Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Aston Villa – Manchester United 1:2. Hojlund i McTominay ukąsili na Villa Park!

» 11 lutego 2024, 19:30 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Aston Villę 2:1 (1:0) w 24. kolejce Premier League. Cenne zwycięstwo na Villa Park dały Czerwonym Diabłom bramki Rasmusa Hojlunda i Scotta McTominaya. To szósty mecz bez porażki ekipy z Old Trafford.
Aston Villa – Manchester United 1:2. Hojlund i McTominay ukąsili na Villa Park!
» Rasmus Hojlund wpisał się na listę strzelców w meczu z Aston Villą | Fot. Press Focus
Oceń zawodników:
Andre Onana
Luke Shaw
Harry Maguire
Raphael Varane
Diogo Dalot
Casemiro
Kobbie Mainoo
Alejandro Garnacho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Rasmus Hojlund
Victor Lindelöf
Scott McTominay
Sofyan Amrabat
Jonny Evans

Oddano 95 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Erik ten Hag w końcu ma do dyspozycji solidną kadrę i nie musi dokonywać zbyt wielu zmian w wyjściowej jedenastce. Holenderski menadżer w starciu z The Villans z konieczności musiał zastąpić tylko Lisandro Martineza. Miejsce Argentyńczyka na środku defensywy zajął Raphael Varane i była to jedyna roszada w porównaniu do meczu z West Hamem United (3:0).

Manchester United mecz na Villa Park zaczął z dużą pewnością siebie. Czerwone Diabły pierwszy groźny atak przeprowadziły w 9. minucie. Piłkę na własnej połowie stracił Jacob Ramsey, a z ofensywnym rajdem ruszył Marcus Rashford. Anglik zagrał na prawe skrzydło do Alejandro Garnacho, a ten dobrym dograniem szukał Rasmusa Hojlunda. Duńczyka w ostatniego chwili zablokował Diego Carlos.

Czerwone Diabły ewidentnie podkręciły tempo. W kolejnych minutach sytuacje strzeleckie mieli Rasmus Hojlund i Alejandro Garnacho. Uderzenie Duńczyka znów zostało zablokowane, a Argentyńczyk strzelił niecelnie zza pola karnego.

W 17. minucie w Manchesterze United wszystko zagrało tak, jak należy. Czerwone Diabły miały rzut rożny. Dobre dośrodkowanie w pole karne posłał Bruno Fernandes. Pojedynek o górną piłkę wygrał Harry Maguire, strącił futbolówkę w pole bramkowe, a tam sprytnie znalazł się Rasmus Hojlund. 21-latek posłał piłkę między nogami Emiliano Martineza!

Gracze The Villans byli wyraźnie poirytowani stratą bramki i szybko podkręcili tempo. Piłkarze Unaia Emery’ego raz po raz gościli pod bramką Manchesteru United. W 24. minucie potężne uderzenie zza pola karnego oddał John McGinn. Dobrą interwencję między słupkami zanotował Andre Onana. Chwilę później Kameruńczyk powstrzymał rozpędzonego Ollie’ego Watkinsa.

Do końca pierwszej połowy inicjatywa była po stronie graczy Aston Villi. Manchester United oddał środek pola gospodarzom i zdecydował się odpierać ataki rywali. Czerwone Diabły robiły to bardzo skutecznie, bo na przerwę zeszły z prowadzeniem 1:0.

Manchester United drugą połowę został zmuszony rozpocząć z jedną zmianą. Po zmianie stron na boisko nie wyszedł Luke Shaw. Anglika na lewej stronie defensywy zastąpił Victor Lindelof.

Aston Villa w drugiej połowie mogła błyskawicznie wyrównać stan rywalizacji. W 48. minucie dobrą akcję na prawej stronie przeprowadził Matty Cash. Defensor The Villans zagrał na szósty metr, gdzie do piłki dopadł Ollie Watkins, oddał strzał, ale na szczęście dla Czerwonych Diabłów uderzył prosto w Andre Onanę. Kibice United odetchnęli z ulgą!

W kolejnych minutach przewaga Aston Villi była bezdyskusyjna. Gracze Emery’ego nie potrafili udokumentować tego golem. Aktywny na połowie Manchesteru United był Leon Bailey, a nieskutecznością raził Jacob Ramsey.

W 63. minucie Manchesteru United miał znakomitą okazję na ostudzenie zapału The Villans. Dobrą piłkę przed polem karnym otrzymał Bruno Fernandes, huknął ile miał tylko sił, ale uderzenie było bardzo niecelne.

Nieustanne ataki Aston Villi przyniosły efekt w 67. minucie. Gospodarze mieli rzut rożny, po którym w polu karnym Czerwonych Diabłów mieliśmy olbrzymie zamieszanie. Najpierw strzał z bliskiej odległości obronił Andre Onana, ale futbolówka szybko wróciła do szesnastki. Kameruńczyka strzałem z bliskiej odległości zaskoczył Douglas Luiz. The Villans doprowadzili do remisu.

Manchester United mógł błyskawicznie zareagować na straconego gola. W 70. minucie błyskotliwą akcją popisał się Alejandro Garnacho. Argentyńczyk zakończył efektowny rajd mocnym strzałem i tylko dobra interwencja Emiliano Martineza uchroniła The Villans przed stratą bramki.

Manchester United oddał inicjatywę Aston Villi, ale w 86. minucie bezlitośnie wykorzystał nadarzającą się okazję. Dokładne dośrodkowanie w pole karne The Villans posłał z prawego skrzydła Diogo Dalot. Na siódmym metrze znakomicie odnalazł się Scott McTominay i strzałem głową dał Czerwonym Diabłom prowadzenie!

Piłkarze Erika ten Haga korzystnego wyniku nie oddali już do samego końca. Dzięki wygranej udało się odrobić trzy punkty do The Villans.

Aston Villa – Manchester United 1:2 (0:1)
Bramki: Douglas Luiz 67’ – Rasmus Hojlund 17’, Scott McTominay 86’

Aston Villa: Martinez – Cash (Digne 87'), Carlos, Lenglet, Moreno (Zaniolo 87') – Kamara (Diaby 65'), Luiz – Bailey (Tielemans 73'), Ramsey, McGinn – Watkins

Manchester United: Onana – Dalot, Maguire, Varane, Shaw (Lindelof 46') – Mainoo (Amrabat 90'), Casemiro – Garnacho, Fernandes, Rashford (McTominay 73') – Hojlund (Evans 90')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Aston Villa vs Manchester United. 24. kolejka Premier League
Następny news »
Oceny pomeczowe: Aston Villa - Manchester United 1:2

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (679)


sztejner: Jeszcze Greenwood jako nauczyciel Antony'ego i jesteśmy w domu xd
» 15 lutego 2024, 14:59 #663
kamilpe: Chyba David Beckham jako nauczyciel do skrzydłowych
» 15 lutego 2024, 15:13 #662
DevoMartinez: Becks to akurat stary typ skrzydłowego które dośrodkowywał. Teraz mamy odwróconych napastników na skrzydłach którzy wrzucić można przyjąć nie umieją.
» 15 lutego 2024, 15:21 #661
Leh: Dziennikarze już naprawdę nie mają o czym pisać. Już czytałem, jak to Robin bardzo Rasmusowi pomógł. Kij z tym, że Rasmus w ostatnich 7 meczach ma 6 goli - z pewnością wszystko zmieniła rozmowa z Robinem przez 15 minut przed meczem z Villą wszystko zmieniła...
To mniej więcej taki sam news, jak to, że Ashworth ma na swoim laptopie raporty dotyczące wszystkich piłkarzy w Europie, wraz z ich ceną, co podawał dziś bodajże Luckhurst.
» 15 lutego 2024, 15:27 #660
Freddie: RVP dluzej byl zwiazany z Arsenalem ale wolal MU. Duzo to mowi.
» 15 lutego 2024, 16:35 #659
awe: Antonemy juz wystarczy brania przykladu z Greenwooda...
» 15 lutego 2024, 16:38 #658
tyber28: "Teraz mamy odwróconych napastników na skrzydłach którzy wrzucić można przyjąć nie umieją" piękne słowa, typ grający całe życie w piłkę, nie potrafi wrzucić, bo jest odwróconym napastnikiem, zarabia miliony. A typ który nie potrafi jednej funkcji w ex, jest zwalniany, a zarabiał najniższa, mega
» 15 lutego 2024, 21:49 #657
mikiartur: //docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcNHhg3pagxzsPhsuoMF5XmaeK3Mfx6GrmVJPgq84W_4JJ5Q/viewform?usp=sf_link

udostępniam licząc że uda mi się przebić liczbę 100 ankietujących

Jeszcze brakuje 20stu
» 15 lutego 2024, 14:25 #656
tygrys26: Wypełnione
Tam z ciekawości to potrzebne do jakiejs pracy czy hobbystycznie?
» 15 lutego 2024, 16:28 #655
Amycus: Man Utd working on deal to appoint Jason Wilcox to senior post in new set-up. #MUFC yet to approach Southampton for highly-rated director of football but 52yo aware of interest. Job would report into sporting director

David Ornstein na X
» 15 lutego 2024, 14:17 #654
Pyra: Real od 2016r jest na transferach -104M Euro, my od tego czasu mamy bilans -1039M Euro.
Oni gdyby chcieli to by kupili Mbappe, Haalanda i kogo tam sobie wymyślicie w jedno okienko i nikt by nawet nie pierdnął o FFP.

Mądre zarządzanie daje i kasę i dobrych piłkarzy, jak trzeba to Perez kupi Bellinghama za ponad 100M ale jak jest okazja to sprzeda Moratę za 70M, my przesypialiśmy oferty za Pogbę, Lingarda, DDG itd. świat bez niektórych piłkarzy się nie zawali a na rynku są dziesiątki piłkarzy, którzy dadzą to samo co te niby "gwiazdy".

Dlatego ważniejsze od tego kogo kupimy jest kto będzie kupował i w odpowiednim momencie sprzedawał.
Jedyne co nas ratuje przez te lata to kibice, którzy generują ogromy sponsoring klubu, jedziemy jeszcze na legendzie ale trzeba wrócić na szczyt bo młodsze pokolenia idą za City czy innymi nowymi tworami bo tam są wyniki i show.

Radcliffe przyszedł tu i pierwsze co robi to ściąga z rynku fachowców, którzy mają już w CV sukcesy: Berrarda z City, Ashworth z Newcastle i chodzą słuchy o Paulu Mitchellu.

Także Jim robi wszystko to co trzeba a na efekty coś czuję, że długo nie będziemy czekać, w te lato może być kilka głośnych odejść z zespołu.
» 15 lutego 2024, 13:02 #653
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 13:12

Zgadzam się w 100%, tylko obawiam się, że tak szybko efektów nie zobaczymy. Tzn poprawa powinna być, ale zanim tu Ineos stworzy cały system, to minie... rok? Może więcej.

Berrada i Ashworth mają okres wypowiedzenia/ zakaz konkurencji. Newcastle chce puścić Ashwortha od 2025... oczywiście to można dogadać, ale Ashworth nie przyjdzie do pracy w poniedziałek. Raczej pewnie od czerwca.

Potem oni wszyscy (Berrada, Ashworth, Brailsworth, Blanc) muszą zrobić audyt, zidentyfikować obszary do poprawy, wdrożyć nową strukturę, zatrudnić nowych kierowników (np. od scountingu, akademii, opieki medycznej, itp), Ci kierownicy muszą zatrudnić zespoły, musisz wdrożyć systemy analizy danych, raportowania...

