Manchester United uzgodnił transfer Edersona

» 3 czerwca 2026, 08:15 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports News
Manchester United osiągnął pełne porozumienie z Atalantą w sprawie transferu Edersona. Czerwone Diabły zapłacą za brazylijskiego pomocnika 34 miliony funtów oraz 3,8 mln funtów w formie ewentualnych bonusów.
Manchester United uzgodnił transfer Edersona
» Ederson jeszcze w tym miesiącu zostanie zaprezentowany jako piłkarz Manchesteru United | Fot. Press Focus
Czy Twoim zdaniem transfer Edersona to dobry ruch Manchesteru United?
Manchester United już wcześniej osiągnął porozumienie z zawodnikiem w sprawie kontraktu indywidualnego. Ederson podpisze umowę do czerwca 2030 roku z opcją przedłużenia o kolejny sezon.

Sky Sports News informuje, że oficjalnie Ederson zostanie zaprezentowany jako piłkarz Manchesteru United jeszcze w tym miesiącu. Piłkarz musi jeszcze przejść testy medyczne w centrum treningowym w Carrington. Letnie okienko transferowe w Premier League otwiera się 15 czerwca.

Manchester United obserwował Edersona od dawna


26-letni Ederson zostanie więc pierwszym transferem za kadencji Michaela Carricka. Brazylijczyk będzie jednym z 2-3 środkowych pomocników, którzy tego lata trafią na Old Trafford. Manchester United w ostatnich dniach zintensyfikował starania o Mateusa Fernandesa z West Hamu United.

Ederson na celowniku Manchesteru United znajdował się od wielu lat. Skauci Czerwonych Diabłów uważnie śledzili występy Brazylijczyka we włoskim klubie. Teraz United uznali, że nadszedł dobry moment, aby sprowadzić zawodnika.

Co wniesie Ederson do Manchesteru United?


Manchester United zdaje sobie sprawę, że Ederson nie rozwiąże wszystkich problemów w linii pomocy, ale może wnieść dynamikę do środka pola, której potrzebuje zespół Michaela Carricka.

Ederson w Atalancie dał się poznać jako zawodnik potrafiący odgrywać kilka ról na środku boiska. Brazylijczyk był ustawiany nie tylko jako klasyczny środkowy pomocnik, ale również jako defensywny pomocnik i dziesiątka.

Wszechstronność Brazylijczyka przyda się Manchesterowi United. Czerwone Diabły chcą mieć zawodnika, który potrafi rozbić atak przeciwnika, a następnie przetrzymać piłkę lub zapoczątkować szybki atak dobrym podaniem. Brazylijczyk ma być kimś więcej niż tylko „przecinakiem” do środka pola.

Ederson wniesie spore doświadczenie do linii pomocy Manchesteru United. 26-latek przez cztery lata rozegrał w Atalancie 180 spotkań, zdobył 16 bramek i zanotował 6 asyst. Piłkarz ma na swoim koncie 3 występy w reprezentacji Brazylii. Ederson był w szerokiej kadrze na MŚ 2026, ale ostatecznie Carlo Ancelotti postawił na innych zawodników.

Preferowane Źródła Google Lubisz czytać newsy na DevilPage.pl? Dodaj nas do Preferowanych Źródeł w Google i miej szybszy dostęp do treści, które cenisz.

TAGI


« Poprzedni news
5 klubów zainteresowanych transferem Marcusa Rashforda
Następny news »
Ile Ederson zarobi w Manchesterze United?

Najchętniej komentowane




Aby móc komentować newsy musisz być zalogowany!

Komentarze (309)


blanco1987: Hall, Tonali, Fernandes, Ederson, Mateta.

Jeśli ta 5 przybyłaby do nas, to moim zdaniem będzie to naprawdę świetne okienko.
» 7 czerwca 2026, 15:17 #309
IntruZ9: Nie ma szans na taką 5tke
» 7 czerwca 2026, 15:21 #308
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2026 15:24

Szans może dużych nie ma ale poważyć można.

Kilka lat temu nikt by nie mówił że są szanse na mecz United w Polsce a za 2 miesiące przylecą do nas.
» 7 czerwca 2026, 15:23 #307
Diabe8686: Za tonlego ponoć 80 dajemy
» 7 czerwca 2026, 14:18 #306
Pyra: Dajemy za Halla 50M+ bonusy, Newcastle chce 70M.
» 7 czerwca 2026, 13:51 #305
SophiaRED: zrodlo?
» 7 czerwca 2026, 13:54 #304
Diabe8686: Arsenal City też się nim interesują więc to raczej znaczy że jest taki dobry;)) ale nie aż tak żeby 100 mln funtów dać jak chce newcastle
» 7 czerwca 2026, 10:16 #303
GS8GS: Rio fajnie to ujął te 100mln funtów to sygnał że to jest zawodnik nie do sprzedania. A dlaczego, myśle że każdy kto oglądał mecze NC to wie.

Też boje się potencjalnej ceny tego transferu, ale za Casemiro wyłożyliśmy 70mln euro otrzymując dwa bardzo dobre sezony i dwa dość kiepskie. Tutaj raczej mówimy o opcji na 5-6 sezonów gry u nas.

Jeśli ktoś sie jeszcze zastanawia to warto popatrzeć na porówanie z Rice'em, w tym materiale dość fajnie pokazane jest to w czym jest dobry Tonali i jak się porusza u nas. Ponadto warto sporzjeć na tą grafikę z City i Liverpoolu składami.

youtube.com/watch?v=WhYMYWpS7n0
» 7 czerwca 2026, 11:31 #302
szmexy: Klasowy pomocnik kosztuje zawsze w okolicach 100 baniek. Nie jest to zaporowa cena, za Balebe chcieli 100. Za młodego Caicedo 120, Anderson też ponad 100, Rice ponad 100, Tchouameni do Realu szedł też za 80
» 7 czerwca 2026, 12:29 #301
pbskarpy: Przepraszam, wcześniej zadałem źle pytanie. Poprawnie miało być tak:

Ale powiedzcie szczerze, Tonali jest naprawdę taki dobry? Jakoś nie słychać żeby inne Kluby aż tak się nim interesowały.
» 6 czerwca 2026, 23:22 #300
KubaUtd: Ponoć dobre typy daje same ciasteczka:)
» 6 czerwca 2026, 23:36 #299
Queue13: Jak nie słychać, żeby inne kluby się nim interesowały jak w ostatni dzień poprzedniego okienka był łączony z Arsenalem (Ornstein to podawał).
» 6 czerwca 2026, 23:43 #298
AllUnited88: Mbappe tez jakos nie slychac zeby ktos sie interesował. Ja uważam ze Tonali to właśnie zawodnik ktory całkowicie odmieniłby nasza pomoc i wskoczylibysmy na wyższy poziom
» 7 czerwca 2026, 09:58 #297
majk: Jest naprawdę dobry, ale szczerze mówiąc nie pasuje do Mainoo, źle się uzupełniają i potrzebujemy ŚP o innych profilach. Prędzej z Newcastle Bruno trzeba by wyciągnąć, ja liczę na Whartona.
» 7 czerwca 2026, 11:26 #296
Diabe8686: Dzieciom puściłem MAN UDT song Bruno magnefico i tylko teraz to leci w kółko w domu ,chcą też na sparing pojechać;D
» 6 czerwca 2026, 23:14 #295
szmexy: Też młodemu od siebie Take me home puszczam. Trzeba działać bo barca ma mocny marketing wśród takich dzieci ;D
» 7 czerwca 2026, 00:11 #294
swees: Hehe mój bratanek też fan Barcelony, ale udało się przekabacić i mówi, że jak Anglia to tylko Manchester United i liczy na spotkanie w lidze mistrzów :P
» 7 czerwca 2026, 11:22 #293
Diabe8686: Szczerze wątpię żeby w dniu meczu jakiś bilet jeszcze został w kasie we wro.. tak jak kolega niżej napisał lepiej kupić przez neta, będziesz spokojniejszy ja atakuje 5 biletów i boję się czy uda się przez neta,czy się nie spóźnię;))
» 6 czerwca 2026, 23:13 #292
Advm: Pany, jest sens jechać do kas biletowych we Wrocławiu, żeby nie ryzykować, że nie kupi się przez internet? Robią stadiony coś takiego?
» 6 czerwca 2026, 22:26 #291
szmexy: kup sobie przez internet, spokojniejszy będziesz
» 6 czerwca 2026, 22:36 #290
pbskarpy: Ale powiedzcie szczerze, Ronaldo jest naprawdę taki dobry? Jakoś nie słychać żeby inne Kluby aż tak się nim interesowały.
» 6 czerwca 2026, 22:14 #289
M4S73R: On już swoje zrobił.
» 6 czerwca 2026, 22:19 #288
Queue13: Odbiegając od formy - Może się nie interesują, bo ich po prostu na niego nie stać?
» 6 czerwca 2026, 22:38 #287
NoName: Stać, stać. Tylko on nie jest wart pieniędzy, jakie sobie życzy.
» 7 czerwca 2026, 09:15 #286
M4S73R: Bruno gool
» 6 czerwca 2026, 21:34 #285
Diabe8686: Rafael leao właśnie się spiął z Chilijczykiem i oba Red card w meczu towarzyskim
» 6 czerwca 2026, 20:42 #284
REDARMY10: Mówił że szuka nowego wyzwania poza Milanem może jakieś MMA czy inne sporty walki ważne tylko żeby z daleka od Manchesteru.
» 6 czerwca 2026, 21:43 #283
trezegram: Przecież tu akurat się bardzo dobrze zachował, rzucił się jak zwykle do bardzo "nabuzowanych" Chilijczyków.
» 7 czerwca 2026, 07:20 #282
RedRevolta: Leao czerwo, broń Boże ten klub przed tym zawodnikiem....
» 6 czerwca 2026, 20:40 #281
Queue13: Wgl Martial coraz niżej schodzi. Najpierw nieudana przygoda w Grecji, a teraz rozwiązuje kontrakt w Meksyku... Może jak Pogoń Szczecin skusiła się na Mendy'ego to nim też nie pogardzą :P
» 6 czerwca 2026, 20:27 #280
wrobel1992: Tak zmarnować talent...gość był genialny z piłką przy nodze...drybling, strzał:/
Przy odpowiedniej pracy zjadłby Makembe....
» 7 czerwca 2026, 07:26 #279
Chris425: Roo wypowiadał się, że nie znał kompletnie dzieciaka i nie wiedział czemu płacą za niego taką kwotę.
Na treningach okazało się, że ma niesamowity balans ciała i drybling. Mijał obrońców jak pachołki wtedy go oświeciło.
Niestety ale talent zmarnowany. Swoje zarobił i to tyle.
» 7 czerwca 2026, 10:12 #278
Komaros85: Manchester united złożył ofertę za Sandro Tonali w wysokości 75mln funtów.
» 6 czerwca 2026, 19:16 #277
szmexy: Skąd info?
» 6 czerwca 2026, 19:24 #276
Queue13: Nikt wiarygodny czegoś takiego nie podał, więc pewnie fejk.
» 6 czerwca 2026, 19:25 #275
szmexy: Też sprawdziłem, nikt legit. Tylko wzmianka na FB. Szkoda bo już się ucieszyłem że działamy szybko :D
» 6 czerwca 2026, 19:26 #274
GS8GS: Gdzieś rzuciło mi się w oczy że podobno Arsenal idzie po Bruno Guimarãesa. W ich kontekście miałoby to sens. Ale dla nas to raczej oznaczałoby koniec marzeń o Sandro.
» 6 czerwca 2026, 19:45 #273
szmexy: Gs8gs widziałem w trakcie sezonu, że ma być dżentelmeńską umową że odejdzie tylko jeden jeśli nie zakwalifikują się do LM
» 6 czerwca 2026, 19:48 #272
GS8GS: Wiec pozostaje mieć nadzieje że to my zgarniemy Tonaliego i Halla.
» 6 czerwca 2026, 20:57 #271
pbskarpy: A kto zadecyduje, który?
» 6 czerwca 2026, 22:10 #270
szmexy: ankieta na DP
» 6 czerwca 2026, 22:36 #269
dReddowski97: Rafael Leao on Premier League teams:
“I like Man United, I like United because my idol is Cristiano Ronaldo… I like Arsenal also.”

