Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United - Chelsea 1:3. Indywidualne błędy wyrzucają Diabły za burtę Pucharu Anglii…

» 19 lipca 2020, 21:05 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United rozegrał słabe spotkanie z Chelsea w półfinale na Wembley. Indywidualne błędy sprawiły, że Czerwone Diabły przegrały 1:3 (0:1) i pożegnały się z tegoroczną edycją Pucharu Anglii. Na 19. zatrzymał się też licznik meczów Czerwonych Diabłów bez porażki.
Manchester United - Chelsea 1:3. Indywidualne błędy wyrzucają Diabły za burtę Pucharu Anglii…
» Manchester United przegrał z Chelsea 1:3 w półfinale Pucharu Anglii
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Victor Lindelöf
Eric Bailly
Harry Maguire
Brandon Williams
Nemanja Matić
Fred
Bruno Fernandes
Daniel James
Marcus Rashford
Timothy Fosu-Mensah
Anthony Martial
Paul Pogba
Mason Greenwood
Odion Ighalo

Oddano 119 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Początek meczu na Wembley mocno rozczarował kibiców obu zespołów. Ole Gunnar Solskjaer i Frank Lampard zdecydowali się na ustawienie z trzema środkowymi obrońcami, co przełożyło się na tempo spotkania. Obie jedenastki cierpliwie czekały na to, aby skontrować rywala, ale okazja się nie pojawiała. Dużo było długich piłek i niedokładnej gry.

Pierwszy strzał oddali londyńczycy. W 10. minucie zza pola karnego mocno uderzył Reece James. Piłka zmierzała w środek bramki Davida de Gei i ten zanotował bardzo dobrą interwencję. Pięć minut później niezłą szansę miał Marcos Alonso. Hiszpan zamykał dośrodkowanie Cesara Azpilicuety na dalszym słupku, wygrał pojedynek z Aaronem Wanem-Bissaką, ale uderzył niecelnie.

Manchester United na swoją szansę musiał czekać dopiero do 32. minuty. Przed polem karnym Chelsea sfaulowany został Fred. Piłkę na dwudziestym metrze ustawił Fernandes, uderzył nad murem, ale czujność w bramce The Blues zachował Willy Caballero. Była to najlepsza okazja Czerwonych Diabłów przed przerwą. Nieudaną próbę z rzutu wolnego, z większej odległości, miał jeszcze Marcus Rashford.

W 42. minucie niefortunną interwencję w defensywie zanotował Eric Bailly. Iworyjczyk zderzył się głową z Harrym Maguirem, próbując powstrzymać Oliviera Giroud. Efekt starcia był taki, że Bailly’ego z Wembley zabrała karetka. Jego miejsce zajął Anthony Martial, co wymusiło powrót do ustawienia z czterema obrońcami.

Przerwa w grze sprawiła, że pierwsza połowa na Wembley potrwała aż 12 minut dłużej. Kiedy wydawało się, że drużyny zejdą do szatni przy wyniku 0:0, Chelsea wyprowadziła bramkowy atak. Z lewej strony boiska Willian zagrał do Azpilicuety, ten dośrodkował spod linii końcowej na czwarty metr do Giroud, który wygrał pojedynek z Lindelofem i lekko trącił piłkę na bramkę De Gei. Hiszpan próbował interweniować, ale bezskutecznie i futbolówka wtoczyła się za linię końcową.

Druga połowa rozpoczęła się fatalnie dla Manchesteru United – od drugiego gola dla Chelsea. Akcja zaczęła się od nieudanego podania Brandona Williamsa. Piłkę dostał Mason Mount, zdecydował się na mocny strzał zza pola karnego. Koszmarną interwencję w bramce Czerwonych Diabłów zanotował De Gea. Hiszpan próbował łapać futbolówkę, a ta wyślizgnęła się mu z rąk.

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera próbowali zareagować na straconą bramkę. W 52. minucie Caballero postraszył Marcus Rashford. Anglik oddał kąśliwe uderzenie z ostrego kąta, piłka nieznacznie minęła dalszy słupek bramki The Blues. Chwilę później na placu gry pojawili się Paul Pogba i Mason Greenwood.

W poczynaniach Manchesteru United nie było widać zmiany. W 58. minucie mogło być 3:0 dla Chelsea, gdyby nie dobra parada De Gei. Hiszpan interweniował po strzale Giroud z bliskiej odległości i w efektowny sposób strącił lecącą do bramki futbolówkę.

W 66. minucie Czerwone Diabły postraszyły Chelsea po stałym fragmencie gry. Do dośrodkowania z rzutu rożnego daleko z bramki wyszedł Caballero, Argentyńczyk minął się z futbolówką, o tę powalczył Maguire i oddał strzał. Pomylił się natomiast o dobry metr.

Manchester United nie zrobił wiele, aby wrócić do gry na Wembley, a w 74. minucie sytuacja ze złej stała się beznadziejna. Z lewej strony boiska mocną piłkę w pole karne zagrał Marcos Alonso. Dośrodkowanie próbował przeciąć Maguire, ale naciskany przez Antonio Rudigera wpakował piłkę do własnej bramki...

W 85. minucie w polu karnym The Blues, przez Calluma Hudsona-Odoia, sfaulowany został Anthony Martial. Piłkę na jedenastym metrze ustawił Bruno Fernandes i w swoim stylu pewnie wykorzystał rzut karny. To zapowiadało nam interesującą końcówkę starcia na Wembley. Magicznego comebacku w Londynie w wykonaniu Czerwonych Diabłów jednak nie było i piłkarze Ole Gunnara Solskjaera pożegnali się z rozgrywkami o Puchar Anglii.

Manchester United – Chelsea 1:3 (0:1)
Bramki: Bruno Fernandes 85’ (karny) – Olivier Giroud 45’+11’, Mason Mount 46’, Harry Maguire 74’ (samobój)

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka (Fosu-Mensah 79'), Lindelof, Bailly (Martial 45'), Maguire, Williams – Matić, Fred (Pogba 55'), Fernandes – James (Greenwood 55'), Rashford (Ighalo 79')

Chelsea: Caballero – James, Rudiger, Zouma, Azpilicueta, Alonso – Kovacic (Loftus-Cheek 86'), Jorginho, Mount (Pedro 90+), Willian (Hudson-Odoi 80') – Giroud (Abraham 80')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Chelsea. Półfinał Pucharu Anglii
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Chelsea 1:3

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (603)


kamilpe: Oprócz Sancho i piłkarzy do rotacji powinniśmy się skupić też na defensywnym pomocniku i zrobić wszystko żeby wyciągnąć Ndidiego albo Nevesa jako następcy dla Maticia
» 21 lipca 2020, 12:27 #601
Magik1990MU: To dopiero za rok. Nie po to przedłużyliśmy kontrakt z Maticem, by teraz przykuwać go do ławki. Poza tym Ndidi czy Neves to koszt rzędu 80-100 mln funtów. Wątpię, by zarząd miał na transfery kilkaset baniek.
» 21 lipca 2020, 12:30 #600
Viral: Niestety myśle że nie kupimy ŚPD w tym okienku. Powinniśmy kupić Sancho, Ake czy innego ŚO do rotacji, Grealisha/Sarr, Cantwell/Aarons.
» 21 lipca 2020, 12:59 #599
Strzelec: Solskjær could replace De Gea with Romero for tomorrow’s game against West Ham #mulive [times]

Dean Henderson’s current contract at #mufc earns himself £35,000 a week, but he is after a bigger deal worth around £100,000 a week #mulive [times]

Some #mufc players are worried about the fact De Gea has made several costly mistakes over the past two years. Sources say his performances in some training sessions this season have not been up to scratch either #mulive [times]
» 21 lipca 2020, 12:26 #598
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 14:34

Wcale mnie by to nie zdziwilo jakby to byla prawda . Mysle ze nasi obroncy tez moga czuc sie troche niepewnie jak na bramce stoi DDG . Ja często to powtarzalem ze dziwie sie czemu Romero nigdy nie dostał poważnej szansy u nas zagrać . To napewno nie jest średni bramkarz i mysle ze nawet moglby być znacznie lepszy a juz napewno o DDG jesli dostał by te szanse . Najgorsze jest to ze on ma juz 33 lata myslalem ze ma z 30 na karku a jednak ma wiecej . Natomiast plus jest taki ze bramkarze jednak graja dluzej niz 35 lat zazwyczaj .
» 21 lipca 2020, 14:33 #597
Stachunited: A co myślicie o Sarze z watfordu gdyby spadli z ligi to można było by go wyciągnąć go za nie duże pieniądze
» 21 lipca 2020, 12:24 #596
Viral: Już kilka razy o nim pisałem tu. Sarr jest mocny jako piłkarz do rotacji dla Sancho czy Rasha jak najbardziej. Zwłaszcza, że jego koszt nie był by powyżej 15/20 mln.
» 21 lipca 2020, 12:26 #595
Diabelski97: Jestem na tak.
» 21 lipca 2020, 12:27 #594
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 12:09

I dobrze by było . Należy mu się szansa . Jak nie teraz to kiedy ? W pucharze powinien zagrać jak zawsze to Solskjaer postawił tradycyjnie na DDG i to był strzał dla Romero . Teraz jakby znów zagrał DDG to byłby to oczywisty brak szacunku dla naszego rezerwowego bramkarza . Za dużo stop już w wykonaniu DDG więc czas najwyższy na jakieś zmiany . To miała być odpowiedz do komentarza siwy32 jakby ktoś się nie domyślił ...
» 21 lipca 2020, 12:07 #593
Mistrz1908: Dlaczego Chelsea kupuje zawodników jak jeszcze okienko nie jest otwarte, wytłumaczy to ktoś?
» 21 lipca 2020, 12:06 #592
Dejfmi: Kupować można zawsze, przejść fizycznie mogą w okresie okienka
» 21 lipca 2020, 12:16 #591
Mistrz1908: Nigdy takiego czegoś nie doświadczyliśmy, nie potrafimy. Jednak w Chelsea ma kto za kolano pod stołem złapać.
» 21 lipca 2020, 12:24 #590
Magik1990MU: Jeszcze może kilka słów o Grealishu. Ostatnio oglądam sobie Villę właśnie ze względu na Jacka i coraz bardziej się utwierdzam w przekonaniu, że Anglik nie jest kolejnym średniakiem, który wybija się w miernej drużynie. Patrząc na niego przypomina to casus Auby, który również musi się męczyć z przeciętniaġami. Ktokolwiek go nie kupi, ten zrobi świetny interes. Natomiast czy to będzie United? Tu wszystko zależy od ambicji samego piłkarza. Grealish w United dostałby mnóstwo minut, prawda. Niemniej w hierarchii byłby i tak 3 wyborem (po Pogbie i Fernandesu). Jeśli to zaakceptuje, to tylko kupować i się nie zastanawiać. Mam jednak wrażenie, że chłop chce być gwiazdą, a w United nie będzie. Mało tego: taka postawa może spowodować tylko kwasy w szatni. Gdzieś tam przewija się kwestia Arsenalu i niewykluczone, że chłop wybierze Emirates. Wiadomo, wbrew temu, co piszą ich odrealnieni fani, to Arsenal jest zwykłym średniakiem ligowym, ALE... Jack miałby tam podstawę, byłby liderem, a przy jego mentalności szybko by się jeszcze opaski dorobił. Ciężka sprawa z nim.

