Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United – Wolverhampton 1:0. Czerwone Diabły wyszarpały 3 punkty w końcówce!

» 29 grudnia 2020, 22:56 - Autor: matheo - źródło: DevilPage.pl
Manchester United wygrał z Wolverhampton 1:0 (0:0) w 16. kolejce Premier League. Czerwone Diabły długo męczyły się z Wilkami, a zwycięstwo zapewniły sobie dopiero w trzeciej minucie doliczonego czasu gry! Gol Marcusa Rashforda dał United 3 punkty i pozycję wicelidera.
Manchester United – Wolverhampton 1:0. Czerwone Diabły wyszarpały 3 punkty w końcówce!
» Manchester United w 16. kolejce Premier League pokonał Wolverhampton 1:0
Oceń zawodników:
David de Gea
Aaron Wan-Bissaka
Eric Bailly
Harry Maguire
Alex Telles
Nemanja Matić
Paul Pogba
Mason Greenwood
Bruno Fernandes
Marcus Rashford
Edinson Cavani
Luke Shaw
Anthony Martial
Scott McTominay

Oddano 213 głosów

Zaloguj się, aby móc oceniać zawodników!
Manchester United wtorkowe spotkanie z Wolverhampton zaczął zdecydowanie i przez pięć minut nie dopuszczał do głosu zawodników Nuno Espirito Santo. Nie przełożyło się to natomiast na zagrożenie bramki Rui Patricio, bo choć Czerwone Diabły dochodziły pod szesnastkę Wilków, to w ich akcjach brakowało ostatniego podania lub strzału.

Jako pierwsi bramkę zaczęli ostrzeliwać zawodnicy Wolverhampton. Najpierw uderzenie z dystansu zanotował Pedro Neto, a później Vitinha. Obie próby były jednak za lekkie, aby zaskoczyć Davida de Geę. W 13. minucie nieco lepszy strzał zanotował Ruben Neves. Hiszpański golkiper United wypiąstkował jednak mocno uderzoną piłkę.

Piłkarze Manchesteru United momentami prezentowali bardzo efektowne akcje, ale kombinacyjne zagrania nie przekładały się na poważne zagrożenie pod bramką Wolves. To Wilki częściej straszyły De Geę. W 23. minucie do dośrodkowania Joao Moutinho doszedł Romain Saïss, zdołał lekko trącić futbolówkę, a ta odbiła się od poprzeczki i wyszła poza boisko.

Manchester United najlepszą okazję w pierwszej połowie miał w 34. minucie. Czerwone Diabły długo klepały futbolówkę. Z prawego skrzydła na dalszy słupek w końcu dośrodkowanie posłał Mason Greenwood. Tam świetnie znalazł się Bruno Fernandes, ale pięciu metrów trafił w Rui Patrico. Z dobitką starał się pospieszyć Edinson Cavani, lecz nie zdołał oddać celnego strzału.

Wolverhampton mogło odgryźć się pięć minut później. Z rzutu wolnego dobrym dośrodkowaniem w szesnastkę popisał się Pedro Neto. Piłkę na ósmym metrze sprytnie trącił Saïss, ale czujność na krótkim słupku zachował De Gea. Dobra interwencja uchroniła Manchester United od straty bramki.

W przerwie spotkania Ole Gunnar Solskjaer zdecydował się na jedną zmianę. Kontuzjowanego Alexa Tellesa zastąpił Luke Shaw. Brazylijczyk w pierwszej połowie zanotował siedem dośrodkowań z lewego skrzydła – żadne z nich nie znalazło natomiast adresata.

Początek drugiej połowy nie przyniósł diametralnej zmiany w obrazie gry. Ani Manchester United, ani Wolverhampton nie zamierzały rzucać wszystkich sił do ataków. Zawodnicy starali się cierpliwie rozgrywać akcje, a gdy przyspieszali lub próbowali niekonwencjonalnych zagrań, to notowali straty.

W 64. minucie niecelny strzał zanotował Marcus Rashford. Anglik dobrze doszedł do dośrodkowania Fernandesa, posłał piłkę nad poprzeczką. Chwilę później na placu gry zameldował się Anthony Martial, który zastąpił Masona Greenwooda.

W 69. minucie Czerwone Diabły przez chwilę cieszyły się z bramki otwierającej wynik meczu. Piłkę do siatki Wolves wpakował z bliskiej odległości Edinson Cavani. Urugwajczyk w momencie zagrania Erica Bailly’ego, po dośrodkowaniu Luke’a Shawa z rzutu rożnego, był jednak na pozycji spalonej.

Kilka minut później niezłą próbę zza pola karnego zanotował Paul Pogba. Francuz kropnął bardzo mocno, a dobrą interwencję zanotował Patricio. W 77. minucie Czerwone Diabły ładnie rozklepały defensywę Wolves za sprawą Fernandesa i Pogby. Francuz wyłożył piłkę do Martiala przed szesnasty metr, ten niestety uderzył bardzo niecelnie.

W 81. minucie defensywę Manchesteru United postraszył Rayan Aït-Nouri. Francuz dostał podanie nad linią obrony gospodarzy, podciągnął piłkę w pole karne, uderzył z ostrego kąta, a kolejną świetną interwencję zanotował De Gea.

W końcówce Czerwone Diabły miały przewagę w posiadaniu piłki, ale wydawało się, że mecz zakończy się remisem. W trzeciej minucie doliczonego czasu gry daleką piłkę w pole karne Wolves posłał Bruno Fernandes. Do futbolówki dopadł Marcus Rashford, chwilę zwolnił akcję, zdecydował się na uderzenie w krótki róg, piłka odbiła się po drodze od Saïssa i wpadła do bramki Wolves! Manchester United zainkasował komplet punktów w swoim ostatnim meczu 2020 roku.

Manchester United – Wolverhampton 1:0 (0:0)
Bramka: Marcus Rashford 90'+3'

Manchester United: De Gea – Wan-Bissaka, Bailly, Maguire, Telles (Shaw 46') – Matić, Pogba – Greenwood (Martial 64'), Fernandes (McTominay 90'), Rashford – Cavani

Wolverhampton: Patricio – Kilman, Coady, Saiss – Neves, Vitinha (Podence 55'), Moutinho, Hoever, Ait-Nouri – Traore, Neto (Silva 68')


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Manchester United vs Wolverhampton Wanderers. 16. kolejka Premier League
Następny news »
Statystyki: Manchester United - Wolverhampton 1:0

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (526)


miocinho2: FAKTY
1.Biorac pod uwage tylko PL to byl bardzo dobry rok w wykonaniu naszej druzyny.I jezeli chodzi o zdobycze punktowe ale tez chodzi mi o to ze nasza druzyna gra poprostu fajna pilke.
2.Odpadlismy z LM.Jednak moim zdaniem w kazdym meczu gralismy o zwyciestwo jak rowny z rownym i potrafilismy dlugimi momentami zdominowac,grajac przy tym efektownie,finaliste i polfinaliste ostatniej edycji LM.za kadencji Mou albo LvG grajac w takiej grupie czuje ze odpadlibysmy zdecydowanie w gorszym stylu,a ofensywnego futbolu i sytuacji bramkowych w naszym wykonaniu to by przez cala faze grupowa nie bylo tyle ile w jednym meczu naprzyklad z PSG czy Lipskiem.
3.Rashford i Fernandes to sa pilkarze klasy swiatowej.to nie jest moje zdanie.to sa ich statystyki,do polowy sezonu jeszcze troche brakuje,jezeli ta dwojka utrzyma swoja dotychczasowa dyspozycje i omina ich kontuzje to na koniec sezonu beda mieli okolo 35 strzelonych bramek na Łeba.jak na skrzydlowego i ofensywnego pomocnika to jest kosmos.i to jest juz kolejny swietny sezon w ich wykonaniu.slabszy mecz Rasha?ciezar gry bierze na siebie Bruno.slabszy mecz Bruno?swietnie gra Rashford.obydwoje maja slabszy dzien?zawsze swoim wielkim talentem blysnac moze Martial,Greenwood,Cavani albo nawet ten jak mu tam bylo...Pogba
Inna sprawa ze mi ten glupi usmiech z twarzy zejdzie jak nie daj Boże Bruno albo Rash zlapie jakas kontuzje czy innego Covida
4.Ole to kozak.
"Cos panu nie pasuje panie Pogba?
To prosze zalozyc maseczke i siasc na laweczke.proponuje panu uwaznie obserwować gre tego gościa z 18 na plecach"
"Chelsea sie zbroi,a my nie?"Ale my sie rozwijamy,a Chelsea nie.
Ole zapowiedział ze bez zadnego okresu przygotowawczego bedzie slabszy poczatek sezonu,ale pozniej wszystko wroci na dobre tory.Tak bylo.W pierwszych meczach nie milosiernie odstawalismy od naszych przeciwnikow dyspozycja fizyczną jakies punkty udało sie uciulac charakterem,ale od momentu kiedy forma fizyczna zespołu znowu wrocila do optymalnego poziomu czyli tak mniej wiecej od meczu z Tottenhamem,jestesmy jedna najrowniej i najlepiej punktujaca druzyna w lidze.jest jeszcze wiele do poprawy zwlaszcza w defensywie,ale od katastrofy z Tottenhamem nie bylo takiego meczu w ktorym to nasz przeciwnik zmusil nas głębokiej defensywy czy narzucil nam swoj styl gry.jezeli tracimy punkty to zazwyczaj przez nasze niewykorzystane okazje albo przez glupie bledy w obronie.nie bylo takiego meczu w którym przeciwnik nas zdominował i "wygral z nami bo byl lepszy"albo meczu w ktorym wyszarpalismy remis po rozpaczliwej"obronie Czestochowy"
Na kazdy punkt,ktory zdobylismy zasluzylismy swoja gra,a nazwisko Pochettino dawno nie pojawilo sie w mediach i mam nadzieje ze w kontekscie naszej druzyny dlugo tak pozostanie.
Najwieksza bolaczka OGS pozostaje gra w defensywie i nieskutecznosci naszych ofensywnych graczy w 100% sytuacjach.ale dobrze ze przynajmniej maja okazje do tego zeby byc nieskuteczni.

Nikt nam nie zabroni marzyc,fajnie ze coraz czesciej w kontekscie Man United pojawia sie temat walki o tytul.sercem Manchester United jest dla mnie faworytem zawsze do potrojnej korony.Jednak uzywajac rozumu to zdaje sobie sprawe ze temat do dalej temat ze sfery marzen.Jednak rozwoj jaki poczynila jest widoczny golym okiem,margines tego czego mozna poprawic jest jeszcze bardzo duzy,talentu charatkeru i pilkarzy o odpowiednim nastewieniu do walki o zwyciestwo w kazdym meczu w naszej mlodej druzynie jest bardzo duzo,pozycja w tabeli jest Dlatego niesmialo przestaje juz marzyc a zaczynam szczerze wierzyc.
Wszystkim wszystkiego najlepszego życzę
Ale kibicom Manchesteru United dodatkowo zycze zeby w 2021 roku byli świadkami powrotu na Old Trafford dwoch najważniejszych rzeczy w historii tego klubu-kibiców i mistrzostwa kraju.
» 31 grudnia 2020, 13:15 #503
Mistrz1908: Już wcześniej Jota ratował tyłek Lpoolowi. Ewidentnie Mane nie lubi się z Salahem i nie trybi to na dłuższą metę.

Także kontuzja Portugalczyka może być kluczową dla sezonu, dla nas jak i dla Lpoolu.

