Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – West Ham 1:0. Czerwone Diabły meldują się w ćwierćfinale FA Cup!

» 9 lutego 2021, 23:03 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał West Ham United 1:0 w V rundzie Pucharu Anglii. Czerwone Diabły długo męczyły się z Młotami i do wywalczenia przepustki do ćwierćfinału konieczna była dogrywka. Gola na wagę awansu zdobył Scott McTominay.
Manchester United – West Ham 1:0. Czerwone Diabły meldują się w ćwierćfinale FA Cup!
» Manchester United pokonał West Ham United 1:0 w V rundzie FA Cup
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Aaron Wan-Bissaka
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Alex Telles
Fred
Nemanja Matić
Mason Greenwood
Donny van de Beek
Marcus Rashford
Anthony Martial
Edinson Cavani
Bruno Fernandes
Scott McTominay
Brandon Williams
Luke Shaw

Oddano 193 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer mocno zamieszał wyjściową jedenastką Manchesteru United. W porównaniu do spotkania z Evertonem mieliśmy aż sześć zmian. Szansę od pierwszych minut dostał m.in. Donny van de Beek, który zastąpił Bruno Fernandesa. Po raz pierwszy w kadrze meczowej znalazł się także Amad Diallo – młody skrzydłowy usiadł na ławce rezerwowych.

Manchester United we wtorkowym spotkaniu szybko przejął inicjatywę na Old Trafford. Czerwone Diabły niemal cały czas gościły na połowie West Hamu United. Piłkarze Davida Moyesa cofnęli się głęboko i bronili dostępu do własnej bramki. Taktyka gości była skuteczna, bo Łukasz Fabiański nie miał zbyt wiele pracy.

Najbliższy otwarcia wyniku spotkania w pierwszej połowie był Victor Lindelof. W 27. minucie Manchester United miał rzut rożny. Dobre dośrodkowanie w szesnastkę Młotów posłał Alex Telles. Do piłki doszedł Lindelof i uderzył ją głową w kierunku dalszego słupka. Futbolówka po drodze odbiła się jeszcze od Craiga Dawsona, co utrudniło interwencję Łukaszowi Fabiańskiemu. Polski bramkarz zdołał jednak lekko dotknąć piłkę i strącił ją na słupek.

Przewaga Czerwonych Diabłów w pierwszej połowie była bezdyskusyjna. Na przerwę zespoły zeszły jednak z bezbramkowym remisem.

Początek drugiej połowy należał do West Hamu United, który odsunął grę od własnej bramki. Piłkarze Młotów nie zagrażali jednak poważnie Czerwonym Diabłom. W 53. minucie wynik meczu powinien otworzyć Marcus Rashford. Piłkę z prawego skrzydła w szesnastkę wstrzelił Mason Greenwood, ta po chwili spadła na dziesiąty metr do Rashforda, który miał przed sobą tylko Fabiańskiego, lecz strzelił prosto w polskiego bramkarza.

W grze Manchesteru United nie było widać pomysłu na sforsowanie głęboko broniącego się West Hamu. Młoty miały moment niezłej gry, ale nie zmusiły do większego wysiłku Deana Hendersona. W 73. minucie Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na podwójną zmianę – na placu gry pojawili się Bruno Fernandes i Scott McTominay.

Stwarzanie zagrożenia pod bramką Fabiańskiego przychodziło Czerwonym Diabłom z trudem. W 80. minucie mocny strzał zza pola karnego oddał Fernandes. Piłka po drodze odbiła się od defensora West Hamu i wyszła poza boisko. Do końca drugiej połowy Manchester United nie znalazł sposobu na linię obrony Młotów i konieczna była dogrywka.

W 98. minucie Manchester United w końcu znalazł sposób na West Ham United! Czerwone Diabły wyprowadziły szybką kontrę. Fernandes podał na obieg do Freda. Brazylijczyk dorzucił piłkę w pole karne, a po chwili futbolówka spadła pod nogi Rashforda. Anglik odegrał ją na jedenasty metr do Scotta McTominaya, który mocnym strzałem po ziemi nie dał szans Fabiańskiemu!

W drugiej połowie dogrywki Manchester United starał się długo rozgrywać piłkę i nie dawać Młotom szans na skonstruowanie bramkowej akcji. Czerwone Diabły wyprowadziły też kilka kontr, w których szwankowało jednak ostatnie podanie. Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera korzystnego wyniku nie oddali jednak do końca i zameldowali się w ćwierćfinale FA Cup.

Manchester United – West Ham United 1:0 (0:0, 0:0)
Bramki: Scott McTominay 98’

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka (Shaw 91'), Lindelof, Maguire, Telles (Williams 91') – Matić (McTominay 73'), Fred – Greenwood (Cavani 86'), Van de Beek (Fernandes 73'), Rashford – Martial

West Ham United: Fabiański – Coufal, Dawson, Ogbonna (Diop 16' (Fredericks 46'), Cresswell – Rice, Souček – Bowen (Johnson 46'), Noble, Fornals (Benrahma 88') – Jarmołenko (Odubeko 54' (Lanzini 112'))


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs West Ham United. V runda Pucharu Anglii
Następny news »
Statystyki: Manchester United - West Ham United 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (516)


Kilerek7: Nie czasem dzisiaj gra U23 z Arsenalem? Ciekawe czy Amad zagra?
» 12 lutego 2021, 16:04 #495
Michux3: W poniedziałek jest mecz u23
» 12 lutego 2021, 16:09 #494
Michux3: Nieważne MB
» 12 lutego 2021, 16:20 #493
SkilledHydra16: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 13:46

Rooooney o matko boska co za bramka, przecież to jest w ogóle nie pojęte. Takich goli nawet na treningu się nie strzela, a co dopiero w meczach i to tak ważnych! Wayne Rooney!!
» 12 lutego 2021, 13:44 #492
Cieniu: To już 10 lat, a pamiętam jakby to było wczoraj. Piękne czasy, piękny mecz i cudowny komentarz do tej niesamowitej bramki.
» 12 lutego 2021, 13:48 #491
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 13:57

Kiedy zarówno gol jak i komentarz przeszły do historii piłki nożnej !!

Gola można oglądać bez głosu, a i tak w głowie słyszysz komentarz :D
» 12 lutego 2021, 13:56 #490
Zaku: Mimo, że miałem wtedy 6 lat to do dzisiaj pamiętam tą bramkę jak oglądałem na żywo, aż ciary człowiek ma
» 12 lutego 2021, 14:04 #489
MadBuzzer: Fakt to była piękna bramka zdobyta w niesamowitych okolicznościach. Na wagę 3 punktów. Tam każdy stał jak wryty. Obrońcy City zdębieli i na koniec cieszynka Roo w narożniku. A Puskasa i tak zdobył Neymar grając w Santosie...
» 12 lutego 2021, 15:25 #488
RedStreamer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 11:05

Podobno Dean nie chce już sędziować meczów w PL, bo po ostatnich jego pomyłkach zaczął dostawać groźby.
» 12 lutego 2021, 11:04 #487
Cieniu: W sumie nic dziwnego, że tak się skończyło. Poziom jego sędziowania ostatnio bardzo spadł.
» 12 lutego 2021, 11:19 #486
RedStreamer: No tak, ale jednak ludzie ostatnimi czasy naprawdę przeginają.
» 12 lutego 2021, 11:34 #485
Cieniu: Kibice z Anglii są bardzo niecierpliwi i wymagający. Ale to co ostatnio robią to woła o pomstę do nieba.
» 12 lutego 2021, 11:44 #484
NoName: Nie popieram takiego wygrazania sie sedziom, zawodnikom czy komukolwiek. Jednak skoro sedzia co tydzien robi razace bledy, to tutaj FA powinna cos z tym zrobic i odsunac go od sedziowania... jego i slepcow na VARze. Niestety oni tam sa zbyt zajeci przegladaniem tweetow pilkarzy i nie maja czasu na przygladanie sie pracy sedziow.
» 12 lutego 2021, 12:28 #483
PastaDoCiasta: Ja również w najmniejszym stopniu nie popieram zachowania kibiców, ale Mike Dean serio powinien przestać sędziować Premier League już dawno temu. Raz, że popełniał kardynalne błędy, a dwa że często lubił robić z siebie główny punkt widowiska dziwnymi i kontrowersyjnymi decyzjami. FA był na rękę, bo składanki z tym jaki jest śmieszny były popularne na social media, co jak wiadomo w erze wszechobecnego marketingu było na duży plus. Mike'owi życzę spokojnego życia na emeryturze, bo tak będzie i lepiej dla niego jak i dla poziomu rozgrywek.
» 12 lutego 2021, 12:58 #482
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.02.2021 13:07

Osobiście nie doszukiwałbym się że sędzia musi być na śmiesznych tweetach, memach czy fejsie.
Zobaczcie, że już wprowadzani są nowi sędziowie do PL ale ich jakość jest równie mizerna. Debiutant sędziował nasze spotkanie z Sheffield i widział faul po jednej stronie przed końcem akcji a po drugiej nie widział nacisków na bramkarza. Po prostu jak odejdzie Dean czy inny średni sędzia, to nie ma kto dobry ich zastąpić.
Błąd na Janku można było bezboleśnie naprawić. Soucek też dostał RC w 97'. Tu nie ma powodu, żeby wyzywać i grozić sędziemu. Zwłaszcza, że w sytuacji z Polakiem też system zawiódł i się zawiesił.
» 12 lutego 2021, 13:02 #481
Piotrek1991d: Tamta Barcelona z ktora gralismy w finale LM w 2011 roku byla poza naszym zasiegiem.Co innego rok 2009 gdzie Barcy wogule nie powinno w finale byc
» 12 lutego 2021, 10:45 #480
Batigol222: Tak off topic, zastanawiam się, czy w futbolu może pojawić się zespół, który będzie operował piłką lepiej, niż Barca Guardioli z Busquetsem, Xavim, Iniestą i Messim, bo wyglądało to po prostu niewiarygodnie: youtube.com/watch?v=aWemxnBq1Ec

Załóżmy, że teraz ustawimy takie najlepsze możliwe 4-3-3 pod kątem operowania piłką i ataku pozycyjnego i niech będzie to:

De Bruyne-Modric/Verratti- Bruno/Kimmich(/Aouar(Thiago obecnie pod formą, ale w formie z Bayernu to raczej byłby w podstawie)
Di Maria-Firmino-Neymar