Czyli coś na zasadzie: Jak coś to mogę przejść do United bo lubię CR7. Ewentualnie Arsenal, bo Henry też był spoko.
Zaraz będzie Chelsea, bo mu się Drogba przypomni.
Mocarne argumenty. Chyba pograne.
» 6 czerwca 2026, 18:43 #268
Pyra: Najważniejsze jest to, że gość w pressingu i obronie to śmiech na sali.
Bez zmiany podejścia (a na 99% się nie zmieni) nie pasuje do nowoczesnej piłki.
Sama gra z piłką nie wystarczy, to nie 2000 rok.
» 6 czerwca 2026, 19:02 #267
dReddowski97: Wiadomo, co jest najważniejsze. Zgadzam się. Ja natomiast poruszyłem temat jego wypowiedzi i tego, co on ma w głowie. Z tego też można się pośmiać.
» 6 czerwca 2026, 23:36 #266
szmexy: Dokumenty z Atalanta podpisane, z Edersonem formalnie po wakacjach. To teraz po kogo? Idziemy po allin po Tonaliego/ Tchouameniego (po wyborach w realu zobaczymy na co można liczyć z francuzem) czy Matheus Fernandesa?
» 6 czerwca 2026, 14:38 #265
GS8GS: Myśle że Tonali, przez jego uniwersalność i to jak dominujący potrafi być. Dla nas idealny box-to-box który robi też robote na 6tce. Myśle że tutaj nie m miejsca na półśrodki, porzebujemy kogoś kto zastąpi Casemiro i będzie w stanie zarządzać naszą grę z głębi.

Myśle że wybór będzie pomiędzy M Fernandesem, Whartonem a Balebą. I zaznacze że mam taką nadzieje że dwóch z trzech trafi do nas.
» 6 czerwca 2026, 16:47 #264
zielu2001: Tchouameni jest nietykalny
» 6 czerwca 2026, 16:57 #263
ArktoS: W kolejności od najważniejszego:

1. Tonali
2. Fernandes
3. Hall
4. N/LS
» 6 czerwca 2026, 16:57 #262
krzyzan23: Podpowie ktoś czy żeby kupić bilet na mecz towarzyski w tym przypadku we Wrocławiu trzeba będzie mieć Membership? Jak i gdzie będzie w ogóle taka sprzedaż prowadzona? Nigdy nie byłem na meczu na innym stadionie, raz próbowałem na finał LE ale tam było losowanie. Czy tutaj będzie podobnie? Byłbym wdzięczny za informację.
» 6 czerwca 2026, 09:32 #261
AllUnited88: Prawdopodobnie najpierw możliwość kupowania biletów dostaną Ci co maja Membershipa a dzien pozniej reszta.
» 6 czerwca 2026, 09:45 #260
AllUnited88: Mam membershipa jesli to bedzie mozliwe to kupie wiecej biletów ( zazwyczaj jeden membership jeden bilet)jak ktos bedzie zainteresowany to moze dac znac
» 6 czerwca 2026, 10:01 #259
Ghostpl: To jest zrobione tak jeśli masz Membershipa 1 bilet na mecze w Angli a jeśli są zrobione rozgrywki europejskie to masz możliwość kupna 4
» 6 czerwca 2026, 12:19 #258
szmexy: ghostpl na europę masz losowanie / karnet z tego co kojarze
» 6 czerwca 2026, 12:41 #257
Natanael: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2026 17:24

Na mecze z Atletico czy PSG normalnie można kupić. Mam nadzieję, że na mecz we Wrocławiu będzie podobnie.

Na Rosenborg można dodać 10 biletów.
» 6 czerwca 2026, 17:21 #256
Diabe8686: Oby udało się bilety kupić
» 5 czerwca 2026, 22:44 #255
LukasMUFC: "Przesądzone: jak dowiedziała się „Gazeta Wrocławska” we wtorek (9 czerwca) oficjalnie ogłoszony zostanie sierpniowy mecz Manchester United - AC Milan na Tarczyński Arena Wrocław."
» 5 czerwca 2026, 22:31 #254
pbskarpy: Czyli stadion wrocławian ma w nazwie parówki?
» 5 czerwca 2026, 23:40 #253
RobertLca: Oficjalna nazwa stadionu we Wrocławiu to Tarczyński Arena Wrocław. Ja tam nie widze słowa parówek
» 6 czerwca 2026, 01:43 #252
BajtiMU: Berlinki to nie Tarczyński ;D
» 6 czerwca 2026, 08:55 #251
wrobel1992: Walić kabanosy i parówki....niech bilety wjeżdżają:)
» 6 czerwca 2026, 10:39 #250
pbskarpy: Powiedzmy sobie szczerze. I wiem, że każdy potwierdzi moje zdanie. Że ten piłkarz to jest nikt. Absolutny NIKT.
» 5 czerwca 2026, 22:24 #249
sztejner: Koleś u nas minuty nie rozegrał,jeszcze się okaże że za pół roku to będzie Twój ulubieniec,wiem wstrzymałbym się od takich komentarzy
» 5 czerwca 2026, 22:30 #248
RedRevolta: taa każdy... nie wrzucaj wszystkich do jednego wora razem z tobą oszołomie
» 5 czerwca 2026, 22:32 #247
wrobel1992: Powiedzmy sobie szczerze. I wiem, że każdy powierdzi moje zdanie. Że ten komantujący to nikt! Absolutny NIKT!
» 5 czerwca 2026, 22:33 #246
pbskarpy: Mnie znasz chociaż, z komentarzy. A tego? Z czego? Z filmików?
» 5 czerwca 2026, 22:40 #245
trezegram: Dobrze Ci napisał, sam prowokujesz ktoś ci pociśnie to płaczesz, że cię przecież nie zna.Prawda jest taka, że ma rację i w porównaniu do Edersona jesteś absolutnie nikt.
» 6 czerwca 2026, 06:33 #244
brazylianwisnia: Dalej wałkowany jest Ronaldo?
» 6 czerwca 2026, 08:27 #243
Trombocyt: Ten dalej szuka atencji i myśli, że jest śmieszny.
» 6 czerwca 2026, 11:35 #242
Sesko: Powiedzmy sobie szczerze ze pbskarpy to debi.... I wiem, że każdy potwierdzi moje zdanie. Że ten oszołom to jest nikt. Absolutny NIKT.
» 6 czerwca 2026, 11:44 #241
Nat: brazylianwisnia jaki Ronaldo, o czym Ty mówisz?
» 6 czerwca 2026, 13:34 #240
Arturrodeldziko: Nie szukaj na siłę atencji dziecko.
» 6 czerwca 2026, 17:13 #239
Frosty: Fenerbahçe presidential candidate Hakan Safi: “We have reached an agreement with Mason Greenwood”.

“The deal is ready until June 2030 if I win the elections”, Safi added — same as Luís Suárez.

Greenwood liked and followed Safi on social media.

AS Roma are also keen.

Niech go sprzedadzą za 50 to coś zarobimy
» 5 czerwca 2026, 20:53 #238
Szaman: A jak sprzedamy za 10 to nie zarobimy ?
» 5 czerwca 2026, 21:48 #237
Kluivert19: Greenwood miał być taką gwiazdą a zaraz wyląduje w Turcji w Fenerbache haha
» 6 czerwca 2026, 07:23 #236
Spadkobierca: A to on nie miał iść do jakiegoś topowego klubu?
» 6 czerwca 2026, 08:42 #235
mancunian: Ponoć Simeone jest zainteresowany, by ściągnąć go do Atletico.
» 6 czerwca 2026, 10:49 #234
Skiba: Chodzi o kasę, OM szuka pieniędzy a Turki dają dużo
» 7 czerwca 2026, 12:14 #233
LeoPepsi: Kiedy my kończymy z przepalaniem milionów na "gwiazdy" nagle kluby dookoła tj Liverpool Barca Real przejmują pałeczkę i biją się o to kto zrobi transfer większego flopa.
» 5 czerwca 2026, 17:59 #232
szmexy: To co wszyscy za Portugalią na MŚ? Czy może ktoś się odłamał ;D
» 5 czerwca 2026, 17:57 #231
blanco1987: Magnifico!!
» 5 czerwca 2026, 18:17 #230
boro: Przełknę każdego byle nie Argentyna z tymi pajacami na M
Messi&Martinez
» 5 czerwca 2026, 18:19 #229
Leh: Ja za Portugalią, choć będzie im ciężko - Martinez robi dziwne ruchy, typu wystawianie Nevesa na prawej obronie. Brakuje im trochę skrzydeł - ani Neto, ani Bernardo ani Leao w tym sezonie nie zachwycali. No i brakuje im napadziora, więc będzie grał Ronaldo - ciężko mi go sobie wyobrazić w tym wieku jak gra cały turniej.
No ale mają najlepsza pomoc na świecie i Bruno. Na pewno mają szansę.
Ciekawe co Carlo zmajstruje z Brazylia - jego nigdy lekceważyć nie można.
No i są Francuzi i Hiszpanie. Ciekawie będzie
» 5 czerwca 2026, 18:36 #228
Starman81: Chyba żartujesz.ja myślę że Brazylia albo Argentyna.zaden Ronaldo
» 5 czerwca 2026, 18:57 #227
majk: Francja, Brazylia albo Argentyna
» 5 czerwca 2026, 20:05 #226
LukasMUFC: Całym sercem za Portugalia
» 5 czerwca 2026, 20:42 #225
toporny: Nie wiem jak można kibicować tak obrzydliwej drużynie jak Argentyna, ale kibicowanie jednocześnie im i Brazylii to już pod jakieś zaburzenia podchodzi xD
» 6 czerwca 2026, 10:27 #224
majk: a w sumie to czemu podchodzi pod zaburzenie?
» 6 czerwca 2026, 10:33 #223
Spadkobierca: Tylko Polska! A nie, wait...
» 6 czerwca 2026, 12:32 #222
Smertullos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.06.2026 14:59

Majk bo to piłka nożna. Jak nie zachowujesz się jak orangutan to jesteś zaburzony. To nie siatkówka, że w przerwie wyskoczysz sobie na fajkę i zapalisz i pogadasz z kibicami drużyny przeciwnej. Tutaj przeciwnika i ich kibiców masz nienawidzić, nafurany masz do nich z łapami skakać a nie się dobrze bawić. Łapiecie w piętnastu jakiegoś dzieciaka, zabieracie mu szalik a potem na trybunach podpalacie
» 6 czerwca 2026, 14:59 #221
KlejnotNilu: ja jestem za Japonią
moja ulubiona nacja i będę im kibicować do samego końca
» 6 czerwca 2026, 16:16 #220
majk: Smertullos racja, zapomniałem że w piłce nożnej najważniejszy jest trybalizm, a nie jakieś tam kopanie w piłeczke i dobra zabawa ;)
» 6 czerwca 2026, 21:13 #219
Kasztaniak: United juz powinno klepać Scotta z Wisienek
» 5 czerwca 2026, 17:14 #218
Szaman: Klepać to ty możesz se antylopę kasztanik ;)
» 5 czerwca 2026, 21:54 #217
Skiba: Real Madryt naciska na transfer Mateusa Fernandesa z West Hamu United. [AS]
» 5 czerwca 2026, 13:57 #216
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2026 14:42

Jak ja ich nienawidzę - to jest taki cyrk, co oni robią z tymi wyborami. Pereza odkleiło kompletnie, a Riquelme nie lepszy. Rzucają nazwiskami, sieją zamęt... nie widziałem, żeby jakikolwiek inny klub rzucał tego typu deklaracje albo nazwiska konkretnych piłkarzy, których ma ściągnąć. Ale oczywiście im wolno, bo "królewscy"...
P.S. Fernandes miejmy nadzieję ma głowę na karku i pójdzie za Bruno, a nie do tego cyrku który odprawia w Madrycie odklejony dziadek z bandą gwiazdeczek
» 5 czerwca 2026, 14:40 #215
boro: Mou naciska na władzę jeżeli chodzi o Portugalczyka ;/
» 5 czerwca 2026, 15:08 #214
Leh: Mou to ma tam tyle do gadania, co Duda przy Kaczorze.
Przecież to jest tylko PRowa zagrywka - naprawdę myślisz, że dziadek Perez pozwoli nagle na starość trenerowi decydować o transferach? Mou dostanie za zadanie zaprzyjaźnić się z Kylianem i Vinim albo wypad.
» 5 czerwca 2026, 15:20 #213
sturmik: Dobrze, że Mateus nie gra na World Cup, bo by jego cena szybowala w górę.
A w Realu gdzie miałby grać? Ludzie mówią, że u nas do pierwszego składu się nie łapie, a w Realu niby miałby grać? Za Valverde czy Camavinge czy Tchouameniego ? A moze za Bellinghama albo Ceballosa?
» 5 czerwca 2026, 15:32 #212
boro: Leh ty czytasz jakieś zagraniczne media czy informacje bierzesz tylko z onetu? Ja siebie tego nie wymyśliłem z Mou, tylko napisałem co mówią media. Poczekaj kilka dni to będzie na Onecie
» 5 czerwca 2026, 16:32 #211
Leh: Boro, wydaje mi się, że ostatni raz sprawdzałem wiadomości na Onecie gdzieś w 2006.
Media mogą mówić co chcą - nie wierzę że Mou będzie tam miał cokolwiek do gadania.
» 5 czerwca 2026, 16:49 #210
GS8GS: Spokojnie jest jeszcze Wharton. Pewnie w klubie na spokojnie analizowali który z nich jest bardziej przydatny w długowalowej perspektywie budowania zespolu.

