Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w sezonie 2022/2023?

» 16 maja 2023, 18:33 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Na oficjalnej stronie internetowej Manchesteru United ruszyło głosowanie na najlepszego piłkarza Czerwonych Diabłów w sezonie 2022/2023. Rywalizacja o pamiątkową nagrodę imienia sir Matta Busby’ego zapowiada się pasjonująco.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w sezonie 2022/2023?
» Najlepszego piłkarza Manchesteru United w sezonie 2022/2023 poznamy w poniedziałek 29 maja
Okazałą statuetkę odbierze zawodnik, który w głosowaniu kibiców otrzyma największą liczbę głosów. Uroczysta gala wręczenia nagród odbędzie się w poniedziałek 29 maja na Old Trafford.

Nominację do trofeum otrzymał każdy z piłkarzy Manchesteru United, który w kończącym się sezonie zanotował przynajmniej jeden występ.

Wśród faworytów do zgarnięcia nagrody imienia sir Matta Busby’ego jest m.in. Marcus Rashford. Anglik zdobył 29 goli dla Manchesteru United we wszystkich rozgrywkach. Wysoko stoją też notowania Bruno Fernandesa czy Lisandro Martineza.

Głosy na Piłkarza Roku można oddawać na oficjalnej stronie internetowej Manchesteru United lub w aplikacji mobilnej.


TAGI


« Poprzedni news
Manchester United zagra przedsezonowy sparing w Szkocji
Następny news »
Oficjalnie: Młody pomocnik odchodzi z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (616)


Paps: Trudno mieć do jonesa pretensje,nie dopisywało mu zdrowie.Bardziej mnie zastanawia jak można było mu tak długo pozwolić tu siedzieć i brać kasę.
» 19 maja 2023, 13:19 #597
Pyra: W sezonach:
16-17 - 18 występów w lidze
17-18 - 23
18-19 - 18
i nie były to ogony, tylko całe spotkania, pewnie dlatego dostał kontrakt, solidny zawodnik
kto mógł przewidzieć, że w następnych 4 latach rozegra tylko 6 spotkań w lidze

Jak komuś kończy się kontrakt to masz do wyboru, albo go przedłużasz albo kupujesz kogoś innego + pensja, więc przedłużenie zawsze jest tańsze.
Żal bardzo jego kariery bo już w dwumeczu z Realem w 2013r pokazał jaki jest elastyczny taktycznie, idealnie zagrał na DP i tylko czerwona Naniego spowodowała nasze odpadnięcie.
» 19 maja 2023, 13:39 #596
spartan1: Martiala dawno już nie powinno być w klubie
» 19 maja 2023, 13:07 #595
Pepe1994: Na oficjalnej stronie United jest 7-minutowy filmik z pożegnania Jonesa w klubie przeplatany bramkami, akcjami.
Zdrowie nie pozwoliło, nie jego wina. Mówcie co chcecie, ale jak grał to dawał z siebie zawsze 100%, nigdy nie odpuszczał. Przez lata za tą waleczność i oddanie był to mój ulubiony zawodnik w United.
Mam nadzieję, że nie zakończy kariery i spróbuje się gdzieś odbudować (może Championship lub słabszy klub Premier League?)
» 19 maja 2023, 12:01 #594
majk: Martial i Pogba lenie, ale Phil Jones szkoda chłopa i nie jego wina...

Okej.
» 19 maja 2023, 12:15 #593
Pepe1994: Cała trója kontuzjogenna, nie ze swojej winy.
Jednak jak porównasz zaangażowanie i zachowanie na boisku - Jones a Martial lub Pogba to dwa światy. Phil walczak, serducho oddawał za każdym razem za ten klub, po Martialu lub Pogbie nigdy tego nie widziałem.
» 19 maja 2023, 12:26 #592
MrCygan: Otóż to. Jones jaki był, taki był, ale nigdy nie odwalał krzywych akcji z agentem przed ważnymi meczami, nie grał obrażony na cały świat 90% meczów, więc nie widząc różnic pomiędzy tą trójką to trzeba być zaślepionym.
» 19 maja 2023, 12:28 #591
majk: Jak porównam zaangażowanie, to widzę Martiala wiecznie niedoleczonego, który gra mimo kontuzji w każdym sezonie, a nie Jonesa.
» 19 maja 2023, 12:31 #590
Pepe1994: Martial gra? Duże słowa jak na tego przedstawiciela dyscypliny pod nazwą 'chód sportowy'.
» 19 maja 2023, 12:37 #589
majk: No właśnie, z Martiala beka ''hehe chód sportowy'', Jones legenda włożył głowę w czyjąś nogę 8 lat temu, gdyby nie kontuzje byłby wielki.
» 19 maja 2023, 12:41 #588
RedFox: Philowi należy się szacunek, zdrowie mocno mu wyhamowało karierę, ale on nigdy nie był tak jak Pogba czy Martial tylko dla pieniędzy. Mu naprawdę zależało na tym klubie i to nie raz pokazał. Pamiętam do dziś jak wrócił na mecz z Wolves, walczył wtedy za trzech i to dzięki niemu udało nam się wtedy zachować czyste konto. Był dla mnie osobiście MOTM tamtego spotkania. Jasne, kontuzje sprawiły, że był bezużyteczny i powinien był się z nami znacznie szybciej pożegnać, ale ktokolwiek kto go porównuje jego zaangażowanie do takiego Martiala chyba w życiu nie widział gry Phila. To był walczak jakich mało. Nie było sensu tego dłużej ciągnąć, ale cieszę się że jest to pozytywne rozstanie bez żadnego kwasu. Zasłużył sobie na szacunek.
» 19 maja 2023, 13:10 #587
Sorata: Pepe1994 - podatna na kontuzje, nie kontuzjogenna. Końcówka -genny/genna oznacza wywołujący coś. Kontuzjogenny oznaczałby, że powoduje kontuzje u innych - tu możnaby to chyba tylko do Maguire'a poprawnie użyć z jego nokautującymi akcjami... chociaż chyba kontuzja żadna z nich nie wynikła.

Ale ogólnie zgadzam się z przekazem.
» 19 maja 2023, 13:11 #586
Piwal: Wedlug Transfermarkt Martial przez cały pobyt w klubie czyli od 2015 roku opuscił łącznie 86 spotkań z powodu kontuzji z czego najwiecej urazów miał w tym sezonie opuszczając przez nie 27 meczów. Poprzednie sezony to średnio 8-9 meczów opuszczonych co nie wyróżnia go zbytnio na tle innych zawodników. Dla porównania Jones tylko od sezonu 19/20 opuścił 81 spotkań a łącznie odkąd tu trafił 10 sezonów temu opuścił 205 meczów co daje średnio 20 na sezon.

Niezły jesteś majk jeśli próbujesz wrzucić Pogbę i Martiala do jednego worka z Jonesem żeby wytłumaczyć ich fatalną grę i brak zaangażowania. Ty jesteś dobry w wymyślaniu niedoleczonych urazów, a skoro o tym mowa to co z Rashfordem, doleczył już ten uraz sprzed kilku lat z którym grał czy dalej z nim biega ?
» 19 maja 2023, 13:19 #585
majk: Bardzo ładnie Piwal. Dobrze że Rashforda również zmieściłeś jakimś cudem w swoim wywodzie.
» 19 maja 2023, 14:50 #584
Seszele: Moi Drodzy,
Wysłuchajcie (przeczytajcie) mnie, bardzo proszę.
Guardiola może i jest najlepszym, a już na pewno jednym z najlepszych menedżerów na świecie. Zgadzam się. Pomińmy kwestię, że przeznaczył do tej pory masę pieniędzy i wymienił sporo piłkarzy, aby tego potwora zbudować, bo ja nie o tym chcę się wypowiedzieć (napisać). Pepe przejął MC w 2016 roku. Minęło od tamtej pory 7 lat. Tutaj również potrzebna była cierpliwość. Do tej pory ostali się jedynie de Bruyne, Stones, Foden oraz Gundogan. Mimo tego, do tej pory nie udało się jemu zdobyć Ligi Mistrzów. Jest na to realna szansa teraz, w zasadzie to tak realna jeszcze nie była. Guardiola stworzył potwora, ale dostawał nie tylko pieniądze i piłkarzy jakich chciał (w efekcie ławka rezerwowych to druga jedenastka), ale przede wszystkim dostał czas.

Bieżący sezon w wykonaniu MU pokazuje (moim zdaniem), że niezależnie od tego jak on się skończy, to warto dać Holendrowi czas. Klopp, który jeszcze do niedawna stworzył potwora na Anfield Road także potrzebował czasu. Niemiec prowadzi The Reds od 2015 roku. Mało kto pamięta, że LFC w pierwszym sezonie osiągało hokejowe wyniki i pierwsze sezony pracy to huśtawka nastrojów. Co prawda Liga Mistrzów wygrana w sezonie 18/19, ale już mistrzostwo dopiero w 2020 roku i pomimo tylu lat spędzonych na ławce angielskiego klubu to jedyne wybitne sukcesy, a to już będzie 8 lat kadencji. Tak więc napiszę to raz jeszcze, dopóki widać progres (pomimo wzlotów i upadków), to warto postawić na tego gracza. Ja myślę, że tym graczem jest EtH.

Miłego dnia.
Pozdrawiam.
» 19 maja 2023, 11:58 #583
majk: Generalnie nie ma co się napinać, dopóki Guardiola jest w City, to niewielkie mamy szanse na mistrzostwo, może jakiś jednosezonowy dołek się im trafi i wtedy akurat my będziemy w formie.
» 19 maja 2023, 12:13 #582
Milo: Jones odchodzi po tylu latach, ma zaledwie 30 lat

Szkoda tych kontuzji, bo przychodząc tu zapowiadał się za świetnego obrońcę, zdrowie nie pozwoliło
» 19 maja 2023, 11:36 #581
PastaDoCiasta: Klub oficjalnie potwierdził odejście Jonesa wraz z końcem kontraktu - myślę, że Phil zakończy tym samym karierę, bo dosłownie nie jest w stanie nawet trenować od roku, wcześniej zagrał kilka końcówek, a jeszcze wcześniej leczył się 2 lata bez przerwy
» 19 maja 2023, 11:06 #580
sturmik: Albo pójdzie wskrzeszac kariere w Wrexham ;)
» 19 maja 2023, 11:14 #579
kondzik: Do Wieczystej ;)
» 19 maja 2023, 11:42 #578
MrCygan: No to Phil Jones już oficjalnie odchodzi. Niech mu się wiedzie jak najlepiej w życiu, bo szczerze mówiąc wątpię że z takimi problemami zdrowotnymi wróci na boisko. No i numer 4 będzie dostępny dla nowego obrońcy .
» 19 maja 2023, 11:06 #577
Anhel: Numer 4 będzie dla Varana
» 19 maja 2023, 12:50 #576
Matwiej: Dawajcie jakieś insajderskie njusy! Szejk czy ser? Ser czy szejk?
» 19 maja 2023, 09:38 #575
sturmik: Zalezy do jakiej restauracji lubisz chodzic.
Nic nie pobije dobrze dobranej deski serów jako przystawka.
» 19 maja 2023, 11:25 #574
M4S73R: Oby Jose wygrał LE
» 19 maja 2023, 08:16 #573
Pyra: Wczoraj obejrzałem całe spotkanie Bayer - Roma i w strzałach 20 do 1, ogólnie Bayer nie miał nawet jednej 100% sytuacji, strzały z dystansu, dośrodkowania i ew. z jakiegoś przypadku.
Roma wyszła po 0-0, cały mecz zagrali na koncentracji i Mou był nadzwyczaj spokojny na ławce.
Frimpong porobił chyba 4x Zalewskiego jak dziecko, technika, szybkość, gra obiema nogami, tylko uderza jaki on jest drobny 171cm, 63kg i to widać na boisku, jak minie rywala na szybkości to już go nie dogonisz, ale jak trzeba powalczyć bark w bark to przestawiają go jak dziecko. Musi chłop przypakować, żeby grać w PL.
Ogólnie Xabi Alonso z lepszymi zawodnikami / klubem będzie w top10 trenerów, Bayer gra bardzo płynnie, piłka chodzi jak po sznurku, brakowało zdecydowanie umiejętności zawodnikom pod bramką rywala.

