Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2023/2024

» 15 czerwca 2023, 10:05 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
W czwartek władze Premier League ogłosiły wstępny terminarz na sezon 2023/2024. Manchester United na inaugurację zmierzy się z Wolverhampton Wanderers na Old Trafford.
Premier League: Manchester United poznał terminarz na sezon 2023/2024
» Manchester United na inaugurację sezonu 2023/2024 w Premier League zagra z Wolverhampton Wanderers | Fot. Press Focus
Które miejsce zajmie Twoim zdaniem Manchester United w sezonie 2023/2024 w Premier League?
Dokładne terminy meczów nie są jeszcze znane i mogą podlegać modyfikacjom. Wszystko będzie zależeć od ustaleń klubów z władzami ligi i nadawcami telewizyjnymi. Do tego dojdą przesunięcia związane z udziałem drużyn w europejskich pucharach.

Manchester United w sezonie 2023/2024 będzie rywalizował w Lidze Mistrzów, a to oznacza, że Czerwone Diabły będą mieć zajęte wtorkowe i środowe wieczory, gdy we wrześniu rozpocznie się faza grupowa. Zespół Erika ten Haga rywali w Champions League pozna 31 sierpnia.

Rozgrywki Premier League w sezonie 2023/2024 ruszą w weekend 12-13 sierpnia. Tydzień wcześniej sezon piłkarski w Anglii zainauguruje mecz o Tarczę Wspólnoty, w którym Manchester City zmierzy się z Arsenalem.

Czerwone Diabły w sierpniu mają zaplanowane trzy spotkania. Po inauguracyjnym meczu z Wolverhampton Wanderers (14 sierpnia) drużynę czeka szlagierowe starcie z Tottenhamem w Londynie (19 sierpnia). Pierwszy miesiąc rywalizacji zwieńczy mecz z Nottingham Forest na Old Trafford.

Wrzesień Manchester United zacznie od mocnego uderzenia, bo na 2 września zaplanowano mecz z Arsenalem na Emirates Stadium. 28 października odbędą się natomiast pierwsze derby Manchesteru w sezonie 2023/2024. Czerwone Diabły zagrają na wyjeździe.

Interesująco i niezwykle intensywnie zapowiada się grudzień, kiedy to Manchester United rozegra 7 ligowych spotkań. Drużynę czekają m.in. szlagiery z Chelsea (6 grudnia) i Liverpoolem (16 grudnia). W kwietniu Czerwone Diabły rozegrają rewanżowe starcia z The Blues (3 kwietnia) i The Reds (6 kwietnia).

Manchester United rozgrywki w sezonie 2023/2024 w Premier League zakończy 19 maja wyjazdowym spotkaniem z Brighton & Hove Albion.

TERMINARZ MANCHESTERU UNITED NA SEZON 2023/2024 W PREMIER LEAGUE:

SIERPIEŃ
14 Wolves (dom)
19 Tottenham (wyjazd)
26 Nottingham Forest (dom)

WRZESIEŃ
2 Arsenal (wyjazd)
16 Brighton (dom)
23 Burnley (wyjazd)
30 Crystal Palace (dom)

PAŹDZIERNIK
7 Brentford (dom)
21 Sheffield United (wyjazd)
28 Manchester City (dom)

LISTOPAD
4 Fulham (wyjazd)
11 Luton Town (dom)
25 Everton (wyjazd)

GRUDZIEŃ
2 Newcastle United (wyjazd)
6 Chelsea (dom)
9 Bournemouth (dom)
16 Liverpool (wyjazd)
23 West Ham (wyjazd)
26 Aston Villa (dom)
30 Nottingham Forest (wyjazd)

STYCZEŃ
13 Tottenham (dom)
30 Wolves (wyjazd)

LUTY
3 West Ham (dom)
10 Aston Villa (wyjazd)
17 Luton Town (wyjazd)
24 Fulham (dom)

MARZEC
2 Manchester City (wyjazd)
9 Everton (dom)
16 Sheffield United (dom)
30 Brentford (wyjazd)

KWIECIEŃ
3 Chelsea (wyjazd)
6 Liverpool (dom)
13 Bournemouth (wyjazd)
20 Newcastle United (dom)
27 Burnley (dom)

MAJ
4 Crystal Palace (wyjazd)
11 Arsenal (dom)
19 Brighton (wyjazd)


TAGI


« Poprzedni news
Chelsea odrzuciła pierwszą ofertę Manchesteru United za Mounta
Następny news »
Manchester United podjął decyzję w sprawie transferu Harry’ego Kane’a

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (1059)


Cwr91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2023 16:28

Mówi się ze ffp pozwala nam na wydanie Ok 120 mln + sprzedaż. Jakim cudem Chelsea wydają tyle kasy w dwa okienka? I pytanie czy my nie możemy również kreatywnie podejść do ffp? Ja tam bym się nie obraził na kilka grubych transferów. A mając koło 100mln i biorąc pod uwagę że sprzedaż zawodników jest u nas na żenujacym poziomie to stać nas na 1-2 zawodników i to nie z topu
» 21 czerwca 2023, 16:27 #1056
PastaDoCiasta: Di Marzio: Zainteresowanie Manchesteru United Andre Onaną jest realne. Inter czeka na wiadomość, co United jest skłonne zaoferować za bramkarza.

ONANA WHAT'S MY NAME
» 21 czerwca 2023, 14:49 #1055
PastaDoCiasta: Here we go Havertz w Arsenalu za 65 mln funtów

Mount jest o klasę lepszy, a pewnie wyjdzie nam i tak taniej
» 21 czerwca 2023, 14:45 #1054
mycka86: Słyszę te otwierające się szampany w Chelsea.
» 21 czerwca 2023, 14:49 #1053
ALLADYN: W Chelsea 99% piłkarzy ofensywnych staje się rakami. Nie ważne czy nazywasz się Ziyech, Sterling, Lukaku, Werner czy Mudryk itd.
Teraz otwierają szampany na Nkunku, a największe prawdopodobieństwo jest takie że chłopak strzeli 7-8 goli i będzie ten sam płacz.
» 21 czerwca 2023, 15:18 #1052
wefme: Jak my tak bedziemy transfery robic i zmieniac wlasciciela to w ataku bedzie rashford, martial i ighalo
» 21 czerwca 2023, 14:37 #1051
Rashy10: Saudyjczycy są jednym z głównych inwestorów funduszu, który jest właścicielem Chelsea. Ewidentny scam i transfery na ominięcie finansowego fair play. Pewnie zaraz to samo zacznie robić Newcastle, którego właścicielem jest państwowy fundusz Arabii Saudyjskiej (co teoretycznie jest zabronione, ale pieniążki potrafią wiele zmienić). W złą stronę to idzie.
» 21 czerwca 2023, 14:21 #1050
Leh: Dzięki tym wałom Chelsea nie musi już sprzedawać Mounta i odrzuca mega ofertę na 50 baniek. Totalny orzewal. Wygląda, że nie da się już prowadzić klubu w Premier League nie mając arabskiego funduszu/właściciela...
» 21 czerwca 2023, 14:31 #1049
MUFI: Leh co ty piszesz.. Chelsea chciała jeszcze więcej za Mounta ok 80mln przed transferami do Arabii, sprzedalj tam zawodników a kwote za Anglika zmniejszyli do 65+5, wał czy nie wał do Arabii ale na początku pierdoły piszesz
» 21 czerwca 2023, 14:37 #1048
Pyra: Wał czy nie wał, Boehly po raz kolejny ośmiesza PL, najpierw ominął ich śmieszne zasady długimi kontraktami a teraz sprzedaje praktycznie sam sobie (jego powiązania z arabami) za zawyżone kwoty aby po wydaniu 600M na transfery w rok zrobić to jeszcze raz.
PL jest w tej chwili ośmieszona do kwadratu.
» 21 czerwca 2023, 14:48 #1047
nieeeeeeee: Na razie to raczej Chelsea się ośmiesza. Ok wydali 700mln. na Transfery ale tam nie ma pół dobrego transferu. Same Flopy typu: Cucurella, Fofana, Midryk,
» 21 czerwca 2023, 15:27 #1046
brazylianwisnia: Gość sam się ośmiesza pałac swoje pieniądze.
» 21 czerwca 2023, 16:07 #1045
Rochanv: ale juz nie napisze ze wypalil Enzo i Badiashile. Do Enzo dokupic defensywnego pomocnika i bedzie tylko lepszy. Fajnie ze juz nie wypalil Mudryk.. koles przychodzil w dziwnym czasie i ma 22 lata ale juz jest skreslony ;p Moze tez skreslmy Madueke, Gusto.. A Fofana gral dobrze/ bardzo dobrze gdy nie byl kontuzjowany
» 21 czerwca 2023, 20:23 #1044
Damianinho1989: Chelsea have rejected Manchester Utd second, official bid for Mason Mount. It was sent today and rejected after few hours. 🚨🔴 #MUFC

Proposal was worth ÂŁ50m as called by
@David_Ornstein
— Chelsea always wanted more.

Man United will not pay ‘crazy’ fee but talks will continue.
» 21 czerwca 2023, 14:19 #1043
vieeeri: I bardzo dobrze. Ten gość z rocznym kontraktem i mizernym ubiegłbym sezonem nie jest wart więcej jak te 50x baniek. Havertz z dłuższym kontraktem i po lepszym sezonie odchodzi za 65x baniek
» 21 czerwca 2023, 14:31 #1042
SuperRedDevil: [MOUNT]

David Ornstein: Manchester United złożył dziś nowa oferte za Masona Mounta wynoszaca 45 mln + 5 mln zmiennych, a Chelsea oczekuje 60 mln + 5 mln zmiennych.
Mimo to, oba kluby sa blisko osiagniecia porozumienia.
» 21 czerwca 2023, 14:13 #1041
Apocalypse: Różnica jakichś 15mln=kluby są blisko porozumienia xD
Zawsze mnie to bawi l jak można być blisko porozumienia gdy różnica wycen to jakieś 15mln? Okej można tam powiedzieć przy 5mln ale przy 15?
» 21 czerwca 2023, 14:20 #1040
Rashy10: 15 w skali kilkudziesięciu i obecnych realiach rynku to nie tak wiele, z resztą normalne jest, że sprzedający zawyża cenę wywoławczą, żeby było z czego się targować. United pewnie kilka baniek dołoży, Chelsea kilka opuści i się dogadają.
» 21 czerwca 2023, 14:24 #1039
brazylianwisnia: Jeśli oni chcą sprzedać do nas a my chcemy kupić to już jest niezle a jak jeszcze obie strony są gotowe do ustępstw to można powiedzieć, że jest blisko w kontraście do takie transferu Kane.
» 21 czerwca 2023, 16:09 #1038
MORWA: Po tym co sie dzieje na linii Saudowie-Chelsea mozna śmialo przypuszczac ze zarowno Panstwo jak i Federacja angielska stracily juz całkowicie kontrolę na finansami swojej ligi. Warto pamietac ze PIF (czyli wlascicoel Newcastle oraz ci co teraz skupuja pilkarzy do ligi saudyjskiej) wg angielskiego prawa po tym co wydarzylo sie w USA(PIF na sali sądowej potwierdzilo ze nalezy do Panstwa i nie nie jest prywatną organizacją) oraz kilkanascie dni temu w UK (podpisanie umowy Newcastle z Sela) powinni miec z automatu odebraną wlasnosc klubu w UK (czyli Newcastle). Jednak Panstwo dalo ciche przyzwolenie na zlamanie prawa sportowego i w tym momencie Saudowie poczuli ze sa calkowcie bezkarni w UK. Wiec mamy to co mamy. Pilka angielska zostala utracona dla Anglikow. W sieci wrze ale na to juz za pozno.
» 21 czerwca 2023, 14:10 #1037
ALLADYN: EXCL: Manchester United have today made an improved bid for Mason Mount. Proposal £45 + £5m add-ons. Chelsea countered with £60 + £5m. #MUFC have a limit, while #CFC are trying to comply with 24yo’s wishes. No agreement but getting closer
@TheAthleticFC

