Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Crystal Palace – Manchester United 0:0. Strzelecka niemoc dopadła Czerwone Diabły...

» 3 marca 2021, 23:08 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United zremisował z Crystal Palace 0:0 w 29. kolejce Premier League. Czerwone Diabły po raz trzeci z rzędu zanotowały bezbramkowy remis. Humorów piłkarzy Ole Gunnara Solskjaera nie poprawi fakt, że było to 21. wyjazdowe spotkanie, w którym nie dali się pokonać w angielskiej ekstraklasie.
Crystal Palace – Manchester United 0:0. Strzelecka niemoc dopadła Czerwone Diabły...
» Manchester United zremisował z Crystal Palace 0:0 w 29. kolejce Premier League
Oceń zawodników:
Dean Henderson
Luke Shaw
Harry Maguire
Eric Bailly
Aaron Wan-Bissaka
Fred
Nemanja Matić
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Edinson Cavani
Scott McTominay
Daniel James

Oddano 156 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United mecz na Selhurst Park zaczął na bardzo wolnych obrotach. Czerwone Diabły oddały inicjatywę Crystal Palace, choć niewiele z tego wynikało. Dean Henderson, który zastąpił w bramce Davida de Geę, nie miał zbyt wiele pracy.

Najlepszą okazję w pierwszej części meczu Manchester United stworzył sobie w 13. minucie. Potężnym uderzeniem z lewej nogi zza pola karnego popisał się Nemanja Matić. Piłka po drodze odbiła się od Jamesa McCarthy’ego i zmierzała w samo okienko. Kapitalną interwencję zanotował jednak Vicente Guaita.

Był to dobry okres gry Manchester United po wybudzeniu z początkowego letargu. Chwilę później swoją szansę miał Edinson Cavani. Piłka spadła pod nogi Urugwajczyka po wygranej przebitce Harry’ego Maguire’a po rzucie rożnym. Cavani uderzył instynktownie z bliskiej odległości, ale bardzo niecelnie.

W 16. minucie z dobrej strony pokazał się Marcus Rashford. Anglik dostał świetne podanie na skraju szesnastki od bardzo aktywnego na lewym skrzydle Luke’a Shawa. Napastnik Czerwonych Diabłów przyjął piłkę, uderzył w krótki róg i pomylił się nieznacznie.

Wydawało się, że bramka dla Manchesteru United jest kwestią czasu, ale zawodnicy Ole Gunnara Solskjaera zdjęli nogę z gazu. Crystal Palace było natomiast bardzo dobrze zorganizowane w defensywie. Efekt był taki, że drużyny zeszły na przerwę z bezbramkowym wynikiem. Norweski menadżer nie mógł być zadowolony z gry swoich zawodników.

W przerwie obaj menadżerowie nie zdecydowali się na zmiany w swoich zespołach. Początek drugiej części przypominał start meczu – z większym animuszem atakowali piłkarze Crystal Palace. W 50. minucie mocny strzał na bramkę Deana Hendersona zanotował Jordan Ayew. Angielski bramkarz pewnie jednak złapał piłkę po uderzeniu Ghańczyka.

W 59. minucie gospodarze mieli rzut wolny przed polem karnym Manchesteru United po faulu Freda. Mocny strzał z około dwudziestu metrów oddał Luka Milivojević. Piłkę głową podbił stojący w murze Nemanja Matić i futbolówka spadła pod nogi Androsa Townsenda. Anglik uderzył sytuacyjnie z woleja, obok dalszego słupka bramki Hendersona. Czerwone Diabły dostały kolejny sygnał ostrzegawczy.

Gra Manchesteru United wybitnie się nie kleiła. Na kwadrans przed końcem Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na dwie zmiany – na placu gry pojawili się Scott McTominay i Daniel James. Ani Fred, ani Edinson Cavani, którzy zostali ściągnięci z boiska, nie mogli zaliczyć swojego występu w Londynie do udanych. To można jednak było powiedzieć o wielu zawodnikach Czerwonych Diabłów.

Po wejściu McTominaya i Jamesa coś drgnęło. Walijczyk szybko świetnie znalazł się w polu karnym Crystal Palace i oddał strzał głową po dobrym dośrodkowaniu Shawa. Zarobił dla Czerwonych Diabłów tylko rzut rożny. Chwilę wcześniej niezłą okazję na oddanie strzału przegapił Fernandes.

W 82. minucie z dobrej strony pokazał się Greenwood. Anglik wymienił podanie przed szesnastką z Fernandesem, zszedł na lewą nogę, uderzył z trudnej pozycji i pomylił się nieznacznie – piłka o kilkadziesiąt centymetrów przeleciała nad poprzeczką bramki Guaity.

W 89. minucie świetną okazję na rozstrzygnięcie spotkania miał Patrick van Aanholt, który znalazł się w sytuacji sam na sam z Deanem Hendersonem. Zwycięsko z tej próby wyszedł jednak angielski bramkarz. Gdyby natomiast padła bramka, to i tak mielibyśmy analizę VAR, bo Holender mógł być na nieznacznym spalonym.

Manchester United nie stworzył sobie już groźnej sytuacji w końcówce i z Londynu wywiózł tylko jeden punkt.

Crystal Palace – Manchester United 0:0

Crystal Palace: Guaita – Ward, Kouyate, Cahill, Van Aanholt – Milivojević, McCarthy (Riedewald 62') – Townsend, Eze (Schlupp 84'), Ayew – Benteke

Manchester United: Henderson – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw – Fred (McTominay 74'), Matić – Greenwood, Fernandes, Rashford – Cavani (James 76')


TAGI


« Poprzedni news
Dlaczego De Gea i Martial nie znaleźli się w kadrze na Crystal Palace?
Następny news »
Statystyki: Crystal Palace - Manchester United 0:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (474)


robertbham: Tylko żee solskier im pasuje tzn właścicielom. Bezproblemowy, a że nie ma stylu i oczy bolą od oglądania, nawet jak wyniki będą średnie to ważne cyferki żeby się zgadzały. Reszta to sprawa drugorzedna.
» 5 marca 2021, 14:54 #461
is200second: Kurde myślałem że chociaż ligę Europy kupi canal+ a tu jakieś nowe patogeny na rynek weszły. Ogólnie jak czytam że bundesliga też na wyłączność. Chyba się trzeba będzie zwijać niedługo z tego c+., Zobaczymy co mi powiedzą bo kończy mi się umowa w sierpniu.
» 5 marca 2021, 13:32 #460
Mariano88: C+ ma ligę angielską i mecze MU, komu kibicujesz?
» 5 marca 2021, 14:38 #459
mcscotyy: liverpoolowi, ale już się nie opłaca oglądać tego klubu więc każdy zawija mandżur :D
» 5 marca 2021, 14:39 #458
sisinho: @Mariano88

Rozumiem że jak ktoś kibicuje United a jest tylko jeden mecz w tygodniu to ma nic nie oglądać? Niektórzy mają ochotę odejść czasem od "fenomenalnego widowiska 0:0" i zobaczyć nudny mecz takiego Bayernu czy Interu gdzie ledwo ledwo ogrywa 3:0 taki Milan.
» 5 marca 2021, 19:12 #457
rvn10: Absolutnie nie wolno podpisywać nowego kontraktu z Solskjaerem jeśli cele na ten sezon nie zostaną zrealizowane. Tym celem jest Top4 i gra w LM, puchar pewnie jest dodatkowym plusem ale miejsce w tabeli jest najważniejsze. Nie będzie top4 to czas pożegnać Norwega i kropka.
» 5 marca 2021, 13:18 #456
DaredevilUtd: Dobrze wiedzieć jakie cele mu wyznaczyłeś :D
» 5 marca 2021, 13:20 #455
rvn10: Ten cel jest oczywisty, Norweg ma zadanie do wykonania i tyle.
» 5 marca 2021, 13:22 #454
is200second: Do grajmy to narazie do końca. Liga jest pozamiatana ale utrzymać drugie miejsce i powalczyć w lidze Europy i FA. Są na to szanse. Tyle dużych marek odpadło już Milan też jest mocno pod formą.

Jedno jest pewne choćby w przyszłym sezonie miał United trenować nawet jakiś wujek Zbyszek to trzeba ogarnąć ze trzy cztery transfery. Kounde, max Aarons i Grealish. Haaland jest marzeniem.
» 5 marca 2021, 13:40 #453
Mariano88: A gdzie prawe skrzydło?
» 5 marca 2021, 14:38 #452
Jakusa: Do tych znawców co krzyczą Tuchel mistrz, najlepszy trener świata, mój idol to przypominam, że OGS na początku zanotował serię 14 meczów bez porażki, wiec zluzujcie porty i przestańcie wydawać wyroki w oparciu tylko o tak krótki okres czasu, bo w ten sposób to równie dobrze zaraz będziecie krzyczeć, że Klopp jedzie na picu i dawno powinien być zwolniony...
» 5 marca 2021, 12:00 #451
Mariano88: Jakusa, jeśli ktoś powinien zluzowac portki to Ty, zobacz ile emocji wkładasz w posta do choragiewek, które były, są i zawsze będą na tej stronie :)
» 5 marca 2021, 12:04 #450
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 13:22

Ci sami jeszcze chwilę temu krzyczeli: Tuchel to wuefista z taką drużyna każdy by wygrał, we Francji ligę, Mauricio kochamy cie przyjdź do nas! Gość ma poprostu bekę z chorągiewek :)
» 5 marca 2021, 13:21 #449
Mariano88: No właśnie nie ma beki, ciśnienie mu podnoszą, a patrząc ile dostał polubien to widać spora grupa, których choragiewki irytują :)
» 5 marca 2021, 14:40 #448
VasperCFC: Widzę że niektórzy piszą na temat Tuchela o efekcie nowej miotły, i po części się z tym zgodzę, ale kilka rzeczy już na pierwszy rzut oka widać to co udało mu się zdziałać. Jak wiadomo Rudiger i Christensen nigdy nie byli topowymi obrońcami, za kadencji Lamparda popełniali masę błędów przez co przede wszystkim w poprzednim sezonie zespół tracił bardzo dużo bramek. Nagle przyszedł Tuchel i tak ich poustawiał, taka taktykę dobrał że wyglądają na klasowych obrońców. Defensywa spisuje się znakomicie, widać jaki nacisk Tuchel kładzie na rozgrywanie wokół własnego pola karnego przez co poniekąd drużynę rywala wciąga na własną połowę gdzie później można posłać podanie do szybkiego Wernera czy Mounta i kreować w ten sposób sytuację. Taktykiem jest na pewno dobrym i tego mu nie można odmówić, ale co do jego pracy nie ma co jeszcze wyciągać jakiś wniosków u nas szybko trenerzy wylatywali przez głębsze kryzysy, taka jest polityka tego klubu i pewnie się to nie zmieni dopóki będzie rządził Abramowicz.
» 5 marca 2021, 11:33 #447
miminka: Sądzę że działa mimo wszystko efekt nowej miotły - zmiana pozytywne wpłynęła na zawodników.
Nie umniejszę Tuchelowi (mimo że przyznaję się - nie jest moim ulubieńcem) jest to naprawdę solidny trener i widać że wlewa siebie w klub.. I korzysta z tego czego my nie mamy - z podwójnej obsady pozycji.. Ma facet zmienników, wykorzystuje swoje zdolności i efekt nowej miotły.. A to czy osiągnie coś więcej zobaczymy za jakiś czas :)

I też mnie zastanawia jak długo z Romkiem pociągnie..
» 5 marca 2021, 11:49 #446
MadBuzzer: Ostatni mecz Chelsea, który oglądałem to ten przeciwko nam. I właśnie najbardziej zwróciłem uwagę na Ruedigera. Obrońca jak że stali. Jak tylko się na niego patrzy to widać, że trzeba lepiej dobierać słowa. W dodatku piłki jakie on posyłał po skrzydłach to majstersztyk. Nie rozumiem zachwytów nad Maguierem w tym aspekcie ani w każdym innym, ale to już inna bajka.
» 5 marca 2021, 12:06 #445
mcscotyy: Dobry post widziałem ostatnio:


Thiago w Looserpoolu
0 goli
0 asyst
500 kciuków do góry kolegom
Te liczby robią wrażenie
» 5 marca 2021, 10:42 #444
Mariano88: Co to jest Looserpool?
» 5 marca 2021, 11:44 #443
mcscotyy: Nowy w internatach chyba jesteś
» 5 marca 2021, 12:19 #442
Mariano88: Uwierz mi, że nie jestem. Nie zrozumiałeś mojego przekazu.
» 5 marca 2021, 12:25 #441
is200second: Fajnie ci było jak ci koledzy w szkole przekręcali nazwisko?
» 5 marca 2021, 12:32 #440
DaredevilUtd: Pewnie tego nie uświadczył, za to fajnie mu jest jak przekręca nazwę twojego klubu is200.
» 5 marca 2021, 13:26 #439
kolokolo98: Loser pisze się przez jedno o.
» 5 marca 2021, 13:33 #438
Mariano88: Nie dość, że myśli, że jest fajny przekrecajac nazwę naszych przeciwników to jeszcze języka nie zna s którym pisze, żal mi go
» 5 marca 2021, 14:42 #437
0listonoszpat: Potrzebujemy co najmniej dwóch wzmocnień do pierwszego składu. Mam nadzieję że będą fundusze na kogoś konkretnego.
» 5 marca 2021, 10:36 #436
Mariano88: No chociaż PP i SO
» 5 marca 2021, 11:45 #435
miminka: i atak ja Was błagam
» 5 marca 2021, 11:54 #434
Mariano88: Miminka, tak jak Ciebie intuicja nie zawodzi w przewidywaniu meczu tak mnie nie zawodzi przy transferach. Czuję, że przedłużymy kontrakt z Cavanim i odlozymy kupno napastnika o jeden rok. Przyjdzie środkowy obrońca i Sancho. Tak czuję. Od 1.5 roku trafiam z przewidywaniami :)
» 5 marca 2021, 12:01 #433
miminka: ja staram się do siebie nie przyjąć tej opcji.. ale tak się pewnie skończy
» 5 marca 2021, 12:18 #432
Wafelek100: Jedno jest pewne co do derbów, na 99% nie zakończą się one jak ostatnie 3 mecze czyli remisem 0:0. Fajnie by było przerwać tą smutną serię shity jednak rozum podpowiada porażkę coś w stylu 0:2
» 5 marca 2021, 10:32 #431
mordynator: Jak bedzie 0:2 to wygramy bo gramy na wyjeździe :P
» 5 marca 2021, 10:35 #430
Wafelek100: Wcale bym się nie obraził gdyby tak było :p
» 5 marca 2021, 10:40 #429
miminka: A mi się wydaje że Dean wyjdzie z takim nastawieniem że nie będzie do pokonania.. Chłopak ma szansę wygryźć Davida, więc jeśli to jest jego marzenie zrobi wszystko bo zostać bohaterem..

Tak to czuję :)
» 5 marca 2021, 10:56 #428
Wafelek100: Miminka widzę strasznie pozytywnie nastawiona jesteś :) u mnie tego optymizmu brakuje jednak piłka nożna jest nieprzewidywalna a z kim ma city przerwać tą serię jak nie z nami xd
» 5 marca 2021, 11:26 #427
miminka: to takie wewnętrzne przeczucie.. jak na razie nie zawiodło :)
» 5 marca 2021, 11:42 #426
Mariano88: Miminka, zauzmy, że masz rację i Dean wszystko wyciągnie tylko kto strzeli dla nas? Ostatnio mamy problem w drugą stronę :)
» 5 marca 2021, 11:46 #425
miminka: Jedyna opcja Scotty :D

nie wiem czemu ale czuję spokój.. oby nie zgubny..
» 5 marca 2021, 11:54 #424
Mariano88: No dobra, zapomniałem o McT, w nim nadzieja
» 5 marca 2021, 12:02 #423
miminka: to teraz czekać do meczu :)
» 5 marca 2021, 12:20 #422
Devil88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 10:22

Jest tu kilka osob twierdzacych ze co raz wiecej osob placze nad Ogsem. A co sie dziwicie jak stracilismy duzo pkt z przecietnymi druzynami i teraz bedziemy grac do konca sezonu tylko o top 4. Ja nie mowie zeby zwolnic Ogsa ale po tych kilku remisach nic nie zmienil w grze naszych i dochodzace zmeczenie zawodnikow powoduje taka slaba gre. A moze wystarczylo dac odpoczac jeden lub dwa mecze i teraz by bylo lepiej. Zreszta sami widzicie beznadziejna gre rascha, martiala, bruna, freda, mctomka i wielu innych.

I szlak mnie trafia jak widze ta gre bez pomyslu na takich przecietniakow jak CP west brom fulham shefild. Jestem kibicem najlepszej druzyny i chcialbym zobaczyc jak zmiatamy te druzyny z boiska bez straconej bramki. Tak jak to niestrty robi city. Jakos ich trener potrafil znalezc rozwiazanie a u nas nie potrafi.
» 5 marca 2021, 10:18 #421
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 10:21

Czekam na propozycję.
Wymień kolejno kto miałby grać w ostatnich tygodniach:
a) za Rashforda?
b) za Bruno?
c) za Freda?
d) za McTominaya?
e) za wielu innych?

Czekam.

EDIT:
Jeszcze jedno. Cytuję: Teraz będziemy grać do końca sezonu tylko o TOP 4.
Przepraszam, ale jakie było założenie przed sezonem?
Na co kolega liczył? Na mistrzostwo?
» 5 marca 2021, 10:20 #420
Devil88: Tak kolego na mistrzostwo bo MANCHESTER UNITED powinien grac zawsze o mistrzostwo a nie tylko o top 4.
» 5 marca 2021, 10:24 #419
Tomwk1988: Pewnie liczyl na lepszą pozycję niż w zeszłym roku a więc top 2.
» 5 marca 2021, 10:24 #418
miminka: No właśnie nie mamy zmienników.. Nie mamy szerokiej kadry..
Przy takiej intensywności gry jest to zabójcze
» 5 marca 2021, 10:26 #417
Lisan: Na TOP4. Ale zaistniał szereg okoliczności ktore sprawiły ze mogliśmy myśleć o majstrze(tak zdobyło majstra Leicester)
Rozumiem ze jak w roku sobie zalozysz ze zarobisz 100tys a masz szanse zarobienia miliona to z niej nie skorzystasz :D
» 5 marca 2021, 10:27 #416
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 11:33

Seszele, ostatnio Daniel James nadrabia forma swoje braki jakościowe i nie sądzę aby zagrał gorzej niż Rashford, a możliwe, że po 2 meczach odpoczynku Rash by odpalił? Co do reszty to Van De Beek kompletnie nie gra, a jego konkurencja jest przemęczona. Devil88 nie mówił o odstawieniu tamtych do końca sezonu tylko na jeden czy dwa mecze. A czy to będzie mecz ligowy ze słabym CP czy mecz z kimś mocnym w FA cup czy w lidze Europy to już decyzja Ole.
» 5 marca 2021, 11:32 #415
Mariano88: A no i zapomniałbym Seszele, Wan Bissaka też potrzebuje mecz, dwa odpoczynku, a Brandon Williams potrzebuje gry. Zarówno Williams jak i Van De Beek mieli szansę odejść ale Ole im na to nie pozwolił a teraz nie daje im grać, dlaczego?
» 5 marca 2021, 11:36 #414
flt32705: W punkt
» 5 marca 2021, 13:09 #413
Michal12371: 7 meczów Liverpoolu z rzędu bez zwycięstwa na własnym terenie. Czyli jak przerwać 2letnią passe z hukiem.
» 5 marca 2021, 10:03 #412
artifex: Obawiam sie, że to 2 miejsce w które Ole jest tak zapatrzony to będzie droga donikąd. W lecie nie dostanie więcej niż jakościowe 1-2 transfery (pandemiczny budżecik) a z klubu może odejść Pogba i VDB więc wyjdziemy prawie na zero. Więc grając na przetrwanie za plecami City jest duża szansa, że wylądujemy dokładnie w tym samym miejscu za rok. Młodzież z akademii nie jest ogrywana, nie budujemy żadnego stylu, nie tworzymy mentalności zwycięzców. Czym innym było 2 miejsce Liverpoolu po walce do ostatniego meczu z City a czym innym 2 miejsce Jose z przepaścią do lidera, które w ogóle nie zbudowało drużyny na kolejny sezon. To co gramy jest dobre dla Olka bo zapewnia mu przetrwanie na stanowisku ale nie jest dobre dla klubu.
» 5 marca 2021, 09:47 #411
Lisan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 09:44

ClintonLinton: Są trzy rodzaje kłamstwa: bezczelne kłamstwa, kłamstwa i statystyki. Ja progres drużyny oceniam po stylu w jakim gra, mimo że wciąż jestem za Olęle to go nie widzę. Nie widac tu jego reki, tego co chcemy grac. Co z tego ze mamy 2miejsce wiecej pkt jak i tak uja wygramy?
» 5 marca 2021, 09:44 #410
HarryBrown: Wszystko fajnie. Tylko co mi po stylu skoro liczy się to co wpadnie do siatki. Bramka strzelona pośladkiem z 1 metra daje tyle samo co najcudowniejszy gol z woleja w samo okienko do tego strzelony z 35 metrów poprzedzony 30 podaniami z klepki. Za SAFa też nie mieliśmy jakiegoś wyszukanego stylu. SAF nigdy nie grał w stylu baroko-rokokoko. Jego styl to była przede wszystkim prostota połączona z zabójczą skutecznością. Fakt faktem, że zawsze miał w składzie przynajmniej 1 piłkarza, który potrafił na boisku czynić cuda z piłką. A tego niestety brakuje nam w dzisiejszych realiach.
» 5 marca 2021, 09:52 #409
RyannMistrz: A może aż za dobrze widać jego rękę? Może to nie przypadek, że kolejny trener z tym składem gra tak a nie inaczej? Nigdy się nie dowiemy
» 5 marca 2021, 09:52 #408
HarryBrown: Być może. Ale do sukcesu potrzeba przede wszystkim ludzi i to na boisku. SAF wiedział jakich ludzi potrzebuje przede wszystkim od strony mentalnej i profesjonalizmu. Po odejściu SAF przez ponad 5 sezonów była prowadzona dziwna polityka personalna. Powiedziałbym, że większość piłkarzy znalazło się na OT z przypadku i nie wiadomo po co. Być może sprzedaż koszulek i innych gadżetów na tym nie ucierpiała ale wynik sportowy i owszem.
» 5 marca 2021, 10:05 #407
BNK: Fergusona nie ma już z nami 8 lat i chyba większość już zapomniała, jaki skład zostawił, odchodząc. Jakie były transfery w ostatnich latach SAFa w United? Z całym szacunkiem dla najwazniejszego czlowieka w historii klubu, ale w ostatnich latach swojej kariery, za dobry w transfery to on nie był.
» 5 marca 2021, 12:04 #406
mcscotyy: vm.tiktok.com/ZMeMfmqJs/


Pięknie opisuje gre Rashforda :D
» 5 marca 2021, 09:15 #405
DaredevilUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 07:56

Mnie rozwalają te chorągiewy tutaj. Tyle było płaczu by sprzedać Lukaku, czy też Sancheza, a teraz płacz, że oni graja świetnie w słabej włoskiej lidze, gdzie dekadę królowała tylko jedna drużyna. Weźcie się ludzie za myślenie o swoim życiu, a nie piłce nożnej :D Ole wydaje się stanął w miejscu i ma jakiś blok do podejmowania słusznych decyszji, ale wywalanie go teraz i wychwalanie Tuchel, to jest czysta hipokryzja.
» 5 marca 2021, 07:54 #404
Devil88: Dard prawda jest taka ze Tuchel jest bardzo dobrym trenerm i zobaczysz ze po przyjsciu do Chelsea ta druzyna w przyszlym roku wlaczy sie do walki o mistrza. I w druzynach tuchela widac jakas taktyke a u nas jest teraz kupa bo nie potrafimy strzelic bramki. Wiec ten nasz genialny taktyk Ole juz dawno powinien cos wymyslec.
» 5 marca 2021, 08:05 #403
Pyra: Tuchel mieszał w BL z przeciętnym Mainz
BVB grało pod jego wodzą bardzo dobrze
PSG wygrywało wszystko na krajowym podwórku + finał LM
W Chelsea pierwsze 10 spotkań 7 zwycięstw (w tym Atletico na wyjeździe) 3 remisy

To jest spokojnie top5 trenerów na świecie, wszędzie są kwasy bo to taki trochę dyktator, ma być tak jak on chce albo wcale.
Jeżeli Abramowicz za bardzo nie będzie się mieszał i da mu wolną rękę to będziemy oglądać ich plecy co sezon.