Na moje różnica i tak byłaby wyraźnie na korzyść tamtej Barcy
» 12 lutego 2021, 01:48 #479
Glory1878: Dobry towar bierzesz, daj namiary proszę
» 12 lutego 2021, 02:23 #478
JamesBond007: Ahhh kurcze a tak po cichu liczyłem ze może dasz Batistute na szpicy :)
» 12 lutego 2021, 03:06 #477
is200second: Dlaczego? Uważam że to dobry temat do dyskusji,ale takie zestawienie przypadkowych piłkarzy nie ma sensu. Tamta Barca oparta o trzon to w zasadzie sami wychowankowie. Poza tym ich styl gry jest od małego wpajany w każdej grupie wiekowej. Prosty przykład to choćby Real który w tamtych czasach mieszał składem, zmieniał piłkarzy na jeszcze lepszych a i tak dostawał od nich oklep. Zresztą nie gorsza piłkę wtedy grało choćby bilbao bielsy. I pamiętny mecz z nami gdzie robili z United kotka i myszkę. Albo PSG Blanka z verrattim thiago mottą i javierem pastore. Tyle że Barca miała oprócz tego jeszcze Messiego :)

Natomiast ja chętnie zobaczyłbym tamta Barce choćby z Bayernem flicka.
» 12 lutego 2021, 04:08 #476
Wirus: Tamta Barcelona Pepa, która miała w składzie m.in. Pique, Puyol, Busquets, Xavi, Iniesta, Messi to była jedna z najlepszych ekip w historii. Zawodnicy wychowani od małego na jednym stylu w La Masia, gdzie mogliby ze sobą grać z zamkniętymi oczami a i tak by wygrywali mecze.
» 12 lutego 2021, 09:35 #475
mikiartur: Z bólem trzeba się zgodzić. Tamten skład był mega mocarny. Mieliśmy pecha że akurat na nich trafialiśmy w naszych 2 ostatnich finałach lm. Ale w tamtym czasie więcej było mega mocnych ekip. Barca z Guardiolą, My także mieliśmy jeden z najlepszych składów w naszej historii. Ale w tamtym czasie także na mnie meeega wrażenie robił Inter z Mourinho za sterami. I można Mou nie lubić ale w tamtym czasie tylko on umiał czasem nawiązać walkę z Barcą Guardioli. W 2010 udało mu się ich wyeliminować. A w ostatnim sezonie Pepa ograł go w lidze z Realem. Swoją drogą tamten Real także był mega mocarny. W ogóle mi się wydaje że mimo wszystko poziom się trochę póki co obniżył. Jest może bardziej wyrównanie ale z powodu że obecnie nie ma jednej ekipy lub paru które kompletnie dominują - które są na nieosiągalnym poziomie.
Bo Liverpool z ostatnich 2 sezonów a City 2-3 sezony temu to były bardzo mocne zespoły ale nie miały takiej dominacji. Real Zidane'a zdobył 3lm z rzędu ale nie umiał dominować ciągle na 3 frontach. Jeszcze Barca Luisa Enrique to był mega mocny zespół ale także głównie przez 1-2 sezony. Bayern obecnie jest najmocniejszy pewnie na świecie ale nadal jeszcze brakuje im tego czegoś wg mnie.
» 12 lutego 2021, 10:07 #474
Batigol222: Glory, JamesBond

Ale o co chodzi? To tylko taka dywagacja. Nie dałem Batistytuty na szpicy ponieważ mówiłem o zespole możliwie jak najlepiej operującym piłką, a akurat wyszkolenie techniczne to nie był jakiś mega atut Batistuty, za to obecnie Firmino jest pod tym względem kapitalny, tak samo jeśli chodzi o grę na małej przestrzeni.
» 12 lutego 2021, 20:44 #473
mikiartur: A tak w ogóle skoro mamy mecz z Sociedad w Turynie to ciekawe czy jakieś vipy z Juve itd sobie na mecz nie przyjdą. Zwłaszcza takiego Portugalczyka mam na myśli :D
» 11 lutego 2021, 22:44 #472
mikiartur: Kogo zbanowali? bo mnie dziś nie było i nie wiem
» 11 lutego 2021, 22:41 #471
mikiartur: a miocinho już widzę
A co tam odwalił że admini go wyautowali?
» 11 lutego 2021, 22:42 #470
Michal12371: Za dużo pączków zjadł
» 11 lutego 2021, 23:02 #469
RedFox: A więc trafiliście na nasze Lisy. No cóż Czerwone Diabły, jestem pewien że zapowiada się świetne widowisko. Powodzenia i niech wygra lepszy!
» 11 lutego 2021, 21:03 #468
mikiartur: Szczerze to taki chciałem finał ale no nic się nie poradzi. Oby mecz był widowiskiem :D
» 11 lutego 2021, 22:45 #467
GraanManU: Dobry meczyk będzie. Trzeba liczyć że Carlo znajdzie sposób na Pepa tak jak na Mourinho i będzie dobrze :)
» 11 lutego 2021, 20:53 #466
RedStreamer: Znajdzie, to w końcu Carlo.
» 11 lutego 2021, 23:24 #465
PeterBoleslawSz: Wyjazd
» 11 lutego 2021, 20:50 #464
Anhel: Leicester ... świetne losowanie ehh przynajmniej city nie ma latwo
» 11 lutego 2021, 20:49 #463
Zaku: Leicester w FA CUP
» 11 lutego 2021, 20:49 #462
Ciechanek: Z leicester w 1/4 gramy !
» 11 lutego 2021, 20:49 #461
Michux3: Gramy z lisami :0
» 11 lutego 2021, 20:49 #460
JamesBond007: Brawo admini, tak trzymać :)
» 11 lutego 2021, 20:41 #459
miminka: Walczyć z takimi wkurzaczami :)
» 11 lutego 2021, 20:44 #458
miminka: Serio? Chyba jednak nie brawo
» 11 lutego 2021, 20:48 #457
miminka: Ma 4/5 i nadal pisze..
BRAWO ADMINI
» 11 lutego 2021, 20:48 #456
SickRabbit: No przecież dostał warna, jeszcze jeden i papa
» 11 lutego 2021, 20:50 #455
Zaku: Kto tym razem?
» 11 lutego 2021, 20:50 #454
miminka: Kolega miocinho2
» 11 lutego 2021, 20:52 #453
NoName: SickRabbit
W sensie, ze po polejnym ostrzezeniu zostanie ojcem?
» 12 lutego 2021, 12:30 #452
zbyszek7: To co Dzisiaj Chelsea/Tottenham away a city z Sheffield u siebie?
» 11 lutego 2021, 19:30 #451
Abstrahujacy: Rumuńska gazeta "Pro Sport" podała dziś, że UEFA nie doszukała się rasizmu w spotkaniu PSG - Basaksehir.
FA nie rozumie jak można się w czymkolwiek nie doszukać rasizmu.
» 11 lutego 2021, 16:52 #450
mikifiki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 17:06

Niedawno skończyłem oglądać fajny materiał nt. pokolenia tzw. "płatków śniegu".
To, że FA nie rozumie, że można się w czymkolwiek nie doszukać rasizmu idealnie pasuje do definicji snowflakes'ów. Jedyna różnica jest taka, że pokolenie "płatków śniegu" dotyczy generalnie młodych ludzi - uczniów i studentów przede wszystkim, a w FA zasiadują raczej starsi panowie w tweedowych marynarkach.
» 11 lutego 2021, 17:06 #449
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 22:55

Ci starsi panowie mają cały zastęp doradców od marketingu, którzy im podpowiadają co aktualnie dobrze się sprzedaje i jest trandy. Stąd przesadnie rozdmuchane akcje wsparcia walki z rasizmem, LGBT(tęczowe opaski), BLM(klękanie przed meczami)... i będzie tego więcej. Bo FA w ten sposób chce walczyć o młodych kibiców. To czysty marketing, nie miejcie złudzeń co do ich prawdziwych intencji.
» 11 lutego 2021, 22:52 #448
PastaDoCiasta: Rashford: udział w 27 bramkach w 36 spotkaniach (16 bramek i 11 asyst) - wg większości drugi Wellbeck, w tragicznej formie, max rezerwowy

Bruno: udział w 30 bramkach w 34 meczach (18 bramek i 12 asyst) - wg większości Bóg, ciągnie nas za uszy, bez niego pewnie bylibyśmy na miejscu Arsenalu

Kocham Devilpage
» 11 lutego 2021, 16:42 #447
Chestnut: I po co zaczynasz ten sam temat, obgadany już niżej?
» 11 lutego 2021, 16:45 #446
Glory1878: Super statystyki, wnioskuje po tym, że Rashford również musiał być wybrany przynajmniej 4 razy zawodnikiem miesiąca w Premier League jak Bruno, a nie czekaj
» 11 lutego 2021, 16:46 #445
PastaDoCiasta: Ano tak, zapomniałem że istnieje koncesja na dany temat i można o nim rozmawiać tylko w określonych godzinach. Dziś został już obgadany, więc nie można wyrażać już swojego zdania
» 11 lutego 2021, 16:46 #444
Chestnut: Ale problem w tym, że Ty nic nowego nie wnosisz do dyskusji.
» 11 lutego 2021, 16:50 #443
PastaDoCiasta: Bardzo panu dziękuję za tę garść bezcennych informacji, ale ja to mam w dupie. No chyba, że to Ty wydajesz te koncesje na "wnoszenie coś do tematu" to wtedy najmocniej przepraszam i proszę o łaskę
» 11 lutego 2021, 16:52 #442
JamesBond007: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 16:57

Chestnut

Właśnie że wnosi, wchodzę teraz na stronę i mam statystyki na górze, coś nowego :)

Nie każdy siedzi na tej stronie 24 na dobę tak jak ty :d
» 11 lutego 2021, 16:55 #441
vieeeri: O wrócił temat pasywnego skrzydłowego. A już myślałem, że udało się to zakopać pod świeżymi komentarzami.
» 11 lutego 2021, 16:55 #440
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 16:59