Pewnie Krakowskim targiem się skończy na 50/55 mln funtów
» 21 czerwca 2023, 14:05 #1036
sztejner: ale Angela DiMarii w Benfice Lizbona to bym się akurat nie spodziewał (wiem że wraca po latach) ale jednak
» 21 czerwca 2023, 13:11 #1035
mycka86: Nie wiem co teraz u niego słychać, ale na mundialu wyglądał jak ktoś kto już 1 nogą i 2 rękoma jest na piłkarskiej emeryturze.
» 21 czerwca 2023, 14:13 #1034
Tomek972: Jak myślicie ilu zawodników a może czy kogokolwiek uda nam się sprzedać w tym okienku bo wydaje mi się że naszego szrotu nikt nie chce kupić
» 21 czerwca 2023, 12:13 #1033
vieeeri: Henderson, bo za niego jest niezły hajs do wyjęcia i jest skreślony u ETH, Bailly za 2M to żart i jego bez broblemu się pogoni, Iqbal za zawrotny 1M. Poza tym myślę, że Maguire za jakieś 15-20M, podobnie van de Beek. Tellesa jak ktoś weźmie to zdziwię się jeżeli za więcej niż 5M, podobnie B.Williams. Martial zostanie bo jego nawet w Arabii nie chcą, McTominay też zostanie bo hajsu na wzmocnienia brak, a co dopiero na uzupełnienie zmiennika dla Casemiro :)
» 21 czerwca 2023, 12:18 #1032
bylakw: Skojczy się na sprzedaży Hendersona, DDG odejdzie do szejkow, Bailly i Telles sprzedamy za paczkę fajek i może uda się gdzie opalić Elange za 10 mln. W klubie nadal pozostaną takie tuzy jak Magłaja, Maktominej, Marsjal (święta trójca na literę M) która kojarzy mi się z marazmem tego klubu. Do tego Fredzik i powodzenia ETH z taką kadra.
» 21 czerwca 2023, 12:20 #1031
Pyra: Tak realnie:
Henderson 30-35
Fred 15
Bailly 2
VdB 20
Maguire 20
Telles 5
Williams 10
Elanga 10-15

Czyli spokojnie 110 z samej sprzedaży zawodników, którzy albo nic nie grali albo prezentowali poziom championship.

Jak doliczyć do tego ew. zawodników jak Tominay 40-50, Sancho 50-60 czy Greenwood 50 to spokojnie jesteśmy w stanie pokryć sami okienko na 200M.

Ale tak jak pisałem, ponad 100 zarobimy jak pogonimy niechcianych zawodników.
» 21 czerwca 2023, 12:44 #1030
sztejner: Pyra
Greenwood 50mln jako kot w worku ? Raczej nie... mimo całej sympatii do Masona,to nikt nie da za niego 50 mln bo 2 lata temu dobrze grał w piłkę
Pod resztą zdecydowanie się mogę podpisać jeśli chodzi o "przyziemne" wyceny
» 21 czerwca 2023, 12:51 #1029
Pyra: No przecież nie piszę jego normalnej wartości 100M (bo przynajmniej tyle był wart przed aferą), tylko połowę. 21l, największy talent obok Fodena i Saki w Anglii, gdybyśmy go sprzedali za 20M to byłby śmiech na sali.
Opcje są 3:
- wraca do składu
- sprzedajemy go za przynajmniej 50M
- wypożyczamy go na rok i później się zastanowimy co dalej (opcja 1 lub 2)
» 21 czerwca 2023, 13:22 #1028
sztejner: Pyra
Najwyższa wartość rynkowa Masona Greenwooda to : 50 mln
nigdy nie był wyceniany u nas na 100 mln i nie wiem skąd to w ogóle wziąłeś,może Ty go na tyle wyceniłeś,ale z pewnością nie United nie inne kluby ani nie rynek


-Wraca do składu - okej jest to opcja
- Sprzedać za 50 mln - jak już wspomniałem nikt za gościa który w oficjalnym meczu nie wystąpił od 1,5 roku a być może zaraz i od dwóch nie da 50 mln,sorry ale przy zakupie nowego zawodnika nie będziesz się sugerować tym że Twój cel transferowy 2 lata temu coś pokopał xd
Jakby nam ktoś zaproponował fajny talent za 50 mln tylko że nie gra w piłkę to byś się kazał komuś popukać w czajnik
» 21 czerwca 2023, 13:33 #1027
Braks: Ja się będę cieszył jak za darmo odejdą. 110 mln to marzenie
» 21 czerwca 2023, 13:39 #1026
Pyra: Czyli rozumiem, że w 2021r jakby ktoś United zaproponował za niego 50M to byśmy się zgodzili? Weź przestań pisać takie głupoty, to że transfermarkt na tle go wycena nie znaczy, że za tyle byśmy go sprzedali, powiem więcej odrzucilibyśmy i 120M, jak masz epokowy talent to za żadne pieniądze go nie puścisz.
Cantona kiedyś skopał kibica na oczach całego świata i po zawieszeniu wrócił normalnie do gry, tu sąd oddala wszystkie zarzuty i chłop półtora roku siedzi w domu, wielkie xD na to wszystko.
» 21 czerwca 2023, 13:42 #1025
Pyra: I zapytam tak z rozpędu, za ile byś sprzedał teraz Garnacho? Za 25M?
» 21 czerwca 2023, 13:43 #1024
sztejner: Talent to talent,może odpalić albo nie.
Lubię Garnacho ale też nie wyskoczyłbym z wyceną 50-60 mln. Jest potencjał ale też widać że najskuteczniejszy jest gdy wchodzi z ławki na ostatnie 20-30 minut,bo gdy gra w wyjściowej 11 to w większości przypadków jest niewidzialny
Sądzę że w okolicach 40 mln można by krzyknąć - jeśli tak bardzo zależy Ci na mojej wycenie
Ale tak ze szczerego serca Ci napiszę,że akurat Garnacho chciałbym żeby został i dalej się rozwijał
» 21 czerwca 2023, 14:05 #1023
brazylianwisnia: Szansa na greenwooda za 50mln by była ale na zasadzie wypożycza na rok z opcją wykupu za 50mln. Odpowiadając na pytanie - sprzedamy 9 zawodników.
» 21 czerwca 2023, 14:05 #1022
Pyra: sztejner, dobrze, że ty nie sprzedajesz naszych zawodników, 40M za Garnacho, o cię panie
Barca za 17 letniego Fatiego odrzuciła 120M (my złożyliśmy taką ofertę)
» 21 czerwca 2023, 14:12 #1021
Diabelred: Niestety, ale nie będzie latwo nam sprzedać takich graczy jak Maguire, McTominay, Fred, Martial, VDB, Sancho, przez ich wysokie tygodniowki. Sami sobie nawarzylimy piwa dając im tak wysokie kontrakty. Nic dziwnego, że nie chcą od nas odchodzic. Raz, że w nowym, slabszym klubie zarobią ze dwa/trzy razy mniej. Dwa, ze sezon jest długi, wymagajacy, dojdą kontuzje, takze swoje minuty i tak u nas zagrają.

Na tą chwilę dosyć prawdopodobne wydają się odejścia Tellesa, Hendersona, Elangi i Baillego. Nie zdziwię się jeśli to byłoby na tyle w kwestii odejść.
» 21 czerwca 2023, 14:19 #1020
brazylianwisnia: Zidane też jest bardzo prawdopodobny. Tak jak i Williams więc już mamy 6. VDB raczej będzie miał dość a jeśli oprócz Mounta kupujemy defensywnego pomocnika, wróci Greenwood i kupimy obrońcę to Maguire, McT i Sancho będą mieć bardzo ciężko o minuty. O ile ten ostatni może pograć do 10 spotkań i jeszcze bardziej zaorać karierę tak wątpię czy McT i Maguire będą często gośćmi na ławce.
» 21 czerwca 2023, 16:14 #1019
Seszele: Nie zdziwiłbym się, gdyby kadra miała obiecana premię za strzelenie co najmniej 2 goli w pierwszej odsłonie gry.
To by wyjaśniało postawę tych pajacyków w drugiej połowie.
» 21 czerwca 2023, 10:20 #1018
sztejner: Man Utd have spoken with Adrien Rabiot's mother/agent. Ten Hag remains a big fan since trying to sign him last year.
Juventus want to keep him, and a decision is expected in the next few days
United have also sounded out Andre Onana on the player side - the GK situation at Old Trafford is a "strange" one, however.
F.Romano
» 21 czerwca 2023, 09:57 #1017
PastaDoCiasta: Mamy ograniczony budżet, więc Rabiot za darmo to dobra opcja - EtH sobie z rozpieszczoną mamą poradzi.

A Onana to chyba najlepsza możliwa opcja na bramkę, jakby się udało go wziąć za jakieś 50-60 mln to byłoby świetnie
» 21 czerwca 2023, 11:25 #1016
Martelink: 50 milionów za Onane to jest optimum, by mieć środki na dalsze transfery.
80 milionów za Ramosa, albo 50 milionów za Hojlunda.
Rabiot za free to wartość dodatnia.
Przydałby się jeszcze M.Thuram za free.

Może jeszcze jakiś CM, Mount minimum 55 milionów.
» 21 czerwca 2023, 12:12 #1015
sztejner: Co do naszej repki to w każdym meczu stawiam kupon przeciwko nim,na pewno postawię na Czechy i Albanie,bo jak patrze ile ludzie wygrywają siana stawiając na przegraną Polski to się w głowie nie mieści
» 21 czerwca 2023, 09:21 #1014
axel52: Kadra?
Tu trzeba się rozstać z paroma zasiedziałymi włącznie z Lewym.
Do niego Zieliński Milik, Bednarczyk itp.
Że będzie bez nich gorzej?
Ten zespół i tak nic nie zdobywa więc strata żadna.
Rozgrywek jest tyle, że nie nadążam kto z kim i w jakich eliminacjach do czegoś tam gra.
Podziękować za grę i budować od nowa.
Ale na pewno nie z Santosem.
» 21 czerwca 2023, 08:31 #1013
sztejner: Santos czy ktoś inny to nic tu nie zmieni,tutaj nie jest winny trener a piłkarze,drżymy o wynik przeciwko Słowacji,Albanii,Mołdawii,Czechom i to bez względu na to czy za sterami siedzi Brzęczek,Sousa,Michniewicz czy Santos
» 21 czerwca 2023, 08:45 #1012
axel52: Ja nie mam nic do Santosa, wręcz przeciwnie.
Za to wiele ale mam do w.w piłkarzy.
Ale akurat do odmłodzenia kadry to on się nie nadaje, tutaj tylko jakiś ogarnięty polski trener musi być który nie będzie zważał na płacz narodu kiedy powie WYSTARCZY dla Lewego lub Milika.
Czy taki jest? Tu mam wątpliwości.
» 21 czerwca 2023, 09:07 #1011
Braks: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2023 10:46

Jeszcze milik i gramy. Sorry już dałeś go na margines
» 21 czerwca 2023, 10:41 #1010
mycka86: Lewy gol i asysta, do tego wypuścił Świderskiego sam na sam, gdzie powinna być 3 bramka. Pomoc w drugiej połowie traci wszystkie piłki, a obrońcy grają jak chłopy z B-klasy. Wnioski: Wywalić Lewego :)
» 21 czerwca 2023, 10:42 #1009
axel52: No staty z jednego meczu dałeś i co?
Facet znika w co drugim meczu + swoją " wielkością " mam wrażenie, że przytłacza innych.
Pytanie brzmi także co mniej lub bardziej konkretnego wygrała kadra z Lewym przez dekadę?
Prawie takie samo jakie zadałem co do DeGea.
Co MU wygrał konkretnego przez dekadę faworyzując hiszpana na bramce?
4 trofea w tym Kakao i Tarczę.
No po uju wyniki jak na nakłady.
» 21 czerwca 2023, 11:04 #1008
NicPozytywnego: A co wygrała reprezentacja Polski przed Lewandowskim? Polska piłka to dno od prawie 30 lat, szkolenie zawodników to tragedia ilu zawodników potrafi zagrać kombinacyjnie, ilu potrafi przyjąć kierunkowo piłkę? 4, 5 na całą kadrę? A to są tylko podstawy. Dziwię się Lewandowskiemu, że jeszcze chce grać z tymi patałachami.
» 21 czerwca 2023, 11:14 #1007
axel52: A ja się dziwię, że jemu, Milikowi czy Zielińskiemu nie podziękowano jeszcze za grę i nie rozpoczęto budowy kadry na nowych zdrowych zasadach.
» 21 czerwca 2023, 11:29 #1006
mycka86: Masz zadatki na rasowego hejtera.

