Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Atletico Madryt - Manchester United 1:1. Elanga dał nadzieję, wynik lepszy niż gra

» 23 lutego 2022, 22:52 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Atletico Madryt 1:1 (0:1) w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów. Bohaterem Czerwonych Diabłów był Anthony Elanga, który w końcówce spotkania zdobył wyrównującego gola. Rewanż 15 marca na Old Trafford.
Atletico Madryt - Manchester United 1:1. Elanga dał nadzieję, wynik lepszy niż gra
» Manchester United zremisował z Atletico Madryt 1:1 w pierwszym meczu 1/8 finału Ligi Mistrzów
Oceń zawodników:
David de Gea
Luke Shaw
Harry Maguire
Raphael Varane
Victor Lindelöf
Paul Pogba
Fred
Jadon Sancho
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Cristiano Ronaldo
Alex Telles
Aaron Wan-Bissaka
Nemanja Matić
Anthony Elanga
Jesse Lingard

Oddano 117 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Ralf Rangnick dokonał trzech zmian w wyjściowym składzie Manchesteru United w porównaniu do ostatniego spotkania z Leeds United. Największą niespodzianką było wystawienie trzech środkowych obrońców. Nie obserwowaliśmy jednak ustawienia z wahadłowymi. W nietypowej roli wystąpił Victor Lindelof, który zagrał na prawej stronie defensywy.

Szwedzki obrońca w 3. minucie zanotował kapitalną interwencję wślizgiem po strzale Jose Marii Gimeneza. Gdyby nie ofiarna interwencja, to David de Gea musiałby wyciągać piłkę z siatki. Już pierwsze minuty spotkania na Wanda Metropolitano Stadium pokazały, że Czerwone Diabły czeka trudna przeprawa.

Dobry początek Atletico zaowocował bramką już w 7. minucie meczu. Z lewej strony boiska znakomite dośrodkowanie na jedenasty metr posłał Renan Lodi. Harry Maguire do spółki z Raphaelem Varanem nie upilnowali Joao Felixa, a ten efektownym szczupakiem zaskoczył De Geę. Piłka odbiła się jeszcze od słupka i ugrzęzła w siatce.

Manchester United po straconej bramce nie zareagował. Gracze Ralfa Rangnicka sprawiali wrażenie zagubionych i nie mieli pomysłu, jak zagrozić bramce Jana Oblaka. W 15. minucie strzał zza pola karnego oddał Bruno Fernandes, ale wywalczył tylko rzut rożny.

W kolejnych minutach Atletico stosunkowo łatwo dochodziło pod pole karne Manchesteru United, lecz De Gea nie miał zbyt wiele pracy. Czerwone Diabły również nie zagrażały poważnie bramce Atletico. W 37. minucie desperacką próbę strzału z 25 metrów zanotował Cristiano Ronaldo – pomylił się o kilka metrów.

Atletico swoją dominację mogło potwierdzić w 45. minucie. Z lewego skrzydła kolejne dobre dośrodkowanie w szesnastkę posłał Lodi. Tym razem akcję na dalszym słupku zamykał Šime Vrsaljko. Piłka po strzale Chorwata głową odbiła się od poprzeczki i wróciła na plac gry. Czerwone Diabły zeszły więc na przerwę przy stanie 0:1.

Manchester United drugą połowę rozpoczął z większą agresywnością, co przełożyło się na więcej sytuacji pod polem karnym Atletico Madryt. Gospodarze albo skutecznie blokowali strzały Anglików, albo Czerwone Diabły uderzały bardzo niecelnie, jak Marcus Rashford w 57. minucie.

W 66. minucie Ralf Rangnick zdecydował się na potrójną zmianę. Na placu gry pojawili się Alex Telles, Aaron Wan-Bissaka i Nemanja Matić. Czerwone Diabły wróciły więc do gry dwoma nominalnymi bocznymi defensorami. Matić zajął miejsce Paula Pogby na środku pola. Eksperyment niemieckiego szkoleniowca z Lindelofem na boku obrony był zaskakujący tylko na papierze, bo na boisku nie przyniósł pożądanych efektów.

Manchester United miał problemy ze stwarzaniem groźnych akcji, ale w 80. minucie Czerwone Diabły w końcu uszczęśliwiły swoich kibiców, którzy przyjechali na Wanda Metropolitano. Bruno Fernandes zagrał prostopadłą piłkę do wprowadzonego kilka minut wcześniej Anthony’ego Elangi. Szwed ograł Reinildo, wpadł w szesnastkę Atletico i strzałem po ziemi pokonał Jana Oblaka, wyrównując stan rywalizacji! Warto odnotować, że był to gol numer 400 Manchesteru United w Lidze Mistrzów.

Atletico Madryt po straconej bramce było wyraźnie podrażnione i zaczęło atakować z dużo większą zawziętością. W 87. minucie gospodarze byli blisko ponownego objęcia prowadzenia. Piłkę z prawej strony pola karnego dostał Antoine Griezmann. Francuz uderzył instynktownie, lecz ku rozpaczy miejscowych fanów trafił tylko w poprzeczkę.

Więcej bramek w środowy wieczór już nie padło. W doliczonym czasie gry niezły strzał zanotował jeszcze Jesse Lingard. Remis sprawia, że losy dwumeczu nadal pozostają sprawą otwartą. Przypomnijmy, że od tego sezonu nie obowiązuje już zasada bramek zdobytych na wyjeździe. Wszystko wyjaśni się 15 marca na Old Trafford.

Atletico Madryt – Manchester United 1:1 (1:0)
Bramki: Joao Felix 7’ – Anthony Elanga 80’

Atletico Madryt: Oblak – Gimenez, Vrsaljko, Savić, Lodi (Lemar 75'), Reinildo – Kondogbia, Herrera, Marcos Llorente – Correa, Felix (Griezmann 75')

Manchester United: De Gea – Shaw (Telles 66'), Maguire, Varane, Lindelof (Wan-Bissaka 66') – Pogba (Matić 66'), Fred – Sancho (Lingard 82'), Fernandes, Rashford (Elanga 75') – Ronaldo


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Atletico Madryt vs Manchester United. 1/8 finału Ligi Mistrzów
Następny news »
Statystyki: Atletico Madryt - Manchester United 1:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (466)


DEPE: To naprawde daje do myslenia, wczoraj przed ,meczem w LE w Neapolu obie druzyny wyszly z banerem: "Stop Wojnie" - i co zrobila UEFA ktora odpowiada za przekaz TV? W czasie gdy baner byl prezentowany to zaslonili cały ekran skladem Napoli i trzymali go tak dlugo az baner zostal zrolowany.
» 25 lutego 2022, 14:54 #458
atotrikos: FIFA potrafiła wymazać napis 100% JESUS z opaski Neymara - taki urok tv, mediów i zakutego łba XD
» 25 lutego 2022, 14:58 #457
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2022 18:27

Wolne media? XD Za niedługo zaczną nawoływać by wziąść kolorowe kredki w dłoń wtedy Putin napewno odpuści.
» 25 lutego 2022, 18:25 #456
kckMU: Przecież piłka to najgorzej polityczny syf w sporcie, nic nowego.
» 26 lutego 2022, 07:57 #455
lipeklukas: Z innej beczki.
Brawo Panowie!
Reprezentacja Polski w Rugby na Wózkach walcząca na Mistrzostwach Europy w Paryżu zdecydowała o nie wystąpieniu w meczu z reprezentacją Rosji. Tym samym, decyzją IWRF, przyznano walkower 1:0 reprezentacji Rosji.
» 25 lutego 2022, 14:48 #454
sirtomas: A tak się Tomaszewski zarzekał że musimy grać w rosji...
» 25 lutego 2022, 14:20 #453
artix206: Po co w ogóle reagować na słowa tego idioty..
» 25 lutego 2022, 14:49 #452
atotrikos: "W obliczu wydarzeń na Ukrainie świat sportu debatuje na bieżąco na temat sankcji wobec Rosji. Ich ofiarą może paść między innymi właściciel Chelsea FC - Roman Abramowicz" a trikos news podawał już wczoraj.
» 25 lutego 2022, 13:56 #451
mikiartur: nie to że chce tutaj rozwalić Chelsea czy coś - ale uważam że takie decyzje powinny paść. Jeśli jak wcześniej wspomniałem jestem za zero-jedynkowym podchodzeniem w takich sytuacjach to Abramowicza też to dotyczy. Jego i wszystkich innych rosyjskich właścicieli w Europie. Czyli chyba także właściciela AS Monaco (wiem że kiedyś tam był Rosjanin)
» 25 lutego 2022, 14:02 #450
DaredevilUtd: Dobre wiadomości, tylko pytanie jakie to sankcje będą, znowu zakaz wiazdu? śmiech na sali.
» 25 lutego 2022, 18:28 #449
Yon: United rozwiązało kontrakt z Aeroflotem, oficjalnym przewoźnikiem drużyny.
» 25 lutego 2022, 13:55 #448
mikiartur: pierwszy raz od dawna jestem dumny z decyzji klubu w tej sprawie.
prawidlowa decyzja (jeśli miała miejsce bo nie sprawdzałem oficjalnych kont klubu)
» 25 lutego 2022, 14:00 #447
majk: A nie jest tak, że trochę firmy brytyjskie są postawione pod ścianą przez rząd i nie mają wyboru bardzo?
» 25 lutego 2022, 14:02 #446
mikiartur: ale rząd brytyjski zawiesił działalność tych firm na czas nieokreślony. Co oznaczałoby chyba,że po powrocie do normalności taki ban mógłby zostać zniesiony.
Taka decyzja klubu powoduje zerwanie jakikolwiek kontaktów z tym przedsiębiorstwem.
» 25 lutego 2022, 14:04 #445
majk: Prawdopodbnie w prawie nie funkcjonuje termin ''wiecznie'' i najbliższy temu jest ''nieokreślony''
» 25 lutego 2022, 14:09 #444
mikiartur: tylko że zawsze termin nieokreślony może zostać zniesiony
termin zerwany na pewno jest najbardziej ostateczny
» 25 lutego 2022, 14:15 #443
majk: Szczerze mówiąc, to nie wiem jak jest.
» 25 lutego 2022, 14:22 #442
Klimaa: Umowa zerwana i tyle w temacie. Klub musi szybko znaleźć inne rozwiązania logistyczne bo Aeroflot czarterował samoloty dla klubu.
» 25 lutego 2022, 15:06 #441
Radomirus: Dadzą radę sobie radę bez Aeroflotu - jakoś wątpię, by w Wielkiej Brytanii nie można był znaleźć nikogo, kto wypożyczy United samolot ;)

A co do sankcji Wielkiej Brytanii to może i zawieszono działanie linii, ale wątpię by powrót Areoflotu do United był możliwy, szczególnie, że sama umowa miała się skończyć w przyszłym roku
» 25 lutego 2022, 15:23 #440
DaredevilUtd: Po powrocie do normalności? Gdzieś juz to slyszalem jakieś 2 lata temu tylko gdzie hmmm....
» 25 lutego 2022, 18:30 #439
ermac: Widzę panowie spore oburzenie tym co się dzieje na świecie. Czy to nie mi próbowaliście tłumaczyć kilka dni temu, że nie powinno być dumy narodowej ani patriotyzmu? A to gdzie mieszkamy to nie ma znaczenia i w jakim języku mówimy? Że nikt nie kazał naszym dziadkom walczyć z Niemcami bo dzisiaj by się lepiej żyło za Niemca?