To nie jest tak, że Ashworth wyciągnie notes i powie: dzwonię i zaraz kupuję 5 piłkarzy. To jest wielkie korpo a wielkie zmiany w wielkim korpo zajmują czas. Mówimy o ściąganiu talentów do Akademii, o ścieżce z Akademii do pierwszego składu, o sprzedaży i kupnie zawodników gotowych/ prawie gotowych/ perspektywicznych. O finansach, sponsorach, itp itd.

Więc o ile fajnie byłoby zobaczyć poprawę latem, to tak naprawdę pełne efekty tych działań zobaczymy za 3, 4 lata - bo szybciej zwyczajnie się nie da.
» 15 lutego 2024, 13:10 #652
Pyra: My nie zgodzimy się na żadne 2025, od maja będzie już nowe kierownictwo i pierwsze co zrobią to wypchną niechcianych zawodników. Na zakupy będzie całe lato a kwestie scoutingu itd. to inna sprawa, przecież oni mają całe listy zawodników na oku.
» 15 lutego 2024, 13:16 #651
Leh: Pyra - jasne że mają zawodników na oku, ale tu jest masa zmiennych. Kto ma zostać w drużynie? Kto potencjalnie może wejść z Akademii? Kto potrzebuje zastępstwa na już? Kto za dwa lata? Chętni na kupno, cena sprzedaży, chętnie na sprzedaż, cena kupna... Kluby, agenci, itp.

U nas struktury piłkarskie nie istnieją i trzeba je stworzyć od podstaw. Więc efekty zobaczymy w pełni za kilka lat. Ale zgadzam się poprawa powinna nastąpić już latem, tylko że nie staniemy się w 3 miesiące klubem zarządzanym jak Real albo City
» 15 lutego 2024, 14:27 #650
GS8GS: A czy ta klazula 6mln nie zdejmuje automatycznie zakazu konkurencji?

Berrada, Ashworth oni nie mają zrobić z nas super drużyny w sezon.

Ja oczekuje od nich usprawnienia procesu rozwoju młodych zawodników że np taki Mejbri, Pellistri, Diallo, Elanga, Garanacho, Mainoo. Będą oceniani pod względem przydatności w pierwszym składzie lub wypożycznia aby się rozwijać. W tym worku sezon rozegrany daje dużo doświadczenia. A u nas w ostanich latach była padak z pomyslem na zawodników 18+.

Musimy wypracować spójną wizje budowy zespołu, a mamy ku temu dobra okazje. Aktualnie o sile zespołu zaczynają stanowić młodzi gracze. W perspektywie 2 lat pewnie pożegnamy się z Martialem, Maguqierem, Lindeloffem, Eriksenem, Evansem, Sancho, Casemiro, Varana.

Więc już teraz trzeba wyszukiwać na rynku zawodników mogących w perspektywie sezonu czy dwóch rozwinąć się do poziomu Casemiro czy FDJ.
Należy zdecydować którzy z łączonych z nami i wyminianych przez was stoperów będą w stanie dawać jakość Varana, Diasa czy Van Dijka.

Ashwoth w Newcasstle pokazał że potrafią ściągać tam zawodników pacujących do wizji gry zespołu i wkładających swoją cegiełkę w rozwój zespołu.

Może to zabrzmi brutalnie ale jesteśmy na etapie Arsenalu sprzed sezonów. Gdzie już pojawiły się u nas młodzi zawodnicy którzy są w stanie udźwignąć gre w naszych barwach, ale przed nami zmiana pokoleniowa, odmładzanie składu.

Dlatego ja jestem zwolennikiem pozostawianie Varana w klubie i kupienia dwóch stoperów w miejsce Evansa, Lindeloffa i Maguaiera.

Myśle że to samo trzeba zrobić w środku, już teraz trzeba myśleć o zastąpieniu Eriksena i Casemiro.

Dlatego porzebujemy Ashwortha już teraz. Najlepiej jeszcze z jakimś scautem z sukcesami w zarządzaniu zespołem.
My potrzebujemy na już stworzyć liste profili i nazwisk zawodników mogących być tutaj ściągniętych aby zastąpić w/w zawodników w perspektywie roku bądź dwóch.

Trzeba się też liczyć ze odmłodzony skład będzie falował z formą.
» 15 lutego 2024, 15:28 #649
cantona007: Neves, Mainoo i Bruno w pomocy byłoby super.
» 15 lutego 2024, 12:49 #648
JackDav: No i przede wszystkim o wiele tańszym. A przynajmniej w kwestii tygodniówki.
» 15 lutego 2024, 12:50 #647
kamilpe: Tygodniówka tak ale kwota transferu też może być zaporowa, podobno 100mln minimum.
» 15 lutego 2024, 12:53 #646
JackDav: No niestety, takie realia. Chociaż ja osobiście wolałbym Onane z Evertonu. W pomocy przyda się jakieś wyższy i silniejszy zawodnik. Bo jednak Mainoo i Bruno to szczupaczki.
» 15 lutego 2024, 12:56 #645
tygrys26: Podobno 120mln trzeba rzucić za Nevesa.
Ciekawa opcja, ale czy warto wydać połowę kasy z budżetu na jednego zawodnika?
» 15 lutego 2024, 12:58 #644
Frosty: Też wolałbym Onane byczka zamiast niskiego Nevesa ktory fakt talent ma ogromny i jestem jego fanem, ale Bruno i Mainoo to nie 6 a potrzebujemy 6
» 15 lutego 2024, 13:00 #643
kamilpe: Dokladnie, Onana za 40mln > Neves > FdJ.
» 15 lutego 2024, 13:10 #642
tygrys26: Przecież ten Onana to taki typowy przecink i siłacz, a Neves to zawodnik techniczny z dobrym driblingiem.
Cos w stylu Iniesty.
» 15 lutego 2024, 13:25 #641
GandiGanda: Dzisiaj czytałem że Deco chce Onane do Barcy i będzie nr 1 na liście po niewypale z Orielem Romeu. No nic tak tylko mówię, za Casemiro może i by się przydał jeśli odejdzie.
» 15 lutego 2024, 13:26 #640
Batigol222: Jeśli ktoś mówi, że Onana jest średniakiem bez umiejętności, to chyba nigdy nie widział typa w akcji: youtube.com/watch?v=pK0fy9UnAH0

To jest kompletna "6", bez jakichkolwiek uchwytnych mankamentów i dodatkowo z kapitalnym odbiorem.
» 15 lutego 2024, 19:14 #639
JohnLocke: Nie ma szans żeby Antony strzelił jakies bramki i asystowal, nie wskoczy na wyzszy poziom bo zwyczajnie nie ma potencjału zeby byc graczem na poziomie Premier League a na pewno nie na Manchester United.
Powinnismy sie go jak najszybciej pozbyc i to bez zastanawiania czy dawania nawet szans na jakis wystep zeby ktos sie skusil jesli go zobaczy. Kazdy mecz jaki zaliczy bedzie sie przekladał na coraz nizsza wycene na rynku transferowym.

Ogolnie watpie zeby udalo sie odzyskac chociaz 30mln.
» 15 lutego 2024, 12:03 #638
Leh: Serio ktoś myśli, że ściągamy Dana Ashwortha żeby kupić de Jonga? Po to się buduje pion sportowy żeby szukać zawodników o odpowiednich parametrach i odpowiedniej cenie, a nie iść po nazwiska, które każdy zna. De Jonga to ja mogę wytypować, tak samo jak Viniego na lewe skrzydło.

To, że my nie widzimy innego gracza który mógłby wnieść tyle, co Frenkie, nie oznacza, że takiego gracza nie ma. I nie po to United chcą zapłacić Newcastle 6 baniek z Ashwortha i dać mu astronomiczna pensje, żeby gość ściągał dalej byłych podopiecznych Erika :)
» 15 lutego 2024, 10:47 #637
Biniek: To jest tez kwestia przedstawienia takiemu graczowi, którego każdy zna, odpowiedniej wizji, kierunku, w którym klub chce się rozwijać. Nie wystarczy znać piłkarza, trzeba go przekonać do tego, żeby tu przyszedł.
Jeśli chcemy wrócić na szczyt, to potrzebujemy takich piłkarzy, bo z samych no name'ów, wyszperanych gdzieś na zapleczu poważnego footballu, będzie ciężko zbudować mistrzowską drużynę. Tu musi być balans.
» 15 lutego 2024, 10:56 #636
Pyra: Ja szczerze to mam gdzieś nazwiska zawodników, jak będzie sprowadzał wartościowych piłkarzy to zapraszamy całymi tabunami.
» 15 lutego 2024, 11:04 #635
Biniek: Pyra jasne, ale konkretny projekt, za którym stoją konkretni ludzie, przyciągają lepszych piłkarzy.
» 15 lutego 2024, 11:09 #634
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 11:26

Ja szacuje na transfer De Jonga na 1%. 1% z przyzwoitości, bo tak na prawdę daje 0. Od ponad roku czyścimy budżet płacowy. Odszedł DDG, który był najlepiej opłacanym bramkarzem świata. Rozomowy z Varanem utknęły w miejscu. Z klubem powoli żegnają się Martial i Sancho. Niejasna jest też przyszłość Casemiro. A więc wszystkich, którzy mają u nas astronomiczne tygodniówki.

Ściągnięcie De Jonga wywróciłoby cały ten proces. Bo żeby go ściągnąć, to trzeba mu zaoferować tygodniówkę na poziomie De Bruyne i Salaha, albo i wyższą. Stałby się z miejsca najlepiej opłacanym piłkarzem w zespole i wszyscy chcieliby do niego równać swoje zarobki.