Na szczęście Bruno gra mądrze, nie wkłada nóg byle gdzie i rozegrał w tamtym roku 4300 min.
» 31 grudnia 2020, 11:03 #502
Mateusz131213: Wszystkiego Najlepszego Sir Alex Ferguson !
» 31 grudnia 2020, 10:42 #501
Puszek2100PL: Elegancko liverpool zagrał dla manu. Teraz najważniejsze wygrać z villą. A mecz będzie trudny bo są w gazie. Aczkolwiek sytuacji na bramkę mysle ze bedzie więcej nic z wilkami. Oby 3 pkt
» 31 grudnia 2020, 09:24 #500
izbinho: Jako kibic Man Utd powinieneś się wstydzić tego co napisałeś.
» 31 grudnia 2020, 09:50 #499
IntruZ9: Głupie gadanie,gdzie jest napisane że nie można użyć "ManU" co w tym zlego? Ma się czuć gorszy,nie to definiuje kibica
» 31 grudnia 2020, 10:04 #498
84cantona7: Na pisał "manu" a nie "ManU"
» 31 grudnia 2020, 10:18 #497
IntruZ9: No i co w tym złego? Nadal mi to wisi czy tam jest u cz U ....ma się czuć gorszy?
» 31 grudnia 2020, 10:30 #496
miocinho2: A mi to nie wisi czy to M czy m.
Manchester United
manchester city
Dla mnie to jest roznica
» 31 grudnia 2020, 10:33 #495
smutny87: izbinho ma racje i jeśli chodzi o małą literę i jeśli chodzi o ten skrót który dla starszego pokolenia angielskich kibiców jest nieakceptowalny.
» 31 grudnia 2020, 10:37 #494
kbck00: Haha, Lol Jaki spęd niedowartościowanych dzieci. Dorośnijcie w końcu bo śmiech bierze na te wasze wymyślone zasady. Niech sobie chłop kibicuje jak chce, a nie będzie zbierał opinie lingwistów i erudytów.
» 31 grudnia 2020, 11:17 #493
kujawa: Chyba tylko w Polsce, a to starsze pokolenie to ile ma lat ? 16?18? Ci starsi już bez problemu używają skrótu Man U i bardzo dobrze bo od dawna już się kojarzy tylko z Manchesterem United i jak dla mnie trzeba iść w ta stronę. Poza tym to dwa różne słowa, dla mnie nawet nie brzmią podobnie.
» 31 grudnia 2020, 11:21 #492
Jakusa: Dorośnijcie dzieciaki, bo wymyślanie takich problemów nie przysłuży się Wam w życiu.
» 31 grudnia 2020, 12:15 #491
Mistrz1908: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2020 12:41

W końcu po roku 1958 kibice WBA ułożyli piosenkę na "cześć" piłkarza, która brzmiała: "Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manurea rotting in your grave". Słowo "manure" (czytamy manju:r) znaczy ni mniej, ni więcej: gnój bądź obornik. A przywodzi na myśl właśnie drużynę United członem Man U.

Cofnijmy sie zatem do 58 i wczujmy sie w cala otoczkę, czy warto restrykcyjnie pilnowac sie omijania tego skrotu , czy olac to i miec to gdzieś.
» 31 grudnia 2020, 12:39 #490
Szym1: Eric Bailly's last 14 starts for Manchester United:
âEUR˘ 11 wins
âEUR˘ 9 clean sheets
» 31 grudnia 2020, 09:13 #489
DjTED: Jeszcze mu Rojo dokoptowac
» 31 grudnia 2020, 09:54 #488
redsowix: Kurczaki jak mnie ten remis cieszy ,A bardziej to że w tym sezonie jest tak blisko majstra A tak daleko ,Ale w głębi diabelskiej duszy czuć że 2021 będzie tym rokiem na którego czekamy od lat. #PiekłoDiabłów !!
» 31 grudnia 2020, 06:49 #487
ferdas: Na innych stronach już piszą że znowu drukowali przeciwko live haha, jeszcze chwila i rozpocznie się znowu cyrk z tymi amebami, 3/4 kibiców lfc jest mocno nawiedzonych, już zaczynają swoje piehdolamento :) a ja lubie czytać te ich brednie, dobre z rana na poprawe humoru
» 31 grudnia 2020, 06:20 #486
91nc99: Na których stronach? Swego czasu ich domeną było goal.com ale teraz nie ma tam nikogo po usunięciu kont
» 31 grudnia 2020, 10:51 #485
Murad: czy orientuje sie ktos jak dziala puchar fantasy premier league? Czy po tych 16 kolejkach system automatycznie losuje rozne pary druzyn ktore sie zakwalifikowaly, czy trzeba sie gdzies zapisac?
» 31 grudnia 2020, 03:53 #484
Romek1981: Automatycznie wszystko robi jK spełnisz wymagania.
» 31 grudnia 2020, 06:01 #483
Kamil01GGMU: Kto jeszcze oprócz Walkera, Gabriela J i Edersona na covid w City? Podobno razem 5 zawodników 1 składu, jak ponoć derby mają się odbyć to chciałbym wiedzieć bez kogo przyjadą na Old Trafford.
» 31 grudnia 2020, 00:24 #482
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2020 00:29

Panie Kamilu

Tego dokładnie nawet nie wiedzą najstarsi Indianie

Ale popytam ludzi
» 31 grudnia 2020, 00:26 #481
sasu: Gdzieś czytałem że Gundogan
» 31 grudnia 2020, 00:51 #480
SkilledHydra16: Dzisiaj urodziny obchodzi najwybitniejszy trener w historii piłki nożnej. Oj tęsknie za naszym Bossem.
» 31 grudnia 2020, 00:21 #479
DEPE: SAF mial to szczescie ze jego praca przypadala na lata gdy nie bylo tak wielkiej presji na wynik ze strony kibicow(co tez dziwne bo najwiekszy rywal liverpool swiecil wowczas sukcesy). SAF kilka lat blakal sie bez tytulu z United. dzis wylecialby po jednym sezonie o ile by dotrwal do konca. i tyle byloby z jego legendy.
» 31 grudnia 2020, 00:35 #478
mikiartur: DEPE różnica w tym że on przejmował zespół który od lat w ogole nie był w europejskich pucharach, który był średniakiem ligowym a o jego świetności przez 20 lat bardZo zapomniano. A on w swoim 2 sezonie zrobił nagle wicemistrzostwo kraju. Następnie po jakimś czasie dostał sie do europejskich pucharów. I wygrał puchar zdobywców pucharów. Potem nie zdobywał tytułów ale trzymał się czołówki. To tak jakby z średniakiem pokroju Newcastle, WHU kręcic się kolo 4/5 miejsca. A z czasem wszczepił gen wygrywania w nasz zespół. Wpoił wszystkim dookoła w klubie że trzeba zrzucić Liverpool z tej
p********* grzędy. Ludzie sie z niego śmiali. Media go nie lubiły i miały z niego polewkę. Ale zarząd widział jak gościu haruje w klubie i czuli że to w końcu przyniesie efekt. Aż w końcu stworzył naprawdę mocny zespół który nie składał się z grzecznych chłopców ale z ludzi którzy wyplują płuca tylko po to by wygrać, którzy mieli silne charaktery i mieli mocną mentalność. A do tego się trafiło kolejne mocne pokolenie wychowanków - od czasów Besta najmocniejsze wtedy.
Natomiast każdy po nim przejmował jeden z najbogatszych na świecie. Jeden z największych na świecie. Jeden z zespołów który miał najwiecej kibiców na świecie. Na którym ciążyła olbrzymia presja. Ale także teraz mieliśmy zupełnie inny zarząd. GLazerowie patrzą tylko na zysk marketingowy i na to by na klubie zarobić. Edwards to był inny typ człowieka. Znał sie o wiele bardziej na piłce, jak widział coś ciekawego w zespole to umiał zainwestować. Ale także nie dawał sie doić każdemu trenerowi na lewo i prawo. A Glazerowie tak: Przyszedł Moyes to ściągnęli mu Fellainiego za 80 mln prawie. Przyszedł LVG to ściągnęli mu Rojo, Di Marie, Falcao, Depaya, Blinda, Darmiana za każdego (możemy zgodnie powiedzieć) przepłacajac. Przyszedł Mlourinho to kupił mu Pogbe, ściągnął Ibre(akurat to był na pewno dobry ruch, jeden z niewielu) Lukaku, Sancheza a nawet Freda którego nie chciał podobno(choć teraz chłopak się sprawdza). Ściagali kogo chciał trener. Nie mieli żadnego zdania swojego. I ściagali na ogół graczy którzy: albo byli na fali, albo byli świetni marketingowo. Rojo ściągnęli bo miał świetny mundial, Darmiana bo świetnie zagrał jeden sezon z Torino, Falcao taK samo po dobrym mundialu. A jak Mou prosił o jakiegoś gracza drogiego ale gorszego marketingowo to już się nie zgadzali. Kto wie czy jakby Mou dostał tego stopera o którego tak prosił, to czy by nie został dłużej. Noi dla nich ważne jest także to by trener nie narzekał na nic, a najlepiej ich chwalił co chwile jacy to są świetni. Ole zatrudnili tymczasowo i pewnie sami nie spodziewali się że mu tak solidnie pójdzie. Ale jak zauważyli że mają trenera o wiele mniej konfliktowego, który nie wyrzuca rzeczy do mediów. Który zaczyna bardziej stawiać na młodych piłkarzach i wychowankach to od razu złapali się go obiema rękami.
» 31 grudnia 2020, 01:29 #477
mordynator: mikiartur
Zgadzam sie ze wszystkim co powiedziałeś ale nie wiem skąd ty wytrzasnąłeś 80mln za Fellainiego?
Z tego co pamiętam to daliśmy za niego koło 30mln tylko.
» 31 grudnia 2020, 11:22 #476
BajtiMU: Wygrać mistrzostwo to jedno ale utrzymać taki poziom i mentalność przez tyle lat to nic innego jak fenomen.Bez względu na to,że były zupełnie inne czasy.
» 31 grudnia 2020, 11:34 #475
arkusz: Panie Rosłoń, kto ten Liverpool powstrzyma, no kto? ;-)
» 31 grudnia 2020, 00:15 #474
DEPE: smiem twierdzic, ze z Grealishem w skladzie United mialby dzis z 5pkt przewagi nad liverpoolem. i mecz zalegly. Grealish to pilkarz ktory moze dac cos podobnego do Bruno. cale lato pisalem, ze to powinien byc numer 1. wielu odpisywalo ze jest przereklamowany ze nowy sezon go zweryfikuje. kazdy ma swoje zdanie, ja swojego nie zmienie, Grealish powinien byc znowu najwazniejszym celem United na najblizsze okienko. To pilkarz takiej jakosci jak Bruno o takich walorach ktore wplywaja na wyniki. o Bruno tez pisalem ze jest kozakiem i niewazne ze gra w portugalii, bo jak ktos tak bardzo wplywa na swoja druzyne sezon w sezon to musi byc dobry.
» 30 grudnia 2020, 23:58 #473
CHAMPIONS21: Super zawodnik tylko jak ustawić wtedy skład?
» 31 grudnia 2020, 00:00 #472
Mariano88: Po znizkach formy Sancho czy Greenwooda już nie jestem za tak drogimi transferami
» 31 grudnia 2020, 00:04 #471
vieeeri: Też jestem jego wielkim fanem i mam tylko nadzieję, że mu w tej AV nie zrobią krzywdy wołając za niego +100mln. Grealish by super sie odnalazl na skrzydle jak i odciazylby Bruno na 10tce. Chciałoby się powiedzieć po co zatem ten VDB? Wydaje mi się, że Ole go nie widzi zarówno na dyszce jak i tym bardzien na szóstce. Jak nie będzie jakiegoś impulsu do lata ze strony Diallo to trzeba wrócić po Sancho, bo co jak co, ale prawe skrzydło to nawet nie kuleje, ono po prostu nie istnieje od lat.
» 31 grudnia 2020, 00:27 #470
mikiartur: vieeri AVL będzie patrzyło na swój interes a nie interes Grealisha pamiętaj. A z taką jego formą to wątpie by za mniej niż 80 by poszedł
» 31 grudnia 2020, 00:29 #469
sasu: Tylko gdzie go upchać? W środku pola mamy przesyt do tego stopnia, że VDB nie moze liczyć na regularną grę i też granie dwoma tak ofensywnymi piłkarzami jak Grealish i Bruno w środku raczej odpada. Na lewym skrzydle z kolei jest Marcus i póki co Martial.
» 31 grudnia 2020, 00:54 #468
mordynator: Nie ma za bardzo jak go upchnąć bo na pozycjach gdzie on czuję sie najlepiej czyli lewe skrzydło i ofensywny pomocnik mamy obecnie swoich najlepszych zawodników.Gdybyśmy nie ściągneli VDB to może ten ruch jeszcze miałby jakiś sens ale po transferze Donnego to transfer Grealisha jest raczej nie realny.
» 31 grudnia 2020, 11:20 #467
Bylak: Looserpoool się sypie, oby tak dalej.
» 30 grudnia 2020, 23:47 #466
ryzyxxfizyxx: Bardzo mily przezent od Newcastle :)
» 30 grudnia 2020, 23:31 #465
JasnaLiryka: Brawo. Nie pozwoliłem sobie na poznanie wyniku, musiałem obejrzeć powtórkę. Strasznie ubolewałem, że przy takiej grze brakowało tego wykończenia akcji itd
Że szkoda wiszącego w powietrzu remisu, ale jednak , tym razem nam udała się końcówka ( z tych wszystkich gdzie my głupio traciliśmy)
Najważniejsze 3pkt niemal na koniec roku. Jeszcze Aston Villa, tylko żeby nie zgubić punktów tutaj przede wszystkim ale jak ja sobie popatrzyłem tabele to dla mnie następny mecz, konieczny do wygrania. Dobre ułożenie kolejki itd względem reszty:)
» 30 grudnia 2020, 23:26 #464
PastaDoCiasta: Dobra, nie mogę sobie nie pozwolić:

Co to za wuefista w tym Liverpoolu siedzi, dwa ostatnie mecze i dwa remisy z jakimiś ogórami, do tego podchodzą pod ich pole karne i nic, podanie do TAA albo Robertsona i laga w pole karne, że może ktoś strąci, Niemiec nie istnieje taktycznie, taki Pep czy Mou zjadają go na śniadanie a kadrę mają o wiele lepszą niż wyniki, OUT!
» 30 grudnia 2020, 23:19 #463
Magik1990MU: Mało tego, ten amator wpuszcza w doliczonym czasie gry Shaqiriego, w 92 minucie! Sroki bronią się coraz bardziej rozpaczliwie, to wuefista czeka ze zmianą do końca meczu. Tak samo na taktyce się nie zna, przecież ja nawet na telefonie widziałem, że ta gra na bezproduktywnego Salaha nic nie dawała. Kto w ogóle wpuścił tego Jurgena do Liverpoolu, chłop się do niczego nie nadaje.
» 30 grudnia 2020, 23:23 #462
zbyszek7: Henderson, Milner i Jones grali w pomocy wiec bez komentarza zostawmy to kto mial dzisiaj wykreowac jakas okazje. Dlatego nie rozpatruj pojecia o taktyce Kloppa po tym meczu. Ogladnij sobie np jak rozniesli Barce gdy mieli potencjal w drugiej lini. To tak jakby wczoraj u nas w pomocy zagra Matic, nasz Jones i Greenwood, pol okazji bysmy nie stowrzyli
» 30 grudnia 2020, 23:26 #461
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 23:41

Przecież tam nawet nikt nie zna takiego słowa jak taktyka. 94 minuta meczu, a ci sobie kopią piłkę wzdłuż boiska, taki mają pomysł na grę. Wcześniej wuefistę ciągnęli na plecach Mane z Salahem, teraz obaj są bez formy, więc Niemiec może sobie tylko łazić dookoła ławki rezerwowych. Aha, no i o sędziach bym zapomniał, jest VAR to nie ma Liverpoolu.
OUT!

Ps. I jeszcze jedno: zajechał amator van Dijka i przez niego Holender może już nie wrócić do topowej formy. Niech płaci Virgilowi odszkodowanie za swoje partactwo. Było uczyć się futbolu od najlepszych (np. Lamparda), a nie robić po swojemu. Ja się nie biorę za coś, na czym się nie znam.
» 30 grudnia 2020, 23:34 #460
ruffnecky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2020 18:37

obosz Magiczku Michasiu co za megalomania :D
Klopp amatorem,nie zna się na swojej robocie - napisał klawiaturowy wojownik
zapewne ty w swoim fachu, o ile jakiś masz, w co wątpię - osiągasz większe sukcesy ;P
» 31 grudnia 2020, 18:35 #459
mikon70: Ten sympatyk Liverpoolu ostatnio co szydził, że remisem z Leicester, to nie mamy co marzyć o walce z nimi o mistrza, musi mieć teraz strasznego kaca moralnego:D. Widzisz coś narobił?
» 30 grudnia 2020, 23:04 #458
kolokolo98: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 23:04

Jesteśmy najbliżsi mistrzostwa od czasów Fergusona. Nawet w sezonie 17/18, gdzie zajęliśmy drugie miejsce, już w grudniu było po mistrzostwie, bo po przegranych derbach City odjechało bezpowrotnie.
» 30 grudnia 2020, 23:04 #457
mikon70: A propo City. Pięknie będzie skończyć nad nimi w tabeli. Cierpią moje oczy jak widzę, że od sezonu 13/14 zawsze byli lepsi na koniec rozgrywek.
» 30 grudnia 2020, 23:16 #456
DjTED: Ha ha ha chłopie jeszcze 23 mecze mamy, a Ty o mistrzostwie piszesz
» 30 grudnia 2020, 23:24 #455
kolokolo98: Czytaj ze zrozumieniem, nie piszę, ze zdobędziemy, ale ze jesteśmy najbliżej od czasów Fergusona, co jest prawdą.
» 30 grudnia 2020, 23:28 #454
MiSt: Pięknie się to układa. Nie będzie łatwo, ale wierzę, że w ciągu kilku kolejek wskoczymy na pierwsze miejsce. Tego, a także końcowego zwycięstwa życzę wam wszystkim w nadchodzącym roku. GGMU! :)
» 30 grudnia 2020, 23:01 #453
mordynator: Ej ale serio jaki to będzie mecz na tym Anfield.Ja już sie nie moge doczekać a mecz dopiero za 2,5 tygodnia.
» 30 grudnia 2020, 23:01 #452
Zelas12: Generalnie bardzo dużo będzie można powiedzieć po styczniowych meczach. Cała czołówka ma ciężkie mecze. Kto będzie punktować to może wygrać ligę. Będzie gorący styczeń. Sobie i wam życzę żebyśmy się w końcu ucieszyli w maju. Bardzo tego pragnę i o tym marzę. GGMU
» 30 grudnia 2020, 23:01 #451
NoName: To na dokładkę przypominam, że 2 tygodnie temu ledwo wyciągnięty remis z Fulham.
» 31 grudnia 2020, 09:08 #450
zbyszek7: Chyba zaczne kibicowac LFC bo graja pieknie, dominuja, stwarzaja okazje, 70% posiadania i remisuja 0-0 a My wygrywamy niezasluzenie i na farcie a powinnismy wczoraj przegrac wtedy fani na dp by byli wniebowzieci xDDD
» 30 grudnia 2020, 22:58 #449
Magik1990MU: Niedawno pisałem, że Tuchela jeszcze tylko w Liverpoolu nie widziano... no to zaraz się to zmieni. W każdym razie trzeba zrobić porządek z tym niemieckim wuefistą.
» 30 grudnia 2020, 22:58 #448
ruffnecky: porządkowy Magiczek, made my day
» 31 grudnia 2020, 18:48 #447
robertbham: Trzeba to teraz wykorzystać z Villą. Akurat mieszkam w Birmingham, znajomy jest kibicem Aston i szkoda że nie można iść obejrzeć na żywo ale mam nadzieję że ich pykniemy kilkoma bramkami i wskoczymy na top, bo tam nas dawno nikt nie widział.
» 30 grudnia 2020, 22:57 #446
duxTomek: Moje marzenie noworoczne to zdrowie dla mnie i mojej rodziny, duzo pomyslnosci dla kibicow Manchesteru United i oczywiscie naszych zawodnikow oraz najbardziej szalona czesc tego marzenia to mistrzostwo. Ale by byl to rok :) Szczesliwego 2021 roku
» 30 grudnia 2020, 22:56 #445
Anhel: Teraz liczyć na Jana Bednarka i wygrać z AV i wskakujemy na pozycje Lidera od nie pamietam kiedy haha
» 30 grudnia 2020, 22:55 #444
mordynator: Raczej bez szans że wskoczymy na lidera szybciej niż po meczu na Anfield.Musielibyśmy rozgromić Ville a Święci wygrać z Liverpoolem z 2 albo 3-0.
» 30 grudnia 2020, 22:59 #443
Anhel: Albo wygrać z AV , czerwoni zgubić pkt ze świętymi i jeszcze przed meczem z Liverpolem zagrać zaległy z Burnley hehe( gdyby odwołali Carabao to kto wie)
» 30 grudnia 2020, 23:06 #442
mordynator: To fakt ale na 99% nie odwołają.
» 30 grudnia 2020, 23:13 #441
mikon70: Ciekawe co Klopp przygotuje na konferencje prasowa. Za zimno było, żeby wygrać?
» 30 grudnia 2020, 22:54 #440
Magik1990MU: Pewnie powie:

"Zgadza się, jesteśmy dziadami. Zapytaj pan Robertsona, zapytaj Salaha, zapytaj Milnera itd".
» 30 grudnia 2020, 23:00 #439
Braks: Ale faza
» 30 grudnia 2020, 22:54 #438
Zelas12: Dobry wynik, Liverpool mógłby tak grać cały czas. Remis tu remis tam.
» 30 grudnia 2020, 22:54 #437
GraanManU: Piękny remisik Liverpoolu, ale radzę na razie pozostać jeszcze na ziemi, bo czeka nas megal ciężki mecz z Villa i tabela jest mega ściśnięta dlatego trzeba każdy meczyk potraktować jak ten ostatni i wygrać nawet po męczarniach.
GGMU;!;!
» 30 grudnia 2020, 22:53 #436
mordynator: No to na Anfield po lidera jedziemy.Chyba że Ville rozgromimy :D
» 30 grudnia 2020, 22:53 #435
Glory1878: Na Anfield to my jedziemy w roli lidera
» 30 grudnia 2020, 22:54 #434
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 22:57

No to trzeba będzie rozgromić Villę z 7-0 a to raczej nie do zrobienia.
Edit:No i jeszcze Soton musiałby wygrać
» 30 grudnia 2020, 22:56 #433
Pawelko17: O Jezu!! Ależ ten rok się kończy!!
» 30 grudnia 2020, 22:53 #432
SkilledHydra16: Coś za pięknie się to układa.
» 30 grudnia 2020, 22:52 #431
grzesiek696: Brawo sroki!!
» 30 grudnia 2020, 22:52 #430
DjTED: No i brawo sroki. Ktoś tu ostatnio Liverpool wychwalał
» 30 grudnia 2020, 22:52 #429
PastaDoCiasta: Mamy to!
» 30 grudnia 2020, 22:52 #428
mordynator: Mamy to!!
» 30 grudnia 2020, 22:52 #427
united30: Brawo Newcastle :) :) :) :)
» 30 grudnia 2020, 22:51 #426
united30: Jeszcze troszke
» 30 grudnia 2020, 22:49 #425
mordynator: Newalcastle to już chyba 3 raz piłe z linii wybija haha.
» 30 grudnia 2020, 22:46 #424
DjTED: Jak widze te morde Robertsona to az drobne w kieszeni mi sie nie zgadzaja. Typowy cwaniaczek. Zawsze wyszczekany i chamski na boisku.
» 30 grudnia 2020, 22:46 #423
FetraiNarrator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 22:54