A co do Lukaku to tylko hipokryci nie przyznają, że jego odejście to był błąd.
» 5 marca 2021, 08:12 #402
Seszele: Oczywiście, że się włączą do walki o mistrza. Nie mam wątpliwości.
Ale nie możemy przy tym wszystkim zapominać, że to będzie bardziej zasługa innych niż ich samych.
1) Jest pandemia, kryzys.
2) Ktoś będzie miał kontuzje.
3) Ktoś zgubi punkty.
4) Ktoś będzie miał pecha.

Tak więc nie ekscytowałbym się tak bardzo.
» 5 marca 2021, 08:12 #401
nieeeeeeee: Tylko że nas geniusz taktyczny nie ma takiej paki jak Chelsea tam jest po 2 dwóch klasowych zawodników na każdej pozycji A u nas na niektórych nie ma nawet jednego
» 5 marca 2021, 08:18 #400
miminka: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 08:23

Cofnijmy się do przyjścia Ole

Dawno, dawno temu na pięknym Old Trafford zawitał Norweg - legenda klubu - która z marszu przywróciła DNA United.. Czerwone Diabły grały jak natchnione, było widać styl za którym tęsknił każdy kibic..
Jednakże zła czarownica rzuciła na klub zły urok i zakończyła "efekt nowej miotły" ..
Teraz klub w pocie czoła musi walczyć o odzyskanie dawnej świetności i pozyskanie nowych, jak najlepszych zawodników..
Ale żeby klubowi nie było za łatwo Czarownica zesłała swoich popleczników - Eda i Matta, którzy za wszelką cenę chcą oszczędzić i jak najmniejszym kosztem utrzymać klub przy życiu..
Ale Czerwony Diabeł jeszcze nie upadł - wciąż walczy...

A tak poważnie - dajmy Tuchelowi czas aż się skończy efekt miotły..
Zresztą ten bardzo dobry trener osiągnął wszystko w lidze francuskiej (ok wygrał jeden Puchar Niemiec jeszcze) z klubem który ma nielimitowane pieniądze i był w tym czasie hegemonem..
W Niemczech potrafił zaskoczyć czasami bardzo mocno i w moim odczuciu jest to trener dobry, solidny. Na bardzo dobrego jeszcze bym się nie pokusiła :)
» 5 marca 2021, 08:19 #399
Pyra: miminka
nie myślałem, że to napiszę ale straszne głupoty pociskasz
Tuchel to nie Ole bez ładu i składu, to bardziej Guardiola, on ma swoją wizję i w KAŻDYM zespole ją wprowadza, i tu nie chodzi o efekt nowej miotły, Chelsea ma w składzie tyle jakości, że spokojnie top4 w tym sezonie zdobędą a po następnym okienku (Roman zapowiedział wielkie wydawanie kasy) będą kandydatem do mistrzostwa

a my jak co roku potrzebujemy 3-4 transferów i włączymy się do walki, ile lat już to czytam? 7-8?
a z tą kasą to zaraz po City wydajemy najwięcej na świecie, więc nie w sknerstwie jest tu problem tylko w wyborach TRENERÓW i ich krótkowzroczności
» 5 marca 2021, 08:24 #398
miminka: Nazwałam Tuchela dobrym i solidnym trenerem bo uważam że taki jest..
W kategorii bardzo dobry jeszcze mi się nie mieści, bo to w moim odczuciu bardzo wąska grupa wybitnych trenerów, którzy osiągnęli coś więcej.. Nie mówię że Tuchela na to nie stać - ale z oceną jego pracy się wstrzymam aż się zakończy efekt "nowej miotły".. Wtedy będę go oceniać..
Czy wskoczy na ten bardzo dobry poziom? Czas pokaże..

Właśnie te 7-8 lat pokazuje jak bez ładu i składu są kupowani u nas zawodnicy.. Myślisz że Jose albo Ole dostali tych zawodników co chcieli? Nawet obecny przykład Pellistriego (gdzie on?) czy Donnego pokazuje że to nie do końca są wybory trenerów.. O tym że Jose mówi o 2 miejscu z Manchesterem jako takim wielkim sukcesie pokazuje że niestety ale problem leży głębiej.. Dopóki nie mamy osoby zajmującej się transferami i znającej się na piłce zawsze będziemy z tyłu..
» 5 marca 2021, 08:35 #397
Pyra: Dla mnie np. Nagelsmann to jest top, nie musi nic wygrywać, wystarczy, że z odpadów z innych ekip np. Angelino który nie mieści się na trybunach City a u niego gra pierwsze skrzypce itd. itp.
Podobnie jest z Tuchelem, on w obronie z Kehrerem, Dagbami i innymi pokemonami potrafi coś zrobić
nawet teraz w Chelsea Christianseny i inne kasztany - 8 spotkań w PL i co? 6x czyste konto 5 zwycięstw, 3 remisy
on ich nie nauczył grać w tydzień, on ich ustawił i powiedział co mają robić, jak się przesuwać, wykorzystuje potencjał zawodników
» 5 marca 2021, 08:45 #396
miminka: A ja się mimo wszystko wstrzymam na razie z opinią na jego temat..
Ogólnie nie lubię oceniać na początku i wolę dać czas..
Jedno jest pewne Chelsea ma głębszy skład..
A co dalej się stanie? Czas pokażę :)
» 5 marca 2021, 08:53 #395
HarryBrown: Ale co wygrał Tuchel w swojej karierze? 1 puchar Niemiec i 2 razy ligę francuską, w której miał ekipę zbudowaną za zyliard dolarów gdzie reszta ekip co ze sezon hurtowo sprzedaje graczy by przeżyć. Gdyby był takim geniuszem to ani BvB ani tym bardziej PSG by raczej się z nim nie rozstawały. Z peanami i zachwytami poczekajmy do pierwszego kryzysu i jak sobie z nim poradzi bo to jest wyznacznik czy dany manago/trener jest wielki.
» 5 marca 2021, 09:04 #394
BNK: Wielkie Molde, też jakoś się specjalnie nie biło o naszą legendę.
» 5 marca 2021, 09:19 #393
Czerwony123: W zyciu nie mozna zwalniac teraz Olego, to chyba jest jasne...Do konca sezonu musi zostac dla dobra tych panienek... Tak jak jestem jego krytykiem, tak w zyciu nie jest czas na zwalnianie jego w tym czasie, gdzie jeszcze ma szanse wygrac LE , FA I byc w top 4..
Po sezonie trzeba sie zastanowic czy z Olim wskoczymy na wyzszy poziom...
» 5 marca 2021, 09:26 #392
BNK: Solskjear obiecał nam szybką, ciekawą dla oka piłkę. Dziś dostajemy najbardziej ostrożnie grająca drużynę w PL. Boimy się zagrać ofensywnie nawet z CP. Nie trzeba zmieniać trenera, wystarczy zmienić podejście do przeciwnika. Więcej złości i agresji, mniej pieprzenia o szacunku.
» 5 marca 2021, 09:34 #391
Pyra: Nikt nie zwalnia trenera, niech spokojnie pracuje do końca sezonu, nawet jak wypadniemy z top4.
Ja dalej czekam co my właściwie chcemy grać. To już nawet w końcówce Mou była laga na Fellainiego i było wiadomo co i jak :)
» 5 marca 2021, 09:36 #390
matizek92: Tuchel poleci po pierwszym zgrzycie z Romkiem.
» 5 marca 2021, 09:39 #389
HarryBrown: Zgadzam się, że od kilku spotkań poziom gry jak i wrażenia estetyczne są poniżej tego czego oczekują kibice ale pewnie też Ole jak i sami piłkarze. Niemniej jeżeli sztab widzi, że coś nie tak jest z formą większości graczy, to trudno i darmo by żądali od nich by grali radosny i otwarty futbol. Raz w tym sezonie na to pozwolili i skończyło się wielką kompromitacją. W mojej ocenie Ole jak na razie przyzwoicie sobie radzi z tym kryzysem przynajmniej od strony punktowej w przeciwieństwie do Kloppa który przegrywa mecz za meczem. Wcześniej czy później kryzys minie i chłopacy znowu zaczną grać szybko, składnie a przede wszystkim skutecznie.
» 5 marca 2021, 09:41 #388
BNK: Mamy kryzys od stycznia. Kontuzji nie mamy, nie licząc Pogby. Kryzys nie wynika z jakichś problemów z piłkarzami. Kryzys wynika z tego, że nikt się na taktykę Ole nie nabiera już, a sam zainteresowany nie wymyślił jeszcze nic nowego.
» 5 marca 2021, 09:46 #387
HarryBrown: BNK, idąc twoją logiką to taki Klopp nie jest nawet na poziomie wuefisty. Nawet najbardziej wyszukana taktyka niewiele pomoże jeżeli nogi nie niosą. Chłopacy wpadli w jakiś dół fizyczny. I to widać najlepiej po Rashfordzie, który od kilku meczy nie jest tak szybki jak zazwyczaj jest. Czy zostali zajechani czy jest to efekt braku normalnego cyklu przygotowań przed sezonem, to już insza inszość. Ale jak nie masz pary w nogach to nie przebijesz się przez przeciwnika grając gegenpressingiem, tiki-taką czy inną zarazą.
» 5 marca 2021, 09:57 #386
Pyra: Nie ma co nawet porównywać Liverpoolu z tego sezonu bo u nich w obronie musieli grać nawet pomocnicy.
Kontuzjowani: Van Dijk, Gomez - podstawowi ŚO, Matip - rezerwowy ŚO
Fabinho, Henderson - podstawowi ŚP, Keita - rezerwowy ŚP
Jota - rezerwowy skrzydłowy
» 5 marca 2021, 10:04 #385
BNK: Jakiego wuefisty? Trochę szacunku chłopie. Klopp wygrał ligę mistrzów i Premierę League. Od niego oczekiwało się w tym sezonie przynajmniej równej walki o tytuł. Od Solskjeara jedyne, co można było oczekiwać, to top 4 i ciekawą grę. Top 4 jeszcze jest, ale coraz bardziej zaczyna nam się palić grunt pod nogami. Ciekawa gra? No jest padaka. O to i tylko o to ja mam pretensje. O co mają inni, to nie moja sprawa. Ja nie chcę spędzać kolejnych godzin, na oglądaniu beznadziejnego show z czterema środkowymi obrońcami i tym samym ustawieniem w każdym meczu. Nie idzie? Zmień coś, Panie Norwegu. Po co grać kolejny mecz to samo, skoro już wcześniej nie wyszło, nawet z Sheffield? Czasem trzeba zaryzykować, a nie wiecznie zachowawczo...
» 5 marca 2021, 10:08 #384
HarryBrown: A u nas to same okazy zdrowia. Owszem nie mamy na szczęście sytuacji, że jakiś zawodnik wypadł nam kilka czy kilkanaście miesięcy. Ale cały czas mamy sytuację, że min. 3-4 piłkarzy z podstawy się leczy lub rehabilituje. Do tego dołóż, że trio ofensywne jest totalnie bez formy praktycznie od początku sezonu. W poprzednim wpakowali grubo ponad 60 bramek a w tym sezonie sporo im brakuje nawet do 50% tego stanu. Na dobrą sprawę gdy Ole miał kim ich zastąpić to trio R-M-G powinno odpocząć od futbolu na kilka tygodni. A że nie ma, to muszą męczyć siebie i kibiców.
» 5 marca 2021, 10:10 #383
Pyra: To wyobraź sobie taką sytuację:
Lindelof, Maguire i Bailly kontuzjowani
Tominay, Pogba i Matić kontuzjowani
Greenwood kontuzjowany
reszta napastników bez formy

i gdzie my byśmy teraz byli?
nawet nie ma co porównywać sytuacji Liverpoolu do nikogo, wstyd mi za was, że nawet próbujecie to robić
» 5 marca 2021, 10:35 #382
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2021 07:53

Taktyk Interu
wciągnij przeciwnika na swoją połowę
zabierz mu piłkę
szukaj wielkiego ROMA
podaj mu piłkę
ROM biegnie 60m jak czołg
strzela lub podaje
bramka
stonks

cieszę się, że od nas odszedł, tam jest doceniany, jest gwiazdą
» 5 marca 2021, 07:44 #381
wrobel1992: Ahh te lipne skuteczne taktyki...
» 5 marca 2021, 09:24 #380
REDBOSS: Niestety na najbliższe mecze nie mam dobrych przeczuć. Moim zdaniem do przerwy reprezentacyjnej będziemy grać piach. Bardzo podobnie wyglądało to w zeszłym roku. Natomiast po przerwie ostro wystartowaliśmy i mam nadzieję, że w tm roku po przerwie się odbijemy i polecimy z górki.
» 5 marca 2021, 07:40 #379
Seszele: Uwielbiam to pierdzielenie i płacz co niektórych.