Być może słowa Barredy są znaczące że kluby podpytują o naszych zdolnych kontuzyjnych i jakimś fartem kogoś się uda wypchac ponad tych oczekiwanych do sprzedania przez nas.

Sam przyznaje że mam problem z wybraniem pomocników w letnik oknie transferowym, każdy ma swoje mocne i słabe strony.
» 5 czerwca 2026, 21:03 #209
Skiba: Cabellos odchodzi, Came też chcą sprzedać, a są pogłoski że P$G chce mocno zabiegać o Fede. W takiej sytuacji jest miejsce ale mam nadzieję, że to tylko medialne plotki
» 7 czerwca 2026, 12:09 #208
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.06.2026 11:29

Nie mam pojęcia, dlaczego ludzie sądzą, że Newcastle będzie jeszcze kogokolwiek wartościowego sprzedawać w to okienko. Tonali? Hall? Bruno G? I jeszcze może promocję dadzą?
Gordon był raczej u nich niewypałem, więc się go pozbyli – poza tym Barça zwykle dostaje kogo chce.
Nie odwrócili się od Tonaliego w ciężkich czasach (ban na 10 miesięcy), więc nie widzę powodu, żeby nagle zaczął strajkować, bo chce do nas iść.

Co innego sprzedać kogoś do nas.
Nie zapominajmy, że właścicielami są ciągle bajecznie bogate Araby.
Jeśli będą musieli kogoś sprzedać, bo Fair Play, na pewno mają jeszcze kilka niewypalow do pozbycia.
» 5 czerwca 2026, 11:27 #207
SophiaRED: Gordon niewypal w Newcastle? ciekawa teoria. Tym bardziej ze byl wybrany chociazby pilkarzem sezonu 23/24 w klubie gdy tylko w samej premier league zdobyl 11 bramek i 15 asyst
» 5 czerwca 2026, 11:50 #206
Spadkobierca: @SophiaRED A jak chcesz go inaczej nazwać? Nawet Howe mówił, że Gordon zbyt rzadko pokazuje na co go stać. Niestety nie potrafi ustabilizować swojej formy, a szkoda, bo żałowałem, że nie trafił do nas zamiast do Newcastle.
» 5 czerwca 2026, 12:10 #205
toporny: Spadkobierca - czyli cale trio Cunha, Seski, Mbeumo to jeszcze większe niewypały?
» 6 czerwca 2026, 10:24 #204
Spadkobierca: @toporny Powiem Ci po następnym sezonie czy są czy nie. Gordon w Newcastle grał 3 lata i jak na ogromny potencjał nie pokazał nic aż tak wielkiego. Podobnie jak u Rashforda coś się zacięło w jego rozwoju. W Hiszpanii będzie wyglądał lepiej. Tam nawet Antoniusz wygląda jak gwiazda.
» 6 czerwca 2026, 23:34 #203
peterGGMU: Teoria: Amada w trakcie AFCONU zaczarowano żeby potrafił grać tylko w repce więc po mundialu Amad będzie grał już normalnie
» 5 czerwca 2026, 00:17 #202
trzyo: Amad z bramką vs Francja, WKS ma kilku na prawdę ciekawych zawoników - mogą sprawdzić niespodzianke na MŚ, a taki ich prawy obronca dla nas byłby idealnym kandydatem za dalota.
» 4 czerwca 2026, 23:15 #201
Ghostpl: Na necie pisze że United gada z Dušan Vlahović 2+1 kontrakt 130 tys tygodniowo
» 4 czerwca 2026, 20:01 #200
LeoPepsi: u mnie na wsi to samo
» 4 czerwca 2026, 20:21 #199
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 20:42

Niewiem gdzie Ty to wyszukujesz chłopie ale pisze tyle że odchodzi z Juve i ewentualnie Atletico się o niego ubiega i to tyle xD. Taki zawodnik raczej tu nie trafi bo nikt mu nie da tyle ile on się domaga.
» 4 czerwca 2026, 20:42 #198
AllUnited88: Na necie pisze ze Kubuś Puchatek zaginął wczoraj w lesie dla znalazcy wysoka nagroda źródło net
» 4 czerwca 2026, 20:53 #197
Starman81: Koleś chce grać w Arabii
Poco się wydurniac
» 4 czerwca 2026, 21:40 #196
SyD: W necie JEST NAPISANE, że United gada z DušanEM VlahovičEM. Kontrakt 130 tys tygodniowo.
» 5 czerwca 2026, 06:12 #195
blanco1987: SyD dziękuję!!
» 5 czerwca 2026, 09:51 #194
Diabe8686: Skylark11 dokładnie podpisuje się po tym poza tym to są narazie plotki transferowe nikt jeszcze nie przeszedł z niżej wymienionych najbliżej jest Anderson a co do zubiego to nie rób z niego takiego kozaka bo nim nie jest ..
» 4 czerwca 2026, 19:17 #193
deksoo11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 18:57

City bierze Andersona i Enzo mając Rodriego, arsenał bierze Tonaliego mając Zubemendiego i Rice a my mając Ugarte bierzemy edersona za prawie 50 baniek z rocznym kontraktem (28 lat). Jest to niesamowicie głupia decyzja jako pierwszy transfer bo później nie można się dziwić młotom jak będą od nas wołać 80m za Fernandesa (który wciąż nie jest 6stka)
» 4 czerwca 2026, 18:54 #192
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 19:03

34mln£ to nie 50mln€ Ederson nie ma 28 tylko 26 jeszcze jest to niesamowicie głupi komentarz.
» 4 czerwca 2026, 19:02 #191
boro: Dekso jeszcze nikt nikogo nie bierze ;) narazie to my wzięliśmy edersona a z tego co wiem Enzo poprosił o zgodę na transfer
» 4 czerwca 2026, 19:17 #190
AllUnited88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 19:20

Deksoo A Ja wczoraj kupilem halanda mbappe i olise wyłącz fife
» 4 czerwca 2026, 19:19 #189
majk: Wieczysta bierze Messiego, a my nikogo nie kupujemy, albo jakieś wynalazki za 100mln ze spadkowicza
» 4 czerwca 2026, 19:40 #188
AUDIoooo: rozyebują mnie takie komentarze, jak to wszyscy kupują, tylko nie my, no i jeszcze podwyższanie kwot zawodników, ile to my niby płacimy za transfer hehe kałoburza!
» 4 czerwca 2026, 19:45 #187
AllUnited88: Ludzie to chyba biorą te informacje plotki transferowe z pudelka
» 4 czerwca 2026, 20:22 #186
Spiker2405: ??Sir Jim Ratcliffe is looking at taking over #MUFC from the Glazers

He is trying to sell OGC Nice and FC Lausanne-Sport.

As I said before a full takeover is EXPECTED to happen this year!



Z deszczu pod rynnę...
» 4 czerwca 2026, 17:42 #185
999Unitedd: Póki co projekt INEOSu wygląda dosyć dobrze i transfery w naszym wykonaniu prezentują się fajnie.Jest dużo lepiej niż za Woodwarda. Wolę Brytola niż Szejki
» 4 czerwca 2026, 18:04 #184
Spadkobierca: Z drugiej strony projekt INEOSu wygląda jakby sami nie wiedzieli jaki jest plan długoterminowy. Zatrudnienie Amorima nie budowanie kadry pod jego filozfię gry, zwolnienie Amorima i zatrudnienie Carricka. Jeśli nie wpadną znów na pomysł zatrudniania head coacha z wizją gry nie pasującą totalnie do kadry to będę bardziej niż zadowolony.
» 5 czerwca 2026, 08:10 #183
Leh: Mówienie, że transfery Ineosu prezentują się fajnie, to jednak jest dość duże nadużycie :D
Oni wydali jakieś pół miliarda funtów od przyjścia do nas, a topowy transfer zrobili jeden: Lammens.
Cunha, Mbeumo i Sesko wypadają nieźle, no ale oni kosztowali ponad 200 baniek, więc takie 30 goli w sezonie, które zdobyli, to minimum. Muszą to poprawić i to znacznie, żeby można było mówić, że są super transferami.
Dorgu wygląda coraz fajniej.
Ale poza tym? Mazraoui? DeLigt? Ugarte? Zirzkee?
I jeszcze jest Yoro, który kosztował 52 miliony, jest tu 2 lata i nie wiem, czy rozegrał dwa topowe mecze...
Wiadomo, wielu tych piłkarzy jest młodych, drugie okno było lepsze niż pierwsze, itp. Ale pisanie, że robią dobre transfery, to naprawdę duże nadużycie.
Z 10 kupionych przez nich piłkarzy tylko 4 gra w podstawowym składzie. 2 jest to odpalenia byle szybciej (i byle jak najmniej stracić), a 4 to niewiadoma. Jak na pół miliarda to tak raczej umiarkowanie...
» 5 czerwca 2026, 11:20 #182
Frosty: Browna bierze Bayern, więc jako sensownego następcę Shawa mamy narazie Halla na celowniku. Kogo byście widzieli na LO jeszcze
» 4 czerwca 2026, 17:11 #181
RobertLca: Truffert
» 4 czerwca 2026, 17:28 #180
skylark11: Rynek LO praktycznie nie istnieje za dużego wyboru nie ma.
Truffert
Diouf
Jak przyjdzie Raum też będę zadowolony.
» 4 czerwca 2026, 17:31 #179
Veggie: A czy na LO przypadkiem nie może też grać Dorgu? Amass chyba wraca z wypożyczenia. Szczerze mówiąc to nie jestem pewny czy potrzebujemy LO w tym okienku.
» 4 czerwca 2026, 19:27 #178
GS8GS: Mógłby tak samo jak i Cuhna. Ale wtedy będzie brak LS. Ogólnie fajnie aby obaj potrafili wskoczyć na LO w roli strażaka.
Ale docelowo potrzebujemy kogoś takiego jak Hall.
» 4 czerwca 2026, 19:30 #177
Veggie: Dorgu w porównaniu do Cunhy jest jednowymiarowy, nie ma dryblingu. Ja zupełnie nie widzę go jako skrzydłowego na dłuższą metę, stąd nie wiem czy nie lepiej sprawdziłby się na LO. Hall to dobry pomysł, ale mamy Shawa i będzie jeszcze Amass.
» 4 czerwca 2026, 19:37 #176
skylark11: Moim zdaniem z Dorgu łatwiej i szybciej będzie zrobić dobrego LO niż skrzydłowego. Może Kukonki będzie w dynamice pierwszego zespołu jak na swoje 196cm radzi sobie super na LO szybki,dynamiczny,silny z dobrym dośrodkowaniem.
Jest jeszcze Amass pół roku niezłe na wypożyczeniu później kontuzja ale trenuje już na trawie.
» 4 czerwca 2026, 19:51 #175
mancunian: Kukonki fizycznie może grać z seniorami, warto go włączyc do szerokiego składu na obóz letni. Ma ładny ciąg do przodu, ale Carrick musi z nim ostro popracować nad dyscypliną taktyczną, bo czasem fatalnie zasypia przy kryciu.
» 4 czerwca 2026, 20:09 #174
skylark11: Z tym gubieniem krycia np takie Hall ma problemy do tej pory a trochę już gra w seniorach
» 4 czerwca 2026, 20:19 #173
PauloKuhan: Nico Williams , Kardioglu ,Truffert, Diouf
» 4 czerwca 2026, 20:25 #172
waletpl: Malacia. Po sezonie będzie za darmo.
» 4 czerwca 2026, 21:14 #171
GS8GS: skylark11 tez o tym myślałem, Dorgu można jeszcze mocno oszlifować. Ale aby robić z niego nominalnego LO, potrzebowali będziemy LS. Okej tutaj taki Rogers może rozwiązać ten problem troche braku Napastnika i skrzydłowego.