Nasza kadra nic nie wygrała z Lewym i nie wygra. Tak samo jak Zlatan ze Szwecją czy Salah z Egiptem.
» 21 czerwca 2023, 11:44 #1005
axel52: Co mnie interesuje Zlatan i Szwecja?
Interesuje mnie gra polskiej kadry.
» 21 czerwca 2023, 12:32 #1004
mycka86: Dobry jesteś :)
» 21 czerwca 2023, 13:11 #1003
kondzik: JUST IN: INEOS and Sir Jim Ratcliffe have suffered a LOSS in confidence about buying Manchester United

Oby to była prawda
» 21 czerwca 2023, 07:48 #1002
PastaDoCiasta: Źródło?
» 21 czerwca 2023, 08:25 #1001
NoName: Źródło: Oby to była prawda.
» 21 czerwca 2023, 09:14 #1000
kondzik: @Nice_Matin]
» 21 czerwca 2023, 10:55 #999
brazylianwisnia: Czyli Glazery nie sprzedają? ;)
» 21 czerwca 2023, 16:16 #998
skylark11: The most likely scenario is that David de Gea leaves Manchester United as a free agent. [ChrisWheelerDM
» 21 czerwca 2023, 07:04 #997
PastaDoCiasta: Niezbyt dobre info, bo odejście Dawida wiąże się z dodatkowym wydatkiem +-50 mln na nowego bramkarza, a mamy jeszcze inne pozycje do pilnego obsadzenia
» 21 czerwca 2023, 08:23 #996
Nas38: Ja bym tu widział trenera streilau i asystent gmoch taktycznie każdy rozjechany haha
» 21 czerwca 2023, 06:59 #995
Stanior: Oni się chyba prywatnie bardzo nie lubią więc nie wiem czy to by się udało...
» 21 czerwca 2023, 09:09 #994
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2023 06:45

Zwykle mielismy 200mln do wydania i nie bylo dobrych pomocników i napastników na rynku.
W to wakacje sa/byli dostepni:
-Harry Kane, Mount, Maddison, Neves (juz poszedl do Arabów), Mbappe rozwaza opcje, Nkunku (juz zaklepany), Felix tez do wyjecia, Tielemans za darmo, Declan Rice odchodzi, Osimhen czeka na oferte, Bellingham przeszdl do Realu bez walki, ...

A my akurat wypstrykalismy sie z kasy ;)

Zachowujemy sie na rynku transferowym jakby sir Jim nas juz przejal - a myslalem ze to jeszcze nieoficjalne ;)
» 21 czerwca 2023, 06:40 #993
Paps: Ostatnio napisałem,że Zieliński to może i niezły technik,ale kompletnie bezjajeczny i znika w ważnych momentach to jakiś KlejnotNilu się wymadrzal,że przecież był najlepszy w meczu z Francją.Dostales kolejną odpowiedź,że jak nie idzie to Zieliński jest miękka fujara,tym razem pasterze z Mołdawii go uświadomili jak i całą resztę naszych genialnych reprezentantów.
» 21 czerwca 2023, 03:52 #992
skylark11: Zero charyzmy i zero charakteru tak samo jak Lewandowski
» 21 czerwca 2023, 08:29 #991
KlejnotNilu: ee bo ja patrze na Zielinskiego z klubu, a nie z Repki. W repce Polski to i Ronaldinho gralby jak Grzesiu Rasiak. Po za tym przepraszam bardzo, ale nigdy się nie wymądrzam się xD
» 21 czerwca 2023, 14:02 #990
AUDIoooo: Brać tego z Mołdawi! nie ważne jak sie nazywa, brać go!
» 21 czerwca 2023, 00:50 #989
Milo: Mateusz musi więcej kasy obiecać naszym orłom może wtedy pobiegają w drugiej połowie :D

Jaki kraj taka reprezentacja XD
» 21 czerwca 2023, 00:15 #988
kocur224: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.06.2023 00:13

Ta nasza Reprezentacja, powinna zmienić kapitana! Lewy już swój czas ma za sobąĂ˘Â€Ś potrzeba kogoś kto się wkur‌.i powie coś co się komuś nie będzie podobać i zaczną biegać i walczyć za orzełka!

To samo u Nas w United, kapitan powinien pierw dać przykład, a potem na pizdzi‌.. do każdego ze tylko chodzi po boisku jak łajza!

W naszych czasach, niestety piłkarze stali się jak panienki, zero ambicji, bez walki i bez jakiegoś zaangażowania.

W kontraktach zawodników powinien być zapis ze jak nie wdupiasz trawy, za zespul to bez wypłaty na koniec miesiąca u tyle.
Oni tyle zarabiają, ze powinni bez nogi lepiej grać niż nasi w drugiej połowie.

A komentatorzy w TVP maszkara.

Pozdro dla fanów United i Polski!
» 21 czerwca 2023, 00:11 #987
Blaszczu: Scott jako napastnik w MU od przyszłego sezonu, widziałbym to =D
» 21 czerwca 2023, 00:01 #986
Luke88: brak transferów
bęcki od ledwo funkcjonującego, najbiedniejszego kraju europy
Major nie żyje
co jeszcze?
» 20 czerwca 2023, 23:57 #985
KaczorDaffy: Major nie zyje? Edo tensei!!
» 21 czerwca 2023, 06:35 #984
GenLancelot: Ktoś mi wytłumaczy jakim cudem sprzedajemy na stałe Iqbala za 1mln?? To są przecież jakieś jaja i kompromitacja
» 20 czerwca 2023, 23:42 #983
Cwr91: Perspektywiczny zawodnik do united - 40ml, perspektywiczny zawodnik z united - 1mln. Gdzie tu logika?
» 21 czerwca 2023, 13:58 #982
flt32705: Kadra zacznie grać jak lewy da se spokój z repką
» 20 czerwca 2023, 23:26 #981
brazylianwisnia: Pobożne życzenia..wpierw ktoś musi pójść po rozum do głowy i zatrudnić dobrego selekcjonera.
» 20 czerwca 2023, 23:28 #980
flt32705: Na jakiego trenera teraz chcesz zmieniać chłopie tu trenerzy się zmieniają jak światła na skrzyżowaniu a efektów brak, w drugiej połowie chłopcy się wystraszyli agresywnie grających zawodników rywala co tu trener pomoze
» 20 czerwca 2023, 23:34 #979
dziobko: Co ty gadasz z tym selekcjonerem, chłop jest jednym z topowych jaki był dostępny wygrał z Portugalią wszystko oprócz MŚ, a to że przegraliśmy to tylko i wyłącznie wina tych 11 śmiesznych gości co wypieli się na grę i myśleli o wakacjach
» 20 czerwca 2023, 23:35 #978
Milo: Jak Lewego nie będzie to nawet na ME nie bedziemy się łapać
» 21 czerwca 2023, 00:09 #977
karassas: Akurat Lewy, Zieliński i Szczęsny to jedyni w tej reprezentacji, którzy trzymają w miarę przyzwoity poziom. Łatwo wieszać psy po takim meczu, ale uczciwie, z kim ten Zieliński ma rozgrywać w środku pola? Lewy też już jest coraz starszy, widać to gołym okiem, że nie jest już w stanie ciągnąć tego stada baranów za uszy. A najgorsze, że nie ma zbytnio perspektyw na poprawę. Przykro się robi, ale niestety, to fajne pokolenie jakie teraz mieliśmy powoli przemija. Oczywiście Zielu jeszcze trochę pogra, ale jak braknie Lewego to już w ogóle będzie kiepsko. Szkoda, że dopiero teraz zatrudniliśmy fachowca. Gdyby udało się znaleźć trenera na takim poziomie zaraz po Nawałce to może mielibyśmy trochę radości z wyników na ostatnich turniejach. A tak pozostaje duży niedosyt
» 21 czerwca 2023, 02:06 #976
brazylianwisnia: Co z tego, że trener niby uznany jak nie zna polskich realiów, dopiero się wdraża..co z tego, że wymieniamy jak rękawiczki jak samych leszczow lub niepasujących gości bierzemy. Jedyni konkretni selekcjonerzy kadry jakich pamiętam to Nawałka i Beenhakker.
Kadra ma większe możliwości zmiany składu niż klub. Zobaczymy na ile trener pozmienia powołania i grę następnym razem skoro Ci go zawiedli. Kompletnie nie przekonuje mnie praca obecnego selekcjonera. Jest tu krótko ale watpie, że będzie w stanie zmienić styl gry pod polski materiał.
» 21 czerwca 2023, 02:36 #975
karassas: Kadra ma dokładnie takie możliwości zmiany składu jak materiał ludzki. U nas materiał ludzki poza kilkoma wyjątkami nie jest wcale lepszy niż w takiej Mołdawii to i tak gramy. Prawda jest taka, że większość Polaków na zachodzie gra głównie dlatego, że Lewy nas wypromował. Prawda jest smutna, nie ma zbytnio kogo powołać zamiast tych co byli tym razem. Być może jedno czy dwa ogniwa będą zmienione, ale my nie mamy takich zasobów jak np. Francja, że na miejsce jednego gracza czai się pięciu kolejnych.
» 21 czerwca 2023, 07:18 #974
brazylianwisnia: Materiał ludzki jest znacznie lepszy niż w latach 1998-2010. Powołania to jedno ale jeszcze trzeba znaleźć system gry, który nie tylko będzie dobry ale też będzie pasować do materiału.
» 21 czerwca 2023, 08:23 #973
karassas: Nie powiedziałbym, że dużo lepszym. Mamy kilku graczy typu Lewy czy Zieliński. Bramkarzy to akurat zawsze mieliśmy więc pomińmy. Teraz mamy piłkarzy na zachodzie bo wypromował nas mocno Lewy, Piszczek czy Kuba. W latach o których mówisz większość z tych co gra na zachodzie grałaby pewnie w mniej znaczących ligach
» 21 czerwca 2023, 11:55 #972
flt32705: Nie mieliśmy szans wygrać byli za dobrzy hahaha
» 20 czerwca 2023, 23:22 #971
Blaszczu: nie dość, że Utd nie zachwyca jeśli chodzi o transfery i o zmiane właściciela, to jeszcze reprezentacja mnie dobija )=
» 20 czerwca 2023, 23:20 #970
VersorWhite: To by nic nie dalo bo moldawianie byli lepsi w kulach
» 20 czerwca 2023, 22:56 #969
pawelisto2: Mnie to ogólnie bawi gloryfikowanie tych zagranicznych, bo…zagraniczny. Bo rzuca dobrymi frazesami. Bo mówi na konferencjach kwiecistym językiem.
A Polacy się na to łapią, dają potężne pieniądze ażeby tylko tu przyszedł ktoś znany to czemu miałby nie przyjąć takiej pracy chłop? Co mu robi w gruncie rzeczy wynik? Uda się to super. Nie, to przynajmniej swoje zarobi.