1) Tuchel nadał Chelsea tożsamość. Tak, na pewno. Ktoś chyba mało zna się na piłce i nie zna efektu nowej miotły. OGS też był fenomenalny jak przychodził. Tak fenomenalny, że otrzymał bombowy kontrakt zamiast tymczasowej posadki. Dzisiaj już nie jest fenomenalny, ale to nie ma znaczenia. Tuchel to jest to. Kilka meczów pod jego wodzą i Chelsea na bank zostanie mistrzem świata. Nie wątpię, że ten Niemiec to świetny menadżer, ale komuś na tej stronie chyba w głowie się poprzestawiało.
2) Aktualna lokata Manchesteru United to tylko i wyłącznie zasługa słabej gry innych drużyn. Tak, na pewno. Można wytłumaczyć słabą postawę innych, ale nikt nie ma prawa tłumaczyć słabszej postawy naszych. No bo jak tak można? The Reds mają plagę kontuzji, a gdyby nie ta plaga, to na 100 pro byliby przed nami w tabeli. Tak, jasne, wróżbici się znaleźli. Tottenham ma dinozaura, Arsenal się pogubił, Chelsea miała dołek (ale mają nową tożsamość jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki!), Liverpool kontuzje, Everton zgubił ważne punkty, Aston Villa ma pecha, Fulham mógł nas wyprzedzić, ale zaliczyli falstart, Sheffield nas ograł, więc są lepsi, WBA zremisowało, więc są na równi z nami i tak dalej, i tak dalej... Tylko Manchester City nam nie dorównuje.

Gdybyśmy grali kapitalnie i zajmowali 10 miejsce, to byłby płacz i lament, że tabela nie kłamie.
Gdy gramy jak gramy i jesteśmy w czołówce, to jest płacz i lament, że to tylko tabela i nikt nie wie jak to możliwe, i że to zasługa wszystkich tylko nie Manchesteru United.

Głąby, doprawdy, głąby.
» 5 marca 2021, 07:18 #378
DaredevilUtd: W tamtym sezonie my mieliśmy plage kontuzji, a byliśmy na 3, a nie jak oni 7 miejscu :)
» 5 marca 2021, 07:51 #377
miminka: W punkt :)
» 5 marca 2021, 07:54 #376
Seszele: DaredevilUtd - plaga kontuzji? Jaka plaga kontuzji?
Eee, nikt o tym nie pamięta. Fakt, że zajęliśmy 3 miejsce, to tylko i wyłącznie zasługa innych drużyn. Miały bardzo słaby sezon. Wiesz, pandemia i te sprawy.
» 5 marca 2021, 07:59 #375
miminka: W ogóle jakieś cudowne te nasze miejsca ostatnio..
W dużym kryzysie muszą być inne drużyny..
Tylko my takie sierotki grać nie potrafimy
» 5 marca 2021, 08:01 #374
Seszele: miminka - dziwna sytuacja.
Niektórzy piszą, że inni tracą punkty i to ich zasługa. My też przecież tracimy punkty. Tylko w tym całym zamieszaniu Ci niektórzy zapominają, że aby ktoś zgubił punkty ktoś musi je zdobyć. Widocznie my ich zdobywamy więcej. Cholerna logika.
» 5 marca 2021, 08:06 #373
miminka: Grunt że kibice widzą tylko że inni tracą.. Przykre
» 5 marca 2021, 08:26 #372
BNK: Nie rozumiem tego podniecania się drugim miejscem. Jeszcze na początku roku, byliśmy na pierwszym. Od tamtego czasu, regularnie tracimy punkty. City już nas przegoniło, a było za nami. Chelsea też wydawała się odległym wspomnieniem, dziś depcze nam po piętach. Tak samo jak Everton i West Ham. No i jest jeszcze Leicester. Za chwilę mamy mecz z City, którego nie wygramy. Z szybkiego, cieszącego oko footballu, przeszliśmy na bieganie po boisku, bez jakiegokolwiek pomysłu na grę. Na każdy mecz wychodzimy praktycznie w takim samym ustawieniu, z taką samą taktyka i kończy się to przeważnie tak samo. O reakcji Solskjeara na to, co dzieje się na boisku nie można za bardzo nic napisać, bo jej po prostu nie ma. Kolejny rok, kolejna śpiewka o potrzebie 3 transferów. Kupujemy jakichś gówniarzy, których potem wypożyczamy, albo grają jakieś 3 minuty. W każdym meczu wychodzimy czterema środkowymi obrońcami, bo tak wygląda McTominay i Fred na boisku. Gdzie wy tu widzicie jakikolwiek progres?
» 5 marca 2021, 08:27 #371
miminka: Nikt się nie podnieca tym 2 miejscem.. Bierzemy sprawę jak jest.. Mamy drugie miejsce - ok.. Nasza gra jest ciężka, ale nie tylko my tracimy punkty..

"Kupujemy jakichś gówniarzy, których potem wypożyczamy, albo grają jakieś 3 minuty. "
i tu chyba dotknąłeś sedna problemu.. Co z tego że są jakieś transfery za niemałe pieniądze jak to właśnie tak wygląda?
» 5 marca 2021, 08:38 #370
BNK: Za małe pieniądze? Sprawdź, ile oni kosztowali. Dodaj do tego kasę za niewypał z Holandii i praktycznie masz Sancho.
» 5 marca 2021, 08:48 #369
miminka: Niemałe - źle spojrzałeś co napisałam :)
» 5 marca 2021, 08:54 #368
BNK: Masz rację, przepraszam. O kupowanie młodzieży, nie można mieć pretensji do Norwega, ale o ustawienie drużyny na konkretny mecz już tak. Kiedy ostatnio widziałaś jakąkolwiek zmianę w ustawieniu naszych Diabłów? Nie wymuszona kontuzjami. Przecież my od kilku miesięcy gramy każdy mecz tak samo i najczęściej z takim samym, miernym rezultatem. No nie ma Ole pomysłu, co z tym zrobić, jak zaskoczyć choćby takie CP. Już olewam to, że z top 6 strzeliliśmy 1 bramkę w tym sezonie...
» 5 marca 2021, 09:30 #367
Wisnia97: A kim ma grać? Jakie rotacje? Tu nie ma kim rotować. Ściągniesz Bruni i kto za niego? Kto za Freda jak Pogba kontuzjowany, kto za McT? Matic? ten sam efekt albo gorszy. Kto za Rasha? Martial bez formy, James jeździeć? Prawda jest taka, że mając wszystkich zdrowych to jedyne co mamy to: zmiennika dla Lindelofa/Maguire w postaci Baillego. Za Shawa tylko Telles, ale jak pokazuje forma Shawa to usadzenie go na ławce byłoby nieuzasadnione. Za De Gea, Henderson, za Pogbe Fred i KONIEC. Więcej ludzi nie ma, wpuszczenie pozostałych oznacza zbyt duże osłabienie drużyny. Tu naprawdę trzeba napastnika, prawego skrzydła, śo i nowego pomocnika w miejsce Matica, Maty i moze Donnego jezeli go sprzedamy, bo naprawde nie ma kim tu grac. To ze jestesmy na 2 miejscu to zasluga Ole.
» 5 marca 2021, 09:49 #366
miminka: To prawda nie mamy kim rotować i to nasza największa bolączka..
» 5 marca 2021, 10:24 #365
BartoszP: I tak mogła by wyglądać tabela na koniec sezonu, wątróbki na miejscu bez pucharów. Ucieknie od nich kilku zawodników i wrócą na swoje miejsce.
» 5 marca 2021, 00:09 #364
Klierek7: Serio to ja nie pojmuję że my w dalszym ciągu jesteśmy na 2 lokacie
» 4 marca 2021, 23:29 #363
Abstrahujacy: Bo nasz atak strzela we Włoszech ;) To daje pozytywne fluidy. Duet Lukaku-Sanchez dzisiaj zaprowadził do zwycięstwa Inter United.
» 4 marca 2021, 23:35 #362
miminka: Może dlatego że mimo słabszej gry wyrabiamy odpowiednie statystki a i nasi rywale gubią punkty?

Powinieneś się cieszyć z miejsca :)
» 5 marca 2021, 07:53 #361
Gallacher: Czyżby koniec Kloppa w Liverpoolu dobiegał końca ?
» 4 marca 2021, 23:24 #360
kckMU: Długo myślałeś nad tym zdaniem?
» 4 marca 2021, 23:27 #359
artifex: @kckMU - jak dla mnie wszystko się spina. Każdy koniec można podzielić na początek, środek i koniec. Więc teraz obserwujemy koniec końca Jurgena. No chyba, że koniec końca dopiero się zaczyna.
» 4 marca 2021, 23:39 #358
Gallacher: @kckMU
Od początku sezonu
» 4 marca 2021, 23:46 #357
kckMU: @artifex

Gallacher bez wątpienia zaczarował słowem.
» 5 marca 2021, 00:33 #356
SickRabbit: Koniec końców w końcu musiało się to tak skończyć dla Klopa.
» 5 marca 2021, 01:04 #355
Gallacher: @kckMU
A ktoś ci każe to czytać i komentować ? jak to mówią " nie ma musu mnie czytać i komentować" widocznie masz ból pupy że aż takie twórcze komentarze pod moim adresem piszesz ;)
» 5 marca 2021, 02:54 #354
Ciechanek: Nie przejmuj się @kckMU, tutaj ludzie nie za bardzo kumają takie rzeczy :D
Czy Ty Gallacher nie widzisz, że zdanie "Czyżby koniec Kloppa w Liverpoolu dobiegał końca?" nie ma sensu?
Skoro twierdzisz, że koniec Kloppa dobiega końca, to tak jakbyś myślał, że właśnie Klopp jest już bezpieczny :P Coś w stylu cofania się do tyłu... Może kiedyś zrozumiesz o co chodziło koledze kckMU :)
» 5 marca 2021, 09:53 #353
kckMU: Nie przejmuje się :) Ja współczuję.
» 5 marca 2021, 14:44 #352
duxTomek: Chelsea zrobila co trzeba i trenuje ich teraz Niemiec. Manchester MUSI zrobic to samo (Panie Nagelsmann ;) )
» 4 marca 2021, 23:23 #351
Chestnut: Myślisz, że zwolnią Pepa w takiej formie? Wątpię.
» 4 marca 2021, 23:38 #350
miminka: Dajmy czas dla Chelsea..

Efekt nowej miotły czy coś takiego...
» 5 marca 2021, 07:57 #349
91nc99: Potężny Klopp aż w papę od Tuchela. Farciarz Ole tylko remis.
» 4 marca 2021, 23:22 #348
tygrys26: Gdyby klopp mial pełna kadrę tk na spokojnie by powalczył o wygrana...
Ole mając pełna kadrę nie daje rady... Pogby nie liczę bo wedlug.wieksozsci kibiców na tej stronie jest on zbędny i powinniśmy się go pozbyć
» 5 marca 2021, 06:19 #347
miminka: Pogba i Cavani stanowią ten skład...
W szczególności że Cavani jest jedynym napastnikiem z prawdziwego zdarzenia.. Ale tak Ole miał pełną kadrę
» 5 marca 2021, 07:59 #346
klb9k: Mam nadzieje, że Bruno w meczu z WestHamem złapie jakiś mikrouraz i nie pojedzie na kadrę, to samo Rashford i będą mogli naładować baterie przez
2tygodnie na resztę sezonu.
» 4 marca 2021, 23:21 #345
Abstrahujacy: Jak forma może być zmienna... Liverpool zabijał ofensywnie, nie przegrywał 60 spotkań u siebie przez 3 lata. Przyszła kryska na matyska! 5 porażek u siebie z rzędu. Zero w ofensywie.
» 4 marca 2021, 23:15 #344
kolokolo98: 5 porażek z rzędu na Anfield, 7 z rzędu bez zwycięstwa (w PL). Pierwsza taka długa seria w historii klubu.
» 4 marca 2021, 23:14 #343
DjTED: Dobrze liczę? Liverpool dostał 4 raz pod rząd na swoim stadionie?
» 4 marca 2021, 23:12 #342
kckMU: 5 raz. A przed tym 0:0 z nami i 1:1 z WBA.
» 4 marca 2021, 23:14 #341
DjTED: Looo to grubo. To już czarna seria
» 4 marca 2021, 23:19 #340
Robert3344: Według mnie następny sezon powinien być decydującym o losie Norwega. to będzie decydujące okienko transferowe, gdyż mamy do obsadzenia właściwie na zaraz tylko pozycję skrzydłowego, a reszta transferów najwyżej jako uzupełnienie składu. W tym sezonie najbardziej zawodza według mnie greenwood i martial. Brakuje nam bramek i polotu i w zasadzie tylko Bruno i rash ciągną ten wózek (gdzie nawet rash gra słabo). Ten sezon jest o tyle szalony, że gramy praktycznie co 3 dni i ciężko jest przeanalizować błędy i poprawić naszą grę, gdzie przy okazji zadownicy potrzebują całego dnia na regenerację. Ławka jest zbyt krótka i do tego Ole nie chce ryzykować nowych rozwiązań więc ten sezon będzie wyglądał jak szarpany. Mam tylko nadzieję, że pogba wróci wypoczęty po kontuzji i wejdzie z buta do składu po przerwie na kadrę i pozwoli nam wygrać jakieś trofeum na koniec sezonu
» 4 marca 2021, 23:00 #339
Chestnut: Potrzebujemy napastnika, prawe skrzydło i środkowego obrońcę. :)
» 4 marca 2021, 23:11 #338
BNK: A to przypadkiem ten nie miał być decydujący?
» 4 marca 2021, 23:14 #337
wider: BNK - Nie. Następny sezon też nie bo będą nowi piłkarze i trzeba dać im czas więc nie będzie można za dużo wymagać od Ole
» 4 marca 2021, 23:15 #336
BNK: No właśnie tu leży problem. Za dużo to my od naszego trenera nie wymagamy.
» 4 marca 2021, 23:17 #335
mikon70: To do kiedy Ole ma czas, bo ja już się pogubiłem? 2026?
» 5 marca 2021, 07:29 #334
miminka: Obrona kwiczy..
Ataku brak..
A skrzydła z prawdziwego zdarzenia młodsi kibice mogą nie pamiętać..

