Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Leicester - Man Utd 0:2. Czerwone Diabły kończą sezon na podium i zagrają w Lidze Mistrzów!

» 26 lipca 2020, 18:58 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Leicester City 2:0 (0:0) w meczu 38. kolejki Premier League. Gole dla Czerwonych Diabłów zdobyli Bruno Fernandes i Jesse Lingard. Wygrana z Lisami oznacza, że piłkarze Solskjaera kończą sezon na 3. miejscu w lidze i zagrają w następnej edycji Champions League!
Leicester - Man Utd 0:2. Czerwone Diabły kończą sezon na podium i zagrają w Lidze Mistrzów!
» Manchester United pokonał Leicester City 2:0 i zajął 3. miejsce w Premier League w sezonie 2019/2020
Oceń zawodników:
David de Gea
Brandon Williams
Harry Maguire
Victor Lindelöf
Aaron Wan-Bissaka
Nemanja Matić
Paul Pogba
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Mason Greenwood
Anthony Martial
Timothy Fosu-Mensah
Scott McTominay
Jesse Lingard
Odion Ighalo

Oddano 202 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Od pierwszych minut spotkania na King Power Stadium można było zauważyć, że piłkarze obu zespołów grają w niedzielne popołudnie o wielką stawkę. W poczynaniach Manchesteru United i Leicester City widać było nerwy, co przekładało się na niedokładność w zagraniach obu zespołów.

Pierwszą niezłą okazję stworzyli sobie w 11. minucie zawodnicy United. Marcus Rashford wrzucił piłkę nad linią obrońców do Masona Greenwooda, ten uderzył głową z jedenastu metrów, ale nie trafił w bramkę Kaspera Schmeichela.

Kilka minut później spore zamieszanie pod polem karnym United spowodował Nemanja Matić, który źle wyprowadził piłkę. Błąd w rozegraniu sprawił, że futbolówkę przejął Kelechi Iheanacho, podał do Wilfrieda Ndidiego, który zza pola karnego uderzył nad poprzeczką.

W 32. minucie piłkę do bramki Leicester wpakował Bruno Fernandes. Portugalczyk dostał świetne podanie od Paula Pogby, ładnie przyjął piłkę i efektownym wolejem pokonał Schmeichela. Radości po golu Portugalczyka jednak nie było, bo w momencie podania od Pogby znajdował się na metrowym spalonym.

Leicester odpowiedziało dwie minuty później. Obrońcy Czerwonych Diabłów cofnęli się głęboko i dali sporo miejsca Youriemu Tielemansowi. Belg podszedł z piłką pod linię pola karnego, oddał lekki strzał po ziemi, a futbolówka o kilkadziesiąt centymetrów przeturlała się obok bramki De Gei.

Końcówka pierwszej połowy wyglądała dobrze w wykonaniu Manchesteru United. W 42. minucie wysoką piłkę w pole karne zagrał Pogba, źle ustawiony w szesnastce był James Justin, co pozwoliło Marcusowi Rashfordowi na przyjęcie podania. Anglik zamarkował strzał, wypracował sobie pozycję, ale uderzył niecelnie.

W doliczonym czasie gry Rashford miał jeszcze jedną szansę. Anglik zamykał akcję na dalszym słupku po dośrodkowaniu Bruno Fernandesa z rzutu wolnego. Rashford zdecydował się na potężne uderzenie z ostrego kąta, a kapitalną interwencję zanotował Kasper Schmeichel.

W przerwie meczu drużyny dowiedziały się o wyniku rywalizacji na Stamford Bridge. Do przerwy Chelsea wygrywała 2:0 z Wolverhampton, co sprawiało, że remis nic nie dawał drużynie Leicester City w kontekście walki o Ligę Mistrzów.

Początek drugiej połowy był dość żywiołowy w wykonaniu obu zespołów, choć nie przełożyło się to na klarowne sytuacje podbramkowe. Akcje kończyły się albo na defensywie Leicester City, albo na linii obrony Manchesteru United.

W 60. minucie bliscy szczęścia byli piłkarze Lisów. Po lewej stronie pola karnego sfaulowany został Ayoze Perez. Dośrodkowanie w szesnastkę United posłał Tielemans, strzał głową z trudnej pozycji oddał Jamie Vardy, piłka długo leciała w kierunku bramki De Gei i spadła na spojenie słupka z poprzeczką.

W 68. minucie szczęście uśmiechnęło się do Manchesteru United. Jonny Evans popełnił błąd przy wyprowadzeniu piłki i na bramkę Lisów ruszyła błyskawiczna akcja. Fernandes podał prostopadle do Martiala, rozpędzony Francuz został wycięty przez Jonny’ego Evansa i Wesa Morgana, więc sędzia nie miał wątpliwości i podyktował jedenastkę. Do piłki podszedł Bruno Fernandes i pewnym strzałem pokonał Kaspera Schmeichela!

Po straconej bramce do odrabiania strat rzucili się piłkarze Leicester City, którzy często gościli pod polem karnym Czerwonych Diabłów. W 78. minucie wyborną okazję w szesnastce United miał Wes Morgan. Defensor Lisów, na szczęście dla przyjezdnych, minął się z dośrodkowaniem z lewego skrzydła.

Kilka minut później Lisy sunęły na bramkę De Gei z kolejnym bardzo dobrym atakiem. Mocnym uderzeniem zza pola karnego zakończył go Demarai Gray. Anglik pomylił się o dobry metr. Pod polem karnym Czerwonych Diabłów cały czas było gorąco.

W końcówce spotkania Manchester United skupił się na obronie korzystnego rezultatu. Nerwy na King Power Stadium były do samego końca, ale Czerwone Diabły zwycięstwa już nie oddały!

W ostatniej akcji spotkania wynik rywalizacji ustalił Jesse Lingard! Anglik wykorzystał błąd Kaspera Schmeichela i wpakował piłkę do pustej bramki. Było to pierwsze ligowe trafienie Lingarda w tym sezonie.

Lisy mecz kończyły w osłabieniu, bo w czwartej minucie doliczonego czasu gry z boiska wyleciał Jonny Evans. Irlandczyk ostro potraktował Scotta McTominaya.

Leicester City – Manchester United 0:2 (0:1)
Bramki: Bruno Fernandes 71’ [K], Jesse Lingard 90'+8'
Czerwona kartka: Jonny Evans 90'

Leicester City: Schmeichel – Evans, Morgan, Justin – Thomas (Hirst 88'), Albrighton (Gray 73'), Tielemans (Barnes 73'), Ndidi, Choudhury (Praet 73') – Vardy, Iheanacho (Perez 58')

Manchester United: De Gea – Williams, Maguire, Lindelof, Wan-Bissaka – Matić, Pogba – Rashford (Fosu-Mensah 90'), Fernandes (McTominay 86'), Greenwood (Lingard 77') – Martial (Ighalo 90')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Leicester City vs Manchester United. 38. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Leicester City - Manchester United 0:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (820)


manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:40

Panowie beka z Lingza ale trzeba przyznać że jako opcja z ławki jest naprawdę spoko. Zwłaszcza przy korzystnym wyniku. Powiedzmy na ostatnie 25 minut to on się nie zatrzyma, czy to przy presingu czy wychodząc na pozycje przy kontrze.

Przy niekorzystnym wyniku i dużym ryzyku może wejść za szóstkę i wyciągać obrońców.

Gorzej w podstawie.

Mega beka że bramkę strzelił ale przetyczac bramkarza jak Duda trylogię to też trzeba umieć.

Lingard in.

No i dla mnie bardzo ważne; jest w klubie od dziecka
» 28 lipca 2020, 20:39 #816
Reico100: Osobiście wolę aby w klubie został Lingard niż Pereira. Lingzzzz przynajmniej o dobrą atmosferę dba, a Pereira niczym się nie wyróżnia...
» 28 lipca 2020, 21:29 #815
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:01

Gabriel Magalhaes i Pou Torres IN , Out Jones , Rojo i Tuanzebe na wypozyczenie ... Sprzedać Smallinga i uzyskać jakies 20-30 mln . Za całą trójkę moze uda sie uzyskać chociaz 40-50 mln .
» 28 lipca 2020, 20:00 #814
dlabigt23: Sorki Pau * jakby ktos chcial poprawić .
» 28 lipca 2020, 20:01 #813
Diabelski97: Ja bym Tuanzebe zostawił, zobaczymy jak się zaprezentuje po kontuzji. Umiejętności ma, a podobno on i Maguire to liderzy w szatni.
Nawet wyszedł kiedyś z opaską kapitańską w jakimś meczu.
» 28 lipca 2020, 20:04 #812
Mariano88: Tuanzebe na wypożyczenie to dobry pomysł
» 28 lipca 2020, 20:04 #811
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:10

Tuanzebe nie skreślam . Natomiast niech sie ogrywa w jakims klubie z PL nawet słabszym . U nas bedzie dostawał mało minut a po drugie niewiadomo czy to nie bedzie kolejny szklany stoper i bedzie z niego zero pozytku . Niech pierw pokaze na co go stać bo niestety teraz nie ma u nas na to czasu . Mysle ze takie rozwiazanie jest najlepsze dla niego jak i klubu .
» 28 lipca 2020, 20:09 #810
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:10

Wiecej wypozyczen. Jak Ole powie ze nie bedzie minut to walic na wypozyczenie. Dla dobra ich karier. W razie tfu tfu plagi kontuzji to jest w polowie sezonu okno a Ci mlodzi nie sa przeciez x razy lepsi od rówieśników . Przykładem dobrym jest Scott
» 28 lipca 2020, 20:09 #809
Diabelski97: Może jakiś pożytek z Chonga będzie, jak nie to na wypożyczenie. Chociaż liczę, że coś z niego będzie, chociaż do rotacji.
» 28 lipca 2020, 20:10 #808
Kamil01GGMU: SolskjĂŚr is expected to play a weakened team in the Europa League #mulive [times]
» 28 lipca 2020, 19:56 #807
Mariano88: No i bardzo dobrze
» 28 lipca 2020, 19:59 #806
Magik1990MU: bardzo dobry pomysł. Nie ma już ciśnienia na te rozgrywki, a dopiero w półfinale szykuje się ekipa na poziomie.
» 28 lipca 2020, 20:05 #805
Diabelski97: W przyszłym sezonie ekipy z top 4 znowu będą mocne, My już dobrze wyglądamy a zaraz możemy ściągnąć takiego kocura jak Sancho + pewnie ktoś jeszcze przyjdzie, Chelsea się wzmacnia, Liverpool pewnie bez większych wzmocnień ale jedenastkę mają mocną, City ofensywie wyglądają świetnie a pewnie kupią jakiegoś stopera/ lewego obrońcę.
To będzie ciekawy sezon, byle dopiąć nasze cele transferowe.
» 28 lipca 2020, 19:48 #804
Mariano88: Też liczę, że skład top4 w przyszłym sezonie się nie zmieni, chyba że kolejność :)
» 28 lipca 2020, 19:55 #803
Diabelski97: O tak, kolejność musi się zmienić :D
» 28 lipca 2020, 19:58 #802
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:07

Liverpool ma najlepsze przygotowania. Oni na urlopie to są już od dłuższego czasu. Nie koniecznie muszą się wypalić.

Z drugiej strony my kupujemy Sancho, Antek i Bruno utrzymują formę, Rash gra jak przed kontuzja, Mason robi krok do przodu.

Nierealne ? Realne - i kto nam podskoczy w ofensywie? Dodaj w optymistycznym scenariuszu Pogbe w prime.W obronie jakby odjąć gafy Davida i bramki z początku sezonu stracone bo sfg-ach to wynik mamy za.ebisty.
» 28 lipca 2020, 20:05 #801
siwy32: Jeśli obowiacie że transfer sancho będzie sie dłużył jak maguire i fernandesa, to jest dobra wiadomość bo edek ma tylko 2 tygodnie. Borussia chce mieć sprawe wyjaśnioną do wznowienie treningów czyli 10 sierpnia :)
» 28 lipca 2020, 19:40 #800
Magik1990MU: też tak czytałem
» 28 lipca 2020, 19:43 #799
manegarrincha: Dla nas też by to było dobre. Oby to nie było tak że to tylko takie szachy a decyzje podejmą w ostatnim dniu.

