Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Antony do odwołania nie wróci do treningów z Manchesterem United

» 10 września 2023, 18:02 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w niedzielę wydał kolejny komunikat w sprawie Antony’ego. Brazylijczyk w poniedziałek miał stawić się w centrum treningowym w Carrington, lecz powrót 23-latka do zajęć zostanie opóźniony.
Antony do odwołania nie wróci do treningów z Manchesterem United
» Antony w poniedziałek nie wznowi treningów z Manchesterem United | Fot. Press Focus
Antony został oskarżony przez trzy kobiety o stosowanie przemocy. Brazylijczyk udzielił wywiadu telewizyjnego, w którym zaprzecza tym doniesieniom. Postępowanie dotyczące zawodnika Manchesteru United prowadzi policja w Brazylii i Wielkiej Brytanii.

Manchester United początkowo miał nie wydawać kolejnych komunikatów do czasu wyjaśnienia sprawy przez policję, ale w niedzielę wydał krótkie oświadczenie i poinformował, że Brazylijczyk po weekendzie nie wznowi treningów z zespołem.

– Manchester United zdaje sobie sprawę z oskarżeń wobec Antony’ego – czytamy w komunikacie klubu z Old Trafford.

– Piłkarze, którzy nie brali udziału w meczach międzypaństwowych wracają do treningów w poniedziałek. Uzgodniliśmy z Antonym, że opóźni swój powrót do odwołania, aby odpowiedzieć na stawiane mu zarzuty.

– Jako klub potępiamy akty przemocy i molestowania. Wiemy jak duże znaczenie ma ochrona wszystkich zaangażowanych w tę sytuację i to jaki wpływ mają te oskarżenia na osoby, które doświadczyły przemocy – głosi komunikat.

Sky Sports informuje, że Antony nie został zawieszony w prawach pracownika Manchesteru United, a jest po prostu na płatnym urlopie.

Antony na początku tygodnia został wycofany ze zgrupowania reprezentacji Brazylii po tym jak oskarżenia wobec zawodnika zostały opublikowane w tamtejszych mediach.


TAGI


« Poprzedni news
Erik ten Hag zaskoczony reakcją Jadona Sancho
Następny news »
Erik ten Hag zaplanował rozmowę w cztery oczy z Jadonem Sancho

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (417)


Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 19:16

Widziałem ten zapis rozmowy Antonego z Ingrid - laska ma coś z głową. "Kochanie, nie zabierzemy nic z tego świata!", "czeka cię wiele błogosławieństw, nie tylko materialnych, ale też spirytualnych"; no i robiła screeny rozmów.

Dla mnie to jakieś dziwadło, śmierdzi stalkerką na kilometr.
» 12 września 2023, 19:16 #388
atotrikos: Nienawidzę wychodzić, nienawidzę imprezować, nienawidzę clubbingu, chodzenia po klubach nocnych. Chcę po prostu grać w piłkę nożną i spędzać czas z moją rodziną – powiedział Endrick w wywiadzie dla brazylijskiej telewizji “TNT Sports”.

Ale jak to? Tak można?
» 12 września 2023, 15:57 #387
JahKowalski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.09.2023 17:21

Może od razu celibat? XD
» 13 września 2023, 17:20 #386
atotrikos: Chelsea’s new signing Romeo Lavia is expected to be out for at least 6 weeks after initial tests on his injury.

Tam też klawo. Ja tam uważam, że jesteśmy na dobrej drodze i w następnych spotkaniach bierzemy komplet punktów.
» 12 września 2023, 15:23 #385
Devil88: I po co było grenwooda wypożyczać? nasz klub robi się pośmiewiskiem z tych sytuacji jakie się dzieją w ostatnim czasie.
» 12 września 2023, 15:21 #384
IntruZ9: Przestancie się już mazać i pisać ciągle to samo! Widocznie mieli jakiś powód....


Ale nieeeee,wchodzi kibic który wspiera i nazywa swój klub pośmiewiskiem
» 12 września 2023, 15:28 #383
atotrikos: No Jezu, tutaj miałby ryć lgbciarzy i pod lupą non stop.
Tam niby też będzie pod lupą ale kibice śpiewają, mówią że nigdy takiego gracza o takim kalibrze nie mieli więc idealne warunki do odbudowy. A co potem? Kto wie.
» 12 września 2023, 15:34 #382
Cwr91: Przecież mason itak by nie wjechał od buta do składu po takiej przerwie
» 12 września 2023, 16:08 #381
karik: Kurczę, ładne bagienko się zrobiło i w United, i w kadrze. Mam nadzieję, że się wszystko wyklaruje w miarę szybko, bo aż się odechciewa czytać tych newsów ostatnio :D
» 12 września 2023, 15:17 #380
szymek1193: W tym klubie nadal nie ma zawodników którzy by udźwigneli grę każdy się kopie po czole
» 12 września 2023, 15:10 #379
sztejner: Zawsze możesz się zgłosić na ochotnika
» 12 września 2023, 15:19 #378
szymek1193: Kiedyś może tak teraz nie
» 12 września 2023, 15:47 #377
pbskarpy: Rok temu mało traciliśmy i mało strzelaliśmy. Teraz będziemy więcej strzelali i więcej tracili.
» 12 września 2023, 14:28 #376
sztejner: Rok temu mało strzelaliśmy i dużo traciliśmy - owszem rzadko,ale jak ktoś już z nami zaczął strzelanie to nie kończyło się raczej na 1 golu
» 12 września 2023, 14:49 #375
Pady: Małoo po 0:7,3:6 czy 0:4 w lidze a Sevilla też z nami pojechała 5 nam wcisnęła w dwu meczu.
» 12 września 2023, 15:29 #374
brazylianwisnia: Mimo to czystych kont nie brakowało.
» 12 września 2023, 18:23 #373
Seba0619: Swoją drogą idealny moment wybrał Sancho na wylanie swoich żali xd Teraz, przy nieobecności Antonyego byłby pierwszym wyborem i miałby okazję coś udowodnić na boisku a tak, spadł nawet za Pellistriego
» 12 września 2023, 14:19 #372
Furio: Będzie miał więcej czasu grać w Call Of Duty i żalić się w mediach społecznościowych. Szkoda, że tyle na niego wydali, jeszcze bardziej przeraża tygodniówka i tak będą się męczyć z niesprzedawalnym niewypałem być może do końca kontraktu.
» 12 września 2023, 14:25 #371
vieeeri: Furio

Wg mnie są dwie opcje - jeśli lubi hajs to pójdzie do Arabii, tam się polansuje z Neymarem, w wolnych chwilach pogra w lidze. Jeśli wybierze sport to zejdzie z tygodniówki i odejdzie do innej drużyny :)
» 12 września 2023, 14:40 #370
atotrikos: Jakby miał wybrać sport to kontrakt u nas ma bajka, tylko grać ale widać czego chce:

Nic nie robić, nie mieć zmartwień, chłodne piwko w cieniu pić.
» 12 września 2023, 15:09 #369
Diabelred: Widze w komentarzach pretensje do klubu czy jakies wyzwiska typu klub mem(w przeszlosci regularnie widzialem tego typu okreslania na nas ze strony kibicow Arsenalu i LFC, ale w zyciu bym sie nie spodziewal, ze zobacze je nawet tutaj podobno od kibicow MU...) jak postapil w sprawie Masona i Antonego, wiec sie do tego odniose.

Bedac zwyklym kibicem, ktory nie ma zadnego wplywu na to co sie dzieje wewnatrz klubu latwo tak pisac zza ekranu kompa czy telefonu o glupim ruchu, glupich decyzjach w sprawie Greenwooda czy teraz Antonego.

Dzialania klubu zarowno w przypadku Greenwooda jak i teraz Antonego z pewnoscia byly dobrze przemyslane. Dziwi mnie fakt, ze az tak wiele osob albo nie ma swiadomosci albo zapomina, ze klub w takich sprawach musi sie konsultowac ze sponsorami. Jestesmy w top 3 najbardziej znanych klubow swiata. Mamy ogromna baze kibicow na calym swiecie. Sponsorzy dzieki temu placa nam gruba kase za reklame swoich marek. Jednak nie ma nic za darmo. Firmy te co oczywiste dbaja o swoj PR. Czy gdyby klub nic nie zrobil w sprawie Masona i teraz Antonego ten PR by tym firmom poprawil? Wrecz przeciwnie. Czy nam sie to podoba, czy nie klub jesli nadal chce zarabiac tak duza kase, musi liczyc sie ze zdaniem sponsorow. Jakie podejscie maja firmy do takich spraw jak ta z Greenwoodem dobrze bylo widac w przypadku Nike, ktore niemal od razu zerwalo wspolprace z Masonem jak tylko wyplynela ta sprawa. Jestem przekonany, ze gdyby tylko od klubu zalezalo to przywrocenie Anglika do skladu, to by do tego doszlo. Niestety tak dziala ten swiat, ze nasz klub jesli chce dobrze zarabiac na kontraktach, to musi sie liczyc ze zdaniem sponsorow. Wlasnie glupia, nieprzemyslana decyzja klubu byloby, gdyby olali zdanie sponsorow ryzykujac zerwania omow z powodu jednego czy drugiego grajka.

Widze zarzuty, ze klub patrzy na tabelke/i. No tak wiadomo, ze nie musialby, tylko pozniej niech jeden z drugim nie placze, ze nie bedzie pieniazkow na transfery i tygodniowki...

Kolejny zarzut, to jakies gratulacje, ze madre Getafe, moglo dac szanse na powrot do gry Greenwoodowi, a glupie United nie mialo jaj. Powaznie porownujecie nas z Getafe? Z calym szacunkiem do hiszpanskiego klubu, ale w porownaniu z naszym klubem w swiecie pilki Getafe niewiele znaczy, co ma tez przelozenie w tym ile zarabiaja na kontraktach. Wiele osob tzw. kanapowych kibicow kibicujacych druzynom z poza ligi hiszpanskiej, pewnie nawet nie wie, ze taki klub w ogole istnieje. Czy ktos z was potrafilby bez patrzenia w wikipedie przed przyjsciem tam Greenwooda wymienic 1-2 pilkarzy grajacych w podstawie Getafe? No wiec wlasnie... W Getafe po zrobienieniu bilansu zyskow i strat widocznie uznali, ze wiecej na tym wypozyczeniu zyskaja niz straca i tyle.

Mozna zarzucic wiele klubowi w ostatnich latach(chocby w sprawie szastania kasa na wielkie tygodniowki), ale akurat w przypadku Greenwooda postapil bardzo racjonalnie i przemyslanie. Zaden pilkarz nie moze byc wazniejszy niz klub i warto o tym pamietac.
» 12 września 2023, 14:06 #368
Biniek: Ta część o sponsorach to tylko potwierdzenie czegoś, o czym już od dawna wiemy- Manchester United to dzisiaj komercyjny klub,bardziej dbający o sponsorów, niż kibiców.
Argument, że nie byłoby na transfery, też z bani, bo jeśli byłyby wyniki sportowe, to i rozmowy ze sponsorami wyglądałyby inaczej.

Przytyki do Getafe, że to mały klub,też słabe. Co z tego, że mały? My jesteśmy wielkim klubem i u nas Mason by... no właśnie, co?
Trzeba było go wypożyczyć już w zeszłym sezonie, a na ten włączyć do składu i po sprawie. Dziś mielibyśmy świetnego piłkarza w naszych szeregach, a tak jedynie niesmak, impotencja przed bramką rywala i 2 porażki w dwóch pierwszych meczach.
Na koniec: żaden piłkarz nie może być ważniejszy niż klub. Żaden sponsor, nie może być ważniejszy, niż klub.
Dziś gołym okiem widać, jak klub stracił na sprawie Greenwooda.
Skoro wg. ciebie klub działał tak przemyślanie i racjonalnie, to ja chętnie poczytam, jakie wg. ciebie są z tego korzyści dla klubu.
» 12 września 2023, 14:18 #367
Ariell: Bo to jest klub mem. W kilka miesięcy pozbył się 3 prawoskrzydłowych.

"Sponsorzy dzieki temu placa nam gruba kase za reklame swoich marek"

LvG dobrze powiedział, że to klub komercyjny, a nie sportowy. Pierdnięcie sponsorów ważniejsze niż cele sportowe, paradne. Zresztą ten domniemany exodus fanów po przywróceniu Greena to jakieś brednie, które powtarzają tylko zblazowane dziennikarki opcji wiadomej. Pamięć tłumu jest krótka - Green by trochę postrzelał, trochę pobiegał i po miesiącu nikt by nie pamiętał o sprawie; jeszcze by go lajkowali na IG.
» 12 września 2023, 14:20 #366
PastaDoCiasta: Tak, LvG najpierw płakał, że to klub komercyjny, a potem płakał że United nie dali mu pierdyliona funtów na sprowadzenie Neymara, Lewandowskiego i Messiego w jedno okno
» 12 września 2023, 14:26 #365
Piwal: Z Greenwoodem też się zgadzam. To nie był jego pierwszy wybryk, dowody były niezbite a to że nie dostał wyroku to tylko i wyłącznie zasługa prawników i dziewczyny która nadal chciała być WAG nawet kosztem swojego życia prywatnego i złego traktowania przez partnera. Samo odsunięcie Greenwooda mogło miec znacznie szerszy kontekst niż tylko oczyczenie z zarzutów. Szopka z dzieckiem i ustatkowaniem sie Masona moze byc jedynie na pokaz i w klubie z pewnościa lepiej wiedzą wiecej na ten temat. Pisałem o tym ostatnio ale chetnie napisze jeszcze raz o przemyslanych działaniach klubu.
1. Wszyscy doskonale wiemy jak cała sprawa odbiła się na psychice zawodnika i z jaką nagonką się spotkał. A co jeśli nagrań jest więcej i np. za rok ktoś jakieś wygrzebie i znow puści w świat? Jesteśmy gotowi na kolejną obrone zawodnika i odbudowywanie jego psychiki ?
2. A co jeśli Mason był badany przez psychologów którzy stwierdzili że on nie wyzbył się złych nawyków i jego zachowanie wskazuje że problem przemocy domowej może powrócić za pare lat? Dalej bedziemy go bronic i udawac ze nic sie nie dzieje ? Jak bedzie sie wówczas tłumaczył klub po tym jak dali mu drugą szanse ?
3. Należy sobie odpowiedziec co możemy stracić a co zyskać. Stracić wizerunek, sponsorów, kase, fanów a zyskać? zawodnika który rok temu wykazywał potencjał a teraz jest pod znakiem zapytania ? Mało mamy talentów w akademii by poszukać drugiego i bardziej ułożonego Greenwooda ? Chłopak miał swoją szansę , dostał żółtą kartkę za wybryki na kadrze i sie nie ogarnął tylko poprawił wybrykami w domu. Klub dał mu wszystko, on nie odpłacił sie niczym, pogonic bez sentymentów i zapomnieć go gościu.
» 12 września 2023, 14:28 #364
Biniek: Pisał:"Mało mamy talentów w akademii by poszukać drugiego i bardziej ułożonego Greenwooda."
No to ilu z tych utalentowanych piłkarzy, tak licznie oblegających nasza akademię, prze ilo się do poważnej piłki w ciągu ostatnich 10 lat?
"1. Wszyscy doskonale wiemy jak cała sprawa odbiła się na psychice zawodnika i z jaką nagonką się spotkał." Wiemy?
Kwestie typu: a co jeśli... kompletnie nie są warte komentowania.
» 12 września 2023, 14:31 #363
Piwal: Tu nie chodzi o to ilu sie przebiło a ilu dostało szanse, my bardzo wolno wprowadzamy młodzież do pierwszego zespołu. Ile czasu musiał czekać Garnacho ? Myslisz ze nie mamy w akademii nikogo kto wniósłby troche polotu i szybkosci do naszej gry ?
Równie dobrze Twój komentarz można włożyć między bajki:
"mielibyśmy świetnego piłkarza w naszych szeregach" to jest komentarz z tej samej kategorii co " a co jeśli..." czyli gdybanie.
"Dziś gołym okiem widać, jak klub stracił na sprawie Greenwooda." widać ? a z której strony patrzeć ?
» 12 września 2023, 16:19 #362
Biniek: Z czysto sportowej Pisał. To po pierwsze i jedyne, liczące się.
» 12 września 2023, 18:16 #361
Furio: Mnie zastanawia dlaczego klub nie potrafi zabezpieczyć się na taką okazję. Gość naraża klub na straty wizerunkowe i sportowo też tracą, tymczasem oni go zawieszają, ale wypłacają regularnie wynagrodzenie. Przecież zamrożenie płac to powinno być absolutne minimum, nie wspominając o możliwym zerwaniu kontraktu bez wypłacania odszkodowania.