Zgadzam się z Probierzem, że Polacy mają dziwne podejście w tej kwestii. Są trenerzy U-17, U-18, U-20 i potem idą do pierwszego lepszego Śląska walczącego o utrzymanie, bo do pierwszej kadry w pierwszej kolejności jest zagraniczny o kwiecistym nazwisku. A na asystenta jest brany chłop, co nawet nie wiąże przyszłości przesadnie z kadrą. Zero jakiejś ciągłości.
Moim faworytem od dawien dawna jest Marcin Brosz na asystenta żeby w przyszłości przejąć kadrę, ale niedoczekanie, podobnie jak Manchesterze - byle słupki w excelu się zgadzały.
» 20 czerwca 2023, 22:48 #968
dziobko: Tylko tutaj problemem nie jest trener bo taktycznie graliśmy dobrze i po 1 połowie każdy by stwierdził że wygramy 3/4 do 0

To zawodnicy na swoje własne życzenie przegrali mecz i to w tak frajerski sposób że na miejscu Santosa kazałbym im zapałacic każdemu kibicowi 500 zł że oglądał takie coś w drugiej połowie
» 20 czerwca 2023, 22:55 #967
pawelisto2: Pewnie, trener nie jest winowajcą tej porażki, ale ogólny chaos który panuje w kadrze ze zmienieniem trenerów o co chwila innej wizji nie sprzyja pozytywnie w jakimkolwiek aspekcie piłkarzom.
Uważam, że tak jak w standardowej firmie gdzie zmienia się co chwila kierownik, podwładni nie będą zbytnio zadowoleni i pracować na 100% swoich kompetencji, tak i tutaj patologia, która panuje w PZPN nie ma prawa dobrze wpływać na cokolwiek w tym zespole. Piłkarze nie wiedzą co mają grać w końcu, nie mają schematów, nie mają tej energii.
Przypomina mi to nasz Manchester gdzie często nie było winą trenera, że np. Lukaku odskakiwała piłka na 2 metry, a Rashford wbiegał w zawodnika zamiast go minąć, ale ogół atmosfery jaki panował - i dalej panuje - w klubie, ciagle zmiany trenerów i przestawianie wajchy na inny styl, nie miało prawa wpływać dodatnie na styl, zgranie i koncentracje zawodników.
» 20 czerwca 2023, 23:06 #966
dziobko: Zobacz przykład Ukrainy na przestrzeni ostatnich 5 lat zmienili trenera 3 razy podobnie jak my, potrafią przegrywając z Macedonią 2:0 wygrać 2:3, wygrywać z Niemcami 3:1 a później przez rezerwowy skład zremisowac mecz. Oni grając od 2 lat na wyjeździe kręcą fajne wyniki, ich zawodnicy to praktycznie piłkarze z ligi ukraińskiej z 5 czy 6 wiekszymi nazwiskami coś jak u nas.

Co do naszych to widać że gra w kadrze to nie jest w ich kręgach zainteresowań co pokazują od dłuższego czasu, traktują to jak zwykły mecz i to bardzo jest bolesne dla kibica i zwykłego Polaka
» 20 czerwca 2023, 23:13 #965
flt32705: W punkt
» 20 czerwca 2023, 23:23 #964
karassas: Przecież Michniewicz był właśnie kimś takim. Gość z młodzieżą wykręcił fenomenalny wynik po czym reprezentacji pod jego wodzą nie dało się oglądać. Tak wiem wyszli na mistrzostwach z grupy tylko prawda jest taka, że mieliśmy tam tonę farta. Meksyk praktycznie najgorszy od wielu, wielu lat, a i tak tylko zremisowaliśmy. Arabia Saudyjska też mocno nam krwi napsuła wystarczyłoby, że byliby trochę bardziej skuteczni i byłby problem. Argentyna też od momentu zdobycia drugiej bramki przestała grać bo mieli wynik, a na dodatek Meksyk wypadał (Argentyna i Meksyk nie lubią się zbytnio). Oczywiście to wszystko gdybanie, ale pokazuje, że my naprawdę nie graliśmy pod Michniewiczem nic wielkiego. Brzęczek też się niezbyt popisywał. Santos to naprawdę wielki fachowiec i wychwalanie go nie jest spowodowane tym, że jest zagranicznym trenerem. Portugalia nie trzymałaby go na ławce tak długo gdyby był kiepski. Tu po prostu nie ma na kim budować. Lewy się już zestarzał. Dalej zjada jakością wszytkich naszych piłkarzy, ale nie jest już w stanie sam ciągnąć wózka. Zieliński nie ma z kim grać w środku pola. Do tego naszą ulubioną taktyką jest laga do przodu więc tym bardziej co ma chłopak zrobić jak piłka wiecznie fruwa mu nad głową. Wątpię, że jakikolwiek Polski trener byłby lepszy na dłuższą metę. Takie strzały jak miał Boniek z Nawałką zdarzają się po prostu rzadko i to nie tylko w polskiej piłce
» 21 czerwca 2023, 02:20 #963
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 22:43

Polski MU :/

Nic się nie stało. . .
» 20 czerwca 2023, 22:43 #962
kamilpe: Polski MU? Porównujesz zdobycie 3 miejsca w lidze i wygrania pucharu do żenujące gry reprezentacji Polski? Dobre
» 20 czerwca 2023, 22:47 #961
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 22:59

Haha! Nic nie porównałem, sam to właśnie zrobiłeś ;)

Wrócą silniejsi ;)
» 20 czerwca 2023, 22:58 #960
NexaT: No tak, pisanie Polski MU po meczu Polski wcale nie jest porównaniem. Wcale.
» 20 czerwca 2023, 23:08 #959
kamilpe: To co ma znaczyć polski MU? Bo dla mnie to porównanie, ze reprezentacja Polski to Manchester United ;)
» 20 czerwca 2023, 23:09 #958
flt32705: Nie zesraj sie
» 20 czerwca 2023, 23:24 #957
AUDIoooo: MU vs Sevilla fc

Proponuje zluzować gumę ;) pozdro
» 21 czerwca 2023, 00:42 #956
ALLADYN: Manchester United are interrested Moldovian super striker
» 20 czerwca 2023, 22:35 #955
kamilpe: Coś czuję, że Santos poda się do dymisji. Nie sądził chyba, że aż w takie bagno się wpakuje.
» 20 czerwca 2023, 22:34 #954
Trombocyt: Teraz już każdy zna przyczynę dla której się nie uśmiecha.
» 20 czerwca 2023, 22:42 #953
UnitedFan07: To jest karma za potraktowanie Brzęczka... co rok nowy trener która reprezentacja w Europie tak często zmienia selekcjonerów. Brak drużyny brak mentalu tutaj potrzeba impulsu takiego jak za Nawalki w el. Euro 2016 tam kazdy walczyl za kazdego byla druzyna
» 20 czerwca 2023, 22:45 #952
mycka86: Podając się do dymisji nie dostanie odprawy. Jedynego powodu, dla którego trenuje naszą kadrę.
» 20 czerwca 2023, 22:53 #951
karassas: Po Brzęczku był Sousa. To chyba nie wina PZPN, że gość wykręcił nam taki numer. Potem był Michniewicz, który chciał dobrze, ale uczciwie mówiąc nie mógł zostać. Od początku miał tonę farta, a szczęście kiedyś się kończy. Brzęczek zresztą poleciał dlatego, że był po prostu za słabym trenerem i tyle.
» 21 czerwca 2023, 02:26 #950
JajoJe: Powinni zawiesić reprezentację na rok gry w czymkolwiek. To jest kompromitacja. Banda kopaczy i zlepek mułu. Dziadostwo totalne. Wstydzili by się brać kasę za takie coś.
» 20 czerwca 2023, 22:33 #949
Apocalypse: Ej ej
W.siatkowce to bardzo dobrze im idzie, chyba sport narodowy powinien być siatkówka.
A nie pompowanie balonika z piłką nożna
» 20 czerwca 2023, 22:35 #948
JajoJe: Chodziło mi o rozgrywki kopaczy. Wycofać i nie kompromitować reprezentacji. Dać kasę na siatkówkę, koszykówkę itp.
» 20 czerwca 2023, 22:37 #947
Apocalypse: A to tak ;)
» 20 czerwca 2023, 22:39 #946
artix206: Czesiu się nie podobal..
» 20 czerwca 2023, 22:32 #945
brazylianwisnia: Też był cienki jak sik pająka.
» 20 czerwca 2023, 23:31 #944
karassas: Santos przynajmniej ma w CV jakiekolwiek sensowne osiągnięcia. Na dodatek wypracowane, a nie zdobyte cudem. Może za dwa trzy lata o ile tyle popracuje to wbije do łba naszym kopaczom, że mają się trzymać taktyki, a nie patrzeć co tu zrobić, żeby nie być krytykowanym bardziej niż reszta po blamażu
» 21 czerwca 2023, 02:29 #943
Trombocyt: A przecież Mołdawia miała nie mieć jakości według komentarza z pierwszej połowy: :D
Balonik znowu pęka!
» 20 czerwca 2023, 22:30 #942
KaczorDaffy: I porównywanie klubów naszych "gwiazdorów" do jakiegoś wyróżniającego się piłkarza z Mołdawii grającego w mniej prestiżowym klbie. Hah to pokazali
» 20 czerwca 2023, 23:03 #941
Sideswipe: stoją od 40 minut i się patrzą jak Mołdawia gra, jak można być takimi cieciami, masakra
» 20 czerwca 2023, 22:30 #940
Milo: BRAAAAWO MOŁDAWIA JAZDA Z DZIADAMI
» 20 czerwca 2023, 22:28 #939
Milo: Reprezentacja jest jak jaja!

Bierze udział ale nie wchodzi
» 20 czerwca 2023, 22:27 #938
Anhel: Wzięli leśnego dziadka na trenera i są efektywne
» 20 czerwca 2023, 22:27 #937
kamilpe: Myślisz, że to wina trenera? Nie sądzę.
» 20 czerwca 2023, 22:29 #936
Apocalypse: Koleś wygrał ME xD Ale tak fak dalej wińmy trenera, że Polska pilka kopana to poziom wysp owczych xD
Powinni rozwiązać ten śmieszny związek piłki nożnej w Polsce, a na boiskach nasadzić kartofli.
W siatkwoce mieliśmy 2 kluby w finale ligi mistrzów, w revzej jeden klub, a polska pilja kopana? XDD szkoda nawet pisać bo żadnych osiągnięć, a sorki towarzyski z Niemcami wygrali fartem
» 20 czerwca 2023, 22:29 #935
Anhel: On wysyła powołania? No on. Dziękuję dobranoc
» 20 czerwca 2023, 22:34 #934
Apocalypse: No niestety ale nie ma lepszych polskich piłkarzy xD więc nie wiem czego oczekujesz?
Że wyczaruje sobie jakichś nowych i ich powoła? Czy powoła zawodników z polskiej Ligii wyłącznie i wtedy z moldawia będziemy przegrywać nie 3-2 ! 4-0?
» 20 czerwca 2023, 22:36 #933
kamilpe: On nie strzela do pustej bramki? Nie on. Dziękuję dobranoc
» 20 czerwca 2023, 22:37 #932
mycka86: Niby on trenuje, wysyła powołania i ustala taktykę. Nie mamy wybitnych piłkarzy, zgoda. Ale Mołdawia niedawno zremisowała z Wyspami Owczymi, a w poprzednich eliminacjach przegrała z Andorą. Pisząc, że Mołdawia jest na poziomie Ekstraklasy, obrażamy Ekstraklasę. Oni są na poziomie pierwszej ligi polskiej.
» 20 czerwca 2023, 22:58 #931
karassas: Obrażamy tym ekstraklasę? Nie rozśmieszaj mnie. Zeszły sezon był w miarę przyzwoity, ale przypomnij sobie z kim odpadamy w eliminacjach do europejskich pucharów. Regularnie to są kluby z jakiejś ligi izraelskiej czy czegoś w tym stylu. Nasza ekstraklasa to żałosny poziom i zawodnicy stamtąd w większości nie są gotowi do poważnego grania. Trener powołał kiepskich graczy bo lepszych nie mamy
» 21 czerwca 2023, 02:34 #930
Apocalypse: Hahahahahaha
Polska! POLSKA!
NASI nigdy nie zawiodą, co jak co ale w Polsce mamy bardzo dobre grupy kabaretowe, kiedy kabaret pod wyrigroszem, Łowcy.B ani mru mru a teraz humor pojawia eprezentacja Polski w piłce kopanej
» 20 czerwca 2023, 22:26 #929
Milo: Ale to są dziady XD
» 20 czerwca 2023, 22:19 #928
kamilpe: O kim mówisz? Doprecyzuj proszę.
» 20 czerwca 2023, 22:21 #927
Milo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 22:25

O Polakach a o kim XD

Liczę ze władują Mołdawianie na 3
» 20 czerwca 2023, 22:23 #926
Sideswipe: 3-2 to powinno już być, po nieuznanym golu dla nich z powodu przegranej walki o pozycję któregoś z naszych asów
» 20 czerwca 2023, 22:25 #925
M4S73R: Cristiano Ronaldo występ numer 200 dla Reprezentacji Portugalii przy czym rekord Guinessa.

