Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PSG - Manchester United 1:3. Czerwone Diabły dokonały niemożliwego!

» 6 marca 2019, 22:57 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Paris Saint-Germain 3:1 (2:1) w rewanżowym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów i awansował do ćwierćfinału!
PSG - Manchester United 1:3. Czerwone Diabły dokonały niemożliwego!
» Manchester United pokonał PSG 3:1 i awansował do ćwierćfinału Ligi Mistrzów
Oceń zawodników:
David de Gea
Ashley Young
Eric Bailly
Chris Smalling
Victor Lindelöf
Luke Shaw
Scott McTominay
Fred
Andreas Pereira
Marcus Rashford
Romelu Lukaku
Diogo Dalot
Tahith Chong
Mason Greenwood

Oddano 227 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ole Gunnar Solskjaer przed meczem na Parc des Princes podkreślał, że niezwykle ważne będzie szybkie strzelenie gola. Nawet Norweg nie mógł jednak liczyć na taki początek, jaki miał miejsce w środowy wieczór. Manchester United prowadzenie objął bowiem już w 2. minucie. Błąd w defensywie popełnił Thilo Kehrer, który wycofał piłkę do Gianluigiego Buffona tak, że podał pod nogi Romelu Lukaku. Belg minął następnie włoskiego bramkarza i wślizgiem skierował piłkę do pustej bramki.

Czerwone Diabły po zdobytej bramce cofnęły się jednak za głęboko do defensywy i całkowicie oddały inicjatywę gospodarzom. PSG cały czas przebywało pod polem karnym Anglików i szukało wyrównującego trafienia. To przyszło szybko, bo już w 12. minucie. Kylian Mbappe urwał się defensywie United, zagrał wzdłuż pola karnego na trzeci metr, a tam niepilnowany Juan Bernat nie miał problemów z posłaniem piłki do bramki.

W kolejnych minutach przewaga paryżan była bezdyskusyjna. W 20. minucie przed szansą na drugiego gola staną Bernat. Tym razem z dogodnej pozycji trafił jednak prosto w Davida de Geę. Niedługo później groźnie z dystansu uderzał Angel Di Maria.

W 30. minucie Manchester United wyprowadził jeden z nielicznych ataków. Na zaskakujący strzał z ponad trzydziestu metrów zdecydował się Marcus Rashford, a błąd w bramce PSG popełnił Buffon. Włoch wypuścił piłkę przed siebie, gdzie czekał na nią Lukaku i lewą nogą znów dał prowadzenie Czerwonym Diabłom.

Kilka minut później Solskjaer musiał dokonać zmiany z powodu kontuzji Erica Bailly’ego. Miejsce Iworyjczyka zajął Diogo Dalot i ta zmiana przysłużyła się Manchesterowi United, bo ataki paryżan prawą stroną nie były już tak groźne.

Czerwone Diabły na przerwę zeszły z prowadzeniem 2:1. Goście wiedzieli, że jeszcze jedna bramka otworzy im drogę do ćwierćfinału Ligi Mistrzów.

Druga połowa rozpoczęła się przewidywalnie – od ataków Paris Saint-Germain. W 55. minucie kibice Manchesteru United zamarli, bo piłka ugrzęzła w siatce De Gei. Mbappe piętką zagrał między nogami Chrisa Smallinga, w szesnastce dobrze znalazł się Di Maria, idealnie podciął piłkę nad wychodzącym z bramki De Geą i… złapał się za głowę. Argentyńczyk w momencie podania był na spalonym, co nie umknęło uwadze arbitra.

Czerwone Diabły sporadycznie przedostawały się na połowę Paris Saint-Germain i gościły pod bramką Buffona. Manchester United miał jednak świadomość, że musi w końcu zacząć wyprowadzać ataki i szukać trzeciego trafienia, aby pozostać w Lidze Mistrzów.

W 80. minucie na placu gry zameldował się Tahith Chong, który miał wesprzeć ofensywę Czerwonych Diabłów. Chwilę później to jednak paryżanie oddali groźny strzał na bramkę De Gei – Hiszpan dobrze sparował mocne uderzenie Thomasa Meuniera.

W 83. minucie PSG mogło zamknąć kwestię rywalizacji na Parc des Princes. W pole karne United wpadł Mbappe, który dostał podanie od Alvesa, ale przegrał pojedynek z De Geą. Po chwili z dobitką pospieszył Bernat, trafił futbolówką w słupek.

Na trzy minuty przed końcem regulaminowego czasu gry na boisku pojawił się Mason Greenwood, dla którego był to debiut w seniorskiej piłce.

W 89. minucie strzał zza pola karnego oddał Diogo Dalot. Piłka trafiła w rękę Presnela Kimpembe. Sędzia Damir Skomina zdecydował się na konsultację VAR-u i podyktował rzut karny! Do piłki podszedł Marcus Rashford i POSŁAŁ MANCHESTER UNITED DO ĆWIERĆFINAŁU LIGI MISTRZÓW!

Paris Saint-Germain – Manchester United 1:3 (1:2)
Bramki: Juan Bernat 12’ – Romelu Lukaku 2’, Romelu Lukaku 30’, Marcus Rashford 90’

PSG: Buffon – Kehrer (Paredes 70'), Silva, Kimpembe, Bernat – Marquinhos, Verratti – Alves (Cavani 90’), Draxler (Meunier 70'), Di Maria – Mbappe

Manchester United: De Gea – Young (Greenwood 87'), Bailly (Dalot 35'), Smalling, Lindelof, Shaw – McTominay, Fred, Pereira (Chong 80') – Rashford, Lukaku

« Poprzedni news
Składy: PSG vs Manchester United
Następny news »
Statystyki: PSG vs Manchester United 1:3

REKLAMA


Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (941)


mrm86: Wierzę że nie przegramy żadnego meczu ligowego do końca sezonu.....
» 8 marca 2019, 14:01 #938
RememberMe: PSG trzeci rok z rzędu odpada z LM przez Neymara. Sam się wykupił z Barcy pod mało wiarygodnym pretekstem wyjśvia z cienia Messiego. Wtyczka?
» 8 marca 2019, 13:51 #937
Bylak: No to lecimy do 1k komentarzy pod newsem. Glory Glory Manchester United!
» 8 marca 2019, 13:46 #936
GrayMid: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 13:33

No więc wróciłem z podróży biznesowych (dlatego nie miałem czasu oglądać ostatnio meczy, tylko potem sprawdzić wyniki w internecie). I powiem tyle - strasznie się cieszę, że wygraliśmy, to była dla mnie spora niespodzianka, chociaż pisałem ostatnio, wtedy kiedy wielu jęczało (jak zawsze), że moim zdaniem chłopaki wyjdą zmotywowani i tak było. Natomiast jedna uwaga, mimo że jestem kibicem United, ale nie cierpię hipokryzji, więc tak- ten ostatni karny był kontrowersyjny i gdyby ten karny został podarowany Realowi Madryt, to już byście wszyscy tu krzyczeli, że sędzia ''kupiony''. Widzicie, jakie to głupie? Dlatego na przyszłość przestańcie z takimi kretyńskimi argumentami. W piłce zawsze będą kontrowersyjne decyzje, na tym polega też część jej uroku. W każdym razie, naprawdę uwielbiam Ole, co za szczęście, że do nas przyszedł, bo wiele zmienił w głowach chłopaków :)
» 8 marca 2019, 13:32 #935
Killgor: transfery.info/122892,dlatego-sedziowie-zdecydowali-tak-a-nie-inaczej-czyli-uefa-wyjasnia-kontrowersje-w-lidze-mistrzow
» 8 marca 2019, 13:41 #934
emti357: Tymczasem Monchi nie pracuje dla Romy. Kurde fajnie jakby co zatrudnili w MU
» 8 marca 2019, 11:09 #933
Veron: zdajesz sobie sprawę, że on poleciał z Romy?
» 8 marca 2019, 11:19 #932
emti357: No to napisałem że nie pracuje już dla Romy więc nie rozumiem pytania;)
» 8 marca 2019, 11:26 #931
Veron: a druga część zdania?
bo trochę nie po polsku napisane, ja to odbieram tak, że chcesz aby do nas przyszedł
co przy wywaleniu go po niecałym roku z Romy jest absurdem
Arsenal to odpowiedni klub dla niego
» 8 marca 2019, 11:53 #930
emti357: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 11:58

A o to chodzi. No gorszy od Eda (co tak wszyscy na niego narzekają) to nie bedzie. Moim zdaniem powinien dostać szansę i wykazać się. A może kogoś sciągnie. W Arsenalu i tak nie poszaleje bo kasy mało mu dadzą wlasciciele
» 8 marca 2019, 11:57 #929
Veron: Ibra, Pogba, Falcao, Di Maria, Lukaku, Sanchez, Matić, Shaw, Martial

no te nazwiska raczej wszyscy kojarzą i wiadomo kto ich ściągnął, problem leżał w trenerach, Ole przy tym co mamy wyciąga super wyniki i myślę, że następne transfery będą bardziej przemyślane (kasa)
» 8 marca 2019, 12:06 #928
dzilu96: Ja tam nie dbam o rozmyślność w kwestii kasy na transfery. Mogą wydawać ile chcą byle przychodzili do nas pożądani gracze
» 8 marca 2019, 13:17 #927
jassaj: Prawda jest taka, że na chwilę obecną ja też nie wiem czy jakiś dyrektor jest potrzebny. Za poprzedniej władzy były zgrzyty bo jeden pan chciał więcej i więcej a druga strona zaczęła się buntować, widocznie widząc bezsens tych wydatków, bo wyglądało to tak, że kto by nie przyszedł to się blokował- wreszcie ktoś poszedł do głowy i zamiast na siłę szukać ludzi, którzy się nie "poblokują" pozbył się źródła tej blokady . Zmieniła się władza i nagle się okazało, że te niemoty bez żadnych wzmocnień są kotami jakich mało. Do tego spokojnie- jak Ole będzie chciał kogoś kto spodoba się SAFowi to Ole go dostanie i tyle. Więc już mamy najlepszego dyrektora pośredniczącego między Ole a Edem jakiego sobie można sobie wyobraźić
» 8 marca 2019, 13:23 #926
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 09:51