Dlaczego teraz się burzycie? Czyż Ukraincy nie powinni rozłożyć nóg i po prostu dla świętego spokoju wrócić pod skrzydła Rosji? Dostosują jezyk politykę a ich dzieci będą już rodowitymi Rosjanami wiec na bank będą traktowani z szacunkiem. ;)
Powinni się skupić na własnych osiagnięciach życiowych a nie tam marnować czas na bycie niezależnym krajem.
» 25 lutego 2022, 13:50 #438
mikiartur: podawaj nicki przy takich wypowiedziach bo mogę mieć wrażenie że kierujesz do mnie te słowa a ja nigdy czegoś takiego nie wypowiedziałem
» 25 lutego 2022, 13:58 #437
majk: Wojna na Ukrainie, a tego dalej boli że ktoś go polaczkiem nazwał parę dni temu.
» 25 lutego 2022, 14:01 #436
ermac: Mikiartur nic do Ciebie za to...
Uderz w stół, a nożyce się odezwą co nie majk.
Primo mnie nikt polaczkiem nie nazwał.
Secundo, ja rozumiem co się dzieje, ale jakoś kilka dni temu nie bolało Cię, że Nasz naród też to przeżywał i u Nas bylo duzo gorzej, a teraz będziesz mi morały prawił, że wojna na Ukrainie i powinienem co?
Napisałem wprost że powinni się dostosować do Twoich ax1d i Chestnuta porad to będą mieli spokój więc w czym masz problem?
» 25 lutego 2022, 14:09 #435
majk: Chcesz prowadzić jakąś wojenke w komentarzach na temat komentarzy sprzed paru dni, bo nie do końca zrozumiałeś co inni mieli na myśli, twoja sprawa.
Co miałem do powiedzenia, powiedziałem wtedy. Możesz to intrepretować wedle uznania.
Ja serdecznie dziękuje, mieszać się do twojego prowo nie mam ochoty. Bez odbioru.
Pozdrawiam i smacznej kawusi życzę.
» 25 lutego 2022, 14:21 #434
Chestnut: Co innego jest walczyć za kraj, a co innego jest walczyć czy stanąć w obronie swojej rodziny i przyjaciół. Jak już napisałem, mam całkowicie wywalone czy byłbym Polakiem czy nie. Jednak nie zmienia to faktu, że chciałbym by moja rodzina i przyjaciele byli bezpieczni i szczęśliwi.
» 25 lutego 2022, 14:22 #433
ermac: Tak tak teraz nie zrozumiałem o co Wam chodziło. Przekaz był dość jasny. Ja nie staram się toczyć wojenki tylko podkreślić Waszą ignorancje, która się kończy jak się Wam zaczyna pod d palić.
Jest takie mądre powiedzenie:

Kto nie pamieta historii.
Skazany jest na jej ponowne przeżycie.

I to się właśnie dzieje teraz. Za 20lat kilku łebków takich jak Wy napisze, że no była wojna na Ukrainie, ginęli ludzie i co z tego? Nikt im przecież nie kazał walczyć i będą to mieli tak samo głęboko.

Chestnut no tak jak zwykle logika 0-1. A jakbyś połączył kropki i doszedl do wniosku, że milion chłopa idących razem walczyć za bliskich daje tak naprawdę walkę o cały kraj? Czy jakby dzieci sąsiada ginęły to byś przeszedł obojętnie bo to nie Twoi bliscy a tylko rodacy.
» 25 lutego 2022, 14:39 #432
Chestnut: "I to się właśnie dzieje teraz. Za 20lat kilku łebków takich jak Wy napisze, że no była wojna na Ukrainie, ginęli ludzie i co z tego? Nikt im przecież nie kazał walczyć i będą to mieli tak samo głęboko."

No bo nikt im nie kazał/każe walczyć, to była/jest ich świadoma decyzja. To jest sprawa osobista.

"Chestnut no tak jak zwykle logika 0-1. A jakbyś połączył kropki i doszedl do wniosku, że milion chłopa idących razem walczyć za bliskich daje tak naprawdę walkę o cały kraj? Czy jakby dzieci sąsiada ginęły to byś przeszedł obojętnie bo to nie Twoi bliscy a tylko rodacy."

Jakbym widział, że dzieci sąsiada giną, to bym dostał ataku paniki i prawdopodobnie nic bym nie zrobił, bo bym nie był w stanie. Ale jeżeli biorąc pod uwagę jak ja bym to widział, to nawet jakby ginęły dzieci Ruskich, chciałbym im pomóc. Nienawidzę podziałów.

Polecam biografię Desmonda Dossa i film "Przełęcz ocalonych".
» 25 lutego 2022, 14:55 #431
majk: 90% rzeczy które tu napisałeś sam sobie dopowiedziałeś. Z wyprzedzeniem mówię, że jeśli zamierzasz cytować tu cokolwiek, to nie baw się w wycinanie wypowiedzi z kontekstu, przeczytaj jeszcze raz wszystko co zostało napisane, kto co napisał, może zrozumiesz tym razem. Retoryke seby wyklętego sobie odpuść.
» 25 lutego 2022, 14:57 #430
Radomirus: Putin właśnie najechał na Ukrainę przez koszmarnie przez niego rozumianą przez niego "dumę narodową" i "patriotyzm". Putin uważa (co można wysłuchać w jego orędziu, jakie opublikował w noc inwazji), że Ukraińcy nie są narodem tylko tak naprawdę są Rosjanami i dlatego on, jako Rosyjski patriota, obejmie ich swoim niedźwiedzim uściskiem.
Wcześniejszą wojnę w Donbasie i Ługańsku oraz zajęcie Krymu też usprawiedliwiał "patriotyzmem", "dumą narodową" oraz składem narodowości podbitych terenów...

Więc masz swój "patriotyzm" i "dumę narodową" w najczystszym wydaniu.
» 25 lutego 2022, 15:06 #429
majk: '' nie powinno być dumy narodowej ani patriotyzmu? A to gdzie mieszkamy to nie ma znaczenia i w jakim języku mówimy? Że nikt nie kazał naszym dziadkom walczyć z Niemcami bo dzisiaj by się lepiej żyło za Niemca?''
''kilka dni temu nie bolało Cię, że Nasz naród też to przeżywał i u Nas bylo duzo gorze''
Pokaż mi gdzie to wszystko napisałem, dawaj screena, albo linkacza jakiegoś.
» 25 lutego 2022, 15:08 #428
Radomirus: ermac
Kłopot taki, że "dumą narodową", "patriotyzmem", by nie rzecz w końcu "nacjonalizmem" rzadko się usprawiedliwia czyny, z których można być dumnym - zazwyczaj usprawiedliwia się rzeczy, które są podłe, albo nawet ludobójcze...
» 25 lutego 2022, 15:18 #427
Chestnut: "No dumb bastard ever won a war by going out and dying for his country. He won it by making some other dumb bastard die for his country." George S. Patton

quoteinvestigator.com/2015/04/24/war/
» 25 lutego 2022, 15:20 #426
majk: Nie pokażesz, bo nic takiego nie napisałem.
Wkładasz mi w usta wypowiedzi innych ludzi i to ja jestem ignorantem.
ax1d z tego co widzę w ogóle się nie udziela na temat Ukrainy, ale też go przywołałeś.
Epickie samozaoranie.
» 25 lutego 2022, 15:20 #425
ermac: Dzizzz człowieku napisałem, że cytować mogę ale nie Ciebie tylko kolegów z którymi miałeś wspolnu front. Idź chłopie na te kawusie bo i tak nic mądrego nie piszesz a sam się orasz.

Chestnut zgadzam sie z tym cytatem. Ja w swoich wypowiedziach zawsze odnoszę się do strony broniącej i ginącej w obronie państwa a nie atakujacych którzy dla mnie maja wyprane mózgi.

Radomirus też się zgadzam, ale dużo też zależy od zwykłych ludzi jak to będzie postrzegane i czy będziemy to przekazywać jako coś obrzydliwego czy jednak nic złego.
» 25 lutego 2022, 15:28 #424
majk: Nie mieliśmy wspólnego frontu.
Pokaż gdzie to wszystko napisałem. Nie zmieniaj tematu, pokaż gdzie to napisałem.
» 25 lutego 2022, 15:31 #423
Radomirus: Jeżeli coś nie działa od 250 lat (bo mniej więcej wtedy pojawiło się pojęcie narodu - a więc i dumy narodowej i patriotyzmu) to powiedz mi czemu nagle miałoby zacząć działać teraz?
Dumę narodową wykorzystywały wszystkie kraje ruszając na I Wojnę Światową
Dumę narodową wykorzystywało NSDAP by najpierw przejąć władzę i potem rozpętać jeden z największych konfliktów w historii ludzkości
Dumę narodową wykorzystywali Tutsi by mordować Hutu
Dumę narodową wykorzystuje od 20 lat Putin rozpętując już kolejną wojnę
Nasze kochane władze też wykorzystują dumę narodową by sekować wszystkich, którzy wg nich źle tą dumę narodową czują...

Duma narodowa, jeżeli jest oficjalną polityką państwa, zawsze (ZAWSZE!!) przekształca się w nacjonalizm i nietolerancję. Bo zawsze znajdą się tacy, którzy będą twierdzić, że powinniśmy odczuwać "dumę narodową" mocniej, bo "duma narodowa" jest świetnym sposobem odwracania uwagi, bo "duma narodowa" jest fantastycznym sposobem na znalezienie wroga...

Bo ci co opowiadają o "dumie narodowej" jakoś rzadko interesuje pomyślne zwykłe życie obywateli. Naszą dumą narodową ma być silna armia (silna głównie swoją liczebnością), ma być jakieś megalotnisko, największy okręt, najwyższy budynek, najgłębszy przekop... itp. itd.

Może kwestia mojego słabego stosunku do "dumy narodowej" polega na tym, że czuję się Ślązakiem i od państwa chcę aby nie wbijało mnie w "dumę narodową" tylko, żeby było sprawne. W końcu na przestrzeni wieków Śląsk był pod panowaniem kilku krajów (Polski, Czech i Niemiec) i jakoś trudno mi z tego powodu czuć przywiązanie do "dumy narodowej" tych "dumnych narodów"...
» 25 lutego 2022, 15:47 #422
Chestnut: Ale cytat nie jest skierowany do osób broniących się, ani do atakujących, jest ogólny. Czy bronisz, czy atakujesz, to inni powinni ginąć za swój kraj, a nie Ty.

"Nobody ever defended anything successfully, there is only attack and attack and attack some more.- George S. Patton"