Piłkarz absolutnie topowy, ale transfer uważam za niewykonalny.
» 15 lutego 2024, 11:24 #633
StewieGriffin: mycka86 - dokładnie. De Jong zarabia w Barcelonie ponad 600 tysięcy funtów, ale co niektórzy tutaj wierzą, że przyjdzie tu i zgodzi się na 1/2 albo nawet 1/3 tego. Transfer De Jonga było kontynuacją nieudolnej polityka transferowej.
» 15 lutego 2024, 11:28 #632
kamilpe: Ponad 600 tysięcy funtów - skąd Ty masz takie informacje? XD
» 15 lutego 2024, 11:32 #631
Biniek: De Jong nie, Mbappe nie, Kane nie... Mówią kibice drużyny, która nie poradziła sobie z Kopenhagą w LM.
Dzisiaj football to kasa. Nie da się zbudować mistrzowskiej drużyny, nie wydając konkretnych pieniędzy. To nic nowego. My tą kasę wydawaliśmy przez te ostatnie 10 lat, tyle, że bezmyślnie. Po to właśnie tacy ludzie, jak Ashworth żeby ta kasa nie była wyrzucona w błoto.
» 15 lutego 2024, 11:38 #630
Leh: Biniek - ja nie rozumiem sformułowania "no-name". Nie mówię o sprowadzaniu chłopaków z Championship. Ale swego czasu ściągnęliśmy Bruno, który nie był gwiazdą pierwszych stron gazet, a kojarzyliśmy go głownie dlatego, że interesowało się nim United.
Gdy City sprowadzało de Bruyne, to wielu pukało się w głowę.
Na rynku jest masa piłkarzy, chodzi o zidentyfikowanie tych, którzy reprezentują odpowiedni poziom, mają odpowiednie ambicje, kluby są gotowe ich sprzedać, a oni nie chcą astronomicznych tygodniówek.
De Jong to dla mnie pójście na łatwiznę i w zasadzie pewne rozwalenie struktury płacowej.
» 15 lutego 2024, 11:38 #629
kamilpe: Z tym Bruno @Leh nie przesadzaj, gość strzelili 63 bramki i miał 50 asyst w Sportingu w niespełna 135 meczach. Gwiazda ligi portugalskiej.
» 15 lutego 2024, 11:42 #628
Frosty: Bruno przecież był o krok od City więc nie był taki nieznany
» 15 lutego 2024, 11:46 #627
StewieGriffin: kamilpe - capology podaje, że zarabia około 720 tysięcy euro co w przeliczeniu daje ponad 600 tysięcy funtów
» 15 lutego 2024, 11:49 #626
Biniek: Fernandes był całkiem gorącym nazwiskiem, kiedy do nas przychodził, ale masz rację. Można znaleźć perełki, które nie będą kosztowały fortuny. Tylko ile takich perełek uda się nam wyszukać? Na nasze potrzeby to trochę ryzykownie opierać plan od udowy drużyny na założeniach, że nam się trafi talent. Talentów możemy szukać, mając ugruntowaną pozycję w lidze, konkretną jedenastkę, do której możemy sobie dopasowywać potem takie właśnie talenty. Tak robił Ferguson, tak robi Guardiola. I nie chodzi mi o to, że mamy kupić konkretnie De Jonga ale jeśli chcemy wrócić do punktu, w którym topowi piłkarze sami chcą do nas dołączać, musimy wydać trochę che kasy na głośne nazwiska. Tyle, że z głową.
» 15 lutego 2024, 11:51 #625
GandiGanda: Kolejna saga z De Jongiem raczej nie jest nam potrzebna. Koleś zarabia krocie, już raz próbowaliśmy i nas zlał. Do tego koszt 90m+-
Idziemy po Ashwortha więc może spróbować wyjac Guimareasa z Newcastle, byłby to bardzo dobry transfer.
Ewentualnie Douglas Luiz ładnie się pokazuje w Aston Villli, a to wszystko wewnątrz Premier League wiec nie potrzebują tyle czasu na aklimatyzacje.
Ale po Guimareasa sam był pojechał do Anglii i go przywiózł do Carrington.
» 15 lutego 2024, 12:19 #624
mycka86: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 12:32

#Biniek Kane'a chcieli wszyscy. Mbappe i De Jong to topowi piłkarze i graliby w każdym klubie na świecie w pierwszym składzie. Ale zostali rozpieszczenie astronomicznymi zarobkami i ich transfery są nie do przeprowadzenia. Nawet Real ma obawy przed transferem Mbappe, bo gdyby coś poszło nie tak, to taki transfer wiąże im budżet na lata i rozwala całkowicie struktury płacowe.

#GandiGanda Guimareas dopiero co zmienił klub. Szturmem wziął całą ligę i wskoczył do pierwszego składu kadry Brazylii. Imo też nie masz żeby go puścili. Nawet za 150 mln.
» 15 lutego 2024, 12:30 #623
Biniek: Mycka Real to raczej nie ma obaw. Mbappe coś tam znowu kręci nosem i kto wie, czy przez to nie utknie w tym PSG. De Jong, gdyby tu przyszedł, z mety podniósłby poziom drużyny. Nie kupuje tego gadania, że kominy płacowe, że rozpieszczeni itd.
Kupiliśmy Sancho, Antoniego, Pogbe, Varane, Maguire'a. Wyszliśmy na tym słabiutko, ale to były nieprzemyślane transfery. Mówię tylko o tym, że kasa nie jest problemem. Problemem do tej pory były decyzje, na kogo tą kasę wydajemy.
» 15 lutego 2024, 12:56 #622
GandiGanda: MYCKA
Guimaraes jest już w Newcastle równe 2 lata, myślę że wkoncu nadszedł czas dla niego żeby zmienić klub na jakiś większy :)
Chyba nie wierzysz ze Sroki zaśpiewają za niego 150m skoro De Jong jest wyceniany na 100, a np Palhinha na 80 baniek. Ale tak będzie to drogi transfer - według mnie byłby to strzał w 10.
» 15 lutego 2024, 13:18 #621
mycka86: On sam może i by chciał, ale klub już na pewno nie. Po przemyśleniu uważam, że kwota jak dla ligowego rywala to nie bardziej 200 niż 150.
» 15 lutego 2024, 14:05 #620
GandiGanda: Przesadziłeś naprawdę. Odrazu 300.
» 15 lutego 2024, 14:58 #619
kamilpe: Manchester United będzie chciał pozyskać w letnie okienko transferowe nowego środkowego pomocnika. Na radar Czerwonych Diabłów trafił Amadou Onana z Evertonu.

Piłkarz Evertonu został wyceniony przez włodarzy The Toffees na około 51 milionów funtów. Reprezentantem Belgii interesują się także Chelsea oraz FC Barcelona, ale Katalończycy są gotowi zapłacić maksymalnie 35 milionów funtów.
» 15 lutego 2024, 10:38 #618
Frosty: Chelsea juz Lavie kupiła mają Enzo, Caicedo nie rozumiem tej ich chęci kupowania wszystkich
» 15 lutego 2024, 10:54 #617
Frosty: Romano

Dan Ashworth has already said yes to Manchester United. He's prepared to accept their proposal as its considered big opportunity and project.

Understand Man United are intentioned to negotiate and pay compensation to Newcastle they absolutely want Ashworth now, not in 2025.
» 15 lutego 2024, 10:30 #616
kamilpe: Fantastyczna wiadomość, jeszcze tylko Paul Mitchell i będziemy mieć świetnych zarządzających ludzi.
» 15 lutego 2024, 10:39 #615
Freddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 10:26

Klątwa Kane'a!?

Superpuchar dostali bęcki. z Puchari Niemiec odpadli. W Bundeslidze trafili na znakomity Bayer i traca 5 pkt a wcoraj porazka z Lazio i ta gra nie wyglada najlepiej :D

Znowu Kane nic nie wygra? :P
» 15 lutego 2024, 10:26 #614
sztejner: Żadna klątwa Kane'a,po prostu Tuchel
» 15 lutego 2024, 10:28 #613
awe: Bayern jest po prostu slaby, tym bardziej wstyd nie wyjsc z takiej grupy LM
» 15 lutego 2024, 16:26 #612
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 10:26

Breaking : Dan Ashworth has said YES to INEOS as he wants Manchester United job!
» 15 lutego 2024, 10:25 #611
Amycus: Dan Ashworth has already said yes to Manchester United. He's prepared to accept their proposal as it's considered big opportunity & project.

Understand Man United are intentioned to negotiate and pay compensation to Newcastle; they absolutely want Ashworth now, not in 2025.

Fabrizio Romano na X
» 15 lutego 2024, 10:24 #610
atotrikos: Frankie De Jong vs:

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1758041086780465326?t=PVuwrjhj6i1IRdTsBxqBgA&s=19
» 15 lutego 2024, 09:19 #609
JajoJe: De Jong to aktualnie taki gracz jak połączenie Mainoo i Bruno, nieco cofnięty ale kreujący, świetnie operujący piłką. Mainoo ma 18 lat i jeżeli będzie nadal miał taki progres to czeka chłopaka świetna kariera. Może być lepszy niż Holender. Po statystykach widać, że każdy ma nieco inne zadania.
Holender byłby dla nas obłędnie drogi. Za drogi. Nie mniej ciekawa by to była trójka Mainoo-De Jong-Bruno. Może by to jakiś działało. Młody jako defensywny a De Jong i Bruno przed nim.
Dla mnie jednak nierealny transfer
» 15 lutego 2024, 12:17 #608
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 07:45

Ja chyba żyję w jakimś Matrixie. Jak można nie chcieć FDJ? Rozumiem cena, zarobki itd. ale jakość jaką da zespołowi jest ogromna, dodatkowo może grać na DMF, CMF i AMF i to nie w takim sensie jak Tominay, że wejdzie i ma za zadanie nie przeszkadzać, on na każdej z tych pozycji umie grać i da ogromnego kopa.
Drybling, utrzymanie piłki, podania, wybieganie, strzelić też potrafi - pomocnik kompletny.

PS. Gdyby Kimmich lub KDB byliby do wyciągnięcia to też byście narzekali? Oczywiście.
» 15 lutego 2024, 07:45 #607
kamilpe: Dokładnie tak jak mówisz - wygórowana cena, wysokie wynagrodzenie i zawodnik, który nawet nie chce tutaj grać dlatego ja osobiście go tutaj nie chce.
» 15 lutego 2024, 08:05 #606
atotrikos: De Gea też nie chciał tutaj grać swego czasu, jego babeczka chciała transferu ale kasa go zatrzymała i ten legendarny fax.
» 15 lutego 2024, 08:34 #605
sztejner: Z tego co pamiętam,to jednym z powodów dla których Frenkie DeJong nie chciał odejść z Barcelony,było też to że klub wisiał mu pieniądze,a ewentualny transfer z klubu,mógłby przeszkodzić w ich odzyskaniu
» 15 lutego 2024, 08:45 #604
Pyra: sztejner
no teraz powinno być lepiej bo Barca w lato ma mu wypłacić 20M za to, że nie odszedł wcześniej xDD

Ogólnie ta sprawa może wyglądać tak, że Barca odda go za paczkę fajek, aby tylko ktoś przejął ich wszystkie przeszłe, teraźniejsze i przyszłe koszty.

Czekać, obserwować.
» 15 lutego 2024, 08:47 #603
StewieGriffin: A ja się zastanawiam, jak można chcieć w klubie gościa, który wręcz rękami i nogami się zapierał, żeby tu nie przyjść bo jego marzeniem jest Barca i chce tam zostać

To trochę jakbyś był w związku z dziewczyną, która kocha innego, ale jest z Tobą bo tamten był zajęty a Ty byłeś akurat pod ręka gdy ona nie chciała być samotna.
» 15 lutego 2024, 09:19 #602
atotrikos: Stevie Owszem ale ileż można być "wypychany z domu ukochanej"? Oni tam go wypychają nogami i rękami. Może chłop chce ich wydoić do końca jak nas Pogba czy Martial bo dostali kontrakt życia? Kto wie czy za chwilę nie powie - "byłem, pograłem, zarobiłem i spierd...."

Śmieje się oczywiście, będzie co ma być ale nie pytać o angaż, chęć takich graczy jest słabe, trzeba negocjować pytać bo to gotowy produkt do zmiany gry.
Jakiś inny chłop na już do pierwszego składu? Propozycje?
» 15 lutego 2024, 09:22 #601
Pyra: Stewie
To powiedz mi czemu Real wraca co okienko po Mbappe a ten dostaje po 100-150M na sezon w PSG, żeby tylko jeszcze rok został.
Twoją logiką Real powinien go odpuścić i niech idzie gdzie chce, ale jednak Perez co roku o niego walczy.
Bo Mbappe da im ogromnego kopa w ataku, Perez patrzy tylko na aspekt sportowy a nie obraża się jak panienka.
» 15 lutego 2024, 09:28 #600
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 09:32

Tyle się mówi o zepsuciu tego klubu przez właścicieli o tym, że staliśmy się produktem marketingowym, który zawodników kusi tylko tygodniówkami, ale jak to ma się zmienić jak widać, że wielu kibicom taki obraz pasuje...

Jasne, przepłaćmy za De Jonga, dajmy mu z miejsca kosmiczną tygodniówkę aby tylko go skusić na transfer do nas. Później wszyscy bądźmy w szoku, że zawodnik który nigdy nie chciał tu grać i przyszedł do nas tylko przez atrakcyjne warunki finansowe nie pokazuje odpowiedniego poziomu sportowego. Gość nie chciał tutaj przyjść nawet jak trenerem został Holender, z którym pracował przez kilka lat w Ajaxie.