Aha, i jeszcze jedna kwestia: patrząc na to, co wyprawia Watford, to wcale nie jest wykluczone, że Villa się utrzyma. Dziś grają w Arsenalem i gdyby wygrali, to zrównają się z Szerszeniami w tabeli, które mają na rozkładzie City i Arsenal. Jeśli Villa by się utrzymała, to i tak temat Grealisha upadnie, bo zarząd nie będzie musiał już go sprzedawać.
» 21 lipca 2020, 12:01 #589
Viral: Trzecim wyborem? Jack może grać także na lewym skrzydle. Pogba to bardziej 8 niż 10
» 21 lipca 2020, 12:20 #588
Magik1990MU: na lewej stronie mamy Rasha, więc tu też musiałby się liczyć z rotacją.
» 21 lipca 2020, 12:21 #587
Viral: Od biedy może na prawej stronie grać. Ale prawda przy transferze Sancho nie ma żadnej pozycji gdzie był by pierwszym wyborem.
» 21 lipca 2020, 12:24 #586
Magik1990MU: Takie rzucanie po pozycjach już przerabialiśmy i nie wyszło nam to na dobre. Jack to 10 albo lewoskrzydłowy.
» 21 lipca 2020, 12:31 #585
siwy32: W sumie jeśli te plotki sie potwiedzą, że romero zagra w ostatnich meczech sezonu to jestem na tak :)
Żadna krzywda się De Gei nie stanie a Romero może wypali tak jak pewien inny argentyński bramakrz z londyńskiej druzyny .
» 21 lipca 2020, 11:50 #584
Diabelski97: Z racji, że jesteśmy na finiszu sezonu to zapytam. Czy ktoś z Was może się pochwalić obejrzeniem każdego spotkania naszego Manchesteru?.
Mi do tej pory się udało obejrzeć każdy mecz, od spotkań towarzyskich po mecze o stawkę. Niekiedy oczywiście kolidowało to z obowiązkami i pracą, ale się udało.
» 21 lipca 2020, 11:46 #583
heniu944: Mi się udało obejrzeć takie 90%
» 21 lipca 2020, 11:54 #582
Normalnyfan: Nie oglądałem 3 meczy ligowych (dokładniej z Brighton, Norwich i Watford) i półfinału pucharu Angli z Chelsea.
» 21 lipca 2020, 11:56 #581
DailySmoker: Od 86 roku jakoś nie obejrzałem może z 3 albo 4 meczów, w tym 205 na trybunach:)
» 21 lipca 2020, 12:11 #580
Filips11: Ja obejrzałem wszystkie
» 21 lipca 2020, 12:15 #579
Diabelski97: To pięknie :)
» 21 lipca 2020, 12:16 #578
Viral: U mnie z 5 meczy zostało ominiętych.
» 21 lipca 2020, 12:21 #577
Spiker2405: Można już officjalke Sancho czy nieda się?
» 21 lipca 2020, 11:27 #576
Mistrz1908: W Październiku.
» 21 lipca 2020, 12:25 #575
karolmanu3: Myślałem ze bailly się połamał na amen, a on już trenuje
» 21 lipca 2020, 11:17 #574
prochuuu: Juz wczoraj chyba pojawiła się informacja, że obyło się tylko na strachu
» 21 lipca 2020, 11:47 #573
Pezet: Co do Grealisha bo ktoś tam pisał ze nie chciałby siedzieć na ławce .
Który klub z tzw topu da mu pewne miejsce w składzie ? Czy on aż tak zniszczył te ligę ze z miejsca ma płac wszędzie ? Nie wydaje mi się . Zreszta sezon jest mega długi moglby grać za Pogbe lub Bruno lub na lewym skrzydle. Podejrzewam ze byłby pierwszym wchodzącym z ławki i wchodzącym do pierwszej jedenastki w rotacji . Spokojnie uzbierałby te 30-40 meczów w sezonie . Nie mówiąc już o kontuzji któregoś z czołowych piłkarzy a to normalne u nas w trakcie sezonu
» 21 lipca 2020, 11:00 #572
Viral: Ciekawe jaką kwotę Glazerowie chcą wydać na transfery, jakby było to około 200 mln (w co wątpię) ale przy budżecie 150/175 mln można by ściągnąć paru zawodników

Sancho /80/100 mln. -nic nie trzeba mówić klasa.

Ake /15/25 mln. - Lewonożny zmiennik Lindelofa może by go ze składu wygryzł.

Sarr/20 mln. (Jak watford spadnie) Zmiennik dla Sancho czy Rasha

Grealish/25/30 mln(jak Villa spadnie) Zmiennik dla Bruno czy Rasha

Cantwell/Aarons /15/20 mln. (Jeden z nich) Aarons świetny młody PO, Cantwell świetny zawodnik przez niego wszystko idzie
» 21 lipca 2020, 10:47 #571
NoName222: Zgadzam się. Potrzebujemy Sancho i 2-3 zawodników do rotacji, najlepiej ze spadkowiczów bo cena wtedy nie jest zbyt duża.
» 21 lipca 2020, 10:49 #570
Magik1990MU: Ake jest najbliżej oszustów z City. Moim zdaniem ze spadkowiczów warto byłoby powalczyć o Mingsa i Cantwella. Co do Grealisha, to nie wiadomo czy będzie chciał siedzieć na ławie.
» 21 lipca 2020, 10:54 #569
Diabelski97: Oglądałem wiele meczów z udziałem Ake i gość kompletnie mnie nie przekonuje.
» 21 lipca 2020, 11:07 #568
SickRabbit: @Magik - brać Mingsa albo jego brata bliźniaka Billinga też za grosze bo wisienki spadną. Ofc do rotacji a chłopy wysokie i jurne, harde :D
» 21 lipca 2020, 11:07 #567
Magik1990MU: @Sick Rabbit

no jurne to akurat nie muszą być :)
» 21 lipca 2020, 11:13 #566
Viral: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 11:30

Grealish nie będzie siedzieć na ławce, sezon jest długi jeżeli będzie praktycznie w każdym meczu wchodzić w 60 minucie, czasami w podstawie, nie powinien mieć problemu. Będzie takim naszym Origim.
» 21 lipca 2020, 11:28 #565
Magik1990MU: @Viral

masz rację, sam na to zwracałem uwagę. Niemniej chodzi o sam status piłkarza. Grealish może mieć ambicję dołączyć do teamu, gdzie nie będzie 3 wyborem (po Bruno i Pogbie).
» 21 lipca 2020, 11:31 #564
Viral: Pytanie czy woli grać jako Joker w Manchesterze, czy jako pierwszy wybór w jakimś West Ham czy Soton
» 21 lipca 2020, 11:33 #563
Magik1990MU: Gdzieś tam jeszcze Arsenal się przewijał. Niby średniak ligowy, ale na Emirates byłby z miejsca gwiazdą.
» 21 lipca 2020, 11:43 #562
Magik1990MU: Ja widzę dwa scenariusze odnośnie Sancho:

1. Edek ma gotową ofertę, ale czeka na koniec sezonu, bo nie ma sensu robić zamieszania w tak kluczowym momencie. Poza tym LM to dodatkowe fundusze (i to nie małe), więc znajomość finansów pozwoli United lepiej rozdysponować środkami.

2. Woodward bierze Borussię na przeczekanie. LM znów jest kluczowe, bo jak Jadon będzie miał pewność, że w przyszłym sezonie będzie grał w Europie, to bardziej przyciśnie zarząd BVB. Trzeba pamiętać, że Niemcy już rok temu obiecali mu, że w tym okienku będzie mógł odejść, więc chcąc się zachować profesjonalnie muszą brać pod uwagę zdanie zawodnika.

Jest jeszcze opcja, że olejemy Borussię i ich żądania, po czym wrócimy za rok, ale moim zdaniem do tego nie dojdzie. Powody znajduję co najmniej trzy:

1. Za rok po Anglika rzuci się pół Europy. Niestety, ale mimo sporego progresu wciąż nam wiele brakuje do ścisłego topu i tym samym są atrakcyjniejsze opcje. Weźmy chociażby taki Liverpool, który wiecznie spać nie będzie i prędzej czy później zechce przebudować drużynę. Za rok Klopp na pewno powitałby Jadona składzie, zwłaszcza, że będzie w promocji.

2. Za rok Sancho będzie chciał większą tygodnikówkę (większe zainteresowanie ze strony innych klubów, więc jego agent to wykorzysta), co spowoduje powrót kominów płacowych. Tym samym też możemy ostatecznie wyjść na zero, bo co z tego, że kwota odstępnego będzie mniejsza, skoro tygodniówka większa.

3. Nam PS jest potrzebny NA GWAŁT. Greenwood to opcja zastępcza, bo nie mamy nikogo porządnego do podstawy.

Takie moje zdanie. Aha, temat powrotu CR7 to jakaś farsa.
» 21 lipca 2020, 10:31 #561
Szym1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 10:31

3 TRANSFERY : 1. Jadon Sancho 2. Jack Grealish 3. Milan Skriniar
» 21 lipca 2020, 10:31 #560
prochuuu: Nie ma szans na Skrinrara
» 21 lipca 2020, 11:51 #559
tomekwietniu: Do klubu:
Sancho
Ake/Mings - obrońcy lewonożni, a takich szuka OGS
Dias to prawonożny obrońca

Z klubu
Sanchez
Jones
Smalling
Lingard
Dalot - choć wydaje się to dziwne, ale gość nie gra nawet kosztem TFM
» 21 lipca 2020, 09:21 #558
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 10:09

Ja również widziałbym Mingsa u Nas, dobry obrońca z dobrymi warunkami fizycznymi. Do rotacji jak najbardziej. U Nas wskoczyłby na jeszcze wyższy poziom.
» 21 lipca 2020, 10:07 #557
MiSt: Jeszcze tylko porządny DM i okienko można zaliczyć do bardzo udanych.
» 21 lipca 2020, 10:22 #556
zeetkaes: Na tych zawodnikach powinniśmy się skupic
Sancho
Grealish
Madison
Ruben Neves
Ruben Dias
Nathan Ake

A tym podziękować

Sanchez
Dalot
Fred
Lingard
Smalling
Jones
» 21 lipca 2020, 08:49 #555
Camorrista: Co ty chcesz od freda? Gość jest dobrym zawodnikiem, ogarnij się. Noł tu rejsyzm!
» 21 lipca 2020, 08:54 #554
Alibaba: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 08:34