Więc trzeba min. 3 transferów..

A coś czuję z Edem i Mattem niestety nie będą to topowe transfery tylko zapchajdziury..
Z tą dwójką na czele i ich żydowaniem kasą wraz z rodziną Glazerów to i Pep i Poche i każdy inny trener którego chcę tu ludzie zatrudnić by sobie nie poradził..
» 5 marca 2021, 08:05 #333
HarryBrown: @BNK
A twoim zdaniem ekipa którą dostał Ole na ten sezon to była ekipa na miarę mistrzostwa? Letnie transfery z przypadku i na ostatnią chwilę. Ole wciąż nie dostał tego co chciał i potrzebował. Ponadto oceny najpierw trzeba skonfrontować ze strategią i oczekiwaniami stawianymi Ole i sztabowi przez właścicieli i zarząd. Skoro sami właściciele głośno mówią o realnym włączeniu do walki o majstra od sezonu 2022/2023, to znaczy że w klubie dobrze wiedzą gdzie są aktualnie i co potrzeba by iść dalej. Ponadto w końcu do sporej większości kibiców musi dotrzeć, że właścicielami klubu są ludzie dla których de facto sukces sportowy nie jest uber alles. Amerykańscy biznesmeni inwestujący w sport przede wszystkim patrzą na stronę finansową.
» 5 marca 2021, 09:26 #332
BNK: Uważam, że Solskjear ma wystarczajacy skład, żeby grać fajny, ofensywny football, a nie nudną jak za Mourinho walkę o zero z tyłu. O to tylko mam pretensje. Nie nastawiałem się na majstra.
» 5 marca 2021, 09:38 #331
Wisnia97: To chyba nie pamiętasz piłki za Louisa i Jose, jeśli uważasz że gramy nudnie z tyłu. Mamy kryzys od stycznia i co? kto takich kryzysów nie miał. Wkrótce się odbijemy, będzie przerwa na kadrę itp. Nie, nie mamy składu na mistrza, jeżeli ktoś miał wątpliwości. Chelsea i ManCity mają mocniejsze "11" i znacznie mocniejsze ławki. Live ma "11" mocniejszą od naszej, ale ławkę na takim samym poziomie. Everton, Leicester mają mocne składy + interesują się tylko ligą, i mają wywalone w puchary. Obiektywnie mamy skład na 3 lub 4 miejsce w lidze, a jesteśmy na 2 miejscu i nie mamy stałej 9 i prawego skrzydła. To cud!
» 5 marca 2021, 09:58 #330
BNK: Chyba pamiętam, bo od stycznia Solskjear mi o tym regularnie przypomina.
» 5 marca 2021, 10:11 #329
Amad: Powiem tak... Na miejscu kibiców Liverpoolu bardziej bym się obawiał o top 4. Na pocieszenie ostatnich naszych słabych występów. Mimo wszystko wydaje mi się, że jakoś się dotoczymy na tym 2/3 miejscu. A przed startem sezonu powiedziałbym, że na to nas powinno być stać i byłby to w miarę dobre wynik. Znając życie niespodziewanie wygramy derby i znowu zaczną strzelać bo jakby nie patrzeć od początku sezonu mamy pierwszy zastój, że szanse tworzymy, nawet jak mamy słabszy mecz ale zawsze wcześniej coś wpadało.
» 4 marca 2021, 22:52 #328
BNK: Proponuję spojrzeć sobie na tabelę, na to jaką różnicą punktową wyprzedzamy kolejne 5 klubów pod nami i jakie to ma znaczenie w kontekście naszych ostatnich wyników i meczów, które jeszcze przed nami. Progres? No był, przez jakieś 10 kolejek. Póki co nie ma progresu. Nie ma bramek. Nie ma pomysłu.
» 4 marca 2021, 22:54 #327
BNK: Jakie ma znaczenie dla kogokolwiek, na jakim miejscu był klub po 27 kolejkach? Czy po 27 kolejkach wygrywa się ligę? Czy po 27 kolejkach, awansuje się do ligi mistrzów? Jeszcze gdybyśmy po tych 27 kolejkach mieli z 10 punktów przewagi nad trzecią drużyną, zrozumiałym o co walczysz. No ale nie mamy...
» 4 marca 2021, 23:11 #326
matizek92: Ja to się w ogóle dziwie jak miejsce w tabeli może świadczyć o progresie :D większa ilość punktów, więcej bramek, mniej straconych, lepszy bilans z zespołami z którymi sezon wcześniej miało się problemy...ale miejsce w tabeli? To zależy od innych zespołów jak sobie radzą. Wystarczy ze wszyscy nad nami graja gorzej niz sezon wcześniej, my mamy ten samo poziom i już idzie się w górę.
» 4 marca 2021, 23:29 #325
rreddevilss: Poprostu widac styl u niebieskich a u nas go nie widać taka różnica
» 4 marca 2021, 22:35 #324
kckMU: U nas na początku był taki styl, że "wow" nie schodziło z twarzy większości kibiców. Jestem w szoku, że to trzeba przypominać i tłumaczyć.
» 4 marca 2021, 22:36 #323
rreddevilss: A teraz nie ma grania Bruno i syglada to alabo, jestesmy uzaleznieni od jednego zawodnika i tyle
» 4 marca 2021, 22:38 #322
kckMU: TERAZ jak sam zauważyłeś. Tuchel jest tam nowy i na ocenianie będzie czas. Nie dzisiaj, nie jutro i nie za miesiąc.
» 4 marca 2021, 22:42 #321
Michal12371: Wielki Tuchel i wielka Chelsea a nie potrafili pokonać słabego Manchesteru United. WSTYD!
» 4 marca 2021, 22:43 #320
BNK: No my też jakoś im nie nastrzelalismy goli.
» 4 marca 2021, 22:55 #319
rizx: Przypominam co się działo na świeżo po przyjściu Ole i o fakcie, ile Chelsea w tym roku wydała na Havertza, Wernera, Ziyecha, Chilwella - oni przed sezonem mieli walczyć z City o mistrzostwo, a nie o top 4 :)
» 4 marca 2021, 23:09 #318
RedStreamer: Tuchel w ciągu miesiąca nadał Chelsea styl i tożsamość. Ole przez prawie 3 lata ględzi o DNA, ale nic z tego nie wynika.
» 4 marca 2021, 22:33 #317
Chestnut: Pragnę przypomnieć co się działo gdy stery objął OGS. Poczekaj sezon, dwa na taki werdykt. :) x2
» 4 marca 2021, 22:34 #316
NoName: Lampard w pierwszych kilkunastu meczach tez nadal tozsamosc Chelsea, kazdy widzial, co ta druzyna chce grac...
» 5 marca 2021, 07:51 #315
Michal12371: Werner miał zjeść tą ligę a póki co ma tyko 3bramki więcej niż Martial;)
» 4 marca 2021, 22:31 #314
Helios1818: Do tego z 5 wywalczonych karnych i 5 asyst
» 4 marca 2021, 22:50 #313
michal1993: Nie ma pogby i gra nam nie idzie
» 4 marca 2021, 22:30 #312
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 22:28

Tuchel robi robote, Ci sami zawodnicy, ktorzy wygladali fatalnie za Lamparda nagle graja jak cyborgi
» 4 marca 2021, 22:27 #311
Chestnut: Pragnę przypomnieć co się działo gdy stery objął OGS. Poczekaj sezon, dwa na taki werdykt. :)
» 4 marca 2021, 22:30 #310
BNK: Trochę trzeba poczekać na ocene Tuchela. Przypomnij sobie, co było jak wpadł do nas Solskjear.
» 4 marca 2021, 22:30 #309
kckMU: Uważajcie bo ktoś tutaj poczeka na ocenę sytuacji dłużej niż przysłowiowe 5 minut...
» 4 marca 2021, 22:31 #308
kckMU: Bliska odległość, ale od kiedy można tak ręce mieć ułożone?
» 4 marca 2021, 22:21 #307
Abstrahujacy: Haha Atkinson i Tierney pozwalają robić skrzydełka zwiększające obrys ciała.
» 4 marca 2021, 22:22 #306
kckMU: Zgadzam się z Rosłoniem - teraz już nie wiadomo nic z tym sędziowaniem.
» 4 marca 2021, 22:24 #305
miminka: To był cyrk.. Po raz kolejny..

Szkoda już mi nerwów na takie sędziowanie..
» 5 marca 2021, 08:09 #304
is200second: Lukaku jest chyba najlepszym piłkarzem w serię a obecnie.
» 4 marca 2021, 22:12 #303
EvilDevil: Nie, nie jest.. Może w top 10 by się zmieścił:/
» 5 marca 2021, 08:10 #302
Glory1878: Manchester United C pewnie zmierza po mistrzostwo Włoch
» 4 marca 2021, 22:04 #301
rizx: Ładnie Chelsea jedzie z Liverpoolem, najpierw nieuznany gol po milimetrowym spalonym, a teraz piękna akcja Mounta
» 4 marca 2021, 22:00 #300
primasort: Mount będzie lepszy od Lamparda,przyszły kapitan reprezentacji Anglii.
» 4 marca 2021, 21:59 #299
Glory1878: A ten Ziajok z Chelsea od kogo bedzie lepszy?
» 4 marca 2021, 22:01 #298
robertbham: Najlepsze jest to że nic Olek nie może zrobić bo nie ma skrzydeł. To jakiś żart? Nie mamy ich od chyba 10 lat i każdy to wie a co sezon to samo nakupuja h. wie kogo, 2,3 zawodników po 30 baniek po czym i tak nikt z nich nie gra zamiast kupić jednego to nie bo za dużo. I tak w kółko co sezon. My gramy stylem o nazwie brak stylu. A manager cały happy z bananami na twarzy po remisie z Palace.
» 4 marca 2021, 21:47 #297
Glory1878: Brak dyrektora sportowego robi swoje. Ciekawi mnie co z Sancho, bo to był własnie produkt gotowy na skrzydło, którego nie mamy od 10 lat, a kupiliśmy Amada i Pellistriego - mam nadzieję, że nie są to kolejne alternatywy z listy 4-5 o których mówił van Gaal.
» 4 marca 2021, 21:59 #296
SiYamabushi: O czym facet piszesz, progres drugie miejsce i gra w finale he dobre, wczoraj w necie była analiza, że pod wodzą Ole nie ma żadnego progresu, Mourinho miał lepsze wyniki na koniec sezonów i zdobył puchar ligi i LE, to jaki to progres drugie miejsce i finał. Atmosfera jedynie się poprawiła, bo Ole jest nie konfliktowy i można klepać go po ramieniu, nie będzie naciskał jak Mourinho na zarząd.
» 4 marca 2021, 22:05 #295
dlabigt23: Kupujemy jakiegoś Pellistriego i Daillo za których daliśmy łącznie chyba 40 ponad baniek a założę się że będą to niewypały i będą na wiecznych wypożyczeniach w jakiejs Celta Vigo albo innych średnich klubów . Założę się że ani Haalanda ani Sancho tutaj nie będzie. Transfer Cavaniego też taki z d*** bo taki zawodnik powinien do nas zawitac w wieku co najmniej 28-30 lat . Tak samo było ze Zlatanem . Skupujemy już starych emerytów zamiast patrzeć przyszłościowo . Lepiej już wydać te 90-100 mln a mieć takiego Haalanda na długo . Cały czas żałuję że Solskjaer sprzedał Lukaku . Myślę że przy Bruno byłby znacznie lepszych . Noi gdybyśmy wkoncu kupili jakiegoś skrzydłowego . Teraz przedłużymy pewnie kontrakt z Cavanim a gość będzie wiecznie w szpitalu :D szkoda gadać.
» 4 marca 2021, 22:06 #294
Diabelred: Glory1878,