Szacun.
» 20 czerwca 2023, 22:06 #924
kamilpe: Z transferami jesteśmy jak Robin Good, z tym, że kupujemy za grube miliony a oddajemy za darmo piłkarzy
» 20 czerwca 2023, 21:32 #923
Milo: Biednym dajemy kupę kasy a oddajemy za darmo wszystko się zgadza XD
» 20 czerwca 2023, 22:04 #922
brazylianwisnia: Różnica polega na tym, że kupujemy zawodników co grają świetnie w swoich klubach a sprzedajemy szrot. Kiedy my ostatnio sprzedaliśmy zawodnika w wysokiej formie by chcieć jakieś konkretne pieniądze za niego?
» 20 czerwca 2023, 22:21 #921
kamilpe: Tylko po co sprzedać zawodnika w wysokiej formie? Hmm
» 20 czerwca 2023, 22:31 #920
brazylianwisnia: No ale jak sprzedajesz szrot to nie oczekuj, że będziesz dostawał dobre kwoty transferu. Nie moja wina, że nie widzisz logicznych konsekwencji w swoich opiniach. Chcesz dobra kasę to musisz sprzedać dobrego gracza po dobrym sezonie. Dlatego United kupuje drogo a sprzedaje tanio.
» 20 czerwca 2023, 23:33 #919
Seba0619: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 21:15

Według Orsteina Iqbal w Utrechcie za 1 mln.
To ładnie zaczęliśmy czyszczenie magazynu. Nawet jak nie był w planach to ten milion dość smutno wygląda.
» 20 czerwca 2023, 21:14 #918
RedRevolta: 1mln xd za młodziaka który ma talent, Manchester United w całej okazałości, rekin biznesu.
» 20 czerwca 2023, 21:18 #917
kmsJ: Z Ekstraklasy teraz za 1 mln odchodzą hehe tu z 5mln powinno być i pewnie klauzula, że jak odpali to powrót za 50 mln hehe
» 20 czerwca 2023, 21:27 #916
Milo: Ahaha ale pośmiewiskiem jesteśmy na rynku matko jedyna
» 20 czerwca 2023, 21:28 #915
SikamNaPapugi: Hahah swojego czasu nawet Legia zaplacila 1.8mln za Slisza a my wynegocjowalismy potezny milion iks faken de
» 20 czerwca 2023, 21:29 #914
RedRevolta: Nawet minuty na boisku mu nie dano w premier league, ładne pośmiewisko z nas mają, zresztą ten klub nigdy nie potrafił zarobić na siebie transferami, przepłacaliśmy i dalej będziemy dziadami w tej kwestii.
» 20 czerwca 2023, 21:38 #913
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 21:39

Kwota transferu tragiczna... mam tylko nadzieję iż rzeczywiście zawarto tam klauzulę odkupu w razie gdyby Iqbal rozwinął się w Niderlandach.
» 20 czerwca 2023, 21:39 #912
brazylianwisnia: Kurde gość fajnie wyglądał jak grał. Widocznie cos było nie tak na treningach drugiej drużyny.
» 20 czerwca 2023, 22:23 #911
mycka86: Widocznie chciał odejść. A taki z niego talent, że mając 20 lat, nie błyszczał nawet w rezerwach. Gdyby był chociaż w połowie tak dobry jak niektórzy sądzą, to nikt by mu nie pozwolił odejść za 1mln.
» 20 czerwca 2023, 23:06 #910
Hoccu: POTWIERDZONE: Real Marid ODRZUCIŁ Harry'ego Kane'a ze względu na jego cenę i wiek. @JorgeCPicon @relevo #rmalive

źródło : @theMadridzone
» 20 czerwca 2023, 20:55 #909
Apocalypse: United TK samo u oczywiście dodajmy negocjacje z Levym.
Koniec końców Kane przedłuży kontrakt
» 20 czerwca 2023, 21:08 #908
brazylianwisnia: Moim zdaniem nie przedłużył kontraktu. Chyba, że za rok nie będzie miał ofert.
» 20 czerwca 2023, 22:24 #907
PastaDoCiasta: No i Szczecin zbanowany - cykl życia Devilpage się domknął
» 20 czerwca 2023, 19:47 #906
Halbrand: Szybko. :D
» 20 czerwca 2023, 20:56 #905
Nas38: Anthony nie był przepłacony on miał kontuzję po reprezentacji i wszedł z marsza do gry dopiero pokaże w tym sezonie dobrą grę
» 20 czerwca 2023, 19:02 #904
Furio: Był przepłacony, bo ściągali go na ostatni moment, kiedy Ajax miał mało czasu na szukanie alternatywy.
» 20 czerwca 2023, 19:06 #903
Martelink: Za co Ajax zapłacił na koniec sezonu brakiem LM.
» 20 czerwca 2023, 19:44 #902
Braks: Te ceny dzisiaj są chore. Fergi by takiego znalazł za 10
» 20 czerwca 2023, 20:29 #901
brazylianwisnia: W czasach Fergiego nie ceniono tak młodych. Real kupował zawodników w primie za gruby hajs. Później nastała era gdzie każdy klub prowadzi się jak w FM przez co potencjał masakrycznie podbija wartość.
» 20 czerwca 2023, 22:25 #900
Litosci: Znalazł bebe za 7 w jskims sierocińcu
» 20 czerwca 2023, 22:27 #899
mycka86: Nie każdy transfer się udaje. SAF znalazł też Evrę za 7 mln i Vidica za 8.
» 20 czerwca 2023, 23:08 #898
Kilerek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 19:02

Zmiana właściciela to jedno, sprzedaż piłkarzy drugie, ale trudnym problemem jest też kupno graczy, kiedy na starcie walą nam sumy z kosmosu, przez co negocjacje się przeciągają, targety zmieniają, oczywiście było to do przewidzenia, ale powinni zrobić wcześniej taki research.

A w między czasie, mamy chyba blisko pierwszego na sell, wydawał mi się dużym talentem, a tu tylko 1m? WoW ale zastrzyk gotówki, jeszcze Bailly za 2m i kupimy buty Kanea.

#mufc have accepted an offer from FC Utrecht to sign Zidane Iqbal on a permanent transfer worth up to €1m plus a significant sell-on clause [@David_Ornstein
]
» 20 czerwca 2023, 19:00 #897
Cwr91: Niestety taka jest prawda, nasze zainteresowanie od razu winduje cenę o 100% jak nie więcej. Przykład Hojlund wyceniany na 40, po naszym zainteresowaniu już 100.
» 20 czerwca 2023, 20:42 #896
brazylianwisnia: Jest całkiem możliwe, że osiągnęliśmy nasz założony maksymalny budżet płacowy i nie ma mowy o zakupach przed sprzedażą. Warto mieć z tyłu głowy taka ewentualność.
» 20 czerwca 2023, 22:28 #895
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 18:48

Ludzie cierpliwości trochę, jest dopiero Czerwiec, a tu już narzekania że nikogo nie kupiliśmy. Poczekajmy na spokojnie i dopiero pod koniec okienka ocenimy wszystko.
Przypominam, że rok temu z czapy wyciągaliśmy Casemiro bez zbędnej sagi, więc potrafimy szybko działać.
Podstawowym zadaniem jest zakup bramko szczelnego napastnika i pewnie takiego poszukujemy, ale inne kluby dyktują ceny z kosmosu, wiec pewnie tez stad poniekąd takie a nie inne działanie ;) Podobnie sprawa wygląda z Mountem.
Transfer Kima czy tam innego stopera pewnie nie traktowaliśmy priorytetowo bo żeby pozyskać kolejnego obrońcę, najpierw ktoś musi opuścić Old Trafford.
Wyluzujcie, na pewno kogoś dobrego sprowadzimy jednak przy obecnym rynku i cenach to nie jest na pewno proste. I tak nie mamy na nic wypływu, więc pozostaje Nam czekać.
» 20 czerwca 2023, 18:47 #894
Furio: I zobacz jaka była panika po wtopach z Brentford i Brighton. Na szybko ściągali Casemiro i Antonego. Do tego Antony został przepłacony. To jest właśnie głupota Manchesteru. Czekają do końca kiedy inni mają gotowe kadry na mecze przedsezonowe. Nikt nie wyciąga wniosków.
» 20 czerwca 2023, 18:53 #893
Kilerek7: Są 2 możliwości:

Zmiana właściciela zepsuła cały plan, bo nie wiemy ile kasy przeznaczyć, a także nie ma chętnych na kupno graczy, a też tygodniówki i liczebność musi się zgadzać. Finansowe Fair Play też niestety się nas trzyma i musimy sprzedawać, a rywale wybierają to co najlepsze z rynku. Nie ma co mówić, że to dopiero początek okna, bo już dawno gdy się okno otwierało, to co najlepsze momentalnie schodziło, drużyny chcą mieć przed tournee gotowe składy, więc mówienie, że mamy czas, jest tylko teoretyczne.

Druga możliwość, to tak jak pisałeś z Casemiro, MU ostatnio starało się pracować po cichu za kulisami i nagle boom, Casemiro i Antony, chodź akurat tutaj ostra desperacja była i nasze przepłacenie. W sumie tygodniówka Case to też trochę przesada, ale jeśli nasi pracują po cichu za kulisami i tylko będzie done deal za done dealem, ok oddaje honory, niestety czuję, że bardziej wiarygodna jest pierwsza opcja. A wszyscy się wkurzają, bo to jest najważniejsze okno chyba w historii tego klubu, postawiliśmy fundamenty i teraz tylko doszlifować, kiedy jak nie teraz?
» 20 czerwca 2023, 18:57 #892
Furio: A jeszcze zapomniałem dodać Ronaldo który do końca zwodził ich odejściem ale nikt go nie chciał.

Zarządzanie tym klubem to parodia przynajmniej od strony sportowej
» 20 czerwca 2023, 19:01 #891
jayjay2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 19:10

Furio: I zobacz jaka była panika po wtopach z Brentford i Brighton. Na szybko ściągali Casemiro i Antonego. Do tego Antony został przepłacony. To jest właśnie głupota Manchesteru. Czekają do końca kiedy inni mają gotowe kadry na mecze przedsezonowe. Nikt nie wyciąga wniosków.

Ajax od początku podał jaką kwotę chce za Antonego. Wiedział o tym EtH, jednak nie przeszkadzało mu to. Tak długo trwało zakontraktowanie go, bo klub starał się obniżyć tę kwotę, być może proponowali również alternatywy EtH - ten jednak był nieugięty.

Podobnie ma się sprawa z Casemiro. EtH cały czas chciał De Jonga, mimo, że ten cały czas mówił, że chce zostać w klubie. EtH nie chciał żadnych alternatyw. Ten Casemiro trafił mu się jak ślepiej kurze ziarno, bo gdyby nie był dostępny to zostalibyśmy z jakimiś wynalazkami typu Weghorst, bo EtH nie zna innych piłkarzy.

Czy była to panika zarządu? raczej próba pomocy, w końcu zobaczyli, że EtH nie poradzi sobie bez Antonego za 100 mln i Casemiro za 70, Brighton i Brentford za mocne, więc musieli jakoś ratować sezon, bo holender bez XI pełnej gwiazd nie daje rady
» 20 czerwca 2023, 19:08 #890
ManUtdFan94: Teraz kupno zawodnika na rynku to ciężka sprawa. Kto ma teraz gotową kadrę na tournee? Żadna topowa drużyna z Ligii angielskiej nie ma tego komfortu. Jedynie Liverpool kupił jakiegoś zawodnika.
Zrozumcie, że podchodzi Man Utd do stołu negocjacyjnego i za byle grajka wołają 80 mln + . Dobry przykład tego chłopaka z Atalanty. Gość może ma papiery na dobre granie, ale póki co strzelił zaledwie 9 bramek w lidze. Podobnie z Mountem, który miał słaby sezon, ma roczny kontakt i woła Chelsea za niego 70 mln funtów. Kluby niesamowicie windują ceny w górę.