Myśleć ze ze spadkowiczów fajnie było by się wzmocnić zawodnikami takimi jak : Grealish, Ake , king albo wilsona . Wydaje mi się se mogli coś wnieść do naszej kadry i nie powinni być drodzy.
Przy czy pożegnać lingardinho , jons , rojo i Ighalo pewnie odejdzie.
» 21 lipca 2020, 08:32 #553
primasort: CR7 jak najbardziej,ale w roli grającego trenera
» 21 lipca 2020, 07:57 #552
Dejfmi: heheheheheehehe
» 21 lipca 2020, 08:23 #551
DaredevilUtd: Ludzie to mają pomysły.
» 21 lipca 2020, 08:34 #550
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 08:56

To już Gary Neville jako trener byłby lepszym pomysłem. Przynajmniej ma jakieś doświadczenie.
» 21 lipca 2020, 08:55 #549
primasort: Widzę,że nikt nie pamięta jak CR7 ustawiał portugalską reprezentacje podczas finałów ME
» 21 lipca 2020, 09:11 #548
Strzelec: Nie pamiętasz już jak Ole ograł 3 razy City i 3 razy Chelsea?
» 21 lipca 2020, 09:34 #547
Dejfmi: Oczywiście wszyscy wiedzą, że Ronaldo chowa Solskjera do kieszeni w menadżerce bo podczas jednego finału stał przy linii i dopingował kolegów. Nie no Ronaldo udowodnił
» 21 lipca 2020, 11:10 #546
Kilerek7: W mediach piszą o naszym zainteresowaniu Kondogbią z Valencii. Co sądzicie?
» 21 lipca 2020, 04:56 #545
Dejfmi: Był tragiczny w tym sezonie
» 21 lipca 2020, 06:20 #544
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 04:07

Ibra ma cięższy charakter a genialnym był liderem gdy grał u nas. Byłbym za CR7, po pierwsze to legenda klubu, numer 7 by odżył, nastukałby ponad 20 goli lekko, zna się świetnie z Bruno, to dzięki jego rekomendacji Ferni nas też wybrał, więc ma dla niego duży szacunek. Pogba i inni poczuli by się mocniejsi. Jedyny minus to Martial na ławie, a szkoda bo jest w formie. Mieć możliwość pozyskać najlepszego gracza globu, nad czym się zastanawiać. Ibre też wielu by chciało pewnie znowu, to są gracze o innej etyce i mentalności, nie ma u nas ani jednego takiego gracza, no może Fernandes aspiruje. Aa i nie wspomnę o wartościach marketingowych.
» 21 lipca 2020, 04:05 #543
Kamil01GGMU: #mufc will hold talks with Dean Henderson next week over a new contract which reflects his progress. He's ready to return to Manchester United if he's assured he will be the club's no.1 goalkeeper. He has no intention of being backup to De Gea #mulive [@ChrisWheelerDM]
» 20 lipca 2020, 23:55 #542
Pogba6: Pewnie wiekszosc nie chcialaby CRa bo stary i byloby gadanie ze Rashford lepszy ale prawda taka ze CRowi mentalnie nikt nie dorównuje i jego powrot wyniósłby ten klub na wyzszy poziom.

To najwiekszy pilkarz w historii. Gdyby byla szansa na transfer to nie mozna byloby odmowic.
» 20 lipca 2020, 23:16 #541
Diabelski97: Ronaldo ma 35 lat, ale jego wiek metaboliczny jest pewnie o wiele wiele mniejszy.
» 20 lipca 2020, 23:26 #540
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 23:44

Transfer nie mający sensu. Po pierwsze wiek (ok może to nie jest najważniejsze), po drugie on już nie jest PP bardziej gra na srodku ataku, stracił dużo ze swoich umiejętność gry na skrzydle i lubi grać w srosku. Po trzecie znowu były by kominy płacowe, z którymi niektórzy nie potrafia się pogodzić w klubie. Po czwarte jego mentalność, on uwielbia wygrywać, a jak tak się nie dzieje to potrafi psuć szatnie, swoim zachowaniem, u nas brakuje kilku graczy byśmy mogli wygrywać notoryczbie. Nie sądzę, żeby byl dobrym rozwiązaniem, nawet na rok czy pół.
» 20 lipca 2020, 23:42 #539
devilek777: Co wy macie z tym psuciem szatni xd?
» 20 lipca 2020, 23:45 #538
SickRabbit: Ronaldo mówił, że chce grać do 42 lat. I ja mu wierzę...
» 21 lipca 2020, 00:02 #537
DaredevilUtd: Co wy macie z tym XD?
» 21 lipca 2020, 08:35 #536
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 10:21

Wyrażam za pomocą tych dwóch znaków śmiech z tego co piszesz
» 21 lipca 2020, 10:12 #535
chemik: nie żartujcie nawet. gdzie ronaldo miałby grać? na ławce nie chciałby siedzieć, do tego tyg. pewnie ze 350-400k. kontrkat na 2-3 lata. (ronaldo się szanuje.wie że ma jeszcze przed sobą psg) co jeśli by się okazało że jest za słaby na pl. jako piłkarz podstawowego składu?
» 21 lipca 2020, 10:18 #534
Glory1878: Ale to jest maszyna. Tyle lat na szczycie, Boże ale on ma psyche. Szacun
» 20 lipca 2020, 23:01 #533
SickRabbit: Cristiano to jest jakiś nienormalny :O
» 20 lipca 2020, 23:06 #532
devilek777: Ronaldo kot to każdy wie, ale Dybale też trzeba pochwalić, w pakiecie z Ronaldo mógłby przyjść
» 20 lipca 2020, 23:20 #531
Kilerek7: Tylko, ze Ronaldo chciałby zarabiać pewnie z 500 tys. I miec podstawę.
» 20 lipca 2020, 23:22 #530
devilek777: Niekoniecznie, dla niego pieniądze z piłki mogą być teraz dodatkiem
» 20 lipca 2020, 23:25 #529
JohnyKukurydza: Im więcej masz tym więcej chse$z...
» 21 lipca 2020, 00:51 #528
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 08:39

Ronaldo przeszedł do Włoch, bo tam są mniejsze podatki. W Hiszpani zabierają 45%. Przy mniejszych zarobkach w Italii ma więcej w kieszeni :) Tak więc chodzi mu o pieniądze. Ps. W Hiszpani co chwile wykorzystywał nasz klub żeby zwiększyć swoją wypłatę i to było między innymi powodem jego odejścia z Realu, bo Perez go podobno oszukał i nie dał upragnionej podwyżki.
» 21 lipca 2020, 08:37 #527
devilek777: Masz jakieś powierzchowne informacje, a z tym wykorzystaniem naszego klubu, to chyba większej głupoty nie słyszałem
» 21 lipca 2020, 10:31 #526
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.07.2020 18:23

Jak jesteś niedoinformowany to się nie dziw, że nie słyszałeś. 'podatki we Włoszech. Co ciekawe nowe przepisy wprowadzone w czerwcu 2019 roku zakładają atrakcyjne zwolnienie z podatku dla cudzoziemców. Według nich od 2020 roku obcokrajowcy podejmujący pracę we Włoszech będą mogli pomniejszyć podstawę opodatkowania aż o 70%. W przypadku osiedlenia się w południowych regionach odliczenie może wynieść nawet 90%. Zwolnienie będzie obowiązywać przez 5 lat, a na specjalny wniosek nawet 10 lat.' nie rozumiem ludzi, którzy się wymądrzają, a nawet nie chcą spr wiarygodności. Tak ciężko jest sobie wygooglowac? Wtedy nie pisał byś głupot devilek777
» 21 lipca 2020, 18:21 #525
klb9k: Zlejemy west ham, przegramy nieznacznie z Lisami, Chelsea zgarnie dwa remisy z Liverpoolem i z Wilkami. My na koniec 3 miejsce a Lisy 4, a Chelsea niech się kopie w LE :)
» 20 lipca 2020, 22:50 #524
Roxyx: Boże ale to by było piękne XD Cały sezon Chelsea i Frank wychwalane a na koniec sezonu Franek i Czelśi lądują w Lidze Europy.
» 20 lipca 2020, 23:02 #523
MiSt: Zbyt piękne by było prawdziwe, ale trzymam za to kciuki :D
» 21 lipca 2020, 09:50 #522
paniOla: Ależ ten Traore od Wilków to kawał dziada!Ładnie się utrzymał przy tej akcji bramkowej.
» 20 lipca 2020, 22:44 #521
SickRabbit: Ej, ja to miałem napisać. Ole kupuj dziada :p
» 20 lipca 2020, 22:54 #520
Diabelski97: Brawo Wilki.
» 20 lipca 2020, 22:41 #519
klb9k: Sky podaje, że City chce Ake, myślałem, że wyląduje u nas jako alternatywa na ŚO
» 20 lipca 2020, 22:39 #518
tomekwietniu: Też myślałem, że możemy go kupić, gość może wskoczyć na naprawdę wysoki poziom jak będzie miał dobrego partnera do gry na środku obrony.
» 20 lipca 2020, 22:43 #517
ReDevil07: Nie wyobrażam sobie tego żebyśmy mieli schrzanić mecz z WHU, nawet nie biorę tego do głowy. Mają być 3 pkt to jest mus!
» 20 lipca 2020, 22:33 #516
miocinho2: Swoją drogą bardzo dziwne że po wczorajszym meczu Pogba nie chce odejść
» 20 lipca 2020, 21:25 #515
Diabelski97: Pogba to zaraz podpisze nowy kontrakt.
» 20 lipca 2020, 22:34 #514
miocinho2: Czyli Ronaldo i Sancho praktycznie klepnięci(info własne,tier 0,7 na dwóch).Następni będą Kolibali,Kante(ten z Legii),Bolt i jeszcze Ballack.
» 20 lipca 2020, 21:19 #513
miocinho2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 21:22