"Jakiś inny chłop na już do pierwszego składu? Propozycje?" - no nie wiem, może taki który chociaż chciałby tu grać?

"Może chłop chce ich wydoić do końca jak nas Pogba czy Martial bo dostali kontrakt życia?" - czyli pozbyliśmy się Pogby, zaraz pozbędziemy się Martiala więc w zamian kupimy De Jonga z takim samym nastawianiem. Logiczne. Jeżeli De Jong doi Barce na kase to kolejny minus dla tego transferu bo u nas może robić to samo
» 15 lutego 2024, 09:30 #599
StewieGriffin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 09:38

Pyra - tylko, że Real stawia Mbappe swoje warunki. Proponują pensję kilka razy mniejszą niż PSG i albo przychodzi albo nie. My będziemy musieli zapłacić za De Jonga +/- 100 milionów plus dać kosmiczną tygodniówkę, żeby łaskawie tu przyszedł.

Edit.

"a ten dostaje po 100-150M na sezon w PSG, żeby tylko jeszcze rok został" - bo PSG to plastikowy klubik, sztuczny twór, którym my podobno nie chcemy być :)
» 15 lutego 2024, 09:32 #598
atotrikos: Nie dawać mu kontrakt większy jak ma w FCB ani nie płacić 250 mln odstępnego - to już w rękach ludzi od transferów.

Ja piszę tylko i wyłącznie o jakości piłkarskiej.
Jeśli chce zostać w FCB to niech zostanie, jeśli chce odejść i dołączyć tutaj to negocjatorzy są od tego żeby to połączyć w zgrabną całość.
» 15 lutego 2024, 09:36 #597
Pyra: Wtedy kiedy przechodził do Barcy biło się o niego pół europy, Barca coś mu obiecała, podpisali kontrakt, przyszedł Laporta i nie chciał płacić tego co w kontrakcie.

I ja nie idę kluczem, niech przyjdzie tu ktoś kto chce grać, bo i Antony chciał tu przyjść i Maguire i Daniel James. My nie jesteśmy średniakiem, żeby zadowalać się średniakami.
CR od zawsze chciał grać w Realu a jakoś na boisku nie widziałem, żeby w latach 2003-09 grał gorzej bo jest u nas, wszystko siedzi w głowie.
» 15 lutego 2024, 09:37 #596
StewieGriffin: Widzę, że raczej nie ma sensu dyskusji.

Jeżeli Wy serio nie wiedziecie, że m.in taka polityka transferowa ( przepłacanie za zawodników z "dużym nazwiskiem", rozdawanie kosmicznych tygodniówek i ściąganie tu piłkarzy, dla których pieniądze były jedynym "za" żeby tu przyjść) doprowadziła klub do miejsca w którym jest obecnie to nie ma sensu tego tłumaczyć

Trzymam tylko kciuki aby nowy pion sportowy miał do tej kwestii inne podejście. Pozdrawiam
» 15 lutego 2024, 09:42 #595
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.02.2024 09:58

Ale ja mu nie chcę dawać 600k na tydzień, niech zarabia "normalnie", na poziomie Rasha czy Bruno. Dostanie kasę za podpis i tyle.
Nie nasza wina, że Barca daje mu 740k/ tydzień, tak jak my płaciliśmy DDG 375k i okazało się, że rynek nie wycenia go nawet na 200k (+ nie muszą płacić odstępnego).
To ile dany zawodnik zarabia w klubie zależy tylko i wyłącznie od tego ile wynegocjował.
Jak FDJ ma przejąć tygodniówkę Casemiro czy Varane to zapraszamy, jak chce 2x tyle to nie ma tematu.
» 15 lutego 2024, 09:51 #594
atotrikos: "nie ma sensu dyskusji" - no nie ma z kimś kto widzi tylko swoją rację, bo ktoś za dużo zarabia i jedno i to samo w kółko.

Sancho, Martial< Casemiro, Varane - dużo tygodniówki

Na prawdę ciężko wyobrazić sobie scenariusz gdzieś gość odchodzi zarobiony i idzie do klubu który faktycznie go chce. Nowy klub nie oferuje mu mało hajsiwa a zmiana otoczenia i nowa przygoda czasem jest jak lek? Jeśli nie to współczuję.
Ja nie chcę się o to sprzeczać czy tak będzie itd, patrzę na zawodnika i zacny gracz, zmieniłby znowu obraz gry i tyle.
» 15 lutego 2024, 09:55 #593
trezegram: Stiwie daj spokój ten pyra i atotrikos to jeden gość z rozdwojeniem jaźni, wystarczy spojrzeć na dni w serwisie.
» 15 lutego 2024, 10:16 #592
PiesekLeszek: Patrząc na Pellistriego w Granadzie to wygląda na wyrośniętego, a u nas jak dzieciak przy tych drągalach.
Widać, że jest szczęśliwy bo zaczął grać.
Wydaje mi się, że LaLiga skrojona jest bardziej pod niego niz PL.
» 15 lutego 2024, 02:29 #591
atotrikos: Powoli pisze się taki scenariusz gdzie Kane zostaje znów bez trofeum przechodząc do firmy, która wstawiała co sezon okolice dwóch poważnych trofeów.

No oczywiście daleko do tego ale piłka kocha pisać takie twisty.
» 14 lutego 2024, 22:34 #590
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 22:40

Nie no bez jaj, jest 80 minuta pierwszego meczu i przegrywają tylko 1-0 na wyjeździe. Jeszcze bardzo dużo roboty przed Lazio.
Ale racja, jeśli taki piłkarz jak Kane zakończy karierę bez trofeum, to będą o tym filmy :D
» 14 lutego 2024, 22:37 #589
blanco1987: Miałem pisać- masz Kane w składzie to nic nie wygrasz.
» 14 lutego 2024, 23:12 #588
Rabona: nie wygra nic w tym to wygra coś w następnym, taka kolej grania w Bayernie

pozostaje kwestia czy opłacało się w tym celu wyjeżdżać specjalnie z Anglii gdzie miał ciekawszy potencjalny rekord do zdobycia, moim zdaniem nie
» 14 lutego 2024, 23:37 #587
Pyra: A ja liczę, że Xabi zostanie jeszcze w Bayerze i Bayern prędko mistrza nie powącha.
» 15 lutego 2024, 07:27 #586
Wirus: Tak z innej beczki, to Tuchel chyba lada moment poleci z Bayernu.
» 14 lutego 2024, 22:32 #585
JahKowalski: Niech leci, byle nie do United
» 14 lutego 2024, 23:11 #584
twr: Ma ktoś info co się dzieje Mountem?
» 14 lutego 2024, 21:53 #583
pbskarpy: Zastanawia się czy dobrze zrobił podpisując z nami kontrakt.
» 14 lutego 2024, 22:01 #582
Devil156PL: Jak dobrze pamiętam to ETH powiedział ostatnio, że on i Malacia wrócili do treningów po kontuzjach, ale jeszcze nie są gotowi w pełni do gry
» 14 lutego 2024, 22:09 #581
shadow17: FDJ powinniśmy ściągnąć, ale za to musi zmniejszyć tygodniówkę. jesli nie, to odchodzimy od stołu.
» 14 lutego 2024, 21:47 #580
mycka86: Nie przyjdzie do nas właśnie z racji tygodniówki. IMO na 99% zostanie w Barcelonie.
» 14 lutego 2024, 22:17 #579
boro: Jeżeli zmieni to na psg. Żonka nie będzie mu robiła problemu jeżeli w perspektywie będzie chodziło o zamieszkanie w Paryżu, a i z kasą nie będzie problemu
» 14 lutego 2024, 22:33 #578
FabianMrozek: 1/8 finału ligi mistrzów i zamiast Liverpoolu, Milanu czy United muszę oglądać Kopenhagę, Lazio, Real Sociedad... Dobrze, że od nowego sezonu jest nowy format ligi mistrzów i już nie będzie miejsca na przypadkowe drużyny w decydującej fazie
» 14 lutego 2024, 21:47 #577
Batigol222: Sociedad to nie jest przypadkowa drużyna, a ta Kopenhaga jest w 1/8 między innymi dlatego, że w fazie grupowej wyeliminowała Manchester United.
» 14 lutego 2024, 21:49 #576
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 22:29

Kolega jeszcze nie zakumał, że aktualnie Manchester United nie jest na poziomie Ligi Mistrzów. A takie drużyny jak Sociedad czy Kopenhaga przeszły przez fazę grupową, w której każdy gra 6 meczów. To się nie dzieje poprzez jeden przypadkowy wygrany mecz.

No i po drugie, w sumie ważniejsze. Piszesz, że musisz oglądać te drużyny. A możesz powiedzieć kto Ci każe?
» 14 lutego 2024, 22:27 #575
FabianMrozek: @Ciechanek oglądanie piłki nożnej i pisanie felietonów na ten temat to moja praca :(
» 14 lutego 2024, 22:44 #574
Ciechanek: To jeśli Twoja praca powoduje u Ciebie takie reakcje i jakieś smutne minki itp, to chyba coś poszło nie tak.
Zawsze możesz napisać felieton jak to jest bardzo źle dostawać pieniądze za oglądanie piłki nożnej.
» 14 lutego 2024, 23:04 #573
wider: to radził bym przestać pisać te felietony skoro uważasz że Kopenhaga, Lazio czy Real Sociedad to przypadkowe zespoły na tym etapie lm
» 14 lutego 2024, 23:17 #572
zbyszek7: De Jong pojdzie do Chelsea za stowe zobaczycie i kontrakt na 8 lat
» 14 lutego 2024, 21:26 #571
awe: Dlaczego wszysyc sa przekonani, ze on w ogole odejdzie ?
» 14 lutego 2024, 21:45 #570
zbyszek7: Bo zarabia za duzo a Barca jest splukana od dawna
» 14 lutego 2024, 22:27 #569
atotrikos: Pierwsze 19 spotkań Hojlunda to tylko 18 strzałów.
Ostatnie 5 spotkań to tylko 8 strzałów.
» 14 lutego 2024, 19:47 #568
skowron32: De jong i Mekambe w sumie pewnue ze 300 mln i lecimy po LK może się uda ;-)
Między bajki takie transfery szkoda czasu na takie historie
» 14 lutego 2024, 18:43 #567
tygrys26: Mbappe wymieniany na Rashforda.
Wymiana 1 do 1
» 14 lutego 2024, 18:44 #566
atotrikos: Onana wybronił 7.68 oczekiwanych goli, najwięcej z wszystkich bramkarzy w lidze.
(DataMB)
» 14 lutego 2024, 17:58 #565
vanantgaal: A przy tym wpuścił też pewnie najwięcej nieoczekiwanych goli
» 14 lutego 2024, 18:18 #564
tygrys26: Ja tam się nie chce czepiać, bo onana lapie formę i to jest fajne bo drużyna potrzebowała.tego jak tlenu.
Ale z drugiej strony może podamy statystykę ile tych strzałów leciało prosto w niego itp?
Bo tak szczerze nie spodziewam się zeby bronił strzały które lecą troche obok niego.
» 14 lutego 2024, 18:45 #563
Leh: Nie ma.glupszej statystyki niż xG. Nie wierzę że jakikolwiek trener na to patrzy.
Wyobrażam sobie jak Guardiola.mowi: musicie mieć większe xG!

Zresztą widać jak rzadko xG pokrywa się z faktycznym G.