Sevilla wygrała 6/6 finałów LE, Mou wygrał 5/5 finałów europejskich, ktoś straci serię.
» 19 maja 2023, 11:32 #572
JahKowalski: Jak przypakuje to straci na szybkości, jak np Martial
» 20 maja 2023, 13:00 #571
is200second: Mou tymczasem ma kolejny finał europejskich pucharów drugi raz z rzędu. Będę mocno zdziwiony jeśli nie wróci do jakiegoś topowego zespołu. Podobno były rozmowy na temat przejęcia PSG.

Sevilla to taki Real Madryt ligi Europy i w dodatku strasznie niewygodna drużyna do grania. Odprawiała na papierze co najmniej dwa kadrowo mocniejsze drużyny w tym roku.
» 19 maja 2023, 07:43 #570
klusek0128: Weź chłopie... Zobacz statystyki jak zagrał ten mecz. Z wiejskim leverkusen sie uda ale takie lfc w formie lub city by go zniszczyło. Facet nie znienia się, autobus i liga konferencji jego. To samo w lidze europy. Z MU wygrał i jak rozwinął ten zespół, tottenham czy chelsea ?
» 19 maja 2023, 08:18 #569
Pochmurny: klusek0128, jakoś jego Real, Porto czy Chelsea potrafiło grać do przodu. Trener może być wybitny, ale jeśli nie masz odpowiednich graczy to co masz kombinować? Autobus odpowiednio zagrany to mimo wszystko mniej biegania, więc leniwi gracze nie będą płakać. Jego Roma potrafiła dostać od jakiegoś przeciętnego zespołu kilka bramek w plecy. Jak nie masz materiału to nic nie zdziałasz. U Nas od lat jest ten problem, że mamy szrot, więc można zrozumieć problemy Mou i to, że mimo wszystko odwala kawał dobrej roboty z tym co ma. Może gdyby nasi czasem zagrali autobus to ugralibysmy więcej, ale czasem wydaję mi się, że nawet to ich przerasta bo po prostu są mało ambitni i mental nie dojeżdża.
» 19 maja 2023, 09:04 #568
trezegram: No właśnie to potwierdza, że statystyki sa nic nie warte. Liczy się tylko to żeby więcej strzelić bramek, tyle.
» 19 maja 2023, 09:20 #567
mycka86: Mou wyznaje zasadę, że cel uświęca środki. Nagłówki gazet po tym dwumeczu brzmią: "Roma przetrwała", a nie "Roma wygrała". Podobnie było gdy Mou był naszym managerem. Cieszyłem się gdy wygrywaliśmy, ale to był jedyny okres, przez 20 lat mojego kibicowania, gdy nie oglądałem meczów MU, bo nie dało się tego oglądać. Nie chcę oglądać takiej piłki, nawet gdyby miał nam wygrać LM.

#Pochmurny Nie wmówisz nam, że przeciwnicy Romy z LE czy ligi włoskiej mają od nich mocniejsze kadry. Tymczasem Roma w lidze nie wygrała do 5 meczów i jeśli nie wygrają finału LE, to nie wiadomo czy się w ogóle zakwalifikują do pucharów w następnym sezonie.
» 19 maja 2023, 10:39 #566
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2023 06:40

Newcastle może grać klocem na LO a nasz kloc nie nadaje się nawet na środek obrony :/ swoją drogą dziwi mnie że są w ogóle tacy piłkarze na takim poziomie, najwyższym możliwym. Nieważne czy obrońca czy ofensywny pomocnik/skrzydłowy, jak grasz na takim poziomie to moim zdaniem takie podstawy jak przyjęcie piłki czy gra po ziemi to powinno być opanowane do perfekcji. Tymczasem jak mieliśmy "przyjemność" oglądać kwadrata to jedyne czego można było oczekiwać to zawodów z samym sobą w jak najwyższym i jak najdalszym wywaleniu górnej pilki łbem
» 19 maja 2023, 06:39 #565
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2023 01:14

Co to się działo w playoffach League One! :O

Sheffield Wednesday przegrywa pierwszy mecz z Peterborough 0:4.
W rewanżu w 90+8 Sheffield strzela na 4:0. Dogrywka.
W 105 samobój. W dwumeczu na ten moment Sheffield 4:5 Peterborough.
112 Sheffield strzela na 5:5 w dwumeczu.
Rzuty karne 5:3 dla Sheffield.
» 19 maja 2023, 01:13 #564
essaEdek: Wklejanie jakiegokolwiek tekstu na tę stronę to jest totalna porażka...
» 19 maja 2023, 01:14 #563
robertbham: I dlatego wlasnie nie chcialem Mourinho w united. Żel beton i obrona Częstochowy. Ja wiem ze niektórzy mnie zjadą że liczy sie wynik itd. ale wynik mozna uzyskac w sposob jaki zrobilo to city. Niekoniecznie az tak ale bez przesady.
» 19 maja 2023, 01:12 #562
Szerszenix: Mhm, mhm - łączna wartość graczy Romy to 317 milionów euro, a Mourinho drugi rok kręci tam bat z g*wna, natomiast łączna wartość graczy $ity to miliard euro, czyli "zaledwie" ~trzykrotnie więcej, a pan Guardiola w życiu nie dotknąłby klubu, który nie zagwarantowałby siana aż po horyzont i każdego gracza, który mu się zamarzy. Taka subtelna różnica.
» 19 maja 2023, 02:54 #561
karassas: Z drugiej strony Mou też prowadził tylko drużyny z topu (nie licząc Porto bo gdzieś trzeba zacząć i teraz Romy, gdzie wylądował ponieważ jego marka nie jest już aż tak duża żeby ktoś z topu go chciał)
» 19 maja 2023, 05:01 #560
klusek0128: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2023 08:33

Bo guardiola nie musi. Umie wykorzystać potencjał. Mou miał co chciał w chelsea i realu. Zobacz jak tam grali piach. To ze prowadzi romę to m.in. efekt jego taktyki ktora zepchnęła go tam. Kiedyś Bayern szukał trenra. Była kaczka że Jozefa wezmą. Jakiś dziennikarz z nrd szybko obdzwonił władze bayernu i wyjasnił że nigdy by go tam nie wzieli ;)))).
» 19 maja 2023, 08:29 #559
RoyKeano: Brawa dla Sevilli !
» 18 maja 2023, 23:39 #558
Masta: Ale my sfrajerzylismy się z ta sevilla
» 18 maja 2023, 23:36 #557
Sorata: Czerwona kartka dla Acuni? Za co? Za przedłużanie wyrzutu z autu i drugą żółtą z tego powodu? Bo nie rozumiem tej decyzji, i z tego co widzę to nikt tam tego nie zrozumiał.
» 18 maja 2023, 23:27 #556
Anhel: Nie wiem czy było ale

Ostateczna oferta szejka Jasima:
- 5.8 mld funtów za 100 procent akcji klubu
- 1.2 mld funtów zainwestowane w Old Trafford i Carington
-800 mln funtów za wszystkie długi klubu w tym transfery
-1.5 mld funtów na transfery w ciągu 5 lat czyli 300 mln na sezon

Źródło Mike Keegan


Szczerze to Ratcliff nie ma podjazdu i tylko głupiec by tego nie przyjął
» 18 maja 2023, 23:11 #555
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 23:18

Co godzine ktos to wrzuca, glazerow obchodzi tylko jedna linijka. Ta pierwsza. Reszta jest dla kibicow
» 18 maja 2023, 23:18 #554
Sorata: Wiesz, to zainwestowanie w OT, Carrington, spłacenie długu etc. - to jest cudowne dla nas, kibiców, i brzmi to jak bajka. Natomiast dla Glazerów niestety liczy się ile trafi na ich konto, a jeżeli łączna oferta Jima pozwoli im na uzyskanie większej kasiory, to niestety ale mogą przyjąć ofertę Brytyjczyka.
» 18 maja 2023, 23:18 #553
Anhel: Macie rację
» 18 maja 2023, 23:23 #552
HarryBrown: 5,8 mld za 100% to daje trochę ponad 4 mld za 69%, które posiadają Glejzerki. A Glejzerki oczekują 6 mld za ich pakiet. Z perspektywy Glejzerków to ta oferta nie ma podjazdu. Długi, inwestycje, transfery mają w nosie. Oczywiście chciałbym się mylić, ale matematyka jest nieubłagana. Może jeszcze szejk przedstawi Glejzerkom jakiś dodatkowy deal niezwiązany ze sportem, który pozwoli poprawić matematykę.
» 19 maja 2023, 05:23 #551
brazylianwisnia: mozesz podac argument co Glazera obchodzi rozwazajac oferty co oni zrobia z dlugiem i ile zainwestuja?Brzmi jak bzdura.
» 19 maja 2023, 09:26 #550
mycka86: Przecież to wymysły mediów, pisane na zlecenie szejków, żeby kibice byli po ich stronie.
» 19 maja 2023, 10:42 #549
pawelisto2: Mourinho inna liga.
Pep mi nigdy nie potrafił zaimponować jak to robił i robi dalej Mourinho. Ale to tylko moja opinia oczywiście.
» 18 maja 2023, 23:05 #548
jayjay2: wiadomo, Pep na farcie wygrana z Realem i finał LM, plus kolejne mistrzostwo Anglii. Nie to co Mou, totalna dominacja z Bayerem04 i finał LE, plus 6. miejsce w Serie A.
» 18 maja 2023, 23:07 #547
pawelisto2: Jednak wątpliwe by Pep kiedykolwiek podjął się prowadzenia Romy, czy nawet Milanu takiego.
Juve z sezonów 2014-2018 może by wziął, PSG i to tyle.
W City przed przyjściem już miał mocno poukładany zespół(dwa sezony wcześniej do klubu przyszli jego przyjaciele z Barcelony od transferów) i dokładał kolejne klocki bez ograniczeń. Prędzej mi ten Live Kloppa podchodzi, który zrobił jednak z takiego Arnolda, Robertsona, Wijnalduma, czy Mane totalnych potworów ligowych. Do City przychodziły gwiazdy, by grać jak gwiazdy, a co boli podwójnie to to, że nawet Foden powoli przepada w tej konstelacji.
» 18 maja 2023, 23:14 #546
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 23:53

Roma dzisiaj:
Oczekiwane bramki - 0.03
Strzały celne - 0
Sytuację bramkowe - 1
Faktycznie inna liga :D

Na LE murarka Mourinho może się i sprawdza, jednak na LM(jeśli Roma wygra finał) to może być za mało o czym boleśnie przekonały się w tym sezonie inne murujące kluby, czyli Juve i Atletico.

,,Jednak wątpliwe by Pep kiedykolwiek podjął się prowadzenia Romy, czy nawet Milanu takiego.''