W sumie w tym okienku można podjąć duże ryzyko w sensie zachowawczym bo następne otworzy się stosunkowo szybko. Mam nadzieję że tak nie bedzie z Sancho
» 28 lipca 2020, 19:49 #798
Roxyx: A ja czytałem że Borussia chciałaby zakończyć to do 10.08, ale to nie jest żaden deadline i negocjacje mogą trwać nawet po tej dacie.
» 28 lipca 2020, 21:35 #797
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:41

Sky potwierdza, priorytety Sancho i zaczynamy oficjalnie działać.
Chciałbym też tego Grealisha ale tyle kasy za gościa do rotacji to zdecydowanie za dużo. 80 milionów krzyczą.
Oby udało się z Sancho.
» 28 lipca 2020, 19:39 #796
Magik1990MU: Ja bym na transfer Jacka dawał max 20%. Bez głupich pytań typu "podaj wzór na takie wyliczenia". Kilka powodów dlaczego go nie kupimy:

1. Brak miejsca w podstawie. I tak, nawet jako rotacyjny by rozegrał w United sporo meczów, ale chodzi o sam status. Bycie trzecim nie działa zbyt na ambicje.

2. AV nie puści go tanio. O 80 bańkach się mówi od dłuższego czasu i to może być prawda. Villa nie ma interesu żadnego by go sprzedawać. Może się coś zmieni, jeśli sam Grealish zacznie wymuszać transfer, ale wątpię by coś takiego zrobił.

3. Jeśli jednak byłby dostępny... to inni też się na niego zrzucą i zaoferują mu to, czego my nie możemy (patrz pkt 1).
» 28 lipca 2020, 19:52 #795
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:58

Myślę że bardziej jest realny ktoś typu Cantwell. Ten wypożyczony do WBA ze Sportingu to drogi ? Ktoś coś wie o jego przyszłości.

Jeśli omina nas kontuzje to nawet z JLingzem na najsłabszych w lidze damy rade.

w Liverpoolu ile to meczy Shaqiri zagrał przez dwa sezony? A był jedyna sensowna opcja na dwie pozycje. No ze dwa razy Origi grał za Mane.

Magik

o JG nie mam nic do dodania
» 28 lipca 2020, 19:54 #794
Diabelski97: Zgadzam się.
Rozumiem gdyby Jack miał wejść z buta do pierwszej jedenastki i byłby nam niezbędny ale w obecnej sytuacji nie widzę tego.
Niech zostanie w Aston i wrócimy po niego za rok, jako uzupełnienie kadry.
» 28 lipca 2020, 19:57 #793
Reico100: Jestem ciekawy (o ile to prawda z tą ceną) jak na to wszystko patrzy sam Jack. Wydaje mi się, że wolałby zmienić barwy klubowe w tym roku, a tak wysoka cena może odstraszyć potencjalnych nabywców. Fajnie gdyby udało się zbić cenę, i kupić go do nas, zwłaszcza, że chyba sam Grealish chciałby do nas trafić.
» 28 lipca 2020, 19:58 #792
Magik1990MU: @Reico

wydaje mi się, że z Jackiem jest podobna historia, co z Brunem: czyli chciałby dołączyć do United, ale na pierwszym miejscu stawia Aston Villę, która go stworzyła i w której wszyscy go kochają. Różnica jest taka, że o ile Sporting musiał sprzedać swoją gwiazdę, tak Villa nic nie musi.
» 28 lipca 2020, 20:01 #791
Mariano88: Magik, skąd pomysł, że Grealish byłby trzeci? Nawet gdy Ole dawał innym odpocząć to Fernandes grał, co oznacza, że nie ma w naszym zespole nikogo kto mógłby go odciążyć
» 28 lipca 2020, 20:03 #790
Magik1990MU: Trzeci po Bruno i Pogbie
» 28 lipca 2020, 20:07 #789
Mariano88: Magik, tak myślałem, że chodzi Ci o Pogbe ale z jakiegoś powodu Ole ani razu nie dał Fernandesowi odpocząć, nawet z Norwich w Fa cup, anii razu nie wystawił w tym sezonie Pogby na 10tce, jak myślisz dlaczego? Jak coś to ja się z Tobą nie spieram tylko jest ciekaw co o tym myslisz
» 28 lipca 2020, 20:14 #788
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 20:16

Pany ja wiem ile było tu beki o balansie. Ale Jack i Bruno w podstawie to naprawdę chyba tylko u pepa.

Edt. Co tam j.bac to - podoba mi się ten pomysł, lubię of. Pilke
» 28 lipca 2020, 20:14 #787
Magik1990MU: @Mariano

odpowiedź znamy obaj - bo na ławce sami hamulcowi. Sęk właśnie w tym, że o ile Perreira czy Dżesi mogą grzanie ławy zaakceptować, bo z ich umiejętnościami to mogliby co najwyżej wzmocnić taką AV, tak Jack z miejsca dostałby podstawę w Arsenalu, Evertonie czy innym średniaku ligowym. Chłop jest liderem i kapitanem AV, więc wątpię by był zadowolony jako opcja zapasowa w United (nawet gdyby zagrał w 40/50 meczach).
» 28 lipca 2020, 20:35 #786
Kamil01GGMU: Uwaga uwaga, seans czas zacząć, jak myślicie ile części będzie miał ten film?

#mufc have begun discussions with Borussia Dortmund over Jadon Sancho. Talks are centred on the transfer fee and the structure of payments. No bid yet, but United are the only team to make official contact with Dortmund #mulive [sky]
» 28 lipca 2020, 19:36 #785
MrCygan: Wbrew pozorom myślę, że cały transfer będzie wyjaśniony do 10 sierpnia. Każdemu zależy na czasie, cena mniej więcej podana, więc należy dogadać się w jakiej formie płacona (prawdopodobnie część w bonusach, ale ok. 80 milinów funtów podstawy). Do tego mam wrażenie, że do 10 sierpnia pożegnamy Alexisa.
» 28 lipca 2020, 19:40 #784
Magik1990MU: My też nie możemy tego przedłużać z uwagi na to, że sezon zacznie się później niż zwykle, więc drużyna musi być gotowa przede wszystkim fizycznie. Drugi raz jazda na oparach może się dla nas źle skończyć.
» 28 lipca 2020, 19:46 #783
Mariano88: Będzie miał więcej odcinków niz moda na sukces
» 28 lipca 2020, 19:52 #782
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:33

Według Sky Sport zaczeliśmy oficjalne rozmowy z Borussią w sprawie Sancho.
» 28 lipca 2020, 19:33 #781
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:23

Czy tylko ja się tak dziwnie czuję po zakończeniu sezonu? Człowiek się przywyczaił, że praktycznie codziennie był jakiś mecz, a co za tym idzie codziennie były emocje i tematy do dyskusji nt. postawy i formy danej drużyny. Teraz tylko można śledzić wyłącznie plotki transferowe, ale to i tak bardziej z nudów.
» 28 lipca 2020, 19:22 #780
manegarrincha: Nie tylko Ty.

Jak ktoś ma jakiś temat to niech śmiało wali
» 28 lipca 2020, 19:25 #779
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:06

Haha Chelsea wycenia Kepe na 50 mln funtów.

Kto by go chciał za darmo ? Musi się sprobowac odbudować na wypozyczeniu bo ta wycena to nawet nie jest żart.

Jeśli na takiej podstawie kresla swoje plany przebudowy defensywy to możemy być spokojni
» 28 lipca 2020, 19:04 #778
Mariano88: Dwóch hiszpańskich bramkarzy się posypało w tym samym czasie, szkoda, że euro dopiero za rok bo gramy z Hiszpanią
» 28 lipca 2020, 19:18 #777
manegarrincha: Masz rację, może by nam to pomogło, choć z Jurkiem cudów się niespodziewam.

Dla formalnosci napisze że nie ma co ich porównywać. David jednak wiele sytuacji obronił, kilka parad w starym dobrym stylu zaliczył, a Kepa to kuriozalne błędy + procent obronionych strzałów na żenującym poziomie piedziesieciukilku - zero totalne. Karius był przy nim kozakiem.
» 28 lipca 2020, 19:24 #776
Mariano88: Nie sledzilem meczów Chelsea ale jak wyjechałeś z Kariusem to nie mam pytań :)
» 28 lipca 2020, 19:38 #775
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:46

Mariano

On puścił co drugi strzał lecacy w bramkę.

Też ich nie oglądałem ale ta statystyka+ skroty ich meczów pozwalają akurat o nim wyrobić sobie taką druzgocaca opinię ;)
» 28 lipca 2020, 19:44 #774
rreddevilss: Sancho, Grealish, Sarr, Ake I ja jestem w siódmym niebie :D szeroka ławka kluczem do sukcesu będzie w przyszłym sezonie a jak wiemy zawsze mamy kilka kontuzji
» 28 lipca 2020, 19:03 #773
Pierun: Dokładnie. Terminarz będzie strasznie napięty, szeroka kadra to klucz do sukcesu.
» 28 lipca 2020, 19:04 #772
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:17

A realnie ?
Zgadzam sie ze ten sezon moze byc dziwny tzn. Bedzie wymagal czestszych rotacji, bedzie wiecej kontuzji miesniowych itp. Ale Twoja propozycja to minimum 230 mln. Jak wydamy 150 to powinniśmy być happy.
» 28 lipca 2020, 19:14 #771
Mariano88: Moim zdaniem wszystko zależy od ceny za Sancho. Nie chciałbym tego ale czuję, że kupimy go drogo i na Grealisha nie starczy kasy
» 28 lipca 2020, 19:16 #770
pictor: realnie Sancho Grealish(max 50 mln) i Ake
» 28 lipca 2020, 19:17 #769
Magik1990MU: realnie to nie wiecie ile jest w budżecie kasy na transfery. Po co więc liczyć ile na kogo możemy przeznaczyć?
» 28 lipca 2020, 19:20 #768
miocinho2: Magu 90% ludzi tutaj myśli ze to FM
» 28 lipca 2020, 19:26 #767
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 19:31

Zawsze można sobie z powróżyć.

Zależy o jakiej walucie wspominaliscie. Ja pisałem o Euro. W życiu nam nie puszcza teraz JG za 50 mln. Sancho to +/- 110, Jack to 70 Ake minimum 40. Jak dla mnie nierealne

Edt : Miocinho

Jakie szczęście że nas oswieciles
» 28 lipca 2020, 19:29 #766
Lisan: Jeżeli Smoła i Alexis wrócą do nas w aktualnych formach to mamy wzmocnienia skladu.

Rashford
Martial Bruno Alexis
Pogba Matić
Shaw Maguire(C) Smalling AWB
DDG
» 28 lipca 2020, 17:53 #765
SajminatoR: Żarciki widzie się kolegi trzymają. ;)
» 28 lipca 2020, 17:55 #764
DaredevilUtd: Nie, nie wrócą.
» 28 lipca 2020, 18:06 #763
prochuuu: I cyk, smoła pograł trochę w słabszej Serie A i już wygryza naszego Victora ze składu, a Alexis Greenwooda. Zejdź na ziemię :D
» 28 lipca 2020, 18:09 #762
Pierun: Prędzej bym coś takiego widział:
DDG
AWB-NowyŚO-Maguire-Shaw
McTominay-Pogba
Sancho-Bruno-Rashford
Martial
» 28 lipca 2020, 18:42 #761
manegarrincha: Smoła zbiera lepsze recenzje niż K2 i Skriniar za ten sezon. Alexis przez kibiców którzy żyją Interem jak my Manchesterem i Brunem uznawany jest jednogłośnie po lockdownie za najlepszego ich pilkarza.

Problemem jest to czy oboje by chcieli i czy potrafili by podtrzymać formę. Alexis moglby byc mega wzmocnieniem dla każdego klubu, gdyby tylko się zgodził na taką tygodniowke jaką ponoć zaakceptował w Mediolanie. Drugi zawodnik do rotacji w ofensywie. Mason za Antka i Jadona a Alexis za Rasha i Bruno. Oczywiscie Mason częściej i za każdego. Smoła na sezon, dwa dałby nam możliwość by nie szukać półśrodków. Mielibyśmy podstawową parę i dwóch co najmniej przyzwoitych zamienników.

Wtedy kase która by została po zakupie Sancho możnaby było przeznaczyć na wzmocnienie innych pozycji. Wlasciwie jednej pozycji zeby nie trzeba bylo sie bawic w polsrodki. I tak jak zakup 6 wymuszalby sprzedaż Freda, tak kupno Tellesa miało by wtedy dużo sensu.
Williams do rotacji z AWB a Shaw walczyłby z Brazylijczykiem, ewentualnie Luke byłby opcją do gry w trójce. Pisze o tej pozycji zważywszy na to że Dalot nie dostał nawet minutki w ostatnich meczach, gdzie na bokach obrony był kryzys a Fosu delikatnie ujmujac nie przekonywał. Fosu Byłby wtedy w obwodzie, nr5 na tę dwie pozycje. Warto zauważyć że specjalnością Tellesa jest gra ofensywna 11 asyst i 8 bramek bodajże. Takiego profilu u nas czasem brakuje.