Dodatkowo kwestia fp, według wiarygodnych źródeł operujemy budżetem 100 mln - 120 mln funtów + środki ze sprzedaży zawodników, więc jest to mały budżet. W dzisiejszych czasach starczy na jednego zawodnika i to nie jakiegoś topowego.
Co do okienka z przed roku to zgodzę się Nasz zarząd jest nieudolny bo uganiał się cale okienko uganialiśmy się za De Jongiem, który nie chciał do Nas dołączyć oraz przepłaciliśmy za Antonego - powinnismy go kupić na początku okienka.
Niestety ciężkie czasy i tu choć trochę mogę usprawiedliwić Nasz nieudolny zarząd. Ciężko robi się transfery patrząc na wymagania poszczególnych klubów.
» 20 czerwca 2023, 19:11 #889
Kilerek7: Erik ten Hag thinks he use Federico Dimarco in a few different ways as he seeks to deepen the variability and speed of his squad next season. #MUFC [@MiguelDelaney

Manchester United and Newcastle have joined the race to sign Gambia Under-20 forward Adama Bojang but face a battle with several German teams. Bojang is available for about €3m from Steve Biko FC. #MUFC [@ed_aarons
» 20 czerwca 2023, 18:42 #888
Nas38: Płaczecie co wy widzicie w takim rice z West ham bo ja nic takie same drewno jak McTominay tylko droższe
» 20 czerwca 2023, 18:31 #887
M4S73R: Telegraph Football zamiescilo info że United podało cenę dla Fulham za Freda 20M Ł.

Nie za drogo ? :D
» 20 czerwca 2023, 18:24 #886
SickRabbit: Bawi mnie jak ktoś pisze, że United wydało na transfery tyle lub więcej niż somsiad w ostatnich latach i nie ma wyników a nie widzi jaki bałagan jest w zarządzie i często te transfery to nie to co chciał trener tylko głośne nazwiska pod marketing lub 3-4ty wybór bo tacy szpece od transferów w United. I w tym sezonie to też widać. Poza tym tylko Mou przed ETH można uznać za trenera na miarę tego klubu i wiadomo, jakie wsparcie dostał od zarządu.
W city Pep czuje się jakby grał w FIFE bo ma pełną swobodę i dostaje każdą zabawkę. I jak oni nadal będą grać w PL w przyszłym sezonie to zwątpię w sens oglądania tego sportu a juz się wzmacniaja.
» 20 czerwca 2023, 17:43 #885
Apocalypse: Głośne nazwiska? Fred, Dan James, maglajer (to to jest sci-fi ogólnie) dalej wymienić?.
» 20 czerwca 2023, 18:00 #884
SickRabbit: Ty wymieniasz właśnie te 3-4 wybory i potwierdzasz to co na pisałem, co pokazuje jakie "wsparcie" dostają trenerzy od zarzadu United. Przy okazji można dopisać przepłacone transfery na konto nieudolnego zarządu i innych za to odpowiedzialnych.
A jeśli chodzi o głośne nazwiska to na przykład Pogba, Cristiano i Di Maria - bardziej w ten deseń.
try harder
» 20 czerwca 2023, 19:02 #883
Apocalypse: Pogba (mimo to co odwalał i nie nie jestem jakimś jego wielkim obrońcom) to uważam że po części wyciągał z reszty ogórków co się dało, no sorki ale jeśli wrzuciłbyś jakiegoś TOP grajka zeby grał z takimi miernotami jak Lingard czy jeszcze paru innych to by żaden nie dał rady wygrywać sam meczów. Oczywiście według mnie Pogba nie spełnił oczekiwań pokładanych w jego osobie ale nie można powiedzieć całkiem negatywnie o jego pobycie tutaj bo trzeba przyznać że miał okresy gdzie wyglądał świetnie.
Di Maria? To samo co Pogba z zachowaniem, ale na tle drużyny w tamtym okresie był jednym z najlepszych i tu też się powtarza ta sama sytuacja, z ogórkami w drużynie to jeden zaeodnik nic nie zmieni.
No i Ronaldo uważam że jego powrót to całkowity niewypał (chociaż byłem podjarany tym).
O ile dobrze rozumiem to obwiniasz zarząd i tu masz rscje, bo nie można kupić jednego zawodnika I oczekiwać że nagle do gabloty zaczną trafiać nowe trofea.
Zarząd wnUnited od paru lat to poziom polskiego zarządzania klubami, czyli dno i 100 metrów mulu
» 20 czerwca 2023, 19:16 #882
SickRabbit: No widzisz a puenta jest taka, że chciałbym aby ETH dostał taką swobodę jaką ma Pep bo jego poprzednicy (o ETH mowa) jej nie mieli a część z nich poza tym nie nadawała się nawet na trenera takiego klubu jak United.
Dlatego jeden porządny trener, który jest fachowcem mający pełną kontrolę nad transferami i dostający tych co faktycznie pasują do jego układanki plus odpowiednie zarządzanie równa sie sukces a na końcu i tak czekam aż city zamelduje sie w League One od nowego sezonu albo to jest jedna wielka farsa.
» 20 czerwca 2023, 20:42 #881
M4S73R: 27.07 oficialna prezentacja nowych domowych strojów.
» 20 czerwca 2023, 17:39 #880
Braks: Już widzę maguire i freda w nowej koszulce
» 20 czerwca 2023, 17:44 #879
vieeeri: O super, akurat równo miesiąc po prezentacji pierwszego kompletu strojów :)
» 20 czerwca 2023, 18:51 #878
Fenris: Siema wszyscy. Praktycznie codziennie widzę że ktoś pisze o problemach United z FFP. Czy rzeczywiście jest jakiś problem (zalążki problemu) i ktoś może wskazać jakikolwiek artykuł o tym (dowolnie moze być pl lub ang) bo szczerze dla mnie brzmi to jak wymysł lub grupowa panika części userow tej strony. Jednakże dobrze się doedukowac jak to wygląda naprawdę. Szukałem sam ale nic nie znalazłem wiec jak ktoś ma cokolwiek byłbym bardzo wdzięczny.
» 20 czerwca 2023, 17:36 #877
SmokuUtd: Dobre pytanie, ale tutaj mało kogo to obchodzi, na być Kane, Mbappe, Rice, Kim i bramkarz topowy, najlepiej do końca czerwca. Inaczej jesteśmy skończeni i jesteśmy pośmiewiskiem całego piłkarskiego świata
» 20 czerwca 2023, 17:44 #876
MixEx: City, Chelsea i PSG pokazalo ile warte jest to śmieszne fpp. Jak przyjdzie szejk i będzie chciał Mbappe to fpp go nie zatrzyma.
» 20 czerwca 2023, 17:46 #875
nowakman85: Właśnie znalazłem zestawienie płac całej ligi i uwaga proszę usiąść De Gea jest na 3. miejscu za De Bruyne i Haalandem. :) A transferami nie ma co się podniecać zobaczymy nasz skład 12 lipca na pierwszym meczu towarzyskim, a finalnie koniec okna 1 września po trzech meczach w lidze i wtedy będziemy się cieszyć ewentualnie smucić
» 20 czerwca 2023, 17:19 #874
Braks: Szkoda ze z Ronaldo nie wyszło.
» 20 czerwca 2023, 16:38 #873
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 17:03

A co do przyszłości naszej ofensywy miał wnieść 38letni napastnik ? Bo nie za bardzo czaje
Przecież nawet jeśli by nie narobił dymu i został w klubie to tak samo w tym jak i w przyszłym sezonie byłby rezerwowym
» 20 czerwca 2023, 17:00 #872
Milo: No szkoda,
Ale opierać drużynę na gościu co bliżej do końca kariery niż prime to średni pomysl.
Szkoda ze wylewał się hejt na niego a sezon miał bdb, mogliśmy go puścić od razu gdy chciał odejść i nikt by na tym nie ucierpiał
» 20 czerwca 2023, 17:06 #871
manegarrincha: Jak można było chcieć transferu Ronaldo ? Absolutnie mnie nie zdziwiło to jak się to zakończyło. Jeśli miałbym wskazać jedną rzecz w której się nie zgadzałem z SAF to w tym późniejszym (po transferze do Realu) mega szacunku do Ronaldo.
» 20 czerwca 2023, 17:18 #870
IntruZ9: Mam nadzieję że te wszystkie mazaki, sfrustrowane dzieci brakiem transferów (przez 5dni od otwarcia okienka!) Po prostu odpuszcza sobie jakiekolwiek wpisy na tej stronie,czyli płacz i lament,ciężko cokolwiek mądrzejszego oczekiwać..... i w złości zaczną "kibicować wspierać" inny klub!

wchodzisz i dzień w dzień to samo,klub mem,klub już dawno się skończył,Arsenal zbroi się po zęby (przypominam że też nikogo jeszcze nie kupili)

wszyscy kupujo!

Psy szczekają karawana jedzie dalej!
» 20 czerwca 2023, 16:19 #869
Milo: Żeby nie jechała jak u Olka bo będzie bieda XD
» 20 czerwca 2023, 16:40 #868
Kuntakinte: To po co szczekasz ? Prawda jest taka, że nikt nie przyjdzie dopóki nie zmienia się władze
» 20 czerwca 2023, 16:41 #867
Milo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 16:47

Zaraz podnoszą transfer Havertz i Rice a my zostaniemy z Marszialem i Fredem a na bramce to może Granta zapytamy czy będzie chciał dorobić sobie grosza
» 20 czerwca 2023, 16:43 #866
SmokuUtd: Do zobaczenia za rok w takim razie Panowie ;)
» 20 czerwca 2023, 17:38 #865
szymek1193: Manchester United się już dawno skończył to nie jest już ten sam klub co kiedyś.. kiedy każdy piłkarz gryzł trawę, brak działania od razu na rynku transferowym kiedy potrzebujemy tego okienka i czekamy na nie tyle czasu to już jest żenada nie da się tego inaczej skorygować. Przebłyski będą zawsze nadzieja, ale to koniec.
» 20 czerwca 2023, 15:46 #864
Milo: Szykuje się powtórka sezonu kiedy Mou zdobył 2 miejsce i LE a w zamian dostał Freda XD

Oby Erik nie wyleciał przez słabe wyniki, bo bez transferów lub półśrodkami będzie klapa
» 20 czerwca 2023, 15:57 #863
Martelink: Miło - a czego się spodziewasz? Przy takim podejściu zarządu to będzie wina ETH, przecież sezon wcześniej wyciągnął United na 3 miejsce.
Na jego miejscu ultimatum bym dał, robią sensowne 2-3 transfery do wyjazdu na tourne albo odchodzi. Kibiców ma za sobą, a lepszego trenera nawet w połowie lipca nie znajdą bo nikt z głową na karku nie będzie się pchał w ten syf (chyba że Lampard albo Gerard haha).
» 20 czerwca 2023, 17:45 #862
Kuntakinte: Dopóki nie zmieni się właściciel nie będzie transferów...
» 20 czerwca 2023, 15:21 #861
sztejner: Jeśli tak myślisz,to możesz odpalić tą stronę dopiero 1 lipca 2024
» 20 czerwca 2023, 15:27 #860
Kuntakinte: Tylko tutaj jest taka gimbaza, na innych stronach klubu jest cisza bo na założenie konta trzeba poświęcić chwilę czasu
» 20 czerwca 2023, 16:48 #859
Milo: Powoli się coś dzieje na rynku u naszych rywali, pasuje tez ruszyć coś u nas

-Mount 55mln więcej to będzie głupota za piłkarza z tak słabym sezonem i rocznym kontraktem.
- Ramos/Hojlund raczej na Kane nie ma na co liczyć w tym okienku ale tez trzeba uważać żeby nie wpakować się na minę płacąc 80-100mln za dwóch żółtodziobów
-Costa na bramke, pewnie DDG odejdzie jako wolny zawodnik
-Disasi na CB, kim już raczej wyląduje w Bayernie

Do tego postaralbym die ściągnąć Maddisona żeby odciążyć Bruno
» 20 czerwca 2023, 15:07 #858
brazylianwisnia: Przecież na pozycję Bruno będzie Mount i Eriksen więc nie ma problemu. Natomiast nikogo na pozycje Casemiro.
» 20 czerwca 2023, 15:18 #857
Milo: Bruno najlepiej gra jako podwieszony napastnik lub 10, Mount według mnie to 8 coś jak w tym sezonie grałby nas Eriksen
» 20 czerwca 2023, 15:34 #856
bani: 27.06 oficjalne przedstawienie nowych strojów domowych, także jeżeli w ciągu 5 dni nikogo nie zaprezentują to najbliższa oficjalka dopiero w lipcu
» 20 czerwca 2023, 14:40 #855
IntruZ9: No i elegancko będzie oficjalka!