Jest jeszcze Micky Van de Ven. Fajna opcja na LO i ŚO. Problemem bedzie jednak chyba cena.
» 4 czerwca 2026, 21:26 #170
Dominikk: We wtorek oficjalne info ma być na temat meczu United we Wrocławiu
» 4 czerwca 2026, 16:37 #169
RobertLca: Kto waszym zdaniem jest możliwy do wyjecia z innego klubu i daje gwarancje jakości oraz podniesienie poziomu rozegrania od tyłu coś jak Tonali?
» 4 czerwca 2026, 15:23 #168
skylark11: Wharton na 100% ale cisza jest nawet plotek za bardzo nie ma.
» 4 czerwca 2026, 15:30 #167
majk: Wharton
» 4 czerwca 2026, 15:30 #166
skylark11: Stiller jest bardzo fajnym pomocnikiem ale nie wiadomo jak i czy w ogóle odnajdzie się w Anglii
» 4 czerwca 2026, 15:49 #165
RobertLca: No wlasnie chodzi o takich pewniakow albo chociaz takich bardzo pewnych z uwagi na doswiadczenie. Osobiscie tez bym chcial Whartona ale to wg mnie to troche melodia przyszlosci niz gotowy wyrob na wysokim poziomie.
» 4 czerwca 2026, 16:17 #164
GS8GS: A nie myśleliście co by było gdyby przestawić Whartona piętro wyżej. No okej nie Bruno, jeszcze nie, bo nie kręci liczb, ale pod względem szybkości myślenia i wyboru podań mi cholernie impontuje.

Tonali -> Casemiro
Ederson -> Ugarte
Wharton -> Mount
Docelowo gdzieś postrzegam Whartona jako bardziej ofensywnego zawodnika, myśle że przestawiając go wyrzej ten facet zyska dużo więcej. Tylko czy wtedy będziemy chcieli M Fernandesa?


Zakładając że jest klepnięty Ederson i mamy już Tonaliego. To których dwóch pomocników dobralibyście z grupy Baleba, M Fernandes, Wharton i dlaczego akurat tych dwóch?
» 4 czerwca 2026, 21:36 #163
Pyra: Zaiste cudowny sezon PL się zbliża jak jedynym trenerem, który będzie miał w CV mistrzostwo będzie Arteta.
» 4 czerwca 2026, 15:01 #162
waletpl: Ja bym jeszcze dopowiedział, że żaden angielski trener nie wygrał Premier League. Michael, dawaj.
» 4 czerwca 2026, 21:23 #161
Spadkobierca: Raczej zarząd, dawaj. Zbudujcie Carrickowi kadrę, żebyśmy nie skończyli jak Newcastle.
» 5 czerwca 2026, 08:14 #160
nieMikolaj: Anderson w drodze do city..
A wiadomo co w sprawie Adama Whartona? Bo ostatnimi czasy nie śledziłem transferowych spekulacji i wygląda na to że coś o nim przycichło, a przyznam że był moim faworytem do wzmocnienia naszej linii pomocy
» 4 czerwca 2026, 13:43 #159
majk: Wharton do nas idzie
» 4 czerwca 2026, 15:01 #158
AUDIoooo: Oooo siemka Majk, w końcu wróciłeś, gdzie to się było :-)
» 4 czerwca 2026, 15:17 #157
M4S73R: Cisza o Whartonie to taka tajna zagrywka. Zobaczysz jak w lipcu pojawi się wideo jak na fortepianie zagra.
» 4 czerwca 2026, 15:23 #156
majk: Transfer Whartona ugadywałem
» 4 czerwca 2026, 15:30 #155
AUDIoooo: Hehe, a jednak :-)
» 4 czerwca 2026, 15:33 #154
Frosty: Realistyczne dobre okienko transferowe moim zdaniem: Ederson, Fernandes, ktoś z dwójki ( Stiler lub Scott) , Lewis Hall, Ktoś z dwójki ( Watkins/Mateta)
Tonali drogi w transferze i pensji + ryzyko zawieszenia , Anderson idzie do City i jest za drogi, Vlaho za drogi w utrzymaniu i Ego top.
Trzymajmy kciuki żeby nasi kopacze wrócili z mundialu bez kontuzji
» 4 czerwca 2026, 13:01 #153
Kundziu: Może i realistyczne okienko, ale z takimi wzmocnieniami dalej będziemy walczyć jedynie o top4. Nowi gracze i czas aklimatyzacji, szukanie właściwego ustawienia. Inne zespoły też będą mocniejsze niż w tym sezonie. Czołówka będzie bardziej wyrównana.
» 4 czerwca 2026, 17:34 #152
brazylianwisnia: Lepiej wzmocnić mniej pozycji, a konkretnie.
» 4 czerwca 2026, 18:27 #151
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 18:49

Jaka aklimatyzacja jak 4z 5 tych piłkarzy gra w premier League, Watkins Mateta aklimatyzacja , czy Hall ? Chyba o to chodziło żeby brać młodych z doświadczeniem w lidze a napastnik jako zmiennik. Wypisałem jedne z lepszych nazwisk dostępnych w lidze do transferu na pozycję które musimy wzmocnić , a wy piszecie o aklimatyzacji ? Czy ustawieniu ? Jaka zmiana ustawienia jak kupujemy pod nasze ustawienie ? Masakra
» 4 czerwca 2026, 18:46 #150
skylark11: Manchester United have made initial contact with Rafael Leão's entourage. United have been monitoring the situation for some time. Any decisions will be made after the World Cup. [@PBPcalcio] #MUFC
» 4 czerwca 2026, 12:16 #149
Pyra: Czyli co, City z 115 zarzutami zamiast degradacji robi transfery za 100M+?
Żałosna liga.
» 4 czerwca 2026, 11:28 #148
Leh: Prawda, to jest jakaś kpina. Wszyscy wiedzą, że oni są winni, a oni w najlepsze wydają hajs. Semenyo, Guehi, teraz Anderson... Paranoja
» 4 czerwca 2026, 11:39 #147
Spadkobierca: A niech wydają ile chcą. Z Marescą będą się bić do końca o miejsce w LM, nieważne ile kasy wydadzą.
» 4 czerwca 2026, 11:55 #146
bart667: faktycznie to kpina... Z drugiej strony uważam, że odejście Guardioli nie jest przypadkiem. Już najwyższy czas rozliczyć naszych sąsiadów.
» 4 czerwca 2026, 13:02 #145
mancunian: Wzmacniają się nie bez powodu. W Championship jest całkiem niezły poziom, nie wiadomo, czy rok uda im się wrócić ;)
» 4 czerwca 2026, 15:01 #144
Diabe8686: Niech idzie skoro chce w city.. jak ktoś niżej napisał UTD dla graczy którzy chcą grać dla tego klubu;)))
» 4 czerwca 2026, 10:47 #143
Leh: To jest bzdura akurat. Myślisz że Vitinha marzył o grze w PSG? DeBruynr o City?
Piłkarze idą tam gdzie mają najlepsze warunki i szansę na trofea.
Do nas marzył o przyjsciu Hojlund... I co?
Przyjście do United nie ma być celem. Celem na być walka o trofea. Póki co, piłkarze uważają, że większą szansę na trofea mają w City.
No i nasza polityka niskich tygodniówek też nie pomoże
» 4 czerwca 2026, 11:41 #142
wrobel1992: Leh jakich niskich tygodniówek?? My mieliśmy potężne kominy płacowe, a teraz schodzimy do sensownej średniej:)
» 4 czerwca 2026, 11:50 #141
skylark11: To pozbywanie się kominów płacowych to jedna z lepszych rzeczy które wprowadził INEOS przez chore tygodniówki taki Mount,Rashford,Shaw są nie sprzedawali praktycznie.
» 4 czerwca 2026, 12:18 #140
Leh: Skylark - jak zawsze kij ma dwa końce a United jest reaktywne.
Wysokie tygodniówki dla średniaków były błędem. Ale jak chcemy ściągać piłkarzy typu Anderson to sorry, ale trzeba płacić.
Bruno też ma wysoką tygodniówkę i co? Jest to jakiś problem?
Topowym grajkom płaci się topowe pieniądze i tyle
» 4 czerwca 2026, 12:29 #139
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 12:37

Dobra ale Bruno nie dostał takiej tygodniówki na start i po prostu na nią zasłużył. Według większości plotek Anderson chce do City nie widzę sensu wchodzić licytacje i przekonywać Anglika tygodniówką jak jedyną rzeczą która przekonałaby Andersona do transferu do United jest kasa to chyba nie jest to dobry wybór.
» 4 czerwca 2026, 12:33 #138
Leh: Skylark - przekonywać tygodniówka nie ma sensu. Ale też ciężko przekonać kogos, dając mniej niż rywal. Tylko o to mi chodzi - jak chcesz piłkarza, któremu City/PSG/Bayern/Arsenal da 250 koła, to musisz dać 250 koła. I mieć projekt równie dobry jak tamci.
Granie dla herbu to trochę mit. Wolę piłkarzy którzy przyjdą dla trofeów.
» 4 czerwca 2026, 13:23 #137
skylark11: Projekt City ma lepszy,kasy mają więcej,walka o trofea w City jest możliwa już pierwszym sezonie u nas to wielka niewiadoma. Jedyne czym można aktualnie przekonać Andersona to kasa.
» 4 czerwca 2026, 13:30 #136
skylark11: Elliot Anderson wants Manchester City.

A move to Manchester United was NEVER really an option for him.

[@MrTomMcDermott]
» 4 czerwca 2026, 10:38 #135
kondzik: Niektórzy członkowie rodziny Glazerów rozważają sprzedaż swoich udziałów w Manchesterze United!

Oczekuje się, że każda potencjalna sprzedaż przyciągnie zainteresowanie inwestorów z Bliskiego Wschodu oraz zamożnych amerykańskich nabywców.


Marzenie
» 4 czerwca 2026, 10:06 #134
wrobel1992: Spokojnie. Jeśli bałagan na Ormuz się utrzyma, a nie widać końca...to PSG z City i Newcastle mają szansę ostro pojechać po bandzie...
» 4 czerwca 2026, 11:53 #133
szmexy: Michael Carrick liczy na przyjście 5 nowych zawodników. 44-latek chce, aby do Manchesteru United trafiło trzech nowych środkowych pomocników. Anglik chce również wzmocnić w swoim zespole lewą stronę defensywy, oraz aby Manchester United sprowadził latem klasycznego napastnika, który odciążyłby Benjamina Sesko, który jest aktualnie jedyną typową dziewiątką w klubie.

[The Times]
» 4 czerwca 2026, 09:53 #132
skylark11: ?? Władze Manchesteru United chciałyby, aby w pierwszym składzie Czerwonych Diabłów grało więcej MŁODYCH PIŁKARZY, a Michael Carrick podziela to zdanie.

[Paul Hirst, The Times]
» 4 czerwca 2026, 07:49 #131
mancunian: Carricka widać na prawie każdym meczu U21 i U18. To olbrzymia różnica w porównaniu do holenderskiego Łysola i portugalskiego Smutasa.
» 4 czerwca 2026, 10:34 #130
Pyra: Kone, Obi i Gabriel powinni już coś pograć na jesień.
» 4 czerwca 2026, 11:11 #129
skylark11: Raczej Moorhouse,Thwaites, Kukonki może Jacob Devaney po niezłym wypożyczeniu. Przed Kone to są jeszcze bracia Flatcher Malijczyk to musi najpierw rozegrać chociaż pół sezonu bez kontuzji żeby w ogóle myśleć o seniorach, Obi albo jakieś wypożyczenie albo nadal u21 bo seniorzy to za wysoka półka według mnie a JJ pewnie zadebiutuje ale ciężko mu będzie w seniorach bo fizycznie nie jest jeszcze przygotowany
» 4 czerwca 2026, 11:22 #128
Pyra: Kone gdyby nie kontuzja to by już grał normalnie w tym sezonie.
Obi jest w takim wieku, że albo zacznie coś grać w seniorach to przepadnie.
Gabriel jest postrzegany za największy talent od czasów Pogby, więc tak jak Bowman w Arsenalu musi już dostać jakieś minuty w seniorach.
Co do pozostałych zawodników to widziałem kilku jak grają w pierwszej ekipie i jak się nie poprawia to szkoda czasu.
» 4 czerwca 2026, 11:30 #127
Leh: Tak, Gabriel musi dostać minuty jesienią... Ja nie wiem skąd wyście się urwali. Chłopak ma 15 lat.
Ja uważam że on przez najbliższy sezon a może i dwa nie powinien grac w seniorach. To mu nie pomoże w rozwoju
» 4 czerwca 2026, 11:43 #126
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 11:46