A niech jeszcze wyjdzie, że on jest winny. 100 baniek poszło się je*ać. Genialny transfer Ten Haga, do tego typ zaczyna robić syf publicznie krytykując Sancho. Nawet jeśli sam się z nim zgadzam i uważam go za najgorszy transfer od czasów odejścia Fergusona, a być może najgorszy w historii klubu, to nie tak powinno się załatwiać takie sprawy. Sancho wydaje się już być skreślony i teraz weź tu graj tym co zostało.
» 12 września 2023, 13:41 #360
Pyra: Jak to sobie wyobrażasz?
Każdego nowego pracownika mają traktować jako potencjonalnego zwyrola?
Sprawa jest prosta i tak jak w wypadku CRa można rozwiązać kontrakt za ewidentne naruszenie współpracy a tu masz oskarżenia nie do potwierdzenia bez procesu.
Zresztą sprawa Masona pokazała, że bez wyroku też można człowieka zniszczyć a taki Partey sobie gra w najlepsze.
» 12 września 2023, 13:49 #359
Rashy10: Kolega chyba zamiast domniemania niewinności wolałby praktykować dla każdego domniemanie winności...
» 12 września 2023, 14:02 #358
Furio: Zanim on ujawni, że jest niewinny, to ten sezon dobiegnie końca, a sprawa może jeszcze trwać.

Czy każdego traktować jak potencjalnego gwałciciela? A dlaczego nie? Prawo każdego kraju tak działa, że jak zrobisz coś złego, to spotka cię za to kara. Jedziesz po pijaku to stracisz prawko itd. Więc może to dla was nowość, ale sami jesteście na potencjalnej liście i tylko od was zależy czy kiedykolwiek będzie trzeba egzekwować prawo.

A co do Antonego mi nie chodzi o to, że oni już mają zerwać z nim kontrakt, ale płacenie wynagrodzenia powinno być zawieszone do momentu wyjaśnienia sprawy. Klub już na tym traci sportowo i wizerunkowo.
» 12 września 2023, 14:11 #357
Piwal: Przede wszystkim klub nie powinien ulegać presji w sprawie Antonego przez to jak postapili z Greenwoodem. Te sprawy są zupełnie rózne.

Z Masonem w roli głównej krązyły nagrania po całych wyspach a sam piłkarz wiedział że zawinił dlatego milczał i czekał na obrót spraw. Na jego szczęscie Panna stanęła po jego stronie i pomogła mu oczyścić się z zarzutów jednak plama na wizerunku pozostała i jest nie do zmycia.

W przypadku Antonego nikt nie przedstawił żadnych niezbitych dowodów i jest jedynie słowo kobiet które chcą się wybić do słowa naiwnego Antonego który nie bardzo ma jak się bronić. Wiadomo że w tych czasach słowo kobiety waży dwa razy więcej dlatego na piłkarza jest nagonka, uważam jednak że w jego przypadku klub powinien wziąć stronę zawodnika i do czasu przedstawienia niezbitych dowodów stać za nim murem i nie odsuwać go od składu. Tak jak w przypadku Greenwooda odsunięcie go od składu było rozsądne tak tutaj wydaje mi sie ze odsunęli Antonego zbyt szybko.
» 12 września 2023, 14:13 #356
DevoMartinez: Furio: Czyli jak Cię ktoś pomówi i jestes podejrzanym to nie powinnieneś dostawać wypłaty w robocie w czasie ustaania stanu faktycznego bo narażasz firme na straty wizerunkowe? Nooo ok.
» 12 września 2023, 14:32 #355
kckMU: "100 baniek poszło się je*ać."

Ale mi nowość w tym klubie.
» 12 września 2023, 14:44 #354
JaknieOletoKto: Weźcie się ogarnijcie tam na dole. Inne kluby nam świnie podrzucająâ€Śmój Boże! A może niech piłkarze zaczną myśleć rozumem a nie pałą i nie zadają się z jakimiś psychicznymi laskami?
» 12 września 2023, 13:07 #353
fiszbin: Jednego nie rozumiem. Czemu goście zarabiający mega kasę, jeśli kręci ich jakieś Bdsm, poprostu nie zapłacą profesjonalistkom. Raz że zrobią co chcą, to nikt się o tym nie dowie...
» 12 września 2023, 12:59 #352
DevoMartinez: Generalizować nie można ale wielu sportowców to nie są jacyś super inteligentni i ogarnięci bardziej od tego Janusza ludzie ;)
» 12 września 2023, 13:07 #351
sztejner: MUFC could release Anthony Martial if his stagnation continues [@samuelluckhurst]
» 12 września 2023, 12:28 #350
majk: Nie ma szans na nowy kontrakt dla Martiala, choćby i ponad 10 bramek w samej lidze wykręcił.
» 12 września 2023, 12:29 #349
sztejner: ale tu nie ma nic o kontrakcie dla niego
» 12 września 2023, 12:32 #348
majk: to o czym mowa?
» 12 września 2023, 12:38 #347
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 12:42

Majk - release czyli uwolnić a więc rozwiązać kontrakt (za porozumieniem stron albo spłacając pilkarza albo co tam mądre głowy z klubu planują).
Edit:
Dobra już odpowiedziane mozna skasować.
» 12 września 2023, 12:41 #346
majk: Czyli klub nie zamierza zaoferować nowego kontraktu dla Martiala, który się kończy?
» 12 września 2023, 12:42 #345
sztejner: NIE,nie zamierza
» 12 września 2023, 12:44 #344
Rashy10: Czyli klub rozważa rozwiązanie aktualnie trwającego kontraktu i pogonienie tego lesera. Albo za porozumieniem stron, albo wypłacą mu odszkodowanie, albo być może mają jakiś zapis w umowie, który im to umożliwi bez konsekwencji.
» 12 września 2023, 13:00 #343
sztejner: Nie wiem na ile Luckhurst jest wiarygodny....
ale fakt faktem,że nie ma żadnej różnicy czy Martial jest w szpitalu czy na murawie
» 12 września 2023, 13:07 #342
majk: Z takimi brakami kadrowymi w ataku klub będzie rozwiązywał kontrakt zawodnika, któremu i tak kontrakt się kończy po zakończeniu obecnego sezonu? Jeśli samuel luckhurst takie farmazony opowiada, to raczej nie jest to zbyt rzetelne źródło.
» 12 września 2023, 13:16 #341
sztejner: Rashford,Garnacho,Amad,Pellistri,Hojlund - bardzo wąsko to wygląda
ale jakby w ciągu miesiąca wrócił Antony,a w styczniu Greenwood to z automatu pozbyłbym się Martiala i Sancho w zimę i to bez żadnego żalu
Z nimi w składzie gramy w 10
» 12 września 2023, 13:28 #340
majk: No to już spory optymizm. Raczej Martial przesiedzi to do końca kontraktu.
» 12 września 2023, 13:52 #339
DevoMartinez: Cóż zrobiło się głupi ruch z Greenwoodem to tak przewidywałem, że posypią się kolejne "rewelacje" w stronę innych zawodników. Skoro same oskarżenia wystarczają żeby gość stracił miejsce w zespole i nie mógł grać przez rok to można przyszantazować nawet za kulisowo żeby np taki Rashford sypnął groszem na konto bo inaczej pójdzie pozew o 'zły dotyk' i molestowanie podczas robienia wspólnej fotki w szpitalu. Daliśmy precedens gdzie nieskazany zawodnik i wg wewnętrznego śledztwa klubu również bez winy zostaje odsunięty od gry jedynie przez presje społeczną wściekłego tłumu z widłami.
» 12 września 2023, 11:49 #338
Seszele: Dokładnie.
A teraz pytanie. Jaką mamy pewność, że inne kluby nie podrzucają nam przysłowiowej świni? Żyjemy w chorych czasach. Mamy multum teorii spiskowych, fałszywych oskarżeń, poprawność polityczną. Zupełnie bym się nie zdziwił, gdyby zarzucenie sieci na Antony'ego nie okazało się dziełem przypadku (inna sprawa, że się o tym nie dowiemy). Ktoś dostaje gruby hajs pod stołem, aby ponownie upublicznić aferę. AKURAT TERAZ, AKURAT DZIŚ. Przecież wszyscy wiedzą, że chociażby baba kłamała, to nic jej grozi. A co dopiero, gdy dostanie ładną sumkę.
» 12 września 2023, 12:04 #337
majk: Również tak myślę. Albo piłkarze z klubem będą dawać ''pod stołem'' pieniądze za to, żeby klubu i piłkarzy nie pomawiać, albo regularnie będziemy oglądać telenowele pod tytułem ''pobił, zgwałcił, zwyzywał'' i odsuwamy od składu kolejnych zawodników.
» 12 września 2023, 12:13 #336
Fenris: A ja się nie zgodzę.
1. Nie zrobiliśmy precedensu bo już wcześniej była chociażby sprawa Mendiego z City (mimo braku wyroku zawieszony i przetrzymany do końca kontraktu teraz ponoć ma pozywać City.)
2. Sprawa Greenwooda jest trochę inna ponieważ chlop bardzo dużo milczał plus związał się z tą dziewczyną na stałe i mają dziecko, a Antony chociażby (ale też Neymar) od razu zaprzeczył wszystkiemu odciął się od tych kobiet i publikuje dowody na swoją niewinność.
Greenwood w związku z tym że jest z tą kobietą musiał inaczej to ugryźć- szczerze to nawet podejrzewam ze sam chciał wypożyczenie: inaczej trzeba by było ogłosić ze laska kłamała albo na stadionie w czasie meczu jego rodzina musiałby wysłuchiwać ze Mason to gwalciciel). Chociaż sam klub mógł tutaj to zrobić o wiele lepiej.
3. Ja uważam że ten trend będzie upadał- coś jak panika z koronawirusem.
Pierwsza sprawa ludzie się burza klub chce być sprawiedliwszy niż wymiar sprawiedliwości.
Druga sprawa klub puszczą piłkarza żeby ogarnął swoje sprawy i wracał (mam nadzieje).
Trzecia sprawa pilkarz nawet się tym nie zajmuję wysyła adwokata tylko.
Czwarta sprawa - policja odmawia wszczęcia postępowania beż naprawdę twardych dowodów. Itd itd.
Każda kolejna taka sprawa która skonczy się uniewinnieniem piłkarza będzie tylko osłabiać wszelkie kolejne oskarżenia bo opinia publiczna będzie mieć to gdzieś (coś nowego się pojawi, z czym internetowi bohaterzy będą walczyc).
» 12 września 2023, 12:23 #335
majk: Oby było jak mówisz Fenris. Trzeba trzymać kciuki za to, żeby afera z Antonym okazała się farsą.
» 12 września 2023, 12:28 #334
DevoMartinez: Fenris: " Daliśmy precedens gdzie nieskazany zawodnik i wg wewnętrznego śledztwa klubu również bez winy zostaje odsunięty od gry"

Mówię o precedensie gdzie po wyjaśnieniu sprawy zawodnik nadal nie gra w klubie. A o tym, że w trakcie śledztwa zawodnicy są odsuwani to masz rację bo w Anglii to powszechne. Sprawa Sigurdsson czy Mendego. U nas w MU to poszło o krok za daleko imo.
I niestety moim zdaniem ten trend nie upadnie bo trwa już od wielu lat i nadal domniemanie niewinności nie wystarcza. Wpływ mediów, opinii publicznej jest tak duży, że klub boi się zaryzykować bojkotu i ew spadków wpływów.
» 12 września 2023, 12:46 #333
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 14:06

Delete..
» 12 września 2023, 14:05 #332
Ariell: Chciałbym zobaczyć w składzie McT - gorzej nie będzie
» 12 września 2023, 11:32 #331
PastaDoCiasta: Typowy syndrom kibica, pamiętam jak Rojo siedział na ławie z pół roku, wszedł na 20 minut w Carabao na jakichś kasztanów, zagrał nawet dobrze i nagle było że ooo Rojo taki dobry, powinien grać zamiast *tego co akurat jest bez formy*. W końcu zagra w lidze, będzie słaby jak barszcz, kibice przypomną sobie dlaczego siedział na ławie i znowu zapomną. Jakby Sancho posiedział z 3 miesiące to mogę się założyć że byłby tu wspominany ciepło
» 12 września 2023, 11:45 #330
Rashy10: Ja jestem ciekaw jakby MCT grał na 8 obok Casemiro, bo na 6 to tak średnio grał dotychczas, ale jak w reprezentacji gra ofensywniej to nieźle mu idzie i ma ciąg na bramkę, z resztą on zaczynał kiedyś karierę jako napastnik.
» 12 września 2023, 11:48 #329
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 11:58

@PastaDoCiasta, skończyłem po pierwszym zdaniu czytać ten twój wylew.

@Rashy MCT nie jest ŚPD. W Szkocji robi liczby, a skuteczność to jeden z naszych największych problemów. Mam wrażenie, ze EtH lubi być totalnie nieelastyczny, ma swój ranking ulubieńców i nie interesują go eksperymenty, a szkoda. Nie chciałbym oczywiście McT na pozycji Case, ale - tak jak mówisz - z czystej ciekawości zobaczyłbym go grającego wyżej, ofensywniej. No i lubię jego charakterek, ma też warunki do przestawiania cwaniaczków. Moim zdaniem McT nie zasługuje na aż tak totalne ignorowania i nieuwzględnianie go w wyborze składu, nawet z ławki.
» 12 września 2023, 11:57 #328
Leh: Ariell - myślę, że forma Scotta w reprezentacji powinna dać Erikowi do myślenia.