@majk jak się czujesz? To samo robiłeś ze mną. Fajne uczucie? :D
» 25 lutego 2022, 15:51 #421
majk: Chestnut ja miałem twoje wypowiedzi na tacy i to były twoje słowa, a nie wypowiedziane przez kogoś innego.
Jak się z tym czujesz?
» 25 lutego 2022, 15:52 #420
Chestnut: O nie, pytałem wiele razy o cytaty, a Ty dawałeś je wycięte z kontekstu, tak by pasowało pod Twoje argumenty. Także pozdrawiam.
» 25 lutego 2022, 15:55 #419
majk: O nie, wklejałem całe wypowiedzi ;)
» 25 lutego 2022, 15:56 #418
Chestnut: Niestety nie jestem w stanie udowodnić, bo w archiwalnych artykułach są niewidoczne komentarze. :(
» 25 lutego 2022, 15:58 #417
pbskarpy: Skoro niektórzy by chcieli żeby wykluczono rosyjskie drużyny z rywalizacji sportowej, to czy powinno się zabronić jednostkom (poszczególnym pilkarzom na przyklad) zabronić grac w klubach?
» 25 lutego 2022, 12:33 #416
mikiartur: tak
mogą się czuć pokrzywdzeni ale są sytuacje w których trzeba myśleć zero-jedynkowo
i to jest jedna z nich.
» 25 lutego 2022, 13:29 #415
MiSt: UEFA i FIFA miały już wiele na sumieniu, ale teraz odwalają taki cyrk, że zastanawiam się, czy nie odpuścić sobie oglądania piłki na dłuższy czas i śledzić wyniki jedynie poprzez FlashScore. Cenzurowanie transmisji, pozwalanie Rosji na występy na 'neutralnym gruncie', finał LM (całkiem przypadkowo) przeniesiony do Paryża... Zniesmaczenie osiągnęło poziom krytyczny.
» 25 lutego 2022, 12:18 #414
Radomirus: Kiedyś była na scenie politycznej w Rosji partia, która nazywała się:
Nasz Dom - Russia
Choć niektórzy twierdzili, że prawdziwa nazwa powinna brzmieć:
Nasz Dom - Gazprom
Teoretycznie uległa rozwiązaniu w 2000 roku, ale mam nieodparte wrażanie, że po prostu przeniosła swoją siedzibę do siedzib UEFA i FIFA... i działa dalej...
» 25 lutego 2022, 13:02 #413
kckMU: Świata nie zmienisz, więc opcje są dwie i proste. Oglądaj wszystko jak zawsze, lub nie oglądaj nic.
» 25 lutego 2022, 20:47 #412
Wirus: Teraz sie wszystkim oczy otworzą, że ta Superliga co miała być, to był jednak dobry pomysł. FIFA i UEFA to są takie ku***y jakich mało, gorzej niż jakakolwiek mafia (w mafiach chociaż są jakieś zalążki honoru wobec innych członków).
FIFA i UEFA jedzą Putinowi z ręki i jeszcze mu buty liżą. To jest szok co sie wyprawia.
» 25 lutego 2022, 12:12 #411
MiSt: Ja bym chętnie poparł Superligę, gdyby była skonstruowana w inny sposób. Brakowało tam miejsca na sportową rywalizację. Kilka najlepszych klubów zostawiłoby resztę świata w tyle. Sam pomysł odcięcia się od UEFA popieram w 100%.
» 25 lutego 2022, 12:22 #410
Cieniu: Czyli Manchester United poleci do Paryża zagrać w finale LM. Dobra wiadomość, krótki lot i czas na regenerację będzie odpowiedni.
» 25 lutego 2022, 12:03 #409
pbskarpy: Finał w Paryżu. A gdzieżby indziej?
» 25 lutego 2022, 11:30 #408
Radomirus: Pewnie inną rozpatrywaną lokalizacją to był Budapeszt... albo od raz Katar
» 25 lutego 2022, 13:03 #407
Wirus: Ale ten Gianni Infantino to marionetka Putina, szok.

Jeśli sytuacja na wschodzie będzie sie utrzymywała, a mecz z Rosją będzie sie miał odbyć (obojętne czy w Rosji czy gdzie indziej) to wg mnie powinniśmy nawet nie pojawić sie na stadionie, a co dopiero rozgrywać meczu. Mam nadzieje, że Lewandowski jako kapitan naszej kadry zrobi co potrzeba i nie będzie tego meczu.
Jakie jest Wasze zdanie ?
» 25 lutego 2022, 10:38 #406
majk: Wykluczyć Rosje ze wszystkich rozgrywek. Nie ma żadnych wymówek.
Jeśli jakaś organizacja ich nie wykluczy jest zhańbiona, skorumpowana i zła. Brali i biorą pieniądze, mają krew na rękach.
Nie dla cynizmu, gierek słownych i pseudo subiektywizmu w takich czasach. Zło trzeba nazywać złem.
» 25 lutego 2022, 11:44 #405
Wirus: 100% zgoda, ale znając FIFA nie wykluczą Putina. Wtedy mam nadzieje, że Lewandowski i piłkarze sami zdecydują nie grać (PZPN sam sie wczoraj skompromitował, wiec w nich też nie wierze).
» 25 lutego 2022, 12:05 #404
majk: Dobrze by było, do pustych gestów klękania i tęczowych flag to gwiazdorzy i celebryci pierwsi, ale jak trzeba realnych czynów, to nagle mają związane ręce.
» 25 lutego 2022, 12:09 #403
Chestnut: Co masz na myśli pisząc, o realnych czynach?
» 25 lutego 2022, 12:12 #402
majk: Bojkot meczów, spotkań i imprez kulturalnych z udziałem Rosji.
» 25 lutego 2022, 12:21 #401
Malutki92: Z innej beczki może zaraz poleci hejt w moja stronę lecz uważam, że Mata powinien dostać szanse czy to w najbliższym meczu czy t w LM. Wiem jakie są oczekiwania co do pressowania a profil tego zawodnika nie nadaje się do tego najlepiej lecz patrząc na nasze gwiazdy z I 11 to różnicy by nie było.
Gdy wróci Scott to Mata mógłby zagrać obok niego. Chodzi mi o to, że ma inteligencje, pomysł na rozegranie, potrafi przetrzymać piłkę, poklepać a tego u nas nie ma. PP nie potrafi zagrać na jeden kontakt więc z kim nasi mają grać płynie i sprawnie w ataku.
» 25 lutego 2022, 08:42 #400
dlabigt23: Mata to powinien dostawać cześciej szanse. Patrząc na tych naszych piłkarzy dziwie sie ze taki piłkarz w ogole jej nie dostaje i nie dostawał wczesniej. Były takie dwa mecze jakis czas temu jeszcze za Solskjaera jak grał i widziałem ze świetnie sie dogadywał z Bruno. Widziałbym Mate zamiast Pogby. Zdecydowanie. Francuz nie daje nam nic w ważnych meczach.
» 25 lutego 2022, 08:46 #399
Piotrek1991d: Tez tak uwazam tym bardziej ze kiedy juz gral to nie wygladal zle
» 25 lutego 2022, 09:34 #398
boro: Szybko ta Barsa staje na nogi. Im odbudowa chyba lepiej pójdzie
» 25 lutego 2022, 08:19 #397
dlabigt23: Oni sie szybko ogarną. Mają świetną młodzież do której wpajają juz od podszewki jak mają grać. Ściągają odpowiednie talenty. Maja normalnego doradce i dyrektora sportowego ktory napewno to ogarnie. Fakt ze ostatnie transfery jak Griezzmann czy Dembele im nie wyszły na dobre ale to się zdarza. Mysle ze teraz beda inaczej kupować i nauczyli się juz na błędach. Tam jest odpowiednia struktura od najniższych szczebli. Nie to co u nas.
» 25 lutego 2022, 08:31 #396
kckMU: W nowym zarządzie Laporty zasiadają prawdziwi czarodzieje na kilku pozycjach. Szczególnie ten asior Mateu Alemany. Oni nie zginą.
» 25 lutego 2022, 09:08 #395
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2022 09:15

A tak dla jasności tam młody wchodzi do seniorów i wie co i jak ma grać. Nic go nie zaskoczy. Styl, dynamika jest ta sama . U nas młody wchodzi do seniorów i jest Socjal Media i Instagram Boys. Piłkarze którzy marudza bo muszą biegać za piłką i ciagle wymachują rekoma. Ogolnie jest lipa bo jeszcze mało hajsu i przydaloby się wincyj to wtedy jeszcze bardziej im sie odechce. A ten młody się tak patrzy o jeeeny oni maja 10-20x wiecej odemnie a jeszcze narzekają i są niezadowoleni. O tak to wygląda.
» 25 lutego 2022, 09:11 #394
sturmik: U nas mlody wychodzi z akademii, gra pare lat w PL i nagle ktos go uswiadamia ze jest cos takiego jak pressing...
» 25 lutego 2022, 12:31 #393
kckMU: Oby ten gol Lacazette'a nie był dla nas przeklęty w maju.
» 25 lutego 2022, 00:27 #392
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2022 00:18

Tak ogladam skróty meczów z Elanga i temu dzieciakowi brakuje jednego, mocnego strzalu, ma technikę szybkość wszystko, ale większość jego strzałów jest poprostu slaba i koziolkuje pilka lecąc po ziemi do bramki. Musi nad tym popracować, bo może mu to sporo napsuć krwi.
» 25 lutego 2022, 00:15 #391
Zyvold: "[Simon Stone] Boris Johnson confirms Aeroflot (sponsor Man Utd) banned from UK."
» 24 lutego 2022, 23:01 #390
wider: ciekawe czy Abramowicza też "zbanują"
» 24 lutego 2022, 23:55 #389
DaredevilUtd: Powinni, pytanie czy mają jaja by to zrobić :)
» 25 lutego 2022, 00:16 #388
wider: nie mają
» 25 lutego 2022, 00:25 #387
Saftmi: Niby Abrahamowicz nie ma juz wstępu do UK
» 25 lutego 2022, 01:27 #386
DevoMartinez: Prędzej angole mają jaja niż niemiaszki...
» 25 lutego 2022, 02:04 #385
rvn10: Spokojnie teoretycznie możeny zająć nawet 3 miejsce w tabeli. Arsenal ma o tyle łatwiej że nie gra w europejskich pucharach i skupiają się tylko na lidze. Walka będzie do ostatniej kolejki o miejsca 3 i 4.
» 24 lutego 2022, 22:58 #384
Abstrahujacy: Według wielu tutejszych ekspertów my też już nie gramy.
» 25 lutego 2022, 00:57 #383
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 22:49

Jasne, że będzie trudno o TOP4 przy bieżącej dyspozycji Arsenalu. Przed nami ciężkie spotkania. Oni też mają jeszcze na rozkładzie Liverpool, Tottenham, WHU czy też Chelsea. Często gubi się punkty z teoretycznie słabszym rywalem. Nie ma co się zbytnio przejmować. Jest jeszcze sporo trudnych pojedynków przed obiema drużynami. Będą emocje do końca. Takie piękno ligi angielskiej.
» 24 lutego 2022, 22:48 #382
brazylianwisnia: Jak chcemy być w LM to trzeba oglądać się na Chelsea. Licząc na to jedno miejsce 4te można się przeliczyć. Trzeba grać tak by gonić z zapasem.
» 24 lutego 2022, 22:52 #381
hraboNX: Tak, ogólnie na czołowych lokatach będzie zapewne jeszcze sporo przetasowań. City zgubiło ostatnio punkty, a to sprawia, że nikt nie będzie podchodził na luzie do żadnego meczu. Mobilizacja będzie do samego końca.
» 24 lutego 2022, 22:58 #380
radlu: O cholera. To teraz trzeba będzie coś wygrać żeby być w top4, a nie liczyć na innych.
» 24 lutego 2022, 22:46 #379
mordynator: Ajajaj ale sie wilki posypały w końcówce szkoda :/
Troche sędzią też dołożył od siebie bo zabrał wilkom 100 procentową sytuacje gwiżdżąc faul na white którego nie było no ale nic nie zrobisz sedziowanie w PL jak zawsze trzyma poziom.Trzeba bedzie wygrać z nimi na Emirates to raczej bedzie mecz o to kto zajmie 4 miejsce.
» 24 lutego 2022, 22:46 #378
Bourdain: Nie no nie wierzę, 2 raz ich ograli w doliczonym czasie gry, oczywiście tylko w meczu z nami potrafią bronić...
» 24 lutego 2022, 22:44 #377
Chestnut: Albo to my nie potrafimy atakować. :)
» 24 lutego 2022, 22:45 #376
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 22:50