Jeszcze możliwe że Sneijder ale to zależy czy od tego będą zawody
» 20 lipca 2020, 21:20 #512
devilek777: Ronaldo klepnięty? Ponowiam pytanie skąd info, bo on wraca w każdym okienku do nas
» 20 lipca 2020, 22:29 #511
Kilerek7: Ponoć CR7 chciałby wrócić do nas i ma nawet uzgodnione warunki:)
» 20 lipca 2020, 20:53 #510
DjTED: Przedwczoraj pisałem. Niech wraca. Najlepiej na prawe skrzydlo
» 20 lipca 2020, 21:03 #509
Luke88: Przecież ferdas tego psychicznie nie wytrzyma xD
Ale niech wraca.
» 20 lipca 2020, 21:10 #508
Roxyx: Jakby wrócił byłoby miło, ale mam wrażenie że to The Sun jest źródłem tych informacji :V
» 20 lipca 2020, 21:36 #507
GoForWin: Tak jak jakiś czas temu miał odejść z Realu i wrócić do United, a w rzeczywistości poszedł do Juve? Brednie.
» 20 lipca 2020, 21:50 #506
devilek777: Gdzie takie info?
» 20 lipca 2020, 22:28 #505
ferdas: Chciałby wrócić? Ale my go nie chcemy.
» 20 lipca 2020, 22:53 #504
devilek777: Chcemy go, właśnie strzela drugą bramkę
» 20 lipca 2020, 23:00 #503
ferdas: Chcecie Judasza co opluł nasz klub ? Ludzie co jest z wami ?
» 20 lipca 2020, 23:12 #502
devilek777: W którym momencie opluł nasz klub?
» 20 lipca 2020, 23:23 #501
ferdas: Cristiano Ronaldo:
- po tym, jak przyczynił się do wyrzucenia Rooneya z boiska w ćwierćfinale mistrzostw świata, stał się w Anglii wrogiem publicznym numer jeden, na co zareagował publiczną prośbą o transfer do Realu lub Barcelony i oskarżeniem Gilla i Fergusona o to, że nie stanęli w jego obronie;
- w następnym sezonie podpisał pięcioletni kontrakt, po czym rok później publicznie zgodził się ze słowami Blattera, stwierdzając tym samym, że jest traktowany jak niewolnik i powinno mu się pozwolić odejść do Realu. Manchester United był wtedy najlepszym klubem na świecie;
- nie został sprzedany, więc został w klubie i przez cały następny sezon robił wielką łaskę, że w ogóle wychodził na boisko, a między innymi przez to, że nie chciało mu się grać w obronie, klub przegrał finał Ligi Mistrzów;
- w dzień tego finału publicznie zapewnił, że zostanie w Man Utd, po czym odszedł do Realu pierwszego dnia okna transferowego;
- przez następne kilka lat kompletnie odciął się od swojego dawnego zespołu i zaczął go regularnie wykorzystywać, wypuszczając przez swojego agenta plotki o powrocie do Anglii za każdym razem, gdy chciał wywalczyć podwyżkę lub znaleźć się w centrum uwagi;
- jego odejście z Man Utd jest traktowane jako niezbyt kontrowersyjne i usprawiedliwiane przekonaniem o tym, że gra w Realu była jego marzeniem, mimo że kilka lat wcześniej nie robiło mu żadnej różnicy, do którego z hiszpańskich gigantów trafi.
» 20 lipca 2020, 23:38 #500
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 23:50

"– Jeśli chodzi o mnie i o Ronaldo, to prasa próbowała przeciągać temat i twierdziła, że mamy problemy. Nie było natomiast żadnych." wszystko naciągane i bez żadnych faktów
» 20 lipca 2020, 23:49 #499
ferdas: Powiem wam jeszcze jedno tylko w tym temacie: dopóki ja tu jestem to Krystynka może przyjść se na Old Trafford ale jedynie do zabawiania fanów na trybunach.
» 20 lipca 2020, 23:51 #498
JasnaLiryka: @ferdas
No fajnie, masz takie nastawienie a nie inne. Dla mnie to lotto , ma przyjść jak już zawodnik, który zrobi różnicę. Niemniej...nie mogę nie zadać pytania: A kim Ty jesteś :D że piszesz "dopóki ja tu jestem" ..to znaczy gdzie ?
» 21 lipca 2020, 08:30 #497
MrCygan: Przepraszam, bo to może być głupie pytanie, ale skąd Chelsea stać na tyle transferów, dodatkowo za takie pieniądze?
» 20 lipca 2020, 20:47 #496
vieeeri: Przycyganili trochę przez bana na transfery w ostatnich okienkach i teraz się wzmacniają na przyszłoroczną Ligę Europy
» 20 lipca 2020, 20:49 #495
rizx: Za samego Hazarda przytulili sporo $$$, no i mają bardzo bogatego właściciela, który po przerwie znowu odkręcił kurek
» 20 lipca 2020, 20:51 #494
DjTED: Pewnie Kepa pójdzie na odstrzał. Do tego inne Dzordzinie ... Oni mieli bana to hajs maja. Pewnie znowu zabanuja po tym, ale taka polityka tego "klubu"
» 20 lipca 2020, 20:52 #493
Pierun: Chelsea dostała bana za nielegalną rejestrację nieletnich zawodników a nie za złamanie Finansowego Fair Play.
» 20 lipca 2020, 21:09 #492
Rochanv: byl ban gdzie wszyscy kupowali a Chelsea nie mogla.. teraz gdy inni nie moga to Chelsea to wykorzystuje ;) wygrana LE, sprzedaz Hazarda za 100mln+, Moraty za 50mln, Pasalicia za 12mln.. do tego dojdzie sprzedaż np Barkleya, Jorginho, może Kepy, Bakayoko, Batsa. Transfer Wernera i Zyiecha jest z pieniedzy z Hazarda, nawet jeszcze zostalo ;)
» 20 lipca 2020, 22:17 #491
Diabelski97: Chelsea na hajs bo nie wydali nic w zimę oraz w lecie. Ale tych piniędzy z Hazarda bym całkiem nie liczył, w zastępstwo przyszedł Pulisic za 70 milionów
» 20 lipca 2020, 22:32 #490
Rochanv: Pulisic przyszedl za 60mln jak cos a poza tym w innym oknie, nie z pieniedzy z Hazarda. Media pokroju The Sun mowia ze w zastepstwo, bzdura
» 21 lipca 2020, 06:17 #489
DjTED: Ej co jest z tą Chelsea. Mają już 2 transfery. Zaraz idą po Havertza i Oblaka , a my siedzimy z rękami związanymi. Ed działaj do jasnej cholery . Jak nie idzie z tym Sancho to niech już kontaktuje innych
» 20 lipca 2020, 20:41 #488
MiSt: Spokojnie, nie chodzi o ilość a o jakość. W Chelsea może mają jedno i drugie, ale inwestowanie w samą ofensywę nic im nie da. Jeśli nie wydadzą nic na wzmocnienia defensywy to słabo widzę ich "drogę po mistrzostwo".
My w zeszłe lato zaczęliśmy od defensywy i moim zdaniem to dobra strategia.

Trzeba też pamiętać, że Chelsea miała bana i sporo hajsu za Hazarda, więc mogą teraz poszaleć na rynku.
» 20 lipca 2020, 20:59 #487
DjTED: Oblak to ofensywa?
» 20 lipca 2020, 21:04 #486
Diabelski97: Oblak w Chelsea to ten sam poziom abstrakcji co Arsenal w lidze mistrzów.
» 20 lipca 2020, 21:19 #485
MiSt: Oblak jest raczej nie do ruszenia z Atletico. Poza tym chodziło mi o linię defensywną. Wystarczy spojrzeć na to ile bramek stracili w tym sezonie - to wynik na poziomie środka tabeli.
» 20 lipca 2020, 21:33 #484
MiSt: Ciekawe, że Sancho naciska na transfer. Mam nadzieję, że robi to w "dobrym stylu", bo nie chciałbym abyśmy sprowadzali typowego gwiazdora. Jeśli to prawda(ufam tylko Romano) to z pewnością ułatwi to negocjacje z Borussią. Myślę, że w takim wypadku możemy zaoszczędzić te 20 mln funtów czyli 80 mln plus bonusy.
Trzymam kciuki za ten transfer. To będzie znak dla innych naszych celów, że traktujemy powrót na szczyt bardzo poważnie.
» 20 lipca 2020, 20:32 #483
Spadkobierca: Większość gwiazd BVB odchodzi w cieniu kłótni między klubem, a piłkarzem. Nie zdziwiłbym się, gdyby klub rozpuszczał przesadzone ploty po szmatławcach, żeby zrobić z siebie niewinnych.

Oczywiście piłkarze święci nie są na pewno, po prostu jakoś to dziwnie wygląda, że te gwiazdy wiecznie są tymi rozkapryszonymi.
» 20 lipca 2020, 20:40 #482
MiSt: Informuje o tym dziennikarz zaliczany jako tier 1, więc to zdecydowanie nie szmatławiec. Wygląda na to, że coś jest na rzeczy.

Trzeba czekać na rozwój sytuacji. Jeśli awansujemy do LM to z pewnością zacznie się dziać więcej w tej sprawie.
» 20 lipca 2020, 20:51 #481
DaredevilUtd: Ja już pisałem o tym dawno, że jak bvb nie będzie chciała współpracować i sprzedać Sancho, to on jak mu będzie zależało odejdzie w takim stylu jak Dembele i paru innych. Bunt, zmniejszenie ceny odstępnego i dowidzenia :)
» 20 lipca 2020, 21:15 #480
Pierun: Ake blisko City
» 20 lipca 2020, 20:24 #479
Kamil01GGMU: Chelsea Football Club are in negotiations with Bayer Leverkusen over a deal to sign Kai Havertz for ÂŁ70m.

All other suitors for the Germany forward are now out of the race. Petr Čech will fly out to Germany once the Premier League season is over for face-to-face talks.

(Source: Sky Germany)

Ciekawe transfery też u niebieskich się szykują.
» 20 lipca 2020, 20:11 #478
Kamil01GGMU: Jadon Sancho definitely wants to leave Borussia Dortmund this summer. He is homesick and doesn't want to stay in Germany anymore. It is difficult to say if he will ask to leave like Ousmane DembĂŠlĂŠ did, but the pressure on Dortmund would be greatly increased #mulive [sky germany]
» 20 lipca 2020, 19:20 #477
Kamil01GGMU: Jadon Sancho is pushing for a move out of Borussia Dortmund #mulive [@mohamedbouhafsi]
» 20 lipca 2020, 19:27 #476
Magik1990MU: mam nadzieję, że się nie zachowa jak Dembele. Kontraktów się nie podpisuje ze spluwą przy skroni, więc umowy trzeba respektować. Wszystko się musi rozegrać w normalnych warunkach nawet jak przepłacimy.
» 20 lipca 2020, 19:29 #475
MrCygan: Dwa poważne źródła, więc prawdopodobnie zaczyna się coś dziać w kontekście transferu. Jestem ciekawy w jakiej kwocie zamknie się transfer i do kiedy Ed go załatwi. O ten transfer jestem chyba najbardziej spokojny :)
» 20 lipca 2020, 19:31 #474
Strzelec: James Cooper: "While no one at #mufc has said it explicitly, do not rule out Jude Bellingham ending up in Germany as part of a process that sees [Jadon] Sancho move to Old Trafford." #mulive [sky]
» 20 lipca 2020, 19:34 #473
devilek777: Jak można mówić, że przepłacimy?
» 20 lipca 2020, 19:41 #472
Kamil01GGMU: Jadon Sancho is pushing for a move away from Dortmund this summer to Manchester United. (Source: Sky Germany and RMC Sport)
» 20 lipca 2020, 19:42 #471
Roxyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 19:53

