Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Sheffield United 1:2. Wpadka Czerwonych Diabłów na Old Trafford...

» 27 stycznia 2021, 23:09 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United sprawił niemiłą niespodziankę swoim kibicom w 20. kolejce Premier League i nieoczekiwanie przegrał z Sheffield United 1:2 (0:1). Czerwone Diabły zagrały najsłabsze spotkanie od wielu tygodni i zgubiły punkty z ostatnim zespołem w lidze...
Manchester United – Sheffield United 1:2. Wpadka Czerwonych Diabłów na Old Trafford...
» Manchester United przegrał z Sheffield United 1:2 w 20. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
David de Gea
Alex Telles
Harry Maguire
Axel Tuanzebe
Aaron Wan-Bissaka
Nemanja Matić
Paul Pogba
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Anthony Martial
Edinson Cavani
Donny van de Beek
Luke Shaw

Oddano 205 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz z Sheffield United zaczął zdecydowanie. Momentami przewaga w posiadaniu piłki przez Czerwone Diabły przekraczała 80% czasu gry. Nie przekładało się to natomiast na bezpośrednie zagrożenie bramki Aarona Ramsdale’a.

Gospodarze pierwszą groźną akcję wyprowadzili w 11. minucie. Marcus Rashford przerzucił piłkę ze skrzydła do Masona Greenwooda, ten podał ją na prawą stronę do Aarona Wana-Bissaki. Anglik wycofał futbolówkę do Rashforda na szesnasty metr, lecz napastnik Czerwonych Diabłów uderzył obok słupka.

Kilka minut później Manchester United dostał pierwszy sygnał ostrzegawczy. Piłkę nad linią obrońców dostał Billy Sharp. Napastnik Sheffield United znalazł się w sytuacji sam na sam z Davidem de Geą, ale przegrał ten pojedynek. Hiszpan zanotował bardzo dobrą interwencję.

Wydawało się, że to bramka dla Manchesteru United jest kwestią czasu, ale w 23. minucie wynik spotkania otworzyli nieoczekiwanie goście. Piłkarze Chrisa Wildera mieli rzut rożny. John Fleck dośrodkował na trzeci metr, tam gracze Sheffield utrudniali wyjście do dośrodkowania De Gei, piłkę lekko zdołał trącić Kean Bryan, ta odbiła się od dalszego słupka i wpadła do siatki. Na Old Trafford mieliśmy sensację.

Reakcja na straconego gola nie była taka, jakiej oczekiwałby Ole Gunnar Solskjaer. Czerwone Diabły długo utrzymywały się przy piłce, nie przekładało się to natomiast na zagrożenie bramki Sheffield United.

W 29. minucie piłkę do bramki Ramsdale’a wpakował Anthony Martial. Sędzia Peter Bankes uznał jednak, że chwilę wcześniej Harry Maguire nieprzepisowo walczył o futbolówkę z bramkarzem Sheffield United. Decyzja była kontrowersyjna, ale VAR nie mógł interweniować, bo przed strzałem Martiala mieliśmy gwizdek sędziego.

Manchester United przed przerwą miał jeszcze jedną niezłą okazję. W 41. minucie Czerwone Diabły przyspieszyły. Alex Telles posłał długą piłkę do Bruno Fernandesa pod linię końcową, ten odegrał sytuacyjnie do Anthony’ego Martiala na szósty metr. Francuz z trudnej pozycji uderzył głową, lecz za lekko, by zaskoczyć golkipera Sheffield United.

Czerwone Diabły drugą połowę zaczęły nieźle i już w 49. minucie powinny doprowadzić do remisu. Fernandes uruchomił prostopadłym podaniem Masona Greenwooda, ten wpadł w pole karne Sheffield United, uderzył natomiast z prawej nogi, po długim rogu, niecelnie.

Sheffield United odgryzło się w 56. minucie. Defensywa Manchesteru United rozstąpiła się w prawym narożniku pola karnego, w sytuacji strzeleckiej znalazł się David McGoldrick. Irlandczyk próbował zaskoczyć De Geę sprytnym uderzeniem zewnętrzną częścią stopy po długim rogu, pomylił się nieznacznie, bo piłka o kilkadziesiąt centymetrów minęła spojenie bramki United.

Manchesterowi United nie szło, ale w 66. minucie sprawy w swoje ręce wziął kapitan zespołu. Czerwone Diabły miały rzut rożny. Świetne dośrodkowanie na ósmy metr posłał Alex Telles, a w szesnastce niepilnowany był Harry Maguire. Anglik znakomicie złożył się do uderzenia głową i mocnym strzałem nie dał szans golkiperowi Sheffield United.

Po strzelonym golu na placu gry pojawił się Edinson Cavani. Sygnał od Ole Gunnara Solskjaera był jasny – Manchester United miał szukać kolejnych bramek. Następnego gola strzelili jednak piłkarze Sheffield United… W 74. minucie Davida de Geę pokonał Oliver Burke. Piłkarze Czerwonych Diabłów nie potrafili wybić piłki spod własnej bramki, ta trafiła ostatecznie pod nogi Burke’a, ten oddał strzał, futbolówkę podbił po drodze jeszcze Axel Tuanzebe i zmylił De Geę. Szable po raz drugi objęły prowadzenie w środowy wieczór.

Chwilę później bliski doprowadzenia do remisu był Alex Telles. Brazylijczyk oddał strzał zza pola karnego, piłka odbiła się od Lundstrama, a następnie prześlizgnęła się pod górnej części poprzeczki bramki Ramsdale’a.

W końcówce Manchester United rzucił wszystkie siły, aby doprowadzić do remisu. Czerwone Diabły biły natomiast głową w mur. Efekt był taki, że piłkarze Ole Gunnara Solskjaera nie odwrócili losów rywalizacji i po raz czwarty w tym sezonie Premier League zeszli z boiska pokonani.

Manchester United – Sheffield United 1:2 (0:1)
Bramki: Harry Maguire 64’ – Kean Bryan 23’, Oliver Burke 74’

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Tuanzebe (Van de Beek 82'), Maguire, Telles (Shaw 82') – Pogba, Matić – Greenwood (Cavani 66'), Fernandes, Rashford – Martial

Sheffield United: Ramsdale – Basham, Bryan (Bogle 53'), Jagielka – Lundstram, Ampadu, Norwood, Baldock, Fleck – McGoldrick (Brewster 80'), Sharp (Burke 70')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Sheffield United. 20. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Sheffield United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (616)


91nc99: Once a devil, always a devil. David Moyes zrozumiał co trzeba zrobić aby wzmocnić United.
» 29 stycznia 2021, 13:51 #596
Lisan: Nurtuje mnie jedna rzecz.
Skąd się wzięło że jesteśmy "Mułami"? Wchodząc na kanonierzy, chelsea czy liverpoolu można zobaczyć komentarze typu" dobrze że muły przegrały" itp. Jakieś pomysły skąd to>?
» 29 stycznia 2021, 13:41 #595
obiektywny91: Strzelam, ze to obrazliwie od skrótu MU. "Muły", "muppety"..
W przypadku Arsenalu spotkałem się tutaj z określeniami "kapiszony".
» 29 stycznia 2021, 13:58 #594
Chestnut: Manchester United = MU
MUły
Jakimś wielkim Sherlockiem to nie trzeba być.
» 29 stycznia 2021, 13:59 #593
awe: Bylo juz tyle o tym napisane... W Anglii MANUu jest przekrecane na MANUre, czyli nawoz, gnoj, spolszczona wersja to MUły. Ogolnie nie mam nic przeciwko pisania MANU, taki skrot nie raz jest uzywany w rogu ekranu podczas meczu, grach itd. A jestli ktos chce kogos obrazic to z byle czego sobie wymysli obrazliwe haslo.
» 29 stycznia 2021, 15:04 #592
gregorvts: Lingard do west hamu na wypożyczenie. Co by o nim nie mówił to powodzenia mu życzę.
» 29 stycznia 2021, 13:06 #591
Diabelski97: Po pierwszym okienku transferowym Ole, Glazerowie wyznaczyli sezon 21/22 w którym mamy włączyć się na poważnie o mistrzostwo.
Cały projekt został zaplanowany, wietrzenie szatni, transfery zawodników itd.

Jesteśmy w drugiej części sezonu 20/21, zajmujemy drugie miejsce i pomimo porażki z Sheffield, mamy bardzo dużą szansę na mistrza.
Wpadki się zdarzają, mieliśmy najdłuższą serię bez porażki w top 5 ligach, szkoda tylko, że ta wpadka trafiła się z Sheffield.
W tym sezonie jeszcze wiele się wydarzy dziwnych meczów i trzeba regularnie punktować, City też dostanie zadyszki.
City w lutym gra z Liverpoolem, Tottenhamem, Arsenalem i dochodzi im liga mistrzów.
W tym sezonie o mistrzostwie może zadecydować minimalna różnica punktów i nie ma co wieszać wyroków po jednorazowej wpadce jak i przypisywać sobie pucharu za dobrą serię.

Niech mecz z Sheffield będzie dla nas jak zimny prysznic, jutro ciężki mecz przed nami.
» 29 stycznia 2021, 12:25 #590
SzarimMusty: "Po pierwszym okienku transferowym Ole, Glazerowie wyznaczyli sezon 21/22 w którym mamy włączyć się na poważnie o mistrzostwo.
Cały projekt został zaplanowany, wietrzenie szatni, transfery zawodników itd."

Skąd masz tą informacje? Ciekawie brzmi.

"Jesteśmy w drugiej części sezonu 20/21, zajmujemy drugie miejsce i pomimo porażki z Sheffield, mamy bardzo dużą szansę na mistrza.
Wpadki się zdarzają, mieliśmy najdłuższą serię bez porażki w top 5 ligach, szkoda tylko, że ta wpadka trafiła się z Sheffield. "

Znowu skąd informacja o tej serii? Przed meczem z Sheffield mieliśmy najdłuższą aktywną serię, natomiast nie najdłuższą ogólnie. Dłużej w lidze niepokonani byli
Lyon - 16 meczy z rzędu bez porażki.
Milan - 15 meczy z rzędu bez porażki.
MU - 13 meczy bez porażki.
» 29 stycznia 2021, 14:37 #589
izbinho: Teraz tak na chłodno... Nie mamy jeszcze składu mistrzowskiego. Brakuje nam klasowego napastnika prawego pomocnika i defensywnego pomocnika. Wiele bramek jakie tracimy to nie jest wina obrony a złego krycia defensywnego pomocnika. Pragmatyzm Martiala jest tak irytujący, że nie chce się na niego patrzeć.
» 29 stycznia 2021, 11:58 #588
MixEx: Napastnik jest - Cavani a że Olek woli stawiać na Marsjala to już inna kwestia.
» 29 stycznia 2021, 12:51 #587
wider: tylko że Cavani to swoje lata już ma i raczej ciężko żeby grał w każdym meczu po 90min jeszcze tak jak teraz gdy gramy co kilka dni
» 29 stycznia 2021, 13:10 #586
MixEx: Vardy - 34 lata gra wszystko, Suarez - 34 lata gra wszystko, Zlatan - 39 lat gra wszystko jak jest zdrowy, Cavani -33 lata nie może grać bo się jeszcze zmęczy. Proszę cię Cavani to jest profesjonalista z krwi i kości on nie ma żadnych przeciwskazań do grania co mecz po prostu Olek na niego nie stawia bo naiwnie wierzy, że się ten Marsjal odblokuje, poza tym on jest jego ulubieńcem co widać słychać i czuć. Przykład? Pogonienie Lukaku na rzecz "prawdziwej 9 Antonego"
» 29 stycznia 2021, 14:02 #585
vieeeri: Będę mega zaskoczony jeżeli wyjdziemy innym skladem niż
De Gea
AWB-Bailly-Maguire-Shaw
McT-Fred-Pogba
Bruno
Cavani-Rashford
» 29 stycznia 2021, 11:34 #584
trojanc: Pełna zgoda! Taki skład jest najbardziej możliwym scenariuszem .
» 29 stycznia 2021, 11:51 #583
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2021 11:57

Tylko Bailly po wypadku samochodowym i nie wiadomo czy bedzie dostepny.I myśle że jednak Pogba bedzie troszke wyżej ustawiony niż Mctomek i Fred,co do reszty pełna zgoda.
» 29 stycznia 2021, 11:54 #582
DaredevilUtd: Co ten Bailly znowu zrobił?
» 29 stycznia 2021, 13:33 #581
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2021 10:37