Ja widzialbym taki sklad na niedziele Young - Smalling - Lindelof - Shaw - Scott - Fred/Herrera - Pogba - Rashford/ Martial - Lukaku - Dalot . Mysle ze Herrera i Martial sie wykurują na ten mecz .
» 8 marca 2019, 09:50 #925
Misiek87: Brawo za metal ambicje i wolę walki do samego końca. Mimo braku kilku kluczowych graczy dali radę, było ciężko, psg klepalo i klepalo piłkę ale daliśmy radę. Solskjaer dokonuje niemal cudów, uratował stracony sezon bo skazywane United gra dalej w LM a w lidze jest jeszcze szansa nawet na 3 miejsce. Jeszcze w grudniu wydawało się to wszystko prawie nie możliwe.
» 8 marca 2019, 07:27 #924
izbinho: Jak City dostanie bana na LM to 5 zespół ligi wchodzi ?
Mam nadzieję, że jako recydywa tak się stanie:)
» 8 marca 2019, 07:22 #923
joyrider: W tym korupcyjnym układzie nie ma co na to liczyć...
» 8 marca 2019, 07:33 #922
kckMU: Wszystkiego najlepszego dla kibicek United!
» 8 marca 2019, 07:04 #921
Kilerek7: A są tu jakieś? Jak tak to rownież najlepszego:-)
» 8 marca 2019, 07:22 #920
Slan: Pewnie, że są! Dziękuję!
I życzę sobie i Wam więcej takich emocji jak w środę, choć prawie mnie wykończyły 😊
» 8 marca 2019, 07:43 #919
miminka: A jesteśmy jesteśmy :)
Dziękujemy :)
» 8 marca 2019, 08:46 #918
Kilerek7: Mieć partnerkę fankę MU bezcenne.:-)
» 8 marca 2019, 08:48 #917
miminka: Czasem wręcz nienormalne :D
uwierz mi :P
ale przez to że jestem babką interesującą się Manchesterem próbują mnie punktować znajomi faceci :D
» 8 marca 2019, 08:51 #916
Kilerek7: Eee tam super sprawa, razem można śmigać na mecze, a jak gra MU to wspólnie oglądać bez tłumaczenia co to spalony i co robi sędzia:-)
» 8 marca 2019, 08:56 #915
nani3210: przyłączam się do życzeń
» 8 marca 2019, 09:00 #914
dzilu96: I ja dołączam się do życzeń!
» 8 marca 2019, 09:03 #913
miminka: Dziękuję :)

A wyobrażacie sobie spotkać faceta który nie wie co to jest El Classico?
» 8 marca 2019, 09:11 #912
RedRevolta: Wszystkiego najlepszego drogie Panie :)
» 8 marca 2019, 09:16 #911
kckMU: "A wyobrażacie sobie spotkać faceta który nie wie co to jest El Classico?"

Ważne, żeby wiedział o co chodzi w meczu Cardiff z Newcastle. Pierdołami nie musi się zajmować :D
» 8 marca 2019, 09:19 #910
miminka: Ok pierdoły ale najbardziej medialne :D
ale nie ogarniają takich rzeczy..
A potem się śmieje że mecze oglądam :P
» 8 marca 2019, 09:22 #909
Kilerek7: Mam wielu znajomych co nie lubią piłki, no ale takie podstawy jak Real Barca kojarzą.
» 8 marca 2019, 10:33 #908
miminka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.03.2019 10:49

To choć tyle dobrze :D
kiedyś koleżanka poznała mnie z kolegą jej chłopaka bo fajny chłopak..
No może i tak ale jak stwierdził że w sumie to on sam nie wie co to jest spalony i że piłka nożna to sport dla nieogarniętych półgłówków to grzecznie uciekłam :D

Także reasumują - są mężczyźni którzy ni w ząb nie ogarniają piłki
Są kobiety które kochają ją całym swoim serduchem :)
» 8 marca 2019, 10:46 #907
szymon2507: Nie ma to jak w kilka słów szybko zrobić złe wrażenie :D
» 8 marca 2019, 10:49 #906
RedRevolta: "Ja porzucam do ostatniego meczu Diabłów słodkości jak tylko przejdziemy dalej ;)" to miminka teraz słowa musisz dotrzymać haha :D
» 8 marca 2019, 11:11 #905
miminka: Obiecałam i się trzymam tego :) czego się nie robi dla diabłów :D
» 8 marca 2019, 13:19 #904
hedgehog: A dziękuje bardzo :)
» 8 marca 2019, 14:54 #903
3vil: Nie oszukujmy się. Chłopaki nie zagrali porywające meczu od początku do końca. Mieli zrywy. Ale z drugiej strony nie można mówić o farcie przy wygranej 3:1 my zagraliśmy nie najlepiej ale PSG zagrało fatalnie skoro przegrali. Mogą mieć statystyki 99% czasu przy piłce, 100 % celnych strzałów itp. Tylko co swego że nie potrafili tego wykorzystać. To jest piłka. I ten mecz był najlepszym przykładem że wszystko się może zdarzyć. :D
» 8 marca 2019, 06:21 #902
BartkoGGMU: Na stronie kanionierow wielka mobilizacja na mecz z nami. Nie wiem, czy macie tak samo, ale mnie mecze z Arsenalem pozbawily jakichs wiekszych emocji. Ot przyjedziemy, zdobedziemy, wyjedziemy.

btw. pamieta ktos kiedy ostatnio Arsenal gral w cwiercfinale LM?
» 8 marca 2019, 03:27 #901
piter100000: 2009 rok i półfinaÄş LM przegrany... z nami. 1-0 i 3-1 dla nas. No i ta kontra Ronaldo, Parka i Rooneya po rożnym Arsenalu, coś pięknego, mogę to oglądać bez końca
» 8 marca 2019, 06:42 #900
artifex: Dziwisz się mobilizacji? A co, mają się położyć i uznać, że nie mają szans? Poza tym po tylu wygranych meczach poziom zadufania w sobie kibiców na devilpage'u jest na poziomie norm smogu w Krakowie. Przez to jak się wypowiadacie dajecie też świadectwo klubowi na zewnątrz. Gdybym był postronnym to uznałbym, że kibice United to nadęci megalomani. Nie chcę urazić ale od wczoraj domagam się szacunku dla rywali.
» 8 marca 2019, 08:12 #899
mikon70: 2010 rok ćwierćfinał z Barcelona
» 8 marca 2019, 08:13 #898
jassaj: Pamiętam jak po rozpoczęciu kadencji Ole było mnóstwo memów o tym, że chłop w lutym/marcu ducha wyzionie a tymczasem, to są najpiękniejsze miesiące od lat. Końcówka grudnia była super, styczeń był super, ale to co się dzieje teraz.... Na rozkładzie Chelsea,Liverpool,2x PSG, przedtym okresem i zaraz Arsenal. To miało nas zaorać, tak jak zaorał ten okres sezon temu Chelsea. Miała być marmolada a wyszedł kisiel- w gaciach rywali. Serio, jak tak pomyślę z perspektywy czasu co ludzi pisali przed Totkami, że teraz to już napewno nas pocisną, życie zweryfikuje,koniec farta itp... ech.. młody człowiek był, głupi :D
» 8 marca 2019, 00:20 #897
Killgor: Cicho,bo fani United obrosli w piorka,pokonali na wyjazdach jakies Spurs,czelsi,Arsenal czy jakies PSG i sadza,ze pokonaja Kanionierow.Jak mamy tak nie sadzic?!Dostaja od nas baty niezalezenie od formy,trenerow czy skladu.Wygralismy z PSG,gdzie oni dostaja od druzyny Kamila Grosickiego.Przegraja w niedziele,ale i tak to oni byli lepsi,sedzia ich oszukal oraz KLASYK muly na farcie ZNOWU.Po porazce beda liczyc punkty przy meczach ktorych jeszcze nie rozegrali i im wyjdzie 3 miejsce.Poezja :D
» 8 marca 2019, 00:30 #896
ro7: O co chodzi tym z Arse-nalu? Przecież myśmy ich pojechali 3:1 dosłownie miesiąc temu :D Zapomnieli już czy co?
» 8 marca 2019, 02:41 #895
Kilerek7: Ludzie spokojne, chłodna głowa, u nas są kontuzje, mamy ciężką batalie z PSG.
» 8 marca 2019, 04:36 #894
Gallacher: Gdybyśmy w losowaniu trafili na Barcelonę byłoby miło ;)
» 8 marca 2019, 00:18 #893
wmatpl: Barcelona nie przejdzie Lyonu
» 8 marca 2019, 01:52 #892
Dodge: Lepiej trafić na Barcelonę w 2 meczu niż w finale :(
» 8 marca 2019, 02:34 #891
Dexxter: W finale? Haha
Zejdź na ziemię
» 8 marca 2019, 10:12 #890
DjTED: "Póki co, to PSG może buty czyścić Arsenalowi." k.com złoto...
» 7 marca 2019, 23:13 #889
AFC07: Nie zsikaj się
» 7 marca 2019, 23:17 #888
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 23:28

AFC07: ale to my zadzieramy nosy... tu nikt nie pisał , ani razu ze jestesmy silniejsi od PSG
» 7 marca 2019, 23:27 #887
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 23:57

Może on to ironicznie napisał, że PSG może Arsenalowi buty czyścić pod względem "frajerstwa" w ostatnich latach.

