Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Burnley – Manchester United 0:1. Czerwone Diabły wyszarpały pozycję lidera na Turf Moor!

» 12 stycznia 2021, 23:13 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United pokonał Burnley 1:0 (0:0) w zaległym meczu 1. kolejki Premier League. Gola na wagę bezcennych trzech punktów zdobył Paul Pogba. Czerwone Diabły dzięki wygranej na Turf Moor wskoczyły na pozycję lidera angielskiej ekstraklasy.
Burnley – Manchester United 0:1. Czerwone Diabły wyszarpały pozycję lidera na Turf Moor!
» Paul Pogba zdobył decydującego gola dla Manchesteru United na Turf Moor
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Eric Bailly
Harry Maguire
Luke Shaw
Nemanja Matić
Paul Pogba
Marcus Rashford
Bruno Fernandes
Anthony Martial
Edinson Cavani
Mason Greenwood
Scott McTominay
Axel Tuanzebe

Oddano 202 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Pierwsze minuty spotkania na Turf Moor pokazały, że mecz w chłodny zimowy wieczór w Burnley nie będzie należał do najpiękniejszych w angielskiej ekstraklasie. The Clarets zaczęli zdecydowanie i czego można było się spodziewać, piłka latała wysoko. Gospodarze kilka razy strzelali na bramkę Davida de Gei, ale albo byli blokowani, albo robili to bardzo niecelnie.

Pierwszy celny strzał Czerwonych Diabłów obserwowaliśmy dopiero w 17. minucie. Manchester United w końcu znalazł sposób na rozmontowanie defensywy Seana Dyche’a. Z lewej strony mocną piłkę w stronę Marcusa Rashforda zagrał Luke Shaw. Ten nie opanował podania, ale futbolówka trafiła do Bruno Fernandesa. Portugalczyk uderzył od razu, lecz prosto w ręce Nicka Pope’a.

W 22. minucie groźnie było pod bramką Davida de Gei. Stratę na własnej połowie zanotował Fernandes. Burnley rozegrało ładną kombinacyjną akcję. Ashley Barnes podał do Chrisa Wooda, a uderzenie Nowozelandczyka ofiarną interwencją zablokował Eric Bailly. Chwilę później akcja przeniosła się na drugą połowę. Niecelny strzał zza pola karnego zanotował Anthony Martial.

W 28. minucie mieliśmy sytuację, którą sędziowie będą analizować na kursach trenerskich. Akcja zaczęła się od wślizgu Luke’a Shawa przed polem karnym United. Anglik trącił piłkę, ale jednocześnie ostro potraktował Johanna Berga Gudmundssona. Na bramkę Burnley ruszyła szybka kontra. Na pozycję strzelecką, po długim podaniu Fernandesa, wyszedł Edinson Cavani. Urugwajczyka wyciął Robbie Brady i VAR rozpoczął analizę, czy graczowi The Clarets należy się czerwona kartka. Sędziowie nie mogli dojść do porozumienia. Efekt był taki, że Kevin Friend podszedł do monitora i… pokazał żółtą kartkę dla Luke’a Shawa, dyktując jednocześnie rzut wolny dla Burnley. Sean Dyche podrapał się po głowie, zdumiony decyzją był też Ole Gunnar Solskjaer.

W 36. minucie piłkę do siatki Burnley wpakował Harry Maguire – ładnie skontrował futbolówkę po dośrodkowaniu Shawa. Radość kapitana Manchesteru United trwała jednak krótko. W roli głównej znów wystąpił sędzia. Arbiter uznał, że Maguire faulował Erika Pietersa.

Piłkarze Manchesteru United byli wyraźnie poirytowani sposobem sędziowania meczu przez Kevina Frienda. Kartkę za dyskusję z arbitrem obejrzał Bruno Fernandes. Czerwone Diabły przed przerwą miały jeszcze jedną okazję. W 45. minucie kapitalnym uderzeniem zza pola karnego popisał się Anthony Martial. Strzał Francuza w wielkim stylu obronił Nick Pope.

W 52. minucie Manchester United miał wyborną sytuację na objęcie prowadzenia. Czerwone Diabły skonstruowały składną akcję, w której uczestniczyli Paul Pogba, Bruno Fernandes i Anthony Martial. Ten ostatni, będąc już w polu karnym Burnley, świetnie zauważył lepiej ustawionego Cavaniego. Urugwajczyk nie trafił jednak dobrze w piłkę i w efekcie oddał tylko lekki strzał na bramkę Pope’a.

Piłkarze Ole Gunnara Solskjaera po przerwie prezentowali się zdecydowanie lepiej, grali bardziej intensywnie, co przekładało się na to, że częściej gościli pod polem karnym Burnley. Strzałów z dystansu próbował Bruno Fernandes. Pope spisywał się natomiast bez zarzutów.

W 66. minucie znów było gorąco w szesnastce Burnley po rzucie rożnym dla Manchesteru United. Cavani, choć miał niewiele miejsca, wypracował sobie pozycję strzelecką. Urugwajczyk próbował wcisnąć piłkę w długi róg bramki The Clarets, uderzył z lewej nogi niecelnie.

W 71. minucie w końcu udało się skruszyć mur złożony z zawodników Burnley. O wysoką piłkę na środku boiska powalczył Paul Pogba. Futbolówka trafiła następnie do Bruno Fernandesa i na skrzydło do Marcusa Rashforda. Anglik przytomnie zwolnił akcję, wypatrzył nabiegającego w szesnastkę Paula Pogbę. Francuz dostał idealną piłkę i przymierzył mocno z woleja. Po drodze mieliśmy jeszcze rykoszet od Matthew Lowtona i Nick Pope wreszcie skapitulował!

Stracony gol sprawił, że Burnley musiało odważniej zaatakować i nieco się otworzyć. To oznaczało większe przestrzenie na boisku. W 80. minucie na placu gry zameldował się Mason Greenwood, który zmienił Marcusa Rashforda. Anglik, poza asystą, nie mógł zaliczyć wtorkowego występu do udanych.

W 82. minucie bliski zamknięcia meczu był Anthony Martal. Francuz świetnie wymienił podanie z Paulem Pogbą, wpadł w szesnastkę Burnley, oddał strzał z bliskiej odległości, ale został w ostatniej chwili zablokowany przez Jamesa Tarkowskiego. Dwie minuty poźniej mieliśmy zaskakujące uderzenie Josha Brownhilla zza pola karnego. Piłka minęła bramkę De Gei, ale Czerowne Diabły dostały sygnał ostrzegawczy, że muszą być skoncentrowane do końcowego gwizdka.

W kolejnych minutach De Geę mocno postraszył Matěj Vydra. Czeski napastnik dwukrotnie strzelał na bramkę Manchesteru United. Raz trafił w boczną siatkę, po bloku Erica Bailly’ego, a drugi raz posłał futbolówkę nad poprzeczką.

W końcówce momentami kotłowało się pod bramką Davida de Gei, bo gospodarze rzucili wszystkie siły do ataków. W trzeciej minucie doliczonego czasu gry znakomitą sytuację sam na sam z bramkarzem Burnley zmarnował natomiast Martial. Niewykorzystana sytuacja na szczęście nie zemściła się na Czerwonych Diabłach.

Burnley – Manchester United 0:1 (0:0)
Bramki: Paul Pogba 71’

Burnley: Pope – Lowton, Tarkowski, Mee, Pieters – Brady (McNeil 65'), Westwood, Gudmundsson, Brownhill – Barnes, Wood (Vydra 80')

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Shaw – Matić, Pogba – Rashford (Greenwood 80'), Fernandes (McTominay 89'), Martial (Tuanzebe 90') – Cavani


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Burnley vs Manchester United. Zaległa 1. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Burnley - Manchester United 0:1

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (575)


is200second: Ale się zima zrobiła u nas okolice Krakowa. Coś pięknego. Wkoncu dużo śniegu, mróz a nie temperatury dodatnie i deszcz.
» 14 stycznia 2021, 11:17 #574
Lookasinho: Poczekaj jak to wszystko zacznie topnieć :D
» 14 stycznia 2021, 11:18 #573
dlabigt23: Jeszcze trzeba pozbyć się Romero , Rojo ,Jonesa i Lingarda . Zwolnić listę płac bo troche tych zawodnikow jest ktorzy inkasuja dobrą kase a w ogole nie graja i nie są potrzebni . Mam nadzieje ze chociaz dwoch odejdzie teraz w styczniu .
» 14 stycznia 2021, 10:21 #572
DaredevilUtd: Pisać w ten sposób o Romero to grzech.
» 14 stycznia 2021, 10:34 #571
dlabigt23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2021 10:54

Daredevil a czy ja cos zlego napisalem ? Romero to dobry bramkarz ale skoro nie ma dla niego tutaj miejsca i praktycznie w ogole nie gra i sam jest chetny zeby odejsc to chyba nie warto mu płacić tygodniowki.... no ale wiadomo nie twoje pieniadze . Tak samo jest z Rojo tyle ze go niszcza kontuzje w ogole nie gra i nie jest nam juz chyba potrzebny . O Jonesie czy Lingardzie chyba nie musze sie wypowiadać . No ale skoro taki miliarder i playboy jak Daredevil miałby taka własna firme i niepotrzebnych 4 pracownikow to napewno oni by sobie przychodzili do pracy siedzieli na dup** reszta by pracowala i dostawaliby taki sam hajs a naweet i mniejszy niż ta czwórka .
» 14 stycznia 2021, 10:53 #570
Amycus: Mark Clattenburg o komentarzach Kloppa na temat Manchesteru United:

- Brzmi jak hipokryta, jeśli sugeruje, że gracze Manchesteru United za wszelką cenę chcą otrzymywać tylko rzuty karne. Tacy gracze jak Salah i Mane są również zdolni do stosowania podobnej taktyki.

- On nie lubi przegrywać i wówczas robi się nieznośny. Ale myli się, sugerując ze wokół United panuje aura samych korzystnych decyzji.
» 14 stycznia 2021, 08:22 #569
DaredevilUtd: Dokladnie. Wszyscy się zachwycają, wzdychają jaką to Klopp ma klase w wypowiadaniu się, jednak jak chłop przegrywa, to wychodzi szydło z worka...
» 14 stycznia 2021, 08:27 #568
miminka: [Klop] wyraźnie się denerwuje, ponieważ od czasu Fergie nie widzieliśmy tak rażącej próby wpłynięcia na sędziego przed wielkim meczem. Klopp nie robił tego w zeszłym sezonie, kiedy Liverpool wygrywał co tydzień.
» 14 stycznia 2021, 09:01 #567
GandiGanda: “It was mind games — an attempt to influence referee Paul Tierney and get inside his head before a huge match between Liverpool and United this Sunday.”
Tylko o to chodzi kloppowi, chce wpłynąć na sędziego, iż ma pełne gacie że przegra.