Jaki widzielibyście skład na Arsenal? Ja osobiście chciałbym coś takiego i myśle że na ten moment to nasza najmocniejsza jedenastka.
DDG
AWB-Bailly-Maguire-Shaw
Fred-Mctomek
Pogba-Bruno-Rash
Cavani
Pogba jako ten fałszywy skrzydłowy ostatnio bardzo dobrze sie sprawdzał a jedyny znak zapytania daje przy Ericu bo nwm czy zdąży sie wykurować po wypadku więc zapewne w jego miejsce wyląduje Lindelof.
» 29 stycznia 2021, 10:36 #580
DaredevilUtd: Taki, który by wygrał mecz :)
» 29 stycznia 2021, 11:21 #579
mordynator: To wiadomo :D
» 29 stycznia 2021, 11:36 #578
kante774: Obyśmy na wpadkę z Sheffield zareagowali jak Liverpool na wtopę z Burnley (i porażkę z nami po drodze). Do przodu, z rozmachem i mimo, że to nie była cały czas topowa forma Mane, Salaha, czy Firmino to na koguty wystarczyło. Tottenham nie miał nic do powiedzienia. Wystarczy, że wypada Kane i ich ofensywa konczy działalność, co pokazała druga połowa. Tak to bywa, jak prawie cała gra do przodu opiera się na 2 zawodnikach.
Na marginesie ciekawi mnie, co Mourinho zrobił z obroną: posadził Alderweirelda, zagrał trójką w obronie z Davisem i to na mecz z Liverpoolem. Jeśli wg cyklu Mourinho drugi sezon jest tym najlepszym, to w Tottenhamie chyba szału nie będzie. Wogóle wydaje mi sie, że w przypadku the Special One już nigdzie szału nie będzie. Ktoś tu kiedyś pisał, że Mourinho stworzy potwora. Na tę chwilę to nawet nie jest Buka z Muminków i nie zanosi się, żeby było lepiej.
» 29 stycznia 2021, 10:07 #577
Lingardiho9: Za dzieciaka to tak się bałem Buki, że miałem przez z nią koszmary w nocy.
Więc lepiej aby the Special One nie robił jej z Tottków :)
» 29 stycznia 2021, 11:33 #576
0listonoszpat: Życie toczy się dalej,jeśli to tylko pojedyncza wpadka to dalej będziemy w grze o wszystko. Powolutku budujemy zdrową mocną kadrę, Ole kompletuje kolejnych zawodników do układanki.
Środek obrony, będziemy potrzebować jednego obrońcy do pierwszego składu (może Ramos ?choć nie jestem przekonany)
Prawa obrona (ktoś solidny na ławkę, bo chyba Williams niestety nie)
Atak tutaj jest zagwozdka, moim zdaniem potrzeba jakiegoś kota. Marzy mi się jakiś uniwersalny skrzydłowy który posadzi rashforda i grenwooda na ławce kiedy będą słabo grać. Może jakiś środkowy napastnik który zagra na skrzydle ? Chciałbym kogoś uniwersalnego
» 29 stycznia 2021, 09:12 #575
0listonoszpat: Edit: trzeba zdefiniować pozycję na boisku dla Grenwooda, jeśli miałby grać na szpicy to Sancho pasuje
» 29 stycznia 2021, 09:19 #574
Mrs: Piszecie ze każdy leje Sheffield a wy nie, my tak samo mieliśmy z WBA, to jest taka liga, nie ma słabych drużyn i wygrać może każdy z każdym.
Jeszcze czy to Wy czy My lub City straci punkty, to jest nie uniknione, to jest Premiership a nie jakieś Serie A, chociaz i tam w tym roku jest ciekawie
» 29 stycznia 2021, 07:51 #573
Celt15: Szkoda, że za wielkimi słowami naszych zawodników (Rashford niedawno mówił że bez mistrzostwa szatana będzie zawiedzona) nie idą czyny. Bo potem taki Rash czlapie w ważnym meczu odpuszczając kompletnie defensywę. Jeszcze niestety nie ma w tej drużynie charakteru na tytuły. Więcej takich osób jak Bruno i Cavani (Edison to myślałem w pewnym momencie że Maetialowi płaskiego wypłaci tyle ostatnio uwag do niego miał na boisku). No nic, walczymy o top 4 i mniejsza stratę do mistrza niż rok temu. :)
» 29 stycznia 2021, 07:08 #572
Domelo: To jest chore, że każdy Sheffield leje, ale my nie potrafimy i dostajemy baty :(
» 29 stycznia 2021, 00:25 #571
Vilen: E tam, to sie musialo wydarzyc predzej czy pozniej. Szczerze mowiac to mecz z Fulham juz smierdzial remisem i gdyby nie blysk Pogby pewnie stracili bysmy punkty. Ot taka lepa na ogarniecie sie i lecimy dalej.
» 29 stycznia 2021, 00:40 #570
zbyszek7: Mozna powiedziec ze to sie musialo zdarzyc ale jak dobrze popatrzysz to nasi olali ten mecz. Wyszli z mysla ze Sheffield sie polozy a Bruno ich rozjedzie a to co zrobili przy golu na 1-2 to jest kryminal. Stali i patrzeli myslac ze co nam takie Sheffield moze zrobic a tymczasen gosc ledwo kopnal a fajny Tuanzebe mu pomogl i dostajemy lanie na Old Trafford od spadkowicza ktory strzelil 12 goli w tym sezonie z czego nam 4...
jak to mowia przegrac mozna, to sie wkoncu musialo zdarzyc ale w taki sposob? I z taka druzyna? Dodam jeszcze ze na srodku obrony gral Phil Jagielka- 38 lat... to mniej ma Rashford i Greenwood...
Nic nie pisalem od meczu bo mialem takie nerwy jak nigdy ale wkoncu to wyrzucilem :D moze teraz bedzie lepiej ;) zobaczymy w sobote pozdro
» 29 stycznia 2021, 04:23 #569
18lech2804: W meczach z Wolves i Burnley tez bylo blisko remisow ... praktycznie wszystkie te mecze
Wolves
Burnley
Fulham
Sheffild
Nie byly przekonujace..
» 29 stycznia 2021, 09:12 #568
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.01.2021 09:34

Ostatnie mecze pokazywały jak duzo szczescia mielismy . Wygrywalismy zaledwie 1 bramka i to z druzynami znacznie słabszymi . Tak nie moze grać mistrz bo predzej czy pozniej nam to sie odbije . Nasza skutecznosc strasznie zawodzi i nie jestem w stanie policzyc juz meczy w ktorych moglismy np wygrac wiecej a poprostu walczylismy do ostatnich minut o korzystny wynik np z Aston Villa . Nasza druzyna jest strasznie nieprzewidywalna . Potrafimy grać piach i np wygrać mecz , potrafimy grać bardzo dobrze a wygrywamy tylko np 2;1 albo nnawet przegrywamy czy remisujemy . Noi oczywiscie jak gramy słabo to tez tracimy punkty zreszta to normalne . Nie mamy odpowiedniego rytmu i gramy strasznie w kratke . Zobaczymy co nastepne mecze pokaza i jak nasza druzyna zareaguje to bedzie dobry test .
» 29 stycznia 2021, 09:34 #567
redman123: Kane doznał kontuzji, no to oficjalnie 1 rywal nam odpada, kuraki się posypią. Zła wiadomość jedynie ze liverpool się przełamał
» 28 stycznia 2021, 23:52 #566
ax1d: W tym sezonie bardziej opierają się na Sonie niż Kane'ie. Do tego chyba nie będzie to jakaś długotrwała kontuzja.
» 28 stycznia 2021, 23:54 #565
redman123: Lepsze liczby ma Kane bez niego Son wygląda bardzo kiepsko a przy tak napięty terminarzu nawet 2-3 tygodnie kontuzji to spori
» 29 stycznia 2021, 00:03 #564
DaredevilUtd: W tym sezonie ich gra opiera się na współpracy obu, więc jak jeden odpadnie to Juzek będzie miał problem.
» 29 stycznia 2021, 00:07 #563
Vilen: Son konczy akcje, ktore Kane mu wypracowuje glownie. Mowione bylo juz pare tygodni temu, ze jak ktorys z nich sie wysypie to cala ofensywna Spurs padnie. Dzisiejszy mecz (i nie tylko) udowodnil ze i w defensywie sa slabi, wiec nie zdziwi mnie jak w ogolnym rozrachunku skoncza sezon podobnie do poprzedniego.
» 29 stycznia 2021, 00:38 #562
DaroMistrz5: Ja byłem, jestem i będę zdania że Jose nic wielkiego już nie ugra we współczesnym futbolu. Więc jeśli nadal liczyć na mistrzostwo (bo szansa jest ciągle chociaż osobiście uważam że skończymy maks na 2) to koguty nie są żadna konkurencją bo myślę że skończą poza top 4 w którym będziemy my, City, Liverpool i do tego jakaś niespodzianka lisy/everton ale to tylko moje subiektywne zdanie
» 29 stycznia 2021, 02:01 #561
Vamp: Oglądałem przed chwile program na canal + o premier league i Mark Clattenburg również zgodził się ze nie było faulu na bramkarzu Sheffield. przy 1 bramce dla Sheffield również według niego nie było faulu. Inna sprawa ze mimo zabranej nam bramki powinniśmy zagrać na przynajmniej średnim poziomie i wygrać bez problemu.
» 28 stycznia 2021, 23:45 #560
HarryBrown: To oznacza, że w piłce podobnie jak w boksie trzeba znokautować przeciwnika żeby nie dać szansy sędziom na drukowanie wyniku. A niestety nasi piłkarze w ostatnim meczu postanowili nie nokautować przeciwnika.
» 29 stycznia 2021, 07:03 #559
RedRevolta: Bardzo dobrze, niech lecą kuraki w dół tabeli razem z mouratorem, nawet mi ich nie szkoda.
» 28 stycznia 2021, 22:50 #558
Glory1878: Można wiedzieć dlaczego im źle życzysz?
» 28 stycznia 2021, 23:21 #557
QsQs: Glory jeszcze jesteś młody i mało rozumiesz futbol. Apropo wczorajszego meczu to po nim wyzywales piłkarzy United. Opanowałbyś się trochę
» 28 stycznia 2021, 23:25 #556
Glory1878: Witam liverpulczyka, widzę doczekałeś się okresu w którym to przegraliśmy a twój klubik wygrał, brawo. Wyzywałem tylko Martial, bo rozumiem że słabszy mecz się drużynie zdarza ale zdrowie na boisku zostawić trzeba. Takie zdanie o Francuziku mam od dobrych 2 lat, więc te komentarze to nie jest nowość. Pytalem RedRevolte więc nie wiem dlaczego ty się udzielasz. Bez odbioru
» 28 stycznia 2021, 23:28 #555
Glory1878: A no i Ty oczywiście bardzo dobrze rozumiesz futbol.

Wuefista wystawia Pogbe i Bruno pomimo że oni nie mogą grać razem, no a twój arnoldzik udowadnia w tym sezonie swoją wartość i to że jest najlepszy na świecie, podobnie jak buraczek roberston
» 28 stycznia 2021, 23:30 #554
Muzyk07: Mnie tam cieszy porażka murarza
» 28 stycznia 2021, 23:36 #553
RedRevolta: Glory1878 najzwyczajniej w świecie nie przepadam za Tottenhamem i Mourinho co w tym dziwnego?
» 28 stycznia 2021, 23:39 #552
Glory1878: Tylko pytam z ciekawości, nie oceniam Cię
» 29 stycznia 2021, 00:10 #551
Dexxter: Tottenham jest słaby jak barszcz. Na koniec sezonu Nie będą nawet w top 6.
» 28 stycznia 2021, 22:47 #550
Mariano88: Tak słaby, że nas ogral 6-1
» 28 stycznia 2021, 22:51 #549
Jakusa: A Shefield wygrało wczoraj z nami, to znaczy, że są mocni ? ....
» 29 stycznia 2021, 00:11 #548
Kilerek7: MU przegrywa z Tottkami, Tottki dostają od Liverpoolu, Liverpool dostaje od nas, my dostajemy od Shieffield. Nie licha historia heh.
» 28 stycznia 2021, 22:38 #547
kckMU: Niebywałe.
» 28 stycznia 2021, 22:45 #546
Mariano88: Dla mnie bywałe
» 28 stycznia 2021, 22:52 #545
kckMU: Nie gadaj. Świetnie to Kilerek poskładał. Jedni walnęli drugich kilka miesięcy temu, drudzy niedawno walnęli trzecich w krajowym pucharze, trzeci walnęli dzisiaj tych pierwszych w lidze. Dzieje się.
» 28 stycznia 2021, 22:55 #544
Muzyk07: Niesamowity odbiór piłkarzy tot przy biegu arnolda chłopak sobie biegnie a oni sobie patrzą na niego, no fajnie grają chłopaki
» 28 stycznia 2021, 22:28 #543
zylkos1988: Nasi wczoraj nie lepiej statystowali przy drugiej bramce.
» 28 stycznia 2021, 22:30 #542
Muzyk07: Oczywiście że tak, ale u nas jak ktoś tak zrobi to jest wyzywany i wgl a niektórzy tu tak tesknią za mou i jego piekną piłką że szkoda mówić
» 28 stycznia 2021, 22:33 #541
ax1d: U nich też "jest wyzywany i wgl". Kibice Spurs też piszą "Rodon, Dier i Doherty- Pakować mandżur i wyjazd!" albo "Byłem tego zdania już dawno, i jestem w dalszym ciągu, Jose out" (komentarze z fanpejdża angielskiej ligi). Tam też już mają dość Mourinho ;)
» 28 stycznia 2021, 23:52 #540
mikifiki: Bo takie komentarze pojawiają się u kibiców każdej drużyny.
Nie wiem dlaczego niektórzy uważają, że krytyka za przegrane mecze spływa na zawodników wyłącznie w przypadku kibiców United. Takie zachowania są spotykane w przypadku każdego zespołu, my tutaj nie jesteśmy żadnym ewenementem.
» 29 stycznia 2021, 11:08 #539
Muzyk07: No i mou wyjaśniony przez kloppa. No trudno
» 28 stycznia 2021, 22:27 #538
AUDIoooo: Dobra, można się rozejść
» 28 stycznia 2021, 22:26 #537
HarryBrown: Zaczynam się obawiać o zdrowie Mourinho. Strasznie zdenerwowany a przy tym blady na twarzy.
» 28 stycznia 2021, 22:21 #536
Matys13R: Nie wiem co ten Mourinho widzi w tym bergwainie
» 28 stycznia 2021, 22:21 #535
Shpongle: Obejrzałem sobie pierwsze 25 minut tego żałosnego meczu. Praktycznie cała drużyna grała dno. Pauzując nagranie co sytuację, widzę jak w każdym kolejnym zagraniu zawodnicy
-nie rozglądają się w okół siebie (Matić)
-nie widzą przestrzeni (Pogba, Matić, Greenwood)
-nie grają nawet łatwych piłek z pierwszej, chociaż by mogli (Teles, Martial, Greenwood)
-nie biegną żeby dołączyć do ataku albo pokryć przestrzeń (Martial, Matić, Pogba)
-grają żałośnie niedokładnie (Raschford, Bruno, Pogba)
-pokazują mową ciała, że ten mecz traktują jak odpoczynek, albo spacerują jak obrażone panienki (Rashford, Bruno, Martial)
-nie komunikują się (chyba wszyscy, może oprócz Maguiera?)