Zresztą skończcie już wstawiać te komentarze z kanonierów, bo to przecież oczywiste i normalne, że na stronie kibiców Arsenalu będą pisać, że to Arsenal jest najlepszy, albo że wygra następny mecz. Na każdej stronie jest tak samo i my też nie jesteśmy wyjątkiem.
» 7 marca 2019, 23:51 #886
Killgor: Po co sie nimi stresowac ZAWSZE sa najlepsi,a teraz przerwia nasza serie.Po co im ta liga mistrzow,jak kopia sie po czole w LE.Napoli i Inter z czelsi jedynie silne druzyny,bang Bate,a teraz Rennes.Licze,ze tak jak ostatnio dwa szybkie sierpowe do przerwy i dziekujemy za Szlagier Kolejki.
» 8 marca 2019, 00:05 #885
jassaj: Też uważam, że to była ironia, jak sobie czytałem, to wiele osób bardzo bezpośrednio cisnęło po Arsenalu i tym meczu, więc zgadzam się z przedmówcą i to musiała być ironia, że Arsenal jeszcze gorzej sfrajerzył niż PSG
No chyba, że ktoś serio tak myśli, (w co wątpie) ale to chyba szklanka zimnej wody się należy
» 8 marca 2019, 00:16 #884
Magik1990MU: Czytałem komentarze na kanonierach. To nie była ironia. Gość na prawdę tak sądzi. Potem dodał, że Arsenal jest lepszy od United.
» 8 marca 2019, 00:19 #883
DjTED: Lukaku powinien miec 2 hattricki na przestrzeni paru dni (mógł strzelac 2 karne) ale to sie nie liczy , liczy sie druzyna
» 7 marca 2019, 23:08 #882
Freeze22: A tak swoją drogą. Wy też mieliście skojarzenie podczas akcji Mbappe z Davidem, jak w finale mistrzostw świata w 2010 roku, gdzie Casillas bronił przeciwko Robbenow
» 7 marca 2019, 23:07 #881
dlabigt23: a na Kanonierach co niektorzy nadal uwazaja ze ten mecz z PSG to zwykly przypadek , przeciez jakim fartem my to wygralismy ? oddalismy tylko 5 strzalow na bramke ! toc zagralismy taka padake . A no bo PSG obijało 10 poprzeczek i oddali 30 strzałow przeciez . Przepraszam bardzo ale fani Arsenalu chcieliby chociaz w takim stylu przejsc byle jaka druzyne w 1/8 LM ale najpierw musza pierw w niej zagrać bo nawet w LE im nie idzie i meczą kiche . Odkad pamietam to niemogli przejsc nawet 1/8 z kim kolwiek nie zagrali . Ciagle tylko smęty bo my wymeczylismy , bo mielismy farta . Dość tego w niedziele rozwalić ich i moze ich mordy wkoncu siie zamkna.
» 7 marca 2019, 23:04 #880
mikon70: Boli, bo od psg dostaliby dwa razy piąteczke i w dwumeczu byłoby 10:0
» 7 marca 2019, 23:31 #879
RememberMe: Wszyscy jako tako sie prezentują, Totki na spokojnie, City raczej też, Liverpool w grze, my to wiadomo, Chelsea solidnie... No i jest jeszcze Arsenal... Wiem, że nam sie udało wrócić dopiero w 2. meczu, ale oni grają z Rennes, a My z PSG.
» 7 marca 2019, 22:47 #878
szymon2507: Myślę, że mogą wygrać 2:0. I to wszystko co mogą zrobić z Rennes.
» 7 marca 2019, 22:54 #877
Dodge: Ja im życzę żeby awansowali. Niech te farfocle widza ze liga francuska na scenie europejskiej nic nie osiągnie.
» 8 marca 2019, 02:37 #876
jassaj: youtube.com/watch?v=0XGug2j34r8
W 20 sekundzie widać eskalację konfliktu na linii Pogba-Lukaku. Szkoda, że Rash też jest w to zamieszany :/
» 7 marca 2019, 22:37 #875
szymon2507: Zapomniałeś wspomnieć o Youngu, siewcy nienawiści, który swoim krzykiem zagrzewał Pogbę do konfliktu.
» 7 marca 2019, 22:47 #874
Magik1990MU: Hehe, dobre. Ale już tak zupełnie poważnie, to żadnego konfliktu nie ma i nie będzie, a dowód na to jest bardzo prosty: Lukaku sprawia wrażenie naprawdę ułożonego gościa. Pamiętajmy, że nie tak dawno Belg kopnął w tyłek spaślaka, co już dobrze o nim świadczy. Jak stracił miejsce w składzie to nie płakał, nie stroił fochów, tylko cierpliwie budował formę. Taki piłkarz to skarb, bo mam wrażenie, że nawet jakby Ole posadził go na ławie do końca sezonu, to i tak Romek pierwszy by go bronił w mediach.
» 7 marca 2019, 22:51 #873
DjTED: Słychac jak wszyscy sie cieszą... Pamietacie jak Siwy poszedł do szatni rywala i kazał im sie cieszyc ciszej :D
» 7 marca 2019, 23:03 #872
jassaj: Do tego nie od wczoraj wiadomo było, że Belg przyjaźni się z Francuzem. Pamiętam jeszcze jak były plotki o jego transferze jak pojawiały się filmiki jak grali sobie razem w kosza, że spędzali gdzieś wspólnie wakacje itp itd. Wiem, że taki Neymar obraziłby się o zabranie karnego, ale w tym przypadku składająć do kupy wszystkie składowe to ja nie wiem co musiały brać osoby odpowiedzialne za tę plotkę
I żeby to jeszcze w grudniu było- to nie- najlepiej pierdzielić głupoty o konfliktach teraz jak tak naprawdę nie ma najmniejszego powodu ku temu
100% legit
» 7 marca 2019, 23:06 #871
mycka86: Bez jaj, razem przyjeżdżali na treningi, a teraz mieliby się kłócić ?

"romelu speaks better English than Harry Kane.ďťż" Najlepszy komentarz pod filmikiem :)
» 7 marca 2019, 23:23 #870
SzarimMusty: Jeden z Youtuberów mnie rozwalił.
"Pogba w przeciwieństwie do Ramosa wiedział kiedy się wykartkować"

Beka z PSG jeszcze troszkę potrwa chociaż wbrew powszechnemu czepianiu się ich piłkarzy stwierdzam, że mają fajną drużynę. Veratti, Mbappe czy Alves mają spore umiejętności. Ehh szkoda, że Francuski skrzydłowy nie zawita w Manchesterze na prawym skrzydle.
» 7 marca 2019, 22:27 #869
DjTED: transfery.info/122883,oficjalnie-manchester-city-na-cenzurowanym-uefa-skontroluje-jego-finanse?fbclid=IwAR3yGq7DM_99H2u8rndbjxN_UXMNlOHvAZpPF6HF-k_XYpoHNV5IW0Dvsgw

szykuje sie kolejny ban ...
» 7 marca 2019, 22:19 #868
wedel242: P$G i €ity nie mogą dostać zakazów jako jedyne drużyny :)
» 8 marca 2019, 00:51 #867
zozol4: Możecie się śmiać z Arsenalu ale jak na moje w Londynie strzelą Rennes i 3 bramki. Najpewniej awansują do następnej rundy, gdyż nie postawią wszystkiego na TOP4. LE będzie dla nich po prostu zabezpieczeniem tak jak dla nas za Mou. Obawiam się niedzielnego meczu z Arsenalem, a w szczególności dyspozycji naszego środka pola. Jeżeli z kontuzji nie wrócą Ander i Matić to na pewno wyjdziemy od początku dwójką Pogba i Pereira. Niestety ale najprawdopodobniej będziemy musieli zagrać zajechanym Mctominayem lub Fredem. No chyba, że OGS przygotuje jakieś specjalne ustawienie i taktykę na to spotkanie. Nie mogę się doczekać informacji o kadrze. Mecz za 6 pkt, który musimy wygrać.
» 7 marca 2019, 22:11 #866
Janek: Mctominay zajechany?
» 7 marca 2019, 22:30 #865
Magik1990MU: Pewnie i wygrają z Rennes w rewanżu i w sumie tego im życzę. Nawet więcej: mam nadzieję, że wygrają LE i jak jeden mąż spuszczą zasłonę milczenia nad tym osiągnięciem, bo przecież nie tak dawno twierdzili, że te rozgrywki nie mają żadnej wartości.

Co do naszego meczu, to ja osobiście nie chcę widzieć Periery w podstawie z dwóch powodów. Po pierwsze ten gość nie ogarnia środka i nie jest zbyt kreatywny. Jeden piękny gol nie może zakrzywiać rzeczywistości. Po drugie to jego obecność na boisku zmusza do przeniesienia Pogby na 8 i tym samym zabicia potencjału Francuza. Już lepiej dać Freda do pary McTominayowi, a najlepiej jakby Ander wrócił. Generalnie nie jest źle, bo Antek będzie zdrowy już na 100%, więc tercet Martial-Lukaku-Rash powinien sobie poradzić. Byle nie popełniać błędów i to raczej starczy.
» 7 marca 2019, 22:38 #864
tyber28: No zagrał przecież w 4 meczach i gość zajechany 😉 należy mu się 2 tyg urlopu. Komentarze jak zawsze w formie. Najśmieszniejsze jest to, że eksperci z dp śmieją się z tego, co wypisują sympatycy Realu czy tam Arsenalu, a nie widzą chyba, co tu się dzieje.
» 8 marca 2019, 05:08 #863
Grolshek: Czy możemy już się z Ciebie zacząć śmiać ? :P
» 8 marca 2019, 07:34 #862
Blau: Nie wiem jak wy, ale ja mocno obawiam się niedzielnego meczu z Arsenalem. Można się z nich czasami pośmiać, ale koniec końców to dalej jedna z najlepszych drużyn w Anglii i nasz główny rywal do top4. Patrząc na tabele i terminarz obu drużyn, to nasza ewentualna porażka może nam znacząco utrudnić dostanie się do LM w przyszłym sezonie.
» 7 marca 2019, 22:03 #861
jassaj: A ja nie, zawsze jak zbliża się mecz z Arsenalem to mam wrażenie, że już Southampton czy inny Brighton jest dla nas większym zagrożeniem. Pisałem to przed FA Cup, piszę teraz. Może nie wyjdzie i będzie, "hehe no i nadal taki kozak jesteś" ale co poradzę, że nie potrafię bać się tej drużyny :/
» 7 marca 2019, 22:05 #860
Janek: Nie wygrali za Mou jak byliśmy w dołku, to teraz tym bardziej nie powinni.
Jakoś spokojny jestem, zwłaszcza, że nasi zmiennicy zaczęli całkiem fajnie grać.
» 7 marca 2019, 22:08 #859
szymon2507: W sumie jak się patrzy na Arsenal, to mogą zagrozić nam, mają podobną liczbę punktów i są bezpośrednimi rywalami w walce o top4. Ale jak spojrzę na ich grę, np. z dzisiejszego meczu to uważam, że nie ma się o co bać.
» 7 marca 2019, 22:09 #858
artifex: Pokładam nadzieję w naszym sztabie analitycznym i trenerskim zebranym przez Ole. Pokazali ostatnio, że to wysokiej klasy profesjonaliści więc nie obawiam się zlekceważenia przeciwnika :) Mecz kluczowy dla naszej pozycji i traktujemy go poważnie co dowodzi chociaż wycofanie Martiala z meczu z PSG by był optymalnie przygotowany na armatki.
» 7 marca 2019, 22:11 #857
Janks7: @jassaj mam podobnie, piłkarze Arsenalu zazwyczaj mają pełne portki przed meczami z nami, więc myślę, ze nie ma czego się obawiać, może kadra jaką dysponujemy jest obecnie dosyć okrojona i to może być problemem w najbliższym meczu, ale wróci Pogba, który w środę odpoczywał, więc pewnie on tych Kanonierów pozamiata.
» 7 marca 2019, 22:12 #856
Blau: Ja na ogół też jestem spokojny, ale tego konkretnego jakoś się obawiam. Wydaje mi się, że to przez ogromną rangę spotkania i fakt, że Arsenal na Emirates jest w tym sezonie piekielnie mocne. (przegrali tylko z City na początku sezonu)
» 7 marca 2019, 22:13 #855
Janks7: @Blau przegrali tylko z City bo jeszcze z nami nie grali :) tzn grali ale w FA Cup i tam właśnie również polegli :). Powtórka w Niedzielę mam nadzieję!
» 7 marca 2019, 22:16 #854
jassaj: jak tak myślę, to my chyba ostatni raz przegraliśmy z Arsenalem w seznonie, kiedy wygrywaliśmy LE. Tam była akcja, że chyba Mou odpuścił i dał solidne rezerwy, żeby skupić się na LE. Oprócz tego to co by się nie działo to albo win albo remis z czego też było kilka spotkań, gdzie graliśmy sponiewierani przez los. Czuję, że seria będzie podtrzymana. Po PSG to nasi pewnie czują, że mogą wszystko i Arsenal im tego poczucia nie zabierze
» 7 marca 2019, 22:23 #853
MixEx: Mourinho podobno bardzo blisko Realu
» 7 marca 2019, 21:49 #852
karol100: Ja blisko Lidla
» 7 marca 2019, 22:00 #851
jassaj: A ja Biedronki- bez kitu, przez okno mogę dział monopolowy zobaczyć jak się przyjrzę :/
» 7 marca 2019, 22:01 #850
jassaj: Swoją drogą ciekawe jak się rozwinie LE bo kilka ciekawych marek tam gra i w następnej rundzie a jak losowania dobrze siądą to w półfinałach mogą być naprawdę pary, które w LM by wstydu nie przyniosły. Chelsea,Napoli,Inter,Valencia,Sevilla. Ja bym chciał oczywiście win Napoli, bo polaki rodaki w składzie i np finał z Chelsea, bo to chyba najgłośniejsza "marka" z pozostałych i wio
» 7 marca 2019, 21:34 #849
Szymekas: Oglądam mecz Napoli i powiem wam, że Koulibali to wcale nie jest taki kozak. Rywale mijają go jak chcą. Ma już żółtą kartkę, a przed chwilą sfaulował przed polem karnem znów, także będzie musial uważać :p.
Ale brawo dla Arka za gola :)
» 7 marca 2019, 21:30 #848
artifex: Nie jestem fanem Arsenalu ale szanuję ten klub, bo na to zasługuje i trochę dziwi mnie usilne kręcenie beki, zwłaszcza że u siebie raczej spokojnie włożą min. 2 bramki i awansuja. Mają jakość w zespole tylko źle ułożoną. Widzę co poniektórzy mają pamięć jak złota rybka i bardzo szybko zapomnieli jak 3 mies. temu byliśmy pośmiewiskiem PL a jakości jak się okazało wcale nam nie brakuje. Także spokojnie Panowie, w niedzielę spotkamy trudnego przeciwnika.
» 7 marca 2019, 21:26 #847
Michux3: Ale co w tym złego ,zwykłe uszczypliwości kibiców ,kibice bedą sobie nawzajem szpilki wbijać ale to nie znaczy że nie mamy szacunku do drugiego klubu ,zwłaszcza z taką historią
» 7 marca 2019, 21:53 #846
artifex: Uszczypliwości spoko a inteligentne to nawet wieczór umilą :) budzi jednak we mnie niesmak porównywanie ich do Evertonu albo mówienie, że można ich pojechać rezerwami. Kibic United nie powinien być tak zakompleksiony by poniżać głównych rywali.
» 7 marca 2019, 22:02 #845
Advm: Dla mnie Arsenal mógłby być zawsze na 2 miejscu (z oczywistych względów nie na pierwszym). Inne twory typu Chel$ea i $ity poza top 4. A Liverpool to niech całkiem spadnie :)
» 7 marca 2019, 22:11 #844
SickRabbit: Ale kibice Arsenal mówią, że to zasłona dymna przed United i zawsze grają w 10 na 12 i niebo jest niebieskie:p
» 7 marca 2019, 21:21 #843
Advm: Ci ludzie z kanonierów to niezłe dzbany.
Oni mają jakieś kompleksy na naszym punkcie?
» 7 marca 2019, 21:20 #842
DjTED: A która druzyna nie ma?
» 7 marca 2019, 21:29 #841
jassaj: Widziałem wpis jedego typka, że oni to się cieszyli po naszym zwycięstwie a myto takie nicponie bo się śmiejemy z ich porażki i wgl kibice United to wywyższający się hipokryci. Szkoda tylko, że wchodząc na ich stronę średnio raz na miesiąc pierwsze co widzę to jakiegoś typa co o "mułach" opowiada. Chyba mają tam jakiś kącik zoologiczny bo przecież nie podejrzewałbym, że to o nas...
» 7 marca 2019, 21:29 #840
AFC07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 21:47