Czy takie nierealne ? Chyba jednak nierealne.
» 28 lipca 2020, 18:47 #760
manegarrincha: Tam przy Alexisie mialobyc ze moglbybyc mega wzmocnieniem dla kazdego kluby w sensie wzmocnienia ławki, w roli do rotacji
» 28 lipca 2020, 19:19 #759
mycka86: Smalling nie wróci, bo Ole nie chce nim grać. Jest zbyt słaby w wyprowadzaniu piłki od tyłu. A Ole chce by ŚO dobrze operował piłką. Alexis natomiast pokazał że ma w czterech literach ten klub i tworzył zgnila atmosferę. Do tego nie nadaje się do gry na prawym skrzydle.
» 28 lipca 2020, 19:47 #758
manegarrincha: Matic w ostatnim meczu cofal się do rozegrania głębiej niż Krycha na Euro.

Harry i Victor to podstawa i obaj umia wyprowadzić piłkę. Na uwagę zasługuje z jaką pieczołowitością Szwed posyła każde, nawet najmniej znaczące podanie.

Eric i Smoła to opcje rezerwowe. Zgadzam się że Ole za wszelką cenę chce grać krótko od bramki ale mając Tellesa mielibysmy kolejną lepszą opcję do grania w dziadka.
» 28 lipca 2020, 20:58 #757
Anhel: Wydaje mi się że transfer Sancho zostanie dopięty dopiero po sprzedaży Sancheza6, wiecie że weźmie jego numer itd cały ten marketing


Kiedyś United fajnie prezentowało nowe transfery w formie filmików, Pogba, Ibra, Sanchez czy nawet Fred. A ostatnimi czasy czy to Harry czy to AWB i Bruno to porostu info i zdjęcie na ściance Manchesteru. Szkoda bo podobały mi się tego typu przedstawienia
» 28 lipca 2020, 17:38 #756
hraboNX: Przy okazji Bruno youtube.com/watch?v=mkBDALiiLDs
Harry, Aaron i Daniel mieli też filmiki - ale tam był montaż w stylu przyjazd na stadion, pierwsze momenty, przebitki z konferencji i sesji zdjęciowej.
» 28 lipca 2020, 17:52 #755
is200second: Smallinga miał już swój czas na OT. Nie wierzę że w niecały rok z przeciętniaka zrobił się z niego klasowy defensor :D, bądźmy szczerzy. Verthongen jest do wzięcia i to nie jest zła opcja.
» 28 lipca 2020, 16:57 #754
Diabelski97: Przecież Smalling jest o wiele lepszy od Verthongena.
Mimo wszystko jestem za sprzedażą Chrisa, swoje zrobił.
» 28 lipca 2020, 17:02 #753
Chestnut: Nie jest jakimś kotem z piłką przy nodze, ale w destrukcji moim zdaniem jest dobry.
» 28 lipca 2020, 17:03 #752
kckMU: Harry z Vertonghenem - tak to Stoke grało. Tu potrzeba kogoś zwinnego do duetu.
» 28 lipca 2020, 17:20 #751
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 16:39

Jeśli Chris w obecnej formie rzeczywiście wróci do MU, to tak czy siak mamy wzmocnienie defensywy. Do tego kupno Sancho. Może uda się wysupłać jeszcze jakąś sumkę na wzmocnienie środka pomocy (choćby z kasy zaoszczędzonej z kontraktu Sancheza po ewentualnej sprzedaży Chilijczyka). Jest też Rojo i Jones. Z samych tygodniówek tych graczy można sporo odzyskać.

Btw. Chelsea podobno chce dać za Deana 55 mln funtów.
Btw2. Andrew Kilduff
@TuftyMUFC
#mufc deal for Sancho could include a 12 month loan for Tahith Chong. (swoją drogą, dawałem taki pomysł ;) )
Btw3. Barcelona interesuje się Dalotem (ESPN).
» 28 lipca 2020, 16:36 #750
Strzelec: If #mufc cannot sign either Pau Torres or Nathan AkĂŠ, or other centre-back targets, on the cheap, Chris Smalling is likely to return #mulive [times]


Jeśli to prawda to możecie sobie wybić z głowy Koulibaly'ego czy Skriniara. Większość kasy pójdzie na transfer Jadona Sancho. Ewentualne transfery pomocnika i obrońcy będą zależeć od tego ile zarobimy na sprzedaży. Wątpie, by któryś transfer (oprócz Sancho) przekroczył wartość 40 milionów funtów.
» 28 lipca 2020, 16:01 #749
Diabelski97: Jak przyjdzie Sancho plus jakiś drugi przyzwoity zawodnik to i tak chyba każdy będzie zadowolony. Każdy zaciska pasa przez Covida a transfer Sancho to będzie około 100 milionów.
» 28 lipca 2020, 16:07 #748
Chestnut: Smalling jest dobry, więc jak dla mnie spoko.
» 28 lipca 2020, 16:27 #747
kamtor: A może tak postarać się o rakiticia barcelona chce za niego 10 mln
» 28 lipca 2020, 15:48 #746
wmatpl: chyba żartujesz
» 28 lipca 2020, 16:13 #745
Diabelski97: Dobrze, że Sanchez odpalił i kibice Interu bardzo go cenią, jakby udało się go sprzedać za 20 milionów? + zwolniona tygodniówką, Smalling kolejne 20 milionów i już mamy dodatkową gotówkę.
Dobrze byłoby sfinalizować transfer Sancho jak najszybciej, niech się ogrywa z nowymi kolegami. Chociaż nie zdziwię się jeśli zostanie w BVB na kolejny rok.
» 28 lipca 2020, 15:10 #744
Reico100: Ja bym chciał aby klub spezedał jeszcze Pereire i Jonsa. Może będzie dodatkowe 15 mln.
» 28 lipca 2020, 16:23 #743
Diabelski97: Byłoby świetnie gdyby udało się pogonić Jonesa.
» 28 lipca 2020, 16:26 #742
Ice: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 14:53

Jak my moglismy dac za AWB 45mln funtow skoro transfermarket wycenia go na 35mln euro a Sancho jest wart 100 mln funtow wiec nie powinnismy skapic i zwlekac Zgadzam sie z Sir Rayanem Giggsem 3 transfery Klasowych graczy to minimum jakie musimy w to okienko dokonac powtarzam klasowych zadnych polsrodkow bo nie bedziemy mieli szans w LM a to priorytet

Mariano88 Nastepcy Matica i tak w to okienko nie kupimy wiec Mactominnay bedzie gral nastepce Matica kupimy w nastepne okienko bo watpie aby Mactominnay go zastapil i oczywiscie napastnika
» 28 lipca 2020, 14:51 #741
Mariano88: Ice, a czemu napastnik? Nie wierzysz w Martiala i Greenwooda? Dla mnie ten drugi to bedzie 9tka na najblizsze 10 lat. No chyba, ze kogos niedrogiego jak Ighalo.
» 28 lipca 2020, 15:11 #740
MiSt: Transfermarkt to nie jest żaden wyznacznik kwoty transferu. Taki Greenwood jest niby wart 29mln euro. Nie muszę chyba tłumaczyć, że to "lekko" zaniżona wartość ;)
Ole dobrze wie kogo powinniśmy kupić. Trzeba mu zaufać.
» 28 lipca 2020, 15:13 #739
Camorrista: ceny zawodników na transfermarkt poszly srednio o 10 mln w dol na łeb, ze wzgledu na pandemie virusa
» 28 lipca 2020, 15:18 #738
Chestnut: Nie znam Rayana Giggsa, szczególnie Sir Rayana Giggsa
» 28 lipca 2020, 15:27 #737
Mariano88: Chestnut, za bardzo trollujesz, masz jakies kompleksy?
» 28 lipca 2020, 15:30 #736
Chestnut: Jak każdy, tak mam kompleksy, jednak szanuję ludzi i napiszę imię i nazwisko poprawnie, nie mówiąc już o nadawaniu tytułów szlacheckich których ktoś nie otrzymał. :)
» 28 lipca 2020, 15:33 #735
kamilpe: @Mariano88 a Ty niby znasz Sir Rayana Giggsa?
» 28 lipca 2020, 15:34 #734
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 15:36

@Chestnut, kamilpe
moze sie pomylil po prostu, skoro sie zgadza z Giggsem to chyba nie chcial go obrazic, ale nie jest moja rola aby bawic sie w jego adwokata, wiec zostawiam temat :)
» 28 lipca 2020, 15:35 #733
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 14:24

Co byscie powiedzieli aby poczekac troche dluzej na mistrzoswski tytul i nie bawili sie w szejkowe czy rosyjskie druzyny i wydawac fortune?
Moze Henderson bedzie rownie dobry jak Oblak? Albo De Gea wroci na dawny poziom?
Moze Tuanzebe po jednym sezonie gdzie mial problem z kontuzjami zacznie grac na miare swojego talentu?
Moze McTominay nauczy sie grac na 6tce jak Martial na 9tce i zabezpieczy i Maticia i Pogbe jak bedzie trzeba?
Moze Greenwood wypali juz niedlugo tak, ze nikt nie bedzie rozwazac kolejnych skrzydlowych czy napastnikow?
Czy jesli ograniczymy sie do transferu Sancho, ktory i tak bedzie drogo kosztowal i poczekamy az wymienieni wyzej zawodnicy pokaza czy mozemy na nich liczyc to bedzie az taka tragedia?
Przyklad Man City i Aston Villi pokazuje, ze nie zawsze wydanie grubych milionow daje efekty.
» 28 lipca 2020, 14:24 #732
Chestnut: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 14:36

I skończymy jak Arsenal, Milan, czy Inter. :)

"Przyklad Man City pokazuje, ze nie zawsze wydanie grubych milionow daje efekty." - wait what?
» 28 lipca 2020, 14:35 #731
Glory1878: Brak wyników sportowych - mniejsza kasa od sponsorów.
Akurat przykład City pokazuje, że można mądrze wydawać kasę i zdobywać trofea. Szejki akurat bardzo dobrze zarządzają u nich kasą i nie sprowadzają szrotu jak u nas w poprzednich latach, gdzie wydaliśmy prawie miliard a klasowych piłkarzy mieliśmy może 2

I co mamy czekać i liczyć na cud, że młodymi coś ugramy? Mamy taki budżet że nie musimy się bawić w jakiś Arsenal czy inny mały klub. Stać nas na sprowadzenie konkretnych zawodników i liczę, że Edek sypnie kasą
» 28 lipca 2020, 14:39 #730
Mariano88: @Chestnut: Liverpool nic nie wydal i zgarnal mistrzostwo, City wydalo gruba kase i mialo mega duza strate do Liverpoolu, myle sie? Poza tym bycie jak Arsenal czy Milan nam nie grozi, z obecnym skladem + Sancho spokojnie zdobedziemy top4 w przyszlym sezonie, jestem przekonany ze szybciej niz w ostatniej kolejce. Masz jeszcze jakies asy w rekawie do polemiki? Postaraj sie dac cos mocniejszego niz "wait what", czuje, ze dasz rade :)
» 28 lipca 2020, 14:44 #729
Ice: My potrzebujemy 3 klasowych graczy na juz w to okienko SO PP i zmiennika za Fernandesa a zastepce Matica i tak w tym roku nie kupimy Mctominnay bedzie gral a w nastepne okienko kupimy nastepce Matica bo watpie aby Mctominnay go zstapil i oczywiscie napastnik .