No niestety w tym aspekcie Arsenal wygląda na ten moment dużo lepiej od nas, dużo ruchu w ataku, cały czas wychodzenie na pozycję, nikt nie spowalnia ataków, Saka świetnie drybluje, ah jak mi brakuje Masona, bo my nie mamy teraz żadnej perełki...
» 24 lutego 2022, 22:48 #375
Ortega255: Nie mieliście nawet jak był ten pożal się Boże Mason xD
» 24 lutego 2022, 23:00 #374
rreddevilss: No teraz to bedzie ciężko o to top 4 trzeba u nich wygrac i tyle
» 24 lutego 2022, 22:41 #373
sirtomas: A tak pięknie się dla nas układało...
» 24 lutego 2022, 22:40 #372
M4S73R: No i cyk Arsenal 2-1
» 24 lutego 2022, 22:40 #371
JahKowalski: Ehh zaczyna nam się oddalać top4
» 24 lutego 2022, 22:39 #370
rreddevilss: Alez to Wolves jest zoorganizowane
» 24 lutego 2022, 22:10 #369
KubaUtd: Właśnie Utd U18 pokonało Leicester U18 w ćwierćfinale pucharu FYC dwie bramki strzeli Alejandro Garnacho może będzie dobry grajek :)
» 24 lutego 2022, 22:10 #368
mordynator: White nurek,mogło być 0-2 dla wolves spokojnie.
» 24 lutego 2022, 21:58 #367
majk: Rosja napada na Ukraine, Fifa wyrzuca Zimbabwe i Kenie...
Coraz bardziej przekonuje się do projektu superligii.
» 24 lutego 2022, 21:41 #366
nieeeeeeee: Nie jest to żadna niespodzianka od dawna dało się zauważyć, że FIFA i UEFA= Mafia
» 24 lutego 2022, 21:56 #365
hraboNX: Przed meczem Napoli Brca piłkarze obu drużyn mają transparent i protestują przeciwko rosyjskiej agresji. A mecz sędziuje... Siergiej Karasiow z Rosji. Okazuje się, że UEFA "ostatecznie nie zdecydowała się na zmianę sędziego".
» 24 lutego 2022, 22:04 #364
PogbaKingOfMANU: Taa, dlatego że FIFA odwala manianę, mamy wpakować się w kolejną patologię tym razem pod przywództwem Pereza, ale za to w zamkniętej "elicie" (a raczej pseudo elicie, patrząc na to, że miały być tam kluby będące od dawna poza piłkarskim topem, ale trzymające się na poziomie marketingowym czy trofeami z przeszłości).
» 24 lutego 2022, 22:05 #363
Batigol222: superliga to projekt paru chciwych kacyków, który po pierwsze zniszczyłby futbol klubowy, a po drugie najpewniej w niczym nie byłby lepszy, niż UEFA. Ta ostatnia przynajmniej zachowuje jakieś tam pozory organizacji międzynarodowej, która przynajmniej udaje, że niektóre rzeczy ją obchodzą; superliga to byłby czysty biznes, a czysty biznes z zasady jest już całkowicie amoralny.
» 25 lutego 2022, 01:44 #362
Radomirus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.02.2022 02:23

Batigol222

Różnica jest właściwe taka: Zgoda, że Superliga to projekt paru finansowych kacyków - ale zwróć uwagę, że nie ma wśród nich kacyków z bliskiego wschodu... Jest to grupa właścicieli największych klubów w Europie
FIFA i UEFA to mafia, regularnie korumpowanych przez pieniądze z Bliskiego Wschodu oraz Rosji, którzy niczym nie zarządzają ryzykując własnymi pieniędzmi, są to w większości jakieś małe kreatury, którym po latach udało się przepchnąć przez bagno lokalnych federacji piłkarskich na stanowiska w światowej federacji...

Zgadzam się, że w jedynym i drugim miejscu są osoby o dość wątpliwej reputacji... z drugiej strony jak mam do wyboru ludzi, którzy ryzykują własnymi pieniędzmi a z drugiej ludzi, którzy umościli sobie gniazdka w dość niejasnej strukturze, która bazuje tylko na tradycji (bo FIFA i UEFA są "od zawsze") to mimo wszystko mam większe zaufanie do tych "krwiożerczych kapitalistów" niż do zwykłych, skorumpowanych urzędasów...

Co nie znaczy, że pierwszy projekt Superligi mi się do końca podobał. Tzn. podobały mi się ogólne założenia - czyli liga złożona z najlepszych drużyn Europy - ale szczegóły były beznadziejne - czyli system wyboru drużyn oraz system awansu i spadku z tej "elitarnej" grupy.

Superliga mogłaby oczywiście istnieć obok krajowych rozgrywek klubowych - ale to by musiało wiązać się z małą rewolucją w systemach rozgrywek klubowych a przede wszystkim musiałoby się wiązać z ograniczeniem liczby klubów w Premier League (np. do 16 drużyn) - to plus ewentualne zmiany w pucharach krajowych musiałyby zmierzać do ograniczenia liczby spotkań w sezonie - bo inaczej piłkarze byliby zajechani - a trzeba też pamiętać, że w Superlidze graliby najlepsi piłkarze, którzy także często są powoływani do reprezentacji.
» 25 lutego 2022, 02:22 #361
top4fun: Wolves to jakiś antyfutbol gra. Od 20 minuty ciągle na czas grają
» 24 lutego 2022, 21:30 #360
Kilerek7: Obejrzałem dziś film United, ciężko było nie uronić łzy, aż wstyd gdy dziś patrzy się na to wszystko co kiedyś znaczyło tak wiele.
» 24 lutego 2022, 21:28 #359
toporminator: Typowy paździerz United, ile to już takich frustracji miałem w ostatnich latach?
Bez charakteru, dziecinne błędy w kryciu, a potem każdy na każdego macha rękami. W tym klubie ego i zarobki są nieproporcjonalne do jakości i zaangażowania.
» 24 lutego 2022, 20:59 #358
rreddevilss: Dawac Wolves jeszcze jedna
» 24 lutego 2022, 20:58 #357
mordynator: Brawo Wolves
trzymać to do końca
» 24 lutego 2022, 20:56 #356
DaredevilUtd: Ponoc chcemy dać tygodniowke w wysokości 288 tysi jakiemuś ŚO z BVB. Jeżeli to prawda to przy takich posunięciach nigdy nie będzie normalnie.
» 24 lutego 2022, 20:44 #355
wider: kluczowe słowo to "PONOĆ"
ale patrząc na nasz zarząd to mają chyba zabronione dawać tygodniówkę w granicach 100k
» 24 lutego 2022, 20:49 #354
Batigol222: Ciekawe, czy przed meczem będzie jakiś wyraz wsparcia dla Ukrainy, czy znowu to klękanie
» 24 lutego 2022, 20:42 #353
tygrys26: A z jakiej racji mają być? Walczą o swój kraj i kondencje itp im nie pomogą.
» 24 lutego 2022, 21:15 #352
devilek777: Sprowadziliśmy prawoskrzydłowego za 80 mln i gra na lewym, ktoś mi jest w stanie to wytłumaczyć? Dlaczego nie gra na lewym Rash, który grał tam wcześniej?
» 24 lutego 2022, 20:38 #351
Chestnut: Bo to jest zagrywka 200IQ. Nie zrozumiemy.
» 24 lutego 2022, 20:40 #350
motos8: Ja to już mowie chyba trzeci rok. Odkąd cofnęli Valencie do obrony to na prawym skrzydle śmiga już tylko biegacz pustynny (ten krzak co się turla na westernach). Czasem był tam wystawiany Mata, który i tak jakoś trzymał się bliżej środka lecz miało to swoje konsekwencje czyli ściągał za sobą obronce go kryjącego co w konsekwencji zagęszczalo strasznie obszar po lewej i na środku. Dramat. Ja już nie mam siły. Na te pozycje. Jak na takim etapie rozgrywek dochodzi do takich sytuacji?
» 24 lutego 2022, 20:53 #349
Genek: Wiesz Sancho nie jest typowym PS on jest poprostu skrzydłowym może grać na lewej i na prawej. Na Lewej pewnie bedzie wiecej strzelał bo bedzie schodził do środa a na prawym bedzie miał więcej asyst. Więc racja powinien grać na prawym bo on ze wszytkich naszych skrzydłowych się tam najlepiej czuje( nie liczac masona).
» 24 lutego 2022, 21:05 #348
Alibaba: Jak byś interesował się bvb to sancho więcej meczy rozgrywał na lewej stronie boiska.
» 24 lutego 2022, 21:58 #347
devilek777: Grał na obu skrzydłach podobnie, dokładnych statystyk nie znam. Co nie zmienia faktu, że został sprowadzony na pozycje, której nie ma od lat. Rash jak grał z Shawem na lewej stronie to jakoś to wyglądało.
» 25 lutego 2022, 13:19 #346
SzarimMusty: Wie ktoś jak sytuacja wygląda w Chelsea? Jej właścicielem i większość pieniędzy pochodzi od Rosjanina. Czy ich budżet będzie blokowany? Odbiorą ją prawowitemu właścicielowi?
» 24 lutego 2022, 20:24 #345
Batigol222: Pewnie mogą odebrać, ale Chelsea raczej bez problemu poradzi sobie bez ruskiej kasy. Obecnie to klub, który chyba posiada najlepsze zaplecze w Premier League, bo nawet gdyby chcieli grać wyłącznie tymi produktami swojej akademii, to i tak mieliby całkiem konkretny skład, do tego nie mają jakiejś starej kadry, sporo zawodników na każdą pozycję i z budżetem płacowym raczej też spokojnie sobie poradzą. To nie PSG.
» 24 lutego 2022, 20:33 #344
tygrys26: Powiem wam ze trochę smkeszy mnie to ze każdy z Elangi robi nie wiadomo jaki wielki talent i gwiazdę.
Dobra strzelił gola na remis, ale czy wbtrakcie meczu wyróżnia się czymś więcej? Szybko biega okej, ale to umie większość skrzydłowych, ale czegoś takiego jak drybling, balans ciałem to mu jednak na ten moment brakuje. Niech sie rozwija na spokojnie, a nie każdy robi szum wokół jego osoby i skonczy jak Rashford czy Greenwood wielkie gwiazdory
» 24 lutego 2022, 18:39 #343
GeoVo: Tygrys to czy Elanga utrzyma poziom i z wiekiem będzie się poprawiać, zależy tylko i wyłącznie od niego, a jeżeli uważasz, że Elenga jest uznawany przez media typu Sky jako przyszła gwiazda piłki nożnej to napisz do nich i do innych stacji pismo, aby zaprzestali pisać oraz mówić na temat Elangi. Jeżeli chłopak będzie stąpać twardo po ziemi to nawet takie informacje nie będą mu przeszkadzać w dalszym progresie kariery piłkarskiej i może kiedyś zapisze się na kartach historii klubu a przy dobrych wiatrach w historii piłki nożnej (czas pokaże).
» 24 lutego 2022, 18:57 #342
Chestnut: Na początek wystarczy by był dobry.
» 24 lutego 2022, 18:58 #341
mordynator: Jeśli chodzi o czysty talent to na pewno ma go mniej od takiego Greenwooda, ale za to Elanga wyróżnia sie niesamowita etyką pracy.
» 24 lutego 2022, 19:11 #340
DevoMartinez: Elanga w mojej opinii nic wielkiego nie osiągnie na najwyższym poziomie czy nawet u nas. Niestety bliżej mu do Lingarda niż Greenwooda. Ale póki ma szansę to stara się dawać z siebie 100% więc chociaż tyle pożytku.
» 24 lutego 2022, 19:14 #339
Chestnut: Nie chodzi o to by mieć w drużynie jedenastu Messich, ważne by to była zgrana drużyna, by walczyli każdy za każdego, by się wspierali i rozumieli. By to był prawdziwy zespół, wtedy nawet na skrzydłach niech gra Young z Valencia, a i tak będziemy wygrywać.
» 24 lutego 2022, 19:18 #338
GuteFrage: Elanga to taki nasz drugi James,jemu też wyszło kilka pierwszych meczy ,a później wiemy jak się skończył
» 24 lutego 2022, 19:21 #337
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 19:36