Jakby nie mial innych ciekawych opcji jak Portugalczyk, to myślę że rowniez by się podjął takiego wyzwania. Guardiola prawdopodobnie jednak nigdy nie bedzial takiego problemu, bo charyzma, warsztatem trenerskim, sukcesami, nowoczesnym spojrzeniem na pilke zwyczajnie zjada Mourinho. Gdy Hiszpanowi skończy się kontrakt i zdecyduje się odejść, to z pewnością raz dwa zgłoszą się po jego usługi Bayern, Barsa, PSG itd.
» 18 maja 2023, 23:30 #545
Daniel90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.05.2023 00:07

Trochę Cię odkleiło zobacz kogo kupował Pep jak przyszedł i czy to były takie gwiazdy, czy to nie jest tak że Pep zrobił z nich gwiazdy taki Kevin De Bruyne był na wypożyczenie w Chelsea i był za słaby dla nich, teraz kupuje najlepszych ale dlatego że w 5 lat wygrał 4 mistrzostwa, o wydawaniu pieniędzy na transfery też nie ma co dyskutować bo wydajemy nie dużo mniej co sezon a na wygranie Premier League czekamy już 10 lat
» 19 maja 2023, 00:03 #544
mycka86: #pawelisto2 piszesz podjął, tak jakby to Mou odrzucił oferty topowych klubów, bo kocha odbudowywać średnie kluby. Po tym jak Mou został wyrzucony z MU i skompromitował się w Spurs, nikt poważny go nie chciał i nie miał innych ofert niż Roma.
» 19 maja 2023, 10:47 #543
Pyra: Tak samo jak Ancelotti po Napoli i Evertonie nie miał ofert... xD
Chłopie weź się nie kompromituj, Chelsea go chciała, teraz chce PSG, Real też chętnie go przygarnie jak będą chcieli przebudować kadrę (w 2010 bez ceregieli odstawił Raula i Gutiego)
» 19 maja 2023, 12:01 #542
mycka86: Ok, rozumiem. Chce go każdy klub na świecie, ale Mou jest romantykiem i wybrał Romę. Mniejszą kasę i grę w Lidze Konferencji (tam grali gdy ich obejmował).
» 19 maja 2023, 13:26 #541
DjTED: Sewilla po LE. Nowe nie znałem
» 18 maja 2023, 23:03 #540
SimonMU: Brawo Jose!!:)
» 18 maja 2023, 23:00 #539
RoyKeano: Żeby MU grało tak jak dziś Sevilla ,to człowiek by był szczęśliwy przy każdym meczu.
» 18 maja 2023, 22:56 #538
szakurek: Zwycięzca LKE gra w LE?
» 18 maja 2023, 22:55 #537
jayjay2: Tak, zgadza się
» 18 maja 2023, 23:05 #536
lukJakubowski: Szejkowie robią dobrą pijarową robotę.
Dają do zrozumienia Glazerom i Jimowi, że kibice wyjdą protestować, albo zacznie się bojkot.

Gdyby fankluby światowe się zjednoczyły to myślę, że mogłyby wymusić przejęcie klubu przez Katarczykow.

Osobiście jestem za inwestorami z bliskiego wschodu, bo to dla nich oprócz biznesu, także zagrywka wizerunkowa.

Prestiż, prestiż. United byłoby ich perłą w koronie.
» 18 maja 2023, 22:53 #535
MUFI: Wiadomo Mou to zawodowiec, prawdopodobnie finał wywalczy ale tak patrze na staty Bayer 20 strzałów a Roma jeden i to niecelny, stary dobry Mourinho haha
» 18 maja 2023, 22:49 #534
Masta: Obrona Częstochowy. Niektóre rzeczy się nie zmieniają
» 18 maja 2023, 22:54 #533
zbyszek7: Brighton - co tydzien swietna wybiegana druzyna ktora wygrywa z kazdym w lidze
Brighton - co 3 dni w pale 4 albo 5
Juz nie moge sie doczekac jak za rok beda w pucharach to beda jak West Ham w tym sezonie
» 18 maja 2023, 22:40 #532
Masta: Nie live tylko juve
» 18 maja 2023, 22:36 #531
Masta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 22:36

Suso jaka brama.. liczę ze live wywali te seville z le
» 18 maja 2023, 22:35 #530
lipeklukas: Tak się dobija przeciwnika.
» 18 maja 2023, 22:24 #529
M4S73R: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 22:24

Ale dowaliły Sroki 4-1 dwa gole w ciągu minuty
» 18 maja 2023, 22:23 #528
DjTED: Jak amatorzy teraz pograli
» 18 maja 2023, 22:23 #527
RoyKeano: Ten sędzia z meczu Sevilla vs Juve powinien stracić licencję,a najlepiej odbyć karę śmierci.
To jest chore,że nie było karnego/wolnego dla Sevilli i że w czasach VARu dzieją się takie rzeczy.
» 18 maja 2023, 21:58 #526
Paps: Dawno aż takiego perfidnego wala nie widziałem.Kamery,powtórki,vary srary i nie daje karnego przy ewidentnej kosie w polu karnym.
» 18 maja 2023, 22:00 #525
Dodge: A tak serio to faul był przed polem karnym. Błąd sędziego, a VAR ze związanymi rączkami, takie przepisy.
» 18 maja 2023, 22:05 #524
Kralik077: Robi się ciekawie, remis dla nas idealny. My wygrywany i przeskakujemy na 3 miejsce
» 18 maja 2023, 21:45 #523
DjTED: Brighton brameczka. Moze jeszcze z 2 wsadza
» 18 maja 2023, 21:43 #522
M4S73R: Jeszcze jedna brameczka i Undav będzie miał hat tricka
» 18 maja 2023, 21:49 #521
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 21:41

Jak to mówią "drużynę buduję się od tyłu".
W tamtym sezonie pisałem o Holendrze z Lille, który warunkami i zadziornością był porównywany do Vidicia. Niestety kupiło go Newcastle i jest architektem drużyny w TOP4 w Anglii.
O kim mowa? Sven Botman. Fantastyczny środkowy obrońca. Młody, wysoki, czytający grę, silny, idący po piłkę nie patrzący na rywala. Taki jest Botman, takim był Vidic. Zazdroszczę Newcastle tego fantastycznego zakupu.
» 18 maja 2023, 21:41 #520
Ravenwood: Mam nadzieję że Glazerowie sprzedadzą Klub temu szejkowi
» 18 maja 2023, 21:43 #519
DjTED: Przeciez Glazerow interesuje tylko ile dostana za klub. Tylko 1 linijka. Co ich bedzie interesowac reszta? Kogo przy sprzedazy interesuje to co kto zrobi z zakupionym towarem??
» 18 maja 2023, 21:46 #518
Leh: Śmieszne się to trochę staje, że ten biedny szejk musi opowiadać czego to nie zrobi jak już kupi. Na razie niech się skupi na kupnie, a to mu chyba średnio wychodzi.
» 18 maja 2023, 21:55 #517
UnitedFan07: I tak sprzedadzą to dziadkowi z Ineos... ale jakby jakimś cudem nie to wygląda to mega czekam az te wszystkie Woodwardy i spólka zostaną wywaleni z tego klubu a przyjdą fachowcy jak np: Edwin van der Sar jako dyrektor sportowy
» 18 maja 2023, 22:01 #516
pbskarpy: Obawiam się, że 1.2 mld w stadion nie wystarczy. No, ale teraz może sobie gadać.
» 18 maja 2023, 22:02 #515
ManUtdFan94: Ciekawe kiedy to wszystko się ostatecznie wyjaśni bo czas działa na niekorzyść klubu Zaraz koniec sezonu i okienko transferowe, a my potrzebujemy wzmocnień, a tu tyle znaków zapytania Oby to nie było rozczarowujące lato.
» 18 maja 2023, 22:09 #514
vinmcqueen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 21:02

Newcastle prowadzi z Brighton i przeskakuje United w tabeli "na żywo".

Astrologowie ogłaszają, że populacja kibiców Liverpoolu kalkulujacych, w których meczach United na pewno się potknie, zwieksza się ;-)
» 18 maja 2023, 20:59 #513
MUFI: Newcastle nie przeskakuje United w tabeli na żywo gdyż nawet przed tym meczem byli na 3 miejscu dzięki lepszym bramką na plusie ;)
» 18 maja 2023, 21:24 #512
Krzybson: Wolalbym nawet... 4 miejsce nasze ale brak poolu w lm... niż my 3 i pool 4
» 18 maja 2023, 21:25 #511
vinmcqueen: A racja, pisałem z pamięci, jak widać pamięć już nie ta ;-)

Niemniej, jak przed tym meczem na wiadomych stronach konsensus był, że to Newcastle ma trudniejszy terminarz i tam trzeba upatrywać szansy na czwórkę, tak po meczu czytam już coś o słabych wyjazdach United, a tak w ogóle to jest PL i strata punktów w 2 z 3 meczów to normalna sprawa ;-)
» 19 maja 2023, 00:14 #510
radlu: Newcastle ma niezłą taktykę. Pierwsze 20 minut na pełnym gazie, potem koło 30 minuty jakaś "kontuzja" dla odpoczynku i do końca połowy w miarę równe tempo.
» 18 maja 2023, 20:50 #509
Ariell: Jeżeli macie ochotę zobaczyć coś bezdennie wręcz głupiego, to spróbujcie w odpowiedzi pod moim komentarzem napisać słowo na literkę "b", które jest przeciwieństwem słowa "ładny"...
» 18 maja 2023, 20:16 #508
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 20:23

Dla leniwych: tak, zdaniem moderacji DP słowo "nieładny" na literkę "b" to wulgaryzm XD To już nawet nie można napisać, że ktoś strzelił b....ego gola albo że pogoda dzisiaj b...dka XD
» 18 maja 2023, 20:21 #507
kamilllo777: To brzydko pogrywają tutaj na DP.
» 18 maja 2023, 20:25 #506
Ariell: Nie wiem, czy to przez to, że napisałeś jako przysłówek a nie przymiotnik, ale ja dostałem komunikat, że jak powtórzę to w ciągu godziny, to dostanę bana na dobę XD
» 18 maja 2023, 20:27 #505
Halbrand: Lol
» 18 maja 2023, 20:36 #504
Mordziatyy: Nie wiem czy to potwierdzone info, ale widzieliście ostateczną ofertę szejków ze szczegółami? Szczena opada. Mówcie co chcecie ale ja bym ich przywitał i to z otwartymi ramionami :)
» 18 maja 2023, 20:15 #503
axel52: Lepiej tak nie mów bo skończysz jako zwolennik brudnej kasy.
Jest tu sporo wyznawców Ratcliffa którym nie przeszkadza, że weźmie kredyt na zakup MU.
Kredyt który spłaci MU.
Ale wiesz angol, lubi United i takie tam bzdety.
» 18 maja 2023, 21:31 #502
Masta: A w skrocie ?
» 18 maja 2023, 22:01 #501
zbyszek7: Mam nadzieje ze dzisiaj Newcastle wybije LFC LM z glowy ale z drugiej strony chce zeby Brighton zagral w pucharach za rok bo jak widzimy to w tym sezonie druzyny ktore graly tylko w lidze sa wysoko w tabeli (Arsenal, Newcastle, Brighton) a te co graly w pucharach (West Ham i Chalsea) sa bardzo daleko
» 18 maja 2023, 19:51 #500
Batigol222: Poczytałem niżej te komentarze nt. City i cóż można powiedzieć? Jeżeli docenianie wielkiego zespołu (zespołu, nie klubu, bo niektórzy tutaj chyba nie za bardzo chwytają różnicą) ma świadczyć o skrytym kibicowaniu jakiegoś klubu, to efekty mogą być problematyczne, bo co jeśli ktoś napisze np. że wielki był Milan za Ancelottiego, Barcelona za Guardioli albo Real w erze Galacticos? To samo Bayern Flicka, a zwłaszcza wcześniej Bayern Heynckesa?
» 18 maja 2023, 18:31 #499
Pyra: ić być kibicem $ity gdzieś indziej
» 18 maja 2023, 19:31 #498
DjTED: Ty jeszcze tu sie nimi podniecasz? Niezla odklejka. Kiedys mialem Cie za normalnego.... Co nie wejde na DP to widze ze piszesz poematy o szity
» 18 maja 2023, 19:39 #497
Batigol222: Odniosłem się tylko do tego, co niżej pisał jakiś KaczorDaffy i paru innych. I nie jestem kibicem City.
» 18 maja 2023, 19:41 #496
Ariell: Jeden z naszych największych rywali ma sezon stulecia i ma szansę na potrójny puchar, a tutaj codziennie praktycznie się czyta, jakim Pepcio jest geniuszem, że KDB to wirtuoz, a Hochland robocik. Już naprawdę wymiotujemy od waszych wypocin, Betigol
» 18 maja 2023, 19:52 #495
Lecter: "Docenić" - słowo kluczowe i jak najbardziej pożądane.
"Jarać się,podniecać i kibicować " - adekwatne słowa, do tego co można przeczytać w komentarzach, niektórych tu wypisujących.
» 18 maja 2023, 19:56 #494
WiecieLepiej: Nie rozumiem komentarzy pod postem bo Bagitol222 piszę prawdę i czy wam się to podoba czy nie Pep po 7 latach w końcu wygra LM i należy mu się szacunek.
Widzę że mowienie prawdy o najwiekszym przeciwniku jest nie na miejscu.
Gdy widzę ten zespół i wyniki które osiągają to mnie ch..strzela ale faktem jest ze jestesmy na innym poziomie.
2-3 okienka i będziemy grać jak prawdziwy Manchesteru United.
» 18 maja 2023, 20:45 #493
KaczorDaffy: Ale jest tu multum ludzi którzy doceniają, a nawet chwała City ale nikogo nie pamiętam z nicku, a taki batigol to normalnie sławny z tego powodu. Nic to nie daje do myślenia że może jednak to z tym co ty piszesz jest coś nie tak?
» 18 maja 2023, 21:15 #492
DjTED: Czy wy zakladacie specjalnie konta na kazdy mecz by trollowac tu na stronie ? Kaczor np? Kim ty jestes ?
» 18 maja 2023, 21:20 #491
SmutnyGrabarz: kermit dostal bana, pewnie wrocil jako kaczor, trollowac na stronie
» 18 maja 2023, 21:41 #490
JahKowalski: A twoje wcześniejsze konto jak się nazywało? XD
» 21 maja 2023, 03:26 #489
Dexxter: Nominowani do najlepszego trenera sezonu:
Guardiola, Arteta, Howe, De Zerbi, Emery, Silva.