Gdyby nie Covid to na 99% Sancho gralby teraz u nas. Mysle, ze latem wrocimy po Anglika tym bardziej, ze oboz BVB juz nawet otwarcie mowi, ze prawdopodobne jest odejscie jednego z kluczowych pilkarzy.
» 4 marca 2021, 22:13 #293
Diabelred: SiYamabushi,

Pytam z ciekawosci jestes kibicem United, czy Mourinho(czyli obecnie rowniez i prowadzonego przez niego Tottenhamu)? Jak tylko widze twoj nick w komentarzach to juz wiem, ze na pewno bedzie cos na temat Tottenhamu badz Mourinho hehe :)
» 4 marca 2021, 22:25 #292
Tomwk1988: Człowiek który zdetronizował Celtic. Celtic ktory mial przewagę finansową, ktory zdobył 9 poprzednich mistrzostw kraju i ktory mial wielka ochotę na 10 tytul z rzędu jajo pierwszy w historii szkockiej pilki. Gerrard pokazal ze mial plan na odbudowę a zaufanie zarządu do jego umiejetnosci doprowowadzilo klub na szczyt ligowej tabeli. Nie krzyczalbym ze będzie gorszy od Kloppa.
» 9 marca 2021, 12:51 #291
emenems: naprawdę tam był spalony?xD
» 4 marca 2021, 21:40 #290
Glory1878: Werner XDD
» 4 marca 2021, 21:39 #289
Diabel76: Coś czuję, że drużyna nam się sypie chłopaki się gryzą na boisku w szatni pewnie nie za wesoło....
Wiadomo każdy przytłoczony tymi remisami i brakiem wykorzystanych sytuacji bo naprawdę była szansa powalczyć o mistrza, ale najważniejsze nie oddać drugiego miejsca a już na pewno nie wypaść poza Top4.
Glory Glory ManUtd!!
» 4 marca 2021, 21:33 #288
BNK: Właśnie oglądam Milionerów i dowiedziałem się czegoś ciekawego. Julio Iglesias był kiedyś bramkarzem Realu Madryt:D
» 4 marca 2021, 21:07 #287
SkilledHydra16: Wszytko jasne! Liga mistrzów zostaje na Polsacie, natomiast liga Europy będzie transmitowana na
skandynawskiej platformie VOD - Viaplay.
To jest żart jakiś.
» 4 marca 2021, 21:02 #286
84cantona7: Więc jeśli Manchester United chcę bym go oglądał nadal to nie ma wyjścia. Musi awansować do LM.
» 4 marca 2021, 21:47 #285
RedRevolta: "Marcus Rashford is playing with a shoulder injury that might need an operation after the European Championships" i teraz nie wiadomo, czy śmiać się czy płakać.
» 4 marca 2021, 20:35 #284
Chestnut: Możesz płakać ze śmiechu. :)
» 4 marca 2021, 20:40 #283
PogromcaTroli: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 20:26

Sigurdsson wchodzi w 64 min a w 65 już z asystą na 1-0
To jest zmiana :)
» 4 marca 2021, 20:26 #282
Rzeczownik: Solskjear to kłamca, dwulicowy... Po meczu (notabene) pierwszym z "Orłami" jako pierwszy płakał,ze rzeźba 5 zmian.. A co robi?nic. Jego zmiany w 85 minucie :pZ nim nic nie uramy. Nie jest dziełem przypadku,ze zarząd nie przedłużył mu jeszcze kontraktu. Jego kadencja, to wieczna budowa... Ale funty się zgadzają na koncie..
» 4 marca 2021, 20:05 #281
Saftmi: Ty tak serio? Ole to najlepsze, co nas spotkało po Safie. Czy ty uważasz ze po syfie jaki dostał po Murarzu, będzie wstanie walczyć od razu o mistrza? Zaliczyliśmy duży progres od poprzedniego sezonu, i mamy bardzo obiecujący młody zespół. Tak naprawdę nikt w tym sezonie nie spodziewał sie chyba poważnie walki o tytuł, a jesteśmy obecnie na drugim miejscu w tabeli. Dopiero w następnym sezonie ole będzie musiał udowodnić, że potrafi wygrywać najważniejsze trofea, a jeśli tego nie zrobi będę mocno zawiedziony.
» 4 marca 2021, 20:28 #280
MixEx: "Ole to najlepsze, co nas spotkało po Safie" HAAHAHAHAHA.
» 4 marca 2021, 20:44 #279
mordynator: MixEx
To który z poprzednich menago był lepszy?
Dopadł nas pierwszy mały kryzys w tym sezonie i już wszyscy z nor po wychodzili.
» 4 marca 2021, 20:55 #278
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 20:58

@Saftmi

Bądźmy szczerzy. Gdyby nie plaga kontuzji w LFC to bylibyśmy tam gdzie sezon temu, i to nie jest efekt pięknej gry a tego że reszta ekip to cienizna. CFC zmienia trenera w połowie sezonu, Tottenham słabiutko, Arsenal gdzieś tam na wakacjach, Leicester sobie nie radzi nawet ze Spartą Praga a my się podniecamy bo mamy 2 miejsce, gdzie jeszcze 11 kolejek do konca i mecze z Tottenhamem, Liverpoolem i City w weekend.

@mordynator
A na początku sezonu co było? Tez kryzys? Ja czekam aż zaczniemy grać na poważnie z TOP 6 albo chociaż będziemy potrafili rozjezdzać słabeuszy pokroju Sheffield.
» 4 marca 2021, 20:57 #277
mordynator: sisnhio
Czyli sądzisz że do sezonu który trwa 10 mięsiecy,gdzie grasz 2-3 mecze w tygodniu da sie przygotować w 1-2 tygodnie?
» 4 marca 2021, 21:03 #276
Rzeczownik: Dlaczego zwolennicy Solskjeara nie odpowiedzą na moje argumenty (merytorycznie) Wy z PiS-u jesteście...? :pOle wykopał nas z LM swoim brakiem antycypacji... Nasza drużyna przypomina kadrę Brzęczka - wieczna improwizacja, z kontry. Mój United ma grać dwoma "defensywnymi"?Porządki, które rzekomo robi Norweg, każdy z nas na PS może robić... :pStracimy top 4, a i tak Ole powie, że "wszyscy są fantastyczni na treningach" (tylko nie pykło). Solskjear powinien zabrać Pogbe, który pluje na herb United, razem z sobą i przeprosić za pomyłki... Jednak jego na to nie stać - kłamca.
» 4 marca 2021, 21:04 #275
sisinho: @mordynator

Każda drużyna przez to przechodzi, City też, bayern też, Liverpool też. Problemem nie jest brak przygotowania a brak pomysłu. Każdy wie jak City będzie chciało zagrać, czy to czasem da efekt czy nie to inna sprawa. Problem u nas jest taki że OGS jest 2,5 roku i wielu do tej pory nie wie co my chcemy grać. Bruno nie istnieje to cała druzyna nie istnieje, to chyba tak nie powinno działać.
» 4 marca 2021, 21:07 #274
mordynator: No nie zgodze sie do końca bo taki Liverpool to se był już na wakacjach jak my musieliśmy ten turniej LE grać.City mimo wszystko też nie musiało grac na takiej intesywności tamtej końcówki sezonu jak my bo w lidze już nie grało o nic a w LM to bodajże odpadli w pierwszym meczu z Lyonem.A mimo wszystko po takim Bayernie czy PSG widać jeszcze trudy tamtego sezonu bo już 3/4 tego za nami a PSG w lidze na 3 miejscu gdzie przeważnie na tym etapie miało już z 20pkt przewagi na drugim miejscem,podobnie Bayern tylko 2pkt przewagi nad Lipskiem.Co do stylu to dajmy Olemu skończyć tę drużynę jeszcze potrzeba przynajmniej 3 wzmocnień(ŚO,PP,ŚPD),nie zapominaj też że Norweg musiał posprzątać syf po poprzednich trenach gdzie LVG nakupował szrotu a Mou rozpieprzył drużynę od środka i też zrobił kilka nie trafionych ruchów jak Sanchez czy Dalot np.Dodatkowo wprowadził do drużyny takich asów jak Periera,Lingard czy Jones.
» 4 marca 2021, 21:20 #273
prochuuu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 22:50

@Rzeczownik już odpowiadam. Nie to, że byłbym zagorzałym zwolennikiem Ole, ale uważam, że wykonuje swoję pracę lepiej niż poprzednicy w erze post Fergusonowskiej. Pozwolę sobie wypunktować swój punkt widzenia
1. Robimy zmiany w 85 minucie - Czasem wydaje się to niezrozumiałe, ale spójrzmy na wczoraj. Nasza ławka wyglądała tak: Grant, Lindelof, Williams, Tuanzebe, Telles, McTominay, Shoretire, Diallo, James. Pomyślmy teraz, kogo można wstawić kto mógłby zrobić różnicę? James na przeciwników, którzy bronią się w 10 we własnym polu karnym? No niezbyt. Nieopierzony filigranowy Diallo, czy może jeszcze mniejszy Shoretire? Myślę, że młodzi znajdują się na rezerwach jedynie dlatego, że brakuje nam podstawowych kontuzjowanych zawodników (Martial (xD), Pogba, Donny, Mata. Był jeszcze Scott, który zdążył wrócić po kontuzji i to zrozumiałe, że sztab nie chciał ryzykować, bo zapewne w inne sytuacji, Szkot grałby obok Maticia.
2.Fakt, Ole wykopał nas z LM, głównie przez mecz z Turkami podejściem do meczu, planem i dziecinnymi błędami. Jednocześnie gdyby nie zerowa skuteczność Martiala i głupota Freda to PSG mogłoby kopać teraz co najwyżej u siebie na podwórku.
3. Gra dwoma defensywnymi. Prawdę mówiąc nie gramy dwoma defensywnymi, bo ani Scott, ani Fred owymi nie są. Sam nie wiem jakim typem zawodnika jest Fred. Bo ani on dobry w destrukcji, ani to w strzałach, ani to w dokładnych penetrujących piłkach czy przeglądzie pola. Można powiedzieć, że we dwójkę pełnią zadania dla jednego zawodnika, przez co tracimy na głębokim rozegraniu a wszystko spada na barki Bruno, który notabene jest pod formą.
4. Wieczna gra z kontry. W jednym z artykułów chyba The Athletic wyczytałem, że Olek próbuje wprowadzać kolejny plan, którym jest wyższy pressing, dominacja środka pola i wysoka gra obrony. Niestety to tego potrzebujemy bardziej zwrotnych obrońców i dobrze czytającego gre DMa. Jednego ani drugiego póki co nie ma. Z resztą co z tego skoro nie ma kreowania akcji a wykończenie leży totalnie.
5. Czyszczenie szatni. Oczywiście, że każdy z nas mógłby to zrobić. Tylko co z tego? Wyrzucamy niepotrzebnych niepasujących graczy a sprowadzamy z perpektywą.
6. Konferencje Ole. A co ma mówić? To nie czasy Sir Alexa, gdzie trząsł on sędziami, dziennikarzami i całą ligą. Drugiego takiego nie będzie, jestem tego pewien. Skończmy żyć przeszłością. Poza tym. Który inny menager wypowiada się wprost krytykując swoich piłkarzy? Chyba jedynie Jose, z jakim skutkiem? Praktycznie za każdym razem tracił szatnie bo wyciągał brudy na zewnątrz. Co z tego, że Ole powie na konferencji milutkie słówka, skoro za zamkniętymi drzwiami sytuacja może wyglądać wręcz odwrotnie.
Taakie moje zdanie.
» 4 marca 2021, 22:47 #272
tom93: No no no, potknięcia potknięciami, ale tu juz należy zacząć bić na alarm, bo tu sie zaczyna seria robić z pikiem w dół. Dobrze, że w pierwszej czesci sezonu nabilismy punktów, bo puchniemy niczym lester badz arsenal za starych dobrych czasów. Niedobrze niedobrze. Rywale wiecznie potykac sie nie bedą a juz nas mają na wyciągnięcie ręki. Jak cos sie nie zmieni to lada moment bedziemy walczyc o top6.
» 4 marca 2021, 17:12 #271
vieeeri: Myślicie, że Ole powinien coś poświrować z ustawieniem? Skrzydłowych w sumie nie mamy, może wysoko grające wahadła i dwójka z przodu w ustawieniu 3-5-2 może coś wreszcie by wniosła. Pamiętacie ruch Conte i obrót spraw po przejściu na trójkę.
» 4 marca 2021, 16:33 #270
sisinho: A mamy 3 zdrowych i dobrych środkowych obrońców?
» 4 marca 2021, 21:00 #269
Anhel: A ja mam pytanko do ludzi mieszkających w UK , co na to wszystko kibice żyjący w Manchesterze? Tacy bardziej zagorzali co oni myślą o ostatnich wynikach , zaangażowaniu, a nawet o samym Ole czy bańka ochronna o nazwie legenda klubu jeszcze istnieje czy już pęka lub pękła ?
» 4 marca 2021, 16:27 #268
BNK: Stretford Paddock odpowie Ci na te pytania.
» 4 marca 2021, 16:53 #267
mycka86: Wyniki (całościowo), gra i atmosfera wokół klubu są najlepsze od 7 lat. Czyli od odejścia SAFa na emeryturę. Jaką odpowiedź chcesz uzyskać ? Oczekujesz rewolucji po wyjazdowym remisie z solidnym ligowcem?
» 4 marca 2021, 18:53 #266
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 20:54