Elanga zdecydowanie ma mocniejszą głowę od Masona. Pytanie czy później udźwignie ten ciężar rozpoznawalności. Moim zdaniem angielskie dzieciaki są zepsute od małego, jak widzę w jaki sposób się je wychowuje, oby Elanga z racji pochodzenia był inny i miał wiec j oleju w glowie. Chlopak ma technikę szybkość i moim zdaniem większość tutaj pisze mocne bzdury o młodym :)
» 24 lutego 2022, 19:35 #336
wider: jak na razie trzeba poczekać na konkretną ocenę Elangi. Bo obecnie u nas każdy jest pod formą i na ich tle jakoś tam się Antony wyróżnia.
» 24 lutego 2022, 19:35 #335
mikiartur: Pożyjemy zobaczymy
Trzymam kciuki za jak najlepszą jego karierę najlepiej u nas.
Na pewno przyznać to że był o wiele mniej hypowany i promowany niż Greenwood, Rash wcześniej, Lingard czy Martial albo Shoretire czyu McNeil lub Mejbri
» 24 lutego 2022, 19:36 #334
Genek: Racja nie ma takiego talentu jak mason czy rash ale co to ma do rzeczy, ma swoje walory takie szybkość przebojowość i pracowitość ragnick dał mu szanse ,bo pokazał sie na treningach a chłopak sie mu odpłaca , nawet jak to ma być tylko zmienik w przyszłości to zawsze dobrze jest mieć takiego zawdonika co potrafi wejść z ławki i namieszać (plus jest wychowankiem).
» 24 lutego 2022, 21:18 #333
DevoMartinez: No właśnei o tym piszę, póki się stara przebić do podstawy to gra na maksa. Rashford też grał. A potem przyszła tygodniówka koło cwierć bańki i zjazd formy a co gorsza i zaangażowania i intenwysnowści z ajką gra. U nas za szybko daje się kolosalne pieniądze gówniakom.
» 24 lutego 2022, 21:54 #332
Glory1878: Wczorajszy mecz idealnie pokazał charakter naszej drużyny. Boimy się grać w piłkę, wyszliśmy jak typowe przegrywy z podkulonym ogonem. Jedyny zawodnik, który się nie bał, był oczywiście Ronaldo.
Pierwsza połowa to był dramat w naszym wykonaniu, a przypomnijmy że to najgorsze Atletico od lat.
Pogba to podsumował w sumie swoją karierę, może i ma umiejętności ale jak nie walczysz, nie oddajesz serca to takie przecinaki jak wczoraj gracze Simeone go wyjaśnia bez mydła.
Fred to jest dramat i z nim w podstawie nigdy nic nie osiągniemy. McTominay myślę że lepiej by się spisał w tym meczu, bo chociaż coś by powalczył.
Naprawdę nie rozumiem, dlaczego Rashford wychodzi w pierwszym składzie. Gość od dobrego roku to jest poziom spadkowicza Championship

W rewanżu może jakoś cudem awansujemy
» 24 lutego 2022, 18:21 #331
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 18:29

Fred z McTomminay napewno lepiej by wyglądał aniżeli z Pogba :D Przeciez na takie mecze francuz sie nie nadaje. Tutaj potrzebni byli goście z jajami a z Pogba gralismy o jednego mniej. To wiadomo nie od dzis ze on nie udźwignie żadnego ważnego meczu. Nie pasuje tutaj i mam nadzieje ze odejdzie po sezonie i nasz zarząd nie przedłuży z nim kontraktu. Jesli chcemy budować coś nowego to musimy zacząć pozbywać się takich chwastów. A juz na rozpoczecie nowego sezonu okaże się jak bedzie wygladało nasze zarządzanie i czy coś sie zmieni w tej kwestii.
» 24 lutego 2022, 18:27 #330
HarryBrown: Wydaje mi się, że Sheik el Dubai gdyby miał za plecami Scotta wypadłby przynajmniej przyzwoicie. Niestety Fred na dmc się nie nadaje.
» 24 lutego 2022, 18:38 #329
Batigol222: youtube.com/watch?v=mitklb9bygo
» 24 lutego 2022, 18:14 #328
majk: Kiepska nutka
» 24 lutego 2022, 18:45 #327
Batigol222: nie znasz się, a zwrotka Hansa to kosmos. Kufa, jak słucham tego dzisiejszego rapu i porównuję z tym, co było grane gdy sam słuchałem tej muzyki, to nawet nie ma co porównywać
» 24 lutego 2022, 18:50 #326
majk: Znam się. Słaby kawałek.
» 24 lutego 2022, 18:57 #325
Chestnut: U mnie wywołał nostalgię.
» 24 lutego 2022, 19:02 #324
rvn10: W pierwszej połowie mieliśmy olbrzymi problem z pressingiem Atletico, tutaj Ralf przygotował słabą taktykę na ten mecz. Hiszpanie zagrali agresywnie a nasi oczywiście gubili się na każdym kroku i szybko tracili piłkę, mieliśmy masę szczęścia że nie schodziliśmy do szatni z dwoma straconymi bramkami. Z drugiej strony ostatnio brakowało nam szczęścia i ono właśnie przyszło z Atletico, bo inaczej mogło być 3-1 dla nich. Wydaliśmy masę kasy, a od 9 lat dalej nie mamy drużyny jak za czasów SAFa. Wczorajszy mecz utwierdził mnie w przekonaniu, że marcowy terminarz będzie dla nas paskudny.
» 24 lutego 2022, 17:42 #323
radlu: Twierdzisz że Ralf zabronił naszym zawodnikom biegać i celnie podawać?
» 24 lutego 2022, 18:12 #322
Janks7: Za dużo pozytywów z tego meczu nie ma, prócz wyniku i gola młodego Elangi, ciekawostka jest taka, że najjaśniejszymi punktami po odejściu SAFA u nas zawsze bywają nieopierzone młodziaki, zaczęło się od Januzaja za Moyesa, potem Martial i Rashford za LvG, Greenwood za Ole i teraz Elanga za Ralfa.
Mimo wszystko jakiś postęp w naszej grze widać, gra obronna się poprawiła za Niemca, zdecydowanie widać większą dyscyplinę taktyczną, ale tego się właśnie spodziewałem, że przestaniemy być tak chaotycznym zespołem jak byliśmy za Ole, niestety nie możemy czerpać w 100% z tego, co chciałby grać nasz obecny trener, bo po pierwsze nie mamy zawodników do jego stylu gry, a po drugie byliśmy beznadziejnie przygotowani do sezonu przez Norwega, o ile taktyczne braki idzie nadrobić jeszcze w trakcie sezonu treningami, analizami, to jednak braków w przygotowaniu fizycznym nie nadrobisz bez solidnie przepracowanego okresu przygotowawczego, jednakże Niemiec przypomina mi bardzo LvG, którego w sumie najbardziej szanowałem z trenerów po SAFIE, pojęcie o futbolu gigantyczne, jaja równie duże jak u Holendra i byłbym za tym, żeby to on dostał szansę w następnym sezonie, bo tak naprawdę chyba tylko Ten Hag i Enrique byliby lepszymi opcjami od niego i pewnie oboje są poza naszym zasięgiem na ten moment, Poche mnie nie przekonuje, bo wydaje mi się, że na rewolucje u nas okaże się za miękki i te towarzystwo które tutaj teraz jest, dalej będzie robiło co chciało, a Niemiec do rewolucji nadałby się idealnie, bo kilku zawodników wprowadziłby z naszej akademii, a kilku też potrafiłby w miarę tanio wypatrzeć na rynku, tylko nasz zarząd musi mu zaufać, a nie ściągać swoje angielskie wymysły za grube miliony, powinni się nauczyć na przykładzie Maguire, że to co rodzinne niekoniecznie jest dobre, na pewno drogie, ale to nie zawsze równa się niestety dobre.
No i mimo wszystko martwi Ronaldo, dla mnie to jest najlepszy piłkarz w historii futbolu, jednak widać, że nawet na nim wiek robi swoje, coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jego powrót do United to był błąd dla obu stron, podejrzewam, że w słabszej Serie A dalej ładowałby gola za golem, w Ligue 1 prawdopodobnie byłoby podobnie, a nawet w La Lidze czy Bundeslidze również by sobie radził, a Premier League to jednak mordercze tempo, zdecydowanie najwyższy poziom, nawet dla takiego wybryku natury jak Cristiano w wieku 37 lat to bariery już nie do przeskoczenia.
» 24 lutego 2022, 16:25 #321
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 15:29

Oglądając wczorajszy mecz cieszyłem się, że trafiliśmy na najłatwiejszego z możliwych przeciwników, czyli Atletico, z którym i tak mieliśmy problemy. I Atletico tak samo może się z cieszyć z nas za rywali. Gdybyśmy grali bez powtórki wadliwego losowania, czyli z PSG, a oni z Bayernem, to oba kluby nie miałyby czego szukać już po 1 połowie.
» 24 lutego 2022, 15:29 #320
KalinaRIP: Atletico -> najłatwiejszy rywal i dalej nie ma co czytac
» 24 lutego 2022, 15:42 #319
Strzelec: Nie ma co gdybać co byłoby jakbyśmy trafili na PSG. Za Solskjaera potrafiliśmy przegrywać ze średniakami, a tydzień później pokonać City. Na PSG wyszlibyśmy inną taktyką, oni też graliby bardziej ofensywnie. No i może nie znam sie za bardzo na piłce, ale wydaje mi sie, że Lille, Salzburg czy Sporting są jednak słabsze od Atletico.
» 24 lutego 2022, 15:51 #318
PogbaKingOfMANU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 21:49

Z Lille byłby jeszcze większy płacz o fizyczną grę, skoro tutaj niektórzy potrafili narzekać wczoraj na pressing i agresję drużyny z La Liga. Salzburg zaś z nieporównywalnie lepszą drużyną jaką jest Bayern oddał 2x tyle celnych strzałów co wczoraj United i Atletico razem wzięte. Oceń sobie kto jest słabszy i z kim łatwiej byłoby grać. Ja akurat nie mam wątpliwości. Ze Sportingiem się mogę zgodzić, bylibyśmy pewnie faworytem.
» 24 lutego 2022, 21:48 #317
Radomirus: Manchester United jest gotowy zakończyć umowę sponsorską z rosyjskimi liniami lotniczymi Aeroflot w wyniku narastającego kryzysu na Ukrainie.

Angielscy giganci chcą zdystansować się od firmy - po rosyjskiej inwazji na sąsiedni kraj.

Aeroflot jest jednym z głównych sponsorów United od 2013 roku.

United przedłużyło umowę w 2017 roku za około 40 milionów funtów.

Obecna umowa ma wygasnąć latem 2023 roku - a nowy dyrektor generalny United, Richard Arnold, nie ma zamiaru jej odnawiać.

Ralf Rangnick i jego drużyna polecieli w tym tygodniu do Hiszpanii alternatywnymi liniami lotniczymi Titan na mecz Ligi Mistrzów z Atletico Madryt.
» 24 lutego 2022, 15:01 #316
lukJakubowski: To Chelsea powinna w ogóle, co zrobić?
Kurde, to tylko biznes. No chyba, że United ma już kogoś nowego na oku, więc wytrawnie niech dogadują lepszy kontrakt.
» 24 lutego 2022, 16:47 #315
devilek777: Greenwooda od razu skreślili, więc tutaj powinni od razu zerwać umowę.
» 24 lutego 2022, 16:52 #314
Radomirus: Wg. władze United powinny, tak jak napisał devilek777, zerwać umowę z Areoflotem od razu...