Panowie wyżej

Nie oceniajcie książki po okładce.
» 30 grudnia 2020, 22:53 #422
Magik1990MU: Skrtel na idiotę też wygląda, Robertson to po prostu osiedlowy Seba.
» 30 grudnia 2020, 22:54 #421
kptWiaderko: Bez kitu dać mu szluga w ryj i żuberka tylko ;P
» 30 grudnia 2020, 22:56 #420
UnitedFan07: @kptWiaderko
Rozwaliłeś system :)
» 30 grudnia 2020, 22:57 #419
mikon70: Chłop się spruł o nic tak naprawdę. Ubzdurał sobie, że w niego chciał kopnąć, a było widać, że ewidentnie wykopywał to grając na czas. Frustracja przeważyła w głowie NAJLEPSZEGO lewego obrońcy na świecie.
» 30 grudnia 2020, 23:07 #418
DjTED: To nie pierwszy raz youtube.com/watch?v=Yw2kseLceZw&ab_channel=MM2FOOTBALLTV

Pamietem , ze kiedys po wslizgu z kims z Evertonu zrobił to samo
» 30 grudnia 2020, 23:20 #417
united30: Newcastle utrzymajcie to !!
» 30 grudnia 2020, 22:45 #416
Batigol222: Te podania Thiago to jest miazga. Czemu on nie przyszedł do United...
» 30 grudnia 2020, 22:43 #415
trader7: Oby Newcastle dowiozło remis do końca a najlepiej jakby strzelili z kontry ;)
» 30 grudnia 2020, 22:43 #414
Anhel: Liverpool tak jak my wciśnie w końcówce pewnie hehe
» 30 grudnia 2020, 22:42 #413
Quahadron: A jak tam starszy z braci Longstaffów? Swego czasu media wyceniły go na 50 mln :D pamiętacie?
» 30 grudnia 2020, 22:38 #412
Kamil01GGMU: Official: The Premier League say they have not discussed pausing the 2020/21 season and that they have no plans to do so #mulive
» 30 grudnia 2020, 22:22 #411
mordynator: Piękna informacja :D
» 30 grudnia 2020, 22:23 #410
mordynator: Dawać sroki jeszcze 30min.
» 30 grudnia 2020, 22:19 #409
grzesiek696: Mam cicha nadzieję że to dowiozą. A może i niespodziankę zrobią (ale by to było piękne)
» 30 grudnia 2020, 22:31 #408
DjTED: Czekam na karnego w 90 min dla czerwonek
» 30 grudnia 2020, 22:35 #407
mordynator: Szkoda że Clark tego nie trafił.Ale boje sie Thiago bo co piły daje to jakaś magia.
» 30 grudnia 2020, 22:39 #406
cnk: Zlapalem covida i jak czytam wasze wy sry wy, ze to przesada z tym wirusem to mnie cos skreca. Czuje sie jak gówno, jestem na izolacji 10dzien, ciągle osłabiony brak wechu smaki ciężko w klatce. Ale wy eksperci od futbolu koronawirusa i każdej dziedziny wiecie jak zwykle najlepiej
» 30 grudnia 2020, 21:54 #405
Glory1878: Niebezpieczny wirus. Śmiertelność < 1%
» 30 grudnia 2020, 21:59 #404
Batigol222: a czego się spodziewasz po duchowych dzieciach Korwina? One się znają na wszystkim.
» 30 grudnia 2020, 21:59 #403
Glory1878: No tak, bo jak ktoś myśli inaczej od Was do od razu znawca od teorii spiskowych.

youtube.com/watch?v=D3hYkXDV3Nw&ab_channel=DzikiTrener
» 30 grudnia 2020, 22:01 #402
PastaDoCiasta: Aż się zalogowałem żeby Ci dać lajka, tym bardziej że sam przechodziłem. Jeszcze czytam codziennie (pracuje w mediach) jak to wszyscy są opłaceni przez światowy spisek Billa Gatesa żeby zaszczepić wszystkich i zamontować im czipy, autyzm, 5G, HD, 3D, metale ciężkie, śmierć i pożogę, ale oni się nie dadzą, a na koniec czytam wczorajszy sondaż dla bodajże Dziennika Gazety Prawnej, w której połowa ludzi niechcących się zaszczepić powiedziała, że w sumie to jakby dali jakieś pieniążki to by się zaszczepili. Wtedy już mogą czipy przyjmować... Skończy się na tym, że cały świat wróci do normy, życia, koncertów, meczów i życia towarzyskiego na wiosnę za wyjątkiem naszego smutnego kraju, w którym sami lekarze mieszkają i w którym będziemy się bujać z lockdownami, obostrzeniami i zamknieciem wszystkiego przez najbliższe 5 lat. No chyba żeby powiedzieli że zaszczepionym dadzą swiezaka to by się pewnie znalazły egzemplarze zaszczepione po 10 razy
» 30 grudnia 2020, 22:02 #401
Batigol222: Tutaj nie chodzi o samą śmiertelność tylko:
1. Tempo rozprzestrzeniania się
2. Przebieg choroby
3. Wpływ masowych zachorowań na systemy opieki zdrowotnej

Przykład Szwecji jest całkowicie niereprezentatywny, ponieważ to bogaty kraj ze świetnie rozwiniętą infrastrukturą medyczną, niewielką gęstością zaludnienia oraz małą liczbą ludnością. Polecam poczytać, co działo się(i dzieje) w USA czy Brazylii, a więc krajach, które mają potężne gospodarki i fundusze zupełnie nieporównywalne do jakiejś Polski.
» 30 grudnia 2020, 22:02 #400
PastaDoCiasta: No i uderz w stół i nożyce się odezwą. Pojawił się pierwszy profesor który jako źródło wiedzy medycznej wkleił Dzikiego Trenera... dawaj jeszcze Edytę Górniak i Ivana Komarenko, tylko nie zapomnij zaznaczyć, że nie jesteś foliarzem
» 30 grudnia 2020, 22:03 #399
Batigol222: Mnie śmieszy ta panika ze szczepionkami. Jak chcesz pojechać np. do Ameryki Latynoskiej to bez kilku szczepień nie wjedziesz. Metale ciężkie? Spoko. Nawet gdybym nie palił szlugów od 10 lat, to i tak wystarczająco nawdycham się z miejskim powietrzem. Rtęć? Występuje naturalnie w środowisku. Promieniowanie jonizujące? To samo.
» 30 grudnia 2020, 22:04 #398
cnk: Śmiertelności moze być i na poziomie 0.01 ale chodzi o to że jest to wirus wysoko zakaźny i każdy przechodzi do inaczej. Ja przez dwa dni nic a później stopniowo co raz gorzej. Ktoś inny może umrzeć a jeszcze ktoś inny przejść bez objawowo. Cały pic polega na tym, ze ludzie łapią od innych i łatwo sie zarazić dlatego zamykają wszystko. Tylko rządy robią to głupio i niedolnie ale to inny temat
» 30 grudnia 2020, 22:05 #397
emenems: powrotu do zdrowia chłopak!:)
» 30 grudnia 2020, 22:06 #396
PastaDoCiasta: Pomijając już fakt, że śmiertelność nie jest niższa niż 1%, to mam nadzieję drogi Glory1878, że jak zachowujesz, będziesz przeżywał katorgi 2 tygodnie, przez następny miesiąc będzie miał wydolność organizmu na poziomie 60 latka, a do tego nieodwracalne zmiany w płucach do końca życia to się z radością wpiszesz na listę ozdrowieńców i będziesz pisał wszem i wobec jaki to niegroźny wirusik, 3 razy kichniete i po sprawie. Ja mam 22 lata i całe życie uprawiam różne sporty a przez tydzień po chorobie lapalem zadyszkę mówiąc
» 30 grudnia 2020, 22:09 #395
Glory1878: PastaDoCiasta

Miałem koronke, bezobjawowo :)
Ledwo uszedłem z życiem, ciężkie 10 dni
» 30 grudnia 2020, 22:12 #394
cnk: Ja mam 29. Chwili obecnej jestem chory i czuję znaczne obciążenie w płucach. Będę musiał rtg zrobić bo też nie wiem co tam sie podziało, ze nagle z dnia na dzień przy lekkim wysiłku dysze jakbym biegal. Juz nie mowie o tym, ze skaczę mi temp co chwila budze sie mokry w nocy i inne dziwne rzeczy.
» 30 grudnia 2020, 22:13 #393
PastaDoCiasta: To ciesz się, bo miałeś furę szczęścia, że zaraziłeś się koronawirusem, ale nie przeniósł on Sars-Cov-2. Gratulacje, szczerze zazdroszczę, ale inni często nie mają tyle szczęścia. A do większości śmieszków i mądrali dociera to zazwyczaj jak umrze im babcia czy inny dziadek ale wtedy już jest trochę za późno
» 30 grudnia 2020, 22:15 #392
Mateusz131213: U mnie w pewnym momencie w domku wszyscy byli chorzy, nie wiemy czy to byl koronawiurs, objawy typowo grypowe. Ale chwilowo brak węchu, bóle pleców i pocenie się w nocy oraz uczucie zimna.
» 30 grudnia 2020, 22:16 #391
MiSt: Glory - ciesz się, ale nie rozpowiadaj głupot. To, że ty miałeś szczęście nie znaczy, że organizm kogoś innego zareaguje dużo gorzej. Zdrówka życzę!

PS. Wiedza czerpana z takich kanałów na YT nie jest czymś czym warto się chwalić w internecie ;)
» 30 grudnia 2020, 22:16 #390
Diabelred: cnk,

Kazdy jest antycovidowcem, dopoki sam tego nie zlapie badz ktos z najblizszej rodziny majac przy tym ciezkie objawy jak chocby dusznosci.

PastaDoCiasta,

,,Jak to wszyscy są opłaceni przez światowy spisek Billa Gatesa żeby zaszczepić wszystkich i zamontować im czipy, autyzm, 5G, HD, 3D, metale ciężkie, śmierć i pożogę, ale oni się nie dadzą''

Efekt ogladania YT... Niestety na YT jest sporo takich uzytkownikow, ktorzy w swoich filmach robia pranie mozgow glownie nastolatkom tymi swoimi pseudo teoriami. Takie mamy chore czasy, ze ludzie wola sugerowac sie opiniami youtuberow, celebrytow niz lekarzy...
» 30 grudnia 2020, 22:52 #389
Replikant: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 22:57

Glory, według WHO śmiertelność to 2,5% (informacja z listopada) więc zrób sobie prostą kalkulację. Gdyby każdy Polak zachorował na covid-19, gdzie dla uproszczenia załóżmy, że w Polsce żyje 38mln ludzi, to zginęłoby prawie milion osób, mało? Niech to będzie nawet śmiertelność rzędu 1% i mamy prawie 400 tysięcy zmarłych. Do tego dołóż ludzi którzy by zginęli bo system opieki zdrowotnej byłby kompletnie zatkany. Wiadomo, że sytuacja gdzie cała Polska choruje jest niemożliwa, ale to gówno jest niesamowicie zaraźliwe i nie daje jednoznacznych objawów co bardzo utrudnia opanowanie pandemii, więc gdyby nie robiono nic, w samej Europie mogłyby umrzeć miliony ludzi.