Nie wiem czym jest spowodowany taki hype na Kone taki Thwaites wygląda dużo lepiej wygląda na zawodnika wyciągniętego z La Masii na mnie robi większe wrażenie niż Garner w jego wieku a więcej gadają o Kone którego więcej nie ma niż jest.
Co do Obiegi pół sezonu zajął mu przeskok z u18 u21 a przeskok do seniorów to przepaść w porównaniu z tamtym Duńczyk w tym roku skończy dopiero 19 lat jeszcze nic nie musi ale rozwija się ładnie tylko trzeba czasu na ten moment to nie jest zawodnik na PL. Co do JJ on ma dopiero 15 lat w u21 widać jego braki w pojedynkach fizycznych czy nawet w intensywności a co dopiero mówić o seniorach raczej na pewno zadebiutuje żeby pobić jakiś rekord pewnie będzie dostawał jakieś minuty ale aktualnie to nie jest zawodnik na futbol seniorski.
» 4 czerwca 2026, 11:45 #125
Leh: Skylark - hype jest stąd że ludzie kojarzą jego nazwisko :) tak samo było z Leonem - o, przyszedł to na pewno będzie grał.
Tymczasem żaden z tych młodych nabytków na razie nic nie zagrał, poza Heavenem
» 4 czerwca 2026, 13:24 #124
Michu02: Problem z tym, że my w szkółce tak naprawdę nie mamy jakichś wybitnych talentów. Jest Gabriel, ale on ma dopiero 15 lat. Kone ciągle kontuzjowany, a jak był zdrowy to często nie łapał się nawet na ławce w lidze szwajcarskiej. A to już 20 latek. Obi mógłby już pukać do pierwszej drużyny, Lacey dostanie pewnie więcej szans. Fletcherowie nic specjalnego chyba nie pokazują. Thwaites dopiero wszedł na szczebel PL2 od paru spotkań, wcześniej tylko u18 więc chyba też jeszcze nie ta półka. Nie ma nikogo, kto z buta wejdzie w pierwszy zespół, niektórzy może powalczą o bycie w rotacji, ale takiego wejścia jak Rashford, Mainoo czy Greenwood to chyba za szybko nie będzie.
» 4 czerwca 2026, 14:33 #123
skylark11: Nie zgodzę się jest kliku chłopaków w u18 i u21 którzy wyróżniają się na tle rówieśników ale United nie umie wprowadzać zawodników do seniorskiej piłki wypożyczenia leżą całkowicie taki Obi,Lacey czy Kukonki powinni być wypożyczeni np do ligi szkockiej żeby się ogrywać w seniorach bo grać regularnie w United ma pewno nie będą a muszą się ogrywać w seniorach.
» 4 czerwca 2026, 14:48 #122
mancunian: Niektórzy muszą iść na wypożyczenie, żeby dojrzeć, a inni nie. Mainoo nie musiał. A gdyby mu Smutas nie ukradł półtora roku byłby jeszcze lepszym piłkarzem.
A co do Obiego, na moje oko brak mu mentalu do gry w seniorach. Taki duży dzieciak bez ikry, bez agresji potrzebnej na 9.
» 4 czerwca 2026, 15:09 #121
skylark11: Nie napisał bym że Obiemu brakuje metalu a przynajmniej nie widzę tego na boisku, Obi musi się po prostu uczyć pozycji 9 od nowa w tych drużynach poniżej u18 miał praktycznie przewagę fizyczną,szybkościową,w warunkach fizycznych nad większością w u18 ten sam styl gry też dawał radę ale w u21 to już nie wystarczło bo trafił na obrońców szybszych,mocnych fizycznie a warunki fizyczne się wyrównały ale Lawrence wziął się za Obiego więcej gra tyłem do bramki(w18 praktycznie tego nie było) cofa się rozegrania,więcej grają z nim na ścianę dużo lepiej wygląda pressing jak dla mnie rozwija się bardzo dobrze to jest nadal 18 latek. Jak dla mnie albo nadal zostanie w drużynie u21 treningi z pierwszą drużyną albo szukać mu wypożyczenia liga szkocka/2/3 angielska to chyba najlepsze rozwiązania.
» 4 czerwca 2026, 15:25 #120
Mikez: Czy zwolennicy transferu Tonalego biorą pod uwagę, że gość jest uzależniony od hazardu? Uzależnienie to nie jest choroba, którą da się ot tak wyleczyć raz na zawsze. Wystarczy jakiś zapalnik w postaci słabszej formy, krytyki i związanego z tym stresu i nagle się może okazać, że piłkarz za 80 milionów pójdzie na kilkunastomiesięczne zawieszenie.
» 4 czerwca 2026, 01:25 #119
pbskarpy: A widziałeś papiery, że jest uzależniony?
» 4 czerwca 2026, 03:44 #118
DevoMartinez: Włochy (FIGC): W październiku 2023 roku Tonali przyznał się do uzależnienia i obstawiania meczów (w tym spotkań swoich byłych klubów, Brescii oraz Milanu). Został wtedy zawieszony na 10 miesięcy i ukarany grzywną.Anglia (FA): W marcu 2024 roku Angielska Federacja Piłkarska oskarżyła go o dodatkowe (50) zakładów, które postawił na mecze piłkarskie już po transferze do Newcastle United.
» 4 czerwca 2026, 09:08 #117
Spadkobierca: Uzależnienie w tym przypadku może być linią obrony, żeby się pokajać, zgodzić na spotkania z terapeutą i dostać trochę mniejszą karę.
» 4 czerwca 2026, 09:16 #116
DevoMartinez: Czyli zakładasz, że gość jest wyrachowanym kłamcą do tego niedojrzałym cżłowiekiem który nie chce ponieść konsekwencji swoich czynów? Do tego niezbyt mądrym skoro rok później robi to samo. Ja bym jednak mu uwierzył, że ma problem.
» 4 czerwca 2026, 09:46 #115
AllUnited88: Co za problem wrzucić jakas klauzule ze jesli wroci do nałogu klub np nie bedzie mu placil przez czas w ktorym nie bedzie gral
» 4 czerwca 2026, 10:08 #114
Spadkobierca: Tak, uważam, że gwiazdy powiedzą w tych czasach wszystko, żeby dostać mniejszą karę i żeby lepiej to wyglądało PR-owo. Pamiętaj, że "boiskowe IQ" nie równa się rzeczywistemu, więc może Tonali faktycznie nie być zbyt rozgarnięty.

Nie wiem czy jest wyrachowanym kłamcą, ale na pewno wolał ponieść jak najmniejsze konsekwencje.
» 4 czerwca 2026, 10:25 #113
Pyra: Czyli albo uzależniony (źle) albo przygłup, bo kto normalny ryzykuje karierę i setki milionów do zarobienia przez głupie zakłady.
» 4 czerwca 2026, 11:13 #112
Spadkobierca: Tak naprawdę jedno i drugie jest złe. Jego transfer to jest ryzyko, zwłaszcza, że nie mamy dobrych wspomnień z piłkarzami, którym przydałoby się pomóc ogarnąć. Nie zdziwię się jeśli klub będzie szukał kogoś innego, zostawiając go jako którąś tam w kolejce opcję.
» 4 czerwca 2026, 11:59 #111
Mikez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.06.2026 12:16

@AllUnited88 do kontraktu z piłkarzem sobie możesz wrzucić taką klauzulę, ale myślisz że Newcastle też się zgodzi na zapis, że jak zawodnik pójdzie na kolejne wielomiesięczne zawieszenie to zwrócą United ze czterdzieści baniek? Ten transfer jest po prostu obarczony wielkim, dodatkowym ryzykiem, niezależnie od tego, czy Tonali jest uzależniony czy po prostu głupi. Są bezpieczniejsze opcje.
» 4 czerwca 2026, 12:12 #110
rreddevilss: Bralibyście Vlahovica z wolnego transferu ? Mi sie wydaje że to byłby idealny backup dla Sesko :)
» 3 czerwca 2026, 23:20 #109
Frosty: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 23:30

Za drogi w utrzymaniu , za podpis chciałby sporą kasę i za mniej niż 350 by nie przyszedł a nie jest to jakiś top żeby tyle płacić. Z juventusem poszło im właśnie o zarobki a chłop ma 400k euro tygodniowo, sportowo pewnie że bym chciał do rotacji z Sesko. Problem ze Vlaho wg kibiców Juve ma też bardzo duże ego , szkoda szatnie
Psuć
» 3 czerwca 2026, 23:29 #108
VoE: Tak, idealna opcja, zero ryzyka a może odpali.
» 4 czerwca 2026, 00:20 #107
majk: Broń boże
» 4 czerwca 2026, 00:30 #106
Szaman: Efekt czarnej dziury lub czary...
» 4 czerwca 2026, 00:54 #105
Frosty: Hipotetycznie, Bierzemy do pomocy Edersona i Fernandesa zamiast Tonaliego, nie jest to jakaś katastrofa, mamy Bruno, Dalota i Cunhe + Ederson i Fernandes wszyscy mówili by po portugalsku, lepsza komunikacja i chemia między zawodnikami mogłaby być. Tonali wiadomo pewniak ale za to droższy i z historią hazardowego zawieszenia( kolejna wpadka to ban na 2-3 lata. Nie wiem czy nie lepiej byłoby kupić Fernandesa za mniej i iść po Halla na LO
» 3 czerwca 2026, 22:15 #104
Kilerek7: Tylko, że Ederson to trochę średniak, na pewno lepszy niż Ugarte, a Fernandes to talent do oszlifowania, czy to jest pomoc do walki w LM? Brakuje takiego lidera jak Casemiro a tutaj jest tylko 3: Anderson, Tonali i Tchouameni
» 4 czerwca 2026, 02:26 #103
brazylianwisnia: I 3 pomocnikami w środku będziemy grać 60 spotkań, łatac juniorami i graczami z nieswojej pozycji? Tam trzeba wreszcie rozbić bank. Środek pomocy to serce drużyny. Zamyka przeciwnika w pressingu, prowadzi wyjście z kontry, jest kluczowy w ataku pozycyjnym. Zastanawiałbym się czy Ederson, Tonali i Fernandes wyczerpują nasze potrzeby i czy tu jeszcze jakiegos młodziaka z potencjałem nie dorzucić.
» 4 czerwca 2026, 08:41 #102
Frosty: Mainoo, Ederson, Fernandes, plus dodatkowy pomocnik który może być tańszy do rotacji , w pomocy mamy 3 miejsca teoretycznie a i tak Bruno jedno zajmuje i zagra wszystko a jego zmiennikiem jest Mount, Fletcher się rozwija i może zagrać coś w pucharach. Wiem że Tonali to pewniak tylko drogi w utrzymaniu w kwocie transferu i z historią zawieszenia. Moje opcje to Ederson, Fernandes, Kees Smit , Lewis Hall.
» 4 czerwca 2026, 10:29 #101
M4S73R: Vlahovic opuszcza Juve jako wolny agent. Ciekawe gdzie trafi ?
» 3 czerwca 2026, 21:52 #100
Frosty: Podobno ma wygórowane wymagania finansowe, nie wiem czy nasz zarząd dałby mu 400k tygodniowo ( raczej nie ) strzelam na jakąś Arabie
» 3 czerwca 2026, 22:12 #99
ryudo3: Ależ ta reprezentacja ma wywalone jaja na grę
» 3 czerwca 2026, 21:15 #98
SickRabbit: reddit nie zawodzi XD
reddit.com/r/soccercirclejerk/comments/1tvv5xg/2050_ucl_final/
» 3 czerwca 2026, 20:10 #97
blanco1987: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 20:03

Kurcze dobrze że żaden nasz zawodnik nigdy nie grał w serii A. Przecież tam zabierają umiejętności i nie ma dobrych piłkarzy. A nie czekaj... Bruno grał.

Nie ma co gadać na ligę że taka że owaka. Park przychodzil do nas z PSV a kto by powiedział że Koreańczyk grający w Holandii będzie tak świetnym transferem.