Brak nominacji dla naszego Geniusza ? :OO
» 18 maja 2023, 18:15 #488
Furio: Ale za co? Jak do końca trzeba walczyć o top 4. Każdy z tej listy bardziej zasłużył.
» 18 maja 2023, 18:17 #487
Dexxter: A Silva co tam robi?
» 18 maja 2023, 18:21 #486
Batigol222: Emery pracuje bardzo krótko, Silva prowadzi zespół zajmujący 10 miejsce w lidze, a Howe w lidze osiągnął to samo, co Ten Hag, ale nie wygrał Carabao Cup i nie dotarł do finału FA Cup. De Zerbi pasuje, ponieważ on naprawdę ma dobre wyniki (zwłaszcza, że parę razy Brighton zostało ewidentnie okradzione przez sędziów), no i oni grają naprawdę kapitalny futbol.
» 18 maja 2023, 18:26 #485
Leh: Erik będzie niedoceniany, tak jak niedoceniany był Arteta czy Klopp. Problem w tym, że nikt nie patrzy na to, jakim jesteśmy klubem.

- od 10 lat nie potrafiliśmy się dwa razy z rzędu zająć miejsca w Top4
- od 12 lat nie doszliśmy w LM dalej niż do ćwierćfinału
- od 5 lat nie zdobyliśmy trofeum.

To, że gramy w strojach, w których kiedyś zespół wygrywał ligę czy Ligę Mistrzów nie znaczy dokładnie nic. Staliśmy się zespołem aspirującym do gry w pucharach, a do mistrzostwa i taki zespół Erik zastał. Po czym:
- zdobył pierwsze od 5 lat trofeum
- awansował do finału pucharu
- na 3 kolejki przed końcem zdobył 8 punktów więcej niż w poprzednim sezonie.

Progres jest gigantyczny. Kto go nie widzi, jest zwyczajnie zaślepiony herbem na piersi, a nie sytuacją, którą zastał.

Dodam, że:
- na koniec zeszłego sezonu traciliśmy do Arsenalu 11 pkt
- obecnie tracimy 15 pkt, mając mecz zaległy

Więc obydwie drużyny robią progres w tym samym tempie. I Erikowi należą się równie duże słowa uznania, co Artecie.
» 18 maja 2023, 18:27 #484
HarryBrown: Się potrafiliśmy kwalifikować 2x z rzędu do LM za kadencji "wuefisty" Ole.
» 18 maja 2023, 18:59 #483
kamilllo777: Lehu... Pewien Norweg znany tutaj dla wielu jako Wfista jako jedyny po erze Sir Alexa zdobył 3 i 2gie miejsce dajac nam ligę mistrzów da razy z rzędu aby w kolejnym sezonie podstawić mu świnie kontraktując CRa i potem dać robote jakiemuś najemnikowi Ragnickowi.
» 18 maja 2023, 19:02 #482
mycka86: Kwestia oczekiwań i perspektywy. Dla MU czy Liverpoolu 4-5 miejsce jest jak porażka. Dla Brighton, AV i Fulham miejsce w czołowej 10tce i walka o europejskie puchary to wielki sukces.
» 18 maja 2023, 19:45 #481
Leh: Harry, Kamillo - fakt, mój błąd, dzięki.
» 18 maja 2023, 21:01 #480
KlejnotNilu: Przeglądam sobie archiwum DP, jako że zakładalem pierwsze konto dopiero w 2007 r. I oto jeden z ciekawszych newsów:
1 marca 2005 roku: Roy Keane - kapitan Manchesteru United został oczyszczony ze wszystkich zarzutów dotyczących pobicia 16-latka. Keane był oskarżony o pobicie chłopca i zniszczenie jego naszyjnika, lecz dziś sąd odrzucił wszystkie oskarżenia.

Wszyscy o tym zapomnieli i wrócił do gry. Jaki zatem macie problem z Greenwoodem ? :P
» 18 maja 2023, 18:14 #479
Batigol222: To było pobicie, więc najwyżej dał w łeb jakiemuś gimbowi. Jeżeli nie dostrzegasz subtelnej różnicy, to współczuję
» 18 maja 2023, 18:27 #478
Leh: Coś bym napisał, ale chyba Batigol dobrze to podsumował. Również współczuję.
» 18 maja 2023, 18:29 #477
DevoMartinez: Ja nie widzę żadnej "subtelnej" różnicy między pobiciem dziecka a kobiety. Jeśli już jest tu jakaś różnica to raczej formalna. Tam oczyszczenie z zarzutów tu nie wniesienie sprawy bo prawodpodobnie świadkowie nie chcieli zeznawać czyli brak wystarczających dowodów.
» 18 maja 2023, 20:10 #476
KlejnotNilu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 23:02

Leh + Bati = pantofle z was do potęgi entej :D
Tyle się mowi o rownouprawnieniu, a wychodzi na to że idziemy ze skrajnosci w skrajnosc i teraz to kobiety traktuje się jak nadczłowieka, a chlopaki mają mieć przerąbane :)
skoro tak to ma wyglądać, to ja się wypisuje z takiego 'spoleczenstwa'
jak lubicie być poniżani to spoko, życzę wam powodzenia :)
» 18 maja 2023, 23:01 #475
essaEdek: OFICJALNIE: Jurgen Klopp został zawieszony przez FA na dwa mecze za komentarze z 30 kwietnia po meczu z Tottenhamem Hotspur. Dodatkowo Niemiec został ukarany grzywną w wysokości 75 tysięcy funtów.
» 18 maja 2023, 17:18 #474
Leh: Ciekawe jak to podziała na Liverpool. Strasznie bym chciał żeby oni nie weszli do ligi mistrzów. Z drugiej strony nie chce, aby weszło Newcastle. Trudny wybór :)
» 18 maja 2023, 17:30 #473
Rashy10: A niech wchodzi dla odmiany Newcastle to zobaczą co to jest napiety terminarz i granie co 3 dni.
» 18 maja 2023, 17:34 #472
Andros: W lidze Europy też zobaczą
» 18 maja 2023, 21:14 #471
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 16:56

Kwoty które kluby wydały na podstawowe 11stki w rewanżowych spotkaniach LM:
City 637,5M
Real 267,5M
Milan 144,95
Inter 111,15M
» 18 maja 2023, 16:56 #470
Jong: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 17:13

Dobrze że my mając wydana kwotę na poziomie city kopiemy się po czole w LE z Sevilla
» 18 maja 2023, 17:12 #469
Batigol222: Real ma Alabę i Rudigera z wolnych transferów, plus Modricia, Kroosa, Benzemę i Carvajala, którzy byli sprowadzani z 10 lat temu, a na ławce Czułameniego za 80 baniek, i Hazarda za 120, więc...
» 18 maja 2023, 17:45 #468
Pyra: Pep niby rozwija zawodników a wychodzi, że to inni grają darmowymi lub tymi których dostali w spadku a on jak zawsze odpala fifę i dokupuje kogo chce
» 18 maja 2023, 19:18 #467
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 19:33

jong i w sumie 4 trenerów przez ten czas i każdy zakup był pod inną taktykę
» 18 maja 2023, 19:33 #466
Batigol222: Skoro pracuje w klubie od 5 czy 6 lat, to trudno, żeby ciągle grał zawodnikami, których "dostał w spadku". Klopp spośród takich to ma chyba jednego. Jeżeli Ten Hag zabawi w United równie długo, to gdzieś tak w roku 2029 jego kadra również będzie pewnie złożona gdzieś tak w 95% z piłkarzy przez niego sprowadzonych, bo nawet taki Bruno będzie miał wtedy ok. 34 lat, Shaw 33 a Varane: 36
» 18 maja 2023, 19:46 #465
karolmanu3: Niektórzy na tej stronie chcieliby mieć ciastko i zjeść ciastko. Chcieliby wygrać, najlepiej na wczoraj, potrójna koronę nie wydając złotówki.. city wydało fortunę ale ma geniusza na ławce. Większość chce powrotu diallo, ze wygryzie Antonego ze wkładu i w ogole potwór. U pepa ten gość by nie załapał się na ławcke, a tu większość chce go do pierwszego składu, widać standardy ;) w sunderlandzie błyszczał, ale różnica United sunderland jest chyba spora ;) tam nie ma sentymentów, jedno wypożyczenie i out. Tutaj chcieliby samych wychowanków a po porażce najlepiej zaorać klub. Ciężko zrozumieć niektórych
» 18 maja 2023, 16:25 #464
skylark11: U Pepa nasz bramkarz zarabiający 400k tygodniowo by poleciał po pierwszym treningu
» 18 maja 2023, 16:34 #463
GS8GS: A czy u niego nie bronił Victor Valdes w Barcelonie?
» 18 maja 2023, 17:09 #462
KaczorDaffy: 400? Myślałem że 800 :p
Btw mamy świetnego bramkarza!
» 18 maja 2023, 17:10 #461
skylark11: Valdes pod taktykę Guardioli to był bramkarz idealny
» 18 maja 2023, 17:12 #460
M4S73R: Bellingham w Sunderlandzie

Here we go :D
» 18 maja 2023, 16:03 #459
Lecter: A to ciekawe. Ja słyszałem lepszy transfer:
K. Mbappe w Coventry,
Jest szansa wyciągnąć Gyokeresa, swoją drogą zaje dwa bis ty napastnik.
» 18 maja 2023, 16:15 #458
Bukaku: PSG ma równie dużo pieniędzy co City, i jakoś jedni ośmieszają się na każdym kroku a drudzy są uznaną marką.
Pieniądze można mieć lecz nie zawsze pomagają osiągnąć cel. City kupiło pomysł na sukces a nie sukces więc mówienie, że to sztuczny twór jest śmieszne.
» 18 maja 2023, 15:29 #457
Pyra: City to sztuczny twór.
» 18 maja 2023, 15:41 #456
majk: Sztuczny może i jest, ale puchary które zdobywa już nie.
» 18 maja 2023, 15:44 #455
Leh: Majk - prawda, ale bardzo chciałbym wierzyć że jest inna ścieżka. I że z tych 115 zarzutów coś jednak wyniknie.

