Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Manchester United wydał komunikat w sprawie Cristiano Ronaldo

» 14 listopada 2022, 15:09 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Manchester United w poniedziałkowe popołudnie wydał krótki komunikat dotyczący Cristiano Ronaldo i jego głośnego wywiadu z Piersem Morganem.
Oficjalnie: Manchester United wydał komunikat w sprawie Cristiano Ronaldo
» Wywiad Cristiano Ronaldo odbija się szerokim echem w mediach
37-letni Portugalczyk udzielił wywiadu, w którym stwierdził, że czuje się „zdradzony” przez Manchester United. Ronaldo dodał również, że nie ma szacunku do Erika ten Haga i uważa, że są osoby w klubie, które chcą się go pozbyć z Old Trafford.

– Manchester United zdaje sobie sprawę z doniesień mediów dotyczących wywiadu udzielonego przez Cristiano Ronaldo – czytamy w oświadczeniu Czerwonych Diabłów.

– Klub rozważy swoją odpowiedź po ustaleniu wszystkich faktów.

– Skupiamy się na przygotowaniach do drugiej połowy sezonu. Chcemy kontynuować impet, przekonanie i jedność, która została zbudowana wśród piłkarzy, menadżera, personelu i kibiców – głosi komunikat Manchesteru United.

Angielskie media informują, że w poniedziałek miało dojść do spotkania Erika ten Haga z Richardem Arnoldem, prezesem Manchesteru United i Johnem Murtoughiem, dyrektorem sportowym Czerwonych Diabłów.

Kontrowersyjny wywiad Cristiano Ronaldo z Piersem Morganem ma zostać wyemitowany w całości w środowy wieczór. Brytyjski dziennikarz na antenie radia talkSPORT stwierdził, że to Portugalczyk zadzwonił do niego i wyszedł z inicjatywą udzielenia wywiadu.


TAGI


« Poprzedni news
Ten Hag odbędzie rozmowę z kierownictwem Manchesteru United w sprawie Ronaldo
Następny news »
Ferdinand: Romans Cristiano Ronaldo z Manchesterem United dobiegł końca

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (606)


PastaDoCiasta: Taki cytat z pierwszej części wywiadu Ronaldo: Zależy mi na ludziach, którzy mnie lubią. Nie marnuję czasu dla ludzi, którzy mnie nie lubią. Myślę, że to strata czasu, ci ludzie nie są warci uwagi w moim życiu.

Myślę, że dużo wyjaśnia w kontekście Portugalczyka xD
» 16 listopada 2022, 22:41 #603
Halbrand: No myślę, że to co powiedział jest normalne i każdy powinien tak postępować. xd
» 16 listopada 2022, 22:49 #602
Genek: To jest wiadome, tylko on chyba nie rozumie tego, że jak go np. krytykuje Rooney czy Neville, to nie znaczy że go nie lubią, tylko taka jest ich opinia na temat jego formy w tym sezonie i jego wybryków( Z resztą chyba każdy trzeźwo myślący się z tym zgadza).
» 16 listopada 2022, 23:35 #601
Rashy10: Wleciał już gdzieś ten pełny wywiad cr7?
» 16 listopada 2022, 22:05 #600
Halbrand: Jeszcze się nie skończył.
» 16 listopada 2022, 22:09 #599
devildiabel07: Cristiano widzę dalej strzela w nasz klub. Trochę go rozumiem i mu się nie dziwię, bo w sumie mówi prawdę, ale sam też nie daje/nie dawał dużo. Jego forma pozostawia wiele do życzenia, ale jego słowa nie są jednak niczym dziwnym, bo ten klub w tej chwili jest na skraju upadku i nic się nie zmieniło od lat. Jesteśmy w gównie i nie widać szans na poprawę na razie.
» 16 listopada 2022, 21:31 #598
HarryBrown: Ale bredzisz człowieku.
» 16 listopada 2022, 21:33 #597
devildiabel07: Masz rację. Właśnie mierzymy się z Barceloną w 1/8 Ligi Mistrzów, a nie. Zaraz...
» 16 listopada 2022, 21:52 #596
HarryBrown: Bredzisz jeszcze bardziej.
» 16 listopada 2022, 22:01 #595
devildiabel07: Ty nie masz argumentów koleżko. Do łóżka.
» 16 listopada 2022, 22:39 #594
majk: Dalot The Beściak i co hejterzy?
Reszta szrot wg Ronaldo, jeszcze Martinez jest nawet nawet ;]
» 16 listopada 2022, 21:27 #593
Genek: I jeszcze casemiro chociaż ma 30 lat to i tak spoko, reszta chłopaków karirery nie zrobi.
» 16 listopada 2022, 21:43 #592
majk: Racja zapomniałem o Casemiro, młody chłopak jeszcze z niego wciąż wg Ronaldo.
» 16 listopada 2022, 21:45 #591
Bylak: Co to znowu bledy z tymi lajkami czy tak ostro lajkujecie?
» 16 listopada 2022, 21:22 #590
Halbrand: Jeżeli administracja nie zmieni tego i nie doda opcji by odlubić, to tak to raczej będzie wyglądało. :P
» 16 listopada 2022, 21:24 #589
majk: Lajkujemy na pełnej...
» 16 listopada 2022, 21:29 #588
awe: Bug, w 2 min 20+ tylko czy przypadkowo czy celowy to juz nie wiadomo
» 16 listopada 2022, 21:46 #587
RyannMistrz: Macie jakąś prawda fantasy ligę na MŚ?
» 16 listopada 2022, 20:03 #586
JajoJe: Tak z innej beczki. Na YouTube jest fajny filmik z Berbatowem. Wyzwanie przy opanowaniu piłki poruszającej się z prędkością do 100km/h. Facet miał i ma nadal bajeczną technikę. Do wyzwania podszedł ubrany w koszulce United. Widać, że darzy klub wielkiem szacunkiem i sentymentem.
» 16 listopada 2022, 19:11 #585
Lisan: Tylko Neymar zgasił ta piłkę
» 16 listopada 2022, 19:11 #584
boro: Owszem, ale wśród Brazylijczyków
» 16 listopada 2022, 19:14 #583
EvdS: Antony za to jako jedyny nawet w nią nie trafił
» 16 listopada 2022, 19:38 #582
SzarimMusty: Ogólnie ciekawa sprawa z Antonym. W naszym meczu nie wystąpił nawet w roli rezerwowego bo niedysponowany ale kilka dni później na treningu reprezentacji próbuje przyjąć piłkę z bardzo wysoka.

Ciekawy jestem czy Antony jako fanboy Ronaldo nie jest też w konflikcie z drużyną. Brzmi absurdalnie ale...
» 16 listopada 2022, 20:35 #581
Lisan: Ivan Toney został oskarżony przez FA iż złamał hazardowe zasady FA aż 232 razy w latach 2017-2021
» 16 listopada 2022, 19:09 #580
vanantgaal: Idealny dla nas
» 16 listopada 2022, 19:11 #579
GandiGanda: Ciekawe jak to wyliczyli - i jak mają zamiar to egzekwować. Śmierdzi mi to wszystko od lat, czytaj zachowanie FA
» 16 listopada 2022, 19:18 #578
SzarimMusty: Wystarczy, że dorwali kilka słupów za pomocą których obstawiał.
» 16 listopada 2022, 20:36 #577
MiSt: Patrząc na grę naszej reprezentacji to decyzja o odpuszczeniu sobie katarskiego turnieju była dobrym pomysłem. Wyglądamy jak średniak z Ekstraklasy, a dodatkowo sama organizacja turnieju skutecznie zniechęca do oglądania.
» 16 listopada 2022, 18:59 #576
Genek: Cięzko się przerzucić, jak się oglądało United pod erikiem, a teraz trzeba oglądać reprezentacje Polski, to oczy krwawią.
» 16 listopada 2022, 19:03 #575
vanantgaal: Grają rezerwowi, mecz grany na pół gwizdka. Nikt nie będzie ryzykował ostrej gry kilka dni przed MŚ. Należało się spodziewać takiego meczu ale fakt, wyglądamy fatalnie.

Genek
Niestety ale MU pod erikiem nie zawsze wygląda dobrze. Daleka droga jeszcze przed tą drużyną
» 16 listopada 2022, 19:08 #574
Mateo: ale jedziemy z chiileee
» 16 listopada 2022, 18:43 #573
DaredevilUtd: Kto z kim jedzie hahahhaha
» 16 listopada 2022, 18:47 #572
devildiabel07: Mbbape gra w klubie, który jest 3x razy lepszy i większy aktualnie, więc nie ma szans, że chciałby tu przyjść. Tam ma obok siebie najlepszych piłkarzy świta i do tego więcej kasy, większe szanse na sukces sportowy. Jego transfer do United byłby jak 5 kroków w tył. Nie ma szans.
» 16 listopada 2022, 18:06 #571
KalinkaRIP: Dla człowieka ambitnego świetnym kierunkiem, znacznie lepszym niż PSG jest teraz nawet Newcastle a ty mówisz że United to krok w tył, dobre.
» 16 listopada 2022, 18:16 #570
majk: I bardzo dobrze. Kolejny primadonna i piłkarski wirus w szatni. Jak najdalej od takich.
» 16 listopada 2022, 18:42 #569
devildiabel07: Newcastle to jest klub, który prawdopodobnie nie zagra nawet w LM, a już nie mówiąc o jej wygraniu. Jeśli Ty porównujesz Messiego, Neymara, Verrattiego, Hakimiego, Ramosa, Donnarummę, Marquinhosa do piłkarzy Newcastle, to jesteś niespełna rozumu i masz bardzo poważne problemy z głową.
» 16 listopada 2022, 21:29 #568
Kilerek7: Miał być dziś cały wywiad Ronaldo, wiadomo coś?
» 16 listopada 2022, 17:12 #567
KalinkaRIP: Wieczorem, ktoś coś wspominał że pół dzisiaj i pół jutro, i w sumie miałoby to sens bo po co dwa razy to samo puszczać
» 16 listopada 2022, 17:16 #566
RedRevolta: Wgl czeka ktoś na tego gniota? xd jestem w szoku
» 16 listopada 2022, 17:51 #565
Widmo: Tak... Bo dopiero po wywiadzie, bedzie odpowiedź klubu (liczę na,, dowidzenia ")
» 16 listopada 2022, 19:36 #564
marcino186: Zdjecie Ronaldo usunięte ze stadionu
» 16 listopada 2022, 16:36 #563
marcino186: Rooney253 - okej
» 16 listopada 2022, 17:36 #562
rizx: A nie jest czasem zmieniana cała "elewacja" na okres świąteczny?
» 16 listopada 2022, 18:08 #561
majk: rizx dokładnie, teraz będzie Ronaldo z czapeczką świętego Mikołaja ;]
» 16 listopada 2022, 18:46 #560
atotrikos: Eric Ten Hag: Myśle, że moja kariera w wielkiej pilce dopiero się zaczyna. Mimo to było wiele pięknych momentów takich jak półfinał LM z Ajaxem. Największym jednak moim osiągnięciem do tej pory bedzie wyrzucenie Cristiano Ronaldo z Manchesteru.
» 16 listopada 2022, 16:10 #559
casemiro: Na ten Haga też przyjdzie czas, może się tak stać że zostanie tak potraktowany jak jego poprzednicy heh
» 16 listopada 2022, 16:32 #558
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 16:39

Może też być w drugą stronę, zostanie tutaj na dluuuugie lata jak SAF, prowadząc nas na szczyt, po drodze czyszcząc szrot i zgniłe jaja przy pełnym wsparciu zarządu. Czas pokaże (-_-)
» 16 listopada 2022, 16:38 #557
atotrikos: Wymyślam pierdoły mordeczki ale od razu to pisze żebyście nie wierzyli za bardzo.
» 16 listopada 2022, 16:42 #556
awe: Najwiecej powolanych pilarzy z PL na munidal:
Manchester City - 16,
Manchester United - 14,
dla przykladu LFC - 7 pilkarzy.
Nie taka slaba ta kadra.
» 16 listopada 2022, 15:33 #555
AUDIoooo: Dokładnie ;) jest dobry materiał, dokupić brakujące ogniwa, Erik naoliwi maszynę i można się rozpędzać.
» 16 listopada 2022, 15:49 #554
Daka: Jeszcze wypożyczeni nie są policzeni w tych statystykach, z nimi mamy 16 reprezentantów swoich krajów.
» 16 listopada 2022, 15:53 #553
Seba0619: To już z wypożyczonymi
» 16 listopada 2022, 17:26 #552
Daka: Nie, 14 wychodzi bez Tellesa i Mejbriego czy tam kogoś.
» 16 listopada 2022, 17:42 #551
NoName222: Co jest my mamy Tellesa na wypożyczeniu jeszcze? Zapomniałem o jego istnieniu zupełnie, wiedziałem że brakuje mi jakiegoś lewego obrońcy w tej kadrze haha
» 16 listopada 2022, 18:52 #550
Pyra: Można się śmiać, ale jak bym zaraz po napastniku kupił kogoś na prawe skrzydło.
Rash, Sancho, Elanga, Bruno - każdy widzi jak tam grają. Antony wypada i jest straszna posucha.