W to okienko 3 transfery to minimum i to klasowych graczy nie zadnych polsrodkow
» 28 lipca 2020, 14:47 #728
Mariano88: @Ice, wydamy fortune na 3 zawodnikow a potem Matic i McT zawioda, De Gea bedzie puszczal babole i nagle sie okaze, ze trzeba nagle dokupic kolejnych 2? Moim zdaniem trzeba by wydawac ponad 200 mln co okienko a i tak nowe problemy by dochodzily.
Tymczasem zobacz, Ole zawsze robi duzy transfer plus pol srodek, Maguire + James, Fernandes + Ighalo, tak samo bedzie i teraz moim zdaniem
» 28 lipca 2020, 14:56 #727
Blau: Ale z tym Liverpoolem to trochę odleciałeś. Co z tego, że teraz nic nie wydali, skoro wcześniej mieli jednocześnie najdroższego obrońcę i najdroższego bramkarza na świecie (i to dopiero po tych transferach Liverpool zaczął mierzyć dalej niż top4) Jakbyśmy mieli taką ekipę to też byśmy nie musieli wydawać tyle.
» 28 lipca 2020, 15:07 #726
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 15:15

Blau@ z tym akurat masz racje, ale Liverpool w ciagu ostatnich kilku lat wydal mniej niz City czy United. Poza tym ja nie mowie zeby nie kupowac, tylko uwazam, ze wydanie wiecej niz 100-150 mln w lecie bedzie przesada.
» 28 lipca 2020, 15:14 #725
FergusonHistory: 3 transfery od walki o najwyższe cele:Kane,Sancho + śo
» 28 lipca 2020, 13:48 #724
ferdas: ŚO - Gary Caldwell
» 28 lipca 2020, 13:51 #723
Seny0: ŚO - Pau Torres
» 28 lipca 2020, 15:09 #722
ferdas: Co sądzicie o Gary'm Caldwellu, może jego ściągnąć? xD
» 28 lipca 2020, 13:34 #721
chemik: pytasz jako jeden ze skautów, członków sztabu czy zarządu? czy pytasz kibiców na stronie devilpejdża czy może powinniśmy sciągnąć caldwella ? jaki sens ma takie pytanie ?
» 28 lipca 2020, 13:36 #720
kamil2257: Poprostu się zapytał co myślimy o nim. Chociaż jego XD mówi wszystko.
» 28 lipca 2020, 13:40 #719
Chestnut: "Koniec kariery od: 28 lut 2015"
» 28 lipca 2020, 13:53 #718
Camorrista: jak ci smutno, jak ci źle, pomyśl sobie 'x' i 'd' .
» 28 lipca 2020, 14:57 #717
Roxyx: Odkąd zacząłem wyznawać filozofię XD moje życie stało się piękniejsze.
» 28 lipca 2020, 16:39 #716
Chestnut: youtube.com/watch?v=eVvLmihT6MQ
» 28 lipca 2020, 13:31 #715
kckMU: Oczywiście to nieuniknione, że teraz DP będzie żyć 24/7 plotkami i własnymi propozycjami na drużynę, ale na chwilę może zmienimy temat.

Jaki jest Wasz najpiękniejszy moment tego sezonu? Ja osobiście pomijam 3 zwycięstwa nad Chelsea oraz bramkę Rasha z wolnego, która zapachniała golami ze złotej ery z CR w składzie i wybiorę 2-0 z City u siebie.

- Martial i Fernandes pokazali, że bardzo się lubią (również przy celebracji gola na 2-0, jak siedzieli już na ławce)
- Radość McT po bramce
- Radość Ole po bramce McT
- To był jeszcze mecz, w którym szybkość Jamesa była idealnie wykorzystywana. Szkoda, że marnował sytuacje
- Podziękowanie Ole i Pepa po meczu. Czuć było dumę i świadomość bycia lepszym
- Szczęśliwe Old Trafford, to jasne

Wasz moment/mecz?
» 28 lipca 2020, 13:28 #714
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 13:42

Gol Dżesiego w 98 minucie ostatniego meczu. Niczym Batman przybył w ostatniej chwili i zbawił Gotham... to znaczy Manchester. Gdyby nie on, to Lisy bym nam rzutem taśmę wpakowały 2 gole i tym samym wyrzuciły z LM, potem rozczarowani sezonem przegralibyśmy finał LE z Interem po hat-tricku Lukaku, Edek zwolniłby Solksjaera, a Rashford poszedłby do Arsenalu za trofeami. Dżesi to bohater, na którego nie zasługujemy.
» 28 lipca 2020, 13:37 #713
dawid262262: A w tej bajce były smoki xd?
» 28 lipca 2020, 13:50 #712
Biniek: Byly fajne mecze i byly slabe mecze. Te z Chelsea i City faktycznie zasluguja na uznanie ale dla mnie momentem sezonu bylo przyjscie do nas Fernandesa. To dalo niezlego kopa pilkarzom i kibicom no i od tego momentu ogladalo sie nasz zespol z radoscia i bez strachu, ze zaraz dostaniemy baty od np. CP.
» 28 lipca 2020, 13:51 #711
Pogba6: Gol Pogby po dograniu Bruno i ich radosc
» 28 lipca 2020, 13:55 #710
Strzelec: Najpiękniejszy moment sezonu? Zdecydowanie były to zwycięstwa z City i Chelsea, transfer Fernandesa i wspaniała seria meczów bez porażki.
» 28 lipca 2020, 13:59 #709
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 14:26

Rash strzelający karnego P$G które wylatuje z LM i mina Di szczura oraz Gejmara.

chociaż to było wcześniej to i tak coś pięknego :)
» 28 lipca 2020, 14:21 #708
cesareq: Sprzed "ery Bruno" pozwolę sobie tak to nazwać to zdecydowanie otwarcie sezonu z Chelsea, a przede wszystkim ostatni gol James'a w tym meczu. Ta jego radość po bramce dosłownie nie do opisania. Spotkanie z szabelkami i pogoń od 0-2 do 3-2, bramka Brandona. Szkoda, że wtedy wyrównali na 3-3. A po przyjściu Bruno najbardziej w pamięci utkwiła mi pierwsza bramka z $hity. To podanie portugalczyka z rzutu wolnego podcinką do Martiala i jego wykończenie od razu z pierwszej piłki po krótkim rogu, coś pięknego. :)
» 28 lipca 2020, 14:25 #707
Diabelski97: Michael Owen on Jack Grealish: "I think he’s after Manchester United as well. I’m told he has his heart set on Manchester United. I’d be surprised if he went anywhere else."
» 28 lipca 2020, 13:22 #706
jassaj: No to jak się bawimy w ekspertów od spadkowiczów to ja zapytam o takiego Pana jak Gerard Deulofeu. Byłby wartościowym zmiennikiem czy absolutnie ? Taki Shaqiri z Watordu. Coś tej wielkiej piłki liznął, byle pachołek do Barcelony by się nie przebił. Facet ognia nie wymyśli ale może jako zmiennik na puchary czy mecze ze słabeuszami ?
» 28 lipca 2020, 13:16 #705
getryscholesa: Jezdziec bez glowy. Dostal kilka szans w Barcelonie i zadnej nie wykorzystan. Bez sensu. Jak kogoś z Watfordu, to może Sarr, bo to młody chłopak i w mijającym sezonie pokazał się z dobrej strony.

Inna sprawa, że trochę głupio kupować zmiennika na prawe skrzydło, kiedy nie mamy tam jeszcze podstawowego piłkarza.
» 28 lipca 2020, 13:19 #704
Pezet: Ja mysle ze Delofleu do rotacji to całkiem niezły pomysł .
» 28 lipca 2020, 13:21 #703
Pierun: Gdybym miał brać kogoś z Watfordu to wziąłbym Sarra.
» 28 lipca 2020, 13:23 #702
hraboNX: Wolałbym Sarra.
» 28 lipca 2020, 13:39 #701
Roxyx: Fabrizio przekazuje dobre wieści nt. Alexisa. Inter Maniolan chce go kupić na stałe.
twitter.com/FabrizioRomano/status/1287879411455295490
» 28 lipca 2020, 12:54 #700
cesareq: Podobno na transferowej shortliście Ole są Sancho, Grealish, Koulibaly i Rice. Ciekawe ile prawdy jest w tych dwóch ostatnich nazwiskach bo jak np. Koulibaly'ego średnio u nas widzę z wiadomych powodów powtarzanych multum razy na tej stronie, tak Declan wydaje się być naturalnym następcą Nemanji. Młodziutki, wysoki, silny grajek z dobrym passem, a i uderzyć z daleka potrafi. Ciekawe ile młoty by za niego zawołały. :)
» 28 lipca 2020, 12:40 #699
klb9k: 'Młodziutki, wysoki, silny grajek z dobrym passem i uderzyć potrafi' i niestety do tego Anglik więc pewnie Młoty by wyskoczyły z jakimiś 80mln..
» 28 lipca 2020, 12:46 #698
deealy: Rice fajny zawodnik, ale zdecydowanie Ruben Neves to ten którego tutaj potrzeba, cena pewnie podobna jaką by zawołali za Rice'a.
» 28 lipca 2020, 14:41 #697
Xchrisx7: Tak sobie głośno myśle, czemu by nie zakontraktować Jordana Ibe’a (wolny agent). Mógłby się przydać do rotacji na prawe skrzydło. Gorszy niż JLingz czy Mata nie będzie a nóż widelce wypali.
» 28 lipca 2020, 12:23 #696
kamilpe: To nie jest dobry pomysł..
» 28 lipca 2020, 12:27 #695
Dejfmi: Takich pomysłów jak czasami tutaj się pojawiają to nie wymyślą nawet wasze dzieci :D
» 28 lipca 2020, 12:39 #694
Roxyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 12:55

Przepraszam jeśli zabrzmi to brutalnie, ale to co ludzie wymyślają to przechodzi czasami ludzkie pojęcie xD Ibe rozegrał 119 spotkań w Premier League i zanotował 4 bramki i 10 asyst, dodatkowo były gracz Liverpoolu. Jeśli chcemy bić się o środek tabeli z Burnley, Arsenalem i Evertonem to Ibe może i będzie ok, ale jeśli chcemy regularnie występować w LM to Ibe może być u nas najwyżej szatniarzem.
» 28 lipca 2020, 12:52 #693
kamilpe: @Roxyx nie rób Szeszelowi konkurencji w pracy
» 28 lipca 2020, 13:14 #692
laser85: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 11:59

Pau TORRES !! Only HIM !!
» 28 lipca 2020, 11:58 #691
klb9k: też jestem za nim, przy takiej cenie (40mln euro klauzula) to chyba najsensowniejsza opcja, według mnie jeśli kupi go mocniejszy klub niż Villareal to za rok jego wartość się podwoi
» 28 lipca 2020, 12:44 #690
Dejfmi: Jeszcze parę dni temu nikt nie wiedział o istnieniu tego człowieka. Ostatnio jakiś brukowiec wrzucił, że jest na liście Ole i to wystarczyło aby kibice uznali go za konia i już musimy go mieć :D

Wspaniałe zjawisko, ciekawe jak fachowo nazywa się to w psychologii :)
» 28 lipca 2020, 13:24 #689
klb9k: Tomek Ćwiąkała nagrał kilka miesięcy temu na kogo warto zwrócić uwagę w La Liga i zacząłem przyglądać się chłopakowi jak i Diego Carlosowi z Sevilli, oby dwaj wyglądają świetnie na boisku i absolutnie nie sugeruje się żadnym brukowcem.
» 28 lipca 2020, 15:00 #688
Seny0: Dokładnie
Only torres.
» 28 lipca 2020, 15:38 #687
Dejfmi: To czemu nie pisaliście o nim wcześniej ? :D
» 28 lipca 2020, 15:43 #686
klb9k: Pisałem o nim ponad miesiąc temu, info o nim w Telegraph przedwczoraj :)
» 28 lipca 2020, 16:30 #685
laser85: Jak nie wiedzial ?? nie bylo zainteresowania ze strony United ale jak mozna nie wiedziec o nim ??
» 28 lipca 2020, 21:32 #684
Mariano88: Wszyscy nasi stoperzy są prawonozni, podobnie jak potencjalni nowi obrońcy jak Skriniar czy Koulibaly. Jedynie Ake jest lewonozny. To serio jest aż takie ważne?
» 28 lipca 2020, 11:56 #683
klb9k: Moim zdaniem nie, najlepszy obrońca ostatnich lat Ramos jest prawonożny grając na lewej połówce a co lepsze ma tylko 184cm więc nie ma reguły.
» 28 lipca 2020, 11:59 #682
Chestnut: Niby nie, jednak detale potrafią zrobić różnicę. :)
» 28 lipca 2020, 12:39 #681
kamilpe: Sancho, Ndidi za Freda z dopłatą, Skriniar za Sancheza ew. z Smallingiem, skoro tam zbiera dobre recenzje i ktoś do rotacji - idealne okienko
» 28 lipca 2020, 11:44 #680
kamilpe: Uprzedzam - wiem, że Skriniar nie jest lewonożny
» 28 lipca 2020, 11:47 #679
karolmanu3: Dzwon do leicester i powiedz im o tym:D
To samo skriniar. Szanse 50/50. Ty chcesz, oni nie
» 28 lipca 2020, 11:50 #678
Mariano88: No i oczywiście dzwoń do Edka :)
» 28 lipca 2020, 11:53 #677
kamilpe: Ok, załatwione, standardowo powiedział, że ma jeszcze dużo czasu ale weźmie pod uwagę te propozycje
» 28 lipca 2020, 11:57 #676
Diabelski97: Only Lionel Messi and Cristiano Ronaldo have been involved in more goals than Bruno Fernandes since February 1st. "
» 28 lipca 2020, 11:40 #675
ManchesterUtd7: Brawo. Ważne że jest top 4 i Liga Mistrzów w przyszłym sezonie. Trzeba wzmocnić prawe skrzydło i środek obrony i walczymy o mistrza. GLORY GLORY MAN UNITED!
» 28 lipca 2020, 10:47 #674
MiSt: Walczymy o mistrza? Chyba tylko w przypadku odejścia Kloppa i Pepa ;)