Andre wpuścił wiele strzałów do obrony, gra poniżej oczekiwań i ma możliwości za małe na grę w United, nawet w topowej formie.

Szczęśliwie w ostatnim meczu był w swojej topowej formie i niech ja trzyma, ale to zwyczajnie na United nie wystarczy.
» 14 lutego 2024, 19:19 #562
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 20:06

>Nie ma.glupszej statystyki niż xG. Nie wierzę że jakikolwiek trener na to patrzy.

Wiesz, że analitycy i skauci Brentford właśnie dzięki xG znaleźli w trzeciej lidze Toney'a, którego mogą teraz sprzedać za duże pieniądze? W ten sam sposób wcześniej znaleźli Watkinsa 4. lidze i Maupay'a w drugiej lidze francuskiej.
» 14 lutego 2024, 20:04 #561
atotrikos: W pierwszych18 strzałach Hojlund miał xgoals 3.13 a faktycznie 0 bramek.

W ostatnich 5 spotkaniach i przy 8 strzałach miał xgoals 2.37 a bramek ma 5 XD
» 14 lutego 2024, 20:23 #560
kckMU: xG w świecie futbolu jest takim "politycznym" argumentem. Trenerzy używają go zależnie od potrzeby, ale nie w mediach.

Jeśli chodzi o zawodowe treningi - wszyscy to mają w dupie.
» 14 lutego 2024, 20:31 #559
atotrikos: Czekaj, to ty myślałeś że ja tak gadam z ziomkami?

"A bo wiesz, Onana jest dobry bo może wpuszcza bramki ale ma najlepszy xG w lidze" XD

To jedynie ma obrazować coś a nie zebh prowadzić poważne dyskusje.
Równie dobrze można napisać, że gramy solidnie w lidze jak narazie przez cały sezon, co pokazuje obecnie tabela, nie? :)
» 14 lutego 2024, 20:35 #558
flt32705: Raczej nie, chyba że w LM
» 14 lutego 2024, 23:56 #557
Pyra: atotrikos to teraz zsumuj xG i gole
wychodzi podobnie? No właśnie, bo te statystyki zbiera się pół / cały sezon a nie kilka spotkań, finalnie xG praktycznie pokrywa się z tym ile bramek zdobywa dany piłkarz, więc jest to jak do tej pory najrealniejszy współczynnik jeżeli chodzi o sytuacje bramkowe
» 15 lutego 2024, 07:31 #556
atotrikos: Dla mnie tam mogą zapłacić i 150mln za De Jonga, chciałbym go mieć w Manchesterze.
» 14 lutego 2024, 17:51 #555
trezegram: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 20:00

Całe szczęście, że twoje zachcianki są nieistotne.
» 14 lutego 2024, 19:59 #554
atotrikos: Jak i twój komentarz tutaj, remis
» 14 lutego 2024, 20:05 #553
karassas: Akurat nam De Jong nie jest zbytnio potrzebny. Wiadomo świetny pomocnik, ale nasza drużyna potrzebuje typowego przecinaka, który ma wystarczająco techniki aby podać dokładnie piłkę i czasem dołożyć bramkę. Takiego Casemiro tylko trochę młodszego i bardziej równego. Mamy kim rozgrywać od tyłu. Jest Licha, jest Kobie, wróci Mount, Bruno też potrafi się cofnąć i grać bardziej 8. De Jong mógłby spowodować, że rywale dość łatwo będą sobie stwarzać sytuacje. Choć oczywiście aby oddać co cesarskie, EtH go chciał więc być może ma jakiś pomysł i FdJ byłby na pewno wzmocnieniem naszej aktualnej kadry. Pytanie tylko czy wystarczająco dużym. No cóż pożyjemy zobaczymy, ja jestem ostrożny w kwestii tego gracza, ale kto wie
» 14 lutego 2024, 22:56 #552
MANmanyUTD: Kupujemy De Jonga i lecimy po mistrza
» 14 lutego 2024, 16:59 #551
kamilpe: Błąd, odpuszczamy De Jonga i lecimy po mistrza
» 14 lutego 2024, 17:19 #550
vanantgaal: Pytamy o de Jonga, on nas po raz kolejny olewa, ETH mądrzeje i lecimy po mistrza
» 14 lutego 2024, 18:19 #549
tygrys26: Ja to będę miał beke jak De Jong pondzie do Tottenhamu xD
Ten Hag się go prosi, a ten cyk do PL anie do innej drużyny xDD
» 14 lutego 2024, 18:43 #548
IceMU: Podobno MBape bedzie chcial przejsc do PL echh szkoda ze jestesmy tacy slabiiii ...
» 14 lutego 2024, 16:30 #547
Jong: W tym klubie jest juz sporo problemów, po co kolejny
» 14 lutego 2024, 16:47 #546
StewieGriffin: Mbappe to dosłownie ostatni piłkarz o jakim powinniśmy myśleć w kontekście odbudowy klubu
» 14 lutego 2024, 16:49 #545
Blau: To są bujdy wyssane z palca, Mbappe jeśli gdziekolwiek pójdzie, to tylko do Realu, albo zostanie w PSG jeśli jednak wybierze znowu hajsiwo
» 14 lutego 2024, 16:49 #544
mikiartur: t.ly/cUJvS

wysyłam link do ankiety ponownie gdyby ktoś jej jeszcze nie widział a miałby ochotę wypełnić

ankieta w pełni anonimowa
» 14 lutego 2024, 15:25 #543
Amycus: Manchester United have been working on Dan Ashworth appointment for weeks and he's always been the top target for INEOS.

#MUFC set for formal approach after initial talks in positive direction... but it will depend on Newcastle.

#NUFC and Ashworth to discuss about it soon.

Romano na X
» 14 lutego 2024, 09:52 #542
atotrikos: Ta, już wczoraj i oto gracze kupieni przez niego do Brighton i Newcastle:

Leandro Trossard.
Tariq Lamptey.
Moises Caicedo.
Kaoru Mitoma.
Marc Cucurella.
Alexander Isak.
Anthony Gordon.
Sven Botman
Nick Pope.
Tino Livramento.
» 14 lutego 2024, 09:58 #541
tygrys26: Ale wiecie, żeby on kupował tych zawodników to dział scoutingu musi ich wynaleźć?
A nasz scouting jedynie kogo potrafi wynalezc to przyszła gwiazdę która później okazuje się wielkim niewypałem
» 14 lutego 2024, 10:29 #540
Mistrz1908: Ale kupował ich za śmieszne pieniądze , wiec potrafi to robić .
» 14 lutego 2024, 11:13 #539
kamilpe: Także tylko większość z nim była anonimową więc ile miał za nich płacić?
» 14 lutego 2024, 11:25 #538
Jong: A ile my płaciliśmy za anonimów pokroju Diallo czy Pellistriego?
» 14 lutego 2024, 11:35 #537
Pyra: Isak 70M ale przy cenach napastników nie ma tragedii
» 14 lutego 2024, 11:42 #536
MUFI: Isak za 70 bo taka była jego klauzula, Real nie chciał się go pozbywać więc była opcja wpłacić ile trzeba albo brak dalszych negocjacji
» 14 lutego 2024, 12:16 #535
Abstrahujacy: Isak zmienił klub po strzeleniu 10 goli w 41 meczach za 70 mln euro, więc to był transfer perspektywicznego gracza z nadzieją, że kiedyś wypali. Rok wcześniej pokazał się trochę światu w eliminacjach MŚ strzelając gola Hiszpani podtrzymującego przegrywających Szwedów w meczu, który zakończył się zwycięstwem 2:1
Takie transfery to my też robimy.
» 14 lutego 2024, 12:30 #534
kamilpe: @Jong dobre ale (dane z portalu transfermarket) my za Pellistriego i Diallo zapłaciliśmy mniej niż Brighton odpowiednio za Trossarda i Caicedo.
» 14 lutego 2024, 12:36 #533
Pyra: mufi
pisali tu o śmiesznych pieniądzach, 70M to nie śmieszna kasa
» 14 lutego 2024, 12:54 #532
tygrys26: My za 100 kupiliśmy drewno na prawe skrzydło.
70 mln to dla klubu chyba jak drobniaki..
» 14 lutego 2024, 13:05 #531
Pyra: Real dał za Hazarda 120 czy tam 160M, pensję 40M i ten dał jeszcze więcej Realowi niż Antony nam.
Można tak wymieniać i wymieniać, temat dotyczy Ashwortha i jego dokonań.
» 14 lutego 2024, 13:28 #530
lukaszzasko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 09:08

zapomniałeś, że United miało w grupię Kopenchagę, Galatasaray i zajął ostatnie miejsce, więc ja bym się nie śmiał z drużyn, które grają dalej
» 14 lutego 2024, 09:08 #529
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 09:26

Broń boże nie śmieje się z ekip, które awansowały do 1/8, wskazuję tylko schemat losowań City.
Chyba mi nie powiesz, że lepiej grać z Realem czy PSG w 1/8 niż z Lipskiem.

Dla porównainia podam Real bo oni w każdym sezonie do tej 1/8 dochodzą i bardzo często z pierwszego miejsca.
2024 Lipsk
2023 Liverpool
2022 PSG
2021 Atalanta
2020 City
2019 Ajax
2018 PSG
2017 Napoli

Może to niektórym uświadomi jak cudowne są to losowania.
» 14 lutego 2024, 09:22 #528
kamilpe: Dziwna i głupia teoria. W 2023 mogli trafić na jeszcze słabsza drużynę: Club Brugge lub Eintracht Frankfurt. W 2022 w fazie pucharowej jeszcze byli Red Bull Salzburg, Ajax czy Lille. Reszty lat mi się nie chce wymieniać.
» 14 lutego 2024, 09:23 #527
Pyra: kamil
no i mogli trafić w 2023 na Napoli, Inter, PSG
w 2022 na Inter, Milan, PSG

ale jakoś zawsze dziwnym trafem są to zespoły słabiej notowane
w 8 lat trafić tylko raz na mocniejszy zespół? Zobacz jak to wygląda w przypadku Realu.
» 14 lutego 2024, 09:32 #526
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 10:20

Uuu spiseg po prostu, co za farta ma to City i jeszcze w ostatnim finale trafili na slabiutki Inter po wyeliminowaniu zenujacego Bayernu i beznadziejnego Realu i osmielili sie go wygrac!! Łolaboga.
» 14 lutego 2024, 10:19 #525
tyber28: No i mieli słabych przeciwników i wygrali tylko raz, a Real miał mocnych i wygrał 3 razy. Przypadek? Nie sądzę! Pewnie specjalnie dają im słabych przeciwników żeby gładko przeszli dalej, obrosli w piórka i odpadli.
» 14 lutego 2024, 10:26 #524
Syndicate: No tak... United w erze Fergusona "wyciągał" tylko Bayern, Barcę i Real, prawda? No nieprawda...