Co do Chelsea to ja bym na miejscu rządu Brytyjskiego znacjonalizował klub (bez odszkodowania dla Abramowicza) a następnie od razu wystawił na sprzedaż. Z pewnością znaleźliby się jacyś następni amerykańscy miliarderzy skłonni kupić klub
» 24 lutego 2022, 16:55 #313
Hoodys: ciekawe czy jak by ruscy najechali na nasz kraj i podjeliby decyzje o nacjonalizacji mieszkań i domów to jakbyś zareagował ;)
» 24 lutego 2022, 17:46 #312
Lisan: Trzy pitbulle z Atletico pożarły wczoraj nasz środek pola i nie działał na nich szeroki uśmiech Freda. Ducha walka można jedynie pozazdrościć
» 24 lutego 2022, 14:31 #311
Chestnut: Naprawdę nie masz się o co już przyczepić? Tylko o to, że ktoś jest szczęśliwy? Życzyłbym sobie, by każdy był tak szczęśliwy i uśmiechał się tak jak Fred.
» 24 lutego 2022, 15:35 #310
majk: A skąd wiesz że nie jest?
» 24 lutego 2022, 18:19 #309
Chestnut: @majk nie rozumiem do czego/kogo to pytanie.
» 24 lutego 2022, 18:28 #308
majk: Do ciebie tygrysku.
» 24 lutego 2022, 18:48 #307
Chestnut: Więc rozwiń swoją myśl, bo nie wiem o co Ci chodzi...
» 24 lutego 2022, 18:56 #306
ax1d: No to finału LM nie będzie w Rosji, jak podaje Associated Press.
» 24 lutego 2022, 14:07 #305
majk: Oby. W końcu jakieś dobre nowiny by były.
» 24 lutego 2022, 14:08 #304
atotrikos: Chelsea FC planuje zmienić właściciela.[trikos News]
» 24 lutego 2022, 14:10 #303
United45: Schalke bojkotuje GAZPROM - oby tak dalej. Niech akcje GAZPROMU lecą na łeb na szyje, zabrać Rosji jakiekolwiek pole do rozwoju i zdyskwalifikować z wszystkich wydarzeń kulturalnych czy sportowych. To początek końca Putina, nie wiadomo ile on potrwa ale głęboko wierzę że tak będzie a on sam zostanie zapamiętany jako najbardziej nieudolny przywódca Państwa w historii.
» 24 lutego 2022, 15:03 #302
Pochmurny: Schalke nic nie bojkotuje, jak na razie jedynie usuwa logo z koszulek, ale to za porozumieniem bo tak obie strony uznały za lepsze. W dalszym ciągu kontrakt obowiązuje. To raczej taka PR-owa zagrywka aby nikt się ich nie czepiał. Jeśli dojdzie do rozwiązania kontraktu to wtedy można powiedzieć, że serio pokazują dezaprobatę.
» 24 lutego 2022, 15:22 #301
DaredevilUtd: Ciekawy jestem, czy kraje gadające tyle o sankcjach, rzeczywiście je wprowadza, czy to będzie tylko czcze gadanie. Oligarchowie z rosjii też powinny dostać po tyłkach w tym najbogadsi, tacy jak Abramowicz.
» 24 lutego 2022, 15:31 #300
Chestnut: Nie każdy kto z Rosji jest zły...
» 24 lutego 2022, 15:38 #299
mikon70: Daredevil
Już zostały na wielu z nich nałożone, tak jak i na deputowanych, którzy głosowali za uznaniem niepodległości republik.
» 24 lutego 2022, 15:52 #298
NoLogo: Trzeba czekać na najcięższe działa, wszystko będzie się kręcić póki adidas nie zatrzyma dostaw dresów ma wschód, braknie im trzech pasków to sami putina na taczkach wywiozą.
» 24 lutego 2022, 16:01 #297
Radomirus: DaredevilUtd

Ja wiem, że teraz w modzie są sankcje punktowe, czyli np. takie wymierzone w rosyjskich oligarchów - i oczywiście takie też powinny być stosowane.
Ale jeżeli sankcje faktycznie powinny być skuteczne, powinny być szerokie i uderzać w podstawy gospodarki, łącznie z całkowitym embargiem na handel z Rosją. Komunizm 30 lat temu nie zawalił się dlatego, że Jaruzelski, Honeker czy oczywiście Gorbaczow, nie mogli jeździć na wakacje na francuskie plaże.
Za wprowadzenie w stanu wojennego Zachód objął Polskę niemal pełnym embargiem co doprowadziło do załamania gospodarki. I to był główny powód zawalenia się systemu komunistycznego w Polsce. Pełna izolacja gospodarcza doprowadziła do tego, że władze nie były już w stanie zarządzać gospodarką a co za tym krajem.
Niestety nie ma co ukrywać - dopiero widmo głodu często prowokuje ludzi do działań przeciw własnej, bandyckiej władzy
» 24 lutego 2022, 16:03 #296
golinek3: Zastanawiam się w sumie jaki Ralf miał pomysł na ten mecz. W pierwszej połowie nie było w ogóle środka, rozstawieni byli bardzo szeroko. Nie jestem jakimś znawcą ale atleti gra zazwyczaj 5 obrońcami, więc nie wiem jak on chciał tym skrzydłem przejść. Później dośrodkowanie na osamotnionego cr7 otoczonego 3 obrońców? Ciekawe
» 24 lutego 2022, 14:04 #295
Braks: Zagrał kiedyś pogba z pierwszej piłki bo ja sobie nie przypominam. Każde podanie do niego kończy się przyjęciem a nawet zatrzymaniem w miejscu. Rashford powinien się cofnąć do juniorów i przypomnieć sobie na czym polega gra na skrzydle
» 24 lutego 2022, 13:10 #294
atotrikos: Rashford powinien się cofnąć do obrony czasem a Pogba pod stoperów po piłkę.
» 24 lutego 2022, 13:28 #293
Bourdain: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 13:36

Rashford nie powinien grać na skrzydle, tylko pracować nad wykończeniem i zająć miejsce Ronaldo na 9. Kojarzysz jakiegoś topowego skrzydłowego, który ma ponad 185 cm wzrostu? Jego dryblingi wyglądają tak nienaturalnie właśnie z tego powodu, że on po prostu nie utrzymuje równowagi, słabo stoi na nogach, o dobry balans ciałem też niezwykle trudno przy takich parametrach.
» 24 lutego 2022, 13:35 #292
atotrikos: @Bourdain Dośrodkowania też ma luks,i w tempo nie ? Zatem bingo, Marcus to boczny napastnik.
» 24 lutego 2022, 13:38 #291
Pochmurny: Żeby grać z pierwszej piłki to trzeba mieć do kogo. W większości sytuacji, nieważne kto jest przy piłce to ma problem ze znalezieniem kogoś innego niż środkowi obrońcy lub boczni. Druga sprawa, że oni zwyczajnie nie ufają sobie. Ja też bym nie szedł na ryzyko gdybym miał z tyłu głowy, że jeśli nie podam idealnie piłki to koledzy nie dadzą rady jej opanować. Brak umiejętności na wielu szczeblach się kłania.

Co do Rasha, jakoś kiedyś potrafił świetnie balansować ciałem, był odważny i przebojowy, a teraz? Teraz nawet nie posiada żadnej dynamiki czyli tego z czego był najbardziej znany. Jakoś CR7 nie przeszkadzały warunki fizyczne gdy grał wcześniej u Nas. Był zwinny niczym łania. Nagle Rash nie ma warunków... Podsumowaniem jego marności mobilnej był przegrany pojedynek szybkościowy z Saviciem. Aktualnie chłop nie ma kompletnie żadnych atutów i przypomina Chonga. Tylko, że Taith był debiutantem, a Rash już nim dawno nie jest.
» 24 lutego 2022, 13:56 #290
atotrikos: To prawda, brak zaufania i niechęć wymiany piłek jakbyśmy byli podzieleni na obozy, gorszych i lepszych - nie do pomyślenia za czasów Fergusona.
Ah wtedy to jakoś Giggs potrafił grać klepę z O'shea by potem już sam John zapakował siatkę Figo.
» 24 lutego 2022, 14:02 #289
DaredevilUtd: Rashford nie powinien grac już w ogóle w United.
» 24 lutego 2022, 14:06 #288
Braks: Przywiązał bym i te ręce. Co to w ogóle ma być żeby tak się zachowywać podczas meczu i reprezentować MUFC.
» 24 lutego 2022, 12:14 #287
majk: Wczoraj naszła mnie taka myśl w trakcie meczu, że ten Marcos Llorente to kawał gnidy i ktoś powinien go ustawić na boisku, ale u nas same grzeczne panienki. Przydałby nam się taki ktoś.
Wiem że teoretycznie jest McTomek, ale gdybyśmy mieli dwóch takich dzików w środku pola, którzy przez cały mecz przestawiali by wszystkich na boisku, plus Bruno jako kreator z przodu. Jestem to sobie w stanie wyobrazić. Naszym brakuje takich charakterów, a Atleti jeśli weszłoby do LM, to można by się pokusić o wyciągniecie jakiś piłkarzy stamtąd.
» 24 lutego 2022, 11:09 #286
atotrikos: Ty no też widziałem to -blondaska suchego i jakiego cwanego, ciągłe uśmieszki i prowokowanie a od nas nie miał kto podejść, spojrzeć mu w oczy i wyjaśnić - jesteśmy za grzeczni.
» 24 lutego 2022, 11:21 #285
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 11:22

Ja juz to wcześniej mówiłem ze przydalby sie nam jeszcze ktos taki jak Herrera. Teraz wolałbym zeby on grał zamiast francuza. Bardzo żałowałem jego odejścia bo powinnismy innych graczy sie pozbywać. Posiadał tą waleczność i odpowiedni charakter. Potrzeba nam takich graczy w środku pola. Dlatego trzeba tez uzupełnić ławkę własnie takimi graczami walecznymi z odpowiednim charakterem. Liverpool własnie posiada takich graczy jak Milner, Henderson, Shaqiri albo jeszcze wczesniej był Wijnaldum. To nie są jacyś wirtuozi ale tworzą fajny kolektyw i wyglądają dobrze jako druzyna. Musi zacząć od budowy składu od takich graczy a potem z tego lepić. Posprzedawać tych niepotrzebnych jak Pogby, Martiala czy inne takie wynalazki które nic nie wnoszą a jeszcze mają wymagania i wiecznie marudzą.
» 24 lutego 2022, 11:22 #284
dlabigt23: A Pogba to żaden charakter a raczej instagramowa laleczka. Fred jeszcze jako tako ujdzie ale grając z Francuzem to nie miało prawa wypalić.
» 24 lutego 2022, 11:24 #283
ax1d: Prawda, dlatego ja np. zawsze broniłem Rooneya, bo nawet kiedy spadała mu forma strzelecka, to pewne rzeczy można było przyjmować jako pewnik, na przykład właśnie taką boiskową złość, agresję i zaangażowanie do końca. A to często niesie drużynę nawet bardziej niż jakaś fartowna bramka przy zdecydowanej dominacji przeciwnika.
» 24 lutego 2022, 11:40 #282
Chestnut: Zawsze możemy jeszcze zadzwonić po Fellainiego. :)
» 24 lutego 2022, 13:17 #281
Pochmurny: Może nich nasi zaczną grać w piłkę, a nie będą dominować agresją. Llorente nie grał jakoś strasznie agresywnie, a po prostu sprytnie stopowal akcje. Sam był gorzej kopany przez naszych.
Shaw raz do niego wyskoczył, no i co to dało? Wyglądało to żałośnie bo przez pół godziny nasi nie potrafili prawie wyjść z własnej połowy, nie walczyli i potrafili tylko narzekać bo przeciwnik postawił im się... Już wolę, aby Luke zamkną jadaczke i pokazał coś na boisku poza roszczeniami.
» 24 lutego 2022, 14:04 #280
Chestnut: Siła nie równa się agresji.
» 24 lutego 2022, 14:19 #279
NoLogo: Shaw wyskoczył? W sytuacji przy linii? Z tego co było widać w tv to Llorente puszczały bezpieczniki i coś zaczynał pokrzykiwać, a Shaw zlał to i patrzył przed siebie nie wdając się w durne sprzeczki.
» 24 lutego 2022, 14:35 #278
Tomczo: U nas to samo co w totkach, jak mówi conte (za fabrizio romano):

Antonio Conte: "I need to talk to the club. Tottenham have to make an assessment about the club, about me. We need to find the best solution. I can't accept to keep losing. I'm sorry". â?Ş #THFC