Ja bym chętnie zobaczył Scotta na 8, obok Eriksena i Bruno na prawym skrzydle. Wiem, wiem, nie jego pozycja, ale mając w polu karnym Hojlunda, za jego plecami McTominay'a, Casemiro, wchodzącego w pole karne Rashforda - aż prosi się na prawym skrzydle o kogoś, kto potrafi dośrodkować.
» 12 września 2023, 12:13 #327
mycka86: Fajnie, że gość strzela bramki, ale jak ktoś go przyciśnie to się gubi, podobnie jak Fred. Z nim w składzie przegralibyśmy walkę środek pola z Luton czy Burnley.

Pamiętam mecz Szkocja - Hiszpania. Strzelił 2 gole i został bohaterem, ale przegrywał dosłownie każdy pojedynek 1x1 w środku.
» 12 września 2023, 15:10 #326
Seszele: Takie pitolenie, że EtH nie stawia na młodych.
Po pierwsze, mówimy o Manchesterze United - jednym z najbardziej medialnych klubów na świecie, gdzie jest ogromna presja i parcie na wyniki. Tutaj nikt nie wybacza błędów, a menedżer jest już zwalniany przez kibiców (dewilpejdżowych) po jednej porażce. Nie wystawia młodego - źle, ale gdyby wystawił, a mecz byłby przegrany - spotkałby się z falą krytyki, że sobie eksperymentuje.
Po drugie, nie jest powiedziane, że aktualna młodzież nadaje się do gry na najwyższym szczeblu. Chcecie, aby EtH wystawiał młodzież, bo stawianie na wychowanków to fajna sprawa, ale nie wiecie ilu z nich rzeczywiście nadaje się do dorosłej piłki. Nie każdy to Alejandro Garnacho.
Po trzecie, Manchester City prawdopodobnie ma aktualnie lepszą akademię od Manchesteru United. Ilu z nich wielki Pep Guardiola wprowadził do drużyny? Czekam na wyliczankę, aby mnie uświadomić, bo jestem bardzo ciekawy ilu wychowanków miało udział w zdobyciu ostatniego trypletu.

Miłego dnia.
Pozdrawiam.
» 12 września 2023, 11:21 #325
Biniek: Lepiej wystawić młodego, niż ściągać jakiś Weghorstów, Regulionów, czy innych Amrabatów.

Wielki Pep nie stawia na młodzież, za to świetnie sobie radzi z budowaniem składu. U nas z roku na rok wydajemy coraz więcej pieniędzy i cały czas czytamy tylko o tym że trzeba sprzedać szrot i ściągnąć piłkarzy na te same pozycję od 10 lat.
» 12 września 2023, 11:40 #324
Pyra: U21 2022/23
United - City 1-6
City - United 6-0

City oprócz Palmera nie dała nikomu szansy w pierwszym zespole, gonią wychowanków po 5, 10, 15 a nawet 40M

United wprowadza do pierwszego zespołu Garnacho i Mainoo, sprzedaje resztę za grosze bo nikt więcej nie chce dać.

Kibice United oczekują stawiania na zawodników, którzy dostają regularne baty od City U21, co może pójść nie tak.

Gdybyśmy to my mieli akademię City to ETH wprowadziłby do pierwszego zespołu przynajmniej 5 zawodników.
» 12 września 2023, 11:40 #323
Rashy10: Eth pewnie by stawiał na młodych jakby pozycja klubu była stabilna, a tu wieczna przebudowa, drżenie o wynik i gigantyczna presja mediów i kibiców, to ani to nie jest na rękę trenerowi ryzykować młodziakami, ani samym młodzieżowcom, którzy mogą się sparzyć.
» 12 września 2023, 11:49 #322
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 11:54

Biniek - co to znaczy, że lepiej wystawić młodego? Czyim zdaniem? Twoim? Widocznie nie ma żadnego wychowanka na konkretną pozycję, który byłby lepszy od Weghorsta, Reguilona czy też Amrabata. Widocznie prezentują tak niski poziom, że po prostu trzeba wydawać kasę na wypożyczanie piłkarzy z zewnątrz. Podkreślam, mówimy o Manchesterze United. Tutaj nikt nie daje czasu na wprowadzanie wychowanków. Nikt nie ma cierpliwości. Nie po tylu latach posuchy. Gdyby zrezygnował z wypożyczeń, a wprowadził wychowanków (byle byli), to po passie porażek menedżer otrzymałby grzmoty, że nikogo nie sprowadził, skoro wychowanków mamy tak słabych. Nie dogodzisz, pomyśl logicznie. Jesteśmy zbyt medialnym klubem.

Guardiola może i radzi sobie z budowaniem składu, ale Guardiola prowadzi MC od 2016 roku. Uważasz, że to jest bez znaczenia? Dopiero w roku 2023 zdobył tryplet. EtH jest na OT rok drugi. To po pierwsze. A po drugie, Guardiola mając tak dobry skład śmiało mógł wprowadzać systematycznie np. co sezon 1-2 wychowanków. Nie robił tego, bo co? Poza tym mając co roku dobry skład i tak przeprowadził masę transferów w celu przebudowy. Zawsze są brakujące elementy układanki i Pep je co roku wymieniał. Ale nie polegało to na stawianiu na młodzież i dawaniu jej szansy, lecz na sprzedawaniu i kupowaniu. Więc nie posiłkuj się argumentami o dobrym składzie, z całym szacunkiem. Tym bardziej, że dobry skład pozwala na dawanie chociażby ogonów młodym chłopakom w sytuacji gdy ryzyko porażki jest niskie. W sytuacji gdy drużyna jest rozbita albo jej nie ma to ryzyko porażki jest wysokie.
» 12 września 2023, 11:52 #321
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 12:00

Wydać gdzie ci nasi młodzi trafiają. Te wielkie talenty Gomezy, Chongi, Blacketty, McNairy itd. Patrzymy chyba na naszych wychowanków przez pryzmat historii. Obecnie do składu przebili się na dobre jedynie Rashford, McTomminay i Greenwood i to ostatnie 10 lat. Także raz na pare lat trafia się zawodnik który spełnia wymogi gry w pierwszym składzie. Stąd wypożyczenia Weghorstów, Regullionów i innych Ambrabatów.
» 12 września 2023, 11:58 #320
Biniek: Seszele racja, nie ma czasu na wprowadzanie młodzieży w naszej sytuacji. Na eksperymenty typu Amrabat, czy Mount też nie, a mimo to idziemy właśnie w tym kierunku.
» 12 września 2023, 12:58 #319
awe: Z tym Mainoo o tez tak ostroznie bym sie obchodzil, jeszcze dwa miesiace temu prawie nikt o nim nie slyszal, dostal jakies minuty na tourne i wypadł z gry ilu takich bylo ? Na pewno sporo wiecej jak tych co sie przebili na stale, a tutaj sie o nim pisze czasami jak o wybawcy United.
» 12 września 2023, 14:19 #318
JackDav: W sklepie klubu i adidasa pojawiły się nowy set ubrań inspirowany 3 kompletem strojów. Wyglądają super, szkoda tylko, że diabeł na bluzach i spodniach jest naklejany a nie szyty lub z gumy tak jak logo adidasa. Nie mnie jednak świetny zestaw do wyjścia na miasto.
» 12 września 2023, 10:19 #317
Michal10: Tej bluzy, którą miał Hojlund na prezentacji, to chyba dalej nie ma.
» 12 września 2023, 10:24 #316
Rashy10: O to w końcu ta kolekcja lifestylowa co Garnacho i Kean mieli bluzę na filmiku z prezentacji strojów.
» 12 września 2023, 10:31 #315
JackDav: Pewnie co jakiś czas będą dodawać, wszystkiego na raz nie rzucą.
» 12 września 2023, 10:32 #314
Michal10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 10:36

Ale 500 zł za "lifestylową" koszulkę to przesada. Więcej niż za klubowe...
» 12 września 2023, 10:35 #313
JackDav: No niby tak, ale zobacz jak ona jest wykonana, świetny materiał i wszystko haftowane, jestem w stanie zrozumieć taką cenę.
» 12 września 2023, 10:37 #312
Bukaku: Ja zamówiłem już bluzę, kozacka jest. Dresy też wyglądają spoko ale te ściągacze na dole mi nie pasują
» 12 września 2023, 10:59 #311
dev13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 09:44

Gosc raz ze kosztowal mase kasy dwa narazie calkowicie zawodzi i jeszcze teraz problemy prawne odsuniety od reprezentacji Brazyli i United ;) Ciekawe czy jak dopinali transfer wiedzieli o tych jego klopotach czy partnerki dopiero po transferze sobie o tym przypomnialy albo ktos im doradzil ze mozna wyciagnac troche dla siebie. Ciekawe ;)
» 12 września 2023, 09:44 #310
jayjay2: Jedna z tych kobiet zgłosiła w maju 2022 sprawę na policję. EtH o wszystkim wiedział.
» 12 września 2023, 10:20 #309
sztejner: To musiały być bardzo słabe oskarżenia skoro mamy wrzesień 2023 i nadal mamy słowo vs słowo
» 12 września 2023, 10:31 #308
Cieniu: Możemy śmiało zaryzykować i dać na prawą rotacyjnie Amanda z Granacho, bądź Pelli. Gorzej nie będzie, a może chłopcy pokażą, że warto było w nich zainwestować.
» 12 września 2023, 08:34 #307
sztejner: Tymczasem Saw
"Hello Amanda,Let's play a game"
» 12 września 2023, 09:29 #306
Kurliczek: Chyba nie zanosi się na szybki powrót Amada, do tego czasu stawiam, że będzie tam grał Bruno albo Mount.
» 12 września 2023, 09:35 #305
Cieniu: Antek, słusznie został odstawiony. Mam nadzieję, że jednak wróci i zamiesza na prawnej, w tamtym sezonie, nie było źle. Chociaż od zawodnika, za 100 baniek, oczekujemy więcej.
» 12 września 2023, 08:27 #304
JesseJames: nie bylo zle, bylo tragicznie, moim zdaniem transfer gorszy od Pogby jaki by francuz nie byl.
» 12 września 2023, 10:18 #303
Cieniu: Mason G nasza perełka, moim zdaniem powinna wrócić w przyszłym sezonie. Okrzepł dorósł, te sceny z przed roku, duży w nim zmieniły. Założył rodzinę, i mam gdzieś głęboko w sercu nadzieję, że nie odpuścimy go. To nasza największa perła od lat z akademii.
» 12 września 2023, 08:26 #302
Ciechanek: O kurde, do tej pory nie wiem w jakim to języku jest.
» 12 września 2023, 09:43 #301
Pyra: Transfermarkt mnie rozwalił.
Antony - urlop okolicznościowy, wszystkie rozgrywki.
Dobre śmieszki tam siedzą.
» 12 września 2023, 07:52 #300
Michal10: Może dlatego, że jest to dodatkowe wolne, a nie zawieszenie?
» 12 września 2023, 09:10 #299
Novmember: To jest odsunięcie od składu w klubie i reprezentacji a nie dodatkowe wolne.
» 12 września 2023, 10:31 #298
Michal10: W reprezentacji tak, w klubie nie.
» 12 września 2023, 18:31 #297
PastaDoCiasta: Między Bogiem a prawdą, gratis to uczciwa cena
» 12 września 2023, 07:56 #296
BigBoss88: Słyszeliście, że Pogbuś zawieszony z powodu nie przejścia kontroli antydopingowej. Jak mu coś udowodnią to czuje że chłopina zniknie z profesjonalnej piłki
» 12 września 2023, 01:32 #295
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 23:52

Czas z klubem wrócić do podstaw , kto chce grać ten niech gra

3 piłkarzy wyleciało z ofensywy w ciągu tygodnia chyba - Jadon - Mason, Antony

Van Gaal łatał Varelą , mcNairem , Rashfordem ,Blackettem i jakoś to było.

A może jednak dać szansę Mainoo i spróbować Garnacho na prawej ,a Rashford jezdziec bez głowy na lewej.


Mainoo - McTominay - Bruno - Rashford - Hojlund - Garnacho
» 11 września 2023, 23:48 #294
zbyszek7: Miec w kadrze Casemiro, Eriksen, Mount grac Mainoo - McT
» 12 września 2023, 00:03 #293
sauerlandevent7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 00:07

WIdziałeś co gra Case w tej chwili ? Nie może być swiętych krów skoro ma coś z tego być

Pamiętaj , w kryzysie rodzą się gwiazdy , tak było jest i będzie.
A tym bardziej że wtym zespole brakuje walki i zaangażowania a nie umiejętności technicznych.
» 12 września 2023, 00:05 #292
sauerlandevent7: Pamiętam mecz z Wolfsburgiem , przegrany 3-2 ale co jak co , zaangazowania chłopakom nie brakowało a tuzów mieliśmy na ławce konkretnych -Romero (GK)
Carrick,Young,Powell,McNair,Borthwick-Jackson ,Pereira i w 11tce Depay , Varela ,Darmian , Lingard .
To była Liga Mistrzów panowie i grane było tym co żywe.
» 12 września 2023, 00:15 #291
majk: 11tka z Wolfsburgiem
Darmian wówczas super talent z ligi włoskiej, sprowadził LVG - Evra pogoniony przez LVG
Blind sprowadził go LVG - Vidic pogoniony przez LVG
Smalling solidny piłkarz - Ferdinand pogoniony przez LVG
Varela zapchajdziura - Rafael pogoniony przez LVG

Fellaini
Shweinsteiger sprowadzony przez LVG, przed przyjściem do nas world class
Mata topka piłkarska w Europie wówczas
Lingard był jaki był, ale coś tam potrafił
Depay supertalent holenderski

Martial nowy Henry wówczas

LVG pozbył się jeszcze Fletchera, Naniego, Andersona, Cleverleya, Chicharito, Zahe, Kagawe, Van Persiego, Di Marie i Welbecka. Gość lekką ręką pozbył się połowy składu, która potrafiła 2 lata wcześniej wygrać mistrzostwo, żeby nasprowadzać tu totalne niewypały, a potem płakać X lat, że nie miał kim grać u nas. Ludwiczek sam doprowadził do sytuacji w której ''nie miał kim grać'' rzekomo.
» 12 września 2023, 00:35 #290
DjTED: ETH nie lubi młodych.. wprowadził tylko Granaczo
» 12 września 2023, 01:20 #289
PastaDoCiasta: Tak, nie lubi młodych, ale 6 lat Ajax prowadził xD Prawda jest niestety taka, że Erik przez kilka lat pracował z największymi nieraz światowymi talentami, sprowadzał albo wprowadzał do składu graczy, który niedługo potem za ciężką kasę odchodzili do najlepszych klubów w Europie, a potem przyszedł do nas i zobaczył biedę. I że żaden Marc Jurado, Hugill czy inny Will Fish którymi się podniecano w tym klubie nie ma szans nawet na grę w Evertonie. To, że jedynie Garnacho coś gra (i Mainoo zaczyna) oznacza, że tylko oni prezentują jakiś poziom, a reszta to wieczne talenty albo pompowanie balonika i potem taki Bortwick Jackson kończy w Śląsku Wrocław XD
» 12 września 2023, 07:55 #288
Schelo: Bruno 10 na flashscorze
» 11 września 2023, 22:49 #287
LeoPepsi: Fernandes w 6 meczach el. ME 4g 5a
lider kanadyjki
» 11 września 2023, 22:47 #286
kamilpe: Hojlund i McT narazie królami strzelców tych kwalifikacji a Bruno z największa ilość asyst
» 11 września 2023, 22:45 #285
GandiGanda: Bruno brameczka. Będzie forma na Brighton
» 11 września 2023, 22:35 #284
seth: Sancho i Antiny tez mieli byc idealni..
» 11 września 2023, 22:55 #283
Furio: Beka z typa. Chłop na transfery wydał gigantyczną kasę. Jeden zawieszony inni nie grają bo kontuzje. Skład jak był słaby, tak nadal jest, nie wspominając o stylu gry, bo tego w ogóle nie ma.