@JamesBond007: NO TAK, BO POTRZEBUJESZ 12H BY PRZESCROLOWAĆ KAWAŁECZEK STRONY. (:
» 11 lutego 2021, 16:59 #439
JamesBond007: Napisałem ze dopiero wszedłem na stronę... mam napisać raz jeszce z Caps lockiem tak jak ty? :)
» 11 lutego 2021, 17:00 #438
Chestnut: Pisz sobie jak chcesz. Odgrzewany kotlet, to odgrzewany kotlet, nie jest to coś nowego.
» 11 lutego 2021, 17:02 #437
Abstrahujacy: To czas na rozwój strony Devilpage i dodanie pływającego menu informującego kiedy ostatnio poruszony został temat X. Po kliknięciu w foto Rashforda, Pogby czy Van de Beeka możnaby się automatycznie przenieść do terenu dyskusji. Jednocześnie nowe posty na pływające tematy groziłyby ostrzeżeniami. Wypowiedzi nt. przyszłości Pogby w United dodane przy Rashfordzie to już kara pozbawienia wolności lub prace społeczne.
Skończmy z tą wolnością słowa.
» 11 lutego 2021, 17:30 #436
Chestnut: Wyzywacie Martiala, że leniwy, a sami nie potraficie, zejść odrobinę niżej w komentarzach i kontynuować dyskusję, a nie ciągle rozpoczynać ją od nowa. :)
» 11 lutego 2021, 17:46 #435
SickRabbit: Odnśnie zawodnika miesiąca, nie tylko Rashford ustąpił miejsca Brunowi w tym plebiscycie
If U know what I mean
Argumenty z pupki
» 11 lutego 2021, 18:33 #434
pawelisto2: "Super statystyki, wnioskuje po tym, że Rashford również musiał być wybrany przynajmniej 4 razy zawodnikiem miesiąca w Premier League jak Bruno, a nie czekaj"

Faktycznie, De Bruyne nie ma czego nawet szukać w tej lidze skoro przez tak długi czas gry ani razu nie zdobył zawodnika miesiąca, nawet logiczne, że kierujemy się takimi wyznacznikami.
Co ciekawe: kiedy narracja nam pasuje twierdzimy, że te wszystkie nagrody są o kant tyłka potłuc, konkurs popularności. Innym razem natomiast jest to główne kryterium wszelkich porównań.
» 11 lutego 2021, 18:41 #433
Cieniu: Zjadłem jak na razie 4 pączki i myślę, że nasze diabły strzelą w następnym meczu przynajmniej 4 gole. Tak aby nas wszystkich ucieszyć dobrą skutecznością. Pozdrawiam i smacznego wszystkim!
» 11 lutego 2021, 16:24 #432
Chestnut: Zjedz jeszcze z 10, tylko takie wytrawne byś cukrzycy nie dostał. (:
» 11 lutego 2021, 16:31 #431
Seszele: Manchester United to wielki klub. Największy na świecie.
Wielkie kluby mają to do siebie, że media zawsze wybierają sobie ofiarę. I zaczyna się. Pytania do menedżera, pytania do samego zainteresowanego, pytania do innych menedżerów, pytania do innych piłkarzy, zarówno aktualnie grających, jak i byłych, pytania do pogodynek, pytania do przechodniów, i tak dalej, i tak dalej... Każdy ma się wypowiedzieć co sądzi na ten temat. Teraz jest czas na van de Beeka. A jeśli zdarzy się (nie muszę w to wierzyć ja sam), że w kolejnych miesiącach bądź latach stanie się jednym z najlepszych na Old Trafford, to nikt nie rozliczy tych, co pytali albo tych, co wieszali na nim psy.

Ot, tak funkcjonuje dzisiejsze wywieranie presji i szukanie dziur we wszystkim, aby tylko wprowadzić negatywne odczucia.
» 11 lutego 2021, 14:36 #430
mordynator: Soucek-Cavani zdecydowanie.
Sam mam taki duet ;D
» 11 lutego 2021, 14:42 #429
vieeeri: Bierz Jamesa ma podwójną kolejkę teraz. Poradziłbym też DCL, ale on raczej z kontuzją. Poza tym Grealish nieźle punktuje, Maddison. Z tanich opcji ja jestem mega zadowolony z B.Saki
» 11 lutego 2021, 16:38 #428
mordynator: Nwm czy jest sens brać Maddisona kosztem Cavaniego.Może i ma podwójną kolejkę ale to są ciężkie mecze(Liverpool i AV) a my na rozkładzie mamy WBA i Newalcastle dla mnie wybór prosty.
» 11 lutego 2021, 19:01 #427
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 13:59

Tu jest to o czym pisałem manutd.pl/2021/02/11/analiza-the-athletic-po-meczu-z-west-hamem-w-fa-cup-dobrze-prosperujacy-chaos-manchesteru-united-i-zagubiony-w-nim-van-de-beek/?swcfpc=1&fbclid=IwAR0mrm7SeV5zidHEhHfOmknPkqOR7Y1BUQLAFUaxG5q3Gc8THX9WQLFgR2s
Nasi zawodnicy potrafia wpasowac się w gre VDB, totalnie go nie rozumiał i jego poruszania się po boisku. Myślę, że Donny potrzebował by kogoś kreatywnego na boisku. Zamiast być zmiennikiem Bruno on by musiał grać z Portugalczykiem i np, Pogba, wtedy jego gra nabrała by większego sensu, a on sam miałby gole i asysty.
Chociażby z mata go wypuścić razem to już coś.
» 11 lutego 2021, 13:59 #426
DaredevilUtd: Edit nie potrafią*
» 11 lutego 2021, 14:00 #425
Batigol222: Fajna analiza, ale jak dla mnie to wynika z niej raczej tyle, że VDB to może i by pasował do Manchesteru, ale tego niebieskiego, gdzie Guardiola ma wyprztykany atak pozycyjny od pierwszego do ostatniego podania. No i nie wiem, czy określanie VDB "rozgrywającym" jest zasadne, bo jednak rozgrywający to z definicji gracz, który rozdaje podania i prowadzi grę, wystarczy spojrzeć na takie archetypiczne postaci, jak Zidane, Riquelme, Xavi, Pirlo czy Pablo Aimar(jeśli chodzi o tzw. wysuniętych rozgrywających).
» 12 lutego 2021, 01:22 #424
ReDevil07: Mam nadzieję za na West Brom wyjdziemy środkiem : MCT + Donny + Bruno. Mam nadzieję że nie wyjdziemy znowu Fred i MCT, nie przez to ze mam coś do jednego czy drugiego, wręcz przeciwnie, ale to jest idealny mecz dla Donnego aby zagrał razem z Bruno w miejsce Pogby i zaczął grać reguralnie podczas absencji Paula.
» 11 lutego 2021, 13:18 #423
Mariano88: Myślę, że Donny wyjdzie dopiero z Realem Sociedad
» 11 lutego 2021, 13:25 #422
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 13:31

Też tak myslę . Nie ma szans na wyjscie z WBA . Chłop juz sie nagrał aż 70 minut był na boisku wiec teraz musi odpocząć . xDD Wymagania co do niego wielkie , zrobili z niego kozła ofiarnego a prawda jest taka ze nawet nie ma zgrania i dostaje tak mało minut ze głowa mała . Na trzech palcach moge policzyc ile razy on wyszedl i zagrał cały mecz .
» 11 lutego 2021, 13:31 #421
vieeeri: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 16:47

A mi się wydaje, że po prostu VDB jest za słaby w porównaniu do naszych pomocników.
W ustawieniu mega defensywnym nie zagra (Matic-Fred). Typowe ustawienie na mocnego przeciwnika też odpada (Fred-McT). Bardziej kreatywny niż Pogba nie jest (Fred-Pogba). Ofensywny środek odpada (McT-Pogba). Nie oszukujmy się, VDB jest dziś wyborem nr 3 na pozycji 8 i wyborem nr 2 na pozycji 10.
Taka jest moja prawda futbolu
» 11 lutego 2021, 16:42 #420
mikifiki: Co do Rashforda to nie macie wrażenia, że przeniesienie go na pozycję skrzydłowego/bocznego ofensywnego pomocnika sprawiło, że nie może pokazać w pełni swojego potencjału? Jakby nie patrzeć, Marcus zaczynał swoją przygodę w pierwszym składzie United na pozycji napastnika, dopiero później zaczął być wystawiany bardziej z boku. Tak się zastanawiam, czy ruchem tym nie została mu wyrządzona krzywda i czy nie wykręcałby lepszych statystyk, szczególnie zdobytych bramek, grając jako nominalny napastnik.
» 11 lutego 2021, 13:01 #419
Mariano88: Juz tysiące razy było mówione, że Rashford nie ma cech typowej 9tki. Po prostu obniżył formę i tyle. Ta debata o Rashfordzie trwa już za długo.
» 11 lutego 2021, 13:04 #418
DaredevilUtd: Ani Rash ani martial nie są 9tkami. Oprucz obniżenia formy dodał bym jeszcze brak zaangażowania, acz kolwiek ostatnio troche z tym lepiej.
» 11 lutego 2021, 14:02 #417
GraanManU: Śmieszne jest to że każdy widzi że obniżył formę, ale i tak notuje w meczu albo gola albo asystę. A na prawym skrzydle na pewno nie pokazuje tego co najlepsze ale tam ma za zadanie celnie podać lub dośrodkowaxc do Ediego.
» 11 lutego 2021, 14:03 #416
vieeeri: Zauważyliście taki nietypowy tik u VDB w postaci szczerzenia japy jak lew? :D Kilkukrotnie już go na tym złapałem
» 11 lutego 2021, 11:17 #415
Chestnut: Ta, wygląda to trochę śmiesznie.
» 11 lutego 2021, 11:33 #414
trakol: Ja tam zawsze lubilem u Evry, ze jak sie wkurzyl to dlonie wyprostowane i lokcie kat 90 stopni i tak biegl :D
» 11 lutego 2021, 11:46 #413
GraanManU: Pewnie jakaś przedtreningowka albo energetyk wchodzi i dlatego też zwróciłem na to uwagę
» 11 lutego 2021, 14:04 #412
Chestnut: Albo po prostu ma taki tik...
» 11 lutego 2021, 16:27 #411
mcscotyy: wczoraj Kounde ośmieszył ładnie defensywę Farsy, nie chce wiedzieć co by się działo tutaj gdyby np VVD przeleciał całe boisko i założył siatę Maguierowi i strzelił do tego bramkę, strona by padła ;D
» 11 lutego 2021, 11:17 #410
Batigol222: Van Dijk też ładował podobne bramy, ale jednak tylko w Szkocji: youtube.com/watch?v=wm-0-yogUEg

Ten Kounde jeśli chodzi o technikę i panowanie nad piłką naprawdę wygląda jak całkiem porządny skrzydłowy i pewnie gdyby go wystawić na skrzydle, to też by dał radę.
» 12 lutego 2021, 01:26 #409
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 11:10