Nowe stroje sztos
» 20 czerwca 2023, 15:10 #854
JajoJe: Po takim czasie bezruchu na rynku w naszym wykonaniu, nie wierzę w wielkie negocjacje za kulisami, utwierdzam się w przekonaniu, że zamieszanie ze zmianą właściciela bardzo nam szkodzi. Jedni piszą, że United to marka i kasa jest ale obecna władza woli czekać i jej nie wydawać jak może przyjść ktoś nowy i poleci z jego kieszeni. Leżymy i patrzymy na razie na innych...początek nie wygląda obiecująco.
» 20 czerwca 2023, 13:49 #853
brazylianwisnia: Nic nie poleci z kieszeni właściciela. To tak nie działa. Nie czekamy też na zmianę właściciela bo wdrożenie tej zmiany i tak potrwa dłużej niż to okienko.
» 20 czerwca 2023, 14:27 #852
bani: Tak, od lutego Erik podczas konferencji wielokrotnie mówił o pracy za kulisami odnośnie letniego okienka, ale JajoJe ma lepsze informację XD Zmiana właścicieli również nie ma wpływu na okienko, bo budżet regulowany przez FFP i FA jest już ustalony. Nawet szejk z nieograniczonym budżetem nie zdąży z napompowaniem przychodów zawyżonymi umowami sponsorskimi
» 20 czerwca 2023, 14:28 #851
manegarrincha: Teoretycznie szejk na 'napompowanie budżetu' miałby cały rok. Bo prognozę możesz przekroczyć i ratować się póżniej. Jest tam określana jakaś data, w której następuje rozliczenie.
» 20 czerwca 2023, 16:28 #850
JajoJe: Bani - a co ma gadać? Że nic się nie dzieje? Najlepiej powiedziec, że działamy za kulisami. Efektów nie widać na razie.
Brazylianwisna - ale właściciel musi dać zgodę na wydanie kasy klubowej
» 20 czerwca 2023, 18:27 #849
Seba0619: Zaawansowane rozmowy między Lavią a Arsenalem. Havertz, Lavia ciekawe wzmocnienia.
» 20 czerwca 2023, 13:38 #848
Seszele: Ojjjj, tak.
Jeszcze Rice. Jego ręka właśnie trzyma długopis. Kwestia sekund. O, jest, podpisał. Zaraz ogłoszą.

Arsenal idzie po mistrza. Tak jak w styczniu. Ale tym razem na pewno.
» 20 czerwca 2023, 13:48 #847
majk: Seszele zluzuj gacie. Seba pisze o ''ciekawym wzmocnieniu'', a ty jakieś bajki snujesz o tym, że on pisze o arsenalu idącym po mistrza. Upał jest, wiem że grzeje, usiądź w cieniu, napij się wody i odpocznij.
» 20 czerwca 2023, 14:03 #846
Seszele: Ale ja nigdzie nie napisałem, że on napisał, iż Arsenal idzie po mistrza.
To ja uważam, że idzie po mistrza. Dlatego o tym napisałem.

He he he.
» 20 czerwca 2023, 14:13 #845
mycka86: Ciekawe POTENCJALNE wzmocnienia. Póki co to są takie same wzmocnienia jak u nas Kane czy Mount. Dopóki kluby nie wydały oświadczenia, to transferu nie ma.
» 20 czerwca 2023, 14:52 #844
atotrikos: Jorginho też miał być słaby transfer za darmo a uzupełnienie luks.
Havertz zacznie grać Ozila a Lavia będzie hasał aż miło.
Nie mówię że idą na mistrza ale to bardzo dobre transfery imo
» 20 czerwca 2023, 14:59 #843
majk: W takim razie tym bardziej schowaj się do tego cienia i już z niego dzisiaj nie wychodź ;]
» 20 czerwca 2023, 15:32 #842
JajoJe: Jak dla mnie sprawa bramkarza nie powinna klubu interesować w tym okienku. Jest DDG ...powinni z nim przedłużyć kontrakt na 2lata i tyle (ponoć warunki ustalone). To jest dobry bramkarz więcej daje niż zabiera, szukać nowego można w następne okienko. Mus to obrońca, pomocnik i napastnik.
Kim, Hojlund albo Ramos, poszukać kogoś sensownego do pomocy.
» 20 czerwca 2023, 13:36 #841
brazylianwisnia: Dwóch pomocników bo Casemiro musi mieć kogoś porządnego na podmianke. Jeden pomocnik do podstawy na 8 a drugi do rotacji na 6. Trzeba sprzedawac.
» 20 czerwca 2023, 14:28 #840
Wirus: Nkunku oficjalnie w Chelsea, teraz to Mount myśle, że będzie u nas na 99%
» 20 czerwca 2023, 13:07 #839
Rashy10: No Nkunku to oni generalnie byli pewni i podpisali wstępnie już kilka miesięcy temu bodajże.
» 20 czerwca 2023, 13:39 #838
Hoccu: Arsenal idzie po Havertza, po ryza i obił mi się o oczy trzeci transfer. Armatki ładnie się zbroja.
» 20 czerwca 2023, 12:53 #837
sztejner: West Ham odrzucił pierwszą ofertę Arsenalu na kwotę 80 mln za D.Rice
Arsenal ma wyjść z kolejną propozycją na sumę 90 mln - całość transakcji (o ile do niej dojdzie) i tak zamknie się w okolicach 100 mln,a jak sięgnę pamięcią to była tu dyskusja o Rice że nie ma co za niego przepłacać bo gość 100 wart nie jest i teraz jak Arsenal go zgarnie za tą 100 to będzie świetny transfer ??
Chyba czegoś nie rozumiem
» 20 czerwca 2023, 13:13 #836
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 13:14

My idziemy po Kane'a, Hojlunda, Kima, de Jonga i paru innych. W moim odczuciu zbroimy się ładniej.
» 20 czerwca 2023, 13:14 #835
IntruZ9: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 13:15

a my idziemy po milion nazwisk wymienionych (przez pismaki podwórkowe)
w tym oknie i co, nie zbroimy się ładnie?

Przecież aresnal nikogo jeszcze nie kupił,to jak się zbroja?
» 20 czerwca 2023, 13:14 #834
sztejner: Seszele
Jeszcze Sneijder,Rabiot i Milinković-Savić XD
» 20 czerwca 2023, 13:15 #833
majk: Seszele po jakiego Kane'a i De Jonga idziemy? Kogo tam jeszcze masz na tej swojej liście Inieste i Messiego? ;D
» 20 czerwca 2023, 13:20 #832
Seszele: Chcecie więcej?
Jeszcze są Timber, Goncalo Ramos, Mbappe i powrót Greenwooda, który widzę jako nowy transfer.
Zdecydowanie wyglądamy lepiej niż jakiś tam Arsenal.
» 20 czerwca 2023, 13:23 #831
majk: Polecam nie łykać jak pelikan każdej plotki transferowej ;]
» 20 czerwca 2023, 13:26 #830
Seszele: Przepraszam.
A to nie o to chodziło? O prześciganie się w spekulacjach medialnych?

A to przepraszam bardzo. Ja chyba źle odebrałem wątek Hoccu. Byłem pewien, że chodzi o prasę.
No bo przecież Arsenal nie ogłosił jeszcze żadnego transferu.
Ok, ok, przepraszam.
» 20 czerwca 2023, 13:28 #829
sztejner: Ja od połowy kwietnia to chyba z 40 nazwisk łączonych z nami już widziałem a jedyne co się dzieje/może stać to odejście za free P.Jones,D.DeGea,A.Tuanzebe
» 20 czerwca 2023, 13:29 #828
Gwiazda: A kiedy oficjalka ze De Gea odchodzi i będzie grał w Arabii?
» 20 czerwca 2023, 12:08 #827
sztejner: Jeśli miałbym ustawić kolejność w której ktoś miałby nas opuścić to byłoby to : Bailly,Telles,Maguire a David jako czwarty
niby każdy z nich powinien nas opuścić,ale dziwnie tak zaczynać czyszczonko od Davida :P
» 20 czerwca 2023, 12:14 #826
Rashy10: Żadne czyszczonko, tylko DDG wygasa z automatu kontrakt za 10 dni.
» 20 czerwca 2023, 12:37 #825
KlejnotNilu: 9 dni i De Gea będzie wolnym zawodnikiem...
Kierownictwo tego klubu ma strasznie ślamazarne ruchy. Na tę chwilę wygląda na to, że mamy ciąg dalszy fatalnego zarządzania. Pozycja bramkarza jest jedną z najważniejszych na boisku do obsadzenia. Nie wiem na co oni czekają...
» 20 czerwca 2023, 12:53 #824
Rashy10: Nawet jeśli DDG odejdzie to będzie mega słabe, że to wyjdzie tak z automatu z powodu przeczekania i nie postanowiono tego wcześniej żeby po tylu latach mógł się oficjalnie pożegnać z kibicami na OT. Dwa, że prawdopodobnie będą od nas więcej wołać przy próbie kupna nowego bramkarza wiedząc, że nie mamy aktualnie 1ki i musimy na 100% kogoś kupić.
» 20 czerwca 2023, 13:01 #823
brazylianwisnia: Może czekaja bo Davidowi nie pasuje nowa pensja? Przecież nie dadzą mu kolejny raz 300k.
» 20 czerwca 2023, 14:30 #822
PauloKuhan: maja chyba opcje przedłużenia o rok w kontrakcie tylko ze wtedy ta jego tygodniówka zostaje no ale cóż nie stać nas w tym okienku na zakup bramkarza ja bym go jeszcze rok zostawił
» 20 czerwca 2023, 15:52 #821
pawdanek: Nie lubię gdybać, ale od kilku dni chodzi mi po głowie potencjalny skład na przyszłą kampanię. Zakładając, że wróci Mason i w tzw. międzyczasie brazylijski wymiar sprawiedliwości nie podkradnie nam Antony'ego, dorzucając wymarzone (na tę chwilę, patrząc na ewentualne możliwości klubu) transfery to widziałbym to tak:

Diogo Costa - Dalot, Varane, Lisandro, Shaw - Casemiro, Eriksen - Antony, Fernandes, Rashford - Hojlund
Sub: Heaton/Henderson, Wan Bissaka, Lindelof, Fred, Sancho, Garnacho, Greenwood

Tak naprawdę, jak domniemam, celujemy maksymalnie w 3 transfery (bramka, pomoc i napastnik). Mimo ogromnej sympatii do DDG, uważam, że już czas coś zmienić w obsadzie bramki i postawić na nową generację.
Jeżeli chodzi o Mounta - tutaj myślę, że suma summarum przeczekamy temat rok i odejdzie do nas za darmo po kampanii 23/24.
Hojlund? - tutaj kupilibyśmy kota w worku, który gwarantuje w sezonie ok. 8-12 bramek, ale ma wciąż 20 lat. Historia widziała nie takie przypadki, że dopiero po 22, 23. roku życia napastnicy odpalali karabiny.