He was smart, because his comments could not get him into trouble with the authorities,” he said.
Clattenburg uważa że klopp jest mądre (ma szczęście), jeśli inaczej sformułował by swoją wypowiedż, FA by go zjadła tak jak Mourinho kiedys
» 14 stycznia 2021, 09:48 #566
DaredevilUtd: Podobna zagrywka zastosował Lampard przed meczem z nami, co było potem wszyscy widzielismy.
» 14 stycznia 2021, 10:35 #565
DaredevilUtd: Pochettino zagral 3 mecze z PSG i już ma pierwszy w życiu puchar. Masakra Tuchel tam pół sezonu się męczył z gwiazdkami, a Poche zbiera zaszczyty :D swoją drogą w tej Francuzkiej lidze to każdy Menago by z nimi coś wygrał.
» 14 stycznia 2021, 07:16 #564
Dodge: Tuchel chyba tylko jednego trofeum krajowego nir zdobył na wszystkie możliwe za swojej kadencji. Oni tak są rozliczani z LM tylko prawdopodobnie :D a reszta to plan minimum.
» 14 stycznia 2021, 07:46 #563
DaredevilUtd: Wiem, wiem, zobaczymy co Maurico z nimi osiągnie.
» 14 stycznia 2021, 08:25 #562
awe: Dla fanow, a zwlasza tych United to jak Pochettino nie zdobedzie z nimi LM to bedzie slaby trener ;)
» 14 stycznia 2021, 09:25 #561
DaredevilUtd: Dla mnie to jeden z wielu, a tutaj go wywyższali jaki to taktyk i świetny trener. Sam o sobie mówił, że w Tottenham jest tylko trenerem, bo Levy nigdy nie dał mu szansy być kimś więcej (Menagerem). Nie mial wpływu na to co się dzieje w klubie. Cóż historia lubi się powtarzać, bo podobnie jest w Paryżu :)
» 14 stycznia 2021, 10:39 #560
RyannMistrz: On po prostu jest słaby. Czy wygra ligę mistrzów z psg czy nie.
» 14 stycznia 2021, 15:40 #559
SickRabbit: United i Milan tam gdzie ich miejsce. Change my mind
» 14 stycznia 2021, 02:57 #558
NoName: W ogóle to we wszystkich najmocniejszych ligach liderują kluby z miast na literę 'm' - Mediolan, Manchester, Madryt, Monachium.
» 14 stycznia 2021, 07:42 #557
Roxyx: @NoName chciałbym jeszcze powiedzieć Marsylia, ale niestety nie mogę - ich lata minęły :/
» 14 stycznia 2021, 12:21 #556
NoName: Lidze francuskiej blizej do portugalskiej i holenderskiej, niz wloskiej czy niemieckiej, wiec dla mnie sa top4 ligi Europy, a nie top5.
» 14 stycznia 2021, 13:13 #555
hraboNX: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2021 00:26

Nie będę odkrywczy, ale i tak napiszę, że w PL nie ma łatwych meczów. Nie ma co zapisywać sobie pewnej zdobyczy punktowej w pojedynku z Fulham. Oni grają całkiem spoko, ładnie piłka im chodzi między formacjami. Widać, że jest w tym jakiś plan taktyczny. Miejsce w tabeli bywa zwodnicze i Spurs się dziś o tym przekonali.

Ciekawe co jutro pokaże Arsenal. Grają z niewygodnym rywalem, który na ten moment uciułał prawie tyle samo punktów, co ekipa Artety.
» 14 stycznia 2021, 00:22 #554
H2O1994: Dokładnie, tym bardziej drużyny z ostatnich miejsc tabeli zrobią wszystko, żeby nie przegrać.
» 14 stycznia 2021, 09:01 #553
Braks: Rashford: 159 meczy w PL = 51 bramek, 32asyst. Martial 158 meczy w PL = 53 bramki, 29 asyst. Prawie identyczne staty
» 14 stycznia 2021, 00:16 #552
jamaj05: A jaka różnica w postrzeganiu obu piłkarzy

Mniej więcej to samo, co ocena trenerska Ole a Lamparda prowadzona przez Rudzkiego ;)
» 14 stycznia 2021, 05:24 #551
Foxiowof: Jeden grał głównie na napadzie, drugi na skrzydle.
Jeden strzelał mnóstwo bramek ważnych - drugi tych mniej.
No i finalnie jeden jest wychowankiem, drugi kosztował nas fure siana.

Na obiektywizm nie ma co liczyć.
» 14 stycznia 2021, 06:32 #550
Litosci: Gdybysmy sprawdzili statystyki to pewnie i Rash i Tony maja po tyle samo występów na 9. No i skąd ten wniosek, że Martial strzelał więcej tych ważnych, bo z tego co pamietam to często martial nam dupe ratował swoimi bramkami.
» 14 stycznia 2021, 09:37 #549
RedStreamer: Już nie będzie można mówić, że Mauricio nic nie wygrał :(
» 14 stycznia 2021, 00:10 #548
H2O1994: Kilka razy przegramy lub zremisujemy i znowu się zacznie Ole out, Poche in :)
» 14 stycznia 2021, 09:03 #547
Wave: Januzaj ale chodzi z Barca..
» 13 stycznia 2021, 23:25 #546
RedStreamer: Niezły kabaret odstawili z tymi karnymi.
» 13 stycznia 2021, 23:41 #545
Killgor: Monachium dopiero dali czadu :D
» 13 stycznia 2021, 23:53 #544
mcscotyy: Sancho znów zaczyna kręcić liczby, ciekawe czy znów krzyknął za niego 120mln, a pasuje nam kupić tego PS bo bieda straszna od lat.
Do tego jakiś solidny ŚO, żeby rotować naszym świętym trio, bo jak wpadną kontuzję to ciężko będzie załatać dziury.
» 13 stycznia 2021, 23:19 #543
Mariano88: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.01.2021 00:06

Po jednym meczu z RB Lipsk? :)
» 14 stycznia 2021, 00:05 #542
devilek777: Od kilku meczy zaczyna łapać formę, ja go nie skreśliłem po małym kryzysie. Nadal byłby mocnym wzmocnieniem.
» 14 stycznia 2021, 08:53 #541
mcscotyy: Ten jeden mecz oglądałeś z RB? To się nie wypowiadaj :)
» 14 stycznia 2021, 09:45 #540
Roxyx: Przed sezonem wydawało się, że West Brom i Fulham to murowani kandydaci do spadku, a tu okazuje się, że Fulham - jak na razie - wypada całkiem nieźle i jeżeli będą tak grali dalej to się utrzymają. Brawa dla nich i dziękujemy im za oberwanie punktów Kurakom.
» 13 stycznia 2021, 23:18 #539
flt32705: Mourinho znowu powie na konferencji że lepszą drużyną przegrała ...a nie,czekaj
» 13 stycznia 2021, 23:16 #538
Mariano88: Albo stwierdzi, że Ozil się jednak przyda
» 14 stycznia 2021, 00:10 #537
PastaDoCiasta: Totki tracą punkty, świetnie, w końcu to kandydat do top 4 :)
» 13 stycznia 2021, 23:14 #536
RedRevolta: No i pięknie Fulham, gratulacje, kuraki na rosołek dzisiaj przygotowane, mmm.
» 13 stycznia 2021, 23:07 #535
Anhel: Oglądam mecz kuraków i gdyby mi ktoś powiedział ze Fulham to drużyna która kilka lat jest w PL a Burnley jest beniaminkiem to bym uwierzył
» 13 stycznia 2021, 22:58 #534
RedStreamer: Ciekawe kiedy Jose będzie miał konflikt z szatnią.
» 13 stycznia 2021, 22:51 #533
miminka: W listopadzie rok minął.. Jeszcze chwila
» 13 stycznia 2021, 22:53 #532
DjTED: Już przecież wojuje. Delle Ali z największej gwiazdy sprowadzony na dno. Ja się dziwię że Kane jeszcze się nie bulwersuje z powodu tego że musi się cofać pod swoją bramke. Chyba tylko dlatego, że to dobry człowiek jest
» 13 stycznia 2021, 22:57 #531
miminka: Jose w Formie :D
» 13 stycznia 2021, 23:00 #530
Anhel: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 23:03

Zacznie kiedy pryśnie mit o jego drugim sezonie bo z nami nie zdobył majstra ale wygrał LE a jak z totkami nic nie ugra to zacznie się dym
» 13 stycznia 2021, 23:03 #529
miminka: Też tak obstawiam..
» 13 stycznia 2021, 23:05 #528
DaredevilUtd: Kane i Son, to najpewniej sa bogami dla Juzka, wkoncu obaj mu wygrywają mecze. Jak zaczną przegrywać, to się zacznie jazda na zawodników w pomeczowkach.
» 14 stycznia 2021, 07:31 #527
DjTED: Ale ten Totenham gra brzydka piłkę. To jest najbrzydziej grająca drużyna w PL. Gdyby nie Son i Kane to oni by się walili gdzieś w dolnej części tabeli. Jak można tak zniszczyć druzyne
» 13 stycznia 2021, 22:50 #526
Fido: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 22:53

Dla mnie najbrzydszą piłkę to Burnly gra.
» 13 stycznia 2021, 22:51 #525
miminka: My też nie graliśmy miłej dla oka piłki
» 13 stycznia 2021, 22:52 #524
DjTED: Za czasów Mourarza nie
» 13 stycznia 2021, 22:53 #523
miminka: Taki styl Mou..

PS. Burnley to taki toporny football sprzed lat
» 13 stycznia 2021, 22:55 #522
Anhel: Poprzednio takim Burnley było Stoke i to jeszcze na tym ich wietrznym stadionie, mecze tam to była czasami loteria ale w końcu spadli i jak widać już od dłuższego czasu nie potrafią awansować wiec mam nadzieje ze Drwale z Burnley podziela ten sam los. Wole oglądać wiecznie spadające z i powracające do PL odważnie grające Norwich niż drużynę rudego Murarza
» 13 stycznia 2021, 23:12 #521
xarsfanx: A największa padaka jest to, że pokazali wczoraj, potrafią i nawet wychodzi im otwarta gra, a mimo to wola murować. Wczoraj pierwsze 15 min jak i po stracie bramki potrafili przydusić.
» 13 stycznia 2021, 23:24 #520
Anhel: Bo w otwartej grze trzeba biegać i myśleć dlatego laga na napastnika jest wygodniejsza
» 13 stycznia 2021, 23:29 #519
trojanc: To chyba nie widzieliście Newcastle ostatnio :D
» 14 stycznia 2021, 08:40 #518
Fido: No i tak jak oglądam to dziwię się że Fulham tak nisko w tabeli. Fajną szybką piłkę grają.
» 13 stycznia 2021, 22:48 #517
rreddevilss: Mam pytanko zakladajac ze w top 4 konczymy my Liverpool i City to kogo jako czwartego byscie chcieli z grona