Tak sobie gdzies poczytałem i podobno " koledzy " z druzyny nie maja zaufania do Van de beeka . Coś czuje ze chlopak sie stad zawinie szybciej niż przypuszczalismy . Tutaj chyba wcale nie chodzi o to ze mu nie idzie czy coś nieraz widzialem ze nikt mu nie lubi dogrywać piłki . Moze tak byc ze nie jest lubiany w druzynie i moze z tego wzgledu bo tak naprawde szansy porzadnie jeszcze nie dostał wiec nie rozumiem podejscia ze koledzy mu nie ufają . To w takim razie Rashfordowi tez nie powinni ufać czy Martialkowi i nie podawac im piłek bo niby w czym oni są lepsi ? graja regularnie , wychodza na boisko co mecz a czesto zawodza . Jesli to prawda to troche przykro ze tak szybko skreslili Donnego ktory nie dostał jeszcze nawet 2 meczy pod rzad na pokazanie sie . A jak wychodzi na mecz w 1 skladzie to nie dogrywa go nawet do konca i zostaje zmieniony wiec jak on ma dobrze grać ? Kiedy ma sie oswoić z tą nową ligą ? . Fred taka szanse dostał i musial zaczac grać regularnie zeby coś pokazać a mysle ze Donny wcale nie jest gorszym piłkarzem niż Brazylijczyk .
» 11 lutego 2021, 11:08 #408
mcscotyy: są równi i równiejsi, Rash i Martial to mają chyba immunitet
» 11 lutego 2021, 11:09 #407
dlabigt23: Nie tylko oni ;) . Niechce sie pastwić znow nad Solskjaerem ale nadal uwazam ze to nieodpowiedni menager dla naszego klubu jesli chodzi o wybory personalne i taktyczne . Jako dyrektor sportowy lub w innej roli chetnie bym go zobaczył u nas w klubie . Jednak im dluzej tutaj pracuje wydaje mi sie ze ma swoje świete krowy w druzynie i boi sie czesto zaryzykować .
» 11 lutego 2021, 11:40 #406
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 12:23

Zauważyłem podobną tendencję jeśli chodzi o współpracę Rashford - Telles i Cavani - Mason Martial Rashford. Często nasi "starzy" zawodnicy nie umieją/ nie chcą współpracować z letnimi nabytkami i wybierają inne opcje w rozegraniu niż podanie do ww. Co do VDB może dochodzić jeszcze problemy z językiem, jest jedynym holendrem w składzie więc możliwe że nie zaaklimatyzował się z zespołem odpowiednio. Liczę że to się zmieni, też nie można oczekiwać że każdy będzie miał takie wejście do składu jak Bruno.
» 11 lutego 2021, 12:22 #405
Jakusa: Fakt, w meczu z WHU można zobaczyć, że przez cały mecz VDB bardzo często wychodził na wolne pole i w całym meczu tylko Fred raz spróbował zagrać do niego prostopadłą piłkę. Faktycznie problem może leżeć nie w VDB a w drużynie.
» 11 lutego 2021, 12:32 #404
mcscotyy: Lubię Rasha i chciałbym żeby był liderem naszego zespołu ale ostatni rok to jest wielka tragedia w jego wykonaniu, co z tego że ma dobre statystyki jakby mógł mieć dwa razy lepsze, 3 na 4 sytuacje psuje lub niepotrzebnie wchodzi w drybling z obrońcami.

a co do statystyk to ktoś tam na dole chyba miał słabe info
sezon/mecze/udział przy bramkach
2020/21 36 - 27
2019/20 44 - 34
2018/19 47 - 22
2017/18 52 - 23
2016/17 53 - 19
» 11 lutego 2021, 11:05 #403
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 11:23

"co z tego że ma dobre statystyki" To że gdyby nie one to nie mielibyśmy tyle pkt na koncie w lidze i możliwe że bylibyśmy już poza burtą FA Cup.Fakt są też mecze w których Rash zawiódł szczególnie z Leicester na King Power gdzie powinnien ten mecz skończyć przynajmniej z dwoma golami na koncie jak nie trzema.Ja sam też wolałem wersje Rasha z poprzedniego sezonu a szczególnie z jego pierwszej cześci gdzie ciągnał nas w pojednyke praktycznie aż do przyjścia Bruno.W tym sezonie jeśli chodzi o samą gre to Rash wygląda troche gorzej i często troche irytuje jednak liczby go bronią i jeśli skończy ten sezon z 25 golami i 15 asystami bo gdzieś na takie cyferki ma prognoze jeśli nie bedzie miał żadnej kontuzji to będzie można ten sezon uznać za udany w jego wykonaniu.
» 11 lutego 2021, 11:21 #402
awe: Jest irytujacy na boisku, ale liczby robi dobre, Fernades jest ulubiencem fanow, ale tez zaliczyl nie jeden slaby wystep, ale zawsz byl gol/asysta i takich pilkarzy nie odsuwa sie od skladu, bo w jedej sytuacji moga stworzyc cos co da zwyciestwo.
» 11 lutego 2021, 14:58 #401
ax1d: "ktoś tam na dole chyba miał słabe info" - nie miał słabego info, tylko liczy czas spędzony przez zawodnika na boisku. 2646 minut podzielone przez 90 daje 29,4 meczu. Ty liczysz wejście na 11 czy 20 minut jako pełny mecz, co jest idiotyczne.

"co z tego, że ma dobre statystyki" :D No właśnie, co z tego? Kompletnie nic. Ważniejsze, żeby podobał się mcscotty'emu z Polski. Wtedy będzie dobry :D
» 11 lutego 2021, 18:54 #400
Anhel: Pamiętajcie drodzy koledzy ze Rashford ma już na koncie 250 występów w United z czego 3/4 w podstawowym składzie. Jeśli ktos mówi ze jest słaby to nie zna się na piłce. Ale możemy wymagać od Anglika już ustabilizowania formy bo doświadczenie ma ogromne , kiedyś tez ktoś pisał ze Lingard ma dopiero 24 lata a potem obudziliśmy się i miał już 27. Ja nie wymagam od Rasha bramki w każdym meczu ale chciałbym widzieć stabilizację formy u niego i trochę więcej gry w defensywie bo olewa ja totalnie przez co Shaw lub AWB ma ciagle 2vs1
» 11 lutego 2021, 09:44 #399
Litosci: Moim zdaniem takie ma wytyczne od Ogsa tj. nieuczestniczenie w grze obronnej.
» 11 lutego 2021, 10:51 #398
Seszele: Też tak myślę, że Marcus ma takie wskazówki, aby nie wracać się zbytnio do obrony. Szczególnie w meczach z drużynami, które grają defensywnie.
Bazuje on na szybkości, dzięki czemu po przechwyceniu piłki można zagrać do niego długą piłkę, a nuż to wykorzysta. Wydaje mi się, że dość często mamy wówczas okazję, aby wykorzystać szansę i zamienić kontrę na bramkę.
» 11 lutego 2021, 14:41 #397
91nc99: W poczet obrońców Rasha zaliczcie i mnie. Nieskuteczny? Owszem. Marnuje większość szans, ale on do tych strzałów dochodzi, jego potencjalni rywale w ogóle by do tych sytuacji nie doszli.

Ponadto on przeszedł poważna kontuzje, po której grał w każdym meczu co trzy dni na najwyższych obrotach. Martial podobnie. To logiczne że są zajechani
» 11 lutego 2021, 09:38 #396
malyna: Co to znaczy na najwyższych obrotach? Ze bez formy ?

Nie chce się czepiać, lubię Rashforda i cieszę się ze mamy takiego wychowanka, ale ostatnio zaliczył lekki regres a nie progres.
» 11 lutego 2021, 09:45 #395
91nc99: I wciąż gra nieźle. Na najwyższych obrotach- każdy mecz był dla nas być albo nie być. Nie mogliśmy zadowolić się bramka przewagi czy remisem
» 11 lutego 2021, 10:31 #394
HarryBrown: Nie ma co bronić jak i atakować. Owszem w trakcie meczu człowieka ponosi bo są emocje i chęć by drużyna wygrała za wszelką cenę. Niemniej to co Marcusowi jest potrzebne to w mojej ocenie ze 2 tygodnie odpoczynku od meczów i treningów. On musi zresetować umysł i dać odpocząć mięśniom. Trzeba pamiętać, że 2020 r. był dla niego trudnym rokiem. Duża ilość meczów, brak przerwy przedsezonowej, brak normalnych przygotowań, a przede wszystkim chłopak leczył ciężką kontuzją jaką jest zawsze złamanie czy pęknięcie kości kręgosłupa.
» 11 lutego 2021, 11:57 #393
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 09:00

Tak jak wczoraj ogladalem ten mecz Barcy to Dembele to najwieksza wtopa w historii wszystkich okienek transferowych.To tak jakby Daniela Jamesa za 140 baniek kupic.
» 11 lutego 2021, 08:58 #392
mordynator: Na spółke z Hazardem.
» 11 lutego 2021, 09:03 #391
kckMU: Gorzej, bo Dan nie olewa treningów przez grę na konsoli :) Patrzysz na takiego Dembele i widzisz IQ tostera wypisane na twarzy.
» 11 lutego 2021, 09:05 #390
dlabigt23: Podobno mocno sie nie interesowalismy i ostatnio cos nawet czytalem ze nadal sie nim interesujemy . Wydaje mi sie ze to nie plotki bo sporo bylo spekulacji latem .
» 11 lutego 2021, 09:42 #389
kolokolo98: To chyba pierwszy raz go widziałeś, skoro nazywasz go drugim Jamesem. Nie ma to jak wnioski po jednym meczu. Problemem Dembele są przede wszystkim kontuzje, ale talent to on ma wielki.
» 11 lutego 2021, 14:08 #388
mycka86: Czasami oglądam skróty Barcy żeby popatrzeć na Messiego (ciągle magik, nawet na stojąco) i w kilku ostatnich meczach Dembele wyglądał naprawdę nieźle. Na pewno nie jak ktoś za ponad 100mln, ale widać że ma papiery na granie na światowym poziomie. Mogą jeszcze mieć z niego pociechę w Barcelonie. O ile upora się z kontuzjami i poukłada pare spraw w głowie.
» 11 lutego 2021, 16:32 #387
OkuratnyCzlek: Ta jest! Upośledzone drewno (drewno to wiadomo, bo nic nie umie a upośledzone bo nie myśli na boisku!) Rashford ma jakieś tam 16 goli i 9 asyst a przekozacki geniusz Fernandes aż 18 goli i 12 asyst.

Różnica jest KOLOSALNA dla jego! I Rasha trzeba sprzedać! Albo oddać za darmo z Jonesem w pakiecie!
» 11 lutego 2021, 08:38 #386
MiSt: No cóż, niektórzy myślą, że będzie kręcił wyniki takie jak Mbappe w lidze francuskiej...