United miał często średnie ekipy, a i tak się na nich wywalał...
» 14 lutego 2024, 10:35 #523
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 12:01

Ja w żadne spiski nie wierzę, ale szansa, że na 8 losowań masz 7 słabych jest mała
» 14 lutego 2024, 11:57 #522
flt32705: On pisze o city po co wyskakujesz z United
» 14 lutego 2024, 12:28 #521
jackbam: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 13:51

Syndicate - z tego co pamiętam za Ferguson a nie było losowań po fazie grupowej. Wypadliśmy po meczach z Realem 3 razy, Bayernem 2 raz, Leverkusen, Porto, Milanem 2 razy. Od sezonu 99/00 dwa razy nie wyszliśmy z grupy i to nie były supergrupy. A i poza dwoma przegranymi finałami i sezonem 98/99 nie graliśmy z Barceloną.
» 14 lutego 2024, 13:49 #520
Pyra: No i ciężko porównywać zespoły sprzed 20 lat, w latach 2004-2010 Lyon to był naprawdę ciężki rywal z którym ciężary mieli praktycznie wszyscy a teraz to co najwyżej średniak:
2004 1/4 LM (odpadli z Porto, którzy wygrali LM)
2005 1/4 LM
2006 1/4 LM
2007 1/8 LM (odpadli z Milanem, który wygrał LM)
2008 1/8 LM (odpadli z nami, wygraliśmy LM)
2009 1/8 LM (odpadli z Barceloną, która wygrała LM)
2010 1/2 LM
» 14 lutego 2024, 14:09 #519
tyber28: jackbam - United grało z Barcelona np. w sezonie 2007/2008 w półfinale...
» 14 lutego 2024, 21:10 #518
Batigol222: Fajnie, ale niby jakim sposobem Lipsk, Sporting, Real czy Monaco z Mbappe, Bernardo, Falcaco i Lemarem mają być uznawane za słabe zespoły jak na 1/8 LM? City za każdym zajmuje 1 pierwsze grupy, podobnie jak Bayern czy Real. Nie mogą też wylosować zespołów z Premier League, więc siłą rzeczy losują nieco słabszych rywali. Na dodatek, City chyba 2 razy miało w grupie PSG, kiedyś tam Barcelonę, więc tych zespołów też nie mogli trafić w 1/8.
» 14 lutego 2024, 21:53 #517
Ragnar90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.02.2024 07:17

Co by nie mówić to musimy kibicować każdej angielskiej drużynie w europejskich pucharach bo 5 miejsce to nasza jedyna szansa na LM po walce z Aston Villą ( tak ma marginesie dobrze że grają w LKE, niech grają jak najdłużej i tracą siły). A my możemy po wydaniu kolejnych 300 mln zajmiemy chociaż to pewne 4 miejsce
» 14 lutego 2024, 07:16 #516
Wirus: City bez De Bruyne to jest bardzo mocne, ale z Kevinem to już walec.
Strasznie żałuje, że De Bruyne przeszedł do City a nie do nas z Wolfsburga.
» 13 lutego 2024, 23:03 #515
Abstrahujacy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 23:14

E.Hazard zamiatał na przykład ligę i wciągał nosem a po zmianie barw stracił wszystkie zalety. Przejście z Wolfsburga do nas mogło być gwoździem do trumny Kevina kariery, podczas gdy kupowany przez nas wówczas Depay czy Martial mógłby pójść zamiast tego do City i być gwiazdą. Takie gdybanie jest darmowe i dozwolone, ale nic nie zmieni gdy nie wiadomo co by było gdyby.
» 13 lutego 2024, 23:13 #514
klusek0128: Przy tej taktyce to KDB by depresji dostał...
» 14 lutego 2024, 05:25 #513
is200second: Diaz grasz, sprzedany z city, grasz w Milanie. Status przydatny. Grasz w Realu status prime.
» 13 lutego 2024, 22:09 #512
Ciechanek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 22:11

W jakim to jest języku? Bo muszę wkleić w jakiś tłumacz, a obawiam się, że sam nie wykryje.
» 13 lutego 2024, 22:10 #511
is200second: Suahili.
» 13 lutego 2024, 22:13 #510
Ciechanek: Dzięki
» 13 lutego 2024, 22:14 #509
NicPozytywnego: Gdyby ktoś jednak potrzebował w języku ojczystym kolegi is200second czyli suahili to wstawiam.

Diaz unacheza, unauzwa kutoka jiji, unacheza Milan. Hali ya manufaa. Unacheza hadhi kuu kwa Real Madrid
» 13 lutego 2024, 23:03 #508
Pady: Heh przecież tak zawsze działa życie, przychodzicie do zgranej drużyny w której każdy może wygrać mecz, więc chcesz pokazać wszystkim ze to nie Ty jesteś najgorszy, gorzej mają pilkarze jak Hazard byłeś najlepszy przychodzisz do samograja i jak zaczyna ci nie iść to popadasz w depresję, u nas jest bałagan co Ronaldo wam przedstawił Stadion,obiekt treningowy i drużyna zdołowana przychodzi taki Onana w Interze miał zbudowaną obronę przyszedł za darmo dostał szansę okazało się że gra świetnie nogami i drużyna zyskała posiadanie piłki, w United musisz pokazać że jesteś lepszy od De Gei, i być w procesie budowy obrony która zaczyna mieć wylewy tobie też się zdarzają spada pewność siebie bo nie jesteś pewny ani za swoich kolegów ani za siebie samego, taki Bruno unas gra padake a w Realu lub City kręcił by liczby i wybierano go do drużyny roku z De Bruynem.
» 14 lutego 2024, 06:32 #507
jackbam: Is200 iPady macie jakąś zmowę językową? Bez ładu i składu, nie da się zrozumieć. Tłumacz!! W suahili poproszę.
» 14 lutego 2024, 14:01 #506
Ciechanek: Diaz prawie jak nasz Antony :D
» 13 lutego 2024, 22:09 #505
Batigol222: Oprócz tej bramki dla Lipska, Carvajal i Kroos przerywali kontry bez żadnej intencji trafienia w piłkę, i nic. Potem Carvajal wjeżdża w nogi Opendzie i też nic. Chyba Lipsk po prostu nie może tego wygrać.
» 13 lutego 2024, 22:01 #504
Czitenzen: Curvaui zawsze dostaje pierwsze żółtko jak już dawno powinien być pod prysznicem
» 13 lutego 2024, 22:12 #503
Pyra: To wy chyba Gaviego w akcji nie widzieliście, tamten to powinien czasami po 3 czerwa w jednym spotkaniu dostawać.
Ja jestem zadania, że jak sędzia pozwala na ostrzejszą grę to trzeba tak grać a nie później beczeć w internecie.
» 14 lutego 2024, 13:31 #502
pawdanek: Ederson XD
» 13 lutego 2024, 21:35 #501
Ciechanek: Carvajal to jakiś nienormalny. Jeszcze bezczelnie każe typowi wstawać. Już chociaż mógł sobie darować, wiadomo faul się zdarza, ale wjechać tak typowi i machać żeby wstawał to trzeba mieć nierówno.
» 13 lutego 2024, 21:31 #500
Batigol222: Ale chamski wałek przeciwko Lipskowi. Gardzę tym Realem jak żadnym innym klubem...
» 13 lutego 2024, 21:04 #499
Pochmurny: Nom, ja kompletnie nie łapie z jakiego powodu bramka została nie uznana. Jeśli ktoś się orientuje to niech przedstawi jakieś rozwiązanie. Jednak jeśli ktoś poruszy wpływ gracza na bramkarza to ja dziękuję i pozdrawiam. Jeśli bramkarz nie potrafi się teleportować to nie ma szans na żadną interwencję.
» 13 lutego 2024, 21:07 #498
Amad: Dokładnie. Ja nie wiem jak to jest ale mam wrażenie, że sędziowie w meczach Realu często w białych rękawiczkach robią jakieś wałki. Tak było w LM przed varem (tu karny przy spalonym, tu czerwo dla przeciwnika, tu brak kartek dla graczy Realu w tym często dla Casemiro xD) i tak jest nawet w erze var.
» 13 lutego 2024, 21:11 #497
Amad: Tam w ogóle ten zawodnik był za bramkarzem więc nawet nie miał jak go absorbować xD
» 13 lutego 2024, 21:13 #496
Pochmurny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 21:19

Tu bardziej chodzi o kontakt bo trochę uniemożliwił mu krok w tył, ale i tak wszystko działo się daleko od niego, więc nie wiem co miałby bramkarz zrobić.
» 13 lutego 2024, 21:18 #495
Amad: No i właśnie o tym mówiłem. Carvajal prawie chłopu kostkę rozwalił a nawet żółtka nie było :D
» 13 lutego 2024, 21:32 #494
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 20:40

Tak ładnie to już wygląda i pomyśleć że niektórzy pseudo kibice co mecze tylko w tv z odtworzenia u kuzyna oglądają chciel ETH i Onane wywalić...
» 13 lutego 2024, 20:39 #493
is200second: No pięknie to wygląda. 4 czy 5 wygranych z rzędu, a tu już euforia. 33 strzelone 33 stracone. Pozycja poza LM. Mistrzostwo.
» 13 lutego 2024, 20:59 #492
KamilG: Wrocław, miejsce polecacie Czerwony Diabły do obejrzenia meczu razem? :)
» 13 lutego 2024, 20:17 #491
lele1986: Pub Wembley super klimat i dużo kibiców Czerwonych Diabłów .
» 13 lutego 2024, 20:28 #490
KamilG: Dziękuję bardzo!
» 13 lutego 2024, 21:36 #489
KamilG: Ktoś chętny w niedzielę na Luton?
» 13 lutego 2024, 21:43 #488
skylark11: A everton i forest dostają kary
» 13 lutego 2024, 19:47 #487
is200second: To tylko świadczy o tym, że Chelsea jest najbogatszym klubem na świecie od ponad 10 lat. Mają już finał pucharu ligi angielskiej, a w samym Pucharze angli zajdą bardzo wysoko.

Pisałem żeby nie skreślać Chelsea. Może nie w tym roku, może nie za rok, ale POTENCJAŁ Z tak młodymi piłkarzami plus tak ogromny trzeba to podkreślić ogromny budżet na wzmocnienia wkoncu zrobi swoje. Ah co by to była za drużyna gdyby wrócił tam Mou, blues kupili Mbappe i jakiegoś prze kota na atak choćby typowanego już od jakiegoś czasu Osimhena.
» 13 lutego 2024, 20:20 #486
cantona007: To w sumie tak jak my, rok temu wygraliśmy ten Puchar Ligi Angielskiej, a w Pucharze Anglii dotarliśmy do samego finału.
» 13 lutego 2024, 20:23 #485
is200second: Mbappe tam nie przejdzie z prostego powodu. Widział, że pomimo wygranej potrójne korony przez City, Haaland był dopiero drugi w plebiscycie złotej pilki. I choć nic nie może się równać z wygrana World Cup, to różnica w głosach była spora.

W tym roku są igrzyska olimpijskie we Francji, są mistrzostwa Europy. O ile IO to przez topowego piłkarza w prajmie to nie ma szans. O tyle już Euro to topowy turniej.

Trochę sie dziwię bo wsumie PSG to drużyna z tak dobrym składem może spokojnie wygrać ligę mistrzów, natomiast liczy się też absolutnie prestiż. A ten Madryt ma niewątpliwie najwiekszy.
» 13 lutego 2024, 20:36 #484
Klierek7: Ah co by to była za drużyna gdyby wrócił do nas Mou, kupilibyśmy Mbappe i jakiegoś prze kota na atak choćby typowanego już od jakiegoś czasu Osimhena. Nie należy nas skreślać może nie w tym roku, może nie za rok, ale POTENCJAŁ Z tak młodymi piłkarzami plus tak ogromny trzeba to podkreślić ogromny budżet na wzmocnienia wkoncu zrobi swoje.
» 13 lutego 2024, 20:37 #483
is200second: Kupienie Mbappe to nie transfer w stylu Chelsea. Juz bym się bardziej tam spodziewał Dybali,tylko ze to ryzyko z serii kupuje używany silnik, który leżał 10 lat gdzieś w stodole,choc mało przejechane. Gwarancja rozruchowa miesiąc, po dwóch siadl. Dziękuję.

