do normy, jak zawsze z resztą. Nie wróciło do tej pory, jak nigdy wcześniej przez tak długi okres. Ciekawe czemu
» 13 lutego 2022, 06:41 #403
mikiartur: Według mnie na ocenę danego zawodnika niesamowicie mocno wpływa skuteczność. Wg mnie to jest problem mentalny. Bo nie uważam że wszystkie nasze problemy z ustawieniem, obrona wychodzą od niego. I też się nie zgadzam całkowicie że Ronaldo w obronie za RR nic nie robi. Bo więcej się udziela. Ronaldo musi poprawic skuteczność. I tyle. Ma sytuację - nie może na nie narzekać. A to też wpłynie na drużynę jeśli on zacznie strzelać. Drużyna zyska większą pewność siebie.
Wg mnie np. Ronaldo w trakcie meczu robi podobnie tyle w obronie ike Lewy w Bayernie. A jednak nikt o tym nie mówi. Bo Lewy w Bayernie strzela regularnie.
Jak ktoś nie jest do czegoś przekonany to zawsze znajdzie teorie. Choć nie ukrywam że Radomirus dość ciekawe argumenty podał. Jednak dla mnie nasze problemy z grą w pressingu z ustawianiem się itd. zależy od tego, że;
Nie wszyscy gracze są do tego stworzeni i nasi pierwszy raz próbują grać w taki sposób

Brakuje nam silnika - defensywnego pomocnika z prawdziwego zdarzenia. Mobilność i brak szybkości Maguire'a powoduje że w tym ustawieniu jakim gramy Maguire nie będzie zabezpieczał i krył większych przestrzeni w odpowiednim czasie.
» 13 lutego 2022, 10:06 #402
Radomirus: Za Ralfa Ronaldo w obronie robi więcej - może racja - ale więcej nie oznacza wystarczająco...

Musi zacząć strzelać - no to też prawda prawdziwa bo jak pokazałem wyżej - ostatnio strzelił półtorej miesiąca temu. Ma już około 9 godzin na boisku bez bramki. Gdyby to nie był Ronaldo tylko inny piłkarz już od dawno by siedział na ławce a trener próbowałby na 9-tce innego zawodnika.

Porównanie pozycji Lewego do Ronaldo mnie nie przekonuje. I już zostawiając kwestię kluczową czyli dyspozycję strzelecką ale nie porównujmy gry w Bundeslidze do gry w Premier League bo to trochę dwa inne światy.
Jestem przekonany, że Ronaldo w Bundeslidze zdecydowanie lepiej by się odnalazł niż w Anglii. Miałby więcej miejsca, więcej czasu i więcej okazji.

Po prostu dzisiejszy Ronaldo nie pasuje do Premier League w ogólności a do United w szczególności ;)
» 13 lutego 2022, 15:50 #401
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2022 23:57

A Premier League star was arrested over an attack on his girlfriend after she called police

Kolejna taka akcja oby nie u nas.
» 12 lutego 2022, 23:56 #400
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2022 23:55

Moim zdaniem Ragnik stara się jak może ale co może poradzić na Maguirea czy Ronaldo. Moim zdaniem żaden trener cudów by tu nie zdzialal.
» 12 lutego 2022, 23:54 #399
brazylianwisnia: Nie musi nimi grać.
» 13 lutego 2022, 00:35 #398
kckMU: Trenerzy w United ogólnie ani nic nie muszą, ani nic nie mogą :)
» 13 lutego 2022, 02:05 #397
Braks: Czemu nie było cavaniego dzisiaj?
» 12 lutego 2022, 23:51 #396
niewiempoco: Wiadomo, starość = kontuzje. Ludzie oczekujący że Ronaldo będzie hasał jak w wieku 25 lat, a mają do porównania 3 lata młodszego Cavaniego który co tydzień ma kontuzję.
» 12 lutego 2022, 23:52 #395
KalinaRIP: Ważne że nabił klubowi followki na największym rakowisku współczesnego świata tj instagownie
» 13 lutego 2022, 06:44 #394
Carlitozz: Mam pytanie. Widzieliście, jak Ronaldo opluł Elange? Teraz pytanie czy to przypadek, czy celowo?
» 12 lutego 2022, 23:40 #393
zbyszek7: Rangnick out!!
Maguire won!!
Wypad z tego klubu i to juz moze ktos ta koncowke sezonu uratuje ale napewno nie starzec niemiec i pokraka wielki leb
» 12 lutego 2022, 22:35 #392
Chestnut: XDDDDDDDDD
» 12 lutego 2022, 22:56 #391
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2022 23:17