Oni powinni za karę oglądać powtórkę tego meczu zamiast mieć trening. A potem biegać interwały.
A z resztą, trener musi być ślepy, żeby nie widzieć z postawy zawodników na treningu przed meczem, że panuje atmosfera rozluźnienia. Jego poprawna politycznie wypowiedź była totalnie nieadekwatna do sytuacji.

Poprostu Fred musi grać, jak mamy problem z dynamiką. I James powinien zaczynać mecze z dołem tabeli. No przecież sobie poradzi, a potem się go zmieni, jak się swoje wybiega. Nawet z Leicester nie był zły.

To nie jest tak, że pierwsze/drugie miejsce w tabeli coś znaczy, jeżeli widać, że coś znowu gnije.
» 28 stycznia 2021, 22:13 #534
devilek777: No z tym meczem za karę, to mogliby tak zrobić niech każdy siebie przez cały dzień ogląda.
» 28 stycznia 2021, 22:22 #533
RobvanKlu5i: Ten mecz z tymi pastuchami z Sheffield to się odbije United czkawką...
Jak można było to przegrać?! Niepojęte...
» 28 stycznia 2021, 22:08 #532
emenems: myśle ze nie masz co rozmyślać o tym tylko się uśmiechnąć ziomus i iść do dalej zapomnij o tym co było
» 28 stycznia 2021, 22:13 #531
RobvanKlu5i: Mam nadzieje, że to z nawiązką zrekompensują z Arsenalem, bo inaczej będzie to dramat...
» 28 stycznia 2021, 22:16 #530
emenems: nie nakręcaj się tak mistrzu, jak się uda to się uda, będzie powód do uśmiechu i świętowania, jak nie to żyje się dalej i czeka na kolejne mecze:)
» 28 stycznia 2021, 22:24 #529
UnitedFan07: United nie jest obecnie drużyną na majstra tylko o walke o TOP 4 czyli 3 lub 4 miejsce na koniec sezonu z Tottenhamem, Chelsea, Leicester i kto wie może Evertonem. Małymi krokami do przodu a kiedyś włączymy sie do walki o najwyższe cele.
» 28 stycznia 2021, 22:39 #528
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 22:08

Spodziewałem się więcej po Tottenhamie
» 28 stycznia 2021, 22:06 #527
DjTED: Jeszcze walczą
» 28 stycznia 2021, 22:08 #526
Dh97: Z kim City ma zaległy mecz?
» 28 stycznia 2021, 21:58 #525
AUDIoooo: Everton na wyjeździe
» 28 stycznia 2021, 22:02 #524
Matys13R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 21:50

Dramatyczny ten Tottenham, dali sobie wbić do szatni i coś czuję że oni ten mecz przegrają niestety
» 28 stycznia 2021, 21:49 #523
BajtiMU: Defensywa Tottenhamu broni świetnie przez 45 min a tu nagle dają Firmino wbić piłkę do pustej bramki z 1,5m.Jaka piłka nożna potrafi być przewrotna.
» 28 stycznia 2021, 21:55 #522
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 21:50

Do szatni dostali... ha ha ha Jakby Mourinho szybciej zszedł w swoim stylu to by bramke w plecy przeoczył
» 28 stycznia 2021, 21:48 #521
DjTED: Co wyjdzie z połaczenia delle Alliego i Sona ?
.
.
.
Alisson

Tak na momencie wyczaiłem
» 28 stycznia 2021, 21:41 #520
Dexxter: Karol...zatrzymaj tą karuzele śmiechu xD
» 28 stycznia 2021, 21:45 #519
Zombi23: To była fatalna gra na tle beniaminka, który po porostu zagrał na wysokim poziomie Premier League.
Nam się wydawało że ten mecz się chyba sam wygra...a sędzia był czasem tak zagubiony jak niektórzy nasi zawodnicy...Jestem kibicem MU od sezony 95/96 i może widziałem dwa podobnie słabe zawody.
Jeśli chodzi o mecze u siebie jesteśmy na 10 miejscu, a to jest dramat...
» 28 stycznia 2021, 21:36 #518
Xchrisx7: Lingardinho w WHU do końca sezonu!
» 28 stycznia 2021, 21:12 #517
DaredevilUtd: Pewne? I tak nie gral, ale niech się ogrywa nasz młodzieniaszek :)
» 28 stycznia 2021, 21:34 #516
xarsfanx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 21:09

Dziwne że Klopp nie próbuje sciagnacw tym okienku żadnego SO
» 28 stycznia 2021, 21:08 #515
Michal12371: Pewnie nie wie że u nas Jones jest do wyciągnięcia za rozsądne pieniądze.
» 28 stycznia 2021, 21:40 #514
kamil2257: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 21:04

Ale chciałbym Sona u nas ale to niemożliwe
» 28 stycznia 2021, 21:04 #513
Dh97: Dzisiaj remis wskazany
» 28 stycznia 2021, 21:04 #512
Dh97: Bruno obniża loty a zespół razem z nim wraca stare
» 28 stycznia 2021, 19:56 #511
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 20:17

Jeden dzień w serwisie i wszystko jasne :) a z tym Bruno to się kulam ze śmiechu.

Z liverpoolem też obniżył jak im załadował bramę a niestety z Szablami nie strzelił hat tricka z przewrotki :) Słaby ten Bruno a United czeka spadek bla bla bla
» 28 stycznia 2021, 20:14 #510
Dh97: Skąd takie wnioski ani ładu ani składu pogromco detektywie
» 28 stycznia 2021, 20:43 #509
Tomwk1988: Z City tez Bruno gral padakę więc trochę prawdy w tym ze obniża loty jest. Od kiedy nie gwiżdżą dla nas karnych Bruno jakos nie notuje bramki za bramką a i sytuacji stwarza sporo mniej lub wcale jak w meczu z City. Może to być spowodowane przemęczeniem ale nie zauważenie tego ze Bruno gra mniej regularnie może być spowodowane chyba wyłącznie sympatią do zawodnika.
» 28 stycznia 2021, 20:46 #508
DaredevilUtd: Kolejny Zarejestrowany dla beki. Wysyp porcelany po przegranym meczu...
» 28 stycznia 2021, 21:21 #507
Ghostpl: Wydaje mi sie Martiala ma jakiś problem. A Cavani go powinien potrząsnąć. Bo Martial ma umietnosci. Ale coś nie gra w tym sezonie.
» 28 stycznia 2021, 19:43 #506
SzarimMusty: Martial nie radzi sobie z presją. On cierpi na przerost ambicji. Bardzo chce być jednym z najlepszych ale nie wie czemu mu to nie wychodzi. Wszyscy widzą jego genialną technikę, świetny drybling czy też przegląd pola na wysokim poziomie. Przepis na najlepszego piłkarza na świecie? Oczywiście. Jednak cały czas coś nie idzie i w efekcie chłopak się frustruje. Przyszedł Ibra? Spadek formy. Przyszedł Cavani? Spadek formy. Oczywiście może to być przypadek ale... moim zdaniem Martial ma przerost ambicji i w sytuacji kiedy mu nie idzie i nie jest blisko numeru 1 to... widzimy chłopaka obrażonego na cały świat, bo przecież on ma talent więc to nie może być tylko jego wina.

Tony niestety powoli staje się taki sam jakim jest Depay czy też Zaha czyli zawodnik z gigantycznym talentem i niebotycznymi umiejętnościami ale z naturą dziecka. Jak zabierze się mu zabawkę to robią się problemy.
» 28 stycznia 2021, 19:56 #505
Anhel: W dzisiejszym footballu sam talent nie wystarczy , do tego trzeba dołożyć ciężka prace a jak widać Martial nie zna tych słów
» 28 stycznia 2021, 21:29 #504
toporminator: Tragiczny sędzia, Martial, Rashford i Tuanzebe. Kompromitacja.
» 28 stycznia 2021, 19:34 #503
redman123: Tottenham-Liverpool nie tak dawno walczyli o fotel lidera, dziś wygrany wskoczy na upragnione 4 miejsce
» 28 stycznia 2021, 19:31 #502
Tomwk1988: Z tym ze Tottenham ma jeden mecz zalegly i w przypadku dwóch zwyciestw będzie miał tylko 1 pkt straty do nas wiec nie kpil bym zbytnio z tego. Roznice sa niewielkie, dopiero co mieliśmy 4 pkt przewagi nad City a juz oglądamy ich plecy. Jeszcze nie daj Boze ze dwa takie spektakle jak nasz ostatni z Sheffield i to my będziemy walczyć o upragnione 4 miejsce. Nie śmiejmy się w połowie sezonu z innych bo ten się śmieje kto się śmieje ostatni.
» 28 stycznia 2021, 20:50 #501
KanjoUnited: Założyciele Super Ligi - Real Madrid, Manchester United, Manchester City, Liverpool, Arsenal, Chelsea, Spurs, Barcelona, Atletico, Juventus, Inter, AC Milan, Bayern Munich, Dortmund i PSG.
Daje to 15 założycielskich zespołów, do tego będzie pięć zapraszanych drużyn. Liga będzie składała się z 20 zespołów, będzie kończyła się play-offami.

Zespół, który skończy w TOP6 Super Ligi dostanie w sumie 350 milionów euro. Aktualnie zwycięzca Ligi Mistrzów otrzymuje... 80 milionów. Z tego powodu najlepsze kluby na świecie mają być chętne na utworzenie tejże ligi.

~ Le Parisen
» 28 stycznia 2021, 19:09 #500
kolor: Jak rozumiem kryterium partycypacji w rozgrywkach jest tzw. zasobność portfela. Jednak wówczas nazwa Super Liga jest mało trafiona. Może np. Wealthy League?
» 28 stycznia 2021, 19:46 #499
ax1d: Skąd tam Spurs? :D Pozostałe jeszcze można jakoś wytłumaczyć, bo to utytułowane firmy, nawet jeśli (jak np. Arsenal) dawno nie wygrali niczego poważnego. Ale Spurs? :D
» 28 stycznia 2021, 23:59 #498
Dh97: Na miejsce Martiala trzeba kogoś kupić a jemu podziękować chłop się nigdy nie obudzi od paru lat gramy w dziesięciu wystarczy
» 28 stycznia 2021, 19:07 #497
nieeeeeeee: Ta kilka lat w 10
w poprzednim sezonie kiedy go tu wybraliśmy najlepszym zawodnikiem sezonu i strzelił prawie 30 bramek w sezonie to też graliśmy z w dziesięciu.
» 28 stycznia 2021, 19:25 #496
Tomwk1988: Ale juz dwa sezony temu kazdy mu tu stawiał krzyz na drogę i trzy sezony temu tez. Ten sezon tez jest ujowy wiec zostawmy go bo na 4 sezony mial jeden dobry.
» 28 stycznia 2021, 20:52 #495
desmoRR: Matrial out. Z niego nic nie będzie, to jest leń patentowany.
Za to Pogba mnie pozytywnie zaskakuje. Wygląda jakby spoważniał.

Odnośnie meczu. To jest właśnie takie spotkanie typu kubeł zimnej wody na otrzeźwianie (mistrzostwo, ostatnio się o tym sporo mówi). Zmierzamy w dobrym kierunku, ale brakuje jeszcze kilka rzeczy (piłkarzy) w tej układance. Jeszcze dwa okienka transferowe i maszyna ruszy. Cierpliwości.
» 28 stycznia 2021, 19:03 #494
HarryBrown: Leniem nie jest. On zachowuje się tak jakby co jakiś czas przechodził syndrom napięcia przedmiesiączkowego. Raz przechodzi lżej i nie odbija się to na jego grze, a czasami ciężej i wtedy jego gra leży na łopatkach. Ale to oznacza, że z taką mentalnością i słabym charakterem niestety ale nie zrobi kariery jaką mógłby zrobić z takim talentem.
» 28 stycznia 2021, 19:26 #493
Saftmi: Po jednym meczu nie przekreślam Axela, ale już przed meczem uważałem że trzeba go wypożyczyć, ponieważ jest młody jak na obrońcę. Moim zdaniem żeby liczyć sie w walce o pierwszy skład, powinien pograć na dobrym poziomie w innym klubie w top 5 lig i udowodnić że jest dobrym obrońcą w lepszej lidze niż Championship.
» 28 stycznia 2021, 18:44 #492
HarryBrown: Tylko, że poza meczem z PSG w Paryżu we wszystkich pozostałych grał albo w porywach przeciętnie albo tragicznie (i tych drugich było niestety więcej). Kolejny zawodnik, który mentalnie nie daje rady. I w sumie nie jest to już aż tak młody piłkarz bo ma już 23 lata.
» 28 stycznia 2021, 19:28 #491
DevoMartinez: Ale co on takiego zrobił wczoraj? Ze się piłka odbiła nieszczęsliwie? No faktycznie zbrodnia, że próbował zablokować strzał. DDG zawalił przy tej bramce bo zamiast wybić to ją poturlał w pole karne. Jakby była jakas sensowa rotacja i dostawał szanse do grałby i tak lepiej od Lindelofa bo papiery i warunki na to ma.
» 28 stycznia 2021, 19:41 #490
Tomwk1988: Fakt, De Gea wg mnie zaje... z branka najbardziej nie wybijając tej pilki tylko oddając nie wiadomo komu.
» 28 stycznia 2021, 20:53 #489
Saftmi: Bardzo szkoda tego meczu, ale cóż przed nami kolejny w którym musimy cos udowodnić, i się zrewanżować.
» 28 stycznia 2021, 18:38 #488
Derp: szkoda tego gola samobójczego, ewidentnie zabiło to nadzieje nie tylko u zawodników. fakt, że gra nie powalała, ale to by wystarczyło na shieffield i czuje, że wynik meczu byłby zupełnie odwrotny, gdyby ... no właśnie - 'gdyby'. cóż ... trzeba wymazać to z pamięci bo czeka nas mecz z arsenalem!
» 28 stycznia 2021, 18:08 #487
is200second: A może wypożyczyć Dżeko do końca sezonu i przejść na 4-4-2 z nim i Cavanim.
» 28 stycznia 2021, 18:05 #486
kckMU: My nie gramy w lidze frajerów żeby grać 4-4-2 z dwoma napastnikami po 30.
» 28 stycznia 2021, 20:16 #485
Tomwk1988: Cavani biega więcej niż Martial wiec jego wiek akurat nie jest minusem. Dzeko to lis z doświadczeniem.
» 28 stycznia 2021, 20:55 #484
artrad9448: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 17:41