Trzeba się zastanowić, czy w ogóle jest sens by Ten Hag jeszcze kogokolwiek ściągał do tego klubu. Zaraz Brighton, potem Bayern. Przecież tutaj za moment mogą być 2 kolejne porażki i zacznie się palić pod nogami.
» 11 września 2023, 23:32 #282
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 06:14

Jego wina, że kontuzje? Jego wina, że teraz młodzi z kasą w większości tylko o imprezach myślą? Później są konsekwencje.
Niestety wszystkiego nie przewidzisz. Transfery są potrzebne i tyle. Najlepiej to nikogo nie kupować, a następne dwa mecze oddać walkowerem bo i tak mogą je przegrać no a nowe transfery i tak się nie sprawdzą. Proponuję brać połowę tego co bierzecie
» 12 września 2023, 06:13 #281
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.09.2023 06:14

"beka" z was....bo tylko wam zaczyna się coś palić w głowach



Pełne wsparcie dla eth
» 12 września 2023, 06:13 #280
mycka86: Ale Wy łykacie te wszystkie klikbajty :)
» 12 września 2023, 10:44 #279
cinek26: Znajomy wynik z ostatniego sezonu.
» 11 września 2023, 22:28 #278
Litosci: Eriksen i Bruno rzucają asystami na prawo i lewo a wrócą do klubu o znowu posucha będzie
» 11 września 2023, 22:27 #277
jayjay2: pewnie dlatego, że naszymi rywalami będą troszkę lepsze zespoły niż San Marino i Luksemburg
» 11 września 2023, 22:45 #276
Seba0619: Bruno hat-trick asyst
» 11 września 2023, 22:07 #275
JoMoridnio: To jest niesamowite gdyby Kazik nie zlał się i nie spóźnił się na samolot do UK to by u nas tak śrubował
» 11 września 2023, 22:14 #274
sztejner: Swoją drogą wiadomo łatwa grupa,ale w punktach 18/18 i bilans bramkowy 20:0 robi wrażenie.

Wbijając szpileczkę w nasze Orły to myśmy mieli jeszcze łatwiejszą,bo Ci to mają Islandię Bośnię Słowację czy Luksemburg
» 11 września 2023, 22:14 #273
awe: Bilans 24:0, swoja droga reprezentacje prowadzi Roberto Martinez ten sam, który był mocno łączony z posada trenera reprezentacji Polski.
» 11 września 2023, 22:59 #272
deksoo11: Inacio dobrze się odnajduje z bruno, widziałbym go u nas
» 11 września 2023, 21:37 #271
kamilpe: Klauzla 60mln za rok albo w styczniu i mamy genialny transfer
» 11 września 2023, 21:48 #270
cinek26: Sprzedać wszystkich i brać całą reprezentację Portugalii. No może oprócz tego cienkiego Joty z Liverpoolu.
Bruno i Dalota już mamy.
» 11 września 2023, 21:54 #269
Kamil1343: Lepiej z Portugalli niż z Holandii.
» 11 września 2023, 22:41 #268
JoMoridnio: Bruno co za pressing i gol do Portugalii
» 11 września 2023, 21:06 #267
marcino186: Bruno asysta TOP
» 11 września 2023, 21:00 #266
atotrikos: Zewnetrzeniakiem? Nie może być ! Gdyby on był właśnie na skrzydle w tej kontrze z Arsenalem, odnalazłby Hojlunda.
» 11 września 2023, 21:06 #265
SickRabbit: Brunek już asysta
» 11 września 2023, 21:00 #264
Stanior: Pogba próbuje dogonić Balotellego pod względem głupoty. Jednemu i drugiemu przytrafiały się niespotykane nigdzie indziej problemy. Zawsze bawiło mnie to ich zdziwienie, że "jak to, przecież to nie moja wina". Oni nigdy nie byli winni, świat się na nich uwziął. Jak mało trzeba być samokrytycznym i doklejonym. Decyzyjność na poziomie dna, jeśli można coś głupiego zrobić, podjąć kretyńską decyzję to oni są pewniakami. Trochę więcej talentu i pracowitości Lingardowi i pasuje do nich na trzeciego.
Tacy zawodnicy jak Ronaldinho, Robinho i reszta lubiła się bawić i na koniec zdawali sobie sprawę, że to ich hulaszczy tryb życia wyhamował im kariery.
Po tłumaczeniach Mario i Pogby człowiek ma wrażenie, że to kibice, menedżerowie i niewiadomo kto jeszcze jest współwinny ich bezdyskusyjnej porażki.
» 11 września 2023, 20:51 #263
SickRabbit: Czas obejrzeć moją ulubioną reprę czyli Portugalię.
» 11 września 2023, 20:47 #262
marcino186: Mam to samo prawie każdy mecz ich oglądam
» 11 września 2023, 21:07 #261
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 20:34

Jadon Sancho will push to leave Manchester United in January after crisis talks with Erik ten Hag failed to reach a resolution!

Jak myślicie, ile uda się za niego odzyskać? Pula klubów, do których może odejść jest raczej dość niewielka biorąc pod uwagę jego pensje. No, chyba że odchodząc zgodzi się na drastyczną obniżkę zarobków.
» 11 września 2023, 20:34 #260
sturmik: Śmieszni są ci piłkarze co grają piach (jak np Harry M czy Sancho), mają olbrzymie tygodniówki, ale jak przychodzi do transferu to wielkie zdziwienie że Real i Barcelona się nie biją o podpis. Pogba zderzył się z rzeczywistością, David DG zderzył się z rzeczywistością.
Harry odprawił z kwitkiem West Ham ,gdzie miałby podstawę - to niech gnije na ławce swoje najlepsze lata.
Na Sancho może jakieś Araby by się nabrały, bo Borussie nie wydadzą budżetu płacowego połowy drużyny na jednego zawodnika a na lepsze drużyny jest po prostu za słaby.
» 11 września 2023, 20:42 #259
sturmik: Gdyby Pogboom dostał teraz ze 4 lata za doping (w zależności czy próbka B też pokaże podwyższony testosteron) to nikt mi nie powie że karma nie dorwała Juventusu. Rok później - płacili mu za leczenie się a potem zonk z dopingiem.
Ale podobno jest jeszcze nadzieja. Może szaman voodoo coś pomoże.
» 11 września 2023, 20:32 #258
SkilledHydra16: Paul Pogba został przyłapany na dopingu. U Francuza wykryto podwyższony poziom testosteronu po meczu z Udinese. Trwa dalsze śledztwo. Piłkarz Juventusu może zostać zawieszony na wiele miesięcy, informuje La Gazzetta dello Sport.

Ja naprawdę myślałem, że to co robił United to szczyt możliwości i nie da się bardziej odwalać XDDD. W Juve kontuzja na cały sezon, kolejna kontuzja w pierwszym meczu po powrocie i teraz doping. Niemożliwy jest
» 11 września 2023, 20:29 #257
Kilerek7: Snapdragon nieźle.
» 11 września 2023, 20:41 #256
Michal10: Szkoda, że nie Tesla. Świetnie by to wyglądało. A takie plotki były.
» 12 września 2023, 00:30 #255
LukasDudek7: Jeżeli dobrze pamiętam to Sancho był w city i oni go oddali,a potem nie chcieli o nim słyszeć nawet jak miał te swoje świetne staty. Już wtedy w ludziach odpowiedzialnych za transfery w United powinna się zapalić kontrolka, że z gościem może być coś nie tak... To sam z Pogbą, odszedł, bo był chytry na kasę, a klub miał gdzieś, ale nasi tego nie widzieli, woleli wydawać kasę na pokaz, żeby go odkupić, największa farsa w historii.
» 11 września 2023, 20:09 #254
szymek1193: Jak można mówić, że Sancho jest słaby jak nie zagrał nawet kilka meczy w pierwszym składzie pod takim względem się nie ocenia piłkarzy dla mnie to jest dramat. Od odejścia safa bossa klubu ten klub się stoczył 16 lat nadziei i już koniec.
» 11 września 2023, 20:06 #253
deksoo11: Ponad 5 tysięcy minut to jest wystarczający czas by ocenić zawodnika
» 11 września 2023, 20:09 #252
szymek1193: Zgadzam się z Tobą, ale mi chodzi bardziej o rozegranie kilka meczy pod rząd a nie jeden na jakiś czas
» 11 września 2023, 20:14 #251
Olo: Noo tak i nie. Manchester jest w dołku ale to nadal jest dołek pod tytułem „nie walczymy o mistrza, ale o Top 4”. Top 4 w najtrudniejszej lidze świata. Tu nie ma miejsca na dawanie szansy na kilka tygodni - albo prezentujesz pomoc, albo siedzisz dopóki nie zaczniesz
» 11 września 2023, 20:17 #250
brazylianwisnia: Miał takie okresy, że grał w podstawie. Nic nie pokazal. Wchodzi z lawki to tez nic nie pokazuje. Nie ma argumentów by miał dostać kilka spotkań a Rashford i Garnacho na ławce..
» 11 września 2023, 23:02 #249
lipeklukas: Olo
To co Martial i Casemiro robia w wyjściowych składach?
» 11 września 2023, 23:29 #248
Olo: Lipeklukas doskonale pytanie, z przyjemnością Ci odpowiadam.

Grają, z braku alternatywy. Nie ma w klubie absolutnie nikogo kto mógłby wejść na boisko za nich. Amrabat i Hojlund, naruralni zmiennicy, byli niedostępni na pierwsze kolejki. Casemiro po takim meczu jak z Arsenałem gwarantuje Ci ze zaraz usiądzie, a Martiala to chyba nawet trener ma dosyc, niestety nie mieliśmy innego napastnika.

Także to jest jest dywersja ze strony trenera, to jest wąska kadra.
» 12 września 2023, 08:31 #247
lipeklukas: Olo
To dlaczego nie gra i nie grał McTominay, za Case?
» 12 września 2023, 09:21 #246
JaknieOletoKto: Przypadek Sancho jest szczególny. Młody piłkarz któremu wyszły 2 sezony w Bundeslidze i zaproponowano mu 350 tys f/tydz przez 5 lat. Jakieś tam małe obniżki w przypadku braku LM. Zerowe obniżki płacy w przypadku braku formy, braku chęci , braku goli, braku meczy, braku jaj itd…no i jeszcze ta presja…a on jej po prostu nie umie udźwignąć. Że każą mu dobrze grać , a jak mu każą to jemu się nogi placząâ€Śbo musi a nie może…i on tak nie lubi.
Ot takie pokolenie słabych psychicznie piłkarzyków. Mourinho dla tego ma takie problemy w dzisiejszej piłce bo za miękkie faje miewa w zespole.
Na 99% Sancho jest na tyle błyskotliwy że wie iż ten kontrakt to jak wygrać na wyścigach konnych. Po co ma ryzykować obniżką pensji w jakiejś Borussi?? A może tam będą nakładać znowu presję na niego? Że trzeba dobrze grać, trenować , strzelać gole i asystować? I znowu mu się nogi poplączą z tą różnica że za 150 tys np….to rachunek jest prosty nawet jak na niego.
Wniosek: mamy ogromy problem. Kosztuje nas 350 tys f / tydz i nie ma za bardzo rozwiązania:/ czeka nas albo dopłacanie z 200k/f i wypożyczenie go za czapkę gruszek .
» 11 września 2023, 19:50 #245
Eryw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 19:28

jayjay2 - sugerujesz, że im się Bellingham nie sprawdza i będą potrzebować za 2 lata Bruno :)?
» 11 września 2023, 19:26 #244
jayjay2: Nie, nic takiego nie sugeruje. Przeczytaj jeszcze raz mój wpis. Ktoś napisał, że nie grają na ŚPO, więc napisałem, że grają na ŚPO, bo przeszli w tym sezonie z 4-3-3 na 4-3-1-2 i na "10" jest Bellingham.
» 11 września 2023, 19:30 #243
Blaszczu: Jak by ktos mial problem do klubu o odsuniecie Antonego:
🎙️Antony:

“Uzgodniłem z Manchesterem United, że na jakiś czas odsunę się od drużyny do czasu aż wyjaśnione zostaną oskarżenia pod moim adresem. To wspólna decyzja moja i klubu. Z tego miejsca chciałbym też podkreślić, że nie jestem winny zarzucanych mi rzeczy i jestem gotowy do pełnej współpracy z policją".
» 11 września 2023, 19:23 #242
DjTED: No i dlaczego tak Greenwood nie zrobil? Sami sobie odpowiedzcie
» 11 września 2023, 20:00 #241
Pyra: Bo to było w Anglii i sprawa z urzędu. Tu masz Brazylię i brak ekstradycji + ogromne rozbieżności co do zeznań "ofiar".
» 11 września 2023, 20:08 #240
MANmanyUTD: Lubie Antonego, ale nie uważam że akurat bez niego sobie nie poradzimy. Na razie to solidny żołnierz w talii kart ETH. Są zawodnicy którzy mogą go zastąpić na jakiś czas. Damy sobie tutaj radę. Kiepsko to będzie bez Bruno, Rasha, Casemiro, Eriksena, Martinez/Varane, Garnacho (na końcówki :)
» 11 września 2023, 19:22 #239
mycka86: Poradzimy, ale będziemy słabszą drużyną. Mając gorsze perspektywy co do gry na wielu frontach.
» 11 września 2023, 19:29 #238
brazylianwisnia: Jak go nie będzie to się otworzą oczy. Bez lewonożnego PS zazwyczaj wyglądaliśmy słabo na prawej stronie bo AWB/dalot podwajali się z Bruno.
» 11 września 2023, 23:05 #237
Fenris: The United Stand wrzuca transkrypcję rozmowy pomiędzy Reginaldo Teixeira (facet z obozu Antoniego) i Ingrid Lana (jedna z potencjalnych ofiar). Jak bardzo prawdziwa jest ta rozmowa nie mam pojęcia, ale to co wychodzi z niej jest przerażające. Pieniądze za kłamstwa oferowane przez (?) brazylijskie media. Wielka akcja mająca na celu zdyskredytowanie piłkarza. Jeśli ta rozmowa jest prawdziwa to dramat - ciężko będzie uwierzyć w prawdziwość kolejnego oskarżenia (nie ważne z jakiego klubu będzie piłkarz).
» 11 września 2023, 18:40 #236
DjTED: "Piłkarz Juventusu Paul Pogba otrzymał pozytywy wynik testu antydopingowego po meczu Serie A z Udinese - informuje włoska agencja prasowa ANSA." ciekawe czy to ma zwiazek z jego kontuzjami?
» 11 września 2023, 18:10 #235
PauloKuhan: szkoda ze pogba odszedł idealnie by teraz pasował do tej telenoweli
» 11 września 2023, 17:55 #234
sztejner: Nie rozdrapuj
» 11 września 2023, 18:00 #233
Masta: Co chlop zaorał o.O
» 11 września 2023, 19:13 #232
awe: Sancho idealnie go zastepuje ;)
» 11 września 2023, 19:21 #231
Kadu: Spoko, w komentarzach i tak nie pisze się o Juve tylko śmieje z Untied, taki mamy PR ;)
» 11 września 2023, 19:52 #230
deksoo11: ❗Pogba has been tested positive for 'Doping'. There are signs of Testosterone. przykry koniec kariery
» 11 września 2023, 17:26 #229
jackbam: Nie gra, dopinguje... się. No słabo.
» 11 września 2023, 17:32 #228
levy181: To jak Panowie będzie wyglądał sezon znowu bez PP ? Nie mówcie tylko ze Pellistri czy Dialo to dźwigną. To będzie tak myślę słabiutki sezon. Chyba że ETH przeprosi się z Sancho i on od biedy tam będzie grał. W United jest teraz 9 ale nie wiemy jak będzie wyglądał mlody Dunczyk. Ponadto aby strzelał musi mieć jakieś dogrania a Rash jest zaprogramowany do zejścia i strzału na bramkę. Nieźle
» 11 września 2023, 17:18 #227
SmutnyGrabarz: czemu niby Pellistri czy diallo nie maja tego udzwignac? Jezeli dostana szanse, to pewnie ja wykorzystaja, no chyba ze Erik wydyga i postawi na prawoskrzydlowego Rasha albo Bruno.
» 11 września 2023, 17:21 #226
jackbam: Bruno na prawe skrzydło to kryminał, tak jak Rash na 9. Może Sanczo na prawo jeśli Erik cyka się dać młodych. Chyba, że Sanczo też zaraz wakacje.
» 11 września 2023, 17:31 #225
SmutnyGrabarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 17:36