Spurs
Chelsea
Southampton
Everton
Leicester
Arsenal
» 13 stycznia 2021, 22:48 #516
GraanManU: Leicester
» 13 stycznia 2021, 22:49 #515
Fido: Everton bo myślę że zaszliby dosyć daleko w LM.
» 13 stycznia 2021, 22:50 #514
jamaj05: Patrząc na kluby Leicester, patrząc na trenerów, Everton
» 13 stycznia 2021, 22:54 #513
Roxyx: Soton, bo to byłby ich pierwszy sezon w LM.
» 13 stycznia 2021, 22:58 #512
xarsfanx: Arsenal
» 13 stycznia 2021, 23:25 #511
ax1d: Ja bym chciał, żeby zostało tak, jak jest teraz :)
» 14 stycznia 2021, 09:29 #510
trader7: Brawo Fulham! 1:1!!
» 13 stycznia 2021, 22:46 #509
GraanManU: Ale ścisk w tabeli. Tottenham prowadzi i wskoczył na 3 miejsce, a City wygrali i ma jeszcze zaległy mecz. Trzeba powygrywać wszystko bo ze dwa potknięcia i wypadamy z top4. Szalony sezon.
» 13 stycznia 2021, 21:47 #508
kckMU: "Trzeba powygrywać wszystko"

Haha, do it :D
» 13 stycznia 2021, 21:50 #507
GraanManU: Dobra może z tym WSZYSTKIM przesadziłem. Ale nie można po prostu głupio potracić punktów - o to mi chodziło :D
» 13 stycznia 2021, 21:51 #506
kckMU: Pierwsza myśl najlepsza, wygrywamy wszystko bo tak trzeba. I gitara.
» 13 stycznia 2021, 21:53 #505
mikiartur: Ale takie top4 jak widać obecnie to w sumie bardzo możliwe. Niekoniecznie w takiej kolejności(choć bardzo bym chciał) ale bardzo możliwe
» 13 stycznia 2021, 22:07 #504
BajtiMU: Odbiera telefon Ole i mówi:

HALO,NIE MOGĘ ROZMAWIAĆ.PROWADZĘ


Skradzione z Facebooka i nie widziałem aby ktoś wcześniej wstawiał a mem świetny ;D
» 13 stycznia 2021, 21:32 #503
miocinho2: Ogladam teraz Juve Genoa i bardzo ciekawym zawodnikiem wydaje sie byc Dejan Kulusevski.
» 13 stycznia 2021, 21:30 #502
Mrs: Jesteście ma pozycji lidera od prawie 24 godzin a zachowujecie się jak byście wygrali już ligę, wiecie dlaczego Lfc i City wyrywało mistrzostwo, bo cały czas interesował ich tylko kolejny mecz i nie było widać jakich chorych kalkulacji, tutaj zaczyna się odpływanie, żeby to nie wyglądało tak jak z Ole, dzisiaj super trener a jutro wuefista. Dzisiaj Manchester na mistrza a za tydzień jeszcze wiele brakuje, jak my wypadliśmy, wstyd itp.
Ludzie tutaj się gra do 38 kolejki, 38 koooleeejki
» 13 stycznia 2021, 21:16 #501
Chestnut: Napisałem już to wczoraj po meczu. Zostaniesz pociśnięty za 3... 2... 1...
» 13 stycznia 2021, 21:20 #500
miminka: Prawo kibica się jarać..


Piłkarze na pewno interesują się tylko kolejnym meczem :)
» 13 stycznia 2021, 21:21 #499
pilchu: To jest oczywiste, że jesteśmy na półmetku ligi i wiele jeszcze przed nami. Bycie liderembw środku sezonu daje nadzieję, na dobry końcowy rezultat. Nie dziw się ludziom, że marzy im się tytuł. Jeśli nie radzisz sobie z tym że United jest na pierwszym meczu w tabeli, to wróć na serwis swojej drużyny. Pozdro.
» 13 stycznia 2021, 21:23 #498
BajtiMU: Po prostu to jest radość i cieszenie się z obecnej sytuacji.To jest oczywiste co piszesz.Każda rozsądna osoba jest tego świadoma.Ja osobiście na koniec sezonu typuje Nas w top3,gdzie mistrzostwo powędruje do City ale,że obecna sytuacja jest jaka jest to wręcz trzeba się cieszyć a to,że będą zwalniać Ole i mówić,że jest wuefistą to tak było i zapewne jeszcze będzie.To normalne na tej stronie ;)
» 13 stycznia 2021, 21:26 #497
SuperRedDevil: Zgadzam się z tobą w 100 %.
Jeszcze jest dużo meczów do rozegrania w tym sezonie.
» 13 stycznia 2021, 21:28 #496
mikiartur: kibice a piłkarze to różnica
» 13 stycznia 2021, 21:28 #495
Chestnut: To tak jakby kibice się cieszyli, że zawodnik, któremu kibicują jest pierwszy w połowie wyścigu i już zaczynają wiwatować. Fajnie, że jesteśmy na pierwszym miejscu, cieszę się, ale cieszę się na poziomie wygranego meczu, a nie wygrania BPL.
» 13 stycznia 2021, 21:28 #494
miocinho2: Chetsnut nie ma czegos takiego jak BPL,jest Premier League nie Barclays Premier League
» 13 stycznia 2021, 21:32 #493
BNK: Nie ucz Manchesteru jak się zdobywa mistrzostwa. W Anglii nikt na ten temat nie wie tyle, ile United.
» 13 stycznia 2021, 22:21 #492
ax1d: Aaa, City i LFC wygrali mistrzostwo, bo kibice na polskich stronach w komentarzach się nie zachowywali, jakby wygrali ligę. A my nie wygramy, bo się w 17 kolejce cieszymy z lidera. Jakby co, to już wiecie, czyja wina :D
» 14 stycznia 2021, 09:10 #491
Braks: Ktoś wie co z Martialem?
» 13 stycznia 2021, 21:08 #490
damik: Martial napewno nie jest gorszy od Sterlinga.
Sterling jest parodją napastnika.
» 13 stycznia 2021, 21:05 #489
kckMU: Ale ze Sterlinga nikt tam nie będzie robić etatowej 9, a u nas cholera wie jakie są plany z Tonym.
» 13 stycznia 2021, 21:07 #488
damik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 20:43

w tym sezonie nie trzeba grać super, żeby być w czołówce. W pierszej piątce są kluby które grają ładnie, ofensywnie, oraz kluby które swoją grą męczą kibiców. Liverpool i Manchester United strzelają dużo bramek, ale nie mają praktycznie żądnej przewagi nad Man City, które gra football pragmatyczny.
» 13 stycznia 2021, 20:42 #487
BajtiMU: Ogólnie ten sezon jest nie dość,że dziwny to również trudny.Fakty są takie,że na ostatnie 11 meczów mamy 9 zwycięstw i dwa remisy.Świetna seria? No świetna ale czy ona Nam daje jakiś komfort? No nie.Dajmy na to,że przegrywamy dwa mecze pod rząd i top6 przewraca się do góry nogami.
» 13 stycznia 2021, 21:11 #486
DjTED: Ale dobrze to brighton gra. Mam nadzieje , ze wcisna
» 13 stycznia 2021, 20:36 #485
kckMU: Brighton tak gra w każdym meczu. Mam nadzieje że się utrzymają. Podobnie Leeds. To są ekipy ze stylem i jajami.
» 13 stycznia 2021, 20:56 #484
Roxyx: Jeżeli Brighton spadnie a Burnley się utrzyma to powinniśmy zaorać tę ligę.

A tak na serio to Brighton gra naprawdę ładny futbol i jeśli spadną to będzie mi ich bardzo szkoda. Gdyby mieli kogoś, kto umie wykończyć akcję to byliby mniej więcej na miejscu Arsenalu, ale jedyną taką osobą może być nasz stary dobry Welbeck.
» 13 stycznia 2021, 23:20 #483
colazeroo: City maszyna ruszyła. Ktoś musi Rudego jak najszybciej skasować. Może spuchnie
» 13 stycznia 2021, 20:10 #482
mrm86: Bardzo ważne punkty w kontekście końcowego rozliczenia sezonu , mówię to poraz kolejny trzeba wypunktować cały dół tabeli nie jest ważne w jakim stylu, bo straty z górą napewno nam się przytrafią.....
» 13 stycznia 2021, 19:46 #481
Diabelski97: Chciałbym zobaczyć reakcję Kloppa jak sędzia zakończyłby niedzielne derby przy stanie 0-0 a po chwili wznawia mecz i dyktuje dla nas jedenastkę, tak jak miało to miejsce w meczu z Brighton.
» 13 stycznia 2021, 19:36 #480
miminka: Takie cuda 2 razy sie nie zdarzą ;)
» 13 stycznia 2021, 20:09 #479
devilek777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 20:25

Dajcie sobie na luz z tymi karnymi, trzeba wygrać pewnie i tyle.
» 13 stycznia 2021, 20:23 #478
DjTED: Po tym co gadał Klopp to sadze , ze juz nigdy nie dostaniemy karnego
» 13 stycznia 2021, 20:37 #477
Wafelek100: Co prawda mam 3 zawodników city w fpl to nie obrażę się jeśli dziś przegraja, remisem 0:0 też nie pogardzę xD
» 13 stycznia 2021, 19:16 #476
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 19:24

Na razie nie zachwycają, choć oczywiście są lepsi, podobny mecz do wczorajszego

Znowu Gundogan jest u nich najgroźniejszy
» 13 stycznia 2021, 19:23 #475
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 19:27

Niestety momentamu widać mega jakość i ruchliwość
» 13 stycznia 2021, 19:26 #474
Hoccu: Momentamu? Cóż to za bóstwo?
» 13 stycznia 2021, 19:34 #473
Wafelek100: Mogą mieć i 20 strzałów, ważne żeby nie wygrali xD
» 13 stycznia 2021, 19:44 #472
manegarrincha: Hoccu

Musisz się podszkolic z mitologii Egipskiej
» 13 stycznia 2021, 19:46 #471
GraanManU: Moussa Dembele z OL w Atletico. Był przymierzany do Nas w poprzednim okienku. Ciekawy transfer :)
» 13 stycznia 2021, 18:57 #470
Zaku: W tym sezonie w Ligue 1 jedna bramka, więc dobrze, że do nas nie trafił
» 13 stycznia 2021, 19:13 #469
miocinho2: Przed sezonem i po pierwszych 4 kolejkach najwięcej kpin i największe pomyje na nasz klub i naszego trenera nie wylewaly sie wcale z ust kibicow Arsenalu,Live czy Chelsea tylko z ust samych kibicow Manchesteru United.
» 13 stycznia 2021, 18:04 #468
rvn10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 18:07

No i co z tym zrobimy? Złapać i do kicia ich wsadzić:)
» 13 stycznia 2021, 18:06 #467
miocinho2: Nie,ale mozemy sobie darowac te teksty ze kogos boli wielki Man United,ze z nas wyszydzano itd itp bo to slabo brzmi kiedy 80% tej strony wyszydzala jeszcze bardziej niz kibice innych klubow
» 13 stycznia 2021, 18:19 #466
DaredevilUtd: Mnie to bawi teraz jak Ci wszyscy wielcy "fani" Manchester United, zachowują się jak Ci wszyscy wyszydzani kibice Chelsea, Arsenalu itp. W mediach społecznościowych, aż kipi od głupich komentarzy, jacy to świetni nie jesteśmy, mocarni etc. a przy pierwszej porażce, Ci sami będą pisać OleOut. Hipokryzja bije po oczach.
» 13 stycznia 2021, 18:55 #465
devilek777: Szczególnie ten rvn, który teraz ma najwięcej do powiedzenia.. pf
» 13 stycznia 2021, 19:08 #464
MiSt: Panie i panowie - nie ma co się spinać na innych fanów United. Cieszmy się chwilą, bo nie wiadomo jak długo potrwa(oby do końca sezonu :D)!
» 13 stycznia 2021, 19:09 #463
karolmanu3: Nie powiedziałbym. Każdy ma swoje sumienie i swój rozum. Ludzie dzisiaj dla lajkow nawet będą obrażać swoje matki.. przy tamtej formie najwiecej było tutaj trolli, także nie sugerowałbym się wtedy tym.