Będziemy na poziomie City czy Liverpoolu NAJWCZEŚNIEJ za dwa lata. Cieszy progres, który wykonaliśmy, ale do walki o mistrzostwo jeszcze dłuuuga droga ;)
» 28 lipca 2020, 11:06 #673
Munai: Sir Alex Ferguson: "Liverpool czekał 30 lat na wygranie tej ligi. Coś niesamowitego. Naprawdę na to zasłużyłeś, JĂźrgen. Poziom występów drużyny był wybitny. Twoją osobowością przesiąkł cały klub. To było coś cudownego. Zapomnę ci nawet to, że obudziłeś mnie o 3:30 nad ranem tylko po to, żeby pochwalić się zdobytym mistrzostwem.”
» 28 lipca 2020, 09:24 #672
kamilpe: Naprawdę tak trudno zjechać kilka postów niżej i zobaczyć, że to już było?
» 28 lipca 2020, 09:25 #671
JamesBond007: Nie czepiaj się.
» 28 lipca 2020, 12:33 #670
Chestnut: Dobrze, że się czepia, powinien sprawdzić datę newsa i porównać z obecną godziną i jeżeli minęło kilka godzin od newsa, to niech sprawdzi czy ktoś wcześniej już tu tego nie wrzucił. W tym przypadku dwie godziny ktoś już wcześniej to umieścił niżej.
» 28 lipca 2020, 12:47 #669
RedsFan: #Simon Stone
To confirm, if @Wolves win Europa League and @Arsenal win FA Cup, England get 8 teams in Europe next season (5CL, 3EL). If Wolves win EL and @ChelseaFC win FA Cup, England get 7 (5CL, 2EL).
A kibice La Liga i innych popierdulek śmieją się, że PL jest słaba :)
» 28 lipca 2020, 08:18 #668
Pogba6: Żadna liga juz nie moze sie rownac PL. O ile gdy w LaLiga grał CR i Neymar i te zespoly real i barca faktycznie byly dominujace w Europie tak po ich odejsciu teraz angielska PL deklasuje reszte. Nikt nawet nie jest blisko poziomem.
» 28 lipca 2020, 09:01 #667
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 09:26

Fakty są takie ze Live odpadło ze słabym Atletico,Chelsea została już w pierwszym meczu zniszczona przez Bayern,Tottenham w beznadziejny sposób przegrał z Lipskiem.jedynie City broni honoru.wiec nie wiem na jakiej podstawie uważasz ze żadna liga nie może równać się z PL.
» 28 lipca 2020, 09:26 #666
kamilpe: Hmm, może na podstawie zeszłorocznych finałów LM i LE?
» 28 lipca 2020, 09:33 #665
miocinho2: Czyli zeszłoroczne dobre wyniki są bardziej miarodajne niż fatalne wyniki tegoroczne?
» 28 lipca 2020, 09:38 #664
Pogba6: Chelsea i Tottenham była pograzona w kryzysie i kontuzjach. Liverpool mial wpadke z nie slabym a bardzo dobrym Atletico. Jeden mecz nie moze decydowac o tym ze nagle Liverpool jest slabszy. Na 10 dwumeczow przeszliby 9.

Anglia ma byc moze 8 zespolow ktore realnie moglyby powalczy o cwiercfinal LM. 4 ktore powalczyc moga o polfinal. 2 ktore beda faworytem do wygranej. Żadna liga nie moze sie temu rownac.
» 28 lipca 2020, 10:46 #663
miocinho2: Ja nie mówię ze PL nie jest najlepsza liga,ale to za duże słowa ze żadna się z nią nie równa.jest bardzo dużo młodych talentów w Premier League wiec wydaje mi się za pare lat dopiero będzie można powiedzieć ze Liga Angielska jest taka z która żadna inna się nie równa
» 28 lipca 2020, 10:58 #662
Batigol222: W tej chwili raczej wyglądałoby na to, że najmocniejsza jest Bundesliga, przynajmniej biorąc pod uwagę zespoły z topu. Chelsea i Tottki zmasakrowane przez Bayern i Lipsk, podejrzewam, że poza City i Liverpoolem pozostałe angielskie zespoły też miałyby spory problem np. z Borussią. To jest trochę mit, że w Bundeslidze nie ma aż tak dobrych piłkarzy: przecież nawet Pulisic, co tak błyszczy w Chelsea, w Borussi przez cały sezon grzał ławę.
» 28 lipca 2020, 12:43 #661
Makaron94: Sir Alex Ferguson: "Liverpool czekał 30 lat na wygranie tej ligi. Coś niesamowitego. Naprawdę na to zasłużyłeś, JĂźrgen. Poziom występów drużyny był wybitny. Twoją osobowością przesiąkł cały klub. To było coś cudownego. Zapomnę ci nawet to, że obudziłeś mnie o 3:30 nad ranem tylko po to, żeby pochwalić się zdobytym mistrzostwem.

:D :D
» 28 lipca 2020, 07:36 #660
rizx: "Wiem, że to nie jest do końca w porządku jak na trenera Liverpoolu, ale uwielbiam Alexa Fergusona. To pierwszy angielski menadżer jakiego poznałem. Zjedliśmy razem śniadanie. Nie wiem czy on cokolwiek z tego pamięta. Ale ja wszystko. Dla mnie to było jak spotkanie z Papieżem"

:)
» 28 lipca 2020, 08:49 #659
SikamNaPapugi: Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
W odpowiedzi do
@ibrahim82_ali
soon we will have some news about the Sancho deal. It’s up to Man Utd not to me. Today many said bid submitted to BVB but nothing real yet... I always said “needs time”, give some more time to Man Utd board and we’ll know what will happen for Jadon Mrugająca buźka👌🏻
» 28 lipca 2020, 05:25 #658
Roxyx: Pierwsze półfinały barażów o Premier League zakończone
Swansea (6. miejsce) 1:0 Brentford (3. miejsce)
Cardiff City (5. miejsce) 0:2 Fulham (4. miejsce)

Drugi mecz Swansea z Brentfordem jutro (29.07), Cardiff i Fulham zagrają pojutrze (30.07). Finał odbędzie 04.08 o 19:45 czasu brytyjskiego.
» 28 lipca 2020, 03:10 #657
Viral: Zapowiada się, że Fulham wygra baraże. Nawet fajnie ale bardzo chciałem Brentford. Najlepszą piłkę dla oka grali.
» 28 lipca 2020, 12:02 #656
Roxyx: Też chciałbym ich zobaczyć w PL ale na własne życzenie zostali w Championship. WBA przegrało z H'field i Brentford musiał wygrać ze Stoke i awansowaliby na 2. miejsce ale przegrali. Ale nic jeszcze nie jest przesądzone, jedną bramkę różnicy da się odrobić.
» 28 lipca 2020, 12:59 #655
Reico100: Co sądzicie o Toddzie Cantwellu ? Nrorwich spadło, więc może cena nie będzie duża, a całkiem fajnie się prezentował w tym sezonie, przynajmniej w moim odczuciu. Nie przydałby się nam ktoś taki?
» 28 lipca 2020, 02:11 #654
Viral: Kilka razy pisałem o nim, jestem na tak.
» 28 lipca 2020, 06:57 #653
devilek777: Jako rezerwowy by się nadał
» 28 lipca 2020, 07:13 #652
kamilpe: Na ławkę jak najbardziej i to nie tylko Cantwell, są piłkarze z spadkowiczów, którymi powinniśmy się jak najszybciej zainteresować
» 28 lipca 2020, 07:23 #651
Pogba6: Fajny pilkarz. Jedyny w Norwich którego moglbym chciec, tylko czy potrzebny.

James juz na lawce jest. Na wymiane bym poszedl :D
» 28 lipca 2020, 08:52 #650
kamilpe: @Pogba6 jest jeszcze Aarons, którym interesuje się podobno Bayern Monachium
» 28 lipca 2020, 09:26 #649
Viral: Fraser jeszcze spoko, tylko pensje mu trzeba dać.
» 28 lipca 2020, 10:31 #648
Klierek7: Nie ten poziom. To tak jakby real i Barca szukały wzmocnień w Maladze lub Cadiz.
» 28 lipca 2020, 10:58 #647
Viral: Szukanie wzmocnień na ławkę z spadkowiczów, jest dobrym pomysłem zwłaszcza, że taki Fraser nie ma klubu, dasz mu 50 tyś tygodniówki i jest twój.
» 28 lipca 2020, 12:00 #646
Fredzio118: To był sezon pełen wzlotów i upadków. Liczy się to co jest na końcu a jest 3 miejsce i to ono zapiszę się w historii tego sezonu. Wbrew co tu pisali ludzie gdy byliśmy na 7 miejscu o zwolnieniu Ole, zatrudnieniu Poche, tęsknotą za Mou itp itd. to ta drużyna na przestrzeni całego sezonu zaliczała progres, robiła krok za krokiem do przodu. Ktoś kto grał w piłkę, ma chociaż trochę pojęcia to się ze mną zgodzi, że nawet jak byliśmy na 7 miejscu to progres był widoczny bo w wielu meczach mieliśmy pecha, brakowało szczęścia a byliśmy drużyną lepszą np karny Pogby w meczu z Wolves, drugi mecz sezonu, wynik 1-1, mecz z Liverpoolem gdzie Live zdobyło bramkę w samej końcówce gdzie przez cały mecz graliśmy mega. Były mecze gdzie graliśmy słabo, brakowało tej jakości ale na tych zawodników co grali w każdym meczu na początku np. Pereira czy Lingard to i tak jest wynik bardzo dobry. Wielu tu mówi o schematach.. Ja pewne schematy widzę np granie blisko siebie w trójkącie w środku pola, obieg na skrzydle, nawet w pressingu widzę pewne schematy bo ktoś jak ogląda mecz co tydzień to widzi jak zachowują się zawodnicy. Co do transferów to liczę na Sancho i myślę, że tu przyjdzie, co do obrońcy to będzie to Ake lub może Ole nas zaskoczy ale z Ake byłbym zadowolony i chciałbym go tutaj a co do drugiego pomocnika to myślę, że będzie to Grealish jeśli AV nie będzie serio krzyczeć 80 mln albo Van De Beek jeśli AV będzie krzyczeć za dużo za Grealisha bo Donny będzie kosztował myślę max 50 mln. Sancho - 100mln, Grealish lub Van De Beek - 50,60mln Ake lub ktoś inny - 30-40mln. Jeśli plotki o rzekomych 180mln na transfery mają ziarno prawdy to myślę, że tak to mniej więcej będzie wyglądało jeśli chodzi o kwoty i transfery, które możemy dokonać i pieniądze jakie jesteśmy w stanie zapłacić za poszczególnych zawodników. Uprzedzam wszystkich matematyków tej strony, że kwoty które podałem się nie zgadzają bo podałem 180mln a w sumie wyszłoby 200mln no ale normalni użytkownicy zrozumieją o co chodzi. Pozdro dla normalnych, bardzo fajnie się czyta komentarze takiej dziewczyny o nicku Zennah czy jakoś tak, szanuję i pozdrawiam :) a takich jak Storpedo to jebać.
» 28 lipca 2020, 01:20 #645
diukdemaktub: @Fredzio118 mam radę dla Ciebie. Jak już próbujesz poderwać jakąś babkę to nigdy, przenigdy nie pisz lub nie mów do niej: "jesteś fajna jak na kobietę". W ogóle zapomnij o tym zwrocie, a będzie Ci łatwiej w stosunkach międzyludzkich.
» 28 lipca 2020, 12:58 #644
Fredzio118: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 13:47

@diukdemaktub
heh zachowaj swoje rady dla siebie, poprostu uważam, że ma większe pojęcie o piłce i mądrzej pisze niż większość facetów na tej stronie, nie wiem gdzie ty tu widzisz podryw, jak wymieniłem Storpedo tzn, że go też podrywam? Wariat z Ciebie.
» 28 lipca 2020, 13:46 #643
Zannah: Nareszcie można odetchnąć. Jesteśmy na dobrej dordze, ale na laurach nie możemy spocząć. Mnie wypadła dodkowa praca i musiałam oglądać mecz na telefonie jeżdżąc konno. Ciężko było, ale się udało. Teraz Ole niech przygotowuje drużynę do LE a Edek skupi się na szybkich transferach, żeby tym razem nowi zawodnicy przepracowali cały okres przygotowawczy. Tym razem nie ma wymówek, mamy LM na kolejny sezon, niech nasz wykonawczy pokaże, że wcześniejsze błędy go czegoś nauczyły, i wykona swoje obowiązki kompetentnie tym razem.
» 27 lipca 2020, 23:24 #642
Joker77: Edek i szybkie transfery hehe
» 27 lipca 2020, 23:25 #641
chemik: ale "nasz wykonawczy" już to wszystko pokazuje po zmianie managera co mołby wskazywać że to niekoniecznie była wina edda. ale co ja tam wiem.
» 27 lipca 2020, 23:42 #640
welllone: Fakt, że ED był zupełnie nowy w tej roli chwile po Fergusonie i Gilu. Moyes chciał takich zawodników jak Bale, czyli nie do wyciągnięcia. LvG myślał, że jeden z największych klubów świata może mieć każdego, a dostawał zawodników numer 3 i niżej ze swojej listy.
Tak właśnie w przypadku jednego jak i drugiego traciliśmy czas na nierealne transfery. Oczywiście wszystko jest kwestią ceny, ale skoro kupowaliśmy Matę, Fellainiego, młodziutkiego Martiala i pełno innych grajków za ogromne pieniądze. To ile trzeba by wydać na kilka jeszcze większych nazwisk?
Mourinho przyciąga duże nazwiska i tu jakoś poszło choć finalnie z tych gwiazd został Pogba i (omg) Sanchez.