Tak, rządy na całym świecie potrafią robić kompletne głupoty wykonując często paniczne ruchy w celu ograniczenia pandemii, ale to nie znaczy, że wirus nie jest niebezpieczny a twierdząc, że nie ma żadnego zagrożenia robisz z siebie kompletne pośmiewisko.
» 30 grudnia 2020, 22:55 #388
vanantgaal: Dwa słowa dodam bo sam nieco ponad miesiąc temu przechodziłem. To dziwna infekcja, mnie trzymało przez 12 dni złe samopoczucie, gorączka, bóle mięśni i stawów. Węch do teraz mam zaburzony. Choć akurat ja covida przeszedłem łagodnie to widziałem kilka osób o dramatycznym przebiegu, które w ciągu kilku godzin rozwinęły niewydolność oddechową. Mnie krew zalewa jak od ponad pół roku słyszę idiotów negujących covid, teraz kretynów antyszczepionkowców. Idioci, którzy nie chcą się szczepić powinni mieć zakaz wstępu do miejsc publicznych a głoszenie poglądów antyszczepionkowych powinno być karane z urzędu. Zdrowia wszystkim!
» 30 grudnia 2020, 22:58 #387
Tomwk1988: Wystarczy ze w naszym kraju wyborcy są na tyle glupi zeby przez ostatnie 20 lat wybierać między kaczorami a donaldem. Robili juz druga Japonię, Irlandię teraz juz chyba tylko im Korea pozostała, szkoda ze ta z północy. Mi do szczepionki się nie spieszy a juz na pewno nie do tej od Pfizera, firmy której zdazaly się juz duże wpadki i wypłaty poszkodowanym miliardowych zadośćuczynień. Ich dobra wiara w szczepionkę dla ludzkości jest dla mnie tak samo wiarygodna jak to ze Tusk nie wiedział ze Amber Gold to piramida finansowa a Kaczynski nie boi się Rydzyka. Dzis mówili że szczepionka z Oxfordu dostala czesciowa akceptację komisjonarna do tego nie trzeba jej trzymać w -75 stopniach tylko w zwykłej chlodni a jej koszt to około 3 funty. Predzej uwierzę brytolkom niż jedynemu słusznemu zbawcy naszej planety. Na szczęście nie jestem w żadnej z grup ryzyka i mam ta szanse poczekać kilka miesięcy zanim mnie przymusza poprzez odmawianie wejścia na poklad samolotu czy innym obostrzeniom. A i tak poza tym wszystkim to byl juz pierwszy przypadek zaszczepienca od Pfizera ktory jednak zachorował na Covid bodaj tydzień po zaszczepieniu. Także niech każdy uwaza na siebie bo szczepionka nie musi się okazać tak zbawienna jak tu wszyscy wieszczą.
» 30 grudnia 2020, 23:13 #386
Lokator23: Do tych co pisza ,ze teraz maja korone. No panowie wspolczuje straszna ta choroba. Ja przy dobrej grypie nie potfarie reka ruszyc a Wy macie sily zeby po necie smigac. A tak powaznie to wiecej ludzi zmarlo pewnie przez to ze od roku nie mozna sie do lekarza dostac, miliony ludzi stracilo prace. Nie mowie ,ze wirusa nie ma ale ,zeby od roku caly swiat stal to jest chore. Jakos nigdy z powodu grypy nikt nie robil a w tym roku cud !! Nie ma grypy , ani jednego przypadku. Medycyna przez tyle czasu nie potrafi znalesc szczepionki na grype a oni w rok znalezli na covida
» 31 grudnia 2020, 00:16 #385
vanantgaal: Lokator 23
Szczepionka na grypę jest od dawna, skuteczna, co roku nowa. Poczytaj czemu musi być co roku nowa. Szczepionka na covid nie jest szczepionką nową. Jest zrobiona na bazie już istniejącej. Jest bezpieczna. Pytanie tylko na ile skuteczna ale tego dowiemy się za parę lat. Grypy jest mało bo sporo ludzi się zaszczepiło, poza tym izolując się ze względu na covid jednocześnie hamujemy rozprzestrzenianie się grypy. Większość ludzi nigdy na grypę nie chorowała. To co powszechnie uważa się za grypę jest infekcją grypopodobną wywołaną przez inne różne wirusy. Jak ktoś miał prawdziwą grypę to tę infekcję pamięta przez jakiś czas.

To, że ktoś zachorował na covid tydzień po szczepieniu nie oznacza, że zachorował przez szczepinienie. Mógł się zakazić idąc do lekarza.
» 31 grudnia 2020, 06:12 #384
Tomwk1988: Nie zachorowal przez szczepienie tylko pomimo.
» 31 grudnia 2020, 09:53 #383
DjTED: Dobry mecz na razie. Live troche lepsze akcje miał , ale Sroki tez coś tam pograli.
» 30 grudnia 2020, 21:49 #382
pawelisto2: Fred Bruno Rash nominowani do nagrody piłkarza miesiąca w MU.

Kto Waszym zdaniem?
Według mnie Fred, bez niego aż nadto widoczny jest brak ruchu w środka pola
» 30 grudnia 2020, 21:21 #381
Magik1990MU: Bruno. Bez niego nie byłoby niczego.
» 30 grudnia 2020, 21:23 #380
AUDIoooo: Postawiłem na Newcastle i mam nadzieje ze mnie Longstaffy nie zawiodą.
» 30 grudnia 2020, 21:19 #379
PastaDoCiasta: Właśnie co z tym młodzianem którego mieliśmy kupić za 50 mln? :D
» 30 grudnia 2020, 22:05 #378
NoName222: Ale tu wysyp foliarstwa :D
» 30 grudnia 2020, 21:14 #377
GoForWin: Chyba ślepy jestem, bo nie widzę ani jednego.
» 30 grudnia 2020, 21:17 #376
Magik1990MU: co to jest foliarstwo??
» 30 grudnia 2020, 21:18 #375
Rebxie: Magik:
Foliarz jest to osoba wierząca w wszelakie teorie spiskowe np. płaska ziemia itp.
» 30 grudnia 2020, 21:27 #374
Magik1990MU: Ok, dzięki za info.
» 30 grudnia 2020, 21:33 #373
mikon70: Tak to jest definicja. Ale dla większości tych co są najbardziej wystraszeni z powodu koronawirusa, osoby które krytycznie się wypowiadają na temat całej sytuacji to idioci i foliarze. Nieważne jak taka osoba wyjedzie ci z prawdziwymi statystykami, wypowiedziami LEKARZY (żeby do niektórych dotarło). Jak masz inny stosunek do tego całego wirusa to jesteś od razu nienormalny i stawiany na równi z wymienioną tu Górniak i Komarenko.
» 30 grudnia 2020, 22:59 #372
Magik1990MU: Newcastle jaka okazja :/
» 30 grudnia 2020, 21:13 #371
Glory1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 20:57

Tak odnośnie formy Barcelony, to osobiście życze im jak najgorzej. Jest to najbardziej znienawidzony przeze mnie klub, bardziej niż prześcieradła.

Ile to razy im sędziowie pomogli, to aż szkoda myślami do tego wracać, bo tylko sie zdenerwować można. No i to od Barcelonki się zaczęły symulki, czego wisienką na torcie jest sytuacja Busquetsa

A tutaj perełka
youtube.com/watch?v=fWnsrTx9Y6E&ab_channel=GiorgiKartsivadze
» 30 grudnia 2020, 20:56 #370
Magik1990MU: Ja tam gorzej życzę mimo wszystko prześcieradłom. No ale Barce też pasuje zutylizować.
» 30 grudnia 2020, 20:59 #369
Tomek19950307: Przeze mnie to też najbardziej znienawidzony klub piłkarski.
» 30 grudnia 2020, 21:06 #368
Killgor: To jest wlasnie jakis fenomen, Barcelona Pepa niszczyla przeciwnikow,a gdy im nie szlo to i tak mieli pomoc sedziow,ale imo przescieradla i tak gorsze niz stolica kolorowych.
» 30 grudnia 2020, 21:09 #367
UnitedFan07: Szkoda że zawalilismy LM w tym sezonie naprawde na własne życzenie... a tak gralibysmy właśnie z Barcelona w 1/8 zamiast PSG i bylaby szansa zrewanżować sie Katalonczykom za wczesniejsze porazki ale trudno jeszcze nie teraz.
» 30 grudnia 2020, 21:33 #366
cnk: Za co nie lubicie tak bardzo Realu? bo oprócz tego, ze nam podkupowali najlepszych piłkarzy to historia mówi, ze Real byl skłonny nam pomoc w kryzysie i nie widzę powodu żeby ich za to nie szanować. Chyba, że brakuje mi wiedzy na jakiś temat to chętnie sie dowiem
» 30 grudnia 2020, 21:42 #365
cnk: Za co nie lubicie tak bardzo Realu? bo oprócz tego, ze nam podkupowali najlepszych piłkarzy to historia mówi, ze Real byl skłonny nam pomoc w kryzysie i nie widzę powodu żeby ich za to nie szanować. Chyba, że brakuje mi wiedzy na jakiś temat to chętnie sie dowiem
» 30 grudnia 2020, 21:42 #364
emenems: Cnk, wydaje mi się ze jako kibice jesteśmy z reguły osobami zero jedynkowymi. Tych lubię, reszty nie. W moim przypadku nie ma czegoś takiego jak nienawiść do innych klubów, bo nie oszukujmy się. Na old trafford bywam sporadycznie, raz na sezon/dwa, wiec mimo, ze oglądam ich od 15 lat to moja więź nie jest taka sama jak kibiców urodzonych w manchesterze. Zamiast się cieszyć i podzielać opiniami, to wolimy na siebie pluć, bo tak. Wojny między kibicami z różnych krajów traktuje jako totalna abstrakcje, jestem Polakiem kibicujacym United dlatego pluje na Real. (XD) ta nienawiść wynika z dumy i utożsamiania się z klubem przez kibiców. ciężko niekiedy wejść w rozmowę z takimi delikwentami, bo zwykle latają między chmurami jaki to ich klub nie jest boski a ten któremu Ty kibicujesz to jakiś farcący syf który w Europie nic nie znaczy.
» 30 grudnia 2020, 22:04 #363
Pawelko17: Śmieszą mnie ludzie którzy mówi ze COVID nie jest straszny, a ludzie umierają i będą umierać... dlatego mieliśmy lockdown? Dlatego mamy odwołane mecze? Dlatego cały świt praktycznie staną w 2020 roku? Wydaje mi się ze takie opinie maja ludzie którzy tego nie przeżyli (może z bardzo małych miejscowości - bez urazy oczywiście, po prosu tam jest mniejsze szanse na zakażenie niż np. Warszawa czy Kraków)

Pytanie czy ktoś ma jakieś info z Anglii jak to wyglada? Jak duże jest prawdopodobieństwo na zamknięcie Anglii i zawieszenie rozgrywek PL? Niestety trochę mało jest takich informacji na stronie, a ktoś kto nie mieszka w Anglii nie ma takich dobrych informacji.
» 30 grudnia 2020, 20:38 #362
Czerwony123: Sytuacja wyglada tak , ze dzis Lancashire jest w tier 4. Szpitale prawie pelne, caly czas nie wiadomo co ze szkola. Nauczyciele mowia, ze w przypadku powrotu dzieci do szkoly ,pojda na quatro. Wczoraj jechalem przy campusie city I wszystkie swiatla zgaszone. Przy old trafford, od strony media city bylo troszke ludzi, ze wzgledu na deptak przy rzece. Tam zawsze spaceruja. Od 1 go sklepy zamkniete, tylko z zarciem beda otwarte. Pozdrawiam z Manchesteru.
» 30 grudnia 2020, 20:45 #361
91nc99: A mnie śmieszą ludzie którzy po prawie roku tej całej afery wciąż się tym stresują. To nic, że w Szwecji nikt nie robił lockdownow i życie toczyło się normalnie, liczba zgonów i zachorowań jest już marginalna (by nie powiedzieć, że to okrągłe zero). To na co powinieneś kolego patrzeć, to ogólna liczba zgonów, a ta ani drgnęła do ostatnich tygodni. Teraz rośnie, ale nie przez covid19, a z tytułu innych schorzeń których się nie leczy ani nie diagnozuje.
» 30 grudnia 2020, 20:51 #360
Pawelko17: 91nc99 - z tobą nie ma co dyskutować, bo chyba nie wiesz jak jest w Szwecji naprawdę a wierz mi wiem bardzo dobrze ;-)
Czerwony123 - dzięki za info tak czy siak nie wyglada to za dobrze i coś czuje ze PL znów będzie zawieszona :-/
» 30 grudnia 2020, 20:56 #359
Replikant: I skąd ty niby 91nc99 te dane wziąłeś?
Szwecja ma dziennie kilka tysięcy nowych przypadków pomimo, że gęstość zaludnienia jest tam stosunkowo niska. Porównaj sobie z Norwegią, która jednak obostrzenia wprowadzała.
» 30 grudnia 2020, 21:01 #358
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 21:02