Cooper i Bouhafsi to niezłe źródła (kolejno tier 2 i tier 1), ale niemieckie Sky nabrało się na fejkowego tweeta Romano, więc bierzcie to z dystansem.
reddit.com/r/reddevils/comments/eoqjzd/sky_de_romano_the_tug_of_war_over_bruno_fernandes/feegifq/
» 20 lipca 2020, 19:49 #470
Camorrista: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 18:51

Chcę zrobić ziomkowi prezent urodzinowy i kupić mu koszulke. To może być ostatnia okazja. Jak myslicie, jaka będzie reakcja ?
podstadionem.pl/koszulka-lingard-14-manchester-united-2019-20-adidas.html
» 20 lipca 2020, 18:50 #469
GoForWin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 18:55

Nie śmiej się, za 10 lat to będzie antyk.
» 20 lipca 2020, 18:54 #468
Camorrista: A tak serio, z którego sezonu bralibyście koszulke? Z tego obecnego, czy czekać na tę z następnego, z poziomymi paskami ?
» 20 lipca 2020, 18:54 #467
devilek777: Domowej z obecnego sezonu nie kupiłbym, czekam na nowe
» 20 lipca 2020, 19:02 #466
is200second: Ehh jak brzydko wygląda w statystykach spotkań ta wczorajsza porażka. Teraz gramy u siebie z WHU. Mam nadzieję że im wlepiom z trójkę.
» 20 lipca 2020, 18:03 #465
NoName222: 12 osób lepszych na bramce niż David de Gea.
youtu.be/Pq--UiF2y3M
» 20 lipca 2020, 17:33 #464
DaredevilUtd: Aż się przykro zrobiło widząc ostatniego na liście :(
» 20 lipca 2020, 21:46 #463
Me89v2: Swoja droga my zagraliśmy fatalnie a chelsea slabo. Pierwszy gol to dramat krycia lindelofa (norma,) i fatalnie Ddg. Drugi gol to totalny dramat Ddg. A trzeci to samobój. Pewnie w innym dniu żadna z tych bramek by nie padła (chociaz jak widzę Ddg to w sumie kto wie).

Hiszpanowi potrzebna jest ławka.
» 20 lipca 2020, 17:22 #462
Me89v2: Chelsea

Pulisic Werner Zijeh
Havertz
Kante Jorginho

Wygląda obiecująco.

U nas wiadomo tez jest dobrze ale tylko w pierwszym garniturze.

Trzeba nam

PS - Sancho, Bailey, Torres
Sp - Grelish, Neves, Thiago
SO - Koulibaly, Romagnoli, Ruben Dias

I wtedy byśmy mieli mega pakę plus lepsza ławkę.
» 20 lipca 2020, 17:11 #461
Pierun: Oj tak, Ruben Dias to kozak. Nie wiem czemu jeszcze go nikt nie kupił z Benfiki.
» 20 lipca 2020, 17:15 #460
Devil156PL: Za ile przeszedł Havertz ?
» 20 lipca 2020, 17:26 #459
Strzelec: Jeśli chodzi o obrońce to Ole raczej będzie chciał ściągnąć kogoś lewonożnego. Z twoich propozycji tylko Romagnoli jest lewonożny.
» 20 lipca 2020, 17:29 #458
Me89v2: Kai jeszcze oficjalnie nie przeszedł ale wedlug poważnej prasy to za chwilę die wydarzy.

No koulibaly tez lewa noga
» 20 lipca 2020, 17:31 #457
Pierun: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 17:38

80-90 mln za Havertza
» 20 lipca 2020, 17:37 #456
Strzelec: Sądząc po plotkach to większość pieniędzy pójdzie na transfer Sancho. Jeśli ktoś ma wzmocnić obrone to raczej nie będzie to tak drogi zawodnik jak Senegalczyk. Będzie to ktoś pokroju Ake. Szkoda, że nie kupiliśmy Salisu za 12 milionów, ale on sam wolał dołączyć do słabszego klubu.
» 20 lipca 2020, 17:52 #455
is200second: Za czapkę gruszek i bańkę mleka :D
» 20 lipca 2020, 17:55 #454
Viral: na ŚO Upamecano, Milenković, Soyencu, Klosterman, Tah, Konate, Ake, Demiral. Nie którzy z nich mogą grać także na bokach. Najbardziej do tego się nadaje klosterman, który jest naprawdę szybki.
» 20 lipca 2020, 18:26 #453
pbskarpy: Złota Piłka nie zostanie przyznana w tym sezonie....
» 20 lipca 2020, 16:49 #452
Chestnut: Internet explorer, warto czasem sobie scrollować i poczytać komentarze. :)
» 20 lipca 2020, 17:10 #451
desmoRR: Ole powinien w meczach pucharowych wystawiać konsekwentnie Romero. Nawet jakby zagrał słabszy mecz od De Gea to i tak mu to się należało.
» 20 lipca 2020, 16:41 #450
cesareq: Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Wszystko co dobre kiedyś się kończy tak jak ta wspaniała seria, ale my się nie zatrzymujemy. Koguty sprawiły nam wczoraj ładny prezent w postaci wygranej z lisami więc należałoby to wykorzystać w najbliższym spotkaniu z młotami. Mamy jeszcze Ligę Europejską, która wraca 5 sierpnia, więc od ostatniego meczu sezonu ligowego z lisami trochę czasu na odpoczynek i regenerację będzie. Zagwarantować sobie udział w Lidze Mistrzów w następnym sezonie plasując się w Top 4, a potem spokojnie i na pełnym luzie dogrywać sobie tą Ligę Europejską, a kto wie może i tam coś zdziałamy, raczej nie bez powodu jesteśmy faworytami bukmacherów do wygranej w tych rozgrywkach. David no cóż... Przykro mi się na to patrzy pamiętając ile zrobił dla naszego klubu, ale taka sytuacja nie może trwać wiecznie. Nie odmawiam mu zasług oraz serducha, które nie raz zostawiał na boisku lecz następny sezon to moim zdaniem ostateczne ultimatum dla niego. Dean jeszcze rok może pobronić w barwach Sheffield, jeszcze bardziej ugruntować swoją wartość, a z Davidem jeśli dalej tak będzie to mimo tego lukratywnego kontraktu, który podpisał nie tak dawno temu trzeba będzie niestety się pożegnać. Drużyna Ole ma walczyć o najwyższe cele, a niestety David nie jest już gwarantem stałej formy oraz najwyższego poziomu umiejętności między słupkami. Szkoda mi również Daniela... Chłopak bardzo fajnie się zapowiadał, wszedł do drużyny mega pozytywnie, dosłownie z przytupem, ale widocznie coś nie zatrybiło. Może po tych pierwszych dobrych występach oczekiwania co do jego osoby poszły znacząco w górę i to go tak przytłoczyło... Nie mam szczerze pojęcia, ale to już nie jest ten sam chłopak co na początku sezonu i każdy z nas to widzi. No cóż... Tak jak wspominałem na początku wypowiedzi - nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, niech ta porażka będzie dla naszych chłopaków lekcją. Wierzę, że przed nami jeszcze wiele wspaniałych chwil, pełnych radości... My jesteśmy United! My nigdy się nie poddajemy! Jazda z młotami! Zakończmy ten sezon z klasą jak na zespół naszego pokroju przystało! Pozdro Czerwona Armio! :)
» 20 lipca 2020, 16:03 #449
Roxyx: Zapomniałeś o czymś. Nie jesteśmy Czerwoną Armią, bo jesteśmy Armią Louisa van Gaala :P
» 20 lipca 2020, 16:39 #448
cesareq: Z całym szacunkiem oczywiście, ale niech ten Pan dalej robi sobie fikołki jak wtedy z armatkami. Dla mnie ma tyle wspólnego z naszym klubem co Sunderland z Premier League w tym momencie. :)
» 20 lipca 2020, 16:45 #447
Pogba6: Trzeba wygrac z WHU 3 bramkami zeby miec z Lester handicap. Oj, w sumie zaczynam sie obawiac tej koncowki ligi. De gea pusci szmate na poczatku meczu, a Lester muruje do konca meczu to prawdopodobny scenariusz.
» 20 lipca 2020, 15:53 #446
Blau: Ja się bardziej obawiam, że oddamy inicjatywę Lester (tak jak wczoraj z Chelsea czy ze Świętymi w drugiej połowie) i dostaniemy za to po dupie pod sam koniec meczu.
» 20 lipca 2020, 16:01 #445
JohnyKukurydza: Jestem ciekawy jakim składem wyjdziemy na Młoty.
» 20 lipca 2020, 15:50 #444
braku: Wiadomo co z bailym? Niech wraca do zdrowia i w przyszłym sezonie z harym będzie grał bo lindelof niczym się nie wyroznia
» 20 lipca 2020, 15:48 #443
DaredevilUtd: Za to Bailly się wyróżnia, co gra w meczu to popelnia mega błędy jak ręka w polu karnym, czy też wali z impetem w 5 minut dwuch zawodników z główki i trafia do szpitala. Dawno nie widziałem tak elektrycznego zawodnika.
» 20 lipca 2020, 15:59 #442
Mariano88: Nie widziałeś bo Dare Devil jest niewidomy? A tak serio Bailly długo się leczył, więc może dlatego.
» 20 lipca 2020, 16:03 #441
braku: Gdy nie kontuzje to baily był by kozakiem.
» 20 lipca 2020, 16:13 #440
GoForWin: Byłby, gdyby nie posiadał syndromu Phila Jonesa. Jones też mógłby być kozakiem, gdyby nie te kontuzje.
» 20 lipca 2020, 16:34 #439
DaredevilUtd: Gdyby kózka nie skakała...
» 20 lipca 2020, 21:49 #438
mat90: Harry powinien miec obok siebie zwinnego i szybkiego obońce ale Lindelof takim nie jest.....
» 20 lipca 2020, 15:44 #437
Dejfmi: a Lindelof jest jakim obrońcą ?
» 20 lipca 2020, 15:45 #436
MiSt: Lindelof jest zwrotny, ale na pewno nie szybki.
» 20 lipca 2020, 15:58 #435
Litosci: Smalling jest szybki i dobrze gra głowa za to z piłka przy nodze wyglada nieporadnie.
» 20 lipca 2020, 16:54 #434
Roxyx: Watford (które wciąż może spaść z ligi) na 2 kolejki przed końcem wywaliło Nigela Pearsona.
» 20 lipca 2020, 15:39 #433
twr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 15:33

Chelsea to chyba wyszła z założenia, że jak pokopią naszych piłkarzy to przegramy dwa ostatnie mecze w lidze.