Teraz przede wszystkim skupiamy się na pozyskaniu graczy którzy chcą tu grać. Dla których nasz klub jest osiągnięciem szczytu i pewnym przywilejem.
James, AWB, Maguire, Fernandes czy nawet Ighalo.
Jest znacznie łatwiej kiedy sam zawodnik chce przejść i jedyne co trzeba to dogadać się z klubem w kwestii odstępnego. Kontrakt dla takiego gracza nie jest problemem.
Inaczej sprawa wygląda gdy gracz nie chce odchodzić. Kontrakt i kasa za podpis musi być sroga. Klub w sumie może go sprzedać ale za ogromna kwotę. Takim sposobem trafił tu Angel di Maria. Real mógł go sprzedać nie musiał, on sam nie chciał odchodzić. Więc1 wydaliśmy ogromną kwotę za grajka który nie chciał tu być, więc2 musieliśmy mu sowicie płacić za tę karę, więc3 sam zawodnik grał jak grał i potraktował United jak przystanek do PSG.

Ole wybiera graczy o odpowiednim charakterze. Nie każdy ma taką umiejętność jak SAF, żeby ten charakter wykuć, obrobić. Choć z wiekiem, doświadczeniem i renomą na pewno jest łatwiej.

Jestem pewny jeśli przyjdzie tu Sancho czy Grealish to tylko dlatego, że nasi skauci uznali ich charakter i umiejętności za odpowiednie, a sami zawodnicy po prostu chcieli tu grać.
To jest najlepsza droga jaką mogliśmy obrać. Zamiast ściągać tu piłkarzy na siłę, wśród tysięcy wyszukiwać tych dla których gra dla Manchesteru United to spełnienie marzeń.
» 28 lipca 2020, 00:28 #639
Zannah: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.07.2020 01:11

@chemik najlepiej pokazał z Bruno, którego kupił pół roku później, niż powinien, kiedy nasza drużyna grała jak dom spokojnej starości dla ludzi z zaawansowaną epilepsją. Wiem, że jesteś zakochany w Edku, ale on jeszcze "tego" wszystkiego nie pokazuje. Jeśli wyciągnie kolejne wnioski, zobaczymy.

@welllone Zgadzam się w 100%, ciężko mi nawet cokolwiek dodać. Może tylko, że był zupełnie nowy, a nie zatrudnił dyrektora sportowego, chociażby jako doradcy, świadczy tylko o jego ignorancji. Miejmy nadzieję, że przeszłość nauczyła go trochę pokory.
» 28 lipca 2020, 01:10 #638
Fredzio118: przed chwilą pisałem komentarz i wspomniałem właśnie o Tobie, masz naprawdę fajne i rozsądne podejście do tematu naszego klubu i piłki jak na kobietę, jestem pod wrażeniem, serio ;) mało tu normalnych kibiców, którzy po remisie lub przegranej napiszą coś mądrego
» 28 lipca 2020, 01:25 #637
GraanManU: Opowiedzcie cos o tym Pau Torresie z Villareal, mamy szanse go pozyskać , jak gra? Dziena z góry :)
» 27 lipca 2020, 23:20 #636
Magik1990MU: niżej chłopaki coś tam skrobnęli o nim. Warto przede wszystkim zwrócić uwagę na wyprowadzanie piłki, bo widać, że United za Ole ucieka od dalekich wykopów przez bramkarza, tylko próbuje już od swojego pola karnego rozgrywać akcję po ziemi. Poza tym wysokie umiejętności gry do przodu nieco osłabiają mocny pressing ze strony rywala. Victor w tym aspekcie nie jest zły, ale jednak do Maguire'a mu trochę brakuje.
» 27 lipca 2020, 23:36 #635
Pezet: A który zawodnik was najzwyczajniej w świecie najbadziej rozczarował w tym sezonie ? Wobec kogo mieliście większe oczekiwania ?Pogba się nie liczy bo prawie nie grał ;) .
Osobiście spodziewałem się po Fredzie więcej . Nie były to tylko udane słynne 2 połowy , zagrał kilka dobrych meczów aczkolwiek mysle ze wciąż nie daje tyle ile powinien .
» 27 lipca 2020, 23:06 #634
Diabelski97: Zdecydowane De Gea. Fred pod nieobecność Pogby rozgrywał naprawdę dobre zawody.
» 27 lipca 2020, 23:11 #633
Magik1990MU: Tuanzebe. Miała być konkurencja do środka obrony, a gość wiecznie w szpitalu. Jeszcze Eric można podpiąć z tego samego powodu.
» 27 lipca 2020, 23:13 #632
hraboNX: Myślę, że Tuanzebe (swoją drogą, podobno Leeds ostrzy sobie na niego zęby). W grach przedsezonowych zapowiadał się na fajnego partnera do Harry'ego - w domyśle lepszego niż Victor, ale później już pojawiły się problemy z kontuzjami. Powiedzmy, że to rozczarowujące, że Axel nie mógł grać częściej (bo jednak trudno winić go za problemy z kontuzjami; no chyba, że źle się prowadzi czy coś).
» 27 lipca 2020, 23:26 #631
jassaj: De Gea- po prostu boli mnie patrzenie jak z najlepszego bramkarza świata staje się coraz większą kukiełką, która ma coraz większe trudności z obroną coraz prostszych strzałów. Wszyscy inni zawodnicy albo od początku byli dla mnie "słabi" więc słabe występy nie robiły na mnie wrażenia albo rozczarowali mnie ale nie aż tak bardzo. Uwielbiam Davida, jest jednym z moich ulubionych zawodników, jeżeli chodzi o bramkarzy wogóle, no to sorry moje serce jest przy Edwinie bo to moja młodość no ale..... ileż można.... Bramkarz może nie wyciągnąć jakiejś piłki ciężkiej do wyciągnięcia, bramkarz może popełnić jeden karygodny błąd, może dwa, ale nie może być tak że tych błędów będzie kilka, może nawet kilkanaście. Nawet jeżeli dana akcja nie kończy się bramką jak np z Leicester gdzie wyleciała mu piłka bodajże pod nogi Vardy'ego to zastanówmy się jak to wpływa na obrońców, kiedy ja- ziomek siedzący kilka tysięcy kilometrów dalej po którymś razie mam ciarki przy najprostszym jego kontakcie z piłką Hiszpana. Co w takim razie mają czuć faceci, którzy muszą mu zaufać ?
Boli mnie to bo do niedawna mówiłem, że mamy najlepszego bramkarza świata a teraz z taką "regularnością" to nie wiem czy nie wolałbym mieć w bramce jakiegoś średniego bramkarza co nie wyciągnie takiego okienka jak wyciąga David ale przynajmniej będzie grał poprawnie, spokojnie, bez wporwadzania atmosfery niepokoju przy każdym kontakcie z piłką.
» 27 lipca 2020, 23:29 #630
Zannah: Bailly, jeszcze go nie skreślam, ale ten pech ze smerfami, ajajaj, w formie, zdecydowanie nasz najlepszy obrońca, do tego bardzo szybki. Mam nadzieję, że będzie miał przynajmniej przyszły rok, aby odbudować formę. Poprostu musi. Wiem, że wielu z was przestało w niego wierzyć, ale ja jakoś nie mogę. Uwielbiam go oglądać jak gra, co w kwestii środkówych obrońców nie przydarzyło mi się od duetu Rio/Nemanja.

Do do De Gei, to bardziej mnie denerwuje sztab. Dali lewego trenra bramkarzy i zaliczył zjazd formy. Wniosek? Wymienić trenera bramkarzy. Ich współpraca nie służy Davidowi, a z całym szacunkiem dla trenera, nie on jest w tej sytacji najważniejszy, tylko Hiszpan. Nie ma funduszy, żeby, jak niekórzy mówią, kupić Oblaka. Mamy ważniejsze transfery.
» 27 lipca 2020, 23:35 #629
MixEx: Pamiętam jak mówiłem przed sezonem, że Fred to jest gracz, który potrzebuje regularności, żeby prezetowac poziom PL. Czy jestem rozczarowany grą Freda? Zdecydowanie nie pod nieobecność jedynego wówczas kreatywnego srodkowego pomocnika zagrał dobre zawody, oczywisice nigdy to nie bedzie to zawodnik na pierwszy skład w united ale jego gra naprawdę pokazywała, że ten chłopak ma duzo do zaoferoania jako zmiennik.
» 27 lipca 2020, 23:35 #628
jassaj: @Zannah ciekawy punkt widzenia z tym trenerem bramkarzy, przyznaje, że nie zastanawiałem się nad tym z tej strony, ale jednak muszę wejść w polemikę. Po pierwsze, wydaje mi się, że jednak trener bramkarzy nie odpowiada aż tak diametralnie za formę zawodnika. Po drugie wydaje mi się, że poprzedni trener mówił, że odszedł bo już nie był w stanie współpracować z Davidem więc kij ma dwa końce, być może BYĆ MOŻE (nie wiem) David też nie jest tak do końca w porządku i nie jest ideałem jak często go postrzegamy. Po trzecie wydaje mi się, żę rezygnacja z Davida teraz to idealny moment i nie musimy wydawać ani funta na zastępstwo. Jest Henderson. Ja ufam, że dałby sobie radę. Może miałby wpadki- to fakt. Ale czy David ich nie ma ?Czy nie lepiej cierpieć głupie bramki wiedząc, że niedługo będzie lepiej niż modląc się, czy chłop się ogarnie ? Pozatym co bardzo ważne mamy Romero- on pewnie odejdzie, pewnie stracił to zaufanie do nas ale w takim idealnym scenariuszu- cofnąć się w czasie do sezonu 2011-2012 a więc początku Davida w United i zrobić ten sam manewr z Hendersonem ? Dać mu szansę, jak się sparzy- odsadzić na ławkę i wystawiać tego nieszczęsnego Romero gdyby chciał zostać tak jak niegdyś Lindegaarda. Po czasie znowu dać szansę. Koniec końców to dwóch solidnych bramkarzy więc w jakiejkolwiek konfiguracji- sezonu by nam nie zawalili a jakby żaden z nich nie wygrał rywalizacji to wtedy można szukać kogoś z zewnątrz.
Podkreślam, strasznie przykro mi to pisać bo niegdyś nie wyobrażałem sobie że David nie zostanie u nas jeszcze conajmniej 15 lat, nie zostanie legendą i nie dostanie chociażby "duchowego" pomnika. Ale fakty są takie, że on się gdzieś zaciął przy Mundialu 2018 a potem to już tylko wygaszanie problemu, pogłębianie problemu, parę dobrych interwencji a potem farfocel rodem z ekstraklasy. Moim zdaniem tak się nie da i obrona nie będzie dobra jak nie dostanie bramkarza któremu zaufa
» 27 lipca 2020, 23:49 #627
Zannah: @jassaj masz trochę racji co do Davida, ale jedno, czego doświadczewnie mnie nauczyło, jest to, że każdy potrzebuje indywidualnego podejścia. Metody treningowe mają gigantyczny wpływ. Poznałam to w szczególności jak byłam mała. Trenowałam Tea Kwon Do u dwuch trenerów. Pierwszego opóściłam po kilku tygodniach, nie mogłam się przy nim zmotywować do ciężkiej pracy, a ja jeste z natury typem teoretycznym, uwielbiam eksperymrenty myśliowe i potrzebuję silnej motywacji do jakiejkolwiek pracy manualnej. Drugi natomiast był niesamowity, sama jego charyzma, sposób, w jaki wszystko objaśniał, potrafiłam spędzić na sali treingowej dziennie 4,5h. To samo jak uczę ludzi jeździć konno, czy trenuję konie, trener ma olbrzymi wpływ.