A co do tego hejtu w tamtym czasie to osobiście uważam, ze to media tworzą największa nagonkę na United. Wystarczy ze najbliższy mecz MU przegra a Chelsea wygra to będzie klasyka w mediach. Ole wuefista a Lapms legenda i świetny menago.
» 13 stycznia 2021, 19:09 #462
Diabelred: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 19:13

miocinho2,

Coz takich tu mamy papierowych kibicow... Przykro sie czyta te wszystkie hejty(nie mylic z krytyka) na trenera, czy poszczegolnych pilkarzy, ktorzy przeciez tworza ten klub, no ale coz, albo ktos jest kibicem, albo ktos tylko podaje sie za kibica i tyle. Na pocieszenie napisze, ze w innych klubach jest tak samo.
» 13 stycznia 2021, 19:12 #461
SajminatoR: Panie i panowie wraz z kolegą M mam zaszczyt was zaprosic na nowo powstałą grupę na FB. Grupa nazywa się: Manchester United aż po grób. Zapraszamy wszystkich zagorzałych sympatyków United :) grupa jest świeża, powstała dzisiaj ale dołożymy wszelkich starań żeby się rozwijała jak najszybciej i żebyście byli zadowoleni z ilości oraz jakości dodawanych tam postów :) będziemy bardzo wdzięczny za dołączenie i udostępnianie grupy tak aby było nas jak najwięcej :)
» 13 stycznia 2021, 16:58 #460
Hoccu: Sorry Mordo ale pejsbuk przestał mnie jarać 2 lata temu ;x
» 13 stycznia 2021, 17:00 #459
SajminatoR: Spoko nikogo nie zmuszamy :) aczkolwiek miło będzie nam jeśli wejdzie was tam jak najwięcej.
» 13 stycznia 2021, 17:12 #458
GoForWin: Uuu, "kolega M". Imię, które wszyscy znamy, ale nie możemy go wypowiadać? :P
» 13 stycznia 2021, 17:28 #457
Vip15: MAGIK is back
» 13 stycznia 2021, 17:32 #456
miminka: Ten którego imienia nie można wymawiać :D
» 13 stycznia 2021, 17:44 #455
flt32705: Wbilem
» 13 stycznia 2021, 18:01 #454
primasort: Pan M czyli Magik vel diabelski.
» 13 stycznia 2021, 18:26 #453
H2O1994: Dołączyłem
» 13 stycznia 2021, 18:37 #452
Roxyx: Gdybym korzystał z FB to bym dołączył, że tak nie jest to odpuszczę. Niemniej jednak powodzenia i bawcie się dobrze :P
» 13 stycznia 2021, 18:47 #451
karolmanu3: Jak magik to nie :D Gościu nie był, nie jest i nigdy nie będzie obiektywny.

Ale z ciekawości zerknę, Pozdro;)
» 13 stycznia 2021, 19:13 #450
Chestnut: Discord lepszy, Facebook is #dead.
» 13 stycznia 2021, 19:37 #449
Mistrz1908: Ostatnie sezony to u nas plaga kontuzji i brak konkretnych zmienników.

Ten sezon jest inny. Malo kontuzji , a nawet w razie kontuzji czego na niego klasowy zmiennik , który nie zniszczy meczu i nie przejdzie obok niego.
Zauwazylem , ze od kiedy jest Ole u nas to wszystko idzie w jak najlepszym kierunku , generalnie jestem optymistą i widze wiele pozytywow w malych rzeczach , dlatego chcialbym abyscie rowniez na to z tej strony spojrzeli.

Wraca stary sztab , ktory wywalil Moyes . Wraca mental , ktory jest ogromnie wazny , mental , ktorego nigdy Wenger jako swietny taktyk nie potrafil wpoic swoim zawodnikom az tak mocno jak Ferguson. Tym sie roznili Ci dwaj panowie.

Przygotowanie fizyczne... nie wiem czy zauwazyliscie , nie sledzilem statystyk , ale ogladam kazdy mecz od wielu lat i ten sezon to szal United w koncowkach , wiele bramek strzelamy pod koniec meczu - jesteśmy wybiegani , biegamy najwięcej i praktycznie do konca meczu nie zdejmujemy nogi z gazu.

Czym objawia sie przygotowanie fizyczne abstrahujac do ostatniego meczu ?

* Nigdy w zyciu w 70 min Shaw nie poswiecilby sie tak w tamtym sezonie , bo po prostu nie mialby sil w nogach , by wybic.
* Nigdy w zyciu Pogba by nie wybijal tylu pilek w polu karnym - pewnie byloby glupie wymachiwanie i karny dla przeciwnika.

Talent jest , mental jest , kondycja jest , stare nawyki są , stare wyniki są . JEDZIEMY PANOWIE.
» 13 stycznia 2021, 16:54 #448
NoLogo: Nie zgodzę się co do opinii na temat Luka, on nawet jak był w formie okrąglutkiego pączka to śmigał na swojej stronie od pierwszych do ostatnich minut, jemu akurat wiele można zarzucać co do samej gry ale zaangażowania i sił wkładanych w spotkania nie można odmówić.
» 13 stycznia 2021, 18:29 #447
Mistrz1908: Ja mam obraz Shawa, który ledwo co biega w drugiej połowie. Częste kontuzje przyczyniły się zapewne do tego. Złapał teraz regularność.
» 13 stycznia 2021, 18:54 #446
Hoccu: Goal
✔
@goal
OFFICIAL: Timothy Fosu-Mensah joins Bayer Leverkusen from Manchester United ✍️

Mówi się o kwocie 2 mln Euro.
» 13 stycznia 2021, 16:50 #445
Cyprian1878: Amad Diallo zaprezentowany.
» 13 stycznia 2021, 16:02 #444
Michux3: Fajna ta pomarańczowa koszulka btw
» 13 stycznia 2021, 16:35 #443
devilek777: Gdzie to jest
» 13 stycznia 2021, 16:41 #442
manegarrincha: Brighton z szejkami w ostatnich meczach przyjmowali 5 i 4 do jaja. Promotorzy Emiratów ostatnio przegrali w listopadzie, zwyżka ich formy jest nie zaprzeczalna, podczas gdy mewy coraz bardziej zawodzą. Chyba nie ma po co oglądać :(
» 13 stycznia 2021, 15:37 #441
is200second: Dzisiaj jest puchar wloch Juve-genoa, superpuchar Francji PSG-Marsylia, superpuchar Hiszpanii Barca-Sociedad. I wszystko leci w TV. Napewno nie będę oglądał Sity.
» 13 stycznia 2021, 15:50 #440
Roxyx: Liver też się miało po nich przejechać a zremisowali. Nie traćmy nadziei, może akurat uda im się powstrzymać Łysego.
» 13 stycznia 2021, 15:56 #439
pawelisto2: A ja właśnie ten mecz planuje obejrzeć, City od jakiegośÂ czasu chce się po prostu oglądać. Pewni w defensywie, skuteczni w ofensywie i arcyciekawe kombinacje Pepa z Cancelo w środku pola.
» 13 stycznia 2021, 16:03 #438
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 16:09

Is200second

City obejrzę jak im wynik się nie będzie zgadzał, w przeciwnym razie odpuszczę i pooglądam jak były bożyszcz wielu DP-owskich serc prowadzi PSGollywood.

Roxyx
Oby, oby byłoby mega, mega ale łysy zazwyczaj ma patent na tych under15 w tabeli, tych z mniejszym piłkarskim potencjałem i wsadzają im minimum trójke.

Ale ten sezon jest inny i szejkowie też inaczej trochę grają więc może, może
» 13 stycznia 2021, 16:07 #437
kckMU: Pep w tym sezonie jakby zmienił swój futbol. Jest dużo bardziej efektywny i zamknięty w tyłach. Oni naprawdę się podobają.

Mają swój zgrany skład i styl ataku, więc to nie cierpi na uszczelnieniu gry. Nie wiem ile wygrają i czy cokolwiek wygrają, ale na razie są fantastyczni.
» 13 stycznia 2021, 16:09 #436
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 16:15

kckMU

Niestety w ostatnich kilku spotkaniach to prawda.

Pawelisto2

Ten manewr z Cancelo ciekawy. W fm to się nazywa odwrócony boczny obrońca :D
Tylko nie wiem czy zauważyłeś ale Sterling na tym traci bo tak jakby miał mniej swobody i zadań ofensywnych i cierpi gdyż jest niemal przyspawany do lini bocznej
» 13 stycznia 2021, 16:13 #435
Jakusa: @is200second czyli same nie warte uwagi mecze dzisiaj, w takim razie trzeba włączyć jakiś film ;)
» 13 stycznia 2021, 16:18 #434
Batigol222: Manewr z Cancelo to nie jest nic nowego, Walker grał dokładnie tak samo, tj. w fazie ataku dublował pozycję ŚP a prawe skrzydło było zarezerwowane dla De Bruyne i skrzydłowego.
» 13 stycznia 2021, 16:34 #433
manegarrincha: Batigol

Nie sposób się nie zgodzić tylko że Walker robił ten manewr kilka, może kilkanaście razy na mecz a Cancelo w meczu z Chelsea grał tak non stop. Sterling wyglądał niemal jak wahadłowy
» 13 stycznia 2021, 16:55 #432
kckMU: Bo Walker nie jest taktycznym geniuszem (co nie znaczy że zgadzam się z opinią Roya Keane'a). Cancelo lepiej to kuma.
» 13 stycznia 2021, 17:04 #431
mordynator: Wiadomo kiedy będą wyniki na najlepszego piłkarza PL w Grudniu?
Jeśli Bruno wygra to będzie jego 4 taka wygrana w ciągu roku nikt wcześniej tego nie dokonał.
» 13 stycznia 2021, 15:14 #430
pictor: 15 grudnia i wygra raczej Salach i Ole
» 13 stycznia 2021, 15:25 #429
AdiSuN: Jeśli mielibyście wybrać kto z zawodników ma zostać z nami na dłużej z dwójki Lingard - Pereira, to kto byłby lepszym graczem? Trzeba wybrać. Osobiście mam nadzieję, że nie odejdzie ta dwójka i chociaż jeden zostanie
» 13 stycznia 2021, 15:04 #428
jean6: Kibic Liverpoolu?
» 13 stycznia 2021, 15:09 #427
vieeeri: Nie wierzę, że to piszę, ale Lingard. Choć wiek i potencjalny zarobek przemawia za Pereira. Jednak Lingard, gdy kiedyś tam był w formie to fajnie łączył pomoc z atakiem. Liczyłem, że może stanowić alternatywę dla Bruno, bo wyszkolenie techniczne, strzał - tego odebrać mu nie można.
Wierzę, że istnieje opcja pozbycia się jednak obydwu.
» 13 stycznia 2021, 15:11 #426
mordynator: Jakby Lingardowi jakimś cudem udało się wrócić do formy z sezonu 17/18 to Jesse a jak nie to żaden z nich.
» 13 stycznia 2021, 15:18 #425
is200second: Jak byłem zwolennikiem Andreasa tak muszę przyznać że to już nie ma sensu. Kto mu wogole doradzil przenosiny do lazio jak oni akurat pomoc mają jedna z lepszych w całej serię a. To było wiadome że się nie przebije. To piłkarz na mocnego średniaka lubiącego atakować jak np Gladbach.