Napastnik, prawe skrzydło, środek pola i prawa obrona - jak odpowiednio wzmocnimy te pozycje to skład będzie bardzo konkurencyjny i na każdej pozycji będzie 2 zawodników.

Do lata Erik pozna dobre i złe strony praktycznie całego składu, akademia też nie będzie miała przed nim tajemnic. Nic tylko liczyć na wejścia takie jakie miał Garnacho, jego przykład pokazuje jasno, który wychowanek może grać u niego w podstawie. Musi być równie dobry co jego rywale na tej pozycji, a nie na zasadzie porób i błędów wprowadzać i może zaskoczy.
» 16 listopada 2022, 12:43 #549
Stanior: Ja bym kupił jeszcze jakiegoś kozaka w miejsce Varane'a. Francuz jest bardzo dobry ale znika przez kontuzje. Ktoś kiedyś posługiwał się statystykami ile kto zagrał spotkań na ile możliwych. Chciałbym znalezc te stronkę i sprawdzić Raphaela. Do umiejętności jego nic nie mam ale często jest tak, że go nie ma gdy jest najbardziej potrzebny.
» 16 listopada 2022, 13:11 #548
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 13:25

W Realu opuścił przez kontuzje w 10lat - 65 spotkań
W United w 1,5 roku - 27 spotkań

Także u nas dopiero jakoś więcej pauzuje, jak wszystko wróci do normy to będzie z Martinezem parą na lata.

Martinez do tej pory tylko 10 spotkań przez całą karierę, więc o niego możemy być spokojni.
» 16 listopada 2022, 13:23 #547
Stanior: 27 spotkań. Tyle to niektórzy nawet nie grają w sezonie a co dopiero tyle opuścić.
Dzięki, że sprawdziłeś.
» 16 listopada 2022, 13:41 #546
Pyra: Na transfermarkt w minutę można takie rzeczy sprawdzić.
» 16 listopada 2022, 13:51 #545
KubaUtd: Myślę że Diallo jak wróci będzie dobrym zmiennikiem na prawą stronę.
» 16 listopada 2022, 14:00 #544
mycka86: Zaraz po DWÓCH napastnikach, potrzebny jest transfer PO.
» 16 listopada 2022, 14:11 #543
KuuBi: Proszę, niech on już odejdzie, bo nawet jak chce poczytać o czymś innym, to widzę tylko jak fanboje Ronaldo płaczą. On by wam narobił do talerza, a wy byście chcieli dokładkę. Niech odejdzie i ci wszyscy pseudokibice tego klubu sobie pójdą za idolem.
» 16 listopada 2022, 11:08 #542
Piwal: biedactwo , gdzie Ty widzisz tych fanbojów? Bo 95% komentarzy obecnie to wylewanie wiader pomyj na Ronaldo. Nie przeszkadza Ci to ? Jest to uzasadnione ale po co az tyle ? Wszystko na jego temat zostało już powiedziane.
» 16 listopada 2022, 11:23 #541
atotrikos: Piwal, masz nowego newsa gdzie Berba widzi to co ja, chyba nie jest ze mną źle.
Jeszcze raz napiszę, wychowałem się na Ronaldo i jak niżej nie odkryłem Ameryki, to może ty ją odkryjesz na nowo, pytanie:


Komu prędzej do sportowej emerytury?
Sancho, Rashowi czy Ronaldo ?
Manchester United musi wykorzystać ten czas. Jeżeli na szali jest sezon, max dwa a 5-8 sezonów to o czym my rozmawiamy?

Sam się skreślił.
Sam zburzył pomnik który budował.
» 16 listopada 2022, 11:40 #540
Piwal: wypowiedz Berby to takie samo lanie wody jak wypowiedzi Maguire i Shawa z ubieglego sezonu o tym ze musza sie poprawic albo wypowiedzi innych zawodnikow o tym ze Rangnick robil dobra robote. Chcesz to w to wierzyc prosze bardzo ale sa tu nieco bardziej ogarnieci ludzie ktorzy ogladaja mecze i widza ze oprocz trzymania pilkarzy krótko i wprowadzeniu sztywnych zasad Ten Hag nie zmienił jeszcze nic w naszej grze. Poki co jest duzo obietnic i wypowiedzi o checi powrotu na szczyt ale czuć to tylko na konferencjach.

Co do emerytury to nie trzeba byc zbytnio inteligentnym zeby zrozumiec co miałem na mysli. Czeka ona kazdego wiec pisanie ze przyszlosc Ronaldo to emerytura jest tym samym co napisanie ze przyszlosc Rashforda to emerytura, czaisz juz ?
» 16 listopada 2022, 12:24 #539
karassas: Tylko jest różnica czy emerytura czeka za rok/dwa czy 8
» 16 listopada 2022, 14:03 #538
StrawFoot: @Piwal Ty słyszysz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele. Coś się stało ze społeczeństwem w poprzedniej dekadzie, odbiór świata oparty na soundbite'ach, czyli krótkie hasła. Sam obserwując z dystansu zauważyłem, że najwięcej tzw. lajków zbierają komentarze, gdzie ktoś marudzi na to, że inni marudzą. Coś się poprzestawiało w głowach. Badania wykazują, że większość motłochu wyrabia sobie opinię przed przeczytaniem np. artykułu, ale po pierwszym akapicie, czy nawet po nagłówku. Z tych badań wynika, że współczesny człowiek przetwarza dużo więcej informacji, ale praktycznie żadnej dogłębnie. Fascynujące gdzie to zaszło.
» 16 listopada 2022, 14:28 #537
niewiempoco: "StrawFoot: @Piwal Ty słyszysz, że dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele. Coś się stało ze społeczeństwem w poprzedniej dekadzie, odbiór świata oparty na soundbite'ach, czyli krótkie hasła. Sam obserwując z dystansu zauważyłem, że najwięcej tzw. lajków zbierają komentarze, gdzie ktoś marudzi na to, że inni marudzą. Coś się poprzestawiało w głowach. Badania wykazują, że większość motłochu wyrabia sobie opinię przed przeczytaniem np. artykułu, ale po pierwszym akapicie, czy nawet po nagłówku. Z tych badań wynika, że współczesny człowiek przetwarza dużo więcej informacji, ale praktycznie żadnej dogłębnie. Fascynujące gdzie to zaszło. "

Hola, hola, 100 lat temu Twojego dziadka nawet nie uczono czytać i pisać, mało kto miał wykształcenie wyższe, a Ty sądzisz, że ludzkość niby degeneruje się xD tylko niektórzy po prostu to durnie i lenie.
» 16 listopada 2022, 15:49 #536
Piwal: Połowa komentarzy nakręcających spirale w okół Ronaldo na tej stronie jest autorstwa atotrikosa i Gallachera. Panowie, nie nudzi wam się to plucie jadem ? Przeciez wy niczego nowego nie wnosicie a piszecie o tym o czym wszyscy doskonale wiemy.
» 16 listopada 2022, 10:30 #535
atotrikos: Nie pluje jadem tylko prostuje sytuację. Plułbym jakbym gościa wyzywał czy użytkowników a ja szydzę z tego cyrku.
Boli mnie, że jestem brzydszy od Ronaldo to z nim jadę xd
» 16 listopada 2022, 10:37 #534
Piwal: Ronaldo też się wydawało że prostuje sytuacje tym wywiadem :) pomyśl że podobnie jak jego wywiad Twoje wywody też mogą być odbierane inaczej.
» 16 listopada 2022, 10:47 #533
atotrikos: Nie mogę być w głowach innych, nie chce być pisze co uważam, uważam że Ronaldo przesadził. Zachował się jak szczur tyle, że statek nie tonie, właśnie zaczyna płynąć.
» 16 listopada 2022, 10:52 #532
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 11:06

w głowach innych być nie mozesz ale przyszłość przewidziec juz tak ? Skąd wiesz ze zaczynamy gdzies plynac ? po 2 miesiacach gry w kratke ? Za Solskajera i Mourinho potrafilismy notowac duzo lepsze wyniki a jednak predzej czy pozniej nastepował gorszy okres. Na tego typu oceny jest jeszcze za wczesnie.

PS. "Plułbym jakbym gościa wyzywał " : "szczur" , "coś mu sie odkleiło" czy porównanie go do "zgniłego owocu" no trochę zalatuje tu jednak pluciem jadem nie sądzisz?
» 16 listopada 2022, 10:58 #531
NoName: Ronaldo też powiedział coś, co wszyscy doskonale wiemy (część o złym zarządzaniu itp), a jednak sporo osób mu przyklaskuje, jakby co najmniej skonstruował rakietę kosmiczną, mogącą lecieć z prędkością światła. Może oni liczą na to samo.
» 16 listopada 2022, 11:06 #530
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 11:10

NoName, jak narazie wiecej tu widze osob atakujących Ronaldo i jego obrońców z powodu wywiadu niż tych którzy mu z tego powodu przyklaskują. Może i wcześniej jego osoba dzieliła środowisko kibiców na tych którzy uważali że powinien grać wiecej i tych którzy chcieli go sprzedac ale co do tej sytuacjoi to akurat wszyscy są zgodni, że nie było to potrzebne wiec nie wiem po co bić piane i walczyć z duchami których nie ma.
» 16 listopada 2022, 11:09 #529
atotrikos: Przyszłość z Ronaldo to emerytura a przyszłość Manchesteru United to nie jest Ronaldo.

Ja nie widziałem parę lat już tu takiej jedności i walki jaka jest obecnie. Wreszcie widać pasje i walkę kolega za kolegę i obok tego teamspiritu jest Ronaldo, Ronaldo który chce to wszystko popsuć.
» 16 listopada 2022, 11:10 #528
Piwal: atotrikos, znów ameryki nie odkryleś. Przyszlosc Sancho i Garnacho to tez emerytura czyż nie ?? Pasje i walke to widzisz chyba tylko Ty bo ja jakos nie zauważyłem tego o czym piszesz w wiekszosci meczów tego sezonu. Oczywiscie były występy jak te z Tottenhamem , Arsenalem czy Liverpoolem ale gdzie była ta walka i pasja w meczach z City, Fulham, Aston Villa, Newcastle, Brighton , Brentford , Sevilla czy Chelsea.