Prawdą też jest, że największe talenty często są problematyczne w wielu innych aspektach, wielkość kosztuje. W tym wypadku trener będzie miał jeszcze większy wpływ na formę zawodnika, a De Gea jest niesamowicie utalentowany. Nawet Fergie nigdy nie uraczył suszarką Cantony, widział, że będzie to detrymentalne dla jego osoby, a jak wiemy Eric ma charakterek, że Zlatan wysiada. Wielkość często ciągnie za sobą sporą cenę. Jeśli będzie bronił jak kilka lat temu, niech sobie będzie nie do zniesienia, trzeba tylko zapłacić bonus od niepezpiecznej pracy nowemu trenerowi.
» 28 lipca 2020, 00:58 #626
pictor: Wesley Sneijder słaba forma w tym sezonie zawiodłem się
» 28 lipca 2020, 09:15 #625
Diabelski97: Chciałbym żebyśmy zagrali z Interem w LE. Nie wiem jak Wy, ale ja nie darzę sympatią Lukaku, pod koniec zaczął robić kwas w drużynie, np wrzucanie do sieci wyników biegowych i wbijanie szpilki Shaw'owi.
Fajnie byłoby mu utrzeć nosa.
» 27 lipca 2020, 23:03 #624
Pogba6: Inter gra w taka kratke ze jestem pewny ze oni do finalu nie dojda
» 28 lipca 2020, 08:47 #623
Diabelski97: Harry Maguire played 52 games for Man United this season. That ÂŁ80m price tag has brought him a lot of criticism but he has also massively improved Man United's defence.

• Last season — 78 goals in 53 games
• This season — 48 goals in 58 games

Credits where it's due, his presence has transformed Man Utd into one of the most resolute defences in Europe. He took lots of criticism he doesn't deserve, our Captain!"

Według wielu kibiców Harry to zawodnik sezonu.
Dla mnie bardzo niedoceniany zawodnik, zagrał wszystkie mecze w lidze, puchary prawie wszystkie. Pamiętam jeden mecz w Pucharze ligi z City, gdzie Harry nie zagrał, przegraliśmy w 3-1, w rewanżu na etihad, z Harrym w składzie, wygraliśmy do zera a Harry został zawodnikiem meczu.
BBC wybrało Harrego do jedenastki sezonu i według mnie, Harry to cichy bohater. Niestety bardzo niedoceniany.
» 27 lipca 2020, 22:51 #622
MiSt: Fani United mają bardzo krótką pamięć i oceniają go po kilku ostatnich spotkaniach. Oczywiście nie wszyscy, ale bardzo dobrze widać to na tej stronie ;)
» 27 lipca 2020, 22:54 #621
Magik1990MU: Na szczęście nasz kapitan ma wywalone na tych pseudoekspertów
» 27 lipca 2020, 23:04 #620
hraboNX: Ja tam na kapitana złego słowa nie powiem. To samo Victor (w moim odczuciu to on w ostatnich 2-3 meczach wchodził w rolę lidera bloku defensywnego; czasami było widać jak w ostatnim momencie naprawia błąd kolegi, by następnie rzucić ostrą reprymendą w stronę nieskoncentrowanego Diabła) . Na finiszu ligowych zmagań brakowało już mocy i pojawiły się niedokładności czy błędy. Harry i cała reszta drużyny byli po prostu wypompowani. Grali co 2-3 dni ze świadomością, że trzeba gonić TOP4. Niemniej kasa wpakowana w obronę zeszłego lata powoli się spłaca. Myślę, że jak nasi odzyskają nieco świeżości, to mogą rozdawać karty w końcowej fazie LE.
» 27 lipca 2020, 23:07 #619
Diabelski97: Jak na pierwszy sezon nasza defensywa spisała się świetnie. W przyszłym sezonie zobaczymy jeszcze lepszą wersję.
» 27 lipca 2020, 23:10 #618
MixEx: Ja osobiscie po tym jak zobaczylem Jonesa w pierwszym składzie poweidzialem sobie, że już nigdy nie skrytykuje Harrego . Miną prawie rok i widze, że chopaki tutaj czesto go krytykuja. Po pierwsze żaden obrońca nie popelnia błedów a po drugie to Magiure i AWB trzymaja obrone za morde. Oczywiscie nie jest to jeszcze monolit ale na to zbiera sie wiele czynników takich jak niepewny bramkarz, partner dla Harrego czy wiecznie kontuzjowany LO
» 27 lipca 2020, 23:13 #617
Diabelski97: O tak, Jones w tamtym spotkaniu już całkowicie zakończył swoją karierę na Old Trafford.
» 27 lipca 2020, 23:20 #616
Zannah: Lindelof też ostatnio gra na wysokim poziomie, szczególnie ostatnie mecze. Na przyszły sezon zdecydowanie potrzebny szybki obrońca, to zarówno sparowany z Victorem lub Harrym, tworzyłby dużo bardziej zbilansowany duet.
» 27 lipca 2020, 23:27 #615
luxios: Jakiś czas temu były spekulacje na temat Alessio Romagnoliego z AC Milan. To ich lider i kapitan w dodatku lewonożny czyli taki jakiego potrzebujemy w odpowiesnim wieku. Wiadomo że priorytet to Sancho ale ja bym widział i ten transfer. Każdy kolejny gracz to byłby już dużym bonusem i myślę że po spadku Brescii Sandro Tonali również za przyzwoitą kasę by mógł przyjść choć wolałbym Eduardo Camavinga z Renns jako przyszłościowy następca Matica moim zdaniem za kilka lat to będzie jeden z czołowych DM-ów na świecie oczywiście jak Mu palma nie odbije
» 27 lipca 2020, 22:45 #614
Zaku: Lingard w Premier League
16/17 - 1 bramka
17/18 - 8 bramek
19/20 - 1 bramka
20 /21 -?
» 27 lipca 2020, 22:12 #613
Magik1990MU: 20/21

król strzelców
» 27 lipca 2020, 22:24 #612
ElPiotero2006: *Król asyst ;)
» 28 lipca 2020, 10:41 #611
Kilerek7: z cyklu Twitterowe spekulacje:

The door is not entirely closed on Chris Smalling's return to SolskjĂŚr's squad as things stand, but he could depart to AS Roma or join another club in England #mulive [@TelegraphDucker

Chris Smalling is due to return to #mufc next month with his loan not allowing him to play in the Europa League for AS Roma. He is thought to be waiting for clarity over United's position on him before deciding his next step #mulive [@TelegraphDucker

#mufc will not be forced into meeting an arbitrary deadline set by Borussia Dortmund for Jadon Sancho. Despite the apparent posturing, relations between Dortmund and United are still good #mulive [@TelegraphDucker

#mufc and Borussia Dortmund are both keen to strike a deal for Jadon Sancho. There remains belief that a compromise of some kind will be reached #mulive [@TelegraphDucker

#mufc are unwilling to pay more than double what it cost Chelsea to sign Timo Werner and Bayern Munich to sign Leroy SanĂŠ for Jadon Sancho #mulive [@ChrisWheelerDM

#mufc have drawn up a shortlist of four centre-backs who they are considering signing. Villarreal's Pau Torres and Bournemouth's Nathan AkĂŠ are two players they are targeting #mulive [times]

Jack Grealish fears he could be priced out of a move to #mufc after Aston Villa insisted they wouldn't accept anything less than ÂŁ80m. Grealish is due to hold talks with Villa this week about his future #mulive [times]
» 27 lipca 2020, 21:48 #610
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2020 21:59

james Ducker to chyba tier 1, prawda? Wychodzi więc po raz kolejny na to, że prędzej czy później oba kluby się dogadają. Wolałbym prędzej, bo ile można czekać na Jadona :)

Kolejny Torres łączony z United? Ktoś coś wie więcej o nim? Ake by się przydał. Poczytałem o nim i chłopak ma papiery na bycie na prawdę dobrym obrońcą.

Co do Grealisha, to podejrzewam, że on zostanie w AV. Jakby się nie utrzymali, to sytuacja wyglądałaby inaczej, ale wówczas pewnie przechwyciłby go Arsenal albo inny średniak, gdzie byłby gwiazdą. Lepiej dla nas by się stało, gdyby Anglik nie wzmacniał innych drużyn PL. 80 baniek to jest chora cena, ale jeśli piłkarz nie będzie naciskał na transfer, to AV może sobie i 100 mln zażyczyc. Mają do tego prawo.

Edit.

co do Smoły, to ci cholerni Włosi zawsze muszą lecieć w kulki. Zamiast wziąć Mike'a, który i tak nie ma przyszłości na OT, to ciągle kombinują.
» 27 lipca 2020, 21:56 #609
Strzelec: @Magik1990MU

Torres to lewonożny obrońca po całkiem solidnym sezonie w La Lidze. Jeśli się nie mylę ma klauzule w wysokości około 40 milionów.
» 27 lipca 2020, 22:06 #608
klb9k: O Pau Torresie mówią, że potencjał nie gorszy niż Laporte, ba nawet sporo hiszpańskich ekspertów uważało, że miał być partnerem Ramosa na Euro, które zostało przełożone. Obejrzałem z ciekawości kilka meczów pod koniec sezonu żeby sprawdzić czy faktycznie jest dobry, wyprowadzenie piłki genialne ale trochę ciała jeszcze brakuje
» 27 lipca 2020, 22:12 #607
hraboNX: Jeśli rzeczywiście Pau Torres ma klauzulę wykupu na poziomie 40 mln euro, to można brać. W dzisiejszych czasach to kwota zaskakująco niska. Spory potencjał, perspektywiczny. Jest szansa, że nasi oszlifują go na gracza top level. Do tego Sancho oraz Donny van de Beek i ja osobiście otwieram szampana pod tak dobre okienko transferowe ;)
» 27 lipca 2020, 22:46 #606
BartoszP: Tak na spokojnie - kto waszym zdaniem powinien być od przyszłego sezonu bramkarzem nr. 1
» 27 lipca 2020, 21:46 #605
nani3210: ja bym jeszcze dał szanse Davidowi
» 27 lipca 2020, 21:57 #604
Xchrisx7: Absolutnie DDG
» 27 lipca 2020, 22:31 #603
hraboNX: Na ten moment nie ma innej opcji - David. Jeśli Romero rzeczywiście pakuje już walizki i chce zmienić klub, to ściągać na Old Trafford Deana Hendersona. Niech młodziak podgrzeje rywalizację o "1", niech pokaże jaki jest mocny. Bo na ten moment tylko mówi, że jest gotowy, ale on jeszcze nie wie z jaką presją gra się na OT. Jak wrócą kibice na stadiony, to dopiero zacznie się parcie na psychikę. Wiele osób już spisuje DDG na straty, ale ja mu absolutnie nie odbieram prawa do słabszego okresu. Wszak to tylko człowiek. David może jeszcze spokojnie wrócić na szczyt, wiek nie przeszkadza bramkarzowi tak bardzo jak graczom z innych pozycji.
» 27 lipca 2020, 23:18 #602
Magik1990MU: Szczerze powiedzawszy to nie jest takie głupie. Hames to piłkarz mocno przereklamowany, ale trzeba pamiętać, że jeśli chodzi o pomoc, to my szukamy piłkarza rotacyjnego, a nie pierwszego składu. Co by nie mówić, to Rodriguez jest zawodnikiem znacznie bardziej kreatywnym od JLingza (wiem, herezja tak umniejszać talent legendy), Perreiry czy dziadka Maty. 25 baniek euro to na prawdę spoko opcja moim zdaniem.
» 27 lipca 2020, 21:48 #601
Roxyx: Jeśli James zgodzi się na bycie zmiennikiem, w miarę rozsądną tygodniówkę i kupimy go za mniej niż 30-35 mln to byłby spoko deal moim zdaniem. Potrzebujemy kogoś za Bruno a utrzymanie Villi może nam utrudnić pozyskanie Grealisha.
» 27 lipca 2020, 22:32 #600
Magik1990MU: W sumie jak o tym myślę teraz, to pomysł na prawdę ok. James w Realu przyszłości nie ma, a w United dostałby tych szans niemało. Lepiej za niego dać 25 baniek niż szczypać się z AV. Taka dziesiątka na ławce byłaby ok.
» 27 lipca 2020, 22:45 #599
Pierun: Dlatego polecam czytać źródła Tier 1, a nie jakieś Daily Express czy Marca. Szkoda czasu na czytanie bajek.
» 27 lipca 2020, 22:47 #598
Roxyx: @Pierun no właśnie, nie ma czasu słuchać, czytać i podawać dalej to co piszą brukowce pokroju Słońca, Lustra, Sportu czy Codziennego Ekspresu, uwagi warte są tylko źródła z tieru 1 i 2 (np. BBC, Romano, Hirst, Ornstein, Stone, Peach, Norwood, Falk czy Bild).
» 28 lipca 2020, 01:17 #597
SzarimMusty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2020 20:59

Sezon z Happy Endem ale bardziej do zapomnienia niż do wychwalania. Mina mi zrzedła gdy przypomniałem jak wyglądała nasza drużyna przed ligową serią 14 meczy bez porażek. Wyglądała ona mianowicie 9 zwycięstw - 7 remisów - 8 porażek. Naprawdę to są tragiczne liczby. Druga rzecz która studzi entuzjazm to 66 pkt co jest drugim najgorszym wynikiem punktowym Manchesteru w Premier League. Tylko raz było gorzej - 64 pkt ekipy Moyesa. Gołym okiem widać, że w przypadku wtopy w meczu z Leicester byśmy ten rekord... pobili i osiągnęli stan 63pkt.