A może Zbyszek7 na trenera MU?
Zbyszek7 in
» 12 lutego 2022, 23:16 #390
DevoMartinez: Zbyszek kieliszek. Piłeś nie pisz. :D
» 12 lutego 2022, 23:31 #389
Anhel: Ale nam się oczka otworzą kiedy Pogba odejdzie i zostaniemy ze środkiem McFred co mecz.
» 12 lutego 2022, 22:33 #388
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2022 22:43

McFred no i od czasu do czasu Matić na zmianę ;) przez kolejne 10 lat bo po co kupować pomocnika jak jest w środku najlepsza ekipa w PL. Harry zostanie tak długo jak Ferdinand a Mata na zmianę skrzydła plus wieczny młody wilczek Lingard.
» 12 lutego 2022, 22:40 #387
brazylianwisnia: Trzeba nam kogoś lepszego niż Pogba.
» 13 lutego 2022, 00:36 #386
Anhel: Nie ma nikogo lepszego niż Pogba na ten moment.
» 13 lutego 2022, 13:13 #385
marcino186: Meczu nie oglądałem tylko skrót . Mam dwa pytania . Jak zagrał Pogba ? I powiedzcie Mi czy przypadkiem nasz kapitan nie powinien z boiska wylecieć ?
» 12 lutego 2022, 22:15 #384
KubaUtd: Pogba zagrał dobre spotkanie w sam raz pod transfer do psg co do kapitana komentatorzy mówili że nie było dociśnięcia noga i dlatego nie było karnego.
» 12 lutego 2022, 22:16 #383
Radomirus: Ważący prawie 100 kg Harry tylko mu nadepnął na nogę a nie zdołał wcześniej podskoczyć i docisnąć ;))

Szczerze? Dla mnie to było mało przypadkowe i byłem zdziwiony, że nie było karnego bądź czerwonej kartki dla Harrego i rzutu pośredniego jeżeli go nadepnął gdy piłka już opuściła boisko (nie jestem do końca pewien jak wyglądają przepisy w takiej sytuacji)