Rzeczywisty obraz jest taki że gdy rywal pozwala nam grać to w większości meczów zadowalamy sie jednobramkowym prowadzeniem i odpuszczamy reszte meczu drżąc w końcówkach o wynik, z kolei gdy rywal na nas siada jak np. Aston Villa w meczu ligowym to nie wiemy co sie dzieje i tracimy bramki w bardzo prosty sposob a pozniej albo je odrabiamy jak w pucharowym meczu z Villa albo juz sie nie podnosimy jak w ligowym meczu z Villa czy City. Niestety częściej ma miejsce ten drugi scenariusz.
» 16 listopada 2022, 11:19 #527
majk: Z City walczyliśmy do samego końca, 3 bramki nie wzięły się z powietrza. Fulham walka bramka w doliczonym czasie gry. Aston Villa bywają takie mecze, że straci się bramki i rywal dobrze broni wyniku, taki futbol. Newcastle walka do samego końca o bramkę. Brighton i Brentford felerny początek sezonu, ale z mewami też staraliśmy się o lepszy wynik. Sevilla nie wiem, nie kojarzę takiego meczu. Chelsea Casemiro strzela w końcówce, nie wiem co to jest jak nie walka do samego końca.

Teamspirit jest Piwal, ale ty jesteś zbyt skupiony na szukaniu i wytykaniu każdego najmniejszego błędu wszystkich piłkarzy poza Ronaldo, ale w jego wypadku każdy zryw do piłki jest dla ciebie oznaką jego geniuszu piłkarskiego, a każdy błąd efektem kiepskiej gry kolegów z drużyny.
» 16 listopada 2022, 11:46 #526
Piwal: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 12:09

majk błagam Cie chociaz Ty juz nie zaczynaj z tym swoim kolorowaniem. Przede wszystkim naucz sie rozrozniac czym jest walka do konca a walka w koncowce gdy tyłek sie pali a wynik jest zły. W każdym z tych meczów przez 80% czasu nie było widac ani troche walki ani pasji tylko człapanie i liczenie ze bramki same wpadna. Z City strzelilismy bo Guardiola mial dla nas litość i wpuscil chłopaczków z akademii, w pierwszej polowie nie istnielismy na boisku przez wiekszosc drugiej tez. Z Fulham ten gol to przebłysk Garnacho, reszta zespolu była juz pogodzona z wynikiem a przez drugą połowe to Fulham bylo bliżej podwyższenia wyniku niż my. Z Chelsea obie ekipy zagrały na remis , smerfom wpadł karny z rekawa w 87 minucie i wtedy sie obudzilismy i zaczelismy gonic wynik. Seville pomyliłem z Realem Sociedad , nie zmienia to faktu ze w pierwszym meczu wola walki była zerowa a w drugim dopiero ok 70 minuty zdalismy sobie sprawe ze potrzebujemy drugiej bramki bo wczesniej pilka latałą między obrońcami.

Ciekawe jest zrzucanie na felerny początek sezonu. To co te mecze sie nie liczą? A co powiesz o meczach z Leicester, Soton, West Ham gdzie wygrywalismy skromnym 1:0 i zamiast dobic rywala to w końcowce drżeliśmy o wynik. Tam tez była wola walki i team spirit ?

Temat Ronaldo jest juz zamknięty a Ty dalej bujasz w obłokach i próbujesz wmówic wszystkim że białe jest czarne. Myslalem ze po tym jak Ronaldo wyklarował swoją sytuacje w klubie znajdziemy wspólny język ale trudno mi dyskutować z takim poziomem odklejenia.
» 16 listopada 2022, 12:06 #525
majk: Cóż, jak jest każdy widzi poza grupką odklejonych od rzeczywistości fanbojów ;]
» 16 listopada 2022, 17:03 #524
Piwal: fanbojów czego? Manchesteru United czy Ty dalej żyjesz tematem Ronaldo ? Bo temat Cristiano uważam za zamknięty i piszemy tu o grze i postawie zespołu a Ty znow nie majac co powiedziec wracasz do Ronaldo. Tylko na tyle Cie stać ?
» 16 listopada 2022, 17:19 #523
majk: Jak uważasz ten temat za zamknięty, to po co piszesz ciągle komentarze na ten temat? ;]
» 16 listopada 2022, 18:43 #522
JustDoIt: Zatrudnienie Rangnicka na papierze wyglądało jako dobry ruch i dalej uważam że jakiś obraz to rzuciło na klub. A Ronaldo tym wywiadem się pogrążył i cieszę się, że teraz każdy dostrzega jaka to nasza "legenda". Jak odchodził do Realu płakał że jest niewolnikiem, teraz płacze że wszyscy go źle traktują. To co powiedział o infrastrukturze to akuratnie wszyscy wiedzą, natomiast to jak wypowiadał się o samym klubie i trenerze... Do widzenia z nim.
» 16 listopada 2022, 09:59 #521
atotrikos: Złej baletnicy przeszkadza rąbek od spódnicy.
» 16 listopada 2022, 10:04 #520
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 09:27

W to że nie znał Rangnicka to akurat mu wierzę bo ja też o nim mało słyszałem. Dopiero jak obijął United to spece zrobiły z niego Boga trenerki a jak było wszyscy wiemy
» 16 listopada 2022, 09:23 #519
atotrikos: I co to zmienia czy znał czy nie znał? Szacunek się należy skoro dostał angaż.
Profesjonaliści olewajacy polecenia trenera - fajnie się to czyta. Pogdybajmy.
A co gdyby zachciało im się grać dla klubu, herbu i wyniku (wymarzoną LM)?
Może dziś byłoby inaczej. Wszystko jest ze sobą połączone.

Rangnick pokazał że Ole to był wujek a takie chłopcy 38 letnie jak Ronaldo to out.



Luks wzór, nie po nosku to fochy i do mediów. Dramat.
» 16 listopada 2022, 09:30 #518
atotrikos: Nie grali dla Rangnicka żeby nie dostał angażu?

Jednocześnie klub traci hajs i prestiż nie będąc w LM.

Beka.
» 16 listopada 2022, 09:32 #517
robertbham: Mysle ze toney moglby być idealną opcją
» 16 listopada 2022, 09:20 #516
karassas: Pytanie ile trzeba za niego dać. Bo za Anglików zazwyczaj trzeba płacić dużo więcej
» 16 listopada 2022, 14:05 #515
atotrikos: Rashford kopie się po czole:

1400min gry, 8 bramek, 3 asysty.

Ronaldo wybitna forma na pierwszy skład:

1050min gry, 3 bramki, 2 asysty.

Kulawy Martial: 293min gry, 3 bramki, 2 asysty.

Argumenty kozak Portugalczyka.
» 16 listopada 2022, 08:34 #514
PastaDoCiasta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 08:21

Tym, którzy czują się już zmęczeni wywiadem z Ronaldo, polecam wywiad z Antonym, naprawdę jest co poczytać:

Ludzie myślą, że kłamię, kiedy im to mówię, ale nawet po tym, jak zadebiutowałem w profesjonalnej drużynie Sao Paulo, nadal mieszkałem w faweli. Nie, nie – taka jest prawda – w wieku 18 lat wciąż spałem w łóżku z tatą. Albo to, albo kanapa! Nie mieliśmy innego wyjścia. Człowieku, nawet w 2019 roku, kiedy strzeliłem gola przeciwko Corinthians w finale Paulista, byłem z powrotem w sąsiedztwie tej nocy. Ludzie wskazywali na mnie na ulicy - Właśnie widziałem cię w telewizji. Co ty tu robisz?? - Bracie, ja tu mieszkam - Wszyscy się śmiali. Nie wierzyli w to. Przeszedłem ze slumsów, przez Ajax do Manchesteru United w ciągu trzech lat. Ludzie zawsze pytają mnie, jak udało mi się tak szybko przekręcić klucz. Szczerze mówiąc, to dlatego, że nie czuję presji na boisku piłkarskim. Zero strachu. Strach? Czym jest strach? Kiedy dorastasz, przeskakując martwe ciała tylko po to, by dotrzeć do szkoły, nie możesz się niczego bać w piłce nożnej. Rzeczy, które widziałem, większość ekspertów piłkarskich może sobie tylko wyobrazić. Są rzeczy, których nie można odzobaczyć. W życiu cierpimy wystarczająco dużo. Martwimy się wystarczająco. Płaczemy wystarczająco.

Ale w piłce nożnej? Z piłką u stóp powinieneś odczuwać tylko radość. Urodziłem się dryblerem. To część moich korzeni. To dar, który zabrał mnie ze slumsów do Teatru Marzeń. Nigdy nie zmienię sposobu gry, bo to nie styl, to po prostu ja. To część mnie. Część naszej historii jako Brazylijczyków. Jeśli obejrzysz tylko jeden 10-sekundowy klip ze mną, nie zrozumiesz. Nic, co robię, nie jest żartem. Wszystko ma swój cel. Iść do przodu z odwagą, siać strach w przeciwniku, tworzyć przestrzeń, robić różnicę dla mojej drużyny. Jeśli myślisz, że jestem tylko klaunem, to nie rozumiesz mojej historii. Sztuka Ronaldinho, Cristiano i Neymara inspirowała mnie jako dziecko. Patrzyłem na tych bogów ze zdumieniem na kradzionym sygnale Wi-Fi, a potem wyszedłem na betonowe boisko, aby spróbować naśladować ich geniusz. Na początku grałem boso, na krwawiących stopach. Nie mieliśmy pieniędzy na odpowiednie buty. Byłem mały, ale dryblowałem z podłością, która pochodziła od Boga. Drybling zawsze był czymś we mnie. To był naturalny instynkt. Odmówiłem pochylenia głowy przed kimkolwiek. Wykonałbym elastico przeciwko dilerowi, czy rainbow przeciwko kierowcy autobusu, albo też założyłbym siatkę złodziejowi. Naprawdę miałem wy***ane na to kto by to był. Nawet jeśli urodziłeś się w piekle, jest to mały dar z nieba.
» 16 listopada 2022, 08:18 #513
Wirus: Oby tylko Antony utrzymał morale cały czas wysoko. Brazylijczycy wiadomo jacy są, dochodzą do pewnego pułapu, mają dużo kasy i wolą balangi. Oby Antony twardo stąpał po ziemi, to wtedy będzie mega piłkarz na lata.
» 16 listopada 2022, 08:23 #512
niewiempoco: No i co? Jest też arogancki, niedostosowany, buntowniczy.
» 16 listopada 2022, 13:50 #511
is200second: Przeżył śmierć syna boleśnie i tyle w temacie. A że będąc potem w klubie,w którym się od lat dzieje sportowa patologia, widzac niektóre roześmiane gęby tworzące ta patologię puścily mu nerwy.