Nie wypowiadam się często ale dzisiaj muszę przekazać wiadomość do prawdziwych kibiców:
Nie wchodźcie w dyskusję z sezonowcami, to jest strona kibiców Czerwonych Diabłów, kibiców na dobre i na złe. Kto chce zwalniać pół składu i trenera po jednej przegranej niech kibicuje innym"potęgom". Wiadomo że każdego boli wczorajsza porażka, krytyka krytyką, ale niektórzy zapomnieli że za czasów sir Alexa też były wtopy. A mogę się założyć że przed rozpoczęciem tego sezonu nikt nawet nie marzył że będziemy po 20 kolejkach punkt za City na drugim miejscu. Pozdro dla prawdziwych kibiców.
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce
Glory Glory Man United
» 28 stycznia 2021, 17:34 #483
DailySmoker: Niektórzy powinni się urodzić w tych czasach co ja i pokibicować United przed złotymi czasami sir Alexa:) nie dość, że nie bylo łatwo mecze oglądać to gra też nie pozwalała, a teraz wielkie płacze po jednym przegranym meczu po dobrej serii. Trzeba z tym żyć :) GGMU!
» 28 stycznia 2021, 21:39 #482
Diabel76: Jedno jest pewne Rash i Martial ława, ale teraz pytanie kto za nich? Za Martiala jeszcze może biegać D. James na pewno gorzej od niego nie zagra , a przynajmniej będzie biegał a nie stał jak ci....a i machał rękami. Rash to jeździec bez głowy ślepy i zadufany w sobie egoistą( boiskowy dla jasności)
My potrzebujemy na już PP LP i młodszą wersję Cavaniego na szpicy. Może się ze mną zgodzicie, albo nie ale to tyle z mojej obserwacji a oglądam każdy mecz MU. Większość spotkań fakt wygraliśmy na farcie, ale farta też czasem musisz mieć aby osiągnąć cel. Jeszcze jeśli chodzi o wczorajszy mecz to zmiany powinny być zrobione już w przerwie bądź max w 60 minucie. Wielu tu wiesza psy na Tuanzebe, ale chłop przy drugim trafieniu miał po prostu pecha, a przy pierwszym golu to był lekki faul na DDG a i on sam powinien się zachować lepiej bo jego visa vi wyglądał duuuuuuużo lepiej w każdym aspekcie.
Mimo wszystko Glory Glory ManUtd!!
In Ole We Trust!!
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce!!
» 28 stycznia 2021, 17:32 #481
rvn10: Rash powinien grać ale na lewej stronie z Shawem lepiej się dogadują i sam Rash wtedy lepiej gra. Martial jak najbardziej powinien grzać ławę.
» 28 stycznia 2021, 17:56 #480
ojciectomka: Nie chce nikogo obrażać a tym bardziej zwalniać ale tak szczerze to zastanówmy się wszyscy ile rozrgraliśmy takich meczy jak ostatnio, które to w ogromnej mierze wygraliśmy dzięki szczęściu. Niestety nasza pozycja w tabeli nie odpowiada naszej faktycznej grze. Ile meczy wygraliśmy po grze, którą naprawde ciężko było oglądać.
Jestem już trochę zdegustowany zakupem " 18 i 19 - latków ", których zadaniem jest ogrywać się w U - 23. Wcześniej już pisałem, że aby powalczyć o coś więcej niż top 4 to pilnie potrzebujemy ŚO i topowej "9". Środek pola to sprawa lata ( alemuszą to być zawodnicy, którzy od razy zaczną grać w pierwszym zespole).
Powodzenia i obyśmy w następnym meczy oglądali MU z najlepszych jego lat ( rewanż trzeba wziąść).
» 28 stycznia 2021, 16:47 #479
Kilerek7: Trzeba przyznać uczciwie, że w wielu spotkaniach mieliśmy też szczęście, a to ratował nas Bailly, a to Rashford czy Bruno, w wielu meczach traciliśmy pierwsi gole i to się zemściło. W meczach z Topem staraliśmy się mocniej, bo to były mecz o rangę, a do słabszych rywali podchodziliśmy z lekceważącym podejściem. Po prostu jest w tym klubie wielu graczy którym zwyczajnie nie chce się biegać, ich pojedyncze zrywy zdarzają się wtedy gdy ostro leci po nich krytyka. Cavani, McTominay, Bruno, Fred, Maguire, Shaw to jest trzon graczy którym się mega chce i to aż razi po oczach. Reszta bez takiej mentalności, a Martial to mnie tak wkurza od dawna, że głowa mała. Ogólnie mam dosyć Francuzów w tym klubie. Czas dawać szanse Diallo, kupić Grealisha, tutaj potrzeba warriorów z charakterem a nie człapiarzy.
» 28 stycznia 2021, 16:40 #478
RedDan: Najgorsze że jak myślisz że kupiłeś już pół jedenastki i szafa gra, skład jest, to wtedy przychodzi weryfikacja tej drugiej "połówki" i ją też wtedy trzeba wymienić i głębie składu i okazuje się że to dpoiero początek początków.
Zgadzam się co do Marsjana, też już mnie denerwuje, choć też wierzyłem w jego talent.
Trzon jakiś jest, teraz podziękował bym francuzom, lingard, jones to też mus, rojo/romero po sezonie koniec tematu. Nie wiadomo co z Matą, tuanzebe i james też pewnie zaczną grymasić o więcej minut.
Cavani jest mega ale przez wiek też będzie potrzebny następca i tak o to będzie trzeba kupić połowę skladu.
» 28 stycznia 2021, 17:34 #477
HarryBrown: @Kilerek
Ale szczęście jest nieodzowną częścią każdego elementu naszego życia. Wszak sam Bonaparte rzekł, że woli 1 generała nieuka ale mającego szczęście od 100 najlepiej wyedukowanych generałów ale bez tego przysłowiowego szczęścia.
» 28 stycznia 2021, 19:37 #476
mcscotyy: Szkoda, że Ole ma swoich pupilków takich jak Rash czy Martial, to co Rashford gra to woła o pomstę do nieba, niech się zajmie pomaganiem biednym a Diallo może go zastąpi
» 28 stycznia 2021, 16:14 #475
Chestnut: PYTANIE ZA 100 PUNKTÓW. KTO MA ZA NICH ZAGRAĆ?
POPRAWNA ODPOWIEDŹ TO:
- NIE MA NIKOGO

Lingard i Pereira też mieli być pupilkami, a po prostu nie miał kto za nich zagrać.
» 28 stycznia 2021, 16:15 #474
mcscotyy: to wniosek prostu, trzeba kupić kogoś na miejsce Rashforda i Martiala, bo długo już nie pociągniemy a City zacznie odjeżdżać
» 28 stycznia 2021, 16:22 #473
Kilerek7: Zauważyłem, że w MU ma się tendencje do wyolbrzymiania wielu graczy. Zamydlą oczy kilkoma akcjami, czy golami i każdy ślepo wierzy w jakiś talent. Dla mnie Rashford to jest Welbeck 2.0, waleczny, stara się, potrafi czasem coś zrobić, ale to jest bardziej wynikiem szczęścia niż umiejętności, ile to on akcji skiksuje czy sam na sam za nim trafi? Co w nim jest takiego wybitnego? O Martialu to już w ogóle nie mówię, to jest poziom ekstraklasy. Szanuje za to takich graczy jak Fred czy Maguire, bo oni grają już na swoich maksymalnych poziomach, więcej nie wycisną, ale zostawiają serducho, nadrabiają swoje mniejsze talenty innymi cechami. Albo Greenwood, wielkie zachwyty nad jego talentem, bo gra obiema nogami i co z tego? Jedyne co potrafi to ruletka i uderzenie. Każdy w MU tylko dajmy czas, dajmy czas, niech sobie City czy Liverpool wygra 10 mistrzostw, a my za 10 lat uderzymy bo trio Rashford - Martial - Greenwood w końcu obudziło swój talent. Nie ma w tym klubie kogoś kto by powiedział otwarcie, stary jesteś cienki, miałeś czas, nic nie pokazałem, dziękujemy. A u nas trzyma się, bo a to wychowanek, a to dna klubu i inne bzdury, tylko co z tego mamy? Wchodzi Cavani co nie zna nawet języka i gra o niebo lepiej. Niestety w dzisiejszej piłce weryfikacja jest brutalna, jak w młodym wieku już nie wymiatasz jak np. Mbappe to dowidzenia, owszem są wyjątki jak Lewandowski, że błyska formą po czasie, czy np Shaw gdzie już był skreślany. Tylko, że Ci goście chcieli być lepsi, a u nas zwieszą głowy i do domu. Rashord w tej chwili to powinien pykać rywali jak pachołki, a Martial walić seryjnie jak Berbatow, bo to podobny typ grajka. Przyjdzie taki Diallo i się zdziwią jak młody ich wygryzie.
» 28 stycznia 2021, 16:50 #472
mcscotyy: Zgadzam się z Kilerkiem, Martial po tym sezonie powinien opuścić MU, a Rash max nadaje się jako rezerwowy, nic nie wnosi do gry, tylko bieg do linii pola karnego i wjazd w dwóch obrońcówi strata piłki.
» 28 stycznia 2021, 16:54 #471
MadBuzzer: Kilerek nic dodać nic ująć ;)
» 28 stycznia 2021, 17:00 #470
RedDan: Mimo że wtedy już robiłem sobie przerwę od piłki, to Shaw z tego co pamiętam zapowiadał się bardzo dobrze już w Soton, a nie jego wina że złamał nogę co bez wątpienia wpłynęło na przyszłość i że dopiero teraz "coś" pokazuje.
U nas Saganowski też zapowiadał się na kocura, ale po wypadku to już nie był ten Sagan. Niestety życie pisze swoje scenariusze.
» 28 stycznia 2021, 17:28 #469
pilchu: Dostaliśmy wczoraj w łeb, bo na to zasłużyliśmy. Graliśmy niedokładnie i kompletnie bez pomysłu. Zupełnie bezproduktywny był Martial. Rashford dalej w dołku. Coś starał się zrobić Greenwood. Aktywny Matić, do niego nie mam raczej pretensji o wczoraj. Boczni obrońcy bez fajerwerków. Niedokładnie grał Bruno. Tuanzebe był chyba w szoku, zagrał słabo.
Sheffield założyło pressing, wyłączyli nas w ofensywie. Czekałem na plan B, niestety go nie mieliśmy.
» 28 stycznia 2021, 15:46 #468
mikiartur: Karawana leci dalej. Nie ma co już myśleć o tym. Teraz tylko Arsenal i tyle
» 28 stycznia 2021, 15:56 #467
pilchu: Niby tak, ale człowiek jest wściekły. Ja po porażkach staram się nie wchodzić i nie komentować przez kilkanaście godzin. Liczę na mocną rekompensatę piłkarzy przeciwko Kanonierom.
» 28 stycznia 2021, 19:52 #466
BNK: Po 10 wygranych i 3 remisach przyszedł czas na porażkę. Każda seria się kiedyś kończy, ale prawdą jest, że nasza skończyła się w wyjątkowo paskudny sposób. Zawaliła obrona, środek pola, atak... Wiadomo, mecz padlina. Ale żeby zaraz zwalniać połowę składu? Trenera? A co jak po tej porażce znowu pociągniemy 10 zwycięstw? Co wtedy będziecie pisali? Kogo zwalniali? Wczoraj, podczas meczu nie dało się już tych komentarzy o Martialu czytać. Chłop jest słaby w tym sezonie i wszyscy o tym wiemy. Naprawdę trzeba na ten temat walić 200 identycznych komentarzy pod newsem? Znudził się Martial, to wzięliście się za De Gee, kompletnie ignorując okoliczności, w jakich padły wczorajsze bramki. 3/4 z was jest na tej stronie tylko po to, żeby poprzed meczami, w trakcie i oczywiście po, wylewać swoje frustrację. Tragedia.
» 28 stycznia 2021, 15:45 #465
Lingardiho9: To są albo sezonowcy albo kibice innych zespołów.
Mam wrażenie, że Ci sami ludzie, którzy już ogłaszali , że praktycznie zdobyliśmy mistrzostwo ligi teraz po jednym potknięciu zwalniają trenera + Martial OUT, Maguire OUT, Bruno OUT, Telles OUT, Rashford OUT. Wszyscy OUT!!
» 28 stycznia 2021, 15:50 #464
wielkifanMU: Ehh gościu końcówkę tego sezonu de Gea zepsuł. W tym sezonie już kilka meczów.
Ale ma overall w FIFIE niezły co? Więc go bronimy.
» 28 stycznia 2021, 15:53 #463
mikiartur: Po meczu z Arsenalem to będzie dopiero syf. W jedną albo drugą strone. Jak wygramy to wszyscy będą piać i się śmiać z k.com itd a jak przegramy to będzie zlot z k.com i naszych jak to ujął wyżej lingardinho sezonowców itd
» 28 stycznia 2021, 15:55 #462
BNK: Uderz w stół... i już się pojawia pierwszy frustracik.
» 28 stycznia 2021, 15:55 #461
BNK: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 16:02