Niczego nie oczekuje , chciałem poznać zdanie kibiców po ostatnich wynikach w lidze czyli w 5 ostatnich spotkaniach 4 remisy i jedna wygrana. Nie doszukuj się drugiego dna

Pozwolę sobie dodać ze właśnie te ostatnie 5 spotkań to wyniki i gra jak za najgorszych czasów Jose. Będziemy mogli mówić ze wyniki jest najlepszy od 7 lat kiedy zdobędziemy wicemistrzostwo z większa liczba pkt niż za Portugalczyka chociaż nie możemy zapomnieć ze zdobył on tez LE
» 4 marca 2021, 20:52 #265
sagnol32: Ja mieszkam co prawda w Doncaster, ale latam tirem z dostawami do sklepów budowlanych po całej wyspie , mam tablice za szybą z naszym herbem i koszulkę to tam coś zagadują ludzie . Generalnie to bym powiedział że nastroje takie same co tutaj. Jedni są za Ole, drudzy nie. Za to jest zgodny hejt na Martiala w całej UK . W ogóle mamy słabą opinie pomimo 2 miejsca w tabeli
» 4 marca 2021, 21:40 #264
Pyra: pewnie kolejny sezon obejdziemy się smakiem, to już prawie 2,5 roku i nawet nie powąchaliśmy trofeum
już wyśmiewany LvG i Mou coś zdobyli...
» 4 marca 2021, 15:32 #263
mcscotyy: Więcej Fredow, więcej Marsjali, więcej Rashfordow to tak będzie wyglądało, lepiej grać jakimiś juniorami a nóż się okaże ze dobry niż oglądać co kilka dni kopanie się po czole
» 4 marca 2021, 15:35 #262
mcscotyy: Trzeba kupić kogos na miejsce Rashforda i Martiala, do tego jeszcze prawe skrzydło. Rashford i Martial to są średniaki o mitycznej formie gdzie grali jeden miesiąc na 10 dobrze... to nawet Lingard miał takie miesiące ;) Pozbyć się takich parodystów i zastąpić komuś komu się chce grać a nie zajmowaniem się wszystkim dookoła
» 4 marca 2021, 15:20 #261
vieeeri: Sancho ich wyjaśni już w sierpniu. Jak usiądzie jeden z drugim na ławce to się podniosą przy meczach pucharowych dopiero.
» 4 marca 2021, 16:30 #260
Mariano88: Zobaczymy w marcu w meczu z Polską, w rywalizacji Sancho - Rashford kto kogo wyjaśni, bo Sterling jest nie do ruszenia
» 4 marca 2021, 16:38 #259
is200second: Ja dobrze czytam że oni chcą puścić Puigmala o to za darmo? Przecież on się zapowiada na świetna 6 ewentualnie defensywnego pomocnika. Spore zaskoczenie.
» 4 marca 2021, 15:16 #258
mcscotyy: Po co nam on jak nawet VDB nie gra. Mamy Freda ma ważny kontrakt do 2023 i jeszcze zapewne przedłużymy wiec nie ma się czym martwić :D
» 4 marca 2021, 15:21 #257
Chestnut: Mamy Ci wymienić wszystkich dobrze zapowiadających się graczy z akademii, w tym Andreasa Pereirę? Życie.
» 4 marca 2021, 15:34 #256
Michal12371: Z takim podejściem to w ogóle zrezygnował bym z prowadzenia rezerw, bo przecież mamy pierwszy skład.
» 4 marca 2021, 15:34 #255
wider: takie mecze utwierdzają mnie w tym że Ole nie ma kompletnie pomysł jak i wpływu na grę. Jesteśmy uzależnieni od Bruno. Gdyby nie to że Ole to legenda klubu to myślę że 95% ludzi na DP już by pisało żeby zwolnić trenera za taką grę
» 4 marca 2021, 14:56 #254
MixEx: Guardiola :

"The day after the 1-1 with WBA, we could have won but after the game I went to myself, my staff/friends and said 'I don't like the team, I don't like the way we play'. It doesn't matter the results, I don't like it, I don't recognise my team the way we should pay. We just came back to the principles 'A, B, C', that's all. Wingers high and wide, a lot of players in the middle, run like animals, be more calm, more passes, think about more what we have to do."

Trener przez duże T. Jeżeli nie podoba ci się jak drużyna gra to to zmieniasz, szukasz optymalnego ustawienia, budujesz piłkarzy, pracujesz nad stylem a u Oleczka no jest piłeczka grajcie sobie chłopaki do Bruno on coś wymyśli.
» 4 marca 2021, 14:45 #253
RedStreamer: No niestety, Ole to figurant. Gość tylko wyprowadza zawodników na mecz, potem siedzi w fotelu i to koniec jego wkładu. Dobrze, że przynajmniej ma nosa do transferów.
» 4 marca 2021, 18:00 #252
mycka86: Eksperci z DP się wypowiedzieli.
» 4 marca 2021, 18:55 #251
sisinho: @mycka86

Ale rzeczywistość jest taka: Bruno nie gra - United nie gra.

Dobrą rzeczą OGS'a było sprowadzenie Bruno (Co i tak 90% chciała juz przed sezonem a nie w połowie), ale dalej nie istnieje życie bez dobrej formy Bruno i tu powinien swoje 3 grosze wsadzić Ole by to zmienić.
» 4 marca 2021, 21:04 #250
PiesekLeszek: W ostatnich 7 latach co okienko transferowe okazuje się, że potrzebujemy ŚO, DP, PS, N.
Obecnie jesteśmy w słabej formie. Rashford obecnie powinien wchodzić tylko z ławki.
Fred nie potrafi grać w parze z Maticiem, kompletnie nie radzi sobie na prawej stronie boiska.
Nie mamy kogoś kto porusza się w polu karnym i wykańcza akcje (Cavani często kontuzje).
» 4 marca 2021, 14:28 #249
ArktoS: Dominik Szoboszlai - widział ktoś piłkarza w akcji? Dobry jest?
» 4 marca 2021, 14:24 #248
is200second: Był jedna noga w Bayernie ale ostatecznie w styczniu przeszedł do Lipska. TakibDraxler w wersji 2.0
» 4 marca 2021, 15:14 #247
mcscotyy: Młody, nawet coś tam gra. Zapewne pogra w Lipsku chwile i odejdzie do Bayernu
» 4 marca 2021, 15:15 #246
Czerwony123: Widzial ktos juz moze najnowszy podcast Rio Feedninanda z Guardiola?
Kawal dobrego wywiadu..
Nie wiem czy BT czasem nie blokuja po Brexicie.
» 4 marca 2021, 14:19 #245
CoachMark: O tym meczu nie za wiele mogę powiedzieć. Był tak nudny, że przełączałem co jakiś czas. Pozytywny Shaw, a reszta odbebnila robote i nawet wynik nie dojechał. Jakby wykończyli to co Shaw nagrał, to mogli spokojnie wygrać. Walka o top 4 będzie niestety zacięta, szkoda tych kradzionych 7 pkt ostatnio, bo przynajmniej o lm by nie trzeba było się martwic. Niestety wczoraj było widać raz jeszcze, że Mason w kontekście pożyteczności w ataku jest aktualnie tak samo nic nie warty jak Martial. Taka to smutna prawda, jak nie mecz bez napastnika, to mec bez skrzydła. Nie wygląda to dobrze.
» 4 marca 2021, 13:43 #244
Devil88: Dziewiec remisow normalnie lipa, nie wiem czy za van gala nie bylo takiego sezonu gdzie MU caly czas remisowalo... w 2016 roku mielismy 15 remisowaych meczow czasem mozemy pobic ten rekord. Acz kolwiek patrzac na sezony z OGSem bylo bardzo duzo takich meczow i ten tez niczym sie nie rozni od pozostalych.
» 4 marca 2021, 13:30 #243
lele1986: Ja się zastanawiam czemu my w każdym meczu mamy aż 4- 5 obrońcow na ławce , to oni mają odmienić grę tak jak np wczoraj ?
» 4 marca 2021, 13:15 #242
nieeeeeeee: A kto ma być na ławce nie mamy kadry na walkę o mistrzostwo i inne najwyższe cele w PL czy LM Solskjear wystawił najlepszą ławke jaką mamy
» 4 marca 2021, 13:55 #241
lele1986: Jak kto może trzeba z młodzieży kogoś zaczac ogrywać wyciagnać żeby pogonić gwiazdeczki .
» 4 marca 2021, 14:17 #240
sisinho: Podobno to OLE decyduje o tym kogo kupuje a kogo nie to hmm, każdy widzi brak jakościowych ofensywnych piłkarzy więc albo ich ściągamy albo wychowujemy a jak na razie ani jedno ani drugie.
» 4 marca 2021, 21:05 #239
QsQs: Panowie już nie chcę jechać po Solskjearze (choć swoje za uszami ma jeśli chodzi za odpowiedzialność za formę zespołu i decyzje podczas meczu), nie będę jechał po Bissace bo ostatnio się coś poprawił choć dalej jego gra w ofensywie pozostawia wiele do życzenia, pominę Bruno bo wiadomo, że po grze na wysokich obrotach przez rok musiał przyjść dołek a i przeciwnicy się trochę go nauczyli; chciałbym się natomiast skoncentrować na Rashfordzie bo to jaki on zaliczył zjazd, to jak kiwa się sam ze sobą to jak marnuje kolejne 100 sytuacje bramkowe to jest aż zatrważające i porównywanie go do Welbecka nie jest wcale na wyrost. Niestety kolejna strata punktów a w niedzielę mecz z City gdzie o punkty może być ciężko.
» 4 marca 2021, 13:01 #238
Blau: Rashford w tamtym roku przez pierwsze pół sezonu ciągnął nas niemiłosiernie, praktycznie wszystko mu wtedy wychodziło, od dryblingów po strzały na bramkę. Nie będzie stwierdzeniem na wyrost, że w tamtym okresie był jednym z najlepszych zawodników w lidze.

Później przyszła kontuzja, Rash wyleciał z gry na kilka tygodni i po powrocie kompletnie stracił formę. Nie wychodzi mu prawie nic, drybling praktycznie nie istnieje, a wykończenie akcji jest na poziomie B klasy.

Jedyne światełko w tunelu jakie u niego widzę to są liczby, które mimo wszystko stoją na przyzwoitym poziomie. Jednak to są często sekundy, góra minuty, gdzie Rashford jest przydatny na boisku. Przez resztę meczu jest natomiast kompletnie niepotrzebny.