Wszyscy zachwycamy się 13 czystymi kontami. 4 czyste konta po 24 kolejkach już... troszkę smuci. 4 czyste konta w 24 spotkaniach to jednak mało. Goli po 24 kolejce mniej straciło i strzeliło 5 ekip.

Oczywiście potem przyszło epickie 14 meczy ligowych. 9 zwycięstw i 5 remisów 30 goli strzeliliśmy i tylko 7 straciliśmy. Ostatnie 14 meczy to był przepiękny okres, jak za dawnych, bardzo dawnych lat.

Jak uda nam się utrzymać skuteczność z tej pięknej serii to możemy w lidze sporo namieszać. Jednak nie zapominajmy jakie problemy nas trapiły przez większość sezonu. Bruno już nie będzie robił takiej różnicy bo zostanie rozpracowany. Oczywiście geniusz zawsze zostanie geniuszem i zawsze będzie robił różnicę ale nie możemy liczyć, że pociągnie nas za uszy przez cały przyszły sezon.

Jeszcze jedna ciekawostka. Na 13 czystych kont przypada 10 meczy Matic'ia w wyjściowym składzie. Więc schowajmy pomysł grania z Fredem bo on jest za słaby do gry w destrukcji, a w konstrukcji... w lidze zanotował gorsze statystki ofensywne od Lingarda. Fred to pracowity chłopak ale umiejętności mu brak.
» 27 lipca 2020, 20:58 #596
jedi: Ogólnie zgadzam się z przemyśleniami, ale "meczów", nie "meczy". Nauczcie się, ludzie.
» 27 lipca 2020, 21:16 #595
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.07.2020 21:30

Kilka rzeczy trzeba wyjaśnić.

Po pierwsze nikt nie pisze, że United miało super sezon, bo 3 miejsce to nie jest szczyt marzeń takiego giganta. Na laudację zasługuje natomiast fakt w jaki sposób zakończyliśmy pogoń, która trwała od stycznia. Ogólne statystyki wyglądały słabo, ale trzeba pamiętać, że przez większość sezonu graliśmy bez 10, a po dobrym początku Jamesa potem również i prawego skrzydła brakowało. Ogólnie mieliśmy sporego pecha, bo ledwo się sezon zaczął, a już straciliśmy jedynego kreatywnego pomocnika, natomiast potem wyleciała czołowa strzelba (Rash).

Po drugie: wiadomo, że nie możemy liczyć wyłącznie na Bruno, więc póki jest Pogbiarz to też będzie robił od czasu do czasu różnicę. Poza tym siła ofensywna to przede wszystkim pierwsza linia, a jak przyjdzie Sancho (oby Edek nie nawalił), to dopiero rywale będą się nas bać. Gdzieś tam wciąż się przewija temat Grealisha, gdzie indziej van de Beeka. Okienko dopiero się otworzyło, więc wszystko przed nami.

Po trzecie: Matic wciąż wiele daje drużynie, ale nie jest niezastąpiony. Przecież aż do lockdownu graliśmy Scottem i Fredem, a mimo to wyniki były dobre. Czyste konta są ważne, ale nie można się nimi sugerować zbyt mocno, bo inaczej bylibyśmy dziś najlepszą drużyną w EU.

@jedi

obie formy są poprawne
» 27 lipca 2020, 21:30 #594
pawelisto2: Językowo meczów jest poprawne. Generalnie według powojennych twórców języka powinno się stawiać na końcówki twardotematowe, istnieją od tego pewne wyjątki. Dlatego też w oficjalnych słownikach języka polskiego cały czas znaleźć można przede wszystkim formę meczów - 9/10 słowników dopuszcza tylko wersję meczów.
Jednakże jest to kwestia czasu. Zbyt dużo jest „ZA” wprowadzeniem formy meczy do słownika - zapożyczenie z angielskiego „match”, oraz konsekwencja twórców języka wobec pewnych form; przykładowo w słowniku można znaleźć jako poprawne skeczy i skeczów, więc nasuwa się pytanie czemu w takim razie nie meczy i meczów? Brzydki brzmi co prawda meczy ze względu na skojarzenie z kozą, ale taki urok języka, ot kolejny homonim.
» 27 lipca 2020, 23:25 #593
jedi: @Magik

Nie, obie nie są poprawne. :)

sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/meczow-czy-meczy;3133.html
» 28 lipca 2020, 11:21 #592
SzarimMusty: @jedi
"Forma meczy nie jest niezgodna z systemem gramatycznym polszczyzny"

Pierwsze zdanie.
» 28 lipca 2020, 16:16 #591
kamil2257: Jak myślicie Werner sobie poradzi czy nie? Gra Dobrze ale czy w premier league da radę?
» 27 lipca 2020, 20:48 #590
Pierun: Jeden z najlepszych napastników Europy raczej się sprawdzi, nieważne w jakiej lidze.
» 27 lipca 2020, 20:51 #589
rizx: Chelsea ma dosyć dziwną historię jeśli chodzi o napastników, od czasów Drogby chyba tylko Costa grał nieźle, a i tak skończyło się wielką awanturą
» 27 lipca 2020, 21:06 #588
artix206: Eh no tak, na co ja liczyłem. Niektórzy skończyli biadolić o naszej grze w LM, to teraz się zaczelo, biadolenie o transferach.
» 27 lipca 2020, 19:56 #587
Pogba6: Jak Wolves wygra LE co jest dość prawdopodobne. Duże szanse im daje bo będą dużo bardziej zmotywowani od nas. To jak wygra to Anglia może mieć 8 zespołów w europie w przyszlym sezonie. Warunek drugi to wygrana Arsenalu w FA cup. 5 w CL i 3 w LE.

Ładnie. Ogólnie to liga angielska powinna mieć z automatu przyznana zawsze tyle miejsc w Eurpie bo jest zdecydowanie najlepsza i dobre drużyny są pokrzywdzone co roku brakiem pucharów.
» 27 lipca 2020, 19:46 #586
artix206: Od razu cala LM powinna skladac sie wylacznie z angielskiej ligi, bo jest najlepsza.
» 27 lipca 2020, 19:54 #585
vieeeri: artix206 powinni od razu w fazie pucharowej być rozstawieni zamiast męczyć się w grupie jesienią :D
» 27 lipca 2020, 20:19 #584
jassaj: Może nie cała, ale ja też stawiam sobie czasem takie "filozoficzne pytanie o granice". No bo z jednej strony Puchar Europy to i drużyny z całej Europy powinny grać, wiadomo czasem taki no-namowy klub potrafi sprawić sensacje i to jest piękna sprawa, taki bohater za którego wszyscy trzymają kciuki i wgl. Ale z drugiej strony ? No mimo wszystko wydaje mi się, że taki Tottenham wygrałby większość starć z taką Slavią Praga, Bazyleą itp czy kopiąc głębiej Legią Warszawa czy inną Astaną a jednak w przyszłym sezonie pewnie któryś z tych zespołów zagra a Tottenham nie. Pewnie taki Tottenham byłby w stanie częściej i mocniej stawiać opór czołowym zespołom niż te wyżej wymienione. Statystycznie (bo in concreto to jasnowidzem nie jestem) pewnie doszedłby w każdym sezonie dalej, zaprezentował się lepiej i dał lepsze show niż w.w.
Tak więc to jest taki dylemat gdzie każdy ma swoje racje i nie ma idealnego wyjścia. Jak chcemy coraz wyższy poziom to nie ma co patrzeć na finanse, nie ma co szukać w sporcie równości, otwiera się autostrada do superligi i trwałego podziału na Europę A i Europę B, Europę C. No a szukając kompromisu no to musimy się pogodzić z tym, że Liga Mistrzów tak najprościej patrząc nigdy nie będzie turniejem 32 najlepszych drużyn i conajmniej kilka zawsze będzie trafiać do niej z przypadku
» 27 lipca 2020, 20:22 #583
Roxyx: Simon Stone on Twitter: No Man Utd bid for Sancho (yet). Just qualifying for CL doesn’t immediately make issues re ££ disappear.
» 27 lipca 2020, 19:30 #582
Magik1990MU: w sumie można się było tego spodziewać. Pewnie będzie jak z Bruno i Harrym. Trzeba się uzbroić w cierpliwość.
» 27 lipca 2020, 19:43 #581
Roxyx: Raczej nie pewnie a na pewno. Oby Sancho dołączył najszybciej jak tylko możliwe bo nie możemy kupić tylko jednego gracza.
» 27 lipca 2020, 19:49 #580
Magik1990MU: Obawiam się, że to trochę potrwa. Zakładam, że oba kluby biorą kontrahenta na przeczekanie, bo wiadomo - wszystko rozbija się o kasę. Borussia raczej już się nastawiła na odejście Jadona, ale chcą przy tym zarobić fortunę, Edkowi jak to Edkowi - nigdy się nie spieszy. Ten deal dojdzie do skutku, za dużo poważnych źródeł się wypowiadało w tym temacie, aby to mogło upaść. Pytanie tylko kiedy...
» 27 lipca 2020, 19:54 #579
DEPE: Tylko Kevin De Bruyne wykreowal w lidze wiecej sytuaccji bramkowych od Jacka Grealisha.
Zakup tego pilkarza to powinien byc dla United absolutny mus musow. Najwazniejszy transfer lata. To nowy Eric Cantona.
» 27 lipca 2020, 19:10 #578
dlabigt23: Tak swoja drogą to cena terraz bedzie duzo wieksza . Szkoda ze AV nie spadła z Ligii to wtedy bysmy mogli duzo taniej go pozyskac . Mysle ze to utrzymanie w lidze bardziej nam szkodzi .
» 27 lipca 2020, 19:22 #577
vieeeri: A ja myślę, że AV przekalkuluje, że tak czy siak by go sprzedała. A teraz, gdy pomógł im się utrzymać i pozostać przy korycie nie mają prawa wołać za niego 60-80mln. Swoje zrobił, należy mu pozwolić odejść za uczciwe pieniądze
» 27 lipca 2020, 19:29 #576
Pogba6: Świetne uzupełnienie skladu za max 40 mln jakby Aston spadla. Teraz po utrzymaniu kupić go może zespół który uczyni z niego absolutny priorytet. Niestety do nas nie trafi. Nasz cel to Sancho.

W dobie kryzysu kupno Sancho za 100 mln i za jakieś 60-70 Grealisha to byłoby szaleństwo. A jeszcze mówi się o wzmocenieniu obrony. To sie nie wydarzy.
» 27 lipca 2020, 19:41 #575
mgs: Sancho za 100 to już jest szaleństwo...
» 27 lipca 2020, 20:18 #574
GraanManU: Ogólnie co sądzicie o Ndombele? W Tottenhamie nie ma na chwile obecną szans na gre, a nie ukrywam, że jestem jego fanem i chciałbym go zobaczyć na Old Trafford. Co sądzicie?
» 27 lipca 2020, 19:04 #573
DEPE: Mourinho dosc wyraznie sie o nim wypowiedzial: niewiarygodny leń ktory nie poswieca sie w defensywie dla druzyny. Nieprzypadkowo w teamie ktory prowadzi ekscetryczny, fakt ze troche juz staroswiecki Portugalczyk, taki pilkarz poszedl na bocznicę.
» 27 lipca 2020, 19:12 #572