jayjay

chyba u ciebie w malej glowce albo fifie w piwnicy w Holandii na farmie
» 11 września 2023, 17:35 #224
Biniek: Pellistri i Dialo mają już po 21 lat i jak dotąd niczym się nie wyróżnili.
I to nie jest tak, że nie dostawali szans. Obaj to talenty na miarę Pereiry, czy Lingarda.
» 11 września 2023, 17:36 #223
SmutnyGrabarz: ile tych szans dodtali? jakies ogony nie potwierdza ich wartosci.
» 11 września 2023, 17:40 #222
Halbrand: Pellistri gra regularnie w kadrze Urugwaju.
» 11 września 2023, 17:41 #221
Diabelred: levy181,

,,Nie mówcie tylko ze Pellistri czy Dialo to dźwigną. ''

Poki nie dostana powaznej szansy, to sie nie przekonamy czy udzwigna lub nie udwigna powierzonego im zadania. Za LVG gdy Rooney doznal kontuzji, to Holender nie majac sensownej alternatywy dal szanse zawodnikowi z rezerw, Rashfordowi. Ten wykorzystal swoja szanse i w miare uplywu czasu stawal sie coraz bardziej kluczowym dla nas grajkiem.

Jesli teraz w obliczu zawieszenia Antonego Pellestri i Amad nie dostana swoich szans gry, tylko ETH bedzie wolal na PS postawic na Rasha czy Bruno(co nie jest ich naturalna pozycja i grajac tam traca swoje atuty), to na miejscu Urugwajczyka i Iworyjczyka po sezonie szukalbym sobie nowego klubu, ktorych na nich postawi.
» 11 września 2023, 17:50 #220
SmutnyGrabarz: diabelred

w punkt, nic dodac nic ujac
» 11 września 2023, 18:10 #219
colazeroo: Kadra u nas coraz bardziej się zawęża, żeby pokazać kunszt i wycisnąć soki z każdego osobno. Liczyć tylko na trenera, że ułoży to w całość to nie za duzo. Na koniec stanę w obronie trenera jak przyzna się do błędu, że Rashford to nie zawodnik szyty na miarę.
» 11 września 2023, 16:40 #218
karolmanu3: Coo xd jest poniedziałek popołudniu a chłop nadal w szoku jest
» 11 września 2023, 17:01 #217
SmutnyGrabarz: colazero

kadra robi sie coraz szersza, wracaja powoli kontuzjowani, Sancho i Antony to tylko dodatek
» 11 września 2023, 17:10 #216
atotrikos: mufc were very close to agreeing a deal for Benjamin Pavard, but the Harry Maguire to West Ham deal falling through scrapped plans. [@FabrizioRomano, @UnitedStandMUFC]

XD


Dzięki Hały
» 11 września 2023, 16:16 #215
Furio: Jak ktoś nienawidzi MU i chciałby zniszczyć ten klub, wystarczy opłacić jakieś randomowe szmule, które zaczną publicznie oskarżać wybranych piłkarzy, zarząd wszystkich zawiesi i w przyszłym sezonie będą grać w Championship chłopaczkami z akademii.
» 11 września 2023, 16:02 #214
SmutnyGrabarz: Dobrze, ze Mount wraca, a co sie dzieje z Mainoo, trenuje juz?
» 11 września 2023, 16:02 #213
sztejner: Ostatnio widziałem fotkę Mainoo że jest bliski powrotu,ale czy na tyle blisko żeby zagrać w najbliższym spotkaniu ? Wątpię
Konkretnej daty powrotu nie znam,ale mój wewnętrzny optymizm mówi że w ciągu tygodnia-dwóch wróci do treningów z drużyną i na pełnym obciążeniu
» 11 września 2023, 16:07 #212
Dudi: A co w tym dobrego, że Mount wraca? Chłop nie ma żadnego wpływu na grę.
» 11 września 2023, 17:13 #211
sztejner: A co w tym złego że wraca ?
Sancho z Martialem dostają po kilka lat czasu na "odpalenie" Ale jak Mount źle zagra w jednym meczu o punkty i wypadnie przez kontuzje to już jest naznaczony i to już źle że wraca bo nic nie wnosi ??
» 11 września 2023, 17:21 #210
SmutnyGrabarz: dudi

no tak, nagral sie chlopak u nas co? pewnie bys go sprzedal bo nie strzelil do tej pory 20 bramek przewrotka. Znasz takie cos jak progres?
» 11 września 2023, 17:24 #209
Dudi: Progres u w pełni ukształtowanaego zawodnika za 70 baniek, który miał wnieść jakość, a nie wnosi nic?:D No tak, dajmu mu czas może, pewnie odpali jak Martial...Mount gra dalej te same łajno co rok temu w Chelsea, to że gra teraz u nas nie ma nic do znaczenia.
» 11 września 2023, 18:16 #208
Dudi: Mount nie zagrał 1 złego meczu tylko od powrotu po kontuzji gra piach, czyli już jakieś prawie 2 lata i nie ma to żadnego znaczenia czy gra łajno w Chelsea czy United.
» 11 września 2023, 18:17 #207
MANmanyUTD: Z Polską repką będzie jak z totkami. Odejdzie Lewy jak Harry Kane z kurczaków, i zacznie się gra. Totki w top 4 a Polska Mistrzem świata xDD
» 11 września 2023, 15:36 #206
Xchrisx7: Poczekajmy chociaż pół sezonu z takimi wnioskami. Znając Kuraki to zaraz przegrają 3 mecze z rzędu z drużynami z dolnej połowy tabeli.
» 11 września 2023, 15:52 #205
dlabigt23: Tottki i za Conte i Mourinho grali na początku sezonu dobrze i każdy się zachwycał a niektórzy nawet krzyczeli ze będą nawet walczyc o mistrza. Po dłuższym czasie czar prysł. Myślę że tym razem będzie podobnie. Tottenham raczej nie zaskoczy.
» 11 września 2023, 15:54 #204
sztejner: Mason Greenwood zadebiutuje 17.09 o godzinie 14:00 w meczu przeciwko Osasunie
Ojjj brameczki życzę !!
» 11 września 2023, 15:10 #203
jayjay2: Getafe podało już wyjściową XI na mecz, który odbędzie się za 6 dni? Nieźle
» 11 września 2023, 15:20 #202
sztejner: Nigdzie nie napisałem że podało wyjściową 11 na mecz,napisałem że planowana data debiutu to mecz przeciwko Osasunie,z tego co kojarzę to Manchester United pisząc że planowany debiut Hojlunda wypada na mecz przeciwko Arsenalowi również nie podał wyjściowej 11

Czepianie się dla samego czepiania ?? Nieźle
» 11 września 2023, 15:23 #201
jayjay2: napisałeś, że Greenwood zadebiutuje 17.09 o godzinie 14:00, wtedy zaczyna się mecz, więc musi wyjść w podstawowej XI, żeby zadebiutować o 14:00. Getafe nie podało jeszcze nawet kadry na ten mecz, nie wiadomo czy w ogóle będzie w szerokiej kadrze, a co dopiero czy zadebiutuje.
» 11 września 2023, 15:24 #200
Xchrisx7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 15:54

Mam wrażenie, że niektórzy użytkownicy tylko koczują, by znaleźć sobie punkt odnośny do przypierdzielenia się. Nieważne jaki temat. Polecam żreć mniej cebuli i wyjąć kij z czterech liter.
Co do meczu, również czekam i liczę na super debiut z bramką.
» 11 września 2023, 15:51 #199
SmutnyGrabarz: xchrisx7

akurat jayjay2 , to nr 1 przypierdalacz na stronie, taki typowy nolife, przerasta go napisanie jakiegos sensownego kom i tylko koczuje zeby sie dowartosciowac wytykajac kogos blad, chociaz zazwyczaj to nie blad, bo kumaty kuma raczej, w przeciwienstwie do niego.
» 11 września 2023, 16:05 #198
Sebastian132209: Cavallin uważa, że Manchester United wiedział o oskarżeniach już kilka miesięcy temu. Była partnerka zarzuca Antony’emu, że uderzył ją głową w hotelu w Manchesterze, uszkadzając implant piersi. W maju natomiast twierdziła, że rzucił w nią szklanką i uszkodził jej palec....
W następnym tygodniu powie ze ja kopnął z pięty w głowę.... bez jaj
» 11 września 2023, 14:38 #197
sztejner: Było o tym pisane już przed weekendem
I o ile przy Masonie wydawało mi się że te oskarżenia mogą być słuszne,tak oskarżenia wobec Antony'ego wyglądają na jakąś ściemę
» 11 września 2023, 14:42 #196
Milo: Dodała zdjęcia i faktycznie ba rozcięty palec na jednym zdjęciu i głowę wiec coś może być na rzeczy

Podchodzę do tego teoche z dystansem ponieważ nie ma bitych dowod jak w przylądku Masona gdzie były nagrania
» 11 września 2023, 14:59 #195
Milo: To nir chodzi chyba o Cavanim tylko o tą Ingrid Lane

To inna baba
» 11 września 2023, 15:08 #194
dominikMU: I co w tym dziwnego skoro byli razem? :)
» 11 września 2023, 14:17 #193
sztejner: Wow,sensacja.
» 11 września 2023, 14:31 #192
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 14:35

A dobra, cofam. Ostatnie ostrzeżenie i będzie po mnie.
» 11 września 2023, 14:34 #191
sztejner: Seszele
I know what u feel bro :P
» 11 września 2023, 14:37 #190
Aln555: o kurde, teraz to mnie zaskoczyłeś
» 11 września 2023, 14:44 #189
Wirus: Widzieliście Hojlunda jak krzyczał do mikrofonu po meczy z Finlandią ?
"Przez cały mecz było was słychać, wasza pasja jest wszystkim w piłce. Jedziemy na p... EURO, jazda."

Takich zmotywowanych i głodnych gry i walki (na boisku) piłkarzy właśnie potrzebujemy.
» 11 września 2023, 13:44 #188
atotrikos: twitter.com/GarbaczPatryk/status/1701151836810416285?t=gxDh472ukn0kTv2xER_lOg&s=19
» 11 września 2023, 13:50 #187
sztejner: Ale na pewno jest dumny z tego co sam stworzył ;)
» 11 września 2023, 13:01 #186
Wirus: Jeśli koniec końców wyjdzie, że Antony jest be zwinny, a ta babka (czy ile ich tam było) ściemniała, to powinny dostać kare ze fałszywe składanie zeznań.
» 11 września 2023, 12:07 #185
Michal10: Gdzie można zobaczyć te screeny?
» 11 września 2023, 13:28 #184
Litosci: Dobrze ze laska nie ma screenow z przeglądarki Facebooka, bo by sobie mogła w plikach html pozmieniać na legalu screena cyknąć i nikt by nic nie wiedział
» 11 września 2023, 14:07 #183
Aln555: Michal10, na ig Antka
» 11 września 2023, 14:46 #182
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 11:49

Ależ on pięknie strzelał dla nas:

vm.tiktok.com/ZGJnt5xvR/


Tzn kurka wodna tak strzela prawdziwa strzelba a nie kasztan ktory zawsze szuka idealnej wręcz pozycji i lepszej nogi :)
» 11 września 2023, 11:49 #181
Stanior: Mega szkoda, że ściągnęli Cavaniego tak późno. Powinni to zrobić gdy grał w Palermo. To jest świetny, chodzący przykład, że w polu karnym gdy dostajesz piłkę to strzelasz z pierwszej. Zero przekładania, przyjmowania cudowania. Jeśli szukasz lepszej chwili znaczy, że cienki z ciebie napastnik.
Taki Martial gdy dostaje piłkę to zaczyna kombinować. W końcu albo mu odbierają piłke albo blokują. Dlatego niektórzy tak tęsknią za Greenwoodem bo był pewniejszy swoich umiejętności, mniej przekładał.
» 11 września 2023, 12:39 #180
atotrikos: To nie tylko problem naszych napastnikow ale i ofensywnych pomocników vel lewy/prawy napastnik.
Jeżeli grasz w ofensywie musisz chcieć strzelić bramkę, musisz nie bać się oddawać strzału z nieidealnej pozycji bo takie mogą nie przyjść.
Bez strzałów, nie ma bramek.
Bez strzałów, nie ma błędów obrońców/bramkarza.
Trzeba strzelać.

Garnacho jest w tym bardzo dobry bo ciągle szuka strzału ale w jego przypadku też powinien poszukać kolegów asystą.

Sancho? Gość boi się strzelać i nie ma nawet siły by to robić:

twitter.com/GarbaczPatryk/status/1495710533764452353?t=_chcbGOsdeXizUSbgomXSQ&s=19

Cóż z tego, że minął obrońcę? Minąć to ma piłka wszystko po swojej drodze i zatrzepotać w siatce.

Mason Greenwood strzelał świetne bramki bo miał tylko trochę miejsca to nie patrzył jaka noga tylko gdzie bramka i bramkarz, cyk, bramka.