Trzeba wierzyć w dział od transferów. Na pewno go obserwowali i nie kupują tylko pod trenera jak chciał to ETH tylko sprawdzaja jak w ogóle gra i czy się nadaje.
» 3 czerwca 2026, 20:02 #96
Leh: No to witamy w klubie. Będę trzymał za niego kciuki, na pewno chłopakowi bardzo zalezy. Ma w składzie rodaka i dwóch Portugalczyków, więc językowo będzie latwiej.
Jeszcze Mateus, żeby uzupełnić ekipę. Najtrudniej będzie dogadać się z nimi Kobbiemu ;)
» 3 czerwca 2026, 19:35 #95
RedRevolta: Ja jakoś bardziej cenie M. Fernandesa niż Tonaliego i mam wielką nadzieję, że postaramy się o Portugalczyka, jest świetny w grze kombinacyjnej i trzymam mocno kciuki i wypatruje newsów łączących go z nami ;)
» 3 czerwca 2026, 19:31 #94
Leh: Potencjał na pewno większy, Tonali po prostu jest gotowy na już.
» 3 czerwca 2026, 19:36 #93
StewieGriffin: Leh no właśnie i teraz rodzi się pytanie, czy bardziej potrzebujemy potencjału czy kogoś na już. Potencjał już mamy - Mainoo jest nawet młodszy od Fernandesa
» 3 czerwca 2026, 21:43 #92
emil1986x: Dobrze że napisałeś że bardziej cenisz każdy ma jakąś tam swoją opinię ale Tonali to pomocnik światowej klasy a Portugalczyk to taki koleś z potencjałem jakich wielu i z tych wielu czasem uda się taki Tonali...taka jest między nimi różnica ;)
» 3 czerwca 2026, 21:59 #91
DevoMartinez: Patrząc na statystyki sezonu to Mateus Fernandes deklasuje Tonaliego. W defensywie 3 odbiory na mecz vs 1 ( wygranych ma 69, Tonali 25, Anderson 60, Ederson 35, Casemiro 45). Wygrane górne piłki w sumie obaj to samo 0.5. W podaniach 87% celność podań Mateus vs 84% Tonali (44 podań średnio robią obaj), obaj 1 kluczowe podanie na mecz z czego Mateus 3 długie piłki vs 2 długie piłki na mecz. Matematyczne oceny za sezon Mateus 6.90 (3 w zespole) vs Tonali 6.58 (13 w zespole).
» 3 czerwca 2026, 22:25 #90
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 18:48

Middlesbrough z okazji 150-lecia zmienili logo, trochę podobne do Chelsea.
Za dwa lata w United 150-lecie oby nikomu nic nie przyszło do głowy.
» 3 czerwca 2026, 18:47 #89
PawelB: Niestety moze tak sie stać. Widać juz chyba przymiarki i przyzwyczajanie kibiców do "nowego loga" na drugich czy trzecich strojach.
» 4 czerwca 2026, 01:23 #88
Komaros85: Dorgu się sprawdził i tak samo będzie z Edersonem bo to podobny dzik jest!
» 3 czerwca 2026, 18:45 #87
awe: Z tym Dorgu bym sie nie rozpedzal, na razie mozna na palcach policzyc jego dobre wystepy, jego umiejetnosci tez sa jedne lepsze drugie tragiczne, ale wyglada na to, ze Carrick wie jak go wykorzystac.
» 4 czerwca 2026, 11:17 #86
swees: Większość meczów które zagrał jeśli był dostępny były na prawdę solidne, a z twojej wypowiedzi wynika jakby zagrał 3 mecze dobrze, no chyba że oglądaliśmy inne mecze. Do twojego opisu bardziej pasuje Zirkzee niż Dorgu a to dwie inne planety
» 4 czerwca 2026, 11:24 #85
awe: Dorgu jak gral na wahadle byl beznadziejny, a tam gral wiekszosc czasu za kadencji United, kilka meczow na skrzydle kotre byly dobre i bardzo dluga kontuzja, na razie ten transfert nie jest nawet na 0.
» 5 czerwca 2026, 09:38 #84
bart667: dobrze, że wczesny zakup i będzie mógł w pełni przepracować czas przygotowawczy, zaaklimatyzować się, poznac z drużyną i być gotowy na start sezonu.
» 3 czerwca 2026, 18:20 #83
axel52: Hmmm, mam bardzo mieszane uczucia i słabe doświadczenia względem nabytków z Serie A.
Nie wróży dobrze, choć czasem są wyjątki od reguły.
Ale czy tym razem?
Śmiem wątpić.
» 3 czerwca 2026, 18:17 #82
Leh: Już nie ma co gdybać. Chłop przychodzi więc trzeba wspierać. Oby był pozytywnym zaskoczeniem
» 3 czerwca 2026, 19:37 #81
awe: Klub sie nim interesuje juz chyba z 4 lata, moze to nie przypadek, ze biora go teraz kiedy ma rok kontraktu i Atalanta jest pod scianga, albo teraz go sprzedadza po nizszej cenie, albo za rok zostanie im dzentelmenski uscisk dloni.
» 4 czerwca 2026, 11:18 #80
mancunian: Kiedy czytam na ile wyceniono Scotta, M.Fernandesa czy Tonaliego, to obawiam się, że cena za Whartona też skoczy mocno do góry z tych 60, o których kiedyś była mowa.
A Edek spoko transfer, jak za te pieniądze.
» 3 czerwca 2026, 16:07 #79
GS8GS: Przecież gdzieś latało info ze CP wycenia go podobnie jak NF Andersona. Myślę że Wharton na przestrzeni sezonubdwoch mocno wystrzeli z grą jako nazwijmy to kreator.
» 3 czerwca 2026, 16:51 #78
M4S73R: Jeżeli chcemy budować drużynę to tylko na graczach jak Wharton-Anderson. Bruno już jest tutaj tyle lat i jest TOP. Potrzeba więcej klasowych graczy.
» 3 czerwca 2026, 17:16 #77
mancunian: Z tym się zgadzam. Zamiast dwóch średniaków wolałbym jednego asiora, na którym na lata będziemy opierać skład.
» 3 czerwca 2026, 17:31 #76
GS8GS: mancunian tylko dla mnie kimś takim nie jest Anderson. Kurcze oglądałem kilka spotkań i jakoś nie trafia do mnie. Gdzieś bardziej podoba mi się Wharton z tej dwójki.
Po gościu widać że ma to piłkarskie IQ, to chyba jest ten transfer którego będę załował jako kibic.
» 3 czerwca 2026, 18:33 #75
wrobel1992: Ja trzymam kciuki za transfer Whartona aniżeli Andersona:)
Lubię graczy jak Adam. Żadnego płaczu i załamywania rąk, walka do końca i odwaga:)
» 4 czerwca 2026, 05:07 #74
skylark11: Man City HAVE started formal talks with Nottingham Forest over Elliot Anderson, as of now, United haven't.

United aren't thinking of marquee signings, they want collective chemistry and buying at HIGH VOLUME. [@JacobsBen @UnitedStandMUFC] #mufc
» 3 czerwca 2026, 15:56 #73
IntruZ9: I bardzo dobrze,nie dla zawodników którzy nie chcą grac dla tego herbu
» 3 czerwca 2026, 16:42 #72
Stanior: A teraz jedna z najważniejszych rzeczy jeśli chodzi o moje osobiste odczucia to pozbyć się Masona Mounta i Luke Shawa. Dosyć szpitalnictwa, za rok jeśli będą powtórki to Lisandro i de Ligt.
» 3 czerwca 2026, 15:54 #71
StewieGriffin: Podejście jak najbardziej zrozumiałe, ale niestety moim zdaniem nierealny scenariusz. Po pierwsze ciężko byłoby ich gdzieś wcisnąć a sprzedawać za bezcen też nie ma sensu. Po drugie my potrzebujemy 4-5 transferów, nawet bez sprzedaży zawodników. Jeżeli dojdzie sprzedaż to liczba potrzebnych nowych nazwisk może zwiększyć sie do 8-9.

Niestety, po syfie kadrowym, jaki był tu robiony przez ostatnich kilka lat nie posprzątamy w jedno lato. Trzeba działać według priorytetów
» 3 czerwca 2026, 15:57 #70
GS8GS: Za Mounta należałoby sprowadzić Whartona właśnie, problemem będzie fakt że drugie tyle trzeba dołożyć po ewentualnej sprzedaży Mounta.

Myślę że obaj zostaną x nami conajmniej sezon.
» 3 czerwca 2026, 16:53 #69
StewieGriffin: Swoją drogą ciekawe ile by chciał Everton za Garnera. Co prawda przedłużył kontrakt, ale to nie oznacza z automatu, że jest niesprzedawalny w szczególności, że sam zawodnik może chcieć odejść po udanym sezonie. Gdyby to było do robienia za 50-60 milionów to idealny kandydat.
» 3 czerwca 2026, 15:27 #68
sztejner: 60 mln. to gruba przesada
» 3 czerwca 2026, 15:39 #67
StewieGriffin: Czy ja wiem? Gość był wyróżniającym się śpd na tle całej ligi, w wielu statystykach jest w ligowej topce. Dodatkowo to nie jest taki typowy wyrobnik, ale zawodnik, któremu piłka przy nodze nie przeszkadza. Płacimy 35 milionów za starszego zawodnika z rocznym kontraktem i to bez doświadczenia w lidze. 60 milionów za zawodnika ogranego w lidze i po dobrym sezonie to raczej normalna cena.
» 3 czerwca 2026, 15:44 #66
mancunian: Zgadzam się w 100% co do Garnera. Nie tylko świetnie zabezpiecza tyły, ale też stałe fragmenty bije ostre jak żyleta. No i chłopak ma charakter i umie sobie wyrobić autorytet. W Evertonie ustawia na boisku dużo starszych od siebie, a w U21 Anglii przez parę lat był kapitanem.
» 3 czerwca 2026, 16:13 #65
Arvanis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 17:51

Oddaliśmy go za 10 baniek po to, żeby teraz odkupić za 60? Jeżeli tam nie ma klauzuli odkupu albo 50% zysku z transferu dla nas (xD) to sorry, lepiej skupić się na Whartonie albo powalczyć o Andersona.
» 3 czerwca 2026, 17:51 #64
StewieGriffin: Arvanis - Ten Hag oddał go za czapkę gruszek. Przez 4 lata rozwinął się mocno piłkarsko, w poprzednim sezonie był jednym z lepszych śpd w lidze. Co byłoby dziwnego w tym, że odkupili byśmy go teraz za więcej? To nie byłaby pierwsza taka sytuacja w świecie piłki

Wharton czy Anderson to ceny ponad 100 milionów więc to nie byłby transfer 1:1 za Garniera. Różne źródła podawały, że chcemy kupić 3 pomocników. Jednego "taniego" i tu już mamy Edersona za 35 baniek. Drugiego ze średniej półki cenowej - tu masz Garnera za 60 i później ktoś z pokroju Wharton, Tonali czy Anderson

Oczywiście to tylko dywagacje, bo zainteresowania Garnerem widocznie nie ma a Anderson chyba pójdzie do City. Rzuciłem luźna myśl tylko ;)
» 3 czerwca 2026, 18:49 #63
Celt15: Trafiłem na porównanie, że Ederson to takie połączenie Freda i McTominaya. Jak sobie przypomnę jak często za czasów ich gry w środku pola żartowaliśmy z McFreda oraz, że gdyby połączyć ich w jednego piłkarza to byłby kozak, można zapatrywać się z optymizmem na ten transfer.
» 3 czerwca 2026, 15:21 #62
KoaLa: Aktualizacja wartości rynkowych na transfermarkt

Wzrosty:

Mainoo: 70,00 mln € (+20,00 mln €)
Šeško: 75,00 mln € (+10,00 mln )
Heaven: 30,00 mln € (+10,00 mln €)
Cunha: 75,00 mln € (+5,00 mln €)
Lammens: 35,00 mln € (+5,00 mln €)
Tyler Fletcher: 1,50 mln € (+1,50 mln €)
Jack Fletcher: 1,50 mln € (+500 tys. €)



Spadki:

Matthijs de Ligt: 30,00 mln € (-10,00 mln €)
Bryan Mbeumo: 75,00 mln € (-5,00 mln €)
Amad Diallo: 45,00 mln € (-5,00 mln €)
Bruno Fernandes: 35,00 mln € (-5,00 mln €)
Manuel Ugarte: 25,00 mln € (-5,00 mln €)
Mason Mount: 25,00 mln € (-5,00 mln €)
Joshua Zirkzee: 20,00 mln € (-2,00 mln €)
Noussair Mazraoui: 18,00 mln € (-2,00 mln €)
Luke Shaw: 8,00 mln € (-2,00 mln €)
Harry Maguire: 8,00 mln € (-2,00 mln €)
Casemiro: 6,00 mln € (-2,00 mln €)
Altay Bayındır: 5,00 mln € (-2,00 mln €)
Tyrell Malacia: 4,00 mln € (-1,00 mln €)
Tom Heaton: 100 tys. € (-50 tys. €)
» 3 czerwca 2026, 15:08 #61
Kaplanini: Ja tam nie rozumiem narzekań - klub ściąga solidnego piłkarza do poszerzenia składu. Piłkarza który nie będzie narzekał jak będzie siedział na ławce, a ma tyle jakości że jak wejdzie na boisko na podmęczonego rywala to środek pola się nie załamie. Dodatkowo obskoczy każdą pozycję w środku pola. Zarabiać będzie takie same pieniądze co piłkarz widmo Malacia. Klub kupi pewnie jeszcze dwóch pomocników, a grając dwa a czasami trzy mecze w przeciągu siedmiu dni to czterech zawodników to jest absolutne minimum.
» 3 czerwca 2026, 14:56 #60
Pyra: Dodatkowo w LM każdy przeciwnik jest z innej parafii i jego profil może często się przydawać.
Tak jak kiedyś Park nie grał dużo w PL a w LM na "najlepszych" rywali wychodził i pilnował ich najlepszych piłkarzy.
» 3 czerwca 2026, 15:18 #59
Celt15: Bardzo dobry komentarz, świetnie podsumowuje ten transfer.
» 3 czerwca 2026, 15:20 #58
Michu02: Dokładnie, niektórzy tutaj to by chcieli samych kozaków z PL po 80mln za każdego. A piłkarze do rotacji/walki o 1 skład za takie pieniądze też są potrzebni. I nie wiem jak można go porównywać do Freda czy Hojlunda, gdzie jeden przyszedł tu z ligi ukraińskiej, drugi ledwo zdążył się przebić do Atalanty, a tu mamy gościa, który od kilku lat jest pewniakiem w swojej drużynie, niezależnie od trenera i formacji. Oczywiście jest ryzyko, ale ono jest przy każdym transferze, a 34mln za kogoś takiego to w porządku cena.
» 3 czerwca 2026, 15:28 #57
awe: Przychodzi pilkarz do szerokiego skladu, za nieduze pieniadze i smieszna tygodniowke, a wyglada to jakby ludzie tutaj mieli go zjesc, jesli nie bedzie gral tak samo, a nawet lepiej od najlepszej wersji Casemiro w MU.
» 3 czerwca 2026, 17:00 #56
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 14:56