Klasyk powiedział: tworzmy historie. A od tworzenia historii są pilkarze, którzy strzelaja 3 bramki w finale world cup. Refleksja przychodzi, gdy nie daje to zwycięstwa. Drużyna ponad jednostkę.

Real jest największym klubem na świecie. Chelsea najbogatszym. Real nie da Francuzowi tyle kasy ( choć może), da mu balon Dor. Chelsea da mu kasę, ale nie prestiż.
» 13 lutego 2024, 21:16 #482
Leh: Co to są za peany na rzecz Chelsea na stronie United?
» 13 lutego 2024, 21:54 #481
swees: Taaa jasne, a City zostaje zdegradowane do championship i United zostaje mistrzem
» 13 lutego 2024, 23:11 #480
wefme: Wolalbym placic subskrypcje za dp co miesiac niz ogladac te reklamy
» 13 lutego 2024, 19:23 #479
b3frees: W dobie blokerów reklam? ;)
» 13 lutego 2024, 19:24 #478
Fafky19: Polecam Operę.
» 13 lutego 2024, 19:37 #477
wider: masz tyle darmowych adblocków czy nawet przeglądarek które mają wbudowanego adblocka, a Tobie jeszcze reklamy wyskakują o.O
» 13 lutego 2024, 19:54 #476
b3frees: Oficjalnie: Premier League ratyfikowało umowę kupna pakietu akcji Man Utd
» 13 lutego 2024, 17:09 #475
MANmanyUTD: W przyszłym sezonie lecimy po mistrza
» 13 lutego 2024, 15:22 #474
JoMoridnio: A w przyszłym sezonie jak przegramy z takim np. Beniaminkiem to będziesz gadał że my w top 10 nie będziemy i nie zasługujemy i powiesz ze nigdy nie uważałeś ze osiągniemy sukces
» 13 lutego 2024, 15:33 #473
tygrys26: Juz w tym mieliśmy lecieć po mistrza po tych uzupełnieniach składu xD
» 13 lutego 2024, 19:28 #472
flt32705: Nawet ze 3 mistrzostwa na raz może
» 13 lutego 2024, 20:01 #471
Batigol222: Na razie nie ma to kadry, a co do trenera: nie wiadomo.
» 13 lutego 2024, 20:59 #470
mikiartur: //docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfcNHhg3pagxzsPhsuoMF5XmaeK3Mfx6GrmVJPgq84W_4JJ5Q/viewform?usp=sf_link

link do stworzonej głównie przeze mnie ankiety o MU

liczę że wtorek to odpowiedni moment na ukazanie się takiej ankiety, gdy emocje po meczu już trochę opadły :D

Mam nadzieję że Mateo mi nie usunie tego :D

Proszę o dobieranie ilości odpowiedzi zgodnie z wytycznymi w pytaniu :D
» 13 lutego 2024, 15:18 #469
Biniek: Ciekawa ankieta, wypełniłem.
» 13 lutego 2024, 16:00 #468
Fafky19: A wyniki kiedy? Długie to..
» 13 lutego 2024, 16:03 #467
kckMU: PW zobacz miki
» 13 lutego 2024, 16:28 #466
mikiartur: @Fafky - zależy od tego ile się odpowiedzi będzie zbierało

i od tego jak będzie z moim zdrowiem bo ostatnio mnie coś grypa złapała xd
» 13 lutego 2024, 17:20 #465
Biniek: Miki w pytaniach o to, z którym piłkarzem powinniśmy przedłużyć umowy, brakowało odpowiedzi: z żadnym:)
» 13 lutego 2024, 17:44 #464
flt32705: Ankieta wypełniona będą wyniki?
» 13 lutego 2024, 20:50 #463
mikiartur: będą ale raczej nie w tym tygodniu
Myślę że w przyszłym
» 13 lutego 2024, 21:26 #462
kamilpe: Sir Jim Ratcliffe has finally received Premier League approval for his 25% purchase of Manchester United.

According to The Telegraph, a deal will be completed within days as the Football Association signs off a final agreement after Ratcliffe was allowed extra time to conclude the deal until the end of this week.
» 13 lutego 2024, 13:27 #461
Pyra: Stypa u Spikera
» 13 lutego 2024, 14:30 #460
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 11:47

Eriksen z rozrusznikiem serca, został właśnie ambasadorem napoju energetycznego xd
» 13 lutego 2024, 11:47 #459
Pochmurny: Z tego co czytałem to jest współwłaścicielem tej firmy od wielu lat, więc nic nadzwyczajnego. Na tym świecie jest tyle sprzeczności i głupoty, że akurat dbanie o swój interes jest najmniejszym przejawem. Każdy kto chce spożywać pewne środki ma możliwość sprawdzenia możliwy skutków na organizm. On po prostu zwiększa zasięgi marki.
» 13 lutego 2024, 12:16 #458
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 12:30

Jego biznes, jego sprawa.

Kasa misiu, ka$a
» 13 lutego 2024, 12:29 #457
Pady: Erik miał zawirowania przez kontuzje, nietrafione transfery swoich ex piłkarzy, też go zwalniałem po porażce z Forest, napewno problem z formą Rashforda i Onany, wiele kontuzji przez ciężkie przygotowanie piłkarzy którzy są szklani, musi zostawić transfery innym Antony i Onana nie może się powtórzyć, Malacia z Martinezem nie wychodza z gabinetu, Ambrabat poziom Sabitzera, no nic ważne że mamy 3 perełki i paru doświadczonych piłkarzy jest na czym budować zespół.
» 13 lutego 2024, 11:33 #456
Leh: Erik chciał piłkarzy o konkretnym profilu. Pion sportowy zamiast wyszukać takich piłkarzy, poszedł na skróty, zgadzając się na piłkarzy, których Erik zna.
To jest oczywiste, że menedżer United ma na głowie tyle, że nie ma szans na śledzenie rynku, potencjalnych nabytków, itp. To nie jest jego robota.
Więc jak Erik chciał lewonożnego prawoskrzydłowego, który dobrze presuje i jest zdyscyplinowany, to należało takiego grajka ściągnąć, ale za 30-40 mln. A ściągnęliśmy Antony'ego, którego Erik znał, a który odbił się od Premier League. I te transfery nas kosztują - i w walucie i w wynikach.
Dlatego w żadnym klubie trener nie odpowiada za transfery. U nas odpowiadał Ferguson, ale pora naprawdę się pogodzić, że drugiego Fergusona nie było i nie będzie i trzeba zacząć tym zarządzać inaczej.
» 13 lutego 2024, 11:49 #455
Pochmurny: O nie, nie, no nie pion poszedł na skróty, a trener. Prosiłbym o zaprzestanie takich głupot. Gdyby trener nie był pewny tych transferów to by ich nie akceptował. Nie sądzę aby pion skautingu nie miał żadnych propozycji transferowych. To już jest naprawdę twierdzenie, że wszystko do okoła to wina każdego tylko nie trenera. Nikt do jasnej cholery nie kazał kupować gracza za prawie 100mln. Każdy rozgarnięty osobnik stwierdzi, że może to mieć straszne skutki. Gdyby nie było akceptacji i chęci sprowadzenia przez ETH to nikt by tego nie rozpatrywał. Nikt pewnie nawet w klubie by nie miał pretensji gdyby trener odmówił takiego wzmocnienia. Narracja była by zdrowsza dla niego samego.

My nie mamy żadnego pojęcia co dokładnie chciał ETH, a mamy tylko realia które wskazują, że dostał przeogromne wsparcie transferowe bo ściągani piłkarze to nie wymysły, a znani ludzie trenera.

Proszę Was wszystkich, chcecie to brońcie go na siłę jak chcecie, ale nie wymyslajcie kolejnych bzdur. To na samą logikę funkcjonowania tego klubu i podejścia do trenerów niema sensu. Jeszcze raz powtórzę, w niektórych sprawach mamy wszystko na tacy i nie trzeba tworzyć domysłów na korzyść trenera. Niech to robi sam, tak jak piłkarze. Są to dorośli ludzie i niech bronią swoje racje i ruchy sami.
» 13 lutego 2024, 12:27 #454
Kundziu: Skoro nie wiemy to również przypisywanie wszystkiego trenerowi jest błędne. Nie na darmo od Fergusona kolejny trener niby nie daje rady. Prawda zawsze leży gdzie pomiędzy.
» 13 lutego 2024, 13:06 #453
Pochmurny: A czy ktoś pisał, że wszystko? Chyba łatwo przeanalizować ubiegłe lata i sposób działania klubu oraz jego współpracę z trenerami. Łatwo zauważyć co się zmieniło i jak aktualnie wygląda decyzyjność w klubie w strefie transferów. Nikt nie powie mi, że ktoś w klubie sugerował transfery jak Antony za grube miliony w sytuacji gdy chłopak nie ma prawie żadnej wartości medialnej, a jego umiejętności nie są niczym wielkim podparte. W takiej sytuacji to jedynie wina trenera. Jeśli masz możliwość zrobienia czegoś bo ktoś ci to dał to chyba masz w dalszym ciągu ową możliwość, a nie przymus. Inteligentni ludzie wpierw analizują wszystko, a potem na coś się decydują. Nie masz odpowiednich danych porównawczych to nie lecisz jak głupek w coś drastycznego. Odpowiedzialność leży po każdej ze stron, w końcu nikt nie kazał dawać takich możliwości trenerowi. Jednak dali bo postanowili zaufać, a trener zrobił jak zrobił i to jego dezyzja finalnie doprowadziła to tego transferu. To on będzie odpowiadał za nią, a nie ktoś inny. To on podpisał kontrakt i on ma się swoją pracą wybronić. Skoro transfery są częścią to i z nich ma być rozliczany. Na końcu ktoś kto dawał kontrakt trenerowi też może beknac, ale to na końcu gdy postanowią, że był to błąd.

Sorry, ale wy żadnej logiki nie przyjmujecie w swoich ocenach i ciągle zwalacie na coś innego. Każdy ma swoje za uszami bo w końcu nie od dzisiaj jest jak jest i klub jest tam gdzie jest, ale nie jest to karta do wyciągnięcia w każdej sytuacji i na obronę każdego. Skończcie tą obronę, ci ludzie pracują jak każdy i są oceniani za pracę w warunkach na które się zgodzili. Nikt nikomu nie podkłada nóg. Przynajmniej ostatnio nie jest to jakieś mocno widoczne. Czy Ferguson dałby sobie wcisnąć byle kogo jeśli nie miałby zaufania do kogoś lub sam by nie potwierdził iż ma to sens? Nikt nie oczekuje zmian w jeden sezon, ale jeśli ktoś wydaje tak głupio pieniądze to nie ma żadnej obrony z jakikolwiek strony. Tak jak budowanie przyszłości to nie opieranie składu na starszych graczach czy oczekiwanie rozwoju gry wystawiając ludzi którzy mają problemy z podstawami piłki nożnej. To są proste sprawy logiczne.
» 13 lutego 2024, 14:28 #452
Pyra: Manchester City od 16 kwietnia 2022 przegrał u siebie tylko raz we wszystkich rozgrywkach.
Prawie 2 lata z jedną porażką u siebie.

Tu rozum z sercem walczy bardzo mocno, przy odrobinie szczęścia w obronie + kontry Rasha, Garnacho i Hojlunda może uda się ich ukąsić.