Jest ambitny, inni mniej, chciałby być sportowo i drużynowo jeszcze top. A tu się niestety nie da. A może to wszystko od Juve się zaczęło. Myślał że pójdzie do drużyny podobnej sportowo jak Real to się rozczarował. A i potem okazało się że w United jeszcze gorzej niż w Juve. Życie.
» 16 listopada 2022, 07:43 #510
essaEdek: Wszyscy zdradzają biednego Crisa... Real, Juve, United. Cały świat się na niego uwziął bo jest przystojnym gnojkiem. Eh
» 16 listopada 2022, 07:59 #509
Kobi: W Juve też ich gra z nim później wyglądała słabo. Niestety piłkarsko nie jest na tym poziomie co był kilka lat temu w Realu. W pierwszym sezonie u nas jakoś w miarę wyglądał ale nie był to też zawodnik który robił jakąś diametralną różnicę, przede wszystkim nie grał dla drużyny tylko pod siebie, żeby znów być na ustach całego świata, że strzela itd. z napastnikiem z prawdziwego zdarzenia myślę że osiągnelibyśmy top 4 w zeszłym sezonie. Ambicją nie nadrobi braku obecności na okresie przygotowawczym. Za nazwisko się nie gra a on najwidoczniej tak chyba myślał. Bardzo się cieszę że się zderzył z rzeczywistością
» 16 listopada 2022, 10:32 #508
niewiempoco: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 13:52

Juve gra do dziś słabo. Teraz ciut się odbili po serii wymęczonych 1:0, więc znowu zwalanie na Ronaldo wszystkiego jest podłe. I bardzo dobrze że on o tym mówi. Niektórzy kozła ofiarnego z niego robią wszystkiego co złe.

" z napastnikiem z prawdziwego zdarzenia myślę że osiągnelibyśmy top 4 w zeszłym sezonie"

Jesteś śmieszny a twoja pamięć krótka jak twój penis. Taką padlinę jako united grało z fredem i mctomkiem w środku nawet z norwich czy boro, a ty sądzisz, że top 4 było w zasięgu? Gdyby nie Ronaldo który ratował tonę meczów nie tylko w lidze ale i lidze mistrzów to byś płakał pod sobą że masz strefę spadkową i szybkie odpadnięcie z pucharów.
» 16 listopada 2022, 13:51 #507
karassas: Przede wszystkim Ronaldo musiał je ratować bo często marnował dobre okazję, dostawaliśmy losową kontrę i był problem. Zresztą to jest nasz problem do teraz, marnujemy dobre okazje. Poza tym naprawdę Cię to nie zastanawia, że w momencie gdy przyszedł Ronaldo nagle wszyscy zapomnieli jak kopać piłkę? Przecież poprzednie sezony były względnie dobre. Jasne była duża strata do mistrza, ale graliśmy wybrakowaną kadrą (choćby brak ps czy śpd). Do tego bodajże sezon przed przyjściem Ronaldo taki McTominay grał naprawdę dobrze. Czy Ronaldo jest jednym winnym słabego zeszłego sezonu? Nie, ale na pewno jakąś cegiełkę dołożył. Pogarszająca się atmosfera jest w dużej mierze spowodowana tym, że Ronaldo chce bić własne rekordy i irytuje się kiedy tylko nie gra lub ktoś inny dostaje piłkę. Do tego dochodzi fakt, że Ole dał sobie wejść na głowę i stawiał na kilku gości, którzy są bez formy. A RR to od razu został skazany na pożarcie bo ewidentnie wszyscy go olali. Zresztą wracając do Ronaldo to z nim jest jeden podstawowy problem. Zawsze był egoistyczny na boisku tylko kiedyś miał jedną dobrą sytuację, a kończył mecz z trzema bramkami. Teraz (rok temu też) potrzebuje kilku dobrych sytuacji żeby strzelić. Spójrzcie na City, Barcę czy Real. Tam napastnicy wykorzystują większość swoich okazji (nie zawsze, ale zazwyczaj). Dodatkowo najlepsi napastnicy dają coś więcej niż gole. Pressing, rozegranie to też jest ważne. Tak jak pozycja bramkarza ewoluowała i taki bramkarz musi dobrze grać nogami i na przedpolu, tak pozycja napastnika też ewoluowała. Ronaldo jest na ten moment reliktem przeszłości i dlatego nikt poważny go po prostu nie chce i nie potrzebuje. Do tego jego ego nie pomaga. Na teraz to jest gość który może wchodzić kiedy trzeba gonić wynik żeby stał w polu karnym i może coś strzelił. Kiedy nie trzeba stawiać wszystkiego na jedną kartę żeby odwrócić rolę meczu to Ronaldo się po prostu nie sprawdza.
» 16 listopada 2022, 14:26 #506
skowron32: Po głębszych przemyśleniach trochę się nie dziwię CR bo takiej klasy zawodnik nie ma za cel latanie za piłka po pastwiskach Mołdawii czy Cypru. Z drugiej strony powinien to wszystko zrobić w jakiś bardziej kulturalny sposób, a nie srac na cały klub łącznie z Nazwą MANCHESTER UNITED. Zastanawia mnie trochę też fakt czemu w tak brutalny sposób to robi? Naprawdę zarząd musiał naobiecywac mu gruszek na wierzbie i gwiazdke z nieba a z tych obietnic nie zrealizowali nic stąd frustracja. Druga sprawa jest PESEL Ronaldo a jego nie oszuka.
» 16 listopada 2022, 06:57 #505
KalinkaRIP: Nie rozumiem czemu się nie dziwisz, podpisywał kontrakt rok temu gdy klub był jeszcze w lm, jak jest taki idealny to czemu tak bohatersko ciągnął klub że zaciągnął go dwa poziomy niżej na te pastwiska właśnie? Jak sobie pościelisz tak się wyśpisz, kontrakt obowiązuje i ma biegać po tych pastwiskach. Już nie wspomnę że ci "nieudacznicy" bez niego 2x z rzędu mieli miejsce w top4 ligi, nagle jak przyszedł i wsyzstko się posypało to wina tej reszty co do pięt nie dorasta wielkiemu Cristiano.
» 16 listopada 2022, 07:59 #504
axel52: No raczej na pewno dostał jakieś obietnice żeby wrócić i pomóc w tym projekcie.
Projekt ledwo co drgnie więc...
Poza tym siedzi Ronaldo 87 min na ławie, widzi kopiącego się po czole Rasha, mecz przegrywamy, a nagle słyszy od ETH ''idź pomóż w 5-6 min zdążysz''
No sorry.
» 16 listopada 2022, 08:01 #503
brazylianwisnia: Szczególnie naobiecywal mu cuda Rooney i Neville..
» 16 listopada 2022, 08:16 #502
axel52: Kto mu co naobiecywał to nie wiemy, jednak wiedział gdzie przychodzi, wiedział jacy piłkarze tu grają, jakie jest jacuzzi czy kafelki.
Tylko nie wiedział, ze po roku bedzie miał trzeciego trenera, że klub nie zagra w LM, ze ogólnie w MU dalej panuje chlew i mało się robi żeby posprzątać
» 16 listopada 2022, 08:21 #501
Piwal: KalinkaRIP a komu oprócz Ronaldo i De Gei zależało w ubiegłym sezonie na grze w LM ? Rashfordowi który strzelił 5 bramek w 35 meczach ? Martialowi któremu nie chciało się nawet wykazać w Sevilli? Sancho z 5 bramkami w 37 meczach, Maguire ktory po poprzednim sezonie stał się memem ? Przecież nawet sam klub spisał ubiegły sezon na straty zatrudniając Rangnicka i odpuszczając zupełnie zimowe okno transferowe. Ronaldo robił to co do niego należało, strzelał gole i chciał wygrywać ale sportowe ambicje klubu były zerowe. W dodatku tego lata przez większość okienka nic nie zapowiadało poprawy bo wzmocnienia przyszły późno, wiec trudno się dziwić ze w połowie lipca gdy inne zespoły były już uzbrojone a my chodziliśmy po omacku Ronaldo zrozumiał ze ten klub to jakaś pomyłka i myślał o ucieczce. Dochodzi do tego fakt ze mimo wszystkich tych okoliczności to na niego spada największa krytyka gdy powinie nam się noga i widać to przede wszystkim tu, na dp.
» 16 listopada 2022, 09:51 #500
DevoMartinez: Robi to po to żeby odejść z klubu, to raczej oczywiste, że po takim wywiadzie drzwi w klubie są dla niego zamknięte. Tu nie chodzi o to, że mu zależy na drużynie bo jemu nigdy na żadnej nie zależało. On nie potrafi się cieszyć z sukcesów drużyny jeśli to nie on jest autorem tego sukcesu albo został osiągnięty bez niego. Tu chodzi o Ronaldo i to czego on chce. Socjopatyczna osobowość.
» 16 listopada 2022, 10:23 #499
skowron32: Właśnie Moim zdaniem jest sfrustrowany całą sytuacją MU, jeśli nawet trener uważa że nic nie wskóra a czuje się na siłach to może spróbować jeśli i tak np. Przegrywamy mecz niech wejdzie może się uda, jeśli reszta kopie się po czolach. Druga sprawa to ta nieszczęsna infrastruktura, klub generujący MILIARDOWE PRZYCHODY i nie jest w stanie wyremontować "zaplecza" to jest co najmniej żenada i cyrk
» 16 listopada 2022, 10:30 #498
rreddevilss: Czyli w zime jeden napastnik ( mam nadzieję) i w lato drugi napastnik, jednym z nich oby Toney a na drugiego moze Marcus Thuram, oglądałem pare razy MĂśnchengladbach to niezle odejscie ma i umiejętność znajdowania sie w dobrych okazjach czyt pilka go szuka taki lis pola karnego do tego bardzo szybki u nas mógłby sie jeszcze trochę rozwinac
» 16 listopada 2022, 01:39 #497
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.11.2022 00:55

Właścicielom chodzi tylko o pieniądze, tylko o marketing - Cristiano Ronaldo, poniedziałek.
Też Cristiano Ronaldo we wtorek:

twitter.com/Cristiano/status/1592520297290551308?t=PGazxfnLXTStrAusTr3xQQ&s=19

Siuuuu
» 16 listopada 2022, 00:52 #496
Gallacher: Szkoda że CR takiego COMING OUT'u nie udzielił w lato jak na plaży był gdy inni pracowali an okresie przygotowawczym.
» 15 listopada 2022, 23:55 #495
Halbrand: Gallacher ochłoń, co chwile coś piszesz. Calm down.
» 16 listopada 2022, 00:17 #494
niewiempoco: Nakręcasz się jak 2 latek dalej, a komuś zarzucasz jakieś problemy, złe cechy. Weź może benzodiazepiny bo psychika nie wytrzyumje dorosłego życia (jeśli w ogóle skończyłeś te 18 lat).
» 16 listopada 2022, 00:50 #493
IntruZ9: Jedyne dwa plusy pod komentem u niewiempoco to...od lisana i sportowegoeksperta
» 16 listopada 2022, 06:28 #492
niewiempoco: "Jedyne dwa plusy pod komentem u niewiempoco to...od lisana i sportowegoeksperta "

Jedynie 4 plusy pod komentarzem IntruZ9 4 od jego samego i jego matki - z litości.