Pep jest geniuszem, skład ma wybitny, ale... No nie jest to czyste.
» 18 maja 2023, 15:46 #454
Pyra: Nauczony doświadczeniem:
Dostaną jakieś śmieszne "zawiasy" + 30M do zapłacenia i będą dalej robić co chcą.
» 18 maja 2023, 15:47 #453
Ariell: City to sztuczny twór.

Mam nadzieję, że Pep znudzi się i pójdzie właśnie do takiego PSG - byleby już więcej nie szkodził w PL. City bez niego będzie miało ostro pod górę
» 18 maja 2023, 15:48 #452
majk: Nie wiem czy się znudzi. Podobno to najlepsza liga na świecie, więc nie bardzo ma gdzie iść.
Po co miałby iść do PSG? Pozostaje tylko repka chyba.
» 18 maja 2023, 15:51 #451
Lecter: City to sztuczny twór!
» 18 maja 2023, 15:59 #450
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 15:13

Piszecie tu o Guardioli więc dodam tu coś od siebie:
Sama obrona:
Stones 55M
Zinczenko 2,25M
Laporte 65M
Mendy 57,5M
Walker 52,7M
Danilo 30M
Cancelo 65M
Angelino 12M
Porro 12M
Dias 71,6M
Ake 45,3M
Couto 6M
Kabore 4,5M
Akanji 17,5M
Gomez 13M

SUMA: 464M na samą obronę

Ale przecież on umie budować zawodników, co ty gadasz? Złe statystyki brałeś, on tylko buduje, potrafi kupić no name za grosze i wszystko gra. Mówię ci, złe statystyki brałeś, Pep top, on bez kasy układa zespół.

Dla porównania my przez ten czas wydaliśmy 364,4M na obronę w tym 143M na duet Olka Maguire - Bissaka
» 18 maja 2023, 15:08 #449
Pyra: Sam sobie też odpowiem a co.
Jak przychodził to miał w składzie:
Otamendi wartego 32M
Kompany 30M
Mangala 23M
Kolarov 11M
Clichy 9M
Navas 20M
Zabaleta 14M
Sagna 7M

Czyli same pionki (obrona na poziomie naszej obecnej)
» 18 maja 2023, 15:16 #448
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 15:19

O gotowym triu w środku Fernandinho - Silva - Bruyne nawet nie wspomnę
W ataku Sterling - Aguero

Dla porównania u nas (wg. myślenia Guardioli) nadającymi się do gry z pierwszego składu byli przed sezonem:
Varane, Bruno, Rash, od biedy Shaw - koniec
» 18 maja 2023, 15:17 #447
Leh: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 15:22

Chciałem zalajkować dwa razy ale system nie pozwala. Podziwiam że chciało Ci się szukać tych liczb :)

To pokazuje skalę przebudowy jaka jest przed nami. I to, że wiele wyborów Erika będzie pragmatycznych i niekoniecznie docelowych. Zanim on zbuduje tu swoją drużynę mina minimum trzy kolejne lata.
» 18 maja 2023, 15:22 #446
Pyra: Guardiola kupił 15 obrońców, Erik jak na razie 2, Pep miał ten komfort, że miał już środek pola obsadzony, ŚO nie był najgorszy, Sterling na skrzydle i Aguero na ataku.
Erik musiał w pierwszym okienku załatać obronę, pomoc, skrzydło a na napastnika już zabrakło.
Jeszcze przynajmniej 2 letnie okienka i to będzie + - jego zespół, w przyszłym sezonie dalej często będzie musiał wystawiać Tominaya, Lindelofa, Malacię czy Dalota/Bissakę.
Przy kontuzjach Casemiro, Bruno czy jak teraz Martineza czy Varane miej nas panie w swojej opiece bo ławka tragiczna.
» 18 maja 2023, 15:39 #445
Leh: Pyra - mi się wydaje, że środek Case-Eriksen-Bruno daje wystarczająca jakość, ale oni (zwłaszcza Case i Eriksen) muszą grać co 7 dni a nie co trzy. Dwóch naprawdę sensownych zmienników, na podobnym do nich poziomie, powinno problem (częściowo) rozwiązać, przynajmniej na jeden sezon.

Ja nie wierzę w walkę o mistrzostwo w przyszłym sezonie, więc myślę, że część rozwiązań będzie tymczasowa. City nie bawi się w rozwiązania pośrednie, ale też dzięki temu ma 115 zarzutów o złamanie FFO
» 18 maja 2023, 15:45 #444
majk: Smutne że musimy sobie takie zestawienia tworzyć na otarcie łez i pocieszenie ; _ ;
» 18 maja 2023, 15:45 #443
Ariell: Mister Pyra zaorał pepofilów :D City przede wszystkim zbiera owoce swojej cierpliwości - u nas niektórzy na DP rozdają zwolnienia po połowie sezonu. Przypominam, że EtH też już był do odstrzału
» 18 maja 2023, 15:55 #442
Lecter: Ekipa sprzątająca na DP nie będzie miała co robić, bo Pyra pozamiatał :)
Przykre jest to, że i tak spora część osób tutaj, nie zrozumie tego przekazu.
» 18 maja 2023, 15:57 #441
Pyra: Leh
oczywiście, że teraz mamy niezły środek, bo Erik zrobił tam 2 transfery, zrobi jeszcze 2 i będzie to śmigać nawet przy kontuzjach.
Oby pozwolili mu zrobić porządek w obronie i kupić w dwa lata dwóch napastników.
» 18 maja 2023, 15:59 #440
Leh: Pyra - ja też patrzę na to w perspektywie dwóch lat. I w tym czasie do kupienia będzie dwóch napastinków, dwóch pomocników, środkowy i prawy obrońca, bramkarz. Może prawoskrzydłowy, chyba że Adam (albo Greenwood) się tam odnajdą przynajmniej jako zmiennicy Antony'ego.Czyli 7-8 piłkarzy. Biorąc pod uwagę, że część się zestarzeje, to pewnie z 10. I po takich dwóch latach można będzie nieco śmielej spoglądać w stronę samego szczytu tabeli, choć dla mnie bardziej realne są, niestety, 3-4 lata, niż 2.
» 18 maja 2023, 16:28 #439
Batigol222: A ilu z tych zakupionych obrońców odeszło City za znacznie większe kwoty? I ilu spośród tych zawodników, których Guardiola zastał w kadrze City w ogóle jeszcze gra w piłkę na najwyższym poziomie? Kompany, Zabaleta, Fernandinho, Aguero, Silva, Kolarov, Sagna): przecież część z nich to już nawet zakończyła kariery
» 18 maja 2023, 17:49 #438
Anhel: Everton blisko zamiany właściciela, kwota transakcji ma zamknąć się w okolicach 600 mln funtów, przy prawie 6 mld za United to pokazuje jakim łakomym kąskiem jesteśmy
» 18 maja 2023, 15:06 #437
Wirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 13:44

Wróce jeszcze do Pepa Guardioli.
Ludzie piszą, że ma petrodolary i kupuje kogo chce. Zgoda, ale on też "buduje" piłkarzy. Doskonały przykład Akanji. W BVB nie grał nic wielkiego, ludzie sie pukali czemu go Pep kupił. A wczoraj ? Praktycznie bezbłędny, niszczył ataki Realu.
I to nie tylko Akanji, Pep doskonale zarządza ludzkimi zasobami, dlatego stworzył zespół totalny. Alvarez ? Świetny młody zawodnik, wchodzi za Haaland'a i dobija Real. I wiele innych można by mnożyć przykładów.

U nas kimś takim był SAF. Też dostawał kase na transfery i kupował zawodników pod swój styl i jeszcze budował tych graczy. Rio przychodził za rekordowe kwoty, to samo Veron i inni. A jak budował piłkarzy to każdy chyba wie.

Można nie lubić Pepa, można mówić, że ma kase na transfery, ale mieć kase i kupować kogo sie chce, a mieć kase i budować dobry zespół to co innego. Ja jestem pełen podziwu Guardioli i to jak buduje swoje zespoły i tworzy z nich monstra potrafiące tak jak wczoraj rozjechać zespół. Szkoda tylko, że nie wybrał czerwonej części Manchesteru. Oby Erik był teraz kimś takim jak SAF czy Guardiola.
» 18 maja 2023, 13:43 #436
Wirus: W/w przez Ciebie trenerzy to wiadomo, klasa światowa, ale spójrz na jedno. Liga Angielska to najcięższa liga na świecie, a Guardiola jest od 7 lat i będzie miał 5 mistrzostw (brakuje mu 3 pkt do końca w 3 meczach). To jest wynik kosmiczny, obojętne kogo by nie kupił i za jakie pieniądze, to trzeba tych zawodników zmotywować, zarządzać nimi itp.
» 18 maja 2023, 14:19 #435
Litosci: Dlatego większość zawodników którzy przychodzą nie są niewypałami, bo potrafi ich zbudować. Zreszta jakby guardiola chciał zrobić z bernardo obrońcę to i tak by go zrobił i pewnie byłby solidnym obrońca
» 18 maja 2023, 14:36 #434
GS8GS: Jopciu nie zgadzam się z tobą. Kimmich, Lewandowski,Alaba takie przykłądy z Bayernu którzy zrobili niesamowity postęp u hiszpana. A w Bayernie praktycznie bardziej pracował ze składem niż kupował.
Patrząc na aktualny skład City, Ake, Rodri, Stones to zawodnicy którzy wskoczyli na inny poziom, myśle żę też oszlifował pod ciebie Gundogana który był wczoraj kluczowy. Ktoś powie 7 lat walizka kasy, ale przez te 7 lat wydaliśmy więcej. tylko że my wydawaliśmy bez ładu i składu, bez pomysłu i wizji.
Wierze że jeśli u nas Erik dostanie podobny okres czasu również jest w stanie stworzyć potwora.
Ale nie da się grać z taką intensywnością i pressingiem jeśli skład personalny na to nie pozwala.
Ciekawe co by było gdyby Bayern nas wtedy nie ubiegł, i jak byśmy wyglądali gdyby SAF dostał Gascoigne, gdyby przyszedł Vieira. No o Weslim nie będę pisał.

Erik ma pomysł na ten klub, ma pomysł na skład. Realnie oceniając rozegraliśmy dobry sezon, sam trener też sporo się nauczył o lidze, intensywności, przygotowaniu samych zawodników.
Myśle że następny sezon będzie znacznie lepszy w naszym wykonaniu.
» 18 maja 2023, 15:10 #433
M4S73R: Alexis Mac Allister wkrótce zostanie graczem Liverpoolu.