Jak nie daj Boże, w sobotę przegramy, to połowa z nich pewnie bany wyłapie.
» 28 stycznia 2021, 16:01 #460
KalinaRIP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 16:52

BNK
Zgadzam się z Tobą w 100% w tym co piszesz, podziwiam Cię w ogóle że to robisz, mi się szczerze mówiąc odechciewa nawet czytać komentarzy pod tym newsem, jedno wielkie szambo wylewane przez w głównej mierze chyba sezonowcow bo nie wiem jak to inaczej nazwać. Martial nie raz pokazywał że potrafi, jest w tym klubie, nie ma nikogo innego w jego miejsce więc zamiast pisać ciągle to samo sklejcie D upy i kibicujcie żeby się chłop odblokował.
» 28 stycznia 2021, 16:50 #459
PogbaKingOfMANU: Ludzie, po co ta załamka. A to pierwszy raz ograliśmy kogoś z topki, by potem wtopić ze spadkowiczem? Gdzieś widziałem statystyki że 1/4 golów Sheffield ma właśnie z nami. Ale taki kubeł zimnej wody na głowę może da niektórym do myślenia (mam na myśli kibiców, u graczy przynajmniej w wypowiedziach widać jeszcze ten dystans) i skończy się dopisywanie punktów przed pierwszym gwizdkiem. Wyniki mamy, więc teoretycznie wszystko super, ale praktycznie gra wciąż pozostawia wiele do życzenia, nie ma tej stabilności. Jak kiedyś pisałem, grą z kontry czy poszczególnym przebłysku osobowości daleko się nie zajedzie, nie zawsze da się dogonić wynik, czy na farcie wygrać jedną bramką, rywale prędzej czy później to rozpracują lub trafi się gorszy dzień. Ta ekipa jest w budowie, wciąż jest wiele pracy, to nie jest moment by mówić z jakąś nadzieją czy pewnością na mistrzostwo. Wnioski, praca i idziemy dalej!
» 28 stycznia 2021, 15:28 #458
Litosci: Nawet 1/3 bramek strzelona przeciwko nam :) Wczoraj pisałem, ze 1/4, ale nie sądziłem, ze aż tak mało nastrzelali.
» 28 stycznia 2021, 15:52 #457
HarryBrown: Załamka nie jest z powodu przegranej bo to jest tylko i aż sport. Ale chodzi o sposób w jaki to się stało. Oni ten mecz oddali za darmo. Grali bez zaangażowania i ambicji. To był jeden wielki pokaz niechlujstwa i braki chęci przynajmniej ze strony kilku graczy.
» 28 stycznia 2021, 20:02 #456
DailySmoker: Ale tu jest sezonowców łohohooo:D
» 28 stycznia 2021, 14:45 #455
wider: z tak grającą ofensywą i defensywą to ciężko będzie walczyć z City o mistrza
» 28 stycznia 2021, 14:45 #454
wielkifanMU: @BNK
,,Odpisałbym Ci, po czym to stwierdzam, ale nie będę się wdawał w dyskusję z kolejnym krzykaczem o poziomie kultury magika"

Wiem po czym to stwierdzasz, po overallu z FIFY, już cię przejrzałem.
» 28 stycznia 2021, 14:40 #453
BNK: No i miałem rację. Dyskusja z tobą to strata czasu.
» 28 stycznia 2021, 15:37 #452
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 14:38

Witam

Moje przemyślenia się sprawdziły, brałem pod uwagę taki scenariusz przed meczem. Można wygrać z Liverpoolem a później przegrać z ostatnia drużyna tabeli? Tak,można

Arsenał Norwega nie odpalił tak jak wielu tutaj miało nadzieje, zdesperowane Szable nie miały nic do stracenia, albo kolejna porażka albo kolejna porażka...a tu nagle plan zadziałał. Zaangażowanie w grę zawodników Sheffield zrzuciło mnie z drabiny gdy rozbierałem choinkę . Sprytne przepychanie chudego Hiszpana w bramce było asem w rekawie. Bezradny atak United oraz smutna twarz Martiala, uświadomiły mi ze brakuje im plusów dodatnich takich jak zaangażowanie w grę oraz gryzienie trawy jak Leicester w mistrzowskim sezonie. Fala na której lisy wtedy płynęły była potężna i szła jak tsunami a fala United roztrzaskała się wczoraj o skały Sheffield. Nadchodzący mecz z Arsenalem który włączył się do walki o top4 będzie kolejnym sprawdzianem dla obu drużyn. Rewanż obu trenerów na sali gimnastycznej przy stole od pokera, kto wyciągnie asa z rękawa? Kto kogo rzuci na matę? Już niedługo przekonamy się jakie wnioski wyciągnął Norweski Killer oraz zawodnicy z wczorajszej porażki. Czy rana od szabli szybko się zagoi? Czy United wróci na ścieżkę prowadząca do skarbu jakim jest puchar PL? Walka piratów z Brytyjska flotą trwa w najlepsze ale tylko jeden okręt zdobędzie skarb. Czy to będzie United? Czy może któraś z innych drużyn sprzątnie go z przed nosa diabelskim bestiom?

Pozdrawiam
» 28 stycznia 2021, 14:34 #451
24MALY242: Gra się nie klei, a Ole siedzi i nie reaguje, Mata powinien wejsc około 70 minuty, poza tym dobrze grający Mason schodzi, a beznadziejny Martial czy Rash zostają. Ole musi wyciągnąc wnisoki i posadzić Martiala, a zmiany na 8 minut przed końcem czym mają służyć...??
» 28 stycznia 2021, 14:28 #450
Lingardiho9: a zmiany na 8 minut przed końcem czym mają służyć...?? - zmianie wyniku
» 28 stycznia 2021, 14:31 #449
tom93: To to wczoraj zaserwowal nam Ole czyli jego jakikolwiek brak reakcji na boiskowe wydarzenia bardzo zle o nim świadczy i chcac niechcac podkopuje zaufanie co do jego warsztatu trenerskiego. Przegrywamy, gramy haniebnie, on noga na nogę. W przerwie posyla tradycyjnie na rozgrzewke i dalej noga na noge. Nagle przeblysk maguirea i gol. On dalej noga na noge. Ale mimo to obraz gry sie nie zmienia, i nic nie jest potrzebne, bo skoro olek sie w szatni na cos umowil to tak ma byc i nie trzeba podpowiadac pilkarzom ze swojego boxa. Nagle okazuje sie (no kto by przypuszczal) że rezultatem nie zareagowania na boiskowe wydarzenia jest dostanie w 74 drugiej bramki. No ale w czym problem. Przeciez dalej wszystko idzie zgodnie z planem. Jak go widzę w takich sytuacjach to krew sie gotuje w czlowieku bo facet zachowuje sie jak totalny amator. Moze gdyby kibice byli na stadionie to by mu podpowiedzieli. Ja nie wiem..trenowac tak wielki klub i takie akcje odwalac. Mowimy że pilkarze zagrali fatalnie. Zgoda. To byl haniebny występ. Ale trener również dolozyl bardzo duzo od siebie by tego meczu nie wygrac. Na wlasne zyczenie. I on bedzie mowil na konferencji że nie znalezli recepty na zespół po ktorym każdy przejezdza sie jak walec w tym sezonie.
» 28 stycznia 2021, 14:13 #448
Lingardiho9: Ty się ciesz, przynajmniej w końcu mogłeś coś napisać, bo miałeś biedaku długi okres , kiedy nie mogłeś skrytykować Solskjaera i dać upust swojej frustracji.
» 28 stycznia 2021, 14:19 #447
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 14:25

Śmieszą mnie takie komentarze, trener drużyny grającej w najwyższej lidze w Anglii ma mówić piłkarzom co mają robić, bo przecież pierwszy raz w piłkę grają i nie wiedzą, że trzeba bramkę strzelić. Normalnie Ole wychodzi i krzyczy "ej Marital weź strzel bramkę" i Martial strzela hattricka xdddd
» 28 stycznia 2021, 14:24 #446
mikiartur: Naprawdę czepiasz się tego że sobie siedzi na ławce a nie lata wzdłuż linii autowej? Przecież nie każdy to musi być jak Klopp Guardiola Bielsa itd. ? Ja rozumiem że można krytykować Ole albo piłkarzy ale takich rzeczy krytykowanie to przesada. A jak Cię to tak wkurza to po prostu nie oglądaj meczów bo Ole taki jest i tak będzie się zachowywał do końca swej kadencji jako nasz trener.
» 28 stycznia 2021, 14:27 #445
devilek777: Po to ma fotel, żeby sobie siedział. Na 100% więcej widzi w monitorku niż na żywo.
» 28 stycznia 2021, 14:32 #444
Lingardiho9: Panowie, dajcie chłopakowi nacieszyć się chwilą. To jest jego 5 minut, może teraz sobie w absurdalny sposób pokrytykować Solskjaera i żyć w tym swoim wyimaginowanym świecie, w którym jest ekspertem piłki nożnej.
Po meczu z Arsenalem znowu się schowa do swojej norki z nadzieją, że być może już nie długo będzie mógł znów z niej wyjść.
» 28 stycznia 2021, 14:34 #443
devilek777: Jeśli przyciśniemy Arsenal od początku, to nie będą mieli nic do powiedzenia. Za każdym razem kiedy wrzucamy wyższy bieg gramy pięknie. Chlopaki dostaną reprymendę i zmotywują się podwójnie.
» 28 stycznia 2021, 14:06 #442
Cieniu: Manchesterku United mój kochany i tak Cię kocham nawet jak przegrywasz.
» 28 stycznia 2021, 13:48 #441
MadBuzzer: No niestety kolejne lata będą takie jak wcześniej. Walka o TOP4. Krew mnie zalewa jak widzę brak zaangażowania u ludzi, którzy zarabiają, kopiąc piłkę,w tydzień tyle ile niejeden z nas nie zarobi przez 20 lat swojego życia. Śmieszą mnie porównania naszych graczy typu Rash czy Greenwooda do Ronaldo czy Messiego. Oni nawet koło nich nie stali i nigdy nie staną. Rash ma talent, Mason nawet większy. Ravel też mial, Cleverley swego czasu był porównywany do Scholesa, Macheda, Quaresma, można by wymieniać w nieskończoność. Oni prędzej mają szansę na dołączenie do tego grona niż do grona piłkarzy walczących o złotą piłkę. Tak jak Mason jest jeszcze młody tak Rash ma ponad 23 i gość stoi w miejscu, a nawet porównując to z poprzednim sezonem to się cofa. O Martialu to nawet nie ma co wspominać bo gościu zasługuje na szybki transfer z tego klubu. Nasza obrona to również komedia z Maguirem na czele. On jest co najwyżej poprawnym obrońcą i nie widać, żeby kiedykolwiek wskoczył na wyższy poziom. Do momentu kiedy nasza obrona nie będzie monolitem możemy pożegnać się z jakimkolwiek mistrzostwem. Będziemy się tułać na miejscach 2-5. Liga mistrzów to faza grupowa i powrót do LE. Ole też się musi ogarnąć bo te jego decyzje personalne Plus reagowanie na wydarzenia na boisku wolą o pomstę do nieba
» 28 stycznia 2021, 13:41 #440
devilek777: Opanuj się, przed wczoraj było mistrzostwo a dziś już walka o top 4? Mamy drugie miejsce, pkt stary do obecnego lidera. Jeszcze wszystko może się zdarzyć.
» 28 stycznia 2021, 13:46 #439
MadBuzzer: Akurat ja nie zaliczałem się do tego grona hurra optymistów ;). TOP4 W zamyśle miejsca 2-4 biorąc pod uwagę negacje jakichkolwiek szans na mistrzostwo ;)
» 28 stycznia 2021, 13:50 #438
devilek777: Jeśli potrafiliśmy być na pierwszym miejscu, po połowie sezonu, to jesteśmy w stanie zawalczyć o mistrza.
» 28 stycznia 2021, 13:55 #437
mikiartur: Dlaczego ty albo inni nie wypowiadają się tak po każdym meczu a tylko po tych co przegramy. Z twojej wypowiedzi wynika że oni nie grają padaki 1-2 mecze tylko cały sezon. Więc dlaczego nie piszesz tego co mecz a tylko wtedy kiedy przegramy?
» 28 stycznia 2021, 13:58 #436
Lingardiho9: o patrz, kolejny uciekł ze szpitala.
» 28 stycznia 2021, 14:39 #435
kckMU: Tak szczerze to ewidentnie Freda brakowało. Przy tej drugiej bramce to już parodia obronna na stojąco. On na pewno by się tam wślizgnął gdzie trzeba.
» 28 stycznia 2021, 13:18 #434
is200second: Fred powinien grać w każdym meczu bo jest poprostu mega mobilnym piłkarzem. Ale trener stwierdził że trzeba rotować składem tylko totuje piłkarzami którzy grają mało to co to za filozofia? Ja go nie rozumiem czasem.

To samo tyczy się wystawienia Tuanzebe? Kto mu podpowiada takie idiotyczne pomysły? Mamy jakąś tam fajna serię wiadomo że będzie ciężko przeciwnik zamknie się na własnej połowie i będzie liczył na stałe fragmenty i od biedy jakąś kontrę i musi być w obronie pełne skupienie.