........
» 3 czerwca 2026, 14:56 #55
Gintoki: Ederson - jest tak dobry ze nawet nie ma go w skladzie na MS, no ale wzmocnieniem dla klubu ktry ma walczyc o najwyzsze trofea w eurpoie juz ma byc, to samo Mateus Fernandes ktorym rzekomo sie interesujemy. Czy naprawde nie ma zwodników z górnej pólki na poziomie reprezentajci swoich krajow ktorych moglibysmy kupic? A pozniej zdziwnie ze typ jeden za drugim nie odpala u nas. Wracajac do Edersona, gosc ma 26 lat to nie jest jakis mlodzik 19 letni, jesli w tym wieku nie przebija sie do repry to nie jest to topowy zawodnik ktorym powinnismy sie interesowac. Zwlaszcza ze sklad brazyli to nie jest juz tak naszpikowanyu gwiazdami jak kiedys. Jak dla mnie to jest 99% prawdopodobienstwo ze to bedzie niewypal transferowy.
» 3 czerwca 2026, 14:36 #54
StewieGriffin: "Jesli w tym wieku nie przebija sie do repry to nie jest to topowy zawodnik ktorym powinnismy sie interesowac"

A z tym argumentem sie akurat nie zgodzę. Kwestia bycia lub niebycia w reprezentacji to akurat często wybó selekcjonera, który często nie jest zrozumiały. Spotkałem wiele komentarzy, które mówiły, że akurat Ederson powinien jechać kosztem Fabinho grającego u Araba czy Paquety. Powołania to nie jest jednoznaczny przykład.

Najlepszy przykład - na Mundial jedzie Henderson a nie jedzie Wharton, którego byś wolał w składzie? Lewis Hall też nie został powołany. I można by tak w nieskończoność.
» 3 czerwca 2026, 14:43 #53
SophiaRED: to odpada tez Wharton czy Hall. Odpada Tonali bo z nim reprezentacja Wloch jest tak slaba ze kolejny turniej obejrzy w TV. Musimy kupic Jordana Hendersona z Brentford to jest koks bo jedzie na Mundial. Mielismy Pogbe mistrza swiata i nie potrafil tego przelozyc na pilke klubową
» 3 czerwca 2026, 14:44 #52
Rashy10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 14:49

A pojmujesz, że ten Ederson to domyślnie został zakupiony głównie do rotacji i poszerzenia składu, a nie jako zamiennik Kazika do pierwszego składu i celujemy jeszcze w innych zawodników na tą pozycję? Z resztą powołania do "bogatej" repki to chyba nie jedyny wyznacznik czy ktoś jest jakościowy czy nie (patrz sensacje jakie wzbudził Tuchel przy selekcji Anglii nie wybierając wielu jakościowych graczy) z resztą wybory Ancelottiego dla Brazylii też wzbudziły pewne kontrowersje wśród kibiców i mediów (np. wolał kontuzjowanego Neymara z ogórkowej ligi powołać, który nie wiadomo czy w ogóle się pozbiera do startu mundialu niż np. Joao Pedro).
» 3 czerwca 2026, 14:45 #51
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 14:50

Ederson - jest tak dobry ze nawet nie ma go w skladzie na MS

na Mistrzostwa Świata nie jedzie również Cole Palmer,Luke Shaw,Harry Maguire,Trent Alexander-Arnold,Alvaro Carreras,Phil Foden,Camavinga,Griezmann,Kolo-Muani,Palhinia,Pedro Goncalves czy Matheus Fernandes (którym również się interesujemy),Hujisen czy barw "Canarinhos" nie będzie na mundialu bronił Joao Pedro który zagrał dobry sezon w Chelsea

za to masz Klasy Światowej Rashforda z powołaniem albo Robertsona - z pewnością te dwa kocury wziąłbyś do naszej kadry co ?
» 3 czerwca 2026, 14:49 #50
Satyr: Zdecydowanie się zgadzam z Gintoki w końcu jakiś głos rozsądku. Kupujemy przeciętnego piłkarza za na szczęście rozsądne pieniądze i nie ma co oczekiwać od niego cudów. Jak nie będzie popełniać głupich błędów to już będzie fajnie. Więcej niż ławka jednak nie ma co liczyć jeśli trafi do Nas jeszcze jakiś pomocnik. Prawdopodobieństwo wtopy jest zdecydowanie większe niż to że jakoś nagle chłop w wieku 26 lat stanie się piłkarzem klasy choć międzynarodowej co i tak będzie nadal klasę niżej niż 34 letni Casmiro i choć zacznie być powoływany i zacznie czasami grać w reprezentacji Brazylii. Moim zdaniem trochę jednak szkoda na niego kasy lepiej dopłacić i nie kupować półśrodków tylko od razu po Tonali Anderson Whorton lub w ostateczności Scott każdy z tych piłkarzy jest znacznie lepszym piłkarzem i już sprawdzonym w lidze angielskiej co jest najważniejsze a przynajmniej powinno być najważniejszym kryterium
» 3 czerwca 2026, 14:51 #49
sztejner: Prawdopodobieństwo wtopy jest zdecydowanie większe niż to że jakoś nagle chłop w wieku 26 lat stanie się piłkarzem klasy choć międzynarodowej

aż jestem ciekaw co myślałeś,kiedy ściągaliśmy 25-letniego Bruno Fernandesa,też pewnie nigdy nie będzie klasy międzynarodowej......
i tak wiem,nie każdy zawodnik to od razu Bruno Fernandes,ale też nie każdy nabytek to Partacho
» 3 czerwca 2026, 14:54 #48
SophiaRED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 14:58

do srodka przydalby nam sie taki Sofyan Amrabat wybrany do jedenastki turnieju mistrzostw swiata w Katarze 2022. Albo ten Kleberson co z Brazylia zdobyl zloto w 2002 roku grajac w podstawowym skladzie. Taki zawodnik musi sie sprawdzic. Wtopy nie bedzie
» 3 czerwca 2026, 14:56 #47
Rashy10: @Satyr, pewnie przepalmy cały budżet kupując 3 pomocników po 100 baniek, z resztą nie wiem jak chciałbyś ich namówić żeby byli rotacyjnymi i grzali ławę, gdzie ciężko nawet takiego E. Andersona w ogóle namówić do pierwszego składu rywalizując o jego podpis z City. Na zakup kogoś konkretnego do pierwszego składu jeszcze przyjdzie czas z tego co piszą media, budżet również jest.
» 3 czerwca 2026, 14:56 #46
sztejner: SophiaRED: to odpada tez Wharton czy Hall

no i Morgan Gibbs-White - też nie jedzie na Mundial więc skreślamy z listy
» 3 czerwca 2026, 14:57 #45
sztejner: Czy naprawde nie ma zwodników z górnej pólki na poziomie reprezentajci swoich krajow ktorych moglibysmy kupic?

Ściągaliśmy Cavaniego,Pogbę,Ronaldo,Lukaku,Alexisa Sancheza,mieliśmy Rashforda,Greenwooda,czy teraz Mainoo i Maguire'a - opłacało się żeby wygrać Carabao Cup co nie ?
» 3 czerwca 2026, 15:00 #44
majk: Brazylia ma całkiem szeroka kadrę, jakby iść tym tokiem myślenia, to Palmer też jest cienki.
» 3 czerwca 2026, 15:07 #43
Jaro9107: Ja jestem z grupy która wierzy w Edersona. Nie widziałem go w Seria A ale w kilku meczach LM już tak i bardzo mi się podobał. Zgadzam się z Skylark że jak ktoś twierdzi, że to drugi Ugarte to nie widział go w akcji. Jest zdecydowanie lepszy technicznie i silniejszy fizycznie. Intensywność ani fizyczność tej ligi nie powinna go przerosnąć ale jak to z transferami wszystko zweryfikuje boisko ale ja jestem optymistą.
» 3 czerwca 2026, 14:19 #42
skylark11: Żeby wyrobić sobie jakąś opinie o Edersonie to moim zdaniem trzeba obejrzeć go w meczu bo highlightsy czy skróty meczów nie pokażą tego ile Brazylijczyk daje w środku pola.
» 3 czerwca 2026, 15:03 #41
sztejner: Benjamin Sesko skończył sezon z bilansem 0,61 goli na 90 minut, co jest czwartym najwyższym wynikiem w lidze
» 3 czerwca 2026, 14:01 #40
sztejner: Senne Lammens przez cały sezon popełnił zaledwie jeden błąd prowadzący do gola dla przeciwnika, w maju w meczu z Liverpoolem na Old Trafford, kiedy wykorzystał to Cody Gakpo. Tak mała liczba pomyłek była nie do pomyślenia z Andre Onaną w bramce. Poza tamtym błędem, w statystykach nie odnotowano żadnej innej pomyłki prowadzącej do gola, czy choćby strzału rywala.
» 3 czerwca 2026, 13:58 #39
Freddie: Za te cene dobry ruch.
» 3 czerwca 2026, 13:54 #38
Tylerdurden5: Zwykle staram się nie nakręcać, bo potem kończy się płaczem gdy balonik pęknie, ale szczerze uważam, że takiej szansy na mistrza nie mieliśmy od 13 lat. Maresca to nie guardiola i moim zdaniem skończą na walce o top 3. Dla ireoli to pierwszy duży klub ( z całym szacunkiem do bornemoth). Presja by to poskładać będzie spora i samo top 4 może nie wystarczyć. W chelsea to jest śmietnik w składzie i top 4 będzie sukcesem Plus zarząd, który zwolnił 3 trenerów mimo nienajgorszych wyników. Celowo nie wspominam o arsenalu. Z top 6 arteta ma największe doświadczenie w premier league, a arsenal to zwycięzca z ligi. Ale też trzeba brać pod uwagę ile meczy wygrali na styk, city seryjnie tracące punkty, indolencje w ataku. Tylko dobrze rozegrać okienko transferowe. Bo teraz nie będziemy grać 40 meczy w sezonie, ale 50 plus. Potrzebujemy transferów Wbrew opiniom uważam, że ederson to nie jest na papieże zły transfer. Tylko teraz iść za ciosem z kolejnymi transferami do pomocy. Bo sorry mainoo dla mnie to mentalny pogba a ugarte wiadomo. Tylko kogo? Baleba śmierdzi mi transferem pokroju Sancho
tonali niby spoko, ale z drugiej strony branie chłopa, który dostał prawie rok zawieszenia za hazard jest ryzykowne
Anderson ponoć chce co city.
Zostaje wharton, może ewentualnie thouemani
Marzy mi się taki caicedo do 80 milionów, ale to raczej nie realne.
Oprócz tego obrona bo w sumie ktoś powie mamy 6 obrońców, ale 2 się łamie, 3 też zaczął się łamać , pozostali to młodziki z czego jeden z dużą kasę. Przy okazji boki obrony. Powiem tak: oglądałem finał psg i arsenal to doue i barcola zrobili by karuzelę dalotowi i shawawi, a co dopiero kwicza i dembele. Jakieś uzupełnienie do ataku np. 9 i możemy coś ugrać.
» 3 czerwca 2026, 13:30 #37
RobertLca: Czyli w skrócie: wymienić pół składu i na pewno coś ugramy, a przynajmniej na "papieże". Spoko
» 3 czerwca 2026, 13:50 #36
Tylerdurden5: Niestety życie to nie bajka i nie można wymienić pół składu od tak bez konsekwencji. Co nie zmienia faktu, że kilku piłkarzy bym pożegnał z chęcią. Jeżeli ostatnie okno letnie nam siadło to czemu nie iść za ciosem? Może jestem głupi i naiwny ale chcę wierzyć w ten zespół i carricka.
» 3 czerwca 2026, 14:43 #35
Pyra: Cristian Orozco ponoć dogadany.
» 3 czerwca 2026, 13:07 #34
boro: Zgadza się
» 3 czerwca 2026, 13:21 #33
Arturrodeldziko: Dobra cena i zarobki. Zobaczmy jak mu się będzie wiodło. Powodzenia!
» 3 czerwca 2026, 12:19 #32
JasnaLiryka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 12:17

Profil na FB: Oglądam PL podaje , że Rasmus wykupiony za 39 więc jaki by nie był to na razie dla mnie 1:1 wymiana. Zobaczmy jak się sprawdzi :)
» 3 czerwca 2026, 12:16 #31
cockatrice: Początek piękny. O Edersonie słychać było od 2-3 sezonów pod kątem transferu, mieli czas go dokładnie przeanalizować mimo, że nieładnie to brzmi.
Porównania do jednego piłkarza są bez sensu.
Nie każdy Brazylijczyk to Fred.
Nie każdy Polak to Lewandowski.
Sakramencko ciekawe kto będzie następny.
» 3 czerwca 2026, 12:08 #30
GS8GS: Jestem pod wrażeniem tygodniówki. Liczyłem na trochę niższą kwotę transferu, ale nie jest źle.