(Źródło: @espnargentina )
» 18 maja 2023, 13:34 #432
pbskarpy: Nie znam zawodnika, nie znam klubu. Coś więcej możesz napisać?
» 18 maja 2023, 14:39 #431
Shoiden: Moim zdaniem Greenwood powinien wrócić do kadry w przyszłym sezonie. Skoro policja wycofała zarzuty oraz jego własna dziewczyna go nie dość że nie potępiła to jeszcze wróciła do niego i spodziewają się dziecka to czemu w United mamy go skreślać? Nawet jeżeli coś zrobił to może wyciągnął z tego nauczkę, jest młody więc popełnia głupoty. W Arsenalu gra Partey który zgwałcił dwie dziewczyny. W czym one są gorsze od dziewczyny Greenwooda? A że kibice miło go nie przywitają? Trudno w 1998 gwizdali na Beckhama, w 2006 na Ronaldo. Czy gdyby wtedy United pozbyło się tych graczy to jak by na tym wyszło? Nie wiem jak Wy ale ja nie chce patrzeć jak Mason ewentualnie będzie ładował gole w innym klubie a potem szedł np do Barcy (jest możliwość że wróci do formy sportowej)
» 18 maja 2023, 13:24 #430
sztejner: Jest też możliwość że nie wróci do formy sportowej. Półtora roku w piłce to dużo,to nie jest piłkarz z Orlika że 2 lata nie pogra Ale jak wróci pyknac meczyk to coś jeszcze będzie umiał,chłopak jak do nas wróci to będzie :
-zaczynał walke o skład od zera
-rywalizować będzie z większą ilością zawodników niz to miało miejsce przy jego salto wychowawczym
-Bedzie musiał przekonać do siebie nowych zawodników jak i pewnie odnowić relacje z tymi co już poznał
- Będzie toczyć batalię z dziennikarzami i regularnie będzie wygwizdany przez kibiców drużyn przeciwnych
- Po części żeńska strona Manchesteru jak i jej "kibicki" również nie będą przychylne Masonowi


A dla Was to takie proste
"Wróci,wygryzie że składu Antonego lub Rashforda,bedzie w gazie,sąd UMORZYŁ sprawę(nie uniewinnił,UMORZYŁ) I w ogóle to klub mu robi krzywdę bo to przyszły Mesjasz i Zbawiciel klubu I tak musi być i koniec
» 18 maja 2023, 13:37 #429
Shoiden: Nie mówię że będzie zbawca United ale trzeba dać mu szanse. To prawda miał długi rozbrat z piłką ale piłkarze też mają czasem dłuższe przerwy (kontuzje, zawieszenia) Mason jest wciąż bardzo młody cała kariera przed nim. Pozatym w w United zawsze grali niegrzeczni chłopcy (Best, Cantona, Keane, Ferdinand) większość z nich miała zawieszenia przez numery jakie odwalili na boisku i wtedy United się ich nie pozbywało
» 18 maja 2023, 13:43 #428
Leh: Po pierwsze - policja nie wycofała zarzutów. Zarzuty wniosła ofiara, ofiara je wycofała. Jak ktoś cię okradnie, a ty stwierdzisz, że wycofujesz zarzuty, to nie znaczy, że kradzieży nie było. Tyle.

Z powrotem Masona będzie dokładnie tak, jak opisał Sztejner - będzie wyzywany, wyszydzany i wyśmiewany przez wszystkich kibiców rywali. Wśród własnych kibiców (kibicek) też może mieć ciężko. W każdym wywiadzie będzie miał ciężko.

Chłop nie dźwignął presji bez tego, co będzie, jak stanie się wrogiem publicznym? Tu bardzo dużo zależy od Masona i on musi wyjść i otwarcie się z tym zmierzyć. Jeśli nie potrafi - nie ma czego szukać w klubie.
» 18 maja 2023, 14:09 #427
Leh: Shoiden - sorry, ale to jest haniebne. Mówimy o przemocy wobec kobiety. Nie o bójce z kibicem, nie o czerwonej kartce. To jest czyn kompletnie inny niż boiskowe łobuzerstwo.

Rozumiem, że tęsknicie za grą Masona, ale... serio, nie uważacie, że są sprawy ważniejsze w życiu niż to, kto zagra na prawym skrzydle?
» 18 maja 2023, 14:11 #426
Shoiden: W Arsenalu nie mają problemu z Parteyem. W Realu nie mieli problem gdy Ronaldo odwalił coś z kobietą z USA. Brentford nie zawiesił Toneya mimo że od kilku miesięcy było wiadomo że był zamieszany obstawianie meczy (dopiero teraz zrobiła to FA)
» 18 maja 2023, 14:35 #425
Shoiden: Zresztą gdyby Mason był takim potworem to czemu nie odeszła od niego dziewczyna? Tylko dla pieniędzy by z nim była i dała mu dziecko?
» 18 maja 2023, 14:37 #424
brazylianwisnia: Leh, głupi czy udajesz? Zarzuty nie składała dziewczyna tylko prokuratura i prokuratura je wycofała..
» 18 maja 2023, 15:09 #423
Shoiden: Może to zabrzmi brutalnie ale gdyby w takiej Barcelonie czy Realu jakiś obiecujący zawodnik odwalił coś podobnego to klub by wolał by dowody zostały zatuszowane i by nie wypłynęło to do opinii publicznej. Tutaj nic jednoznacznie nie udowodniono Masonowi, owszem ma teraz zszargana opinie,ale być może wspólny wywiad z partnerka trochę by to uspokoił. (Być może nie mówiono by tam prawdy tylko rzeczy by wybielić Masona)
» 18 maja 2023, 15:14 #422
Leh: Shoiden i Jopciu - ja doskonale zdaję sobie sprawę że zawodnicy z podobnymi zarzutami grają w innych drużynach. Ale dla mnie to żaden wzór do naśladowania.

Wiśnia - raczej nie udaję, więc wychodzi że jestem głupi. Chodziło mi o to, że bez zeznań dziewczyny skazać go nie sposób. Ona mu wybaczyła, ok, ale dla mnie to sprawy nie kończy.

Koniec końców pewnie się nie dogadamy - ja Masona jako piłkarza uwielbiałem i wiązałem z nim olbrzymie nadzieję. Strasznie mi przykro że tak się to potoczyło, ale... No jakoś nie umiem sobie wyobrazić że będę się cieszył jego gra po tym wszystkim, o ile sam nie wyjdzie i sprawy nie weźmie na klatę.

Może to zbędne moralizatorstwo i nie mam do niego prawa, no ale tak mam.
» 18 maja 2023, 15:28 #421
Shoiden: Uwiesz mi ja też bym wolał by w piłkę grali grzeczni chłopcy ale się tak nie da. W większości przypadków są to prości faceci z nizin społecznych którzy mieli talent i się wybili. Gdyby nie piłka mogli by zostać przestępcami. Tak naprawdę nie wiemy co nasi idole z dziecięcych lat mają za uszami bo wtedy nie było takiej technologii. U Keana widać było np agresje, atak na ojca Hallanda nie miał nic wspólnego z sportowa rywalizacja, Roy chciał go skrzywidzic i żałował że nie zrobił mu większej krzywdy. Jak dla mnie wtedy już powinien wylecieć z klubu
» 18 maja 2023, 15:36 #420
Leh: Shoiden - możliwe że masz rację. I pewnie lepiej dać chłopu szansę na grę niż skazywać na banicję. Chodzi mi jedynie o to, że on się musi do tego sam odnieść, z otwartą przyłbica.

Każdy zasługuje na drugą szansę, ale musi pokazać, że tej szansy chce i zmierzyć się z konsekwencjami
» 18 maja 2023, 15:49 #419
Shoiden: Oczywiście że powinien udzielić wywiadu wyjaśnić cała sprawę najlepiej z partnerka. A co do samej sprawy po tym co było Johnnym Deepem jestem ostrożny w wydawaniu wyroków. Mason może rzeczywiście był winien a może to była tylko zabawa. Skoro policja nie była mu w w stanie nic udowodnić (a mogli np przesłuchać znajomych tej pary czy dziewczyna miała jakieś siniaki) to go nie skreślam
» 18 maja 2023, 15:56 #418
Leh: Shoiden - zgoda. Mason udziela wywiadu i może wracać. Możemy to przekazać zarządowi jako nasze oficjalne stanowisko :-)

Swoją drogą, tu sporo będzie zależało od nowego właściciela, dla którego to będzie ważny i trudny temat. Nie zazdroszczę.
» 18 maja 2023, 16:29 #417
Biniek: Patrząc z perspektywy kibica PL, nie United, to gość niczym szczególnym się nie wyróżnił.
» 18 maja 2023, 14:09 #416
Biniek: Trzymaj się cieplutko w tej norze, pozdro;)
» 19 maja 2023, 14:26 #415
Wirus: Tak mnie naszło na stworzenie swojej ulubionej / najlepszej XI Manchesteru United.
1-4-2-3-1

David De Gea

Gary Neville
Rio Ferdinand
Nemanja Vidic
Patrice Evra

Paul Scholes
Roy Keane

David Beckham
George Best
Ryan Giggs

Wayne Rooney
» 18 maja 2023, 12:02 #414
Pyra: Cantona? Van Nistelrooy?
Oni w swoim czasie byli najlepsi w kadrze
» 18 maja 2023, 12:53 #413
JajoJe: O ile obsada pola to kwestia lubienia bardziej lub mniej kogoś...bo na każdej pozycji są wybitni gracze w swoich czasach o nieprzeciętnych umiejętnościach. To Wybór DDG jest chyba podyktowany tylko sympatią? Edwin VdS czy Peter Schmeichel zjadają go na śniadanie, każdy z nich poza lepszą grą był dodatkowo liderem i osobowością.
» 18 maja 2023, 13:08 #412
KaczorDaffy: Kolega jasno napisał że "ulubiona" to oczywiście ktoś się musiał przyczepic :D
» 18 maja 2023, 13:09 #411
Wirus: Miałem dylemat między De Geą a van der Sar'em.
Na korzyść Edwina jest to, że miał przed sobą mur stwrzony przez Rio i Nemanje.
Myśle, że De Gea gdyby miał takich kozaków przed sobą to byłby lepiej postrzegany. David przed feralnymi mistrzostwami był kosmitą w bramce, gdzie bronił piłki nie do wyciągnięcia, dlatego stawiam wyżej De Gee.

Cantona ? Van Nisterlooy ? Tak też wielcy, ale Rooney najlepszy strzelec Manchesteru w historii bardziej zasługuje na bycie na 9.

Takie oczywiście jest moje zdanie i moja XI. Każdy ma swoje zdanie i swoje wybory :)
» 18 maja 2023, 13:10 #410
Seszele: Wirus - masz rację, jeżeli chodzi o tok myślenia w przypadku bramkarza. Duże znaczenie ma blok obronny. Jednak pozostaje nam jedynie gdybać co by było gdyby, a to nie ma sensu. Dlatego ja w miejsce Hiszpana wstawiłbym Petera Schmeichela.
Blok defensywny ok.
Pomoc ok, ale nie miałem przyjemności oglądać Besta w akcji, więc podmieniam go na Cantonę.
Napastnik ok.

Najbardziej żałuję van Nistelrooya, że się nie załapał. No ale Wayne to fenomen jednak.
Cole i Yorke. Drugiego takiego duetu napadziorów już nie było i raczej nie będzie.
Boli też brak Stama, ale niestety trafił na duet Rio-Vida, najlepszy duet stoperów wszech czasów.
Boli również brak Carricka. Ale mimo wszystko Keane to była niezapomniana osobowość. Dzisiaj widzimy jak bardzo kogoś takiego brakuje w szatni.
» 18 maja 2023, 13:25 #409
Ducker44: Za Davidem przemawia tylko to, że gra od dawna do nadal. Modsi kibice znają Edwina czy Petera tylko z YT. Obiektywnie to DDG jest miłym kolesiem, ale bramkarzem dużo słabszym od starszych kolegów. Ponadto w reprezentacji kraju praktycznie nie zaistniał, w przeciwieństwie do wielkich poprzedników.
» 18 maja 2023, 14:05 #408
Diabelred: Oglądałem regularnie VDS w akcji także mam dobre porownanie. DDG ma lepszy refleks niż mial Holender(chociaż gorszy refleks VDS nadrabiał świetnymi warunkami fizycznymi), jednak gra bramkarza to nie tylko gra na linii. W grze w powietrzu, dowodzeniem obrona, bronieniem karnych Hiszpan wygląda jak dzieciak przy Edwinie...

DDG to świetny bramkarz jednak pilkarsko jest gorszym bramkarzem niż był Edwin, który miał więcej zalet jako bramkarz.