No no wojna na plusy, nie ma co. Nie masz innej wojny w życiu tylko taką sobie wymyśliłeś? Biedak. A Pis ma 50% poparcia i to zło. Dalej chcesz liczyć kto daje komu więcej poparcia i myślisz że masz rację?
» 16 listopada 2022, 15:50 #491
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 23:28

Problemem Ronaldo było grzanie ławy zresztą słuszne. Bo to nie możliwe że wielki CR7 siedzi i nie gra. No jak to? Za nazwisko muszę grać i kropka. Krytyka mediów również na niego wpłyneła i niestety ale Portugalczyk nie radzi sobie z nią. Kolejna sprawa to atak właśnie na byłych kolegów z drużyny On się z każdym wita z uśmiechem przed meczem z Henry, Rio, Nevillem, Keanem itd ale jeśli któryś z nich go skrytykuje to Ronaldo już mu ręki nie poda:) To jest właśnie jego wielkie ego i tu leży problem on się skompromitował tym wywiadem.
» 15 listopada 2022, 23:26 #490
SzarimMusty: Wywiadu chciał udzielić pod koniec okienka transferowego więc... Raczej powodem jego focha nie jest grzanie ławy, może to zwiększyło jego frustrację ale nie jest tym pierwszym powodem.
» 15 listopada 2022, 23:37 #489
niewiempoco: To nie chodził oo krytykę tylko o to jaka jest prawda słyszana z jednej strony. Neville mówił "prawdę" z drugiej, a grał "przyjaciela". Też bym nie podał ręki i powiedział - taki przyjaciel, czemu ze mną nie gadasz?
» 16 listopada 2022, 00:50 #488
Krzychu342: Myślę, że prawda jest gdzieś po środku. To nie jest tak, że Ronaldo totalnie odleciał, pewnie w wielu sprawach ma rację, klub mógłby się poprawić w kilku aspektach, zresztą, to nie jest tylko tak, że Ronaldo narzekał na warunki panujące w klubie bo Mourinho i Ibrahimovic robili dokładnie to samo, natomiast sam sposób załatwienia sprawy budzi po prostu niesmak, zwłaszcza, uwagi wobec obecnego trenera, podważanie jego autorytetu przed kolegami z drużyny, kibicami i publicznie plucie na niego, bez podania konkretnego argumentu. Gość udziela przez godzinę wywiadu i większość to praktycznie same ogólniki. Co to znaczy "nie szanuje mnie" ? Nie wiem, nie mówi mu "Dzień dobry" na klatce ? Ostry wywiad, a Ronaldo tak naprawdę nie potrafił zdradzić w nim za wiele, oprócz tego, że jest nie fajnie bo jest i tyle.

Myślę, że ego Cristiano powoli przegrywa z wiekiem i sam Portugalczyk tego nie rozumie, stąd zrzucanie winy na każdego po kolei, on w czasie swojej kariery co chwilę był niezadowolony, co chwilę był rozczarowany i co chwilę mu coś nie pasowało, od piekło perfekcjonisty którym Ronaldo zwyczajnie jest i posiadanie takiej osoby, dla której nie ma co się oszukiwać, liczy się nazwisko na koszulce, a nie herb z przodu na niej, w drużynie która gdzieś tam nie rywalizuje o najwyższe cele, w dodatku radzącej sobie lepiej bez Portugalczyka i media szeroko się o tym rozpisują, budzi w nim po prostu demony frustracji, no i to się w nim kłębiło kłębiło aż szambo wylało.

Zwłaszcza, że gość nie ma nawet milimetra dystansu do swojej osoby i wszystko traktuje personalnie, wjechał nawet na Rooneya i musiał mu dosolić argumentem rodem z podstawówki w stylu "wyglądam lepiej od niego, chociaż to prawda", żenada totalna, dorosły 38 letni facet w wywiadzie wypowiadający się w taki sposób.
» 15 listopada 2022, 23:14 #487
DjTED: Ja czegoś nie rozumiem. Z Realu czyli największego klubu świata przyszli do nas Varane i Case. Case przyszedł nawet po budowie nowego stadionu. Im płytki na basenie nie przeszkadzają?
» 15 listopada 2022, 22:53 #486
shadow17: Polecam przeczytać co powiedział Ibrahimovic, na początku myślał, że to topowy klub, a jak dołączył do United to wiadomo ;)
» 16 listopada 2022, 14:33 #485
twr: w styczniu po Toneya i gramy w piłeczkę. O CR7 szybko zapomnimy.
» 15 listopada 2022, 22:40 #484
mycka86: Pytanie czy warto go ściągać za 80-100 mln.
» 15 listopada 2022, 22:56 #483
Klierek7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 22:30

Mam nadzieję, że zagramy z Portugalią w półfinale i Ronaldo nie trafi decydującego karnego ewentualnie odpadną po fazie grupowej z dorobkiem Crisa 0 bramek 0 asyst. Na koniec się Portugalczyk poplacze że nikt go nie kocha w Portugalii i przyjmie obywatelstwo Burkinafaso grając tam do 73 roku życia.
» 15 listopada 2022, 22:29 #482
Gallacher: Mam nadzieje że Roy Keane i Gary Neville nie pokłócili się ponownie o CR xD ?
» 15 listopada 2022, 22:21 #481
cezgal: Po czasie szkoda mi Edinsona Cavaniego, faktycznie pierwsza 7 od 2009, która coś grała, siła wypchnięty z klubu przez przyjście Prima Donny - a dzisiaj to tak naprawdę piłkarz, którego nam brakuje.
» 15 listopada 2022, 22:07 #480
atotrikos: Wpunkt.
» 15 listopada 2022, 22:25 #479
M4S73R: W Valencii również trapią go kontuzje. Także nie przydałby się.
» 15 listopada 2022, 22:45 #478
is200second: Przecież to jest zwykły odcinacz kuponów już. Dajcież spokój.
» 15 listopada 2022, 22:48 #477
majk: Dokładnie ''coś grała'' i to chyba tyle.
» 15 listopada 2022, 23:04 #476
SzarimMusty: Ale biadolenie z Cavanim. Typ również odstawiał maniany poza boiskiem. A to nie chce wracać z urlopu, a to w ogóle tęskni za rodziną i nie przedłużajcie mu umowy ale... odstępne za jej nieprzedłużenie już chciał.

Edi był fajny na boisku, waleczny. Jednak on miał MU w nosie, a przyszedł tu tylko po kasę. No i... niby tęsknił za Urugwajem a nagle po zakończeniu kontraktu nawet nie rozważał tam powrotu tylko szukał miejscówki w Hiszpanii. Zresztą cały jego drugi sezon to było tzw "odcinanie kuponów". Nie chciało mu się już grać.
» 15 listopada 2022, 23:35 #475
cezgal: Do wszystkich narzekających na Cavaniego: Ile nas kosztował ten transfer? Dziękuje, pozdrawiam.
» 16 listopada 2022, 09:27 #474
majk: A ile zarabiał tygodniowo?
» 16 listopada 2022, 11:49 #473
Genek: Dobra panowie żegnamy crisa w styczniu.
Czyli zostaje nam podstawowa 3 w ataku: rash-martial-antony, do wejscia garnacho i sancho od biedy elenga, trzeba jakiegoś napadziora kupić i jedziemy po top 3.
» 15 listopada 2022, 21:57 #472
Aln555: Gakpo i powrót ZielonegoDrewna mam nadzieje
» 15 listopada 2022, 22:07 #471
mycka86: Ja to Martiala nawet lubię, ale nie zapominajmy, że to napastnik, który przez ostatnie 3 sezony zagrał 66 meczów i strzelił 13 bramek. Łącznie we wszystkich rozgrywkach. A w tym sezonie był dostępny w 7 meczach na 23. Mamy połowę sezonu, a on zagrał 290 minut!

Poleganie na takich piłkarzach jak Martial sprawia, że w ostatnich latach balansujemy na granicy 4-6 miejsca, zamiast bić się o trofea.

Garnacho jest wspaniałym talentem, ale jest zdecydowanie za wcześnie żeby ciągnął nam grę. On nie zagrał jeszcze nawet 500 minut w profesjonalnej piłce.

Elanga to poziom Championship.

Po odejściu CR7 nam potrzeba 2 napastników na wczoraj.
» 15 listopada 2022, 23:04 #470
JaknieOletoKto: Grenwood jest skończony. Obrzydliwy gnojek. Czy wy myślicie ze zarząd zlekceważy takie zachowanie? Co poczują tysiące kobiet żon matek i córek na trybunach jak wybiegnie gość który mówi do dziewczyny : mam gdzieś czy chcesz rozchyl nogi bo pożałujesz!!
Dziewczyna po prostu leci na kasę ale ze jej tata daje tak traktować córkę broniąc tego jebaki to głowa mała.
» 15 listopada 2022, 21:56 #469
ReddeviL1987: On tak mówił? Gdzie to wyczytałeś?
» 15 listopada 2022, 22:02 #468
brazylianwisnia: Jeśli będzie winny to z pewnością tu nie zagra.
» 15 listopada 2022, 22:06 #467
Gallacher: Panie CR, panu już dziękujemy i żegnamy raz na zawsze !
» 15 listopada 2022, 21:39 #466
zbyszek7: Biedny Rangnick raz nawet polecial przepraszac Crisa za to ze go sciagnal z boiska nie widzac przy tym gola chyba Rashforda a i tak mu sie dostalo hehe
» 15 listopada 2022, 21:25 #465
Lisan: Hahaha było było Ronaldo nikogo nie oszczędza
» 15 listopada 2022, 21:35 #464
Klierek7: Osobiście uważam że Greenwood ma kompletne wsparcie klubu zarówno prawne jak psychologiczne. Najlepsi prawnicy w Anglii uratują Golden Boya i od niego bedzie zależeć czy wyjdzie z tego i będzie błyszczał czy może to będzie kres jego kariery. Zbyt dużo jest wart a swiat jest brutalny. Nikogo nie interesuje ta dziewczyna każdy chce coś ugrać na tej sprawie.
» 15 listopada 2022, 20:14 #463
brazylianwisnia: Ta dziewczyna go nie oskarżyła i chyba nawet stanela w jego obronie tak jak jej ojciec.
» 15 listopada 2022, 21:14 #462
dominikMU: Od jakiegoś czasu obserwują się znowu na insta, pewnie są dogadani, ale jest problem z rozejmem bo sprawa z urzędu, ciekawe co się wydarzy na najbliższej rozprawie w przyszłym tygodniu.
» 15 listopada 2022, 21:20 #461
JaknieOletoKto: Mylisz się. Bardzo wielu kibiców nie mogłoby na niego patrzeć jakby wrócił. Nie dla piłkarzy mających penisa zamiast mózgu.
» 15 listopada 2022, 21:59 #460
Klierek7: Strzeli 20 bramek w sezonie ufunduje klatkę dla afrykańskich świstaków w pobliskim zoo przecinając szarfę razem ze swoją byłą ukochaną, na koniec poplacze się w telewizji śniadaniowej i wszyscy mu wybaczą.
» 15 listopada 2022, 22:26 #459
Seba0619: Gadanie po czasie wszyscy zapomną, Crisowi jakoś nikt dziś nie wypomina spraw o tym samym oskarżeniu i płaceniu kasy za milczenia lasce
» 16 listopada 2022, 00:08 #458
dominikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 19:34

Może się wkurzył, że z okazji 700gola dostał tylko balony i wspólne zdjęcie w szatni? A Erik mu nie wręczył tortu z cyferkami 700, i tym się objawił ten brak szacunku. Duże dziecko.
» 15 listopada 2022, 19:31 #457
Sideswipe: Wszystkie 700 świeczek zdmuchnąlby robiąc wielkie siuuuu, taka piękna wizja była, a ten pachołek ten jag mu ją zepsuł.
» 15 listopada 2022, 19:35 #456
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 19:27

No no Erik dał wywiad.
Polecam poszukać

Ten Hag : "We gave him options to leave in the summer
but unfortunately we couldn't get anyone who was
willing to take him. We tried with Chelsea Football Club
but they refused. AC Milan also could not sign him. We
also gave Ronaldo an option of looking for a club but
he couldn't find any. So what respect is he talking
about?"
» 15 listopada 2022, 19:26 #455
atotrikos: Dasz cały?
» 15 listopada 2022, 19:29 #454
Sideswipe: Cudownie, in your face cr7
» 15 listopada 2022, 19:30 #453
sztejner: Ten Hag: "I don't want to talk about what Ronaldo said
but I know that a wise man faces his problems Headon.
I don't demand respect from him,everyone but him is
okay with me."