Druga sprawa to zmiany. Z całym szacunkiem dla Bruno bo gość jest mega grajkiem ale ta jego już notoryczna niechlujność. Ja rozumiem Martial bez komentarza ale dla mnie Fernandes do zmiany po pierwszej połowie i za niego Mata, bo jest piłkarzem o lepszym panowaniu nad piłka w takim gąszczu. I o tego mate mi było bardzo przykro bo był taki moment gdy się grzał i Ole go odwołał. Strasznie był zawiedziony.

Coraz bardziej mam wrażenie że o ile gramy lepiej o tyle w tych kluczowych momentach tych momentach gry już o stawkę gdzie presja gdzie to skupienie i ambicja już gra pierwsze skrzypce Solskjaer nie podoła.
» 28 stycznia 2021, 13:37 #433
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 13:58

Co Ty pieprzysz? Jakie kluczowe momenty? To był kluczowy moment? Mecz z najgorszą drużyną w lidze? Potrafiliśmy się zmotywować na Liverpool, na PSG, na Lipsk, będąc na przegranej pozycji. To właśnie wtedy potrafimy zagrać najlepiej, będąc pod ogromną presją. Wychodząc z pozycji faworyta nie potrafimy się odpowiednio skoncentrować. To właśnie wtedy kiedy Ole był na jedną nogą poza klubem, potrafił wszystkim zamknąć buźki. Odwracaliśmy losy spotkania wiele razy, budowanie drużyny to proces.
» 28 stycznia 2021, 13:53 #432
is200second: Taa i stąd te przegrane półfinały :D
» 28 stycznia 2021, 14:08 #431
nieeeeeeee: Wiesz że są tylko 3 zmiany a ja się naczytałem że po pierwszej połowie trzeba Tellesa, Bruno Martiala, Greenwoda, Rashforda, Tuanzebe ściągnąć.
» 28 stycznia 2021, 14:10 #430
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 13:14

Ciężko się gra jak przeciwnik w 11 stoi w polu karnym, a później na farcie strzela bramkę. Oczywiście pomijając, że wszyscy wczoraj zagrali słabiutko. Dla Martiala na tę chwilę nie ma miejsca nawet na ławce, pomimo sympatii do Francuza.
» 28 stycznia 2021, 13:11 #429
84cantona7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 13:17

Masz rację ale w takim razie po co w pierwszym składzie grał powolny Matic? Wytsraszony Tuanzebe, który piłki nie potrafi wyprowadzić. Pogba ustawiony jakoś defensywnie. Z przodu tylko Bruno, dwóch piłkarzy bez formy i atrapa piłkarza w postaci Martiala.
» 28 stycznia 2021, 13:15 #428
devilek777: Nie mam pojęcia po co Matic, który jest naszym najsłabszym pomocnikiem. Tuanzebe jeszcze można zrozumieć, miał wczoraj pecha, z obrony wczoraj Telles zagrał najgorzej.
» 28 stycznia 2021, 13:28 #427
kujawa: Rotacja, mowi wam to coś? I kiedy jak nie w taki meczu ? A że nie można na nich liczyć o druga sprawa
» 28 stycznia 2021, 13:33 #426
84cantona7: No rzeczywiście VDB albo Mata są kosmicznie zmęczeni sezonem żeby zastąpić Rasha lub atrapę piłkarza.
» 28 stycznia 2021, 15:44 #425
lipeklukas: Mnie zastanawia jedna rzecz, mając brak wykończenia naszych napastników, mamy najwiecej bramek strzelonych wraz liverpoolem.
Zaś z najdroższą obronę, niby klasowych obrońców, tracimy bramek tyle co spadkowicze.
Najgorsze, że te bramki padają ze stojącej piłki z rogu czy wolnego, gdzie jest czas żeby się ustawić i pokryć i wybić lub po kuriozalnych amatorskich błędach. Jeśli obrona nie ogarnie się to i bramkarz nie pomoże. Przód również jak strzelasz bramki, a koledzy z tylu robią takie kwiatki jak wczoraj przy drugim golu. Tak stracona bramka podcięła by skrzydła chyba każdemu. Także trzeba się skupić na obronie bo jakaś bojaźliwa jest i to dzięki nim nie mamy obecnie 50pkt.
» 28 stycznia 2021, 13:03 #424
mikiartur: Właśnie tu jest jakis mega problem. Bo nasi nie tracą goli po jakiś zespołowych akcjach kombinacyjnych albo z ataku pozycyjnego. Tylko albo stąłe fragmenty albo jakieś indywidualne błędy naszych graczy.
» 28 stycznia 2021, 13:28 #423
DevoMartinez: Niektóre zespoły ewidentnie maja plan wrzucać piłkę w piątke na DDG ze stałych fragmentów. Już w tym sezonie ktoś tak grał z nami. Po tym meczu pewnie jeszcze częściej będą takie głębokie wrzutki. My mieliśmy skład z dwoma DM i szybkim atakiem jakbyśmy grali z kimś ofensywnie usposobionym na którego trzeba się bronić i grać z kontry. No nie wypaliło.
» 28 stycznia 2021, 14:36 #422
mcscotyy: szkoda, że Grealish podpisał umowę do 2025, Aston Villa może krzyknąć ile chce za niego a poniżej 80mln nie zejdą, a teraz to bez PS i LS gramy, sam Cavani na spółkę z Bruno i Pogbą nie wygrają.
» 28 stycznia 2021, 13:00 #421
DaredevilUtd: Jak do początkowej 11 nie mogę mieć zastrzeżeń, bo rotacja jest ważna to tu
Jest

youtu.be/wXG9b4srwEE

Idealny przykład, dlaczego to Martial i Matic powinni być zmienieni w 60 min. Ole przegrał męcz poprzez złe zmiany dokonane za późno.
Pytanie czy wyciągnie jakieś konsekwencjie, czy będzie dalej gral 90min powolnym Maticiem i największym leniem w historii klubu.
» 28 stycznia 2021, 12:42 #420
Pezet: W tym meczu aż się prosiło aby Mata z Bruno i Donnym mogli pograć klepkę . Mata na rywala który się zamyka na 30-40 metrze jest idealny
» 28 stycznia 2021, 12:48 #419
DaredevilUtd: Po 1 połowie, aż prosiło się o zmianę Maticia i Martiala. Telles też nie gral dobrze w ataku nic nie dawal I większość akcji przechodziła, przez ABW i Greenwooda. No i ten pechowy Tuanzebe, kartka bo głupim faulu, później gral solidnie i pechowy samobuj.
» 28 stycznia 2021, 12:53 #418
duxTomek: Trzeba od nowa zbudowac blok defensywny czyt. wywalic Maguire'a, Lindelofa i kupic naprawde solidnych zawodnikow bo to jest kuriozum co wczoraj zagrali. I Tuanzebe musi dostawac minuty. On z Baillym mogliby byc bardzo dobra para stoperow ale kogos trzeba miec w zapasie gdyby ktoremus sie prad wylaczyl. Skrzydel tez potrebujemy bo bez tego to z naszego beznadziejnego grania na sciane Martiala i Rashforda bedzie nic. I troche odwagi i jakosci w srodku. Mam wrazenie ze u nas zabrania sie 3 rzeczy: poprowadzic pilke w przypadku pomocnika - dlaczego zaden nie wezmie na siebie gry i nie podejdzie z pilka do pola karnego przeciwnika? Druga sprawa to strzaly - dlaczego zaden nie strzela z daleka? Nie cwicza tego czy o co chodzi? Jeden normalny Greenwood ale to pewnie w rok zacznie grac jak Martial jesli nic sie w klubie nie zmieni. Trzecia rzecz - to bezsensowne kopanie Maguire - Matic - AWB kiedy przegrywamy. Ludzie im sie nie chce czy jak?
» 28 stycznia 2021, 12:32 #417
Pezet: Nie uważam ze wczorajsza porażka to wina Davida . Zagraliśmy taka kupę ze to byłoby nie fair . Ale on jako bramkarz wgl nie potrafi zorganizować gry obronnej . Te bramki stracone wczoraj to kuriozum .
A najlepsza była sytuacja gdzie leciała piłka w nasze pole karne , David krzyczy moja i Maguire ja wybija głowa na oślep . O czym to świadczy ? Oni sobie nie ufają nawzajem ? No tak to się solidnej defensywy nie zbuduje
» 28 stycznia 2021, 12:15 #416
rreddevilss: Najsmieszniejsze jest to ze De Gea jest u nas 10 lat a ja za kazdym razem musze drzec przy dosrodkowaniach bo gosc boi sie wyjsc na 5 metr! I tez nie przesadzajcie ze wylewy w obronie was dziwia, przeciez w tym sezonie mielismy ich multum, mamy srednia/slaba obrone, świetna pomoc i slaby atak a mimo to udalo im sie duzo osob nabrac, ja tez wierzylem w mistrzostwo, ale mialem a tylu glowy ze wiele wygranych bylo z przypadku i na farcie i takie sa fakty, na chlodno analizując brakuje nam 3/4 zawodnikow konkretnych umiejetnosciami jak Bruno czy forma jak Shaw by walczyc o cos powaznego, nam brakuje 2 klasowych obroncow DM z prawdziwego zdarzenia za Matica, konkretnego prawego skrzydla i konkretnej 9 bo nie wiem jakim cudem Martial jest u nas podstawowym napastnikiem a do tego mamy nie rownych Rashforda, Greenwooda i czasami Pogbe, boli ta porazka lekcewazaca wczoraj, ale fakty sa takie ze 2-3 miejsce max to nasz sufit obecnie
» 28 stycznia 2021, 12:05 #415
IntruZ9: Mecz do zapomnienia,taka jest piłka...nie wiem jak wy ale ja na martiala nie mogę patrzeć...jego język ciała jest tragiczny, zaangażowanie...66 minuta-:tony zagrywa pass do cavaniego (finalnie niecielnie,z czego idzie kontra) martial rozkłada ręce w swoim stylu i stoi!! Bruno goni sprintem za gościem od 16 do 16 i robi piękny wślizg!...
» 28 stycznia 2021, 12:04 #414
ruffnecky: Widzisz co chcesz widzieć, od kilku meczów Martial tyra w obronie więcej od Rasha i Greenwooda, a i Bruno zdarza się olewac defensywę
» 28 stycznia 2021, 12:10 #413
Pezet: A martialowi nie ? Co ty chłopie opowiadasz . Za samo marudzenie i strojenie fochów do Shawa w meczu z fulham nie powinien przez 3 mecze z ławki wstać
» 28 stycznia 2021, 12:16 #412
QUEBON: Dobrze ruffnecky że wróciłeś. Tęskniłem.
» 28 stycznia 2021, 12:31 #411
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 12:36

Rufnecki nie rozmieszaj mnie ty naprawdę jesteś taki...? Czy jednak trolujesz? Obejrzyj najpierw jaki kolwiek mecz później komentuj. Tu masz swojego tyrającego Marsjanka :)
youtu.be/wXG9b4srwEE
youtu.be/wXG9b4srwEE
» 28 stycznia 2021, 12:36 #410
mordynator: Rufi ale żeś dowalił tera
Tak tyrał że jak stracił piłe to se wracał truchcikiem kiedy Sheffield nam drugą bramke strzeliło.
» 28 stycznia 2021, 12:43 #409
IntruZ9: Nie nie nie,ja tego nawet nie skomentuję :d chciałbym ale po prostu nie umiem
» 28 stycznia 2021, 14:50 #408
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 16:04