,,Myśle, że De Gea gdyby miał takich kozaków przed sobą to byłby lepiej postrzegany.''

Tak samo można napisać, że gdyby David potrafił gra w powietrzu i dowodzić obroncami, to nasza obrona byłaby lepiej postrzegana...
» 18 maja 2023, 14:52 #407
Pochmurny: Wczoraj był kolejny fajny przykład co się dzieje gdy gra twojego zespołu opiera się głównie na jednym zawodniku lub poprostu na indywidualnościach. W City każdy dobrze wie co ma robić i jeśli trzeba to bierze piłkę i po prostu gra. Kevin nie musi ciągle zbiegać po piłkę i kombinować w sytuacji gdy przeciwnik może pokryć resztę bo wie, kto musi mieć piłkę aby się działo. Vinicius wyłączony, Benzema bez formy, Modric i Toni powoli wysiadają, a Rodrygo raz gra dobrze, a innym razem kompletnie nic. U Nas też tylko podanie do Bruno i niech się martwi. Czekam na dzień kiedy nasi piłkarze przestaną się bać robić tego za co im płacom. Zobaczymy co przyniesie nowy sezon.
» 18 maja 2023, 11:28 #406
Paps: Przede wszystkim druzyna Pepa jest budowana dlugi czas przez jednego trenera,ktory ma odpowiedni plan na druzyne i systematycznie wzmacnia sklad o brakujace elementy jednoczesnie eliminujac najslabsze ogniwa.Dodajac do tego odpowiedni mental zawodnikow,ktorych pozyskuje powstaje taka paka jaka widzielismy wczoraj.U nas niestety co rusz zmiana trenera,ktory robil "swoje transfery",pozniej zostajemy z jakimis odrzutami po poprzedniku,dajemy im znowu kontrakt i jest chaos na boisku,a w szatni miekkie faje.Dlatego uwazam,ze Erik musi dostac kilka sezonow i mam nadzieje,ze bedzie sie pozbywal symboli porazek tego klubu na przestrzeni ostatnich lat.Niestety klub dalej zaczyna od bledu jakim jest nowy kontrakt dla DDG.
» 18 maja 2023, 11:49 #405
DevoMartinez: Pep się nie bawi z piłkarzami. Za słaby? Wypad. U nas trzymamy słabiaków laaaatami. Bo dostali takie tygodniówki, że jedyna szansa zdjąć ich z listy płac to wygaśnięcie kontraktu. A to już pokłosie zarządzania klubem a nie pracy menagera.
» 18 maja 2023, 12:16 #404
Pochmurny: Oczywiście, że tak, ale ja nie wchodziłem w detale budowy bo po co? Chodzi o sam fakt, że trzeba budować zespół kompletny, a nie polegać ciągle na zbiegach okoliczności. Każdy dobrze wie co musi się wydarzyć aby kierunek był odpowiedni.
» 18 maja 2023, 12:26 #403
Ariell: Widziałem w tym sezonie jeden mecz Interu - z Romą. Ktoś się orientuje, czy mają czym postraszyć? Jakieś szanse na wyłączenie Hochlanda i KDB? Są na poziomie jakiegoś klubu z top4 PL?
» 18 maja 2023, 10:17 #402
Pezet: Nie sadze.Wiem ze to piłka i wszystko się może zdarzyć ale City ich zje.
» 18 maja 2023, 10:21 #401
majk: Oczywiście że mają. Pomoc Calhanoglu, Brozovic, Barella jedna z lepszych w Europie. Inter ma ten problem, że w obronie mają wylewy.
W ataku Dzeko jak wino, Lautaro świetny kolejny sezon. Wahadłowi potrafią postraszyć, szczególnie Di Marco w tym sezonie gra bardzo dobrze.

Przede wszystkim Inter złapał formę dopiero jakiś miesiąc temu, a przez większość sezonu miał problemy ze stabilizacją formy z powodu kontuzji kluczowych graczy, albo wypadał Brozovic, albo Calhanoglu, albo Skriniar i tak w kółko.
To nie są losowe piłkarzyki i nie obsrają zbroi. Na pewno wyjdą z respektem i świadomością, że nie są faworytem, ale nóg nie rozłożą i znają swoją wartość.
» 18 maja 2023, 10:44 #400
majk: No i nie ma sensu dywagować czy są na poziomie top 4 PL, bo top 4 PL jest w tym sezonie bardzo słabe i nie ma tej słynnej różnicy klas w porównaniu do innych lig, jak niektórzy by chcieli. Zwłaszcza w stosunku do ligi włoskiej, która obecnie jest najbardziej wyrównaną ligą.
» 18 maja 2023, 10:47 #399
DevoMartinez: Fainal rządzi się swoimi prawami. Tam się gra na 100% nie jak real wczoraj więc nie sugerowałbym się potworem city. Wiadomo mają jakość na każdej pozycji i większe szanse, że ktoś coś ukłuje niż inter ale nie takie rzeczy piłka widziała.
» 18 maja 2023, 12:17 #398
Ducker44: Drużyna to niezła i doświadczona, ale bez przesady. Pokonanie będącego w dołku Milanu to kiepska rekomendacja. Myślę, że nawet Chelsea w obecnej formie nie byłaby bez szans na pokonanie Interu. Ale też piłka, to właśnie piłka - może sędzia pomoże, albo pogoda i na tym polega jej urok. Realne szanse jednak na poziomie 1:50
» 18 maja 2023, 14:12 #397
majk: Chelsea w obecnej formie powiadasz? No ciekawe bzdury tu można czasem poczytać.
» 18 maja 2023, 14:59 #396
Anhel: A więc Luton Town lub Coventry w PL, kto by się spodziewał
» 18 maja 2023, 10:12 #395
BekaaZPL: Oby Luton, fajnie będzie na tym zastępczym stadionie
» 18 maja 2023, 10:38 #394
LukasMUFC: Patrice Evra w czerwonym garniturze po wczorajszym meczu City vs Real pojawił się na murawie obok stanowiska telewizji, w której expertem jest Rio Ferdinand i wdał się w kłótnie ze sztabem trenerskim City. Uwielbiam gościa :)
» 18 maja 2023, 10:11 #393
majk: Inter rozklepie ten śmieszny klubik Pepa.
Będzie jak z Chelsea.
» 18 maja 2023, 10:08 #392
Ariell: Oddałbym całą wypłatę, żeby zobaczyć płaczące w finale Hochlandy i Silvy =)
» 18 maja 2023, 10:13 #391
sturmik: Czemu oni mieliby plakac? - za rok o tej porze tez pewnie beda przerabiali to samo.

Musimy sie patrzyc na siebie. U nas póki co ostra walka o top 4.
» 18 maja 2023, 10:34 #390
M4S73R: Manchester United uzgodnił osobiste warunki z 26-letnim obrońcą Napoli Kim Min-jae.

(Źródło: The Morning)
» 18 maja 2023, 09:50 #389
sztejner: Ciekawe jak to się ma do wypowiedzi jego agenta który wszystko zdementował
» 18 maja 2023, 10:01 #388
Seszele: sztejner - dawaj źródło, bo chętnie zapoznam się z jego wypowiedzią.
» 18 maja 2023, 10:09 #387
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 10:13

Po co mam Ci wklejać źródło skoro jest artykuł z jego wypowiedzią na stronie devilpage.pl ??
Wystarczy czytać inne posty niż ten główny
» 18 maja 2023, 10:12 #386
PastaDoCiasta: The Morning to ten sam tier co niedawna La Papierro della Toaletoo?
» 18 maja 2023, 10:14 #385
Furio: Jak stawiacie szanse powrotu Greenwooda? Mam nadzieję, że Manchester z niego nie zrezygnuje. Ponad 1,5 sezonu w plecy za patolę domową to chyba kara aż nadto. Że niby wizerunkowo źle to wygląda? Na boiskach wciąż biegają oszuści podatkowi z wyrokami jak Ronaldo czy Messi i sponsorzy nie mają z tym problemu, a wybryki Greenwooda to przy tym niska szkodliwość społeczna.
» 18 maja 2023, 09:27 #384
sztejner: Nawet jeśli wróci to już do innego United
Wcześniej miał do "rywalizacji" obrażonego Ronaldo,Leżącego w szpitalu Cavaniego,beznadziejnego Martiala,przeciętnego Elangę i Dan Jamesa,poznającego ligę na nowo Jadona Sancho i małolatów nie dostających szans w pierwszej drużynie : Shoretire i Amad Diallo

Teraz na lewej stronie ma do rywalizacji dobrze zapowiadającego się Garnacho,oczywiście Marcusa Rashforda,na prawej stronie Antonego,być może szansę dostanie też Amad czy Pellistri,powrót Masona nie wiele wnosi do numeru jeden na pozycji numer 9,bo tak czy siak potrzebujemy nowego napastnika,gdzieś jakieś występy będzie musiał zaliczyć Sancho (chyba że się człowiek zdziwi i stanie się nagle kluczowy)
Mason... - No chłopak za samo nazwisko pierwszego składu nie dostanie,a wywalczyć to miejsce może być znacznie trudniej niż wtedy kiedy występował u nas ostatni raz
» 18 maja 2023, 09:36 #383
Ariell: Niech przychodzi i strzela bramki, bo u nas mało kto umie. Gwiżdżę na tego jego dziewczynę, sąd jest od karania, a nie klub i sponsorzy
» 18 maja 2023, 09:44 #382
Furio: Jak przyjdzie Kane to wiadomo, że atak jest zaklepany, ale Greenwood może grać na każdej pozycji w ofensywie. Nawet jako zmiennik Antonego.

A w jakiej jest formie to trudno określić, tyle czasu bez gry to na pewno problem, ale i tak nie wierzę, że byłby aż tak bezużyteczny jak Weghorst.
» 18 maja 2023, 09:53 #381
Leh: Furio - niska szkodliwość? Przemoc wobec kobiety i gwałt?

Ariell - gwiżdżesz na dziewczynę, która była ofiarą przemocy?

To jest mega trudna sytuacja. A sam Mason musiałby wykazać skruchę, udzielić wywiadu, opowiedzieć o sytuacji. Nie wiem czy będzie gotów. Nie wiem też, czy poradzi sobie z hejtem, który wyleje się na niego ze strony kibiców wszystkich klubów, a i części naszych.

Wiem, że chłopak ma mega talent. Wiem, że by się przydał. Ale to są sprawy nieco poważniejsze niż to, czy ktoś dobrze kopie lewą albo prawą nogą. Zarzuty były bardzo poważne, sprawa jest zawiła i z pewnością to nie jest łatwa decyzja.

Ja obstawiam, że już go w United nie zobaczymy, ale to będzie decyzja klubu i samego Masona.
» 18 maja 2023, 10:39 #380
sturmik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 10:55

Greenwood (jesli tylko wróci do podobnej formy jak przez aresztem domowym) sadza na lawce 80% z naszych ofensywnych graczy.
My mamy bande pseudo-atakujacych ,którzy obstrzeliwuja co mecz bramke z mizernym efektem.
Mason potrafil zmiescic pilke w krótkim rogu - niezaleznie czy bramkarz tam stal czy nie.

@ Leh - problemem Masona w tym momencie jest ze przez sprzedaz klubu wykluczyli go calkowicie na boczny tor i jego kariera stoi w miejscu. Mam nadzieje ze wyjasnia jego sytuacje przed nowym sezonem.
» 18 maja 2023, 10:42 #379
sztejner: Greenwood (jesli tylko wróci do podobnej formy jak przez aresztem domowym) sadza na lawce 80% z naszych ofensywnych graczy.