Przynajmniej nie będziemy wychodzić do tego spotkania z presją, przez ten czas City goliło Real, Liverpool czy inne topowe ekipy u siebie więc porażka nie będzie niczym dziwnym. Wychodzimy na boisko walczyć na maxa a co z tego wyjdzie to sprawa drugorzędna. Ten mecz nie przesądzi o top4, trzeba wygrywać wszystko z dołem tabeli a o top4 będę spokojny.
» 13 lutego 2024, 10:43 #451
Leh: Ja jednak myślę inaczej. Podejście "nic nie tracimy, najwyżej przegramy" nigdzie nas nie zaprowadzi. Jesteśmy słabsi, City nas zdominuje, ale musimy tam iść po zwycięstwo.

Wciąż uważam, że ten projekt załamał się na Anfield. Patrząc na statystyki: 20 meczów przed Anfield - 15 zwycięstw, 1 porażka. 20 meczów po Anfield - 11 zwycięstw, 4 porażki. Nigdy nie dźwignęliśmy się po tym blamażu.

I kolejnym krokiem Erika i tej ekipy musi być wielkie wyjazdowe zwycięstwo. A większego, niż Etihad, obecnie nie ma.
» 13 lutego 2024, 11:31 #450
Pyra: Ale ty możesz sobie pisać, że jedziemy tam po zwycięstwo, ja też mogę to pisać.
Rzeczywistość jest jednak taka, że City u siebie to obecnie odpowiednik United z lat 2006-09 gdzie każdy przyjeżdżał, dostawał oklep i do domu.
Jedziemy powalczyć wiadomo ale za dużo się nie spodziewajmy. Musimy mieć wiele szczęścia w tym meczu, żeby wygrać.
» 13 lutego 2024, 11:52 #449
Leh: Pyra - wiadomo, że każdy z nas może mieć inne zdanie. Natomiast od tego zaczyna się pogoń za lepszym rywalem - musisz nauczyć się odbierac mu punkty. Choćby to miał być mecz jak na Anfield w tym roku, czyli całkowite oddanie pola, głęboka defensywa i jedna/ dwie sytuacje na mecz. Dziś Hojlund by taką sytuację już wykorzystał. I celem Erika musi być zwycięstwo na Etihad. Ta ekipa mega potrzebuje takiego zwycięstwa, z wielkim rywalem na wyjeździe. Więc wiem, że będzie ciężko, ale Erik musi przechytrzyć Guardiolę, a piłkarze muszą wyszarpać to zwycięstwo.
» 13 lutego 2024, 12:00 #448
Pady: Też tak uważam że projekt się załamał po Anfield, szkoda że Hojlund nie wcisnął bramki wygrana tam mogła by tą druzyne na nowo zbudować, teraz wrócili piłkarze wróciło szczęście, potrzeba nam dużego zwycięstwa na wyjeździe, mimo wszystko wątpię że się to uda na Etihad w tym momencie, mamy słaby mental jak zaczyna drużyna nas cisnąć i dochodzi do tego atmosfera zawsze ktoś pęka i tracimy mecz.
» 13 lutego 2024, 12:04 #447
Pyra: Oczywiście, że celem w każdym spotkaniu jest zwycięstwo, ja tylko podchodzę do tego meczu na chłodno bo City jest obecnie dominatorem, szczególnie u siebie.
Można przygotować najlepszą taktykę, grać dobrze 90min a i tak przegrać.
» 13 lutego 2024, 12:13 #446
Leh: Pyra - ja uważam, że można przygotować słabą taktykę i wygrać :-) To jest kwestia maksymalnego zaangażowania, pełnej koncentracji od pierwszej do ostatniej sekundy, szczęścia, pewnie meczu życia bramkarza. Tak się wygrywa takie mecze i mi nie zależy na porywającej grze - za to cholernie mi zależy na wygranej na Etihad.
Tylko tak jak napisał Pady - nam brakuje do tego mentalu. Ale może się mentalnie obudzimy?
» 13 lutego 2024, 12:23 #445
sztejner: Scott McTominay last 3 PL seasons
86 games
6 goals

Scott McTominay so far 2023/2024
21 games
7 goals
» 13 lutego 2024, 09:12 #444
kamilpe: Warto dodać, zd w tym sezonie McT rozegrał tylko 1203 minut a to niespełna 14 meczy w pełnym wymiarze czasowym
» 13 lutego 2024, 09:24 #443
sztejner: W sumie aż tak tego nie prześwietliłem :P
» 13 lutego 2024, 09:26 #442
atotrikos: Co byłoby gdyby nie kontuzje, pozaboiskowe sytuację i foszki?
Moim zdaniem byłoby bardzo ciekawie no ale:

McTominay - 7
Garnacho - 5
Hojlund - 5

Nkietah - 5
Martinelli - 5
Odeegard - 4
Havertz - 4

Jedni mają farta i bez formie a drudzy sezon na mistrza XD

Gdzie Bruno? Rashford? Oni cały czas biją minuty, gdzie Antony? No kręci się jak...
Na prawdę to jesteśmy blisko "jednej z lepszych ekip" pół sezonu grając kaszanę
» 13 lutego 2024, 09:35 #441
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 09:43

Na prawdę to jesteśmy blisko "jednej z lepszych ekip" pół sezonu grając kaszanę

Ja ogólnie też jestem optymistą,ale nie - nie jesteśmy blisko,chociaż wciąż uważam że z Erikiem idziemy w dobrą stronę - z czym większość i tak się nie zgodzi

Są 3 drużyny bijące się o mistrza,posiadających trenerów dłużej niż 4 lata,no i mamy resztę stawki zmieniających trenerów co 2/3 lata - United Chelsea Tottenham które zadowolą się walką o Top4 czy dojściem do finału Carabao czy FA
» 13 lutego 2024, 09:39 #440
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 09:55

>Gdzie Bruno? Rashford? Oni cały czas biją minuty, gdzie Antony? No kręci się jak...

Rashford też ma 5 bramek w EPL.

Saka np. ma 10 bramek, Trossard 6, ale chyba nie pasowała by wtedy narracja "jesteśmy blisko".
» 13 lutego 2024, 09:51 #439
atotrikos: Wiem jayjay2 i to okropny wynik a napisałem gdzie Bruno i Rashford bo to powinni być liderzy którzy przyzwyczaili do lepszych statystyk.
» 13 lutego 2024, 09:54 #438
DoktorFootballu: Odpowiedź czy jesteśmy "blisko" Arsenalu jest przedstawiona w tabeli w dorobku punktowy obu ekip. Różnica 11 punktów po 24 kolejkach to raczej nie jest "blisko" . W dodatku podajesz najlepszych naszych strzelców a 2 najlepszych Arsenalu (Saka, Trossard) pomijasz. Bilans bramkowy Arsenalu +32, a nasz zero to też według mnie nie jest "blisko".
» 13 lutego 2024, 12:38 #437
atotrikos: Tak potencjalnie może wyglądać lato:

- Jeremie Frimpong
- Frenkie De Jong
- Michael Olise
- Matthijs de Ligt/Todibo
» 13 lutego 2024, 08:39 #436
Frosty: Super by bylo. Szkoda że Olise kontuzjo-genny jak na razie. FDJ super, Todibo też, Dołożyłbym Inacio
» 13 lutego 2024, 08:56 #435
Pyra: Frimpong na prawe skrzydło rozumiem
» 13 lutego 2024, 08:59 #434
kamilpe: FDJ nie przejdzie. Lepiej skupić się na Onanie albo Nevesie niż całe okienko żyć marzeniami o Frankiego. Z dwójki de Ligt/Todibo lepsza opcja to Inacio lub Silva.
@Frosty piłkarz może być podatny na kontuzje a nie kontuzjogenny.
» 13 lutego 2024, 09:03 #433
atotrikos: Ja bym brał De Ligt i FDJ oraz napastnika, skrzydła dadzą radę, chyba że któryś odejdzie a odejdzie - Sancho, i za kasę z jego transferu wybrałbym młodego napastnika/skrzydłowego - Rony Bardghij z Koppenhagi.
» 13 lutego 2024, 09:10 #432
tygrys26: Nie wiadomo czy odejdzie tak naprawdę.
» 13 lutego 2024, 09:15 #431
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.02.2024 09:22

Sancho ??
lepiej żeby odszedł
Ja wiem że Sancho i Hojlund to dwie inne pozycje,ale jeden to "no name z Atalanty" - 29 meczów 11 goli 2 asysty,a drugi "Złote dziecko Anglii" - 82 mecze 12 goli 6 asyst (moim zdaniem nie wypał transferowy,gdzie nie widzę dania mu kolejnej szansy)
» 13 lutego 2024, 09:20 #430
atotrikos: Tzn tak, jeżeli nie sprzedadzą Sancho, zwolnią ten Haga, wezmą jakiegoś Pottera koleżkę i będzie odrestaurowanie tego kasztana i klubu pod Potterem, ja wysiadam. Nie, że nie będę kibicem ale już przestanę się podkręcać gdy zauważe takie kolesiostwo.
Erik ten Hag nie jest idealny ale jest gościem zewnątrz, nie jest Anglikiem, kolega kolegi dyrektora z tego samego hrabstwa. Ściąga wg kogoś tam szorty ale dla mnie buduje fajną drużynę i jeśli Sancho będzie kością niezgody to dramat.
» 13 lutego 2024, 09:21 #429
Leh: Ato - mam tak samo. Jeśli poleci Erik i wróci Sancho to ja się wypisuję. To by było ostateczne zaprzeczenie tego, czym był i chciałbym żeby był nadal ten klub.
» 13 lutego 2024, 09:46 #428
tygrys26: Znaczy dla mnie to też lepsze jak odejdzie Samcho.
Mialem raczej na myśli, czy ktoś się znajdzie na niego chętny
» 13 lutego 2024, 12:01 #427
Batigol222: Że też przed tą kolejką pozbyłem się w FPL Palmera, a nie bezużytecznego Kudusa...
» 12 lutego 2024, 23:06 #426
kamilpe: Dziwna bardzo decyzja. WHU mecz z Arsenalem więc było to do przewidzenia, że Kudus będzie miał trudności z zdobyciem punktów a Palmer w PL strzela jak i asystuje na zawołanie (14 G/A przed meczem z CP). Do tego forma CP pozostawia ostatnio wiele do życzenia.
» 12 lutego 2024, 23:18 #425
Batigol222: Owszem. Teraz widzę, że Kudus bez Paquety po prostu będzie miał bardzo mało okazji. I spodziewałem się, że ta nisko ustawiona defensywa CP jednak będzie dla Palmera trudniejszym wyzwaniem, a finalnie okazało się, że zaliczył 2 asysty po kontrach.
» 12 lutego 2024, 23:43 #424
kamilpe: Sergio Reguilon o swoim zakończonym wypożyczeniu w United:

,,Wiedziałem, że to wypożyczenie na 6 miesięcy, walczyłem za ten klub przez cały ten okres. Jak to mawiają ludzie "raz czerwony, na zawsze czerwony". Otrzymałem mnóstwo wsparcia i miłości od fanów." / @awe z facebooka to mam
» 12 lutego 2024, 22:12 #423
DjTED: Jakoś dziwnie, że się go pozbyliśmy. Nie grał, źle, a na lewej zawsze u nas bieda
» 12 lutego 2024, 23:16 #422
kamilpe: Trzeba wyciągnąć z Boro Kerkeza i niech się ogrywa. Ogromny talent.
» 12 lutego 2024, 23:35 #421
Pady: Lepszy od Lindelofa na lewej no ale trudno, Erik myślał że nie zostało dużo meczy do końca sezonu, Shaw się wykurował i dogra sezon.
» 13 lutego 2024, 06:11 #420