Lingarda to szkoda nawet komentowac. On plus Jones powinien grać już od kilku lat w takim Brighton.
» 13 stycznia 2021, 15:20 #424
DevoMartinez: Lingard. Znacznie większe doświadczenie, dużo więcej rozegranych meczy na poziomie bpl. Może być przydatnym zawodnikiem z ławki.
» 13 stycznia 2021, 15:36 #423
Chestnut: Tylko i wyłącznie Phil Jones.
» 13 stycznia 2021, 15:50 #422
is200second: Żaden z nich nie będzie już przydatny skoro Beek grzeje ławę a jest lepszy od obu.
» 13 stycznia 2021, 15:52 #421
Roxyx: Lingard, bo może pomóc nowym zawodnikom w szatni i nie będzie narzekał na brak gry (coś, co dla Andreasa jest całkiem ważne). No i dodatkowo Anglik i wychowanek do rejestracji, bo ileś tam Anglików trzeba mieć.
» 13 stycznia 2021, 15:58 #420
Wirus: Timothy Fosu-Mensah przechodzi do Bayeru Leverkusen. Jakoś jak grał, nigdy nie zagrał dobrego spotkania. Wg mnie dobrze, że sie pozbywamy takich piłkarzy. Czekam na reszte czystki
» 13 stycznia 2021, 15:04 #419
is200second: Problem w tym że Bissaka też nie robi jakichś mocnych postępów a wręcz bym powiedział że w obronie jest jakby slabszy. W ofensywie nie daje tyle co no Aarons i chętnie bym zobaczyl rywalizację ich obu. Jak widać Shawowi ciut pomogło kupno Tellesa.

Co do Mensaha. Tu nie grał za dużo a tam może się okazać że będzie podstawowym piłkarzem. Przykład choćby Dalota który gra sporo jak na tylko wypożyczenie, ale tu mi się wydaje że jednak United go opchnie po sezonie żeby zarobić. Nie każdy piłkarz który nie radzi sobie w danym klubie odrazu musi być słaby. Bo w innym przy innym prowadzeniu i innej taktyce daje rade.
» 13 stycznia 2021, 15:13 #418
Chestnut: Tylko, że Fosu-Mensah był na wypożyczeniach i nie pamiętam by go jakoś wychwalano.
» 13 stycznia 2021, 15:53 #417
GraanManU: Max Aarons to takie ciche marzenie :)
» 13 stycznia 2021, 16:41 #416
marcino186: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:59

Siemka. Nie mogłem wczoraj oglądać meczu, jak wczoraj zagrał Rashford i Bruno ?
» 13 stycznia 2021, 14:58 #415
miminka: Nie za specjalnie niestety..
» 13 stycznia 2021, 15:00 #414
MiSt: Rash ewidentnie męczył się na prawej flance. Wprowadzał sporo wiatru, ale nic z tego nie wynikało. Próbował jednak na tyle wytrwale, że w końcu zaliczył piękną asystę. Na pewno stać go na więcej.

To nie był dzień Bruno. Dobrze rozprowadzał piłkę, ale wyglądał na nieco zmęczonego. Ostra gra Burnley też nie pomagała mu w rozwinięciu skrzydeł. Choć bardziej aktywny od Pogby to zaliczył słabszy występ. Nawet takim zawodnikom się zdarza :p
» 13 stycznia 2021, 15:04 #413
SajminatoR: Bruno jak na niego słabo, Rash też kiepskie decyzję i ogólnie słaby mecz ale jak to Marcus w kluczowym momencie zagrał piłkę do Pogby a ten ładnym strzałem dał nam zwycięstwo.
» 13 stycznia 2021, 15:06 #412
RyannMistrz: Bruno jak na niego zadziwiająco mało strat zaliczył
» 13 stycznia 2021, 15:09 #411
Chestnut: Rashford zawsze męczy się ze słabszymi drużynami. Jednak z TOP zagra dobrze.
» 13 stycznia 2021, 15:54 #410
Diabelred: Pomyslec, ze az 8 lat czekalismy by w tym momencie byc na fotelu lidera. Ciekaw jestem jak Ole wyjdzie na LFC. Patrzac na ich eksperymentalna obrone troche szkoda byloby wyjsc na ten mecz defensywnym ustawieniem.
» 13 stycznia 2021, 14:55 #409
is200second: Powinniśmy wyjść takim samym jak wczoraj, albo ewentualnie Fred do pomocy Maticiowi i Fernandes jako podwieszona dziewiątką i tym razem Edinson ławka.
» 13 stycznia 2021, 15:02 #408
H2O1994: Środek pewnie będzie McT i Fred
» 13 stycznia 2021, 15:04 #407
Seszele: Co sądzicie o transferze Jadona Sancho?
Prawe skrzydło jest od lat naszą bolączką, więc kogoś będzie trzeba zakupić, ale czy to powinien być akurat Sancho?
Jego postawa w tym sezonie jest dużo gorsza niż w poprzednim. Ciężko stwierdzić jakie czynniki mają na to wpływ, można tylko gdybać.
Jakie jest Wasze zdanie?
» 13 stycznia 2021, 14:34 #406
H2O1994: Dopiero kilka tygodni temu złapał formę, wcześniej nic nie grał. Na początku sezonu widząc jego gre cieszyłem się, że jednak nie wywaliliśmy takiej sumy za niego. Teraz sam nie wiem, chyba bym go odpuścił, za tą kasę można dwóch innych młodych kupić na tą pozycję.
» 13 stycznia 2021, 14:37 #405
miminka: niech się wypowiedzą specjaliści od Bundesligi ale ja mam nieodparte wrażenie że miał słabszy okres jak widziałam jego grę
» 13 stycznia 2021, 14:39 #404
Seszele: Mnie martwi kwestia finansowa. Dopiero co zaczęliśmy nieco porządkować listę płac. Martwiłbym się, że kwota transferu i zarobków przełoży się na atmosferę w szatni.
» 13 stycznia 2021, 14:39 #403
H2O1994: Dokładnie, już kiedyś wzięliśmy gwiazdę Sancheza, jak się skończyło to każdy pamięta...
» 13 stycznia 2021, 14:42 #402
H2O1994: I z tego co się orientuje Sancho nie tak dawno podpisał nowy kontrakt z Borussią choć wiedział, że jesteśmy nim zainteresowani więc nasuwa się pytanie czy on w ogóle chce do nas dołączyć.
» 13 stycznia 2021, 14:43 #401
Seszele: Jeżeli rzeczywiście podpisał, to chyba ma to głębsze podłoże. W grę wchodzą pieniądze, mieszają się agenci i inni. Z jednej strony podpisał i ma z tego korzyści, mimo iż nie wyklucza transferu, ale z drugiej... gorszy okres może powodować mniej zainteresowanych. Kwota transferu była i zapewne będzie zaporowa. Więc oby nie dał się nieświadomie zamknąć w kwadracie bez wyjścia.
» 13 stycznia 2021, 14:46 #400
H2O1994: Ta kwota chyba jest właśnie największym problemem. Właśnie sprawdzałem, kontrakt ma do 2023 roku więc za rok będzie dużo łatwiej go wyciągnąć.
» 13 stycznia 2021, 14:50 #399
Diabelred: Zalezy od ceny. Jesli BVB znowu by chcialo 90-100 mln czy ponad 100 mln, to ja bym odpuscil.
» 13 stycznia 2021, 14:56 #398
manegarrincha: Najbliższe miesiące pokażą czy stać go by przez długi czas być nadzwyczajnym, tak jak w tamtym sezonie. Jedną tak dziwna rundę i po takim okienku można mu wybaczyć.

Cena powinna być niższa ale dobrze jakby znów zaczął grać na prawej jak z Hakimim rok temu. Bo w tym sezonie to głównie z lewej bywał groźny
» 13 stycznia 2021, 15:05 #397
hraboNX: Wiadomo, że nie mamy prawego skrzydła. Na prawej stronie taki Rashy jest bezproduktywny. Ja się dystansuję nieco od Sancho, bo jego transfer to spore obciążenie dla budżetu (wliczając w to zobowiązania kontraktowe). Mam nadzieję, że do lata Amad dostanie kilka szans. Może mamy już idealnego kandydata na PS. Chłopak gra obiema nogami i lubi robić akcje w stylu Robbena. Coś czego Rash nie potrafił zrobić choćby wczoraj (zejście z prawej strony do środka i strzał z dystansu). Dodatkowo Amad nie jest jest przyklejony do bocznej linii boiska. Często wchodzi do środka, aby tam rozegrać piłkę i wypuścić do akcji szybkiego prawego obrońcę lub wymienić się pozycją z boiskową 8 lub 10.
» 13 stycznia 2021, 15:07 #396
Nicky2905: Leon Bailey byłby lepszą opcją
» 13 stycznia 2021, 15:07 #395
SajminatoR: A może by tak wypróbować niejakiego Seszele na PS? Napewno tańsza opcja od sancho no i tygodniowka też nie była by za wysoka (mówi się że pensja szatniarza by wystarczyła). Podobno to człowiek z Manchesteru i osobiście zna samego sir Alexa! Ma też bardzo wybujałą fantazje i wizję które niejednokrotnie mylą nawet jego ziomków z klubu co dopiero mówiąc o przeciwnikach. Napewno zaskoczył by w klubie wszystkich począwszy od bossa kończąc na parkingowym ( który podobno jest jego dobrym kumplem z czasów jak razem pracowali na OT) także i miejsce na parkingu miałby zawsze zarezerwowane. Ja bym się nie zastanawiał!
» 13 stycznia 2021, 15:23 #394
DevoMartinez: Seszele: A to nie ty przypadkiem pisałeś, że Sancho latem to deal done?
» 13 stycznia 2021, 15:42 #393
Seszele: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 15:59

SajminatoR - dzięki za propozycję, ale na zawodowego piłkarza to się nie nadaję. Nie bez powodu zostałem szatniarzem.