Poziom części "ekspertów" na tej stronie jest od dawna znany. Zawsze muszą sobie na kogoś pokrzyczeć. Rash pomimo nierównej formy ma dobre liczby i to świadczy o tym jak dobrym jest zawodnikiem.
» 11 lutego 2021, 09:31 #385
HarryBrown: Pytanie czy Mbappe będzie kręcił takie staty w Premier League? Z całym szacunkiem dla Ligue 1 bo to w sumie trudna liga jest ale nie tak trudna jak Premier League. Już w potyczkach przeciwko Man Utd było mu ciężko. A nasi defensorzy to i tak należą do jednych z łagodniejszych w obejściu. Jak trafi na kosynierów klasy Burnley czy Crystal Palace to szybko zatęskni za Sekwaną i Rodanem.
» 11 lutego 2021, 11:46 #384
HarryBrown: Nie wiem czy to akurat kwestia myślenia czy nie, ale fakt że mógłby więcej widzieć. Czasami mam wrażenie, że jak już dorwie się do piłki to zamyka oczy i niech się dzieje wola niebios. Akurat to co odróżnia wybitnych skrzydłowych od pozostałych to nie tylko szybkość i kozacki drybling ale przede wszystkim umiejętność dostrzegania partnerów jak i antycypacji gdzie zaraz mogą być. Wystarczy sobie przypomnieć jak grał jeden z najwybitniejszych skrzydłowych czyli Walijski Magik znany również jako Ryan Giggs.
» 11 lutego 2021, 11:52 #383
ManUtd9097: Siema widzę ostry najazd na Rashforda , sam mnie trochę irytuje ostatnio , brakuje mu zimnej krwi przy wykończeniu to fakt, ale jest młody i ma duży talent . Dajmy mu jeszcze czas ma się od kogo uczyć;) Bardziej bym się martwił obroną , bo Lindelof to nie poziom United ,a Maguire potrzebuje szybkiego i solidnego partnera , a nie popierdółke :D
» 11 lutego 2021, 06:29 #382
vieeeri: Rashford ma na koncie już niemal tyle samo występów co CR7 podczas swojej przygody tu. Temat aklimatyzacji odpada, bo jest wychowankiem. Gość jest utalentowany, ale ze swoją skutecznością w strzałach i dryblingu to ani z niego napastnik ani skrzydłowy. Wiem, że to zabrzmi absurdalnie, ale styl gry Rashforda to prędzej lewy środkowy pomocnik w ustawieniu 4-3-3 niż dynamiczny skrzydłowy.
» 11 lutego 2021, 08:25 #381
ax1d: Marcus Rashford w tym sezonie:
29 meczów, 2646 minut, 16 goli i 11 asyst
98 minut na wkład w bramkę (gol lub asysta)

Rashford ma 23 lata i notuje dwucyfrówki w golach i asystach. Grając na skrzydle, nierzadko też prawym. A na przestrzeni lat jego rozwój i poprawa jest widoczna gołym okiem...

Udział Marcusa w bramkach (gol lub asysta):
âEUR˘ 15/16: 10 w 16 meczach
âEUR˘ 16/17: 19 w 34 meczach
âEUR˘ 17/18: 22 w 30 meczach
âEUR˘ 18/19: 22 w 37 meczach
âEUR˘ 19/20: 34 w 42 meczach
âEUR˘ 20/21: 27 w 29 meczach

A mamy luty, Do rozegrania jeszcze 15 meczów w lidze plus FA Cup i Liga Europy.

Pewnie znów ktoś napisze "O boże, znów te statystyki. Przecież jest słaby", bo jak wiadomo, jest to zdecydowanie solidniejszy i bardziej wymierny argument.
» 11 lutego 2021, 01:21 #380
PogromcaTroli: ax1d

W punkt

Rash już dał nam wiele i da jescze więcej goli oraz radości.


Ale wiadomo przecież szpece będą go transferować albo na ławkę sadzać :) o ubliżaniu to już szkoda strzępić ryja.
» 11 lutego 2021, 03:11 #379
Chestnut: Dobrych zawodników można poznać po tym, że mimo słabej formy, dalej są w stanie zapewnić asysty i bramki.
» 11 lutego 2021, 07:44 #378
Krzysiek198920: Rashforda nie można skreślać ale nie zmienia to faktu że marnuje sytuację na potęgę. I tak jest co roku.. Nic się w tym względzie nie poprawia.
» 11 lutego 2021, 07:51 #377
mcscotyy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 10:20

Skąd te 29meczów? Jak zagrał w tym sezonie już 36
» 11 lutego 2021, 10:19 #376
Pyra: mcscotyy
dokładnie, chyba ktoś tu na siłę próbuje coś udowodnić
co nie zmienia faktu, że Rash i Bruno statystycznie są najlepsi w klubie
» 11 lutego 2021, 10:34 #375
ax1d: Nikt nie chce na siłę niczego udowodnić. To jest przeliczenie minut na mecze - 2646 : 90.
» 11 lutego 2021, 16:05 #374
Czerwony123: Kartka z kalendarza, gdzie Liverpool wygral final ligi mistrzow z Totenhamem.
Mieszkam w Manchesterze juz nascie lat, pracuje tez tu wielu scauserow, z ktorymi chcesz czy nie chcesz musisz sie kolegowac.
Ale dobra przechodze do rzeczy. Ogladamy ten fianal a oni sie jaraja tym VVD jak dzieci ktore dostaly cukierka.
Mowi do mnie jeden, hej Mark musisz przyznac, ze Virgil jest najlepszy, mowie tak jest zajebisty i zgadzam sie..
Za minute, on znow do mnie, kurde Mark, ale Virgil jest najlepszy na swiecie.... Mowie do niego, ze fakt jest najlepszy na swiecie. Minelo pare minut, ten znow do mnie, ale wiesz Virgil jest najlepszym obronca w historii pilki....
Odpowiadam mu, wez nie przesadzaj, znam przynajmniej 10 lepszych od momentu (koniec lat 80tych) , nie chcialem tu nawet mowic o Vidiciu bo chyba by mnie zaszczekal.
Mowie do niego , stary wez nie przesadzaj bo z calym uznaniem do Virgila, gdzie on jest najlepszy teraz na swiecie ,to porownac go do Maldiniego, Baressiego, thurama, Nesty to zwykle bluznierstwo.
Ten do mnie mowi, ze kiedys to byly inne czasy, ze pilka byla wolna, obroncy byli wolniejsi itp. Kiedys to sie nie liczy, ze ktos tam byl dobry.
Skonczyl sie mecz gdzie Liverpool zdobyl LM..
Scouser potanczyl sobie tam w pabie , wiadomo cieszyl sie.
Przychodzi do nas do stolu gdzie bylo nas 8miu , kibice Utd, City, jeden Blackburn rovers. Mowi, ze my jestesmy najlepszym klubem w ang...
Mowie jak to? , cos ci sie poje.... Mowie do niego, ze Manchester utd ma wiecej tytulow od Liverpoolu, zdecydowanie jestescie na 2gim miejscu. Malo tego nie wygraliscie Premierleague odkad ja pamietam. On do mnie, ze PL jest latwe, ustawione, sedziowie nam sprzyjali itp. Kiedys to byla liga mowi....
Se mysle I mowie do niego. Ty, jak mozesz pamietac co bylo kiedys, bo gdy liverpool ostatni raz wygral lige to miales 4lata. Skad mozesz wiedziec, ze kiedys bylo lepiej? , swa droga pare godzin temu mowiles, ze kiedys sie nie liczy, ze pilka byla... Reszty juz nie musze, no wiadomo scouser...
2 dni temu wystawilem jedna rzecz na sprzedac w Facebook marketplace. Pisze do mnie czy ta rzecz aktualna. Mowie tak, jak chcesz to po znajomosci ci opuszcze cene.. gadka szmatka I mowi, ze byl w polsce tu I tam, ja mowie, ze fajnie...
Mowi do mnie czy widzialem, ze Liverpoolu wygral lige?
Mowie tak, ze gratulacje byliscie zajebisci. Uwazam Klopa za super menagera mowie mu.
On do mnie Liverpool jest najlepszym klubem w Historii Premierleague, najlepsza wygrana, najlepszy atak. Nie bylo lepszego.
Mowie, ze Manchester utd wygral PL nascie razy, Chelsea tez w swietnym stylu. Trzeba wspomniec o Arsenalu ktory nie przegral w lidze czy City, ktore wygralo domestic, albo tez zdobylo 100pkt...
Ten swoje, ze to sie nie liczy...
Gadaj z d..... to cie osr...
To jest inny swiat.
Sory za bledy, nie moge przestac sie smiac...
» 11 lutego 2021, 00:56 #373
DjTED: Daj mu sie nacieszyć. Wyszli z jaskin po 30 latach. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazuja , ze znowu bedą musieli zejsc do jam
» 11 lutego 2021, 01:17 #372
Czerwony123: Jak boga kocham, to jest stan umyslu jak w Rosji. Najlepsze jest to , ze wiekszosc z nich jest taka. Kazdy ze scousow Jeb... beke w ang odkad pamietam. Co drugi z nich przypomina chlopakow z czekajac na sobote. Jak ludzie po dobrej szkole moga byc tak pusci?
» 11 lutego 2021, 01:23 #371
DaredevilUtd: Tez mam sporo Scousersow w pracy i uważam, że to stan umysły. Ostatnie dwa lata wozili się jak Bogowie. Rozumiem można się cieszyć to zrozumiałe, flagi na oknach, samochodach u niektórych nie znikały przez kilka miesięcy itp, ale to jak pyszni byli i jak wręcz niektórzy gardzili innymi klubami to niepojęte. Po 30 latach zachowywali się jakby co najmniej złapali Pana Boga za nogi. Cóż pycha kroczy przed upadkiem, karma w tym sezonie ich dojechała i teraz pytanie gdzie się podział oni wszyscy? :D

Ostatnio widziałem fajna odpowiedź na Facebooku na ten temat. Coś w stylu:
I'm looking for quiet fan for my house.
I odpowiedź gościa mnie zabila:

Liverpool fans are quiet this year :D
» 11 lutego 2021, 07:41 #370
Czerwony123: Skad jestes? Mieszkasz gdzies w Manchesterze lub north west?
» 11 lutego 2021, 08:54 #369
RyannMistrz: Zachowują się tak jak ich super menago.
» 11 lutego 2021, 09:43 #368
JebikMUTD95: Z reszta nie tylko "fani" szczegolnie Ci sezonowcy myślą, że od wygranej Liverpoolu w LM wszystko co najlepsze, najbardziej znakomite i pozostale "OH AHY" nad wszystkim co najlepsze w obecnym świecie futboolu jedyba odpowiedzia jest "W LIVERPOOLU"
Z podobnym przekonaniem zyje chyba sam wspomniany wcześniej ten "OH AH OH" VvD, który podczas tego głosowania w tym plebiscycie na najlepszego pilkarza sezonu, w którym głosy oddawali kapitanowie reprezentacji jak CR7 czy Messi, którzy w głosowaniu na 2-3 miejscu w tym plebiscycie głosował jeden na drugiego. Jednak oddając glos na 1 miejsce w plebiscycie zarówno Messi jak CR7 oddali swoje głosy kierując się tym forma i osiągnięciami boiskowmi i oddali głosy na LEWEGO, a z kolei w tym samym głosowaniu piłkarzy, których VvD umiescil w PIERWSZEJ TRÓJCE znalezli się
- Mane
- Salah
- Thiago
Czyli glosy oddane na tych "SWOICH" no chyba, że Van Dijk nie wiedział, ze głosowanie dotyczy ubieglego sezonu zamiast tego, w którym Barcelona była świadkiem cudu na Anfield, gdzie wydarzyło się to co było uznane za "NIEMOZLIWE"
» 11 lutego 2021, 11:32 #367
redman123: Się dzisiaj rozstrzelali Eve z Totkami, oby zostało im coś amunicji na City
» 11 lutego 2021, 00:00 #366
RedStreamer: Carlo > Jose
Ja osobiście lubię obu panów i doceniam ich dorobek. Ich drużyny stworzyły dzisiaj dobre widowisko.
» 10 lutego 2021, 23:56 #365
44everUnited: jakbysmy w ten weekend wygrali z wba a city przegralo najpierw z totkami a potem na tyg z evertonem to mamy tylko dwa pkt straty przy rownej ilosci meczow. pomarzyc mozna :P
» 10 lutego 2021, 23:55 #364
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 12:36

Gorzej jak my stracimy punkty z tym WBA a wszystko jest mozliwe . Lepiej oglądać sie za siebie .
» 11 lutego 2021, 12:35 #363
RafixBlue: zapomnij o tym teraz naszym celem jest utrzymanie się w top 4 i poszukanie jakiegoś dobrego obrońcy w miejsce maguira
» 11 lutego 2021, 20:53 #362
Litosci: Jak myślicie w ćwierćfinale city tez dostanie jakiś słaby zespół??
» 10 lutego 2021, 23:47 #361
mikiartur: Jesteśmy my oni, Bournemouth, Leicester Sheffield Everton oraz Sou lub Wolves i Barnsley lub Chelsea. Byle nie trafić teraz na City to będę zadowolony. Choć z drugiej strony wygrana z City w fa cup może spowodować zwiększenie wiary u naszych
» 10 lutego 2021, 23:53 #360
BartoszP: Oczywiście.
» 10 lutego 2021, 23:57 #359
BartoszP: Stawiam dolary przeciwko orzechom, że Rash by bramki na 5:4 nie trafił.
» 10 lutego 2021, 23:38 #358
karol30: gdzie oglądać jak na eleven czarny ekran ??
» 10 lutego 2021, 23:27 #357
mikiartur: Ale meczycho Everton Tottenham
» 10 lutego 2021, 23:04 #356
Abstrahujacy: Już Carlo 5:4 Jose
» 10 lutego 2021, 23:24 #355
malyna: Wy co się śmiejecie z Barcelony. Trochę pokory, kiedy United wygrało coś ważnego ? Wcale lepsi od nich nie jesteśmy.
» 10 lutego 2021, 23:00 #354
PogromcaTroli: No wiesz, tutaj się śmieją z zawodników United a nawet im do pięt nie dorastają, if you know what I mean :)
» 10 lutego 2021, 23:14 #353
malyna: Nie wiem jak można porównywać szarego człowieka do profesjonalnego piłkarza który od dziecka gra w piłkę i większość życia skupia na futbolu.
Czasami lepiej się nie odzywać i wydawać się głupim, niż się odezwać i rozwiać wątpliwości. If You know what i mean :)
» 10 lutego 2021, 23:23 #352
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 02:29

Czytanie z zrozumieniem się kłania bo chodzi tutaj o więcej jak tylko o jakieś porównywanie szarego człowieka do piłkarza oraz robienie z siebie mądrzejszego niż się jest :)

Sadzanie Rasha na ławce przez ciebie i wyśmiewanie oraz obrażanie zawodników przez innych, nie jest zbyt mądre, jakby tacy pracowali w sztabie United to by miejsca na ławce zabrakło a OT by pewnie zrównali z ziemią.

Profesjonalizm profesjonalizmem ale każdy może złapać dołek a szaraczkom najłatwiej jest jęczeć i oczekiwać cuda na wczoraj. Zapomniało wielu jaka była podnieta gdy Rash strzelał gole i ratował nam tyłek. Jeden i drugi wymaga od nich wielkich rzeczy a sami siedzą w domu i czekają nie robiąc nic.

If you can't support us when we win or draw don't support us when we win.

Oczywiście że możesz krytykować ale nazywając siebie kibicem United również masz obowiązek wspierać zawodników oraz ich klub, if you know what i mean :)
» 11 lutego 2021, 02:24 #351
malyna: PogromcaTroli,

Chętnie się dowiem o co chodzi, bo po takim krótki zdaniu jak napisałeś ciezko zrozumieć o co więcej Ci chodziło.

Jeśli jakiś piłkarz ma słabsza forme od kilku dobrych spotkań, to co w tym złego żeby posadzić go na ławkę na te 1,2 spotkania?

Nie rozpędzaj się tak kolego, nie znasz mnie totalnie.
Kibicuje temu klubowy od 2007r i przeżyłem wiele pięknych chwil jak rozwniez bolących porażek. Po prostu boli ze od lat mimo pakowania ogromnych pieniędzy klub nie potrafi stanąć na nogi i być tam gdzie być powinien.
» 11 lutego 2021, 09:58 #350
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.02.2021 10:13

Oboje wiemy ze zrozumiałeś przekaz wiec nie ściemniaj mi tu tylko o jednym zdaniu :)
» 11 lutego 2021, 10:09 #349
malyna: Widze ze wziąłeś sobie do serca moja radę. To dobrze :)
» 11 lutego 2021, 10:59 #348
PogromcaTroli: Tak sobie wmawiaj :) żadnej rady nie wziąłem sobie do serca bo żadnej rady mi nie przekazałeś. Jedyną radę jaką ja mogę dać tobie to przestać zgrywać szpeca :) Rash nie usiądzie na ławce bo zbyt wiele daje drużynie. To ze ty coś chcesz mało kogo obchodzi w sztabie United. Mnie również bierze zieeew na twoje jeczenie.

Bye :)
» 11 lutego 2021, 13:30 #347
DjTED: I tak bysmy dostali od nich oklep... Nie potrafimy z nimi grać
» 10 lutego 2021, 22:31 #346
BNK: Ok a ile lat musimy czekać, żebyś napisał komentarz w którym nie jęczysz jak stara baba?
» 10 lutego 2021, 22:32 #345
miocinho2: Tyle ze my mamy młody perspektywiczny skład oni stary,wypalony bez młodych talentów
» 10 lutego 2021, 22:32 #344
getryscholesa: Ansu, De Jong, Pedri, Dembele, Araujo... faktycznie... żadnych młodych talentów. Ludzie, trochę pokory.
» 10 lutego 2021, 23:05 #343
mikiartur: Mają młodych temu zaprzeczyć nie można. Ale wcześniej też mieli młodych i co się z nimi stało? Tello się kręci w Betisie. Eric Garcia póki co gra dla City. Haddadi w Sevilli, Alena wypożyczony do Getafe gdzie nie gra. I paru by się pewnie jeszcze znalazło. Fakt że teraz w tych jest pewnie większy potencjał. Ale tak samo my mamy Greenwooda, Mengiego, Garnera, Lairda, Shoretire'a, ostatnio ściągniętych Pellistriego i Amada, Hugilla, Mejbriego i Galbraighta jeszcze niżej duży potencjał ma McNeil Hoogewerf, Wellens. Wiadomo że w la masii czy w barcelonie B jeszcze ma Barca potencjał spory. Ale uważam że mamy albo na równi z ich graczami albo lepszy.
» 10 lutego 2021, 23:18 #342
mikiartur: Regularnie grają lub graliby tylko Ansu De Jong. Pedri gra mniej więcej proporcjonalnie tyle ile Mason. A Dembele średnio bym liczył bo jednak pomimo wieku od zawodnika za 120 mln czegoś się wymaga. Nie wiem gdzie ty widzialeś regularne występy Trincao. Gra średnio 32 min. na mecz. Mason ma średnio 58min na jeden mecz. Pedri ma 64 min. na mecz, A w sumie jak liczymy De Jonga w Barcelonie (23 lata + transfer z Ajaxu za sporą kwotę) to możemy u nas liczyć Scotta Wan Bissake i Rashforda. Noi ogólnie patrząc na ilość wychowanków w kadrze MU i Barcelony to w Barcelonie jest. Messi, Pique, Fati,Pedri, Puig, Busquets Albe w sumie nie wiem jak liczyć ale powiedzmy że też. 3/4 z w/w za sezon lub 2 prawdopodobnie już w klubie nie będzie. A u nas obecnie są Rashford,Greenwood, McTominay, Pogba, Williams, Tuanzebe, Henderson. Każdy z nich z wyjątkiem może Pogby może grać dla MU przez następne wiele lat, oczywiście jeśli będą notować progress xd Bo nie chce mówić że to na nich za kilka lat będzie się gra opierać. Choć nawet bym chciał.
» 10 lutego 2021, 23:50 #341
duxTomek: Co do tych mlodych talentow to jeszcze Lingard, nie wiem czy slyszeliscie o takim, mlody z akademii, moze byc dobrym zawodnikiem
» 11 lutego 2021, 00:55 #340
redman123: Everton strzela 3 bramki z niczego dokładnie jak z nami kilka dni temu.
» 10 lutego 2021, 22:11 #339
miocinho2: Ta Barcelona slabiutka.jak Messi stamtad odejdzie to wydaje mi sie ze ten klub na dluzej niz my po odejsciu SAFa popadnie w przecietnosc.
» 10 lutego 2021, 22:07 #338
mikiartur: Zależy jakie podejmą kroki. Jak zaczną odbudowę i przebudowę klubu w każdym sektorze i będą mieli jakiś porządny projekt to za 3-4 lata będą bardzo mocni. A jak będzie podobnie jak dziś to może być podobnie jak teraz.
» 10 lutego 2021, 22:20 #337
rvn10: Jaka przebudowa, przecież oni są biedni jak mysz kościelna.
» 10 lutego 2021, 22:25 #336
UnitedFan07: Nie ma co ich zalować bo United tez nikt nie zalował bardzo dobrze niech popadna w przecietnosc tak na 10 lat przynajmniej za te wszystkie przekrety i symulki w latach 2009-2012.
Licze ze trafimy na nich jeszcze kiedys w LM i zrewanzujemy sie za wczesniejsze porazki.
» 10 lutego 2021, 22:39 #335
mikiartur: rvn10 to że są teraz biedni nie znaczy że będą cały czas. Nie cierpię Barcy na równi z Liverpoolem ale co by nie mówić mają paru młodych którzy mają mega potencjał. Jeśli odejdzie Messi, sprzedadzą Braithwaita Pjanica może także Pique oraz Busquetsa, i poświęcą z 2 lata na powolniejszą budowę drużyny, krok po kroku, a nie znowu wyjadą z jakimiś transferami z kosmosu. To wrócą. Nawet sprzedaż Griezmanna albo Coutinho bym rozważał albo jeszcze Dembele. Mają młodych Araujo Fati Pedri Pugi De Jong, może z Desta coś jeszcze będzie. Trincao ma jakieś ew. perspektywy. Jest coś na czym mogą budować.
» 10 lutego 2021, 22:53 #334
BartoszP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 22:10