Pierwsza piłka, słabsza noga, pewność siebie i siła strzału - nad tym muszą pracować Ci "technicy" którzy "smerają" te piłkę zamiast soczyście uderzyć.
» 11 września 2023, 12:50 #179
Aln555: nie rozumiem dlaczego niektórzy oceniają ten transfer jako słaby
» 11 września 2023, 14:47 #178
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 11:39

Mam wielka nadzieje na Pellistriego od pierwszej minuty przez kilka meczy.
Jak nie teraz to kiedy??
Przeciez Sancho tam nie wpusci.
Chyba ze nasz niderlandzki mistrz taktyki bedzie grac w zaparte Bruno na prawym skrzydle i udawac ze taki byl plan.
» 11 września 2023, 11:38 #177
Stanior: Będzie grał w zaparte. Prędzej wystawi Eriksena na 10 i Bruno na prawej niż Pellistriego na skrzydle.
» 11 września 2023, 12:42 #176
lipeklukas: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 13:33

On jest uparty i nie widzę szansy by zmienił swój tok myślenia. Druga sprawa, kolejne mecze mogą być o jego posadę, jeżeli przewali dwa pod rząd. Takie mam przeczucie.
» 11 września 2023, 13:32 #175
0listonoszpat: Oo kurrrrr... Sancho teraz w Tobie jedyna nadzieja, czyli krótko mówiąc jesteśmy zgubieni. To jest jakiś dramat.
» 11 września 2023, 11:25 #174
awe: Sluchaj Sancho glupia sprawa wyszla ...
» 11 września 2023, 11:27 #173
Halbrand: Mamy Pellistriego...
» 11 września 2023, 13:47 #172
swees: Amad chyba też niedługo powinien wrócić
» 11 września 2023, 14:01 #171
marcino186: To co się stało z naszym klubem to jest przecież niepojęte. Gorzej niż jakaś telenowela. Będzie coraz gorzej
» 11 września 2023, 11:11 #170
BartoszP: i po ostatniej samicy
» 11 września 2023, 10:51 #169
Seszele: Mam pytanie.
Dlaczego Lewandowski wciąż gra w kadrze? Chodzi o pieniądze czy może o dumę z reprezentowania barw narodowych?

Bo szczerze nie wiem.
» 11 września 2023, 10:40 #168
sztejner: Dlatego że bez niego nie potrafilibyśmy wygrać nawet z Wyspami Owczymi. Mam nadzieję że pomogłem,pozdrawiam i życzę udanego poniedziałku
» 11 września 2023, 10:48 #167
Seszele: Mnie nie interesuje to dlaczego on jest powoływany. To odrębna kwestia.
Mnie interesuje dlaczego wciąż gra i bierze udział w tym całym cyrku? On też decyduje o tym czy gra, czy nie gra. Mógłby zrezygnować.
» 11 września 2023, 10:51 #166
NicPozytywnego: No dobra, ale kto za niego miałby wejść ? Milik, który odpali raz na dziesięć meczy? Świderski? W ogóle jak patrzę na to nowe pokolenie piłkarzy w Polsce to czarno widzę przyszłość tej reprezentacji Prócz Szymańskiego, Zalewskiego to dla innych podanie na 20 metrów to szczyt możliwości technicznych... Dziadek Grosicki wczoraj wchodzi na ostanie 20, 30 minut i robi 3x większy szum na skrzydle niż ta nasza przyszłość repry.
» 11 września 2023, 11:04 #165
Milo: Grosicki to większy Szum pod nasza bramka zrobił gdzie straciliśmy gola :D
» 11 września 2023, 11:10 #164
atotrikos: Więcej kiełbasy, disco polo i gorzały w tym związku to będzie jeszcze lepiej. Będziemy grać o byle co ale za to będzie festyn na trybunach - piękna sprawa.
» 11 września 2023, 11:11 #163
sasu: @nicpozytywnego, ale pytanie nie odnosi się do tego kto miałby za niego grać, tylko po co on w ogóle występuje w tej kadrze. Przecież nikt go nie powołuje trzymając mu pistolet przy głowie, tylko on świadomie w tym uczestniczy, a przecież mógłby to totalnie olać
» 11 września 2023, 11:18 #162
Milo: To pomyślcie co by się działo w mediach jakby Lewandowski odmówił grze w kadrze

Najlepszym wyjściem byłoby iść na emeryturkę z kadry tak jak to zrobił Fabiański
Ale Janusze zaraz by mówili „Polska się nie zakwalifikowała na euro wiec dlatego odchodzi”

I tak karuzela się kręci
» 11 września 2023, 11:21 #161
Seszele: Milo - ja wiem, że Fabiański to nie ten level co Lewandowski, jeśli chodzi o osiągnięcia klubowe. Ja wiem, że bramkarzów to w sumie w ostatnich latach zawsze mieliśmy dostatek, a w ofensywie niekoniecznie. Ale jednak można zrezygnować, tak jak Fabiański to zrobił. Czyli Twoim zdaniem chodzi o medialność i popularność, czyli w zasadzie o pieniądz. Ma to sens.
» 11 września 2023, 11:26 #160
0listonoszpat: Lewandowski zostanie do końca eliminacji. Później jak to ktoś wspomniał nie damy rady Wyspom Owczym.
» 11 września 2023, 11:27 #159
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 11:33

Te listonosz, serio mecz z Wyspami Owczymi ma takie znaczenie? O czym my w ogóle tutaj piszemy? Stawiamy siebie w linii z Wyspami Owczymi, zamiast mierzyć wyżej? Brzmi to naprawdę komicznie. Rozumiem, że bez Lewandowskiego nie wygramy z Francją. Nie wygramy z Czechami, może ze Szwajcarią bądź Danią. Ale z Wyspami Owczymi? Co nam da wygrana z Wyspami Owczymi? Z wyżej wymienionymi zespołami wygrana mogłaby nam dać awans, a z Wyspami Owczymi? Z Mołdawią przegraliśmy z Lewandowskim w składzie, więc w zasadzie co za różnica? Z Albanią to samo, zatem co za różnica? Bądźmy poważni. Piszemy tutaj o cząstce najsłabszych reprezentacji w Europie.
» 11 września 2023, 11:31 #158
kumpel1908: Co to za brednie? Bo karnego wykorzystal to mu dziekowac trzeba jeszcze? Lol Lewandowski to największy szkodnik i aferowicz w kadrze, razem z Krychowiakiem pierwsi do odstrzału jesli kadra ma zrobic krok do przodu. Młodych napastnikow akurat mamy
» 11 września 2023, 11:33 #157
NicPozytywnego: I co Ci młodzi strzela 80 bramek w reprezentacji? Będą ładować chociażby po 10 bramek w eliminacjach czy to do MŚ czy ME? Jak oni ledwo piłkę potrafią przyjąć, nie mamy młodzieży z potencjałem na poziomie chociażby Zielińskiego a co dopiero Lewandowskiego
» 11 września 2023, 12:19 #156
Stink3r: Lewego to mi akurat szkoda, spójrzmy obiektywnie, Lewy to nie Messi, że weźmie całą grę na siebie, żyje z sytuacji w polu karnym, a kto mu ma dać dobre piłki poza Zielińskim? Zielińskim który cofać się musi po piłkę między obrońców bo nie ma kto piłki rozegrać.
Już pomijam fakt, że jeden i drugi są odcinani.
Tutaj przede wszystkim trzeba odświeżyć cały PZPN.
» 11 września 2023, 13:04 #155
Krzyk: Lewy od mniej więcej roku, od tej czerwonej kartki w Barcelonie, nie gra nic. A tym wywiadem zrobił straszny kwas. Dodać do tego, że ten człowiek nie nadaje się na kapitana, bo nie ma charyzmy za nic, to jest jak jest. Już nawet jego kumpel Szczęsny z niego kpi
» 11 września 2023, 15:33 #154
Milo: Umie ktos może portugalski i przetłumaczy screeny Antonego? Bo w pracy mało czasu na to jest
» 11 września 2023, 10:26 #153
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 10:52

Antony odpowiedział na oskarżenia trzeciej kobiety.

- Rozmawiałem z Ingrid na WhatsAppie. Kiedy przyjechała do Portugalii na urodziny swojego kuzyna, zapytała, czy może przyjechać do Manchesteru, aby się ze mną spotkać. Jasno dała mi do zrozumienia, że w celach intymnych, w tym pytając mnie, czy wolę czerwoną, czy białą bieliznę.

- Kupiłem bilet i zarezerwowałem dla niej hotel. Zjawiłem się w tym miejscu i mieliśmy tam intymne spotkanie za obopólną zgodą. Choć twierdziła, że spotkamy się ponownie na kolejnej intymnej schadzce, to z powodu problemów terminowych nie byłem w stanie znów się z nią zobaczyć, a ona wróciła do Brazylii. Od tamtego czasu nigdy więcej się z nią nie spotkałem. Wszystko to, o czym teraz opowiadam, jest niewątpliwie potwierdzone w wiadomościach WhatsApp.

- Nie opublikuję w pełni tych rozmów ze względu na prawo do prywatności, ale w razie potrzeby udostępnię odpowiednie treści, aby dowieść swojej niewinności oraz zaproponować właściwe postępowanie przygotowawcze i złożę wniosek o dochodzenie.
» 11 września 2023, 10:51 #152
dominikMU: Tutaj wygląda na to, że Antonego wrabiają, broni się w przeciwieństwie do Greenwooda.
» 11 września 2023, 10:55 #151
is200second: Tymczasem Djoko chyba już ostatecznie pogodził trzech panów w walce o tego największego w tenisie.

Niesamowite. Gonił gonił, na dodatek jego firma fizyczna jest na tyle dobra że może jesczze wygrać conajmniej z dwa tytułu. Co na to Nadal?
» 11 września 2023, 10:12 #150
vieeeri: Przy całej sympatii dla Nadala moim zdaniem już bedzie mu bardzo ciezko o tytuł wielkoszlemowy. Będąc poniżej 200 miejsca w rankingu ATP to od pierwszych rund będzie z dobrymi rywalami musiał walczyć, a zdrowie już niestety nie te. Ja myśle, że Nole zatrzyma się na 26-27 szlemach i potem z dekade nam przyjdzie poczekać, aż się Alcaraz zbliży do tych trzech świrów.
» 11 września 2023, 10:35 #149
69eyes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 12:19

Nadala już nie ma, to fizyczny wrak, i tak godne podziwu, że tyle wytrzymał na tym poziomie, zaliczył tyle comebacków a kiedyś ze względu na kolana wróżono mu emeryturę przy 30. Dla niego już ważniejsza jest rodzina i spokojne życie na Mallorce, pewnie wróci w przyszłym roku na pożegnalny tour, zagra parę turniejów na mączce, może nawet coś wygra ale w wieku 37 lat nie ma co już kopać się z koniem.

Djokovic natomiast jest fizycznym cyborgiem, jego jedyną poważniejszą kontuzją w karierze była ta łokcia z przed paru lat a tak to jest prawie niezniszczalny. Jakość czołówki w tourze też tutaj sprzyja bo te wszystkie next geny nadają się do pchania karuzeli, kto tak naprawdę postawił opór big 3 przez ostatnie 15 lat? Tylko Murray i Wawrinka w krótkim okresie a reszta to pojedyncze strzały w szlemach jak Delpo, Medvedev, Thiem czy Cilic. Cała nadzieja w Alcarazie bo chyba jako jedyny z młodych ma papiery na 10+ szlemów.
» 11 września 2023, 12:18 #148
Fenris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.09.2023 09:36

Kilka dni temu mignęło mi że jakiś aktor występujący w serialu produkcji Netflix został odsunięty od produkcji na podstawie anonimowego oskarżenia. No cóż jako społeczeństwo sami to sobie zrobiliśmy. Dzięki mediom społecznościowym nie potrzebujemy sądów ani policji - ostracyzm spoleczny przezywa swoje najlepsze lata. Wystarczy sprawdzić konta o tematyce piłkarskiej ile już memow oraz śmiechów na temat Antonyego powstało. Nikt nie chce czekać na komunikaty osób najlepiej poinformowanych oraz teoretycznie bezstronych czyli wymiaru sprawiedliwości. Lepiej dosrać już teraz wszystkim na około - bo hehe mozna sie z United. Ciekawi mnie tylko jedno - kiedy ta banka pęknie i ludzie znudza się tematem i przeztana wierzyć ofiarom (domniemanym czy też nie). I szkoda tylko prawdziwych ofiar które będą kojarzone z medialnymi farsami pompowanymi przez pseudo dziennikarzy.
» 11 września 2023, 09:33 #147
bylakw: Masakra w Reprezentacji porównywalna do tej w United. Ciężkie życie kibica w.w druzyn.
» 11 września 2023, 09:08 #146
sztejner: Z tą różnicą że Manchester jeszcze oglądam co kolejkę,a na mecz Polskiej reprezentacji po meczu z Mołdawią nie poświęciłem ani sekundy
» 11 września 2023, 09:45 #145
Andros: Ja wczoraj włączyłem mecz, ale to była najgorsza decyzja w tym roku chyba :)
» 11 września 2023, 10:25 #144
BajtiMU: Aż tak źle to jednak w United nie jest ;D
» 11 września 2023, 10:25 #143
V3x: Ciekawostka - Getafe ogłosiło, że koszulka Greenwooda została najczęściej sprzedającą się koszulką w ciągu 48h w historii klubu :)
» 11 września 2023, 08:13 #142
karreem: Ok. 90 mln euro kosztował sezon za nim taki sobie, dużo poniżej oczekiwań, początek obecnego też słaby, a teraz to. Jeszcze się nie pozbyliśmy obciążenia składu w postaci Sancho i Martiala, a tu dochodzi Antony. ETH przestrzelił z tym transferem dał zarobić Ajaxowi dużo za dużo.
» 11 września 2023, 07:55 #141
sturmik: Nie dodales ze pierwsze przedluzy z nami kontrakt dla siebie i swojej swity, coby wrócic do Ajaxu z pozegnalnym czekiem 15-20 mln.
» 11 września 2023, 09:37 #140
cantona007: Szkoda tylko, że po odejściu ETH Ajax nie wygrał ligi i obecnie też się na to nie zanosi.
» 11 września 2023, 10:43 #139
Janks7: Dzień bez zaskoczeń - United oczywiście ciąg dalszy cyrków i pozwalania jakimś Panienkom na rozmontowywanie naszego zespołu, niedługo się nie zdziwię, jak kibicki innych drużyn będą pomawiać kolejnych naszych graczy widząc jak United beznadziejnie działa w tym temacie, w końcu będziemy grać kadrą u21 albo u18 :).
Reprezentacja Polski też bez zaskoczenia, dopóki Lewandowski będzie w kadrze, nie mamy szans na dobrą grę, temu gościowi nie pasuje żaden trener, pociąga za sobą resztę drużyny do bojkotowania kolejnych selekcjonerów, gość jest na tyle ułomny, że nie rozumie, że Polska nie ma potencjału żeby grać jak Bayern czy Barcelona i że tutaj trzeba przestawić się na inną grę i przede wszystkim ciężką pracę!
Dlatego wyjścia są dwa - Lewandowski na selekcjonera i niech się wykaże, przynajmniej nie będzie pociągał reszty zespołu do bojkotowania kolejnych trenerów, a drugie wyjście bardziej realne - niech zakończy karierę reprezentacyjną i przestanie mieszać, niech selekcjonerzy pracują w spokoju i budują coś na przyszłość bez naszej primadonny.
» 11 września 2023, 01:39 #138
VelDan: A to Lewandowski strzelił Polsce dwie bramki?
» 11 września 2023, 09:25 #137
sztejner: dopóki Lewandowski będzie w kadrze, nie mamy szans na dobrą grę, temu gościowi nie pasuje żaden trener, pociąga za sobą resztę drużyny do bojkotowania kolejnych selekcjonerów

Może coś w tym jest,ale gdyby nie bramki Lewandowskiego to nie byłoby komu strzelać przeciwko Wyspom
Sorry ale w takich meczach powinien strzelać Zieliński,Milik,Piątek,Skóraś - DOSŁOWNIE KAŻDY
a skończyło się na tym że jak Lewy nie strzeli to nikt nie strzeli
» 11 września 2023, 10:12 #136
Dawidlademann: I 100mln jak krew w piach:(
» 11 września 2023, 00:45 #135
Michal10: Zawodnicy biorący udział w meczach reprezentacji będą dostępni na mecz z Brighton?
» 10 września 2023, 23:36 #134
UnitedWeStand: Tak, piłkarzom na reprezentacyjnych zgrupowaniach w trakcie trwającego sezonu nie przysługuje wolne i odpoczynek.