Daniel James to wygląda na takiego co psychicznie się zablokował.
» 20 lipca 2020, 15:33 #432
Wirus: 1-sza porażka z Chelsea w tym sezonie i płacz jak nie wiadomo co. Piłkarze są zajechani przez ten maraton.
De Gea racja babol, ale takie wylewanie pomyj na niego, to przesada. Jakoś ostatnio po meczu z Crystal Palace gdzie wyciągnął pare piłek nie do obrony, to nie było oklasków, a teraz to wyszli naczelni hejterzy i piszą swoje wypociny.
Ciekawe czy ten Henderson poradzi sobie z presją otoczenia Manchesteru jak będzie nr 1, bo widziałem pare meczy jego i racja, ma ten instynkt, ale babola też lubi puścić.
» 20 lipca 2020, 15:30 #431
SickRabbit: De Gea 2 babole i to coraz częściej mu się to zdarza. 350-375k funtów tygodniówki...
» 20 lipca 2020, 15:43 #430
braku: De gea w ch... leci na treningach bo nie ma konkurenta i widać tego efekty
» 20 lipca 2020, 15:53 #429
primasort: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 14:54

Jak wielokrotnie pisałem,że Maguire jest po prostu gorszym ŚO od czołówki i jego transfer jest najzwyczajniej przepłacony to lał się na mnie hejt,po wczorajszym meczu te same osoby co jechały po mnie jadą teraz po Maguire
» 20 lipca 2020, 14:54 #428
Stoperdo: To już 3 spotkanie z rzędu w którym Maguire gra bardzo słabo stąd i atak na jego osobe wielu kibiców. Wcześniej grał dobrze, trzymał naszą obrone która nie traciła bramek praktycznie wcale.
Osobiscie czekam na kolejny sezon w którym pozyskamy więcej danych i będziemy mogli zweryfikować naszego stopera ostatecznie/
» 20 lipca 2020, 14:57 #427
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 14:59

Wniosek jest prosty. Osoby co po nim jadą są tak samo inteligentne jak ty :)
» 20 lipca 2020, 14:58 #426
Magik1990MU: spokojnie, historia zatoczy koło i zaraz te osoby będą znów po tobie jechać... i wszyscy będą happy :)
» 20 lipca 2020, 15:10 #425
primasort: Ja go nigdy nie hejtowałem,a pisałem tylko że jak na tak drogiego obrońcę Maguire jest obrońcą niekompletnym i na tle czołówki wypada słabo.Maguire jest potrzebny prawdziwy lider do pary,bo jak narazie mamy dwóch dobrych,ale miałkich mało charakternych obrońców
» 20 lipca 2020, 15:11 #424
Strzelec: Maguire potrzebuje szybkiego obrońcy, który idealnie będzie uzupełniał jego braki. Maguire jest charakternym piłkarzem. Nie bez powodu został kapitanem
» 20 lipca 2020, 15:25 #423
Dejfmi: Primasort może i zgodzę się, że ostatnio Harry jest w średniej formie, może i delikatnie odstaje od światowego topu ale mówienie, że nie jest charakterny to zwykłe klapki na oczach
» 20 lipca 2020, 15:50 #422
GoForWin: Maguire nie jest charakterny, dlatego Ole dał mu opaskę kapitana.
» 20 lipca 2020, 16:09 #421
primasort: A komu miał dać?Pogbie?Nie miał w tej kwestii zbyt dużego wyboru.
» 20 lipca 2020, 16:12 #420
Strzelec: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 16:26

Mógł ją dostać Rashford. Przed przyjściem Bruno ciągnął gre United. Nie gwiazdorzy. Bierze udział w akcjach charytatywnych zamiast tańczyć. Potrafi udźwignąć presje, co pokazał strzelając karnego z PSG. W dodatku jest wychowankiem i gra dla United znacznie dłużej niż Maguire.
» 20 lipca 2020, 16:26 #419
dawid262262: Przecież polak nie może wygrać złotej piłki dlatego odwołali...
» 20 lipca 2020, 14:27 #418
Batigol222: LM jeszcze się nie skończyła, więc nie sposób powiedzieć, kto ostatecznie byłby największym faworytem.
» 20 lipca 2020, 14:33 #417
Xchrisx7: Krótko: XDDD
» 20 lipca 2020, 14:33 #416
DaredevilUtd: Ciekawe czy złotego buta też odwołają z taką denna argumentacja.
» 20 lipca 2020, 15:30 #415
pavel8580: Nie wiem jak wy ale ja czarno to widzę. Ta jedenastka która teraz gramy co mecz ledwo już człapie po boisku a w decydującym meczu sezonu gramy po 4 dniach po meczu z West Ham-em a lisy będą miały prawie półtora tygodnia na odpoczynek. Jedyne na co można liczyć to że ratują nas 2 remisy w tych meczach.
» 20 lipca 2020, 14:27 #414
Batigol222: Nie jestem fanem talentu Maguire'a, ale jednak trochę się we mnie burzy, kiedy widzę aż taki pojazd po nim. To nie było jego wina, że United i Leicester umówiły się na taką kwotę odstępnego. Teraz Maguire jest jechany 10x bardziej, niż stoperzy gorsi od niego tylko z tego powodu, że kluby uzgodniły taką a nie inną kwotę transferu.

Natomiast co do gry, to jednak widać pewne rzeczy, nad którymi trzeba będzie popracować. Po pierwsze, wychodzenie spod pressingu kolejny raz wygląda naprawdę kiepsko i w raczej nieskoordynowany sposób. Po drugie, obrona United zaczyna wyglądać wyraźnie gorzej, kiedy cały zespół ustawia się wyżej a biorąc pod uwagę obecny potencjał ofensywny to raczej właśnie tak trzeba będzie grać, bo nie wyobrażam sobie, żeby Ole na każdy mocniejszy zespół wychodził 3-5-2, nawet jeżeli w tym sezonie to działało na Liverpool i City.

I wreszcie, pressing też wygląda marnie: rywale bez większych problemów wychodzą z piłką i to było widać już wcześniej. Na dodatek, pojawiają się wtedy zbyt duże przestrzenie pomiędzy formacjami. Mogę zostać znowu nazwany pseudo-fanem United, ale w tej chwili nie widzę zespołu, który miałby potencjał mistrzowski. Widzę bardziej Liverpool w początkowej fazie pracy Kloppa, a więc drużynę z jakimś tam pomysłem i fajną ofensywą, ale też nie do końca dobrze zbalansowaną. Niektórzy piszą, że to niby wszystko wina De Gei, Wątpię, bo wczoraj to nie De Gea krył powietrze, gdy Giroud ładował piłkę do bramki z 4 metra. Wiadomo, że bramkarz ma wpływ na grę stoperów, co widać np. po Liverpoolu, gdzie ŚO na ogół nawet nie starają się blokować strzałów zza 16, raczej skupiając się na tym, żeby nie rykoszetu i zasłaniając krótszy róg bramki. Widać, że to jest zamierzone, ale nie można wszystkiego zrzucać na bramkarza w sytuacji, kiedy gra obronna wygląda tak sobie. Jest jeszcze kolejny argument z liczby straconych bramek. Fajnie, ale to tylko statsy; w meczu z CP też było 0 z tyłu, ale gra obronna wyglądała naprawdę przeciętnie.
» 20 lipca 2020, 14:22 #413
DjTED: Złotą piłkę odwołali w tym roku. Lewy nie dostanie... Ośmieszyli go
» 20 lipca 2020, 14:20 #412
Ciechanek: HAHAA nie ma złotej piłki w tym roku :D
Lewy się załamie
» 20 lipca 2020, 14:20 #411
Roxyx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 14:15

2 sprawy.
1. Good news Eric Bailly out of hospital. Shows how far game has come that head injuries being treated properly. Was a time when players would have been lauded for carrying on.
twitter.com/sistoney67/status/1285160569985798146?s=21

2. Romano o Pogbie: they’re [Manchester United] gonna try to extend his contract. Raiola is waiting
twitter.com/FabrizioRomano/status/1285005212663656450?s=20
» 20 lipca 2020, 14:14 #410
Seba0619: Taki offtopik, w tym roku po raz pierwszy nie zostanie przyznana złota piłka, powodem przerwa w rozgrywkach spowodowana pandemią.
» 20 lipca 2020, 14:12 #409
Chestnut: Głupia decyzja...
» 20 lipca 2020, 14:20 #408
Carlitozz: Spowodowana czym?
» 20 lipca 2020, 15:04 #407
DaredevilUtd: Patrzac na transfery Chelsea, zastanawiam się kiedy i czy w ogóle w tym okienku kupimy minimum 3 osoby na pozycje, które potrzebujemy wzmocnic. Wiem, że jeszcze sezon u nas się nie skończył, ale moglibyśmy już coś działa na rynku. Bez ŚO, DŚP I PP znowu będziemy się kopać po czole bez odpowiednich rezerwowych.
» 20 lipca 2020, 13:30 #406
Pyra: Przecież mamy najdroższego ŚO na świecie, o co chodzi?
» 20 lipca 2020, 14:02 #405
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 15:07

O to, że nie jest najdroższy bo jest nim VVD, o to, że nie mamy zmiennikow I chłop nie opuścił żadnego meczu od startu sezonu? No i pewnie o to, że długo czas gral z kontuzja i sie nie poddaje, a takie buce jak ty po jednym meczu wieszają na nim psy? No i pewnie nie zauważyłes, że popełnił błąd po mocnym zderzeniu głową z Baillym, który trafił do szpitala i kto wie czy Harry też się nie nabawił jakiegoś wszczasnienie.
» 20 lipca 2020, 15:05 #404
kamil2257: No ja myślę że dwa następne mecze zagramy na najwyższym poziomie
» 20 lipca 2020, 13:25 #403
braku: Bardzo źle się stało że przegraliśmy a do tego w fatalnym stylu i nie wróży to niczego dobrego w najbliższych meczach. Moim zdanie lester stworzy nam pieklo bo mają tydz żeby się przygotować a my jeszcze musimy zagrać z siłowym WH. To będzie tydz prawdy
» 20 lipca 2020, 13:07 #402
MiSt: Nie ma co panikować. Lisy nie są wcale aż tak mocne. Chyba bardziej obawiam się meczu z Młotami. Myślę, że obydwa mecze będą obfitowały w wiele bramek.

Na szczęście przed meczem z Leicester mamy "aż" trzy dni odpoczynku. Wierzę w sukces. Przy odrobinie szczęścia możemy także utrzeć nosa Chelsea i wskoczyć przed nich.