6 szpitali w londynie jest przepelnione, brak respiratorow. W tym momencie przewoza pacjentow do Yorkshire. Skad wiem? , moja zona pracuje w szpitalu. Turbo grypa byla zawsze, chodzi o sposob rozprzestrzeniania sie tego gow.... to w jaki sposob dziala to na anglikow, gdzie jest w u... starych ludzi. Kolego konczylem chemie w Leeds, gdzie mialem tez podstawy biologii do tego zona pracuje w szpitalu, wiec minimalizowanie zagrozenia mnie smieszy. Bez urazy...
» 30 grudnia 2020, 21:01 #357
DjTED: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 21:03

Mnie smieszy , ze w tym roku w PL nikt nie umarł na grypę :D Dla porównania w zeszłym roku zmarło 170 osób. Wynika z tego , ze zwalczylismy te straszna chorobe
» 30 grudnia 2020, 21:02 #356
Anhel: Jestem ze Śląska czyli epicentrum koronawirusa w Polsce. Tutaj wszystko sie zaczęło i nim ktoś wpadł na pomysł przesiewowych badań u górników to minęły 3 miesiące. Górnicy a jest ich kilkanaście tysięcy w zdecydowanej większości przeszli to bezobjawowo a tez na starość maja choroby współistniejące typu pylica itd. , na dole wszyscy oddychają tym samym powietrzem wiec wystarczy ze jeden zarażony kichnie i wszyscy chorzy, ale do czego zmierzam u nas na Slasku początkowo był strach ale jak rząd zamykał lasy przy 200 zachorowaniach a górnicy nie byli testowani , dzieci chodziły do szkoły i inni mieszkańcy na linie produkcyjne do różnych firm chodzili i byli zdrowi to Ślązacy sami sobie wyrobili opinie ze to porostu mocniejsza grypa i tyle
» 30 grudnia 2020, 21:06 #355
Pawelko17: Replikant, Czerwonaka - ten koleś 91nc99 - to albo jakiś małolat albo człowiek z małym ilorazem ;-) nie ma co ruszać - COVID jest i ludzie po prostu na niego umierają a rozprzestrzenia się błyskawicznie i nie jest to łatwe gow... do wyleczeni - and that's the facts
» 30 grudnia 2020, 21:07 #354
NoName222: Co ty za farmazony wygłaszasz? Co z tego że szpitale są przepełnione przecież w Szwecji nie było lokdałnu. A co nas obchodzi Szwecja? Tam zagęszczenie ludności wynosi 22 osoby na kilometr kwadratowy, w Polsce 123, a w Anglii prawie 400! W Polsce najwyższa liczba zgonów od bodajże 1951 roku.
Przypuśćmy jednak, że te większość śmierci w ostatnim czasie spowodował lockdown i brak diagnozowania innych chorób oraz że kwarantanna narodowa nie powinna zostać wprowadzona. Co wtedy? Liczba zgonów jest jeszcze większa, bo nie ma miejsc w szpitalach dla osób z niewydolnością płuc. Jak można mówić że zwiększona śmiertelność to wina lockdownu- nie wiem.
» 30 grudnia 2020, 21:07 #353
MiSt: Wszyscy wiemy, że reakcja na pandemię jest po części przesadzona(choć nie popieram zupełnego olania sprawy). Zamykanie wszystkiego jak leci(także rozgrywek PL) to nie jest mądre zarządzanie kryzysem. To jeszcze bardziej nakręca panikę i niszczy gospodarkę.
Ten wirus to jednak podstępny typ - niby stosunkowo niegroźny, ale prędkość rozprzestrzeniania się i brak lekarstwa skutecznie sparaliżowały świat.
Smutne, że m.in. przez fatalne zarządzanie kryzysem ludzie zaczynają mieć wątpliwości co do tego czy ten wirus jest faktycznie tak groźny i kierują swe myśli na dziwne i niepotwierdzone teorie spiskowe. Nie życzę nikomu przechodzenia przez to choróbsko. Sam przeszedłem to jak zwykłą grypę, ale moja matka ledwo co z tego wyszła.

Nie wiem co musi się stać by sytuacja uległa poprawie, ale oby się to stało jak najszybciej. Życzę zdrówka każdemu kto czyta ten komentarz!
» 30 grudnia 2020, 21:21 #352
cnk: A ja zachorowałem na covid i nie polecam nawet kibicom leeds i Liverpoolu
» 30 grudnia 2020, 21:39 #351
DjTED: Was? O co biega?
» 30 grudnia 2020, 20:55 #350
smutny87: Nie przeżywaj tych zakażeń bo u nas pewnie też tyle było tylko mniej testowaliśmy a ludzie umierają i będą umierać też na inne choroby ale teraz o tym cisza bo tylko covid i covid.
» 30 grudnia 2020, 20:28 #349
Lisan: 53tys dziennie zakazen w Anglii. Ludzie na to umieraja. W razie potrzeby zakończyć sezon z aktualnymi wynikami, przed sezonem wicemistrza braliinysmy w ciemno
» 30 grudnia 2020, 19:34 #348
DjTED: I Live znowu mistrzem, nie ma opcji
» 30 grudnia 2020, 19:44 #347
Fido: Zagrajmy jeszcze 2-3 kolejki aż będziemy liderem...
» 30 grudnia 2020, 19:46 #346
Czerwony123: Jaki mistrz? Sezon to 38 kolejek.
» 30 grudnia 2020, 19:52 #345
Magik1990MU: można zamykać sezon jak Live wypadnie z top 4. Wówczas jestem za
» 30 grudnia 2020, 20:09 #344
GoForWin: Wyluzuj, bo zawału dostaniesz.
» 30 grudnia 2020, 20:11 #343
zbyszek7: Fido
Dokladnie taaaak xD
» 30 grudnia 2020, 20:13 #342
Tomwk1988: Srednio robi się 800 tys testów na milion mieszkańców w UK, w Polsce 189 tys na milion mieszkańców. Te liczby przypadków czy zgonów są wiec totalnie niewiarygodne.
» 30 grudnia 2020, 20:35 #341
Anhel: Kończyć sezon gdzie AV ma 2 zaległe mecze i jeśli je wygra wskakuje na pozycje lidera to trochę słabe. Wszystkie drużyny musiałyby rozegrać po tyle samo spotkań i można coś myśleć w tym kierunku
» 30 grudnia 2020, 20:36 #340
Czerwony123: Osobiscie dla mnie, to powinni odwolac FA , oraz Carabo. Zrobic wszystko I czekac na mozliwosc rozegrania sezonu do konca. Gdzie tu jescze mostrzostwa? , olimpiada itp.
» 30 grudnia 2020, 18:36 #339
Magik1990MU: przede wszystkim... powinni przestać robić sobie jaja z tym coronasyfem. Nawet piłką w tym chorym świecie człowiek nie może się cieszyć.
» 30 grudnia 2020, 19:13 #338
RedRevolta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 19:20

Zmień ten avatar Magik bo Cie znajdę i dojadę! ;p trochę kreatywności!
» 30 grudnia 2020, 19:20 #337
Magik1990MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 19:24

Zmienię mordo... ale póki co mi się nie chce :) Ale zmienię... ;)

Ps. podpierdzieliłem Ci avka, jestem kreatywny :p
» 30 grudnia 2020, 19:24 #336
mikon70: RedRevolta tylko nie wytaczaj sprawy Magikowi o naruszenie praw autorskich:)
» 30 grudnia 2020, 19:24 #335
Czerwony123: Z calym szacunkiem Magik, ale to nie jakis tam byle syf. Sam to mialem, 3 dni w lozku drgawki. Dodam tylko , ze wczesniej takich objawow nie mialem. Jestem kawal chlopa, aktuwny, robie rowerem rocznie ok 3500km... okaz zdrowia. 3 dni na nalewce cytrnowej miodowej na spirycie I ok... Zona moja znow 8dni zdychala, moze dlatego, ze nie lubi spirytusu ... Kazdy przechoďzi to g... inaczej. Mieszkam w ang, w manchester I wiem, ze jest tu ladne g... tym bardziej, ze kobita jest menagerem szpitala. Wiekszosc przypadkow typu katar, temp jest czesto brane jak symptmy wirusa, a dlaczego? Bo za 2 dni moze ktos byc faktycznie bardzo chory, miec koronke, w tym mokrym kraju, gdzie wilgoc I grzyb jest na porzadku dziennym. Pozdrawiam.
» 30 grudnia 2020, 19:25 #334
RedRevolta: No nie można tak, ten jest jedyny w swoim rodzaju, unikat, może to i tylko avatar i się czepiam ale trochę się nad nim napracowałem przy swoją drogą śmiesznych wymaganiach tej strony 45px na 45 px nie po to żeby ktoś zrobił kopiuj wklej i elo :)
» 30 grudnia 2020, 19:27 #333
Magik1990MU: @Czerwony

Jednak finalnie Ty i Twoja kobita wyszliście z tego. Nie taki straszny covid jak go malują.

@milkon

jak ustawiałem sobie tego avka, to byłem pewien, że gdzieś go już widziałem. przynajmniej już wiem gdzie :)
» 30 grudnia 2020, 19:28 #332
Magik1990MU: mawiają, że kopiowanie to najwyższa forma uznania :D
» 30 grudnia 2020, 19:29 #331
Czerwony123: Tak Magik, bez problemu, dla mnie osobiscie to turbo grypa. Jednak, tu nie chodzi o mnie ,czy innych zdrowych silnych ludzi. Chodzi o slabszych, ktorzy nie maja tak silnego organizmu.
» 30 grudnia 2020, 19:31 #330
izbinho: Ja również uważam, że nie powinno się zatrzymywać całej gospodarki przez koronaworusa. Przechodziłem go miałem tylko brak węchu i mocne osłabienie. Mój ojciec starszy człowiek przechodził gorzej ale wyszedł z tego. Żona i dziecko zupełnie bez objawów. Teraz to większość zgonów podciągają pod koronawirusa. Testy też pozostawiają wiele do życzenia.
» 30 grudnia 2020, 20:05 #329
Pyra: A ja jestem za tym, żeby inni sobie przekładali te mecze.
My sobie teraz będziemy grali a pozostali w kwietniu / maju co 2 dni niech tracą punkty.
» 30 grudnia 2020, 18:18 #328
Czerwony123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 18:24

To nie inni sobie przekladaja ,tylko to to jest government guidance kolego. Poczytaj sobie... ta cala koronka to totolotek, bo za dwa dni moze byc u nas po wczorajszym meczu...
» 30 grudnia 2020, 18:23 #327
kckMU: Pyra - a z kim byśmy grali, jak inni by sobie ciągle przekładali? :D
» 30 grudnia 2020, 18:30 #326
Pyra: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 18:34