Ten Hag : "We gave him options to leave in the summer
but unfortunately we couldn't get anyone who was
willing to take him. We tried with Chelsea Football Club
but they refused. AC Milan also could not sign him. We
also gave Ronaldo an option of looking for a club but
he couldn't find any. So what respect is he talking
about?"

Ten Hag: "United has had very good players in the past
but they have never been this disappointing. Ronaldo
must calm down and understand that even lions get
old and it reaches a time when they can't even feed
themselves."

Ten Hag: "The problems started when he started to
think he's bigger and better than the club. Am sorry as
long as am here,Manchester United will always remain
bigger than individuals. "
» 15 listopada 2022, 19:35 #452
JasnaLiryka: No i wszystko w temacie :)
Odniosłem wrażenie jakbym czytał wypowiedź w stylu SAFa, zwłaszcza końcówka
» 15 listopada 2022, 19:49 #451
jayjay2: źródło tego wywiadu? bo wygląda jak fake
» 15 listopada 2022, 20:04 #450
MiSt: Sprawdziłem Twittera i żadne duże źródło nie podało takiej informacji. Najpewniej to fake.
» 15 listopada 2022, 20:05 #449
sztejner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 20:13

Jeżeli wprowadziłem was w błąd to przepraszam,może sam również dałem się nabrać,bo również nie moge tego póki co znaleźć. Brzmiało w miarę logicznie.
Tak czy inaczej jeśli to fake to przepraszam
» 15 listopada 2022, 20:13 #448
bakman7: No to jak to tak kolego? Chcesz być większy niż devilpage? xd
» 15 listopada 2022, 20:34 #447
Sideswipe: aj, szkoda. Ale to by było coś co chcielibyśmy usłyszeć, o ile jest to zgodne z prawdą oczywiście.
» 15 listopada 2022, 20:45 #446
brazylianwisnia: Wkurzające jest jak ktoś bierze newsy z fb czy innego rynsztoku i później zdziwienie że fake.
» 15 listopada 2022, 21:16 #445
Diabelred: Cala ta szopka zwiazana z Ronaldo ma tez i swoje plusy:
- Pilkarz, ktory nie chcial tu zostac, odejdzie(ciezko wyobrazic sobie inny scenariusz) od nas pol roku szybciej.
- Po odejsciu Ronaldo jest wieksza szansa niz jeszcze miesiac temu na kupno/wypozyczenie zima napastnika.
- Po odejsciu Ronaldo jestem pewny, że zarowno Ten Hag jak i pilkarze odetchna z ulga. Holender nie bedzie juz musial na sile wystawiac napastnika, ktory nie pasuje mu do tego co chce grac. Z kolei pilkarze, nie beda juz zmuszeni grania wszystkiego na Ronaldo, bo gdy tego nie beda robic, to ten sie zaraz obrazi, walnie focha i bedzie pozniej kwas w szatni.
» 15 listopada 2022, 19:09 #444
AUDIoooo: Diabełred

Dokładnie ;) czekam niecierpliwie na zimowe okienko hehe
» 15 listopada 2022, 21:39 #443
MiSt: Nie wiem, czy ktoś już o tym wspomniał, ale The Athletic napisało, że wywiad z Ronaldo został nagrany tydzień temu. Jeśli to prawda to jest jeszcze gorzej niż myślałem - Ronaldo zrobił to zaraz po tym jak zagrał z opaską kapitańską. Dodatkowo to wyjaśnia jego "chorobę".
» 15 listopada 2022, 18:19 #442
dominikMU: Udawał :) teraz krąży jeszcze nagranie z kadry jak zaczepia Cancelo, a po reakcji tego drugiego, widać, że zdają sobie sprawę, że chłop odleciał już totalnie.
» 15 listopada 2022, 18:47 #441
dominikMU: Ronaldo poszedł na całość żeby tylko odejść, teraz nie ma innego wyjścia jak zerwać z nim kontrakt, tak to nikt by nic za niego nie dał i by siedział do końca sezonu, chociaż perspektywa wrzucenia go do rezerw na pół sezonu wydaje się ciekawa, ale mało realna.
» 15 listopada 2022, 17:43 #440
DaredevilUtd: Przecież jak chxial odejść to mogl rozwiazac kontrakt, jaki problem?? Chlop poprostu lubi utrudniac zycie wszystkim dookoła i samemu sobie.
» 15 listopada 2022, 18:34 #439
dominikMU: Odprawa nigdy nie śmierdzi jak nie uda się rozwiązać kontraktu z jego winy to trochę jeszcze zarobi. Wywiadem chciał się wybielić, że to nie on jest słaby tylko wszyscy inni są winni. Żeby ktoś chciał go wziąć z LM jeszcze.
» 15 listopada 2022, 18:52 #438
Lisan: Ronaldo ma mega mocna psychikę żeby tak iść na wojne z całym światem
» 15 listopada 2022, 17:38 #437
casemiro: Z całym światem co ty w ogóle gadasz jaka wojna jak będzie wojna to tylko on i włodarze united a nie cały świat OMG.
» 15 listopada 2022, 17:47 #436
CRtheSaviour: Można powiedzieć, że poszedł na wojnę z całym piłkarskim światem. Tylko czekam, aż jego wielki fan Mbappe zacznie siać taki sam ferment w klubie.
» 15 listopada 2022, 18:02 #435
Atlantic: @Lisan, ty tak serio? Mocna psychika? Gość jest po prostu mentalnie rozwydrzonym dzieckiem. Przez lata musiał wierzyć, że jest najlepszy na świecie i teraz przestał być, ale nadal nie chce zaakceptować prawdy i wszędzie szuka problemu. Gość żyje w swojej głowie.
» 15 listopada 2022, 18:09 #434
HarryBrown: Oby ta psychika nie była tak mocna jak Psikuty.
» 15 listopada 2022, 18:32 #433
brazylianwisnia: Zero klasy, zero szacunku, CR0
» 15 listopada 2022, 18:47 #432
grzesiek696: Ronald(n)o
» 15 listopada 2022, 19:16 #431
SzarimMusty: Serio. Ronaldo właśnie wygląda jak kolega Psikuta bez s z "Chłopaki nie płaczą".
» 15 listopada 2022, 21:26 #430
casemiro: Jestem ciekawy co więcej ronaldo powiedział, jutro wyjdzie cały wywiad nie mogę się doczekać.
» 15 listopada 2022, 16:40 #429
sztejner: A ja nie.
Niby co więcej powie ?
Glazerowie źli (to już było)
Neville i Rooney źli
Solskjaer Rangnick Ten Hag źli
Basen zły
Kafelki złe
» 15 listopada 2022, 17:12 #428
rvn10: Rooney zły bo brzydki.
» 15 listopada 2022, 17:13 #427
casemiro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 17:39

Jak to powiedział Mourinho nikt nie wie co się dzieje za kulisami, pierw mu daję opaskę kapitana a potem pewnie dostaję informację że nie zagra, tam się dzieją pewne rzeczy o których nie mamy kompletnie żadnego pojęcia.
» 15 listopada 2022, 17:39 #426
karassas: Ale Maguire jakoś syfu nie robi. Co by nie było Anglik od przyjścia do nas był podstawowym obrońcą, do tego jest podstawowym obrońcą reprezentacji Anglii. Słyszy przed sezonem, że jest kapitanem po czym zostaje przyspawany do ławki (zasłużenie). Różnica jest taka, że jeden robi syf, a drugi potrafi zaakceptować fakt, że są lepsi od niego i musi pracować żeby dostać szansę.
» 15 listopada 2022, 18:16 #425
mycka86: #casemiro wcześniej grał 4 mecze z rzędu po 90 minut. Co 3-4 dni. Ma 37 lat i grał słabo. Ławka z Fulham, była normalnym posunięciem pod każdym względem. A on udał chorobę i nie pojechał nawet na mecz.
» 15 listopada 2022, 18:54 #424
HarryBrown: Obstawiam, że zdradzi jakiego używa lakieru do malowania pazurków.
» 15 listopada 2022, 19:27 #423
Oficer: Sztejner. A może, szyny też były złe?
» 15 listopada 2022, 19:42 #422
Lisan: Pojawiają się plotki że Grenwood trenuje w United (indywidualnie). To byłby najlepszy transfer na styczeń
» 15 listopada 2022, 15:42 #421
SIERPU: Cieszę się jeśli to prawda ale pamiętaj. Greenwood nie grał około roku czasu ani też nie trenował. Opuszczał nas jako super grajek, ale jak bedzie z nim po takim czasie?
» 15 listopada 2022, 15:50 #420
dlabigt23: Greenwood idealnie pasowałby do stylu gry Erika. Chciałbym aby wrócił bo brakuje nam takiego napastnika. Garnacho, Greenwood, Antony i Martial i nasz atak miałby czym straszyć. Obyło by się bez kupna nowego ŚN w styczniu. Do stycznia myśle ze byłby w stanie wrócić do formy bo czasu ma dość sporo.
» 15 listopada 2022, 15:59 #419
karolinczyk91: Gdzie pojawiają się plotki? Wyszukuje hasło: Mason Greenwood i zaznaczam ostatnia godzina lub ostatnie 24h i nic? Dopisuje Carrington, training i nic...
» 15 listopada 2022, 16:01 #418
Seba0619: Jakieś źródło? Bo nic nie ma na ten temat
» 15 listopada 2022, 16:04 #417
Halbrand: Pewnie znów źródło fake konto na Facebooku. xD
» 15 listopada 2022, 16:06 #416
AUDIoooo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 16:24

Greenwood ma kolejna sprawę 21 listopada w Manchester Minshull Street crown court, może wtedy będzie wiadomo więcej.
» 15 listopada 2022, 16:24 #415
awe: Moze chce byc w formie przed ta rozprawa ;)
» 15 listopada 2022, 17:51 #414
AUDIoooo: Może tak, aczkolwiek po sprawie będzie wiadomo więcej, czy forma będzie przełożona na boisko OT czy to za drutem kolczastym ;)
» 15 listopada 2022, 18:43 #413
welllone: Trenuje cały czas indywidualnie, czyli na własną rękę. Musiałby być totalnym bezmózgiem aby na rok pozbawić się treningów czy diety.
» 15 listopada 2022, 20:10 #412
Ghostpl: Podobno w Carigton widziano Grennwooda jak miał prywaty trening
» 15 listopada 2022, 15:38 #411
bakman7: Cześć diabelskiej społeczności! Jeśli pozwolicie to od czasu do czasu wymienię się z wami myślami. Spokojnie, nie martwcie się, nie będzie to nagminne ;)
» 15 listopada 2022, 15:35 #410
Halbrand: Będzie nam miło.
» 15 listopada 2022, 16:07 #409
Lisan: Gdzie odejdzie Ronaldo
» 15 listopada 2022, 15:30 #408
zbyszek7: Blymouth za placek i browar hehehe
» 15 listopada 2022, 15:33 #407
essaEdek: Na emeryturę.
» 15 listopada 2022, 15:35 #406
axel52: Tu nie ma wygranego.
CR7 pójdzie do Sportingu lub USA, a MU znowu minus 18-20 pkt do mistrza.
» 15 listopada 2022, 15:24 #405
MIKUr1: A widziałeś statystykę ile punktów zdobywamy z CR0 a ile bez niego?
» 15 listopada 2022, 15:26 #404
axel52: Ale nie o tym piszę. Jak CR7 odejdzie to strata do mistrza i tak będzie ogromna jak przez ostatnie sezony.
» 15 listopada 2022, 15:30 #403
brazylianwisnia: No a co do tego ma Ronaldo poza tym że nic nie wnosi by strata była mniejsza?
» 15 listopada 2022, 15:37 #402
MIKUr1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 15:58