Nie uogólniaj bo i u Was są dzbany, po prostu....ludzie ;)
» 7 marca 2019, 21:45 #839
jassaj: No tak, ale właśnie on się posłużył konstrukcją w stylu
90% kanonierów trzymało kciuki za United
90% diabłów śmieje się z Arsenalu
Nie wiem jest to dla mnie zachowanie dziecinne, jakby między klubami była jakaś wyimaginowana "Zgoda" która nakazuje, że jedni muszą kibicować drugim na zasadach wzajemności, no ale mniejsza z tym
Nic mnie tak nie drażni jak robienie z siebie niewiniątka. Na tej wasze stronie jest rynsztok i u nas też jest, ale wybielanie się i gadanie, że my jesteśmy ok, mamy klasę i wgl, trzymaliśmy kciuki za rywala a oni to są niefajni bo się z nas śmieją... no litości
Prawda jest taka, że obie strony sobie dokuczają od zarania dziejów. Kiedyś Arsenal nam potem my Arsenalowi. Jak my spadliśmy z rowerka to Arsenal odpiął wrotki potem role się odwróciły i ja nie będę krył, że mam satysfakcje wbijając tę szpilę z napisem LE w Arsenal, bo to samo robiliście z nami.
W jakimś stopniu jest normalne i jak się rozgrywa na poziomie to można powiedzieć, że jest to urok rywalizacji. Zabawę psują tylko Ci co albo jadą po bandzie i bawią się w kałboji internetu i płyną na fali mułów,kapiszonów itd i właśnie Ci co tutaj by chcieli poszczekać ale koniec końców "no ale przecież my to grzeczni jesteśmy, oni się jak bydło zachowują, ale my ??"
I znamienne jest to, że takie wpisy pojawiają się po blamażu Arsenalu, jakby to była najważniejsza kwestia na gorąco 5 minut po
» 7 marca 2019, 21:56 #838
Advm: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 22:08

Pierwszy raz tam w zyciu wbilem, tak to slyszalem tylko legendy :D
U nas owszem, sa dzbany, ale chyba nie taka ilosc jak tam. U nas to z kazdego jest beka w granicach rozsadku(nie mowie o trollach), a tam tylko muły, muły i muły. Wy chyba Tottenham mniej nienawidzicie niz nas.
» 7 marca 2019, 22:07 #837
DjTED: 90 % trzymało za nas kciuki :D heh dobre. Jak wczoraj po meczu tam wszedłem z ciekawosci to takiej ilosci szamba na oczy nie widziałem.... Ludzie maja tam kompleksy Lukaku czy Rasha. My sie tak nimi nie podniecamy jak oni to robią w negatywny sposob....
» 7 marca 2019, 22:16 #836
DjTED: Żwirek ładna asysta
» 7 marca 2019, 21:19 #835
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 21:19

[link usunięty]. facebook. com/www. JOE.co.uk/posts/1387276224769773?__tn__=C-R

bez spacji
» 7 marca 2019, 21:19 #834
Xchrisx7: Nic bardziej nie wyjaśnia kibiców Arsenalu niż ich własny klub :D
» 7 marca 2019, 21:12 #833
fetraini20: Tymczasem 11 drużyna z elitarnej LIG Ę demoluje 5 drużynę ogórkowej Premier League. To Tylko potwierdza moje wczorajsze słowa. PSG postąpiło bardzo rozsądnie odpuszczając Ligę Mistrzów i skupiając się na lidze, gdyż konkurencja w niej jest gigantyczna.
» 7 marca 2019, 21:04 #832
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 21:13

Też mnie to bawi, ale nie ma co lekceważyć rywala przed meczem z nimi. My jesteśmy na fali euforii, a oni w dołku, żeby tylko w najbliższym spotkaniu nie było zmiany ról.
» 7 marca 2019, 21:12 #831
rvn10: Arsenal mimo wszystko szanuje ale lubię czasem wejść na kanonierzy.com by mieć zagwarantowany humor na cały dzień:)
» 7 marca 2019, 21:00 #830
eMGieKa: Halo,halo. Gdzie Ci kibice Arsenalu co na swojej stronie śmiali się z naszego wczorajszego występu i że fartem wygraliśmy. Zapraszam Was do dyskusji kociaki.
» 7 marca 2019, 21:00 #829
AFC07: Jestem kibicem Arsenalu od 20 lat a wczoraj się nie śmiałem bo ładnie graliście, w czym mogę pomóc ?
» 7 marca 2019, 21:50 #828
eMGieKa: Jaki zakładasz wynik w rewanżu byku? Odrobicie?
» 7 marca 2019, 22:38 #827
AFC07: Albo odrobimy i skończy się 2-0 albo stracimy frajersko bramkę, wygrany 2-1i odpadniemy
» 7 marca 2019, 23:23 #826
AFC07: Mecz był dobry dla AFC do czasu durnego faulu Sokratisa i drugiej żółtej kartki. Rennes zasłużenie wygrało ale myślę że u siebie to odrobimy. Dobrze że chociaż Wy wczoraj dobrze zagraliście, do zobaczenia w niedzielę Diabły ;)
» 7 marca 2019, 20:59 #825
artifex: Wzajemne uszczypliwości kibiców są tylko wyższą formą szacunku ;) Nie mam wątpliwości, że w niedzielę będzie spektakl. Ładujcie armaty!
» 7 marca 2019, 21:17 #824
Magik1990MU: Możecie się śmiać z Arsenalu, ale ja im współczuje. W 91. minucie realizator pokazał Emerego, który z trudem ukrywał łzy. Gość ma przekichane i chyba dopiero teraz rozumie, w co się wpakował. Przez żydzenie Kroenke niegdyś zacna marka spuszcza się coraz głębiej w otchłani frajerstwa. Przecież u nas rezerwowi to wyższy poziom od podstawowych piłkarzy AFC. To jest niesłychane, że drużyna mająca jeszcze kilka lat temu światowe nazwiska dziś kadrowo zbliża się do poziomu Lester czy Evertonu.
» 7 marca 2019, 20:56 #823
AFC07: Trochę pojechałeś z tymi rezerwami, jakoś np Sanchezowi daliście miliony monet by u Was grał xd
» 7 marca 2019, 21:01 #822
Bobinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 21:05

@AFC07 No i właśnie daliśmy się naciągnąć. Wzięliśmy podstawowego piłkarza Arsenalu i grają zamiast niego rezerwy :(
» 7 marca 2019, 21:05 #821
AFC07: Tut mir lajt, u nas cyfry robił :p
» 7 marca 2019, 21:07 #820
DjTED: Ta nasza 11 nieobecnych na dzien dzisiejszy rozbija Arsenal
» 7 marca 2019, 21:07 #819
Magik1990MU: @AFC

Sęk w tym, że Sanchez był ostatnim wielkim piłkarzem Arsenalu. Teraz co najwyżej znajdzie u was kilku dobrych, ale jednocześnie daleko za ligową czołówką.
» 7 marca 2019, 21:31 #818
AFC07: Być może ale z drugiej strony zobacz na staty Auby ;)
» 7 marca 2019, 21:49 #817
Magik1990MU: Masz na myśli ilość zmarnowanych setek? Bo tutaj Obama niepodzielne rządzi w lidze :)
» 7 marca 2019, 22:12 #816
AFC07: Racja zgadzam się w 100% z drugiej jednak strony swoja grą zjada Lukaku na śniadanie
» 7 marca 2019, 23:25 #815
Magik1990MU: Zaraz, zaraz... czy my mamy na myśli tego samego piłkarza? Bo Gabończyka to nawet kibice Arsenalu coraz głośniej krytykują, a do tego zwracają uwagę, że Lacazette daje więcej drużynie. Tymczasem Lukaku ostatnio strzela na zawołanie i to z różnych sytuacji i jakby tego było mało, to rozsyła kapitalne piłki. W sumie czy można czegoś więcej od napastnika wymagać?
» 8 marca 2019, 00:05 #814
dawidlp92: ciekawy jestem kogo Ole ściągnie latem... ten koleś po prostu podejmuję same dobre decyzję i mam nadzieję że z transferami bd podobnie
» 7 marca 2019, 20:52 #813
EvilRogue: Arsenal pięknie buduje morale na mecz z MU w weekend.
» 7 marca 2019, 20:47 #812
szymon2507: A kibice Arsenalu jeszcze wczoraj się rozpisywali ile to oni z nami nie wygrają. A tymczasem w LE sobie nie są w stanie poradzić.
» 7 marca 2019, 20:46 #811
Dexxter: A znając życie nas pojadą...
Piłka jest dziwna
» 7 marca 2019, 20:51 #810
franek95: To chyba inne życie znasz bo kto jak kto ale Arsenal to chyba nas za bardzo nigdy nie dojeżdżał z cały szacunkiem do nich.
» 7 marca 2019, 22:40 #809
jassaj: Kibice Arsenalu pewnie wczoraj wieczorem po cichu marzyli, żeby powtórzył się wynik z naszego meczu. W końcu też Francuzi grają też z Anglikami. W sumie wynik też ten sam
Maszyna ruszyła... i się wykoleiła :/
A tyle było beki z United, że LE to proste, nieistotne rozgrywki....
» 7 marca 2019, 20:45 #808
RedRevolta: Troche wstyd dla Angielskiej ligi, drużyna ze środka tabeli ligue 1 wygrywa na luzaku z drużyną z 5 miejsca Premier league, ten arsenal jest śmieszny.
» 7 marca 2019, 20:44 #807
Kobeman25: Może trochę wstyd ale grają długo w 10 i na wyjeździe u siebie 2 0 im starcza albo walka o 4 w Premier League.
» 7 marca 2019, 20:46 #806
kckMU: Przed niedzielą:

PSG 1-3 United
Rennes 3-1 Arsenal
» 7 marca 2019, 20:43 #805
DjTED: Arsenal oszczedza siły na MU :D
» 7 marca 2019, 20:42 #804
jassaj: Arsenal po prostu chce zachować równowagę w przyrodzie. Wczoraj angielski klub wygrał z francuskim 1:3, dzisiaj oni (mam nadzieję, że jeszcze jedna wpadnie) przegrają 1:3. Bilans 4-4, suma bramek w poszczególnych meczach 4. Illuminati :D
» 7 marca 2019, 20:41 #803
jassaj: Jedyne co mogę powiedzieć apropo wyniku w tym momencie to XD
» 7 marca 2019, 20:41 #802
Gallacher: 44-letni kibic Manchesteru United przyjechał do Francji na mecz ze znajomymi. Po zwycięstwie 3:1 oznaczającym dla Czerwonych Diabłów awans do kolejnej rundy Champions League fani udali się do centrum miasta, by świętować sukces swojej drużyny.

Gdy grupa, w skład której wchodziła też kobieta, przechodziła chodnikiem śpiewając piosenki wychwalające ich klub, na ulicy zatrzymał się samochód oznaczony jako taksówka. Z pojazdu wysiadł kierowca i nożem zaczął grozić kobiecie. :(
» 7 marca 2019, 20:32 #801
DjTED: trzeba byc idiota by w nie swoim miescie spiewac piosenki klubowe, w krakowie juz by nie zyła..... :D
» 7 marca 2019, 20:34 #800
MiSt: Trzeba być idiotą, żeby grozić komuś nożem z powodu piłki nożnej ;)
» 7 marca 2019, 20:39 #799
hedgehog: Kolega stanął w jej obronie i został dźgnięty. Musiał przejść operację ratującą życie.
» 7 marca 2019, 20:58 #798
DjTED: kanoniery padły, wczoraj nam padła strona ale po jakim zwycieztwie :D a im pada jak przegrywaja
» 7 marca 2019, 20:30 #797
misiured1987: Fajny ten Arsenal!! Taki nie za mocny buaahahahaha
» 7 marca 2019, 20:28 #796
szymon2507: Fajny ten Arsenal. Przegrywają z ogórkami 2:1
» 7 marca 2019, 20:22 #795
celny: i Arsenal w plecy. Bardzo dobrze sie sklada, dzisiaj sie chlopaki zmecza, a i w rewanzu trzeba bedzie zapierniczac ;p
» 7 marca 2019, 20:19 #794
lele1986: McTominay i Fred wczoraj przebiegli po 12 ,5 km zostawili kawał zdrowia .
» 7 marca 2019, 20:18 #793
luki1852: Oglądam powtórkę naszego meczu na TVP sport i aż łezka się w oku kręci razem z bananem na twarzy :D
» 7 marca 2019, 19:59 #792
MiSt: Piękna sprawa... :) Dawać mi już ten Arsenal!
» 7 marca 2019, 20:03 #791
franek95: Też oglądałem od razu humor podniesiony maksymalnie do góry :D !GGMU !
» 7 marca 2019, 20:04 #790
Blau: Arsenal gra całą drugą połowę w 10, więc trochę sobie chłopaki pobiegają. Z drugiej strony mam nadzieję, że to nie przeszkodzi im w wygranej w tym meczu.
» 7 marca 2019, 19:51 #789
wmatpl: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 20:15

NBC Sports > Premier League Pass, tyle, że to tylko w USA
» 7 marca 2019, 20:14 #788
tomekwietniu: Arsenal już gra w 10, w kontekście meczu z nami to bardzo dobrze.
» 7 marca 2019, 19:37 #787
joyrider: Czy ktoś może próbował/próbuje kupić bilety na MŚ u20? I jeśli tak to jak Wam się idzie? Bo ja cały dzień nie mogę nawet konta założyć i się zastanawiam czy tylko u mnie taki problem
» 7 marca 2019, 19:32 #786
RyannMistrz: pl.fifa.com/u20worldcup/organisation/ticketing/ wszystko mi poszło bez problemu
» 7 marca 2019, 20:49 #785
Ronal: Solskjaer jest dla mnie obecnie bohaterem bez względu na to, czy United w kolejnej rundzie odpadną. To co udało się osiągnąć, mimo oczywiście też słabej gry PSG, to jednak wygrać w takim meczu 3:1 i wykorzystać nadarzające się okazje, z praktycznie w 80% rezerwowym składzie, gdzie pod koniec wchodzi dwóch młodzików z akademii to jest naprawdę szacunek. Tak samo szacunek dla Lukaku i reszty piłkarzy, że walczyli mądrze i silnie jak lwy do samego końca. Wreszcie, naprawić tak zdegenerowany zespół po ostatnich kiepskich trenerach patałachach grających prymitywny i przestarzały futbol, w takim krótkim czasie, że gały nam się cieszą z tego co widzimy, to będzie już zapisane na kartach historii.
» 7 marca 2019, 18:52 #784
Gallacher: Po wtorkowym meczu z Ajaksem do szatni zespołu zszedł Florentino Perez. Prezes miał skrytykować piłkarzy za brak zaangażowania, branie wielu wolnych dni, używając dodatkowo słowa ”wstyd”. Kapitan zespołu Sergio Ramos nie miał jednak zamiaru biernie się temu przysłuchiwać. Hiszpan, który nie zagrał w rewanżu z powodu zawieszania za kartki, skonfrontował się ze swoim szefem. Wytknął Perezowi, że klęska jest także winą jego i zarządu, ponieważ nie zagwarantowali oni odpowiednich transferów.

– Wypłać mi kasę i odejdę! – miał także wrzasnąć Ramos. – Poświęciłem wszystko dla tego klubu, barw i nawet ciebie – dodał stoper. Kłótni przysłuchiwali się wszyscy zawodnicy oraz członkowie sztabu szkoleniowego.
» 7 marca 2019, 18:44 #783
DjTED: "gwiazdeczki"
» 7 marca 2019, 18:56 #782
Gallacher: Ponoć Perez chce powrotu Zidane'a
» 7 marca 2019, 18:58 #781
Sancho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 19:48

Zidane nie chce wrócić, nie po to uciekał jako zwycięzca widząc jakie się robi bagno, aby zatopić się po uszy w chwili obecnej. Ponoć to już Perez kontaktuje się z Mourinho
» 7 marca 2019, 19:47 #780
DjTED: Niby siwy do konca tyg ma byc ogloszony
» 7 marca 2019, 20:40 #779
DjTED: Var wprowadzili i od razu działa to na naszą korzysc , a na niekorzysc Realu. Coś pieknego. Szkoda, ze nie było tego wczesniej to nic by nie zdobyli. Tak samo jak Barca
» 7 marca 2019, 18:33 #778
Bydgoszczanin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 17:59

PSG na kolanach!
Wielki Manchester United.
Wciąż się jaram i czekam na następnego rywala
Ole!
» 7 marca 2019, 17:59 #777
karol100: Obejrzalem juz dwie retransmisje , a skroty chyba ze 20 razy
» 7 marca 2019, 21:51 #776
artix206: 17:34 a ja nadal cieszę sie jak głupi, jakby mecz skonczyl się chwilę temu!
» 7 marca 2019, 17:34 #775
MiSt: O 18 leci powtórka na TVP Sport :) Kto ze mną ogląda po raz kolejny? :D
» 7 marca 2019, 17:29 #774
RememberMe: jaaaaa już dzięki za info
» 7 marca 2019, 18:12 #773
Me89v2: Wczoraj zagraliśmy jak Atletico Madryt. 442 wąsko i na kontry. Oczywiście skład duzo słabszy ale pomysł Ole bardzo dobry.

Walic okoliczności, ja dalej podjarany jak 5 minut po meczu :D
» 7 marca 2019, 17:27 #772
RedsFan: Czesto ustawienie sie zmieniało. W obronie jak psg atakowalo 4-4-2 na 5-3-2 a w ataku 4-3-3. Bardzo ładnie nasi obroncy trzymali linie.
» 7 marca 2019, 20:34 #771
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 17:13

Ktoś wie ile by się wyciągnęło u buka za obstawienie Ajaxu i Utd przed rewanżami?
Zakładając, że obstawiamy symboliczne 10PLNów
» 7 marca 2019, 17:11 #770
HarryPOD: Nie wiem, ja obstawiłem wczoraj godzinę przed meczem 50 PLN na awans United i wygrałem prawie 600 PLN.
» 7 marca 2019, 17:17 #769
AcT: Wczoraj na facebooku widziałem jak gość obstawił za 2zł to miał prawie 180zł
» 7 marca 2019, 17:18 #768
Blau: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 17:22