Cóż, Mou chyba za chwilę poleci z kuraków. Gościu już jest nie na czasie i powinien sobie odpuścić. Gdyby jeszcze był otwarty na zmiany, a on nie jak ta krowa.
» 10 lutego 2021, 22:06 #333
Anhel: Niby bramka na 3:2 ale w przebiegu meczu mogło być i 5:1 dla Evertonu
» 10 lutego 2021, 22:05 #332
redman123: raczej dla Tottenhamu, oglądasz mecz kolego? ;d
» 10 lutego 2021, 22:12 #331
karol30: a gdzie oglądać jak na eleven czarny ekran ??
» 10 lutego 2021, 23:20 #330
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 22:05

Ciekawe rzeczy na Goodison Park. Jose już miał puchar w rękach oczami wyobraźni po 10 minutach meczu a tu Everton kończy 1 połowę 3-1.
Edit: Jednak 3-2 do przerwy. Ciekawie tam!
» 10 lutego 2021, 22:02 #329
GraanManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 22:03

Everton do przerwy prowadzi z kurczakami. Mou chyba nie pociągnie tego dalej ...

Edit: 3:2 do przerwy.
» 10 lutego 2021, 22:02 #328
Anhel: Fajnie Totenham zweryfikowany
» 10 lutego 2021, 22:02 #327
DjTED: Ale szpital w Leicester
» 10 lutego 2021, 22:01 #326
Batigol222: Sevilla gra linią obrony na 40-45 metrze w momencie, kiedy Barcelona jest przy piłce. Miazga, nie wiem, czy jakiś inny zespół mógłby w tej chwili grać w ten sposób nie tworząc dla siebie większego zagrożenia w defensywie.
» 10 lutego 2021, 21:44 #325
Batigol222: Kounde mógłby grać w United jako stoper a od czasu jeszcze zamiast Martiala
» 10 lutego 2021, 21:40 #324
Michux3: Brać Kounde nie dość że to świetny obrońca to jeszcze idealny Prawoskrzydłowy :D
» 10 lutego 2021, 21:36 #323
Dh97: Pogromca Troli syndrom oblężenej wieży jak Brzeczek.
» 10 lutego 2021, 21:31 #322
kckMU: Kounde co zrobił. To jest tygrys :)
» 10 lutego 2021, 21:25 #321
tygrys26: Oby tygrys ;D
Idealny do pary z Lindelofem
» 10 lutego 2021, 21:26 #320
kckMU: Idealny do zastąpienia Lindelofa*

Chociaż wiem, że produkuje się na darmo :)
» 10 lutego 2021, 21:28 #319
tygrys26: Hahahahahaha, zartuje.
Kazdy moze mieć swoje zdanie ;) ja szanuje Twoje, a czy Ty szanujesz moje to twoja sprawa :D
Dla mnie to maglajer jest do zastąpienia, a Lindelof do zostawienia
Dla Ciebie na odwrót
» 10 lutego 2021, 21:34 #318
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 21:40

Tyle, że ja nie prześladuje Lindelofa w komentarzach, a jak jest z Tobą i Harrym? :D
» 10 lutego 2021, 21:40 #317
tygrys26: Hahahahahah, no cóż zdarza się ze cos napisze czasem xD
» 10 lutego 2021, 21:45 #316
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 21:48

Co prawda do Stoperdo i Freda nikt nie ma podjazdu, ale myślę, że czasami za bardzo się na tego Maguire'a upierasz.
» 10 lutego 2021, 21:48 #315
tygrys26: Kazdy ma jakiegoś swojego pupila ;) ja mam maglajera, Stoperdo Freda, a wielu się znajdzie z Martialem. Każdy może mieć słabszy moment, ale co jak co to obaj stoperzy są do wymiany ;)
Pozdrawiam
» 10 lutego 2021, 22:09 #314
malyna: PogromcaTroli
Już Cię kolego lubię, fajny jesteś, a przyszło Ci do głowy ze naprawdę mogę być kimś nowym?
» 10 lutego 2021, 21:21 #313
DjTED: Jak to jest , ze taki Moder nie gra w klubie, wchodzi na boisko i jest widoczny. Wszystkie akcje przechodza przez niego. Gra naprawde spoko. Donny dostał tyle szans ,wciaz gra i nie ma z niego calkowicie pozytku.
» 10 lutego 2021, 21:10 #312
malyna: OGS mówił ze jest zadowolony z występu donnego.

Nie mam pojęcia czy na manager jest chory psychicznie, czy taki głupi.
» 10 lutego 2021, 21:11 #311
Alibaba: A może ty jesteś głupi i nie wiadomo czego oczekujesz od dannego... on nigdy nie grał efektownie a efektywnie i za to jest ceniony nie grał najgorzej wczoraj ale widać ze potrzebuje więcej minut bo brakuje mu ogrania.
» 10 lutego 2021, 21:15 #310
malyna: Za to wiem czego Ty oczekujesz. Wystarczy żeby piłkarz biegał i w zasadzie tyle.
Idz może pokibicuj jakiemuś evertonobi albo innemu Laicester skoro nie masz sporych wymagań od klubu i jego piłkarzy.
» 10 lutego 2021, 21:20 #309
DjTED: Jakich minut... Az tak z ciekawości sobie sprawdzilem bo wszyscy coś tu gadaja z, ze on nie ma minut.. W tym sezonie zagrał 1042 minuty !! Ma jedna bramke w PL i asyste w kakao kap.... to jest dramat... Nie mowiac , ze po boisku sie szweda. Sam nie wie gdzie gra. Moder w te 45 minut zrobil na boisku wiecej niz Donny przez ponad 1000 minut...
» 10 lutego 2021, 21:23 #308
mikiartur: Nie przesadzajcie z tym że Donny gra tak słabo itd. Bo akurat z wszystkich jego występów to ten był jeden z tych gdzie na minus nie można go oceniać.

Poza tym nie ma co porównywać Modera i Donnyego

Widać że Moder gra półlewego ofensywnego pomocnika. Grają ustawieniem 3-4-2-1. Jedno z najciekawszych ustawień ostatnich lat swoją droga. My gramy w ustawieniu 4-2-3-1. Trochę inne zadania mają gracze. W ogóle jestem ciekaw jak ustawienie 3-4-2-1 by u nas się sprawdziło. Wielu zwolenników tego by Martial i Rashford poszli odpocząć mogliby być za takim rozwiązaniem. Np taki skład.
DDG/Dean
Tuanzebe/Bailly Maguire Lindelof
AWB McTominay Pogba Shaw
Donny Bruno
Cavani
Ew. Za Donnyego albo Pogbe wxhodzi Fred na miesjce obok Scotta a ten kto zostanie z nich idzie wyżej. W sumie teraz przy obecnej dyspozycji Shaw'a i przy lepszej grze AWB w ataku miałoby to szanse powodzenia
» 10 lutego 2021, 21:36 #307
mikiartur: Brighton nieźle gra. Moder miał pare ciekawych zagrań w sumie Karbownik także. Ale czekamy na konkrety
» 10 lutego 2021, 21:08 #306
DjTED: Michał na ten moment gra świetnie
» 10 lutego 2021, 21:10 #305
duxTomek: Nie posikajcie sie
» 10 lutego 2021, 21:39 #304
PogromcaTroli: Oni sikają z powodu gry Michała a ty płaczesz z powodu gry Rasha :)
» 10 lutego 2021, 22:07 #303
RedStreamer: Gattuso chyba poleci z Napoli, ostry oklep dostają.
» 10 lutego 2021, 21:06 #302
zbyszek7: Ciekawe czy znowu odpadniemy w polfinale?
» 10 lutego 2021, 20:25 #301
PogromcaTroli: Daj im rozegrać ćwierćfinał a później zobaczymy.
» 10 lutego 2021, 20:31 #300
kckMU: A siwy to kto? Ole? Niezbyt oryginalnie, co 2/3 ma siwy łeb.
» 10 lutego 2021, 21:01 #299
malyna: A kto powiedział ze ma być oryginalne ? ;o
» 10 lutego 2021, 21:04 #298
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 21:12

malyna

1 dzień w serwisie i wszystko jasne :) pochwalisz się z jakiego konta powracasz? :D
» 10 lutego 2021, 21:11 #297
malyna: To moje pierwsze konto tutaj.
» 10 lutego 2021, 21:13 #296
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 21:28

Tamci tez tak mówili :)
» 10 lutego 2021, 21:22 #295
malyna: PogromcaTroli

Po Twoim nicku za to widać jaki masz cel bycia na tym serwisie. Chcesz tylko wyłapać osoby które krytykują zespół lub piłkarza mimo ze na to zasługują.
» 10 lutego 2021, 21:30 #294
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 21:56

Mylisz się, jestem tutaj ponieważ kibicuje United, trenerowi oraz zawodnikom tego klubu a nick to sprawa drugorzędna.