Jedynie po Mistrzostwach Świata, Europy oraz Igrzyskach, piłkarz ma prawo do chyba 2 tygodni wolnego i klub nie ma prawa wymagać aby takowy piłkarz stawił się szybciej na treningu etc.
» 11 września 2023, 01:05 #133
HarryBrown: Dlatego trzeba było oglądać mecz Walia vs Fidżi. Co to był za mecz! Walka o każdy centymetr boiska i emocje do ostatniego gwizdka. Kolo z Fidżi zaprzepaścił szansę na wygraną w ostatniej akcji bo wypuścił piłkę do przodu a miał wolny korytarz do pola punktowego. Już szykuję się na wielką ucztę jaką będzie mecz Australia vs Fidżi.
» 10 września 2023, 23:21 #132
Cwr91: Dzięki oglądaniu repry łatwiej się będzie oglądało united
» 10 września 2023, 23:05 #131
mycka86: Dobra to była kalibracja :)
» 10 września 2023, 23:42 #130
JesseJames: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 22:57

Końcówkę eliminacji grać tak

Boruc, Baszczynski, Bąk, Jop, Wawrzyniak, Szymkowiak, Kałużny, Świerczewski, Krzynowek, Smolarek, Olisadebe

trenerem Engel
» 10 września 2023, 22:57 #129
pawelisto2: Jurek Engel nie tak dawno był w Bydgoszczy na stadionie Polonii na meczu 4 ligi. Był uśmiechnięty. Nie wyglądał na kogoś, kto chciałby sobie psuć humor i samopoczucie na stare lata.
» 10 września 2023, 23:21 #128
JesseJames: Jurek top
» 10 września 2023, 23:30 #127
majk: Co dzisiaj Grosik turbo odpalił, to nie mam pytań. Prawdziwy lider kadry, zasłużony powrót, odmienił naszą grę razem z Krychą. Liderzy przez duże L.
» 10 września 2023, 22:57 #126
mandelski: Wszystko fajnie , szkoda tylko ze po jego stracie poszła wrzutka i gol na 2-0
» 10 września 2023, 23:30 #125
mycka86: Oddaliśmy 7 strzałów, 1 celny (który był w zasadzie podaniem), xG 0.37. W 1 połowie 47% posiadania piłki. Straciliśmy 2 gole, Z ALBANIĄ. Pisanie, że 1 czy 2 zawodników zawaliło mecz jest nie na miejscu. Prawie wszyscy zawalili, tu nic nie grało.
» 10 września 2023, 23:46 #124
Litosci: Ciekawe ile kosztowałby Kubo. Tez gra na PS, lewa noga i w końcu jakiś Azjata
» 10 września 2023, 22:53 #123
karpiu87: Obraz nędzy i rozpaczy...
Może ktoś się obudzi...
» 10 września 2023, 22:49 #122
JesseJames: Ale wieczór fajny ogólnie. Eliminacje euro, siatkarze na me i finał US open.
» 10 września 2023, 22:48 #121
DjTED: Jakie mamy jeszcze szanse na awans? Bo slyszalem ze co tam pozmieniali
» 10 września 2023, 22:43 #120
JesseJames: Nie ma szans jak się ogląda taką grę. Raz koślawe United, teraz Polacy. Rzucić trzeba ten nałóg
» 10 września 2023, 22:45 #119
JajoJe: Nasi pokazują, że koślawe United nie jest jeszcze tak złe :D
» 10 września 2023, 22:49 #118
JesseJames: Co to było za podanie Linettego xd
» 10 września 2023, 22:43 #117
Litosci: Wout trzymał bramki na reprezentacje
» 10 września 2023, 22:42 #116
RoyRoy: Niech przegrają że wszystkimi, z taką grą na ME to co oni by tam robili? Pośmiewisko chyba tylko.
» 10 września 2023, 22:32 #115
LeoPepsi: Zaorać PZPN i postawic od nowa, jak to jest ze w 38 milionowym kraju, wychodzi raz na 20 lat jeden piłkarz, ktory potrafi prosto uderzyc pilke. jakis paradoks
» 10 września 2023, 22:32 #114
Andros: Kto niby w ciągu tych 20 lat przed Lewandowskim potrafił kopnąć prosto? Żurawski?
» 10 września 2023, 22:36 #113
JesseJames: Ebi i Olisadebe
» 10 września 2023, 22:43 #112
Andros: Nie no, bez przesady.
+ Olisadebe to farbowany lis.
» 10 września 2023, 22:50 #111
JesseJames: E tam, ja tam go lubiłem, nasz murzyn Polak rodak
» 10 września 2023, 22:52 #110
LeoPepsi: leesze byłoby 11 smolarków niz ta pseudogrupa sportowa bo piłkarze to zle okreslenie
» 10 września 2023, 22:52 #109
pawelisto2: Grunt, że trener zagraniczny.
Bo przecież tylko takie opcje wchodziły w grę: Bielsa, Allegri, Pirlo, Cannavaro. No i ewentualnie Papszun do którego klika dziennikarska ma dostęp 24/7.
» 10 września 2023, 22:56 #108
Dawidlademann: Jacek Krzynówek mówi Panu coś to nazwisko?
» 11 września 2023, 00:49 #107
Andros: Mam wrażenie, że żyjecie jakaś nostalgia, Jacek Krzynówek również nie był wybitnym piłkarzem. Już Błaszczykowski i Piszczek byli dużo lepsi.
» 11 września 2023, 06:56 #106
olek1143: Oby ta pseudo reprezentacja nie weszła do ME
» 10 września 2023, 22:28 #105
karpiu87: Możliwe że dałoby to co niektórym do myślenia...
» 10 września 2023, 22:31 #104
Xchrisx7: Hojlund przestał strzelać w eliminacjach. Klątwa United
» 10 września 2023, 22:25 #103
JajoJe: Zmiana...zacznie u nas;) dobrze by było
» 10 września 2023, 22:36 #102
JajoJe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 22:24

Powinni rozwiązać reprezentację na kilka lat. Zaorać. Przecież to jest wstyd i hańba. Zero ambicji. Żenada. Wstyd dla kraju.
» 10 września 2023, 22:24 #101
radlu: Pożegnalny mecz trenera Szantusza. Następny będzie pewnie Papszun.
» 10 września 2023, 22:21 #100
wedel242: Zbyt mądry transfer jak na nas
» 11 września 2023, 11:36 #99
41009267: Grosik wejście smoka.
» 10 września 2023, 22:15 #98
Andros: Dobrze ten grosik zagrał
» 10 września 2023, 22:15 #97
Rafal: Krychowiak w formie :p
» 10 września 2023, 22:11 #96
Milo: Szkoda ze Pepe już podpisał kontrakt


Mogliśmy mieć za darmo PS
Staty i tak lepsze niż Sancho i Antony razem wzięci xD
» 10 września 2023, 22:01 #95
zeetkaes: No i 95 mln wywalone w bloto
» 10 września 2023, 21:57 #94
Milo: To hasło juz rok temu było modne
» 10 września 2023, 22:00 #93
Roshun: Klub powinien być z piłkarzem dopóki sprawa sie wyjasni..slabo
» 10 września 2023, 21:50 #92
Milo: Nie klub nie będzie bronił kogos kto ma zarzuty

W robocie szef tez miałby Cię daleko w 4 literach jakbyś miał zarzuty
» 10 września 2023, 21:54 #91
Kamil1343: Zabawne jest to jak niektórzy bronią Antonego, a Greenwooda osrali xD. Klub powinien wspierać obu i tyle.
» 10 września 2023, 21:58 #90
awe: Roznica jest taka, ze Antony jest raczej wciagniety w afere, a Greenwood sam ja stworzyl.
» 11 września 2023, 20:58 #89
wider: u nas te prawe skrzydło od jakiegoś czasu to przeklęte jest
kupujemy sancho na ps ale ten stwierdza że w sumie to nie chce tam grać bo woli na ls
greenwood ustawiany na ps odstawiony od składu
kupujemy za prawie 100mln antonego który zalicza oszałamiające 2 bramki i 4 asysty i po roku jest odstawiony od składu
» 10 września 2023, 21:48 #88
awe: Sanchez tez niby mial grac na prawym, a poszedl na lewo a jak tam gral to już nie trzeba wspominac.
» 11 września 2023, 20:56 #87
pawelisto2: Całe szczęście był żużel i nie miałem nawet dylematu czy oglądać mecz Polaków, bo widzę że absolutnie nic nie straciłem.
» 10 września 2023, 21:43 #86
RoyRoy: Bardzo dobra decyzja, nic nie straciłeś..... No może piękną bramkę albańczyka
» 10 września 2023, 21:47 #85
Leh: Baaardzo ciekawy tekst Duckera w The Telegraph o McTominay'u. Polecam!

Zastanawiające, że Scott tak świetnie gra w kadrze i że Erik nie chce spróbować go ustawić na tej samej pozycji w klubie. On ma 6 goli w pięciu meczach, w tym 2 przeciwko Hiszpanii. Więcej niż Haaland czy Mbappe... i to nie jest przypadek czy wybryk, on tam naprawdę regularnie strzela.

Co ciekawe:
- Scott od początku w akademii United był szkolony na napastnika
- Akademia zaczęła przekwalifikowywać go na pomocnika dość późno, gdy chłopak nagle w ciągu roku urósł 15 cm i nabrał 10 kg masy. To mu zupełnie zmieniło parametry
- Przez całą karierę był używany na nie swojej pozycji
- W Szkocji grywał nawet na stoperze

A tu nagle przyszedł trener i wymyślił, żeby go ustawić jako ofensywna 8. I Scott tam się totalnie rewelacyjnie czuje. Czemu Erik nie spróbuje go na tej pozycji?
» 10 września 2023, 21:36 #84
Milo: Scott w młodzieżówce grał jako 10 albo 9

Nie raz można było zauważyć jak fajnie porusza się w polu karnym w porównaniu do Martiala
» 10 września 2023, 21:55 #83
Kamil1343: Podziękować tym, którzy chcieli zniego zrobić 6. On nigdy nie był wybitny defensywnie. Był właśnie lepszy w ofensywie, waleczny, silny, a i technicznie nie najgorszy. Mecz z Pogbą w finale LE pokazał najlepiej atuty obu, jak zdominowali środek pola. Ale w zeszłym sezonie woleliśmy wystawiać na 10 Weghorsta, a Bruno na skrzydle, więc o czym rozmawiamy :D
» 10 września 2023, 22:01 #82
Krzyk: Scott nie raz w ciągu swojej kariery pokazywał wiele atutów ofensywnych. Po pierwsze nie jest tak drewniany jak wielu go maluje. Nie raz potrafił przebijac się z piłką przez środek pola tworząc przewagę. Podobnie jak Pogba kiedy mu się chciało. Poza tym potrafi super wejść w pole karne w drugie tempo, ma bardzo solidny strzał i generalnie potrafi odnaleźć się w polu karnym. Do tego niezła szybkość, dobre warunki fizyczne i duża waleczność. Reprezentacja pokazuje, że po prostu potrzeba pomysłu na niego
» 10 września 2023, 22:13 #81
diabolus: Pytanie czy odpowiemy,
Ciekawy mecz
» 10 września 2023, 21:29 #80
diabolus: Bramka życia.
» 10 września 2023, 21:27 #79
Milo: Bierzemy tego Asaniego na PS
» 10 września 2023, 21:26 #78
gorzky: Antony mógł by się uczyć jak uderzyć z lewej nogi
» 10 września 2023, 21:26 #77
Milo: Będzie miał dużo wole go czasu teraz to będzie się szkolił
» 10 września 2023, 21:27 #76
adisman17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 21:21

Jedyny plus to taki, że może wykreuje się nowy skrzydłowy i zmieni coś w ofensywie. Nie oszukujmy się Antony jest solidny ale bez fajerwerków i liczb. Słabe statystyki pod względem asyst a o bramkach się nie mówi. Może tak mialo być. Potrzebujemy walczaków i solidnych ludzi a nie pozerów jak Antony i Sancho.

Ale to tylko moja odpowiedź. Nikt nie musi sie zgadzać. Oby coś ruszyło.
» 10 września 2023, 21:19 #75
Milo: Oglądasz MU oczy krwawią