Wasz problem, idealnie wpisujecie się w pomeczowe oceny na DP zawyżane lub zaniżane za nazwiska :) wymachującego łapami Cavaniego też nie widzieliście, czy może w tym sezonie machający łapami Cavani jest ok, zaś Martial passe? ;)
Nie zmienia to faktu, że w ostatnich meczach najmniej w obronie tyra skrzydłowy Rash, czy przez urazy to inna kwestia...
» 28 stycznia 2021, 16:02 #407
BajtiMU: W meczu z Fulham czułem taki wewnętrzny spokój,mimo szybko straconej bramki.W wczorajszym meczu było zupełnie odwrotnie.Nie wiem z czego to wynika i ale widzę,że wielu użytkowników czuło podobnie.Jakby tego meczu nie dało się wczoraj wygrać.Fakt,że sędzia był beznadziejny (liczyłem,że nowa twarz zaprezentuje się pozytywnie ale nici z tego) to My byliśmy jeszcze bardziej beznadziejni i to nie jest rzecz jasna żadnym usprawiedliwieniem.Prędzej czy później taki mecz wręcz musiał przyjść.Każdy jeszcze pogubi punkty i to nie raz,w tym oczywiście również i My.Druga stracona bramka to po prostu jakiś kryminał.Spójrzcie przede wszystkim na zachowanie Martiala od początku tej całej akcji szabelek,no kpina.Mam dość tego zawodnika a Marcus jak nie zmieni swojego podejścia to za chwile będzie podążał w kierunku Martiala.Chyba największy zarzut jaki mam do Ole to ściągnięcie Masona na rzecz Martiala w tym meczu.Gramy dalej ;)
» 28 stycznia 2021, 11:51 #406
Pierun: Na Kanonierach już pojawiają się głosy, że są faworytami w meczu z nami :)
Chyba ktoś dawno nie zaglądał do tabeli.
» 28 stycznia 2021, 11:27 #405
18lech2804: U nich w ogole panuje jakas pewnosc ,ze Arteta>Solskjaer . Kwestia czasu jest jak nas przegonia w tabeli. Ole nic nie ugra wuefista z fartem,ktory sie skonczy.
» 28 stycznia 2021, 11:33 #404
BajtiMU: Nawet ten mecz z nimi nie będzie jakimś wyznacznikiem tylko tak naprawdę tabela i wyniki po zakończeniu sezonu.Dlatego jakakolwiek przepychanka nie ma w ogóle sensu.
» 28 stycznia 2021, 11:39 #403
ax1d: No i dobrze. Im bardziej przeciwnik wierzy, że nas ogra, i im mniej broni całą drużyną, tym lepiej dla nas. Paradoksalnie dziś chciałbym, żebyśmy zawsze byli underdogami, a przeciwnicy na nas "siadali", bo właśnie wtedy gramy najlepiej i ugrywamy najwięcej.
Jeśli Arsenal wyjdzie po zwycięstwo i będzie grał wysoko, to jestem spokojny o wynik.
» 28 stycznia 2021, 11:51 #402
roshen14: w tej chwili oglądam tabelę i widzę, że Arsenal traci do was 10 punktów. Z tym że wy gracie najlepszy sezon od kilku lat a Arsenal gra najgorszy w historii. Ponadto w ostatnich latach nie udało wam się z nami wygrać, więc nie wiem skąd u was taki hurraoptymizm przed meczem na Emirates? ;) ja się nie nastawiam na komplet punktów, ale mam cichą nadzieję, że uda się coś ugrać w tym meczu. Jak nie 3 to 1 też będzie ok ;)
» 28 stycznia 2021, 12:03 #401
DevoMartinez: Wygraliśmy z afc w 2019. Potem 3 porażki i remis. Nie obstawiałbym, że ten trend się utrzyma, każdy mecz to nowe rozdanie.
» 28 stycznia 2021, 12:19 #400
BNK: Patrząc zupełnie obiektywnie, to są faworytem. Wystarczy sprawdzić jaki mamy z nimi bilans w ostatnich latach.
» 28 stycznia 2021, 12:31 #399
xarsfanx: Nie ma co gdybać, można pompować balon, będą większe emocje, ale wiadomo jaka range mają mecze Arsenalu z Utd. Bez względu na formę czy pozycję powinno być nerwowo dla obu stron.
» 28 stycznia 2021, 12:33 #398
rizx: 10 punktów w połowie sezonu to niby mało? Ma być 50? Z tym najgorszym sezonem w historii też bym się tak nie rozpędzał, bo ostatnio złapali wiatr w żagle, a komentarze o spadku (również od ich własnych kibiców) po 10 kolejkach to żart, szczególnie w tak dziwnym sezonie. Jeśli ten sezon jest najlepszym sezonem od lat United, to faktycznie pokazuje, że od lat również jesteśmy w dołku i dopiero powoli zaczynamy z niego wychodzić, o czym zresztą wiele osób mówiło
» 28 stycznia 2021, 12:45 #397
PR1OR: aż nawet się cieszę, że nie oglądałem tego meczu... bo założyłem z góry, że to formalność wygrać z drużyną której się od początku sezonu nie układa i to jeszcze u siebie... a tu proszę ManU potrafi zaskoczyć niestety negatywnie :(
» 28 stycznia 2021, 11:26 #396
18lech2804: Jakby szukac na sile plusow he to po tej porazce chkopaki zejda na ziemie.
Wyjda na Arsenal zmotywowani i z mysla ze w tej lidze trzeba zasuwac ,zeby wygrac a nie wymieniac podania na stojaka. Za bardzo urosli w piorka zimny prysznic sie przyda lepiej z szablami niz Arsenalem.
Mecz z Arsenalem bede ogladal z kuzynem kibicem armatek nie moga zagrac jak wczoraj bo mi wstyd bedzie hehe
» 28 stycznia 2021, 11:23 #395
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 11:02

Martial to taki chłopak bez ambicji, charakteru, ponury chłopiec który stroi fochy jak coś mu nie pasuje, nigdy za nim specjalnie nie przepadałem jeśli mam być szczery, ani to jakiś specjalny skrzydłowy bo taki Grealish to go zjada z butami, ani to tym bardziej 9 bo żaden z niego lis pola karnego, gra na siłę bo jaką on niby ma konkurencje w składzie.. Dannego fasta Jamesa? hah, Rashford też mnie niepokoi, już pisałem kiedyś, że on strasznie dużo sytuacji marnuje, mecz z Arsenalem będzie bardzo trudny, bo właśnie wczoraj obnażyliśmy swoje słabości, obniżyliśmy swoją pewność siebie i tym samym mogą nas pocisnąć i z 13 pkt przewagi nad nimi które mogłby być nagle może zrobić się 7pkt, kiespko.
» 28 stycznia 2021, 11:01 #394
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 11:21

I zobaczysz ze wyjdzie w 1 składzie na Arsenal . Cavani bedzie znow na ławce tak samo jak w meczach z Liverpoolem .
» 28 stycznia 2021, 11:21 #393
Anhel: Strzelił w zeszłym sezonie 20 bramek pamiętaj o tym bo zaraz Ci o tym przypomną fanboye Martiala
» 28 stycznia 2021, 11:35 #392
Tokuhei: dlabigt23 - W pucharze Cavani grał od początku, a Martial był na ławce. Przypuszczam, że Martial grał teraz, żeby Cavani mógł wejść w sobotę. Na dziewiątce dzieli ich przepaść..
» 28 stycznia 2021, 11:35 #391
ax1d: Skład był dobry i uzasadniony. Czepianie się rotacji w meczu z najsłabszą drużyną w lidze (i w historii ligi) jest głupie. Wybór był całkowicie uzasadniony. Telles za Shawa, który ostatnio grał nam wszystko i był ciągle najruchliwszy na boisku. Matic jako samodzielny DM. I w zasadzie tyle. Wyszliśmy Rashford, Martial, Greenwood, a za nimi Bruno i Pogba. Więc pisanie o złym składzie jest głupotą. Nie licząc obrony, wyszliśmy najsilniejszym składem. A w takim meczu z takim przeciwnikiem, gdzie pewnie 99% z nas absolutnie nie wyobrażało sobie stracenia dwóch bramek, danie odpoczynku dwóm podstawowym obrońcom nie jest niczym niesamowitym. Raczej nikt z nas nie oczekiwał, że będziemy się bronić.
Zmiany były mądre, chociaż za późno. Wściekłem się, kiedy zszedł Mason zamiast Martiala, ale w sumie w teorii ma to sens, bo Martial chyba najlepiej u nas prowadzi piłkę blisko przy nodze, może gdzieś się wcisnąć, ugrać choćby jakiś wolny. Niestety wczoraj (znów) mu się nie chciało, ale w teorii zmiana miała sens. Nie wypaliła. Ja też zmieniłbym Martiala zamiast Greenwooda, ale nie można twierdzić, że była bez sensu. Shaw za (miernego) Tellesa to dobra zmiana. Luke robi największy wiatr, jest też dużo solidniejszy z tyłu, a Telles jest po prostu słaby. Umie wrzucać i to w zasadzie tyle. Z tyłu jest momentami wręcz komiczny. Dodatkowo zejście Tuanzebe oznaczało, że przeszliśmy na 3 AWB-Matić-Maguire z tyłu, Shaw grał wyżej, więc przesunęliśmy się bliżej bramki przeciwnika, żeby zniwelować ich obronę całą drużyną. Niestety nie wyszło, ale pomysł był dobry. VDB dużo biega, więc miał większą szansę na zagranie czegoś niż np. Fredominay. Niestety chłopak jest kompletnie bezużyteczny. Nawet jak znajdzie się w dobrym miejscu, to nie przyjmie, straci albo wykombinuje inną głupotę. Nie miałem co do niego dużych oczekiwań, ale nawet te niewielkie póki co zawodzi w pełni. Podwójna zmiana była za późno i to jest wina Ole.

Zagraliśmy bez zaangażowania, licząc, że mecz sam się wygra, a zaraz Arsenal. I tak się zastanawiam - z jednej strony pewność siebie jest ważna i dobra, ale z drugiej szlag mnie trafia, jak w 85 minucie przegrywając, obrońcy klepią sobie piłkę pomiędzy sobą na linii środkowej, jakby myśleli "eee, gramy swoje, to na pewno ugramy". I do boku, i do tyłu, i do boku, i do tyłu. W czasach SAFa leciała laga za lagą, żeby coś z tego wyrzeźbić, zbliżyć się do bramki rywali, może jakiś wolny, może rożny. A teraz klepiemy, spokojnie, do tyłu, wszerz...

Niestety, przy niskim bloku przeciwnika jesteśmy bezzębni. Po prostu nie mamy kim grać takiej piłki. Mamy skład wręcz stworzony pod grę na przestrzeni i z przeciwnikami, którzy chcą grać w piłkę. Dokładnie to pokazał poprzedni mecz z Liverpoolem. Dlatego w poprzednich sezonach ogrywaliśmy regularnie czołówkę, a wtapialiśmy z dołami tabeli. W dwóch poprzednich meczach to wróciło. I nie zdziwię się, jak z Arsenalem też wygramy, bo oni po naszym blamażu i ich wygranych będą chcieli grać i wygrać. Natomiast jak przeciwnik wystawia 8 obrońców, to nie ma kto grać. Gramy hokejowy zamek, a później przeciwnik wybija, przejmujemy i tak w kółko. Zero ruchu, zero biegów prostopadłych, zero klepki, zero jakiegoś przepychania, zero rozsądnych strzałów zza pola karnego... To jest nasza najsłabsza strona i to trzeba rozwiązać.

Sędziowanie było absurdalne. Przy pierwszej bramce dla nich to jest 100% wolny. Gość przepycha De Geę, który zamiast wyskoczyć do góry, leci do przodu. Przez to jego ręka jest niżej od głowy napastnika (!!), a później wiadomo. Przy pierwszej bramce dla nas kwestia sporna. Piłka była niemal idealnie na linii 5 metra, bramkarz niby w polu, Maguire poza. Można gwizdnąć lub nie, ale po bramce dla nich dla nas też jest to 100% gol. Kpiny. Nie wiem, po co jest ten VAR, skoro nie rozstrzyga takich kwestii. Lepiej mierzyć linię od rękawków, a w takich sytuacjach nabrać wody w usta.

Przegraliśmy z najgorszą drużyną w historii Premier League, więc nie ma na to żadnego usprawiedliwienia. Mam tylko nadzieję, że te wnioski i bolączki są skrupulatnie notowane, żeby je stopniowo eliminować. Zaraz gramy kolejny mecz i nie ma co się użalać, ale nie można też udawać, że to przypadek. Nie, to nie przypadek, tylko pewien powtarzający się schemat, który trzeba złamać, żeby wejść wyżej. Martial out, w jego miejsce napastnik do grania na małej przestrzeni i klepki. Albo dać Cavaniemu 2-letni kontrakt, sprzedać Martiala i walczyć o Haalanda. No i zastępstwo dla Matica. Plus życzyłbym sobie Hendersona do bramki, ale to chyba najmniej realne marzenie.
» 28 stycznia 2021, 10:57 #390
DevoMartinez: Właśnie na tak głeboko ustaiwone zespoły wychodzi się zawodnikami jak Mata czy VdB. Którzy rozklepią ich mimo zagęszczenia obrony w sektorach. Cóż Ole jak widać dalej się uczy.
» 28 stycznia 2021, 11:22 #389
ax1d: Z kim rozklepią? Mata i VDB mieli wyjść za Martiala i Rashforda? I sam Greenwood albo Cavani na przodzie? Wtedy mielibyśmy połowę mniej strzałów, a internet zwalniałby Ole, że wychodzi defensywnie na ostatnią drużynę, wystawiając jednego napastnika. W pomocy to i Bruno zagra klepkę. Problemem jest to, że nie ma z kim w napadzie, bo tam mamy sprinterów, a nie techników od gry na małej przestrzeni. I to nas cały czas ogranicza. Jak możemy grać swoje - jedni nazwą to kontrami, inni właśnie grą na wolnych przestrzeniach przy wysoko ustawionej obronie przeciwnika - to jesteśmy groźni i możemy ograć każdego. Jak nie możemy, bo przeciwnik broni 8 zawodnikami, to nie mamy ataku, który to rozbije.
» 28 stycznia 2021, 11:49 #388
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 12:06

Za Greenwooda Mata, za Matica van Beek. No faktycznie ultra defensywne ustawienie by było. Ten atak Rash Martial Greenwood to jest fajny jak ma miejsce, kontry, przejęcia piłki itp. W ataku pozycyjnym na jeden kontakt to tam tylko Martial może zagrać klepki.

I już masz 2 trójkąty do grania klepek: Martial/Mata/Bruno Bruno/Mata/van Beek.
» 28 stycznia 2021, 12:02 #387
ax1d: Aha, czyli żadnego defensywnego pomocnika? :D Przypomnieć Ci wynik? ;)
» 28 stycznia 2021, 12:03 #386
DevoMartinez: Van Beek grał na DM bodaj z Pogbą i robił swoją robotę. Jak trzeba to się podłączy i nawet zdązy wrócić. W przeciwieńśtwie do Matica. Serio czy mielibyśmy tego Matica czy nie to i tak posiadanie piłki byśmy mieli te 75% a Matic w destrukcji i tak nic nie zrobił i nie zapobieł bramkom. So?
» 28 stycznia 2021, 12:09 #385
ruffnecky: Devo Matic w destrukcji nic nie zrobił? Gdzie byłeś jak w pojedynkę zatrzymał kontrę szabel tuż przed naszym polem karnym?
» 28 stycznia 2021, 12:17 #384
DevoMartinez: No i? To to samo by zrobił ktoś inny. Albo i więcej. Pogba miał tyle samo odbiorów przechwytów co Matic. Zreszą whoscored ocena Matica 6,60 przy 7,50 Pogby mówi wiele. Bramkom nie zapobiegł więc wpływu wielkiego nasz nominalny DM nie miał. Za to wyprowadznanie piłki mieliśmy powolny i mozolne przez takich statycznych zawodników z tyłu.
» 28 stycznia 2021, 12:24 #383
ax1d: A to przepraszam. Ja to jeszcze nie widziałem meczu United, w którym VDB "robiłby swoją robotę".