Coś koło 1040 zł tylko jeszcze odjąć podatek od tego. - tyle za obstawienie awansu naszego i Ajaxu.
Coś koło 284 zł minus podatek - tyle za samo wygranie meczu przez United i Ajax. Kwoty mogą się trochę różnić w zależności od bukmachera.
» 7 marca 2019, 17:19 #767
Magik1990MU: Gdzieś wyczytałem, że łączny kurs to 66
» 7 marca 2019, 17:39 #766
Derp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 18:43

postawiłem 200zl na wygraną united (przy kursie 6) i wygrałem 1200zl, po odjęciu podatku lekko ponad 1050zl do wypłaty :)

swoją drogą to jakiś typ chwalił się kuponem na którym zgarnął prawie 600zl, najciekawsze w tym jest to, że obstawił wynik 1:3 wprowadzając do gry jedynie 5zł, heh :P
» 7 marca 2019, 18:41 #765
pilchu: Kurs na wynik 1:3 w STS wynosił 55.
» 7 marca 2019, 19:27 #764
celny: Podobno ktos pisal ze za awans Ajaxu i United razem kurs 66. Wiec za 10 pln mialbys okolo 500 ;p
» 7 marca 2019, 20:04 #763
logarytm: Jestem ciekaw czy dziś też będziemy świadkami cudu we Francji i Arsenal wywiezie remis
» 7 marca 2019, 17:01 #762
pilchu: Cudu nie było, Arsenal dostał w czapę
» 7 marca 2019, 22:07 #761
Czarny82r: Cały czas wierzyłem i sporo u buka zarobiłem :-)
» 7 marca 2019, 16:44 #760
misiured1987: Coś pięknego..!! Za takim United tesknilem.. Od 99 jestem zagorzały fanem... Haha panowie co powiecie na powtórkę finału z LE? United - Ajax... Ktoś wczoraj fajnie rozpisal mecze Liverpoolu i mecze United jakby się się nakładaly ich porażki z naszymi cukcesami... I'ci Manchester!! Don't forget!!
» 7 marca 2019, 16:27 #759
Killgor: jest Ole to moze final z Monachium? :D
» 7 marca 2019, 16:34 #758
Blau: Szkoda, że Ole nie ściągnął zimą z powrotem Groszka, bo on by coś z ławki na pewno wcisnął :D
» 7 marca 2019, 16:44 #757
Mysli07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 16:13

ja dzis caly dzien w pracy nie umialem sie skupic tylko w glowie mi chodzilo ze ile ja mam szczescia ze za dziecka(1999r. mialem 9 lat) wybralem wlasnie ManUnited. by 20lat pozniej moc przezyc cos rownie wielkiego co wtedy z Bayernem. Dziekuje calemu zespolowi sztabowi trenerskiemu i mimo ze nie przepadam za Ed'kiem to tez mu dziekuje ze cos mu do glowy szczelilo i pomyslal OLE
» 7 marca 2019, 16:12 #756
Xchrisx7: Hahaha panowie: Wczoraj wieczorem 17 letni Mason Greenwood zakwalifikował się z Manchesterem United do ćwierćfinału LM.
A dzisiaj rano musiał iść do szkoły.
» 7 marca 2019, 16:09 #755
pilchu: Wątpię, że zdążył :P
» 7 marca 2019, 16:25 #754
RedsFan: Hehe w Angli za nieobecność w szkole dziecka, rodzice musza sie nieźle tłumaczyć a i kary placi sie wysokie :)
» 7 marca 2019, 16:26 #753
hedgehog: Zapewne ma indywidualny tryb nauczania xD
» 7 marca 2019, 16:51 #752
pies: Nie mogę uwierzyć że Mourinho jest łączony z powrotem do Realu. Chyba jeszcze bardziej chcą się pogrążyć
» 7 marca 2019, 16:08 #751
pawelisto2: Wnioskujesz tak, ponieważ?

To właśnie Mourinho przerwał hegemonię Barcelony, Mourinho popchnął ich dalej w lidze mistrzów i przypomniał im czym jest mentalność zwycięzcy. On z długowłosego delikatnego Ramosa zrobił mężczyznę i prawdziwego lidera, postawił na Varane(u nas takim Varanem miał być Bailly, podobne warunki). Szatnia tam już nie była kołkiem wzajmnej adoracji gdzie każdemu odpowiadał taki stan rzeczy(Casillas, który mimo wielu trofeów autorytetem był żadnym, Kaka, który mimo złotej piłki większość czasu spędził w gabinecie medycznym bez pośpiechu, a jak grał to się niczym nie wyróżniał)

Pomijając mój wywód to wczoraj sam Jose zdementował te plotki mówiąc, że nie było żadnego kontaktu pomiędzy nim a klubem
» 7 marca 2019, 16:30 #750
mikon70: No i co z tego? Tamtego Mourinho już nie ma, został tylko gość z przestarzałym podejściem do futbolu i skonfliktowanym z każdym. Ale do realu mógłby pójść, chętnie zobaczę ich wieloletni kryzys
» 7 marca 2019, 16:57 #749
pawelisto2: Twierdzisz tak, ponieważ...?

Nie wyszła mu przygoda w Manchesterze, poprzednio w Chelsea przyszedł zdobyć mistrzostwo i to zrobił. To cały czas jest świetny trener, a do nas po prostu nie pasował kto wie czemu czy przez brak zawodników jakich chciał, czy zawodnicy mu nie ufali, czy on sam sobie - mniejsza, ale jedna nieudana przygoda nie przekreśli The Special One.
» 7 marca 2019, 17:12 #748
DevilFan: Jedyne co smuci to dyspozycja Bailyego co bądź myślałem że zdominuje środek defensywy i będzie czołowym obrońcą, jednak na razie jest stagnacja, i to dosyć spora, wczoraj ogrywali go jak pachołka, i decyzja o zdjęciu słuszna. Jeżeli faktycznie trafi do nas Koulibaly, bo nie oszukujmy się, w obecnej formie zespołu znowu jesteśmy kąskiem dla zawodników, to Eric może się pożegnać z drużyną.
» 7 marca 2019, 16:06 #747
Blau: U niego to już nawet nie jest stagnacja a regres, bo z meczu na mecz coraz słabiej mu idzie.
» 7 marca 2019, 16:13 #746
DevilFan: A szkoda, bo początki były obiecujące, lecz z Viktorem było podobnie, liczę na powtórkę i pełną rehabilitację Bailyego w okresie przygotowawczym.
» 7 marca 2019, 16:17 #745
Blau: Mi się wydaje, że z niego już raczej nic nie będzie. O ile potencjału nie można mu odmówić, tak jego częste kontuzje nigdy nie pozwolą mu stać się topowym obrońcą. Zagra dobrze jeden-dwa mecze, kontuzja, przerwa w grze, słabe występy po kontuzji, jeden-dwa mecze dobrze i znowu kontuzja.
» 7 marca 2019, 16:30 #744
DevilFan: Luke Shaw, miał bardziej paskudny uraz,a jednak dzięki Jose udało mu się w nim determinację do pracy wzbudzić. Liczę że naprawdę Baily weźmie do serca sobie grę u nas bo Rojo to jest pomyłka transfer od początku i liczę na wytransferowanie.
» 7 marca 2019, 16:36 #743
Devil88: Na taki Manchaster czekalem 5 lat i moze byc tylko lepiej..... to co wczoraj zrobili to jest NIESAMOWITE!!
» 7 marca 2019, 15:55 #742
RedsFan: Na MUTV powtoreczka z wczoraj. Przeżyjmy to jeszcze raz na spokojnie :D
» 7 marca 2019, 15:53 #741
wycho: Dalej oglądam powtórki i myśle "co by było gdyby nie strzelił...". Dalej do mnie to nie dochodzi ...Wczoraj pisałem z kolegą (fan arsenalu) i cytuje "Nie ciesz się tak, mbappe miał strasznie słaby mecz, teraz dostaniecie atletico albo barce i bye bye" Pozostawie to bez komentarze !! OLE OLE OLE
» 7 marca 2019, 15:51 #740
Xchrisx7: Ja nadal nie mogę uwierzyć, uśmiech z mordy od rana nie schodzi :D
» 7 marca 2019, 15:47 #739
Lookasinho: https ://www.youtube. com/watch?v=gLPGOVxZdME Pierwszy raz widziałem takiego szczęśliwego Martiala :D
» 7 marca 2019, 15:41 #738
Romek1981: youtube.com/watch?v=gLPGOVxZdME
» 7 marca 2019, 16:28 #737
DjTED: To oni na stadionie nie byli?
» 7 marca 2019, 18:06 #736
dawidlp92: Obstawiam że trafimy kogoś z Anglii teraz... Ale by było po 20 latach równo wygrać LM... Z Ole można znów uwierzyć
» 7 marca 2019, 15:33 #735
Patrickz666: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 15:54

W 2008 takze wygraliśmy LM
» 7 marca 2019, 15:54 #734
dawidlp92: chodziło mi o to że równo na dwudziestolecie tamtej wygranej
» 7 marca 2019, 16:05 #733
RRadzik: Chyba mało kto wierzył, że tym składem uda się coś zdziałać w Paryżu. Manchester zaczął od trzęsienia ziemi, a potem było już tylko coraz więcej emocji. Ostatni raz tak ręce mi się telepaly podczas finału w Moskwie. Coś nie prawdopodobnego. United znów pisze nowa historie:) Dumny!
» 7 marca 2019, 15:23 #732
Blau: Kluczowym momentem spotkania była kontuzja Bailliego (niestety) i paradoksalnie bramka PSG na 1-1. Po zejściu Erica nasza gra w obronie prezentowała się dużo solidniej, a i w ofensywie była dodatkowa opcja. (Pamiętne ogranie Bernata przez Dalota i w końcu wywalczony rzut karny.) Co do straconej bramki to myślę, że ona niejako ustawiła mecz pod nas. Gdyby jej nie było to prawdopodobnie od 30 minuty (druga bramka Lukaku) PSG by na nas niesamowicie siadło, a my byśmy stali cofnięci przez resztę meczu i czekali na karne. Jednak dzięki tej bramce PSG przy wyniku 1-2, który dawał im awans nie byli później już tak skorzy do szaleńczych ataków, momentami oddawali nam piłkę, popuścili trochę z pressingiem, a z drugiej strony nasi dalej musieli atakować, bo nie mieli zagwarantowanego takiego komfortu jak dogrywka i karne.
» 7 marca 2019, 15:04 #731
HubsS1: Dzisiaj już mogę na spokojnie się odnieść do niektórych opini. Dziwią mnie zarzuty w stronę naszej drużyny, że zagrała antyfutbol w meczu z PSG. Biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności w jakich United przystąpili do tego spotkania to zagrali wyjątkowo wybitnie. Nie zawsze dobry mecz oznacza stworzenie sobie kilku składnych, pięknych akcji, wczoraj pogoda na takie granie nie pozwoliła żadnej z drużyn, co więcej miała niemały wpływ na popełniane błędy, które kosztowały PSG utratę dwóch bramek. Przed meczem nie spodziewałem się też fajerwerków ze strony United. Wystarczyło spojrzeć na linię pomocy a zwłaszcza na środek pola, który zaliczył swój pierwszy występ w takim ustawieniu a piłkarze, którzy tam grali... Ich występy w podstawowym składzie w tym sezonie można zliczyć na palcach jednej ręki. Nie da się takimi piłkarzami zdominować środka pola i prowadzić gry, Manchester musiał się głęboko bronić, by być cały czas w grze i nie dostać łomotu za zbytnie otwarcie się. Posiadanie piłki nie powinno więc nikogo dziwić. Nie zwraca się uwagi jednak na to jak ci środkowi pomocnicy musieli się ostro nabiegać przez cały mecz, jak przez długi okres gry PSG nie potrafiło w żaden sposób zagrozić bramce De Gei. W zasadzie groźni byli tylko w pierwszych 20 minutach pierwszej połowy (przytomnie OGS zmienił Bailego, po którego flance PSG raz za razem się przedzierało) i pod koniec meczu kiedy United musieli rzucić wszystko na jedną kartę by zdobyć trzecią bramkę. Statystyka oddanych celnych strzałów mówi sama za siebie. 4 do 4 przy ponad dwukrotnie większym posiadaniu piłki. Zgodzę się z tym, że szczęśliwy awans, że w dwumeczu to PSG warsztatowo wyglądało solidniej ale nie można zarzucić wczorajszemu United, że grali antyfutbol i nie zasłużyli na zwycięstwo w meczu. Dobrze wiedzieli w jakich fazach meczu zmienić swoje ustawienie, w których momentach zastosować pressing a w których pzwolić grać PSG. Mieli plan na to spotkanie i niesamowitą wolę walki, dzięki której dokonali czegoś niesamowitego.
» 7 marca 2019, 14:49 #730
toughRoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2019 14:44