City przełożyli
Tottenham przełożyli
Aston Villi nie przełożyli
plus dla nas

no talko jak Bruno zachoruje to trzeba przekładać xD
» 30 grudnia 2020, 18:32 #325
Anhel: Na początku sezonu było ustalone z władzami PL ze mecz odwołuje się dopiero kiedy drużyna nie będzie miała do dyspozycji minimum 14 zawodników z często 25-29 osobowej kadry a teraz wystarczy 2,3 chorych i mecz odwołany. O ile pojedyncze mecze idzie nadrobić to jeśli odwołają cała kolejkę/kolejki to możemy się spodziewać anulowania sezonu. W poprzednim było o tyle łatwiej ze 2/3 sezonu były rozegrane a Liverpool miał przewagę 20 pkt wtedy anulowanie sezonu byłoby kopem w tyłek dla czerwonych a teraz moga to zrobić i nie przyznawać mistrzostwa
» 30 grudnia 2020, 17:29 #324
Czerwony123: Oczywiscie, ze tak. Anglia szybko tego gow... sie nie pozbedzie, dlatego, ze maly kraj, przeludniony do tego... Ciezko jest. Hancok mowil, ze do konca marca moze byc Tier 4 w calej ang. Masz zwyklego wirusa a podpinaja pod korone, bo symptomy sa podobne. Pogoda nie pomaga, mokro jak w cip... ukrainskiej prostytutki. Sezon beda rozgrywac grajac w fife.
» 30 grudnia 2020, 17:56 #323
Czerwony123: Tier 4 Lancashire, oficjalnie. Niezly syf zaczyna sie robic. Niestety cornonka to totolotek, wczoraj city , jutro ktos inny moze miec pandemie. Cos czuje , ze ten sezon moze byc odwolany. Wlasnie podali, ze wystarczy jeden zawodnik, ktory mial kontakt, zespol idzie na kwarantanne.
» 30 grudnia 2020, 17:16 #322
Kamil01GGMU: #mufc are planning for January and next summer with Solskjaer as manager. Solskjaer was in contact with Amad Diallo this week. Solskjaer is already working towards new players and the club's strategy. United are absolutely happy with Ole #mulive [@FabrizioRomano, @podcastherewego]
» 30 grudnia 2020, 16:49 #321
Magik1990MU: I to świetna wiadomość!
» 30 grudnia 2020, 17:00 #320
0listonoszpat: Przecież ten Dialo nie gra
» 30 grudnia 2020, 17:10 #319
KalinaRIP: listonosz co w zwiazku z tym?
» 30 grudnia 2020, 17:17 #318
Tomek19950307: na trybunach albo w U... jest cała masa miejsc dla tego typu graczy
» 30 grudnia 2020, 17:59 #317
HillsHaveEyes: Tomek

jasne,ty akurat wiesz gdzie jego miejsce :D Chron panie United od takich jak ty...
» 30 grudnia 2020, 19:38 #316
Lisan: Chyba wstrzymaja BPL bedzie po meczach. Tylko czy zdaza przed euro? Watpie
» 30 grudnia 2020, 15:59 #315
mordynator: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 16:02

Nie zdąża.Na 22 maja jest zaplanowany koniec sezonu,11 czerwca zaczyna sie Euro a każda repra musi rozegrać conajmniej 2 towarzyskie mecze przed turniejem.
» 30 grudnia 2020, 16:01 #314
mikon70: Jakby znowu wstrzymali to nie ma szans, że zdążą. Już teraz jest granie prawie ciągle co trzy dni, a nawet co dwa. Kolejne zawieszenie rozgrywek sprawi, że będzie powtórka z ubiegłego roku i Euro chyba wtedy będą grać za rok.
» 30 grudnia 2020, 16:07 #313
piter100000: Wstrzymanie rozgrywek nic nie da. Niech robią testy jak do tej pory i odizolują zakażonych i tyle. Kiedy te drużyny zagrają zaległe mecze? Będą co 2 dni grali? Później dojdzie do absurdu, że 4 kolejki w jednym tygodniu będzie trzeba zagrać. Już jest problem z naszą pierwszą kolejką w której nie graliśmy i nie ma gdzie tego meczu upchnąć. Zresztą co się zmieni przez 2 tygodnie? Nic
» 30 grudnia 2020, 16:09 #312
mordynator: mikon
Za rok są mistrzostwa świata.
» 30 grudnia 2020, 16:10 #311
GoForWin: O co chodzi? Znowu coronaświrują?
» 30 grudnia 2020, 16:10 #310
BajtiMU: Ja to bym kompletnie dał sobie spokój z tymi mistrzostwami ale rozumiem,że to nie takie łatwe.Przyszły sezon znowu zapewne będzie bez jakichkolwiek przygotowań,z eksplodowanymi maksymalnie piłkarzami.Ehh
» 30 grudnia 2020, 16:27 #309
Diabelred: Swieta zbieraja swoje zniwo. Znajac zycie Sylwestra wiekszosc grajkow spedzi nie tylko w rodzinnym gronie, wiec trzeba sie spodziewac, ze bedzie jeszcze wiecej zakazen wsrod pilkarzy.. Wstrzymanie rozrywek na 1-2 tygodnie jest bardzo mozliwe.
» 30 grudnia 2020, 16:40 #308
Bourdain: To już jest kuriozum, nie wstrzymywali rozgrywek jak nie było szczepionki i sytuacja była względnie niepewna, po to, aby teraz gdy ta pseudo pandemia jest już w odwrocie, i gdy kibicie powoli wracali na trybuny znowu psuć widowisko....
» 30 grudnia 2020, 16:43 #307
mikon70: Mordynator
A no tak. Dobrze, ze mi przypomniałeś, bo ostatnimi czasy nie wiem nawet jaki jest dzień tygodnia:D. To w takim razie nie wiem kiedy to euro by było...
» 30 grudnia 2020, 17:09 #306
mordynator: Totki-Fulham zapewne odwołany już nawet nie można go obstawić u buka.
» 30 grudnia 2020, 15:55 #305
Tomek19950307: dużo wskazuje , że to byłby koniec na razie z grą w Premier League bo chyba następna kolejka już nie zagra
» 30 grudnia 2020, 15:42 #304
mikiartur: narazie nie ma żadnych wieści z poważnych źródeł że mają wstrzymać. Jest jakiś pomysł ale wiele klubów jest podzielonych.
» 30 grudnia 2020, 15:49 #303
mikon70: City zaraz grać będzie z Chelsea. Proszę o remis.
» 30 grudnia 2020, 15:34 #302
devilek777: Jakie zaraz
» 30 grudnia 2020, 17:16 #301
RyannMistrz: Bailly ma jedno wyjście które może mu pomóc. Musi zacząć ćwiczyć jogę.
» 30 grudnia 2020, 15:28 #300
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 15:23

Co De Gea musi zrobić, żebyście mu dali wyższą ocenę, asystować czy może strzelić gola?
Chłop zachował koncentrację o 1. do ostatniej minuty, wybronił wszystko, co się dało i można powiedzieć równie dobrze, że to on nam zapewnił te jakże ważne 3 pkt., nie tylko Rashford.
Widać, że niektórzy tutaj po prostu dają oceny z czapki, bez żadnej argumentacji. Po prostu, "bo tak". Zupełnie jak wyborcy PiS-u..
» 30 grudnia 2020, 15:22 #299
reggieynot: * od 1. do ostatniej minuty
» 30 grudnia 2020, 15:24 #298
Pyra: Wczoraj chyba Neves zagrał za mocno do Neto na dobieg, kamera wjeżdża na wolne pole przed polem karnym i komentator "where is De Gea?" takim zdziwionym głosem, 99% bramkarzy wyszłoby do tej piłki i ją wybiło, DDG nie wyszedł i napastnik wszedł w pole karne.
Nawet jak wrzucają nam piłki na trzeci metr to obrońcy muszą walczyć o te piłki.
Kiedyś nie zwracałem na to uwagi, teraz razi to w oczy strasznie.
» 30 grudnia 2020, 15:30 #297
mikiartur: Wolę by bronił tak jak bronił wczoraj niż żeby robił takie prezenty jak choćby Ter Stegen w meczu z Atletico gdzie wyleciał przed pole i minął się z piłką bo Carrasco dobiegł przed nim
» 30 grudnia 2020, 15:51 #296
reggieynot: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.12.2020 02:49

@Pyra, a może po prostu David ufa swoim obrońcom, że zdążą dobiec i zapobiec sytuacji sam na sam? Tak właśnie było w meczu z Wolves.
» 31 grudnia 2020, 02:46 #295
NexaT: Spotkałem się z komentarzami, że wczoraj wygraliśmy niezasłużenie i że to podobno Wolves stwarzali groźniejsze sytuacje. Statystyki przedstawiają się podobnie, ale jeśli ktoś naprawdę w to wierzy, że United było gorsze, to nie wiem nawet co powiedzieć. Oglądaliśmy ten sam mecz? W 1 połowie praktycznie nic się nie działo z obu stron, dużo wrzutek na Cavaniego i jedyna prawdziwa sytuacja to Bruno, który nie trafił z 2 metrów. Słupek Wilków to żart, nawet nie zaliczam tego do jakiegokolwiek zagrożenia. Ciężko mi sobie coś więcej od nich przypomnieć.
Druga połowa to praktycznie tylko gra z naszej strony i pojedyncze kontry Wolverhampton. Ostatnie 20 minut nawet nie wychodzili ze swojej połowy. Przecież po nich to było widać, że ten remis który wywiozą to jest dla nich wystarczająco. My też graliśmy zachowawczo, widocznie dlatego żeby nie nadziać się na kontry, których kilka było ale oprócz tego nawet nie czułem wczoraj że możemy jakąś bramkę stracić. Większa obawa była o grę z przodu, ale udało się na szczęście coś wcisnąć.
W poprzednich sezonach tego mi brakowało właśnie, wcisnąć coś w końcówce nawet gdy idzie tragicznie, albo w końcu nauczyć się grać z jajami i odrabiać straty! Tak bardzo tego brakowało, ale bijąc rekord rozgrywek w liczbie comebacków na wyjeździe mam odpowiedź, że w końcu oni grają do końca.
Szkoda jedynie odpadnięcia z LM, to bardzo boli ale cóż, może to jeszcze nie ten czas. Ciężko o tym jeszcze mówić głośno, ale może to w końcu ten sezon? Jeśli na Anfield wyjdziemy z jajami i wygramy to zrobi się naprawdę ciekawie. Przydałyby się jakieś jeszcze transfery w zimę (ŚO i PS, proszę!).
» 30 grudnia 2020, 14:25 #294
is200second: A ten mecz wyglądałby całkiem inaczej gdyby za Maticia był wczoraj Fred. Nie było rozgrywania w środku to bruno musiał się cofać aż na własną połowę niejednokrotnie. Cavani nie dostawał piłek bo jie miał mu kto dograć. Pogba w pierwszej połowie niewiadomo czemu ganial po bokach boiska i nie mam kompletnie pojęcia co chce od Pogby osiągnąć Ole. W drugiej Pogba grał wyżej i tylko przez sporo niedokładnych podań między ofensywa gra się wkoncu mimo tego ruszyła.

Dużo dał Martial. Bierze grę na siebie. Szkoda tylko że z wykończeniem ma problem. Widać jak na tacy że gdy przychodzi grać z bardzo cofniętymi przeciwnikiem to jest problem.

Nuno grał na remis bo miał mecz 48 godzin wcześniej. To jest chore. I takich meczów będzie coraz więcej.
» 30 grudnia 2020, 14:52 #293
Pyra: Mieli bardzo dobrą sytuację po rzucie wolnym, gdzie na krótkim słupku DDG ledwo to wyjął. Z naszej strony tylko akcja Bruno to była 100% sytuacja.
A co to znaczy wygrać niezasłużenie? Jak ktoś chce być na maxa obiektywny to powie, że 0-0 byłby sprawiedliwszy.
Inna sprawa jest taka, że to my zagraliśmy piłkę w pole karne przeciwnika w 93min, to my byliśmy na ich połowie, nie było wymiany ciosów w końcówce.
Fart nie fart, 3pkt są.
» 30 grudnia 2020, 15:13 #292
MiSt: Wygraliśmy, bo próbowaliśmy wygrać(w przeciwieństwie do Wolves). Wilki w drugiej połowie liczyły tylko na remis. Już w 70 minucie mieli okazję na kontrę, ale zamiast rzucić się do ataku to woleli przetrzymać piłkę. Sami są sobie winni ;)
Oczywiście mieliśmy też szczęście, ale kluczową rolę odegrało to, że mamy zawodników, którzy walczą do końca - nawet jak nic nie wychodzi.
» 30 grudnia 2020, 15:18 #291
Glory1878: Co do sytuacji w lidze cieszy, że pomimo bardzo słabego startu mamy v-ce lidera. Tutaj się może wydarzyć naprawdę wszystko, a kluby bez ławki dostaną w końcu zadyszki i wypadną z walki, czy to o mistrzostwo, czy też europejskie puchary. Przed sezonem stawiałem na Liverpool jako głównego kandydata, zwłaszcza że mieli najdłuższą przerwe ( lige to chyba wygrali miesiąc przed zakończeniem rozgrywek ) ale jak widać też za dobrze im nie idzie i również tracą sporo punktów.
Fajnie, że mamy po tylu latach kim rotować w pomocy, ba nawet w ataku, martwi jedynie obrona, wypadł już Lindelof, Bailly pewnie też długo nie pociągnie, dlatego mam nadzieję, że sprowadzimy w zimie jakiegoś obrońcę. Dużym zastrzykiem pozytywnej energii byłby transfer Sancho, mam nadzieje, że dojdzie do skutku. Swoją drogą z Bruno była podobna sytuacja, całe letnie okienko jako pewniak, a przyszedł dopiero zimą.