DevoMartinez - tak mogło być. Sancho jednak nie trafił, dlatego że włodarze się nie dogadali. Dużo by opowiadać.
» 13 stycznia 2021, 15:59 #392
Roxyx: Jeżeli będą chcieli ok. 60-80 mln to spoko, jak nie to nie.
» 13 stycznia 2021, 16:02 #391
Seszele: Widzę wpisy dotyczące kwoty transferu. A co z zarobkami zainteresowanego? Przyjdzie skrzydłowy za spore pieniądze, dostanie wysoką tygodniówkę, będzie musiał grać, bo przecież tak kosztowny grajek nie będzie grzał ławy, co z miejsca wypacza rywalizację na prawej stronie. Może to doprowadzić do podziału szatni. Nie tak dawno przykładem był Alexis. Nie jestem przekonany.
» 13 stycznia 2021, 16:07 #390
Roxyx: @Seszele jestem prawie pewien, że Ole nie zgodziłby się na za dużą tygodniówę. Poza tym, w lato mówiono o kwotach około 200k euro na tydzień - obecnie coś koło tej kwoty inkasują Martial i Rash, więc jakiś wielki wydatek by to nie był.
» 13 stycznia 2021, 23:23 #389
hraboNX: Teraz po prostu trzeba zachować pełną koncentrację i chłodną głowę. Liderowi po 17 kolejkach nikt nie wręczy pucharu. Niemniej to teraz rywale będą pod presją i dodatkowo Liverpool jest nieco pod formą. To dobry moment na dwa pojedynki z The Reds. Oby tylko Eric był zdrów, gdyż on musi grać w podstawie, nie widzę innej opcji. Trzymam też kciuki za Pogbę. Jeśli chłop ma się pożegnać z MU, to chcę żeby zrobił to w dobrym stylu. Szkoda, że raczej nie będzie kolejnych transferów w zimowym okienku. Dodatkowy szybki stoper mógłby zabezpieczyć grę obronną i dać "efekt Bruno", tym razem w defensywie. Może włodarze, widząc rosnące szanse na coś fajnego, sypną groszem już zimą. Wiem, mało realne ....

PS. No i trzeba uważać na arbitrów, bo ewidentnie mają coś do United. Klopp zaczął psioczyć na sędziowanie i się zaczęło... Coś jak Lampard w zeszłym sezonie.
» 13 stycznia 2021, 14:32 #388
kamtor: Ciekawa jakie są szanse aby Sancho w styczniu dołączył do nas
» 13 stycznia 2021, 14:21 #387
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:27

Panie kamtor szansa jest zawsze na wszystko.

Np szóstka w lotto albo lot na księżyc, musi tylko pan uwierzyć w to.

Pozdrawiam
» 13 stycznia 2021, 14:26 #386
Roxyx: Ole powiedział, że nikogo nie kupimy, więc bardzo małe.
» 13 stycznia 2021, 16:03 #385
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:07

Mamy tylko Fernandesa i jak wypadnie to lezymy

Z Aston slaby mecz
Z Burnley slaby mecz

6 pkt


Nie tyle co maja cos do nas, tylko to zazdrosc i zal im tylek sciska, ze 2 miesiace temu nas wysmiewali i szydzili a dzisiaj jestesmy liderem (nie wiem jak dlugo tam bedziemy) ale tak sie dzwignac w tabeli to trzeba miec mental i charakter, ale wiadomo, ze malo kto to doceni bo wypracowal to wlasnie Ole, za Mou w grudniu 2018 lezelismy mentalnie i bylismy wrakiem, za to najwieksze uznanie dla Norwega, ze przywrocil charakter na miare tego klubu
» 13 stycznia 2021, 14:06 #384
Ariell: Nie tylko Bruna mamy - mam wielką nadzieję, że nie wypadnie Bailly ani Pogba nawet, bo to dla nas historyczny sezon i przez nieudacznictwo rywali trafia nam się wielka szansa na wygraną.
» 13 stycznia 2021, 14:16 #383
rvn10: Ole przywrócił charakter i to niepodlega dyskusji ale w MU chodzi o trofea. Norweg musi coś zdobyć, inaczej dalej będziemy z tyłu za City czy Liverpoolem. Lider bardzo cieszy ale liga kończy się za 21 kolejek..
» 13 stycznia 2021, 14:18 #382
H2O1994: Ale nie wszyscy tak się zachowują, moi znajomi, którzy kibicują Arsenalowi zazdroszczą nam Bruno, mówią że właśnie kogoś takiego u nich brakuje.
» 13 stycznia 2021, 14:18 #381
RobvanKlu5i: @H2O1994

Bo to są normalni znajomi, którzy potrafią merytorycznie i na luzie pogadać o swoich klubach i całej Premier League a nie te wszystkie "raki" z kanonierzy.com gdzie średnia IQ to -23
» 13 stycznia 2021, 14:22 #380
vanantgaal: Ariell
Szansę mamy nie przez nieudacznictwo rywali tylko dzięki naszej dobrej grze.
» 13 stycznia 2021, 14:31 #379
devilek777: Dwa miesiące temu sam się śmiałeś ze swojego klubu, o szydzeniu ze wszystkich po kolei nie wspomnę.
» 13 stycznia 2021, 14:36 #378
Ariell: Nasza gra nie jest jakaś wybitna. Gdyby wróciło "super" City lub "super" Live to byłoby ciężko, ale sezon jest osobliwy i w tym nasza szansa. Liczy się wszak nie gra, ale kto po ostatniej kolejce będzie pierwszy :)
» 13 stycznia 2021, 14:45 #377
mikiartur: Trzeba wykorzystywać sytuacje które sie zdarzają. Jeszcze nam daleko do kosmicznego poziomu City sprzed 2/3 sezonów lub Liverpoolu sprzed 1/2 sezonów. Racja. Ale jako jedna z niewielu drużyn PL robimy progress w porównaniu do innych. A za ileś lat nikt nie będzie mówił że w tym sezonie to tak naprawdę nie byliśmy jacyś wybitni itd tylko będą patrzyć na fakty. A jak zdobędziemy mistrzostwo to to będzie fakt. Naszą siłą jest to że mamy 20 zawodników solidnych lub bardzo dobrych którzy są w stanie pozytywnie wpłynąć na mecz. Umieliśmy w lidze posyłać w jednym składzie Jamesa i Mate i wygrać z Newcastle. Naszym motorem napędowym jest Bruno. Ale Bruno sam ligi nie wygra. Na Rashforda wielu narzeka (po części czasem słusznie) a jednak ma nadal 7 goli i 6 asyst. Cavani od 1 minuty wiele nie gra ale 3 gole i 2 asysty ma i już jeden mecz nam wygrał. Pogba także w ostatnim czasie robi różnice. Nawet James i Mata wyżej wspomniani mają jakiś wpływ na nasze wyniki. To nas najbardziej różni od zeszłęgo sezonu. Tam do końca stycznia byliśmy prawie w całości uzależnieni od duetu Rashford Martial, czasem od Greenwooda i na początku sezonu od Jamesa. Mecze wyglądały podobnie ale jeśli w/w nie szło to nie było nikogo kto umiał zrobić różnice albo przechylić szalę na naszą stronę. W tym sezonie jest inaczej i oby tak było do końca
» 13 stycznia 2021, 15:30 #376
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 15:43

Ale troszku trzeba przyznać ze bez bruna gra się nie klei. Ale to tez trzeba by bglonspradzic na kilku meczach bo ja kojarzę pojedyncze przypadki
» 13 stycznia 2021, 15:41 #375
DevoMartinez: Jasne, że gra MU jest uzależniona w wielkim stopniu od tego co zagra Bruno. I nie jest to dobre bo wyłączenie go z gry albo kontuzja robi nam pod górkę. Ale plus tego taki, że pozostali zawodnicy "uczą" się dobrej gry i gry na pewnym poziomie i nawet jak przyjdzie im grać z kimś innym na 10tce to prezentują ten swój poziom. Z czasem pewnie dołączą się do dobrej gry inni, Rashford i Martial jeśli złapią regularność to ten zespół będzie naprawde groźny. Imo teraz jeszcze takim nie jest.
» 13 stycznia 2021, 15:58 #374
kunczi: Przychodzi baba do lekarza :

-Co Pani dolega ?
-Boli mnie noga.
-Proszę nie kłamać. Dobrze wiem, że boli Panią wielki Manchester United.
» 13 stycznia 2021, 14:00 #373
Szym1: Ja bym to zmienił troszkę :

Przychodzi fan Arsenalu do lekarza :

-Co Panu dolega ?
-Boli mnie noga.
-Proszę nie kłamać. Dobrze wiem, że boli Pania wielki Manchester United.
» 13 stycznia 2021, 14:26 #372
H2O1994: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:32

Szym1 uważaj bo zaraz chłopaki z Kanonierów Cię rozszarpią, oni mogą nam docinać ale my im nie :)
» 13 stycznia 2021, 14:29 #371
Roxyx: @H2O jeżeli mamy być zawsze pierwsi w tabeli PL to mogą nas obrażać ile tylko chcą :D
» 13 stycznia 2021, 14:33 #370
Szym1: Nie, nie boje się.. ;p
» 13 stycznia 2021, 15:27 #369
sztejner: Ogólnie nie interesują mnie kibice innych drużyn ale czy ktoś jest w stanie logicznie mi wyjaśnić tą nienawiść Arsenalu do nas ??
Czy to facebook czy kanonierzy zawsze to my mamy "wuefiste" to my "mamy tylko Fernandesa a bez niego to 15 miejsce" itd. Itp.
Mam 30 lat i nie pamiętam jakiś tarć na linii Arsenal - United a teraz to się wydawać mogło że mają jakiś kompleks czy cuś.
Dzieli nas 13 pkt różnicy. Nie rywalizujemy ze sobą o pozycję w tabeli bo jest walka między : City Liverpool United i jest walka między Arsenalem Leeds i Aston Villa (nie docinam ani nie chce urazić ale takie są fakty)
A jedyny ich temat to "hehe muły świętują że na 4 dni są liderem hehe liverpool im pokaże jak gra PRAWDZIWY mistrz Anglii hehe"
To tak jakby nasze potknięcia coś im dawały w tym sezonie o_O i miały robić za nagrodę pocieszenia. Po co to ? Czemu ? Co Diabły zrobiły armatkom że tak nas nie nawidzą. Liverpool z Kloppem i City Guardioli mają do nas większy szacunek niż te pazie z Londynu
» 13 stycznia 2021, 13:54 #368
H2O1994: Też mnie to zawsze dziwiło, ogólnie nie ma wojny między naszymi klubami tak jak z Liverpoolem czy City a niektórzy kibice Arsenalu cały czas nas obrażają. Takich delikwentów jest dużo i psują reputację porządnym kibicom Armatek. Zgadzam się z tym, że wielu kibiców City i Live bardziej nas szanuje niż kibice Arsenalu.
» 13 stycznia 2021, 14:00 #367
miminka: Niestety ostatnio bardzo zauważalny trend.. Czasem aż przykro patrzeć..
» 13 stycznia 2021, 14:00 #366
DevoMartinez: Kompleks United. Ja tam afc lubiłem za czasów Wengera. Nawet jak odchodził i większość się cieszyła to pisałem, że jeszcze za nim zatęsknią bo potrafił ukręcić coś z niczego i trzymał jakiś tam poziom ten zespół zawsze. Teraz jakby stracili tożsamość, miotają się ze składem. Jak jest dużo zmian to prawie wszyscy spodziewają się, że będą na lepsze w końcu po to coś się zmienia a to nie zawsze tak działa. Pewnie wyjdą z dołka jak w końcu zaczną budować zespół od podstaw, obrona, pomoc na końcu atak bez wydawania w ciemno takich sum jak na Pepe.
» 13 stycznia 2021, 14:00 #365
Michal12371: Gdyby wszyscy mieli takie podejście, to nie było by konfliktów.. ale niektórzy zamiast skupić się na swoim klubie, i komentować swoje mecze, to wolą chodzić na strony innych klubów i wkurwiać innych..
» 13 stycznia 2021, 14:04 #364
manegarrincha: Wyjdą z dołka jak zwolnią asystenta, w przeciwnym razie zarząd dalej będzie mu sprowadzał Williamów na 3 lata.
» 13 stycznia 2021, 14:05 #363
nieeeeeeee: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:09