A Pogba zagrał jak cały zespół - w pierwszej połowie lepiej, w drugiej gorzej. Choć trzeba przyznać, że troszkę lepiej od średniej zespołu więc można powiedzieć, że się wyróżniał
» 12 lutego 2022, 22:37 #382
DevoMartinez: Nadepnął przypadkowo. Harry był tak spanikowany tą sytuacją, że patrzył tylko na piłkę a nie co mu tam pod nogami się wala. :P Pogba zagrał całkiem ok, odpowiedzialnie a to już dużo jak na niego.
» 12 lutego 2022, 23:33 #381
KubaUtd: Panowie przecież to się w głowie nie mieści my kibicie widzimy co odwala Harry w obronie na stronach angielskich też czytam każdy jedzie po nim ostro memy robią o nim a on dalej gra jak my to widzimy to mi nikt nie wmówi że RR tego nie widzi mówcie co chcecie ale ja myślę że zarząd tu miesza najwięcej i to oni wystawiają skład a RR nie ma nic do gadania.
» 12 lutego 2022, 22:09 #380
GuteFrage: Tuchel z kolejnym pucharem myślicie,że Pochettino podobnie jak Niemiec odbije sobie u nas braki w wygrywaniu trofeów.
» 12 lutego 2022, 22:09 #379
Tomczo: Nie odbije.
» 12 lutego 2022, 23:42 #378
kckMU: A to on nie poszedł do PSG żeby się odbić za Tottenham? :)
» 12 lutego 2022, 23:59 #377
brazylianwisnia: W PSG jednak coś wygra. U nas nikt sobie nie odbije bo tu 3 lata będzie mało jak straciliśmy Greenwooda, Rashforda, Shawa i AWB, Sancho nie odpalił a środka pola nie ma.
» 13 lutego 2022, 00:38 #376
boro: A tak z innej beczki, Foden usuwa Green z Insta. Wiem ze zrobiło to wielu, ale ci dwaj to wielcy przyjaciele byli
» 12 lutego 2022, 22:06 #375
tyber28: Serio sprawdzasz takie rzeczy?
» 13 lutego 2022, 04:59 #374
LukasMUFC: Oglądając mecze PL widzę, że każdy zespół prezentuje jakiś styl. Każdy ma jakaś wizję grania w piłkę. Oprócz nas. Takie Burnley muruje bramkę można to nazwać jakimś stylem, Live i City napiera na bramkę rywala, niektórzy grają z kontry, inni trzymia piłkę w środku pola. U nas co? No właśnie, co my gramy? Naszym stylem jest kupa go*na którą gramy co kilka dni. To jest dramat.
» 12 lutego 2022, 21:39 #373
skowron32: U Nas też jesy styl...
Laga do przodu może się uda?
Może jakiś samobój?
Może ktoś czubkiem buta dobije?
Może jakiś karniaczek?
To się nazywa "styl na farta" bądź "na żurawia"
» 12 lutego 2022, 21:51 #372
marmur6: to gra na tzw.aferę
» 12 lutego 2022, 22:06 #371
Chestnut: Rush B
» 12 lutego 2022, 22:16 #370
Alibaba: Ale co ty chcesz mieć jak co trener przychodzi to z inna wizja i ci zawodnicy nie pasują do siebie nikt nie wie jak ma grać. kluby ze stylem trwają w tym stylu jaki prezentują latami a u nas po odejście Bossa każdy trener preferował inny styl po RR pewnie przyjdzie tez inny trener z innym stylem. Nie ma ciągłość i to jest problem
» 12 lutego 2022, 23:33 #369
skowron32: Oglądam atletico to oni wcale tacy ciency nie są za jakich ich uważamy...żeby to się Nam czkawką nie odbiło
» 12 lutego 2022, 21:30 #368
Zdzichu1: nie są ciency. Ale z mocniejszymi drużynami nie grają nic a nic. Cała masa strat punktów
» 12 lutego 2022, 21:34 #367
levy181: A United nawet z teoretycznie słabszymi ekipami gubi maks dużo punktów.
» 12 lutego 2022, 21:35 #366
Zdzichu1: dlatego to będzie pojedynek dwóch ekip na wstecznym. Zadecydują detale
» 12 lutego 2022, 21:39 #365
skowron32: Jednak chyba są ciency z 2-0 przegrywac 2-3 w 1 polowie są podobni do Nas fakt
» 12 lutego 2022, 21:49 #364
brazylianwisnia: No ale my tu nie jesteśmy faworytem. 90% ze przejdzie Atletico. Nie ma co panikować bo odpadnięcie z Atletico to raczej spodziewany wynik.
» 13 lutego 2022, 00:40 #363
skowron32: Teraz we wtorek Brighton na rozkładzie się zobaczy jak to będzie?
» 12 lutego 2022, 21:26 #362
LukasMUFC: 1-1 i szybko do domu pykac w fifkę
» 12 lutego 2022, 21:40 #361
wider: 1-1 i 2 bramki ze spalonego lub po odgwizdanym faulu
» 13 lutego 2022, 00:32 #360
JudoHonor: Znowu to samo, zawodników na papierze mamy mocnych, w innych klubach, w reprezentacji grali bardzo dobrze.... trudno mi jest zrozumiec dlaczego gramy taki piach od tylu lat. Uznani trenerzy - LVG, Mourinho zawiedli. Trenerzy z DNA czyli Ole zawiedli. Byli obiecujacy napastnicy - Lukaku, Falcao, Di Maria, Sanchez tez zawiedli. Byli nakupowani pomocnicy - Pogba, van den beek tez zawiedli. Zostali dokupieni obronic za milony - Maguire, Varane, wan Bissaka - tez zawiedli. Co tu sie jeszcze da zrobic?
» 12 lutego 2022, 21:09 #359
Zdzichu1: Czy Mourinho zawiódł ? 3 Trofea w 1 sezonie natomiast w 2 dzięki temu zwycięstwu mieliśmy okazje zagrać z Realem o Superpuchar zajęliśmy 2 miejsce w lidze i dodatkowo wyszliśmy bez żadnych kłopotów z grupy LM. W ostatnim swoim sezonie wyszedł z grupy Ligi mistrzów a w lidze cóż było jak było
» 12 lutego 2022, 21:27 #358
Majkel11: Kolejny mecz który mając prowadzenie i kontrolę, tracimy punkty! Ciężko to zrozumieć! Mega słabe decyzję jeśli chodzi o sytuację podbramkowe. Obrona nie istnieje, gdyby nie David to byłby dramat! Ciężko dla kibica jak najslabszym zawodnikiem jest Twój "kapitan" Pan Maguaier to jest parodia obrońcy, każdy napastnik z gazem na kilku metrach robi z niego wiatrak! To jest tylko moje zdanie, ale od tego gościa trzeba zacząć zmianę, bo już patrzeć na niego nie można!
» 12 lutego 2022, 21:02 #357
skowron32: Druga sprawa, że piłkarze są świadomi tego że RR jest na chwilę i mają to w tyłku. Oznajmiajac to na każdym kroku. Wylewanie spraw szatni poza szatnie też o czymś świadczy. Przypadek nawet "Grilisha". Koleś się nabombowal a Pep mówi że żałuję że to nie wziął ze sobą...po czym nie ma co w kadrze meczowej powodu "poważnej kontuzji". Ale atmosfera jest szatnia się trzyma a u Nas?? Jeden drugiemu to jakby mógł to by oczy wydlubal
» 12 lutego 2022, 21:00 #356