Argument "i tak nie zapobiegł bramkom" może być uzasadnieniem do wywalenia w zasadzie każdego gracza, który był na boisku. Żaden nie zapobiegł bramkom, więc nie wiem, dlaczego akurat Matic Twoim zdaniem jest odpowiedzialny, skoro nie zawinił przy żadnej, natomiast kilka razy zrobił swoją robotę, na przykład w sytuacji wspomnianej przez ruffneckiego. Natomiast argument "to samo zrobiłby kto inny" jest już groteskowy. To po co Mata i VDB, jak przecież to samo może zrobić kto inny? Weź daj spokój.
» 28 stycznia 2021, 12:30 #382
DevoMartinez: Dobra widzę, że argumenty nie trafiają żadne. To tłumaczę jeszcze prościej: Matic to nominalny DM i wymaga się od niego destrukcji a zrobił tyle co Pogba nieogar w obronie. Do tego Matic jest mało ruchliwy przez co ciężko szybko przetrnasportowąc piłke od obrony. Ergo ruchliwszy zawodnik jak VdB dałby więcej tworząc opcje do szybkiej gry i pewnie tyle samo w obronie co Matic skoro nawet Pogba dał radę. A już Twoja bzdurna logika, że skoro de Beek może zrobić robotę Matica to po co Mata i VdB skoro ktoś inny może zrobić ich robotę nawet nie będę komentował. Najlepiej wstawmy Martiala na bramkę to zrobi robotę DDG.
» 28 stycznia 2021, 12:48 #381
ax1d: Devo, ale to jest Twoja "bzdurna logika", bo Ty napisałeś "To to samo by zrobił ktoś inny" i właśnie to wyśmiałem, a Ty właśnie potwierdziłeś :D

Co do Matica, to on nie jest od wyprowadzania piłki. Zwalasz na niego całą winę na bramki, bo "jest od destrukcji", a jednocześnie całej winy za złe i wolne wyprowadzanie piłki nie zwalasz na Pogbę czy Bruno, mimo że to oni od tego są ;)
Matic jest zbyt wolny i dlatego znalezienie dla niego zastępstwa jest absolutnym priorytetem moim zdaniem. VDB nie zagrał u nas ani jednego choćby przyzwoitego meczu jeszcze (w sensie ani raz nie dał wartościowej zmiany, bo o całym meczu to nawet nie mówię), a Fredominay marnuje dwie pozycje. Więc nie, nie uważam, żeby wystawienie Matica było błędem ani że mieliśmy lepsze opcje, które w oczywisty sposób pozwoliłyby nam wygrać.
» 28 stycznia 2021, 13:03 #380
DevoMartinez: Bosh... Chyba logiczne, że nie każdy zawodnik zagra na każdej pozycji? Mówie, że van Beek na cofniiętym pomocniku nie zagrałby gorzej w destrukcji od Matica a znacznie lepiej w grze kombinacyjnej na jeden kontakt. Czy to tak trudno zrozumie czy po prostu nie chcesz zrozumieć? Za transport piłki od obrony wyżej odpowiadają Pogba i Matic, już Bruno w to chociaż nie mieszaj. Van Beek nie dał dobrej zmiany i nie zagrał nawet przyzwoitego meczu? Gdzie byłeś jak w debiucie strzelił bramka z ławki? I może zadziwie Cię ale de Beek jak zaczynał w podstawie to lepsze mecze rozegrał na środku pomocy niż grajac wyżej. 7,21 do 6,54 (whosocred).
» 28 stycznia 2021, 14:17 #379
Wirus: Tak jak pisałem niżej, ten sezon jest mega szalony i każdy może z każdym wygrać / przegrać. Traktuje jeszcze ten sezon jako taki przejściowy w przebudowie składu pod wodzą OGS.
Mam nadzieje tylko, że dokończymy ten sezon w TOP4.

W nowym sezonie po czystkach w lecie i mam nadzieje jakiś paru sensownych transferach i oczywiście po normalnym okresie przygotowawczym ruszymy z kopyta, bo następny sezon będzie już wg mnie kluczowy dla OGS i jego wizji Manchesteru.

Także pewnie w tym sezonie będziemy świadkami extra meczy, gdzie będziemy chwalić cały zespół jak i mega wpadkami, gdzie będziemy klnąć na każdego piłkarza i trenera.
Oby tylko dokończyć ten sezon w TOP4 i bez jakichś większych kontuzji, a ja i pewnie większość z kibiców będzie zadowolona
» 28 stycznia 2021, 10:57 #378
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 10:54

Ogolnie mam wrazenie ze Martial to kolejna primadonna ktora nigdy nie usiadzie na ławce nawet pomimo braku formy . Juz widzę jak taki Guardiola dawałby tyle szans naszemu Martialkowi patrząc jak on gra :D . U Solskjaera ten gość jest nie do ruszenia . Mourinho zrobil z nim moment porządek jak sie nie staral i nie angazowal . Kazdy wtedy bluzgał na naszego bossa ktory wiedzial co w trawie piszczy . Nie mowie ze teraz ubóstwiam Jose ale porownuje go np do takich menagerow klasowych jak Guardiola czy Ancelotti ktorzy zdobywali juz co nie co w swojej karierze i wiedza jacy piłkarze powinni grać aby zdobywać sukcesy . Niestety z Solskjaerem niczego nie wygramy i juz pisze to tutaj nie pierwszy raz . Bedziemy typowym Tottenhamem tylko byle zalapac sie do top4 noi konczyc puchary na półfinale a o LM juz nie wspominajac pewnie na góra 1/8 . W decydujacych meczach bedziemy poprostu wyjaśniani . Rozumiem jak bysmy nie mieli duzego pola manewru ... na ławce jeszcze był Ighalo i nieraz nawet Cavani siedział na ławce kosztem tego typa tak jak w meczu wczorajszym . Dramat poprostu . Rashford kolejna gwiazda ktora pomimo braku formy rowniez nie usiadzie na ławce . Chociaz Rashford napewno gra lepiej niż Martial i ma lepsze staty w tym sezonie noi nasz wychowanek wiec to jest inna sprawa , ale gdy nie mial formy to samo było i zawsze musiał grać .
» 28 stycznia 2021, 10:53 #377
Blau: Piękny sen się powoli kończy i czas wrócić do rzeczywiści.

Ta drużyna gra w kratkę i takie mecze będą nam się przydarzać. Mieliśmy sporą serię meczów w lidze bez porażki, ale nic nie trwa wiecznie - szkoda tylko, że akruat musiało to się stać z czerwoną latarnią ligi, która na dodatek nie miała wystarczająco zawodników, żeby zapełnił ławkę rezerwową ...

Ciężko nam będzie grać biorąc pod uwagę, że Greenwood jest bez formy od początku sezonu, Rashford ostatni raz w gazie był przed kontuzją pleców czyli rok temu, a patrząc na grę Martiala przypominają mi się czasy Lingarda i to z jego najgorszego okresu.

Jedynym zawodnikiem z ataku, który prezentuje się przyzwoicie jest Cavani - ale on dziwnym trafem siedzi praktycznie co mecz na ławce.

O obronie nie chce mi się nawet wspominać. Mamy stracone 27 bramek - tyle samo co Fullham w strefie spadkowej. Liverpool gra od kilku miesięcy bez nominalnych środkowych obrońców, a i tak stracili o 5 bramek mniej niż my. To jest niepojęte ile my straciliśmy goli po własnych kuriozalnych błędach.

Trzy punkty z Arsenalem to mus, bo inaczej zrobi się nieciekawie - i nie mówię tu o potencjalnej walce o mistrza, tylko o zakwalifikowaniu się do LM.
» 28 stycznia 2021, 10:48 #376
Seszele: Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jedziemy dalej. Kiedyś musiała nadejść porażka po tak długiej passie.
Drużyna wciąż jest w przebudowie, nie zapominajcie o tym. Przed sezonem nikt nie dawał nam szans na strącenie LFC z tronu. Musimy mieć tego świadomość, bo i tak osiągamy świetne wyniki. Apetyt rośnie w miarę jedzenia i każdy kibic wierzy w końcowy tryumf. Porażka z Sheffield wstydu nie przynosi. Niektórzy chyba zapomnieli, że w Premier League nie ma ogórków, z każdym trzeba się liczyć.
» 28 stycznia 2021, 10:47 #375
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 10:48

Najbardziej wkurzony byłem dlatego, że cały czas myślałem, że to dopiero pierwsza wygrana SHU w lidze. Całe szczęście juz jeden wygrali. Co nie zmienia faktu, że pewnie z każdą inna druzyna w lidze niż naszą Shefield by przegrało.
» 28 stycznia 2021, 10:47 #374
mikifiki: Porażka boli, ale nie ma co popadać w skrajne emocje po tym meczu i wróżyć jakiejś katastrofy teraz. Każda seria musi się kiedyś skończyć i to właśnie stało się wczoraj w naszym przypadku. Przyda nam się kubeł zimnej wody po tym, jak popadliśmy w samozachwyt lądując na pierwszym miejscu w tabeli i już zaczęliśmy planować którymi ulicami Manchesteru przejedzie autobus z zawodnikami i z pucharem. Teraz należy przede wszystkim wyciągnąć wnioski po wczorajszej porażce i przystąpić w pełni zmotywowanym i skupionym do pojedynku z Arsenalem.
» 28 stycznia 2021, 10:46 #373
Muzyk07: Nie rozumiem komentarzy typu że ta drużyna nie ma charakteru itd. A przepraszam kto odwracał niekorzystne wyniki w samej premier league z 5 razy
» 28 stycznia 2021, 10:34 #372
HXDC: Nie zawracaj sobie takimi głowy. To są chorągiewy jednego meczu. Kiedy kogoś ogarmy to robią z nas mistrza, a przy porażce znowu wracamy do walki o top6.
» 28 stycznia 2021, 10:41 #371
sivson: Widzę, że jednak nie rozumiesz... egal. Liczę natomiast na Hendersona w następnych meczach. Pozdro
» 28 stycznia 2021, 10:33 #370
Vip15: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 10:37

Tyle, że Hendo też przy wrzutkach jest taki se bym powiedział. Mecz z sheffield na bramal lane, była tam centra i podobna sytuacja, tyle że tam mieliśmy szczęście że lindelof nie zaliczył samobója.
Ogólnie mamy z tym problem, nie możemy tak głupio tracić bramki, z soton też nas tak zaskoczyli, to jest chyba nasz qnajwiększa bolączka w obronie.
» 28 stycznia 2021, 10:37 #369
Wirus: Jak Henderson bronił pierwszy mecz na wyjeździe z Sheffield United i puścił takiego babola, że szok, to gdzie wtedy byłeś ?
Na Hendersona przyjdzie jeszcze czas, ale jak narazie to De Gea jest 1-szym naszym i najlepszym naszym bramkarzem.
W tym sezonie Hiszpan gra o wiele lepiej i już nas ratował wiele razy. Wczoraj to była głównie wina obrońców, że mu nie pomogli i braku VAR-u.
» 28 stycznia 2021, 10:38 #368
ReDevil07: Martial za brak ambicji i stanie w rogu 16 metra podczas drugiej bramki i przyglądnie się jak 3 czy 4 zawodników Klepie sobie akcje, powinien dostać karę pieniężna of klubu i wylądować na trybunach na kilka męczy, bo on i Rash poczuli się za pewnie w tym klubie pod wodzą Ole-go. Marcus za te swoje sztuczne przerzuty na drugą stronę boiska kompletnie nie udolne, kompletnie nic sobie z tego nie robiąc. Niestety widać jak mu odbiło i jak się poczuł pewnie w klubie. Wszystko rozumem ze mogą być zmęczeni liczba spotkań, ale ambicji i walki to przypisać im nie można. Szkoda tego meczu w chu... Zobaczymy co pokażą w meczu z Arsenalem, bo takim spacerkiem i z taką gra to nie warto wychodzić na to spotkanie...
» 28 stycznia 2021, 10:30 #367
rvn10: Grali tak że oczy krwawiły, ale było mineło. Z Arsenalem liczę na zdobycz punktową.
» 28 stycznia 2021, 10:30 #366
dlabigt23: Moze wlasnie to podziala na nich . Ostatni mecz tez Arsenal mielismy rozwalic i przed meczem z nimi mielismy swietna serie i pamietam ze w tamtym meczu rowniez slabo zagralismy bo chyba obroślismy w piórka i wyszlismy zbyt pewni siebie . Teraz miejmy nadzieje ze bedzie inaczej i wjedziemy na pelnej po tym meczu z outsiderem .
» 28 stycznia 2021, 10:33 #365
sivson: Człowieku nie chwytaj mnie za słówka...jak jesteś rozumny to wiesz co miałem na myśli... Panie mikifiki.
» 28 stycznia 2021, 10:26 #364
mikifiki: Tak, wiem. Wiem również, że zawodnik, którego nie da się przepchnąć we własnym polu karnym z powodu postury będzie kiepski w innych elementach bramkarskiego rzemiosła. To nie lata 50-te gdy bramkarz musiał być przede wszystkim chłopem na schwał.
» 28 stycznia 2021, 10:30 #363
sivson: Na 5 metrze bramkarz musi być Panem a nie tyczką...
» 28 stycznia 2021, 10:17 #362
mikifiki: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.01.2021 10:21

Weźmy więc tego grubego z Wycombe i postawmy na bramce. Zapewniam, że nikt go na 5 metrze nie przepchnie faulując i będziemy mieć w końcu tego Pana..
» 28 stycznia 2021, 10:21 #361
sivson: Kolego BNK może i był faul ale bramkarz z B klasy by do tego wyszedł należycie z rykiem "moja" dawida nie będę komentował...
» 28 stycznia 2021, 10:16