Na pewno znaczenie też ma to to że kibice United często docinali Arsenalowi i jego kibicom na przykład Wczorajsze wysyłanie linków ze Screenami tabeli PL na kannonierzy.com po zwycięstwie z Burnley
» 13 stycznia 2021, 14:07 #362
BajtiMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:12

Moim zdaniem to ewidentny kompleks,zazdrość i ból tyłka bo przez większość historii jesteśmy ogólnie od nich lepsi czy to chodzi o trofea czy transfery.Nie mówiąc już o takim RVP który odszedł od nich do Nas i zdobył mistrzostwo.Swoją drogą bardzo lubiłem ten klub i szanowałem dopóki nie poznałem ich kibiców.Zdaję sobie sprawę,że My również takich posiadamy no ale czasami to jest naprawdę tragedia.. ale życzę i chciałbym aby nie było między Nami wbijana niepotrzebnych wzajemnych szpilek i ocenianie obiektywnie oraz rzetelnie danej sytuacji.Czasami aż się nie chcę odpisywać ale jak ktoś klepie taką głupotę to ciężko przejść obojętnie.Obecnie ich sytuacja trochę mi przypomina Naszą z Ole.Arteta zaczyna fajnie czyścić klub od środka,sprowadza w ich miejsce ciekawych zawodników.Szuka młodych wychowanków i zaczyna powoli to jakoś kleić i dobrze bo powinni meldować się regularnie w top4 i mimo tych ich kibiców chyba im tego życzę.


Zgodzę się z Michałem.Wtedy obyło by się bez tego wszystkiego.Każdy ma swoją stronę i niech się jej po prostu trzyma.
» 13 stycznia 2021, 14:09 #361
miminka: to już w roli zemsty trochę..
nawet mi się na dostało łomot słowny od kibiców Arsenalu na początku sezonu..
» 13 stycznia 2021, 14:11 #360
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:17

Sorki ale XD to jest jedyne co mogę o tym napisać, ponieważ dokładnie to samo co kolega wyżej napisał mogę powiedzieć o was. Wielu kibiców na tej stronce co chwile podrzuca zaczepki do Arsenalu (nie mówię ze to zle bo to strona United wiec to normalne ze tak jest), żaden inny klub nie jest tu cisniety jak Arsenal, ile razy to już czytałem ze bez RVP, Sancheza czy Auby Arsenal byłby w strefie spadkowej.. Tak samo kibice United obrażają kibiców Arsenalu i odwrotnie, a i są kibice którzy się wzajemnie szanują. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, a wy patrzycie w tym momencie z perspektywy „ o co im chodzi ze nas tak wyzywają? Przecież my ich nigdy”
Kompleks United, to w takim razie wy macie kompleks Arsenalu bo rozmawiacie tu o nim dosłownie codziennie. Zadziwia mnie wasza hipokryzja miejscami
» 13 stycznia 2021, 14:16 #359
rvn10: Arsenal od 3 lat nie gra w elicie LM. Co najlepsze oni mają innych historycznych rywali jak Totki czy Chelsea ale to do nas czują największą nienawiść.
» 13 stycznia 2021, 14:21 #358
H2O1994: Nie no gdybyśmy porównali ilość naszych komentarzy o Arsenalu do ilości Waszych komentarzy o United to to jest przepaść, nigdy Wam w tym nie dorównamy :)
» 13 stycznia 2021, 14:22 #357
Oskar062: Generlanie nie będę podejmował dyskusji w tej materii ale akurat tutaj to czysta hipokryzja jest z waszej strony. Nie przeglądam na ten temat wiec więcej nie będę się produkował, Pozdrowki.
» 13 stycznia 2021, 14:27 #356
DevoMartinez: Oskar062: Fakty są takie, że jak gra Utd to na kanonierzy ZAWSZE są jakeiś komenty odnośnie tego meczu i nas. A jak gra afc to u nas waszych meczy się nie komentuje najczęściej. Czasem się pewnie zdarzy jakis koment tak jak i o innych zespołach ale często nikt nawet nie wspomni o afc. To jakie wnioski można mieć jak nie kompleks Utd?
» 13 stycznia 2021, 14:30 #355
H2O1994: Oskar oczywiście nie pisałem bezpośrednio o Tobie tylko o innych "kibicach", którzy nie potrafią się kulturalnie i z szacunkiem zachować.
» 13 stycznia 2021, 14:31 #354
Oskar062: Jasne jasne ja nie biorę tego personalnie w żaden sposób, tylko zwyczajnie mi tu pachnie hipokryzja. Mimo wszystko jednak dużo tu piszecie o Arsenalu ale no takie macie zdanie ja mam inne i się nie dogadamy chcą nie chcąc. ;)
» 13 stycznia 2021, 14:39 #353
Kapitan1230: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:45

No na kanonierach ładne szambo wylewają, brat kibic Arsenalu wczoraj mi mówi patrz... koleś coś tam bełkotał o nas po wygranej z Burnley ale bez wyzwisk na United " manure ,, sie nie obyło. No i jeszcze ten dzban Garfield i ekipa hejterow w komplecie.

Kompleks United trwa i dupka ich boli, tak trzymać. Ja ich nie uważam za rywala w najwyższych celach bo dla mnie to kilka półek różnicy :D
» 13 stycznia 2021, 14:43 #352
BNK: Tarcia na lini Arsenal-United to nic nowego, ale to zawsze my mogliśmy patrzeć na nich z góry. Od kilku lat to się zmieniło, chociaż nie dlatego, że Arsenal stał się lepszą drużyną ale my gorszą. Kilka razy udało im się skończyć ligę wyżej od nas i chłopakom ubzduralo się, że wielki Arsenal stoi ponad Manchesterem United. W tym sezonie, jak jest każdy widzi, oni też i właśnie to ich tak piecze.
» 13 stycznia 2021, 14:46 #351
DevoMartinez: Oskar062: To prawda, że teraz dużo się pisze o arsenalu od kiedy udzielać zaczeli się tu kibice tego klubu, do tego jakies tam wojenki podobno magika czy kogoś innego to i zaczęto pisać więcej na bank. Zwykła spirala akcja reakcja się nakręciła. Sam czasem czytam kanonierzy chociaż nie mam konta i sie tam nie udzielam. Nie mam jakiejś chorej potrzeby komuś dowalać czy cisnąć po innych zespołach.
» 13 stycznia 2021, 15:08 #350
mikiartur: Oskar ty akurat jesteś najlepszym i najbardziej obiektywnym albo takim starającym się być kibicem Arsenalu na tej stronie. Czasem wchodzę na kanonierów poczytać bo jest tam paru gostków ciekawie mówiących ale jednak większość to inna bajka. Nie będę kopiował tu wiadomości bo nie ma to żadnego sensu, ale chociażby wczoraj pisali tam jak to mocno się podniecamy itd a tak naprawdę to manure - tych ogórasów stać na max 4 miejsce. A jak ktoś nawet nie to że nas gloryfikuje ale stara się mówić obiektywnie to go od razu atakują i negatywnie komentują. Nawet jak to robią kibice Arsenalu. A mówienie jak wyżej ktoś napisał że będziemy tylko 4 dni na liderze(co nie wykluczam) i że nam Liverpool pokaże jak gra prawdziwy mistrz itd to trochę mi tych kibiców szkoda. Bo może i MU nie szło w ostatnich latach ale nigdy w życiu nie kibicowałem jednemu z głownych rywalowi. A niektórzy kibicują u was Liverpoolowi tylko po to by nas pokonał. Nie argumentują tego jakiś logicznym powodem. Tylko po to żeby manure - te ogórasy poszły na dół. Niech oni zaczną liczyć na swój zespół i wierzyć w niego. A nie liczyć że inne wielkie drużyny pokonają MU. Sezon jest długi. Tracicie obecnie 9 pkt do top4. Tragedia to nie jest. W mniejszą ilość stopnia my odrobiliśmy 8pkt do City. Proszę kibiców Arsenalu żeby się skupili na tym co mogą osiągnąć i niech w to wierzą, a nie na tym byśmy my dostali w kość. I niech nie marginalizują tego że mamy taką przewagę, albo jak mówią że lecimy ciągle na farcie. Bo jakbyście wy tak grali jak my i mieli tyle pkt co my to byście tak samo byli zadowoleni.
» 13 stycznia 2021, 15:16 #349
Oskar062: Generlanie to zwyczajnie i tu i tam się dużo gada jak siedzisz tu i jesteś kibicem United to powiesz ze mamy kompleksy United, a jak siedzisz tam na kanonierach i jesteś fanem Ars to powiesz ze to Wy macie kompleks Arsenalu. Zależy wszystko od punktu siedzenia ;) Co do tego całego bólu to ja nie czuje w ogóle jakiegoś bólu ze jesteście pierwsi, nie zajmuje się tym na których miejscach są rywale tylko gdzie my jesteśmy, a to gra Arsenalu i wyniki mnie bola właśnie najbardziej
» 13 stycznia 2021, 15:43 #348
91nc99: Dlaczego nas tak cisną? A co im zostało, po epoce z przełomu wieków, gdy wygrywali mistrzostwa i mieli obiektywnie patrząc co najmniej tak dobrą ekipę jak my? Potem my trzymaliśmy się jeszcze 15 lat na szczycie, a upadając, nasze dno było i jest ich sufitem.
» 13 stycznia 2021, 15:44 #347
rreddevilss: Ale to by byla historia i numer gdybysmy w 2021 roku zdobyli 21 mistrzostwo, wiadomo nie napalam sie, ale poki beda szanse bede wierzyl w taka ewentualność
» 13 stycznia 2021, 13:23 #346
H2O1994: Według moich przewidywań wychodzi, że skończymy na trzecim miejscu, jeszcze chyba nas nie stać na zdobycie mistrzostwa ale mam nadzieję, że będę pozytywnie zaskoczony pod koniec sezonu.
» 13 stycznia 2021, 13:26 #345
DaredevilUtd: A to skąd takie wróżby? Jakieś konkretne liczby masz, może cynk od zespołu, albo czort wie co jeszcze? :D
» 13 stycznia 2021, 13:48 #344
H2O1994: Nie no nie robiłem konkretnych obliczeń, tak mi się po prostu wydaje, że City i Liverpool mimo problemów jeszcze są poza naszym zasięgiem. Ale wszystko idzie powoli w dobrą stronę.
» 13 stycznia 2021, 13:52 #343
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 13:57

Jeśli musiałbym obstawiać jakieś miejsce dla nas na koniec sezonu i tylko trafne wskazanie uratowałoby moją rodzinę to też wskazałbym na 3. Ale wierzyć i wspierać trzeba.