"Here coaches change, but players are always the same... but results don't change".
» 24 lutego 2022, 10:58 #277
joyrider: Conte przynajmniej powiedział, że nie powinien pobierać kasy za te wyniki. A u nas zawór z kasą odkręcony na maksa.
» 24 lutego 2022, 11:04 #276
majk: Conte Maxem Kolonko trenerki, mówi jak jest.
» 24 lutego 2022, 12:01 #275
JaCiebieTez: Kto by tu nie przyszedł to z tego składu nic fajnego nie wykręci. Tu nie ma drużyny czyli zawodników których charakteryzuje wspólny język,styl gry. Wszyscy jakby z innej parafii. Klocek znów dał popis gry w obronie.
» 24 lutego 2022, 10:58 #274
joyrider: Moim zdaniem powinniśmy spróbować zagrać jakiś mecz bez typowego napastnika.Na przykład trójka z przodu Rash, Sancho i Elanga. Ronaldo stoi i czeka na podania i raczej się ich nie doczeka. Poza tym zdumiewające jest to, że on jeszcze do wolnych podchodzi...
» 24 lutego 2022, 10:53 #273
Sideswipe: No i po takim meczu nie wypada napisać "Jak Pogba odejdzie to wtedy go docenicie". To jest właśnie prawdziwy Pogba. Może i zagra fajnie 2-3 mecze na miesiąc a gdy go naprawdę potrzeba nie daje kompletnie nic.
» 24 lutego 2022, 10:48 #272
atotrikos: Nasz król środka pola cesarz Paulius POGbelius przegrał znów środek ?
Warto dodać, że dlatego, że KTOŚ musiał za niego powalczyć bo on jest biedny, mały chłopiec.
Warto nie zapominać, że Herrera i Llorente to też są na sterydach.
Warto pamiętać, że Fred jest B2B i pewnie miał tak grać ale musiał rozgrywać bo cesarz schowany.
» 24 lutego 2022, 10:55 #271
majk: Pogba wczoraj zagrał w 100% jak prawdziwy Pogba. To było jego prawdziwe oblicze, chłop się odnalazł we Włoszech przy niskim tempie gry i pomocnikach, którzy odwalali 80% roboty na boisku za niego.
» 24 lutego 2022, 11:00 #270
Reico100: Mam takie same zdanie na temat Pogby.
Francuz zagra jedno dobre spotkanie, i już pojawiają się komentarze o tym jaki On jest wspaniały, że bez Poula nasz środek nie istnieje itd... Gośća powinniśmy sprzedać wtedy kiedy Real tak o nim marzył, no ale po co skoro można nic nie zarobić... Liczę, że w letnim okienku w końcu zdobędziemy się na zakup pomocnika, który będzie w stanie zagrać więcej, niż te kilka spotkań w sezonie na poziomie.
» 24 lutego 2022, 11:01 #269
Tomczo: Jak to nie daje nic? Daje straty. Wczoraj z 5 spokojnie
» 24 lutego 2022, 11:07 #268
Sideswipe: Nie mogę już edytować, ale z tymi 2-3 meczami na miesiąc to przegiąłem.
» 24 lutego 2022, 13:49 #267
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 10:37

W rewanżu będzie 2:1 dla Atletico. Nasze patałachy to przegrają. Może zagrają lepszy mecz niż wczoraj ale ostatecznie to oni będą szczęśliwi z awansu. Pewno znów wyjdzie ten patałach Rashford, Maguire czy Pogba i będzie ten sam dramat. Pogba mam nadzieję że po sezonie odejdzie bo po jednym czy dwóch dobrych meczach znów wraca do swojej optymalnej dyspozycji tzn tracić piłki i poprostu grać w kratkę. A niektórzy tutaj się cieszyli z jego powrotu i dobrej gry i myśleli że tak będzie do końca sezonu. Ja już przywykłem do takich meczy. Nasi nie potrafią udźwignąć ciężaru wielkich meczy pucharowych i dają ciała. To już mają w DNA od odejścia Fergusona. A Ronaldo będzie musiał się wkoncu pogodzić z porażka z Atletico po raz pierwszy. Poprostu musiał przyjść tutaj aby to doświadczyć.
» 24 lutego 2022, 10:36 #266
Judas: Numery lotto jeszcze poproszę
» 24 lutego 2022, 11:46 #265
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 11:53

Spodziewałem się komentarza w tak kiepskim stylu. Jak się nie ma chocby jednego argumentu na to jak nasza druzyna sie prezentuje na boisku i stara się zakłamywać rzeczywistość to własnie wypisuje się takie farmazony na odczepke.
» 24 lutego 2022, 11:51 #264
Judas: No tak, ekspert piłkarski już się wypowiedział. Będzie 2-1, nie ma co oglądać
» 24 lutego 2022, 11:57 #263
ArktoS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 10:28

Podsumowując. Pomimo zaległych meczów i przez wielu uważanych kolosalnej silne naszych przeciwników o TOP4, Tottenham nie ma możliwości wyprzedzenia nas, West Ham nie ma możliwości wyprzedzenia nas, Wolves praktycznie nie ma możliwości wyprzedzenia nas i zostaje tylko Arsenal, który może nas wyprzedzić i jest to prawdopodobne, lecz jak pokazały ostatnie mecze - mecz zaległy to nie jest 3 pkt i jak na razie wszystkim odbija się czkawkom takie gadanie. Do tego mamy 4pkt do zajmującej trzecie miejsce Chelsea, która też jest w dołku, ale za to ma jeden mecz od nas rozegrany mniej. Szkoda naszych remisów, ale zawsze trzeba wierzyć w sukces.
» 24 lutego 2022, 10:27 #262
Wirus: Z czego wnioskujesz te twierdzenia: "Tottenham nie ma możliwości wyprzedzenia nas, West Ham nie ma możliwości wyprzedzenia nas" ?
Tottenham traci do nas 7 pkt, ale mają 2 mecze zaległe. West Ham traci do nas 4 pkt.
Przed nami jeszcze 12 kolejek, gdzie gramy na wyjeździe z Liverpoolem, Manchesterem City, u siebie z Tottenhamem, na wyjeździe z Arsenalem czy u siebie z Chelsea. Same "grube" mecze. Więc pisanie, że w/w drużyny nie mają możliwości nas wyprzedzenia gdzie jest do rozegrania 12 kolejek to mega głupota.
» 24 lutego 2022, 10:33 #261
ax1d: Zobaczymy w kwietniu, kto nie ma możliwości wyprzedzenia nas. Na razie to mieliśmy najłatwiejszy terminarz, nie grając z nikim z czołówki, i na tym zebraliśmy punkty (i bardzo dobrze), ale zostały nam teraz niestety najcięższe mecze.
» 24 lutego 2022, 10:35 #260
ArktoS: Mówiąc podsumowując, zwracam uwagę na obecną i przeszła sytuację punktową. Nie spekuluje nic na temat przyszłości.
» 24 lutego 2022, 10:49 #259
Wirus: Ooo widze, że pisanie o sytuacji politycznej (wojna Rosja - Ukraina) na tej stronie, to temat tabu (usuwanie komentarzy).
» 24 lutego 2022, 10:20 #258
sturmik: To nie interia.pl coby komentarze o wojnach (i to jeszcze ani nie w Polsce ani w Anglii) pisac.
» 24 lutego 2022, 10:30 #257
Wirus: Inaczej będziesz pisał, jak Putin "zapuka" do nas z granicy przejętej Ukrainy i powie "teraz Wy"...
» 24 lutego 2022, 10:38 #256
atotrikos: Putin nie jest idiotą, nie zapuka bo to nie opłacalne - on nas już zagazował hyhy
» 24 lutego 2022, 11:09 #255
Rebxie: Putin raczej nie jest na tyle szalony aby zaatakować jakikolwiek kraj należący do NATO, bo to by znaczyło rozpoczęcie 3 wojny światowej
» 24 lutego 2022, 11:22 #254
ax1d: Heh, uwaga, geniusz przy pracy. Wystawił środkowego obrońcę na boku, mając zdrowych AWB i Dalota. Atletico cisnęło wszystko tą stroną. Sancho i Rashford przez cały występ nie wiedzieli, gdzie, co i z kim mają grać, i w efekcie byli kompletnie bezużyteczni. Zwłaszcza że boczni obrońcy zapewniają im chociaż jakiś obieg i robią miejsce, a Victor tego nie robił. Shaw zresztą też nie bardzo.

Lindelof wyglądał, jakby sam nie wiedział, gdzie się ma ustawiać, przez co niewystarczająco pokazywał się do gry np. Varane'owi, co niemal nie kosztowało nas bramki.

Maguire tak "znajduje formę" pod Ralfem, że znów zawalił bramkę, jak Felix obiegł go jak pachołek. Wiadomo było, że Atletico odda piłkę i będzie szukać przewagi szybkością, więc na środku wyszedł znów najszybszy i najzwrotniejszy środkowy obrońca w dziejach. Do tego dwa razy znów ratowała nas poprzeczka.

Ralf przekombinował i idzie to na jego konto.
» 24 lutego 2022, 10:19 #253
majk: Na jego konto idzie:
-remis na trudnym terenie wyjazdowym meczu LM
-świetne zmiany i reakcje z ławki rezerwowych
-wyjście zupełnie innej drużyny po przerwie z szatni
» 24 lutego 2022, 10:33 #252
ax1d: No tak, nadal "nikt nas nie zdemolował" ;)

Dla równowagi warto też wspomnieć o tym, że Atletico miało 2x więcej strzałów (w tym 2 poprzeczki) i 3x więcej rożnych przy 1/3 posiadania piłki, tylko ich nieskuteczność nas uratowała, bo z jedynego celnego strzału mieli gola, do tego my strzeliliśmy po tym, jak Bruno wyszła jedna piłka na mecz, zmiany (świetne) miały na celu "nie stracić więcej" (chyba że uważasz, że wstawienie Bissaki i Matica to gonienie wyniku). Gdybyśmy wyszli rozsądnym składem, czyli z bocznym obrońcą na bocznej obronie i bez Maguire'a, którego ktoś musi dodatkowo asekurować przy tak szybko grającym przeciwniku, to takie zmiany nie byłyby konieczne. Ale co tam, Ralf znalazł wspaniałe rozwiązanie na problem, który sam stworzył. Wzorowo! :)
» 24 lutego 2022, 10:41 #251
majk: Po prostu se przekopiuje z innego wątku swój komentarz:
Jakoś z Leeds nie było Lindelofa na prawej stronie i bramki i akcji też szły tą stroną, przy 2 babolach Bissaki, przy drugim golu.
Icemana za wrzutke i gola Felixa nie bardzo można winić, a pierwszą połowę przegraliśmy na całym boisku, a nie na prawej flance, bo Atleti pressowało całym zespołem, kiedy my spaliśmy całą pierwszą połowę.
Zgodze się że Lindelof nie był genialnym pomysłem na prawej stronie, ale nie był też przyczyną kiepskiej gry w pierwszej połowie.
Dobrze za to, że Ralf kombinuje, jest w stanie zaskoczyć rywala i wymyślić coś specjalnego na mecze takie jak ten, bo tego się właśnie oczekuje od trenerów. A że nie wyszedł taktyczny majstersztyk stulecia, no to już klops.
» 24 lutego 2022, 10:56 #250
ax1d: No ale czekaj. Dobrze to by było, gdyby to dawało jakąkolwiek poprawę, a chyba zgodzimy się, że w pierwszej połowie zagraliśmy absolutnie tragicznie. To chyba jednak nie za dobrze.
Zwłaszcza że to kombinowanie nie było w zasadzie niczym poparte - Victor nigdy nie grał na prawej bez wahadła, Maguire zdecydowanie nie nadawał się na ten mecz, Sancho i Rashford w zasadzie nie mieli z kim grać.

Nie winię Ralfa za Pogbę w środku, bo z nim nigdy nie wiadomo. Nie winię go za chyba najgorszą połowę Bruno w naszej koszulce. Ale za wyżej wymienione rzeczy już tak.