One word: United!
» 7 marca 2019, 14:43 #729
Xchrisx7: Mój pierwszy komentarz po wczorajszym zwycięstwie. To było coś niesamowitego! Ostatni raz przeżywałem tak w 2008 przy karnych z Chelsea!
Odżyłem piłkarsko po 11 latach :)
» 7 marca 2019, 14:42 #728
jassaj: z cyklu perełki sieci
Real ma tak frajerski sezon, że nawet przegrał z PSG tytuł najbardziej frajerskiego odpadnięcia z LM :D
» 7 marca 2019, 14:36 #727
maticr7: Myślę że Psg okazało większym frajerem.Oni mieli większą przewage.
» 7 marca 2019, 19:45 #726
toughRoy: Pokaz, pokaz! :D
» 7 marca 2019, 14:40 #725
Foxiowof: youtube.com/watch?v=vFXtz3z3Y9k
» 8 marca 2019, 10:22 #724
franiugk1: Sory za to że napisałem że objezdzaja Younga jak chcą i że tak się nie da wygrać tam wtedy objechali chyba baillyego
I tak wogole się dziwilem czemu przy takim wyniku nie ma ataku united i presssingu bardzo mocnego ale zrozumiałem że była to świetna taktyka ole
Przecież gdybyśmy się rzucili to kontra psg i już byłoby dużo trudniej a tak to przez kontuzje trzeba było wywarzyc i przydała się bramka w 2 minucie jak i każda
» 7 marca 2019, 14:26 #723
Magik1990MU: Dobra, emocje opadły, człowiek wytrzeźwiał, sąsiad przeproszony, więc można poruszyć kilka ważnych tematów (zapraszam do dyskusji):

1. Wiele dobrych recenzji otrzymał wczoraj nasz środek pola, ale zastawia mnie na jakiej podstawie? Patrząc na chłodno, to przecież szejki całkowicie nas zdominowały i nawet z kasowaniem akcji zdala od bramki mieliśmy spore problemy. No sorry, ale gdzie w tym wszystkim jest wielka zasługa Freda i McTominaya, skoro nawet kontrataków nie było za dużo? Nie chcę atakować naszych chłopaków, ale wyobrażacie sobie, aby trójka Matic-Herrera-Pogba oddała tak pole? Jakie byłoby wówczas larum i atak na nich? Zapewne taki był po części zamysł Ole, ale nawet oddawanie gry rywalowi ma swoje granice i owszem: to byli tylko rezerwowi, lecz przecież na ławce powinniśmy mieć piłkarzy o podobnym potencjale, jaki posiadają podstawowi zawodnicy. Tymczasem jedynie za co można pochwalić naszych pomocników to charakter i wolę walki.

2. Z Dalota będą ludzie. Jak cholera! Choć tak się nie powinni myśleć, to wydaje mi się, że kontuzja Erica nam tylko pomogła. Wówczas przecież wszed Diogo i już krótko po miał dobrą akcję. Oczywiście kilka razy się nie popisał, ale to można zwalić na wiek. Jak myślicie? Gdzie w przyszłym sezonie będzie go widział Solskjaer? Czy jako nowego prawego obrońcę, czy już bardziej jako skrzydłowego? Potencjał na obie pozycje ma, ale wydaje mi się, że póki nie ostudzi głowy w ważnych momentach, to lepiej stawiać go bliżej bramki rywala. Tak czy inaczej opcja z Dalotem może być na lata, biorąc pod uwagę tragedię na całej prawej flance.

3. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: a gdyby tak Ole częściej korzystał w z Fergusonowego 4-4-2? Może i skrzydłowych do tej formacji mamy niezbyt odpowiednich, ale odnoszę wrażenie, że w ustawieniu z jednym napastnikiem ktoś się zawsze dusi. Zwróccie uwagę, że od kiedy Rash nie jest już centralną postacią w napadzie, to jego gra znacznie się pogorszyła. Wczoraj, gdyby nie ten karny, to wówczas mówiłoby się tylko o Lukaku. Anglik kilka obiecujących akcji po prostu popsuł i wydaje mi się, że jest to efektem spadku pewności siebie.
» 7 marca 2019, 14:19 #722
CeTe: Fred i Scott nie są oceniani za akcje. Oni sprawili że środek pola był nie do przejścia dla PSG. Paryzanie mogli tylko atakować bokami. Nie mieli miejsca na strzały z daleka nie mogli przeprowadzić dokładnej akcji. Ile pracy wykonał De Gea? Tak naprawdę tylko przy tym wyjściu do Mbappe musiał nas ratować. Chłop właściwie był bezrobotnym, a to w dużej mierze dzięki tej dwójce
» 7 marca 2019, 15:14 #721
Advm: 1. Po części się zgadzam. W pierwszej połowie nie mieliśmy pomocy, potem wyglądało to coraz lepiej. Fred pod koniec ładnie przerywał ataki PSG, fajnie się poruszał i nie tracił głupio piłki. Niech chłop gra i nabiera pewności siebie bo jest coraz lepiej. Wielkie brawa dla McTominay'a. Wszedł w buty Maticia i daje radę. Dodatkowo mega walczak jest z niego. Tego się po nim nie spodziewałem. U Pereiry nie zauważyłem nic nadzwyczajnego. Możecie mi przypomnieć.

2. Ten chłopak ma dopiero 19 lat. TAK, 19! Transfer na PO, a lepiej się sprawdza na skrzydle. Jednak dla mnie to jest na ten moment bardziej prawy pomocnik, niż prawy skrzydłowy. Mimo wszystko powinni zacząć go szkolić gry na skrzydle i na tę pozycję go przygotowywać. Mega talent.
3. Jak wsadzisz Rasha i Lukaku na napad to wypada ktoś ze środka. Dodatkowo Pogba byłby cofnięty, a radzi tam sobie mega średnio. Pogba musi grać na LŚP, ŚPO i według tego trzeba ustalać skład.
» 7 marca 2019, 15:14 #720
ax1d: Ad. 1. Taki był plan. Ograli nasz podstawowy skład, więc grając rezerwowym oddaliśmy im środek, zabezpieczając tym kosztem tyły. To było najlepsze i oczywiste rozwiązanie. Pisałem o tym przed meczem, że tak musimy zagrać.
Ad. 2. Bailly nawet przez sekundę nie ogarniał, co się dzieje na boisku, a przez to cała nasza obrona oprócz Shawa w ogóle nie działała i była to jedna wielka panika. Dlatego Eric musiał zejść. Wątpię w jakąkolwiek kontuzję. Wszedł Dalot i moim zdaniem ugrał MOTM. To, co on zrobił na boisku, to wspaniały przykład tego, jak jeden - i to teoretycznie nawet nie kluczowy - element układanki potrafi zmienić wszystko. Do tego jak pisałem, musieliśmy uruchomić prawą stronę, bo PSG wiedziało, że będziemy atakowali lewą. Z Baillym i Youngiem nie dało się tego zrobić. Z Dalotem jak najbardziej.
Ad. 3. Wczoraj graliśmy co najmniej trzema różnymi formacjami w trakcie meczu. Najlepiej siadło nam 532-352 z podchodzącymi wysoko Shawem i Dalotem. Rash nie jest centralną postacią, ale za niego wchodzi druga centralna i przede wszystkim skuteczna postać. Jestem pewien, że jak Lukaku przestanie iść, to Marcus wskoczy na szpicę. Albo Martial. I to jest właśnie siła dobrego składu. 442 raczej nie zadziała, bo Pogba za mało broni i raczej jeden pomocnik, który by stał koło niego, nie pokryłby całego środka za niego. Dwóch już tak. Tak czy owak, gra dwójką napastników popłaca, bo dzisiaj mało kto tak gra i młodziki nie są do tego przyzwyczajone. My mamy ten luksus, że mamy dobrobyt w ataku, bo mamy Rashforda, Lukaku, Martiala, ale też Lingarda czy Greenwooda (który po debiucie pewnie zacznie pojawiać się częściej). Więc zamiast przestawiać się na dwóch napastników, wolałbym wychodzić tak, jak wychodzimy normalnie, a w razie czego taką zmianę przeprowadzać w trakcie meczu. To zdecydowanie bardziej może pomieszać w głowach przeciwnikowi, a jakość mamy do tego zdecydowanie wystarczającą.
» 7 marca 2019, 15:38 #719
Killgor: Z Ameryki Poludniowej najbardziej lubilem Brazylijczyków,mega pilkarze,z bajeczna technika.Fajnie zawsze operowali pilka,a teraz?!Alvesa kazdy kontakt z Lukiem to upadek i sadzenie sie. Marquinhos co chwile kladl sie jak go Scott kasowal+ostatnia akcja w polu karnym,zenada.Neymar-nie gral a zdazyl wkurzyc niesamowicie.Przy karnym tez cos chcieli namieszac juz nie pamietam kto Bernat?I jeszcze dochodza pilkarze typu Fernandinho,Luiz,Ederson czy Casemiro i mamy kumulacje.
» 7 marca 2019, 13:59 #718
Mariusz199012: Co sądzicie ? Czy warto kupowac kogos Latem ? Czy grac wychowankami z Akademi ? Moim zdaniem wystarczy obrońca środkowy i na prawą strone jeden transfer na ps
» 7 marca 2019, 13:49 #717
kamilpe: I Wan-Bissake
» 7 marca 2019, 14:12 #716
Bylak: Dalot na ps, wan bissaka na PO, De ligt na śo , veratti śp
» 7 marca 2019, 15:12 #715
Gallacher: Wiecie gdzie leżał problem PSG ? W tym iż cała liga francuska to jedno wielkie dno i metr mułu gdzie PSG ma sielankę i każdy klęczy przed nimi w lidze i czasami jakiś zespół lekko ukłuję PSG i myśleli że mecz wygrają na stojąco tak jak w lidze francuskiej.To samo będzie z Juventusem.Liga włoska jak i francuska to ligi jednego aktora,mimo że bardzo je lubię po lidze angielskiej moje 3 ulubione ligi,ale PSG nas totalnie zlekceważyło i pokazało brak szacunku i mieli tego skutek.Zobaczcie jaka jest przewaga w lidze francuskiej i włoskiej,tam tylko jeden zespół rządzi a reszta to konie które rywalizują o miejsce w pucharach.Może gdyby ekipa Tuchela była w bardziej wymagającej lidze to sukcesy w LM by były bo jak się w lidze rozjeżdża się każdego to potem tak się ma.Pamiętacie mecz z Barceloną ? cudowna wygrana 4-0 a potem baty niemiłosierne w rewanżu z Barceloną.
» 7 marca 2019, 13:35 #714
jamaj05: Z niemiecka liga tez tak jest, a Bayern jakos co chwila w polfinale
Juventus w ostatnich latach 2x final

Roznica jest to, ze te kluby zbudowaly potęgę przez lata, a psg tylko ja kupilo
» 7 marca 2019, 13:45 #713
DaroMistrz5: Nie powiedział bym że z niemiecką jest to samo. Bayernowi co jakiś czas ktoś się postawi albo przynajmniej sprawi że walka o tytul nie jest rozstrzygnięta w lutym czy marcu. A pamięta ktoś tak na szybko bez sprawdzania ostatniego mistrza Włoch nie Juventus? Wydaje mi się że Inter ale nie mam pewności bo już trochę czasu od tego minęło
» 7 marca 2019, 14:43 #712
Judas: Milan chyba
» 7 marca 2019, 15:29 #711
brylantowy: 1/8 Dormtund, ich piłkarze u nas sobie nie radzą, zjemy ich
1/4 PSG zmiatamy z powierzchni, pieniądze nie grają
1/2 Barcelona pokonujemy ich na luzie, Messi i po sprawie
Finallo City jak bum cyk cyk raz rok temu się udało ich pokonać to i w LM damy radę.