Ciężko przewidzieć, co się wydarzy w najbliższych tygodniach i miesiącach, ale jak dla mnie - skład wymieniony wyżej może naprawdę mocno namieszać w walce o mistrzostwo i ew. półfinał LM :)
» 20 czerwca 2023, 11:23 #820
vieeeri: a wg mnie my prędzej ściągniemy stopera (Timber, Kim), pomocnika (Mount) lub prawego obrońce (Frimpong, Dumfries) aniżeli bramkarza czy napastnika. Niestety Man Utd ma te samą przypadłość co ja, a więc zajmuje się wszystkim poza tym co istotne :)
» 20 czerwca 2023, 11:40 #819
Leh: Tak naprawdę to nasza sytuacja na rynku transferowym się trzyma kupy i jest logiczna.

Poniżej krótko co się działo do tej pory, na co klub liczy i co się wydarzy dalej. Za dwa miesiące się okaże, czy mój wywód się obroni ;-)

1. Mieliśmy kupić Kima, ew. Timbera. Nie kupiliśmy, bo Erik stracił zaufanie do De Gei. Paradoksalne? Wcale nie.

2. David kontrakt podpisał. Zgodził się na obniżkę. Z podpisem wstrzymuje się klub. Finał FA Cup zmienił podejście/ utwierdził Erika, że nie potrzebuje zmiennika dla de Gei tylko podstawowego keepera. Co oznacza pożegnanie Davida i co rozsypuje całą finansową układankę.

3. Zakładaliśmy że zarobimy na transakcjach w bramce. Sprzedamy Hendersona, kupimy zmiennika dla Davida i będziemy 15/20 mln do przodu. Tymczasem: musimy ściągnąć bramkarza za 40-45 mln do pierwszego składu, a Hendersona puścić nie możemy, bo musimy mieć solidnego zmiennika. Więc zamiast być 15-20 mln do przodu, będziemy 40-45 mln w plecy. 55-65 mln w plecy w stosunku do planu.

4. Mamy na transfery 120-130 mln. Mount/Hojlund/Onana będą kosztować łącznie 150-160 mln. Czyli na starcie brakuje 20-30 mln. I trzeba najpierw to odrobić, a potem myśleć o kolejnych wzmocnieniach.

5. Możemy sprzedać Maguire'a, ale on pozwoli najwyżej odrobić stratę na transferach (te 30 mln), a nie uzbierać na kolejnego obrońcę. Póki nie będzie pewności, że po sprzedaży Maguire'a będziemy mieli kasę na zastępstwo, Harry'ego nie sprzedamy.

6. Musimy szukać kasy gdzie indziej. Fred? Rok kontraktu i lata na karku. Martial? Rok kontraktu i wieczne kontuzje. Telles, Bailly, Elanga? Grosze.

7. Najwięcej, potencjalnie, możemy zarobić na Sancho. Ale żeby to się stało, musi przyjść napastnik i wrócić Greenwood.

8. Greenwood nie wróci zanim nie zrobimy choćby jednego transferu, bo to byłaby komunikacyjna katastrofa. Natychmiast zapanowałaby narracja: "Nieudacznicy nie potrafią nikogo kupić, więc ściągają gwałciciela". Po transferze takiego Hojlunda narracja zmieni się w "Manchester buduje atak na najbliższą dekadę".

9. Sancho powinien nie tylko pokryć straty, ale i pozwolić wypracować "górkę" na poziomie 10, może 15 mln. Wtedy można sprzedać Maguire'a czy McTominay'a, wykorzystać kasę za nich (pewnie po 30 mln), dołożyć nadwyżkę i za 40-45 mln kupić sensownego pomocnika/ obrońcę.

10. Czyli: pierwszy transfer, przywrócenie Greenwooda, sprzedaż Sancho, kolejne dwa transfery i próby dalszego sprzedawania/zastępowania piłkarzy.

Tak to widzę, a na koniec sierpnia się okaże, czy jestem idiotą czy prorokiem. Ale spina mi się to bardzo jeśli chodzi o kwoty/doniesienia i nagłe odpuszczanie celów w obronie.
» 20 czerwca 2023, 10:37 #818
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 11:11

Nie pasuje mi ten Henderson jako zmiennik.
Dean nie zgodzi się pozostać w drużynie, w której będzie miał być numerem 2. On chce grać i jeśli na OT poszli po rozum do głowy, to mu pozwolą odejść.
Już prędzej nr 2 będzie Heaton, zaś nr 3 Bishop.

EDIT: W moim odczuciu de Gea powinien po prostu odejść.
» 20 czerwca 2023, 11:06 #817
bylakw: Ma to sĘs.
» 20 czerwca 2023, 11:53 #816
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 12:05

Po prostu odejść ? Czyli co oddajemy za darmo bramkarza w wieku 32 lat który dopiero co wygrał złotą rękawice i który jeszcze kilka lat pobroni na wysokim poziomie w jakimś Juve czy Interze ?

To jest dramat że zostało 10 dni do końca kontraktu De Gei a klub wstrzymał jego przedłużenie mimo że piłkarz zaakceptował nowe warunki i obniżke wynagrodzenia które mu zaproponowano. Co ma jeszcze zrobić ? Błagać o kontrakt? Kolejny raz wychodzi brak kompetencji w strukturach klubu, taka sama sytuacja miała miejsce przy odejściu Herrery. De Gea jest mega cierpliwy bo za to ile dał klubowi nie powinien być tak traktowany i na jego miejscu juz dawno znalazłbym sobie nowy klub, chętnych nie braknie. Ide w zakład że Ci sami którzy tak chętnie skreślają De Gee będą pierwszymi którzy zapłaczą gdy ten odejdzie darmo a my zostaniemy bez bramkarza co podbije cenę potencjalnych celów na tę pozycję.
» 20 czerwca 2023, 12:02 #815
Anhel: Mount/Onana/Hojlund- łącznie 120 mln? To nieźle odleciałes

Mount 60
Onana 70
Hojlund 50
» 20 czerwca 2023, 12:22 #814
Abstrahujacy: Ja tam nie znam szczegółów negocjacji a brukowcom nie ufam, ale jak Piwal zna, to tak musi być :)
Szkoda Davida, ale nie byłby pierwszym odchodzącym za darmo. Żyje się dalej. Na razie DDG ma wciąż kontrakt.
» 20 czerwca 2023, 12:23 #813
majk: No Piwal chyba pierwszy raz przyznam ci rację.
Klub wsadził się na minę z De Geą. Hiszpan wciąż czeka. Zobaczymy gdzie uznają że jest problem, w bramkarzu ze złotymi rękawicami, czy w napadzie, gdzie za bramki odpowiada 1 piłkarz hehe.
Pozdro w kolejnym sezonie z Martialem na 9tce.
Tym razem chłop odpali.
» 20 czerwca 2023, 12:25 #812
sztejner: - David w sercach wielu kibiców na zawsze pozostanie Legendą tego klubu
- Za to co zrobił dla tego klubu nie powinien być tak traktowany ?? W sensie jak ?? Przecież bez żalu opuściłby nas i odszedł swego czasu do Realu Madryt tylko "przypadkiem" Van Gaal popsuł fax.
Poza tym pokaż mi innego bramkarza na świecie z kontraktem na 375 tysi tygodniowo,nazywamy to złym traktowaniem ??
- Pomijam to że skąd Ci się wzięło jego odejście do topowych ekip,bramkarza którego prime minął bezpowrotnie,a dla którego nie ma miejsca w kadrze od dobrych kilku lat
- Złota rękawica to akurat nagroda na którą pracuje cała obrona a nie tylko bramkarz ( ilość czystych kont nie jest zależna tylko od GK) i jest to jedna z najbardziej kontrowersyjnych nagród w tym sezonie : często miał czyste konto,ale jak zawalił jedną bramkę to potem leciały druga,trzecia,czwarta,piąta czy siódma)

Uwierz mi że nawet jeśli odejdzie do Chin,Arabii czy USA to po skończonym kontrakcie,bez konfliktu z klubem - jak to miało miejsce z Cristiano - i z godnym pożegnaniem,meczem pożegnalnym i utworzonym szpalerem na który tak bardzo zapracował i zasłużył
» 20 czerwca 2023, 12:31 #811
Seszele: Z całym szacunkiem, Piwal, majk - skąd możecie wiedzieć jaka jest potencjalna umowa między zawodnikiem a klubem? Co jeśli znaczenie mają niuanse? Co jeśli plan na obsadę bramki się zmienił i znaczenie ma tygodniówka Davida, która być może nadal jest za wysoka na tle innych potrzeb? Nic nie wiecie. Faktem jest, że kontrakt dobiega końca i klub nie ma obowiązku podpisać nowej umowy. To jest FAKT. Klub może mieć inne plany (być może David został o tym poinformowany, ale zdecydował się czekać). Dajcie spokój z tymi sentymentami. De Gea dał MU wiele, ale ostatnie lata pokazały, że za dużo mieliśmy świętych krów na Old Trafford. Podpisywaliśmy w nieudolny sposób kontrakty, a potem nikt nie chciał wykupić piłkarzy z taką tygodniówką. Do dziś zresztą z tego powodu kisi się Martial i kisił się do niedawna Jones. To powinno się SKOŃCZYĆ. Tu i teraz.
» 20 czerwca 2023, 12:36 #810
majk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 12:42

Też nic nie wiesz. Nikt nic nie wie na tej stronie i co z tego?

Faktem jest, że Man Utd od lat nie ma napastnika w odpowiednim wieku i o odpowiedniej jakości, a klub na początku okna transferowego robi sobie nie potrzebną telenowelą z bramkarzem.
» 20 czerwca 2023, 12:40 #809
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.06.2023 12:50

Może to, że skoro nikt nic nie wie, to lepiej wstrzymać się z pisaniem głupot?
Dramatyzujecie, że nie powinno dojść do takiej sytuacji. Jakiej sytuacji? Nazywacie oczywistym, że kontrakt z de Geą powinien zostać podpisany i to, że jeszcze tego nie zrobiono jest winą klubu. Sęk w tym, że być może pomysł na obsadę bramki jest inny. Wtedy zmienia się punkt widzenia, prawda? Więc po cóż te dramaty? Upały dają się we znaki?

EDIT: Jaką telenowelę? Telenowelę tworzą MEDIA. Jak łykasz wszystko niczym pelikan, to tylko i wyłącznie Twoja sprawa. Problem z napastnikiem jest, to oczywistość. Pewnie w klubie o tym nie wiedzą? Pewnie Łysy tego nie wie? Bardzo ciekawa teoria. Problem pojawił się w momencie, kiedy pewien pajac zaczął się dziwnie zachowywać w stosunku do klubu. Niestety było już za późno - opcja rozwiązania kontraktu była najlepszą z możliwych. A fakt, że na OT wciąż jest ktoś taki jak Martial - to tylko pokazuje nieudolność zarządzających w ostatnich latach. Dlatego piszę - czas to ukrócić. Tu i teraz. Wliczając w to de Geę, o ile to będzie konieczne.
» 20 czerwca 2023, 12:45 #808
Piwal: sztejner , tak ze za 10 dni wygasa jego kontrakt a on nie wie na czym stoi! Twoim zdaniem to jest ok ? A dziwisz mu sie ze chcial odejsc do Realu ? był w prime i tam miałby piękną kariere a został z nami i co z tego ma ? 375 tys funtów które teraz kazdy mu wypomina zapominając że dla tej kasy poświęcił swoje najlepsze lata kariery w której mógł osiągnąć więcej niż wygranie Carabao Cup i LE. Biedy by w Realu też nie klepał. W Juve mówi się dużo o odejściu Szczęsnego a De Gea jest w gronie kandydatów do jego zastąpienia. Jeśli będzie dostępny darmo to kto by z tego nie skorzystał ?

Seszele chyba wszyscy jesteśmy zgodni co do tego że obsada bramki jest obecnie naszym drugim najmniejszym zmartwieniem obok obsady lewego skrzydła. Priorytetami są napad, środek pola i stoper tymczasem my zamiast dopinać ich transfery to zastanawiamy się nad zmianą bramkarza. Jeśli to jest pomysł Erika to chyba zaczynam mieć wątpliwości co do jego projektu.
» 20 czerwca 2023, 13:03 #807