Ja staram się nie rozliczać z tego, czy ktoś próbuje, tylko co takie próby przynoszą. A przyniosły tragiczną grę, nieporozumienia na całym boisku i ogólną niemoc. Idąc tym tokiem rozumowania, jak Ralf zamiast Maguire'a wystawi Matę na stoperze, to też dobrze, bo kombinuje? Dla mnie nie.
» 24 lutego 2022, 11:22 #249
majk: Przykład z Matą to z leksza przekoloryzowany. A zresztą można się zgodzić, albo nie zgodzić.
» 24 lutego 2022, 11:31 #248
atotrikos: Wydaje mi się, że problemem też mogą być skrzydłowi, niepotrafiący zrobić różnicy w swoim sektorze i generalnie wszyscy, chodzi w pojedynkach 1vs1.
» 24 lutego 2022, 11:32 #247
majk: Skrzydłowi mają ten problem, że mają niewiele wsparcia ze strony bocznych obrońców w kreowaniu akcji, bo ci grają mega asekuracynie z tyłu. Ofensywne wyjścia Wan Bissaki i Shawa można policzyć na palcach jednej ręki zazwyczaj, wtedy Sancho, Rash, czy Elanga grają 1 vs 3 w 9 na 10 przypadków.
» 24 lutego 2022, 11:47 #246
majk: U nas się czeka 6,7 lat aż piłkarz odpali, to prawda, a potem łudzi do samego końca, bo przecież miał kiedyś sezon, gdzie miał parę niezłych zagrań, że znów znajdzie forme. Shaw siedzi już u nas odkąd pamiętam i zagrał jeden dobry sezon. JEDEN dobry sezon...
» 24 lutego 2022, 11:59 #245
flt32705: Ronaldo do MLS dla nas to tylko kotwica
» 24 lutego 2022, 10:09 #244
atotrikos: Albo mu taboret dokupimy żeby do tych wrzutek doskakiwał. A gdzie był wczoraj PAN piłkarz, dyrygent ze środka pola ?
» 24 lutego 2022, 10:12 #243
KubaUtd: Ciężko wczoraj się grało bez McT Fred i Pogba to jest porażka McT swoją walecznością robi różnicę w środku.
» 24 lutego 2022, 10:18 #242
atotrikos: Pogba przegra rywalizację o środek z każdym bo jest jak na swoje warunki za miękki.
» 24 lutego 2022, 10:21 #241
Shpongle: Nie widzialem meczu, ale rozegranie tej naszej akcji bramkowej - stadiony swiata, najpierw joga bonito - 4 podania z pierwszej pilki w powietrzu, potem Bruno - jak zwykle asysta i Elenga, ten chlopak jest bardzo skuteczny!
» 24 lutego 2022, 09:23 #240
atotrikos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 09:23

Miny i reakcja Ralfa w wczorajszym wywiadzie po meczu, kiedy wypowiada się o "kilku innych zawodnikach którzy powinni brać przykład z Elangi" - no bezcenna, wymowna...

Umówmy się - Mourinho, Solskjear zaufali i zostali zwolnieni przez zaufanie do dzieciaków którym odpadają jajka jak mają zagrać "mecz życia", "najważniejszy mecz w sezonie" - widzieliśmy to już.

Rashford, Pogba, Shaw - oni nie potrafią udźwignąć ciężaru. Najdziwniejszy jest Marcus, potrafił to robić. Wielki mental i nie zgasł przy Ralfie, nie zgasł przy Ronaldo, zgasł już u OGS przy kontuzji - to ona taką dziurę mu zrobiła w charakterze ? W głowie, że gra bez pomysłu ? Shaw to od złamania ma strach w oczach a Pogba ? Zawsze himeryczny, zawsze coś w wielkich spotkaniach ale nigdy kilka spotkań na poziomie pod rząd.

Ralf już wie co tu się dzieje, jemu trzeba zaufać.
» 24 lutego 2022, 09:22 #239
axel52: No tak, ale będzie odwieczne zastanawianie się decyzyjnych co robić?
Czy rewolucję której MU potrzebuje jak nigdy dotąd? Czy wymienić tylko trenera, a z następnym jakoś będzie.
To się zwykle kończy tak samo.
» 24 lutego 2022, 09:56 #238
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 09:11

W dniu wybuchu wojny niewidzę innej opcji jak dyskwalifikacja reprezentacji Rosji i innych rosyjskich drużyn. Finał LM również powinien być przeniesiony
» 24 lutego 2022, 09:11 #237
Reico100: Nie tylko dyskwalifikacja reprezentacji, ale również wyrzucenie, wykluczenie ligi rosyjskiej z wszystkich możliwych rozgrywek europejskich.
» 24 lutego 2022, 09:17 #236
sztejner: Przez atak na Ukrainę to nawet mi się nie chce wczorajszego meczu komentować...
Do odhaczenia i tyle

Jedno jest pewne,raczej już mamy po barażach
» 24 lutego 2022, 08:55 #235
United45: Rosje powinno się wykluczyć z każdych rozgrywek sportowych bez wyjątków. Walkower dla Polaków nie widzę innej opcji
» 24 lutego 2022, 09:02 #234
trojanc: Ja już do Rashforda straciłem cierpliwość, nie mogę patrzeć jak on się męczy na tym boisku.
» 24 lutego 2022, 08:54 #233
Robert3344: Tak chłodno po meczu.. Według mnie plan taktyczny w stylu Ole, co mnie rozczarowało. Jak można było postawić na Freda i Pogbe w środku pola? Przecież każdy wie, że to automatyczna autostrada dla rywala. Już wolałbym Maticia, który nie nadąża, ale chociaż ustawianiem się zniweluje swoje braki i większość akcji zablokuje, niż autostradę w każdej akcji stworzoną przez graczy, którzy nie nadają się do grania na 6. 0 balansu w zespole, a Lindelof wyglądał na zagubionego z prawej strony. Po zmianach dopiero coś ruszyło, ale to też ze względu na to, że Atletico spuchło już w 60-70 minucie. Nie można tchórzyć w takich meczach panie RR. Każdy widzi, że Lindelof jest w lepszej formie niż lodówa, a i tak na niego nie postawi. Shaw generalnie dalej gra jak przeciętniak, a i tak trzyma skład. O rashfordzie nawet nie ma co się wypowiadać, bo ten gość ma tak małą samoświadomość podczas gry, że to aż przerażające. Każda decyzja jest błędna, to niebywałe, że gracz na takim poziomie ma tak małe IQ boiskowe. Brakuje Greenwooda niestety. Mam nadzieję, że będziemy bardziej konsekwentni w swojej grze zamiast się bawić w eksperymenty ze składem. Generalnie mecz do zapomnienia, mamy niezły wynik więc to jedyny pozytyw z wczoraj.
» 24 lutego 2022, 08:15 #232
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.02.2022 08:28

O jakim poziomie mówisz w przypadku Rashforda? To jest poziom ciut lepszy niż Welbeck i nic ponad.
Ten facet nie potrafi przejść pierwszej przeszkody, technicznie jest ...nawet nie wiem co powiedzieć.
A najgorsze jest to, ze jest w zasadzie niesprzedawalny.
» 24 lutego 2022, 08:19 #231
United45: Co do Shaw'a - tutaj kolejny przytyk w stronę RR. Nie od dziś wiadomo że lewa strona Sancho-Shaw sieje naprawdę dużo spustoszenia w szeregach defensywnych naszych rywali a w tym meczu kompletnie z niej zrezygnowaliśmy na rzecz jakiegoś przedziwnego ustawienia z Lindelofem który niewiadomo na jakiej pozycji tak naprawdę zagrał.

Zawiodło mnie mocno to kombinowanie z wyjściowym składem, cała reszta to już beznadziejne nastawienie piłkarzy i ich fatalna gra
» 24 lutego 2022, 08:46 #230
wrobel1992: "Nie można tchórzyć w takich meczach panie RR", jednocześnie wolałbyś Maticia w składzie, hmm dziwne. Nie wydaje mi się, żeby trener zakazał zbliżać się do siebie Fredowi, Pogbie i Bruno. Mamy 3 graczy w środku pola i nie było chyba przez 99 minut ani jednej akcji, którą by wyprowadzili razem. Tu nie chodzi już nawet o DM, a o zwykle zagęszczenie środka i dawanie sobie szans na podanie.
» 24 lutego 2022, 09:25 #229
sztejner: Mecz nudny i do zapomnienia jak każdy za kadencji Ralfa.
Raz 1:1 innym razem 1:0
Co drugi Mecz gramy totalny paraliż i nic się nie zmienia
Odbębnić sezon do maja i tyle
» 24 lutego 2022, 07:47 #228
Piotrek1991d: Ktos wczoraj napisal w swoim komentarzu ze gramy w 10 bo trener znowu wystawil Rashforda.Niestety sprawdzilo sie
» 24 lutego 2022, 07:31 #227
DaredevilUtd: Oczywiście, że prawda, ten chlopak powinien karnie usiąść na trybunach za swoją gre.
» 24 lutego 2022, 07:50 #226
ax1d: Skoro tak, to w 9, bo Rashford grał piach, ale coś chociaż próbował, a Sancho był chyba raz przy piłce przez całą pierwszą połowę. Obaj zagrali tragicznie.
» 24 lutego 2022, 08:02 #225
V3x: 2 ŚP, 1 ŚPD, 1 PO to minimum w lato, środek pola tragedia, wszystko wolne, ciągle granie do obrońcow zero jakiegoś parcia do przodu i ruchu ze strony Pogby, Fernandesa.
Druga sprawa to tragiczna gra Pogby, każda piłkę chłop musi przyjąć, zastawić i jak w tym meczu - stracić. Masakra. Ronaldo - Fernandes, jak na moje nie mogą grać razem. Lindelof na śo, kosztem wolnego Maguaire. Raszford aka Makaron nie powinien być w ogóle powoływany do kadry i nie mówię tego, bo go nie lubię, tylko dlatego, że to co ten chłop wyprawia to jakiś żart, on nie ma jednej dobrej akcji, same straty. Jeśli się pojawi oferta 50 milionów, to powinniśmy go sprzedać jak najszybciej. Mam wrażenie, że już o wiele lepsza opcja na lewą skrzydło byłby Mata, może i nie gra za wiele, ale nigdy poniżej jakiegoś poziomu nie schodzil :)
» 24 lutego 2022, 07:30 #224
RobvanKlu5i: Kwintesencją piłkarskiej degrengolady w wykonaniu United była akcja z około 60 minuty gdzie po odbiorze piłki, Pogba był z nią na skrzydle a w polu karnym słownie ZERO piłkarzy United, za to siedmiu Atletico.
Atak i ciąg na bramkę klasy światowej. Brawo United.
Ten remis to prawdziwy cud.
» 24 lutego 2022, 06:25 #223
marcino186: A tak z innej beczki . Macie może jakieś info i Masonie ? Szukam jakiś newsow i nic nie ma kompletnie
» 24 lutego 2022, 06:22 #222
DaredevilUtd: myślę że on sam nie ma nawet informacji o swojej sytuacji :)
» 24 lutego 2022, 07:51 #221
Reico100: Tak zastanawiałem się na rola Ronaldo w naszym zespole, i stwierdziłem, że obecnie jest nam Portugalczyk niepotrzebny. I żeby nie było, że jestem zwykłym hejterem CR7. Uważam Crisa za wybitnego piłkarza, ale przy obecnym stylu gry, nie jesteśmy w stanie wykorzystać jego atutów . Nasze "dostarczanie" piłki oraz gra pozycyjna po prostu leży... Sam Cris ze względu na wiek nie będzie mógł zapierniczać" od pola do pola po to by w ogóle dotknąć piłkę, a w tym momencie bardziej kogoś takiego potrzebujemy... Mam wrażenie, że obecnie (gdyby był tylko dostępny) Greenwood byłby najlepszym wyborem na szpice. Atak: Elanga-Mason-Sancho w mojej opinii byłby najbardziej optymalnym zestawieniem linii ofensywnej.
» 24 lutego 2022, 01:40 #220
swees: Jestem tego samego zdania od samego początku kiedy Ronaldo tu wrócił. Ciężko opisać to uczucie zmieszania kiedy się dowiedziałem o jego transferze - z jednej strony "Wow! Co za historia, ale wspaniale!", a z drugiej strony mocne "Cholerka, tylko po co?". To drugie zostało ze mną do dziś, a to pierwsze niestety już praktycznie przeszło :/
» 24 lutego 2022, 02:42 #219