Lepiej skupmy się na twoim nicku i misji na tej stronie :)
» 10 lutego 2021, 21:51 #293
SkilledHydra16: Obrońcy z największą liczbą wykreowanych "big chances" w trwającym sezonie Premier League :

Andy Robertson (8)
Luke Shaw (7)
Aaron Cresswell (6)
Lucas Digne (6)
» 10 lutego 2021, 20:16 #292
tom93: Spodziewalem się, że po dosc niemrawym poczatku City sie rozkręci, ale że aż tak? Idą jak taran przez wszystko i wszystkich. Jakby grali na kodach.
» 10 lutego 2021, 20:03 #291
Michux3: City gra gorzej od city z przed 2 lat ale teraz są bardziej pewni tego że zdobedą mistrza głownie ze wzgledu na to że ich defensywa zaczeła wyglądać jak monolit.
» 10 lutego 2021, 20:07 #290
QUEBON: Moder i Karbownik w pierwszym składzie Brighton. Hit!
» 10 lutego 2021, 19:49 #289
Michux3: własnie zobaczyłem,trzeba to obejrzeć :D
» 10 lutego 2021, 19:59 #288
kamtor: To już wiadomo na kogo trafimy w następnej rundzie na bank city manch
» 10 lutego 2021, 19:11 #287
kamilpe: Jedynie dwóch zawodników wykreowało ponad 50 sytuacji bramkowych z otwartej gry w obecnym sezonie Premier League:

Jack Grealish (65)
Bruno Fernandes (55)

Gdyby tylko było miejsce dla Jacka w United.. :marzyciel:
» 10 lutego 2021, 18:37 #286
Lisan: Grelish nam nie potrzebny bo mamy Freda :D za trzy,dwa,jeden...
» 10 lutego 2021, 18:47 #285
SzarimMusty: Grealish i Bruno to praktycznie jedna pozycja. Z Grealisha skrzydłowy jak z koziej... trąbka, a ŚP... no Fred nie gorszy.
» 10 lutego 2021, 19:05 #284
getryscholesa: Przecież Grealish cały sezon gra na lewym skrzydle. Co wy mówicie typy
» 10 lutego 2021, 19:11 #283
SzarimMusty: Gra takiego samego skrzydłowego co przez lata Mata u nas... the same.
» 10 lutego 2021, 19:17 #282
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 19:23

"Z Grealisha skrzydłowy jak z koziej... trąbka"

Wszystkie bramki w tym sezonie strzelił grając na lewej stronie.

"Grealish i Bruno to praktycznie jedna pozycja"

Dlatego Jack na 22 mecze w tym sezonie, 17 zagrał na lewej stronie, podczas gry Fernandes wszystkie na "10".

Zresztą wystarczy sobie przypomnieć to:
youtube. com/watch?v=pxWhrQ9ScDc
» 10 lutego 2021, 19:19 #281
malyna: Grealish posadzilby w końcu rashforda na ławeczkę.
» 10 lutego 2021, 20:57 #280
getryscholesa: Przerażająca jest to co się dzieje na tej stronie, jeśli chodzi o obrażanie Rashforda. Moim zdaniem piłkarz, który od czasu przyjścia Solskjaera poczynił największy postęp. Już abstrahując od liczb, to luz jaki nabrał, wyraźnie poprawił technikę, drybling, podania. Skuteczność w końcu i tak przyjdzie.
» 10 lutego 2021, 18:35 #279
Glory1878: Tsaaa, drybling to on na pewno poprawił
» 10 lutego 2021, 19:08 #278
miocinho2: Drybling poprawił.ten zwód,ktorym potrafi nabrać ludzi na to,ze jest dobrym piłkarzem.
» 10 lutego 2021, 19:16 #277
duxTomek: getryscholesa - chlopczyku ty niepowazny jestes a jedynie kiedy widziales jak rashflop (z ang. flop - klapa) gra to jak sobie wpisales w youtube "rashford highlights"; polecam obejrzej jakikolwiek mecz i policzyc ile razy traci pilke albo ile setek zmarnowal. Dziekuje dobranoc.
» 10 lutego 2021, 19:32 #276
miocinho2: Tomek ma racje,piłkarz który traci piłkę nie powinien grać w tym klubie.kibicuje temu klubowi 60 lat z hakiem i nie pamietam pilkarza ktory tracil piłkę.
» 10 lutego 2021, 19:53 #275
duxTomek: PogromcaZozoli

Zacznijmy od tego ze rashford naprawde jest slaby jesli chodzi o drybling. Przypomnij sobie jakie byly pojazdy od 1 dnia wobec lukaku ze nie umie pilki przyjac. Jak juz ktos jedzie po rashfordzie to aj waj bo to wychowanek
» 10 lutego 2021, 20:07 #274
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 20:19

fuxRomek

Ja pisze o zwalnianiu Rashforda i obrażaniu go przez wielu szpeców tutaj.

Już wiele tutaj było jasnowidzów itp Matić profesor Matić Drewno, Cavani dziadek, Cavani mistrz, McTomek drewniak a teraz terminator, Maguire skała, Maguire kloc, Martial killer albo człapak, Pogba to samo itd

Dobrze ze sztab nie czyta DP bo by musieli wystawiać inna 11 co mecz :)
» 10 lutego 2021, 20:18 #273
Lisan: Nowy piłkarz Manchesteru United zapłaci wysoką grzywnę. Trafił do Europy na podstawie fałszywych dokumentów.
Ciekawe czy wiek nie krecony
» 10 lutego 2021, 18:31 #272
Chestnut: @Kiharitony napisał już o tym niżej, czasem warto poczytać komentarze.
» 10 lutego 2021, 19:35 #271
sirtomas: A jak to się ma do tego protestu ?ja płace abonament żeby oglądać mecze a oni mi czarny ekran..powinni mi rabat zrobić
» 10 lutego 2021, 18:06 #270
is200second: Przypomną ci o tym przy pierwszym spóźnionym rachunku abonenckim. Poza tym każda duża firma oferująca jakiekolwiek usługi ma w regulaminie zawarte informacje na temat takowych wypadków lub zwłoki. Możesz ubiegać się o odszkodowanie w imię nie dotrzymania warunków umowy. Parę groszy dosłownie.
» 10 lutego 2021, 18:41 #269
Chestnut: Dają Ci czarny ekran byś zwrócił uwagę, co się odwala w kraju, strata obejrzenia meczyku, to przy tym nic.
» 10 lutego 2021, 19:38 #268
sirtomas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 20:08

Płace wymagam mi by nikt nie darował...patrze na własny interes jak oni!
» 10 lutego 2021, 20:03 #267
sirtomas: Nie ma opcji zawsze mam nadpłatę
» 10 lutego 2021, 20:04 #266
Chestnut: Żebyś potem nie płakał, jak będziesz płacił więcej. (:
» 11 lutego 2021, 07:52 #265
Piotrek1991d: To prawda.Tez mi sie nie podoba jego gra ostatnio ale szanuje go jako pilkarza naszej druzyny
» 10 lutego 2021, 17:38 #264
Cieniu: Ja rozumiem doskonale, że frustracja niektórych kibiców może być wysoka. W związku z brakiem odpowiedniej formy, dotyczącej Rasha i Tonego. Ale niektóre komentarze są po prostu haniebne i mi jako wieloletniemu kibicowi jest przykro takie coś czytać. I wstyd, że ktoś może tak mówić o naszych zawodnikach.
» 10 lutego 2021, 17:27 #263
miocinho2: Rashford powinien być pierwszym piłkarzem w historii,ktory otrzyma tytuł Króla Niestrzelcow
» 10 lutego 2021, 17:22 #262
malyna: Nie czepiaj się Rasha.
Fajny to chłopak i dzieciom pomaga.
» 10 lutego 2021, 17:26 #261
miocinho2: Jezeli Rashford ze swoja pomoca trafia do tych dzieci tak jak pilka do bramki to nie wielu osobom pomógł
» 10 lutego 2021, 17:34 #260
PogromcaTroli: Lepsza pomoc dzieciom od żałosnego czepiania się ze ktoś komuś pomaga, oraz mieszaniem tego w jego grę.
» 10 lutego 2021, 17:52 #259
is200second: Dzisiaj Sevilla-Barca na tvp1.
» 10 lutego 2021, 16:58 #258
BNK: Nie oglądam TVP
» 10 lutego 2021, 17:13 #257
miocinho2: A ja lubie TVP Sport
Maja skoki narciarskie,ostatnio pokazali NFL,pokazują wiele fajnych gal różnych ciekawych federacji MMA.Nie mam poglądów politycznych wiec mi to nie przeszkadza ze mecz jest na TVP.
» 10 lutego 2021, 17:31 #256
BNK: Twój wybór i masz do niego prawo. Ja też chcę mieć prawo wyboru, dlatego w ramach protestu, TVP nie oglądam.
» 10 lutego 2021, 17:39 #255
miocinho2: Przeciw czemu protestujesz jak moge wiedziec?
» 10 lutego 2021, 17:48 #254
BNK: Przeciwko upolitycznieniu mediów, "repolonizacji," cenzurze i tworzeniu z mediów narzędzia propagandowego dla partii PIS. Orlen wykupuje wszelkie media, jakie jest w stanie wykupić, a PIS stara się osłabić te, których Orlen wykupić nie może. Nie chcę obudzić się pewnego dnia w kraju z 5 kanałami TV, na których jakaś Holecka, czy inna k... wciska mi kit o tym, jak to za PIS jest pięknie. Z przerwami na nieszpory i różaniec. Nie chcę też, żeby ktokolwiek decydował o czym mam czytać w internecie.
» 10 lutego 2021, 17:54 #253
mikon70: BNK lepiej z nim nie kontynuuj dyskusji, bo widzę, ze już zaczął swoje teorie tu wypisywać o jak to on napisał - niemieckim TVN (doucz się kto jest właścicielem) i innych bzdetach. Po czym pisze, ze nie ma poglądów politycznych.
» 10 lutego 2021, 17:54 #252
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.02.2021 17:57

Mikon wytłumaczyć mu, przeciw czemu protestuje, mogę. Dyskutować nie będę, bo tu wszystko jest jasne.
» 10 lutego 2021, 17:57 #251
miocinho2: Jasne,rozumiem.z ciekawości pytałem.
» 10 lutego 2021, 18:05 #250
braku: Jasne niech lewica rządzi to zamiast świat będą parady miłości.
» 10 lutego 2021, 18:41 #249
BNK: Rządziła normalna lewica, w telewizji nie było parad równości, a święta odbywały się zawsze w terminie. O czym Ty mówisz? Teraz rządzi kato-faszystowska lewica i powoli stajemy się Białorusią.
» 10 lutego 2021, 18:49 #248