Po 14 kolejkach tracimy do wicelidera tylko 6 punktów. Arsenal w tej rundzie gier, ma jeszcze przed sobą bardzo trudne mecze z City i Newcastle. Z TECHNICZNEGO punktu widzenia, na tym etapie sezonu, nie jest nawet wykluczona walka o mistrza. Tak więc, owszem, na koniec sezonu strata 18-20 pkt jest możliwa, ALE dużo bardziej prawdopodobna gdyby został i grał w pierwszym składzie.
» 15 listopada 2022, 15:57 #401
nysa94: Gdyby atmosfera się oczyściła, nastroje i humory poprawiły, tak aby znów czuł się ceniony to pewnie i forma by wróciła, niestety z nim jest tak jak z każdym z Nas w pracy, jeżeli coś się w pracy psuje, atmosfera, jakieś nowe wytyczne, które tylko pogarszają to jak się w pracy czujemy, lub czulismy zanim zaczęło się dziać to czy owo wpływają ogólnie na nasze nastawienie, humor i chęci do pracy. Tu jest identycznie, z doświadczenia wiem, że mało kiedy poprawia się w pracy na tyle by człowiek znów cieszył się pracą, także w 90% przypadkach jedyna opcja aby coś zmienić, poprawić nastrój, zniwelować stres, zwiększyć chęć do pracy jest po prostu zmiana pracodawcy. Dziś nie daje nam wiele ale przez problemy wewnętrzne, które rozumiem i wiem jak to jest, za to w zeszłym sezonie z DeGea utrzymali Nas przed drastycznym spadkiem poza TOP10 i gdyby wszystko grało jak należy w tym sezonie też byłby ważną postacią, nie zapomina się gry w piłkę w ciągu 3 miesięcy, na wiek też nie ma co zwalać, owszem jest już stary, ale to nie jest tak, że kilka miechów temu grałeś i wykręcałeś ponad 20 bramek a teraz nagle ci nogi odcięło bo jesteś stary.
» 15 listopada 2022, 16:30 #400
majk: Gdyby atmosfera się oczyściła? ? No tak, Ronaldo napluł na klub, trenera i to wcale nie Ronaldo jest winny tej toksycznej atmosfery ;]
» 15 listopada 2022, 16:55 #399
majk: Btw strata do mistrza największa była z Ronaldo ;]
» 15 listopada 2022, 18:17 #398
karassas: Trolle niczym grzyby, rozmnażają się w ekspresowym tempie... kolejny, który powtarza tę durnotę o Ronaldo ciągnącym zespół
» 15 listopada 2022, 18:20 #397
brazylianwisnia: Jeśli Ronaldo ma te 5 złotych piłek to powinien być kozakiem niezależnie od wszystkiego. Zobaczymy jak na mundialu będzie wyjaśniał.
» 15 listopada 2022, 18:50 #396
MIKUr1: Po Ronaldo ustawia się kolejka chętnych. Ktoś z angielskiej szóstej ligi daje za niego szarlotkę i browara xD
» 15 listopada 2022, 15:16 #395
sztejner: Jednak picie browara to naszym piłkarzom nie przystoi,za to za szarlotkę to myślę że cała drużyna by się ucieszyła
» 15 listopada 2022, 15:22 #394
Halbrand: Pytanie czy bezglutenowa i czy z cukrem.
» 15 listopada 2022, 15:31 #393
awe: Moze pojdzie do tego klubu co chca wypozyczyc Haalanda
» 15 listopada 2022, 15:41 #392
top4fun: To samo co CR7 mieli na myśli i mówili już murinho, ibra, rangnick, sanchez, van gaal. Ronaldo powiedział to dobitniej i bez owijania w bawełnę co dzieje się od lat z klubem i jak wygląda to wszystko od środka.
» 15 listopada 2022, 14:41 #391
atotrikos: Tylko, że teraz to Ronaldo blokuje dalszy rozwój będąc zgniłym jabłkiem.

Nie EtH.
Nie Manchester.
Ronaldo Cristiano.

Ferment, fochy 38 letniego gościa który najchętniej stałby w miejscu gdzie inni biegają.

Usunięcie zgniłego owocu uchroni resztę koszyka. Reszta koszyka będzie miała respekt przed łysym bo skoro nie ugiął się przez RONALDEM, to ugnie się przed nikim.
» 15 listopada 2022, 15:06 #390
is200second: Brawo obiektywni userzy tej strony, a ty atotrikos sam jesteś zgniłym jabłkiem tej strony :]

Bądź co bądź Ronaldo zrobił trochę wie DJ dla tego klubu niż ten hag.
» 15 listopada 2022, 15:10 #389
axel52: Więcej niż wszyscy z obecnego składu.
Zgniłymi jajami to są Rash, Martial, Maquirre, Jones, Fred, Dalot i paru innych.
To są prawdziwi i faktyczni odpowiedzialni za pustą gablotę tego klubu.
» 15 listopada 2022, 15:27 #388
brazylianwisnia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 15:38

Ale co ma to do rzeczy? Nikt nie ma pretensji że narzekał na infrastrukture czy klub a o atakowaniu managera i jechaniu po kolejach z drużyny.
Wskazesz gdzie Ibra jechał publicznie po managerze i kolegach?
» 15 listopada 2022, 15:38 #387
karassas: Nie dyskutuj z kościołem pod wezwaniem Świętej Krystyny. Dla tych ludzi CR7 mógłby zrobić kupę na głowie trenera/kolegów z drużyny, a oni i tak by go bronili bo to "legenda" i jemu wolno więcej. I w ogóle nie wiem czemu wszyscy się go czepiają, to zaszczyt, że kibice koledzy z drużyny i trener mogą zaspokoić jego ego.
» 15 listopada 2022, 15:54 #386
Szerszenix: 1. "With Pogba, he was with United when he was young, then he went out and he came back and in the circle of Ferguson (class '92), they don’t like that. Because they stayed all their life under Ferguson and they never moved from Ferguson. They didn’t even talk if Ferguson didn’t tell them to open their mouth. So now if they are talking, I don’t know whether Ferguson gave them permission or not.

2. "When you buy me, you are buying a Ferrari. If you drive a Ferrari you put premium petrol in the tank, you hit the motorway and you step on the gas. [Pep] Guardiola filled up with diesel and took a spin in the countryside. He should have bought a Fiat."

3. "Then Guardiola started his philosopher thing. I was barely listening. Why would I? It was advanced bull**** about blood, sweat and tears, that kind of stuff.

4. "[Jose] Mourinho is Guardiola's opposite. If Mourinho brightens up the room, Guardiola pulls down the curtains and I guessed that Guardiola now tried to measure himself with him."

Wytłumacz mi proszę, jak podejście Ibry, który otwarcie mówi, że miał Guardiolę w dupie i nawet nie słuchał, co on tam mówił, różni się od krótkiego stwierdzenia Krystyny, że nie szanuje managera, bo ten też go nie szanuje? Powodzenia. ^^
» 15 listopada 2022, 16:05 #385
nysa94: atotrikos, dobrze, że Martial biega :)
ja mam wrażenie, że dla wielu problemem jest po prostu sama osoba Ronaldo, bo chociażby inni robili to samo to mogą bo tak i już a CR już nie ;)
Już pominę kwestię jakimi hipokrytami jesteście odnośnie Martiala, chłop skreślany i wywalany z klubu od lat, bo wszyscy wiedzą jaki jest, i że nic z niego nie będzie... a wystarczy jeden czy kilka dobrych meczy i już zapominacie... za chwilę będzie pobudka i znów będzie MartialOUT a potem mecz dobry zagra i znów będą ahy i ohy ;) paranoja.
» 15 listopada 2022, 16:37 #384
KalinkaRIP: Nysa mam nadzieję że za 3 miesięce znikniesz stąd jak twój bożek Ronaldo bo brakuje po prostu siły umysłowej by choć spróbować zrozumieć takich jak ty
» 15 listopada 2022, 16:50 #383
nysa94: @kaliniok Data rejestracji: 14-11-2022 u mnie to chyba rok 2010, nie było Ronaldo i tu byłem i bez niego tu zostanę, po prostu jestem człowiekiem i rozumiem wiele, bo wiele doświadczyłem w życiu i w pracy a to czym wy sie kierujecie to tylko i wyłącznie rozterki nastoletnich rozpieszczonych dziewczynek. Więc jedynie kto stąd zniknac moze to ty sam i oby RIP w twoim nicku ci w tym pomógł.
» 15 listopada 2022, 17:14 #382
KalinkaRIP: Co ma do rzeczy data rejestracji? Może obserwuje stronę i sekcje nie zakładając żadnego konta. Liczy się to co prezentujesz, a brak dezaprobaty dla takiego żałosnego zachowania ze strony Ronaldo i próby bronienia go to nic innego jak dezaprobata dla piłkarskiej świętości że nie ma żadnego piłkarza ponad klubem, nieważne że kiedyś był dobry, nie ma to nic do rzeczy. Jak widzę że typ ma być specjalnie traktowany przez wzglad na przeszłość to mi się rzygać chce, zachowanie dla właśnie takich dziewczynek jak to nazwałeś. Szczerze wątpię by twoja narracja była taka sama gdyby coś tskie odwalił "zwykły" i "nic nieznaczący" Martial czy inny Lindelof. Ale gdzież, wielkiego cristiano to tylko podziwiac
» 15 listopada 2022, 17:49 #381
majk: Kalinka to weteran na tej stronie, także trochę szacunku Nysa ;]
» 15 listopada 2022, 17:55 #380
KalinkaRIP: Bez przesady haha xd
» 15 listopada 2022, 18:05 #379
nysa94: Co ma? A no to, że gdybyś posprawdzał parę faktów to byś nie stwierdził, że za 3 miechy nie będzie mnie tutaj - to świadczy o twojej rzetelności, identyczna jak prasa z wieloma newsami, które chłonęliście jak gąbki a które nie miały nic wspólnego z prawdą i rzeczywistością. Jesteś identyczny ;)
Co więcej, nie bronię chłopa staram się go też zrozumieć, klub klubem, ale jeżeli coś nie gra to trzeba o tym mówić, jeżeli papież gwałciłby dzieci ale nie byłoby na to konkretnych dowodów tylko jakieś sporadyczne fotki, gdzie no niby on ale może to ktoś podobny do niego, to też byłaby zasada, że papież to świętość i on źle czynić nie może? Wyrażałem swoją opinię wielokrotnie, że lepiej by zrobił a wręcz powinien tak zrobić jak już dopiero po odejściu z klubu a nie wciąż będąc jego częścią, stało się jak się stało i tego nie pochwalam ale przestańmy się skupiać non stop na tym, że zrobił to teraz, że zrobił to będąc w United, oskarżył klub itd. skupmy się na tym aby zrozumieć co pchnęło takiego zawodnika jak CR, który przez kilkanaście lat swojej wielkiej kariery ani razu nie miał takiego incydentu do tego aby posunąć się tak daleko, zrozumieć że na pewno nie wiemy i nie widzimy wszystkiego i może to czas skoro się już tak stało aby się tym zająć i naprawić to co kuleje w klubie, każdemu chyba zależy aby wrócić na właściwe tory? Nie można udawać cały czas, że na papierze toaletowym mamy Nutellę.
» 15 listopada 2022, 18:14 #378
nysa94: @majk a ty sie lepiej przestan odzywac bo cie zgasze znow jak peta co juz wielokrotnie tu robilem i jedynie sytuacje w ktorych sam sie zaorywałeś pomijałem.
» 15 listopada 2022, 18:15 #377
majk: Co wy fanboje macie z tym zaorywaniem? Ja cię orać i nikogo nie muszę, Ronaldo sam się zaorał hehe ;]
» 15 listopada 2022, 18:26 #376
Sideswipe: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 18:37