Dla poprawy humoru calkiem serio i bez złośliwości: W analogicznej sytuacji wskazałbym Arsenal, bezjajecznego i marionetkowego (chyba że serio chciał Williama na 3 lata, w takim razie gratki dla geniusza) asystenta na 7 miejscu. Choć trochę bałbym się że będą na 8.
» 13 stycznia 2021, 13:55 #342
H2O1994: Co do Arsenalu to obawiam się, że nie zmieszczą się w top7, co mnie nie satysfakcjonuje bo bardzo lubię ten klub.
» 13 stycznia 2021, 14:02 #341
dzilu96: Wiem że jest o wiele za wcześnie, ale zobaczyć jak Ole podnosi puchar Premier League po 8 latach byłoby prawdziwym szczęściem
» 13 stycznia 2021, 13:18 #340
Roxyx: To zdanie sugeruje, że Ole podnosił puchar te 8 lat temu, a tak nie było :P
(tak, wiem, czepianie się i sprawy, ale moje sumienie nie pozwala mi przejść obok tego obojętnie :)
» 13 stycznia 2021, 14:39 #339
rreddevilss: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 13:17

Wiecie czego ja sie boje odnosnie meczu na Anfield? Ze wyjdziemy jakims ultra defensywnym ustawieniem jak w Lipsku i dostaniemy szybko gonga i caly plan sie posypie wlasnie tak jak posypal sie w Lipsku pilkarsko w chwili obecnej nie na różnicy bo Oni grają na naszym poziomie
» 13 stycznia 2021, 13:17 #338
Oskar062: Właśnie tego bym się w tym wszystkim obawiał bo Ole wydaje się być bezjajeczny i miejscami marionetka. Drużyna ma fajny okres ale czasem jednak myśle ze brakuje takiego silnego personalnie trenera ma ławce.
» 13 stycznia 2021, 13:20 #337
HarryBrown: Ole bezjajeczny i marionetka... Owszem sezon potrwa jeszcze 21 kolejek. Ale pisanie o Ole, że jest ciamciaramcia w sytuacji kiedy to pierwszy raz od 2013 r. wciąż jesteśmy w grze o majstra jest grubą przesadą. Ole kombinuje z taktyką i ustawieniem jak potrafi najlepiej. A to, że czasami mu nie wyjdzie to normalne. Nikt nie jest nieomylny i w 100% niezawodny.
» 13 stycznia 2021, 13:31 #336
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 13:36

No takie mam zdanie na temat jego umiejętności trenerskich i wiele razy już to potwierdził. Oczywiście rozumiem i nie musisz się ze mną zgadzać ale wiele razy już pokazywał ze wielkie mecze go przerastają taktycznie bo sami zawodnicy United maja świetna formę.
Edit
Podoba sytuacja tyczy się zizu który wygrał 3 razy ligę mistrz z rzędu a dalej wiele osób kwestionuje jego trenerkę i wcale się nie dziwie dlaczego tak jest.
» 13 stycznia 2021, 13:34 #335
BajtiMU: Nie sądze aby Ole teraz kombinował np z trzema środkowymi obrońcami kiedy Bailly i Maguire tak ładnie ze sobą współpracują.Wszystko wskazuje na to,że w środku zagra Fred oraz McTominay,choć Ole teraz może mieć ból głowy odnośnie Pogby.

Oskar.

Na samym początku również mi się taki wydawał ale teraz nie uważam aby taki był.Media huczą i buczą odnośnie chociażby VDB a Ole robi swoje,bardzo dobrze radzi sobie z presją a w takim klubie to konieczne.Silnego personalnie? Przecież to Ole pozbywa się tych którzy są za słabi na ten klub,więc kompletnie ten argument nie pasuje do niego.Wczoraj z trójki w przodzie najgorzej zagrał Marcus,więc został ściagniety.Ja tam widzę twardą i stanowczą rękę u Ole.


Ps.Aaaa i zaczął wstawać z ławki a przecież to takie istotne..
» 13 stycznia 2021, 13:37 #334
xarsfanx: Co do meczu w niedziel, zauważyłem że Liverpool potrafi się zmobilizować na takie właśnie mecze, gdy ma okazję odskoczyć komuś z punktami lub musi ( w tym przypadku) wrócić na fotel. Często potyczki z City tak się kończyły. Co by nie było, jak narazie zapowiada się jeden z najciekawszych meczy tego sezonu PL.
» 13 stycznia 2021, 13:38 #333
manegarrincha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 13:43

Arteta swoje jaja pokazał jak tłumaczył się z porażek. Hahaha. Jak wyliczał jakieś abstrakcyjne z sufitu dane ? Pamiętacie te konfe ?

To może być właśnie ten powód że lamps i mikel mają nieuzasadnione wsparcie 'expertów'. Ole ma charakter i olewa medialność a tamci dwaj się pucują
» 13 stycznia 2021, 13:40 #332
xarsfanx: Mane
Arteta akurat pokazał jaja odstawiając ozila guendo czy sokratisa. Na konferencjach brał odpowiedzialność za porażki, zresztą jak Solskiear. Nie skreslalbym ani Lamp. Ani Artety, Oni zauważ, budują zespół. Dostają transfery, układają drużynę. Ole klopp czy Guardiola są już kilka sezonów na ławce. Na marginesie
Oscar.
Jak kibic Arsenalu może przed meczem Utd, czy jakiegokolwiek innego zespołu życzyć danej drużynie powodzenia ? Zmagania europejskie rozumiem ale w Premier league ? Nie apeluje tu o jakąkolwiek nienawiść do innych klubów, ale bardzo to wczoraj raziło po oczach.
» 13 stycznia 2021, 14:11 #331
Oskar062: Kolego mój drogi, a czy widzisz żebym ja tu gdzieś napisał ze Arteta ma jaja ze stali? No właśnie... Co do tego jak tłumaczył się w pewnym momencie to oczywiście ze było to beznadziejne ale jak już wypowiadasz się na jakiś temat to proszę przede wszystkim rozeznaj się w tym co mówisz. Na tej felerne konfie i nie tylko na tej bardzo głupio tłumaczył grę Arsenalu i porażki ale generlanie gość na konferencjach wypowiada się zazwyczaj prosto i na temat, mówi jaka jest sytuacja na tyle ile może. Poczytaj proszę o tym kim jest Arteta w tym momencie w Arsenalu i jak wiele rzeczy na jego głowę zostało zrzucone, fatalne zarządzanie przez rodzine Korenke odbija się na grze zespołu bo chłop ma mega dużo na głowie, za dużo niestety. Rozumiem ze fajnie się tak porównuje tych trenerów bo każdy z nich praktycznie zaczyna dopiero swoją drogę ale to są trzy odrębne historie i porównanie tego syfu i braku kasy na transfery który mamy w Arsenalu do was czy do Chelsea jest niepoważne.
» 13 stycznia 2021, 14:12 #330
DevoMartinez: Szkoda tylko, że te porównania były tak chętnie robione i przez kibiców i telewizyjnych ekspertów i innych na początku sezonu. To kogo pierwszego zwolnią itd...
» 13 stycznia 2021, 14:20 #329
manegarrincha: No Arteta bardzo brał winę na siebie zwłaszcza na tej wspomnianej konfie gdzie poległ takie bzdury że aż wstyd było słuchać. Byliście miazdzeni a ten se wydziobał z niewiadomo skąd jakieś bzdurne dane że powinniście niby wygrywać tamte spotkania :D

Lampard buduje zespół ? Jak on w tym sezonie cały czas się tylko miota, i z taką kadrą należą na dalsze transfery o braku pomysłu na Havertza nie wspominając.

Ole za to nie okazał i nie odstwiił nikogo i nie pożegnał zgniłych jabłek. Cóż za obiektywność.

Zestawianie dziś Lampsa i Artety na poziomie Ole to szczyt bezczelności i hipokryzji
» 13 stycznia 2021, 14:21 #328
Oskar062: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.01.2021 14:26

Arsfan
Nawet jakbyśmy mierzyli się z nimi w meczu o mistrzostwo to zyczylbym im powodzenia i niech wygra lepszy, liczy się szacunek, a nie obrzucanie sie błotem. Wiadomo ze życząc im powodzenia w meczu z nami zawsze będę kibicował Arsenalowi i zwycięstwo United mnie zasmuci ale nie mogę ich nienawidzić za to ze są lepsi.
Manegarrincha
W ani jednym meczu tego sezonu Arsenal nie był zmiażdżony bo tyły co by nie mówić grają dobrze, cały przód daje ciała. Tak jak pisałem konferencja i to co gadał wtedy było głupie ale może przejrzyj inne końcu. Najłatwiej jest rzucić jedna konfie bo akurat tam się głupio wypowiedział, a na innych na których bronił zespuł brał to na siebie i mówił wiele innych ciekawych rzeczy to je najlepiej zapomnieć. Manipulacja faktami żeby wyszło na Twoje jest trochę słaba
» 13 stycznia 2021, 14:22 #327
Oskar062: Zespół*
» 13 stycznia 2021, 14:29 #326
manegarrincha: Oskar za to bardzo poważne jest podważanie umiejętności OGSa !

Po pierwszej kolejce ustaliliśmy z xarsfanx że Ole się obronił w tamtym sezonie i że Arteta na koniec 20/21 będzie miał podobny staż co Ole wtedy i jak nie będzie top4 dla Arsenalu to znaczy że Mikel się nie obronił. W połowie sezonu my jesteśmy na szczycie wy w środku stawki i śmiecie wyzywać tu OGSa mając wysokie mniemanie o Artecie
» 13 stycznia 2021, 14:29 #325
manegarrincha: Ja manipuluje faktami? Ja podaje konkretne argumenty. Wy rzucacie obelgami w Norwega bez żadnego uzasadnienia.

Jeśli nie byliście miażdzeni to przyznaj chociaż że graliście kompletny piach
» 13 stycznia 2021, 14:33 #324