Dawno nie było aż takich emocji w końcówce sezonu :)
» 20 lipca 2020, 13:17 #401
siwy32: west ham nie odpuści tak łatwo, ale utrzymanie juz mają więc nie będą sie katować bo tez składem moyes nie rotuje, chyba ze na nas cos w składzie zmieni. A lisy to nam moga zrobić.... oni mają swoje piekło w obronie co pokazali w meczu z totkami.
» 20 lipca 2020, 13:19 #400
chemik: co tu się w ogóle wyprawia
jak histeria. porażka z mocną czelsą na neutrlanym boisku po bardzo ciężkim okresie w dodatku gdy warunki nie były równe (czelsa miała dwa dni wiecej na regenerację).
tak naprawdę mecz sezonu gramy z west ham. wczoraj mou spłacił swój dług lejąc lisy , niebawem moyes spłaci swój gdy pokonamy młody i to mam nadzieję zdecydowanie tak aby do lisow jechać już na spokojnie mogąc sobie pozwolić na porażkę nawet dwoma bramkami.
» 20 lipca 2020, 13:22 #399
Magik1990MU: @chemik

jeszcze Johnny musi swój dług spłacić w niedzielę :)
» 20 lipca 2020, 14:24 #398
Batigol222: Lester gra praktycznie rezerwową obroną i na dodatek nie mają jedynego kreatywnego ŚP, więc jakoś wątpię w to "piekło".
» 20 lipca 2020, 14:25 #397
MrCygan: Dobra, emocje opadły to tak na spokojnie. Szkoda przegranego meczu - ale jednak granie co 3 dni żeby za wszelką cenę się dostać do Ligi mistrzów wychodzi. Fajnie byłoby grać w finale i może go wygrać, ale z drugiej strony przyda się odpocząć przed meczami LE. Co więcej, może taki kubeł zimnej wody i pokory w szczególności dla kibiców się przyda. Teraz trzeba trzymać kciuki żeby w środę nie było żadnej wpadki, oraz nie wierzę w co mówię - kibicować Liverpoolowi w meczu z Chelsea. Poza tym zauważyłem straszną krytykę Daniela Jamesa - okej, rozumiem że ma ostatnio gorszy okres, ale porównywać młodego chłopaka, który zaliczył ogromny przeskok jakościowy, wymagań oraz pokładanych nadziei do Lingarda uważam trochę za niesłuszne. Chłopak został kupiony do rezerw, co sam podkreślał że jest zaskoczony ilością czasu który dostaje, więc bądźcie dla niego trochę wyrozumiali, bo stał się "chłopcem do bicia" zamiast Pereiry i Lingarda.
» 20 lipca 2020, 13:05 #396
Seszele: Niektórzy sobie nie zdają sprawy, że James ma 22 lata. Został rzucony na głęboką wodę.
Nie każdy rozwija się niczym Rashford bądź Cristiano.
Jak James będzie na miejscu Lingarda za 5 lat, a więc stanie się wiecznym talentem, to będzie można porównanie uznać za uzasadnione. Ale na dziś dzień?
» 20 lipca 2020, 13:11 #395
Magik1990MU: @Seszele

Problem z Jamesem polega niestety na tym, że chłopak posiada mizerne umiejętności indywidualne - a tego w wieku 22 lat już się nie wyuczysz. Brak techniki, brak świetnego strzału, brak podań w stylu Bruna czy Pogby i jedynie wrzutki jako takie. Jego jedynym dużym plusem jest szybkość, a na pozycji skrzydłowego to zdecydowanie za mało. Póki co jest jeszcze dodatkowo bez formy, ale jak do niej wróci, to i tak wiele jakości drużynie nie da. Przez pierwsze miesiące był spoko opcją, bo rywale go dobrze nie znali, a dodatkowo dużo graliśmy z kontry. W obecnym systemie nie ma dla niego miejsca - chyba, że w 80 minucie, jak przeciwnik jest mocno przemęczony.
» 20 lipca 2020, 13:19 #394
MiSt: James może być takim typowym crackiem. Niech pracuje nad wykończeniem i ogólną efektywnością, a może zostać drugim Parkiem. Ja jestem dumny z tego jak radzi sobie w pierwszym sezonie.
» 20 lipca 2020, 13:20 #393
MrCygan: @Magik Biorąc pod uwagę, że planujemy zakup Sancho, dodatkowo jest Greenwood rzucany po PS/N to według mnie James właśnie taką rolę będzie odgrywał - wejść na zmęczonego przeciwnika i go zajechać fizycznie. Poza tym nie jest nigdzie powiedziane, że nie poprawi umiejętności. To, że ma 22 lata nie oznacza że nie może się uczyć od innych i cały czas się poprawiać, bo tak obiektywnie patrząc to gdyby miał 26/27 lat i takie braki w technice, to mógłbym się z Tobą zgodzić.
» 20 lipca 2020, 13:28 #392
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 13:37

James od początku był tylko perspektywistycznym transferem, moim zdaniem na siłę wepchanym nam przez Giggsa. Chlopak ma dużo pracy przed sobą, a na chwilę obecną stracił nawet swój najmocniejszy i chyba jedyny atut szybkość. Sporo szczęścia na początku sezonu, brak strzalu, slaby balans ciałem, brak kontroli nad piłka.
» 20 lipca 2020, 13:33 #391
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 13:56

Magik1990MU -
Nie robię sobie nadziei, że James będzie niczym Cristiano, Rashford, Greenwood, Sancho etc., ponieważ doskonale sobie zdaję sprawę, iż Walijczyk pewnego poziomu nie przeskoczy. Nie jest wirtuozem, pewnych cech się nie nabywa. Podobnie, w moim odczuciu, było ze Smallingiem, chociaż pozycje zgoła inne i przy obronie kwestie techniczne mogą nie mieć aż tak gigantycznego znaczenia.
James może jedynie dać szybkość i walkę, realizować założenia taktyczne związane z pressingiem i kontratakowaniem. Zgadzam się w tym przypadku z głosami, że James może być dobrym manewrem na zmęczonego przeciwnika. Przypuśćmy, że rywale naciskają, zaś my prowadzimy 1:0. Jeden z naszych skrzydłowych już opada z sił, więc zmiana jest i tak wskazana. Wchodzi James. Biega po tym skrzydle w wyniku wyprowadzanych kontrataków, włącza się też do defensywy. I niezależnie od umiejętności pomocnicy i obrońcy drużyny przeciwnej muszą za nim biegać. A chyba nie muszę pisać jak się czują po niespełna 90 minutach. A jak go zgubią, to James może mieć okazję na podwyższenie wyniku.
Zdaję sobie sprawę, że jak na Manchester United zatrudnianie takiego gracza, który nie wyróżnia się niczym nadzwyczajnym może być pozbawione większego sensu (chociaż przecież w czasach sir Alexa mieliśmy pełno takich przeciętnych graczy), ale wydaje mi się, że oczekiwania wobec tego gracza co niektórzy kibice mieli zdecydowanie zbyt wysokie. James powinien zachować chłodną głowę, ponieważ miał wiele sytuacji, po których mogła paść bramka, czy to w wyniku strzału, czy to w wyniku asysty. Musi wzmocnić swoją psychikę. Przecież to jest jego pierwszy sezon, zaś sama gra dla MU wiąże się z niesamowitą presją, której wielu nie wytrzymało. Po prostu. Oceniajmy gościa po 2, ewentualnie 3 sezonach. Nie zainwestowaliśmy w niego aż takich pieniędzy (jak na standardy współczesnego futbolu), abyśmy mieli nad wyraz żałować. Chyba nikt poważny nie myślał, że James został zakupiony z myślą o pierwszej jedenastce. Grał na początku sezonu, ponieważ nie miał kto po tej prawej stronie biegać. Greenwood widocznie jeszcze dojrzewał. Nie sprawdzi się, to wystawić na sprzedaż i tyle.
» 20 lipca 2020, 13:55 #390
Magik1990MU: @MrCygan

gdzieś czytałem, że piłkarz umiejętności nabywa do 15, 16 roku życia. Potem może już tylko szlifować to, czego się wcześniej wyuczył. James pewnego poziomu nie przeskoczy ani za rok, ani za dwa, ani za 5 lat. Może ciężką pracą poprawić strzał, podanie czy panowanie nad piłką, ale drugim Rashem czy Greenwoodem nie będzie. Sir Alex takich piłkarzy jak on posiadał w składzie mnóstwo i nawet on z żadnego nie zrobił gwiazdy.

@Szeszele

Tylko weź pod uwagę, że w czasach Fergiego liga była słabsza. Teraz piłkarzy o umiejętnościach Dana mają nawet spadkowicze. Gdyby nie szybkość, to niestety ale wiele od Lingarda by się nie różnił. Niemniej wszystko zależy od jego nastawienia. Jak będzie pracował ciężko, to może stać się realną opcją na ławce.
» 20 lipca 2020, 14:23 #389
Batigol222: Ja bym spróbował zrobić z Jamesa PO a z Freda LO. Generalnie, migracje ze skrzydła na bok obrony albo ze środka pomocy na bok obrony(i w drugą stronę), wcale nie należą do rzadkości: TAA, Alaba, Marquinhos, Fabinho, Sergi Roberto, Zinczenko, Kimmich, Nacho Monreal. Z tego, co pamiętam, to Marcelo chyba też zaczynał jako ŚP, tyle, że jakoś na początku kariery, ale musiałbym sprawdzić.
» 20 lipca 2020, 14:31 #388
Camorrista: Jesli James bedzie za pare lat tak dobry jak Grosicki, a uwazam go za dobrego gracza ktory mądrze wykorzystuje swoje walory szybkosciowe, to bede zawodolony. Co prawda nie wiem czy bedzie mu odpowiadala rola wiecznego rezerwowego, ale taki zawodnik na lawie bylby wart wiecej niz złoto. On potrzebuje jedynie doswiadczenia.
» 20 lipca 2020, 14:55 #387
Litosci: Ale wy się uparliscie tego Jamesa. W swansea grał na lewej, początek sezonu u nas tez grał na lewej i było widać ze sporo daje drużynie. Praktycznie cała gra opierała się na tym aby podać do Jamesa a ten się pościga i go skopią, bo inaczej zatrzymać się go nie da I w najlepszym
Wypadku będzie rzut wolny czy tez karny. Problemy zaczęły się wtedy kiedy przesunięty był na prawa stronę i łatwo go było wyłączyć wypychając go do linii końcówej(jedna noga nie pomaga). No i czy ma słaba technikę to tez bym nie powiedział. Po prostu czasami głowa nie nadąża za nogami.
» 20 lipca 2020, 15:00 #386
Litosci: Zreszta o ile mnie pamięć nie myli to na samym początku chyba w 3 meczach pod rząd strzelił identyczne bramki po zejściu ze skrzydła i strzale na długi w okienko i później miał również wiele takich sytuacji ale mylił się nieznacznie lub bramkarz wyjmował. TAkze nie powiedziałbym, ze ma słaby strzał. Co innego w sytuacjach sam na sam, bo tam to faktycznie wyglądał jakby sam nie wiedział jak mu się udało do tej sytuacji dojść.
» 20 lipca 2020, 15:05 #385
Ghostpl: Ludzie co że grali super tyle meczy ma plusie i nagle przegrali i zremisowali to już jest źle to jest piłka a Hiszpan nie ma najłatwiejszej roli smerfy były lepsze fakt czy i nasi popełnili blendy nie pierwszy nie ostatni nie dość że smerfy. Mają lepszą sytuację w lidze to więcej odpoczywali ludzie co wy tak gniocie Hiszpana fakt przydał by mu się taki Henderson do konkurencji ale jak by Henderson by siedział na ławce to zaraz było by gadanie że marnuje się teraz gramy z młotami i to się liczy
» 20 lipca 2020, 12:52 #384
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 12:56