serio nie wiesz co było powodem tego wysrywu CR7? Wcześniej nie musiał tego robić bo każdy wokół niego robił wszystko, by go zadowolić - klub, trenerzy, agenci, prezesi itd. bo po prostu im z kolei się to opłacało, bo szczęśliwy Ronaldo w formie to faktycznie wielki piłkarz. Nigdy wcześniej nie czuł się tak niedoceniany, pominięty, a czuje się tak dlatego, ponieważ jego sportowa wartość jest na poziomie byle Martiala czy innego asa. Nikt go nie będzie całował po piętach przez nazwisko, ludzie robili to kiedyś, bo był rzeczywiście najlepszy, obecnie wielu decyzyjnych ludzi zapewne się cieszy (którym zależy na dobru klubu) paradoksalnie z tego wywiadu, bo dał im pretekst, by się go pozbyć, o czym marzyli już dawno. Chociaż z racji tego, że United to bardziej marketing, niż klub sportowy, o czym Ronaldo mówił (i za to akurat mu chwała) to United może stracić wizerunkowo, co działaczy będzie bolało.
A poza tym, CR7 mało to razy płakał, że jest nieszczęśliwy w realu, by wymusić kontrakt? Z tym brakiem takich incydentów to bym nie przesadzał. Co prawda to nie ten sam kaliber co ten wywiad ale jednak.
» 15 listopada 2022, 18:31 #375
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 18:32

Ale ten mysa jest psychicznie chory XD
Widac, ze zly dotyk boli go cale, życie.
» 15 listopada 2022, 18:32 #374
karassas: Człowieku tu nie ma nic do rozumienia Ronaldo ewidentnie zasugerował, że nie akceptował Rangnicka co mogło mieć duży wpływ na poprzedni sezon. Do tego udowodnił, że jego ego lata po orbicie tekstami o Rooneyu. Do tego tekst o córce to szczyt podłości. Dlaczego w lato nie powiedział nic o tym, że jest w szpitalu z córką? Dlaczego wtedy to była taka tajemnica? Tak ciężko powiedzieć mam chore dziecko dajcie mi trochę prywatności. Nie na okres przygotowawczy nie pojechał bo liczył, że odejdzie z klubu. Zresztą w takim samym stylu odchodził z Realu i Juve. Niestety dla nas nikt go nie chce, bo stosunek jakości do kwasu jaki wnosi jest bardzo niekorzystny. A teraz mówi teksty o dziecku w szpitalu, żeby ludzie go żałowali i mu przyznali rację. Biedny krisztjano sam przeciw światu, podziwiam Cię. Ten gość nie jest już piłkarzem to celebryta z armią ludzi od PR. Tego człowieka nie ma co rozumieć. Trzeba życzyć zdrowia dla córki, a dla Ronaldo środkowy paluch na drogę. Parafrazując skoro on mnie nie szanuje generując syf w moim ukochanym klubie to ja również nie mam powodu go szanować. I zdanie do kościółka primadonny żal mi was bo gość na was pluje od 2009 roku, a wy udajecie, że deszcz pada.
» 15 listopada 2022, 18:36 #373
majk: DaredevilUtd ale zaorałeś Nyse hehe ;]
» 15 listopada 2022, 18:41 #372
nysa94: No tak mnie zaorał, że matheo musi pomagać mu poprzez usuwanie moich komentarzy haha
właśnie źle mnie dotknąłeś :(
» 15 listopada 2022, 21:31 #371
majk: Haha, nawet Matheo cię zaorał ;]
» 15 listopada 2022, 21:43 #370
brazylianwisnia: Jedynym rozsądnym wyjściem dla Ronaldo jest zakończyć karierę po mundialu. Nie ma co liczyć na żaden topowy klub bo jest zbyt słaby i po takim wywiadzie będzie radioaktywny. Czy naprawdę jest mu potrzeba kopanie się w klubach pokroju Club Brugge? Wątpię by choćby sporting go wziął bo gość by mącił a jak by siedzial na lawie to by mu źle. Gra w średniaku ligii portugalskiej raczej mu wiele nie da do kariery. Tak jak i MLS. Kasy mu nie brakuje. Myślę że nie jest w stanie grać w klubie w którym realnie mógłby wzmocnić swój dorobek bramek w LM.
Licze na to że jest sprawiedliwość na tym świecie i CR będzie tragiczny na mundialu a zobaczymy jeszcze jak to Messi zawiesza buty na kolku jako najlepszy strzelec w historii LM.
» 15 listopada 2022, 14:28 #369
olek1143: Mnie to teraz bardziej zastanawia gdzie trafi Ronaldo i kto go zechce bo takich szopkach. Nowy pracodawca będzie musiał się z tym liczyć że w nowym klubie taka sytuacja może również się powtórzyć.

W o scenek sytuacji nie wyobrażam sobie aby wrócił do treningów z 1 zespołem. A o rozegraniu meczu w koszulce United to wgl.

+zastanawia mnie również to że taka osoba o takich zasięgach. Napewno ma cały PR sztab za sobą dopuści takiego wyczynu. Przecież to kompletnie psuje mu wizerunek.
» 15 listopada 2022, 14:28 #368
brazylianwisnia: Nie ma szans na topowy klub. Nawet wątpię w sporting. Jak już to półka niżej niż Sporting czy Benfica.
» 15 listopada 2022, 14:30 #367
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 15:29

Ta, Sporting nie ma siana na jego pensje, a półka niżej ma. No comments
» 15 listopada 2022, 15:28 #366
brazylianwisnia: No jak CR chce grać w Europie to musi zejść z pensja do jakiejś symbolicznej.
» 15 listopada 2022, 15:40 #365
AgEnT: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.11.2022 14:22

Polecam komentarze pod filmem Tomka Ćwiąkały. Poniżej kilka przykładów XD

"Jeśli cr zrobi robote na mundialu to uważam ze ten Hag powinien zostać zwolniony. Moim zdaniem to nie jest dobry trener, ponadto klub nie zmierza w dobrym kierunku. Nie widzę żadnego progresu."

"może ma depresję przez takich dziennikarzy jak ty. o tym nie pomyślałeś?"

"Jaki popis egoizmu? Tak łatwo go zawsze krytykować. Ma rację, i swoją karierą zasłużył sobie, żeby mówić co myśli."

"Man United nie zasługuje na Cristiano. Zarząd wraz z pseudo trenerem Ten Hagiem powinni przeprosić Crisa."
» 15 listopada 2022, 14:20 #364
brazylianwisnia: Cris ma rzesze fanatyków. Nie dziwi mnie to.
» 15 listopada 2022, 14:24 #363
sztejner: No cóż
Są ludzie i taborety
» 15 listopada 2022, 14:24 #362
Witcheraard: Jawne trolle innych ekip, nie ma sie czym przejmować.
» 15 listopada 2022, 14:25 #361
sztejner: P.S

Może i takie komentarze się zdarzają ale jak przeglądam to z dobre 90% komentarzy stoi po stronie Erika Ten Haga i identyfikuje się z wypowiedzią Pana Tomasza.

Mało tego ludzie są w szoku że jakiś kibic United może być po stronie Ronaldo w tym momencie
(mnie też to dziwi)
ale w ogólnym rozrachunku wydaje mi się że to raczej trolle innych drużyn,nie uwierzyłbym żeby normalny prawdziwy kibic tej drużyny po czymś takim stał za Krystyną
» 15 listopada 2022, 14:31 #360
Witcheraard: Najbardziej znamienny jest fakt, że nie słyszałem dotąd żadnego szanowanego eksperta ze świata piłki, który by bronił Ronaldo.
To już samo to daje do myślenia kto wypisuje te wypociny XD
» 15 listopada 2022, 14:36 #359
Diabelred: To nie są kibice United, tylko fanboye Ronaldo, ot i cała tajemnica. Dla nich liczy się tylko to żeby moc oglądać swojego idola w akcji i w nosie mają to co CR7 dla własnego interesu(o czym pisałem w moim dłuższym komentarzu poniżej) mówi o naszym klubie. W tym sezonie Ronaldo nie gra za dużo, a jak gra to jest najczęściej jednym z najgorszych na boisku, więc wyładowują swoją frustrację obwiniając Ten Haga czy sam klub. Tutaj na DP też tacy są i będą bronić swojego bożka do upadłego. Wczoraj widziałem jak jeden z nich nawet bronił korzystania z usług surogatki(co w praktyce oznacza świadome pozbawienie dziecka matki, bardzo potrzebnej dla rozwoju dziecka) tłumacząc to, że dzięki temu Ronaldo(a jakże by inaczej, w końcu interes Portugalczyka jest zawsze najważniejszy, a kij tam z jakimś dzieckiem) nie straci na kasie...
» 15 listopada 2022, 15:01 #358
Michal12371: Nie ma to jak zje... sobie całą karierę jednym wywiadem ;). Niech on lepiej już zostanie w tym katarze po mundialu, bo raczej wątpię że jakikolwiek klub w Europie będzie chciał go u siebie po tym co on odwala w tym sezonie..
» 15 listopada 2022, 14:10 #357
Stanior: Widzę, że w tym klubie nie może być spokoju dłużej niż kilka miesięcy. Wcześniej saga z Greenwoodem, potem lekkie szarpanie się z Pogboomem, Pogoutem czy jak mu tam, on i te jego filmy dokumentalne, narzekanie, że w kadrze lepiej, że nie urodził się jeszcze Kolumb, który by odkrył pozycje dla niego. Szarpanie się z Raiola. Potem Rangnick i pranie brudów publicznie (słuszność zostawiam wam) a teraz Ronaldo.
W tym klubie to się dzieje więcej poza boiskiem niż na nim.
» 15 listopada 2022, 14:07 #356
Malutki92: wszystko wszystkim ale Ja na miejscu ETH bym się nie zastanawiał i wysłał go do rezerw do końca sezonu.
Już nie chodzi o jego wynagrodzenie, wtedy jego kariera wgl się skończy i nikt go będzie chciał.
No chyba, że ZEA lub MLS
» 15 listopada 2022, 13:52 #355
mycka86: Ale komu to potrzebne ? Sytuacja lost-lost
» 15 listopada 2022, 14:22 #354
karassas: Czy ja wiem czy lost lost. Ronaldo jeśli chce jeszcze dostać zatrudnienie w Europie to musi zejść z oczekiwań finansowych i nie może sobie pozwolić na pół roku w rezerwach. Jak tylko zobaczy, że nikt nie żartuje i będzie do końca sezonu w rezerwach to sam wykupi swój kontrakt. Byle uciec.
» 15 listopada 2022, 16:12 #353
Celt15: Ależ ten Ronaldo jest żałosny. Kolejna próba rozsadzenia United, do tego jeszcze rozpieprzenie atmosfery w kadrze przed swoim ostatnim mundialem. Barani łeb i tyle. Coś pięknego, że właśnie sam się wyoutował i mamy go z bani.
» 15 listopada 2022, 13:48 #352