Smutne to trochę, bo lata lecą (już bodaj 5 odkąd został na stałe włączony do pierwszego składu), a jemu ciągle daleko żeby mówić o topowym zawodniku. W tym roku będzie miał 24 lata - niby wciąż młody, ale w jego wieku ci najlepsi zawodnicy już raczej mieli ustabilizowaną formę.
» 4 marca 2021, 13:20 #237
QsQs: No nie wiem co się z nim dzieje. Naprawdę szkoda chłopaka bo zapowiadał się super, ale od 5 lat stoi w miejscu. Ronaldo w tym wieku już odbierał złotą piłkę, Hazard był gwiazdą Chelsea i całej ligi a Bale odbierał nagrodę dla najlepszego zawodnika PL.
» 4 marca 2021, 15:05 #236
colazeroo: Brakuje rywalizacji w zespole a czynników tego jest za dużo aby o tym dyskutować. Bez tego nie da się zbudować kolektywu na lata. Młodych zawodników z ogromnym potencjałem nie przybywa choć dobrze się zapowiadało ostatnimi laty. Patrząc realnie jeszcze następny sezon pod sterami Ole i konieczna będzie niestety zmiana. Moim zdaniem sezon 2021/2022 będzie to zamknięcie rozdziału, gdzie nie wyobrażam sobie takiej gry jak teraz. Przez myśl mi nie chce przejść wizja 10-ciu sezonów bez mistrza. Sorry, że trafiło akurat na Ole ale trzeba te lata rozliczyć. Na sezon 2022/2023 musimy mieć już ten kolektyw zbudowany na pełną pare a czasu zostaje coraz mniej. Transfery transferami ale np. czemu nie wrzucić takiego Diallo teraz na koło jak takie mamy problemu w grze. Zawsze będę miał żal do Ole jak się popatrzy na innych to żyją na tej ławce ternerakixj. Ole to zawsze taki sęp wpatrzony w swoje działania i w kółko to powtarzający. Sezon 2022/2023 musi skończyć się wygraniem ligi. Reszta mnie nie interesuje i tyle.
» 4 marca 2021, 12:58 #235
SickRabbit: Oni robią wszystko aby wypaść z top4, nie widziałem chęci zwycięstwa. Ścisk w tabeli a nasi sobie truchtają. Fernandez wczoraj dno. Tylko Shawa mogę pochwalić i gdyby wykorzystywali jego podania to miałby kolejne asysty. W niedzielę może być ciekawie...
» 4 marca 2021, 12:26 #234
mikiartur: Coś się u nich zacięło. I to od meczu z Sheffield moim zdaniem. Zostały jakieś popełnione błędy przez sztab, że ta gra siępo prostu nie klei. Nieprawdopodobne jest to że zaliczyliśmy 6 bezbeamkowych remisów a mamy po City najwięcej strzelonych bramek. Choć też trzeba zaznaczyć że 1/3 tych bramek padło w meczach z Southampton i Leeds. Nie wiem szczerze co powiedzieć. Uważałem że skład jest niezły jak na Palace i że powinniśmy coś wiecej stworzyć. Ale się zawiodłem. O ile Cavani wrócił ledwo po kontuzji i można mu jeszcze trochę odpuścić to inni nie mają takiego przywileju. I Neville ma racje. Nie da się wygrać ligi grając tylko z kontraataku. Po tym meczu ostatecznie straciłem nadzieje na dogonienie City bo po prostu nasi gracze na to obecnie nie zasługują swoją dyspozycją. Dobrze że od meczu z Evertonem straciliśmy tylko 2 gole ale jak oni nie zaczną strzelać regularniej to zaraz reszta nas dogoni. Szczerze to nie mogę się już doczekać przerwy reprezentacyjnej. Wiadomo że dodatkowe mecze nie są na rękę itd. Ale w końcu Ci faceci sobie od siebie odpoczną. A Ci co zostaną w klubie będą mogli lepiej popracować. Bo może oni potrzebują takiej przerwy. Bo goście grają od końcówki wrzesńia ciągle co 3 dni, a od połowy listopada to meeega lecą z koksem te mecze. Co 3 dni mecz. Pewnie co jakiś czas się na siebie nawxajem wkurzają itd. Może potrzebują takiego odświeżenia. Bo tu naprawdę coś jest nie tak. W ataku każdy się zaciął. Jedynie Greenwood i James sprawiają wrażenie że mają sporo energii i starają się szarpać bardziej. Bruno i Rashy wyglądają na zmęczonych psychicznie mocno tymi ciągłymi meczami. Matić wiemy że już nie ma takich możliwości by grać regularnie na wysokm poziomie co 3 dni. Scotty od jakiegoś czasu to wygląda jakby grał ciągle z jakimś nieprzyjemnym urazem. Fred nie trzyma koncentracji w ostatnich meczach. Maguire'a mega wyratował wczoraj Dean bo coś czuje że tam nie było spalonego. Właśnie fajnie że Dean zagrał. Liczę że zagra z City. AWB próbuje ale przez to że próbuje grać bardziej ofensywnie nie jest już takim monolitem z tyłu. Ale się rozwija. Shaw no to on akurat raczej trzyma wysoką formę i to jeden z niewielu któremu trudno coś zarzucić. Bailly dobrze grał ale jednak widać jedną rzecz. Pod względem rozegrania to jest słabszy od Lindelofa. Nadrabia prędkością i zwinnością ale w ataku pozycyjnym widać że lepszy jest Lindelof. Co też pokazuje fakt że w lidze w ostatnich meczach gdzie więcej strzelaliśmy grał Lindelof. Ale może tu ja się jeszcze mylę.

Ogólnie potrzeba nam czegoś nowego. Jakiegoś zaskoczenia. Bo ostatnio gramy mega przewidywalnie. Osobiście na miejscu OGSa w meczu z jakimś słabszym rywalem wyprobowałbym ustawienie 4-3-3 albo nw
4-2-4. Bo wszyscy mówimy że od Bruno jesteśmy uzależnieni itd co po części jest racją. Dlatego chciałbym wypróbować ustawienie w którym albo Bruno by siedział na ławce albo miałby trochę więcej zadan defensywnych niż ofensywnych ( bardziej zrównoważone) w 4-2-4 to widziałbym taki skład
Dean
AWB Bailly Maguire Shaw
Scott/Donny Fred/Bruno
James/Diallo Greenwood Cavani Rashford

Wiadomo że to ustawienie jest podobne do 4-4-2 którym nie rzadko graliśmy w czasach SAFa nawet gdy mieliśmy Ronaldo i Rooneya. Bruno pewnie grałby głębiej ale może to byłoby elementem zaskoczenia dla przeciwnika. Bo zatraciliśmy to. Tak jak w zeszłym sezonie ostawienie 3-4-1-2 bardzo dobrze się sprawdzało na drużyny top6 tak teraz jesteśmy mega przewidywalni. Aż za bardzo. Nawet w pierwszej części tego sezonu umieliśmy o wiele bardziej zaskoczyć czy składem czy ustawieniem. A od początku roku praktycznie gramy to 4-2-3-1 w podobnym składzie a odkąd Pogba doznał kontuzji to już w ogóle jesteśmy jeszcze bardziej przewidywalni. To też pokazuje że potrzeba nam transferów. Bo może wcześniej trochę się za bardzo przywiązałem do pewnych graczy, ale teraz widzę że po prostu niektóre opcje po prostu nas ograniczają. I tak w ogóle doszedłem do paru wniosków odnośnie przyszłego okna transferowego:
-Ktoś z trójki Bailly Lindelof maguire powinien odejść aby zrobić miejsce dla jakiegoś szybkiego stopera. I ogólnie patrząc także na zdrowie to obstawiałbym na Baillyego że odejdzie. Lindelof ma 2 wady ( wolny i słabszy w powietrzu) Lecz za to dobrze gra nogami - umie włożyć nogę dokładnie tam gdzie trzeba w odpowiednim momencie, jest mniej elektryczny, ma lepsze rozegranie. Noi jest mniej szklany. Maguire raczej ma pewne miejsce. Trochę go chroni to że jest najkrócej w klubie. Noi poza szybkością w innych aspektach jest bardzo solidny lub bardzo dobry. Choć czasem popełnia głupie błędy. Kogo by ściągnąć? Trudno powiedzieć ale jeśli Varane byłby do wzięcia albo Ramos to chętniej bym na nich spojrzał. Choć Ramos trochę ostatnio podatniejszy się na kontuzje zrobił. Kounde Torrres i Schuurs to opcje z młodszych zawodników także są bardzo ciekawe.
- Potrzeba nam zdecydować co robimy z pozycją nr6. Bo oprócz Maticia nie mamy takiej 6tki z krwi i kości. Więc albo próbujemy na tej pozycji kogoś z naszych albo wystawiamy większą kasę i kupujemy jakiegoś dp. Ndidi, Zakaria, Phillips, Rice Neves. Kogoś z nich trzeba kupić. Bo z 6tek z klubu to tylko ktoś z trójki Scott,Fred Garner ew. Puigmal wchodziłby w grę. Ale Scotty i Fred nie mają takiego przeglądu pola jednak. A Puigmal w sumie nie dostał jeszcze szansy w pierwszym składzie.

Co do ataku to kupowałbym wtedy jeśli z klubu ktoś odejdzie. Bo z jednej strony mamy duży wybór a z innej mały wybór. Bo potencjał tam mamy bardzo duży ale mniej tam graczy na już na teraz którzy już teraz są gotowi pod kązdym względem. Greenwood jeszcze za młody, Rashford to nie napastnik i nie będzie goleadorem i musimy się do tego przyzwyczaić, Martial ma jakiś spory problem, Cavani jest najbardziej dojrzały ale ma problemy z kontuzjami, Dlatego trzeba kupić jakiegoś napastnika w wieku 25-30. No chyba że idziemy na całość i bierzemy jakiegoś mega grajka z topu. Typu Haaland itd.. Choć mi przychodzi jeszcze na myśl Dominick Calvert-Levin. Ma 23 lata. Trudno go będzie wyciągnąć z Evertonu ale też nie jest jakimś ich wychowankiem więc i może on będzie chętny na taki transfer.

Ale będą potrzebne jakieś zmiany to na pewno
» 4 marca 2021, 12:16 #233
duxTomek: Rashford do Maguire'a : "Shut the f*ck up, you knobhead"
» 4 marca 2021, 12:11 #232
mcscotyy: To mu powiedział, na miejscu Harrego zastanowiłbym się nad życiem...Harry miał słuszne pretensje do Rasha, kopał się po czole i nie pracował w obronie
» 4 marca 2021, 15:50 #231
damian182838: Widzieliście plotki na temat kłótni Rashforda z Maguirem?
» 4 marca 2021, 12:03 #230
SkilledHydra16: Ta, knob head XD
» 4 marca 2021, 12:11 #229
Pezet: No to fajny kapitan
» 4 marca 2021, 12:17 #228
primasort: Od początku jego przygody z MU piszę,że Maguire to żaden kapitan,typ nie na odpowiedniego charakteru.
» 4 marca 2021, 12:25 #227
GoForWin: @primasort
To jedyna opinia, z którą jestem się w stanie z tobą zgodzić.
» 4 marca 2021, 13:13 #226
DevoMartinez: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2021 13:50

To niby o to chodziło ale ja tam nie słyszę co Rashford gada.
youtube.com/watch?v=QHcFkVP9608
» 4 marca 2021, 13:50 #225
91nc99: 2 miejsce Ole w lidze: niczym nieuzasadniony fart, a faktyczna forma to co najwyżej TOP7.

4/6 miejsce Chelsea/Liverpoolu: pech i nieszczęście w postaci kontuzji i innych absencji.

Ludzie, czemu drużyny za nami w tabeli można tłumaczyć każda przypadłością, a u nas to tylko syf kiła i mogiła? Mieliśmy najbardziej intensywne lato ze wszystkich drużyn, nasz atak nie doszedł po tym do siebie, a pomoc trapią kontuzje. Każda drużyna ma swoje problemy, a skoro jesteśmy drudzy, to radziliśmy sobie z nimi lepiej niż inni.

City? Tu nie tylko głębia składu robi swoje. Oni przez całą wiosnę i lato grali o nic, więc kontuzje ani zmęczenie im nie straszne.
» 4 marca 2021, 11:27 #224
Mariano88: City zaczynało z opóźnieniem jak my. Poza glebia składu mają bardzo doświadczonego managera. Stąd ich sukces.
» 4 marca 2021, 11:47