Podoba mi się że w końcu zaczęliśmy podpisywać kontrakty za poziomie ligi.
» 3 czerwca 2026, 11:10 #29
Queue13: A gdzie jest info o tygodniówce?
» 3 czerwca 2026, 11:52 #28
sztejner: Kontrakt z Czerwonymi Diabłami ma opiewać na 4,3 mln funtów rocznie, co daje tygodniówkę w wysokości 83 tysięcy funtów.

Taka tygodniówka będzie plasować Edersona na środku listy płac Manchesteru United. Podobną kwotę zarabia Diogo Dalot (85 tysiące funtów tygodniowo). Zbliżoną umowę miał również w klubie Tyrell Malacia (75 tysięcy funtów tygodniowo)

*Info o tygodniówce znajdziesz pod innym postem na stronie głównej
» 3 czerwca 2026, 11:55 #27
skylark11: ??️ Fabrizio Romano o Masonie Greenwoodzie:

Marsylia naciska na jak najwyższą możliwą kwotę za Masona Greenwooda, ponieważ Manchester United ma skorzystać z wysokiej klauzuli procentu od kolejnego transferu.

AS Roma i menedżer Gian Piero Gasperini są wielkimi fanami zawodnika i są gotowi rozpocząć negocjacje z kwotą ponad 50 mln euro.

Fenerbahçe również może dołączyć do wyścigu z lukratywną ofertą pensji dla Anglika, a Marsylia ma nadzieję, że do wyścigu dołączą inne kluby, co jeszcze bardziej podniesie cenę.
» 3 czerwca 2026, 10:52 #26
skylark11: ??️ Matteo Bonetti [komentator telewizyjny i główny analityk Serie A w USA] o Edersonie:

„Z przyjemnością oglądałem go w Atalancie. To naprawdę solidny i kompletny pomocnik, który potrafi grać od pola karnego do pola karnego [box-to-box]. Mam przeczucie, że kibice Manchesteru United będą go uwielbiać”.

??️ James Horncastle [włoski korespondent The Athletic] o Edersonie:

„W swojej szczytowej formie Ederson jest jak PAC-MAN. Pochłania teren i ma zwielokrotniony wpływ na swoje drużyny.

Mając teraz 26 lat i wkraczając w swój optymalny czas, atrakcyjność dla klubów takich jak Atlético i Manchester United jest oczywista.

Atalanta pod wodzą Gasperiniego była bardzo angielska pod względem tempa gry. Nie będzie potrzebował czasu, żeby się oswoić”.
» 3 czerwca 2026, 10:37 #25
sauerlandevent7: Co jak co ale liga to nie zawsze wyznacznik , Tonali ogarnął temat np , Guimaraes też z Ligue 1 , .
Zobaczmy jak grał Fred , właśnie jego nam brakowało obok Casemiro w sezonie 23/24 bo brakowało takiego pracusia w środku pola.
» 3 czerwca 2026, 11:31 #24
Pochmurny: Zobaczymy co pokaże. Już jakoś wyrosłem z oceniania graczy z powodu pieniędzy, narodowości, wieku czy ligi z której przychodzą. Dziwi mnie, że ludzie dalej się w to bawią i grają znawców. Realia są takie, że każdy może być gdzieś gwiazdą lub niewypałem. Czas i miejsce oraz dane środowisko potrafią wszystko mocno pozmieniać na plus lub minus. Oby mu się wiodło i uciszył wszystkich teoretyków.
» 3 czerwca 2026, 10:33 #23
Wazza1993: Oby był lepszy niż Fred i oby nie był to gracz 1 skadu
» 3 czerwca 2026, 10:17 #22
IntruZ9: A dlaczego nie do pierwszego składu? Co w nim złego,topowy zawodnik ligi włoskiej,wygraliśmy batalię z Atletico....jakby tam koksil to bys narzekał ze go nie kupiliśmy

Na szczęście takie pachołki nie decydują o tym kto gra a nie
» 3 czerwca 2026, 10:20 #21
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 10:32

dokładnie to samo co napisał IntruZ9

Czemu nie miałby być zawodnikiem pierwszego składu jeśli wygrałby rywalizację z innym chętnymi na tą pozycję ?
Jak sobie wywalczy pierwszy skład,znaczy że jest lepszy od pozostałych
» 3 czerwca 2026, 10:32 #20
IntruZ9: Podpisuje sie sztejner
» 3 czerwca 2026, 11:58 #19
Satyr: Na plus cena i potencjalna pensja no i to tyle. Piłkarz absolutnie przeciętny niczym się nie wyróżnia i de fakto jego obecność niczego nie zmienia poza tym że po prostu będzie kto miał siedzieć na ławce i wchodzić w 65min meczu. Mnie nie przekonuje w ogóle ten transfer. Biorąc pod uwagę jeszcze fakt że piłkarz z ligi włoskiej, a takich którzy przychodzili z Włoch do Anglii i sobie poradzili jest tyle samo co z piłkarzy przychodzących z Niemiec czyli ogólnie mówiąc bardzo niewiele. Osobiście miałem nadzieję na transfer Tonali bo to jest piłkarz którego United potrzebuje i który 1 do 1 zastąpiłby odchodzącego Casemiro na pozycji DP w 1 składzie. Czy poza Edersonem jeszcze ktoś na tę pozycje trafi to się okaże. Jeśli jednak do tego nie dojdzie a Ederson będzie uznany za gracza nr 1 na tej pozycji wtedy będzie oznaczać to duże osłabienie drużyny w porównaniu do gry z Casemiro - no nie czarujmy się nawet w swoim wieku Casemiro jest conajmniej 2 poziomy wyżej niż Ederson pod każdym względem. Jak będzie w przypadku Edersona czas pokaże jednak na ten moment jestem sceptycznie nastawiony - ale oczywiście jak każdy kibic Mancheste United bardzo bym chciał żeby jednak Ederson mnie i innym którzy mają podobne zdanie na temat jego transferu pokazał że się mylimy i został realnym wzmocnieniem drużyny.
» 3 czerwca 2026, 09:29 #18
skylark11: Ile tych meczów Edersona widziałeś ze 2 chociaż?
» 3 czerwca 2026, 09:33 #17
Satyr: w anglii jeszcze ani 1. Ligę włoską oglądam regularnie akurat. Nawet nie ma sensu porównywać tej ligi do Anglii. Weź sobie pod uwagę że tam przeciętny McTominay czy nawet Hojlund są gwiazdami a jak kariera choćby Hojlunda potoczyła się u Nas dobrze wiemy. Co z tego że ktoś tam gra troszkę lepiej niż reszta ligi Włoskiej jeśli nie ma to żadnego przełożenia na postawę później tych zawodników w lidze angielskiej( a przynajmniej w znaczniej większości Ci piłkarze zdecydowanie zawodzą) także nie ma się w ogóle czym zachwycać dopóki piłkarz z Włoch nie trafi do Anglii i tam pokaże dopiero swoją realną wartość - albo jej brak. Ryzyko jest duże choć na szczęście dużo na tym ewentualnie nie straci klub kasy nawet w przypadku rozczarowania postawą piłkarza i to jest jego największy plus.
» 3 czerwca 2026, 09:42 #16
DevoMartinez: Też nie widziałem jego meczów ale to raczej transfer na poszerzenie kadry i zwiększenie konkurencji na pozycji imo. Kolega chcący zająć twoje miejsce w składzie to zawsze dodatkowa motywacja.
» 3 czerwca 2026, 09:43 #15
skylark11: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.06.2026 10:10

Jak dla mnie to Ederson trzyma bardzo stabilny wysoki poziom od 3/4 sezonów czy to w Serie A czy w Europejskich pucharach. 34mln to w tych czasach promocja że zawodnika z tak wielkim doświadczeniem, to był pierwszy wybór Simeone, Inzaghi chciał go w Interze a Guardiola chciał go zimą po kontuzji Rodriego ale Atalanta chciała 70mln. Dla mnie to jest kawał piłkarza takiej 8 nie było u nas od odejścia Herrery
» 3 czerwca 2026, 10:09 #14
Fafky19: Przede wszystkim super, że piłkarz sam bardzo chciał do nas. Można się już też cieszyć z pierwszego transferu.
» 3 czerwca 2026, 09:02 #13
Wirus: To teraz Tonali
» 3 czerwca 2026, 08:56 #12
majk: Fajny piłkarz, ale mam drobne wątpliwości co do tego czy dowiezie. Cena jak najbardziej spoko. Przynajmniej nas nie ustawia w pozycji desperata w kwestii transferu pomocnika przez resztę okienka transferowego i daje trochę luzu w negocjacjach.
» 3 czerwca 2026, 08:48 #11
sturmik: Pieniadze ok, jaki bedzie zobaczymy.
» 3 czerwca 2026, 08:44 #10
M4S73R: Ciekawe czy odziedziczy numer 17
» 3 czerwca 2026, 08:43 #9
sztejner: transfery INEOS-u od kiedy nas przejęli w lutym 2024 (i letnie okienka 24/25 i 25/26)

Leny Yoro - 60 mln.
Ugarte - 50 mln. - niewypał
DeLigt - 45
Zirkzee - 40 mln. - niewypał
Dorgu - 30 mln.
Mazraoui - 15 mln.
Heaven - 1,5 mln.
Lammens - 20 mln. - TOP
Cunha - 75 mln
Mbeumo - 75 mln.
Sesko - 75 mln.

i teraz Ederson - 45 mln.

kurczę no dramatu nie ma :P
» 3 czerwca 2026, 08:32 #8
jayjay2: Yoro - niewypał
» 3 czerwca 2026, 09:06 #7
sztejner: Yoro w listopadzie skończy dopiero 21 lat,póki co jest rozczarowaniem,ale mam nadzieję że się jeszcze rozwinie,jeśli będzie stał w miejscu to za rok,dwa będzie można go sprzedać,ale narazie jeszcze mam wiarę w to że jeszcze się odkuje
» 3 czerwca 2026, 09:08 #6
Satyr: Dla mnie osobiście Mazraoui I DeLigt to co najmniej spore rozczarowania zwłaszcza DeLigt który ciągle jakieś problemy zdrowotne ma. Ugarte i Zirkze to dramat po całości nie wymaga to nawet większego komentarza. Yoro póki co też rozczarowanie biorąc pod uwagę kwotę transferu i jego grę póki co - Heaven który przyszedł w zasadzie za czapkę gruszek jest zdecydowanie lepszym i pewniejszym w obronie graczem od niego. Reszta piłkarzy z listy można powiedzieć że transfery udane. A zdecydowanie najlepszy transfer to Lammens który zaskoczył chyba totalnie wszystkich swoją postawą. Dzieki niemu w końcu mamy bramkarza w bramce.
» 3 czerwca 2026, 09:36 #5
pbskarpy: Nie ciągle, tylko jeden poważny.
» 3 czerwca 2026, 11:42 #4
mrelowski: Mazraoui "co najmniej spore rozczarowanie"? Trafił do nas za 15 baniek i za ETH grał całkiem dobrze. To nie jest Roberto Carlos xD
» 3 czerwca 2026, 11:46 #3
skylark11: 34mln£ to na obecne czasy nie jest jakaś zawrotna suma a zarobki na poziomie 75tys£ o których jest mowa to tyle ile zarabiał Malacia. Roczny koszt amortyzacji nie będzie wielki jak dla mnie super transfer bo lubię tego piłkarza
» 3 czerwca 2026, 08:27 #2
boro: To mamy tego numer 3. Jeszcze 2 i 1!
» 3 czerwca 2026, 08:26 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treść komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.