Jeśli unikniemy głupich strat punktów z dołem tabeli to jesteśmy w stanie poważnie namieszać i tego życzę sobie i Wam na nowy rok.
» 30 grudnia 2020, 13:51 #290
Pyra: Barcelona chyba idzie drogę Milanu, co tam się dzieje to miód na moje serce.
» 30 grudnia 2020, 13:37 #289
Magik1990MU: mnie też to cieszy :)
» 30 grudnia 2020, 13:45 #288
mycka86: No Messi no party.
» 30 grudnia 2020, 14:12 #287
Pyra: Już nawet z Messim nie ma party.
A najlepsze w tym wszystkim, że w letnim okienku transferowym byli 10M Euro na+ i nie stać ich było na Depaya za 20M.
Nawet jak Messi odejdzie to nie znaczy, że ktoś przyjdzie w jego miejsce bo LL ustala maksymalne limity płacowe dla klubów i przez Covid ostro poobcinają.
Brak transferów, Messi odchodzi, brak kasy.
xD
» 30 grudnia 2020, 14:17 #286
is200second: A może kończą się poprostu już czasy gdzie każdy wielki piłkarz musial ulegać i grac pod Leo. Griezmann, Cou, Dembele piłkarze za grubo ponad 100 mln. Każdy ma swoje wielkie ego i może nie ma między graczami jedności to i na boisku nie wychodzi.

Czemu Coutinho w Bayernie potrafił walnąć Barcy 2 gole dołożyć asystę a tam gra jak przeciętniak. Jeszcze teraz kontuzje złapał na pół roku podobno.
» 30 grudnia 2020, 14:43 #285
RedRevolta: Magik1990MU stwórz swój własny avatar i nie zrzynaj od innych ok ;)
» 30 grudnia 2020, 14:56 #284
Magik1990MU: @RedRevolta

byłem pewien że gdzieś ten avatar już widziałem :p
» 30 grudnia 2020, 15:18 #283
kolokolo98: Coutinho w Bayernie tez nie robił szału i grzał ławę, tylko to wejście z Barcelona i pare pojedynczych meczów mu wyszło.
» 30 grudnia 2020, 15:19 #282
mikon70: Przecież ten Griezmann to zgniłe jajo tego zespołu. Gra Barcelony nawet z nim i Coutinho polega na tym, żeby podać Messiemu i może on coś wtedy z tym pożytecznego zrobi. Nieraz widziałem jak mają stuprocentową sytuację, piłkarze Barcelony zamiast strzelać, to i tak szukali gdzieś ustawionego Messiego.
» 30 grudnia 2020, 16:10 #281
mycka86: #is200second Coutinho w Bayernie też nie wiele wnosił. Nawet nie starali się przedłużyć jego wypożyczenia z Barcy.

W Barcie ewidentnie jest duży bałagan. Od kwestii organizacyjnych, finansowych (nie trzymanie budżetu płacowego, życie przez lata ponad stan) po zarządzanie kadrą (dziwne przepłacone transfery, nie jasna sytuacja Messiego). To wszystko przekłada się na grę na boisku. Barca zawsze kojarzyła mi się z ekipą, która każdemu potrafi narzucić własny styl, klepiąc piłkę na całej długości boiska z posiadaniem 70%+. Teraz rzadko mają 60%+ posiadania piłki, nawet z dołem tabeli. Nie widać płynności pomiędzy formacjami, słabo bronią itp.

Mimo wszystko uważam, że i tak nie staną się drugim Milanem, który nie potrafił ostatnio wyjść z grupy LE, a w LM grał ostatnio... nawet nie wiem kiedy.
» 30 grudnia 2020, 17:28 #280
MiSt: Marcus Rashford has now scored three 90th-minute winners for #mufc in the Premier League, more than any other player in the club's history #mulive [@Squawka]

No to niezły Welbeck v2 :D
» 30 grudnia 2020, 12:44 #279
Litosci: Mogliby pograć trójka Martial-cavani-rash, bo szczerze to momentami rash na prawej lepiej się spisuje niż na lewej stronie, a z kolei Martial na lewym skrzydle to ten Martial, którego oglądaliśmy w pierwszych sezonach. Przodem do bramki to zupełnie inny zawodnik i wczoraj to było dobitnie widać. Jedziecie tak po chłopie, a wczoraj pomimo strat w polu karnym to każdy kontakt z piłka Martiala był zagrożeniem dla wolves. No i strasznie dobrze się to ogląda jak wjeżdża między piłkarzy bez zbędnego przekładania nogami nad piłka tylko zwykłym balansem ciała.
» 30 grudnia 2020, 12:42 #278
mcscotyy: zwróciłem uwagę na to, że jak Rash z Martialem się wymieniają pozycjami to stwarzają wtedy najwięcej sytuacji, również dla obrońców jest to trudniejsze do ogarnięcia, ponieważ Rash bazuje na szybkości i sile a Martial głównie na dryblingu
» 30 grudnia 2020, 12:53 #277
Litosci: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.12.2020 13:30

A rashford pomimo marnowania setek strasznie pewny siebie w pojedynkach 1v1 się zrobił. Na początku sezonu co dochodziło do 1v1 to się zatrzymywał i zagrywał do tylu a teraz wchodzi między 3 robi jakieś sztuczki technicznie i co najważniejsze jest w tym skuteczny, brakuje tylko tej kropki nad i w postaci dogrania bądź strzału bo czasami za długo przetrzymuje te piłkę.
» 30 grudnia 2020, 13:29 #276
HarryBrown: Martial od 3 spotkań gra całkiem przyzwoicie. W poprzednich 2 meczach sporo sytuacji wykreował.
» 30 grudnia 2020, 16:27 #275
Pyra: Teraz pytanie do ekspertów xD
Czy Bailly to nie jest nasz najlepszy środkowy obrońca?
Wczoraj Harry popełnił kilka taktycznych fauli bo Traore objeżdżał go jak dzieciaka, przegrał też z nim główkę (tu to już xD do kwadratu).
A Bailly na luzaku wszystko czyścił, szybkościowo nie odstawał od napastników gości.

Oby omijały go tylko kontuzje i będzie cacy.

I szczerze nie mam nic do Harrego, ale on już pewnych rzeczy nie przeskoczy, szybkości czy zwrotności nie da się nauczyć niestety.
» 30 grudnia 2020, 11:44 #274
mcscotyy: szkoda, że Bailly ciągle kontuzjowany, on jest naprawdę dobrym obrońcom, ma wszystko szybkość, siła i dobry drybling
» 30 grudnia 2020, 11:54 #273
mikiartur: Zawsze bym wybrał solidnego i regularnego Maguire'a który nie łapie kontuzji niż Baillego który może jest bardziej kompletnym obrońcą ale opuszcza średnio razem licząć połowę lub więcej niż połowę sezonu
» 30 grudnia 2020, 11:55 #272
IntruZ9: Przegrał jedna główke z traore i już od kwadratu,Harry jest tylko człowiekiem,azzacz ile ruch główek już dla nas wygrał? O tym nie wspomnisz? Stoperów jest dwóch, którzy muszą się uzupełniać,Eric wczoraj kozak mecz,bardzo bym chciał żeby te kontuzję zaczęły go omijać
» 30 grudnia 2020, 11:57 #271
awe: Nie nie jest, Harry mimo ze nie jest topowym obronca ta jest stabilny, Bailly przeplata swietne wystepy z tragicznymi, oczywiscie jesli gra, z Rojo jest podobnie.
» 30 grudnia 2020, 11:59 #270
MiSt: Harry po prostu potrzebuje partnera, który uzupełnia jego braki w szybkości i zwinności. Sam jest bardzo dobrym obrońcą, ale niestety dość jednowymiarowym. Króluje w odbiorach i walce w powietrzu, ale nie nadaje się do powstrzymywania szybkich napastników.
Nie wiem czy Bailly jest lepszym obrońcą, ale na pewno bardziej uniwersalnym. Pasuje do Harrego bardziej niż Lindelof ;)
» 30 grudnia 2020, 12:02 #269
zubrosy: ja od zawsze jestem fanem baillego, lubię jego prosty i bezpośredni styl, choć czasami go ponosi za bardzo. Może właśnie przez to, że tak gra a nie inaczej, często go dopadają kontuzje. Napewno gdyby złapał porządny okres bez kontuzji to byłoby z niego ludzie jeszcze,
» 30 grudnia 2020, 12:24 #268
Blau: Bailly w formie jest kotem, ale co z tego, skoro częściej leczy kontuzje niż gra?

W ostatnich latach mieliśmy stoperów, którzy naprawdę zapowiadali się na światowy top. Jones miał być filarem United i kadry Anglii na kilkanaście lat - liczne kontuzje zrobiły swoje i teraz nikt o nim nie pamięta.

Później przyszedł Rojo - najlpeszy obrońca na mundialu w Brazylii, wejście do United miał bardzo dobre, ale ponownie przyszły kontuzje i z Argentyńczyka nie zostało praktycznie nic.

Później przyszedł Bailly - jeden z najlepszych zawodników La Ligi jak do nas przychodził, a skończyło się jak skończyło.

Teraz sytuacja się powtarza z Tuanzebe, bo chłopak ewidentnie ma papiery na top, ale co z tego skoro ponownie częściej widzimy go w szpitalu niż na boisku?


Harry, Lindelof czy niedawno Smalling może i nie są mega przebojowi, ale pewnie poziom trzymali a przede wszystkim niemal zawsze są dostępni do gry.
» 30 grudnia 2020, 12:35 #267
mycka86: Miano najlepszego uzyskuje się poprzez regularną grę na wysokim poziomie. Po pierwsze Bailly nie gra regularnie. A po drugie nawet jak gra to zdarzają mu się duże babole np. mecz z Totkami. Wczoraj zagrał dobrze, ale ile tych dobrych meczy potraficie wymienić w ciągu tego roku? Może kilka. Na obecną chwilę jest naszym 3 ŚO. Nie gdybajmy (Co by było gdyby nie kontuzje. Tego nikt nie wie) oceniajmy co jest.
» 30 grudnia 2020, 14:11 #266
0listonoszpat: Baily miał już tutaj super okresy, ale to kończy się zawsze tak samo... Nie ma zdrowia
» 30 grudnia 2020, 17:17 #265
DaredevilUtd: Serio Rashford za ten fartowny gol dostał MOTM :/ Moim zdaniem Eric, lub David.
» 30 grudnia 2020, 11:14 #264
Pochmurny: Ogólnie to według mnie najlepszym zawodnikiem spotkania był obrońca Wilków (Saiss). Świetny w obronie, a i przy stałych fragmentach niebezpieczny. U nas chyba raczej Matic, ale David też miał dobre interwencje. Eric dobry mecz jednak czy zagrał lepiej o Harry'ego to bym nie powiedział. To, że Anglik miał więcej roboty przez co musiał się więcej wykazać nie znaczy, iż był gorszy. Na początku meczu ataki szły przez Neto, a później większość prawą stroną, a i tak częściej więcej błędów bocznych niż środkowych. Świetny mecz Eric miał pierwszy po powrocie dzisiaj zagrał dobrze, ale nieczym się nie wyróżnił bo nie miał zbytnio okazji.
» 30 grudnia 2020, 12:22 #263