Oglądasz RP oczy krwawią

Jak żyć
» 10 września 2023, 20:59 #74
Fido: Cierpienie uszlachetnia, a po każdej burzy wschodzi słońce... zawsze możesz też napić się piwa, też pomaga.:)
» 10 września 2023, 21:08 #73
Milo: Sancho teraz jeszcze bardziej będzie leniwy bo nie będzie musil się starać o pierwszy skład XD
» 10 września 2023, 20:54 #72
pbskarpy: Sancho musisz!
» 10 września 2023, 20:53 #71
Halbrand: Pellistri musisz!
» 10 września 2023, 21:06 #70
lipeklukas: Halbrand, wierzysz, że Eryczek postawi na Pellestiniego? Jakby nie patrzeć, następne mecze, będą grą o głowę trenera. Dlatego, albo Bruno pójdzie na bok, a trener przeprosi się z McTominay’em. Może też przeprosić się z Sancho, bo już widać, że zmienia narrację wobec niego. Wtedy Pellestrini jedynie z ławki na typową zmianę Holendra, na 10minut.
» 11 września 2023, 07:32 #69
skowron32: Czyli tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia...
Inne ekipy mają szeroka kadrę u Nas, będą brać z u-18 chyba zawodników
» 10 września 2023, 20:50 #68
Lukas89: Ciężko widzę sobotni mecz z Brighton po ostatnich rewelacjach
» 10 września 2023, 20:44 #67
skowron32: Ja jako kibic MU OD 20 przeszło lat, uważam bo remis będzie sukcesem... Boli to co pisze ale no realnie patrząc ciężko będzie
» 10 września 2023, 20:51 #66
JahKowalski: A co to niby zmienia? Te 20 lat? XD
» 10 września 2023, 21:27 #65
skowron32: Przywiązanie do klubu bycie z nim na dobre i na złe, nie jak chorągiewy i "sezonowcy"
» 10 września 2023, 22:20 #64
Milo: Ahahah co to za dwóch pasibrzuchów dali do śpiewania hymnu XD
» 10 września 2023, 20:43 #63
Oficer: A więc koniec kariery w United. Nie wierze, że Antony zagra jeszcze dla United po tym jak potraktowali Greenwooda. Sancho do roboty, lepszej okazji nie będzie na powrót do poważnego grania.
» 10 września 2023, 20:40 #62
Halbrand: Pellistri będzie grał, a nie jakiś Sancho.
» 10 września 2023, 21:07 #61
axel52: Ciężko pojąć co się w tym klubie wyprawia od dekady.
Naiwnie myślałem, że po wykopaniu chohsztaplera Woodwarda chociaż jakość transferów skoczy do góry.
Ale gdzie tam, Arnold i sk-a idą na równo z Edem.
Na dodatek problemy z piłkarzami i sposób ich załatwiania sprawia, że całościowo wygląda to żenująco i wręcz haniebnie.
» 10 września 2023, 20:38 #60
Wazza: Tak zupełnie w odcięciu od dokonywania ocen, wygłaszania sądów itd., to bez kitu - jakie jest prawdopodobieństwo, że nasz kolejny skrzydłowy musi odpowiadać na w zasadzie takie same zarzuty... Jakieś fatum czy co? Bo to się naprawdę w pale nie mieści...
» 10 września 2023, 20:27 #59
gorzky: Wszyscy porównywali go do Greenwooda, więc chłopak nie chciał być gorszy także poza boiskiem :)
» 10 września 2023, 20:32 #58
Skalniak1989: Pellistri zapraszamy od pierwszej minuty sprawdzi się jak Garnacho....
» 10 września 2023, 20:26 #57
gorzky: Liczę na szansę dla Amada i Pellistriego, mam nadzieję że Erik da im pograć i nie będzie kombinował z Bruno na skrzydle. Jeśli chłopaki nie dadzą rady to trudno, ale przynajmniej będziemy wiedzieć na co ich stać. Przy czym patrząc co grał Antony, to nie sądzę że byli by gorsi. A gdyby nie zawieszenie, to Erik nie odstawiłby go od składu.
» 10 września 2023, 20:09 #56
blanco1987: Ktoś ogląda Danie? Nasza nowa 9 bez szału, a Eriksen fajnie gra. Nasz niedoszły Hojlberg z golem.
» 10 września 2023, 19:49 #55
Michal10: Hojlund dostał drugą połowę i faktycznie nic ciekawego nie pokazał. Eriksen bardzo dobrze wygląda, powinien grać obok Bruno i z tyłu Amrabat.
» 10 września 2023, 20:01 #54
ManCr7united: Narazie to kolega antonny to ma spore problemy nie dość że kontuzje to jeszcze będzie zawieszony do odwołania
» 10 września 2023, 19:42 #53
Alex45: Czy jest Winny czy jest nie Winny to niesmak w klubie zostanie więc Antony pewnie odejdzie ,bo co powiedzą kobieca drużyna Manchesteru United? To jest tak samo jak z Greenwoodem jak jemu zabronili grać w klubie to dlaczego Antoniemu mieli by pozwolić, ?
» 10 września 2023, 19:40 #52
Daka: Należy rozwiązać kobiecą drużynę i wtedy nie będziemy się martwić co powiedzą.
» 10 września 2023, 19:49 #51
MatPL: I po co to? Ani on został uznany winnym, ani zarzuty nie udowodnione, ale grać póki co nie będzie. Na koniec wyjdzie, że jednak Antony jest niewinny i wróci po niepotrzebnej przerwie.

Wierzę, że sprawa szybko się wyjaśni i zostanie oczyszczony z zarzutów.
» 10 września 2023, 19:28 #50
Celt15: Klub mem odcinek 772
» 10 września 2023, 19:22 #49
RoyRoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 20:09

Kibicuj prawdziwemu klubowi nie mem, owi.
» 10 września 2023, 20:09 #48
RoyRoy: Getafe w przyszły roku w LM.
» 10 września 2023, 19:22 #47
jayjay2: tak, Antony ich wprowadzi do LM, z tymi swoimi 2 bramkami i 4 asystami na krzyż
» 10 września 2023, 19:38 #46
szakurek: Drużyny z Secunda Division nie grają w LM, a tam właśnie Getafe zakończy sezon
» 10 września 2023, 20:01 #45
grzesznik83: Getafe lubi to.
» 10 września 2023, 19:20 #44
Konrardo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 19:17

Czyli juz niedługo Antony w Getafe xD To czekamy na przeprosiny ETU ze sancho jest zajebisty i nie to miał na myśli xD? Przecież tak będzie bo kim niby mamy grać xD?
» 10 września 2023, 19:16 #43
Widmo: A za co go ma przepraszać? Ten komunikat miał raczej pobudzić Sanacho do pracy niż obrazić i odsunąć od składu.
» 10 września 2023, 19:27 #42
Lukas89: Arsenal to klub piłkarski a United komercyjna korporacja posiadają sekcje piłki nożnej. No czego nie rozumiesz ? :-)
» 10 września 2023, 20:51 #41
RoyRoy: Lukas, jak mnie w... takie gatki. To po co kibicujesz temu klubowi.... Arsenal czeka na takiego kibica jak Ty.
» 10 września 2023, 21:45 #40
RoyRoy: Te silikonowe lalki są przekupione przez konkurencję hehe. Szkoda że nikt tak gwiazdek z naszej reprezentacji nie oskarża. Przynajmniej jacyś młodzi dostali by szansę. A tak jeszcze z 10 lat będziemy grać Lewym, Krychą, Grosikiem itp.
» 10 września 2023, 19:15 #39
Milo: Trzeba mieć trochę oleju w głowie i się nie zadawać z takimi ludźmi

Ale widocznie Antonemu się podobają silikony, Big assy i łatwe dupczenie ;)
» 10 września 2023, 19:22 #38
RoyRoy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 20:07

Milo, nie mnie oceniać, co i kto się komu podoba.
» 10 września 2023, 20:06 #37
Wirus: Ale jesteśmy w d.... Kontuzje, afery, sfochowane lenie.

Shaw, Varane, Mount kontuzje. Greenwood wypożyczony i już pewnie nie zagra u nas. Sancho leń i konflikt z trenerem. Antony urlop na uporządkowanie spraw i nie wiadomo ile to będzie trwało i jak się skończy.

A na tapecie Brighton i Bayern Monachium...
Ja bym spróbował na najbliższe mecze coś w stylu diamentu:

Hojlund
Rashford - Bruno
Eriksen - Casemiro - Amrabat
Reguilon - Martinez - Lindelof - AWB
Onana
» 10 września 2023, 19:08 #36
Gig5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 19:08

Brawo trener i zarząd :) mistrzostwo to my mamy w marnotrawieniu $$$$$$
» 10 września 2023, 19:07 #35
miloszek5555: A co ma tu trener do gadania?
» 10 września 2023, 19:27 #34
Gig5: Bardzo chciał na niego wydać tyle hajsu i coś tam wiedział
» 10 września 2023, 19:44 #33
PauloKuhan: comerical club
» 10 września 2023, 19:05 #32
Xchrisx7: You had one job... jak już chcesz pisać po angielsku to sobie autokorektę włącz.
» 10 września 2023, 19:07 #31
miloszek5555: Jak tak dalej pójdzie to cały skład można wysłać na wolne bo jakieś lafiryndy sobie wymyśla że kogoś posadzą za popchnięcie . Idiotyczne jest zarządzanie tym klubem, na prawdę mam dość debilnych decyzji w tym memczesterze. Klub nie powinien mieszać się w sprawy osobiste piłkarzy, jeśli nie jest w areszcie to znaczy że może grać.
» 10 września 2023, 19:00 #30
AFC07: Gnenwood, Sancho, Antony to macie pakę
» 10 września 2023, 23:06 #29
jassaj: xD
Może ja już się gubie w tych pudelkowych newsach ale chociaż z przyzwoitości wypadałoby, żeby ktoś przedstawił pod jego adresem oficjalne, formalne zarzuty. Tak żeby zostało wszczęte śledztwo, żeby ono się toczyło i wtedy możnaby myśleć, że w związku z niewyjaśnioną sytuacją klub odsunął piłkarza dla jego dobra, dobra grupy i wgl. stara się go chronić no cokolwiek.
Zmierzam do tego, że w przypadku Greenwooda działania podjęte przez klub należy ocenić jako patologiczne (już niezależnie od finalnego rozstrzygnięcia tylko po prostu sam fakt ile to trwało itd) ale w przypadku Antonego to już przechodzą samych siebie.
Co gorsza widać na przestrzeni lat, że z tego robi się tendencyjne zjawisko. Rzućmy oskarżeniami, niech się kręci. Zanim sprawa się wyjaśni nikogo nie będzie interesować rozstrzygnięcie ale kto ma zostać obrzucony syfem to syfem obrzucony zostanie.
Jeżeli teraz nie trzeba już nawet oficjalnych zarzutów to ja mam pomysł- zasypmy klub mailami, że każdego z nas z osobna molestował Harry - idąc ich logiką to może go zawieszą i problem jego ewentualnych występów sam się rozwiąże....
» 10 września 2023, 18:58 #28
vanantgaal: To się nie uda. Harry nic nie musi udowadniać więc i tak go nie zawieszą 🙂
» 10 września 2023, 19:02 #27
HarryBrown: Pewnie dostał urlop by udał się do ojczyzny i zamiótł temat w lewo albo w prawo. Pewnie ma już wynajętą najlepszą brazylijską kancelarię adwokacką, złoży wyjaśnienia i sprawa zacznie zmierzać ku szczęśliwemu końcowi. I w sumie to jest dobre rozwiązanie. Inaczej by było tylko dalsze sranie w mediach.
» 10 września 2023, 20:03 #26
vanantgaal: Kolejna debilna decyzja klubu. Ważne, że jesteśmy poprawni politycznie. Ciekawe kiedy znajdą się następne gwiazdy, które będą o coś oskarżać naszych zawodników
» 10 września 2023, 18:50 #25
joyrider: Moim zdaniem Rash pójdzie na prawą a Garnacho na lewą.
» 10 września 2023, 18:37 #24
Michal10: Nie ma takiej opcji.
» 10 września 2023, 18:44 #23
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 18:46

Czyli znowu gra bez prawej strony. Dajmy zagrać Pallistriemu albo Amadowi. Do cholery, to nie są ciołki, które nic nie umieją. RASH NA LEWO INACZEJ NIC Z TEGO NIE BEDZIE. Zagrajmy prawym pomocnikiem, który, nie tylko musi strzelać, ale też podać. Nie każdy jest Robbenem, z jego rogalami. Czasem można też wrzucić.
» 10 września 2023, 18:44 #22
vanantgaal: Rashford na prawej wygląda totalnie słabo, traci wszystkie swoje atuty. Lepiej tam już postawić maguire
» 10 września 2023, 18:46 #21
Piotrek1991d: Rashford na prawej stronie wyglada tak samo jak na 9
» 10 września 2023, 18:49 #20
miloszek5555: Jak tak dalej pójdzie to i Rashforda i innych zaraz oskarża. Będziemy grać trampkarzami.
» 10 września 2023, 19:02 #19
ryudo3: "Bienvenido Antony"

- Getafe 2024
» 10 września 2023, 18:32 #18
artix206: Wymienimy w styczniu Antonego na Greenwooda i będzie dobrze.
» 10 września 2023, 18:22 #17
artix206: Sportwo, jeśli będzie gral Pellistri, to myślę że wyjdziemy nawet na plus. Antony "atakujacy" ma dwie-trzy bramki w lidze, o ile się nie mylę (tak wiem, pracuje w obronie, ale to nie wahadlowy).
Natomiast nasz szeroko skład robi się bardzo wąski..
» 10 września 2023, 18:21 #16
Konyo33: Pellistri lepszy od Antonego......
» 10 września 2023, 18:34 #15
artix206: Ale po Polsku napisałem, wybaczcie :D

Nie mówię, że lepszy ale w końcu będzie jakiś element nieprzewidywalności w ataku, coś innego niż kwadratowy Antony.
» 10 września 2023, 18:41 #14
Michal12371: Zawiesić na dwa lata a później rozwiązać kontrakt.
» 10 września 2023, 18:20 #13
Karil5144: To co, Pellistri na prawa stronę?
» 10 września 2023, 18:19 #12
Piotrek1991d: Powinien wreszcie dostac szanse ale to malo prawdopodobne.Predzej Bruno tam zagra
» 10 września 2023, 18:22 #11
sisinho: Bruno za rok to bedzie miał 30 lat, Real nie kupuje zawodników powyżej 28/29 roku jakby nie patrzeć. Z resztą się zgadzam ale Real o niego nie zapyta.
» 10 września 2023, 18:21 #10
ALLADYN: xD Bruno ma 29 lat. Za 2 lata to on odejdzie do Arabii co najwyżej a nie do Realu. Oni sie ludzi w tym wieku pozbywają (Casemiro, Varane) a nie kupują.
» 10 września 2023, 18:22 #9
Konyo33: Za rok/dwa w Realu przyda się ktoś taki jak Bruno
Młodzi zawodnicy są fajni ale doświadczenie też jest potrzebne
Nie można mieć samych 18-22 Latków w zespole
» 10 września 2023, 18:39 #8
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 18:56

@Konyo33

Taa, dziwnym trafem nigdy tak nie robili i teraz ściągną 30+ latka na pozycję której w sumie nie mają bo nie grają SPO w składzie. Prędzej dokupią Barelle do środka pola za Kroosa i tyle a nie 30letniego piłkarza.
» 10 września 2023, 18:56 #7
jayjay2: grają ŚPO, bo przeszli na 4-3-1-2 (Ancelotti grał tak samo w Milanie) i na "10" jest Bellingham.
» 10 września 2023, 18:58 #6
Michal10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.09.2023 18:41

Na LO jest Shaw, a Mount powinien grać wyżej. Jest jeszcze Sancho i mamy dobrego rezerwowego ŚO Lindelofa.

Do tego Leonardo jeśli miałby w ogóle tu przyjść, to najwcześniej w styczniu.
» 10 września 2023, 18:37 #5
uzio: wiekszość z nich leczy kontuzje i nie wiadomo kiedy wrócą, Varane to kontuzje ma co trochę,
Martial to jak posiadanie ferrari u mechanika przez 364 dni w roku...

Garnacho póki co średnio wychodzi gra od pierwszych minut.
Mount poza faktem, że jest kontuzjowany to nie odnajduje się na boisku u dalej szuka formy

Najbliższe 2 miesiace wyglądają słabo bo ciężko będzie sklecić sensowną 11.

O tym, że ETH się uparł żeby boczny obrońca schodził do środka i granie dwiema 10 wysoko już nie wspomnę. W pełnym składzie wygląda na to, że nie ma do tego personelu a przy pladze kontuzji to już kryminał.
» 10 września 2023, 18:52 #4
Andros: Gdzieś czytałem, że Mainoo może być gotowy już na Brighton
» 10 września 2023, 19:31 #3
Springol1982: W końcu zdecydowana reakcja klubu.
» 10 września 2023, 18:10 #2
Milo: Gramy totalny syf
Druzyna w rozsypce
Afera goni aferę

Najbardziej mi szkoda Bruno, chłop który jest Orlen ambicji i oddany klubowi, szkoda ze przyszło mu grać w takim okresie.
Gdyby miał w drużynie takich pilkarzy jak Vidic, Roo, RvP to dziś biłby sie o złota piłkę i uznawany byłby za jednego z najlepszych SPO
» 10 września 2023, 18:07 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.