Wróżenie z fusów
"Co było a nie jest..." resztę sobie dokończ
» 18 maja 2023, 10:49 #378
Milo: Greenwood nie wróci, zawalił karierę swoją głupota
» 18 maja 2023, 11:27 #377
DevoMartinez: Nie został skazany, nic mu nie udowodniono, do tego jest razem z tą niby maltretowaną. Nad czym tu dywagować. Powinnien grać. Mieliśmy w zespole kurfiarzy, hazardzistów, pijaków, posuwaczy cudzych żon a tu wielkie halo o chłopaka na którego nawet dowodów nie udało się zebrać.
» 18 maja 2023, 11:47 #376
Leh: Devo - ona nie była niby maltretowana. Facet stosował wobec niej przemoc. Dowody też są. To, że oba mu wybaczyła to inna kwestia, ale nie zmieni to faktu, że Mason zachował się w sposób całkowicie haniebny. Jeśli chcesz po czymś takim wrócić do życia publicznego to musisz naprawdę wykazać wiele inicjatywy.

Mamy w klubie drużynę żeńska, mamy kibicki. Serio facet który groził kobiecie/bił/zmuszał do stosunku ma tak o wskoczyć do składu?

Mason musiałby naprawdę dużo zrobić żeby odzyskać jakikolwiek wizerunek. Pytanie czy jest na to gotowy.
» 18 maja 2023, 12:14 #375
KaczorDaffy: Leh co to za sad/prokuratura i co za dowody że chłopa nie skazali? Wiesz co czego nie wie zajmująca się tym instytucja daleko stąd w Anglii? Nabierz wody w usta jak nie masz o czymś zielonego pojęcia
» 18 maja 2023, 12:40 #374
Leh: Kaczor - postępowanie nie było prowadzone z urzędu. Ofiara wycofała zarzuty, więc postępowanie umorzono.

To w żaden sposób nie oznacza, że nie doszło do złamania prawa. Jeśli ktoś da ci w pysk, a ty stwierdzisz, że nie chcesz wnosić oskarżenia, to sprawy nie będzie. Co nie znaczy, że nie było pobicia.

I o ile przy pobiciu można dyskutować o winie czy prowokacji/ samoobronie, o tyle tu nie ma o czym dyskutować.

Bagatelizowanie sprawy nic nie da. Niech Mason wyjdzie, powie co zaszło, posypie głowę popiołem. Inaczej nie ma czego szukać w klubie.
» 18 maja 2023, 13:15 #373
DevoMartinez: Leh: jakie dowody? Mówisz o tych filmikach z netu? :D Toć tam nie widać, że on ją bije a tylko jakieś siniaki czy krew. Każdy mógl je zrobić, nawet ona sama sobie.

A postępowanie BYŁO prowadzone z urzędu. Po tym jak wypłyneły nagrania. I ona nie wycofała zarzutów bo nie mogła. Nawet nie wiem czy je wniosła. Po prostu prokuratura nie zebrała dostateczniej ilośći dowodów żeby zaczynać sprawę. Nie siej dezinformacji.
» 18 maja 2023, 14:00 #372
Leh: Devo - ale całe postępowanie opierało się na jej zeznaniach. Jak ona nie chce zeznawać, to nie ma żadnych szans na udowodnienie winy.

Rozumiem, że ona mu wybaczyła, spodziewają się dziecka, rozumiem, że nie chce go obciążać.

Jeśli sprawy nie było, niech Mason powie, że nie było. Jeśli była, niech się odniesie i posypie głowę popiołem. Nie wyobrażam sobie, żeby facet oskarżony o przemoc wobec kobiety tak po prostu wrócił do gry.
» 18 maja 2023, 14:16 #371
DevoMartinez: No i w tym się różnimy bo dla mnie oskarżony to w domniemaniu niewinny dopóki nie udowodni mu się winy. A takich spraw gdzie kobiety pomawiały facetów czy oskarżały o gwałty i niszczyły ludziom życie było bez liku. Jak na prawde było między Masonem a tą dziewczyną my nie wiemy dla tego nie rozumiem jak można go zaocznie uznawać za winnego i skreślać skoro nie zrobił tego wymiar sprawiedliwości.
» 18 maja 2023, 15:11 #370
Leh: Devo - może źle się wyraziłem. Nie skreślam. Ale mam bardzo duże wątpliwości. Chciałbym, żeby sam odniósł się do sprawy. Wyjaśnił. Jeśli jest za co - przeprosił.
Mason zasługuje na szansę, ale musi się o nią postarać. Nie wyobrażam sobie, że ot tak wskoczy do składu a ja będę skakał z radości i trzymał za niego kciuki. A bardzo nie lubię sytuacji, gdy w mojej drużynie są gracze, którym zwyczajnie nie chcę kibicować.
Innymi słowy - dużo będzie zależeć od niego. Jego postępowanie pokaże, czy jest gotów się z całą sprawą zmierzyć. Jeśli nie - nie ma sensu próbować.
» 18 maja 2023, 16:40 #369
sturmik: Niby ustalili juz jakis czas temu kroki do powrotu - wywiad, spotkania grupy walki z przmoca, itd.
Niestety przez sprzedaz klubu nikt sie nie chce w to bawic gdy rozgrywka jest o 6mld funtów.
» 18 maja 2023, 17:25 #368
p1908: Hahaha,wygrany półfinał z Realem,to nie wygrany finał z Interem,czas pokaże,ale mam nieodparte przeczucie,że z 3 pucharów,zostanie im tylko jeden
» 18 maja 2023, 09:16 #367
levy181: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 08:44

Niestety trzeba przyznać że City od potrójnej korony dzieli już tylko 5 spotkań.

Druga połowa sezonu w ich wykonaniu jest naprawdę imponująca i z ciężkim żalem, ale trzeba przyznać że jeśli uda im się to osiągnięcie to w pełni zasłużenie. Zagrali równo i nie było na nich mocnych.

W PL zostały 3 spotkania i mają przewagę nad Arsenalem, którego przez pewien czas gonili.

Finał z United, no właśnie jeśli zawodnicy z czerwonej części Manchesteru wyjdą na to spotkanie tak jak z Live czy tak jak wczoraj Real na City to nie będzie czego zbierać, aczkolwiek nawet jak podejmą rękawice to City ma więcej atutów na tę chwilę.

LM z Interem, niestety ale Włosi mają niewielkie szanse i tylko cud, jakaś dobra dyspozycja dnia mogłaby zabrać to trofeum City.
» 18 maja 2023, 08:41 #366
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 08:47

W drodze do potrójnej korony City miało Real,Arsenal,United
W Tej chwili pozostał Inter Mediolan i Manchester United

Kto jak nie my ?
Więcej wiary ! Zablokujemy im tę drogę ;)
My lubimy przerywać dobre serie rywali
» 18 maja 2023, 08:44 #365
levy181: Obyś miał rację. Ja jestem realistą a nie optymistą :)
» 18 maja 2023, 10:55 #364
1996kutno: Tylko i wylacznie Bruno Fernandes.
» 18 maja 2023, 06:31 #363
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 04:14

Czy użytkownik batigol to jakiś kryptofan City/Guardioli/Barcelony/??jakaś inna geneza??

Edit, "krypto" to złe słowo, w każdym razie ciekawe zjawisko
» 18 maja 2023, 04:13 #362
Ariell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 07:45

A mało się tu kręci tego seledynowego tałatajstwa od paru miesięcy? Mogliby w końcu własną stronę założyć, bo żal czasem zaglądać w komentarze. Zazdroszczę kanonierom tego akurat, że jak u nich pojawia się na stronie jakiś obcy element, to się go skalpelem wycina i nara. A u nas w komentarzach KDB i Guardiolę całuje się po stópkach i piszę, cytuję: "i dobrze" - po wygranym meczu odwiecznego rywala, która ma szansę na puchary...
» 18 maja 2023, 07:39 #361
Ariell: na 3 puchary*. Nie mogę już edytować
» 18 maja 2023, 07:45 #360
KaczorDaffy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 08:31

W sensie dla mnie to jest mega dziwne, grają dobrze, nawet bardzo dobrze, mogę to przyznać, nawet samemu sobie po prostu w myślach, ale jaki jest cel w takim spamowaniu i publicznej onanizacji nad czymś takim? Nie rozumiem i nigdy nie zrozumiem z perspektywy kibica MU.
Gość jeszcze tam niżej czytam zaprzecza "złotej zasadzie" futbolu mecz meczowi nie równy, porównując Chelsea sprzed dwóch lat do Interu czy tam kogoś używając tego jako argumentu do łatwej wygranej City w finale :D niezle odklejenie albo po prostu fanboj, wszystko się może zdarzyć i tylko to jest pewne.

Co do kanonierów to nigdy nie miałem tam konta ani nie próbowałem ale wiem to z obserwacji i też tego zazdroszczę, najlepszy byłby złoty środek w postaci takich zdecydowanych akcji ale nie co do kibiców innych drużyn tylko do męczących userow tj prowokatorów/trolli (wliczając w to tego typu kibiców innych drużyn oczywiście)
» 18 maja 2023, 08:29 #359
Batigol222: tak, jestem kryptofanem City, Liverpoolu, Chelsea (to też jeden geniusz sugerował, kiedy pisałem nt. Enzo) i czego tam jeszcze. Złota zasada "mecz meczowi nierówny" nie oznacza, że jakiekolwiek waloryzacje przed meczem są pozbawione sensu. City ma znacznie lepszy zespół, lepszych piłkarzy i lepszego trenera. Czy mogą przegrać w jakichś niezwykłych okolicznościach? Mogą. Mogą też wygrać 8:0.
» 18 maja 2023, 17:55 #358
Batigol222: Inter jest słabszy, niż aktualne United, a finał FA Cup to jednak nie to samo, co finał LM. W FA Cup jak dla mnie to jest 70 do 30 na korzyść City. W finale LM: 85 do 15 na korzyść City.
» 18 maja 2023, 01:13 #357
essaEdek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 01:16

Batigol222, bełkot. Już City miało w 2021 rozłożyć Chelsea i co? Jajco.
» 18 maja 2023, 01:16 #356
essaEdek: W FA Cup też ostatnimi laty nie idzie im świetnie. W półfinale odpadli z Liverpoolem, odpadli z Chelsea, odpadli z Arsenalem. Równie dobrze Pep przekombinuje z taktyką na United skupiając sie w 100% na LM i możemy to wygrać. Również Inter który jest aktualnie w bardzo dobrej formie nie będzie miał nic do stracenia i wyjdą naładowani w 100% i mogą zaskoczyć graczy City.
» 18 maja 2023, 01:19 #355
Batigol222: Edek

Tamta Chelsea to był naprawdę mocny zespół, który eliminował mocne firmy i mieli świetnych piłkarzy. Kogo ma ten Inter w porównaniu z City? Barella? Dobry, ale chyba gorszy niż Gundogan, nie mówiąc o De Bruyne? Lautaro? Mniej więcej ten sam poziom, co Alvarez, który w City siedzi na ławce. Acerbi, Darmian i Bastoni mają wyłączyć Haalanda?
» 18 maja 2023, 01:45 #354
axel52: Parodniowe konto odsyła ludzi na strony innych klubów hahaha.
Dobre sobie, takie devilpejdżowskie.
No chyba żeś wielokrotnie banowany dzban, co akurat chwały ci raczej nie przynosi.
» 18 maja 2023, 08:01 #353
majk: Inter obecnie by nas zgasił jak peta. Mają mega formę, my dołujemy od marca.
» 18 maja 2023, 10:09 #352
wedel242: 'Batigol222: Inter jest słabszy, niż aktualne United' XD
» 18 maja 2023, 12:55 #351
Chris425: Pachnie mi to potrójną koroną i sukcesami jakie za dawnych lat świecił Manchester United.
Nadszedł ich czas, trzeba im to oddać.
Są kompletni.
» 18 maja 2023, 00:49 #350
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2023 01:14

Co roku tak pachnialo...
» 18 maja 2023, 01:13 #349