Jak widać z kalkulacji i rzeczowych argumentów. Wygramy w tym roku LM nawet się nie pocąc.
No może z Rashofrda spadnie kilka kropel.
Za to sarenka pląsacz Pogba się nie zmęczy, Lukaku poudaje, że potrafi przyjąć piłkę, Mata napisze w poniedziałek słodkości na blogu i Lm NASZA!
Spokojnie ich przejdziemy. Wystarczy kilka drobnych wzmocnień, około 800 milionów na transfery, tak +- 10 nowych topowych zawodników w pole do pierwszego składu i spokojnie ćwierćfinał nasz :)
» 7 marca 2019, 13:24 #710
kondzik: BVB odpadło....
» 7 marca 2019, 14:10 #709
MU1212: Nawet mając w ciul kontuzji można odrobić stratę i awansować GGMU
» 7 marca 2019, 13:20 #708
Arsenalinho: Z tyloma kontuzjami pokonać tak mocne na papierze PSG, jedyne co można powiedzieć to szacun za wczorajszy mecz i walkę do końca - zazdroszczę radości, bo pewnie nie do opisania .Chciałbym jeszcze kiedyś uśmiechnąć się po wygranym dwumeczu w LM, ale będę musiał się zadowolić wygraną w niedziele mam nadzieje :D
» 7 marca 2019, 13:19 #707
Janek: Dzisiejsze zwycięstwo będzie musiało wam wystarczyć :)
» 7 marca 2019, 13:34 #706
MiSt: Dobrze, że istnieją jeszcze normalni kibice innych drużyn :)
Pozdrawiam i życzę miejsca w top4, ale zaraz za nami :D
» 7 marca 2019, 13:48 #705
brylantowy: Kocham Was wszystkich chłopaki bez wyjątku. Kiedy faceta płacze, to musi się coś dziać! Przez 21 lat jak kibicuje naszemu klubowi. Nie przeżyłem takiego cudownego wieczoru. Chyba, że finał z 99 I 2008 roku. Dziękuję wam! To co dziś zrobili nasi młodzi chłopcy przejdzie do historii. W tak okrojonym składzie. Wygrać I odrobić stratę. Piszemy piękną historię. Może i nie wygramy mistrza Anglii. Ale jedno wygraliśmy na pewno. Wróciło stare dobre MU, które walczy do końca. Z honorem do końca. To co ten klub zrobił o grudnia 2018. Zasługuje na nasz szacunek i uznanie. Z samego dna, sięgnęliśmy wyżyn i idziemy dalej do przodu.
» 7 marca 2019, 13:17 #704
Kriss92: Czy też macie wrażenie że to był mecz, który wyzwolił największą radość i emocję od czasu SAFa? :) Był powrót z Citi i inne podobne comebacki ale takie meczu to chyba nie było od jego ery.
» 7 marca 2019, 13:07 #703
jassaj: Tak sobie myślę, że Pogba wiedział, że wygramy więc wyzerował się na ćwierćfinał na OT
#łatwo :D
» 7 marca 2019, 13:04 #702
VaultBoy96: Zrobił to lepiej od Ramosa
» 7 marca 2019, 13:37 #701
Bydgoszczanin: Tak się zastanawiam... Co MU powinien zrobić z blokiem obrony, a mianowicie z jego środkiem?
Wiadomo, że Lindelof i Smalling powinni zostać i wydaje mi się, że tak będzie.
Bailly, Jones, Rojo. Co teraz? W moim odczuciu powinnismy sprzedać co najmniej dwójkę (byłem za Jonesem i Rojo), ale po wczorajszym meczu mam wątpliwości co do Baill’yego. Przecież oni trzej notorycznie są kontuzjowani. Jaki z nich pożytek? Lindelof i Smalling mają grać przez cały sezon, a pozostali od czasu do czasu, bez jakiejkolwiek pewności...? Myślę, że może pozbyłbym się ich trzech, tylko wydaje się to nierealne w jednym oknie. Zamiast ich trzech należałoby pozyskać dwójkę stoperów.
» 7 marca 2019, 13:03 #700
CeTe: Para Lindelof i Smailing udowodniła że jest naszą najlepszą ale to nie znaczy że nie musimy jej ulepszyć. Bardziej bym się zastanowił czy warto ściągać Koulibaliego za takie pieniądze gdzie Toby będzie znacznie tańsza opcją (25mln). Szkoda że Tuanzebe ma kontuzję bo zgarnął genialne noty w Aston i spokojnie można było go włączyć do składu. Wtedy jakość naszej obrony by wzrosła za nie duże pieniądze co by dało nam szanse na inwestycje w luki których nie nadrobimy akademią
» 7 marca 2019, 13:06 #699
dlabigt23: Tez sie nad tym zastanawiam . Na ten moment to ta dwojka a poza Smallingiem i Lindelofem nie mamy obroncy ktory wejdzie i godnie zastapi tych dwoch . A uwaga to nie sa jacys wirtuozi Lindelof ma dopiero poczatki dobrej gry wiec jeszcze troche musi pograć zeby być topowym obronca . Smalling juz pewnego poziomu nieprzeskoczy i mysle ze to on powinien pojsc na ławke na rotacje a kupic w jego miejsce kogos lepszego . Druga sprawa Bailly pod forma czesto wchodzi i bardzo słabo wyglada w meczach . Rojo i Jones to w ogole nie graja i wiecznie szpital . Druga sprawa to boczni obroncy bo mamy na ten moment na LO tylko Shawa a na PO Younga i Dalota z tym ze Dalota widzialbym jednak wyzej wiec musimy rownież wzmocnić PO i LO . Na LO Shaw moze pykać ale potrzebny mu ktos do rotacji . Na PO widzialbym kogos innego a Young wtedy musialby powedrować na ławke bo juz raczej nie powinien być w podstawie i powinnismy ogrywac kogos nowego .
» 7 marca 2019, 13:11 #698
Bydgoszczanin: Ja nie sugerowałem, że Lindelof i Smalling mają być naszą podstawą. Uważam, że Lindelof jak najbardziej, ponieważ to kandydat na przyszłego kapitana i wciąż jest w młodym wieku. Potrzebuje jednak doświadczonego partnera, aby przy nim się rozwijać.
Smalling to jest zawodnik, który może pełnić rolę zmiennika. Przecież sezon jest bardzo długi, wymaga rotacji, w meczach z ekipami spoza czołówki mógłby śmiało być wystawiany. Poza tym ma charakter i jest ze szkoły sir Alexa.
Jeśli natomiast chodzi o boki obrony, to widzę to tak:
- na lewej obronie Shaw i do rotacji Young,
- na prawej mamy do rotacji Dalota, zatem trzeba koniecznie ściągnąć solidnego prawobocznegp (tym bardziej, że Darmian i Valencia odejdą).
» 7 marca 2019, 13:22 #697
CeTe: Tak teraz złapała mnie taka konkluzja. To co z tym Lukaku strzela tylko słabym czy moze fart? Chyba że trzecia opcja wchodząca w tą pierwszą że PSG to też ten słabszy klub.

Ile razy ten gość musi udowadniać swoją wartość żeby być docenionym? Oddał karnego Pogbie oddał Rashfordowi. To jest gość, który nie gra dla siebie gra dla drużyny. Takich tu trzeba !
» 7 marca 2019, 13:01 #696
luxios: Ale po wczorajszych meczach dyskusje co do słuszności podyktowania karnych zarówno w naszym meczu jak inz Porto. Włosi i Francuzi kewestionujązasadniść VAR-u i że bez tego sędziowie by nie gwizdali - i tu się zgadzam, przed VAR raczej żaden z tych karnych byłby nie odgwizdany choć zgodnie z przepisami być powinien i o to się rozchodzi dzięki VAR będzie więcej takich karnych przynajmniej w początkowej fazie dopóki trenerzy nie uczulą swoich obrońców, że dzięki VAR po każdym takim zagraniu będzie karny i to powinno zmienić zachowanie obrońców na bardziej miękkie dzięki czemu napastnicy będą mięli łatwiej.
» 7 marca 2019, 13:01 #695
jassaj: Boże, ale to brzmi niedorzecznie, aż przykro
Bez varu by takich nie gwizdali. Chyba ktoś powinien im wreszcie wytłumaczyć co to jest ten var i do czego służy bo chyba jeszcze się nie ogarnęli
Z technologią goal line też tak powiedzą ? Jak piłka wpadnie o milimetr za linię to nie ma gola, bo sędzia nie mógł tego zobaczyć
Parodia
Może wprowadźmy regulację, że var można stosować tylko do przypadków, które w normalnych warunkach człowiek byłby w stanie wyłapać i do tego jeszcze o tym, czy coś jest takim przypadkiem będzie decydować drużyna która ma "dostać karę"
Ostro tyłki pieką, oj ostro
» 7 marca 2019, 13:08 #694
Bobson834: Swoją drogą, bardzo podobało mi się zachowanie Freda, gdy piłkarze PSG próbowali podejść do piłki ustawionej na wapnie, tudzież do Rashforda, żeby mu namieszać w głowie.
» 7 marca 2019, 13:00 #693
Gallacher: " To wstyd. A UEFA wciąż wybiera czterech facetów, którzy nic nie wiedzą o piłce nożnej, by przejrzeli VAR w zwolnionym tempie... Ta ręka po prostu nie istniała. Jak możesz grać ręką za plecami? A piep*** się! - napisał Neymar na swoim Instastories. "
» 7 marca 2019, 12:55 #692
ax1d: Mam nadzieję, że Ed siedzi już dzisiaj przy stoliku w małym miasteczku na zachodzie Norwegii i podpisuje papiery.
» 7 marca 2019, 12:51 #691
Dany1649: Przyznam szczerze Panowie że 2 raz muszę oglądać ten mecz. Cytując znany mem "to trzeba usiąść na spokojnie" micha cieszy się tak jak wczoraj :D
» 7 marca 2019, 12:37 #690