Ktoś przetłumaczy?
» 20 lipca 2020, 12:55 #383
KanjoUnited: Wiesz co to kropka, pora nauczyć sie gdzie stawiamy przecinki :)
» 20 lipca 2020, 12:58 #382
Ice: Zostalismy zweryfikowani tak jak myślałem niestety ...
» 20 lipca 2020, 12:42 #381
Dejfmi: My raz, Chelsea trzy razy przez nas :)
» 20 lipca 2020, 12:49 #380
mordynator: No niestety nie da sie wszystkiego wygrywać,a kto wie czy ta weryfikacja by nastąpiła gdyby nie amatorskie błędy De Gei i Lindelofa,Tak samo błędy w ustalaniu składu przez Ole.Według mnie miał 2 opcje albo idziemy na całość i najmocniejsza pierwsza 11 albo po prostu typowy drugi garnitur,do tego 48 godzin wiecej odpoczynku też na pewno jakiś udział miały.
» 20 lipca 2020, 12:54 #379
Ice: CO nie zmienia faktu że graliśmy słabo słaba obrona brak skrzydłowych brak zmienników np za Fernandesa Chelsea ma zaklepanego Wernera i Havertza a my chmm potrzebujey min 3 transferow ale watpie abysmy je zrobili i szczerze nie widze przyszłego sezonu nie bedzie dla nas dobry coś czuje
» 20 lipca 2020, 12:56 #378
chemik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 13:02

@ice
Tak myślałeś niestety...
wiesz co. w ogóle najlepiej weź głęboki oddech albo przestań tutaj bawić się w rufneckiego.
» 20 lipca 2020, 12:57 #377
mordynator: Nie ma co oceniać jak bedzie wyglądał przyszły sezon na podstawie jednego meczu i okienka transferowego które sie jeszcze nie rozpoczeło.
» 20 lipca 2020, 12:58 #376
awe: chemik co to za kompleks rufneckiego, co by ktos nie napisal to zawsze wtracasz jego nick ? co ci zrobil opowiadaj
» 20 lipca 2020, 16:06 #375
chemik: @awe
To nie kompleks. to po prostu sprawiedliwość. Najpierw się kompromitował swoimi teoriami i przewidywaniami każdego kto się z nim nie zgadzał wyzywał od dzieci małolatów itd. a na koniec się okazało że jest fanem czelsi a jego bogiem jest zoże. uważam, że to aż nadto. wg niego powinniśmy się własnie bronić w ostatniej kolejce przed spadkiem zaciekle walcząc z villa i wisienkami. a ole to w ogóle amator bez pojęcia wycierający sobie buzię dna. zresztą ty drogi przyjacielu nie byłeś wiele lepszy ;-)
» 20 lipca 2020, 16:33 #374
awe: Wlasnie widze tu znajoma linie oborny.Ja nigdzie nie widzialem jego takich wpisow, a ty co sugerujesz, ze nie bylem duzo lepszy, moze cos przytoczysz? widze od dawna mocna koalcije z takim jednym tutaj... wyglda to tak jakbys mial z nim na pienku, a teraz usilnie chcesz przy kazdej okazji czy nawet bez okazji na niego nawrzucac, zeby wszyscy widzieli, jak czytam komentarze tak nigdy nie widzialem, zeby mial cos do Ole, ale widze jest wzmianka o Mourinho to juz mi sie przypomnialo jaki masz problem...
» 20 lipca 2020, 17:23 #373
chemik: @awe
ty serio piszesz przecież rufnecku wypisywał taki bzdury na temat obecnego united, ole itd. to sorry tak się jego oczepiłem za ten jego avatar.
naprawdę będziemy teraz udawali że przez kilka miesięcy po zwolniu mou i zatrudnieniu ole część użytkowników tej strony nie mogła się z tym pogodzić wylewając swoje zale, wieszcząc spadek z ligi itd. wyzywanie ole od wuefisty to były najłagniesze określenia. a sam rufnecky wielokrotnie nazywał mnie dzieciakiem itd. nie mając zielonego pijacia ile mam lat. poza tym chłop ma konto na czelsi live i nazywa nas mułami. na twiterze chwaili mourinho pod niebiosa.
masz rację wielokrotnie i ja magik tłumaczyliśmy tobie i rufneckiemu że ten klub idzie w dobrym kierunku, że trzeba sezonu, dwóch letnich okienek itd aby posprząać bajzel po poprzednikach. ale do was nie docierało. wy chcieliście wszystkim wmówić że ole ma to zrobić dwa miesiące i nie miało znaczenia że piłkarze united prawie nie biegają po boisku. tak więc tak.choćby za nazywanie mnie dzieciakiem w pierwszym zdaniu chcę dać rufiemu nauczkę. nie wyzywam go przynajmniej tak jak on wyzywał mnie i innych.więc troszkę obiektywizmu i może czas się przyznać do błędu
» 20 lipca 2020, 21:01 #372
mordynator: Tak btw takie pytanko z ciekawości Czemu Leicester nadal jest na 4 miejscu w tabeli skoro bilans mamy taki sam a mecz bezpośredni z nimi wygraliśmy? Chodzi o to że strzelili wiecej goli?
» 20 lipca 2020, 12:23 #371
Magik1990MU: dokładnie. chodzi o to, że więcej goli strzelili
» 20 lipca 2020, 12:23 #370
SickRabbit: Właśnie tak, więcej goli strzelili.
» 20 lipca 2020, 12:25 #369
mordynator: Bez sensu troche według mnie po bilansie bramkowym powinien rozstrzygać bilans bezpośrednich starć.
» 20 lipca 2020, 12:26 #368
Magik1990MU: no też tak uważam, ale tak sobie władze ligi wymyśliły.
» 20 lipca 2020, 12:33 #367
SickRabbit: A jakby bilans bezpośrednich starć był dla nas niekorzystny? No właśnie.
» 20 lipca 2020, 12:35 #366
Magik1990MU: @SickRabbit

To nie tylko o nas chodzi, ale o ogólny zamysł. Mimo wszystko przy takiej samej ilości pkt i bilansie powinny się liczyć bezpośrednie starcia, bo... tak po prostu jest sprawiedliwe. Tzn. wg mnie.
» 20 lipca 2020, 12:41 #365
mordynator: @SickRabbit mi sie po prostu wydaje że tak by było najsprawiedliwiej nawet jak byśmy na ten moment mieli ujemny,No bo bramki strzelone to już takie faworyzowanie ofensywy imo.
» 20 lipca 2020, 12:48 #364
Blau: Zaczynam się bać tego meczu z Lisami, bo znając życie to znowu oddamy inicjatywę przeciwnikowi, a patrząc na ostatnie mecze to nie kończyło się raczej dobrze.

Co do De Gei - zauważyliście, że on przepuszcza łatwe strzały, a te trudne w dalszym ciągu broni? Może powinniśmy znowu zacząć grać jakimiś totalnymi cieniasami w obronie, żeby przeciwnicy mieli same groźne strzały. Wtedy paradoksalnie większa szansa, że będzie 0 z tyłu. (z przymrużeniem oka)
» 20 lipca 2020, 12:08 #363
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 12:18

Z Davidem coś się stało mentalnie po mistrzostwach świata. Jego problemy siedzą w głowie, bo umiejętności nie zatracił.

Co do meczu z Liskami. Wygrajmy wpierw z West Hamem. Przy 3 punktach przewagi i lepszym bilansie goli (w końcu!) to Lisy w niedzielę będą pod ścianą. Ich forma nie jest najlepsza, mają masę kontuzji, a dodatkowo będziemy mogli zagrać na kontry. Dzięki Mou mamy ten komfort.
» 20 lipca 2020, 12:17 #362
Kamil01GGMU: Solskjær: “Of course [#mufc will stick with De Gea]. We have been unbeaten for 19 games and both Sergio [Romero] and David have played really well in that run.” #mulive [bbc]
» 20 lipca 2020, 12:07 #361
kamilpe: Oficjalnie: Jude Bellingham piłkarzem Borussi Dortmund! Młody piłkarz odejdzie z Brimingham po ostatnim meczu trwającego sezonu.

BVB ma głowę do transferów, dobrze zarządzany jest ten zespół jeśli chodzi o tanie kupno i drogą sprzedaż zawodników
» 20 lipca 2020, 11:08 #360
Chestnut: Problem tylko polega na tym, że tak z Bayernem nie wygrają ligi jeżeli ciągle będą sprzedawać swoich najlepszych zawodników.
» 20 lipca 2020, 11:42 #359
Diabelski97: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2020 11:05

Mamy teraz dwa bardzo ważne mecze, później 8 sierpnia rewanż w LE gdzie pierwszy mecz wygraliśmy 5-0.
Najważniejsze liga mistrzów a później z wolną głową możemy walczyć o LE.
» 20 lipca 2020, 11:02 #358
cymGiggs11: Dobrze zrozumiałem że mecz z LASK rozegrany będzie na Old Trafford. Dopiero od 1/4 zmieni się w turniej jednego meczu w Niemczech ??
» 20 lipca 2020, 10:38 #357
cymGiggs11: Chodzi oczywiście o ligę Europy
» 20 lipca 2020, 10:39 #356
sinedd91: dobrze zrozumiałeś.... rewanże jeszcze się odbędą w normalnym trybie :)
» 20 lipca 2020, 10:42 #355
cymGiggs11: Dzięki :)
» 20 lipca 2020, 10:47 #354
hraboNX: Eksperci w TV, kibice - wiele osób uważa, że Dean z marszu będzie najlepszy i powinien być na dzień dobry "1" w United. Prawda jest taka, że presja związana z grą jest inna w Szablach, a inna w United. Nie wiadomo jak młodziak zareaguje na pierwszego klopsa, wpadkę i z szumem medialnym jaki się wtedy wytworzy. Nie ma co przedwcześnie rezerwować komuś miejsce w składzie. Będą treningi, okres przygotowawczy, sparingi. Zobaczymy jak to będzie. Niemniej David potrzebuje odpowiedniego kandydata do rywalizacji. Walka o miejsce w składzie powinna ustabilizować formę obu bramkarzy.
» 20 lipca 2020, 10:32 #353
sinedd91: napisalem coś podobnego w odpowiedzi niżej :D podpisuje się obiema rękami :D
» 20 lipca 2020, 10:43 #352
Pyra: Akurat bramka to nie jest miejsce na eksperymenty. Nich z dnia na dzień DDG usiądzie na ławkę i co wtedy? Codzienne spekulacje itd. itp. a niech jeszcze Romero puści babola to się dopiero zacznie. Dograć te dwa mecze Davidem i w wakacje podjąć decyzję. Lukaku poleciał i wszystkim to wyszło na dobre.
» 20 lipca 2020, 10:46 #351